Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košice si najtesnejšie poradili s Detvou (VIDEO)

8.9.2017 21:08 TASR

Najtesnejší výsledok kola sa zrodil v Košiciach, kde si domáci oceliari poradili s nováčikom z Detvy futbalovo 1:0.


HC Košice - HC 07 Detva 1:0 (0:0, 0:0, 1:0)
Gól:
53. Klíma (Kessel, Pacan). Rozhodovali: Snášel, Orolin - Bogdaň, Jobbágy, vylúčení: 11:12 na 2 min, navyše: M. Bača - J. Sládok 5+DKZ za pästný súboj, Ščurko 10 min za napadnutie rozhodcov, J. Žilka (obaja Detva) 10 min za napadnutie hlavy a krku, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 4327 divákov

Zostavy:

HC Košice: Lundström - Čížek, Pulli, B. Kessel, M. Bača, Šedivý, Dudáš, Matejka, Koch - Kafka, Hovorka, Nagy - Klíma, Pacan, Šoltés - Hričina, Suja, Novotný - Bicek, Boltun, Jenčík

HC 07 Detva: A. Nagy - Gachulinec, Šimon, F. Fekiač, Macejko, Strukoff, Sládok, Fedosov, Huňady - Videlka, Gašpar, Ščurko - Milý, Matúš Chovan, J. Žilka - M. Surový, Murček, Halás - Srnka, Ondris, Petro - Huňady

Prvý zápas novej sezóny prilákal do Steel arény 4327 divákov, ktorí sa od prvých minút mali na čo pozerať. Po zaujímavom sprievodnom podujatí bol k videniu nemenej zaujímavý úvod zápasu. Už v 27. sekunde sa v úniku ocitol košický kapitán Ladislav Nagy, neprekonal menovca Adama Nagya v bránke Detvy. Prvá formácia domácich sa usadila v pásme, sľubnú príležitosť nepremenil ani Kafka. Domáci vybehli na nováčika súťaže nátlakovou hrou, z ktorej vyplynula aj šanca Šoltésa v 4. minúte. V úvodnej časti nebola núdza ani o vylúčenia a rozhodcovia v nej rozdali 90 trestných minút. Presilovky mali najmä Košičania, no hostia úspešne vzdorovali aj v 7. minúte, keď 47 sekúnd čelili oslabeniu o dvoch hráčov. V 16. minúte sa do seba pustili tvrdí muži oboch tímov Martin Bača a Jozef Sládok a v ich pästnej výmene mal navrch kapitán Detvy.

Hostia vstúpili do druhej časti nebojácne, viackrát sa dostali do šance, ale Lundströma neprekvapili. Nepodarilo sa to ani Marošovi Surovému v 30. minúte, keď únik dvoch proti jednému zakončil strelou iba do domáceho brankára. V 28. minúte sa už diváci radovali, no rozhodcovia gól neuznali pre hru vysokou hokejkou. Hostia v druhej tretine pozorným výkonom prispeli k vyrovnanému dianiu a svoju pozíciu výborne si zastal aj brankár A. Nagy.

Košičania sa v tretej tretine snažili o prvý gól, zodpovednosť na seba viackrát vzal L. Nagy, ale brankár hostí zmaril viacero jeho pokusov. Dvojica hostí Milý, Žilka unikla v 48. minúte do brejku dvoch proti jednému a druhý menovaný riadne vystrašil košických divákov. Ešte väčšiu príležitosť premárnil Ščurko v 51. minúte, keď nepresne zakončil rýchlu akciu hostí. Dlhé čakanie na gól sa skončilo v 53. minúte. Na radosť Steel arény využil výbornú Kesselovu prihrávku Tomáš Klíma a pohotovo prekonal Nagya. Domácich gól upokojil a v závere zápasu im k ustráženiu najtesnejšieho náskoku dopomohla aj jedna z mnohých presiloviek. Hostia síce skúsili aj hru bez brankára, no na prvý gól v Tipsport Lige si ešte budú musieť počkať.

Milan Jančuška, tréner HC Košice: "Je to naše vydreté víťazstvo. Takéto triumfy si veľmi vážim. Chalani dreli, no jediné, s čím som nespokojný, je koncovka. Chcelo to možno lepšiu finálnu prihrávku. V prvom striedaní sme mali dve čisté šance a to akoby poznačilo celý zápas. Nie som spokojný s počtom gólov, pretože diváci si v piatok zaslúžili viac. Verím však, že im to vynahradíme v ďalších zápasoch."
Miroslav Chudý, tréner HC 07 Detva: "Musím pochváliť moje mužstvo. Ako nováčik sme išli do jamy levovej, no nezľakli sme sa. Chlapcom som už aj poďakoval. Zápas sa odvíjal od úvodu, v ktorom mali Košice veľké šance i presilovú hru o dvoch hráčov. Podržal nás však brankár Nagy a aj od jeho výkonu sa hráči odrazili. Jediné, čo môžem vyčítať našim hráčom, sú presilové hry. V nich nám chýba skúsenosť. Máme však na čom stavať a som rád, že sme odohrali takýto zápas."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Jurik

 

Bača vs. Sládok? To mohlo byť zaujímavé. Kto vyhral?
8.9.2017 - 21:19
+2

enforcer92TN

 

"V 16. minúte sa do seba pustili tvrdí muži oboch tímov Martin Bača a Jozef Sládok a v ich pästnej výmene mal navrch kapitán Detvy."
8.9.2017 - 21:20
+14

KurierNz

 

Ocakavane...
8.9.2017 - 21:20
+5

MackoPu

 

Rad si to pozriem znovu a to hlavne tak, aby sa Sladok nesnazil vyuzit moment prekvapenia a aby to bolo klasicky 1 vs 1.
8.9.2017 - 22:36
+1

miro-nr

 

Sladok ho prekvapil a dal mu dve ešte skor ako stihol Bača zareagovať-od toho sa to potom celé odvíjalo .
8.9.2017 - 22:55
+10

Prostars

 

prosim ta netaraj,pozeram to teraz zo zaznamu,frajerik Bača podskakoval podskakoval do Sladoka bo si myslel aky je geroj az nakoniec dostal na budku.
9.9.2017 - 1:40
+11

miro-nr

 

tak chod k očnemu,už maš dosť dlho problem s očami. Ak bol toto ferový suboj podla teba tak si trulo.
Pozri si to ešte raz a uvidíš že Sladok mu dal nepripravenemu dve dobre mierene a potom sa Bača len branil. Ale teším sa na ich další zapas,Martin mu to bude chcieť vrátiť.
9.9.2017 - 8:24
+8

forwardPP

 

Ak sa pobijú zase,zase výhra Sládok.
9.9.2017 - 9:19
+5

Prostars

 

co na tom nebolo ferove?Sladok sa ho mal opytat uz mozem ti privalasit jednu-dve,alebo este pockame chvilu,dame pivo najskor?Bača sa prebijal k nemu cez rozhodcov a hracov a snazil sa ho parkrat trafit,ale nedosiahol,ked sa priestor uvolnil Sladok mu dve trafil,nechapem ako Baca mohol byt nepripraveny ked vyslovene vyvijal aktivitu a snahu o bitku,akurat mozno neratal,ze sa ten priestor medzi nim a Sladokom naozaj otvori a pre jeho smolu sa ten priestor otvoril,tam uz nebolo na co cakat a pripravovat sa,on sam inicitiativne siel z umyslom udriet Sladokovi.
9.9.2017 - 19:31
+2

BlackCrow

 

Prestaň hrať fantasy ligu a podobné virtuálne sprostosti lebo strácaš kontakt s realitou. Presne tak sa má správať jeden obranca ty frajerikovský geroj. A je jedno či proti nemu stojí fyzicky lepšie vybavený Sládok alebo o dve hlavy vyšší Chára..
9.9.2017 - 8:51
+8

Chamois13c

 

Suhlas s Prostarsom Bača prejavil zaujem biť sa to že potom zaspal je druha vec samozrejme že prva sladokova vzduchom chladene udala smer bitky ale nič nefer v tom nevidim bača sa iniciativne chcel biť...niektori tu z neho robite Mika Tysona v najlepsich rokoch kazdy raz za čas prehra bitku
9.9.2017 - 13:48
+1

KurierNz

 

Ale toto nie je playstation...nazivo vyhra pohotovejsi...ty si sa toho moc v zivote nenabil...
9.9.2017 - 0:10
+7

bwpow

 

To "mal navrch kapitán Detvy" je dost nepresne. On bol totiz jediny, kto v tom suboji nieco robil.
8.9.2017 - 21:22
+3

mitoO

 

Ale no, Sladok siel okolo nas a mal tiez strajchnuty nos. Baca vsak skoncil horsie. Ale myslim, ze to nie je hanba.
8.9.2017 - 22:29
+2

MartinZV

 

Obaja sa dohodli a stiahli si fantasy ligu kde zobrali k sebe aj Ščurka so Žilkom aby vyhrali mobil
9.9.2017 - 10:07
+1

forwardPP

 

Mobil v hodnote 80€.
9.9.2017 - 11:14
+2

Dellal

 

Predtym ako zacne kritika, bol to prvy zapas.
8.9.2017 - 21:20
+2

slapstick44

 

To bude zasa trápenie. Akoby sa na tom východe oproti minulému roku nič nezmenilo. Sto šancí, jeden gól.
8.9.2017 - 21:20
+6

fanda55

 

No tak takýto výsledok málokto čakal
8.9.2017 - 21:20
+2

Toky

 

Typický zápas Detvy, kopa trestných minút a boľavý hokej. Hádam sa nikto nezranil a Koyš bude čo najskôr v poriadku. Vie niekto posúdiť ako hral Kessel?
8.9.2017 - 21:22
+2

Gargamel123

 

Neviem ale na konci trocha bolestivo "krival".
8.9.2017 - 21:26
0

WinnipegJets

 

Kessel hral na pána, prehľad, technika, všetko
8.9.2017 - 22:30
+1

davideKE

 

Kessel najvacsi kral
8.9.2017 - 23:08
0

chimli

 

Pri príležitosti prvého zápasu DT v Extralige by som chcel zopakovať otázku, ako by pokračoval hokej v MT po postupe DT v baráži?

K hokeju, tak to dopadne, keď sa výrazne kvalitnejšie mužstvo prispôsobí hre deštruktora.
8.9.2017 - 21:22
+2

Crosby087

 

Nemyslím,že sa Detva prispôsobovala
8.9.2017 - 22:04
+9

chimli

 

Gratulujem, takto bezbolestne ponížiť KE sa každému nepodarí.
9.9.2017 - 9:13
+1

Crosby087

 

@chimli

Trosku nadhľad by Ti nezaškodil..bolo to myslene skôr ako pobavenie sa ...čo sa poníženia resp. vystatovania týka,tak sa skôr pozri do zrkadla...že ako vyznel Tvoj príspevok...lebo to,že KE má kvalitnejsie vyskladane mužstvo je síce každému jasne(Hoci včera to žiaľ na ľade vidieť nebolo)...ale tvrdiť,že hrali proti destruktorovi rozhodne nie je na mieste....Detva podala sympaticky výkon...dokonca si to vedeli aj pekne hodiť a v presilovke hrali s prehľadom.bolo sympatické vidieť,ako si to prevažne "prvoligisti" hádžu suverénne zabkami...dokonca keď bolo 4 na 4,tak KE posobili ako keby hrali oslabene...takze ako vravim,najskôr sa pozri do vlastných radov,čo sa ponižovania týka...
Ps:bavme sa hokejom
9.9.2017 - 9:21
+2

chimli

 

Tak potom nám chýba nadhľad obom, obaja sme príspevky ukončili rovnako, smajlíkom.
Samozrejme, DT sa ide predávať, u väčšiny fans sú jasní vypadávajúci(baráž) a pokiaľ sa budú cítiť, budú hrýzť, mlátiť sa, provokovať, ale hokejovo neponúknu nič výnimočné.
9.9.2017 - 9:26
+3

UssKe

 

37 striel a jeden gol... aspon ze Jocke Lundstrom vychytal nulu.
8.9.2017 - 21:22
+3

TomasP3

 

Dnes mam zo všetkých zápasov pocit, ze nám tých amíkov a iných cudzokrajných vážne až tak velmi netreba...BB NR dost nudný zápas až na posledné minuty...Košice trapenka s odusevnenou "slovenskou" Detvou, ktorá prekvapila, aj keď som bol od začiatku proti nej..palec hore...Zámky naložili Zvolenu čo to šlo a nepomohol ani Climie Žilina Poprad tiež nič moc a zahraniční radšej ani nehovorím...TN ukazuje, ze ak kostra tímu nebude zranená bude s noblesou kráčať od zapasu k zapasu...myslim si, ze síce je to len prvé kolo, ukázalo toho viac než dost a naša liga vôbec nenabrala v reale to, co zniesol papier..

Som zvedavý na nedeľu, možno zmením názor, zatiaľ som sklamaný.
8.9.2017 - 21:24
+3

Gargamel123

 

Myslim ze v DT to nebude mat nikto jednoduche.
8.9.2017 - 21:28
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ŠIMIKE

 

to fakt sa tu este budu riesit taketo veci stale ?
8.9.2017 - 21:26
0

FanusikKosic

 

slabotka...: Myslim si, ze lahsieho supera sme na uvod dostat nemohli a teda mali sme ustlane na to, aby sme prilakali ludi spat na hokej. Ti, ktori prisli koli promu uz nepridu...Sance sme mali, ale zapas nemastny neslany + neskutocne vela vylucenych na oboch stranach. nechcem byt zlym prorokom, ale vidim to na dalsiu sezonu s priemerom 2600 ludi na zapas... Kosicania maju uz roky zakliatych strelcov.
8.9.2017 - 21:25
+5

sob3k

 

Detvu treba pochváliť za koncentrovanu obranu. Snáď polka nasich striel skončila na blokujucich hráčoch. Mali sme do toho ist rýchlejšie a na protiutoky, vtedy horeli. Takisto ma sklamal nedostatok
hitov na hracov v strede ihriska. Nabombovali sme ich na mantinel, no zastavit utok nema kto.

Čo ma najviac sklamalo je to, ze Detva nam do EL doniesla správanie 1. ligy a rozhodcovia tomu nezabranili. Sekery a ataky mimo hry, hity na hracov bez puku... Rozhodca zapas nemal pod kontrolou a napriek všetkému budem rad, ak v ďalšom zápase bude pískať Konc/Baluska.
8.9.2017 - 21:26
+12

stary mantinel

 

zato spravanie majstra sveta lacka bolo uplne ok. ten chlap ide so spravanim s vekom uplne dole. keby tolko krat vystrelil kolko krat sa hadal s rozhodcami tak je dnes 10:0 a nie 1:0. pokracuje v trende s min roka kde to nezvladal v hlave. k detve len tolko hrala nato naco ma proti ke a co hra 95% muzstievv ktore pride hrat do Ke.
8.9.2017 - 21:33
+13

sob3k

 

Ukáž mi kde ho obhajujem. Laco nas moze stat vela bodov, no stále to vyvazi svojimi bodmi. To, ze to preháňa je b. Na inej strane, keby ma prvy drzi, druhý skopne a tretí mi da cross check, keď sa snažím vstat, ako sa to stalo Lacovi pri vašej striedačke v rozpati asi 10-15s, asi by som tiež vykypel.
8.9.2017 - 21:48
+13

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Scorpi

 

8.9.2017 - 22:39
0

UssKe

 

Neviem preco to bolo zmazane. Ved sme len trochu srandovali a Laca Scurka sme neurazali.
8.9.2017 - 22:46
+3

doc.koniferum

 

Nechci vedieť,čo som napísal
8.9.2017 - 23:14
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Shinody33

 

No co sa nas tyka, tak v trestnych minutach sme zlepsili, dokonca hned bitka v prvom zapase, v prvej tretine A v goloch vobec ziadna zmena, sme sa natrapili na ten jeden.
8.9.2017 - 21:30
+3

Strnco

 

take hovädo ako Scurko sa do nesympatickej Detvy jasne, ze hodi...
nevadi KE, 3 body mate doma, to bolo jasne, uz pred zapasom...
Dufam, ze kazdy zapas Detve vsetci nalozia...
8.9.2017 - 21:33
+4

Mark101

 

Pekný zápas. Síce padol len jeden gól ale mali sme množstvo šancí a pekných kombinácii. Jediné čo ma naštvalo je vlak na ktorý som šprintoval a prekonal isto nejaké rekordy a on mešká pol hodinu
8.9.2017 - 21:34
+6

UssKe

 

Keby dal Laco gol hned z toho prveho najazdu gol zapas by vyzeral inak. Ale co uz aspon ze mame 3 body
8.9.2017 - 21:42
+5

werder59

 

byt tam hore, biceka poslem kade lahsie, ten chlap nevie spracovat puk, v utoku je poplaseny , este ho da na presilovku, dnes som bol z neho zas na nervy, to iste jencik, ti dvaja uz tu nemaju co robit, darmo, MENO NEMENO, kym tu budu, produktivita hore nepojde
9.9.2017 - 1:34
+5

Pavol Sopko

 

4327 divákov v meste s 240 000 obyvateľmi, s takou peknou halou ale hlavne so samozvaným HOCKEYTOWN-om, je na HOCKEYTOWN riadna bieda!!! A to som počul a aj čítal, vraj bola aj akcia na vstupné a predsa len 4327... Nevysmievam sa, práve naopak je to do plaču...
8.9.2017 - 21:35
+17

sob3k

 

Niekoľko rokov nas hokej regressoval, fanúšik sa nevráti za den.
8.9.2017 - 21:41
+7

domaca slivka

 

A keď bude pokračovať tá herná bieda na ľade tak sa tak skoro ani nevráti...
8.9.2017 - 21:45
+4

Pavol Sopko

 

V tom prípade držím palce nech sa tí diváci vrátia čo najskôr, liga ich potrebuje, nie len vy... Snáď dnes napriek výsledku hokej v Košiciach ľudí potešil...
8.9.2017 - 21:45
0

greendeath

 

Mas pravdu...ale slovo fanusik by som zamenil za slovo divak.
9.9.2017 - 12:22
0

zasi

 

u nás svojho času nastal odliv nielen divákov,ale aj fanúšikov a práve tých sa nedá len tak ľahko prilákať späť
diváka raz dva opiješ rožkom
9.9.2017 - 14:14
+2

bwpow

 

Co ma velkost mesta spolocne s navstevnostou sportovych podujati? Myslim, ze to uz bolo viackrat debunkovane.
8.9.2017 - 21:53
+7

authorZV

 

To si čo za blbosť napísal? Z čoho sa rýchlejšie opijes, z 2 litrov vina, alebo z 1,5 deci?
8.9.2017 - 22:07
+4

ŠIMIKE

 

ma pravdu..slovan ma na futbale 1000 ludi napr
8.9.2017 - 23:02
+4

authorZV

 

To, že sa obyvateľom zunuje klub/súťaž je iná vec.
Základy matematiky nepustia. Ak má na Slovensku hokej rad každý 5. človek, z 250 tisícového mesta to činí 50 tisíc ľudí, z 15 tisícového 3 tisíc.
8.9.2017 - 23:28
+1

ŠIMIKE

 

bohuzial na navstevnost sa praveze neda pouzit klasicka matematika a priama umera..su dediny kde ti pride na futbal 90 % obyvatelov ...su mesta kde ti pride 0,1 % obyvatelov..v KE uz neni taky boom v hokeji ..nato aby zas cisla atakovali kapacitu sa bude musiet zlepsit cela liga nielen hracsky , kvaliitativne ale aj intrastrukturou a novymi stadionmi..a to je beh na dlhu trat zas
8.9.2017 - 23:37
+8

HCKEFANS

 

Taketo porovnavanie na pocet obyvatelov je uplna blbost. Ked uz tak pises tak ak ma Zvolen 43.000 priblizne tak ak das kazdy piaty, tak by malo byt na najblizsom zapase Zvolena 8.600 divakov. A jasne ze nebude, lebo nieje ani taka kapacita a tak isto vieme aku mal Zvolen minuly rok primernu navstevnost 1.323 divákov na zápas. Takze neporovnavajme bludy na pocty obyvatelov a budme radi za kazdeho divaka ktory pride bez ohladu nato komu fandi
8.9.2017 - 23:40
+5

authorZV

 

Ešte že vieš aký je rozdiel medzi mat rád hokej a ísť na hokej.
Ja som reagoval na bwpow, ktorý sa pýtal, čo ma veľkosť mesta spoločne s návštevnosťou. Ak niekto tvrdí, že tam nie je súvis, tak je to autista
8.9.2017 - 23:54
0

HCKEFANS

 

Ved ok, ja som ta pochopil
9.9.2017 - 0:04
+1

mitoO

 

Nemusi byt autista.
9.9.2017 - 0:07
+1

bwpow

 

Skusim to teda rozviest. Boli na to studie, ale som lenivy googlit. Prakticky vysledok je taky, ze priama umera plati len do istej velkosti sidla. Akonahle presiahne mnozstvo ludi na jednom mieste istu hranicu, tak prestane zaujem rast linearne. Dovodov je niekolko. Napriklad od istej velkosti mesta zacne byt ponuka akcii viac diverzifikovana a ludia si najdu zabavu, ktora lepsie reflektuje ich preferencie. Zaroven maju ludia obmedzene zdroje a tak su ochotni investovat len do niekolko foriem zabavy. Zaroven je vacsia moznost socializacie aj mimo velkych podujati. Skuste pogooglit. V USA to riesia dost casto, ked sa snazia odhadnut idealne velkosti stadionov, aby sa zbytocne neminalo.

Preto naozaj nie je rozumne ocakavat, ze ked mesto ma 5x viac obyvatelov, tak na kazde podujatie pride 5x viac navstevnikov.
9.9.2017 - 3:50
+4

bwpow

 

Aby som to uviedol na konkretnom pripade. Clovek napriklad zije v meste s 10000 obyvatelmi. Ma rad sport a ma aj potrebu socializacie. Jeho oblubeny sport je NFL, ale v celom meste nepozna jedineho cloveka, ktory je fanusik NFL. Jedina moznost sportu+socializacie je futbal. Tak proste bude chodit na ten futbal, aby naplnil aspon cast svojich potrieb.

Clovek zije v meste so 100 000 obyvatelmi a preferuje NFL. Tu uz je vacsia sanca, ze najde kamaratov, ktori maju tiez radi NFL a tak ak sa chcu socializovat, tak sa dohodnu a chodia pozerat zapasy k niekomu domov. Tento clovek uz potom nema potrebu chodit na futbal, hokej alebo ine sporty, lebo jeho potreby boli naplnene.
9.9.2017 - 4:02
+4

ymemsreves

 

ahoj preco uz tak malo prispievas alebo len ja neregistrujem tvoje prispevky ?
9.9.2017 - 10:12
+1

miro-nr

 

tak listky po 10 centov a nevypredate?! Aj v 20 000 meste by sa to malo vypredať !
8.9.2017 - 23:02
0

Mark101

 

Lístky za 10 centov ? To si kde zobral ? Bolo 2+1 zadarmo.
8.9.2017 - 23:06
+6

miro-nr

 

niekto z KE pred zapasom písal,vraj sa nejaké aj rozdávali
8.9.2017 - 23:10
0

Pacan

 

Rozdali sa mládeži cca 1800
Veď to su budúci naši fanúšikovia .Tak prečo nie.
8.9.2017 - 23:37
+1

porter

 

4327 divakov s tou halou a hlavne samozvanym hockeytown-om je podla mna senzacia ked sa jedna o detvu. Jedine konkurencie schopne mesto hra KHL kdezto kosice sa musia zapodievat s dedinami....P.S.som z BB (je mi luto kosic zaroven si ich vazim ze to stale tahaju v tejto srandalige)
9.9.2017 - 1:14
+16

MartinZV

 

Sám si z dediny
9.9.2017 - 9:03
+4

riskohrasko1

 

9.9.2017 - 9:28
+1

radopKE

 

Konečne jeden triezvy názor. Palec hore...
9.9.2017 - 10:34
+2

forwardPP

 

A kde by mali ako hrať??? Veď nedokážu vyhrať ani tú "srandaligu". Na KHL rozpočet určite nenazbierajú,v česku slovenské mužstvá nechcú,s maďarskými nechcú hrať Košice čo potvrdili odmietnutím Visegrad Cupu. Jediná liga je pre nich EBEL,ale aj tak sa mi nezdá až tak veľmi atraktívna s výnimkou cca 3-4 mužstiev.
9.9.2017 - 11:21
+2

mitoO

 

Nato, ze ju nedokazeme vyhrat sme ju vyhrali najviac x zo vsetkych svk muzstiev.
Ale s jednym suhlasim, slovenske muzstvo ma hrat v domacej lige.
9.9.2017 - 11:35
+6

LenTak93

 

Popradér nám povie, že nevieme vyhrať "srandaligu" tak toto som ešte nezažil
9.9.2017 - 11:52
+6

forwardPP

 

Vidím,že zase si nepochopil pointu príspevku. Ale teba viac trápi Ozimák na lavičke Popradu,rakže všetko je v pohode.
Ahoj
9.9.2017 - 12:33
+1

riskohrasko1

 

Ozimak na lavicke poprad by mal trapit aj teba
9.9.2017 - 14:39
+4

forwardPP

 

Ja som len rád,že máme takého kvalitného trénera v našom klube.
9.9.2017 - 15:23
+1

NRfan

 

Posledne 2 sezony mu ale davaju za pravdu.
9.9.2017 - 14:14
+2

forwardPP

 

Áno vyhrali,ale posledné 2 roky ste neboli ani vo finále. Ak by ste to písali pred 3 rokmi kde ste naozaj dominovali,tak to by som úplne chápal. Ale keď to niekto napíše niekto teraz,zdá sa mi to zvláštne.
9.9.2017 - 12:31
+1

LenTak93

 

1. Pred troma rokmi sme už nedominovali. Teda majstri sme boli, ale nebolo to také jednoznačné. Hlavne, ak sme 2x po sebe vtedy prehrali finále.
2. Posledné 2 roky sme neboli vo finále, ale vieš o tom, že do sezóny 2014/2015 sme mali 8 finálových účastí za sebou?
3. O dominancií píšeš sám, nikto iný.
9.9.2017 - 12:51
+3

UssKe

 

Nas najvacsi problem je poloha. Keby boli KE napr. Na zahori tak by ceska liga bola realna ale s nasou vychodnou polohou toho vela nenarobime. Na KHL nemame USS o rusko nema zaujem a Ebel by nebol velmi krok vpred. Neviem si predstavit ze normalny kosican by siel na Bolzano,Klagenfurt atd.
Neostava nam nic ine ako hrat SK ligu.
9.9.2017 - 13:38
+5

forwardPP

 

Presne toto som chcel mojím príspevkom povedať.
9.9.2017 - 15:22
+1

14thomas

 

Súhlas. Dávno sme už mohli ísť do inej ligy . Táto ľudí už nezaujíma .
9.9.2017 - 11:35
+1

authorZV

 

To áno. Pokial to porovnáme s návštevami z pred 15 rokov, je to bieda. Včera zápas majstra s vicemajstrom, na štadióne 2500 ľudí. Pamätám si v Košiciach bežná vec 8000 ľudí, na slovane tiež nebol problém s takou návštevou, TN - ZV 5000 bežná vec. Tak isto iné tímy tých 3 000 bežne.
Jednoducho sa zmenila doba. Ľudia majú viac možnosti. Bolo by zaujímavé spraviť nejakú štúdiu na tuto tému
9.9.2017 - 12:15
+3

LenTak93

 

tak ale bohužiaľ, v BB viac ľudí nenatrepeš
škoda, že sa to tam teraz zaseklo s tou rekonštrukciou, neviem na čo sa čaká
9.9.2017 - 12:52
0

authorZV

 

300 miest bolo ešte voľných. Neviem čo tam chcú ešte rekonštruovať, resp. ako tam chcú napchať viac ľudí.
9.9.2017 - 13:27
0

authorZV

 

To číslo je blud, 3400 ešte uverím, ale 4400 isto nie. Pozri si tu vizualizáciu, už chýbajú len sedačky na tej tribúne za bránkou. BTW po poslednej rekonštrukcii sa kapacita práveže znížila.
9.9.2017 - 15:18
0

HCKEFANS

 

Az taká bezna vec to nieje. Nad 8.000 v KE je len vynimocne, aj teraz aj predtym.
9.9.2017 - 13:48
+2

authorZV

 

No pamätám si, že zo 10 rokov do zadu ste mali priemernú návštevnosť okolo 7 tisíc a vypredané u vás bývalo bežne
9.9.2017 - 15:22
+1

HCKEFANS

 

Veru nie, maximum bolo v sez. 2008/09 priemer 6.608 a vypredané 5x
9.9.2017 - 15:26
+1

authorZV

 

Tak zas 7 000 a 6 600 nie je taký rozdiel, píšem len z pamäti. Každopádne už priemer 6.600 je krasne číslo, ktoré sa tak rýchlo nezopakuje
9.9.2017 - 16:23
0

HCKEFANS

 

Samozrejme, pisem presne len na upresnenie
9.9.2017 - 17:04
0

julo

 

Asi tak
9.9.2017 - 12:56
0

Whiterit

 

tesný výsledok ale gól visel vo vzduchu už od začiatku...inak palec hore pre organizátorov, pekné otvorenie sezóny, nie ako vlani..
8.9.2017 - 21:36
+6

Tesla

 

Ktorý obranca KE bol vylúčený v poslednej minúte tuná na HP píšu že Cizek a v TL app že Pulli?
8.9.2017 - 21:47
0

chaser

 

Pulli
8.9.2017 - 21:55
0

skp_pp

 

Sklamanie. Toto bol jediny zapas v ktorom som veril jasny vysledok. Nevadi. Ideme dalej vychod.
8.9.2017 - 21:47
+1

Gargamel123

 

Sak vysledok je jasny.
8.9.2017 - 21:54
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
skp_pp

 

Uz vidim tie titulky zajtra:

"Kosice rozbili Detvu na mraky 1:0"

Lepsie admin?
8.9.2017 - 22:18
+8

sob3k

 

:*
8.9.2017 - 22:26
+1

chaser

 

Škoda že keď som sa vo fantasy rozhodoval medzi Dudášom a Bačom vybral som si Dudáša
8.9.2017 - 21:53
0

lesslie69

 

Detva hrala veľmi rozumný hokej, svedomito bránili,ich brankár dnes podal perfektný výkon.Najslabší boli dnes jednoznačne rozhodcovia,ich výkon bol,ak to poviem veľmi jemne diletantský.
8.9.2017 - 21:55
+12

zasi

 

vymenili sme prezidenta aj GM,vymenili sme trénerov aj polku mužstva.máme nové bufety a vraj aj nový fanklub(zjednotený).
len tá hra sa podobá na minuloročnú
8.9.2017 - 22:11
+12

ŠIMIKE

 

nove bufety ?
8.9.2017 - 23:03
0

LenTak93

 

Ano, nove bufety su.
8.9.2017 - 23:25
0

mitoO

 

Celkom fajn burgre na hokejovy zapas.
8.9.2017 - 23:31
+3

ŠIMIKE

 

fuha co som si pozrel tak je to normlane nejaky retazec big als dinner som necakal ze sa z toho stane v podstate food court
9.9.2017 - 0:19
0

miro-nr

 

asi ani nie,ked tam nikto nečaka v rade
9.9.2017 - 0:10
+1

mitoO

 

Ved to bolo asi 5min po otvoreni steelky
Vonku bol program, v ziadnom bufete vtedy este necakal nikto.
9.9.2017 - 0:18
+2

filip289

 

A za koľko? 5€?
9.9.2017 - 13:44
+1

LenTak93

 

tuším boli ceny od 2€ po 4€, ale nepoviem ti presne za aké produkty
9.9.2017 - 14:21
0

mitoO

 

4.50 stal beef classic
9.9.2017 - 15:18
0

Matej8199

 

Rozhodca stojí pri mantineli kde bojujú o puk asi 7 hráči a on nechá hrať. Šak ten puk ani hráči nevideli.
8.9.2017 - 22:18
+4

Mark101

 

Inak nemala byť na štadiónoch nejaká tombola či čo to ?
8.9.2017 - 22:22
0

UssKe

 

Videli ste niekto niekedy Pacanove prehrate buly? Lebo ja este nie. Ten chlapik vyhra kazde buly na ktore ide.
8.9.2017 - 22:28
+4

pohodaci

 

vyhraté buly: Pacan išiel na buly 14X a prehral ho 2X, Hovorka išiel na buly 19X a prehral ho 5X
9.9.2017 - 0:41
0

LenTak93

 

To si ratal? zdalo sa mi, ze Marek prehral viac, ale nehadam sa
9.9.2017 - 0:50
0

Daewo_KS

 

Nuz: ten uvod v Steelke bol velmi dobry, mne osobne sa to pacilo. Skoda len, ze potom to uz islo trocha dole vodou

Neskutocne slaba disciplina na oboch stranach, kvantum faulov, neodpiskanych faulov a celkovo nezvladnuty zapas zo strany rozhodcov. Samozrejme nie oni boli pricinou nasej usmudlanej vyhry. Snad vsetci sme sa tesili na uvod sezony, ale bohuzial dnes to bolo z nasej strany velmi rozpacite. Najviac sa mi pozdaval Kessel, to je neskutocny panko, ma ohromny prehlad v hre. Ked som ho videl hrat v Poprade, obaval som sa, ci na nasom lade nebude pomaly, ale dnes som z neho nemal vobec pocit, ze by nestihal. Fight Baca - Sladok zaujal, treba uznat ze Sladok mal navrch. Viac ma ale nastval tomu predchadzajuci zakrok na Hovorku, uz neviem kto to bol ale vyletel na neho ako Pacanovi chyba Koys, Soltes ho dnes vobec nenahradil, zacina ma stvat s tym ako hra sebecky. A co sa tyka navstevy, cakal som cislo cez 5 000, skoda.
8.9.2017 - 22:29
+2

MackoPu

 

Sladok mal navrch hlavne preto, ze to nebol klasicky fight, ale sa na Bacu necakane vrhol a Baca uz dostaval rany, ked sa snazil len rukavice zhodit. Takze z tohoto pohladu to ustal velmi dobre.
8.9.2017 - 22:35
+9

Daewo_KS

 

Moze byt. A nepomohlo mu ani to, ze nemal prilbu, kdezto Sladok ano.
8.9.2017 - 22:38
+3

NRfan

 

Vidim to podobne.
8.9.2017 - 23:17
+3

DenisjedinePoprad

 

TA svetelná show to bol vypredaj z Techno party 90 roky
9.9.2017 - 0:30
+7

mitoO

 

V polsku nakupene
9.9.2017 - 0:33
+4

BlackCrow

 

Yop Tiež som nechápal
9.9.2017 - 10:00
+3

riskohrasko1

 

Pokial to vadí len fanusikovi PP tak je to v poriadku ,skusime to porovnat s otvarackou u vas.
9.9.2017 - 9:50
+4

forwardPP

 

Podľa mňa je to jedno,ak.sa to páčilo Košičanom,tak vedeniu KE,palec hore. Ja len dúfam,že u nás nič také nebude.
9.9.2017 - 11:24
+5

WinnipegJets

 

je pravda že tá svetelná show bola trochu retro ale tie bubny predtým boli kvalitka, takú atmosféru aká bola pred zápasom nemá väčšina mužstiev ani počas zápasu
9.9.2017 - 11:57
+1

mitoO

 

Bubny boli super, aj intro.
9.9.2017 - 12:40
+2

LenTak93

 

Detva podala dobrý výkon, asi taký, aký sa od nich čakal, no bez gólu to mali veľmi ťažkē. Ale išlo o zápas v septembri, keď ešte každý vládze, som zvedavý po Vianociach.
My sme zase spaľovali jasné šance, čo nás môže inokedy mrzieť. Niekto tu vypisoval, aký bude Hovorka super center, ale zdá sa mi, že veľa buly prehráva. Pacan je v tomto smere inde. A David má ešte inú schopnosť, dnes pri ňom ožil Šoltés, páčilo sa mi, ako tam lietal, bojoval. Lundström pekný výkon, som rád, že aj sa potešil s divákmi.
9.9.2017 - 0:39
+4

Belzebub

 

detva skoro bodovala v košicoch no škoda že ten bod neuhrali
9.9.2017 - 2:31
+1

renem

 

neviem kam to napisat, tak to napisem sem, kedze tohto zapasu sa to aj najvic tykalo:
spominalo sa to viac razy, ale povysovat trestne minuty nad strelcov golu, to je cista blbost. neviem z tej fantasty som totalne sklamany a asi s tym aj skoncim. nejde o to, ze sa mi nedarilo. mal som 29 bodov, len jednoducho dufat pocas zapasu, ze vas hrac bude vyluceny a nemozno si to online polahky kontrolovat (evysledky) mi pride chore

a k tomu by som napisal aj druhu kritiku. ja teda netusim ako funguje appka evysledkov, ale data maju urcite od vedenia tippsport ligy. preto mi pride chore, ze zostava nie je uverejnena ani pol hodku pred zapasom, kym nabehne strelec golu, tak to trva vecnost a trestne minuty taktiez neukazuje. porovnat si to s cz extraligou a rozdiel je obrovsky. jednoducho kvalita ligy je uz aj o takychto "doprovodnych" sluzbach
9.9.2017 - 6:36
+2

TomsKE

 

Osobne by som tomu dal este cas, nech to doladia. Ale k tym bodom za tresty, s tym suhlasim. Je to zvlastne.
9.9.2017 - 6:50
+1

MartinZV

 

Najväčšie mínus aj tak vidím v tom že tam proste nemusíš mať vyskladanú celú formáciu Navyše ceny niektorých hráčov sú strašne prehnané...
9.9.2017 - 9:09
+1

LenTak93

 

A hlavne, cena hráčov sa nemení.
Jeden rok to fungovalo tu na HP a bolo to ďaleko lepšie ako hento.
9.9.2017 - 9:26
0

VSŽ Košice

 

Prvý krát v histórii vidím v štatistikách čas hráča na ľade
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/616/match/96818/stats
9.9.2017 - 6:57
+14

LenTak93

 

Áno, aj to je jedna z noviniek, ktorú zaviedol ProHokej.
9.9.2017 - 9:08
+2

patres24

 

ešte keby pridali možnosť zoradiť podľa golov,bodov, času na lade,atd.
9.9.2017 - 16:29
0

BlackCrow

 

Vyjadrím sa len k hre samotnej. Už v prvej minúte nás preklial náš kapitán keď zvolil jenčíkovské zakončenie a o to to bolo potom ťažšie. Druhá tretina trápenie. V tretej to tam konečne padlo. Asi prvý raz čo chodím na hokej som si bol istý že neinkasujeme. Klobúk hore čo sa týka Martina. Tak sa má správať obranca čo má na sebe náš dres.

Ok, tak teda.. potešili materiály zadarmo pri vstupe a možnosť vidieť v skyboxe pohodlne sediace a dobre baviace sa legendy košického hokeja !!

9.9.2017 - 9:03
+9

UssKe

 

Snad im to zacne padat proti LM. Pretoze proti liptakom jeden gol stacit nemusi a nepremene tutovky by nas mohli velmi mrziet.
9.9.2017 - 9:09
+1

BlackCrow

 

V nedeľu 4:1
9.9.2017 - 9:58
0

lesslie69

 

Ocenil som tlieskatká,po zápase ťa bolí iba jedna ruka
9.9.2017 - 10:09
+4

fanke27

 

Na úvod sezóny troška ťažký pôrod, ale viac menej sa to dalo čakať. Bolo jasné, že Detva podá húževnatý výkon nováčika a bude sa sústrediť na bránenie, naopak že veľké očakávania v KE a ešte počiatočná nezohratosť môžu zväzovať hráčom ruky. Takže nejaká kritika nie je na mieste, bol to klasický úvodný zápas.

Čo ma potešilo, už na úvod troška snaha vedenia niečo zmeniť. Propagačné materiály pred vstupom, vcelku pekný úvod pred zápasom. Odovzdanie dresu stálemu členovi fanklubu. Snahu vedenia proste vidno.
Dokonca som si všimol asi 2x, že keď fanklub niečo skandoval po odpískaní, tak sa hudba stlmila. Mohla by tu byť konečne väčšia súhra fanklubu a Dja.
Čo sa týka hry. Bolo tam ešte veľa nedostatkov, čo je pochopiteľné samozrejme. Potešil prístup Baču. Konečne máme v KE hráča, ktorý sa nebojí ísť do pästnej výmeny.
Potešil opäť gól Klímu. Ak sa chlapec chytí a bude tak pokračovať, tak to bude pre mňa jedno z prekvapení sezóny, no nepredbiehajme.
Potešil ešte z individuálnych výkonov Kessel. Síce asi 2x mu školácky odskočil puk z hokejky pri rozohrávke, no potom v niektorých momentoch ukázal veľmi vysoký level. Tak jak vedel s nadhľadom a brilantne vyriešiť niektoré situácie, tak to klobúk dole. Ak bude tak pokračovať a sa rozohraje do formy, tak to bude veľmi veľká posila.
Potešil ma ešte Hričina. Chlapca bolo vidno celý zápas. Mal tiež pár veľmi dobrých momentov.

Potešila ešte na KE mierne vyššia návšteva. Predsa len na Detvu až taký záujem nebol. Dúfam, že to pomaličky ale bude stúpať. Vždy totiž lepšie ako klasické tri tisícky na hokeji.

Držím palce do ďalšieho priebehu. Zmeny je vidno. Už ich len správne rozvíjať.
9.9.2017 - 10:21
+5

Jimmy Tulipan

 

OSLAVA HOKEJA: tak sa dá nazvať videné. Verím, že žiaden divák ktorý si našiel cestu do SA nezostal sklamaný a povie o tomto svojom zážitku aj svojim priateľom. Skvelá reklama a pozvánka na nedeľňajší duel s ďalším ťažkým súperom.
9.9.2017 - 10:32
+2

Pietro10

 

Jedine pozitivum zo zapasu pre mna je 62 bodov a zatial druhe miesto vo fantasy.. ale inak to ratanie trestnych minut je riadny blud ..co uz
9.9.2017 - 11:49
0

sob3k

 

Inak, treba samozrejme pochváliť HC za snahu. Bubeníci na začiatku boli velmi solidni, ta laserová show... nie je to NHL, ale rozbehali to (aj s ľuďmi z areny samozrejme) a možno sa nájde nejaky prijemny spôsob vyuzitia. Videa sa mi páčili asi najviac za tie roky, bol aj letáčik. Tlieskatka su otazka preferencii, ale rachot z nich bol.

Prestávkovy rozhovor na kocke je super nápad, keď chlapík naberie prax, môže to byť super. A najviac sa mi páčilo odcenenie toho handicapovaneho fanusika. Za to určite palec hore.
9.9.2017 - 11:59
+2

blue-311

 

Takze tlieskatka uz aj v Kosiciach? Boh nas ochranuj.

A co presne si predstavujes pod pojmom "odcenenie"? Nejak som to nepochopil.
9.9.2017 - 12:53
0

LenTak93

 

tlieskatká neboli po 1x v Košiciach a vôbec to nie je blbosť
9.9.2017 - 12:54
0

blue-311

 

Blbost to samozrejme nie je, ved pri tlieskani rukami by si si mohol sposobit zavazne poranenia. Ale treba dat este ludom do ruky take male prenosne repraky kde budu stlacat gombiky "gol", "ofsajd", "vystrel" a podobne. Potom to uz bude dokonale.
9.9.2017 - 12:59
+4

LenTak93

 

už zbytočne zveličuješ
9.9.2017 - 13:12
+2

blue-311

 

Nezvelicujem priatelu. Je to len moj nazor.
9.9.2017 - 13:13
0

NRfan

 

Vuvuzely, tie na Slovensku este neboli.
9.9.2017 - 14:15
+1

mitoO

 

A jeho nazor je, ze zvelicujes.
Inak ani mne tlieskatka nevadia.
9.9.2017 - 15:46
+2

sob3k

 

Dostal dres, perly, neviem čo a potlesk. Ak som správne správne, chlapík je nevidiaci a vnímam ho na štadióne odkedy chodim na hokej (15-16 rokov)
9.9.2017 - 13:02
+2

blue-311

 

Aha uz chapem, to je pekne gesto, mali by sa to robit pravidelne aj na inych zimakoch. Najprv som to svojom pochopil tak, ze nejaky byvaly hokejista co mal uraz alebo tak nieco.
9.9.2017 - 13:06
0

sob3k

 

permu* ... zboznujem autocorrect

A suhlasim
9.9.2017 - 13:08
+2

blue-311

 

aj som pozeral ze preco perly, ale uz som nechcel rypat
9.9.2017 - 13:12
0

lesslie69

 

Perly by boli asi lepší darček ako perma
9.9.2017 - 14:14
+2

LenTak93

 

Dušan, známa persóna košického fanklubu na celom Slovensku
9.9.2017 - 13:11
+2

OceliarKE

 

Povedal by som ze najznamejsi fanklubak na Slovensku a aj napriek tomu zeje uz druhy\treti rok slepy na hokej nezanevrel a to sa tyka aj vyjazdov.
9.9.2017 - 15:46
+1

ŠIMIKE

 

inac on nevidi cely zivot alebo sa mu to postupne zhorsovalo ? ja som toho cloveka zaregistroval na hokeji uz velmi davno a vtedy sa mi nezdal nevidomy
9.9.2017 - 15:48
0

OceliarKE

 

ako som pisal vyššie, postupne začal strácať zrak pred asi troma rokmi až do dospelo do takého štádia že oslepol úplne.. pokiaľ sa nemylim tak to je kvoli cukrovke
9.9.2017 - 15:59
+1

ŠIMIKE

 

tak to ma mrzi ..preto sa mi to zdalo zvlastne ze pred 10 rokmi sa zdalo ze vidi a napr teraz v crow arene na pripravaku som videl ze sa niekoho uz musi drzat :/
9.9.2017 - 18:00
0

Dracik_18

 

klobuk dole pred Dušanom
9.9.2017 - 18:48
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín517:514
2.B. Bystrica620:1512
3.Košice515:1010
4.Poprad617:1410
5.L. Mikuláš512:108
6.Nitra518:198
7.N. Zámky615:167
8.Zvolen512:187
9.SR 20414:206
10.Žilina621:244
11.Detva59:191
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dubnica5410019:814
2.Michalovce5310118:1011
3.Skalica4300120:99
4.Prešov5300217:119
5.Topoľčany4210114:118
6.Spišská4201120:137
7.N. Zámky B4200211:186
8.Bratislava410039:183
9.Trnava400048:220
10.P. Bystrica4000411:210
-Orange 20300217:132
Aktualizované: 22.9.2017 21:59
tímzvvppppskóreb
1.Nitra4310021:1011
2.Dukla4310016:711
3.Martin4300110:59
4.L. Mikuláš4211017:149
5.Košice4300111:109
6.Žilina4111113:136
7.B. Bystrica4111112:126
8.Skalica410128:94
9.Poprad4101211:154
10.Slovan4100312:163
11.Zvolen4000414:230
12.Spišská400042:130
Aktualizované: 18.9.2017 04:47
tímzvvppppskóreb
1.Dukla6500124:1015
2.Poprad6401118:1213
3.Zvolen6320116:1513
4.L. Mikuláš6401115:1413
5.Slovan6400125:912
6.Košice6310226:1411
7.Skalica6301222:1410
8.Púchov6301215:1310
9.Spišská6210221:178
10.B. Bystrica6210318:178
11.Michalovce6210315:218
12.Nitra6201322:227
13.Trnava6200417:216
14.Žilina6101411:214
15.Martin610058:223
16.Prešov600064:350
Aktualizované: 18.9.2017 04:47
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad131030057-1936
2Lokomotiv Jaroslavl12710230-2325
3Jokerit Helsinky10620131-1623
4CSKA Moskva12540334-2123
5HK Soči12710435-2923
6Dinamo Moskva13620533-2822
7Torpedo Nižnij Novgorod12510426-2419
8Severstal Čerepovec13500624-3417
9HC Viťaz13410634-3916
10HC Dinamo Minsk13400722-3014
11Spartak Moskva12230732-3712
12HC Slovan Bratislava12300623-4212
13Dinamo Riga141101220-485
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň12900242-2728
2Salavat Julajev Ufa12800445-2924
3Neftěchimik Nižněkamsk12710328-2624
4Barys Astana11700336-2522
5Avtomobilist Jekatěrinburg12700532-2421
6Red Star Kunlun13610531-3021
7Avangard Omsk11440329-2020
8HK Sibir Novosibirsk12600525-2219
9Metallurg Magnitogorsk13510537-3919
10Traktor Čeljabinsk13310825-3712
11Admiral Vladivostok12210625-3711
12Amur Chabarovsk12210626-4111
13Jugra Chanty-Mansijsk11120619-399
14Lada Toljatti132001021-367
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad131030057-1936
2Ak Bars Kazaň12900242-2728
3Lokomotiv Jaroslavl12710230-2325
4Salavat Julajev Ufa12800445-2924
5Neftěchimik Nižněkamsk12710328-2624
6Jokerit Helsinky10620131-1623
7CSKA Moskva12540334-2123
8HK Soči12710435-2923
9Barys Astana11700336-2522
10Dinamo Moskva13620533-2822
11Avtomobilist Jekatěrinburg12700532-2421
12Red Star Kunlun13610531-3021
13Avangard Omsk11440329-2020
14HK Sibir Novosibirsk12600525-2219
15Torpedo Nižnij Novgorod12510426-2419
16Metallurg Magnitogorsk13510537-3919
17Severstal Čerepovec13500624-3417
18HC Viťaz13410634-3916
19HC Dinamo Minsk13400722-3014
20Spartak Moskva12230732-3712
21Traktor Čeljabinsk13310825-3712
22HC Slovan Bratislava12300623-4212
23Admiral Vladivostok12210625-3711
24Amur Chabarovsk12210626-4111
25Jugra Chanty-Mansijsk11120619-399
26Lada Toljatti132001021-367
27Dinamo Riga141101220-485
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.9.2017 02:29

Bleskovky

Bern - Lausanne 4:1 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Bernu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže nad Lausanne 4:1. výsledky: Bern - Lausanne 4:1, Fribourg - Kloten 2:1, Langnau - Servette Ženeva 3:2 pp, Zürich - Biel 2:4 akŠvajčiarsko-Hokej-liga-výsledky
včera o 22:14 - TASR

Augsburg - Norimberg 4:0 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Norimbergom jasne 4:0. výsledky: Augsburg - Norimberg 4:0, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 3:2, Iserlohn - Mníchov 3:6, Schwenningen - Ingolstadt 0:1 pp, Straubing - Mannheim 3:2, Wolfsburg - Düsseldorf 3:2 pp
včera o 21:57 - TASR

Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0 vo fínskej Liige, Godla nechytal

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v piatkovom súboji fínskej Liigy na ľade Lukka Rauma hladko 0:4. Slovenský brankár v službách hostí Denis Godla presedel celý zápas na striedačke. výsledky: IFK Helsinki - Jukurit Mikkeli 2:3, Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 7:2, Sport Vaasa - Ässät Pori 4:2, TPS Turku - Kärpät Oulu 4:2
včera o 19:56 - TASR

Krefeld - Bremenhaven 2:4 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Krefeld - Bremenhaven 2:4
21.9.2017 21:56 - TASR

Örebro - Lulea 2:0 vo švédskej lige

Hokejisti Örebra v zostave so slovenským útočníkom Liborom Hudáčkom zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej Elitserien na vlastnom ľade nad Lulea HF 2:0. SHL: Brynäs - HV 71 2:4, Djurgarden - Malmö 4:3 pp, Frölunda - Karlskrona 3:0, Linköping - Växjö 4:5 pp, Mora - Rögle 5:1, Örebro - Lulea 2:0, Skelleftea - Färjestad 2:5
21.9.2017 21:45 - TASR

Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4

Výsledok štvrtkového zápasu fínskej hokejovej ligy: Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4
21.9.2017 20:24 - TASR

Třinec zdolal Liberec 5:2, Marcinko a Bakoš skórovali

Slovenský hokejový útočník Tomáš Marcinko pomohol gólom k triumfu HC Oceláři Třinec vo štvrtkovom zápase 6. kola českej extraligy nad Libercom 5:2. V drese hostí skóroval jeho krajan Martin Bakoš. sumár: HC Oceláři Třinec - Bílí Tygři Liberec 5:2 (1:1, 1:1, 3:0) Góly: 6. MARCINKO, 26. Adamský, 45. Polanský, 57. Svačina, 60. Růžička – 3. Dlouhý, 39. BAKOŠ
21.9.2017 20:21 - TASR

Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Ilves Tampere zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade nad IFK Helsinki 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledok: Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn
20.9.2017 20:28 - TASR

Steen pre zranenie vynechá zvyšok prípravného kempu

Útočník zámorského hokejového klubu NHL St. Louis Blues Alexander Steen utrpel v prvom prípravnom zápase zranenie ľavej ruky a vynechá zvyšok tréningového kempu. Tridsaťtriročný Švéd sa zranil v utorňajšom zápase proti Dallasu Stars a po troch týždňoch pauzy pôjde na lekársku kontrolu.
20.9.2017 18:43 - TASR

Karlskrona - Skelleftea 1:2 vo švédskej lige

V utorňajšom zápase 1. kola švédskej hokejovej ligy vyhrala Skelleftea na ľade Karlskrony 2:1. Švédsko, SHL - utorok: Karlskrona - Skelleftea 1:2, Växjö - Brynäs 4:3 pp a sn
19.9.2017 21:31 - TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 09. 2017
Nitra - L. Mikuláš o 16:00
Žilina - N. Zámky o 16:30
Poprad - Detva o 17:00
B. Bystrica - Zvolen o 17:00
Trenčín - Košice o 17:15

Odohrané zápasy

22. 09. 2017
N. ZámkyB. Bystrica
3:2 PPREPORT
TrenčínNitra
4:0REPORT
ZvolenPoprad
2:3 PPREPORT
DetvaL. Mikuláš
1:5REPORT
KošiceŽilina
6:3REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY9 bodov
2.Ölvecký P.TRE8
3.Luciani A.NIT7
4.Brittain J.BBY7
5.Radivojevič B.TRE7

Najlepší strelec

Anthony LucianiNIT5 gólov
2.Kafka P.KOS5
3.Brittain J.BBY5
4.Radivojevič B.TRE4
5.Nagy L.KOS4

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.43 perc
2.Lundström J.KOS94.35 %
3.Kováč V.NZA94.15 %
4.Košarišťan A.LMI94.01 %
5.Nagy A.DEV92.68 %
Články SIHPA na HokejPortáli »