Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen zdolal hladko Poprad 4:0 (VIDEO)

zdroj: TASR
6.1.2019 18:13 TASR

HKM Zvolen - HK Poprad 4:0 (0:0, 2:0, 2:0)


Vo vyrovnanej tabuľke mohli Zvolenčania v prípade víťazstva výrazne poskočiť z 5. miesta a dostať sa aj pred tretí Poprad. Očakával sa podobný priebeh ako v troch predchádzajúcich vzájomných zápasoch, v ktorých vždy zvíťazili "kamzíci", či už o jeden gól, v predĺžení, alebo po samostatných nájazdoch. Popradu sa vonku zvykne dariť, čo ukázal aj pri šiestich víťazstvách v predošlých kolách, možno aj preto domáci spočiatku s maximálnym úsilím pritlačili a zamkli súpera. Potom sa hra otočili a prvú väčšiu príležitosť spálil v 7. min hosťujúci Mlynarovič. V 14. min trafil Handlovský bombou od modrej hornú žŕdku popradskej bránky a hostia so šťastím prežili ďalší chvíľkový tlak Zvolenčanov. Tí sa snažili dohrávať súboje a na zdravú agresivitu Petráša doplatil Koyš. V 17. min si so strelou Kytnára brankár Vošvrda poradil a vystrašila ho so zvukom klaksónu aj ďalšia strela úplne voľného Handlovského do žŕdky.

V druhej tretine mohol otvoriť skóre Petráš, no bránku zblízka netrafil. Až v 28. min ukázal Chovan, ako sa strieľajú góly, neunáhlil sa, no v správnom momente cez hráča presne namieril popod lapačku Vošvrdu do siete. V 31. min voľný Handlovský príklepom z medzikružia pridal ďalší gól a ak by Petráš mieril v 37. min presnejšie, Popradčanom by sa dýchalo už veľmi zle. Aj preto zabrali a Zagrapanovi v 38. min a onedlho Takáčovi v oslabení chýbalo len veľmi málo, aby nepriaznivý stav zmiernili.

Tretia tretina bola v znamení úsilia "kamzíkov" streliť čo najskôr kontaktný gól, no schladil ich v 46. min Špirko, ktorý sa pretlačil z ostrého uhla až pred bránku a po dokonalej kľučke na brankára zasunul puk popri betóne do siete. Víťazné dielo vydareného bojovného zápasu dokonal v 50. min Handlovský a po pomerne lacnom góle znovu popri lapačke sa nechal brankár Vošvrda vystriedať.

HKM Zvolen - HK Poprad 4:0 (0:0, 2:0, 2:0)

Góly: 28. Michal Chovan (Obdržálek), 31. Handlovský (Vandas), 46. Špirko (Šišovský, Mitchell), 50. Handlovský (Vandas). Rozhodovali D. Konc st., Štefík – Tvrdoň, Výleta, vylúčení 3:2, presilovky 0:0, v oslabení 0:0, zmeny: 50. Nechvátal za Vošvrdu, 1518 divákov.

HKM Zvolen: Skapski – Pöyhönen, Fraser, Drgoň, Ulrych, Vandane, Zeleňák, Růžička – Vandas, Kytnár, Handlovský – Zuzin, Michal Chovan, Obdržálek – Mitchell, Špirko, Šišovský – P. Halama, S. Petráš, Andrisík

HK Poprad: Vošvrda (50. Nechvátal) – Petran, D. Brejčák, Fabian, Erving, Ťavoda, Brincko, Česánek – Bondra, Mlynarovič, P. Svitana – Abdul, Zagrapan, Takáč – Belluš, Paukovček, Lichanec – Koyš, Heizer, Kundrík

Andrej Podkonický, tréner Zvolena: "Podali sme veľmi dobrý výkon, hrali sme tak, ako sme si zaumienili, napádali sme, agresívne dohrávali súboje a z toho pramenili aj naše šance. Súpera sme dostávali pod tlak, zvládli sme aj oslabenia. Naša sila bola aj v priamočiarosti a jednoduchosti, na tom budeme neustále stavať. S Popradom sme mali predtým nevýraznú bilanciu, no bolo to hlavne o smole, až teraz sme sa presadili. Dúfam, že sme už zažehnali menšiu krízu, aj naďalej sa sústredíme hlavne na zdokonaľovanie maličkostí."
Roman Stantien, tréner Popradu: "Domáci boli lepší a my sme si víťazstvo nezaslúžili. Najväčší problém sme mali v slabšom dôraze a aj v zakončovaní. Už dlhšie sa nevieme v šanciach gólovo presadiť a keď bolo už 0:3 v náš neprospech, bolo v podstate po zápase. Nepomohli sme si ani v presilovkách, to nás neustále sprevádza. Keď nepremeníte šance a nedáte gól, nedá sa vyhrávať."
Lukáš Handlovský, autor dvoch gólov Zvolena: "Začali sme tak, ako sme si predstavovali, boli sme aktívni, tlačili sa do bránkového priestoru. Súperovi sme veľa nedovolili, asi len v ich presilovke. Nastrelil som dve žŕdky, potom aj góly a zápas sme mali pevne v rukách."
Samuel Takáč, útočník Popradu: "Mali sme síce dostatok sebavedomia, no inkasovaný gól nás nalomil a my sme sa splašili, začali sme hrať niečo úplne iné, na čo sme zvyknutí. Škoda, že som nestrelil aspoň jeden gól, aj ďalší mali príležitosti, určite by sme sa nakopli a viac súpera potrápili."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


rajmok17

 

Skapski z posledných 3 zápasov druhá nula. Celkom dobré na "lepšiu trojku"
6.1.2019 - 18:23
+27

Foam of Waterfall

 

veru, dosť fanny ale Tomek by mal nuly aspoň 4
6.1.2019 - 21:40
+1

rajmok17

 

ale Tomeka do toho neťahajme, on nemôže za to, že tá pani je taká, aká je aj on je veľmi kvalitný brankár, no momentálne to ide lepšie Skapskemu
6.1.2019 - 22:13
0

Foam of Waterfall

 

Tomek tiež za to môže, mal jej menej zaimponovať
6.1.2019 - 22:18
0

paaali BLOG

 

funny alebo fany??
6.1.2019 - 22:15
0

Foam of Waterfall

 

hybrid
6.1.2019 - 22:26
+1

fany

 

Pán doktor Forza,kde ste???Nejaké spoločné sedenie pre pánov nerobíte?
6.1.2019 - 22:38
0

paaali BLOG

 

nic moja my sme v pohode len sa na tebe ujebavame
6.1.2019 - 22:52
+5

fany

 

Aj v tretej tretine s NZ si sa tak uje...?Forma ako hrom.A dnes keby som ja stála v bránke,tak koľko by som dostala gólov? DVA???Potom sa uj....keď budeme so Skapskim v bránke oslavovať titul.A ešte jedna vec,keď ste mi dali slovo.Už druhý mesiac tu čítam,že kladivo z Kanady sem muselo prísť chrániť našich chalanov a dnes sa dozvedám,že Petráš by jednou ranou troch zabil.
6.1.2019 - 23:10
+1

Hrobar

 

Ste to napisali ako keby na Skapskom zavisel titul Titul bude zavisiet od celeho timu. A ano aj od toho kladiva z Kanady.
6.1.2019 - 23:36
+1

hkmmanZV

 

Skromne ďalej
6.1.2019 - 18:25
+1

Dzunkes

 

Spiro krasne oslavil gol gratulacia chalani
6.1.2019 - 18:27
+2

ŠKP

 

Ano na 10 minut, toto by hrac nemal urobit.
6.1.2019 - 18:33
+8

nyytymaki BLOG

 

Ano na 10ku to bolo,presne ako Takac ked zlozil rukavice.Takze fifty-fifty
6.1.2019 - 18:45
+15

ŠKP

 

A Samko Petras kam odisiel?
6.1.2019 - 18:49
+14

Hrobar

 

urcite sa dosral ... Samo si svoju robotu očividne dobre plní
6.1.2019 - 18:53
+1

rasťoZv

 

Na striedačku. Sa mi páči ako Vás vytáča, len tak ďalej Petráško...
6.1.2019 - 18:54
+2

Hrobar

 

Tak, tak.. Žilina naňho dobre pamätá
6.1.2019 - 18:55
+2

Prostars

 

Len aby ho dalej od striedacky raz nechytil Bellus,potom to uz moze dopadnut horsie.Tiez si bude len plnit nieco zo svojich uloh.
6.1.2019 - 18:58
+8

rasťoZv

 

Belluš je krotučký ako baránok keď je tu Fraser.
6.1.2019 - 19:01
+18

nyytymaki BLOG

 

No a na Bellusa mame Mitchella,Ulrycha a ceresnicku na torte Frasera.Boha tieto argumenty detinske.
6.1.2019 - 19:03
+8

Prostars

 

nic na tom detinske neni,kludne si to mohol rozdat s Takacom,ale radsej usiel na druhej strane,pokial by tebou spominany hraci vyzvali Takaca ci Bellusa nik by neutiekol a ani by nemali s tymi tvojimi polenami problem.
6.1.2019 - 19:13
+1

rasťoZv

 

Ty si iný komendiant
6.1.2019 - 19:15
+9

FanNR

 

Chlapci,co do neho skacete,vsak on je taky vtipny,mne vzdy zdvihne naladu.
Ked dospeje,uz nebude taky vtipalek,mozno....
6.1.2019 - 19:26
+8

rasťoZv

 

Veď vravím, komediant...
6.1.2019 - 19:29
0

Prostars

 

a vy aj uvazujete o suvislostiach co pisem?Petrasa prezentujete ako provokatera,tak som napisal,ze aby sa mu nestalo,ze pride situacia,z ktorej nemoze utiect a poriadne schyta napriklad od Bellusa,vy do toho motate dalsich vasich hracov,lenze to by bolo asi vhodne vtedy tak z vasej strany reagovat,keby tak hral nas hrac,ako vas Petras,ze by provokoval a potom si ho niekto od vas odchytil.Tak neviem kto je vacsi komediant,ci ja,alebo vy co miesate hrusky s jablkami.Ak by niekto odchytil potom Bellusa z vasich goril,tak by neutiekol ale prijal vyzvu.
6.1.2019 - 19:51
+4

FanNR

 

Rasťo-mal si pravdu,je to proste komediant.
6.1.2019 - 20:00
+4

Fanpoprad

 

Srry ale musim sa ho zastat. V com je komediant?
6.1.2019 - 20:44
+2

ErikHKM

 

Polena ? Fu silne reči už len Belluš je výhra u Vás vyhadzovany skoro po každom zápase
6.1.2019 - 19:16
+4

rasťoZv

 

Nechaj ho tak.
6.1.2019 - 19:17
0

Dzunkes

 

klud zas lomcuju emoocie ako s NZ...
6.1.2019 - 19:18
0

nyytymaki BLOG

 

Poleno mas medzi nohami....debata s typkom co povazuje Vosvrdu ci Mlynarovica za neligovych hracov je vskutku zabavna
6.1.2019 - 19:18
+3

ErikHKM

 

Nyyti: je tu 80 príspevkov skoro ale za chvíľu tu bude dalších 50 ako sa posral Petráš ako utiekol už sa nato teším
6.1.2019 - 19:21
0

pinto1000

 

To jedno poleno hralo v NHL a to druhé robilo kapitána v AHL... Obaja prešli draftom. Belluša ktorý tím draftoval?
6.1.2019 - 19:25
+8

paaali BLOG

 

nic v zlom, ale takacovy by naprasil Samko s prstom v Tavodovom ana..
6.1.2019 - 22:17
+1

FanOfNorth

 

preto zaliezol na striedacku... ach
6.1.2019 - 22:25
+3

voldemort

 

ty si aky fajnsmeker
6.1.2019 - 22:30
+3

ForzaHKM

 

A ten Beluš, či ako sa vola, to je kto?
6.1.2019 - 20:53
0

nyytymaki BLOG

 

Tieto vase dotahovacky,kto sa posral z nejakeho Takaca,ktory nie je vobec tough guy,ani Petras nim nie je,on je totiz defenzivny utocnik-provokater.
Ano posral sa z neho a isiel na striedacku,ide ale o pointu,ak tu rumazgate ohladom Spirka,tak shut up,lebo podobny trest si zasluzil aj Takac.Howgh
6.1.2019 - 18:55
+4

ŠKP

 

Ano Takac mal dostat tiez 10 minut ale bolo to kompenzovane za Spirka. Mna vobec urcite nevytaca NEJAKY Petras. Chlapec si ale takto uznanie velmi neziska. To iste v lige predvadza Handlovsky. Najprv provokuje a potom uteka.
6.1.2019 - 19:04
+4

nyytymaki BLOG

 

Suhlasim,tiez mam niekedy z Handla mrle
6.1.2019 - 19:22
0

FanNR

 

S udivom citam mena ako Petras a Takac,to je kto?
6.1.2019 - 19:29
+2

nyytymaki BLOG

 

Fajteri z NHL
6.1.2019 - 19:32
+3

voldemort

 

jedine tak frajteri
6.1.2019 - 20:39
0

nyytymaki BLOG

 

Voldacik serus kamaratik
6.1.2019 - 20:43
0

voldemort

 

pozeram, branis aj utocis poctivo stale
6.1.2019 - 21:00
0

nyytymaki BLOG

 

Ja som v brane
6.1.2019 - 21:04
0

voldemort

 

multifunkcny
6.1.2019 - 21:05
0

nyytymaki BLOG

 

Bez kondicie
6.1.2019 - 21:15
0

voldemort

 

musis mat pozitivny pristup
6.1.2019 - 21:17
+1

nyytymaki BLOG

 

No ale v tom pripade hlava ide,ruky-nohy stoja
6.1.2019 - 21:36
0

voldemort

 

vyhovorky jak od bokrosovych chlapcekov
6.1.2019 - 21:40
0

nyytymaki BLOG

 

Mam mastercard...ale zablokovanu,preto som nebol na MS
6.1.2019 - 21:52
0

voldemort

 

ty by si nemusel platit, tebe by to vybavil Satan
6.1.2019 - 22:01
0

Prostars

 

A Petras utiekol
6.1.2019 - 18:49
+1

ErikHKM

 

Nič v zlom ale skôr by ta malo zaujímať predvedena Vaša hra dnes a nie to či Petráš sa bil alebo nebil lebo takto zle som dávno nevidel Poprad u nás hrať
6.1.2019 - 19:25
+4

forwardPP

 

to ano ale nikto ho za nesportove spravanie nechvali tak ako dzunkes Spirka.
6.1.2019 - 18:50
+1

ErikHKM

 

Pekne to aj Rasťo Konečný povedal Samo Petráš brnkal mi poriadne na nervy ale v súkromí je to dobrý chlapec a svoju robotu na ľade si plní veľmi dobre
Či sa posral no neviem neviem
6.1.2019 - 19:05
+3

MANO

 

ja nemam nic proti takym hracom ako Samko Petras, hra to co od neho treneri chcu a robi to dobre. Druha vec je, ze ked hram takymto stylom jednoducho musim pocitat s tym,ze pride k takym situaciam ako ho dnes vyzval Takac. Ak nato neni schopny ferovo reagovat,potom sa tazko moze cudovat ak nejakemu hracovy "prepne" a da ho dole neferovym sposobom a v tom pripade to moze nepekne skoncit aj pre neho. Mal by sa vediet postavit ferovo aj k stylu svojej hry. Zapas bol viac menje rozhodnuty a Takac neni ziadny zabijak aby pre nim utiekol
6.1.2019 - 19:11
+17

rasťoZv

 

Tak s týmto súhlasím do bodky.
6.1.2019 - 19:13
+3

MANO

 

este dodam, napadol ma tu suboj Bertuzzi vs Moore. Skoncilo to tak ako skoncilo ale cele to bolo o tom, ak by sa k tomu vtedy postavil Moore ako chlap, dnes este mohol kludne hrat hokej ...Skoncilo to vtedy zle pre oboch a stacilo len nebyt zbabelec a prijat vyzvu ako chlap.
6.1.2019 - 19:15
+3

rajmok17

 

Máš úplnú pravdu... A takto podané to úplne inak vyznie, ako od Prostarsa
6.1.2019 - 19:31
+4

ErikHKM

 

Mali si to rozdať netrvdim že nie ale tak treba opýtať Sama prečo sa nešiel bit náhodou takú bitku by som si aj pozrel
6.1.2019 - 19:18
0

Dzunkes

 

a co mal robit?vsak si tam spravil dobry den so vsetkymi co boli pri nom
6.1.2019 - 19:10
0

gta98

 

Asi si hned po gole spomenul na sweeta
6.1.2019 - 20:17
+1

FanNR

 

Sweet je jeho mentalny kouč.
6.1.2019 - 20:37
+1

MaxSBA

 

gratulácia do Zvolena, chlapci Popradskí, bary vás čakajú !
6.1.2019 - 18:28
+7

Johny

 

Brnkačka
6.1.2019 - 18:29
0

darebak35

 

Bez strategie, BEZ TRENERA, bez zaujmu hracov.. Hracom je to jedno a vidno to aj na lade, cest vynimkam typu Takac, Abdul, Zagrapan, Brejcak, Erving. Vosvrda sa moze aj pokrajat. NA toto sa neda uz ani pozerat. Pre koho to hrate? Pre fanusikov! Robte nieco s tymto, ci uz vedenie, alebo samotni hraci, takto Vam to vyhovuje? Stantien prosim zacni trenovat, alebo odid!
6.1.2019 - 18:30
+15

NRfan

 

Bez trenera? Neblazni, koho teraz budete vyhadzovat?
6.1.2019 - 18:41
+20

MaxSBA

 

aktuálne teba
6.1.2019 - 18:43
+10

NRfan

 

No tak sa predved, ides...
6.1.2019 - 18:47
+5

MaxSBA

 

nechystám sa nikde.
6.1.2019 - 18:50
+2

NRfan

 

Chcel si ma vyhodit, tak cakam.
6.1.2019 - 18:52
+9

MaxSBA

 

nemal by si sa starať radšej o svoj klub?
6.1.2019 - 19:12
+2

NRfan

 

Cize si kecal?
6.1.2019 - 19:16
0

MaxSBA

 

však ťa vyhadzujem nie? ale slušne,že máš isť sledovať svoj klub
6.1.2019 - 19:17
+1

NRfan

 

Sledujem a?
6.1.2019 - 19:21
+2

MaxSBA

 

tak nerozumiem načo rýpeš do Popradu. Tam si píš o Nitričke.
6.1.2019 - 19:23
+5

NRfan

 

Kazdu sezonu vyhadzujete trenera, a jeden z fanusikov PP napisal, ze hrate bez trenera, logicky teda nasledovala otazka, koho chcete vyhodit. Inak je zaujimave sledovat vase kazdorocne premeny nalad od zaciatku sezony, pocas jej behu az po play off. Taku metamorfozu aj motyl moze zavidiet.
6.1.2019 - 19:27
+21

nyytymaki BLOG

 

6.1.2019 - 19:34
+3

ŠKP

 

Bohaca vy v NR budte radi ze ste pred rokmi mali stastnu ruku na Stavjanu. Este aj toho budete vyhadzovat
6.1.2019 - 19:41
+5

NRfan

 

Cize uspesna storocnica pre NR hokej. V Poprade ako? Mas uz tip na buducorocneho vyhadzovaneho?
6.1.2019 - 19:44
+1

ŠKP

 

No ano za vsetko co ate dosiahli mozte dakovat jemu. Neviem ale ked vyhodite Stavjanu moze ist k nam.
6.1.2019 - 19:48
+2

NRfan

 

jj, Tondo je kabrnak. Odtrenuje to, vela toho pochyta, prejst cez neho je takmer nemozne no a o jeho streleckej efektivite sa uz vobec nemusime bavit.
6.1.2019 - 19:52
+2

FanNR

 

Bokros bude coskoro volny...
6.1.2019 - 19:44
+6

NRfan

 

Ak maju v PP platobny terminal, nevidim v tom problem.
6.1.2019 - 19:47
+9

Dzunkes

 

6.1.2019 - 19:50
0

ten čo nevie

 

ako keby u vas to bolo inak
6.1.2019 - 20:48
+3

darebak35

 

To s tym trenerom som bol ja, ale to tebe urcite uniknut nemohlo. Nerozumiem, preco to riesis, ved ako by to bola nejaka rarita, deje sa to v kazdom klube(hlavne tie menej zazobane), dokonca to ludia nasobne riesia aj pri reprezentacii,vzdy sa hlada "vynnik" ked sa nedari. Napr NR v sezone 11/12 tam tiez bolo vsakovakej kritiky... No a co sa tyka metamorfoz, tej je az az v zapasoch NR-BB
6.1.2019 - 21:56
0

darebak35

 

Stantiena som "vyhadzoval" aj ked sa darilo
6.1.2019 - 18:48
+2

hefky

 

Vždy ma pobaví niekto z Nydranov ktorí vyhadzujú trénera už 3roky
6.1.2019 - 19:36
+3

NRfan

 

Vidis a furt sa tam ten Antonin drzi. A v PP ako?
6.1.2019 - 19:41
+2

hefky

 

Provokatérov mam tiež rád takže aj teba.
6.1.2019 - 20:03
+1

FanNR

 

Konecne sa vyjadril 14-rocny HEFKY,to tu chybalo.
6.1.2019 - 19:46
+2

MaxSBA

 

Ešte že ste sa ozvali vy dvaja
6.1.2019 - 19:50
+3

ŠKP

 

Vy dvaja z NR naco to tu zasierate. Vymente si cisla, stretnite sa osobne a co budete spolu robit to uz necham na vas.
6.1.2019 - 19:53
+7

hefky

 

Len kto z nich bude žena
6.1.2019 - 20:04
+2

FanNR

 

Ked tu je taka sranda,tu to zije,nie ako u nas. A ti vasi komedianti-Prostars,Hefky,Forward...zavidim vam,u nas nic take vynimocne neni,sami priemerni.
6.1.2019 - 20:06
+5

hefky

 

Škoda k tebe posledná reakcia keď si nevidíš ďalej od nosa
6.1.2019 - 20:12
+1

hefky

 

Jediný komédia t si tu ty pretože si tu prišiel provokovať, nevieš si ani uviesť základné údaje do profilu a strapnujes sa tu hold koniec
6.1.2019 - 20:24
+1

forwardPP

 

komediantov tam mate viac nez dost strojar,miro-nr,FanNR,NRfan, atd. a ty samozrejme komediantsky kral.
7.1.2019 - 8:00
+2

hefky

 

Keď budeš mat prežite to co ja tak sa vysmievaj ale momentálne sa len strapnujes
6.1.2019 - 20:04
+2

FanNR

 

V 14-tich a prezite,komediant.
6.1.2019 - 20:36
+2

Hrobar

 

Všimol som si, že keď ste boli v útočnom pásme cez prvú tretinu - tak konečne keď ste sa usadili, tak hráči nevedeli poriadne čo ďalej. Iba po sebe kričali a snažili sa vôbec si ako takú šancu vytvoriť. Celý čas len tak improvizovať. Minule keď ste u nás hrali tak ste mali svoj systém. Teraz ste sa často vystavovali do offsajdu a stratili ste na tom dosť času.
6.1.2019 - 19:02
+2

darebak35

 

+
6.1.2019 - 19:04
0

toso1891

 

Romanko: Sam povieš po zápase že presilovky zohrávajú veľkú rolu, tak prečo to hrajú jak postihnuty??? Za celú sezónu ich nevieš naučiť tie presilovky? Smerom dopredu nula bodov, obrancovia chýbajú a nevedia podržať ani brankári, blíži sa koniec prestupov, pýtam sa stále netreba posilniť?? A k rozhodcom, kľudne od dnes sa môžu hádzať hokejky po mantineloch ako oslava gólu? Celé zle..
6.1.2019 - 18:35
+1

nyytymaki BLOG

 

Uz nerev s tou hokejkou,Takac rozhadzuje rukavice,to je v poriadku?
6.1.2019 - 18:48
+13

toso1891

 

Samka petraša si už prebalil?
6.1.2019 - 20:47
+4

nyytymaki BLOG

 

Prebal si deti ak ti smrdi byt
6.1.2019 - 21:05
0

simi0990

 

tysmrad: hra je hra,hokej je hokej, ale moje deti si laskavo do huby neber!!!
6.1.2019 - 21:29
+7

Foam of Waterfall

 

toto je tu nejaký zložitý myšlienkový pochod
6.1.2019 - 21:32
+4

voldemort

 

nyyty, ty kanibal
6.1.2019 - 21:33
+3

nyytymaki BLOG

 

Napajedeni PP manzelia,staci ti? Toto sme tu este nemali,mna "stary" posle prebalovat Petrasa a "stara" nejest ich deti.
Fakt sa bavim,komedianti neskutocni
6.1.2019 - 21:39
+13

voldemort

 

nova doba
6.1.2019 - 21:46
0

simi0990

 

ubohost: len úbožiak dokáže urážať rodinných príslušníkov a napísať, čo si napísal...a načo sa vôbec zapodievam takýmito niemandmi ako si ty......
6.1.2019 - 21:46
+4

nyytymaki BLOG

 

Moja nadherna a v com som ti urazil rodinu? Ze deti kadia do plienok a tie smrdia na cely byt?
Ved to je normalna vec,nenormalne ale je,ked sa tvoj spolubyvajuci ci ako ho nazvat,mna posle prebalit Petrasa a potom rozhorceny sa vyreve tebe,ze som si dovolil smrad z plienok v byte dovolil spomenut na HP.
Nadhlad vacsine PP fans radikalne chyba.Tak ako to vyssie nepriamo spomenul NRfan,ste na smiech celej komunite HP,cest vynimkam.
6.1.2019 - 21:59
+11

FanOfNorth

 

pre mna tiez ubohe.. nadhlad chyba to je pravda... ale zas...
6.1.2019 - 22:27
+3

ŠKP

 

Vacsine chyba hlavne respekt.
6.1.2019 - 22:47
+5

simi0990

 

haha: Mne možno nadhľad chýba ale tebe chýba úcta, rešpekt a pokora...je mi ťa dosť ľúto...a je mi jedno čo si myslia ľudia na HP....až raz dospeješ, budeš mať vlastné deti a niekto si ich bude brať do huby, tak som zvedavá či to budeš brať s nadhľadom...
7.1.2019 - 8:27
+3

nyytymaki BLOG

 

áno chýba,aj úcta aj rešpekt aj pokora.
Len si najprv preroluj vyššie,kto začal s prebalovaním,dobre?
Dospelý som,deti mám,serus ahoj nazdar
7.1.2019 - 8:52
+7

simi0990

 

naozaj? tak sa choď o ne radšej postarať, aby náhodou tebe niečo nesmrdelo....pa
7.1.2019 - 9:11
+5

Foam of Waterfall

 

aha, level 2
6.1.2019 - 22:06
+4

Lokomotiv

 

Pre úbožiaka každý úbožiak, nenapísal nič čo by urážalo vašu rodinu, malá mozgová kapacita?
7.1.2019 - 0:19
+4

ErikHKM

 

Tiež sa čudujem čo sa tu pajedi
7.1.2019 - 9:51
+6

Prostars

 

Uz mozu byt vsetci v klube vporiadku,atakovat prve miesto by bolo nevhodne na nas klub,dockali sa svojho obligatneho 5 miesta a vsetko je ako ma byt.Hraci ako Fabian Vosvrda Petran Mlynarovic Lichanec nesplnaju vobec extraligove parametre a ja sa cudujem ze este su stale sucastou HK Poprad. Ak nenastanu zmeny tak uz teraz je jasne,ze tento rok bude rovnaky ako tie pred nimi.Prehrali s
TN NR KE ZV po hokejovej stranke vo vsetkom,v obrane v utoku na brankarskom poste na trenerskom poste a dokonca aj po golovej stranke.Som strasne zvedavy ake posily dotiahne riaditel,podla slov co spravne zapasuju do muzstva,lebo pri tomto co predvadzame to nemoze byt vobec narocny pocin,hocjakeho vyhodeneho hraca z prvej mongolskej ligy mozme angazovat,zapadne do muzstva velmi lahko.
A na zaver,Petras si napustil gate.Skoda,na to akeho hral frajera.
6.1.2019 - 18:37
+6

MaxSBA

 

vosvrda? a ty si pil?
6.1.2019 - 18:38
+7

FanNR

 

Prostars-uklidni sa,vsak sme vyhrali 6:1-ty si predsa náš!
6.1.2019 - 18:44
+4

Prostars

 

Ak nepomoze ruka skus pouvazovat nad jogou.
6.1.2019 - 18:55
+6

Prostars

 

Nie nepil som,dostava lacne goly v poslednej dobe,nebudem ich menovat ktore,ale velakrat sa stacilo len spravne v tej brane postavit do brankarskeho zakladneho postoja a puky by ho trafili,ked si nevie drzat zaistenu prvu tyc tak to je jeho problem a skoda pre muzstvo.
6.1.2019 - 18:48
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Prostars

 

brankar ktory podava extra vykony len v case ked citi silnu konkurenciu nie je hodny byt prvym brankarom v extralige,do prichodu Gracnara to z jeho strany nebola tiez ziadna slava a velakrat sa tu pisalo ze je slaby,potom ked citil ohrozenie na poste jednotky zrazu zacal chytat poriadne,po odchode Slovinca a angazovani Nechvatala zas isla jeho krivka smerom dole,lebo citil,ze Nechvatal ho realne neohrozuje a tu vobec nejde o obranu aku ma,lebo dost golov dostava svojimi chybami,nie chybami obrany.hces aj analyzu jeho golov? Nemam problem si pozriet videa z poslednych 5-8 zapasov a vsetky ti napisat.
6.1.2019 - 19:20
+5

Rudihkpp

 

Suhlasim
6.1.2019 - 19:33
0

forwardPP

 

mlynarovic tiez sice teraz hra slabo ale ze nesplna extraligove parametre tak to je silna kava
6.1.2019 - 18:49
+3

darebak35

 

Ja myslim ze Mlynky hra strasne slabo uz veeelmi dlhu dobu.
6.1.2019 - 18:50
+15

forwardPP

 

to nepopieram ale tvrdit ze to nie je extraligovy hrac je prehnane.
6.1.2019 - 20:04
+2

Fanpoprad

 

Hlavne by to u neho chcelo menej chodit do nemenovaneho podniku.
6.1.2019 - 20:55
0

FanOfNorth

 

ked tam chodi po prehrach... tak to je moc
6.1.2019 - 21:17
0

topska

 

Odkedy nemozu chodit hraci do podniku ktory maju jeho kamarati ak tam nepije?Aky je rozdiel ci ide do kaviarne alebo New Chicaga v takom pripade?
6.1.2019 - 21:29
+1

voldemort

 

toto im nevysvetlis, marna snaha...Mlynky podla nich nema formu, lebo chodi do herne (keby tam bola aspon ruleta alevo automaty), logika 7 rocnych
6.1.2019 - 21:35
+1

topska

 

kokos mne sa pacilo ako niektori nadavali ze tam chodia hrat playko medzi treningami a na kavu a netrenuju aj vtedy
6.1.2019 - 21:47
+1

voldemort

 

spravny hokejista ma chodit na trening a domov, na zapas a domov, nemal by mat frajerku, zena uz az tak nevadi, ta uz asi az tak neunavuje. v ziadnom pripade nesmie posedavat v podnikoch, kde by sa mohol rozrusit prilis hlasnou hudbou, dymom z "hasisa" vi nebodaj stretnutim sa s inymi ludmi, ktori nie su sucastou timu. Cez vianoce by nemal zrat salat a ryzky, o kolacoch skoda hovorit, sex tri dni pred zapasom prisne zakazany....

nastastie Viktor Tichonov uz nikomu nesefuje
6.1.2019 - 21:59
+2

nyytymaki BLOG

 

Idealna baza v Krasnojarsku
6.1.2019 - 22:01
0

rajmok17

 

26 hodin denne maju trénovať!!!!!
6.1.2019 - 22:02
0

Foam of Waterfall

 

veru, musia si nájsť každú "skulinku", aj Jóži hľadal, a vtedy veru neboli na to všetky tie medzinety a tvárobychle, musel brusliť len po ľade
6.1.2019 - 22:21
0

FanOfNorth

 

to je v poriadku... ale neviem ci je na mieste tam ist ked dostanes latu v TN alebo NT...
6.1.2019 - 22:28
0

topska

 

Akoze preco konkretne? Ma byt doma? Ci je nejaky rozdiel ze ide tam a nie ja neviem do kina ci divadla? Je nejaky dovod na to ze ma chodit po kanaloch? New Chicago je dokonca partnerom klubu, je s nim spojene. Ma tam kamaratov, co sa ma zavriet v izbe alebo musi ist hned o osmej spat? JA som naozaj zvedavy na to, v com tu vidite nejaku negativnu cinnost
6.1.2019 - 23:02
0

cipulis

 

Po takom zapase dat rolbarovi 100 eur nech pozameta lad o hodinu neskor a driovat strelbu z prvej hlavne , potom prist domov dat si jointovy napoj porozmyslat o zapase a zaspat okolo 2 hodine rannej
7.1.2019 - 6:11
+1

topska

 

poznam hracov ktori chcu trenovat viac ale nemaju kde a dokonca si pamatam ze sa toto riesilo, chceli si chodit zahrat ci zastrielat aj okolo polnoci ale toto nebolo zo strany mesta povolene, aby vtedy ol lad k dispozicii...
7.1.2019 - 13:57
0

darebak35

 

Neviem ci to ma nieco spolocne s jeho formou...
6.1.2019 - 22:58
0

Prostars

 

ano a presne pre toto sme tam kde sme,sice hra slabo ale..a tak mozeme menovat dalej.Uz davno mal byt posadeny na tribunu nech sa spamata,ci na lade je alebo nie je,je uplne jedno a este mozno by bolo lepsie keby tam velakrat nebol,tolka lahkovaznost a istota prveho utoku je presne tento vysledok.Ak da 20 golov v priprave madarom a v lige ma problem sa poriadne presadit,tak je asi nie hodny extraligy,ale lige v ktorej sa dokaze presadzovat,kludne moze ist hrat madarsku ligu,tam bude hviezda.
6.1.2019 - 19:24
+1

Rapkáčik43

 

Bohužiaľ hráme na dva a pol útoku, dve obrany a jedného brankara, títo hráči už sú preťažení a bude to len a len horšie ak neprídu posily...už pomaly mesiac hráme na 4 obrancov a vedeniu je to zjavne jedno
6.1.2019 - 18:38
0

MANO

 

neriesit tabulku, vratit sa k zakladnym veciam . Verim tomu ze aj Ludo ten kader trochu ozivi a budeme fyzickejsi, dnes sme prehrali hlavne v subojoch.

Vandas domov ! : grin:
6.1.2019 - 18:38
+2

Dukla77

 

Kto toho Petrasa teraz vyplasil?
6.1.2019 - 18:40
0

darebak35

 

Takac
6.1.2019 - 18:46
+1

ŠKP

 

Dovidenia prva stvorka bolo nam tu fajn. Vobec sa mi nepaci akym smerom sa ubera nas tim a toto nevesti pred play off nic dobre. Od zaciatku sezony ame vysledkovu krizu nemali ale povedzme si otvorene ten hokej nebol bohvie co. Zdobila nas hlavne defenziva kedy sa nam darilo vyhravat zapasy o gol dva. Potom prisla seria zazracnych otociek no a vyvrcholilo to fantadtickym zapasom s BB (5:2). Odvtedy nehrame uz ani poctivu defenzivu a ani v predu to nefunguje. Ten drive v utoku ktory sme mali ked sme otacali vysledky uplne zmizol. Bojim sa ze ked sa vyrazne neposilnime o top utocnika a top obrancu neprekrocime v play off svoj tien. Vravel som to od zaciatku Stantien nieje trener ktory by nas doviedol k vyraznejsiemu uspechu.
6.1.2019 - 18:41
+7

gta98

 

Lenze povedzme si otvorene, tak ako Stantien ani Ozimag neboli vsemohuci. Ma ich kto odvolat, ma kto spravit poriadok. Ten isty clanok klubu (vedenie), ktory moze priniest aj posily. Takze hnevat sa tu na trenera celu sezonu.. v prvom rade by mal byt tlak na vedenie, lebo mam pocit, ze to maju pixi. Ani ziadna posila, to ze trener je aky je, to je ich zasluha. Ja nerad kritizujem nase vedenie, ale nevie pruzne a citlivo reagovat na vziknutu situaciu, tak ako ani Stantien nevie reagovat na vyvoj zapasu. Snazia sa, ale je ocividne, ze skusenosti chybaju.
6.1.2019 - 20:38
+4

JANOBB

 

Gratulacia do: Zvolena
6.1.2019 - 18:41
+11

nyytymaki BLOG

 

Janko,tebe by mali dat dres Zvolena a dozivotnu permu,si lepsi fanusik ZV ako niektori zvolencania
6.1.2019 - 18:52
+9

JANOBB

 

Preco: ja mám rad Zvolen a okrem toho aj Poprad.
No milujem Banskú Bystricu.
6.1.2019 - 20:16
+3

nyytymaki BLOG

 

Miluj Zvolen
6.1.2019 - 20:52
+4

Foam of Waterfall

 

načim sa zamyslieť nad prehodnotením rebríčka
6.1.2019 - 22:07
0

JANOBB

 

To nie: všetko je tak ako má byť.
6.1.2019 - 22:17
0

BB-baranka

 

Gratulujem Zvolenčania.....
6.1.2019 - 18:49
+6

trevor

 

Rasto konecne, snad to trosku nakopne a bude to lepsie. Vandasovi uz teraz ponuknut dobru zmluvu minimalne na dalsiu sezonu.
6.1.2019 - 18:55
+21

Dzunkes

 

a myslis ze ostane?
6.1.2019 - 19:08
0

trevor

 

Pred sezonou to nevylucil, ale to bolo samozrejme davno. Netusim.
6.1.2019 - 19:11
+1

rasťoZv

 

Je tu spokojný, záleží na ponuke.
6.1.2019 - 19:11
+3

nyytymaki BLOG

 

Majky je skvely ako nabehol na lad po zraneni.Ten jeho drive nam chybal,posila ako vino
6.1.2019 - 19:14
+12

Dzunkes

 

o tom bola rec aj v livke taky talizman nas..ako prisiel radost pozerat
6.1.2019 - 19:16
+4

RHZV

 

....gratulka , pekný zápas , krajší výsledok....Poprad slabý ako čaj , trochu som z neho sklamaný , naopak Naši konečne sa prebúdzajú a to je veľmi dobré pred dlho očakávaným Winter classic
6.1.2019 - 18:56
+2

Holub26

 

mi hrame posledne zapasy uplny hnoj, neda sa na to pozerat... od brankara, obrancov, utocnikov, trenera a pana Juriniho...ze sa moze na to pozerat...vsetky zapasy mame zaradenu 2jku a ani bohovi preradit.... budiček
6.1.2019 - 18:58
+1

bryndzajeliek

 

Poprad dobry čaj, som nečakal 5-krát luhovaný. Niečo ako my pred novým rokom
6.1.2019 - 18:59
+2

AmontePP

 

Začína to byť obohratá pesnička. Súper začne napádať vysoko, začne viac korčuľovať, prihrávať si na jeden dotyk a Poprad nevie kde mu hlava stojí. Tvrdší štýl hry výrazne pomohol k titulom napr. Banskej Bystrici.. Veď naposledy keď sme proti nim doma vyhrali, vyrukovali sme na nich s ich hrou a vyhrali sme tuším 5:2...Osobne už viacero zápasov nemá formu Petran, Heizer a ani Koyš. Václav lieta po ľade no je splašený, chyba mu pokoj na hokejke, Fabián by sa už mohol s kľudným svedomím venovať 1.lige, no a u Vošvrdu si súperi všimli, že ma slabinu hore.Myslim si, že sme na zaslúženej pozícii.. Nie som fanúšik úspechu ale tento tím na viac zrejme nemá. Nie som ani fanúšik toho aby tu bolo čo najviac legionárov ale ak chceme pomýšľať na vyššie méty, potrebujeme dostať naspäť chlapcov ako sú Vandas, Haščák, Skokan či Lapšanský. Či nie sú peniaze ich zaplatiť? Do obrany by som postupne skúšal Dávida Romaňáka, ktorý vie zahrať aj tvrdšie aj keď je subtilnejšej postavy.
6.1.2019 - 19:02
+1

Rudihkpp

 

Skús sa ich opýtať prečo zvolili iny Team keď je tu u nás všetko tak super ako sa prezentuje
6.1.2019 - 19:06
0

AmontePP

 

Neviem, Vandas mi naposledy povedal, že uvidí co bude po sezóne. Zbytok neviem.. Ty niečo vieš, že také píšeš?
6.1.2019 - 19:12
0

Hrobar

 

Vandas by vam veru bol.. Dnes keď hral svoje striedania tak ho bolo na ľade viac ako celý Poprad.
6.1.2019 - 19:14
+4

ŠKP

 

Vandas a Hascak isli zjavne za peniazmi co im samozrejme netreba vycitat. Lapso a Skokan maju na cesku ligu tak preco by sa vracali. Snad Davo Skokan by sa buducu sezonu uz mohol vratit.
6.1.2019 - 19:14
+4

lukiasko

 

Tak, máme pred sebou ešte 16 kôl a keď som tak jedným očkom pozrel na to s kým tie zapasy odohráme myslím že polovica zápasov sa vyhrať dá... niečo veľmi málo nad stovkou odhadujem 101 po odpočítaní 3och bodov... Na piate miesto to určite stačiť bude, možno keď sa pošťastí aj na 4té... Ale to je tak všetko... Za 6 zápasov sme dali iba 9 gólov čo je úplne mizerné... Nevyzerá to, žeby sme herné situácie šperkovali priam naopak nemáme ich zrejme ani vymyslené nie to ešte zohraté... Uvidíme koho dostaneme v PO, je to aj tak jedno lebo si neviem predstaviť, žeby sme s niekym z prvej 7mičky (okrem NZ) hrali čoilen vyrovnanú partiu...
6.1.2019 - 19:03
+4

Seveda

 

Idem si i ja kus popisat k Popradu.
Ak su vyjadrenia vedenia pravdive, ze posila pripadna nebude zo zamoria, nebude ani z Ruska, ale chceli by Slovaka, naj odchovanca a do utoku ani nie, iba do obrany, tak ma zaujima, koho vlastne by chceli priniest.
Druha vec - v obrane ked si odmyslim 2 mladych, ktori hraju v strese, ze nejaka pripadna chyba ich vyradi zo supisky a pripadna podpora utoku alebo strela, tak to ani nehrozi, potom jedneho kapitana, ktory hra poslabsie, no a este Petranosa, ostavaju mi momentalne 2/3 obrancovia, co je velmi malo. V utoku - center 1. formacie, tak tu by to chcelo zmenu - avsak ziaden nadejny Slovak a odchovanec ako posila mi nenapada. Potom zranenia - Macik, Salija - 1 mesiac, Palocko - ten uz asi ani nebude hrat, este do toho Koys.
Dalej - Popradu budu odratane 3 body, cize strata na 1. miesto 10b, hra sa este 14 zapasov (ak dobre ratam) v Trencine, Nitre, 2x v BB a este v Kosiciach - to ostava 9 zapasov, kde by sa mohlo bodovat.
Ked to tak zhrniem, nemam velmi dobry pocit a celkom som sklamany po poslednych zapasoch proti lepsim muzstvam v ramci ligy. Tesil som sa na prerusenie serie s Trencinom, bol z toho debakel, isiel som na Nitru vylepsit si naladu - este väcsi debakel, na Kosice uz nebola sila ist...
Takze asi zase o rok.
6.1.2019 - 19:04
+4

Patomato

 

ale ved vedenie je spokojne tak čo vlastne chceme?prístup hračov k niektorým superom je katastrofalny.Všimnite si ako hrači ktorí su zrejme v sukromí kamarati pristuju k sebe,to ani v exhibicii nieje možne.Dnes to bolo vidno ako si korčuloval majky,proti Ke napr.Nagy.Proste su to kamoši a Tí sa nebrania
6.1.2019 - 19:22
0

urpinik

 

3x v BB
6.1.2019 - 22:15
0

voldemort

 

2x
6.1.2019 - 22:28
0

urpinik

 

3xkrat zatiaľ pp hral všetky zápasy s nami doma jeden zápas bol vymenený kvôli akcií u nás
6.1.2019 - 23:39
0

voldemort

 

27.1. a 26.2. to su 3?
7.1.2019 - 0:43
+1

voldemort

 

ale to nic, viem co ta myli, tiez som si myslel, ze liga kde hraju muzstva medzi sebou 5 zapsov (nie 4 ani 6) je nemozny nezmysel, ale Lintnerovi to preslo a kluby to odsuhlasili.
12 timov = 11 superov x 5 zapasov = 55 kol
7.1.2019 - 0:54
+1

urpinik

 

Tak sorry som si myslel že s každým sa hrá po 6
7.1.2019 - 1:57
0

voldemort

 

v každom reálnom svete, sorry netreba
7.1.2019 - 10:02
0

pinto1000

 

Všetci čo tu nadávate na Petráša ste úplne mimo obraz. Bo Takáč zhodil rukavice až vo chvíli keď už Samo liezol na striedačku... A z Takáča by sa teda určite neposral nik...
6.1.2019 - 19:19
+1

Prostars

 

Takac mal co si pamatam dve bitky a obe vyhral.Kolko mal Petras poctivych bitiek a ako v nich dopadol?
6.1.2019 - 19:36
0

ErikHKM

 

Ježiš do kedy to tu budeš rozoberať ? Tak sa nepobil podľa teba sa posral no tak aspoň v niečom ste boli úspešnejší spokojný ?
6.1.2019 - 19:50
+7

Prostars

 

reagoval som,tak ako reagujes aj ty,tak ako sam od seba reagoval pinto.Vy mozte,ja uz nie?
6.1.2019 - 19:53
0

ErikHKM

 

A ako som ja reagoval ? Reagoval som na teba keď si napísal polena že silne slova nič viac nič menej
6.1.2019 - 20:11
+1

toso1891

 

Z Takaca by sa neposral nik až na Petraša, ten to zvládol dokonale
6.1.2019 - 20:56
+3

Hrobar

 

Ešteže si si našiel dnes moment, na ktorý môžeš stále spomínať. Väčšina už pochopila o čo šlo a ide Petrášovi, len tebe to akosi nedocvakáva.
6.1.2019 - 21:21
0

ErikHKM

 

Nápis mu správu myslím Samovi on ti to vysvetli
6.1.2019 - 21:22
+1

Suchár

 

tak sme prvy tim zo stredneho Slovenska: , ktory porazil Poprad. Ci???


6.1.2019 - 19:20
+4

88Backo

 

O tento Poprad bude veľká bitka čo sa týka štvrťfinále
6.1.2019 - 19:21
+13

darebak35

 

toto sa zle cita, ale mas pravdu
6.1.2019 - 19:23
+4

stan-PP

 

hlavne vas nedostat a ved je este vela kol, je kriza, ale tu mal aj Zvolen a velku, a hla dostali sa z toho, to iste sa stane nam, hadam sa pred play off dame dokopy.. hlavne defenziva teraz nestiha, tam treba urgentne posily, utocnici nasi to maju tak na striedacku, raz kriza potom golove hody a zasa kriza
6.1.2019 - 19:43
0

forwardPP

 

len nezabudaj ze na zaciatku sezony take iste to bolo s NR,do playoff je este vela uvidime ake zmeny nastanu a ci nastanu potom sa mozme bavit o nejakej bitke
6.1.2019 - 20:08
+1

88Backo

 

Je to len môj názor,toto popradske mužstvo je plne robošov a malo ťahúňov načo ste doplatili posledné roky,ale netvrdím,že nemôžte niekoho vyradiť,len si myslím,že všetky mužstva z prvej päťky by si vybral do 1.kola najskôr vás
6.1.2019 - 22:15
0

voldemort

 

cize aj my nas? matematika mi moc nejde, ale kto je "prva patka"?
6.1.2019 - 22:27
+2

nyytymaki BLOG

 

Aj vy vas,take male derby na Strbskom v plejaf,HK PP vs.HK Vysoke Tatry,juniorov tam napackate a hotovo
6.1.2019 - 23:17
0

voldemort

 

takze mne matika ide, v nitre pocty nevychadzaju..ale pravda je, ze aj nasi by si do PO najradsej vybrali seba
7.1.2019 - 0:45
+2

forwardPP

 

ved v pohode len situacia sa este moze zmenit aspon dufam
7.1.2019 - 8:06
+1

Foam of Waterfall

 

najmä BB sa bude snažiť s nimi hrať
6.1.2019 - 21:34
0

Senn

 

minule kolo bol jediny problem Fraser a dnes Petras, keby ste sa radsej zaujimali o vase teamy ako (ne)hraju
6.1.2019 - 19:30
+6

Dzunkes

 

odkaz od zamcanov...: setria sa na nas
6.1.2019 - 19:33
+5

ajwen77

 

6.1.2019 - 19:38
0

Foam of Waterfall

 

s DT mohli mať body, takto budú mať len našetrené
6.1.2019 - 21:35
+2

peterpm

 

Na siedmy Trenčín máme reálne len + 7 bodov, reálne budeme mať problém sa vyhnúť baráži play off...To je žiaľ realita, ktorá nám jasne hrozí, kedže na ľade pôsobíme ako bludné ovce.
6.1.2019 - 19:39
+2

Hrobar

 

Zasa neprehranaj.. Urcite nie baraz
6.1.2019 - 19:48
0

FanOfNorth

 

myslel osemfinale
6.1.2019 - 21:23
+3

fantasykilla

 

Paradicka,uplne s prehľadom. Stačí korculovat a vysoko napádať a je to. Vraciame sa tam kde mame byť.
6.1.2019 - 19:41
0

warn1ng

 

Konečne som videl starý Zvolen. Ešte to síce nebolo optimálne ale konečne sa na to dalo pozerať celých 60minút. Dokonca mám pocit že sa začína prebúdzať aj Vandane. V utorok robiť baleťákov z NZ a budem spokojný.
6.1.2019 - 19:41
+7

trevor

 

Okrem presiloviek, tam sme oproti prvej polke sezony uplne v lese.
6.1.2019 - 19:45
+2

Foam of Waterfall

 

a dôvod? zabudli strieľať?
6.1.2019 - 21:36
0

stan-PP

 

pana chlapi diskusia jak kto ho ma vacsi ty kokos... na Petrasa Bellus na Bellusa Ulrych Fraser pane boze Petras poprovokoval a platilo to na nas, viac k tomu netreba..Nasi zasa v lese cast 2 tuto sezonu, najma utocnici opat exceluju ako na zaciatku sezony s tym rozdielom ze vtedy nas drzala v hre super defenziva, teraz neni uz ani to, navyse Vosvrdova top forma je fuc a nasa dvojka je este horsia..zial vsetko je na figu, pokial neposilnime obranu aspon 2 menami a utok aspon jednym mozme to rovno zabalit, je to katastrofa ta nasa trapna obrana, v utoku uz 3 zraneni, sirka kadra o chvilu 0 bodov.. Zvolen s prehladom zasluzene vyhral, dakujem aspon Abdulovi ze hra a vytvara sance 2 utoku, Mlynarovic Bondra Paukoveck Bellus Heizer to je neskutocny les momentalne, Lichanec bohuzial po dobrom zaciatku absolutne nic no hruuuza.. verme ze je to prechodne ako mal Zvolen tu zlu krizu, a ze sa z toho dostaneme ako oni, dobre ze to prislo teraz nie na play off, len treba posilnit a bojovat s tym...
6.1.2019 - 19:49
+13

warn1ng

 

+
6.1.2019 - 19:52
0

JANOBB

 

Stan: klobuk dole, perfektne napísané+++
6.1.2019 - 20:41
0

Foam of Waterfall

 

to, či sme sa z toho dostali, ukáže až zápas s BB, KE alebo NR ...
6.1.2019 - 21:37
0

hefky

 

Tieto výkony z posledných zápasov sú už hamba. Podľa mňa dnes sa nedá vyzdvihnúť ani jeden hráč
6.1.2019 - 19:50
0

Dzunkes

 

nikto nespomenul Koysa...ruka zlomena?vela stastia mu
6.1.2019 - 19:52
0

stan-PP

 

na STV vraveli ze vraj len narazene podla info. sam som zvedavy co s nim
6.1.2019 - 20:11
+1

ErikHKM

 

Aj od nás Peťo Zuzin tretiu tretinu nedohral
6.1.2019 - 20:12
0

voldemort

 

iba chcel teplu vodu v sprche stihnut
6.1.2019 - 21:44
+1

speeder0

 

Vedenie budíček!!!Chce to nejakú zmenu buď pokuty pre hráčov,zmenu trénera,alebo vybaviť nejaké posilly...Lichanec nou určite nie je,to radšej mohol hrať Náš junior a ešte by ušetrili.Koyš detto...Takýto rybníkový hokej čo hrajú posledných päť zápasov sa nedá pozerať,nech sa nečudujú že znovu ľudia prestanú chodiť na hokej.Nejde o to že prehrávajú to sa stane každému mužstvu,ale o ten prístup hráčov ľudia to vidia že tam chýba snaha...Prehrať o gol dva je ok,ale o štyri doma...niečo evidentne v klube nefunguje a preto by nebolo od veci keby sa pán Juríny vyjadril verjne o čo ide...
6.1.2019 - 20:07
+1

Rudihkpp

 

A čo ma mrzí je naša buducnost... Bjaloncik a palocko,niekde vo Francúzsku... Takacovi trvalo veľmi dlho kým sa z toho francúzskeho lesa dostal..
6.1.2019 - 20:12
0

voldemort

 

klasika...: po vyhre 16 prispevkov, po prehre 150...a ze uz tu jeden vyhadzuje aj Vosvrdu, no trochu moc...rovnako ako ukajanie sa ako Petras vraj posral, ako Spirko zahodi hokejku...to su veci, co prehrali PP zapas?
Je pravda, ze vykony sa vratili ako boli v uvode sezony, pripadne ako v casoch, ked v novembri dosli peniaze a hralo sa dobrovolne prip. podla tiketov. Nikoho nevyhadzujte alebo sa poskladajte na odstupne, hrame s tym, co sme podpisali a naviac v krci a v krize. Pokial sa nevrati bojovnost, ochota branit hlavne od utocnikov, aby sme nedostavali take goly ako dnes druhy, levo to rozhodi aj vacsich brankarov ako Vosvrda, zodpovednost a ochota v pohybe, pri dotyku s pukom, v kazdom suboji, tak sa neodrazime nanovo. Piate sieste miesto je realny obraz kvality aj kvantity, takze trochu na zem a zacat od malickosti,ktore sa nas doteraz drzali na spici.
Prestal by som vzyvat hypoteticke posily, kto je teraz volny, je len odpad odniekial (vid Lichanec) a takych nam netreba.
6.1.2019 - 20:59
+12

nyytymaki BLOG

 

Vdaka bohu ze PP ma aj teba a tebe podobnych fans Voldak
Pozdravujem a zelam vsetko najlepsie v novom roku ty Polopoliak
6.1.2019 - 21:44
0

voldemort

 

napodobne aj tebe.

6.1.2019 - 21:53
0

Chamois13c

 

Dneska sa na to pozeralo ale ze velmi velmi zle to ze mame tragicke presilovky sme vedeli ale poslednych niekolko zapasov su tragicke aj oslabovky dostavame z nich velmi vela golov ...či vedenie chce alebo nie ak je vola spravvit nejaky uspech ina cesta nie je ako angazovat minimalne 1 kvalitneho obrancu aj utočnika ..dobre uz nehra ani svitanova formacia
vošvrda pušta goly ktore na začiatku sezony nepustal kazdy zapas minimalne 1 lacny...ale samozrejme bez gola sa vyhrat neda ...a najvacsi pruser samozrejme obrana ako mladi chlapci uz dostali kopu prilezitosti je čas zohnat do obrany kvalitu play off sa bliži
6.1.2019 - 21:05
+4

greendeath

 

Moc som sa tešil na túto diskusiu: ...nesklamala
6.1.2019 - 22:05
+5

nyytymaki BLOG

 

Jaaaj a tento tu,co si rad zgustne
6.1.2019 - 23:18
+1

greendeath

 

Zavolám ženu?:
7.1.2019 - 7:22
+4

juromt

 

....: boMbonik
7.1.2019 - 16:44
0

Te3Mko

 

12% presilovky ..... A co chceme ked tam je Mlynarovic a Fabian ???? Naco tam oni chodia ? Bondrovi posun do prveho utoku uskodil ale uz ho neni kam dat ked nechceme rozbit jedinny fungujuci 2 utok. A Stantien povie do telky ze nemame krizu. Ze sme v KE zahrali super zapas.
Tak sa radujme z hokeja jupiiii
6.1.2019 - 23:17
+2

corthez

 

Zbierali sme body keď tu hral Kozák, Dano mal top formu plus spoľahlivý Salija. Fabian bol 7. obranca občas sa išiel pomotať. Ak nemá prísť nijaká posila tak opäť raz playoff skončí 4:0
7.1.2019 - 0:38
0

FilipkoPP

 

Jediné čo sa dá dnes napísať k zápasu zo strany PP a k tejto diskusii
7.1.2019 - 1:19
0

jozino

 

k PP:: Idem aj ja svoj nazor dat.
1. Vosvrda, ako uz niektori vyssie pisali, v poslednych zapasoch popustal par lacnych golov z dialky, z uhla, ked mal volny vyhlad atd. Nechvatal tiez nechvata bohvie ako. Vosvrda mi aj pripada v polsednych zapasoch poriadne nervozny a prednasrany, pri kazdej prilezitosti vrieska po obrancoch, i ked zas chapem ze ma len jedny nervy a nasa obrana odkedy hrame na 4 pretazenych obrancov je dost slaba
2.Obrana, ako pisem, marodka Brejcaka a Saliju nas velmi poznacila, sebavedomie islo dole v obrane, Petran tiez posledne zapasy uz nehra to co hral na zaciatku sezony. (napr. nepochopmi co dnes sledoval tym, ze sa pri Spirkovom tahu na branku pri 3 gole ustupil. Ak chcel vidiet pekny gol a nechcel zavadziat tak to chapem, inak nie) TU by treba 1-2 posily!!
3.Utok by mal zacat viac hrat kompaktnejsie a viac zacat pomahat obrane, lebo poriadny back-checking vidim tak u Svitanu, Bondru, Takaca, Abdula a Paukovceka. Ostatni bez zaujmu. Takisto v utoku momentalne poriadne funguje iba Zagrapanov utok, zvysni sa momentalne nechytaju, Svitana sa snazi, ale cely utok nepotiahne. Tiez by trebalo 1 hraca do 1. lajny. Nie len o poctu.
3. Stantien: este vcera by som ho branil, ze sme doteraz mali superov NR,TN,KE, proti ktorym hrat nevieme. Ale po dnesnom vykone uz je toho moc. Nevieme dat gol. Trener nema zasahovat do vyhernej/fungujucej zostavy. Lenze ked v poslednych zapasoch dame 0 az 1 gol, tak preco neskusi zmenit formacie?? Naco tam je? Nevie pomiesat utoky, nevie ich naucit presilovky. Boli sme na fajn mieste, kam nas dotiahol, lenze uz to nefunguje, treba nieco zmenit, nie len sa pozerat. A nepochopim nasadzovanie kapitana na vsetky herne cinnosti. Ako 7. je fajn, ale ako hrac, na ktorom ma stat presilovka aj oslabenia... Tak to potom aj vyzera.
4. Muzstvo ako celok: Od tych nestastnych zapasov pocas sviatkov absolutne chyba nasadenie, nik nedohra poriadne suboj (jedine Takac, Bellus a Paukovcek, ostatni sa len vozia), nik nebojuje, nik sa netlaci pred brankara. Ked sme vyhravali, tak sa hralo viac obetavejsie, viac subojov sme vyhravali.
Pokial na toto niemieni reagovat trener, tak bymalo reagovat vedenie a poslat trenera aj s kapitanom cauky. Ak sa zas nic nezmeni a budeme o chvilu pocitat ako sme spokojni so 6 miestom a ze to je realny obraz toho na co ma toto muzstvo, tak necakajme nic v PO, iba tak 14. kolo. Tohto roku (az na zranenia) mame myslim slusny kader. 6 miesto urobil napiklad Jancuska so slabsim muzstvom, pripadne aj v ZA.
7.1.2019 - 1:32
+2

stan-PP

 

tak tak presne ako pises ja sa necudujem ani ze vrieska po obrancoch, bud mu cloni alebo tecuje zbytocne strelu Tavoda, alebo Petran tam stoji jak stlp a okolo neho sa to prehna jak vodopad alebo vcera co Brejcak sa zlakol naznacenej strely, ved mna by z toho vsetkehp vystrelo v tej brane.. Fabian uz ani nevravim ako brani.
tak tak obrana je zla a pretazena.. ostatok uplny suhlas
7.1.2019 - 15:24
0

jozino

 

lenze pruser moze byt v tom, ze cim neskor sa vyriesi (ak sa vobec vyriesi) ta obrana, tym viac nervozity bude narastat (vrieskajuci a striedajuci Vosvrda, Tavoda v zapase proti NR po poslednom gole sa sam vybral do satne a cestou stihol rozlamat hokejku o plexi a prilbu hodil do satne uz z dialky) a to nepomoze vobec pohode a vysledky sa mozu len zhorsovat a takisto to moze ovplyvnit rozhodnutie hracov ci ostanu v PP aj dalsiu sezonu ak tu bude dusno a budu sa rozhodovat podla emocii.
7.1.2019 - 17:52
0

Chamois13c

 

Jano pre konkurenciu povedal v dobrom ze sa zisla spravna partia debilov
7.1.2019 - 18:09
0

jozino

 

jj, cital som to predchvilkou, snad im to vydrzi, No lepsie sa drzi nalada aj moralka aj patia ked sa dari.
7.1.2019 - 18:15
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 14:48
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.6.2019 14:48
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 14:48
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.6.2019 14:48
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.6.2019 14:48
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.6.2019 14:48

Bleskovky

Eakins sa stal hlavným trénerom Anaheimu Ducks

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks angažoval do pozície hlavného trénera Dallasa Eakinsa. Ten na lavičke nahradí dočasného kouča Boba Murrayho, ktorý viedol tím od februára po odvolaní Randyho Carlylea. Pätdesiatdvaročný Američan pôsobil počas predošlých štyroch rokov ako hlavný tréner na farme Ducks v tíme nižšej AHL San Diego Gulls.
včera o 19:32 - TASR

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
včera o 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
včera o 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
16.6.2019 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Buffalo si udržalo najlepšieho strelca, Skinner podpísal lukratívnu zmluvu

Vedenie hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sa dohodlo na predĺžení zmluvy s Jeffom Skinnerom. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal lukratívny kontrakt na osem rokov, ktorý mu zaručí priemerný príjem 9 miliónov dolárov za sezónu. Sabres o tom informovali na svojom twitteri.
8.6.2019 08:09 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola