Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Lašák chce pomôcť hokeju na Slovensku: Rád by som sa zapojil

13.7.2017 15:50 TASR

Majster sveta z Göteborgu 2002 Ján Lašák je po operácii a ešte nevie, či bude pokračovať v aktívnej kariére. Skúsený brankár chce v prípade, že sa nevráti na ľad, pomôcť s reformou hokeja na Slovensku.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


racmaster

 

nic proti lasakovi, len toto neni nazor, to je opakovanie stokrat verklikovaneho klise, je to zle - treba to zmenit. to vieme aj bez neho...

nech pride s nejakou viziou, strategiou, konkretnymi zmenami, kde ako kedy... inak su to len zvasty a redaktor, ktory robil rozhovor a zabudol sa spytat, ze teda co chcete pan lasak zmenit by mal dostat pokutu, alebo miesto pri pase v korejskom gulagu.
13.7.2017 - 16:11
+27

topska

 

robi haMbu slovenskym novinarom co?
13.7.2017 - 16:22
+1

ferari550

 

jednoducho sa potrebuje upratat
14.7.2017 - 5:29
+1

Johan Harju

 

Koukal jsem na všeobecné žebříčky zemí.

Kde bylo zahrnuto

-Finance
-Kvalita ligy
-Rozvoj talentů v soutěžích
- A práce vy vývoji hokeje

Bylo to rozděleno do několika skupin,bylo jich 15 ale vypíšu jich 4 jen pro představu,zbytek je moc neatraktivní. Ve skupinách není dáno pořadí (jen rozdělení)

1.Kanada,Švédsko,USA
Rusko

2.Finsko,Česko,Švýcarsko

3.Německo,Dánsko,Lotyšsko

4.Norsko,Slovensko,Francie

Kdyby to svaz dotáhl do 3skupiny (pro začátek) tak je to uspěch,a pak jen pomalé krůčky.. Výsledky se dostavý,jde vidět že býv. Hráči NHL tam nejsou pro peníze,ale pro to aby se něco začalo dělat.. Píšu jen podstatné. Jinak stránky NHLhockeynews.com /Countries Managment/ nebo Hockey Buzz.com



13.7.2017 - 16:25
+4

Big brother

 

Aj tento rebriček ukazuje, ze projekt 20tky v extralige je nezmysel. Ovela lepšie by bolo keby sa určia nejake kvoty ako v KHL, ze v zapase musia byt na supiske napr. traja juniori.
13.7.2017 - 16:38
+4

LenTak93

 

Uz to tu bolo, dokonca tesne po zlate z MS. A ako nam to pomohlo?
Inak od novej sezony budu mat projekt uz aj Cesi.
13.7.2017 - 16:42
+4

Big brother

 

Určite to pomoze ked kluby budu nutene zaradovat do ačka juniorov. V ačku sa im budu viac venovat, aby boli pripraveni.

Po zlatych MS prišiel akurat upadok našho hokeja, ale to je zas ina pesnička.
13.7.2017 - 16:51
0

ncaa1

 

Maju sa mladym venovat, bez toho aby im to niekto prikazal.
13.7.2017 - 17:29
+7

Big brother

 

Ved samozrejme, ale...
14.7.2017 - 8:04
0

racmaster

 

ti hraci co su tam nasilu v zostave kvoli nejakemu papieru si nezahraju viac, ako 3 minuty za zapas, aj to len v case, ked uz je vysledok rozhodnuty. je to nezmysel nariadit to povinne. vid khl. dobre to ma vyriesene nhl, cez cely komplex opatreni ale najma waiver draft. vdaka tomu sa muzstvu oplati mat mladikov, inak pride o nejakeho kvalitneho hraca a to bez naroku na odskodne, vymenu, ci peniaze... genialny system, ale pre vacsinu ludi komplikovany uz len na pochopenie, nie este na realizaciu v inych podmienkach.

ja si myslim, ze dvadsiatka je dobry projekt. naopak, mali by byt v lige dve, alebo tri. co by som ale zmenil, je urobit pre tieto mladicke muzstva waiver draft na slovensku, kedy by si dvadsiatka mohla vybrat na doplnenie k juniorom kvalitnych hracov povedzme nad 33 rokov z kazdeho muzstva jedneho. idealne by bolo urobit 2x dvadsiatku s dvoma trenermi, spominanym draftom, ktora bude mat na lepsi vysledok, ten trener pojde na ms.

model podla mojej predstavy, v skratke

- 2 rozne vybery do 20 rokov v druhej lige, pol sezony. vzajomna sutazivost robi divy. draft mladikov do tychto vyberov by si robili treneri stylom na striedacku po jednom tahu...

- ten lepsi po druhej polke ligy postupi do extraligy, jej trener pojde automaticky na MS.

- trener lepsej dvadsiatky si zaroven bude moct vybrat najlepsich hracov z horsej dvadsiatky, tym sa vytvori obrovsky tlak na tych chlapcov, aby na sebe makali, nemaju zarucene miesto...

- zaroven si trener lepsej dvadsiatky bude moct vybrat 5 najlepsich starych hracov z extraligovych timov zoradenych podla toho, kolko priestoru vo svojej zostave davaju hracom do 23 rokov (teda najlepsim z minulych dvadsiatok) kvalita dvadsiatky by tym vyrazne stupla a bola by konkurencieschopna v lige, zaroven by sa mali ti hraci od koho na lade ucit, co teraz chyba. po ms 20, teda v januari by sa tito vratili svojim timom nazad.

- tento draft by zaroven oslabil timy, ktore nedavaju priestor mladym, pripadne maju privela zahranicnych. presny kluc neni problem doriesit

- nasledne by tych zhruba 5 starych hracov pred odchodom na ms nahradili zahranicni mladici, ci uz spoza mora, alebo z inych europskych lig.

system je to zlozity, kazdy jeho bod by trebalo rozobrat detailne a kazdy jeho bod bude vzbudzovat kontroverzie, no vysledok by bol system, ktory tlaci na tymi mat mladych a zaroven este viac mladikov dostane sancu hrat poriadny hokej na poriadnej urovni. nielen dostavat vsade vyprasky, lebo nemozu posilnit o skusenych hracov, kedze su dvadsiatka...
13.7.2017 - 17:34
+3

ncaa1

 

Akoze tolko hracov zozenies, ale kvalita bude prabiedna.
13.7.2017 - 17:39
+3

LenTak93

 

už vidím, ako s tým kluby súhlasia
teda hlavne s bodom, kde im bezvýznamný tím v lige môže zobrať počas sezóny ich najlepšieho hráča zo zostavy
13.7.2017 - 20:55
+2

racmaster

 

ma to byt forma trestu, za to ze nezaradia mladych. nemaju s tym suhlasit. negativna motivacia...
14.7.2017 - 10:31
+1

bigi BLOG

 

a ako chces donutit sukromne kluby aby s tym suhlasili kedze extraligu riadi pro hokej a to su kluby. a este povedz ze tych starych hracov v 20-tke by platili tie kluby ktorym si ich zobral. a hlavne ti hraci by chceli ist hrat do dvadsiatky ako ich prinutis?
18.7.2017 - 9:42
+1

topska

 

asi budu hrat za vreckove ako juniori...byvat po dvoch v nejakom priemernom hoteli a stravovat sa spolocne na menuckach na zimaku...budu mat 4 treningy denne (lebo asi sa velmi neda trenovat len s polkou kadra), zeny a deti uvidia raz za dva tri tyzdne a svoje biznisy ktore maju v miete ich terajsich muzstiev nechaju na najlepsieho kamosa zo satne...
18.7.2017 - 9:47
+1

ncaa1

 

Uz od rana sa bavim
Este k tomu, starsi hraci u nas, su casto tahunmi timu, kapitani a za trest pojdu do Orange
Sranda musi byt
18.7.2017 - 9:52
+1

bigi BLOG

 

sa pozri na slovan ako sa da trenovat len s polkou , kednie tretinou kadra
18.7.2017 - 12:27
0

topska

 

neviem ci si niekto pri Rihovi dovoli neprist na par treningov
18.7.2017 - 12:37
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
palacinka

 

Keby si niekedy cital po sebe: ,tak by si videl aj vacsiu
14.7.2017 - 9:21
+4

LenTak93

 

Opakujem, také pravidlo tu už bolo a tímy robili presne to, čo popísal. Hrali málo.
Proste dostali za mladíka peniaze a tým to haslo.
14.7.2017 - 9:36
+2

racmaster

 

nebudem reagovat na tvoje invektivy, mna sa to aj tak nedotkne a tvoja to je vizitka.

len k veci, na tomto principe funguje waiver draft a vdaka tomuto principu v nhl dostava plno mladych hracov sancu hrat a hrat poriadne, nie len na papieri... a tiez tam neni kazdy mladik crosby, abo mcdavid... tiez tam maju lepsich skusenych hracov, no system ich donuti nechat hrat tych mladych, hoci aj horsich. ako? no jedinym moznym sposobom, tych starych im proste vezme a kedze vznikne diera, musia to zaplatat jedine mladymi.
14.7.2017 - 10:37
0

ncaa1

 

Ale neplet to z NHL. WAIVER draft je raz za mil. rokov pri vstupe noveho klubu.
Tu vravis o platani mladymi hracmi, ale takych nemame, idu vonku.
Ak sa zacne robit poriadna robota mozno o 5 az 7 rokov bude vidiet prve ovocie.
Uz viac ako polovica U 20 co pojdu na MS posobi v zahranici kazdorocne.
A ty chces supnut teraz supnut DVA!!! timy do ligy... ved to je +/- 50 hracov preboha co by robili v lige, kvalita tam nie je, naozaj v tomto nevidim ziadny zmysel.
14.7.2017 - 11:06
0

racmaster

 

po prve, waiver draft je kazdu sezonu.

po druhe, mas juniorsku ligu, kde hra 13 muzstiev po cca 30 hracov, to mas nejakych 400 juniorov. nechapem, aky vidis problem vo vytvoreni dvoch timov po 20 mladikov... ved to su len TRAJA najlepsi z kadeho timu...!!!

a never vsetkemu co pocujes, ked ti treneri dvadsiatky povedia, ze kvalita tam nie je, tak je to z casti pravda ale z vacsej casti su to ich aliby... kvalita tam je. ked ten hrac je raz najlepsi vo svojom time, tak ma nejaku kvalitu. primeranu veku, ale ma. treba ho len dalej rozvijat a prave na to by takto dostal idealnu sancu.
15.7.2017 - 12:16
0

ncaa1

 

Waiver draft je kazdu sezonu???
Ak ide na farmu hrac, ktory splna podmienky waivru sa na listine oobjavi 24 hodin a je k dispozicii na vyber ostatnym timom. To nie je ziadny draft.
Ja som predtym pisal, ze poctovo tu ten material je, ale nema kvalitu. Az na vymnimky to stale tahaju overageri, co suvtu ti na nic s ohladom a MSJ.
Ja taktiez sledujem zapasy ak mi to povinnosti dovolia.
Dostavali by neskutocne laty. Naozaj neviem naco by to bolo dobre, komu by to prospelo.
V lige je uz tak vela nezaujimavych zapasov v ZČ, pribudli by len dalsie.
15.7.2017 - 12:29
0

topska

 

no uz stacilo, napad si dal ale vo vela veciach nemas jasno a hlavne by to nijako nepomohlo nasmu hokeju, lige, mladym hracom, nikomu. Aby dostavali laty tak to naozaj nestoji za to...
15.7.2017 - 13:02
+1

topska

 

neviem ako u vas, ale vo vestkych muzstvach, okolo ktorych som sa ja doteraz obsmietal na Slovensku trenovali junioroi aj s ackom, aj ked zanho nehrali
13.7.2017 - 17:50
0

pysta111

 

V Acku nebudu hrat skor by som uzavrel extraligu a mal povinne farmu v 1.lige ale to by asi nepreslo no najrealnejsie by podla mna bolo do muzstva orange20 zapracovat 5 skusenych hracov, starych borcov ktory mladych na lade usmernia ci poradia
13.7.2017 - 18:19
+2

bigi BLOG

 

uz to na slovensku bolo a vieme ze to malo nulovy efekt
18.7.2017 - 8:55
0

Adriano23

 

Harju ten rebricke co sa tyka prvych dvoch uplne suhlasim, ale v nizsich dvoch sa mi par veci nezda.

Na slovensku sa dlhe roky absolutne nic nerobilo resp minimum, ale aj tak nerozumiem ako moze byt pred nami lotyssko. Sice to nehra snad ziadnu rolu, ale zaujmama to resp kto zostavoval rebricek. Pretoze i ked u nas si podaktori robia srandu z nasej ligy, ale ich liga je uplne vazne poloamaterska sutaz kde hraju zvacsa hraci do 23 rokov a platenych je len par hracov. Juniorov maju do 2000 tisic a to im najma vychovava klub Dinamo Riga resp idu prec do zahranicia (NAHL,USHL,swe), stadionov tiez maju do 20 ja ked si pozriem tie styri atributy co si dal tak v ani jednom nevidim zeby boli natom ako my, toboz nie lepsie.

Tak isto ani ti dani sa mi nezdaju, tych by som dal v tomto na nasu uroven, lepsie ako lotysov. Ok v dansku su financie ale nezda sami zeby ich liga bola po financnej stranke na tom lepsie, ved EP job si mozme vsimnut ake sumy resp platy nukaju a vacsiu cifru ako nuka niekto zo slovenska som od nich nevidel, taktiez stadionov maju menaj ako my a aj minimalne o polovicu menej juniorov. Ok talentom davaju priestor v ich najvyssej sutazi ale potom ich najvyssia sutaz je o menej kvalitna a dovlim si tvrdit ze o trochu je aj pozadu od nasej ligy. Rozvoj talentov ok beriem im ze v poslednom case im ide dost hracov do svedska a nasledne aj za more resp prechadza draftom, ale tym padom im aj zahranicie presne ako nam vychovava hracov. Tak pri rozvoji talentov by som ich dal asi pred nas. Suma sumarum mne to vychadza narovnako s nami.

Ale hovorim je to v podstate irelevantne nic to neriesi a je smutne ze s kym sa porovnavame.
13.7.2017 - 17:47
+1

Johan Harju

 

Adriano obrý den,no ono bylo u lotyšů dáno snaha přilákat,Kanadské trenéry i personál do reprezentace a do ligy,tam měly hodnocení dobré. Tedy snaha ve vývoji hokeje,to je asi posunulo. A Dánsko tam mělo dobrou bilanci proti "historii" ve výchově hráčů pro NHL
13.7.2017 - 18:42
0

Adriano23

 

Aj my sme mali Hanlona na lavicke, taktiez v lige ma vlado asistenta kanadana, v lige hra dost zamorskych hracov.

Inac ak mas link na ten rebricek tak by si mi ho mohol poslat aspon do spravy, vdaka.
13.7.2017 - 20:00
+1

Johan Harju

 

Adriano- Žebříček se vztahuje na poslední dva roky.O kanadany nejde jako hráče nejde.. Spíše o dáci "produkt" link ti mohu poslat zítra,tady přes mobil to nejde promiň
13.7.2017 - 21:59
+1

Johan Harju

 

Domácí produkt*
13.7.2017 - 22:45
0

Adriano23

 

Vdaka, Ok v pohode zajtra staci.
13.7.2017 - 22:56
0

strojar

 

Treba si prečítať rozhovor v origináli.
Janko Laššák mláti (akože učene) prázdnu slamu.
Ako ich v rozbore súpera pred zápasom v klube tréner upozorňoval kto na ktorú stranu drží hokejku. A tak to treba podľa neho robiť aj na Slovensku. Na takéto odborné rady čaká slovenský hokej. To ho pozdvihne.
13.7.2017 - 18:58
+10

topska

 

samozrejme ze treba! Ked ides na ad, tak vacsinou nastupujes na tu istu patku, cize sa stretavas s tymi istymi hracmi. Aj pre obrancu aj pre utocnika je to dost dolezita informacia, kedze podla toho tahas utoky, branis, to nevravim o brankarovi ktory pri hracoch (hlavne sa jedna o presilovkove formacie) toto potrebuje vediet. Plus sa to riesi napriklad aj pri vhadzovaniach, podla toho si muzstva aj robia rozostavenie. Ale tak ved ty si expert, asi je to len vymysel top europskeho trenera...
13.7.2017 - 19:08
+2

Jakub_Thrashers

 

Skôr mi to príde, že sa strojar snaží povedať, že Lašák nosí sovy do Atén. A s tým vlastne súhlasím. Takéto veci si na Slovensku všímajú už aj v kadetoch.

A ďalej, problém slovenského hokeja nespočíva v tom, že si málo všímame, kto na akú stranu drží hokejku. Rovnako ani Pešánova kvalita (voči ktorej som mimochodom stále rezervovaný) nespočíva v tom, že si dôkladne všíma, kto na akú stranu drží hokejku. Tiež mi to príde tak, že Lašák strieľa vedľa.
13.7.2017 - 19:22
+7

topska

 

Ale tak ten rozhovor nebol prioritne o problemoch slovenskeho hokeja, ale o tom, ze ako sa ma, ako preziva prve volne leto. JA neverim zase, ze on pride domov a bude robit zoznam pravakov a lavakov v lige
13.7.2017 - 19:42
+1

mannheim

 

Ale nehovor, no Pešán tým určite trpí, že si voči jeho kvalitám rezervovaný
13.7.2017 - 22:13
+1

Jakub_Thrashers

 

Nie. Tou zátvorkou som chcel len dovysvetliť, že môj postoj k Pešánovi, ktorý som tu pred pár týždňami písal, sa nijakým spôsobom nezmenil a nesnažil sa ma niekto konfrontovať s tým. Ale ako to už býva zvykom, kto chce psa biť, palicu si nájde.
13.7.2017 - 22:19
+4

Urban Horn

 

To Jakub_Thrashers-Pozorně jsem si přečetl všechny Tvoje příspěvky v této diskusi a Tvé hokejová metodika mi při vší úctě připomíná asi cca rok 1980.Je možné,že rozestavení na buly,přečíslovací vzorce,kdo a jak drží hokejku a dokonale rozebraný soupeř ze všech pohledů a úhlů atd.,nemá vliv na herní výkonnost a výsledkovou úspěšnost.Tvá pravda je relativní,je založena na podvědomých skutečnostech.Stejně jako ta,že každý den vychází a zapadá slunce.Při pohledu ze Země tomu tak je..Ale při pohledu z jiných míst vesmíru tomu tak není.To je rozdíl mezi rokem 1980 a rokem 2016 či 2017.Rozdíl mezi Tebou a Filipem Pešánem.Hezký den

http://hokej.cz/slovensky-hokej-zaspali-jsme-15-let-tvrdi-lasak-kdy-se-vrati-na-led/5024199

http://hokej.cz/dojmy-z-kempu-v-new-yorku-do-spicky-nam-hodne-chybi-hlasi-pesan/5024180
14.7.2017 - 17:01
+2

Jakub_Thrashers

 

Neviem, ako Ti mám na to odpísať, keď moje príspevky považuješ za metodiku. Nikdy nebolo mojou ambíciou sa porovnávať s Pešánom, nemám na to vedomosti, nikdy som nehral hokej a pre istotu ani neviem korčuľovať.

A vôbec mám pocit, že si ma vôbec nepochopil. V prvom rade neviem odkiaľ si prišiel na to, že dokonale rozobraný súper nemá vplyv na výsledkovú úspešnosť (poprosím presnú citáciu, keďže mohlo dôjsť k nedorozumeniu, tak aby som to vedel dovysvetliť).

Ďalej neviem prečo staviaš to staviaš to kontradiktorneho postavenia ja versus Pešán. Nikdy som nijakým spôsobom nehovoril, že Pešán je zlý tréner, len ho považujem za preceňovaného, keďže sa okolo neho vytvoril neúmerne veľký hype (tak ako na Slovensku okolo Norberta Javorčíka). Naopak sám som napísal, že Pešánove kvality ani náhodou nespočívajú v tom, že si všíma veci typu kto ako drží hokejku. To si všíma azda každý. Pešánove kvality spočívajú v širšom portfóliu vecí, ktoré implementoval (aj za výraznej finančnej podpory vlastníka klubu Syrovátka) do áčka Liberca. Rovnako sa to však týka aj napr. Jakuba Petra vo Vítkoviciach.
14.7.2017 - 17:51
+2

strojar

 

Obávam sa, že máš výrazný problém pochopiť slovensky písaný text.
14.7.2017 - 19:00
+3

Urban Horn

 

Je to možné..Někdy bývám asi trochu natvrdlý.. Zaujala mě hlavně ta invektiva vůči Pešánovi.To že je přílišný "hype"okolo jeho osoby souvisí s vnějším okolím,které jede v zajetých kolejích,jak v Čechách,tak na Slovensku.Ve veřejném mínění budou tito lidé ponižováni a zneuctěni,protože jak v Čechách tak i na Slovensku je úspěch po vraždě nejhorším zločinem.Hezký den
14.7.2017 - 20:04
+1

strojar

 

Expert si jedine Ty.
Z obsahu Tvojich príspevkov to niekedy vyzerá, že ešte iba čakáš na občiansky preukaz.
13.7.2017 - 19:49
+4

topska

 

z ktorej casti prispevku to tak vyznieva?
13.7.2017 - 19:50
+1

strojar

 

Vysvetľovať to je to isté ako vysvetľovať blondínke vtip.
Keď raz nemáš na to, aby si to pochopil, vysvetľovať je zbytočné.
13.7.2017 - 20:20
0

topska

 

tebe ked niekto normalne odpovie tak ozaj nevies diskutovat...
13.7.2017 - 22:19
+3

cuchorko

 

klasika.ak sa ta niekto opyta aby si dolozil svoje tvrdenie tak sa zas vyhybas odpovedi. nebudes ty nahodou politik?
13.7.2017 - 23:38
+9

sob3k

 

A z obsahu tvojich prispevkov vyplyva co?
14.7.2017 - 13:49
+3

mannheim

 

Prečo si myslíš, že zrovna ty to dokážeš relevantne posúdiť ?
13.7.2017 - 22:12
+1

Tizo BLOG

 

cize mozeme cakat ze zalozi mladeznicky hokejovy klub kde sa bude venovat systematickej dennej praci s mladezou od 5 rokov az po 18-ku bez protekcie a dalsich neduhov?
lebo toto je jedina vec ktora moze zachranit slovensky hokej...nie kadejake funkcionarcenie..
13.7.2017 - 19:09
+6

chimli

 

Povedal to jasne: "Niečo sme začali..." tak a teraz chcem trafiku.
Hnus.
13.7.2017 - 19:18
+7

cuchorko

 

kde to povedal ze chce trafiku? ja tam nic take nevidim tak mi to prosim vysvetli.dakujem
13.7.2017 - 23:51
0

miro-nr

 

žeby další adept na nejaku funkciu ?! Už to aj v hokeji bude ako v politike - nejaka funkcia ,alebo členstvo v komisii sa vždy nájde! Idem grcať
13.7.2017 - 21:09
+7

Urpiner16

 

Vy ste neskutočné vajcia.
Chlap chce pomôcť a vy že cukor sa na hovno premení.To že tam sedia takí ako D.Rusnák vo zväze a za dvadsať rokov výsledok práce úbohý na to nereagujte a navážate sa do chlapa čo nemá pokrivený charakter ako tí páprdáci.To by vás malo trápiť ako vymeniť tú obohratú platňu na zväze a nie tu drístať na Lašáka.
13.7.2017 - 22:02
+14

mannheim

 

Presne tak...chcú to robiť ľuďia s charakterom a schopnosťami a najmä so skúsenosťami z krajín, kde veci fungujú, a miestnym agrárom sa chce grcať. Potom sa nečudujem, v akých ritiach je slovenský šport.
13.7.2017 - 22:15
+5

Jakub_Thrashers

 

Úprimne, aké schopnosti má Lašák, ktoré ho kvalifikujú k tomu, aby zmenil systém prípravy na Slovensku? To, že vidí, ako to funguje v Liberci, kde len na mládež ide toľko peňazí čo na Slovensku na áčko? V Liberci, kde je zázemie lepšie ako na ktoromkoľvek štadióne na Slovensku?

A v neposlednom rade, Lašák je stále "len" hráč, bez trénerskej praxe. K mládežníckemu hokeju môže mať blízko skrz svojho syna, ale stále je v pozícii rodiča, pochybujem, že má detailnú predstavu o fungovaní súčasného mládežníckeho hokeja na Slovensku.

Ja nepochybujem o tom, že Lašák má dobré úmysly. Nebudem tu rozširovať absurdné tvrdenia, že sa chce na tom s ostatnými bývalými hráčmi nabaliť. To nie. Len mám pocit, že viacerí hokejisti zo "zlatej generácie" si progres v slovenskom mládežníckom hokeji predstavujú ako "hurvínek válku". A len za to, že sú to ľudia, ktorí sa postarali o zlato v 2002om, im nebudem slepo veriť, keď sám vidím, že situáciu priveľmi zľahčujú.
13.7.2017 - 22:26
+15

Adriano23

 

Ja sa ta spytam proti ozakou. Ake shcopnosti mali ked isli do svojich funkcii Rusnak, Svehla, Pastinsky, Stambersky ... ? Ake mal kompetencie Nemecek ked bol zvoleny ako generalny sekretar zvazu v 98/99, ked pred tym posobil len ako trener nejakeho tretoligoveho rakuskeho muzstva?

Co urobili dotraz ti odbornici co boli na zvaze ked vychova nasich mladych nadeji je tam kde je, co kritizujes aj ty?

V com je Lasak od nich horsi? V nicom, chlap aspon pochodil kus sveta a vidi ako sa to robi v zahranici v tom je lepsi. Tito nasi teoretici co niesu schopni sa ani dostavit na seminar s nejakym top trenerom mladeznikov zo zahranicia lebo asi nedostali kolkovanu ziadost su akoze oproti ludom co presli pol hokejoveho sveta a maju najma uprimnu snahu pomoct, akoze na tom lepsie? Ved vidim vysledky kde sa touto systematickou pracou nas hokej dostal.

Netvrdim ze Lasak je zachranca a neviem aky odbornik to si nedovolim tvrdit a samozrejme potrebuje aj kus teorie, ale on chce skor pomoct v niecom inom a v tejto chvily sa urcite hodi kazdy zanieteny clovek s uprimnou snahou pomoct a pritom jano ma urcite nejake znamosti ktore budu len a len prospesne.

Divas sa na veci trosku inou optikou ...
13.7.2017 - 22:40
+5

Jakub_Thrashers

 

Aké schopnosti mali tí vyššie spomenutí páni? V podstate rovnaké ako teraz Lašák. Aj Rusnák precestoval kus sveta, aj Švehla precestoval kus sveta, aj Pálffy precestoval kus sveta. Ja by som bol nerád, keby sme zase spravili tú istú chybu.

Tak ako Rusnák je symbol majstrov sveta '85, tak Švehla je symbol posledných federálnych majstrovstiev a Lašák jediného zlata Slovenska. Ale to je pramálo na to, aby som ich považoval za tých povolaných na reformu slovenského hokeja.

Napokon, hovoria o tom aj skúsenosti zo zahraničia. Skutočne neviem o prípade, že by reformu hokeja vo vyspelej hokejovej krajine (kam Slovensko stále patrí) viedli bývalí hokejisti s bohatou kariérou. Či už to bolo Švédsko (Torgny Bendelin a Tommy Boustedt), Fínsko (Erkka Westerlund a Jukka Jalonen), USA pri založení NDTP (Scott Monaghan a Robert Mancini) alebo Česko (Slavomír Lener), vždy to riadili hlavne významné trénersko-metodické osobnosti. Áno, som si vedomý toho, že na Slovensku ich nemáme. Ale to teraz neznamená, že alternatívou k nim budú – pri všetkej úcte ku kariérám týchto hokejistov – naši "zlatí chlapci".

Súhlasím s tým, že každý zanietený človek s úprimnou snahou pomôcť sa hodí. Ale ďaleko radšej ako Lašáka by som v súčasnej dobe videl v štruktúrach slovenského hokeja napríklad ľudí, ktorí v amatérskych podmienkach, s nulovým hokejovým zázemím a s trénerom, ktorý ako hráč odohral v extralige "len" niečo cez 100 zápasov, dokázali vychovať takých hráčov, ktorých sa slovenským tímom nepodarilo vychovať od Gáboríka.
13.7.2017 - 22:56
+13

Nihal

 

S tym Svehlom neviem ci pises spravne. Som len fanusik Dukly, ale len z mojich slabych poznatkov, co kde precitam, tak som nadobudol pocit, ze spravil pre mladez dukly dost. Mozno je to inac, ak ano, oprav ma.
13.7.2017 - 23:39
+2

Jakub_Thrashers

 

Iste, ten vyše milión dolárov z mzdy Toronta sa nezabúda. Všetka česť pred ním. Ale súčasne mám pocit, že sa Švehla trochu glorifikuje. Navyše jeho vystupovanie a komunikácia neboli vždy – nazvime to – šťastné. Ukázalo sa to najmä teraz pri pozícii GM, ale to hlavne z toho dôvodu, že bol viac na očiach.
14.7.2017 - 0:43
+3

ncaa1

 

Ale ved pomahat moze. Len aj tak mne sa zda, ze v podstate pride k rozdeleniu funkcii byvalym hracom(co vsak skoncili len prednedavnom), maju malo skusenosti, ako s trenerstvom, manazerstvom, mladeznickym hokejom a pod.
A teraz co?
Netreba to obracat, ze co urobili Svehla, Rusnak atd.
Ochota pomoct je v poriadku, ale hodenie ich rovno ma velke posty, nie je optimalne risenie a to duplom co sa tyka mladeznickeho hokeja.
Trebalo by postupovat opatrnejsie.
13.7.2017 - 23:02
+1

Adriano23

 

Ved ja to beriem, ani nikde nepisem zeby mali byt na velkych manazerskych postoch. Sportovci vo vacsine pripadov nikdy neboli nejaki myslitelia vid žigo, golonka, zdeno a spol. Preto ja ani nepovazujem za spravne ich davat do manazerskych funkcii a radsej tak vidim Kohuta, ako tebou spominanych hokejistov.

Mne skor ide o tu snahu pomoct a skor som sa docital ze chce pomoct nie ze chce byt manager, ale ok kadzy do pochopil inac.

Tiez si myslim ze trenerom nemoze byt hocikto ale ani Lasak sa nevyjadril ze chce byt trenerom tak neviem preco sa to zvrhava na trenerstvo. Pritom trener musi byt aj trosku rozumovo zdatnejsi, mentalne pripraveny a najma by mal mat nejake zaklady komunikacie a hraci mu proste musia verit.

Jano sa podla clanku vyjdril ze sa chce zapojit do odrody slovenskeho hokeja ja pod tym chapem napr ze da svoje poznatky z toho ako to fuguje v zahranici popripade nejake kontaky na zahranicnych trenerov odbornikov a pod, resp zeby pomohol mladym brankar a ma co ponuknut ako to spravil Visna pres MS18 ... takze ja ho nevidim a ani neviem aky manager by asi bol.

Tak asi tolko k tomu.
13.7.2017 - 23:13
+1

ncaa1

 

S tymto absolutne suhlasim, no buducnost ukaze, ako to Satan a spol. porozdeluju, budeme mudrejsi.
13.7.2017 - 23:23
0

Jakub_Thrashers

 

S prvými tromi odsekmi súhlasím. A z toho mi vyplýva, že zaradiť bývalých hokejistov do štruktúr v mládežníckom hokeji mi príde nesmierne náročné.

Osobne by som dokonca povedal, že najvhodnejší post pre nich je práve ten manažérsky (ale, samozrejme, nie pre všetkých).

Keď už padla zmienka o tom Višňovskom, tak práve také pozície sú pre progres slovenskom hokeji platné ako mŕtvemu gate. Je síce pekné, že sa Višňovského meno využilo na propagáciu podujatia, akými sú MS do 18 rokov, ale to je viac-menej všetko. Neviem o tom, že by Višňovský akýmkoľvek spôsobom prispel k výkonom slovenskej osemnástky svojimi radami, či skúsenosťami. Pokiaľ viem, tak sa objavil Višňovský pri "osemnástke" cez sezónu objavil možnože trikrát.
13.7.2017 - 23:41
+2

Adriano23

 

Tak potom Fehervary a spol si dobre kakali do ust, ked v reportazach resp rozhovoroch tvrdili daco ine ... ale toto nebolo cielom mojho prispevku.

Neviem ci si niekedy "vrcholovo" sportoval, ale ked za mladym pride nejaka akutorita ktoru respektuje a jeto v podstete jeho vzor (napr. otec, starsi hrac, reprezentant...) a porozprava sa s nim niekolko minut a da mu rady, tak si to mlady zapamata do konca zivota a da mu to daleko viac ako keby mu to povedal hocikto iny a moze trenovat neviem ako dlho tak na par veci nepride az kym mu dakto neporadi ...

Ok a to kolko si predstavujes pri obrode nasho hokeja manazerov? 20-30? takymto stylom mi to jedine tak vychadza
13.7.2017 - 23:49
0

miro-nr

 

no treba sa spýtať Bondru,Žiga,Hossu,Gaborika,Stumpela kto im daval v ich detskych rokoch rady ked tak perfektne hrali hokej.

V prvom rade musíš makať a v druhom rade talent ! Potom máš šancu byť aspon dobrý.Teraz tí čo maju talent sa do vyberov ani nedostanu a tí čo sa tam dostanu nemaju vela krát ani talent ani vôlu makať !
Tam je chyba!
14.7.2017 - 0:30
0

Zidan

 

nemuseli mat rady od nikoho, rano vybehli von s hokejkou a mastili na ulici do vecera... hokej je co sa tyka mladeze a rozvoja mimoriadne narocny sport a my sme to po nastupe modernej doby nezvladli, alebo nezvladame, stale sa to moze zmenit...
14.7.2017 - 1:39
0

Adriano23

 

Ano to mas pravdu ze rano vybehli von a hrali ci uz futbal alebo hokej, oproti dnesku diametralny rozdiel.

Ale tvrdit ze nepotrebovali ziadne rady je trufale. Neraz sa ci uz Miro, alebo ostatni vyjadrili ze ked boli ako 17 rocni v kabine s vtedajsimi legendami ako Stastny im dalo velmi vela, aj Chara ci Hossa sa vyjadril ze rad pomoze ze aj jemu kolko razy skusenejsi poradili. Panik to iste povedal na adresu Mariana, ked prisiel do Chicaga tak mu pomohol Hossa, to su take drobnosti pre fanusika nepodstatne ale pre samotnych hracov aj taketo male rady vedia pozdvihnut minimalne moralku/naladu, ci nasadenie.
14.7.2017 - 10:41
+2

NRfan

 

Ano, ked s nimi hras celu sezonu potom mozno, ale to ze pride Visna raz do kabiny, povie "Ferko, to musis hrat tak a tak" a Ferko sa akoby mavnutim carovneho prutika premeni na Crosbyho... Pamatas, co raz povedal (a bolo to uz dost davno) na adresu mladych hracov tenisu? Ze padne posledna minuta treningu a chlapci uz stoja prezleceni pri dverach, zatial co on, stary pardal si daval este davky navyse. Je to hlavne o pristupe, ako pise mironr...
14.7.2017 - 19:59
0

topska

 

tak ale on tam nebol jeden den ale mesiace
14.7.2017 - 20:15
0

bigi BLOG

 

no napriklad satanovi a zigovy pomohol velmi stastny na OH v 94
18.7.2017 - 10:16
0

Jakub_Thrashers

 

Čakať od respondenta odpoveď typu "Vôbec nám ten Višňovský nepomohol" je iluzórne. Tie vyjadrenia by nemali byť bernou mincou.

Nikdy som vrcholovo nešportoval, takže je možné, že sa v tomto mýlim, ale osobne si myslím, že sa prínos takýchto predaných skúseností veľmi preceňuje. Niečo podobné hovoril u Hríba aj Lintner, ale ja osobne si neviem predstaviť konkrétnu radu, ktorú by takto z voleja mohol tomu danému hráčovi Višňovský dať. Treba si uvedomiť, že určite ani Višňovský zo svojej pozície nechcel suplovať trénera. Nevraviac o tom, že sú to už 17-roční hráči, ktorí sú už z hľadiska hokejových "znalostí" takmer hotoví hráči. A čo aj ja mám informácie, tak skôr sa s Višňovským preberali jeho autá než hokej.

Samozrejme, že nechcem 20-30 manažérov na všetko. Len som napísal, že z môjho pohľadu mi ako najvhodnejšia funkcia pre bývalých hráčov pripadá manažérska pozícia. To však neznamená, že teraz ktokoľvek, kto z nich prejaví záujem a úprimnú snahu, dostane nejakú pozíciu. Azda nie sme na tom tak zle, aby jediným predpokladom pre "zisk" funkcie bola snaha a vôbec sa nebrali do úvahy kvality či výsledky.
14.7.2017 - 0:40
+5

Adriano23

 

"Vôbec nám ten Višňovský nepomohol" ... vobec som nemyslel aby az toto o nom tvrdili. V tych rozhovoroch ho celkom glorifikovali a to je trosku rozdiel. Povedat ze ok je tu par krat nam daco pomohol a to co o nom oni tvrdili. Zase neber hned vsetko ako uplne opozitum.

Aj k druhemu odstavcu opat to beries len ako ciste opozitum, pritom som mal len na mysli ze radu od nejakeho sportoveho (osobnostneho) vzoru si clovek zapamata do konca zivota a ma aj motivaciu ju co najlepsie vyuzit, iba to som tym chcel, zase som tym nemyslel zeby to nahradzalo trening a drinu atd. Hrac sa skor snazi a maka ked vie ze sa naneho pozera napr Hamsik, Nedved, Satan a pod. Ja neviem jakub, ved nie vsetko co sa ti vytkne je hned ciste opozitum oproti tvoju iba doplnenie resp upresnenie.

Ok, nie je manazer ako manazer na poziciu manazera kde clovek musi mat aj dostatocne zvladnute minimalne presvedcovacie metody, plus riadenie timu, vystupovanie, dost rozsiahly slovnik resp retoriku a hlavne musi byt par krokov pred ostatnymi, tak na tuto poziciu veru moc hokejistov nema narok. Ale na tych managerov co uz pomaly vsetko mozne je nejaky manager tak tam ano mas pravdu nato su ako stvoreni...

Este raz jakub kde tvrdim aby sa na nejaku poziciu brali ludia len zo snahou bez kvality ci vysledkou. Pozri sa na clanok a co hovoril LAsak ze chce byt pri obrode svk hokeja ... je vytvoreny zevraj nejaky tim ktory ma za ulohu spravit prototyp/profil svk hokejistu a tam si myslim zeby bol platny. Pisem ze za tych 20 rokov profesionalnej kariery naodbudol mnozstvo kontaktov ktore ani zdaleka niesu na zahodenie. Hrame sa tu na vlastnom piesocku a metody ktore boli platne pred 20 rokmi su uz davno prekonane. Chces aby na pozicie sa dostavali ludia co vytrenovali napr Gaborika ... ale spomen ze to uz je nejaky ten rok a uz su aj trosku insie metody, regeracia a pod a spomen ake katastrofalne mal korculovanie, takze aj ti treneri co trenovali Gaborika a spol mali svoje rezervy. Samozrejme najviac aj tak zalezi od samotneho hraca, nikto za neho nebude behat, driet, strielat ci uz na hokejovu ci futbalovu branu ...
14.7.2017 - 10:24
0

Jakub_Thrashers

 

Skutočne si nespomínam žiadny článok o tom, že by hráči Višňovského glorifikovali. Vždy tie vyjadrenia boli v rovine, že si veľmi vážia prítomnosť takého veľkého hráča, že má množstvo skúseností na rozdávanie, že hral v NHL a podobne. Všetko viac-menej bezobsažné floskule, z ktorých naozaj nemožno vyčítať prínos Višňovského (ne)pôsobenia pri osemnástke. Tie vyjadrenia hráčov sa vždy budú pohybovať v rovine pozitívnej než negatívnej. Čo je prirodzené.

K druhému odseku – priznávam, že zachádzam pre niekoho do extrému, ale to súvisí s tým, že som skeptický voči tzv. "intangibles", ktoré sa podľa mňa na Slovensku veľmi preceňujú. Skúsenosti, vodcovské kvality a neviem čo ešte sú síce pekné veci, ale ich dopad na výkon hráča na ľade je nezriedka marginálny. Pre mňa sú tie "intangible skills" (alebo nehmotné zručnosti) skrátka ťažko uchopiteľné súcno. Možno to skutočne priveľmi zľačujem až znevažujem, ale ak aj teda priznám, že tieto rady autorít majú priamy vplyv na výkon celého družstva, stále je to zo strany týchto autorít pramálo na to, aby sme mali týmto autoritám vytvárať všakovaké funkcie.

Súhlasím s tým, že sa hráme na vlastnom piesočku a to, čo platilo pred 20 rokmi, je už teraz prekonané. Súčasne však si nemyslím (aj keď ty to ani nepíšeš), že nositeľmi tých progresívnych tréningových metód majú byť aktívni, respektívne nedávno "skončení" hráči. Je skutočne len málo hráčov, ktorí sa počas svojej aktívnej hokejovej kariéry zamýšľajú nad tréningovým procesom, ktorý ordinuje tréner. Navyše, mládež sa nedá trénovať rovnako ako seniorov. A aké skúsenosti majú s trénovaním mládeže títo aktívni hokejisti? No, v podstate také, že si ešte možno matne pamätajú, čo robili na tréningoch pred 20 rokmi, keď oni patrili do mládežníckych kategórií. A sme nakoniec zase tam, kde sme boli.

Poviem to na konkrétnejšie. Veľmi si vážim prácu v slovenskom mládežníckom hokeji ľudí ako je Norbert Javorčík, Michal Dostál, Tomáš Kochan, Peter Kosa, Martin Hrnčár. Ani jeden z nich pritom nebol nejaký prevratný hokejista. A hoci nechcem generalizovať, k mládeži sú skutočne vhodnejší práve takíto ľudia, ktorí si prešli azda celou štruktúrou vekových kategórií v mládeži, majú dostatočné trénerské vzdelanie a aj výsledky.

Poznámka – nepísal som, že chcem, aby sa na pozície dostávali ľudia, čo vytrénovali Gáborika.. Napísal som, že chcem, aby sa na tieto pozície dostávali ľudia, čo vytrénovali také talenty, ktoré slovenské kluby nevychovali od čias Gáboríka. => To bola narážka na Michala Dostála a jeho pôsobenie pri Svišťoch.
14.7.2017 - 10:45
+2

topska

 

Vysnovsky pomahal o cosi viac. Pomahal napriklad so spravnym jedalnickom, mal s nimi rozne aj individualne pohovory, chceli ho dokonca na striedacku ale to odmietol. Naozaj sa zapajal dostatocne a v dlhodobom horizonte. Je pravda ze pocas MS uz trochu menej ale pred nimi toho bolo dost
14.7.2017 - 11:34
0

ncaa1

 

Robil reprezentacii jedalnicek?
14.7.2017 - 11:45
+1

topska

 

radil im ohladom toho ako sa stravovat, ano aj to. A teraz netvrdim ze daval recepty na obed Bolo toho naozaj dost, ja som sa bavil s hracmi a aj s ludmi, co maju na starosti mladez u nas a som prekvapeny z Jakubovych vyjadreni...Skor naopak, jeho snaha spropagovat sampionat a rozne veci okolo neho boli potlacovane a nevypocute
14.7.2017 - 12:13
+2

ncaa1

 

Tony Stark chodi po kanaloch
14.7.2017 - 12:15
+1

topska

 

ja len pisem to, co nam bolo oficialne povedane pred a pocas ms, ci co hovorili hraci. Ak to tak nebolo tak to nie je moja chyba, ze sa to takto prezentovalo. Neviem preco by si vymyslali hraci ci realizacny tim. Opakujem, hovorim najma o obdobi prem MS, nie priamo pocas nich
14.7.2017 - 13:28
+1

NRfan

 

Ja som pocul ze mal aj dobre obedove menu za ludove ceny.
14.7.2017 - 20:02
0

topska

 

tak v takej popradskej hokejke chuti aj najvacsim hviezdam a je to skoro ako zadarmo
14.7.2017 - 20:15
0

strojar

 

A ešte si sa bavil s Ozimákom o tom ako robil Nitre letnú prípravu.
14.7.2017 - 12:17
+3

strojar

 

Toto už je naozaj na návštevu odborníka.
A dopĺňa to ešte ten "Vysnovsky".
14.7.2017 - 12:14
+3

topska

 

dobre chyba sa stala Co z toho je na odbornika?
14.7.2017 - 13:29
+1

Nihal

 

Ja som vrcholovo nesportoval, ale robil som sport a ver mi, ze ked ti skuseny hrac da tipy co kde zlepsit, mozu to by malickosti z jeho skusenosti, tak ti do da naozaj vela. Ja by som to nepodcenoval. Kazdopadne pripad Visna - nasa18ka - tam neviem ako sa zapajal.
Len som chcel napisat, ze pre mladych akakolvek rada od skusenych harcovnikov je zlato.
14.7.2017 - 13:13
+1

ncaa1

 

Rada co a ako je fajn, treba toho co najviac od byvalych hokejistov, ak sa napr. nevedia inak zapojit do diania, ale teraz nejak to zvelicovat az priam glorifikovat vazne netreba. Ze nabrali silu Jedi a pod.
14.7.2017 - 13:21
+1

topska

 

urcite nebolo mojou ulohou ho glorifikovat, x ludi sa podielalo viac na tmo, ako osemnastka hrala
14.7.2017 - 13:30
0

ncaa1

 

Ako uz ja prehanam, ale vyznelo mi to takto. Cisto nezainteresovany clovek, laik, obyc. fanusik si vsak pomysli, ze bez neho by sme snad aj vypadli z najvyssej kategorie.
A prave to sa bojim, ze ta vacsina si praje nech vsetko bude riadit nasa uspesna generacia. Ale aj medzi nimi su rozny a vobec nemusia byt odbornici na nic.
V podstate povedat par slov, uviest nejake priklady atd. je fajn, lenze s riadenim, vychovou a trenovanim to nema nic spolocne.
A sam dobre vies, ze odovzdat im vsetko do ruk by bola kardinalna hlupost.
14.7.2017 - 14:14
0

topska

 

Urcite ano, vidime to rovnako
14.7.2017 - 14:32
0

NRfan

 

...pri dnesnej mladezi? Srandista...
14.7.2017 - 19:53
0

strojar

 

Lašákove predpoklady sú jasné.
Je veselý a v kolektíve obľúbený.
14.7.2017 - 5:56
+5

Urpiner16

 

A Rusnákov predpoklad je aký?Cestopis Zigmund ala Hanzelka a to je tak všetko.Úspešný hráč a mizerný funkcionár.
14.7.2017 - 8:32
+1

juza

 

Je mi ľúto, že tak musím hovoriť, ale považujem Lašáka za ďalšieho veľkohubého bývalého hokejistu, ktorého kariéra skončila, nevie robiť nič iné, aj keď neviem koľko ľudových, či strednú skončil a potrebuje sa uchytiť funkcionársky. Nech radšej nekecá a začne pracovať s mládežou, nech nečaká, čo mu niekto ponúkne, ale svoju nadbytočnú energiu , prípadne aj peniaze nech ponúkne, tak ako Pálffy, Cíger, Liba a iní, ktorí sa venujú mládeži. Má skúsenosti , má čo ponúknuť, tak nech to využije pri práci s mládežou a nekecá o nejakej reforme, ktorú údajne spoluinicioval.
14.7.2017 - 8:55
+7

topska

 

ved robi vo zvolene tak co tu kecas
14.7.2017 - 11:35
+2

apa

 

Byť na tvojom mieste tak radšej pomlč o jeho charaktere, poznám ho určite lepšie ako ty a nepchaj sa mu do ritného otvoru,lebo ho nepoznáš
18.7.2017 - 10:18
0

Tehelnepole

 

No a kedy konečne začne? Furt len prejavuje podporu verbálne.
14.7.2017 - 8:36
0

ekaver

 

keď mu ty zavelíš
14.7.2017 - 9:30
+4

ncaa1

 

Pukance za 3,2,1... o zabavu na dnes je postarane.
14.7.2017 - 12:14
+3

topska

 

Takze ziadne prekvapenie, skoncilo to tak, ako sa ocakavalo Javorcik bol tutovka, trochu som prekvapeny z tej dvadsiatky, tam som cakal a asi aj dufal v zmenu no treba povedat, ze tie ocakavanejsie mena nemali zaujem Mozno nabuduce...Ale nabuduce asi vieme kto sa na tento post posunie
14.7.2017 - 12:16
0

mirec04

 

daj tie ocakavanejsie mena, ak to nie je tajomstvo
14.7.2017 - 14:31
0

topska

 

jedine ze si rpavim novy nick
14.7.2017 - 14:33
0

Jakub_Thrashers

 

Tak skončilo sa to tak, ako sa očakávalo, pričom hneď ďalej uvádzaš, že si čakal zmenu v dvadsiatke?

A či nemali záujem, o tom ťažko polemizovať, pretože zloženie týchto realizačných tímov sa šilo horúcou ihlou pre nedostatok času. Od pôvodných výberových konaní sa po Kongrese, kde sa schválili zmeny stanov, upustilo, a tak pri skladaní RT sa neprihliadalo na to, kto sa zapojil do výberového konania a kto nie.
14.7.2017 - 16:38
0

topska

 

Ja osobne som cakal ze sa pozicia v dvadsiatke zmeni uz par mesiacov, inak mas pravdu. Polemizovat nemusime, lebo ti treneri boli osloveni, necakalo sa len na to , kto sa prihlasi a to uz nijak nezmeni ani fakt, ze to bolo site horucou ihlou. To len dopomohlo k tomu, ze nie kazdy reflektoval kladne. Ale piseme to iste obaja
14.7.2017 - 16:42
0

mirec04

 

Takze tu je zname zlozenie RT
U20- Bokros
U18- Javorcik, asistenti Pardavy,Turan
U17- Lipiansky, asistent Podkonicky
U16- Cacho
U15- Sykora, Hecl
14.7.2017 - 14:43
0

Jakub_Thrashers

 

Čacho údajne s Richardom Kapušom.
14.7.2017 - 16:35
+1

Adriano23

 

No tak sa nam vyjadri ako si spokokjny s vybermi. Kedze uz niesi novinar na SP tak sa konecne mozes vyjadrit aj ostrejsie/priamejsie.
14.7.2017 - 16:56
0

Jakub_Thrashers

 

Zajace sa počítajú až po hone.

Ale ako už je vyššie možné vidieť, nesúhlasím s tou cestou, aby sa k mládežníckym reprezentáciám (hoc aj ako asistenti) dávali tréneri s nulovou trénerskou praxou pri mládeži, alebo dokonca s minimálnou či nulovou trénerskou praxou vôbec, len preto, že to boli bývalí kvalitní hokejisti a reprezentanti.
14.7.2017 - 18:01
+4

Urpiner16

 

Űdajne to sú tie marlízácke keketiny čo sa nakoniec nepotvrdia a končia ilúziami.
14.7.2017 - 18:00
0

granlund84

 

Slovenský hokej je stará škodovka. Menia sa šoféri, mechanici, spolujazdci ale proste Hungaroring pod 2min s nou nedáš. Skončíš niekde vzadu a raz za čas máš šancu ak súperi dajú slabé kolo (rok). Nepomôže výmena turbomotora ani nové kolesá. Chce to nove auto, chce to kapitál. Bez peňazí sa slovenský hokej nepohne, stačí sa pozrieť na okolité štáty koľko dávajú do športu a až potom môžu byť výsledky. Peniaze sú vždy až na prvom mieste.
15.7.2017 - 18:44
+1

Urpiner16

 

Ibaže s tými peniazmi treba rozumné nakladať nie tak ako v MT či v Slovane a prikrívať sa takou perinou na ktorú reálne mám a nie tlačiť nepokryté pohľadávky pred sebou a klamať či podvádzať do posledku.
16.7.2017 - 12:52
0

granlund84

 

Je to chyba štátu, sponzori by aj boli ale nemôžu si to odpísať z dani. Potom talentované deti nehrajú lebo rodicia na to nemajú a kluby im neposkytnu to co napr v ČR. Peniaze sú najväčší problém, ostatné sú detaily
16.7.2017 - 17:15
0

robbie213

 

Nechcem Ti brať tvoj názor, ale myslím si, že sa veľmi mýliš. Za to ako momentálne vyzerá hokej môžu funkcionári v kluboch a na zväze. To nie je o tom, či si sponzoring odpíšem z daní alebo nie. Ak niekam dám svoje prostriedky, tak sa zaujìmam ako sa s nimi narába. A pokiaľ mi zodpovední nevedia vysvetliť a VYDOKLADOVAŤ kam moje peniaze dali, tak dovidenia. Môžem Ti garantovať, že podpora mládeže cez CVČ nebola taká jalová akou ju urobili ľudia, cez ktorých ruky tie peniaze k mladým športovcom tiekli. Z BA malo ísť 200 eur, do oblastného centra prišlo 60 eur a do klubu 20 eur za jeden krúžok jedného mladého športovca. Podpisovali sme každý rok 6 krúžkov ... chalani NIKDY nedostali absolútne nič. Myslìš si, že keď by sa zmenil zákon bolo by to v princípe iné? Tú odpísateľnú položku, ktorá by išla do športu by štát 'vymáhal' na strednej triede, na tých, ktorí chodia každý deň do práce. Zdá sa ti to správne, keď sa na to pozrieš optikou CVČ alebo napríklad známym neduhom ohľadom zvláštnych zápasov a tipovania?
17.7.2017 - 19:31
0

Stano KK

 

Lašak verejne vyzýva predsedu aby ho zamestnal .
No ma smolu.
Je to golman...
16.7.2017 - 22:27
0

BlackCrow

 

Gólmani sú iná krvná skupina. Jeden na lavičke vyhral MS a potom sa navždy vydal na dráhu kritika, glosátora či mudrlanta tipu však Vám to hovorím už dávno. Ďalší sa niekomu hodil do kariet v prvý aprílový deň roku 2010 a do "roka a do dňa" bol odídený. A tak by sme mohli pokračovať.. Za mňa maximálne na ľad a učiť mladých.
17.7.2017 - 10:50
+1

Stano KK

 

Teraz som sa fakt stratil
Na ktorých golmanoch myslíš ?
MS?...
2010?...
18.7.2017 - 0:17
0

BlackCrow

 

Filc, Hanlon.
18.7.2017 - 1:05
0

Stano KK

 

Diky.
A to je ešte pripraveny pomôct slovenskému hokeju ďalší brains trust - Július Hudaček...
18.7.2017 - 8:26
+1

BlackCrow

 

A netreba zabudnúť na nášho Rasťa. Ten sa tiež vyjadril že by rád priložil ruku k dielu.
18.7.2017 - 11:51
0

mitoO

 

Takato cesta sa mi celkom paci.

Rastislav Staňa: "Chcem žiť na Slovensku, som v kontakte s tímami zo slovenskej ligy aj so SZĽH. Aj ja sa musím učiť, začínam novú etapu. Zatiaľ sa budem rozvíjať pri deťoch a možno sa budem postupne posúvať vyššie."
18.7.2017 - 12:05
0

ncaa1

 

Celkom rozumne sa netlacit na vysoke posty, najprv ziskat odbornost, vzdelanie. Hadam bude stat za svojim.
18.7.2017 - 12:14
+1

topska

 

On uz je nejaky cas repre trener nie? Dokonca ze je hlavnym kandidatom na asistenta trenera (trenera brankarov) pri seniorskej repre
18.7.2017 - 12:05
0

mitoO

 

trener brankarov sr16
18.7.2017 - 12:09
0

apa

 

Kariéra je u konca treba nový flek.Ináč a ja chcem pomôcť slov.hokeju

nie je na zväze dáky flek.
17.7.2017 - 10:46
+1

Urpiner16

 

Teba komentovať nebudem ty si stratený prípad ale ten čo ti dal plus to je fakt her generál ober ocot.
18.7.2017 - 8:16
0

apa

 

A ty si aký prípad ty mudrc z B.B.
18.7.2017 - 10:12
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín620:617
2.B. Bystrica724:1715
3.Poprad721:1513
4.Nitra621:2111
5.Košice616:1310
6.L. Mikuláš614:138
7.Žilina724:257
8.N. Zámky716:197
9.Zvolen614:227
10.SR 20414:206
11.Detva610:231
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dubnica5410019:814
2.Michalovce5310118:1011
3.Skalica4300120:99
4.Prešov5300217:119
5.Topoľčany4210114:118
6.Spišská5202124:188
7.N. Zámky B4200211:186
8.Bratislava410039:183
9.Trnava400048:220
10.P. Bystrica4000411:210
-Orange 204012112:164
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Nitra6510033:1317
2.Martin6500117:615
3.Dukla6411025:1515
4.Košice6400215:1712
5.B. Bystrica6211218:169
6.L. Mikuláš6211224:269
7.Skalica6201314:137
8.Žilina5201215:177
9.Zvolen6200422:266
10.Poprad5110312:205
11.Slovan6100514:253
12.Spišská600065:200
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8600231:1418
2.Košice8510234:1617
3.Skalica8501231:1816
4.Zvolen8420224:2316
5.Slovan8500230:1515
6.Poprad8411223:1915
7.L. Mikuláš8411218:1915
8.Spišská8410232:2314
9.Nitra8401337:2513
10.B. Bystrica8310425:2611
11.Púchov8301418:2310
12.Michalovce8212319:2710
13.Trnava8210521:278
14.Žilina8201515:307
15.Martin8101613:324
16.Prešov8000810:440
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Dinamo Moskva15820539-3128
3Jokerit Helsinky11720136-1826
4CSKA Moskva13640337-2326
5Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
6Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
7HK Soči13710539-3523
8HC Viťaz15510740-4419
9Severstal Čerepovec14510627-3619
10Spartak Moskva14430742-4018
11HC Dinamo Minsk15500825-3317
12HC Slovan Bratislava14300825-4912
13Dinamo Riga151101321-505
Aktualizované: 26.9.2017 12:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň13900244-3029
2Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
3Salavat Julajev Ufa13800545-3324
4Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
5HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
6Red Star Kunlun15710635-3724
7Avangard Omsk13540435-2223
8Barys Astana13700540-3422
9Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
10Traktor Čeljabinsk14320828-3914
11Admiral Vladivostok14210727-4312
12Amur Chabarovsk14210727-4612
13Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
14Lada Toljatti142001122-387
Aktualizované: 26.9.2017 12:59
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Ak Bars Kazaň13900244-3029
3Dinamo Moskva15820539-3128
4Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
5Jokerit Helsinky11720136-1826
6CSKA Moskva13640337-2326
7Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
8Salavat Julajev Ufa13800545-3324
9Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
10Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
11HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
12Red Star Kunlun15710635-3724
13Avangard Omsk13540435-2223
14HK Soči13710539-3523
15Barys Astana13700540-3422
16Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
17HC Viťaz15510740-4419
18Severstal Čerepovec14510627-3619
19Spartak Moskva14430742-4018
20HC Dinamo Minsk15500825-3317
21Traktor Čeljabinsk14320828-3914
22Admiral Vladivostok14210727-4312
23Amur Chabarovsk14210727-4612
24HC Slovan Bratislava14300825-4912
25Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
26Lada Toljatti142001122-387
27Dinamo Riga151101321-505
Aktualizované: 26.9.2017 12:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 26.9.2017 12:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 26.9.2017 12:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 26.9.2017 12:59

Bleskovky

Andrejkovič spokojný s prípravami: "Turnaj môže začať o dva týždne"

Funkcionári Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) sa vrátili z inšpekčnej návštevy dejiska ZOH 2018 s dobrými dojmami. V Pjongčangu sú už takmer stopercentne pripravené obe hokejové haly vrátane infraštruktúry a tesne pred dokončením sú aj priestory v olympijskej dedine, v ktorej budú hokejisti bývať. Riaditeľ reprezentačného oddelenia SZĽH Igor Andrejkovič...
pred 30 min. - TASR

Výsledky 7. kola švajčiarskej ligy

Švajčiarsko - liga - 7. kolo: Ambri-Piotta - Zürich 4:5 pp, Biel - Bern 2:5, EHC Kloten - Langnau Tigers 4:0, Lausanne - Lugano 4:1, Servette Ženeva - Fribourg 2:4, Zug - Davos 5:1.
23.9.2017 22:15 - Michal Bruner / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže nad Lausanne 4:1. výsledky: Bern - Lausanne 4:1, Fribourg - Kloten 2:1, Langnau - Servette Ženeva 3:2 pp, Zürich - Biel 2:4.
22.9.2017 22:14 - Michal Bruner / TASR

Augsburg - Norimberg 4:0 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Norimbergom jasne 4:0. výsledky: Augsburg - Norimberg 4:0, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 3:2, Iserlohn - Mníchov 3:6, Schwenningen - Ingolstadt 0:1 pp, Straubing - Mannheim 3:2, Wolfsburg - Düsseldorf 3:2 pp
22.9.2017 21:57 - / TASR

Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0 vo fínskej Liige, Godla nechytal

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v piatkovom súboji fínskej Liigy na ľade Lukka Rauma hladko 0:4. Slovenský brankár v službách hostí Denis Godla presedel celý zápas na striedačke. výsledky: IFK Helsinki - Jukurit Mikkeli 2:3, Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 7:2, Sport Vaasa - Ässät Pori 4:2, TPS Turku - Kärpät Oulu 4:2
22.9.2017 19:56 - / TASR

Krefeld - Bremenhaven 2:4 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Krefeld - Bremenhaven 2:4
21.9.2017 21:56 - / TASR

Örebro - Lulea 2:0 vo švédskej lige

Hokejisti Örebra v zostave so slovenským útočníkom Liborom Hudáčkom zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej Elitserien na vlastnom ľade nad Lulea HF 2:0. SHL: Brynäs - HV 71 2:4, Djurgarden - Malmö 4:3 pp, Frölunda - Karlskrona 3:0, Linköping - Växjö 4:5 pp, Mora - Rögle 5:1, Örebro - Lulea 2:0, Skelleftea - Färjestad 2:5
21.9.2017 21:45 - / TASR

Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4

Výsledok štvrtkového zápasu fínskej hokejovej ligy: Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4
21.9.2017 20:24 - / TASR

Třinec zdolal Liberec 5:2, Marcinko a Bakoš skórovali

Slovenský hokejový útočník Tomáš Marcinko pomohol gólom k triumfu HC Oceláři Třinec vo štvrtkovom zápase 6. kola českej extraligy nad Libercom 5:2. V drese hostí skóroval jeho krajan Martin Bakoš. sumár: HC Oceláři Třinec - Bílí Tygři Liberec 5:2 (1:1, 1:1, 3:0) Góly: 6. MARCINKO, 26. Adamský, 45. Polanský, 57. Svačina, 60. Růžička – 3. Dlouhý, 39. BAKOŠ
21.9.2017 20:21 - / TASR

Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Ilves Tampere zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade nad IFK Helsinki 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledok: Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn
20.9.2017 20:28 - / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 09. 2017
SR 20 - L. Mikuláš o 17:00
28. 09. 2017
Nitra - SR 20 o 18:00
29. 09. 2017
L. Mikuláš - Poprad o 17:00
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Žilina o 18:00

Odohrané zápasy

24. 09. 2017
TrenčínKošice
3:1REPORT
PopradDetva
4:1REPORT
B. BystricaZvolen
4:2REPORT
ŽilinaN. Zámky
3:1REPORT
NitraL. Mikuláš
3:2REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY10 bodov
2.Luciani A.NIT9
3.Radivojevič B.TRE9
4.Ölvecký P.TRE9
5.Salija A.NZA8

Najlepší strelec

Anthony LucianiNIT6 gólov
2.Kafka P.KOS5
3.Radivojevič B.TRE5
4.Brittain J.BBY5
5.Nagy L.KOS4

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.49 perc
2.Lundström J.KOS94.35 %
3.Kováč V.NZA93.67 %
4.Košarišťan A.LMI93.5 %
5.Nagy A.DEV92.68 %
Články SIHPA na HokejPortáli »