Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Košičania odmietli medaily, poslali ich späť vedeniu ligy

zdroj: HC Košice
16.3.2020 11:14 TASR

Tipsportligový hokejový klub HC Košice neprijal bronzové medaily za sezónu 2019/2020 a vrátil ich vedeniu súťaže.


Prezident klubu Július Lang v liste zaslanom riaditeľovi Pro-hokeja Richardovi Lintnerovi pripomenul, že klub sa nestotožnil s vyhodnotením celkového poradia na základe priebežného bodového stavu v čase predčasného ukončenia Tipsport ligy. Klub zverejnil text sprievodného listu aj na svojej oficiálnej stránke.

Pre košický klub by išlo o prvý cenný kov od roku 2016, za súčasného stavu však o bronzové medaily nemá záujem. "Vedenie klubu, realizačný tím a hráči HC Košice sa jednohlasne zhodli na vrátení Vami zaslaných bronzových medailí. V nadväznosti na nami medializované vyjadrenie považujeme udelenie medailí za 3. miesto tímu HC Košice za nesprávne a nestotožňujeme sa s ním rovnako, ako sa nestotožňujeme s vyhodnotením celkového poradia na základe priebežného bodového stavu. Vzniknutú situáciu považujeme za bezprecedentnú a stotožňujeme sa s riešením, ktoré prijali viaceré renomované a situáciou dotknuté ligy," uviedol Lang v sprievodnom liste.

Riaditeľ košického klubu považuje udelenie majstrovského titulu Banskej Bystrici, ktorá bola v čase predčasného ukončenia ligy na 1. mieste, za nesprávny krok. "Ide o bezprecedentnú situáciu, ktorú sme na Slovensku vyhodnotili inak ako v ostatných krajinách. Ako môžeme v tejto situácii hovoriť o víťazovi? Víťazom nie je nikto, všetci sme porazení - hráči, tímy, fanúšikovia, šport, celá spoločnosť. Vyhlásila DEL liga, EBEL liga, švajčiarska NLA či česká liga majstra? Nie je to správne rozhodnutie, ktoré bude mať vplyv na ďalší vývoj v slovenskom hokeji a určite neprispeje k zlepšeniu vzťahov medzi klubmi. Pre ostatné kluby, ktoré vynaložili maximálne úsilie v príprave na play off a v niektorých zápasoch šetrili za týmto účelom hráčov, je to rana pod pás," dodal Lang.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


UssKe

 

tomuto kroku s medailami a zároveň aj tomu , ako sa postavili ku hracom .

Slová Miša Chovana

Ako však zároveň pokračoval, klub z metropoly východu sa postavil k vzniknutej situácii príkladne. „Chce si splniť svoje záväzky. To nás hráčov teší a aj preto som rád, že som mohol hrať tu. Aj touto cestou ďakujem Košiciam a ich prístupu.“
16.3.2020 - 11:24
+83

riskohrasko1

 

Pevne verim že si sezonu zopakuje a ostane v KE
16.3.2020 - 11:49
+24

Brasidas

 

Napodobne a nie len on
16.3.2020 - 12:03
+6

Hc-Ke-1

 

Klobúk dole!
16.3.2020 - 11:31
+7

mitoO

 


Moze ich Citron rovno poslat do BB. Nech si ich da Koval na krk aj s jeho uzkym kruhom ludi, co spolu oslavovali.
16.3.2020 - 11:38
+95

Gargamel123

 

https://easycaptures.com/fs/uploaded/1276/1760396587.jpg
16.3.2020 - 12:16
+23

somrak

 

ktoze je: ten vyfetovany pan na fotke??
17.3.2020 - 13:00
0

VSS Košice

 

Aj takto sa ukazuje velkost klubu.
16.3.2020 - 11:38
+72

FP-Mordovarik

 

Alebo pokrytectvo. Posielať medaile poštou. Pán prezident mal byť chlap a odniesť osobne. Všetci robia pokrytecky ho ale pochybujem žeby tak konali v prípade žeby boli prví. Asi ťažko.
16.3.2020 - 13:06
+10

Cylo24

 

Aky je v tom rozdiel, ci to posles alebo donesies osobne? Vacsiu chujovinu som tu dlho necital
16.3.2020 - 13:20
+95

MasacreStN

 

Aka hodnota medaile, taky pristup.
16.3.2020 - 13:22
+32

Brasidas

 

v case minimalizacie osobneho kontaktu mi to pride ako vynikajuci napad
16.3.2020 - 13:22
+69

riskohrasko1

 

V dobe ked je na svk vyhlaseny tento stav ,ma prezident HC sadnut do auta a ist nejakemu lintnerovi odniest osobne?
16.3.2020 - 13:23
+20

wedro

 

pochybujem žeby tak konali v prípade žeby boli prví. Asi ťažko.

Ja ty poviem v KE by povedali jednohlasne fanúšikovia, hráči vedenie.
Nechceme a Odmietame bez odohraťia play off aby nám bol pridelení majstrovský titul.


BB odobrať licenciu a nikdy viac v extralige!


Takže tak.
16.3.2020 - 13:31
+23

VSS Košice

 

Vies aka je situacia ? Sa konecne zmier ze hcbb a koval su zumpa svk hokeja.
16.3.2020 - 14:08
+31

HokejBJ

 

strašne vtipne
16.3.2020 - 14:08
+1

thovthKe

 

Osobne?:
V diskusiách (aj tu na portáli) sa omieľa corona vírus a nutnosť zamedzenia jeho šírenia, k čomu slúži maximálna eliminácia osobných kontaktov, a vy trepete o xuapine a osobnom vrátení?
Ak by HC Ke boli prvý samozrejme, že by si medaile aj titul prevzali. Ale len ak by boli prvý... a prvý, ergo majster je ten, kto vyhrá PO. Nič viac nič menej.
Ohľadne pokrytectva mám iný typ. Ak sa na konkláve klubov, ohľadne ukončenia ročníka o možnosti hlasovania o majstrovi ani nemuklo a na druhý deň sa odhlasoval titul majstra pre ehmm, ako sa ten spolok nazýva... kde je tu chlapský, čestný prístup?
16.3.2020 - 14:52
+7

hello, havarju

 

Tiež predpokladám, že na stretnutí klubov sa o tom ani nebavili a počítali s tým, že žiadny majster a ani poradie nebude. Citrón to využil a v zmysle hesla "Kto mlčí - ten svedčí" to vybavil
16.3.2020 - 15:23
+8

VSŽ!

 

A juniori ako?: Szľh mlčí, poradie tam povinnosť určiť nie je? Či tam je iný výklad.
16.3.2020 - 17:08
+5

gaspi

 

ved im poštou aj prišli
16.3.2020 - 17:58
0

Objektivnost

 

pokrytec: obrazok sedliaka presne odzrkadluje uroven tvojho uvazovania a premyslania v suvislostiach. Uz to pisali kolegovia vyssie, asi tazko pojde niekto cez celu republiku odniest medaile v casoch ked maju byt ludia doma...
17.3.2020 - 8:15
0

Chamois13c

 

Super Košice, takto sa to robí!
16.3.2020 - 11:43
+52

jozino

 

to znamena: ze BB bude majter, vicemajster a dokonca aj bronzovy medailista, ved predsa vyhrali co sa dalo.
16.3.2020 - 11:45

tep

 

A znova ako prví stanovia nový Slovenský aj celosvetový rekord, ako jediné mužstvo na svete dokázalo získať v jednom ročníku medaile za výhru aj prehru vo finále a k tomu ešte aj za lepšie umiestneného porazeného semifinalistu!
Tak na toto potrebovali ten široký káder..
16.3.2020 - 11:50
+78

jaja11

 

Nie, všetko sa vyhrať nedá, napr. charakter, česť.
Ver keby sa to dalo, Koval to dávno má.
16.3.2020 - 12:01
+47

borussia

 

Aj stanley cup im posielajú čo som počul
16.3.2020 - 12:14
+49

jozino

 

Len Rusi sa zatial zbytocne snazia. Aj tak Gagarinov pohar pojde do BB. Ostatne staty to uz pochopili, preto zrusili ligy, len Rusom to stale nedoslo
16.3.2020 - 12:47
+36

SmrtkaBA

 

Urcite si to zasluzia.
16.3.2020 - 12:51
+8

mno

 

Keby len to: Oni budú aj vedením súťaže a samojediným klubom v nej.
16.3.2020 - 13:09
+6

patua

 

Za tu 120% snahu si to zaslúžia !!!
16.3.2020 - 14:46
+4

Bielomodry

 

jozino: Treba este BB zaratat SC..
16.3.2020 - 15:16
0

jozino

 

samozrejme, aj vsetky ostatne sportove discipliny, od potapania az po Miss Universe.
16.3.2020 - 15:19
+4

xhrubecrevox

 

dobre tak!
16.3.2020 - 11:47
+2

Renderers.

 

tlieskam KE
mohli ich poslať rovno na adresu kovala nie? nech neni nuda
16.3.2020 - 11:49
+42

riskohrasko1

 

On caka este na titul z CZ ,Fin ,Swe ,ktovie ci by tieto chcel
16.3.2020 - 11:50
+32

FP-Tommynko

 

Počul som že má zálusk aj na titul v F1
16.3.2020 - 12:54
+57

Cylo24

 

16.3.2020 - 13:21
0

matus93

 

Klub , ktorému fandím má svoju česť, hrdosť a zmysel pre fair play .. som hrdý fanúšik ..

Navždy verný oranžovo-čierny ...
16.3.2020 - 11:49
+49

BlackCrow

 

16.3.2020 - 12:15
+8

SBSko

 

Hc Košice :
Hrdosť, história, charakter

WC05 :
Chrapunstvo, Umelina, oslavi "titulu" respektíve harabin cupu
16.3.2020 - 13:25
+39

marko4

 

16.3.2020 - 11:51
+18

paljuka

 

klobuk dole pani mozem povedat teraz ze som hrdy na svoj klub, este dotiahnut zmluvy s hracmi tak aby to bolo korektne na oboch stranach a aby chceli u nas pokracovat a po sportovej stranke budem velmi spokojny...
Tymto je pre Kosice kapitola tejto sezony uzavreta a prajem nasmu vedeniu aby ste sa z toho dostali aspon malym kuskom 2% vas podporim

zivot nie je o reciach ale skutkoch...
16.3.2020 - 11:51
+44

kubinho

 

kludne by som prijal aj moznost nejakej imaginarnej vstupenky / permanentky ako moznosti ako podporit klub, ak to nejakym sposobom pomoze. Permanentkar nie som, aby som si nenarokoval zlavu za play off, ale takto by som im kludne nieco prihodil
16.3.2020 - 12:07
+21

DobryHokej

 

Pripajam sa aj ja. Som nesmierne hrdy na klub HC Kosice.
16.3.2020 - 12:08
+4

LenTak93

 

hoci tu pred nedávnom prebehla dražba dresov a bolo deklarované, že chcú to použiť na mládež, tak v tejto situácií som za to, aby tie peniaze, čo od nás dostanú, by mohli použiť aj v tejto veci
je to neštandardná situácia a vyžaduje aj neštandardné riešenia, všetko dobré HC!
16.3.2020 - 12:28
+3

doc.koniferum

 

hovoríš dotiahnuť zmluvy s hráčmi?no neviem,kluby/hráči už síce rozmýšľajú nad budúcou sezónou no aby ešte všetci neboli prekvapení.len aby sa vôbec od septembra nejaký hokej či šport hral.
16.3.2020 - 12:51
0

paljuka

 

je dolezite mysliet pozitivne pesimizmus je v sucasnej dobe nepriatel cislo 1
16.3.2020 - 12:53
+12

LenTak93

 

Presne tak. Všade čítam iba katastrofické scenáre, ľudia panikária, rušia dovolenky, deti chcú zavrieť na 2 mesiace doma.
Kiežby si každý vypočul rozhovor s profesorom Krčmérym v relácií Pod lampou.
16.3.2020 - 12:57
+5

Sunkafit

 

Presne tak
16.3.2020 - 16:52
0

mno

 

presne tak: zaslúžia si 2% z daní. Aj odo mňa
16.3.2020 - 13:11
+1

fanda55

 

Mali ste ich rovno hodiť do hnileho citróna, nech ich pozbiera a vycapi doma na nástenku.
16.3.2020 - 11:51
+7

vladoKE

 

Som hrdý na svoj klub! : Správne rozhodnutie. A ak by vyhlásili nejakú finančnú zbierku určite prispejem. Napr vstupné, ktoré by som uhradil za napríklad päť zápasov play off. Ten počet zápasov som strelil od brucha, áno mohli by byť reálne aj dva...Ale aj viac...Ale to sa nedozvieme, lebo playoff SA NEHRALO!!!!
16.3.2020 - 11:52
+2

paljuka

 

ja tiez by som im rad urcite nejakou sumou pomohol klub by mal zvazit nejaky translarentny ucet myslim si ze kazde euro pomoze...
16.3.2020 - 11:54
+3

FP-romantom8

 

https://www.hckosice.sk/stena-patriotov odomna tam už mala suma je a kyzdy mesiac plánujem prispieť znova
16.3.2020 - 12:08
+7

jozino

 

Tymto KE poslali do abudnutia "skandal" v penzione. U mna urcite.
16.3.2020 - 11:54
+27

moke19

 

aký škandál, "vždyť se jenom vožrali, pochcali a poblili".
Samozrejme postoju Košíc
16.3.2020 - 12:17
+24

Nerkio

 

Klobúk dole Košice ..Buďte Hrdý .ze Vás klub má charakter ..
16.3.2020 - 11:54
+22

Traktorik

 

Tlieskam...okrem ineho co uz bolo spomenute, BB nas (duklu) oficialne predbehla v pocte ziskanych titulov v samostatnej extralige. A ked si spomeniem, ako sme o ne bojovali v casoch velkej stvorky, a este predtym v bitkach s kosicami v prvych rokoch ligy,kolko emocii v tom bolo a teraz sme takymto sposobom predbehnuti, je mi takmer do placu. Niekym, kto tie casy top hokeja u nas nemohol zazit, ani vtedy neexistoval. Prave preto si cenim gesto klubov, ktore si s velkym hokejom odzili dekady a prave preto vedia, o com to v skutocnosti je, nie su na takuto saskaren odkazane. A to pisem ako fan velkeho rivala. Toto by ma ani nenapadlo kedysi, ze moze nastat
16.3.2020 - 11:56
+48

mno

 

oproti federálnej : to ani vtedy nebolo až také napnuté. Hlavne nie v Košiciach, ked sme vymlátil Spartu a tí nadrogovaní sparťania naháňali hráčov, konkrétne aj Žabku počas hry na ľade.
BB teraz nezíslala titul. Ten získal len ich výbor. Ale nie mužstvo a hráči. Myslím že aj medzi hráčmi sú takí, ktorým je to trápne. Zaujímavé je, že provokatéri z BB, ktorí sústavne chodia do diskusií provokovať a haniť iných sa akosi vyparili. hanbiť sa síce asi nevedia, ale už k tomu nemajú čo normálne napísať.
16.3.2020 - 13:21
+4

JANOBB

 

Som tu, nemám sa za čo hanbiť, jedine, že som bol vulgárny a za to som sa : ospravedlnil. Nechodil som ani provokovať do iných diskusií, možno som niečo "tresol" ale provokovať a do KE diskusie alebo BA určite nie.
16.3.2020 - 14:11
+5

Gargamel123

 

urcite teba nepasoval nikto: za provokatera
16.3.2020 - 14:13
+3

JANOBB

 

Kamaráde mňa tu už pasovali za všeličo: .
16.3.2020 - 14:46
+2

radopKE

 

Ty nie si provokatér. Všetci vieme, že o kom tu je reč.
16.3.2020 - 16:55
+1

JANOBB

 

Ale som: kkt a primitiv.
16.3.2020 - 16:58
+1

NRfan

 

Dobre tak si, ked inak nedas.
16.3.2020 - 17:11
+7

JANOBB

 

Ine: si nemyslis. Si rad?
16.3.2020 - 17:17
+2

NRfan

 

Ani nie. Mne je kktov a primitivov uprimne luto.
16.3.2020 - 18:50
+9

radopKE

 

Niektoré nicky treba brať s rezervou. Si dospelý chlap a myslím si, že aj dosť inteligentný na to, aby si to vedel rozlíšiť.
16.3.2020 - 18:51
0

JANOBB

 

Radop: cely HP stoji za .........
Ved si pozri napr. tu tiet odpovede. Je to normalne?
Urcite nie ale najhorsie ze sa aj kvalita diskusii uplne vytraca.
16.3.2020 - 23:18
0

JANOBB

 

PS: Chcel som tu prispievat, komunikovat: a nie rozlisovat nicky. Keby boli 2 - 3 ok.
Ale je ich tu.......
16.3.2020 - 23:21
0

SBSko

 

To sa nedá ani porovnať BB tituli s tými, 3 tituli získali keď bola liga bez Slovana uroven diametrálne inde než v tých časoch a teraz to zaklincovali fejk titulom...
16.3.2020 - 13:28
+5

mitoO

 

Takze teraz po spravnosti je treti Poprad
16.3.2020 - 11:56
+14

ŠKP

 

V tejto dobe my radsej zemiakovú. Z bronzu sa nenajes
16.3.2020 - 12:12
+15

OUTBLAST

 

.. : Zvlášť keď zemiaky sú teraz nedostatkový tovar v obchodoch
16.3.2020 - 15:57
0

mno

 

hej: Poprad zoberie čokoľvek. ved prečo nie. Poniektorým ani tak akékoľvek čachre nevadia a počas sezony vypisovali ako keby bol Poprad majstrom galaxie. Len aby ste si takto tak isto nenamiešali na to, že sa váš klub pridá k najneobľúbenejčím a prestaneme aj my na východe mu fandiť.
16.3.2020 - 13:23
0

mitoO

 

Ale no
16.3.2020 - 13:40
+1

forwardPP

 

Jedine kto sa stal neobľubeným si ty.
Poprad už tiež dal vyjadrenie, že s rozhodnutím nesúhlasí. Takže nabudúce skľudni emócie.
16.3.2020 - 14:18
+17

ten čo nevie

 

My sme citronovi vratili vrece gruloch
16.3.2020 - 17:11
+3

WinnipegJets

 

určite sa v momentálnej dobe tomu poteší viac ako kope kovu
16.3.2020 - 19:20
0

MaxSBA

 

16.3.2020 - 11:58
+8

forwardPP

 

Aj takto sa ukazuje veľkosť klubu.
16.3.2020 - 11:58
+20

gabi98

 

Prosba o pomoc: Zhanam zaznam zo semifinalovych zapasov playoff 2019/2020 medzi Slovanom a Kosicami.

No zatial bez uspechu. Vedel by mi s tym niekto pomoct ? Alebo aspon poradit, ze kto by ich mohol mat.

PS: Pisal som aj do rtvs, ale doteraz mi nedosla odpoved.
16.3.2020 - 11:59
+57

Nerkio

 

Archív husté ??
16.3.2020 - 12:05
+2

FP-Tommynko

 

LOL
16.3.2020 - 12:56
+25

JANOBB

 

Archív: Hustler
16.3.2020 - 16:53
+5

DobryHokej

 

2019/2020???
16.3.2020 - 12:09
0

LenTak93

 

prečítaj si to ešte raz
16.3.2020 - 12:31
+27

JURINO

 

Títo to budú iste mať: RTVS, Mlynská dolina, Bratislava, paralelný vesmír. Kontaktná osoba Gabo Zelenay.
16.3.2020 - 12:32
+6

tulen - kosice

 

kontaktná osoba bude "suspendovaný" matúš krutý ... jednoducho nenašiel gule na ospravedlnenie
16.3.2020 - 17:50
0

Tehelnepole

 

gabi, to ma len Koval.
16.3.2020 - 12:36
+18

FP-Mordovarik

 

Hľadáš zle. Košice sa zas neprebojovali do semifinále. Musíš hľadať zápasy Slovan - Poprad.
16.3.2020 - 13:10
+5

VSS Košice

 

Chces byt vtipny ale stale si iba trapny
16.3.2020 - 14:12
+15

-BBB-

 

Ako moze byt nieco trapne vo fiktivnom vtipnom vlakne,, tu si trapne vyznel iba Ty !
16.3.2020 - 14:22
+4

VSS Košice

 

Si precitaj jeho dnesne prispevky
16.3.2020 - 14:52
+2

tomi

 

Skús napísať lintnerovi
16.3.2020 - 15:24
0

fanda55

 

Napíš vyškerenemu, ten vie a ma všetko, ani Chuck Norris sa naňho nechytá
16.3.2020 - 16:43
0

Daewo_KS

 

super, s tymto rozhodnutim sa plne stotoznujem.
16.3.2020 - 12:03
+3

RR-HC-KE

 

spravne rozhodnutie a som hrdy na klub, ktoreho som fanusikom
16.3.2020 - 12:08
+3

MiroHKM

 

Palec hore Košice a ešte aby sa pridal Slovan. Mali ich poslať do Bystrici, tým medailí a pohárov nikdy nebude dosť a keďže sú momentálne pozatvarané niektoré predajne prosím fanúšikov aby zasielali svoje poháre čo nájdu doma napr. 7 dcl od uhoriek,3 dcl horcice, alebo červenej repy nech ich zabalila a pošlú majstrom do Bystrice, pretože reálne hrozí že v júni už nebudú mať s čím oslavovať... ďakujem,
16.3.2020 - 12:08
+31

VladimírVladimirovič

 

Nemám problém im poslať pohár baraních rohov ????????
16.3.2020 - 12:32
+15

VladimírVladimirovič

 

Veľký klobúk dolu a rešpekt do Košíc od fanúšika TN. Ukázali ste že máte charakter a že ste klub na úrovni, nie ako HC 05 Morálne Bahno
16.3.2020 - 12:09
+31

ElwisNR BLOG

 

Klobúk dole.HC sa zachovalo príkladne a ukázalo že má v klude rozumných ľudí čo žiaľ nieje všade samozrejmosť.
16.3.2020 - 12:11
+25

gta98

 

Veľmi pekne Košice mali ste ich poslať do BB. Takisto aj Slovan strieborné. Myslím, že Koval by nemal problém sa so všetkými tromi odfotiť a oslavovať ich.
16.3.2020 - 12:12
+11

borussia

 

Dúfam že sa pridá aj Slovan
16.3.2020 - 12:13
+4

NasHokej97

 

Čo sa týka @hcslovanba a strieborných medailí. Tak tím ich ani nedostal, lebo generálny manažér Juraj Bakoš to dopredu odkomunikoval so šéfom Pro-Hokeja Richardom Lintnerom, aby ich ani neposielali.

Košice a Slovan
16.3.2020 - 12:15

borussia

 

Tak super potom
16.3.2020 - 12:17
+10

radopKE

 

Správne rozhodnutie.
16.3.2020 - 13:06
+2

FP-Mordovarik

 

Aha tak Košice najprv medaile prebrali a potom keď sa ukázala búrka nevôle tak vrátili aby boli za pekných.
16.3.2020 - 13:12
+8

Gargamel123

 

ty sa uz tiez daj do normalu ak mozes...
16.3.2020 - 13:18
+23

paljuka

 

Slovan to urobil aj s ohladom na krizovu situaciu v state aj s ohladom usetrenia na postovnom este lepsie
ale kazdopadne super ze 2 najuspesnejsie kluby ukazali charakter a isli prikladom...
16.3.2020 - 13:17
+9

Magma

 

16.3.2020 - 17:58
0

meno112

 

16.3.2020 - 12:15
+1

speedman

 

Tomáš Prokop:

Čo sa týka @hcslovanba a medailí. Tak tím ich ani nedostal, lebo generálny manažér Juraj Bakoš to dopredu odkomunikoval so šéfom Pro-Hokeja Richardom Lintnerom, aby ich ani neposielali.

16.3.2020 - 12:16
+37

Dracik_18

 

16.3.2020 - 12:20
+3

mitoO

 

16.3.2020 - 12:39
+5

borussia

 

Gratulujem k rozhodnutiu. Zvolen je s Košicami
16.3.2020 - 12:16
+9

azzurri

 

Čo tam po bronze,striebre,hlavne,že je zlato v správnych rukách a LINTNER s kovalom sú spokojní .len víťazstvo sa počíta dámy a pani
16.3.2020 - 12:17
+9

-BBB-

 

Velke kluby ukazali jednemu malinkemu klubu z periferie ako sa sprava dobre fungujuci klub, kde ludia co robia hokej vedia vyuzit vypln hlavy ..
16.3.2020 - 12:19

Gargamel123

 



16.3.2020 - 12:27
+5

Byron

 

Teraz je vidieť rozdiel medzi SBA,VSŽ a BB...
16.3.2020 - 12:36
+27

Frey77

 

Za mňa oba kluby moralni majstri! Klobúk jedným a aj druhým! A v BB nech sa aj zadrhnu týmto "titulom"!
16.3.2020 - 19:26
+5

FP-Mordovarik

 

Škoda že jeden z tých veľkých klubov ukazoval posledných pár sezón ako sa to nemá robiť.
16.3.2020 - 13:14
+7

julo

 

Ty si z bb,ze?
16.3.2020 - 13:19
+23

mitoO

 

este oslavuje
16.3.2020 - 13:24
+20

FP-Mordovarik

 

Som z BB. Ak ťa to zaujíma tak neoslavujem. Ani som neoslavoval. Lebo ani ja nie som nadšený tým všetkým. Lenže už za posledné obdobie čítam toľko veci na adresu BB, že hádam prvú olympijskú medailu zavesili dakemu Bystrica noví.
16.3.2020 - 13:32
+3

mitoO

 

Ak je to tak, tak prepac. Samozrejme je viacero ok fanusikov z BB a na vas tieto vtipky ani nie su smerovane (aspon teda z mojej strany, za inych pisat nebudem.
Ale nemozes sa cudovat, co urobil tvoj klub, spolu so statusmi na FB je ubohe, tak to schytava.
16.3.2020 - 13:39
+17

FP-Mordovarik

 

Ja sa nehnevám. Zvykol som si.
16.3.2020 - 13:56
0

Rapkáčik43

 

Skvelý krok aj Košice aj Slovan. A Bystričania vy si to ďalšie sezóny pekne vyžeriete na všetkých štadiónoch za toto unfair gesto.
16.3.2020 - 12:20
+44

Gargamel123

 

Ked vobec dalsi rok nejaka sezona bude...
16.3.2020 - 12:23
+4

SmrtkaBA

 

Dufajme, ze ano. Inac titul pojde opat do BB a 5 titulov v rade to neviem ci uz niekto prekona.
16.3.2020 - 12:57
+43

Tehelnepole

 

uz dooost, rehocem sa s ruskou na tvari a ide to blbooooo
16.3.2020 - 12:59
+27

Nemehlo

 

Ja sice nie som gramarnazi ako pan poslanec, ale ked vidim pocujem tento tvar tak idem vybuchnut.
16.3.2020 - 19:45
+1

mno

 

podľa mňa: by im ho mali priklepnúť už teraz. Pre istotu. Ak by náhodou nebolo potom tak že nebudú vedieť komu dať keš alebo ho odoslať v alobale.
16.3.2020 - 13:29
+2

lesslie69

 

5 titulov v rade neprekonáš,ani keby si mala miesto centra prvého útoku tank
16.3.2020 - 13:44
+2

Frey77

 

A ja pevne verím, že aj ujo Citrón dostane co proto tam, kde sa objaví
16.3.2020 - 19:27
+1

Abc

 

.: "Súťažný poriadok SZĽH nám ukladá povinnosť, že ak ukončíme súťaž (t.j. že ju len neprerušíme) sme povinní vyhodnotiť záverečné poradie družstiev. Na základe tohto poradia sme povinní oceniť prvé tri družstvá, odovzdať putovný pohár a jednotlivcom medaily a zároveň vyhlásiť majstra Slovenska. Nijaké iné riešenie v predpise neexistuje, preto tento krok nebol žiadnymi rozhodnutím, ale len povinným procesom,"

Predpokladam, ze teraz v zmysle Lintnerovych slov (kedze su POVINNI ocenit prve tri muzstva) po tom, co sa poradia vzdali Slovan a Kosice, su na rade Poprad a Trencin
16.3.2020 - 12:23
+9

-BBB-

 

S tymto opatrne .. lebo majstrom bude BB , vicemajstrom budu NZAM a tretia skonci Detva ... inteligencny koeficient vedenia tychto klubov je nejak v rovnovahe ..
Potom v uzkom kruhu to v Detve zapijú ..
16.3.2020 - 12:26
+36

fany

 

Hahaha,zasmiali sa zbrojnoši a o 2 dni zdochli.Keď ste si vy kúpili titul od Zvolena za autobus a vyradené sedačky tak IQ vtedy malo dovolenku.
16.3.2020 - 12:34
+13

-BBB-

 

pevne verim ze to vies aj dokazat, mas to pravne podchytene, mas na to svedkov a podstata trestneho cinu korupcie bola naplnena, tym padom je tvojou povinnostou to osznamit tam kam treba a nie sa odbavovat na HP ? Ci? Myslim sa, ze? Vies velke hovno a len stekas ako besny pes po okoli ..
16.3.2020 - 12:37
+13

fany

 

Ja štekám pán právnik?Ty si meral IQ Vedenia klubov DT a NZ .Vieš to doložiť?Máš to právne podchytené?Máš nejakých svedkov ?
16.3.2020 - 12:43
+17

Byron

 

Jasné preto doma prehrali 1:5/veď načo oslavovať titul doma/ aby následne vyhrali vo ZV...už nepiiii
16.3.2020 - 12:41
0

MiroHKM

 

Každý vieme svoje a treba si vyhľadať napr. rozhovor s Handzušom, keď oslavoval titul s BB a končil kariéru, čo odpovedal redaktorovi na otázku, čo by zmenil vo svojej kariére keby sa to dalo vrátiť...
16.3.2020 - 12:48
+3

Dracik_18

 

fany , nezabúdaj ,že slovan vyhrával na zápasy 3:1
16.3.2020 - 12:46
+1

fany

 

A???
16.3.2020 - 12:48
0

Dracik_18

 

že niekto iný potreboval sériu na 7 zápasov
16.3.2020 - 12:59
0

fany

 

Aha takže Slovan vyhrával 3:1 na zápasy,5 vo Zvolene sa musel hrať tak či tak a Zvolen zaplatil Slovanu ,aby mohli hrať 7 vo Zvolene kvôli vstupnému.Dobre som to pochopila?A Slovan doma pustil šiesty 5:1,aby sa vo Zvolene mohli lepšie radovať.KOKOS,toto mi už hlava neberie.A inak,napriek tomu,že Slovan vyhral ,tak na góly to bolo ZV:BA 19:17,takže Slovan asi ťažko mohol udávať smer celej série.
16.3.2020 - 13:31
0

Dracik_18

 

robím konšpiračné teórie ako ty
16.3.2020 - 13:43
0

fany

 

Tak nekonšpiruj a otváraj šampus. Peťo Hraško Ti potom ukáže zlatú medailu.
16.3.2020 - 14:06
0

Dracik_18

 

ak ho pustia
16.3.2020 - 14:23
0

MiroHKM

 

Slovan to finále ani nemal hrať v TN si to tiež dobre pamätajú, Demitra po vypadnutí povedal v rozhovore, že už nikdy nebude hrať slovenskú ligu....
16.3.2020 - 12:54
+2

fany

 

Vieš,a toto je presne HP.Teraz sa všetci budú tváriť,že ja som sprostá,hoci sa tu bez problémov dá nájsť 1000+ príspevkov ako si ho kúpili.Roky tu všetci nadávali na vedenie Slovanu a zrazu už sú parádny. Handzuš vtedy aj plakal,práve Bystričania na lavičke to vtedy nešli predýchať,keby tak chcel niekto rozprávať.Ale mňa najviac štve,že do týchto sračiek zaťahujú DT a NZ.
16.3.2020 - 13:05
+3

emoxx1

 

Presne si utrafil. Ako Ľupták, tak aj Valášek v dnešnej tlači nezostali svojej povesti nič dlžný.
16.3.2020 - 15:41
+3

totik

 

som velmi zvedavy, ako to vyriesia v dalsich ligach. V 2. lige pozname finalovu dvojicu, ale neodohrali ani jeden zapas, u juniorov pozname len jedneho finalistu...
16.3.2020 - 12:31
+1

-BBB-

 

normalne .. nezostupuju BB , postupuje BB, juniorku, dorast a ziakov vyhralo BB ,, zenska liga skoncila vitazstvom BB .. na nieco som zabudol?
16.3.2020 - 12:35
+40

lesslie69

 

Áno,aj KHL vyhrá BB
16.3.2020 - 12:39
+9

Byron

 

Zabudol! Vodné pólo, akvabely, mŕtvy ťah, skok do hĺbky, vrh tieňom všade vyhráva BB!
16.3.2020 - 12:39
+21

strojar

 

Nežartuj takto ľahkovážne.
Zabudol si na víťaza II.ligy.
Finále II.ligy Žiar nad Hronom - Humenné sa bez odohratia jediného zápasu skončilo víťazstvom Banskej Bystrice.
Celosezónne nasadenie BB na 120% sa oplatilo a zaslúžene postupujú do I.ligy.
16.3.2020 - 12:47
+33

LenTak93

 

Tak už začínam chápať ich sloganu "Vyhrali sme čo sa dalo".
16.3.2020 - 12:58
+16

ElwisNR BLOG

 

Aj čo sa nedalo.
16.3.2020 - 13:38
+20

MackoPu

 

Co pre nimi neuslo, to vyhrali
16.3.2020 - 15:15
+9

omen

 

podla mna by teraz mal Lintner striehnut na kazdeho hraca Slovana a Kosic aby im odovzdal medaily, lebo to MUSI... si to predstavte napr. Hascak ide po ulici a spoza kvetinaca ho zacne nahanat Lintner aby mu zavesil na krk medailu Alebo Abdul pojde vyhodit smeti a s kontajnera vyskoci Linter... To este bude zabava
16.3.2020 - 12:35
+34

bombahk

 

Podľa mňa by mal lintner zase veľmi rýchlo zmiznúť zo slovenského hokeja. Toľko podvodov co oň spáchal sa nepodarilo ani pastinskemu za 10 rokov.
16.3.2020 - 13:07
+16

Frey77

 

To by nás nikdy nenapadlo, že týchto bývalých zlodejov budeme ešte považovať za frajerov....
16.3.2020 - 19:32
+4

88Backo

 

Košice Slovan
Teraz bude Koval s Citrónom na smiech nie len celému Slovensku,ale aj celej Európe
16.3.2020 - 12:27
+32

strojar

 

A čo prezident SZĽH?
Ten je kde zalezený?
To nie je iba šaškovať pri podpisovaní memoránd so županmi.
P.S.
Jeden malý aktuálny príklad, čo je aktuálne dôležité pre SZĽH tak, aby to mal na titulke svojej webstránky:
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/z-play-off-vecere-rozluckove-posedenie
16.3.2020 - 12:41
+14

mitoO

 

Stanovisko SZĽH k ukončeniu sezóny - Stanovisko Ligovej rady sme už poskytli a nebudeme sa ďalej k danej veci vyjadrovať. Pre nás je to uzavretá záležitosť.
16.3.2020 - 12:44
+2

strojar

 

Ja sa pýtam na stanovisko Miroslava Šatana.
16.3.2020 - 13:17
+4

MackoPu

 

A ja sa pytam, ako kto hlasoval. Lebo uz som sa docital, ze sa ktosi aj zdrzal.
16.3.2020 - 13:21
+1

mitoO

 

A to bolo reci, ako bude ligova rada hlasovat konsenzom.
16.3.2020 - 13:35
+1

mitoO

 

Je sef SZLH, beriem to ako jeho stanovisko.
16.3.2020 - 13:25
0

strojar

 

Takto sa rozmýšľa v stáde.
16.3.2020 - 13:33
+2

Brasidas

 

Motivacne citaty na dobru noc?
16.3.2020 - 13:36
+1

mitoO

 

A co si ty myslis? Ze to nejako odsudi? Skryje sa za stanovisko SZLH a dovi.
16.3.2020 - 13:44
+2

MackoPu

 

Potom tam nema co robit.
16.3.2020 - 13:48
+8

mitoO

 

Kludne.
16.3.2020 - 14:17
0

MackoPu

 

Ja teda nie. Cakam, ze nejaky odvazny redaktor s ruskom si ho niekde odchyti.
16.3.2020 - 13:36
+2

azzurri

 

A robiť kampaň pred voľbami smeru,si tam zabudol este napísať
16.3.2020 - 13:25
+1

martin1971

 

Satan hlasoval proti, bolo to 2:1, toto je o kluboch aby si medzi sebou urobili poriadok, su tam aj taki, co titul pre BB schvaluju, sialenci
16.3.2020 - 16:30
+2

Frey77

 

Žiaľ na smiech je celá naša liga, toto je na tom najhoršie
16.3.2020 - 19:33
+2

wedro

 

BB hráči HANBITESA!!! KOVALOVCI UČTE SA!!! : HC Košice ukázalo Majstrovské gesto

Týmto si zase získalo veľa fanúšikov na Slovensku.


Po tomto som ešte viac hrdý na moj klub HC Košice.



Takže tak.
16.3.2020 - 12:29
+21

axxel

 

Pekne ... Navyse klub chce dodrzat zmluvy s hracmi tak ako boli podpisane aj ked sa uz davno nehra ... Aj to je velkost klubu a aj preto tu budu hraci chodit hrat
16.3.2020 - 12:31
+18

Big brother

 

Chce-nechce, musí
16.3.2020 - 15:46
0

axxel

 

Ide o to, ze im to chcu dat v pnlnej vyske ... Aj ked urcite keby chceli tak bybsa dohodli dajme tomu na 70 % kedze sa nehra a hraci to vedia
16.3.2020 - 18:22
+2

mKE

 

16.3.2020 - 12:33
+2

Gargamel123

 

Fakt som bol po odchode Slovana rad ze BB nabrala na sile.
Takisto som bol rad ked sa Slovan vratil.
V nasej lige potrebujeme co najviac takychto silnych muzstiev.
Skoda ze tato sezona skoncila nejakou saskarnou ligovej rady,podla mna by sa mali vsetky kluby stretnut a vydat nejake spolocne stanovisko nech sa nam to tu do buducna netriesti kvoli nejakym kovalom a jemu podobnym.
Liga by sa mala posuvat k lepsiemu,aj ked pomalymi krokmi.Teraz mame k tomu zasa prilezitost napravat nedostatky.
16.3.2020 - 12:34
+14

mno

 

teraz to poriešili: do budúcna na desiatky rokov hanby a trapasu. Presne tak ako v rybníkovej lige. Tak že je zbytočné čokoľvek riešiť už po. Tak ako je na Slovensku zvykom.
16.3.2020 - 13:36
0

ElwisNR BLOG

 

Problém je len to že Lintner je ovplyvňovaní a príliš ústretoví k ľuďom z HC B.Bystrica podľa môjho názoru.
16.3.2020 - 13:42
0

Urpiner16

 

A čo je nesvojprávny?Koľko má rokov?Chybu spraví každý.Podstatné je ako z toho von.Ešte vždy môže Lintner a spol zasadnúť a prehodnotiť daný stav spolu s tým že po dohode vyhlásia tento ročník ako nultý bez víťaza.
16.3.2020 - 14:35
+2

MackoPu

 

Sorry, toto sa vzhladom na jeho reakcie ani nahodou neda nazvat chybou.
16.3.2020 - 14:43
+7

NRfan

 

Podla jeho prejavov a cinov vyzera ze naozaj je.
16.3.2020 - 18:30
+5

JURINO

 

Košičanom a nám všetkým PEVNÉ ZDRAVIE v týchto ťažkých časoch!
16.3.2020 - 12:35
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lesslie69

 

Aj dnes má klub,ktorému fandím už 36 rokov presvedčil,že som na neho právom hrdý.Páni,klobúk dole.Charakter,česť a morálka sú hodnoty, ktoré sa nikdy nedajú prevýšiť vymysleným titulom.Vďaka našim úspechom na umelý titul nie sme odkázaní.
16.3.2020 - 12:37
+20

Gargamel123

 

Treba zaroven priznat: ze ocami niektorych fanusikov Ke to moze byt tak trocha aj subjektivny pohlad,kedze sa jedna o prekonanie nasho akehosi zlateho hattricku.Teraz nemyslim teba,na upresnenie.
16.3.2020 - 12:51
+1

mno

 

takýmto spôsobom: sa prekonáva jedine úplatnosť. Nie tituly a nikdy sa tak nebude ani brať.
16.3.2020 - 13:41
0

lesslie69

 

Boli sme prvý,kto dosiahol zlatý hattrick,ale to neznamená,že sme na neho dostali doživotné práva.Ak by nás prekonali v poctivom súboji,bol by som medzi prvými gratulantmi.Takto má ich výsledok cenu prdu vo vetre.Chamtivosť, úbohosť,korupcia.
16.3.2020 - 13:52
+4

Gargamel123

 

suhlasim: a najhorsie je ze na korupciu potrebujes viac ako jednu stranu
16.3.2020 - 14:11
+3

mno

 

len 36?: Ja od 63-ho roku. Kedy sme vznikli a ako Dukla bojovali o postup do ligy. Na otvorenom ľade kam sme počas zápasu preliezali cez ten drevený plot a už nebohý Rudy nás neustále naháňal. Diváci nás solidárne pchali pred seba k ľadu. Tak že mnoho krát nemal šancu.
16.3.2020 - 13:39
+1

lesslie69

 

Ja ešte nie som taký starý
16.3.2020 - 13:54
+1

weefoe

 

Veril som v tento akt a som veľmi potešený, ako aj hrdý na HC Košice.
Ďakujem.
16.3.2020 - 12:39
+4

Sheva7

 

Lintner papaj normalne ked som si to precital mam lepsi den
16.3.2020 - 12:43
+4

Hrobar

 

Už čakám ďalší dychberúci post na Instagrame, kde zasa bude vymýšľať ako on je ten, ktorý musel všetko zobrať na seba a nesie teraz túto ťarchu. Mučeník jeden.
16.3.2020 - 12:50
+26

Miki2308Rj

 

už dal vyhlásenie, neviem či je nové, ale na exprese to dali hneď po informácií že košice sa vzdávajú medaily.
"že ho to mrzí ale inač sa nedalo" - parafrázujem
16.3.2020 - 13:15
0

vlado.1989l

 

Slovan a Košice mohli medaily dať do dražby (ako série špeciálnych dresov) bola by to zaujímavá zberateľská aktivita a výťažok z dražby by mohol byť použitý na dobrú vec
16.3.2020 - 12:57
+13

FP-Tommynko

 

Ináč, dobrý nápad! S každou vydraženou medailou by sa posielala aj fotka nášho vyškerného menežéra Citróna alias Lintnera.
16.3.2020 - 13:02
+4

mno

 

BB: Môže vydražiť ten zlatý odpad. pre zberateľov z celého sveta je to vyslovene rarita spoza stola.
16.3.2020 - 13:42
+2

Bizzaremifo

 

Boooom ! .. HC KE charakter sezóny 2019/2020
16.3.2020 - 12:59
+12

Gargamel123

 

vypic: a žic
16.3.2020 - 13:11
+2

Nitran333

 

Obrovsku uctu skladam z Nitry, velky klub, velke gesto.
16.3.2020 - 13:00
+25

RudoNR18

 

OT:strasne mi Chyba Hokej tak som sa trosku "nudil" vo Photoshope... https://m.imgur.com/a/m9NkcqN... co na to poviete.. ?
16.3.2020 - 13:00
+7

Gargamel123

 

tipsport: daj dole
16.3.2020 - 13:12
+2

RudoNR18

 

Aj Ja bych ho tam najradsej nevidel .. ale tak budme Autenticky...
16.3.2020 - 13:37
+1

Brasidas

 

co ste mali tuto sezonu horizontalnu linku prechadzajucu do napisu "nitra" na hrudi a holeniach bol velmi pekny prvok
16.3.2020 - 13:42
+3

RudoNR18

 

Mne sa zas ten Napis Nitra moc nepacil... ale ta silueta Hradu bola pekna... to musim uznat... tak isto cervene prvky od majstrovskej sezony su super to bol velice dobry krok... uz par rokov ma kometa brno cerveny pas uplne na spodu dresu mne sa to strasne paci tak dufam ze to niekedy uvidim aj na nasich dresoch tak...
16.3.2020 - 13:57
0

kurri44

 

noo už len dokončiť ostatné veci a šupnúť si extraligu do nhl09.. to by potešilo, zahrať si našu ligu aspoň na počítači
16.3.2020 - 14:19
0

Miso26

 

Skoro všetko je spravené, súpisky sú aktuálne, ľady, facepacky sú možno dva roky staré, dresy sú minimálne minuloročné ale podľa mňa už je vonku aj kompletný balík tohtoročných.
16.3.2020 - 14:39
0

RudoNR18

 

Na Minulorocnych som dokonca aj robil trosku.. hybaj na Slovak Addons..
16.3.2020 - 15:23
+1

kurri44

 

super dík, akosi som to už poslednú dobu nesledoval, ale potešili ste ma chlapi..
16.3.2020 - 18:24
0

FP-Mordovarik

 

Aj tam vyhrajú barance.
16.3.2020 - 21:25
0

Hanzal61

 

Tak chlapci kalap dole Jak Košice tak Slovan vidno ze tam chaarakter a velkost je na spravnom mieste.... Velka poklona..... Už treba len do BB voperovat chrbtovu kosť!!!!
16.3.2020 - 13:11
+16

radopKE

 

Očakával niekto niečo iné? Rivalita je jedna vec a charakter zase druhá. Nečakajme charakter tam,kde nie je a nikdy ani nebol. A o tomto sú tradičné kluby,ktorým BB nikdy nebola a nikdy ani nebude.Furt to bude len rýchlokvasený klub.
16.3.2020 - 13:11
+39

Gargamel123

 

neprehanaj
16.3.2020 - 13:17
+2

mitoO

 

vobec neprehana
16.3.2020 - 13:26
+19

Gargamel123

 

vec nazoru,podla mna prehana a nie prvykrat
16.3.2020 - 13:37
+1

radopKE

 

Ty radšej pomlč...
16.3.2020 - 16:58
0

Gargamel123

 

jasne jasne: ty rychlokvaseny
16.3.2020 - 17:46
0

FP-Mordovarik

 

Nepreháňaj. S tým slovkom tradičný klub. Iskricka toho má odohráte dosť. Určite aj viac ako Kosice, aj keď nedosiahla také úspechy. Ale pár hráčom z BB môžte vďačiť za tituly, aj federálne. Vieš čo je paradox. Nič v zlom. Teraz ukazujete charaktery. Aj kluby, ktoré si donedávna vykrikovali hriechy minulé aj dávnejšie.
16.3.2020 - 13:53
+3

gabi98

 

Ked pocitas neoficialne zapasy na rybniku, tak mozno ma aj viac, suhlasim.
16.3.2020 - 14:00
+15

mitoO

 

Iskra je bohuzial uz skrachovany klub. HC 05 nie je ani jeho nasledovnik, je to novy klub.
16.3.2020 - 14:16
+8

bach

 

Keby v 1962 nezobral KE hokej pod seba VSŽ,tak na tom rybníku hráte doteraz vy.
HC je nasledovatel VSŽ a HC05 Iskry už nie.
Neurážaj BB hokej.Prosím ťa o to.
16.3.2020 - 17:29
+2

tulen - kosice

 

ty si tu ?: vrď má pravdu ... táto baranina je tu od 2005 , keď utopili iskru smrečinu ... a Hc len zmenil názov , či už ti koval tak vymil mozog
16.3.2020 - 17:56
+7

bach

 

Sme neboli dalej od Rimavskej čo???
16.3.2020 - 18:02
+1

mitoO

 

toto mate aj na stranke: V auguste 2005 neúspešný klub ŠaHK Iskra Banská Bystrica zanikol a svoju históriu začal písať nový klub HC ´05 Banská Bystrica.

V pripade HC KE, tam mame toto:

Sezóna 2001/2002: do klubu vstúpil nový silný sponzor, ktorým je spoločnosť U. S. Steel Košice, s.r.o.. Zásluhou jeho pomoci sa stáva činnosť klubu plnohodnotnou pri serióznom plnení všetkých záväzkov voči okoliu. Vstupom tohto sponzora došlo aj k zmene klubových farieb z oranžovo-čiernej kombinácie na modro-bielu. Obdobne sa zmenilo aj logo klubu. Očakáva sa, že túto zmenu verejnosť príjme bez nejakých zvláštnych výhrad a že nový generálny sponzor U. S. Steel spolu s reklamnými partnermi dokáže naplniť klubový rozpočet.
16.3.2020 - 18:06
+4

bach

 

Vidíš a my máme stále Bielu a Červenú. Od roku 1922. Vy modru a bielu od 2002.
Adresa stále tá istá,štadion stále ten istý. A vy tradičný?Nás štát neprotežoval ako vás a čo sme dosiahli,tak len bez velkej fabriky a USA. Hlavne že my sme kanadania.Ale chvala bohu za VSŽ,aspoň mali kde hrať bystričania.
16.3.2020 - 18:11
+1

gabi98

 

Prosim Ta, radsej tu to ukoncime. Lebo cim viac sa snazis argumentovat, tym vacsie blbosti pises.

Ozaj nechcem z Teba urobit hlupaka.
16.3.2020 - 18:15
+11

bach

 

Urob so mna hlupáka.
16.3.2020 - 18:16
+2

mitoO

 

zvladnes to sam
16.3.2020 - 18:17
+21

mitoO

 

Pazravu neprotezoval stat? A preco vas takto dodnes nazyvaju? A mimochodom, nemame len modru a bielu
Btw. Iskra bol sukromny podnik?
O bystrickom hokeji som nepisal nic, len o kluboch, ak si si nevsimol.
16.3.2020 - 18:16
+3

bach

 

Prečital som si o vasom klube na Wiki.
Hokejový klub Dukla Košice vznikol z iniciatívy vtedajšej hokejovej sekcie ÚV ČSZTV a Ministerstva národnej obrany. Sledoval sa tým záujem rozvoja ľadového hokeja na východnom Slovensku. Vývoj tohto športu dovtedy stagnoval.
16.3.2020 - 18:23
0

VSS Košice

 

aj toto sa tam pise ale to sa ti nehodilo vsak ?
Zakrátko vznikli v Košiciach ďalšie mužstvá. Najskôr KAC a KSC, neskôr ŠK Slávia, Tőrekverés a Hakoah. V zimných mesiacoch sa denne hralo na prírodnom klzisku v dnešnom „Petrovom sade“. V ďalších rokoch patril košický hokej medzi najlepšie na Slovensku.

Prvé majstrovstvá Košíc v sezóne 1922/23 sú oficiálne považované za prvú organizovanú hokejovú súťaž na Slovensku. Víťazom sa stalo mužstvo I. ČsČK so skóre 34:2. Za priekopníkov hokeja v Košiciach treba považovať hráčov Janderu, Navrátila, Mráza, Dr. Broža, Karáska, Ženiška, Haška, Adlera a Lepiera. Menovaní sa aj neskôr podieľali na jeho rozvoji. Celok I. ČsČK bol v tom čase na Východnom Slovensku bez konkurencie. Vzhľadom na výkonnosť bol pozývaný na rôzne turnaje, ktoré sa pravidelne konali vo Vysokých Tatrách, za účasti hokejistov z Rumunska, Maďarska, Poľska ako aj popredných kolektívov z Česko-Slovenska. Klub I. ČsČK za svoju priekopnícku činnosť obdržal od Česko-slovenského hokejového zväzu v Prahe sedem čestných strieborných medailí.
16.3.2020 - 18:33
+3

bach

 

Je podla teba BB netradičný a rychlokvasený klub?
16.3.2020 - 18:58
0

VSS Košice

 

prečitaj si moj prispevok ktory som dal o 18:25 hod.
16.3.2020 - 19:10
0

bach

 

Biedna odpoved.
16.3.2020 - 19:14
0

VSS Košice

 

a co mam velebit klub ktory nedodrziava zakon o sporte , prestupovy poriadok a titul si vyzobral za zeleným stolom ?
16.3.2020 - 19:30
+5

Wildowsky

 

Je tradičným klubon od roku 2005
16.3.2020 - 19:18
0

wedro

 

15 roční panic.

Iskra už ne-ex-is-tu-je.


Takže tak.
16.3.2020 - 19:22
+2

Gargamel123

 

Technicky: ani VSZ
16.3.2020 - 21:19
0

FP-lacerta21

 

Lenže kým iskra zanikla a vznikol de facto a hlavne de jure úplne nový klub, podobne ako v Martine či Nitre, tak v Košiciach je to stále aj technicky aj právnicky stále ten istý klub, s upravovaný názvom, podobne ako Slovan či Trenčín, kde sa názvy tiež viac alebo menej upravovali....
16.3.2020 - 22:27
0

Gargamel123

 

co ti napisem: rezes ten klub svojim megalomanstvom takmer pochoval a nebyt americanov tak si dovolim tvrdit ze hokej v ke klakne.ich prichodom je to pre mna novy klub,aj ked som odchovany na vsz.
17.3.2020 - 0:46
0

FP-lacerta21

 

To ti neberiem, ak je to pre teba, ale ako som písal vyššie de jure aj de facto je to stále ten istý klub na rozdiel od bb, nr, mat a pod.....
17.3.2020 - 3:12
0

bach

 

de facto: po 89tom sa všetky kluby menili z TJ do sukromných rúk.Dokonca aj podla mna najtradičnejší klub SLOVAN.
17.3.2020 - 6:46
0

FP-lacerta21

 

Áno, z tohto uhla pohladu máš pravdu....
17.3.2020 - 9:06
0

FP-lacerta21

 

Avšak kým mnohé kluby s po revolúcii len ekonomicky pretransformovali vrátane bb, tak tá j po športovom krachu v 2 shl aj skrachovala a v r. 2005 vznikol nový klub....
17.3.2020 - 11:47
0

tulen - kosice

 

tak toto: ti verím ... aj zimák máte z r.1921
16.3.2020 - 18:52
+2

bach

 

v roku 1921 bola ladová plocha 100 metrov od dnešného štadiona,takže máš pravdu,nieje na tom istom mieste od roku 1921.
16.3.2020 - 19:12
0

tulen - kosice

 

už chápem: po rimavskú toho veľa neuvidíš ... neboj,raz ti to vyjde
16.3.2020 - 18:49
+1

VSS Košice

 

BB hokej sa uraza sam s Kovalovou pomocou
16.3.2020 - 18:25
+5

FP-Mordovarik

 

Košice vznikli najprv ako Dukla. A vieme ako to bolo vtedy s vojenskými klubmi.
16.3.2020 - 21:27
0

radopKE

 

Viac odohraté? Už vyššie si písal bludy a týmto si to len zaklincoval. Vidno, že sa vyznáš.
16.3.2020 - 17:02
+1

bach

 

Možno to až také bludy niesu.
16.3.2020 - 17:35
0

Big brother

 

ja sa na niektorych príspevkoch celkom bavím zas sa tu predsa nehrajme, že pri tých úspechoch čo má Slovan a Košice je nejaké veľké gesto odmietnuť striebro, resp. bronz považujem to za správne, ale predsa len keby tie medaile prijali, tak by tým Bystricu uznali ako majstra, čiže vôbec som z toho není unesený..ale opakujem, považujem to za logické rozhodnutie, lebo hento bola fakt fraška.
16.3.2020 - 13:15
+15

Gargamel123

 

tak tak: nenavid hriech,miluj hriesnika.
Koval,Lintner,vsetci sme len ludia z masa a kosti.Ale odsudit to treba.
16.3.2020 - 13:21
0

bohin85

 

Tak tak ..myslim ze ci uz slovan ale aj kosice sa na nejako striebornu a bronzovu medailu mozu vykaslat aj v normalnej regulernej sezone..takze ich charakter by sa prejavil a mohli by sme ho porovnavat az potom keby boli na mieste BB a nie teraz..
16.3.2020 - 13:28
+4

Sunkafit

 

Veru ved my sme odmietli 9miesto
16.3.2020 - 17:08
+8

Sedko NR

 

My sme odmietli rovno celú sezónu
16.3.2020 - 22:34
+2

MackoPu

 

Pekne
A to este vcera od podaktorych tu boli hejty, ze to su len reci a ci bude zaznam z toho atd.
16.3.2020 - 13:19
+4

riskohrasko1

 

Jo ,pán magma ,ake teraz nejako čuší
16.3.2020 - 18:35
+2

FP-lacerta21

 

Magma ten pseudoadmin len maže odusu príspevky, ktoré jeho supermagmaobjektivite čo len trochu nastavia zrkadlo....
Mne už zmazal asi 4 , len preto, že som mu ukázal že buď klame alebo je neobjektívny....
A za chvíľu viac ako pravdepodobne zmaže aj tento môj .....
16.3.2020 - 22:31
0

wedro

 

Kto maže ten jeden

Magma to pochopil



Takže tak.
16.3.2020 - 22:36
+1

mitoO

 

ja aj tak trochu tusim, kto to je
16.3.2020 - 22:38
0

FP-lacerta21

 

Tak daj, nech vieme....
17.3.2020 - 0:26
0

strojar

 

Ak po gestách nebudú nasledovať konkrétne činy, tak tie gestá zostanú iba prdnutím do vody.
Kruhy sa rozplynú a Richard sa bude škeriť ďalej.
A Šatan milo a nevinne usmievať.
16.3.2020 - 13:21
+7

Caezar

 

Super, plne sa stotožňujem s týmto krokom HC KE a napokon aj so stanoviskom HC Slovan. Mohli by sa k tomu vyjadriť ešte ďalšie kluby, najmä Poprad, ktorý nakúpil hráčov a pre mňa bol jednoznačne kandidát na titul.
16.3.2020 - 13:22
+7

Abc

 

Poprad ako ? Ze posle Lintnerovi 5 kil zemiakov ? Just joking
16.3.2020 - 13:27
+2

Urpiner16

 

Škoda že po zč nebol prvý Slovan alebo Košice.By som bol zvedavý na tú reakciu či by tiež takto postupovali.To by sa tu smial asi niekto iný.
16.3.2020 - 13:26
+1

mitoO

 

Samozrejme, ze by takto postupovali, my mozme byt hrdi na svoj klub, o to sa neboj
16.3.2020 - 13:34
+13

omen

 

to je taka smola, ze BB bola prva... chudacikovia
16.3.2020 - 13:34
+7

Gargamel123

 

Verim: ze v takom pripade by nikto netlacil na udelenie titulu.
16.3.2020 - 13:35
+11

azzurri

 

Presne tak.to len koval chcel silou mocou majstra a lintner mu to samozrejme zariadil
17.3.2020 - 0:43
+1

ElwisNR BLOG

 

To bol naozaj taký problém keď sa kluby stretli vo ZV im povedať a dohodnúť sa že vzhľadom na výnimočnú situáciu a zrušenie ligy tento rok nikto nebude majster a víťaz získa pohár Dušana Pašeka ako najlepšie mužstvo základnej časti s právom účasti v LM ako toto šaskovanie
a nejaké masírovanie si ega?
16.3.2020 - 13:51
+4

Jozef

 

prva reakcia 13.03.: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158850965148974&id=226601623973
16.3.2020 - 13:51
0

belo

 

mozme tu o tom polemizovat.. pravda je taka, ze pri akomkolvek poradi by druhy a treti spravil asi toto iste. Co by spravil prvy.. hmm tazko povedat, tam to uz tke iste nie je . Je dost mozne ze by hrozil rovnaky scenar ako tu mame teraz. Problem je skor v tom ze vobec mame majstra. to je proti zdravemu rozumu.
16.3.2020 - 13:53
+4

mKE

 

a čo teraz Riško? bude to ponukat dalej?
16.3.2020 - 13:29
0

mamina

 

VIVA HC KOŠICE!
Máte moje sympatie.
16.3.2020 - 13:30
+8

fany

 

A víťazom sa stáva Pavel Klhufek. Vidíš Pavel,som písala,že každý zázrak trvá 3 dni.
16.3.2020 - 13:46
0

thovthKe

 

A toto by mohol zazrieť aj "bach"
16.3.2020 - 15:08
0

Kamzík18

 

skvelé gesto KE a BA, takto sa ma chovať profesionálny klub a profesionály v nich.. , nech vám to "karma" najbližšiu sezónu vráti a nech sa vám darí..
16.3.2020 - 13:46
+4

fany

 

A ešte niečo pre zaujímavosť.ZLATO cestuje aj do Zvolena z Kazachstanu.PETER HRAŠKO
16.3.2020 - 13:47
+1

lesslie69

 

Každý rok sa v Sobranciach koncom augusta koná súťaž družstiev traktoristov v hlbokej orbe.Tohto roku sa konať nemusí,lebo už dnes je každému jasné,že ho vyhrá družstvo z BB
16.3.2020 - 13:58
+5

BourBon

 

Zase troska brrrr

Je to pekne a silne gesto, jednak toto vratenie medaili jednak aj vyjadrenia Kosic a Slovana.

Avsak,

Ak by situacia bola ina, a prve by skoncili Kosice ci Slovan, naozaj ste si vsetci isti ze by aj v takej situacii zastavali tento pevny postoj?

Je omnoho jednoduchsie po zaverecnej frustracii vratit bronzove medaile, ktore s prepacenim aj tak nikoho nezaujimaju.

Nikto neda ruku do ohna za to, ci by iny klub na mieste BB tak isto neoslavoval. Hraci su vsade rovnaki.

Nikto. ( mozno s vynimkou diskuterov na hokejportali)
16.3.2020 - 13:58
+4

gabi98

 

Keby bolo keby, tak som si isty, ze by sa titul neudeloval.

1. Jednak si neviem predstavit narokovanie na titul od Bakosa ani od Langa.

2. A keby aj, tak by sa na nich Risko vykakal, lebo Risko visi na inych gatiach
16.3.2020 - 14:06
+32

fany

 

Ideme hľadať v príspevkoch na ktorých gatiach visí Lintner podľa prispievateľov na HP. BB by určite nevyhrala.
16.3.2020 - 14:13
+2

mhc23

 

Ale vyhrala
16.3.2020 - 15:07
+2

Gargamel123

 

Ale situacia je taka: ze sa jeden den ukoncila sezona a na to niekto zacal tlacit na udelenie titulu.
16.3.2020 - 14:09
+3

fany

 

Tak keď niekto JEDEN tlačil,tak prečo ho ostatní nepretlačili?To,že niekto vrátil(v tom prípade ich,ale aj musel prijať)je vec jedna,ale stále nie je vyriešená podstata problému a to,že BB tie medaile stále má.
16.3.2020 - 14:16
0

mitoO

 

fany: Lebo rozhodovala ligova rada a nie kluby, tam je Lintner, Satan a nejaky treti, co ani nevieme kto je.
Lintner hlasoval za a za bol este jeden z ligovej rady podla info. Takze ako ich mali ostatni pretlacit? Jedine co ostava, je vytlacit Lintnera ako zastupcu klubov z ligovej rady, lebo to vyzera tak, ze zastupuje len jeden klub.
16.3.2020 - 14:21
+9

speedman

 

BB v kľude mohla zareagovať prvá. Ale tak inak, ako zareagovala.

Čo kempetentní čakali? Koho potešili? Čo dosiahli?

Pohár za tento ročník už bude nafurt zmrzlinový. (Blahoželám autorovi)
16.3.2020 - 14:21
+2

Gargamel123

 

neviem ci o tom: bola vobec debata alebo to niekto rozhodol "jednostranne."
A odkedy tam je lintner tak mame kazdu sezonu v case pred/playoff mega pruser,neviem cim to je.
16.3.2020 - 14:26
+3

mitoO

 

Situacia je vsak taka, ze ci slovanisti alebo kosicania mozu byt na svoj klub pravom hrdi, za to ako sa zachovali, a neviem, ci sa take nieco da povedat o bystricanoch
16.3.2020 - 14:15
+6

Tyna85

 

Pravda je taká, že 11.3 bolo vyjadrenie o tom, že liga je zrušená a majster nebude. Ešte ten istí deň bolo vyjadrenie Lintnera, že sa na to pozrú a hneď aj vyjadrenie Kovala, že BB vyhrala hokejovú súťaž. Tak popravde si myslím, že Koval tlačil na titul od začiatku. Prečo sa nad tým žiaden fanúšik BB čo to obhajuje nepozastavuje ale idú nám dokazovať, že by sme to brali všetci. A Ďatelinka sa vyjadril, že taký titul by nechcel a zrazu už chce?
16.3.2020 - 14:50
+13

MackoPu

 

Koval vtedy povedal, ze "v zasade je vitaz jasny".
16.3.2020 - 15:11
+1

MackoPu

 

Pozeram, ze uz viaceri menia taktiku.
Ked uz to KE a BA urobili, ako este nedavno kopec ludi pochybovalo, tak je na rade spochybnovanie tohoto kroku stylom ak, keby, mozno.
Hladate hypoteticku(!) smietku v cudzom oku a to realne brvno vo vlastnom nevidite.
16.3.2020 - 15:18
+16

WOLF 27

 

Lintner a BB su moralne dna odpady spolocnosti
16.3.2020 - 14:01
+11

Nechtasilasprevadza

 

KE mate charakter palec hore????
16.3.2020 - 14:23
+2

mitoO

 

https://sport.aktuality.sk/c/439940/nazor-banska-bystrica-majstrom-to-fakt/

V čase, kedy by sme sa mali sústrediť na zdravie našich blízkych, je bitie sa do pŕs, že my sme majstri no a čooo, vrcholne úbohé a trápne. Toto však nie je koniec. Je otázkou času, kedy tu nebudeme riešiť kto je majster, ale kto bude v našej extralige ochotný po posledných dňoch vôbec hrať.
16.3.2020 - 14:23
+12

VladimírVladimirovič

 

ver tomu že ja som s touto ligou skončil. Budem chodiť na juniorov do Trenčína ale to je všetko. nenechám sa predsa odrbávať ligou podvodníkov kde je víťaz aj tak dopredu určený. svojmu klubu ostavam samozrejme verný
16.3.2020 - 15:52
+6

Great!

 

Udelovat titul bez PO je chujovina, vsetok hejt by mal smerovat na vedenie sutaze. Ta BB je v tomto trochu nevinne, naozaj sa domnievam, ze by KE aj Slovan v pripade, ze by skoncili na prvom mieste, rozhodnutie ligy s pokorou prijali.
16.3.2020 - 14:29
+3

Gargamel123

 

suhlasim s hejtom na vedenie sutaze: ale koval tu nie je v nicom nevinne.
16.3.2020 - 14:39
+12

vil2

 

O čom sú tieto príspevky????...Nikto nejde predýchať že suverénne najlepšie mužstvo dostalo titul napriek zrušeniu PO. Ved to je na smiech že tu kluby odmietajú svoje postavenie ved možno aj Mikuláš odmietne svoje posledné miesto nemyslíte?....a verím tomu že Bystrica sa vzdá všetkých druhých tretích postavení ved koho zaujíma iné postavenie ako vyhrať titul??!!!
16.3.2020 - 14:31
+2

mitoO

 

Odmietli medajly, nie postavenie. Nikto neriesi BB za to, ze boli prvi, nikto by ani slovo nenapisal v zlom, ak by im odovzdali pohar vitaza ZC. Ale titul majstra sa udeluje az po PO a pochopili to vsade vo vyspelych ligach, len u nas Lintner s Ligovou radou a Koval nie. O tom su tieto prispevky.
16.3.2020 - 14:42
+23

Matej8199

 

Minulý rok - Tampa Bay - najsuverénnejšie mužstvo v najlepšej lige sveta NHL - 1. miesto po ZČ

Vypadli v prvom kole tuším 0:4

Čize teraz všetky tímy ktoré vyhrali ZČ s prstom v riti by mali automaticky dostať titul .. ?
16.3.2020 - 14:50
+28

mato-s

 

Ak klubom záleží na budúcnosti SVK hokeja mali by spoločne zapracovať na odstúpení Lintnera !
16.3.2020 - 14:37
+5

MiroHKM

 

Po výmene Lintnera si aj zvolit nového predsedu dozornej rady Prohokeja a upraviť si stanovy...
16.3.2020 - 16:32
+2

Rolba

 

no kde je ten bach či ako sa volá,čo chcel oficiálne potvrdenie vrátenia medajlí?
16.3.2020 - 14:40
+5

Urpiner16

 

Myslím že ľady sa pohnú k spravodlivosti po tom ako KE i SBA odmietli medaily.Po predčasných oslavách o titule z BB strany by odovzdanie titulu bola fraška.Z pohľadu Lintnera a spol by to bola po prehodnotení situácie určite akceptovatelnejšia verzia aby pohár nemal víťaza.Pán Lintner ešte je čas.Zasadnite a príjmite rozhodnutie ktoré je vám síce proti srsti ale pre dobro slovenského hokeja urobte krok za ktorý sa nebudete musieť hanbiť ani o desať rokov.
16.3.2020 - 14:41
+8

JANOBB

 

Trošku si v tom tvojom článku: odporuješ.
16.3.2020 - 14:48
+1

Urpiner16

 

Nepredpokladám že z BB strany príde k tomu aby odovzdali pohár aj keď som na to vyzval.Za ďaľšie.Kompromis musí urobiť rada ktorá o tom rozhodla.Ak sa budeme chytať za slovíčka nikdy neprídeme k tomu aby sa ľady pohli.Ja vyvíjam iniciatívu s tým aby sme spoločne niečím prispeli k tomu aby tohto roku majster republiky nebol a to dúfam že tu deklarujem od začiatku.
16.3.2020 - 14:57
+3

JANOBB

 

Uz rozumiem tomu: Ok
16.3.2020 - 16:10
+1

fany

 

A ako to môže sám urobiť Lintner? Treba vyzvať aj Šatana s Guryčom.
16.3.2020 - 14:50
0

Gargamel123

 

Marian Zima: to co je za hnojara...
16.3.2020 - 14:44
+1

Gargamel123

 

https://sport.aktuality.sk/c/439694/spor-t-y-mariana-zimu-vydareny-teambuilding-v-tieni-koronavirusu/
16.3.2020 - 14:48
0

tomi

 

Chlapec má čiarku, napísal článoček, kopol do koho mohol, no nie je nad také šťastie. Škoda že neoslovil toho povoleného.
16.3.2020 - 15:06
+1

fany

 

A tu sa čo robí?V jednom kuse sa kopalo(mňa radšej obídem) do Slovana,potom sa Košičania opili,teraz BB prevzala titul.Všetci si kopli do koho chceli,niekto má aj čiarky tri a život ide ďalej.Po Poľsku a Slovensku aj Kazachstan vyhlásil majstra a ide sa ďalej.
16.3.2020 - 15:17
0

tomi

 

Čítal(a) si ten paškvil?
16.3.2020 - 15:32
0

fany

 

Čítala a pre istotu 3 krát.Presne takýto paškvil bol aj tu na HP.
16.3.2020 - 15:35
0

aaaaa

 

Pekný krok aj keď , kto vie či by tak postupovali keby boli víťazí ...predsa druhé a tretie miesto neznamená pre také kluby nič po takej sezóne ...pri titule by to bolo iné
16.3.2020 - 14:51
+1

HCKE 31

 

Pre mna ako fan KE tento rok majster Poprad za uzasny napad fanusikov ako podporit svoj klub!! Ocakaval som od klubov ako KE a SBA, ze sa neznizia na tu uroven, aby si prevzali ocenenia za 2. a 3. miesto. BB chce moc patrit medzi najlepsich, ziskali 3 tituly co im nikto neberie ale, aby sa zapisali do historie a neboli iba klub o 5 alebo 6 rokoch musia este makat a tymto trapnym krokom si to pokaslali. Nech si niektori fanusikovia uvedomia, ze este dlho sa nebudu moc radit medzi kluby ako KE, Slovan, Dukla, Zvolen, ci PP alebo NR, ktore su stalice SVK ligy! V BB si musia uvedomit, ze kluby ako TN, ZV a NR maju stale viac medaili ako oni, ze kluby ako Skalica a Martin maju stale viac ucasti v play off! Takze trochu pokory k lige!!
16.3.2020 - 14:56
+13

snw

 

https://www.transparentneucty.sk/?fbclid=IwAR01FOP-MgANw_fZUqBSQh9eK9xAQmFIaxMJf33zh143XyQDlGryDLy0gto#/ucet/SK5109000000005151552200
16.3.2020 - 15:12
0

fany

 

No keď som si to tam pozrela ,tak ľudia skôr podporujú Slovenskú sporiteľňu.
16.3.2020 - 15:25
0

alikoj93

 

Však bezcenný bronz by vrátil úplne každý chcel by som vidieť ako by ste posielali poštou majstrovský pohár zbabelci a zvlášť teraz keď je pre váš klub úspech prejsť štvrťfinále
16.3.2020 - 15:28
+6

mitoO

 

prekopirujem ti tu Macka: MackoPu


Pozeram, ze uz viaceri menia taktiku.
Ked uz to KE a BA urobili, ako este nedavno kopec ludi pochybovalo, tak je na rade spochybnovanie tohoto kroku stylom ak, keby, mozno.
Hladate hypoteticku(!) smietku v cudzom oku a to realne brvno vo vlastnom nevidite.
16.3.2020 - 15:33
+13

fany

 

mitoO ja nemám žiadne brvno v oku. BB som nikdy nefandila a nebyť Kovala,tak sa stále teším z hokeja v HKM. Lenže niekto nešiel prežrieť jeho úspechy a dovrzal čo sa dalo. Lenže tento hon na čarodejnice by sa už mal stopnúť.Tak ako som nechápala tie primitívne názory na KE po Slamenom dobe,tak teraz nerozumiem tomuto.Mnohí sa tu stavajú do role múdrych,vzdelaných právnikov,tak keď klubom je to jedno,treba spísať petíciu a poslať na SZĽH.A určite z každého klubu je tu niekto blízky vedeniu,tak priamo osloviť aj majiteľov a celé vedenia,nech podpíšu.Potom uvidíme o čo tu ide.
16.3.2020 - 15:46
+2

Rolba

 

nejak si protirečíš...ak je pre nás úspech prejsť štrťfinále tak by ten bezcenný bronz asi nebol taký bezcenný,čo? Ale zas načo sa snažím, brzda si vždy bol aj budeš
16.3.2020 - 16:55
+6

weefoe

 

odbrzdi sa...
16.3.2020 - 18:39
0

mitoO

 

Akurat MAC, Detva, Zamky a LM respektuju, ci suhlasia s rozhodnutim ligovej rady. Zamky a MAC dokonca gratuluju BB k titulu.
Vyborna partia
16.3.2020 - 15:36
+5

Dracik_18

 

DT ma neprekvapila
16.3.2020 - 15:45
+2

Urpiner16

 

Ja aj keď nesúhlasím s titulom v BB nikdy som nekydal na svojich ako ty Dráčik.A za ďaľšie ty len komentuješ vždy niečo a nikdy si nedal svoj pohľad na vec a nemáš vlastný názor.Ja nepotrebujem tu byť za dobrého ako sa ty robíš.Buď ma niekto akceptuje alebo nie.Ale nikdy nebudem niekomu podlizovač.
16.3.2020 - 16:00
+2

Dracik_18

 

ja som tu za dobrého ? veď mňa tu celá NR aj s BB neznáša , ty čo zas trepeš ...ja sa tu hrám za akého chrumkavého ?

inač ja kde kydám na svojich ?

už nežer
16.3.2020 - 16:16
+2

Urpiner16

 

Ty sa k Detve ani nehlás lebo by ťa hnali zo štadióna zasratou metlou.Ja keď budem chcieť pozvem Fany k nám na hokej s ňou by som si aspoň pokecal ale obávam sa že teba ako zakaždým kydáš na BB by ťa vyniesli v zuboch napred.
16.3.2020 - 16:26
0

Dracik_18

 

ty si rob čo chceš pozývaj koho chceš , mne je to jedno ...
ty melieš jedno cez desiate ...

kde kydám na svojich ?
16.3.2020 - 16:31
+2

JANOBB

 

Dracik: mne vobec nevadis napriklad.
Mna tu tiez vacsina neznasa.
16.3.2020 - 16:30
0

fany

 

Chlapci sa nehadajte. Mňa tu pred pár dňami aj korunovali za víťazku, ešte aj strojar je nič proti mne. Potom to zmazali.
16.3.2020 - 19:31
0

Big brother

 



Zámky - Stupka
L.Mikuláš - Kriška
MAC - Maďari
Detva - Detva
16.3.2020 - 15:48
+2

fany

 

A teraz si z toho urob jednoduchí záver.Kluby, ktoré by mali tak-či tak už po sezóne,tak čo sa budú zaoberať somarinami,ktoré nijak neovplyvnia.A nezdá sa mi ,že ostatné kluby by to nejako riešili.Rieši to len HP a FB.
16.3.2020 - 15:53
+1

mitoO

 

Tak si precitaj dnesny Sport, kto kazdy to riesi. Dokonca pani Dzurillova sa vyjadrila, ze by bolo lepsie, keby sa pohar, pomenovany po jej nebohom manzelovi, radsej tuto sezonu neodovzdal.
16.3.2020 - 15:58
+18

ElwisNR BLOG

 

Ak je dôveryhodnosť ligy somarina potom zbohom zdravý rozum.
16.3.2020 - 16:10
+4

Ottawa Senators

 

V budúcnosti teda už netreba riešiť nič, jednoducho sa spýtame fany. Tá ma predsa patent na rozum a správne rozhodnutia, ako napríklad komu fandiť a tak...
16.3.2020 - 19:43
+1

fany

 

Kto sa tu tešil z Lintnera a zlatých chlapcov? Fany to určite nebola.Fany tu nadávali,ale to už je zabudnuté.A plačko Mirko ako?
16.3.2020 - 21:20
+1

Tyna85

 

A keby sme ten titul dostali tak ako BB, mi chces povedať, že by si bol s tým ok? Vôbec by ti to nevadilo a rozprával by si to isté ako v prípade BB?
A keby BB vrátila bronzové medaily tak by si ich ospevovali aký sú super.
16.3.2020 - 16:04
+1

weefoe

 

veľa keby.....
16.3.2020 - 18:40
+1

Tyna85

 

Súhlasím, a preto ma nezaujíma to od fanúšikov BB, že keby Slovan či Košice tak určite by nevrátili. Tiež keby...
16.3.2020 - 19:19
0

Abc

 

Titul bez boja nemôže tešiť: Ligová rada hokejovej extraligy rozhodla, že titul koronavírusom ukončenej sezóny dá do rúk Banskej Bystrici. Bola v tej chvíli prvá v tabuľke a súťažný poriadok vraj hovorí jasnou rečou. V poriadku, akceptujeme rozhodnutie kompetentných. Nejako o konci predčasne skončenej sezóny rozhodnúť museli. Nemohli naozaj inak? Nedalo sa „baranom“ pod
Urpín doručiť iba Pohár Dušana Pašeka za výhru v základnej časti, o ktorej nikto nepochyboval? Banskobystričania mali nedostižný náskok. Hrali najlepšie. Lenže iba v základnej časti. Nabitý káder bol najväčším favoritom na zisk titulu. V boji oň sa ale ani jeden z hráčov novopečeného majstra nemusel obliecť do dresu a zaviazať si korčule. Rozhodlo sa od stola. Rovnako sa určovalo poradie v koronavírusom skončených sezónach
v mnohých európskych či slovenských súťažiach mimo hokeja. Žiadny kolektívny šport majstra v tomto ročníku zatiaľ neurčil. Banskobystričania mohli titul slušne odmietnuť. Rozhodli sa však inak ako hráči Seattlu v hokejovej NHL pred 101 rokmi, ktorí neprijali Stanley Cup ponúknutý
chorobou zdecimovaným súperom z Montrealu. Vtedy nezúril koronavírus,
ale ľudstvo kosila španielska chrípka. Za rok 1919 nie je víťaz NHL známy, hoci mohol byť. Klub zo Seattlu podobnú „výhru” odmietol. Pod Urpínom asi džentlmeni vymreli.

Zdroj: sport.aktuality.sk
16.3.2020 - 16:13
+10

Big brother

 

Ono tu to bolo naopak, tu bol vyslovene nátlak Kovala na to, aby titul dostali.
16.3.2020 - 16:24
+9

KrebsKandidat

 

Ziadny ako ziadny, zensky basketbal majstra ma (Polsko a Kazachstan majstra v hokeji - pisatel z Aktualit si mohol svoje tvrdenia overit), tak na doplnenie.
16.3.2020 - 17:07
0

Abc

 

.: Bingo ! Presne toto bola podstata tohto clanku....
16.3.2020 - 17:11
+4

KrebsKandidat

 

Nebola. Ale ked niekto chce poukazat na, prinajmensom, diskutabilnost udelenia titulu BB, tak by si mohol dat namahu pouzit informacie, ktore su overene. Zvlast, ak je to clanok od novinara, ktory sa informaciami zivy. Ci koronavirus rusi i toto?
16.3.2020 - 17:21
+1

KrebsKandidat

 

boze, zivi, ktoru sa informaciami zivi
16.3.2020 - 17:31
0

Big brother

 

Bohvie či nebude ohrozeny aj začiatok buducej sezony...
16.3.2020 - 16:24
0

bach

 

Tu mi to príde ako súťaž Vtipneší vyhráva na tému Banská Bystrica.

Gabi včera nekecal,má dobré informácie.Trvalo to týždeň,ale vrátili.Aj my by sme sa mali pridať.
16.3.2020 - 16:31
+2

BretPit

 

A Vlhovej už aspoň niekto naznačil, že tie malé globusiky, nie sú tak celkom jej, -
16.3.2020 - 16:36
+2

RebelMemoryPP

 

16.3.2020 - 20:40
0

STARS

 

Vzdanie sa medailí nie je hrdinstvo , je to akt muzstva ktore si váži
fair-play , takto by malo postupovat každe muzstvo..
KE a Slovan...my sme mohli mat po tych neuspesnych rokoch bronz a Slovan hned navratom do ligy striebro..ale nechceli sme , preco? Lebo si vážime fair-play, športové zapolenie až do samotneho konca a v poslednom rade nechceme vyuzit nestastnu situaciu k dosiahnutiu uspechu...
A este odkaz BB: ak chcete si prinavratit hodnotovy kredit tak titul vratite, voci slusnym a fair-play fanusikom BB klobuk dole za odmietanie titulu.
Sport by mal spajat a nie vyvolavat skoro 3 svetovu , v tychto tazkych časoch my fanusikovia by sme mali tahat za jeden povraz..mier s vami a davajte si vsetci pozor v tejto zlej situacii s koronavirusom
16.3.2020 - 16:44
+8

JANOBB

 

Ja som nič nerozhodol a ani sa k tomu: uz vyjadrovať viac nebudem. Mam svoj nazor na to.
Nemožem resp. nechapem len to, že na BB sa nakydalo už toľko, že je to sila. Stale dookola to isté. Najskor: vratit titul, poto nemusite vratit titul, uz ste moralne dno atd.. Kazdy BB teda vie ako sme na tom, tada aj tí, ktori s tym suhlasia a aj ti, ktori s tym nesuhlasia.
Naco su uz teda dalsie invektivy, ked uz sme, vlastne vsetci BB, odpisani? Potom to fakt vyzera, ze niekoho serie, ze BB ziskala (uz akokolvek, moj nazor poznate) titul.
Prosim, nenadavajte, nie je dovod, dal som len svoju uvahu.
16.3.2020 - 16:51
+1

Big brother

 

Dobre vieš, že tu nie je problemom to, že Bystrica ziskala titul, ale to, že vobec nejaky titul v takejto situacii udelili a takisto to, že ho ešte k tomu aj oslavovali.
16.3.2020 - 17:00
+24

JANOBB

 

Big! Nech som aky som , trebars : nech ma maju za kkta!
Ale vyprodukovat toľko nenávisti a urážok voči aj nevinnym ludom, co s tym nic nemaju spoločné nepovažujem za znak lasky. Ako moze niekoho vytocit v tejto zlej spolocenskej situacii aby druhemu dokazal napisat to, co sa napisalo na BB. Ako poviem Ti, za pjbny titul?!
16.3.2020 - 17:13
+2

Big brother

 

Tak ano, od niektorych je to prehnané. Mna tiež nevytáča Bystrica ako taká, mna vytáča Koval a to ako sa k tomu celému postavil, to, že tlačil na to v rozhovore, následne oslavoval tento titul. Mna vytáča práve tento človek.
16.3.2020 - 17:38
+6

Urpiner16

 

Vytáčať ťa môže.Neobhajujem. Ale kto mu dal na to príčinu aby oslavoval to ťa už neserie?Či preto že je to človek od vás?
16.3.2020 - 17:43
+3

JANOBB

 

Bigi!: Od niektorích?
Pred necelym rokom tu bola taka kampan proti BA, že aš!!!
Ked sa opili KE, to isté!!
Ked BW zranil Erwinga, dobre ze cela NR neboli najvacsi kkti!!!
Nie je to pravda?
A teraz toto.

Vieš a mozes si pozri
16.3.2020 - 18:12
+1

mitoO

 

Ja by som to ukoncil asi tak, ze aj v tomto vyhrava HC 05.
16.3.2020 - 18:18
+13

JANOBB

 

Mito: vidíš, a da sa potom diskutovat. Ved ty si tu dlho, ty by si mal byt ten, ktory sa buse snazit o vhodnu diskusiu. Ale OK, beriem tvoju odpoved.
16.3.2020 - 18:44
+2

STARS

 

Ahoj JanoBB, teba mam medzi tych rozumnejsich fans BB ale uznaj ze takto ziskat titul nie je najstastnejsie a je to ako červene sukno pre byka, ja osobne by som vam ten titul kludne doprial ja s tym problem nemam ,ale tu ide o to že nebol to vyrovnany boj (zrusene play off-za čo BB samozrejme nemoze).... peace
16.3.2020 - 18:23
+1

bach

 

STARS: každí sudne uvažujúci bystričan si myslí to,čo aj ty.
16.3.2020 - 18:25
+2

JANOBB

 

Ahoj Stars.: Vieš velmi dobre, že i ja si ta važim ako aj ostatnych fans aj NRfan a fanNR i ked sme si vymenili stiplave slova. Ale vymenili sme si ich MY. Dvaja, traja chlapi a ideme dalej. Ty vieš že ja to neobhajujem, napisal som to tu a aj kamaratovi do NR, mironr. Taktiež som neurazal fans ani ich mesto ked si chlapi vypili, ked BW zrusili trest a pod. Ano, raz som napisal kktinu voci Podkonickemu. OK. Stane sa.
Ale tito už nie je normalne. Nadavajte, ale preco BB resp. Kovalovi. ? Vsetky zdovodnenia su tendencne a nepodlozene.
Rozhodla LR SZLH, tam orientujme kritiku. Ja som za to.!
Cely rok, resp. roky som pocuval a cital kritiku a nadavky na Slovan, potom to bol Koval a stale dookola. Fakt to vyznieva akoby fans nesli prezit jeden obycajny titul, z ktoreho sa v sucastnosti tesim asi tak ako z jablka na susedovom strome.
Toto všetko, čo sa tu pise uz 3 dni je hrôza.
16.3.2020 - 18:42
+1

NRfan

 

Jano, Jano. Ty snad este stale veris, ze darceky nosi Jezisko a deti bocian.
16.3.2020 - 18:55
+3

JANOBB

 

Ale to už: nie kamarat.
16.3.2020 - 19:04
0

NRfan

 

Nadavajte, ale preco BB resp. Kovalovi. ? Vsetky zdovodnenia su tendencne a nepodlozene.: DUŠAN MRÁZ (prezident HKM Zvolen):

„Už na stretnutí extraligových klubov u nás vo Zvolene prezentoval pán Koval, že Banská Bystrica by podľa neho mala byť majstrom ligy. Vtedy som povedal, že súhlasím s tým, aby boli Banskobystričania víťazmi základnej časti, ale s tým, aby boli majstri, mám problém."
17.3.2020 - 10:08
+1

Gargamel123

 

co by si cakal: ked niekto vystreli na brankara po odpiskani
16.3.2020 - 18:58
+1

JANOBB

 

Nerozumiem: ti. Ja som ti nejak ublizil?
16.3.2020 - 19:05
0

Gargamel123

 

nie: vadi ti ze sa obuvame do kovala/bb

a za seba som uz napisal ze moj nazor moze byt aj trocha subjektivny lebo ke

no takisto tvrdim ze vacsina fanusikov u nas by takito titul odmietla,myslim ze aj u vas sa tak deje
16.3.2020 - 21:06
0

JANOBB

 

Ok: vdaka za vysvetlenie.
16.3.2020 - 21:36
0

OceliarKE

 

Dakujem ze mozem byt hrdy na moj klub
16.3.2020 - 17:05
+3

ZOOMER

 

Pekne,môžme byť hrdí na Košice ale .... dobre,Kovala zavriet a bude pokoj
16.3.2020 - 17:24
+3

tommy909

 

A mlynarovič sa tiež pekne vyfarbil. na instagram hned zavesi fotku s poharom a s medailou, k tomu popis. Historia sa nepyta, titul je doma. Samko si sa ukazal.
16.3.2020 - 17:57
+25

weefoe

 

Tiež to nie je žiadny mysliteľ, zjavne nevie použiť ani to s tou históriou.
16.3.2020 - 18:47
+5

Frey77

 

Samko je duševný mrzak, viac o ňom netreba.
16.3.2020 - 19:44
+5

laugo29

 

Koval vidis to? Takto sa robi hokej!!!! sportovo,srdcom a pre ludi!!!!nie ako ty, peniazmi bez charakteru a pre seba!
16.3.2020 - 18:51
+14

Sheva7

 

Lintner odpisal ze co urobi ked mu Kosice a Slovan vratia medaile necha si ich to je magor
16.3.2020 - 19:26
+4

wedro

 

Ceman : Je to divný pocit, ale stále krásny. Opäť sme majstri. Síce sme nehrali play-off, vieme, že to nie je rovnaké. Určite to ale môžeme svojim spôsobom osláviť. Nebudeme však z toho mať ten pocit, aký by sme mali po výhre v poslednom zápase play-off. Aj keby sme titul nemali oficiálne, tak môžeme oslavovať sezónu, ktorú sme zažili, pretože sme išli správnou cestou. Zaslúžili sme si to my aj celá organizácia. Takúto situáciu nemohol nikto čakať. V podstate od 2. Svetovej vojny sa nestalo, že by musela byť súťaž skončená predčasne,“ hovorí Ceman na margo majstrovského titulu.



Takže tak.
16.3.2020 - 19:32
0

bryndziarka87371

 

16.3.2020 - 19:43
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Naučené americké pindy.
16.3.2020 - 21:07
+3

Bahno

 

Palec hore Košice.
16.3.2020 - 19:45
+2

fany

 

Včera som v telke zachytila ako nejaký pretekar na autíčkach rozprával ako sa podľa neho nemalo ani súťažiť a za chvíľku ho ako víťaza ukazovali ako strieka 5 litrový sampus na vsetky strany. Takže kecy sa kecaju a chlieb sa je.
16.3.2020 - 19:47
0

VSS Košice

 

az na to ze on tie preteky vyhral na trati a nie za stolom
16.3.2020 - 20:01
+9

fany

 

Ale načo drista. Nemal súťažiť, alebo dristat.
16.3.2020 - 20:07
0

KrebsKandidat

 

Je to jeho praca a je za to plateny. Vyhral na trati? Vyhral. Ze bol prot pretekaniu - tak asi mysli na viac ako na vyhru - na divakov, na mechanikov atd. Aj v F1 by kopa jazdcov startovala, keby boli preteky a predsa nesuhlasili. Co maju porusit svoju pracovnu zmluvu?
16.3.2020 - 20:53
+2

fany

 

Aha tak na divákov.A Haščák chcel hrať 7 dní dozadu pre koho?Paragrafy pokrútené ako vaše reči tu.
16.3.2020 - 21:16
+1

KrebsKandidat

 

K Hascakovi som sa nevyjadril a ani nebudem.
16.3.2020 - 21:59
+2

peto137

 

Hanba Lintnerovi!!! Utekaj ich zaviest do Bystrice!!! A potom aj strieborne, ktore ti vratia slovanisti. A potom utekaj co dalej od slovenskeho hokeja, lebo taky diletantizmus tu este nebol.. a kedze ty sam to nepochopis, tak dufam, ze akcionari ta poslu este aj s velkou hanbou!!!
16.3.2020 - 19:47
+5

Urpiner16

 

No mám taký dojem že Lintner si z kritikov asi ťažkú hlavu nerobí.Možno čaká na to že po pol roku sa všetko utrasie,vlastne sa nič nestalo a ide sa ďalej.
16.3.2020 - 19:51
+1

FP-Tommynko

 

Toto sa neutrasie...posral to
16.3.2020 - 20:38
+6

lesslie69

 

Citrón,až raz budeš písať pamäti,kľudne tej knihe môžeš dať názov
"Ako zo seba urobil majster sveta trubiroha"
16.3.2020 - 20:20
+5

MackoPu

 

Alebo "Ako som dal vlastny hatrick".
16.3.2020 - 20:41
+6

burnzie

 

Najviac ma mrzí, že sa toto celé stalo klubu v BB a bude to už taká škvrna, čo bude trvať roky rokúce..... Chcel by som napísať niečo na margo vedenia nášho klubu ale nebolo by to nič pekné a z toho som sklamaný... Už aj keď nám ten "titul" odoberú už aj tak bude neskoro....ďaľšie sezóny zrejme bez emócií a som zvedavý či ma toto neodradí na dlhšiu dobu... To ako bol niekedy ten nenávidený a zlý Slovan tak zrejme to budeme teraz my...
16.3.2020 - 20:38
+5

Tehelnepole

 

Kazda "slava" trva tri dni.
16.3.2020 - 20:41
+1

fany

 

No táto bude trvať dlhšie.
16.3.2020 - 21:17
+13

MackoPu

 

Spatne sa isto nic brat nebude.
16.3.2020 - 20:49
+1

KrebsKandidat

 

Neodoberu ani nahodou. Uz len kvoli chaosu, ktory by to sposobilo v pripade (ne)vyplatenych vyhier ci prehier v stavkovych. Jedine, ze by som sa mylil
Pokial bude este nejaka liga a pokial tam budu chodit ludia, tak ano, vyzerie si to klub a jeho fanusikovia. A prave preto sa to Lintnerovi a spol nakoniec prepecie . Jediny sposob ako im ukazat, ze to pokaslali je na ligu prestat chodit. Ale to by znamenalo sa vyklaslat aj na klub ktory mas rad a to sa nestane.
16.3.2020 - 21:00
0

JANOBB

 

Burnzie: a ako by ho asi mohli odobrať?
To už resp. to určite nie, to je už nemozné.
16.3.2020 - 21:02
+1

Nitran333

 

Zadrhnite sa poharom a medaile si postrkajte do riti.
16.3.2020 - 22:00
+6

JANOBB

 

Ja ten pohar nepotrebujem: len pisem ze je to podla mna nezvratne. Ak mas byt arogantny tak radsej na mna nereaguj.
16.3.2020 - 22:09
+1

Abc

 

.: Nuz, co sa tyka arogancie, je potrebne si najskor pozametat pred vlastnym prahom...


Romanides


Ja sa z titulu celkom teším, boli sme tohto roku proste najlepší a ligu sme zaslúžene vyhrali. My sme v Bystrici ten vírus nevypustili, ani nemôžeme za jeho šírenie. Reči o vrátení titulu sú len plačom nespokojných a zatrpknutých závistlivcov. Ak niekoho trápi že Bystrica dokázala to čo ešte nikto na Slovensku, 4 tituly v rade tak nech od jedu aj praskne. Hybaj Iskra!
dnes - 21:36

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/100117/diskusia&#pid3517277
16.3.2020 - 22:14
+1

JANOBB

 

Píšem za seba: a pisal som to kolegovi co na mna reagoval.
16.3.2020 - 22:44
+1

Abc

 

.: Ja to beriem, ale kazda minca ma dve strany. Mozno by si mohol ist prikladom a rovnako ukludnovat aj sukmenovca (-ov)...
16.3.2020 - 22:48
+1

JANOBB

 

Abc: pozri ja som sa vyjadril slusne a nitra333 reagoval ...... slusne?
K comu su tieto diskusie? Napisem slusne, poslu ma dpč.
Potom sa i ja naseriem a napisem vulgarne ako je pisane mne - zacnu pisat o primitivoch atd.
Tak mi povedz. Ma toto uroven?
16.3.2020 - 22:53
+1

JANOBB

 

Teraz som v tejto diskusii: nemozem vediet predsa co sa deje inde.
16.3.2020 - 22:54
+1

fany

 

JANOBB ešte Ťa to baví?Tu musíš byť ovca nie baran.Tu sa ľudia s názorom neberú A už vôbec tu nehľadaj úroveň.Iba ak 4 cennová v HORNEJ DOLNEJ.
16.3.2020 - 23:01
+2

JANOBB

 

OK: Béééééé
16.3.2020 - 23:11
+2

speedman

 

Každý je zodpovedný len sám za seba. Takže troška rešpektu - veľa bystričanov si ho tu zaslúži.
17.3.2020 - 6:24
+1

bohin85

 

https://sport.aktuality.sk/c/440012/banska-bystrica-prijala-majstrovsky-titul-rozpacito-my-za-to-nemozeme/
16.3.2020 - 22:17
0

LeonardoDavinChi

 

aspon mali byt ticho a nie vypustat taketo perly: "V prvom rade chcem vyvrátiť fámy o tom, že išlo o oslavu titulu. Dôvodom nášho stretnutia bolo zakončenie sezóny. O tom, že sme ho získali sme sa dozvedeli približne vtedy, keď sa konalo to posedenie, možno pár hodín predtým. To 'priklepnutie' titulu nemalo žiadny vplyv na to, že sme sa my takto tesne po sezóne stretli a oficiálne sa rozlúčili. Bolo to bežné zakončenie sezóny s ľuďmi, ktorí sa pričinili o to, že počas nej všetko v klube fungovalo ako malo. Na tričkách je napísané 'Vyhrali sme čo sa dalo,' a nie náhodou tam nie je nápis 'Majster Slovenska 2020.' A hoci sú tam zobrazené štyri tituly, tak ten čerstvý je výrazne menší,"

najkrajsia je titulna fotka s titulom
16.3.2020 - 22:27
+3

RR-HC-KE

 

Mne sa na to najviac paci, ze
"dozvedeli sme sa priblizne vtedy, ked sa konalo posedenie, mozno par hodin predtym"
a druha vec je
"nie je tam napis Majster Slovenska 2020. A hoci su tam zobrazene styri tituly, tak ten cerstvy je vyrazne mensi"

V kazdom pripade sa Bystrici neda upriet jedno velke prvenstvo v tejto sezone. Generacie fanusikov na Slovensku si nevedeli predstavit iny klub na pozicii najnenavidenejsieho klubu ako Slovan BA. A po sezone 2019/2020 tento titul suverejne prebera HC'05 Banska Bystrica.
16.3.2020 - 22:42
+5

makrela

 

Niekto tu ma asi komplex
18.3.2020 - 23:44
0

fany

 

„Nie som naivný a nemyslím si, že by sa to zlepšilo. Mne sa však zdalo, že tie kluby sa nevedeli dočkať, kedy sa v tejto neistej situácii zbavia hráčskych zmlúv. A to sa mi zdá šialené, pretože tí chalani sú, pre Boha, živitelia rodín. Z pohľadu klubov to vnímam ako sebectvo,“ reagoval na celú situáciu Boris Valábik v podcaste Boris & Brambor.

„Hráčske zmluvy pre hokejistov u nás sú veľmi nevýhodné. A to bude téma, ktorej sa budem intenzívne venovať, keď sa utrasie situácia okolo koronavírusu,“ dodal Valábik.
16.3.2020 - 22:31
0

fany

 


Nepochopiteľné slová šéfa Dinama Moskva: Chce pokračovať v KHL a vyhodiť tímy, ktoré ustúpili.
16.3.2020 - 22:57
0

mitoO

 

inak ja nerozumiem, odkial vsetci zobrali (aj Boris Valabik), ze vrcholovi sportovci maju nejaku super imunitu. Ved pride jedna chripka a 3/4 extraligovych muzstiev hra na dva a pol utoku, aj to s hokejistami s teplotami.
16.3.2020 - 23:21
0

LacoTN

 

Víťaz BB: Ľudia, asi sa v tej karanténe naozaj nudíte. Pre mňa je za týchto mimoriadnych okolností víťaz jednoznačný-BB.Nemajú to potvrdené cez play of, no a čo? Je jedno či ich budeme volať majster, víťaz, alebo vedúci team po zč. A je mi jedno či prijali, alebo odmietli pohár atd.. Necháper prečo potrebujete do nich a do Citróna kopať.
Prežime všetci v zdraví Koronu a na budúci rok sa stretnime pri hokeji a fandime.Howk, dohovoril som.
17.3.2020 - 2:04
+1

makrela

 

Velmi pekne si to napisal ale niektorym tu nedovoli ich ego aby to prijali....

Tento rocnik sa tu volako vsetci videli vo finale, dokonca majstrom ale akosi zabudli ze par rokov tu kraluje iba jedno muzstvo...

Utrite si slzicky, v novej sezone moze kazdy ukazat aky je majster...
18.3.2020 - 20:03
+1

VladoBB

 

Laco, klobúk dole!
Ešte že sa tu nájdu aj normálni ľudia...
18.3.2020 - 21:12
+1

MackoPu

 

Sladka nevedomost....
19.3.2020 - 0:19
+2

ten čo nevie

 

Ten Dropasi tiež ide svoje tak nakoniec chudatka z BB ten titul im nasilu dali ale vratiť ho za boha nechcu každy im teraz ublizuje
17.3.2020 - 2:59
0

LeonardoDavinChi

 

niekto tu klame: "V prvom rade chcem vyvrátiť fámy o tom, že išlo o oslavu titulu. Dôvodom nášho stretnutia bolo zakončenie sezóny. O tom, že sme ho získali sme sa dozvedeli približne vtedy, keď sa konalo to posedenie, možno pár hodín predtým. To 'priklepnutie' titulu nemalo žiadny vplyv na to, že sme sa my takto tesne po sezóne stretli a oficiálne sa rozlúčili. Bolo to bežné zakončenie sezóny s ľuďmi, ktorí sa pričinili o to, že počas nej všetko v klube fungovalo ako malo. Na tričkách je napísané 'Vyhrali sme čo sa dalo,' a nie náhodou tam nie je nápis 'Majster Slovenska 2020.' A hoci sú tam zobrazené štyri tituly, tak ten čerstvý je výrazne menší," povedal Droppa.

"Za to, že nám takpovediac 'priklepli' titul nemôže nikto z našich hráčov, trénerov ani funkcionárov. Ak je to tak napísané v pravidlách, tak s tým nikto z nás nič nevie urobiť. O tom, či je to správne alebo nie, môžeme ďalej polemizovať. Pre vedenie ligy z toho vychádza odkaz, že sa z toho poučiť tak, aby prípadné zrušenie súťaže v budúcnosti z nariadenia tzv. vyššej moci malo iné dôsledky. Keby Ligová rada rozhodla, že ten titul nebudeme mať, tak by nikto z Banskej Bystrice neplakal. A nič na tom nemení ani fakt, že sme patrili k najväčším favoritom. Naše najväčšie sklamanie je v tom, že sme nedostali príležitosť hrať a obhájiť prvenstvá z nedávnych sezón. Zároveň toto celé považujem za nepodstatnú vec, ktorá je v tieni udalostí, ktoré sa momentálne dejú vo svete i na Slovensku," dodal Droppa.

DUŠAN MRÁZ (prezident HKM Zvolen)
„Už na stretnutí extraligových klubov u nás vo Zvolene prezentoval pán Koval, že Banská Bystrica by podľa neho mala byť majstrom ligy. Vtedy som povedal, že súhlasím s tým, aby boli Banskobystričania víťazmi základnej časti, ale s tým, aby boli majstri, mám problém. Na tomto stanovisku trvám. Myslím si, že získať takto titul je nešportové. Máloktorý klub by, podľa mňa, na niečo také pristúpil. Môžem povedať za mňa a svojich kolegov, že by sme za okolností, ktoré nastali v tejto sezóne, titul rozhodne neprijali. Z tuším 26 ročníkov sa až šestnásťkrát stalo, že víťaz základnej časti nebol majster. Nášmu klubu sa to stalo tiež minimálne dvakrát. Banská Bystrica si zaslúži Pohár Dušana Pašeka, pretože vyhrala dlhodobú súťaž.”

za pár hodín pripraviť majstrovské tričká na neoslavu ... alibistické vyjadrenia čankyho, imreho a ožralu z detvy ... nech sa páči, mozaika sa vám skladá ...
17.3.2020 - 3:57
+5

ten čo nevie

 

dobry matroš maju v tej BB
17.3.2020 - 6:44
+3

tommy909

 

Nie, neoslavovali ste. To bolo len posedenie s medailami na krku. Uz rozumiem.
17.3.2020 - 7:21
0

Marek_tky

 

Jedná otázočka pre fans HCKE:

Viete si predstaviť steel arénu na oranžovo a klubové farby oranžovov-čierne ?

17.3.2020 - 15:13
0

filo11

 

Určite. Ale osobne by som buď namiesto čiernej nechal tmavo modrú, alebo pridal tmavo modrú v kombinácii oranžová- tmavo modrá- čierna
17.3.2020 - 17:51
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2020 13:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2020 13:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2020 13:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 29.3.2020 13:46
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 29.3.2020 13:46

Bleskovky

Hall a Coyotes začali diskutovať o predĺžení zmluvy

Kanadský hokejista Taylor Hall a klub NHL Arizona Coyotes využili prerušenie sezóny a začali diskutovať o možnosti podpisu novej zmluvy. Potvrdil to generálny manažér "kojotov" John Chayka, ktorý absolvoval predbežné rozhovory s hráčovým agentom Darrenom Ferrisom. "Mali sme niekoľko spoločných telefonátov.
o 11:43 - TASR

O Barabanova je v profilige veľký záujem, začne rokovať s klubmi

Ruský hokejista Alexander Barabanov by sa mohol sťahovať do zámorskej NHL. O útočníka SKA Petrohrad je podľa TSN v profilige veľký záujem. Jeho agent Dan Milstein by mal už budúci týždeň začať rokovať s klubmi o potenciálnej spolupráci.
o 07:26 - TASR

Majiteľ NY Rangers a Knicks Dolan mal pozitívny test na koronavírus

James Dolan, majiteľ klubu hokejovej NHL New York Rangers a basketbalovej NBA New York Knicks, mal pozitívny test na nový koronavírus. Šesťdesatštyriročný americký biznismen sa nachádza v izolácii a má len mierne, takmer žiadne symptómy ochorenia.
o 07:04 - TASR

Philadelphia podpísala nováčikovský kontrakt s Allisonom

Tím zámorskej hokejovej NHL Philadelphia Flyers podpísal nováčikovskú zmluvu s Wadeom Allisonom. Dvadsaťdvaročný útočník sa dohodol s "letcami" na dvojročnom kontrakte. Allisona draftovala Philadelphia v druhom kole draftu v roku 2016 ako 52. v poradí.
včera o 22:00 - TASR

Slovenský brankár Hlavaj s Trofejou Jacquesa Plantea

Slovenský hokejový brankár Samuel Hlavaj si za svoje výkony v zámorskej Quebec Major Junior Hockey League (QMJHL) vyslúžil prestížne individuálne ocenenie Trofej Jacquesa Plantea. Osemnásťročný Hlavaj má za sebou úspešnú premiérovú sezónu v zámorí. V drese tímu Sherbrooke Phoenix zaznamenal priemer 2,25 inkasovaných gólov na zápas, najnižší zo všetkých brankárov.
včera o 10:20 - TASR

Crosby vyzval fanúšikov, aby dodržiavali opatrenia a zostávali doma

Kanadský hokejista Sidney Crosby vyzval všetkých ľudí, aby dodržiavali opatrenia súvisiace s pandémiou koronavírusu a zostávali v tomto čase doma. "Budem rád, ak tieto nariadenia zoberú všetci vážne a urobia všetko, čo je potrebné. Nielen kvôli ich zdraviu, ale aj zdraviu všetkých ľudí okolo. Je smutné, že niektorí ľudia sa nimi riadia a niektorí nie. Takto spoločný cieľ nedosiahneme," povedal kapitán Pittsburghu Penguins.
27.3.2020 10:05 - TASR

Namiesto hokejok a korčúľ bude Bauer vyrábať ochranné štíty pre nemocnice

Kanadská spoločnosť na výrobu hokejového vybavenia Bauer mení po prepuknutí epidémie koronavírusu svoj sortiment výroby. Namiesto prílb, hokejok a korčúľ bude dodávať ochranné štíty na tvár pre zdravotnícky personál. "V tomto momente hráme všetci za jeden tím," odkázala firma prostredníctvom twitteru.
26.3.2020 11:41 - TASR

Carolina požiada zamestnancov, aby si vzali dovolenku

Klub Carolina Hurricanes zo zámorskej hokejovej súťaže NHL požiada zamestnancov na plný úväzok, aby si na budúci týždeň zobrali dovolenku. Dôvod je obmedzený chod organizácie pre pandémiu nového koronavírusu. Carolina od utorka zavrela kancelárie a zamestnanci pracovali z domu.
26.3.2020 07:00 - TASR

Minnesota podpísala nováčikovský kontrakt s Chaffeem

Vedenie klubu NHL Minnesota Wild podpísalo dvojročný nováčikovský kontrakt s americkým útočníkom Mitchellom Chaffeem. Dvadsaťdvaročný hokejista bol nedraftovaný voľný hráč, uplynulé tri sezóny odohral na Massachusettskej univerzite v Amherst.
25.3.2020 09:47 - TASR

Vedenie profiligy odporúčilo predĺženie karantény

Vedenie zámorskej NHL odporučilo hokejistom aj zamestnancom zostať v izolácii až do 6. apríla. Pôvodný termín predĺžili o desať dní, informovala o tom agentúra AP. V USA sa nový koronavírus rýchlo šíri, keď hlásia takmer 55.000 nakazených a 782 úmrtí.
25.3.2020 06:55 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov