Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci prehrali v 1. zápase o záchranu

zdroj: TASR
25.4.2019 13:58 TASR

Slovenskí hokejisti do 18 rokov prehrali v prvom zápase o udržanie sa v A-kategórii majstrovstiev sveta. Vo štvrtok podľahli Švajčiarom 1:4.


Jediný gól Slovenska stretlil v 3. minúte Dominik Sojka. Zápas o udržanie v najvyššej kategórii sa hrá na dva víťazné zápasy. Druhý duel je na programe v sobotu 27. apríla od 19.30, prípadný tretí zápas v nedeľu (15.30).
      
      Švajčiarsko - Slovensko 4:1 (2:1, 1:0, 1:0)
      Góly: 9. Schläpfer (Fuss, Zürcher), 20. Stoffel (Delemont), 22. Jobin (Rubanik), 59. Canova (Dähler) - 3. Sojka (Čajkovič, Turan). Rozhodovali: Labonte (Kan.), Šrubok - Badyl (obaja Biel.), Kilian (Nór.), vylúčení: 6:9 na 2 min., presilovky: 2:1, oslabenia: 0:0, 169 divákov.
      Švajčiarsko: Henauer - Fiedler, Delémont, Pezzullo, Baragano, Guggenheim, Chanton, Rubanik, Ugazzi - Stoffel, Salzgeber, Knak - Dähler, Canova, Jobin - Zürcher, Schläpfer, Fuss - Marchand, Valenza, Bardh
      Slovensko: Hlavaj (22. Kozel) - Turan, Golian, Lavička, Kňažko, Mudrák, Gajdoš, Hlaváč, Beňo - Turanský, Sojka, Čajkovič - Chromiak, Haščák, Krajč - Škvarek, Jelluš, Valigura - Mrázik, Eliáš, Lašák

 

hlasy po zápase:
      Viliam Čacho, tréner SR 18: "Zápas by som rozdelil na dve časti. V úvodnej sme nehrali dobre, pustili sme súpera do príležitostí, ktoré aj využil. Od tretieho inkasovaného gólu sme zápas herne ovládli, vytvorili sme si veľa príležitostí, no nevyužili sme ich. Súper vtedy hrozil iba z brejkov. Mrzí nás to, pretože súper to bol hrateľný a mohli sme to zvládnuť."
      Michal Mrázik, útočník SR "18": "Máme ešte väčší nôž na krku než sme mali pred týmto zápasom. Nič iné ako výhru z druhého zápasu neberieme. Začiatok zápasu sme nemali ideálny, presilovka nás na chvíľu nakopla. Potom však nastal akýsi skrat a po dvoch inkasovaných góloch na nás padla deka. Myslím si, že po celý zápas sme boli lepší, najmä v tretej sme ukázali, že na to máme."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS


kurtsteiner

 

Už len jeden...
25.4.2019 - 14:07
+11

Nitran333

 

len magor môže priať našim vypadnutie
25.4.2019 - 15:00
+21

Sunkafit

 

To su tie kazdorocne TN tituly v mladezi...
25.4.2019 - 15:13
+49

Tehelnepole

 

to sa tu teraz ideme sekat navzájom? Akoze slubila som Romanovi ze budem slusna, tak nezanadavam.
25.4.2019 - 15:19
+6

HockeyBender

 

Treba mať aj nejakú konkurenciu ťažko sa zlepšuje keď ostatné kluby stoja za prd
25.4.2019 - 15:46
+12

VSŽ!

 

Skor naopak, nie?: Čo robí zvyšok Slovenska? My sme v totálnej prdeli v mládeži aj u mužov, a hoci TN posledné roky ustúpil z pozícií u mužov (minulý rok nastal asi obrat zase), mládež má konštantné dobru. Keby sme mu, či vy za niečo stáli,asi by si napísal inak.
25.4.2019 - 18:22
+3

HC Presov

 

Je ostuda zvysku slovenska ze neni schopna dlhodobo konkurovat trencinu. Take kosice nemali titul v juniorke a doraste ze ani oni sami si na to nepamatuju.
25.4.2019 - 19:51
+3

len_tak

 

Úlohou mládežníckych klubov je výchova hráčov pre profesionálny hokej. A ak porovnáme akých "špičkových" hráčov (NHL) v poslednom čase vychovali Košice - Jurčo, Marinčin, Jaroš, Černák a akých Trenčín - Daňo, tak sú tie tituly úplne nepodstatné.
25.4.2019 - 20:42
+1

HC Presov

 

Porovnavat tn a ke kto poslal viac hracov do nhl snad nemusime. To predsa kazdy vie.
25.4.2019 - 20:59
+2

MojNazor

 

len-tak .... Jaroša a Černáka by som nerátal za košických odchovancov = Černáka od 16tich ťahal Bokroš po všetkych možnych projektoch a Jaroša podporoval ten istý ,,sponzor"
26.4.2019 - 1:38
+2

yogi

 

Keby to napisal niekto iny..ale na tohto chudaka z nidry netreba ani reagovat..
25.4.2019 - 20:53
+1

Sunkafit

 

Presne tak!
25.4.2019 - 21:07
+3

rijko

 

A coze sa v modrej ustrici nevychovava?
25.4.2019 - 21:57
+2

Sunkafit

 

Vychovava pre potreby A muzstva....
26.4.2019 - 6:08
+3

rijko

 

Zeby uz aspon jeden-dvaja reprezentanti uz konecne aj od hrona?
26.4.2019 - 8:42
+1

kurtsteiner

 

Vidis tam niekde prianie vypadnutia??magor ho tam vidi...
25.4.2019 - 22:06
+2

KrebsKandidat

 

clubbed to death
26.4.2019 - 4:20
0

GB11

 

Teraz 18 v Maji Ačko a budeme tam kde nás hokej nepatri ...



Smutná realita
25.4.2019 - 15:44
+1

kocsma

 

Stavíme sa že ačko tento rok nevypadne?
25.4.2019 - 15:50
+3

GB11

 

Napísal som to uľahčene Tím vyzerá dobre, tak by sme mohli niečo zahrať ale budúcnosť???
25.4.2019 - 18:06
+1

kocsma

 

Písal si niečo iné. Že tento rok vypadneme
25.4.2019 - 19:29
+2

GB11

 

Áno ...
26.4.2019 - 2:07
0

kocsma

 

A podľa čoho vlastne si si vypočítal že ačko vypadne? Tento rok
25.4.2019 - 15:51
+2

Dzunkes

 

Este nezacali MS ani a robis zavery unahlene...
25.4.2019 - 16:06
+1

sugar

 

Ešte to je dobré.... Ako celý náš hokej.
25.4.2019 - 14:12
+4

patrik444

 

Už len 2
25.4.2019 - 14:12
0

Sulmen

 

Je mi to luto: hadam sa nam podari vyhrat dalsi zapas a uvidime...
25.4.2019 - 14:13
+4

DeL

 

Smutné, chalani zabojujte ešte !!!!
25.4.2019 - 14:15
0

homer J BLOG

 

Tak nakoniec budú na MS do posledného dňa. Kto by to bol povedal pred začiatkom.
25.4.2019 - 14:16
+49

nerorome

 

Len aby. Ešte môžu ukončiť pôsobenie aj predposledný deň
26.4.2019 - 10:04
0

Stano55

 

B skupina volá...
25.4.2019 - 14:16
+3

Stano55

 

B kategória volá...
25.4.2019 - 14:17
+3

Caezar

 

Minulý rok Bielorusi vyhodili trénera počas MS, niečo podobné by zrejme mal spraviť náš zväz... Má na to jeden a pol dňa...
25.4.2019 - 14:22
+32

Sarus

 

Ma na to jeden a pol dna ale nema na to gule.
25.4.2019 - 14:46
+21

snowmaker

 

Vyhodili trenera pocas MS a aj tak vypadli...
25.4.2019 - 17:13
+8

nerorome

 

Fíni pár rokov dozadu na 20tkach vyhodili trénera pred zápasmi o záchranu a vyšlo im to
26.4.2019 - 10:05
+2

zomi BLOG

 

Aj nasi na U20 poslali Filca a pomohlo to...
26.4.2019 - 10:15
0

nerorome

 

Pamätám sa a tuším, že to bolo s Ukrajinou.
26.4.2019 - 10:19
0

zomi BLOG

 

Ano s Ukrajinou a hrali tam taki ako napriklad Gaborik, Mc. Hossa a i. Ale potrebovali pomoc(asi hlavne v hlavach), tak tam poslali Jana.
26.4.2019 - 10:26
+1

zomi BLOG

 

Tu som nieco nasiel : http://www.hokejportal.net/?q=clanok/ms-do-20-rokov-v-sezone-1999-lomeno-2000-%E2%80%93-slovensky-hviezdny-vyber-sa-triasol-o-zachranu/30828
26.4.2019 - 10:39
0

nerorome

 

Ale to niektorým tu nevysvetlíš, že aj dobrí hráči veľmi ľahko ako "tím" môžu posrať turnaj a pritom ani tréner nemusí byť hlavná vina neúspechu... Vezmi si tie mená vtedy (ročníky 1980 a mladšie) a premeň si ich na kariéru v NHL, KHL,.., medaily získaní v A-tíme a viacerí z nich rok predtým získali bronz vo Winnipegu !
26.4.2019 - 11:22
0

zomi BLOG

 

Vcera som si po case pozrel "Hokejovy zazrak na lade".Odporucam najme tym, ktori to este nevideli. Najme tym, ako sa sklada tim, akych hracov tam trener chcel vidiet. Nie iba takych, ktori maju goly a asistencie...
26.4.2019 - 11:44
0

zomi BLOG

 

Podla mna : To boli posledne silne rocniky na Slovensku, ake kedy vysli este zo zakladov Cesko - Slovenskej skoly.
26.4.2019 - 11:49
0

29kubko10

 

Škoda, len je smutné, že na internete a všade sa nájdu ľudia, ktorý ešte napíšu, že tak im treba. Isto tam nešli chlapci prehrať a to v akom je stave náš hokej, tak za to nemôže táto generácia, proste hrajú na čo majú. Tak im držím palce a verím, že ešte by to mohli zdramatizovať v ďalšom zápase. Plus zabudol som ešte dodať, ako čítam komenty na internete za stav hokeja môže terajšie vedenie, tam kde je náš hokej... Nech len zabojujú, budem im fandiť.
25.4.2019 - 14:23
+20

Caezar

 

Blud útočníci ako Cajkovic, Turansky, Skvarek, Jellus, Mrazik, Hascak a Chromiak sú ďaleko od svojho maxima!
25.4.2019 - 14:25
+24

29kubko10

 

Vymenoval si iba útočníkov a práve také kvality, ak nie ešte väčšie majú aj iné tímy, tak isto si nedal nejaké opory v obrane.
25.4.2019 - 14:28
+6

Caezar

 

To bola iba reakcia na to, že proti Lotyšom a Švajčiarom sme dali iba jeden úbohý gól. A k obrane ? - u Kňažka sa počíta, že bude z neho hviezda, Golian hral našu najvyššiu dospelácku súťaž, tú, z ktorej je teraz v "A" repre najviac hráčov, Gajdoš a Hlaváč top obrancovia českej juniorky, pričom Hlaváč má odohraté aj zápasy v českej extralige, kde sa aj gólovo presadil, Turan z najlepšej juniorky sveta, Mudrák stabilný a spoľahlivý obranca vo fínskej juniorke ... Hádam to stačí .... Každopádne potenciál tohto mužstva bol vyšší ako toho z pred roka. Tréner by mal mať sebareflexiu a čo najskôr odstúpiť! O Hlavajovi som už písal ... Som len zvedaný, či bude vôbec draftovaný, keďže teraz chytá žalostne.
25.4.2019 - 14:37
+31

Sunkafit

 

Suhlas
25.4.2019 - 14:57
+2

MojNazor

 

Caezar ..... hmmm , no neviem , nechcem ti silou mocou protirečiť , ale minimálne u Goliana a Turana by sa dalo polemizovať o tom čo si napísal . Snád vieš na čo narážam .
26.4.2019 - 1:45
+2

Cia

 

Ved aj tieto opory tvoria obrannu hru mas v tom trochu zmatok
25.4.2019 - 15:44
+1

Cia

 

To patrilo Jakubkovi
25.4.2019 - 15:49
0

Caezar

 

A to ani nevravím, že "budúca hviezda " Kňažko je bez formy a Hlavaj chytal oveľa lepšie proti o dva roky starším hráčom pred pár mesiacmi!
25.4.2019 - 14:30
+8

consigliere

 

Hovno vieš o tom ako to je momentálne s Kňažkom, tak netrep, ty úbožiak. nič iné tu nerobíš v posledných dňoch len trolluješ.
25.4.2019 - 14:33
+14

Caezar

 

V prvom rade sme si nepotykali, v rade druhom sa pár rokov pohybujem v slovenskom hokeji, teda čo to o hráčoch, najmä mladých viem a v poslednom rade ste sa práve vašou správou dopustili priestupku proti občianskemu spolunažívaniu podľa § 49 zákona o priestupkoch.
25.4.2019 - 14:50
+13

consigliere

 

Ty si tak akurát ohrdnutý rodič nejakého hráča, ktorý sa tu potrebuje zo svojej frustrácie vykydať za PC, a pohybuješ sa jedine v slovenskom hokeji s prstom na klávesnici. Zvyšné bájky si nechaj na dobrú noc ako uspávanku.
25.4.2019 - 14:57
+12

emcoRKE

 

daj sa liečiť
25.4.2019 - 15:02
+5

kocsma

 

"nepotykali sme si" : argh:
25.4.2019 - 15:19
+21

amateu

 

A čo tý ostatný, kde sú
25.4.2019 - 14:33
+1

rogalo

 

Nechapem ludi, co sa z tohoto tesia ... k comu bude dobre, ze spadneme do B kategorie? Nic sa nezmeni, len to spomali restart
25.4.2019 - 14:23
+3

TOPmanager

 

Nemyslim si, ze sa nieco spomali. Ja sa teda urcite netesim z momentalneho rozpolozenia U18, vnimam vsak vzniknutu situaciu inym pohladom. Pokial sa ma stat, ze vypadneme do nizsej kategorie, teraz alebo neskor, tak nech sa tak stane hned. Ak su vo vedeni hokeja ludia, ktorym naozaj na nom zalezi, tak si neviem predstavit lepsi pripad pre mobilizaciu a motivaciu vsetkych zainteresovanych, ktori chcu s neutesenou situaciou nieco naozaj urobit. Treba si uvedomit, ze takto laborujeme vo viacerych kategoriach uz niekolko sezon a akosi sa nic vyraznejsie neprejavuje, ze by nas mohol v blizkej buducnosti cakat nejaky progres. Aspon moj pocit je taky, ze stale preslapujeme na jednom mieste ... i ked si uvedomujem, ze niektore snahy o projekty sa rozbehli len nedavno a chce to trpezlivost. V prvom rade je vsak potrebne ocistit hokej od prizivnikov, kamaratov, rodinkarov, prospecharov a im podobnych kreatur. Atmosferu v celom hnuti treba posunut na omnoho vyssi moralny level. Jasne, ze o vsetkom co som nacmaral sa da polemizovat ....
25.4.2019 - 17:08
+9

Marakes

 

Ja len dodám že tieto nečestne spôsoby sú našim štandardom. A aj preto mame ako krajina všade problémy. Sme neslušní, nečestní , snažíme sa obchádzať pravidla, často sme vulgárni a agresívni (pozri správanie trénerov na repre akciách) a okrem toho mame predsudky k inakosti všetkého druhu (rasa, náboženstvo, orientácia) Toto všetko je vo vyspelej Európe už dávno veľmi nepopulárne. Potom sa nejaký Cacho sťažuje že rozhodcovia mu ublížili. Ale ja som videl osobne ako sa Bokros a Ulehla a cely real.team správal pred troma rokmi v Nórsku a musel som sa hanbiť že som Slovák. Sme arogantne a skorumpovane hoväda tak sa nečudujme že mame problém. Možno aj ten Cachov rozhodca si to všimol a ovplyvnilo to jeho rozhodovanie. V prvom rade sa musíme zmeniť na slušnú čestnu a tolerantnu spoločnosť a potom sa takí ako Bokros, cacho , ulehla , koval , široký k hokeju dostanú iba ako diváci. Čakám už 15rokov na zmenu a mam pocit že to ide k horšiemu.
25.4.2019 - 17:41
+24

TOPmanager

 

Dobre polemizujes ... +
25.4.2019 - 18:04
+2

strojar

 

K horšiemu?
Teraz, keď už sú tam zlatí chlapci?
25.4.2019 - 18:18
+3

kocsma

 

Pekne. Všetkých Slovákov si teraz poohovaral, nakydal ako sa len dalo. Hnus, za toto by mali dávať bany
25.4.2019 - 19:33
+5

fortuna

 

Ale coby dnes sa Kohut vytesoval aka je super klima a ako to vsetko napravili a vsetci sa tesia do reprezentacie. Ze vraj ked prisli ku korytu tak tiu bola dusna atmosfera,hraci odmietali reprezentovat a podobne kydy.Len zabudol dodat ze on a jeho spolusukaci nabadali na bojkot a podobne veci.Tak by bolo fajn keby si to vyzrali.Nehovoriac o tom ze sa s byvalymi hajzlikmi Nemecek and spol. dohodli na prerozdeleni kseftov z ms
25.4.2019 - 18:19
+7

TOPmanager

 

Skvely postreh ...
25.4.2019 - 18:21
+2

kocsma

 

Opäť musím písať ako to bolo. Nemecek nám MS vybavil, za jeho vedenia nám bol pridelený, tak preto ostal v tíme MS. Niektorí ste obdivuhodne hlúpy, neskutočne. Hľadáte senzáciu všade
25.4.2019 - 19:35
+4

fortuna

 

Mne je ukradnute kto ich vybavil.Ked Cigerovi vycitali ze zobral trenovat reprezentaciu oni mali odmietnut spolupracovat s Nemeckom a Sirokym.Lenze kopat a robit strajk proti Cigerovi je omnoho lahsie ako proti Sirokemu.Aj preto sa stale tocime dokola,lebo Jurko taha snurky nadalej
25.4.2019 - 19:59
+3

FeroMotyka

 

Konečne si môžu napísať, že náš hokej je na tom zle. Z nejakého dôvodu im to robí dobre.
25.4.2019 - 19:20
+1

vyzerexpress

 

Skoda... ak vypadneme tak to bude tazke postupit nazad. Bohuzial je to asi odraz naseho hokeja... smutok... neviete niekto ako funguje B kategoria? jasne ze vitaz postupuje ale ake su tam muzstva ? NOR DAN FRA ITA HUN GER ??
25.4.2019 - 14:23
+1

kocsma

 

Hun hrajú 1B (pre idiotov C kategória) a skoro vypadli...
25.4.2019 - 14:25
+6

zomi BLOG

 

Idioti oznacuju skupiny.Ze vraj takto je lepsie pre sponzorov, ako A, B.C. Hej, lepo sponzori su idioti...
Ianak sa tesme, ze HUN skoro bypadli, to povzdvihne restart nasho hokeja.
25.4.2019 - 14:32
+7

vyzerexpress

 

JAP NOR DEN KAZ FRA
25.4.2019 - 14:34
0

tono20

 

Je to pomerne jednoduché a dá sa to nájsť na nete.
https://www.iihf.com/en/tournaments?tournamentType=WM18&selectedSeason=2019&tournamentCategory=worlds

Oficiálne sa to volá Division 1 - Group A, čo po slovensky znamená druhá najvyššia kategória
https://www.iihf.com/en/events/2019/wm18ia

Tretia najvyššia kategória sa oficiálne volá Division 2 - Group B
https://www.iihf.com/en/events/2019/wm18ib
25.4.2019 - 14:36
+2

tono20

 

Sorry, preklep, tretia najvyššia kategória je Division 1 - Group B.
25.4.2019 - 14:37
0

FeroMotyka

 

Postúpime s prstom v riti.
25.4.2019 - 19:21
+1

filip289

 

Aspoň budú po dlhom čase ďalšie medaile
26.4.2019 - 7:51
0

caput rerum

 

Tak toto je veľmi zlé...je ale zbytočné hejtovať. Lepších hráčov na Slovensku nemáme, žiaľ.
25.4.2019 - 14:30
+7

HC Presov

 

To, ze porazili svajciarov v priprave je super, ale za to ze prehrali dnes si chlapci mozu len a len sami a nie to trener, nebodaj Bokros a uz vobec nie zvaz alebo nejaka praca s mladezou. Dufam, ze uhraju dva zapasy a zachrania Acko.
25.4.2019 - 14:33
+6

zomi BLOG

 

Vsade vo svete je zname, ze ak v akomkolvek sporte nie su vysledky, tak ide od valu trener.Len v nasom mladeznickom hokeji asi to neplati.Ci vedia vobec pani z SZLH, ze hrame o zachranu?Lebo istotne maju vela prace okolo priprav MS. To ked sme pred rokmi hrali v U20 o zachranu s Ukrajinou, tak vtedy stary zvaz Sirokeho poslal Filca aby odkovcoval rozhodujuci zapas, lebo vypadnutie by vraj malo nedozerne nasledky.A teraz, uz raz v tejto kategorii sa vypadlo a hned sa naspat postupilo...Tak co, aka panika, zopakujeme si to a ideme dalej.A ked nepostupime, tak co? Nic, ved dnes uz vie kazdy korculovat a konkurencia sa rozrasta.TL este rozsirime o dve polske a pripadne dve Moravske muzstva z ich druhych lig... Koncim, lebo uz nemam viac sil nadalej hadzat hrach o stenu.
25.4.2019 - 15:12
+14

nerorome

 

PoTpYs !
26.4.2019 - 10:06
0

borussia

 

Realita kam speje nas hokej
25.4.2019 - 14:36
+1

LevTiger

 

Tak tento rok sa to na nas sype. 20tka slaba hra,kauza Pospisil-Bokros. 18tka na hrane vypadnutia z A kategorie. Obavam sa ze domace MS tomu nasadia korunu... Kiezby aj teraz prisiel pan trener Filc do dejiska sampionatu a zachranil nasu 18tku tak ako myslim v roku 2001 nasu 20tku ked hrala o udrzanie a tiez uz bola jednou nohou v Bečku... Za odmenu by mohli Cacha presunut do 20tky nech to dielo skazy dokonci...
25.4.2019 - 14:36
+4

caput rerum

 

Načo tieto bezduché detské reči kde by mal Filc prísť Nový tréner za jeden/dva zápasy neurobí nič.
25.4.2019 - 14:40
+2

LevTiger

 

Filc: To bola len ironia s tym Filcom. V prvom rade nemalo vedenie SZHL dopustit aby Cacho isiel na sampionat s tak mizernymi vysledkami pocas celej sezony..Snad sa k tomu vyjadria kompetentni na ni.Aj ked myslim ze kvoli priprave domaceho sampionatu nemaju cas. Vyjadria sa k tomu az ked neskoro alebo zamietnu to pod koberec ako s tym Bokrosom.
25.4.2019 - 15:11
+4

moke19

 

vidíš Ol!ver: Tvoj príspevok k tejto téme, že všetci sú hejteri, si teraz môžeš porovnať s príspevkom Karin v tom vlákne nad Tebou.
Ja nie som hejter, ale keby som bol zlatý chlapec ovládajúci zväz, tak by som tam hneď, ako bolo jasné, že budeme hrať o udržanie, poslal niekoho, kto by bol tento tím pozdvihol. Lenže to by sme nemohli "páni dokonalí" že.
25.4.2019 - 14:37
+2

zomi BLOG

 

Pani dokonali, teraz maju ine nedozierne starosti. S pripravami MS.Tam budu teraz uzitocnejsi... resp. budu mat z toho vacsi uzitok...?
25.4.2019 - 15:15
+3

Standacik

 

neopúšťaj sa už aj ty
25.4.2019 - 16:47
+1

kocsma

 

Nech tvoji bohovia idú kandidovať do SZLH a urobia zmeny. To by bola sranda
25.4.2019 - 15:21
+1

moke19

 

si tupý poklonkovač niečoho, čo ani nevieš pomenovať. keby bol mal Zdeno Cíger s Robom podmienky týchto tu, tak by sme boli inde. Aj ten Tvoj Kohút priznal, že to bolo nefér
25.4.2019 - 20:23
+1

kocsma

 

Bojkot je len výhovorka. 2016 mal ešte dobre meno, bojkot skončil, hráči chodili. Tam si skazul meno, nebudem rozpisovať, jednoducho to pokašľal (tvrdé slovo) neschopnosťou, nevedel odtrenovat zápasy. Neviem prečo ho vytahujes, vraza peniaze do mládeže tak nechcem ho zosmiešňovat. Skôr sa zamysli nad svojimi hlupostami a tvojimi názormi a aj ich niekedy odôvodnil, lebo tvoji "kolegovia" toto radi robia
25.4.2019 - 20:38
+1

KrebsKandidat

 

Mohol Ciger prehrat titul s kadrom SBA ktory mal k dizspocii?

Vela z nas cakalo od neho zazraky, ale pravda je, ze vlastne muzov vela netrenoval.
26.4.2019 - 4:26
0

Tehelnepole

 

moke19, dakujem ale kasli na to. Radsej by som sa zmylila nez mala pravdu. Ver mi.
25.4.2019 - 15:22
+1

moke19

 

nemýliš sa
25.4.2019 - 20:25
0

kocsma

 

To si celý ty, napíšeš, neodpovedas, žiadne fakty, tliachanie nezmyslov
25.4.2019 - 15:52
0

moke19

 

počúvaj, ja pracujem, a nie som celý deň na hokejportali
25.4.2019 - 20:25
+1

Ol!ver

 

Nepíšem, že všetci sú hejteri. Tí, ktorí kritizujú konštruktívne a slušnou normálnou formou samozrejme - nie sú.
25.4.2019 - 22:16
0

moke19

 

Lenze pre Teba je konstruktivne to, co Ty chces pocut, ostatne je hejtovanie.
26.4.2019 - 10:45
0

Ol!ver

 

Vidíš, že máš lepšie znalosti o mojom zmýšľaní ako ja sám . Heh.
26.4.2019 - 11:51
0

pongy16

 

Nebojme sa, hráči z Trenčína a hráč BB nás vytrhnú z biedy.
25.4.2019 - 14:39
+7

Sunkafit

 

Ako moze jedno muzstvo predvadzat v obrannej faze takuto hrozu?
25.4.2019 - 14:41
+4

tono20

 

Niekto ste to sledovali ?
Hodil by sa sem "objektívny" report.
25.4.2019 - 14:42
+1

Piccini

 

V spravach na sro 1 hlasili v spravach ze sme prehrali a vypadli z A kategorie
25.4.2019 - 14:52
+5

crosbynko

 

To uz hlasili buducnost
25.4.2019 - 15:45
+4

tomi

 

Ja som im písala mail aby pani moderátorke upravili podklady, ale možno na to prišli aj sami že hlásia sprostosti
25.4.2019 - 17:08
0

moke19

 

aspoň vidíš, aké seriózne médiá tu máme, a to je ešte relatívne jednoduchá záležitosť, čo keby niečo zo sveta.......
25.4.2019 - 20:27
0

Sani

 

...tak po dlhsej dobe sa zrejme opät pozrieme do B-cka....a mozu sa zacat analyzy, ci je to zodpovedujuce, alebo nie....bola to sice len otazka casu, ale napriek tomu si myslim, ze z hladiska talentu sa mal tento rocnik udrzat...
25.4.2019 - 15:01
+2

zomi BLOG

 

Presne... lebo vyzera, ze skor bude horsie...
25.4.2019 - 15:19
+2

tino61

 

Žneme, čo sme dávno zasiali...
25.4.2019 - 19:04
+1

tono20

 

Ja ešte verím, že vyhráme dva nasledujúce zápasy a zachránime sa. Môj prvý typ nevyšiel, no, nie som dobrý tipér.
Ak by sme vypadli, mohli by sme teoreticky organizovať turnaj Division 1 - Group A na Slovensku. Kedy sa o tom rozhoduje ?
25.4.2019 - 15:06
+1

ŠIMIKE

 

tam je daco uplne zle..neni mozne aby celkom papierovo schopny tim to takto odflakol
25.4.2019 - 15:14
+5

patrik444

 

ajjaaaajaaajaj: ľudia, čo sa rozčulujete ?! bude, ako má byť....
Už niekoľko týždňov sa objavujú reakcie, rozhovory, články okolo hokeja a čuduj sa svete a fakt čuduj sa svete nie sú pozitívne !!!
Priatelia, ale toto nám už nestačí - vyplakávať do vankúša už nestačí !!!
Vysúkajte si rukávy a začnite makať a v prvom rade samotní hráči, potom tréneri, potom funkcionári, a potom rodičia !
25.4.2019 - 15:13
+1

kocsma

 

Ono tak to je

Začne sa makať.... Nikto si to nevšima.

18tka čo s tým veľa spoločného nemá logicky tak ako nemci pred pár rokmi vyletia... Už sa tu keca o zmenách, ale to že už sú si nikto ani nevšimne, niektori hlupáci to ani nechcú vidieť. Ale problém je tréner a to píšem bez irónie. Silnejší ročník ako minulý a vyletí?? A tamten porazí Česko 5:2?
25.4.2019 - 15:24
+3

Tehelnepole

 

OK, mna by strasne zaujimalo, co teraz dalej.
Situacia je vazna, kto moze navrhnut realne riesenia a tieto implementovat?
25.4.2019 - 15:20
+1

Seveda

 

18-tka, 20-tka, podla mna je uplne jedno, kde su - ci A/B/C... Vzdy sa riesil 1 zapas, postup zo 4. miesta a koniec. Doleziti su muzi na MS, no a ak aj ti vypadnu, tak amen. Tieto MS doma je podla mna nadej na restart - bud to bude padom o kategoriu nizsie, alebo, konecne vacsim uspechom, na ktory sa uz roky caka.
25.4.2019 - 15:25
+1

vyzerexpress

 

je to tvoj nazor ale podla mna teraz dostanes naklady... lebo ak 18 a 20tka nebudu v A tak nasi hraci budu menej na ociach a teda bude mensi potencial pre seniorsku repre ... ci ?
25.4.2019 - 15:41
+2

Athotis

 

Blbosť ...nemci alebo dáni a nóri ,mali viac draftovanych hráčov v posledných rokoch ako my a to nehrajú pravidelne A kategóriu
25.4.2019 - 15:52
+2

vyzerexpress

 

No ja nehovorim ze nemozu byt draftovani len ze to asi nepomaha... urcite to ze hras nizsie nema pozitiva. Jasne ze ak hrac je dobry tak sa presadi.
25.4.2019 - 16:10
0

zomi BLOG

 

No hej, ale boli casy ked sme mali v NHL viac hracov co odohrali aspon jeden zapas ako Fini.Aj v EU sme mali plno hracov. Dnes uz len v Cesku, aj to sa tam trati.Vtedy sme sa s Danmi, ci Nemcami, alebo Normi neporovnavali. Ale to bol vysledok este starej dobrej Cesko - slovenskej skoly.Spominam si, ako Svedi vtedy, aj ked este mali v NHL viac hracov ako my, ale nebol to taky enormny rozdiel nez teraz. Vtedy v jednom roku sa v 18 - ke horko tazko zachranovali.Tak potom vo zvaze spravili tzv. revoluciu a nevyhovarali sa, ze slaby rocnik...atd...Nerozpravali, ze vysledky A- ckarov su viac nez dobre, ale vyhrnuli si rukavy...
25.4.2019 - 16:17
+6

zomi BLOG

 

U nas o tom uz rozpravame aspon desat rokov a vysledok....?
25.4.2019 - 16:22
+5

Tehelnepole

 

Soros?
25.4.2019 - 16:26
+1

moke19

 

nie Soros, dobehla nás éra zlatých chlapcov, držali sa kormidla až do 2012-teho, a tá chýbajúca generácia teraz chýba, to je čo sa týka A-čka. Títo U18 jednoducho nemajú vedenie, koncepciu, ako sa teraz hovorí systém. Priemerný hráč môže, ale nemusí byť dobrým trénerom, a to Čacho nie, ale žiaľ, je kamoš
25.4.2019 - 20:35
+1

nerorome

 

Skús nemať "krvavé oči" pri pomyslení na "zlatých chlapcov" a dať si dve a dve dokopy napr. na základe rozhovoru s Jukkom Tiikkajom v denníku SME a tým, prečo asi zväz obsadzuje repre výbery trénemi akými obsadzuje. Nenapadlo Ťa, že je to hlavne preto, lebo chcú aby tréneri v repre presadzovali herný systém, ktorý chceme presadzovať plynule od mládežníckych výberov až po dospelých ??? A teraz neriešme, či je ten systém dobrý alebo zlý...
26.4.2019 - 10:11
0

Standacik

 

a niektorým tá revolúcia na Slovensku nevonia.
25.4.2019 - 17:00
+4

strojar

 

Ktorú revolúciu máš na mysli?
25.4.2019 - 17:05
+1

Standacik

 

o ktorú sa snažia zlí zlatí chlapci
25.4.2019 - 17:14
+4

Sulmen

 

Nemyslim si ze Acko vypadne...: Neocakavam vsak ani nic prtevratne. Postup do stvrtfinale by bol uspechom a realne je to na 9.-12.miest. Najma preto, ze sa hladi na vztahy viac ako na kvalitu.
25.4.2019 - 15:41
+1

vyzerexpress

 

na ake vztahy? kto co je na ukor kvality ?
25.4.2019 - 15:43
+1

Zkubydu

 

mna mrzie tri veci...: akrem toho ze sme prehrali, ato za 1. ze nas svajciari predcili vo vsetkom dolezitom (disciplina/vylucenia, vyuzitie presiloviek, oslabovky, buly, uspesnost brankara)A to su slabsi tim ako my. Jediny aspekt hry v ktorom sme ich tesne porazili bola pocetnost strelby co je vzhladom na vysledok logicke.
Za 2. ze sa doteraz nevyjadril trener, ani nikto z realizacneho timu. V com vidia priciny zlyhania a ako chcu oni chlapcov konecne naladit na vitaznu vlnu?

a za 3. ze nebol ziaden stream a nie je tym padom sanca objektivne posudit ci...
a aby som nezabudol fakt ma se*ie ako keby si to tu mnohi uzivali ze sa nam nepodarilo vyhrat a osobne dufam ze napriek vsetkym neprajnikom to hoci s odretymi usami chlapci dokazu. Drzim palce.
25.4.2019 - 16:11
+2

zomi BLOG

 

Suhlas. Kritizovat, to ano Ale nekopat, ale drzat nadalej palce. Pome mladez
25.4.2019 - 16:25
+3

Don papa

 

Myslím si, že väčšina ani tak nepraje aby vypadli títo konkrétny hráči,ale skôr slovenský hokej, resp. systém ktorý predstavuje. Tzv. Od výberu trénerov, hráčov, spôsobu prípravy, alibistickym vyjadreniam,komunikácii s verejnosťou atď. A väčšina dúfa, že keď sa vypadne konečne sa niekto zobudí a veci sa zmenia. Ale kto by ich zmenil?
25.4.2019 - 16:46
+1

tono20

 

Tu je vyjadrenie trénera v Športe
https://sport.aktuality.sk/c/394220/ms-v-hokeji-u-18-ms18-slovaci-su-uz-jednou-nohou-vonku-z-elitnej-kategorie-v-prvom-zapase-baraze-nestacili-na-svajciarov/
"Viliam Čacho (tréner SR "18"): "Zápas by som rozdelil na dve časti. V tej prvej sme nehrali veľmi dobre, keď sme súpera pustili do gólových príležitostí, ktoré Švajčiari využili. Po treťom góle sme zápas ovládli a vytvorili si veľa šancí, ale nedokázali ich premeniť. Súper hrozil iba z brejkov. Veľmi nás to mrzí, pretože je to hrateľný protivník. Mohli sme to pokojne zvládnuť. Viedli sme a prišli dve nepochopiteľné vylúčenia, ktoré si musíme rozobrať. Dá sa na to vyhovárať, ale duel bol veľmi ovplyvnený kvalitou rozhodcov. V druhom súboji musíme nadviazať na výkon z druhej polovice dnešného súboja. Keď v sobotu vstúpime do stretnutia tak, ako sme dnes absolvovali druhú polovicu, tak verím, že budeme úspešní.""
25.4.2019 - 16:33
0

zomi BLOG

 

Nevidel som... Nehodnotim...Len by ma zaujimalo kolko sme mali zbytocnych utocnych faulov...?
25.4.2019 - 16:40
0

raza1

 

U 18: skoda financii a to boli same kempy same testovania hracov a tu je vysledok a co na to cacho stale bolo vsetko v poriadku a teraz sa ukazala pravda toto nie je iba tohto sezony vysledok toto je vysledok jeho prace v repre dlhodobo celkový výsledok ze nie je az tak dobrý trener ako sa hovori ked bol v dukle majster SR v doraste kde maju postahovanych chalanov zo slovenska to dokazal aj Kobezda urobit titul s dorastom a dufam ze ho na rok daju do projektu U18 alebo U 20 ci bude mat tu odvahu tam ist aj s asistentami...
25.4.2019 - 16:46
+3

Gargamel123

 

Kapitan Danko: by to mal odcoachovat.
25.4.2019 - 16:53
+1

P24 BLOG

 

ja len jedno: s najslabsim muzstvom ms sme prehrali uz v skupine
25.4.2019 - 17:07
+3

Ol!ver

 

Je mi ľúto ľudí, ktorí si naháňajú ego na prehrávajúcich našich chlapcoch.

A k téme: neverím, že je v tíme všetko v poriadku, už Sojka to v minulom rozhovore naznačil. Je to o realizačnom tíme alebo o hráčoch? Tipol by som, že o realizačnom tíme.
25.4.2019 - 17:33
+2

xko

 

Tak slabé mužstvo po psychickej stránke sme hádam ešte nemali, pritom chalani hrajú naozaj dobre! Namiesto presiloviek by mali trénovať ako neinkasovať gól v posledných a prvých minutách tretín. To by bola zaujímavá štatistika.
25.4.2019 - 17:38
+1

88Backo

 

Slováci prehráli...: Nadpis ako výsledok ...
25.4.2019 - 17:49
+1

frantapriklep

 

Nuž už sú zrejme pod dekou. Predtým Švajčiarov päťkrát porazili a teraz nedokážu ani to.

Nuž snáď sa ešte podarí zázrak.
25.4.2019 - 18:00
+2

strojar

 

Dnes už tí mladí nestoja za veľa.
Ja keď som mal osemnásť, tak sa pod dekou všeličo podarilo.
25.4.2019 - 18:47
+2

Tehelnepole

 

no ale dostat "deku" na vojne...dakujem pekne
25.4.2019 - 18:49
+5

nerorome

 

Karin, bola si na vojne ?
26.4.2019 - 10:12
0

Tehelnepole

 

ja nie, brat ano a hovoril co sa tam niekedy dialo.. to este Slovaci rukovali do Ciech
26.4.2019 - 10:19
0

judrman

 

Ake jednoduché za všetko môže realizačný tím.
Naopak chcel by som sa zastať trénera aj realizačného tímu oni ten zápas neprehrali alebo mali makať a davat góly za vašich slabú ných synov.
Trénera mi je ľúto lebo si to za vás a za vašich synov odskáče.
Keď niekto kto sa nevyzná v sk hokeji číta reporty o týchto hokejistov ma pocit že už hrajú nhl.
Pravda je taká že niektorí neovládajú základy hokeja a korčuľovania a tak slabucky švajčiari si ich jednoducho netrpeli na chlieb.
Týmto hráčom chyba toho strašne veľa a o tom by mali písať elaborátu. Skratka slabota.
Myslím že čacho robil čo mohol ale ako sa hovorí z h...a bic neupleties.

25.4.2019 - 18:05
+3

Tehelnepole

 

doktor kapitan to ste vy?
25.4.2019 - 18:11
+1

judrman

 

Ono som jako jedno tak druhé akurát nepatrím k vašej skupine rozumej rodičia a známi špičkového a zaplateného ročníka 2001.
Čacho doplatí že naletel vám a vašim talentovaným synom.
Neurazajte pana trénera ale pozrite ako korculuju vaše deti je to na zaplakanie. Je mi z toho smutno kam niektorí ľudia dostali sk hokej. Veď dnes rozhodujú o to kto bude hrať rozhodujú rodičia a to nikdy nebolo
25.4.2019 - 18:20
+1

Tehelnepole

 

ale ja nemam syna
25.4.2019 - 18:21
0

judrman

 

Tak sa nestaraj o moje tituly.
Ja si svoj názor názor môžem napísať.
Ak nejaký názor máš tak ho napíš lebo si vyprosim aby aby ľudia bez názoru trolili moje komentare
25.4.2019 - 18:33
+5

Tehelnepole

 

dam ti este jeden titul.
Kokot.
25.4.2019 - 18:47
+15

TOPmanager

 

a to sa mi zda, ze si vyssie pisala, ze nebudes pouzivat skarede slovka Alebo to bolo inde? Dakujem. Aspon som sa schuti zasmial nad tvojim spontannym prejavom
25.4.2019 - 18:55
+3

Tehelnepole

 

ale sak uznaj!
25.4.2019 - 18:58
+2

TOPmanager

 

sak som uznal. Polahcujuca okolnost
25.4.2019 - 19:09
+1

judrman

 

Keďže je to mamička synka z tehelného poľa tak ja jej to uznávam.
Ale nech nerobí hanbu svojmu synovi sebe ju už urobiť nemoze
25.4.2019 - 19:22
0

Tehelnepole

 

ja nema syna
25.4.2019 - 19:33
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

Hm...
25.4.2019 - 22:39
0

kocsma

 

Boha nie je možné koľko pourazanych rodičov tú poslednú dobu chodí. Zmierte sa s tým, že váš syn na repre nemal, je slabý, hráči sú tam kvalitnejší. Vy nemáte dôkazy, nič, ste len urazený rodič, nič viac, nič menej. Pozrite sa na sezóny hráčov čo tam sú, tí hráči sú tam právom. Neschopnosť trénera dostať aspoň polovicu z potenciálu mužstva. Tam je kameň úrazu
25.4.2019 - 19:46
0

TOPmanager

 

Šaňo Ty si fakt debil
25.4.2019 - 20:05
+5

moke19

 

25.4.2019 - 20:42
0

kurtsteiner

 

Krasne nieco,len co je pravda.spodina.
25.4.2019 - 22:20
+1

banka100

 

Cacho vravel, že zapas ovplyvnil rozhodca. Asi zabudol, že kolko zapasov ovplyvnil on aj s Vozdeckým, ked hrali v Martine a Nitre.
25.4.2019 - 18:09
+10

Tehelnepole

 

tolko ku konštruktívnym navrhom
25.4.2019 - 18:12
0

Lojza Miltag

 

Hokej je len obrazom celospolocenskej situacie. Vymierajuci narod rezignovany na svoju buducnost, ktory vymenil boha za TV skrinku, statny znak za otrasne pseudologo, moralku za pretvarku na slusnost. Voliaci dobrovolne vlastnu zahubu liberalnymi sialencami pripravenymi zaplavit tuto krajinu migrantami, lebo TV skrinka povedala, ze liberaly su ti slusni. Co je mlade a moze uteka zo Slovenska, ten zvysok sa prezlieka za druhe pohlavie. Holt pupusikov z pussy generation je tazke odtrhnut od smartfonov, niekto este naucit hrat aspon pingpong. Nech vam kavicka chuti mila hokejportalova komunita, vedzte ze ste to aj vy kto zabija slovensky hokej.
25.4.2019 - 18:25
+10

Tehelnepole

 

na stand up dobre, pokracuj
25.4.2019 - 18:46
+5

strojar

 

Podľa príspevku to vyzerá, že sa ti dosť priťažilo.
Vyhľadaj lekársku pomoc.
Medicína dnes dokáže zázraky.
25.4.2019 - 18:52
+5

Tehelnepole

 

este mrkni na judrmana, ten je ešte lepsi
25.4.2019 - 18:55
0

strojar

 

Ale toho si zase pekne popísala ty.
25.4.2019 - 18:59
+3

Tehelnepole

 

myslim si ze je chory
25.4.2019 - 19:01
+1

judrman

 

Deti takýchto rodičov hrajú v repre a čudujem. Robíte hanbu sebe aj svojmu synovi.
Inak ten k...t je ten čo vás spravil. To ho radšej mohol vyplieskat ho plot bolo by o jedného slabomyselneho menej
25.4.2019 - 19:13
+3

Tehelnepole

 

pan je fajnsmeker
25.4.2019 - 19:33
+3

judrman

 

Pani ako ja ti zobrali synka hrať do repre .
Tak sa láskavo sparavaj slušné
25.4.2019 - 19:36
+1

Tehelnepole

 


co mas s tymi synkami furt a ze slusnéééé

é
25.4.2019 - 19:39
+2

kocsma

 

Ste totálny odpad, toľko k vám
25.4.2019 - 19:47
+3

forwardPP

 

Dokedy si budeš mýliť politiku s hokejom? Toto je hokejportál. Nie portál o tvojom neuspešnom živote, za ktorý viniš politikov.
25.4.2019 - 20:16
+3

Borci

 

Ved ste mali najlepsi vyber sami legionari a co dokazali cele zle.
25.4.2019 - 18:31
+4

mil84

 

Sorry, ale to je ina neschopnost prehrat 5 zapasov v rade, a ani jeden tesne. Vsetko o viac ako 2 goly...Neverim, ze sme az tak slabi, tam musi byt nieco ine.
25.4.2019 - 19:14
+1

McAmont

 

Nečudujme sa : Minule som na jednom štadione zachytil slová jedného trénera /mladežníckého/ ako povedal jednému chlapcovi , Ty hrať hokej aj tak nebudeš lebo ste chudobný....bohužiaľ je to smutné ale je to tak.
25.4.2019 - 19:20
+1

strojar

 

Nabudúce skús viac zachytávať slová pani učiteľky na hodinách slovenčiny.
26.4.2019 - 6:29
0

pongy16

 

Už polroka nefunguje kabína.
25.4.2019 - 19:22
0

FeroMotyka

 

Smutné, že aj v boji o záchranu dáme gól len z presilovky. Ale nevadí, svet sa nezrúti, za rok sme naspäť a silnejší!
25.4.2019 - 19:27
0

fanhockey

 

Pre mňa to nieje žiadne prekvapenie,že hrajú o záchranu,ani to,že prehrali už aj 1-vý zápas.To je len pravdivý obraz o slovenskom hokeji,hlavne mládežníckom,a trvá to od tej tzv.nežnej revolúcie,od vtedsi veľa rodičov vysnilo,že z ich synáčikov budú raz veľké hokejové hviezdy.A všetci žijú dodnes v tom,že v podstate stačí mať dosť peňazí,a cez tie peniaze sa ich synáčikovia dostanú až do hokejovej špičky.S pribúdajúcimi medailami,ktoré nosili z MS chlapci vybraní na základe talentu a schpností,tento "ošiaľ" rodičov silnel,a výsledky 16-ky,18-ky,i 20-ky za posledných cca 15 rokov hovoria za všetko...Dnes nehrajú hokej chlapci,ktorí majú na to talent,ale tí,ktorých rodičia majú na to peniaze,bohuziaľ,a presne to tak potom vyzerá.Pán Kužela má pravdu,my neprešlapujeme,ale padáme dole.A ak tu nepríde k radikálnemu rezu,a zavedeniu správnemu a spravodlivému systému od szľh,aj od štátu,tak sa dožijeme aj toho,že v hokeji budeme pozerať na chrbát o pár rokov aj maďarom,bohužiaľ.Niečo je"choré v tomto štáte Dánskom",ako sa hovorí v jednej klasickej hre...a je najvyšší čas to začať meniť.Inak za pomerne krátky čas horko zaplačeme,všetci fanúškovia nielen hokeja,ale celého športu ako takého.A ryba smrdí od hlavy,to všetci dobre vieme.Tak športu,a hokeju zvlášť zdar,priatelia.
25.4.2019 - 19:57
+5

TOPmanager

 

Kde si Kocsma?: Ty hodnotova policia? Budeme Madarom pozerat na chrbat?! Ako si niekto mohol dovolit toto napisat? Spacifikovat a nepustit ku klavesnici 2T
25.4.2019 - 20:08
0

kocsma

 

Kužeľa bol síce veľký hokejista, ale toto potrepal. Nech mi povie fakt dôvody prečo by nás mali dobehnúť, poprípade vypísať lepšie talenty ako: Chormiak, Knazko, Halavaj, Cajkovic, Slafkovsky, Mykhluka atd. A tu debata skončí. Toto sa ti nebude páčiť, ale Maďari sú slabí a naozaj, nebudeme im pozerať na chrbát, lebo nemajú výsledky. Sporosty ľudia samozrejme radi pluskuju, likuji takéto príspevky, lebo keď niekto kyda tak musí mať automaticky pravdu, ale nie je to tak. Stačí pohnúť mozgom
25.4.2019 - 20:41
+4

Urpiner16

 

Nič nepotrepal.Dobre hovorí.
25.4.2019 - 20:47
+3

kocsma

 

Musím ťa sklamať, bohužiaľ, trepal
25.4.2019 - 20:58
+2

Borci

 

Preco nesiel Mykluha Lasak je lepsi ako on?
25.4.2019 - 20:49
+1

TOPmanager

 

Šaňo PIN: Bieda
25.4.2019 - 20:55
+5

kocsma

 

Čo odteba čakať. A viem bolo to na nástenke v seriáli
25.4.2019 - 20:58
0

Borci

 

Alebo Elias je lepsi ako Mykluha co ma 17 bodov v salzburgu?
25.4.2019 - 20:59
+1

Borci

 

Velke sklamanie z niektorych mien hrali uz aj minuly rok na ms 18 mali byt lidrami muzstva a kde su?Hraju o zachranu treba sa nad tym zamusliet ospevovany hraci a ani si netuknu.
25.4.2019 - 20:06
0

miro-nr

 

O desať rokov budeme v C-kategorii no hlavne ,že decka budu majstri sveta na PC a hracích konzolach ,smutné
25.4.2019 - 20:25
+2

Sunkafit

 

Byt Majstrom sveta na PC a hracich konzolach je mozno este tazsie ako nazivo....
25.4.2019 - 20:40
+4

FeroMotyka

 

Tam sú majstri fíni. Ak teda myslíš NHL a nie Fortnite.
25.4.2019 - 20:40
0

Tehelnepole

 

ja som ficala na FarCry a som rada ze som.
25.4.2019 - 20:45
0

gallup nr

 

dark souls rules
26.4.2019 - 8:45
0

kocsma

 

Nieeeee, si sa vrátil z budúcnosti asi. Toto tu už jeden diskutér v 2017 spomínal. My furt chceme padať na dno, teda do 1A divízie. Už keď tam vypadneme tak hľadáme ďalšie a ďalšie dni, 1B , 2A .... Až 3 divízia a tam to najväčšie dno aké existuje. No hnus
25.4.2019 - 20:43
0

Gargamel123

 

Chyba: Marko Dano.
25.4.2019 - 20:49
0

enforcer92TN

 

S prehladom
25.4.2019 - 21:47
0

Ikerkasias

 

U 18: Nemozu za to chlapci ze ich treneri nic nenaucili. Vsak to vieme davno ze nasi treneri stoja za hovno. Akurat si vsetci predtym zatvaraju oci
25.4.2019 - 21:56
0

MIZU78

 

Čacho... Žiadna sebareflexia...Tie jeho interview.. To je komédia... Ved my sme hrali vyrovnané partie s každým podľa neho... Ako Bokros... Videl som stream s Rusmi iba... Ani neviem ci ostatne dávali ale tí chalani nemali systém hry... Obrancovia vôbec nehrali do tela... Rozohrávka bola jedna katastrofa... Prechod z obrannej tretiny žiadny....ukazalo sa pekne aký fail(platba kartou) bola nominácia Goliana na MS do 20 rokov... Ved nestiha 18-tky...chcel by som sa spýtať že prečo je vlastne Čacho tréner? Hral niekedy on vôbec ďalej ako v Drietome? Ako môže on na trénovať a pripraviť takticky mužstvo proti svetovým veľmociam? Kto z neho spravil repre kouča? Ináč Mrazik, Jellus, Turan... Sklamanie... Verme tomu ze nás posledné 2 sviste +Knazko, Hlavac zachránia... Pomer chalani . Ukážte im ako sa to hra...hrajte svoje... Nie Cachove..
25.4.2019 - 22:13
+2

filip289

 

Z časti s tebou súhlasím no nesúhlasím s tou časťou o Drietome. Dobrý tréner nemusí byť dobrým bývalým hráčom.
25.4.2019 - 22:39
+1

MIZU78

 

Minimálne by mal mať v životopise kontakt so svetovým hokejom...Nikdy nestal na ľade proti Sundinovi povedzme.... .Od koho sa mal Čacho učiť počas svojej kariéry trénerskej tahy ?... Od Fera Hossu?.... Vie po ANGLICKY aby komunikoval s tými zlými rozhodcami co nám tak podľa neho krivdia?... Ten alibizmus jeho interview... Vždy sme 2 tretiny min. Vyrovnaní... Ale ten kto to vidí uzná ze hrajú ostatní s nami len čo potrebujú a keď začnú na plné tak sú len kolotoče...
25.4.2019 - 22:59
+3

fanhockey

 

Odkaz pre Kocsmu : Niekedy je ťažké prijať pravdu,a ty to zrejme nikdy nedokážeš.V akom stave sa nachádza krajina,v takom stave sa nachádza aj šport vrátane hokeja v tejto krajine.Tak presťaň urážať,súdiť a hlavne sa zobuť,lebo sa zrejme pohybuješ v nejakom "svojom ideálnom" svete.A zopakujem to znova: keď sa tu nezačne postupne,systematicky a spravodlivo pracovať s tými chlapcami,ktorí na to majú talent a schopnosti,tak to bude ešte horšie,ako je to dnes.A ešte jedna rada na záver:predtým,ako začneš ťukať do klávesnice ty,tak aspoň trochu porozmýšlaj nad tým,čo ideš napísať.Hokeju,a hlavne tomu Slovenskému zdar.
25.4.2019 - 22:15
+3

kocsma

 

Neuveriteľne sa ťažko pre vás počúva SKUTOČNÁ pravda, veľmi ťažko. Pravda taká, že realizačný tím bohužiaľ zlyhal, za celú sezónu mali hráčov laicky napísané naučiť hrať nejaký herný systém, hlavne v obrannej fáze. Nie je možné aby hráči čo sú tam hrali odrazu takto zle len tak. Ja bojujem sám proti vám, prepáč že sa nepridam k vašej družine čo kyda na všetkých len tak, ja vidím pravdu inde. Z vami by som súhlasil keby neboli vo výbere také talenty ako Cajkovic, Spojka, Halavaj, Kňažko, Chromiak... Ja nebudem uznávat niečo čo nie je pravda. A kľudne si to zakryvajte nejakým bludom že ideálny svet a pod. Pravda je len jedna. Nie som typ človeka čo v jaskyni budem čakať na príležitosť vypisovať nezmysly
25.4.2019 - 22:43
+3

filip289

 

Po Vianočnej 11-ke od Fínska som sa už aj začal strachovať zostupu, no doteraz som si to nechcel pripustiť..
25.4.2019 - 22:36
0

KrebsKandidat

 

kedy sa tu nezacne pracovat
trener je na vine

a tak dalej

Len, napadlo vas, ze viac krajin hra hokej ako pred pol storocim? Nemyslite si, ze sa kazda krajina napreduje?
Ze chalanom nevysla forma?

Kde ostala radost z hokeja?

Slovenskeho nadavania mame asi vsetci dost a nikam nas to neposunulo.

Zmena zacina zdola, od kazdeho z nas
26.4.2019 - 4:38
+1

kocsma

 

Na keru... Som tu už trikrát napísal prečo je teraz chyba v trénerovi a aj tak nejaký hlupák príde a napíše takú sprostosť. Rozmýšľaj a pohni s tým mozgom dočerta.
26.4.2019 - 6:07
0

gabi98

 

cista BIEDA.

Ako Tampa.
26.4.2019 - 9:46
0

Baco11111

 

Blýska sa v budúcnosti na lepšie časy. Zase budeme v hre o víťazstvo na svetovom turnaji.
26.4.2019 - 8:11
0

Urpiner16

 

Máte pravdu.Ten tréner a tie alibistické reči o tom že viedli sme 1:0 a potom sme sa dali vylúčiť nepotrebujú komentár.Pešán príklad po treťom prehratom zápase v Třinci v štúdiu keď ho spovedal Antoš so Zárubom čo sú iné kalibre kvality povedal:Boli sme pomalí všade,nekorčulovali sme,boli sme málo dôrazní v osobných súbojoch a to musíme v najbližšom zápase zmeniť,Slovo do bitky a Pešánove slová zabrali na nič sa nevyhováral ako Čacho a vyhrali.
26.4.2019 - 9:30
0

HockeyBender

 

Vieš čo veď mu napíš presne čo má povedať, čo ti uľahodí na srdiečku. Veď tak sa vyhrávajú zápasy v po zápasových rozhovoroch.
26.4.2019 - 10:22
0

Urpiner16

 

Ty blbeček.V provom rade takýmito kecami mužstvo k obratu nenakopne.
26.4.2019 - 10:46
+1

HockeyBender

 

Veď jasné v kabíne čaká nedočkavo celý tím na pozápasový rozhovor trénera aby sa nakopli na výhru v ďalšom zápase
26.4.2019 - 11:37
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 18.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.8.2019 18:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.8.2019 18:19
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.8.2019 18:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.8.2019 18:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.8.2019 18:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.8.2019 18:19

Bleskovky

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
včera o 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Edmundsonovi prisúdili na arbitráži ročný kontrakt na 3,1 milióna dolárov

Obranca Joel Edmundson si v nasledujúcej sezóne v drese tímu NHL St. Louis Blues zarobí 3,1 milióna amerických dolárov. Ročný kontrakt v tejto výške mu stanovil nezávislý arbitrážny sudca na pojednávaní v Toronte.
7.8.2019 07:34 - TASR

Kanada "18" - Švajčiarsko "18" 8:0 na Hlinka Gretzky Cupe

Kanadská hokejová reprezentácia do 18 rokov deklasovala v utorkovom zápase A-skupiny medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v českom meste Břeclav švajčiarskych rovesníkov 8:0. V "béčku" v Piešťanoch Rusi zvíťazili nad Švédmi 3:0.
6.8.2019 17:54 - TASR

Rusko "18" - USA "18" 6:2 na Hlinka Gretzky Cupe

Ruská hokejová reprezentácia do 18 rokov zvíťazila v pondelňajšom zápase medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v Piešťanoch nad americkými rovesníkmi 6:2. Kanada si v českom meste Břeclav poradila s Fínskom 6:0. Hlinka Gretzky Cup hokejistov do 18 rokov: Fínsko - Kanada 0:6 (0:3, 0:1, 0:2), Rusko - USA 6:2 (0:2, 4:0, 2:0).
5.8.2019 18:02 - TASR

Hill podpísal nový jednoročný kontrakt s Arizonou

Vedenie tímu zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes sa dohodlo na jednoročnom dvojcestnom kontrakte s Adinom Hillom. Dvadsaťtriročný brankár v uplynulej sezóne pôsobil prevažne na farme Arizony v tíme nižšej AHL Tucson Roadrunners.
4.8.2019 10:02 - TASR

NY Rangers vykúpili Shattenkirka zo zmluvy

Vedenie klubu NHL New York Rangers vykúpilo amerického obrancu Kevina Shattenkirka zo zmluvy. Tridsaťročný hokejista, ktorý počas pôsobenia u "jazdcov" ďaleko zaostal za očakávaniami, mal ešte dva roky platný kontrakt. Ten mu garantoval priemerný ročný plat 6,65 milióna dolárov.
2.8.2019 10:13 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola