Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Mladí Slováci s bodom proti favorizovanej Kanade (FOTO)

15.4.2017 22:15 TASR

Slovenskí hokejisti do 18 rokov prehrali aj vo svojom druhom zápase na majstrovstách sveta tejto vekovej kategórie, keď v sobotu podľahli Kanade 3:4 po predĺžení. Mladí Slováci dokázali v priebehu zápasu vyrovnať z 1:3 na 3:3, ale v predĺžení rozhodol o kanadskom víťazstve Stylianos Mattheos. Slováci sa najbližšie predstavia v pondelok 17. apríla o 19:30 h proti Lotyšom.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MládežMS 18 Poprad, Spišská Nová Ves


LukasNR

 

5 rokov som na taketo nieco cakal. Neviem kde vyrastli a ci dalsia 18 bude horsia. No tymto chalanom treba pripravit a poskytnut najlepsie podmienky. Aby napredovalo co najviac. Zoo vsetkych mladych je tu najvacsi potencial udrazat krok az do dospelosti.
15.4.2017 - 22:28
+53

-BBB-

 

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmonikakozelova.blog.sme.sk%2Fc%2F444003%2Fked-hokejove-sviste-v-drafte-nhl-dobehli-slovan-aj-kosice.html&h=ATMjmVZ-XBrfX89Vqg2sbVj200uZAYB9ACTizrny5pcAlVdE4retJukQK4AkQ3XrLqfNZnJfB8rGDgnEcLXoTmv61IFxaRP9shiAY-OEB9sP6fhPh1to7RskNWvqByEl4Ts
16.4.2017 - 7:55
+9

Atlan

 

zaujimave citanie
16.4.2017 - 13:03
0

Yuro81

 

Nemám slov...: Jednoducho ĎAKUJEME za skvelý hokej.
Nejak to rozoberať ani nemá cenu.
Super!
15.4.2017 - 22:29
+22

Brooks

 

DVDčko zo zápasu urýchlene poslať do Žiliny.A keď ani to nezaberie, tak poslať na seniorské MS tento tím šikovných mládencov.
15.4.2017 - 22:30
+13

Divak2

 

Seniorsky hokej je uplne iny. To s tymto nespajaj. Chalani hrali skvele na ich kategoriu.
15.4.2017 - 23:25
+6

Yuro81

 

Nesúhlasím: Má to veľa s nasadením, prístupom, obetavosťou a odvahou hrať 60 minút proti tímu ktorý je skrátka lepší a skúsiť poraziť ho vlastnými zbraňami. To sme videli pri Fin aj Can....
15.4.2017 - 23:38
+6

Divak2

 

Nie. Nepochopil si ma. Narazam na sposob hry a taktiku. To je iny hokej. To co spominas je samozrejme pravda.
15.4.2017 - 23:47
+4

Brooks

 

Môj príspevok bol práve o tom srdiečku a nasadení, nie o spôsobe hry a taktike.Som z hokeja na Slovensku maximálne znechutený a už to popravde ani veľmi nesledujem, ale títo chlapci sú možno svetlom na konci dlhočizného tmavého tunela, tak tu radšej ani naše Áčko nevnášajme, lebo to je na grc všetko a všetci.Títo mladí chalani majú veľa talentu a navyše majú aj chuť pobiť sa v reprezentačnom drese, čo je v posledných rokoch kombinácia nevídaná v slovenskej repre, čiže bolo by dobré im vo všetkom vytvoriť také prostredie a podmienky, aby mohli to dobré v sebe rozvíjať v atmosfére, kde budú cítiť jasnú podporu od fanúšikov.
16.4.2017 - 0:27
+1

matejb123

 

sledujem mládežnícke výbery už pár rokov ale toľko talentu pokope sme nemali ani nepamätám. ale najviac sa mi páči ako tí chalani hrajú so srdiečkom, makajú naplno a v každom striedaní nechávajú na ľade všetko.
15.4.2017 - 22:33
+10

defender BLOG

 

Vrátil som sa v čase tak o 15 rokov. Myslím, že je potrebné poďakovať Adriane Hosťoveckej a jej projektu "Svište", vďaka ktorému máme takýto ročník...

Draft NHL 2017 sa pomaly blíži. Tento rok sa zameriava najmä na hráčov narodených v roku 1999. A to je niečo pre Svište. Podľa všetkých predpokladov v 1. desiatke bude draftovaný Adam Ružička, do draftu zrejme zasiahne aj Filip Kivošík a Jakub Lacka a pravdepodobne aj Martin Fehérváry, jeho šance, najmä po MS budú veľké.
15.4.2017 - 22:34
+33

Rusty7550

 

Ružička skor 2 kolo. A Martina Fehervaryho čaká draft až v roku 2018
15.4.2017 - 22:35
+8

defender BLOG

 

Nikdy nevieš.. môže sa stať, že ho niekto vezme... Ale je to samozrejme aj na ňom
15.4.2017 - 22:36
+1

PASCALDUPUIS

 

Prva desiatka urcite nie
15.4.2017 - 23:44
+4

Rusty7550

 

Inak súhlasím. Ten projekt "švište" bol evidentne fantastický počin.
15.4.2017 - 22:36
+9

Adriano23

 

S tymi svistami uplne suhlasim, len poopravim par nepresnosti ohladom draftu.

Ruzicka urcite nebude draftovany v prvej desiatke, dokonca asi ani nie v prvom kole, skor druhe tretie. Fehervary ma draft az o rok kedze je narodeny po 15.9.1999, takze ci chce, alebo nie musi si pockat. Krivosik sa hlavne musi ukazatn a tomto turnaji aby bol vobec draftovany, pretoze vo finsku nemal az take skvele cisla, aby sme mohli o nom tvrdit ze prejde urcite draftom. Lacka je rocnik 1998 takze na MS U18 nehra a jeho sance su tiez dost male. Ale to nic nemeni na fakte ze su to velke hokejove talenty a pre nasu krajinu uz duplom.
15.4.2017 - 22:43
+17

Divak2

 

Ved nehovorte furt len o draftoch. Ake percento vsetkych hracov sa dostane do NHL? A z draftovanych sa kolki realne uchytia? Niektori vyskocia neskor. Treba vychovavat hracov aj pre nasu ligu. Zvysit jej uroven. Aj z tych vsetkych predoslych rocnikov mame vzdy minimalne 5 hracov ktori su vyborni. Ale treba s nimi pracovat. Vytvorit im podmienky!!! Juniorskym hokejom vsetko este len zacina. Dovtedy sa ti chalani na lade len "hrali".
16.4.2017 - 1:35
+8

zvboy

 

myslím si že hrať našu ligu nie je sen za ktorým idú naši chlapci..
16.4.2017 - 9:21
0

Divak2

 

Sny treba mat a ist za nimi. Ale to neznamena ze sa vyplnia. Ak sa chalan nedostane do draftu resp neskor do NHL ma zavesit korcule na klinec? O tom hovorim. Akakolvek liga ktora ma kvalitu je zaujimava. Pre nich je to predsa chlebicek, ktory sa neda robit do dochodku. To snad kazdy chape. Takze profi sportovci si musia platmi vytvorit nejaky vankus, z ktoreho sa potom odrazia a po skonceni kariery budu mat z coho zacat odznova. Nie kazdy bude trener. O tom hovorim. Kvalitnejsia liga pritiahne viac divakov, tym padom reklamnych partnerov. V hladisku predas viac jedla a pitia a suvenirov. Na sietach naviazes dalsie marketingove aktivity atd a vsetko ma zrazu uplne inu kvalitu. Len hned do Ciech sa pozri. Z ineho sudka. Vcera som bol v SNV aj v PP. Nadherna atmosfera. Rozdiel v kvalite sluzieb. V SNV nepocitali ze moze prist tolko ludi na hokej? Tam si nikto nechce zarobit na predaji jedla a pitia? Minimum stankov na stadione a so zlou ponukou. Tu sa prejavilo nase slovenske zle obchodovanie..
16.4.2017 - 14:44
0

duhac

 

V snv je pekny stadion ale tiez som nepochopil to ze na cely zimak dva malicke bufety. Snad sa poucili a od dnes to tam vyzera inak. To je ta slabost slovenska. Nevieme sa predat a vytazit z veci maximum. Mali zavolat na organizaciu poliakov. Ti by tam postavili aj vyvarovnu.
16.4.2017 - 16:11
0

bobbyfan

 

Podľa všetkých predpokladov top10...Ani keby som mal mega ruzove okuliare, prinajlepšom koniec druhého začiatok tretieho kola, som zvedavý odkiaľ berieš tie všetky predpoklady
16.4.2017 - 8:02
0

Urban Horn

 

V první desítce???Podla všetkých předpokladov?Přeložte mi prosím jako tupému Čechovi "všetky predpoklady"Ďakujem.Hezký den

P.S.Ze Slovenského týmu si zaslouží ovace Hrehorčák.Třinec na něm pracuje a ve spolupráci s jeho talentem a vůlí je fajn pozorovat,jako hokejově roste.A také ovace rodičům,kteří museli překousnou domácí nezájem a ve spolupráci se sousední západní krajinou se starali o hokejovou budoucnost svých dětí.
16.4.2017 - 8:23
+6

MySmeSever

 

Prvy krat citit z tvojho prispevku zavist to som uprimne rad ale niw takym skodoradostnym sposobom... hezky den
16.4.2017 - 8:42
+21

martin_hkpp

 

Frajeri! Gratulujem k super výsledku a perfektnému zápasu!
15.4.2017 - 22:35
+1

burnzie

 

Parádny výkon našich ! Škoda ,že nemáme ten bod navyše my trošku sa bojím aby sme v1/4 nechytili USA pretože tí su fakt našlapaní...bolo by to škoda ak by sme skončili už v 1/4 táto generácia má na to hrať aj o medaily
15.4.2017 - 22:35
+2

Dan_o92

 

Je to taky najtalentovanejsi rocnik zo vsetkych alebo je to hlavne velka praca trenera?
A este co roboli inak v tych Svistoch? Viem, ze sa stazovali, ze sa vela korculovalo, ale ako ze maju taku skvelu techniku korculovania
15.4.2017 - 22:41
+3

rasticek

 

Paráda chalani. Ďakujem a len tak ďalej.
A Kubo, klobúk dole. Ten klud a pokoj ktory z neho sálal...
15.4.2017 - 22:42
+6

ivre

 

Dakujeme chlapci!
Krasny hokej,klobuk dole,Slovenska repre sa ma co ucit v otazke bojovnosti od vas.Klobuk dole.
Pan trener Javorcik dufam dostane sancu aj u 20tky.
Krasa.
Ak nie a v Martine neostane trener Paukovcek tak sup snim do Martina.
Inak v semefinale sme uz nemali koho postavit a mi mame talenty v Martine,Farfak a Urbanek a trener A Mt ani nevie ze su u nas doma a place ze nema kto hrat... .
15.4.2017 - 22:43
+8

kelnička

 

No...oni boli tusim v projekte a potom pomahali dorastu na ceste za striebrom. Finale sa hralo vtedy ked prebiehala u muzov semifinalova seria
16.4.2017 - 9:30
+1

ErikHKM

 

Fantasticky výkon nezabalili to ani za stavu 1:3 a dreli ako TEAM Zdenko snáď si to pozeral ako sa bojuje za svoju krajinu lebo naše Áčko to zatiaľ neukázalo a taktiež super atmosféra v Poprade od začiatku až do konca povzbudzovali a posledná vec dnes na zápase USA RUSKO v Spiskej 5500 divákov vypredané takze tam to tiež žilo hokejom
15.4.2017 - 22:44
+21

gta98

 

Krásna hokejová sobota, najprv som bol pozrieť Švajčiarov popoludní a teraz našich a som veľmi spokojný. Našich ani nebudem rozoberať, jednoducho super. Ale dosť ma prekvapili SWITZ poobede a musím povedať, že negatívne. Fíni boli vo všetkom o stupeň lepší. Ak je toto vrchol SWITZ hokeja tak ich dáme. Neviem povedať či išli úplne naplno, ale mali by ísť lebo na tribúnach bolo plno skautov. Ako vravím, tie dve prehry teraz s Fin a Can sú ťažké, ale ak zahráme podobne aj dalšie zápasy, tak máme veľmi reálnu šancu získať ešte 6 bodov. Takže SLOVENSKO DO TOHO!!!
15.4.2017 - 22:44
+2

totik

 

Neveril som, ze sa toho dockam tak skoro... Konecne tim, ktory ma sebavedomie!!!
15.4.2017 - 22:49
+8

Divak2

 

Ano presne tak. Sebavedomie. Herny system.Hra dopredu. Skvely trener Javorcik. Nejde o vysledky ale o herny prejav. Chalani sa neboja. Dovolia si. Nemaju zviazane ruky a nohy. A to je trenerovi
15.4.2017 - 23:03
+12

ctibor

 

Ked som videl tych nasich obrancoch, ktori vyborne korculuju a neboja sa spravit klucku na modrej. Krochkal som blahom
16.4.2017 - 10:24
+2

Divak2

 

Bokrosov destruktivny pristup znicil mnohych chalanov. Ti ktori nesuhlasili s hernym systemom a nedokazali sa tomu podriadit boli vyluceni s odkazom ze si maju upratat hlavu. A takych bolo kazdy rok niekolko. Aj pred poslednymi MS, co mam info. Je mi zle ked vidim Bokrosa a nehovoriac o jeho povesti. Ako som uz spominal, mal som tu cest pred casom komunikovat s Javorcikom. Trenoval syna v HDC. Bodaj by sme takych trenerov mali omnoho viac.
16.4.2017 - 14:32
+2

jh12

 

Az na to ze Javorcik sa dost dlho ucil u bokrosa
16.4.2017 - 14:48
0

Fenomén

 

Nemyslím si, že to, že Javorcik bol asistentom trénera u Ernesta 3 roky priamo znamená, že sa od neho všetko naučil. Ale ak máš nejaké individuálne poznatky, pokojne ich príjmem.
16.4.2017 - 15:17
0

Divak2

 

Myslis ze asistenti automaticky preberaju navyky hlavnych trenerov? Urcite nie. Netvrdim ze sa od Bokrosa nemal co naucit co sa tyka treningoveho procesu. Ale chvalabohu isiel piti svojou cestou a dal tomu svoj rukopis. A kto pozna Bokrosa vie ze asistenti mu vykali. Neviem ako Javorcik. Tak sebestredny a autoritativny clovek ako Bokros mal jasny rukopis na dvadsiatke niekolko rokov.
16.4.2017 - 15:59
0

jozosvk

 

Ked zoberieme tuto 18-tku + nejakych hracov z brozovej U20 + Tatar, Hrivik, Panik, DAno a este nejaky talent, mohli by tako 5-8 rokkov este nieco na MS uhrat! Toto je hokej, ktory sme kedysi predvadzali aj u seniorov. Uff, to boli krasne casy!!!
15.4.2017 - 22:55
+22

enem tak

 

Charakter tohto teamu je silny je dolezite a ze aj vedia ! nezabalili ani proti FIN ani CAN: Páni draft sa nedostavi kvoli jednemu -dvom zapasom ktore vyjdu na MS vid Godla. Hrač musi konzistentne a dlhodobo najlepsie v NA hrať a to lepšie ako iní alebo vekovo primerany priemer. Aj naši dnes konecne zazili OT a vyborna skola ze s CAN. Sa im to moze zist napr.v semi kde je KO lebo teraz videli ked neprestriedaju zostanu tuhí ako kužele pred vlastnou brankou.
Dnes fakt ale vyborny výkon viacerí dokonca aj Ružicka, najma Hrehy Liska Fehy a pridali sa dalsí najma Fafrak bol dnes super a zdravo agresivny, Kupec aj Pospisil i ked len vpredu. Cakam viac a kedy sa ukaze Krivošík....ale čo sa mi zda a nikto ho nespomína je nedocenený Roman ten podla mňa nielen tu golovu nahravku ale kopec prace urobil v strede kde sme ziskavali puk a nepustili CAN do pasma svojim korculovanim a napadnutim hraca s pukom=čitanie hry na koho má cakat, mozno taktika od trenera ale vyborne smerovaná .
Takto by sa mali zlepsovat kazdym dalsim zapasom dufam ze to potvrdia nielen v tych potrebnych zapasoch v skupine ale dalej v 8 a 1/4 finale
15.4.2017 - 23:00
+8

Adriano23

 

S tym draftom suhlas. Ale Hrehorcak mal svkelu sezonu v ceskej juniorke. Krivosik mal sice iba 19bodov vo finskej juniorke, ale na kazdom reprezentacnom zraze resp turnaji pocas roka patril medzi najlepsich a aj vdaka nemu sme uchmatli bodiky timom ako finsko ci cesko ... A v nasej juniorke viaceri podavali velmi dobre a najma konzistentne vykony, ale bohuzial je to len nasa juniorka.

A Lisku, Fehervaryho, Pospisila ci Ivana skoda rozoberat resp ich potencial na draft kedze ich to caka az na rok a za ten rok sa moze kopu zmenit.

Inac ani ja nepredpokladam, ze zrazu nastanu slovenske hody na tohoto rocnom drafte z 1999 to vidim zatial na Ruzicku a asi uz aj Hrehorcaka inac ostatok asi nie i ked je tam dost otaznikov a velmi kvalitnych dalsich hracov ako Krivosik, Kupec, fafrak ...
15.4.2017 - 23:11
+3

KralGolfovehoKlubu

 

a to taky fafrak vo finale playoff extraligy dorastu nevynikal nad ostatnymi, alebo urbanek, stacho ci demo v juniorke slovana a tu hraju vyrovnanu hru s kanadanmi, cize trener a spol z hracov vedia vytiahnut viac ako by sa darilo ostatnym (inak samozrejme ide v prvom rade o dobry rocnik lebo o rok to z toho budu bolet oci a pochybujem ze rocniku 2000 pomohol javorcik - ten vsak bude pri dvadsiatke si myslim)
15.4.2017 - 23:26
+5

Westlund32

 

Teraz si búcham hlavu o múr že som si nekúpil lístky na pondelok a utorok chlapci takú radosť z hokeja som roky nemal ako teraz, keby postúpime do play off s 3miesta hra sa v PP abo SNV? Platí tam že domáce mužstvo sa nemusí sťahovať?
15.4.2017 - 23:09
0

duhac

 

Listkov na pondelok a utorok je dost. Pridali cecko do predaja. Ano stvrfinale hrame isto v poprade.
15.4.2017 - 23:14
0

LenTak93

 

Tak dlho to Cčko v predaji nebolo. Kupil som listky na vlak a C2 vypredane. Sakra... dufam, ze aj na finale sa pusti Ccko do predaja, to by som rad videl.
15.4.2017 - 23:32
0

Westlund32

 

Ďakujem veľmi pekne za info,tak vďaka tebe si môžem vychutnát ďalšie dva skvelé zápasy
16.4.2017 - 0:12
+3

Scorpi

 

My sme hrali vyrovnany hokej s kanadou :O krasa
15.4.2017 - 23:15
+4

agent

 

Hokej: Fantazia chlapci, super vykon, nepamātam aby SVK hrala takuto vyrovnanu partiu s CAN, len tak dalej!!!!! Dolezite je ze maju trenera co im vstepuje takyto styl hokeja, myslim ze s Bokrosom by toto nehrali - to by bola len defenziva,defenziva a buzeracia. Dobre ze sa na to uz vykaslal- Chlapci makajte dalej, zatial robite radost Slovensku
15.4.2017 - 23:15
+1

Divak2

 

Z duse mi hovoris. Bokros tvorivych hracov zabil.
15.4.2017 - 23:22
+1

sedo

 

hlavný problem je U20 projekt kde chalani 6 mes. len brania a dostávaju nakladačky až na zopár zápasov ked extraligisti nepostavia to naj. Tu vidiet že môžu hrat aj vyrovnanú partiu s hocikým ak to majú natrenované.
16.4.2017 - 0:23
+3

Divak2

 

Tak tak
16.4.2017 - 1:20
+1

LenTak93

 

U20 od novej sezóny už nebude zrejme hrať v extralige.
16.4.2017 - 7:43
+2

rasticek

 

Môžeš/vieš povedať aj viac?
16.4.2017 - 12:46
0

LenTak93

 

Na konkurencii je článok. Nechcem sem dávať priamo link. Tam sa spomína možnosť priateľských zápasov s extraligistami. A projekt by fungoval do decembra ako U20, potom U18.
16.4.2017 - 15:20
0

Divak2

 

To nie je zly napad. Zvysila by sa opat uroven juniorky. Keby juniorku hrali napriklad od cca 18 do 23 rokov, s tym ze ti chalani by mali normalne zmluvy podla Zakona o sporte tak by sme vychovavali mladych dalej. Nieco ako je univerzitna liga. Nasa prva muzska liga totiz nesplna kriteria kvality. Tam su zasa skor veterani a liga je pomala, staticka, skor silova. Mladi sa musia ucit v rychlosti riesit herne situacie. Maju omnoho menej casu na riesenie situacie vo vyspelych ligach. Hokej sa vyznamne zrychlil. Viac jazdy bez puku a spravna orientacia v priestore. Avsak to by chcelo komplexnu zmenu organizacie a podpory. A zasa aj divackej podpory. Mozno tato liga by sa dala spojit s Cechmi. Ktovie. Napad.
16.4.2017 - 16:07
0

captainBob

 

vyrovnana partia s Kanadou...WJC2013 napr.
17.4.2017 - 5:07
0

kamzik0507

 

Akurat som išiel kupit listky na stvrtfinale A3 proti B2 ale zneistilo ma že je to v spišskej neplatí náhodou že domaci budu hrat len v Poprade? neviete niekto?
15.4.2017 - 23:23
+1

27adam27

 

Vyradovacka je iba v PP...
15.4.2017 - 23:26
0

kamzik0507

 

ale na predpredji su vstupenky na stvrtfinale 2 v PP a 2 SNV
15.4.2017 - 23:28
0

duhac

 

Domaci tim hra v poprade stvrtfinale nech skonci na ktoromkolvek mieste.
15.4.2017 - 23:38
+1

MySmeSever

 

http://m.u18worlds2017.iihf.com/en/news/can-svk/
15.4.2017 - 23:29
+2

Sani

 

...Milos Roman co dnes lietal po lade je ten isty Roman co na MS20 ledva korculoval...?!?
15.4.2017 - 23:31
+1

Rusty7550

 

A inak on je popravde fantastický korčuliar. Pokial sa nemýlim on pred hokejom robil krasokorčulovanie v Žiline. Len vieš vždy sa musí niekto nájsť
15.4.2017 - 23:44
0

PASCALDUPUIS

 

Nemozes porovnavat ms20 a ms18
15.4.2017 - 23:49
+1

peto12

 

nie, Roman bol aj na MS20 skvelý
16.4.2017 - 3:00
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
adrian79

 

napriek prehram uz druhy zapas, kedy som mal po jeho skonceni fakt dobry pocit, vyrovnat z 0:3 resp 1:3 proti takym muzstvam ako FIN a CAN, klobuk dole chlapci a nech vam v podobnom nasadeni vyjdu aj zvysne zapasy fakt pekny hokej!
15.4.2017 - 23:33
+2

frantapriklep

 

Bol to opäť dobrý výkon a dalo sa na to pozerať aj sa hokejom baviť. Trochu chalani zneisteli v situácii keď už o niečo išlo. Lebo keď to bolo relatívne stratené tak lietali ako šarkani, ale záver tretej tretiny bol trochu kostrbatý, rovnako ako predĺženie. Ale nevadí, bod je pekný a verím že ich povzbudí do ďalších bojov. Treba uhrať postup s Lotyšskom a potom zabojovať o čo najlepšieho súpera do play-off.

15.4.2017 - 23:33
+1

Sani

 

zaver: ...presne tak, ked sme mali presilovku na konci zapasu...veril som ze uvarime Kanadu vo vlastnej stave...ale nas stroj sa nejako zasekol a este skor sme mohli fasnut...neviem ci dosli sily, alebo nervozita zviazala ruky, nohy...
15.4.2017 - 23:38
+1

forwardPP

 

Chalani dnes výborný výkon,aj keď ja osobne si myslím,že ak by chytal obidva zápasy Kostelný namiesto Sklenára výsledky by boli lepšie.
15.4.2017 - 23:36
+3

KralGolfovehoKlubu

 

no neviem, z kostelneho som nemal dobry pocit pocas playoff juniorky nehovorim ze chyta(l) zle ale urcite nejde z neho nejaka super istota, navyse je dost maly a hned ide do butterfly stylu...na strely hore sa spolieha na svoju lapacku...myslim ze cim dlhsie bude chytat tym to bude ako u sklenara....par zakrokov da dobrych ale potom pusti lacnejsi gol....inak v priprave vobec chytal? myslel som ze bude trojka ked ani v projekte nebol cez sezonu ani na turnaje moc nechodil.....
15.4.2017 - 23:44
+1

rasticek

 

16.4.2017 - 0:02
+3

Online527

 

dnes pochytal aj nemožné, asi toľko k tomu
16.4.2017 - 0:04
+5

enem tak

 

Suhlas s Kostelnym: Bohuzial mensieho vzrastu a dole s nohami OK ked strielali dole do rohov vyborne betonmi, strely do neho nudrzal a nevyrazil = nedal moznost dorazky ale bal som sa akonahle zistia a zacnu strielat a davat hore ! Dali jednu v OT a stacilo
Aj som po FIN spomenul ze asi brana bude slabina v nasom time tohoto ročníku..
16.4.2017 - 0:08
0

enem tak

 

I ked som nechcel povedat ze: To bol jeho gol...to nie nasi uz boli tvrdi a stáli fakt ako kuželky
Nevadi dufam ze sa naučia a fakt využiju v semi

16.4.2017 - 0:52
+2

Kopitar11HKPOPRAD

 

NESKUTOČNÉ !!!! LEN TAKTO TO OPÍŠEM! PARÁDA: Slovenský tím bol na štadióne v Poprade hnaný vpred veľmi hlasným publikom, ktoré naopak Kanaďanom príliš mnoho priazne nevenovalo. "Niečo takéto som nikdy v živote nezažil, hlavne ten piskot," povedal na margo atmosféry Mattheos, "nikdy som ešte nepočul piskot na hokejovom štadióne. Bol tu ohromný hluk, je to niečo úplne iné ako to na čo sme zvyknutí. Tréner nám vravel, že pri prvom zápase Slovákov bola hala veľmi hlučná a že sa na to máme pripraviť, no nikto z nás neočakával že tu bude až taká atmosféra," pochválil slovenských divákov.


15.4.2017 - 23:42
+18

mathushino

 

Óóó máááj gáááát , to nebude náhoda , Ilumináti existuju , kde ste vyrobili týchto chlapcov ? .. sebavedomie , korčuľovanie , forceking , priamočiarost, veci na ktore nemusíte mat nových crosbyov malkinov a neviem koho v ročníku po 20ks , stači dril dril dril a tréner ktory tomu da koncepciu , klobúk dolu chalani za výkony , ... kedze môj team nehra ligu uz tak to pre mna bolo urcite napínavejšie a krajsie predstavenie ako finále .. to srdce to ta proste musi dostať ..
15.4.2017 - 23:50
+11

sspp

 

paradny hokej som rad že je to u nas a možem sa toho zučastnovať chodim na všetky nie len naše zapasi radosť pozerať na taky hokej ta bojovnosť a korčulovanie to by si mali pozrieť kamzici
15.4.2017 - 23:52
+3

Online527

 

paráda, za 2 dni sú z vás legendy
16.4.2017 - 0:03
0

duhac

 

Mimo temu, ale 5500 divakov v Spisskej na USA-RUS ? NESKUTOCNE. Tesi ma taky zaujem. Je to dobra vizitka.
16.4.2017 - 0:14
+25

Suomi BLOG

 

5126 na ten druhý zápas je tiež úžasné
16.4.2017 - 1:32
+7

terasini

 

a v pondelok bude opet v poprade vypredane a v snv na usa- cz urcite nad 5000. mozno aj 5500. ved tolko nechodi ani na niektore zapasy ms seniorov.dali prijatelne vstupne a tiez to nacasovanie na easter je ok, aj ked listky sa predavaju aj na semi a stvrfinale dobre, finale a o 3 miesto vypredane, semi takmer..
16.4.2017 - 12:56
0

LenTak93

 

finále ešte nie je vypredané, Cčko ešte nešlo do predaja
čakám na to

16.4.2017 - 13:08
0

MySmeSever

 

Vcera som si chcel kupit listky naale kase...ale uz nemali..vraj kazdy den pustaju do predaja postupne...ale co sa tyka internetu tak neviem...
16.4.2017 - 13:15
0

LenTak93

 

Hej, postupne to nahadzuju na net. Vcera pustili Ccko, konkretne C2 na zapasy s LAT a SUI. Finale ma v ponuke len B1-B3. Z C sektoru este nic nedali von. Teraz musim sledovat kazdy den ci nahodou. Velmi som totiz vahal, za 10€ bol tusim balik zapasov o 3.miesto a finale. Ved reku, to kupim este potom. MS zacali a baliky z ponuky vypadli...
16.4.2017 - 15:22
0

duhac

 

Uz aj utornajsi nas zapas so sui je vypredany.
16.4.2017 - 14:04
0

Sarus

 

Chlapci, vrátili ste mi radosť zo Slovenského hokeja.Dakujem.

16.4.2017 - 1:00
+1

Detvan99

 

Chlapci ďakujem za super zápas skvele čo ktomu dodať najlepsi hráči premna Roman neskutočný prehľad Líška rýchli korčuliar s perfektnou strelou fehervary prehľad rozohrávka na úrovni a vyzicky ktorý dohral každý súboj a veľmi chcel Bol Pospisil a nemôžem zabudnúť ani na Kostela brankára velmi dobre zachytal nevirazal Puky bol si istý to sa mi páčilo ale celkovo ako tým chalani hral super ešte raz ďakujem (moj názor)
16.4.2017 - 1:11
0

corthez

 

Este by to chcelo lepsie poskladat presilovkove formacie a mohli sme aj vyhrat

Jedna hra bez pravaka a druha, malicky Ziak ako obranca cloni brankarovi, to uz platnejsi by tam bol Pospisil
16.4.2017 - 1:17
+1

Detvan99

 

Určite súhlasím stebou tie presilovky mohli byt lepšie
16.4.2017 - 1:36
+1

Belzebub

 

já som len zvedavý čo s tých chlapcov bude či sa presadia aj v iných vekových kategoriách . Možno sa blýska na lepšé časy aj do budúcna
16.4.2017 - 2:35
+1

jh12

 

Nemozem si odpustit poznamku. Hokej parada ale ten koniec. To ako organizator sa nevie pochlapit pri odovzdavani cien a spravit to modernejsie? Dobre vincko lukac tie otcovske po tvari si mohol odpustit lebo mi pripadal ako nejaky dilino v krcme. Ale kaufland krabica? A vnutri ako co najde kanadan a slovak? Kolace vino a igelitku? Sak ten kanadan kukal jak puk ked dostal krabicu jak na vianoce a od vinca po licku. To ako fakt organizator nevie aspon darovat pekne hodiny na spomienku? Nam musi drbat podla mna ale ze riadne!
16.4.2017 - 7:22
+1

jozosvk

 

Mozno mas pravdu, ale zober si, ze su to 17- rocne decka, tam sa aj to otcovke ako-tak toleruje- Ak by toto Vinco spravil pri U20 , nedajboze pri senioroch a nedajboze pri legendach, to by uz bolo na zamyslenie
16.4.2017 - 9:04
+7

kapo10 BLOG

 

Ak je to sponzor tak ten napis kaufland neskryjes..

Snad im nedali 5 eurove poukazky

Vinco bol fajn mna by zaujimalo co a v akom jazyku povedal tomu kanadanovi...
16.4.2017 - 10:51
+2

jh12

 

Odpoviem na oboch. To po lici sa mi nepacilo a myslim ze sa to nepacilo ani rodicom. Prislo mi to take kadrovane komouske. Je vela moznost ako vzdat hold a pridat tomu viac respektu.

A k tej kaufland krabici. Ako sorry sponzor nesponzor toto vidi cely svet. Dnes co bude kaufland taska? Je xy inych moznosti ako odprezentovat sponzora. V dnesnej dobe marketingu sa cudujem ze vobec toto dnes niekto dovolil. Nechcem ani vediet co tam bolo ale dufam ze aspon suvenir ako hand made valaska, magnetka s motivom tatier a minimalne par pohladnic ako hodnotna spomienka na Slovensko. Ak nie tak velka hamba
16.4.2017 - 11:39
0

Suomi BLOG

 

nie vždy je ale krabica od kaufu. čo som pozerala Švajčiarsko - Lotyšsko, tak oni mali nejaké fľaše a tie fľaše mali spravený dizajn priamo na Švajčiarsko (helvétsky kríž) a Lotyšsko (také bielo-bordové pásy). neviem, čo bolo v tých fľašiach, ale vyzeralo to parádne (foto je tu tuším aj v galérke)
16.4.2017 - 12:34
0

forwardPP

 

Info: Niekto sa tu pýtal na hracie puky či sú v predaji. Tak som sa bol opýtať a mali by sa predávať od stredy.
16.4.2017 - 7:30
+2

LenTak93

 

Kde, kedy? Lebo ono sa zvyknu predavat tie s logom MS. Preto chcem vediet, ci tie v predaji maju vzadu logo IIHF.
16.4.2017 - 7:46
0

forwardPP

 

V Poprade na štadióne vo Fanshope pod tribúnou C v stredu by sa mali začať predávať. Bolo mi povedané,že to budú originál hracie puky. Ale či to bude na 100% tak,to ti neviem zaručiť.
16.4.2017 - 9:24
+2

LenTak93

 

Ty nepôjdeš v stredu na zápas?
16.4.2017 - 11:08
0

duhac

 

Kto chce puky nech sa ozve. Idem na vsetky zapasy, takze viem kupit a poslat.
16.4.2017 - 11:22
0

forwardPP

 

Bohužiaľ,ja nepôjdem,aj keď by som veľmi rád išiel. Keď tak dohodni sa s duhacom.
16.4.2017 - 12:31
+1

johnyy

 

ja som popýtal GOOOLYHO nech mi ide jeden so striedačky pred rozkorčuľovaním "ukradnúť" a išiel len je už trochu zošúchaný tak neni to moc ono (a povedal som mu vyber najkrajší )
16.4.2017 - 10:51
+13

bobbyfan

 

Hokej a nasadenie super, už dávno nebolo tak schopné mužstvo v našich možnostiach, ale ešte kým tu dáme celé naše mužstvo do prvého kola draftu, tak bacha. Toho roku je draft veľmi veľmi slabucka, aj to lepšie z kanady je tento rok nič moc, a to lepšie ešte hraje PO juniorky. Takže zase netreba predpokladať že mame mega mužstvo, máme dobrú generáciu, ale to že vyzeráme tak dobre na ľade je aj spôsobené tým že tento talenty vo svete nič moc nie su
16.4.2017 - 7:38
+1

luciakanky

 

Po tej tragedii co predviedli muzi bol toti najlepsi liek. Pripomenulo mi to najlepsie roky nasho hokeja.vdaka za to a drzim palce dalej.
Toto je jasny priklad toho,ze je rozdiel prehrat a prehrat
16.4.2017 - 7:46
+3

-BBB-

 

Ja okrem hokejistov skladam poklonu aj fans na stadione,, vyborne PP.. cele dokopy to je/bol jeden hokejovy orgazmus ..
16.4.2017 - 7:58
+21

Westlund32

 

Inak nás hlavný šéf SBS Napoleon spametaj sa, ľudia na C sedia na schodoch a on ich začne vyhadzovať ako psov, a ešte keď odchádzajú zo zadu ho strkne. Raz keď budeš sám bez SBS dostaneš tak cez papulku že to bude tvoj koniec.
16.4.2017 - 8:23
+19

Suchár

 

viete coho sa bojim?: Aby sa nestalo to, ze ked pojde tento team na MS U20, tak sa


"ideme len zachranit"
16.4.2017 - 8:36
+1

jozosvk

 

Tento tim bude vyzrety na U20 v decembri roku 2018. DUfam, ze tento rok sa zachranime a potom by sme mohli spustit este jedno posledne divadlo. Preco posledne? To, co nas caka po tomto rocniku je tragedia a horor v jednom. Chcel by som sa mylit, ale sledujem juniorov uz 20 rokov a viem, o com hovorim. O tejto generacii som uz rok hovoril, o jej korculovani, oni ma vobec neprekvapuju, ze tak dobre hraju. Pritom stale to budem tvrdit, staci sa naucit dobre korculovat, behat , skakat, pohybovat sa a ppohyb v hokeji dokaze robit divy. To je u nas najvacsi problem.
16.4.2017 - 9:08
0

jozosvk

 

Reway dostal pokyn, ze moze trenovat: dufam, ze sa z toho dostane: https://hokej.pravda.sk/ostatne/clanok/426627-reway-dostal-pokyn-ze-moze-trenovat-stale-verim-ze-si-zahram-v-nhl/
16.4.2017 - 9:11
+1

Adriano23

 

Zase horor a des by som to nenazyval. 2000 su sice na tom slabsie, ale 2001 znovu vyzeraju celkom schpone sice ni ako tieto 1999, ale na nase pomery su natom vysoko nadpriemerne. Ostatne rocniky je este skoro hodnotit, ale aj tam sa najde nejaky talent a na WSI turnajoch ci uz rocniky 2001 az po 2004 celkom pravidelne zdolavaju celky ako svajciarsko, lotyssko a pod takze az taky horor tam nie je. A rocnik 2004 vyzera momentalne velmi slubne.
16.4.2017 - 9:24
0

jozosvk

 

Ja len dufam, ze za tento rok sa vsetko este moze zmenit a niekto pri rocniku 2000 este vyskoci. Buduce MS 18 bude cisto len u udrzani. Ale nebudem tu kazit dnesne MS, Tie su uzime a ako povedal Bondra, bude sklamanie, ak neziskame medailu.
16.4.2017 - 9:38
0

jozosvk

 

Poznamka k RTVS. To, co predviedla vcela RTVS, ktora je platena z nasich dani a do ktorej este musime platit koncesionarske poplatky, je prejavom amaterizmu a dovodom, preco aj v inych sferach sme tam, kde sme. Pritom na to, aby sa to vcera zvladlo nebol potrebny ziadny manazersky pristup, ale len cit a trochu zmysel pre sport a citenie fanusika. Po 20 rokoch tu konecne mame hokjovu generaciu, ktora hra vyrovnane zapasy, paradne sa na to pozera a vy nie ste schopni to vysielat. Pritom aj retardovany clovek vie, ze kazdy na SLovensku by prave tento zapas uprednostnil. A ked aj nie, boli moznosti, ako to riesit, len to sa musite zobudit aspon 1 mesaic predtym!
16.4.2017 - 9:23
+5

juza

 

Úplne súhlasím, namiesto nezáživného súboja BB-NR, aj keď Nitrania nebudú súhlasiť, mal ísť tento zápas, ktorý bol na rozdiel od repre a BB-NR vzrušujúci do poslednej sekundy.
16.4.2017 - 9:41
0

ctibor

 

Su nejake zmluvne podmienky a oni ich nemozu porusit. Niektore zapasy mozu dat cez web, niektore nie, niektore musia dat cele od prvej do poslednej sekundy.
16.4.2017 - 9:52
+1

jozosvk

 

Myslsim si, ze ludi - rozumej 2x platitelov RTVS nezaujimaju zmluvne podmeinky, tie mali vyrokovat zastupcovia RTVS, ktori zastupuju obcanov, ktori ich platia. Rok dopredu sa vedelo, ze budu MS 18, minimalne 6 mesiacov sa vedelo, ze bude friendly match SVK SUI a ze bude finale extraligy. Vsetko sa dalo dohodnut, ale ked su na miestach ludia, ktorych az tak moc sport nebavi, len v tom vidia dobre miestecko, tak to potom takto dopadne. Avsak, RTVS nie je sukromna firma, ak by bola, uz byfinancne neprezila, je statna organizacia plpatena z nasich dani. A bolo zrejme a je, ze ludia chceli vidiet SVK 18. KAzdy z nas pozeral SVK 18 a na extraligu sa vykaslal.
16.4.2017 - 10:02
+8

ctibor

 

S tym nesuhlasim. Myslim, ze po dlhej dobe RTVS funguje velmi dobre a rovnako aj v oblasti sportu, aj ked treti kanal teraz by bodol. Su nejake zmluvne podmienky, ktore musia jednoducho platit. To kedy bude finale extraligy sa asi 6 mesiacov dopredu nevedelo a kedze finale extraligy sa nemoze vysielat na nete a musi sa odvysielat uplne cely zapas a SVK 18 moze byt aj na nete, tak to vyriesili dobre. Rovnako aj vo stvrtok v zapase s Finmi.
16.4.2017 - 10:32
+7

jozosvk

 

Respektujem tvoj nazor, ale treba sa opytat ludi. A RTVS nemoze nikdy dobre fungovat, ked bude riadena clovekom, ktory moze v pohode podnikat a byt funkcionarom aj inej institucie. A to cele z dovodu, ze ako rideitel RTVS nie je verejny funkcionar. A podobny zmatok spravili aj v zapase s Finskom. Nech mi niekto so sedliackym rozumom skusi povedat, kto zacal sledovat futbal a vykaslal sa na hokej FIN SVK u18? Ved ten futbal musel mat nulovu sledovanost. Mali na to mysliet, ked robili zmluvne podmienky. A ziadny treti kanal by tu nepomohol. Kazdy sudny clovek na SLovensku si autimaticky vyberie to lepsie. Naozaj si neviem predstavit, ze niekto by namiseto SVK CAN alebo SVK FIN u18 uprednostnil futbal alebo extraligu. Hlavne pri tej atmosfere, priebehu zapasu a celkovej euforii pri mladeznickom reprezentacnom hokei. A to, ze je to vynimocna generaci museli vediet oapt rok predtym!
16.4.2017 - 10:42
+7

LenTak93

 

To, že bude finále nevedeli. Veď sa zaviedlo pravidlo, že po skoršom skonční série sa začne skôr. Čiže to, že sa hralo teraz, nebolo jasné dopredu.

A zápasy extraligy nemôžu dávať na web. Ale už sme si zvykli, ako by povedal Slota. V posledných dňoch tu hundreš, neustále kydáš na RTVS, nevieš ani kto píska zápasy, hráš sa na najmudrejšieho a pritom ti unikajú základné informácie.
16.4.2017 - 11:07
+3

jozosvk

 

Mam pravo na kritiku RTVS. Pokial platim dane cez statny rozpocet a zivim tym zamestnancov RTVS a pokial odoberam elektricku energiu a opat platim RTVS, mozem aspon kritizovat, nie? To, ze sa vysiela futbal, ktory sme vsetci povinne zaplatili a pritom sa chceme pozerat na hokej, to uz nikomu nevadi? Tam kde je vola, je aj riesenie. Ale preco, ked sa to plati z dani nas vsetkych. Pozri si diskusiu, aka bola po futbale EL, aka po finale Extraligy a naozaj nepotrebujeme byt experti, aby sme vedeli, co mame vysielat. A odkazovat nas na internet? To mozem stream pozerat zadarmo cez Huste.tv alebo IIHF, nepotrebujem plati 2x do rozpoctu RTVS. A posledna poznamka. A co ti, ktori nemaju net? Ti vsetci videli 1. tretinu SVK SUI, potom extraligu, potom opat SVK-SUI potom Extraligu a potom SVK CAN. Kazdy ma iny nazor, to akceptujem, ale dalo sa to riesit podla mna.
Jasne, stalo a verim, ze sa poucia. Ospravedlnujem sa aj ja, ak som niekoho mojou kritikou RTVS urazil, ale hokej je fenomen a aj u mna pracuju emocie, najma teraz, ked mame konecne po X rokoch nadej na lepsiu hokejovu buducnost!
16.4.2017 - 13:46
+4

martin_hkpp

 

Keď už náhodou nie si, tak raz z teba určite bude poriadne uhundraný dôchodca.
16.4.2017 - 11:11
+2

ctibor

 

Nie som expert na to, ale myslim, ze sa kupuje nejaky balicek EL a LM, kde sa neda uz velmi vstupovat do zmluvnych vztahoch zo strany RTVS. Bud sa to kupi a odvysiela tak, ako to chce UEFA alebo nie. Samozrejme, ze teraz kritizujes, ale v stredu si asi Real s Bayernom pustis a budes rad, ze takyto balicek sa kupil. To iste je aj s ProHokejom. Ja si ozaj myslim, ze sa to zvladlo este dobre a v dnesnej dobe si zapnut stream cez net nie je nic obtiazne.

A ja si myslim praveze, ze RTVS zacala konecne normalne fungovat po nastupe Miku. Ale tak kazdy ma vlastny nazor
16.4.2017 - 11:12
+2

ŠIMIKE

 

tak ako ti uz 4x spomenuli asi ..islo o zmluvy ..ich nezaujima ze teba neuazjimaju zmluvy musia ich dodrzat .. aj keby sa sli pokrajat aj oni koli MS18
16.4.2017 - 11:17
+1

kapo10 BLOG

 

Lenze je aj skupina ludi co platia dane a koncesie a chceli videt finale ligy...

Na svoje moznosti to zvladli dobre...

16.4.2017 - 11:04
+1

juza

 

Super: O tomto teame sa nedá ináč písať, ako v superlatívoch. Až na výpadok v 1. tretine a na konci, keď už chýbali sily, predčili Kanadu v korčuľovaní aj v nasadení. Miestami to bol tlak, aký sme zažívali, keď proti nám hralo špičkové mužstvo a my sme sa iba bránili. Na počudovanie teraz to bolo opačne. Ja len veľmi, veľmi dúfam, že sa to vo vyšších kategóriách vinou trénerov nezvrhne do stereotypu, ktorý sme mali možnosť vidieť na MS 20 a v A-čku. Je to naozaj výnimočný ročník, ktorý ak zotrvá vo svojom hernom štýle a radosti zo hry, môže nám dať ešte veľa eufórie pri fandení slovenskému hokeju.
16.4.2017 - 9:29
+2

OceliarKE

 

krasny zapas, krasna atfosmera! popravde cestou do Popradu som bol vcelku skepticky aj ohladom vysledku, no chalani zabojovali jak o zivot..
16.4.2017 - 10:00
0

fanda55

 

Chlapci, obdiv, respekt a uznanie Vam patri. Vynikajuco sa na to pozeralo. A klobuk dole aj pred atmosferou, ta bola uzasna!!! Skveli divaci a mladici co boli technicky na vyske a trapili Kanadu. Len tak dalej, Lot a Svj sfuknut a potom skusit prekvapko. Tento tim ma na to kvalitu aj sebavedomie!!
16.4.2017 - 10:00
+6

Westlund32

 

Kto by povedal ze to ta mládež na Slovensku urobia taky hokejový boom už teraz sa neviem dočkať na hokej, to som prežíval keď som bol malý krpec keď som sa takto tešil na hokej
16.4.2017 - 10:15
+7

motonomad

 

Priznam sa ze vekom a vykonmi zo mna v poslednych rokoch akosi opadla chut sledovat mladez. Aj preto sme si kupili listky len na jeden zapas aj ked sa hraju MS blizucko v PP, kde sme takmer doma . Zapas s Fin som nevidel, nic o nom necital tak som sympaticky vysledok pripisoval skor nevyraznemu startu Finov ako vykonu nasich. Fakt som nevedel NIČ! O to vacsia euforia ma pohltila pri tom co som sledoval. Cele mi to pripomenulo davne casy z Popradu ked sme tam po rozpade CSFR bojovali v MS skupiny C. Ta euforia, srdce, atmosfera a boj v slovenskych dresoch a nadsenie publika boli elektrizujuce! Nemyslel som ze cosi podobne este so slovenskym hokejom zazijem. Hockey republic vo mne posledne roky vzbudzovalo skor ironicky usmev, vcera v PP tato prezyvka dostala zmysel. Na tribunach aj na lade. Dakujem vam chlapci a pan trener. Prebudzate svojimi vykonmi slovensku hokejovu skepsu. U mna ju nezadupu ani cigerovci. Budem si to vychutnavat, len skoda ze som nekupil listky aj na dalsie zapasy
16.4.2017 - 11:05
+8

MartinZV

 

Bol som tam! A bolo super!!! Len to som chcel

Lišku aj Mattheosa som mal na tikete ešte Česi keby to dali...Nevadí aj tak parádny zážitok
16.4.2017 - 11:11
+4

MartinZV

 

A ešte jeden koment za všetky z fb stránky IIHF

I would bring that NHL fool Gary Betman here to see what atmosphere is here in Europe and especially in Slovakia..4500 people cheering up NONSTOP versus Americans in NHL where there is 19000 stadium and I here how players talk lol quiet like at church..not sure how nhl players dare to even say that nhl has great fans and atmosphere lol I guess Americans just come and eat nachos, drink beer and take selfies at hockey games in NHL...
16.4.2017 - 11:28
+24

jozosvk

 

Pekne sa to cita!!!
16.4.2017 - 12:09
0

chl

 

Komentar je pekny, aj pravdivy,ale pisal ho Slovensky fanusik a nie ako som si povodne myslel zahranicny.
16.4.2017 - 13:25
0

MartinZV

 

Hej máš pravdu ja som si to až neskôr všimol len som videl že je to ktosi z Kalifornie Ale tak v podstate pointa ostáva rovnaká
16.4.2017 - 15:09
+2

Fenomén

 

No, to vidno ...
16.4.2017 - 15:26
0

MySmeSever

 

Vyzltiiiiiiiit...super
16.4.2017 - 12:26
0

Urpiner16

 

Tak tu pri tejto reprezentãcii do 18 sa dajú hodnotiť kvalitné výkony hráčov ako aj samotnã hra.U Cígerovcov sa hodnotí za dobrý prîstup k zápasu čo je u týchto chalanov česť a samozrejmosť bez toho aby ich za to niekto chválil.Tu sa dá hodnotiť aj kvalita výborne chalani.
16.4.2017 - 12:28
+1

Kopitar11HKPOPRAD

 

V Poprade sa už pozdravil s viacerými skautmi, na priateľskú debatu si sadol s bývalým trénerom slovenskej reprezentácie Glenom Hanlonom. Nielen od nich, ale aj zo zámoria, kde je turnaj pozorne sledovaný, vníma pozitívne ohlasy. "Už som dostal viacero správ z Kanady a USA, ktoré chválili našich chalanov, ale aj organizáciu šampionátu či pohostinnosť. To ma veľmi teší. Napríklad televízia TSN do nebies vychválila atmosféru na týchto MS. Turnaj je vnímaný veľmi pozitívne. Je dôležitý pre budúcnosť NHL a aj preto ma teší, že slovenský ročník 1999 má takýchto výborných hráčov," prezradil Peter Bondra.
16.4.2017 - 12:30
+4

MySmeSever

 

boze to su riadne balzamy na dusu pre slovenskeho fanusika
16.4.2017 - 12:47
+4

Kopitar11HKPOPRAD

 

je rozdiel medzi fanúšikom a fanúšikom ... viď tieto MS a NHL ... aj ked som fanda NHL,ale toto včera bol masaker
16.4.2017 - 13:10
+2

duhac

 

Az ma to cele nejak vzrusilo. Super reklama pre nas stat. Aspon nieco tu funguje. A vlastne to najlepsie este len pride s dalsimi zapasmi.
16.4.2017 - 14:10
0

HKMpelemele

 

Paradny hokej, nebudem to tu uz sty krat opakovat, no v pozapasovom rozhovore s trenerom Javorcikom ma zaujala jedna jeho poznamka. Redaktor mu hovoril, ze sice sme uz v predlzeni nehrali velmi dobre, ale ze sme uhrali bod a je to super - nieco v takom zmysle. A Javorcik mu na to odpovedal, ze predsa chalani nehrali predlzenie prvykrat a mohli to zvladnut lepsie. Cize ziadne vyhovorky, uspokojenie...to mi imponuje. Ze je nastaveny na vyhry a super vykony...a nechvali hracov za to, ze sa snazili dodrzat taktiku, ako to robi Ciger. Tak by sa mal nastavit cely slovensky hokej, aby sme sa pomaly splhali hore
16.4.2017 - 13:44
+7

mannheim

 

Fantastické pozeranie, chlapci ak pozeráte vo voľnom čase internety, veľká vďaka Vám aj Vášmu skvelému trénerovi, mentálnej koučke a celému crew. Radosť Vás sledovať, najlepšia motivácia pre malé decká čo doteraz nešportovali.
16.4.2017 - 15:53
+3

rasťoZv

 

Áno Noro je skvelý tréner. Poznám ho osobne je to niečo úplne iné ako stará garda. Pekne tu vidno keď sa dá šanca mladým perspektívnym trénerom a nechajú ho pracovať po svojom. Nie mi vytiahneme Šuplera k Cígerovy...
16.4.2017 - 18:07
+3

dusan1980

 

Zimomriavky som mal kd som pozeral tento zapas a takisto teraz ked citam clanok o svistoch...Bodaj by takych rodicov bolo viac a vznikali dalsie sviste v inych mestach ako je BA.Neuveritelny zapas..Uz ten z Finskom kde nas okradli o vyrovnavajuci gol...WONDERFULL
16.4.2017 - 18:22
0

tomino10

 

Neviem no je to obrovsky kontrast ked si porovnam 20tku na prelome rokov a tuto 18tku.Fakt nemozem v dobrom uverit ze to su nasi hokejisti. Takto sekundovat finom a ja kanadom je uzasne naco slovensky fanusik cakal x majstrovskej ci uz seniory alebo 20tka. Sampionat 18rocnych sa priznam ze sledujem prvy krat asi je to tym osialom ze je to na slovensku no nasi hraju vyborne.Teraz nastavit hlavy na papierovo "slabsich" superov nic nepodcenit.Mame schopneho trenera takze sa niekoho takeho neobaval. Tento tim to moze dotiahnut daleko.Balzam na ubolenu dusu slovenskeho fanusika naozaj tato 18tka..
16.4.2017 - 22:07
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

Bleskovky

Žilinu povedú tréneri Škorvánek a Podkonický

Vedenie tipsportligového klubu MsHK Žilina vyriešilo trénerskú otázku v A-mužstve. V novej sezóne povedie "vlkov" trénerská dvojica Stanislav Škorvánek - Andrej Podkonický. Klub o tom informoval prostredníctvom Facebooku.
pred 2 hod. - TASR

Róbert Varga uprednostnil Nové Zámky pred Martinom

Tipsportligový klub HC Nové Zámky sa dohodol na zmluve s útočníkom Róbertom Vargom. Dvadsaťdvaročný krídelník pôsobil v uplynulej sezóne v Martine, s ktorým sa pôvodne dohodol aj na predĺžení kontraktu. "Hneď po úspešnej sezóne som sa dohodol v Martine na predĺžení zmluvy, ale vzhľadom na vzniknutú situáciu v klube som sa rozhodol, že by bolo lepšie začať riešiť ...
pred 2 hod. - TASR

Fisher sa zapojil do tréningu, chce stihnúť prvé finále

Kapitán klubu zámorskej hokejovej NHL Nashville Predators Mike Fisher sa zapojil do tímového tréningu a verí, že nastúpi už na prvý duel finále o Stanleyho pohár proti Pittsburghu Penguins. "Už som sa cítil celkom dobre. Korčuľoval som tu už pár dní.
pred 2 hod. - TASR

Lindholm a Vatanen musia na operácie a vynechajú úvod sezóny

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks nemôže v úvode budúcej sezóny počítať s obrancami Hampusom Lindholmom a Samim Vatanenom. Obaja musia podstúpiť operáciu ramena a čaká ich dlhá rekonvalescencia. Lindholm bude mimo hry štyri až päť mesiacov a Vatanen ešte dlhšie, informoval generálny manažér klubu Bob Murray.
pred 3 hod. - TASR

Sydor mieri na striedačku St. Louis, stal sa asistentom trénera Yea

Bývalý kanadský hokejový obranca Darryl Sydor sa stal asistentom trénera Mikea Yea v klube NHL St. Louis Blues. S tímom sa dohodol na trojročnej spolupráci.
včera o 08:57 - Michal Bruner / TASR

Český obranca Šulák podpísal nováčikovský kontrakt s Detroitom

Český hokejový obranca Libor Šulák mieri do zámorskej NHL. Účastník MS 2017 podpísal dvojročný nováčikovský kontrakt s klubom Detroit Red Wings. Informovala o tom kanadská televízna stanica TSN na svojom webe.
24.5.2017 19:10 - Michal Bruner / TASR

Kongres SZĽH sa uskutoční 23. júna v Bratislave

Kongres Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) sa uskutoční 23. júna v Bratislave. Rozhodli o tom uznesením členovia výkonného výboru SZĽH a informuje o tom zápisnica z ich marcového zasadnutia. Kongres je najvyšší orgán zväzu, podľa vlani schválených stanov sa jeho rokovanie uskutočňuje najmenej raz za kalendárny rok. Exekutíva ho musí zvolať minimálne 20 dní pred konaním. Kongres je uznášaniaschopný, ak sú prítomní delegáti oprávnení hlasovať s dvojtretinovým počtom hlasov. Členovia výkonného výboru SZĽH sa najbližšie stretnú vo štvrtok 25. mája, na programe by malo mať aj hodnotenie účasti Slovenska na svetovom šampionáte v Kolíne nad Rýnom. Informovala oficiálna stránka SZĽH.
23.5.2017 20:40 - / TASR

Nashville prišiel pred piatym zápasom proti Anaheimu o Johansena

Nashville si musí v zostávajúcom priebehu vyraďovacích bojov zámorskej súťaže NHL poradiť bez svojho najproduktívnejšieho hokejistu Ryana Johansena. Johansen sa zranil vo štvrtom zápase série s Ducks, v ktorom Predators prehrali 2:3 po predĺžení, následne podstúpil operáciu ľavého stehna.
20.5.2017 09:56 - / TASR

Luke Richardson asistentom hlavného trénera v New York Islanders

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders angažoval na post asistenta hlavného trénera Luka Richardsona. Štyridsaťosemročný Richardson sa vráti do NHL potom, ako uplynulé štyri sezóny viedol v AHL Binghamton Senators. Na poste nahradil Boba Corkuma. Hlavným koučom je Doug Weight, Richardsonov bývalý spoluhráč z Edmontonu Oilers. Richardson v NHL už pôsobil ako asistent v Ottawe Senators v rokoch 2009 až 2012.
18.5.2017 17:52 - / TASR

Rust, Hornqvist a Schultz budú Pittsburghu chýbať v zápase číslo tri

Hokejisti Pittsburghu Penguins sa v treťom zápase finále Východnej konferencie play off NHL proti Ottawe Senators musia zaobísť bez tria Bryan Rust, Patric Hornqvist a Justin Schultz. Stav série hranej na štyri výhry je nerozhodný 1:1. Zápas číslo tri je na programe v noci na štvrtok o 2.00 h SELČ na kanadskom klzisku.
17.5.2017 21:19 - / TASR

Archív krátkych správ »

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.MacKinnon N.CAN5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »