Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Hokejová budúcnosť MHC Martin: Aktuálne informácie

Mraky nad hokejovým Martinom ustupujú, stále však hrozí búrka.


Na sociálnych sieťach sa v priebehu piatka začalo špekulovať nad odchodom MHC Martin z hokejovej extraligovej mapy. Predstavitelia hokejovej Detvy svojím statusom „A neverili ste nám...“ dali chrobáka do hlavy nejednému fanúšikovi hokeja. O Martine sa dlhší čas vie, že zápasí so svojou holou existenciou. Vie sa aj to, že viac svetla do budúcnosti MHC malo vniesť očakávané stretnutie nových akcionárov klubu s vedením mesta. „Včera sa uskutočnilo stretnutie nových akcionárov s vedením mesta. Začali pracovať na spoločnom pláne. V priebehu dnešného dňa pokračujú ďalšie práce. Stretnutie malo pozitívny charakter, primátor mesta prejavil záujem o zachovanie martinského hokeja v najvyššej súťaži. Sú tam určité úskalia, ktoré sa musia prekonať a dnes sa na tom pracuje. Taký je skutkový stav. V mene klubu som už informoval o týchto rokovaniach aj Pro Hokej, keďže do valného zhromaždenia zostanem  majiteľom a štatutárom klubu. Všetko ale konzultujem už s novými majiteľmi. Aktuálne sa pripravujú kroky tak, aby sme si voči hráčom vyrovnali všetky svoje záväzky. V Martine sa situácia pohla, ale všetky riešenia sú iba v procese. Výsledky sa ukážu v priebehu budúceho týždňa,“ povedal pre hokejportal.net Michal Taliga, ktorý opúšťa post majiteľa klubu. Do 30.júna mali všetky kluby vedeniu PRO Hokeja doručiť potvrdenia o vyrovnaní záväzkov klubov. Čas na udeľovanie licencií je však ešte dlhý, tie potvrdí SZĽH až o mesiac. Za PRO Hokej sa k situácii vyjadril Richard Lintner: „Sme v procese spracovania podkladov od všetkých klubov. Viete, že na konci júna sme mali záverečný termín, kedy sa kluby mali vysporiadať so svojimi záväzkami. Tento proces spracovania teraz prebieha. Ide najmä o vyriešenie niekoľkých sporných bodov, na čo vedenie Pro Hokeja potrebuje čas. Stanovisko k týmto otázkam vydáme v pondelok,“ konštatoval pre Hokejportal.net.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Matej8199

 

Držím palce Martin. Snáď vás opäť uvidím v Steelke hokej:
7.7.2017 - 12:36
+29

Matej8199

 

7.7.2017 - 12:36
+2

UssKe

 

Ja dúfam že v Steelke už ten dobytok neuvidím.
7.7.2017 - 13:39
+17

MARTIN_JUH

 

Riešime hokej ci fanúšikov
7.7.2017 - 13:51
+4

doc.koniferum

 

mám začať písať o dobytku u Vás,keď nás ku Vám prišli výjazdom štyri autobusy,aké hovädá v kuklách nás tam čakali?milý môj,dobytok sa nájde všade,aj u Vás.
7.7.2017 - 13:56
+33

TomsKE

 

Začni
7.7.2017 - 14:02
+6

doc.koniferum

 

však vyššie je to napísané.
7.7.2017 - 14:47
0

doc.koniferum

 

ten dobytok u Vás bol vtedy presne taký istý ako ten,aký mala v poslednej sezóne na svojom štadióne Žilina.
7.7.2017 - 14:51
+1

SrdcomMartincan

 

Neboj chlapci z Detvy na čele so svojím "managerom" sú oveľa kultúrnejší
7.7.2017 - 15:02
+8

ciro77

 

: si proste
7.7.2017 - 15:06
+4

Deathless

 

Nebudeš ty to nedorastene dieťa co ukazuje každým fans vztyčený prostredník?
7.7.2017 - 15:48
+7

Tizo BLOG

 

asi..si pamatam takych dvoch vyrastkov ked tu hral irbe, sedeli za brankou a ukazovali...a on im ukazal ci im preskocilo a vtedy prestali...to k tomu dobytku... dufam ze to date a ostanete...sice budete asi len do poctu lebo co uz teraz pozhanate za kader...ale mozno to nejako do konca sezony ukocirujete k zdarnemu koncu...
7.7.2017 - 16:59
+4

yosar

 

Tebe ako ublížili martinskí hráči?
9.7.2017 - 14:49
0

pinto1000

 

Pripájam sa aj ja! Martinu veľmi držím palce!
7.7.2017 - 13:50
+1

MTfan

 

MT: teoreticky ak aj "uhraju" licenciu, aky bude kader?
7.7.2017 - 12:39
+2

mitiar

 

barážový
7.7.2017 - 12:40
+8

loki12

 

hlavne bude aby ste hrali ligu. dufam ze detva vas nikdy nenahradi!
7.7.2017 - 12:41
+45

ferari550

 

tak ta detva to je hadam iba taka sranda.
7.7.2017 - 13:03
+5

Martin213

 

A bremeno z rokov minulych sa bude ajtak tlacit pred sebou. Nemame tu takeho silneho podnikatela ako maju v Poprade. Popradcania budte na to hrdy.
7.7.2017 - 12:44
+7

doc.koniferum

 

Presne tak.Nič sa nevyrieši.Rok-dva bude kľud,ligu teraz zachránime,o ďalší rok možno v play off znova vyradime Košice a po 2 rokoch ako je u nás zvykom sa opäť všetko poserie,lebo guľa sa bude tlačiť ďalej.
7.7.2017 - 13:22
+4

Tizo BLOG

 

poprosim tentokrat vyradit niekoho ineho...
7.7.2017 - 17:00
+1

topska

 

Ziadna gula sa tlacit nebude ked nebudete angazovat hracov ako Corbeil a spol...Tak ako tomu bolo aj u nas, ked sme podpisovali hracov, ktorych si nikto nevedel dovolit a vedeli sme ze ich nezaplatime. Toto je ta cesta. Hadam to u vas na x-ty krat niekto skusi aj takto
7.7.2017 - 14:38
+1

Martin213

 

U nas su dlzoby od roka 2007 do 1 miliona. Ajked budu u nas lacny hraci tak ta dlzoba sa stale tlaci do predu
7.7.2017 - 15:15
+2

topska

 

Ved sa pise ze budu vyplatene, tak to beriem
7.7.2017 - 15:17
0

ohlo123

 

A teraz viete takeho hraca vy,ako Corbeil zaplatit,ked davas take mudre rady?
7.7.2017 - 16:17
+1

topska

 

Ano, uz vieme a hlavne uz nemame dlhy
7.7.2017 - 16:26
+2

jd16

 

Netrep aspoň kraviny. Milión ? Máš to overené,ale len si niekde počul. Ten dlh nie je vysoký.
7.7.2017 - 16:15
+1

dusik1313

 

Pocitaj so mnou....240 tisic Murcekovi, 330 danovemu , plusKalnickeho zmenka, plus poistne, plus vyplaty za tri mesiace, premie, treneri, a ini dodavatelia....
7.7.2017 - 16:43
+3

jd16

 

Opakujem aj napriek tomu čo si napísal. Suma v žiadnom prípade nie je milión.
7.7.2017 - 16:56
+3

kelnička

 

A kolko teda?
7.7.2017 - 18:44
+2

doc.koniferum

 

ale je.
7.7.2017 - 20:02
+2

chimli

 

A čo? Ideš tu sumičku splatiť, keď Vás to niektorých tak strašne zaujíma? Fakt, neviem, čo Vás je potom.
7.7.2017 - 20:09
+1

jd16

 

nie je tak vysoký
7.7.2017 - 17:51
+2

dusik1313

 

Mas pravdu, nie je tak vysoky..ten dlh ktory treba vyplatit na udelenie licencie nie je milion...ale celkovy dlh je okolo miliona a zase ho len budeme tlacit pred sebou a zvacsovat....dost!!!!skoncime to...
7.7.2017 - 21:30
+3

jd16

 

celkový dlh nie je milión viem to...............
7.7.2017 - 21:37
+1

Marek17MHC

 

Tí čo vravia o milionoch mali ste byť na zasadnutí a počúvať aká suma to je
7.7.2017 - 22:55
+1

ivre

 

A aka je ta suma?
7.7.2017 - 23:03
+4

Farrokh Bulsara

 

spravte to ako v Nitre a hneď bude po dlžobe. (Snáď sa tak nestane)
7.7.2017 - 20:22
+3

88Backo

 

Nitra sa dlhov nezbavila tým že zmenila názov
...
Si myslíš,že to ide len tak ?
9.7.2017 - 16:51
+1

MySmeSever

 

Ja to tvrdim stale ze je u nas velmi ekonomicky silny region...je to samozrejme vdaka tatram ale za seba a svoje bluzke okolie mozem hrdo poveda ze v poprade sa na slovenske pomery zije v celku dobre a som za to aj vdacny
7.7.2017 - 18:44
+1

Onnda

 

ak tomu rozumiem, tak martin vlastne nesplnil poziadavky, aby mal do 30.juna vsetko vysporiadane.. chcem aby sa tam extraliga zachovala, no na druhej to akoze nevadi?
7.7.2017 - 12:57
+7

ivre

 

Dostali dva tyzdne odklad.
7.7.2017 - 12:59
+2

P3TRUS

 

poziadali o odklad a ziadost bola schvalena. Tym samozrejme netvrdim ze s tym suhlasim alebo to podporujem, akurat sa predlzuje neistota a je tu bordel...
7.7.2017 - 13:00
+3

Deathless

 

Ani ja s tým nesúhlasím. No niesme prvý a mozno ani posledný komu to bolo umožnené. Osobne by som siel radsej cestou ako Skalica a s čistým stolom. Zbytočný odklad niečoho co je aj zak neodvratne. Aspoň si myslim no nevidím do toho.
7.7.2017 - 13:04
+8

gta98

 

Tak pozri, nemusíte to urobiť tak ako Skalica, že ľudia aj hráči čo tam mali peniaze ich už nikdy neuvidia. A môžu nadávať a preklínať. Dá sa ísť aj cestou Popradu a všetko vyplatiť a pokračovať v lige.
7.7.2017 - 13:08
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Deathless

 

Áno ale take cesty ako cesty Popradu tu uz boli. U vás, u nás, na Slovane, inde. A su to pekne rozpravky(môj názor). Prázdne slova ako ma každý uz takmer vsetko vyplatené a ze uz teraz to pojde. A hla kde sme. Úprimne neverím ani tomu ze PP ma vsetko vyplatené. Rozumiem nieje to fér voči ľuďom ktorým klub dlží ale povedzme si narovinu ak aj klub bude pokračovať uvidia dotyčný niekedy svoje peniaze? Viem o hráčoch ktorí tu roky nehrajú a vôbec uz majú niektorí po kariére a dam ruku do ohňa zato ze svoje peniaze tak ci onak nikdy uz neuvidia.
7.7.2017 - 13:24
+5

doc.koniferum

 

Presne.A mimochodom pamätáte si všetci ako tu bol v priebehu szóny rozhovor s Koyšom kde tvrdil,že u nás všetko funguje a reči o meškajúcich výplatách sú nezmysly?A zrazu človek zistí,že opak je pravdou a je to dokonca ešte horšie ako si myslíme.Ani jeden mančaft v extralige nemá čistý stôl.
7.7.2017 - 13:42
+5

Fanpoprad

 

U nas celu sekeru zatiahol jeden nemenovany podnikatel myslim ze inak by tie ucty neboli uvolnene, ktore uz blokovali exekutori ci vsetci exekutori si razom povesali kaslat na to?
7.7.2017 - 14:25
0

Deathless

 

Jasne rozumiem co chceš tým povedať. Ale, nebolo to tak povedané aj rok predtým, pred predtym, pred pred predtým ze je vsetko vyplatené z minulosti a začíname od nuly? V každej sezóne zakaždým vas ten istý pán zachraňoval. Este za čias Turba. Načo vás zachraňoval vlani ked to robil v podstate každý rok predtým. Veď to stačilo urobiť raz a nie každý rok? Ci sa zas len podpísalo dáke cestné prehlásenie a peniaze nesli nakoniec tam kam mali? Alebo vari veríš tomu ze za jeden rok sa da taka sekera urobiť znova?
7.7.2017 - 15:58
+1

topska

 

Po prve, co viem, tak v podobnej forme zachranoval len raz. Po druhe, nikdy neboli vsetky dlhy vyplatene, pri minulom vedeni sa s tym ani nepocitalo a nikto tomu ani neveril. Vzdy kazdy rok sa o tych dlhoch vedelo. To ze teraz je to ine sa prezentovalo nie len recami ale priamo finacnymi vykazmi a inymi dokazmi, do ktorych sa dalo nahliadnut, nie ako v minulosti. Preto to niekto teraz moze tvrdit. Ja viem ze transparentnost je v slovenskom klubovom sporte nonsens, preto tomu nemusis verit.
7.7.2017 - 16:08
+2

Fanpoprad

 

To bolo za Turba.... Nikto netusi, kde tie prachy ostali. Realita je vsak taka, ze za Turba uz nechcel nik sponzorovat. Teraz sa sponzori vracaju... cize aj ked mozno vznika dlh nevznika tak rapidne... netahaju sa tu hraci typu masalskis, ktory urcite nehral za 10 rozkov a tresku (v podstate aj on mohol hrat zadarmo) vec je vsak taka pokial ma pamat neklame museli sa dlhy dorovnat inak by mesto neuvolnilo peniaze. Po kontrole vsetkych dokladov, mesto uvolnilo peniaze pre HK....
7.7.2017 - 17:47
+2

Deathless

 

Jop, vsak vy z vlastnych radov viete najlepsie a oponovat vam nemozem len diskutujem. Mne napriklad vasa minula sezona silno pripominala nas za GM Kalnickeho. Tiez bolo velke nadsenie, kazdy druhy den clanok kto je novy, ako sa veci maju super, vsetko sa otaca k lepsiemu, ako dlhy rychlo miznu a zrazu bum vsetko bolo cely cas opacne. Ale dik teda za kratky prehlad. Ak je to tak klobuk dole pred tym chlapom a drzim vam palce.
7.7.2017 - 18:35
0

topska

 

Tak peniaze nedal len on ale je aj vela novych...Tie zohnalo nove vedenie. A presne ako pises, vzdy to mozu byt len reci len...Rozdiel je ten, ze teraz sa do tych vykazov vedia kompetenti pozriet co u vas za Kalnickeho asi nebolo mozne, ked to teda vyhlasoval a to nebola pravda. Zjavne to financovanie sa denalo skotrolovat...U nas je (samozrejme nie verejne ale ludom ktori to vyzaduju) pristupne.
7.7.2017 - 18:58
0

Fanpoprad

 

Ani ja sa nehadam a vsetko ukaze cas.... minulu sezonu bolo nadsenie no vsetko sa robil za 5 minut 12.... v tomto mi zase MT pripomina PP ale no... mansaft ak by tak na rychlo poskladate... da sa potom aj vhodne posilnit pocas sezony... no v prvom rade si to zachrante neviem si predstavit ligu bez MT
7.7.2017 - 19:55
+1

Fanpoprad

 

A propo myslim ze to splatenie dlhov nebolo zadarmo predsa je to podmikatel
7.7.2017 - 20:04
0

terasini

 

tak urcite. ci uz pozemky pri kasarnach alebo ine
7.7.2017 - 21:33
0

Onnda

 

ok, vdaka za info..
7.7.2017 - 13:01
+2

FanusikZamkov

 

Som zvedavý na vyjadrenie p.Lintnera na súčasný stav v Dukle myslím na podanie žiadosti na konkurz hráčom Troligom a hlavne dlžobami voči nemu.
7.7.2017 - 13:05
+4

Senator BLOG

 

omg.. no zaplati to zo svojho, ala by uz len bola jeho reakcia
7.7.2017 - 13:10
+10

Big brother

 

Pane boze, čo sa ty trasieš o Duklu? ta take problemy nema, tak kludne spi dalej.
7.7.2017 - 15:02
+3

dusanTN

 

„Chceme všetkých ubezpečiť, že situácia, ktorá nastala, je v dôsledku zlej komunikácie medzi klubom a pánom Troligom. V žiadnom prípade nejde v spore o veľkú sumu alebo o neplnenie si záväzku z minulej hráčskej činnosti. Obe strany majú záujem tento spor v krátkej dobe vyriešiť. Plné stanovisko dáme v utorok, nakoľko zainteresovaní sú na dovolenkách mimo Slovenska. Ďakujeme za porozumenie.“
7.7.2017 - 15:54
+7

miso-182

 

Mam rad takéto falošné spravy ako píšu na fb fans Detvy nič oficialne a hned pustia do obehu taku hlúposť snáď to všetko dobre dopadne pre MHC aj ked škoda viacerých odchodov hráčov teda ťažko znova niečo vybudovať
7.7.2017 - 13:11
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fanda89

 

Ako vieš ze su to falosne spravy ?
7.7.2017 - 14:57
+3

LenTak93

 

Nikdy som nejako Martin v lige nemusel, ale po poslednom play-off by mi v lige chýbali. Bol som jeden z tých, ktorí odsúvali stále Martin do baráže, ale teraz môžem povedať - dobre, že tomu tak nebolo.
Pevne dúfam, že sa táto situácia vyrieši a hokej pod Martinskými hoľami ostane. Síce bude náročné zostaviť káder za pár týždňov, no Martin má z čoho čerpať. Dať šancu mladým a doplniť to o zopár extraligistov, čo nemajú angažmán. Držím palce.
7.7.2017 - 13:14
+7

doc.koniferum

 

Martin nemá z čoho čerpať.
7.7.2017 - 13:18
0

LenTak93

 

dorast, Martin B
zopár hráčov by sa našlo... hoc by to bol risk
7.7.2017 - 13:20
+1

doc.koniferum

 

Martin B si minulý rok v prvej lige ani neprdol a juniorka prerušila prípravu.
7.7.2017 - 13:38
+7

LenTak93

 

kazíš mi ilúzie
viem, že tento rok by ste to už mali ohromne ťažké a v podstate by ligu hralo len 9 mužstiev
tak, ako v Martine očistili hokej od Turana, tak by ste mohli zdvihnuť hokej aj vy v MT... ani oni nepotrebovali založiť nový klub začínať od 1.ligy, hoci mnohí si to želali
7.7.2017 - 13:49
+2

miso-182

 

Veru veľa piju tam v Detve potom píšu hlúposti a ano zas na druhú stranu je veľa hráčov bez zmlúv vždy sa niekto nájde
7.7.2017 - 13:18
+3

Urpiner16

 

Ale čo?Nikdy si Martin nemusel ale hráčov z Martina čo za vás hrali ale tých čo ste posledne lanom preťahovali tých môžeš?To sú zrazu dobrý aj jaj.
7.7.2017 - 13:20
+4

sob3k

 

Ja zas uz vidim teba, ako budes pisat hejty na Bartanusa ked da gol, lebo prisiel z klubu, ktory vyslovene neznasas a mas z neho silne komplexy. /s

Posudzovat hracov podla klubovej prislusnosti je rovnaka kravina, ako posudzovat ludi podla narodnosti.
7.7.2017 - 13:32
+7

Urpiner16

 

Veď ale to vy robíte tak nerob zo seba vola.On Len TAk Martin nemusí ale hráči z Martina sú mu dobrý čó?
7.7.2017 - 13:34
0

sob3k

 

Este raz, co ma mienka o klube s mienkou o danom hracovi? Ty naznacujes, ze je to prepojene, ja ti vravim, ze je to kravina.

Ak je hrac dobry, je mi jedno odkial dosiel. Roky fandim Arsenalu a nikdy v zivote som na Campbella nepovedal zle slovo kvoli tomu, ze hral za Spurs, napriek tomu, ze ta rivalita je tam neskutocna a KE-SBA je taka skolkarska fraska oproti tomu.
7.7.2017 - 13:39
+3

ŠIMIKE

 

no a co ? normalna vec
7.7.2017 - 13:45
+1

Tizo BLOG

 

pan Jonak trosku gramatiku pocvicte miesto toho hejtovania...
7.7.2017 - 17:20
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sob3k

 

Rozmyslam, ci sa toto da povazovat za urazku p. Jonaka
7.7.2017 - 18:24
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LenTak93

 

Martin ako klub mi nebol sympatický. Čo je na tom? Tak, ako mi v časoch Slovana v extralige nebol sympatický ani tento bratislavský klub. A to hral v Košiciach napr. aj taký Pašek, odchovanec Slovana. No aj napriek tomu som bol jeho veľký fanúšik, keď hral za Košice. Teraz je to napr. odchovanec Martina (ak už sme pri tom) - Matejka. A môžem menovať ďalších a ďalších.
7.7.2017 - 13:52
+5

Topkanonier 86

 

hmm a naco? kto bude hrat? zase fackovaci panak v lige? zas sa bude chodit na zimak len kvoli alkoholu a pozdravit znamych? vidim to skor na duklu
7.7.2017 - 13:24
+3

VSŽ Košice

 

Problémom v Martine nie je káder, ale financie. Myslím že ak je to už v rukách nových majiteľov je všetko na najlepšej ceste.
7.7.2017 - 13:42
+4

Topkanonier 86

 

kader nie je problem? ved tu neostal uz ani Dvořák. nieco sa polepi to je jasne ae herne to bude bieda. teda ak vobec bude
7.7.2017 - 14:09
+5

VSŽ Košice

 

Nehovorím o tíme snov ani na titul, ale poskladať z voľných hráčov zostavu v auguste sa na našu LIGU dá, potvrdzuje sa to každým rokom.
7.7.2017 - 14:47
+5

topska

 

hej, skusali sme to my minulu sezonu a s tym kadrom sme boli posledny s 10-bodovym mankom
7.7.2017 - 15:18
+1

strojar

 

Pán novinár, čo takto skúsiť doučovanie zo slovenčiny?
7.7.2017 - 19:21
+1

honorius

 

Potrebuješ?
7.7.2017 - 21:23
+1

topska

 

ak poznas niekoho kto pomoze, vymenim za kamosku psychiatricku, ta co som pocul berie aj naoko beznadejne pripady
7.7.2017 - 23:02
+6

Atlan

 

neplanujes nahodou po veceroch spisat peticiu na premenovanie hokejportalu na gramatikaportal?
8.7.2017 - 8:05
+5

stary mantinel

 

tak a je tu 15. rovnake vyjadrenie o nicom. co tak skusit povedat pravdu fanusikom v martine ktorych mate vybornych? co vy na to pan taliga?
7.7.2017 - 14:17
+12

Adrumko

 

presne tak..ked citam ze : stretnutie malo pozitivny charakter...ide ma vyrutit !!!
7.7.2017 - 14:23
+2

nyytymaki BLOG

 

Základ je, začať sezónu a hlavne s čistým stolom.Hruba čiara,dajme tomu aj vytvorenie nového klubu s novým názvom.Kader je to najmenej,kľudne aj juniorku postaviť.Ze budú dostávať laty je nepodstatné.Spravit sezónu s malým budgetom,určite by sa našli hráči z 1.ligy čo majú skúsenosti ,ktori by pomohli juniorom.Toto musí byť priorita, zachrániť hokej v Martine za každú cenu.
7.7.2017 - 14:29
+5

Marek17MHC

 

a zostali v týme aj nejaký hráči či určite chcú hrať stále za MHC a budú na to hrdý
7.7.2017 - 14:47
0

ivre

 

Pokrivcak
7.7.2017 - 17:42
+1

Deathless

 

Dzubina, Pacalaj, Markovic ma napadaju co neregistrujem ze by niekde podpisali. Skladany je mozno volny. A moje velke zelanie je Rasto Spirko ak este nikde nepodpisal. Kto iny by mal zdvihnut zastavu ak nie on a zachranit to tu.
7.7.2017 - 18:41
0

kelnička

 

Paca a Dzajra si skrtni...
7.7.2017 - 18:42
0

Marek17MHC

 

Surovka Dírer Jurášek Brňak
7.7.2017 - 22:59
0

HOOLIGANS

 

Dírer je už 2 týždne podpísaný v Dunquerke
8.7.2017 - 9:51
0

Marek17MHC

 

Ak sa Martin dohodol s Hrnčiarom tak boli spomínaný investory z BA nie
7.7.2017 - 14:46
0

CistaPravda

 

Presne ako som vravel, ak bude v mt hokej, nech hraju sami mladi a dostavaju nakladacky a pred playout na 2 mesiace posilnit skusenostami, ale nech sa hlavne z dlhov ukrajuje, ak uz ti imaginarni mecenasi pridu
7.7.2017 - 15:32
+4

MHC80

 

Jagr je volny, k nemu par mladych a bude to ok
7.7.2017 - 15:48
+4

ohlo123

 

Jagr ide do Slovana.
7.7.2017 - 16:21
+19

Big brother

 

Lol
7.7.2017 - 16:43
+2

ejo6

 

a slovan do ligy za martin. či?
7.7.2017 - 18:53
+2

MARTIN_JUH

 

A Martin do KHL či?
7.7.2017 - 23:33
+9

Rebel74

 

Do 1. ligy za Detvu
8.7.2017 - 12:23
+2

miso1389

 

radsej hrajte 2-3 roky prvu ligu z cistym stolom+vybudovat team ako sa trapit v extralige a zbytocne tlacit problemy pred sebou.
7.7.2017 - 15:51
+4

xxxx987

 

Neverím ,že by sme sa z tej 1. ligy dostali späť do TL je to ťažké poskladať dobrý prvoligový tím ktorý by porazil v baráži dnešných účastníkov TL
7.7.2017 - 18:31
0

lesslie69

 

Ak by mala byť v lige miesto MT Detva,tak idem v nedeľu do kostola dať na omšu za MHC
7.7.2017 - 19:03
+3

VSŽ Košice

 

Daj reálny klub ktorý by mal nahradiť Martin v prípade že to nezvládnu?
7.7.2017 - 19:18
+3

OceliarKE

 

Škoda že v tom koňarskom Prešove sa nevedia dať dokopy, pritom je to tretie najväčie mesto, hanba...
7.7.2017 - 19:24
+11

gta98

 

Ved toto, Prešov by som bral..
7.7.2017 - 19:29
+2

VSŽ Košice

 

Zámerne som použil slovo "reálny" lebo som očakával tieto fantazijné nástrely.
Prešovský tučniaci sa posledne vyjadrili na svojej stránke k "A" tímu pred vyše troma mesiacmi, to hovorí za všetko.
Takže nech sa páči v nedeľu sa modliť za Martin alebo sa zmieriť s Detvou a korektne ju prijať.
7.7.2017 - 19:50
+5

OceliarKE

 

Vidím to tak že v nedeľu navštívim kostol. Ako jedine tri realne šance vidim na adeptov do extraligy aj keď všetky tri su nereálne. Bratislava či už Slovan alebo HC, Prešov, Michalovce inač nevidím žiaden realny klub čo by si mohol zahrať extraligu. Detva je tá posledna, totalne sprosté vedenie, viac než zdevastovaný štadión a tiež finančna situacia podľa mňa tam o 2-3 roky nebude boh vie aká, predsa už v tom regione je Zvolen a Bystrica.
7.7.2017 - 20:00
+3

VSŽ Košice

 

Nie je to tak dávno čo so na tomto fóre napísal že po Detve je pre mňa druhým kandidátom v poradí HC Bratislava. Dnes musím napísať aj tretieho kandidáta, Skalicu. Z východu do Ligy v tejto sezóne nie je schopný naskočiť nikto.
7.7.2017 - 20:05
+2

emoxx1

 

A ja vám už po niekoľký krát opakujem, že HCB nemajú na teraz o Citrónligu záujem. Chcú ísť krok po kroku. Teraz klub prechádza na profesionálnu úroveň. Chcú sa stabilizovať. Nechcú ísť hurá systémom. Chcú vybudovať klub na pevných základoch. Aj keď sa šepká, že ich generálneho partnera by mohlo v kľude závidieť polovica Citronligovych klubov, tak ich postup vidím reálne v horizonte tak štyroch rokov. Reči o ich predčasnom postupe považujem za takú " letnú citronádu"
7.7.2017 - 20:34
+2

emoxx1

 

Ani ja...
7.7.2017 - 21:22
0

emoxx1

 

Alebo to napíšem inak. Ak pôjde HCB túto sezónu do Citrónligy, tak ťa pozývam na zápas proti Košiciam. Zaplatím ti vstupné a všetko čo sa do teba v bufete vmestí. Prípadne môžeš umňa a aj prespať ak by ti nešiel a rozumný vlak domov.
No ak postúpi HCB do Citrónligy najskôr po dvoch sezónach v minerálkovej lige, tak urobíš to isté ty pre mňa.
Ideš do tohto?
7.7.2017 - 22:04
+2

VSŽ Košice

 

samozrejme platí
7.7.2017 - 22:25
0

emoxx1

 

Tak sme dohodnutý
7.7.2017 - 22:31
0

BlackCrow

 

+
8.7.2017 - 9:28
0

Koňar

 

V Prešove sa káder pomaly skladá a povedal by som, že kvalitatívne podobný minulej sezóne, no všetko sa to deje v tichosti.
Osobne si ale ani neprajem aby sme túto sezónu hrali tipsport ligu. Neboli by sme totiž žiaden prínos a odnášali si "náklady". Len nech sa pekne stabilizujeme, opravíme zimák a potom možno.
Ináč si prajem aby sa Martin dal dokopy, patrí do extraligy!
Veľa šťastia na Turiec
8.7.2017 - 11:26
+8

OceliarKE

 

najväčšie... snáď sa ma nedotkne gramma nazi
7.7.2017 - 19:28
+2

terasini

 

michalovce, presov
7.7.2017 - 21:37
0

kelnička

 

Vie mi tu niekto seriozne odpovedat na otazku preco by mala mat skupina bratislavskich podnikatelov zaujem investovat do zadlzeneho a stratoveho lokalneho klubu v Martine?
7.7.2017 - 19:18
+5

VSŽ Košice

 

V dnešnej globálnej dobe kedy sa chcú firmy či jednotlivci realizovať by som na tom nič extrémne nevidel.
Vačší extrém ako spozorovanie Zvolena Urpinerom v našel Lige tak skoro nebude.
7.7.2017 - 19:56
+17

chimli

 

Múdro.
7.7.2017 - 20:10
0

doc.koniferum

 

Žeby časom dostať extraligu cez Martin do Bratislavy???
7.7.2017 - 20:05
0

VSŽ Košice

 

Nemyslím si, pred bránami Ligy stojí HC aj Slovan.
8.7.2017 - 7:56
+2

chimli

 

Divné je , že sa to pýtaš práve ty, ktorý vie vyhodnotiť procesy v MHC 6 mesiacov dopredu.
Neviem, čo všetko umožňujú naše zákony, ale skutočných akcionárov môže zastupovať nimi vybraná osoba. Ich záujmy môžu byť rôzne, ale to fanúšikov fakt nemusí zaujímať. Možno sú to ľudia, ktorí majú dostatok kadejakých skúseností potrebných na riadenie športového klubu(okrem iných), možno vedia v krátkodobom horizonte generovať zisky, ktoré im zabezpečia vrátené investície. Možno to nie sú takí sedláci, akých dokázal splodiť trhový systém v regióne Turca, regiónu, v ktorom sú všetci proti všetkým.
7.7.2017 - 20:07
+8

kelnička

 

Bože ty táraš...
7.7.2017 - 21:40
0

dejvidBB

 

Vitaj nezvestny. Co hovoris na Sarkyho?
7.7.2017 - 22:39
+3

ncaa1

 

Ak si cital Sport, vies kto su ti podnikatelia.
9.7.2017 - 9:18
+1

sob3k

 

A ak nie? Prezradis nam?
9.7.2017 - 10:19
+1

ncaa1

 

Trebars jeden z nich je otec Patrika Bacika zo Slovana.
Chce pomoct, MHC kvoli tomu, ze dali svojho casu sancu v lige jeho synovi.
Prispeje financne, ak bude situacia v MT stabilna, kto bude riadit klub. Prispeje aj vystrojmi napr. Vraj ma aj inych sponzorov.
9.7.2017 - 10:28
+1

petto81

 

Asi tak dajako to ma byt...
9.7.2017 - 11:08
0

kelnička

 

Po Martine koluju mena ktore sa v tejto veci maju ci mali angazovat. Medzi inymi vo stvrtok udajne jednali napriklad pani Vyskoč,Bačik,Troliga,Kubik,Franko...boli tam vraj este aj Kohut či Paštinsky a samozrejme Lintner...este jedno vraj GM by mal byt Laifer. Kedze vsak vyjadrenia su ake su na skutocne fakty si bude treba pockat
9.7.2017 - 11:25
0

fanda89

 

Ti co ostali este v MT si zahraju este extraligu zial v DT drese tahaju len fanusikov za nos ako furt. MT nema prachy DT ano
7.7.2017 - 20:48
+1

hviezda

 

Mládež: V Martine by sa skôr mali zamyslieť ako neublížiť mládežníckym kategoriam dorast a junior, aby aspoň tieto fungovali v novej sezone...
7.7.2017 - 21:09
0

FanusikZamkov

 

Môj názor na celú situáciu taký že žiadne kupovanie licencie. Stáva sa to biznisom pre niektorých .Rok čo rok sa to stále na začiatku sezóny opakuje. Nie kto chce postúpiť tak si to musí vybojovať. Ináč sa to bude opakovať neustále. O postupe by sa nemalo rozhodovať za zeleným stolom. Rozhodovať by sa malo na lade. Aspoň by sa ukázalo kto na to má po kvalitatívnej a finančnej stránke. Len takto sa dá urobiť poriadok. Z postupu do vyššej súťaže sa stáva fraška a načo je potom play out . S predávaním licencie stráca celá súťaž vážnosť . Vlani to v extralige boli Skalica a Piešťany,tento rok Martin a podľa podnetu na konkurz má dlhy aj Trenčín.V prvej lige zas nemal kto hrať. Názorný príklad Humenné. Odstúpi v polovici súťaže z prvej ligy. V ďalšej sezóne vyhrá druhú ligu postúpi z play off o postup do prvej ligy no a zas vyhlási že nechce hrať prvú ligu. Toto už zaváňa ozaj biznisom. Pre toto treba urobiť jednoznačne poriadok.
7.7.2017 - 22:14
0

emoxx1

 

Alebo sa vykašľať na frašku ohľadne postupu a rovno to urobiť spôsobom, že hrá ten kto na to má. Je to síce menej sympatické, ale v podstate sa to už nejaký čas deje a aspoň by nevodili fanúšikov v baráži za nos.
7.7.2017 - 22:18
+1

topska

 

a teda ako by si to vyriesil? nemalo humenne nastupit na semifinale? Martin nemal nastupit do stvrtfinale a tym padom prist o take umiestnenie o akom sa im roky nesnivalo? Ved ked nechcu hrat, tak ide hned do ligy ten, kto to podla tabulky alebo umiestnenia ma byt, ma na to narok! Kde pre boha tam vidis biznis? Kde tam vidis rozhodovanie za zelenym stolom? HC Bratislava sa tam dostala lebo bola najvyssiie postavena z tych, kto mal zaujem hrat prvu ligu. Detva sa tam dostane z toho isteho dovodu ak splnia vsetko co maju a Martin hrat nebude. Kde vidis tu frasku?
7.7.2017 - 23:08
+1

MHC80

 

Dorast a juniorka by nemali patrit pod Acko. V prípade krachu ich stiahnu na dno a bez fungujucej zakladne je s hokejom koniec.
7.7.2017 - 23:03
+4

bb88

 

Trosku to tu ozivim, podla udajov zverejnenych v obchodnom vestniku bolo na akciovku, ktora prevadzkuje klub Trencina zacate 6.7.2017 konkurzne konanie. Tam evidentne tiez nemaju cisty stol.
8.7.2017 - 7:41
+1

Mark101

 

http://www.hkdukla.sk/stanovisko-hk-dukla-trencin-k-udajnemu-navrhu-troligu-o-rozpredanie-majetku-klubu
8.7.2017 - 8:32
+1

bb88

 

Take jednoduche ako sa pise na stranke trencina to nie je. Navyse navrh veritela na vyhlasenie konkurzu je pre veritela draha zalezitost ktora..malokto to preto robi len pre nedostatok komunikacie. Z pohladu klubu je to zatial riesitelne a ja osobne dufam ze to aj vyriesia lebo dukla sklada celkom schopny kader, ale urcite nejde o banalnu situaciu.
8.7.2017 - 9:06
0

VSŽ Košice

 

Len pre Tvoju informáciu, Troliga st. je tak za vodou že tento truc podnik voči Dukle vyfinancuje ako nič.
O jeho praktikách v biznise a skúsenostial obchodných partnerov sa radšej neskúšam rozpisovať lebo by som bol rýchlo zmazaný.
8.7.2017 - 9:20
+2

Chamois13c

 

To vyjadrenie Trenčina je uplne mimo, jaky udajny navrh ??? ved v obchodnom vestniku (patri pod ministerstvo spravodlivosti) je čierne na bielom že troliga dal navrh na vyhlasenie konkurzu a súd začal voči dukle konkurzne konanie...to je proste fakt žiadny vymysel, na to aby bola spoločnosť v konkurze si vie každy nastudovat v ZKR...
8.7.2017 - 11:15
0

riskohrasko1

 

Verím že MHC uvidíme aj v ďalšej sezóne ,neviem si predstaviť že by ich nahradila Detva.Niekto z BB poslene play off písal ako postup cez KE neuveritelne pomôže Martinskemu hokeju.Tak teda pomohol.
8.7.2017 - 9:29
+1

Atlan

 

teraz sa vas bude kazdy bat vyradit a titul mate vo vrecku
8.7.2017 - 9:49
+7

UssKe

 

8.7.2017 - 14:46
0

riskohrasko1

 

8.7.2017 - 9:53
0

bombon

 

ked stale nemaju prachy tak nech ich do ligy ani neberu aj tak to bude len fackovaci panak. MT v zivote nebude hrat o titul a nikdy to nebude stabilizovany klub tak k comu to je dobre.
8.7.2017 - 18:31
+1

Adrumko

 

staaale doookola ta ista pesnicka.....
10.7.2017 - 14:20
+2

authorZV

 

Dúfam, že sa im to podarí
10.7.2017 - 14:41
0

LenTak93

 

Ten v tom ma hokej: "Extraligu z rôznych dôvodov opustilo viacero tímov a dokázali sa do nej vrátiť,“ podotkol Andrej Hrnčiar.

Skalica? Piestany?
10.7.2017 - 14:52
0

mitoO

 

Slovan?
10.7.2017 - 14:57
0

wedro

 

Takže tak: napr. taka NR padla a potom sa vrátila do Extraligy.
10.7.2017 - 15:01
+1

Dracik_18

 

aj MT ,LM
10.7.2017 - 20:39
+1

wah007

 

Tak aspoň nech je ten koniec nový začiatok
10.7.2017 - 15:46
0

Kopitar11HKPOPRAD

 

PRO-HOKEJ, a.s. ako riadiaci orgán Tipsport ligy v zmysle Podmienok pre udeľovanie a nakladanie s licenciou v Extralige ľadového hokeja v SR vyhodnotil, že 9 Tipsport ligových klubov tieto podmienky spĺňa.
Richard Lintner: „Bohužiaľ musím skonštatovať, že MHC Martin, a.s. nesplnil tieto podmienky a preto nezíska odporúčanie na získanie Tipsport ligovej licencie pre sezónu 2017/2018. V zmysle Súťažného poriadku SZĽH sme preto otvorili rokovania s víťazom Budiš ligy. Ak sa HK Detva podarí splniť všetky podmienky pre vstup do Tipsport ligy, stane sa desiatym extraligovým účastníkom sezóny 2017/2018.“
10.7.2017 - 15:46
0

bryndziarka87371

 

Škoda...
10.7.2017 - 15:52
+1

BlackCrow

 

Kriste pane na nebi
10.7.2017 - 15:52
+4

advokatiss

 

Juchúú
10.7.2017 - 16:05
+2

julo

 

10.7.2017 - 16:05
+2

FanusikZamkov

 

Tak tá časť kde je napísané "že 9 Tipsport ligových klubov tieto podmienky spĺňa" je bohužiaľ lož. Ak Dukla Trenčín má na krku návrh na konkurz kvôli dlžobe voči hráčovi ako môže spĺňať podmienky na udelenie licencie. Je to divné a bezprecedentné. Pre jedno družstvo platia pravidlá a zákony a pre druhé družstvo nie.
10.7.2017 - 16:31
0

petto81

 

Kalnicky, Murcek uz ste spokojny??!!!
10.7.2017 - 15:53
+2

MHCfan22

 

Murcek? Kamarat ty v tom mas riaden gulas.
10.7.2017 - 17:10
+2

mirek14

 

Murček bol odvolaný niekedy okolo marca tak neviem čo on mal urobiť chlapče toto bolo na vedení, je to akciovka tak akcionári mali od ukončenia sezóny dosť času aby niečo robili....Zobudili sa až tento týždeň a to už bolo bohužiaľ neskoro
10.7.2017 - 18:42
+1

Kamo11

 

Murček bol odvolaný začiatkom februára. Tak ako to mohol on ovplyvniť ?? Taliga je plne zodpovedný. Stále tvrdil ako je všetko v poriadku a nebolo už vtedy.
12.7.2017 - 7:54
+1

Deathless

 

Snažil som prísť nato ako to mohol ovplyvniť Murček. 1, uznaním dlhu Kalnickému čím poškodil klub 2, kauza derby zápas zo Zelinou(pravdepodobne by bol takmer vypredaný), ušli zisk zo vstupného a následný zápas tuším bol tiež za free 3, policajná rázia a zhabanie účtovných dokumentov 4, ak aj prispením týchto "maličkosti" boli exekúcie a vstupné z PO(samozrejme vypredané)bolo zhabané exekútorom a tieto peniaze "teoreticky"mohli byť na účtoch hráčov a trénerov možno by sme sa bavili o jednej meškajúcej vylplate? MOŽNO. PS: týmto neobhajujem darebákov ako Taliga. Záver: pán Murček tu síce už od februára nebol ale svoju vinu nesie tiež. Aspoň podľa mňa. Aj keď sa mu na druhej strane nečudujem.
12.7.2017 - 11:09
0

8sweet8

 

Krása detvicka: Držím palce to budu súboje DT.ZV alebo DT.BB ... držím palce kraaaaasa
10.7.2017 - 16:01
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Las Vegas si upísal Leipsica, Reinharta a mladíkov z 1. kola draftu

Nový klub zámorskej NHL Vegas Golden Knights sa cez víkend dohodol na zmluvách s piatimi hokejistami. Útočník Brendan Leipsic a obranca Griffin Reinhart podpísali so "zlatými rytiermi" ako obmedzení voľní hráči dvojročné kontrakty. Leipsic si v priemere zarobí 650.
16.7.2017 08:51 - / TASR

Carolina sa dohodla na nováčikovskom kontrakte s Nečasom

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na podmienkach zmluvy s českým útočníkom Martinom Nečasom, ktorého si vybral z 12. miesta v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný center dostal trojročný nováčikovský kontrakt vo výške 832. 500 dolárov za sezónu.
14.7.2017 21:46 - / TASR

Copp pokračuje vo Winnipegu

Hokejový útočník Andrew Copp sa ako obmedzený voľný hráč dohodol s klubom NHL Winnipeg Jets na novom dvojročnom kontrakte v celkovej hodnote dva milióny dolárov. Dvadsaťtriročný Američan by si mal v nasledujúcej sezóne zarobiť 900. 000 USD, v ročníku 2018/2019 jeho plat stúpne na 1,1 milióna dolárov.
13.7.2017 09:51 - / TASR

Dallas predĺžil zmluvu s českým útočníkom Faksom

Český hokejový útočník Radek Faksa podpísal novú 3-ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Dallas Stars vo výške 6,6 miliónov USD. Dvadsaťtriročný center minulý rok hral na majstrovstvách sveta aj Svetovom pohári. Dallas ho draftoval pred piatimi rokmi v 1. kole z celkovo trinástej pozície.
10.7.2017 22:15 - / TASR

Csíkszereda angažovala Brňáka, S. Hudeca a O. Rusnáka

Rumunský klub SC Csíkszereda pôsobiaci v medzinárodnej súťaži MOL angažoval trojicu slovenských hokejistov. Do tímu českého trénera Lea Gudasa pribudli obrancovia Tomáš Brňák a Stanislav Hudec a aj útočník Ondrej Rusnák.
10.7.2017 20:03 - / TASR

Grigorenko sa vrátil z NHL do Ruska, kývol na ponuku CSKA Moskva

Ruský hokejista Michail Grigorenko sa po piatich rokoch v zámorskej NHL rozhodol vrátiť do rodnej krajiny. Dvadsaťtriročný center kývol na ponuku CSKA Moskva, so slávnym klubom KHL uzavrel trojročný kontrakt.
7.7.2017 14:08 - Robert Katuščák / TASR

Washington si udržal Grubauera, podpísal s ním ročný kontrakt

Hokejový klub zámorskej NHL Washington Capitals si udržal vo svojom tíme 25-ročného nemeckého brankára Philippa Grubauera. Nemec bol posledným hráčom v tíme so štatútom obmedzeného voľného hráča, s Washingtonom sa dohodol na ročnom kontrakte v hodnote 1,5 milióna amerických dolárov.
6.7.2017 18:17 - Michal Bruner / TASR

New York Rangers podpísal ročnú zmluvu s centrom Desharnaisom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Rangers podpísal ročnú zmluvu na 1 milión USD s centrom Davidom Desharnaisom. Tridsaťročný hokejista pôsobí v profilige osem sezón, za Montreal a Edmonton odohral doteraz 453 zápasov, v nich nastrieľal 81 gólov a zaznamenal 173 asistencií. Podľa informácie agentúry AP má Desharnais na vhadzovaniach úspešnosť 50 percent.
5.7.2017 18:13 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »