Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ROZBALIŤ

Diskusia: Návšteva sezóny videla v nájazdoch triumf Košíc nad Slovanom

zdroj: TASR
20.10.2019 20:48 TASR

Hokejisti HC Košice zvíťazili v nedeľnom šlágri 14. kola Tipsport Ligy na ľade Slovana Bratislava 2:1 po samostatných nájazdoch.


V záverečnom nájazdovom rozstrele bol jediným úspešným exekútorom útočník hostí Marcel Haščák. Derby sledovala návšteva sezóny - 9813 divákov. Odvekí rivali sa stretli v súťažnom zápase na bratislavskom štadióne prvýkrát od 18. apríla 2012. Víťazná šnúra Slovana sa zastavila na čísle päť.
      
      Slovan Bratislava - HC Košice 1:2 pp a sn (0:0, 0:1, 1:0 - 0:0, 0:1)

      Góly: 59. Abdul (Meszároš) - 28. Chovan (Haščák, Majdan), rozh. nájazd Haščák. Rozhodovali: Štefík, Novák – Frimmel, Gegáň, vylúčení: 3:5 na 2 min., presilovky: 1:0, oslabenia 0:0, 9813 divákov.
      Slovan Bratislava: Brust – Sersen, Bačik, Štajnoch, Meszároš, Šedivý, Podlipnik – Bondra, Zigo, Abdul – Žitný, Viedenský, Pance –Kukumberg, Puliš, Matoušek – Miklík, Kytnár, Sloboda – Jendek
      HC Košice: Košarišťan - Slovák, Repe, Čížek, Koch, Bučko, Růžička, Cibák - Majdan, Chovan, Haščák - Belluš, Skokan, Bezúch - Rapáč, Bortňák, Klhůfek - Suja, Vrábeľ, Jokeľ
      
      Zaplnený Zimný štadión Ondreja Nepelu sledoval od úvodu svižný hokej. Hráči Slovana opticky držali puk častejšie na hokejkách, ale viac striel i čistejšie šance mali Košičania. V 11. min. Bezúch so Skokanom narazili na pozorného Brusta, na opačnej strane nebezpečne zakončil bekhendom Zigo a Košarišťan ratoval pred dorážkou Bondru. V 18. min. boli blízko k otváraciemu gólu hostia po teči Jokeľa a strele Chovana. Vzápätí Brust zneškodnil aj individuálny prienik Haščáka.
      Obom tímom nevychádzali presilovky, hostia v úvode 2. tretiny nevyužili ani krátku početnú výhodu o dvoch hráčov. Košičania išli do vedenia v 28. min., keď Haščák našiel Chovana a ten po kľučke zavesil bekhendom pod hornú žŕdku - 0:1. Gól ešte viac nabudil hostí, ktorí roztočili pred Brustom kolotoč. Náskok mohol poistiť Belluš, nekrytý pred bránkou ale neskrotil vo vzduchu puk. Až v závere tretiny slovanisti zapli, pritlačili hostí, svoju šancu však Kytnár nepremenil, následne Štajnoch opečiatkoval hornú žŕdku a Meszárošova stečovaná delovka prevetrala lapačku Košarišťana.
      Košičania sa už v tretej časti nikam nehnali, neustále však podnikali nebezpečné brejky. Domáci sa snažili o častú streľbu, Košarišťan ale bez problémov vykryl strely Meszároša i Podlipnika. V 52. min mal košický brankár aj šťastie, keď Bondra netrafil zblízka odkrytú bránku. Hráči Slovana postupne vystupňovali svoj tlak, veľkú šancu nevyužil Meszároš, následný závar Košarišťan ustál. Domáci zlomili jeho čaro až 80 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času v presilovke v čase, keď bol už Brust na striedačke, o vyrovnanie sa postaral Abdul. Gól musel ešte odobriť videorozhodca.
      V predĺžení mal veľkú šancu na rozhodnutie Jokeľ, ktorý sa dostal do samostatného úniku, Brust mu ju ale zmaril odvážnym vypichnutím. Následne zlikvidoval aj nájazd Klhůfeka. V nájazdoch bol z desiatich exekútorov úspešný iba Marcel Haščák, ktorý tak rozhodol o dvoch bodoch pre Košice.

 Roman Stantien, tréner Slovana Bratislava: "V úvode sme boli trochu lepší, vypracovali sme si dve šance, v nich sme to ale prešpekulovali. Nejdeme do koncovky jednoducho, doplácame na to, že chceme zakončenia vyšperkovať. Približne od 8. minúty Košice pridali, dostali sa do tempa, hrali výborne. Divákom sa musel hokej páčiť, hralo sa hore-dole, vynikali obaja brankári. V druhej tretine boli Košice lepšie. V tretej tretine sme to chceli otočiť, v závere sa nám aj podarilo vyrovnať. V predĺžení si Košice vypracovali viac vyložených šancí, Brust nás však podržal. V nájazdoch už bol ľad rozbitý, ťažko sa dalo na ňom niečo vymýšľať, dopadlo to, ako dopadlo."

      Peter Draisaitl, tréner HC Košice: "Bolo to typické derby Slovan - Košice. V priebehu 60 minút sa 'momentum' neustále prehupovalo z jednej strany na druhú, raz sme mali viac z hry my, raz zasa Slovan. Vzhľadom na to, ako všetci hráči bojovali a odovzdali na ľade všetko, by si ani jeden tím nezaslúžil ísť domov bez bodu. V predĺžení sme možno mali o jednu-dve šance viac ako súper, ale ten výsledok 1:1 po predĺžení je v poriadku. Bol najmä zásluhou oboch brankárov. V nájazdoch sa o bod navyše postaral Košarišťan."
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


fifofrogy

 

Fantastický hokej úžasná atmosféra krásne roztlieskavačky ( určite z východu ! ) niet čo dodať nádherný hokejový večer za nami !
20.10.2019 - 20:55
+15

Gargamel123

 

Pekne roztlieskavacky: maju.
20.10.2019 - 21:00
+2

RebeccaBlack

 

úplne súhlasím! nádherný zážitok. zápas jak remeň, cez 9800 ľudí (môj osobný rekord akéhokoľvek podujatia), v podstate domáce 2-3 sektory, naša výhra. vedľa som si pekne pokecal s dvoma slovanistami co len vysperkovalo skvelý pocit. pozdravujem ak náhodou sú tu medzi nami B11 rad 16
20.10.2019 - 21:37
+12

Bystrican88

 

niektoré sú aj z východu viac ale zo západu a jedna bude aj polovičná Bystričanka
21.10.2019 - 8:07
0

Stano55

 

Porazili sme Slovan, rozhodcov aj komentátorov...
20.10.2019 - 20:56
+98

moňo

 

Vidíš a ja som mal z komentátora pocit, že skor fandí Košiciam
20.10.2019 - 22:34
+5

Stano55

 

Hecl a fandil Košiciam? Si sa udrel do hlavičky?
20.10.2019 - 22:43
+5

moňo

 

Čítaj s porozumením
20.10.2019 - 22:56
+2

Zkubydu

 

uz len zvitazis sam nad sebou: a budes kral.
21.10.2019 - 11:21
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
maček

 

Milý gebe, kým si nezmeníš avatar, budem ťa mazať aj keď by si napísal hoc len Dobrý deň.
A pre ostatných - gratulujem Košiciam k výhre.
21.10.2019 - 21:18
+1

Tehelnepole

 

diky!!!
21.10.2019 - 21:53
+1

matus93

 

Ako sa vyjadril onehdy Ďusi Hudaček .. na slovane proti Vám hrajú aj radiátore... nič to však nemení na fakte že sme Slovan mali zaklincovat prevahu sme na to mali .. v nájazdoch však zaslúžene extra bod pre nás .. chce to však nájsť chémiu aj v druhom a treťom útoku tam to podľa mna viazne trocha ..osobne mi nesedí Belluš a Bezuch aj keď druhý menovaný aspoň jazdi hore dolu ..
20.10.2019 - 20:56
+12

Pietro10

 

Bellus je aj pre mna velke sklamanie... a ta traposinka na najzdoch? To len zaklincoval.. daleko najslabsi hrac v KE podla mna.. este aj podcenovany Jokel hra ovela lepsie..
20.10.2019 - 20:59
+4

Gargamel123

 

Bellus sa setri: na play off.
20.10.2019 - 21:01
+3

Pietro10

 

No za mna ked sa do decembra nespamata, tak nech si to playoff odohra inde
20.10.2019 - 21:03
+1

braniiislav

 

viaceri hraci Kosic odohraju playoff inde.
Belluš a Skokan pôjdu ako prví, a bohužiaľ nie poslední.
21.10.2019 - 15:33
0

UssKe

 

Áno , áno dôjdu nám peniaze vieme . Skús si konečne vymyslieť niečo nové , pretože toto tvoje vypisovanie je už trápne . Prečo potom Šťastný zháňa/l posily do útoku , keď nemáme peniaze ? Nemáš ani poňatia ako to vyzerá v košickom klube . Staraj sa radšej o PP .
21.10.2019 - 15:38
+1

ZOOMER

 

Brano,preto sme skoro preplatili Bučeka lebo niesu peniaze?
21.10.2019 - 15:44
0

doc.koniferum

 

Belluš nikdy nejak extra hokejista nebol.Ale má v sebe niečo,čím je pre mužstvo prospešný.Nenarážam na to ako kedysi zmastil vtedy nášho Radka Dlouhého,to nie.Skrátka neviem to vysvetliť.
20.10.2019 - 21:22
+1

fandaxxx

 

hraci: nikdy nebude v tych hracoch bit srdce HC,ako v tych co tu vyrastali.pre tych cudzich je len to,ze hraju v jednom z najlepsich muzstiev na SVK,kde maju zabezpecene vsetko...
20.10.2019 - 22:23
+1

mitoO

 

Bartos? Kledrowertz? A to len tak z fleku pisem.
20.10.2019 - 22:39
+8

LenTak93

 

trapošina? práveže toto on vie a pozri si nájazdy z leta, keď dal takto gól
20.10.2019 - 22:34
+3

Pietro10

 

co ja ti viem.. na trening fajn, ale v ostrom zapase a na slovane? este by som to bral, kebyze ma pohodicku na hokejke, ze dal 5-6 golov, ale dal ich 0.. viem, ze tu neprisiel primarne na goly, prave naopak, ale ja niesom zatial hotovy ani z jeho hry do tela.. to si lepsie odohra aj napr. Jokel ktoreho som spominal vyssie..
21.10.2019 - 7:12
0

WinnipegJets

 

Ten nájazd šiel od prípravy viackrát a myslím že vždy dal. Škoda že Skokan nedal ten jeho rýchly blafák do backhandu
21.10.2019 - 11:04
0

julo

 

Chce to uz nejake posily do obrany aj utoku
20.10.2019 - 21:04
+4

fagaf

 

Pride Michalčin, v novembri
20.10.2019 - 21:07
+1

julo

 

posily pisem..
20.10.2019 - 21:07
+2

TomsKE

 

Jencik, Spilar, Deyl?
20.10.2019 - 21:11
+1

fagaf

 

Veď ja budem len rád, ak by ostal v SNV tam je posila
20.10.2019 - 21:19
+1

LenTak93

 

útok sa rieši, min. dvaja už padli
20.10.2019 - 21:11
+2

julo

 

Vandas,Bucek?
20.10.2019 - 21:13
0

LenTak93

 

Vandas nie, Čech Svačina to bol tuším
20.10.2019 - 21:14
0

Old School

 

Za Svačinu má prísť náhrada - Snídaně.
20.10.2019 - 21:17
+16

fanke27

 

Svačina vyzerá slušne.. škoda, že to nevyšlo
20.10.2019 - 21:22
0

BlackCrow

 

20 ročný kotňak ako posila? Nemkel!
20.10.2019 - 21:16
0

ZOOMER

 

Buček,Svačina
20.10.2019 - 21:18
0

fanke27

 

ak to je pravda, tak som rád, že Košice nelenia a hľadajú zaujímavé mená, palec hore
20.10.2019 - 21:28
+2

UssKe

 

A budú aj nejaké odchody?
20.10.2019 - 21:15
0

fanke27

 

podľa mňa odchody netreba.. nemáme až tak široký káder.. navyše áno je pravda, podľa tiež Belluš, Bezúch ale aj Rapáč, či Skokan hrajú pod svoje možnosti, ale zase nemyslím si, že nemajú na Košice alebo by mal niekto z nich odísť. Podľa mňa sa všetci ešte v praví čas prebudia. A nezabúdajme, že najmä hráči ako Belluš, či Rapáč svoje kvality ukážu najmä v PO vo vypätých zápasoch, čo nám v minulosti chýbalo.

Ja by som len získal jedného kreatívneho útočníka, s tým že Belluš nech hrá štvrtý útok s Jokeľom a Sujom. A rozšíriť treba aj obranu. Inak to je v pohode
20.10.2019 - 21:19
+6

UssKe

 

Pekne si to napísal . Ja osobne by som nikoho nevyhadzoval . Vyzerajú ako dobrá partia a tu netreba rozdeľovať , len by to chcelo od niektorých hráčov viac bodov ( Bezuch , Skokan) , ale verím a dúfam , že sa ešte rozbehnú .
20.10.2019 - 21:23
+4

fanke27

 

tiež som presne toho názoru.. vyzerá to dobre, partia je dobrá ako hovoríš, len treba tomu čas, nech sa chlapci naplno prejavia.. navyše berme to aj tak, že toto je úplne nový káder
20.10.2019 - 21:27
+3

braniiislav

 

zabudni na posily a daj sa do reality. klubu treba nutne skrtat naklady, urcite nie ich navysovat.
21.10.2019 - 15:35
0

lukasbb

 

Aj mi bolo čudné že ste brali Belluša
20.10.2019 - 21:22
+1

88Backo

 

Tie nájazdy boli z oboch strán skôr ako združenie kamarátov zťp na rybníku,z 10 hráčov aby si nikto nedovolil urobiť blafak je silné kafe...
21.10.2019 - 7:50
+2

julo

 

Vraj bol dost rozdzigany lad,tak mozno preto
21.10.2019 - 8:34
+1

LenTak93

 

Ale to mu nevysvetlíš. Veď Žitného nájazd to jasne ukázal.
21.10.2019 - 8:45
+4

Caezar

 

Super zápas- štadión, takmer 10000 divákov, dve super silné mužstvá, nasadenie...za takýto zápas by sa nemuseli hanbiť ani v KHL, či vo švédskej eliteserien!
20.10.2019 - 20:56
+29

Kain

 

Riadny odpad sa nahromadil v livke.
Dobry zapas. Gratulujem Kosicanom, o gol boli urcite lepsi.
20.10.2019 - 20:58
+9

VSS Košice

 

a ešte lepši pred stadionom
20.10.2019 - 21:07
+7

HKMT

 

Pre nestranného diváka super zápas ale ten grc v LIVEke
20.10.2019 - 20:58
+5

pajk

 

Ako bolo viac krat uz spomenute v livke komentatori na sport tv by sa mali zamysliet ze slovan uz nehra v khl ale v Slovenskej lige kde by mali byt nestranni! lebo to co predvadzali dnes to bolo komedia, najma Hecl
20.10.2019 - 20:58
+14

fifofrogy

 

Bez urážky o čom točíš ? Vždy bolo že komentátor tak trošku viac fandil domácim už len pozvaným hosťom pri mikrofóne keď vždy bol pozvaný domáci napríklad v Košiciach Šterbák či Nagy atď a tí tiež fandili viac domácim ako súperovi práveže musím a veľmi pochváliť komentátorov a to čo napíšem budem ľutovať sám pred sebou ale Hecl úplne iný človek to čo predvádzal 7 rokov a viac dozadu to bol odpad ktorému široko ďaleko nikto ani po členky nesiahal dnes ? Výborný komentár čiže absolútne neviem čo tu riešiš a tebe podobní.
20.10.2019 - 21:05
+20

Gargamel123

 

Marek: Mryglot,to bol komentator.
20.10.2019 - 21:10
0

mitoO

 

No neviem, mne by to vadilo, keby komentatori takto ocividne nadrziavali nam. Nagya ani nepamatam komentovat, Strbak neviem a napriklad taky Stana to komentuje absolutne objektivne, az niekedy m se*e, ze nam neprida "nejake bodiky".
Ten komentar nekritizovali len kosicania, ale poculi to a kritiku napisali aj fans inych muzstiev. Nebud nadmieru korektny, je to zbytocne.

20.10.2019 - 21:12
+21

fifofrogy

 

Pardón Staňa a nie Nagy a pre mňa dnes úplne v pohode koment až by som tvrdil že viac chválili Košice a ešte raz z toho všetkého len jedno obrovské a milé prekvapenie Hecl .
20.10.2019 - 21:25
+1

mitoO

 

Ked sa taki najdete aspon dvaja, tak budem prekvapeny.
Byrona a narychlo urobeny nick neberiem do uvahy.
20.10.2019 - 21:30
+1

hcpozitiv

 

tak jabsom druhý Hecl prekvapil aj mna jasne ze ked sa slovan zobudil aj on jemne ozil ale nemal problem vyzdvihnúť KE hlavne v obrane
21.10.2019 - 7:50
+2

Magma

 

Mali tam zavolat Golonku. Dozvedeli by sme sa aspon nieco o hre Zbornej, ako sa mu darilo v 70.rokoch, ked ho krutil Fetisov, Makarov, Larionov a to, ze ked on hral, tak ludia kricali "Ziletka gol".
20.10.2019 - 23:07
+6

fany

 

V 70-tych rokoch sa Igorko Larionov môj,že wau hokejista skôr krútil na kolotoči ako Golonku na ľade
20.10.2019 - 23:43
+4

Magma

 

Ved aj ostatni menovani Fetisov, Makarov, Krutov, vsetkych tak rad spomina, ale hej na lade sa nestretli, nechal som sa uniest
20.10.2019 - 23:58
+2

fany

 

Tak jasné aj s Kasatonovom(ruská smršť),ale Larionova som už ako malé dievčatko žrala.
21.10.2019 - 0:21
+1

to je jedno

 

A kde si nechal Ragulina???
21.10.2019 - 8:18
+1

bigi BLOG

 

a neude to o uhle pohladu?
21.10.2019 - 7:48
0

kingston

 

kingston: ja som sice videl asi len pol zapasu, no hokej bol vyborny. reklama na ligu.
20.10.2019 - 20:59
+4

Gargamel123

 

Zaplat panboh: za Slovan v lige a aspon dva body.Stale vela chyb ale bavilo ma to.
20.10.2019 - 20:59
+1

Hc-Ke-1

 

"určite padne v 60 minútach 5 gólov": Ako je možné, že padli až 2 góly, pán odborník, Košičan, veľký znalec hokeja a fanúšik Nitry? Ako to je možné ? Kde sa stala chýba ?
20.10.2019 - 20:59
+13

Stano55

 

Ten najväčší odborník na hokej sa zmýlil...
20.10.2019 - 21:11
0

Hadimistr

 

Ja nie som BOH: Máš pocit že som BOH VSEMOHUCI , VSEVEDIACI ??

Ďakujem ak si to myslíš bohužiaľ som len človek.

Mal som na jednom tikete za 15 eur

Slovan Košice 5,5 gola plus - 2,13 kurz ako tutovku...
20.10.2019 - 21:40
+2

Stano55

 

Správaš sa tak ty odborník...
20.10.2019 - 21:49
+24

mitoO

 

Lewysko: Fanklub @hcslovanba nevymyslel za dlhé roky žiadny chorál. Teraz sa snaží rozkričať zimák nadávaním na @HC_Kosice Našťastie ich rýchlo prehlučala hudba.

Rozhodcovia ocividne nadrziavali bratislavskemu klubu.
Skoda bodu, ale bol to pekny zapas, v ktorom sme boli lepsi v pohybe, tvrdosti, taktike, nie vsak v premienani sanci.
Komentatori Sport tv - katastrofa, ako vzdy ked hra ich domaci tim.
Skoda. Toto malo skoncit vysledkom 1:4 minimalne.
20.10.2019 - 21:00
+21

ŠIMIKE

 

fiha prOKOT zo seba dostal aj nieco normalne
20.10.2019 - 21:46
+2

Dalmatiner1

 

Luza sa predviedla raz v 13 minute 2 tretiny. Chvalabohu za to, ze len raz v pocte asi 500 ludi z 10k...
Kosice zasluzene. Necakal som vyrovnanie. Potrebujeme kreativnych hracov. Chovan krasny gol.
Kosice gratulujem. Vzajomny zapasmame stale lepsie.
Konecne to nebol priteplely hokej!
20.10.2019 - 22:22
+3

Dalmatiner1

 

Sory chcel som to dat sko samostatny prispevok.
20.10.2019 - 22:38
0

UssKe

 

Sport TV nech si nabudúce zoberie ako spolukomentatora rovno niekoho z kotla domácich .

Ďakujem chlapci za výhru . Košo na 1* fakt je to OPORA v bránke . Na druhu stranu niektori útočníci by už mohli začať zbierať nejaké body . Zatiaľ to stojí na Hascakovcoch a to je malo . Tak snáď sa chalani v ďalších zápasoch začnete viac presadzovať .

20.10.2019 - 21:00
+9

Rolba

 

Pekný zápas, naši výkonom prekvapili,len tá koncovka. Tak ako to sypalo v príprave,tak nie a nie to pretaviť aj v lige. Ak by sme dali 2-3 góly neprídeme o ten bod. No ale gól sme nedali a tak asi zaslúžene sme o ten bod prišli. Inak otázka- boli nejaké nadávky na východ či ke? Zachytili ste niekto niečo?
20.10.2019 - 21:00
+1

UssKe

 

Mna pobavilo na začiatku privítanie v štýle vitajte v meste
20.10.2019 - 21:02
0

Rolba

 

tak toto tam majú dlho,s tým som počítal
20.10.2019 - 21:04
0

Stano55

 

Tak vítali aj New York Rangers...sedliaci.
20.10.2019 - 21:06
+4

fany

 

Keď som mala 14-15 a,že to už bolo pekne dááááávno,tak som hodila reč s rovesníkmi zo Slovana,čo boli hrať v Detve a medzi rečou,že zajtra idú na vidiek.Kde??? No do Košíc
20.10.2019 - 21:14
+1

UssKe

 

Tak snáď sa im u nás páčilo a nepadli do hnoja
20.10.2019 - 21:18
+6

mitoO

 

Hnoj mali v hlavach chudaci.
20.10.2019 - 21:19
+2

Suchár

 

čiže si mala -1rok

21.10.2019 - 8:41
+1

Nitransky_CORGOŇ

 

Zo dvakrat kricali Kosice - dop**e chvilu a raz tusim Sku***ny vychod. Ale cakal som horsie. Musim ale podotknut ze to skor fanklub, ostatny stadion sa moc nepridaval. Teda adpon tam kde som sedel ja.
20.10.2019 - 23:26
+2

Rolba

 

A to som začínal byť v šoku že akí slušní sú A to bolo hejtu na KE, a to tiež si myslím že nadávky šli prevažne z fansu. Ale tak aspoň pochvala že sa zvyšok nepridal
21.10.2019 - 12:24
0

gabi98

 

Este skor ako sa spusti oheň a sira na rozhodcov a komentatorov by ma zaujimal ten nedoraz KE v utocnom pasme a pasivita pri vedeni v zapase.

Presne takto prisli o body aj v PP minule.

PS: Stale je na čom stavat, len pomaly by som už rad videl pevne zaklady.
20.10.2019 - 21:01
+8

TomsKE

 

Super akoda ze to neboli 3 body ale vyhra tesi. Na slovane sa hra vzdy tazko.

Da sa potom niekde pozriet zaznam ci len na tipsporte asi co?

20.10.2019 - 21:01
0

Hc-Ke-1

 

Celý záznam a zostrih gólov bude zajtra na YouTube
20.10.2019 - 21:03
0

TomsKE

 

Aj cely zaznam? Ppci
20.10.2019 - 21:12
+1

Scorpi

 

Uz teraz je tam
20.10.2019 - 22:31
+1

TomsKE

 

Jj uz som zacal pozerat.
21.10.2019 - 1:34
0

Steve Yzerman

 

Caprnka ako za mladi: Klasika-rozhodcovia: Vsetkym, ktori chceli mafiansky klub v lige. Dnesny zapas to ukazal. Rozhodcovia neskutocne piskali pre papagajov. V poslednej tretine tam bolo asi 2x branenie v hre-neodpiskane, trestne strielanie ukazkovo neodpiskane, 6 hracov papagajov-nic sme nevideli; na konci zapasu ze vraj sekera, ziaden faul- skoda slov. Zapasy papagajov proti KE uz nebudem pozerat, to nema zmysel stale riesit rozhodcov. Chceli ste mafianov v lige tak ich mate.
K tym papagajom za mikrofonom sa ani nevyjadrujem.
20.10.2019 - 21:03
+10

Old School

 

Tak spolukomentátor bol dlhoročný hráč Slovana, čiže logicky nejaký bias tam asi bude.
20.10.2019 - 21:10
+2

mitoO

 

Taky Stana sa vie absolutne odosobnit pri komentovani zapasov Kosic.
20.10.2019 - 21:13
+13

julo

 

tak ale zas nekomentoval slovan v khl ale v svk lige
20.10.2019 - 21:15
0

-BBB-

 

A? .. ked sa odosobnite od teho ze hrali Ke.. tak si uvedomite, ze TV SPORT je HUN SUKROMNA !!! sportova televizia, ktora nieje platena zo statnych penazi ziadneho fanusika SVK akehokolvek timu, tak si mozu zavolat ako spolukomentatora KOHOKOLVEK KOHO CHCU .. to je prva cast myslienky..
Druha je ta, ze ak ocakavate, ze dlhorocny hrac Slovana, bude nezaujaty, obektivny, tak nie je to on, co tomu nerozumie ..
Navrhujem v buducnosti, ak bude zapas v BA, kde budu hrat KE a zavolaju si tam ako spolukomentatorta vybaleho rhaca Slovana /v podstate aktualenho fanusika Slovana/, tak bude asi lepsie, ked sa signal bude vysielat od Kutov po Modru a zbytku SVK tam pustit monoskop .. niesto toho aby ste boli radi, ze mozete vidiet SVK hok. lige na dalsom kanale na SVK /okrem RTVS/, tak hladate problemy aj tam kde niesu ..
K hokeju skratene,, pre mna nezasluzeny bod pre Slovan, Ke hokejovejsie, kvalitnejsie, lepsie takticky pripravene, nas "trener" nedokazal reagovat absolutne na situaciu ,ktora nastala od prveho vhadzovania, keby pre mna nepochopitelne v tretejtretine KE upustili od taktiky napadania rozohravky v obrannom pasme Slovana, tak ten gol nijako nedame a este dalsie dostaneme .. takto Nam same Ke dovolili vyrovnat .. najazdy bola katastrofa z oboch taborov .. ako keby sa kamarati stretli na zamrznutom jazere, ze pome si zastrielat ..
Rozplyvajte sa kolko chcete,, tak ako ma veeel azapasov ani v KHL nebavilo a malo velmi nizku uroven,, tak ani toto nebol ziaden zazrak .. ale KE hrali ucelovo co chceli a Slovan nevedel co ma hrat .. vyzdvihujem to, ze sa ani raz /ani raz som to nepocul/, ze by sa nadavalo na KE, Vychod, ci hraca KE .. to vyzdvihujem,, snad to tak zostane celu ligu a s kazdym superom ..
21.10.2019 - 13:54
+5

Scorpi

 

Suhlas
21.10.2019 - 23:09
0

moke19

 

Samí papagáji, Ty bývaš na Pepui-Novej Guiney?
20.10.2019 - 22:34
+1

mitoO

 

Moke, byvaly fanusik kazdeho klubu, kde hraval Miklik
20.10.2019 - 22:41
0

moke19

 

keď som z malého mesta.. ale bol som dnes, prečo musí Yzerman urážať papagájmi? ale zo známymi z ke som sa pozdravil.
20.10.2019 - 22:54
0

LenTak93

 

Toto malo byť za tri body. Škoda, lebo aj ľudia okolo mňa vraveli, že Slovan hrá otrasne. Páčila sa mi obetavosť našich a snaha zastúpiť za spoluhráča, ktorý urobil chybu, hádzanie do striel, hra v obrannom pásme bola na pár chýb super. Hráčov Slovana sme do ničoho vážnejšieho nepúšťali, lebo stále sme ich obsadzovali. Ale ten koniec...


Ešte jedna poznámka smerom k Slovanu. Ak bude hrať toto celú sezónu, tak s nejakou pomocou dajú možno prvú štvorku. Ale v playoff budú veľmi vítaným súperom. Oni nemajú systém, oni počas presilovky stoja, žiaden pohyb, traja na modrej čiare,... Hráči tie skúseností majú, sú tam silné individuality, ale zrejme chýba podpora zo striedačky.

20.10.2019 - 21:04
+2

LenTak93

 

a na buďku som nedostal okrem pár silných slov pohoda
20.10.2019 - 21:05
0

VSS Košice

 

skusenosti majú ale roky neoklames mali tyžden volna ale vzdy boli po zadu oporoti našim
20.10.2019 - 21:13
0

LenTak93

 

Súhlasím a v podobnom duchu sa vyjadrovali ľudia okolo. Až som bol prekvapený.
20.10.2019 - 21:15
0

folvy

 

Dobrý zápas,bolo tam nasadenie,atmosféra a pozeratelny hokej a čerešničkou super komentátori
20.10.2019 - 21:04
+2

bobbyfan

 

1. Zapas výborný, toto chce clovek vidiet

2.rozhodcovia v prvej tretine mali par blbosti, potom sa ukludnili. To ze pride presilovka slovana na konci bolo myslim každému jasne, to je 10% domácim

3.komentovanie.ja osobne velmi nevnimam komentovanie, ako svojho casu som vobec nevnimal vuvuzely, ale ku koncu uz toho bolo asi moc ked uz aj mne to zacalo liezt na nervy. Maju ešte staru 2018/19 verziu, urobte im update. Mame size zeleziarne ani magnitogorsk nie sme.

4.u nas je vidiet ked sa hraci vyberaju podla systemu nie naopak. Minuly rom sme videli dovody úpadku hokeja na slovensku, teraz vidime ako sa to da robit inak a hlavne lepsie

5.dnes som zacul meno miklik, ja som ani nevedel ze este hra hokej

Bol to pekny sportovy vecer, takto to ma vyzerat, dakujem
20.10.2019 - 21:04
+7

Sunkafit

 

Plot je prec a hned su kosicania v BA
20.10.2019 - 21:05
+5

paljuka

 

Super zapas od zaciatku sezony asi najlepsi hokej aspon pre mna som rad ze Slovan je spat ma to rivalitu grady napatie dobry hokej ak sa stretneme v play off bude to na smrt najvacsie stadiony myslim si ze aj fanusik Slovana si dnes po KHL prisiel na svoje

PS: Slovan vypredava vsetky stadiony ale len Kosice takmer vypredali Slovan
seria medzi nami vyrovnana tesime sa na Stefanske kolo
20.10.2019 - 21:05
+8

riskohrasko1

 

Ale mal som dejavu ,hudba na stadione rovnaka ako ked slovan odchadzal do khl až na zopar ukradnutych veci z MS.Treba dj povedat ze uz je rok 2019.Zapas pozeratelný ,škoda bodu ,ale nevadí.
20.10.2019 - 21:06
+3

Pietro10

 

Inak co sa Hecla tyka..to mohli rovno zavolat Golonku..
20.10.2019 - 21:07
+1

enforcer92TN

 

Alebo Sirokeho.
20.10.2019 - 22:02
+11

BlackCrow

 

V polovici prvej tretiny sme zistili že so Slovanom sa dá hrať a potom už bola Bratislava naša. 2 body zaslúžene. Naposledy som bol tak vtiahnutý do hokeja pred 7 rokmi. Smom rád že ste späť!

Bezúcha by som už vyhodil ale je ďaleko najlepší korčuliar a tak ešte počkám.

20.10.2019 - 21:07
+6

axxel

 

Bezuch sa verim tomu rozbehne ... Neviem ci je niekto lepsi korculiar v lige ako on, len malo striela podla mna
20.10.2019 - 21:15
+1

fandaxxx

 

bezuch: mozno by to mal vyskusat ako krasokorculiar
20.10.2019 - 22:30
+1

Tino

 

2b: su fajn ale mohli byt aj 3, som rad ze KE hrali presne to a tak ako sa ma SBA hrat trpezlivo, sebavedome , skveli kosaristan aj brust.
20.10.2019 - 21:08
+1

omen

 

ludia, prosim, uz sa niektori ukludnite... v livke to nebola ani 4 cenova skupina a niektori by si mali riadne dat po čuni... Ano rozhodcovia boli slabi, hlavne na takyto zapas mali mat viac zapas v rukach, ale napr. ta sekera pred koncom bola
KOsice dnes boli o ten bod lepsi, hlavne co sa tyka organizacie hry, Slovan mali precitany, ale neviem ci ten jeden utok im dlhodobo bude stacit, ostatni isli len na bojovnost
Slovan vyzeral v urcitych chvilach bezradne, to co maju naucene nefungovalo, individualne nik prilis nepotiahol, treba jednoznacne vodcu do utoku ako bol napr. Ciger, Dome, Kapus, Lipniansky alebo Satan... financie by na to mohli najst za uvolneneho Vandasa a pustit Miklika, Kytnar sa mi tiez zda ako luxus v stvrtom utoku
P.S. Ak sa vam nepacilo komentovania, nevypisujte tu na Hokejportal, ale adrsesujte vyzvu TV stanici Sport ...mam vsak pocit, ze nikto to aj tak neurobi
20.10.2019 - 21:10
+6

bobbyfan

 

Preco ak odporucas ludom pisat na sport tv ohladom komentovania, nepises na slovan ohladom posil?
20.10.2019 - 21:14
+7

omen

 

porovnas dve odlisne veci... media su citlivejsie na negativnu odozvu svojich divakov
20.10.2019 - 21:26
0

mitoO

 

Preco to nemozeme pisat tu? Na fb sport tv to ma ovela mensi vyznam pisat.
20.10.2019 - 21:15
+2

omen

 

lebo je to zbytocne mlatenie sena... Ak vam to vadi a chcete to zmenit, je lepsie nieco preto i urobit
20.10.2019 - 21:23
0

mitoO

 

Nic sa pre to neda urobit.
Pripadne porad, ze co.
20.10.2019 - 21:29
+1

omen

 

ako pisal granlund84 podomnou, jednoducho ich otravovat... ak napise vacsia skupina ludi tak to nebudu tak lahko ignorovat... napr. ak by si dal tu namahu taky fanklub kosic, tak by to bolo k niecomu
20.10.2019 - 21:34
0

granlund84

 

Ja som žiadnu sekeru v 58min nevidel, aj režisér zápasu ju hľadal v spomalenom zabere a nič nebolo vidno. Ale to je jedno, čakali sme vylúčenie tesne pred koncom. Na sport 1/2 som písal asi 5 správ už a žiadna odozva, zjavne im to vyhovuje a neznemi sa nič
20.10.2019 - 21:19
0

Hadimistr

 

Andrej: By mal byť v Dallase.

Určite nie v BA. v žiadnej, nie iba v 58 minute

20.10.2019 - 22:19
0

axxel

 

Nato, ze podla mien v obrane to nie je bohvieco, chalani zahrali dnes v pohode na cele s vybornym brankarom ... Ale urcite potrebujeme nejakych obrancov a utocnikov ... Prvy utok si ide svoje, len treba nejako rozbehnut druhy a treti utok ... Skusil by som rozdelit Bortnaka a Rapaca len neviem koho kde ... Oni su vynikajuci na oslabenia, velmi to tam vzdy odmakaju ... Aby som nezabudol tak dnes vyborne aj stvrty utok, viackrat tam zavreli domacich v pasme ... V obrane najlepsie Koch, pekne hity rozdaval a velmi sa mi pacil aj Repe
20.10.2019 - 21:13
+2

Tino

 

jo: potrebuju nejaky impulz aj dalsi hraci aby zacali bodovo tahat chyba nam to resp ak pride utlm na chovan a hascak bude problem ...ako to urobit neviem ale myslim ze posily vytlacia mladych...ja som napr za cibaka rad potrebuje typek hrat , koch je tam kde je lebo mu verili a hral...ak ma niekto prist tak to musi byt specialitka - sniper...inac to len prehadzat resp osobne strpim ak cenou za zakopnutia bude ice time mladych hracov..aj ke by mali citit zodpovednost za svk hokej a pravidelne stavat aspon2 hraco v pre 20tku...pripadne aj 18tku
20.10.2019 - 21:23
0

axxel

 

Cibak hral dnes urcite lepsie ako taky Slovak ... On je z tych obrancov okolo 20 rokov ako Boldizar, Bucko, Michalcin, Manak ci Zelenak najlepsi ... Za nim 19 rocny Bucko a tak Zelenak podla mna
20.10.2019 - 21:39
+1

fanke27

 

fúú no podľa mňa Zeleňák hral výborne a veľmi chýba, to si troška prestrelil, môj názor..
20.10.2019 - 21:54
+6

axxel

 

Cibak - Koch
Zelenak - Michalcin
Bucko - Manak
Boldizar

Najstarsi Koch 22 rokov .. Taky Mikulas, Zamky ci Detvu by mali chalani zvladnut
20.10.2019 - 21:59
+1

Tino

 

slovak: som si vsimol mava zapasy ked je dost celkom mimo , sklzava sa mu puk z cepele pada nezavinene...dnes mal take chvilky v 1. tretine...skoda zranenia zelenaka , ale cibak ma zrejme aj vdaka tomu viac priestoru a snazi sa typek
21.10.2019 - 8:02
+1

Ricardinho13

 

Klhúfek-Bortňák-Rapáč
Belluš-Skokan-Bezúch
20.10.2019 - 22:12
0

LenTak93

 

veď takto hrávajú, nie?
20.10.2019 - 22:33
+1

blablabla

 

Inak ako sa vam pozdáva Klhufek? Ja osobne som od neho čakal viac bodov, nevravím že hraje zle ale keď si ho porovnám keď hral vo Zvolene...
21.10.2019 - 0:53
0

Jimmy Tulipan

 

Klhufek najlepsi technik v time, zial nema s kym hrat, potreboval by partaka do kombinacie, lenze my okrem prveho utoku nejak nemame koho mu tam dat. Ostatni, ako uz bolo napisane, idu na bojovnost.

Inak sa tu spustil hejt na Hecla a mne sa zdalo praveze jeho komentovanie uplne v pohode. Nemal som pocit, zeby nejak zvlast nadrziaval domacim (co by bolo aj pochopitelne) a s jeho komentovanim pred nejakymi 8 rokmi sa to neda porovnat.
Urcite lepsie ako Hajko.
21.10.2019 - 12:16
0

Rolba

 

keď on sa ocitne sám pred bránou a odtiaľ prihrá niekde preč do rohu a je po akcii. Neviem či si neverí alebo prečo nevystrelí, ak by to tam pálil tak má tých bodov rozhodne viac. Ale možno že sa ešte rozbehne
21.10.2019 - 12:26
0

fanke27

 

Pekný, kvalitný a napínavý zápas, pekná kulisa a atmosféra. Pochvala aj pre košický fanklub.

Zobrali sme si späť požičané, ale neviem sa zbaviť dojmu, že to malo byť za 3 body. Herne sme boli na tom lepšie ako Slovan.

Čo sa týka Košíc, duo Haščák - Chovan podľa mňa zatiaľ fakt kraľuje lige, tí chlapci hrajú s takým prehľadom a ľahkosťou, klobúk dole. Dnes podľa mňa perfektne aj Koch a štvrtý útok, chlapci toho odmakali kvantum. A samozrejme Košarišťan.
Ďalej ma teší, že na lavičke máme fakt trenéra, ten systém je vidieť. Možno aj to dnes rozhodlo a preklopilo misky váh na stranu Košíc, lebo Slovan kvalitu nepochybne má, ale je vidieť, že Košice hrajú fakt moderný systém v čom Slovan podľa mňa predčili.
Teší ma aj fakt, že oproti minulým sezónam v dôležitých zápasoch vieme podať fakt vysoko kvalitné výkony, lebo predtým sme body zbierali v ľahkých zápasoch a s najväčšími rivalmi sme herne mali problém.
Čo sa týka kritiky, pár vecí si neodpustím. Je už nejaká časť ligy za nami, takže môžeme hodnotiť hráčov aj individuálne. Pre mňa zatiaľ najviac za očakávaniami zaostáva Rapáč a Belluš. Rapáč síce oslabovky hrá na výbornú, ale od oboch som čakal ich typickú dotieravú hru, kedy sa vedia dostať súperovi pod kožu, bohužiaľ ja od nich v Košiciach tento štýl hry nevidím. Naopak taký Bortňák je fakt neskutočný pracant a jeho hra sa mi veľmi páči.
Mínus vidím aj v tom, že okrem prvého útoku a Klhúfka veľmi smerom dopredu kreativitu nevidím. Chcelo by to ešte niekoho kreatívnejšieho kto bude robiť body.
Ale celkovo to je dobré, niektorí len hráči hrajú pod svoje možnosti a proti outsiderom sa nevieme veľmi motivovať, ale celkovo ten nový trend a systém v Košiciach vidieť.

Ešte spomeniem a vyzdvihnem zo Slovanu duo Zigo-Abdul, rovnako tak parádna dvojička, chlapcom to ide. A takisto očakávane Brust.
20.10.2019 - 21:15
+5

mitoO

 

Chovanovmu golu predchadzala paradna praca Majdana
Ten utok je poskladany fakt dobre.
20.10.2019 - 21:20
+3

Gargamel123

 

Este dodam,na zaciatku: toho golu bol Majdan.
20.10.2019 - 21:22
+2

Old School

 

Tak ako som bol dravosťou Slovana nadšený v zápase proti BB, v tomto zápase opäť skĺzli k ich typickému ZČ extraligovému výkonu a to: buď hrajú dobre, vyhrávajú, ale je to pritom taký profesorský, nie príliš zaujímavý hokej, alebo nevedia vôbec čo majú hrať a na rad prichádzajú prehry či utrápené víťazstvá. Ale tiež musím vyzdvihnúť Abdula, čo bola výborná kúpa. Pripomína mi Dava Skokana, ich dvoch stavať spolu na oslabovky by bola tiež pekná podívaná.
20.10.2019 - 21:22
+3

LenTak93

 

Bortňák hrá super, len by už mohol aj nejaký fyzický súboj vyhrať a nepadať na ľad. Šak má dobré parametre.
20.10.2019 - 21:58
0

Magma

 

Nohy! Slabucke ma nohy. Videl si niekedy Abdula v civile? To je jedno chlapca, ale v subojoch ho nevyvali ani 190 kilovy obranca, pretoze Abdul ma neskutocne silne nohy. Bortnak potrebuje trosku podrepovat, inak si neviem vysvetlit tie jeho pady na prdel pri kazdom druhom suboji.
20.10.2019 - 23:23
+2

stojanstole

 

Vyborni zapas.Uzasna atmosfera.Bodaj bi ih bolo takychto viac.Jednoznacne najbojovnejsi vykon HC Kosice vtejto sezone.
20.10.2019 - 21:15
0

lesslie69

 

Výborný zápas vďaka obom aktérom.HC Košice pritiahli do hľadiska Nepelu skoro desať tisíc fanúšikov SBA.Kto by to bol pred rokom povedal
20.10.2019 - 21:18
0

fanke27

 

na to, že som tu čítal nie raz, nie dvakrát, že oni už sú v KHL zvyknutí na niečo iné a Košice by ich už nelákali, tak vcelku väčšia kulisa ako na väčšine zápasov v KHL za posledné sezóny.

nechcem rýpať, neberte to tak, ale myslím že tá rivalita medzi BA a KE je ešte stále obrovská. A možno pre BA aj dobré, že dnes tam Košice vyhrali, predsa len to dodá ešte väčšiu iskru a náboj.
20.10.2019 - 21:25
+16

maček

 

Ak sa úspešnosť klubu meria podľa toho, o koľko viac divákov naženie pri hosťovaní do hladiska súpera, tak Košice to vyhrali na plnej čiare. Zruba o 5 tisíc duší viac na Nepelovi oproti priemeru. Klobúk dolu.
20.10.2019 - 23:22
0

bigi BLOG

 

ale zas treba k tomu dodta akj to ze tyzden k tomu bolo robene promo aj trebars s tym aby kosivca v hladisku nemali prevahu a pod...
21.10.2019 - 8:08
0

fany

 

Hokej parádny!!!No košičané pýtalo to viac gólov,so Slovanom s jedným gólom je to ťažké.Brankári na parádu nájazd Haščáka a samozrejme Michal
20.10.2019 - 21:20
+5

Fanusik2002

 

Pán Stantien aspoň pri Slovenskej hymne nežuvajte ako....
20.10.2019 - 21:25
+5

Old School

 

Ja zase nezabudnem na Barankove odpľuvnutie si počas slovenskej hymny spred pár rokov pred zápasom KHL. Celkovo nerozumiem tomu správaniu sa niektorých hokejistov počas hrania hymny a to aj v NHL. Tam niektorí počas hymny potrebujú poskakovať či kymácať sa zo strany na stranu a to ma fakt že irituje.
20.10.2019 - 21:28
+2

WinnipegJets

 

top bol vždy hyperaktívny Lukáš Říha svojho času v Martine
20.10.2019 - 21:39
+3

Hadimistr

 

Tak Lukáš Ríha bol casto: Zdrogovany z pervitínu, to je už zase o niečom inom...
20.10.2019 - 21:53
+5

Hadimistr

 

Vidno že si v živote nerobil na nijakej vážnejšej úrovni vôbec žiaden sport: Odplutie je iná vec ok to beriem.

Ale to ,,kymacanie sa" z nohy na nohu a všelijaké pohyby to je vieš čo? Netušis..

Taká vec čo sa volá ADRENALIN. Hráč je nabudený na zápas , určite aj trochu nervózny, má už v krvi adrenalín, tak mu robí problém tam hoc len tých 60 až 90 sekúnd cez hymnu tam iba bez pohnutia sa stať ako socha.
20.10.2019 - 21:48
+10

tulen - kosice

 

ty: si zjavne ten vrcholový šport robil na veľmi vysokej úrovni a teraz nám to dokazuješ v každej diskusii ...
21.10.2019 - 7:36
+12

radopKE

 

Dnes sme stratili bod. Slovan sme mali mať rozobratý už v polke druhej tretiny, ale to sa s jedným gólom nedá. Boli vysoko hrateľní a môžu ďakovať za našu streleckú impotenciu. Komentovanie o ničom, ale vždy lepšie, ako TipsportTV. Rozhodcovia... škoda reči. Košo, veľký pán. Páčilo sa mi, ako sám seba hecoval. Niektorí naši fans v livke excelovali.
20.10.2019 - 21:35
+2

t0ms

 

Počas livky sú to emócie : Teraz chcem poďakovať za pekný hokej obom mužstvám
20.10.2019 - 21:40
+2

Magma

 

Delba bodov zasluzena, ako aj zasluzene vitazstvo po najazdoch pre Kosice. Gratulujem.: Dnes to bolo ubojovane z obidvoch stran, viac ako hokej bavila atmosfera a to najma vdaka pocetnemu vyjazdu hosti z Kosic. Nervy az do poslednej minuty, ked som myslel, ze ma slak trafi, preco Stantien odvolal ked sme hrali presilovku a Kosicania tak mohli skusat triafat opustenu branku cez vsetky ciary. Na stastie to vyslo a aj ked som dufal, ze vyhrame po najazdoch, tak tragicke zakoncenie nasich najazdov nas napokon doviedlo k zasluzenej strate aj dalsieho bodu.

Kosicanom prajem stastny navrat domov a dovidenia v dalsom zapoleni
20.10.2019 - 21:50
+8

mitoO

 

Zasluzena len tym, ze sme nepremienali sance.
20.10.2019 - 22:49
0

Magma

 

Stajny v druhej tretine dobre ze nezlomil zrdku Kosaristanovi, Bondra v tretej tretine nadvihol viac ako chcel, Abdul dnes zahodil tiez par dobrych sanci, rovnako ste mali sance aj vy a zdalo sa, ze o ten gol v riadnom hracom case ste lepsi. Napokon sme zasluzene vyrovnali, pretoze tu 3.tretinu sme hrali lepsie. Sance ostali nepremenene, pretoze v obidvoch brankoviskach stali silne opory a preto remizka zasluzena. Na strely po riadnom hracom case bolo tusim 34:37 v prospech KE, cize to bolo dnes naozaj tesne.
20.10.2019 - 22:54
0

mitoO

 

33:38
20.10.2019 - 23:00
0

hoKEjka

 

Draisaitl povedal, ze zapas bol derby. Experti z diskusie vyvedte ho z omylu
20.10.2019 - 21:57
+16

Pepe#27

 

Dve tretiny obojstranne biedny hokej v dobrej atmosfere, potom konecne hra, ktoru plna hala ocakavala. Dve tretiny sme sa len vozili. Keby KE boli lepsie tak nepoviem. Tolko nepresnosti na nasej strane... Velka bieda. Dnes sme si vitazstvo jednoducho nezasluzili.

Sumar asi taky, ze sklamal Slovan a potesila navsteva s relativne korektnou atmosferou. A pre ligu je dobre, ze Slovan cestu za titulom nebude mat taku jednoduchu, ako sa zpociatku mohlo zdat. Ale (snad) to budu kvalitne finalove zapasy...

PS: Aby som nezabudol, potlesk kosickym vyjazdnikom, ktori prispeli k atmosfere.
20.10.2019 - 22:01
+6

strojar

 

" A pre ligu je dobre, ze Slovan cestu za titulom nebude mat taku jednoduchu, ako sa zpociatku mohlo zdat."

To sa mohlo zdať leda takému odborníkovi ako si ty.
20.10.2019 - 22:10
+23

Kain

 

Co som videl, tak pred sezonou tu tipovali za majstra Slovan aj fanusikovia z inych taborov.
20.10.2019 - 22:15
+3

Pepe#27

 

Horsie je, ze tak ako sme ligu zacali velmi dobre, tak maju nase vykony klesajucu tendenciu... Je mi jasne, ze sa neodvolava trener ak je klub hore v tabulke, ale podla mna nevyuzivame potencial aky kader ma. Ako napisal uz niekto vyssie, hrame bez systemu a take presilovky su ciste staticke zufalstvo. Keby bolo na mne, tak hladam trenera. Obavam sa, ze so Stantienom v takom PO takticky vyhorime...
20.10.2019 - 22:22
+8

Kain

 

Hlavne niektori hraci su daleko za ocakavaniami. Hraci, ktori by mali byt oporami. Utok zial taha len dvojica A-Z.
21.10.2019 - 8:13
+1

iHC

 

Asi tak. Plus, za Vandasa by sa žiadala náhrada s perspektívou rovnakého bodovania. Pance náhradou nie je ani zďaleka.
21.10.2019 - 8:28
+1

Nemehlo

 

No pobrat hracov co boli oporami v minulosti a cakt to od nich o x rokov neskor vas bude stat nejake body. Kytnar, Miklik, Kukumberg, uz podla mna nemaju na veduce postavenie v muzstve.
21.10.2019 - 9:44
+1

Kain

 

Od Kytnara som uprimne body cakal. Minulu sezonu mal vo Zvolene velmi slusne cisla.
21.10.2019 - 10:45
0

strojar

 

Prosím, skús uviesť aspoň jedného fanúšika, či hokejového odborníka, ktorý tipoval pre Slovan "JEDNODUCHÚ cestu za titulom".
20.10.2019 - 22:22
+1

qwert1231

 

ja by som mal jednu pripomienku na pána slovenčinára, či to "leda" je v zmysle slovenského pravopisu vôbec použiteľné...
21.10.2019 - 8:30
+1

strojar

 

Pre pokoj tvojej duše

https://slovnik.aktuality.sk/pravopis/slovnik-sj/?q=leda

Ja nemôžem za to, že kopa diskutujúcich má vážne problémy so znalosťou slovenčiny.
21.10.2019 - 9:35
+5

qwert1231

 

Ďakujem pekne za objasnenie.
Očividne som mal chybnú mienku o tom, že to je skôr prebratý výraz z češtiny.
21.10.2019 - 10:05
0

bobbyfan

 

Naznaky trollingu.... Takte dont feed the troll
20.10.2019 - 22:29
0

moňo

 

...ja sa skor čudujem, že je Slovan s týmto kádrom tak hore. Podla mien to vyzerá na na oko dobre, ale napríklad hlavne Miklík, Kukumberg,Kytnár...sú už len mená
A ja som to videl tak, že boli Košice herne lepšie skoro celý zápas.
20.10.2019 - 22:32
+9

Pepe#27

 

To hej, tych troch by som poslal prec. Ale su tam dalsi, ktori maju naviac.
Ved som napisal, ze sme hrali hovno dneska a vyhru sme si nezasluzili. Ale nemam pocit, ze by boli KE nejak vyrazne lepsie, ako tomu bolo napriklad v prvom zapase z nasej strany. Dnes ale velka bieda z nasej strany, takze vitazstvo KE z mojho pohladu vporiadku.
20.10.2019 - 22:40
0

axxel

 

Neviem ja tam zase nevidim hracov co maju naviac vo vasej zostave ... O trojici Miklik, Kukumberg a Kytnar uz ste pisali vyssie a suhlasim ... Ale ved aj dalsi hraci ako Matousek ci Zitny to je ledva extraligovy priemer ... Jedine prvy utok hral od vas dobre, ale ani to nie su chalani ktori by mali tahat muztvo za titulom, to je treti utok ako vysity
20.10.2019 - 22:46
+1

Pepe#27

 

Pre mna je napriklad zatial najvacsim sklamanim Pulis. Od neho cakam podstatne viac. A osobne si myslim, ze skusenejsi trener by to z neho dostal...
20.10.2019 - 22:58
+2

moňo

 

Tak sa nám to postupne zbiera Tento káder na titul ani náhodou
20.10.2019 - 23:01
+2

Pepe#27

 

Este stale mame miesta otvorene a aj sa nejaki hraci spominaju. Uvidime. Liga sa srale len rozbieha...
20.10.2019 - 23:03
+1

Pepe#27

 

Stale
20.10.2019 - 23:13
0

NasHokej97

 

Dúfam že nejaké to krídlo
20.10.2019 - 23:14
0

Athotis

 

Však mi vám za toho Kytnara ponúkame Preisengera....neviem čo stále otáľaťe
21.10.2019 - 6:12
+1

bigi BLOG

 

si ty ale kotuha ponukat niekoho koho nemate
21.10.2019 - 8:14
+1

Tehelnepole

 

pribal Sersena s Meszarosom.
20.10.2019 - 22:43
0

paljuka

 

Pepe uznavam ze toto nie je KHL a tiez uznavam ze asi mozno mate slabsie za poslednych 7 rokov (neviem nesledoval som to specialne) ale okrem asi Miklika (o ktorom som uz pisal pred sezonou ze ma ine priority ) si myslim ze tak vasi aj nasi isli na plno toto je podla mna maximum co ti moze nasa liga zakladna cast dat a pri pocte legionarov u vas aj u nas (minimum) je to obraz nasho hokeja si myslim ze to bol fakt dobry hokej a znevazovanie aj svojich hracov znamena ze minimalne polku muzstva potrebujes mat legionarov leb z nasich co chcu hrat nasu ligu viac nevyzmykas...
Ohladom vasho trenera s tebou plne suhlasim my sme bojovali s par idiotmi uz par sezon az k nam musel prist cecho-nemec aby nam ukazal ze hokej sa da hrat aj modernejsie a systematicky... kazdopadne mate minimalne dobre namotivovaneho GM a ak tato sezona aj pre vas nedopadne “uspesne” tu buducu budete velmi tazky oriesok pre hocikoho...
20.10.2019 - 23:35
+1

Pepe#27

 

Ja Ti neviem Pali. Mnoho ludi tu ospevuje aky "super hokej" to bol. Pre mna to bolo viac ubojovane ako technicke. Az tretia tretina zniesla ake-take kriteria, co od takehoto zapasu ocakavam. Obojstranne. A ked to ide jedne tretinu, tak by to podla mna mohlo ist aj cely zapas... Ja viem, ze som pred sezonou nemal velke oci a s prvou stvorkou by som bol spokojny. Ale ked som videl, ze sme v zapasoch s vami, BB aj ZV boli ocividne lepsi, tak podla mna mame aj na viac. Asi som moc naricny...
21.10.2019 - 0:26
+1

Pepe#27

 

narocny
21.10.2019 - 0:30
0

Selvo

 

Keď môžem aj ja prispieť k téme , Stantiena Bakos do vianoc odvolá , to je vata , blato, a zvlášť že si ho nevybral on.Dnes ste sa posrali. A skoro 10 tis to videlo...
21.10.2019 - 0:49
+2

paljuka

 

hold zabudni na casy Cigera a spol. toto je uz nova generacia hracov nova doba, iny system a hlavne menej kvality ako tomu bolo kedysi...
kym nezacnu klapat dorastenecke ligy a bude limit na legionarov (s cim suhlasim) lepsi aj to len o trosku hokej ocakavaj tak v play off
21.10.2019 - 4:38
+1

strojar

 

Nno, na srandaligu to nebolo najhoršie.
20.10.2019 - 22:06
+1

NasHokej97

 

Gratulácia Košičanom, dneska si zaslúžili vyhrať. S prižmúrenými očami by som povedal že sme si zaslúžili ten bodík za tie šance ale len to horko ťažko. Trocha ma prekvapuje ako sa chváli ten hokej. Atmoféra na štadione bola väčinu zápasu tou najlepšou vecou na zápase. Nebyť nej tak to je nekvalitný defenzivný zápas. Pochvala obom fanklubom, dneska bola najlepšia atmosféra za veľmi dlhú dobu.

Čo sa týka zápasu, my sme 2 tretiny hrali aboslútne hovno. Ako keby nám uškodil ten týžden voľna. My sme boli úplne v lese, od presiloviek po obranu. Najviac nás vystihol moment kde bol hráč pred brankárom a prihral puk do rohu... Ešte že nás podržal Brust, lebo už malo byť rozhodnuté. V 3.tretine sme začali niečo hrať a konečne sme si dokázali vytvoriť šance.

Brust dneska mužom zápasu, môžeme mu ďakovať za bod.

Obrana pár chýb spravila, ale v obrannej tretine to nebolo nič hrôzostrašné. To neustále nastrelovanie súperových hráčov zas áno. Meszárošovi zakázať strielať, ten brankú netrafí aj keby mu išlo o život.

V útoku chýbaju na môj vkus ešte 2 kvalitné krídla. Len štatistika že Abdul má toľko bodov ako zvyšné tri top 6 krídla dokopy hovorí sama o sebe. Okrem Abdula, Žiga, Bondru a možno Kukumberga dneska v útoku nestál nik za zmienku... Polovicu zápasu som rozmýšĺaľ že kto je tá naša 13ka, že hrá ako junior. Potom som si spomenul že je to Pance. Ten bol teda posila.

Rozhodcovia si dneska tiež išli svoje. Pár momentov si budem musieť znova pozrieť, ale toľko hákovania, podrážanie a neviem čoho čo bolo v predlžení som ešte nevidel.


PS: Snaď sa nepotvrdí ten otras mozgu Viedenského. Práve keď sa do toho konečne dostával, príde takéto zranenie... Ani si ho neviem predstaviť v PO, ak teda bude pre neho zdravý.
20.10.2019 - 22:33
+3

Magma

 

Dobre si to napisal. Suhlasim do bodky. Pance podla mna nema kondiciu, inak jeho angazovaniu nerozumiem. Atmosfera bola urcite lepsia ako hokej.

Mna sklamal Sloboda, je slaby ako caj. Pulis neustale na lade. Naopak dnes by som vyzdvihol mladeho Jendeka, ktoreho na tom lade bolo citit a vidiet, urcite lepsie ako Sloboda. Navyse pri svojej aktivite vybojoval aj presilovku pre nas. Zitny sa dnes tiez snazil a zvadzal pekne suboje.
20.10.2019 - 22:43
0

mitoO

 

Bodaj by take zapasy boli kazde kolo. Aj ten prvy, co ste u nas vyhral splnal vsetko, co v nasej lige mohol. Vyborna atmosfera, nadpriemerny hokej, tvrdost, super vykony brankarov.
Dnes ste podla mna najviac zaostavali v taktike, a to nezneguje ani vyborny tah Krasona odvolat brankara uz od zaciatku presilovky pred koncom zapasu.
20.10.2019 - 22:53
0

mitoO

 

*vyhrali
20.10.2019 - 22:54
0

NasHokej97

 

Neviem no. Ťažko sa mi hodnotí a anylzuje taktika, keď si na štadione a vychutnávaš si atmoféru. Zas nepotruješ byť odborníkom aby si videl čo hrá Slovan. Faktom je, že ste nás za 2 tretiny do ničoho nepustili. A keď sme mali aspoň náznak, tak sme urobili presný opak čoho sme mali.

Stále si však myslím že rozhodola kvalita v dvojičke Chovan-Haščák. Nie preto že rozhodla , ale ona mi príde tvárou celého vášho útoku. Toto mi u nás chýba. Abdul a Žigo sú vynikajúci hráči, len neviem či majú "to", vedieť chytiť zápas za krk a urobiť ho svojim.
20.10.2019 - 23:55
+2

Farrokh Bulsara

 

Počkaj na play off, zatiaľ čo Chovan je tam maximálne polovičný(Zvolenčania potvrdia) tak Zigo bude parádny(Bystričania potvrdia)
21.10.2019 - 0:34
+2

LenTak93

 

Zigo bude parádny iba vtedy, ak jeho tím bude mať dovtedy systém.
21.10.2019 - 2:13
+2

iHC

 

Bude, pevne verím, že na play off už budeme mať trénera.
Už teraz je krásne vidieť rozdiel medzi tímom, ktorý má trénera - KE (ale aj BB). A tímom, kde "lavička nefunguje" ako by mohla a mala - SBA, ale aj PP.
21.10.2019 - 8:25
0

strojar

 

To vieš, srandaliga.
20.10.2019 - 23:19
0

blazon

 

Bacik: Je vzdy taky traged, ci mu len nevysiel zapas? Ved skrz neho sme mohli vyhrat omnoho vyssie, ale Burst dneska chytal vsetko a vykopaval to inde ako boli nasi na dorazku. Inac zlasuzene body.
20.10.2019 - 22:36
+1

Pepe#27

 

Praveze v lige doteraz vcelku prekvapil. Lebo v KHL to bol des. Ale dnes on aj dalsi velmi zle. Taky Sersen horel ako fakla...
20.10.2019 - 23:01
+1

Lukash_ke

 

Co som videl zopar zapasov Slovana tak sa mi Bacik pacil, dnes bol asi premotivovany.
20.10.2019 - 23:09
+2

UssKe

 

Sice nerád , ale musím uznať , že Michel je naozaj už len tieň Michela spred troch , štyroch rokov . Pred zápasom som sa čudoval , že hra až vo štvrtej päťke , ale keď som videl jeho výkon , tak som musel uznať , že je fakt na tom ľade stratený . A štatistiky 11z 0+5 -2 hovoria asi za všetko .
20.10.2019 - 22:49
+3

Hadimistr

 

Cosi: Neverím čo čítam

Tak ma už 37 rokov. To už je značne pokročilý vek u profesionálneho hokejistu.

Jágr je iba jeden jediný na svete.

A ani do 40tky to zďaleka každému sa nepodarí potiahnuť.....

Každú chvíľu mu Slovan vypovedá zmluvu určite.

Načo takýto hráč, starý a preplateny v 4. Útoku

To rovno môžu zobrať ešte aj jencika a spilara do toho štvrtého utoku

Akurát že už nám pomaly končí rok 2019, nie je rok 2009.
20.10.2019 - 23:08
+2

Lukash_ke

 

Myslim si, ze si z toho robi prdel. V najazdoch ho vsak mali postavit, to by podla mna premenil.
20.10.2019 - 23:10
+3

Daewo_KS

 

Nuz.. znovu nadobudam pocit, ze JE NA COM STAVAT
20.10.2019 - 22:52
+3

mitoO

 

Veru, je na com stavat a v tazkych zapasoch je herny prejav uplne iny, ako v "brnkackach".
20.10.2019 - 22:55
+3

Daewo_KS

 

Uz len zapracovat na tom, aby tie “brnkacky” boli brnkackami aj vysledkovo.. mohli by sme zacat uz proti NZ.
20.10.2019 - 22:58
+3

matus93

 

Hráme taký nemecky štýl hokeja darmo ... blokujeme, dobrá defenziva a brankár , bojujeme, dokážeme udrieť po brejku .. len byt vyslovene favoritom stretnutia mám pocit že nám nevonia .. čoš nie je extra zle lebo v play off budú plus mínus take zápasy ako dnes .. cize tento štýl môže v konečnom dôsledku priniesť úspech ..
20.10.2019 - 23:19
+1

GB11

 

Dnes v BA veľmi pekný hokej. Atmosféra skvelá, všetko fungovalo nie ako na Tehelnom Poli. Show dobrá rozlieskavačky krásne. Ani veľmi nadávok som nepočul iba sem tam Košice do pi*e ale to tak býva všade. Od KE fansu som nepočul ŠK Slovan s.... bratislava. Neviem či to kričali alebo nie ( bol som skôr pri fansi BA). Naozaj podarený výjazd aj hokej na nestranného fanúška aj keď najradšej z extraligy mám práve Košice.

Iba som nepochopil prečo v predĺžení nehral Juraj Bezúch a chodili tam stále tí istý a hlavne nepochopiteľný Jokeľ.

20.10.2019 - 22:56
0

matus93

 

Prečo nepochopiteľný ? Oli maká každé striedanie .. je to úplne iný Jokeľ ako v minulej sezóne .. ešte nech mu to tam padá a bude to super ..
20.10.2019 - 23:12
+1

GB11

 

Mne sa nepáči vôbec ako hrá aj ten nájazd čo dal ale je pravda že tak často ho zasa nevidím ale Bezúch by v tom predĺžení zahral oveľa lepšie rýchly technický hráč čisto na hru 3 na 3 .
20.10.2019 - 23:19
0

Daewo_KS

 

Musim suhlasit. Jokel sa tuto sezonu velmi snazi a je to vidiet hlavne v oslabovkach, v ktorych odvadza skvelu pracu (spolu s Bortnakom, Rapacom a obcas aj Sujom).
20.10.2019 - 23:20
+2

mitoO

 

Pluska, ale davno som upozornoval, ze v ke nie su najvyssie platy: Na porovnanie platy v extraligových kluboch
1. Slovan od 900 do 7 800 eur

2. Zvolen od 1 500 do 5 500 eur

3. B. Bystrica od 2 500 do 5 000 eur

4. Košice od 1 700 do 4 500 eur

5. Trenčín od 1 000 do 4 500 eur

6. Poprad od 800 do 4 000 eur

7. - 9. Nitra, Detva a Nové Zámky od 1 000 do 3 500 eur

10. L. Mikuláš od 800 do 2 500 eur
21.10.2019 - 0:06
+1

Farrokh Bulsara

 

Košice v čistom, ostatní v hrubom
21.10.2019 - 0:38
+3

Selvo

 

Mito, robíš zbytočne medvediu službu a trolling. Ale chápem , klub tá cez wedra ktorého o dušu chránis patrične odmeňuje
Takze MitoO čo tak povedať pravdu o ktorej ty vieš že Haki má 10 litrov čisté čiže 13 hrubé , že Majdan má 7600 čisté že Bortnak má 5600 čisté že Slovák má ...
Takze mám pokračovať v tvojich klamstvách ? Košice dávajú suverénne najviac financií hracom čo je v poriadku len tu nekopiruj a nerob zo seba chuja aj keď už všetci tá za neho majú ...
21.10.2019 - 1:02
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
VSS Košice

 

mal by si si na hlavu natiahnut kondom , obliekaj sa vhodne k svojmu spravaniu
21.10.2019 - 6:17
+6

UssKe

 

Zaujimalo by ma , odkiaľ vytiahli tie čísla .
21.10.2019 - 7:32
+1

Senn

 

Chovan ma v KE 2x toľko čo v ZV, tie čísla sú blbosť.
21.10.2019 - 11:10
+2

Dracik_18

 

Nemá
21.10.2019 - 11:43
+2

Zkubydu

 

Tych 900 na Slovane myslel asi Mito: casomeracov. Ci usporiadatelov?
21.10.2019 - 11:44
0

mitoO

 

To je skopirovane z plusky, samozrejme, beriem to s rezervou, bol by som akurat zvedavy, odkial pobrala Ivetka tie cisla
21.10.2019 - 11:56
+1

Selvo

 

Dnes veľmi odhodlaný výkon , Slovan akokeby prispatý... nechytili úvod a viezlo sa to s nimi až do konca . Skvelý Brust .
U nás skvelý Košo a Haky s Chovanom. Celkovo sme si vyskúšali že Slovan aj u nich urobíme ľavou zadnou keďže dnes na mna pôsobili priposrato
21.10.2019 - 0:21
0

Gargamel123

 

dohodnute:

21.10.2019 - 0:30
+2

Selvo

 

Myslím si remíza nebola dohodnutá , predsa, rivalita tam bola, je a vždy bude...
21.10.2019 - 0:36
+1

tulen - kosice

 

slovan si včera kúpil zápas , rozhodcov a moderátorov sport2 ... výsledkom je nespravodlivá x-ka , lebo odborníkom na hokej odstrelilo tikety ...
21.10.2019 - 7:44
+4

bigi BLOG

 

videl som sice iba prve dve tretiny ale...:
citam tu aky tobol skvely hokej. ak toto bol skvely hokej tak uz ma nic nepresvedci ze uroven ligy si za tych 7 rokov zdvihla. tento hokej bol slaby aj ked najma kvoli nasim, ale to nemeni nic na tom ze od dobreho hokeja to bolo na mile vzdialene.
brustovi mozme dakovat za bod, a stantien by to uz mal zabalit. Skoda vieda dufan ze s nepotvrdi ten otras mozgu a bude co najskor hrat.

a klasika narodny sport, je az vtipne ze po takomto zapase sa vyplakava ze rozhodcovia pomahali slovanu, ale tak to bolo pomali v kazdom zapase ze slovanu pomahaju rozhodcovia, uz sme si mohli zvyknut
21.10.2019 - 8:27
+8

bobbyfan

 

je to aj take slovenske kopat do nasej ligy....je nasa, inu nemame, tak sa skusme koncentrovat na nu....tolko kydania na vlastnu sutaz som este nikde nevidel.....uplne smiesne to je este od edel fandu slovana, klubu co znizoval kvalitu KHL......hokej je nas narodny sport cislo 1, sutaz je podla mna ok, ale furt na to len nadavt ze aky to je rybnik....tak to do prdele nekukaj a pozeraj celjabinsk proti jekaterinburgu
21.10.2019 - 9:06
+21

bigi BLOG

 

no vidis tvoj nazor je ze je take slovenske kopat do nasej ligy. a moj nazor je ze je take slovenske zatvarat si oci (prene ako to robis ty). cize je to slovenske tak sa mam tvarit ake super to je aj ked to tak nie je? ale "hej slovaci" budu radi
21.10.2019 - 9:27
+5

bobbyfan

 

ja netvrdim ze je super, ako nas hokej tak aj liga ma svoje problemy, ale ktora nema???? ale ked v kuse sa len budem vymsievat ze rybnik....
21.10.2019 - 9:58
+3

NasHokej97

 

Niesom fanúšikom kopania do ligy, ja v tom osobne nevidím dôvod. Ale zas na druhej strane nebudem niečo chváliť len preto aby som to chválil. Zápas ako celok (atmosféra,emocie..etc.) bol včera dobrý. Ten hokej ale veru nebol nič moc. Nebol som jediný čo mal takýto názor, podobné som počul od "Slovanistov" ale aj východniarov čo sedeli okolo mňa.

Však stačí si pozrieť tú fotku Kopitara St. ako ho bavil ten "vynikajúci hokej"
21.10.2019 - 9:53
+1

Tehelnepole

 

Kopitar sa vo VIPke mohol aspon otupit cateringom zdarma, ale co my, bedač?
21.10.2019 - 9:56
+2

hoKEjka

 

Brust mal pustit nejaky gol a bolo by to hned z oboch stran zazivnejsie
21.10.2019 - 10:01
0

hoKEjka

 

Kazdopadne ja som si hokej uzila, niektori maju az prehnane ocakavania. Viac golov by zapasu prospelo, hned by to posobilo zivsie.
21.10.2019 - 10:06
0

Tino

 

ludia : specialne laicka verejnost namlsana spickovym hokejom ktory sa na nu vali cez media z KHL, NHL a tak podobne sklzava k hodnoteniu porovnavanim tychto lig s nasou...zavery su ze to stoji za hovno, je to slabe, , nic moc a tak podobne....iste v porovnani s tym najlepsim je to slabsie, ale ak chceme mat nieco lepsie musime to lepsim urobit...my to musime urobit nitko iny to namiesto nas neurobi.
21.10.2019 - 10:04
+2

bigi BLOG

 

ja som sa vyjadril len cisto k hokeju a ten bol slaby a ako som napisal najme kvoli nasim. a ani ligu som v tmto konkretnom pripade nechcel dehonestovat. ale stale tu citam ako liga isla hore a po takomto zapase tu zase citam ye toto bol super hokej a prosto mi tieto dve veci nejdu dokopy.
21.10.2019 - 10:52
+4

wagoo_2

 

bigi: liga je vyrovnanejsia, kukni sa na tabulku

O to je to zaujmavejsie, ze zamiesat karty moze hocktory team.

Co sa tyka vcerajsieho zapasu -> ty tvrdis ze bol slaby. Podla mna, nebol, nakolko sa hralo dostatocne do tela, nebol to pritepleny hokej z dob minulych , a hlavne konecne sa objavuju prvky zrychlenia rozohravky z obranneho pasma pri ziskani puku, a nie na istotu na rozohravku najblizsiemu obrancovi resp. vyhazov o mantinel do stredu.

Ja chapem, ze to nebol debakel s CSKA resp. prehrany zapas vdara rozhodcom s OMSkom .
Ja sa cudujem, ze takyto ostrielany fanusik hokeja takto " zlacnel" ..

Btw: s nazorom o Stantienovi plne suhlasim, je len otazka casu, kedy sa prejavia urcite veci, ktore z principu nebude zvladat.

21.10.2019 - 13:06
+3

bigi BLOG

 

tak vyrovnanost a kvalita su dve rozdielne veci. nikto nespochybnuje ze sa liga vyrovnala.
21.10.2019 - 13:31
+1

Tino

 

ako pise: bobby je to nasa liga , bude len taka dobra akou ju urobime, tiez nesiete zodpovednost , riesit kvalitu ma vyznam ak chcete tuto kvalitu konstruktivne riesit, hejt pre hejt je kravina.
21.10.2019 - 9:24
+1

strojar

 

Hokej to bol veľmi dobrý.
A k rozhodcom iba jedno:
Slovanisti na rozhodcov nadávali po každom zápase v KHL.
21.10.2019 - 9:40
+5

vladoKE

 

otázka:: ak dal Haščák rozhodujúci gól v nájazdoch, počíta sa mu do tabuľky strelcov? Ďakujem.
21.10.2019 - 9:00
0

LenTak93

 

áno
21.10.2019 - 9:02
0

LenTak93

 

Inak Slovanisti, v to vašom pokriku čo ste spievali na začiatku?


.... XXXXX .....
belasí oleole,
naša láska jediná,
belasá rodina.

A to "uuuuu" v tom bolo vcelku vtipné.
21.10.2019 - 9:02
+2

iHC

 

To znie na futbale pravidelne. Na hokeji túto sezónu prvýkrát (resp. ak bol aj predtým, tak na B1 ho nebolo počuť).
Belasí hej
Belasí ole ole
naša láska jediná
je belasá rodina
21.10.2019 - 10:32
0

Tehelnepole

 

Bola som na hokeji a z videneho ma trosku "boleli oci".
Akokolvek - Kosice viac chceli a mali viac dorazu. Zasluzene vyhrali.
My mame bod len vdaka Brustovi, ktory chytal veci, ktore by podla vsetkych zakonov fyziky mali skoncit v branke.
Nerozumiem, ako je mozne, ze za "nasadenie v hre" hraju stale Sersen, Meszaros, Miklik, Kytnar, Kukumberg... chudak Viedo, ten ma asi otra smizgu, fasa. Jediny koho som vcer avidela hrat bol Zigo, Abdul a Stajnoch.
Mam taku otazku do plena - vedel by iny trener na lavicke vytrieskat z tohoto muzstva viac? Stantien je podla mna jedne vyborny typ na poziciu 1. asistenta.
Nic no.

Jedno z mala pozitiv vcera:
- viac menej plne hladisko
- atmosfera
- Maskot Harvy v kotle kosickych fanusikov, ako sa tam s nimi objimal a robili si s nim selfie.

21.10.2019 - 9:33
+2

iHC

 

K otázke do pléna - Stavjaňa? Pokovič? Hanlon?
21.10.2019 - 10:34
0

Tehelnepole

 

Stavjana? No co ja viem...
21.10.2019 - 10:51
0

iHC

 

V aktuálnom trende "nových trénerov" ako Stantien, Šimíček, Kmeč, Tomko, Štolc, ... mi Stavjaňa príde ako relatívne úspešný tréner (v našej lige) a ním vedené tímy (hlavne NR) hrali celkom pozerateľný hokej.
Hlavne, Slovan by mal angažovať ako hlavného trénera niekoho, kto má skúsenosti ako hlavný tréner v najvyššej súťaži + má aj výsledky. Niečo ako urobili túto sezónu Košice.
21.10.2019 - 11:40
+3

Kain

 

V prvom rade by sa malo poupratat v kadri, az potom riesit trener.
21.10.2019 - 10:52
+1

mitoO

 

Pravidlo 150 – NEDOVOLENÉ BRÁNENIE V HRE BRANKÁROVI
III. Útočiacemu korčuliarovi, ktorý stojí pred brankárom súperovho tímu, odvádza jeho pozornosť od prebiehajúcej hry tým, že máva pred jeho tvárou rukami alebo hokejkou, bez ohľadu na to, či útočiaci korčuliar je alebo nie je v bránkovisku, bude uložený menší trest.

Videobránkový rozhodca môže prezerať iba tieto situácie:
...
7. Puk vnikol do bránky potom, ako útočiaci korčuliar nedovolene bránil
v hre brankárovi;
21.10.2019 - 10:57
+16

Tehelnepole

 

nerev
21.10.2019 - 11:10
0

mitoO

 

Ak je podla teba upozornenie na zle posudenie situacie rozhodcom rev, tak ok. S tym nic nenarobim.
21.10.2019 - 11:26
+18

NasHokej97

 

Zlé posúdenie ? Neviem neviem no. To ako tam clonil Matoušek nebolo obvyklé to uznávam, ale že by "mával pred tvárou rukami" brankárovi by som tiež nepovedal. On vedel čo robí, tie ramená tam mal vystrčené zhruba kde mohol zakryť brankárovi výhľad, ale nebola to situácia kde by bol hlavou otočený brankárovi a strkal mu tam ruky resp. ramená.
21.10.2019 - 12:02
+2

mitoO

 

Tak aj Kosaristan sa tak vyjadril. Ale je to uz jedno, v TV to nebolo nejako dobre vidiet, takze budes mat asi pravdu ty.
21.10.2019 - 12:25
0

Tehelnepole

 

do prdele MioO, ty si jeden z mala tu co su na urovni, sklzas do takychto kretenizmov
21.10.2019 - 12:02
+1

bigi BLOG

 

ale to zle posuddenie situacie je podla teba a potom je to plac. sam si sen hodil pravidlo a budem z neho citovat "..že máva pred jeho tvárou rukami alebo hokejkou..." a matousek nepsravil anijedno ani druhe, nemaval rukami ani hokejkami. to ze stal pred brankarom a clonil mu vsak o tom je preboha hokej
21.10.2019 - 12:55
+2

mitoO

 

Neviem no bigi. Mne sa zda ako plac skor to tvoje neustale lamentovanie nad kvalitou nasej ligy.
21.10.2019 - 12:58
+9

bigi BLOG

 

no vidis a pritom som len zhodnotil ze ten zapas bol slaby vy tu placete ako vam krivdil rozhodca a ty este viac s tym ze si sem hodil nejake pravidlokde sa jasne ukazalo ze places zbytocne lebo nebolo porusene
21.10.2019 - 13:27
+2

bobbyfan

 

zbytocne nad tym polemizovat, to uz musi byt fakt viditelne a jasne aby to odpiskali, tu to bolo take mozno....a minutu pred koncom v BA ti toto neodpiskaju....rovnako by to im neodpiskali pred rokom v Moskve....a uprimne az take jasne to fakt nebolo
21.10.2019 - 11:30
+2

hcpozitiv

 

jasne že to je už teraz jedno z hľadiska výsledku ale klub by to mal dať na komisiu už len preto aby sa to v ďalších zápasoch nestalo. Teraz je zakl.časť v PO by to ale na-jekabatilo.
PS pre slečnu vyššie nemyslím si že tu niekto reve. Urvali ste si v závere bod bojovnosťou. Tu je skôr otázka či rozhodca pochybil lebo takéto clonenie je potom dovolené
21.10.2019 - 12:19
0

Tehelnepole

 

jo
21.10.2019 - 12:30
0

hello, havarju

 

Nebolo to také jednoznačné, stál tam a to nie je zakázané.
V každom prípade, tam hlavne urobil chybu obranca, ktorý Matouška neodtlačil.
21.10.2019 - 11:51
+1

Kain

 

Matousek ale nemaval rukami ani hokejkou. To je zasadny rozdiel.
21.10.2019 - 11:59
0

hcpozitiv

 

teraz to naschvál pritiahnem za vlasy ak sa takto hráč postaví pred brankára a ešte si roztiahne rukami vrchnú časť dresu tak je to potom tiež OK lebo nerobí žiaden pohyb len maximálne zacláňa.
PS nikto sa tu nejde vyhovárať na rozhodcu bavíme sa tu o tom či to je dovolené clonenie vo výhľade.
21.10.2019 - 12:25
0

Kain

 

Moze taky Vlado Mihalik clonit brankarovi pred branou? Kde su hranice telesnych paramatrov, ktore rozhoduju o tom, ci je clonenie este dovolene?
21.10.2019 - 12:59
0

hcpozitiv

 

niekde pišem o hranici telesných parametrov? Vravim pytam sa ci je takyto sposob clonenia OK. Nie tak davno sa v lige riešil nadrozmerný dres v podaní brankárov kde si maskovaní brali dresy veľké ako plachta na posteľ. Teraz to je stanovené že môže byť širší len o stanovený rozmer vzhľadom k postave a vystroji hrača. Každé mužstvo ak môže tak postaví pred brankara toho najmohutnejšieho tu sa bavíme o spôsobe clonenia. Osobne s tým problém veľmi nemám keďže niesom rozhodca. Chcem však takéto clonenie potom vidieť štandardne ak to je možné veď je oveľa efektívnejšie
21.10.2019 - 14:35
0

Kain

 

Neviem, o akom konkretnom sposobe clonenia pises. Matousek si pritiahol hokejku k sebe a vystrcil ramena, aby posobil mohutnejsie a zakryl brankarovi viac zorneho pola. Chces snad tvrdit, ze pouzival nedovoleny vystroj?
Telesne parametre som spominal, lebo s tym suvisia. Hraci ako Mihalik by sa ani nemuseli snazit, aby zakryli svojim telom rovnako velku plochu.
21.10.2019 - 15:16
+2

radopKE

 

Matoušek mal byť okamžite zrazený k ľadu. Toto bola chyba našej obrany, že sne mu tam dovolili tanečky.
21.10.2019 - 13:03
+5

gabi98

 

+
21.10.2019 - 13:08
0

Tehelnepole

 

ako Slovanistka Ti na toto odpisem, ano, bola to chyba vasej obrany.

Ale ni eje hokej hra o chybach? Kto ich viac spravi ten prehra? Ved o tom je pôvab tejto hry.
21.10.2019 - 13:49
0

dufus

 

takých zápasov ako včera ste odohrali v KHLke množstvo,ale vždy ste ich ospevovali aké to boli parádne zápasy vo výbornej atmosfére,atď,
ale včerajší zápas bol slabý ,o ničom a to len preto že je to naša liga a nie akože slávna KHLka a pre niektoré choré hlavy to stačí
mali ste ísť do ešte slávnejšej ebelky ,kde nepochybujem že zápasy by mali galaktické rozmery ako niektorých ego....
mimochodom nebyť pomoci rozhodcov tak neuhráte ani bod v tom slabom zápase
21.10.2019 - 11:54
+14

defender BLOG

 

V KHL zápasoch u nás v drvivej väčšine aspoň jedno mužstvo hralo hokej a v posledných dvoch rokoch to boli väčšinou hostia. Preto tie zápasy mali aspoň nejakú úroveň. Takých zápasov ako včera bolo promile
21.10.2019 - 14:11
+4

Deividson.

 

Ja som včerajší zápas nevidel, iba nájazdy, ktoré sme premieňali priam hrôzostrašne. Čo je v porovnaní s nájazdmi Jegliča, Kašpara či Číčuho úplne iný level.

Ale iné som chcel. Nikto normálny tu v diskusii netvrdí, že Slovan je nejaký vopred jasný majster a liga mu nesiaha ani po členky, čo ty tvojim príspevkom naznačuješ. Je potrebné sa naučiť aj čítať s porozumením. Skôr tí čo kritizujú úroveň zápasu(ov) sú si aj vedomí, že náš káder za veľa nestojí. Hlavne pokiaľ ide o hráčov, ktorí sem boli braní ako kľúčové postavy a hrajú v podstate najhorší hokej. Ťahajú to hráči čo mali hrať 2-3 útok.

Napriek tomu, že sa tu X ľudí tvári, že Slovan hral rovnaké ba priam horšie zápasy v KHL (čo nie je pravda) je na mieste si uvedomiť, že kvalita išla dole rovnako ako v súperoch tak aj v Slovane. A to píšem aj napriek posledných dvoch sezónach v KHL. Ale jedným dychom dodávam, že si myslím, že sa to zlepší. Slovan určite bude mať silnejší tím a verím, že ľudí na tribúny ešte ťahať bude a v tom kontexte budú všetky finančne silnejšie kluby chcieť držať krok. To znamená, že sa tu opäť vybuduje nejaká špička, ktorá bude hrávať o tituly. Horšie to bude s ostatkom. Opäť to môže vytvoriť priepasť v rámci ligy. Samozrejme toto všetko bude platiť ak Slovan bude splácať kalendáre, splatí všetko hráčom, trénerom a dodávateľom. Zatiaľ však nič nenasvedčuje opaku.
21.10.2019 - 14:17
+6

defender BLOG

 

Ak toto bol dobrý hokej tak latka je postavená poriadne nízko. Gratulácia do Košíc. Myslím, že sa tu všetci zhodneme, že si ten bod naviac zaslúžili
21.10.2019 - 14:09
+3

Jozef

 

Po neidealnom vykone sme uchmatli bodik idealne hrajucemu superovi
Atmosfera vyborna aj vdaka vyjazdnikom, palec hore..
21.10.2019 - 14:15
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 10.11.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Slovan1963:3743
2.B. Bystrica1853:3040
3.Košice1956:4137
4.Zvolen1855:4530
5.Trenčín1852:4828
6.Miškovec1848:4126
7.Nitra1949:5126
8.Poprad1949:5226
9.Michalovce1840:4526
10.Budapešť1858:6324
11.Detva1951:5722
12.N. Zámky1843:6716
13.L. Mikuláš1929:6916
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 181403198:4645
2.Topoľčany171130358:3939
3.Dubnica171020566:5334
4.Martin17921571:5532
5.Sp.Nová Ves181010771:6432
6.Skalica18812768:5728
7.Žilina17611941:4721
8.Levice196021158:8720
9.P.Bystrica183111346:7612
10.Trnava183011453:8710
11.SR 185000512:320
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla201402480:4844
2.Poprad201230595:5442
3.B. Bystrica201221573:4241
4.Košice201013681:5635
5.Nitra201102781:6835
6.Zvolen201100975:9433
7.Martin209101056:5429
8.SR 18205221160:7021
9.Slovan205131161:6920
10.Skalica205101452:10117
11.Žilina203201537:9513
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice201611277:3251
2.Poprad201412372:4246
3.Nitra221321689:5144
4.Púchov201214378:4539
5.Trnava201121670:4738
6.Slovan221121874:5738
7.Dukla201111767:4536
8.B. Bystrica20920963:4331
9.Martin20722956:6927
10.Michalovce207011242:7222
11.Spišská205111346:7618
12.Skalica205111336:6818
13.Žilina203111534:9012
14.L. Mikuláš200111828:950
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 12.11.2019 14:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 12.11.2019 14:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 12.11.2019 14:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 12.11.2019 14:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 12.11.2019 14:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 12.11.2019 14:38

Bleskovky

Foligno dostal za úder lakťom do tváre Bellemarea trojzápasový dištanc

Kapitán Columbusu Nick Foligno dostal od vedenia NHL trojzápasový dištanc za nebezpečný zákrok na Pierrea-Edouarda Bellemarea v sobotnom zápase s Coloradom. Tridsaťdvaročný hokejista navyše počas trvania trestu príde o svoj plat, suma 88.700 dolárov poputuje do hráčskeho rezervného fondu.
o 08:21 - TASR

Arizona predĺžila kontrakt s generálnym manažérom Chaykom

Klub zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes podpísal nový viacročný kontrakt s generálnym manažérom Johnom Chaykom. Post zastáva od roku 2017, keď sa vo veku 26 rokov stal najmladším generálnym manažérom v histórii hlavných severoamerických športových líg.
včera o 21:18 - TASR

Hráčmi týždňa sú Nilsson, Matthews a Makar

Hráčmi týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali brankár Ottawy Senators Anders Nilsson, center Toronta Maple Leafs Auston Matthews a obranca Colorada Avalanche Cale Makar.
včera o 19:27 - TASR

Slovenky prehrali s Dánskom 0:4 a obsadili v Michalovciach 4. miesto

Slovenskej ženskej hokejovej reprezentácii sa nevydaril záverečný zápas na domácom Turnaji šiestich krajín v Michalovciach. V súboji o konečné 3. miesto prehrali zverenky trénera Mateja Ševčíka s Dánskom vysoko 0:4.
9.11.2019 21:45 - TASR

Bielorusko - Slovinsko 0:2 na prípravnom turnaji v Lotyšsku

Slovinskí hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom zápase na turnaji v Lotyšsku nad Bieloruskom 2:0. výsledky: Turnaj v Lotyšsku: Bielorusko - Slovinsko 0:2 (0:0, 0:1, 0:1) Lotyšsko - Francúzsko 2:1 pp (0:1, 1:0, 0:0 - 1:0) Turnaj v Nórsku: Dánsko - Rakúsko 1:3 (1:1, 0:0, 0:2) Euro Ice Hockey Challenge v Poľsku: Maďarsko - Taliansko 3:4 pp (1:1, 1:0, 1:2), Poľsko - Japonsko 3:2 (1:1, 2:0, 0:1).
8.11.2019 21:07 - TASR

Slovenské reprezentantky do 18 rokov zvíťazili vo Fonde aj nad Dánkami

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov uspela aj vo svojom druhom vystúpení na Turnaji štyroch krajín v talianskom Fonde. Po úvodnom triumfe nad Maďarkami (5:4 sn) zvíťazili zverenky trénera Petra Kúdelku v piatok nad rovesníčkami z Dánska 3:2.
8.11.2019 21:00 - TASR

Slovenky prehrali v prípravnom stretnutí s Čínou 1:2

Slovenské hokejové reprezentantky prehrali v piatkovom prípravnom stretnutí vo Vranove nad Topľou s Čínou 1:2. Zverenky trénera Mateja Ševčíka si na zápas "odskočili" z Turnaja šiestich krajín, ktorý sa od stredy hrá v Michalovciach, tento výsledok sa do tabuľky podujatia nezapočítaval.
8.11.2019 19:39 - TASR

Slovenky do 18 rokov zdolali Maďarsko 5:4 pp a sn

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov zvíťazila v prvom súboji na Turnaji 4 krajín v talianskom Fonde nad Maďarskom 5:4 po samostatných nájazdoch. Ten rozhodujúci premenila kapitánka tímu Sofia Vysokajová. Zverenky trénera Petra Kúdelku čakajú ešte dve stretnutia, v piatok s Dánskom a v sobotu proti domácim Taliankam.
7.11.2019 22:19 - TASR

Slovenky prehrali na Turnaji 6 krajín s Nórskom 2:3

Slovenské hokejové reprezentantky prehrali vo štvrtok vo svojom druhom zápase v A-skupine na Turnaji šiestich krajín v Michalovciach s Nórskom tesne 2:3. Turnaj šiestich krajín v Michalovciach A-skupina: Nórsko - Slovensko 3:2 (0:0, 3:2, 0:0)
7.11.2019 21:53 - TASR

Slovenky odštartovali Turnaj šiestich krajín triumfom nad Francúzskom 4:1

Slovenské hokejové reprezentantky vyhrali v stredu vo svojom prvom zápase v A-skupine na Turnaji šiestich krajín v Michalovciach nad Francúzskom 4:1. Zverenky trénera Mateja Ševčíka sa ešte v skupine stretnú vo štvrtok s Nórskom a potom ich čaká duel o konečné umiestnenie.
6.11.2019 21:07 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

12. 11. 2019
Slovan - N. Zámky o 18:30
15. 11. 2019
Michalovce - Košice o 17:30
Poprad - L. Mikuláš o 18:00
Zvolen - N. Zámky o 18:00
Trenčín - B. Bystrica o 18:00
Miškovec - Detva o 18:30

Odohrané zápasy

03. 11. 2019
SlovanMichalovce
5:2REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
1:0 SNREPORT
DetvaPoprad
2:4REPORT
ZvolenTrenčín
1:2REPORT
KošiceNitra
4:1REPORT
BudapešťN. Zámky
7:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákKOS23 bodov
2.Chovan M.KOS23
3.Langkow C.MAC20
4.Sýkora J.DEV20
5.Abdul J.SBA20

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS15 gólov
2.Sýkora J.DEV12
3.Langkow C.MAC12
4.Bonis K.ZVO12
5.Jääskeläinen J.BBY10

Najlepší brankár

Tyler BeskorowanyBBY94.27 perc
2.Tomek M.TRE94.22 %
3.Adorján A.MIS94.17 %
4.Rajna M.MIS93.69 %
5.Košarišťan A.KOS93.57 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports