Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Jedenásť dní v Kodani: Slovenský pohľad na MS

Od soboty 5.mája až do utorka 15.mája to bola pre slovenský tím zaujímavá jazda turnajom, ktorý nebol najhorší. Ale aj tak tomu chýbalo splnenie základného cieľa.


Zaujímavosti:

9,5 sekundy

Ktovie, čo by bolo, keby zápas s Českom dotiahli Slováci do trojbodového konca. Ladislav Nagy dával na konci turnaja nepríjemnému okamihu z Nečasovej hokejky veľkú váhu. Spomenul si na Minsk 2014, kde nám dva body proti Čechom takisto unikli v závere, a potom chýbali. Podľa najskúsenejšieho hráča práve záver zápasu s Českom výrazne ovplyvnil aj psychické nastavenia tímu v následnom zápase proti Švajčiarom. Aj ten bol kľúčový, ale to sa dalo spočítať už vtedy. A hoci sme potom sympaticky naháňali zameškané, napokon Slovákom strata z úvodu chýbala. No nebol to jediný smolný alebo ak chcete rozdielový moment šampionátu. Chýbajúce dva body sme mohli spätne získať v záverečnej tretine proti Švédom. Po góle na 3:3 v záverečných 10 minútach zápasu zverenci trénera Ramsayho proti víťazovi skupiny jasne dominovali, žiadnu z veľkých šancí ale nedotlačili za bránkovú čiaru. Výkon síce nadchol, ale pretavený do potrebného zisku rozdielových bodov nebol. A to je škoda.

Oslabenia a presilové hry

Ak v niečom bolo poznať veľký rozdiel oproti MS 2016 a najmä 2017, rozhodne to bola obranná hra tímu. Slováci zďaleka nemali taký neporiadok v obrannom pásme ako na šampionátoch predtým. Oslabenia zvládali zverenci trénera Ramsayho najlepšie na turnaji, bolo vidieť, že detaily sú vyladené do maxima a súperi sa ku gólom v početných výhodách prakticky nedostali. Výnimkou bol jeden gól so Švédmi a potom dva v nepodstatnom zápase proti Bielorusom. Ak ale spomíname A, patrí sa napísať aj B. Presilové hry. S Čechmi sme v nich udreli dvakrát. Podarilo sa to špeciálne vytvorenému tímu so štyrmi útočníkmi. Žiaľ, special tím v zložení Sekera, Krištof, Bakoš, Nagy a Jurčo inkasoval v početnej výhode gól od Švajčiarov a na turnaji v tomto zložení skončili. Škoda, tréneri ich dali spolu dokopy až na konci a presilovka proti Bielorusku znova fungovala. V tomto prípade sa Ramsay  možno unáhlil. Či by ale tento trénerský ťah pomohol s Ruskom a Švédskom isté nie je. Celkovo sa na turnaji ukázalo, že kreativita rangu Pálffyho, Demitru, Šatana, či Stümpela sa z nášho hokeja vytratila. Azda sa v budúcnosti dočkáme zlepšenia.

Výkony brankárov

Kiežby boli problémy nášho hokeja také príjemné, ako je súčasná brankárska konkurencia. Na dvoch veľkých turnajoch malo Slovensko v tejto sezóne piatich brankárov, do hry zasiahli štyria z nich a každý jeden výkonom presvedčil. Na MS boli traja gólmani, všetci v roli nováčikov. Napriek tomu sa ukázalo, že brankársky post je na Slovensku obsadený dobre, možno aj najlepšie v histórii. A to ešte v zálohe čakajú mená ako Húska, Hrenák, Durný, či Tomek. Marek Čiliak i Patrik Rybár si svoje miesta  zastali presvedčivo.

Kto potešil

Vypichovať jednotlivcov v tíme, ktorý stavia na kolektívnej hre nie je celkom fér, ale objektívne sa našli tí lepší a tiež hráči, ktorých forma príliš dobrá nebola. S trochou nadnesenia môžeme napísať, že slovenská liga v našom tíme zatienila českú. Výborne sa úlohy lídra zhostil Ladislav Nagy, na nikom nebolo počas turnaja viac vidieť radosť z hokeja ako práve na „Maďarovi“. Pridal sa aj Tomáš Jurčo, ktorý odohral svoj najlepší turnaj na medzinárodnej úrovni. Bol hokejový, strelecký nabudený, dostatočne rýchly. Len škoda, že sa viac nevyhýbal zbytočným faulom. Vysoký štandard a výkonnostný posun bolo vidieť na Jarošovi. Ak mal niekto strach o 18-ročného Feherváryho, tak si už po prvom zápase musel ťukať na čelo. Rastie nám v ňom obranca dostatočne tvrdý, vzadu zodpovedný i s dobrým ofenzívnym nosom. Navyše je to chlapec s veľkou pokorou, čo by mu uškodiť nemalo. Svoju seniorskú reprezentačnú ochutnávku zvládol s veľkou noblesou. Kategóriu v pomere očakávania a predvedená hra však z nášho pohľadu jednoznačne vyhral Popradčan Dávid Buc. 90% jeho rozhodnutí s pukom na hokejke boli správnych, vyhrať súboj pri mantineli mu nerobilo najmenší problém, bol mozgom a motorom toľko chválenej „popradskej trojky“. MS mu vyšli na jednotku. Bolo by to aj s hviezdičkou, ak by proti Švédom dokorčuľoval dvakrát dorážajúceho Nyquista. Za spomenutie stoja aj ďalší, taký Andrej Sekera ukazoval, že je kvalitatívne inde, ale tri vlastné góly akoby symbolizovali jeho celkovú pohodu na turnaji. Tú po zlej sezóne nemal ideálnu, ale zaradiť ho medzi hráčov, ktorí nehrali dobre, alebo nebodaj sklamali by nebolo odrazom reality. O Marekovi Ďalogovi pomaly 70-ročný Ramsay povedal, že rovnako rýchlych hráčov vo svojej trénerskej kariére veľa nemal. Keď má voľnosť na ľade, pôsobí to dobre.

Od koho sa čakalo viac?

Celý čas sme mali pocit, že výborný zápas „troch pravákov“ v Nitre proti Francúzku akoby tomuto útoku nepomohol. Juraj Mikúš po Švajčiaroch skončil, zápas mu vôbec nevyšiel najmä z pohybovej stránky. Ďalší dvaja – Marcel Haščák a Martin Bakoš sa hokejovo hľadali. Bakoš mal síce ťahy, ale veľakrát ich utopil zbytočnými kľučkami navyše. Od Marcela Haščáka sa v jeho veku už takisto čaká viac. Jeden vydarený únik proti Rakúsku je málo. Bakoš sa prebral v poslednom zápase, keď si zahral s Nagyom a Jurčom. Či práve toto potreboval už skôr je vecou polemiky. Vzadu turnaj nevyšiel Jánošíkovi. Sám si to sťažoval zlými rozhodnutiami.  Puk má rád viac ako je nutné, čo mu neraz narobilo nemalé problémy v obrannej tretine. Dominik Graňák je síce skúseným a kvalitným obrancom, ale na olympiáde to bol iný Graňák ako v Dánsku. Rekordér v počte štartov nebol takou oporou, ako sme pred turnajom verili.

Slovenské all-star turnaja očami HP:

Marek Čiliak - Martin Feherváry, Christián Jaroš, Tomáš Jurčo, Dávid Buc, Ladislav Nagy

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2018 Dánsko


JozoNR

 

Dost mi v tych zaverecnych hodnoteniach chyba Kristof,comu nerozumiem,lebo po dlhych rokoch som na MS videl centra (pre nas kriticky post),ktory si svoju rolu takmer dokonale splnil..minimalne co sa tyka prihravok,si dovolim tvrdit,ze nemal konkurenciu v celom time (dost mi tym pripomina Stumpelove prihravky). Takisto jeho pohyb,agilita a prehlad v hre boli neprehliadnutelne. Na to ze je da sa povedat repre novacikom a extraligistom,bol jeho vykon skutocne na urovni MS. Cest vsetkym spomenutym,lebo odohrali vyborny turnaj,ale Michal do toho clanku rozhodne patri!
17.5.2018 - 6:01
+29

sanyo

 

suhlasim s tebou! Bolo vidno, ze aj ked siel "iba" tipsport ligy, vobec sa nestratil. Prave naopak! Pevne dufam, ze vo Finsku pojde vykonnostne hore. Konecne by sme mohli mat spolu s Viedenskym aspon 2 slusnych centrov.
17.5.2018 - 8:29
+4

houyhnhnm

 

V buducej sezone budeme mat v Europe troch vybornych centrov v najlepsich rokoch, takze ak budu zdravi, poziciu centra na MS 2019 si predstavujem takto:

Viedensky (28)
Kristof (25)
Hrivik (27)
Roman (19)

Do uvahy este pripadaju tridsiatnici, ktori tieto MS odviedli poctivu robotu hlavne v defenzivnej hre - Marcinko (31) a Buc (32).

* V zatvorke je uvedeny vek hraca v case konania MS 2019.
17.5.2018 - 9:01
+10

houyhnhnm

 

Je pravda, ze post centra je pre nas kriticky. Avsak nesuhlasim s tym, ze po dlhych rokoch to bol konecne vyborny vykon centra. Hraci, ktori (podla mna) splnili prisne kriteria na MS v pozicii centra za poslednych 5 sampionatov (2018 neratajuc):

2013 Kukumberg
2014 Viedensky
2015 ---
2016 Viedensky
2017 ---

Ked si to spocitam, tak za 5 rokov hralo MS dokopy 20 centrov a len 3 vykony boli na pozadovanej urovni, co by stacilo len pre jedny MS. A to je strasne slabe. Preto treba dat cim skor sancu Milosovi Romanovi, ktory ma v mojich ociach obrovsky potencial.
17.5.2018 - 9:21
+8

doc.koniferum

 

Súhlas.A tiež mi dosť kole oči,že redakcia nenabrala odvahu medzi mená od ktorých sa čakalo viac,resp. nepresvedčili napísať-Sekera.Ale celkovo,s turnajom musí vládnuť spokojnosť.Hra bola v rámci možností.Turnaj bol pre nás aj trochu smolný (predĺženia,power play s Českom,vlastné góly),ale mali sme aj šťastia (koľké podostávané tyčky od súperov,prvé tretiny s Českom či Švédmi-už vtedy mohlo byť rozhodnuté).Plus prakticky nevyšiel nám iba zápas so Švajčiarskom,v žiadnom inom sme nepohoreli.Takže turnaj dopadol spravodlivo a hlavne nebol to vyslovene prepadák.Mňa potešili popradčania hoci hviezdy z nich nikdy nebudú,Nagy,brankári,Krištof atď...Turnaj nevyšiel alebo sa čakalo viac od:Sekera,Hovorka,Bakoš,Jaroš,Cingeľ...ja som s MS spokojný a chalanom ďakujem.Oni sú tí poslední,kto môže za súčasný stav,resp. nemôže.
17.5.2018 - 12:17
+1

helmut600

 

Rybar byl lepsi.
17.5.2018 - 6:13
+2

borisko24

 

S Allstar tímom na 100% súhlasím.
17.5.2018 - 6:30
+2

ErikHKM

 

Namiesto Jaroša by som dal Dalogu inak súhlas
17.5.2018 - 7:08
0

Brambor

 

sekundy, Švajčiari... to všetko by platilo keby sme nemali všetko v rukách proti Rusom. Proti Rusom sa nám naskytla šanca to všetko zvrátiť (podobne ako v roku 2006 proti Švédom) a vybojovať si sami štvrťfinále. Neviem či si tu niekto spomenie ako tiež Česi boli v minulosti po zaváhaní s Nórskom v podobnej situácii proti Kanade (myslím že im stačil bod ale proste museli bodovať). Pýtali sa Jágra či vybojujú bod a on sa usmial a povedal, že idú po výhru... a vyhrali.... a potom myslím že prehrali až vo finále. Málo sme si verili... chápem, že kvalita nieje taká ale v zápase s Ruskom som nemal pocit z toho, že je to zápas v ktorom my musíme uhrať nejaké body.
17.5.2018 - 9:10
+5

burnzie

 

Nie oni nakoniec vyhrali aj MS bolo to v roku 2010 potom v 1/4 vyhrali po nájazdoch a v semi proti Švédom vyrovnali 10 sek pred koncom a vo finále zdolali Rusov priam rozprávkový titul pre Čechov vtedy hral tuším ešte len 20ročný Voráček
17.5.2018 - 10:10
+2

Brambor

 

dokonca... proste v zápase v ktorom sme akútne museli sme bránili 2 tretiny stav 2:0... a ten zápas bol kľúčový - vtedy sme presne vedeli čo bude stačiť a čo nie. 9s je fajn o tom hovoriť ale o zápase s Ruskom alebo ako píše nižšie Strojár proti Švajčiarsku sa prakticky nehovorí. Mimochodom v roku 2013 sme podobne postúpili do štvrťfinále keď sme dali dole USA.... tiež sme mohli plakať, že nebyť prehry s Rakúskom... proste šanca bola a nechytili sme sa jej ani náznakom.
17.5.2018 - 10:21
+2

juromt

 

...: To su len take reci. Ked ides proti minimalne o triedu lepsiemu superovi nemas absolutne nic vo vlastnych rukach. Jedine co mozes dufat ze Rusi budu mat slabsi den tak ako si ho proti nam vybrali napr. Svedi. Ale pravda je, ze nasi mohli a mali ukazat v tom zapase viac.
17.5.2018 - 10:40
+3

Brambor

 

pozri otvorene nikto z nás nečakal, že si povieme porazíme Rusov a potom ich dáme dole na parádu bez problémov. Ale už po prvej tretine bolo jasné, že keď niečo rýchlo nezmeníme tak si z tohto zápasu nič neodvezieme... a po druhej tretine to bolo nad slnko jasné, že budeme mať čo robiť... napriek tomu sa výrazným spôsobom naša hra smerom dopredu nezmenila. Pritom tréner aj podľa 2x odvolaného brankára ušil taktiku trochu inak. Možno by mi vadilo menej že prehráme 2:4 ako to, že mi od stavu 2:0 sme sa sústredili len na pozorné bránenie, pritom sme nutne potrebovali bodovať (dokonca za 2 body). Zápas nám nevyšiel fajn, to sa nedá nič robiť... ale spomínať na zápas s Čechmi a nerozprávať o tomto zápase je trochu od veci... rovnako tak zápas proti Švédom by sme mohli hodnotiť, že predlženie nedopadlo dobre a stratili sme tam bod... lenže 9s je lákavejšia téma a priznám sa, že mi zrejme tieto MS ostatnú v pamäti iba vďaka nim.
17.5.2018 - 11:52
+2

strojar

 

1. Prosím vynechať tému "9,5 sekundy" s Čechmi. Alebo ju diskutovať výlučne v spojení s tým ako Česi podstatnú časť zápasu Slovákov drvili a koľkokrát netrafili prázdnu bránu.
2. Úplne chýba zmienka a debata o zápase so Švajčiarskom. Ten bol kľúčový. Žiadny iný, iba tento. A ten nezvládli.
3. Zápasy, ktoré "muselo" Slovensko vyhrať, aj vyhralo. Ako vyhralo, tak vyhralo, ale VYHRALO.
4. Zápas so Švédskom zvládli ďaleko nad očakávanie.
5. Rusko sme síce "mohli", ale de facto sa nič nestalo.
6. Výsledok Slovenska na týchto MS treba hodnotiť kladne. Ja za JEDINÉ negatívum ja považujem, že neboli (bez rizika vypadnutia) nominovaní 2-3 mladí hráči do 20 rokov.
17.5.2018 - 10:05
+24

Tino

 

suhlas: to nenominovanie aj dalsich hracov do 20 vyzera ako chyba...uvedomujem si ze to co piseme je proste len spekulacia nepozname vsetky okolnosti kto a preco isiel, nesiel...ale s vedomim ze sme nemohli vypadnut a ze mame problem na pozicii centra, ze hladame konstruktivnych hracov a ked dnes vieme ze Feher nesklamal....tam IMHO krivosik mal byt...minimalne teda krivosik
17.5.2018 - 10:25
+2

johnyy

 

Krivosik, Krivosik, Krivosik stále niekde od niekoho čítam Krivošík tam mal byť, sakra áno možno je aký taký talent, dúfam že sa presadí časom na nejakú EU úroveň ale chlapec nato ešte ani z ďaleka nemá. Prečo tam chcete silou mocou hráča čo na takú úroveň nedospel, áno šancu treba dať mladým ale takým ktorý na úroveň MS aspoň z časti dospeli. Krivošík za celú sezónu v druhej Fínskej lige dal 3 góly toto je pre vás štatút reprezentanta ?? Pre mňa rozhodne nie a strčiť ho len preto že je mladý do 4 lajny a dúfať že tú defenzívu ktorú mal štvrtý útok na starosti nejako zvládne (pochybujem že by zahral lepšiu defenzívu ako zahrali chalani na MS) tak pre mňa určite nie, keby mal kvality na MS tento rok tak som na 100% presvedčený že ho tam Miro nominuje ale on vie lepšie čo môže/mohol od neho tento rok očakávať ako ktokoľvek od nás čo tu prispievame.
17.5.2018 - 11:53
+3

Tino

 

ja netvrdim: ze by bol lepsi, neviem feher mal byt najslabsi bol imho 2 najlepsi...nemihli sme vypadnut, nahaname akutaku kvalitu kreativitu potencial doma nechame jeho a vezmeme hascak a mikus...aby sme nevypadli? ja netvrdim ze nevie lepsie co a ako ved to aj pisem tvrdim ze sanca ako bola tato v tejto konkurencii si pytala odvaznejsiu nominaciu
17.5.2018 - 12:06
+2

johnyy

 

Áno súhlasím šanca na vyskúšanie mladých ako bola tento rok na MS už dlho nebude ale čím ťa presvedčil Krivošík že si myslíš že tam mal byť, prepáč ale mňa ničím lebo nato ešte nemá, zjavne v príprave v Škandinávií a na zraze nepresvedčil ani realizačný tím o opaku. Haščák, čo ti mam naňho povedať pre mňa najslabší článok repre a ešte začiatkom apríla som písal že jeho a napr. ani Graňaka by som už určite nenominoval. Ale musíme si povedať Haščak hral jeden prípravný zápas pred šampionátom a teraz to napíšem trošku hlúpo ale vyšiel mu náramne "bohužiaľ" mali ho vyhodiť so zostavy po tom zápase s tým že nepresvedčil ?? To musíš uznať že by vyznel Šatan za idiota a keby po takom zápase ho vyškrtnú tak všetcí nadávajú že prečo nevzal Haščaka veď bol náš najlepší hráč v zápase a ukázal že ma kvality zakončovateľa (viem scifi ale ten zápas poukázal že šampionát mu môže vyjsť). Čo sa týka Feherváryho, kto tvrdil že ma byť náš najslabší obranca ?? Ja mám skôr pocit že ho 90% diskutujúcich v nominácií chcelo a nemalo strach o tom že šampionát mu nevýjde a potopí našu repre, ale žiaľ Krivošík nedosahuje na Feherváryho kvality aby si ten šampionát zaslúžil. Ale ja pevne dúfam že o rok dva sa vypracuje na takú úroveň že na tému Krivošík a repre nebudeme vôbec diskutovať a s jeho kvalitami bude pre repre samozrejmosťou .
17.5.2018 - 12:30
+1

Tino

 

mna presvedcila: tragicka konkurencia v utoku na pozicii centra specialne a krivosik je univerzal...mali sme odskusat aj utok, nielen obranu z mladych hracov ...dostupnych hracov v tom case samozrejme, toto sme mali urobit lebo sme mohli, nie preto ze sme museli ked pride cas ze budeme musiet uz bude pozde...mozno by sa po MS ukazalo ze na to chalan nema , ale nas by to nestalo nic doma by sme nechali 2 rovnako zbytocnych..tohtorocna nominacka mala byt odvaznejsia lebo odvaznejsia byt mohla a nas by to nic nestalo v podstate, mohla to byt investicia mozno by to bola slepa ulicka, neviem neskusili sme...a neskusat ked rizika su minimalne je prehajdakana moznost, vela dalsich mat nebudeme ale zapracovavat mladych budeme musiet...
17.5.2018 - 12:40
+2

johnyy

 

To je pravda, všetko čo si napísal ale vieš si predstaviť tu odozvu po prípadnom výbuchu?? Áno ty možno niekoľko desiatok možno stoviek ľudí by to vzalo na vedomie že nemohli sme vypadnúť tak sa išlo do rizika ale 99% ľudí by tento argument neprialo, na Slovensku sa úspech neodpúšťa a vyžral by si to od Šatana po Krivošíka každý jeden od širokej verejnosti, či sa to mne tebe alebo iným páči je to jednoducho tak... Teraz hovorím ako keby sme uspeli tento rok, v žiadnom prípade nie ale hodnotenia sú relatívne ok a na šampionát sa rýchlo zabudne ... Neviem či by si do takého rizika išiel na mieste GM alebo trénera repre, nám sa to ľahko hovorí toho a toho ale my nemáme žiadnu zodpovednosť za výsledky, my si napíšeme iba buď pekné slova alebo hráčom môžeme naložiť ... teraz je už zbytočné riešiť čo mohlo byť, už je po všetkom a nech mladíci napredujú v kluboch a makajú nech nám všetkým otvoria oči a zatvoria ústa výkonmi od Septembra
17.5.2018 - 13:05
0

Tino

 

jo: suhlas po neuspechu by odozva mohla byt neprijemna, ale ak by to nebol vyslovene skandal dalo sa to vyvetlit omladenim....ze nedostali prilezitost dalsi zase nevnimam nijak tragicky, proste nedostali pisem lenze je to skoda lebo mohli kedze pripadne rizika pre ktore by sme mohli argumentovat ze NIE neexistovali...ja na mieste GM urcite dam prilezitost mlademu hracovi aj v utoku,to nei je kritika satana kto som ja aby som ho kritizoval, ale to ze vajcia neznasam neznamena ze nemozem hodnotit prazenicu ...bat sa toho co by si myslela siroka verejnost sa Miro ked tak nad tym rozmyslam nemusel...on sa tesi dovere o akej sa inym moze len snivat,ak by sa miro rozhodol omladzovat radikalnejsie pretoze nam nic nehrozilo prijala by to myslim aj verejnost..hoci na to co prijme verejnost sa ja namieste Gm vykaslem ze z vysoka, robim to co je potrebne po com uz roky volame v co dufame, ze zacneme konecne striedta stratenu generaciu , zacneme hladat nieco produktivne, viac uzitocne....
17.5.2018 - 13:15
+2

johnyy

 

v podstate si myslím že máme podobný názor len s jedným rozdielom, ja si myslím že v EÚ nemáme mlaďasa ktorý by mal momentálne na MS okrem Feherváryho (v zámori predsa len nejakých 2-3 si viem predstaviť ale chalani buď neskoro vypadli alebo ešte hrajú, za mňa keď už niekto tak Roman a Studenič) a z EÚ by som vzal napr. Bezúcha nieje už junior ale stále ma toho veľa pred sebou a v play off ma presvedčil z jeho vekovej kategórií najviac). Ale ako píšeš súhlasím so záverom tvojho príspevku a musíme len veriť v lepšie zajtrajšky
17.5.2018 - 13:30
0

Tino

 

pisal: som len o volnych hracoch v tom case....v EU mame mladych ktorych sme mohli skusit, ktori maju potencial, ked budeme uvazovat sposobom ako a preco nemozme, neda sa, hladat dovody preco nie nepohneme sa z miesta...rozumiem ze nejde omladzovat bezhlavo, ze prilezitost maju dostavat len fakt dobri, alebo s potencialom ale my sme mali na supiske vatu o ktorej vieme ze nic z nich, su len vata....vymenit vatu za neico mozno uzitocne a mozno nie sme zbytocne prepasli, skusat ich v turnaj pocas sezony nie je to iste ako na MS..toto je iny level, pripravaky su fajn, ale level MS nedosahuju
17.5.2018 - 14:11
+1

strojar

 

Keď už dookola omieľaš Krivošíka.
Určite lepšie by bolo byť nasratý na 19-ročného Krivošíka s perspektívou ako na 31-ročného Haščáka či 34-ročného Hovorku.
Mimochodom, keď už je témou Krivošík, ja som presvedčený, že by nesklamal.
17.5.2018 - 14:01
+6

johnyy

 

S prvou časťou príspevku s tebou súhlasím s druhou časťou príspevku súhlasím so Šatanom a Craigom, a je to zbytočné ďalej riešiť odpoveď na túto tému už nikdy v živote nedostaneme
17.5.2018 - 14:28
0

juromt

 

...: U Krivosika urobili velku chybu a to tu ze ho poslali po Svedoch prec. To Bola uplna sprostost a keby Dostal vacsi priestor mohol presvedcit tak ako napr. popradcania! Ako ja za Satanom stojim na 100% ale toto ich rozhodnutie aj vyjadrenia to je obycajny alibizmus a to by som od cloveka ako je Miro necakal.
17.5.2018 - 15:55
+5

pokemon33

 

trosku ma zaujima ako moze hrac vo svtrtom utoku a minimalnym ice-timeom sposobit vybuch muzstva na sampionate a naslednu ktritiku Satana, na to treba cely tim, alebo dlhotrvajuce kiksy jedinca zapas co zapas, ale ak by horel tak po dvoch zapasoch sedi na tribune... presne po tych dvoch zapasoch po ktorych sme mali jeden bod... mam aku taku predstavivost, tak si predstavujem, ze by sposobil stratu aj toho jedneho bodu, to by sme mali po dvoch zapasoch namiesto bodu nula, ano to by bol doslova atomovy vybuch a kritika by Satana zmietla pod ciernu zem, tak si to myslel?
17.5.2018 - 14:25
+2

johnyy

 

nie nemyslel som to tak nakoľko som narážal na väčšie omladenie nie len jedným hráčom, Krivošíka som spomenul len preto lebo padol do reči a povedal som len svoj názor, to že je môj názor iný ako tvoj neznamená že mám ja alebo ty pravdu na daného hráča, je to názor fanúšika toď vše... a keďže som narážal na väčšie omladenie t.j. možno 3-5 mladších hráčov to už nejaký zásah do zostavy predsa len spraví ... neboj nie som hokejový/športový "tiežfanušik" ktorý si zapne hokej len keď sú MS... mne nemusíš vysvetľovať že 1 hráč zostavu nerobí
17.5.2018 - 14:34
0

pokemon33

 

ok v pohode, beriem tvoj nazor
17.5.2018 - 14:41
0

roki11

 

Myslím že mladí boli v príprave vo švédsku a ani si tam neťukli...
17.5.2018 - 21:01
0

Zkubydu

 

Ked uz sme pri faktoch tak Krivosik bol pri polovici nasich golov, na jeden mal asistenciu a tusim jediny mal plusovu bilanciu. Hral netypicky na centrovi najskor so Svitanom a Soltesom a potom s Kudrnom Cingelom a Strauchom. Na buly bol ôepsi ako Simin aj Hovorka. Satan sa rozhodol ako sa rozhodol a uprednostnil koho uprednostil. Jaa verim ze este sancu dostane a presvedci, ze by sa na tychto MS nestratil rovnako ako Roman ci Fehervary.
17.5.2018 - 23:23
+3

juromt

 

...: len mi pripomen kto ze si to v tom svedsku tukol z tych co sa nakoniec na MS dostali?
18.5.2018 - 7:28
+2

Brambor

 

"Zdravé sebavedomie nám chýbalo a ten moment, že musíme. To je to, v čom vy ste lepší," hovoril otvorene Ján Lašák v českej televízii.

Lašák presne (jednoduchšie) povedal to čo si myslím...
17.5.2018 - 11:04
+3

Tino

 

ak to takto : skutocne povedal tak ano...ale ved tot osme na HP videli aj laici...nas tahala dole hlava, teda vacsinu hracov, bali sa ze nieco pokazia lebo si neverili v pomaly zakladnych cinnostiach...pritom mali pasaze ked sa osmelili a hrali otvorene a skoro rovnocenne aj s najlepsimi....
17.5.2018 - 11:12
+1

Ol!ver

 

Súhlasím s hodnotením. Krištof si zaslúžil byť v článku spomenutý.
17.5.2018 - 11:32
+3

Eman1

 

Krištof: Samozrejme že to bol náš najlepší center na ms, štatisticky najviac minút na ľade, najlepšie buly, 3+3 /ak by hral aj posledný zápas ako 1.center možno aj viac/ ale aspoň rozhýbal 2.lajnu a pomohol Hovorkovi ku gólu. Veľa šťastia vo fínsku Michal.
17.5.2018 - 12:23
+2

Hujer

 

Nechapem preco nespimenuli Kristofa ? Co my sme za krajina ?
To Ako fakt nema oci autor článku ? Či mu niekto zakázal spomenúť jeho meno ? Hnus... ako častokrát u nas na Slovensku.
17.5.2018 - 14:48
0

simon22 BLOG

 

moje hodnotenie.. : výborní golmani obaja.. dám len to od koho som očakával omnoho viac.. v obrane graňák, čajkovský, jánošík tesne pod štandardom,zbytok bekov veľmi dobre až výborne.. útok.. mňa neuspokojili: haščák, skalický. cingel mikuš, aj kudrna... zbytok veľmi dobre až výborne.. celkovo?? 9 miesto nemožno považovať za úspech.. zasa sme bez postupu do štvrťfinále, kde sme boli od roku 200ž myslím len 2x... z toho striebro 2012... odvtedy ani raz.. na fakt, že všetci zdraví reprezentovať chceli, nemôžeme byť spokojní.. a nedelilo nás 9 sekund od postupu.. ale celý zápas so švajčiarskom.. tých 9 bolo v prvom zápase a vtedy to k postupu nechýbalo.. v porovnaní so sui sme boli jednoznačne horší aj v zápasoch so silnými.. oni ich potrápili viac.. a tak tam boli zaslúžene.. hra vyzerala ako na hojdačke.. chvíľu výborná a hned na to podpriemer.. pre kritikov nominácie.. aj ak by tam boli 3-4 iní.. nič by to na našom prejave nezmenilo.. nemáme rozdielových hráčov ktorých by sme nechali doma.. len rovnakých.. ako tam boli.. vcelku malilinký krôčik vpred oproti 2017... no v porovnaní s 2016 ani nie.. len bodov viac, lebo posledný nemal ani jeden.. nemali sme mladé mužstvo.. len starých nováčikov.. až n advoch kanada má priemer pod 24, česi 25 a my?? 27.. to nie je málo ... aj budúci rok sú ms a u nás. .tak sa teším.. a v čechách?!!!,
17.5.2018 - 20:10
0

juromt

 

...: da sa len suhlasit. Len k tym kritikom, paradoxne sa nekritizuje to ze s inou nominaciou sme mohli dosiahnut viac, ale ze tu malo prist vyraznejsie omladenie kadra. Zrejme je uz konecne kazdemu jasne ze lepsich hracov nemame a kazda vymena by bola len kus za kus. Ale sam si napisal aky vekovy priemer sme mali v porovnani s ostatnymi. Toto 9 miesto nic neriesi, spokojnejsi by som bol s 12tym miestom a bez Hovorku, Hascaka a spol, ale za to s Krivosikom, Romanom a spol. Aj ked pochybujem, ze by to naozaj bolo horsie.
18.5.2018 - 7:38
+3

Zkubydu

 

AMEN
20.5.2018 - 19:27
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Vyhodnotenie "Uhádni výsledok": Česko vs Slovensko / 14 správnych tipov z 362
Slovensko vs Švajčiarsko / 0 správnych tipov zo 48
Rakúsko vs Slovensko / 14 správnych tipov zo 119
Slovensko vs Francúzsko / 17 správnych tipov zo 120
Slovensko vs Švédsko / 1 správny tip zo 104
Rusko vs Slovensko / 0 správnych tipov zo 109
Bielorusko vs Slovensko / 0 správnych tipov zo 68
USA vs Česko / 4 správne tipy z 59
+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Rybár podpísal s Detroitom, agent: "Chce uspieť v najlepšej lige sveta" (2)

Slovenský hokejový brankár Patrik Rybár podpísal jednoročný nováčikovský kontrakt v NHL s klubom Detroit Red Wings. Uviedla to webstránka "červených krídiel." Dvadsaťštyriročný brankár odchytal uplynulé dve sezóny v českej extralige v drese Hradca Králové, naposledy pomohol tímu k postupu do semifinále play off.
pred 20 min. - TASR

Studenič rozhodol o triumfe Hamiltonu nad Swift Current na Memorial Cupe

Mladý slovenský hokejista Marián Studenič rozhodol v noci na utorok o triumfe Hamiltonu Bulldogs v dueli prestížneho juniorského turnaja Memorial Cup nad Swift Current Broncos 2:1. Devätnásťročný útočník zaznamenal víťazný gól dve minúty pred koncom tretej tretiny. Hamilton sa na turnaj prebojoval ako šampión kanadskej juniorskej súťaže Ontario Hockey League (OHL), ...
pred hodinou - TASR

Washington si vynútil siedmy zápas, dvojgólový T. J. Oshie (2)

Hokejisti Washingtonu vyhrali v šiestom dueli finále play off Východnej konferencie NHL nad Tampou Bay 3:0 a vynútili si rozhodujúci siedmy zápas. Dvoma gólmi sa o vyrovnanie stavu série na 3:3 postaral T.J. Oshie, tretí pridal Devante Smith-Pelly. Brankár Braden Holtby zastavil všetkých 24 striel hostí a pripísal si prvé čisté konto v prebiehajúcej vyraďovačke.
pred 2 hod. - TASR

Washington zdolal Tampu Bay 3:0 a vynútil si siedmy zápas

Hokejisti Washingtonu vyhrali v šiestom dueli finále play off Východnej konferencie NHL nad Tampou Bay 3:0 a vynútili si rozhodujúci siedmy zápas. Dvoma gólmi sa o vyrovnanie stavu série na 3:3 postaral T.J. Oshie, tretí pridal Devante Smith-Pelly. Brankár Braden Holtby zastavil všetkých 24 striel hostí a pripísal si prvé čisté konto v prebiehajúcej vyraďovačke.
pred 2 hod. - TASR

Obranca Ivan dvakrát asistoval, jeho Acadie-Bathurst na čele Memorial Cupu

Mladý slovenský hokejový obranca Michal Ivan si v noci na pondelok pripísal dve asistencie v drese Acadie-Bathurst Titan pri triumfe v dueli prestížneho juniorského turnaja Memorial Cup nad domácim tímom Regina Pats 8:6. Hráči Acadie-Bathurst sú tak s dvoma víťazstvami na čele tabuľky. Na turnaj sa prebojovali ako šampióni kanadskej juniorskej súťaže QMJHL.
včera o 07:57 - Michal Bruner / TASR

Toronto s Marinčinom vstúpilo do finále Východnej konferencie AHL víťazne

Hokejisti Toronta Marlies v zostave so slovenským obrancom Martinom Marinčinom úspešne vstúpili do finále play off Východnej konferencie AHL. V úvodnom zápase na domácom ľade zdolali Lehigh Valley Phantoms 4:3 a ujali sa vedenia v sérii hranej na štyri víťazstvá. Marinčin si v zápase pripísal dva strelecké pokusy a plusový bod.
20.5.2018 09:26 - / TASR

Fínsky útočník Mäenalanen sa na rok upísal Caroline

Vedenie klubu NHL Carolina Hurricanes sa dohodlo na ročnej dvojcestnej zmluve s fínskym útočníkom Sakum Mäenalanenom, ktorý reprezentoval svoju krajinu aj na hokejových MS v Dánsku. Dvadsaťtriročný Mäenalanen odohral väčšinu svojej kariéry v Kärpäte Oulu, v uplynulej sezóne nazbieral v 59 zápasoch 46 bodov.
19.5.2018 11:44 - / TASR

Švédsky obranca Fantenberg predĺžil kontrakt s Los Angeles

Vedenie klubu Los Angeles Kings predĺžilo o ďalšiu sezónu spoluprácu so švédskym obrancom Oscarom Fantenbergom. Dvadsaťšesťročný hokejista podpísal s "kráľmi" ročný dvojcestný kontrakt, ktorý mu na úrovni NHL zabezpečí 650. 000 amerických dolárov.
18.5.2018 12:09 - / TASR

Slováci navštívili veľvyslanectvo

Hokejisti Slovenska si sobotňajší podvečer spestrili návštevou slovenského veľvyslanectva v Kodani. Slávnostnú recepciu organizoval veľvyslanec SR v Kodani Boris Gandel. Priestory veľvyslanectva navštívil celý realizačný tím, pozvaní boli aj ďalší hostia.
13.5.2018 12:03 - / TASR

Obranca McAvoy z Bostonu posilní reprezentáciu USA

Charlie McAvoy posilní hokejovú reprezentáciu USA na majstrovstvách sveta v Dánsku. ObrancaBostonu Bruins sa pridá k americkému tímu po vypadnutí "medveďov" v 2. kole play off NHL s Tampou Bay.
10.5.2018 20:19 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
ŠTATISTIKY MS 2018 DÁNSKO

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

20. 05. 2018
ŠvédskoŠvajčiarsko
3:2 SNREPORT
USAKanada
4:1REPORT
19. 05. 2018
KanadaŠvajčiarsko
2:3REPORT
ŠvédskoUSA
6:0REPORT
17. 05. 2018
ŠvédskoLotyšsko
3:2REPORT

Najviac bodov

Sebastian AhoFIN17 bodov
2.Kane P.USA17
3.Teräväinen T.FIN14
4.McDavid C.CAN13
5.Rakell R.SWE12

Najlepší strelec

Sebastian AhoFIN9 gólov
2.Rakell R.SWE6
3.Kaprizov K.RUS6
4.Kane P.USA6
5.Atkinson C.USA6

Najlepší brankár

Harri SäteriFIN95.4 perc
2.Nilsson A.SWE95.12 %
3.Merzlikins E.LAT94.87 %
4.Andersen F.DEN94.38 %
5.Hellberg M.SWE93.75 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švédsko731:920
2.Rusko732:1016
3.Česko727:1515
4.Švajčiarsko725:1912
5.Slovensko719:2011
6.Francúzsko713:296
7.Rakúsko713:304
8.Bielorusko78:360
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko738:1116
2.USA739:1616
3.Kanada732:1215
4.Lotyšsko716:1613
5.Dánsko713:1711
6.Nemecko716:207
7.Nórsko713:316
8.Južná Kórea74:480
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov