Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Kováčik: Čaká nás boj o holú existenciu, pomôcť musí aj SZĽH

zdroj: Miroslav Slávik FOTO/Miroslav Slávik
4.4.2020 09:43 TASR

Pandémia koronavírusu finančne zasiahla aj hokejové kluby na Slovensku. Prezident HK Nitra Miroslav Kováčik tvrdí, že v súčasnej neľahkej situácii by mal pomôcť klubom aj Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH).


Nedohraná sezóna v Tipsport Lige spôsobila HK Nitra finančný výpadok, vedenie klubu je tak v kolotoči zháňania chýbajúcich financií. "A to sa ani nebavím o možnom príjme zo vstupného. My skôr bojujeme o peniaze, ktoré sme mali dohodnuté alebo priamo podpísané. Nielen športové kluby, ale všetky podniky či samosprávy sa ocitli zrazu vo veľmi zložitej situácii, takže je to náročné pre každého. Mesto zastavilo všetky dotácie určené športovým klubom. Otázne je plnenie zo strany Pro-hokeja," uviedol Kováčik v rozhovore pre klubový web.

Podľa neho by mala teraz prísť pomoc pre kluby zo strany SZĽH. "Jednoznačne. A to čím skôr. Má na to prostriedky. Ak nezachráni kluby pred rozpadom, zanikne aj samotný zväz. Po MS 2011 ešte za pána Širokého a pána Nemečka bola veľká časť zisku rozdelená klubom. Po minuloročných MS nedostali kluby zatiaľ ani euro. Teraz nie je čas na rôzne rozvojové projekty, o ktorých zmysle by sa dalo diskutovať. Ide o holý život pre hokejové kluby na Slovensku," tvrdí Kováčik.

Hokejový Slovan Bratislava sa rozhodol utlmiť svoju činnosť, futbalový klub MŠK Žilina je od 1. apríla v likvidácii. V Nitre sa budú musieť so súčasnou situáciou tiež nejakým spôsobom vyrovnať. "My nie sme taká veľká organizácia ako Slovan či futbalová Žilina. Ľudí, čo sa starajú o celý klub vrátane mládeže a prevádzky celého zimného štadióna, spočítam na prstoch jednej ruky. Už dávnejšie sme dohodnutí na utlmenom režime s minimálnymi, až dokonca nulovými nákladmi."

V Nitre už prebehli rozhovory s hráčmi ohľadne finančného vyrovnania sa s predčasne ukončenou sezónou. "So všetkými hráčmi sme sa dohodli za dva dni. Prednostne sme hovorili s legionármi, aby stihli bez problémov odcestovať domov. Chcem sa našim hráčom poďakovať, ako sa k tomu postavili. Napriek tomu, že ani zďaleka nezarábajú toľko ako prvoligoví futbalisti, či hráči v niektorých iných hokejových kluboch. Chápu situáciu, v ktorej sa klub ocitol nie vlastnou vinou. Mrzí ma, že prvýkrát po piatich rokoch im mešká výplata. My sme sa vždy snažili k hráčom správať férovo. Nedávali sme im pokuty, nestŕhali peniaze. Ani počas zranení, tak ako sa to tu snažia rôzni 'odborníci na hokej' prezentovať a podsúvať verejnosti. Vždy boli hráčske výplaty na prvom mieste. Snažíme sa zo všetkých síl, aby dostali peniaze, na ktoré majú nárok čím skôr," zdôraznil Kováčik.

Koronavírusová kríza zasiahla nielen hráčov, ale všetkých zamestnancov klubu. "Ja s Tomášom Chrenkom sme ako tréneri žiadny plat ani nepoberali. Utlmujúce opatrenia sa týkajú úplne všetkých. Bohužiaľ, všetci sa musíme uskromniť a jednoducho doslova iba prežiť tento stav. Myslím, že každý jeden občan na Slovensku zažíva podobnú situáciu."

Najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž predčasne ukončili 11. marca a majstrovský titul napokon nezískal žiadny klub. Kováčik však vyjadril obavy aj smerom k budúcemu tipsportligovému ročníku. "Nik na podobné situácie nemá žiadne stopercentné vzorce, nik vám nepovie, ako to naisto bude. Podľa priebežných informácií o vývoji epidémie to ale skôr vyzerá, že sa nerozbehne. Ja len verím, že sa toto všetko raz skončí a ľudia si budú o to viac vážiť, že sa vôbec nejaký šport a hokej hrá. Že sa naň môžem ísť slobodne pozrieť na štadióny," povedal Kováčik, podľa ktorého čaká kluby boj o holú existenciu: "Sám seba pokladám za realistu ku sklonu byť skôr optimistický. Ale teraz to vidím nielen v Nitre, ale v drvivej väčšine športových klubov na Slovensku veľmi čierne a čaká nás boj o prežitie. Najskôr sa z toho bude musieť pozviechať ekonomika, hospodárstvo a potom príde až na rad šport."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


emoxx1

 

Vidím to na pár rokov poloamatérskej ligy. Ono už posledné roky bol spodok tabuľky poloamatérsky, len sme si to nechceli priznať. Môj odhad je, že na profi úrovni tu bude tak 4-6 klubov.
4.4.2020 - 13:04
+8

Tehelnepole

 

Obavam sa, ze mas pravdu.
4.4.2020 - 13:06
+2

HokejBJ

 

Spodok ligy mal zmluvy akoby len do konca sezóny(do marca, apríla) , len tá špička mala celých 12 mesiacov. Čo ja viem či sa to dá tak nazvať. Poloamatérska liga si ja predstavujem tak že popri sezóne chodia hráči ešte niekde do prace, nie že skončí im sezóna a až tak chodia do prace a doteraz to tak nebolo... Len v 1 lige okrem špičky
4.4.2020 - 13:12
+1

topska

 

Tu ta musim opravit. Na 12 mesiacov nemala zmluvy ani ta spicka.
4.4.2020 - 13:25
+4

HokejBJ

 

Tak 10 či na koľko proste myslím Košice a pod
4.4.2020 - 13:37
0

topska

 

Len Kosice. Nikto to nemal na viac ci na 10 mesiacov. Proste kazdemu koncili zmluvy v marci alebo aprili.
4.4.2020 - 14:08
+2

racmaster

 

emoxx, faktom je, ze najlepsi hokej v historii slovenska sa tu hral prave vtedy, ked liga bola poloamaterska. stale tu pripominam priklad veselovskeho, ktory rano bol na sichte vo vsz, vypytal sa skor domov aby vecer mohol ist hrat najvyssiu ceskoslovensku sutaz za kosice. a ako ju hral!!!

dnesni profesionali sa mu ani pozdravit nemozu.

slovensky hokej dospel do stadia, kedy ho hraju zahranicni zoldnieri a miestni nafukanci. vysledok je, ze neexistuje sposob, ako ich donutit nechat na lade srdce. cest tym par vynimkam...

poloamater musi hokej milovat, aby po sichte este nabehol na lad. taky tam necha srdce. taky si totiz vazi, ked vecer za zapas co ho bavi dostane 100 eur, lebo si to vie porovnat s tym, ako musi tyzden dakde makat na tych 100 eur...
4.4.2020 - 14:49
+26

doc.koniferum

 

presne tak.ja už dávno tvrdím,že práve v období Veselovského a spol bol hokej hokejom.skrátka keď to všetko bolo na amatérskej/poloamatérskej úrovni.peniaze šport pokazili.
4.4.2020 - 15:02
+8

Urpiner16

 

Aj Maradonu vytiahli ako chlapca z chudobnej štvrte kde vedel žonglovať s plechovkou tak že keď mu dali futbalovú loptu tak ju vedel ovládať ako slepec vodiaceho psa.Z chudoby vyšlo veľmi veľa dobrých športovcov.
4.4.2020 - 15:08
+9

Standacik

 

Veselovský v jednom članku uviedol, že keď hral najvyššiu čs súťaž, tak chodil do roboty pre akurát tak pre výplatu.
4.4.2020 - 16:16
+9

mitoO

 

Vsetci tak. Akoze boli zamestnani vo VSZ, ale venovali sa len hokeju. Cize na papieri amateri, v skutocnosti profesionali.
4.4.2020 - 16:26
+6

Duri_L

 

Tak tak, ono aj preto nebol v zasade problem s prechodom na profesionalnu sutaz. To sa inak stalo este za byvaleho rezimu, hraci od 1. januara 1989 (teda v priebehu sezony 1988/89) zacali mat profesionalne zmluvy, neboli uz teda zamestnancami podnikov pod ktore patrili kluby. Ale zas na druhej strane tusim v nizsej sutazi (SNHL) to uz tak nebolo. Spominam si na davnejsi rozhovor s Petrom Oremusom, ktory opisoval ako popri hokeji (ked hral v Nitre) aj pracoval.
4.4.2020 - 20:41
+1

Gargamel123

 

Taky Vinco: aj banskeho inziniera vystudoval.Banu mozno videl tak na obrazku.
4.4.2020 - 18:25
+3

fany

 

Aj v Detve tak bolo.Zamestnaní v ZŤS,ale viac tam neboli ako boli.
5.4.2020 - 17:44
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FanusikZamkov

 

emoxx1 tak potom aj z tých 4-6 klubov niektoré bojovali o holé prežitie v tipsport lige. Spomeň si kto bojoval o zotrvanie v tipsportlige o zotrvanie s Detvou. Spomeň si na to že Čiliak ako sa výjadril na Zvolen ako dostali licenciu. Pozri si ikonu Slovenského hokeja Slovan ako výzerá aj vsúčastnosti, nie tak dávne veci okolo Turana. O akých 4-6 kluboch tu hovorýme? Ani jeden nepracuje na profi úrovni. Slovenský hokej má obrovské problémi. Nezatvárajme si oči pred nimi.
4.4.2020 - 15:12
+1

HokejBJ

 

Jasne ani jeden
4.4.2020 - 15:19
+1

DB_9

 

Ale on hovorí o časoch, keď to bolo ozaj amatérske, nie o týchto časoch, keď rozmaznaní fanúšikovia kydajú na našu ligu, ktorá ešte ako tak fungovala a porovnávali ju pomaly s NHL.
Presne pre toto by v dnešnej dobe,keď si každý rád porovnáva pipíkov, a aj to nie svojich, ale cudzích, s tým, ako to inde funguje a u nás je to na hovno. Áno, slovenský hokej má problémy, ale nie sú to moje problémy, ja som dlhé roky chodil na hokej a odchádzal spokojný, ak ty ideš na hokej a trápia ťa tie veci, ktoré si tu vypísal, je to len a len tvoj problém.
4.4.2020 - 15:21
+2

doc.koniferum

 

ja sa vôbec čudujem,že tu nejaký hokej ešte je.neni takého roka,že by nejaký klub nemal v medzisezónnom období existenčné problémy.neudelenie licencie,postup do vyššej súťaže spoza zeleného stola,či zánik klubu sa pomaly stávajú každoročnou samozrejmosťou a finančné problémy nejakého klubu sú ešte tým lepším prípadom.ja neviem na ktorú riť je v najvyššej súťaži toľko mužstiev,načo nám je toľko legionárov a neviem čo ešte.pre mňa boli najlepšie časy tieto:v extralige bolo 10 mužstiev,8 lay off,9-ty skončil,10-automaticky vypadol a legionárov mohlo byť štyria.toľko mužstiev ako teraz,toľko legionárov,to všetko sa u nás nemôže uživiť.
4.4.2020 - 15:27
+2

Big brother

 

Praveže v poslednych rokoch sa neobjavoval klub s existenčnými problemami...či?
4.4.2020 - 15:33
0

doc.koniferum

 

Martin,Slovan,Mikuláš,Skalica,Bardejov,Žilina,Piešťany,Trenčín...raz za čas si tým pomaly každý prejde.
4.4.2020 - 16:35
0

HokejBJ

 

Žilina nekrachla len vypadla, skôr by som tam dal Senicu
4.4.2020 - 16:51
0

doc.koniferum

 

To je jedno,že nekrachla,ale problémy mala roky.Ďalej môžme pokračovať:Senica, Humenné,Dubnica,svoje by vedeli povedať aj kedysi v Michalovciach,tiež Trebišov či nie tak dávno Spišská,ja neviem ale to je málo?
4.4.2020 - 16:58
+2

HokejBJ

 

Ale ja by som nepočítal Žilinu, lebo Žilina funguje rovnako stále len športovo ich porazil super z 1 ligy. Michalovce mali len útlm asi 2x roky po sebe vypadli v štvrfinale a Spišská strieda dobre roky s lepšími. Humenné, Senica spadli tak že krachly to áno ale Žilinu by som vôbec nepočítal
4.4.2020 - 17:20
0

greendeath

 

Zilina nevedela zaciatkom augusta ci nastupi do prvej ligy...takze problem mala
5.4.2020 - 19:32
0

Big brother

 

Takže ešte raaaaz...hovorím, že v poslednych rokoch cca 3-4 roky.. (ak nerátam Slovan, ktorý si narobil dlhy v KHL)
4.4.2020 - 16:57
+3

doc.koniferum

 

V tom prípade Martin, Nové Zámky.
4.4.2020 - 17:21
0

Big brother

 


1) Martin - to bolo pred 3 rokmi
2) Nové Zámky - oni nemali žiadne existenčné problémy, to si neplet.
4.4.2020 - 17:26
+2

doc.koniferum

 

V Martine sme mali problémy aj túto sezónu.Na sklonku roka v meste neboli meškajúce výplaty žiadnym tajomstvom.
4.4.2020 - 18:35
+1

Big brother

 

Ale bavme sa o extraligovych tímoch.
4.4.2020 - 19:44
0

topska

 

Mikulas
4.4.2020 - 20:05
0

Big brother

 

Mikuláš nemal existenčné problémy.
6.4.2020 - 8:01
0

cipulis

 

Ale ani konkurencie schopny kader spodku tabulky
6.4.2020 - 10:51
0

Big brother

 

Ale to ti nevadí nevyvraciam ja vravim o existenčných problémoch extraligových klubov v posledných rokoch.
6.4.2020 - 13:02
0

topska

 

Prosim? Tak asi ani my sa nezhodneme na tom co su existencne problemy. Ved tam hraci nechceli hrat ci nastupit na treningy, takmer nedostali licenciu, pravidelne a da sa povedat ze stale tam meskali alebo meskaju vyplaty v tych rokoch o ktorych pises. Na ich vyplacanie sa vyuzivaju peniaze take, co musi riesit teraz policia. To nestaci? Co uz ma byt vacsi dokaz existencnych problemov ako dlhy hracom, zamestancom ci dodavatelom?
6.4.2020 - 13:26
+1

doc.koniferum

 

Nie,bavme sa o všetkých.Je úplne jedno,o akú ligu ide.Hokej neni len extraliga.Nezatvárajme pred tým oči.Alebo majme len extraligu a všetko nech zakape?!
4.4.2020 - 20:25
+5

HokejBJ

 

Ale nemusíš hneď vypisovať každý jeden tím, ktorý ťa napadne. Nie každý hneď krachol napr tie Michalovce som vôbec nepochopil, proste mali slabšie obdobie, ale nemôžeš ich porovnávať z Skalicou napr alebo to isté Spišska, proste oni raz postavia silný tím čo vie hrať o titul a ďalšiu sezónu už hrajú "o záchranu" , Spišská je taka Nitra len v 1 lige
4.4.2020 - 21:50
0

topska

 

Ale tu pises o krachu len ty, ostatni o existencnych problemoch a tie sme mali aj v Poprade vo velmi nedavnej minulosti.
4.4.2020 - 21:51
0

doc.koniferum

 

ešte plus Prešov.
4.4.2020 - 22:07
+1

topska

 

Tak ja pisem o extralige v prvej lige ich bolo viac napriklad SNV
4.4.2020 - 22:14
0

HokejBJ

 

Pripomeň lebo ja som vždy sledoval 1 ligu okrem tejto sezóny...
4.4.2020 - 23:10
0

HokejBJ

 

Aj tak stále platí čo som napísal Michalovce a Spišská určite existenčné problémy nemali to si pamätám, ale Žilina no ta už hej
4.4.2020 - 23:10
0

topska

 

Spisska nemala existencne problemy? Ved oni mali dlhy po sezone, to plati aj o tomto lete. Ved tam bol temou koniec hokeja neustale. Dalej Senica napriklad, Povazska Bystrica, Humenne. Ja neviem ci ty chapes co myslime tymi existencnymi problemami.
4.4.2020 - 23:33
+1

HokejBJ

 

Hej chapem proste existenčné problémy nevedia či vôbec dohraju/budú hrať. Len na Žilinu som úplne zabudol a o Spišskej som absolútne nevedel... Senicu som spomenul ved oni skončili ten istý rok ako my . Len oni sú podpriemer druhej ligy a my sme sa ako tak naštartovali i keď v regióne BJ kde nemáš nejakú veľkú spoločnosť je to extra ťažké
5.4.2020 - 0:28
+1

HkmDetva

 

Viem ze si mlady ale ja mam 28 a pamatam si ze Senica kedysi hrala hore s Topolcanmi my sme boli nizsie a vy tusim v 2.lige tak mozno preto si to vtedy nesledoval... podla mna je to omolo roku 2004
6.4.2020 - 12:43
0

ptr421

 

Michalovce sa neprihlásili do 1. ligy rok potom ako Nitra naposledy postúpila. Čiže 2003 zhruba? A vrátili sa až nejak 2010. Ale ako ak máme ísť takto do minulosti tak tam môžeme dať aj Iskru BB
5.4.2020 - 0:31
0

doc.koniferum

 

ale mali,ja si pamätám.
5.4.2020 - 9:48
0

Big brother

 

Nie. Ale potom sa každý bavíme o inej téme. Lebo ty si písal, že sa čuduješ, že tu nejaký hokej ešte je.
6.4.2020 - 8:01
0

HokejBJ

 

Vidís napriek tomu máme TL, 1ligu, 2 ligu mládežnícke ligy a pod
4.4.2020 - 16:06
0

LenTak93

 

a aký rozdiel bol akože teraz? či mi vieš vysvetliť, lebo ako pozerám, tak pozerám, posledné 2 sezóny hralo 10 slovenských mužstiev a pridali sa dve maďarské... v septembri naskočil jedenásty Slovan, ale to len preto, že dlho sa nevedelo čo s ním bude a myslím si, že takýto klub sa neodmieta
10-12 slovenských a zvyšok doplnený zahraničnými klubmi na celkový počet 14 je podľa mňa ideál
4.4.2020 - 16:19
+4

Urpiner16

 

S hokejom pôjdeme dolu vodou.Na Slovensku po korone 14 mužstiev je veľa.Nebude peňazí,nebude hráčov čo budú ochotní hrať za polovicu príjmu aspoň tí kvalitní.Ostane tu pleps čo sa vie ako tak udržať na korčuliach a 10 mužstiev pre ligu bude nad hlavu dosť.Hokej sa bude hrať v Košiciach,Bratislave,prípadne v Trenčíne.Tak ako to bolo za federálnej ligy.Ostatní budú im za pár rokov len sparingovia.Peniaze v menších mestách na toto nebudú.
4.4.2020 - 16:29
+2

hokejkaDca

 

O nedostatok hracov by som sa nebal. Myslis si, ze iba Slovensky hokej bude mat problemi ? Korona doj*bava aj zahranicie. A nie len hokej. Sport ako taky bude chudobnejsi vsade. Ostava len verit aby Korona nepacha fatalne skody.
4.4.2020 - 17:47
+4

fany

 

Doprastav zatiaľ fachčí.
5.4.2020 - 17:47
0

strojar

 

Hovorýte?
To je sen. Zlý sen.
4.4.2020 - 16:30
+4

HokejBJ

 

Konečne sa mohol náš hokej naštartovať stavaním štadiónov a pod. Konečne na to všetko boli peniaze ale niee musela prísť corona. Škoda reči
4.4.2020 - 13:13
+4

Urpiner16

 

Spravíme anketu cez sociálne siete či nám treba vôbec hrať hokej.A ľudia nám dajú info ako máme konať.
4.4.2020 - 13:23
+4

strojar

 

Hokej sa nedá naštartovať stavaním štadiónov.
Dnes je viac štadiónov (a lepších) ako v časoch, keď sa na Slovensku hral lepší hokej.
4.4.2020 - 16:34
+12

MackoPu

 

To sa mi asi sniva. Pred casom si tu fnukal, ze kde je tych Satanovych a najma Kohutovych x ladovych ploch. Potom zase, ked sa nejake dohodli, tak zase, ze ako to budu obce financovat. A teraz to zaklincujes, ze ich vlastne netreba na rozvoj hokeja.
4.4.2020 - 17:53
+25

strojar

 

To si naozaj taký jednoduchý?
1. "Štadióny" 20x40 sú chujovina. A je úplne jedno či sú Kohútove alebo Šatanove.
2. Tí, ktorí to "vďaka" korone stavať nebudú, majú šťastie.
3. Asi si si nevšimol, ale situácia sa troška zmenila.
4. Koľko zimákov bolo v Trenčíne, keď vyrastali Hossa, Demitra či Gáborík?
4.4.2020 - 19:58
+8

KrebsKandidat

 

A kolko inych moznosti bolo na sport za ich cias? Aj dnes sa da hrat "hokej" na kazdom sidlisku len co skonci trening, ci skola a podobne, ze ano. (A aby bolo jasne, bavime sa u detoch / mladezi, ktore sportovat naozaj chcu, nie tie za pocitacom / mobilom atd)

Povedz konecne, co by si ty navrhoval.
Ale co, skoda namahy, ty aj tak neodpovies, to asi nemas v programovom vyhlaseni.
4.4.2020 - 23:04
+14

Athotis

 

v rokoch 1970-1980 co bola generacia zlatých chlapcov sa narodilo na slovensku 1034862 detí , v rokoch 2000-2010 co je nastupujuca generacia hráčov sa narodilo na slovensku 604333 detí , takmer 400 tis detí je dosť velký výpadok pre akýkolvek šport
7.4.2020 - 9:03
+1

strojar

 

Tak, tak.
Lekári už dlho upozorňujú, že so spermiami je problém.
7.4.2020 - 9:13
0

KrebsKandidat

 

Tak, tak, svoje riesenie si zase neukazal. Hrdina.
7.4.2020 - 11:24
0

KrebsKandidat

 

Oka. A co to ma spolocne s tym, kde sa da a neda hrat?
7.4.2020 - 11:23
0

Athotis

 

to ze pres 30timi rokmi stacilo pre viuac deti menej stadionov ako teraz pre menej , u nas v ZV su teraz tri plochy a na 100% nevyuzita ani jedna , takze problem je inde ako v nedostatku ladových ploch .... treba hlavne robit vacsie nabori na hokej a presviedcat rodicov ze hokej je ten pravý sport pre ich dieta
7.4.2020 - 13:59
+1

fany

 

Rodičov netreba presviedčať,rodičia nie sú slepí.Už skončila doba,že rodičia si budú odopierať dovolenky,alebo nové auto,aby synovi zaplatili drahé hokejky,korčule či kempy a v dvadsiatke pôjde syn robiť na stavbu,alebo na kamión a spolu budú pozerať ako sa treťotriedny zámoráci zrážajú na ľade.ZABUDNI !!!
7.4.2020 - 14:23
0

Athotis

 

zatrpknuta laznicka ako ty samozrejme nie , ale normalny ludia ked dostanu od klubu nejaku protihodnotu v podobe dobreho pristupu , zapocinia výstroje , pripadne dostanu aj hokejky a skvelým prístupo k treningom a detom tak ze tie sa tesia na kazdy trening tak hej....ked je pre rodicov prijorita nove auto a dovolenky a nie vlastne deti , to uz je chyba v ich hlave
7.4.2020 - 15:07
+5

KrebsKandidat

 

Ja si myslim, ze by aj taketo male plochy mohli pomoct. Deti, ktore chcu by sa mali kde vyblaznit - na ulici si dnes tazko zahras nejake hry i na dedine, vzhladom k tomu, napriklad o kolko viac aut je na uliciach.
No mozno som v tomto len prilis naivny.
7.4.2020 - 17:40
0

fany

 

Jeden problém je napr.v tom,že aj keď je plocha môžu sa tam ísť akurát korčuľovať dokolečka. Nemôžu deti len tak prísť a zahrať si hokej ako na rybníku.V zime sú vo ZV dokonca 4 plochy.
7.4.2020 - 17:48
0

fany

 

Môžem sa spýtať o ktorom klube si písal? H.Ch.Andersen
7.4.2020 - 17:44
0

topska

 

Poprad. Mame plne sklady pouziteho a nevyuzivaneho vystroja. Momentalne dostanu mladeznici polovicu a viac vystroja.
7.4.2020 - 17:50
0

Athotis

 

aj vo Zvolene je to tak
7.4.2020 - 18:20
0

fany

 

Netáraj ta.

Naši platia 40€ A zatiaľ dostávali v sezóne po hokejke,ale nič iné, neviem či je na sklade nejaká nositeľná výstroj väčšinou tam majú použitú.

Rodič 11 ročného hokejistu
7.4.2020 - 18:29
0

topska

 

A pouzita sa neda vyuzit? Niekedy s tym nebol problem...Boli ste sa na to pozriet?
7.4.2020 - 18:32
0

fany

 

Tak toto ja neviem,lebo môj syn chodil pred 15- timi rokmi a nedostávali vtedy NIČ.Ani ten skvelý prístup.Teraz viem,že niektorí tréneri sú v pohode,ale len za hokejky a korčule ročne dajú cez 800 eur ak chalanisko veľmi neláme.Teda ja poznám veľa detí čo chodia na hokej a okrem maličkých detí všetci výstroj kupujú.Samozrejme aj v bazošoch.
7.4.2020 - 18:58
0

Athotis

 

tak 11 ročný tých hokejok teda zlomi za sezónu...môj syn je v prípravke, treneri sú super všetci, výstroj dostal čisto novu , korčule stáli do 30€ ,prilba stála 50 , termopradlo 15 ...mesacne sa platí 20€ čo všetko vôbec nie je veľa
7.4.2020 - 21:55
0

topska

 

Za 800 eur, tak to je brutal. Nikdy nezlomi 10 hokejok to je aka nahoda. Posobil som pri mladezi a toto som nezazil. Ak si nekupuje hokejky za 200 eur. Ved za 60-80 kupi uplne ok hokejku ak ma 11 rokov.
7.4.2020 - 22:09
0

topska

 

Nie je to vo zvolene tak ze by si vsetci vsetko kupovali, to ti viem garantovat. Zvolen je v tom este ok. To musi byt aka vynimka, mozno jeden jediny rocnik. Vymyslas si a za 15 rokov sa to diametralne zmenilo k lepsiemu.
7.4.2020 - 22:06
0

fany

 

Jasné ,že si vymýšľam.Keď všetko vieš tak dobre,povedz meno trénera Zvolena.Keď už vyšlo,že mužstvo ide zostavovať Lacike,tak daj meno trénera.
7.4.2020 - 22:21
0

topska

 

Nevien
8.4.2020 - 1:17
0

MackoPu

 

Nevykrucaj sa.
5.4.2020 - 10:20
+7

Big brother

 

4. Bola iná doba. My musíme vychovu mladeže prisposobit súčasnej dobe.
6.4.2020 - 8:03
0

strojar

 

Súhlasím, ale to prispôsobenie nespočíva prioritne vo výstavbe plôch 20x40.
6.4.2020 - 10:06
+1

Big brother

 

To netvrdím.
6.4.2020 - 10:21
0

strojar

 

Ale sú takí, ktorí to považujú za nejakú spásu.
6.4.2020 - 11:06
0

gabi98

 

Napriklad kto ?
6.4.2020 - 11:34
+1

strojar

 

Tí, čo chcú tie nezmysly stavať.
6.4.2020 - 12:04
0

gabi98

 

No pockajte, ale ti, ktori tie "nezmysly" chcu stavat este neznamena, ze sa na to pozeraju ako spasu.

Takze, kto povazuje stavbu tych "nezmyslov" za spasu ?
6.4.2020 - 12:11
+4

moke19

 

20x40 sú po celom fínsku, či už súčasťou zimných štadiónov (zastrešené) alebo po sídliskách (otvorené). Videl som tam veľa detí, nemyslím, z toho čo som tam videl, že by to bolo zbytočné. Tretinkový hokej, okrem detí, hrali aj starší chlapi...
7.4.2020 - 11:44
+1

Dr.Zincica

 

V Nitre su financne problemy uz dlhsie,cize Kovacik by mal trochu upustitod nariekania.Po MS za Nemevka kluby peniaze co dostali nenormalne prezrali,preco by mal Zvaz podporovat platy funkcionarom.
Ked podporit,tak jedine mladeznicke muzstva na klub.urovni.
4.4.2020 - 13:41
+21

RudoNR18

 

Dobre ale teraz je trosku ina situacia... nemyslis..?
4.4.2020 - 13:54
+3

LenTak93

 

presne tak, posledné vyjadrenia Kováčika sú samý plač a vždy použije hlášku, že nemá peniaze a nech mu ich dajú, to sa začína podobať na taktiku Turana v Poprade
4.4.2020 - 13:55
+23

Big brother

 

Porovnavat ho s Turanom je trochu silná káva ved ten klub sa rok čo rok zadlžoval a Telenský to rok čo rok hasil. Kováčik hráčov platil vždy na čas doteraz.
4.4.2020 - 13:58
+22

LenTak93

 

nikde nehovorím, že ich neplatil, akurát tie jeho vyjadrenia sú rovnaké
dajte mi peniaze, lebo nemám
4.4.2020 - 14:00
+6

Big brother

 

Ved ale uznaj
4.4.2020 - 14:08
+1

KrebsKandidat

 

A ked niekto nezaplati ani to co bolo zmluvne dohodnute ma povedat co? Ze ich ma?
4.4.2020 - 16:52
+4

topska

 

Uff tak s tym nacas by som bol opatrny Ale fakt sa to neda porovnavat
4.4.2020 - 14:09
0

Nerkio

 

Topska máš neske iné info???pretoze p.Kovacik v rozhovore povedal že za päť rokov prvý krat meškajú výplaty
4.4.2020 - 14:13
+13

topska

 

Nevsimol som si "doteraz", ospravedlnujem sa
4.4.2020 - 14:21
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LenTak93

 

o akých chýbajúcich peniazoch vraví Kováčik? veď Nitra by s najväčšou pravedpodobnosťou ani playoff nehrala, tak nech to zobere aj na seba, že nedokázal poskladať lepší tím a priniesť do tímu nových sponzorov
4.4.2020 - 13:56
+17

LenTak93

 

Nitru by čakali zrejme aj tak posledné tri zápasy, tak nemôže byť veľká strata
4.4.2020 - 13:57
+2

Renderers.

 

Aj mna toto napadlo...nemali 100% potvrdene ze postupia...ak by nepostuli o co vlastne prisli? ...tu to skor vyzera ze chce vyuzit situaciu a zachranit co poondili za cely rok
4.4.2020 - 14:03
+14

bombahk

 

prisli o to, že sponzori odstupili od vyplatenia slubenej podpory. Taktiež mesto uzavrelo kohutik. Treba citať a nie len mudrovat. A to PO by sme urcite spravili, minimalne 1 kolo.
4.4.2020 - 14:41
+23

Gargamel123

 

cize vacsie naklady: a straty
4.4.2020 - 18:27
+1

Pierre

 

Tie zmluvy sa stupnuju na zaklade postupu do PO. Cize ked postupia do PO tak dostanu viac penazi.
6.4.2020 - 10:04
+1

moke19

 

toto Tvoje tvrdenie o PO je rovnako silné, ako že BB ma dostat titul
7.4.2020 - 12:01
0

Vyskereny Citricus

 

Pana prezidenta zvazu Miroslava Satana si velmi vazim, to aby bolo jasne. No myslim si, ze trpezlivost hokejovej verejnosti nebude nekonecna. Mnohi sme prizmurili oci nad podivnymi nominaciami jeho kamaratov k mladeznnickym reprezentaciam, bordelom okolo predaja listkov na MS, zmatkami okolo udeleneho a odobrateho titulu a dalsimi a dalsimi vecami. Zlata generacia sa vrhla na slovensky hokej ako tlupa zlatokopov na Klondike. Teraz je ale cas hodit tieto veci za hlavu a pozerat sa do buducnosti a zachranit slovensky hokej. Preto nerozumiem preco teraz, v case ked sa nehra hokej a nieje co manazovat, v case ked vsetkym sportovcom klesaju prijmi na minimum, preco neboli stale znizene mzdy trenerovi reprezentacie, jeho asistentom, prezidentovi zvazu, prezidentovi pro-hokeja, atd. Preco neboli rozdelene peniaze z MS 2019 medzi kluby, aby tieto mohli prezit tieto tazke casy.
4.4.2020 - 14:04
+11

topska

 

Ako to myslis s bordelom pri predaji listkov v suvislosti so Satanom?
4.4.2020 - 14:11
+7

Urpiner16

 

?.Ja ešte pridám že keď doniesol Ramsaya vravím si ok.Ešte si vyberie Ramsay svôjho asistenta.Ale nie to by som chcel veľa aby tu boli nestranní tréneri.Už mu museli naordinovať Lašáka s Podkonickým a Petrovickým.Viac asistentov ako trénerov.Kocúrkovo ako naša srandaliga.
4.4.2020 - 14:17
+3

Vyskereny Citricus

 

Dufal so, ze rozprudim diskusiu skor o tom znizovani platov, no ale spomenul som aj to, tak teda dobre. Myslel som toto:
https://refresher.sk/58297-Slovaci-sa-zabavaju-na-neschopnosti-pri-predaji-listkov-na-MS-v-hokeji-2019-Padajuci-web-aj-poznamky-v-kode-ju-len-podciarkli

ten predaj, to ako to bolo zvladnute, bol presne taky ako by bol aj za starych casov.
4.4.2020 - 14:24
+3

topska

 

Ale co s tym ma spolocne Satan??? Ved on bol vtedy manazer reprezentacii a prezidentom sa stal po MS.
4.4.2020 - 19:06
+7

Tino

 

krmis: trola
4.4.2020 - 19:38
+5

Vyskereny Citricus

 

Akoze co s tym ma Satan? Ved prezidentom zvazu bol Kohut, ktory bol zvoleny len vdaka podpore od Satana. Bol to jeho clovek.
5.4.2020 - 10:28
+2

topska

 

Uff tak to si teraz pospajal riadne veci dokopy, tuto debatu ja nejdem rozvijat dalej lebo takto sa dopracujeme mozno k tisicom az desattisicom mien kto za co moze
5.4.2020 - 13:57
+3

Nemehlo

 

Mas to popletene.Kohut je ten co mal peniaze a chcel moc. Len bol nasledne vymeneny za satana, lebo ten bol prijatelnejsi, znamejsi. Ale co cakat od cloveka ktory tu cely cas predvadza mentalnu akrobaciu.
5.4.2020 - 14:13
+1

FanusikZamkov

 

Čo chceš riešiť podla Šatana.Lintnera Guryču,Kovala je teraz dôležité mediálne hádzanie bahna jeden na druhého. Riešenie problémov Slovenského hokeja je na vedľajšej koľaji. Tu je vzor že dá sa to robiť aj inak. https://www.hokejovysvet.sk/clanok/46215/ceska-extraliga-uz-pozna-rozpis-zapasov-na-sezonu-202021-zacat-by-sa-malo-v-polovici-septembra Unás na Slovensku je to nemyslitelné. Toto je rozdiel medzi fungovaním SZĽH a Českým zväzom.
4.4.2020 - 14:55
+1

FanusikZamkov

 

Nerkio ak si prečítaš celí článok tak to nie je len o NZ ale aj o ostatných kluboch . Že to kluby takto riešili sú len následky zle fungujúceho zväzu. Mne nemusíš veriť prečítaj si vyjadrenie Kováčika hlavne tu časť kde sa vyjadruje k financiám od zväzu. Toto na čo sa pýtaš je následná vec ktorá je rovnaká v Nitre,Zvolene,NZ,LM,Detve, a aj v ďalších kluboch. AK si pozrieš tú zmluvu tak to je zmluva hráča ktorý nie je z NZ. To že to poslali poštou je jedna z možností či to je v poriadku je diskutabilné ale nevidím v tom žiadny škandál. Skôr škandál je to že Lintner ,Guryča zmenia v uznesení o pridelení titulu B.B. výsledok hlasovania Šatana. On totiž sa ani nezúčastnil hlasovnia nakolko bol v karanténe. Pričom do uznesenia dali že sa zdržal. Toto je škandál. A v tejto sezóne toto nebol jediný škandál. Mohol by som poukázať na ďalšie veci ali myslím že pokiaľ tam budú na zväze také osoby ako Lintner,Gurýča a žiaľ aj Slovenská ikona Šatan dotiaľ kluby a Slovenský hokej bude vyzerať tak ako vyzerá. Pritom Šatana si vážim ako vynikajúceho hokejistu ale to ešte neznačí že je dobrý manager. Takže neriešme následnosti ale to čo to spôsobilo-začiatok . Lintner Guryča už tam ani nemali byť a nie ešte ich Šatan obhajuje.
4.4.2020 - 15:42
+2

Nerkio

 

Ja som nikde nenapisala nič o škandále ...pýtala som sa len na tvoj názor,keďže prioritne sú tam spomenuté Zamky ..tak nechápem prečo máš stále pocit,že na Zamky sa útočí ...dvadsať rokov som tam žila ,tak som sa pýtala na tvoj názor ...toľko k tomu
4.4.2020 - 15:52
+5

FanusikZamkov

 

Nie sú prioritne spomenuté len Nové Zámky . Veď je tam zverejnená zmluva z iného klubu . Aj to je prioritné. A že som písal o škandále na inej web stránke má článok doslovne taký nadpis Škandál v Slovenskom hokeji. Prečo hovoríš že prioritne sú spomenuté NZ? Veď si pozri nadpis kluby nie klub ale kluby čiže týka sa to všetkých klubov. Nz je spomenuté kvôli poslaniu poštou . To je to škandalózne? To je ten najväčší problém? Nie to že kluby a Slovenský hokej je v sračkách? Nerkio zobuďme sa. Tu sa jedná o všetky kluby.
4.4.2020 - 16:07
+2

Nerkio

 

Ty kde vidíš slova ktoré používaš??ja som nikde nepísala o škandále !ja som sa tá pýtala na tvoj názor ako skoro jediného čo sa tu vyjadruje k Nz ,keďže som tam žila a chodila na hokej keď ešte bol v xtej lige
4.4.2020 - 16:24
+4

FanusikZamkov

 

Ešte jedna poznámka k veci NZ. Nové Zámky začali predávať permanentky na budúcu sezónu od 1.apríla. Boli sme smiešne tu na tomto portál doslovne nazvaný svetovým unikátom lebo klub sa rozhodol predávať permanentky hoc sa ani súťaž možno nebude hrať. Potom zas bolo nepochopiteľné pre niektorých tu na portáli že sa klub dohodol na predľžení kontraktov niektorým hráčom. Pritom som presvedčený že aj ďalšie kluby majú hráčov s ktorými predĺžili kontrakt. Samozrejme NZ sú ale naposmech. Teraz zas problém je dátum a pošta ale to že sa jedná o všetky kluby to už je vedľajšie. Zas len NZ. Preto si myslím že na NZ sa útočí. Je to smiešne ver tomu.
4.4.2020 - 16:21
+2

Nerkio

 

Podľa teba je v poriadku že predávate permanentky???kupil si si už??ak to teda nieje tajomstvom ...pretože mne sa nezdá logické predávať niečo a pritom nevedieť garantovať že či liga vôbec bude ,ako sa hrať bude ,kto bude za club hrať ,kolko kôl sa bude hrať ..Nz pre mna osobne proste predáva mačku vo vreci ..a ak chceš argumentovať tím ,že ak sa hrať nebude ,bude plátna na ďalšiu sezónu tak väčšiu hlúposť som nepočula ..pretože za rok sa môže stať toho až až ...
4.4.2020 - 16:51
0

Urpiner16

 

Na permy sú u nás odborníci.Kde bolo tam bolo bol jeden kšeftár a klub ho v tom podporoval a ostatní lízali labu.
4.4.2020 - 16:56
0

FanusikZamkov

 

Nerkio zas jednostranný pohľad. Tu je dôkaz :https://www.hcnovezamky.eu/co-s-permanentkami-ak-by-sa-novy-rocnik-neodohral/ Takto sa tvorí jednostranný nekorektný pohľad na NZ . A potom že sa neútočí. K tomu škandálu tuje článok s tým nadpisom. https://sport.aktuality.sk/c/441583/foto-skandal-tipsport-ligy-kluby-posielaju-hracom-taketo-jednostranne-vypovede-a-nevyhodne-zmluvy/?AT=wgt.hp_hp-najcitanejsie.c.x...A
4.4.2020 - 17:51
+1

Nerkio

 

Prečo zavádzaš .?..nerob obeť z Nz ..alebo čítaj pozorne čo som napísala .Ja som ti hneď napísala že predávate mačku vo vreci keďže ak sezóna nezačne ,peniaze si nechávate a bude mat dotyčný pernamentku na ďalšiu sezónu ..To je aj vo vyhlásení tak v com mám jednostranný pohlad???s teda ako to je ,kúpil si už permu??podporil si klub v skvelom napade ktorý tu tak vehementne obhajuješ ??
4.4.2020 - 18:19
+4

FanusikZamkov

 

K tomuto už niet čo dodať. Nekomentujem len toľko že vypredať štadión za neodohratý zápas je lepšie. V poriadku máte právo na názor a berem ho.
4.4.2020 - 18:36
+1

fany

 

Fanúšik nechaj ich,veď to je choré čo tu niektorí predvádzajú.Myslím ,že fanúšikovia Zámkov sú svojprávny a kto chce si permu kúpi,kto nechce nekúpi.Uhorková sezóna,tak musia do niekoho kopať.
5.4.2020 - 17:53
+2

FanusikZamkov

 

O tomto stále hovorím a píšem. Pre toto kritizujem Šatana a celí zväz . Nie hádzanie mediálneho bahna je dôležité ale riešenie problémov Slovenského hokeja je dôležité. Tu je článok ako Zväz sa chová : https://www.hokejovysvet.sk/clanok/46262/richard-lintner-vyzvali-sme-szlh-o-pomoc-ale-nedostali-sme-ziadny-signal
6.4.2020 - 12:25
0

topska

 

Predava niekto vo svete permanentky teraz? Malicko klubov ak vobec - cize je to svetovy hokejovy unikat. Predlzujete zmluvy s hracmi odkedy je korona a je ukoncena liga? - nie, preto sa z vas nema kto smiat. Odkedy to Valasek upresnil ze s nikym nerokujete a nic nepodpisujete tak to tu nikto nespomenul a omielas to dookola len ty.
4.4.2020 - 19:09
+3

FanusikZamkov

 

Nerkio len pozri si túto webovú stránku deň čo deň hádzanie mediálneho hnoja jeden na druhého namiesto riešenia ozajstných problémov Slovenského hokeja. Jeden deň vyjadrenie Kovala potom druhý deň reakcia Lintnera,ďalší deň Šatana,potom znova odpoveď Kovala, potom vyjadrenie Uharčeka potom odpoveď urazeného Šuplera a deň čo deň kydanie hnoja. Je to dobré alebo je to v prospech Slovenského Hokeja? Jednoznačne nie.
4.4.2020 - 15:56
+3

Nerkio

 

Ale aj tato webová stránka musí z niečoho žiť???co čakáš že teraz nenapíšu nič lebo ...áno situácia je vážna ale máš záujem celé dni citát len o jednom???teraz sme sa mali tešiť z finále namiesto toho nemáme nič .A to že dá teraz čistia stoly -ak o tom nemáme záujem citát,netreba otvoriť článok ..teraz majú priestor a Čas tak nech si riešia ..
4.4.2020 - 16:10
+1

FanusikZamkov

 

Práve že teraz už nie je čas už sme zmeškaný. Vidíš Češi problémy riešia a už majú aj vilosovanú súťaž. Unikajú nám podstatné problémi a niekedy sa mi zdá že to hadzanie mediálneho hnoja je úmiselné zastieranie pozornosti od skutočných hokejových problémov.
4.4.2020 - 16:28
+1

Big brother

 

Čo riešia česi? Ako riešia? že maju vylosovanú ligu? No to mi je riešenie teda
4.4.2020 - 16:59
+4

Urpiner16

 

Dúfam že ťa Strojár nebude čítať lebo amen tma zo slovenčiny.
4.4.2020 - 17:02
+7

NRfan

 

Z toho musi stipat v riti kazdeho, nielen strojara.
5.4.2020 - 10:28
+1

HkmDetva

 

Jasne aj murara
6.4.2020 - 12:57
0

Big brother

 

Akože to by bol len výkon, keby v takejto situacii vyžrebujú ligu, ked je jasné, že sa na 95% aj tak nezačne
4.4.2020 - 15:51
+3

servac78

 

Prichadza cista realita... : Slovensky hokejovy trh aktualne nedokaze vygenerovat take zisky aby kluby fungovali ako 100 % profesionalne. Ak klub nema silneho generalneho sponzora ako maju Košice tak nemoze jednoducho spravne fungovat. Preto su tu take speciality ako SZCO statuty hracov, 9 mesacne kontrakty, meskanie platieb a pod. Celu sezonu to kluby vselijako lepia po malych ciastkach. Deje sa to dlhe roky a kazdemu musi byt jasne ze je to hlupost a tazko udrzatelne.
Jedna cesta by bola ziskanie silneho marketingoveho partnera pre ligu, ktory by investoval kazdorocne miliony ktore by zvaz rozdelil medzi kluby.... Ale taky partner sa nenajde.
Druhou cestou by mohlo byt ak by kluby patrili mestu a to by do neho lialo prostriedky na fungovanie, ako to bolo napr. v Ziline. Ale vzhladom na ekonomicku situaciu tiez nerealne.
Zostava tretia moznost a jedina reálna, pokracovat v lepeni rozpoctu z malych ciastok a hladani velkeho sponzora pre klub. Ale treba sa zmierit s tym ze kluby stratia status profesionalnych klubov.
4.4.2020 - 14:08
+3

Big brother

 

No ono ide o to, že ja tu počúvame stále o tom ako hráči alebo hračska asociaca tlači na kluby, nech sa zlepšia podmienky pre hráčov, ale treba si uvedomit, že kluby nemajú tlačiareň na peniaze...ked raz majú na platy vyhradený napr. 600 tisíc, tak to vždy bude len tych 600 tisíc, bez ohladu na to aké zmluvy sa budú podpisovať. Určite je dobré, aby hráči mali nejaké poistenie, aby v prípade zranenia mohli peniaze dostavat, ale čo sa týka výšky ich príjmov, tak na to majú páku len politici...oni s tým musia niečo robit, oni musia nastavit zákony tak, aby mali športové kluby možnost vyšších príjmov...či už od sponzorov alebo stavkovych kancelarií.
4.4.2020 - 14:18
+11

Sunkafit

 

presne tak
4.4.2020 - 14:32
0

strojar

 

Žiadna hráčska asociácia (v hokeji) na Slovensku neexistuje.
4.4.2020 - 16:42
+1

Big brother

 

Tak ako to mám nazvat?
4.4.2020 - 16:58
0

strojar

 

Akože sa nenájde partner?
Veď marketing ligy má na starosti geniálny Citrón vyškerený.
Ten vie zorganizovať aj súťaž v streľbe zo strechy (pre chalanov) aj udeliť majstrovský titul.
4.4.2020 - 16:42
+8

ElwisNR BLOG

 

Zaujímavý rozhovor poskytol pre Dennik Šport p.Koval a vyjadril sa aj k tomu že liga pravdepodobne v septembri nezačne a podľa jeho informácií zo zasadnutia výkonného výboru o tom, ako sa postavil k otázke ekonomickej pomoci klubom, na ktoré dopadli opatrenia zo strany štátu, si neviem predstaviť, koľko klubov do súťaže vôbec nastúpi a aká bude jej kvalita. Ako viem, výkonný výbor odmieta ekonomicky podporiť kluby.“Tak to bude naozaj smutná a náročná sezóna pre hokej snáď sa z toho postupne dostaneme.
4.4.2020 - 14:08
0

HokejBJ

 

To sú len take strašiaky ako pred MS 2019 že sa nebude hrať v BA ale vo Viedni lebo trebalo peniaze na štadión a aby ich dostali hneď tak strasili. Toto presne sa deje teraz aby dostali peniaze. Normalme keď sa všetko dá do poriadku sa začne hrať len to bude na poloamaterskej úrovni, u nás je hokej populárny a aj dosť sledovaný čiže sa to postupne vráti do normálu
4.4.2020 - 14:35
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bombahk

 

bude sa hrat ako v byvalej NDR dva kluby medzi sebou celu sezonu.
4.4.2020 - 14:43
+3

LenTak93

 

Už vyšla von info, že kalendár na novú sezónu je hotový, počíta sa s tým, že hrať sa bude piatky a nedele (to je dosť odveci). Začiatok ligy vedia aj preto posunúť o mesiac, či 6 týždňov.
4.4.2020 - 14:47
+3

Urpiner16

 

Vždy je lepšie piatok,nedeľa ako v rozbehanom týždni keď ľudia budú mať po korone iné starosti.Hrať v týždni je po tomto chujovina.
4.4.2020 - 14:54
0

strojar

 

Kalendár na novú sezónu je hotový.
Ale v Čechách.
4.4.2020 - 16:44
+2

topska

 

Uz je aj na Slovensku konkretny kalendar ktory by sa podla urcitej situacie s pandemiou moze vyuzit. My za to nemozeme ze ty tie info nemas tak tu nezosmiesnuj ludi co pisu pravdu.
4.4.2020 - 19:12
+16

LenTak93

 

dokonca tá informácia bola v GBS
4.4.2020 - 19:46
+1

topska

 

S principu musi nesuhlasit
4.4.2020 - 20:03
+6

topska

 

Z principu
4.4.2020 - 20:04
+8

HkmDetva

 

Spravidla
6.4.2020 - 13:00
0

strojar

 

V GBS bola aj informácia, že Banská Bystrica získala titul.
4.4.2020 - 20:07
+1

topska

 

Tuto informaciu a "kalendar" maju aj kluby ci ine media
4.4.2020 - 20:28
+4

Jimmy Tulipan

 

A v tom čase to bola správna info. Proste ťa tu chalan zotrel, už nie prvý raz sa ukázalo že info má, narozdiel od teba a miesto toho aby si napísal "OK nevedel som to" ides si svoje a pacnes tu sprostosť s GBS si smiesnejsi čoraz viacej.
4.4.2020 - 20:40
+25

strojar

 

Nebuďte smiešni. Jeden aj druhý.
Veď na Slovensku ani nevieme kto, resp. koľko klubov v tej lige bude hrať.
5.4.2020 - 11:36
+1

KrebsKandidat

 

Lebo v Cesku je to 100%, ze ziaden klub neukonci cinnost.
Nevieme, kolko klubov bude hrat, ale vies co, da sa aj tak urobit rozpis - napriklad zo 14 klubmi, vychadzajuc z predpokladu, ze to dobre dopadne.
P.S.: Skus prist s inou reakciou ako, ze len hlupak pocita s tym, ze sa vsetko vrati do stavu pred Covidom-19.
5.4.2020 - 12:54
+5

FanusikZamkov

 

Prečo stále spomínaš výhovorku lebo nevieme koľko klubov bude hrať. Čo robí zväz na čele Šatanom preto aby aj tu na Slovensku neukončili činnosť kluby. U nás na Slovensku sa robí presný opak . Napríklad robí sa to že ten klub ktorý chce hrať sa verejne zosmiešňuje. Tak ako to vlastne je?
5.4.2020 - 13:13
+2

HokejBJ

 

Hej no toto je pravda Zámky zverejnili predĺženie hráčov a už sa tu každý smial, že "teraz sú dôležitejšie veci". Wtf a pri tom toto je úplne bežná vec vsade inde vo svete a nevidím v tom nič zlé, niektorí tu majú trocha zaostalejsie myslenie
5.4.2020 - 13:40
+1

topska

 

Je hlupost si mysliet ze je to smiesne. Na druhej strane to prezentovali tak ako keby ich podpisali po ukonceni sutaze pocas epidemie. Preto mohli vzniknut taketo nazory ktorym ja ale nechapem. Ved ked maju veci vyriesene v klube tak nech podpisuju vsetky kluby, to by bol dobry signal. Tak ako podpisuju hraci ktori opustia nasu ligu len sa to podla pravidiel nesmie uverejnit a konkretizovat klub.
5.4.2020 - 13:53
+1

FanusikZamkov

 

Žiaľ bohu na Slovensku je to tak čo jeden môže v tichosti - potajomky druhý ani verejne nie lebo je na smiech . Dnes som čítal o Vošvrdovi článok a zrazu ma zaujala jedna veta. Budúcnosť mám vyriešenú dostal som ponuku zo slovenskej tipsportligy ktorá sa neodmieta ale klub nemôžem konkretizovať mám to zakázané- mám nakázanú mlčanlivosť. To je v poriadku hoc klub nemá ešte svoje veci vysporiadané. Takže toto je ten dvojaký meter. Jeho vyjadrenie o B.B. už ani nespomeniem. To už by som ďaleko zašiel treba to radšej prečítať.
5.4.2020 - 15:01
0

topska

 

Vies kedy dostal tu ponuku? Nevies.
5.4.2020 - 15:09
+1

FanusikZamkov

 

Topska nemá zmysel konkrétne s tebou sa hádať lebo konkrétne tvoja dvojtvárnosť a dvojaký meter na niektoré kluby je až do očí bijúci. Za neodohratý zápas sa dá vykúpiť štadión fanúšikmi za zápasy ktoré skôr či neskôr budú už je svetová rarita . Čiže keď za svoje peniaze mám ponuknuté nejaké zápasy skôr či neskôr je svetová rarita a to že za svoje peniaze dostanem nič 0 zápasov to je ok. Hoc ja aj tento spôsob pomoci kvitujem a nekritizujem. Ti ale NZ kritizuješ. Typický tvoj dvojaký meter na kluby. Jednoducho je to trápne.
5.4.2020 - 15:30
+1

topska

 

Nevymyslaj si nikde som vas nekritizoval, preco klames? Predavate permy a ostatni vo svete nie? - svetova rarita. Vypredavaju imaginarne zapasy aj ine kluby u nas ci vo svete? - ano.
5.4.2020 - 15:45
+6

topska

 

Ved to my vieme. Ty si tu vyvracal pravdu, ze vobec nieco vzniklo nie ci to ma opodstatnenie.
5.4.2020 - 13:54
+1

ElwisNR BLOG

 

To potom koľko bude mať základná časť kôl?
4.4.2020 - 17:55
0

HokejBJ

 

Hralo sa tak aj minulú sezónu piatok nedeľa, čiže asi toľko ako vtedy
4.4.2020 - 18:24
0

ElwisNR BLOG

 

A utorok hrací deň nebude?
4.4.2020 - 18:39
0

Gargamel123

 

Bude mat jedno kolo: vsetky kluby sa spoja do jedneho a ten dostane po prvom zapase titul.
4.4.2020 - 18:38
0

Sunkafit

 

Len piatky a nedele?...fuj
5.4.2020 - 7:40
0

Sunkafit

 

Miro urobte ruška na platy sa vyzbierame
4.4.2020 - 14:33
+4

Nerkio

 

Presne ,fanúšikovia Nitry chcú pomôcť ,len im treba povedať ako ..Ruska by boli super ..
4.4.2020 - 14:52
+5

lukasbb

 

Veď sa ani hrať nebude hokej je to posledné momentálne si myslím
4.4.2020 - 14:59
0

HokejBJ

 

Pre koho ako, ja si neviem predstaviť čo by som také robil bez hokeja
4.4.2020 - 15:07
+2

Nerkio

 

Presne ...raz toto všetko skončí ...ľudia budú chcieť odreagovanie ,či už formou hokeja ,kina či niečoho ineho ...
4.4.2020 - 15:09
0

strojar

 

Toto je priestor, kde by sa mal vyjadriť prezident SZĽH.
Zatiaľ sa zmohol hlúpe hádky s Kovalom.
4.4.2020 - 16:46
+10

Gargamel123

 

Ani my nemame penezi no a cooooo: Pandémia koronavírusu so sebou prináša obrovské ekonomické problémy a imúnne voči tomu nemôžu byť ani hokejové kluby. Bratislavský Slovan vyčísliiť škody z ukončenia sezóny na vyše milión eur a klub z hlavného mesta sa dostal do „útlmu“. Podobné problémy riešia aj v metropole východu.

„Všade je to rovnaké a všade je to veľmi zlé. Ukončenie ligy spôsobilo veľké problémy všetkým klubom. Straty sú státisícové, u nás v Košiciach je to asi pol milióna eur. Pre šport celkovo je to veľký problém,“ zdôraznil prezident HC Košice Július Lang.

Fungovanie športového klubu je úzko spojené s ekonomikou jeho sponzorov. Košické oceliarne doplácajú už dlhodobo na lacnú oceľ z Číny a teraz sa k tomu negatívne pridal pokles dopytu spojený s odstavením automobilovej výroby v celej Európe.

„Určite ideme do ekonomického módu. To znamená, že maximálne znižujeme náklady. Už sme nejakých ľudí prepustili a cieľom je záchrana HC Košice,“ pokračoval Lang, podľa ktorého sa však klub snaží zachovať veľmi korektne. „Nie je to tajomstvo, chlapcom sa snažíme vyplatiť marec a takto ukončiť minulosezónnu spoluprácu. Apríl si teraz dovoliť nemôžeme. Máme zamestnanecké zmluvy a ak by nám pomohli vláda či zväz, tak by sme mohli vyplatiť aj apríl.“

Vedenie klubu sa v tomto smere spolieha na avizovanú pomoc štátu, ktorý by mal refinancovať 80% platov zamestnancov postihnutých koronakrízou. S hráčmi sa teraz v Košiciach snažia doriešiť sezónu 2019-20 a téma zmlúv pre nový ročník je nateraz neaktuálna.
4.4.2020 - 18:39
+4

Tino

 

profi: sport to bude mat tazke ale neexistuje prezrat zvazove financie na dotaciu klubov a ich zamestnancov...pomoc ano ale skor pomoc v podobe spoluparticipacie, nie ze zvaz bude dojna krava ktora naleje vsetko co ma klubom...od satana ocakavam rozum, rozvahu a odolnost ..m!ude sa hrat na emocie a bude sa to robit vo velkom....rok, dv a to budu mat kluby tazke bude to prilezitost pre mladych a tiez fanusikov ukazat ze podporuju hokej aj v tazkych casoch.
4.4.2020 - 19:45
+2

strojar

 

Jasné.
Lepšie bude predrbať ich na 11 ľudí na marketingovom oddelení SZĽH a na "štadióny" 20x40.
4.4.2020 - 20:11
+2

Tehelnepole

 

Hm, nepoznáš niekoho v mestskej rade Nitry ze by podporila nejako HC Nitra?
4.4.2020 - 20:44
+5

88Backo

 

Taký klub ani neexistuje...
4.4.2020 - 22:06
+7

Tino

 

napr: aj takto sa bude tlacit na zvaz aby lial prachy do klubov ...bude okoloto vela emocii, kriku, zaujem podojit budu mat skoro vsetci a vsetci to budu predavat ako otazku zivota a smrti....bude bude to chciet vela, vela rozvahy, odolnosti, rozumu...klubom treba pomoct ale nei tak ze sa prezeru vsetky zvazove prachy, kluby treba motivovat makat, aj sa uskromnit tak ako sa bude musiet cela spolocnost, je mozne ze na isty cas to bude skoro poloamaterske ...no tak bude, prednost keby sa neviem co dialo maju systemove veci.
5.4.2020 - 13:21
+3

Tehelnepole

 

presne tak
5.4.2020 - 13:45
+2

JURINO

 

Tie peniaze môžu byť zo zväzu uvoľňované postupne, na jasne vymedzený účel (tzv. "záchranárske práce") a rovným dielom pre všetky kluby (prioritne TL, lebo to je "vlajková loď" a potenciálna základňa reprezentácie krajiny + postupne nižšie súťaže). Zároveň treba mať jasný kľúč, komu pôjdu prvé peniaze - hráči, ktorí sú rodičmi detí, potom slobodní chalani atď atď, personál a zamestnanci klubu - tiež podľa rozumného kľúča.
4.4.2020 - 22:33
+3

LenTak93

 

OT: RTVS nás vypočula, v utorok začína séria repríz hokejovej extraligy každý kto môže, nech to nahráva, ja sa posnažím, ale pre istotu
v utorok finále z 1995, potom sa preskočí na 1998 a v nedeľu to končí 2002
4.4.2020 - 19:49
0

Jimmy Tulipan

 

98? Konečne si všetci vypočujeme či zapískal...
4.4.2020 - 20:42
+3

Corgi77

 

Rozkaz bol vtedy jasný. Netreba rozoberať pískanie.
4.4.2020 - 21:07
+1

LenTak93

 

ale bude to len zostrih, tak možno ani nie
4.4.2020 - 21:46
0

Stano55

 

Keď sa nová sezóna aj náhodou začne asi bude v lige len pár klubov...mnoho klubov krachne...
4.4.2020 - 20:21
+2

crystalmeth

 

Ziaden strach,novy - staronovy nazov bude Plastika Nitra
4.4.2020 - 23:50
+1

santi

 

Chceme sa spýtať pána Kováčika, keby zhodnotil , čo to bolo sezónu.
Ďakujeme.
6.4.2020 - 14:41
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 18:27
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 4.6.2020 18:27
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 18:27
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 4.6.2020 18:27
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 4.6.2020 18:27

Bleskovky

Obranca Magovac sa po sezóne v Tipsport Lige vrátil do Slovinska

Slovinský hokejový obranca Aleksandar Magovac sa po ročnom pôsobení v slovenskej Tipsport Lige vrátil do rodnej krajiny. Jeho kariéra bude pokračovať v klube HK Olimpija Ľubľana, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Magovac začal sezónu 2019/2020 v HK Poprad, za ktorý odohral 29 zápasov s bilanciou 1 gól a 2 asistencie.
včera o 11:38 - TASR

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
včera o 10:20 - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
2.6.2020 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
2.6.2020 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Obranca Högberg podpísal zmluvu s Philadelphiou

Hokejový klub NHL Philadelphia Flyers podpísal zmluvu s nováčikom Linusom Högbergom. Kontrakt 21-ročného švédskeho obrancu začne platiť od sezóny 2020/2021. V uplynulej sezóne hral Högberg za Växjö Lakers vo švédskej lige, v 50 zápasoch zaznamenal 14 bodov (5+9). Informovala o tom oficiálna webová stránka klubu.
31.5.2020 08:04 - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Pittsburgh dohrá sezónu bez Bjugstada

Klub zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins nemôže do konca sezóny počítať s útočníkom Nickom Bjugstadom, ktorý podstúpil operáciu chrbtice. Generálny manažér tímu Jim Rutherford oznámil, že zákrok bol nevyhnutný, keďže dvadsaťsedemročný útočník mal komplikácie pri zotavovaní po zranení v spodnej časti tela.
28.5.2020 07:42 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov