Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: V derby víťazstvo Nových Zámkov (VIDEO)

9.2.2018 21:31 TASR

HC Nové Zámky - HK Nitra 4:3sn (1:1, 0:1, 2:1 - 0:0) v 45.kole Tipsport ligy.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


frantapriklep

 

Opäť raz vražda v priamom prenose. Videl som až záver, nebudem teda hodnotiť celý zápas, iba situáciu, ktorá ho v závere ovplyvnila a obrala Nitru o dva body.

Ručkay absolútne čisto zastavil Fábryho, ten do neho narazil sklonenou hlavou a skončil zle, hlavný rozhodca zákrok videl a nevylúčil. Prečo sa potom po porade rozhodli pre trest 5+DkZ, to je mi záhada.

Hrdinom záveru teda nakoniec Edo Šimun. Ale Nitrania sa rozhodne môžu cítiť poškodení...
9.2.2018 - 21:39
+58

simon22 BLOG

 

presne tak: za absolútne čistý zákrok vylúčili na 5+20len preto, že domáci nevidel a zranil sa.. náraz do chrbta pred ním stojaceho hráča je slepota útočníka a nie surovosť obrancu.. toto bolo úpln eod veci a mal yb sa už niekto konečne zaoberať takýmito verdiktami rozhodcov.. ak hossa dostal za prifilmovanie pádu -10% z mesačného platu a pritom bol faulovaný, čo si zaslúžia obaja hlavní za takto ukradnuté body NItre?? a to som Trenčan.. hanba.. snažím sa neriešiť sudcov.. ale toto bolo do neba volajúce.. a je jedno čo predtým pustil či nepustil na oboch stranách.. TOTO sa stávať nesmie..
9.2.2018 - 21:44
+29

MackoPu

 

"náraz do chrbta pred ním stojaceho hráča" - ale no tak, stojaci hrac to nebol ani nahodou. Ale to je jedno - bolo to ciste. Normalne chcel zastavit prenikajuceho hraca a vosiel mu do cesty.
9.2.2018 - 22:10
+3

TomasP3

 

Bol som na štadióne a som nestranný. Bolo mi povedané, ze podľa nových pravidiel su takéto zákroky, aj napriek tomu, ze to fauly nie su trestané presne 5+DKZ...tiež som sa čudoval, ale vraj to bolo správne
9.2.2018 - 21:53
+1

pifel

 

Takze uz sa tresta aj ked to nieje faul? To co si napisal?
9.2.2018 - 21:58
+11

antinamor

 

Ako môže byť zákrok, ktorý ako tvrdíš nebol faul, potrestaný vylúčením 5+DKZ? Keď to raz faul nie je (a na to slúžia praidlá, aby sa podľa nich posudzovali zákroky) tak sa za zákrok NEMÁ a NESMIE vylúčiť. To je akoby si mi povedal, že niekto škaredo pozrel na iného hráča, ktorý v následnom striedaní padne a rozbije si hubu a toho, čo škaredo na neho pozrel ob striedanie, vulúčia, lebo sa to nerobí. Bol faul? Nebol. Bodka.
9.2.2018 - 21:59
+2

biancoblu

 

A na to ako sotil váš hráč pupaka na mantinel ti čo povedali?že to faul bol,ale že sa za to netrestá?
9.2.2018 - 22:04
+9

Ottawa Senators

 

Ukludni sa a ešte raz si prečítaj, čo napísal.
9.2.2018 - 22:15
0

biancoblu

 

Tak sorry,nie váš,ale hráč zámkov a mohli aj na ten faul na pupaka niečo povedať tak som sa opýtal,že či tí odborníci aj na to niečo povedali
9.2.2018 - 22:20
+1

Tokino

 

Chlapce vies co vobdc pises?Ak nie je faul rak sa vylucuje.hmm...
9.2.2018 - 22:12
0

TomasP3

 

Halooooo Ved som napísal ze som nestranný a ani ja som tomu nepochopil, ale tak mi to bolo interpretované, i keď to je podľa mna totálna kravina, tak Preco útočíte na mna?
9.2.2018 - 22:14
+2

Tokino

 

Lebo sme nasrati a vosiel si do rany
9.2.2018 - 22:15
+10

Nitram77

 

A kto Ti to interpretoval Jonak s Gogom?
9.2.2018 - 22:17
+3

simon22 BLOG

 

budú sa uhýbať beci??: to nie je pravda.. každý zákrok na hlavu.. aj ked ramenom.. sa trestá.. alebo ked hlava skončí na dreve či plexi.. ale nie ak do teba nabúra súper a ty si priamo pred ním čo bol tento prípad..tu bol v aktívnejšom pohybe útočník a tak bek za to nemohol že do neho vrazil hlavou..
9.2.2018 - 22:19
+2

antinamor

 

Ručkay nie je bek.
9.2.2018 - 22:21
+1

simon22 BLOG

 

brániaci hokejista: lepšie??? ved si pochopil o čom som písal..
9.2.2018 - 23:00
0

antinamor

 

Dohodnime sa na hokejistovi.
9.2.2018 - 23:04
+3

simon22 BLOG

 

to je málo: nebudeš vedieť identifikovať.. jeden v tom momente útočil a druhý sa mu v tom snažil zabrániť..
10.2.2018 - 8:19
0

antinamor

 

OK, vzdávam sa
10.2.2018 - 9:08
0

pifel

 

Skratka to je uz taka Jonakova klasika... nerozumiem ako este on moze robit rozhodcu... kde piska on tam zapas plny nervozity a nepresnych verdiktov...
9.2.2018 - 21:57
+3

steevee

 

PETICIA ZA JONAKOV KONIEC !!!:
9.2.2018 - 22:09
+19

88Backo

 

Mali sme podpísať Sčurka,2x by si rozmyslel čo proti nám odpiska
9.2.2018 - 22:18
+8

simon22 BLOG

 

by mu vypichol základné pravidlá pískania?? z tej hrubej príručky??
9.2.2018 - 22:21
+12

emoxx1

 

Zákrok mi pripadal ako zrkadlová opakovačka Novákovho zákroku vo vašom predošlom zápase v NZ. V oboch prípadoch podľa mňa čisto prevedený hit a považujem to v prvom rade za útočníkovu chybu, ktorý v predklone naletí medzi troch súperov. V oboch prípadoch považujem 5+Dkz za chybu. Dnes to navyše malo výrazný vplyv na záver zápasu, ale tým nechcem znevažovať predvedený výkon NZ, ktorý bol na ich pomri veľmi kvalitný. NR prišla o 2 body. Úprimne som dnes počítal s tromi, ale tak aspoň sa zamotalo čelo tabuľky. Prihliadnuc k dnešným výsledkom je zas škoda, že Detva neprekvapila.
9.2.2018 - 22:10
+1

peto137

 

tak to si teda dobre pozri aspon raz tie zakroky.. a ak aj potom povies ze sa to podobalo, tak chod ocnemu.. ber to ako dobru radu..
9.2.2018 - 23:19
+1

Lavega

 

ty sa chod liečiť, trošku objektivity by nezaskodilo
9.2.2018 - 22:53
0

KurierNz

 

No dobre Nitrancani...konec revu!...dviha sa hladina Nitry a ja nechcem aby nas do rana vytopilo...
9.2.2018 - 23:02
+11

mitoO

 

I. Pri žiadnom priamom zásahu do hlavy protihráča nemôže ísť o čistý zákrok. Každý priamy zásah do hlavy alebo krku protihráča, náhodný alebo úmyselný, musí byť potrestaný.
10.2.2018 - 13:23
0

Juslan

 

Keď narazí hráč do mantinelu má byť potrestaný mantinel alebo správca štadióna?
10.2.2018 - 13:48
+2

mitoO

 

Ja som pravidla ladoveho hokeja nevymyslal.

Nekompetentny Jonak to mal zapiskat hned, nie az ked mu ciarovi s druhym hlavnym objasnili pravidla, podla ktorych ma rozhodovat. Mal to pred ocami a ani ho nehlo dvihnut ruku.
10.2.2018 - 14:05
0

miro-nr

 

mitoO: pozri si zaznam na huste-hlavne ten pohlad z laveho rohu spoza našej brany-žiadny uder na hlavu tam nebol!
To je asi tak všetko !
10.2.2018 - 14:22
+3

miro-nr

 

čas 1:25:48 !
10.2.2018 - 14:36
+2

miro-nr

 

alebo 1:26:17
10.2.2018 - 14:38
+2

ris

 

Jonak po zapase vo dobrej nalade.Jeho presilovky vyhrali Zamkom zapas.
9.2.2018 - 21:39
0

NRfan

 

Gratulujem NZ k nezasluzenym 2 bodom. Zial zapas sme si prehrali sami, ked najprv Heno isiel uplne nezmyselnym, hoc cistym stylom do suboja, pricom vedel, ze rozhodcovia len cakaju na zamienku a on im ju dal ako na zlatom podnose a potom nasa stara choroba, ked nie sme schopni vyhodit puk, ktory mame na hokejke z pasma. V kontexte poslednych udalosti by mali uvazovat o zmene ligy asi vsetky kluby, nielen KE.
9.2.2018 - 21:39
+7

88Backo

 

A to by stacilo len zaplatit normálnych rozhodcov zo zahraničia...
9.2.2018 - 21:56
+1

tep

 

Tak veru, ako bola svojho času akcia "Srdce pre Nitru", mali by sme spraviť celoplošne zbierku "Srdce pre hokej" a vyzbierať prachy na zahraničných rozhodcov, na celú sezónu v každom zápase..
9.2.2018 - 22:23
+6

miro-nr

 

Prečo? Ved Jonak si evidentne nerobí dobre svoju robotu.Tak ho treba len vyhodiť,či v hokeji už kapitalizmus nefunguje?!
9.2.2018 - 22:28
+4

mitoO

 

Normalny rozhodca zo zagranicia by to piskol hned, nepotreboval by sa o tom radit s dalsimi tromi.
10.2.2018 - 14:06
0

miro-nr

 

ešte raz - uder na hlavu tam nebol,ani precom ,ani telom!
10.2.2018 - 14:23
+3

Yuro81

 

Zopakujem co som uz povedal ale sorry neda mi inak...: Diletantske duo Jo-Ga hrubo neprofesionalne ovplyvnilo vyvoj zapasu.

Rozhodca na sest mestrov nereaguje pretoze je jasne ze to faul na hlavu nebol....no sak ale poradime sa a sup Heno von. Toto je vysmch do huby secky hracom, trenerom, fans!

Totalne mi znechutili dnesny zapas a uz neverim ze sa s tymto Jonakom niekedy nieco urobi, lebo toto uz len zem zakryje.
9.2.2018 - 21:39
+7

buksantoNR

 

Zápolenie o zlatú píšťalku bude zrejme vyrovnané až do konca. Jedna asi stačiť nebude.
9.2.2018 - 21:40
+1

Anze11

 

Zebrak
9.2.2018 - 21:41
+2

frotto

 

Vie mi niekto vystvelit vysvetlit preco ma Jonak po tom pamatnom zapase proti Popradu este dovolene chytit pistalku do ruky?
9.2.2018 - 21:41
+3

bez nicku BLOG

 

Uplne hlupo stratene 2b, ktore nas mozu stat velmi draho. V poslednych sekundach sme tam mali 2x jasny puk na hokejke a nevyhodili sme a tak prisiel zasluzeny trest..

Ak chceme vyhrat ZC, tak v nedelu treba zdolat BB za 3b. Nic ine neprichadza do uvahy. Vo vzajomnych zapasoch na nas spravili 13b a doma sme s nimi neziskali este ani bod..
9.2.2018 - 21:43
+2

biancoblu

 

Áno presne ako píšeš,ten puk sme mali na hokejkách a nevyhodili sme ho,škoda tých 2 bodov,uvidíme na konci čo tá jedna sekunda nás bude stať v tabuľke
9.2.2018 - 21:54
0

Ferrari

 

Nevyhodili sme, lebo tí hráči tam mali dlhé striedanie. Jednoducho nevládali, chýbali sily a Zámky to využili.
9.2.2018 - 22:49
+2

trogar225

 

presne ako pises mali dlhe striedanie a nevladali ale nektorym to tu nevysvetlis . Ale jednoznacne ovplyvnili vyvoj zapasu rozhodci.
9.2.2018 - 22:59
+5

fosilia

 

Ocenenia.: Hrac zapasu jednoznacne Jonak. Uroven ligy degraduje a nema tam co robit.
9.2.2018 - 21:44
0

Sunkafit

 

pasikava mafia opat uradovala gratulujem
9.2.2018 - 21:44
+3

biancoblu

 

To začo bol Ručkay vylúčený?veď nič neurobil,ten zamčan so sklonenou hlavou ako baran do neho narazil.to sa mi snáď sníva.dokedy to budú rozhodcovia stále takto kaziť?hlavne,že keď ten zo zámkov sotil rukou pupaka do mantinelu bolo všetko v poriadku.HANBA HANBA HANBA!!!!!!!!!!
9.2.2018 - 21:45
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tokino

 

Lutujem chalanov lebo dreli na 3 utoky v okliestenej zostave a ten diletant ich s usmevom a prehladom odpalil...
9.2.2018 - 21:45
+6

ris

 

Pupak moze byt rad,ze po narazeni na mantinel neochrnul.Iní hokejisti take stastie nemali(napr.Tomas Zelenka) a dnes su priputaní na voziku.To,že Jonák tento zákrok odobril,svedčí o zákernosti tohto človeka.
9.2.2018 - 21:47
+22

88Backo

 

Jonak je kus samopasneho chuja,dnes ked mu zaspievali,tu jeho že je kkt,tak tam rozhadzoval rukami a čakal kedy to Nitre vráti aj z úrokmi...
9.2.2018 - 21:58
+1

blue-311

 

Nič sa nedeje, je to len šport. Nabudúce môžeme vyhrať

Bude tu plaču na Jonáka a súhlasím, že dnes títo "páni" ovplyvnili zápas. Ale jeden, či dva body nám určite nezobrali. Naši hráči mohli v posledných sekundách aspoň dva krát vyhodiť puk a teraz by sme sa tešili z troch bodov.

Uvidíme či vedenie klubu dá nejaké vyjadrenie, alebo protest. Ak nie, tak náš plač je len prd vo vetre a cirkus pôjde ďalej. Môžeme si jedine tak zaspívať tú o Jonákovi.
9.2.2018 - 21:48
+1

miro-nr

 

Zapas ako taky nenadchol,mužstva hrali taky priemerný hokej.

No čo stojí za zváženie,prečo by ludia mali chodiť na hokej,platiť si vstupné,ked taky primitív ako Jonák a spol.ničia hokej kade piskaju!!
Stačí si pozrieť zo záznamu druhu a tretiu tretinu a potom nech nam fanušikom komisia rozhodcov vysvetlí ako takýto ludia možu pískať našu najvyššiu suťaž!
Ak nebude Jonak potrestaný tak zbohom zdravý rozum a zbohom naša liga!

9.2.2018 - 21:50
+13

racmaster

 

idete s nami do ebelky?
10.2.2018 - 10:29
+1

Acorgonka

 

Derby?: Jedine ak geografickou polohou a nabojom
Toto nebol ani taxis! Toto bol hon na carodejnice!
Nasa 85 prosim spustit trosku sebareflexie
Prve miesto sme udrzali ale tie zvysne dva body tak za tie by som rozhodcov vyslahala v mraze zihlavou
Zamcania k zisku 2 bodov blahozelam
9.2.2018 - 21:50
+2

sloniik

 

Rozhodcom mrkvu, dnes ma srali, ale my nemozeme tak nehrat ked je potrebne hrat pridat potvrdzujuci gol a hlavne nevyhodit puk ked mame puk na hokejke. Oleee
9.2.2018 - 21:50
0

antinamor

 

Toto bol proste výsmech hokeja. Do ksichtu sa nitrianskym hokejistom, trénerom a fanúšikom vysmialo magické rozhodcovské duo Jonák-Goga. Dokedy ešte budú takýto diletanti ničiť ostatným zážitok z hokeja? Ako je možné, že po všetkých lapsusooch je Jonák stále nominovaný na zápasy extraligy? Kto ho tam drží, kto za nim stojí?
9.2.2018 - 21:50
+7

misokovi

 

Rozhodcovia fuj hanba. Tak isto nase presilovky mohli sme odskocit na 2 goly. Ne oni si nehaju strelit gol. Slovak a Blacky od seba aspon to skusit bo moc vymyslaju a ich patka dostava zbytocne goly.
9.2.2018 - 21:51
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NZ Hockey

 

Vyrovnávajúci gól sekundu pred koncom práve proti Nitre a potom v nájazdoch opäť lahôdka od Simuna za dva body

Paráda chlapci
9.2.2018 - 21:52
+6

miro-nr

 

zatlieskaj aj rozhodcom !
9.2.2018 - 21:55
+13

NZ Hockey

 



rozhodcovia zle na obe strany, vasa chyba ze ste nevyuzili presilovky, ze ste nevyhodili na konci puk, vasa smola
9.2.2018 - 22:41
+7

antinamor

 

Máš pravdu. Nevadí. V Play OUT vám aj tak budem fandiť.
9.2.2018 - 22:53
+15

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ottawa Senators

 

Vieme, že rozhodcovia škodia len keď zámky prehrajú, teda v 90% prípadov.
9.2.2018 - 22:53
+2

NZ Hockey

 

Bavite ma chlapci chapem vas tazko je prekusnut prehru po gole sekundu pred koncom
9.2.2018 - 23:06
0

Ottawa Senators

 

Nie, keby si ma poznal vedel by si, že to tak neprežívam ale chápem, že na vašej strane je to prestížne derby.
9.2.2018 - 23:11
0

NZ Hockey

 

Nepoznam staci mi vidiet prispevky
9.2.2018 - 23:19
+1

Ottawa Senators

 

To teda nechci vedieť, čo si myslím o fanúšikoch NZ, ak mám hodnotiť podľa vás na HP.
Ok končím. Gratulujem k víťazstvu.
9.2.2018 - 23:23
+2

NZ Hockey

 

No s tym hodnotenim podla prispevkov to mame potom rovnako

Ale nie aby som len nerypal, uprimne si zelam playoff prave NZ - NR ak tam pojdeme, ked vypadneme nech to ma aspon naboj a nech je na co spominat. Vy udrzte tu prvu, my budeme bojovat o tu osmu a v prvom kole sa vidime.
9.2.2018 - 23:29
+1

Ottawa Senators

 

Ja si to želám tiež, naozaj to ešte nieje derby, teda já ako fanúšik NR to ešte tak necítim ale dobrá play off séria by to mohla opäť o niečo priblížiť. Tak uvidíme.
9.2.2018 - 23:40
0

Grinch NZ

 

To by ma bavilo.
9.2.2018 - 23:40
+1

1mrocko

 

Asi si videl len najazdy ked sa tak vytesujes....
9.2.2018 - 22:02
+2

88Backo

 

Ach jaaaaj: Doslova 2 zahodene body do koša našou hlúposťou...Najprv v presilovke úplne nepochopiteľne prihral čibino súperovi do brejku,kde vyrovnali na 2-2,opäť sme to strhli na svoju stranu a potom na konci Heno zvalcuje Fabryho či to bol faul alebo nie to už neriešim,ale keď raz nevylučujem,tak nevylučujem,to že si tam hráč buchne hlavu pri dopade je už druhá vec,ale po strete nevylucoval ani jeden z tých dvoch idiotov čo dnes totálne nezvládli zápas...Heno sa mal jednoznačne vyhnúť,keď vie,že piskaju takyto dvaja neschopaci...No ten vyrovnávajúci gol nemusel prísť,par sekúnd predtým sme 2x nedokázali vyhodiť puk,Zamky boli pritom v presilovkach totálne jalove,keby neodvolaju Barosa,tak by sme to ustali...V najazdoch sme boli kúsok od víťazstva nevyšlo ani to,len nechápem načo tam išiel 2x Slovak,keď mu to dnes vôbec nešlo,jedno jedine buly nevyhral počas 3 tretiny,na konci v tom dlhom oslabeni a v predĺžení a bolo ich minimálne 10!!!Načo ho tam dal druhý krát???Kľudne mohol skúsiť Kovacsa alebo Blackwatera...No proti BB teraz musíme vyhrať,úplne zbytočne sme sa dali pod tlak...
9.2.2018 - 21:53
+2

VladoBB

 

88Backo...: ...neboj, v nedeľu máte 3 body doma, lebo Barance sa toľko pásli na lúke, až zablúdili do lesa...
...a ako iste vieš sú ešte aj bez baču...

...takže Corgoni, KĽUD!
9.2.2018 - 22:09
+2

antinamor

 

Jedine, žeby sa do nedele stihol vrátiť netréner, inak pochybujem.
9.2.2018 - 22:13
+1

antinamor

 

Sorry, miesto máte som čítal máme.
9.2.2018 - 22:16
+1

VladoBB

 

OK...: ...nevieš či nebude zápas NR:BB v nedeľu aj v TV?
9.2.2018 - 22:47
0

miro-nr

 

asi nebude,lebo vysielaju OH
9.2.2018 - 22:50
+2

antinamor

 

Určite nie. Je olympiáda, kde sa na ňu chytá nejaká tipsport liga a naviac dnes sa na mňa z telky z Kóreji rehotal Krutý, Hudok a aj Gašpar, takže všetci sú tam, nemal by to kto komentovať.
9.2.2018 - 22:59
+1

miro-nr

 

Určite by to bez nich bolo zaujímavejšie !
9.2.2018 - 23:03
+1

antinamor

 

To ti dávam za pravdu, najmä tých spolukomentátorov objektívnych nám závidí aj ČT sport.
9.2.2018 - 23:06
+1

VladoBB

 

...ale veď riedke to istí
9.2.2018 - 23:08
0

Bielomodry

 

: Ako nechcem nikoho haniť a nadávať,nakoľko je to šport a nepotrebujem sa stresovať..Ale zaujímavé,NZ hráč,po strete s Ruckajom, na zemi nevie sa postaviť,verím ,že to bolelo,došli s nositkami a keď naskočil 5 minútový trest ,zázračné vstal a rýchlo odkurcoval...
9.2.2018 - 22:48
+1

88Backo

 

Bola to rana jak prase,pozviechal sa potom a na koniec aj išiel do šatne...Ale kľudne sa mohlo stať,že z toho vyviazne s otrasom mozgu..
9.2.2018 - 22:54
+1

Es5

 

Cas vsetko zahoji
9.2.2018 - 22:56
0

1mrocko

 

Vykon dua Jo-Go bol fackou hokeju! Dokedy sa budu kompetentni len prizerat takymto vykonom rozhodcov? Za dnesny vykon by im mali zrusit registraciu a nech si idu piskat na rybnik! Este raz raz hanba Jonak a Goga!!!
9.2.2018 - 21:56
+1

Nitram77

 

Ani na rybnik by som ich nepustil
9.2.2018 - 22:22
+1

miro-nr

 

Ja ano,hned zajtra a v korčuliach by som ho vysadil v strede z člna !
9.2.2018 - 22:29
+2

MackoPu

 

Rozmyslam, ci bude dnes veselsie tu alebo v BB diskusii
9.2.2018 - 21:58
+2

Acorgonka

 

Macko: Tu necakaj ziadnu senzaciu ...tu sa budu riesit len rozhocovia my mame -2 barani -3 ale ako je pochti samozrejme
9.2.2018 - 22:12
0

mato_ke

 

chcelo by to na pár štadiónov tesne pred playoff nejaký ten spoločný transparent mierený proti rozhodcom aby si to aj vyšší páni všimli a nebolo to len o vyplakávaní Nitry či Košíc.
Je zjavné, že niektorí rozhodcovia na najvyššiu úroveň nemajú a mali by byť za svoje prehrešky potrestaní a navyše zo svojich pozícií degradovaní.

9.2.2018 - 22:00
+16

Acorgonka

 

Nie...to by chcelo to co urobila min rok Nitra ...ziadat na PO delegovanie cudzich rozhodcov....
9.2.2018 - 22:04
+1

miro-nr

 

Treba Jonaka raz a navždy zrušiť!

Zobrať mu rozhodcovsku licenciu a za dnešny zapas aj občiansky a rodný list !
9.2.2018 - 22:10
+4

antinamor

 

Henten vták bude potrestaný asi tak, že v nedeľu ho máme v Nitre späť. Nikdy som na žiadneho rozhodcu nič nekričal, ale pri tomto indivíduu sa asi najbližšie pridám k väčšine a spoločne ho nazveme tým správnym menom.
9.2.2018 - 22:05
0

tep

 

V nedeľu Baluška a Stano.
Ale na PO ho isto chytáme tak 2:1 bude pískať
9.2.2018 - 22:32
+1

antinamor

 

Ja som nepozeral delegačky a tak som len strelil, ale určite do konca ligy ho ešte zopár krát za odmenu schytáme. Myslel som, že jedného rozhodcu môže klub v sezóne vetovať, ale vyzerá to , že som sa mýlil.
9.2.2018 - 22:42
0

sloniik

 

ten Stano to je tiez pekna klobaska
10.2.2018 - 7:59
0

ElwisNR BLOG

 

10.2.2018 - 14:41
0

PASCALDUPUIS

 

Pekne Edo..
9.2.2018 - 22:02
+2

pifel

 

To je nejaka Jonakova prezyvka ci co to je?
9.2.2018 - 22:06
+5

PASCALDUPUIS

 

neviem o tom myslel som Eda Simuna
9.2.2018 - 22:16
+4

ris

 

Ako dlho bude ešte Jonak trápiť slovenskú lgu!!!???
9.2.2018 - 22:02
+2

miro-nr

 

ja sa len čudujem,že sa p.Jonak nebojí chodiť po vonku
9.2.2018 - 22:07
+4

tn

 

nerypem, nerypem a este raz nerypem. ale ved lepsie ako minuly rok nie? vtedy ste tam takto pred koncom zakladnej casti dostali tusim 8:1. takze zlepsenie

iba vtip prosim, nekamenujte

a k rozhodcom: nemusel som to ani vidiet a verim vam
9.2.2018 - 22:02
+8

SIXINO

 

Ku KE by sme sa mali pridať aj mi, ved čo v našej lige vystrajajú pruhovaný, to mi hlava nebere..
9.2.2018 - 22:03
+2

antinamor

 

No tak to už by sme mali Slovan, Košice a Nitru v samostatnej súťaži. Pridá sa ešte niekto? Sľubujeme, že Jonák, Stano ani Goga si v našej súťaži nepísknu.
9.2.2018 - 22:08
+5

lesslie69

 

Vidíš, všetci nás mali za uplakancov.Dnes ste to pocítili aj vy.Rozhodcovia už roky svojvoľne ovplyvňujú výsledky zápasov.Svinstvo najhrubšieho zrná.
9.2.2018 - 22:10
+7

deimos9

 

Presne to som chcel napisat.... Inak videl som len koniec, ale podla mna by ten hit davali v tyzdnovom nhl zostrihu, ak by sa to stalo v ju es ej, ja som tam nic zavadneho nevidel. No ale ten najazd, to bola velka parada...
9.2.2018 - 22:27
+1

NRfan

 

Mozno mas kratku pamat, ale NR uz davno protestuje proti takymto "rozhodcom" a to bol aj dovod, preco ziadala napr. na minulorocne PO zahranicnych rozhodcov.
9.2.2018 - 22:33
+6

fanda55

 

Dnes bol žiaľ hokej v úzadí. Vpredu boli iné veci, gratulujem Zámkom k bodov, viac není čo hodnotiť.
9.2.2018 - 22:04
+1

Nitram77

 

Ano mohli a mali sme to ustat ked chceme byt prvi ja by som Hena za to vobec nevinil podla mna siel.normalne do suboja ale dokedy bude cela nasa liga trpiet tychto tragedov v pruhovanom?! Ved je to skoro kazdy zapas uz sa na to fakt neda pozerat clovek sa tesi na hokej a takyto hajzli to cele pokazia
9.2.2018 - 22:06
+1

antinamor

 

Ja tiež nie, podľa mňa to urobil najlepšie ako mohol, čisto odstavil protihráča. Že mu ten narazil do chrbta a následne sa zrúbal ako poďťatý je už len zhoda okolností a čiastočne jeho smola.
9.2.2018 - 22:11
0

miro-nr

 

Tak pozor,Heňo fauluje(aj ked toto faul nebol)pravidelne na konci zapasov. Mal by sa už konečne uvedomiť!
9.2.2018 - 22:13
0

KurierNz

 

Jonaka sme stihli podpisat este do 31.1....chvalabohu... Edo na paradu...
9.2.2018 - 22:08
+3

MackoPu

 

Blbost, my sme ho predsa podpisali.
9.2.2018 - 22:11
+1

miro-nr

 

asi ma striedave štarty
9.2.2018 - 22:18
+8

MackoPu

 

Hej, vo vlastnej lige
9.2.2018 - 22:22
+1

peto137

 

keby sa rozhodca poymlil, alebo zle videl nejaky zakrok - tak ok.. ale to co dlhodobo a sustavne predvadza jonak v zápasoch nitry je cisty grc.. viem, ze je zbytocne to tu riesit, ale co s tym.. hanba tak umyslene v kuse skodit a skodit.. akoze fakt vymylsiet taku chujovinu dve minuty do konca zapasu a nevylucovat za jasne krosceky s narazom do mantinelu v plnej rychlosti hraca kde hrozi zranenie je hanba rozhodcovi.. a potom si vymysliet 5 minutovu presilovku na koci zapasu..
9.2.2018 - 22:10
+2

6911

 

som šťastný že sa to stalo ... Jonák nech sa ti darí.
9.2.2018 - 22:10
+2

peto137

 

totalne nasraty z takého kazisveta hokeju.. nie ze by sme nieco hrali pekne, ale v takej situacii, ked dvaja su na olympiade, dalsi zraneni, chori a my dohrame s torzom hracov a potom take nezmysly vidiet od pasikavyh zakomplexovaných .....
9.2.2018 - 22:12
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
peto137

 

keby takto piskal a som tam namiesto trenerov, tak mu jednu pridrbem za vsetky jeho spinavosti.. aj ked jedna by bola asi malo na to, aby sa spamatal..
9.2.2018 - 22:15
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tokino

 

A faul na Pupaka nebol?Laket na Slovaka od Zborila?Blackwaterovo "drzanie"...Husakovo sekanie po odpiskani...a mozme ist do rana rad radom...
9.2.2018 - 22:18
0

KurierNz

 

Slovakov koscek po odposkani? Rozhodcovia prve dve tretiny nepiskali nic a od tretej zacali piskat vsetko...ale ako derby zapas fajn...malo to naboj a vyhrali sme...najazdy som nechcel, ale dobre to dopadlo...
9.2.2018 - 22:21
+3

Sunkafit

 

Derby len pre vas
9.2.2018 - 22:41
+3

KurierNz

 

No na teba som aj zabudol...chvalabohu...pre teba je derby dietna salama hlupacik...
9.2.2018 - 22:44
+4

blue-311

 

Co sa nafukujes zavoznik. Polovica z Vas este pred dvoma rokmi fandila Nitre a ked vypadnete z ligy zase budete luskat jadierka na nasom zimaku.
9.2.2018 - 22:46
+17

KurierNz

 

Neblazni...polovica z nas najvacsiu dedinu nemusi...
9.2.2018 - 22:50
+7

blue-311

 

Neviem ako si na tom s matematikou, ale stale je to len polovica. Ta druha kludne mohla chodit k nam
9.2.2018 - 22:58
+3

miro-nr

 

netehaj do toho Blavu
9.2.2018 - 22:58
+5

Ottawa Senators

 

Keď my sme dedina, čo ste potom vy? Nejaká osada za tou dedinou? Klub do ktorého idú hráči, o ktorých už nik nestojí, väčšinou teda z tej "dediny" ako si ty povedal, veď si len užívajte klamára Michala, Milanka Hrušku a neviem akých dôchodcov tam ešte máte.
9.2.2018 - 22:59
+3

KurierNz

 

Milan vam dnes dorovnal najazdy...je to pasak...
9.2.2018 - 23:04
+1

Ottawa Senators

 

Gratulujem, počas hry 3 krat nechal az sebou puk počas presilovky, keď ho nikto neatakoval, 2 krát nezavinene padol, nijak nevynikal len papulka mu chodila. Som rád, že je na tej našej farme a nie v NR.
9.2.2018 - 23:14
+1

blue-311

 

My mame farmu!?
9.2.2018 - 23:16
+1

Ottawa Senators

 

No veď rozumieš...
9.2.2018 - 23:19
+1

blue-311

 

Len som sa nad tym pozastavil
9.2.2018 - 23:23
0

Bielomodry

 

Takže Milan robí popri hokeja aj pasaka?
10.2.2018 - 10:50
+1

NZ Hockey

 

Musi byt blby pocit prehrat s tymi klamarmi, dochodcami, osadou a neviem cim este
9.2.2018 - 23:09
+4

Ottawa Senators

 

Raz za čas s vami vyhoríme, to je pravda
9.2.2018 - 23:18
0

Bielomodry

 

NZ Hockey: Bič plieska na konci priatelu
9.2.2018 - 23:21
0

TomNzFan

 

4:3 :-*
9.2.2018 - 23:16
+1

KurierNz

 

Dostuduj si historiu: V roku 1938 Nové Zámky boli štvrtým najväčším mestom Slovenska po Bratislave, Košiciach a Trnave...tzn. ze ked do tzv.mesta Nitra hufne nastajujes dedincanov, nezveladis mesto...len vytvoris najvacsiu dedinu...
9.2.2018 - 23:24
+8

blue-311

 

Navacsiu na svete? V europe? Na slovensku? Alebo len v tvojej hlavicke?
9.2.2018 - 23:25
+2

miro-nr

 

sa vam čudujem
dobre vam tie feferonky vypalili mozgy
9.2.2018 - 23:30
+5

kali mero

 

Nám aspoň mali aké ale v tvojej vykradnutej alkoholom omámenej hlavičke nevypališ nič
10.2.2018 - 0:33
+4

antinamor

 

Bielomodrého na teba...
9.2.2018 - 23:33
+1

nacomeno

 

Na čo sem ťaháš históriu? Sme v prítomnosti.
10.2.2018 - 0:26
0

Sunkafit

 

Aha cize boli len 4mesta alebo matrikar bol naj..ny...potom sa nastastie kazdy zobudil a zostali z toho vacsie komjatice
10.2.2018 - 7:17
+1

sloniik

 

aha uz mi je jasne, preco ste kricali vitajte v meste, ved vy ste historici a chceli ste to dat vsetkym vedet
10.2.2018 - 9:29
+4

hradnaveza

 

Nové zámky veľkomesto ulice široké 3 metre a sama jednosmerka. Však vy ani poriadnu križovatku nemáte. Keď vidím v nitre auto nz, tak radšej zastavim, lebo neviem co vyvedie.
10.2.2018 - 13:05
+7

Tomino

 

Dosiel sellak z madarska na slovensko
10.2.2018 - 20:17
0

antinamor

 

Oni nevypadnú, oni sa odhlásia.
9.2.2018 - 23:01
+1

Sunkafit

 

Presne tak
10.2.2018 - 7:13
0

TomNzFan

 

Pre neho je derby tu(hokejportal) ,ked ho pustia k netu v liečebni ...
9.2.2018 - 23:15
+3

Sunkafit

 

Pre mna je derby zapas ktory ma grady a historiu...nie len preto ze je niekto blizko zapas s vami je to iste ako keby sme hrali z LM alebo Detvou
10.2.2018 - 7:15
+1

kali mero

 

Len sa neposer
10.2.2018 - 0:29
0

RoloTN

 

Jonak je JONAK. To je fakt pravda. Ale dnes hral 1 s 8 v tabulke. Nitra po famoznych vykonoch hrala nevyrazne a prehrala si to v prvej rade sama. B.B tiez mimo a v lese.
9.2.2018 - 22:18
+3

antinamor

 

A Trenčín by si kam zaradil?
9.2.2018 - 22:23
0

RoloTN

 

Trencin so stastim , ale za 3 body a dobiehame B.B. Dolezite je nestratit kontakt so spicou. Nitra momentalne najkrajsi hokej ale dnes naozaj nic moc. Verim ze v Nedelu deklasujete B.B na nulu.
9.2.2018 - 23:08
0

VladoBB

 

...ja tomu veriť nechcem, ale žiaľ bohu, všetko nasvedčuje tomu, že nás v nedeľu CORGONI rozbijú ešte viacej ako KAMZÍCI...
10.2.2018 - 8:09
0

SIXINO

 

prehrala si to sama????? To si asi zle pozeral potom Jasne, že sme nehrali nič extra, ale sami sme si to teda neprehrali ani náhodou
9.2.2018 - 22:24
+2

miro-nr

 

No neviem či sama,ale ked ti 2,5 minuty pred koncom vylučia hrača na 5min-za čiste hit a to by som odporučil si pozrieť druhu tretinu.

Jonak iný nebude,už ho viac nechcem vidieť pískať zapasy Nitre.
9.2.2018 - 22:25
+1

Tokino

 

Ked hras bez 2 utokov na 3 patky tak nemozes cakat ze budeme NZ drtit 60 min...
9.2.2018 - 22:28
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lubfito

 

Od prvého písknutia sa zápas hral vo vysokom tempe, hore dole a to muselo divákov baviť. Ten prvý gól, to som fakt už dávno nevidel takú chybu brankára, šikovne to využil Miro Pupák. No už o malú chvilku vyrovnal Jurík a teda sa hra opäť prelievala zo strany na stranu. V druhej tretine predsa len hrali obe mužstvá o čosi taktickejší hokej. Skvelá prihrávka od Slováka na Kofolu a ja som sa opäť tešil.
Tak ako mnohí som nepochopil prečo dávali na presilovky 1. lajnu dva krát, už boli uťahaní a kopili chyby, z čoho pramenil aj gól v oslabovke NZ. Našťastie o čosi neskôr dobre trafil Karči. Už som myslel že to ustojíme, v podvedomí som pripisoval 3 body do taŇulky.
No v poslednej sekunde, ako som sa držal za hlavu som hodil slúchadlá o stenu a s nervami odkráčal z izby. Moja chyba, teraz musím kúpiť nové. Ale tá pachuť ostala, lebo aj keď som si bol zapáliť a nejak sa s tými emóciami popasoval, hrali sme v oslabení aj cez predĺženie.
Nájazdy sú lotéria, no exekútor Šimun to urobil lišiacky.
Gratulujem teda chalanom do Zámkov k víťazstvu. Snáď Vám tie body pomôžu v konečnom zúčtovaní.
A my rýchlo zabudnime na tento zápas, v nedeľu nás čaká peklo v podobe Bystrice ktorá je hneď za nami a už pár kôl nebodovali. Treba sa pripraviť na všetko!
Pome
9.2.2018 - 22:27
+9

Peter NZ

 

Pekne,aspoň niekto z NR,čo zhodnotil zápas a nie len fňuká.Kto vie,čo by sa tu písalo,keby ten gól sekundu pred koncom nepadne.
9.2.2018 - 22:57
+3

Urpiner16

 

Nič nebude žiadne peklo lebo my sme vonku v hlbokom lese.
9.2.2018 - 23:06
0

lubfito

 

Urpi, kríza dopadne na každé mužstvo. My sme boli v lese skoro pol sezóny. A vy to máte dobre poskladané, takže očakávam zápas ako remeň a obe mužstvá si siahnu na dno svojich síl...
10.2.2018 - 7:31
+1

Acorgonka

 

A dufam ze s lichotivou bilanciou pre nas ...pekne trojbodovou
10.2.2018 - 8:10
0

Juslan

 

lubfito : rád čítam tvoje názory a väčšinou tak ako teraz s nimi súhlasím.
Tak ako v každom klube aj u nás sa pár jedincov počas neúspechov prejavuje hlúpo negativisticky pričom sa snažia ohurovať svojou "odbornosťou".
Predpokladám že v nedeľu to bude dobrý zápas aj keď ho môže ovplyvniť neúčasť niektorých kľúčových hráčov a forma našich brankárov.
Napriek tomu verím baranom!
10.2.2018 - 9:08
0

tep

 

Bude to boj, lebo, tak BB sa vie isto na nás hecnúť, takže neočakávam žiaden jednoznačný priebeh..
10.2.2018 - 9:27
0

lubfito

 

Juslan: ja zas rád čítam tvoje básničky
Obom mužstvám bude chýbať dosť hráčov, o to viac sa môžme sústrediť na výkony chalanov ktorý budú bojovať o miesto v zostave počas PO. Celkom sa na to teším
10.2.2018 - 9:27
+1

Juslan

 

Pod Urpínom hromy blesky,
Kovaľ rúbe všade lietajú triesky.

Do Nitry nás hotuje,
kto zdraví je nech bojuje!

Aj pod Zoborom sa bude blýskať,
no my musíme doma výskať...

Tvrdia že chcel to Jonák pískať,
tri body pre Iskru získať...

My vravíme nechceme,
majstri aj tak budeme!
10.2.2018 - 12:10
+4

lubfito

 

Toto je ono!
10.2.2018 - 12:35
+1

Tokino

 

Inak play off NR NZ by som si rad pozrel.Neviem si predstavit takto keby v play off hrubo ovplyvni zapas...
9.2.2018 - 22:30
+1

FBS

 

Komisia rozhodcov: hráči si v zápase neuvedomujú možné dopady svojich skutkov, je to rýchla hra sú hnaní za bodmi manažérmi, trénermi, divákmi.
Povinnosť rozhodcov je vytvárať protiváhu vo výchove hráčov a bráneniu športového prístupu. Ale... napr pri sotení Pupáka Hřebejkom do mantinelu bolo stanovisko: Veď on sa hodil do mantinelu-doslovne to tak deklarovoli!!! Keď policajt nekoná podľa zákona je braný na zodpovednosť, postavia ho mimo službu, je proti nemu disciplinárne konanie až po trest. Aj rozhodcovia majú konať, veď sú tiež ochrancovia v duchu pravidiel - nekonajú a čo sa deje? Komisia to dáko vždy obháji-výsledok: otrasy mozgu, poškodené ramená, rebrá, zuby poviem s nadsádzkou bytúnok v priamom prenose. Kompetentní prosím Vás zamyslite sa pokiaľ je čas.
9.2.2018 - 22:32
+8

Ferrari

 

Bohužiaľ rozhodcov je u nas malo. Starých rozhodcov nemá kto nahradiť, lebo to nikto nechce robiť.
9.2.2018 - 23:05
0

vrmo

 

Aká komisia. Veď Slovensko je jediná krajina v IIHF, ktorá nemá Komisiu rozhodcov, pretože ju (ako aj komisiu mládeže a ďalšie iné) na kongrese SZĽH v júni 2017 zrušili !!!
10.2.2018 - 12:10
0

lesslie69

 

Všetci si pamätáme ten slávny výrok"Na ........ voľnejšie.Keby toto povedal do éteru rozhodca vo finále NHL pískal by len do trumpety spoluväzňov vo federálnej väznici.U nás tento šašo píska veselo ďalej.No a keď ho porovnáš s Jonákom,je to ešte pán rozhodca.Čo prosim čakáme od Jonáka?
9.2.2018 - 22:33
+2

ris

 

Lintner vyhlasuje,ze chce pritiahnuť divákov na štadiony a Jonák mu divákov zo štadionov vyháňa.
9.2.2018 - 22:38
+1

6911

 

Keď Jonák ukončí rozhodcovskú kariéru , bude to miľník v histórii slovenského hokeja.
9.2.2018 - 22:44
+9

Big brother

 

Su aj horši...Lauff, Stano...
9.2.2018 - 22:52
0

Acorgonka

 

Ale no!....to hadam nie..obaja dobre vieme ze kto chce pojde aj po takomto zapase
9.2.2018 - 22:47
0

Hasan13

 

Bez siestich utocnikov, bez obrancu prist sekundu dokonca o body zabolí. Dnes sme mohli urobit vyrazny krok k prvému miestu, lebo Bystrica po vybuchu v Poprade bude u nas hrat jak blazniva. Goga a Jonák ked si pozreli video po zápase tak sa na seba museli pozriet a uprimne si priznat, ze to skrátk "posr.ali". Dnes mali Zámky bojovnost, ale aj dvoch najlepsich hráčov, ktorych sa skratka bedalo ubranit. 9 a 20.
Dufam, ze Chrenko uz pripravuje Simunovi zmluvu.
9.2.2018 - 22:45
+1

88Backo

 

Veru tak,dúfam že bude nasledovať Paulovicove kroky
9.2.2018 - 22:56
0

TomNzFan

 

Šimun ju už ma podpisanú aj na budúcu sezonu ,ale v Nz
9.2.2018 - 23:20
+2

Tokino

 

To nic neznamena...
9.2.2018 - 23:38
0

Tokino

 

Je viac zaujimavych mien,ktore by som skusil v NR:Janač,Simun,Rogon,Sukel
9.2.2018 - 23:48
0

nacomeno

 

Šimun a Sukel jednoznačne.
10.2.2018 - 0:01
0

TomNzFan

 

Ok kamos ,necham ta v tom
9.2.2018 - 23:56
0

nacomeno

 

Jonák - muž zápasu: Nefaul Henricha Ručkaya. V 3. a 4. opakovanom zábere na huste je pohľad Jonáka, kamera presne v rohu klziska kde stál Jonák, z toho záberu je evidentné, že Heňo sa pred Fábryho natlačil, otočil sa chrbtom, Fábry hlava dole pozeral na puk ako za žiakov, prišiel stret, Jonák sa na to pozeral, nevylúčil nakoľko sa nejednalo o nedovolený zákrok a prerušil hru. Až po pristúpení k Fábrymu zbadal, že je Fábryho zdravotný stav vážny a pokračovať v zápase nemôže to ale neznamená, že sa má vylučovať (taktiež Miro Pupák po zrážke, ktorú som nevidel a na huste nieje, nedohral zápas a nevylučovalo sa). Hráč si totiž musí uvedomiť, že hokej sa musí hrať so zdvihnutou hlavou, inak môže byť zle nakoľko je hokej športom kontaktným. Rozhodcovia v žiadnom prípade nemôžu podľahnúť tlaku domáceho prostredia a zo zranenia hráča, nakoľko ku takémuto zraneniu môže dôjsť aj bez faulu. Dnes Nitra jednoznačne v závere obratá o 3 body a luxusný náskok na čele tabuľky. Ešte musím ľudom spomenúť, že NR fans v jednej fáze hry rozprúdil pokrik: Všetci spívame, Jonák ..... je a on sa obrátil na fans NR, rozhadzoval rukami prečo hania zase jeho a začal hundrať a nadávať, potom o pár minút jeho ješitnosť nevylúčila za napadnutie na Slováka. Rozhodca sa musí venovať hre a nie hádať sa s publikom. To je na disciplinárne riešenie pán Jonák...
9.2.2018 - 22:47
+9

nacomeno

 

Ešte musím vyzdvihnúť kvality Eda Šimuna, ktorého už dávno chcem v NR tak snáď budúcu sezónu príde
9.2.2018 - 22:49
+2

KurierNz

 

Edo ma u nas zmluvu na 2+1
9.2.2018 - 22:54
+1

nacomeno

 

Nakoľko máme medzi sebou ako kluby nadštandardné vzťahy, očakáv, že riešenie nájdeme
9.2.2018 - 23:01
+5

misokovi

 

To u vas nic neznamena
10.2.2018 - 8:02
+2

miro-nr

 

Pan Jonak sa raz do medií vyjadril ,že posudzuje zakroky subjektívne a nie podla pravidiel !
A stále píska!
To o niečom svedčí !
9.2.2018 - 22:56
+4

Menonenidolezite

 

Tazko hodnotit vykon rozhodcov. Oba timy neboli s ich vykonmi spokojne. Ale ak si Nitra hovori o sebe ako o aspirantovi na titul a Zamky povazuje kazdy za outsidera tak mala Nitra vyhrat rozdielom triedy a nie vyplakavat nad nejakym jednym trestom v poslednych minutach. ZAMKY ZASLUZENE BODY ZA BOJOVNOST DO KONCA. A ku Zborilovi a Slovakovi, stretli sa dvaja najnizsi v hre a Zboril mal navrh,Slovak rad a rychlo padol na lad a cakal kto sa otoci. Mimochodom Slovak podrazil Fabryho hned pri rozhodcovi, div sa svete Fabry sa zdvihol a makal dalej no Slovak sa velavravne otocil na Jonaka,tieto dve hrdlicky si pokrutili hlavkami a.k.a. pohoda nevidel som hraj dalej. A este by ma zaujimalo, kolko kapitanov ma Nitra, lebo Mezeia pri rozhodcoch nebolo moc vidiet, za to Slovak sa tam rozkrikoval furt Prekusnite to,kazdy team je zdolatelny a pokial to budete davat na to,ze nemate hracov tak ani Zamky nemaju...pac a pusu
9.2.2018 - 22:49
+7

88Backo

 

Nitre chýba 6 hráčov z prvých dvoch pätiek môj zlatý...Ak sa stretneme v play off uvidíš pravu tvar Nr v plnej sile
9.2.2018 - 22:59
+2

Menonenidolezite

 

Moj zlaty, kto ti chyba, Exzamcan Paulovic? Zamky tiez nemaju plny kader,hraci chybaju dlhodobo..
9.2.2018 - 23:09
+2

nacomeno

 

Exzamcan Paulovič, odohral tam jedinu sezonu a uz je exzamcan. Bože moooj. Paulovič je odchovanec Topolčian so štartami v juniorke Nitry keď už sme pri tom a áno on aj odchovanec NR hokejak chýbajú veľmi. Paulovič 46 zápasov 45 bodov, Krištof 45 zápasov 52 bodov, Mikúš ďalší zranený 31 zápasov 25 bodov, ďalej zranený je aj Lantoši, tiež Cope, Macík chorý a Rais tiež v maródke. Čiže veľa hráčov Nitre chýbalo dnes a v plnej sile by takto slabučké Zámky rozniesli po ľade..
9.2.2018 - 23:26
+4

KurierNz

 

No vidis...ale pre dnesok je to 4:3...dva body doma...keby to bol posldny finalovy zapas, tiez by si nevyhral...y sme v poslednom zapase u vas nemali trenera...len nejakeho ochlascu na lavicke..a tiez sme prehrali...
9.2.2018 - 23:34
+3

Hasan13

 

V plnej sile nemate proti Nitre nárok, moze tam byt aj Bowman. Kvalita sa nedá oklamat.
9.2.2018 - 23:42
0

Menonenidolezite

 

Kvalita je jedna vec, bojovnost je druha vec. A stastie je uplne dalsi sportovy pojem... seeya
10.2.2018 - 0:09
+3

Hasan13

 

Stastie ste si vybrali uz dnes, bojovat nebudete vladat a kvalita sa prejaví. Minulý rok som si vás vobec neprial, to priznavam, dnes by som sa na playoff s vami tesil, lebo viem ze klub dobre zarobi na listkoch a Nitra bez vacsich problemov pojde dalej.
10.2.2018 - 0:16
0

miro-nr

 

zabudol si na kvalitneho rozhodcu
10.2.2018 - 0:17
0

biancoblu

 

A kto vam za to môže,že ste si zavolali ochlascu aj druhýkrát?ved ste ho poznali tak vam mohlo stačiť,ale vy ste schopný si ho zavolať aj do tretice
10.2.2018 - 0:13
+1

Menonenidolezite

 

Okej makac. Ked chce ist Nitra na majstra (co sa da predpokladat,ze nie su ambicie NZ) tak by nemal byt vas uspech o dvoch rozdielovych hracoch,ako ste tu napisali vy sami. Hoci z tvojho sumaru su to hadam aj traja rozdielovi. Ak vam chybaju 6 hraci,to znamena ze dalsi 6 dostali sancu sa ukazat,dnes to proste nenolo ono.Pridu aj lepsie zapasy nemboj. Dobru noc.
10.2.2018 - 0:08
+2

biancoblu

 

Kto vám taký chyba?no daj nejaké mená.a daj poriadnych,rozdielovych hráčov,nie kusy
9.2.2018 - 23:43
0

samajamado

 

Kristof 45z 52b
Paulovic 46z 45b
Mikus 31z 25b
Cope 8z 5b (vlani 38z 29b)
Lantosi
Rais
9.2.2018 - 23:50
0

nacomeno

 

kámo on sa to pýtal zámčana
9.2.2018 - 23:55
0

samajamado

 

aha, sorac
9.2.2018 - 23:58
0

PASCALDUPUIS

 

Prvy center
10.2.2018 - 0:03
0

Menonenidolezite

 

Neviem ako dlho sledujes zamky,ale tu nie su rozdielovi hraci, tu musi hrat cely team a vsetci sa musia snazit. Kazdy kto vypadne je rovnako potrebny, kazdy oslabi muzstvo. Nemame dost obrancov,nemame ani dost utocnikov a predsa sa dnes chalani pobili na max!!! Ja len dufam,ze tito chalani ostanu spolu aj dalsiu sezonu tak ako su,lebo s casom a odohratymi zapasmi sa z nich stava konecne team, nie individualisti.
10.2.2018 - 0:23
+3

miro-nr

 

Bud rad že je po prestupovom období a astanu aspon do konca sezony !
10.2.2018 - 1:35
0

Sunkafit

 

Veru chodia k vam na 2tyzdnove turnusy
10.2.2018 - 7:22
0

Menonenidolezite

 

A presne to je ta chyba. Hadam sa to zmeni a nebude tu na zaciatku sezony rozobraty mančaft. Za mna velka radost z Barosa a Zborila, Simuna, Salija aj Novaka, aj Varga, Fabry a dalsi sa ukazuju. Ten kader neni az tak na odpis len musia hrat a hrat a hrat...a fans to troska menej prezivat
10.2.2018 - 18:48
+2

biancoblu

 

Preco by sme mali vyhrať rozdielom triedy?pozri koľko hráčov nám chýbalo.zranenia + hlavne dvaja na olympiáde a tí dvaja sú rozdielový hráči v každom zápase,pozri si kanadské bodovanie.stacilo vyhrať aj o gól,len to by museli pískať normálni rozhodcovia
9.2.2018 - 23:12
+1

Menonenidolezite

 

Aha, takze z tvojho príspevku je Nitra team o dvoch hracoch. Myslel som si, ze hokej je kolektivny sport. Smutne teda....
9.2.2018 - 23:17
+2

Hasan13

 

Matematické okienko:
Rais - Mikúš, Krištof, Paulovič (kompletný prvý útok), Macík,Cope,Lantoši (potenciálny druhý). Takze ako je to s tymi dvoma hracmi? Mimochodom najlepsimi v lige?
9.2.2018 - 23:41
+6

trogar225

 

ko zZborilovy ti poviem jedno ten suboj som videl presne a ano krasne tam vystrcil ten laket proti Slovakovi a pan Jonak sa len pousmial lebo vedel ze urobi len nervy niel len čibinovy ale aj fanusikom a ten laket tam bol s umyslom ten mal zmrd Zboril vedel presne co robi.
9.2.2018 - 23:20
0

Menonenidolezite

 

Ak by to malo byt umyselne tak Slovak by uz nevstal z ladu. Adam je velky driec,borec a makac on nepotrebuje faulovat nejakeho nervaveho Slovaka. On je ten typ hraca,ktoreho nerozhodis a na ktoreho su fauly kazdy jeden zapas,ale on ide dalej..cize o nejakom umysle tu nemusime diskutovat, neviem kde na stadione si bol, ja presne oproti nim v Becku,ziadny mantinel a krasny vyhlad.
9.2.2018 - 23:29
+2

krofak

 

On nepotrebuje faulovat NEJAKEHO Slovaka.A bolo to presne tak ak to npisal trogar.Pekne vystrceny laket este ze to nebolo take silne.A henta paskovana postavicka sa na to len pozera.A vcera zamcani padali jak hnile hrusky pri co i len mensom dotyku.A pri tretom gole zapisali zle asistencie.Tam mali napisat Gogu a Jonaka!
10.2.2018 - 7:19
0

Duke62

 

Lebo Slovák je veľký zmrd a ešte k tomu plačko
10.2.2018 - 13:58
+3

Bielomodry

 

Duke62: Tak toto bolo silneee..Dlho si nad týmto premýšľal?
10.2.2018 - 17:43
+2

Vilo79

 

Vy v NR mate daleko nieco horsie,ako to,co dnes piskalo v NZ... ten s cislom 26,ten v lige nema konkurenciu...a jeho brat nema od neho daleko
9.2.2018 - 22:53
+1

NzSlovak

 

Zamky: Boli dnes hokejovejšie, bodka.
9.2.2018 - 22:57
+2

blue-311

 

Presne tak! Bodka.
9.2.2018 - 23:03
0

lokomotivanz

 

Nitrania : Budte radi, ze mate aspon bod. Prvy gol vam daroval Baroš a druhy nasi obrancovia pri našej presilovke keď stratili puk v našom obrannom pasme.
9.2.2018 - 23:01
+4

miro-nr

 

Vam darovali tretí pasikaví, o tom prečo mlčíš?
9.2.2018 - 23:05
+11

antinamor

 

9.2.2018 - 23:12
0

Ferrari

 

Vaše jeden gól daroval Slovák, druhý gól + nájazdy rozdcovia.
9.2.2018 - 23:15
0

Vilo79

 

Strely na branu 51:27
9.2.2018 - 23:04
0

blue-311

 

Ty vole to su keci toto. Vsade su exoti, nas je poctom urcite najviac, ale percentualne sa na NZ nikto nechyta.
9.2.2018 - 23:12
+4

Sunkafit

 

Nechaj ich hokeju sa nerozumeju hraju ho kratko
10.2.2018 - 7:27
+4

camus

 

Rozhodcovia sú tým posledným, čo ma trápi. Veď prečo by to malo aj ich trápiť, za 150€?

Mňa trápia tieto veci, teda nie sú to všetky body, iba tie, ktoré mi práve napadli:

Aby bol v našich dvoch presilovkových formáciách až jeden pravák - M. Novák, to naozaj?
Aby sme v útočnom pásme nonstop hrali pri mantineloch ako priekopníci hokeja v roku 1909 vo Francúzsku, to naozaj?
Aby sme nevedeli prejsť cez stredné pásmo, to naozaj?
Aby naši obrancovia potrebovali na spracovanie puku desať sekúnd, to naozaj?
Aby pri power-play bol naskakujúcim šiestym hráčom Vladimír Škoda, to naozaj?
Aby sme hrali proti Detve, Žiline, Bystrici i Nitre tú istú taktiku, to naozaj?
Aby niektorí hráči netrafili prázdnu bránu v 20-tich po sebe idúcich zápasoch, to naozaj?
Aby bol našou posilou do bojov o play-off fyzicky odrovnaný Lukáš Jurík, to naozaj?
Aby sme boli druhý rok po sebe fyzicky najslabšie mužstvo, to naozaj?
Aby sme boli druhý najhorší v lige na presilovky, to naozaj?
Aby sme boli najhorší v lige v úspešnosti streľby na bránu, to naozaj?
Aby bol prvou voľbou na nájazdy Vladimír Škoda, to naozaj?
Aby na predĺženie boli našimi prvými voľbami hráči ako Škoda a Jurík, to naozaj?
Aby sme tu držali hráčov ako Lorraine - legionár, ktorý v 18 zápasoch získa úctyhodné dva body, to naozaj?
Aby sme vo väčšine presiloviek nevystrelili na bránu, to naozaj?
9.2.2018 - 23:19
+2

samajamado

 

Skoda mal pri tom powerplay asistenciu na vyrovnavajuci gol, Jurik dal gol na 1:1
150e*8zapasov za mesiac = 1200e - u nas ma operator vo vyrobe takmer minimalnu mzdu a ked spravi 2 chyby tak si hlada novu robotu!
9.2.2018 - 23:42
+3

camus

 

Vidím, že sleduješ zápasy NZ...

Btw., rozhodcom sa môže stať každý, aj ty. A budeš mať 1200€ za mesiac. Tak na čo čakáš?
9.2.2018 - 23:46
+2

samajamado

 

Zial, mam sebareflexiu, na rozdiel od p.Jonaka a radsej sa budem dalej venovat IT

Zapasy NZ nesledujem, ale reagoval si na dnesny zapas a pytal si sa preco bol Skoda 6. hracom, podla mna keby tam nie je tak gol nedate.
9.2.2018 - 23:55
+1

FanusikZamkov

 

No neviem ale ten Škoda mal dnes dve asistencie. Pri druhom góle on s prihrávkou našiel Husáka a ten zavesil dokonca ak sa dobre pamätám to bolo pri našej oslabovke. Druhý mal pri vyrovnávajúcom góle sekundu pred koncom. Jurík zas dal gól na 1:1.
9.2.2018 - 23:53
+2

camus

 

Lukáš Jurík u nás doposiaľ odohral 9 zápasov, v ktorých nazbieral 2 body a pripísal si 4 mínusky. Fyzicky spolu s Ondruškom jednoznačne najslabší hráč
Vladimír Škoda u nás odohral krásnych 35 zápasov. Mal to byť ofenzívny líder a má neuveriteľných 8 bodov a teraz naozaj neuveriteľných 19 mínusiek! A to bol veľmi, naozaj veľmi dlho aj v elitnom útoku. Aj keby dnes dali dokopy 15 gólov, ja ich hodnotím za celkový prínos, ktorý je teda obrovským sklamaním. Rovnako ako naša hra počas celej sezóny.
10.2.2018 - 0:46
+3

NzSlovak

 

Prekusnite : to a idete dalej Vidíme sa v play-off
9.2.2018 - 23:23
+1

FanusikZamkov

 

Ja jednoducho nechápem niektorých prispievateľov Nitry kde u nich zostala sebe kritika voči výkonu mužstva. Všade hľadajú chybu len nie vo výkone svojho mužstva. Ja viem že rozhodcovia sú najslabším článkom slovenského hokeja ale mužstvo ktoré chce byť majstrom a je na prvom mieste tabuľky by malo s dvoma darovanými gólmi mužstvom NZ zápas dotiahnuť do víťazného konca.Žiaľ nedokázali a to je veľmi zlé vysvedčenie pre hráčov Nitry. Nitra uhrala bod viem že to bolí keď sekundu pred koncom sa stratia dva body .Avšak netreba hľadať vinu len v rozhodcoch.
9.2.2018 - 23:29
+1

ris

 

Na to,v akej zostave hrala Nitra,bol vykon dobry.Vysledok ovplyvnil Jonak,preto ta kritika z Nitry.Už chápeš?
9.2.2018 - 23:39
+3

Sunkafit

 

Nehrali sme dobre ale vy ste hrali co? Milion minut vymyalenych presiloviek kde ani neviete vystrelit na branu a len sa motate...bez tychto vymyslov by ste prehrali tak sa zobud
10.2.2018 - 7:31
+1

NZ Hockey

 

10.2.2018 - 13:19
+2

Bielomodry

 

No ništo..Bod je doma ,mohlo byť aj Tri,ale nebudeme plakať nad rozliatym mliekom..Myslím hokej bojovný ,bolo ,čo pozerať..Fans jednej,či druhej strany super,len mohlo byť menej nadavania ,či z NR strany ,ale aj NZ...Naši si to presustrovali sami,mali sme tie 3 body udolat a nemuseli sme spomínať Ujov v pasikovom..Aj keď pánkooo Jonák je kapitola sama o sebe..Aspoň je to zaujímavejšie v TaNulke...Takže Zámčania gratulujem k bodu navyše a NR dobre sa pripraviť na Baranov,lebo si myslím,že budú hrýzť...
9.2.2018 - 23:30
+5

samajamado

 

Niekto sa cinil
https://sport.bazos.sk/inzerat/82429030/Rozhodca.php
9.2.2018 - 23:35
+17

Grinch NZ

 

To ako fakt? Paráda! Gratulujem tomu kápovi, čo to dal hore, velice pobavilo.
9.2.2018 - 23:52
0

Fanušik HC Košice

 

Rišo L tak žeby Lintner už konečne pochopil jak zle pískajú a už ho chce predať
10.2.2018 - 2:21
0

lubfito

 

Už to tam nie je. Neurobil niekto screenshot?
Alebo čo tam bolo napísané?
10.2.2018 - 7:32
+1

blue-311

 

Bola tam jonakova fotka s textom predam jonaka, vsetko do***al uz ho nepotrebujem
10.2.2018 - 9:34
+2

lubfito

 

diky moc
10.2.2018 - 10:02
0

racmaster

 

masakeeer!
10.2.2018 - 10:32
+1

mladywoody

 

Ja mám screenshot
10.2.2018 - 11:10
+1

dufus

 

ja len jednu vec:chcel by som POPROSIŤ obsluhu na štadione aby pre boha živého stíšili tie reproduktory!!!!!
je to neskutočne nastavené ,pre tie horné rady,a vydáva to hluk jak štart prúdového lietadla,
určite tam nejde nikto z nás ohluchnúť,ani počúvať vykopávky 90 rokov minulého storočia v podaní Dr.Alban atď ,
stačí keď to stlmíte o takých cca 80% a bude to tak akurát....
Ďakujem
10.2.2018 - 6:48
+3

antinamor

 

Ak myslíš štadión v Nitre, tak sa do petície o sníženie volume pridávam aj ja a tiež by som poprosil odobrať mikrofón tej upišťanej babenke, čo sa tam predvádza cez prestávky, vyslovene mi lezie na nervy a ešte k tomu keď tie jej vykriky trhajú bubienky, no proste paráda.
10.2.2018 - 8:39
+2

lubfito

 

U nás nehrajú Dr. Albana
Takže to budú Zámky
10.2.2018 - 8:47
+1

antinamor

 

Asi nie, ale bez ohľadu na to, by som tu petíciu v Nitre kľudne spustil, lebo je to tak, ako som napísal.
10.2.2018 - 9:16
+1

lubfito

 

Netvrdím že nie. Lenže ja som asi nahluchlý, alebo stojím ďaleko od reprákov, keďže som to ešte nepostrehol
10.2.2018 - 9:30
0

antinamor

 

Tak možno chodíš cez prestávky vypáliť zobák von, mohlo by to byť tým.
10.2.2018 - 10:01
+1

biancoblu

 

Presne tak,strašne tam skriekaju o nepodstatných veciach.ani reklama z kocky nie je tak nahlas a ledva ju je počuť.nechodi každý von fajčiť,na pivo,do vipky.treba ich konečne stisit,všetci okolo mna na to nadávajú,skriekaju ako paviáni
10.2.2018 - 13:34
+1

dufus

 

samozrejme že zámky,včera mi ten reprák visel cca 3 m od hlavy ved to je choré...,nadávajú všetci naokolo,už minulí zápas sme to hovorili usporiadatelovi a vy...l sa na to, ešte mal sprosté pripomienky,a pritom stačí len pootočiť jeden gombík a je po probléme
len to by musela byť vôla a ochota pre druhého niečo spraviť,a nie len načahuvať ruky ked platíme za lístky,aj takýmito "ústretovými "krokmi sa pozýva fanúšik hokeja na zápasy....
10.2.2018 - 9:20
+1

Grinch NZ

 

Milý dufus, to si ešte asi nebol na štadióne v NR, tam to reve asi o 3× silnejšie.
11.2.2018 - 9:30
0

BITCH PLEASE

 

Tak ako takmer všetko, čo sa týka zázemia nášho zimaku, ani hlasatelka a 'dj' nemajú úroveň.

Dat do toho trochu emócie keď hlási do mikrofónu - naco

Dat info o budúcom zapase/výjazde do mikrofónu - naco

Pripraviť si USB s hokejovými hitmi, ktoré nabudia divákov všade na svete - naco

Hlavne ze sú tam všetci jedna veľká rodina a to doslova.
10.2.2018 - 11:24
+1

Ottawa Senators

 

Tá hlásateľka inak fakt.
Som tu a robím len to čo mám zaplatené, nezaujíma ma, že tu sa hrá hokej.
10.2.2018 - 12:35
+1

NZ Hockey

 

Presne tak ten pseudo DJ to je totalny otras vyberom pesniciek ktore nenabudia ani divakov ani hracov - najlepsie ked hra sladaky pred nasimi presilovkami to ako fakt. Taktiez nezahra vobec nic cca minutu pred hymnou hrobove ticho to fakt je uzasne pre atmosferu, nejak zvlast vybrana piesen pri nastupe hracov nehrozi, taktiez po zaverecnej sirene pri nasom vitazstve hrobove ticho naco pustit golovu sirenu alebo daco to je absurdita co tam stvara ani tieto banalne zaklady nie je schopny pokryt.

A slecna hlasatelka tiez podpis, pri hlaseni o goloch ako keby o hracoch supera, info dalsich udalostiach nehrozi, este ani tie trapne fauly nevie povedat normalne to jej klasicke "udery" ci podobne chujoviny aspon si vypisat oficialne znenie faulov ved to je smiesne a ubohe, totalna tragikomedia od nich aj od celeho klubu smerom k fanusikom a kazdym rokom je to len horsie.
A napriek tomu vsetkemu aj vysledkom sa nas tam stretne pravidelne cca tisicka a mohlo by to byt urcite lepsie.
10.2.2018 - 13:33
0

BITCH PLEASE

 

presne tak. hlavne, ze mame supertombolu s hlavnou vyhrou 27 eur a podobnymi sumami

Vobec nechapem, preco sa prestala pustat pri nastupne NZ timu hudba z Posledneho mohykana
11.2.2018 - 16:57
0

blue-nr

 

Chalani nechapem preco sa tu vsetci rozculujete ze sme stratili dva body?! Ved bolo nadovsetko jasné ze zapas v NZ sa nevyhra ked NR uz vedela konecny vysledok z Popradu
Vsak dvojica v PO Nitra- Zámky by bola idealna
10.2.2018 - 9:00
0

blue-311

 

Az takto konspiracne by som to nevidel, stale verim tomu ze su (hlavne ten jeden) len nekompetentni
a je mi jedno s kym budeme hrat prve dve kola, ale do finale chcem jednoznacne zvolen
10.2.2018 - 9:39
0

blue-nr

 

Mozno tebe je to jedno s kym budeme hrat prve kola ale tym ktorí to vidia konspiracne tak to jedno asi nieje...
10.2.2018 - 11:28
0

biancoblu

 

Neviem či by to podľa tvojho myslenia nechávali na poslednú sekundu
10.2.2018 - 13:36
+1

sepinko

 

Keby sa takyto zapas odohral v playoff v 7.zapase, tak 80% ludi tu na HP spacha sebevraždy
10.2.2018 - 11:00
+1

FBS

 

GOGA+JONÁK: ...Pupák po čistom zákroku Hřebejka simuloval aj v noci keď zvracal(škoda že nie z rozhodcov) teraz v nemocnici na infúziach, rozmazané videnie a vyšetrenia-čo iné ako otras mozgu! Bodaj by som sa mýlil.
10.2.2018 - 11:27
+1

FanusikZamkov

 

FBS ja prajem Pupákovi skoré uzdravenie. Tak isto prajem skoré uzdravenie Braňovi Fábrymu ktorý má vyrazené zuby a má krvavé odreniny na jednej strane tváre a otras mozgu. U Braňa nie je to domienka ale skutočnosť. Už by trebalo prestať s tým Gogom a Jonákom . Ver tomu prehrali si to vaši hráči sami. Dostali do vienka dva góly od súpera a nevedeli to zúžitkovať na víťaztvo . Takže by si mali oni spytovať svedomie ako je to možné. Podotýkam rozhodcovia sú najslabším článkom Slovenského hokeja.
10.2.2018 - 11:52
+1

Ottawa Senators

 

Rozdiel je len ten, že jeden z tých zákrokov bol vyhodnotený ako faul a to v dosť ošemetnom čase.
Samozrejme skoré uzdravenie obom ale je to haMba jak hrom.
10.2.2018 - 12:38
+4

biancoblu

 

Povedz fabrymu keď hra hokej tak nech sa pozerá a zdvihne si hlavu,lebo nabudúce pôjde po ulici a narazí do steny.samozrejme skóre uzdravenie a nič zle mu neprajem,ale to bola čisto jeho chyba a absolútne žiadny faul to nebol.mal mat hore hlavu a vyhnúť sa
10.2.2018 - 13:41
+1

NZ Hockey

 

Presne rovnako ako v pripade Novaka ked ste tu boli minule, tiez sa vas hrac nepozeral a Miso za to dostal 5 + DKZ. Ale fuu vtedy tu bolo od vas placu a vyhrazok
10.2.2018 - 13:50
+1

Ottawa Senators

 

A vy ste sa s ním bratríčkovali pri tých klamstvách, všetci sme nejakí.
10.2.2018 - 14:14
+2

NZ Hockey

 

Ja poukazujem na absurdnost situacie - vtedy vas plac a vyhrazky Misovi, teraz ked sa to stane opacne tak vas plac a vyhrazky Jonakovi
10.2.2018 - 14:51
+1

Ottawa Senators

 

Veď ja tiež.
Keď NZ prehrá, tak ta tragikomická stránka vášho fanklubu všetko zvalí na rozhodcov, akí sú zlí...Samozrejme najfundovanejší fanúšikovský tábor z NZ pod statusmi HC NZ sa k ním pridá tiež ale keď sa vyjadríme my, tak je to už plač a vyhrážanie sa.
Porozmýšľaj nad tým.
Pamätám si na to dobre status Nováka "Nové Zámky boli poškodené" všetci ste ho velebili, pritom to bola "pouhá lož".
10.2.2018 - 14:55
+3

NZ Hockey

 

Ked uz urazas stranku nasho fanklubu, tak mi prosim konkretne napis aspon posledny prispevok kde prehru zvalil na rozhdodcov. Ked ho nenajdes aspon si zbotocne nevymyslaj

Ale na druhej strane tesi ma a uprimne prekvapuje tvoj zaujem o nas klub a jeho stranky na socialnych sietach. Totiz ja tie vase ak nejake vobec su mam dost hlboko a rozhodne by som na ne ani neklikol
10.2.2018 - 15:21
+1

Ottawa Senators

 

Vašu mám lajknutú možno dlhšie ako ty
Je na tom niečo zlé ak chcem byť informovaný o dianí v ostatných kluboch? Toto je 21. storočie, kde sa dozvieš niečo rýchlejšie ak nie na sociálnych sietiach? Na dedinu to ešte nedorazilo asi...Navyše okrem toho všetkého vám aj mimo našich zápasov držím palce.
Takže sa len úplne zhovaďuješ svojou druhou časťou príspevku.
K prvej časti príspevku, ide o stránku Fanúšikovský zbor HC NZ, neviem či ide o oficiálnu stránku fanklubu. Ale stačí ak vidím ich komenty pod statusmi vášho klubu. Nedokáže sa pod svoj príspevok podpísať, píše v mene stránky, hneď ako stránku otvoríš tak vyskočí nejaký photoshop na rozhodcov.
Takže sa nestrápňuj už.
10.2.2018 - 15:34
+1

NZ Hockey

 

Informovanost v pohode, ale ak to mas lajknute len na to aby si ich inde urazal to uz je od teba trocha komicke

Ta stranka oficialna nie je, nemozem za to kto si tam co pise, ked si pozries Fanklub HC Nove Zamky tak tam podobne dristy len tak nenajdes.

Ale bavi ma ze poukazujes na nejake nepodstatne fb prispevky, ktore ale uplne tiez pisu aj vasi fans, ale zato ked prehrate vy tak uz vypisujete oficialne staznosti
A potom mi nieco pis o vyplakavani
10.2.2018 - 15:50
+1

Ottawa Senators

 

Mám lajknutú oficiálnu HC NZ, nie tú s tým zborom, tú som si otvoril po jej komentári.
Tretej časti príspevku nerozumiem sorry, skús po slovensky.
Po ďalšej prehre NZ si pozriem, kto bude vyplakávať a tie komentáre ako ide Linter jasne proti Novým Zámkom, ktoré keby zmiznú na mesiac z ligy, tak by si nikto nič ani nevšimol.
10.2.2018 - 15:56
0

NZ Hockey

 

Ty comu zrazu nerozumies?

Pises tu o tom ako nasi fans na FB zvalia prehry na rozhodcov. Zaujimave ze ti vasi fans to robia tiez a navyse vas klub este ako vrchol grotesky poda oficialnu staznost.
10.2.2018 - 16:02
0

Ottawa Senators

 

Vo vedľajšej diskusii som to už napísal, tam si prečítaj moju reakciu, platí aj na tento tvoj príspevok ale ty si mimo alebo si ešte nedooslavoval najväčší úspech vášho klubu v TL, výhru nad NR
10.2.2018 - 16:08
+2

Grinch NZ

 

Kašli na nich Ottava, podľa mňa si najrozumnejší prispievateľ z NR. Aj ja vám držím palce. Pre mňa bol najväčší zážitok z poslednej doby vaše výťazstvo nad Miškolcom, ktoré som si na vašom štadióne naozaj užil.
11.2.2018 - 12:04
0

FanusikZamkov

 

Biancoblu už som povedal že hodnotiť či to bol faul alebo nie nebudem . Poukazujem na to že väčší osoh bude z toho keď sa hráči poučia zo svojich chýb kvôli ktorým včerajší zápas prehrali.
10.2.2018 - 13:58
0

biancoblu

 

No tak hlavne by sa mal poučiť ako treba pri hokeji mat hlavu hore a vyhnúť sa protihráčovi Fabry
10.2.2018 - 14:31
+1

FanusikZamkov

 

Ja nebudem hodnotiť ani jeden zákrok či bol faul alebo nie. Ja tvrdím že môže byť desať Jonákov alebo Gogov mužstvo ktoré dostane do daru dva góly musí vedieť zúžitkovať vo víťaztvo ak má majstrovské ciele.
10.2.2018 - 12:52
+2

tep

 

Začínalo sa za stavu 2:0 a pokiaľ viem, ani jeden gól nepadol po strele hráča na vlastnú bránu s úmyslom prekaziť to spoluhráčom a podporiť súpera.. Že padli góly po chybách? To je už iná vec, keby bolo všetko celých 60min bezchybné, tak by sme asi žiaden gól nevideli... Takže, áno, aj hokej je hra chýb, ktoré sa musia trestať gólom.
10.2.2018 - 13:15
+3

BITCH PLEASE

 

Fanúšik ale zaujímalo by ma, ako to vidíš... Včerajší zápas sme si kúpili? Resp. boli sme tým tímom, ktorý položil na drevo viac kešu?
10.2.2018 - 13:24
0

FanusikZamkov

 

Tep súhlasím a preto treba prestať s Gogom a Jonákom lebo tie chyby urobili aj hráči Nitry a preto prehrali. A prajem aby hráči Nitry sa sústredili na svoj výkon a poučili sa z chýb.
10.2.2018 - 13:24
+1

Sunkafit

 

Staznost je podana
10.2.2018 - 14:24
+2

blue-311

 

Palec aj klobuk hore. Uz len verit, ze sa niekam pohneme.
10.2.2018 - 14:48
+2

88Backo

 

http://www.hockeynitra.com/?q=clanok%2Fstaznost-hk-nitra-na-vykon-rozhodcov-7-video%2F952
10.2.2018 - 14:41
+2

Ottawa Senators

 

Pri prvom zákroku, v žiadnom príapde neprišlo k stretu hlavy.Fábryho a akéhokoľvek tela Ručkaya. Tam reaguje Jonák správne - nereaguje.
Druhá situácia, k tomu je škoda sa vyjadrovať.
Pri tretej situácii Tam bolo sotenie, to si pol metra pred mantinelom Hřebejk mohol rozmyslieť.
Pri štvrtej situácii, ťažko niečo hodnotiť z videa, keďže je veľmi nekvalitné respektíve má strašne málo snímkov za sekundu. Tam ani nevidno či tam Kovács tu nohu mal alebo nie. Mohol byť faul, neviem.
Piata situácia tam sa len Fábry capol o ľad.
Tú šiestu situáciu veľmi ťažko vidieť.
A siedma situácia, za sezónu sa kopa takých pustí a kopa takých odpíska, takže neviem.
10.2.2018 - 15:07
+2

mitoO

 

Mne sa ta prva situacia zda, ze hlava bola prva. Ale zas su tam ukazane aj odpiskane hluposti.
Hlavne to netreba brat ako plac Nitry a mal by sa k narastajucim chybam rozhodcov Sykora vyjadrit.
10.2.2018 - 15:25
+1

Ottawa Senators

 

Mne sa zdá, že Heňo nastrčil spodnú časť chrbta,možno panvu. jednoducho hlava Fábryho mi prídi príliš ďaleko od hociktorej časti Heňovho teľa. Ale nechcem sa hádať, ťažko povedať, iný uhoľ kamery by to veľmi rýchlo vyriešil.
10.2.2018 - 15:37
+2

jannes1

 

Jonák: Za posledné dve alebo tri? neviem už.. kolá sťažnosť na toho rozhodcu ako može ďalej pískať toto indivídum?
10.2.2018 - 14:51
+1

Menonenidolezite

 

Mili spolukomentujuci. Ak tie staznosti budu mat za nasledok to,ze budu piskat mimoslovenski rozhodcovia, tak vsetky kluby dotoho. Zrusit Jonaka,Koncovcov atd.. Ale ak nie, k comu sa podla vas dostaneme?
10.2.2018 - 19:06
+1

HC NZ fans

 

Včera to bol z pohľadu diváka naozaj veľmi zaujímavý zápas so šťastným koncom pre Nové Zámky. Nitra bojovala a aj fanúšikovia by sa mali z iných klubov naučiť chodiť v takomto počte minimálne na derby zápasy. Veľká chvála!!! Úprimne za tie prvé dva babrácke góly sme si možno aj zaslúžili prehrať, no o to viac to teší že chalani zabojovali a nakoniec dosiahli 2 veľmi cenné body. No a my sme prestali kričať na Jonáka, a Vy ste začali ten bol fakt mimo.
10.2.2018 - 20:43
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Vyhodnotenie "Uhádni výsledok": Česko vs Slovensko / 14 správnych tipov z 362
Slovensko vs Švajčiarsko / 0 správnych tipov zo 48
Rakúsko vs Slovensko / 14 správnych tipov zo 119
Slovensko vs Francúzsko / 17 správnych tipov zo 120
Slovensko vs Švédsko / 1 správny tip zo 104
Rusko vs Slovensko / 0 správnych tipov zo 109
Bielorusko vs Slovensko / 0 správnych tipov zo 68
USA vs Česko / 4 správne tipy z 59
+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Fenton je nový generálny manažér Minnesoty Wild

Paul Fenton sa stal novým generálnym manažérom Minnesoty Wild. V uplynulých dvadsiatich sezónach pracoval v klube Nashville Predators, ktorý je divíznym rivalom "divochov" v zámorskej hokejovej NHL. Dvanásť sezón bol asistentom generálneho manažéra Davida Poilea a pomohol formovať mužstvo, ktoré to vlani dotiahlo až do finále Stanleyho pohára.
pred 10 min. - TASR

Studenič rozhodol o triumfe Hamiltonu nad Swift Current na Memorial Cupe

Mladý slovenský hokejista Marián Studenič rozhodol v noci na utorok o triumfe Hamiltonu Bulldogs v dueli prestížneho juniorského turnaja Memorial Cup nad Swift Current Broncos 2:1. Devätnásťročný útočník zaznamenal víťazný gól dve minúty pred koncom tretej tretiny.
pred 3 hod. - Michal Bruner / TASR

Obranca Ivan dvakrát asistoval, jeho Acadie-Bathurst na čele Memorial Cupu

Mladý slovenský hokejový obranca Michal Ivan si v noci na pondelok pripísal dve asistencie v drese Acadie-Bathurst Titan pri triumfe v dueli prestížneho juniorského turnaja Memorial Cup nad domácim tímom Regina Pats 8:6. Hráči Acadie-Bathurst sú tak s dvoma víťazstvami na čele tabuľky. Na turnaj sa prebojovali ako šampióni kanadskej juniorskej súťaže QMJHL.
včera o 07:57 - Michal Bruner / TASR

Toronto s Marinčinom vstúpilo do finále Východnej konferencie AHL víťazne

Hokejisti Toronta Marlies v zostave so slovenským obrancom Martinom Marinčinom úspešne vstúpili do finále play off Východnej konferencie AHL. V úvodnom zápase na domácom ľade zdolali Lehigh Valley Phantoms 4:3 a ujali sa vedenia v sérii hranej na štyri víťazstvá. Marinčin si v zápase pripísal dva strelecké pokusy a plusový bod.
20.5.2018 09:26 - / TASR

Fínsky útočník Mäenalanen sa na rok upísal Caroline

Vedenie klubu NHL Carolina Hurricanes sa dohodlo na ročnej dvojcestnej zmluve s fínskym útočníkom Sakum Mäenalanenom, ktorý reprezentoval svoju krajinu aj na hokejových MS v Dánsku. Dvadsaťtriročný Mäenalanen odohral väčšinu svojej kariéry v Kärpäte Oulu, v uplynulej sezóne nazbieral v 59 zápasoch 46 bodov.
19.5.2018 11:44 - / TASR

Švédsky obranca Fantenberg predĺžil kontrakt s Los Angeles

Vedenie klubu Los Angeles Kings predĺžilo o ďalšiu sezónu spoluprácu so švédskym obrancom Oscarom Fantenbergom. Dvadsaťšesťročný hokejista podpísal s "kráľmi" ročný dvojcestný kontrakt, ktorý mu na úrovni NHL zabezpečí 650. 000 amerických dolárov.
18.5.2018 12:09 - / TASR

Slováci navštívili veľvyslanectvo

Hokejisti Slovenska si sobotňajší podvečer spestrili návštevou slovenského veľvyslanectva v Kodani. Slávnostnú recepciu organizoval veľvyslanec SR v Kodani Boris Gandel. Priestory veľvyslanectva navštívil celý realizačný tím, pozvaní boli aj ďalší hostia.
13.5.2018 12:03 - / TASR

Obranca McAvoy z Bostonu posilní reprezentáciu USA

Charlie McAvoy posilní hokejovú reprezentáciu USA na majstrovstvách sveta v Dánsku. ObrancaBostonu Bruins sa pridá k americkému tímu po vypadnutí "medveďov" v 2. kole play off NHL s Tampou Bay.
10.5.2018 20:19 - / TASR

Švajčiar Meier zo San Jose pricestuje na šampionát

Hokejový útočník Timo Meier sa pripojí ku švajčiarskej reprezentácii na majstrovstvách sveta v Dánsku. Po vypadnutí z play off NHL ho uvoľnilo San Jose, odkiaľ už zamieril do Kodane. Švajčiarsko zdolalo v nedeľu Slovensko 2:0, v A-skupine nastúpi v utorok o 20.15 h proti Česku a o deň neskôr proti Bielorusku.
8.5.2018 13:13 - / TASR

Český obranca Pyrochta podpísal zmluvu s Nashvillom

Český hokejový obranca Filip Pyrochta sa dohodol na zmluve na dva roky s klubom NHL Nashville Predators. Bývalý hráč Liberca bol s českým tímom aj na MS v Dánsku, napokon ho však tréneri nedopísali na súpisku a z dejiska odišiel.
8.5.2018 11:15 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
ŠTATISTIKY MS 2018 DÁNSKO

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

20. 05. 2018
ŠvédskoŠvajčiarsko
3:2 SNREPORT
USAKanada
4:1REPORT
19. 05. 2018
KanadaŠvajčiarsko
2:3REPORT
ŠvédskoUSA
6:0REPORT
17. 05. 2018
ŠvédskoLotyšsko
3:2REPORT

Najviac bodov

Sebastian AhoFIN17 bodov
2.Kane P.USA17
3.Teräväinen T.FIN14
4.McDavid C.CAN13
5.Rakell R.SWE12

Najlepší strelec

Sebastian AhoFIN9 gólov
2.Rakell R.SWE6
3.Kaprizov K.RUS6
4.Kane P.USA6
5.Atkinson C.USA6

Najlepší brankár

Harri SäteriFIN95.4 perc
2.Nilsson A.SWE95.12 %
3.Merzlikins E.LAT94.87 %
4.Andersen F.DEN94.38 %
5.Hellberg M.SWE93.75 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švédsko731:920
2.Rusko732:1016
3.Česko727:1515
4.Švajčiarsko725:1912
5.Slovensko719:2011
6.Francúzsko713:296
7.Rakúsko713:304
8.Bielorusko78:360
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko738:1116
2.USA739:1616
3.Kanada732:1215
4.Lotyšsko716:1613
5.Dánsko713:1711
6.Nemecko716:207
7.Nórsko713:316
8.Južná Kórea74:480
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov