Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Je to oficiálne. Výkonný výbor odobral Banskej Bystrici titul

zdroj: SZĽH
31.3.2020 18:44 TASR

Hokejisti HC '05 iClinic Banská Bystrica napokon nezískajú svoj štvrtý majstrovský titul. Výkonný výbor Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) ako najvyšší výkonný orgán na svojom utorkovom zasadnutí zrušil pôvodné rozhodnutie Ligovej rady zo dňa 12. marca a "baranom" trofej za predčasne ukončenú sezónu odobral. Tipsport Liga tak v ročníku 2019/2020 nebude mať majstra.


"Ligová rada postupovala podľa existujúcich ustanovení a primerane ich aplikovala, no v tejto veci nezohľadnila ďalšie skutočnosti, a síce postup pri ukončení ostatných súťaží organizovaných a riadených SZĽH. Na všetku činnosť SZĽH sa musia vzťahovať základné princípy zakotvené v Stanovách SZĽH, a teda najmä princíp rovnosti, ktorý ukladá zväzu povinnosť zaobchádzať s každým členom rovnako. A keďže v ostatných súťažiach Slovenský zväz ľadového hokeja neudelil alebo nebude udeľovať ocenenia v predčasne ukončených súťažiach, ocenením v Tipsport lige došlo k porušeniu princípu rovnosti," píše sa v stanovisku na oficiálnej stránke SZĽH.
Konečné poradie tímov po základnej časti zostáva v platnosti a Pohár Dušana Pašeka pre víťaza ZČ patrí hráčom HC 05 Banská Bystrica. "Barani" zároveň získali právo účasti v hokejovej Lige Majstrov v nasledujúcej sezóne 2020/21.
Rozhodnutie odobrať titul zverejnila Bystrica na Facebooku ešte dopoludnia pred zasadnutím VV SZĽH. "Rozhodnutie akceptujeme a sme radi, že ukončilo traumatizáciu najmä športovej verejnosti, vyvolanú svojím prvým rozhodnutím. Rýchla, okamžitá a pohotová reakcia výkonného výboru SZĽH zabránila znevažovaniu mena nášho klubu a vytváraniu dojmu, že sme si titul pridelili sami."
O rozhodnutí udeliť putovný pohára Vladimíra Dzurillu Bystričanom rozhodla Ligová rada deň po predčasnom ukončení najvyššej hokejovej súťaže 12. marca. "Barani" zároveň získali právo účasti v hokejovej Lige Majstrov (CHL 2020/2021). Na druhom mieste sa na základe tohto rozhodnutia umiestnil HC Slovan Bratislava, na treťom HC Košice. Košice, Slovan, ale aj ostatné kluby prijali tento verdikt s nevôľou.
"Oceliari" bronzové medaily neprijali a vrátili ich vedeniu súťaže. Prezident klubu Július Lang v liste zaslanom riaditeľovi Pro-hokeja Richardovi Lintnerovi pripomenul, že klub sa nestotožnil s vyhodnotením celkového poradia na základe priebežného bodového stavu v čase predčasného ukončenia Tipsport ligy. Nasledoval ich aj Slovan, generálny manažér klubu Juraj Bakoš uviedol, že telefonoval riaditeľovi Pro-hokeja, aby mu strieborné kovy ani neposielal. "Vyhlásila DEL liga, EBEL liga, švajčiarska NLA či česká liga majstra? Nie je to správne rozhodnutie, ktoré bude mať vplyv na ďalší vývoj v slovenskom hokeji a určite neprispeje k zlepšeniu vzťahov medzi klubmi. Pre ostatné kluby, ktoré vynaložili maximálne úsilie v príprave na play off a v niektorých zápasoch šetrili za týmto účelom hráčov, je to rana pod pás," napísal v otvorenom liste prezident košického klubu Július Lang.
Výkonný výbor SZĽH mal v utorok na programe pôvodne aj prerokovanie prevodu licencie MHK 32 Liptovský Mikuláš na nový subjekt. Krajské riaditeľstvo policajného zboru v Žiline však požiadalo výkonný výbor, aby v danej veci nekonal, keďže klub je aktuálne vyšetrovaný orgánmi činnými v trestnom konaní. VV SZĽH preto rozhodnutie odložilo na neurčito.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


.Iceberg.

 

veď si to zaslúžili ... šaškovia
31.3.2020 - 18:46
+6

celtic-vs

 

kto si čo zaslúžil?Pohár za víťaza ZC .....poriadku,ale titul a tým play-off je iná súťaž a pokiaľ to dotyčný nechápe,nech si preštuduje ,že každý pohár má iné meno i ked okrem p.Dzurilu malo SK vačšie osobnosti ,ktoré ked aj odišli z nášho spločenského života,odišli nedobrovolne s veľkou chuťou byť ešte medzi nami a pomôcť SK hokeju!Je správne ,že BB musí vrátiť to čo jej túto sezonu nepatrí!P.Kovaľ mal asi inkasovať Ečka a zrazu nič.Co ste si p.Všemocný nevybojoval na ľade ,Vám nepatrí.Možžžžžžno o rok?
31.3.2020 - 20:33
+2

.Iceberg.

 

ja som to myslel ironicky... ak si prečítaš články, kde sa páni tľapkali po ramene, že si to zaslúžili tak to pochopíš čo som napísal
31.3.2020 - 21:50
+3

belo

 

(irony on) Ocakavam podobne kroky z ostatnych lig, odobrat BB vsetky takto ziskane tituly napriec ligami.
PS. Asi aj Stanley cup im ujde
31.3.2020 - 18:49
+28

borzak

 

LEN AKO TOTO OBHAJI PAN CITRON?? vsak sa musel udelit titul, tak ako citronik?? si na smiech celemu svetu ze si sluzobnicek CTckarovi
31.3.2020 - 18:51
+34

matrin

 

tak zasa toto nás fanušíkov nemusí trápiť. Spravil hovadinu a ešte si ju aj drzo a nepochopiteľne obhajoval. Je jasné že úplne stratil našu dôveru v jeho riadiace schopnosti. Ale zasa nespadnime do škodoradosti a urážok. Drvivá väčšina sveta netuší kto je nejaký "citrónik".
1.4.2020 - 15:16
+2

vil2

 

A rovno by mali dať tie kluby podnet aj zobrať zvyšné 3 tituly prípadne zrušiť klub a najlepšie celé mesto ...o rok zase vyhráme a môže vás všetkých aj roztrhnúť
31.3.2020 - 18:52
+15

LeonardoDavinChi

 

Nech sa páči
31.3.2020 - 18:54
+8

Markos

 

A vyhráte na ľade alebo znova za zeleným stolom ?
31.3.2020 - 18:58
+53

HokejBJ

 

Prečo by mali dávať podnet na odobratie 3 titulov? Véd to ste si vyhrali tak nie je dôvod
31.3.2020 - 19:21
+4

moke19

 

už predchádzajúcu sezónu ste vyhrali vďaka prestupom po termíne, a smajlíkov si strč vieš kam
31.3.2020 - 19:22
+48

VSŽ!

 

Ak si frajer daj podnet, normálni fanúšikovia ti naložia. Ale len kvôli tebe, za mňa kľudne
PS: to mesto je už aj tak "zrušené" tými, čo tam vládnu...
31.3.2020 - 19:44
+1

HkmDetva

 

Mesto ani tak nie ako vuc
1.4.2020 - 2:12
+1

Sunkafit

 

O rok zase vyhrame...vy ste tento rok vyhrali?
31.3.2020 - 19:59
+19

Hanzal61

 

A mojko ty sa teda riadne nakazil tou covid19
31.3.2020 - 20:03
+2

ten čo nevie

 

Piješ?Fetuješ?
31.3.2020 - 20:10
+1

erco1999

 

A presne pre toto ste sa stali najnenavidenejsim klubom na Slovensku, uz ani Slovan neni taky protivny jak vy, riadne vam naprsalo do nosa, ved vy pockajte, vasa slava nebude trvat vecne a potom padnete do zabudnutia, ved dobre vyhrajte si, ale na lade a nie za stolom
31.3.2020 - 20:16
+32

mitoO

 

potom budu zas tapkat na zvolenskom zimaku
31.3.2020 - 20:19
+17

Linda2015

 

erco1999: chlapče, koľko nenávisti je vo vás... veď ten titul si nepýtali, bol im pridelený aj keď mnohí bystričania sa s tým nestotožňovali... ako môže byť fanúšik hokeja taký zlý... a verím že keby sa liga neskončila predčasne, HC 05 by získal titul, pretože počas sezóny podávali najkvalitnejšie výkony o com svedčí aj 1.miesto s 13-bodovým náskokom... To je fakt, či sa to niekomu páči alebo nie ????
1.4.2020 - 6:16
+3

borzak

 

pytal si ho koval, najprv citron povedal ze nebude majster a o hodinu citron vysiel s tym zee to musia prehodnotit a to bolo vtedy ked koval vyhlasil ze su majstri a ine ho nezaujimalo. koval si ho vynutil a toto nikto nemoze popriet
1.4.2020 - 6:31
+9

NRfan

 

"veď ten titul si nepýtali"
1.4.2020 - 9:57
+8

LeonardoDavinChi

 

Čo slovo, to perla ...
1.4.2020 - 10:37
+1

RebelMemoryPP

 

Nedavno Tampa Bay ako suverene vyhral ZC, St.Louis najhorsie muzstvo v lige v urcitej casti sezony a ziskali pohar nakoniec..napriklad my, nam usiel uvod sezony vdaka zlemu trenerovi, mat od zaciatku Mikulu tak vam konkurujeme co sa aj potvrdilo tym ze odkedy nastupil Mikula isli sme z 10 miesta na 4 a nebyt tej straty v uvode sme na tom rovnako..takze opatrne s tym aky ste boli najlepsi..ten titul na lade by ste tento rok neziskali..
1.4.2020 - 14:24
+1

erco1999

 

dalsi typicky “baran” ktory vidi maximalne po Spaniu Dolinu. Ked mecenas Juraj odide tak skoncite tam kde je teraz Mikulas, v horsom pripade v 1. lige kde si s Humennym budete pinkat. Kde beriete taku 100% istotu ze by ste to vyhrali? Poprad mal vynikajuci tim, KE, TN, BA, ZV kazdy jeden by vas minimalne potrapil. Ved si to vyhrajte ale na LADE rozumies? Na lade. To je ladova plocha ktora je ohranicena mantinelmi a kde sa hokejisti nahanaju za pukom. Keby si to vyhrate takouto sportovou cestou, nikto by nepovedal ani slovo. A vraj ze nikto o titul nebojoval ale bol vam prideleny to je neskutocne, vy ste tam v tej BB fakt taki naivni alebo zerete seno alebo co vam je? Ved Koval dupal a dupal az si titul vydupal, Mraz zo Zvolena to nepovedal jasne ze co sa dialo na tom stretnuti? Kriste pane...
1.4.2020 - 17:40
+3

bigi BLOG

 

Praveze si ho puatali ustami majitela a tam je pes zakopany. Leb ten (ne)titul im bol udeleny az po tom vyplakavani kovala do medii ako maju dostat titul a potom ako prisiel na stretnutie klubov a trval na tom ze im titul patri
1.4.2020 - 18:31
+1

amaskiea BLOG

 

aj pri tom spurne zatínaš pästičky a kopkáš do vzduchu nožičkami?
31.3.2020 - 20:28
+2

FanusikZamkov

 

No ale na konci je zaujímavá stať . Klub MHK 32 Liptovský Mikuláš je aktuálne vyšetrovaný oránmi činnými v trestnom konaní. Zaujímavý koniec článku. Začal sa boj o postup do tipsport ligy za zeleným stolom . Som zvedavý čo zas vypukne aká kauza.
31.3.2020 - 18:53
+1

LenTak93

 

keďže Capitals v extralige hrať asi nechcú, tak o postupe sa už rozhoduje dlhšie
31.3.2020 - 19:04
0

FanusikZamkov

 

Len tak trepeš. Kto povedal že nechcú? Ak ich kluby v ebel lige neprijmú tak budú hrať tipsport ligu. O dva týždne sa rozhodne. Tu je článok čítaj a nevypisuj hlúposti.https://www.hokejovysvet.sk/clanok/46133/o-dva-tyzdne-sa-rozhodne-o-osude-bratislavy-capitals-nadnarodna-liga-ostala-bez-sponzora
31.3.2020 - 19:11
0

LenTak93

 

a kde je tá časť o extralige?
31.3.2020 - 19:20
+5

FanusikZamkov

 

Ak ho kluby neprijmú podľa teba kde budú hrať? Alebo ak nesplnia podmienky ktoré teraz zisťujú v Audite kde budú hrať? Vieš odpovedať?
31.3.2020 - 19:32
+1

emoxx1

 

Ak ich do EBEL neprijmú, tak je ešte aj tretia možnosť a to NIKDE.
31.3.2020 - 19:53
+15

MatoZV

 

Inac neviem ci nazov EBEL este ostane, kedze Erste Bank im na to ser.. zostava nam EL. Ale po tolkych rokoch konci sponzor, co sa tam deje neviete niekto?
31.3.2020 - 20:35
0

bigi BLOG

 

A preco by teda mali postupit do extraligy prave oni? Vsak si to nevybojovali na lade
1.4.2020 - 18:35
0

doc.koniferum

 

pred cca 15 minútami hlásili na rádiu Slovensko 1,že chcú do Ebbel a momentálne sa robia kedejaké formality či úkony z rakúskej strany.
31.3.2020 - 19:16
+1

FanusikZamkov

 

doc.koniferum ten článok je práve o tom. Do EBEL chcú ale sú tam podmienky ktoré treba splniť. A ešte ani to nezaručuje istotu vstupu . Musia to odsúhlasiť kluby. Takže to je pravda že chcú ale nezáleží to od nich. Ak ich neprijmú tak budú hrať Tipsport ligu. Ale v prípade Liptovského Mikuláša sa jedná o boj o licenciu. Som zvedavý aká kauza zas vyskočí.
31.3.2020 - 19:24
+1

Gargamel123

 

A na zaklade coho: by mali hrat extraligu...Postupit nepostupili lebo sa nehralo play off.
31.3.2020 - 20:19
0

FanusikZamkov

 

A na základe čoho má postúpiť klub za zeleným stolom?
31.3.2020 - 20:27
0

doc.koniferum

 

V Čechách postúpili Budejovice
31.3.2020 - 21:20
0

Gargamel123

 

lebo sa hned dohodli: odsuhlasili si to,u nas zatial o tom neviem
31.3.2020 - 21:32
0

Atarista

 

Ale niekto postúpiť musí a najlogickejšie to vychádza práve na Capitals. V SHL sa základná časť aj s nadstavbou dohrala a Capitals ju suverénne vyhrali, takže, ak sa má rozhodovať o postupujúcom do Extraligy, tak pri všetkých sympatiách a antipatiách to úplne logicky vychádza na nich. A ak by šli do EBEL, tak to logicky vychádza na Martin.
2.4.2020 - 9:44
0

Magma

 

S tým by som ešte pockal. O chvíľku ešte dnes pristane mediálna bomba...: bude to veľmi zaujímavé.
31.3.2020 - 19:20
+2

strojar

 

Takže nakoniec to bude NHL.
31.3.2020 - 19:25
+3

Gargamel123

 

Slovan + Capitals =: velka laska.
31.3.2020 - 20:20
+1

FanusikZamkov

 

opravujem orgánmi
31.3.2020 - 18:55
0

strojar

 

"Ligová rada postupovala podľa existujúcich ustanovení a primerane ich aplikovala"

31.3.2020 - 19:00
+6

KurierNz

 

Presne toto by som vypichol aj ja...v podstate odobrili Lintnerove hlasovanie...v podstate povedali, ze da sa aj tak, ale my to chceme inak...
31.3.2020 - 19:53
+1

NZ Hockey

 

Presne tak, ale dobre ze tu revolucia nevypukla hoci sa (ako je aj oficialne potvrdene) postupovalo podla pravidiel
darmo stado je stado...
31.3.2020 - 20:40
+1

NRfan

 

Co hovoria na porusenie principu rovnosti pravne analyzy pana Lintnera?

LINTNER VON!!!
31.3.2020 - 19:03
+14

fanda55

 

A šašo citrónový, jedna rada. Nezabudni zvolať tlačovku, kde budeš dristat o tom, že nebola iná možnosť ako odobrať Bystrici titul, lebo tak je to v pravidlách. Si hanbou tejto ligy, ešte väčšou ako bol Pastinsky a to je už čo povedať. Veľkému množstvu ľudí si sa zhusil za to, aké podvody tu teraz vymýšľas, a ani rozhodujúci nájazd so Švédmi v Goteborgu to bohužiaľ nezachráni. Radšej odstup, kým nebudeš ešte viac na smiech, z tohto sa rehoce celá Európa. Aby som dal niekomu vymyslený titul a potom mu ho odobral, to je nonsens. Šašo vyškerený,nie si kompetentný zastávať funkciu, ktorú teraz akože vykonávas.
31.3.2020 - 19:06
+55

Wilder

 

Nemali nám ho ani dať
31.3.2020 - 19:13
+1

VSŽ Košice

 

Po ukončení dlhšej diskusie a následnom hlasovaní o doporučení pre Ligovú radu ukončiť ročník Tipsport ligy s okamžitou platnosťou, sa o slovo prihlásil zástupca HC´05 Banská Bystrica, pán JUDr. Juraj Koval. Citoval nám nejaké "paragrafy" z hokejovej legislatívy, ktoré údajne ukladajú povinnosť určiť víťaza ročníka súťaže. Kluby zjavne neboli tento bod pripravené riešiť a takto sa javil aj Richard Lintner. Osobne som hneď reagoval s tým, že HC´05 si zaslúži, aby získal pohár Dušana Pašeka za víťazstvo v základnej časti. Pán Koval však tvrdil, že v žiadnych predpisoch sa nehovorí o pohári za víťazstvo v základnej časti, ale hovorí sa len o povinnosti udeliť zlaté, strieborné a bronzové medaily a pohár víťazovi. Spýtal som sa teda, či tým myslí aj pohár Vladimíra Dzurillu a titul majstra. Odpoveď prezidenta HC´05 bola jednoznačná: „Áno."
31.3.2020 - 19:16
+8

Wilder

 

Neboj ja ,keď som počul to vyjadrenie pána Kovala do Markízi tak som mi až zle ostalo a doteraz nechápem ako ho mohol ten titul tešiť
31.3.2020 - 19:26
+4

NRfan

 

“pana Kovala”
31.3.2020 - 19:30
+2

Wilder

 

Nechcel som napísať invektivum...
31.3.2020 - 19:34
+2

VSŽ!

 

asi tak, ale to ujo Ďuribáči zariadil a teraz je ešte urazený, hoci tvári sa, že je rád.
31.3.2020 - 19:46
+1

XXL

 

Pockame co k tomu povie pseudofanusik bystrice : Burndzie
To je taka mala skodna v tabore BB. Pokial ho sledijem tak vzdy uverejni rit vymetajuci prispevok
31.3.2020 - 19:15
+3

Maross NR

 

Akurat, ze v tomto prípade bol proti titulu.. nieže by som sa ho zastával
31.3.2020 - 19:22
+12

NRfan

 

Co sa tyka titulu, tam sa vyprofiloval celkom jasne, avsak jeho obdiv voci Kovalovi je priam povestny.
31.3.2020 - 19:34
+4

XXL

 

NRfan: Ved co sa tyka BB tak je vyprofilovany. To uz som pisal. a voci Kovalovi sa nohol inak profilovat ako obdivom
To ale nemeni moj nazor na neho. Je to skodna v tabore BB . Len nik s nich mu to nenapisal . Maju ho v pi...
31.3.2020 - 19:43
+1

XXL

 

MarossNR: Ved bol . Nehadam sa . Len on je zo zasady vzdy tak viac menej proti BB len aby bol dobry medzi vacsinou tu.
31.3.2020 - 19:30
0

len_tak

 

Hallelujah: Božie mlyny melú pomaly, ale isto.
31.3.2020 - 19:16
+6

Urpiner16

 

Pán Bača alias kšeftár.Budúci rok si môžeš odkúpiť aj moju pernamentku ktorú si už nekúpim.Zadrhni sa s ňou.Som zvedaví či sa budeš tak presmrádzať pred štadiónom ako v BB.Hugáni a horehronci už o tebe vedia.
31.3.2020 - 19:18
+4

12Bondra12

 

Navrhujem pripravit projekt na buducu sezonu. Titul na zaciatku udelit BB ( nezalezi na ako mieste skoncia, levo si to aj tak zasluzia) a zvysok bude bojovat. Vitaz finale ziska titul vicemajstra ( Kovalov pohar ).
31.3.2020 - 19:21
+9

Bahno

 

Aj Lintner sýty, aj Bystrica celá...

Pekne to tam zaobalili, aby neostal za hlupáka.
31.3.2020 - 19:34
+1

Kamzík18

 

zostane aj tak za hlupáka, toto mu už nikdy nikto nevezme..
31.3.2020 - 19:45
+12

zubo

 

Banskááá Bystrica, navzdy majster 2020
31.3.2020 - 19:41
+3

YogiNR

 

Juslan kde si?
31.3.2020 - 19:41
+1

NRfan

 

Zere makrelu.
31.3.2020 - 19:45
+20

doc.koniferum

 

neúdenú alebo údenú?
31.3.2020 - 19:54
0

NRfan

 

HPckarsku.
31.3.2020 - 19:56
0

Nitran333

 

Taku smrdlavu, vytianutu z Hrona vedla stadionu
31.3.2020 - 21:15
+11

makrela

 

31.3.2020 - 21:23
+2

mato-s

 

Som zvedavý dokedy tam bude Kovalov mopslik úradovať.Lintner si HANBOV celej Tipsport ligy.
31.3.2020 - 19:41
+13

Big Bear

 

Môj tip je, že po zmene vládnej garnitúry robí mopslíka teraz niekomu inému. Vzhľadom k predchádzajúcemu rozhodnutiu, by som za touto zmenou nečakal žiadnu morálku, ani férovosť. Keď skončili CT-čka tak sa sliziak snaží nanominovať inde. A zrazu sa neodvolateľné zrozhodnutie dá zvrátiť.
31.3.2020 - 20:10
+6

NRfan

 

Praca ale este nie je uplne dokoncena!: Este zostava vykopnut Kovalovho nohsleda a vyskereneho sasa Lintnera!

LINTNER VON!!!
31.3.2020 - 19:47
+17

rocknrollf

 

SK hokej:: Je to tu ako cirkus Humberto cele.Od zaciatku to nikomu neprospieva,vytvara napatie.Mam vsak strach,ze tieto chaoticke rozhodnutia spustia seriu este chaotickejsich v buducnosti.Zacina pekelne obdobie pre sport a kauzicky zacnu....ktory klub bude dalsi?
31.3.2020 - 19:47
+3

crystalmeth

 

Nic,co by tu nebolo v 90.rokoch bezne.
31.3.2020 - 20:23
+1

MackoPu

 

Ok, hadam uz tych nadaviek stacilo.
Co ma ale uplne uz dorazilo, je to, co vycapili na FB, ten ich pokus o "damage control" a este v predstihu !?!
Ukazkove pokrytectvo od zaciatku do konca a este s ceresnickou. Citron si za tymi blbostami aspon stal (a pomahal tym Kovalovi, ako sa dalo, takze si to zasluzene vyzral), ale toto vyjadrenie klubu je hnus.
31.3.2020 - 19:56
+13

mato-s

 

Macko PU: to sú není nadávky to aké rozhodnutie sa tu zo zákulisia Prohokeja ,,vyliahlo,, prideliť niekomu titul od stola len poukazuje na to v akom marazme a v akom stave sa hokej na SVK nachádza.GRC!
31.3.2020 - 20:17
+5

MackoPu

 

Takze si prihrejem polievocku, ze sa potvrdilo, co som vravel, ze sa to mozno este da uhrat na princip rovnosti.
Akurat, ze to pre mna nepochopitelne aplikovali podla ich vyhlasenia na rovnost medzi sutazami a nie na rovnost v ramci jednej sutaze - TL. Ale to je nakoniec jedno.
Len to tym klubom trvalo velmi dlho to odvolanie.
31.3.2020 - 20:02
+3

amaskiea BLOG

 

prvý klub v dejinách, ktorého počet úspechov sa znižuje, ale jedno treba predsa len uznať, ten slogan je vizionársky, naozaj vyhrali iba to, čo sa dalo
31.3.2020 - 20:09
+8

matrin

 

Juventus Turín?
1.4.2020 - 15:19
0

RebelMemoryPP

 

Keby pocas sezony vyhrali aj LM tak ano vyhrali co sa dalo..takto vyhrali len zakladnu cast ligovej sezony..
1.4.2020 - 16:07
0

McBryan

 

Spravidla ocenili, spravidla odobrali. Bodka!:
31.3.2020 - 20:10
+6

Gargamel123

 

Pozrel som sport rtvs: teraz prepinam na narkozu a hned nato joj.
Joj to je pocit vidiet tie oslavy.
31.3.2020 - 20:16
+1

Magma

 

OT ale dám to tu: http://www.hcslovan.sk/sk/spravy/pre-nasledky-vaznej-pandemickej-situacie-utlmuje-hc-slovan-bratislava-svoju-cinnost/
31.3.2020 - 20:17
0

strojar

 

"Ligová rada postupovala podľa existujúcich ustanovení a primerane ich aplikovala, no v tejto veci nezohľadnila ďalšie skutočnosti, a síce postup pri ukončení ostatných súťaží organizovaných a riadených SZĽH."píše sa v stanovisku na oficiálnej stránke SZĽH.

Čiže VV fakticky odobril postup Ligovej rady. Vytýka jej iba to, že nezohľadnila postup pri ukončení iných súťaží. Čo keby tak niekto členom Výkonného výboru oznámil, že Ligová rada má na starosti IBA extraligu a s ostatnými súťažami nič nemá a nemá povinnosť "zohľadňovať ďalšie skutočnosti".
Šaškáreň a diletantizus je zažratý v riadení slovenského hokeja hlboko zažratý.
Namiesto jasného konštatovania, že Ligová rada odhlasovala BLBOSŤ, ktorá má oporu jedine v stupídnych Kovalových podvodníckych právnických konštrukciách do nemoty opakovaných Lintnerom, tak Výkonný výbor fakticky odobrí toto idiotské rozhodnutie. A následne si VV vymyslí ďalšiu nezmyselnú konštrukciu, ktorou "vysvetlí" zrušujúce uznesenie.
Vlastne všetko je fajn, všetci sme kamaráti a nič zvláštne sa nestalo.
Slovensko čarovné, hrdé. Svojstojné.
31.3.2020 - 20:17
+20

kolombo

 

A môže ísť VV SZĽH formálne proti rozhodnutiu ligovej rady, keď ju sám zriaďuje a dvaja z troch členov sú členmi SZĽH? Podľa mňa by to nedávalo zmysel už vôbec. Chyba sa stala pri hlasovaní o udelení titulu, teraz je to len snaha o nápravu. Akurát nechápem načo máme ligovú radu, keď si tam zväz nedokáže presadiť čo potrebuje a musí to hasiť VV.
1.4.2020 - 0:42
+2

LeonardoDavinChi

 

Tu si mal skončiť. "Chyba nastala pri hlasovaní." Hlasovať o titule je veľmi zaujímavé riešenie.
1.4.2020 - 1:46
+2

kolombo

 

Je, ale hlasovalo sa. Prečo sa hlasovalo ja neviem no hlasovali všetci členovia ktorý mohli (t.j. členovia ligovej rady). Pričom dvaja z nich sú členmi SZĽH. Prečo teda aj SZĽH hlasovalo o udelení titulu keď je to blbosť (čo aj je)? Všetko zlo sa pripisuje Lintnerovi no on by to sám nebol schopný spraviť - veď ligu predsa riadi zväz prostredníctvom ligovej rady. A tá vznikla preto aby sa liga vyvíjala v súlade s tým čo chce zväz. Tak zväz ako zasiahol do tejto veci? Tak, že to ponechal svojmu osudu tým, že hlasovaním jeden za, druhý proti sa zneutralizovali. Načo potom existuje tá ligová rada, nech to riadi rovno VV. Resp prečo to neriadi LR na základe odporučenia VV? Prečo aj dvaja členovia LR za SZĽH chceli o tom hlasovať a rozhodnúť to keď to bolo minimálne sporné a opora v pravidlách slabá až žiadna?
1.4.2020 - 17:07
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

postupila BA do tipsportligy?
31.3.2020 - 20:24
0

rados

 

Ja sa len pýtam hore to už niekto písal tiež že ako to bude sa pýtal tak tiež by som xcel vedet podľa čoho bude postupujúci bo keďže sa nedohralo ani v 1 lige postupujúci by nemal byt nik
31.3.2020 - 20:28
+1

rastislavke

 

nie je víťaz 1. ligy: ale je postupujúci, myslím, že tam je v záujme oboch aby niekto postúpil... pre konkurenciu, ak by nepostúpila BA, ďalší rok by s ňou museli súťažiť... pre BA, by to bola proste smola...

v takomto prípade je to obojstranné víťazstvo
31.3.2020 - 20:43
+1

lukasbb

 

A teraz môžu obísť všetky stanovy a nemusí na to doplatiť len bb
31.3.2020 - 20:25
+1

mitoO

 

31.3.2020 - 20:30
+10

amaskiea BLOG

 

pomooooooc, zrušili nám článok štyri o vedúcej úlohe KSČ!!!
31.3.2020 - 20:32
+5

rados

 

Admin z akého dôvodu si mi zmazal príspevok???
Či pravda boli?
31.3.2020 - 20:32
+1

maček

 

Zvlášť táto stať by ťa mohla zaujímať:
V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov...
31.3.2020 - 20:53
+4

rados

 

Zaujímavé jedine čo som napísal bolo urobili sudy si vysvetli po svojom.
Ale keď sa tu navádzajú do BB ako pár príspevkov nižšie kde je písané zlodejská mafia to je v poriadku to už nik nevidí vidno že sa doma nudite
1.4.2020 - 7:56
+3

KrebsKandidat

 

To vysvetlenie, preco titul zobrat spat, to je genitalne. Mam dost.
31.3.2020 - 20:39
0

rastislavke

 

Berme to pozitívne...: V prvom rade chcem pogratulovať BB k výhre v Základnej časti. Nakoniec zdravý rozum zvíťazil a celé toto tu nás myslím ako komunitu spojilo. Dúfam, že zajtra 1. apríla nedá BB odvolanie a nezrušia toto rozhodnutie to by bol fakt dosť nepodarený aprílový vtip...

V každom prípade som za to, aby sme to BB dali vyžrať ešte ďalšiu sezónu, ale nie tak fanúšikom ako funkcionárom, ktorí si mysleli, že keď majú správnych ľudí na svojich miestach môžu všetko... (inak je také poetické, že titul udelili BB za starej vlády a dnes v deň keď berú Robkovi jeho gorily zobrali aj jeho kumpánom hračku)

Netreba žiť v minulosti dlho a treba sa zamerať na budúcnosť, ktorá nebude ľahká, ale je na nás ako sa k tomu postavíme. Trochu sa očistil augiášov chliev, ľudia ukázali svoje skutočné tváre a máme príbehy a poučenia na desaťročia dopredu, ktoré ukážu ďalším generáciam, kam môže dôjsť ľudská chamtivosť a nenažranosť... a to na hanbu a plač... Verme, že sa nič také nebude opakovať, že sa urobia úpravy, ktoré to zabezpečia
31.3.2020 - 20:41
+6

MackoPu

 

Tak hosi, co povedal Koval do telefonu v spravach na Markize, to je neuveritelne. Dal som si tu namahu to prepisat: "To rozhodnutie je uplne ocakavane. Tak ako SZLH pod novym vedenim zacal chaoticky riadit sutaz, tak aj ukoncenie sutaze v podobnom chaose prebiehalo. SZLH, na ktoreho cele stoji Miroslav Satan, nam prostrednictvom LR zaslal uznesenie, ze nam pridelil titul 12.marca a potom nam tento titul odobral. Myslim si, ze toto hovori za vsetko."
Este lepsia chutovka ako na FB. Tak on to cele hodil na SZLH a konkretne Satana. Ze ten chaos vyvolal on, mu akosi uniklo.
31.3.2020 - 20:43
+45

hoKEjka

 

Snad sa este viac ludom otvoria oci. Taku hnid nemozu chciet ani bystricania. Navazat sa v tejto situacii do Satana a spochybnovat ho tak to uz je cez ciaru. Kto si mysli, ze je?
31.3.2020 - 20:47
+17

BlackCrow

 

Ja Tvoje slová prevediem do praxe. Kto zo Slovákov podpíše Bystrici nemôže byť normálny !!
31.3.2020 - 20:52
+13

Gargamel123

 

co cakate: od zlodejskej mafie
31.3.2020 - 20:53
+14

mitoO

 

ach... vymazali by ma, takze radsej nic.
31.3.2020 - 20:50
+4

emoxx1

 

Ale prvý krát priznal, že titul im pridelili a nie, že si ho zaslúžili. Optimista tam vidí mierny posun.
31.3.2020 - 20:52
+8

amaskiea BLOG

 

simyslimsi vo svojej typicky blaváckej skromnosti, že to je pomerne výstižne charakterizovaná celková situácia v kluboch, samozrejme existujú extrémy, biele vrany aj čierne ovce, ale v priemere takáto žumpa vládne asi dosť všeobecne, naprieč naším hokejom. Šak aj dobráci Široký starší s mladším EšteŠirším sú zase naspäť ...
Napadlo ma to hneď pri tom nešťastnom pridelení spravidlatitulu, keď som rozmýšľal nad tým, aký mentálny vývoj prekonal Lintner vo svojej funkcii od začiatku. Myslím si, že to je v jeho prípade rezignácia, vyhoretie. On na začiatku mal celkom zjavnú ambíciu pretvoriť našu ligu na nejaký štandardný trhový model. A teda určite si je dobre vedomý toho, že administratívnym pridelením titulu v podstate dopredu pochoval akúkoľvek pozitívnu motiváciu štandardných sponzorov, teda štandardných v štandardnej spoločnosti. Zostanú len tí, ktorým nejde o marketingový produkt, ale ktorí majú hokej ako prostriedok na všelijaké malé/veľké finančné čachre, najjednoduchší model prepieranie peňazí/čierny cash. Čiže štandardní sponzori u nás, v štandardnom absurdistane.
To že to rozhodnutie napriek svojej pôvodnej ambícii nielen urobil ale ho aj obhajoval (možno hlavne sám pred sebou), mi s nejakou logikou vychádza len tak, že jednoducho na svoju pôvodnú ambíciu rezignoval. Že za tie roky sa presvedčil, že urobiť v našom hokeji obrat od postbolševizmu k niečomu normálnemu, prinajmenšom súčasnému, ak už nie modernému, či až, prepytujem, špičkovému/svetovému, je mission impossible...
31.3.2020 - 21:07
+3

matrin

 

nuž... stále opakované .. treba skvalitniť zákon o športe.
1.4.2020 - 15:25
0

strojar

 

Čokoľvek si môžeš (aj ja) o Kovalovi myslieť, ale s chaosom v slovenskom hokeji pod Šatanovým vedením, má, bohužiaľ, plnú pravdu.
31.3.2020 - 21:22
+13

amaskiea BLOG

 

až na to, že hádzať to takto mediálne na krk práve niekomu, kto zjavne nepatril do jeho lobby, je správanie hodné tak akurát totálne bezchrbticového zmrda - a že sa tebe na tom nič neprieči, je tiež dosť príznačné
31.3.2020 - 21:27
+17

strojar

 

Počuj, ty riaditeľ zemegule,
v slovenskom hokeji je jednoducho bordel a Šatan je prezidentom tohto bordelu. Jedno aj druhé je nesporný fakt.
31.3.2020 - 21:42
+7

amaskiea BLOG

 

jasné, a Koval ako etalón poriadku a transparentnosti je ten správny typ pre rozširovanie takejto osvety medzi pospolitým sprostým ľudom... Ako som už napísal, vôbec neprekvapuje, že práve teba na tomto vôbec nič neruší.
31.3.2020 - 21:59
+10

makrela

 

Podľa mňa si ty ten pravy....
31.3.2020 - 22:53
+2

amaskiea BLOG

 

nie si trochu dezorientovaný?
31.3.2020 - 23:26
+3

lukasbb

 

Daj trestné oznámenie keď vieš ako to je
1.4.2020 - 7:27
+1

amaskiea BLOG

 

to skor Koval by mal dat, ked nanho chudaka urobili takyto zakerny komplot, ze mu najprv nasilu vnutili titul, aby ho nasledne zosmiesnili pred celou slovenskou hokejovou verejnostou
1.4.2020 - 14:54
+1

DB_9

 

Tvoje komentáre by som zhrnul takto:
strojar: Šatan , konaj ,načo si tam....
*Šatan koná*
strojar: Šatan, konaj, načo si tam....
31.3.2020 - 22:44
+10

MackoPu

 

Tuto vec upiekol on s vacsinou LR a Satan za nebol. To len, aby sa nezabudlo. Prvotny impulz tohoto chaosu sa vola Koval. A bavime sa o tomto udeleni titulu.
31.3.2020 - 22:17
+6

KrebsKandidat

 

Zial, nemali by sme stracat zo zretelu: "Ligová rada postupovala podľa existujúcich ustanovení a primerane ich aplikovala..."
1.4.2020 - 0:25
0

MackoPu

 

To je ale bohuzial pravda.
1.4.2020 - 1:27
+2

makrela

 

Co take zle povedal? Je to bordel! ....satan sa tvari cely cas ako svaty, som zvedavy na jeho tlacovku, ktoru bude......bohvie kedy
31.3.2020 - 22:07
+1

Gargamel123

 

V riti si bol: hoUno vies.
31.3.2020 - 22:33
+11

amaskiea BLOG

 

aha, on to je komisár Derrick?
31.3.2020 - 22:39
+3

makrela

 

Aha, radiátor so svojimi zmysluplný mi vsuvkami
31.3.2020 - 22:51
+2

weefoe

 

Koval je niečo ako mladší kapitán Dé...
31.3.2020 - 22:09
0

KrebsKandidat

 

Ono, obavam sa ze v jedom ma pravdu. Ako uz poukazal napriklad Strojar vyssie - titul im sice "oduznali" ale zaroven povedali, ze LR postupovala spravne. Je v tom este vacsi bordel, ako keby im ten titul nechali.
1.4.2020 - 0:23
+1

LeonardoDavinChi

 

Vo svojej podstate pri "ohnutí" pravidiel obvyklým (bystrickým) spôsobom rozhodnúť o udelení titulu mohli. Jedným z problémov je však Lintner, ktorý dané rozhodnutie prezentoval ako jediné možné a jediné správne - čo nebolo. Avšak. Je potrebné poukázať aj na nekompetentnosť a diletantstvo všetkých zainteresovaných. Miro je dobrý chlap, bol geniálny hokejista, no ak bez skúseností súhlasil s riadením zväzu, mal ísť najprv na večerné kurzy manažmentu, práva a i. alebo minimálne sa obklopiť schopnými ľuďmi. Ani jedno sa nestalo. Právne oddelenie SZĽH zlyhalo, zlyhala Ligová rada a aj ľudia okolo Šatana. Miro nezlyhal z jednoduchého dôvodu - nemá adekvátne vedomosti a skúsenosti v obore. Miro mal mať reprezentatívnu funkciu, pretože ľudia ho majú radi a nevyzerá zle. Taký ambasádor. Ale to nemá ani Lintner a hľa kam to dotiahol. No ale potom to aj tak vyzerá. Apropo, ten hnusný a nenávidený Zdeno Cíger robí pre slovenský hokej viac, ako všetci títo zväzový zlatí funkcionári dokopy.
1.4.2020 - 1:45
+3

Kain

 

Dnes rano som to pocul v sportovych spravach. Tak ma to nastartovalo, ze uz ani kavu nepotrebujem. Ludsky odpad ten Koval.
1.4.2020 - 8:17
+2

helmut600

 

A kde to Bude ta BB vyhravat ty tituly ? V tej mastali ktere rika stadion ? Hamba Vam 3 tituly a stadion nemate. Udelejte si stadion nejdriv a potom muzete vyhravat titul. Je to tam stare, male, mlha tam je v lete, je to hamba Slovenska a ne jeste na tom hrat LM !
31.3.2020 - 20:52
+11

makrela

 

Ty si madar ci co?
31.3.2020 - 21:06
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
makrela

 

Skor madar co chce byt cech
31.3.2020 - 21:29
0

amaskiea BLOG

 

si mu naložil teraz, ako Bystrica všetkým v plejaf tento rok
31.3.2020 - 21:30
+17

makrela

 

Tak ako KE nakladuju v PO uz par sezon?
31.3.2020 - 21:33
+2

amaskiea BLOG

 

thak určiteeee
31.3.2020 - 21:39
+5

gabi98

 

31.3.2020 - 21:44
+1

mitoO

 

31.3.2020 - 21:45
+1

nyytymaki BLOG

 

serus Ukrajinec,kedy si sa presťahoval?
1.4.2020 - 8:03
+1

amaskiea BLOG

 

ani som si nevšimol, z bubliny do ničoho, to je skoro to isté
1.4.2020 - 10:10
+1

Markos

 

Čo sa urazas veď ma pravdu je to hanba a hlavne keď hráte chl
31.3.2020 - 22:01
+1

helmut600

 

Proč ?
31.3.2020 - 23:00
0

sumobb

 

Helmut-No vidíš aj v takých podmienkach sa dá hrať kvalitný hokej a ty si čo zač,ved dôležite sú ine veci-kvalitní hráči,treneri,realizačny tím.Volá sa to kolektív ak vieš vôbec čo to je,ked Besko povedal-všetci sme ako bratia-chápeš ty to vôbec asi nie lebo ti to nedochádza podla toho čo píšeš a na budúce to napíš poriadne po slovensky lebo ani to nevieš,takže čo ty vieš o BB a čo ty vieš o hokeji-asi nič ty si len laik a amatér.
31.3.2020 - 21:38
+3

helmut600

 

To je napsaný česky kámo. Maštal je i český slovo.
31.3.2020 - 23:02
+5

KrebsKandidat

 

Aka hanba? Robia superom vylet do historie
1.4.2020 - 0:26
+1

Linda2015

 

helmut600: A vidíte, aj v "maštali " sme získali 3 tituly, vy mudrlant
1.4.2020 - 11:37
0

Ottawa38

 

Bohuzial,toto rozhodnutie prislo uz neskoro. Smrad ostane poriadne dlho
31.3.2020 - 21:05
+6

PeterLucky

 

Ked tu ini Slovanisti nazyvali extraligu srandaligou, ludia sa tu urazali a pohorsovali, ale presne taketo veci z nej tu srandaligu robia. Hlavne v ociach top krajin Europy. Aj Lintner u Gaborika s Valabikom. Tak ako mi bol niekedy sympaticky, tak je mi teraz slizky. Brutalna podoba s Radom Prochazkom v politike.
31.3.2020 - 21:12
+6

sumobb

 

Samozrejme že titul za danej situácie udelený nemal byť,ale zarážajúce na tejto kauze je to že vela ludom to sadlo na smeč.Konečne mohli naplno zo seba vypustit tu viacročnú zlosť,nenávisť a závisť voči BB.Za posledné štyri roky BB mala najsilnejší káder zo všetkých mužstiev.Stále ste niektorí útočili na BB,že rozhodcovia na BB volnejšie,že citron,že Koval a stále bolo niečo že BB vyhrávala zápasy s pomocou niekoho.Na počudovanie moje aj niektorých aj tohto roku sa zišiel nakoniec taký káder v takej forme za vedenia vynikajúceho prveho aj druhého trénera a celého realizačného mančaftu že škoda že sa nehralo PO lebo by to BB určite zvládla až na ten titul.Velká škoda že sa nehralo a ktovie či sa vobec daľšia sezona začne.
31.3.2020 - 21:17
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NR

 

Vies, ale ked niekto na ten smeč par sezon nabija...
31.3.2020 - 21:30
+3

VladoBB

 

...sám tomu neveríš!
BB bola a je všetkým neprajníkom a závistlivcom v zuboch už min. 5 rokov...
...začalo to tzv. drevorubačmi, lebo ste nevedeli prekusnút tvrdú hru robustných hráčov v BB dresoch (pričom dnes už každý vidí, že BB priniesla v tomto smere obrovský progres)....
...a pokračuje to stále, lebo sme boli posledné roky najlepší a to tu frustrovanú väčšinu strašne serie...
Nenávistné reči o BB plodia iba opätovanú nenávisť s vysokým predpokladom totálneho morálneho rozkladu fanúšikovskej komunity.

Frustrácia je "sviňa", ktorú by mal vedieť človek rozumný aj krotiť...

To, že bol BB udelený titul bola do neba volajúca chyba (ne)kompetentných!

Opäť sa začalo nadávať na BB ako za čias "drevorubačov"...
Dnes ten "titul" chvalabohu zrušili, no grcanie pokračuje v plnom prúde...

Takže vážení o čom to tu vlastne je?!

...žeby jeden KOVAL bol taký "všemohúci"?
Určite NIE.

Žiaľ, toto je asi obraz našej spoločnosti....






31.3.2020 - 22:18
+16

makrela

 

Ludom tu nevyhovies, zle je ked pridelili titul, zle je ked ho zobrali, najblizsie dva tyzdne tu budeme zas citat same konspiracie ako koval ovlada celu zemegulu
31.3.2020 - 22:29
+4

Gargamel123

 

sam tomu neveris co pises: a ak ano este horsie
31.3.2020 - 22:35
+6

VladoBB

 

neverím len tomu, čo si ty za zvláštny človek...
V každej diskusii len účelovo - heslovite vyrývaš, podpichuješ, snažíš sa byť "vtipný"...
a k veci nič...

Ale evidentne ťa to uspokojuje.
31.3.2020 - 22:45
+4

DB_9

 

Nechcem "vyhralismečosadalo" a "mysmemajstri" komunitu sklamať, ale BB si neprajníkov nezískala úspechmi, ale niečím úplne iným,napríklad aj štýlom hokeja, s tým, že ten titul za každú cenu treba získat (kúpiť) a aktuálne dianie tomu všetkému nasadilo veľmi symbolickú korunu.
A ešte dodám, že v minulosti určite boli nenávistné komentáre, boli aj také, ktoré právom uznali, že ste konkretné tituly vyhrali zaslúžene, ale nenechajte zmiasť, teraz je BB ako klub iba na smiech, a ešte dlho bude.
31.3.2020 - 22:39
+9

VladoBB

 

...tak ti prajem veľa toho smiechu, lebo smiech lieči.
31.3.2020 - 22:50
+2

emoxx1

 

Budem hovoriť len za seba. Vyčítal som vám prestupovú kauzu a s tým spojené obštrukčné vyradenie DK len aby nemohli rozhodnúť kým to malo zmysel a teraz následné udelenie si titulu. Ešte keď hlboko zaspomínam, tak vaše vysvetlenie ako vlastne Hričina útočil na Handzuša a nie opačne ako to vodeli všetci ostatný. To boli jednotlivé sezóny. Naprieč všetkými rokmi vám vyčítam samotného Kovala ako liblinga Smeru a človeka, ktorý má prsty v predražených CT. No toto sú dôvody prečo som odignoroval aj Širokého, takže v tom nevidím nič osobné voči BB. Proste treba priznať, že značná časť tých hejtov bola len reakcia.
31.3.2020 - 22:50
+14

MackoPu

 

Viem, ze to je hrach na stenu, ale v tomto "To, že bol BB udelený titul bola do neba volajúca chyba (ne)kompetentných!" si kde zabudol na Kovalovu ulohu a iniciativu ?
Naopak, to udelenie titulu a Kovalove spravanie predtym a najma vyjadrenia dnes su obraz spolocnosti. Tak si ten hnoj nechaj u seba a nesnaz sa nim teraz zasvinit aj ostatnych.
31.3.2020 - 22:56
+8

VladoBB

 

...ty a tvoj veľký brat, ste to tu na túto tému už dosť zasvinili tým hnojom...

Kto bol členom rozhodovacej komisie LR? Koval???

Viac ma už táto nekonečná téma nezaujíma.
31.3.2020 - 23:08
+1

MackoPu

 

Odporucam precitat clanok od Mraza, kto s tym prisiel a vypocut si Kovalove vyjadrenia. Temu ste vyrobili vy, tak si to uzite. A neklam a nerob z vas obet.
To som rad, ze ta to nezaujima, lebo po dnesnych vyjadreniach Kovala uz fakt niet co dodat.
31.3.2020 - 23:21
+7

VladoBB

 

...Mráz je kto? ten zvolenský mág, čo nakúpil predražených hráčov, len aby získal za každú cenu titul???
To je ten posledný, koho potrebujem počuť...
Ten článok je vhodný pre takých zúfalcov, čo zožerú každú senzáciu...
31.3.2020 - 23:33
+6

gabi98

 

Tak koho slova potrebujes pocut aby si im uveril ?
31.3.2020 - 23:39
+10

Ottawa38

 

Kovalove
1.4.2020 - 22:35
+1

KrebsKandidat

 

A z tohto vyplyva, ze jediny spravny nazor mas ty?
Ked ste hrali ako drevorubaci ste mali inych hracov ako poslednych 5 rokov.
Mimochodom, "Na Bystricu volnejsie" je citacia rozhodcu.
1.4.2020 - 0:33
+7

LeonardoDavinChi

 

Ak by to pravda nebola, predpokladám, že človek Kovalových právnych znalostí by podnikol všetky legálne kroky smerujúce k očisteniu svojho mena. Alebo sa to už stalo a len o tom nevieme?
1.4.2020 - 1:18
+1

MackoPu

 

Ok, uz si sa opat odkopal.
1.4.2020 - 1:25
+2

warn1ng

 

Ho ho ho, tak tu brzdi kamarade. Mraz je jeden z poslednych slusnych ludi v slovenskom hokeji. (Ano viem ze Doprastav...). A v hokeji je ovela dlhsie ako ten vas CTckovi mag. Tak trochu respektu by ti neuskodilo.
1.4.2020 - 7:41
+3

MackoPu

 

No a ked si uz spomenul "vsemohuceho" Kovala - je to naozaj smiesne, ako sa tu demonizuje. Pritom je to CTckar standardnej kategorie.
A dokonca aj s tym grcanim mas pravdu. Este ani nezacalo zasadnutie VV a uz v predstihu ste na FB mali jeden velky grc.
31.3.2020 - 23:24
+8

VladoBB

 

...veru tak sumo.
Aj ja mám obavy, čo z tohoto ešte bude. Nič dobré to neveští...
31.3.2020 - 21:32
+3

DB_9

 

Tak určiteeeee zvládla až na ten titul, možno aj ďalej
31.3.2020 - 22:28
0

Big brother

 

SuboBB, už tu nerev ako decko. Spravaj sa ako chlap!
1.4.2020 - 10:49
+3

bigi BLOG

 

Mna by zaujimalo ako si dovolis tak bohorovne povefat ze by to BB dala? Ja ti takmisto napisem.ze BB by to urcite nedala.
1.4.2020 - 18:53
+1

micu79

 

Konecne dobra sprava v tejto hektickej dobe.
31.3.2020 - 21:27
+3

Sheva7

 

Prestante sa hadat je to Len sport , ja zijem v Irsku a od 28.3 do 12.4 je zakaz sa vzdialit od miesta ,kde byvas viac ako 2 km cize ziadne navstevi+ ak nejdes do prace povolene na nakup a 1 h ist vonku .A stale to stupa +mrtvi uz teraz sa rozprava ze dalsie 2 az 3 tyzdne doma .Nehadajte sa a budte radio ze este mate slobodu zatial a zdravie to je dolezite
31.3.2020 - 21:44
+1

makrela

 

Pre niektorych uzivatelov HP su dolezitejsie tituly,ci uz hokejove alebo Dankove
31.3.2020 - 21:53
+3

MackoPu

 

Tiez mi to bolo divne, ze ten ex"titul" tak obhajujes.
1.4.2020 - 8:47
+9

Zubo27

 

Ten telefónny hovor, čo odvysielala TV Markíza v Športových novinách bol jeden veľký hnoj zo strany pána Kovala. To je proste chrapúň prvej triedy. Nemám slov. Celé mi to príde tak, že na spoločnom stretnutí vo Zvolene využil nepripravenosť jednotlivých klubov na ptedostrený návrh. Nakoľko je právnik, tak využil znenie stanov na máslednom stretnutí ligovej rady či ako sa to volalo to smiešne zasadnutie Lintner, Šatan, Guryča. No zrejme až taký dobrý právnik nie je, keďže nerátal s tým, že SZĽH je mocnejší hráč a zrejme majú aj rozhľadenejšieho pána k dispozícii, čo sa naozaj vyzná vo všetkých týcb stanovách. No a keďže tlak verejnosti a hanba a posmešky v Európskom meradle asi nevrhali dobré meno na tú "stúpajúcu" úroveň hokeja na Slovensku, alebo teda na snahu o dvihnutie úrovne, tak sa pristúpilo k tomuto kroku. Každopádne, Mira Šatana si vážim, ale tento Citrónik klesol v mojich očiach veľmi nízko...
31.3.2020 - 22:08
+9

makrela

 

Vy ste tu podaktori pekne naivni
31.3.2020 - 22:11
+2

azzurri

 

Šokovalo to jeho vyhlásenie aj mna.on je ešte urazený,nastaty,že im ten titul zobrali a nadáva na Satana.to je vrchol,vôbec to neprijal a ešte je hadam schopný ho vysúdiť aj naspäť .Lintner pre istotu od hanby schovaný ani nedvíhal telefón.ale je pravda,že szlh to malo riešiť hneď a nie až teraz po pár týždňoch.co ked uz vyplatil prémie hracom za titul,kto to Kovalovi teraz vráti?je to proste cirkus,bordel ...
1.4.2020 - 0:41
+4

fany

 

Švédi nám dali akurát gól kvôli Lintnerovi,tak choďte fandiť,nech to dobre dopadne.
31.3.2020 - 22:11
0

makrela

 

Este ze si pripomenula
31.3.2020 - 22:13
0

amaskiea BLOG

 

neboj, plačko za chvíľu vyrovná, tak by si mala dovtedy rýchlo niečo vymyslieť, čo by si mu aj na tom vytkla
31.3.2020 - 22:37
+13

Dracik_18

 

31.3.2020 - 23:59
+1

Ikerkasias

 

Liga: Kto vie ci sa vobec zacne liga na jesen...4-5 muzstiev ostatny na amaterskej baze.Kto normalny da peniaze do tohto hnoja? A este rachot firiem po viruse...no veselo bude este.. ako v FC Zilina
31.3.2020 - 23:04
+1

Matya67

 

Good. At least slovaks have brain and don't do like in Hungary, announcing not one, but TWO champions. This is correct.
Don't get me wrong, BB was standing out this season, but there is no end to the competition, who knows what would have happened in the playoffs. So giving the title to anyone is against the fair play. As I said, this is far better than in Hungarian Erste Liga with two champions announced, I am impressed the Slovak association made this decision! It would be great if our leaders were like this.
1.4.2020 - 0:27
+19

MatoZV

 

If I am not mistaken, the Hungarian Erste Liga announced two champions, one of them must be HC 05 Banska Bystrica, but who the fuck is the other one?
1.4.2020 - 0:47
+15

mitoO

 

??: Na základe rozhodnutia VV SZĽH o odobraní titulu Majster Slovenska v ľadovom hokeji mužstvu HC '05 Banská Bystrica sa prezident klubu Július Kovaľ rozhodol, že pozastavuje činnosť klubu do úplného vyriešenia situácie. V telefonickom rozhovore pre TV Markíza uviedol:

"To rozhodnutie je úplne očakavané. Tak ako SZĽH pod novým vedením začal chaoticky riadiť sútaž, tak aj ukončenie súťaže v podobnom chaose prebiehalo. SZĽH, na ktorého čele stojí Miroslav Šatan, nám prostredníctvom Richarda Lintnera zaslal uznesenie, že nám pridelil titul 12.marca a potom nám tento titul odobral. Myslím si, ze toto hovorí za všetko a náš klub utlmíme, kým sa spomínaný Richard Lintner nestane právoplatným prezidentom Slovenského zväzu ľadového hokeja."
1.4.2020 - 0:29
+1

fany

 

1.APRÍL DEŇ VTÁKOV
1.4.2020 - 0:40
+1

mitoO

 

fany, kusok si mohla vydrzat
1.4.2020 - 0:41
+2

Lukash_ke

 

Ale noooo
1.4.2020 - 1:28
+2

FanusikZamkov

 

Možno teraz po tomto príspevku dostanem pár nevhodných príspevkov na moju adresu ale nedá mi nereagovať. Pre mňa Lintner úplne stratil kredit. Ale po včerajšom telefonickom rozhovore Kovala pre TV Markízu mám troška galamatiáš. Koval vyslovil tieto slová: SZĽH na ktorého čele stojí Miroslav Šatan ,nám prostredníctvom Richarda Lintnera zaslal uznesenie ,že nám pridelil titul 12 marca: tu je koniec citátu. A teraz u mňa nastali otázky . To uznesenie podpísal M.Šatan ako prezident SZĽH? Áno alebo nie. Je to dôležitá vec preto že potom ak podpísal tak pod tento chaos a toto alibistické rozhodnutie si dal svoje meno aj M.Šatan. Ak nie tak ako mohli poslať uznesenie v mene SZĽH ? Dobré by bolo vidieť kto podpísal to uznesenie v mene SZĽH. Už aj z toho dôvodu či Šatan sa nie alibisticky stiahol z tejto kauzy. Ak Koval toto prehlásil kvôli férovosti vyriešenia kauzy by mal ukázať to uznesenie aj s podpismi kompetentných. Dotiaľ mám obavy že ani Šatan nekoná férovo.
1.4.2020 - 8:34
+2

fany

 

Vidíš FanúšikZamkov,možno trošku neskôr,ale prišiel si na to.Ako môže byť riaditeľ SUPER,keď celá firma aj so zamestnancami stojí za veľké NIČ.
1.4.2020 - 11:42
0

amaskiea BLOG

 

jasné, šak to je úplne logické stačí teda nájsť toho dokonalého pánaboha (napríklad v Nitre jeden taký sedí v samospráve), urobiť ho šéfom, a hneď aj tí ostatní zamestnanci, čo teraz stoja za veľké NIČ, budú zrazu dokonalí ako on, to dá rozum
1.4.2020 - 12:08
+1

fany

 

Trošku ideš mimo misu.Keď som šéf alá fantastikúš,tak nebudem prehliadať chyby mojich podriadených. Ale malý Mivko je plačko-alibista a jediné o čo mu ide je PENIAZE,PENÍZE,PEŇEŽÍ.
1.4.2020 - 12:16
0

amaskiea BLOG

 

a zas sa hádaš len sama so sebou, najprv si vytvorìš blud o fantastikúš... a potom si ho úspešne sama bombarduješ...
A k tomu plačkovi ti tiež raz niečo poviem, ale zatiaľ sa mi nechce, to si asi ešte nechám pre prípad, že by s tebou nejako viazol dialóg
1.4.2020 - 12:42
+4

fany

 

1.4.2020 - 12:55
0

strojar

 

Si skvelý, muco.
Keď si nebudem vedieť rady, obrátim sa na teba.
1.4.2020 - 12:17
+1

amaskiea BLOG

 

Matúš (Rhime) bude nadšený, že sa muco ujal už aj u teba, až s takým úspechom nepočítal asi ani vo sne
1.4.2020 - 12:31
+3

FanusikZamkov

 

Na očistenie M.Šatana stačí ukázať to spomínané uznesenie ,koho podpis tam je. Ak to Koval nespraví tak by to mal ukázať sam M.Šatan aby svoje meno očistil.
1.4.2020 - 14:18
0

amaskiea BLOG

 

Nemyslim si, skor naopak. To by bolo asi take "ocistenie", ako ked uzitocni idioti "ocistuju" J.Tisa tym, ze on ako prezident, chudacisko, ani nevedel o tom, ze mu z krajiny vyvazaju ludi po tisickach na smrt. Ako sef sa predsa nemozes od veci, ktore mas pod sebou, jednoducho distancovat. Ja s tym nic nemam, ja to tu len riadim, a vnutorne som aj tak proti
1.4.2020 - 14:46
0

FanusikZamkov

 

fany u mňa M.Šatan má obrovské pochybnosti či je ozaj ten pravý človek na čele zväzu. Som zvedavý či to uznesenie uzrie svetlo sveta a hlavne tie podpisy. Niekedy sa mi zdá že ho ťahajú ako bábku na špagáte.
1.4.2020 - 14:14
0

Tizo BLOG

 

Dakujem VV za posledne zvysky zdraveho rozumu. BB z toho mohla vykorculovat ako vitaz...tak je z toho iba haMba na niekolko rokov. a absolutne skompromitovany Citron..
1.4.2020 - 0:58
+6

Markos

 

Bola by sranda keby dnes dali do médií 1 april Bystrici titul nezobrali
1.4.2020 - 2:58
+2

nitranitricka27

 

Stále len o tom titule mňa zaujíma celkovo či sa ráta to konečné poradie alebo sa to celkovo všetko maže tým myslím že týmto odobraním titulu aj všetky ostatné miesta?
1.4.2020 - 3:55
+2

amaskiea BLOG

 

Nie, bystrici odobrali titul, ale Slovan skoncil aj v playoff regulerne druhy
1.4.2020 - 5:05
+1

sumobb

 

A ešte niečo pre Helmuta-V Dukle TN som bol na vojme,ešte bol vtedy otvorený štadion a v BB už stála tá šopa akohovoríš.trenoval ma Macoušek CHaloupka,Walter a nevadil mi ten zaostalý zimáčik.Čo myslíš prečo v BB chcú hrat takí hráči ako Maione,Marschal,Hickmot,Hicks Southorn,Bakashuia,Beckorovany v takej maštali?Made in Canada ste BB volali ale práve títo hráči povzdvihli úroven TL.A predstav si do tej maštali sa radi vracajú a nehanbia sa za to že v BB hrali a len to chvália.Taký hráč ako Maione prišiel do BB na návštevu a nehanbil sa za tú maštal a hodil pred vianocami slavnostné buly.A este niečo-ako sa TN tešili že bude titul v ten 7-mi zápas V TN a ako takí hráči ako Faile a Asselin to roztočili a roztrhali TN na franforce.Tešili sa TN fans na titul a nakoniec išli domou s dlhými nosmi.Tak rozmýšlaj o tom čo si napísal o BB ak vôbec máš s čím.No neviem či sa este na jesen začneme BAVIŤ HOKEJOM.
1.4.2020 - 6:16
+5

Big brother

 

Tak toto velké prrrrrr...nikto sa z TN netešil z titulu. Ale prave naopak, ja si spomínam ako pred tým siedmym zapasom boli fanušikovia Bystrice dosratí až za ušami z toho. To vy ste sa zosrali pred tým zapasom, vy ste si navnadili tu atmosferu. Vaši hrači so zvladli. No vy ste sa uplne zosrali. Takže byt fanušikom Bystrice, tak som velmi tichučko
1.4.2020 - 10:45
+3

Dracik_18

 

Fanúšikovia neboli dosrati, ale nasrati čo im Koval zas vymyslel
1.4.2020 - 14:15
0

MackoPu

 

Zase demon Koval ?
1.4.2020 - 17:57
0

Big brother

 

Boli dosratí. Bodka.
1.4.2020 - 23:09
0

Dracik_18

 

Ale tvoja bodka
2.4.2020 - 0:12
0

Big brother

 

Bože Dracik, netrep tu somariny, dobre viem ako to bolo.
2.4.2020 - 6:58
0

Dracik_18

 

nič nevieš , len si myslíš
4.4.2020 - 3:07
0

sumobb

 

Big -tichúčko ste boli vy po tom zápase,v hale bolo počut muchy lietať a domov ste sa pobrali s dlhými nosmi lebo ste si mysleli že ten zápas vyhráte.Už nebolo počuť-druhá strana-Dukla Trenčín.Popravde aj ja som sa obával či to naši zvládnu,ale čo predviedli Fajle a Asselin to dokážu len zámoráci-roztrhali vas na franforce-velmi som sa tešil.
1.4.2020 - 17:48
0

MackoPu

 

Uz si zabudol, ako ste boli na nervy ? Ze to aj vasi inteligenti uz nezvladali. Tie videa snad boli notoricky zname.
My sme nemali co stratit v tej serii uz od zaciatku.
1.4.2020 - 17:57
+1

Big brother

 

Neni ti fakt hanba? Ved si spomínam ako by to bol včera, ked vam uplne cvakalo...
1.4.2020 - 23:09
+2

M4TO

 

tak dobre platite a zamorakov aj na cas narozdiel od slovakov tak asi preto
1.4.2020 - 11:46
+2

Linda2015

 

Nechápem prečo je vo vás toľko nenávisti voči hráčom HC05, oni si titul nepýtali i keď verím ze by ho získali a nie rozhodnutím ako sa tu oháňate za zeleným stolom, ale hrou, ktorú predvádzali počas sezóny...

Sumobb, tlieskam za Váš príspevok ????
1.4.2020 - 6:36
+2

MiroHKM

 

Linda oni si ho nepýtali, dobre beriem, ale prečo ho preboha oslavovali?
1.4.2020 - 7:03
+7

Linda2015

 

MiroHKM: Ja osobne som nesúhlasila s titulom, ale... dali im ho? dali, tak oslavovali, aj keď to neboli oslavy po iné roky, bolo to také rozpačité, verím tomu, že ani vedenie a hráči si to neužívali, ale preto si takéto osočovanie a nadávanie nezaslúžia, ved podávali perfektné výkony a to im nikto nemôže uprieť
1.4.2020 - 15:01
0

MiroHKM

 

To koľko Mráz platí hráčom vy fanúšikovia BB, ako priamo pociťujete? Skladali ste sa na nich? To že to pár sezón za sebou v HKM nevyšlo vám môže byť 4-5. Nekupoval si titul ani pohár snažil sa aby to Zvolen vyhral na ľade. Ú mňa je Mráz a nehovorím to ako fanúšik Zvolena jeden z mála, kto sa snaží v slovenskom hokeji dodržiavať nejaký morálny kredit. Človek, ktorý sa ako jeden z mála predstaviteľov klubov priamo postavil a vyjadril k tomu vášmu titulu. Vy v BB si robíte srandu z toho že sa vyjadril po stretnutí vo Zvolene "nejaké paragrafy" No to asi preto, že mu stačila ústna dohoda zúčastnených za stolom na stretnutí a predpokladal, že všetci tam zúčastnení budu chlapi s chrbtovou kosťou ....
1.4.2020 - 7:22
+5

lukasbb

 

Bodaj by sme hrali prvú ligu lebo toto sa čítať nedá samá nenávisť
1.4.2020 - 7:35
0

warn1ng

 

Mas pravdu, bodaj by.
1.4.2020 - 7:46
+19

NRfan

 

1.4.2020 - 11:05
+3

lukasbb

 

Zvolen by mal hneď o polovicu menšiu návštevnosť
1.4.2020 - 13:27
0

amaskiea BLOG

 

alebo možno práve väčšiu
1.4.2020 - 13:41
+2

MiroHKM

 

Skúste osloviť Kovaľa, nemal by byť problém pre neho to vybaviť...
1.4.2020 - 11:29
+3

Corgi77

 

Považská Bystrica-Bánska Bystrica.
Nové derby. Môže byť
1.4.2020 - 13:37
+3

lukasbb

 

No náhodou môže byť ktovie čo sa ešte podeje
1.4.2020 - 14:32
0

aladino

 

Teraz môžu vykrikovať "No a čoooo"
1.4.2020 - 10:40
+7

Big brother

 

Ten Kovalov telefonat v TV Markiza včera. Tu sa ukazuje aká je to uplná spodina...neuveritelné. Čo by mal chodit kanálmi, tak ešte ide na niekoho poukazovat. Grc.
1.4.2020 - 10:46
+18

Adrumko

 

pre Kovala je aj pomenovanie spodina este velmi uctive...
1.4.2020 - 12:09
+5

Demon

 

ber to z tej lepsej stranky: Bolo to sice ubohe z jeho strany, ale... Z kazdeho jeho slova bolo citit strasnu frustraciu a potrebu to aspon nejako vyventilovat, lebo ho to zerie. A ja som si to rozhodne uzil. Nestava sa casto, ze sa niekomu nieco taketo tak rychlo a tak presne vrati.
1.4.2020 - 14:03
+3

wedro

 

Takže tak.: http://imgworld.cz/s3/fXYMWxaYDU.jpg
http://imgworld.cz/s3/qVCKCly6oo.jpg

1.4.2020 - 14:18
0

mitoO

 

SALIJI Garip (tréner) – DK SZĽH začína disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (tipovanie majstrovského zápasu hokejistom, alebo činovníkom zápasu, v ktorom je priamym zúčastneným, dohodovanie výsledkov majstrovských zápasov a pod. podľa čl. 49 bodu 49.1 II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť v súvislosti so zápasom 1LS č. 688 MHC Mikron Nové Zámky B vs. HK Trnava zo dňa 27.12.2018. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 11.03.2020 do 24.00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/184/19-20.

OĽŠA Dušan (HK Trnava) – DK SZĽH začína disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (tipovanie majstrovského zápasu hokejistom, alebo činovníkom zápasu, v ktorom je priamym zúčastneným, dohodovanie výsledkov majstrovských zápasov a pod. podľa čl. 49 bodu 49.1 II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť v súvislosti so zápasom 1LS č. 688 MHC Mikron Nové Zámky B vs. HK Trnava zo dňa 27.12.2018. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 11.03.2020 do 24.00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/185/19-20.
1.4.2020 - 14:58
0

FanusikZamkov

 

Toto je už fakt choré. Skoro rok aj pól po zápase navyše Garip Saliji už ani nie je trénerom v NZ ale pokiaľ dobre viem je trénerom v Nitre. Dokonca MHC Mikron Nové Zámky B už nehrajú. K tomuto čo dodať. No koment.
1.4.2020 - 15:26
0

topska

 

Aha cize ak nie je uz trenerom tak sa to riesit nema resp. ako nefunguje B-cko...Velmi zaujimavy nazor. Az teraz na to prisli preto sa to riesi x mesiacov neskor.
1.4.2020 - 23:17
+1

Donald Trump

 

No počkať... touto logikou teda ja môžem spáchať na aute trestný čin, ale ak to auto dám zošrotovať tak som vlastne čistý?
2.4.2020 - 17:36
0

strojar

 

Prečo ani po takmer mesiaci nie je zverejnená zápisnica z VV zo dňa 6.3.2020?
1.4.2020 - 15:26
+2

MackoPu

 

Ok, tak si rozoberme tento tvoj novy hejt, kedze sa ti asi minuli temy.
Bol vtedy mimoriadny VV ? Lebo pravidelny mal byt koncom marca.
Alebo si to v honbe za senzaciou a konspiraciami odvodil z toho, ze Sutazny poriadok ma uvedene účinnosť od 25. 02. 2020 – aktualizácia 06.03.2020 ?
Lebo v Článok XII - 12. Účinnosť o ziadnom 6.3. nie je zmienka.
A ci tak cisto nahodou teda "aktualizácia 06.03.2020" neznamena len update stranky. Ale to by ti potom znacne narusilo teorie
1.4.2020 - 18:18
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 20:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 4.6.2020 20:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 20:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 4.6.2020 20:50
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 4.6.2020 20:50

Bleskovky

Obranca Magovac sa po sezóne v Tipsport Lige vrátil do Slovinska

Slovinský hokejový obranca Aleksandar Magovac sa po ročnom pôsobení v slovenskej Tipsport Lige vrátil do rodnej krajiny. Jeho kariéra bude pokračovať v klube HK Olimpija Ľubľana, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Magovac začal sezónu 2019/2020 v HK Poprad, za ktorý odohral 29 zápasov s bilanciou 1 gól a 2 asistencie.
včera o 11:38 - TASR

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
včera o 10:20 - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
2.6.2020 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
2.6.2020 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Obranca Högberg podpísal zmluvu s Philadelphiou

Hokejový klub NHL Philadelphia Flyers podpísal zmluvu s nováčikom Linusom Högbergom. Kontrakt 21-ročného švédskeho obrancu začne platiť od sezóny 2020/2021. V uplynulej sezóne hral Högberg za Växjö Lakers vo švédskej lige, v 50 zápasoch zaznamenal 14 bodov (5+9). Informovala o tom oficiálna webová stránka klubu.
31.5.2020 08:04 - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Pittsburgh dohrá sezónu bez Bjugstada

Klub zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins nemôže do konca sezóny počítať s útočníkom Nickom Bjugstadom, ktorý podstúpil operáciu chrbtice. Generálny manažér tímu Jim Rutherford oznámil, že zákrok bol nevyhnutný, keďže dvadsaťsedemročný útočník mal komplikácie pri zotavovaní po zranení v spodnej časti tela.
28.5.2020 07:42 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov