Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Radivojevič: Keď nemá gule pískať faul v predĺžení, nech sem radšej ani nechodí

Prvý finálový súboj priniesol veľký boj, Bystričania v Trenčíne trikrát viedli, ale domácim sa vždy podarilo náskok súpera dotiahnuť. Nakoniec rozhodlo predĺženie, kedy už na gól Asselina Dukla nedostala šancu reagovať.


Guillaume Gélinas hral veľmi dobrý zápas, obranca bystrického tímu strelil dva góly a pridal aj jednu asistenciu. „Nepodarilo sa mi to počas celej sezóny a dnes áno. Som veľmi šťastný, ale v play-off sa nepočítajú góly, iba víťazstvá. Dnes sme to zvládli a podobne musíme zabojovať aj zajtra,“ usmieval sa po stretnutí šťastný strelec víťazného gólu. V nadstavenom čase dobre zareagoval na vyrazený puk. „Bola to situácia 3 na 2, Lampy dobre vystrelil, puk sa odrazil rovno ku mne, dvakrát som nerozmýšľal a poslal ho hneď na bránu a prešiel dnu,“ opísal rozhodujúci moment 24-ročný zadák bystrického tímu. V zápase si užil aj výbornú atmosféru, hoci tá mala primárne hnať dopredu Duklu. „Nebola síce pre nás, ale napriek tomu bola pekná. Hral sa dobrý zápas medzi dobrými tímami, bola to radosť hrať,“ zakončil hrdina zápasu.

 

Útočník bystrického tímu Tomáš Hrnka nastúpil na krídle prvého útoku a pripísal si jednu asistenciu. Vybojoval množstvo fyzických súbojov a po zápase bol pochopiteľne šťastný, že jeho tím zvládol prvý krok. „Bol to ťažký zápas, čakali sme takýto štýl, že to bude bojovné, že budeme musieť dať do každého striedania sto percent. To sa aj potvrdilo. Chvalabohu o jeden gólik sme boli lepší,“ konštatoval nitriansky rodák. Bystričania vstúpili do zápasu výborne, vôbec nevadilo, že čakali dlho na prvý ostrý duel po postupe do finále. „Vyzerá to tak, že prestávka nám padla vhod. Úvod bol z našej strany nad očakávanie dobrý, ja nemám rád také dlhé voľno, radšej by som bol v tempe, super sme to ale zvládli. Každý tím ide na ľad súpera s cieľom, aby aspoň jeden zápas uhral, vždy je lepšie, keď je to hneď prvý. Zajtra podľa mňa pôjdeme do zápasu s čistejšími hlavami. Dúfam, že pridáme ďaľšie víťazstvo,“ zaželal si pred druhým súbojom Hrnka. Ocenil aj hru trenčianskeho tímu, ktorý sa nevzdával. „Ukázali, že nie nadarmo sú vo finále, nezľakli sa toho stavu a minútu pred koncom vyrovnať, to dokáže len silný tím. Ukázali svoju silu a my sme ukázali, že sme boli o gól lepší,“ poznamenal 26-ročný krídelník úradujúceho majstra.

 

Domáci kapitán Branko Radivojevič hral v zápase dobre, strelil gól a na dva prihrával, ale na víťazstvo to nestačilo. Navyše mal ťažké srdce na rozhodcov duelu. Tí vylúčili v polovici zápasu kanadského útočníka Deveauxa za dve desiatky počas jeho pobytu na trestnej lavici. „Začal by som od pána rozhodcu číslo 25. On nemá gule zapískať v predĺžení faul, vyhodil nám zo zápasu Deveauxa, už druhýkrát v sezóne. On sa ho chcel len zbaviť, aby s ním nemal robotu. Ten chalan opäť nič neurobil, on ho úplne nezmyselne vylúčil. Ak sa bojí pískať, nech sem ani nechodí radšej,“ hneval sa líder trenčianskeho tímu. Deveaux bol vylúčený za strkanicu s Brejčákom, potom mu za gestá na trestnej lavici udelil rozhodca Kubuš prvú desinu a spomínaný „rozhodca číslo 25“, teda Stano, ho po druhej desine poslal pod sprchy. Dukla navyše prišla aj o Marcela Hossu, ktorý zasiahol do hlavy Lampera a putoval po vyššom treste tiež do kabín. Bez dvoch hráčov prišli zmeny v zostave, Trenčania síce vyrovnali, ale prehrali v predĺžení. „Prvá bitka je prehratá, ideme ďalej, Dnes nám chýbal jeden gól. Musíme si to rozobrať, dnes sme si prakticky sami dali tri góly. V druhej tretine sme boli lepším mančaftom až do toho incidentu s Deveauxom sme to mali pod kontrolou, ale pán rozhodca sa rozhodol inak,“ pokračoval skúsený útočník Dukly. Tej vcelku vyšli presilovky, proti pasívne brániacemu súperovi skórovala v početnej výhode dvakrát. „V play-off sú presilovky dôležité, dnes sme v nich dali dva góly. Dostali sme tú štvorminútovú, opäť sa tam ale pískalo. Mali sme veľký tlak, ale prerušili to... Ale nevadí, treba v tom pokračovať, treba dať hlavy hore, teraz sú tu ešte emócie, ale verím, že sa z toho vyspíme a zajtra musíme vyhrať. Každý si to musí rozobrať sám, verím tomu, že sme tu dosť silní psychicky. Boli sme už v tejto situácii, že sme prehrali prvý zápas, séria bude verím ešte dlhá, musíme dobre zregenerovať, vyčistiť hlavy a zajtra prísť pripravení na zápas. Náš bonus sú fanúšikovia, aj to bol dôvod, prečo sme dokázali vyrovnať, lebo nás stále hnali dopredu,“ poďakoval plným tribúnam Radivojevič.

 

Center prvej trenčianskej formácie Peter Ölvecký verí, že nešťastná prehra v predĺžení jeho tím nepoloží. „Stále je to len jeden zápas a zajtra je nový deň. Je to na nás, ako sa k tomu postavíme. Dnes sme ukázali, že vieme hrať dobrý hokej, dvakrát sme sa dokázali vrátiť do zápasu, bolo to o jednom góle navyše, zajtra to môže byť náš deň,“ skonštatoval rodák z Nových Zámkov. Dohrávať zápas bez dvoch hráčov bolo podľa neho náročnejšie. „Neviem čo sa tam stalo. Je to možno trochu smiešne, že Andrému nedovolia hrať. Nič neurobil. Ja sa nechcem k tomu vyjadrovať. Dohrávať o dvoch hráčov menej v takomto ťažkom zápase, to nie je jednoduché, takže obaja nám chýbali. Nevzdávali sme sa, stále sme verili, že vyrovnáme, škoda toho predĺženia,“ povzdychol si Peter, ktorý v zápase mal na konte jednu asistenciu. Duel bol plný súbojov, hral sa vo vysokom nasadení, čiže tak, ako sa od vrcholu sezóny očakávalo. „Je to finále play-off, nemáme sa na čo šetriť, takže si nič nedarujeme. Taký je hokej, to je jeho krása. Navyše toľko ľudí na tribúne, ktorí krásne povzbudzujú, takto má vyzerať hokej. Dnes dali Bystričania o gól viac, zajtra je nový deň a verím, že budeme po zápase vysmiati my,“ zastrájal sa Ölvecký

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Topkanonier 86

 

Ale čo
13.4.2018 - 22:25
+6

HeyYou

 

ako demitra v 2005.. najlepsi u nas si zakladaju na tradiciach
13.4.2018 - 23:00
+11

mitoO

 

Alebo Ciger ani neviem kedy.
13.4.2018 - 23:13
+19

HeyYou

 

to je fakt.
13.4.2018 - 23:18
+1

mannheim

 

To je hrdinské, spomínať mŕtveho v týchto súvislostiach.
14.4.2018 - 12:33
+13

maček

 

Nie je to hrdinské. Je to normálne. Ak Paľo niečo také v 2005 urobil, tak už sa to nesmie spomenúť, lebo zahynul ? Zvláštne.
14.4.2018 - 14:22
+3

KrebsKandidat

 

Akurat, ze Demitra mal jednoznacne pravdu. Doteraz nerozumiem, preco v situacii, ked hrac Slovana drzi Hossu na mantinely nedostal trest. Zato Hossa ano...
14.4.2018 - 16:31
+5

slavco

 

Este belasy milionar ho volali: Bol z nitry a daroval lovanu prvy titul @ dali gol tak zapiskam akoze nebol
16.4.2018 - 5:44
0

ánry

 

2005 by som nespomínal, lebo tam čo robil Lauff aby ste boli majstri videli všetci. Ste sa vtedy tak báli trenčína, že len čo na ľad vstúpil Gáborík alebo Demitra hneď išli na trestnú...
15.4.2018 - 14:02
+2

amaskiea BLOG

 

: o ďalších 10-15 rokov sa už bude hovoriť, že rozhodca mal (belasú) pušku a Trenčanov rovno strieľal...
16.4.2018 - 17:24
0

ErikHKM

 

No podľa mna to faul nebol emócie sa ale emócie a bohvie či naparia teraz Brankovi pokutu lebo rozhodci sa chránení ako medvede
13.4.2018 - 22:26
+4

Majenko

 

faul to bol jednoznačne podrazenie hokejka pod nohou bol som od toho pár metrov ale rozhodcovia už predošlých seriach nič nepiskali v predlžení takže tak
14.4.2018 - 2:31
+6

matt-opd

 

tiez som si to myslel ked som to videl na stadione, ale potom som si pozrel huste a ako faul mi to neprislo.

v predlzeni rozhodlo to ze sme to hrali na istotu a prihravali sme si vo vlastnom pasme dozadu a stracali puky. potom boli nasi hraci vystaveni a logicky pomalsi ako prestriedani bystricania
14.4.2018 - 11:44
+2

Majenko

 

no nwviem ja som to videl naživo a aj na rtvs(nahrával som si zápas) a podľa mňa išlo o jasne podrazenie al veď to je už jedno dnes je nový deň nový zápas treba držať palce ďalej
14.4.2018 - 13:54
+3

MackoPu

 

On ho postrcil a na hokejku padol az potom, hokejka nebola pricina.
14.4.2018 - 13:12
0

marek25

 

..: Branko ja by som zacal hracom domacich c.92 ktory ked nerecni aj dobre hra, ale takto sa mi zda ze to plakanie kazi jeho slusny vykon na lade. Sustred sa na hru a nie na rozhodcov prosim ta
13.4.2018 - 22:28
+84

marcel

 

Ahoj vitaj: ..myslim, že presne takúto reakciu ako teraz na Radivojevica si mal aj na Nagya v serii s Košicami...Ty na to mas nejake šablony?? Lebo omielat stale to iste pri kazdej serii na najlepsieho hraca v tíme súpera je dosť trápne tak ako výkon rozhodcov v kazdej sérii v ktorej hraje BB...smutne, ze niekto tu rozprava o zmenach pritom sa doteraz nezmenila jedna najdolezitejsia vec...o vysledku zapasu by nemali rozhodovat rozhodcovia ale hraci na lade..
13.4.2018 - 22:36
+55

Ivo

 

Ale ved má pravdu... napríklad metrový offside a ide sa hádať hneď, Ako hral dnes veľmi dobre zo srdcom a hrozne chce ale tie reči, aj keď je kapitán, tak preháňa.
13.4.2018 - 22:44
+46

marek25

 

..: marcel veru mylis sa ani v jednom mojom prispevku som nic toto PO na Nagya nepisal
13.4.2018 - 22:47
+3

emoxx1

 

To som bol ja a bolo to v sérii so ZV...
http://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/81579/diskusia&#pid3030842
14.4.2018 - 0:02
0

bohin85

 

Keby o vysledku nerozhodovali rozhodcovia ale hraci tak by uz teraz mozno branko nekomentoval s krvavymi ocami rozhodcov ale by niekde v klude pozeral finale medzi bb a zv ...
14.4.2018 - 7:35
+15

gaspi

 

Ked to robil Handzus ked ani nebol kapitan tak to bolo OK?
14.4.2018 - 7:02
+6

loki12

 

no inak na handzusovi sa mi to nepacilo ale toto co robi branko je daleko za handzusom spolu nagym zigom a satanom sak to nie je normalne ved niekto si kychne a branko uz je tam lebo si nedal ruku pred usta
14.4.2018 - 14:30
+4

stasek

 

On by možno chodil plakať aj Surový, ale nemal prečo, lebo všetko bolo odpískané podľa jeho želania.A na druhej strane mi pripadal trošku unavený, miestami mal problém udržať hokejku.
14.4.2018 - 7:13
+7

Luke

 

Ajhľa, pán hokejový expert pozná želania hráča Surového. S takýmto nadprirodzeným talentom... nie je Ti škoda drať klávesnicu v diskusii o hokeji?
14.4.2018 - 14:56
+3

Ottawa Senators

 

FRUSTRÁCIA
13.4.2018 - 22:28
+23

kurtsteiner

 

Ešte stale?Kasli na to,vypadli ste,uživaj si finale dvoch top timov.
14.4.2018 - 12:43
+4

loki12

 

kde je ten druhy?
14.4.2018 - 14:31
+4

kurtsteiner

 

Načo sem lozis,ked nevies kto hra finale?
14.4.2018 - 16:43
+1

Ottawa Senators

 

FRUSTRÁCIA?
14.4.2018 - 15:21
+2

kurtsteiner

 

Ved ti to vravim,evidentne mas problem s pochopenim.čaaau.
14.4.2018 - 16:44
0

Ottawa Senators

 

Mhm mhm mhm. Veru, jeden z nás má problém s chápaním.
PS: ja to nie som. Ale nebuď frustrovaný.
14.4.2018 - 18:39
0

marcel

 

Rozhodcovia ako tradicne nulový..: ...a vraj my sme sa sťažovali na rozhodcov v sérii proti BB účelovo a nezmyselne...hmm..nech sa páči..myslím, že toto je iba prvá “sťažnosť”...a ešte iba prvý zápas..
Držím palce...bojujete nie len proti hráčom na ľade ak sa séria presťahuje do BB až potom budete medzi “veternými mlynmi” Prajem Vam Dukla.. hráči v trenčianskom drese si zaslúžia titul...
13.4.2018 - 22:29
+27

Hasan13

 

Praveze rozhodcovia velmi dobre dnes. Branko nariekal dnes aj po jednoznacnom ofsajde, sialenec Deveaux rozbija plexisklo a potom sa čuduje. Dnes rozhodcovia uplne spravne podla mna vsetky situacie.
13.4.2018 - 22:31
+59

marcel

 

: ...este som nepocul, nevidel, necital aby hrac dostal trest do konca zapasu preto, ze bucha hokejkou o plexi...Preco sa nevylucuju aj hraci ked na striedacke v stoji buchaju o mantinel?? Trest pre Hossu za utok na hlavu? To iste sa udialo aj v prvom zapase medzi BB-KE
13.4.2018 - 22:41
+17

Hasan13

 

Za to buchanie dostal prvú desinu a za dalsie protesty dalsiu. Ale na čo bolo dobré buchanie? Nechápem. A pokial si myslis, ze faul Hossu nebol na 5 plus DKZ, tak ukončujem debatu s tebou.
13.4.2018 - 22:48
+29

forwardPP

 

Kroták dostal ešte k tomu búchaniu cca 5 zápasov.dištanc.
13.4.2018 - 23:00
+6

Mawerik

 

Čo to tu píšeš Marcel za nezmysli, to akože BB pomáhajú rozhodcovia?BB ma jednoznačne najlepšie tím v lige, majú komplexný tím, vyrovnané štvorky, aj hviezdy, aj mladé pušky aj skúsených hráčov, legionárov, dali jednoznačne najviac gólov v zákl. časti o 16 gólov viac ako druhá Nitra, vela gólov dávajú aj v play off, hrajú sj kombinačné a silovo, proste moderný hokej!!!štvrtý krát za sebou vo finále to nie je náhoda aj ked hráči sa menia!!!Prestane uz trepať ze BB korumpuju a farma a podobne nezmysly!!!Každy normálny inteligentný clovek ktorý sa aspoň trošku rozumie hokeju musí uznať že na BB nemá žiadny iný tím z ligy!!!Respekt súperovi!!!
14.4.2018 - 0:58
+31

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fibonaci05

 

Marcel este nerozdychal ze Ke po roku zase vypadli v stvrtfinale!!!!
14.4.2018 - 14:23
0

PaliBB

 

Jasne ze je za to DKZ. Este moze byt rad, ze dostal varovanie 10 a az ked sa neukludnil isiel do sprchy. Jeho mohli rovno poslat prec.
14.4.2018 - 7:31
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
dejvidBB

 

3 Lacko 2 Handzus 1 Branko
13.4.2018 - 22:48
+1

Gargamel123

 

4 Lacko 3 Handzus 2 Branko 1 dejvidBB
13.4.2018 - 22:56
+17

dejvidBB

 

Mna dnes nevytocis. Zatial co ja si uzivam prvu vyhru vo finale ty si ries nadalej komplexy
13.4.2018 - 23:00
+12

Gargamel123

 

Ze komplexy : pat krat branko a mokre gate, tak si uzivas vyhru.
14.4.2018 - 1:42
+6

palacinka

 

si kráľ:
14.4.2018 - 7:46
0

rijko

 

Faul Sveca bol jasne vymysleny.kvoli tomu vsak Dukla neprehrala.dostala o gol naviac.nic viac nic menej.
13.4.2018 - 23:24
+3

nerorome

 

Jasne, Ďatelinka si sám zhodil prilbu, keď ho zbadal
13.4.2018 - 23:27
+26

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PPHK

 

To mas ako penaltu proti Juve. Niekto povie, ze to bol faul a niekto povie, ze to faul nebol.
13.4.2018 - 23:29
+3

Foam of Waterfall

 

Ja som v tej druhej skupine
14.4.2018 - 8:08
+2

MackoPu

 

Ten nie, tam tazko namietat. Skor to Starostove vylucenie bolo velmi prisne, dnes velmi slabo drzali tie hokejky v rukach.
14.4.2018 - 0:03
+1

rijko

 

Ak pritlacis hraca o mantinel v rychlosti a on ta snazi obskocit a prehodit si ruku cez teba das mu pri tom suboji nechtiac dole prilbu,tak je to faul?to je tazke na posudenie,nie?
14.4.2018 - 0:09
0

mitoO

 

Mohol si zacat: “Ak sa nahodou ocitnes na lade a... "
14.4.2018 - 0:13
+9

MackoPu

 

Mne to prislo, ze ho pridrzal za krk/hlavu a to fakt nemusel.
14.4.2018 - 0:22
+5

miro-nr

 

rijko je iný,on je lietadlo a nestači mu ani XY prispevkov aj od trenčanov ,že to faul bol!
14.4.2018 - 0:53
+20

rijko

 

Uz som ti povedal prosim clovek ako ty na mna nereaguj.ja tu diskutujem s ludmi o faule.uz nemam nervy sa natahovat s frustrovanym fanuskom ako si ty.
Ak nemas nic k teme alebo zapasu,vsetkym sa nam ulavi ked sa radsej vyberies do prirody s rodinou.
14.4.2018 - 10:39
+3

miro-nr

 

Frustrovaný si ty z toho faulu
a pokial tu budeš vypisovať blbosti tak sa nečuduj reakciam na ne
14.4.2018 - 11:17
+5

rijko

 

Ty na mna nereaguj prosim ta.
Normalne ta prosim ako clovek cloveka.
Dakujem
14.4.2018 - 13:31
+3

miro-nr

 

Ale rijko,prosiť možeš kolko chceš,ty si začal a neodpustil si si žiadnu reakciu na mna a teraz tu prosíš?!
Ja len podavam môj uhol pohladu a ked mi daš šancu tak si rypnem,vieš rypnutie to je to čo si ty praktizoval pri mne už nespočetne krát.
PS:a to človek človeka skus na kpt.Danka.
14.4.2018 - 15:34
0

rijko

 

Nereaguj na mna,prosim ta.
14.4.2018 - 16:09
+1

kurtsteiner

 

Počuj Vševedko,ty tušim ani spať nemožeš kvoli tym trenčanom.nebol si tu nahodou na vojne?a oni ti robili zle,však?
14.4.2018 - 13:36
+2

miro-nr

 

Nie nebol som v TN,bol som v LV,MT a v Šturove.No aspon som na tej vojne bol,čo sa tu o vela uživateloch z TN povedať nemože,no možno niečo s "vojenčinou" spoločne maju
14.4.2018 - 15:38
0

kurtsteiner

 

Tak ta šikanoval Trenčan?lebo fakt neviem...
14.4.2018 - 16:45
+2

miro-nr

 

to ,že teba šikanovali neznamená ,že šikanovali aj iných . Z TN so mnou nikto na vojne nebol,boli sme tam len trogári,žochári a par paštikarov.
14.4.2018 - 17:19
0

kurtsteiner

 

Tak tomu nerozumiem,v com je ten problem?netrtkal ti zenu trencan?
14.4.2018 - 17:29
+2

miro-nr

 

A možno maš problém Ty,len si to neuvedomuješ ,ako ťa tu čitam tak nie možno ,ale určite
14.4.2018 - 19:48
0

Es5

 

Za jednu lastovicku titul?Nech robia hokej 2-3 roky(nemyslim ten prestupovy podvod) ako tento a potom nech si maju aj titul.Teraz urcite nieeeee
13.4.2018 - 23:15
0

kurtsteiner

 

“Beati pauperes spiritu quoniam ipsorum est regnum caelorum."
14.4.2018 - 12:48
0

TommY_D

 

Tie emócie chápem, ale tak skúsený hráč by mal pochopiť čo je už veľa...týmto nič nezmení a iba tu "vyplakava" do médií....nečudoval by som sa kebyže dostane pokutu a po pravde by som mu ju už aj doprial...
13.4.2018 - 22:29
+24

duklaHK

 

no on ju aj dostane. teraz bez ohladu ze slo o tento zapas, ma ale branko pravdu v tom ze rozhodcovia v predlzeni nemaju gule piskat aj jasne fauly...pokial tam netecie krv nic nevidia
13.4.2018 - 22:32
+12

marek25

 

..: to ano ale by mal vediet ze to je kazdy zapas v predlzeni nie len tento
13.4.2018 - 22:34
+3

3nk

 

Dukla HK: A doteraz Vam to nevadilo ked nevylucovali Vasich hracov aj napriek tomu ze tam tiekla krv? Velmi rychlo zabudate.
13.4.2018 - 22:37
+26

MackoPu

 

To sa tu fakt bude revat kvoli jednemu vyluceniu ?
13.4.2018 - 22:42
0

gomcosk

 

jedno vylucenie ? ty si truhlik po prve to bol asi aj zlomovy bod kedze hrac mal dostat 5 min a plus dva krat hokejka v tvari co ukazali aj v tv to nic? nevylucenia hraca trencina v inom zapase ked odhadzoval cudziu hokejku prec pritom napr hrac zvolena za take nieco dostal v zapase proti ziline trest? zas nebudte uz slepy, ked vam pomozu ste ticho ked vam raz akoze ublizia idete plakat
13.4.2018 - 22:45
+25

MackoPu

 

A co keby par minut predtym zapiskal co bolo treba ak tejto situacii vobec nedoslo ?
Okrem toho Sisovsky sa fakt poskladal velmi ochotne do kolien na to, ze ho netrafil telom ani extra razantne. Len mu to nevyslo asi ako chcel.
13.4.2018 - 22:52
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gomcosk

 

napisem ti to este raz kedze adminko sa nudi a maze? mas papier na svoju diagnozu ze taketo blbosti pises?lebo taketo nieco povie iba clovek co fakt hokej v telke videl, asi malo vies co je narusenie stability hoci len slabym postrcenim ked mas tazisko postavene niekde ,
13.4.2018 - 22:59
+5

Ottawa Senators

 

Spoiler alert: On je moderátor.
V celku vtipný moment
13.4.2018 - 23:01
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MackoPu

 

Rozumies tomu, ze veci ako "ty mas asi aj papier na svoju diagnozu" sem nepatria ?
13.4.2018 - 23:12
+2

Ivo

 

14.4.2018 - 8:06
0

ifko_zv

 

Čo ak ste vo finále práve vďaka tomu (ne)vylúčeniu?
13.4.2018 - 22:46
+3

duklaHK

 

a co ak by sme tam boli aj tak...?
13.4.2018 - 22:47
+1

ifko_zv

 

Macko vidí jedno vylúčenie, tak som zapojil rovnako objektívne videnie
13.4.2018 - 22:53
+2

MackoPu

 

No ved to vy stale vytahujete. Pritom tam boli evidetne ine prusery aj na opacnej strane. Akurat toto bolo viac na ociach.
13.4.2018 - 22:56
0

sspp

 

nato sa už zabuda ubližuje sa len TN chudaci joooj
13.4.2018 - 22:44
+12

duklaHK

 

ja som na nic nezabudol. pamatam si ten zakrok a vravim to vo vseobecnosti ze sa toto deje vsade na nasich klziskach...inac nechapem tvoju podrazdenu reakciu
13.4.2018 - 22:44
+1

gomcosk

 

rozhodcovia su najslabsi clanok nasej ligy bud nemaju gule piskat nieco , alebo piskaju kazdu blbost alebo radi kompenzuju, sorry su tam 4 a aj tak nic nevidia poriadne
13.4.2018 - 22:48
+1

TommY_D

 

ano, s tým súhlasím...asi to vyplýva z toho že už "ide o veľa" a nechcú spraviť výraznú chybu tak také menšie postrkovacky nepiskaju...a myslím si že toto neodpískali správne, ale samozrejme častokrát práve pri takomto dacom pochybia
13.4.2018 - 22:41
0

BlackCrow

 

Majú gule pískať fauly. V prospech bystrice majú gule ako los toros.. Ako napríklad predvčerom v prvom 1/4 bb-ke keď sa rozhodovalo o výsledku série. V opačnom prípade platí to staré známe na bb voľnejšie.
14.4.2018 - 4:45
+1

Mawerik

 

BlackCrow nepíš tu nezmysly!!BB vyhrala aj dnes aj postúpila zaslúžene s Košicami, proste majú najlepší káder tak to pochop rozhodcovia s tým nic nemajú, veľakrát poškodili práve BB. Uznaj kvalitu a nepíš bludy!!!
14.4.2018 - 10:14
+3

ctibor

 

Nemali ste na nu ani vo vasich najbujnejsich snoch, tak prestante tu spominat nejaky jeden faul. Videl som mnozstvo pripadov, kedy bolo na Kosice volnejsie. Vtedy ste sa tu vsetci zasadzovali, ze su to len chyby rozhodcov, ktori su jednoducho len slabi.

Nic nie je trapnejsie ako stale plakat. Vypadli ste zasluzene.
14.4.2018 - 10:50
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

Toto je na pokutu.
13.4.2018 - 22:31
+9

yogi

 

Tak dostane pokutu a co..aspon povie pravdu ako onehda zdeno alebo palino..
13.4.2018 - 22:32
+13

nerorome

 

Po prehratom zápase je ťažké byť "nad vecou", však ?
13.4.2018 - 22:34
+2

rasticek

 

A neni to snáď tak? Veď tí "páni v pyžamách" sú ostuda tejto ligy. Jediný kto je ako tak na úrovni, je Baluška. Nerozumiem prečo finálový zápas píska tragéd ako Stano...
13.4.2018 - 22:45
+2

nerorome

 

Ja len, že po 6. zápase so ZV pánovi Radivojevičovi nevadilo, že Konc s kumpánmi nemali gule ani len vylúčiť Friga za narazenie Šišovského. A rozhodcovia pískali už aj horšie ako dnes...
13.4.2018 - 22:48
+23

rijko

 

Mal sa tak vyjadrit Chovan.a kludne aj do medii.
13.4.2018 - 23:26
+3

forwardPP

 

Len Chovan nie je taký plačko ako Radivojevič.
14.4.2018 - 13:49
+9

yogi

 

Po zapase vo zvolene sme sa vsetci zhodli ze to faul bol a frigo mal ist von tak netrep..
14.4.2018 - 14:29
+1

Foam of Waterfall

 

Este raz si precitaj,co napisal a potom reaguj...
16.4.2018 - 9:01
0

ánry

 

...ale keď sa sťažovala Nitra boli sme plačkovia! No tak si to vyžerte teraz Vy a sa budeme zabávať...
15.4.2018 - 14:12
+1

Patomato

 

lenže fakt že pískať nevedia sa nemení: nemali by sa aj hrači zamyslieť nad sebou a padať len pritom ked bol naozaj faul?Mňa už ten hokej zdaleka nebaví tak ako niekedy,Granko TOP hrač a každe písknutie či nepísknutie komentuje? mal by ho občas vylučiť rozhodca v 10minute ale nema nato gule.Každe playoff zachrípnutý žial asi viac s toho ako ziape po rozhodcoch ako s burcovania spoluhračoch.A kedže je taký skusený a chce ukončiť karieru tak dufam že už mu dali ponuku ako rozhodcovi
13.4.2018 - 22:41
+3

loki12

 

ach jaj teraz bude radivojevis este hrdina ze povedal na plne usta nieco nemal by nahodou byt nad vecou a spravat sa ako kapitan? neradili ste take nieco aj kapitanovi kosic?
14.4.2018 - 14:36
+2

nerorome

 

Toto nie je vhodný článok na konštruktívnu diskusiu..
13.4.2018 - 22:32
+7

Tehelnepole

 

Clanok by mozno vhodny bol, len ci su vhodni tunajsi diskuteri. Aehm..
13.4.2018 - 22:34
+6

nerorome

 

Pán Radivojevič žiaľ iba potvrdil to, že po vyhratom zápase vie byť každý geroj, ale stráviť prehru je iné kafe...
13.4.2018 - 22:36
+20

88Backo

 

13.4.2018 - 22:33
+30

MackoPu

 

Teba ta prehra stale nepresla ?
13.4.2018 - 22:36
+15

88Backo

 

Ja som pohode,len branko stále neprestáva plakať na nesprávnom hrobe
13.4.2018 - 23:05
+25

MackoPu

 

Ak je toto pohoda, tak zbohom
14.4.2018 - 0:04
+1

nacomeno

 

Prečo by mal plakať? Bol to faul? Áno bol. Bol Trenčín ukrátený o presilovku v predĺžení? Áno bol a BB rozhodla v čase, keď Trenčín mal hrať presilovku. Keby sa to stale v zápase Nitre proti BB tak by si tu rozhodcov zvozil pod čiernu zem a boli by najhorší ..... v republike, poškodili by NR, pískali by v prospech BB atď atď...
14.4.2018 - 0:41
+13

Tampa Bay Lightning

 

na čo na neho však vôbec reaguješ? to je človek ktorý potrebuje pozornosť a vrchol jeho existencie nastáva po tomako sem napíše nejakú hlúposť a dočká sa reakcie z druhého tábora
14.4.2018 - 9:33
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Jimmy Tulipan

 

Nepísal si ty náhodou, pár dní dozadu, že finále nebudeš pozerať ?
14.4.2018 - 1:13
+6

matoguco

 

On toho nakecá ako iní, najvyšší, "bývalí" predstavitelia tohto štátu
14.4.2018 - 7:36
+2

worth

 

Úplne odignorujem finále is the new po roku 2014 nebudem v politike.
14.4.2018 - 11:00
+5

MackoPu

 

Ked si pozrie ten zakrok v predlzeni zo zaznamu, asi uzna, ze to na vylucenie nebolo.
Ale s tym Deveauxom ma pravdu. A az teraz som si uvedomil, ze dostal teda oba osobne uz na trestnej ? To je fakt prehnane. Som myslel, ze dostal prvy este na lade a druhy za buchanie hokejkou. V takomto zapase je to absolutne necitlive, lebo chybal aj na lade a to naviac vsetkym ubralo zo sil.
Dnes sa to na nas zosypalo vsetko, zajtra je novy den.
13.4.2018 - 22:35
+2

dejvidBB

 

Hento s iq 190 skoro rozbilo plexi lebo robil ramena. Asi si pomylil sport.
13.4.2018 - 22:37
+19

MackoPu

 

Beriem to tak, ze si pruhovany chcel dokazat, ze je pan.
Inak v takomto vypatom zapase mu kludne mohol najprv dohovorit (neslo o ziadne urazky rozhodcov, ktore mohol brat osobne) a az potom ho poslat prec.
13.4.2018 - 22:46
+4

kolja17

 

Macko Pu,ved Andre potom ako dostal OT za buchanie, vyfuckoval este aj tych, co sa nedostali na stadion... To je podla teba OK ?
13.4.2018 - 23:07
+1

MackoPu

 

"vyfuckoval este aj tych, co sa nedostali na stadion..." - ?
13.4.2018 - 23:09
+1

johanidesHC05

 

vraj Hento. Gut !!!
14.4.2018 - 15:01
0

strojar

 

To primitívne správanie Deveauxa je zrejme spôsobené jeho vysokou inteligenciou
http://www.hokejportal.net/?q=clanok/fruhauf-nas-inteligencny-priemer-je-vysoky-deveaux-nie-je-vynimkou/81597
14.4.2018 - 0:33
+11

MackoPu

 

Fakt by som bol ticho na tvojom mieste, tiez si sa tu uz parkrat predviedol. Ale chapem, ze je to silnejsie ako ty.
14.4.2018 - 10:00
+7

PaliBB

 

Vsak dostal prvych desat ako upozornenie. Uz vtedy ho mohli poslat do satne.
14.4.2018 - 7:36
0

yogi

 

Za co ho mali poslat do satne ??? Ze sa natahoval s brejcakom ??? Ako ozaj ???
14.4.2018 - 14:31
0

falcon38

 

Ale ved s andrem mal pravdu nic take neurobil mozno len stano nechcel aby mal niekto na lade jeho cislo (25)
13.4.2018 - 22:36
+6

RejbeK

 

Možno nič také neurobil ale porušil pravidlá a za toto porušenie je 10 minút osobný a keď neprestal = ďalších 10 čo je automaticky DKZ
14.4.2018 - 9:50
+2

MackoPu

 

Pozeram, ze ine vyjadrenia nikoho nezaujimaju, iba to Brankove. Budte radi, ze tu je, by ste sa nudili.
13.4.2018 - 22:37
+6

Westbeast0

 

Branko, Branko... Keby si zacal od seba, hralo sa par minut a uz si rozhodcov pomenoval po muzskom organe...
13.4.2018 - 22:37
+5

evajam56

 

Westbeast0: už vtedy ho mali vylúčiť ... ja som ho mala ako hráča rada, ale čo teraz predvádza je sila ... pri každom verdikte rozhodcov diskutuje, plačká, sťažuje sa ... áno, je to pán hráč ale týmto sa len "hovädí" trapko jeden
14.4.2018 - 8:00
+6

Westbeast0

 

Nemozu takto komunikovat s rozhodcami(to iste tr. Oremus, ten si ich k sebe vola ako ucitelka malych ziacikov, komunikacia tiez nie velmi na urovni) a vyjadrovat sa k arogancii rozhodcov...
14.4.2018 - 8:16
+3

vil2

 

My sme Majstri no a cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
13.4.2018 - 22:38
+1

mitoO

 

Inak ako nestrannemu sa mi vykon rozhodcov celkom pozdaval. Nevidel som akurat situaciu na konci tretej tretiny s BB brankarom Lukasom, kedy isiel TN hrac na trestnu.
13.4.2018 - 22:41
0

MackoPu

 

Vtedy to bola snaha o divadlo od Lukasa.
13.4.2018 - 22:43
+2

mitoO

 

Tak mi to aj bolo opisane, preto pisem, ze akurat to som nevidel. Ak toto bola fakt jedina velka chyba, tak to bol nadstandardny vykon nasich rozhodcov v tak dolezitom zapase.
13.4.2018 - 22:49
0

MackoPu

 

Tak to by som netvrdil, ze zrovna toto. Boli tam ine veci. Ono kolkokrat ani nejde o to, ze nieco odpiskaju a nieco nie, ale ze nedrzia meter pocas zapasu.
Ale nejako zasadne asi nic neovplyvnili. Znamkujem za 2.
13.4.2018 - 22:55
0

hefky

 

Ja si myslím že Lukas vykorculoval z brany kvoli signalizovanemu vyluceniu a potom tomu troska pridal ked prislo ku kontaktu
13.4.2018 - 23:59
+6

NRfan

 

Za tento teatralny vykon mal Lukas okamzite dostat 2 minuty.
14.4.2018 - 9:30
+3

cipulis

 

Za taketo filmovania by sa mali davat stopky na par zapasov
14.4.2018 - 11:26
+1

cipulis

 

+ pokuta pre hraca
14.4.2018 - 11:26
0

Ondrej

 

Veď Starosta za to ani nebol vylúčený, bol vylúčený za predchádzajúce sekanie,takze žiadna chyba rozhodcu v tomto pripade
14.4.2018 - 6:39
+5

lesslie69

 

Súhlasím,ale za ten herecký výkon mal Lukáš dostať dve minúty,alebo aspoň nomináciu na Českého Leva.
14.4.2018 - 8:58
+7

Majenko

 

no ale tak ako ty hovoriš sekanie mali isť starosta tak mal isť za filmovanie aj Lukáš
14.4.2018 - 9:55
0

moke19

 

výkon rozhodcov sa mi tiež pozdával, pre mňa bol najspornejší moment, keď dukla vyrovnala na 1:1, totiž Peťo Olvecký sa tam zvýjal v bolestiach v predbránkovom priestore, a po strele padol gól. Čo by sa však stalo, keby ho bol strielajúci trafil, na to ani nechcem myslieť
14.4.2018 - 9:59
0

dejvidBB

 

Branko co si takto neplakal aj po poslednom zapase so Zv?
13.4.2018 - 22:42
+2

mitoO

 

To je normalne, za svoje krivdy nech si place kazdy sam. Horsie je uz obvinovanie konkretneho rozhodcu zo zaujatosti. Na to nema hrac, hlavne tak skoro po zapase, pravo. To uz by tak skuseny hrac, akym je Branko, mohol vediet.
13.4.2018 - 22:47
+9

gomcosk

 

ze takto branko neplakal ked v poslednom zapase dostal pulis dva krat hokejkou do tvare ci ked ked bol hrac zvolena narazeny n amantinel a bola aj krv, to vtedy boli mu rozhodcovia dobry ze
13.4.2018 - 22:42
+10

miro-nr

 

To je už diagnóza ,"plače" v zapase OK,ved je kapitán aj ked to často prehaňa! Ale "vyplakavať"takto po zapase
Prečo neprišlo taketo vyhlasenie po poslednom zapase so Zvolenom,jáj vtedy nevylučovali trenčanov
13.4.2018 - 22:48
+17

MackoPu

 

Nie, on mal tie situacie pekne popisat este pred zapasom .
13.4.2018 - 22:59
+2

ifko_zv

 

Branko neblbni a uži si zajtra posledný zápas na domácom ľade
13.4.2018 - 22:51
+8

Dukla naj

 

Čo tu všetci plačete na Branka starajte sa do svojich hráčov a kapitánov je to kapitán môže si rozprávať koľko chce a aj plakať a je to jeho vec že si otvoril ústa a čo ??? Tak chodí stále za rozhodcom aaaa?? Je to v pravidlách zakázané nie tak sa tu do neho nestarajte a všetci si riešte svojich kapitánov,a áno s Deveauxom má pravdu hráč buchne po mantineli a ide von??? Keby dávali tak každého tak nehrá nikto tu hokej.
13.4.2018 - 22:51
+5

marek25

 

..: Branko si to ty?
13.4.2018 - 22:53
+36

gomcosk

 

nie to by tam bolo plakajuci smajlici
13.4.2018 - 22:57
+13

Prostars

 

kto este buchal na trestnej lavici hokejkou o plexisklo?
13.4.2018 - 23:02
+1

apa

 

Preštudujte si pravidlá a potom píš.
14.4.2018 - 9:26
0

MackoPu

 

Tu nieco nebolo podla pravidiel ?
14.4.2018 - 9:55
0

apa

 

Áno prečítaj si za čo sa dáva 10minút a za čo je +10minút do konca

zápasu.
14.4.2018 - 17:49
0

Petulo_TN

 

Myslím si že sa všetci zhodneme, že rozhodcovia sú proste slabí. Práve hráči ako Radivojevič, Nagy, Surový, Mezei, Kroták, Špirko, ja neviem Starosta, Kováčik, Miklík, Kytnár a tak ďalej by nato mali poukazovať. Pokiaľ hráči budú ticho tak sa nikam nepohneme. Máme v lige hráčov čo hrali KHL, NHL, SHL a tak dalej, tak prečo by mali byť ticho. To je také naše, že keď sa niečo stane tak zavreme oči, ale keď nato niekto upozorní, tak je plačko a neviem čo. Myslím si že by sa našli peniaze na kvalitních rozhodcov, Nech majú na tom drese aj 20 sponzorov keď nato niesú peniaze, ale finále si zaslúži kvalitu. Tá kvalita je na tribúnach, na trénerskom poste a aj na lade, len 4 páni nato jednoducho nemajú a to je jedno kto píska.
13.4.2018 - 22:56
+21

blafak

 

Vážený, a faul na Holendu, zo zadu krosček na hlavu pri striedačke BB a nič? Pozrieť záznam prosím....
13.4.2018 - 23:00
+12

ifko_zv

 

Pozreté, nič to nebolo
13.4.2018 - 23:02
+32

Hasan13

 

Ked si kliknes jeho prispevky tak je uplne jasne ze je to bud samotny Holenda, alebo jeho brat alebo jeho otec, alebo niekto z blizkej rodiny. A máš pravdu, nič to nebolo.
13.4.2018 - 23:13
+4

MackoPu

 

Napadnuty zozadu a ladoval si zatylok na striedacke. Ho asi ofuklo na tom lade, ze ?
13.4.2018 - 23:50
+5

nerorome

 

Na vašom ľade "ofukuje" občas aj súperov a to až do krvi, ako napr. Šišovského. So, take it easy, take it as it comes
13.4.2018 - 23:54
+8

MackoPu

 

Myslis Lamperova hokejka na krku Sadeckeho, ako ho tlacil k zemi ? Ak hej, tak to bolo fajne...Ukazkovy faul. Ale dat von dvoch naraz, na to ozaj nemaju gule.
13.4.2018 - 23:02
+2

kolja17

 

Aky faul to bol podla teba ?
13.4.2018 - 23:16
+1

MackoPu

 

Neviem to narychlo najst, takze si nejdem vymyslat, ci to bolo najblizsie ku krosceku, napadnutiu hlavy/krku, ci nedovolene branenie. Ale ciste to nebolo.
14.4.2018 - 0:02
0

mitoO

 

A to si zober, ako rychlo to musia najst rozhodcovia na lade. Maju to tazke, ale treba ich kritizovat. Iba tak sa posunu dalej.
14.4.2018 - 0:06
0

nerorome

 

Napíšte Kovalovmu Citrónovi sťažnosť na výkon rozhodcov
13.4.2018 - 23:06
+9

nnestor

 

Pome Dukla !!!
13.4.2018 - 23:02
0

burnzie

 

Je to hokej v zápale hry sú aj emócie a srdciari ako Radivojevič ich neskrývajú ! ....Mal som ho veľmi rád v repre je to srdciar ako Mišo Handzuš a pod ...dnes to bol pekný zápas fantastická atmosféra lepšia ako na vlaňajšom finále v NR čo som bol prekvapený ...bol by som rád keby každý zápas v sérii je taký ako dnes
13.4.2018 - 23:04
+6

Es5

 

Ryankoo:
13.4.2018 - 23:22
0

burnzie

 

Vreckovku ???
14.4.2018 - 1:09
+1

Vojto83

 

Co má Branko akože robiť? Je kapitán. Bolo to podráždenie? Bolo. Jasné, po ktorom išiel dokonca bystrican do nájazdu. Mimochodom, bol to už druhý prípad. Pred tým sa to stalo aj v riadnom hracom čase keď náš hráč (tuším Sadecky) dostal ránu zo zadu do hlavy. A opäť z toho bol bystrický nájazd. Jasné, Bystrica vyhrala zaslúžene. Zvládli to fyzicky lepšie. Ale toto boli dva jasne fauly. A ešte raz. Branko je kapitán. A toto je finále. Ma byt ticho? Ďalšia vec. Andre v našej lige ešte nič zlé neurobil a tu ľudia z neho robia pomaly masového vraha... Zamyslime sa, či chceme v hokeji emócie. Alebo ho máme brať ako šachy...
13.4.2018 - 23:05
+9

Dukla naj

 

Chlapci vy tu niektorý píšete že Branko plače a vy tu plačete ešte viac nad ním a hlavne tí čo už majú ľad rozpustený a sezóna im skončila to sú tí najlepší frajeri ktorý všetko vedia a majú to pod palcom,chlapci z Nitry,možno niektorý poradcania a niektorý zvolencania sezóna už vám skončila ale mi stále hráme,frustrácia je sviňa no.
13.4.2018 - 23:15
+6

nerorome

 

13.4.2018 - 23:21
+3

riha248

 

Dukla naj : Podľa mňa to bol úplne férový zápas a preto som prekvapený ako Branko začal plakať. V zápase to ešte viem pochopiť že chodí komunikovať s rozhodcami ale toto po zápase bolo vyložene trápne hlavne po tom aké chyby robili rozhodcovia ked hrala Dukla so Zvolenom.
13.4.2018 - 23:23
+23

gomcosk

 

len aby ste nehrali buduci rok o baraz ked skoncia radivojevic a spol karieru, zrazu aky ste majstri a minuly rok riti stiskalo len aby ich detva neporazila v poslednom zapase v tn aj ked tam bolo viac detvancanov lebo stadion bol prazdny
13.4.2018 - 23:26
+6

Dukla naj

 

A čo keď budeme no tak budeme a ti inteligent pozri si priemernú návštevu mali sme 3 z celej ligy a to sme hrali baráž najskôr si pozri a potom niečo kecaj ty mudrcko.
13.4.2018 - 23:48
+1

adept

 

Netrep
14.4.2018 - 7:54
+5

Ondrej

 

Vypada to tak,ze frustráciu si mal ty poslednych 9 sezón a teraz sa z tohto neočakávaného úspechu nevieš vpratať do kože...
14.4.2018 - 6:47
+7

enforcer92TN

 

Pripajam sa ku kapitanovi. S tym DKZ to rozhodca pekne prepiskol. Odstavil nam jedineho hraca, ktory dokaze zjednat respekt. Potom to bolo aj hned vidno, Brejcak vyskocil zo striedacky a o chvilu na to narazenie Vargu na mantinel.

Kedy bude konecne piskat Baluska a nie títo tepli komedianti?
13.4.2018 - 23:23
+5

nerorome

 

"tepli komedianti" ? Macko, kde si ? Takto homofóbne sa môže ?
13.4.2018 - 23:26
+5

enforcer92TN

 

Tepli komedianti nepatria na lad, ale na javiska. Takeho Horjána mam velmi rad
13.4.2018 - 23:28
+3

Fanusik hokeja

 

Ty si bol na ktorom zapase?? Aj vies preco dostal dkz?? Tak si to pozri este raz a mozno potom pochopis
13.4.2018 - 23:40
+1

FP-Romanides

 

Trenčania neplačte, hrajte hokej. V semi so Zvolenom vás rozdodcovia dotlačili k víťazstvu a boli ste ticho. Dneska všetky rozhodnutia spravodlivé: Deveaux najprv za búchanie po skle jasných 10 a potom tie nadávky na rozhodcu sa dali ľahko odčítať od pier. Ak Branko tvrdí že chlapec nič neurobil tak klame: chlapec sa najprv zachoval nešportovo a následne ešte hrubo vynadal rozhodcovi. A čo urobil Hossa to netreba ani komentovať. TN dnešný zápas nezvládli najmä psychicky. A úplná žumpa bola keď trenčiansky divák pokrikoval na Országha že ničí slovenský hokej. To už kde sme, to fakt nemáte ani štipku sebareflexie? Prehrali ste sotva jeden zápas a už vám tečú nervy, plačete a na ľad lieta pivo? Nehnevajte sa ale takto sa majster ligy nespráva. Dnes Bystrica hrala svoj podpriemer, zajtra to podľa mňa rozbalí naplno.
13.4.2018 - 23:24
+58

kolja17

 

Konecne normalny nazor...
Ked pozriete video, kde to vsetko zacalo, tak chodte tak minute v hre dozadu, este do obranneho pasma Dukly, kde zacala vzajomna oplacacka Starostu a Brejcaka, potom si chlapi do seba este buchli v obrannom pasme BB - hra nebola prerusena, a este raz bezprostredne po preruseni, nasledne kazdy isiel na svoju striedacku.
A zrazu, ked uz sa aspon 10 sekund nic nedeje, skace na lad zo striedacky geroj Deveaux a ide rypat do Brejcaka... Ale chlapec nic neurobil, ze ???
13.4.2018 - 23:30
+12

MackoPu

 

Aby si to konecne pochopil.
"Okrem iného k mojim povinnostiam patrí chrániť spoluhráčov, do ktorých si súper dovoľuje. Vždy to bola jedna zmojich hlavných úloh. Nikto nebude provokovať spoluhráčov, som na to háklivý. Nesnažím sa vyvolávať bitky, len zaistiť rešpekt a väčšiu slobodu pre lídrov mužstva." - velmi pekne to povedal.
14.4.2018 - 17:28
0

strojar

 

To bude tou vysokou inteligenciou.
14.4.2018 - 18:26
0

Vojto83

 

Fakt úprimne, už keď sa snažíš byť objektívny. Podľa teba to v predĺžení nebolo podráždenie? Alebo ten faul na Sadeckeho sa tiež nestal? Áno, myslím ten úder do hlavy po ktorom rozhodcovia pustili bystricana do nájazdu. A tou poslednou vetou si to zaklincoval. Ja inak vôbec nechápem kde sa v tebe berie ta istota, že dnes ste hrali podpriemerne. Stále vediete len 1:0.Stále hráme proti vám. Slovo pokora ti niečo hovorí?
13.4.2018 - 23:36
+8

evajam56

 

Vojto83: keď len podráždenie :-P
14.4.2018 - 8:09
+1

Vojto83

 

No už som ako Ildiko.. Ale je jasné, že som myslel podrazenie
14.4.2018 - 10:16
+2

MackoPu

 

Podpriemer ? Podla mna to bude podobne.
13.4.2018 - 23:42
0

FP-rado1360

 

Akoé dotlacili?... netrep
14.4.2018 - 9:41
0

fandahokeja

 

niektori reprezentanti by ti vedeli povedat ake ma vladko spravanie k hracom v repre... ale tym netvrdim ze nici hokej.
14.4.2018 - 10:52
0

dusan1980

 

Dnes hrala Bystrica to co im Dukla dovolila a vyhral stastnejsi...2 tretiny bola lepsia Dukla
A ked chces ticho chod do divadla
Inak Lamper aky simulant
14.4.2018 - 11:28
0

evajam56

 

dusan1980: aký simulant ? Akože podľa teba ten zákrok od Hossu bol v súlade a pravidlami ? Bože, akí ste niektorí zaslepení ...
14.4.2018 - 14:16
0

Bielomodry

 

Devo. Si v merítku,ako keď Bača hral v NR...Idú po Tebe ,prdnes si a hneď osobný trest. SKODA takú poriadnu mastenicu s Brejčakom by som si pozrel..
13.4.2018 - 23:27
+6

crystalmeth

 

Treba takych angazovat do muzstva aspon styroch a potom rozhodcovia nebudu stihat
14.4.2018 - 0:01
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lk242

 

BRANKO, je pán hráč a pán kapitán... pre mňa top hráč v lige.. škoda toho dnes.Zajtra nový deň, nový zápas.. Ideme ďalej.
13.4.2018 - 23:28
+5

mefistoJACK

 

Branko super..treba to povedat narovinu..treba tam priliat emocie..a zajtra ideme na to.. dnes sudca katastrofa
13.4.2018 - 23:36
0

Senn

 

to vážne plačete na rozhodcov?
13.4.2018 - 23:38
+15

nerorome

 

Slovenská klasika. Keď sa vyhrá, všetci sú bohorovní, pokorní, aj porazeným patrí česť... Keď sa prehrá, môže za to rozhodca, pokora je tatam a frustrácia ide na "plné gule".
13.4.2018 - 23:42
+19

MartinZV

 

https://www.facebook.com/hkdukla/photos/a.1715989491782955.1073742252.206941816021071/1715993755115862/?type=3&theater
13.4.2018 - 23:38
+4

lubfito

 

Oni si tie vreckovky nosia po celom Slovensku
Za chvíľu prídu aj tlieskatká a sme všetci v zadnici
13.4.2018 - 23:43
+2

22.4.2017

 

To nosíme len plačkom... tlieskatká v TN už sú... hlavne že na to nadávali a už ich majú
14.4.2018 - 0:51
0

rijko

 

Nik nimi v tn nestlieskal,skoda vyhodenych penazi.
14.4.2018 - 10:43
+1

njanja

 

Nie je pravda, kopec ľudí nimi tlieskalo
14.4.2018 - 11:13
+1

rijko

 

300 ludi zo 7000 nie je kopa.
Ratal som ich
14.4.2018 - 13:30
+1

maček

 

Kopa je šesťdesiat.
14.4.2018 - 14:30
0

rasticek

 

Aj na státí sa to celkom rozširovalo medzi tvárami, ktoré som nikdy nevidel. Páčilo sa mi, že sa to zabavovalo so slovami "tu sa tlieska rukami"
14.4.2018 - 13:27
+2

mg1707

 

Autor článku je riadne mimo keď namiesto Gelinasa spomína útočníka Asselina
13.4.2018 - 23:41
+1

Corgi77

 

Ja by som medzi bezgulovych pridal aj Brejčáka. V semifinále ho vyzíval na bitku Blackwater a ušiel, a dnes tiež zdupkal pred Deveauxom. Ale biť o hlavu menších to mu ide, a najlepšie spoza rozhodcu.
13.4.2018 - 23:42
+7

Fanusik hokeja

 

Chlapec chce hrat a nie bit sa, hrac je platny na lade a nie v satni, ze? Ci to z teba hovori frustracia z toho, ze zmastil vasho kapitana, ze je tak?
14.4.2018 - 0:14
+9

PaliBB

 

Skoda, ja som sa tesil na bitku. Ale z taktickeho hladiska to spravil velmi dobre.
14.4.2018 - 7:40
+1

Fanusik hokeja

 

Uvidime, sam som zvedavy ako to dopadne ci si zachova chladnu hlavu aj nadalej este je par zapasov pred nami
14.4.2018 - 8:57
0

Patomato

 

myslím si že Jano dostal od Vlada jasny pokyn nebiť sa,naopak Deveaux si myslím že už si lepší klub bude ťažko hladať tých jeho skratov je s pribudajucim IT viac a viac
15.4.2018 - 11:28
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lubfito

 

Branko robí čo môže. Vie že čiara medzi víťazstvom a prehrou je tenká.
Svojho času bol aj Handzuš plačko v očiach mnohých. Možno nebol pri rozhodcoch tak často a nemal takéto vyhlásenia ale chodil za nimi aj bez kapitánskeho "C" a robil všetko pre to aby jeho mužstvo uspelo.
Viete, všetci sú plačkovia, lebo všetci srdciari chcú vyhrať.
Jedine :FRUSTRACIA:!
13.4.2018 - 23:47
+10

loki12

 

je rozdiel diskutovat s rozhodcom a vyplakavat po kychnuti ako to robi radivojevic
14.4.2018 - 14:52
+1

Mokion

 

.
Ak by sa Trenčania sústredili len na hokej, tak by vyhrali.
Branko, ak by ubral tak 30% z kecania a rozčuľovania, určite by to pomohlo aj tímu.
Dnes to Valent nezvládol, chytil len málo navyše.
Zajtra sa pôjdem pozrieť znova.
13.4.2018 - 23:59
+1

22.4.2017

 

Presne tak... dvaja hráči von zo zápasu úplne zbytočne. Valent všetko vyrážal. Ináč som zvedavý, či bude chytať v BB, lebo túto sezónu tam za neho zaskakoval druhý brankár (a podobne to bolo aj keď chytal v NR).
14.4.2018 - 0:50
0

samajamado

 

u nas chytal 2x
14.4.2018 - 1:26
0

micu79

 

Dnes dam cistu jednotku!
14.4.2018 - 0:06
0

peterzillabb

 

Čistá dvojka
14.4.2018 - 5:38
+1

strojar

 

Myslím, že Radivojevič má dosť rokov na to, aby sa opakovane takýmto spôsobom zhovaďoval.
14.4.2018 - 0:39
+22

miro-nr

 

možno je to tým vysokým IQ v mužstve
14.4.2018 - 0:56
+20

stasek

 

Mýslím že aj ty.
14.4.2018 - 12:35
+6

Lukash_ke

 

s odstupom casu som aj rad ze nas uz tragicke vykony rozhodcov nemozu poskodit
14.4.2018 - 1:13
+2

Gargamel123

 

Neviete co je s urpinerom?: nejaky fejk mi vypisuje cudesne spravy z jeho uctu...
14.4.2018 - 1:51
0

TN-Smoulo

 

rozhodcovia dnes najslabsi clanok zial
14.4.2018 - 2:03
+1

granlund84

 

Nebol by zápas v play off aby sa niekto nevyjadril k rozhodcom. Slovenský folklór nariekať dpc. Vylúčení 5:7. Tam nech začnú od seba a užijú si ešte tri zápasy.
14.4.2018 - 6:38
+6

ufák

 

chlapci,chlapci..dnes rozhodcovia celkom ok,nájdu sa chyby,ale tak dalo sa...a hlavne nám skočili na lep,keď sme prišli s taktikou,aby si dvaja útočníci šli oddýchnuť na ďalšie zápasy a oni to zožrali...skvelá atmosféra
14.4.2018 - 6:55
+1

Bizzaremifo

 

Branko bude musieť prestať s týmito vyjadreniami do médií...áno, bolo tam viacero diskutabilných situácií...ale to, že by rozhodcovia svojimi výrokmi ovplyvnili zápas...to určite nie ... už sme videli daleko horšie výkony rozhodcov..pískalo sa na obe strany..podľa mňa mal zápas všetko a barani boli štastnejší na konci ... Branko je skvelý, ale emotívny hráč...ked sa však bude sústrediť len na svoj výkon, potiahne celý tím ... diskusie s rozhodcami po každom odpískaní trochu kazia celkový dojem...
14.4.2018 - 7:00
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
chimli

 

Nereveme! Nereveme! Nereveme!

Transparent s týmto slovami vycapte v trenčianskej šatni, vo výške očí tohto horkokrvného poloSrba.
14.4.2018 - 7:17
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Lavega

 

Hlavne že Trenčín zachranovali rozhodcovia v baráži v sezóne 2016/2017,
vtedy samé titulky v novinách že "tradičný hokejový klub nesmie vypadnuť"
14.4.2018 - 7:19
+6

vojto1989

 

a preco ich nezachranili uz pocas ZC? nebolo by to tam jednoduchsie?
14.4.2018 - 8:12
+6

MackoPu

 

Bolo, ale taky postup nemaju v konspiratorskej prirucke.
14.4.2018 - 9:52
+7

borussia

 

Trenčania už rýchlo zabudli že za faul na Šišovského mali dostať trest 2+2 minúty úplne jasný faul namiesto toho dali rozhodujúci a postupujúci gool tak asi tak. Kde bol vtedy Granko
14.4.2018 - 7:56
+12

cuchorko

 

Branka pred tym faulom na sisovskeho fauloval tavoda(myslim) ked mu stiahol prilbu.ak by sa to piskalo vsetko potom by bolo inak.
14.4.2018 - 8:24
+1

adept

 

Pred tym ako Tavoda fauloval Radivojevica, tak Branko 2x kroscekoval Tavodu. Keby vtedy dostal Granko 2min, nedostal by Zvolen gol a ani by neprislo k faulu na Radivojevica a Sisovskeho. Uz sa nehrajme na keby...
14.4.2018 - 8:41
+5

apa

 

Ak by babka mala vajcia.
14.4.2018 - 9:38
+1

dejvidBB

 

Za faul na Sisovskeho 2+2 nemohlo byt
14.4.2018 - 11:36
0

Dukla naj

 

Áno ako nám toto finále vybavil Lintner si zabudol doložiť aj minulý rok nám baráž vybavil aj rozhodcov bože aký ste trápny niektorý.
14.4.2018 - 7:58
+1

N-R-N-R

 

Tak teraz uprimne. Fandim v tejto serii TN a BB je moj najmenej oblubeny klib v extralige. Ale, treba objektivne povedat, ze Branko je podobny typ hraca ako Nagy a ako Slovak. Myslim to v tom smere, ze ked zafuka vietor tak su na lade a idu debatit s rozhodcom .... V kazdom pripade sa mi vcera celkom pacila hra TN, a budem drzat palce, nech to otocia ....
14.4.2018 - 8:02
+2

Tehelnepole

 

Pan Radivojevic, trosku stabnej kultury poprosim.
14.4.2018 - 8:12
+2

JozoNR

 

Place/neplace: (Nielen) Trencania..pocas celej tejto sezony tu od vas v roznych spornych situaciach bolo neskutocne vela prispevkov o tom,ako vyplakavaju/placu v NR,KE,ZV,PP a pod.. a teraz,ked sa citite byt ukrivdeni vy, sa cudujete,ze polka prispevkov je tu o tom,ako Branko place..
TAK SAKRA MAJTE TROSKA SEBAREFLEXIE A SKUSTE DISKUTOVAT VECNE AJ V INYCH PRIPADOCH A NEODPOVEDAT NA KAZDY TRETI KOMENT,ZE NEPLAC.. TA DISKUSIA TU POTOM NEBUDE TAKY HNOJ,AKO JE TERAZ.. tym,co pochopili dakujem,ti ostatni sa urcite prejavia
14.4.2018 - 8:14
+19

blue-311

 

Presne toto som chcel napisat. Podpis
14.4.2018 - 8:39
+1

apa

 

Máš svätú pravdu
14.4.2018 - 9:41
0

vojto1989

 

doma po zapase som si pozrel zaznam este raz (bez emocii ) a nezda sa mi, ze by rozhodcovia nejak poskodili Duklu. Vsetky vylucenia viacmenej ok, jedina na Holendu v strednom pasme by som piskol laket. Nevadi, dnes je novy den, novy zapas, ktory treba bezpodmienecne vyhrat
a este by sa mohli spamatat henti cocoti, co furt nieco na lad hadzu, nvm ako to ma vyznam, sedlaci
14.4.2018 - 8:18
+6

evajam56

 

vojto1989: normálne uvažujúci fanúšik, príspevok na úrovni ... škoda že plačúci Branko nemá také zmýšľanie a plače ako dieťa, ktorému zoberú hračku
14.4.2018 - 9:01
+4

apa

 

Jeden z mála rozumne uvažujúcich Trenčanov.
14.4.2018 - 10:55
+1

matt-opd

 

suhlas. mne sa nezdalo sadeckeho "sekanie" ako nieco na vylucenie, ale budiz. ale rozhodcovia slabo (ako aj zo ZV). neodpiskane nedovolene branenia, hakovania a sekania v obrovskych mnozstvach. potom sa nahodou dostanu hraci z nasej ligy na medzinarodny lad a nestacia sa divit...
14.4.2018 - 11:58
0

agroskín

 

Chlapciii... kaslat na rozhodcov, ti ini nikdy nebudu. Jeden sme prehrali, ale vsetko este nie. Dnes je novy den a treba ist poctivo do nich, je to vsetko vyrovnane a moze sa udiat este hocico... Takze Pome DUKLA!!!!
14.4.2018 - 8:43
+2

jozefzajko58

 

vojto 1989, máš u mňa rešpekt, pozeral som aj ja stretnutie a tvoj príspevok to zhodnotil na jednotku. Takto keby diváci reagovali tak aj kultúra na štadióne vypadala inakšie.
14.4.2018 - 8:48
+2

NzSlovak

 

Ale no: Nemyslim si ze to klepanie na plexi bolo dovod na osobny trest do konca zapasu. Je to play-off a v tomto suhlasim s brankom, proste nasa liga sa boji bitiek, aby si nahodou niekto nerozbil noštek
14.4.2018 - 8:49
+3

kolja17

 

To bolo klepanie? Ved ho skoro vybil. A mas pravdu, to nie je dovod na trest do konca stretnutia - za to dostal len OT podla pravidla 116-III-5.
Druhy OT, ktory sa automaticky meni na trest do konca stretnutia za tu sprsku vulgarizmov, co z neho vysla smerom k rozhodcom. Tebe by sa ako pacilo, keby ti niekto pred 7000 ludmi nadaval???
A k tym bitkam, aky pristup si kluby na Pro-hokeji same odhlasovali, taky pristup maju ciarovi rozhodcovia...
14.4.2018 - 9:00
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
evajam56

 

rozhodcovia: prečo sa na rozhodcov sťažujú hráči len po prehratom zápase, prečo nie vtedy, keď vyhrajú ?
14.4.2018 - 9:11
0

dusan1980

 

Hokej super
Stano Kubus ako som vravel...slabota ale preto sme neprehrali
V predlzeni sme sa nemali sustredit na rozhodcov ale hlavne na to aby sme dali gol.
Nesli sme dostatocne za vitazstvom v predlzeni
14.4.2018 - 9:11
+2

apa

 

Trenčania je už to trapné čítať tie vaše náreky, komentáre na rozhodcov.Pozrite sa aj do vlastných radov koľko ste nepremenili šancí,netrafili prázdnu bránku a vy sa len vyhovárať na rozhodcov.
14.4.2018 - 9:24
+1

Loizo

 

Trápne je čítať Tvoje príspevky. Prečo sa nepridáš k tým "normálnym fanúšikom" HKM. Ten čo sám plače nad rozhodcami, opakovane nad Lintnerom a Kovalom. Si ešte nerozdýchal vyradenie???
Keď máš potrebu komentovať hokej, kt.sa netýka Tvojho mužstva, tak tu neurážaj hráčov a fanúšikov iných klubov
14.4.2018 - 11:44
+3

apa

 

Ty si obyčajný trapko kde plačem nad rozhodcami len poviem si názor na nich a o rozdýchavanie potrebuješ hlavne ty a daj si dnes pred zápasom niečo na ukľudnenie lebo bude 0:2 na zápasy.
14.4.2018 - 17:43
0

luciakanky

 

Branka si vazim,vzdy ked mohol tak prisiel reprezentovat a vzdy makal aj za ostatnych,posobi dojmom nkrmalneho cloveka,na koniec kariery sa vratil domov a maka a bojuje za duklu.ale vcera bol u rozhodcu vyplakavat castejsie ako Hanzdus za svojich najlepsich vyplakavacskych casov.rozhodcovia piskali fajn,nie bez chyb ale nemam pocit ze by poskodili jeden alebo druhy tim.
Az do tejto sezony som si myslela ze TN ma tu na hokejportaly jednych z najnormalnejsich fans,ale co podaktori predvadzaju tak na to sa nechytame ani my s nitrancanmi v casoch nasej najvacsej lasky
14.4.2018 - 9:37
+4

Jaroslav-TN

 

Ako je to s tým predĺžením? Veď sa hovorilo že nájazdy uz nebudú a bude sa hrať do rozhodnutia a včera desať minút OT a nájazdy !? Ako to teda je
14.4.2018 - 10:00
0

Majenko

 

toto by aj mňa zaujímalo lebo hlasate najskôr zahlásil že osemnásť minútová prestávka a potom sa bude hrať 20min no a po 5 min sa začalo hrať
14.4.2018 - 10:08
0

RejbeK

 

Po 4. zápas (vrátane) sa hrá 10 minút a nájazdy a od 5. zápasu je predĺženie 20 min kým nepadne gol
14.4.2018 - 10:29
+1

Jaroslav-TN

 

Aha,tak to potom je ma prvé 4 zápasy a potom od 5 sa hrá do rozhodnutia,vďaka ti
14.4.2018 - 12:22
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
amentma

 

Branko sa rozhodol zvysovat napatie, ok je to jedna z moznosti. Len neviem ci spravne vyhodnotil ze to je dvojsecna zbran. Tlak na rozhodcov sposobi, ze budu citlivejsi aj na zakroky TN, tym padom si zvysuje tlak aj na vlastnu kabinu. Co ma mrzi najviac je prave styl komunikacie Branka a aj Oremusa, nemozu sa stazovat ze ta neucta je potom obojstranna. Pritom po hokejovej stranke kapitan TN vycnieva vo svojom time o dve hlavy, ak nevie spoluhracov strhnut vykonom tak nadavanim na rozhodcov to asi tiez nepojde.
14.4.2018 - 10:41
+2

dusan1980

 

Akoze ich nestrhol...okrem oslaboviek bola Dukla 2 tretiny lepsia...
Mne sa zapas pacil...
A som rad ze sa Brano nenecha
14.4.2018 - 11:34
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
falcon38

 

Zaujmave ze na ms ,2012 steho nenazyvali plackom
14.4.2018 - 14:53
+1

loki12

 

zaujimave ze tam si to nedovolil vies on si mysli ze pride do slovenskej ligy tak ze je extratrieda a moze si robit co chce ale to jeho spravanie je trapne
14.4.2018 - 15:50
+1

BretPit

 

tri vlastné goly to fakt nasere aj takého flegmatika ako Branko..
14.4.2018 - 10:47
0

Jaroslav-TN

 

Neuveriteľné a až smutné ako podaktorí dokážu klesnúť pod úroveň len aby kopli do Braňa. Nagy,Handzuš a Šatan to majú za sebou tak ideme do Radivojeviča
14.4.2018 - 12:24
+3

BretPit

 

však plače ako Tebou všetci menovaní,prečo by mal byť výnimka?
14.4.2018 - 12:53
+2

loki12

 

dovolim si nesuhlasit... place vyrazne viac
14.4.2018 - 14:57
+1

Urpiner16

 

Myslím si že TN chcel vsadiť od začiatku na tvrdosť a sám na to doplatil.Deveaux hlava prepnutá a premotivovaná dopomohla nám k úvodnému víťazstvu.
14.4.2018 - 13:53
0

coolin

 

Prych 10 min sme chceli porazit bb tym istym hokejom ako proti zv. Potom sme pridali fyzicky a odrazu to slo. Skoda zbytocnej straty dvoch utocnikov, lebo v OT to bolo citit. Dukla vsak ukazala ze vo finale je zasluzene. Ak sa neprejavi unava tak verim ze po dnesku to bude 1:1. Hlavy hore
14.4.2018 - 14:21
0

evajam56

 

Urpiner16: súhlas ... ale to je dobre, sústreďujú sa viac na hráčov a výkon rozhodcov a to je pre nás ako voda na mlyn
14.4.2018 - 14:21
0

loki12

 

ty ho len nepoznas.. on ma nadpriemerne iq
14.4.2018 - 14:58
0

maček

 

Po prečítaní tejto diskusie si už ten hokej neužijem. Vždy keď sa pozriem na obrazovku, tak sa mi začnú hlavou preháňať otázky: tak plače, alebo neplače ? ... ako veľmi plače ? .... kto neplače s nami, plače proti nám ?... a plače vôbec na správnom hrobe ?
14.4.2018 - 14:36
+3

BretPit

 

neplač!
14.4.2018 - 14:42
0

Urpiner16

 

Keď tomu nerozumieš čo napísal a napísal to správne tak si iá.Nechápem iba ak byť zaujímavý za každú cenu.
14.4.2018 - 14:47
+2

johanidesHC05

 

Kokos: Sa mi paci ako je tu 95 % prispevkov o rozhodcoch. To tu pisu sami rozhidcov8a asi. Kokos kolko mudrych . Vsak chodte piskat ked ste taky frajeri. Ved spravte kuez a hybaaaak piskat . Co sa one tu vobec. Jeden mudrejsi tu je pred druhym.
Je to hokej a rozhodca je jeho sucast. Ci sa vam to poaci alebo nie.
14.4.2018 - 15:09
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Lubos7771

 

DEAVEAX sa dnes pobije...: Brejčák teš sa......uvidíme pästný súboj
14.4.2018 - 15:13
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitiar

 

K tomu len jedno, vystihne to TN fans pokrik: NEREVEME, NEREVEME
15.4.2018 - 7:12
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.9.2018 05:08
TímZSkóreB
1.Košice421:712
2.N. Zámky417:412
3.Nitra310:66
4.L. Mikuláš312:86
5.Miškovec418:186
6.Detva411:146
7.Trenčín38:65
8.B. Bystrica36:104
9.Zvolen28:63
10.Poprad36:93
11.Budapešť36:103
12.Žilina413:173
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin4301016:1010
2.Michalovce3300016:29
3.Skalica3210016:58
4.Bratislava3201017:57
5.Sp.Nová Ves3120012:77
6.Dubnica3101113:134
7.P.Bystrica301209:104
8.Prešov4100313:143
9.Humenné301028:132
10.Topoľčany301024:102
11.Trnava3001210:171
12.N,Zámky B300022:290
-Orange 20210017:83
Aktualizované: 21.9.2018 04:51
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1423
2.Poprad8510237:2217
3.Nitra8411229:2015
4.B. Bystrica8411224:2115
5.Slovan8401335:2513
6.Košice8312228:2313
7.Žilina8221323:2111
8.Skalica8200610:306
9.L. Mikuláš8101621:414
10.Martin8100717:443
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1023
2.Košice8602035:820
3.Poprad8520134:1919
4.Slovan8511129:1618
5.Púchov8420229:1516
6.L. Mikuláš8500329:2715
7.Spišská8401327:2313
8.B. Bystrica8400417:2212
9.Skalica8301420:3010
10.Nitra8210520:278
11.Michalovce8200622:306
12.Žilina8102514:335
13.Martin8100719:343
14.Zvolen800087:450
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 21.9.2018 20:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.9.2018 20:02
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.9.2018 20:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 21.9.2018 20:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 21.9.2018 20:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.9.2018 20:02

Bleskovky

Jokerit Helsinki - Avtomobilist Jekaterinburg 0:3 v piatkovom zápase (2)

V piatkovom zápase Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) zvíťazil CSKA Moskva na ľade Amuru Chabarovsk 4:0. Avtomobilist Jekaterinburg triumfoval v Helsinkách nad Jokeritom 3:0, keď všetky tri góly strelil v záverečnej desaťminútovke. KHL - sumár: Amur Chabarovsk - CSKA Moskva 0:4 (0:1, 0:2, 0:1) Góly: 4. Svetlakov, 28. Marčenko, 39. Telegin, 42. Slepyšev Jokerit ...
pred 4 min. - TASR

MHK Mikron Nové Zámky - HC Košice 2:3 po dvoch tretinách

MHK Mikron Nové Zámky - HC Košice 2:3 (0:2, 1:2) po dvoch tretinách Góly: 21. Ručkay (Zbořil, Jurík), 26. König (Štrauch, Nejezchleb) - 3. Lenďák (Klíma), 17. Kafka (Pretnar), 34. Nagy (McDowell)SR-Hokej-TL-4.-N.Zámky-Košice-2.tretina
pred 10 min. - TASR

HK Poprad - MsHK DOXXbet Žilina 6:3 vo 4. kole - sumár

HK Poprad - MsHK DOXXbet Žilina 6:3 (2:2, 3:0, 1:1) Góly: 6. Bjalončík (Abdul, Zagrapan), 20. Bjalončík (Paločko, Ťavoda), 23. Václav (Bjalončík, Petran), 23. Macík (Bjalončík), 38. Svitana (Paukovček), 60. Svitana (Kozák, Koyš) – 7. Jankovič (Huževka), 13. Jenčík (Rudolf Huna, Barta), 49. Beránek (Piegl, Hvila). Rozhodovali: Kalina, Adamec – Kollár, Rojík, ...
pred 30 min. - TASR

Slovan angažoval amerického útočníka Baileyho

Slovenský hokejový klub Slovan Bratislava angažoval amerického útočníka Caseyho Baileyho. Dvadsaťšesťročný hráč sa s vedením účastníka KHL dohodol na ročnom kontrakte platnom do konca aktuálneho ročníka nadnárodnej súťaže. Bailey si európsku súťaž vyskúša vôbec prvýkrát v kariére, doteraz pôsobil len za morom.
pred 5 hod. - TASR

Admiral Vladivostok - Slovan Bratislava 4:5 - sumár

Hokejisti Slovana Bratislava si v piatok pripísali na konto tretie víťazstvo v prebiehajúcej sezóne KHL a vôbec prvé na klziskách súperov. Na ľade Admiralu Vladivostok uspeli po dramatickom priebehu 5:4. Víťazný gól strelil v 53. minúte Michal Řepík. Zverenci trénera Vladimíra Országha tak priebežne poskočili na ôsme miesto tabuľky Západnej konferencie.
o 14:04 - TASR

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
včera o 21:37 - TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
včera o 20:02 - TASR

Reinhart podpísal s Buffalom dvojročný kontrakt

Kanadský hokejista Sam Reinhart podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Buffalo Sabres. Za jednu sezónu zarobí 3,65 milióna dolárov. Dvadsaťdvaročný útočník bol od 1. júla po vypršaní zmluvy so "šabľami" obmedzeným voľným hráčom.
včera o 07:45 - Adrián Danaj / TASR

Krivošík prispel asietenciou k triumfu Hämeenlinny vo fínskej lige

Slovenský hokejista Filip Krivošík prispel jednou asistenciou k triumfu HPK Hämeenlinna nad Ässätom Pori 4:2 v stredajšom dueli fínskej ligy. Liiga - streda: Hämeenlinna - Ässät Pori 4:2 /za domácich Krivošík 0+1/, JYP Jyväskylä – Jukurit 1:4, KooKoo - Tappara Tampere 8:3, SaiPa - Ilves Tampere 4:1
19.9.2018 20:14 - Michal Bruner / TASR

Obranca Nurse podpísal s Edmontonom nový dvojročný kontrakt

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo s obrancom Darnellom Nurseom dvojročný kontrakt v celkovej hodnote 6,4 milióna dolárov. Dvadsaťtriročný hokejista mal štatút obmedzeného voľného hráča, rovnako ním bude aj po vypršaní novej zmluvy v roku 2020. Informáciu priniesla na svojom webe televízna stanica TSN.
18.9.2018 07:16 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

23. 09. 2018
Nitra - Trenčín o 17:00
Žilina - B. Bystrica o 17:00
Zvolen - N. Zámky o 17:00
Košice - Poprad o 17:30

Odohrané zápasy

20. 09. 2018
KošiceSR 20
6:1REPORT
19. 09. 2018
MiškovecSR 20
8:4REPORT
18. 09. 2018
BudapešťB. Bystrica
4:0REPORT
TrenčínL. Mikuláš
3:2 PPREPORT
NitraPoprad
4:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS7 bodov
2.Pospíšil T.NZA6
3.Fafrák M.S206
4.Lantoši R.NIT6
5.Kulmala R.MIS6

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO4 góly
2.Nagy L.KOS4
3.Pospíšil T.NZA4
4.Fafrák M.S204
5.Blackwater J.NIT3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanNZA96.61 perc
2.Habal V.KOS94.62 %
3.Šimboch J.NIT93.68 %
4.Valent M.TRE92.94 %
5.Gračnar L.POP92.52 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola