Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kanaďan Fraser zamieril zo Zvolena do nemeckej DEL

zdroj: TASR
24.4.2019 22:10 TASR

Kanadský hokejový obranca Mark Fraser nebude pokračovať v tipsportligovom HKM Zvolen. Jeho novým pôsobiskom sa stal tím Schwenninger Wild Wings, ktorý je účastník najvyššej nemeckej súťaže (DEL). O novom zamestnávateľovi 33-ročného obrancu informoval zvolenský klub.


Fraser prišiel do Zvolena v priebehu sezóny 2018/2019. Napokon zaň odohral celkovo 39 zápasov, v ktorých dosiahol bilanciu 1 gól, 11 asistencií, 9 plusových bodov a 71 trestných minút. Schwenninger obsadil v sezóne 2018/2019 posledné 14. miesto v základnej časti DEL.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


axxel

 

Paradny obranca ... Skoda, ze neostal v nasej lige
24.4.2019 - 22:27
+14

Urpiner16

 

Hlavne u vás.
25.4.2019 - 7:13
0

Sheva7

 

Koval ide setrit neboj budes vela play od novej sezonu, vsetko sa vrati do normalu . Kosice budu top a Iskra lepsi priemer potop budes v diere a nevylezies
25.4.2019 - 7:47
+21

hkmmanZV

 

Iskra nikdy nebola lepší priemer. Nechaj ju už odpočívať v pokoji
25.4.2019 - 9:01
+12

FP-Romanides

 

Máme zlatý hattrick a to nám už nikto nevezme. Samozrejme že vyhrávať navždy sa nedá a prídu aj obdobia šetrenia či omladzovania kádra. To v BB každý chápe, my sa tešíme z hattricku a ak máme bojovať s mladíkmi o štvrté / piate miesto budúcu sezónu tak nech. Stále sme majstri, no a čo?!!
25.4.2019 - 9:45
+20

advokatiss

 

Stale nevieme do akej miery bude lacnejsi kader, do akej miery bude mladsi kader, absolutne neviem ako bude vyzerat kader pred zaciatkom ZC, a duplovane nevieme aky bude playoff kader. Preco by sme mali hned upustit z vrchnych pozicii ? Mohlo sa to este silit dalsie dva tri roky na dalsie tituly, ale potom by uz nemal kto za nas hrat. Ved keby podzrime velku cast kadra, tak niektori budu o 2 roky za zenitom a dalsi budu ukoncovat kariery. Preto uplne chapem omladeniu aby sme si nejakych hracov vychovali aj nejake dve sezony a mohli nas potom tahat napriklad do dalsieho hattricku.
25.4.2019 - 10:02
+8

HkmDetva

 

Ja len jedno nechapem.. Zvolen ma dostane do ligy a ja ho za to nenavidim to jak sa da?
26.4.2019 - 8:33
+4

advokatiss

 

Chod ich pofajat tak ako si chcel 33800
26.4.2019 - 9:15
0

33800

 

26.4.2019 - 11:08
0

HkmDetva

 

Nemam cas lizem
27.4.2019 - 7:27
0

Acorgonka

 

Prepac...ale pokial ja viem vy ste trend setrenia nastupili uz niekedy v decembri a to setrenie a omladzovanie to je proste len to ze vas klub takto reaguje len na zmeny ktore pravdepodobne pre vsetkych pridu
25.4.2019 - 10:14
+6

FP-Romanides

 

Nemyslím si že máš pravdu. Podľa mňa tými zmenami Koval myslel skôr starších slovenských hráčov ako Surový, Bartánus, Sloboda, Ďatelinka - proste hráči čo berú 5 tisíc, perspektívu z hľadiska veku nemajú a na výkonnosti postupne strácajú. Vymeň týchto štyroch za mladších a ušetríš 200 tisíc za sezónu. Kanaďania sú mnohokrát kvalitnejší, mladší a neberú toľko. A samozrejme že limit nás trochu obmedzí ale žiadny extra problém to nebude. Naši legionári boli vždy rozdieloví hráči, aj keď budú len traja a budú špičkoví tak to bude stačiť na našu ligu.
25.4.2019 - 12:38
+2

advokatiss

 

Ak pustia Slobodu, ktory ma zmluvu aj na dalsiu sezonu, bol najproduktivnejsim slovenskym obrancom v zakladnej casti a najproduktivnejsim obrancom playoff tak vacsi fail som nezazil. Prave naopak jemu by som este ponukol zmluvu na 20/21 sezonu.
25.4.2019 - 12:54
0

majo24

 

A bude treba nahradu za Marshalla
25.4.2019 - 13:52
0

dejvidBB

 

Tak tak Riga vola
25.4.2019 - 14:00
+1

majo24

 

Ano, Faje nevies kdd podpisal?
25.4.2019 - 16:45
0

33800

 

Faj
25.4.2019 - 16:52
0

HkmDetva

 

Chces faju?
26.4.2019 - 8:35
0

33800

 

Od teba nie,dik
26.4.2019 - 8:49
+4

HkmDetva

 

Jasne ze ne
27.4.2019 - 7:26
0

dejvidBB

 

Niekto mi splietal 1 svaj. ligu a ze tam bude mat 3x viac ako u nas ale ci ozaj to je tak to neviem kedze ani Faille mi to nechcel povedat
25.4.2019 - 17:06
0

majo24

 

Dikes
25.4.2019 - 17:14
0

majo24

 

A kolko mal u nas aspon cca?
25.4.2019 - 17:18
0

Jokila39

 

Chalani a dáke šumy s kým sú naši v kontakte nemáte ?
25.4.2019 - 17:03
0

UssKe

 

Miklik
25.4.2019 - 17:04
0

Jokila39

 

Minuly rok ho chceli a však to jeden z tých, ktorý si myslia, že sú Ovechkinovia a zato čo on pýtal sa zobrali traja Kanaďania
25.4.2019 - 17:16
+1

UssKe

 

Tak snáď sa teraz vráti do KE .
25.4.2019 - 18:05
0

BlackCrow

 

Presne takých chce Šťastný. Mladých, dravých, nepreplácaných
25.4.2019 - 18:44
+4

Acorgonka

 

Ok znie to logicky a vies mi napisat preco sa u vas do konca januara setrilo na mzdach na ukor tych lacnejsich legionarov?
25.4.2019 - 14:56
0

Acorgonka

 

Zle som to napisala vyplacali sa platy len legionarom
25.4.2019 - 15:10
0

loki12

 

mate zlaty hattrick lebo ste dotovani a napojení na smer a zrazu ked sa mu velmi nedari tak zacinate setrit.. uspesny klub je aj ten ktory dokaze udrzat svoj trend niekolko rokov a nie ako vy ze z roka na rok vyssie straty naposledy o 90% tak ako za taku cenu nech sa paci.. ste majstri no a co ?!! ochvilku druha liga vola majstri
25.4.2019 - 14:47
+15

advokatiss

 

Este nebol zverejneny ani jeden prichod ci odchod ale uz vypadavame dokonca az do 2. ligy. wau
25.4.2019 - 15:30
+4

loki12

 

skus sa pozriet na vase hospodarenie a povedat ako dlho to potiahnete s takym navysovanim straty dik
25.4.2019 - 15:55
0

advokatiss

 

Uz pred 5 rokmi sme mali koncit. Posielam bočku
25.4.2019 - 16:00
+9

loki12

 

dikicko a nikto vas tam dalsiu sezonu neposiela ale pri vasom hospodareni to ochvilu tak dopadne
26.4.2019 - 10:49
0

hokejkaDca

 

Kader ste mali nie len kvalitny, ale aj siroky. Ked si odratam vsetkych cudzincov, tak Slovakov mate viac nez dost. Vytiahnete este zopar hracov z juniorky a bez problemov budete mat 5 kompletnych formacii len Slovenskych hracov. Kader by ste mali aj tak kvalitny. Samozrejme nikto teraz nevieme kolko aj Slovakov odide z vasho kadra. Ale zase iny pridu. Kazdopadne kader budete mat aj tak kvalitny.
25.4.2019 - 20:20
+2

doc.koniferum

 

inak nevieš náhodou,či sa z nemeckej najvyššej súťaže vypadáva a naopak
z druhej postupuje?kedysi bola liga uzavretá,aspon sa mi zdá.a popravde DEL ku moc nesledujem.
25.4.2019 - 9:56
0

LuukyBB

 

Je uzavretá. Frankfurt má veľký záujem sa tam dostať. Ale zatiaľ nevie ako.
26.4.2019 - 7:09
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Lokomotiv

 

Jeden z najzaujímavejších hráčov, ktorí vo Zvolene pôsobili. Veľmi rád som ho sledoval, mal síce dosť slabú strelu, ale ináč super.
24.4.2019 - 22:32
+8

Dzunkes

 

Nie len vo Zvolene...dakujeme Mark za vsetko!
24.4.2019 - 23:55
+4

trevor

 

Ocakavane, takyto hrac nema dovod tu ostat, ked si este kludne zahra lepsiu ligu. Dlho nebol u nas hrac, pred ktorym mal respekt kazdy zo superov. Nech sa mu dari.
24.4.2019 - 22:41
0

GB11

 

DEL-ka sa už považuje za kvalitnejšiu ligu ako naša ? Lebo vždy patrila k tomu slabšiemu ale to my k tomu lepšiemu čo už neplatí

Neviem akú má kvalitu DEL tak sa pýtam.
25.4.2019 - 6:45
+1

Turkey

 

Predpokladam, ze zartujes. Do DEL chodia hrat o triedu lepsi legionari a hlavne tam hraju aj najlepsi domaci hraci s vynimkou tych, ktori sa presadia v NHL. Jednoducho, nemaju dovod skusat ine europske ligy, kedze doma maju vytvorene perfektne podmienky...
25.4.2019 - 7:02
+30

oveckinalex

 

+ zivot v nemecku a u nas je dost velky rozdiel.
ale takychto severoamerickych hracov je plno, ktori chcu spoznavat nove krajiny a este si k tomu aj nieco zarobia. takze spoja 2 konicky - hokej+cestovanie
25.4.2019 - 7:54
0

GB11

 

Hej hej to viem aký je tam život Viem aj že je tam dosť legionárov len nevedel som kvalitu ale myslel som si že je lepšia preto som sa spýtal. Inak čo sa týka toho cestovania + hokej čo taký Ondrej Šmach čo teraz podpísal Newcastle Northstars čo hrá AIHL čiže do Austrálie
25.4.2019 - 7:59
0

dast

 

jeden priklad: https://www.eliteprospects.com/player/14631/andrew-desjardins
32rokov, 408 odohratych zapasov v NHL
26.4.2019 - 14:30
0

dast

 

pripadne tento: https://www.eliteprospects.com/player/11487/john-mitchell
34r, 548z NHL
26.4.2019 - 14:34
0

filip289

 

Ked spominas cestovanie: Tak mna celkom prekvapuje ze este nikto nepodpisal tohto cestovatela, u nas totiz este nebol
25.4.2019 - 10:11
0

Sunkafit

 

Co si zas dal neskutocne
25.4.2019 - 8:34
+4

KuBaSi6

 

Co dal normalne sa opytal ... vidiet tu velke predsudky iba vidite nick a uz pisete negativne automaticky malocikulaci
25.4.2019 - 10:24
+5

lubfito

 

No všetci by tú otázku brali v pohode keby sa to pýta nejaký laik. Lenže pán GB11 sa sám pasoval za odborníka na hokej od ktorého sa máme čo učiť, pretože on pozná aj ligu Nového Zélandu. A potom sa takto ukazuje že vlastne nie je žiadny odborník, že je len
25.4.2019 - 10:59
+13

Sunkafit

 

Taky odbornik a nevie nic o DEL je doba internetu staci si to pohladat malocikulak a hned uvidi kde sme
25.4.2019 - 12:10
+3

GB11

 

Hrajte si vlastnú ligu nechám vás v tom Belasí
25.4.2019 - 13:31
0

lubfito

 

Aha, pán majster sa nám urazil
25.4.2019 - 14:01
+5

GB11

 

Nitrančania mňa neurazia
25.4.2019 - 18:07
0

HkmDetva

 

Hlavne ked su arogantni
26.4.2019 - 8:40
0

Corgi77

 

Fuuuu, teraz si riadne zaplakal.
26.4.2019 - 10:04
+1

Tesla

 

Kvalitu DELky ukázala posledná olympiáda, všetci nemecký hráči boli z domácej súťaže.
25.4.2019 - 8:43
+2

antinamor

 

K tomu len toľko. Jedna lastovička leto nerobí. Nepreceňoval by som tento i keď uznávam, že fantastický výsledok nemeckej repre. Nie tak dávno sa zachraňovali v A kategórii MS. Možno to bol na dlho jediný úspech nemeckého hokeja, rozhodne sa nedá povedať, že budú pre tento výsledok patriť k favoritom nadchádzajúcich MS.
25.4.2019 - 14:43
0

Tesla

 

Podľa mňa išiel Nemecký hokej za posledné roky dosť hore, samozrejme teraz netvrdím že majú druhú najlepšiu ligu v Európe.
25.4.2019 - 16:44
0

steevee

 

Skoda pre ligu..: Nech sa mu dari a snad sa raz vrati. Ktovie aky mal plat?... Tipujem nad 5-6 000
25.4.2019 - 0:20
+1

Jokila39

 

Počkaj príde Impulse a ten ti hneď povie on povedal, že Ryan Glenn u nás bral 7-8 litrov mesačne, takze Fraser predpokladám, že podľa jeho menového kurzu budú okolo 20k
25.4.2019 - 6:11
+13

PaliBB

 

Však vo východných končinách je 7-8 litrov štandard za týždeň, nie?
25.4.2019 - 13:18
0

topska

 

ak je forma tak za vikend
25.4.2019 - 15:06
+4

HkmDetva

 

Co ty trolo
26.4.2019 - 8:42
0

Impulse2

 

Tak Fraser tých 7-8 mal podľa mňa ,u Glenna som to prehnal to áno, ale Glenn tu tiež neprišiel sedieť na tribúnu za 2 litre. Tých 4-5 mal určite. Keby chcel Glenn tak hraje v nejakej takej lige,kde by hral pravidelne aj keď za menej ako v BB dajme tomu za 3500.
25.4.2019 - 17:04
+2

Jokila39

 

Bože Dávidko už fakt prestan, minuly rok mal navýšia plat KAPITÁN SUROVÝ 6 litrov !! Takze pravda, Glennovi dáme 4 tisíc ... už to pochop, že Glenn bol u nás maximálne za 2 tisíc !
26.4.2019 - 8:43
0

Jokila39

 

* najvyšší
26.4.2019 - 8:48
+1

Impulse2

 

Neviem o tom,že BB zverejňovala platy hráčov takže o trápnych 2 litroch sa tu nemusíme o hráčovi ako je Glenn baviť. Pochop jednu vec,že taký hráč ako je on sa už chce z jednej strany len uživiť nejaký ten rok v Europe ano,ale určite nemal ponuky len z BB ale aj inde. Dobre,tých 7-8 litrov som prehnal to priznám,ale 4-5 určite mal,o tom sa ani baviť nebudem lebo určite menej nemal a keď mal,tak bol veľmi hlúpy čo podpísal. Určite mal aj lepšie ponuky kde by hral pravidelne,ale dostal by o liter dva viac Takže mi nehovor že tu bol turista za dva litre keď to radšej mohol ísť do Freshu aj tam by mal viac so stravnými lístkami.
26.4.2019 - 16:31
0

topska

 

Joj uz nemoralizuj lebo nemas pravdu, tito zamorski hraci hlavne pocas sezony A NAJMA V BB su lacni. Viackrat ti to vyvratili ludia co do toho vidia ale ty si nedas povedat.
26.4.2019 - 17:06
0

Impulse2

 

Takí hráči ako Glenn tu neprišli pre 2 litre aj keď nehrá a či sa vám to páči alebo nie,nehral za dva litre. Nikto nemoralizuje,len ide o princíp. Zámorský hráči sú lacní až tak,že BB si môže posadiť jedného na tribúnu A Lisutin si odchytá 4 zápasy ? Wow Posledný komentár odomna k tejto téme
26.4.2019 - 19:12
0

topska

 

no ved konecne Asi by nebrali hraca na tribunu pre boha za 5000 a viac
26.4.2019 - 19:17
0

Jokila39

 

Vyser sa už nato killermacka, chod radšej na gamesites tam si budeš s kockáčmi rozumieť
26.4.2019 - 19:19
0

Impulse2

 

Každý máme nejaké tie koníčky kedy sa chceme okrem oddychu aj takýmto spôsobom odreagovať,a musím si to pochváliť kedže vďaka starej 1.6 a lepšej verzii CS:GO som spoznal veľa skvelých ľudí Nie,Minecraft som nehral.
26.4.2019 - 20:21
0

topska

 

No hned si mi blizsi
26.4.2019 - 20:27
0

Impulse2

 

Hraješ aj ty ?
26.4.2019 - 20:29
0

Farrokh Bulsara

 

Tie litre myslíš mlieko alebo olej? Alebo nebodaj pálenô
26.4.2019 - 19:04
0

dejvidBB

 

Ty sa uz na to vyser prosim ta. Maione tu mal 6k a ty tu budes tvrdit ze toto poleno tu malo 4-5k. Bol slabsi ako Tavoda a ten mal u nas 2k. Vies o tom trt
26.4.2019 - 19:04
0

Jokila39

 

Pozor pozor najprv tvrdil že 7-8k u nás mal keď ho všetci zrušili tak už to je “len” 4-5
26.4.2019 - 19:21
0

starosta

 

Rešpekt za to ze ostal do konca sezóny Ďakujem Mark nech sa darí a v dobrom spomínaj na
25.4.2019 - 7:38
+1

taksatunga

 

Určite mu slza vypadne, keď si toto prečíta
25.4.2019 - 7:42
+8

starosta

 

Čo sám hovoril tak tu bol veľmi spokojný. Takže nemám obavu o tú slzu
25.4.2019 - 8:05
+5

Jokila39

 

Inak zaujímavý rozhovor dnes s Julom Kovalom v denníku šport.
Hovori tam napríkad o tom, že tuto sezónu sme nemali najvyšši rozpočet a minimálne Košice a Zvolen ho mali vyšší. Štadión sa bude rekonštruovať po tejto sezóne ..
25.4.2019 - 7:48
+5

advokatiss

 

Po tejto co bola alebo po tejto co bude ?
25.4.2019 - 7:56
+2

FP-Romanides

 

Po tejto čo bude
25.4.2019 - 8:02
+1

advokatiss

 

Diky
25.4.2019 - 8:05
0

speedman

 

Zaujímavé je najmä, ako sa venuje Nitre. Po treťom titule by sa mohol naučiť vyhrávať.
25.4.2019 - 8:20
+23

amentma

 

Hmm... a pan Kovacik co na SMEcku vyplakava aj dnes na BB je v poriadku? Nitra sa moze vyjadrovat o vsetkych ale o Nitre nikto?

Keep calm bro...
25.4.2019 - 14:10
+19

JohnnyNoMoney

 

Chalan vyhral ligu 3x za sebou. Mal by byť aktuálne najnadvecovatejsi človek. No ale nie je, lebo ak si vybudujes renomé nesprávnym smer om, tak ani tie tituly tak nechutia. A o rozpočtoch. Akože udržal majstrovský káder, lebo všetci išli s platmi dole co? Hráči co sa vrátili na svk z Čiech, pripadne bývali a overení hráči Slovana si povedali ze im stačí aj plat extraligistu? To áno...ale teda keep calm bro, ak mu krivdime, nech sa mu darí aj naďalej!
25.4.2019 - 19:39
+9

BlackCrow

 

mne sa páči titulok v športe. u nás sa po prehrách nespieva. chýba dovetok u nás po prehrách fanúšikovia útočia na hráčov.
26.4.2019 - 8:40
+7

speedman

 

Vidím otázniky, ale nakoľko tie otázky nijako nesúvisia s tým, čo som napísal, považujem ich za rečnícke.
25.4.2019 - 21:55
0

LenTak93

 

Jasné, že Košice mali vyšší. Ale nech neporovnáva jablká s hruškami.
25.4.2019 - 8:45
+8

Nerkio

 

Kde nájdem ten rozhovor??
25.4.2019 - 8:58
0

LenTak93

 

zatiaľ asi iba v novinách
25.4.2019 - 9:24
0

weefoe

 

Ešte tam mohol dať náklady na štadión v BB a v KE, len aby sme vedeli čo ostalo na ostatné výdavky
25.4.2019 - 9:07
+28

BlackCrow

 

Lenže to už by nebolo také superské..
25.4.2019 - 10:52
+12

antinamor

 

Aj pán oný smerácky premiér velice rád rozprával A a na B akosi potichúčky a zámerne zabudol. Na to existuje pekné synonymum Demagógia.
25.4.2019 - 14:49
+5

Sheva7

 

Koval je podvodnik a ty mu veris Kosice platia odvodi plus stadion cize urcite vacsi rozpocet ako Banska nemali ako tak verim Zvolen nikto viac
25.4.2019 - 9:28
+12

Jokila39

 

Áno Koval je podvodnik, preto zastupuje XY hráčov ako ich agent, preto sa sem zahraničný hráč radi vracajú a odporúčajú nás klub aj iným hracom
25.4.2019 - 9:54
+3

Athotis

 

Ktorý zahraničný hráči? Lebo ten ja som čítal rozhovor s Daltonom či ako sa volal a ten váš veľmi nechválil a sťažoval sa že ste mu nevyplatili peniaze
25.4.2019 - 10:17
+7

Jokila39

 

Maione, Hickmott, Higgs, Cash, Gelinas, Delisle, Kalemba, Saracino, White, Wishart.. ty asi myslím Dantona a áno vtedy, to myslím bola aj pravda. Ja myslím hráčov od sezóny, kedy u nás boli White, Kalemba, Saracino .. od vtedy to bolo každý rok lepšie a lepšie
25.4.2019 - 10:24
+1

advokatiss

 

Vytahujes Dalton, ktory tu hral pomerne davno a odvtedy sa vela zmenilo. Ja som tiez cital s nim rozhovor a asi iny, kde zase pí...oval na dalsie kluby a krajiny kde hral.
25.4.2019 - 10:24
0

fanke27

 

to, že má peniaze na hráčov, dokáže im ponúknuť dobré podmienky a oni sa radi vracajú je jedna vec.. druhá vec je, že podvádza, lebo neplatí odvody, a potom si ešte dovolí povedať že Košice mali vyšší rozpočet (lebo platili odvody), druhá vec je dôkaz korupcie v priamom prenose "na Bystricu teraz voľnejšie", druhá vec je jeho menenie pravidiel v súťaži, ktoré vyhovujú len Bystrici.. práve preto je podvodník..
25.4.2019 - 10:20
+51

Nemehlo

 

Praveze pre odvody a stadion, mali urcite vacsi rozpocet. Dokonca by som veril, ze aj ten na platy sme mali v KE vyssi. Ale hraci v cistom asi dostali viac v BB.
25.4.2019 - 10:49
+2

fanke27

 

jaj jáj Julko Kovaľ a jeho táraninky..

prečo Košice majú vyšší rozpočet? lebo si platia Steel Arénu a neplatí ju mesto, lebo na chod hokejovej školy platili vždy až do 1 milióna eur, lebo ako jediný klub platili nekresťanské odvody na hráčov podľa zákona !! ak chce niekto robiť hokej čestne po všetkých stránkach na profesionálnej úrovni, tak to aj niečo stojí, Julko ale slovo "čestne" asi nepozná..

Košice sa nestarajú len o to koľko dajú hráčom, rozhodcom a komisiám do vrecka, aby sa robili úspechy !

a možno práve preto Julko teraz trepe takéto kraviny, lebo od budúcej sezóny možno bude platiť už odvody aj on sám.. a dopredu ospravedlňuje rozdiel v kvalite, ktorý tým vznikne..

užívajte si titul a hattrick, uvidíme ako vaše silné reči o najlepšom klube na Slovensku, ktorý určite neustúpi z pozícii dopadnú..

ste sa tu smiali mnohým košičanom keď vám hovorili, že si počkajte na to ako BB dopadne z dlhodobého hľadiska..

ja váše úspechy ako klubu celkovo uznám až vtedy keď napr. za 10 rokov budete robiť hokej tak ako sa má, platiť si všetko sami a riadne ako to zákon káže a nebudem počuť v priamom prenose od rozhodcu "na Bystricu teraz voľnejšie", alebo nebudem čítať o Kovaľových výmysloch na zmeny pravidiel, ktoré sú výhodné len pre Bystricu

po hernej stránke, to čo bolo na ľade uznávam kvalitu, ktorú ste dokázali vytvoriť, jednoznačne to bol najlepší systém za posledné roky na Slovensku ale ako klub vedený Julkom Kovaľom máte praktiky ako kedysi v Slovane Krajčí so Širokým.. a to neuznám nikdy.. a myslím, že ani celé Slovensko, preto Vám ani nikto z ostatných kútov Slovenska nefandil..
25.4.2019 - 10:15
+99

Fx4085

 

amen: !
25.4.2019 - 10:24
+13

advokatiss

 

Trosku si sa rozohnil a pritom len povedal pravdu, ze ste mali vyssi rozpocet co pravda bola a odpovedal na otazku ci sme mali najvyssi.
25.4.2019 - 10:27
+1

mitoO

 

On da priklad, ze Skapskeho preplatil ZV, preto mal vyssi rozpocet, ale ze Bartanusa preplatila BB, to uz nepovie.
25.4.2019 - 10:45
+10

advokatiss

 

A ze Kafku Kosice ?
25.4.2019 - 10:48
0

mitoO

 

Kafka je nejaky nikam nepatriaci cesky hokejista, ale si zober, o kolko viac ste museli dat v cistom Bertymu s tym, ze musel riesit nove byvanie, stahovanie rodiny (alebo ak ostali doma, tak odlucenie od rodiny...).
Tato debata nikdy neskonci, kym kluby nepriznaju, kolko penazi dali cisto na muzstvo. A ze to riesia fans, to je este ok, ale ze tieto konspiracie riesi vas sportovy manazer a menuje bez cisel (minimalne svojich) konkretne kluby, to uz je na smiech.
25.4.2019 - 10:59
+13

borussia

 

Ešte aby neskončili ako Vsetín
26.4.2019 - 10:20
0

Corgi77

 

Je to dosť pravdepodobné, ale však nech sa zatiaľ tešia z hatricku.
26.4.2019 - 10:27
0

lubfito

 

Mňa dosť nemilo prekvapil ten nadpis od pána novinára. Namiesto toho aby tam napísal že Bystrica chce vyhrávať aj naďalej, čo je dobrý úvod od Kovala, sústredil svoj nadpis na menej podstatnú vetu ktorá patrila Nr a jej divákom. Julovi by som doprial ten pocit keď jeho prácu (tj. mužstvo) ocenia fanúšikovia aj keď urobí výsledok s peniazmi nad ktorými by sa teraz len z chuti zasmial. Myslím že by to bral trochu inak a pridal by sa k Bystričanom ktorí toto gesto ocenili.
Na záver, on vie veľmi dobre prečo sa nikto nezastavil v Bystrici počas ZČ aby si pozrel hráčov do repre, nemusí sa robiť že tomu nechápe.
Inak, bol by som rád keby sa na HP po finále objaví čo najviac článkov ktoré doslova vypovedajú všetkých GM v TL. Tak snáď v budúcej sezóne sa dočkáme
25.4.2019 - 11:47
+15

bez nicku BLOG

 

je ten rozhovor aj na webe?
25.4.2019 - 14:26
0

lubfito

 

Nevidel som to na webe. Kolega MitoO mi to poslal odfotené z dnešných novín
25.4.2019 - 15:09
0

bez nicku BLOG

 

mozes preposlat ak to mas v PC? Vdaka
25.4.2019 - 15:41
0

robin1

 

Tak ako povedal Dalibor Bortňák - u nás fanúškovia po prehre spievali, v Bystrici nabehli do kabíny
25.4.2019 - 18:19
+5

advokatiss

 

Vsetci ?
25.4.2019 - 18:21
+3

robin1

 

Neber to moc vážne Všetci vieme, že vtedy išlo o pár podgurážených jedincov.
25.4.2019 - 18:31
0

advokatiss

 

To, ze si to napisal ty, s tym ja problem nemam, cital som to hned, ked vysiel rozhovor. Ale mam problem s Daliborkom, lebo asi zabudol ako mu ludia tlieskali aj po prehratom zapase a ja medzi nimi. Pochvalit NR fanusikov sa dalo aj bez toho. Skoda mal som ho za jedneho z najnormalnejsich hokejistov, ale tymto si to minimalne u mna pokazil.
25.4.2019 - 18:50
+3

Tomino

 

Dalibor je už náš to je vidieť
25.4.2019 - 19:01
+3

advokatiss

 

Vsak uz nech sa ani nevracia
25.4.2019 - 19:03
+2

robin1

 

Tak vieš, ako to chodí. Spraví sa jeden veľký prešľap, ktorý sa vryje do pamäti a na ostatné pozitíva sa zabudne.
25.4.2019 - 19:21
+1

FP-Romanides

 

Čo som počul tak plán je dať šancu juniorským reprezentantom, počul som aj nejaké mená a ak to vyjde tak budem spokojný. Máme Sojku z ktorého bude raz veľká hviezda, pod zmluvou je aj Tamáši, dvaja veľmi nádejní by sa mali na Slovensko vrátiť z USA. Ak by ostal Higgs a v obrane ešte rok potiahol Ďatelinka, určite niekto z odchovancov Lamper, Lunter, Zigo, Česík, Matoušek ostane - tak to bude opäť dobrá sezóna. Bartánusa by som pustil, takisto Suro by sa mohol dať na trénerstvo za asistenta. Selleck by sa tiež zišiel a s Nemčíkom by robili poriadky pred bránou. Ja budúcu sezónu nevidím zle, hlavne môžme káder skladať bez tlaku. Máme predsa hattrick, už nepotrebujeme nikomu nič dokazovať.
25.4.2019 - 21:08
+2

advokatiss

 

Tie dve mena by sa dali do spravy ?
25.4.2019 - 21:32
0

BlackCrow

 

Veľmi sa mi páči posledná veta. Presne to vystihuje vás baraních divákov a celý klub. Motyka vystrelila a fakľa zhasla. Nikdy sa nebudete môcť porovnávať s tradičnými hokejovými klubmi.
25.4.2019 - 22:16
+6

fanke27

 

ani nemôžu byť tradičný klub.. ich história trvá 10 rokov
25.4.2019 - 23:17
+5

apa

 

Ak Bystrica mala nižší rozpočet ako ZV a KE tak potom Koval platil tých cca 10 legionároch asi stravnými lístkami.Také hovadiny môže Koval trepať niekomu inému.
25.4.2019 - 12:06
+18

pinto1000

 

Reálna cena hráča ako je Mark je cca 100.000 € ročne.
A to je dosť. Žiaľ takéhoto hráča môžme mať na druhú polovicu sezóny ale na celú je to fakt dosť...
25.4.2019 - 7:58
0

Sheva7

 

No a Kosice platia za stadion cca 350 000 EUR aj nie viac ,cize Koval zato moze mat 3 az 4 top hraca a este neplati odvodi
25.4.2019 - 12:43
+3

fany

 

Ale u nás bol za 3 eurá na hodinu +stravné lístky.Či???Lebo tak mi to vychádza.Miláčik Mráza Brabenec mal cca 7000.Slováci či Česi pýtali len o niečo menej a to p.Mráza vytočilo.Takže každopádne mali menej.A mňa ste tu celú sezónu(neviem či aj Ty) kŕmili vašimi bludmi,že zámorskí hráči sem chodia preto,lebo sú lacnejší ako Slováci,či druhotriedny Česi.
25.4.2019 - 22:09
0

warn1ng

 

Mark Fraser (219 zápasov v NHL + 451 zápasov v AHL) a Kamil Brabenec (za mládí 2 roky útočník v SHL + 520 zápasov v českej extralige). O čom sa tu ešte bavíme ? Slováci a Češi pýtali len o niečo menej ? Čiže Marka ideme porovnávať s HK Králův Dvůr alebo s Jurajom Juríkom ? Nebudte smiešna.
26.4.2019 - 13:01
0

fany

 

A vari Juraj Jurík dal HKM MENEJ ?
26.4.2019 - 17:34
0

topska

 

Samozrejme a pred podpisom sa nedal porovnavat Jurik s Fraserom s pohladu kto co dal HKM ale kto ma ake kvality dovtedy...Nie potom, dovtedy.
26.4.2019 - 17:40
0

Sunkafit

 

Skoda ale dalo sa to cakat...dufam ze dalsiu sezonu bude takychto hracov viac
25.4.2019 - 8:35
0

mitoO

 

Kovacik a Dukla: Finišom sezóny hýbalo veľa káuz, napríklad 2-tisícová pokuta za to, že doma s Trenčínom vaša videokocka opakovala sporné momenty. Čo si o tom myslíte?

- O tom, čo je a nie je sporný moment, môžeme debatovať od rána do večera. Brali sme to ako podraz zo strany Trenčína, lebo sme sa v rámci Pro-Hokeja dohodli, že pokuty za opakovanie situácií na videokocke sa dávať nebudú.

Trenčín mal potrebu spraviť čokoľvek, aby vyhral štvrťfinále, obišiel Pro-Hokej a riešil to rovno cez disciplinárku.... Som veľmi šťastný, že sme Duklu porazili a dotiahli to až do finále.
25.4.2019 - 10:47
+10

Acorgonka

 

Tak! a potom ze preco my sme spievali ...urcite sa este sa vela zaujimaveho dozvieme
25.4.2019 - 11:04
+2

dzuro61

 

Kováčik keď povedal A tak nech povie aj B. Nech dávajú sporné situácie na kocke ,ale všetky ,to by bolo potom fér. Nie len v prospech Nitry. A nemuselo sa to vôbec riešiť.
25.4.2019 - 11:36
+12

Acorgonka

 

V podstate mas pravdu ale pointa je inde a sice ze neplati "slovo robi chlapa"
25.4.2019 - 11:48
+5

Old School

 

Musí ešte povedať aj C, iba B nestačí, tobôž nie A...
25.4.2019 - 11:52
0

lubfito

 

Toto je tiež úžasné. Tak je pravidlo v ktorom je jasne napísané že opakovanie sporných momentov sa bude trestať a oni si na Pro-Hokeji odsúhlasia že to tak nebude. Čím ďalej, tým viac mám pocit že túto komédiu im zrušia jak žiadosť na byt. A teda že ani druhej alternatíve nie som naklonený
25.4.2019 - 12:01
+5

Sedko NR

 

Rijko to dodnes nepredýchal, nerobte mu toto.
25.4.2019 - 12:49
+4

MackoPu

 

Tusim to nepredychal skor Kovacik. Lebo este vlastne maslo vytahovat po takom case.
25.4.2019 - 22:31
+5

Sedko NR

 

Ďalší. Popísal podraz z vašej strany, o čom tu melieš ? Za ďalšie, robí sa to všade, potrestaný sme boli len my a to len na váš podnet. Končím týmto.
25.4.2019 - 23:10
+4

rasticek

 

Kde všade? Okrem KE a BB som bol asi všade a okrem Nitry som si to nikde nevšimol...
25.4.2019 - 23:43
0

Sedko NR

 

Vo Zvolene napríklad počas semifinále
26.4.2019 - 0:22
+1

Petulo_TN

 

NO 2/12 je všade
26.4.2019 - 8:42
+1

Sedko NR

 

A polka nemá ani kocku končím
26.4.2019 - 12:54
0

Petulo_TN

 

No tak ako sa to može potom robiť všade keď polka nemá kocku....
26.4.2019 - 13:06
0

mitoO

 

Ale muselo dojst k nejakej dohode na Pro-hokeji, kedze aj v KE zacali pustat sporne situacie.
26.4.2019 - 13:19
+3

topska

 

hej dohodli sa kluby no a niekto da podnet na discipliarku ta to musela riesit
26.4.2019 - 14:19
0

mitoO

 

Inak tie dohody klubov mimo disciplinarneho ci sutazneho poriadku sa mi nepacia.
Nic to vsak nemeni na tom, ze ak uz dohoda bola, tak to bolomod Duklu podle.
26.4.2019 - 15:17
+3

topska

 

Presne tak, suhlasim s prvym aj druhym
26.4.2019 - 15:44
0

MackoPu

 

Podraz ? Si precitaj lepsie a hlavne zamysli, co vlastne povedal Kovacik.

"Trenčín mal potrebu spraviť čokoľvek, aby vyhral štvrťfinále, obišiel Pro-Hokej a riešil to rovno cez disciplinárku.... " - toto podla neho spada do kategorie cokolvek, co nam udajne malo pomoct vyhrat stvrtfinale ? Od toho zavisel vykon Nitry ? Bolo to obycajne ucelove rozduchavanie vasni aa vytvaranie tlaku na rozhodcov a nasledneho medialne tlaku ako sucast taktiky. Rovnako ako tie videa, co chodili ako na beziacom pase.
Fakt by som na jeho mieste suchal potichu nohami v tomto pripade.
26.4.2019 - 15:27
+4

topska

 

Ale ked sa tak dohodli tak nerobi slovo chlapa?
26.4.2019 - 15:45
+1

miko 75

 

Jemu to zbytočne píšeš,tak neskutočne zaujatý človek voči NR,to sa len tak nevidí a vedenie Dukly, nuž verili si na nás a keďže to nevidalo,tak si museli pohonkat ego.
26.4.2019 - 16:51
+3

ekaver

 

to by malo byť obojstranné
26.4.2019 - 17:09
+1

LAUDEO

 

uz sa to zacina kto je dalsi na rade?
25.4.2019 - 10:49
+1

Dzunkes

 

Legionar ani jeden co mi hovorili
25.4.2019 - 16:09
+1

warn1ng

 

Takze ani jeden neostane ? Skoda... Toho Garretta by som tu este chcel vidiet.
25.4.2019 - 16:39
+2

pysta111

 

aj Poyhonena
25.4.2019 - 18:45
0

Dzunkes

 

Jo univerzal sa vzdy zide...
25.4.2019 - 21:58
0

fany

 

Zostane Kelemen s Petrášom. Tí nám vyhrávali zápasy.
25.4.2019 - 22:01
0

ajwen77

 

A Jurík obuje korčule stiahnu zas brabenca, je neviditeľný nás spasí a spol a šup na titul....
Zalez už dakde navždy.
26.4.2019 - 4:06
+1

fany

 

A teraz niečo k veci.
26.4.2019 - 17:36
0

erco1999

 

Takze Fraser nepride do Dukly
25.4.2019 - 13:04
+1

LuukyBB

 

Je to tak. Zvolen mal vyšší rozpočet. Rovnako tak Košice a to aj po odrátaní nájmu, ktorý sa tu často spomína. Presne takýto titul je umenie vedenia. Dajme tomu, že sme mali teda tretí najvyšší, to nieje zlé, ale máme hattrick. Je to určite ťažšie to celé vyhrať ako napríklad Salzburg vo futbale. Tam majú síce parádnu akadémiu, ale rozpočet taký ako 60% celej ligy dohromady. Vtedy sa to to ľahšie vyhráva. Akurát, že je v tomto prípade liga menej atraktívna. Julo to vie dobre namiešať. Spochybniť to môžu len dve skupiny ľudí. Amatérska, ktorá nerozumie ani svetu okolo seba, alebo skupina ľudí, ktorá závidí a má taký ten BB komplex. Je logické, že to najlepšie odíde. Mali parádne ponuky, a šancu zažiť lepšiu ligu, lepšiu alebo aspoň inú krajinu, lepší plat a to sa neodmieta. Mňe bude najviac chýbať Marshall. Držím mu palce a budem ho sledovať.
26.4.2019 - 7:19
+4

UssKe

 

Aký to mali vlastne KE rozpočet ? Keď si si taký istý , tak by si nám mohol povedať konkrétny rozpočet KE aj ZV .
26.4.2019 - 7:53
+18

starosta

 

to nenapíše príspevok typu jedna teta povedala.. čo sa týka rozpočtu
26.4.2019 - 8:02
+8

BlackCrow

 

nie jedna teta povedala ale guru julo povedal.
26.4.2019 - 8:33
+3

Daewo_KS

 

Prosim uved nam konkretne cisla vasho, nasho a zvolenskeho rozpoctu. Som zvedavy - a zrejme nie len ja.
26.4.2019 - 8:17
+11

Shinody33

 

BB = X
ZV > X
KE > X

Zdroj: Alternativne media
26.4.2019 - 8:57
+12

dejvidBB

 

Mozes vediet taku istu pitchu o KE rozpocte ako vie ten stredoskolak o Glennovom 4-5k plate
26.4.2019 - 9:23
+4

majo24

 

Bude zaujímavé sledovať ako mu sadne KHL, ale nemyslím že by mal mať problém.
26.4.2019 - 14:30
0

Daewo_KS

 

Stale cakame na zverejnenie rozpoctov KE, BB a ZV
27.4.2019 - 11:56
+2

Urpiner16

 

Košice.Mesto,Uss-steel,turkiness airlines,atd.Z takých zlatých dukátov by mali hrať stále o titul s najvyšším rozpočtom a aj tak nie sú toho schopní.
26.4.2019 - 8:58
+1

Shinody33

 

Do playoff sme postupili, takze sme hrali o titul.
26.4.2019 - 9:01
+5

Urpiner16

 

Keď už megalomanov bije Poprad s absolútne inými možnosťami tak sa nemáte s čím chváliť.
26.4.2019 - 9:09
+1

fanke27

 

no to sa nemôžeme chváliť.. my sme totiž nechytili ten správny SMER
26.4.2019 - 16:05
+4

UssKe

 

Mesto Košice dačo dáva do A - mužstva ?? Keď už chceš mudrovať , tak si najskôr pozri na stránke HC KE a uvidis , že mesto podporuje len mládež a aj to dosť chabo . USS - STEEL
26.4.2019 - 9:56
+4

Jimmy Tulipan

 

Turkiness airlines to je nejaký nový letecký prepravca čo nám hádže chechtáky do rozpočtu ?

A USS-steel to je čo ?
26.4.2019 - 20:30
+2

gabi98

 

Pozeram, ze sa tu kona zraz spickovych ekonomov.

Vas tu je chlapci skoda.
26.4.2019 - 9:44
+4

starosta

 

Kiež by Slovan mal takých ekonómov
26.4.2019 - 11:48
0

gabi98

 

veru
26.4.2019 - 12:22
+2

Corgi77

 

Koval čo si stále berie do úst Nitru v každom rozhovore!? Má 3 tituly, z toho síce 2 podvodom, tak ale čo stále vyplakáva do novin??
26.4.2019 - 10:13
+6

mitoO

 

Vyzera to tak, ze z toho zije. Davnejsie s nim bol rozhovor a tam povedal nieco v zmysle, ze nenavist ho posuva pred... Preto asi zas pridal polienko do toho pomyselneho ohna.
26.4.2019 - 10:23
+7

mitoO

 

*vpred
26.4.2019 - 10:34
+2

Westbeast0

 

Za to že povedal že "u nás sa po prehrách nespieva"? Či mi dačo ušlo?
26.4.2019 - 13:58
0

burnzie

 

Vyplakávaš len a len ty podvod a ten grcoň sa nedá ani piť....
26.4.2019 - 19:04
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LONDO

 

Koval: Cela pravda je len jedna ,skončí v base ,lebo uz je podnet na GP za CT a skupina okolo Pašku .
26.4.2019 - 15:11
+2

VladoBB

 

...už sa celý trasie...

...bože, netrestaj ale udri!, lebo tieto grcaniny sa tu nedajú čítať...

...tieto prihriate duté hlavičky tu budú konšpirovať donekonečna...
26.4.2019 - 17:45
+3

Urpiner17

 

Je to celé smutne ako si Bystrica musí obhajovať svoj titul....neviem ako vy ale ja by som bol za titul rad a nemal by som potrebu niekomu niečo dokazovať na internete takze buď nemáte čisté svedomie alebo máte nejaký problém a potrebujete sa s každým hádať
26.4.2019 - 19:34
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Selvo

 

Keď sme pri tých banskobystrických tituloch, hatrickoch... vidím veľký rozdiel v ponímaní hokeja v Košiciach a Bystrici. Košice, boli po zlatom hatricku ešte ďalšie roky 4x po sebe stále vo finále, kde získali ďalšie 2 tituly a dve druhé miesta a k tomu si 3 x zahrali vcelku úspešne CHL. A nezabalili to aj napriek nedávnej personálnej turbulencií v manažmente klubu,neustále sa snažia byť lídrom v slovenskej extralige. Malému provinčnemu klubu so zanedbatelne krátkou históriou v najvyššej súťaži ale zisk hybridného titulu naopak chutí,úplne stačí a avizuje zloženie zbrani. Neospravedlní to ani síce sympatické ,ale alibistické a večne opakovane klišé o omladení a výchove mládeže (prídu prvé prehry v Septembri a Kanaďania sú späť )Toto neprospieva úrovni ligy, liga potrebuje silne mužstva aby si zachovala hernú úroveň aj vo vzťahu ku reprezentáciam.
26.4.2019 - 19:56
+8

VladoBB

 

Selvo,: je až zarážajúce, aká pozornosť sa tomu malému provinčnému klubu tu na HP venuje, vy mudrlanti viete veľký k.k.t, kto tu skladá zbrane, sa starajte o vaše
veľkokluby a nemajte boj o BB.
Náš klub sa nikomu alibisticky nemusí ospravedlňovať...

27.4.2019 - 9:01
+2

filo1

 

Vnímate teda ako záväzok, že po troch tituloch nechcú ani vaši fanúšikovia mužstvo, ktoré by ustúpilo z pozícií?

„Cieľ sa meniť nebude. My sme vždy chceli vyhrávať a aj budeme chcieť
27.4.2019 - 9:27
+1

warn1ng

 

A ja som si myslel, že si tu prečítam diskusiu k odchodu Frasera do DELky. Veľmi som sa mýlil. Teraz si tu porovnávajú údy fanúšikovia Košíc a Banskej Bystrice.
27.4.2019 - 9:19
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 16:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2019 16:53
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 16:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 23.5.2019 16:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 23.5.2019 16:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.5.2019 16:53

Bleskovky

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - TASR

Niederreiter má po vypadnutí Caroliny záujem posilniť Švajčiarsko

Švajčiarsky hokejista Nino Niederreiter chce posilniť národný tím na MS. Dvadsaťšesťročný útočník pôsobí v NHL v drese Caroliny Hurricanes. Klubové povinnosti mu skončili po domácej prehre s Bostonom 0:4 a vyradení v 3. kole play off. V základnej časti tejto sezóny odohral 76 zápasov s bilanciou 23+30.
17.5.2019 10:58 - TASR

Jim Schoenfeld sa lúči s New York Rangers

Jim Schoenfeld končí vo funkciách viceprezidenta a asistenta generálneho manažéra tímu zámorskej hokejovej NHL New York Rangers. Bývalý obranca strávil u "jazdcov" v rôznych pozíciách sedemnásť sezón. "Za takmer dve dekády prešiel Jim prakticky všetky stupne organizácie.
16.5.2019 20:32 - TASR

Dallas podpísal s obrancom Lindellom novú zmluvu na šesť rokov

Obranca Esa Lindell podpísal s tímom zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars novú šesťročnú zmluvu v celkovej hodnote 34,8 milióna dolárov. "Podpis zmluvy zverejnili týždeň pred 25. narodeninami fínskeho hráča," informuje agentúra AP. Od príchodu do Dallasu v roku 2012 strelil Lindell v 239 zápasoch 24 gólov a pridal 53 asistencií.
16.5.2019 19:20 - TASR

Landeskog už pricestoval na Slovensko

Švédsky hokejista Gabriel Landeskog pricestoval vo štvrtok ráno do Bratislavy a je k dispozícii už na popoludňajší duel B-skupiny majstrovstiev sveta proti Rakúsku (16.15). Obhajcovia titulu ním zaplnia zostávajúce miesto na súpiske a podľa trénera Rikarda Grönborga ho využijú už v nadchádzajúcom zápase. Informovala o tom oficiálna stránka šampionátu. ...
16.5.2019 13:39 - TASR

Švajčiar Moser si už na šampionáte nezahrá pre zranenie

Švajčiarsky hokejista Janis Moser sa pre zranenie zápästia už nepredstaví na majstrovstvách sveta na Slovensku. Osemnásťročný obranca sa zranil v treťom vystúpení Helvétov v Bratislave proti Rakúsku. Informovala o tom oficiálna stránka šampionátu.
16.5.2019 08:49 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 05. 2019
Fínsko - Švédsko o 20:15
Česko - Nemecko o 20:15

Odohrané zápasy

21. 05. 2019
KanadaUSA
3:0REPORT
ŠvédskoRusko
4:7REPORT
SlovenskoDánsko
2:1 SNREPORT
NórskoLotyšsko
1:4REPORT
FínskoNemecko
2:4REPORT
ČeskoŠvajčiarsko
5:4REPORT

Najviac bodov

William NylanderSWE17 bodov
2.Kučerov N.RUS15
3.Voráček J.CZE15
4.Frolík M.CZE14
5.Mantha A.CAN12

Najlepší strelec

Jevgenij DadonovRUS7 gólov
2.Frolík M.CZE7
3.Mantha A.CAN7
4.Hörnqvist P.SWE6
5.Kakko K.FIN6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS94.57 perc
2.Niederberger M.GER94.17 %
3.Lankinen K.FIN93.86 %
4.Dahm S.DEN92.75 %
5.Schneider C.USA92.41 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada736:1118
2.Fínsko722:1116
3.Nemecko718:1815
4.USA727:1514
5.Slovensko728:1911
6.Dánsko718:236
7.Francúzsko714:342
8.Veľká Británia79:412
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko736:721
2.Česko739:1418
3.Švédsko741:2115
4.Švajčiarsko727:1412
5.Lotyšsko721:209
6.Nórsko719:336
7.Taliansko75:482
8.Rakúsko79:401
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola