Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košice angažovali Kafku, Hričina predĺžil kontrakt

15.5.2017 13:14 TASR

Vedenie tipsportligového klubu HC Košice sa dohodlo na zmluvách s trojicou hokejistov. Útok posilnil krídelník Petr Kafka, brankárske rady rozšíril mladý Stanislav Škorvánek a klub predĺžil kontrakt s Tomášom Hričinom. Informovala o tom webstránka "oceliarov".


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


LenTak93

 

Kafka, takýto strelec nám tu dlho chýbal
A taktiež ma teší, že sme dokázali dať ponuku hráčovi BB a ten ju prijal. Predsa len, BB hráči asi neboli zle platení.

Ešte stále ma však PZ šancu napraviť jednu svoju chybu...
15.5.2017 - 13:33
+5

julo

 

čO MYSLíš?
15.5.2017 - 13:44
+1

LenTak93

 

Šmach
15.5.2017 - 13:59
+4

julo

 

Hlavne by už mal Zubek odstúpiť
15.5.2017 - 16:03
+2

Fanusik2002

 

Mládež Košice: Prečítal som si celú diskusiu,veľa príspevkov je o mládeži.
Neviem pochopiť prečo sú mládežnícke mužstva Košíc momentálne v zlom stave.
Kosice majú perfektne podmienky na tréning,štyri ľadové plochy plus jedna tuším v Čani.
Chlapci by mohli trénovať koľko by vládali.
Vo Švédsku sa napíšeš na nástenku,že dojdes na druhý deň na ľad a je vybavené.
Aj v časoch 5:00-7:00 pred školou.
Kto chce hrať hokej bude trénovať naviac.
Pre klub ako sú Kosice to nemôže biť problém zaplatiť,alebo to je o nezaujme ľudí urobiť niečo naviac.
Mládež je základ každého klubu.
17.5.2017 - 8:39
+1

pinto1000

 

S tou Banskou...no neviem neviem...Hickmont, Higgs, Zigo, Rosandič a teraz Kafka asi tam bude nejaký problém. Základom práce manažmentu je úspešný mančaft nielen vytvoriť ale aj udržať...a ich mužstvo je po 3 týždňoch na cucky.
15.5.2017 - 14:30
+4

88Backo

 

Možno bol Kovalov cieľ titul,teraz sa uspokojí s prvou štvorkou
15.5.2017 - 14:41
+8

advokatiss

 

Ty si cakal, ze tebou menovani hraci u nas ostanu ? Ja teda urcite nie, jedine som si myslel, ze prave Kafka ostane. Tazko povedat ci sme ho nedokazali udrzat alebo sme uz nemali zaujem, lebo podla mna sa od neho cakalo viac golov. Taketo odchody boli u nas kazdy rok cize podla toho by som nehodnotil ci su nejake problemy u nas. Ja si pockam na zaciatok pripravy na lade a potom budem hodnotit, ci su nejake problemy, a ci nepridu este lepsi hraci ked hrame Ligu majstrov.
15.5.2017 - 14:44
+2

pinto1000

 

Tak určite vám prídu hráči...najmä zo Sev.Am.. Ja som narážal na fakt že každý rok v lete vymieňate pol mužstva... A úspešného mužstva.
15.5.2017 - 15:03
+2

advokatiss

 

Na jednej strane sa mi to nepaci ale na druhej to viem pochopit. Vacsina tych hracov ma priemerne mozno trochu nadpriemerne platy ked sem pridu bud po nevydarenej predoslej sezone alebo podarenej sezone ale v slabsej lige. Vacsinou po sezone u nas maju perfektne statistiky a vedia, ze si mozu pytat omnoho viac. A bud im to dame ako napr. Cashovi a ostane alebo ako Carlssonovi neponukneme ponuku na dalsiu sezonu. Naco zbytocne preplacat hracov. A podla rozhovorov zahranicnych hracov vsetci boli u nas spokojni, urcite budu odporucat dalsim hracom posobenie u nas a ziskame rovnako kvalitnych hracov ale za mensie peniaze. Urcite sa mozu stat omyly, ale podla mna po incidente s pomarancmi uz si dava pozor aj manazment s vyberom hracov. Ale urcite by som bol rad keby ostal kazdy jeden z tohtorocneho kadra, len my fanusikovia to nezmenime.
15.5.2017 - 15:25
+3

pinto1000

 

Áno! Máš pravdu! Napísal si to veľmi trefne.Ono čo si budeme nahovárať najmä hráči zo zámoria berú SVK ligu ako prestupnú stanicu do "lepších časov".A v Amerike je hráčov plná fúra. Ale predsa len Hickomtt vám na rozdiel od X ďalších čo ste už v BB mali (Block, Larsson...) zapasoval bol to podľa môjho názoru jeden z najlepších forvardov v lige! Na jeho úrovni je +/- Blackwater n Nitry! A jeho si Nitra vie udržať. A zas predsa len neodišiel do SHL ani do DELky ale do Villachu...
15.5.2017 - 16:52
+2

Ricardinho13

 

Ešte si do toho zoznamu pripíš obrancu Carlssona.
15.5.2017 - 14:49
+1

sloniik

 

+Maione
15.5.2017 - 14:58
0

racmaster

 

co tam kafka, maione bol klucovy hrac bystrice a uz je fuc, kaipa, finsko, som zvedavy, ci tam bude mat take vysledky. jeho odchod povazujem za zatial najvacsiu posilu kosic. inak zatial neprekrocili s tymi posilami svoj tien, prave naopak, doniesli priemer za priemer.
15.5.2017 - 17:42
0

fanke27

 

z pokračovania Hričinu mám radosť
čo sa týka Kafku, tak neviem, kvalitu chlapec má, no osobne som čakal, že Košice prinesú niečo lepšie spoza hraníc.
15.5.2017 - 13:35
+8

Frey

 

Ako meno je to ok.Len kto vie,ako zapadne.Určite nebude brať málo a keď má hrať ako v Olomouci,tak ďakujem pekne.Za jedného Kafku,ste mohli mať možno 2 výborných kanaďanov Aj Semoradovi vo Zvolene išlo a zrazu už nie je
15.5.2017 - 13:53
+4

TomsKE

 

Suhlasim
15.5.2017 - 14:14
0

Pato00

 

Som rad za hričinu ze predlžil kontrakt kafka nech sa mu dari
15.5.2017 - 13:35
+6

mitoO

 

Pekne, este sa dufam podari Hovorka.
15.5.2017 - 13:37
+3

Dokto1

 

Nič v zlom, ale katka je hrac, ktorého ja osobne nemám rad. /nafukany pepik/, ale nech je vám prinosom
15.5.2017 - 13:39
+2

mitoO

 

Podla mna si nafukany ty.
15.5.2017 - 13:42
+28

TomsKE

 

.:
15.5.2017 - 14:15
+2

Es5

 

Prinos dal
16.5.2017 - 22:13
0

Rumcajz

 

Zase si tu? Ako som pusal minule ty tu musis byt nejakeho admina konik.
15.5.2017 - 15:58
+2

advokatiss

 

Always look on the bright side of life. Uz to nebol ten Kafka ako v sezone 14/15
15.5.2017 - 13:39
+3

michaelfrolík

 

OT pre redaktorov: Mohli by ste sem hodiť aj info o Kuchkinovi v NZ. Je to správa stará už viac ako 24 hodín. Alebo to čakáte na správu z tlačovej agentúry?
15.5.2017 - 13:39
+2

trevor

 

Pekné,že ste ho udržali, pravdupovediac som tomu neveril. Tajne som si ho prial do ZV
15.5.2017 - 13:45
+1

pinto1000

 

My vo Zvolene zatiaľ kde nič tu nič...teda okrem navrátilca Ťavodu a Bokroša...Ale pracuje sa na tom...A už aj novým GM...
15.5.2017 - 19:19
0

Stano KK

 

Vlasto nie je GM iba športový manažér , či?
15.5.2017 - 19:30
0

VSŽ Košice

 

Škorvánek je ten chlapec čo neveriacky sledoval umierajúceho kolegu na košickom ľade
15.5.2017 - 13:47
+2

TomsKE

 

Mohol by si napisat "vo co go" ?

Thx
15.5.2017 - 14:16
+1

Toky

 

Dobré správy! Ešte zvedavý na tie zámorské a severské posily. Taktiež tu boli šumy o Hovorkovi, ale zdá sa že nič z toho.
15.5.2017 - 13:52
+1

Tricko30

 

Hovorka ide do kosic
15.5.2017 - 13:54
0

Toky

 

Odkiaľ berieš tú istotu, máš nejaké info?
15.5.2017 - 13:59
+2

lerby

 

Maione-KaiPa
15.5.2017 - 13:53
+1

Daewo_KS

 

vyborne, Kafku som Bystricanom vzdy v dobrom zavidel. Som takisto rad, ze tu zostava Hricina a ani Skorvanek nie je odveci podpis, myslim ze je to perspektivny brankar. Este by to chcelo Hovorku a potom si uz pockame na tych zamorskych a skandinavskych hracov
15.5.2017 - 13:55
+1

wedro

 

Môžme sa tešiť na atraktívnu hru po dlhom čase .
KE fans len smelo kúpiť permu kto si nekúpi bude ešte ľutovať.

Takže tak.

15.5.2017 - 13:59
0

Sunkafit

 

Prezdneho miesta je u vas dost naco permu
15.5.2017 - 15:48
+4

apa

 

Každý sa chváli ulovili len v HKM Zvolen zas mlčia,hlavne keď po

play-off vykrikovali,že sa musia poučiť z minulej sezóny a chcú mať

koncom mája uzavretý káder.Polovička mája je preč a o posilách ani

chýru ani slychu.

Vie niekto o nových posilách?
15.5.2017 - 14:00
+2

trevor

 

Hráčov riešia a myslím si, že s niektorými sú aj dohodnutí, ale majú asi trošku inú stratégiu a neoznamujú každý deň jedného hráča ako napr. PP. Možno ich oznámia naraz a možno postupne až do augusta. Predsalen je máj a vo ZV sa naj hráči vždy podpisovali v júli/auguste. Uvidíme..
15.5.2017 - 14:07
0

adept

 

Web HKM:
V klube pod Pustým hradom sa zatiaľ len potichu šepká o vysokých cieľoch v nastávajúcom tipsportligovom ročníku, dopĺňanie kádra sa robí tiež v úzkom kruhu zainteresovaných a o konkrétnych menách posíl tak nateraz možno len špekulovať. Všetko však naznačuje tomu, že káder bude silný a na miesta v zostave bude tlačenica.
15.5.2017 - 14:37
+2

33800

 

Sak doteraz ste nabrali len drevorubacov do obranu, konecne by to chcelo aj nejakeho hokejistu..
15.5.2017 - 15:54
0

pinto1000

 

Už som to písal vyššie...V obrane staronové tváre Ťavoda a Bokroš v útoku zatiaľ len Handlovský... + nový GM Vlasto Plavucha! Čo sa odchodov týka preč chcú ísť Zuzin a Puliš (každoročná snaha...) Klho to skúsi v lete v Zlíne a a to ma mrzí je otázny Bruno... Záujem je ešte o Andersonsa a žeby nakoniec predsa len aj o Krejčího? Rokuje sa z viacerými hráčmi. ...ale toto zatiaľ neriešim bo sklamaní z letnej práce nášho vedenia bývam v septembri pravidelne ...Tak dúfam že tentoraz budem(e) príjemné prekvapený...
15.5.2017 - 19:29
+2

PenguinsSK

 

Milý pokračuje v Košiciach? Prešovu by sa podľa mňa určite hodil.
15.5.2017 - 14:05
+1

LenTak93

 

nie, skončil
15.5.2017 - 14:15
+9

VSŽ Košice

 

Podpis Kafku mi nevadí a robiť neho až takého snajpra??
Po ZČ v poslednej sezóne bol na delenom 17 mieste.
15.5.2017 - 14:10
+4

Toky

 

Ale je pravák a strelec. Ked z neho Jančuška vyžmýka maximum mohol by byť taká náhrada za Miklíka
15.5.2017 - 14:12
+6

racmaster

 

presne tak, typologicky mozno je zakoncovatel, to ale zaroven znamena, ze puky od neho uz nikto nedostane...

za celu sezonu dal 16 golov, to by vinco dal aj z invalidneho vozika.
15.5.2017 - 17:47
0

advokatiss

 

Praveze tuto sezonu vzdy prihral ked uz mohol sam strielat na branu.
15.5.2017 - 17:52
0

mitoO

 

Tak sa dohodnite.
15.5.2017 - 18:37
+2

riskohrasko1

 

už sa dohodli v BB bol král ,ale za to že šiel do KE je to hráč o ničom
15.5.2017 - 19:39
+7

Tizo BLOG

 

ked bude kafka stat na cervenej jak svojho casu vinco a ostatni na neho budu driet v obrane tak mozno toho nasho snajpra dobehne...
15.5.2017 - 23:43
0

TomsKE

 

Kafka: Neviem. U mna posila na trojku. Nie je to Nagy 2, ale zase ani neviem aky drevak. Uvidime.

Hricina: u mna v pohode, chcel som aby ostal.

Skovranek: u mna otaznik. Nenasiel by sa u nas brankar kt. by splnil funkciu trojky? Neviem. Lebo ak by prisla ta zahranicna posila tak len na post jednotky. Tam sa sem tam vymeni s Habalom, cize skovranek si asi vela nezahra.(pokial by sa niekto z nich nezranil samozrejme. Clovek nikdy nevie) Samozrejme ak by sa z neho "vyklul" druhy Hudacek, ci Hylak bol by som len rad.

Som zvedavy strasne co/kto tu este pride. Uvidime. Dufam ze nam to vyrazi dekel.

15.5.2017 - 14:24
+2

LenTak93

 

tak Škorvánek má zatiaľ medzi seniormi slabé štatistiky, takže jeho príchodu celkom nechápem ani ja, no z našej liahne nemáme koho vytiahnuť na post tretieho brankára
ale zas je otázka, či by to taký Somoši alebo Maligda neodchytali na rovnakej úrovni
15.5.2017 - 14:27
+5

Stano KK

 

Ja jeho príchodu chápem tak ze Škorvanek senior bol asistentom trenera Jančušku v Žiline...
15.5.2017 - 15:23
0

LenTak93

 

teraz si tu podhodil peknú teóriu po Milom tu svoje dostane Škorvánek
15.5.2017 - 15:25
+8

WinnipegJets

 

keď nebude nastupovať tak často jak milý tak je všetko vpohode ale na druhej strane vezmite jake štatistiky mal Habal a čo sa z neho zrodilo
15.5.2017 - 19:13
+1

TomsKE

 

Btw: "HC Košice zahájil predaj permanentiek na novú hokejovú sezónu 2017/2018"

Este by bodlo napr info o cenach a tak...
15.5.2017 - 14:35
+5

uiii

 

Máte příznivé ceny.
15.5.2017 - 15:31
+3

disi

 

až veľmi dobré...
15.5.2017 - 15:37
+3

TomsKE

 

Dakujem chalani, ale na mobile tam nebolo nic
15.5.2017 - 14:40
0

Jozef_SK

 

Škoda ale verím že ak Káva nebude mať dosť gólov tak sa vráti do BB. No neviem neviem ale po týchto odchodoch mám dojem že reči typu Koval po zisku titulu prestane dávať peniaze na platy budú možno pravdivé
15.5.2017 - 14:39
+1

wedro

 

Ja som to písal po víťaznom zápase aby to nebola konečná. misia splnená arivederci.

Ale aj napriek tomu bude BB dobre našlapana.

Takže tak.
15.5.2017 - 14:59
+1

racmaster

 

zatial stratili tolko kvalitnych hracov, ze budu radi za play off. bez maioneho prvy utok o 20-30 golov menej +10 navyse do vlastnej siete... pochybujem, ze sa im kazdy rok z echl a ahl podari taky ulovok a ten sa este aj tak uchyti.
15.5.2017 - 17:52
0

advokatiss

 

Neprehanaj s tym playoff, minule sezony sme mali Maioneho ked sme boli v playoff ?
15.5.2017 - 17:56
+1

racmaster

 

ked si vezmes, kto vsetko vam uz odisiel a zatial ziadna nahrada, nehovorim to skodoradostne, ale vyzera to blede... jasne, este dakto pride, ale zatial su iste len odchody dolezitych hracov...
15.5.2017 - 20:59
0

advokatiss

 

Presne ako si napisal ZATIAL. Sezona sa nezacina buduci tyzden. To je prva vec. Druha, to ze nie su zverejneni hraci neznamena, ze nie su podpisani. To iste sa hovorilo minuly rok a ako to dopadlo ? To ze odisli kvalitni hraci ale rovnako aj financne narocni. Skutocne kvalitni hraci pridu pred zaciatkom pripravy na lade ako kazdy rok.
Nemusi to byt kader znova na titul ale napisat, ze sa mame strachovat o playoff ?
15.5.2017 - 21:18
+1

Achilles

 

Pekne som zvedavý kto bude ďalší
15.5.2017 - 14:41
+4

Jozef_SK

 

Bol by som zvedavý aký vysoký bude mať plat kedže vraj Bystrica od neho odstupila až na 4 navrh zmluvy Košíč
15.5.2017 - 14:46
0

wedro

 

O jeden gastro lístok viac
15.5.2017 - 14:56
+15

TomsKE

 

Takze tak:
Či?
15.5.2017 - 22:12
+3

VSŽ Košice

 

Takže aktuálne má 2 brankárov,7 obrancov a 12 útočníkov
15.5.2017 - 15:22
+3

Ricardinho13

 

Menovite
brankári: Vladislav Habal, Stanislav Škorvánek
obrancovia: Martin Bača, Václav Čížek, Martin Dudáš, Patrik Koch, Lukáš Matejka, Christian Michalčin, Eduard Šedivý
útočníci: Jiří Bicek, Peter Boltun, Tomáš Hričina, Richard Jenčík, Petr Kafka, Tomáš Klíma, Ladislav Nagy, Martin Novotný, Šimon Petráš, Jakub Suja, Dávid Šoltés, Filip Vrábeľ
15.5.2017 - 15:31
+1

Achilles

 

Až na hobita má konečne obrana výšku+kg ešte nejaký kanaďan alebo severan
15.5.2017 - 15:34
+6

sob3k

 

Hobbit ma zas ine prednosti
15.5.2017 - 15:57
+2

emcoRKE

 

hobbit
15.5.2017 - 20:37
+5

Shinody33

 

Neviem si pomoct, ale Klima a Koch su uplne zbytocni a pri Bicekovi, Sujovi a Jencikovi som na pochybach.
15.5.2017 - 16:01
+4

Stano KK

 

Aktuálne ma jedného brankára , 5 obrancov a 7 útočníkov .Zvysok do počtu aby mohli dajak trénovať .
Stále čakám na avizovanú ekipu košických juniorov o ktorú aby pravidelne nastupovali v zapasoch sa zasadi prezident Lang.

15.5.2017 - 15:48
0

Ricardinho13

 

Ktorých 5 útočníkov ty považuješ, že sú do počtu?
15.5.2017 - 15:53
0

sob3k

 

Mas tam juniorov. Michalcin, Vrabel a Novotny.Viac sa cakat asi ani nedalo
Ja som veril este v navrat Pavuka ale po tom svinskom utoku sa vraj nedal herne dokopy.
15.5.2017 - 16:00
+1

Stano KK

 

To uz vekom nie sú juniori.
Kto zaútočil na Pavúka ?
15.5.2017 - 16:38
0

Ricardinho13

 

Takže počkaj ty očakávaš, že najlepší hráči, ktorí tento rok budú v juniorke by mali hrať pravidelne v Ačku ? Zrejme sa prezident Lang zle vyjadril, ale ak by zobrali najlepších hráčov z juniorky, juniorka by hrala na úplnoklm spodku tabuľky. Stačí sa pozrieť na produktivitu juniorov v minulej sezóne, kde to ťahal prvý útok + v druhom útoku Novotný a po nich dlho dlho nič. Takže Lang pod tými "juniormi" zrejme myslel Vrábeľa, Novotného a Michalčina aj keď vekovo už nespĺňaju podmienku na to, aby hrali za juniorku.
15.5.2017 - 16:53
+6

VSŽ Košice

 

Už týždeň tu točí to isté "Lang povedal" že budú hrať juniori, preto kopírujem zo stránky HC:
"Možnosť reprezentovať košický hokej v takejto pozícii je pre mňa nesmiernou cťou. Zároveň si však uvedomujem obrovskú zodpovednosť, ktorú na vlastné plecia preberám. Urobím maximum pre to, aby sme ulahodili košickým fanúšikom a priniesli im atraktívny hokej, ktorý by spĺňal tie najvyššie kritéria modernej hry. S A-mužstvom HC Košice máme do budúcna veľké plány, ktoré budeme chcieť stavať na kvalitných mládežníckych hokejistoch. Sme toho názoru, že odchovanci košického hokeja patria medzi mužov a preto ich budeme na zápasy Tipsport ligy pravidelne nasadzovať. Mladú hokejovú školu budeme chcieť doplniť o zvučné mená skúsených hokejistov, a to nielen z domovskej krajiny, ale aj spoza oceána či severu Európy. Čaká nás dlhá a náročná cesta, na konci ktorej budú, veríme, spokojní fanúšikovia HC Košice a úspechy košického hokeja,“ vyjadril sa nový prezident HC Košice.
15.5.2017 - 18:27
+3

mitoO

 

Do buducna, to znamena, ze sa konecne chcu zacat starat o mladez.
15.5.2017 - 18:38
0

Ricardinho13

 

Ďakujem, že si to sem skopíroval a hodil, lebo neviem ako inak mu to treba vysvetliť už skutočne.
15.5.2017 - 18:48
+1

Quick

 

Košická juniorka bude hrať na spodku tabuľky aj keď im nevezmú do Áčka nikoho.
Hráči ročníka 96 (Koch, Michalčin, Vrábel, Novotný) sú už seniori. V tejto sezóne budú môcť hrať na výnimku za juniorov piati hráči ročníka 97. To sú už tiež seniori a nikoho takého v Áčku nevidím.
15.5.2017 - 18:47
+2

Ricardinho13

 

"Sme toho názoru, že ODCHOVANCI košického hokeja patria medzi mužov a preto ich budeme na zápasy Tipsport ligy pravidelne nasadzovať." Pod pojmom odchovanci neznamená, že to musia byť automaticky juniori. To je naozaj také ťažké pochopiť?
15.5.2017 - 18:58
+4

Stano KK

 

Čiže keď v KE hralo minulu sezónu 14 odchovancov,tuším najviac v extralige, pán vicišpan je toho názoru že odchovanci kosickeho hokeja patria medzi mužov ... hmm, hlboká myšlienka . Akosi nechápem .Bude teraz 20 odchovancov? Pán vycišpán ohuruje lacnými témami- tkzv.populizmom.
Pripomína mi to Žifčakovu rétoriku .
15.5.2017 - 21:18
0

Ricardinho13

 

A ty mi pripomínaš pokazené rádio.
16.5.2017 - 0:05
0

VSŽ Košice

 

Chcelo by to oživiť turnaj v KE a keď nie tak niečo podobné ako Vy
15.5.2017 - 15:54
+10

OceliarKE

 

veľká škoda CHC, mohlo to mať potenciál
15.5.2017 - 18:24
+5

dejvidBB

 

Do toho svajciarska idete asi miesto nas
15.5.2017 - 16:00
+1

advokatiss

 

Mozno miesto NZ
15.5.2017 - 16:12
0

majo24

 

Bystrica ide do svajciarska aj pred touto sezonou
15.5.2017 - 16:48
+1

Nitraaa

 

Viete kedy je losovanie chl? Videl som niekde datum 17.5. Ale niesom si celkom isty ci to bol datum losovania
15.5.2017 - 17:26
0

chaser

 

17.5 o 16:00
15.5.2017 - 17:35
0

Nitraaa

 

dik
15.5.2017 - 23:16
0

lesslie69

 

No mne sa z Kafku kolená nejak nepodlomili,čakal som niečo úplne iné.Po minulej sezóne nič moc a pomer cena výkon tiež asi nebude nič extra.Všetci tu píšeme o hráčoch spoza mora,ľudia,nezabudli sme tak trochu na Rusov?
15.5.2017 - 15:54
+4

Stano KK

 

Kafka je další pruser v košickom drese.
15.5.2017 - 15:57
+2

sob3k

 

Ak ho nebudu kvarit zranenia, verim, ze 45 bodov da buduci rok
15.5.2017 - 16:02
+2

STARS

 

Kafka? ja by som radsej videl u nas Bacasiho
brankarov by som radsej poistil ..som zvedavy na posily spoza oceana
15.5.2017 - 15:59
+1

Ricardinho13

 

Klasika. Môžu podpísať kadekoho, stále sa nájdu ľudia, čo sa im to nebude páčiť. Nechajte v prvom rade poskladať káder pánom, ktorí to majú na starosti a až potom hodnoťte, keď ten káder bude uzavretý. Lebo mám pocit, že tu poväčšine každý podpis len vadí a stále si nájde niečo zlé na daného hráča a pritom toho hráča ešte nevidel hrať za košický tím. Niekedy hráč ako jednotlivec nepríde ako nejaká obrovská posila, ale možno zapadne do tímu parádne a urobí 40-50 bodov za sezónu. Trošku trpezlivosti by nezaškodilo v niektorých prípadoch.
15.5.2017 - 16:15
+8

Stano KK

 

A ako to vidíš so zasadzovanim sa aby košicky juniori boli pravidelne v zapasoch nasadzovaní ?
15.5.2017 - 16:27
+2

Ricardinho13

 

Ty najprv odpovedz vyššie na moju otázku, ktorých 5 útočníkov považuješ do počtu a potom sa môžme baviť o nasadzovaní juniorov lebo v kádri sú, už je len na nich, či si vybojujú miesto v 4.päťke.
15.5.2017 - 16:40
+2

Stano KK

 

V súčasnom kádri HC Košice nie je ani jeden vekom kadet, dorastenec, junior .
Ak chceš o hokeji vecne diskutovať , mal by si sa najskôr trochu zorientovať . Ale chápem ta, chce to z mojej strany voči tebe poriadnu dávku trpezlivosť kým pochopíš čo čítaš aby si sa vedel aj správne pýtať .
Takze , ako sa chceš zasadiť aby juniori pravidelne nastupovali v zapasoch keď ich tam nemáš ?
15.5.2017 - 16:50
0

Ricardinho13

 

Tak reagoval som na teba len ohľadne hráčov, tebou označených ako "hráči do počtu". Chcel som len 5 mien od teba nič viac, no doteraz som ich nedostal. A namiesto toho si tu točíš vkuse svoje s juniormi. Vyššie som vysvetlil, ako som pochopil to vyhlásenie Langa ohľadne juniorov.
15.5.2017 - 17:04
+4

Stano KK

 

Ok
15.5.2017 - 17:34
0

VSŽ Košice

 

Už prestaň prosím Ťa
15.5.2017 - 18:28
+4

Ten z Bystrice

 

čakal som že Káva ostane, škoda no. Káder sa nám menil každé leto a každý rok bol silnejší a silnejší, tak by sme v tejto tradícii mohli pokračovať Zatiaľ máme trénera a kapitána uvidíme čo ďalej snáď sa nám podarí dotiahnuť ďalšieho Higgsa alebo Hickmota. A možno by si ešte jednu šancu zaslúžil aj Tománek, minulá sezóna dopadla ako dopadla ale je to kanonier tam neni o čom. V prvom útoku so Surom a s nejakým kanaďanom by to možno bol opäť ten starý Roman, ktorý góly dávať vie.
15.5.2017 - 16:23
+3

robrusss

 

GM: Zubek nech si ešte užije GM,novým má byť Martin Štrbák.
15.5.2017 - 16:30
+1

chaser

 

zdroj?
15.5.2017 - 16:34
+1

OceliarKE

 

nie som proti a namiesto športového manažéra Rastu Stanu
15.5.2017 - 18:23
+4

TomsKE

 

Suhlasim. Vyzeralo by to zaujimavo
15.5.2017 - 18:30
+1

mitoO

 

Fans a Strbak uz maju vojnovu sekeru zakopanu, fajku mieru vyfajcenu?
15.5.2017 - 18:40
+1

OceliarKE

 

neviem či je to práve fajka mieru, tak isto si myslím že veľa z nich nezabudlo čo sa vtedy stalo aj keď už 70% z nich nechodí na hokej každepadne pre mna bude všetko lepšie než to čo je tam momentálne
15.5.2017 - 18:49
0

LenTak93

 

veď tam nie je nikto
15.5.2017 - 19:22
+1

CICKOCHLP

 

co sa stalo ? sorry nejak si na nic nespominam
15.5.2017 - 19:24
0

wedro

 

Pane bože ešte ani 100 dni neprešlo a ľudia očakávajú že zázraky sa dejú lusknutim .
Trpezlivosť.


Takže tak.
15.5.2017 - 17:07
+4

Ricardinho13

 

Presne tak.
15.5.2017 - 18:03
+2

Stano KK

 

Ale permu treba kúpiť teraz, o 100 dni bude drahšia
15.5.2017 - 17:41
+3

axxel

 

Sedivy - xxx
Dudas - Cizek
Baca - xxx
Matejka - Michalcin

Nagy - Hovorka - Soltes
Kafka - xxx - xxx
Boltun - Suja - Hricina
Bicek - Klima - Jencik
15.5.2017 - 18:06
0

OceliarKE

 

No celkom by som si vedel to aj takto predstaviť, tie dve miesta v útoku zaplniť nejakým Švedom a Američanom, k Šedivemu nejakého ofenzívneho beka a Baćovi nejaké silového obrancu zo zámoria, do bránky tiež niečo zo zámoria a celkom by aj mohla vyzerať slubne tato sezóna, vyzerá to na nadupaný káder ešte sa nechajme prekvapiť s hráčmi zo zámoria
15.5.2017 - 18:22
+1

Stano KK

 

Utok

Nagy xxx xxx
xxxx xxx xxx
xxxx Xxx xxx
Jencik Suja Bicek
Hricina Boltun Šoltés

Zatial to nevidím jednak nadupané a jednak nevidím miesto pre zasadenie sa juniorov v každom zápase v mužskom hokeji.
15.5.2017 - 19:37
0

OceliarKE

 

tebe už s tymi juniormi prepina celkom dobre, bolo ti to tu už dnes asi 3x písane
15.5.2017 - 19:40
+2

LenTak93

 

on to vraví preto dookola preto, lebo to spomenul Lang
a keďže vieme, aký je Stano, tak to tu bude omieľať keď vám na ňom niečo prekáža, tak to ignorujte
15.5.2017 - 19:42
+2

VSŽ Košice

 

pointa je že Lang to tak nepovedal
15.5.2017 - 19:46
+2

Tomino

 

Sami juniori ale odchovancov mate jencik, bicek, nagy, atd ti budu hrat a nie juniori
15.5.2017 - 19:58
0

Ricardinho13

 

Robí to naschvál to snáď vidí už každý. Je mu by trebalo vyčleniť samostatnú diskusiu, kde by písal o košických junioroch dookola to isté.
15.5.2017 - 19:47
0

VSŽ Košice

 

celkom sa dá, osobne som ale za 7 obrancov a 13 útočníkov do zápasu
15.5.2017 - 18:50
0

OceliarKE

 

celkom priateľne miesto ponúknuť Pavukovi, nech sa chytí
15.5.2017 - 18:51
+1

mitoO

 

Radsej nejake hostovanie na ZC.
15.5.2017 - 18:56
0

OceliarKE

 

pre Pavuka alebo niekoho k nám?
15.5.2017 - 18:59
0

mitoO

 

pre Pavuka
15.5.2017 - 19:04
+1

OceliarKE

 

pokiaľ dostane adekvátne miesto niekde inde ohľadom hostovania kde môže rásť tak radšej, no zase skupovať zbytočne siedmeho obrancu je podľa mna zbytočné, skôr dať priestor niekomu mladému
15.5.2017 - 19:17
0

mitoO

 

Preco siedmeho, nam tam treba este jedneho velmi kvalitneho obrancu, siedmy nech je Matejka.
15.5.2017 - 19:27
+1

LenTak93

 

Boltun na krídle? to mi nesedí
ja by som možno tu formáciu Hričina-Boltun-Šoltés ani nerozbíjal
15.5.2017 - 19:24
+1

Toky

 

Ja by som nechal útok Hričina-Boltun-Šoltés. A Kafka k Lacimu a Hovorkovi.
15.5.2017 - 19:56
0

OceliarKE

 

aby si mal kto vobec prihrať v tej formacii Kafka-Nagy-Hovorka
15.5.2017 - 20:02
0

sob3k

 

Toto urcite nie. Ja by som kazdeho z nich videl v inej formacii, ktora na daneho bude hrat
15.5.2017 - 21:51
+2

LenTak93

 

Hovorka može byť s Lacom, ale treba tam poriadneho centra
15.5.2017 - 22:11
0

lesslie69

 

Možno dvaja šikovní Rusi za dobrý grajciar by neboli na zahodenie.
15.5.2017 - 18:38
+1

mitoO

 

Dnes bol rozhovor v RadioKE s Jancuskom, je v Koline a z ruskeho repre muzstva vraj nie je nikto realny
15.5.2017 - 18:46
+4

DobryHokej

 

Nesplnaju vykonnostne parametre?
15.5.2017 - 19:16
0

julo

 

Panarin ako-tak
15.5.2017 - 19:25
+18

VSŽ Košice

 

To znie trošku nereálne loviť v Ruskej repre, som prekvapený že toto pustil do médií, podobne ako Cingeľ že nevie o tom že aj skóre može (mohlo) hrať úlohu.
15.5.2017 - 19:49
+2

mitoO

 

Myslel to ako vtip, praveze hovoril, ze sa mu lubili Dani a ze to je trosku realnejsie. A ze zo Slovakov okrem uz podpisanych nik.
15.5.2017 - 19:57
+5

Toky

 

Takže Hovorka nebude?
15.5.2017 - 20:09
+2

julo

 

Veď ten nie je na MS
15.5.2017 - 20:10
+1

Ricardinho13

 

Taký Panarin s Dadonovom by mohli vytvoriť dvojičku ako svojho času Gron s Hunom v ich najlepších rokoch u nás. No nič, Zubár bude musieť oprašiť ruštinu.
15.5.2017 - 19:40
+6

julo

 

Do bránky by nemusel byť zlý taký Lundqvist
15.5.2017 - 19:46
+1

Tomino

 

Ked vy berete lundqvista my v nitre sa uspokojime aj s johnym gaudreauom
15.5.2017 - 19:59
0

Pato00

 

Volajte aj Crosbyho ovechkina malkina
15.5.2017 - 20:00
0

wedro

 

Sami ovečkina,crosby ale nik si nespomenul na Jurča hanbíte sa

Takže tak.
15.5.2017 - 20:08
0

Pato00

 

že Jurča ten čo sleduje furt zapasy jak divak
15.5.2017 - 20:18
+2

Urpiner16

 

Fuj že sa nehanbíte.Kradnúť nám hráča.To sa robî?
15.5.2017 - 20:09
0

mitoO

 

Iste, bystrickeho odchovanca Kafku
15.5.2017 - 20:12
+8

Urpiner16

 

Veď hej toto robieval kedysi Slogan.Poskupoval u konkurencie čo sa dalo a potom hurá na titul.Vlani LM na play off Hunu teraz toto kto bude ďalší na programe?
15.5.2017 - 20:18
0

julo

 

SKA Petrohrad a Chicago
15.5.2017 - 20:20
+9

riskohrasko1

 

myslím že v prípade BB použiť slovan ako prirovnanie niečoho zlého nieje na mieste.
15.5.2017 - 20:32
+7

LenTak93

 

ale, ale a čo ste robili posledné 2 sezóny vy?
15.5.2017 - 22:14
+2

mitoO

 

Chlastal.
15.5.2017 - 22:20
+1

Dracik_18

 

ty si určite agent s teplou vodou
16.5.2017 - 6:09
+2

nexus58

 

OT : Matthew Maione do Fínska.

http://www.kalpa.fi/2016-2017_uutinen/kalpa-kiinnitti-kanadalaisen-tehopuolustaja-mathew-maionen
15.5.2017 - 20:29
0

VSŽ Košice

 

Ach bože to kto má na starosti správu stránky HC? Minule dostal Čížek #13 dnes Škorvánek #2
15.5.2017 - 20:34
0

mitoO

 

15.5.2017 - 20:38
0

VSŽ Košice

 

opravené
15.5.2017 - 20:54
+2

mitoO

 

Citaju to tu
15.5.2017 - 21:10
+3

TomsKE

 

Tak to aby si clovek dal pozor ako sa tu na ich adresu vyjadruje...
15.5.2017 - 22:17
+3

weefoe

 

Tak ak čítajú, mohli by na facebookovskej stranke zrušiť nezmyselné ban-y, keď tam ostali len slniečkári...nevadí...
15.5.2017 - 23:09
+2

sob3k

 

Slnieckari? Co si Vy Kefalin pod tym predstavujete? Na FB ostali len ti, co klub nikdy nekritizovali nejak poriadne
15.5.2017 - 23:33
+2

weefoe

 

Ja mám ban, lebo som položil pár otázok, bez vulgarizmov, a keď som pozrel z času na čas diskusiu (pravda po prehrách), tak ban by malo dostať min. 50% prispievateľov. Čo je paradoxné vzhľadom k nasledujúcej definícii.
Slniečkár = stále vysmiaty spokojný napriek nedôstojnému hernému prejavu (pozor! nejde len o prehry). Heslo: Nevadí! Ideme ďalej!

16.5.2017 - 11:21
+1

riskohrasko1

 

K banom ,robi to tam 6 ludi ,je tazke ustriehnut kto kedy dal ban,treba pisat spravu na hc stranku ,hlavne par rokov dozadu tam bola jedna skodna a ta rozdavala bany zaradom.
16.5.2017 - 18:20
0

riskohrasko1

 

Slnieckari hmm,oni platia ine peniaze za hokej ako napriklad ty večný kritik? Takemu sa hovori ako? Zadubenec?
16.5.2017 - 18:22
0

caput rerum

 

Kafka a Hričina - dobré kaufy, resp.podpisy. Ten brankár nemusel byt, podobne ako ten nový obranca - to je zbytočné, takých mame pri junioroch na kýble...
15.5.2017 - 21:12
+1

Stano KK

 

Kyble juniorov niet. Inač by sa nový prezident zasadil aby boli už teraz v príprave medzi mužmi a v Tipsport lige pravidelne nasadzovaní .
15.5.2017 - 21:32
+1

mitoO

 

Niekto to dokaslal, ked v KE niet kyble juniorov
15.5.2017 - 21:37
+4

Ricardinho13

 

15.5.2017 - 21:47
+1

TomsKE

 

15.5.2017 - 22:17
+1

Dzunkes

 

Ako som pisal tesne po finale..: ako chce uhrat BB ligu majstrov?
15.5.2017 - 22:21
+3

TomsKE

 

Mam taky tusak: Ze ak pride nejaky hraci zo severu, tak nebude z Finska/Svedska, ale skor z Norska, resp. Danska
15.5.2017 - 22:22
+5

Ricardinho13

 

Presne z toho mám aj ja obavu, že Zubár rozhodil siete do Nórska, kde pôsobil počas kariéry. A buď to bude nejaký nórsky hráč priamo alebo švédsky/fínsky hráč z tej samotnej nórskej ligy. Pri výbere zahraničných hráčov by mali vyberať dôsledne a nie, že tu príde druhý Hoglund.
15.5.2017 - 23:05
+4

Toky

 

A čo tak Morten Green?
16.5.2017 - 10:46
+1

Ricardinho13

 

Dôchodcu nám netreba.
16.5.2017 - 21:22
+1

Pato00

 

16.5.2017 - 21:49
0

Standacik

 

a čo keď to bude Thoresen?
15.5.2017 - 23:11
0

Ricardinho13

 

Patrick na centra a rovno by mohol zobrať aj Olimbovcov so sebou na krídla. Druhá útočnú formáciu jak vínko by sme mali.
15.5.2017 - 23:30
0

fanke27

 

no ja som veľmi zvedavý na tých zámorských hráčov a severanov.. Košice nikdy na tieto cesty nemali kontakty a často prvé skúsenosti s takými hráčmi nie je sú ideálne.. ako keď napr. do BB začali chodiť prví zámorskí hráči.. takže som veľmi fakt zvedaví..
a košickí ojedinelý kauf zo severu Hoglund bol katastrofa na korčuliach, takže uvidíme
16.5.2017 - 0:28
+1

TomsKE

 

Hoglund:
16.5.2017 - 8:47
0

VSŽ Košice

 

To bol zúbkov kôň
16.5.2017 - 8:54
+3

fanke27

 

no veď práve.. a Zúbek je stále v KE dokonca na poste GM takže zázraky nečakám
16.5.2017 - 9:19
0

LenTak93

 

ja nechápem, ako sa tam ten človek môže držať
Bakoš, ktorý ho tam roky držal, skončil. Henten dobre vie, aká vlna kritiky ide na jeho hlavu. Mal odísť spolu s ním. Lenže tu sa ukázala jeho povaha. Hop, hneď na kresielko GM. Aj keď len na mesiac...
16.5.2017 - 9:44
+1

fanke27

 

ako aby som bol objektívny, myslím že väčšina ľudí, ktorí kritizujú Zúbeka, ani nevie čo v skutočnosti robí a hlavne ako to robí.. on mal jednu smolu, že sa nechválne podpísal na príchode Hoglunda, za ktorého sa zaručil, pritom to bol totálny prepadák a odvtedy nejak je Zúbek považovaný za neschopného.. realita však môže byť úplne iná.. ja napr. objektívne neviem posúdiť ako si plní svoju úlohu v klube.. ak to niekto vie podrobne opísať s pádnymi argumentami, tak nech napíše..
ale skôr si myslím, že okolo Zúbeka je len taká fáma vyplývajúca z toho slávneho trejdu
16.5.2017 - 11:51
+1

mitoO

 

„Hráč Skalický podpísal zmluvu v Košiciach, o ktorej sme sa dozvedeli až z médií. Nato pán Zůbek z Košíc prišiel sa dohodnúť o jeho prestupe, ale za 0 eur, tak sme sa nedohodli a následne ani nepodpísali hosťovacie lístky, pretože záujem prejavil Slovan s tým, že nám vyplatí peniaze podľa tabuľkovej hodnoty hráča. Tak sme sa dohodli s ním a zrealizovali prestup,“ vyjadril sa riaditeľ Spišskej Novej Vsi Ľubomír Vaic.
16.5.2017 - 11:58
+9

Tristo

 

Nechapem na co vedenie HC caka , zacali dobre ,ale musia pokracovat . Vyrezali rakovinovy vred , metastazy ostali , hlavne ta jedna co uz je naucena ako sa prizivovat na HC. Tak sa chcem vratit k niektorym udalostiam . Poprad angazoval hraca Abdula, ze vraj mal ponuku z HC Kosice . Abdul bodovo vyskocil minulu sezonu v Presove. Na internete su highlights zapasov Presova , ktore , ked si pozriete jasne ukazu ,ze tazil z hry kosickych odchovancov Jokela a Simcaka . Abdula nakoniec skoncil v Poprade . Na Jokela a Simcaka a inych , sa Kosice , menovite Zubek vys…l. V priprave je 14 hracov (Poprad ich ma 30!!!) . Nemaju kosicky ochovanci miesto ? Otazka je preco kosickeho odchovanca nezavolaju ani na letnu, Abdula ano?Lebo z neho nic nemaju. Alebo sa Zubek boji , ze niekto z nich sa ukaze ? Tie dovody "PRECO NIE" by som rad vedel . Radsej zavolaju Petrasa zo Sklalice . Pozrel som si ,cim bol zaujimavy ako sa tu hovorilo o slusnych cislach . V prvej lige na tych cislach nic a v juniorke tak isto nic nevidim .
……………………………………………………………………………..
(v juniorke hral zopar zapasov a to len proti slabim . Nehral ani jeden zapas z prvej sestky Nitra , SR18 , BB , Trencin , Slovan , Poprad) PS: KURNA CO ZA ODBORNICI POZERAJU STATISTIKY a potom to tak vyzera. Toto je dobra praca sportoveho menezera ? )
………………………………………………………………………
Ale aj tak som za, aby dostal Petras sancu sa ukazat , ale date sancu aj kosickym odchovancom . Alebo chcete pozdvihnut mladez Sklalice ??? Alebo sa bojite ze niekto z odchovancov vyskoci a vy nebudete moct od agenta zobrat odporucaneho hraca ??? Ved su to vasi hraci . A o dovodoch , ako to chodi , tu uz kazdy vie , len v U.S.Steele nie . Nechapem preco stale hovorite o transparentnosti a v HC je to inak. A o efektivite vynalozenych prostriedkov , tak to uz ani nehovorim.

PS: Mimochodom Poprad zobral aj Gaspara z Detvy 22 rokov , takze omladenim by bol urcite a z 60 zapasov 28 golov a 43 asistencii . Pan Zubek takto maju vyzerat cisla hraca , ktory ma byt prinosom pre klub a nieje kosickym odchovancom .

Aby ma vsetci pochopili .
Nehovorim ze kosicky odchovanci maju automaticky mat miesto v tyme. Ale je chore aby preto ze si Kosican nemozes hrat za Kosice ani sancu nedostanes . A som si 100%-ne isty , ze novy prezident presadil aby juniori dostali sancu . Aby nedopadli tak ako rok predtym Mikula 95 , dva roky Markus 94, Borecky 94, Briak 94, tri roky Lendak 93 , styri roky Halas 92 , Jokel 92 , Simcak 92 iny mi teraz nepride. Vsetci vynikali vo svojej kategorii . Namiesto nich prisli Koch (28 zapasov 1 gol , toto je neuveritelna pomoc ) Mily (ak ste mu dali moznost sa rozhrat, bud ste ho mali udrzat ,alebo vobec nebrat ) Odchovanec je najefektivnejsie vynalozena investicia . Stale placete co vas mladez stoji peniaze . Vy tie peniaze vyhadzuje von oknom . Asi ich mate stale dost na rohadzovanie .
16.5.2017 - 21:08
+6

Ricardinho13

 

Dobre si to napísal. Asi každý košický fanúšik by si prial, aby manažment a vedenie celkovo začleňovalo mladých postupne do tímu. Veľa ľudí sa pýta, prečo od nás mladíci odchádzajú preč, prečo im nedáme v KE šancu, prečo nevieme hrať s odchovancami a pod. Na túto problematiku je možno viacero odpovedí a každý má na to vlastný názor, no ja si myslím, že práve v rokoch keď sme mali majstrovskú juniorku a aj dorast resp. bola juniorka aj dorast na popredných priečkach a mali sme skutočne talentovaných juniorov, tak práve vtedy bol v KE hokejový "boom".

V prvom rade každý z vedenia hľadel len na počet titulov. Každú sezónu sme išli do sezóny, že chceme hrať minimálne vo finále a po celé tie roky sa zabudlo na zabudovávanie mladých hráčov do mužstva. Vedenie skupovalo "hotových" hráčov či už z našich extraligových tímov (vo väčšine zobralo to lepšie z daného tímu) a potom samozrejme Bakošova obľúbená destinácia s názvom - Česko. Odtiaľ ťahali taktiež hotových hráčov, ktorí už ani nemali perspektívu, neboli mladí, prvoradé bolo, aby mali výkonnosť. Nepozeralo sa na mládež a skoro každý junior, ktorý skončil v juniorke, šiel hrať 2. ligu do okolitých miest (Prešov, Michalovce, Humenné, Trebišov). A síce tu bola jedna sezóna, po odchode Slovana do KHL, kedy prezident Jacko chcel rapídne omladiť a začať sa venovať viac mládeži, no ten skončil veľmi priskoro na to, aby s tým niečo radikálnejšie urobil.

Je zbytočné teraz písať, čo by bolo keby... No z tej kvalitnej mládeži sme mali jednoznačne vyťažiť oveľa, oveľa viac. Kebyže sme nemali USS, Steelku, dlhoročné vysoké ciele, tlaky zo strany vedenia a dalšie faktory, isto by mladíci neodchádzali hrať do rôznych tímov mimo Košíc. Je smutné, že pomedzi ruky vedenia košického klubu "pretieklo" veľa perspektívnych, mladých hráčov, ktorí mali dostať šancu ! No teraz, je už neskoro plakať nad rozliatym mliekom.
16.5.2017 - 21:46
+1

Tristo

 

Ja ti pracu s maldezou vysvetlim na roku 2010/2011
1. miesto Košice
10. miesto Banska Bystrica

Hraci Kosice ... Mihalic , Halas , Knap , Vasko , Podsedly , Nagy , Kohutiar , Boltun , Leskanic , Snelly , Hindos , Jokel , Simcak , Lendak.

Hraci BB ... (naschval vyberem tie prave mena) Zigo , Mackovic , , Matousek , Lamper , Lunter , Predajniansky ,

Takze z nasich majstrov hra jeden Boltun . A z 10-teho miesta Banska Bystrica ma extraligistov a aj reprezentantov .

Este stale mate pocit ze nenastal cas na na radikalnu zmenu ?
ZDROJ : SZLH

17.5.2017 - 0:01
+1

VSŽ Košice

 

Aj keď sú pre mňa mená Koch a Petráš nepochopiteľné a súhlasím s Tebou, netreba tu z HC robiť bubáka pre odchovancov, naopak sme dlhodobo lídrom v počte odchovancov v zostavách Áčka. Tebou spomínané mená snáď až na Jokeľa či snáď Šimčáka potvrdzujú že na miesto v HC nemajú. Som za podporu mládežníckeho hokeja ale zároveň proti nejakým garanciám miesta u seniorov, toto si musia chlapci zaslúžiť (za posledné roky toto spĺňali iba dvaja hráči Černák a Bondra). Mne mená "mladých" Michalčina, Šoltésa, Novotného či Vrábeľa akuálne v zostave bohato stačia. Košický hokej bojuje o diváka, ale platiaceho to znamená že ten chce viečo vidieť, ak bude mať potrebu navštevovať juniorskú ligu tak si tam cestu nájde.
16.5.2017 - 21:56
+15

Tristo

 

Soltes uz mlady nieje a aj herne je inde . Takze s tym ratam do zostavy urcite. Toto je zase Zubekove taktizovanie , lebo Jancuska je trener ktory ked na to mas hras . Ale Mihalcin , Vrabel a Novotny na extraligu nemaju . Este Mihalcin . Vrabel a Novotny uz pred rokom mali hrat aspon prvu ligu . O to sa mal Zubek s Bakosom starat , ale oni sa na to vykaslali . Za dva mesiace to zhodnotia ze su na nic a poslu ich niekam do prvej ligy . Kde aj ked urobia vysledok spat uz cesta nieje LEBO . Ako som ukazal na Jokela , Halas bol bol najlepsi strelec a druhy v bodoch . PRECO NEDOSTAL MOZNOST ??? Toto nech Zubek vysvetli ... Hovorim o moznosti . Poprad ma 30 hracov . My sme asi chudobnejsi klub .
16.5.2017 - 23:35
+1

LenTak93

 

Veď okej, ale on hovorí o tom, že prečo tu musíme ťahať hráčov ako Petráš, Milý, keď nijak nevynikajú. Že tu šancu môžme dať radšej svojim.
16.5.2017 - 23:53
+1

Tristo

 

A to iste sa deje v mladezi . Okrem Bondru tu kazdy rok prislo kopa hracov , co tu hrali rok . Zabrali miesto nasim odchovancom a dnes uz nehraju hokej . Kristian Horvat , Stanislav Tomko . Rok hrali v juniorke ako dorastenci . Potom sa zobrali a isli prec . Ak by sme ich podpisali a ostali by nasimi hracmi ok . Ale naco toto bolo dobre ??? Zigmund z Ciech . Tak isto aj do A-cka ho strkali . Kosice komu vy obohravate hracov ??? Presovu , Karlovym Varom ? Niekto by za toto mal niest zodpovednost .

Prikladam jeden prispevok z pred dvoch rokov . Aby vam bolo jasne ze problem mladez je dlhodoby a nerieseny . Kde sa stazuje vedenie ze odchadzaju hraci z Kosic.


Musím zareagovať na slová tohto pána, ktoré sa týkajú odchodov košických mládežníkov. Ak nepočítam hráčov ako Černák, Jaroš a Bondra, ktorým boli Košice už "malé", tak z Košíc odišlo cca 25 hráčov iba preto, že sa v Košiciach pracuje s mládežou ZLE. Toľko hráčov, ktorí by mohli dnes hrať za juniorov či dorastencov, nenapočítame zrejme v žiadnom klube na Slovensku. Ak by to boli hráči, ktorí na to (podľa p. Božíka) výkonnostne nemajú, tak ich nový klub pošle maximálne po roku preč. Väčšina z nich sa objavovala aj v reprevýberoch svojej kategórie. Mám menovať? Tak z ročníkov 1996 - 2000 to sú : E. Halász, M. Novotný, Kolesár, L. Horváth, Koziot, S. Rudy, Zeleňák, Kmec, Tamáš, Fereta, Ivanisko, R. Faith, Uhrin, Jenkut, F. Rusňák, Kover, Gábriel, Boldižár, Verbický, Kažimír, J. Rudy, Patlevič, Lobodowski, Tamáš ml. . A možno som aj na niekoho zabudol. Takže preto dnes juniori aj dorastenci majú problém postaviť 3 päťky a stoja v tabuľke tak, ako stoja.

Takze aby som to uzavrel . My mame mladeze a mladeze. Ale ak vidia takyto pristup radsej utecu cim skor .
A to su fakty . Mate tu mena pytajte sa tych ludi .
17.5.2017 - 0:22
+2

VSŽ Košice

 

Takže ešte raz, príchod a následný nový podpis Kocha som kritizoval asi viac krát než hocikto iný tu na HP. Nemám chuť sa tu naťahovať a riešiť kto mladý je a kto už práve nie. Pol slovom som nechválil prácu s mládežou v KE, naopak treba tam makať a pracovať ale toto je dabata o skladbe nového “A” tímu. Verím v spoluprácu s klubom 1.ligy o čom som písal neraz či dokonca som jeden z mála čo volá po seniorskom béčku či inom novom klube v meste. Denne komunikujem s reálnymi divákmi v Košiciach a každého zaujíma silná zostava a dúfa v nejakého zámorského hráča, zároveň viem že nikto by košický talent (do 20 rokov) v zostave neodmietol, lenže tento flek si treba vybojovať a zaslúžiť. Bavíme sa o tých košických talentoch, ktoré majú/mali problém pozdraviť mimo trénera ľudom či už zo Steelky či ostatným funkcionárom ktorých stretávajú pravidelne, týto chlapci majú mimo hokejového kumštu čo robiť aj so svojim prístupom. Výhovorky že v 2.lige hrajú len “zlé HC” si možu rozprávať ich sklamaný tatkovia na pive. 1.Liga od tejto sezóny prichádza s limitmi pre mladých, tak nech sa páči bojovať v prvom rade o tieto miesta.
17.5.2017 - 5:36
+8

Tristo

 

Ja viem co pises a nehovorim ze na 100% s tebou suhlasim , ale na 90 urcite . A absolutne suhlasim s tym ze mlady si maju vybojovat miesto v zostave . Ale ak mame take velke portfolium preco im nedame moznost . Ja vidim prave problem v tom ze ak si Novotny , Michalcin a Vrabel nevybojuju miesto v stvrtej formacii zase sa nakupia do stvrtej patky hraci typu Lelkes a iny (a ty iny nas stali peniaze a nic nehrali) ... a pritom z nasich vsetkych by si mozno trener vybral . A urcite budu lacnejsi ako hrac z vonku . Tym padom ti ostane ovela viac penazi na kvalitu do prvych dvoch formacii. Nieje to v BB prave tak . A este by som sa si dal . A s tym B-ckom v prvej lige len suhlasit mozem . Skvely napad.
17.5.2017 - 10:10
+1

OSTAP

 

Mám jednu pikošku . Halás Igor pred dvoma rokmi , sa mi zdá , bol na ceste do extraligového Popradu . Bakoš so Zubekom sa to dozvedeli , obrátili Halása späť . Nútili, sľubovali až podpísal . A šup ho kam ? Áno do Bardejova . Tomu hovorím , starať sa o svojich hráčov. A tento človek stále sedí v štruktúrach klubu ?
16.5.2017 - 23:15
+4

Fx4085

 

nerozumiem: Admin preco si vymazal moj prispevok o Zubekovi a jeho vplyve na vyhadzov troch kralov?? prosim o vysvetlenie !!
17.5.2017 - 8:31
+1

mitoO

 

Preco to pises mne?
17.5.2017 - 8:37
0

Fx4085

 

na teba : som reagoval aj vcera, preto som to nechal v tom vlakne...nepatri to priamo tebe
17.5.2017 - 9:15
0

Pato00

 

Dufam že nemaš pravdu
16.5.2017 - 0:40
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

Koys do KE
17.5.2017 - 10:16
+1

Ricardinho13

 

Hlavná vec, že tu bolo plno komentárov typu, že Koyš je v Třinci a pripravuje sa s nimi.
17.5.2017 - 10:20
+3

chaser

 

super posila
17.5.2017 - 10:23
+3

kubinho

 

este by to chcelo nejakeho obrancu, ktory by dokazal v presilovke vystrelit. Od cias Javina takeho v KE nepamatam
17.5.2017 - 10:34
+1

LenTak93

 

Jančuška vravel, že na to bude využívať Čížeka
17.5.2017 - 10:37
+1

Ricardinho13

 

Posledné tri sezóny mal Čížek produktivitu až 5 bodov na sezónu.
17.5.2017 - 10:52
+1

kubinho

 

mozno by len stacilo Dudasovi postelovat mieritka
17.5.2017 - 10:56
+1

VSŽ Košice

 


Tiež som názoru že totálne skopírovaný postup pri predaji permanentiek zo sezón minulých je prvý prešľap nového vedenia HC (samozrejme mimo náhradníka PZ)
23.5.2017 - 10:39
+2

mitoO

 

Toto sa mi nepacilo uz po minule roky, strasna hlupost. Ak by si si nekupil na ZC a kupil len PO, tak si verny fanusik?
23.5.2017 - 12:12
+2

LenTak93

 

Strasna blbost toto...
23.5.2017 - 12:55
+2

VSŽ Košice

 

Smiešne vyzneje označenie "verný" pre fajnšmekra čo si kúpil permu na play-off a bol na troch zápasoch
V každom prípade som čakal novinky ako práve možnosť si kúpiť permu aj na ZČ+PO naraz, či možnosť prikúpiť dres za akciovú cenu, proste to o čom sa práve tu na HP bavíme už roky, kde sa dávajú za príklad iné kluby.
P.S. ak som dobre čítal tak dokonca ani nie je voľný vstup na prípravné zápasy (asi v Steelke ani nebudú)
23.5.2017 - 13:34
+1

LenTak93

 

keďže si sa sám naposledy zúčastnil dražby, tak zrejme si sa stretol s našou marketingovou pracovníčkou
ja nevravím, že je zlá, len nevhodná na túto pozíciu

tak, ako žiadame posilnenie na hráčskom poli, ja by som privítal zmeny a posilu aj v tejto oblasti
23.5.2017 - 14:16
+1

zasi

 

nechcem obhajovať politiku klubu ohľadom permanentiek,ale čo urobíš ak si tvoje miesto na play-off niekto kúpil,lebo ty si nevyužil predkupné právo po sezóne?
23.5.2017 - 13:26
0

mitoO

 

No myslim, ze by sa predkupne pravo malo vztahovat na ZC, nie PO. Cize by si mal mat svoje miesto zo ZC garantovane a novy fanusik (majitel permy z PO) by si mohol so zlavou vybrat nove miesto. Takto nejako by to pre mna bolo spravodlive.
23.5.2017 - 13:31
0

zasi

 

to áno,ale to by museli prekopať komplet predaj perm.
hádam na to už dozrel čas,alebo sa čaká na další pokles návštevnosti?
23.5.2017 - 13:34
+2

Daewo_KS

 

Uplne s tym suhlasim. Napr. ani ja by som si nebol kupil permu na tohtorocne play off, kedze som neveril, ze sa to za 55 e oplati, ale robil som to kvoli tomu, aby mi po rokoch nahodou niekto nevyfukol miesto od novej sezony.

A hlavne, pri sucasnom pocte permanentiek a pri celkovej kapacite si myslim ze je na stadione dostatok miesta, kde by si na play off mohli vybrat miesto novi permanentkari.
23.5.2017 - 14:37
0

RR-HC-KE

 

Pouzivanie terminu "Verny fanusik" marketingom HC Kosice je v tomto pripade velmi nestastne a nevhodne.
Na druhej strane, ak si niekto na playoff kupi permanentku na tvoje miesto, ktore si ty neobsadil, tak kto ma mat prednost ?
Pravdepodobne v databaze sa nachadza len zaznam o poslednom majitelovi daného miesta.
A ta "hysteria" autora clanku tiez nie je na mieste. Ak by si spocital, kolko penazi za tie vsetky sezony pomocou permanentky na zakladnu cast a playoff usetril oproti kupovaniu listkov, tak by bol urcite v pluse, aj keby si na to posledne (3-zapasove) playoff permanentku kupil.
A ak je niekto verny fanusik, tak ako to o sebe pise, tak by si tu permanentku kupil, a neriesil teraz tento problem.
23.5.2017 - 13:35
0

zasi

 

ak tú permu mám,nemôžem riešiť zlepšenie?
či ako mám chápať tvoj príspevok?
jasné že som za posledných cca osem sezón ušetril oproti lístkarom,ale na druhej strane im dávam peniaze vopred
23.5.2017 - 13:44
+1

RR-HC-KE

 

Samozrejme ze riesit zlepsenie je potrebne.
Preto hovorim, ze slovne spojenie verny fanusik je velmi nestastne slovne spojenie v tomto pripade.
Tak isto by sme mohli riesit aj to, ze za verných fanusikov tento klub v posledných rokoch berie len tych co su na FB a davaju like FB stranke HC Kosice.
A kym nenastane vymena v celej administrativnej masinerii klubu, tak asi k zmene tak skoro nepride.
Ja si len myslim, ze tento sposob predaja permanentiek je tu uz dlhsi (dlhy) cas a doteraz som na to neregistroval taketo staznosti. Prisla prva nepodarena sezona s nepodarenym playoff a zrazu sme alergicky na vsetko.
23.5.2017 - 13:55
+1

VSŽ Košice

 

Musím Ťa informovať že nespokojnosť je už dlho, to že ide o ojedinelú sťažnosť na klub je iná vec. A nakoniec ani nemusí byť ojedinalá, iba sa to nedostalo do médií.
23.5.2017 - 14:11
+2

RR-HC-KE

 

Nespokojnost je aj u mna. Ja som dlhodoby fanusik a aj verny (aj ked nesplnam kriteria dane marketingom klubu. ). A viac ako cenotvorba permanentiek ma momentalne trapi, kto dostal pravomoci GM. Tuto personu je potrebne primarne odstranit z klubu.
23.5.2017 - 15:16
+1

BlackCrow

 

Mňa momentálne trápi kto dal právomoci gm.. Na začiatok upratovania značné rozpaky.. Nejaká koncepcia bola či to len tak na rýchlo palácový prevrat ?
24.5.2017 - 8:27
0

zasi

 

to máš ťažké,ak si si zvykol že nejaký tretí štvrtý zápas semi máš takpovediac "zadarmo" a zrazu nič
asi nebudem verný fanda,nemám FB
23.5.2017 - 14:15
+1

VSŽ Košice

 

Musím Ťa informovať že nespokojnosť je už dlho, to že ide o ojedinelú sťažnosť na klub je iná vec. A nakoniec ani nemusí byť ojedinalá, iba sa to nedostalo do médií.
24.5.2017 - 5:34
+1

VSŽ Košice

 

Pardon, to sem hodilo po refreši znova, holt mobil
24.5.2017 - 8:02
0

wedro

 

Tak ako píšeš ak by si kúpil ako vraví že je verný tak toto nerieši.
Mám pocit že to robia určita časť takto všemožne kritizovať nové vedenie.

Takže tak.
23.5.2017 - 15:10
+2

wedro

 

Ajajaj
23.5.2017 - 14:59
0

zasi

 

prehrdzavelo ti dno?
23.5.2017 - 15:05
+1

Daewo_KS

 

Inak ma niekto "zakulisne info" o pripravnych zapasoch, ktore nas cakaju?
23.5.2017 - 15:39
+2

Stano KK

 

Ano má.
23.5.2017 - 15:43
+1

VSŽ Košice

 

a prečo sa pri permách nespomína vstup na prípravu?
23.5.2017 - 18:37
+1

VSŽ Košice

 

Takže #7 to nebude: "Podobnú spoluprácu chystá Slovenský zväz ľadového hokeja aj s Fínmi. Už v júli vyšle SZĽH do Fínska štyroch našich trénerov, aby tam naberali skúsenosti a aby sa vzdelávali. V septembri do tejto hokejovej krajiny odcestuje aj Martin Štrbák, ktorý tam absolvuje trojročné štúdium hokejového odborníka a metodika."
26.5.2017 - 18:05
0

LenTak93

 

Hovorka v Košiciach vitaj Marek
26.5.2017 - 19:16
+2

LenTak93

 

Príde ešte jeden brankár, obranca a dvaja útočníci.

Príprava - 6 zápasov, tri zápasy v rámci Tatranského pohára
26.5.2017 - 19:17
0

VSŽ Košice

 

snáď to sú už sú tý zámorský
26.5.2017 - 20:11
0

Pato00

 

Skade vieš ? nejake info
26.5.2017 - 20:09
0

wedro

 

Natukaj do googlu a uvidíš
26.5.2017 - 20:11
0

Pato00

 

nič som nenašiel o tom ze ide hovorka do ke
26.5.2017 - 20:22
0

mitoO

 

"Bača s Čížekom s nami trénujú, posledný tréning neabsolvovali z dôvodu choroby. Štvorica Nagy, Bicek, Kafka a Hovorka sa k nám pripojí až po prechode na ľad. Individuálne sa pripravujú dlhoročne a súhlasil som s tým, že to nebudeme meniť. Sú to profesionáli, ktorí vedia čo potrebujú a ja im verím," povedal nám tréner HC Košice Milan Jančuška po piatkovom špeciálnom kickboxovom tréningu. Ten uzatvoril prvé tri týždne prípravy na suchu.
26.5.2017 - 20:27
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2163:3250
2.Košice2269:5144
3.B. Bystrica2286:5343
4.Zvolen2167:5837
5.Poprad2260:5937
6.Nitra2173:6335
7.Žilina2259:5831
8.N. Zámky2254:6626
9.L. Mikuláš2144:5521
10.SR 201632:7013
11.Detva2239:8111
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica211520481:4549
2.Michalovce211242395:4846
3.Prešov201231478:4843
4.Topoľčany211041668:5139
5.Dubnica211023679:6037
6.Bratislava20813855:6129
7.Sp.Nová Ves215331073:9424
8.N. Zámky B206021254:9120
9.Trnava204021450:8014
10.P. Bystrica193011549:9610
-Orange 206012317:254
Aktualizované: 16.11.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Nitra201520381:4549
2.Dukla201331384:6046
3.B. Bystrica21933661:5736
4.Košice191012668:6734
5.L. Mikuláš20912886:8231
6.Slovan20911966:5730
7.Martin20911964:6330
8.Poprad20830968:7330
9.Žilina21813968:6629
10.Skalica206021246:6620
11.Zvolen205101459:7417
12.Spišská192021531:728
Aktualizované: 18.11.2017 01:12
tímzvvppppskóreb
1.Slovan201231488:4743
2.Dukla201302575:3641
3.Košice201212574:5040
4.Poprad201121675:4938
5.Skalica201201770:5237
6.L. Mikuláš201023553:4237
7.Nitra20932683:6435
8.Zvolen20831856:6131
9.Spišská20821976:6829
10.Púchov20821953:5829
11.B. Bystrica19631957:5825
12.Martin208011162:7325
13.Trnava207111157:7524
14.Michalovce206131056:7523
15.Žilina195021246:7317
16.Prešov201001930:1303
Aktualizované: 12.11.2017 06:02
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3325501137-5387
2CSKA Moskva301860597-4967
3Jokerit Helsinky291920588-4864
4Lokomotiv Jaroslavl3214501082-8255
5HK Soči3213301179-8750
6Severstal Čerepovec3212401167-7749
7Torpedo Nižnij Novgorod3312301259-7248
8Dynamo Moskva3311601475-7447
9Spartak Moskva3110701284-8146
10HC Dinamo Minsk3111301562-6841
11HC Viťaz348201978-10033
12HC Slovan Bratislava328101864-10731
13Dinamo Riga312502048-8920
Aktualizované: 18.11.2017 03:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň311810888-6560
2Avangard Omsk321550983-5458
3Barys Astana3215408102-7958
4Neftěchimik Nižněkamsk321620978-8157
5Avtomobilist Jekatěrinburg3115301091-7154
6Metallurg Magnitogorsk3112401185-8448
7Salavat Julajev Ufa3314101587-9047
8HK Sibir Novosibirsk3211501560-7144
9Traktor Čeljabinsk3011401364-7843
10Red Star Kunlun3011101260-6941
11Amur Chabarovsk299401168-7640
12Admiral Vladivostok317401669-8133
13Lada Toljatti317101956-7827
14Jugra Chanty-Mansijsk323701856-10327
Aktualizované: 18.11.2017 03:24
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3325501137-5387
2CSKA Moskva301860597-4967
3Jokerit Helsinky291920588-4864
4Ak Bars Kazaň311810888-6560
5Avangard Omsk321550983-5458
6Barys Astana3215408102-7958
7Neftěchimik Nižněkamsk321620978-8157
8Lokomotiv Jaroslavl3214501082-8255
9Avtomobilist Jekatěrinburg3115301091-7154
10HK Soči3213301179-8750
11Severstal Čerepovec3212401167-7749
12Metallurg Magnitogorsk3112401185-8448
13Torpedo Nižnij Novgorod3312301259-7248
14Dynamo Moskva3311601475-7447
15Salavat Julajev Ufa3314101587-9047
16Spartak Moskva3110701284-8146
17HK Sibir Novosibirsk3211501560-7144
18Traktor Čeljabinsk3011401364-7843
19HC Dinamo Minsk3111301562-6841
20Red Star Kunlun3011101260-6941
21Amur Chabarovsk299401168-7640
22Admiral Vladivostok317401669-8133
23HC Viťaz348201978-10033
24HC Slovan Bratislava328101864-10731
25Lada Toljatti317101956-7827
26Jugra Chanty-Mansijsk323701856-10327
27Dinamo Riga312502048-8920
Aktualizované: 18.11.2017 03:24
Tímzvvpprpppskorebody
1St. Louis Blues20113566-5229
2Winnipeg Jets18101459-4925
3Los Angeles Kings1983658-4624
4Vegas Golden Knights1883664-5623
5Nashville Predators1882655-5522
6Chicago Blackhawks1972859-5220
7Minnesota Wild1890755-4820
8San Jose Sharks1791744-3820
9Calgary Flames1864853-5820
10Vancouver Canucks1990848-5320
11Colorado Avalanche1781760-5719
12Anaheim Ducks1871752-5219
13Dallas Stars1981952-5819
14Edmonton Oilers19431047-5816
15Arizona Coyotes21121551-839
Aktualizované: 18.11.2017 03:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning19132277-4732
2Toronto Maple Leafs2085773-6326
3New Jersey Devils1883461-5525
4Pittsburgh Penguins2174758-7325
5Columbus Blue Jackets1956757-5123
6New York Islanders1891666-5922
7Ottawa Senators1762460-5621
8Washington Capitals2064958-6521
9Detroit Red Wings1972857-5320
10New York Rangers1972863-6520
11Philadelphia Flyers1971852-5119
12Carolina Hurricanes1761650-5018
13Boston Bruins1870748-5618
14Montreal Canadiens20531051-6818
15Florida Panthers1861959-6516
16Buffalo Sabres1841944-6514
Aktualizované: 18.11.2017 03:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.11.2017 03:24

Bleskovky

Augsburg - Kolín nad Rýnom 7:4 v nemeckej DEL

Hokejisti Augsburgu vyhrali v piatkovom domácom zápase 21. kola nemeckej DEL nad Kolínom nad Rýnom 7:4. výsledky: Augsburg - Kolín nad Rýnom 7:4, Düsseldorf - Iserlohn 6:1, Eisbären Berlín - Ingolstadt 6:1, Krefeld - Mannheim 6:2, Mníchov - Schwenningen 2:5, Straubing - Wolfsburg 4:5 pp a sn lb akNemecko-Hokej-liga-21.kolo-piatok-výsledky
včera o 22:03 - TASR

Davos - Biel 3:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

V piatkovom zápase najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže zvíťazil domáci Davos nad Bielom 3:2. výsledky: Davos - Biel 3:2, Fribourg - Langnau 4:2, Lausanne - Zürich 2:5, Zug - Ambri-Piotta 4:2 lb akŠvajčiarsko-Hokej-liga-piatok-výsledky
včera o 22:01 - TASR

HC 07 Orin Detva - HC Nové Zámky 4:2 v 20. kole, hlasy trénerov

Ivan Dornič, tréner Detvy: "Chceli sme vyhrať, ale súper nás zaskočil hneď v druhom striedaní a dostali sme gól. Chlapci sa však spamätali a hneď v ďalšom striedaní vyrovnali. Dlho bola hra na vážkach.
včera o 21:25 - TASR

HV 71 - Linköping 1:6 v piatkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 prehrali v piatkovom domácom stretnutí švédskej SHL s Linköpingom vysoko 1:6. SHL - výsledok: HV 71 - Linköping 1:6 lb akŠvédsko-Hokej-liga-piatok-výsledok
včera o 21:22 - TASR

Sparta Praha - Olomouc 3:2 pp a sn v 22. kole českej extraligy (3)

V piatkovom zápase 22. kola českej hokejovej extraligy zvíťazila domáca Sparta Praha nad Olomoucom 3:2 po samostatných nájazdoch. Prvý gól hostí dal Slovák František Skladaný. Vítkovice zvíťazili v Brne 3:1. V drese víťazov sa strelecky presadil slovenský obranca Karol Sloboda, dve asistencie si pripísal Ivan Baranka.
včera o 21:21 - TASR

MHK 32 Liptovský Mikuláš - HC Košice 2:4 v 20. kole, hlasy trénerov

Pavol Paukovček, tréner Liptovského Mikuláša: "Boli sme Košiciam viac ako vyrovnaným súperom, ale opäť sme doplatili na naše vylúčenia a štyri góly, ktoré sme inkasovali v presilových hrách. Košice majú hráča, ktorý sa volá Ladislav Nagy, ten nám strelil tri góly a rozhodol zápas." Milan Jančuška, tréner Košíc: "Veľmi nás teší víťazstvo v Liptovskom ...
včera o 21:18 - TASR

Záborský asistoval, Godla nechytal

Hokejisti Tappary Tampere zvíťazili v piatkovom zápase fínskej Liigy na ľade Ilvesu Tampere 4:1. Slovenský útočník hostí Tomáš Záborský si pripísal asistenciu. Liiga - výsledky: HPK Hämeenlinnä - TPS Turku 2:1 pp, Ilves Tampere - Tappara Tampere 1:4 /ZÁBORSKÝ za hostí 0+1/, Kärpät Oulu - IFK Helsinki 3:2 pp a sn, Pelicans Lahti - Lukko Rauma 3:4 pp a sn, SaiPa Lappeenranta - KalPa Kuopio 0:1
včera o 20:38 - Michal Bruner / TASR

Výsledky nemeckej ligy

Slovenský hokejový obranca Milan Jurčina pomohol dvomi asistenciami k triumfu Norimbergu vo štvrtkovom zápase najvyššej nemeckej hokejovej súťaže na ľade Bremerhavenu 5:4 po samostatných nájazdoch.
16.11.2017 22:07 - Michal Bruner / TASR

Servette Ženeva - Zug 0:3 vo švajčiarskej lige

Výsledok štvrtkového zápasu najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Servette Ženeva - Zug 0:3
16.11.2017 21:59 - Michal Bruner / TASR

Hudáček asistoval pri výhre Örebra

SHL - výsledky: Djurgarden - Växjö 3:4 pp a sn, Linköping - HV 71 1:2 pp a sn, Lulea - Frölunda 4:3 pp a sn, Malmö - Brynäs 3:1, Mora - Karlskrona 4:3 pp, Örebro - Rögle 2:0 /Hudáček za domácich 0+1-
16.11.2017 21:49 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

19. 11. 2017
Trenčín - B. Bystrica o 16:00
N. Zámky - L. Mikuláš o 16:00
Žilina - Nitra o 17:00
Košice - Poprad o 17:00

Odohrané zápasy

17. 11. 2017
DetvaN. Zámky
4:2REPORT
NitraZvolen
3:2REPORT
L. MikulášKošice
2:4REPORT
PopradTrenčín
1:2REPORT
B. BystricaŽilina
4:0REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT25 bodov
2.Hohmann C.BBY24
3.Surový T.BBY20
4.Uram M.LMI20
5.Paulovič M.NIT19

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT14 gólov
2.Handlovský L.ZIL13
3.Bubela M.BBY11
4.Kafka P.KOS10
5.Šišovský P.ZVO9

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.64 perc
2.Laco M.NIT93.58 %
3.Tomek T.ZIL93.34 %
4.Foltán F.NIT92.98 %
5.Habal V.KOS92.92 %
Články SIHPA na HokejPortáli »