Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Banská Bystrica dostala vo Fínsku kanára (VIDEO)

9.9.2018 20:45 TASR

Hokejisti HC'05 iClinic Banská Bystrica prehrali vo svojom štvrtom zápase Ligy majstrov H-skupiny na ľade fínskeho JYP Jyväskylä 0:6.


Obhajca prvenstva vyťažil štyri góly z presiloviek. Slovenský majster nastúpi na ďalší zápas v súťaži až v utorok 9. októbra na ľade HC Škoda Plzeň o 17.00 h, zatiaľ má zo štyroch zápasov na svojom konte len jedno víťazstvo a v tabuľke mu patrí 4. priečka.

JYP Jyväskylä - HC'05 Banská Bystrica 6:0 (1:0, 3:0, 2:0)

Góly: 2. Immonen (Kalteva, Hytönen), 21. Jokinen, 24. Tomášek (Jokinen), 29. Perrin (Hytönen, Immonen), 48. Tomášek (Turkulainen, Rooba), 60. Tuppurainen (Immonen, Ikonen). Rozhodovali Andersson (Švéd.), Heikkinen - Nikulainen, Sormunen (všetci Fín.), vylúčení 5:10, navyše Marshall 10 min za nešportové správanie, Marshall 5+DKZ za úder do hlavy a krku, presilovky 4:0, v oslabení 0:0.

JYP Jyväskylä: Laurikainen - Honka, Kalteva, Vainio, Kuukka, Jokinen, Ikonen, Saari, Allén - Perrin, Immonen, Tuppurainen - Turkulainen, Tomášek, Jokinen - Louhivaara, Hytönen, Ratinen - Kolehmainen, Lahti, Rooba

HC'05 B. Bystrica: Baroš - Mihálik, Marshall, Kubka, Miller, Biro, Sloboda, Košecký, Kabáč - Asselin, Faille, Tamáši - Surový, Higgs, Sýkora - Giľak, Šťastný, Varga - Gabor, Češík, Belluš

Slovenský majster mal v živej pamäti prvý zápas s týmto súperom, keď mu doma podľahol hladko 1:6. Fíni prehrali dva dni predtým doma so Škodou Plzeň vysoko 2:6 a bolo dosť pravdepodobné, že zahanbujúci výsledok budú chcieť v Lähi Tapiola aréne odčiniť. Už po 78 sekundách sa to prejavilo aj na skóre. Úvodnému rýchlemu gólu predchádzalo pomerne rozpačité vylúčenie Bira za hru vysokou hokejkou. Vzápätí po ôsmich sekundách od modrej vystrelil Kalteva, puk ešte tečoval Immonen a Baroš so zakrytým výhľadom prvýkrát kapituloval. K vyrovnaniu mal blízko Higgs, v 14. min sa natlačil pred brankára, no bol faulovaný a nestihol zakončiť. Záver tretiny bol dramatický, najskôr Immonen trafil v presilovke žŕdku, no v poslednej sekunde sa Higgs v oslabení dostal až pred brankára Laurikainena a len faul Kaltevu mu znemožnil zrovnať skóre. Aj druhú tretinu začali hostia nešťastne, už po 25 sekundách im pri hre štyroch na štyroch slabo bránený Jokinen strelou pod žŕdku dal druhý gól a aj keď sa potom dostal slovenský majster do tlaku so snahou streliť kontaktný gól, skóre zostalo nezmenené. V 24. min brankár Baroš zle rozohral puk a najlepší strelec Fínov Tomášek pridal do odkrytej bránky ďalší gól. V 28. min to už pre slovenského majstra vyzeralo dosť beznádejne, v oslabení mu voľný Perrin strelil zblízka štvrtý gól a hrozil debakel. V tretej tretine sa v podstate už len dohrávalo, aj keď úsilie pohnúť ešte so skóre bolo viditeľné na oboch stranách. Viac presnosti opäť ukázali domáci, kým v 48. min Varga v oslabení nepremenil samostatný nájazd, o pár sekúnd neskôr Tomášek trafil presne do horného kúta bránky. Vysokú prehru "baranov" spečatil opäť v presilovke v 60. min Tuppurainen.

 Hlasy po zápase
Dan Ceman, tréner B. Bystrice:
"V prvej tretine sme hrali to najlepšie v sezóne, čo sme dosiaľ ukázali. Dostali sme však nešťastný rýchly gól, neskôr sme doplácali na oslabenia, čo nás brzdilo a frustrovalo. Nechávali sme sa vylučovať po našich chybách, inak chlapci bojovali a statočne sa hádzali do striel. Brankár súpera bol skvelý a aj keď sme si vytvorili šance, gól sme nestrelili."
Matej Češík, útočník B. Bystrice: "Doplatili sme na vylúčenia, tie rozhodli celý zápas. Hrali sme proti silnému súperovi a každé jedno oslabenie nás stálo strašne veľa síl a aj sme dosť gólov pri tom inkasovali. Máme za sebou ťažký zápas, prvú tretinu sme zvládli, len škoda, že v nej nepadol ani jeden náš gól. Ukázalo sa, v čom sa musíme zlepšiť, aby sme sa posúvali vpred."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


luciakanky

 

Prvy set by bol za nami
9.9.2018 - 20:55
+13

amentma

 

Frustracia...

Ono je to paradoxne, lebo nikto realne necakal ze by sme tieto zapasy vyhravali. Ale zaroven ta hra nebola taka tragedia ako hovori skore. Zaprisahal som sa ze na rozhodcov sa stazovat nikdy nebudem, ale... Podla vsetkeho sme z celej CHL jediny tim ktory nepochopil upravy pravidiel a nastaveny meter... Uz v niekolkych zapasoch... To sa uz tesim na ligu, kolko "vzruchu" prinesu nove pravidla k nam...

PS: k problematickym trestom neratam ten posledny pre Marshalla, tam to chlapcovi dost nevyslo :'(
9.9.2018 - 20:56
+4

BlackCrow

 

Nikto ???? Si prečítaj takého romanidesa
9.9.2018 - 20:59
+7

Matej8199

 

Tie nové pravidla a rozhodcovia sú jedna veľká hanba. Toto už nie hokej.
Jednu vec nechápem a to ako Plzeň nad nimi vyhrali rozdielom triedy?

9.9.2018 - 20:57
+6

Urban Horn

 

Plzeň momentálně nakládá venku i Luganu..Hezký večer
9.9.2018 - 21:05
+12

FP-lubkik

 

Masturbator Urbac cocckie collective is back
9.9.2018 - 21:21
+20

Urban Horn

 

Je milé,že si mě tak všímáš princezno.Ale jako nepolíbeného
panice mě Tvůj zájem přivádí do rozpaků.Tudíž s Tebou
bohužel nemohu flirtovat a ladit se na Tvou divokou a
podmanivou vlnu,což mě upřímně mrzí.Hezký večer
9.9.2018 - 21:40
+34

Acorgonka

 

rehot
10.9.2018 - 7:09
+2

Lukash_ke

 

*classy burn*
10.9.2018 - 11:05
+1

Johan Harju

 

Kámo já věděl že odpovíš perlou ale tohle je síla
10.9.2018 - 14:37
+1

NasHokej97

 

Nechápem prečo nechápeš

Alebo skôr nechápem, prečo si ľudia proste nedokážu pripustiť že České tímy, v tomto prípade Plzeň, sú proste tak o 2 triedy lepšie ako naše.
9.9.2018 - 21:17
+27

fifofrogy

 

O 4 ako KHL o 6 ako NHL a o 8 ako v súhvezdí Hercules že ? A zapiješ túto úvahu dobrým českým europivom a s tým že to české europivo je o 2 triedy pred tým našim europivom že ?
9.9.2018 - 21:43
+5

NasHokej97

 

Nechápem čo si týmto chcel myslel.

Ak mi dáš nejaký proti argument, kludne zmením názor, ale takéto posmešné príspevky mi prídu trocha hlúpe.

Stačí sa pozrieť na ich súpisku a výsledky. Ale zas aby som bol úprimný víťazstvo BB som nad Luganom "podcenil".

Tak či onak sa teším na zápasy Bystrice s Plzňou. Po zápase tu bude bezo hladu na výsledok veselo
9.9.2018 - 22:16
+7

fifofrogy

 

A k tebe len toľko že vtedy sa budem s tebou a všetkými baviť o porovnaní mužstva kádra peňazí atď až vtedy ak bude spoločná súťaž a nie táto paródia na súťaž a ak nerozumieš slovu súťaž ako to myslím myslím to tak že spoločná liga čiže dlhodobá súťaž kde sa ukáže skutočne kto kde je kde sú vzostupy a aj pády krízy zranenia ale aj forma boj atď tak ako to bude teraz pre maďarov a potom sa môžme baviť a porovnávať tak ako môžme porovnávať Slovan v KHL alebo Znojmo v Ebel atď dovtedy to je hypotéza a som zvedavý ak Banská vyhrá nad Plznou čo budeš ty a tebe podobní písať .
9.9.2018 - 22:42
+1

NasHokej97

 

No práve preto CHL v takejto podobe si nikdy nezíska prestíž. Bohužiaľ keď Bystrica prehrá CHL není súťaž, a naopak ak vyhrá tak je výsledok neskutočného pokroku v lige...

Ale musím priznať, že tiež som názrou že výsledky v CHL netreba brať vážne, aspoň v tejto podobe.

Inak mňa tiež celkom zaujíma, čo tu budeš písať ak Bystricá náhodou znova chytne v Plzni 6ku.
9.9.2018 - 23:18
+12

fifofrogy

 

Kľudne nech dostanú aj desať mne je to šumafuk nech je to aj dvadsať pre mňa je dôležitá liga čo ukáže v nej ako napríklad Liptovský tak aj Banská a toto kým nebude mať aspoň akú takú vážnosť ako mal pre mňa Super Six dovtedy je to len príprava s troška väčšou vážnosťou nič viac nič menej.
9.9.2018 - 23:22
0

gusto

 

Podla tvojho vnimania "sutaze" moze byt aj turecka liga v sucasnosti lepsia ako nasa? Lepsia dokonca aj ako NHL, ano?
10.9.2018 - 6:27
0

JozoNR

 

Tebe odporucam pozriet si 1 zapas ceskej najvyssej sutaze..staci aj v telke a uvidis priepastny rozdiel..vobec ti nebude treba spolocnu ligu na to,aby si to pochopil..
10.9.2018 - 7:42
+3

red47

 

Suhlas, bohuzial, nasa extraliga je na urovni 1.ceskej ligy, vysledky nasich extraligistov v priprave to plne potvrdzuju...
10.9.2018 - 15:19
0

jack13

 

Kamo opatrne s tim pivem, ja pracuji v Bernardu a tam jsme na slovo "europivo" dost alergicti. Aj na Slovensku jsme meli kampan proti Europivu
9.9.2018 - 22:17
+3

lesslie69

 

Fľaškový Bernard je katastrofa,ale v piatok som pil čapáka 11-tku a bol super.
9.9.2018 - 22:20
0

jack13

 

Nesmis pit lahve po datu spotreby
9.9.2018 - 22:32
+4

lesslie69

 

Skúsim to kontrolovať: argh:
9.9.2018 - 22:34
0

fifofrogy

 

Myslím že keď prestane piť akékoľvek europivo či České alebo Slovenské a je úplne jedno či pred alebo po záruke bude úplne v pohode myslím že dnes je už dosť výborných náhrad za tieto pseudopivá .
9.9.2018 - 22:36
0

lesslie69

 

Daj nejaký príklad.
9.9.2018 - 22:45
0

fifofrogy

 

A tebe podľa znaku Košičanovi mám písať kde a aké náhrady za europivo v Košiciach sú ? To snáď nemyslíš vážne ...myslím že v Košiciach je viac ako dosť podnikov kde môžeš ochutnať viac ako dosť fantastických pív počnúc Španielskom a končiac napríklad v Košiciach .
9.9.2018 - 22:56
0

lesslie69

 

To už mám za sebou, chcel som skúsiť niečo nové.
9.9.2018 - 23:03
0

jack13

 

Az na to, ze Bernard neni europivo. Ver mi, tohle vim zcela urcite
Otazka ovsem zni, zda vis, co europivo vlastne znamena. Jen pro jistotu - neni to veskere pivo pochazejici z evropskeho kontinentu..
9.9.2018 - 22:45
0

fifofrogy

 

Myslím že piva už mám dosť za tých x rokov odpiteho dokonca už aj skúseností s nejakou tou pivnou výrobou a alchýmiou čiže tu či viem alebo nie aké je a čo ktoré
9.9.2018 - 22:53
0

jack13

 

Tak jak tam muzes zaradit Bernard, kdyz uz jsi toho tolik vypil?
Alchymii bych do toho moc netahal..
9.9.2018 - 23:08
0

Sunkafit

 

Neviem kde si to precital....ale on tam nijaky bernard nezaradil
10.9.2018 - 5:57
+2

Adrumko

 

kamo akoze nic v zlom ale pivo Bernard je riadny odpad...mal som sice len flaskove no nebolo po zaruke a ta chut bola otrasna...
10.9.2018 - 6:30
+1

Burzum Black

 

Kamo, akože nič v zlom, ale pivo Bernard je úplná pecka. Ak chceš aby som ta presvedčil o opaku kľudne napíš správu. Ú nás čapuju 10,11a 14sku stačí prísť a ochutnať. Čo sa týka fľakškoveho, tak sem tam si viem kúpiť tie prémiové a nemá chybu...
10.9.2018 - 9:06
0

bb05

 

Pivo Bernard je veľmi dobré môžem potvrdiť a KE lepšie reprezentovali v
LM bohužiaľ je to tak
10.9.2018 - 10:07
+1

Lukash_ke

 

pivo vo flasi sa velmi lahko znehodnoti, porovnavaj capovane, flaskove porovnavaj ked ho kupis v pivovare
10.9.2018 - 11:13
0

fifofrogy

 

Nechápem prečo mi neodolalo príspevok tak ešte raz ...pracujem už dlhšie s pivom tak isto poznám ľudí čo s ním pracujú ale také niečo som ešte nepočul ani nečítal akože ako ľahko ? To akože podľa teba ľahšie ako v plaste v plechu v sude ? Či som to nejako zle pochopil ? Mimochodom nedávno som bol na DOD vo Veľkom Šariši a nemám pocit žeby som tam pil iný Šariš ako niekde mimo pivovaru čiže bol by som rád ak by si mi túto tvoju teóriu vysvetlil .
10.9.2018 - 12:16
0

Lukash_ke

 

nestastne som to formuloval ked to po sebe citam, tansportom a nespravnym skladovanim pivo straca na kvalite, preto pisem, ze pre porovnavanie treba zachovat rovnake podmienky a najlepsie porovnavat pivo kupene priamo v pivovare (napr. v Humpolci sa tak Bernard kupit da). Pointa bola, ze transport a zle skladovanie sa podpisuju na kvalite piva. A samozrejme najlepsie pivo je capovane, podla moznosti nepasterizovane.

Ak ale pises, ze s pivom pracujes tak sa nemienim s tebou porovnavat, urcite o tom vies viac, kludne ma pouc, len som prispel do diskusie.
10.9.2018 - 14:48
0

fifofrogy

 

Nie nie všetko je okej len nejako ma to prekvapilo čo si napísal ale vysvetlenie beriem
10.9.2018 - 15:19
+1

Zkubydu

 

v prvom rade Saris nema s pivom nic spolocne: ale toto nie je pivoportal ale hokejportal, tak uz neodbocujte
10.9.2018 - 17:10
0

fifofrogy

 

Tak teraz si zaťal takú múdrosť ako keby si napísal že Plzeň alebo Budvar nemá nič spoločné s pivom ja stále hovorím že tu nie iba mimo hokeja je občas perla za perlou asi by sa mala urobiť súťaž o perlu mesiaca kde by boli aj nejaké ceny samozrejme vecné pre víťaza a toto by určite bolo minimálne že v top desať čiže nič v zlom ostaň pri víne vodke alebo čo to piješ ovšem ak máš vôbec 18 lebo ono ten príspevok není hodný bez urážky ani 18 rokov .
10.9.2018 - 17:23
0

Sunkafit

 

Inak nebol to Branik?
10.9.2018 - 20:07
+1

sanyo

 

no u mna jantarova 12ka je velmi vysoko
10.9.2018 - 8:55
0

Lukash_ke

 

Bernard je paradne pivko, kamarat je z Humpolca, odkedy mi ho ukazal tak patri medzi moje najoblubenejsie z ceskych
10.9.2018 - 11:09
0

tucba

 

svijany forever
10.9.2018 - 16:12
+1

Dzunkes

 

Suhlas tie nove pravidla stoja za...
9.9.2018 - 22:12
+2

NR

 

Neverim,ze BB dostane taketo naklady s Plznu, pritom ta ich sfukla. Jednoducho BB tento super nesedi.
9.9.2018 - 20:57
0

88Backo

 

Na Plzeň to víme len My
9.9.2018 - 22:32
+1

riskohrasko1

 

Johanides ,čakám čo napíšeš ako si písal v livke smrtkeba
9.9.2018 - 20:57
+11

BlackCrow

 

ja sa chcem opýtať romanidesa koľko zápasov za sebou musia vyhrať aby postúpili.....
9.9.2018 - 21:00
0

dejvidBB

 

Potrebuje TOP europsky klub takuto pomoc rozhodcov? Prvy zakrok a faul Bira ktory ani nebol, nasledna presilovka, strela na branu, hrac v brankovisku este aj kopne Barosovi do betona a uznaju gol aj po porade s videorozhodcom. Na druhej strane Surovy chvilku v brankovisku ani sa brankara nedotkol a uz hned piskal, Bellus vyluceny za clonenie brankarovi?(nic ine sa tam piskat nedalo) a dalsie fauly ktore ani neboli A potom pride frustracia a jedneho prepne, hadam chalan bude OK. A najzaujimavejsie je ze sme hrali celkom v pohode, sanci sme mali ako inokedy za 2-3 zapasy, ale ked clovek nepremeni ani najazd dvoch nasich na brankara, nemoze mysliet na nejake body. Co uz aspon si uzili vylet
9.9.2018 - 20:57
+7

nitra56

 

Tito rozhodcovia su horši ako naši v lige oni vedia urobit zapas ked vylučia tak bud padne gol alebo unavia supera. Urobia to par krat po sebe a je vymalovane
10.9.2018 - 13:06
0

axxel

 

6:1 a 6:0 ... Este dobre ze sa nehra treti set
9.9.2018 - 20:59
+44

Acorgonka

 

Tak konfrontacia s pravidlami na medzinarodnej urovni dopadla ako sme videli...ale cez to vsetko si myslim ze Barani hraju dost dobry hokej... a taketo vysledky by som brala aj v lige len to sa asi moc netreba tesit
9.9.2018 - 20:59
+1

mil84

 

Kks to nase kluby uz zabudli hrat hokej ci korculovat, to ake debakle BB schytava...Vsak to skore z dvojzapasu je akoby hrala Kanada s Ugandou.
9.9.2018 - 21:00
+8

Jokila39

 

Škoda, ale rozhdcovia to je na smiech ... každopádne na takýchto súperov nemáme ale v lige budeme opäť dominovať. A Čajkovsky -> Carolina Hurricanes
9.9.2018 - 21:01
+1

KrebsKandidat

 

Co v lige bude na vas opat volnejsie?
9.9.2018 - 21:02
+15

BlackCrow

 

si piš..
9.9.2018 - 21:04
0

wedro

 

Už teraz môžeme povedať že túto sezónu budu najuplakanejsi fans z BB.

Zmena pravidiel toho je dôkazom.
Ešte nezačala sezona.
Sekery a pichanie skončili.


Takže tak.
9.9.2018 - 21:11
+6

Zkubydu

 

posledne roky sa 2 najlepsie slovenske kluby : plandaju na konci v medzinarodnom meritku. Ako Slovan tak aj Banska Bystrica, narozdiel od Kosic, ktoresa plancu v druhej polovice slovenskej konkurencie a v mladeznickych kategoriach su uz dlhodobo uplne na chvoste.
9.9.2018 - 21:25
+25

galp1

 

Slovan A + Slovan B dnes skore 1:10
9.9.2018 - 21:04
+44

Adriano23

 

Bystrica uplne v pohode mohla byt po dnesku na druhej priecke. Bystrica doplaca na presnost strelby a priposranost (tento zapas az tak nie, ale v predoslych mali pasaze kde boli priposrati az az).

Je to velka skoda, pretoze Bystrica hra pomerne vyrovnane a kluby ako Bolzano, Minsk, Vieden atd by v takychto zapasoch urcite vyhrali. Dalej ked vidim ako Storhamar, Alborg vie uhrat body v zapasoch kde sa velku vacsinu zapasu hra iba v ich obrannom pasme a su dva tri krat prestrielani, tak mi je az zle. Skoda.

9.9.2018 - 21:07
+2

Zkubydu

 

Bystrica by mohla kludne tuto skupinu aj vyhrat...: keby neprehrala 2x s Jyväskyle a porazila aspon 2 x Plzen a sLuganom jej staci len raz remizovat. Skoda ze na keby sa nehra.
9.9.2018 - 21:21
+3

Ricardinho13

 

Ty aj po sebe čítaš, čo píšeš?
9.9.2018 - 21:56
+6

wedro

 

BB hokej : je ešte v plienkach.
Nie je pripravený hrať na medzinárodnej scéne.
Byť rovnocenným súperom.

Peniaze a titul ešte nič neznamená!


Takže tak.
9.9.2018 - 21:07
+14

blue-311

 

Kolko rokov musi klub existovat, aby splnal tvoje kriteria? Ci to dokazu len Kosice?
9.9.2018 - 21:10
+25

wedro

 

Košický hokej 100 rokov
BB hokej 13 rokov.

Ešte niečo ?


Takže tak.
9.9.2018 - 21:18
+7

blue-311

 

BB hokej 13 rokov? Snad myslis tento konkretny klub, som presvedceny ze sa hokej v Bystrici robi dlhsie
Vobec nemam chut obhajovat Kovalovu hracku, ale ty si zase len potvrdil svoju povest dilinka.
9.9.2018 - 21:21
+47

Atlan

 

nechaj ho v tom ze inde hokej nie je...nebudeme predsa psychicky menej zdravim ludom kazit radost zo zivota
9.9.2018 - 21:25
+17

Patomato

 

zober si to z praktickeho hladiska-kde sa take vedro za celý život dostane?z vyroby do skladu a potom niekde na dvor,do maštale a tak.tak že ber ho z rezervou
10.9.2018 - 13:43
+2

Tehelnepole

 

..a kdekto do neho co to aj nalozi, hnoj, mocovku,...
10.9.2018 - 13:51
+5

Atlan

 

aspon konecne chapem ako vzniklo slovne spojenie "vymyvanie mozgu"
10.9.2018 - 17:10
+1

amentma

 

Ty si riadne mimo
9.9.2018 - 21:23
+5

NRfan

 

Nie je. On si proste zije vo svojom svete.
9.9.2018 - 21:33
+2

FP-lubkik

 

Ano kybel. A tu nasu drevenicu postavili pred 13 rokmi. Na CNCcku to chystali
9.9.2018 - 21:23
+2

Tehelnepole

 

wedro, nerozumiem, pteco tak teraz rypes fo BB fanusikov. Toto solenie rany je z tvojej strany zbytocne a prehnane krute. Respekt k superovi, nic?
9.9.2018 - 21:27
+2

FP-Romanides

 

Wedro a rešpekt? Ty si tu nová?
9.9.2018 - 21:28
+8

esnjfcs

 

keby si netaral trtko:

Klub Rok zalozenia
HC Banská Bystrica 1922
HKm Zvolen 1927
MsHK Žilina 1925
HK Nitra 1926
HK Poprad 1930
MHk Liptovský Mikuláš 1932
HK Dukla Trenèín 1962
HC Košice 1962
HC Nové Zámky 1965
HC Detva 2007
9.9.2018 - 21:36
+11

LenTak93

 

zas tu hádžete čísla, ako vám vyhovuje
ak budeme brať klub v BB z 1922, tak potom zmeň aj rok vzniku klubu v KE
9.9.2018 - 21:42
+8

Tomino

 

Nitra 1925, o rok skor sa zacalo ako sa vsade pise, 1926 je teda udaj nespravny aj ked sa vsade uvadza.
9.9.2018 - 21:43
+2

zasi

 

nejdem ho tu nejak obhajovať,ale:
V sezóne 1922/23 usporiadali v Košiciach prvú organizovanú súťaž na Slovensku, boli tu založené prvé mládežnícke družstvá a v Košiciach vyrástol aj prvý Slovák, ktorý obliekol reprezentačný dres Československa - Ladislav Troják.
tak kto je tu ten trtko?
9.9.2018 - 21:45
+12

axxel

 

Ale prosim ta ... Hokej sa v KE zacal hrat v roku 1921
9.9.2018 - 21:47
+9

NRfan

 

Pche chlapci, v NR hrali hokej uz mamuty v dobe ladovej.
9.9.2018 - 22:08
+4

TomsKE

 

Tss: Zato v KE hrali uz dunosaure!!!
9.9.2018 - 23:36
+4

Ricardinho13

 

Keď už si chcel byť za frajera, mal si sem dať správne údaje a nie toto tu, čo si sem dal.
9.9.2018 - 21:58
+5

riskohrasko1

 

To preto lebo je trtko
9.9.2018 - 22:00
+2

HkmDetva

 

Srandujes?? Alebo ti len je.be??? Ak Detva 2007 tak bystrica 2005 kkt
9.9.2018 - 22:35
+5

88Backo

 

Pri Trenčíne máš chybu,tam hokej vymysleli,takže dajme tomu,že to bolo v roku narodenia krista
9.9.2018 - 22:38
+13

Atlan

 

nie nie muselo to byt skor ved Kristus bol ich odchovanec
9.9.2018 - 23:48
+13

Ottawa Senators

 

Ked Boh stvoril svetlo, tak v Trencine museli prerusit zapas, pretoze im cez okno svietilo priamo do brankoviska.
10.9.2018 - 0:20
+48

Atlan

 

10.9.2018 - 17:11
+1

Foam of Waterfall

 

10.9.2018 - 20:35
0

Acorgonka

 

10.9.2018 - 7:11
0

esnjfcs

 

nariekaci prosim smerujte vyplakavanie na stranku
odkial su udaje skopirovane:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tipsport_Liga

rok 1922 je uvadzany aj na oficialnej stranke klubu bb a plati pre sucasny (kanadsky) hokej
9.9.2018 - 22:56
0

hkmmanZV

 

Však si písal o rokoch založenia jednotlivých klubov. Pletieš hrušky s jablkami. Napríklad v BB sa hral určite hokej skôr ako v roku 2005 ale klub bol založený v tom roku, keď HC 05 vystriedala extrémne zadlženu iskru
9.9.2018 - 23:45
0

filo1

 

HC 05 určite nestriedala Iskru to by si mohol vedieť lebo od nej nepreberala licenciu
10.9.2018 - 8:47
0

hkmmanZV

 

Vystriedala ju ako druhý klub v meste som myslel, licenciu brali od zv
10.9.2018 - 9:37
+2

FanusikZamkov

 

esnjfcs tieto číslá sú hádzané ako vám vyhovujú tak ako to píše Len Tak 93.Nemôže sa brať založenie hokeja v danom meste od tedy odkedy sú evidované dané hokejové kluby. Hokej sa hral aj pred založením týchto klubov. Príklad hokej v NZ. Možno sa to bude zdať smiešne ale v Nových Zamkoch kto sleduje históriu športu tak by mal vedieť že hokej sa začal hrať v roku 1930. Názov klubu ÉSE-Érsekujvári Šport Egylet po slovensky Novozámocký športový klub. Samozrejme zápasy hrali na prírodnom lade.
10.9.2018 - 9:28
+1

Zkubydu

 

ale iba v Zime, ze...: v lete mali pohokeji
10.9.2018 - 17:15
0

bohin85

 

kua ty mas ale prehlad.. skus menej trepat a viac googlit ked nevies pred tym ako tu trepnes sprostosti..
10.9.2018 - 4:45
0

Acorgonka

 

Hamuj radsej
9.9.2018 - 21:18
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
KurierNz

 

Presne ako Wedro...postihnuty...
9.9.2018 - 21:34
+1

JohnnyNoMoney

 

Dokedy tu plánujeme trpieť toto indivíduum? Pokiaľ nedostane tento prispievateľ konečne Ban tak neručím za seba a dúfam že sa pridá co najviac ludi.

Jeho príspevky nemajú nikdy kladný prínos do diskusie.

Prosim moderátorov aby si prečítali pravidlá prispievania a aby začali jednať. Teda ak chceme diskusie udržať aspoň na nejakej úrovni.
9.9.2018 - 21:39
+8

UssKe

 

Bystričania by namali byt sklamaný. Predsa len Jyp sa hraje na väčšom a rýchlejšom piesočku ako je to naše.
9.9.2018 - 21:08
+2

wedro

 

Košice tiež hrali v LM proti majstrovi fínska.
Kärpät oulu.

A dvojzápase nedostali debakel v oboch zápasoch skončilo to o jednom góle.

Ako vravím BB hokej ešte nieje pripravený hrať proti TOP muzstvam EU.


Takže tak.
9.9.2018 - 21:16
+9

dejvidBB

 

A vidis ako ste klesli, teraz vas v priprave porazia poliaci aj madari ty TOP muzstvo EU.
9.9.2018 - 21:17
+41

wedro

 

Pripravený zápas kde o výsledok nejde.
A turnaj kde reprezentujete BB hokej a Slovensku extraligu je rozdiel.
Hanba


Takže tak
9.9.2018 - 21:21
+20

dejvidBB

 

S pristupom ze v priprave o nic nejde sa daleko v lige nedostanete.
9.9.2018 - 21:25
+14

riskohrasko1

 

To nieje celkom tak ,príprava je práve o tom ,radšej prehrať tam ako v lige ,pred rokom sme vyhrali TP a čo nám to pomohlo v lige? Čiže áno v príprave sa nehrá na výsledok v CHL by sa už ale malo.Samozrejme môžeme mať na to rôzny pohľad.
9.9.2018 - 21:36
+3

lesslie69

 

Robíte z Wedra blázna,ale dajte desať titulov,z toho dva Československé,jeden s Duklou Jihlava, druhý so Spätnou Praha na ich ľade a potom sa môžeme baviť na jednej úrovni.
9.9.2018 - 21:51
+9

lesslie69

 

Spartou Praha som chcel napísať,len môj telefón si niečo domyslel.
9.9.2018 - 21:53
0

maček

 

A môj mozog si tiež niečo domyslel, lebo tam videl napísané Spartou Praha a až keď si sa opravil, tak som ho prinútil poriadne to prečítať ako Spätnou Praha.
Nazdar Leslííí
9.9.2018 - 22:18
+3

lesslie69

 

Ahóój,tak som sa ťa dočkal konečne.Kieho diabla tam stvárate na tom Slovane?
9.9.2018 - 22:22
0

maček

 

Jaa Ti nevim Karle. Mňa osobne to už prestalo baviť, nech si teraz odrbkávajú zas iných dôverčivých. HC Bratislava to istí, hokejové emócie si dotankujem aj tam a Slovan ? Stále viac a viac mi pripadá ako komunistický aparátčik, básniaci o svetlých zajtrajškoch ignorujúc realitu. Nádej tu je, ale vidíš sám, napr.aj na košickom futbale, ako dlho trvá náprava bordelu, čo tu zostáva po ľuďoch typu Široký, Rezeš, Majeský a pod.
Rád som Ťa videl
9.9.2018 - 23:35
+3

NR

 

A jako teraz co? Tak zrusme ligu lebo Kosice nieco dosiahli a nema vyznam pokracovat s hokejom na Slovensku ne?
9.9.2018 - 21:53
+11

dejvidBB

 

Nebud zaseknuty v minulosti. Pri neuspechu nevytahuj minulost ale mysli na lepsiu buducnost.
9.9.2018 - 21:56
+1

BlackCrow

 

povedal bystričan bez minulosti
9.9.2018 - 22:00
+5

dejvidBB

 

este 14 rocny Tomas a rodinka je po kope
9.9.2018 - 22:01
+3

BlackCrow

 

iclinik ma tu bude poučovať
9.9.2018 - 22:03
+6

dejvidBB

 

Poucovat nemusi, staci ked vylieci.
9.9.2018 - 22:03
+5

Tehelnepole

 

vy ste pipi? sa tu sekate navzajom...
9.9.2018 - 22:01
+2

lesslie69

 

Ja tu v tejto krajine stále čakám na lepšiu budúcnosť,len tá sviňa akosi neprichádza.Chlapi z Bystrice,nespochybňujem vaše dva zaslúžené tituly,len poniektorí vaši diskutéri by potrebovali trochu skromnosti.
9.9.2018 - 22:01
+6

dejvidBB

 

Ono to vzdy zacne tym istym kosickym blbcom co si pride porovnavat pipiky.
9.9.2018 - 22:05
+8

riskohrasko1

 

A tí istí Bystrckí blbci mu na to vždy skočia ,čím to bude?
9.9.2018 - 22:09
+14

BlackCrow

 

decko sprosté to ja nie, to on. tam si prečítaj romanidesa iclinik
9.9.2018 - 22:10
+3

Tehelnepole

 

chalani prestante, ved sme jeden narod
9.9.2018 - 22:12
+1

TomsKE

 

No vsak ani nevies ako to tato situacia vystihuje (aky sme narod)
9.9.2018 - 23:39
+2

Foam of Waterfall

 

Jeden nador?
10.9.2018 - 20:38
0

FP-Romanides

 

Čo so mnou?
10.9.2018 - 9:20
0

Zkubydu

 

Trocha skromnosti by tu potrebovalo: ovela viac diskuterov.
10.9.2018 - 8:25
+2

Ricardinho13

 

Ja nerozumiem prečo vás ešte wedro dokáže natankovať resp. vôbec na neho reagujete. Prosto ignor a bodka, tým, že mu tu argumentujete len prikládate polená do ohňa.
9.9.2018 - 22:01
+7

Lukash_ke

 

prilievaju vodu do wedra
10.9.2018 - 12:00
+5

axxel

 

A pozdravujem slovex30, ktory si mysli ze Plzen ma najslabsi kader v skupine ... Dnes v Lugane zatial s prehladom 3:0
9.9.2018 - 21:14
+7

FP-Romanides

 

Som trošku sklamaný z výsledku. Čakal som že po štyroch zápasoch ešte budeme v hre o postup. Čo ma ale teší je predvedená hra, neviem si predstaviť lepšiu prípravu na ligu ako bolo toto. Musíme zlepšiť ešte kopu vecí, najmä sa nenechať vylučovať, viac sa tlačiť do brány a viacej strieľať. Teraz sa už môžme sústrediť na ligu, v piatok tu máme Mikuláš a bolo by fajn sa do ligy odraziť víťazstvom. Hybaj Iskra!
9.9.2018 - 21:20
+3

lesslie69

 

No na medzinárodnej konfrontácii asi smeráckej konexie nefungujú.
9.9.2018 - 21:34
+22

Duke62

 

Bystrici nepomohol ani ten brankársky zázrak.
9.9.2018 - 21:47
+4

Urpiner16

 

Lesslie teba mám rád tak načo?Ale tú kačuru kýbel pošlite na týždenný pobyt do Sabinovská.
9.9.2018 - 21:53
0

lesslie69

 

Urpi, nepotrebujem si s tebou nič vysvetľovať,aj keď si tu pre mnohých ako červené súkno pre býka,ja ťa rešpektujem a veľa krát s tebou súhlasím.Poprosil by som iba trochu úcty k najúspešnejšiemu klubu v histórii našej krajiny.
9.9.2018 - 22:06
+1

Tehelnepole

 

myslel si jednemu z najuspesnejsich, ze?
9.9.2018 - 22:07
+3

lesslie69

 

Nie,nie drahá, presne tak,ako som to myslel,tak som to napísal.To,že ste zdrhli z bojiska,je len a len váš problém
9.9.2018 - 22:16
+1

Tehelnepole

 

tak.. a co my v tej vasej sranda lige pche pchr tssss ha bleeeee
9.9.2018 - 22:17
+1

lesslie69

 

Ale nóó!!!
9.9.2018 - 22:23
+1

Tehelnepole

 

bé bé
9.9.2018 - 22:27
+1

Foam of Waterfall

 

pre takych sirokych ako SBA u nas niet miesta
10.9.2018 - 20:41
0

Prostars

 

uctievajte si minulost tam sami,preco to chces aj od inych?kto chce si niekdajsie uspechy ucti prispateho klubu,kto nie,je to jeho vec ale preco o to zobres v diskusii o banskej bystrici?
9.9.2018 - 22:43
+5

BlackCrow

 

a čo sa tu potom k tomu vyjadruješ ty z klubu ktorý donedávna porušoval všetky predpisy čo sa porušovať dali ha frájo ?
9.9.2018 - 22:49
+7

Prostars

 

suvis? ja o nic nezobrem,akurat sa cudujem o co vsetko tu ludia dokazu prosit,osobne som nic neporusil nik mi nevzal pravo sa vyjadrit,a ked sa dali porusovat pravidla,tak vlastne porusene neboli,ci ako to teba logika bere?ja niesom na vyplatnej paske ziadneho klubu,cize nereprezentujem ziadny klub,co porusil co sa porusit dalo.
9.9.2018 - 23:11
+2

lesslie69

 

Po tomto debakli by si mal žobrať ty,aby vás ešte niekto bral vôbec vážne.
9.9.2018 - 22:49
+5

Prostars

 

tych co prehraju s poliakmi uz len vazne brat budu.
9.9.2018 - 23:12
+7

lesslie69

 

Nás berú vážne už desaťročia,lebo každý v Európe vie,čo znamená,keď povieš v hokeji Košice.Keď povieš Banská Bystrica,začnú hľadať v mape.
9.9.2018 - 23:18
+6

Prostars

 

ak chodis aj po europe prosit o uctu ako si to predviedol tu...ved vas neberu vazne uz ani na slovensku.o rok vam skonci nagy a idete do zabudnutia nacisto.nemate schopnu mladez a zoldnieri vam uz uspechy robit nebudu.
9.9.2018 - 23:54
+14

Ricardinho13

 

Mal by som záujem o tu vešteckú guľu, ktorú si pri tejto predpovedi využil.
10.9.2018 - 0:05
+8

Prostars

 

napisal si to aj redaktorom co tu dnes pisu umiestnenia muzstiev v prvej lige a uz aj tipsportlige? nepostrehol som ziadny taky tvoj prispevok.ak by si nepochopil,rovnako ako oni,tiez som pouzil prognozu.
10.9.2018 - 0:14
+4

Ricardinho13

 

Tak v prvom rade redaktori sem napísali prognózy, ktoré sú len na nasledujúcu sezónu a ktoré majú hlavu a pätu, no keď si myslíš, že to čo si napísal ty citujem "o rok vam skonci nagy a idete do zabudnutia nacisto.nemate schopnu mladez a zoldnieri vam uz uspechy robit nebudu."
To si potom odborník akurát tak na teplú vodu majstre.
10.9.2018 - 8:56
+4

Prostars

 

Ako povies teda,ale fakty hovoria o niecom inom a to je,ze ste za posledne roky si vobec nepomohli s mladezou,nastupujucou generaciou,nemate momentalne ziadnu strednu generaciu co by boli lidrami vo vasom klube a pokial skonci Nagy tak ostane po nom diera co sa tyka kluboveho nadsenia,odhodlania a kvality,po tom ako pracuje vas skauting je namieste aj dalsi moj nazor,ze vas zoldnieri nepotiahnu,z doterajsich par rocnych nakupov je vidiet ze beriete hracov z nasej ligy Kafka Ludstrom a podobne,skusili ste kanadana ale zjavne sa moc neujal tak ta cesta asi nie je spravna pre vas klub,vysluzeny cesi sa nepobiju o to aby potili krv pre Kosice a pokial tam nebude lider ktory by och potiahol z vlastnej liahne tak (konciaci Nagy) bude ozaj problem aby Kosice vycnievali nad ostatnymi klubmi v extralige,moja prognoza nie je nijak z bludu vymyslena,skor naopak z toho aka vykonostna krivka je za posledne sezony v Kosiciach a to este ich taha Nagy bodovo a v kabine.Z mojho pohladu ste zaspali na vavrinoch ako zaspal nas Slovensky hokej po ziskoch medaili na MS a od toho realne skutku som prognozoval po tom vzore aj Kosice.Za posledne roky ste osobne vy do ligy nedotiahli nic zaujimave co by vycnievalo nad ostatnych a rovnako ste ani nemali vyraznejsi uspech.Mate nove vedenie a to nenastolilo zatial nove rozmery klubu,skor ide tou istou cestou ktora vas doviedla do tohto stavu,ak sa nieco u vas zmeni,potom aj prognozy sa mozu menit,ale nateraz nic tomu nenasvadcuje,od slabeho trenera cez nekvalitnych brankarov po slaby skauting a pracu z mladezou.
10.9.2018 - 9:46
+7

wedro

 

Nagy skončí.
Ale prídu PP odchovancovia do KE.
O budúcnosť KE hokeja sa neboj.

Takže tak.
10.9.2018 - 10:03
+7

UssKe

 

veru. Ešte že sa do PP vracajú odchovanca ako Haky a Vandas. Vlastne počkať oni na PP kašlú.
10.9.2018 - 10:10
+5

Prostars

 

Si vymenoval tri petorky klobuk dole,dalo ti to zabrat.
10.9.2018 - 10:30
+4

Prostars

 

To mas pravdu,my ich mame narozdiel od vas dost,tak nech chlapci pomozu aj prispatemu klubu v 20tom storoci co si nevie vychovat svojich.
10.9.2018 - 10:27
+3

wedro

 

Máte ich dosť ale kvantitu.
Keďže PP klub ešte nezískal titul.
My máme "menej" ale svetovú kvalitu odchovancov.

A menovať ich nebudem pretože budete mať ešte väčšiu frustráciu ako mate.


Takže tak.
10.9.2018 - 10:35
+2

Acorgonka

 

a wedro a UssKe: vy co dnes ? vydatne ranajky? lebo toto posobi ako prazenicka z lysohlavky ved aj bystricanov pustite k slovu
10.9.2018 - 10:35
+3

wedro

 

Nech sa páči ring je voľný.
Idem si zaplávať.


Takže tak.
10.9.2018 - 10:46
0

Acorgonka

 

sikovny
10.9.2018 - 10:48
0

wedro

 

Šikovný: Toto počujem často od žien


Takže tak.
10.9.2018 - 10:56
+5

Acorgonka

 

len nemachruj zase a plaf plaf.)
10.9.2018 - 10:59
0

Prostars

 

Ide plavat..alebo sa osemkrat opluskovat.
10.9.2018 - 11:12
+2

Acorgonka

 

a ty sup pod altan
10.9.2018 - 11:16
+1

UssKe

 

Nepíš si s ním. Beriem to ako neveru a podvod voči mojej osobe.
10.9.2018 - 13:00
0

Acorgonka

 

a prva pusa po 2 detoch hej?... uss mne sa vidi ze si prepracovany
10.9.2018 - 13:05
0

Atlan

 

som najskor cital ze sup pod atlan..vidno ze som mal dnes narocny den v praci
10.9.2018 - 17:15
+2

Acorgonka

 

To by som ti neurobila aj ked si Baran
10.9.2018 - 18:12
0

Atlan

 

poviem ti tajomstvo..ten tvor na obrazku je tucniak
10.9.2018 - 20:21
0

UssKe

 

To je kapitán?
10.9.2018 - 20:23
+1

Acorgonka

 

Fakt? A ako sa ti medzi baranov podarilo infiltrovat?
10.9.2018 - 21:02
0

Atlan

 

myslia si ze som baran...rovnako ako ty
10.9.2018 - 22:42
+1

Tehelnepole

 

nemate chybu
10.9.2018 - 23:07
0

Acorgonka

 

11.9.2018 - 7:02
0

Acorgonka

 

toto je taka premakana strategia a taktika ze az
11.9.2018 - 7:01
0

Zkubydu

 

plavaj casto: a vela, lebo sa v tych diskusiach utopis
10.9.2018 - 20:19
0

Lukash_ke

 

netrep preboha
10.9.2018 - 12:22
0

UssKe

 

Nože nám ešte niečo prezraď o KE budúcnosti keď už si bol v tom stroji času. Letný majster sveta..
10.9.2018 - 6:39
+5

BlackCrow

 

Majster prípravy 2018 - 2019
10.9.2018 - 8:45
+7

TomsKE

 

10.9.2018 - 18:02
0

BlackCrow

 

Roky na to čakáš ty a tebe podobní. Dookola uss steel, nagy, peniaze atď. Vymysli nejaký nový dôvod inteligent..
10.9.2018 - 8:59
+3

wedro

 

Kamo chodím pravidelne do Ruska a fanúšikovia hokeja dobre vedia kto sú to HC Košice.
Keď nám na vysipali bývalých hráčov KE bol som milo prekvapený a hrdý že som Košičan.
Ani sami si neuvedomujeme aké skutočne meno máme v hokejovom svete.

Takže tak
10.9.2018 - 9:05
0

Zkubydu

 

leslie neprehanaj.: kazdy v hokejovom svete vie, co je to Bystrica a kde je a co hra, a ak sa aj nahnevas, tak maju na Slovensku najlepsi scouting. Nie sme zas az tak neviditelny pre kanadanov ci americanov. Preve ze nas natolko prekukli ze uz ich nezaujimame, teda nie nasi hraci. Cest tym vynimkam, ktorym sa to podarilo.
10.9.2018 - 8:46
0

lesslie69

 

Áno scouting majú bezkonkurenčný, však som vyššie aj písal o tých dvoch tituloch, ktoré boli absolútne zaslúžené, len poniektorí fans BB by mali ostať na Zemi.
Vieš chodím na hokej tri desaťročia,zažil som toho veľa.Stačí jeden prúser,alebo zlý krok majiteľa a klub je na kolenách.V KE sme si tým prešli a neradi na to spomíname.
No a keď chceš niekoho kritizovať, poprípade podceňovať,tak najprv musíš dokázať to,čo dokázal on.No a tu neskromne poviem,že Bystrica bude musieť ešte poriadne zamakať,aby sa Košiciam vyrovnala,aj keď nie je to nemožné.
10.9.2018 - 9:39
+3

Zkubydu

 

s tym suhlasim: do bodky. len na dovazok nikoho nepodcenujem a nad nikoho by som sa nechcel nijakym sposobom povysovat. Co sa tyka Bystrice nie je mi lahostajna ale ten plural som smeroval na nas na SLOVAKOV a jasne ze v rusku vedia co a kde su Kosice, ale Rusko nie je svet.
11.9.2018 - 11:56
0

Patomato

 

myslíš vo februári?
10.9.2018 - 9:07
0

Zkubydu

 

Aj ja ta mam rad, ale nieje najuspesnejsi klub na Slovensku: Slovan? tiez ma osem slovenskych titulov (a uz 5 rokov ziadny pridat nemohol) Tiez vyhral Ceskoslovensku ligu a navyse vyhral aj Kontinentalny pohar. Myslim si ze najma ak vezmeme posledne obdobia a pozrieme sa aj na pracu s mladezou a jej vysledky je Slovan jednoznacne najuspesnejsim timom na Slovensku. Tretim je Trencin z jednym federalnym a troma slovenskymi titulmi a tiez skvelou pracou s mladezou.
10.9.2018 - 8:40
+1

Jimmy Tulipan

 

Je pravda, ze Slovan uz 5 rokov ziaden titul ziskat nemohol, ale za to su zodpovedny len oni sami.

Za Kosice hovori aj to, ze sa stali federalnymi majstrami 2x narozdiel od jedneho titulu Slovana + ako jediny slovensky klub sme nikdy nevypadli z najvyssej sutaze.

Kosice sa stali vitazmi KP v roku 98 tusim, takze v tomto sme so Slovanom narovnako.

Aj po tychto riadkoch si nadalej myslis, ze Slovan je ten najuspesnejsi ?
10.9.2018 - 11:38
+3

Byron

 

Jasné. Vo federálnej lige navyše 8x striebro 7x bronz to sa môže KE iba snívať.
10.9.2018 - 11:48
+1

wedro

 

2x zlato je viac ako 8x striebro a o bronze ani nehovorím.

Takže tak.
10.9.2018 - 11:59
+6

Patomato

 

si nejak rychlo doplaval
10.9.2018 - 13:49
+2

wedro

 

Vieš niekto má bazen doma.
Ja na verejné kúpaliska nechodím.
Dôvod jednoducho je tam strašne nizska hygiena.

A podalšie ľudia v bazéne môžu prenášať chorobu.
Po tretie či je to dieťa alebo dospelý miesto wc použije bazén a cikne si.


Takže tak.
10.9.2018 - 14:42
+2

Prostars

 

Inak povedane,si paranoik.
10.9.2018 - 14:58
+2

Tehelnepole

 

...myslim, ze v tomto ma kyblik pravdu.
10.9.2018 - 15:04
+4

wedro

 

Ďakujem
10.9.2018 - 15:13
+3

RhimeSBA

 

A ja si myslím, že toto je zbytočná debata..ako ty nájdeš dôvody, prečo sú to Košice, tak ja nájdem tie, prečo Slovan
11.9.2018 - 1:03
0

Zkubydu

 

ano : Slovan bol najlepsi je najlepsi a ak by sa mal porovnavat len s Kosicami aj bude najlepsi. Kosice svoje tituly pozbierali az ked im ich Slovan nechal, inak by podla mna neuspei. A kym ony dobehli a o jediny titul aj predbehli bratislavsky klub on zatial 2x postupil do PlayOff v KHL. Podrtzeno a secteno plus praca s mladezou ma pred Kosicami stale navrch.
11.9.2018 - 10:30
0

rasticek

 

Chlapi no bolo vám toto treba? Ste mali nechať ten titul nám. Ja by som si tú šestku z fínska doniesol veľmi rád
9.9.2018 - 22:22
+6

rasticek

 

(Berte samozrejme s rezervou )
9.9.2018 - 22:23
0

Matej8199

 

Zase si tu porovnávate pipíky?
10.9.2018 - 5:52
+4

Acorgonka

 

no a ked tak na to pozeram musim skonstatovat ze celkom vytrvalo
10.9.2018 - 7:01
+2

UssKe

 

Ja mám medzi nohami kobru takže som víťaz.
10.9.2018 - 17:14
0

Acorgonka

 

Sa ty volaco namachrujes
10.9.2018 - 18:13
0

UssKe

 

Ja nikdy nemachrujem. Moja zásada je skromnosť .
10.9.2018 - 19:08
+1

Acorgonka

 

To je vlastnost nie zasada zasadou je nepisat o kobre
10.9.2018 - 19:29
+2

wedro

 

Pokora, rešpekt, úcta.
K nežnejšiemu pohlaviu.
To je moja zásada.

Preto treba k ženám dávať úctu,nehu,lásku
Pretože sú rodičky dcér, synov.
Naše sestry,matky, manželky


Takže tak
10.9.2018 - 20:36
0

Acorgonka

 

ale tak toto bolo ake gentlemanske! palec hore
11.9.2018 - 7:01
0

strojar

 

"...chlapci bojovali a statočne sa hádzali do striel..."
Takto to videl tréner BB.
Ja som na highlitoch videl, že sa nehádzali do striel, ale pred strelami. Zožrali každý náznak strely od fínskeho hráča a keď ten po predošlej finte strieľaľ, tak bystrický hráč už ležal na ľade ako vrece krumpiel.
10.9.2018 - 6:53
+2

Foam of Waterfall

 

Tolko chyb v jednom prispevku,to si nepisal Ty,ze?
10.9.2018 - 20:44
+2

NRfan

 

Ale na druhu stranu take "strieľaľ" ma svoje caro.
10.9.2018 - 20:54
+2

mikael

 

Na strely 26:28. Dúfam, že diskutujúci konečne pochopia, že pomer striel v zápase ani zďaleka nemusí zodpovedať predvedenej hre jednotlivých tímov.
10.9.2018 - 7:06
+1

Zkubydu

 

mikael nie je strela ako: strela.
10.9.2018 - 8:48
+1

mikael

 

Áno práve na to narážam, že niektorí argumentujú prevahu mužstva počtom striel na bránu.
10.9.2018 - 9:24
+2

Urpiner16

 

Myslím si že toto fínske mužstvo je tak kvalitné a herne vyspelé na nás že ak by sme s nimi odohrali príklad ďalšie dva zápasy tak výsledok by bol približný tým prvým dvom a suma sumárum nepomohla by ani zmena pätiek či štýlu hry či slovenské alibistické klišé:Musíme sa z toho poučiť.
10.9.2018 - 9:25
+2

HKm

 

Plzeň dominovala na ledě úřadujícího vítěze Ligy mistrů: BB počte striel na bránu bola lepšia ako Plzeň
https://www.hcskoda.cz/zapas.asp?id=JYP-PLZ-2-6-Plzen-dominovala-na-lede-uradujiciho-viteze-Ligy-mistru-7046
10.9.2018 - 11:18
0

Zkubydu

 

tak za1.- Plzeen mala len o 4 strely visc: co nieje ziadna velka prevaha.

za druhe pri 8 vylucenych finoch a 4 ceskych trestov je za 8 trestnych minut plus 4strely skor malo. Pri tolkej pocetnej prevaha by sa patrilo mat vacsiu strelecku prevahu.

za tretie a naposled fini beru CHL ako pripravu na svoju Liigu. Tu len testuju lajny a davaju priestor juniorom a chlapcom ktori napokon skoncia vo farmach.
10.9.2018 - 17:34
+2

Dzunkes

 

Kukam este raz BB na Sport1 davaju
10.9.2018 - 11:27
+1

Dzunkes

 

Za co bol BELLUS vyluceny?? to bol vymysel chrapuni
10.9.2018 - 12:49
+1

FP-Romanides

 

Bratu ak takto prežívaš reprízy tak na tvojom mieste si kuknem MS 2002 ešte raz.
10.9.2018 - 12:53
+15

Dzunkes

 

Par momentov som chcel vidieť znova co je na tom
11.9.2018 - 0:32
0

tep

 

Už nie len IG ale aj YT!
https://www.youtube.com/watch?v=iLZt9f8vISI
10.9.2018 - 17:33
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 23.9.2018 05:09
TímZSkóreB
1.Košice624:1015
2.N. Zámky622:914
3.L. Mikuláš517:1111
4.Nitra518:139
5.Poprad513:129
6.Detva617:189
7.B. Bystrica514:188
8.Zvolen415:97
9.Trenčín513:127
10.Miškovec620:286
11.Budapešť511:175
12.Žilina619:255
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4400024:412
2.Martin5302018:1311
3.Bratislava4301024:710
4.Skalica4220019:710
5.Topoľčany5210214:138
6.Dubnica4201121:137
7.Sp.Nová Ves4120114:107
8.Trnava4101216:214
9.P.Bystrica4012111:184
10.Prešov5100415:213
11.Humenné4010312:192
12.N,Zámky B400042:370
-Orange 20310028:153
Aktualizované: 24.9.2018 15:27
tímzvvppppskóreb
1.Dukla10810149:2726
2.Poprad10610350:3420
3.Nitra10511336:2618
4.Košice10422236:2818
5.B. Bystrica10511330:2818
6.Slovan10402440:3314
7.Žilina10321428:2514
8.Skalica10300719:339
9.L. Mikuláš10201725:467
10.Martin10200820:536
Aktualizované: 24.9.2018 04:50
tímzvvppppskóreb
1.Dukla10910048:1329
2.Košice10802042:1026
3.Poprad10720143:2125
4.Slovan10711139:2224
5.Púchov10520333:1919
6.Spišská10601338:2819
7.L. Mikuláš10600434:3118
8.B. Bystrica10500521:2715
9.Nitra10310624:3111
10.Skalica10301625:4110
11.Michalovce10200824:396
12.Žilina10102717:445
13.Martin10100921:413
14.Zvolen100001013:550
Aktualizované: 24.9.2018 04:50
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 01:21
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 01:21
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 01:21
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 01:21
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 01:21
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 01:21

Bleskovky

Gionta po 16 sezónach v profilige ukončil kariéru

Americký hokejista Brian Gionta sa po 16 sezónach v NHL rozlúčil s profesionálnou hráčskou kariérou. Uviedla to agentúra AP s odvolaním sa na dobre informovaný zdroj. Tridsaťdeväťročný útočník mal verejne oznámiť svoje rozhodnutie neskôr v pondelok na tlačovej konferencii v Buffale.
včera o 17:23 - Michal Bruner / TASR

Canadiens predĺžili zmluvu s Byronom o štyri roky

Kanadský hokejista Paul Byron podpísal nový 4-ročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Montreal Canadiens. Dvadsaťdeväťročný útočník bude mať priemerný ročný plat 3,4 milióna amerických dolárov. Byron sa objavil v tréningovom kempe "Habs" po aprílovej operácii ramena.
včera o 08:14 - Adrián Danaj / TASR

Wood podpísal s New Jersey novú štvorročnú zmluvu

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal nový štvorročný kontrakt na 11 miliónov dolárov s útočníkom Milesom Woodom. Dvadsaťdvaročný Američan si ročne zarobí 2,75 milióna USD. Wood bol obmedzeným voľným hráčom a nezapojil sa do prípravy tímu v prípravnom kempe.
23.9.2018 08:33 - / TASR

HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn v dohrávke 3. kola českej ligy

Hokejisti Komety Brno zvíťazili v sobotňajšej dohrávke 3. kola českej ligy na ľade Olomouca 2:1 po nájazdoch. V bránke domácich odchytal celý zápas Slovák Branislav Konrád. Česko - 3. kolo: HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn (0:1, 0:0, 0:0 - 0:0, 0:1) Gól: 58. Burian - 17. Mueller, rozh. nájazd Kašpar /B. KONRÁD odchytal za domácich celý zápas/
22.9.2018 19:50 - Adrián Danaj / TASR

HV71 Jönköping - Lulea 5:2 vo švédskej lige

Hokejisti HV71 Jönköping zvíťazili v 3.kole švédskej ligy nad Lulea HF 5:2. Za domácich nastúpil v obrane aj slovenský reprezentant Martin Fehérváry. V zápase Frölunda - Mora sa predstavil v drese hostí ďalší Slovák Marek Ďaloga, jeho tím zvíťazil 4:3. SHL - 3. kolo: HV71 Jönköping - Lulea 5:2, Malmö Redhawks - Färjestad BK 4:1, Frölunda Göteborg - Mora IK 3:4, HK Örebro - Djurgarden IF 2:8, Rogle BK - Brynäs IF 0:4, AIK Skelleftea - Timra 3:2 pp, Växjö Lakers - HC Linköping 0:1 pp
22.9.2018 18:09 - Adrián Danaj / TASR

Smoleňák sa dohodol na ročnej zmluve s Hradcom Králové

Český hokejový útočník Radek Smoleňák bude pokračovať v kariére v extraligovom Hradci Králové, kde už pôsobil v minulom ročníku od začiatku decembra. Bývalý hráč bratislavského Slovana si cez leto hľadal nový angažmán, ale nakoniec sa dohodol na ročnej zmluve s Mountfieldom. Kontrakt umožňuje hráčovi odchod do iného tímu, uviedol klub na svojom webe.
22.9.2018 12:51 - Michal Bruner / TASR

Lugano na úvod švajčiarskej ligy doma zdolalo Davos 3:1

V piatkovom úvodnom kole švajčiarskej hokejovej ligy vyhralo Lugano na domácom ľade nad Davosom 3:1. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 1:2, Biel - Ženeva 3:0, Zürich - Bern 1:2 pp, Lugano - Davos 3:1, Langnau - Rapperswil 5:2, Fribourg-Gottéron - Lausanne 1:5
21.9.2018 22:09 - / TASR

Mannheim - Norimberg 4:2 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu Ice Tigers prehrali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej najvyššej súťaže na ľade Mannheimu 2:4. Za hostí hral slovenský obranca Milan Jurčina, no nebodoval. DEL - 3. kolo: Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:2, Eisbären Berlín - Penguins Bremerhaven 5:2, Grizzlys Wolfsburg - Straubing Tigers 2:5, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 1:2, Krefeld Pinguine - Iserlohn Roosters 6:5 pp, EHC Red Bull Mníchov - Augsburger Panther 2:1, Schwenninger Wild Wings - Düsseldorf EG 0:3
21.9.2018 22:05 - / TASR

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
20.9.2018 21:37 - / TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
20.9.2018 20:02 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

25. 09. 2018
B. Bystrica - Budapešť o 17:30
Zvolen - SR 20 o 18:00
27. 09. 2018
L. Mikuláš - Miškovec o 17:00
SR 20 - Nitra o 17:00

Odohrané zápasy

23. 09. 2018
BudapešťL. Mikuláš
2:3 SNREPORT
KošicePoprad
0:1REPORT
DetvaMiškovec
5:2REPORT
NitraTrenčín
3:1REPORT
ŽilinaB. Bystrica
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS8 bodov
2.Štrauch A.NZA8
3.Lantoši R.NIT8
4.Svitana P.POP8
5.Ručkay H.NZA7

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO5 gólov
2.Nagy L.KOS5
3.Ručkay H.NZA5
4.Pospíšil T.NZA4
5.Blackwater J.NIT4

Najlepší brankár

Bence BálizsMAC96.32 perc
2.Košarišťan A.NZA94.92 %
3.Habal V.KOS94.74 %
4.Skapski M.ZVO92.86 %
5.Gračnar L.POP92.52 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola