Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kohút reaguje na slová Cígera a Švehlu: "Problém nebol v korčuliach"

17.5.2017 12:39 TASR

Prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Martin Kohút zareagoval v stredu na ostré vyjadrenia na jeho osobu, ktoré zazneli zo strany reprezentačného trénera Zdena Cígera a generálneho manažéra národného tímu Róberta Švehlu. Obaja okrem iného vyslovili nespokojnosť so škrtmi, ktoré mali prísť už počas prípravy, Cíger naznačil, že veci nemohli fungovať, keďže sa pred MS šetrilo na hokejkách, korčuliach, pitnom režime či doplnkovej výžive.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Adrumko

 

a teraz reakcia Zdena...podmeee.. medialny suboj moze pokracovat..
17.5.2017 - 13:14
+4

NRfan

 

Teraz je na rade Xenia.
17.5.2017 - 13:35
+20

porter

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10209591022515840&set=a.4908641117304.1073741826.1336357108&type=3&theater
takze podla xenie a nejakeho jozefa za upadok hokeja moze dokonca Satan
17.5.2017 - 13:44
+3

zahorak009

 

A prečo by nemohol? Pre náboženských fanatikov môže byť Satan čo Diabol hlavným faktorom...
17.5.2017 - 13:48
+18

wedro

 

Ženy by sa nemali miešať do chlapských veci!!!
Keby som bol na Zdenovom mieste hanbil by som sa ako pes čo to stvára moja priateľka.
dospela žena ale jej správanie je na úrovni pubertiačky.

takže tak.
17.5.2017 - 14:10
+23

LukasNR

 

Prave naopak zeny sa mozu slobodne miesat do vsetkeho. Problem je ked je clovek blbec. Tam uz je jedno ci pri stani stojis ci sedis...
17.5.2017 - 14:13
+58

TomsKE

 

Tak tak
17.5.2017 - 14:40
0

amaskiea BLOG

 

tak, tak:
i keď ja tiež pri tom sedím, ale až teraz som si uvedomil, aká je to odo mňa prefíkaná taktika
17.5.2017 - 15:01
+1

Kaede BLOG

 

Naozaj: sa tu naslo sest ludi, ktori toto vypluskovali?
17.5.2017 - 14:54
+9

hoKEjka

 

Nevedela som, ze ked jedna zena je blba tak su automaticky vsetky
17.5.2017 - 15:16
+5

tomi

 

Kolektívna vina, zvykajme si
17.5.2017 - 15:40
+6

ErikHKM

 

Ale no tak baby určite to nebolo myslene na Vás náhodou ja mám rad ženy ktoré tu píšu a hlavne k veci a vyznajú sa do hokeja takým ženám by som aj kávičku a kyticu kúpil
17.5.2017 - 19:22
+2

ErikHKM

 

To iste predvádza aj pani Sersen všetko čo napíše Xénia tak Zuzka jej nato len poslušne pritakáva
17.5.2017 - 19:21
+3

elbarto

 

To je snáď tá najprimitívnejšia zlatokopka na svete Zdeno by jej mal za tie peniaze pri repre zaplatiť nejaké mediálne školenia alebo ešte lepšie osobného hovorcu ktorý by za ňu myslel a rozprával...
17.5.2017 - 14:18
+5

Hokejman

 

včela SZĽH
17.5.2017 - 17:15
0

sloniik

 

Neskutočné oringle má na profilovke, také ringáče
18.5.2017 - 7:13
0

KurierNz

 

A na nich napis" RITCH BITCH "...celkom trefne..
18.5.2017 - 9:57
+3

rijko

 

Btw.Kohut teraz reprezentuje SZLH.je jeho prezident.ale v strukturach su este stale "Nemecekovci",nie?
Ci ako to je s jednotlivymi poziciami?
17.5.2017 - 17:38
0

Tino

 

nie som presvedceny: ze sam kohut nie je tzv nas clovek, alebo nemeckovec ...vobec nemam pocit ze poziva extra doveru zlatych chlapcov,to mi pridu skor rezervovani, alebo v lepsom pripade verklikuju ze je to dobra volba co je v diplomatickom slovniku lepsie sa vyrokovat nedalo....netreba sa nechat zbalachat tym co kohut hovori, dolezite je co bude a ako bude robit tym sa odlisi od tzv nemeckovcov...zatial je to len divaldo a vela kecov
17.5.2017 - 18:08
+7

Foam of Waterfall

 

Tiez som toho nazoru...
18.5.2017 - 6:26
0

worth

 

moj pocit z neho je taky, ze on je nemeckov clovek do tej miery, ze su dohodnuty, ze nebude realne riesit veci zo sirokeho / nemeckovej ery. ten kompromis bol teda o tom, ze nova tvar, necha vas pracovat v prospech hokeja, ale nebude vytahovat na verejnost uctovnictvo za poslednych 15 rokov. ked si vsimnes, su tu indicie, ze teda setri, naraba s financiami efektivne, ale neukazuje ako sa safarilo predtym.
a plus este moze mat aj nejakeho trojskeho kona nainstalovaneho
18.5.2017 - 8:23
+3

Tino

 

jo alebo: takto je to lepsie povedane, moc sa o sekere ktora ostala nevykecava, to by ale jeden urobil ako prve v snahe desirokizovat zvaz, pripomenut laickej verejnosti ak osa veci maju a odstavit vernych nemeckovcov zalezenych krizom krazom po svk, kotri iMHO hospodaria silne podobne ....Kohut je vysledok kompromisu, vyjednali co vedeli tak aby bol klud ci je iny ako ten koho striedal, ci chce posunut svk hokej vyssie sa uvidi ked bdue treba vysledky ukazat
18.5.2017 - 9:20
+2

danto

 

Jaaj chlapci,pozreli ste si Kohutovu minulost?Silne odporucam
18.5.2017 - 11:01
+1

pupo

 

Dúfam že to zachvíľku skončí. Hanby a špiny bolo už dosť, nech so kompetentní konečne uvedomia pre koho ten hokej je....
Hokej is our game
17.5.2017 - 13:16
+6

Ludko VAN

 

Tak ak porovnam toto vyjadrenie a vyjedrenie byvaleho trenera SVK repre .. Tak nie je o com ... V tomto pripade som na strane p. Kohuta
17.5.2017 - 13:17
+22

Jari Kurri

 

Smiem vediet, na zaklade coho ? Ci ta presvedcil tym, ze naozaj mali na nohách korcule ?
17.5.2017 - 13:22
+31

Ludko VAN

 

Jasne zr smies. No ja som porovnaval vyjadrenia. Takze tak ako sa vyjadril p. Kohut logicky a normalne a hlavne neosocoval tak preto v tomto prupade som na jeho strane a nie na strane p. Cigera. Mne to pride logickejsie vysvetlenie.
17.5.2017 - 13:28
+3

zahorak009

 

Skúsim sa taktok opýtať. Ak jeden človek nazve iného priateľom a ten zase jeho podrazákom,ktorý z nich ojebabráva?
17.5.2017 - 13:39
+20

Ludko VAN

 

No to sa posudit urcite neda. Ale toto nema s mojim nazorom nic spolocne. Lebo ja som sa vyjadril k tomu ake vyjadrenia obaja podali a ktore bolo pre mna normalnejsie a logickejsie ... Pre mna boli argumenty p. Koguta logickejsie tot vsio
17.5.2017 - 13:46
+4

Jari Kurri

 

Vies ono ide o to, ze to tak vyzera, ze uz pred MS bola v time riadne husta atmosfera. Ta vsak podla pana Kohuta nema nic spolocne s nim, ani s vystupenim na MS..

"Videli ste tych babrakov na lade, hrali na prd ! Videli ste, ze hokejky aj korcule mali, takze ja som dobry. To oni hrali zle, ja s tym nic nemam."

-takto na mna posobi Kohutovo vyjadrenie.
17.5.2017 - 14:04
+22

Ludko VAN

 

Je to mozne a na mna zasa posobilo vyjadrenie ... Neboli korcule .. Nebola voda ... Volalo sa aby nik neprisiel. Kazda minca ma dve strany ale ten sposob intepretacie je u mne jednoznacne na strane SZLH. Kopat po neuspechu vsade okolo seba ... Mozno pan Ciger citi krivdu ale nemyslim si ze by to bolo tak ako to on prezentuje.
17.5.2017 - 14:08
+5

Gunitko

 

Ciger nepovedal ze neboli korcule...ale ze raz ich dostanu...potom im ich zoberu...a nakoniec zas dostanu..ze nechape ako to je mozne takto...nemusim moc Cigera...ale som na jeho strane p.kohut sa snazi robit ja nic ja muzikant
17.5.2017 - 23:14
+4

DeL

 

Nech je ako chce,či mali korčule,či im vazli korčule, či sabotoval, či nie, či sa volalo,či nevolalo. Proste tam ocividne Cígera a Švehlu nechce, tak nech ich už nahradí a ukáže že ma lepších alebo ze len kecal. Len nech Cíger a Švehla netvrdia, ze tie naťahovačky sú teraz preto, lebo ich srdiečko bije len pre Slovenský hokej a nie preto ze si zvykla už aj peňaženka.
17.5.2017 - 23:31
+2

pupo

 

Atmosféra bola na bode mrazu a frustrácia veľká pred prvým zápasom proti Talianom, ale určite nie lebo nemali hokejky korčule a napiť!
17.5.2017 - 14:18
+2

DeL

 

Ak môžem teda otázku,tak čo s tým ten Kohút má? Nenaučil ich trénovať?Nenaučil ich hrať hokej? Veď mal na to celý rok či ako? Ja sa ho nezastavam, sam neviem či je plus ci minus pre náš hokej, ale aj keby to bola pravda s tými hráčmi NHL, neviem si predstaviť situáciu ako sa rozpráva nejaký Hossa a Pánik "Volal ti Kohút?!Aj mne,tiež nejdem" Ak chce niekto reprezentovať pôjde,takže takéto dristy nech si nechajú, to že sa NHLkari na to vys..li je vec druhá.Zatiaľ to vypadá takto: Naši hráči priamo na MS kritizujú kompetentích za stav hokeja.To je síce pekné a pravdivé, no oni sami nemali úroveň A kategórie MS. Trener a GM sa idu vystatovat ze neusli ked je cely svet na nich zlý,inak su ich schopnosti určite skvelé a máme tu aj prezidenta SZĽH ktorý sa už nemá čím pýšiť ako Igor kedysi, keď pri úspechu repre, pomaly Igor sám učil korčuľovať a hrat hokej Hossu,Cháru,Gáboríka a spol...A teraz páni...ako ďalej?
17.5.2017 - 23:01
+2

Jari Kurri

 

Ak to bola otazka na mna, neviem, nebudem sa velmi rozpisovat, nebol som tam pri tom..

Kohut s tym ma minimalne to, ze je prezidentom SZLH...
Tiez s tym ma to, ze sa podielal (a to evidentne mierou nemalou) na dusnej atmosfere okolo vypravy.

A on este s americkym úsmevom do kamery povie "sak ste videli, ze korcule mali"
18.5.2017 - 0:19
+5

Jari Kurri

 

...ako keby sme este aj my boli telatá.
18.5.2017 - 0:23
+6

DeL

 

Doteraz sa mi zdalo že máš celkom rozumné a obstojné argumenty, ale dusná atmosféra ? Nesranduj. Ja síce absolútne neviem čo od nejakého Kohúta čakať ani čo si zatiaľ o ňom myslieť, no argument lebo dusná atmosféra a lebo on je prezdinet SZĽH? Dusno je už od Nemečkových čias,akurát ten sa ešte stihol pochváliť aj tým čo nebola jeho zasluha. Ďalej hráči z NHL sa na to vys.ali Kohut neKohut, to len viac podciarklo podpriemernu pracu trenera a GM s možno priemernymi hráčmi,čím hráčov nechcem uraziť,hrali možno to na čo realne majú a vďaka im že aspoň oni reprezentovali. A tak sa znova pýtam, za co vlastne teda ten Kohút môže? Ja sa nečudujem že ich tam nechce, na tuto úroveň MS A, nestačia ani aktualny repre trener ani GM ani ten team čo tam bol. To že nemali možno ideálne podmienky,proste nemôže obstáť ako obhajoba vysledku na MS, inak budeme zasa tam kde sme boli za Igora...
18.5.2017 - 1:10
+2

Jari Kurri

 

Ano, dusna atmosfera. Nemyslim teraz tu, ktora vznikla este za Nemecka. Ale tu, ktora sa robila pred MS a pocas nich a v tom uz bol Kohut.. A nie ze nie. Hovorili o tom viaceri, napr. Libor Hudacek, ak si dnes pozeral Sport na RTVS.

Nie je to tak davno, co tu bolo na C+Š nadavane (samozrejme okrem mnohého iného), ze su lenivci lenivi, amateri, diletanti, ktori nejdu za hracmi do zamoria. Napokon im to zatrhol sam Kohut... Dokonca este sam poza chrbat C+Š komunikuje s hracmi a keca im co a ako...

Ak ich tam nechce, v poriadku, je to jeho pravo. Mohol to povedat na rovinu a nie takto mlzit. Na co je to dobre ?
18.5.2017 - 1:34
+5

DeL

 

Ja nehovorím že mi Kohút príde ako adept na metál za čestnosť, no na dusnú atmosféru a slizké ťahy sa vyhovárať nedá.Jednoducho chýbala kvalita aj na lavičke aj na ľade,bohužiaľ to sú fakty. A čo sa týka toho že im zakázal cestovať,to je úplne jedno.Tí hráči neprišli pre niečo iné a nie preto,že C+Š neboli za nimi v zámorí ale len skypovali či volali. Každému je jasné že ten tichý boh dvoch strán tam stále prebieha a škodí všetkým. Ja som toho názoru, že jedna strana už ukázala svoju 15ročnú prácu, pozrime si teraz druhú a za 15rokov to zhodnotíme.
18.5.2017 - 2:05
0

DeL

 

* tichý boj
18.5.2017 - 2:09
0

Jari Kurri

 

Ved v poriadku, s tym suhlasim.
Mne len pride prinajmenej trochu cudne, ze pan Kohut cely ten cas cusal ako vos pod chrastou a nechal verejnost lincovat Pata a Mata uplne za vsetko. Az teraz sa dozvedame vselijake veci. Ze mozno nielenze nebolo na poistky, ale asi nebolo ani len na letenky. Ze nielenze nebolo na letenky, ale mozno nebolo ani len na korcule. A kto vie, co vsetko sa este dozvieme...

My to za nich nevyriesime, toto si musia vydiskutovat oni. A celkom by sa mi pacilo, keby to bola aj nejaka debata v TV, ako povedal Zdeno.

Ako som uz nizsie povedal, neprisiel som sem bojovat za nikoho, ani proti nikomu. Iba som sa vyjadril ku Kohútovmu vyhlaseniu, ktore ma zatial nepresvedcilo. Tot vsjo.
18.5.2017 - 8:33
+4

DeL

 

Tak diskusiu v TV by som privítal aj ja. Len hovorím, ze zatiaľ to vyzerá že sa chce C+Š zbaviť už dlhšie, ale nečdujem sa mu, no pravdou je že tie spôsoby mu na sympatiách nepridali, ale som zvedavý na "jeho" ľudí a ich prácu,potom porovname výsledky. A ja rovnako ako ty nebojujem za nikoho,len verim že náš hokej sa už pohne trošku vpred.
18.5.2017 - 9:02
+1

Jari Kurri

 

Asi tak. Myslim, ze na tomto sa uz zhodneme uplne v pohode.
18.5.2017 - 9:16
+1

ErikHKM

 

Liborko má v prvom rade na ľade makať keď chce ísť do tej NHL a nie vykecavat sa len zapadol do toho priemerného Teamu premna jediný čo si ten šampionát odmakal a nedával žiadne vyhlásenia ako bratia Julo a Libor bol Michel Miklik
18.5.2017 - 5:38
+1

marko4

 

presne tak...: Hudackovci najvacsi kecalkovia timu. Len skoda, ze viac toho ukazali v mixzone ako na lade...
18.5.2017 - 6:46
0

Jari Kurri

 

Ano chlapci, aj vy mate pravdu. Ale to neznamena, ze jeho slova su automaticky loz a treba nad nimi mavnut rukou bez toho, aby sme sa nad tym aspon zamysleli.
18.5.2017 - 8:40
0

Jakub_Thrashers

 

Hudáčkove slová sú aj lož. Napr. to, že sa za posledných 15 rokov vybudovali len dva štadióny je číry nezmysel.
18.5.2017 - 9:16
+2

lubfito

 

Možné je, že aj obaja
Z tvojho príspevku mi zas vychádza že to mieriš na Kohúta.
Tak sa spýtam ja. Keď niekoho mi niekto cez médiá odkáže že so mnou už nepočíta, nazvem ho priateľom, alebo podrazákom?
17.5.2017 - 13:46
+3

lubfito

 

To "niekoho mi" tam nemalo byť. Sorry blbej mobil
17.5.2017 - 13:50
0

zahorak009

 

Hm,asi ide o jedno veľké namdorozumenie. Šak nemôžu si to pekne narovinu vysvetliť?
Čuješ chlape,šak my sme priatelia.
Ok.Ale ty si aj podrazák.
Ok,ale priatel - podrazák
Ok.

Alebo aj nie...
17.5.2017 - 14:18
+1

porter

 

ale vyjadrenie ak nemaju formu tak nech daju vediet ?? to uz je tam taka chudoba ze nemaju ani na tv a internet aby si hraca odsledovali ? .. ak nechu nech nechodia ? potom sa necudujem ze sa im nechce
17.5.2017 - 13:23
0

pupo

 

Ber to tak že aj keby do USA išli aj tak by nikto neprišiel! Zlý výsledok bol tento rok nakalkulovan
17.5.2017 - 13:27
+1

porter

 

tie vyroky boli od kohuta... tak jasne ze naco ma niekto ist do USA ked im to Kohut vyjasnil
17.5.2017 - 13:30
+1

pupo

 

Áno lebo dobre vedel že aj tak nikto nepríde reprezentovať ! Načo vyhadzovať € von
17.5.2017 - 13:48
+4

Ludko VAN

 

Tak ja si ospbne myslim ze v ppdstate dobre ztobil ... Reprezentovat ma byt cest a nie aby som sa ti doprosoval aby si siel zahrat ... A potom pocuval ako ti nadavaju lebo tebe sa aj tak nechcelo a si tam na silu ... Ale to je moj nazor
17.5.2017 - 13:30
0

Aladár Miazga

 

Úprimne ? Mňa Kohút ničím ,ale absolútne ničím nepresvedčil. Zo svojich životných skúseností môžem povedať, že dôveryhodnejšie teraz pôsobia Cíger so Švehlom. Ale to je len môj subjektívny pocit. Sám som zvedavý, ako sa to vyvŕbi. Alebo aj nie, možno sa to opäť ututle do stratena.
17.5.2017 - 20:29
+7

strojar

 

"sa pred MS šetrilo na hokejkách, korčuliach, pitnom režime či doplnkovej výžive"
Takže šetrilo či nešetrilo ?
17.5.2017 - 13:18
+3

topska

 

Toto je skor otazka na pana Valicka. Pamatam si, ako sa urciti ludia z mladeze stazovali, ze tuto sezonu sa takto nejak majo setrit aj pri mladeznickych vyberoch a ked potom predostrel co vsetko tie vybery ziadali a v minulosti dostavali tak som myslel ze sa mi sniva. To bolo take plytvanie na urcitych veciach ze koniec O tom je aj dobry rozhovor s nim na slovakprospects a myslim ze ak by to bola pravda, ze sa nieco zle v tomto dialo teraz, tak sa ozvu aj hraci. Bol som osobne na MS a bolo tam aj vela novinarskych kolegov ale vobec nic take sme od nich nepoculi, vlastne od nikoho az na toto posledne vyjadrenie Cigera. Ak to bude pravda, tak sa k tomu vyjadri aj Valicek a zatial nebol problem s takymi vecami, aby boli vysvetlene a podlozene cislami ci poctami
17.5.2017 - 13:23
+8

pupo

 

Chcete profesionálnych trénerov pri reprezentáciách, chcete stavať a prevádzkovať multifunkčné haly, a to všetko stojí nemalé peniaze. Ako ale možno brať tieto idey vážne, keď počas februárovej asociačnej prestávky ste najmä na mládežníckych reprezentáciách šetrili, vinou čoho materiálne zabezpečenie národných tímov nebolo na požadovanej úrovni?
Nemyslím si, že by sme na reprezentáciách šetrili. Nám ide o efektívne vynaložené prostriedky. Zvažujeme každý jeden náklad, ktorý ide k tej ktorej reprezentácii. Naším úmyslom je v prvom rade to, aby sme mali všetky procesy pod palcom, aby každá reprezentácia dostala to, čo pre svoj výkon má dostať. Efektivita vynaložených prostriedkov však doposiaľ nebola zakaždým na požadovanej úrovni. Konkretizovať to však nechcem. Ide však aj o výsledok nastavenia vnútorných kontraktov s dodávateľmi. SZĽH je pre dodávateľov zaujímavý zákazník či už z pohľadu objemu alebo platobnej disciplíny. Lenže aj my chceme nakupovať efektívne, aby sme v konečnom dôsledku mali z toho via.. Čo sme sa bavili s hráčmi, či rodičmi, tak každý hráč dostal to, čo potreboval a v tímoch „osemnástky“ a „dvadsiatky“ panovala spokojnosť. Dokonca hovorili, že také zabezpečenie dosiaľ nemali. Dovolím si preto povedať, že to, čo hovoríte nie je pravda, pretože aj čo sa týka regenerácie, oblečenia, tak hráči mali zabezpečené všetko. Len „osemnástka“ dostala dve tony ľadu na regeneráciu, čo nemala ani „dvadsiatka“.
17.5.2017 - 15:03
+5

topska

 

napriklad
17.5.2017 - 15:47
+2

strojar

 

" Len „osemnástka“ dostala dve tony ľadu na regeneráciu, čo nemala ani „dvadsiatka“."
Tento silný argument vytiahol kto ?
17.5.2017 - 15:55
+4

topska

 

daj si tu snahu si to aspon precitat a potom reaguj
17.5.2017 - 16:11
+5

strojar

 

A ty si na čo reagoval?
17.5.2017 - 18:00
+1

Jakub_Thrashers

 

Treba sa pozrieť, čo je v preambule Stanov a na akú úroveň sa radí "štátna" (schválne v úvodzovkách, lebo dávať výberu občianskeho združeni takýto prívlastok je ako vytrhnuté z nacistických či komunistických čias) reprezentácia.

Ak však v nich nie je materiálne zabezpečenie na vysokej úrovni, tak potom sám zväz svoje reprezentácie devalvuje. A v konečnom dôsledku k nej vytvára u hráčov apatický vzťah, čo môže slovenský hokej neskôr dobehnúť.

Iste, pri materiálno-technickom zabezpečení sa zrejme strácali peniaze, ale dohnať do extrému, že hráči dostanú len slabý štandard, že sa reprezentácie zídu pred akciou ako hobby partička v deň odchodu, to rozhodne nie je riešenie. Na druhej strane, stále verím v to, že keď zväz zlepší svoju finančnú bilanciu, tak dostatočne zabezpečí mládežnícke reprezentácie.

A propos, myslíš si, že by sa 17-roční hráči vyjadrili úplne neznámym novinárom, ktorým vykajú, že nemali dostatočné zabezpečenie? To je naivná predstava. Navyše najväčšmi sa šetrenie týkalo reprezentácie do 16 a 17 rokov. Dokonca údajne zväz vo februq´ri nechcel poslať „sedemnástku“ na akciu do Füssenu, veď v tom čase ide na EYOF...

Napriek tomu viniť súčasné vedenie zväzu z tohto je kratkozraké. Ide o dôsledok finančného stavu, ktorý zapríčinili iní ľudia. Rieši sa to takto, z čoho môžeme mať oprávnene rozporuplné dojmy, avšak aspoň sa to rieši. Prehlbovať dlh a konať pod heslom "po mne potopa" by malo ďaleko horšie následky.

Ja mám voči novému vedeniu výhrady, najmä pokiaľ ide o nejaké športové projekty. Avšak súčasné vedenie je ďaleko viac otvorené ľuďom a ochotné načúvať. A to je asi najpozitívnejšia zmena, ktorá sa docení až postupom času.
17.5.2017 - 16:09
+16

pupo

 

Na pitnom režime sa určite nešetrilo!
Kohút ich vinní za výsledok a herný prejav a má nato právo veď to bolo jedno veľké sklamanie.
Od Zdena/Roba ale určite nebolo povedané posledné slovo, tu s toho bude ešte určite trápna telenovela...
17.5.2017 - 13:23
+1

bigi BLOG

 

a nemyslis ze ma na tom podiel aj kohut?? ked im zakazal ist za hracmi a ked sam volal hracom ze ked nemaju formu nech nechodia?? ono mozno hrac bez formy ale so skusenostami s tazkych zapaov by muzstvu pomohol v tych najdolezitejsich castiach stretnutia.
17.5.2017 - 14:01
+3

Ludko VAN

 

A nahodou by sa tak nestalo a 5M slovenskych odbornikov by vravelo na co ho zobral bez formy ... Radsej mohol zobrat toho a toho ... Je to vzdy na keby takze podla mna by to malo byt na samotnom hracovi.
17.5.2017 - 14:10
+5

bigi BLOG

 

no lebo teraz je tych 5 M odbornikov spokojnych ze ano. na hracovi a trenerovi repsepktive GM ako sa dohodnu
17.5.2017 - 17:19
+1

honorius

 

Podľa neho nie je pravda, že sa šetrilo na hokejkách, pitnom režime či výživových doplnkoch. "Hráči mali stopercentné zázemie," reagoval Kohút.
17.5.2017 - 13:35
+1

R3v3r3nd

 

Sorry, ale akoze... hrac ma mat vystroj svoju. Korcule max dvojo , skor noze na korcule by som pochopil. Pitny rezim ? Jedna kapsula iontoveho napoja ci BCAA, to si vie hrac co zaraba 2000-4000 eur tiez doniest sam.

Doplnkova vyziva ? Olovrant ? Kolacik ? Tycinky ? Jablcko ?

Toto je smiesne. Pri mladezi to este pochopim.
17.5.2017 - 14:04
+2

nona

 

Výstroj,korčule,hokejky,pitný rezim,banány,pasky a potom už aj letenky,ubytovanie však zarába.zvaz mu zaplatí 30eur na deň.ved ale to je najmenej čo by mal zväz dať.hrac sa zraní tak to nikoho trápiť nebude.tazko mu potom klub zaplatí 2-4tisic.kolko zarába reprezentant vo futbale za zápas aké majú zázemie.Tu ide hráč preto že chce reprezentovať tak mu povedia však zarába nech si to zaplatí.ked sa nebude dariť tak ho zvozia pod čiernu zem.to je smiešne,banálne veci ktoré si reprezentant zaslúži by mala byť samozrejmosťou či tam je Hossa alebo ten ktorý tam bol teraz.
17.5.2017 - 15:16
+5

strojar

 

Keď už tak veľa zarábajú, mohli by si zaplatiť aj hotel a stravu.
17.5.2017 - 15:21
+3

honorius

 

To si vážne povedal, že hráč si má v repre zháňať ionťáky sám?
17.5.2017 - 15:40
+5

bigi BLOG

 

toto zas co je. cize vlastne hrac zaraba dobre tak by si mal platit poistku, letenku aj ubytovanie pocas MS, nie? a vlastne aj na ladovu plochu koli treningu by sa mohli vyzbierat vsak oni zarabaju dost
17.5.2017 - 17:20
+6

Emdzej

 

hahaha
17.5.2017 - 19:54
0

Sani

 

...you must be f*cking kidding...?!?
17.5.2017 - 21:39
+2

amaskiea BLOG

 

Normálka:
Neoficiálne sa náš hokej postupne za 25 rokov de facto reamaterizoval a teraz si na to zvykáme aj oficiálne. Niektorí z nás, ako vidno, rýchlejšie než priemer.
Nabudúce pôjdeme na MS ako pridružená výroba nejakého JRD a MS 2019 sa u nás budú organizovať svojpomocne, v akcii Zet. To bude síce zároveň aj škrt cez tunel Nemečka&Co., ale to si zase odpracujeme cez pracovné soboty, takže aj "široká" plejáda hokejových dobrodincov si napokon tiež príde na svoje
18.5.2017 - 0:59
+1

VranaKE

 

Slovensky hokej potrebuje repelent na alibizmus.
17.5.2017 - 13:20
+1

MiTo0220

 

Mamka štipol má Kohút
17.5.2017 - 13:22
+1

vzdy.na.statie

 

Na smetisku moze byt iba jeden kohut, inak zacina boj.
17.5.2017 - 13:23
+3

mayyyo

 

hlavne nech šarky vezme tú pozíciu
17.5.2017 - 13:23
0

Jari Kurri

 

Bravó, šéfe... Teraz ste nam to uz vsetko vysvetlili. To je teda vyhlasenie jak prase.
17.5.2017 - 13:25
+6

worth

 

A co ti chyba v tom vysvetleni?
17.5.2017 - 13:51
+9

Jari Kurri

 

Stacilo by, keby uznal, ze chyby sa urobili na oboch stranach, ze si k tomu v klude sadnu, rozoberu to a vymyslia riesenia, aby sa to uz viac neopakovalo. Toto by mi stacilo. Keby sa k tomu postavil ako chlap.

Lenze on iba zobral vidle a prehodil spinu zase na druhu stranu. Toto ma stve. Takto sa nikdy nikam nedostaneme.
17.5.2017 - 14:23
+2

Tino

 

tak bol obvineny: ze chyby sa tykali vystroje, napojov on tvrdi ze nie, asi by bolo hlupe kedby sa priznal k niecomu co sa nestalo...chybu urobil jedine v tom ze sa na tuto temu vyjadruje, on mal byt ticho, toto mal vysvetlit ten ktoto ma na starosti
17.5.2017 - 14:31
+12

worth

 

suhlas
17.5.2017 - 14:47
0

Jari Kurri

 

Tak asi sa s tou vystrojov nieco stalo, ked o tom C+Š hovoria.. Hadam by neboli tak hlupi, ze by si nieco take vymyslali.

Tu ide o to, ze take cachre-machre museli mat negativny dopad na atmosferu v muzstve. Nie o vystroj samotnu. Ze hraci mali na nohách korcule, to som videl aj sam, to mi nemusel Kohut hovorit (a este zo mna robit dilina).
17.5.2017 - 15:01
+2

Tino

 

tazko povedat: ci vymyslali , alebo ucelovo tvrdili, iste chapes ze je rozdiel vo vyhlaseni neboli korcule a neboli nahradne korcule, ktore ale nakoniec boli ...kazdopadne kohut si nepomaha ked sa na tuto temu vyjadruje ON, na toto su ludia ktori to maju priamo v kompetencii...on ma byt ticho kto chce aby sa na tuto temu vyjadroval on chce bulvar cirkus pre cirkus, nechce poznat pravdu
17.5.2017 - 15:17
+2

honorius

 

Keď sa tu Zdeno mesiac vyhovára od hráčov až po krivý ľad, to ti nevadilo ani raz, to neprehadzoval špinu, to sa k tomu staval ako chlap. Keď tí dvaja pľuli síru cez médiá na Kohúta, tiež si im nič nevytýkal, skôr naopak. Keď jeho drahá nadáva od Kohúta, NHLkarov cez reprezentantov až po Šatana, to som tiež nevidel, že by si kritizoval.
Ale Kohút sa ohradí voči tomu, čo na neho nakydali, vyjadrí sa k nejakým konkrétnym veciam a povie, že si s nimi chce sadnúť, až opadnú emócie, tak z neho hneď robíš blbca.
Ale ty si inak úplne objektívny, nezabudni sa potom znovu čudovať, prečo ti ľudia hovoria, že si ako Zdenov advokát.
17.5.2017 - 15:30
+15

Jari Kurri

 

Trosku zavádzas, kamarat.

"Keď tí dvaja pľuli síru cez médiá na Kohúta, tiež si im nič nevytýkal, SKOR NAOPAK."

Ked ti dvaja pluli siru, nikde som sa k tomu nevyjadroval, takze neviem kde si zobral to "SKOR NAOPAK".
Drzal som vtedy hubu. A pockal som si, az sa vyjadri aj Kohut. Az teraz sa vyjadrujem ja.
Tiez neviem, kde ja z neho robim "blbca". Ja len vravim, ze ma tymto svojim vyhlasenim nijako nepresvedcil. To "že si s nimi chce sadnúť, až opadnú emócie" je uplne v poriadku, to mu kvitujem. To moze urobit aj bez týchto zbytocnych a nic nehovoriacich kecov.
17.5.2017 - 15:47
+1

honorius

 

To, že si bol ticho nie je celkom pravda, pretože už len priamo v tých 2 diskusiách máš 4 príspevky, ale je pravda, že nie sú nijak hodnotiace ich samotné vyjadrenia, musel som si to pomýliť s nejakou inou diskusiou, moja chyba, túto časť teda beriem späť.
Tak si vyvrátil jednu vetu, ktorá je len malou časťou môjho príspevku, jeho pointa však ostala stáť, teda buď si v samom rozhorčení z jednej vety, v ktorej som sa pomýlil, nejak zabudol na celý príspevok, či na to nemáš čo povedať?
17.5.2017 - 16:15
0

Jari Kurri

 

Sorry, mozno som nechapavy, ale teraz neviem, na ktoru cast tvojho prispevku mam reagovat ? To o tej "jeho drahej", ci ?
17.5.2017 - 16:26
0

honorius

 

Na celý, okrem tej jednej vety.
Ale aby som to teda povedal znova, možno jasnejšie:
Pripadá mi prudko neobjektívne, keď po všetkých vyjadreniach od Cígera a Švehlu, od vyslovenej sedlačiny minulý rok (vyjadrenia na adresu NHL/AHLkarov, o.i. že sa vyhovárajú, sú leniví, ako to Daňo nemá v hlave v poriadku, klamanie o Hrivíkovi...), cez to, ako večne všetko hádžu na svojich vlastných hráčov bez hocijakej sebareflexie, až po úplnom odpade od Zdenovej priateľky a kopu ďalších, povedzme nekompetentných vyjadrení, som ťa nevidel ich kritizovať ani raz, skôr si ich zvykol neúnavne brániť. No a po prvom vyjadrení od Kohúta, ako reakcie na ich vyjadrenia, ktoré samy o sebe boli úrovňou tak o dve cenové nižšie, ti je hneď jasné, že Kohút je ten, ktorého vyjadrenia kritizovať treba.
Tí dvaja sa celý čas vyhovárajú na všetko možné, dva roky som ich nepočul si priznať jedinú chybu, za všetko môže niečo alebo niekto, len nie oni, vysypú cez média na Kohúta vlečku bordelu, Kohút sa polodiplomaticky bráni s tým, že sa s nimi chce najskôr porozprávať a ty to vyhodnotíš tak, že on je ten zlý, "Bravó, šéfe... To je teda vyhlasenie jak prase.", "Lenze on iba zobral vidle a prehodil spinu zase na druhu stranu.". Nehovorím, že Kohút je svätý alebo kto v čom má a nemá pravdu, na to si budeme musieť počkať, ale z tvojej strany to je absolútne neobjektívne a presne preto, ako som hovoril, tu máš povesť Cígerovho advokáta. Dúfam, že som to už vysvetlil lepšie.
17.5.2017 - 17:30
+3

Jari Kurri

 

V pohode, uz ta rozumiem
Ciger i Svehla toho za tie 2 roky natarali dost. Neviem ci si ma niekedy videl obhajovat ich taraniny a vyhovorky. Ja som totiz vo vacsine ich "vyhlasenia" ani nepocuval, ani necital. Cigera som branil (nie obhajoval) pre ine veci, urcite nie kvôli jeho reciam, s tymi nemam nic. Uz vôbec nic nemam s jeho priatelkou, nikdy som ju necital, nezaujima ma to, nemam k tomu co povedat.

Proti Kohutovi tiez zatial nic nemam. Naopak, nadalej mu fandim. Neprisiel som mu sem nadavat. Ani som neprisiel obhajovat Cigera. Prisiel som sa sem len vyjadrit k jeho dnesnemu Vyhlaseniu, ktore ma (bohuzial) o nicom nepresvedcilo.

Nic ine nechcem, len aby zucastneni zacali hladat cestu dopredu. Bez zbytocneho hasterenia.
17.5.2017 - 17:55
+1

zasi

 

Jari Kurri: to nie je Zdenov advokát,to je Xénia
17.5.2017 - 15:59
+1

Jari Kurri

 

Zdenovym advokátom ma oznacuju ludia, ktori maju problem s chapanim citaneho textu. S tym asi nic neurobim. Neviem pisat zrozumitelnejsie.
17.5.2017 - 16:03
0

zasi

 

aký je tvoj pohľad? má,alebo nemá ostať tento realizačný team pri našej repre?
17.5.2017 - 16:17
0

Jari Kurri

 

(Predpokladam ze realizacnym timom myslime Cigera a spol)
Nema. Jednoznacne nema.
17.5.2017 - 16:31
+1

bigi BLOG

 

no v prvom rade zacal kydat kohut. vsetky tie reci by neboli, keby si to nechal na hodntenie po MS ked predlozia spravu
17.5.2017 - 17:23
+4

honorius

 

Čo konkrétne začal prvý kydať Kohút? Rozprávať o novom realizačnom teame, kým ešte starý nedokončil svoju prácu, nie je zrovna najlepšie, to je fakt a ja ani nechcem teraz obhajovať Kohúta, len som tým príspevkom poukazoval na Jariho neobjektivitu, že tak, ako teraz kritizuje Kohúta, nekritizoval ani raz všetok ten bordel od Cígera a Švehlu posledné dva roky, nič viac.
17.5.2017 - 17:42
0

Jari Kurri

 

Aby bolo jasno, Kohuta ako takého nekritizujem (aspon zatial). Reagoval som iba na konkretne jedno dnesne vyjadrenie.

Cigerove a Svehlove reci som nekritizoval (ani neobhajoval) hlavne preto, lebo isli mimo mna, nezaujimali ma. Ako pisem aj vyssie.

-to len tak pre vysvetlenie.
17.5.2017 - 18:06
+2

Adrumko

 

silno pochybujem ze Šarky teraz pojde do toho...po tomto vsetkom...
17.5.2017 - 13:27
+4

porter

 

ak sa bavili obidvaja uz v Jasnej tak v tom maju jasno. Satan neni magor aby sa nechal ovplivit novinarskym klebetami. Urcite o tom vie viac ako my tu vsetci dokopy.
17.5.2017 - 13:37
0

bigi BLOG

 

tak asi sa moc nebavili lebo by to dal kohut ako hotovu vec
17.5.2017 - 14:02
0

DobryHokej

 

Mam pocit, ze sa ta velmi dotklo, ze niekto sa opovazil protirecit velkej legende HC Slovan Harvard Bratislava...
17.5.2017 - 15:44
+4

marko4

 

asi tak a nielen jeho...
17.5.2017 - 17:39
0

bigi BLOG

 

vidim ze tam u vas pekne svieti slnko ale preco sem chodis ked na tom slnku slopes potom ti to slape na mozocek
17.5.2017 - 18:30
+1

Foam of Waterfall

 

si kohutov hovorca?
18.5.2017 - 6:36
0

newMHCfan

 

Kohut Kohut pekne vies "kikirikat" to je asi tak vsetko
17.5.2017 - 13:28
+9

ciro77

 

poprosím: vypadnúť z očí verejnosti - Ďakujem
17.5.2017 - 13:29
+3

Ol!ver

 

Kohút sa vyjadril pred šampionátom, že ak hráči NHL nebudú mať formu, budú zranení alebo, keď budú mať problémy s realizácačným tímom (v článkoch z roku 2016, kt. som tu videl od niekoho skopírované v predchádzajúcom článku, sú opísané), nech asi nejdú na MS, aby nerozbili kabínu a Švehla to interpretuje, ako by ich Kohút huckal a presviedčial, nech nejdú. Cíger so Švehlom si za to s väčšej časti sami...

A nerobím to často, ale nedá mi to. Xénia minulý rok poštve hráčov, znevažuje ich, spolu s C & Š a teraz zdieľa na FB vyjadrenie Jana Laca, že by sa mala zmeniť atmosféra v hokeji, ktorú ona minulý rok rozbíjala. Primitivismus na entu, trikrát podčiarknutý.
17.5.2017 - 13:32
+52

pupo

 

Zdeno je správny férový chlap čo má na jazyku to aj povie. Ale on je tréner národného mužstva a už sú roky 2000 dávno preč keď mal s čoho vyberať, on to prehnal pred novinármi už minule MS keď trepal blbosti či už o hráčoch atd. ktoré sa jasne riešia v kabíne! K tomu výroky Xénie ktorá dostala veľkú podporu od manželky #8 a to je asi to tajomstvo prečo práve on bol nás obranca číslo jeden! V tejto dobe vie každý hráč za pár minút čo sa v mužstve deje aká je atmosféra atd
17.5.2017 - 13:55
+5

Sarus

 

Spravny, ferovy chlap ktory nedal sancu Ciliakovi, lebo ten kritizoval Nemecka.Nech ide do riti dobre?
17.5.2017 - 14:42
+25

Robert NZ

 

To si prehnal. Pán Ciger nemá chrbtovú kosť, len kope okolo seba, žiadna sebakritika, on je najlepší. Žiaľ jeho odbornú stránku sme videli na lade, žiadna koncepcia, hráči nevedeli čo majú hrať nič nemali natrénované ani presilovky ani oslabovky ani trestné strieľania. Už vlani ho mali odvolať po tom čo sťažoval na hráčov že sa mu bijú v kabíne je to farizej, je zaľúbený do seba.. Dúfam že už nikdy viac takého diletanta tam...
17.5.2017 - 15:28
+3

matrin

 

bol to rozhovor pre sme : https://sport.sme.sk/c/20524566/martin-kohut-na-ms-v-hokeji-2017-sme-neposlali-spolok-zelenacov.html?ref=av-center#axzz4hLyKCs9q ... myslím si že ak mal švehla s tým problém mal to zaraziť už pred šampionátom - skypovali totiž spoločne s kohútom. Švehla ako keby čakal ako to šampionát dopadne a toto mal v talári ako výhovorku. Tak isto kustódi - je predsa generálny manažér svk reprezentácie - mal si dupnúť ak bolo treba, nie sa potom vyhovárať.
17.5.2017 - 18:24
+3

ErikHKM

 

Xénia je asi kapitola sama o sebe nejakí chalan jej tam oponoval čo som čítal odbijala ho tam a potom chalan napísal že si nepraje vulgárne a nenávistne správy do posty od nej tak čo to je za ženskú keď tam nadáva na hráčov z NHL na Kohúta na Šatana takú mat doma a prečítam si to tak ju kopim do prdele len tak zahučí
17.5.2017 - 19:30
+1

Tino

 

jo: tak predsa len telenovela ..ako rozumiem potrebe sa nejako branit, ale toto je neukecatelne tema, Ciger so svehlom mozu , tvrdit cokovlek a nebyt zaroven konkretni/co prave robia/ setrenie, pasky, hokejky, korcule je tazky bulvar a pitomina na Ntu.....chyba od Kohuta nechat sa zatiahnut do tohto, celkom zrejme co je cielom ,ocakaval by som viac rozumu.Toto mal odkomunikovat a vysvetlit niekto iny, kompetentny, clovek ktory ma prave toto na starosti , urcite nie Kohut....cokolvek co k tomu kohut povie bude len krmitko pre bulvar, ludkovia nestastni sa budu natahovat a vykrikovat si kto ma , alebo nema pravdu, vacsiu pravdu ci Ciger, alebo kohut, taketo veci sa vybavuju s osobami ktore za toto nesu zodpovednost a kvantifikuje sa.....ak toto citate p.Kohut mate odo mna dalsie male mozno nepodstatne minus.
17.5.2017 - 13:38
+6

imko6

 

Suhlasim. Manazer takej urovne sa nema co takto vyjadrovat. Pride mi to dost amaterske cele.
17.5.2017 - 14:01
0

Tino

 

serie: ma ze toto bola taka lacna navnada na ktoru Kohut skocil.....den po MS a dni nasledujuce sa uz nebudeme bavit o tragickej lavicke a nekompetentnych rozhodnutiach ktore lavicka robila, , rec bude o nahradnych korculiach a paskach, reso ci kohut s cigero msu skutocni priatelia....mne sa snad sniva toto, ak je Kohut skusena manager toto mal, musel predpokladat , byt na toto pripraveny, Cigera so Svehom odpinkat bez toho aby on povedal jedine slovo na tuto temu
17.5.2017 - 14:05
0

KurierNz

 

Petras a Malina safarili s peniazmi za vystroj...ked sa na to doslo, sa prestali platit faktury, tym padom si dodavatelia pytali veci naspat, ci ich nedodali...po audite sa dali veci naporiadok...takze aj Zdeno a Robo maju pravdu a takisto aj Kohut...kustodov nechali odist v pocestmosti a podakovali im za sluzby...len sa ri cele teraz otocilo proti nim...
17.5.2017 - 14:10
+5

LukasNR

 

Pravdepodobne pri byvalom vedeni jedna faktura sem jedna fakturka tam cez spriatelene firmicky nikoho moc netrapila.
17.5.2017 - 14:15
+11

KurierNz

 

Tak nejak...
17.5.2017 - 14:16
+1

Tino

 

na paradu: teraz ci je to pravda ...ako nic v zlom, netvrdim, ze ti verim, ani ze mi placas nezmysly....ale povedzem ze je to pravda, ak ano ciger o tom musel vediet, ne ze ne ak aj cez to vsetko tvrdi, ze ludi nejde vyhadzovat len tak a nahradit ludmi ktori nevedia a nic potom nefunguje .....mno na povazenie, ale to uz spekulujem samozrejme
17.5.2017 - 14:19
0

KurierNz

 

Tvrdia to zle jazyky...nemusi to byt pravda, ale je nejake ticho ohladom odchodu kustodov presne pred MS ked polku pripravy makali s rralizacnym timom bez problemov...ja by som tomu veril...
17.5.2017 - 14:22
+1

Tino

 

jo: myslel som si ze zle jazyky toto siria, bohvie preto so msa rozhodol nemysliet si o tom nic, lebo tak ak oto moze byt pravda to moze byt aj blud.
17.5.2017 - 14:25
0

strojar

 

Najskôr (14:10) tvrdenie:
"Petras a Malina safarili s peniazmi za vystroj."
O dvanásť minút neskôr (14:22)
"Tvrdia to zle jazyky...nemusi to byt pravda"
To sú čo za spôsoby ?
17.5.2017 - 14:35
0

KurierNz

 

Gramaticky to je v poriadku...teba sa ine netyka...
17.5.2017 - 14:52
+24

strojar

 

Takže verejne tvrdiť o niekom, že kradne (na základe zlých jazykov) je v poriadku ?
17.5.2017 - 15:10
+4

KurierNz

 

Bohuzial sa neda editovat prispevok a nevedel som tam uz doplnit "udajne"...takze zle jazyky tvrdia si premietni do slova udajne...
17.5.2017 - 15:21
0

strojar

 

V čase 14:16 si už reagoval ďalším príspevkom a nevidím tam, že by si pociťoval potrebu "editovať" svoje tvrdenie.
Bohužiaľ.
17.5.2017 - 15:28
0

marko4

 

Ty: mas zaujimavu pracovnu napln, sediet cely den na HP...
17.5.2017 - 17:41
+7

mamina

 

Ty si člen realizačného tímu?
17.5.2017 - 14:48
+1

DobryHokej

 

Stael som si myslel, ze Petras je jeden podly hajzlik vychovany Sirokeho partiou...
17.5.2017 - 15:47
+1

lubfito

 

Spravili by oveľa lepšie keby si svoje urazené egá strčia do zadnice a sadnú za jeden stôl bez novinárov. Tam si môžu povedať čo chcú a tónom aký sa im hodí.
Toto je jedna tragikomédia!
17.5.2017 - 13:49
+3

tomi

 

Konečne správny prístup, naše postavenie sa ich odkazmi cez noviny nezmenia, hokejisti sa z večera do rána nenaučia korčuľovať, prihrávať, brániť. Každý by si mal vstúpiť do svedomia.
17.5.2017 - 16:01
+1

chimli

 

Kohút je učebnicovým príkladom nehokejového manažéra, ktorý by mal skôr plniť kontrolnú úlohu a nie výkonnú.
17.5.2017 - 13:53
+9

pupo

 

No a Zdeno je učebnicovým príkladom že excelentný hráč neznamená dobrý tréner!
17.5.2017 - 13:59
+22

Tino

 

mame: uz nejake presne info? ale ze presne ak sa setrilo ako sa setrilo? dozvedeli sme sa ze neboli korcule a narod hikal rozhorcenim a chapavo daval cigerovi zapravdu, nakoniec z toho boli nahradne korcule, ktore mali vsetci ktori poziadali....presne takto sa vyraba krmitko bulvar, resp zakecava jeden podhodi ptakovinu, ktoru ide obkecavat zlava zprava, hlavne teda obkecavat vselijako a donekonecna, pretoze to bolo ucelom.....s napojmi to bolo ako davali im 200 litrov po zapase vyebali 100 litrov do potoka tak to zredukovali na 120 litrov ?....jo pravdu ma ten kto hovori o setreni a zaroven aj ten kto tvrdi, ze vsetko bolo 100% zabezpecene
17.5.2017 - 14:01
+2

emoxx1

 

Tak páni, prestante si to hovmo pohadzovať z ruky do ruky a začnite makať. Ani nemusíte spolu. Zdeno môže pre deťoch, Kohút na zväze a Švehla v kľude aj z golfového ihriska so steakom na stole. Na tlačovkách slovenský hokej nepozdvihnete. Už ste si porovnali pipíky, tak šup do práce, nech sa máme do budúcna z čoho tešiť.
17.5.2017 - 13:58
+4

strojar

 

Kedy začne zväz stavať tie nové haly ?
Dodávateľská firma je už iste vybratá. Tak ako Sedasport s tribúnami na futbalové štadióny.
17.5.2017 - 14:03
+1

Ludko VAN

 

Dakujeme ze ste sa vyjadrili k teme ... Obohatili ste svojim nazorom tuto diskusiu.
17.5.2017 - 14:12
+9

honorius

 

Veru, nehoráznosť, to už je pomaly ako s tým kúpaliskom v Nitre, že?
17.5.2017 - 15:35
+5

strojar

 

Čo je s kúpaliskom v Nitre ?
17.5.2017 - 15:36
0

doddo4

 

to si ešte nevidel kúpalisko v Trenčíne
17.5.2017 - 15:39
+1

honorius

 

Videl som ho, kým som tam ešte mohol chodiť, potom už ale nie, to je fakt
17.5.2017 - 16:16
0

Nechtasilasprevadza

 

Fakt je taký ze naši reprezentanti hrali veľké hov...zbytočne sa budu osočovať Cíger pri kormidle definitívne skončil a Kohút bude musieť veľmi porozmýšlať akého nástupcu vyberu a aký systém budu hrat lebo korčuliarsky sme nestíhali absolútne a netreba za každú cenu brat bojovníkov ale mali by sa zamerať na kreatívnych hráčov a hľadať strelcov..
17.5.2017 - 14:04
+1

zahorak009

 

Tak toto je skoro neriešitelný problém.Bo kde nič neni,ani smrť meberie.
Alebo jak povie jeden môj lolega - Neni masci...
17.5.2017 - 14:24
0

Adrumko

 

najpouzivanejsie slova v momentalnom hokejovom prostredi na slovensku..kriza, zmena, systemova praca atd atd...velmi naozaj velmi by som chcel verit ze to ti ludia myslia vazne , no neviem preco stale sa nemozem zbavit pocitu ze sa to nejako ututla, ako vzdy, a o rok to bude presne o tomto istom....
17.5.2017 - 14:08
0

mitoO

 

Niekto potrebuje nahradne korcule, niekto nie. Preco by mali kupovat aj tym, ktori ich nepotrebuju? Kto poziadal, ten mal.

Marek Ďaloga:
Počet párov na MS a v sezóne:
„Mal som dvoje, ale jedny som zlomil, takže teraz mám úplne nové. Počas sezóny som zvyknutý vymeniť tri páry, ale v tejto sezóne som zlomil dva, takže mám už štvrté korčule v jednej sezóne.“

Milan Jurčina:
Počet párov na MS a v sezóne:
„Vždy mám len jeden pár korčúľ na celú sezónu a vždy chúdence dožívajú počas MS. Tieto moje sú už poriadne zničené a hneď po MS pôjdu do koša. Neznášam nové korčule. Vždy je to poriadna otročina, tvoria sa mi otlaky, bolí to. Ja potrebujem mať doslova papuče.“

Marko Daňo:
Počet párov na MS a v sezóne:
„Používam druhý pár počas sezóny. Väčšinou to vždy vyjde tak, že presne v polovici sezóny sú už korčule súce na výmenu. Aj teraz som menil zhruba v polovici. Na MS mám len jeden pár. Keď príde nový pár, idú do špeciálnej pece na korčule, hokejisti určite budú vedieť, o čo ide. Vtedy sa korčuľa oveľa lepšie prispôsobí nohe.“

Ján Laco
Počet párov na MS a v sezóne:
„Mám tu len jeden pár a korčule ani počas sezóny príliš nemením. Niekedy mám dokonca jeden pár aj dve sezóny. Počsas sezóny vymieňam len skelet a nože. Nôž a skelet, ktorý mám aj na MS, používam asi od januára.“
17.5.2017 - 14:09
+9

marco32

 

poviem to iba z pohladu hraca ... nepaci sa mi pristup a motivacia trenerov v style "super je o triedu lepsi" ... moj ziacky trener by sa chudak v hrobe obratil ... kazdy je predsa hratelny a ide len o spravnu motivaciu a spravny pristup hracov k ich uloham na lade ... za tym nie su ani forma ani zazemie ...
17.5.2017 - 14:22
+12

Adrumko

 

presne tak! bojovnostou, srdcom a poctivou pracou sa da zdolat kazdy, no treba to aj realne vykonat, nie len rozpravat v rozhovoroch...
17.5.2017 - 14:26
0

DobryHokej

 

Suhlasim. Az na to, ze ti nasi hraci casto pozivaju alkohol. Ano, v NHL sa taha kokes, no ten neunavuje kratkodobo organizmus ako palenka. Slovenski sportovci uz od pomaly ziackeho veku chodievaju "si vypit". Tento aspekt je potom citelny, aj ked sa motivacia zabezpeci..
17.5.2017 - 15:51
0

marco32

 

mna udivuje ten pristup ked hrac v rozhovore po prvej tretine zapasu povie do telky ze hraju so superom o triedu vyssie a aj to so smutnym vyrazom v ociach ... to akoze nema nik chut ani snahu pobit sa o vitaztvo??? ved je to smiesne ... mat takyto pristup tak takeho hraca v zivote nikdy viac nevolam do repre ... kazdy jeden z nich tam ide aby sa ukazal a nie aby si predlzil sezonu a zahral si este hokej pred dovolenkou
18.5.2017 - 8:48
0

MartinZV

 

Len tak pre srandu nevie niekto aké knihy im to dával?
17.5.2017 - 14:48
+1

ErikHKM

 

Knihu z názvom Mafiáni
17.5.2017 - 19:33
+2

Navi01

 

Cíger a Švehla emocionálne nezvládajú byť manažérom a trénerom reprezentácie. Videlo a vedelo sa to už minulý rok.

Cíger: ak ma tu nechceli mohol som byť doma s rodinou.
Ak si mal pocit , že ťa tu nechcú, prečo si sám nepožiadal o uvoľnenie? Rozprávať o tom, že chlapcov som nechcel nechať v štichu? V akom štichu, keby si to normálne a včas oznámil , nikoho by si nenechal v štichu. Zároveň ako si sám povedal , veľa hráčov aj po tvojich komunikačných chybách nebola stotožnená s tvojím menom pri reprezentácii.

Takto dneska, či chceš či nechceš, pod tvojím vedením hrala reprezentácia najhorší hokej v histórii SVK.

Zároveň Pán manažér prezident svk zväzu Kohút musel vedieť čo sa deje v hokejovom hnutí.Určite tieto nezhody a ne-podpora Cígera aj jeho osobou nepridá aj k jeho ľudským a manažérskym schopnostiam. Ak ma vymenujú prezidentom SVK zväzu a nie som stotožnený s trénerom a gen.manažérom robím všetko preto ,aby tam naskočili čo najskôr ľudia, ktorým verím.

Nečakám rok a neriskujem pomalinky totálnu hanbu v podobe vypadnutia do B kategórie.Neviem ako sú postavené zmluvy a odstupné , ale poviem jedno, ani Cíger ani Švehla niesu ľudia, ktorý potrebujú odstupné od SZLH , inak povedané pri ich labilnej povahe sa vždy dalo s tým niečo robiť tak, aby to zväz nestálo veľa peňazí, keby odišli skôr.

Kohúta v tejto chvíli podporujem , no nepáči sa mi ten "populizmus" okolo Mira Šatana. Neustále zvýrazňuje jeho meno.Vie, že na SVK Mira Šatana všetci môžu.Ako keby Miro Šatan v osobe gen. manažéra zrazu mal byť spasiteľ SVK hokeja.
17.5.2017 - 14:51
+6

Tino

 

to ako: omiela Satana mi pride ako keby na neho vytvaral tlak, preotze este nie je rozhodnuty, kohut vie ze spolocnost by s drvivou prevahou brala satana, pretoze je to proste meno ktore poziva doveru..ked o tom bude vela hovorit nastartuje sa aj laicka verejnost , mozno aj odborna a nejako ho uz dotlacia aby prikyvol...ale je to len pocit....vychadzam z toho ze takyto styl mi ku kohutovi sedi, nehladi doprava dolava co kto chce , on chce a k tomu co chce ludi dotlaci
17.5.2017 - 14:58
+4

amaskiea BLOG

 

ale môže to byť aj len čiste slovný marketing, bez reálneho obsahu, resp. ak z toho vytvorí dostatočne veľkú bublinu, bude s tým môcť narábať vo svoj prospech už aj tým, že "Šatan bol neochotný..."
17.5.2017 - 15:06
+1

Tino

 

jasne: ponuka sa aj toto, ale tolko o nom hovori a satan to zatial nidke razne neodmietol, cim by z neho urobil spekulanta , ale ano aj toto moze byt vysvetlemie...proste mi len viac sedi ze vytvara tlak na Mira , je aj moznost ze by sa takto verejnost pripravovala na nejake meno ale v pripade Satana toto nie je potrebne, Na satana netreba pripravovat jeho ludia chcu a budu okamzite akceptovat
17.5.2017 - 15:26
+2

Navi01

 

Tino : vytvára tým tlak najmä na seba.Ak sa mu to nepodarí , bude to vnímané do značnej miery ako ten jeho "populizmus"
17.5.2017 - 15:39
+3

Tino

 

neprijemne: ma prekvapil tym ze sa nechal zatiahnut do sporu o vystroji a tekutinach, ale nemam dojem ze typek /kohut/nevie pocitat a zratat si sance a nasledne "unikove" moznosti....vzdy sa to da obratit tak ze satan vlastne nechce pomahat svk hokeju ...samozrejme ja len spekulujem, je to len moj nazor, kludne moze sledovat hned niekolko cielov naraz..
17.5.2017 - 15:45
0

amaskiea BLOG

 

achjaj: teraz Kohútova reakcia, potom bude Zdenova reakcia na reakciu, potom zase reakcia na reakciu na reakciu, atď... donekonečna prekáračky a slovné prestrelky o tom, kto má dlhšieho pindíka.
Kurva, existuje na Slovensku nejaká oblasť, kde by bola vzájomná komunikácia profesionálov na výraznejšie inej úrovni než Mama, ožeň ma?
17.5.2017 - 14:58
+1

Atlan

 

aspon bude mat strojar co dokola citovat
17.5.2017 - 15:50
+10

mamina

 

Tak a teraz si vyber! Pravda bude asi niekde uprostred...
17.5.2017 - 15:16
+3

amaskiea BLOG

 

alebo najskôr niekde inde, úplne mimo tohto účelového bulvárneho cirkusu na zabavenie ľudu
17.5.2017 - 15:28
+1

Tino

 

jo: aj takto sa da rozoberat, nahlodavat cokolvek sa rozhodnet rozobrat...podhodis nieco sikovne, kludne blud, ktory ti ale nikto vysvetlit nejde, nevie ale kedze si opatrna , neveris rozumne nikomu povies si pravda je asi niekde v strede ...nie je dolezite ci veris odchadzajucim, ale ze neveris tym novym xichtom ze si to takto budes pamatat
17.5.2017 - 15:29
+1

Hc Hold Tlačenkos

 

Kohut nech sa redsej Sliepkam venuje lepse zroby
17.5.2017 - 16:34
+5

amaskiea BLOG

 

ej veru, tvrdé slová ...niektoré
17.5.2017 - 16:42
+10

worth

 

Tomu sa vravi nepriestrelny argument, na to fakt nemas co...
17.5.2017 - 18:06
+6

Stano KK

 

Satan nechce robiť pre predsedu a szlh to je snáď uz každému jasne a myslím si ze aj predsedovi.
Keď bol napríklad Bondra pri repre ako GM tak sme počas troch rokoch mali najhoršie umiestnenie na MS v histórii od kedy sme v A skupine. Bolo tam vtedy veľa hracov z NHL a nič.
Politika sa robí teraz a Satan je téma ktorá odpútava od toho aby sme nevideli ze predsedovi sa to celé vymyká z rúk a ma maslo na hlave.
17.5.2017 - 16:53
+3

topska

 

Ako to moze byt tema, ktora odputava, ked ta tema je tu od zaciatku, resp. este rped tym ako sa stal predsedom?
17.5.2017 - 17:32
+2

WR10

 

Naozaj?: Naozaj tu ide niekto riešiť hokejky a korčule? naši chlapci sú takí chudáčikovia, že musia mať na repre akciu všetko nové? to kde sme?! podľa toho čo som počul, tak sa za minulých vedení dosť rozhadzovalo, tak teraz Kohút ako správny krízový manažér ušetril tam, kde sa to dalo...myslím, že aj so "starým" vybavením sa dá zahrať dobrý hokej...nie som ani PROKohút, ani PROCíger...som PROzmenu, tak hľadajme chybu tam, kde naozaj je
17.5.2017 - 17:39
+4

tomi

 

Chyba je v poistke
17.5.2017 - 17:46
+2

tomi

 

Inak čo tam po repre, sak sa zachranili. Dnes riešili či bude vĺčik tĺčik o dva roky alebo niečo nové, lebo kto by kupoval zasa toho istého maskota. Takže žijeme, ľady sa pohli majú na to dokonca vytvorený tím.
17.5.2017 - 17:45
0

bigi BLOG

 

ked to riesili tak je to super, ze po roku a pol ci kedy tu mol ten offline rozhovor a tam so to kohutovi navrhol, tak hadam mali rozum a nakoniec bude novy maskot
17.5.2017 - 20:07
0

tomi

 

Ako povedal uvedomili si, že kto by kupoval toho isteho maskota, možno keby mu dopriali nejakú vlčicu
17.5.2017 - 20:14
0

bigi BLOG

 

presne to som mu vtedy povedal ze uz len z marketingoveho hladiska je to strasna chobotina mat po 8 rokoch toho isteho maskota. a odpovedal ze sa na to pozrie, ale ocividne mu to trvalo dost dlho
18.5.2017 - 7:40
0

Urpiner16

 

Kľudne by to mohol robiť aj niekto iní ako Šatan.
17.5.2017 - 18:24
0

Great!

 

A nie je ten pán Kohút, trochu škrečok?...

Mám pocit, že chce šetriť na elementárných veciach. Nehovoriac o nešťastnej filozofii "Keď nemáš formu, kľudne nechoď."

Holt, je to on motivátor veľký.

Dúfam, že im nepovedal aj tzv. Hudáčkovský dodatok. Veď aj tak to bude hra mačky s myšou..

Myslím, že našim primadonám v NHL by sa takto nemalo nahrať na smeč. Je úplne jasné, ako si to vyložia. A možno to bolo naozaj vedomé a vedome kontraproduktívne.

Ja chápem, veľa ľudí bolo za Kohúta vo voľbách a tak sa teraz pozerajú na neho tendenčne. Veď predsa nebudem kritizovať niekoho, koho som sám "volil".

Ale začínam tak trochu banovať za Nemečkom. Tomu na vystúpení repre vždy záležalo

Snáď sa od spojenia s touto pliagou zvanou SZLH Šatan dištancuje, to isté som chcel od Zdena, on naivný neposlúchol a zbytočne si pošpinil meno.
17.5.2017 - 18:51
+13

chimli

 

Kohút tvrdí(a úplne správne), že je hlavne manažér, tí najlepší manažéri dokážu vyvodiť zodpovednosť aj voči sebe! Takže, prirodzene je 14. miesto manažérskym zlyhaním prezidenta SZLH. Kohút, odstúp! Ukáž, že nie si Nemeček!
17.5.2017 - 19:01
+16

ctibor

 

Tulip ty si strasny blbec.
17.5.2017 - 19:25
+20

amaskiea BLOG

 

toto určite nie je Tulip
18.5.2017 - 1:06
+3

Tehelnepole

 

Co si pamatam Tulipa ja, tak to bol iny Level a pokial viem nevratil sa. Sem.
18.5.2017 - 11:01
+3

amaskiea BLOG

 

presne, level
18.5.2017 - 15:17
0

Tomo8ZV

 

počul som, že sa šetrilo kôli minulým rokom, ešte ked tam bol pán Nemeček, tak sa že vraj minulo o 100 000 až 300 000€ viac na reprezentáciu ako sa malo, takže teraz ešte museli aj splácať dlhy... a preto sa teda šlo v takom uspornejšom režime ohladom hokejok atd...
17.5.2017 - 19:07
+2

Great!

 

Tak potom sa odhlásme z A-skupiny, keď je úspornejší režim. Ušetríme na letenkách, hoteloch, gastro lístkoch.
17.5.2017 - 21:58
+6

Tino

 

znie: to neprijemne, ze treba setrit ale mozn oej na to dobry dovod a tiez by chcelo byt exaktny co znamena to setrit ist na presnejsie cisla, pretoze ked sa to podhodni ludom ze setrime a opise sa to s krvavymi ocami ludia z toho mozu mat clekom zle pocity a pritom realita moze byt taka ze nie sme len zbytocne rozsafni...niekto to moze vidiet ako krute setrenie, niekto ako racionalny pristup, zalezi od uhla pohladu.
18.5.2017 - 12:28
+1

Urpiner16

 

Veď hovorím demisiu by mal podať celý zväz.
17.5.2017 - 19:08
+5

ErikHKM

 

Krásne gesto

http://www.pluska.sk/sport/hokej/nasi-hokejisti-su-z-ms-doma-generalny-manazer-vulgarnostou-sokoval-vsetkych.html?forward=sk_mobil2014_clanok.jsp&forcemobile=true
17.5.2017 - 21:13
+3

mannheim

 

To spájanie úrovne spoločnosti s týmto konkrétnym výrokom je novinársky úbohé. Každý, kto sleduje šport a dianie okolo športu vo svete sa denne stretáva po neúspešných zápasoch a turnajoch s vulgárnymi reakciami hráčov, trénerov či manažérov. Akurát novinári ako krysy zverejňujú tieto nahrávky a moralizujú nad nimi, ako keby oni sami boli svätí. Robo Švehla možno neni najlepší manažér, to posúdiť neviem, ale určite je slušný chlap, to posúdiť viem.
18.5.2017 - 12:30
+3

Tino

 

cele sa: to utopi v nezmyselnom bulvarizovani.Ludia nadavaju, aj slusni ludia, aj cestni...ty, ja 90% SVK muzov, neznamena to nic, do svehlu treba "kopat" za to co sa tyka prace ktoru odviedol, nie takymito ptakovinami.
18.5.2017 - 12:45
0

trnavcan72

 

Cíger: Tréner Cíger nech je radšej ticho, lebo on nevie trénovať, koučovať čiže viesť hokejové mužstvo. Však sme to všetci videli na televíznych obrazovkách a poniektorí aj naživo na zápasoch napr. v príprave pred MS. To čo povedal, sú len jeho úbohé výhovorky. A keď tvrdí, že trénerstvo reprezentácie nemusel zobrať, tak to mal aj spraviť a nemusel mať teraz nijaké problémy, lenže veľké peniažky (plat repre trénera) ho presvedčili, aby to zobral. Tak nech teraz si to vyžerie až do dna.
18.5.2017 - 10:01
+1

ekaver

 

Hokejové Slovensko je rozdelené, a tí, čo to to zavinili (že sa 15 rokov nič nerobilo) sa kdesi dobre bavia. Kým kohút nezaspieva 2...
18.5.2017 - 10:17
+1

zdarko

 

Presne toto som očakával. Zdeno s Robom sa hrajú na chlapov, lebo neušli z boja. Nedokážu si však priznať, že posrali všetko, na čo siahli. Rovnako ako hokejisti, ktorí tvrdia že hrali so srdcom namiesto toho aby ukázali, že vedia hrať hokejkami, aj tréner a GM vložili do repre všetko, iba schopnosti nie. Tie jednoducho nie sú. Výsledok poznáme. Ale ako som očakával, nie sú schopní priznať si neschopnosť, naopak. Za fiasko je zodpovedný každý, len oni nie. Namierili ukazováky na zväz a možno aj na meteorit, ktorý preletel kdesi nad Ukrajinou. Chlapci nemali korčule. Prosím? To mi chce Zdenko nahovoriť, že tri dni pred šampionátom nemal ešte jasno v zostave iba preto, lebo nemal odskúšané, komu sadnú čísla topánok na korčuliach, ktoré má k dispozícii? Vybral viac ľavákov, lebo nemal dostatok hokejok pre pravákov? Ach Zdeno, Zdeno... Veď sa voláš Cíger a nie Matovič.
18.5.2017 - 10:28
+2

Shinody33

 

No mne pride tato cela telenovela ako utok na uspesne predsetnictvo Slovenskej republiky
18.5.2017 - 10:47
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín620:617
2.B. Bystrica724:1715
3.Poprad721:1513
4.Nitra621:2111
5.Košice616:1310
6.L. Mikuláš614:138
7.Žilina724:257
8.N. Zámky716:197
9.Zvolen614:227
10.SR 20414:206
11.Detva610:231
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dubnica5410019:814
2.Michalovce5310118:1011
3.Skalica4300120:99
4.Prešov5300217:119
5.Topoľčany4210114:118
6.Spišská5202124:188
7.N. Zámky B4200211:186
8.Bratislava410039:183
9.Trnava400048:220
10.P. Bystrica4000411:210
-Orange 204012112:164
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Nitra6510033:1317
2.Martin6500117:615
3.Dukla6411025:1515
4.Košice6400215:1712
5.B. Bystrica6211218:169
6.L. Mikuláš6211224:269
7.Skalica6201314:137
8.Žilina5201215:177
9.Zvolen6200422:266
10.Poprad5110312:205
11.Slovan6100514:253
12.Spišská600065:200
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8600231:1418
2.Košice8510234:1617
3.Skalica8501231:1816
4.Zvolen8420224:2316
5.Slovan8500230:1515
6.Poprad8411223:1915
7.L. Mikuláš8411218:1915
8.Spišská8410232:2314
9.Nitra8401337:2513
10.B. Bystrica8310425:2611
11.Púchov8301418:2310
12.Michalovce8212319:2710
13.Trnava8210521:278
14.Žilina8201515:307
15.Martin8101613:324
16.Prešov8000810:440
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Dinamo Moskva15820539-3128
3Jokerit Helsinky11720136-1826
4CSKA Moskva13640337-2326
5Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
6Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
7HK Soči13710539-3523
8HC Viťaz15510740-4419
9Severstal Čerepovec14510627-3619
10Spartak Moskva14430742-4018
11HC Dinamo Minsk15500825-3317
12HC Slovan Bratislava14300825-4912
13Dinamo Riga151101321-505
Aktualizované: 26.9.2017 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň13900244-3029
2Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
3Salavat Julajev Ufa13800545-3324
4Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
5HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
6Red Star Kunlun15710635-3724
7Avangard Omsk13540435-2223
8Barys Astana13700540-3422
9Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
10Traktor Čeljabinsk14320828-3914
11Admiral Vladivostok14210727-4312
12Amur Chabarovsk14210727-4612
13Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
14Lada Toljatti142001122-387
Aktualizované: 26.9.2017 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Ak Bars Kazaň13900244-3029
3Dinamo Moskva15820539-3128
4Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
5Jokerit Helsinky11720136-1826
6CSKA Moskva13640337-2326
7Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
8Salavat Julajev Ufa13800545-3324
9Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
10Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
11HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
12Red Star Kunlun15710635-3724
13Avangard Omsk13540435-2223
14HK Soči13710539-3523
15Barys Astana13700540-3422
16Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
17HC Viťaz15510740-4419
18Severstal Čerepovec14510627-3619
19Spartak Moskva14430742-4018
20HC Dinamo Minsk15500825-3317
21Traktor Čeljabinsk14320828-3914
22Admiral Vladivostok14210727-4312
23Amur Chabarovsk14210727-4612
24HC Slovan Bratislava14300825-4912
25Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
26Lada Toljatti142001122-387
27Dinamo Riga151101321-505
Aktualizované: 26.9.2017 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 26.9.2017 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 26.9.2017 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 26.9.2017 00:29

Bleskovky

Výsledky 7. kola švajčiarskej ligy

Švajčiarsko - liga - 7. kolo: Ambri-Piotta - Zürich 4:5 pp, Biel - Bern 2:5, EHC Kloten - Langnau Tigers 4:0, Lausanne - Lugano 4:1, Servette Ženeva - Fribourg 2:4, Zug - Davos 5:1.
23.9.2017 22:15 - Michal Bruner / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže nad Lausanne 4:1. výsledky: Bern - Lausanne 4:1, Fribourg - Kloten 2:1, Langnau - Servette Ženeva 3:2 pp, Zürich - Biel 2:4.
22.9.2017 22:14 - Michal Bruner / TASR

Augsburg - Norimberg 4:0 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Norimbergom jasne 4:0. výsledky: Augsburg - Norimberg 4:0, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 3:2, Iserlohn - Mníchov 3:6, Schwenningen - Ingolstadt 0:1 pp, Straubing - Mannheim 3:2, Wolfsburg - Düsseldorf 3:2 pp
22.9.2017 21:57 - / TASR

Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0 vo fínskej Liige, Godla nechytal

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v piatkovom súboji fínskej Liigy na ľade Lukka Rauma hladko 0:4. Slovenský brankár v službách hostí Denis Godla presedel celý zápas na striedačke. výsledky: IFK Helsinki - Jukurit Mikkeli 2:3, Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 7:2, Sport Vaasa - Ässät Pori 4:2, TPS Turku - Kärpät Oulu 4:2
22.9.2017 19:56 - / TASR

Krefeld - Bremenhaven 2:4 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Krefeld - Bremenhaven 2:4
21.9.2017 21:56 - / TASR

Örebro - Lulea 2:0 vo švédskej lige

Hokejisti Örebra v zostave so slovenským útočníkom Liborom Hudáčkom zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej Elitserien na vlastnom ľade nad Lulea HF 2:0. SHL: Brynäs - HV 71 2:4, Djurgarden - Malmö 4:3 pp, Frölunda - Karlskrona 3:0, Linköping - Växjö 4:5 pp, Mora - Rögle 5:1, Örebro - Lulea 2:0, Skelleftea - Färjestad 2:5
21.9.2017 21:45 - / TASR

Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4

Výsledok štvrtkového zápasu fínskej hokejovej ligy: Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4
21.9.2017 20:24 - / TASR

Třinec zdolal Liberec 5:2, Marcinko a Bakoš skórovali

Slovenský hokejový útočník Tomáš Marcinko pomohol gólom k triumfu HC Oceláři Třinec vo štvrtkovom zápase 6. kola českej extraligy nad Libercom 5:2. V drese hostí skóroval jeho krajan Martin Bakoš. sumár: HC Oceláři Třinec - Bílí Tygři Liberec 5:2 (1:1, 1:1, 3:0) Góly: 6. MARCINKO, 26. Adamský, 45. Polanský, 57. Svačina, 60. Růžička – 3. Dlouhý, 39. BAKOŠ
21.9.2017 20:21 - / TASR

Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Ilves Tampere zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade nad IFK Helsinki 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledok: Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn
20.9.2017 20:28 - / TASR

Steen pre zranenie vynechá zvyšok prípravného kempu

Útočník zámorského hokejového klubu NHL St. Louis Blues Alexander Steen utrpel v prvom prípravnom zápase zranenie ľavej ruky a vynechá zvyšok tréningového kempu. Tridsaťtriročný Švéd sa zranil v utorňajšom zápase proti Dallasu Stars a po troch týždňoch pauzy pôjde na lekársku kontrolu.
20.9.2017 18:43 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 09. 2017
SR 20 - L. Mikuláš o 17:00
28. 09. 2017
Nitra - SR 20 o 18:00
29. 09. 2017
L. Mikuláš - Poprad o 17:00
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Žilina o 18:00

Odohrané zápasy

24. 09. 2017
TrenčínKošice
3:1REPORT
PopradDetva
4:1REPORT
B. BystricaZvolen
4:2REPORT
ŽilinaN. Zámky
3:1REPORT
NitraL. Mikuláš
3:2REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY10 bodov
2.Luciani A.NIT9
3.Radivojevič B.TRE9
4.Ölvecký P.TRE9
5.Salija A.NZA8

Najlepší strelec

Anthony LucianiNIT6 gólov
2.Kafka P.KOS5
3.Radivojevič B.TRE5
4.Brittain J.BBY5
5.Nagy L.KOS4

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.49 perc
2.Lundström J.KOS94.35 %
3.Kováč V.NZA93.67 %
4.Košarišťan A.LMI93.5 %
5.Nagy A.DEV92.68 %
Články SIHPA na HokejPortáli »