Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Poprad postupuje, Košice končia tretí rok po sebe vo štvrťfinále (VIDEO)

zdroj: TASR/Oliver Ondráš
20.3.2019 20:34 TASR

Hokejisti HK Poprad zvíťazili v stredajšom domácom 6. štvrťfinálovom zápase Kaufland play off Tipsport Ligy nad HC Košice 4:2 a postúpili do semifinále.


V sérii uspeli 4:2 na zápasy a medzi štyrmi najlepšími tímami sa predstavia prvýkrát od roku 2015.

Poprad nastúpi proti víťazovi základnej časti z Banskej Bystrice, Nitra sa stretne so Zvolenom.

HK Poprad - HC Košice 4:2 (2:0, 1:0, 1:2)
Góly:
4. Brejčák (Miller, Paukovček), 14. Abdul (Miner), 29. Belluš (Salija, Buzzeo), 59. Mlynarovič (Bondra) - 46. Haščák (Nagy), 52. Dudáš (Šedivý, Suja). Rozhodovali: Stano, Štefik - Gegáň, Gajan, vylúčení: 3:4 na 2 min, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 4323 divákov
/konečný výsledok série: 4:2/
HK Poprad: Vošvrda - Petran, Brejčák, Salija, Miner, Erving, Karalahti, Fabian, Ťavoda - Paločko, Mlynarovič, Svitana - Takáč, Zagrapan, Abdul - Bondra, Heizer, Buzzeo - Miller, Paukovček, Belluš
HC Košice: Laco - Slovák, Derljuk, Šedivý, Dudáš, Čížek, Pulli, Koch - Spilar, Suja, Nagy - Sýkora, Brophey, Hričina - Šerbatov, Ignatuškin, Haščák - Jokeľ, Galamboš, Klíma - Petráš

Lepší štart do zápasu mali domáci, ktorých hnali vpred zaplnené tribúny. Chybu hostí pri striedaní využil nekrytý Brejčák, ktorý tvrdou strelou otvoril skóre - 1:0. V 7. minúte mali domáci presilovku, v nej košický brankár Laco pohotovo zmaril šancu Takáča, po ktorej už puk smeroval do bránky. Tesný náskok dodal Popradčanom sebaistotu a tým sa v prvej časti darilo držať Košičanov mimo nebezpečných pozícií. V 14. minúte sa Minerova strela odrazila pred Abdula, ktorý spomedzi kruhov upravil na 2:0. V rušnej prvej tretine následne hostia nezužitkovali presilovku a v 18. minúte boli radi, že Svitana neskóroval z trestného strieľania.
 Domáci sa v úvode druhej časti nesústredili iba na bránenie, ale viackrát sa dostali aj pred Laca. Ten mal v 25. minúte šťastie, keď strelu Brejčáka zastavila horná žrď. V 29. minúte hrali domáci presilovku o dvoch hráčov, v ktorej Belluš strelou bez prípravy upravil na 3:0. Košičania mali problém presadiť sa proti organizovanej hre domácich, šanca sa im však naskytla v závere druhej tretiny. Oslabenie domácich však nepotrestal Sýkora, ktorého strelu zmaril Vošvrda.
Hostia obnovili svoju nádej v 46. minúte, keď únik dvoch na jedného zakončil Haščák - 3:1. Košičania herne ožili, ďalší gól mohol dať Nagy po Haščákovej prihrávke, ale Vošvrdu zblízka neprekonal. Od 51. minúty dostal zápas nový náboj, keď na 3:2 z pohľadu Popradu upravil Dudáš. Viac však domáci Košičanom nedovolili a na konečných 4:2 uzavrel Mlynarovič pri hre hostí bez brankára.

Roman Stantien, tréner HK Poprad: "Za stavu 3:2 na zápasy sme už museli doma vyhrať, pretože ísť na rozhodujúci duel do Košíc by už nebolo jednoduché. Povedali sme si, že sme dobré mužstvo a dobré mužstvá neprehrávajú tri zápasy za sebou. V prvej tretine sme hrali presne to, čo sme si povedali, a dali sme aj dva góly. Neskôr sme nepremenili mnoho tutoviek a bál som sa, že sa nám to vypomstí. V tretej časti sa prejavila sila košického mužstva. Stálo pri nás šťastie, ktoré nám predtým chýbalo. To srdiečko a bojovnosť, ktoré sme do toho dali, sa nám vrátili."
Daniel Brejčák, obranca HK Poprad: "Je to neopísateľný pocit. Po prvých troch zápasoch som už veril, že to zvládneme. Mnoho ľudí nám neverilo, že dokážeme postúpiť, no som veľmi šťastný, že sa nám to podarilo. Tešili sme sa, že postup oslávime doma a vyšlo to. Pre takéto pocity robíme šport. Veľmi si to užívame."
Roman Šimíček, tréner HC Košice: "Je to obrovské sklamanie. Rozhodlo, že sme Poprad nechali odskočiť na tri zápasy, lebo sťahovať z 0:3 je veľmi ťažké a málokedy sa to podarí vyrovnať a otočiť. Stále sme verili, že to dokážeme. Som rád, že sme zvládli 5. zápas v predĺžení a po ňom sme už verili, že do Popradu prídeme nabudení a mužstvo naskočí sebavedome. Neviem prečo, ale náš výkon v prvej tretine bol ustráchaný, bojazlivý, neviem si to vysvetliť. Pred zápasom boli všetci hráči namotivovaní, no potom sa mnohí báli hrať s pukom. Do poslednej chvíle som veril, že vyhráme a doma si to rozdáme na 'férovku'. Zaslúžili by si to naši fanúšikovia, ktorí nás fantasticky podporovali v domácich zápasoch a chodili za nami aj von. Popradu gratulujem k postupu a držím palce v sérii s Banskou Bystricou."
Ladislav Nagy, kapitán HC Košice: "Bola to vyrovnaná séria, skoro v každom zápase rozhodol jeden gól. V stredu sme hrali zle v prvých dvoch tretinách, zapli sme až v tretej. Neviem, čo sa stalo. Prvé dva domáce zápasy sme nemali prehrať. Keby bolo 1:1, séria by vyzerala ináč. Je to moja posledná ligová sezóna. Chcel som ísť ďalej, no nepošťastilo sa mi to. Trikrát za sebou vypadnúť vo štvrťfinále, to som si pri návrate do Košíc nepredstavoval. Čo už, stávajú sa aj horšie veci."

semifinálové dvojice:

Banská Bystrica (1. po ZČ) - Poprad (4.)

Zvolen (2.) - Nitra (3.)

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


imko_one

 

PP gratulujem k postupu a teším sa na vás
20.3.2019 - 20:41
+6

Haxito

 

Pomaličky potichúčky už len 8
20.3.2019 - 20:56
+16

Render 77 Nr

 

Gratulacia Poprad jedna Dukla je uz mimo teraz je rad na vas poslat aj druhu Duklu von drzim palec
20.3.2019 - 21:02
0

forwardPP

 

Akú druhú?
20.3.2019 - 21:10
+1

Lenka27

 

Myslel Trencin a teraz mame vyradit BB
20.3.2019 - 21:31
+3

darebak35

 

dukla BB myslel
20.3.2019 - 21:46
0

topska

 

My sme policajti (športovy klu policie) nie vojaci (Dukla)
20.3.2019 - 21:24
+1

lesslie69

 

Ve..rte sa na policajtov, radšej buďte hokejisti.
20.3.2019 - 21:27
+4

BretPit

 

20.3.2019 - 21:37
0

gebe

 

: MY CHCEME SUPERA
20.3.2019 - 21:13
+4

FanusikKosic

 

HANBA!
20.3.2019 - 20:41
+10

Matej8199

 

Ak má prísť zmena, hlavne na trénerskom poste, tak budiš. Ale obkektívne, PP zaslúžene postúpil. Hovoriť o šťastí je zbytočné, my sme už mohli mať dávno po sezóne ale klobúk dole pred našimi, že bojovali až do konca
Držím palce popradčania v ďalších bojoch
Hokeju zdar !!
20.3.2019 - 20:41
+38

Hadimistr

 

Šťastný koniec. : .tak a hotovo. poprad bol celkovo v tych 6 zapasoch lepsi takze zasluzene !! gratulujem !!!! co sa kosic tyka tak taktiez gratulacia k hattricku..aky je tento hattrick nagyho hattrick nie? trener out, cele vedenie out a minimalne polka hracov... nejakych 6 tyzdnov na cistky, noveho trenera, nove vedenie a vela vela novych hracov . 6 tyzdnov do zaciatku maja do zaciatku letnej pripravy.. ale este maly dodatok ku cti kosicanom ze sa na to uplne nevy.ebali uz po 3. zapase. 5 zapas v steel arene patril k najlepsim zapasom tohto rocnika tipsport ligy. super seria bude a podla kto ju vyhra vyhra aj finale - poprad- b.bystrica
20.3.2019 - 20:41
+5

HokejBJ

 

Hej vedenie, najbohatší klub v lige, viac sponzorov pomaly ako Slovan...
20.3.2019 - 20:52
+1

motonomad

 

Držal som ti palce. Gratulujem
21.3.2019 - 3:38
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
combain

 

Gratulujem. A chcel by som sa podakovat hlavne Spilarovi, Sherbatovovi a Sykorovi ze splnili malu dohodu.
20.3.2019 - 20:43
0

TomsKE

 

Hlavne nenapis aku dohodu
20.3.2019 - 20:48
+7

combain

 

Srandujem. Dnes som ich stretol pred stadionom v PP. Trochu som sa im prihovoril a dohodli sme sa ze PP postupi. Oni na dohodu nechceli pristupit ale nakoniec asi pristupili.
20.3.2019 - 20:54
+2

TomsKE

 

No este ze tak
20.3.2019 - 21:04
+4

Sheva7

 

Gratulujem Poprad a k nasim hanbim sa aj za vas, co predvadzate uz 3 rok . Nagy vdaka za vsetko teraz sa priprav na MS a tam skonci legenda
20.3.2019 - 20:44
0

tulen - kosice

 

vítej nepostupový hetriku
20.3.2019 - 20:44
+92

MarossNR

 

Toto sa Ti podarilo
20.3.2019 - 22:36
+2

RhimeSBA

 

20.3.2019 - 23:01
0

lesslie69

 

No vitaj,teba by som tu nečakal.
20.3.2019 - 23:05
+2

mitoO

 

Zvykajme si
20.3.2019 - 23:19
+9

Tizo BLOG

 

my jak my..skor oni
20.3.2019 - 23:40
0

HC

 

Gratulujem, boli ste lepsi.
20.3.2019 - 20:45
+6

FanusikKosic

 

Buduci rok odcakavam nove vedenie a komplet novu zostavu. Nechal by som len Ignatuskina, Derlyuka a Sherbatova. Inak vsetko prec aj s vedenim a Simicek ten rynavy pes moze rovno z PP ist na IC smer zapad. Celu sezonu tie iste vyhovorky. Jediny koho mi ne luto je LaciKE.
20.3.2019 - 20:45
+15

xhrubecrevox

 

derliuka? ... nikdy.
20.3.2019 - 21:27
+3

weefoe

 

Hlavne treba trénera, nie takú atrapu
21.3.2019 - 9:18
0

Shinody33

 

Poprad zasluzene, nie je o com.

Vykaslali sme sa na prve tri zapasy a dnes na prve dve tretiny. Neviem preco sa "setrili" na poslednu tretinu.

Taktiez nechapem ten obrovsky rozdiel v nasadeni. Raz hraju konecne maju a ukazuju, ze skutocne vedia hrat a niekedy to bolo na plac.

Kazdopadne tato sezona bola katastrofa a hanba. Dobre, ze je koniec.

Zvedavy som na hodnotenia nasho vedenia a kedy pojde Simicek papa.
20.3.2019 - 20:45
+6

RebelMemoryPP

 

Zeby to bolo aj tym ako v tretinach k zapasu pristupoval Poprad..??ved ste si neskrtli do prveho golu a jasne sme herne dominovali..potom prislo nase klasicke branenie a uz ste sa viezli, ver tonu ze takto isto by hrala proti nam aj Budapest..
20.3.2019 - 20:58
+11

tulen - kosice

 

si ozaj len memory: také cctiny originál nikdy nedokázal vypotiť
20.3.2019 - 21:02
+15

RebelMemoryPP

 

Ulav si..
20.3.2019 - 21:08
+2

tulen - kosice

 

a samozrejme: gratulejšn do popradu ... úplne zaslúžene
20.3.2019 - 20:45
+15

Dzunkes

 

Gratulujem PP k postupu...
20.3.2019 - 20:45
+3

TOPmanager

 

Jedine: Poprad!
20.3.2019 - 20:46
+1

MANO

 

dakujem huste, ze som nevidel poriadne tu tretiu tretinu. Stacil som ale vidiet nastartovanie Kosic v podani Fabiana... To cim sme si presli v tejto serii a nakoniec to aj tak dobojovali je neskutocne. Som rad , ze nadalej plati aj to , ze v sezone 3 krat posebe neprehravame. Prva najtazsia prekazka za nami. S BB to bude nieco ine ale mozme hrat viac v pohode ako proti KE kde sme uz postupit museli.
20.3.2019 - 20:46
+4

JANOBB

 

Gratulacia do: Popradu.
20.3.2019 - 20:46
0

fanke27

 

Gratulujem Popradu k postupu, myslím že zaslúženému, budem Vám v sérii proti BB držať palce.

V tejto sérii sa ukázalo kto hral SRDCOM a kto to mal na saláme a hral len kedy sa mu chcelo. Tento bezkontaktný košický hokej bez emócie nemal šancu na úspech.

Pevne dúfam, že tretie vypadnutie Košíc za sebou vo štvrťfinále bude pre vedenie obrovský impulz a v Košiciach neostane kameň na kameni !!! Tu treba vyhodiť 90% kádra.. okrem so cca 6-7 hráčov nemá tento odpad v Košiciach miesto !

Rovnako to naše tupelo na lavičke !

Spamätajte sa konečne ľudia vo vedení a angažujte v prvom rade poriadného športového manažéra a trenéra !!! Inak riskujete, že v KE bude chodiť na hokej 500 ľudí. Ešte raz Vás vyzývam, spamätajte sa !!!
20.3.2019 - 20:46
+20

blazon

 

To sa nestane, vsetka cest Ziline, ale nie sme oni. Tu je stale vela ludi a studentov, ktory raz za cas pojdu na ten stadion. Ale skoncit na 2,5k je realnejsie. I ked to zalezi ako a ake dosledky vylucia.
Teraz ked to pisem, tak ma vlastne napadlo ze mame 20€ spat koli dnesnej prehre, kazdy kto ma permu zlatu.. Blbe..
20.3.2019 - 21:55
+1

TomsKE

 

1. Gratulacia popradu a normalnym fanusikom. Zasluzili si to urcite viac a dufam ze potrapia Bystricu

2. Posledny zapas Nagya za KE. Zvlastny pocit, dufam ze pojde na MS a este sa tam ukaze

3. No neviem. Mozme zacat vyhadzovat. V podstate treba zacat u trenera neni o com. Videli sme ze hraci vedeli zahrat otazka je preco celu sezonu hrali ako hrali...

4. Treti krat vypadnut v prvom kole? Za to musi niekto niest zodpovednoat. Ale seriozne nie len tak na oko.
20.3.2019 - 20:47
+11

Dzunkes

 

Tak Nagy konci s urcitostou?mozno honzas zlomia
20.3.2019 - 20:50
+1

TomsKE

 

Nemyslim si lebo este pred touto sezonou ho lamali a rozmyslal co a ako. Aj ked je jasne ze by svoje zahral ale treba to respektovat. Velmi si prajem aby na ms este zaziaril ked mu to doma nevyslo.
20.3.2019 - 20:53
+6

ŠIMIKE

 

mozno pojde zas do miskolca jak minuly rok
21.3.2019 - 7:29
0

forwardPP

 

Podľa mňa už nebude pokračovať alebo sa rozhodne podľa toho akú súpisku budú mať Košice budúcu sezónu.
20.3.2019 - 21:12
+1

MaxSBA

 

chvalabohu, unikol som hrobarovi z lopaty, inak by ma po zápase museli brať do nemocnice pre infarkt ! super zápas ! sláva víťazom, česť porazeným !
20.3.2019 - 20:47
+6

Fanpoprad

 

Nielen ty a nielen teba
20.3.2019 - 20:52
+4

luciakanky

 

Gratulujem k hattricku Kosice. Ale vazne, miestami to bolo trapenie, ale to ako ste zabojovali v predchadzajucich dvoch zapasoch moze byt slusny zaklad do buducej sezony, v ktorej snad tuto smolnu seriu ukoncite.Nagymu nevysla rozlucka cislo dva tak ako si, hlavne Kosicania, zelali tak nech mu vyjde rozlucka na MS
20.3.2019 - 20:48
+2

fanpp

 

Augustovi majstri, majstri vychodu tak podme dalej .
Vdaka do Kosic za peknu seriu
20.3.2019 - 20:48
+3

14thomas

 

Ďakujem chlapci za sezónu hlavne najlepšiemu hráčovi LaciKEmu. Dúfam , že s hokejom úplne neskončíš a budeš pomáhať košickému hokeju. Do budúcej sezóny poprosím podpísať Ignatuškina,Šerbatova,Spilára. Navždy

Držím palce hráte najkrajší hokej v tejto sezóne verím , že dáte titul.
20.3.2019 - 20:48
+14

Matej8199

 

Spilára? Pri všetkej úcte ...
20.3.2019 - 20:57
+16

kubinho

 

asi tak
20.3.2019 - 20:59
0

Hadimistr

 

Akú to má budúcnosť?: Spilar či chce či nie jeho kariéra sa už neúprosne rýchlikom veľmi rýchlo blíži na konečnú
..
20.3.2019 - 21:00
0

Achilles

 

Gabi nech ide pomôcť do micigenu radšej
20.3.2019 - 21:01
+7

fanke27

 

čo hral Spilar??

ja mám Gaba neskutočne rád.. je to jeden z mála hráčov, u ktorých som si istý, že tu na to neprdeli a hral so srdcom.. ale vek nezastavíš a Gabo už v rozhodujúcich momentoch nemal ten "drive" a nebol pre Košice rozdielový hráč.. teraz môže odísť s hlavou hore a dohrať kariéru v nejakom menšom klube kde nebude na neho tlak.. v KE bude ďalšiu sezónu tlak enormný a to zvládnu len skutočné posily, ak sa vedenie spamätá a prídu tu hráči, ktorí vrátia KE kam patria
20.3.2019 - 21:05
+7

forwardPP

 

Súhlasím, podľa mňa zaujal len rýchlosťou ale aj tak skoro každý súboj prehral.
20.3.2019 - 21:14
+7

fanke27

 

súhlasím
20.3.2019 - 21:17
0

blazon

 

Ale no tak... Ved Gabi pri zapasoch ktore nevysli KE bol vzdy na lade citeľný. Minimalne polku sezony bol viac ako platnym hracom. Zastupil aj LaciKEho pri zraneni, ale je pravda ze PO mu nevyslo. Ja by som ho urcite nevyhadzoval, ale nechal ho v klude v nizsej line
20.3.2019 - 22:01
0

lesslie69

 

Súhlasím.Sám mám pre Gabiho slabosť.Stále,keď odchádzal z KE som bol smutný,naopak,keď sa vracal domov,mal som radosť.V takom treťom útoku by bol určite platným hráčom aj naďalej.
20.3.2019 - 22:11
+2

fanke27

 

súhlasím chlapci s tým, že aj pre mňa je Gabi jeden z tých obľúbených ale nedá sa žiť večne z nostalgie

ako aj "blazon" povedal.. väčšinu zápasov bol ešte citeľný ale vek proste nezastavíte a v rozhodujúcich zápasoch s TOP 5 alebo aj teraz v PO sa ukázalo, že síce korčuľovanie má ešte dobré a on sa fakt stále snaží a hraje srdcom ako jeden z mála ale už mu to tak na ľade nejde.. už tam nie je až taká kvalita aby v tých rozhodujúcich chvíľach to pretlačil/zlomil v zápase na stranu KE..

a ja si dovolím povedať, že sa to v PO ukázalo už ja na samotnom Lacim.. liga išla hore, hraje sa viac fyzicky, liga sa zrýchlila, počas ZČ ešte Laci to svojou hokejovou genialitou dával jak pán..
ale úprimne.. v sérii s PP už nevedel nič sám vymyslieť a nejak nakopnúť celý tím.. až na jeden moment v 2. zápase kedy individuálne sa presadil a dal gól.. inak spoločne aj s Gabom a Jakubom ich útok v sérii proti PP vyhorel, a to ani PP ich nejak špeciálne nestrážil ako to zvykla robiť BB...

Laci nech odíde do štruktúr klubu, kľudne aj na post športového manažéra.. pre nás fanúšikov Košíc bude navždy legenda a náš malý boh na ľade.. a pevne verím, že načne ďalšiu úspešnú kapitolu vo vedení Košíc

a u Gaba platí to isté, nech skončí ešte s hrdosťou a hlavou hore.. nechcem vidieť podobný osud ako napr. u Peťa Bartoša, keď sa už trápil v 4. útoku a na PO sedel už na lavičke..

takéto klubové ikony by mali v klube končiť s hlavou hore
20.3.2019 - 22:34
+5

lesslie69

 

Nechajme to rozhodnutie na samotnom Gabovi.
20.3.2019 - 22:38
0

Magma

 

Gabo Spilar ma najkrajsie korculovanie v celej lige uz po desatrocia a to neprehanam....on ma tak prirodzeny Kanadsky sklz, ze aj ked dofajci akciu, tak to proste oku lahodi ten jeho pohyb....

a suhlasim, ze Gabo je ikona klubu a vyrastal s Marcelom Simurdom, ktory bol BOHOVSKY SRDCIAR...takych ludi si treba vazit a dat im priestor aj vo vedeni KE hokeja...ak ovsem maju na to vlohy a predpoklady...uvidime
20.3.2019 - 22:43
+14

Jakub_ke

 

Spilar : Napriek kritike väčšiny fanúšikov by som Gaba nezatracoval. Ako píšeš, svoju hru v 3-4 útoku si zahrá. Je to srdciar ktorý bojuje za KE a takých nám v tíme treba. Myslím že väčšina ľudí tu má od neho prehnané očakávania, Gabo nie je líder ani hráč čo nám vystrieľa titul, je to odchovanec a hráč ktorý si nezaslúži skončiť v 1. lige. Aj keď vieme ako sa vedenie KE správa ku odchovancom
21.3.2019 - 0:23
0

weefoe

 

čo berieš? Spilára?
21.3.2019 - 9:20
+1

AK 13

 

Bola to krááásna séria... Nechýbali emócie, bitky, obraty, infarktové stavy... Za dnešný výkon v prvých dvoch tretinách úplne zaslúžene, v tretej som skoro naozaj dostal infarkt ! Pred Košicami klobúk dole, že to za stavu 0:3 na zápasy nevzdali a bojovali až do konca. Bolo tu v diskusiách viacero "špinavostí", teraz si treba podať ruky, je predsa koniec a stále je to iba šport. Nesmierne sa teším, že sme v semifinále a verím, že toto mužstvo môže ísť ešte ďalej... No a Košiciam prajem poriadny "reštart", liga potrebuje silné Košice... Neviem či nám teraz budú držať palce, ale ak by sme vypadli, ja by som im držal určite, veď sme predsa Východ...
20.3.2019 - 20:48
+29

mitoO

 

Ja budem isto drzat palce PP. A myslim, ze aj vela dalsich kedlakov
20.3.2019 - 21:53
+7

AK 13

 

Ďakujeme...
20.3.2019 - 22:12
+4

Tizo BLOG

 

rovnako berte aj za mna...poslite bystricu na dovolenku...
20.3.2019 - 22:41
+2

Rapkáčik43

 

Fuuuu je to tam chvalabohu! No nedá mi nespomenúť Fabiana, ktorý svojou ďalšou chybou naštartoval Košice takmer k obratu, ten už by mohol konečne sedieť.
20.3.2019 - 20:48
+7

hefky

 

Nechcem sa ho zastávať ale naozaj dostal veľmi zlú prihrávku aj keď ta reakcia na tu zlu prihrávku mohla byť lepsia
20.3.2019 - 21:34
+1

Bizzaremifo

 

otvorene si povedzme, ked je Fabo na ľade..vždy to tam horí...a na BB už vôbec nebude stíhať...
20.3.2019 - 21:42
+2

Hrobar

 

doviďeňááá, dopočuťááá Košice v tejto sezóne. Som zvedavý či sa niečo radikálne u vás zmení alebo sa iba doplní káder
20.3.2019 - 20:48
+2

SalenaVychodnarka

 

Waaaa konečne sme sa po dlhých rokoch dostali do semifinále! Extrémna radosť!!
Ale čo ma znepokojuje - ako teraz kúpim lístky? Už na tento zápas som sa nedostala kvôli tomu, že vypadol Predpredaj a všetko sa vypredalo v priebehu 2 hodín. A hlavne ma úplne dojalo, keď ľudia nakúpili 10 lístkov a začali s nimi kupčiť!
Teraz si to úprimne neviem predstaviť, aké šialenstvo bude pri semifinále.
20.3.2019 - 20:48
+2

Westbeast0

 

Tomuto predides kupou permy... Ked budete uspesnejsi dlhodobo, oplati sa investovat uz pred sezonou, budes mat potom celu sezonu pokoj.
20.3.2019 - 21:13
0

topska

 

presne, inak sa tomu vyhnut nebude dat ked to bude fungovat cez ticketportal alebo predpredaj...lebo oni si ziadne obmedzenia dat nechcu (napriklad pocet) a chcu mat vsetky listky v predaji resp. cely predaj ide cez ich system...Podla poctu ludi co chceli kupit listok sa ukazalo, ze by sme vypredali aj 10 000 stadion pravdepodobne
20.3.2019 - 21:33
+2

jozino

 

a kedy sa asi zacne s predajom? (nepytam sa kvoli sebe, ja mam permu 8-) )
21.3.2019 - 9:37
0

topska

 

neviem zatial naozaj, okamzite ako to oznamia tak dame vediet
21.3.2019 - 13:27
0

blazon

 

A: Prestav si to sialenstvo ked budete vo finale
20.3.2019 - 22:04
0

Daewo_KS

 

Do tretice vsetko dobre – znovu koncime vo stvrtfinale: Jedna tretina jednoducho nestaci.

Som zvedavy, co sa bude diat v klube v nasledujucich mesiacoch, pretoze, mierne povedane, stagnujeme uz treti rok a je cas zamysliet sa nad nasim dalsim smerovanim. Keby to zalezalo odo mna, angazoval by som „neceskoslovenskeho trenera“, ktory nema ziadne vazby na klub, na hracov ani vedenie. Jednoducho niekoho, kto bude posobit ako profik s autoritou neovplyvneny nikym a nicim.

Budem sa opakovat z diskusie po tretom zapase, ale Popradcania, srdcene gratulujem a doprial by som vam titul. Bude to vsak velmi tazke, pretoze proti tak zle hrajucemu superovi uz v tejto sezone nenastupite. Tvrdil som, ze posledny krok zvladnete. Trvalo to asi dlhsie, nez by ste si priali, ale to v tejto chvili nie je podstatne.

Vela stastia v dalsich zapasoch

A my podme vyhadzovat
20.3.2019 - 20:49
+21

ŠKP

 

Zastavim sa pri tebe, ak dovolis, pretoze ta povazujem z Kosickeho tábora za najkorektnejsieho
Poviem ti ze ten koniec som skoro neprežil. Normalne som si musel teraz doma drbnut poldeci. Na vasu skodu Kosice zapli fakt len vtedy ked im uz horelo pod zadkom. Tak ako vo stvrtom zapase, tak ako v tretej tretine v piatok a aj dnes. A to asi nemohlo stacit hoci kvalitu ste mali enormnu. Ta Ceskoslovenska cesta, ktoru ste razili roky a treba povedat ze uspesne, uz zrejme v nasej lige nestačí. Suhlasim ze by to chcelo niečo uplne nove, mozno aj severna europa. Kazdopadne vidime sa v septembri a dufam ze tato seria doda tomu nasu derby este vacsiu vaznost a rivalitu.
20.3.2019 - 21:52
+9

Daewo_KS

 

Dakujem, vazim si to presne aj kvoli tej nasej kolisavej vykonnosti sme si nezasluzili postup. A ta kolisava vykonnost sa tykala celej sezony, toto bola len ceresnicka na torte.

A pokial ide o vas, popradsky fanusik roky trpol kazde leto, co bude s jeho klubom. Mozno to vyznie smiesne ale ja som trpol s vami, nechcel som a ani som si nevedel predstavit aby ste v septembri nezacali sezonu. Dufam, ze tie casy sa u vas navzdy skoncili. Nove vedenie to zjavne taha spravnym smerom, pripadna medaila po tejto sezone by bola jednak ocenenim prace vedenia ale hlavne odmenou pre hracov, ktori maju za sebou dobru sezonu. Ak udrzite muzstvo pokope, aj v nasledujucej sezone budete miesat karty. Aj ked Ervinga by ste nam mohli pustit
20.3.2019 - 22:52
0

ŠKP

 

Ja si to velmi uzivam, konecne sme po rokoch mohli poskladat muzstvo a byt pre vas vyrovnanym superom. Dnes sa podarila velka vec a novému vedeniu patrí velke dakujeme. A Joonu nam teda urcite nechajte, on ma rad Tatry co by tam u vas robil
20.3.2019 - 23:34
+2

Chamois13c

 

Paráda chalani spravili ste nam obrovsku radosť !!! myslim že postup uplne zaslužený až na ten 4 ty zapas dali ste do toho kus povestneho srdca a semifinale pre tento tim nemusi byt konečna ...
20.3.2019 - 20:49
+2

borussia

 

Vsetci fandia kazdemu inemu ken nie BB preco asi?
20.3.2019 - 20:49
+11

Westbeast0

 

Lebo sme niekto, koho chce v play off uz treti rok niekto porazit?
20.3.2019 - 21:14
+5

Tizo BLOG

 

lebo si za tych par rokov urobili meno ako svojho casu slovan....a ten nech uz je naspat a aj bystricania budu za chrumkavych
20.3.2019 - 22:43
+9

jozino

 

tiez si myslim ze BB velmi ochotne zastupila ulohu Slovana
21.3.2019 - 9:45
0

kubinho

 

Gratulacia do Popradu, snad to pre vas nebol vrchol sezony a nenechate to BB zadarmo. Co sa tyka nas, zaciname si zvykat na koniec sezony v marci, co je vzhladom na nie tak davne obdobie celkom smutne. Zmena je treba a to hlavne na trenerskom poste a v skautingu legionarov (toho McDowella s Kafkom nechapem absolutne).
P.S. ironia, ze za 3 roky co tu hral Laco sme nevyhrali ani jednu seriu play off. Nahoda?
20.3.2019 - 20:50
+9

Jimmy Tulipan

 

Ahoj Kubinho, rád ťa čítam, som rád že si nezanevrel na HP a hokej.
A k tvojej poslednej vete, nie je to náhoda...
20.3.2019 - 21:10
+10

kubinho

 

Zdravim Jimmy, napodobne K tomu Lacovi, asi budem vo velkej mensine, ale mne zas tak luto za nim nebude
20.3.2019 - 21:18
+8

Daewo_KS

 

Takych nas je viac.
20.3.2019 - 21:23
+3

Jimmy Tulipan

 

Ani mne, keď sa pozrieš na jeho pôsobenie v klube, aj to minulé počas výuky, tak to vždy skončilo neúspechom.
Laco je skvelý hráč, individualita akých Slovensko veľa nemalo, ale nie je to ten správny kúsok do puzzle menom tím...
20.3.2019 - 21:44
+1

kubinho

 

Z duse mi vravis
20.3.2019 - 22:12
0

snowmaker

 

Malo prispievam.. ale vela citam.. som tu uz roky.. vy traja ste velmi v pohode chalani.. nech sa dari
20.3.2019 - 22:50
+2

Daewo_KS

 

21.3.2019 - 10:31
+1

Jimmy Tulipan

 

vdaka, zahreje pri srdci..aj tebe priatelu
21.3.2019 - 20:39
0

kubinho

 

pozeram, ze si sa narodil o >10 rokov neskor ako si sa zaregistroval na HP
22.3.2019 - 8:36
+1

radopKE

 

Pridávam sa.Dúfam,že už nebude pokračovať.
21.3.2019 - 6:38
0

paljuka

 

Gratulujem Popradu k postupu... Laci vdaka za tie sezony v Ke vdaka aj hracom za to vzopretie...
Poprosim Simicka uz z Popradu poslat priamo do Ciech a Zubeka ak by sa dalo az do Norska pripadne este dalej ten je pre nas klub ako rakovina pre ludsky organizmus...
Zahrali sme to na bojovnost v poslednych 3 zapasoch ale to je malo takticky sme prepadli uplne a to nie je resp. je ale len mala chyba hracov...
Ak aj toto ustoji Zubek 3. vypadnutie vo stvrtfinale uz bude len jediny lebo uz pomaly aj upratovcky sme vymenili len jeho nie... bezcharakterny parazit
20.3.2019 - 20:50
+9

Hadimistr

 

Veď sa dohodnite ke fanusikovia: Na protest . Pred steel arénou a club hotelom vedľa.. teraz piatok 22.3. O 17,00 napríklad.




Bude vás tam pár stovák.


Žiadajte

1. Vyhodiť Riaditeľa klubu
2. Zubeka
3. Simicka
4. Minimálne, minimálne polovicu týchto hráčov ...


Čo vy na to ????
20.3.2019 - 20:50
+24

blazon

 

Preco 100, ved vypredajme stadion ako v stredu tak aj v piatok by bol. Ale posunme to na 18:00.. To by bolo reporterov zrazu..
20.3.2019 - 22:12
0

Westbeast0

 

Gratulujem k postpupu kamzici! BB bude v serii urcite favorit, ale lahke to mat nebude... Tomu ze sme s PP prehrali za posledne dve-tri sezony vela zapasov by som vela pozornosti nepripisoval, kedze play-off je uplne ina sutaz... Tie skusenosti ziskane za posledne tri roky v PO su pre BB urcite velke plus, pre PP je to naopak prva vyhrata seria za posledne 4 roky. Kazdopadne sa na tuto seriu tesim, je to po dlhsej dobe v play off niekto iny.
20.3.2019 - 20:50
+4

Magma

 

Kosicky HATTRICK vo stvrtfinale vypadla tento rok juniorka, dorast aj Acko: Nielen ze KE obstali v HATTRICKU tym, ze po 3x po sebe sa nepozreli dalej ako do stvrtfinale tak tento rok ma este o to vacsiu pachut, ze HATTRICK bol aj vo vypadnuti dorastu, juniorky a Acka zo stvrtfinale...

Tento rok mi navyse prislo, ze klub riskol a vylial nemale peniaze na nakupy, z ktorych bolo pozitivne iba Sherbatovo krasokorculovanie...Derliuk a Ignatuskin bez kondicie, Sykora detto, Pulli uz standard, Brophey v lese a Netik to radsej zabalil a dalsich ani nebudem spominat...

Pomer k tomu co Kosicke vedenie vyhodilo do luftu - ake obrovske prachy k sucasnemu vysledku a potencial kadra aky bol na papieri si dovolim tvrdit, ze toto je historicke Kosicke faux pas ake tu este nebolo...

Kompetentni si uvedomili bliziaci sa pruser tak prisli ku fans mavat vlajkou a komolili Kosicke choraly veriac, ze to zalepi usta i oci neveriacim Tomasom a ze dalsia sezona bude lepsia...

Nuz pani, moze byt lepsia ale potrebne je vyvodit zodpovednost za spackane sezony a katastrofalne hospodarenie s peniazmi klubu, lebo take nakupy nerobi ani Peter Chiarelli a tomu veru hlava v NHL uz davno padla...

Nestaci vyhodit polku kadra, je potrebne zacat z vrchu a nekompetentnych manazerov vymenit. Nech skusia verejnu spravu, hlavne nie sport = Nevedia to robit, pri vsetkej ucte.
20.3.2019 - 20:51
+31

gebe

 

KDE udelali soudruzi z US steel: chybu ?
20.3.2019 - 21:16
0

TomsKE

 

Strielali pocas vojny do vzduchu.
20.3.2019 - 21:19
+3

neKEcam

 

...konkretne, ze strielali do vzduchu pri nakupe hracov
20.3.2019 - 21:52
0

zasi

 

zaslúžené.jedna sezóna mi končí(hokejová)treba sa pripraviť na tú ďalšiu(rybársku)dres vyprať a odložiť,sadnúť ku zveráčiku a viazať muchy nech majú rybky čo papať
a aby som nezabudol,gratulácia pod Tatry
20.3.2019 - 20:51
+4

cappycathy BLOG

 

Gratulacia do Popradu, bolo to uplne zasluzene, aj ked nasi vysekali iskrierky nadeje. Budem vam fandit....neveim si predstavit nasu hru voci Bb v totmo rozpolozeni

Netrpezlivo cakam na vyjadrenie po tomto zapase....bude asi v style, robili sme co sme mohli, menej sa uz nedalo
20.3.2019 - 20:51
+5

Chamois13c

 

A ešte aby som dodal samozrejme dakujeme Košiciam za peknu a napinavu seriu , hlavy hore oceliari !!!
20.3.2019 - 20:51
+8

hcpozitiv

 

Blahoželám chlapci z PP. Zaslúžený postup. Prajem vám aby ste dali minimálne finále. Som sklamaný z nášho celosezónneho hokeja a budem čakať ako zareaguje vedenie HC. "Tak dovidenia v septembri priatelia"
20.3.2019 - 20:52
+7

lesslie69

 

Terénkozy gratulujem k postupu.Budem vám fandiť v ďalších zápasoch.Hrali ste s nami už federálnu ligu,ste od začiatku v tej slovenskej,no zatiaľ ste veľa šťastia nemali.Tento rok máte seriózne vyskladané mužstvo, dúfam,že to dosiahnete ďaleko a po sezóne na vás zavesia nejakú tú medailu.
No a teraz k našim.
Je štvrtok večer.Do pondelka očakávam rezignáciu vedenia HC Košice.Lang,Rusič,Zúbek,ukážte charakter a odíďte zo svojich funkcií,lebo ste hrobármi košického hokeja.Tohtosezónny výsledok je vaša vizitka, neschopný tréner je vaša zodpovednosť a to,že končíme sezónu 20.marca je vaša hanba.
20.3.2019 - 20:53
+30

radopKE

 

Nič sa neudeje, vo vedení. Neúspech hodia na pár hráčov, ktorí ich ako posily, akože sklamali a budú sedieť ďalej na svojich flekoch. Sebareflexia je u nich neznámy pojem. V tomto smere som pesimista.
21.3.2019 - 6:45
+2

Kikira

 

Už na prvý pohľad z vonku je rozdiel v štruktúre vedenia napr. BB a KE. Kým v Bystrici je hlava len jedna a zároveň je to majiteľ, tak v Košicoch sú to viac menej zamestnanci a podľa mňa nie sú tak oduševnený. Prejavuje sa to hlavne v nedostatočnej asertivite, už dávno mali padať rozhodnutia a hlavne na výstrahu vyhadzovať aj legendy bez pardónu... Nemyslel som konkrétne Laca, no u nás som bol rád keď odišiel. On totižto má niekedy pocit že ja nemusím.
21.3.2019 - 8:49
+2

kareka

 

Gratulujem Popraderi. Ale priznajte stiahlo Vám polky keď sme dali ten druhý gól?
20.3.2019 - 20:53
+9

FilipkoPP

 

Ani vlasok by mi medzi nevosiel
20.3.2019 - 21:03
+16

TomsKE

 

Tak nech sa dari:

A potrapte bystricu poriadne!
20.3.2019 - 21:10
+1

Chamois13c

 

my bystricu nejdeme potrapit, my ideme tuto ligu vy-hrať
20.3.2019 - 21:15
+13

Westbeast0

 

Nekopiruj citat p. Luptaka!
20.3.2019 - 21:27
0

forwardPP

 

Myslím, že kopíroval niekoho iného.
My i-de-me vy-hrať.
21.3.2019 - 8:03
0

forwardPP

 

Komu nie?
20.3.2019 - 21:15
+1

Achilles

 

Skončilo celosezonne trápenie, od dna sa da uz len odraziť. Poprosim normálneho trenera, normálneho brankara, v obrane nechat Dudasa( ten uz je naturalizovany kosican) a skúsiť to ešte s Derliukom, v utoku Sherbatov a Ignatushkin a dosť. Ako počas sezóny jeden diskuter dobre poznamenal, ze nam tu netreba Suje, Petrase, Klimy a im podobných hráčov co su len do počtu. Uvidíme co prinesie leto. Vidíme sa na prípravných zapasoch v lete(klasika 3x Lipt.Mikuláš a 2 x Zvolen ) serus
20.3.2019 - 20:53
+16

kubinho

 

aj Kocha vyhadzujes?
20.3.2019 - 20:56
0

Achilles

 

Dobre Kochovi dam este šancu ale keď bude davat vlastné góly tak ho nominujem na cenu Radka Deyla
20.3.2019 - 20:59
+6

kubinho

 

dufam, ze sa prave Deylom inspirovat nebude. S trenerom a dobrou (stalou) dvojickou v obrane by sa mohol pobrat Cernakovou cestou radsej
20.3.2019 - 21:02
+1

lesslie69

 

No nechcem ti protirečiť,ale boli tu už väčší dreváci ako Deyl.
20.3.2019 - 21:46
0

Magma

 

Nadazdi?
20.3.2019 - 21:49
0

Duri_L

 

Slavomir Zec
20.3.2019 - 21:51
+1

Magma

 

Vorobel
20.3.2019 - 21:54
+1

FilipkoPP

 

Žralok
20.3.2019 - 22:04
0

Magma

 

Jaro Spelda bol moj "oblubeny" - ten dokazal naservirovat na zlatom podnose a rychly bol ako trabant nalozeny tonou tehal
20.3.2019 - 22:26
+1

lesslie69

 

Ale keď vybomboval od modrej, brankár sral magi v kockách.
20.3.2019 - 22:34
+5

Magma

 

no ale z 10 naprahov na modrej mu tak 5x vypichol braniaci utocnik a pustal ich do brejkov a Marcel Sterbak potom tlacil kapustu, ci kto s nim v dvojici vtedy hral, aby dokorculoval to precislenie
20.3.2019 - 22:39
+4

lesslie69

 

No keď sa bavíme o obrane,horeli sme slušne túto sezónu.

20.3.2019 - 23:03
0

TomsKE

 

Hondglund ci jak sa volal
20.3.2019 - 22:09
0

Achilles

 

Ale o obrancoch sa bavíme haló
20.3.2019 - 22:13
0

TomsKE

 

Prepacte. Ked sa povie drevak, hned mi napadne on
20.3.2019 - 22:28
+1

hefky

 

Mne napadne Tavoda
20.3.2019 - 22:30
+3

Magma

 

ale mas pravdu, to bol tiez "zakusok" v podani nasich skandinavskych bratoch (podla vzoru "hroch")..

Tomy, btw. sorry za minule utoky...moj cinizmus je malo ludmi chapany...piece
20.3.2019 - 22:32
+1

lesslie69

 

Na čom?
20.3.2019 - 21:52
+1

Achilles

 

Ne na daždi, na ľade
20.3.2019 - 21:57
0

cappycathy BLOG

 

Suhlasim ale ja by ponechala Petrasa, Zitneho a Spilara + ako si pisal Sherbi, Derli a Dudie...ostatni papa bye dakujeme...
20.3.2019 - 20:58
+1

cappycathy BLOG

 

+ Ignac samozrejme...co sa tyka Kocha...na zavzenie, ale cleu sezonu hral fajn, len ten zaver mu kus odisla forma...
20.3.2019 - 20:59
+1

LenTak93

 

Gabo už asi nie. Tiež je treba to trocha prečistiť.
20.3.2019 - 21:04
+3

Achilles

 

Mne ten Petráš tam velmi nepasuje sem tam nejaky svetlý moment ináč priemer a Žitného sme mohli skúsiť v útoku s 27 ci by z toho nevzniklo nieco na spôsob Palfy-Mikus niekedy davno v Skalici ale to uz je vsetko len keby
20.3.2019 - 21:07
+3

Achilles

 

A Gabi uz svoje maximum KE odovzdal v minulých rokoch a zato mu treba podakovat a rozlúčiť sa
20.3.2019 - 21:08
0

cappycathy BLOG

 

Neviem, mne Gabi patri ku Ke...ja si myslim ze este ma co odovzdat ....taky druy treti utok v pohode. Zitneho sme velmi malo skusali, maly ice time....je to mladik, mohli by sme postavit koencne nejake muzstvo ktore dozrie casom a nie furt to lepit jak kartonovu lepenku...mladych + nejaku skusenost...ved uvidime,ale dolezite je to co bude na lavicke stat....
21.3.2019 - 17:24
+1

fanke27

 

nejdem obhajovať "Suje, Petraše a Klímy" ale myslím, že oni si zaslúžia spomenutie medzi prvými čo sa týka kritiky po sezóne???

pre mňa najväčší problém Košíc bola absencia človeka vo vedení, ktorý sa rozumie hokeju po športovej stránke a vedel by dať prestupovej politike koncepciu..

druhá vec absencia trenéra.. toto tupelo nedokázalo natrénovať hlavne v obrane žiaden systém.. celkovo v celej hre systém.. nás nad vodou držalo len to, že sme tu mali celkom dobré mená a skúsených hráčov a nejakým zázrakom sme sa držali nad vodou..

a tretia vec, my sme nemali lídrov a v prvom rade sklamali hráči, ktorí to tu mali počas sezóny ťahať.. ako napr. Habal ako jednotka, Pretnar, Pulli, Čížek, okrem PO Šedivý, Kafka, Haščák (aj keď v PO musím uznať že sa snažil ale to neospravedlňuje, že na to prdel celú sezónu).. Netík.. ja som omnoho omnoho viac čakal aj od Bropheya.. ďalej spomeniem úplne podľa mňa kroky vedľa v podobe Lušňáka a Galamboša..

až potom pre mňa idú Suje, Petráše, Klímy.. a ak mám byť úprimný tak ja som napr. od takého Petráša nič nečakal, pre mňa to bol náhradník ale náhradník, ktorý ak nastúpil, tak sa bil na ľade o miesto a bolo ho vidno.. takže za mňa ako náhradník si svoju úlohu zastal a ako náhradník, podobne ako Žitný, či pre mňa aj Klíma tu môže ostať...
20.3.2019 - 21:15
+27

Magma

 

lepsie si to napisat ani nemohol...podpis fanke
20.3.2019 - 21:22
+5

Achilles

 

No ved tych som odprevadil odtiaľ tiez preč tym, ze som vymenoval pár hráčov čo by tu mali ostať. Tými Sujami atď som len chcel poukázať na priemerných hráčov do počtu ktorí su tu zbytocni
20.3.2019 - 21:29
0

fanke27

 

ako som napísal vyššie.. ako NÁHRADNÍK Petráš/Žitný ostať môžu.. čo sa týka Suju, pre mňa to nie je vôbec zlý hráč a vôbec ho nemám v kategórii totálne sklamania ako napr. Haščáka, Netíka, Kafku, Pretnara.. ale súhlasím, že chlapec potrebuje zmenu a možno raz ešte bude mať čo ponúknuť Košiciam.. rovnako tak súhlasím, že ak by zopakoval sezónu ako túto, tak by bol len do počtu pre prvé tri útoky.. takže so Sujom sa viac menej zhodneme.. ostatok hráčov ako Petráš, Žitný, Klíma, Jokeľ, Krajňák sú pre mňa náhradníci a ani u jedného nemôžem povedať, že by bol totálne ľavý a nemohol by v KE byť ako 13+ útočník a rozhodne ich ja nebudem nijak kritizovať a viniť za neúspechy Košíc.. dávam ale dôraz pre menej chápavých (nie pre teba Achilles, beriem ťa za jedného z mála normal diskutujúcih), opakujem dôraz na slovo náhradníci...
20.3.2019 - 22:02
+1

Achilles

 

Áno na slove náhradníci sa zhodneme, mne sa napr. z tych tebou menovaných najviac v poslednom čase pozdaval Jokel (sameho ma to prekvapuje) ale ked bol na lade bolo vidno, ze tam necháva maximum
20.3.2019 - 22:09
0

lesslie69

 

Túto sezónu mal aj Klíma svetlé chvíľky oproti tomu,čo tu predvádzal doteraz.
20.3.2019 - 22:16
+2

weefoe

 

Tak Galamboš v treťom útoku si svoje zastal, Suja hral len keď sa darilo Lacimu, inak 0. Lušňák súhlas, úplne stratený hráč.
21.3.2019 - 9:38
0

ElwisNR BLOG

 

Len aby neprišiel kúzelník...teda Slovan ale inak súhlas solídne mužstvo ale najslabším ohnivkom bol asi tréner.Lige pomôže úspech Popradu a možno aj Košiciam do budúcna toto zlyhanie.Ale čo som mal možnosť pozerať play off zápasy v TV tak KE vs. PP bola tiež výborná séria minimálne ako naša s Trenčínom a nemáte sa za čo hanbiť a hlavne 6. zápas bol ako z hokejovej knihy.
20.3.2019 - 21:25
+7

ElwisNR BLOG

 

Sorry 5.
20.3.2019 - 21:27
+1

weefoe

 

Tak hlavne trénera, na ktorom sa k..va šetrilo. Normálny tréner by počas roka z hráčov ako Žitný, Petráš, Michalčin, Cibák, Krajňák či Hudák vyťažil oveľa viac, a nebolo by tu treba legionársky odpad. Normálny tréner vie, že dať príležitosť neznamená nasadiť mladého na 3 min. v troch zápasoch. Dúfam, že ten súčasní lúzer je už za hranicami...
21.3.2019 - 9:33
+1

Bascovansky

 

Ďakujeme Kamzici
20.3.2019 - 20:54
+1

dejvidBB

 

Gratulacia do PP. Jedno semi sme uz hrali a bol to paradny hokej, tak dufam ze nas to caka aj teraz len so stastnym koncom pre nas
20.3.2019 - 20:55
+4

TuriecMT

 

To uz nie je ako za cias VSŽ... Gratuluem Poprad
20.3.2019 - 20:55
+1

FilipkoPP

 

Ja len toľko ĎAKUJEM...
JEDINE
20.3.2019 - 20:57
+5

emcoRKE

 

Poprad celú sériu objektívne lepší , gratulujem. Ku našim , nerozumiem tomu ako môžme hrať 2 tretiny definíciu slova "hovno" , a v tretej nastúpi úplne iné mužstvo. Poprad nám ukázal bojovnosť , nebolo to len o našej nemohúcnosti ale hlavne o ich prehusťovaní predbránkového priestoru kde bolo takmer nemožné sa presadiť vačšinu zápasov. za mňa + pre: Sherbatov,Nagy,Dudáš,Jokeľ,Slovák,Pulli,Hričina,Laco.
a veľké - pre: Galamboš,Ignatushkin,Klíma,Brophey,Koch,Čížek a bohužiaľ aj môj obľúbený Spilar dúfam že príde trénerská zmena,nechcem to všetko zhadzovať na Šimíčka,určite to nie je na mieste, ale každému musí byť jasné že tento team nemôže skončiť vo štvrťfinále.Napriek všetkému,ďakujem chlapcom za bojovnosť a za pekný pokus o zvrátenie série,ale úprimnne 70% času sa na to nedalo pozerať a doslova z toho boleli oči.Hráči ako Suja,Brophey,Ignatushkin sú hráči max do tretieho útoku pre team ako Košice,nemyslím to zle. Najme Suja má čo ponúknuť ale neviditeľnosť Bropheya a Ignatushkina, tak to bol extrém.Toľko príležitostí sa ukázať a doslova nič z toho.Galamboša radšej ani nespomínam.Podľa mňa na pozícii centra bol veľký problém a samozrejme obrana nebola výnimkou.Snáď sa veci pohnú pravým smerom,ale to budú musieť príchody a odchody dávať nejaký zmysel.Uvidíme.Napriek všetkému ďakujem chlapcom za sezónu a dúfam že Poprad ešte zamieša karty,máte na to.
20.3.2019 - 20:59
+5

MaToooo

 

Suja nema co ponuknut...ale ze vobec
20.3.2019 - 21:10
+3

emcoRKE

 

on je bojovník,určite má svoje využitie v teame. ale v nižších lajnách,moc smerom dopredu toho neukázal skôr tie defenzívne činnosti , aj buly ma celkom slušné.Len to nie je na presilovky a prvé útoky no
20.3.2019 - 21:38
+2

Magma

 

Aby som nezabudol - GRATULUJEM POPRADU, VYDRETY A ZASLUZENY POSTUP: na papieri ste boli slabsi, ale na lade bol iba jeden team, ktory mal chemiu a srdce na spravnom mieste. Bol to Poprad a zasluzene postupil.

Ked som videl hrat Bystricu, myslim, ze to bude uz ina kava, ale budem drzat palce, aby ste odohrali minimalne vyrovnanu partiu aj s BB.

Pridem do BB Vas povzbudit.
20.3.2019 - 21:00
+18

blue-311

 

Velka gratulacia do Popradu. A vyradte BB
20.3.2019 - 21:01
+3

axxel

 

Gratulacia do Popradu ... Vyhrali ste zasluzene a teraz budem vam drzat palce ... K nasim - tak ako pise vacsina ... Simicek a Zubek nech sa odpalia hoci aj na mesiac je mi to jedno ... Do vedenia zapracovat Nagya a Stanu ... No a oslovil by som Valabika ... Mudro rozprava, tak nech si to vyskusa aj v praxi ... Alfa a omega je trener a ponechat max 5 hracov z kadra ... Haky je uz isty kedze podpisal viacrocnu zmluvu .. Takze uz len 4
20.3.2019 - 21:01
+4

V_S_Z

 

Gratulácia HK ŠKP k zaslúženému postupu. HC parádna sezóna, konečne aspoň 2 vyhraté zápasy, už som neveril, že to dáme, ale nakoniec sme to zdramatizovali, ďakujeme a tešíme sa na novú sezónu, ak o rok dáme aspoň tri víťazne v PO bude to fantastické ale ešte nesnívajme.
20.3.2019 - 21:02
+3

LenTak93

 

Myslím si, že každý vidí, aké to bolo zlé a každého mrzí, že tretí rok končíme skoro.
Preto poviem len jedno, po tomto zápase sa to hodí:
Laco Nagy, ďakujem ti za góly a tie zápasy, ktoré si odohral v košickom drese. Je škoda, že ten titul si vo svojom klube nezískal. ĎAKUJEM TI A PRAJEM VEĽA ŠŤASTIA V NOVEJ PRÁCI!
20.3.2019 - 21:03
+7

lubfito

 

Myslíš že zostane v štruktúrach klubu?
20.3.2019 - 21:44
0

LenTak93

 

Pravdupovediac, neviem. Ako trénera si ho predstaviť neviem a či by sa hodil niekam inam...
20.3.2019 - 21:53
+1

Magma

 

je to mozne...ratalo sa s nim...ale trener urcite nie
20.3.2019 - 21:56
0

Gargamel123

 

No zbohom: sak mu Bakos zachranoval kozu v najhorsom,
radsej nech si otvori krcme ked nechce detom pomahat
napr. ako Ciger..
20.3.2019 - 21:59
+6

UssKe

 

Ty až nejak moc staráš do KE klubu
21.3.2019 - 15:45
0

fifofrogy

 

Za stavu 3:2 som veril že to tie Košice dajú ale žiaľ nevyšlo no čo viac dodať Poprad to zvládol lepšie tak veľká gratulácia verím že finále dáte a k našim sa vyjadriť momentálne neviem len toľko že táto sezóna bola v skutku veľmi rozpačitá a myslím si že toto by sme uhrali asi aj s polkou svojich dorastencov a juniorov .
20.3.2019 - 21:03
+1

TomsKE

 

Ok tak idem nejak na to : Treneri: neni o com simicek moze ist na stanicu a rovno tiahnut z KE kade lahsie odkial vysiel.. fuj. Simurda a bartos ako asistenti nejakeho realneho trenera v pohode.

Brana: laco nechytal rok, jeho riesit nebudem. Habal, sorry max ako dvojka.

Obrana
Dudas, kludne nech ostane.
Derliuk kludne nech ostane
Koch ok nech ostane

Ostatni prec. Hlavne Pulli a trapak tragicky mcdowell.

Utok:
Sherbarov - ok
Inatuskin - ok
Haacak - ok ale treba mu poriadne dohovorit
Mladici nech si ostanu kludne. To je taka vypln. "Vata"

Ostatni nech idu prec ale hlavne Kafka. Ako sorry ale ten nech chodi po kanaloch za to co "hral"
20.3.2019 - 21:04
+6

LenTak93

 

Habal už nie, ani ako dvojka.
20.3.2019 - 21:09
+9

TomsKE

 

Kludne. Viac menej mi je jedno. Habal mi je ako clovek velmi sympaticky ale bohuzial na Hylaka ci hudaceka nema. Velmj mi pripomina lipovskeho.
20.3.2019 - 21:22
+1

lesslie69

 

Toto by som vedel podpísať.
20.3.2019 - 21:26
+1

darebak35

 

POPRAD naozaj vytuzeny a hlavne zasluzeny postup! Chlapci uprimne Vam zo srdca blahozelam, pretoze ste ukazali fakt velku silu a charatker. Sice ste mi sposobili mierne "prehanky" a takmer mrtvicu, ale ten pocit, ked to odpisali a my sme postupili, ten bol na nezapaplatenie(na vsetko ostatne je tu samozrejme mastercard). Na stranu KE chcem vyzdvihnut tu psychicku silu, co ukazali v serii, to sa len tak nevidi, aj tento posledny zapas za stavu 0:3 takto zahrat fuu...KE prajem buducu sezonu minimalne take srdiecko ako ukazuju PP tuto sezonu a nam prajem vyrovnanu a zaujimavu seriu s favoritom z BB. DAKUJEME
20.3.2019 - 21:05
+6

Shinody33

 

Inac neviete preco nehral Lusnak?
20.3.2019 - 21:06
0

MaxSBA

 

vraj hrali len tí čo hrali pre košice, on to mal asi na saláme.
20.3.2019 - 21:06
+9

lesslie69

 

Zlá otázka.Ja by som sa spýtal"Neviete načo do Košíc vlastne prišiel Lušňák?"
20.3.2019 - 21:42
+3

Magma

 

aby rozsiril pocet nahradnikov...ale ked som pindal na to, preco ho beriete do Kosic, tak ste ma skoro ukamenovali
20.3.2019 - 21:46
0

lesslie69

 

Ja som ho do Košíc nebral a ani som ťa nekameňoval,lebo už vtedy,keď si pindal som vedel,že máš pravdu
20.3.2019 - 22:19
+3

88Backo

 

Aby nemusel hrať vo zv 3-4 útok
20.3.2019 - 22:02
+3

Foam of Waterfall

 

21.3.2019 - 7:32
0

Baco11111

 

Gratulácia terénkozy, dali ste to zaslúžene. Teraz horsa na barančekov a potrápte ich poriadne, v základnej časti ste ukázali že to na nich viete.
20.3.2019 - 21:06
+1

UssKe

 

Opäť po roku sa musím opýtať : quo vadis hokej košický ?

Kedy sa už konečne zastaví pád respektíve , kedy skončí to prešľapovanie na mieste ? Každopádne dúfam , že toto bola posledná sezóna pre hráčov ako Suja , Habal , Dudáš , Klíma , Spilar, Pulli , podpriemerný Mcdowell a skončiť musí určite top salamista Kafka atď. . Za ďalšiu blamáž majú maslo na hlave všetci od vedenia po trénerov a Lang a spol. musia jednoznačne vyvodiť dôsledky Do vedenia musí jednoznačne prísť človek , ktorý je v hokejovom fachu , ma kontakty , skúsenosti a rešpekt .

Keďže už mame po sezóne , tak titul prajem jednoznačne Zvolenu.
20.3.2019 - 21:07
+7

forwardPP

 

Inak koho to bol nápad podpísať Mcdowella, ten musel vidieť hokej jedine z rýchlika, pri všetkej úcte. Ten obranca bol tragický aj v Poprade.
20.3.2019 - 21:18
+10

TomsKE

 

Sak vy ste s tym zacali takze za to mozete vy!
20.3.2019 - 21:24
+4

MANO

 

wedro ti vysvetli akeho kvalitneho defenzivneho obrancu ziskali...
20.3.2019 - 21:25
+4

forwardPP

 

Ten sa tu neukáže, minimálne týždeň.
21.3.2019 - 8:01
0

lesslie69

 

Keď už máme po sezóne titul prajem práve Popradu.Hral s nami už vo federálnej lige a titul ešte nemá.Za tie desaťročia v najvyššej súťaži by som im ho zo srdca doprial.
20.3.2019 - 22:31
+3

hefky

 

No a ešte keď zoberieme do úvahy že sa vráti Slovan do ligy a kúpi si tituly tak asi posledná možnosť vyhrať ligu.
20.3.2019 - 23:03
0

lesslie69

 

Slovan pri svojich dlhoch bude rád,že kúpi hráčom po dve hokejky na sezónu v akcii.Kde by nabral peniaze na kúpu titulu
20.3.2019 - 23:09
+12

topska

 

spravia splatkove kalendare na x-rokov, nebudu ich dodrziavat a mozu kupit aj rybana
20.3.2019 - 23:15
+3

UssKe

 

Mne je Zvolen a jeho fanúšikovia oveľa sympatickejší ako PP .
21.3.2019 - 6:23
+3

hefky

 

Od teba sa to dalo čakať
21.3.2019 - 6:55
+6

Foam of Waterfall

 

Tak kompromis,stretnime sa vo finále a tam uvidíme
21.3.2019 - 7:34
+1

Prostars

 

Mas dlhodobo dobre nazory a tymto si ich len potvrdil.
21.3.2019 - 7:37
+4

UssKe

 

Joj hefky , urazil si sa ? Nemôžem za to , že Zvolen je pre mňa po KE druhý najobľúbenejší klub v lige . Takže smola
21.3.2019 - 7:46
+3

hefky

 

Ja sa nezvyknem urážať neboj sa o mňa
21.3.2019 - 20:02
0

Fanpoprad

 

Dakujem chlapci a dakujem aj Kosiciam za zaujimavu seriu.
20.3.2019 - 21:07
+2

RebelMemoryPP

 

Jedine dakujeme chalani, isli ste za vitazstvom a takto som sip predstavoval ze ten zapas chytite zapacesy..cakal som aj obligatne sa zatahnutie do defenzivy ale veril som ze to udrzite..skoda najazdu Svitanu, mohlo to byt kludnejsie..pripravit sa na Bystricu a uzit si tu seriu, uz tlak na nas nebude a mozeme sa zacat hokejom bavit, mate potencial..
Kosiciam vdaka za kvalitnu seriu..
20.3.2019 - 21:08
+3

Lukash_ke

 

Bol som pripravený na to, že nejaký zápas PP urve, nemali sme dopustiť stav série 0:3, takže ani to nejak nebolí, len som sa tešil na prípadný zápas v Steelke, bolo by to ako za čias Slovana. Najhorší možný dnešný scenár bol, že PP odskočí, za stavu 2:0 som veril, že po nejakej snubnej akcii a prestávke kde si niečo v šatni povedia sa vieme dostať do zápasu, darovaná presilovka by Mr. WC Referee Stan'o 5 na 3 však spôsobila 3-gólové manko a na to 1 tretina nestačí (iba ak ste Košice - žel zápas KE-PP v ZČ). Vylúčenie Haščáka v 3. tretine opäť potvrdilo veľkosť tohto rozhodcu a obralo nás o drahocené sekundy, jeho následné nepískanie faulov koncom zápasu to len potvrdilo a Šimíček predčasným odvolaním brankára počas nášho tlaku len podčiarkol to aký fail bola táto sezóna. Dopočul som sa, že gól do prázdnej brány bol po popradskom icingu, replay pozerať neidem, nič to nezmení. Do ďalšej sezóny očakávam obmenu 3/4 mužstva, trénera, potešil by som sa zmene vedenia a zlepšeniu práce s mládežou. Ak počas leta nedôjde k potrebným zmenám, vystačím si s prenosmi na huste (forma štrajku). Dovi dopi, vidíme sa cez MS.
20.3.2019 - 21:08
+2

Fanpoprad

 

Nemusis pozerat nas hrac bol prvy pri puku.
20.3.2019 - 21:11
+3

Lukash_ke

 

Máš pravdu, bez sarkazmu
20.3.2019 - 21:19
0

Spezza

 

V principe by ste si mali udrzat Hascaka a jeho utok, tocili nas najviac. Ostatni vam chybat nebudu.
20.3.2019 - 21:13
+1

Lukash_ke

 

Sorry, ale Haščáka, kt. za celú sezónu odohral poriadne iba prípravu a 3 zápasy v Play-off tu už asi nechcem, jeho spoluhráči z dnešnej formácie môžu ostať.
20.3.2019 - 21:23
0

LenTak93

 

Ale, ale, zase netreba preháňať.
Marcel ostáva aj tak, má viacročnú zmluvu.
20.3.2019 - 21:25
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
TomsKE

 

Jeho by som cez leto poslal na nejaku brigadu do fabriky nech si vazi ze moze robit sport ktory je tak uzasny. A potom bude poriadne hrat celu sezonu.
20.3.2019 - 21:31
0

Spezza

 

V ZC som vase zapasy samozrejme nepozeral ale urcite svoje zohralo aj zranenie. Podobne ako Nagy je to na nasu ligu nadpriemerny hrac, poslednych 5 min snad nezisiel z ladu. Vedenie pred sezonou este asi zhodnoti pomer cena vykon, ja si myslim ze sa znovu posunie do lepsej ligy a budu obe strany, teda ty aj on, spokojne
20.3.2019 - 21:37
+1

14thomas

 

Haščák dúfam , že ostane dnes v Poprade a už sa v Košiciach neukáže.
20.3.2019 - 21:26
+4

renderers

 

ved ma viac ročnu zmluvu
20.3.2019 - 21:41
+1

Chamois13c

 

luky: akom icingu???? nas hrač puk dokorčuloval prvy tato seria nebola o rozhodcoch to sam dobre vieš... aj ked rozumiem tej frustracii nie v zlom dalsiu sezonu to uz zlomite...
20.3.2019 - 21:18
+1

Lukash_ke

 

Súhlasím, vraví za mňa alkohol a frustrácia, neberte ma veľmi vážne
20.3.2019 - 21:31
+3

Chamois13c

 

dau si si tatransky čaj aspon ?
20.3.2019 - 21:47
+1

Lukash_ke

 

S tým sa len chválim v zahraničí, ináč je to bolehlav
21.3.2019 - 0:03
+1

Cia

 

Nejdem sa hadat ani ma to moc nezaujima len na vysvetlenie pre buducnost pri hybridnom icingu nie je podstatne kto dokorculuje k puku prvy
20.3.2019 - 23:37
0

tulen - kosice

 

netrep: 1 gól galamboš utiekol doprava ( ako malý chlapec ) a koch sa zbieral po zbytočnom vybíjaní sa pri mantineli,takže brejčák diaľnica medzi kruhy a odtiaľ sa dáva aj v prípravke ... 2 gól tomi slovák zbiera hokejku z ľadu,zatiaľ čo abdul po strele a 2 tečoch dal gól a 3 gól zase tomi slovák,keď poslal pp do presilky 5:3 + neskorý nástup hc na zápas,keďže sa dostavili až v 3.tretine ... no,a keď si k tomu priložíš celosezónnu prácu trénerov a vedenia,vyjde ti príčina dnešnej prehry
20.3.2019 - 21:27
+4

emcoRKE

 

nie žeby to niečo na pointe príspevku menilo,ale nebol to Čížek čo zbieral hokejku z ľadu? či som si ho pomýlil ?
20.3.2019 - 21:44
0

tulen - kosice

 

je to možné ... zábery len huste
21.3.2019 - 3:50
+1

Hc-Ke-1

 

Gratulujem Popradu: k postupu do semifinále ktoré je zaslúžené. Hrali lepší hokej, srdcom a to rozhodlo.

Budem Vám držať palce aby ste získali premiérový titul. Ako tradičný klub si ho zaslúžite.
20.3.2019 - 21:09
+4

FilipkoPP

 

Vďaka a som rád že
Sme to nakoniec dotiahli do víťazného konca
20.3.2019 - 21:16
+1

fanhockey

 

Poprad určite zaslúžene do semifinále,Košice zaslúžene 3-tí krát koniec sezony.Na to,aký majú KE každú sezonu rozpočet/hlavne od železiarní/,sa môžu hanbiť.Vyhodil by som v KE celé vedenie,pseudo-trénera,a min.1/2 hráčov.Popradu držím palce ďaľej,dali do toho srdce,obetavosť a bojovnosť.A Laci Nagy by sa mal nad sebou zamyslieť,či nieje ten pravý čas ukončiť kariéru.Dúfam,že sa nebude tlačiť do repre len preto,že sú MS u nás.V KE by sa mali všetci modliť za to,aby američania nepredali niekomu fabriku,lebo noví majitelia by zrejme taki štedrí ku košickému hokeju neboli.Hokeju zdar.
20.3.2019 - 21:09
+2

Gargamel123

 

Nechaj to na: repre manazera a trenera...
20.3.2019 - 21:12
+3

14thomas

 

Aký máme rozpočet? Nagy sa tlačí do repre?
20.3.2019 - 21:16
+1

Tristo

 

Presne takyto :
https://www.finstat.sk/36198072
21.3.2019 - 10:28
0

Sheva7

 

Ale no nech tu fabriku predaju aj dnes kludne ,penazi bude a mozno aj viac Kosice preziju aj bez fabriky neboj sa
20.3.2019 - 22:08
+1

blazon

 

Spustili dalsiu linku do ktorej dali vyse miliona, na 10 rokov pokoj. Aj ked nie vsetky divizie mozno. A stale moze nastat silna recesia, tento rok ked skonci dotovanie EU do bank. US je v dupe uz kedze im koncilo minuly rok a strata vyse 20%, brexit k tomu, hold uvidime
20.3.2019 - 22:33
0

Gargamel123

 

Vsetci VON: Simicek,Zubek a Lang
stvorfazove treningy
do konca maja a v case
nasich zapasov na MS
trojhodinove behy na Jahodnej
hore a dole..

Gratulacia do PP,
neviem ci to bude stacit na BB...
20.3.2019 - 21:10
+13

Queequeg

 

Gratulujem a drzim palce
20.3.2019 - 21:10
+1

mitoO

 

Gratulujem Popraderi.
20.3.2019 - 21:11
+5

Sheva7

 

Ok brankari Habal zbohom ,Laco ak ma chut pokracovat a bude mat propravu nechat ,Skorvanek nechat ma potential . Obrana Dudas , Derljuk a Koch zvysok dakujem nie. Utok Hascak ,Sherbatov ,Zitny ,Galambos a Igor zvysok zbohom
20.3.2019 - 21:12
0

TomsKE

 

Skoro suhlasim az na galambosa
20.3.2019 - 21:17
+3

emcoRKE

 

asi tak
20.3.2019 - 21:46
0

jozino

 

Dudasa vnimas pozitivne? Podla mna je dost nemehlo. Myslim ze obrancu (hlavne do preveho paru) by ste mohli at sikovnejsieho
21.3.2019 - 9:49
+1

Queequeg

 

ale na druhej strane je asi jediny co si dokaze zjednat respekt
21.3.2019 - 11:41
+1

Chamois13c

 

Haščak v play off vaš najproduktivnejsi hrač...aj ked nasadenie chybalo vacsie
20.3.2019 - 21:12
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Westlund32

 

Kde zacat: Som totálne šťastní, posledných 5minut som radšej išiel pred zimák no by som dostal infarkt,keď sme som počul že sme dali gól od šťastia som pobozkal sbskárku Oz augusta som veril že dame semifinále všetky vždy keď vyhrame tatranský a futbalový klub zo Slovenska dá Európu tak mi dáme semifinále sláva víťazom česť porazeným
20.3.2019 - 21:18
+4

darebak35

 

+...ja som sa musel po gole na 3:2 prejst, takze poznam ten "infarktovy" pocit
20.3.2019 - 21:30
0

Voevoda

 

Dakujem Kamzici... Sice sme si to niekolkokrat zbytocne skomplikovali, ale podarilo sa. Kazdy dalsi vyhraty zapas bude uz len bonus, na BB to vieme, takze verim, ze im poriadne zatopime a mozno aj prekvapime!

Som vdacny najma za to, ze nedoslo k ziadnym vaznejsim polovackam na jednej ci druhej strane, nikto neprisiel o zuby atd, to je predsa najhlavnejsie... Dufam, ze v podobnom duchu sa bude niest aj seria s BB, samozrejme pastne suboje nesmu chybat, len nech sa nikto vaznejsie nezrani.

Podme Poprad!
20.3.2019 - 21:19
+1

Fanusik2002

 

Jurínyi a Štolc: Milý Popradský fanúšikovia je najvyšší čas poďakovať sa dvojici Jurínyi a Štolc za dobre odvedenú prácu od novembra 2016.
Prajem Popradskému vedeniu veľký úspech v prebiehajúcej sezóne.
20.3.2019 - 21:20
+12

MANO

 

+ Salat. Brankari chytaju dobre obe sezony, netreba zabudat ani nato.
20.3.2019 - 21:27
+2

Gargamel123

 

Dnes sme si zasluzili vyrovnat: viac ako v tom domacom zapase. Ale dobre to dopadlo...
20.3.2019 - 21:41
+2

stan-PP

 

Za tu heoricku 3 tretinu urcite ano.. ale za tie 2 tretiny urcite nie..mohlo byt 5:0 po 2 tretinach uplne s prehladom
21.3.2019 - 5:52
0

darebak35

 

Prepáč nesúhlasím s tebou lebo výsledok 3:0 po 2 tretinach nekorespondoval s hrou na ľade. Keby bolo 5, 6:0nikto by nič nemohol povedať. V 3.tretine ste boli hlavne efektívnu, to ze ste držali puk bolo len oku lahodiace ale šancí bolo malo a z toho mala ste dali 2 góly, ktoré nemuseli ani byt. Spilar tuším nákonci ale spálil 100%sancu tam mal Vosvrda šťastie.
21.3.2019 - 8:33
+2

Achilles

 

Keby sme dve tretiny neprespali, netrebalo by nic vyrovnavat
21.3.2019 - 8:35
0

forwardPP

 

Košiciam Ďakujem za zaujímavu sériu. Prajem vám hlavne do budúcej sezóny lepšieho trénera ako je tréner s povesťou: Prišiel, videl, všetko prehral. Čo sa týka Nagya, ten chlap musí ísť na MS a tam sa pekne rozlúčiť s kariérou.
K našim chlapcom obrovský potlesk za postup a takto sa hrá s povestný srdiečkom za PP. Túto sezónu ja osobne beriem za úspešnú aj keď netreba sa uspokojiť. Som zvedavý ako budeme hrať s Bystricou a či potvrdíme, že sa nám proti nej darí.
20.3.2019 - 21:24
+2

Spezza

 

Top zapas v PP, co sa emocii tyka za poslednych 5 rokov. Nasi dali do toho viac, preto vyhra myslim si zasluzena. 2 tretiny s prehladom, v tretej sa KE chytili napriek tomu ze vyrazny tlak nemali. Po gole na 3:2 oborovska prevaha Kosic, paradoxne z tutoviek nic nepadolo. Vyhra nad KE v plejaff je velka vec, nasim vdaka a vidime sa srejme proti BB. Chcel by som byt optimista ale s nasimi presilovkami to asi cez nich nepojde. Jedine zeby hej :
20.3.2019 - 21:26
+1

Westbeast0

 

Tie presilovky co som si vsimol velmi nesli ani KE, Nitre ci Trencinu... Naopak BB a Zvolenu zase celkom idu, uvidime ci sa to potvrdi aj v semifinale...
20.3.2019 - 21:38
0

arne

 

chyba: Je tam chyba na konci clanku. Poprad bol 5 po zakladnej casti... asi
20.3.2019 - 21:29
0

Suchár

 

vsetkym: fanusikom Popradu by som sa ospravedlnit za to, ze som stale pisal to, ze PP na semifinale nema

a dnes chcem napisat, prepacte priatelia
20.3.2019 - 21:32
+17

Bizzaremifo

 

20.3.2019 - 22:06
+1

Kristepane

 

Kosice su ako sucasne AC Milano, kedysi jeden z dominantnych timov, teraz kazdy rok s naj ambiciami, ale unika im aj top 4 ... gratulacia do Popradu, snad date aj finale
20.3.2019 - 21:33
0

TomsKE

 

No tuto sezonu mozno konecne daju tu ligu majstrov
20.3.2019 - 21:40
+1

renderers

 

za tie roky čo pp hra ligu by ste chalani mohli už nejaky ten uspech vybojovať....kedy ked ne teraz ved bystrica nieje neporazitelna pre nas
20.3.2019 - 21:34
+3

stan-PP

 

Dneska sa vam konci sezona!!!!! konecne je to potvrdene tie oslavy z minuleho zapasu a nemusi sa ist do game 7... to by Kosice urvali urcite.. 4:2 wow krasne doma este o level lepsia oslava !!! neuveritelne pocity kedze my to zazivame malokedy a hlavne je tam obrovsky teamovy duch a chemia hraci boli neskutocne radi aj Amici sa tesili ako male deti na to sa pekne pozera neskutocne emocie... a teraz vazne... Kosice dali do 3 tretiny absolutne vsetko vsetka cest pred nimi aj za stavu 3:0 na zapasy aj minuly zapas ze to nevzdali aj tento lebo stav 3:0 v 44 minute bol uz hrozivy.. opat to dotiahli vsetka cest im vynikajuco fyzicky pripraveni hraci Kosic.. vyrovanie viselo na vlasku doslova tam to lietalo uz sa tesili aj Kosicania v niektorych momentoch to bolo na infarkt doslova 300 na 200 tlak Kosicania to bolo neuveritelny comeback klobuk dolu!! Keby ste to vyrovnali urcite by ste aj vyhrali seriu.. paradox bol tento zapas stav 3:0 ako bolo v serii potom 3:2 ako aj seria sla a keby dali Kosice na 3:3 a 3:4 v predlzeni tak by skoncila aj seria a tak skoncila 4:2 to len taka vsuvka.. Vosvrdovi sa bude o poslednych 10 minutach este dlho snivat toho bude trhat v sne ale prezili sme to a vyradit velkeho rivala 4:2 na zapasy je este o to sladsie Kosicanom pekne dovolenky, a my podme potrapit Bystricu JEDINE POPRAD!!!
20.3.2019 - 21:35
+4

hefky

 

Mam predtuchu že vyhráme z Bystricou 1:4 na zapasy
20.3.2019 - 22:26
0

Westbeast0

 

2 zapasy vyhrat v BB? No tak to celkom veris, ale fajn... Uvidime, tesim sa na tuto seriu.
20.3.2019 - 23:01
0

hefky

 

Ja mam takú predtuchu a zatiaľ poviem ti že som uhádol všetky zápasy Popradu Košice a aj Trenčín Nitra
20.3.2019 - 23:08
0

Bizzaremifo

 

Ďakujeme Košičanom za perfektnú sériu..hlavne v posledných zápasoch nás neskutočne mučili v hľadisku..bola to vyrovnaná séria, myslím si, že zaslúžene zvíťazil lepší...a chlapci Popradskí..som na vás neskutočne hrdý, srdce a obetavosť rozhodla! jedine
20.3.2019 - 21:36
+3

Eduardo

 

Vravel som davno ze, pokial bude Lacko Nagy hrat za Kosice tak KE nic v PO nevyhraju...Proroctvo naplnene!!!
20.3.2019 - 21:38
+3

kaiser

 

Baba Vanga Eduoardová
20.3.2019 - 21:40
+5

Gargamel123

 

Hlboka myslienka: na dnesny vecer...
20.3.2019 - 21:43
+2

14thomas

 

Radšej si užívaj kúpený titul
20.3.2019 - 21:48
+2

TomsKE

 

https://www.zomri.online/wp-content/uploads/2018/03/chmelarvrah.png
20.3.2019 - 22:21
+6

kaiser

 

KE štvrťfinalovy hatrick...
20.3.2019 - 21:43
0

blazon

 

Kamzici: gratulujem k postupu! Uzivajte si semifinale a hadam aj to finale
20.3.2019 - 21:46
+2

Lubos7771

 

Zlatý hattrick Košíc: Neviem či sa mám smiať či plakať....Gratulujem PP k postupu do semifinále. Teraz som zvedavý ako naše úžasné vedenie Košíc vyhodnotí sezónu, a aké závery z nej vyvodí....
20.3.2019 - 21:47
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fanhockey

 

odpoveď pre:Gargamel23 a 14thomas.Nechám to určite na repre- managera a repre-trénera,len dúfam,že Laciho objektívne vyhodnotia.Zaslúžil by si peknú rozlúčku-počas MS.A ešte k rozpočtu KE.Po odchode Slovana do KHL mali KE každú sezonu najvyšší rozpočet v extralige-suverénne.Takých 5-6 rokov dozadu ho mali na úrovni cca 3 mil.eur.Tak čo myslíš,aký mali túto sezonu? Snáď nie nižšší.Tie údaje niesu tajné,dajú sa zistiť,aj overiť.Hokeju zdar.
20.3.2019 - 21:59
+2

Lukash_ke

 

Odchodom Slovana išiel rozpočet rok čo rok dole, ale kľudne sem daj tie údaje
21.3.2019 - 0:10
+1

renderers

 

Zilina este hra
20.3.2019 - 22:00
+1

EDGYS

 

No neda mi... Celu seriu ste do nás kopali, lebo vy ste galacticos... KEdlaci
20.3.2019 - 22:03
+6

TomsKE

 

https://images.app.goo.gl/pZ2z6wYYut7KTUUy6
20.3.2019 - 22:25
+6

axxel

 

To, ze sme 3 roky po sebe neboli v semifinale nemeni nic na tom, ze sme najlepsi klub na Slovensku
20.3.2019 - 22:39
+14

UssKe

 

KEdlaci ? Napísal malomeštiak z PP
21.3.2019 - 9:21
+6

MHC80

 

Košice: Budú pomaličky obľúbený súper do štvrťfinále
20.3.2019 - 22:06
+7

Lukash_ke

 

Niekto vás zastúpiť musí
21.3.2019 - 0:11
+14

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
burnzie

 

toto sa niektorým KE fanúšikom vrátilo za tie reči po zlatom hattricku, že Košice ak nepostúpia vždy aspoň do finále bola by v klube veľká revolúcia a je to absolutne nereálne a nemysliteľné...a realita je taká ,že 3 roky je pasé aj to semifinále ...a tie reči o tom ako má BB kúpené tituly a je to smerácky a podvodnícky klub a pod ...je to blbý pocit pre taký klub to chápem a je mi ľúto Laca nech je povaha aká chce je to pán hráč to sa musí nechať....každá éra sa raz skončí a ja som zvedavý čo sa bude diať ak aj u nás v BB budeme mať ťažšie časy no je to len šport samozrejme ....len niektorí to tu počas PO veľmi prežívajú...Popradu samozrejme gratulujem po rokoch je to super úspech byť v semi a pre nás sakra ťažký súper
20.3.2019 - 22:08
+9

Gargamel123

 

Co by sa vracalo fanusikom: je to vizitka prace "vedenia" klubu.
20.3.2019 - 22:10
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
matus93

 

Dosť dobre nechápem to snaženie v dvoch zápasoch, ktoré sme vyhrali .. aby sme následne v ďalšom kľúčovom zápase podali dve tretiny taký výkon ako v prvých troch dueloch .. smutný koniec .. očakávam vyvodenie zodpovednosti vedenia .. i keď ti už ukázali , že rázne kroky im robia problémy a prichádzajú častokrát päť minút po dvanástej .. zároveň gratulujem polopoliakom ... užite si to a verím, že takí nahecovani budete aj na BB ...
20.3.2019 - 22:09
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
darebak35

 

Tak prvy zapas s BB uz v sobotu!!! podme ho vyhrat!
20.3.2019 - 22:14
+1

Chamois13c

 

jop 2 dni na oddych nie su vela ale myslim ze sil budeme mat dost kader da sa povedat komplet, hor sa na baranov!
20.3.2019 - 22:18
0

Dzunkes

 

Rohate semifinalen
20.3.2019 - 23:35
+1

topska

 

suboj parnokopytnikov
20.3.2019 - 23:54
+4

PaliBB

 

a rohaty majster!
21.3.2019 - 6:43
0

Sheva7

 

K vedeniu brankar je velmi dolezita vec v time az na Nitru maju vsetci co hraju o top v nasej lige lepsich ako Kosice preco ? Utok este ste nic normalne nedoniesli, myslim hraca ako Faille a podobne Brophey je fail ten hrac sa len viezol nepotiehol tim,preco stale donesieme len odpad ? Aj Rusi ok hrali dobre, ale ani jeden nebol top posila co taha tim ,skoro vsetci vedia doniest nieco rozdielove len Kosice donesu ,alebo podpisu co nikde nechcu len ten odpad nic rozdielove preco ?
20.3.2019 - 22:18
0

lesslie69

 

Nepodpisujeme hráčov,ale mená,bez ohľadu na výkonnosť/Sýkora,Lušňák/to je náš problém.
20.3.2019 - 22:26
0

Tino

 

pretoze: ten kto to takto robi, stavia na marketing...amena su marketing, sa nam na budu ludkovia mozno henvat ale nam netreba ani Spilara...z chlapika, nic, zakl. cast nejako pregrca, ale pride play off a on skoncil, pretoze typek hra hokej z 90.tych rokov, bezkontaknte saskovanie, ziadne obetavost, suboje nedohrava, neblokuje, do striel sa nehadze....celu seriu s PP odohral tak ze prehral mozno aj 90% subojov tzv na telo....play off bolí, play off je kontaktne agresivne, vela zrazania, vyhrava ten kto supera pretlaci, to vie a chce pouzivat silu, hrat proste kontaktny hokej...Spilar nic toho nedava, nema to v sebe, nevie to....ale je KE tak ho ludia maju radi, budu sa radsej oblbovat medzi sebou aky je typek dobry a dolezity, ak sa chceme posunut a zacat pracovat poctivo musime upratovat aj doma, nevyhadzovat len CP, ale riesit aj domacich hracov,musime postavit team tak aby sme hrali moderny konkurencie schopny hokej....to ze sme 3x po sebe nepostupili nie je nahoda, nie je to dosledok nestastia...robime systemove chyby, nereflektujeme na realitu...vyhodit simicka a zubeka nestaci, ak ich nahradia "nasi" ludia , ktori uvazuju podobne nic sa nezmeni, musi dojst k mensej hokejovej revolucii v zmysle robit ten hokej inac, progresivne....zijeme zo zaslej slavy, spominame a dufame, ale nerobime nic preto aby sme boli opat prvi, aby sme mohli konkurovat najlepsim....ruku na srdce ak by sme aj presli cez PP BB nas rozoberie.
21.3.2019 - 10:36
+2

kolombo

 

Gratulujem Popradu k postupu, myslím, že sériu rozhodlo viac vloženého srdca do hry. Košice som túto sezónu očakával silnejšie, no asi tam chýbala správna chémia a väčšia vôľa.
20.3.2019 - 22:26
+2

fanhockey

 

odpoveď pre Sheva7:Ja sa o tú fabriku absolútne nebojím,mne je ukradnutá.Akurát že z nej dávajú majitelia do Vášho hokeja šialené peniaze na slovenské pomery,a výsledky,hlavne posledné roky,sú na zaplakanie.Po ére p.R. prišiel robiť poriadky do fabriky p.E.a prvé,čo urobil,stopol peniaze na šport-hokej aj hádzanu.Vtedy ste sa zachraňovali v extalige so Sp.Novou Vsou,a hádzana v podstate zanikla,pamätáš si to?Takže vždy je to, aj v športe, o peniazoch.Nezabudni na to.
20.3.2019 - 22:30
+1

Gargamel123

 

ty si mimo:

20.3.2019 - 22:38
+7

Westlund32

 

Takže Roman si predĺžil zmluvu u nás aj o rok ,dneška musím ho pochváliť že zobral oddychový čas po druhom góle Košíc.Bolo by krásne udržať to mužstvo aj nabuducu sezónu .inak sériu sa tu neukázal odborní popradského hokeja Ten čo nevie,musí veľmi trpieť že sme postúpili.vzdy ako prvý sa radoval keď sme prehrali a play off končíme 4-0
20.3.2019 - 22:31
+2

Chamois13c

 

westlund: tak tak bude dolezite sučasny tim udrzat + vysperkovat o trebars Skokana alebo Lapšanskeho a samozrejme Straucha ktory sa podla mna vrati
20.3.2019 - 22:42
+2

Gargamel123

 

Jeden sperk je v KE: ked chcete ist touto cestou.
Radsej postavte junioroov.
20.3.2019 - 22:44
+1

topska

 

Boze netrep Marcel mal 0,85 bodu na zapas tuto sezonu. U nas mal vyssiu len Svitana a potom dlho dlho nic. Kolki juniori to spravia? U nas vzdy bol a aj kebyze za nas hra aj bude top hracom, akych mame posledne sezony malicko a poriadne by pozdvihol silu nasho muzstva. A to ti napise kazdy popradcan ak prekusne to, ze za nas tuto sezonu nehral a isiel za lepsimi podmienkami ci dlhodobou zmluvou (co ja osobne celkom chapem presne aj ako v pripade Vandasa a urcite som im za to nenadaval).
20.3.2019 - 23:22
+4

jozino

 

ja by som bol za Hakyho rad.
21.3.2019 - 9:53
0

BretPit

 

ja zas nie,ani Skokan nie...naša liga nemá až tak zlu uroven,ako si mnohi myslia,a títo hráči už maju svoje nalepsie roky za sebou,do PP pridu ked ich už nikto nechce,vezmu aj druhu nemecku ligu a pod..v KE podpisli sice Haščaka na tri roky,možno to už teraz lutuju...ja som radsej za mladších alebo legionarov typu J.Earwing,....Bazzeo,a pod..a nakoniec Skokanova srdcovka je aj tak Slovan,takže keby nieco,verte tomu,že pôjde najskôr tam a ja by som im ho aj prial
21.3.2019 - 11:04
0

LenTak93

 

Bazzeo, čo vám prehral dva zápasy
21.3.2019 - 11:11
+1

forwardPP

 

Bazzeo u nás nehrá , info pre oboch. Myslel ste Buzzeo.
21.3.2019 - 11:24
0

BretPit

 

ok,zle som mu napísal priezvisko,..
21.3.2019 - 11:30
0

jozino

 

ked Ke hzacali hrat/ ked sme iim umonili hrat nasim branenim, Hascak bol z KE jeden z najlepsich hracov a vedel mat zapal pre hru, prezival vsetko. A to nehral doma a pri kazdom jeho vyjadreni vidno ze k PP ma vztah. Mimochodom to ze skokan vzal druhu nemecku ligu.. Aj Vosvrda prisiel odtial, aj Melichercik tam chytal, aj Lapso tam hral. Su Slabi? DEL2 je na urovni nasej ligy celkom urcite
21.3.2019 - 12:41
0

UssKe

 

Na Hakyho rovno zabudni. Je náš.
21.3.2019 - 13:35
0

BretPit

 

jasné ako facka je váš,len si ho kľudne nechajte,my za tie peniaze čo u vás berie zoženieme dvoch a lepších haščakov..
21.3.2019 - 14:27
0

forwardPP

 

Koho máš na mysli?
20.3.2019 - 22:52
+1

Selvo

 

Ja by som vedeniu doporučil aby sa neunahlovali s vyhadzovaním .
Toto mužstvo má perspektívu .Poucime sa a budú sezónu budeme silnejší . Veľký plus vedeniu za to že vrátili kosickemu fanúšikovi chuť na hokej, 7tis divákov na zápase keď prehrávame v sérii 1:3 je toho dôkazom.Laca a Gabiho zamestnať v štruktúre klubu a do novej sezóny hlavu hore. Fanúšikovia veľmi oceňujú srdce nášho prezidenta ktoré mu bije za Košice. Vidieť ho v zápasoch play off na tribúne spolu s fanklubom spievať chorale, mávať vlajkou a kričať o106 bolo dojímavé .
20.3.2019 - 22:32
+4

Gargamel123

 

Toto bola prezidentova sezona: dakujeme mu...
20.3.2019 - 22:40
+2

MitoBB

 

Uz sa neviem dockat soboty a som velmi rad ze to je práve Poprad. Nie preto ze by bol slabší ako Nr a Zv, práve naopak mame s nimi najhoršie vzajomne zápasy tuto sezónu a teraz sa pekne uvidi o čom je PO.

Nech vyhra hokej a som fakt neskutočne zvedavý. Uz nech je sobota!!!!!
20.3.2019 - 22:35
+2

Magma

 

nehrate az v nedelu?
20.3.2019 - 22:36
0

forwardPP

 

V sobotu pusunulo sa to asi.
20.3.2019 - 22:57
+1

Gargamel123

 

4-1:

20.3.2019 - 22:41
0

ajwen77

 

Aj ja si myslím... Prejdú ich riadne rýchlo
21.3.2019 - 7:19
+1

xhrubecrevox

 

ked uz sa hrame na teoretikov a vlastnime KE a vyhadzujeme a predlzujeme zmluvy, preco tak vsetci odusevnene toho Derliuka chcete nechat? Minimalne teraz v playoff robil chybu za chybou, nedokorculoval, rozohravky tragedia jedna za druhou, hra telom podla mna tez nic moc, spomaleny je, na tie parametre som cakal ovela viac.
20.3.2019 - 22:41
+4

hoKEjka

 

Napriek tomu, ze som to pri stave 0:3 na zapasy cakala, som teraz smutna, ponizena a sklamana. Co sa to deje v mojom klube
20.3.2019 - 22:42
+5

lesslie69

 

Nič,len ho riadia ľudia,ktorí nerozumejú hokeju.
20.3.2019 - 22:48
+3

KeFanKe

 

Pán Simicek, blahoželám. Dosiahol ste s Košicami to, čo len málo kto.
20.3.2019 - 22:53
+9

lesslie69

 

Čo sa týka Šimíčka má zmluvu na dve sezóny.Dúfam,že to je minulá a táto.Keby to bola táto a budúca,to by košický hokej nemusel rozdýchať.
20.3.2019 - 23:00
+5

KeFanKe

 

Myslím, že ak by aj mal Simicek platnú zmluvu ešte aj na ďalšiu sezónu. Tak ak vedenie čo i len trošku vníma to čo tento "kouč" s mužstvom dokázal na záver minulej sezóny - prehrať čo sa dalo a to čo stvaral s tímom v tejto sezóne...tak by bolo asi jedno z najväčších faux paux v histórii klubu, nechať ho tu aj na ďalšiu sezónu.
Pred sezónou bolo povedane, že mužstvo si skladá tréner. V tom prípade je prvy, kto musí niesť aj zodpovednosť. Jeho nemohúcnosť počas celej sezóny dokazovalo bezhlavé miešanie zostavou skoro každý jeden zápas. Ako sa môže mužstvo zohrať ak to tréner mieša ako miesacka zápas čo zápas.
A aby som nezabudol ... Popraderi gratulujem. Poprad je po Košiciach môj druhý najobľúbenejší klub. Takže ak sme už vypadli opäť vo štvrťfinále, tak ma teší, že je to s vami. Proti BB to bude tazke, ale ak to niekto tento rok na BB vedel tak to bol Poprad. Takže Kamzíci do toho!
20.3.2019 - 23:16
+5

filip289

 

Vedenie nič nevníma, veď tí sú absolútne mimo. Už po DOMÁCEJ NAKLADAČKE od Maďarov mal byť v prepotenom svetri vo vlaku na ceste do Čiech a trénovať tak akurát maximálne EasyFlyers Králův Dvůr
20.3.2019 - 23:39
+5

weefoe

 

Aj mne sa zdá, že na ten MAC sa rýchlo zabudlo...
21.3.2019 - 9:56
0

xhrubecrevox

 

ad manazerske okienko 2. posledna tretina bola good a myslim ze ukazala ze #44 by s #84 mali trenovat dvojicku uz teraz a k nim kludne Sherbatov a bol by to solidny utok, rychlost, prehlad, skusenost
20.3.2019 - 22:57
0

Tizo BLOG

 

gratulacia do popradu. caka vas bystrica tak ma nesklamte a poslite ich na dovolenku. na nich to viete. a hadam na konci sezony konecne prvy titul (skoda ze bez arneho). co sa nas tyka. simicka som vyhadzoval uz po prvej prehre s pestou. a nic sa odvtedy nezmenilo. preriedit aj salamistov a ked to vedenie nevie tak nech sa poruca tiez. stvrtfinalovy hetrik je hanbou pre kosicky hokej. ved pockajte za chvilu vam to Vinco povie...
20.3.2019 - 23:00
+4

Dinko

 

no a pre nás je koniec, kamzíci zaslúžene ďalej, tak nech sa darí s baranmi, držím palce
20.3.2019 - 23:18
+3

Sheva7

 

Ludia ak mate rad tento klub a Simicek + Zubek ostanu urobte bordel strajk hocico,lebo ak ostanu nedopadne to dobre hokej zaplace este viac
20.3.2019 - 23:26
0

fansHC

 

Úprimná gratulácia Popradu. Zvíťazila sila kolektívu ,srdce, obetavosť a objektívne aj viac šťastia. Úprimne želám finále a víťazstvo ....
A v mojej dlhoročnej srdcovke VSZ Košice verím v jedno veľké zemetrasenie.....
20.3.2019 - 23:49
+2

duhac

 

Tato vyhra popradu zachranila pravdepodobne cele vedenie na cele s Ludom. Danko zacal uradovat a suskali sa rozne scenare, tak snad sa nevratime do starych cias.
20.3.2019 - 23:57
+1

forwardPP

 

Nikto ho tu nechce a toto by bol pravý koniec hokeja v PP, ja by som na tu šaškareň pod Dánskom nechodil a veľa ľudí, čo som sa rozprával tiež.
21.3.2019 - 7:57
+1

STARS

 

Tak v prvom rade gratulacia do PP..boli ste lepší o tom niet absolutnych pochyb, som rad ze vychod ide dalej a budem fandit (aj Corgonom) aby isiel az na vrchol ...my po zlatom hattricku mame bohuzial hattrick nelichotivy, bohuzial sme sa nepoucili (vedenie) po dvoch neuspesnych sezonach a budeme sa modlit aby toto co sa zacalo od stvrtfinale s MT nebude pokračovat aj dalej ....je mi luto Laciho pretoze takto skoncit karieru je krute pre kazdeho hraca , bez ohladom co bolo treba chlapcom podakovat za sezonu a napriek vsetkemu nezanevriet na od vedenia ocakavame razantnejšie kroky ,najma ak sa vrati Slovan aby sme opat boli tie stare dobre
P.S kamzíci potrapte baranov čo najviac a ukazte to co s nami -srdiečko
21.3.2019 - 0:08
+4

Gargamel123

 

12/06/2018: „Našou stratégiou je hrať atraktívny hokej pre divákov. Okrem toho sme uvažovali aj o tom, aký cieľ si po komplikovanej sezóne stanovíme. Ale ten by sa meniť nemal. Košice by mali hrať o najvyššie priečky. Ten atraktívny hokej chceme hrať s veľkým množstvom košických odchovancov. Takisto chceme zakomponovať mladých hráčov do tímu. Už teraz máme piatich, ktorí sú na try-oute. Snažíme sa identifikovať tých, ktorí by s nami mali pokračovať aj ďalej. A tí, ktorí ešte nebudú v tejto sezóne pripravení, dostanú šancu neskôr. Ďalšia podstatná vec je, že tím si vyberajú Roman Šimíček, Marcel Šimurda a Peter Bartoš, po konzultáciách s pánom Rusičom a so mnou. Minulý rok sme to podľa môjho názoru mali nabité menami, silnými osobnosťami, ale nevyšlo nám to. Veľkú pozornosť teraz budeme venovať posilneniu tímového ducha.“
21.3.2019 - 0:13
+15

TomsKE

 

21.3.2019 - 6:44
+1

Prostars

 

Prva seria je za nami,velmi sa tesim,ze uspesne,ale hned na zaciatok tak klobuk dole pred Kosicami,ze aj napriek nepriaznivemu stavu serie dokazali zapnut a znizit stav,to svedci o sile muzstva,lebo nie hocjake muzstvo by to dokazalo sa nerozsypat pri takom vyvoji,v 4 zapase vyuzili presilovky a mali velmi dobry uvod do stretnutia,v 5 zapase dotahovali vysledok a potom z davkou stastia prezili klinicku smrt a nakoniec vyhrali,rovnako dnes ked uz to vypadalo kriticky este sa vratili do zapasu,ozaj klobuk dole,Hascakova formacia hrala dobre a Marcel podla mna zahral velmi kvalitne playoff..aj napriek rivalite,pre ligu su dolezite silne Kosice,ale..neberte nam hracov prosim..

K nasim,chalani,vy ste za tym postupom isli ako jeden celok,od brankara cez obrancov po utocnikov,je asi zbytocne menovat hracov,ale Samo Takac,toho asi musim spomenut,myslim,ze svojimi vykonmi hlavne v zapasoch u supera ukazal spoluhracom ze to ide vyhrat aj v StelArene.Dalsia vec,je blokovanie striel vlastnym telom,od legionara,cez odchovanca,od obrancu cez utocnika,kazdy robil co mohol aby pomohol muzstvu.Pise sa ze sme postupili zasluzene,ja som nazoru,ze ano,nevyhli sme sa chybam,ale nikto nie je dokonaly.Co sa tyka trenerov,ano niektore zapasy alebo momenty zvladli vyborne,niektore zas nie,ale su to zacinajuci treneri a tieto skusenosti im len pridaju,akurat by som mozno trochu vytkol ale to je dlhodoba zalezitost,to uplne zatahnutie a branenie vysledku,ale dolezite je ze sa to nakoniec zvladlo,len pre buducnost,treba sa zamerat na to,ze ak sa tak zatahneme natrenovat precizne schemu na rychle brejky.

Na zaver po tych nervoch na konci,uz len sa teraz pripravit na Bystricu a aj ked netvrdim,ze ideme postupit,hrajte tak obetavo ako doteraz a uspech sa dostavi.

https://www.youtube.com/watch?v=4fCgZ3H5U3g

..Od prvej až do poslednej, od začiatku do konca,
Všetkým odkáž, že my hráme sto percent až do konca,
Vo vnútri aj na vonok som odhodlaný ísť naplno,
Som povolaný ísť bojovať pre tieto davy, moja sloboda
Je toto mesto, tento klub a všetci čo sú s nami poďme:
HK KA MZ IK

Poprad moja pýcha, môj poklad, tu dýcham,
A ukladám do kotla až kým oni nezhoria do tla.
21.3.2019 - 0:20
+3

Cinan

 

Zubek je zabetonovany, takze tam by som zmenu velmi necakal. Co sa tyka hracov, tazko hodnotit, kto by mal ostat a kto odist, lebo celu sezonu nefungovalo cele muzstvo. Na vyjadrenia, ze PO je ina sutaz a dockame sa prekvapenia, tak to velmi nevyslo. Pretoze aj v PO sa hraje hokej a my sme skor hrali “Nahanaj puk” a “Vydrz pri mantinely co najdlhsie”. To sa nam darilo celu sezonu. Aby som bol aj pozitivny, tak za mna to bol 5ty zapas, kde som si hokej uzil. Hokejovy Boh bol k nam milosrdny a spravodlivy a ukoncil nase trapenie v prvom kole. Nazdavam sa, ze nase meno sa nastrbilo, lebo zakopnut jednu sezonu je v norme, mozno aj dve, no u nas to je uz viac ako tri a to sa mozno bude zehlit dlhsie. Snad sa to zastavi a nebudeme musiet budovat nasu znacku od nuly. A uplne na zaver...Laco Nagy je pre vacsinu ikona. Ja napriek uznaniu jeho hokejovych kvalit tento nazor nezdielam. Semifinalistom...vela zabavy a pozitivnych emocii...
21.3.2019 - 0:26
+9

Dzunkes

 

Laco sam povedal ze s KE ako prisiel nepostupil do semifinale a ze ho to mrzi
21.3.2019 - 1:34
0

Urpiner16

 

Bolo,nebolo kde sa voda sypala a piesok sa lial putovali z pod štítov horenosi ako pustovníci domov.Nadudosť sťa veľká bože uchovaj,no odpusť im a žiaľ pochovaj.
21.3.2019 - 5:05
+2

KeFanKe

 

Toto bola načo dobre? Veď väčšina diskutujúcich ( vrátane mňa ) Popradcanom zablahozelala k postupu a bude im fandiť v ďalších bojoch.
21.3.2019 - 6:51
+5

radopKE

 

To je náš dvorný šašo. Toho si nevšímaj.
21.3.2019 - 7:16
+13

lesslie69

 

On není ani šašo,je to mentálny žobrák.
21.3.2019 - 7:27
+11

Shinody33

 

Horsie, on je smerak.
21.3.2019 - 7:50
+5

lesslie69

 

To je to isté.
21.3.2019 - 8:04
+5

forwardPP

 

Ja sa čudujem, že naňho reagujete. Stále mu ide o to isté a vy sa chytáte.
21.3.2019 - 7:54
+1

PaliBB

 

.
21.3.2019 - 7:58
0

Shinody33

 

Na Bystricu volnejsie.
21.3.2019 - 7:18
+5

BourBon

 

Nie si o nic lepsi ako ten saso urpiner. Vrana k vrane.
21.3.2019 - 12:02
0

Sheva7

 

Vymazte tohto magora a zablokujte ho v diskusii kazdej kde sa rozoberaju Kosice
21.3.2019 - 10:50
0

forwardPP

 

Ja by som bol za to aby bol vymazaný(zablokovaný) navždy.
Kto tiež??
21.3.2019 - 11:26
+6

cipulis

 

A k nemu pribalit Chimli
21.3.2019 - 13:39
+2

blazon

 

Tu nejde o neho, to ze je troll vsetci vedia. Ale ze tu nechaju admini jeho prispevky a nedostal ban je len vizitka tohto portalu a ich adminov. A to je na skodu veci..
21.3.2019 - 12:38
+3

forwardPP

 

Neskutočný potlesk a takisto chimli.
21.3.2019 - 13:48
+4

Chamois13c

 

A aby sa nezabudlo gratulujem aj Stantienovi po tom co sa mu nakladalo, uznavam ze az na male zavahania pripravil tim na play off vyborne!
21.3.2019 - 6:39
+2

Westlund32

 

Celu sezónu sa zbytočne naňho útočilo keď sa prehrávalo často bol prirovnan k magovi ,budem rád keď dostane šancu aj nabuducu sezónu nech pokračuje stále je mladý môže sa kľudne s neho stať dobrý tréner
21.3.2019 - 7:09
+1

Voevoda

 

To neznamena, ze ta kritika bola neopravnena. Za to neustale miesanie formacii, branenie vysledkov a chabe presilovky si tu kritiku zasluzil, a tieto problemy su pritomne aj v PO. Viem, ze teraz uz nic nove nenatrenuju, preto je zbytocne kritizovat ho za to teraz, ale do buducej sezony na tom musi zapracovat (ak v PP ostane)
21.3.2019 - 7:45
+1

corthez

 

Aj včera zamiešal a zafungovalo
21.3.2019 - 8:49
+1

hkpp22

 

Jedno velke dakujem obom timom... Kosice boli tazky super a seriu riadne zdramatizovali, vcera neboli daleko od vyrovnania, celkovo infarktovy zapas, som rad, ze sme ho zvladli... pre nas to je obrovsky uspech a chcem povedat jednu vec... kym v sezone sme hovorili ten ci onen nema formu, v playoff makaju vsetci ale komplet vsetci ako jeden tim... goly nedava par hracov ale aj joona, ci marcel petran, hrame timovo a na to mozu byt chlapci hrdi... chemia tam je... krasny pocit po rokoch, ked dokazeme v PO vyhravat a postupit, clovek si uz odvykol a za mna vdaka ludovi, ze dokazal dostat po turanovskej ere klub z dlhov, vytvoril dobry tim a dokazal vypredat stadion, ma odo mna velky obdiv...
21.3.2019 - 7:00
+1

Westlund32

 

Krásne by bolo mať to mužstvo aj na ďalšiu sezónu, kľudne by mohol odísť macík Koyš . Miesto nich strauch skokan možno
21.3.2019 - 7:12
0

hkpp22

 

Absolutny suhlas... koys nic, macik hra jak polomrtvy, bez zaujmu, zapalu, takych hracov nam netreba...
21.3.2019 - 8:00
0

CICKOCHLP

 

mozno aj namiesto Heizera by sme mohli dakoho pozhanat
21.3.2019 - 12:02
+2

Acorgonka

 

Popraderi blahozelam k postupu! vasa uloha je dufam jasna
21.3.2019 - 7:09
+2

Chamois13c

 

Corgonka: Hej vo finale porazit nitru
21.3.2019 - 7:22
+7

Acorgonka

 

ked by k tomu doslo nepredbiehaj nepokusaj hokeejove stastie v prvom rade treba Baranov poprehanat
21.3.2019 - 7:37
+3

Westlund32

 

Oni už dávno majú z nás nočné mory,isto niekde v kúte sa uz boja ešte aby koval neprišiel s tým že si vymeníme súperov vy BB a my ZV
21.3.2019 - 9:10
0

Acorgonka

 

nechcem drazdit ale je jasne ze vy to na nich viete lepsie je to na vas
21.3.2019 - 9:30
0

VladoBB

 

Gratulujem do Popradu!: ...a už sa teším na sobotu!

21.3.2019 - 8:21
0

cipulis

 

Kedy naposledy boli v Poprade vypredane vsetky zapasy vo 1/4 finale ?
21.3.2019 - 8:54
0

Westlund32

 

Možno sezóna 2010/11 ale až od semifinále z bb
21.3.2019 - 9:08
0

McLarenPP

 

niekedy vypredane znamenalo 5500 divakov, teraz iba 4232, cize teraz je ovela lahsie vypredat stadion.
21.3.2019 - 9:27
0

Westlund32

 

Niekedy bol hokej číslo 1 témou meste takže ľahšie sa výpredal štadión ako teraz,aspoň na play off sa nám občas podarí ho vypredat
21.3.2019 - 10:14
+1

topska

 

tento rok by sme vssetky zapasy vypredali aj pri kapacite 5500 a to urcite
21.3.2019 - 13:37
0

hefky

 

Hej vtedy keď bolo namiesto 5500 na štadióne 7000 ľudí a tlačili sa na Cecku v trojrade to boli časy
21.3.2019 - 20:38
0

jozino

 

jooooj, finale proti ZA som jednu tretinu len na patach stal na kovovej konstrukcii nad vchodmi na tribunu a rukami som sa drzal zabradlia. Doslova som visel jednu tretinu takto aby som sa do tebou spominaneho trojradu mohol cez prestavku natlacit, pretoze cez tretinu boli vsetky prechody upchate..
21.3.2019 - 20:54
0

Tino

 

tak nevyslo: boli momenty ked sa zdalo ze by sme mohli cosi riesit a do semi sa nejako pregrcat, ale kedze to boli len momenty nestacilo to...PP ide dalej zasluzene, v KE im mozeme len zablahozelat.

3x po sebe neprejst do semi znamena ze v HC musi, nevyhnutne musi dojst k zemetraseniu, najma personalnemu a nasledne systemovemu....nieco robime, zle a nechceme menit to co robime zle,nikto nechce niest zdopovednost za chyby radsej sa spoliehame na stastie, nahodu....3x nepostupit do semi nejde obkecat musia padat hlavy, musi sa zmenit sposob prace , strategia...vsetko, komplet vsetko to musime prekopat...aby sme si z nepostupovania do semi neurobili tradiciu, HC ratam ma ine ambicie ak chceme dosahovat uspech treba mysliet a pracovat tak ako pracuju uspesni, alebo aspon ti ktori maju ambiciu byt uspesni....my sa pregrciavame a cakame na zazrak.
21.3.2019 - 10:18
+4

UssKe

 

Do ďalšej sezony môžu ostať :

Hakyno ( ten musí, aby zavrel papuľu gargamelovi a je to stále pán hráč )

Roman Žitný (nový Michel )

Čižo

Koch

Syky

Ostatok dovi dopo .
21.3.2019 - 11:09
0

LenTak93

 

Čížek už nie
21.3.2019 - 11:10
+4

Suchár

 

Chcem sa ospravedlniť fanúšikom Popradu za to: , že som písal, že na Košice nemáte. Postúpili ste, a tým pádom vzbudzujete, teda aspoň o mňa, rešpekt.


Gratulácia zo Zvolena
21.3.2019 - 19:40
0

Urpiner16

 

Bojovali aj proti vetru,dažďu takže o to viac sa to cení.
21.3.2019 - 19:45
0

topska

 

co myslis tym vetrom a dazdom? Lebo nikto z pp si nemysli, ze by proti nam hrali ine okolnosti
21.3.2019 - 19:58
+3

kubinho

 

v pohode, to len on ma prievan v hlave a inkontinenciu ked vidi Kosice, tak si to v tych svojich schizofrenicko-paranoidnych predstavach takto pospajal
22.3.2019 - 8:34
+1

Urpiner16

 

Sú tu aj takí ako Frey a ten si myslí úplne niečo iné ako ty tak sa tu nehraj na zástupcu celého Popradu.Pozri si diskusie čo písali vaši tak nemel ty spravodlivý
21.3.2019 - 20:05
0

topska

 

Myslel som hracov a inych zastupcov klubu. Normalne sa ta pytam na tvoj nazor ako fanusika ineho klubu.
21.3.2019 - 20:19
+1

jozino

 

KE fanusikovia: Pocas serie s Vami sme mali (aj ja osobne) dost podpichovaciek/natahovaciek, ktore (hlavne u mna) vyplynuli z napatosti a emocii. No teraz citam vela prajnych a uznanlivych prispevkov od Vas, klobuk dole
21.3.2019 - 20:15
+1

FP-Romanides

 

Takže sen o pohronskom finále, pokus tretí. Budem držať palce stredoslovákom, bude to ale ťažké v oboch sériách.
21.3.2019 - 20:48
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 18.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.8.2019 19:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.8.2019 19:49
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.8.2019 19:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.8.2019 19:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.8.2019 19:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.8.2019 19:49

Bleskovky

Islanders podpísali ročnú zmluvu s Derickom Brassardom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders podpísal jednoročnú zmluvu s centrom Derickom Brassardom. Finančné podmienky zainteresovaní nezverejnili. Tridsaťjedenročný Kanaďan v minulej sezóne hral v Pittsburghu, Floride aj Colorade, v 70 dueloch nazbieral 23 bodov (14+9). Celkovo má na konte v profilige 786 duelov (176+275). V tíme Senators už hral aj v ročníkoch 2016/2017 a 2017/2018. Počas kariéry obliekal aj dresy Columbusu a New York Rangers. Informovala agentúra AP.
o 10:57 - TASR

Ottawa podpísala novú 6-ročnú zmluvu s útočníkom Whiteom

Hokejový klub zámorskej NHL Ottawa Senators podpísal šesťročnú zmluvu s americkým útočníkom Colinom Whiteom. Dvadsaťdvaročný pravý krídelník ročne zarobí 4,75 miliónov USD. Účastník MS 2019 na Slovensku odohral za Senators v minulej sezóne 71 zápasov, v ktorých nazbieral 41 bodov (14+27).
včera o 22:29 - TASR

Víťaza zo ZOH 1980 Pavelicha obvinili z napadnutia

Bývalého amerického hokejistu Marka Pavelicha obvinili z napadnutia. Člen víťazného tímu zo ZOH 1980 zaútočil minulý týždeň kovovou tyčou na svojho suseda a spôsobil mu početné zlomeniny. Šesťdesiatjedenročný niekdajší útočník povedal vyšetrovateľom, že obeť napadol po tom, ako mu niečo naliala do piva.
včera o 18:14 - TASR

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
20.8.2019 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
20.8.2019 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola