Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Komplikovanosť športového modelu: Aký napokon bude?

zdroj: Hokejportal.net/Adrián Danaj
1.8.2019 15:14 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Hoci sa kontúry ligy rysujú, športový model ani program prvého kola stále nie je známy.


S prijatím 13 účastníka do našej najvyššej súťaže vyvstáva otázka športového modelu základnej časti, ktorý stále nie je oficiálny. Hoci sme vám včera naznačili niečo o 60-zápasovej porcii, tento model zrejme neprejde. Znamenal by totiž až 65 kôl  (jeden tím má vždy voľno) a nájsť tento počet voľných hracích dní nebude úplne jednoduché. Ďalším modelom, ktorý sa logicky ponúka je 48-zápasová základná časť, ktorá v súčte prinesie 52 kôl. Lenže iba 24 domácich zápasov je pre kluby málo. Existujú určite aj ďalšie varianty, rozdelenie ligy na dve polovice po 52.kole, prípadne zápasy párnych a nepárnych tímov po 52.kole, ale v takýchto prípadoch sa vynárajú rôzne nerovnosti v zápasovom súčte. Ďalšou veľmi správne položenou otázkou je počet účastníkov v play-off, otvorená môže byť otázka priameho postupu, respektíve priameho zostupu a baráže.

Skúste navrhnúť dobrý športový model v diskusii aj vy. Ktovie, možno ovplyvníte ľudí, ktorí si nad touto otázkou v týchto dňoch ešte určite polámu hlavu.

Nech už bude akokoľvek, verme, že sa veci namodelujú čo najviac atraktívne.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Tokino

 

My este 1.Augusta ideme vymyslat model sutaze to je bohovske,take slovenske
1.8.2019 - 15:25
+66

HCKEFANS

 

Veru tak,v Českej lige 3 dni po Finale som uz cital vyzrebovanie na novy rocnik a u nas este len rozmyslaju ako sa vlastne bude hrat,veru bohovske ako pises.
1.8.2019 - 18:24
+8

bohin85

 

to je tak ked sa vsetko prisposobuje tym co uz mali davno sediet niekde inde a nie pred mikrofonmi na tlacovke..
1.8.2019 - 21:35
+15

Kurolišek

 

Toto ja mám už dávno prešpekulované. 4x12=48 kôl. Rozdelenie na polovicu (zhruba ). Nadstavba (podľa nasadenia). 1-6 + 7-13 = 48+10=58 kôl a 48+12=60 kôl. Play-off predkolo na 2 zápasy 7-10 a 8-9 a následne play-off prvé kolo na iba 3 víťazné zápasy. Semifinále a Finále na 4 zápasy. 13. klub baráž. To či bude zostup a postup riešiť až po tejto sezóne (čo príde) nieje možne tímom s kompletným kádrom zmeniť život tým že zrazu bude priamy zostup. Ročník 2020/21 - ak bude záujem Poliakov tak +1 a máme 14 klubov a nemusíme riešiť priamy zostup. Ak Poliaci nebudú tak posledný klub vypadne.
1.8.2019 - 15:28
+3

Kurolišek

 

prípadne spodok nerozdeliť na 7-13 ale na 7-11 a 12-13 si to rovno strihnú ako play-off v snahe vyhnúť sa baráži (zostupu).
1.8.2019 - 15:31
0

Lenka27

 

Ano ale túto sezonu nik nezostupuje iba priamy postup do ligy
1.8.2019 - 15:38
+2

strojar

 

Ako vieš?
Ty si asi jediná, ktorej Richard prezradil model, akým sa bude hrať liga.
Podľa článku ten model nepozná ani šéfredaktor HP.
1.8.2019 - 15:43
+4

Lenka27

 

Zda sa mi ze som to niekde citala ze ak budu 13 ucastnici tak by nik nezostupil a priamo z prvej ligy by siel niekto hore ale naozaj niesom si ista
1.8.2019 - 16:22
+4

KrebsKandidat

 

Richard ktory?
1.8.2019 - 17:32
+1

gaspi

 

Levie srdce
1.8.2019 - 18:04
+14

topska

 

Ja som si tiez myslel ze ho poznam ale v nasom hokeji sa dokaze zo dna na den jedna vec schvalit, zrusit, navratit, pozmenit a opat zahodit
1.8.2019 - 20:59
+3

Axon

 

To je blbost.. Nemame na to aby nasa liga mala kvalitu pri pocte 12 SVK timov.. takze pravdepodobne jeden tim zostupi priamo a druhy by som povedal baraz s vitazom 1. ligy... +2 polske kluby dalsiu sezonu.. pripadne jeden POL klub a nech 11 SVK
1.8.2019 - 22:27
0

HkmDetva

 

Ma sa ist na 14 timov od dalsej sezony
2.8.2019 - 21:11
0

LenTak93

 

Obmedziť play-off len na 3 víťazné zápasy v najvyššej sútaži by bola blbosť.
1.8.2019 - 15:43
+28

Kurolišek

 

len štvrťfinále aby ten čo postúpi po 3 ťažkých hrách v predkole nebol vo veľkej nevýhode.
1.8.2019 - 20:11
0

Lukash_ke

 

ale oberies kluby o prachy, play-off je dojna krava
2.8.2019 - 9:57
+2

strojar

 

Načo by sme navrhovali, veď Richard tvrdil, že má model pre 12 aj pre 13 účastníkov.
Možno ho prezradí.
1.8.2019 - 15:30
+16

stan-PP

 

Presne tak ... sice ten 12 mal byt s prekvapenim ale co uz no ked bude aj so Slovanom nakoniec musime prezit aj bez prekvapenia ale hadam ho veru prezradi na to prisiel
1.8.2019 - 15:35
0

stan-PP

 

*čo
1.8.2019 - 15:36
0

WinnipegJets

 

možno to prekvapenie mal byť slovan
1.8.2019 - 15:43
+6

zomi BLOG

 

Tak ako vravis.Dokonca Richard tvrdil, ze s trinstimi ucastnikmi je model zaujimavejsi a lakavejsi. Jasne, ved bolo od zaciatku na slnko jasne, ze Slovan nebude rok stat, ale ze nastupi v naslednej sezone TL. To sa len S+S snazili vyuzit cim najdlhsie cas a cim viac ProHokej, SZLH, ci novu vzniknutu riadiacu organizaciu, obebabrat.
1.8.2019 - 15:59
+4

LenTak93

 

Tvrdil to o modeli sútaže s 12 mužstvami.
1.8.2019 - 16:00
+1

zomi BLOG

 

Co ja viem, tak tvrdil o modely s 12 ako aj 13 muzstvami a s trinastimi ako vravim.
1.8.2019 - 16:07
+2

miro-nr

 

Tvrdil že oba varianty su vyriešené s 12 aj s 13učastníkmi !!

No pravdepodobne nie!
3.8.2019 - 13:02
+2

LenTak93

 

A to ešte vravel Petrovický o voľných utorkoch, počas ktorých chcel, aby sa 20ka stretávala. No neviem...
1.8.2019 - 15:44
0

moke19

 

pre Teba je Petrovický mienkotvorný v tomto?
1.8.2019 - 17:22
+1

KrebsKandidat

 

co zase vymyslaju s volnymi utorkami, to je hlupost
1.8.2019 - 17:33
0

LenTak93

 

Neviem, čo vymýšľajú, ale bol s ním rozhovor v TA3 a vravel, že počas utorkov by chcel, aby sa chalani schádzali.
1.8.2019 - 18:26
0

KrebsKandidat

 

dva hracie dni su malo, trening nanahradi zapasovu kondiciu, si myslim
1.8.2019 - 19:03
0

antinamor

 

A šak nech sa schádzajú. Schôdzky si asi nacvičil v Slovane, ako jeden z aspektov na utuženie kabíny.
2.8.2019 - 10:57
+2

moke19

 

presne
2.8.2019 - 11:02
0

Chamois13c

 

Uzasna fotka k clanku, to si dali nejaky nahodny generator fotiek? Suvis ziadny
1.8.2019 - 15:45
+2

Bizzaremifo

 

akože nie...však Jindro je už Slovanista, teda člen 13-teho účastníka súťaže
1.8.2019 - 15:53
+2

Mato-Mi

 

Nech idu do p.dele aj so 48 zapasmi. Zakladna cast bude koncit zarovno s 1. ligou, nie? Tak preto sme sli do EL, aby sme hrali aspon do aprila a nie koncili vo februari
1.8.2019 - 15:45
+3

braniiislav

 

Bude sa musiet najst dost terminov na 65 kol. Kazdy tim 60 zapasov.
1.8.2019 - 15:47
+1

janoc

 

Zavolat 14. ucastnika
1.8.2019 - 15:50
+18

Badboy87

 

NEVIEM CI MARTIN
1.8.2019 - 15:58
0

Badboy87

 

takze vitaj späť MHC Martin potom
1.8.2019 - 16:01
+5

Bizzaremifo

 

1.8.2019 - 15:52
0

Vyskereny Citricus

 

60 zapasov, kazdy s kazdym sa stretne 5x, to ze to nebude 3x doma 3x vonku je sum a fuk, v NHL take prkotiny tiez neriesia. Play off normalne 8 najlepsich na 4 vitazne zapasy.
1.8.2019 - 15:52
+2

KrebsKandidat

 

neriesia, mas pravdu, preto sa hra 41 zapasov doma a 41 vonku
1.8.2019 - 17:38
+15

Lisiacik

 

Hra sa sice 41 zapasov doma a 41 vonku ale to neznamena, ze s kazdym superom odohras rovnaky pocet zapasov doma aj vonku. Napriklad taky Columbus bude hrat s Torontom raz doma a 2x vonku... Proti Buffalu tak isto 1x doma a 2x vonku...S Montrealom 2x doma a raz vonku...atd...
1.8.2019 - 22:55
+5

KrebsKandidat

 

hej, maju to tam take, divne posledne prerozdelenie NHL nebolo najlepsie, podla mna
2.8.2019 - 10:56
0

Vyskereny Citricus

 

A kde pisem, ze kazdy nebude hrat 30x doma a 30x vonku?
2.8.2019 - 2:32
0

KrebsKandidat

 

kazdy s kazdym sa stretne 5x, to ze to nebude 3x doma 3x vonku je sum a fuk, - ak si to ale nemyslel tak, ze je jedno, ze jeden tim odohra viac domacich zapasov ako iny, tak sa ospravedlnujem, zle som ta pochopil.

Ibaze, neparny pocet zapasov, 5 znamena presne to, ze niektore timy by mali viac domacich zapasov ako ine
2.8.2019 - 10:53
0

PaliBB

 

Ak by sa hralo tri krat do tyzdna, tak sa tam tych 60 zapasov zmesti, nie?
1.8.2019 - 15:55
+1

sjske44

 

Možno existuje niejaka tajná dohoda s Martinom že nech sú pripravený (veď aj tak bolo každému jasné že Slovan licenciu dostane keby čo bolo)to by bol rovnaký formát Zč ako v Česku,Nemecku a Švédsku
1.8.2019 - 15:57
0

doc.koniferum

 

Martin na to nemá káder.
1.8.2019 - 16:10
+1

tomas71

 

My sme mali taky káder tri týždne pred startom ligy
1.8.2019 - 21:41
+2

Badboy87

 

hádam 13septembra bude jasne kto s kym kde ako ma hrat vivat slovakiA
1.8.2019 - 15:58
+3

duklaak

 

som prekvapeny, ze to este nikto nenavrhol, pritom je to take jednoduche.... Slovanu dame rovno titul a v sutazi o 2.miesto hrame standardny pripraveny model pre 12 ucastnikov.
1.8.2019 - 16:04
+71

crosbynko

 

Ja by som navrhol Slovan nasadit do finale. Ked uz tak nech si ho aspon vybojuju
1.8.2019 - 19:17
+3

Nemo83

 

S 13 účastníkmi + SR 20 sa hralo aj v sezóne 2008/2009. Hralo sa štvorkolovo a dvakrát s pomarančami a potom sa rozdelila tabuľka na dve časti 1 až 6 a 7 až 13 a v nadstavbe sa hralo dvojkolovo a v dolnej časti ešte 2 zápasy s dvadsiatkou. Do play-off postúpili všetci so skupiny 1-6 a dvaja najlepší zo skupiny 7-13. Spolu to bolo 56, resp. 58 zápasov
1.8.2019 - 16:05
+4

Martello

 

tak pridám dačo skôr z takého sci-fi scenára...aj keď je to ako celok asi nezrealizovateľné, niektoré prvky tohto návrhu sú podľa mňa veľmi zaujímavé na aplikovanie

48 zápasov, 2x doma a 2x vonku
následne rozdeliť tabuľku na 3 časti
A. 1.-5. - nadstavbová časť pre prvých 5 tímov - ďalších 8 zápasov
B. 6.-11. - predkolo playoff - 3 dvojice, na 4 víťazné zápasy
C. 12.-13. - súboj o baráž/vyhnutie sa jej. na 4 víťazné zápasy.

8 zápasov v skupine A má v tomto prípade zmysel len kvôli tomu aby nevznikli prestoje tímov ako sa to stalo vlani pri tímoch na 1. až 6. mieste.

A skupina a víťazy B skupiny vytvoria 8 tímov a pokračuje sa klasicky v play-off.

porazený zo skupiny C by hral baráž s druhým tímom 1.ligy, nech nestráca motiváciu v zápasoch skupiny C. Víťaz 1.ligy by postúpil priamo keď sa chce liga rozšíriť na 12 slovenských mužstiev.
...mimochodom ako je to s poľskými tímami? Mal som pocit že ich príchod by mohol byť aktuálny od budúcej sezóny (samozrejme to závisí aj od toho, aká bude s nimi skúsenosť v tohtoročných prípravákoch/turnajoch)
1.8.2019 - 16:13
+1

Martello

 

a ešte doplním, že som proti 60-zápasovému modelu. Počet zápasov mi príde zaujímavý, avšak už z princípu sa mi nepáči nevyrovnanosť modelu v tom, že medzi dvojicami tímov bude nepárny počet zápasov. Podobne ako vlani pri 55-zápasovom modeli. Vtedy by som to tiež rozdelil po 44 kolách.
1.8.2019 - 16:16
0

frantapriklep

 

Športový model bude chaotický, nech už sa urobí čokoľvek v tejto chvíli. Tak prečo z toho neurobiť niečo nezvyčajné.

Rozdeľme kluby na dve konferencie a štyri divízie. Do playoff pôjdu priamo víťazi z každej divízie, plus dvaja ďalší s najvyšším počtom bodov na "divokú kartu".

Západná konferencia

Divízia slovenská: Slovan, Nové Zámky, Trenčín
Divízia maďarská: Nitra, Miškovec, Budapešť

Východná konferencia

Divízia východná:Košice, Michalovce, Poprad, Mikuláš
Divízia centrálna: Bystrica, Zvolen, Detva

S klubmi zo svojej divízie odohrá každý najviac zápasov (4+4), s klubmi z konferencie menej (3+3), s klubmi z druhej konferencie zvyšok do potrebného počtu 54-56 kôl.

1.8.2019 - 16:16
+20

MaxSBA

 

prečo nitra madarska? a zámky slovenske?
1.8.2019 - 16:39
+10

Sunkafit

 

Lebo dostal priklep do hlavy ked bol malicky
1.8.2019 - 16:51
+52

Dzunkes

 

1.8.2019 - 18:32
0

Ferrari

 

Už len z princípu. Ale som šokovaný že vôbec nie je značková divízia.
1.8.2019 - 17:18
+1

mili28

 

musel to nejako rozdelit , lebo v madarskej by mali byt okrem Zamkov aj Slovan a KE no a to by bola polovica ligy v madarskej divizii
2.8.2019 - 7:57
0

miro-nr

 

A fans TN by mu tiež neodpustilo,že si nemaju kde zaskandovať,tak aj TN do madarskej
3.8.2019 - 13:11
0

RebeccaBlack

 

sci fi pekne. ale ten Mikulas jednoznacne do centralnej.
1.8.2019 - 16:41
+3

kali mero

 

Toto je fakt dobréeee
1.8.2019 - 17:15
0

LenTak93

 

1. divízia: Slovan, Nitra, Trenčín
2. divízia: Nové Zámky, Budapešt, Zvolen, Detva
3. divízia: Poprad, Liptovský Mikulaš, Banská Bystrica
4. divízia: Košice, Michalovce, Miškolc
1.8.2019 - 17:23
+4

P24 BLOG

 

zas on to nie je taky uplne blby napad, na to, ako si to zo srandy myslel. akurat serioznejsie slozenie by vyzeralo takto:
a)slovan, trencin, nitra
b)zamky zvolen budapest
c)mikulas, bystrica, detva, poprad
D) kosice, michalovce, dvtk
1.8.2019 - 17:24
0

Tomino

 

Alebo ..
div. západ: Nitra N.Zámky Trenčín Slovan Budapešť

div. stred:Zvolen B.Bystrica Detva L.Mikuláš

Div. východ:Košice Michalovce Miškolc Poprad
1.8.2019 - 18:16
+1

crosbynko

 

Geograficky ti to nejako nevychadza. Najma s Miskolcom
1.8.2019 - 19:18
0

Mikulášan

 

Liga sa uzavrela. S postupom ktovie ako to bude.
1.8.2019 - 16:29
0

emoxx1

 

Kde si prišiel k uzavretej lige? To na Slovensku nikdy neprejde...
1.8.2019 - 16:48
0

Mikulášan

 

Moju informáciu si budeš môcť overiť v najbližších dňoch, možno hodinách. Keď to bude oficiálne oznámené. S postupom to bude ktovie ako.
2.8.2019 - 7:56
0

strojar

 

Tak bude liga uzavretá alebo to s postupom bude ktovie ako?
2.8.2019 - 8:21
0

Mikulášan

 

Zle som sa vyjadril. Z ligy sa nevypadáva. Či sa bude/nebude postupovať a akým spôsobom, tak to neviem.
2.8.2019 - 8:40
0

emoxx1

 

Ok, počkáme si... Ja budem medzi tým dúfať, že sa tvoje info nepotvrdia. Podľa môjho názoru je uzavretá liga najväčší nezmysel čo môže Slovenskú ligu postretnúť. Pre tímy zo spodku tabuľky to bude čistá flákareň.
2.8.2019 - 10:24
+2

Kurolišek

 

Podľa mňa to znamená len jedno, že z ligy nikto nevypadne. Čo pre 1.ligu nemusí byť až také vzrušujúce, skôr je otázka či bude priamy postup alebo nie z 1.ligy. Rôzne sa to dá vyriešiť na budúci rok, MAC vylúčiť a nechať Miškolc, zobrať 1 klub z 1.ligy možnosti je veľa.
2.8.2019 - 10:39
0

emoxx1

 

OK... Len uzavretá liga a túto sezónu nikto nevypadne sú pre mňa dve rozdielne veci. Musíme si počkať, lebo mám dojem, že vznikajú komunikačné šumy a už nikto netuší čo to vlastne má byť...
2.8.2019 - 10:55
0

KrebsKandidat

 

keby to aspon kompetentne osoby vedeli...
2.8.2019 - 10:59
0

Mikulášan

 

Po overení si vecí, resp. doplnení. Z ligy nikto nevypadne, a víťaz prvej ligy bude postupovať automaticky. Maďarom končí zmluva a pravdepodobne hrať extraligu už nebudú, a tak sa vráti model k 12 tímom od sezóny 2020/2021. Ak sa Maďari rozhodnú pokračovať, bude v tej sezóne 14 mužstiev.
2.8.2019 - 11:35
0

emoxx1

 

To znie už inak ako zatvorená liga. V podstate je to môj navrhovaný model...
2.8.2019 - 12:10
0

Kurolišek

 

Ak sa Maďari rozhodnú pokračovať... skôr znie otázka či budú chcieť kluby aby pokračovali - Maďari a hlavne Miškovec pokračovať bude chcieť.Miškovec alebo Miškolc mne osobne príde sympatický a má aj fanúšikov. Z východu je to blízko. Budapešť to je iná káva. Fanúšikovia tam nechodia, klub je to umelý niečo na spôsob Lev Praha a je len otázkou času kým si majiteľ nevymyslí niečo medzi krachom až EBEL. Ak by sa však ten MAC vymenili za Krakov alebo Tychy bolo by to oveľa zaujímavejšie. Myslím, že z každej krajiny stačí po jeden klub. Ale ak ostanú určite to nebude nejaký problém, kľudne nech je liga aj s 14 klubmi ak to utiahnu.
2.8.2019 - 12:21
0

topska

 

To s tym MAC sa poriadne mylis, kedze toto je viac menej reprezentacny projekt a na neho su naviazane aj dalsie vekove kategorie. MAC ma financovanie zabezpecete na dlhe obdobie. A ak by bol problem so sukromnym sponzoringom tak tam naleje peniaze vlada. Ani s "majitelom" to nie je take jednoduche, nie je vlastnikom vsetkych akcii co viem (ak sa to teraz nezmenilo)
2.8.2019 - 12:29
+1

Turky39Pp

 

Model moze byt jednoduchy odohra sa 48 kol potom sa rozdeli na hornu 6 a dolnu 7 horna 6 medzi sebou 2 zapasy a dolna taktiez tak podibne ako je to vo futbalovej lige horna 6 bude mat isty postup do playoff a timy na 7 az 13 mieste este budu hrat o play off body samozrejme ostanu
1.8.2019 - 16:35
0

ElwisNR BLOG

 

Lintner vravel v podkaste ze sa nechali inšpirovať futbalovou ligou z časti tak myslím že nejakým spôsobom sa asi bude liga deliť na tých čo postupia do play off priamo potom pripadne tých čo budu hrať predkolo a na tých čo budú bojovať o to aby nemuseli hrať o záchranu.
1.8.2019 - 16:43
+1

emoxx1

 

Vidím to jednoducho. Od budúcej sezóny končí zmluva Maďarom. Takže priamy postup, po sezóne Maďari za Dunaj a od ďalšej sezóne 12 účastníkov...
1.8.2019 - 17:00
+4

vlado.1989l

 

Presne tak, Maďari sú v našej lige úplne zbytočný.
2.8.2019 - 17:13
0

Nemehlo

 

Zbytocny by boli, keby minulu sezonu skoncili posledni a vsade dostali laty. Na prvu sezonu hrali podla mna super, ozivili ligu svojim pristupom. Potrapili kazdeho. Maju financne zabezpecenie o ktorom sa moze niektorim ligistom snivat. Takze by som o zbytocnosti nehovoril. Sice slovenskym klubom to prinieslo len rychly kes, ale asi sa to madarom oplati ked chcu pokracovat.
2.8.2019 - 18:25
+5

Radovan123

 

Napr. v Miškolci su veľmi radi že možu hrať našu ligu.Už len z toho že idu kvalitou stale vyššie lebo ked hrali madarsku ligu tak boli 4x za sebou vo finale. A ešte k tomu oni maju zaujem a chcenie sa zlepšovať ved možme to vidieť na posilneni kadra alebo aj svoj štadion sa stale snažia opravovať
3.8.2019 - 11:29
0

Tricko30

 

Presne tak nikto nevypadava prvý postupuje priamo to si koval pripravil pre HC Bratislava
1.8.2019 - 17:05
+1

advokatiss

 

On aj rozhodne kto vyhra 1. ligu ?
1.8.2019 - 17:16
+1

emoxx1

 

Asi tak... Menovky na chrbte ešte žiadnu ligu nevyhrali. Podstatné ako si to sadne na ľade a či sa taký hráči dokážu na 1. Ligu na 100% namotivovať.
1.8.2019 - 17:35
0

JohnnyNoMoney

 

Prosim vas len to nedelte 1-6 a 7-13. Ako brat take zapasy zo statistickeho hladiska?, najlepsi strelec atd atd. Dokonca rozdielny celkovy pocet zapasov.... uz tych neparnych 5 zapasov kazdy s kazdym a celkovo rozdielny pocet zapasov doma vonku som tazko rozdychaval. Toto by som neprezil. Dakujem.
1.8.2019 - 17:24
+9

hkmmanZV

 

Dúfam, že sa nebudú zase vymýšľať somariny a do PO postúpi prvých 8 mužstiev. 9. - 13. nech si hrajú o umiestnenie ale v PO nemajú čo robiť, to ta základná časť by už fakt nemala zmysel
1.8.2019 - 17:59
+2

LenTak93

 

no ja dúfam, že aj tí zo spodnej časti tabuľky si zahrajú o play-off rovnako, ako je to už štandardom takmer v celej Európe
1.8.2019 - 18:25
0

Vyskereny Citricus

 

Europske standardy si mozes strcit do zastrcky, eurochytrak.
2.8.2019 - 2:40
+3

WinnipegJets

 

Čo si taky nakyslý, ťa pochemtrailsovali alebo čo?
2.8.2019 - 9:48
+3

Vyskereny Citricus

 

Nie, Putin a Xi Jinping sa mi naburali do mobilu a snazia sa ovplyvnovat formaty europskych hokejovych sutazi v neprospech europskych standardov.
2.8.2019 - 11:07
+3

BlackCrow

 

nie do mobilu ale do hlavy sa ti nabúrali..
3.8.2019 - 14:01
+3

moke19

 

bežným štandartom je, že 1-6 majú po isté 7-10 o neho hrajú. Ako príklad uvediem trebárs FRA a FIN
2.8.2019 - 11:18
+1

fifofrogy

 

Ono fakt už keď je takýto extrém nerozumiem prečo sa neponúkne Žiline ak odmietne tak Martinu ak nebude ani tam záujem tak napríklad prečo sa nepredá licencia kľudne aj za hranicami nech je parný počet 14 s tým že nech dopadnú Michalovce akokoľvek za športový úspech by zostúpiť nemohli keďže pred ich postupom ešte nebolo jasné ako to dopadne s tými neplatičmi ...lebo akokoľvek človek ráta tak ráta 1 august "o mesiac" začína liga a tu nie že není rozlosované kto s kým ale ani model súťaže fakt celé úplne celé príchodom toho "strateného syna" je to bordel aký nemá obdobu a sme späť ako pred 7 rokmi fakt výborné a palec hore ...plus zostup priamy a z prvej naopak postup priamy
1.8.2019 - 18:24
+1

fifofrogy

 

Ešte dodám že vôbec sa mi nepáči že každý rok tu bude niečo pribúdať ubúdať začína to byť jeden bordel Maďari sú ale zostúpiť nemôžu ďalej možno nabudúci rok sa s ními už neráta čiže o dvoch menej ďalej Slovan si príde kedy chce a podľa ich vyhlásení si opäť môže odísť kedy chce ďalej dvadsiatka hrala čiže rátalo sa s ňou a už nehrá ďalej baráž raz prvý s posledným raz to hrajú 4 a teraz opäť dvaja ďalej to hrá 10 účastníkov potom 11 po chvíľke 12 po ďalšej 13 a ďalšiu 14 ? ...no proste čo rok to niečo nové a vlastne nikto nevie čo po novej sezóne bude za novota že kto ostáva kto odchádza čo za model playoff a či sa to vôbec bude hrať veď prvý august že ?!
1.8.2019 - 18:35
+1

burnzie

 

Dúfam, že Maďari ostanú Budapešť a Miškolc nič nekazia práve naopak nebude sa hrať 6 krát s tým istým furt ešte dúfam, že Krakow či Tychy pribudnú majú aj dobrú fanúšikovskú základňu
1.8.2019 - 18:39
+14

Frey77

 

Za Krakov som aj ja všetkými desiatimi!
1.8.2019 - 18:58
+2

PeterLucky

 

Krakow je idealne mesto na expanziu.
1.8.2019 - 19:59
+2

fifofrogy

 

Neviem či to už nezačína byť viac ako husté lebo verím že Miškolc sa našej ligy vzdať nebude chcieť za nič na svete aj s tým žeby riskovali zostup o logu nižšie pri tom najhoršom scenári a jedinú možnosť vidím v tom žeby Krakov vymenil Budapešť plus zdola sa tlačia Topoľčany Martin Bratislava či možno opäť Žilina alebo SNV ...a zasa už viac ako 14 mužstiev v lige si myslím že blbosť .
1.8.2019 - 20:17
+2

Big brother

 

Suhlas.
1.8.2019 - 20:20
0

Mark21

 

Úplný súhlas!!!
1.8.2019 - 23:31
0

burnzie

 

Ináč celkom úsmevne to znie keď proti sebe nastúpia Slovan /Budapest vs Detva
1.8.2019 - 18:36
0

WinnipegJets

 

sleduje niekto futbal? ja som na to nejak minule natrafil a ako keď tam môže hrať Slovan proti FK Pohronie Žiar nad Hronom Dolná Ždaňa, tak Detvu alebo Budapešť rozhodne zváldne
1.8.2019 - 19:57
+2

Big brother

 

Idealny model podla mna:

ZÁKLADNÁ ČASŤ
- každý s každým 2x doma, 2x vonku

NADSTAVBA
- 1-4 každý s každým. 1x doma, 1x vonku
- 5-8 každý s každým 1x doma, 1x vonku
- 9-13 každý s každým 1x doma, 1x vonku (posledný hrá baráž)

PLAY OFF - 8 tímov
1.8.2019 - 20:24
+2

LenTak93

 

Nevhodný model. Už vopred by si odpísal piateho a po základnej časti by bolo rozhodnuté, u koho sa série play-off budú začínať.
1.8.2019 - 21:34
+2

Big brother

 

To vobec nevadi. Ale aj tak by som to dal inak, ked sa nad tym tak zamyšlam. Ponechat model play off 6+4, to by sa z mojho modelu stal supermodel. Motivacia do zakladnej časti byt v prvej štvorke a mat pred play off klud by bola velka. Následne v skupine 5-8, vybojovat si priamy postup do štvrtfinale a 9-13 vybojovat si predkolo play off. To je model snov.
1.8.2019 - 21:48
0

strojar

 

Tak Šašo Vyškerený, ktorý mal pred niekoľkými týždňami pripravené atraktívne modely súťaže pre 12 aj 13 účastníkov, pred chvíľou na RTVS oznámil, že už idú robiť model súťaže.
Slovenskóóóó, Slovenskóóó, heja, heja, heja Slovensko.
Vraj o niekoľko týždňov už bude všetko jasné.
Proč bychom se netěšili, když nám Pán Bůh zdraví dá?
https://www.youtube.com/watch?v=Na6piObEzws
1.8.2019 - 20:26
+11

topska

 

On co ma v ligovej unii jediny slovo? Nie. Ved tam sa hlasuje.
1.8.2019 - 21:15
0

LeonardoDavinChi

 

Ide o jeho bezbrehé vyjadrenia založené na fantasmagóriach.
1.8.2019 - 23:28
+7

topska

 

Ale tie alternativy mal a boli predlozene ale este sa definitivne neschvalili lebo prisli jednotlive kluby s dalsimi
2.8.2019 - 11:19
+4

blue-311

 

Daj si uz pauzu, prospejes tym vsetkym, aj sebe.

https://youtu.be/LEgvnk7618U

2.8.2019 - 17:45
0

topska

 

Klud ved som tie navrhy videl a jeden sme dokonca oficialne predlozili my
2.8.2019 - 18:04
+4

mili28

 

pokial je toto jediny tvoj problem. take slovenske: zosmiesnovat, pochybovat... co meni na veci, ci to budes vediet teraz, pred tyzdnom, o tyzden, dva... hmmm?
2.8.2019 - 8:23
+2

MHC80

 

skoro sa zobudili: a dalsia dost dolezita otazka, bude mat liga aj na rok 13 ucastnikov, alebo posledny automaticky vypadne a z prvej ligy nik nemoze postupit, alebo 12ty bude v barazi, madari mozu vypadnut...?
1.8.2019 - 21:22
0

topska

 

Madari nemozu vypadnut, su u nas na dva roky
1.8.2019 - 21:33
+1

zomi BLOG

 

Ved.Ved po skonceni nasledujucej sezony budu tomu dva roky. Oni mozno sami odidu, ak sa im do piatich rokov nepodari postupit a zastabilozovat do A-kategorie. Vymyslia si nieco ine, ak samozrejme vlada neprestane tlacit peniaze do hokeja.
2.8.2019 - 9:52
0

LenTak93

 

13 účastníkov mať nebude, čítajte konečne články
1.8.2019 - 21:35
0

Selvo

 

Model 1-4 po základnej časti iste play- off
5-12 boj o play -off
Základná časť 48 kôl
Pozitíva : výborne zápasí od prvého do posledného kola.

Opak a cesta zľahčovania bez progresu :
1-8 iste play off a nikto nevypadava

Kto to mysli vážne s úrovňou extraligy v 2019/20 tento model nesmie dopustiť .
1.8.2019 - 23:07
0

Gargamel123

 

Doma vonku 2x (48 kôl): a prvy(najvyssie) slovensky klub je majster.
Potom prvi desiati o Dzurillov pohar(4+6play off).
2.8.2019 - 1:10
0

luciakanky

 

všetko je pripravené, ráta sa so všetkými možnosťami...a hups, ono to tak nie je. ale čo ma to vôbec prekvapuje, však sme na Slovensku
2.8.2019 - 6:47
+1

mili28

 

ako vies, ze to tak nie je?
2.8.2019 - 8:21
+1

moke19

 

lebo keby bolo, už by to tu bolo...
2.8.2019 - 19:11
0

Turiec

 

Hrajte si to ako len chcete. Dôležité je, aby na konci vypadávalo toľko mužstiev, aby sa tam Martin zase dostal.
2.8.2019 - 8:45
+6

mno

 

model bude: tunelovací. Pod širokou taktovkou špekulatívny. V prípade potreby s maniermi alobalov alebo kešu.
2.8.2019 - 9:59
+2

Baco11111

 

No a tak to vyzerá keď každý kto má do riti dieru príde so svojím modelom, fakt "inšpirujúca" debata. Model súťaže môžeš navrhovať ak máš na to základné parametre, postupový kľúč, účasť zahraničných klubov v budúcej sezóne a podobne. Takto je to iba spŕška miestami až infantilných nápadov.
2.8.2019 - 18:49
0

LenTak93

 

A dúfam, že sa budúci týždeň povie, či ostávajú Maďari aj v sezóne 2020/2021, či je možné čakať rozšírenie o ďalšie kluby zo zahraničia. Nieže sa toto tu zase bude riešiť budúce leto.
2.8.2019 - 20:04
0

Westbeast0

 

Dufam ze to tato moznost nebude. V ZČ o 9 zapasov menej ako minulu sezonu... Zase z toho vyjde najhorsie divak, uz len z pohladu cien permanentiek. Ešte sa ani nezacalo hrat ale navrat Slovanu je uz teraz velkym prinosom...
3.8.2019 - 7:08
+3

ElwisNR BLOG

 

Mne sa ten systém pozdáva bude to super v každom zápase bude o čo hrať do posledného kola a zvýši sa tým návštevnosť zápasov ich kvalita a verím že sa dostaneme na čísla ako pred odchodom Slovanu do KHL samozrejme záleží to aj fanúšikov Slovana ako sa postavia ku klubu po tom čo predviedol majiteľ v KHL dlhy atd. a či využijú šancu ktorú dostali k návratu do TL a budú vôbec chodiť na hokej.
4.8.2019 - 9:18
+1

LenTak93

 

Ak tento model prejde, čaká nás zrejme celkom nudná základná časť.
Pred koncom ZČ nebudú musieť mužstvá bojovať o nič, dokonca ak bude veľký rozdiel medzi 4. a 5. miestom, tak už ani i výhodu domáceho prostredia.
Mužstvá budú môcť byť celú ZČ v šetriacom režime a v januári nakúpiť hráčov. Skončil po 48 kolách na 12. mieste, vyradím piateho, na ktorého si pripravím úplne iný káder a hop. Som v play-off! Atraktívny model... neskutočne.
3.8.2019 - 8:42
+2

zomi BLOG

 

Ked uz tak, tak nech 13. muzstvo hraje s druhym z 1. ligy baraz.Lebo moze sa stat, ze trinasty tim uz v novembri, ked moze mat velku stratu, zacne kludne predavat hracov, ak nie nieco aj ine...
Aspon sa zabezpeci na dalsiu sezonu.
3.8.2019 - 11:55
0

advokatiss

 

V lige nie su kluby ako Slovan v KHL kde uz v novembri bolo rozhodnute
3.8.2019 - 11:59
+2

zomi BLOG

 

Ale moze sa stat, co hovorim. Preto netreba model sit mozno horucou ihlou.
3.8.2019 - 13:09
0

Dracik_18

 

Vážne? Ty hokej sledujes fakt iba posledný polrok ?
4.8.2019 - 9:19
0

advokatiss

 

Nie len posledny mesiac mozno dva ako skoncil Slovan v KHL
4.8.2019 - 11:36
0

Dracik_18

 

To ti verím
4.8.2019 - 11:43
0

LenTak93

 

Skalica dopdla horšie
4.8.2019 - 11:44
0

advokatiss

 

Raz za xy rokov.
4.8.2019 - 11:47
0

Dracik_18

 

To je iné
4.8.2019 - 14:03
0

advokatiss

 

Mas nejaky osobny problem alebo co ? Kludne napis do spravy.
4.8.2019 - 14:33
0

Dracik_18

 

Ty drbneš drbnuty príspevok ktorý nemá hlavu a pätu a ty sa ma spýtas či mám osobný problém

S tebou musí byť v partií sranda
4.8.2019 - 15:08
0

strojar

 

Nerozumiem prečo ste všetci takí skeptickí.
Veď Richard má pripravený atraktívny model súťaže.
3.8.2019 - 13:04
0

burnzie

 

Strojárik si ty člen zase hejty na Citróna čo pozdvihol našu ligu o hodný kus dopredu
3.8.2019 - 14:13
+12

strojar

 

Kto posunul ligu?
3.8.2019 - 19:10
0

Nihal

 

V prvom rade ju posunuli timy. Avsak treba objektivne dodat, ze Pro-Hokej zmenil zmluvy (cize hraci mohli byt uvolneni ak klub neplatil), zaviedol skorsie terminy na odporucanie licenicii, kluby zrazu zacali mat stabilne kadre, hraci dostavali platy ako bolo v ich zmluvach, plus uz pred letom sa vedela skoro kompletna zostava ucastnikov ligy co predtym nebolo normalne.
Netvrdim, ze Lintner je jediny, ktory sa o to pricinil, ale bol jednym tym, ktory viedol tuto insituciu.

Netreba len hladat negativa, ale treba aj najst pozitivne aspekty urcitych ludi, ktori sa o to pricinili.
3.8.2019 - 23:28
+7

strojar

 

Ligu reálne naozaj posilnili kluby.
Zostava účastníkov ligy sa vedela vždy.
4.8.2019 - 6:03
0

Piccini

 

uz aby vysla nejaka nova info o citronovy lebo toto tu omielas uz 2 tyzdne v kazdej diskusii
3.8.2019 - 14:29
0

knedlk

 

Nech už bude schválený akýkoľvek model, hoc aj taký, že do prvej ligy zostúpia až tri kluby, určite tam bude klauzula, že SLOVAN zostúpiť nemôže! A aj keby to tam nebolo, určite by sa o tom rozhodlo dodatočne, hoc aj po ukončení súťaže.
3.8.2019 - 15:38
+2

KrebsKandidat

 

48 kol, si robia dobry den, sa viac bude nehrat ako hrat
3.8.2019 - 15:48
0

Kurolišek

 

48 kôl je vlastne viac pretože vždy bude niekto stáť, takže tých kôl bude viac. Neviem narýchlo koľko to je ale chápem prečo to nemôže byť 60+ Model play-off je lepší ako 7-10 pretože tento rok sa nezostupuje. Fakt je to ťažké lepšie vymyslieť ak máte 13 klubov a nikto nevypadáva. Ak dáte 10 klubov v play-off tak 3 kluby skončia veľmi skoro. A niektoré možno stratia šancu už začiatkom roku. Ak by sa hrala aj baráž tak by tých 10 mohlo byť. Ale načo baráž ak má 1.liga priamy postup. Podľa mňa klobúk dole ak toto bude pravda. Budúci rok však očakávam že 14 klubov nevydrží veľmi dlho.
3.8.2019 - 21:53
0

LenTak93

 

52, nie?
3.8.2019 - 23:09
0

Nihal

 

Rozdelenie ligy v nasej lige je blbost. Videli sme hmatatelny dokaz minuly rocnik. Kedy az do posledneho kola sa bojovalo o priamu ucast v playoff. Aj vdaka tomu bola liga zaujimava do posledneho kola. Ved si len pozrite diskusie z minulorocnych ostatnych kol kde sa sirili mnohe diskusie, kto postupi, ci NZ, ci TN, ako to bude, ako potom bude vyzerat playoff a podobne.

Prave preto by som chcel ligu, kde sa nebude delit na polovicu, ale bude sa bojovat az do posledeno kola!
3.8.2019 - 23:31
+2

knedlk

 

Nihal súhlasím, nech sa bojuje až do posledného kola... a následné boje Play off o druhého finalistu, ktorý sa stretne s dopredu URČENÝM(!) finalistom SLOVANOM Bratislava. Veď dnes je už jasné, že Tipsport liga je len krycím názvom SLOVANLIGY.
4.8.2019 - 11:30
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 24.8.2019 02:50
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 24.8.2019 03:49
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 24.8.2019 03:48
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 24.8.2019 03:49
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 24.8.2019 14:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 24.8.2019 14:20
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 24.8.2019 14:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 24.8.2019 14:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 24.8.2019 14:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.8.2019 14:20

Bleskovky

Islanders podpísali ročnú zmluvu s Derickom Brassardom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders podpísal jednoročnú zmluvu s centrom Derickom Brassardom. Finančné podmienky zainteresovaní nezverejnili. Tridsaťjedenročný Kanaďan v minulej sezóne hral v Pittsburghu, Floride aj Colorade, v 70 dueloch nazbieral 23 bodov (14+9). Celkovo má na konte v profilige 786 duelov (176+275). V tíme Senators už hral aj v ročníkoch 2016/2017 a 2017/2018. Počas kariéry obliekal aj dresy Columbusu a New York Rangers. Informovala agentúra AP.
22.8.2019 10:57 - TASR

Ottawa podpísala novú 6-ročnú zmluvu s útočníkom Whiteom

Hokejový klub zámorskej NHL Ottawa Senators podpísal šesťročnú zmluvu s americkým útočníkom Colinom Whiteom. Dvadsaťdvaročný pravý krídelník ročne zarobí 4,75 miliónov USD. Účastník MS 2019 na Slovensku odohral za Senators v minulej sezóne 71 zápasov, v ktorých nazbieral 41 bodov (14+27).
21.8.2019 22:29 - TASR

Víťaza zo ZOH 1980 Pavelicha obvinili z napadnutia

Bývalého amerického hokejistu Marka Pavelicha obvinili z napadnutia. Člen víťazného tímu zo ZOH 1980 zaútočil minulý týždeň kovovou tyčou na svojho suseda a spôsobil mu početné zlomeniny. Šesťdesiatjedenročný niekdajší útočník povedal vyšetrovateľom, že obeť napadol po tom, ako mu niečo naliala do piva.
21.8.2019 18:14 - TASR

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
20.8.2019 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
20.8.2019 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola