Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kongres SZĽH schválil rozpočet, je vo výške 17,6 milióna eur

zdroj: TASR
6.12.2018 18:27 TASR

Jedným z najdôležitejších bodov programu stredajšieho Kongresu Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) bolo schválenie rozpočtu pre rok 2019. Zväz ani kluby po novom nebudú nútení pracovať v rozpočtovom provizóriu. Každý vie, s akými finančnými prostriedkami môže v nasledujúcom roku počítať.


"Sme možno prvá športová organizácia na Slovensku, ktorá prešla na systém, že schválila rozpočet ešte pred začiatkom daného roka,“ uviedol v tlačovej správe generálny sekretár SZĽH Miroslav Valíček. Kongres schválil rozpočet vo výške 17,6 milióna eur. Je to približne o 600-tisíc eur viac, ako bol ten tohtoročný.

Pred tromi rokmi bol rozpočet na rok 2016 ešte na úrovni siedmich miliónov eur, pričom 90 percent z neho tvoril príspevok od ministerstva školstva. "Dnes sme v situácii, keď príjmy od štátu s ostatnými, aj komerčnými, sú rozdelené zhruba na polovicu. Začal nám fungovať marketing, partnerov je viac ako v minulosti," uviedol prezident SZĽH Martin Kohút. Lákadlom pre sponzorov sú aj blížiace sa majstrovstvá sveta na Slovensku, ktoré sa v máji 2019 uskutočnia v Bratislave a Košiciach. "Uzatvárame dlhodobé partnerstvá. Nie je to tak, že po skončení šampionátu nám partneri odídu," tvrdí Valíček.

Súčasťou získavania nových zdrojov je nová vizualizácia Hockey Slovakia, ktorá má aj prostredníctvom predaja dresov a ďalších suvenírov priniesť do pokladnice hokejového zväzu státisíce eur. Medzi najvyššie položky na strane výdajov patrí zabezpečenie A-reprezentácie Slovenska, kde sa počíta s rovným miliónom eur. Do hokejových klubov má v nasledujúcich 12 mesiacoch pritiecť 3,2 milióna eur.

Dušan Mráz, zodpovedný za ekonomickú a marketingovú oblasť, na kongrese uviedol, že zväz sa ekonomicky stabilizoval. Vyzdvihol aj vybudovanie nového marketingového oddelenia. "Firmy začínajú hokejovému zväzu opäť dôverovať a vracajú sa k jeho podpore. K tomu mohla pomôcť aj organizácia majstrovstiev sveta v hokeji 2019,“ povedal Mráz.

Kongres trval do neskorého večera, program obsahoval 17 bodov a jedným z nich bolo aj schválenie zmien Súťažného poriadku SZĽH. Jednou z najhlavnejších bolo schválenie nového modelu žiackych súťaži 5. až 8. ročníkov základných škôl. Doteraz pre úsporu nákladov absolvovali cestu za súperom dva ročníky naraz, teraz by už všetky kategórie hrať samostatne. "Malo by to zvýšiť kvalitu zápasov týchto vekových kategórii,“ vysvetlil Valíček.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


pribina01

 

Pre niektorych exotov je to stale malo... pritom sa aspon nieco deje... Lenze par ludi tu asi caka na rozpravku o Alibabovi a 40tich kamaratoch
6.12.2018 - 19:24
+6

miro-nr

 

Kde sa dá zistiť presné prerozdelenie tejto sumy? By ma zaujímalo kolko z toho ide na A-mužstvo,TL-tímy,nižšie súťaze,mladež a kolko pre ludí na SZLH. To by bolo asi velmi zaujímavé!
6.12.2018 - 19:38
+4

didi28

 

Každý, kto je členom SZLH ma právo doň vidieť, nie je tajný. Takže stačí si zaplatiť individuálne členstvo vo výške 1 Euro a prísť sa naň pozrieť.
6.12.2018 - 21:13
+6

Sesto6

 

Nebolo by rozumnejsie sa pochvalit konkretnymi vecami sirokej verejnosti? Ci rozpocet ma byt zamienka na to, aby sa co najviac ludi stalo clenmi SZLH? A aky ma zmysel pre bezneho fanusika stat sa clenom SZLH?
6.12.2018 - 22:17
+1

didi28

 

Dobrá otázka. Pre bežného fanúšika to má približne rovnaký zmysel, ako poznať podrobný rozpočet SZĽH.
Ak by fanúšik nebol úplne bežný a naozaj veľmi sa zaujímal o využitie štátnych prostriedkov, ktoré dostáva SZĽH, tak si to môže dohľadať na stránke Ministerstva školstva, štátne tabuľky sú totiž zverejnené a vyúčtované v Registri poskytnutých dotácií.
Nuž a ak by hokejportal bol mal záujem prebrať celú správu z hockeyslovakia.sk bol by sa bežný fanúšik tiež dozvedel sumu, ktorá pôjde priamo do klubov na mládež. Takto sa to dozvedia iba tí naozaj verní fanúšikovia, ktorí chodia občas pozrieť aj na oficiálnu stránku SZĽH
6.12.2018 - 22:57
+4

Sesto6

 

Hokejportal to prevzal troska skratene, na oficialne stranke sa pise ze 3.2M ide do klubov. Ucel pouzitia je nejasny. Ministerstvo skolstva je dobry typ, je tam zapisana prakticky kazda jedna platba, do centa. Ale predsa, musim pochvalit, ze polovica prijmov je mimo statnych dotacii, takze tuto cast sumy tam nenajdeme. A tie vydavky sa predsa len zaznamenaju az po skonceni roka. No snad sa do toho pustia nejaki novinari, oni maju predsa len pohodlnejsi pristup k informaciam.
6.12.2018 - 23:22
+1

topska

 

Ked vas tu uz mame, viete nam nejako aspon nacrtnut mozne plusy tej novinky, ze uz nebudu musiet spolu cestovat rocniky na zapasy. Ono sa to vyhlasuje ako nejaka vec, ktora ma skvalitnit rocnikove sutaze. Urcite nechcem nejako hejtovat, len mna velmi zaujima mladeznicky hokej a dlhodobo sa mu venujem, no tu ich nejako extra najst neviem Dakujem pekne a prajem vela stastia v praci. Ja osobne vasu pracu velmi uznavam
6.12.2018 - 23:23
+4

didi28

 

Napísala som vam približný princíp do správy. Nebola som členom skupiny, ktorá to pripravovala, preto by som nerada niečo dala na verejnosť a možno niečo poplietla. Snažím sa vyjadrovať iba ak mám v niečom naozaj skúsenosť, pripadne stopercentnú istotu, že podám správnu informáciu.
Ďakujem za pochopenie.
7.12.2018 - 7:12
+3

topska

 

Dakujem pekne, tak som sa celkom trafil
7.12.2018 - 12:38
+1

ctibor

 

Hmmm...ale co na to strojar?
6.12.2018 - 19:45
+8

Nitran333

 

pan poslanec nejako rychlo prevratil kabat po komunalkach, ten jeho navrh k platu primatora, jedna basen. Som zvedavy ake navrhy bude mat k sportu, konkretne k hokeju.
6.12.2018 - 19:48
+14

hello, havarju

 

Aj to schválili?
6.12.2018 - 20:42
0

88Backo

 

Vie do ktorého zadku sa má vopchat
7.12.2018 - 10:29
+3

Ottawa Senators

 

Chlapci, uz sa vam o nom aj sniva ci ako?
6.12.2018 - 20:14
0

NRfan

 

Tebe sa jeho navrh zda v poriadku?
7.12.2018 - 0:35
+2

Ottawa Senators

 

Nevenujem sa natolko politike aby som to vedel zhodnotit, popravde viem o tom navrhu prd, pocul som o nom prvy krat tu . To je prva vec, druha je ta, ze sme na na hokejovom portale.
Moj prispevok bol len o tom, ze ho tahate aj tam kde (zatial) nieje.
7.12.2018 - 9:39
+3

tik

 

Hokej: Práve som dopozeral Česku ligu Brno : Sparta..množstvo divákov...atmosféra...kvalita niekde o vesmír od slovenskej....špičkový hráči....určite slušne zaplatený..,vie mi niekto vysvetliť ako môže mať 14 klubov českej ligy niekoľkonásobne vyššie rozpočty??? Áno je to väčšia krajina aj ekonomicky silnejšia...ale nehovorte mi že 10 násobne....a to ešte živia niekoľkonásobne silnejšiu futbalovú ligu...kde na to berú???? Až tak silnejšia ekonomika to není....niekde sa na Slovensku stala chýba....
6.12.2018 - 21:06
+8

pribina01

 

tik: Azda to bude tym, ze na SVK sa kradne ovela viac... no treba to pozriet viac do hlbky.... Slovensko bolo vzdy len krajina, ktoru cucali vsetci a Cesko nevynimajuc.... Na SVK sa vsetko produkovalo, ale predavalo sa to az v Cechach....a z Prahy sli vsetky vyrobky aj tie slovenske, do sveta. Tym padom ony mali peniaze a na SVK hole zadky.... a tak im aj ostalo ovela viac ako Slovensku....proste to sa oklamat neda... No dalo sa to zmenit, keby si ludia nevolili volov...co vedia len klamat a kradnut....
6.12.2018 - 21:15
+3

pekovic

 

Kažimír vraj končí na stoličke ministra financií. Myslím, že v tebe našlo Slovensko na slovo vzatého ekonóma na uvoľnenú stoličku.

25 rokov sme samostatní, ale stále za všetko zlo u nás sú zodpovední tí druhí, cudzí. Hádam predsa nie my!?
6.12.2018 - 21:27
+23

pribina01

 

pekovic: Ak nemas k teme nic konkretne, len tvarenie sa ako ego total skvely muz, tak sa radsej nevyjadruj. Vies o tom velke prt a jedine, co dokazes, urazat. Prave pre ludi,ako si Ty je Slovensko kde je. Vrcite po kazdom, kto povie veci narovinu, lebo azda Vam siaha aj na Vas biznis. Ano ak zratas roky 48 - 89 tak sa Slovensko dostalo do riadneho minusu... od bani, cez vyrobu tazkej techniky na strednom Slovensku az po potravinarsky priemysel. To vsetko bolo sice na oko pekne, no zisky mali susedia.. i ked v jednom state... a ked sa to malo ako tak zrovnat, tak odstranili Dubceka... vieme kto a preco... aby tie podniky, ktore ako tak este fungovali predali kamaratom za korunu a potom to nechali cele krachnut. Cele Slovensko funguje na baze jedneho velkeho dlhu, ktory sa len a len nabaluje... PPP projekty, predavanie vsetkeho a zdrazovanie.... davanie minimalky ludom... to vsetko je len to, ze ludia na SVK su ovce, ktore nemaju nazor a nevedia byt jednotni... A je jedno aka farba je vo vlade a vladne..lebo ci je to cervena, hneda, ruzova, ci duhova.... vzdy to bude len o tom, aby co najviac vyzmykali z ludi... PS nastuduj si historiu a potom mozes debatovat vecne... lebo inak su to vystrelky ako u poslancov... Have a nice night
6.12.2018 - 21:56
+6

sanyo

 

toto si cital v Zem a vek, alebo nebodaj v nejakej tazkej histografickej beletrii od Banasa?
7.12.2018 - 0:51
+8

strojar

 

A čo si týmto chcel povedať?
7.12.2018 - 11:37
0

pribina01

 

strojar: co tak uz ist pracovat pan poslanec? ci Vy robite len raz do mesiaca? pisanie na hp to nie je dvakrat dobrou vizitkou poslanca, ktoremu ide o dobro svojich 1500 osprostenych oveciek no iba som preukazal, ze Svk je vdaka ludom ako ste Vy v riadnom ...
7.12.2018 - 11:47
+3

pribina01

 

sanyo: https://www.noveslovo.sk/c/Delenie_majetku_CSFR_uzavrela_az_Dzurindova_vlada_velkou_nulou
to je len priklad ako to realne fungovalo...cize nefungovalo...Ja mam vela priatelov z Ceska, v Cesku su aj nadherne miesta ako Adršpach, no su tam rovnaki lotrovia ako na SVK, kt. nicia vsetko dobre
7.12.2018 - 12:55
0

pekovic

 

No odstránenie Dubčeka je k téme?
7.12.2018 - 5:14
+1

sob3k

 

To s takymto victim complexom sa clovek rodi, ci to sa da aj nadobudnut?
7.12.2018 - 7:16
+1

strojar

 

Ja som tušil, že nie si v poriadku, ale toto je už moc.
Pozri sa pod posteľ či tam nečíha nejaký Čech, aby ťa v nestráženej chvíli okradol.
7.12.2018 - 7:58
+4

pribina01

 

Strojar: Studoval som history plus som dost vysoko sa umiestnil na olympiadach, cize ak nemas vecne argumenty, tak si strc svoju mudrost za klobuk... Mam to dost overene. Cize ziadny zem a vek ani podobne kravoviny. Slovensko bolo vzdy len pre Cesko lacna pracovna sila ako je to aj teraz pre Zapad. Slovaci produkovali vzdy len to, co ini dovolili, ale zisk siel mimo kasu nevedomost neospravedlnuje a Pan Strojar, velky predstavitel NR poslaneckeho zboru... ako to , ze neviete o tom, ze NR je takisto uz v totalnom rozklade aj vdaka Vam a k Dubcekovi, ano bolo to k teme, on chcel jedine, aby sa ten rozdiel medzi Ceskom a Slovenskom vo Federacii zotrel a boli sice jeden ,ale rovnako a dobre fungujuci stat, kde zisky pojdu tam, kde maju ist a nie k papalasom do Prahy. Bratislavske vedenie, to bolo len take babkove...Pani mozte ma oznacovat za blba, hlupaka, ale mam to nastudovane takze skor ako hanit, nastudujte si to Vy , aby ste realne potom neboli za volov, ako je tu nonstop Herr Maschinefuhrer alias Strojar
7.12.2018 - 11:11
+2

strojar

 

Vidím, že je to s tebou oveľa horšie ako som sa obával.
7.12.2018 - 11:16
0

pribina01

 

Strojar: https://nitraden.sk/najzadlzenejsim-mestom-sa-stava-nitra/

Da sa to nejako vysvetlit? alebo budete fabulovat a ociernovat vsetko a vsetkych?
Ak viete o tom, ze je NR v totalnom minuse a navrhujete este zvysovanie platu primatora, tak ste proste poslanec, ktoremu nikdy neslo o ludi, ale o seba
https://www.webnoviny.sk/novy-primator-hattas-bude-zarabat-menej-ako-dvonc-poslanci-schvalili-jeho-mesacny-plat/
Takze laskavo si upracte pred svojim domom, aby ste sa mohli venovat aj slubom, co ste dali svojim volicom

PS este raz nastudujte si veci a potom sa mozme bavit, inak ste tu len za pajaca ako vzdy
7.12.2018 - 11:20
+3

strojar

 

Študoval si history a umiestnil si sa na olympiádach?
To znamená čo?
7.12.2018 - 11:39
0

pribina01

 

Strojar opat ako vzdy bez odpovede Iba to, ze ludia ako Vy nechapu, lebo nechcu chapat Viete ako sa rata odmena pre Vas , teda ako poslanca, vsak? Preco ste radsej nesiahli po opatreni znizit odmeny pre poslancov, pokial sa Nr nedostane do plusu ? to nie , ale navysovat si , to ano a pritom tam robite velke nic Vy sa nerobite sprostym, prepacte, ale nim ste Ako zastupca ludu by ste mali ovladat aspon anglictinu, ale to je azda na Vas prilis a Olympiada...to su take sutaze napriklad Historia NR, ci na strednych skolach, i vyske ale ked ste tam nechodili, tak to asi nepoznate mier s Vami pan Veľkomožný
7.12.2018 - 11:44
+2

Urban Horn

 

Pribina nezlob se na mě,ale Ty a historie si moc nerozumíte.
Nebýt Masarykova pologramotného Slovenského otce,žádné Slovensko by neexistovalo.Na Slovensku po první světové válce nebylo vůbec NIC,co se týče něčeho,z čeho mohli ti zlí
Čehůni těžit..Co se týče Slováků,tak tam byli jen pologramotní pasáci ovcí a koz,pokud si dobře studoval historii,tak to dobře víš.Taky dobře víš,jak byli Slováci na Slovensku menšina,vůči Maďarům a Němcům.Nebýt těch zlých Čechů,tak tam už dávno všichni mluví po maďarsky,kteří Slováky vždy pohrdali a pohrdají.Zjisti si,kdo tam postavil školy,nemocnice,veškerou infrastrukturu,průmysl,kolik se investovalo v ČR a na Slovensku v té době.Čeští učitelé tam chodili vyučovat z trest,jak do vyhnanství.Druhou světovou tady rozebírat ani nebudu.Mimochodem,ten Dubček,něco si o něm zjisti a jak se musel zaprodat.Stejně si něco zjisti o Vasilu Bilakovi,díky němuž a Slovenské klice jsme tady byli dvacet let pod přímou Ruskou okupací.Taky si něco zjisti o Gustavu Husákovi,jak dlouho vládnul a jak v té době plynuly investice do Čech a na Slovensko.Maďaři měly mít stále svoje Horní Uhry,na Slovensku by se mluvilo jen maďarsky a Ty bys byl moc šťastný milý Pribina.Nesmíš tolik hltat slovenská média a noviny i toho Svatopluka jako Slovenského krále si musel Fico vymyslet,protože jinak by Slovensko žádnou historii nemělo.V devadesátých letech,jakmile se někde na SVK objevilo auto s pražskou poznávačkou,tak byla velká pravděpodobnost,že prolítne čelním sklem cihla.Před měsícem se vrátil známí z návštěvy SVk,pražská poznávačka a museli řešit prořezané gumy.Ta nenávist je tam furt.Vaši politici,Vaše média,ti tu nenávist stále potřebuji,protože člověk s negativní energií je mnohem lépe zmanipulovatelný.Ti špatný Češi zaměstnávají několik set tisíc Slováků,ačkoliv mzdy jsou údajně takřka stejné.České Vysoké školství umožňuje mnoha desítkám tisíc Slovenských studentů studium ZADARMO,s předností ubytování na kolejích.Vaši politici se jezdí nechat operovat do Čech nebo někam jinam do ciziny,protože svému zdravotnictví nevěří.Takhle špatní ti Češi jsou.Ale věř si milý Pribina čemu chceš,s takovýmhle uvažováním se Slovenský národ nikdy nikam neposune.Pokud bys měl ambice někam být zvolen.A tradičně na všechno nadávat,stěžovat si,vyhovárat se,atd.Hezký den
7.12.2018 - 13:12
+1

sanyo

 

pekne si to napisal, az obdivujem, ze sa ti do toho chcelo
7.12.2018 - 13:21
0

Sesto6

 

Mala otazocka. Ako bezny Slovak rozozna, ze ide o prazsku poznavaciu znacku? Ceske poznavacie znacky obsahuju cisla, ktore beznemu Slovakovi nic nehovoria. A ceske auta su v nasich uliciach uplne bezna vec. Neviem o tom, ze by sa tu bezne prepichovali gumy a uz vobec nie ceske. Ak sa podla tej znacky naozaj dalo zistit, ze ide o Prazaka, a kvoli tomu mal prepichnute gumy, tak za tym bol s najvacsou pravdepodobnostou nejaky Brnak.
7.12.2018 - 13:24
+1

Urban Horn

 

Jde to rozeznat lehce,první v pořadí je číslo a druhé je pismeno,
značící kraj.Písmeno A znamená Prahu.Jestli to byl Brňák,
to nevím,ale tam nijakou nenávist necítím,ani včera na Kometě.Pokud pominu tu sportovní.. Hezký den
7.12.2018 - 13:37
0

motonomad

 

A - Praha, B - Brno (južná Morava), C- České Budějovice (južne Čechy), E - Pardubice, H - Hradec Králové (východné Čechy), J - Jihlava (vysočina), K- Karlovy Vary, L- Liberec, M- Olomouc, P - Plzeň (západné Čechy), S - stredné Čechy (okolie Prahy), T - Ostrava (slezsko), U - Ústí nad Labem, Z - Zlín. Podľa krajov. Čiže napr. 3C9 6667 je Jihočech kdesi z okolia Budejovic
7.12.2018 - 14:11
0

motonomad

 

A ešte. Niektoré kraje už svoju číselnú trojkombináciu vyčerpali tak potom to môže vyzerať takto: 1TJ 6667 - čiže podľa T v strede vieš že je to Ostravák (vyčerpali to A, B, S, T kraje zatiaľ)
7.12.2018 - 14:20
0

motonomad

 

No teda. Pribina a ty robíte z našich národov peknú Juhosláviu
7.12.2018 - 13:51
+2

Urban Horn

 

To je pravda.. Historii,aspoň tu nejbližšší bohuželjen tak neoklameme.Já mám Slováky a Slovensko rád,Slovenské ženy aspoň tedy ze středu Slovenska jsou velmi krásné a vzdělané.Navíc překrásná krajina,Nízké a Vysoké tatry,něco takového tu nemáme.Mám silný pocit,že mnohem,mnohem více Čechů má rádo Slováky,než je tomu naopak.Já osobně v sobě moc ega nemám a nejsem nějaký zatvrzelý národovec.Je lepší žít přítomností,než se utápět v minulosti.Napoleon Bonaparte kdysi řekl jednu krásnou věc:"Historie je jedna velká lež,na které se shodla většina lidí"..Od osmnáctého století hlouběji do minulosti se historikové a vědci "domnívají",jaká ta skutečnost na relaita byla.Ta pravá skutečnost se děje právě -teď-Hezký zbytek dne
7.12.2018 - 14:01
0

strojar

 

Toto je podobná znôška kravín akou sa tu prezentuje pribina.
7.12.2018 - 14:00
+2

Urban Horn

 

Když to říkáš Ty,tak mi nezbývá nic jiného,než s tím souhlasit..Je to pojaté takovým Pribinovským stylem,
ale něco málo by na tom být mohlo.Spíše většina.Mrzí mě,že se tam najdou pasáže,které Ti nevyhovují,ale takhle
to někdy bývá.Člověk nikdy v životě nemůže být úplně
spokojený,usnul by na vavřínech..Hezký den i Tobě
7.12.2018 - 14:13
0

worth

 

Toto je ale pekná snozka nacionalistickych blabolov a hejtu. V mnohom máš pravdu, ale niektoré fakty ohybas, preháňas alebo si rovno vymyslas à zenies do extrému.
ČSR bolo tak výhodné pre Slovákov ako aj pre Čechov, to nebolo žiadne zľutovanie sa. Slováci boli tretí najpocetnejsi národ v ČSR za Nemcami, ale tí Nemci boli všetci v Čechách a boli problémom pre Čechov, preto sa vytvoril blud o Československom národe aby boli Nemci menšinou a nemali v ČSR práva ako vacsinove obyvateľstvo.
Ak chceš vyhadzovať Slovákom na oči bilaka a pozyvaci list, tak sa môžme pobaviť o tom prečo bol vlastne v ČSR komunizmus keď na Slovensku vyhrala povojnové voľby demokratická strana.
Ja som ale nikdy nerozumel týmto nacionalistickym obvineniam, väčšina týchto pruserov mali na svedomí politici a bežný cech alebo slovak nemal nič s tým co sa dialo a ak aj hej, čo s tým majú spoločné ľudia ktorí vtedy ani neboli na svete? Prečo chceme dobrovoľne niesť vinu za činy niekoho iného? Fakt si chceme vyhadzovať na oci co ktorá krajina urobila pred 100 rokmi?
Určite treba o chybách minulosti hovoriť, ale načo tak agresívne?
Zároveň, je to tak ťažké uznať ze na jednej strane Česi Slovákom pri začiatkoch spoločného štátu pomohli, na druhej strane bolo Slovensko v spoločnom štáte druhoradé co vyplývalo už z názvu krajiny a aj preto federácia nevydržala. Nič nie je čiernobiele ako to podavas ty alebo Pribina.
A posledná vec, 8 z 10 Slovákov má v rodine niekoho z CZ, ako aj ja. Mam tam kopu priateľov a ak je na sk nejaký hejt voči CZ (mimo prak*ktov) , tak ho živia práve také arogantne výlevy ako tento tvoj.
7.12.2018 - 14:12
+5

opeKE

 

Pekne si to napisal... To je tak ked sa stretnu dvaja nacionalisticki idioti.
7.12.2018 - 14:47
+3

strojar

 

Ja navrhujem pribinu. Ten vie všetko.
Študoval history a umiestnil sa na olympiádach.
7.12.2018 - 12:32
+2

pribina01

 

Pan Strojar chcem Vas poprosit o jedno. AK mate tak chudobny zivot, ze musite na kazdeho reagovat a nedokazete odpovedat na jednoduche otazky, tak to tu zabalte. Je to tu o diskusii, nie o tom, ako si Vy robite zo seba Pana Dokonaleho. Ja som len clovek, spravil som a este aj spravim kopec chyb a nehanbim sa za to, lebo viem, ze vtedy zijem. No vidiet cloveka ako ste Vy, tak prepacte, ale je mi z Vas na zvracanie... Hrate sa na dokonaleho a namiesto toho, aby ste schovali svoje ego a zacali sa spravat ako clovek, sa odtrhate od reality coraz viac. Bolo tu vela pripadov, ked dostali Ban uzivatelia za uplne hluposti, Vy ste tu stalicou ,asi sa Vas adminovia boja, no byt adminom, tak letite prvy z tohoto portalu. S Vami je asi taka diskusia ,ako s hluchonemym neboztikom... Este raz Vas prosim nereagujte na mna, lebo Vas uz nahlasim Adminovi a bud odstrania mna z HP alebo Vas. Mne to problem robit nebude, ale Vy stratite zabavku pocas Vasej pracovnej doby.... ZBohom
7.12.2018 - 12:38
+3

HokejBJ

 

To máš overené, že majú vyššie rozpočty desaťnásobne vyššie?
6.12.2018 - 22:17
+1

pribina01

 

HokejBJ: nie je to desatnasobne vyssie, napriklad HC Vitkovice maju rozpocet cca 12 mil korun...co je cca 400 tisic + nieco, to bolo za rok 2017 na tento maju cca 13 mil nieco...
https://www.hc-vitkovice.cz/vyrocni-zprava-klubu-hc-vitkovice-ridera-spolek-za-sezonu-2017/
a to si povedzme je taky priemer aj v Tipsportlige...cize ide len o to ako sa robi s financiami, ci idu tam ako maju ist...
7.12.2018 - 11:26
0

Standacik

 

Chlape, 12 miliónov ale pre mládež.
7.12.2018 - 11:33
0

pribina01

 

Standacik: Mas pravdu - pozeral som, ze rozpocty su teda od 30 - 100 mil ceskych korun, cize od miliona eur do tri nieco co je uz lepsie, ale desatnasobne to i tak nie je, je to o nieco viac, ale im hlavne zaraba reklama a fanusikovia. Maju plny stadion a stym sa da uz pracovat a ide o to, ze su to povacsine nove alebo opravene, kde aj ta kultura je inde. Hadam sa tam este Slovensko niekedy dopracuje
7.12.2018 - 11:40
0

mitoO

 

100mil czk = 3 862 495,17€; tych 115, co ma sparta (a ta nie je najbohatsi klub) je uz 4,5 miliona.
7.12.2018 - 11:49
0

pribina01

 

mitoO: pozeral som orientacne rozpocty za rok 2017,cize je jasne, ze sa to pohybuje hore no nie nejak astronomicky
7.12.2018 - 11:52
0

Standacik

 

No o Třinci sa hovorí, že je v Česku najbohatší klub. V jednom roku neviem ktorom, odhadovali rozpočet na 200 miliónov
7.12.2018 - 15:19
+1

strojar

 

To nevadí, že ani netuší o čom píše. Veď študoval history a umiestnil sa na olympiádach.
7.12.2018 - 11:41
+2

pribina01

 

narozdiel od Vas si dokazem priznat chybu Pan Superfuzikman
7.12.2018 - 11:50
+3

mitoO

 

presne tak
Ved len taky Litvinov ma rozpocet 100 mil. ceskych korun , akurat Vary maju "len 45 milionov", minulorocny rozpocet Sparty bol 115 milionov ceskych korun...
7.12.2018 - 11:45
+1

Big Bear

 

Brno-Sparta nie je zrovna priklad priemerneho ceskeho zapasu.
Dohladal som niektore rozpocty ceskych klubov (na eura).
Ak viete niekto Slovenske dajte to sem.

Sparta : 4,45 M
Hradec : 3,90 M
Litvinov: 3,85 M
Zlín: 2,53 M
K.Vary : 1,73 M (rovnaky mali v 1.lige)

Minimum mala v minulej sezone Jihlava (750tis.), ktora vypadla.
V 1.ceskej mali top timy - Budejovice, K.Vary cca 1.7M , minimum je 500-700 tis.
V 2.ceskej lige mali popredne timy cca 340 tis.
7.12.2018 - 17:46
0

tik

 

Nemôžeme sa stále vyhovárať na Fica..Dzurindu... Meciara...ajmv Čechách majú slušnú sebranku... kriminálnika predsedu vlády a zopár zlodejov....niečo je proste inak...as to bude zákonmi....možnosťou odpisu...sponzorstva....neviem....volajú nás Detroit východu...trt z toho.....
6.12.2018 - 21:27
+1

hoKEjka

 

No ved Detroit je na tom uz dlho velmi zle.
7.12.2018 - 12:34
+1

caput rerum

 

Mne zapraštalo v hlave z tohto: : “Jednou z najhlavnejších bolo schválenie nového modelu žiackych súťaži 5. až 8. ročníkov základných škôl. Doteraz pre úsporu nákladov absolvovali cestu za súperom dva ročníky naraz, teraz by už všetky kategórie hrať samostatne”
To je neuveritelne revolucna zmena. :lol :lol
Ake kvalitnejsie zapasy budu touto zmenou?
Sníva sa mi?

6.12.2018 - 21:36
+5

pokemon33

 

ked som to cital a videl som, ze sa tam spomina schvalenie noveho modelu ziackych sutazi 5 az 8 rocnikov, hovorim si- co zaujimave to asi bude.... ten odstavec som si potom precital este trikrat,konktaktoval som aj expertov na kodovanie, ci tam nahodou nie je zakodovana nejaka sifra, poslal som to na analyzu do labaku, text som aj nahovoril,nahral a pustal si ho odzadu ale nic..zda sa, ze to mysleli naozaj vazne , toto bola jedna z najhlavnejsich zmien
6.12.2018 - 22:19
+4

weslo

 

napriklad tak, ze tie decka nemusia sediet dalsie 2h pozeranim ineho zapasu a nemusia sa tlacit v 1 autobuse atd. ten cas sa da vyuzit lepsie. tych pozitiv by sa naslo urcite viac
7.12.2018 - 0:04
+1

topska

 

"Malo by to zvýšiť kvalitu zápasov týchto vekových kategórii,“ ...O tomto diskutujeme. Po hokejovej stranke ten volny cas navyse neda hracom nic, kedze trening by aj tak nemali. Ale hadam sa dockame odpovedi, kokretne v com sa zlepsia tie zapasy. Lebo ja osobne vidim len to, ze klub bude stat dost vela penazi fakt, ze hraci budu mat viac colneho casu kazdy druhy vikend a viac miesta v autobuse. Alebo teda este jedna vec ma napada, ze sa v kazdom rocniku bude normalne postupovat do najvyssej ligy, teda tam nebudu muzstva len preto, lebo musia byt v 5-6 a 7-8 rocnik obe v nednej.
7.12.2018 - 0:14
+2

Nitran333

 

Zial v Nitre uz druhu sezonu deti 5-8 rocnik nechodia na zapasy autobusom, musia ich nosit rodicia. Je toto vobec normalne? Viete este o nejakom muzstve, kde deti musia nosit rodicia na vlastne naklady na zapasy vonku?
7.12.2018 - 9:44
+2

topska

 

Pre boha, to co uz je
7.12.2018 - 12:41
0

emoxx1

 

Doprava na vlastné náklady (okrem PHM aj more strateného času) nie je nič výnimočné...
7.12.2018 - 14:22
+1

sugar

 

Možno ide o to, že napr. Humenné postaví len jedno mužstvo, povedzme do 7 ročníka a bude hrať s muzstvom 8-7. Kvalitnejší zápas pre Pp 7. Horšie bude ak postavia spoločne mužstvo 8-7 prihlásia do 8 a dostanú 25. A sedmička Pp nebude mať napr.proti komu hrať...
7.12.2018 - 12:31
0

topska

 

Presne tak, ako som napisal ja alebo vy, je to jeden z dovodov co mi aj potvrdili
7.12.2018 - 12:41
+1

Sunkafit

 

Pozitiv
7.12.2018 - 6:03
0

len_tak

 

Teraz ak chcel hrat klub v "najvyssej" ziackej sutazi musel obsadit vsetky rocniky 5 - 8. Niektore mensie kluby najma v dosledku zranenia a chorob casto nemali dostatocny pocet hracov a tak absolvovali zapasy s minimom 10+1. Vydrzali v tempe 1,5 tretiny mozno 2. Po "novom" nebudu musiet prihlasit vsetky rocniky a tak mozu hrat len tam, kde budu mat dostatok hracov.
7.12.2018 - 6:38
+5

caput rerum

 

Ale nie nemusel. Klub musel postaviť len do "dvojičky" oba tímy, buď do 8-7 alebo 6-5, nie do všetkých štyroch súčasne.
Osobne by som radšej videl za tých 150 000 €, ktoré zväz na tento nesystémový krok vyčlenil,opäť celoštátnu súťaž kadetov a eventuálne ešte niečo pridať a urobiť celoštátnu suťaž HT8. Úplne jednozančne by to bolo pre SVK hokej prospešnejšie.
7.12.2018 - 13:32
+1

Acorgonka

 

toto si nase male hokejove nadeje : naozaj nazasluzia.....diskusia ako v krcme, cest par diskutujucim!
7.12.2018 - 14:23
0

FP-Tomas71

 

veru tak
7.12.2018 - 14:52
0

mirec04

 

Asi by som tiez radsej videl, keby sa vytvorila celoslovenska kadetska liga od zaciatku rocnika a terajsi system v kadetoch (do decembra regionalne, potom najlepsi do celoslovenskej sutaze o majstra) aplikovat napr. na 7. a 8. rocnik.
Plus zaviest majstrovstva Slovenska aj pre mladsie rocniky (5. a 6. HT) turnajovym sposobom.
Ci je to utopia?
7.12.2018 - 15:03
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.5.2019 01:11
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 25.5.2019 01:11
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.5.2019 01:11
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 25.5.2019 01:11
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 25.5.2019 01:11
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.5.2019 01:11

Bleskovky

Vojnov uspel v arbitráži, skrátili mu trest za domáce násilie

Ruský hokejista Viačeslav Vojnov má možnosť návratu do NHL v druhej polovici sezóny 2019/2020. Dvadsaťdeväťročného obrancu suspendovalo vedenie profiligy na celý ročník, arbitráž však rozhodla, že časť trestu si už odpykal. Vojnova v októbri 2014 zatkli za domáce násilie.
včera o 15:32 - TASR

New York Islanders predĺžili zmluvu s Nelsonom o šesť rokov

Hokejový klub NHL New York Islanders si na šesť rokov poistil služby útočníka Brocka Nelsona. Dvadsaťsedemročnému centrovi končila zmluva 1. júla a stal by sa neobmedzeným voľným hráčom.
23.5.2019 20:34 - Michal Bruner / TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - / TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - / TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - / TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - / TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - / TASR

Niederreiter má po vypadnutí Caroliny záujem posilniť Švajčiarsko

Švajčiarsky hokejista Nino Niederreiter chce posilniť národný tím na MS. Dvadsaťšesťročný útočník pôsobí v NHL v drese Caroliny Hurricanes. Klubové povinnosti mu skončili po domácej prehre s Bostonom 0:4 a vyradení v 3. kole play off. V základnej časti tejto sezóny odohral 76 zápasov s bilanciou 23+30.
17.5.2019 10:58 - / TASR

Jim Schoenfeld sa lúči s New York Rangers

Jim Schoenfeld končí vo funkciách viceprezidenta a asistenta generálneho manažéra tímu zámorskej hokejovej NHL New York Rangers. Bývalý obranca strávil u "jazdcov" v rôznych pozíciách sedemnásť sezón. "Za takmer dve dekády prešiel Jim prakticky všetky stupne organizácie.
16.5.2019 20:32 - / TASR

Dallas podpísal s obrancom Lindellom novú zmluvu na šesť rokov

Obranca Esa Lindell podpísal s tímom zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars novú šesťročnú zmluvu v celkovej hodnote 34,8 milióna dolárov. "Podpis zmluvy zverejnili týždeň pred 25. narodeninami fínskeho hráča," informuje agentúra AP. Od príchodu do Dallasu v roku 2012 strelil Lindell v 239 zápasoch 24 gólov a pridal 53 asistencií.
16.5.2019 19:20 - / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 05. 2019
Rusko - Fínsko o 15:15
Kanada - Česko o 19:15

Odohrané zápasy

23. 05. 2019
FínskoŠvédsko
5:4 PPREPORT
ČeskoNemecko
5:1REPORT
KanadaŠvajčiarsko
3:2 PPREPORT
RuskoUSA
4:3REPORT
21. 05. 2019
KanadaUSA
3:0REPORT
ŠvédskoRusko
4:7REPORT

Najviac bodov

William NylanderSWE17 bodov
2.Kučerov N.RUS15
3.Voráček J.CZE15
4.Frolík M.CZE14
5.Mantha A.CAN12

Najlepší strelec

Anthony ManthaCAN7 gólov
2.Frolík M.CZE7
3.Dadonov J.RUS7
4.Kučerov N.RUS6
5.DeBrincat A.USA6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS94.57 perc
2.Niederberger M.GER94.17 %
3.Lankinen K.FIN93.86 %
4.Dahm S.DEN92.75 %
5.Schneider C.USA92.41 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada736:1118
2.Fínsko722:1116
3.Nemecko718:1815
4.USA727:1514
5.Slovensko728:1911
6.Dánsko718:236
7.Francúzsko714:342
8.Veľká Británia79:412
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko736:721
2.Česko739:1418
3.Švédsko741:2115
4.Švajčiarsko727:1412
5.Lotyšsko721:209
6.Nórsko719:336
7.Taliansko75:482
8.Rakúsko79:401
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola