Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Ľad v Steel Aréne trpí na záťaž, Koch: "Najmä večer je už mäkší"

zdroj: TASR
20.5.2019 07:24 TASR

Hoci sa na tohtoročných MS v Košiciach hráči na kvalitu ľadu veľmi nesťažujú, slovenskí hokejisti s ním spokojní nie sú.


V dejisku šampionátu pôsobia odborníci z komisie Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) z Fínska, Švédska a Švajčiarska, ktorí sa zaoberajú práve kvalitou ľadu. Pred MS boli skontrolovať všetky systémy v Bratislave aj v Košiciach, no Patrik Koch a Ladislav Nagy veľké zlepšenie nezaregistrovali.

Obaja slovenskí reprezentanti hrali v uplynulej sezóne Tipsport Ligy v Košiciach, takže mohli ľadové podmienky porovnávať. "Skáče to, nie je to až také kvalitné. Ľad vydrží prvých sedem až osem minút potom je to zlé," povedal Nagy pre TASR. Počas prvých dní bolo v Košiciach chladno, čo má vplyv aj na kvalitu ľadu. Vlani počas MS v Dánsku bolo naopak teplo a organizátori mali veľké problémy. Ľad sa topil a nestihli ho domrazovať. Po úprave klziska rolbami bolo vidieť čiary od vody a pracovníci ľad na niektorých miestach museli upravovať aj počas zápasu. V Steel Aréne to je oveľa lepšie, no podľa hráčov nie ideálne. "Určite za to môže aj starý systém, neviem kedy tu niečo v tomto smere naposledy menili, ale asi už je treba lepšiu technológiu," dodal Nagy.

Šéf organizačného výboru Igor Nemeček však v rozhovore pre TASR pred začiatkom šampionátu zdôraznil, že sa v plných halách budú hrať aj tri zápasy za deň a kvalitný ľad preto nebude jednoduché udržať. Obranca Koch spomenul práve tento problém: "Samozrejme to môže byť tým, že sa tu hrá veľa zápasov. Najmä večer je ľad už mäkší, zle sa korčuľuje aj puk sa ťažšie ovláda. Pretože keď sme hrali o 16.15, tak ľad bol lepší," zdôraznil.

Ostrejšiu kritiku na kvalitu ľadu však hráči nevyjadrujú. Možno aj preto, že podmienky má každý rovnaké. "Ak je ľad zlý, je zlý pre oboch," dodal na záver Koch.

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


ŠIMIKE

 

no nic. nastal cas zburat steel arenu a postavit novu
20.5.2019 - 9:01
+4

Tino

 

o cca : 5 rokov si steelka musi prejst rekonstrukciu tak ci tak....bohvie kde na to vezmeme prachy, lebo lacne to nebude,kazdopadne bude potrebovat rekonstrukciu ktoru ide rovno spojit s myslienkou ktora myslim bola aj v projekte, ze stadion ide rozsirit, zvacsit kapacitu.
20.5.2019 - 9:27
0

ŠIMIKE

 

fuha to si neviem predstavit ktorym smerom by sa rozsirila kapacita
20.5.2019 - 9:34
+5

mitoO

 

A bolo by to aj zbytocne. Radsej treba rozmyslat, ako zuzit ladovu plochu, aby tribuny neboli daleko od ladu, kedze uz aj IIHF chcu prejst na sirku 26m.
20.5.2019 - 10:13
+3

ŠIMIKE

 

to nebude problem ..uz davno sa hovorilo ze presne pre toto sa da pridat 1-2 rady sedaciek a tribuna sa potiahne blizsie k ladu
20.5.2019 - 10:28
0

Big brother

 

Tak ale to bude dost drahé a osobne pochybujem, ze na toto dá štát nejaké peniaze.
20.5.2019 - 12:10
0

ŠIMIKE

 

co ? zuzit klzisko a pridat 2 rady sedaciek ? ..ked to zvladol poprad..dokonca 2x aj ked oni sedacky nepridavali asi ale to tiez nieje problem..to je mozno 300 miest
20.5.2019 - 13:08
+1

topska

 

Bolo to drahe, robili sme to len raz a nepridavali sme sedacky. By by ste museli ist do hlbky predsa nie? A naspat to skoro nic nestalo lebo my mozeme rozsirovat a zuzovat klzisko stale. Pri zuzeni tato moznost ostala.
20.5.2019 - 13:11
0

ŠIMIKE

 

nemuseli, akurát by to vyslo
20.5.2019 - 13:42
+1

Big brother

 

Posunut tribunu blizsie k ladu.
22.5.2019 - 9:53
0

RebeccaBlack

 

steel arena nie je v Bratislave ani na západe. Tu sa nebude nič zo štátnych rekonštruovať nikdy tu štát prispel na tréningovú halu, to bol jeho jediný príspevok od kedy sa zburala stodola.
20.5.2019 - 20:04
0

Tino

 

kapacita: nam moze sposobovat buduce organizacne ambicie...zuzenim vieme vytvorit nejake fleky navyse ale ide to aj inac...robit to len koli tomu je neekonomicke samozrejme alesteelka je stavba ktora bude potrebovat rekontstrukciu uz onedlho..cas leti neuveritelne rychlo
20.5.2019 - 12:13
+2

Kurolišek

 

Mali ste postúpiť do Bratislavy a nemuseli ste riešiť ľad v Košiciach. Steel Arénu meniť netreba, pravdepodobne to boli posledné MS v tejto hale a robiť novú iba kvôli MS bude zbytočné najbližších 10 rokov. Ak sa to podarí tak kľudne nech sa urobí ale skôr to vidím tak, že najbližšie MS usporiadame v Bratislave + nový štadión Nitra alebo Trenčín alebo Bratislava + Viedeň, Budapešť, Praha. Kvôli lige potrebujeme nový štadión práve v týchto mestách (Nitra, Trenčín), Košice to majú tak dobré ako to majú. Vyhadzovať obrovské prachy pre Košice keď ostatné štadióny sú 50 ročné búdy nevidím ako najlepšie riešenie z pohľadu SR.
20.5.2019 - 9:47
+5

UssKe

 

V Nitre alebo Trenčíne MS ? a kto tam postaví tie štadióny ?
20.5.2019 - 9:50
+6

Kurolišek

 

Kto postavil štadión v Bratislave alebo v Košiciach? Národný - hrdo, slušne, transparentne? Tak len cichutko.... ak sa rozhodne s pomocou vlády postaviť nový štadión v Trenčíne alebo v Nitre tak práve v Bratislave a Košiciach nikto nech ani nemukne... Načo zväz financuje nejaké polovičné štadióny kdesi v Majcichovciach? Najlepšia investícia štátu bola aj tak milión čo dali Michalovciam. Takých milionov majú plnú riť, akurát by sa tam nesmelo toľko kradnuc.
20.5.2019 - 9:59
+1

Sheva7

 

No v Kosiciach dalo najviac USS ak dobre panetam az tak stat ,ale v Bratislava to bol tunel a kradez cena duplom + hotel
20.5.2019 - 10:10
+12

ŠIMIKE

 

USS vratili dane vo forme prispevku na dostavbu steel areny
20.5.2019 - 10:13
+5

Kurolišek

 

To je každému jasné ak neprispeje štát výraznou sumou tak proste v Nitre alebo Trenčíne sa nikto do toho nepustí, jasné že náklady na štadión sú veľké - ale udržiavať donekonečna tie staré rárohy nebude možné a tie náklady s každoročnou úpravou, opravou ak si zrátaš to tiež nieje malá suma. Koľkokrát som už videl fotky ako sa čosi robi, prestavuje v Trenčíne, Nitre ale človek čo k tomu príde stále vidí len jeden starý škaredý štadión ktorý je nehodný aj našej ligy. Neoplatí sa? Naše deti majú hrať už len v takých maštaliach? Pozri si Českú ligu aké majú štadióny. Už sme na smiech aj Poliakom a Maďarom. Namiesto vlakov zadarmo nech zaplatia časť nákladov na údržbu hokejových štadiónov na Slovensku ak sme tá hokejová republika a urobia viac pre ľudí ako táto hlúposť.
20.5.2019 - 10:16
+1

ŠIMIKE

 

tak v nitre ani trencine nikdy nebude kapacita nad 8000 takze to pochybujem, ale vazne to vidim ze v KE MS uz nebudu ..bratislava si to podla mna o 10 rokov da spolocne s prahou a vybavene
20.5.2019 - 10:12
+5

mitoO

 

Tak poda I. Nemecka bude mat problem s kapacitou aj BA:


Ako často je podľa vás ideálne organizovať MS? Je to tých 8 rokov ako v slovenskom prípade?

„Skôr to ani nevidíme reálne, pretože po našich MS ďalšie rozdelia až po rok 2025. To je šesť rokov. A potom si myslím, že pôjdu do kandidatúry krajiny, ktoré boli pred nami, čiže Dáni a Nemci. Takže najskôr by to bolo možné o osem, či deväť rokov. Ale tu bude dôležité, v akých halách sa to bude hrať. Ja som presvedčený, že v tom čase bude na haly veľký nárok najmä čo sa týka kapacity. Tie dnešné asi o pár rokov nebudú spĺňať podmienky. Čo viem, tak vo Fínsku stavajú 15-tisícovú halu, v Petrohrade vyše 22-tisícovú. Veľké haly sú vo Švédsku, Česi majú O2 arénu a chcú stavať novú v Brne. Toto bude jedna zo základných vecí pri nasledujúcich kandidatúrach, mať väčšie haly.”
20.5.2019 - 10:17
+2

mitoO

 

*podla
20.5.2019 - 10:17
0

ŠIMIKE

 

nemecek bude uz o 8 rokov okopavat zahradu..podla mna 10k kapacita bude stacit vzdy ..tie 15 a 20 tisicove haly co zivaju prazdnotou..nic moc teda..aj ked napr steel arena bola mensia hned sa nato lepsie pozeralo aj v telke
20.5.2019 - 10:20
+1

mitoO

 

Cesi sa nam na spolocne ms vykaslu, je tam este sanca spojit sa s Rakuskom.
20.5.2019 - 10:24
+2

ptr421

 

Pokiaľ nemienia meniť systém MS a vytvoriť nejakú nadskupinu kde si zahrá top6 bez obťažujúceho hmyzu typu SVK, LAT, DEN..tak sú im veľké štadióny nanič. Top krajiny majú problém s návštevnosťou snáď okrem Čechov, ktorí sú v strede a lacní. Videli sme ako dopadli naposledy Švédi a Fíi s organizovaním. Priemerné krajiny sú, okrem Nemecka, malé a 15-tisícové štadióny stavať kvôli hokeju nebudú lebo sa neuživia.
Keď si vezmeš taký Švajc, majú 17000 v Berne, nejakých 11 v Zürichu a tým to hasne. Davos je 11-tisícová dedina, Langnau a Ambri-Piotta ešte horšie. To je hneď štvrtina NLA. Naša Detva je oproti tomu veľkomesto.
Dánsko, Lotyšsko, Bielorusko majú jedno veľké mesto a tým to hasne. Nóri nemajú ani to. Nevidím důvod prečo by sme nemohli dostať MS raz za 10 rokov aj s týmito štadiónmi.
20.5.2019 - 11:57
+5

Kurolišek

 

s Prahou to vidím najmenej pravdepodobné, Česi majú svojich štadiónov dosť. Viedeň alebo Budapešť... skôr to však vidím tak, že ak sa nezobudíme už dnes tak najbližších 15 rokov u nás hokejové MS jednoducho nebudú.
20.5.2019 - 10:18
0

Corgi77

 

Praha plánuje MS s Brnom kde stávajú arénu pre 12000 ľudí. Jednoducho toto si pre nás posledné MS asi aj na 20 rokov.
20.5.2019 - 11:33
0

Standacik

 

Máš pocit, že sa v Trenčíne a Nitre postavia väčšie štadióny ako v Košiciach?
20.5.2019 - 9:50
+4

Kurolišek

 

Mám pocit, že v Nitre alebo v Trenčíne môžu kľudne postaviť štadión väčši ako v Košiciach kde už je štadión so slušnou kapacitou. Netvrdím, že by to malo byť o závratne viac ale vyššia kapacita v meste kde hokejom žijú v bližšej vzdialenosti k Bratislave by mohol byť ešte väčší tromf ako trochu vylepšená Steel Aréna. Ak vedia na futbal postaviť 22500 štadión v Bratislave kde reálne na ligu bude chodiť tak 3-4 tisícky tak prečo by na hokej v Nitre alebo Bratislave nemohol byť "národný štadión" (či ten názov sa môže použiť len vtedy ak treba niečo postaviť v Bratislave?) s kapacitou podobnou Bratislave. Verím tomu, že by tam chodili ešte vyššie návštevy ako teraz na ligu a stále niekoľko násobne by prekračovali návštevy na futbal.
20.5.2019 - 10:03
0

Standacik

 

Tak ešte k pocitom zapojiť rozum, nech tu nemusíme od teba čítať sračky.
20.5.2019 - 10:07
+5

Kurolišek

 

V čom sú to sračky?
20.5.2019 - 10:08
0

strojar

 

Vo všetkom.
20.5.2019 - 10:16
+7

Kurolišek

 

To by nebol strojar aby sa nepridal jednou vetou kde nediskutuje. Netreba robiť nič. Nitre a Trenčínu nechať tie 50 ročné "arény" a je*núť ďalšie prachy do steelky? Alebo postaviť nový národný štadión v Bratislave lebo tento je už starý? Spočítajte si koľko len išlo na "úpravu" týchto štadiónov aby sa tam mohli hrať MS tento rok.
20.5.2019 - 10:20
+2

mitoO

 

Po 500 tisic, pokial dobre viem. A vyzera, ze zvaz na tom celkom dobre zarobi.
20.5.2019 - 10:22
+2

Kurolišek

 

Problémom je, že u nás sa nedá nič postaviť za "rozumnú cenu" u nás aj rovnaký projekt štadióna ktorý v Nemecku stál 60 milionov stojí 72,5 mil. a po prirátani všetkých nákladov stojí 114,6 mil.!!! Chlapi viete koľko hokejových štadiónov hoci aj tej vašej kapacity 5000 sa dá za to postaviť? Tak sa netvárme že niet na to peňazí... Už teraz cítim ako o rok začne Kmotrík vyplakávať, že na ten štadión nemá prachy.
20.5.2019 - 10:28
+1

mitoO

 

Kolko?
20.5.2019 - 10:36
0

Kurolišek

 

Werk Aréna v Třinci stála 30 milionov tak si to vypočítaj.
20.5.2019 - 10:47
0

mitoO

 

Z 1 miliona EUR by sa dala postavit presne jedna tridsatina stadiona podobneho ako Werk Arena. Aj to uz dnes o dost menej, kedze inflacia...
20.5.2019 - 11:17
0

mitoO

 

Este by ma zaujimalo, kde v tychto mestach ubytujes tolko ludi, ktori kvoli MS pridu (muzstva, staff, novinari, fans) - v KE bolo pripravenych 7000 lozok, a to sme uplne na hrane a je velky problem s ubytovanim.
+ dalsie pripadne MS budu mat problem s kapacitou uz aj v BA.
20.5.2019 - 9:55
0

Kurolišek

 

takže čo... nemáme ubytovanie tak nerobme nič? Alebo čo tým chceš povedať? Jeden extrém do iného. Košice neboli dosť dobré Bratislavčanom lebo sú menšie, ďalej s menej hotelmi... a teraz Košičanom bude "malá" Nitra alebo Trenčín. Prosím Vás, hráči (ak nie priamo v meste) v okolí Nitry a Trenčína nájdu toľko ubytovania koľko budú chcieť.
20.5.2019 - 10:07
0

mitoO

 

Nie kosicanom, ja kludne doprajem nove stadiony aj Nitre, TN, BB alebo ZV...
Ale v tych mestach, okrem toho ze tam s uplnym kludom stacia moderne areny do 5k, sa jednoducho taka velka akcia ako MS, uskutocnit neda.
20.5.2019 - 10:12
+5

Kurolišek

 

Stačia im arény do 5k... poviem tak koľko chodí na futbal v Košiciach ľudí? a pre koľko ľudí sa robí štadión? Koľko chodí na futbal v Bratislave, Trnave, Žiline na futbal a koľko tam je kapacita štadióna? Náklady na štadión niesú výrazne nižšie ak má štadión 6,5 tisíc ako má teraz v Trenčíne ako keď by tam mal 10k. Vyššie sú... kto to zaplatí? Vlaky zadarmo to zaplatia, alebo obedy zadarmo.
20.5.2019 - 10:24
0

mitoO

 

V KE bolo na stvrfinale svk pohara 4230 ludi a stavia sa stadion (prva etapa) pre 6000 ludi.
Neviem kolko chodi ludi na futbal v BA, TT alebo ZA a aku tam maju kapacitu stadionov.
Pises, ze naklady na stadion pri roznych kapacitach nie su vyrazne ine, vies mi k tomu napisat viac? Presnejsie cisla?
Kto by to zaplatil? Ok "stat" by mohol dat prvotnu investiciu, ale o samotne stadiony by sa museli starat samospravy, chcu tak velke stadiony?
20.5.2019 - 10:36
0

Kurolišek

 

Iste... ale takto "logicky" by sme mohli postupovať rad radom každým športom. Ak chce štát, VÚC a mesto len zarábať na športe tak mu želám veľa zdaru ale taký šport asi nenájde. Preto sa netreba diviť ak v Košiciach po futbale, basketbale a neviem čom ešte skončí aj hokej... veď načo len to zaťažuje rozpočet mesta, VÚC a je toľko ďalších úžasných veci kde sa dajú predr*ať peniaze že si to človek ani nevšimne. Night run Košice a podobne bol určite veľký úspech bývalého pán primátora. Mesto, VÚC a štát nás neustále presviedčajú načo niesú peniaze ale zároveň nás presviedčajú na čo peniaze určite sú. Ak chcú Slováci namiesto športovísk pre svoje deti obedy zadarmo alebo vlaky ja im to doprajem.
20.5.2019 - 10:54
0

mitoO

 

Ke hokej nezatazuje rozpocet mesta. Mesto na Acko prispieva presne 0 EUR.
20.5.2019 - 11:19
+3

topska

 

Naozaj pises dost nepravdivych informacii resp. ich nemas cim podlozit. Nemyslis to zle ale kazdu tretiu vetu ti tu ludia vedia logicky vyvrtatit s relevantnymi argumentami. A zacina to uplne pri zaklade, ze IIHF chce pridelovat MS mestam so stadionmi s vyssou kapacitou a s dostatocnym zazemim pre novinarov, staff a ubytovacich zariadeni. A aj dalej mas velmi vela nepresnosti.
20.5.2019 - 13:17
0

Kurolišek

 

To fakt nikto nenapíše ako by sa dalo dostať na Slovensko MS v hokeji do 15 rokov. To musíte stále len hľadať v mojom návrhu nejaké chyby, chybičky a nepresnosti? Napíš ako by sa to dalo...
20.5.2019 - 13:23
+1

emoxx1

 

Tak už nám daj ten kľúč k rozlúsknutiu tohto problému.
20.5.2019 - 13:35
0

Standacik

 

Nikde inde nemá zmysel organizovať MS okrem BA a KE, taký je výsledok toho všetkého.
20.5.2019 - 13:40
+1

Tehelnepole

 

V jadre nie je Tvoj nazor zly, dokonca s nim suhlasim.
Len by to chcelo viac informacii, ci by si tie stadiony na seba zarobili, keby boli napriklad vo vlastnictve mesta a ked sa nehra hokej, ci by to utiahli koncerty, a ine spolocneske podujatia.
No, rozhodne hodne zamyslenia.
20.5.2019 - 10:06
0

Kurolišek

 

Tak práve Bratislava si na ten štadión skvelo zarába treba uznať. Treba sa zamyslieť už dnes čo kde postaviť... pretože vo futbale sa postavili nové štadióny v každej prdeli ale osoh z toho nieje žiadny - diváci tam nechodia.
20.5.2019 - 10:11
+2

wedro

 

Mesto nech si nájde investora ktorý postaví alebo komplet zrekonštruje štadión.

A nie žobrat od štátu.



Takže tak.
20.5.2019 - 10:26
0

Kurolišek

 

Ktoré mesto si postavilo samo štadión bez podpory štátu?
20.5.2019 - 10:30
0

fifofrogy

 

Úplne s tebou súhlasím byť štát Vúc či mesto nedám do toho ani € a taktiež ani do profesionálneho športu čiže súkromných rúk u nás v Košiciach je toľko problémov ktoré treba súrne dotovať pri ktorých už nie včera bolo neskoro ale pred rokmi a nie šport ako súkromný.
20.5.2019 - 10:40
0

Kurolišek

 

Bol by som rád keby sa už dnes začalo diskutovať o tom kde by sme prípadne ďalšie MS doma mohli hrať. Akokoľvek Nemečka nemusím tak je jeden z mála v našom hokeji čo pozerá aj ďalej ako do budúceho roka. Treba sledovať trend ale zároveň zohľadniť aj naše možnosti. Nové štadióny iba kvôli MS? Je to snáď jediný impulz na ktorý počúva aj vláda. V tomto smere sa na Slovensku úplne zaspalo. Nebudem tu obhajovať svoj návrh o Nitre a Trenčíne keď mám hneď od Vás tisíc protiargumentov prečo to nejde (často to vidím aj u nás v práci). Skôr by som od Vás počuť čo si myslíte ako reálne vieme do 15 rokov usporiadať domáce MS. Môžme sa hrdiť slovom hokejová republika kým zatiaľ máme v lige štadióny z polovice minulého storočia? Spajať sa z ČR na MS, poviem rovno nemyslím si že ČR do toho pôjde. Rakúsko a Maďarsko by aj šli ale tam je problém že sa veľmi nechcú priradzovať MS štátom ktoré niesú aspoň pravidelný účastník MS. Vidím to blede ak sa niečo nezačne robiť už dnes.
20.5.2019 - 10:42
+3

emoxx1

 

Začni žiť v realite. V lige funguje na tej ozajstnej profi úrovni 4-5 klubov. Ostatné sú len pseudoprofi a tými z dna tabuľky považujem za poloamatérske. Hráči z týchto klubov sa teraz motajú po stavbách a iných zamestnaniach, lebo z tej almužny čo zarábajú v našej najvyššej súťaži nevyžijú a ty tu snívaš o 15 000 hale v TN, alebo v NR, aby sme mohli mať rýchlo ďalšie MS, lebo sme akože hokejový národ. No to je tiež omyl. Silu hokejového národa meriam vždy v septembri, keď sa kupujú permanentky na ligu a nie keď sa kupujú lístky na MS. Keď máš na mysli tento hokejový národ, ktorý sa 10. mája spamätá, že sa tu hrá hokej, ovešá auto vlajočkami a vysolí pol výplati za lístok od priekupníka, tak takého fanúšika vnímam na hokeji úplne rovnako ako deduška v klobúku na Škode 100 počas dušičiek na cestách.
20.5.2019 - 11:09
+29

Kurolišek

 

Takže znova len príspevok ako sa to nedá... nečudujem sa Smeru že mu tu to tak funguje. Ľudia ani nemajú snahu niečo meniť lebo načo?
20.5.2019 - 12:22
+2

emoxx1

 

Neprekrúcaj... to nie je príspevok ako sa to nedá, ale o tom, že topánka nás tlačí úplne inde a pre náš hokej je dôležitejšie riešiť iné problémy ako nová naleštená hala pre potreby MS. Skús čítať text s porozumením. Už pár dní sledujem, že s tým máš problém.
20.5.2019 - 12:27
+5

Kurolišek

 

nepoučuj ma čo mám čítať po tebe... chcel som na svoj príspevok reakciu ako to dosiahnuť aby sme mali do 15 rokov MS u nás doma. Nechcem reakciu kde nás tlačí topánka na to som sa nikoho nepýtal.
20.5.2019 - 12:34
0

topska

 

Postavit VACSIE STADIONY SO SPICKOVYM ZAZEMIM A MNOZSTVOM UBYTOVACICH ZARIADENI (teraz je problem a v buducnosti by muselo byt pripravenych ovela ovela viac kedze potencionalna kapacita by musela byt vyssia a aj naroky sa zvysuju). A ci chceme alebo nie, momentalne nema nikto take slovo o nas vo svete ako Nemecek pri organizovani ako Nemecek. A kedze si ho zase IIHF vybrala aj tento rok tak nikto iny ani skusenosti ci moznost lobingu neziskava. Toto som si nevymyslel, toto je idea momentalneho vedenia svetoveho hokeja.
20.5.2019 - 13:23
+2

Kurolišek

 

To je cesta... nikto sa pre toto nedokáže ani nadchnúť a ani prísť s návrhom. Blížia sa voľby v roku 2020. Zatlačiť na nejakú stranu, poďme podporme myšlienku športu. Nie sa potom otŕčať na tribúnach počas hokejových MS a riešiť znak na dresoch. Nemá štadióny páni ministri, viete pomôcť? Poviem, že postavme nové štadióny pre 10k v Nitre a Trenčíne tak ma tu všetci vysmejú a zahádžu protiargumentami. Ale to, že ich klub hraje skoro 50 rokov na rovnakom štadióne si zrejme ani nevšimli. Stačí si prejsť všetky štadióny Slovenska a na výnimky ostane človek zhrozený. Politik (budúci predseda vlády) neprispeje na niečo čo nevyužije pri svojej propagácii. Každý z nich chce mať zásluhy, fotiť sa. 5 tisícovy štadion na domáce zápasy pre nejaký klub im politické body neprinesie.
20.5.2019 - 13:33
+1

topska

 

Ved ano, nepostavi ho ziadna strana. A nema ho kto spravovat, lebo si na seba tazko zarobi a je stratovy. Musel by ho platit potom asi stat, kedze samospravy na to nemaju peniaze. Najsilnejsie mesta a potencial v tomto su KE a BA a aj tam to je bud tak ze za to plati nejaka velka firma alebo ma milionovy dlh. Ty pises ze hladame negativa a ty robis uplne to iste. Alebo das navrh ktory nam MS neprinesu (mensie stadiony a pod.). Proste ak nebudeme mat nejaky obrovsky lobing v IIHF tak tie ms mat nebudeme. Velmi dlho lebo na rade su ini a maju lespie zazemie ktoremu sa my ani nahodou nevyrovname.
20.5.2019 - 13:48
0

Loizo

 

Ja si viem predstaviť v TN štadión, dokonca aj pre 10.000 ľudí. Bola by to jedna Multifunkčná hala. Máme tu volejbal, 2 floorbalové kluby, hrávali sme dobrú ženskú hádzanú, o hokeji nehovorím ani. Dá sa využiť na sálový/halový futbal, ale aj na koncerty a rôzne podujatia (napr. kaskadérske šou a pod.) Centrum je spádová obasť a blízko ČR. V Nitre je fabrika jak malé mesto, tam platí to isté. Je to už bližšie BA. ďalšia vec je, že aj v BB by sa taká hala uživila, napr. na Svetovej olympiáde mládeže.
20.5.2019 - 14:57
0

Standacik

 

Lenže haly jestvujú aj mimo Svetovej olympiády mládeže. Na mesto ako je Trenčín je súčasná kapacita taká akurát. Za druhé, športy tebou menované sa nehrajú v hale naraz. Čiže počet športov nemá vplyv na výslednú kapacitu
20.5.2019 - 15:02
0

topska

 

Ako multifunkcnou myslis s viac "ihriskami" s prisluchajucou kapacitou? Lebo neviem si inak predstavit ako chces napasovat tvoje sporty na ladovu plochu s urcitou reziou resp. ako by si vyriesit topenie ladu a ich prerabky. Svetova olympiada mladeze nijakym sposobom nezaplati za jej reziu. Ty potrbujes komercne vyuzitie napriklad na velke koncerty ci ine akcie. Neviem neviem ci to Trencin dokaze. Multifunkcna hala ako to asi ty myslis je mega draha. Ale bolo by super ak by taka vznikla!
20.5.2019 - 15:09
0

emoxx1

 

V týchto halách sa ľad netopí. Býva celoročný. Pokiaľ sa nehrá hokej, tak ho prikryjú izoláciou(čo značne zníži náklady na chladenie počas využívania haly na iné účely) a na izoláciu sa položí palubovka.

https://www.youtube.com/watch?v=yoRRwQne5O0

No v prvom rade si treba uvedomiť, to čo naznačuješ, že pokiaľ takú halu nevypredáš aspoň na polovičnú kapacitu, tak nezarába ani len sama na seba. Musel by to niekto dotovať. Nie som si istý či sa tu dá celosezónne dotiahnuť na hádzanú, alebo florbal 5000 divákov. To je silná výzva aj na samotný hokej.
20.5.2019 - 15:21
0

topska

 

Sak jasne neviem co som to trepal o tom topeni Presne tak. Druha cast je najdolezitejsia. Ale aj tak to zoberie velmi vela casu ktory sa da vyuzit na trenovanie hokejistov. Cize aj tak treba dalsie haly pre vsetky sporty a treningovu.
20.5.2019 - 15:25
0

emoxx1

 

Ani v NHL nemajú veľké oči. Často trénujú v tréningovej hale a v hlavnej iba hrajú. Aj Sparta v O2 iba hrá.
20.5.2019 - 15:30
+1

strojar

 

Pri tej hádzanej a florbale si myslel iste 500 (slovom päťsto) divákov, že?
20.5.2019 - 15:31
0

emoxx1

 

Myslel, myslel... len som sa to snažil napísať veľmi diplomaticky, nech ma docent Kurolišek nesprdne za negativizmus.
20.5.2019 - 15:36
0

Kurolišek

 

a mňa ste tam ako dostali? Ja som žiadny florbal nespomenul
20.5.2019 - 20:57
0

emoxx1

 

Nie, len nemáš rád keď vidíme prečo by to nešlo...
20.5.2019 - 21:08
0

Tehelnepole

 

Kuro, teraz emoxovi krivdis, jeho prispevok si precitaj este raz.
20.5.2019 - 12:32
0

Kurolišek

 

Ja mu nekrivdí ale už sakra prestaňte s tým čo nás a kde nás tlačí topánka, prečo nemôžme hento alebo tanto. Dajte návrh ako by sa to dalo. To ako sa to nedá vie každý.
20.5.2019 - 12:35
0

emoxx1

 

20.5.2019 - 12:39
0

Tehelnepole

 

prepac, ale tu sme vacsina obycajni ludia ktori neposobime v strukturach zvazu aby sme mohli kompetentne rozhodovat s pridelenym rozpoctom a vplyvom na zmeny, toto je platforma na diskusie a debaty.
Pokial mas potrebu to riesit na urovni SZLH ci VUC tak sa obrat na nich so svojimi navrhmi, sikovnych ludi je malo, urcite budu radi ak im budes chciet pomoct.
20.5.2019 - 12:45
+1

Kurolišek

 

Prečo je typické na nejaký návrh u nás ho najprv - zosmiešniť, spochybniť a následne povedať keď tomu nerozumieš tak sa k tomu nevyjadruj? Prečo ak sa pýtam konkrétnu vec tak nielen že odpoveď ale dostanem rovno protiotázku alebo ako je problém niečo iné? Máš dojem, že v samospráve, VÚC alebo vo vedení štátu pracujú ľudia ktorí sú iný ako my? Je kľudne možné, že práve ten nezáujem o tieto veci inteligentných ľudí ako ty alebo emoxx1-a spôsobujú že o tom rozhodnú ľudia ako Danko (ktorého zmena dresov na poslednú chvíľu tiež isto nebola lacná).
20.5.2019 - 12:52
+1

Tehelnepole

 

Ja na teba neutocim.
Halo?!
20.5.2019 - 13:13
+1

Standacik

 

takto, iniciatívny blbec je horší ako úhlavný nepriateľ
20.5.2019 - 13:45
+2

JURINO

 

Predovšetkým Nemeček bol šéf SZĽH v čase, keď sa rekonštruovala hala v Bratislave. On aj Široký boli členmi IIHF, ktorá usporiadateľstvo MS prideľuje a museli mať informácie, aké budú požiadavky na haly pre MS v blízkej budúcnosti. Preto je to hlavne ICH CHYBA A ZODPOVEDNOSŤ, že aspoň v BA nemá hala vyššiu kapacitu. Aj 12-13 tisícová hala by zvýšila šancu na opätovnú uúspešnú kandidatúru. Teraz je jediná možnosť - spoluorganizácia s Rakúskom príp. Maďarmi. Česi, ak postavia halu v Brne, budú pre nás pasé a nebudeme ich zaujímať. My by sme sa mali orientovať skôr na MS U20 a U18, tam sa v blízkej budúcnosti bude odohrávať to zaujímavé, ktoré ovplyvní slovenský hokej. Každopádne treba robiť niečo aj s extraligovými halami a zaviesť aspoň minimálne štandardy na zimáky a časový rámec na ich naplnenie. Vo všetkých okolitých krajinách to ide. Neobjavujme Ameriku, keď už objavená bola.
20.5.2019 - 12:17
+2

ptr421

 

Ktorých 15 krajín sú stabilní účastníci top divízie a majú väčšie štadióny, že nás vytlačia? Sú domáce MS tak dôležitá udalosť, že kvôli ním musíme vyhodiť stovky miliónov do luftu? Lebo Nemeček povedal, že 10000 je málo? Na zimáky kde po zvyšok desaťročia príde tak tretina kapacity?
Ináč polovica švédskej ligy sa hrá na 50 ročných štadiónoch. Väčšina fínskej na len o málo mladších. Takí Sparťani dodnes nepredýchali presun do O2 a to sú Holešovice tiež riadna stodola. Olomouc, Litvínov, Kladno, svojho času Jihlava ani nespomínam. Asi to tiež nebudú hokejové krajiny.
20.5.2019 - 13:11
+3

ptr421

 

A keď budeme úplne cynickí. Stredná Európa je malá, či sa bude fanda trepať do BA, Brna, Ostravy alebo Pešti je z časového a finančného hľadiska úplne jedno. A v zahraničí aj jednoduchšie dostane na zápas keď nebude musieť bojovať s hordou instagramových zberateľov zážitkov..
20.5.2019 - 13:19
0

topska

 

Netreba aby mali vela takych stadionov, staci im jeden alebo dva (ak to s niekym robia)
20.5.2019 - 13:49
0

ptr421

 

A vtedy sa vybijú naraz dva štáty a ostane viac príležitostí nám. Ja len tak, že máme 13-14 stabilných účastníkov MS, 2 sú za morom a mimo, Nórsko ťažko bude niečo stavať keď nemajú tradíciu a Oslo je taká bohatšia Bratislava. Lotyšsko môže len spoluorganizovať. To nám ostáva koľko, 9-10 krajín?
Teraz sú pár rokov na rade iní a potom Nemeček vydedukoval, že za 10 rokov už bude naša kapacita málo lebo krajiny ako CZE a RUS si stavajú štadióny nad 10k. Ale veď tie už mali aj predtým. Ak má byť toto dôvod stavať u nás druhú O2 arénu, nedajbože niekde v Trenčíne ako tu podaktorí chcú, tak ja nevjem uš.
20.5.2019 - 14:26
+1

topska

 

Nie, u nas sa to kvoli MS neoplati stavat. Len kvoli nim teda...A k teme este, nie je ziadnym pravidlom aby sa tocili ms. Kludne mozu mat rusi, cesi, fini a ja neviem kto aj kazdych 5 rokov. Samozrejme kvalitna organizacia tychto MS nam moze pomoct. Ale toto si naozaj nevymyslel len Nemecek, take vyhlasenia ze teraz dlhsie u nas asi nebudu naozaj odzneli. Plany su ine a uprednostnovani maju naozaj byt ti s vacsimi stadionmi alebo spolupraca dvoch krajin. Toto sa ale moze vzdy zmenit podla obsadenia konkretnych rad IIHF
20.5.2019 - 15:13
+1

domve

 

Štvrťfinále : Čaute mal by som jeden možno až 2 voľné lístky (presný počet budem vedieť zajtra) na štvťfinále v KE na večerný zápas 20:15. Mal by niekto záujem?
20.5.2019 - 11:19
0

crosbynko

 

Je fakt ze v sobotu najma vecer bolo v Steelke strasne teplo tak sa ani nedivim. Na to vsetko je ten lad este vyborny.
20.5.2019 - 11:27
0

Rolba

 

Ale halo,čo sa im nepáči? Ľad je v poho,robím čo môžem
20.5.2019 - 13:41
0

strojar

 

Už sa zase bičujeme.
Vo Viedni sa v Stadthalle hralo na vode bolo to v poriadku.
O ostatných podmienkach a diváckom "záujme" škoda písať.
Slovensko organizuje perfektné majstrovstvá sveta, tak buďme hrdí na to, že to dokážeme. Podľa doterajších ohlasov vládne medzi účastníkmi vysoko pozitívne hodnotenie.
20.5.2019 - 13:59
+4

granlund84

 

Presne tak. Ďalšie MS dostaneme do 10 rokov, na to si vsadim. S priemerom okolo 7500 a atmosférou aká panuje je tu maximálna spokojnosť. To len Nemecek drista dva na tri a jeho dojmy nie sú dojmy IIHF.
20.5.2019 - 14:04
+3

strojar

 

Zlož si protinemečkovské okuliare.
20.5.2019 - 14:18
0

emoxx1

 

Nemyslím, že to bolo v poriadku. Práve Viedeň mala za následok, že sa zvýšili nároky a sprísnili kontroly príprav MS.
20.5.2019 - 14:16
+2

JURINO

 

Súhlas. Vo švajčiarskom Klotene počas MS 2009 boli drevené lavice a namiesto šatní unimobunky. Vzdialenosti medzi tréningovým resp. zápasovým ľadom väčšinou vždy veľké, my máme dve haly s min. 2 ľadovými plochami pri sebe, vybavenosť pre hráčov aj divákov je výborná. Jediný nedostatok môže byť iba spomenutá kapacita, ale vzhľadom na priemernú návštevnosť aktuálnych MS to nemusí byť rozhodujúce. Niekedy má aj IIHF bulharský meter na usporiadateľov. Keď sa hrá na "západe", stačí menej, ako keď sú MS na "východe".
20.5.2019 - 14:23
+2

Urpiner16

 

Presne ako píše Strojár.Inde ani z polovice nevedia urobiť podmienky ako u nás.A čudujem sa Nagymu ve´d hrá doma a frfle.
20.5.2019 - 15:28
0

stevensk

 

Ale aj tak by mohli zacat s tymi stadionmi u nas. BA + KE este na par rokov , no NR , BB , TN , ZV , PP - tieto kluby dlhodobo posobia vo vsetkych kategoriach , zasluzili by si taktiez nove moderne haly ,tak ako aj dalsie.Navrhujem :
TN - 6200
NR-5000
BB,ZV,PP + MT (kvoli poctu divakov) - 4300-5000
Troska inac by to vypadalo , samozrejme aj dalsie ale tito okrem MT hraju prakticky stale hore
20.5.2019 - 15:36
+2

topska

 

V PP nam vobec netreba novu modernu halu s rovnakou kapacitou. My potrebujeme akukolvek dalsiu ladovu plochu na trenovanie. Stadion je na velmi dobrej urovni.
20.5.2019 - 15:55
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Nitra311:56
2.B. Bystrica28:46
3.Miškovec39:76
4.Slovan311:96
5.Michalovce39:76
6.Zvolen310:96
7.Košice36:56
8.Budapešť312:124
9.Trenčín24:43
10.N. Zámky28:83
11.Poprad310:112
12.Detva38:130
13.L. Mikuláš32:140
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3300017:69
2.Martin3300015:79
3.Dubnica3300012:89
4.Sp.Nová Ves4200214:136
5.Levice310118:124
6.Žilina310029:93
7.Topoľčany310028:103
8.Trnava3100212:163
9.Skalica301027:102
10.P.Bystrica300035:120
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 19.9.2019 02:39
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.9.2019 07:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.9.2019 07:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.9.2019 07:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.9.2019 07:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.9.2019 07:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.9.2019 07:57

Bleskovky

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
14.9.2019 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Norimberg - Mannheim 1:4 v piatkovom zápase DEL

Nemecký hokejový majster Mannheim vstúpil úspešne do novej sezóny DEL. V piatkovom zápase zvíťazil na ľade Norimbegu 4:1. DEL - výsledky Augsburg - Mníchov 1:2, Düsseldorf - Bremerhaven 0:1, Eisbären Berlín - Wolfsburg 4:1, Kolín nad Rýnom - Iserlohn 2:3 pp, Norimberg - Mannheim 1:4, Schwenningen - Ingolstadt 4:10, Straubing - Krefeld 4:3 pp.
13.9.2019 22:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 09. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Michalovce - Poprad o 17:30
Trenčín - Slovan o 18:00
Budapešť - Detva o 18:00
Nitra - Miškovec o 18:00

Odohrané zápasy

17. 09. 2019
MiškovecMichalovce
4:1REPORT
SlovanN. Zámky
6:7REPORT
NitraL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradBudapešť
6:5 PPREPORT
DetvaZvolen
5:6REPORT
KošiceTrenčín
3:2REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Vandane D.MIS5
3.Langkow C.MAC5
4.Dalhuisen M.MIC5
5.Stupka V.NZA4

Najlepší strelec

Davis VandaneMIS5 gólov
2.Stupka V.NZA4
3.Langkow C.MAC4
4.Jääskeläinen J.BBY3
5.Bondra R.SBA3

Najlepší brankár

Miklós RajnaMIS93 perc
2.Trenčan A.MIC89.71 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola