Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen v príprave zdolal Slovan, Dukla neuspela v Zlíne

zdroj: FB/HKM Zvolen
3.9.2019 20:52 TASR

Hokejisti HKM Zvolen zdolali v utorňajšom prípravnom zápase tipsportligistov HC Slovan Bratislava 2:1.


príprava:

MHK 32 Liptovský Mikuláš - HK Martin 4:2 (2:0, 1:0, 1:2)

Góly: 2. Smutný, 7. Macík, 39. Petran, 54. Ro. Huna - 48. Poliaček (z tr. strieľania), 50. Nauš

 

PSG Berani Zlín - Dukla Trenčín 6:2 (1:0, 1:2, 4:0) modelovaný zápas

Góly: 3. Žižka (Köhler), 17. Šlahař, 32. Nosek, 33. Fryšara (Popelka), 41. Kubiš, 43. Freibergs - 16. Mikyska, 19. Lapšanský

Zlin: Kašík (Huf) – Freibergs, Gazda, Řezníček, Buchta, Žižka, Nosek – Honejsek, Fořt, Šlahař, Kubiš, Ondráček, Okál, Köhler, P. Sedláček, Szturc, Fryšara, Popelka, Dufek

Trenčín:  Valent - Tomek- Štach, Mikyska, Alderson - Bokroš, Lapšanský, Coughler - Kajinek, Sojčík, Luhový - Starosta, Bartovič, Valach - Sladok, Radjenovic, Chromiak - Dužek, Švec, Hlinka - Rajnoha, Stacha, Jakubec

 

HKM Zvolen - HC Slovan Bratislava 2:1 (1:1, 0:0, 1:0)

Góly: 13. Hansen (Špirko, Švarný), 58. Špirko (Drgoň) – 14. Zigo (Podlipnik, Puliš)

Tomek (Hollý) – Lowney, Švarný , Betker, Corrin, Drgoň, Maier, Roman, Fatul – Hansen, Špirko , Thompson – Handlovský , M.Halama, S.Petráš – Br.Mráz, Preisinger, Kelemen – Chlepčok, P.Halama, Kolenič 

Habal – Sersen , Bačík, Štajnoch, Meszároš, Podlipnik, Hudec, Demo – M.Sloboda, Viedenský, Puliš – Abdul, Kytnár, Vandas – Š.Petráš, Zigo, Kukumberg – T.Matoušek, Urbánek, R.Bondra 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Roland1990 BLOG

 

SBA:
3.9.2019 - 21:19
+15

stan-PP

 

Fakt zaujimavy napad Zlin Trencin 3 na 3 na 3x15 minut, tak to ma byt, treba v priprave natrenovat vsetko co sa da
3.9.2019 - 21:19
+9

janoc

 

Dubnica - Žilina 2:3
3.9.2019 - 21:20
+14

Roland1990 BLOG

 

SBA : Z KHL sme si zobrali to ze budeme hrat 20min aj extralige? Dufam ze toto nieje hotova supiska...Brust uz vyraz toho Habala
3.9.2019 - 21:21
+2

starosta

 

Dalo sa na to pozerať. Ťažký zápas ale vyhralo sa.
3.9.2019 - 21:22
+4

totik

 

dnes som z videneho mal pocit, ze niektori hraci hraju rovnako zle proti superovi z KHL aj z extraligy...
3.9.2019 - 21:25
+12

Dzunkes

 

Nevirem Bacikovi dobre prepinalo pripojil sa aj Zigo...man of the match Spiro! PS:to vylucenie v brankovisku som nepochopil ale to asi cely zimak
3.9.2019 - 21:26
+8

totik

 

myslim, ze to vylucenie vam potom vratil na konci. Neviem uz ktory z vasich sa pustil do Vandasa, ten nic nerobil a vylucil oboch
3.9.2019 - 21:31
+2

Vojto83

 

No pri formáte 3 na 3 som taký pakel aj očakával. Vlastne som rad, ze nám Zlín nedal 10. Podľa vedenia sme mali byť rýchlejší ako vlani, ale je to presne naopak. Hlavne obrana je ako u starých pánov. Zatiaľ celé zle. Budem veriť, že sa v sezóne čosi zlomí, ale reálne to vidím biedne. A tým myslím cca na siedme miesto. Vyššie to určite nebude, aj ked by som sa fakt rad mýlil.
3.9.2019 - 21:26
+5

S!3gl

 

Vojto: Vyssie to URCITE nebude? Napis teda 6 timov, co budu urcite pred nami.
3.9.2019 - 22:57
0

Vojto83

 

Chceš môj tip na poradie po základnej časti? No dobre. 1.Kosice,2.Slovan, 3.Bystrica,4.Zvolen, 5.Nitra, 6.Poprad,7.My, 8.dalsia Dukla 9.Detva, 10. DVTK, 11 MAC, 12.Mikulas,13.Zamky Uvidíme ci som trafil prvú šestku.
3.9.2019 - 23:08
+8

batman

 

žiadna dalsia Dukla nie je. Dukla je iba jedna, Vojto
4.9.2019 - 8:49
+10

moke19

 

Jihlava?
4.9.2019 - 9:43
+6

S!3gl

 

Moze byt, ale nechapem slovo urcite. Je to porazenecke a s realistou to tiez nema moc spolocneho
4.9.2019 - 8:53
+1

dukla15

 

Stále by som nerobil paniku
Zvolili sme iny stýľ oproti Zlínu mužstvo bolo rozdelené na dve polovice myslím že ta druhá bola trošku slabšia plus tomek nemas svoj den čo bolo aj vidieť 4 goly v jeho sieti ..

Antonín Stavjaňa (hlavní trenér PSG Berani Zlín): "Pro oba týmy byl tento zápas neznámá. Nevěděli jsme přesně, jak se utkání v tomto nezvyklém formátu vyvine. Trenčín zvolil sestavu na dvě poloviny, zatímco my jsme nasadili šest obránců a dvanáct útočníků. Těžko říci, co je lepší.
4.9.2019 - 7:18
+2

dusan1980

 

No v jednej veci 100% suhlasim a zaroven aj nechapem....
Akí sme pomalí....Jak slimáci
Prve dva kroky ...tzv štartová rýchlosť je v prdeli nasledne korculujeme dlhym sklzom jak Jozko Golonka v 60tych rokoch a posledny krok vypustame a načahujeme sa hokejkami za pukom.
Zaujimalo by ma v com to je.
Ale vela moznosti neni...Zla letna priprava,rovnako aj na lade asi pracujeme nespravne na treningoch...
Dam si tu robotu a pojdem sa mrknut na trening co tam robia a dam report
4.9.2019 - 8:25
+2

mannheim

 

S tou prípravou si to myslel vážne ? Aj s tou prácou na tréningoch ? Ak áno, máš nejaké trénerské vzdelanie, prípadne skúsenosti na základe ktorých dokážeš tieto veci relevantne posúdiť ?
4.9.2019 - 10:36
+7

moke19

 

nemá nič, lebo by vedel, že Jožko Golonka nekorčuloval, ale BRUSLIL
4.9.2019 - 11:47
+5

MackoPu

 

Na to by stacil doktorat z historie.
4.9.2019 - 15:09
0

rajmok17

 

Emócie ako v playoff... Slovan v tej lige chýbal, zápasy s ním budú všade veľmi vyhrotené... Už nech sa hrá liga. Za nás dnes najlepší Špirko a Tomek
3.9.2019 - 21:27
+2

Roland1990 BLOG

 

Re: Emocie podla mna opasnu, zalezi aj ako budeme hrat. Pred odchodom do KHL sa hralo stale o titul preto aj emocie boli stale
3.9.2019 - 21:32
0

Eduardo

 

V kazdom meste sa tesia ked pride cirkus a zvieratka!!!
3.9.2019 - 22:31
+8

vlado.1989l

 

Cirkus a zvieratká? No pokiaľ viem tak tomu cirkusu ste robili "B-čko" a zvieratká (barani) ste vy.
3.9.2019 - 22:56
+40

Dracik_18

 

a to jeden cirkusant tvrdil ,že 8 klubov nenastúpi na ligu a ten istý cirkusant tvrdil ,že sa pracuje na tom ,aby Slovan nehral ligu .... ... a ten cirkusant ma fakt dobre info ...
4.9.2019 - 6:10
+14

fany

 

Presne tak. Muž zápasu TOMEK a za ním Špirko. Mne sa ešte páčilo,keď bol na ľade Chlepčok s Koleničom.
3.9.2019 - 23:00
+1

rajmok17

 

Janko hrá každý zápas lepšie a lepšie...
4.9.2019 - 6:58
+1

HKMpelemele

 

Obaja mladí sa veľmi snažili. Tak to ma byt
4.9.2019 - 12:06
0

BretPit

 

Trenčín aj keď prehráva v príprave, ale aspoň sú to súperi, čo za niečo stoja, nechápem oni si to asi vedia inak zorganizovať a hrajú s kým uznajú za vhodné, a my si ideme pre nakladač ku do Británie, alebo Fra, lebo sponzor
3.9.2019 - 21:30
+2

Dzunkes

 

Tak ZV nemal tiez najhorsie...polskeho majstra GKS Tychy,rakuskeho KAC Klagenfurt a este Vladivostok,Pardubice...Slovan
3.9.2019 - 21:33
+1

topska

 

Poloha a su tam aj riadne kontakty. Ale taky zapas by som si pozrel 3na3...Mam par nasich adeptov co by grcali
3.9.2019 - 21:41
+6

Sunkafit

 

To radsej Stavjanov system pol zapasu po dve formacie
3.9.2019 - 22:13
+2

cipulis

 

To isté sme mali za ozimaka
4.9.2019 - 19:46
0

Byron

 

Len preto že prišiel Slovan s kýmkoľvek by to bol tuctový zápas bez emócií a divákov.
3.9.2019 - 21:31
+1

Aladár Miazga

 

Opäť málo gólov
také mená v útoku a skutek utek. UŽ by sa mohli zohrať, lebo to bude trápenka ...
3.9.2019 - 21:32
+2

iHC

 

Mam obavy, ze az do zmeny trénera to ine nebude. Pozri, ako sa “zohrali” predošlé tímy, kde Stantien pôsobil ako hlavný. Ked výhry, tak velmi tesne a miešal to non-stop. Skratka, nemame trénera.
4.9.2019 - 5:19
+3

ctibor

 

Zvolen krasne dresy
3.9.2019 - 21:32
+7

Didier

 

A ešte krajšie budú na ligu
3.9.2019 - 21:37
+2

GB11

 

Hodonín - Skalica 2:1 (1:0,1:0,0:1)

Góly: Jurča, Charvát - Štumpf

SHK Hodonín: Kubáň (Hlaváč) – Čermák, O. Ševčík, Sedláček, Věžník, Slabý, Váňa - Jurča, Balán, Matějka - Finsterle, Charvát, Matula - Janás, Polák, Krejčí - Bulín, Leška, Pröschl.

Drtiči do úterního utkání nastoupili také s novou posilou. Oranžovo-modrý dres poprvé navlékl obránce Roman Čermák.
Třiadvacetiletý bek prošel mládeží Dukly Jihlava, kde si zahrál i první ligu.
V sezoně 2014/2015 se objevil v nejvyšší soutěži. Za Mladou Boleslav odehrál v extralize třiapadesát zápasů, ve kterých zaznamenal jediný gól. Bývalý mládežnický reprezentant pak působil v Benátkách nad Jizerou, Třebíči a Moravských Budějovicích, naposledy hrál ve Francii, odkud se vrátil zpět do Česka. Duel se Skalicí ukázal, že by měl být pro Drtiči přínosem.
V sestavě Hodonína se měl objevit ještě jeden nový bek, který se ale omluvil kvůli nemoci. Zdravotní problémy nepustili do utkání ani další zadáky Miklíka a Spalovského.
Defenziva slováckého celku ale fungovala slušně i bez spolehlivých obránců. Skalica ale stejně jako v domácím prostředí byla velmi aktivní a nebezpečná, Drtiči však pozorně bránili a navíc se skvěle rozchytal gólman Kubáň, který zneškodnil soupeři několik šancí i střel.
Drtiči se ujali vedení v 17. minutě, kdy se prosadil Jurča. Hosté i v prostřední části hýřili aktivitou a tlačili se do zakončení. Kubáň však čaroval a spoluhráče několika výtečnými zákroky podržel.
Zatímco Skaličtí se v zakončení soužili, domácí hráči byli efektivnější.
Na 2:0 v závěru druhé periody se štěstím zvýšil Charvát, jehož nahození propadlo za hostujícího brankáře.
Závěrečnou část poznamenaly tvrdé souboje a zbytečné fauly. Drtiči byl často vylučování, dlouho se ovšem v oslabení dokázali bránit. Skalica využila až v 55. minutě přesiklovku pět na tři. Kubáně parádní ranou nad lapačkou překonal Štumpf.
Hosté se v hektickém a zbytečně vyroceném závěru snažili o vyrovnání, Drtiči už ale těsný náskok 2:1 nepustili.
Herní letní přípravu na novou druholigovou sezonu zakončí ve čtvrtek proti rakouskému týmu Vienna Capitals Silver. Atraktivní duel se na Zimním stadionu Václava Nedomanského hraje od osmnácti hodin.


Ohlasy trenérů

Michal Konečný (SHK Hodonín):„Zápas vypadal přesně podle našeho očekávání. Skalica potvrdila svoji kvalitu. Byla velmi nepříjemným soupeřem. Hrálo se nahoru dolů, s nasazeném, šancemi, souboji. Jsme spokojení s předvedenou hrou i výsledkem. Konec jsme si trošku zkomplikovali, ale alespoň jsme si vyzkoušeli hru ve třech. Jediný gól jsme dostali právě v oslabení. Inkasovaná branka nás trošku mrzí, protože Kubáň chytal fantasticky a nulu si zasloužil. Ve třetí třetině jsme mohli utkání rozhodnout, nakonec z toho bylo drama. Diváci se alespoň pobavili. Pochválit musím celý tým. Všichni kluci makali, hrabali, bruslili.“

3.9.2019 - 21:34
+9

mitoO

 

Pekne Zvolen. Z toho, co som ale videl, hrali vasi malo do tela. Sikovni su, akurat pridat trosku dorazu.
3.9.2019 - 21:43
+1

nyytymaki BLOG

 

Ved nema kto,okrem Kelemena a Betkera to bola ladova revue.Vsetko odstartoval Sersen na Kolenica.Potom Bacik na Kelemena.Emocie ok ale len poslednu tretinu,inak to stalo za milu Jarmilu.
Uz teraz tvrdim,ze hraci ako Fraser ci Mitchell budu chybat.Vedeli spravit poriadok na placi,ze super mal respekt.Teraz nema kto.
3.9.2019 - 21:59
+3

rasťoZv

 

Veru, vidíme to všetci, teda aspoň dúfam.
3.9.2019 - 22:21
+2

Athotis

 

Tak ale zase Kolenič mal kopec času sa Sersenovi vyhnúť ,veď ten strom čo mu dal keď sa neho rútil bol strašne okaty...
3.9.2019 - 23:07
+2

Dzunkes

 

To myslis v prvej tretine nie?! Tam bol laket mal ist von!
3.9.2019 - 23:26
0

Athotis

 

Nie, v tretej tretine
4.9.2019 - 5:35
+1

Dzunkes

 

ale tam v prvej pri domacej trestnej mal tiez vylucit...nezvladol to jednoducho
4.9.2019 - 23:59
0

warn1ng

 

Dnes som mal z toho zápasu mierne obavy. Ale chalani ma potešili. Fantastický Tomek v bráne, poriadna obrana (veľmi sa mi páči Maier), v útoku dnes bolo najviac vidieť Rasťa a na moje milé prekvapenie Hansena, plus mladíci Chlepčok a Kelemen tiež veľmi dobre. Na druhej strane Slovan, máte na môj vkus veľmi pomalú obranu. Ku skratu Bačíka sa radšej ani nejdem vyjadrovať. Celkovo vyrovnaný zápas so šťastným koncom pre nás.
3.9.2019 - 21:45
+1

HKMpelemele

 

Pre mňa dnes od nás najlepší Kelemen. Ten chalan spravil dnes toľko čiernej roboty, kvantum vybojovanych pukov. Paráda, fakt.
Celkovo zápas z našej strany fajn, len ešte trošku treba vylepšiť prechod do útoku, mat lepší prehľad a pokoj v obrane a ešte nám na môj vkus chyba myslienka v útoku. Párkrát tam bol náznak peknej kombinácie, ale väčšinou sme sa zamotavali za bránu a do rohov. No verím, že sa to bude zlepšovať, potenciál tam snáď je.
3.9.2019 - 21:57
+4

trevor

 

Dnes bez Mcphersona, Bonisa a Tibenskeho. Fakt uz asi v najsilnejsej zostave v priprave nenastupime. Bonis je zraneny ci uz ma pobalene? Zo zaciatku ZV lepsie, korculiarsky aj fyzicky, potom hlavne vdaka presilovkam mal navrch Slovan, Tomek vtedy zatiahol roletu. V druhej tretine dokonca nemal co Habal robit, nemali sme jednu sancu. V tretej to malo grady akoby sa hralo PO, bolo obojstranne citit, ze sa stretli timy, ktore chcu a mali by hrat o spicu. Keby sa hralo este 10 minut, tam by bola asi hromadna ako lusk. Slovan bude kvalitny, ale v lige urcite hratelny a zapasy budu mat stavu. Co sa tyka nas, tak lietame po lade, fyzicky to nie je zle, ale to je vsetko. Kombinacne v utoku nula bodov. Z utocnych posil na moje prekvapenie vycnieva Hansen, Thompson sa velmi s pukom zatial nestretava, ale prehlad ma. Nahrada odidenych bodov to ale ani zdaleka zatial nie je. V obrane to dnes tiez obcas trosku horelo, hlavne som lutoval Romana, ktory musel dost hasit po Fatulovi, ktoremu dnes hlavne v oslabovkach Slovanisti zbiehali poza chrbat len taky fukot. V jeho veku ale na to ma pravo. Nas naj bek za mna Svarny, to je pilier obrany. Trosku som sklamany z Lowneyho, ktoreho Ryba opisoval ako skveleho korculiara. Sice ma nizsie tazisko a prehlad, ale pri jeho vyske som cakal, ze to bude Marshall s turbinou, ale nie je. So Svarnym su ale v pohode. Paci sa mi Maier, to je taky Tavoda 2 co sa tyka prepnutia, narozdiel od Jana ma ale prehlad a hokejovu hlavu. Skoro kazde striedanie to u neho smrdi bitkou, co je v ramci respektu fajn, pokial to nebude prehanat. Je na com stavat, ale je co zlepsovat, hlavne v utoku. Dnes doslova fantasticka navsteva na pripravny zapas. Slovan rad nemam, ale bude vypredavat zimaky, zapasy budu mat naboj PO a to je len dobre.
3.9.2019 - 22:03
+3

HKMpelemele

 

PoTpYs
3.9.2019 - 22:16
+1

Athotis

 

Tak emóciám pridali skorej rozhodcovia a potom sa im to trošku vymklo z rúk...inak nič zákerné tam nebolo
3.9.2019 - 23:05
+1

trevor

 

Ja netvrdim, ze tam bolo nieco zakerne, ale Bacik na Kelemena bola v danu sekundu vylozene polovacka resp. skrat. Pridali kus aj rozhodcovia, ale pricina to nebola si myslim.
3.9.2019 - 23:09
0

Dzunkes

 

No veru...keby tam nedobehli paskovani tak ten by ho mlatil kym by dychal hadam
3.9.2019 - 23:23
0

NasHokej97

 

Tak bolo vidno že to bol prípravný zápas, aj keď v závere už prišlo k emociam. Bolo pár dobrých úsekov v zápase z jednej či druhej strany, ale poväčšinou to bolo korčuľovanie z jedného pásma do druhého bez nejakej myšlienky.

Bol to prvý krát čo som videl Slovan v tomto zložení hrať a musím povedať že potvrdil tú svoju impotentnosť v útoku z doterjašej prípravy.

Dať jeden gol z 4-5 čistých golových šancií, nevyužiť presilovku 5-3 či ešte lepsie využiť iba 1 presilovku zo 7 ? V útoku sme si v rovnovážnom stave nevytvorili takmer nič. Žiadný protiútok, slabý prechod do útoku... Všetko hrané na obrancov na strelu z modrej.

Obrana sa mi na začiatku zápasu zdala až moc pomalá, ale postupom času sa dostala do zápasu... Nebude najrýchlejšia, ale vzadu by mali byť spoľahliví a vedia podporiť útok (len či budú stíhať sa vraciať )
Habal chytal OK. Za goly nemohol a pochytal tam zopár šancií...

Z hráčov sa mi dneska celkom páčil Podlipnik a Viedenský. Viedenský keď sa rozohrá tak bude jednoznačne najlepším hráčom Slovana. Podlipník tiež dneska fajn. Hral s istotou, dobre vzadu, vedel podporiť útok a má slušné korčuľovanie.

Ťažko hodnotiť kto sa mi nepačil (keď nepoznám ešte hráčov po číslach) ale dneska Kukumberga, Kytnara a Vandasa nebolo takmer vôbec vidno (počuť).

Viem že zatiaľ je to len príprava, ale dať dokopy 4 goly za 3 záppasy proti Detve,Zvolenu a Komete týždeň pred začatím ligy už niečo naznačuje. Ktovie, možno v lige to začne padať, ale zatiaľ to vidím že do Košíc ideme vyhrať 2-1
3.9.2019 - 22:03
+8

PeterLucky

 

Neviem, ze ci som uz zabudol ako vyzera Extraliga, ale dnes vo Zvolene teda otrasny zapas. Z jednej aj druhej strany sa na to nedalo pozerat, pomale, nedorazne, utocne bezzube, obranna hra taka ze lepsi super by dal 5-6 golov obom. Do toho im zamrzol stream a bolo vybavene Na ligu treba riadne pridat, lebo takyto hnoj ludi bavit nebude.
3.9.2019 - 22:10
+8

gta98

 

Paci sa, chod si pozerat Ebelku a nas, sedlakov z NeBlavy neotravuj svojim hnojom.
3.9.2019 - 22:45
+64

PeterLucky

 

gta98: A co je take strasne na tom povedat, ze dnesny, dodavam pripravny, zapas bol o nicom? Do ligy je tyzden aj nieco a bola to slabota od obidvoch. Dat za 3 zapasy 4 goly proti 2 velmi hratelnym superom je proste slabe. A ked neveris, ze ludi to nebude bavit pozerat taketo vykony, tak pockaj do oktobra a uveris.
3.9.2019 - 23:06
+5

Athotis

 

Neviem ako ti šiel ten stream ,lebo prvé dve tretiny Bolt dosť pomalé ,ale v tretej sa to zrýchlilo a dalo sa na to pozerať...ale je jasné my nie sme Petrohrad alebo CSKA ...zase na druhej strane bude rád že budete dostávať debakle a hrať o účasť v PO ktorá sa rozplinie ešte pred vianocami,ale budete hrať o špicu a ktovie ako to pre vás nakoniec vypáli
3.9.2019 - 23:11
0

PeterLucky

 

Ja som nechcel, aby to ludia pochopili ako porovnavanie s KHL. Proste prve 2 tretiny (vsetko co sa dalo online vidiet) boli otrasne a to bez rozdielu s akou ligou to chces porovnavat. Tie debakle si odpusti, je tomu zopar rokov co vas klub sa tiez medialne chcel dostat do KHL a hovoril o akomsi generalnom sponzorovi na ligu. A co sa tyka ligy, ja nemam ocakavania ziadne, chcem hlavne vidiet hokej co bude ludi bavit.
3.9.2019 - 23:23
+1

Pepe#27

 

Je uplne v poriadku, ze porovnavas s KHL. Je to logicke kedze sme ju donedavna hrali. Ja sa obavam toho najviac, co nizsia kvalita hokeja spravi s navstevnostou. To je najvacsi otaznik, pretoze v BA si ludia (napriek prehram v poslednych dvoch sezonach) zvykli na vyssi kvalitu. Trosku sa toho obavam, lebo nie kazdy je ako napriklad ja, ze by som na Slovan chodil aj keby sme padli do 3.ligy...
4.9.2019 - 7:32
0

Athotis

 

A to si hovoríš fanúšik?
4.9.2019 - 7:57
0

Pepe#27

 

Ehm, what?
4.9.2019 - 8:09
+4

Athotis

 

Sorry zle som to prečítal
4.9.2019 - 8:32
+1

dusan1980

 

No takto chlapci...
Uz minuly rok BB vyhrala nad Slovanom v priprave...
Cize ostatni v KHL hrali sice lepsie ako nase muzstva pochopitelne ,ale Slovan hra stale len Uroven nasej extraligy aj to cca na urovni muzstiv okolo 4 miesta...
To dufam uznate aj sami Slovanisti...
Tento rok priprava je priprava...aj roky predtym bola priprava na prd a zapasy v lige boli super...
no aked sa Vam bude malit...Pride Capitals a mozte zavret krám
Ale verim ze liga je lepsia kao pred Vasim odchodom tak ludia v BA chodit budu...
priprava nehovori o kvalite ligy...By the way...Pozri si tieto zapasy KHL co teraz hraju...tiez nic moc kedze je zaciatok sezony
4.9.2019 - 10:33
+5

Pepe#27

 

Ja som nikdy vysledky z pripravy neriesil. Tie su absolutne nepodstatne...
A co sa tyka ligy, tak neviem posudit jej uroven kedze som ju 7 rokov vobec nesledoval. Videl som akurat nejake shoty v spravach, a tie ma teda o stupajucej kvalite velmi nepresvedcili. Uvidim(e).
Neocakavam vsak, ze by sme od zaciatku utocili na celo tabulky. Skor to vidim, ze sa v jej uvode budeme hladat a casom, ako sa hraci lepsie zohraju, by to mohlo byt lepsie. Pre nas su tuto sezonu podstatne ine ciele ako utocit na celo tabulky. Hlavne klub skonsolidovat po financnej stranke a plnit zavazky...
4.9.2019 - 10:41
+2

fifofrogy

 

Ty si našu ligu určite nesledoval ako my všetci sme tu nesledovali KHL ty si naše Slovenské mužstvá nesledoval presne tak isto ako my sme nesledovali Slovan a posudzovať úroveň ligy z nejakých zostrihov v správach tak to si zadrel už najlepšie to ako posudzovať úroveň filmu z nejakej upútavky stále si budem tvrdiť to samé a dookola že presne pre toto vás "miluje" celé Slovensko že vy vlastne stále a kdekoľvek budete mať pocit že ste iní lepší krajší múdrejší no proste Slovan
4.9.2019 - 10:49
+15

Pepe#27

 

"...A co sa tyka ligy, tak neviem posudit jej uroven kedze som ju 7 rokov vobec nesledoval..."
Comu z toho si neporozumel...?
4.9.2019 - 10:53
+1

fifofrogy

 

Akože nie veď si ju sledoval v zostrihoch v TV a z toho súdiš že úroveň nič moc to trošku si protirečia nie ? Ja keď nesledujem KHL či Slovan asi ťažko sa budem k jeho hre a úrovni vyjadrovať na základe občasnému zhliadnutiu zostrihu ktorý trvá pár sekúnd v televízii... nemyslíš ?
4.9.2019 - 11:02
+6

Pepe#27

 

Este raz, comu z mojho konstavania si neporozumel?
4.9.2019 - 11:09
+1

fifofrogy

 

+ tvoj dodatok "Pre nas su tuto sezonu podstatne ine ciele ako utocit na celo tabulky. Hlavne klub skonsolidovat po financnej stranke a plnit zavazky..." aj týmto si v skutku viac ako dobre pobavil čiže vysvetlím ti to tak ako to tu pri momentálnej dennej teplote Košickom vzduchu pri slnečnom počasí septembrovom vidím vy ste postavili káder na titul a taký ako za posledné roky do KHL a dovolím si tvrdiť že tento káder by bol za posledné 3 roky váš najlepší pre KHL čiže o tvojom šetriacom a konsolidáčnom mode jedine ak si ešte nevidel vašu súpisku a preto sa veľmi teším na konfrontáciu vášho tímu s našou ligou ...
4.9.2019 - 10:59
+5

Pepe#27

 

To je v poriadku, ja som to napisal uz minule - kader na titul to je. To vsak neznamena, ze ho aj ziskame. Kedze pre mna je Slovan viac ako len klub a vidim trosku aj do kuchyne, tak pre mna (a dalsich ludi v klube) nieje podstatny prvoplanovy ciel - titul, ale to co som spomenul. Pretoze si uvedomujem(e) aka dolezita pre nas (z pohladu financii) je najblizsia sezona co sa tyka buducnosti klubu, potom co sme boli na pokraji katastrofy. To ze Ty to nevies pochopit, uz nieje moj problem.
4.9.2019 - 11:06
0

fifofrogy

 

Čiže nemám čo do huby ale kúpim si Škodu Octaviu veď sused má Passat čo tam moja Octavia oproti jeho autu a na dovolenku pôjdem len do Chorvátska veď ja mám finančné problémy nemôžem ísť do Karibiku ako sused ...to je mi logika no ide ti karta tak ak budeš v tej vašej kuchyni najbližšie oznam tomu šéfkuchárovi že ak chce variť pre chudobných ak tam dá krevety s homárom tak na nule nebude na konci mesiaca ale už na začiatku
4.9.2019 - 11:14
+2

Pepe#27

 

Ja narozdiel od Teba viem, ze mnoho hracov islo "pod cenu" aby isli hrat za Slovan.
Viem, ze pre mnohych z vas nepochopitelne, priznam sa ze sam som z toho bol prekvapeny, ale je to fakt.
A tymto konstatovanim by som tuto debatu z mojej strany aj uzavrel.
4.9.2019 - 11:23
+4

fifofrogy

 

Samozrejme vy viete čo a ako len aj to že mám tú Octaviu v limitovanej edícii so zvýhodnenou cenou a dovolenku v lastminute nič s chudobou a šetrením nemá spoločné ak chcete vidieť ako sa šetrí zájdite si po príklad do NZ ale je to aj fajn že máte taký káder hlavne pre nás keďže konečne budeme vidieť kde je váš káder KHL s porovnaním našej ligy ktorú si tak poctivo nesledoval 7 rokov
4.9.2019 - 11:31
+1

Pepe#27

 

Ja sa z tej Tvojej Octavie vazne tesim a v Karibiku som sice nebol ale zato 2x na Maledivach, to ale nikho nezaujima...
Ale skutocne viac Ti tu pisat nebudem, napisal som dost a dalsie podrobnosti uz nepatria do diskusii. Nemam potrebu nejakemu "no name" cudziemu cloveku dokazovat ake info a odkial mam. Kto ma pozna vie, ze si veci necucam z prsta. Pekny den
4.9.2019 - 11:41
0

fifofrogy

 

Veď ja netvrdím že klameš píšem a komentujem to čo vidím a tých zaručených info za 7 rokov bolo toľko že človek nevie kde skôr začať a čím končiť a vidíš toľko ich bolo že ste zostali ako žobráci v tej vašej najnenávidenejšej súťaži a našej tak milovanej a aj presne pre túto vašu povýšenecku povahu ktorá tak maximálne funguje možno v tejto dedine ale za humnom vás už nepozná nik a nikto po vás ani neštekne si to vyžeriete do posledného sústa a aj preto som vás tu už nikdy nechcel lebo opäť sa vraciame 7 rokov dozadu keď opäť na štadiónoch bude jeden veľký hnoj no čo už snáď po chvíľke sa ľudia vyburia a zavládne aspoň aký taký pokoj...hlavne nech vyhrá šport a ja sa na vás budem snažiť dívať skrze ľad aj keď viem že to bude viac ako ťažké.
4.9.2019 - 11:59
+2

Pepe#27

 

Neviem kolko "zarucenych info" tu bolo za tych sedem rokov, nakolko som sem nechodil.
Neboj, budete spokojni. Konecne vsetko zle budete moct opat hodit na Slovan. Vraj si bystricania vydychnu...
4.9.2019 - 12:39
+1

bigi BLOG

 

na stadionoch bude jeden velky hnoj a za to moze slovan. myslim ze toto je myslienka roka a zasluzi si
4.9.2019 - 13:42
+2

fifofrogy

 

Nie za to môže USA, Putin, táto vláda ,naša prezidentka , Kiska a ilumináti ...no nepíšem nadarmo že vy si žijete svoj vlastný svet a v ňom si ešte zatlieskate a zaradujete sa hlavne myšlienke roka tak len sa tohoto optimizmu drž a verím že ťa neorejde s tou radosťou po 12 septembri
4.9.2019 - 14:27
0

RhimeSBA

 

Za to, že na štadiónoch bude hnoj môžu ľudia na štadiónoch, ktorí budú hnoj robiť.

Nepelu nevynímajúc.

Mimochodom, tieto tvoje postuláty na Bratislavčanov ako homogénnu skupinu sú nezmyselné až hrôza.
4.9.2019 - 16:06
+4

potocik

 

tiez to podal zaobalene, ale odstupom trafil teda fajn, ja som sa zasmial. A inak Vitajte bude fajn, som myslel ze hp klesnut nemoze nizzsie, ale to niesme ani na starte a uz to vrie
4.9.2019 - 17:20
+1

bigi BLOG

 

ano mas pravdu my si zijeme svoj vlastny svet, ale za vsetko co vy urobite moze slovan. ale vlastne sa nie je comu cudovat a vieme s kade prameni ta vasa nenavist voci BA. ked za vsetko co spravis alebo sa ti stane moze bratislava
5.9.2019 - 8:35
0

bigi BLOG

 

hmmm to je docela vtipne nieco vycitat slovanistom (teraz nejdem riesit ci ano alebo nie) a robit presne to iste. vy ste sice slovan nesledovali ale viete ze mal/ma kader tak do 4 miesta (niektori hovorili/hovoria ze aj horsie)
cize nesledovali slovan ale vedia ako by na tom boli, co mi to len pripomina?
4.9.2019 - 11:00
+1

fifofrogy

 

Veď o to lepšie pre vás ak budete vyššie môžete nám vytrieť zrak že kde sme boli a čo porovnávali a ak opačne no žiaľ nezávidím vám
4.9.2019 - 11:05
0

bigi BLOG

 

a co tak reagovat na tu podstatu a sranie si do huby z vasej strany? to kde budeme v tabulke je nepodstatne, najme z toho pohladu ze ty nas kader teraznazyvas ze je kvalitnejsi ako v KHL
4.9.2019 - 12:05
0

dusan1980

 

Ten prispevok som pisal ja a ja som ho sledoval po ocku...
Hlavne kolko reprezentantov prinisie
Vaskader z minuleho roka by hral okolo 4 teho miesta v lige minuly rok...
4.9.2019 - 11:23
+1

Sunkafit

 

Nespravi nic kedze by ste boli opat nanajvys na predposlednom mieste a navstevy cca 4000 budete mat aj tu
4.9.2019 - 8:14
0

bigi BLOG

 

lenze tie navstevy neklesali koli tomu ze sme boli na poslednych prieckach ale koli krokom vedenia a a to je sakra rozdiel
4.9.2019 - 8:22
+1

LenTak93

 

To je pekná obhajoba, ale aj keby bol vo vedení hocikto, ak by ste 5 rokov hrali v spodnej časti tabuľky KHL a stále poskladali podpriemerný káder, tak návštevy by boli rovnaké.

Akože teraz neviem, čo sa tu začína toto riešiť. Ešte ste neodohrali po 7 rokoch ani jeden extraligový zápas a už tu zase cítim to "slovenská liga je pre nás nezaujímavá, my potrebujeme mať halu plnu celý rok".
4.9.2019 - 8:47
+9

bigi BLOG

 

mna vzdy zaujima to ako vsetci mimo BA vedia ako to sa citia a robia veci bratislavcania.za 7 rokov sme hrali PO iba dva krat a tie navstevy zacali klesat az po problemoch svedenim, ale ono ty vies lepsie ako to je respektive bolo
4.9.2019 - 9:34
+1

matrin

 

Mozno by tolko odbornikov nebolo keby polku sportovych novin pravidelne nezasieruvaval nejaky slovan z nejakej putinovskej ligy..
4.9.2019 - 10:44
0

bigi BLOG

 

lenze to je vina extraligovach klubov a ich manazerov ze su neschopny
4.9.2019 - 10:57
0

matrin

 

To nie je nikoho vina, bratislava je proste najvacsi trh na svk a navyse tam prirodzene sidlia vsetky velke media.
4.9.2019 - 11:35
0

bigi BLOG

 

ale je, lebo slovan si platil tlacove spravy bral novinarov na tripy a pod...
4.9.2019 - 12:00
0

Tyna85

 

Na KHL chodilo vela mimo BA a pravda je aj ta, ze ich prestalo bavit sa pozerat na tu hru ktoru Slovan predvadzal + prehry. Teraz mate sancu ukazat aky naozaj fanusikovia ste v tej BA, ci budete chodit aj na nasu ligu. Treba si priznat na KHL nevedelo vase vedenie zohnat peniaze. Tak treba prestat lietat v oblakoch o tom ako mate na lepsiu ligu ked nemate a hrajte to na co mate. Tie dlhy nie su vysledok jednej ci dvoch sezon cize problemy z vedenim ste tam mali uz dlhodobejsie. Ci vam v BA nevadilo, ze sa neplatilo za stadion, mladez, hracov a klamalo vam vedenie stale o nejakom sponzorovy ktory nikdy neprisiel, vadil vam len Stefl?
4.9.2019 - 11:54
+4

Sunkafit

 

To si myslia ty....a to je sakra rozdiel
4.9.2019 - 8:52
0

Tip-Top

 

Tak tak presne ako vravis. Ja predpokladám, ze návštevy by mohli byť ešte väčšie ako boli v KHL, alebo minimálne rovnake. Slovan bude hrať na popredných miestach, na štadióne bude lepšia atmosféra keďže aj ľudí viac strhne povzbudzovanie ak dáva jeho tím góly a vyhráva ako ked nonstop prehráva. Aj tak v konečnom dôsledku si myslím ze mozno 1/4 ľudí ktorý chodili na Slovan, tak sa do hokeja ani moc nevyznali a išli tam len preto lebo Slovan v KHL ,čiže im je jedno aka je kvalita hokeja a ak bude trosku nižšia ani to moc nepostrehnu. Avšak určite sa im bude viac páčiť atmosféra a to ze bude Slovam vyhrávat viac ako tomu boli posledné sezóny.
4.9.2019 - 8:47
0

Tip-Top

 

Plus nižšie ceny vstupeniek a pernamentiek
4.9.2019 - 8:51
0

Pepe#27

 

Kamo, Ty si asi na hokej v BA nikdy nechodil.
Obavam sa, ze na polovicu timov bude atmosfera na zapasoch s neatraktivnymi supermi (NZ, Detva ci podobne) ako v testovacich kabinkach NASA - bez atmosfery.
Z mojho pohladu je to, ze liga ma 13 ucastnikov, blbost.
Na kvalitu nasho hokeja by ideal bol 8-10 timov.
4.9.2019 - 9:09
+3

Tip-Top

 

Bol som každú sezónu co bol Slovan v KHL tak na 5 zápasoch a nie vždy to bolo ružové. A pamätám si ešte aj atmosféru za čias ked bol Slovan v extralige a bola dosť slušná. 13 po príchode Maďarov je úplne v pohode lepšie ako hrať s jedným tímom 6x v základnej časti ...uvidíme
4.9.2019 - 9:22
+1

Pepe#27

 

Ja hovorim o poslednych sezonach pred odchodom do KHL a na niektorych zapasoch teda atmosfera bola na bode mrazu... Uvidime ako to bude teraz, sam som zvedavy.
Ja budem radsej hrat 6x s kvalitnym a atraktivnym superom ako neatraktivnym...
4.9.2019 - 9:28
0

Lukash_ke

 

ale atmosfera iba zodpovedala predvedenej hre, pretoze sezonu-dve pred odchodom ste hrali dost biedne, cize skor to bolo sposobene vasou hrou, nie naopak ako sa to tu snazite interpretovat
4.9.2019 - 12:35
0

GZA

 

Jou jou...: Ale na Chanty-Mansijsk to muselo mať riadne grády, čo? Derby a emócie jak sviňa.
4.9.2019 - 9:22
+15

dusan1980

 

Hm...ked Detva prichadzala do Ligy aj ja som si to hovoril...Ale
Pockaj si na chvilku kedy Slovena prehrá s Detvou...a Ja Ti garantujem ze to bude uz tento rok a potom niektori pochopia...
4.9.2019 - 10:37
0

Pepe#27

 

Prepac, ale aj keby Slovan prehral s Detvou tak na atraktivite pre Slovanistov jej to urcite neprida...
Mimochodom, ja ocakavam ze v tejto sezone niekolkrat prehrame aj s "papierovo slabsimi" supermi. Tragediu z toho robit urcite nebudem. Je mi jasne, ze si za to uzijeme posmesky, ale mna to nejak netrapi. Ako som pisal vyssie, my mame z mojho pohladu do tejto sezony ine ciele. A tie bude podstatne splnit...
4.9.2019 - 10:46
+1

kali mero

 

Jaj tak kvôli Slovanu sa majú odhlásiť zo súťaže málo atraktívne mužstvá aby sa uspokojil mlstný jazýček
4.9.2019 - 13:43
+3

bigi BLOG

 

dalsi odbornik na slovanistov a bratislavu. takze vysie navstevi ocakavas? minula sezona z pohladu slovana bola najhorsia ale priemer bude stale vyssi ako v extralige v tejto sezone (mozno ale len mozno to moze zachranit PO ale v zc nie je ziadna sanca)a tie ostatne blbosti ani nekometujem
4.9.2019 - 9:39
+1

Sunkafit

 

Teba mali zobrat na Farmu
4.9.2019 - 15:12
+5

NasHokej97

 

Možno si z tvojho príspevku zobral extraliga = hnoj

Ale musím súhlasiť, na ten zápas sa niekedy fakt ťažko pozeralo. Možno to bolo tým že som čakaľ viac. Možno to bolo tým že to bola príprava kde o nič nešlo (aj keď so zápasmi kde o nič nejde máme skúsenosti až až). Alebo to bol proste slabý hokej. Som veľmi zvedavý aká bude na nás návštevnosť.

ps: Nadávaj na čo chceš, ale na stream Zvolena nie V tomto sú lepšií ako 90% hokejových klubov
3.9.2019 - 23:26
+3

PeterLucky

 

Mal som napisat na zaciatok velkymi hrubymi pismenami oznam, ze tento prispevok nema za ciel urazit ligu, supera, ani nahodneho okoloiduceho. Proste zapas na mena Zvolen a Slovan slaby, este k tomu 10 dni pred ligou.

PS: Ten stream bol super Az dokym nevypadol na 3. tretinu, kedy sa vraj hral uz lepsi hokej.
3.9.2019 - 23:40
0

HkmDetva

 

Lebo kocka im vraj vypadla tak az od 4.minuty isiel
4.9.2019 - 0:39
+1

matrin

 

Mozno stacilo nenapisat na zaciatok toto :Neviem, ze ci som uz zabudol ako vyzera Extraliga, ale dnes vo Zvolene teda otrasny zapas.. a potom sa vykrucat ze vsetci to zle pochopili.
4.9.2019 - 10:52
+3

Dracik_18

 

to iste mi povedal kolega(zvolenčan) ktorý bol na tom zápase ..aj on ma isť pozrieť Ebelku ?

Karim pozdravujem ťa
4.9.2019 - 6:12
+2

Sunkafit

 

Nebolo to nic famozne
4.9.2019 - 8:11
0

ctibor

 

Boze...tvaris sa ako keby aky hokej sa hraval na Slovane. Je to vyslovene trapne. Neda sa upriet par velmi vydarenych zapasov, ale ved drzite najviac negativnych rekordov v celej KHL. Na co sa tu teda ides hrat?
3.9.2019 - 22:48
+28

Senn

 

to je zbytocne riesit, podla mna je hnoj dostat od rusakov 12ku a to hrali v treningovom tempe
3.9.2019 - 22:52
+6

fifofrogy

 

Nechcem sa vás Trenčania nijako dotknúť ale mám pocit že vy robíte v Čechách všetko len nie dobré meno nášho hokeja to keď vezmem za posledné roky sa ešte čudujem že vás na tie prípravaky volajú .
3.9.2019 - 23:12
+2

HockeyBender

 

kde si bol ked sme vyhrali s Karlovymi V. 9:3 ?
3.9.2019 - 23:16
+9

fifofrogy

 

Skúsime iné výsledky z tohoto roka či minulého či akéhokoľvek ? Proste čo zápas to prehra a ak výhra tak to bolo že vlastne tam skúšali Česi hráčov z druhého sledu akože fakt už mi to príde že ste tam na smiech že čo zápas to tutovka .
3.9.2019 - 23:24
+1

fifofrogy

 

Ešte dodám akože chápem príprava ale vy s Čechmi mi už pripomínate v našej lige 20 .
3.9.2019 - 23:25
+1

HockeyBender

 

To vieš nie je dôležité vyhrávať prípravné zápasy ale také štvrťfinále už je dôležitejšie by som povedal chichi
3.9.2019 - 23:46
+1

Radovan123

 

Takto môže povedať BB že nie je dôležité vyhrávať CHL ale finále
4.9.2019 - 0:17
+2

topska

 

Neporovnatelne s pripravakmi nemyslis?
4.9.2019 - 0:36
+4

Radovan123

 

trosku ano
4.9.2019 - 9:17
0

Tehelnepole

 

počuj, mas nieco nedoriesene v debate s Barrym Brustom, poserko
4.9.2019 - 9:27
+1

lanti

 

úplne sa ma to dotklo
3.9.2019 - 23:18
+4

S!3gl

 

Za posledne dva roky: Trenčín-Třinec 4:3 sn.
Olomouc-Trenčín 4:3 sn.
Vítkovice-Trenčín 2:1
Hradec Králové-Trenčín 1:2
Karlovy Vary-Trenčín 4:5
Třinec-Trenčín 3:1
Karlovy Vary-Trenčín 3:9

Vypichol som iba zopar vysledkov. Jasne, Trenčín robi zle meno ligy. Buduci rok nas uz nezavolaju ani Řisuty.

4.9.2019 - 8:13
+9

Lukash_ke

 

tolka haMba
4.9.2019 - 12:40
0

Big brother

 

Ja nechapem ludí, ktorí nemajú dostatočný prehlad, ale silou mocou chcú povedat niečo múdre gratulujem ti!

Ako ano, az na zapas s K.Varmi nam priprava tento rok proti českym extraligistom nevyšla. Na druhej strane treba povedat aj "B"...
- prvý zapas sv Brne (prehra 4:1) nehrala polovica tímu (rovnako aj Brna)
- zápas vo Vítkoviciach, pomerne vela šancí, dve tyčky, zlyhali sme v presilovkach, nie ze by nas prehrali
- celú prípravu hráme mimo našho štadiona, na lade supera, keby hrame doma, tiez by to asi vyzeralo inak (to uz sa ani nebavím o treningoch)

Nehovoriac o tom, že asi v tom nie sme sami...

Hr.Králové - Slovan 6:2
K.Vary - Slovan 3:2
Znojmo - Košice 5:4
Klagenfurt - B.Bystrica 7:4
Sheffield - Poprad 7:4
Sheffield - Poprad 5:2
Pardubice - Zvolen 6:4
Krakow - Košice 5:3
Brno - Slovan 4:1
Nitra - Jastrabie 3:5
Nice - Poprad 4:1

Tak co si budeme povídat, že?
5.9.2019 - 9:08
+1

Lukash_ke

 

tie prehry takto pokope : panika :
5.9.2019 - 9:38
0

Pepe#27

 

Zapas som nevidel ale ta strelecka (im)potencia je bieda. Pri zlozeni ofenzivy je to trosku prekvapujuce. Treba na tom zamakat...
4.9.2019 - 7:28
+2

Athotis

 

Tak mali ste šance ,Tomek mal pár zákrokov ktoré boli s katogorie lepších ,ale akoze tie vaše presilovky to bola riadna bieda ...všetci piati na mieste ,nikto pohyb na viac ...vyzeralo to ako keby ste s nimi zaspali niekde v 80tich rokoch
4.9.2019 - 8:00
0

Pepe#27

 

Priznam sa ze v lete som zatial este nevidel ani jeden nas zapas, tak sa mi tazko hodnotia nase vykony. Ale vysledky naznacuju problem s efektivitou. Pri tych menach je to trosku negativne prekvapenie. Ale mozno sa len utoky potrebuju viac zohrat. Uvidime, zatial by som nerobil paniku. Je to tim poskladany defacto od nuly...
4.9.2019 - 8:11
+1

starosta

 

90 percent tímov sa na Slovensku skladá viac menej od nuly
4.9.2019 - 8:53
+2

Nitran333

 

Tondo Vam znova nalozil, to aby ste nevisli z cviku
4.9.2019 - 7:45
+3

Tehelnepole

 

aby sme co?
4.9.2019 - 9:25
+2

RudoNR18

 

Klud on Reagoval na Trencin....
4.9.2019 - 9:44
0

Tehelnepole

 

mne ide o jeho gramatiku v slove "nevisli"
4.9.2019 - 9:48
+1

RudoNR18

 

Tak potom prepac.... ja len ze vy slovanisti to tu budete mat v diskusiach tazke tak uz sa obavam kazdeho prispevku co niekoho moze nastartovat...
4.9.2019 - 9:54
0

Nitran333

 

zas sa neopič po Strojárovi, lebo budeš "strojárova opička"
4.9.2019 - 10:29
+11

Tehelnepole

 

A on moje Brucho
4.9.2019 - 11:06
+7

matoguco

 

Poviem ti pravdu milý Nitran333, ak bude ten Tondo trénovať Zlín, tak mi to až tak veľmi vadiť nebude Takže som rád, že sme si nacvičili hru 3 na 3 a "nevisli" z cviku!
4.9.2019 - 10:22
+7

Nitran333

 

dostali ste v prvom rade nárez
4.9.2019 - 13:07
0

RhimeSBA

 

Vy tam hore čo riešite?

Niekoho uráža, že sa Luckymu zdal ten hokej včera pomalý..to je teda fakt strašné tvrdenie, keď ten hokej pomalý aj bol. V tom zápase hral pomalý Zvolen, ale aj pomalý Slovan, nikto nehovoril o ničom inom.

Potom sa tu dočítam niečo o tom, ako Pepe pozerá TV šoty a z nich sa mu zdá, že liga sa neposunula..gratulujem, veľmi zmysluplné tvrdenie. Aby ma tu teda ešte nechytal za slovíčka tak doplním, že ak "si nedovolí hodnotiť úroveň ligy", tak tá veta bola úplne zbytočná...

Ďalej si prečítam niečo o tom, že Slovan by mal šetriť ako NZ. Toto je tiež krásny nezmysel..ak mám dlh 500 000,-€, ale príjem 10 000,-€, tak si stále môžem dovoliť aj "Octaviu a dovolenku v Chorvátsku"..určite skôr, ako Jožo od susedov, ktorý má 800,-€ v hrubom, aj keď o dlh nikdy nezakopol.

Postaviť konkurencieschopný káder je možné aj vtedy, ak primárnym cieľom nie je titul, ale konsolidácia. Koniec koncov, ak by sme ten konkurencieschopný káder nestavali, tak by na hokej prišiel dokopy nikto.

Podľa zápasu s BB v príprave vieme, že by Slovan pred rokom hral okolo 4. miesta v lige. Zároveň podľa prípravného zápasu nemôžeme hodnotiť úroveň ligy..ako hovorí klasik.. <i> Hmm, to mi nevychádza.

No a nakoniec sa dozvieme ešte niečo o tom aké sú motivácie ľudí v Bratislave, čím sme boli najviac znechutení a aké sme kedy prežívali emócie.

Dobrá diskusia z oboch strán, fakt že hej..zaslúžite si potlesk
4.9.2019 - 13:15
+11

manho

 

napisem to sice pod teba Rhime, ale plati to pre vsetkych slovanistov, ktori sa tu snazite bojovat s "veternymi mlynmi"... mate moj velky obdiv za vytrvalost,trpezlivost a v neposlednom rade aj slusnost v reakciach, pretoze toto nemozete nikdy vyhrat... isti jedinci na HP budu mat ohladne Slovana vzdy na ociach klapky, resp pred nimi cervene sukno, takze vzdy si pojdu to svoje a nikdy, opakujem nikdy, ich nepresvedcite, ze niektore veci zle vidia, chapu, vysvetluju si ich zle, ci dokonca prekrucaju na svoju pravdu...
vazne som zvedavy, ako dlho toto vydrzite? drzim palce a prajem silne nervy, lebo este ani liga nezacala...
4.9.2019 - 15:40
+2

OhavLAX

 

Čiže človek čo ma dlho pol milióna si môže dovoliť auto skôr ako človek čo má 800 v hrubom..podla mňa ten čo má dlh pol milióna si nemôže dovoliť ani baterku do vibrátoru vo väzenskej celé v ilave a nie ešte auto..ty si jednoducho mária
4.9.2019 - 16:48
+3

PeterLucky

 

OhavLAX: Ty si este nikdy nic neriesil s peniazmi? Ako mozes taku kravinu napisat. Ved uz len hypoteka na rodinny dom v Bratislave je 300 a viac tisic euro. A pre mimo-bratislavskych, nie byvanie 30 km za mestom a dochadzanie kazdy den hodinu jednym smerom len kvoli tomu, ze je to o par euro lacnejsie nie je riesenie. To je "cena od" rodinneho domu vramci mesta. Takze podla tvojej teorie si aspon polovica majitelov domov v BA nemoze dovolit citujem: "ani baterku do vibrátoru vo väzenskej celé v ilave."
4.9.2019 - 17:11
+1

OhavLAX

 

škoda len že tu porovnávaš dve neporovnateľné veci a tou je to že klub Slovan Bratislava jednoducho a skrátka vykazuje dlh voči hráčom v hodnote tuším pol milióna euro a aj napriek tomu rozhádzal peniaze na drahých a pre ligu konkurencie schopných hráčov a to ani nehovorím že pre vás vďaka bohu že hráči ktorým dlhujú podpísali splátkové kalendáre(plus mohol kľudne vyplatiť hráčov ktorým dlhuje peniaze a postaviť jeden rok menej konkurencie schopný káder)..a prirovnávaš to ku hypotéke? ktorú si s bankou dohodneš a mesačne splácaš? tak si skús tú hypotéku prísť vybaviť s pol miliónovým dlhom a pozriem sa ako ti ju dajú..porovnávaš dva absolútne neporovnateľné dlhy..áno každý z nás čo má hypotéku má dlh, ktorý mesačne spláca a aj napriek tomu žijeme ak sa dá na vysokej nohe, ale prirovnať to k životu na vysokej nohe z ktorej si vytvorím ako klub dlh, ktorý mi stále vysí na špagáte a ja si na to nabalujem ďalší je trošku smiešne
4.9.2019 - 21:08
+1

RhimeSBA

 

Trochu štúdia okolo finančnej gramotnosti by nezaškodilo, ty baterka.

To keby som tu začal riešiť dlhy európskych velkoklubov vo futbale a to, ako to nakoniec nemusí byť problém, tak by si sa asi zbláznil úplne.
4.9.2019 - 18:30
+3

PeterLucky

 

No a kebyze mu prezdradis, ze Nemecko ako stat a jeho vlada ma na obyvatela 3x vacsi dlh v eurach ako Slovensko, ale zaroven je priemerny Nemec bohatsi ako priemerny Slovak... tak to neviem uz. To ani Kazimirove grafy nepomozu.
4.9.2019 - 18:50
+2

RhimeSBA

 

Ja len pre dobro sveta verím, že si to opluskoval sám a nie sú takto negramotní dvaja...
4.9.2019 - 19:11
0

OhavLAX

 

joj neprezrádzaj mi, lebo náhodou otvorím oči a vyzrejem v tie vaše Slovanistické Kokotiny ktoré si tu vy dvaja slepo idete
4.9.2019 - 21:18
+2

OhavLAX

 

to čo som poslal petrovi Luckymu je aj pre teba..je pekné že bránite vlajku svojho klubu za každú cenu, len by bolo možno dobré nezrovnávať dve úplne odlišné veci..podľa mňa klub ktorý má dlh mal dlh vyplatiť a nie nasadiť splátkové kalendáre kde dlh vysí a na novú sezónu vytvoriť káder ktorý si nemôže dovoliť skoro ani jeden klub v tipsportke..a do toho všetkého porovnávať zadĺžený veľkoklub s civilným životom v tejto dobe kde človek žije v dlhu pretože má na krku úver a hypotéku je zase len to vaše slepé bránenie klubu všetkými možnými cestami..niekedy mám pocit že aj keby ten slovan vystúpil s hocijako absurdným tvrdením tak vy by ste ho bránili za každú cenu aj keby ste nemali pravdu, vy by ste si ju jednoducho našli
4.9.2019 - 21:16
+1

RhimeSBA

 

Na takéto odpovede mal jeden môj pedagóg na VŠ super reakciu.

Pán kolega, odpovedali ste správne, ibaže nie na otázku, ktorú som sa pýtal.

Nie je fér reagovat na niečo, čo by si chcel, aby som napísal a nie na to, čo som naozaj napísal.
4.9.2019 - 22:33
+3

dusan1980

 

Rhime akurat ze to 4 miesto nebolo len na zaklade zapasu s BB ale na zaklade videnych vykonov Slovana v seznone a videnych zapasov nasej EXtraligy..understood ?
Ale treba este hlbsie vysvetlenie ?
Ty si myslis ze ktore miesto by sa Vam uslo s minulorocnym kadrom v extralige ?
toto ma zaujima ...
Aj ostatni Slovanisti odpovedzte ak chcete
4.9.2019 - 13:32
+1

Dracik_18

 

s minuloročným kádrom ktorý by mal na čas vyplatené ?
4.9.2019 - 13:35
0

Pepe#27

 

Ja necitim potrebu reagovat.
4.9.2019 - 13:36
+2

RhimeSBA

 

Ja si náš výsledok netrúfam odhadnúť.

Hrali sme úplne inú súťaž, v inom zápasovom rytme (počet zápasov, prestávky medzi nimi, cestovanie, ...), reálna komparácia sily jednotlivých tímov v KHL s tými v našej lige neexistuje.

Navyše, tempo v KHL je, priemerne, vyššie ako v Tipsport lige, čo má na hráčov ďalšie dopady (napr. únava), neustále prehry pôsobia na hráčov demotivujúco a tak ďalej.

Netvrdím, že by sme ligu vyhrali, netvrdím totiž nič.

Navyše, nie som to ja, kto by mal niečo dokazovať, ale ty, nakoľko si ty prišiel s nejakým výrokom - len dodám, že videné zápasy sú veľmi slabý argument, práve kvôli veciam vyššie.
4.9.2019 - 16:01
+2

Hrobar

 

bolo 2000 divakov inak.
4.9.2019 - 14:53
+2

Nechtasilasprevadza

 

Mne sa pacili oslabovky a hlavne Tomek a Spirko inak taky bojovny zapas a tretia tretina bola dobra
4.9.2019 - 15:04
0

pepan95

 

OT:: Chcem sa opýtať fans ZV ako hral Ulrych a či s nim bola spokojnosť kedže práve podpisal u nás
4.9.2019 - 15:16
+1

rasťoZv

 

Nebola to katastrofa, ale človek čakal viac...
4.9.2019 - 15:24
0

trevor

 

Fyzicky dobre stavany defenzivny bek, neboji sa pritvrdit. Obcas ma slabsie chvilky, ale inak fajn. Nevadilo by mi, keby vo ZV ostal, ale ani mi nejako extra nechyba. Kedze potrebujete fyzicky dobre stavaneho beka, tak fajn volba.
4.9.2019 - 15:26
0

starosta

 

Svoje ai zahral. Ideálny beck do 3 lajny.
4.9.2019 - 18:36
0

pepan95

 

Ďakujem chalani Konečne niekto kto normalne napíše..REŠPEKT!!
4.9.2019 - 15:28
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Slovan414:99
2.Košice49:79
3.Nitra414:78
4.Michalovce413:108
5.Budapešť416:147
6.Miškovec411:107
7.B. Bystrica310:76
8.Zvolen310:96
9.N. Zámky39:103
10.Poprad413:153
11.Trenčín34:73
12.L. Mikuláš44:153
13.Detva410:170
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 4400020:812
2.Martin4300118:129
3.Sp.Nová Ves5300219:169
4.Dubnica4300114:119
5.Levice4201113:137
6.Topoľčany4200211:126
7.Žilina4110212:115
8.Skalica401129:133
9.Trnava4100313:213
10.P.Bystrica400047:150
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 20.9.2019 22:13
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.9.2019 01:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 21.9.2019 01:20
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.9.2019 01:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 21.9.2019 01:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 21.9.2019 01:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.9.2019 01:20

Bleskovky

Biel s Karaffom vyhral v Berne 2:1 po nájazdoch

Hokejisti Bielu vyhrali v piatkovom súboji najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Bernu 2:1 po samostatných nájazdoch. Z víťazstva hostí sa tešil aj mladý slovenský útočník Roman Karaffa, ktorý nastúpil v treťom útoku Bielu. Výsledky: Ambri-Piotta - Servette Ženeva 2:3 pp a sn, Bern - Biel 1:2 pp a sn, Langnau - Zug 5:3, Zürich - Lausanne 5:0
včera o 22:50 - TASR

Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov triumfovali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej DEL na ľade Adleru Mannheim vysoko 7:2. DEL - 3. kolo: Eisbären Berlín - Kolín Haie 3:2 pp, Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7, ERC Ingolstadt - Krefeld Pinguine 4:5, Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 3:4 pp a sn, Iserlohn Roosters - Schwenninger Wild Wings 1:4, Straubing Tigers - Pinguins Bremerhaven 5:4 pp a sn.
včera o 22:44 - TASR

Obranca Girardi ukončil po 13 sezónach profiligovú kariéru

Kanadský hokejový obranca Dan Girardi ukončil vo veku 35 rokov profesionálnu hráčsku kariéru. Bývalý hráč New Yorku Rangers či Tampy Bay Lightning odohral v zámorskej NHL trinásť sezón, počas ktorých nazbieral 264 bodov (56+208) v 927 zápasoch základnej časti a 36 bodov (8+28) v 143 dueloch play off.
včera o 16:43 - TASR

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 09. 2019
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Poprad - Nitra o 17:00
Detva - Michalovce o 17:00
Košice - Zvolen o 17:00
Miškovec - L. Mikuláš o 17:30
Slovan - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

20. 09. 2019
TrenčínSlovan
0:3REPORT
BudapešťDetva
4:2REPORT
NitraMiškovec
3:2 SNREPORT
B. BystricaKošice
2:3REPORT
MichalovcePoprad
4:3 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
2:1REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Langkow C.MAC7
3.Vandas M.SBA6
4.Chovan M.KOS6
5.Dalhuisen M.MIC6

Najlepší strelec

Chris LangkowMAC6 gólov
2.Vandane D.MIS5
3.Stupka V.NZA4
4.Zuzin P.DEV4
5.Jääskeläinen J.BBY3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanKOS93.52 perc
2.Rajna M.MIS93 %
3.Zalivin A.LMI89.66 %
4.Trenčan A.MIC89.47 %
5.Vošvrda T.POP88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola