Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kamzíkov povedie nová trénerská štvorica

zdroj: HKPoprad
12.4.2019 10:46 hkpoprad.sk

Vedenie Hokejového klubu Poprad ustanovilo nový realizačný tím pre najbližšiu sezónu v slovenskej najvyššej hokejovej súťaži.


Novým hlavným trénerom hokejistov HK Poprad bude doterajší asistent František Štolc. Jeho asistentmi budú Pavel PaukovčekJán Šimko. Vo funkcii trénera brankárov bude naďalej pôsobiť Stanislav Salát. Konzultantom tímu zostáva Juraj Bondra.

Klub sa po skončení sezóny zaoberal otázkou obsadenia trénerských postov. „Po vzájomných komunikáciách sme sa rozhodli, že pánovi Stantienovi nepredĺžime trénerskú zmluvu a ešte raz by som mu chcel touto cestou poďakovať za odvedenú prácu a popriať mu všetko dobré,“ uviedol v úvode riaditeľ HK Poprad Ľudovít Jurinyi.

Vedenie malo záujem o domáceho trénera. „Od kedy som vo vedení, tak som prezentoval myšlienku, že na lavičke nášho tímu by mal stať tréner z Popradu. Ten čas nastal práve teraz,“ pokračoval Jurinyi.

Od riaditeľa HK Poprad má nový tréner plnú podporu. „Za posledné tri sezóny odviedol pán Štolc skvelú prácu a myslím si, že je pripravený na to, aby zvládol úlohu hlavného trénera. Je kvalifikovaný a má za sebou niekoľkoročnú trénerskú kariéru. Verím, že to bolo správne rozhodnutie,“ poznamenal Jurinyi.

V pozícii prvého asistenta bude pôsobiť ďalší skúsený tréner. „Pán Paukovček má skúsenosti s extraligovým hokejom. Bol našou spoločnou voľbou. Veríme, že do mužstva prinesie správnu energiu a pomôže v rozhodovaní a pri tvorbe kádra,“prezrádza riaditeľ klubu.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Jokila39

 

Pre mna nepochopiteľný krok ..
12.4.2019 - 10:50
+21

VentureHockey

 

Tak si pozri video a porovnaj Stantiena a Stolca
https://www.youtube.com/watch?v=VTCJnfjJVjE
12.4.2019 - 11:42
+16

Prostars

 

Vyborne spracovane video,kde ma mikrofon Stolc a Stantien nie.Robene zrejme pre tento ciel,nakolko je tu hodeny link hned pod prvym prispevkom a kedze to planovali dlhsie dava to aj zmysel..som zvedavy na to aku bude mat autoritu,aj ked kamaratik Ludko bude ako poistka,ku ktorej pojde plakat ak ho nejaky hrac nebude posluchat,lenze takto sa autorita nebuduje..myslim ze dosiahli co chceli,teple miestecko pre Ferina a co sa tyka usetrenia na trenerovi,neverim ze sa mu plat nezdvihol.Isto ho ma vyssi ako mal Stantien,ved su predsa s Ludom kamarati.Osobne sa mi toto nepaci co sa udialo.Skusali to aj v Nitre s Kmecom a modlili sa za navrat Stavianju,skusali to aj v Kosiciach zo Simurdom.Do PP mal prist uplne iny trener,na jednej strane sa kritizuje ze Krotak kritizoval a na druhej sa dosadzuju kone vedenia.Vacsina in to ako citam zozrala,aj za prispenia Topsky,ale poukazalo sa aj na to ze on pise ako vietor fuka.Som zvedavy ako sa bude hrat,dobra poznamka padla aj na to ze snad este nieco navyse vytahne Stolc z klobuka v buducej sezone a ze preco to nevytahol uz v tuto sezonu?Zeby sabotaz hlavneho trenera kde uspech by sa pripisoval jemu a nie asistentovi?Lebo inak je fakt divne,ze ak ma daco navyse,tak preco to neaplikoval uz v minulych dvoch sezonach?Bud to bude trapenka ako dva roky predtym,alebo odrb na nas vsetkych.V kazdom pripade som zvedavy ako to bude vypadat dalej.Miestecka su zaistene velmi rychlo.
12.4.2019 - 21:34
+9

pongy16

 

Jablko nepadlo ďaleko od stromu,mal sa od koho učiť.
13.4.2019 - 8:48
0

stan-PP

 

No veru co som sa dozvedel aj ja tak hlavny trener u nas bol prakticky STOLC ako je to aj na videu. Stantien bez nejakej autority povacsine len stal na striedacke zul zuvacku a nevedel zareagovat na vyvoj zapasu!!! Len tak by ho nevyhodili ludia, mal predsa vyrazny uspech to by mal automaticky zmluvu na dalsiu sezonu,on chodil len na tlacovky zlizat smotanu. Myslim ze v tomto zasiahli hraci ako to bolo aj realizacny team, fakt ved urcite by sme takeho trenera neposlali kvoli angazovaniu Paukovceka prec...
13.4.2019 - 7:22
0

liskin10

 

no neviem, niekedy sú tie úlohy tak rozdelené, že hlavný tréner nerozdáva pokyny na striedačke ohľadom taktiky. Zober si príklad Šupler - Miklošovič. Miklošovič rozdával taktické pokyny a dokázal reagovať na situácie v zápase, ale ako hlavný tréner nevedel dostať z každého hráča to maximum. Naopak Šupler vedel ako na ktorého hráča reagovať a ako na neho zatlačiť, aby bol ochotný obetovať všetko pre tím a víťazstvo.
Niekedy je hlavný tréner viac psychológ a asistent je ten, ktorý rozdáva taktické pokyny.
Nepoznám situáciu v PP, ale z vlastnej skúsenosti viem, že často krát to funguje takto.
Zábranský v Komete tak isto stojí na striedačke a pokyny rozdáva myslím Kamil Pokorný.
Stantien dokázal hrať s týmto tímom vyrovnaný hokej počas sezóny a veľmi dobrú hru v play-off so silnými súpermi.
18.4.2019 - 12:47
+1

Sunkafit

 

Podla mna je to vtip
12.4.2019 - 14:24
+3

Westlund32

 

Roman si moze povedat aj ty brutus
12.4.2019 - 10:51
+12

BlackCrow

 

Gratulátok kecske. Nesklamali ste. Už už sa zdalo že to asi s tým vašim hokejom budete myslieť vážne a hľa No čo už.. Motyka zas raz za 10 rokov vystrelila a tak šup naspäť na pole..
12.4.2019 - 10:51
+32

fanke27

 

k čomu je toto dobré? bolí ťa ako košičana, že nás PP vyradil?

Poprad robí posledné roky celkom dobrú robotu a vrámci možností sa klub celkom stabilizoval a má to úroveň a ja im osobne ako košičan fandím..
my sme v KE mali fakt trenérske nemehlo a ty sa z našej pozície ideš im smiať??
navyše ako vysvetľuje dole "topska", Poprad tento krok asi plánoval a možno to nebude krok vedľa..
12.4.2019 - 11:24
+36

ŠIMIKE

 

my sme si uz vyskusali jak nefunguje trenerska trojica tak teraz uvidime v inom klube stvoricu
12.4.2019 - 12:23
+5

Urpiner17

 

Bludy píšeš...aj my sme mali 4och...veď Milý bol tréner brankárov...
12.4.2019 - 13:15
0

BlackCrow

 

K čomu je to dobré? Je to obyčajné podpichovanie. Nebolí ma že nás poprad vyradil, nemali sme na nich, nezaslúžili sme si postúpiť. Nehľadaj za tým nič extra
12.4.2019 - 15:49
+3

fanke27

 

potom máš malé plus ak to berieš takto s nadhľadom
12.4.2019 - 17:07
0

BlackCrow

 

Jasne, veď aj v pp sú inteligentní ľudia a rozumejú krákaniu môjho druhu.
12.4.2019 - 17:33
+3

neasi

 

ty si mi ale odbornik .....
12.4.2019 - 13:15
+2

FP-Tomike

 

Mám dosť
12.4.2019 - 10:55
0

gta98

 

Aha, takze takto to je.. ono ani toto by najvacsi problem nebol, ved nech skusi Ferino, ked uz silou mocou chce. Len problem vidim ked to nepojde ani herne ani vysledkovo, ved kamarata predsa nevyhodite. Najma nie, ak ste schopny ho tam dosadit.

Obavy mam teda z toho ci zvladne ako autorita viest muzstvo a ci nahodou nebude mat neotrasitelnu poziciu v pripade zlych vysledkov, hry.
Prajem vela stastia a zdravy usudok, pan novy hlavny trener!
12.4.2019 - 10:57
+2

SmrtkaBA

 

1. April?
12.4.2019 - 10:57
+5

MaxSBA

 

Ajajaaaj.. rozdávanie funkcii na čisto kamarátskej báze
12.4.2019 - 10:57
+7

FP-Romanides

 

Hovoril som to už predtým a poviem to znova. Stantien bol najslabším ohnivkom popradskej reťaze, podľa mňa jeden zo slabších ligových trénerov. Poprad ide cestou lokálnych hráčov aj trénerov, to treba kvitovať. My ideme inou cestou, to treba tiež kvitovať.
12.4.2019 - 10:57
+17

kubinho

 

V skratke je treba kvitovat cokolvek
12.4.2019 - 11:33
+24

forwardPP

 

Výnimočne súhlasím.
12.4.2019 - 11:33
+1

stan-PP

 

Suhlas
12.4.2019 - 11:34
0

Voevoda

 

Aj pre mna nepochopitelny krok, ale dajme tomu sancu. Stolc je pri PP hokeji celkom dlho a vedenie zrejme vidi jeho pracu lepsie ako my. Pokial ma viziu, metodologiu a bude to vediet aplikovat, mozno to nebude zle. Skusme im dat sancu predtym, nez zacneme kritizovat.
12.4.2019 - 10:58
+8

forwardPP

 

Presne tak tých hráčov čo bude mať pozná dokonale, veď ich trénoval 3 roky.
12.4.2019 - 11:34
+5

advokatiss

 

Cakal som, ze to bude nejaka bomba, ked uz Stantienovi nepredlzili zmluvu. Toto je ale len prskavka.
12.4.2019 - 10:59
+13

CCM86

 

Nechcem byť zlý ale že by som bol spokojní,no nepovedal by som
12.4.2019 - 10:59
+2

mitoO

 

Stantienovmu sklamaniu z hokeja ako takeho rozumiem stale viac. A nemyslim si, ze dosadenie kamosa za hlavneho trenera bude robit v PP dobru krv. Najma ak pridu prve prehry, bude to to hlavne, na co zacnu fans ukazovat.
12.4.2019 - 11:01
+5

topska

 

Ale my sme to vyhlasovali dlhsie ze k tomu skor ci neskor dojde, ze bude z jedneho z nasich mladych trenerov hlavny. Ze to on nepochopil mi je nejasne
12.4.2019 - 11:10
+3

mitoO

 

Tak ak ste to vyhlasovali, potom ok. Ja som sa k takemu vyhlaseniu nedostal a vyzera to tak, ze ani Stantien.
12.4.2019 - 11:18
+2

forwardPP

 

Pri príchode Ľuda sa to vyhlasovali určite,že pôjdeme cestou vychovať si vlastného trénera.
12.4.2019 - 11:36
+2

forwardPP

 

Veď ešte neprišli ani prvé prehry a už na to začínajú ukazovať.
12.4.2019 - 11:35
+3

dejvidBB

 

Bude to ako v Detve
12.4.2019 - 11:02
+1

Rapkáčik43

 

Stantien mi nechýba ale toto som fakt nečakal....
12.4.2019 - 11:06
0

Piginko

 

Netreba zabudat, ze v tejto sezone mal F.Stolc na starosti defenzivu a tam nas topanka netlacila podla mojho nazoru. Uvidime ci tento krok vedenia po sezone budeme hodnotit pozitivne alebo negativne.
12.4.2019 - 11:07
+6

pongy16

 

Defenzívu organizoval Ozimak z PP tribúny zimného štadióna. Tréner, ktorý nikdy súťažne nehral hokej.
12.4.2019 - 13:29
0

iHC

 

Hmm, ale pri zápasoch vonku mu to z tej tribúny PP štadióna celkom išlo, beťárovi
12.4.2019 - 13:37
+3

pongy16

 

Aj vonku riadil PP, cez Fera.
12.4.2019 - 13:51
0

strojar

 

Ozimák nikdy nehral súťažne hokej?
12.4.2019 - 14:38
+1

pongy16

 

Reč je predsa o Štolcovi ml.
12.4.2019 - 14:53
+1

iHC

 

Súdiac podľa Tvojich príspevkov vyššie, tak Stolc mladší je asi novodobý pater Pio. Naraz je na striedačke a hneď aj na tribúne PP zimného štadióna odkiaľ pod pseudonymom Ozimak riadi defenzívu. Nezamotal si sa tak trochu?
Napokon, napriek tomu všetkému, čo si tu napísal, defenziva nebola nás problém minulú sezónu. Alebo podľa Teba áno?
12.4.2019 - 16:09
+4

pongy16

 

Mne vadí Ozimák v PP na zim.štadióne.
13.4.2019 - 13:08
0

topska

 

Ale vies preco tam je? Lebo pracuje pre zvaz a ma "kancelariu" v Poprade. On ma na starosti nas region. Ma tu sledovat zapasy muzov ci mladeze + chodi na treningy ci sa inak snazi rozvijat hokej v nasom regione. On s klubom nema nic. To co ty pises, su len tvoje domienky a hadzes ich tu dookola On je normalne regionalny pracovnik SZLH. A kedze ma na starosti Presovsky kraj, tak moze chodit len do PP a SNV ked tak...:

Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) vytvoril v každom regióne manažérsku a inštruktorskú pozíciu na pomoc klubom v ich rozvoji. Podľa SZĽH by mala táto štruktúra otvoriť nové možnosti spolupráce verejného, súkromného a tretieho sektora na regionálnej úrovni.

Úlohou regionálneho manažéra je zvýšiť spoluprácu medzi klubmi a pomáhať im pri príprave dlhodobých stratégií rozvoja.

Bude sa tiež snažiť získať podporu verejného, súkromného aj tretieho sektora pre zmeny na regionálnej úrovni a tiež vytvoriť štruktúru regionálneho rozvoja. Mal by pripraviť podmienky pre vznik rozvojového centra, aké bolo v Trenčianskom regióne v sezóne 2017/2018.

Regionálni inštruktori sa budú viac zameriavať na špecifickú športovú problematiku a ich hlavnou úlohou bude zvýšiť počet hráčov vo všetkých vekových kategóriách.

Zamerajú sa tiež na rozvoj trénerského prostredia a kvalitu trénovania pre lepšie napredovanie hráčov. Informoval o tom portál hockeyslovakia.sk.

Trnava:

manažér - Tibor Martinčič

inštruktor - Dušan Milo



Nitra:

manažér - Tomáš Chrenko

inštruktor - Boris Valábik



Trenčín:

manažér - Richard Pavlikovský

inštruktor - Roman Tvrdoň



Žilina:

inštruktor: Radovan Somík



Prešov:

manažér - Tomáš Ivan

inštruktor - Marcel Ozimák



Košice:

inštruktor - Jiří Bicek
13.4.2019 - 13:32
0

pongy16

 

Ozimák - východňar jak remeň.
13.4.2019 - 13:52
0

Bizzaremifo

 

tak toto je tak mizerný krok, že až rozum stojí...ešte ísť cestou Zvolena a zobrať na miesto asistenta špičkového zahraničného odborníka by som bral....ale toto??? ...
12.4.2019 - 11:08
+5

fany

 

A čo nám to pomohlo?Poprad vypadol so silnou BB a Zvolen so zdecimovanou Nitrou.A to ešte sme mali vraj lepších hráčov a najlepšiu brankársku dvojicu.
12.4.2019 - 13:52
0

topska

 

Toto bol dlhodoby plan na ktorom sa pracovalo a teda to pre zainteresovanych nie je ziadne tajomstvo. Vela uloh bude mat aj Paukovcek, ktory je tiez lokalny trener. Simko je hadam najdlhsie sluziacim trenerom v PP (toho nedosadil Ludo ani nahodou ) so skvelymi vysledkami pri mladezi a inovativnymi metodami (kto kupuje casak tak vie). Mna prekvapuje ze nie je pri nejakej repre ale tak asi na to nema meno S brankarmi bola posledne dve sezony velka spokojnost, tam neviem ci je dovod nieco menit. Dlhodobo ja osobne presadzujem nazor, ze toto mi je sympaticke, oproti napriklad Trencinu je Fero ovela skusenejsi co sa tyka trenovania a hlavne ma pri sebe dlhorocnych trenerov (taku klasiku s velkymi skusenostami Paukovcek) a Simko (prepojenie s mladezou). Zaujimava volba, nie lahka a nie bez risku ale aspon mame zarucene, ze im bude na hokeji a Poprade zalezat. Aj ked mne je jasne, ze uz teraz su odkazani na neuspech ale tak to je pp klasika. Za posledne sezony asi najlepsia volba aj ked nie ziadna bomba. Toto by vsak malo byt minimalne v polke muzstiev realitou, inak sa nas hokej neposunie.
12.4.2019 - 11:08
+27

Piginko

 

Vies mi zhrnut tie inovativne metody, popripade mi ich poslat do spravy? Dakujem
12.4.2019 - 11:14
+1

SmrtkaBA

 

Prosim ta, topska je “nas” clovek. Myslim, ze On je plateny ospevovat toto vedenie a ich Stale ma poruke nejake info z kuchyne. Co sa tyka hokeja velmi fundovany clovek, ale ked pride na PP tak velmi nekriticky.
12.4.2019 - 11:38
+10

topska

 

Nie som palteny ale presne takto to je, vysvetlil som to aj tu. Ja nebudem kritizovat, len informovat a ked tak vyvracat nepresne informacie. Nemam to zakazane ani ic take, takto to chcem robit. Ja som tu verejne, dal som tu aj moje cislo, ludia ma najdu na fb, viac kedykolvek osobne ale nie tu
12.4.2019 - 12:10
+2

forwardPP

 

Kde v tom jeho príspevku je ospevovanie? A určite klub bude platiť človeka za to aby písal na HP. lol
12.4.2019 - 12:45
+2

SmrtkaBA

 

Lolko, ty asi fakt neviem kto je topska a co robi ked toto si napisal.
12.4.2019 - 14:54
+3

Voevoda

 

aj od hracov som pocul ze Simko je super a chceli ho za hlavneho, tak snad bude mat dostatocne velke slovo pri skladani treningov atd... treba im dat sancu a az potom hodnotit! ja im prajem vela stastia a pevne nervy
12.4.2019 - 11:16
+3

BretPit

 

Ty si bol nadšený z Ozimaka, potom aj zo Stantiena, teraz tu píšeš, že to bolo dávno plánované a Stantien mal s tým počítať,, vieš dobre liezť do
12.4.2019 - 11:21
+13

Frey77

 

Palec hore. Len doplním, že najskôr ospevoval pána Jonaka
12.4.2019 - 11:23
+10

topska

 

Ano, tesil som sa, ze pride nieco nove uz po letnej priprave som ale pochopil Ved on sa mna pytal na nazory, ze ako sme hrali v priprave To jak keby Ramsay prisiel za zastupcami slovenskej ambasady vcera v nemecku a podla toho robil zostavu na sobotu
12.4.2019 - 11:34
+1

topska

 

Zo stantiena som nadseny nebol a nikdy som to nevyslvoil a ani nenapisal. Od Ozimaka som mal velmi velke ocakavania, tesil som sa z toho. Cca od decembra som sam vyhlasoval nespokojnost aj tu. Za tymito slovami co som tu teraz napisal si stojim. Netvrdim ze nemoze prist ku sklamaniu ale mne sa to paci tak isto, ako sa mi to paci v Trencine ci Zvolene. Ak ak je toto lezenie do riti tak to budem robit dlhodobo, mojou ulohou aj samotnym cielom je zlepsovat obraz nasho klubu a zatial ma to bavi a tak aj cinim. Odomna sa v diskusiach negatiivty nedockate (mozno len nejakej ciastkovej), to len osobne. Neviem sice kto si ty, vies kto som ja a ze sa pozname, cize z tohto pohladu vies ze neklamem a zvozit klub,trenerov ci hracov viem poriadne niekde osobne
12.4.2019 - 11:32
+1

forwardPP

 

A nebolo to plánované?
12.4.2019 - 11:39
+1

forwardPP

 

Presne ja by som tomu dal určite šancu,bola len otázka času kedy k tomu dôjde. A Štolc oproti ostatným trénerom čo tu boli za nového vedenia,mal veľmi dobre výsledky s mládežou.
12.4.2019 - 11:38
+4

VSŽ!

 

Oproti TN? Stolc ešte nebol hl.trener ani v nižšej lige,medzinárodné neskúsený,tak neviem prečo by mal byť oproti Jánovi Pardavemu veteránom. Janči sa niečo nahral s Plechom i Paukovcekom v 1.lajne v TN, prešiel celý hokejový svet a postupne napreduje. Oproti PP dlhodobá koncepcia práca, PP sa teraz tvári že to plánoval, ale Roman ti asi povie opak. Nuž, držím palce (ale hlavne nám).
13.4.2019 - 12:11
+2

pongy16

 

Štolc bol pri PP mládeži max 3 roky,nič viac nič menej.
13.4.2019 - 13:32
0

topska

 

Toto je odpoved pre vas oboch:
Stolc ale nebol len v Poprade ale roky posobil aj v zahranici ako trener ci seftrener mladeze. Najprv vychovaval hracov ako Palocko, Mlynarovic, Lapsansky, neskor mu presli rukami rocniky Vasasa a spol, s ktorymi bol majstrami Slovenska. Neskor bol od roku 2005/2009 v Norsku ako seftrener vo Valerenge a vela hracov hra v repre ci vo Svedsku alebo Finsku. Potom posobil tusim 3 roky (?) ako seftrener v rakusku kde vyhrali miestny titul a nasledne dva roky hrali o titul vo svajciarskych sutaziach s Davosom, Bernom a Zurichom. Pozrite sa, ake vysledky mala teraz mladez v PP, kde posobil tiez vo vedeni. Cize s tym nic viac nic menej by som brzil. Samozrejme nema ani len nahodou take skusenosti zo sutazi ako Branko. Toto nema byt jeho glorifikacia, lens a k tym info len tazko da dostat.
13.4.2019 - 13:44
+4

pongy16

 

Vychovaval hráčov P,M, Lapšanský až 1 rok, Lapšanský odchovanec Sp.N.Vsi, Vasaš a spol.- Vaclav, Krempaský, Slanina, ,Martančik, Hohol, Česanek a ďalší všetko odchovanci Kežmarku,trénoval,vychovaval ich 1 - 2 roky a to je všetko. V PP cudzinecká légia u mládeže.
13.4.2019 - 14:38
0

topska

 

Mojim cielom nie je sa hadat, nikde som nenapisal ze ich trenoval cely zivot. Odchovanci KK...No ok...Ale uz na zakladke v PP nie? Ale nechajme to tak. Zbytocna konverzacia. Pekny den.
13.4.2019 - 15:05
+1

pongy16

 

Píš pravdu a neklam verejnosť.
13.4.2019 - 15:17
0

topska

 

Daj mi jedno klamstvo. Nikde som nenapisal ze ich trenoval roky. No cakam
13.4.2019 - 15:23
+2

pongy16

 

Že, vychoval hráčov Kežmarku,SNV. Trénovať hráča 1 rok neznamená si jeho výchovu privlastniť. Pekný deň.
13.4.2019 - 16:16
+1

topska

 

Vychovaval a preslo mu cez ruky. Vysvetlil som to snad jasne. Ako to je s tymi rokmi pri mladezi v pp? Ci toto nestoji za vysvetlenie? Klamstvo stale z mojej strany nevidim ale asi sa ani nedockam Ale to uz je jedno.
13.4.2019 - 16:31
+3

topska

 

Ked sa uz bavime o klamani verejnosti...Napisal si ze bol pri pp mladezi 3 roky. Nic viac nic menej. Toto nie je pravda ale klamanie. Mladez v PP trenoval 4 roky pred odchodom do Norska, nasledne 3 roky pred odchodom do Rakuska. To je 7 rokov. Dalsie sezony posobil v strukturach maldeznickeho hokeja v PP tiez, aj ked netrenoval. Na tom sa nadalej nic nemeni a bude mat na starosti administrativnu stranky celej mladeze.
13.4.2019 - 15:31
+2

strojar

 

Čo robí taký človek "v štruktúrach mládežníckeho hokeja v PP", keď netrénuje?
13.4.2019 - 16:39
0

topska

 

Seftrener mladeze... Moze mat na starosti hernu stranku alebo technicku (cize napriklad vsetky papierovacky a byrokraciu, pripadne technicke a ine materialne podmienky pre mladez, prestupy, hladanie talentov). Je toho viac. My sme posledne sezony na to mali dvoch ludi ktori si to podelili. Jeden z nich trenoval mladez, druhy bol aj pri acku.
13.4.2019 - 20:03
+1

jozino

 

co mas za komplex? Chovas sa ako ohrdnuta milenka.
13.4.2019 - 18:46
+2

Patomato

 

Takže Šimko ma skvele vysledky s mladežou + je najdlhšie trenerom v PP ale hlavný bude štolc,nejak mi to hlava nebere aku to ma logiku.Jasne teraz pridu argumenty že čo mal štolc na starosti pod Jonakom,čo pri Magovi a aj ako mu to skvele šlo pri stantienovi.
Nemam nič proti ferovi,prave naopak myslel som že bude ťahunom ako hrač ale zrejme zdravie mu to nedovolilo,kedže v mladosti bol nadpriemer.Logika mi však hovorí že v PP mal dostať šancu na trenovanie niekto iný
13.4.2019 - 21:32
0

pongy16

 

Fero ml. nemohol byť ťahuňom ako hráč, lebo súťažne nehral zápasy ani za žiakov ani za dorast ani za mužov.
14.4.2019 - 20:19
+1

Frey77

 

Za mňa sklamanie a to teda dosť veľké. Snáď ďalej no comment
12.4.2019 - 11:09
+3

renderers

 

no uvidime, najhoršie to nieje, ale mohlo byť aj lepšie
12.4.2019 - 11:11
0

juromt

 

....: Vsetko tam robia dobre az na to najdolezitejsie
12.4.2019 - 11:11
+2

Frey77

 

Svätá pravda, to je na hlavu
12.4.2019 - 11:16
+1

forwardPP

 

Uvidíme po sezóne.
12.4.2019 - 11:39
+1

Big brother

 

Tu je to rovnaké ako u nás, je sympatické stavat na vlastnych ludoch, ale je tam dávka rizika. Poprad tam má aspon trenersky skusenejšieho Paukovčeka, u nás tam má Pardavý uplnych novačikov.
12.4.2019 - 11:12
+2

renderers

 

podla mna sympaticke, ak už z našej ligy nebudeme mať hračov na repre tak odkial? v europe ich je čoraz menej a o nhl ani nevravim, pozri sa na bb...majstrovstky team 5x posebe vo finale a nema koho dodať na ms..o čom to je načo takyto klub?
ja vam držim palce aby to vyšlo, musime si ludi okolo hokeja začať vychovavať sami a nespoliehať sa na ostatne krajiny
12.4.2019 - 11:15
+7

advokatiss

 

BB nema koho dodat ?

MS2018- Skalicky (keby sa v playoff nezrani Lamper, Bubela tak su tam aj oni)

OH2018- Surovy, Lamper, Bubela

MS2017- Sersen, Matousek, Skalicky, Zigo
A ked si len tak rychlo spomeniem tak, z ktoreho klubu v tej sezone isli hraci ako Fruhauf, Bulik na jedine MS v ich zivote ?
A ked aj chodili ini BB hraci pocas roka na repre akcie tak sa len znova pisal trash v diskusiach, ze to len Koval vybavil. To, ze tam neni jednu sezonu nikto z BB neznamena, ze sme bezvyznamny klub, pritom Lunter si sancu zasluzi, ked su tam taki co roky nic neukazali. Napr. aj totu sezonu tam mohol byt aspon na jednom zraze Sloboda, od coho je horsi od takeho Chovana z Detvy ? Tie 3 roky su velky rozdiel ? Ak by mal Chovan 25 rokov nepoviem. A ak Satan s Krejgom nevideli ako v playoff cez Chovana prechadzali BB hraci ako cez juniora tak neviem co tam obidvaja robia.
12.4.2019 - 11:35
+3

Big brother

 

Ta nominacia Chovana (DT) je uplny trapas a vysmech fanušikom.
12.4.2019 - 11:38
+5

88Backo

 

Okrem Lampera všetci priemerní hráči na európske pomery...ani v Cz sa nedokázali presadiť
12.4.2019 - 12:42
+3

advokatiss

 

A ? Pointa ?
12.4.2019 - 13:05
+3

VSŽ!

 

Sersenom a BB? Slovanista hosťujúci v Bcku sa rátal jasne za hráča BA, si pozri súpisku znovu. Potom takto v repre je každý druhý z TN alebo od nás.
13.4.2019 - 12:15
0

advokatiss

 

Keby vtedy u nas nedohraval sezonu tak na majstrovsta by nesiel
13.4.2019 - 12:21
0

Big brother

 

Tak zas tiež tam majú svojich odchovancov ...Matoušek, Zigo, Lunter, Lamper, Češík napr. Oni sa vybrali takou cestou, maju dobrý skauting a Kovala, ktorý dava do toho peniaze. Nie je to klub z ktoreho by som bol paf, maju skromný stadion a hokeje na nom nie su takym zazitkom ako inde, ale v poslednych rokoch vždy poskladali tím, ktorý produkoval výborný hokej.
12.4.2019 - 11:36
+6

forwardPP

 

Daj už tej Bystrici pokoj, je to trápne už.
12.4.2019 - 11:40
+4

advokatiss

 

Az teraz som si pozrel historiu tvojich prispevkov. Jedina skoda, ze som to neurobil skor, nedral by som si prsty reakciou na teba
12.4.2019 - 11:52
+5

forwardPP

 

Veď som sa aj čudoval, že naňho reagujete.
12.4.2019 - 12:46
+1

luciakanky

 

Tebe sa o BB musi aj snivat. Nech si kazdybtim ide svojou cestou, nech je to zaujimavejsie.
12.4.2019 - 12:14
+1

skp_pp

 

Niektorym nevysvetlis Casom pochopi. Alebo nie.
12.4.2019 - 18:04
+2

folvy

 

Nech sa darí pani treneri.nepáči sa mi to,ale držím palce,dúfam že vytrete zrak nám pochybovacom medzi ktorých patrím i ja
12.4.2019 - 11:14
+5

ten čo nevie

 

z kaluže do blata,ale počkam na pripravu tam sa da viac povedať
12.4.2019 - 11:15
+2

UssKe

 

Takže Hanlon je náš .
12.4.2019 - 11:19
+1

stan-PP

 

No toho by sme my nezaplatili ani nahodou aj ked sa mu tu pacilo.
12.4.2019 - 11:36
+2

Chamois13c

 

Kazdy sme asi cakali nieco ine ako sa stalo co uz... Trochu ma desi fakt ze prave stolc tu bol 3 sezony teda to obdobie za ktore ani za boha ta presilovka nesla... Paukovceka kvitujem palo ma srdce pre hokej zapasy preziva a nepostava tam len ako nejaky panak... Aj ked nie som nadseny drzim novemu timu palce nech sa ukazu!
12.4.2019 - 11:23
+3

forwardPP

 

Nemal na starosti presilovku.
12.4.2019 - 11:40
+2

Chamois13c

 

Forward: Iste ze nemusel mat presilovku na starost ale ked mal riesenie ako ju zlepsit asi mu nikto nebranil ozvat sa
12.4.2019 - 12:01
+2

MANO

 

otazka je ci so do toho nechal hlavny kecat...
12.4.2019 - 17:05
+1

mitoO

 

Ved si nizsie dal video, kde si uplne v pohode organizoval striedacku a hru Stolc. Ak toto nevadilo Stantienovi, myslis, ze by mu vadili nejake nove napady?
12.4.2019 - 17:31
+2

MANO

 

Rady ok. Hlavne slovo vsak by mal mat hl.trener a niest aj zodpovednost za svoje ulohy , ta presilovka je vyzitka jeho a vyzitka hracov ktory v nej boli
12.4.2019 - 18:11
+2

tomaspp

 

vyžla, vyhňa, vyzitka
12.4.2019 - 21:27
+1

MANO

 

vdaka za upozornenie
13.4.2019 - 8:40
+1

Chamois13c

 

A dodam ze nie som presvedceny o tom ze toto je trener ktory nas dovedie k tomu vytuzenemu titulu
12.4.2019 - 11:31
+5

forwardPP

 

A ktorí tréner by to mal byť? Podľa teba?
12.4.2019 - 11:41
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

na finale minimalne!
12.4.2019 - 12:27
+1

ŠKP

 

Dufam ze vam coskoro vsetkim zavreme hubi
12.4.2019 - 12:39
+2

forwardPP

 

Kašli na to, strojar okrem jeho trápnych príspevkoch(on si myslí, že sú vtipné, škoda, že iba on) je tu iba na zabíjanie času popri práci.
12.4.2019 - 12:49
+1

MaxSBA

 

vážne som bol zmazaný za pravdu? wtf??
12.4.2019 - 13:01
0

topska

 

ty si strojar?
12.4.2019 - 13:02
0

MaxSBA

 

nie ale ja som na neho reagoval a zmizol aj môj príspevok
12.4.2019 - 13:03
0

topska

 

zjavne si ho enodoslal lebo je zmazany len povodny resp. si na neho reagoval uz ked bol zmazany
12.4.2019 - 13:10
0

MaxSBA

 

asi ano
12.4.2019 - 13:41
0

tomaspp

 

Ked som videl na fotke Paukovceka, povedal som si - oukej, tak teda on, aj ked som cakal zvucnejsie meno. Ked som potom otvoril clanok, musel som si dvakrat precitat, ci som to s tym hlavnym trenerom pochopil spravne, pretoze mi to nedavalo zmysel. Takze spociatku rozpacite pocity. Ale na druhej strane, cim dlhsie nad tym premyslam, tym viac si hovorim - skusme to teda. Je to zaujimava kombinacia trenerov - skusenych aj mladych, progresivnejsich aj klasikov, znamejsich aj pre mna takmer neznamych. Ako uz bolo spomenute, do istej miery je to risk z pohladu vedenia. Na druhej strane ten zapal pre PP hokej je tam nespochybnitelny. A ak sme sem nedotiahli trenera typu Hanlon, snad tym padom ostane aj viac financnych prostriedkov na kvalitnejsi kader. Nuz uvidime. Objektivne budeme moct hodnotit pravdepodobne az takto o rok. Ja som v tomto smere ale optimista a drzim palce novemu trenerskemu timu
12.4.2019 - 11:32
+7

forwardPP

 

Parádne zhrnuté.
12.4.2019 - 11:42
+2

Chamois13c

 

Tomaspp: No hej skusme to teda ale skusame uz 3 sezony a zatial je to preslapavanie na mieste... Preto som cakal skusenost a istotu kvality na post head kouca
12.4.2019 - 11:43
0

Voevoda

 

meno kvalitu a vysledky nerobi...
12.4.2019 - 11:54
+1

tomaspp

 

Je pravda, ze sme s tymi hlavnymi trenermi triafali zatial skor vedla. Ja len vidim nejaky naznak kontinuity prave v tom, ze samotny Stolc je pri muzstve od Ozimaka, pozna hracov, je zapaleny pre tim a zjavne odviedol kus dobrej roboty doposial. Ale chapem, co chces povedat. Vyzera to ako dalsi trenersky experiment s malo zvucnymi menami. Tentokrat vsak je ale vidiet, ze to bolo zjavne dlhsie planovane. Ja osobne si preto hodnotenie necham na neskor.
12.4.2019 - 12:22
0

Chamois13c

 

Samozrejme ved ja ich neodpisujem preto som nalisal ze im drzim palce len som vyjadril miernu obavu s ohladom na posledne trenerske nezdary... Suma sumarum vsak v podstate len paukovcek nahradil stantiena co je za mna plus a simko brincka ostava verit ze to bude fungovat
12.4.2019 - 15:28
+1

cipulis

 

3 sezony mame stupajucu tendenciu snad to potvrdime cez sezonu
12.4.2019 - 13:03
0

Bizzaremifo

 

povedzme si otvorene..je to štvrtý trénerský experiment v štvrtej poturanovskej sezóne .. Štolc sa ako asistent nemal od koho učiť ...to vidím ako najväčší problém..
12.4.2019 - 11:33
+5

iHC

 

Asi vybočím s vyššie uvedeného, ale z posledných 3 pokusov o hlavného trénera sa mi tento model páči najviac. Lebo - Štolc má šancu dokázať, že na to má ako hlavný tréner (perspektívu má a s tímom sa "zžíval" už dve predošlé sezóny, kde najmä v poslednej asi urobil viac ako Stantien). Paukovček má skúsenosti aj s pozíciou hlavného trénera, v prípade pôsobenia v MT mal aj výsledky, teda svoje prinesie. Salát (brankárske výkony v posledných sezónach boli OK, teda miesto si obhájil) a Šimko (za doterajšiu prácu pri mládeži si šancu zaslúži). Takže za mňa OK.
12.4.2019 - 11:36
+9

cipulis

 

Miesto Paukovceka by som skor bral Halaja.
12.4.2019 - 13:04
0

pongy16

 

Štolc,Šimko utiekli od popradskej mládeže ako potkane,lebo pri novom vedení PP mládeže, nemajú už teplé miestečka.
12.4.2019 - 14:35
+3

forwardPP

 

Štolc utiekol pred 3rokmi?
Ty si pekný tárajko.
12.4.2019 - 15:29
+3

pongy16

 

Píšem o momentálnej situácií v klube, nie čo bolo pred 3rokmi.
12.4.2019 - 16:13
+1

topska

 

Posunutie sa medzi seniorov je utek? Nie je to karierny postup?
12.4.2019 - 16:18
+4

pongy16

 

Karierny postup na koľko rokov 1-2, alebo viac v PP.
12.4.2019 - 16:23
0

topska

 

A tiez neviem ako to myslis s tym vedenim lebo ved Simko neostava nahodou seftrenerom mladeze? aspon to povedal do nasho rozhovoru.
12.4.2019 - 16:27
+3

pongy16

 

Do kedy?
12.4.2019 - 16:35
0

topska

 

aj v novej sezone ostavaju pri vedeni mladeze aj simko aj stopc cize nemas presne info a len ich nepravom urazas
12.4.2019 - 17:32
+4

forwardPP

 

Vymýšľa si a klame, len je otázka či vedome.
12.4.2019 - 16:58
+3

Hc-Ke-1

 

A v KE sa zas na čo čaká?
12.4.2019 - 12:03
+2

MaxSBA

 

ved k vám príde Hanlon
12.4.2019 - 12:05
+1

VSŽ!

 

alebo Harabin
13.4.2019 - 12:19
0

topska

 

Prave som dokoncil rozhovor s Ferom, tam najdete dalsie info. Naslednujuce dni takto prinesiem aj s ostatnymi trenermi. Tam budu spomenute aj nejake dovody, preco prave oni a pod.
12.4.2019 - 12:13
+6

Fanusik2002

 

Popradský fanusik: Podľa môjho názoru veľmi dobrý a zaujímavý krok,ktorý môže pomôcť Popradskému a zároveň Slovenskému hokeju.
Je dôležité,že tréner Štolc dostal šancu.
Už je najvyšší čas nechať pracovať mladých trénerov.
Doteraz sa len rotujú v Slovenských kluboch starí tréneri.
A mimochodom,popradský fanušik nebude nikdy spokojný.
Samozrejme česť výnimkám.
12.4.2019 - 12:15
+4

renderers

 

presne tak, mne je to celkomsympaticke no dufam, že nebudeme za fackovacieho panačika, zrejme asi preto je tam ajskuseny paukovček...no uvidime. teraz už len počkať na nejake zapasy, potom sa uvidi či to bolo spravne
12.4.2019 - 12:25
0

Soumi171

 

Presne tak, moderny hokej so starou skolou trenerov sa jednoducho neda hrat! Ja drzim Ferovi palce a velmi mu fandim. Pocul som par jeho rozhovorov pred casom a verte mi, hokejom zije. Urcite donesie nove napady na striedacku. Za nna velka spokojnosť
12.4.2019 - 17:04
+2

mitoO

 

Doteraz si tie napady nechaval pre seba?
12.4.2019 - 17:29
+1

Soumi171

 

Nie.. pre teba
12.4.2019 - 20:11
+3

mitoO

 

Krasna odpoved. Snad si mal aj zatnute pasticky
12.4.2019 - 21:33
+6

Soumi171

 

Pozri, ak by si ty bol hlavny trener, s vlastnym nazorom, dal by si si vo vsetkom diktovat od asistenta, ktory ma na starosti obrannu cinnost hry? Preto si myslim, ze keby prisiel hocijaky iny chlapik, zmena tam urcite bude. Aj keby u vas v ke zacal trenovat Bartos, po Simickovi, ver tomu, zeby do satne doniesol vlastne praktiky.
13.4.2019 - 8:10
+3

fanpp

 

Ak to teda nie je ta trenerska bomba, ktoru sme asi čakali, tak je to pre mňa spravny krok. Lepšie ako dookola skúšaní Jančuška, Turek, Oremus, Šterbak, Mikula a spol, ktorí už sedeli hadam na každej striedačke. Nová domáca krv podporená skúsenostou a už bude mat na striedacke každý to pp-ske zapalene srdce, ktoré mi u Romana chýbalo. Ako som už spomínal, v play off sa mi zdal pri jeho vyjadreniach skor v pozicii fanusika ako trenera. Kde pri nasom gole v 2hom zapase na 3:3 ho ani nevidel ale nieco si pisal na papier. Vyjadrenia typu, myslel som, že už nas v predlžení zlomia, alebo že na tie najazdy sú lepši boli dost zvlastne. Bomboonikom bolo odpoved na otazku, kde sa seria zlomila, tak sa vyjadril, že chcel v 5tom zapase odvolať brankara a hrali by sme 6:4 ale že sa hračmi sa dohodol, že to neurobí. Trener by tu tarchu mal asi zobrat na seba a tu to prislo, ze si to uhravali sami. A tímto podpisom si myslim, že sa ušetrilo aj na nejakeho hrača do prvých formácií.
12.4.2019 - 12:25
+4

MaxSBA

 

Beriete to ako tú pravú trénerskú skúšku?
Keby som neveril, že to zvládnem, tak túto pozíciu odmietnem. Okolo seba budem mať veľmi kvalitný tím, na ktorom sme sa aj s vedením zhodli. Aj káder by mal ostať pokope, preto si myslím, že by to mohlo priniesť úspech

toto ale poteší
12.4.2019 - 12:25
+3

vajconr

 

Hanlon...
12.4.2019 - 12:33
0

mitoO

 

to sme mali aj u nas: "Pán Paukovček nám ich prinesie. My sa poznáme veľmi dlho a ja si ho mimoriadne vážim. Som veľmi rád a ďakujem mu, že túto ponuku prijal."

Nie je to trochu zvláštne, že skôr vy by ste mali byť žiak, a takto ste skôr šéf?
"Takto to neberiem. Všetci sme na jednej lodi. V našom prípade nie je až tak dôležité, kto bude hlavný tréner. My budeme rozhodnutia dávať spoločne, nebude to úplne špecifický prípad jasnej trénerskej jednotky."
12.4.2019 - 12:34
+1

renderers

 

stym rozdielom že našmu trenerovi možno o kusok viac zaleži na klube, šimiček to mal len ako čisto zdroj prijmu...ale verim že je to ta spravna cesta, ved naši treneri v lige su už viac obohraty jak kazeta v radiu....treba vychovať niečo nove. možno sa to podari
12.4.2019 - 12:37
+4

mitoO

 

Simurdovi isto zalezalo na klube.
12.4.2019 - 12:39
+3

Urpiner17

 

Keď povieš že simickovi nezáležalo na klube tak potom si s tým človekom v živote nerozprával a píšeš bludy
12.4.2019 - 13:35
+6

fanke27

 

na ja si myslím, že sa veľmi mýliš.. Šimíček bol síce aký bol po profesionálnej stránke ale na klube mu záležalo, čo bolo vidno zo všetkých jeho vyjadrení a emócii
12.4.2019 - 14:14
+2

juromt

 

....: Toto je uplne najhorsie mozne riesenie. Ako sa hovori: Prilis Vela kucharov polievku presoli.
12.4.2019 - 13:01
+2

topska

 

Vacsina klubov funguje tak, ze jeden trner ma obranu, druhy utok, treti ma brankarov a stvrty sleduje supera. Nic nove, len si si to asi nevsimol...
12.4.2019 - 13:03
+3

juromt

 

....: Ty o com moj? "V našom prípade nie je až tak dôležité, kto bude hlavný tréner. My budeme rozhodnutia dávať spoločne, nebude to úplne špecifický prípad jasnej trénerskej jednotky"
12.4.2019 - 13:42
+2

juromt

 

...: este mi ukaz klub v nasej lige ktory pracuje na principe nejasnej trenerskej jednotky?
12.4.2019 - 13:45
0

topska

 

Ja viem o com tocim lebo som to pisal ja Presne tak to psiem ako to myslim. Stolc je sice jednotka, ale neriadi vsetko sam. pocas zapasu budu mat treneri presne takto rozdelene ulohy. To, ze to este nie je v tom rozhovore neznamena, ze to nebude v inom a presne takto. Lebo vsetky rozhovory som robil dnes ale uverejnene budu postupne. A takto to funguje vo vacsine klubov alebo repre. Hlavne slovo samozrejme ma hlavny trener, no pocas zapasu to nestiha, ak teda nie je jeho pozicia taka, ze sa venuje celkovemu prejavu a ma asistentov aj na utok, obranu a brankara.
12.4.2019 - 14:00
+3

mitoO

 

aj tam potom v podstate nemusi byt
12.4.2019 - 14:11
+2

topska

 

Ja pisem cisto o zapasoch. Bude mat na starosti pravdepodobne utok. Obranu Paukovcek. Je podla mna jasne, ze ak ma pri sebe trenera ktori je pri muzoch skusenejsi a aj toho dost odohral a sam si ho vybral, tak ho bude aj pocuvat a nebude tvrdohlavy. Mne to proste takto vychadza.
12.4.2019 - 14:20
+2

juromt

 

...: ci uz je to alibistickymi recami trenera alebo nekvalitnou pracou novinara, ale ak to v PP bude buducu sezonu fungovat tak ako je to napisane v tej citovanej vete, spokojnost s trenerom opat nebude.
12.4.2019 - 14:39
+1

topska

 

tvoj nazor, ja ho respektujem
12.4.2019 - 15:04
+3

jozino

 

ZV, NR, aspon tak to deklarovali
12.4.2019 - 14:38
0

topska

 

Ale moze to byt moja chyba, zle som to v tom texte napisal. Jednoducho som spojil viac vyjadreni do tejto vety.
12.4.2019 - 14:01
0

ŠKP

 

No dobre asi sme vsetci cakali nieco ine ale povedal by som ze fajn, preco nie. Vacsina tu place za Stantienom ale ved prave Fero bol jeho asistentom takze mozme povedat ze jedna z dolezitych sucasti uspechu minulej sezony ostava. Fero je nas a aj ked hokej nikdy nehral na najvyssej urovni o to dlhsie sa venuje trenovaniu. Je tam skuseny Paukovcek, ktory ho v istych veciach moze usmernit a Simko pozna dokonale mladez. Za mna spokojnost.
12.4.2019 - 12:38
+3

fanpp

 

a to meno hraca, nie odchovanca a nie clona minulorocneho kadra. Nejake tipy???
12.4.2019 - 12:38
0

wedro

 

Sympatická 4ka: veľa šťastia



Takže tak.
12.4.2019 - 12:40
+2

tulen - kosice

 

ja vám : nadávať nebudem ... ani srandu si robiť ...
a to ste vyzerali fakt fasa severania
12.4.2019 - 12:44
+4

Tehelnepole

 

*kývem hlavou na znak súhlasu*
12.4.2019 - 13:01
+1

iHC

 

Poviem to takto, v tejto chvíli a k tomuto okamihu je realizačný tým PP oveľa kvalitnejší ako ten v KE.
A ako to bude o 3/4 roka uvidíme
12.4.2019 - 13:13
+1

tulen - kosice

 

dúfam: že som trafil diskusiu o tréneroch v poprade ... keď nie,tak sa ti o 3/4 roka ospravedlním
12.4.2019 - 20:40
+2

Farrokh Bulsara

 

Myslel som si, že na recyklovanie sú špecialisti v Košiciach a hľa. No podľa mňa chyba, ale ukáže sa
12.4.2019 - 12:50
+3

topska

 

Ty vole ze recyklovanie Stolc - 1 klub a 3 roky pri senioroch, Salat - 1 kluba tri roky, Simko - 0 klubov a 0 rokov. Paukovcek - 4 kluby a 5 rokov pri senioroch.
12.4.2019 - 12:58
+2

topska

 

Sorry dokonca Paukovcek len 4 roky
12.4.2019 - 12:58
+1

Urpiner16

 

Koľko ste museli dať Stantienovi za nedodržanie zmluvy ak bol plán semi play off? Ak nie tak ste ho riadne ste ho oebali.
12.4.2019 - 12:54
+3

iHC

 

Aké nedodržanie zmluvy? Veď mu normálne skončila. Nemala nastavené automatické predĺženie. Ale hlavne, že si si kopol. Môžeš si dať čiarku, ze cieľ splnený.
12.4.2019 - 13:01
+7

MaxSBA

 

už tu nebojuj za Romana ale venuj sa Bystrici
12.4.2019 - 13:02
+6

topska

 

netrep
12.4.2019 - 13:04
0

cipulis

 

Mal v zmluve nejaku klauzulu pre dalsiu sezonu ?
12.4.2019 - 13:10
0

corthez

 

Sicke sme tu, kamaraci
12.4.2019 - 13:02
+2

RebelMemoryPP

 

Ja mam velmi zmiesane pocity..desi ma hlavne to,ako sme sli vzdy branit akykolvek nadskok aj ked sme hrali s kymkolvek..ja neviem noo,ale uvidi sa,prezaciatok som sklamany a pojdem v komentach tvrdo po nom,ale budem dufat,ze ma presvedci a nakonci mu zagratulujem..len toto kamaratkarstvo moze zlomit vaz aj Ludovi..netreba zabudat na sedu eminenciu..
12.4.2019 - 13:11
+1

ymemsreves

 

No takto...nemam rad ked sa vravi o nejakzch viaceych vyrovnanzch treneroch...tento blud uz skusali kde-kade a nikdz to nevyslo...Snad to v reale tak nebude a su to len take recicky...
12.4.2019 - 13:16
+1

iHC

 

V Reale nie, tam je Zidane jasný.
A v PP by som sa toho nebál. Hlavné slovo bude mať vždy iba jeden a úlohy podelené mať musia, inak by to nešlo.
12.4.2019 - 13:19
+7

neasi

 

Mňa udivuje len koľko odborníkov sa tu vždy nájde. Hlavne fanúšíkovia iných tímov určite dokonale poznajú úlohy Štolca a celý čas pri A ho pozorne sledovali...
Ešte ani len príprava nezačala a už sme naspat na poli. Už sme to všetko prehrali???


12.4.2019 - 13:26
+4

Turky39Pp

 

zo zaciatku som bol kus sklamany ale zase ak to zhodnotim po nejakom case tak to az take zle nieje mozno aj nam ostanu peniaze na nejakých dobrych hracov tak usetrime na trenerovi
12.4.2019 - 13:49
+1

Bizzaremifo

 

myslim ze nie je spravne setrit na trenerovi..
12.4.2019 - 16:53
+3

CICKOCHLP

 

To vazne uz v den kedy oznamili trenerov ste ich niektori odsudili ? Ved preboha pockajme do pripravnych zapasov a potom mozme sudit.
12.4.2019 - 14:28
+4

tommy909

 

Dajme im šancu. Za Paukoučeka sme mali jednu z najlepších presiloviek v lige, jeden čas myslím že aj najlepšiu, tak hádam sa zlepšíme aj v tomto smere, pretože presilovky sú v modernom hokeji kľúčové. Ak by nám išli tento rok lepšie, som presvedčený, že by sme skončili v základnej časti vyššie. Ale na keby sa nehrá, viem.
12.4.2019 - 14:31
+4

corthez

 

Omyl. Za Paukovceka boli ešte horšie až kým neprisiel Halaj.
12.4.2019 - 14:45
+1

tommy909

 

za paukoučeka určite horšie neboli. To odkedy prišiel ozimág, sme nemali presilovky nad 13 percent, čo platí dotraz.
12.4.2019 - 15:29
+2

corthez

 

Za Paukovceka sme sa ani do pásma nevedeli dostať
12.4.2019 - 15:44
+1

topska

 

Tak potom sme asi davali goly cez cele klzisko lebo sme v presilovkach skoncili na 2. mieste s uspesnostou 19,29% a aj pri 5 na 3 sme skoncili druhi. V Martine mal sice iba 14,14 ale v slabom Mikulasi zase az 17,88% a pri 5 na 3 nad 20 percent a 3. miesto zo vsetkych muzstiev.
12.4.2019 - 16:01
+5

corthez

 

Hovorím kým neprišiel Halaj. Dovtedy sme dali gól z presilovky len keď sa o to postaral Arne.
12.4.2019 - 16:40
+1

topska

 

Pozri si to, mas to dostupne na webe zvazu. Aj podla zapasov. Ale nejdem sa hadat, neviem kto tam riadil presilovky a ani kto ich bude mat na starosti teraz.
12.4.2019 - 17:34
+3

corthez

 

Dufam ze Simko, juniori ich mali celkom vymakane
12.4.2019 - 21:25
0

topska

 

Neviem kedy prisiel halaj ale teraz som vyratal uspesnost z prvych 15. kol a bola na urovni solidnych 16,4 %.
12.4.2019 - 21:47
+3

corthez

 

A na väčšine má podpis Arne alebo Bartecko, tuším na Skalicu tam prišlo nejakých 800 ľudí lebo sa na to nedalo pozerať
13.4.2019 - 0:42
0

tommy909

 

zisti si fakty a čísla, potom môžeš vecne reagovať
12.4.2019 - 17:42
+2

corthez

 

Nic si nemusim zistovat nakolko staci mi piskot z tribun ktory mam vryty doteraz v hlave
12.4.2019 - 21:21
0

Ikerkasias

 

Paukovcek: Slaby trener a este k tomu psycho.Kon T.T.
12.4.2019 - 20:15
0

greendeath

 

Keby cosi je tam stale Paukovcek...fajny trener...podla mna idete spravnym smerom.
12.4.2019 - 14:32
+2

iHC

 

Asi tak. Ale zasa nič nové. Niektorí už u nás videli Hanlona s Quennevillom, iní sú zasa len veční sťažovatelia.
Máme nový realizačný tím 5 minút aj s cestou, ale kritizovať treba (a pri tom paradoxne nájdu sa medzi nimi aj takí, ktorí práve po p. Paukovčekovi minulú sezónu volali).
Toto nie sú neznáme mená, podľa mňa overení sú. Teraz už len ide o to, či a ako si sadnú navzájom a s tímom. Ak áno, bude dobre, ak nie - tam je priestor na nespokojnosť. Ale fanúšik by mal fandiť a nepripúštať (aspoň nie pred štartom prípravy na novú sezónu - zatiaľ na to fakt nie je dôvod)
12.4.2019 - 14:49
+6

MANO

 

zamna spokojnost. Fero Stolc mal na svedomi defenzivny sytsme ktory bol v sezone nasa najsilensjia zbran. Stano Salat zase spolu s brankarmi dosiahol to, ze brankarsky problem u nas nebol uz 2 sezonu... naopak bola to nasa silna stranka. Pavol Paukovcek ako asistent a vyrazne autorita na lavicke zamna znova ok. Jedina otazka premna pan Simko, ale vyziadal si ho hl. trener takze asi vie preco.. zrejme tam bude prepojenie s mladymi chlapcami s juniorky.


co sa tyka ludi pre ktorych je nepochopitelny krok odchodu Stantiena odporucam pozriet si a hlavne vypocut si toto video: https://www.youtube.com/watch?v=VTCJnfjJVjE&list=PLMuqZw9AzormFAReee1lV76p-0Jx1W4nJ&index=3

12.4.2019 - 17:01
+6

ŠKP

 

Tu to vyzeralo ako keby to cele koucoval Fero. Hocikedy v sezone som si vsimol ze Stantien im casto ani nemal co povedat.
12.4.2019 - 17:18
+4

MANO

 

Podla mojho nazoru Fero si svoju cast zodpovednosti za muzstvo moze dat pokojne za klobuk . Jeho cast uloh a zodpovednosti v muzstve fungovala a z tohto videa je podla mna jasne , ze sa musel venovat aj uloham ktore nemal mat na starosti. Ja by som to zhrnul takto.Doverujme vedeniu ,oni vedia preco pokracuju Stolc a Salat a preco nie Stantien a Brincko.
12.4.2019 - 18:15
+2

strojar

 

Z oháňania sa takýmito "argumentami" je vidno ako hokeju nerozumiete.
12.4.2019 - 17:44
0

Voevoda

 

Praveze Simko ma u hracov velmi dobre meno, o toho by som sa nebal...
12.4.2019 - 21:04
+2

Impulse2

 

Myslím si že toto je krok späť zo strany vedenia Popradu,toto mi skôr pripomína angažovanie Šimíčka keď ho už raz ..... predtým a zas ho anagžovali a zas ho ..... Keby som sa mýlil ale uvidíme,Popradu želám do ďalšej sezony veľa úspechov,hlavne aby sme my fanúšikovia z východu po sebe nehúkali a držali spolu proti tej bande v lige čo je a nedodržuje zákony
12.4.2019 - 17:09
+1

topska

 

Paukovceka ale angazovalo predtym a aj nepredlzilo zmluvu ine vedenie (ak o to mal vobec zaujem).
12.4.2019 - 17:36
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

skoda reagovat...
12.4.2019 - 23:58
0

Impulse2

 

A kto tam vtedy bol,uveď ma do obrazu.
13.4.2019 - 11:33
0

blue-311

 

Die Fantastischen Vier
Mne ako nezaujatemu pozorovatelovi, ktory ma info o PP len z HP sa tento krok paci. Musime vychovat novu generaciu trenerov a nie stale recyklovat tie iste mena.
12.4.2019 - 17:14
+3

Impulse2

 

+ Podla všetkého, v KE zostáva Suja čo zatiaľ viem
12.4.2019 - 17:31
0

BlackCrow

 

Paráda. Ešte dve krídla a máme prvú päťku.
12.4.2019 - 17:36
+4

Impulse2

 

Ja som dosť smutný,neviem ako ty ale Suja ....
12.4.2019 - 17:45
0

UssKe

 

Ironia Ti niečo hovorí ?
12.4.2019 - 18:05
+3

Impulse2

 

Je piatok 6 hodín,myslíš že sa zamýšľam nad ironiou ?
12.4.2019 - 18:09
0

V_S_Z

 

a nemal by hráčov podpisovať nový GM?
12.4.2019 - 19:12
+1

BlackCrow

 

Koho máš na fotke ?
12.4.2019 - 21:18
+1

V_S_Z

 

Matěj Machovský
12.4.2019 - 21:32
+1

BlackCrow

 

Vďaka
12.4.2019 - 22:01
+1

julo

 

Lebo bol na tej akcii?
13.4.2019 - 15:40
+3

Chamois13c

 

Mne to trosku pripomina mozno analogicky krok NR ked si pri stavjanovi piplali kmeca a ten ked sa stal hlavny bola obrovska kritika nakoniec sa musel vrat mazak tondo avy sa vratili na stare pozicie... Ale my tam budeme mat aspon stareho paukovceka tak snad to vypali lepsie inak aj DT pekne slapala potpm ako prisiel
12.4.2019 - 17:33
+4

iHC

 

Paukovcek a starý tréner? Ako nemá 30, ale za starého by som ho rozhodne nepovažoval.
12.4.2019 - 18:04
+1

Chamois13c

 

Stareho paukovceka myslene ze existuje aj junior
12.4.2019 - 18:47
+2

iHC

 

Aha, vsjo jasno
12.4.2019 - 18:58
+1

hefky

 

V pohode ideme na titul
12.4.2019 - 18:18
+2

Impulse2

 

https://www.eliteprospects.com/player/66546/ty-loney
Jeho by som bral do Košíč celkom šéf vyzerá byť.
12.4.2019 - 19:25
+1

Chamois13c

 

Chalani vedla nam trencania beru Belluša
12.4.2019 - 21:58
0

MaxSBA

 

nech zabudnú
12.4.2019 - 22:58
0

stan-PP

 

Bellusovi okamzite dat zmluvu, Abdulovi detto poviem to najvyssiemu
13.4.2019 - 7:16
+1

MANO

 

s Jindrom to bude tazke...
13.4.2019 - 8:42
0

noano

 

takze opet trener netrener kamarat. skoda..
12.4.2019 - 22:34
+1

HkmDetva

 

Paukovcek som myslel ze bude u nas hlavny
13.4.2019 - 10:43
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 21.4.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 24.4.2019 20:39
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 24.4.2019 20:39
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 24.4.2019 20:39
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 24.4.2019 20:39
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 24.4.2019 20:39
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.4.2019 20:39

Bleskovky

Poprad angažoval svojho odchovanca Kramára

Slovenský hokejista Dominik Kramár sa dohodol na spolupráci s HK Poprad. Tridsaťročný obranca je odchovanec klubu, pod Tatrami predtým pôsobil v sezóne 2012/2013. V uplynulom ročníku sa s Grenoblom radoval z francúzskeho titulu.
pred 2 hod. - TASR

Djurgarden - Frölunda 5:1 v 2. finále play off švédskej ligy

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v stredajšom druhom zápase finále play off švédskej hokejovej ligy nad Frölundou 5:1 a vyrovnali stav série na 1:1. finále - 2. zápas: Djurgarden IF Hockey - Frölunda HC 5:1 /stav série: 1:1/.
včera o 21:55 - TASR

HPK Hämeenlinna - Kärpät Oulu 3:1 v druhom finále play off fínskej ligy

Hokejisti HPK Hämeenlinna zvíťazili v utorkovom druhom finálovom dueli play off fínskej Liigy na domácom ľade nad Kärpät Oulu 3:1 a vyrovnali stav série na 1:1. Slovenský útočník Michal Krištof v drese hostí nebodoval. 2. finále - výsledok: HPK Hämeenlinna - Kärpät Oulu 3:1 /stav série 1:1/.
včera o 20:01 - TASR

Švédov posilní útočník Hörnqvist

Patric Hörnqvist posilní hokejovú reprezentáciu Švédska na májovom svetovom šampionáte na Slovensku. Útočník Pittsburghu Penguins je štrnástym hráčom zo zámorskej NHL, ktorý bude hrať za "Tre Kronor".
včera o 17:39 - TASR

Francúzi na šampionáte na Slovensku bez Stephana Da Costu

Francúzski hokejoví reprezentanti sa na MS predstavia bez Stephana Da Costu. Útočník Jekaterinburgu sa necíti byť fyzicky pripravený a po skončení sezóny v KHL dal prednosť oddychu. Francúzi budú jedným zo súperov Slovenska v košickej A-skupine.
včera o 09:24 - Michal Bruner / TASR

Tretie finále nemeckej DEL pre Mannheim

V treťom zápase finále play off nemeckej hokejovej DEL zvíťazili hráči Mannheimu nad Mníchovom 4:1 a v sérii vedú 2:1.
22.4.2019 16:53 - Michal Bruner / TASR

Hráčmi mesiaca apríl Metsola, Robinson a Grigorenko

Najlepšími hráčmi mesiaca apríl sa v Kontinentálnej hokejovej lige stali brankár Juha Metsola, obranca Mat Robinson a útočník Michail Grigorenko.
22.4.2019 15:58 - Michal Bruner / TASR

Vo finále o Norrisovú trofej trio Burns, Giordano, Hedman

Najlepší obranca tejto sezóny NHL vzíde z trojice hokejistov Brent Burns (San Jose), Mark Giordano (Calgary) a Victor Hedman (Tampa Bay). Víťaza Norrisovej trofeje vyhlásia 19. júna v Las Vegas.
22.4.2019 11:30 - Michal Bruner / TASR

České Budějovice - Pardubice 5:2 v baráži o českú extraligu

Už istý účastník budúceho ročníka českej hokejovej extraligy z Kladna prehral v nedeľnom zápase 11. kola baráže o najvyššiu súťaž v Chomutove 1:2 po predĺžení. sumáre: Rytíři Kladno - Piráti Chomutov 1:2 pp (0:0, 1:0, 0:1 – 0:1) Góly: 31. Redlich – 59. Šťovíček, 62. Koblasa ČEZ Motor České Budějovice – HC Dynamo Pardubice 5:2 (1:0, 2:0, 2:2) Góly: 14. VYDARENÝ, 24. Heřman, 34. Novák, 46. Beránek, 49. VYDARENÝ – 44. Schaus, 58. Zdráhal.
21.4.2019 19:46 - / TASR

Veľká Británia - Maďarsko 3:1 v prípravnom zápase

Hokejisti Veľkej Británie zvíťazili v nedeľňajšom prípravnom stretnutí pred MS nad Maďarskom 3:1. sumáre: Veľká Británia - Maďarsko 3:1 (2:1, 1:0, 0:0) Góly: 16. Swindlehurst, 20. Duggan, 24. Perlini - 17. Sofron.
21.4.2019 18:45 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

16. 04. 2019
B. BystricaNitra
6:2REPORT
14. 04. 2019
NitraB. Bystrica
2:1 SNREPORT
13. 04. 2019
NitraB. Bystrica
3:7REPORT
10. 04. 2019
B. BystricaNitra
3:1REPORT
09. 04. 2019
B. BystricaNitra
3:2 PPREPORT
05. 04. 2019
ZvolenNitra
1:4REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola