Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
Extraliga
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Juniorská extraliga: Dukla a Nitra vo finále, Slovan s Popradom o bronz

Trenčania využili svoj prvý mečbal, keď v Bratislave vyhrali 4:1, a postúpili do finále. Nitra v Poprade prehrávala 0:2, no v tretej tretine sa jej podarilo vyrovnať a o pár sekúnd na to streliť aj gól na 3:2. Kamzíci v závere zabojovali o predĺženie a dráma sa napokon ťahala až do nájazdov, po ktorých zavládla postupová radosť na strane Nitry.


SLOVAN (4.) – DUKLA (1.) stav série 0:3
tretí zápas 1:4 (1:2, 0:1, 0:1)
00:17 Liška (Šimonič, Okoličány) 1:0
02:50 Smolka (Birás, Novák) 1:1
07:49 Briestenský (Tužinský, Okuliar) 1:2
23:25 Jakubec (Okuliar) 1:3
48:42 Čacho (Briestenský, Tužinský) v presilovke 1:4
Vylúčenia: 9:7 na 2 min, navyše Okuliar 10 napadnutie zozadu. Presilovky: 0:1. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 20:36 (7:12, 9:11, 4:13).
Rozhodovali: Róbert Müllner, Peter Jonák – Lukáš Kacej, Drahoslav Vyšný.
Divákov: 250.
Slovan: Ján Kožiak (49. Michal Vojvoda)
Samuel Fereta, Michal Bílik – Dávid Okoličány, Adam Šimonič, Adam Liška
Filip Vidovič, Tomáš Hedera – Martin Puš, Filip Kundrát, Filip Bobál
Daniel Demo, Dávid Boldižár – Adam Stacho, Jakub Urbánek, Dominik Vitek
Peter Kuzmín, Filip Jakab – Jegor Baranov, Niki Jaško, Ján Ševčík.
Dukla: Dávid Páleš
Lukáš Ďurkech, Július Danko – Dominik Briestenský, Adam Tužinský, Oliver Pataky
Adam Dúžek, Adam Themár – Erik Smolka, Viliam Čacho ml., Dominik Novák
Daniel Birás, Martin Božík – Martin Faško-Rudáš, Matúš Havrila, Pavol Regenda
Adam Balaj, Richard Hulman – Marcel Škvarka, Richard Jakubec, Oliver Okuliar.

 

POPRAD (3.) – NITRA (2.) stav série 0:3
tretí zápas 3:4sn (2:1, 0:0, 1:2 – 0:0)
03:46 Václav (Szücs) 1:0
08:19 Mihalko (Kundrik, Danielčak) 2:0
18:43 Ondrušek (Matejovie) 2:1
44:36 Šramaty (Fominych, Ondrušek) 2:2
44:58 Gubo 2:3
57:25 Toma (Vašaš, Leško) v presilovke 3:3
rozhodujúci nájazd Fominych 3:4
Vylúčenia: 2:9. Presilovky: 1:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 55:42 (17:13, 16:13, 11:12 – 11:3).
Rozhodovali: Miroslav Valach, Martin Mihaľov – Rastislav Gajan, Róbert Gavalier.
Divákov: 350.
Poprad: Jaromír Just
Marek Krmenčík, Martin Krempaský – Rastislav Václav, Peter Bjalončík, Matej Paločko
Andrej Leško, Samuel Szücs – Boris Martančík, Lukáš Toma, Filip Vašaš
Adam Žiak, Matúš Mihalko – Jozef Danielčak, Peter Kundrik, Lukáš Olejník
Michal Pjecha, Peter Junas ml. – Christián Bednarčík, Marek Lindeman, Roan Krupa.
Nitra: Frederik Foltán
Adam Šimurda, Jakub Garay – Dávid König, Jozef Klenko, Martin Matejov,
Dávid Matejovie, Dávid Matejovič – Daniil Fominych, Richard Ondrušek, Erik Šramaty
Ondrej Šturdík, Samuel Rácz – Mário Múčka, Matej Mrázik, Erik Gubo
Ľuboš Bahna, Michal Pupák – Marco Dobrotina, Andrej Kollár ml., Lukáš König.
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


Jurik

 

Výborne chlapci, žeby dáme tento rok double??
11.3.2017 - 21:14
+1

dejvidBB

 

Aj dorast mate vo fnale?
11.3.2017 - 21:20
+2

Tomino

 

jurik: Treble acko,veterani juniori
11.3.2017 - 21:57
+5

KralGolfovehoKlubu

 

kedy su na programe finalove zapasy?
11.3.2017 - 21:38
0

Suomi BLOG

 

dobrá otázka. ja som šla podľa knižky a skočili do toho matury... asi by to malo už pokračovať s tým dvojdňovým oneskorením - čiže 20., 21., 24., 25. a 27.?
11.3.2017 - 21:43
0

rijko

 

Podme Dukla!!! Opat po rocnej pauze dokazat,kto je poslednych 20 rokov najlepsi u nas!!!!
11.3.2017 - 21:54
+6

MojNazor

 

....trosku pokory by vam neuskodilo ...... velkohube vyhlasenia mali tuto sezonu uz viacerí fanusikovia vseliakych klubov ci uz v 1. lige ,či v dorasteneckej extralige a nakoniec im ostali len oci pre plač
11.3.2017 - 22:21
0

MackoPu

 

Lenze my si to mozeme aj dovolit
11.3.2017 - 22:31
+11

miso2488

 

Podľa čoho posudzuješ,že si to môžte dovoliť.
11.3.2017 - 22:38
+3

MackoPu

 

Podla vysledkov juniorov a dorastu za posledne roky ?
11.3.2017 - 22:41
+4

miso2488

 

Takže ak má niekto dobré výsledky,čo Dukla má,tak nemusí mať rešpekt k súperom?
11.3.2017 - 22:46
+2

MackoPu

 

Omg, co to ma s respektom pred supermi, ked chce niekto dokazat, ze je najlepsi ??? Ved trochu aj citaj.
11.3.2017 - 22:50
+8

MojNazor

 

No pri tych prachoch co kazdorocne prudia vam zo zvazu,pri takej podpore zvazovych funkcionarov spatych s trencinom a pri tak systematickom vykradani mladych talentov z okolitych aj vzdialenejsich miest sa to celkom ľahko dokazuje
11.3.2017 - 22:59
+8

Big brother

 

Tieto debaty by bolo lepšie riešit osobne, ale neda mi to. Vykradani talentov? Ved Dukla uz od ziakov patri vzdy k špičke. Dalšia vec, čim starši je kategoria tym sa ti hrači presuvaju do vačšich klubov...nie len do Dukly, ale aj do Slovana, Popradu, Bystrice, Nitre atd. Je to uplne normalne. A to, ze vela chalanov uprednostnuje Trenčin nie je nahoda.

Ja tu nejdem davat ziadne silne reči, ale to, ze ludia, ktori pracuju u mladeži v Dukle to robia najlepšie niet pochyb.
11.3.2017 - 23:27
+7

MojNazor

 

Neviem ci by sme sa niekam pohli pri osobnej debate. Kazdy z nas ma na to iny pohlad. Ty trosku zatazeny tym,ze si fanusik Dukly. Ale na druhej strane mozno by si mi vysvetlil niektore veci ako v skutku su. Ako sa v skutku u vas pracuje s mladezou. Ja nie som trencan a preto si robim len obraz na zaklade toho co mi iniĺ trencania povedia. Zatial co som pocul od trencanov bolo velmi jednostranne. Zhodne vsetci tvrdili,ze original zrenciansky chlapci to maju v dukle najtazsie. Ze tí ,ktorí pridu zvonku a nie su az tak fantastickí ale platia tak tí si zahraju . Tak teraz neviem aky obraz si mam urobit o praci s mladezou vo vasej Dukle. Pravdou je ,ze tvoj nazor som pocul ,teda cital len od teba a tu opacnu verziu som pocul minimalne od 8 ludí .....
11.3.2017 - 23:40
+2

Big brother

 

Ako original trenčianski chlapci to maju najtazsie? Hatala, Hecl, Sadecky, ktori hraju pravidelne za áčko? Teraz presne nerozumiem kam smeruješ, sledujem dlhodobo mladez a to čo pišeš mi vobec nesedi. To je tak všetko čo ti k tomu mozem povedat.
11.3.2017 - 23:49
+3

MojNazor

 

Kazdopadne Dukla ma neaku historiu,a ma svoju znacku .....mna proste len irituju take malomestiacke vyhlasenia - my sme najlepši , my to robime najlepsie , my sme basta hokeja na slovensku atd. ..... vies taky funkcionar v Dolnom Kubine,alebo v Puchove,alebo v Bardejove sa nadrie ovela viac na to aby vobec udrzal stadion v prevadzke ,aby vobec mohol kazdy rok otvorit neaku hokejovu triedu ,aby nalakal dalsie deti ,aby ako tak zaplatil trenerov = toto su veci pre vas nepoznane a preto ked sa neaky trencan,alebo aj slovanista potom bije do hrude a vykrykuje my sme najlepsi my to robime najlepsie a pritom len tazia zo zaujmu zvazu tak to vyvolava antisympatie vo zvysku Slovenska .....
12.3.2017 - 0:01
+4

Big brother

 

Ale ja za to nemozem, ze tu niekto ma take silácke reči, ja sa s tym tiez nestotužnujem. Ako to ti dotyčni myslia, či provokativne alebo nejak inak, to neviem, ale je to trochu detinske.
12.3.2017 - 0:10
+1

MojNazor

 

....dakujem za pochopenie
12.3.2017 - 0:17
0

mannheim

 

Problém je v tom, že my sme naozaj dlhodobo najlepší a sme bašta hokeja, bohužiaľ momentálne len toho mládežníckeho.
12.3.2017 - 11:12
+6

iqac

 

pretože najlepší idú za nami
11.3.2017 - 23:29
+5

miso2488

 

Sorry,moja chyba nemal mať tam byť rešpekt ale pokora.
11.3.2017 - 22:59
+2

MojNazor

 

1.HC ‘05 iClinic B.Bystrica
2.HK Nitra, s.r.o.
3.HC Košice s.r.o.
4.MsHK Žilina
5.HKM a.s. Zvolen
6.HK Poprad, s.r.o.
7.MHC Martin
8.HC Nové Zámky
9.HK DUKLA Trenčín, a.s.
10.MHk 32 Lip. Mikuláš, a.s.



11.3.2017 - 22:47
+2

MackoPu

 

Tvoj nazor
11.3.2017 - 23:31
+1

Big brother

 

To je tabulka seniorov. Aj to treba chalanov ocenit, ze po tom čo sme stracali vela bodov na Zamky + zranenia hračov (Cebák, Olvecky, Bulik, Bezuch, Hlinka) to dokazali dotiahnut do takej situacie, ze pred poslednym kolom sa ešte mozme barazi vyhnut. A to uz samozrejme nehra rolu hokejova krása, ale tá nezlomná vola a to srdce. Vzhladom k početnym zraneniam a bodovej strate by som to kludne prirovnal k štvrtfinalovym obratom, ktore Dukla v minulosti predviedla (ak by sa to zajtra podarilo).
11.3.2017 - 23:35
+6

rijko

 

A teraz mi ty odbornik napis,kto je na Slovensku v mladezi lepsi?
12.3.2017 - 11:06
+2

MojNazor

 

Nechce sa mi uz zase vsetko opakovat co som tu uz pisal ..... len to zhrniem : minula slava a este stale znacka laka ku vam deti z celeho okolia blizkeho aj vzdialeneho ,vyberate si ceresnicky z talentovanych chlapcov stredneho a zapadneho slovenska . Pri podpore zvazu a činovnikov -rodakov z Trencina uz nie je velky problem robit mladez na urovni. Prave naopak - to by bola uz poriadna hamba nevyuzit vsetky tieto vyhody,ktore sa zbiehaju okolo vasej Dukly
12.3.2017 - 11:30
0

Big brother

 

Podla mna nesleduješ slovenske mladeznicke timy, inak by si toto nenapisal.
12.3.2017 - 12:01
+5

topska

 

ty mas take mylne informacie ze to az boli, a to som z Popradu a Trencin je nas velky rival. Ty si ich nemylis so Slovanom?
12.3.2017 - 17:48
+3

MackoPu

 

Ktoraze si ty reinkarnacia koho ?
13.3.2017 - 21:33
0

Jakub_Thrashers

 

Na kadetské zlato už zrejme ale nesiahnete, takže mládežnícku trojkorunu z tých dvoch sezón asi už nezopakujete.
12.3.2017 - 10:55
0

Rumcajz

 

Za tych 20 rokov ste mohli z toho vytazit viac ak to ze idete posledny zapas bojovat s novacikom aby ste nehrali baraz.
11.3.2017 - 22:09
+12

Big brother

 

Netrapoš, toto bolo uplne od veci
11.3.2017 - 23:18
+3

skankhunt42

 

praveže totalne k veci
12.3.2017 - 0:53
+5

Big brother

 

Za tych 20 rokov sme toho vytazili to, ze sme mali najviac odchovancov, ktori to dotiahli az do NHL, mali sme najpočetnejšie zastupenie na svetovych šampionatoch, najviac krat sa objavil SC suverenne v Trenčine. Ačko za tych poslednych 20 rokov ziskalo (ano, len) 2 tituly. Ale napisat, ze to čo sme z toho vytazili je 8-9.miesto v tejto sezone je megahlupost tato sezona je pre nás zlá (umiestnenim druha najhoršia v historii), tak tu niektori zakomplexovanci netrapoškajte
12.3.2017 - 7:36
+8

MojNazor

 

No mali ste tu silnu generaciu Hossa,Kopecky,Chara a spol. Ale to uz bolo davno snad aj pred tymi 20 rokmi. A zda sa mi ,ze aj kazdy z nich bol povodom zo vsadial mozna ,len nie z Trencina .A ako pamatam tak chara prave preto odisiel lebo v Dukle ho mali za drevaka . Neviem ,nie som az taky fanatik ,ze by som sledoval rodiska chlapcov odijdenych do zamoria ,ale zda sa mi ze od vtedy sa v zamori z vasich odchovanych presadil uz len Dano a to aj tak bolo viac pracou a managmentom jeho otca ako pracou Dukly .....
12.3.2017 - 8:31
+3

Big brother

 

Chara hral do juniorskeho veku v Trencine, potom ho Bokroš v juniorke nechcel, tak kde potom hokejovo vyrastal? Na rybniku za Trenčinom? Hossovci, Gaborik, Daňo original...Kopecky od piatej triedy v TN..a k tomu Daňovi, toto snad nemysliš vazne krasnu korunu si tomu nasadil a to som si myslel, ze si v poriadku

Fakt ma nebavia taketo debaty, všetci sa tu hrate so slovičkami a pritom velmi dobre viete kolka bije.

A to je tu netvrdim, ze sme tovaren pre NHL, ale ze dodavame dlhodobo reprezentacii najviac hračov zo všetkych klubov...či uz budeme počitat hračov, ktori hrali v kluboch od pripravky alebo celkovo. Na prvom mieste bude Dukla Trenčín. To je proste neodvratitelny fakt a akykolvek neprajnik sa moze aj posrat, nezmeni to.

...nechcel som aby sme zašli az sem, ale prinutil si ma...
12.3.2017 - 9:10
+8

MojNazor

 

Prinutil som ta ? Čim ? Ze ti davam pohlad na vec aj z druhej strany ? .... a co take som povedal k Daňovi ,ze ta to tak rozhodilo ??? Ja neupieram Danovi jeho sikovnost a kvality ,len som napisal,ze vyznamnou mierou to zmanazoval jeho otec . Nemas sa preco durdit ....kluuud ved je nedela ..... ja len proste ,ze ta dokla z pred 20-25 rokov uz nie je teraz to co bola vtedy aj ked zazemie ma a podporu zo zvazu a inych projektov ma obrovsku. Proste dnes uz nie je na mieste vykrykovat,ze dukla je naj,ze dukla to robi najlepsie . Dukla uz zije len z predoslej slavy , bohuzial .
12.3.2017 - 9:43
+4

Big brother

 

Vobec sa nedurdim, smejem sa na tebe papier nepusti, mladez mame stale najlepšiu, to je neodvratitelny fakt, mozes sa aj pototo, nezmeniš to. Ale išlo to dole priamo umerne aj s celym Slovenskym hokejom.

A k Daňovi... jeho tatko za neho hral hokej? Boze, ved sam sa zamotavaš

Pokial chceš pokračovat mozme osobne, nebavia ma uz diskusie takehoto typu.
12.3.2017 - 10:57
+5

MojNazor

 

....ani mna nebavi diskutovat ked citas jedno ,ale pochopis uplne ine .....skus to este raz precitat a zistis,ze som napisal,ze Danovi jeho kvality a schopnosti neupieram . Pisal som to v tom zmysle ze Dano nie je produkt ani tak managmentu Dukly,ale celkou mierou nasmeroval veci Danov otec. Nechci mi tvrdit,ze stary Dano ked videl,ze ma talentovaneho syna - vsetko nechal na klub a on len z dialky sledoval ako to tam vasi manageri ukociruju. 100% mu doprial doplnkove treningy,100% nakontaktoval spravnych ludi atd. Stale opakujem ze Marko vie hrat hokej- toto nespochybnujem ,len za tych 20 rokov jeden vyprodukovany NHL hrac a aj to nie zaslohou klubu - toto zas ty nezmenis
12.3.2017 - 11:39
+1

Big brother

 

On hokejov vyrastal v Dukle a nie doma na dvore. A trenovali ho treneri v Dukle a nie jeho otec. Ten mu mohol tak davat rady maximalne. A nevychovaju sa hrači len pre NHL, ale aj pre repre.
12.3.2017 - 11:46
+4

Jakub_Thrashers

 

V tomto by som trochu nesúhlasil. Len tréningmi v slovenskom klube by sa Daňo takto ďaleko nedostal. Musela tam byť aj značná miera individuálneho, spontánneho tréningu. Ale to je v prípade každého "high-end" talentu zo Slovenska.
12.3.2017 - 11:48
+2

MojNazor

 

....mas na mysli mladeznicku repre ? .....tak ano tam to zas dlhodobo v 18tke a aj v 20tke kociroval Trenčan Bokroš ..... dost chlapcov vam vytiahol do projektov a ? Co potom po projektoch bolo s nimi ??? Uz som pisal pei takom personalnom zazemi na zvaze ake ma Trencin nie je tazke vytvarat mladez .... treba pokracovat dalej ? Co taky Čacho ? Ved ten uz od U15 cez U16 az do U17 preferuje len svojich trencianskych hracov - nemal by zabudat ze tato pozicia repre trenera je celoslovenska a nie trenciansky camp ..... ake zase aby sa do mna niekto neobul,ze keivdim trencianskym chlapcom , to nie , oni vedia hrat hokej. Pointa toho co chcem povedat je ,ze ak sa zijdu rovnako takentovaní chlapci ale jeden z napriklad PP a druhy z Trencina , tak ci uz bokros alebo Čacho vytiahnu hore samozrejme trencana = a toto je podstata tej vasej vysokej produkcie repre
12.3.2017 - 12:22
+3

Big brother

 

Myslim seniorske repre a Bokroš je ten posledny čo by preferoval trenčanov. A to, ze trenčanov je dost v mladeznickych reprezentaciach je logickym vyusfenim toho, ze Dukla v mladeznickych kategoriach je dlhodobo najlepšia. Kto tam ma mat najviac hračov? Kluby, ktore nevedia postupit v mladetnickych kategoriach do play off? ved chod na to logicky preboha jasne, ze tam budu mat najviac hracov kluby, ktore su na špici!
12.3.2017 - 15:07
+2

MojNazor

 

Ma to logiku co pises ,ale len v rozumnej miere. A som zvedavy ci v novej U17 a U18 kolko bude hracov z Trnavy,alebo z Popradu .....
12.3.2017 - 15:47
+1

ekaver

 

choď už do prde....
12.3.2017 - 19:23
+2

MojNazor

 

...kvalitny,inteligentny prispevok
12.3.2017 - 19:36
+1

Rumcajz

 

Najvacsi trenciansky mudrc sa tu ozval. Noze nam neznalym do hokeja, povedz co malo z toho acko vasej dukly?
12.3.2017 - 1:13
+1

Big brother

 

To, ze áčko z toho nevytazilo uspechy, tak nie je vinou mladych, ale je to o praci GM. Ti musia zlozit vhodny tim. To nejde, tak, ze vyhravame mladeznicke tituly a chlapci pridu do ačka v tituloch sa pokračuje. Ačko uz je o niečom inom, tam sa angazuju skuseni hrači a do zostavy sa dostane len pár mladych. A ti skusenejši hraďi tvoria tu kostru timu. Je ti tu nebudem vypisovat pričiny v jednitlivych sezonach, to by bolo na dlho. K tejto ti mozem napisat tolko, ze sa sa spravili chyby s neustalym obmienanim kadra uz od leta, stale sa menil trener (4 krat), tak je jasne, ze tuto sezonu dohravame silou vole. Ale to je na dlhu debatu. Jednoducho, ludia v mladezi moze pracovat ako chcu to dobre, ale ked ti hrači vyrastu a manazeri to nevedia dobre vyskladat, tak ten uspech sa v áčku Dukly nedostavi. Ale ved toto teba zrejme trapit nebude...
12.3.2017 - 7:47
+1

rijko

 

Ty mi vies vysvetlit,naco sa tu tak do krvi hadas s clovekom co nevie o mladezi Dukly totalne nic?..."ze pocul nazor ludi"..."ze original trencania"...

Mladeznicky hokej Dukly patri 20 rokov k tomu naj na Slovensku! A ja vravim,ze je najlepsi.
To je MojNazor
a pozor!!! To si nevymyslam,to su fakty a cisla!
12.3.2017 - 11:04
+2

Jakub_Thrashers

 

Dukla je momentálne najlepšia na Slovensku v práci s mládežou, lenže byť najlepší na Slovensku neznamená prakticky nič. A to je vec, nad ktorou by sme sa všetci mali zamyslieť. Ukájanie sa skutočnosťou (hoc aj pravdivou), že sme najlepší na Slovensku, môže mať skôr negatívny efekt.
12.3.2017 - 11:10
+2

Big brother

 

Ved to aj ma opačny efekt. Chlapci vyrastaju v tom, ze su najlepši a ked prejdu do ačka alebo do zahraničnej juniorky, tak zistia, ze to nestači. V tomto s tebou uplne suhlasim. Aj to je problem našho hokeja, ze v mladeznickych ligach chyba viac tazkych zapasov. Jedine vtedy sa hrači mozu posuvat.
12.3.2017 - 11:52
+4

Divak2

 

Suhlas
12.3.2017 - 11:54
0

R3v3r3nd

 

Podla akych pravidiel je Dukla najlepsia ? Lebo ak v U18 maju Hecla ktory je strelec a Cacha ktory mu nahraval ako dvorny nahravac a potom pridu do Svedska a zrazu tma ? Hecl hral 4. patku , Cacho sa trapil v Sodertalje. Takze ti dalsi v Dukle co neboli tak dobri su co ?

Teraz prisli Dukle posily z projektu ako Havrila a mne z neznamych pricin taky Smolka co bol najlepsi strelec timu v Zakl. casti je teraz v 3. patke lebo si tam nasadili 96ky Novaka a Briestenskeho...

To je uzasny "doping" . V repre A-cka len Koys, Holenda a Hatala mozno este mozeme ratat Gasparovica.

V repre maju vacsiu vahu Cajkovsky, Gernat, Daloga, zachvilku Roman, mozno Bacik ci Rosandic.

O utoku ani nehovoriac.
12.3.2017 - 16:50
+1

Adriano23

 

WTF? Cital si vobec ten jakubov prispevok? Ved pisal, ze v globalnom meritku to nema ziadny vyznam.

Ine timy nedoplnuju svoje kadre starsimi hracmi?

Kedy hral Koys v repre Acka? Hatala s Holendom hrali tak max za olympijsky vyber.
O akej chvilke tu hovoris ty mudrlant? Nebol si to nahodou ty ktory pred par rokmi tu vyspevoval Tuzinskeho ci ako sa vola aky je to extra talent a za par rokov uvidime? Tychto prikladov z tvojej "dielne" najdeme samozrejme viac.

12.3.2017 - 17:14
+2

R3v3r3nd

 

A ty si pochopil myslienku mojho prispevku ?

Prave preto som narazal na trenconov v repre... kedze je juniorka, dorast v TRE najlepsi ako je mozne, ze je dost pravdepodobne , ze v repre A-cka budu maximalne 2ja co sa Europy tyka ? Plus mozno este 2ja v sirsom kadri ( teraz to ma honosny nazov - OH tim )

Cize su najlepsi ale akurat tak ked si do juniorky daju 96ky a zoberu z Brezna, Presova hracov do 3. - 4. utoku. A tak 2000ky ako Kovacik.

Fajn, o to az tak nejde. Ostatne muzstva na to uz vobec nemaju.

Ale ked hraci pridu do A-cka, medzi muzov tak su o nicom. Akurat v nasej Extralige sa vedia uchytit.

Skoda pre Slovan, ze taky Ruzicka, Krivosik, Fehervary ci Lacka isli prec. Dukla by nemala sancu.
A to su urcite lepsi hraci pre repre ako Hecl, Cacho ci Novak s Briestenskym.
13.3.2017 - 9:01
0

topska

 

Si si isty ze Fehervary a spol odisli prave zo Slovana? Ak aj ano tak dakedy v uplne prvych rokoch ich kariery a za to moze len a len sam Slovan kedze im zatrhli trenovanie popri klube aj niekde inde v kempe resp v sukromnej skole ktora ani ligu nehrala a uz vobec im konkurovat nemohla kedze trenovali v avione ci kde...Preto sa nanho vysrali neskor a isli do "provincneho" Ruzinova a aj to vdaka FFilcovi ci Tothovi. Len tak na doplnenie
13.3.2017 - 9:25
0

Fanusik2002

 

Klobúk dole.
13.3.2017 - 15:41
0

MojNazor

 

Toto by si mali precitat rijko a podobní jemu , tí co sa tu biju do pŕs,ze Dukla najlepsie pracuje s mladezou . Ze trencin ma najlepsiu mladez .... bejvavalo chlapci
13.3.2017 - 15:53
0

rijko

 

Ziadny klub na Slovensku nema posledne dekady lepsie a uspesnejsie mladeznicke teamy ako klub DUKLA!!!
18.3.2017 - 17:33
0

topska

 

sviste presne myslim ked pisem o tej sukromnej skole
13.3.2017 - 17:41
0

R3v3r3nd

 

Co ja mam s Tuzinskym ?
13.3.2017 - 9:15
+2

Adriano23

 

No to by si mal ty vediet. Ak si nato nepamatas a na dalsich (co si ich ospevoval), tak potrebujes odbornu pomoc, alebo klames.

S tebou darmo, kam vietor tam plast. Ked sa pred dvomi rokmi Heclovi darilo a bol dost realny adeptn na draft tak si ho ospevoval. Minula sezona mu absolutne nevysla a teraz z neho robis trageda. Pritom na MSJ hral fakt dobre a vobec mi neprislo zeby taky Abols, Riat, From, Dzierkals a daj si tam hocijaku inu 97 z danska, svajciarska ci lotyska ktora bola o neho o par tried lepsia ako sa to snazis naznacit. Tvoje prispevky si velmi dobre pamatam. Hlavne po vydarenej minulej sezone si tu bol nadrzany zo Studenica, Ruzicku, Krivosika a spol a teraz tu pises o nich ako o slabych prospektoch. Uvedom sa konecne. Noze skus mi napist lepsich danov, svajciarov, lotysov, nemcov ... co idu tento rok na draft. Ja poznam len jedno meno a to je Hischier a mozno Ronbjerg. Inac nikoho lepsieho nevidim...
13.3.2017 - 17:24
+2

MojNazor

 

....ratas do repre aj Gasparoviča ???? Sak ten v poslednych 26 zapasoch dal len jeden gol. Cca v decembri skoroval a od vtedy nic , velka nula .....
12.3.2017 - 17:43
0

KralGolfovehoKlubu

 

ty doping a tebe nezname priciny, ty si riadne mimo keby si aspon nezavadzal lebo fakty sa daju overit ked uz tvoje pocity nie....smolka hra druhy utok a v dukle je momentalne jedno kto je ako napisany lebo vsetky styri utoky slapu ako jeden, nikto tam nevycnieva ani nezostava...su tam aj vynimkari (tak ako ich ma kazdy), aj regularni vekom, a su tam aj vekovo dorastenci (tolko kolko nema ziadne muzstvo)...to je dost vynimocne v tejto kategorii vyskladat takto vyrovnane styri patky...ano prispeli tomu aj regenda s havrilom pre ktorych by inak sezona skoncila a vyse mesiac do sampionatu U18 by nehrali poriadny hokej takze vyuzili moznost zahrat si ...taky slovan mal tychto hracov viac...a dukla je najlepsia podla pravidiel matematiky: ma najviac titulov a medaili....a to ze sa hecl ci cacho nepresadili podla tvojich predstav je smutne, ale ja si myslim ze im to pomohlo...hecl aj cacho vacsinu svojich rovesnikov co hraju na slovensku predbehli mozes mi verit videl som ich hrat na rozdiel od teba
13.3.2017 - 16:18
+1

Divak2

 

nestranne: Trencin podla mna naozaj dobre robi s mladezou. Nejde o jednotlivcov ale ze dokazu takmer v kazdej kategorii vyskladat takmer vyrovnane 4 patky a ak lepsi idu vyssie vzdy maju v talone dalsich 5 ktori doplnia tim. A to je o kvalitnom treningovom procese v kazdej vekovej kategorii. Aj teraz juniorka bez Hecla a Sadeckeho ci Trsku a Hatala a dalsich 97ciek v pohode porazi ostatnych. A to je ich sila. Takze mladez naozaj dobre. To co sa udeje vyssie to je uz mimo sfery vplyvu mladeznickych trenerov. Napriek tomu Hecla ci Sadeckeho ci Hatalu zakomponovali do A timu velmi rozumne. Slovan sa bori s uplne inymi problemami a suvisi to poda mna s absurdnym vplyvom funkcionarov a rodicov ktorym mozno trci slama z topanok ale maju "miliony" vo vacku. A pritom by mali cerpat zo sirokej zakladne v BA. Kosice - tam je to podla mna obdoba Slovanu avsak so skutocne zlymi vysledkami v poslednych rokoch. Musia sa vazne zamysliet ako dalej. Nitra vo finale sice je, ale boli v pohode takmer na lopate Ziliny, ktora hrala v podstate s jednou normalnou patkou ktora bola uplne inde ako vsetci ostatni na lade. Poprad neviem, tych som nevidel ani raz. Ostatnych netusim ake pomery tam su. Takze zaverom, myslim si ze TN vyhra aj ked v sporte je samozrejme mozne vsetko. V Nitre piskajuci Koncovci vo stvrtfinale bol velmi pochybny krok szlh...celkovo kvalitna praca s mladezou a to hlavne v juniorskom veku je klucovy problem sk hokeja.
12.3.2017 - 11:04
+8

R3v3r3nd

 

Napriek tomu su hraci Trencina pre repre nepostacujuci.

Maju tituly a co z toho?

Za tu Zilinu tiez hrali 96ky aj za BB napr. Surovy... potom jasne, ze ine timy su tam kde su. Nepaci sa mi tento system.
13.3.2017 - 9:14
0

Fanusik2002

 

nestranne:: Super príspevok,musím súhlasiť.
Realita na pravom mieste.
Poprad som videl viackrát,útok majú výborný.
13.3.2017 - 14:58
0

Hockey69

 

"Najlepsia" praca s mladezou sa uz zacina Trencinu vyplacat. V prvom semifinale Extraligy dorastu zdolali Poprad na ich lade 3:4. "Odchovanec" Havrila 3+1. Lutujem Poprad, ktory to hral s vlastnymi odchovancami. Dobre ho v tom Trencine "vychovali"! K tomuto sa neznizil v doraste ani Slovan. No nech si v Trencine pripisu dalsiu ciarku za titul, ked tam tak kvalitne pracuju s mladezou!!!
15.3.2017 - 8:42
0

miso2488

 

No musím povedať,že nebyť dvojice Havrilla,Faško-Dudáš tak vyhráme. Čakal som od Trenčína viac,keď im prišlo toľko juniorov no som zvedavý na dnešný zápas.
15.3.2017 - 10:19
+1

topska

 

Ja som z popradu ale nevidim na tom nic zle! Pre boha ludia, takto funguju vsetky najlepsie kluby na svete. Pozrite si Trinec, polovica hracov (mozno aj viac) v juniorke z inych miest. Vo Finsku ani nevravim, Svedsku. Ved nebudte zaslepeni...Vsetci chcete aby sme sa vyrovnali svetu a budeme tu drzat hracov vo svojich kluboch? Ked sa niekde pracuje najlepsie s mladezou tak nech tam aj idu najlepsi. Ani my v Poprade nemame hracov cisto od nas! Pripad Havrila, ked je dobry tak ho predsa nenechame hrat druhu ligu juniorky v Presove nie? Samozrejme ze sa chce niekde posunut. V Presove maju dorast a potom prva liga juniorka, acko...Ma tam zakapat? Viete skadial je Fasko-Rudas??? Brezno! Tam ma ostat??? Co pripad Cehlarik? Nadavame nie? Ved mal ostat v Ziline!!! Urcite tam nanho v Lulei pluli ze vrat sa domov! Spamatajte sa uz. To je ako v skolstve. Vystuduje clovek bakalara na slabsej skole s horsimi labakmi a presunie sa niekde na spickovu skolu na magistra, doktoranturu...Samozrejmost lebo tam ma lepsie podmienky na svoj rozvoj, v buducnosti lepsie uplatnenie. Chcete mi povedat ze ti hraci vyhrali zapas sami Trencinu? Ved Fasko je tam dva roky, asi nejaky pokrok spravil...Maju x krat lepsie treningy, pyluje ich tam aj Supler, najmodernejsie pristroje, cvicenia...Ostatni hraci ked pridu do repre z inych muzstiev tak ani nevedia normalny strecing urobit, nechapu co su to za cviky, trencania, porpadcania atd to beru ako samozrejmost. Preto tie muzstva ako Trencin beriem za top mladeznicke kluby lebo to tam robia moderne a investuju do toho
15.3.2017 - 12:21
+6

Hockey69

 

Si ma nepochopil, ja nemam nic proti odchodu do lepsich klubov, to je uplne normalne, pokial tam ti hraci funguju pocas celej sezony.
Ale toto je extrem v podani TN, dat ich hrat do dorastu, len aby som ziskal titul. Proti domacim trencanom nemam nic (Jakubec, Duzek, Okuliar a spol.).
15.3.2017 - 12:29
+2

topska

 

Aky nonsens? Fehervary hrava vo svedsku za Acko a v play off hra aj v doraste. Svedsky mladeznicky hokej je teda postaveny na nonsense? Myslis si ze Poprad kebyze ma viac hracov v juniorke tak teraz maju volno a nehraju za nas v doraste? Ved aj Lukas Turan za nas v doraste skoro nic neodohral a teraz je tam...reprezentant...To iste Brincko, to uz nevravim o Adamovi Ziakovi, ktory hra len poslede tri zapasy a proti ziline nam vystrielal v dvoch zapasoch s piatimi bodmi postup...Vsade vo svete to tak funguje, mame my to robit inak? Ci ako to ty vidis? V NHL skonci sezona, hrac ide do AHL na play off, alebo z AHL nastupia v rozhodujucich mometoch do juniorskej OHL hraci a maju tam 3 body na zapas. Myslis ze sa nad tym niekto pozastavi? Pripad Trinec minule roky. Hrehorcak, Lacka atd atd si skocili na jeden dva zapasy do nizsej kategorie a dali tam 7 bodov v zapase a sup naspat. Nikto nad tym ani len nepokrutil hlavou a to nie su odchovanci, dokonca legionari. Je to proti pravidlam? Ved maju rovnako rokov! Fasko-Rudas je o rok mladsi ako jeho superi. To je ako keby si zakazal na MS do 20 rokov hrat Rewayovi niekedy lebo uz hral za muzov a juniorke ani nepricuchol...
15.3.2017 - 12:42
+3

Hockey69

 

Este raz, Fehervary je v Malmo celu sezonu, je uplne normalne, ze ho tam posuvaju medzi kategoriami.
Havrila a Regenda napr. isli do TN s cielom pripravit sa na MS 18, myslim nie hrat dorast. Su to uplne cudzi hraci, ktori nemali s TN nic spolocne. A teraz im rozhoduju zapasy dorastu.
To mohol spravit aj Slovan, dat 6 hracov z Projektu 18 do dorastu a ist na titul. Ale to nespravili ani raz.
Naco sa potom hrala zakladna cast Extraligy dorastu? Stacilo pockat na koniec Projektu, zobrat odtial hracov a ist na titul. To je podla Teba normalne?
15.3.2017 - 13:44
+2

topska

 

ale ved to funguje aj v inych muzstvach. A kde mal ist? nehrat? v Trencine sa nezmesti do zostavy juniorky, resp. ako pises, potrebuje sa rozohrat a mat vysoky ice time. Toto nepomoze slovenskemu hokeju? Ci kde mal ist? Do toho Presova a len tam trenovat? Ako by si jeho pripad riesil aj s pohladom na repre? Ved to su vsetko dohody aj medzi trenermi repre a klubov. Ti hraci po dohodach isli tam kde budu vela hrat a dobre trenovat. Tu mas odpoved ci to je normalne. Toto sa deje kazdy rok a takmer vsade. Pozri si zostavy PP alebo Skalice minuly rok na konci play off, presne ten isty pripad.
15.3.2017 - 14:10
+1

Hockey69

 

Ok, v poriadku. Uz nema zmysel to dalej rozoberat.
15.3.2017 - 14:22
0

MojNazor

 

Myslim,ze to co tu opisujes ma svoje logicke opodstatnenie. Toto je ok. Ale tato debata nevznikla koli hostovaniu Havrilu,ale koli tomu,ze po takychto pripadoch sa trenčania tu ohanaju titulmi,najlepsou pracou s mladezou a ze oni su to naj co hokejove Slovensko ma. A prave toto su uz davnejsie nie prave opodstatnene vyhlasenia.
15.3.2017 - 14:24
+1

MackoPu

 

Vyborne, si to uz uplne vysperkoval.
15.3.2017 - 22:02
+3

MackoPu

 

Prosim ta, nedavaj tu Slovan ako moralny vzor, ktory by nieco podobne, keby mal tu moznost, nespravil. Nejaki dvaja hraci titul nerobia.
15.3.2017 - 22:03
+1

Jakub_Thrashers

 

Pri všetkej úcte k práci a podmienkm v Trenčíne, ale "najmodernejšie prístroje" a "investície do toto [mládeže]" si predstavujem trochu inak. Zhruba tak, ako je to v Česku.
15.3.2017 - 19:07
+1

miso2488

 

Bohužiaľ,toto sa bude diať stále keď tu budeme mať tie nezmyselné projekty. Na čo sa vlastne hrá ta základná časť keď o sile mužstva to nevypovedá prakticky stačí skončiť na 8.miesta stiahnuť pár projektantov a titul je vyhratý. Preto by sa mali tie nezmyselné projekty skončiť.
15.3.2017 - 14:35
+2

MojNazor

 

Nemustia sa z tohto dovodu rovno rusit projekty. Staci len usmernenie,ze projektant z U18 do extraligy juniorov a aj vysie a projektant U20 do extraligy seniorov ......
15.3.2017 - 16:06
0

topska

 

Ale ja stale nechapem preco by mali hrat medzi starsimi, ved nech hraju tam kde patria. Kazdy klub si ich moze upisat, Od Puchova az po Trencin. Ked budu ostatne muzstva na takej urovni ako tie kde idu projektanti tak ich budu mat, to je pre nich motivacia. Toto co vy tu pisete toto je nonsens. Ved oni tam patria...Maju pred MS sediet alebo hrat 5 minut v juniorke? Takto sa asi nepripravia na MS nie? Nie je nahodou aj toto cielom dorasteneckych ci juniorskych sutazi? A pru tej U20 tak toto uz je uplne mimo. Ved by polovica nehrala vobec...Co by len trenovali? Dalsia vec, juniorka vypadne, chlapec ma potom po sezone?
15.3.2017 - 16:47
+1

Hockey69

 

Presne toto som tym chcel naznacit. Ohananie sa kvalitnou pracou s mladezou....
15.3.2017 - 16:15
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

daj dokazy ze to takto funguje...Si z Trencina?
15.3.2017 - 16:48
0

rijko

 

Ty si clovece uz naozaj pripad pre psychiatra! Po prve dufam,ze ta mod za tieto konspiracne teorie vymaze,lebo jasne porusuje pravidla diskusie.a po druhe,ukaz jeden dokaz,naznac,povedz jedno meno,trenera...bajkar!
15.3.2017 - 17:09
+3

MackoPu

 

Si predstav, ze by sa take dialo nebodaj vo futbale, ze by si taky Real, ci Barcelona si vytipovali hraca a potom sa chvalili titulmi. No hnus.
15.3.2017 - 22:16
+1

KralGolfovehoKlubu

 

dnes mozte byt pokojni: dnes uz havrila ani regenda nehraju a po prvej tretine dukla vyhrava 0:2...ako tak pozeram na zostavu tak "cudzi" su tam luhovy, ilencik z puchova, martiska z partizanskeho, rykov (rusko), fasko-rudas z brezna, trebichavsky z piestan...okrem rusa a martisku v dukle hraju vsetci uz dve sezony a viac, okrem toho puchov, partizanske a piestany su prirodzene spadove oblasti pre trencin, treba sa skor pozriet na trnavu napr....inak j byt trener tak havrilu a regendu by som nesetril a postavil aj dnes...juniori maju vyse tyzdna volno tak nech su chlapci v tempe, zapas je vzdy lepsi ako trening...inak v prvom kole proti nitre hrali tusim tiez len jeden zapas v cele serii.....dukla spravila lepsi ulovok ako slovan ked dokazala ziskat tychto dvoch hracov (slovan ich mal z projektu viac ale neboli az tak rozdielovi)...
15.3.2017 - 18:50
+2

Hockey69

 

Liska-Urbanek-Stacho,
Boldizar-Demo,
Zdaju sa Ti menej rozdielovi ako Havrila s Regendom?
15.3.2017 - 19:31
+1

KralGolfovehoKlubu

 

lisku neratam kedze do projektu isiel zo slovana a ten zvysok ktorych slovan ziskal na playoff sa moc nepresadil ani bodovo (myslim ze len urbanek jeden gol v presilovke) ani nejak vykonom v serii s duklou...havrilu s regendom bolo citit viac...takze mne sa nic nezda, ja hodnotim co som videl na vlastne oci v dvoch zapasoch v tn a v tretom zapase to asi tiez nebolo inak ked dukla vyhrala
15.3.2017 - 21:00
0

MackoPu

 

Ja po tom patrat nejdem, ale ak mal Slovan tiez odtial hracov a viac, tak chlapci hore zase hejtovali zbytocne. Ale ved nakoniec, to bolo cielom.
15.3.2017 - 22:15
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba
V priebehu dražby telefonicky overujeme užívateľov, ktorí sa dražby zúčastňujú prvýkrát.
Majte prosím po ruke telefón Náš kontaktný e-mail drazba@hokej-shop.skChcete dražiť na smartfóne? Skúste link:
hokej-shop.sk/m
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Európska Univerzitná Hokejová Liga
Tím Z Skóre B
1. B. Bystrica 56 191:120 119
2. Nitra 56 196:154 112
3. Košice 56 186:121 107
4. Žilina 56 175:158 90
5. Zvolen 56 163:174 84
6. Martin 56 141:166 75
7. Poprad 56 153:167 75
8. N. Zámky 56 146:154 74
9. Trenčín 56 140:164 72
10. L. Mikuláš 56 138:189 56
11. SR 20 20 20:82 6
TímZSkóreB
1.L. Mikuláš1241:2627
2.Trenčín1235:2722
3.Detva1232:2918
4.Skalica1222:485
TímZVVpPpPSkóreB
1. Prešov000000:00
2. Detva000000:00
3. Michalovce000000:00
4. Skalica00000 0:00
5. Topoľčany000000:00
6. Sp.Nová Ves000000:00
7. Trnava000000:00
8. Pov.Bystrica000000:00
9. Dubnica000000:00
10. Humenné000000:00
11. Bratislava000000:00
12. Orange 20000000:00
Aktualizované: 23.4.2017 05:45
nadstavba A
tímzvvppppskóreb
1.Dukla201410581:5344
2.Slovensko 18201030759:5036
3.Nitra20903863:6230
4.Poprad20803960:7327
5.Slovan206201256:6522
6.Banská Bystrica205221171:8721
--------
nadstavba B
tímzvvppppskóreb
1.Zvolen2415324105:6053
2.Žilina2416017104:7649
3.Skalica221322591:6945
4.Košice2410301188:8736
5.Liptovský Mikuláš248031375:9727
6.Spišská Nová Ves246221476:10724
7.Topoľčany224001857:10012
Aktualizované: 23.4.2017 05:44
tímzvvppppskóreb
1.Trnava4431427218-115103
2.Poprad4431319174-96100
3.Dukla4429438199-10398
4.Zvolen44282212180-13090
5.Martin44244016143-12480
6.Nitra44212615133-10473
7.Žilina44193517132-12968
8.Slovan44158219147-15963
9.Košice44171818122-12161
10.Michalovce44180224158-17756
11.Spišská Nová Ves44142325125-16149
12.Liptovský Mikuláš44106721113-14649
13.Skalica44122624117-16846
14.Banská Bystrica44114425115-16845
15.Prešov4497424107-17545
16.Ružinov4474132101-20830
Aktualizované: 23.4.2017 05:45
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Dinamo Moskva60291016164-111112
4Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
5HC Dinamo Minsk60271019171-150105
6Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
7HC Viťaz6026722162-15897
8Jokerit Helsinky6023619149-16593
9HK Soči6024727139-14588
10HC Slovan Bratislava6022726144-16685
11Severstal Čerepovec6018527133-16374
12Medveščak Záhřeb6019433138-18669
13Spartak Moskva6018333125-16866
14Dinamo Riga60111034116-15858
Aktualizované: 23.4.2017 19:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
2Avangard Omsk6030819156-127109
3Ak Bars Kazaň6029918155-127109
4Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
5Barys Astana6025626151-16790
6Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
7Admiral Vladivostok6024325147-15386
8HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
9Red Star Kunlun6024429139-14483
10Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
11Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
12Amur Chabarovsk6020529110-13076
13Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
14Lada Togliatti6016532146-18065
15Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 23.4.2017 19:41
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
4Dinamo Moskva60291016164-111112
5Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
6Avangard Omsk6030819156-127109
7Ak Bars Kazaň6029918155-127109
8HC Dinamo Minsk60271019171-150105
9Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
10Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
11HC Viťaz6026722162-15897
12Jokerit Helsinky6023619149-16593
13Barys Astana6025626151-16790
14Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
15HK Soči6024727139-14588
16Admiral Vladivostok6024325147-15386
17HC Slovan Bratislava6022726144-16685
18HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
19Red Star Kunlun6024429139-14483
20Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
21Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
22Amur Chabarovsk6020529110-13076
23Severstal Čerepovec6018527133-16374
24Medveščak Záhřeb6019433138-18669
25Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
26Spartak Moskva6018333125-16866
27Lada Togliatti6016532146-18065
28Dinamo Riga60111034116-15858
29Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 23.4.2017 19:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5San Jose Sharks8238829221-20199
6St. Louis Blues8238829235-21899
7Nashville Predators8235629240-22494
8Calgary Flames82321333226-22194
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 23.4.2017 19:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Boston Bruins8238631234-21295
8Toronto Maple Leafs8233727251-24295
9Tampa Bay Lightning82321030234-22794
10New York Islanders8233829241-24294
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 23.4.2017 19:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.4.2017 19:41

Play-Off Tipsport Ligy

Finále

1:4

Najčítanejšie články

Bleskovky

Hurricanes predĺžili kontrakt s obrancom Dahlbeckom

Klub zámorskej NHL Carolina Hurricanes a švédsky obranca Klas Dahlbeck sa dohodli na predĺžení spolupráce o ďalší rok. Dvadsaťpäťročný hokejista podpísal v piatok s "hurikánmi" nový ročný kontrakt na 850-tisíc dolárov. Informovala o tom agentúra AP. Dahlbeck, ktorého si klub z Raleigh stiahol vlani v októbri z listiny nechránených hráčov, nazbieral v tejto sezóne dva góly a štyri asistencie v 43 zápasoch základnej časti.
včera o 08:56 - TASR

New Jersey podpísalo nováčikovský kontrakt s Rusom Dyblenkom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal dvojročný nováčikovský kontrakt s ruským obrancom Jaroslavom Dyblenkom. Vo štvrtok o tom informoval generálny manažér Ray Shero. Dvadsaťtriročný Dyblenko strávil uplynulých päť sezón v KHL, kde obliekal dresy Atlantu Mytišči a Spartaka Moskva. V 180 dueloch zaznamenal dvanásť gólov a 27 asistencií. V piatich zápasoch play off nebodoval.
20.4.2017 18:59 - TASR

Brynäs – HV 71 3:2 pp vo finále play off švédskej ligy

Výsledok druhého stretnutia finále play off švédskej hokejovej ligy: výsledok: Brynäs – HV 71 3:2 pp /stav série 1:1/
18.4.2017 21:44 - TASR

Tappara Tampere – KalPa Kuopio 2:3 vo finále play off fínskej ligy

V prvom zápase finále play off fínskej hokejovej ligy zvíťazili hráči Kuopia na ľade Tappary Tampere 3:2. výsledok: Tappara Tampere – KalPa Kuopio 2:3
18.4.2017 20:13 - TASR

Columbus prišiel do konca play off o obrancu Werenskiho

Hokejovému klubu Columbus Blue Jackets nepomôže do konca play off zámorskej NHL obranca Zach Werenski. Pre 19-ročného zadáka sa predčasne skončila sezóna pre zlomeninu lícnej kosti. Werenski nedohral pre zranenie tretie stretnutie 1. kola play off proti Pittsburghu Penguins.
17.4.2017 19:04 - TASR

Mníchov obhájil titul

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov obhájili majstrovský titul v najvyššej nemeckej súťaži DEL. V piatom finálovom stretnutí zvíťazili nad Grizzlys Wolfsburg 4:0 a celú sériu vyhrali 4:1 na zápasy. Rovnakého súpera zdolali aj pred rokom (4:0 v sérii), keď získali historický prvý titul.
17.4.2017 17:40 - TASR

Útočník Columbusu Calvert dostal trest na jeden zápas

Útočník zámorského hokejového klubu NHL Columbus Blue Jackets Matt Calvert dostal trest na jeden zápas za zákrok na útočníka Pittsburghu Penguins Toma Kühnhackla v druhom zápase štvrťfinále play off Východnej konferencie. Frustrovaný Calvert v poslednej minúte duelu už za rozhodnutého stavu kroščekoval nič netušiaceho Kühnhackla tak, že o jeho rameno zlomil svoju hokejku.
16.4.2017 10:28 - Michal Bruner / TASR

Bern - Zug 6:1 v piatom zápase finále play off švajčiarskej ligy

Výsledok sobotňajšieho piateho zápasu finále play off najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Bern - Zug 6:1 /stav série 3:2/
15.4.2017 22:35 - Michal Bruner / TASR

EHC Mníchov - Grizzlys Wolfsburg 1:2 v treťom finále nemeckej ligy

Hokejisti Grizzlys Wolfsburg vyhrali v treťom finále nemeckej DEL na ľade EHC Mníchov 2:1 a v sérii znížili na 1:2. 1. finálový zápas: EHC Mníchov - Grizzlys Wolfsburg 1:2 /stav série: 2:1/
13.4.2017 22:16 - / TASR

Jyväskylä zdolala Kuopio a vynútila si siedme semifinále

Hokejisti JYP Jyväskylä vyhrali v šiestom dueli semifinále play off fínskej Liigy nad tímom KalPa Kuopio 4:2 a vyrovnali stav série na 3:3. O postupujúcom tak rozhodne až siedmy duel. Slovenský útočník Michel Miklík v domácom drese nebodoval, za hostí sedel brankár Denis Godla len na striedačke. Prvým finalistom sa v stredu stala Tappara Tampere.
13.4.2017 20:06 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Články SIHPA na HokejPortáli »

Baráž 2016/17

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

11. 04. 2017
SkalicaL. Mikuláš
6:7REPORT
TrenčínDetva
4:0REPORT

Tipsport liga 2016/17

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

22. 04. 2017
B. BystricaNitra
6:2REPORT
20. 04. 2017
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
19. 04. 2017
NitraB. Bystrica
2:3REPORT
16. 04. 2017
B. BystricaNitra
3:4REPORT
15. 04. 2017
B. BystricaNitra
4:1REPORT

Tipsport Liga 2016/2017 2016/2017

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS61 bodov
2.Hovorka M.ZIL60
3.Maione M.BBY57
4.Slovák M.NIT54
5.Hickmott J.BBY53

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS29 gólov
2.Slovák M.NIT26
3.Konečný R.ZIL24
4.Hovorka M.ZIL23
5.Klhůfek P.ZVO23

Najlepší brankár

Lars VoldenTRE93.77 perc
2.Halo J.NIT93.64 %
3.Lawson N.BBY93.63 %
4.Mikoláš M.ZIL92.94 %
5.Bacashihua J.BBY92.87 %