Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kluby by Slovan radi privítali, má to však ale...

zdroj: TASR
28.5.2019 19:14 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Aktivity bratislavského Slovana rozhýbali aj dianie v slovenských kluboch. Ako sa k rozhodnutiu belasých postavili piati nami vybratí zástupcovia ligových klubov?


Miroslav Kováčik (prezident HK Nitra)

„Priznám sa, že som na túto informáciu čakal sedem rokov. Nikdy som nesúhlasil s tým, aby Slovan opúšťal našu ligu. Je to klub, ktorý patrí do našej ligy a má byť nápomocný v kvalitatívnom budovaní našej súťaže. Nevidel som žiadny význam v tom, aby najslávnejší a veľmi tradičný klub opúšťal slovenský košiar. Verím teda, že sa vráti a už mu ani nikdy nenapadne odchádzať. Slovan liga potrebuje. Je to lákadlo a som si istý, že bude ťahať úroveň ligy vyššie. Vítam aj ho aj ako nového konkurenta. Ja som sa aj v minulosti vyjadril smerom k Banskej Bystrici, že som za ich kvalitu rád. Lebo vznikla rivalita a rivalita znamená vždy novú výzvu, na ktorú sa chcete doťahovať. Aj prehry a zlé skúsenosti nás posúvajú vpred. A keď tu bude kvalitný Slovan, možno nie hneď, ale časom, pôjde hore liga i náš hokej. Z pohľadu celého slovenského hokeja je to dobrá správa.“

Michal Longauer (riaditeľ HC 05 IClinic Banská Bystrica)

„Svojím spôsobom ma to prekvapilo, ale na druhej strane sa to dalo očakávať. Informácie o účinkovaní v KHL boli, slušne povedané, zmätočné.

zdroj: TASR
Keby sa Slovan stal účastníkom ligy, bolo by to pre súťaž prospešné. Slovan, či v dobrom alebo zlom, je magnet. Starý Slovan by úroveň ligy dvihol, avšak otázne je to, ako sa nastavia podmienky na jeho prijatie. Problém rezonuje. Vieme, že by mali byť zaplatení tréneri a hráči a ku tomu sa neviem vyjadriť, či je toho Slovan schopný. Pro Hokej a možno aj zväz musí vyriešiť veľa problémov, to je teraz náročný proces. Do konca mája je termín na prihlášku, do konca júna by mali deklarovať vysporiadané vzťahy. Teraz je otázne, či je vôbec voľná licencia. Dohoda sa síce v minulosti uzavrela, ale teraz sú tu iní ľudia, iné kluby. Proces nebude jednoduchý, to je samozrejmé. Časový horizont tohto procesu bude asi dosť dlhý. To nie sú banskobystrické problémy, no so záujmom to budeme celé sledovať. Slovan by však bol zaujímavý, to si nemôžeme klamať.“

Dušan Mráz (prezident HKM Zvolen)

„Správu som prijal s veľkou radosťou. Určite to bude mať pozitívny vplyv na fungovanie slovenského hokeja. Pred siedmimi rokmi som bol presvedčený o negatívnom dopade na náš hokej, teraz viem, že to bude pozitívna vec. Čím viac dobrých klubov a konkurentov, tým lepšie pre posúvanie slovenského hokeja dopredu. Slovan určite nezávidím situáciu, do ktorej sa dostal, ale v minulosti sa vysporiadal aj s horšími vecami. Myslím si, že svoju úlohu zvládne.“

František Sucharda (prezident HC Nové Zámky)

„Vyjadrenia boli k tomu vždy iné, raz platilo jedno, potom druhé.

zdroj: TASR
Všetky kluby sme sa o tom už rozprávali, pred pár dňami sme mali k tomu sedenie, kde sa na náš postoj opýtal pán Kohút. Spýtal sa, ako by sme sa zachovali, ak by sa mal Slovan vrátiť. Všetci sme to prijali, samozrejme, má rovnaké podmienky, ako platia pre každého. A to už budeme riešiť, keď budeme vedieť niečo konkrétnejšie. V Zámkoch sme radi, na Slovan by sme sa tešili a musím uznať, že pán Široký mladší má pravdu v tom, ak hovorí, že Slovan by naplnil štadióny. V tejto novej ére si Nové Zámky zahrajú so Slovanom premiérovo. Bude to určite zaujímavé. Nebojím sa ani toho, že prichádza nový konkurent. My máme viac-menej hotový káder, chýba nám jeden center a dvaja obrancovia. Novinky neoznamuje, lebo ani veľmi nie je čo oznamovať.“

Ľudovít Jurínyi (manažér HK Poprad)

„Pre ligu bude určite prínos ak v nej bude mať zastúpenie hlavné mesto. Tomu som určite naklonený. Podstatný však bude priebeh licenčného konania, pretože toto bude rozhodujúci krok pre Slovan i vedenie ligy. Ak toto Slovan zvládne, v lige ho, samozrejme, privítam rád.“

Priestor na vyjadrenie sme dali aj Júlisovi Langovi, ktorý povedal, že HC Košice budú mať v stredu k tejto téme vlastnú tlačovú konferenciu.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


axxel

 

Ten pocit ked uz aj Kosice budu mat tlacovku kvôli Slovanu ... Neviem co ako chce tam Lang rozpravat
28.5.2019 - 19:19
+40

OceliarKE

 

Že požadujú vstupný poplatok.
28.5.2019 - 19:25
+19

moke19

 

nuž axxel, neviem odkiaľ si, ale košice,ako píšem aj nižšie, jediné dodržali zákon o športe, tak zrejme, na tlačovke, chcú hovoriť o tejto téme, a nie ako ovce bučať "hurá, široký slovan je späť"
28.5.2019 - 19:31
+39

OceliarKE

 

už som s tym šprtal v inom článku a nedostal som žiadnu odpoved okrem Topsku aj to že sa tento tyžden vyjadria odbory. Či kluby podpisujú oficialne tpp zmluvy alebo nadalej idu v živnostníkoch.
28.5.2019 - 19:35
0

strojar

 

Aké odbory?
28.5.2019 - 19:37
+2

tomi

 

Asi SIHPA
28.5.2019 - 20:29
+2

miro-nr

 

KOVO
29.5.2019 - 0:37
+9

topska

 

O tejto teme sa debatovalo na zasadnuti Pro Hokeja a tam sa aj rozhodlo (zatial ale bez oficialneho stanoviska SZLH) ako maju kluby v tejto otazke cinit. Neviem ake odbory myslis ale prezentovat to ma sam Lintner. Otazkou je ci sa nepocka na podpisanie zmluby medzi SZLH a Pro hokejom resp. na kongres.
28.5.2019 - 19:55
+1

mitoO

 

Kto rozhoduje o tom, ci sa ma postupovat podla zakona alebo nie?
28.5.2019 - 20:24
+2

topska

 

Zle som sa vyjadril, nie rozhodlo Ale nechcem nic prezradzat radsej. O par dni to bude jasne.
28.5.2019 - 21:01
+2

OceliarKE

 

No ako? Jednoducho všetci hromadne budú k 1.1.2020 podpisovať nové zmluvy? Je to totálny cirkus. Myslím že to je tiež jedna z vecí vďaka ktorým tu lanárime hráčov ako Chovan a pod.
28.5.2019 - 20:32
+2

topska

 

Urcite preto k vam prisiel? Ja vas za to naozaj uznavam! Avsak vy ste kvoli tomu jednoducho stratili urcity obnos penazi o ktory dostane u vas ten hrac jednoducho menej penazi. A ak sa budu podpisovat zmluvy takto aj inde tak to bude presne tento pripad. Ale samozrejme chapem vyhody pre hracov. Tu sa vobec nemusime hadat. Ani neotvarajme tuto temu, este sa o nej nadebatujeme v najblizsej dobe
28.5.2019 - 21:03
+4

azzurri

 

To ani ja neviem,ako som už pisal oslavujú to lebo konečne výpredaju štadión a až tak oslavujú,že budú mat k tomu tlačovku ako keby získali titul .konecne budú mat po siedmych rokoch vyplakávania Slovan v lige
28.5.2019 - 21:13
+3

Jimmy Tulipan

 

SA bola počas neúčasti slovana niekoľkokrát vypredaná.
Košice vyplakávali za slovanom? Svojho času sa Jackpot a verím, že vieš kto to je, vyjadril v zmysle, že Slovan v KHL je hlúposť, je to dočasné a ekonomicky neudržateľné. To je asi jediná narážka na pôsobenie slovana v KHL za tie roky od oficiálnych predstaviteľov klubu.
28.5.2019 - 21:38
+5

Jimmy Tulipan

 

*Jacko
28.5.2019 - 21:44
+1

strojar

 

Koľkokrát bola Steel arena za tých sedem sezón vypredaná?
28.5.2019 - 22:15
+3

kocsma

 

Phuuf aj 10x a viac
28.5.2019 - 22:21
+3

strojar

 

A vieš aj na aké koncerty?
29.5.2019 - 0:26
+31

kocsma

 

Na ligu ty mantak. Veď hrali finále preboha
29.5.2019 - 7:33
+2

Sunkafit

 

Ked bolo 1+1 zadarmo
29.5.2019 - 6:23
+1

Jimmy Tulipan

 

Presné číslo ti nepoviem, lebo ho neviem a hľadať to nemám čas.
Niekoľkokrát rozumej 2+
28.5.2019 - 22:38
0

HCKEFANS

 

Od odchodu Slovana bola Steel Arena vypredana 9x, za posledné 4 sezóny len 2x
2012/13 1x
2013/14 3x
2014/15 3x
2015/16 1x
2016/17 0x
2017/18 1x
2018/19 0x
Predtým od sezóny 2005/06 po sezónu 2011/12 bola vypredaná 40x
29.5.2019 - 17:11
+4

weefoe

 

Mudroško, zisti si to na nete. Či tam tvoja dokonalosť nesiaha?
29.5.2019 - 7:22
0

Tino

 

myslim: ze prave KE budu Vas najvacsi problem zlatko ...o niekolko tyzdnov tu budes celkom dobre mozne vyplakavat ze to bolo KE ktore Vam zabranili vstupit do ligy, resp Vam robili...tolko k tomu ako velmi , velmi, velmi kE zalezi na to aby ste v lige boli..
28.5.2019 - 21:42
0

OceliarKE

 

Tiež mam info že Košice budú chcieť z toho vyťažiť čo najviac
28.5.2019 - 21:48
+1

Tino

 

ale isteze: ano....v skutocnosti nebudu chciet KE nech uz povedia na tlacovke cokovlek nic ine nez dodrziavanie pravidiel, nekompromisne dodrziavanie pravidiel...v podstate bdue cely cas rec o elementarnej slusnsoti
28.5.2019 - 21:58
+2

azzurri

 

Nie som Slovan
28.5.2019 - 23:26
0

banka100

 

Sucharda odbornik na hokej..?.nebojím sa ze prichádza konkurent. Tak slovan to bude mať ťažké s tými nz
28.5.2019 - 19:22
+4

GrandePietro

 

či to ten Slovan bude mať ťažké ,alebo nie to nechaj až na potom, ked budú hrať, zatiaľ Slovan je len kus papiera, nemajú nikoho podpísaného a ani trénera, takže veru zatiaľ to bude mať moc ťažké .... musia vyrovnať dlhy, inak budu hrať s Hornou Dolnou na Draždiaku
28.5.2019 - 22:10
+6

Robert NZ

 

banka100 Ten pán koho spomínaš pre hokej niečo urobil a nie málo, ty čo, asi len potrebuješ do niekoho kopnúť fuj ...
29.5.2019 - 13:00
+1

Gargamel123

 

Vlastne boli vsetci proti odchodu: tak kto to vlastne odklepol...
28.5.2019 - 19:24
+11

topska

 

V tomto malo najvacsie slovo byvale vedenie SZLH.
28.5.2019 - 19:56
+15

emoxx1

 

Tí ľudia pri odchode Slovana ešte neriadili svoje kluby, takže ani nehlasovali a dnes môžu tvrdiť, že boli proti, lebo ich názor vtedy nebol podstatný...
28.5.2019 - 19:57
+11

topska

 

Asi tak ale uz sa o tom debatovalo a taki ludia viac menej ani nie su, ktori by boli proti vstupu ako takeho
28.5.2019 - 21:04
0

emoxx1

 

Keď hovoria, že boli proti vystúpeniu, tak očakávam, že sú za vstup. Tieto základné dedukcie ešte ako tak zvládam
28.5.2019 - 21:16
+1

topska

 

hej hej s tebous a dobre diskutuje kedze ti idu dedukcie
28.5.2019 - 21:20
0

UssKe

 

Košice sa nebudú deliť o mediálny priestor s ostatnými
28.5.2019 - 19:25
+17

Hc-Ke-1

 

Bortňák do KE
28.5.2019 - 19:26
+1

axxel

 

Ten tu uz bol skor a nic moc ... Ale tuto sezonu sa mi velmi lubil v Nitre
28.5.2019 - 19:29
0

Acorgonka

 

Faktor B. Rapac
28.5.2019 - 19:35
+2

axxel

 

No este Lantosi a sme komplet
28.5.2019 - 19:41
+3

OceliarKE

 

R. Bondra stači že sa dotiahne prestup
28.5.2019 - 19:43
+5

UssKe

 

Je reálny Radov návrat ?
28.5.2019 - 19:44
0

OceliarKE

 

počúvam zo všadiaľ jeho meno a neoficiálne nedementoval túto správu v neoficialných rozhovoroch
28.5.2019 - 19:46
0

UssKe

 

Tak dúfam , že sa podarí jeho návrat . Jeho by som tu bral vsetKymi dvadsiatimi .
28.5.2019 - 19:47
0

Acorgonka

 

Tak na to ste mali pankovia uvidime ako bude kosicky vzduch chutit chlapcom co vedia kde je "doma"
28.5.2019 - 19:44
+2

Sunkafit

 

Hlavne su tam vo vzduchu peniaze
28.5.2019 - 20:01
+2

Acorgonka

 

Ved prave...skoda ale chapem ich
28.5.2019 - 20:05
+2

Sedko NR

 

Práveže: Vo vzduchu sú u nás, tam sú reálne
28.5.2019 - 20:51
+6

NRfan

 

Vystiznejsie sa to uz ani nedalo napisat.
29.5.2019 - 15:46
0

Big brother

 

Skor Slovák.
28.5.2019 - 19:45
0

Tomino

 

Najdite si svojich vykradat ligu tsss ..že sa nehambite
28.5.2019 - 19:46
+6

Acorgonka

 

sme dopadli
28.5.2019 - 19:48
0

UssKe

 

Mohli by ste nám robiť farmu . Nakúpite hráčov a ti ktorí sa chytia pôjdu potom ku nám . dovolíme Vám nosiť na dresoch loga USS .
28.5.2019 - 19:50
+4

Acorgonka

 

Ty si sa uplne zblaznil
28.5.2019 - 19:53
0

UssKe

 

Nezbláznili , ja totižto som blázon .
28.5.2019 - 19:53
+1

Acorgonka

 

28.5.2019 - 19:56
+4

tomi

 

Šak vy kúpte, my ich vycepujeme a potom dodáme a nesteme ani logo máme svoje
28.5.2019 - 19:58
0

UssKe

 

Plat si rozdelia kluby 50:50 , môže byt ?
28.5.2019 - 20:05
+1

tomi

 

Plat vy plus bonusy my potom dodáme produkt
28.5.2019 - 20:32
0

Acorgonka

 

Nebud makka lebo by nas oceliari zdrali z koze teraz rozhadzuju
28.5.2019 - 20:10
0

tomi

 

Vyjednávam
28.5.2019 - 20:32
0

Acorgonka

 

drzim ti palce
28.5.2019 - 20:41
0

NRfan

 

Nie je chyba KE, ze tu nevieme udrzat hracov.
29.5.2019 - 15:47
+1

wedro

 

Pre hráčov je to opäť o úroveň vyššie.

Tu sa naučia a zažijú na vlastnej koži čo je to skutočne profesionálne prostredie a
Špičkové zázemie.

Takže tak.
28.5.2019 - 19:55
+1

banka100

 

Neblazni, ze špičkové prostredie, ale na východe len veľmi ťažko západnú medzi východniarov. Pocítilo to uz viac hracov, a radšej išli preč.
28.5.2019 - 20:16
+9

UssKe

 

Pravda , my tu na východe jeme ľudí a ti , ktorým sa to nepáči , tak odídu ...
28.5.2019 - 20:19
+5

mitoO

 

Nic nevytrimu.
28.5.2019 - 20:25
+2

Markomarkovič

 

Odkiaľ to vieš ?? Bol si tam ??
28.5.2019 - 20:21
0

tristan

 

nie Lantosi ale iny z Nitry este pride
29.5.2019 - 8:52
0

julo

 

milenci?
28.5.2019 - 19:49
0

Acorgonka

 

Ale no tak
28.5.2019 - 19:54
0

topska

 

28.5.2019 - 19:56
0

Acorgonka

 

sa smej lutujem ze som sa nemylila
29.5.2019 - 7:24
0

Sunkafit

 

Na oslabenia najlepsi hrac
28.5.2019 - 20:01
+2

moke19

 

chcel som k tomu písať, ale v podstate iba košice zachovali tvár. Pretože zákon o športe naplnili iba oni, všetci ostatní splátkové kalendáre, a aj z minulosti ich mali. A na toto sa spolieha aj mladý široký, zaplatí v Ba za štadión a všetko ostatné do stratena. Teraz sa bude môcť Citr=on ukázať, aké zásady fairplay preferuje.
28.5.2019 - 19:26
+8

AgentCooper

 

Licenciu pre Slovan nebude schvalovat Lintner ako osoba. Podla mna ju nebude schvalovat ani Prohokej, kedze liga prechadza pod SZLH.
28.5.2019 - 19:36
+9

Big brother

 

Licenciu aj predtym schvalovalo SZLH. Pro-hokej daval len odporučanie.
28.5.2019 - 19:40
+4

moke19

 

tak im držím palce, aby mali gule
28.5.2019 - 19:44
+3

Tino

 

hmm: skus sa nadychnut a popremyslat ako velmi dlho bude toto szlh uvazovat ci moze slovan do ligy....ich jediny problem je ako ich tu dostat, sonduju moznosti, nemaju to celkom vo svojich rukach, toto co vids je vlastne klucova faza, teraz sa rokuje, dohaduje...teraz sa ukaze kto ma charakter a kto nie.
28.5.2019 - 21:48
+4

ElwisNR BLOG

 

Súhlasím ale ak vychádzajú trebárs z návštevnosti keď bol Slovan v lige ani sa im nečudujme že chcú aby ligu Slovan hral a pomohol tej návštevnosti a rivalite čo bola v minulosti.
28.5.2019 - 22:08
+1

Tino

 

navstevnost: je dolezite, zaroven SBA v lige, resp hl. mesto v lige pre ligu dobra sprava, toto liga potrebuje ale nei za kazdu cenu....prezil isme 7 rokov , prezijeme aj dalsi rok, kludne 2 ...v BA si daju do poriadku co do poriadku dat musia a vsetko bude fajn, KE mali v priebehu poslednych sezon vyhrady voci tomu ako to funguje v lige, v zaujme KE je aby sa pravidla dodrziavali, lebo KE ich dodrziavaju nie aby sme si pribrali dalsi klub ktory da nedodrziavaniu pravidiel uplne novy rozmer.....zaroven v KE si myslim velmi dobre chapu ze stav aky sa aktualne predava je nastrel so strany SBA a zvaz , pokus , vyjde/nevyjde....situacia nie je neriesitelna, ale ten kto situaciu riesit musi riesit nechce, hlada ine pohodlnejsie riesenia, skusa kolko sprostych v lige stale je.
29.5.2019 - 9:53
0

strojar

 

Je to celé veľmi jednoduché.
Záleží iba na jednom;
Či sa bude rozhodovať podľa pravidiel alebo po slovensky.
28.5.2019 - 22:23
+28

Tino

 

tak: suhlas...preto sondaz podla pravidiel to nepojde.
29.5.2019 - 8:07
0

strojar

 

Ale "po slovensky" to pôjde.
Bohužiaľ.
29.5.2019 - 10:47
+1

Tino

 

si nerobim: iluzie sondaz ktoru robi zvaz je presne o tom ako to vedia urobit po nasom....ale pokial nie je koniec budem verit ze sa v lige najde dost slusnych ludi ktori nebudu skakat ako si particka grazlov v SBA a na zvaze povedia....zaroven viem nepochybujem ze SBA ma niekolko planov nevyjde jeden budu tlacit na dalsi, nepojde im po ruke tento sef zvazu budu tlacit aby nasledujuci bol ich clovek....nebude to s nimi lahke, je mozne ze pojde viac o ich ego, nez realnu volu hrat nasu ligu.
29.5.2019 - 10:56
0

strojar

 

To teraz nie je o tancovaní podľa partičky "grázlov z Bratislavy" (mimochodom, Široký je z Košíc).
To je o zaslepenosti eurami.
29.5.2019 - 11:12
+1

Tino

 

to ze je siroky: narodeny v KE ma aku suvislost s predmetom debaty?...myslel som ze je zrejme ako som to myslel, sa nebudeme natahovat na slovickach ktore su skutocne nepodstatne....zaslepenost kadecim, nielen €...ponuky su rozne si myslim, nie kazdy chce len €, niektori mozu mat ine zaujmy....a niektori je stale mozne ze chcu vsetko ale ostanu slusnymi....ja netrpezlivo ocakavam ako to budu chciet zariadit, ratam ze 1. ciel je SBA tak ako je s tymito majitelmi a poskokmi v lige....potom sa bude riesit vsetko ostatne....toto im nemusi vyjst, co neznamena ze neskusia nieco ine...som proste hodne zvedavy, story okolo navratu SBA do ligy ukaze ci sme , alebo nie sme hokejovy bananistan .....do rozhodovania moze vstupit aj politika, myslim si teda ze aj vstupi...
29.5.2019 - 11:26
0

moke19

 

ja to chápem, to sa neboj, iba si myslím, že to skončí tým, že slovan vyplatí mestu za halu a hráči utrú huby. Ani vyhrané arbitrážne súdy niektorích slovan neprinútili aby dlhy postupne hráčom vyplácal.
29.5.2019 - 7:18
0

Tino

 

pre licencne: konanie su dolezite mzdy nie dlh voci mestu...myslim ze cielom je dostat slovan do ligy skor ako cokovlek vyplatia , hladaju moznosti...pre mna zaujimave je aku rolu v tomto hra szlh koho zaujem vlastne obhajuje
29.5.2019 - 8:09
0

mitoO

 

"Teraz je otázne, či je vôbec voľná licencia. Dohoda sa síce v minulosti uzavrela, ale teraz sú tu iní ľudia, iné kluby."

Ja som to tu uz pisal davnejsie. Tam bude pravdepodobne tema tlacovky aj v KE.
28.5.2019 - 19:28
+5

FP-mareno

 

A to co je za dohodu s klubom, ktora neplati po vymene GM?

Pokial viem, tak Slovan mal licenciu na EXL, ktoru posunul PN s tym, ze sa moze hocikedy vratit, ak to v KHL nepojde. PN posunuli licenciu LM a ani neviem, kto ju ma teraz, resp. kto na ich ukor postupil. Ak sa raz ale k niecomu jedna strana zaviaze, nemoze zmluvu len tak zrusit. Ani Nemci zase len tak neobsadia Europu, lebo mierove dohody pospisali ini ludia
28.5.2019 - 21:46
+2

mitoO

 

Po vymene klubov v pro hokeji. Nie GM.
28.5.2019 - 21:52
+1

miro-nr

 

Napíš Širokému a spýtaj sa ho ako neplatia platné zmluvy!! Má s tým už roky skúsenosti
29.5.2019 - 0:50
+6

adrian79

 

a to som si naivne myslel, ze Siroky by nemal byt vzorom, ako sa spravat....
29.5.2019 - 7:22
0

RhimeSBA

 

Tiež som čakal, či sem niekto strelí túto koninu...
29.5.2019 - 9:57
0

ElwisNR BLOG

 

Podľa mňa dostanú nejaký odklad.Slovan ako klub láka ale účet za dobrodružstvo v khl je vysoký a tváriť sa že nič sa nestalo a ide sa ďalej keď kluby v TL nejakým spôsobom musia záväzky mala by sa liga zachovať spravodlivo aj ked zmluvy medzi khl a TL sa asi nejak veľmi nerešpektujú.
28.5.2019 - 19:33
+2

totik

 

Ukaze sa sila vedenia SZLH. Ak ich zoberu co i len s dlhom jedno euro a pristupia na slub, ze to splatia do x mesiacov, tak podkopu vsetku robotu, ktoru doteraz robili a snahu nastolit ako taku spravodlivost v nasom hokeji.
28.5.2019 - 19:35
+89

Acorgonka

 

Presne tak
28.5.2019 - 19:38
0

Donald Trump

 

Som za to aby sa pravidlá dodržiavali tak ako boli nastavené, no na druhej strane sa obávam, že na zväze nikto nebude mať "žalúdok" neudeliť Slovanu licenciu a toto celé je len také "bu bu bu" a skúšanie, že sa možno Široký zľakne a splatí dlhý... úprimne o tom ale pochybujem.
28.5.2019 - 19:40
+1

totik

 

ja im v tom verim. Budem velmi prekvapeny, ak partia okolo Kohuta povie okej chlapci, jebte na dlhy podte hrat

skor mi napadlo, ci si Slovan nepostavi vlastneho kandidata na prezidenta zvazu...
28.5.2019 - 19:50
+3

Tino

 

myslis: rusnak napr?
28.5.2019 - 21:49
+2

mitoO

 

Rusnak je presne ten. Objimanie so sirokym, veduci styku s verejnostou u gaspiho, utok na madarsky hovoriace zeny...
Presne sa k momentalnemu Slovanu hodi.
28.5.2019 - 21:56
+12

Tino

 

mentalne: aj podla SV dokonale....keby som chcel cloveka ktory bude obhajobvat moje zaujmy tak ako ich potrebujem idem cez Rusnak alebo pukalovic ...to ze sa nejako pokusia ohnut aktualny stav a ziskat paky povazuj za vybavene...ak ma niekto v svk hokeji svedomie, charakter nedovoli im to.
28.5.2019 - 22:02
+3

moke19

 

súhlas
28.5.2019 - 19:45
+2

ElwisNR BLOG

 

Lenže ak ich nezoberú tak to bude ešte horšie.Darmo Slovan oživí rivalitu a to súťaž potrebuje.Bolo by smutné ak by klub s takou históriou zanikol ale aj to môže byť cena za khl aj keď asi privysoká a klub mal podľa mňa v khl skončiť oveľa skôr a nedopustiť takýto extrém.
28.5.2019 - 20:21
+2

KuBaSi6

 

Zial ich smola mal skoncit skor v khl mal ale tak mozu si za to sami je mi luto fanusikov slovana ale musia aj oni pochopit ze to takto nepojde ...
28.5.2019 - 20:34
+2

Duri_L

 

Horsie isto nebude, ked liga mohla byt 7 rokov bez Slovana, kludne bez neho moze byt aj dalsiu sezonu. Ved nakoniec este nedavno to aspon navonok vyzeralo, ze budu v KHL aj dalsiu sezonu.
28.5.2019 - 20:40
+17

azzurri

 

Konečne normálny Košičan .slovan ťažko vyrovná za mesiac,dva tie miliónové dlhy a v tom prípade by ligu hrať nemal,ale som zvedavý čo vymyslia akú výnimku aby Slovan mohol hrať.zase nech sa všetci neposeru,že je to Slovan a zaplní nám štadióny tak nech hra aj ked ma dlhy.tsk by to nemalo byt,lebo ked sa to stane inému klubu nech sa aj k nemu potom pristúpi rovnako.ked bolo liga bez Slovanu 7 rokov tak môže byt aj 8,9 ...rokov.mne chýbať nebude
28.5.2019 - 21:26
+4

Es5

 

28.5.2019 - 22:25
0

Es5

 

Uuuuz len tento pseudoSlovan dvihne uroven ligy
28.5.2019 - 22:25
+2

strojar

 

Slovan do KHL nikdy nemal ísť.
Bol to od začiatku nezmysel, ktorého cieľom bolo niečo úplne iné ako šport.
Čo to bolo, vie iba málo zainteresovaných.
28.5.2019 - 22:32
+3

CuCk0

 

Vieš a nepovieš, alebo nevieš a nepovieš?
28.5.2019 - 22:53
0

strojar

 

Ja určite nie som zainteresovaný v ich machináciách.
28.5.2019 - 23:06
+1

NRfan

 

V tom pripade ako vies, ze je to tak?
29.5.2019 - 15:53
0

azzurri

 

Nech tie dlhy zaplatí široký z toho čo zarobil z ubytovania ruských výprav v jeho hotely.tak už vies čo bolo cieľom?
28.5.2019 - 23:32
0

Sunkafit

 

Podla mna na nieco to aj bolo dobre...liga padla na hubu a isla hore...slovan prichadza do lepsej ligy ako ked odchadzal
29.5.2019 - 6:43
+2

FP-duko

 

Mas pravdu. Na tom v akom stave bola liga ked odchadzal mohli aj oni
29.5.2019 - 7:31
0

Es5

 

No a teraz padne na hubu opat ked ich zoberu aj s dlhom
29.5.2019 - 8:28
+1

Acorgonka

 

velmi by som chcela vediet ake su licencne podmienky vstupu do ligy pre Slovan
29.5.2019 - 8:35
0

hees

 

Mne sa páci Liga aka je teraz...Moze vyhrat 5 klubov titul, alebo niekedy 4 ale nie 2 pripadne 1. Kazdy ma svoj nezamenitelny styl a nikto nesustreduje pozornost na jeden klub
29.5.2019 - 10:25
+2

Sunkafit

 

Suhlas
29.5.2019 - 11:41
+1

noano

 

snad si nemyslis ze Slovan vyrovna vsetky dlhy. Nevyrovna plus bude v nasej lige.
28.5.2019 - 21:36
+1

kali mero

 

NZ máme hotové mužstvo?Dobre že o tom vedia fanúšikovia
28.5.2019 - 19:35
+6

Chamois13c

 

zamky idu bomby maju zverejnenych 4 hračov a pri tom skoro komplet team vraj nechapem načo take informačne embargo
28.5.2019 - 19:38
+2

iHC

 

Tak vies, boja sa aby im ich KE nepreplatili
28.5.2019 - 19:43
+7

shadow

 

V "novej ére" ideme hrať asi s jednou päťkou. Kurna, neoznamujeme, lebo nie je čo a (my fanúšikovia) nevieme nič, lebo neoznamuju...zase vtipné antre NZ sezony, daj 150 (za permu) a nechaj sa prekvapiť....robíme to pre ľudí, komunikacia neviazne, pretože nemá aká, ale..."chojte volade"
No a presporacky comeback...
28.5.2019 - 21:47
+4

GrandePietro

 

Napísali kto im odišiel a kto prišiel a akých hráčov by ešte potrebovali, takže aké embrago? Mužstvo zostalo pokope ako vlani, netreba za tým vidieť žiadne zbytočné konšpirácie
28.5.2019 - 22:21
0

FanusikZamkov

 

Súhlasím Grande Pietro
28.5.2019 - 22:28
0

renem

 

na jednej strane som hrozne rad, ze zamky maju hotove muzstvo, snad aspon v rovnakej kvalite ako minuly rok, pretoze pre uroven ligy je to len dobre. bohuzial stare kadre nechapu silu marketingu a ked nebudu informovat a starat sa, tak ludia chodit nebudu. uz nestaci robit hokej tak, ze v nedelu je zapas, tak bude vypredane
28.5.2019 - 19:43
+3

Big brother

 

Pre ligu je prichod Slovana super správa, určite sa zvýši priemerná návštevnost. Na zapasy Trenčín - Slovan sa teším, aj ked viem že zas naši fanusikovia budú dost premotivovaní, ale tak človeku to chybalo.
28.5.2019 - 19:48
+1

Es5

 

Svoju kulturu ste ukazali aj bez Slovana....
28.5.2019 - 22:28
+15

Big brother

 

Beriem to ako kompliment.
29.5.2019 - 5:44
+4

rijko

 

Myslis,to,ako par nasich volov obkukalo vas dlhorocny zvyk?ktory tiez verim bol vyplod par volov.
29.5.2019 - 10:48
+1

ten čo nevie

 

načo tam išiel ked vedel že neplatia
28.5.2019 - 19:54
+17

ŠIMIKE

 

si myslel ze sa mu podari zachytat a vysvihne sa este do lepsej ligy..bohuzial pre neho, na viac ako cesku ligu to neni
28.5.2019 - 21:03
+15

strojar

 

Lebo bol nenažratý.
To je všetko.
28.5.2019 - 22:34
+6

FeroMotyka

 

No ked vidi taky plat tak sa mu oci rozziaria ze aj zabudne, ze ich vobec nemusi nikdy vidiet.
29.5.2019 - 12:15
+1

Frey77

 

Si nezaslúžia ani cent! Veď im nik nedrzal pištoľ pri hlave aby podpísali! A neverím, že o tom nevedeli!!
28.5.2019 - 20:58
0

Lukash_ke

 

To je zas čo za blud? Odpracovali si svoje, zaslúžia si svoje peniaze!
29.5.2019 - 10:39
+7

gaspi

 

je to ich blbosť že robili zadarmo... ked im neprišla 1 vyplata tak mali prestať hrať.. ako sa hovorí zadarmo ani kura nehrabe
29.5.2019 - 12:13
+1

Lukash_ke

 

ale jasné no tvrdiť, že si nezaslúžia ani cent?
29.5.2019 - 15:21
+1

juromt

 

...: ten chlapec podaval v Slovane podpriemerne vykony a zasa je ho najviac pocut .. ako pri bojkote, ved vdaka tomu sa stal z neho za jednu noc repre brankar.
29.5.2019 - 8:10
+2

bach

 

Ešte je tu jedna cesta,ktorou asi SLOVAN nepôjde.Skrachuje a založi nový klub HC 19 SLOVAN a ide sa dalej.Ved dlh ostane v starom SLOVANE.
28.5.2019 - 20:07
+1

Donald Trump

 

Len to by museli začínať od druhej ligy, nakoľko "starý" Slovan má právo na návrat a "nový" Slovan je vlastne úplne nový klub ktorý by musel ísť od najnižšej súťaže (ak by mu teda niekto nepredal licenciu)
28.5.2019 - 20:13
+8

VSS Košice

 

aj NR zacinala v 2.lige ?
28.5.2019 - 22:26
+2

strojar

 

Nedokážem si spomenúť kedy hrala Nitra KHL.
A to si už dosť pamätám.
28.5.2019 - 23:11
+1

VSS Košice

 

A na kuzla s "a.s." a "s.r.o." si uz spominas ? Kazdy by ste skubu poslali do neviem kde a pritom ani tie "vase" kluby nemaju cisty stol ...
29.5.2019 - 5:48
+2

Sunkafit

 

Skoda ze tie zavazky zobrali zo sebou...
29.5.2019 - 6:44
+7

N-R-N-R

 

ale to uz nikto nevidi ze sme vsetky zavazky splnili
29.5.2019 - 11:31
0

bach

 

Podla mna mal SLOVAN dobrý pokus,7 rokov je dosť,a teraz poctivo s mládežou a vychovať odchovancov.A bez rozbíjania cudzích šatní.
28.5.2019 - 20:11
+2

borussia

 

Ke tento rok chcu titul stoj co stoj huuups a co to je tu slovan bude to viac stat kosice treba hlbsie do vrecka siahnut
28.5.2019 - 20:26
+1

wedro

 

Sú tu iné Kluby ktore majú takúto ambíciu.

My sa ideme baviť hokejom.

A predovšetkým ide sa pozvyhuť košický mládežnícky hokej


Aby Slovenská reprezentácia mala skadiaľ čerpať hráčov.


Takže tak.
28.5.2019 - 20:33
+6

Brasidas

 

Minimalne obranu uz ma z ke na par rokov poskladanu
28.5.2019 - 21:02
+1

88Backo

 

Chceš sa baviť hokejom a podpisujete robotnikov
29.5.2019 - 5:20
+4

mitoO

 

Ako hlbsie?
28.5.2019 - 20:35
0

Gargamel123

 

Nikto z KE: tu nespomina titul v dalsej sezone.
28.5.2019 - 20:37
+2

Selvo

 

Vnesiem trochu reality o tom kto chce titul. Titul chce vedenie, pretože ho chcú sponzori,ktori sú v tom,že po príchode nového vedenia sa vráti košický hokej “ tam kam patrí “
Ak tento rok titul nebude, o rok hrajeme extraligu v Crow aréne s rozpočtom ako LM. Nikto už do klubu nedá take veľké peniaze.
Takze baviť sa hokejom Draisaitl určite nebude , ale pôjde tvrdo po titule.Inac by ho neangazovali.
28.5.2019 - 21:38
+15

Gargamel123

 

Hej lebo to je futbalova LM: a majster pride ku milionom eur...
28.5.2019 - 21:58
+3

topska

 

Toto nie je vobec pravda, vy prave ze idete teraz nieco budovat koncepcne a do buducna. Aspon take su plany. Nie ze ak neziskam titul tak koncia sponzori. Prave naopak.
28.5.2019 - 21:58
+4

iHC

 

Prave naopak? Cize, ak ziskaju titul koncia sponzori?
29.5.2019 - 5:27
+1

topska

 

ale no
29.5.2019 - 13:18
+1

Daewo_KS

 

"Ak tento rok titul nebude, o rok hrajeme extraligu v Crow aréne s rozpočtom ako LM. Nikto už do klubu nedá take veľké peniaze."


Povedal kto?
28.5.2019 - 22:05
+2

VSS Košice

 

Povedal Selvo hned potom co prestal brat predpisane lieky
28.5.2019 - 22:29
+14

fanke27

 

asi tak.. samé dristy.. milujem tieto "overené reči z kuchyne"
28.5.2019 - 22:44
0

TomsKE

 

Co sa vsetko clovek nedozvie o KE hokeji v diskusiach..
28.5.2019 - 22:53
0

STARS

 

No vieš, tu sa dozvieš aj co nechceš
29.5.2019 - 9:45
0

Tino

 

tvrdo po titule: pojde draisaitl urcite , hlavne koli sebe, aj on mysli na svoje CV , tlak na titul je velky, ale nie je to tak, ze ak titul nebude hokej v SA konci ideme nudzovy rezi ma stahujeme sa do crow arena...
29.5.2019 - 9:48
0

micu79

 

zas tu budu len clanky o slovane ako za starych cias.
28.5.2019 - 20:32
+1

MHC80

 

no ak bude hrat extraligu, tak to sa s nim stretneme asi v barazi. Kader sa im bude tazko skladat, vacsina kvalitnejsich hracov uz zmluvu ma. Slovan zatial nema nic, ani hracov, ani trenera, ani stadion, ani istotu ze vobec budu hrat.
28.5.2019 - 20:37
+1

Tricko30

 

MHC 80 aký si si istý že budete v baráži pozor na Žilinu
28.5.2019 - 20:46
+9

MARTIN_JUH

 

Pozor určite ale ako ste na tom s kádrom? Viete s kým budete vôbec hrať? Začali ste prípravu už?
28.5.2019 - 22:13
0

juromt

 

...: jemu stacia prisluby. Tricko uz stavia stadion hoci on je jediny komu uz nieco stoji Ja hovorim ze cele je to podivne a velmi silno to smrdi ale to jemu nevadi.. jemu ked predas hoUno ako tortu tak on si na nom velmi rad pochutna .. az bude mlastat
30.5.2019 - 8:42
0

Adrumko

 

aaa tielko vyliezol z kanala
29.5.2019 - 13:39
0

KuBaSi6

 

Uz zacinate??? Brnkacky po... sa daj liecit ...
28.5.2019 - 20:51
+5

DB_9

 

A vy už ste v baráži? A nejaká borussia tu spomína, že to bude hlavný súper Košíc v boji o titul, tak sa kua dohodnite!
28.5.2019 - 21:10
+4

Zahorak

 

Toto by som si nedovolil nikdy pred sezonou napisat...
28.5.2019 - 23:44
+1

Gargamel123

 

Mam taky blby citak: ze pan vsade "dlhy" znova zahmlieva somarinamy a Slovanu uz odzvonilo...
28.5.2019 - 21:07
0

NZ Hockey

 

Mame hotovy kader a ziadna info o nikom ja toto nerozumiem preco to niektori proste nevedia pochopit ze nestaci len info o vstupnom aby ludia dosli.

Ale hlavne ze sme zvysili vstupne na 7 resp 8 € (!!!)
pretoze podla Imreho je udajne priemer na ostatnych stadionoch na sedenie 9 €

To asi nebol v PP, DT, LM, ZV ci dalsich
Ako toto vobec moze povedat takto bez hanby klamat to je neuveritelne.

Ale hlavne ze mame cely tim bez jedineho infa smerom k fanusikom, potom sa ich za take ceny urcite dockate na stadione to urcite. A samozrejme sa budete cudovat preco nikto neprisiel ako je to vobec mozne zobudte sa uz konecne
28.5.2019 - 21:10
+9

OceliarKE

 

Košice 6eura sedenie
28.5.2019 - 21:14
+6

BITCH PLEASE

 

28.5.2019 - 21:39
0

forwardPP

 

No neviem,či vôbec niekde je 9€
29.5.2019 - 6:04
+1

emoxx1

 

Myslím, že 9€ bolo v NR v jednom sektore...
29.5.2019 - 6:20
0

rijko

 

U nas na Dukle sedenie 8€,cely A sektor 10€.
29.5.2019 - 10:54
+1

Sunkafit

 

Od 5 do 9 bolo na sedenie u nas
29.5.2019 - 11:48
0

Stano55

 

Žiadna extraliga pre Slovan ale exekútor...
28.5.2019 - 21:18
+22

azzurri

 

Presne tak
28.5.2019 - 21:28
+3

GB11

 

Nick Ross: DVTK
28.5.2019 - 21:35
0

GB11

 

Dávid Jaša a Sebastián Šmida: Nové Zámky
28.5.2019 - 21:41
0

Gargamel123

 

Popodpisuju: a pred prvym kolom posunu licenciu hc2019...
28.5.2019 - 22:00
0

FanusikZamkov

 

Gargamel123 ak si myslel na NZ tak licenciu neposunú ale s B mužstvom NZ budete hrať. To je isté.
28.5.2019 - 22:39
0

shadow

 

Na Slovensku všetkým známe, že v Slovane dlhy mame, Maťo Kohút veľký pán, dovolí nám ligu hrať!
28.5.2019 - 21:52
+4

dusanTN

 

...dovolí hrať ligu nám.
29.5.2019 - 8:55
+8

shadow

 

áno, aj vám, neboj
PS: vďaka za doladenie
29.5.2019 - 9:55
+4

pablob26

 

je smutne ako dokaze jedna rodina znicit legendarny club a s usmevom .. Ja ked ich vidim tak mi je na zvracanie. Tak ako stary odrbal malych zivnostnikov s pozehnanim vladnej strany tak teraz odrbe mlady hokejistov,mesto a aj zvaz.
28.5.2019 - 22:16
+1

pssst

 

ja sa čudujem, že ešte nezačali predávať permanentky na extraligu
28.5.2019 - 22:17
+3

HkmDetva

 

Mozu predavat do cirkusu
4.6.2019 - 0:16
0

stevensk

 

Nepodoba sa Vam ta tlacovka , na predosle tlacovky? Vsetko si uvedomuju , vsetko priznavaju a aj tak vedia ,ze nikomu nic nezaplatia alebo takmer nic na styl vyrovania pohladavok Vahostavu ,cize podpis tretinu inac nebudes mat nic...Podla mna len zavadza , zasa sa snazia najst nejake riesenie typu co som pisal alebo nejakych splatkovych kalendarov a podobne.....Ja akurat nerozumiem ako sa taky clovek moze normalne postavit pred novinarov , pred Slovnesko a snazit sa posobit seriozne. Ved dlhuju neskutocne peniaze a nie nahodou , nie rok , toto sa taha dlhsie.Preco sa ho ti novinari tajtrlikovia tam nepytaju na to ,ci mu nie je trapne a hanba takto roky viest tento klub a robit hanbu celej hokejovej BA, preco to cele kompletne nepreda za 1euro len preto aby sa zachranila aspon znacka Slovan.
28.5.2019 - 22:45
+4

Tino

 

sirokym: je jedno co si kto mysli a ja si myslim ze vacsina novinarov to vie, preto im tieto otazky nekladu, nemaju vyznam, co sa tyka klamania poker face....na to mje zalozena ich cela doterajsia existencia, s troskou nadsazky poviem, ze toto maju v genoch....klamu bezne, o vsetkom, do oci komukovlek, zvykli uz to neriesia a ako pisem je im zaroven co si kto mysli o tom ze klamu oni maju svoj ciel, ten sleduju a pojdu po nom hlava nehlava
29.5.2019 - 11:44
0

dusan1980

 

Tak nech teda prídu keď už nemajú kde spat.
Hokejový bezdomovci...
28.5.2019 - 22:52
+2

Anadyr

 

Som fanúšikom Slovana, ale tiež si myslím, že by mali íst' budovat' nový tím od výchovy vlastných hráčov. Mat' predstavitel'a v KHL, hráčsku základñu by bolo super, ale žial', nevyšlo. Pamätám si, ako ruskí komentátori chválili Slovan a jeho tradíciu. A potom, aká hanba vidiet' tú hrôzu, čo tam predvádzali. A z HC Bratislava nechcú urobit' značku? Ved' bratislavčania by chodili na svoich, len nie do 2. ligy, nie?
28.5.2019 - 23:06
+1

wedro

 

Sersen: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1736680326478617&id=111258099020856&anchor_composer=false


28.5.2019 - 23:31
+1

stbE

 

Juraj už zverejnil začiatok predaja pernamentiek?
29.5.2019 - 7:26
0

Lukash_ke

 

To Suchardove vyjadrenie dosť potvrdzuje teóriu o tom, že SZĽH preberá ligu práve preto aby vydláždilo cestu pre vstup Slovana do ligy. Sa tam trochu možno aj prekecol, že s predstaviteľmi klubov Kohút hovoril či by boli za vstup. Urobilo sa mediálne bububu, že sa na Slovan čakať nebude a má čas do konca mesiaca aby vyzneli nekompromisne, pritom už dávno vedeli, že sa Slovan pokúsi prihlásiť. Ja síce Slovan v lige chcem (v záujme skvalitňovania ligy), ešte presnejšie chcem v lige zdravý klub z hlavného mesta, pretože tento Slovan až takým prínosom byť nemusí... a o ten prínos by malo ísť v prvom rade.
29.5.2019 - 10:00
+5

Tino

 

vzniknutu situaciu: bude mozne dobre predat vo volbach do szlh.....tiez sa mi zda ze nie je celkom jasne koho zaujem szlh ako novy spravca tipsportligy vlastne zastupuje ...dnesna HCKE tlacovka bude urcite zaujimava...
29.5.2019 - 10:10
+2

Sunkafit

 

Kedy je a bude sa dat sledovat?
29.5.2019 - 11:44
0

stan-PP

 

No aspon budu vypredane stadiony vsade aj v zakladnej casti, Slovan je znacka a pojem som rad ze sa vratia do ligy aj ked to bude 13 nepar ucastnikov.. mega to opat zdvihne ligu to ano no taka cesta Michalovce Slovan to bude neco fuuu... cele Slovensko spojene vratane Madarov, kde sa bude hrat Slovanu najlepsie kedze na Slovensku opat vsade zacne hluk piskot a stare zname SK Slovan... kazdopadne ja sa tesim na opat silnejsiu ligu aj na Slovan, hadam sa im to podari vsetko vcas vyplatit a rychlo podpisovat este dobrych hracov lebo ked zacne Slovan uz toho moc volneho neostane
29.5.2019 - 10:23
0

Kurolišek

 

Bratislava - Michalovce to bude cesta fuuuu.... cesta Bratislava - Vladivostok - this!
29.5.2019 - 10:55
0

emoxx1

 

Lebo v . lige sa z BA do MI a opačne nejazdilo...
29.5.2019 - 11:33
0

Lukash_ke

 

Ako ste cestovali? Cez HU?
29.5.2019 - 11:54
0

Kurolišek

 

veď práve na to reagujem a hlavne že predtým cesta do Vladivostoku nebola problém ale teraz cesta až do Michaloviec? fuuu, to neviem či dajú.
29.5.2019 - 11:58
0

noano

 

co maju povedat hraci AHL jazdiaci casto busmi...
29.5.2019 - 12:26
0

vladoKE

 

Tak veru čítam články k tejto téme, diskusie a čosi mi hovorí, že SZĽH alebo Pro Hokej alebo kto už vstup Slovana bude riešiť príde s geniálnym riešením. Jednoduché, mal Slovan dlhy keď odchadzal z ligy do KHL? Nemal. KHL je úplne iná súťaž a dlhy z účinkovania v KHL sú dlhy KHL, ktoré by musel uhradiť keby chcel ísť späť do KHL. Z tohto pohľadu je Slovan pre opätovný vstup do ligy čistý ako ľalia. Niečo také ako keď firma je pred krachom, vytvorí sa nová, ktorá je voči všetkým čistá a veselo podniká ďalej a všetko svinstvo zostane v pôvodnej, škaredej, neplatiacej, krachujúcej pôvodnej firme. Ja viem, že je to špekulácia, ale nie sme na Slovensku? Nemá s takýmito ťahmi dostatok skúseností rodina majiteľov Slovana?
29.5.2019 - 10:34
+2

strojar

 

Slovan mal dlhy už keď odchádzal do KHL.
A ešte stále ich nevyplatil.
29.5.2019 - 10:51
0

vladoKE

 

Sorry, nevedel som, resp to nebolo až tak publikované. Ale ak áno, určite boli nižšie ako sú dlhy z KHL.
29.5.2019 - 11:44
0

Tino

 

v napati: sme vsetci, kazdemu je jasne ze ak sa zachovame principialne SBA v lige bude len ak zaplati cast dlhov potrebnych k licencii, to je hafo prachov...nebojim sa ze siroky a jeho hovorca ktory obehava klubya zistuje co si kto mysli uz maju nejaky plan, mozno niekolko alternativ, vsetko zalezi od toho kto , rsp kolki im pojdu po ruke.
29.5.2019 - 10:51
0

stbE

 

Trestne oznamenia uz padaju, ale hlavne ak uz bol podany platobny rozkaz mal by exekutor rychlo konat, lebo o chvilu sa vypari cely majetok...
29.5.2019 - 10:52
+2

iHC

 

Čo je to "podaný platobný rozkaz"? Tak maximálne mohol byť podaný návrh na vydanie, alebo vydaný. Ak bol podaný návrh, tak to má k exekútorovi riadne ďaleko.
A tie "trestné oznámenia" - medialozovalo sa jedno (ak sa nemýlim). Aj to sa pozabudlo dodať na koho bolo podané. A trestné oznámenie s exekútorom tiež nejako nesúvisí.
Ale čo už, tých 1000 príspevkov nejak dosiahnuť treba.
29.5.2019 - 11:02
+1

stbE

 

„Samozrejme, dlh naďalej vymáhame aj súdnou cestou. Vo veci je podaných viacero žalôb,“ zakončil Bubla. Žaloby pochádzajú už z čias administratívy bývalého primátora Iva Nesrovnala.
29.5.2019 - 11:11
0

juromt

 

....: tak zaloba a trestne oznamenie nie je to iste pokial viem
29.5.2019 - 12:12
0

stbE

 

mas pravdu to je ine, nic sa vlastne nedeje, hrame dalej...
29.5.2019 - 12:56
+1

iHC

 

Cize napises nezmysel, ale je to vlastne v poriadku, lebo si si kopol do Slovana. Tak nejak?
29.5.2019 - 17:02
0

stbE

 

Jediní do koho som si kopol sú majitelia, ale tebe to stále nedochadza, hraj sa ďalej so slovíčkami, určite by s tebou súhlasili chalani ktorým dlhujú výplaty a tiež stovky ľudí čo už odrbali.
29.5.2019 - 18:08
+1

iHC

 

Hmm, takže namiesto priznania si chyby ideme útočiť? Super taktika. Takže - hlúposť si napísal Ty, nie tí, ktorí majú voči SBA pohľadávky. A tie stovky si kde vyčítal?
30.5.2019 - 8:59
0

Bacilek

 

Podla mna to nejako zalepia ze trener bude Petrovicky, par hracov stiahnu z HC Bratislava, zo Ziliny nejakych veteranov, doplnia to juniori...

A nejak tu sezonu dolepia, pomotkaju sa niekde mimo Play off a mimo Play out a hotovo
29.5.2019 - 12:11
0

emoxx1

 

Potenciálne tam môže byť z HCB pár hráčov s ktorými už ďalej nerátajú a budú pre Slovan voľný.
29.5.2019 - 12:19
0

Selvo

 

Pán Rajtár:
mohli by ste zverejniť prepis dnešnej tlačovky pána Langa ku prípadnej účasti Slovana v Tipsport lige?
Ďakujem
29.5.2019 - 16:14
+1

mitoO

 

Návrat Slovana je teda vítaný, na druhej strane ho ešte nemožno považovať za istú vec. Stále sú tu totiž spomínané dlhy, ktoré sa pohybujú v miliónoch eur.

„Hovoril som s pánom Lintnerom a budeme trvať, aby boli licenčné podmienky splnené. Ak sa tak nestane, tak nebudeme s návratom Slovana súhlasiť,“ zdôraznil Július Lang.

Klub z hlavného mesta navyše potrebuje vyskladať úplne nový káder. Loviť bude pritom v rovnakých vodách ako ostatní extraligisti.

„V tomto smere sme vo výhode, pretože náš káder je na 99 percent vyskladaný. Konkurencia je však zdravá a je v poriadku, že sa budú uchádzať o podobných hráčov ako napríklad my,“ dodal s úsmevom prezident HC Košice Július Lang.
29.5.2019 - 16:25
0

Nitran333

 

Ach Miro, bodaj by si radšej nejaké peniaze zohnal, nie tu drístal
29.5.2019 - 16:28
+3

mitoO

 

Slovan nemá Tipsport ligu vôbec istú. Nemôže sa prihlásiť hocikto a hocikedy, vraví Koval
Slovan musí riešiť legislatívne otázky.

BRATISLAVA. Podľa predsedu predstavenstva spoločnosti Pro-Hokej Juraja Kovala existuje mnoho legislatívnych úskalí, ktoré stoja na ceste Slovana Bratislava pri zamýšľanom návrate do najvyššej slovenskej hokejovej súťaže.

Ako uviedol v rozhovore pre denník Šport, známa je zmluva Slovana a Pro-Hokeja o tom, že ak Slovanisti požiadajú o návrat do extraligy, ešte stále riadiaci orgán súťaže vytvorí všetky potrebné organizačné a legislatívne podmienky, aby to bolo možné.

"Bola to deklaratórna dohoda, ktorá je ťažko právne vynútiteľná, ale všetky kluby ju rešpektujú a majú záujem, aby sa Slovan vrátil - ak sa to dá z právnej stránky," povedal Koval pre Šport.

Existujú viaceré legislatívne prekážky
Jedným z možných problémov je aj to, že Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) nepredĺžil s Pro-Hokejom zmluvu o riadení extraligy. Pri návrate Slovana je potrebné množstvo legislatívnej prípravy.

Bude potrebné vyriešiť aj to, koľko klubov by v prípade návratu bratislavského klubu v najvyššej domácej súťaži pôsobilo. Zabúdať nemožno ani na skutočnosť, že Slovan musí úspešne absolvovať licenčné konanie, teda zbaviť sa všetkých dlhov z minulosti voči hráčom či trénerom. Vyvstáva aj ďalšia legislatívna dilema.

"Podľa súťažného poriadku, ak sa uvoľní nejaká licencia, k čomu vlastne ani nedošlo a ani sa nevytvorilo nové miesto v extralige, nárok na ňu by mal mať najlepší klub v poradí po súčasnom postupujúcom, teda po Michalovciach.

Čítal som, že Slovan podá prihlášku do konca mája, ale dobre vieme, že do najvyššej súťaže sa nemôže prihlásiť hocikto a hocikedy, lebo účasť v nej si treba vybojovať zo športovej stránky. Bolo by však možné nastaviť určité mechanizmy, aby sa tento postup obišiel," prezradil Koval.

Vávra je proti návratu Slovana

Podľa bývalého člena výkonného výboru SZĽH Mariána Vávru by bola samovražda, ak ľudia vo vedení zväzu privolia, aby Slovan fungoval v extralige, ako keby sa nič nestalo po jeho odchode z KHL.

"Slovan odišiel zo slovenskej ligy preto, že chcel odísť. Tým, že odišiel, spôsobil obrovskú marketingovú ujmu ostatným klubom. Nevykúpil sa z nej a na základe čoho sa má vrátiť.

Všetky kluby musia plniť pravidlá zo športovej stránky, tak prečo by mal byť Slovan výnimkou? Ak mu to predstavitelia zväzu umožnia, potom je so slovenským ligovým hokejom koniec. Kluby sa musia voči tomu ohradiť," povedal Vávra pre Šport.
29.5.2019 - 16:47
+7

blue-311

 

Vdaka: Zaujimave citanie. Az mam pocit, ze su to len take “tanecky”.
29.5.2019 - 17:22
0

Tino

 

vyzera: ze su aj taki ktori su teda radikalne proti...to som teda zvedavy, klopat dvere od dveri co za to aby prikyvli je v niekolkych pripadoch tazko predstavitelne...na druhej strane keby siroky a kohut plan nemali nehovoria o vstupe.
29.5.2019 - 17:32
+1

topska

 

Ale radikalne nie je nikto proti z ludi ktori o tom rozhoduju alebo maju co povedat. Ja si pana Vavru vazim ale on uz nie je aktivny v hokeji a vobec uz nan ani nechodi.
29.5.2019 - 17:39
0

Tino

 

to: som nevedel...mozno to vysvetluje preco bo ltak radikalny ...kadzopadne NIE je hlupost....my mame chciet SBA v lige,kazdy pricetny chape ze SBA lige pomoze ale musime chciet dodrziavanie pravidiel.....ked pre nic ine tak ciste koli prevencii a to nie ze by prevencia mal byt 2. alebo 3. dovod...ostatne kluby nemaju dovod chciet v lige sirokych, vedia ze ak sa tu raz dostanu budu ohybat pravidla, takto to robia vsade , v celom svojom podnikani....teraz je moznost odpalit ich, nie odpalit SBA odpalit siroky kliku, bola by nekonecna hlupost keby sme to nevyuzili...a vdacni by boli myslim aj divac ia fanusikova v BA
29.5.2019 - 17:45
+1

Byron

 

Slovan v akejkoľvek súťaží iba a len bez Širokých&company a dlhov!
29.5.2019 - 18:02
+2

Cylo24

 

Take polosmutne toto. Zruinovany klub, ktory sa prosika Detve a Mikulasu a navrat do ligy (bez urazky). Na paberkovanie v KHL som posledne roky nechodil a na šaškovanie v extralige sa nechystam chodit tiez. Bravcova hlava z vedenia by nezvladla riadit ani zelovoc
29.5.2019 - 20:40
+7

Urpiner16

 

A čo tak fans Slovana žiadať odvolanie Širokého a dať mu to verejne na javo za podpori médii?Či aj tie sú jemu naklonené?Veď robte niečo i preto nielen na hp kvákať.To by malo väčšiu váhu ako facebook či tu na hp.Bez vetra sa ani lístok nepohne.
30.5.2019 - 9:42
0

wedro

 

Súhlasím.

Maslo na hlave majú aj SBA Fans.

Ak by tlačili na vedenie cez médiá nemuselo to takto dopadnúť.

Si predstavme takúto situáciu na Balkáne majitelia by boli už dávno vykopnuti pretože samotní fanúšikovia by to zobrali do svojich ruk.


Ak im naozaj záleží na klube ako je HC Slovan Bratislava.


Takže tak.
30.5.2019 - 9:54
+1

Tehelnepole

 

wedro, si velmi naivny, nechcem povedat hlupy.
30.5.2019 - 10:03
0

Urpiner16

 

Nerobíte nič preto aby odtiaľ zmizol navždy a to je chyba.Len sa prizeráte potichúčky čo bude.
30.5.2019 - 15:18
0

amaskiea BLOG

 

tak poraď, inšpiruj nás, čo si ty urobil pre to, aby vedenie ligy a SZĽH nepodľahli tlakom a neprijali Slovan aj s obrovským balvanom dlhov a širokou mafiou na čele medzi seba?
30.5.2019 - 15:56
+1

Nemehlo

 

JAsne, lebo siroky je ten kto by po bububu fanusikov nieco urobil, dobry vtip.
30.5.2019 - 10:12
+1

Sifonides

 

Netrep. Na Balkáne (Bulharsko, Rumunsko, Grécko...) padlo na hubu xy klubov s inými Ultras tábormi a fanúšikovskými základňami ako má nejaký Slovan. A fans sa mohli aj roztrhnúť...
30.5.2019 - 16:40
+2

Lukash_ke

 

Nebuď naivný... či si si chcel len kopnúť? Fans SBA mu to už verejne dávali najavo niekoľkokrát.
30.5.2019 - 10:49
0

Urpiner16

 

Hej.Aj Bašternák sa rehotal a ľudia boli naivní.
30.5.2019 - 15:19
0

amaskiea BLOG

 

hej, naivní, a nakoniec ich "naivné" aktivity rozhýbali veci, však? A sú to presne tí istí ľudia, ktorých tu ty pravidelne nazývaš slniečkármi a intelektuálmi z bratislavskej kaviarne, čiže rehoceš sa z nich rovnako, ako sa rehotal Bašternák, ty dubák.
30.5.2019 - 16:06
+1

Urpiner16

 

Keby ste za niečo stáli tak už je to aj cez médiá prepierané slniečkár esenciálny.
30.5.2019 - 18:35
0

Tehelnepole

 

kriste vyjebte ho uz odtialto
30.5.2019 - 18:42
+4

amaskiea BLOG

 

Ale my sme až doteraz rady od niekoho, kto vie urobiť akurát tak rekord v počte vypitých samoserov16 za večer.
30.5.2019 - 18:53
+1

Urpiner16

 

Nerobíte nič.Len čakáte ako to dopadne.Žiaden tlak.Posušne hlásim že som vám prehovoril do duše hujerové bystrozrakých.
30.5.2019 - 19:00
0

amaskiea BLOG

 

Slovan bude balvan na vašich krkoch, vo vašej lige. Takže čo si už urobil pre to, aby sa tak nestalo?
30.5.2019 - 19:19
+1

Urpiner16

 

Slovan poškodzuje slovenský hokej to je holý fakt.
30.5.2019 - 19:45
0

amaskiea BLOG

 

Počuj, vieš čítať? Pýtam sa ťa už tretíkrát, čo si urobil pre to, aby si vaša liga nezobrala na krk Slovan aj s jeho dlhmi a mafiánskym vedením.
30.5.2019 - 19:57
0

Urpiner16

 

Vy čo ste urobili.Vy ste mali robiť.Vy ste tá čvarga.
30.5.2019 - 20:00
0

Tehelnepole

 

co si to povedal?!?!?!? Kto ti tu je cvarga!!!!!
30.5.2019 - 20:03
0

Urpiner16

 

Neplatičii((((haló.platiť treba.Počujete nááás?Vy chcete ísť do TL?No aké pod úroveň od pána veľkomožného.Vy máte protestovať.My vás s dlhmy do TL nechceme.
30.5.2019 - 20:08
0

amaskiea BLOG

 

Vy nás s dlhmi do TL nechcete a my máme protestovať Ty nemáš chybu, starého predsedu spolku Triezvosť syn.
30.5.2019 - 21:03
+1

Lukash_ke

 

Skoro mi zabehlo
30.5.2019 - 21:08
0

BlackCrow

 

no tak.. najväčší trest pre pacienta je nereagovať.. nechať ho mumlať si pre seba..
30.5.2019 - 21:04
0

Jozef

 

ked uz aj na hokejportali sa nadava do slnieckarov.. hotovo toto
30.5.2019 - 20:34
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 22.9.2019 02:59
TímZSkóreB
1.Slovan414:99
2.Košice49:79
3.Nitra414:78
4.Michalovce413:108
5.Budapešť416:147
6.Miškovec411:107
7.B. Bystrica310:76
8.Zvolen310:96
9.N. Zámky39:103
10.Poprad413:153
11.Trenčín34:73
12.L. Mikuláš44:153
13.Detva410:170
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 4400020:812
2.Martin4300118:129
3.Sp.Nová Ves5300219:169
4.Dubnica4300114:119
5.Levice4201113:137
6.Topoľčany4200211:126
7.Žilina4110212:115
8.Skalica401129:133
9.Trnava4100313:213
10.P.Bystrica400047:150
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 05:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.9.2019 05:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 05:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.9.2019 05:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.9.2019 05:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.9.2019 05:44

Bleskovky

Servette Ženeva - Bern 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Servette Ženeva zvíťazili doma nad Bernom 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy. NLA - sobota: Biel - Langnau 3:2 pp a sn, Rapperswil - Zürich 3:2 pp, Servette Ženeva - Bern 4:2, Zug - Lugano 3:2 pp a sn
včera o 22:25 - TASR

Biel s Karaffom vyhral v Berne 2:1 po nájazdoch

Hokejisti Bielu vyhrali v piatkovom súboji najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Bernu 2:1 po samostatných nájazdoch. Z víťazstva hostí sa tešil aj mladý slovenský útočník Roman Karaffa, ktorý nastúpil v treťom útoku Bielu. Výsledky: Ambri-Piotta - Servette Ženeva 2:3 pp a sn, Bern - Biel 1:2 pp a sn, Langnau - Zug 5:3, Zürich - Lausanne 5:0
20.9.2019 22:50 - TASR

Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov triumfovali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej DEL na ľade Adleru Mannheim vysoko 7:2. DEL - 3. kolo: Eisbären Berlín - Kolín Haie 3:2 pp, Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7, ERC Ingolstadt - Krefeld Pinguine 4:5, Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 3:4 pp a sn, Iserlohn Roosters - Schwenninger Wild Wings 1:4, Straubing Tigers - Pinguins Bremerhaven 5:4 pp a sn.
20.9.2019 22:44 - TASR

Obranca Girardi ukončil po 13 sezónach profiligovú kariéru

Kanadský hokejový obranca Dan Girardi ukončil vo veku 35 rokov profesionálnu hráčsku kariéru. Bývalý hráč New Yorku Rangers či Tampy Bay Lightning odohral v zámorskej NHL trinásť sezón, počas ktorých nazbieral 264 bodov (56+208) v 927 zápasoch základnej časti a 36 bodov (8+28) v 143 dueloch play off.
20.9.2019 16:43 - TASR

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 09. 2019
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Poprad - Nitra o 17:00
Detva - Michalovce o 17:00
Košice - Zvolen o 17:00
Miškovec - L. Mikuláš o 17:30
Slovan - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

20. 09. 2019
TrenčínSlovan
0:3REPORT
BudapešťDetva
4:2REPORT
NitraMiškovec
3:2 SNREPORT
B. BystricaKošice
2:3REPORT
MichalovcePoprad
4:3 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
2:1REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Langkow C.MAC7
3.Vandas M.SBA6
4.Chovan M.KOS6
5.Dalhuisen M.MIC6

Najlepší strelec

Chris LangkowMAC6 gólov
2.Vandane D.MIS5
3.Stupka V.NZA4
4.Zuzin P.DEV4
5.Jääskeläinen J.BBY3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanKOS93.52 perc
2.Rajna M.MIS93 %
3.Zalivin A.LMI89.66 %
4.Trenčan A.MIC89.47 %
5.Vošvrda T.POP88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola