Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Lipovský novým riaditeľom prvej ligy, baráž zachovaná

5.6.2018 19:27 HokejPortal.sk + SZĽH

V druhej najvyššej slovenskej hokejovej súťaži prišlo k zmene na poste prezidenta. Novým šéfom Združenia oddielov a klubov (ZOK) 1. hokejovej ligy sa stal Miroslav Lipovský. Informáciu priniesol oficiálny web SZĽH hockeyslovakia.sk.


41-ročný funkcionár nahradil doterajšieho prezidenta Róberta Ľuptáka, ktorý koncom mája na stretnutí zástupcov 1. hokejovej ligy zo svojho postu odstúpil. Lipovský pôsobí v posledných rokoch ako generálny manažér HK Skalica, väčšinu hráčskej kariéry strávil ako brankár v Skalici – v drese Žiliny vychytal v sezóne 2005/06 majstrovský titul. „Ako zástupca klubu som vždy pripomienkoval veci tak, aby boli z našej strany výhodné. Teraz cítim ten tlak od klubov ja,“ uviedol Lipovský. Priznáva, že v prvých dňoch vo funkcii sa oboznamuje s tým, čo všetko zahŕňa pozícia prezidenta 1. hokejovej ligy. Stihol však už zaznamenať prvý významný krok. „Včera sme uskutočnili pre nás dôležitú dohodu. So zástupcami Tipsport ligy sme podpísali zmluvu o baráži,“ skonštatoval Lipovský. Po novom tak už nebudeme svedkami náročnej 12-zápasov trvajúcej baráže kvarteta klubov (dvoch najhorších v Tipsport lige a dvoch najlepších z 1. ligy). Od sezóny 2018/19 sa odohrá len série medzi víťazom 1. ligy a posledným mužstvom po základnej časti najvyššej súťaže. „Našim cieľom bolo síce dosiahnuť pre víťaza priamy postup. To sa žiaľ nepodarilo. Ale našli sme prijateľný kompromis pre všetky strany,“ vysvetľuje nový prezident 1. ligy. 

V týchto dňoch prebiehajú aj rokovania medzi ZOK 1. hokejovej ligy a Slovenským zväzom ľadového hokeja o podpise novej zmluvy. „Teraz je pre nás prvoradé zabezpečiť pre kluby čo najlepšie podmienky. Dúfam, že sa v tejto otázke čoskoro posunieme ďalej,“ hovorí Lipovský. Pri otázke o dlhodobých cieľoch, ktoré by chcel zo svojej novej funkcie dosiahnuť bývalý brankár a odchovanec skalického hokeja dosiahnuť, nezaváhal: „Chcel by som dosiahnuť pre víťaza 1. ligy priamy postup do najvyššej súťaže. Lebo aj histórie ukazuje, že kluby, ktoré sa dostali v posledných rokoch do Tipsport ligy, sa v súťaži dokázali etablovať a zohrávajú v nej dôstojnú úlohu,“ dodal nový prezident.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


fagaf

 

Chválabohu nový prezident. A dobrý nápad ale ešte by som ho do budúcna vyšperkoval na to že prvý a posledný sa menia. A druhý a predposledný hrajú baráž


BTW. Na Spišský pohár príde MH Automatyka Gdansk(Celkom dialka ) + boli pozvnané nejaké kluby z Tipsorti ligy a 1 ligy.
5.6.2018 - 19:33
+2

Dracik_18

 

uvidíme či aj nový prezident dokáže zohnať časom hlavného sponzora ligy
5.6.2018 - 19:53
+1

emoxx1

 

Toho nezohnal Ľupták... Je nám jasné, že v DT ho ľúbite, ale až tak super nie je. Len vie byť v pravý čas na pravom mieste.
5.6.2018 - 19:57
+26

Dracik_18

 

sranda , že pred ním sa to nepodarilo nikomu ..nikto ho neľúbi
5.6.2018 - 19:59
+1

emoxx1

 

Partner pre 1. ligu prišiel príchodom Kohúta. Tak ako Budiš a neskôr aj ST. Nicolaus sú v prvom rade partneri zväzu, resp. reprezentácie. Osobne som robil ako technická sila na tlačovkách, kde to Kohút aj prezentoval. Ľupták v podobe partnera 1. ligy dostal od Kohúta len svoju kocku cukru, aby bol "poslušný". Okrem iného vieš čo ten partner pre 1. ligu znamená. Za neskutočných 5000€ musí klub ponúknuť jeden kruh na ľade, miesto dresoch, alebo prilbách, miesto na mantineloch, na bufete... tam všade musí svietiť meno partnera ligy za 5000€ čo považujem za sumu, ktorá urobila ekonomický prevrat v 1. lige. Podotýkam, že 5000€ na rok a nie na mesiac a pokiaľ nepredáš v bufete dostatok ich produktov, tak ti ani nebudú vyplatené v plnej sume Okrem iného to aj v článku na HP samotný Ľupták, ešte keď ste hrali 1. ligu toto kritizoval. Takže naozaj myslíš, že kritizoval partnera ligy ktorého sám dotiahol?
5.6.2018 - 20:20
+26

Dracik_18

 

čo viem tak Lupták ma na tom dosť veľký podiel ,ale budiš ak je to tak som sa mýlil , a Lipianskému držím palce ,aby spravil ekonomicky prevrat ...(myslené v dobrom)
5.6.2018 - 21:05
+1

Standacik

 

áno, vy Detvania ste vždy vedeli svoje
5.6.2018 - 21:07
+4

Dracik_18

 

ale až po Vás
5.6.2018 - 21:12
0

Dracik_18

 

Lipovsky
5.6.2018 - 21:12
+3

FanusikZamkov

 

Dráčik_18 asi Lipovský a nie Lipianský.
5.6.2018 - 21:13
+1

emoxx1

 

Lipovský je v podstate Ľuptákov človek, takže nič zásadné sa nezmení. Na tú stoličku mal ísť úplne iný človek, ale to neprešlo a toto prišlo z "čista jasna" ako riešenie. Už len to je divné, že Lipka dnes vraví ako vyjednal baráž a A. Roman o tejto dohodnutej forme baráže hovoril už v piatok v TA3. Nehovorme o tom, že sa o tom rozprávalo už vo štvrtok, keď bol prezident ZOK ešte Ľupták a nie Lipka. Celé to prevedenie vyzerá dosť trapne. V podstate by som sa ani do Ľuptáka nenavážal, keby sem nepíšeš toho trapného partnera 1. ligy. Neviem ako inde, ale u nás vieš ten reklamný priestor predať po vlastnej osi ďaleko efektívnejšie, takže ja vnímam partnera ligy ako guľu na nohe.
5.6.2018 - 21:22
+7

Onnda

 

Lipka je Luptakov clovek? Tak to zas prehanas. Navyse Lipku lamali uz minuly rok, aby to siel robit, takze nebolo to uplne z cista jasna. Dufam, ze casom sa podari presadit to, aby prvy z 1.ligy postupoval priamo a predposledny hral baraz. To je podla mna idealny model.
6.6.2018 - 7:24
0

Peter SE

 

a vzhladom na celkovu situaciu na Slovensku sa ani nikomu tak skoro nepodarí niekoho zohnať, kto je ochotny na 1. ligu pustit perie
5.6.2018 - 22:26
0

Zkubydu

 

Rozdiel medzi extraligou a 1. ligou je tak priepastny ze by bola samovrazda ak by vypadavali dvaja a postupovali tiez dvaja. Hoci asi najlepsi sposob, by bol keby 4 posledne a dva ci tri prve kluby hrali od februara do marca kazdy s kazdym dvokolovo a automaticky by ostali v extralige ti najlepsi. Aj divacky by to bolo atraktivnejsie a muzstva na chvoste EL by museli makat aby nezostupili.
5.6.2018 - 20:00
+3

fagaf

 

Nehovorím hneď. Časom, ak by sa podarilo trošku viac pozdvihnúť prvú ligu.
5.6.2018 - 20:03
+1

Sunkafit

 

Tento format baraze uplne postacuje...druhy a predposledny je uplne zbytocne hrat uz tieto baraze ukazali ze na to nikto nema
5.6.2018 - 21:30
+1

snw

 

vsimam : Vsimam si ze davas casto prispevky o snv,sledujem ich zaujimalo by ma co sa to tam robi ...pise sa vsetko Drzim palce
6.6.2018 - 19:48
+1

VSŽ Košice

 

Miro vychytal titul aj v Košiciach

Som rád že kluby 1.ligy zabrali v tejto dobe kedy sa mala Liga uzatvárať, myslím že ich podporili aj niektoré EL kluby. Ja osobne som za uzatvorenie súťaže, na druhej strane akceptujem že kluby 1.ligy považujú baráž resp. priamy postup za schodnejšiu cestu ako vyrokovať s prohokejom rozšírenie súťaže pre "zabezpečený" klub.
5.6.2018 - 19:38
+4

Gargamel123

 

Tak on neraz vychytal: aj tiket.
5.6.2018 - 19:44
+6

wedro

 

Nechcem znevažovať úspech Lipovského a kvalitné výkony ktoré predvádzal v drese HC Košice.
Ale titul v sezóne 08/09 vychytal už teraz legenda Košického hokeja Julo Hudáček.

Takže tak.
Ale
5.6.2018 - 19:54
+1

ŠIMIKE

 

inac si pamatate vsetci tu jake to bolo cakanie na "titul po 10 rokoch" ked to vychytal lipovsky a hudacek ?? tak teraz od toho momentu prejde dalsich 10 rokov sakra
5.6.2018 - 20:26
+2

emoxx1

 

Takže Ľupták dobrovoľne odstúpil... Vždy ma fascinuje, keď sa realita dokáže ohýbať ako podpriestor pri warpe v Star treku.
5.6.2018 - 19:39
+22

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miko 75

 

Presne tak, každý si myslí, že si prečíta novinky o TL a nič.
5.6.2018 - 20:08
0

Zkubydu

 

ak by podobny model bol vlani:: tak by sme videli skupinu Zilina, Nove Zamky, L.Mikulas a Detva s duom Michalovce & Skalica. Pricom si myslim ze Detva by asi mala problem.
5.6.2018 - 20:09
+1

VSŽ Košice

 

Aďo, adminko, neviem ako Ťa volať ale ja som svojim komentom chválil HP, že dal na rozdiel od konkurencie normálny nadpis na tie isté informácie
5.6.2018 - 20:24
0

sjske44

 

Už by aj bolo na čase povedať či idú ani nejdú Maďari do ligy som nedočkaví
5.6.2018 - 20:25
+1

sjske44

 

Nedočkavy
5.6.2018 - 20:28
+3

UssKe

 

Teraz som dotelefonoval s Lintnerom a povedal mi že nikto nepríde. Liga ostáva ako bola.
5.6.2018 - 20:31
0

Standacik

 

usmieval sa tak ako on vie?
5.6.2018 - 20:33
0

Darthik

 

Madarska vlada dnes dala 600 million forintov do madarskeho hokeja, o tom rozpravaju ze Miskolc a Budapest dostanu 150 150 na extraligu.
5.6.2018 - 20:58
+1

duklaman

 

ze vraj baraz zachovana... ved ju zmenili zase do toho stavu, ktory tu bol predtym cize zase bude pomaly zazrak ked niekto sportovo postupi do extraligy.
5.6.2018 - 21:23
+1

Eraser

 

Baráž ako baráž... pokiaľ nastúpi do nej silné družstvo z extraligy nieje šanca. Tam jedine, že Žilina odohrá celý rok s juniormi a nastúpi tak aj na baráž. Ale určite stále lepšie ako by to malo byť uzavreté celé. Lipovský nieje nejaké terno ale Ľupták je proste ako riaditeľ klubu z extraligy už dávno neprijateľný. Dobrovoľne na silu ho vykopli kluby a ešte sa to prezentuje ako dlho pripravovaný krok, no fajn. Vždy keď vidím ten šek v rukách víťaza ligy na smiešnych pár tisíc tak neviem či sa mám smiať alebo plakať. Keby že sa naštvem tak sám viem takú odmenu v pohode dať. To fakt to nevie nikto zatiahnuť lepšie? Treba z prvej ligy urobiť našu Alpen ligu (Tatra liga?), dostať ju viac do médii, už ten ťah s fanseat je super vec, zobrať do nej napr. Sanok kde chodí 2000 divákov+ ďalšie kluby čo by mali záujem a sú ekonomicky silné a hodia do placu nejaké to euro (určite nie také miliony ako dostane extraliga ale v tejto lige každá koruna dobrá). Pokúsiť sa dohodnúť s RTVS nech odvysiela aspoň finále v TV (čas nech si určí, reklamu tiež), trofej pre víťaza pomenovať po nejakom hráčovi.... atď atď.
5.6.2018 - 21:37
+13

topska

 

Vies v slovenskom sporte to je tak...nemame preniaze na marketing atd atd...Tak napisem na vysoke skoly, nech ku mne idu praxovat studenti a hned sa ti chyti x ludi...Ani platit im nemusia, ved aj oni maju nieco do zivotopisu a A-cko v idexe. Alebo to rovno s rektoratom alebo dekanatom riesim a vybavim partnerstvo zo skolou, nech tam rovno tych ziakov posielaju...Ked to mozu robit noviny, casaky, weby, kulturne zdruzenia ci 150 inych zoskupeni, tak to musi zvladnut klub a to uz nevravim o prvej hokejovej lige
5.6.2018 - 21:54
+4

Tizo BLOG

 

takze tu atraktivnu baraz sme zase zrusili a betonujeme extraligistov. a pritom to bolo spravodlive a napinave az do konca. ale zase vratime ten nezmysel co tu roky bol. pricom taki cesi maju tu svoju uz roky. uzavreta extraliga je blbost. kazdy rok tam pride klub z prvej ligy ktory na to ma tu jednu sezonu. za chvilu ich bude v lige viac ako v KHL. to uz aj slovan sa sem prihlasi (sanca ze skonci vyssie..haha slovensko neuzivi viac ako 10 top klubov, proste na to ekonomicky nemame. cim skor si to kompetetni uvedomia tym lepsie. treba vytvarat podmienky aby aj ta prva liga bola lukrativnejsou zalezitostou a aby tamojsie kluby mali aspon aku taku sancu dostat sa hore cez ferovu sirsiu baraz.
5.6.2018 - 21:51
+1

Urpiner16

 

Model baráže konečne rozumnejší ako to hovädenie štyroch mužstiev a maratón kreténskych zápasov o ničom.Konečne kreténizmu odzvonilo.
5.6.2018 - 21:52
+2

nnestor

 

Ale ved vy ste majstri, naco teba zaujima nejaka baraz?
5.6.2018 - 22:50
0

Eraser

 

dnes sú majstri a zajtra už môžu hrať baráž proti Dynamu Užhorod... čas veľa veci zmení... ešte "nedávno" s nami hrali v 1.lige.
5.6.2018 - 22:53
+4

22.4.2017

 

15 rokov je nedávno?
6.6.2018 - 0:46
0

Big brother

 

Prečo 15?
6.6.2018 - 5:37
0

HKMpelemele

 

Pokiaľ viem, v extralige ste odohrali 9 sezón, nie 15
12.6.2018 - 9:41
0

Big brother

 

Pane bože...
6.6.2018 - 5:35
0

ivre

 

Tak ak niekto bude chcieť skutočne postúpiť tak treba vyskladat aj mužstvo ktoré bude môcť hrat extraligu.
Ja som za.
Akurát by som zvýhodnil prvoligové mužstvo že by začalo na 4-víťazné zápasy doma.
5.6.2018 - 22:11
+3

KurierNz

 

Mne sa zda, ze to tak byvalo, ze vitaz prvej ligy zacinal doma baraz o postup...
5.6.2018 - 22:13
+1

duri

 

No nebolo. Absolutne nepochopiteľné zacinal doma klub z extraligy
5.6.2018 - 22:30
+4

GB11

 

Tam kde je Lipka tam to ide dobrým smerom
5.6.2018 - 22:45
0

ivre

 

Veru vždy začínal doma klub z extraligy
5.6.2018 - 22:45
0

Urpiner16

 

Ja som na to upozorňoval že to bola kravina aby TL začínal doma.
6.6.2018 - 0:24
+2

urpinik

 

Prečo normálna klasika doma začína klub vyššie postaveny
6.6.2018 - 2:39
0

Onnda

 

a vyssie postaveny je ten z prvej ligy, lebo skoncil prvy, zatial co extraligista posledny
6.6.2018 - 7:29
+3

Urpiner16

 

Presne tak.Kedysi to tak aj bolo ale pár kreténov vymyslelo ako za každú cenu nepustiť prvoligistu do TL a za každú cenu mu to sťažiť.Navyše keď už nie je priamy postup prvoligistu tak je to férovejšie riešešnie.
6.6.2018 - 7:52
+3

Eraser

 

Chýba tu zásadne info ako to bude zo zostupom Maďarov(to že oni nezostupujú zrejme tušíme ale malo by to byť potvrdené) ale viac ma zaujíma ako je to ak by na posledných dvoch miestach ligy skončili Maďari... iste nepredpokladám takú udalosť ale ako vieme všetko sa môže stať a predsa len na toto treba myslieť skôr ako sa tak stane... pretože čo by to znamenalo? Ako vieme Maďari si zaplatia tak nezostúpia a tak na 11. a 12. mieste síce skončia ale baráž hrať nebudú... no a ako vieme návrh je hrať play-off od 10. mieste hore - takže čo? klub čo vypadne v play-off a bude najhorší v konečnom účtovaní potom bude hrať baráž alebo v tej chvíli by sa baráž nehrala vôbec? Pretože by to bolo nelogické alebo kolidovala by čas baráže s časom predkola play-off? Samozrejme na toto v tých múdrych hlavičkách na zväze nemysleli ale že sa to môže stať teraz alebo v budúcnosti je jasné každému.
5.6.2018 - 22:46
+1

Urpiner16

 

Nevidím dôvod prečo by Maďari nemohli vypadnúť ak chcú u nás hrať nech sa páči ak si posledný rozdajú si to z prvoligistom.
6.6.2018 - 0:35
+4

Eraser

 

ja to vidím rovnako... a práve preto očakávam nejaké potvrdenie alebo vyvrátenie týchto dojmov a pojmov... a stačí veta ak budú hrať u nás tak... ak ešte stále nieje podpísaná zmluva.
6.6.2018 - 9:43
0

Mato-Mi

 

Eraser: popravde, mne viac chyba info o Dukle. Ziadne spravy o hracoch, ci uz mame niekoho podpisaneho, ci vobec Ingema ostane pri hokeji. EL ma nejak vobec netrapi, toboz nie, ci Madari budu, alebo nebudu
6.6.2018 - 9:16
0

Eraser

 

to už dávno som písal, že na to čakám a čakám a nič zdochol pes. Toto tu je len také aby bolo vysvetlenie. Majitelia zatlačili trochu na vedenie mesta aby si len plnilo to, čo sa dohodli. Ale vermi aj kvôli tomu vyčkávali. Ak by nebola možnosť postupu tak sa možno ani neprihlásime do 1.ligy. Hráčov máme a bude kopec ďalších... len Ingema sa musí rozhodnúť ako zásadne do toho pôjde ďalší ročník. Ale čo sme vedeli minulý rok? Sme namlsaný ako pekne nás informovali celý ročník ale minulý rok sme ani nevedeli či sa ide robiť hala a či sa bude hrať hokej. Ja to vidím pozitívne. Ale ako vidíš aj na našej stránke hneď prvá a dôležitá správa ako sa bude hrať baráž - bez nej to nemá zmysel robiť... a preto je dôležité aj to čo sa pýtam ja - čo ak poslední skončia Maďari či sa ta baráž bude hrať.
6.6.2018 - 9:41
+1

mitoO

 

Ak este oficialne madarov neoznamili, tazko mozes teraz cakat odpoved na svoju otazku.
6.6.2018 - 9:44
0

Eraser

 

nehovoril Lintner a nepísali to niekde, že to majú rozhodnuť do konca mája... do pondelka... včera už im aj peniaze odklepli. Zase kluby tiež nemôžu čakať do nekonečna. Chystáme sa na sezónu a ani nevieme ako sa bude hrať a aké kluby ju budú hrať.
6.6.2018 - 9:48
+3

topska

 

nie, bol tam junovy datum
6.6.2018 - 11:54
0

Aasen36

 

Tak: poďme na to!
U nás to vyzerá že začneme aj s Markovičom!

6.6.2018 - 7:35
0

fifofrogy

 

Takže čo z toho plynie ? Myslím že páni z Detvy , Nových Zámkov to už pár dobrých chvíľ dozadu naznačili že je to na bomby že Maďari sú tu tak isto nedávno článok o Tom ako Košice a Poprad sú jednoznačne za vstup Maďarov do ligy včera tento článok kde je jasné zúženim baráže na určitú formalitu že sa do ligy berú Maďari keďže formát 4 mal za účelom to aby ten 9 keď už vedel že o nič nejde ani hore ani dole nemal o čo hrať bol ešte menej atraktívny ako tých x kôl dookola s tým istým no proste aby som to tu nemotal všetkým už je jasné čo a ako tak len jedná otázka začiatkom týždňa mala byť daná vec či Maďari sú tu je streda čiže nejako začiatok týždňa ? Ale tohto asi nie že ? To ten vysmiaty chce dať vedieť začiatkom týždňa v mesiaci august ?
6.6.2018 - 9:28
0

Nemehlo

 

Zjavne to nie je doiahnute este do konca, takze asi rokoju. Ciastkove vysledky rokovani nedava do medii nikto tak neviem preco to ocakavate.
6.6.2018 - 11:07
+1

snw

 

snv: Co sa robi v snv? Klub zacal nejak informovat a cital som na stranke ze uz mesiac trenuju na suchu, a vraj to tam po rokoch zacina byt celkom slubne...vie niekto viacej? Vraj zohnali zahranicneho sponzora?
6.6.2018 - 14:08
0

fagaf

 

Uvidíme čo pripravili a ako budú fungovať. Ja sa nechávam prekvapiť.
6.6.2018 - 20:53
0

fagaf

 

zatiaľ takto :: Brankári : Filip Surák, Dominik Hudáček

Obrana : Martin Bdžoch, Jakub Kyčák, Branislav Cvengroš, Alexander Zekucia, Martin Osuský, Martin Chovanec


Útok : Lukáš Vartovník, František Koky, Michal Findura, Jakub Lesňák, Lukáš Ludányi, Marek Nagy, Branislav Zwick, Roman Chmeľ, Martin Bača, Jakub Slivka, Rene Štrauch, Adam Polomský, Robert Džugan, Marek Macko
7.6.2018 - 14:27
0

funky7

 

S pp nepodpísali zatiaľ zmluvu o farme ?
7.6.2018 - 16:28
0

fagaf

 

na sme.sk:
O farmárskej spolupráci s HK Poprad riaditeľ klubu poznamenal: „Vnímali sme vzniknutú situáciu na začiatku minulej sezóny. K tejto spolupráci naši fanúšikovia boli dosť kritickí, nepáčilo sa im naše fungovanie ako farma Popradu. Spolupráca medzi klubmi však fungovala. Hráči sa medzi našimi klubmi obmieňali, čo bolo veľmi dobré. Farma sa našim fanúšikom veľmi zle prijímala, čo nás trošku mrzí, lebo po športovej stránke sme jediný klub, z ktorého z prvej ligy išli piati hráči hrať extraligu (Vartovník, Koky, Nagy, Bdžoch, Korenko). V tejto spolupráci to bolo veľké pozitívum, pretože iná možnosť sa našim chlapcom nenaskytla. Čo sa týka ďalšej sezóny, ťažko sa mi je k tomu vyjadrovať, budeme na klube rozmýšľať a hľadať najlepšie riešenie, keďže vieme, že aj po finančnej stránke musíme mužstvo vyskladať tak, aby sme hokej mohli ďalej hrať. Určite spolupráca aj naďalej bude. Ešte vždy nevieme, čo vzíde z ProHokeja, nevieme aká bude štruktúra extraligy, ako sa tam bude môcť postúpiť, či priamo, alebo cez baráž. Všetky tieto záležitosti sa riešia.“



Takže tak nejako. Ale toto môže byť aj blud čo je písané. Lebo občas novinár napíše niečo iné ako mu niekto povie


7.6.2018 - 18:17
0

snw

 

priprava: a to este trenuju podaktori samostatne no myslim si ze vartovnik,cvengros ,bdzoch asi neostanu..samozrejme by potesil navrat 18tky „#gejo...co Vantroba?
7.6.2018 - 18:58
0

Standacik

 

Vantroba je pomalší jak traktor, ten fakt nemusí. Ale ako podľa komunikácie s klubom to vyzerá celkom sľubne
7.6.2018 - 19:05
0

fagaf

 

Vantroba je možno pomalí ale kvalitu svoju má.
7.6.2018 - 19:17
0

Standacik

 

Ako ja som ho videl len v troch zápasoch, a keby bolo na mne tak ja ho nevezmem. Možno zázračne zrýchli, neviem
7.6.2018 - 19:19
0

fagaf

 

Tak dnes trénoval aj Ordzo s nimi. Uvidíme čo vyrobia . Ale zase radšej menej ako sa zbytočne zadĺžiť.
7.6.2018 - 19:13
0

juromt

 

...: nach to uz vypukne
7.6.2018 - 17:43
0

snw

 

priprava: Vantroba je urcite pomali ved uz je starši pan ...No kvalitu svoju určite ma Ordzovensky podla mna pojde smer čr 1liga...tipoval by som ho na Budejovice...Už len voliť pana kandidata zo SAS a bude dobre
7.6.2018 - 19:21
0

Standacik

 

je tu aj tlačidlo odpovedať.
7.6.2018 - 19:37
+1

FanusikZamkov

 

Podla informácií by Ordzo budúcu sezónu mal hrať v NZ. Uvidíme ako sa rozhodne.
7.6.2018 - 20:24
0

fagaf

 

Ale už neberte z Nitry toľko

kua a ja som sa tešil že príde už domov
7.6.2018 - 20:41
0

FanusikZamkov

 

Fagaf je to na jeho rozhodnutí. Keď sa rozhodne zostať doma tak bude doma hrať.
7.6.2018 - 20:52
0

FanusikZamkov

 

My ho neberieme z Nitry ale zo SNV. Veď sám píšeš že trénoval dnes doma.
7.6.2018 - 20:58
0

fagaf

 

To že má letnú prípravu doma, neznamená že bude hrať tu. Keď mu ponúknu lepší peniaz . V SNV veľa nedostane, resp. jedine žeby tu bol fakt sponzor.

Ja som to nemyslel v zlom, len zo srandy
7.6.2018 - 21:30
0

Eraser

 

Dnes bolo ZOK 1.ligy a mal by byť už rozpis zápasov... no tak to som veľmi zvedavý či tomu tak bude (je).
8.6.2018 - 16:54
0

Bilingo

 

Jediné zatiaľ čo viem tak zverejnila fb stránka Spišskej a to zápas Prešov - Spišská Nová Ves 12.9.2018
Aj keď sa obávam, že na oficiálnu správu budeme znova čakať dni až týždne ako je to už zvykom nezverejňovať čerstvé správy
8.6.2018 - 17:12
+1

emoxx1

 

Zas už sme sa poučili ako to chodí. Vlani po ZOK HCB na svojej stránke zverejnila rozpis zápasov. Ja som to hneď nahádzal do kalendára aby som vedel počítať s voľnom na ten večer. Následne odišla Detva, urobil sa druhý rozpis zápasov, tak som to v kalendári na celú sezónu poprepisoval a tesne pred sezónou prišli NZb a bol tretí rozpis zápasov a mne už išlo urvať dekel
Beriem, že bolo by fajn keby sme mali ako každá slušná liga rozpis čo najskôr, ale tu sa to naozaj nedá
8.6.2018 - 21:19
+2

MARTIN_JUH

 

Ten rozpis je už niekde verejný? Lebo by ma to celkom prekvapilo keďže u nás okrem názvu klubu nevieme nič
8.6.2018 - 22:34
0

kelnička

 

Este stale nie je iste ci Martin bude hrat prvu ligu.staci?
9.6.2018 - 6:39
0

topska

 

Na druhej strane pan Polakovic pred par dnami vyhlasil, ze by ste sa teoreticky mohli uchadzat o vstup do extraligy, ak by sa teraz uvolnilo jedno miesto pripadne ak by sa liga rozsirovala. Co je zaujimave ak nie je ista prva liga...
9.6.2018 - 12:17
0

Bilingo

 

No povedal by som, že ak by sa mal uchádzať o vstup do extraligy nejaký klub pri uvoľnení licencie popr. pri rozšírení ligy tak by to mal byť víťaz 1. ligy a teda Michalovce popr. pri odmietnutí Skalica a nie Martin ktorý skončil 2. v 2. lige... nemám nič proti Martinu a teším sa na nich v 1. lige ale ak by sa Martin uchádzal túto sezónu o extraligu a aj by ju dostal, tak by to bola poriadna facka všetkým prvoligistom...
9.6.2018 - 13:21
+1

topska

 

Tazko z tej jeho odpovede vydedukovat, ci to myslel tento rok alebo buduci...A ja celkom suhlasim s tym, co pises, no udelenie tej licencie by malo 4 podmienky, ktore by musel klub splnit. Cize tam by neslo primarne o minulorocne umiestnenie, no pravdepodobne by tiez zohravalo svoje. Konkret ne by islo o ekonomicku, technicku, sportovu a regionalne pomerne zastupenie. Ale zatial je to bezpredmetne kedze sa liga o dva slovenske kluby nebude rozsirovat. Este dodam, ze po uvolneni licencie podla nedavnych este platnych pravidiel (momentalne fakt neviem ako zneju) by mal narok na dalsie miesto tim podla umiestnenia. Pri rozsirovani ligy to uz bolo inak
9.6.2018 - 13:49
0

Bilingo

 

Samozrejme čo sa týka splnenia podmienol plne súhlasím a ja sám by som nechcel aby klub ktorý ich nesplní bol v extralige aj keby to mal byť Prešov, nech ligu hrajú mužstvá čo na to majú.
Ohľadom toho, že to je ináč pri rozširovaní s licenciou som nevedel, vďaka za info... zas som o niečo múdrejší
Ináč tposka mám na teba otázku, síce viem, že tvoja hlavná "parketa" je najmä PP a tipsport liga, no netušíš kedy by mohol byť zverejnený zoznam účastníkov 1. ligy? Napr. okolo takého Humenného je úplné ticho a tešil som sa na ďalších východniarov a niečo sa vravelo aj o záujme Piešťan.
9.6.2018 - 14:25
+1

topska

 

Podla mna sa vcera uz vsetko dohodlo a uzavrelo, lebo som zaznamenal na fb SNV informaciu o datume a superovi v prvom kole. Sam som prekvapeny ze to nebolo zatial publikovane. Este pocas tyzdna som vsak zaznamenal informaciu, ze vsetky ziadosti o licencie by mali byt schvalene. Cize 12 muzstiev, 11 ktore mali normalne podla vysledkov z predchadzajucej sezony hrat + Levice.
9.6.2018 - 14:36
+1

Bilingo

 

Ďakujem za info a taktiež som prekvapený aj keď sa to asi dalo čakať, nechápem prečo je na Slovensku zvykom s uverejňovaním všetkého tak dlho čakať... no vyzerá to zaujímavo a ak sa zachová kvalita jednotlivých tímov + sa niektoré možno posilnia a nováčici verím tiež donesú kvalitu, tak to môže byť veľmi zaujímavý ročník
Takže účastníci by mali byť: Michalovce, Skalica, Prešov, Topoľčany, Dubnica nad Váhom, Bratislava, Spišská Nová Ves, Považská Bystrica, Trnava, Levice, Humenné, Martin
9.6.2018 - 14:51
0

topska

 

ano, podla mna to suvisi so zmenami vo vedeni sutaze a zjavne uz ani nefunguje web prvaliga.sk. Mozno to ale nie je uzavrete, no to by asi nedavala SNV program...Ja som dost na to alergicki, co sa tyka marketingu a informovanosti prvej ligy. Aj som sa snazil nejak poradit ale kazdemu je to jedno a vobec v poslednych rokoch rpi byvalom vedeni ligy nepocuvali nikoho
9.6.2018 - 15:32
+2

Bilingo

 

Toto som si všimol tiež, bola by škoda keby chalani z prvaliga.sk skončili, robili naozaj dobrú robotu ale celkovo mám pocit akoby 1. liga bola zväzu na príťaž a chcú mať s ňou čím dlhšie pokoj (ale to je len môj názor) a prispievajú k tomu aj jednotlivé kluby u ktorých je väčšina čo sa týka komunikácie s fanúšikmi mimo ale aj počas sezóny úplne mimo a to je škoda... napr. v tomto závidím tímu HC Bratislava ktorý sa snaží fungovať celoročne.
Neuzavreté to pokojne môže byť, veď ako písal emoxx vyššie, minulú sezónu sa to tiež vkuse menilo.
Aj u nás v Prešove je úplne ticho ak sa niekto pozrie na fb stránku Prešova. No zrejme aj prichádza nejaká zmena ale znova nikoho z vedenia to netrápi... keďže sme boli posledné tri roky Penguins avšak na zväze sme boli vedený ako HC Prešov 07 no podľa fb stránky HK SNV sme PHK Prešov. Už je to trápne vtipné u nás s tými názvami, avšak neoficiálne sa medzi ľuďmi hovorí, že hokej berie Troliga ale ktovie, tak skoro sa zrejme nič nedozvieme
9.6.2018 - 16:29
+1

emoxx1

 

Na vašom mieste by som bral keby to u vás podchytí niekto kto vie zabezpečiť klubu peniaze. Aj keď je informovanosť teraz nulová, tak by vám prospelo keby to tak nakoniec dopadne. Takto by ste už šli len dole podľa mňa. Vaša finančná disciplína v minulej sezóne bola veľmi slabá, takže predošlý stav podľa mňa nemá budúcnosť, aj keď to v poslednej sezóne po športovej stránke ešte nebolo vidieť.
9.6.2018 - 18:55
0

Bilingo

 

Ono najmä bol minulú sezónu problém faktor Pulščák ktorý doslova odpísal sponzorov, najprv chcel hokej vziať Troliga už minulú sezónu s tým, že pôjde na postup ale Pulščák od neho chcel, nech mu dá peniaze a hokej bude robiť on po svojom bez Troligu (chcel len jeho peniaze) a to by každý normálny podnikateľ samozrejme odmietol. Sezónu predtým keď bol Pulščák pri hokeji taktiež robil problémy s financiami.
O problémoch čo sa týka financií za minulú sezónu viem ale ak je pravda, že od tejto sezóny to vzal Troliga spolu so sponzorom ktorý bol hlavný sponzor v sezóne 2016/2017 tak si myslím, že môžeme byť horúcimi ašpirantmi na baráž ale to všetko len ak... mne by úplne stačilo keby sme hrali prvú štvorku a uvidí sa, avšak ak si hokej nechá Pulščák tak buď sezónu nedohráme/nezačneme alebo budeme na úrovni klubov ako Považská Bystrica, Trnava, Nové Zámky B
Aspoň jedno pozitívum ohľadom zimných športov je, že sa u nás ide stavať nová ľadová plocha pre 500-600 divákov a má to byť postavené do novembra a tým sa aj vyrieši otázka tréningov a zápasov mládeže... bude ju stavať Troliga... tak snáď aj seniorov vezme.

Ináč u vás ako? Od príchodu Prokopa a Mikoláška sa ukázal ešte niekto ďalší?
9.6.2018 - 19:12
0

emoxx1

 

Jeden brankár, zapojil sa do prípravy ale je ešte v jednaní, takže zatiaľ neprezradím. No myslím, že nás čaká jedna z najlepších 1. Ligových sezón za posledné roky... Veľa klubov si brúsi zuby na baráž. Víťaz bude len jeden. Účasť vo finále nič neznamená. Bude riadna mastenica. Predpokladám, že bude úplne vyrovnaná top 6 a zápasy PO budú mať naozaj gule. Môže to celé skončiť všeliako. Už sa teším... Nech to už začne.
9.6.2018 - 19:37
0

topska

 

nevies ci sa este bude dat pozerat online? tiez ma to tento rok nejako laka viac
9.6.2018 - 19:56
0

emoxx1

 

Vraj bude... Ja dúfam, že bude... V ČR už bežalo online PO dorasteneckej ligy... Tak toto by snáď mohlo ísť.
9.6.2018 - 20:00
0

Brambor

 

aj u nás bežalo play-off dorasteneckej ligy
10.6.2018 - 17:04
0

emoxx1

 

Tak potom super, ale asi to malo slabučký marketing, keď som sa nikde nedozvedel... No hlavne, že to bolo...
10.6.2018 - 19:56
0

Patomato

 

Ono s tým Troligom opatrnejšie,robí zrejme len to s čoho vidí že mu kvapne.Pytaj sa v žiline ako to dopadlo,mal akcie v trenčíne-možno ich ešte má,sponzoroval Poprad a pozri si firmy ktore prešli cez jeho ruky ako skončili a tie ktore funguju ako su natom
10.6.2018 - 19:56
0

kelnička

 

Mozno moj prispevok vyznel inak ale je to tak ako pises.este je v hre udajne aj extraliga.a netyka sa to len Martina.model extraligy este nie je jasny a mozno pribudne viac muzstiev ako dve madarske a mozno aj nejake ubudnu.preto sa este nedavaju von informacie
10.6.2018 - 8:53
0

MARTIN_JUH

 

Podľa mňa to není dobrý nápad aby sme hneď skočili DO extraligy nebudú na to financie možno ani hráči a zbytočne by sme sa dostali tak odkiaľ sa hrabeme radšej sa stabilizovať v prvej lige ako takto
10.6.2018 - 9:20
+3

MARTIN_JUH

 

Nemali sa podávať prihlášky do konca mája ci tak nejak?
9.6.2018 - 22:15
0

Bilingo

 

Do konca mája sa mali podať, no myslím, že ešte do 15.6.2018 sa dajú stiahnuť
9.6.2018 - 22:28
0

fagaf

 

1. kolo ST.Nicolaus ligy: Nové Zámky/B - Skalica
Prešov - Spišská Nová Ves
Dubnica nad Váhom - Michalovce
Bratislava - Trnava
Topoľčany - Martin
Humenné - Považská Bystrica

zdroj . HKSNV fb
11.6.2018 - 10:16
0

fagaf

 

Spišský Pohár 18. ročník: zatiaľ tieto kluby

MH Automatyka Gdansk , HK Dukla Ingema Michalovce
11.6.2018 - 10:31
0

Eraser

 

tak od Spišiakov sa musíme dozvedieť to čo by malo byť na našej stránke Ale tak poteší. Automatyka Gdansk? To je nový účastník 1.ligy? Srandujem, dúfam že ich rozbijeme a zoberieme pohár Koľko bude týmov maximálne 4? 6?
11.6.2018 - 10:37
0

fagaf

 

Neviem koľko tímov príde. Záleží koľko potvrdia účasť. Pozvaný sú aj prvoligisti ešte určite a posielali pozvánku aj do Extraligy. Tipujem na LM.
11.6.2018 - 10:42
0

emoxx1

 

Ten rozpis vraj ešte nie je definitíva...
11.6.2018 - 10:33
0

fagaf

 

Tak určite nieje. Však ani minulého roku nebolo. Ale máte tam Derby haah
11.6.2018 - 10:34
0

emoxx1

 

V zhladom k tomu, že Trnavu budeme mať asi aj v príprave som dúfal v iného súpera na prvý zápas, ale nevadí...
11.6.2018 - 10:46
0

kali mero

 

Namiesto NZ B budú Levice
11.6.2018 - 10:27
0

emoxx1

 

Ale v princípe to bude NZb...
11.6.2018 - 10:32
0

Eraser

 

tak budú tam aj hráči z Nitry... osobne si myslím, že lige by viac prospelo ( o trochu) ak by hrali pod názvom HK Levice.
11.6.2018 - 10:34
+2

fagaf

 

Teraz som dostal odpoveď že je to NZ B licenciu majú Zámky ale bude sa hrať v Leviciach.
11.6.2018 - 10:44
0

emoxx1

 

Presne tak... Akurát predpokladám, že to už nebude to béčko ktoré dostávali všade laty ...
11.6.2018 - 10:47
0

fagaf

 

Tak určite nebude. Ale tak tam hrali juniori resp. dorast.
11.6.2018 - 10:59
0

nmh

 

test: lalala
11.6.2018 - 11:06
0

richardd6

 

Snv ide na postup do extraligy
11.6.2018 - 11:25
0

emoxx1

 

Všetci ideme toľko postupujúcich ešte história nepamätá...
11.6.2018 - 11:38
0

fagaf

 

Nám chýbajú hráči aby sme postúpili do extraligy

Hlavne brankár Keby sa pár odchovancov vrátilo a nepodpísali by zmluvy už niekde inde. Tak by sa o tom dalo hovoriť + museli by sme mať generálneho a hlavného sponzora ktorý by to ťahal.
11.6.2018 - 11:43
0

richardd6

 

Mame najlepšieho primátora, ktorý sa aktívne angažuje v športe v celom meste..
Jeden brankár, 2 obrancovia a 2 útočníka a finále je naše
11.6.2018 - 11:49
0

emoxx1

 

Tak to sú primátori... Na. Nedáva mesto vôbec nič, ani len štadión, ale keď na to príde, tak pán primátor si príde hodiť úvodné buly.
11.6.2018 - 11:56
0

Patomato

 

musite si zvoliť za poslancov športovcov ako mi Arne,Gapa ,Pčola ponuknuť v klube primatorovi nejako to miestočko + niečo naliať a dotacie su na stole
11.6.2018 - 15:38
0

fagaf

 

Ty o kom hovoríš? o Voľnom ? Sa pozri kde je ženský basketbal alebo mužský, futbal a hokej nehovorím. A ty tu vyzdvihuješ toho skrachovanca smerackého?
11.6.2018 - 12:20
0

richardd6

 

To bola ironia
11.6.2018 - 12:56
0

fagaf

 

Tak som rad ze niesi jeden z jeho fanusikov
11.6.2018 - 13:17
+1

richardd6

 

a ty aký máš pocit z diania v klube? veríš, že to začína ísť lepšou cestou?
11.6.2018 - 19:53
0

fagaf

 

JA sa nechávam prekvapiť. Ale držím im palce, snáď nebudú len ďalší ktorí kopnú do fanúšika.
11.6.2018 - 23:45
0

Standacik

 

to je dobré
11.6.2018 - 12:28
0

snw

 

primator: Mam info ,že bude kandidovať zo SAS. Peto Potenga...Treba ho voliť!!! A bude sa blýskať na lepšie časy
12.6.2018 - 17:04
+1

fagaf

 

A to je tajné ? Ze máš info áno Peťo je skvelý človek
13.6.2018 - 11:35
+1

emoxx1

 

hm...: https://www.facebook.com/HCBratislavaHokej/photos/a.1673651459588025.1073741829.1667787176841120/2190984494521383/?type=3&theater
15.6.2018 - 20:58
+1

alexijoo

 

Kostra tímu HK Martin pre sezónu 2018/2019:
Brankári: Lukáš Gavalier, Branislav Bernát, Samuel Hlavaj

Obrancovia: Ján Tabaček, Michal Dvořák, Tomáš Rusina, Marek Pacalaj, Jakub Burzík, Adam Themár , Filip Oravec

Útočníci: Jaroslav Markovič, Matej Dírer, Tomáš Pokrivčák, Ivan Brezniak, Langhammer Jakub, Lukáš Zeliska, František Poliaček, Andrej Jurášek, Ivan Brveník, Matúš Rudzan, Filip Simon.

Trénerom mužstva bude skúsený Róbert Spišák. Jeho asistentom bude martinský odchovanec, majster sveta z Göteborgu, Radovan Somík.
15.6.2018 - 22:51
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Dallas predĺžil zmluvu s obrancom Johnsom

Hokejový klub zámorskej NHL Dallas Star predĺžil o tri roky zmluvu s obrancom Stephenom Johnsom. Výška kontraktu je 7 miliónov USD. Dvadsaťšesťročný Johns získal v 75 zápasoch uplynulej sezóny 15 bodov (8+7). V tíme mal najviac zblokovaných striel (155) a bol aj lídrom v počte bodyčekov (201).
včera o 07:39 - Michal Bruner / TASR

Sutter ukončil trénerskú kariéru v NHL, užíva si voľno

Darryl Sutter, ktorý hokejistov Los Angeles Kings doviedol k dvom ziskom Stanleyho pohára, ukončil trénerskú kariéru v NHL. V stredu túto informáciu priniesol portál Sportsnet.
20.6.2018 21:19 - Michal Bruner / TASR

Obranca Benning predĺžil spoluprácu s Oilers o ďalšie dve sezóny

Vedenie klubu zámorskej NHL Edmonton Oilers predĺžilo o ďalšie dva roky spoluprácu s obrancom Mattom Benningom. Dvadsaťštyriročný hokejista sa dohodol s "olejármi" na novej zmluve, ktorá mu garantuje 1,9 milióna dolárov za sezónu.
20.6.2018 14:01 - / TASR

Tippett sa pripája k skupine budujúcej klub v Seattli

Bývalý tréner hokejistov Dallasu Stars a Arizony Coyotes Dave Tippett posilnil štruktúry vznikajúceho klubu NHL v Seattli. V spoločnosti Seattle Hockey, ktorá chce založiť v prístavnom meste na severozápade USA profiligovú organizáciu, bude podľa agentúry AP pracovať ako konzultant.
19.6.2018 08:33 - / TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky