Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košičania „niečo riešia“, Šimíček to nekonkretizoval

zdroj: Hokejportal.net/Vladimír Chramazda
14.1.2019 16:01 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Zápas Nitry s Košicami priniesol zaujímavú prestrelku, ktorú v závere preklopili na svoju stranu hráči HC Košice. V Nitre tak vyhrali za plný počet bodov po trojročnom čakaní.


Košice vyhrali na nitrianskom ľade takmer presne po troch rokoch. Výrazne im pomohol fantastický výkon brankára Škorvánka, či slabá koncovka nitrianskej ofenzívy. A, samozrejme, keď už všetci mysleli na predĺženie, Ladislav Nagy lišiacky vyštartoval do stredného pásma, prebral dobrú prihrávku a prestrelil Šimbocha. Čas 58:59, 4:3 pre Košice. Bol to šach-mat kvalitného súboja. „Srdce a bojovnosť boli recept na úspech v Nitre. Vedeli sme, že ak do toho dáme všetko, buď to vyjde, alebo nie. Zdobila nás bojovnosť a odhodlanosť a aj keby sme v Nitre prehrali, so zápasom by sme boli spokojní. Pretože dlho som nevidel náš tím tak odhodlaný. Hrali jeden za druhého a výborne chytal brankár Škorvánek,“ hodnotil Roman Šimíček, na ktorom bolo badať po výhre v Nitre veľkú spokojnosť. Bolo to niečo celkom iné ako po zápase s MAC Budapešť, kde na tlačovke vyčítal hráčom najmä profesorskú hru a málo bojovnosti. Kafka sa tak ocitol len na poste 13-útočníka, Brophey hral až štvrtého centra, Netík z klubu odišiel. Chýbali, avšak pre zranenia, aj Pretnar, Haščák, Šoltés, alebo Čížek. „Nechám si pre seba, koho som tým myslel. Faktom ale je, že niektorí dostali menej priestoru a niektorí ďalší sú zranení. Snažili sme sa dať do základnej zostavy hráčov, o ktorých som bol presvedčený, že na ľad položia svoje srdce. Hokejovo to nebolo podľa predstáv a chyby sme urobili,  to si klamať  nemôžeme. Nitra mala obrovské šance. Ale bojovnosťou a drinou sme si naklonili misky váh na našu stranu,“ konštatoval český tréner Košičanov. Už len dva týždne ostávajú tímom na to, aby naplnili svoje súpisky pred štartom play-off. S otázkou, na aké posty by tréner privítal nové akvizície, sme neobišli ani Košice. „Samozrejme, že s vedením komunikujeme, ale momentálne neviem, ako to dopadne. Niečo sa rieši, ale sú to interné záležitosti klubu, ktoré nechcem komentovať, pretože ak to nevyjde, budeme my tí najhorší. Asi je treba káder doplniť, ale uvidíme, na akých postoch to bude,“ konštatoval Šimíček. Po odchode Netíka sa logicky ponúka alternatíva s príchodom minimálne jedného útočníka. Ak si však človek dlhší čas číta diskusie košických fanúšikov, napríklad aj na našom webe, ich želanie je najmä vystuženie brankárskeho postu. To však zrejme reálne nie je. „Ja neviem, kde to presne čítate a čo čítate, ale ja si myslím, že naši brankári podávajú kvalitné výkony. Škorvánek to v Nitre aj potvrdil, chytal parádne. Habal nás tiež veľakrát podržal a podal veľa výborných výkonov. Aj keď mu niečo nevyjde, to sa niekedy stane. Máme dvojicu Habal – Škorvánek a nič viac neriešime,“ dodal Šimíček pre Hokejportal.net

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


BlackCrow

 

No dobre no.. Nič viac neriešte..
14.1.2019 - 16:25
+17

werder59

 

pride Ciliak, neboj sa
14.1.2019 - 19:01
+1

BlackCrow

 

Do Brna..
14.1.2019 - 20:17
0

BlackCrow

 

Aj keď...... By to bol základný stavebný kameň... Zmluva na 4 roky a môže začať prerábka.... My Vám všetkým vytrieme zrak!!!

15.1.2019 - 14:59
0

Bielomodry

 

No nič chlapci Košickí ,treba Trénerovi povedať,kde má čítať ,ale zase keď On je spokojný
14.1.2019 - 16:26
+4

Ricardinho13

 

Taaakže je to oficiálne, čierne na bielom, že do play-off ideme s dvojicou Habal-Škorvánek.
Ako by Jindro povedal: Dovideňá dopočuťá.
14.1.2019 - 16:29
+40

Dzunkes

 

tak Skorec dobre vam chyta sam som prekvapeny ako mu to ide
15.1.2019 - 15:55
0

kosican85 BLOG

 

tu sa mi potvrdilo že to nie je dobrý tréner pre KE
14.1.2019 - 16:31
+10

axxel

 

Ze asi je treba kader doplnit ...jasne, ze treba doplnit, ale najprv este poslat prec Pata a Mata
14.1.2019 - 16:35
+5

Hc-Ke-1

 

Nič nové sme sa nedozvedeli. Ani z akého dôvodu skončil Netík. Hrůza..
14.1.2019 - 16:40
0

axxel

 

No z akeho? ... Ved videl si ho na lade
14.1.2019 - 16:42
+1

Laci

 

Ak je predsezónny cieľ 4-5 miesto tak voľba Habal-Škovranek je v poriadku.
No ak sú ciele tie najvyššie je potrebný rozdielov ý brankár. Sledujem košický hokej takmer 40rokov a vždy tu boli takmer top brankári. Pamätám si Švárneho, Dragana, Šimonoviča, Klempu,Laca...
Išlo o repre. (aj keď niekedy náhradných) brankarov, ktorý chytili tých pár percent navyše a hlavne v rozhodujúcich chvíľach.
Máme dobrých brankárov no nemáme vynikajúceho bez ktorého výraznejší úspech nepríde.
Všetko to stojí a padá na cieľoch...
14.1.2019 - 16:42
+8

racmaster

 

to plati o kazdom poste
14.1.2019 - 16:48
0

Tino

 

samozrejme: otazka brankara moze byt odkaz fanusikom ake ciele v HC maju...nie o com kecaju ked ich pocuvaju media ale co by chceli realne dosiahnut, habal aj skorvanek fajn ak staci nejako uhrat 1/4 resp sa rovno spoliehame na stastie...
14.1.2019 - 16:56
+1

zomi BLOG

 

"Kurňa Tino" : Pri davani plusiek pri tvojich nazorov v jednotlivych diskusnych prispevkoch ani nie je potrebne ich citat...
15.1.2019 - 12:02
+1

deimos9

 

Ach jaj, Jaro a jeho nakopy do utocneho pasma, to boli casy
14.1.2019 - 20:01
+5

Nemehlo

 

Otazka je vsak, kto ti pusti pred playoff rozdieloveho brankara. Alebo je nejaky dobry bez zmluvy?
15.1.2019 - 9:03
0

racmaster

 

Vedeli sme, že ak do toho dáme všetko, buď to vyjde, alebo nie

to je mudrost, co vstupi do historie

nieco ako s tym psom:
ja ti mam takeho inteligentneho psa...
ked idem vecer z krcmy domov, poviem mu: pod, alebo zostan
... a on ide, alebo zostane.
14.1.2019 - 16:50
+36

Tino

 

taketo vysvetlenie: resp argumentacia vedia ku kacirskej myslienke ...davaju do toho vsetko vzdy? ...dlhodobo nasa liga vobec nas hokej straca prave na skutocnosti ze bezne nehrame na doraz,na max...naopak vypustat pasaze pripadne cele zapasy je standart od ktoreho je len krocik kolko percent si ktory hrac dat dole z vykonnosti...ti dvaznejsi kludne 50% si myslim
14.1.2019 - 17:01
+2

racmaster

 

no davaju do toho vsetko. spoznas to podla toho, ze bud to vyjde, alebo nie

14.1.2019 - 17:47
+5

zomi BLOG

 

Lenze, ked hraci do toho nedavaju vsetko, lebo myslia si ze v PO potom zapnu, co je ozaj aj vidno ako PO ma vyssiu uroven nez zakladna cast. Otazka stoji tak, ci si ti hraci prave na vtedy spravne nacasuju formu. Ked povedzme takmer pol roka hraju na menej ako sto percent, a potom treba zapnut. Lenze zakladna cast versus play off je fenomen, lebo rozdiel je vidiet aj v inych sutaziach - NHL nevynimajuc. Aj ked tam je to neporovnatelne v nasadeni a o percentach v zakladnej casti a v PO.
15.1.2019 - 9:27
0

Tino

 

suhlas: plus jednotlivec zvyknuty nauceny neist na max v kazdom zapase ma problem prepnut na MAX a udrzat tento mod v serii zapasov .... u nas sa proste z nejakeho dovodu toleruje ked hraci flakaju, hraci si to vedia medzi sebou , sebe samym nejako ospravedlnit, majitelai klubov su ochotni to znasat a divaci si tiez vedia zvyknut mlnhoi to dokonca obhajovat....tazko sa potom cudovat ze sa SVK hraci nevedia presadit v silnejsej konkurencii v tazsich ligach, kde treba makat kazdy den, kde sa na doraz ide uz na treningu....
15.1.2019 - 9:35
+5

zomi BLOG

 

Teraz - od decembra- castejsie sledujem nasu ligovu sutaz a v jednotlivych zapasoch, nielen ked hraju HC, je vidiet ze hraci niektore striedania hraju na doraz, a potom zasa zvolnia. Potom vznikaju tzv. chluche miesta.Lenze to nie je akasi novinka...Tento jav je znamy.Tu je hlavne naucit mysliet hracov na to, aby nebolo tolko hluchych casti. Tu stoji otazka, ci chalani su nastaveni a v treningovom procese pripravovani tak, aby to zvladali po cely cas zapasu. Lebo pocas merania sil nasich na medzinarodnom lade nam superi nastavuju skutocne zrkadlo.
15.1.2019 - 9:58
+2

Tino

 

mozeme si my toto : pisat do aleluje ...hraci nie su k postivej rpaci vedeni od malicka, nevyzaduje sa to od nich v treningovom procese, doma, v skole...v paliciach maju natlacene ze sa nejako budu vediet pregrciat...bullshit, ale takto si to fixuju, az pride cas ked su konfrontovani s realitou a zistuju ze nie su konkurencieschopni lebo nevedia pracovat tak ako pracuje konkurencia....napr robit vsetko najlepsie ako vedia po cely cas....a mladez z HC odrazu zistuje ze sa hokejom nebudu vediet zivit lebo su banda lemplov.
15.1.2019 - 10:18
+3

zomi BLOG

 

Neraz si myslim(posobil som isty cas aj vo vyrobe), preco su niektori mladi stale tak nastaveni na pracu a zodpovednost k nej. Ked v socializme sa ani nenarodili, nez aby mali z tej spolocnosti akesi poznatky. Lenze teraz je to u mladych zakotvene aj v tom, ze maju ovela vacsie moznosti poznat,ci v spolocnosti a jej okoli vidia, ako sa tzv. da lahsie nieco docielit a nemusia ist narocnejsou cestou... Potom, ked uz uvidia, ze v zivote je to o niecom inom, ako v ich zidealizovanych snoch, tak potom je aj neskoro.
15.1.2019 - 11:14
0

racmaster

 

chlapci mate z casti pravdu. nechcem obhajovat flakacov, to som posledny, kto by take daco toleroval, ALE...

poviem vam pribeh. rezes zhumploval kosice a prejavilo sa to v sezone, kedy sme pred tyzdnom boli majstri a zrazu nemal kto hrat. tak sa vytiahli juniori, z druhej ligy sa povytahovalo zopar najtalentovanejsich jednookych a uprosili sa 40-rocni lokalpatrioti, aby to este skusili a vratili sa na lad pomoct zachranit kosice. mozno si to pamatate, mozno nie...

tento tim vsak vsetko prehraval, boli sme na vypadnutie. lokomotiva vsak bola vypredana kazdy zapas na 200%, ludia stali za mantinelmi, na schodoch, v ulickach, viseli z konstrukcie, ci len tak postavali pred zimakom, aby aspon poculi!!! este dnes mam zimomriavky.

vobec nevadilo, ze prehravaju, fanusikovia chodili, fandili, dakovali. atmosfera vybicovana v kazdom zapase. pre tych mladsich - nie, nie je to scifi, toto su KOSICE! mesto, ktore ma hokej v krvi.

potom raz prisiel zapas, zrazu bolo 1:6 v polke zapasu, no hraci to nevzdavali, makali, lietali, zrazali sa, nevypustili jediny puk. stiahli na 3:6 a pred koncom dokonca v power play na 4:6. cely stadion im po tejto prehre tlieskal, akoby boli vitazi.

potom prisiel na tlacovku PAN trener SELVEK, vsetci cakali, jak ich pochvali, pripadne spomenie podiel rozhodcov alebo taku tu klasiku, co vsetci dnesni predvidatelni treneri na tlacovkach opakuju do kola - ale on nie. on zahlasil: co vam mam povedat, tito chlapci sa musia naucit setrit. hokej by aj vedeli hrat, no nevedia sa setrit.

vsetci cumeli jak puci. a vtedy vidis velkost trenera. trenera, ktory vie, ze aj tak ta caka-taxis, prekazka ta... a ustvany kon ju neskoci.

dobre muzstvo musi vediet kedy zapnut a kedy sa setrit. sezona je dlha, vrcholovy kontaktny sport ako hokej ta ustve raz dva. neda sa talent donekonecna nahradzat bojovnostou, lebo pride smrt menom taxis. a ten pride urcite, v hokeji sa vola play-off.

dnes sa tomu vravi diktovat tempo zapasu. teda inymi slovami, kedy pridat, kedy sa setrit a to tak, aby sa vyhralo. na to ale treba poriadneho TRENERA a poriadnu davku TALENTU. aby si mohol diktovat tempo, musis mat viac talentu, ako super. bohuzial, kosice ho uz roky nemaju a tak vyhravaju len tie zapasy, kde supera predsia bojovnostou. preto su tie vysledky take, ake su. a preto nam ziadne priemerne posily nepomozu.
15.1.2019 - 12:09
+6

Tino

 

samozrejme: ist do zapasu ma max neznamena ze mas korculovat ako besny hore dole 60 min hlava nehlava....na max je proste na max, to je aj sustredenie sa na hru, disciplina, diktovanie hry...etc, etc...to sme sa zase nepochopili, ale zaklad je samozrejem v pristupe, aktivne agresivne korculovanie ktore mas v krvi ktore je samozrejmost je obrovsky benefit, vdaka tomu urcujes tempo hry ty, ty si na puku viac ty ...ved toto je samozrejmost v civilizovanom vyspoelom hokejovom svete...treningy sa idu v tempe ktore nestihaju chalani vylezeni zo SVK juniorky...a to su len treningy
15.1.2019 - 14:51
0

racmaster

 

agresivne vie korculovat kazdy. to ti nebude stacit na to, aby si mohol diktovat tempo. jedine, ze by vsetci tvoji hraci boli rychlejsi korculiari, ako superi... to by ale aj tak znamenalo, ze maju nieco viac - talent. konkretne korculiarsky.

avsak staci ti mat napriklad periferne videnie a zasa ti to bude stacit, lebo urobis jednoduchu klucku do protipohybu a spalis tym 3x menej energie, ako super, ktory to bude musiet zastavit a zasa sa rozbehnut. toto mu spravis 3x a moze ist zavareny striedat. zasa - to je talent. mat nieco navyse oproti superovi.

jedine tak mozes diktovat tempo hry. ze unavis supera a zapnes, ked uz nebude vladat. a to je talent a to je prave to, co mi v kosiciach posledne roky chyba. preto nagy aj 45 rocny bude stale trcat nad mladymi. lebo ma celu sadu talentov.
15.1.2019 - 15:07
0

Tino

 

ak tu klucku: urobit nevies, lebo ten talent nemas tak ti ostava to korculovanie a nasadenie...ale ako pisem samozrejmost je disciplina,aj osobna sustredenie sa na hru, dodrziavanie taktickych pokynov...takto so mto myslel, nie len ze bezhlavo hore dole jazdit do ustvania sa.....ale trvam na tom, ze nasadenie, vysoke napadanie dostava supera pod tlak ten robi chyby a pre teba z toho plynu prilezitosti...zapas na max znamena ze sa nevypusti ani minuta, schopnost rozumne rozlozit sily robit spravne veci v spravnom momente robia kvalitu hraca
15.1.2019 - 15:13
0

racmaster

 

no ved hej, ale ked to je tvoj jediny naboj, tak si ho nevystrielas v stokolovej zakladnej casti...
15.1.2019 - 16:05
0

zomi BLOG

 

Vcelku suhlasim, aj ked pri kave a mozno aj pive by sa o tom dalo este viac rozviest. Ja pisem o tom, aby bolo menej hluchych miest.Iste sa rozumieme... Ze o co mi ide. Nemozme chciet, aby hraci isli do plnych od prvej do poslednej minuty, ako sa hovori hlava nehlava.V tomto nasom pripade super nesuper. Aj ine kvalitativne na inej vyske muzstva to tak nerobia.Dost je takych pripadov, ze pre taketo muzstva byva sebevrazdou ak nehospodaria so silami. Potom to s muzstvom nedopadne podla najlepsich scenarov ci cakani. Ale tiez je rozdiel, kedy sa hraci setria a kedy sa flakaju.A divak, fanusik to vidi a pochopi, resp. v opacnom pripade to odsudi... skritizuje... potom, ak je to trvalejsieho razu - aj prestane chodit na zapasy...
P.S. Neviem, ci mam na mysli tu istu sezonu, ked hracom bolo povedane, ze ziadne odmeny nebudu, lebo zo zeleziarni vtedy zo znamych pricin prestali tiect financie.Vtedy sa kolektiv okolo Igora a trenera tak sklbil ze vyhrali celu seriu P.O. a stali sa majstri. Kolektiv, o ktorom sa pocas sezony rozpravalo, ci nevypadne.
15.1.2019 - 14:51
0

lesslie69

 

Toto si vytlač na A4,pošli to na vedenie HC a nech to dajú Šimíčkovi ako povinné čítanie.
15.1.2019 - 16:37
0

Tino

 

jo: aj ja som uz nad tym rozmyslal, kde sa to v ludoch berie, aktualne je to na vsetkych urcite narocnejsie nez za sociku a cez to vsetko ma vacsina salamovy pristup, akoby sa spoliehali ze nejako preziju, vsak nejak bolo nejak bude, pregrciame sa...a ano nejako sa pregrcaju, ale nie je to to co chceli, co si predstavovali ze bude a nasleduje vyplakavanaie, obvinovanie vsetkych a vsetkeho naokolo....z pohladu rodicov nerozumiem preco su nadecka malo narocni, preco maju potrebu riesi problemy aj banalne namiesto svojich deti, preco im silou mocou chcu pomahat.... dieta si musi prejst problemami musi ich prezit a zvladnut a musi to dokazat samo, rodic nema fungovat ako vankus, strhat sa v snahe vybavit dietatu absolutne bekofkiltny zivot...takto potomkovi skodi nepomaha mu, ja som zastanca teorie ze najlepsie sa pomaha tak , ze sa nepomaha, pocka sa ako si pomoze niekto sam a potom nezistne, bez jeho vedomia...deti nemaju odkial vediet a mozno nechcu vediet ze uspech prichadza s tazkou pracou, drinou odriekanim, obetou, tzv navyse pracou...predstava je taka ze sa budem flakat a poto msa uvidi...no neuvidi a je neuveritelne ze to deckam, ktore beriem nemaju skusenost aby to chapali nema kto povedat, trener, rodic, skuseny kolega....
15.1.2019 - 15:01
+1

zomi BLOG

 

Zasa na druhej strane decka sikovne, ako sa hovori su fajn, tak im casto chyba sebavedomie. Ako moj nebohy brat hovorieval, ze su zdravo drze...Velmi dobre vidiet rozdiel medzi nasimi a cudzimi v oblasti sportu. Aj ked to pomaly sa to prejavuje k lepsiemu(Vlhova, Fialkova,Sagan) Milo som sa usmial pri jednom nazore na F.B., ze Sagan so svojimi vlastnostiami nepoddajnosti, ctiziadosti a viere v seba sameho snad ani nie je Slovak.
15.1.2019 - 15:22
0

Tino

 

jo Peto: je iny level ...budovanie sebavedomai je urcite dolezite ale nejde to tak, ze budem decku nekriticky hukat do palice ze je skvele, dokonale, bezchybne....lebo nie je, najlepsie si dieta poradi so sebavedomim ked bude samostatne ale samostatne do dosledkov to znamena aj v problemoch ak si ich sposobi....pre uspech nie len v sporte je zasadne mat v sebe sutazivost, ochotu na sebe pracovat a zlepsovat sa..toto zase nema kazdy a kto to nema nemoze byt najlesi ...to je priestor na ohybanie pravidiel ,systemu.....to je ale ina debata
15.1.2019 - 15:30
0

lesslie69

 

Mládežníkom chýba disciplína.Keď bol môj starší syn chlapec,bol som na neho dosť prísny.Musím povedať,že niekedy moja žena hovorila,že som ho asi našiel na ulici.Stále som sa jej snažil vysvetliť,že som prísny práve preto,lebo som ho na ulici nenašiel.
Tá disciplína je v ňom dodnes,veľmi mu pomáha aj pri štúdiu na VŠ má 22 rokov a je z neho úspešný mladý muž.
15.1.2019 - 16:47
0

Tino

 

suhlas: disciplina je zaklad...problem je ze disciplinu si ludia vykladaju vselijako.
15.1.2019 - 16:56
0

lesslie69

 

Myslel som samozrejme klasickú disciplínu,žiadnu šikanu.
15.1.2019 - 17:08
0

blazon

 

Suhlas, vid Kafka minule PO, tato sezóna omnoho lepsie, ale aj tak to kolise. Dufam ze uz aj pred PO takyto hraci, co by mohli a aj mali bodovat budu na 110% hrat. Aspon 5 zapasov
15.1.2019 - 14:41
0

Impulse

 

Dobre,takže zase žiadna posila ale "doplnenie kádra" ????? Pán Šimíček neni vhodný kandidát na to,aby trénoval taký klub,akým sú Košice a teraz sa mi to potvrdilo.
14.1.2019 - 16:51
+3

UssKe

 

Radšej nech je jednotka Skorvy ako Habal keď už nemá prísť brankár . Len Aby to nedopadlo ako minuly rok keď ako povedal Lang radšej nič neurobili s posilami . Neviem no
14.1.2019 - 17:07
+1

Tesla

 

Po minulej sezóne bol rozhovor s Langom alebo Rusicom, kde bolo povedané že pred play off uvažovali nad hracskou posilou alebo novým trénerom. No a vybrali si Šimíčka
14.1.2019 - 17:47
+1

Foam of Waterfall

 

správne pán tréner, zatiaľ odvádzate pre nás výborné služby
14.1.2019 - 17:10
+1

xhrubecrevox

 

neviem kde to citate ... to treba citat niekde? pan trener, no taaak ...
14.1.2019 - 17:11
0

Gargamel123

 

Ďalšie informácie: https://www.youtube.com/watch?v=t8_EdOdmWdk
14.1.2019 - 17:17
+10

Acorgonka

 

Tak! Mali ste vcera prehrat
14.1.2019 - 17:30
+4

wedro

 

Toto je teraz výhradne len len pre Košičanov.

Takže tak.
14.1.2019 - 17:33
+4

Bielomodry

 

Nebuď trápny wedro
14.1.2019 - 20:11
+3

Cinan

 

Ja na nasich brankarov az taky kriticky nie som. Suhlasim, ze brankarske eso je dolezite mat v time, lebo jeho chybu uz povacsine nema kto napravit. No ak sa pozriem na pocet inkasovanych golov a k tomu chyby pri nasom braneni, za ktore mozu nielen obrancovia ale aj utocnici, tak neviem, ci to je to, kde nas topanka tlaci najviac. Za mna system hry a bojovnost.
14.1.2019 - 17:30
+9

mitoO

 

Mam trosku pocit, ze nasi cakali na Laca (aj ked sa o nom pisalo aj v suvislosti s BB), a ak to nevyslo, nechcu pred PO nikoho neovereneho.
Ja osobne by som viac prilezitosti daval Skorvankovi.
V kazdom pripade nam treba dvoch, troch rozdielovych hracov. 2aja do utoku (usetrene peniaze za Netika znamenaju aspon jedneho - verime) a jeden do obrany, kludne namiesto McDowella.
14.1.2019 - 17:54
+1

RebeccaBlack

 

Aj keď nerád ale asi aj Pulliho by sme mali poslať preč. Miesto nich 2och útočníkov do prvých formácii a 2 och obrancov. Ale to asi ťažko v takej fáze sútaže niekde zohnať takých hráčov. Snáď len niekde zo slabších tímov, no tam nič také zaujímavé nevidno, možno v Ujbude. Som zvedavý co sa udeje
14.1.2019 - 18:16
0

Ricardinho13

 

Obranca Macaulay a útočník Langkow alebo Brown, by prichádzali do úvahy z Budapešti.
14.1.2019 - 18:24
0

loki12

 

ja by som mozno skusil pouvazovat nad nejaky tradeom ktore v nasej lige vobec nie su.. nieco co by bolo prospecne pre obe strany.. kludne by som obetoval trebars aj kafku alebo soltesa a pulliho trebars a doniest poriadnych 2 hracov
14.1.2019 - 18:31
0

Ricardinho13

 

Presne tak, kedysi sa uskutočňovali zaujímavé výmeny v našej lige, kde si tímy vymenili kľučových hráčov medzi sebou, ale už pár rokov sa dejú len také "čajové" výmeny, kde si tímy vymenia max hráčov, ktorí u nich majú málo priestoru.
14.1.2019 - 18:56
+4

loki12

 

tak veruze.. mne by to dost pridalo na atraktivite vidiet nejaku vymenu pocas sezony, ktora by za nieco stala.. nejaku vymenu z bb ci nitrou doniest lantosiho alebo aspon majdana nech to ma stavu a nie stale len doplnit kader.. to boli casy ked prisiel pred PO zalesak ako najproduktivnejsi hrac..
14.1.2019 - 19:30
+1

Ricardinho13

 

Majdan - Kafka by bola parádna výmena, tak snáď si to Šimíček a vedenie prečíta, keď nevie, kde to ľudia píšu a ešte koncom týždňa vyjde správa o tejto grandióznej výmene.
14.1.2019 - 20:03
+1

Tesla

 

A čo Bódo?
14.1.2019 - 18:37
0

Ricardinho13

 

Na neho som úplne zabudol.
14.1.2019 - 19:50
0

RebeccaBlack

 

Brown aj Langkhow by boli posily, aj ten Jessey Dudas kludne. ale neviem ci to je realne.

Za mna Solty by mal ostat, aj Kafka. Obaja podla mna makaju a Kafka je druhy najlepsi strelec Kosic. Ale ked "velke zviera" mame pustit, tak by som sa nebal Marcela vymenit za jedneho z produktivnych kanadanov v MAC. Mozno by mu to prospelo.
15.1.2019 - 10:18
0

sob3k

 

Len na vymeny musi pristupit aj hrac a tam si myslim bude problem
15.1.2019 - 10:49
0

UssKe

 

Už vidím ako Haky chce ísť hrať do Budapešti . Kafka nech kľudne ide ten už nedáva góly ani mužstvám z dolnej časti tabuľky a Ako legionár neprevyšuje domácich . Radšej nech na jeho mieste hraje Roman Žitný .
15.1.2019 - 11:04
0

Cinan

 

A od dalsej sezony noveho trenera, ktory da hre tvár
14.1.2019 - 18:47
0

blazon

 

Ja by som si aj zdravo dravého Rasmusa Kulamala vedel u nas predstavit. Velmi sa mi pacil na nasom lade.
15.1.2019 - 14:53
0

Daewo_KS

 

Aj mne, je to velmi sikovny hrac.
15.1.2019 - 15:01
0

kareka

 

Takze som mal pravdu stim 4/5 miestom v playoff a potom bay bay. Keď toto je brankárska dvojica do playoff tak potom dovidenia zdravý rozum. Dúfam že po tejto sezóne SIMICEK vypadne s Košíc a donesú naozajstného trénera a nie takého šaša. A pani Lang s Rusicom budíček!!!!
14.1.2019 - 17:40
+3

Rastor

 

Pre vecných kritikov 4-5 miesto pre nás nie je zaujímavé . Iba titul.Aj preto budú čochvíľa predstani nový obranca, útočník a na brankárovi sa pracuje. A opäť stiahneme aj po osvedčenom ruskom teritóriu .
14.1.2019 - 17:46
+2

axxel

 

Aaaa pan z vedenia .. Obrancov aspon 2 poprosim
14.1.2019 - 17:50
+7

Gargamel123

 

Andrei Vasilevsky,Mikhail Sergachev,Nikita Kucherov
14.1.2019 - 18:14
+7

slavco

 

A bude to stacit: Nasim soudruhum?
14.1.2019 - 19:28
+1

Ricardinho13

 

Do obrany Nikita Nesterov, do útoku sa rozhodujú či zoberú radšej Šipačova alebo Kovalčuka a do bránky majú na lane Vasilevskeho z Tampy Bay.
Hor sa na play-off.
14.1.2019 - 18:16
+9

UssKe

 

Do útoku poprosím Miklíka , do obrany Černáka a ako brankára poprosím Jula Hudáčka . Ďakujem , viac nechcem .
14.1.2019 - 18:21
+1

sob3k

 

"Ďakujem , viac nechcem . "

Tvoj dealer hovori nieco ine

14.1.2019 - 18:25
+10

Tesla

 

Čo máš stále s tým Miklikom, veď v slabej francúzskej lige nemá ani bod na zápas.
14.1.2019 - 18:27
+2

Ricardinho13

 

Miklíka už nikdy v žiadnom prípade.
14.1.2019 - 18:32
+4

UssKe

 

Čom?
14.1.2019 - 19:48
0

hoKEjka

 

Uz je dufam kazdemu jasne, ze si z nas len robi srandu
14.1.2019 - 18:40
0

Ricardinho13

 

A ja dúfam, že aj tebe je jasné, že patrične ironicky sme na neho zareagovali viacerí.
14.1.2019 - 19:49
+2

hoKEjka

 

Aby to bolo jasne aj tym, ktori nezareagovali, no
14.1.2019 - 20:45
0

wedro

 

Pozývam vás na obedík mam pre vás zaujímavú ponuku ktorá bude prospešná pre klub aj pre mňa.



Takže tak.
14.1.2019 - 19:49
+2

Cinan

 

dakujem, konecne uznanie, ze vacsina kritiky v tejto komunite je vecna. Myslim, ze to je prave cesta k zlepseniu. Len sa to musi dostat k tym, ktori maju realne pravomoc a povinnost s tym nieco urobit.
14.1.2019 - 21:45
0

kareka

 

A to v akých novinách si čítal
14.1.2019 - 17:52
0

Tizo BLOG

 

kde to citaju...no tu to citaju...informujte prosim simicka o existencii tejto stranky...asi chodi na hokej.cz a tam sa nediskutuje.
14.1.2019 - 18:13
+8

tulen - kosice

 

brankárske eso určite nemáme: máme dvoch nižníkov ... ale keď sa zobudí obrana a začne pomáhať,mohlo by to ísť ... a to nemám prehnané nároky,mne by stačil košarišťan ... valábika nemusím,ale včera krásne pomenoval naše problémy a len vďaka škorvimu a tete šťastene to dopadlo ok ... šimíčka tiež nezatracujem,ale ... a za včera chválim šimíčka za dvojicu galamboš - lušňák ... ešte viac príležitostí jokeľovi a žitnému ...
a keďže nič neriešite,neriešte ani titul,ani viac divákov ... doviďeňá,dopočuťá
14.1.2019 - 18:42
+7

MaToooo

 

Asi je kader treba doplnit...Asi??? On to nevie?Nevie ani na akych postoch? a dopnit? Nie posilnit? Kurnik sopa tak ked chcem tim doplnit resp. posilnit tak hadam mam nejaku viziu...chcem hrat toto a toto potrebujem na to taky typ hraca...Ma snad picne z toho Simicka
14.1.2019 - 19:43
+5

Gargamel123

 

On je dobry v tom: ze nepapuluje vedeniu.
Presiel ako jediny konkurzom.
14.1.2019 - 19:46
0

Gargamel123

 

Pre zaciatok: Hrnka,Sukel a Jesse Dudás .
14.1.2019 - 19:56
0

Sheva7

 

Hrnka robis si srandu ?
14.1.2019 - 20:10
+2

Tino

 

keby : som si mohol tipnut tak KE sa pokusaju dotiahnut niekoho z BA
14.1.2019 - 20:36
0

mitoO

 

Ak, tak neverim, ze sa to podari. Vztahy BB a Slovana su viac nez len nadstandartne.
14.1.2019 - 20:50
+1

Tino

 

jasne: ale bb nevezme vsetko a okrem toho za penize v praze dum, niektori chalani budu chciet ist do repre a na MS mozno potrebuju predlzit sezonu..vidim priestor ako sa dohdnut so slovan a dufam ze ten priestor vidia aj KE a jednaju
14.1.2019 - 21:07
+1

axxel

 

Pochybujem ... Tam vela reprezentantov nie je a s niekym sezonu musia dohrat
14.1.2019 - 21:14
+1

mitoO

 

Veru 10 alebo 11 hracov v zaklade musia mat Slovakov.
14.1.2019 - 21:15
0

axxel

 

Tusim 12 hracov musi byt slovenskej narodnosti
14.1.2019 - 21:18
0

mitoO

 

A to si zober, ze urcite idu Lamper, Lunter, Kelemen, myslim, ze BB zoberu aj Hrnca a je psou povinnostou Slovana uvolnit Lisku, ci Sukela, nech si chlapci predlzia sezonu.
Cize fakt neviem, s kym dohraju.
14.1.2019 - 21:23
0

axxel

 

No vsetci ist nemozu to je jasne
14.1.2019 - 21:29
0

mitoO

 

Myslel som na posilnenie "supera" v boji o majstra. Preco by to Slovan robil?
14.1.2019 - 21:16
0

Tino

 

ked: s nimi jednat KE nebudu nedozvedia sa preco by to mali robit....ak nieco chceme musime preto nieco urobit na svk je klub ktoremu bude koncit sezona skor , hracov pre nasu ligu ma my hracov potrebujeme....treba sa len dohodnut nerozmyslat preco a ako sa neda
14.1.2019 - 21:25
+1

mitoO

 

Nemyslim, ze s nimi nejednaju. Ved uvidime, aspon co sa hovorilo, tako Hrnkovi jednali minulu sezonu a nevyslo to.
14.1.2019 - 21:29
0

axxel

 

Hrnku nam netreba .. Do tretej formacie a checking line mame hracov dost
14.1.2019 - 21:31
+1

mitoO

 

Ja si naopak myslim, ze okrem strelca (za Netika) nam treba aj jedneho powerforwarda.
14.1.2019 - 21:36
0

Tino

 

netvrdim: ze z toho nieco bude ale jednat, resp skusat sa dohodnut so slovan dava zmysel z pohladu oboch stran, vratane hracov ktori potrebuju predlzovat sezonu....dohodnut sa s kymkolvek na comkolvek mozes len ak sa s nim dohadujes, nemusi to vyjst vzdy ale ked je jeden trpezlivy vysledok sa urcite dostavi
15.1.2019 - 9:37
+1

zomi BLOG

 

Preboha, len nech zo SBA nekupuju zahranicnych hracov, ktori mali byt v Slovane rozdelovi hraci. Lenze na druhej strane mozno na T.L. by boli rozdielovi.Takze asi tak...
15.1.2019 - 9:32
0

Tino

 

ja sommyslel: praveze SVK hracov ktori mozu chciet predlzit sezonu z roznych dovodov, napr aj pokus o repre ....
15.1.2019 - 9:53
+1

zomi BLOG

 

Tak som aj rozumel, ako mi odpovedas... Len som napisal, co by som si ja osobne neprial...
15.1.2019 - 10:03
0

Tino

 

jo: ja by som si vedel niektore SVK mena predstavit v HC ako pomoc v pripadnom boji o titul....pomohlo by to vsetkym, lige, hracom, slovanu, HC...vsetci by mohli byt spokojni ak spolu budu rozumne komunikovat.
15.1.2019 - 10:20
+1

zomi BLOG

 

Pravdu vravis. Myslim si, ze by bolo do HC potrebne takeho hraca s ktorym by si Lacike mohol zahrat... Ked ho vidim teraz na lade, tak si v duchu myslim: Skoda, ze nema (Madar o desat rokov menej.Lenze to by nebol v KE, ale brazdil lady EU muzstiev.
15.1.2019 - 11:01
0

Tino

 

a to sa: Laco stale nepretrhne na tom lade, vidiet ze ho to bavi , chce, vie, ale hra to tak po svojom ...co mna stve je ze sme nezuzitkovali jeho potencial na 100%...to prve co mali ludi v Hc napadnut bolo ze pri Lacovi sa musi zviest nejaky sikovny talentovany slovak, nie nutne Kosican, kludne 2 hraci ak ich treba striedat...nezaregistroval som ani len pokus o cosi take....velikanska skoda
15.1.2019 - 11:14
+1

zomi BLOG

 

Hej uz som zaregistroval aj tvoj postreh, ze je to velka skoda, ze HC nevyuzilo Lacikeho potencial nasadzovat pri nom nejakeho mladasa. Cim by sa pri nom mohli toho vela naucit. Mozno sa manazeri v klube bali, ze by potom stejne odisli do ineho muzstva. Ale ak by sa pri nom nejaky aspon jeden hrac ozaj vytiahol, tak by to bolo nielen v prospech kosickeho hokeja, ale aj pre Slovensky hokej.A, ze Laco hraje na pol plynu, tak to je trocha aj jeho povahou. Uz neviem ktory trener to povedal, asi ten kde Gretzky bol manazerom, ze Nagymu by trebalo pred zapasom nariadit, aby dal do pokladne nejaky financny obnos vacsieho razu a v pripade jeho vysledku - v zapase na co je schopny - mu po stretnuti aj s urokom vratit. Ze vtedy by to bol velky hrac pre NHL.
15.1.2019 - 11:54
+1

Tino

 

ak by nasli: chalana ktory vie a chce,vedel by sa pri nagy vytiahnut,predat sa...urcite by sme ho/ich dlho neudrzali, ale to je v poriadku aj rok navyse sa rata...ak hladame rozdielovu kvalitu tam to sakra robme, nehovorme o tom, rozdielova kvalita sa nerozpozna tak ze jeden , gula ocami caka co bude, prilezitost treba vyhladavat.
15.1.2019 - 14:11
0

blazon

 

Skusali mladych davat, ale len zapas, ani neviem ci boli dva s rovnakym mladasom. A dokopy mozno 5.. Nechce sa mi to hladat a simicek stale strieda.. Aj v zapase. Kedze laciKE ma iné postavenie v teame, vid zaciatok sezony, tak mozno aj on nechce hravat s mladymi ked im nesedia alebo v nich nevidi potencial. A kedze jeho slovo neaku vahu ma, tak ho mozno aj respektuju. Tazko to takto ako fanusik sudit a vsade same kacice, cize len také selske uvazovanie a pro a proti. Inac on vie hrat v zapase na 10 aj na 110% percent, chcel by som vediet ako a kedy prepina, lebo nieje to prave stale koli vysledku, alebo vyvyjajucemu sa tlaku, ako by sa logicky mohlo zdať. Nic to nemení na tom, ze je to pan hokejista. Nevedel som ze aj v NHL mal s tymto problémi a taketo vyjadrenia padli na jeho adresu.
15.1.2019 - 15:15
0

zomi BLOG

 

Ved aj v Nashvile, kde mal myslim ze v kariere najlepsiu sezonu v NHL, Gretzky vtedy G.m. ho chvalil...Aky je to vyborny hrac, ale ze nevydava zo seba vsetko co v nom je... Nakoniec po tej uspesnej sezone ho vymenili.Ale zasa nemozeme ho obvinovat, ze je to flakac, lebo pod jeho karieru sa podpisali aj zranenia, hlavne rameno... Lenze nejeden odbornik tvrdi, ze svoj talent celkom nevyuzil a ze v NHL mohol viac dosiahnut.Na druhej strane chcel by som vidiet, kolki hokejisti by nechceli dosiahnut aspon to, co dosiahol on. Ved hrat pomaly v styridsiatke hokej na takej urovni ako este dokaze, mozme len smeknut kalap.
15.1.2019 - 15:40
+1

88Backo

 

Hrnka je veď hráčom BB na hosťovaní v Slovane do konca apríla
15.1.2019 - 10:11
0

FanusikZamkov

 

No asi v Jesse Dudasovi by ste sa veľmi klamali. Bol v Zámkoch .
14.1.2019 - 20:01
+1

FanusikZamkov

 

Opravujem sklamali.
14.1.2019 - 20:01
0

Gargamel123

 

„Zostava je v kompetencii trénerov. Tí reagovali na posledné neuspokojivé výsledky a tri domáce prehry. Výsledkom bolo nezaradenie Tomáša Netíka do zostavy. Očakávame impulz a zlepšené výkony mužstva,“ povedal manažér HC Košice Vojtech Petty.
14.1.2019 - 20:06
0

axxel

 

Take dristy mam najradsej ... 2-3 zapasy sa posnazia a potom zase na salame ... Ked chcete impulz, nepomoze len este aspon 3 hracom zakyvat
14.1.2019 - 20:10
0

Gargamel123

 

Vcera na FB HC: "Potvrdzujeme, že Tomáš Netík nebude pokračovať sezónu 2018/2019 v HC Košice. Ďalšie informácie prinesieme zajtra."

Tak asi toto je to info...
14.1.2019 - 20:27
0

LenTak93

 

Stačí sa naučiť čítať medzi riadkami. Pokiaľ nie je zmluva oficiálne ukončená, nevidím nič zlé na tom výroku.
14.1.2019 - 20:52
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
weefoe

 

Netík mal skončiť už v novembri.... vedenie je zaspaté a pomalé ako zdochlina...vraj impulz....ten päty tiež je niečo ako dedičstvo zubára
14.1.2019 - 21:56
+5

Nemehlo

 

Kedze maju hraci pracovne zmluvy, asi maju klasicku vypovednu lehotu a nie su vyhoditelni zo dna na den, kym nepride k dohode. Alebo platis mesiac dva a hrac sedi. Neviem si predstavit ake vykony by podavali vo vypovednej.
15.1.2019 - 9:12
0

weefoe

 

A kto pripravil zmluvy? Zodpovednost ma vedenie...
15.1.2019 - 10:03
0

Nemehlo

 

Vypovednu lehotu pokial viem upravuje zakon. Do pracovnej zmluvy si nemozes dat co chces, musi splnat zakonne podmienky takejto zmluvy.
15.1.2019 - 13:17
0

zasi

 

lehota je daná zákonom,čo všetko ju môže skrátiť to už je na šikovnosti jednej alebo druhej strany
15.1.2019 - 13:47
0

mitoO

 

PRIDANÉ: 15.1.2019
V dnešných predpoludňajších hodinách sa HC Košice oficiálne dohodol na ukončení spolupráce s hokejovým útočníkom Tomášom Netíkom.

Tomášovi ďakujeme za doterajšie služby a želáme veľa zdaru v ďalšom pôsobisku.
15.1.2019 - 13:52
0

axxel

 

Ale pod tym je napisane: Vylúčené nie sú ani ďalšie zmeny v košickom kádri, ktoré však vedenie klubu zatiaľ nekonkretizovalo

Oni chystaju nejaku vymenu podla mna
15.1.2019 - 8:22
0

jakubj

 

Arne Krotak skončil kariéru
14.1.2019 - 20:23
0

Gargamel123

 

Dalsi kosicky: velikan konci...
14.1.2019 - 20:28
0

STARS

 

Toto malo byt info co mali dneska dat? No s panom bohom potom..
14.1.2019 - 20:31
0

paljuka

 

ja si nemyslim ze nam treba akutne posilnit mozno toho brankara ano... nemyslim si ze mame zle muzstvo len nasim chyba system dobra taktika a jednoznacne sebadovera upratanie si v hlavach vacsia agresivita...
su hraci ako Kafka Hascak co sice rit alebo takmer rit hraju ale potencial maju len ten potencial musi usudit trener ci a ako vytiahne alebo ich cim skor vyrazi...
my vo vela zapasoch vieme zapnut na vysoke obratky napadame vysoko drtime supera ale zial zo 60 minut tak vieme hrat max do 5 minut...
nastupujeme posrato proti minimalne 2 muzstvam ako keby uz v hlavach mali zakodovane ved aj tak prehrame...

Co nam pomozu 1-2 aj 3 hraci ked cele muzstvo ich psychicky aj tak stiahne na svoju uroven...

Ak im to ma pomoct nech sa spolu ozeru v satni nech si zavolaju aj prostitutky hocico len nech si konecne uz zacnu kus verit
14.1.2019 - 21:28
+3

weefoe

 

chýba tréner a tak len zázrak pomôže
14.1.2019 - 21:57
0

mitoO

 

Ved tam mame troch trenerov, relativne mladych, tak snad nieco vymyslia.
14.1.2019 - 22:01
+1

Urpiner17

 

Rozmýšľaj trosku predtým než niečo napíšeš...ak je raz hráč frustrovaný sám zo seba a v rámci tréningu a zápasu vymení štyri hokejky lebo nevie trafiť bránu tak sa môže aj pototo tréner a nespraví s ním nič...skús sa porozpravat s hokejistom ktorý reálne hra hokej v extralige a vyvráti ti fakt že kosice nemajú systém...systém tam je...a ak sa hra zle hra sa tak kvôli nedodržiavaniu systému.....aj tak ten komentár o hre bez systému je veľmi vtipný...všetci to používate lebo to raz niekto povedal a teraz sa tvárite akí ste hokejoví odborníci lebo používate ten istý vyraz..
14.1.2019 - 22:24
+1

MaToooo

 

Vyborne,takze system mame,ale za tristvrte sezony nie su hraci schopny dodrziavat ho resp naucit sa ho...takze bud je system na hovno lebo s momentalnym kadrom je nerealizovatelny,alebo hraci na to seru...za oba pripady je zodpovedny trener. Lebo nema u hracov respekt resp nevie naordinovat system ktory bude pasovat momentalnemu zlozeniu kadra
15.1.2019 - 8:01
+8

weefoe

 

Tu prvu vetu aplikuj prosim na seba najprv... A sorry, Simicek ma system...System losovania z bubna pred zapasom. Pravdupovediac som si vsimol aj novy prechod do utocnej pocas presilovky. Ale, ak chces nebranim sa debatke pri pivku, niekedy po zapase.
15.1.2019 - 10:16
0

blazon

 

Hascak nehra az tak zle, sú zápasy kde je to hroza des, ale niekedy to hra do tela a dobre. A vazne ked mu zacnu padat namiesto tyčiek goli, tak bude aj najlepsi strelec sutaze. To musi byt na psychiku velmi zaťažujúce. Poznam to z ineho športu osobne kde skoro dva sezony to nešlo zlomit a nakoniec sa to poddalo. To hadam bude aj u Marcela. Ale kolko casu treba a akocto ma naklonene s trenermi to uz ťažko povedať.

Aj mne chyba bojovnost a velke psychicke kolisanie, no nezabudnem, aj ked ho ľudia isli ukamenovat, na Hovorku z minulej sezóny. To bol pan hrac ktory bol huzevnaty a za klub na lade dával toho hodne. Po mimo a kacice okolo uz neriesim. Nasral ma sice ze posledný zapas nehral, ale niesme v kabine a nevieme preco. Takých hracov nam za Košice treba ako sol!
A tuto sezonu sa nepolozili na nasom lade, aj ked to bolo velmi zle, napriklad macka 4:8 prave Hascak a Zitny.
15.1.2019 - 15:26
0

teslee

 

vobec nesuhlasim s dehonestaciou brankarov Habal/Skrorvanek. Goly ktore inkasovali su ich vina? Treba sa skôr zamyslieť nad takymi ako Hascak z kt.sme boli hotovi ked dosiel ale zial je to bezzube. Netik je preč a mali by odisť viaceri. Tam by som investoval (obrana/utok) a nie do brankarov. Je však nevyhoda že čas mame už iba 2 tyždne.
15.1.2019 - 11:37
+1

paljuka

 

Habalov problem nie je zeby nevedel chytat praveze je skvely brankar velakrat na podrzi ale on si vybera slabe chvile v tom najnevhodnejsom case ked to najviac muzstvo potrebuje on pusti puta gol nezatiahne roletu... potom zas odchyta 7-8 skvelych zapasov pride Banska a bum gol z rohu nemozneho uhla...dost hraci su psychicky zle na tom ked hraju s Banskou a ked sa prida este aj take nieco uz je to uplne v riti...
nech pusta puta goly so Zilinou Mikulasom alebo Detvou ale v klucovych zapasoch musi byt oporou...
ak sa nemylim uz odchytal 2 krat play off a v obidvoch sme pohoreli aj ked chcem zdoraznit ze nie len jeho chybou
15.1.2019 - 11:53
0

Tino

 

dovolim: si upozornit ze Habal seriu 7-8 skvelych zapasov neda ked sa na hlavu postavi...ja som videl live nejakych 8-10 zapasov a v drvivej vacine Habal zlyhal, ked nezlyhal oporou nebol....my potrebujeme na play off brankara ktory chyta navyse po cely cas nie len niekedy....toto je alfa omega, kluc uspechu v akomkolvek play off ktorejkolvek hokejovej lige na svete, mozeme to do aleluje obkecavat s Habal play off sa nase sance na uspech znizuju dramaticky prave preto ze je vykonostou nevyrovnany, bezne sa opusta do urovne ked je pre team bremenom...a ano sem tam ma skvely zapas
15.1.2019 - 14:07
+1

12Bondra12

 

Zo Skorvaneka mam ovela lepsi pocit. Mohli ho nasadzovat viac do zapasov. Mozno do play off by chytil formu.
15.1.2019 - 14:50
+1

Tino

 

aj ja: okrem toho je to SVK a v podstate mlady chalan...z toho co som videl je Skrovanek urcite lepsi brankar...ci je lepsie ukaze az cas a play off samozrejme.Skorvanek sa musi naucit ze na neho bude vyvyjany vacsi tlak, vyssie naroky a musi sa s tym vysporiadat na druhej strane ak bude vidiet ze v KE ma moznost rast mam z neho pocit ze typek na sebe bude pracovat a vykonnostne rast...a mozno nie, bohvie, ale skusil by som to postavit definitivne na skorvanek ak teda nema nikto prist
15.1.2019 - 15:05
0

axxel

 

Presne tak .. Tiez by som to stavil na Skorvaneka ... Inak pri detoch mame najlepsieho trenera brankarov na SVK a tam nam rastie talent - Rastislav Elias ... 14 rocny chalan, ktory uz chyta dorast a medzi o 2 roky starsimi hracmi patri k najlepsim .. Vo svojej vekovej kategorii je najlepsi na Slovensku tak hadam o take 4 roky uz pomaly v A time ked bude na sebe dalej pracovat
15.1.2019 - 15:14
+1

Tino

 

to dufam: ak mame takeho chalana ze si ho budeme piplat...raz nam zdrhne urcite , pojde za lepsim a my budeme ti ktori mu urobia odrazovy mostik dufam...vid Julo H.
15.1.2019 - 15:35
0

romantom8

 

https://www.eliteprospects.com/player/527423/juraj-slafkovsky myslim ze aj tento je celkom sikovny chalan, chcem verit ze o 2-3 roky ho stiahneme naspet do KE a rovno do A kde dostane dostatok priestoru
15.1.2019 - 16:27
+1

axxel

 

Nato, ze ma 14 a hra uz s o 2 roky starsimi ma vyborne statistiky .. Ten pochybujem, ze sa vrati
15.1.2019 - 17:05
0

Tino

 

treba: on zabojovat, ak je talent a dostane prilezitost este ako mladeznik v a teame mohlo by ho to motivovat..druha strana je ze praca z mladezou brankarmi u nas nie je ako vo vyspelom hokej. svete toto treba dotoahnut aby tie podmienky boli rovnake ako von + ktore dostane u nas je ze si moze zahrat za muzov a moze sa lepsie predat vdaka tomu...
15.1.2019 - 17:51
+1

blazon

 

Habal ma kolidave vysledky, ale ja ako obycajny fanusik vidim!!! na jeho pohybe a reflekciach v zapase ze to nedava a tu sa mi vyskytuje otazka. Bud to on nevidi ci neciti, co sa mi verit nechce, chalan je fakt v pohode.. A tym padom nejde dole z ladu, alebo.. A to teda je viac mozne, ze ho Simicek tam chce nechavat, ale preco a naco? Tomu nechapem. Predsa Skorvi chyta slusne a mozu sa po 12 striel a 3 goloch kludne menit.. Nie ich tam nechat vyhnit ak niesu v dany den natom dobre. Tam by asi Simicek a asistenti maly zapracovat. Nezabúdajte ze Skorvi sa zranil na zaciatku sezony, preto nehral tak vela zapasov a logicky po uzdravení sa zacalo opatrnejsie a s teamami ktore maju menej striel. Ale teraz ukazuje kvalitu a davaju ho aj na tazke zapasy, aj ked mu nevysiel den proti Popradu teraz.
15.1.2019 - 16:46
0

FP-lacerta21

 

Goly ktore inkasoval Habal su povacsine jeho chyba... Ak si sledoval zapasy s Budapestou, Miskolcom, Zvolenom, BB..... To boli Habalove prehry...
Habal je priemer, v niektorych zapasoch podpriemer... napr. 2x s MAC
Z 5 najazdov nemoze dostat 4 goly na lapacku na to iste miesto ani podpriemerny brankar v 2. lige, nie to este legionar v extralige...
A najvacsie slabina, Habal sice pochyta dost casto to co chytit ma, ale takmer nikdy nechyti NIC navyse. A potom sa to schovava za frazy, ze ved brankar za tie goly nemohol.... No dobry brankar chyti aj to, co pripadne obrana poserie.....!!!
15.1.2019 - 14:10
+5

zasi

 

najnovšie komentáre k článkom: Košičania „niečo riešia“, Šimíček to n....: v takejto forme to je v chlieviku k diskusii a ja som čakal(tešil sa)že po rozkliknutí to "n"bude pokračovať slovami-nezvládol a končí
no nič,ešte si budeme musieť počkať
15.1.2019 - 15:44
0

Impulse

 

Ja stále dúfam,že Šimíček sa umúdri,a odíde ak ho nevyhodia samozrejme.Stále som zástancom toho,že on ešte nemá na to,aby trénoval taký klub. A potvrdilo sa to aj týmto vyjadrením.
15.1.2019 - 16:57
0

UssKe

 

Jasne , sám odíde
15.1.2019 - 17:12
0

Impulse

 

Tak podľa mňa aj sám vie,že jeho "systém" nefunguje a ani jeho koleso kde losuje na každý zápas zostavu Tak neviem no...
15.1.2019 - 18:59
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 18.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.8.2019 10:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 21.8.2019 10:22
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.8.2019 10:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 21.8.2019 10:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 21.8.2019 10:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.8.2019 10:22

Bleskovky

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
včera o 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
včera o 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Edmundsonovi prisúdili na arbitráži ročný kontrakt na 3,1 milióna dolárov

Obranca Joel Edmundson si v nasledujúcej sezóne v drese tímu NHL St. Louis Blues zarobí 3,1 milióna amerických dolárov. Ročný kontrakt v tejto výške mu stanovil nezávislý arbitrážny sudca na pojednávaní v Toronte.
7.8.2019 07:34 - TASR

Kanada "18" - Švajčiarsko "18" 8:0 na Hlinka Gretzky Cupe

Kanadská hokejová reprezentácia do 18 rokov deklasovala v utorkovom zápase A-skupiny medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v českom meste Břeclav švajčiarskych rovesníkov 8:0. V "béčku" v Piešťanoch Rusi zvíťazili nad Švédmi 3:0.
6.8.2019 17:54 - TASR

Rusko "18" - USA "18" 6:2 na Hlinka Gretzky Cupe

Ruská hokejová reprezentácia do 18 rokov zvíťazila v pondelňajšom zápase medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v Piešťanoch nad americkými rovesníkmi 6:2. Kanada si v českom meste Břeclav poradila s Fínskom 6:0. Hlinka Gretzky Cup hokejistov do 18 rokov: Fínsko - Kanada 0:6 (0:3, 0:1, 0:2), Rusko - USA 6:2 (0:2, 4:0, 2:0).
5.8.2019 18:02 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola