Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Lušňákovi nevyšlo Fínsko, prioritou bol tím s istotou play-off

Podľa formy zo záveru základnej časti bol Patrik Lušňák určite najviac zaujímavým slovenským útočníkom v radoch bratislavského Slovana. Aj keď mohol dostať šancu v krajine tisícich jazier, nakoniec ho zlanáril do svojich radov HKM Zvolen. Výstroj z kabíny Slovana si pobalil v priebehu štvrtka, v piatok sa už bude hlásiť pod Pustým hradom.


Nastupovali ste na posledný zápas s vedomím, že pôjdete do Zvolena?

„Áno, vtedy som to už vedel určite. Po zápase sa to len dotiahlo.“

Prečo Zvolen?

„V Slovane sa mi zrušila zmluva, so Zvolenom som podpísal novú. Jednoducho sme sa dohodli na podmienkach. Vybral som si tím, ktorý má istotu postupu do play-off, to bola priorita. Chcem mať pred reprezentačnými povinnosťami odohraté nejaké zápasy.“

Reálny bol údajne aj fínsky smer. Potvrdíte to?

„K tomu sa už nechcem vracať a vyjadrovať, to už nechajme.“

Ale asi škoda, že to nevyšlo.

„To je.“

Máte o Zvolene dosť informácií?

„Hráva tam aj Samko Petráš, chalani doteraz nehrali zlý hokej. Uvidíme, kam ma zaradia, zatiaľ vôbec nič neviem, ešte som s tímom ani nebol. Vôbec netuším, na aký post ma berú, ale viem hrať krídlo i centra, takže je mi to jedno.“

Kedy ste zaznamenali prvý interes?

„Rozbehlo sa to, keď bolo isté, že už nedáme play-off. A to sa týka aj ostatných chalanov, nielen mňa.“

Veľa ponúk ste mali zo Slovenska?

„Zvolen nebol jediný, ale vybral som si ho.“

Naši diskutéri vraj videli vo Zvolene na káve vás, Žigu Jegliča a Nicka Plastina. Je to pravdivý príbeh?

„Mňa určite nie, ja som vo Zvolene ešte v tejto sezóne nebol, oni dvaja takisto pochybujem, že by boli vo Zvolene.“

S trénerom Mikulom ste niekedy prišli do kontaktu?

„Zatiaľ nie, evidovali sme sa len ako súperi, teraz to bude prvýkrát vo vzájomnej spolupráci.“

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


fanda89

 

Naši diskutéri vraj videli vo Zvolene na káve vás, Žigu Jegliča a Nicka PLastina, Je to pravdivý príbeh? Hosi dobra praca kazde udanie treba preverit
16.2.2017 - 17:54
+41

MySmeSever

 

parada ja by som take otazky uvital vo viacerych rozhovoroch..nasi diskuteri toto a nasi diskuteri tamto...p. cada nasi diskuteri z radov HC KE by vas radi vymenili..co by ste chceli urobit aby ste zmenili ich nazor podla mna by to bolo celkom zaujimave...
16.2.2017 - 18:10
+17

Westlund32

 

Lepšie by bolo,Nas diskutér Tričko tvrdil ze ste už boli Ziline jednou nohou co vy nato ? obrazne ,nemyslím Lusnaka
16.2.2017 - 18:30
+21

MySmeSever

 

vies ze jeho meno nesmies spominat lebo prikvitne ...iba ak si chcete pohrkutat zase
16.2.2017 - 18:34
+3

Westlund32

 

On je ako temny pan Harry Potterovi ze meno Voldemort bolo zakázané vysloviť nahlas tak to bude platiť aj uňho
16.2.2017 - 19:38
+2

ErikHKM

 

Westlund : podľa príspevkov si rozumný ale načo hneď vyťahujes Trička chyba ti ?
16.2.2017 - 20:20
0

gta98

 

Ale vážne je to super, že sa na takéto veci rovno takto spýtajú. Skvelé, urobiť aj pri dalšom rozhovore ak pred ním budú nejaké špekulácie.
16.2.2017 - 18:33
+8

lubfito

 

Presne tak, perfektne hodená otázka od autora článku. Normálne som sa pousmial keď som to prečítal. Pridávam
16.2.2017 - 18:47
+14

LenTak93

 

aaa, takú otázku by som určite nedával príde mi dosť nevhodné niekomu vravieť, že "chceli by vás vymeniť"

táto otázka na Lušňáka bola super, v rámci normy, hento mi slušné nepríde
16.2.2017 - 21:01
0

MySmeSever

 

Jasne to bol len nemiestny priklad...samozrejme citlivost otazok je na mieste...nemuselo by to byt ala bulvar ale take pikosky co si tu obcas suskame ako toto tak to sa paradne hodi
17.2.2017 - 8:53
0

ErikHKM

 

Patrika pokial viem som nespomínal teda respektivne my kamoska vravela len o Jeglicovi a tom Plastinovi Lusnaka nespomínala
16.2.2017 - 20:19
0

trevor

 

To je tak ked sa zeny montuju do hokeja
16.2.2017 - 20:50
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

A das 15 na mesiac
16.2.2017 - 17:59
+4

rasťoZv

 

Patrik vitaj, teším sa na Teba, ja Ti to poviem rovno že na centra, vráti sa Mrázik a baletka pá pá.
16.2.2017 - 18:03
+2

Athotis

 

Jurik druha a Mraz tretia patka
16.2.2017 - 18:12
+1

MartinZV

 

Ja by som to dal asi naopak i keď ktovie do akej formy sa Mráz rozohrá po návrate
16.2.2017 - 18:28
0

zvboy

 

mraz moze byt bez formy a bude v PO platnejsi ako jurik
16.2.2017 - 18:52
+1

Yoda_21

 

to si dobre zabil
16.2.2017 - 23:09
+2

rasťoZv

 

Ale veď je to pravda preBoha.
17.2.2017 - 10:52
+1

Athotis

 

ale babkinu p*cu to je pravda... Jurik bol posledne dve PO platnejsi ako Brabenec
17.2.2017 - 13:45
+4

Urpiner16

 

Myslíš starého?
17.2.2017 - 9:48
0

zvboy

 

hej ale obidvoch
17.2.2017 - 13:52
0

trevor

 

Asi to skôr bude opačne
16.2.2017 - 18:31
+1

rasťoZv

 

Nestraš preboha
16.2.2017 - 18:37
0

ErikHKM

 

No Lukáš asi v tretej päťke či ?
16.2.2017 - 20:16
0

reproš

 

Patrik drz sa. Vo zvolene je 1000 trenerov
16.2.2017 - 18:57
+2

zvboy

 

rátal si ich?
16.2.2017 - 19:06
0

ErikHKM

 

Asi pisal podľa toho že koľko nás chodí na zimak
16.2.2017 - 20:21
+2

reproš

 

Isto je vo zvolene viac fanusikov, ale 1000 trenerov tam mate
17.2.2017 - 8:56
0

Tomas10

 

Paťo je makač...veľký bojovník...výborný pohyb dúfam že tak isto sa bude snažiť aj vo zvolene...dúfam Zvolen prejde do semifinale...a potom by sme mohli zaskočiť nejakeho favorita...Zvolen do toho!!!
16.2.2017 - 19:08
+2

Dracik_18

 

krásna odpoveď :

palec hore Pavol Rajtar
16.2.2017 - 19:20
+5

NR-Sebastian

 

a Nitra sladko spinka
16.2.2017 - 19:26
0

KurierNz

 

Nespinka...zodpovedne hospodari...
16.2.2017 - 19:30
+16

lubfito

 

Presne tak.
Slovanisti čo prišli do TL si zoberú dosť stravných lístkov, tí zjedia veľa.
A tie Miro radšej bude ušetrí a bude vyplácať takému Copovi po zbytok budúcej sezóny
16.2.2017 - 21:26
+2

Tomino

 

Vsetci posilnili okrem nr a ke..
16.2.2017 - 19:30
+4

maros10

 

A okrem ziliny pretoze bokros a cizek posily nie su. Je to len doplnenie kadra. Miesto nich jeby prisiel jeden poriadny obranca...
16.2.2017 - 19:41
+1

Hossa

 

Ani Tavodu neberies ako posilu? Tak to si potom inde šefe podla mna aj Čizek je slušná posila
16.2.2017 - 20:45
0

Tricko30

 

Cizek neni posila ten schova pol obrany co sme mali na zaciatku sezony do vacku nasa obrana nabrala na sile tak tu netrep ze sme sa neposilnili.a presne o tom kto sa ako posilnil a neposilnil mozeme hodnotit po sezone.a su 4 co mali vymenit cely kader.
16.2.2017 - 21:19
+1

maros10

 

Pisal som cizeka a bokrosa. Tavodu beriem ako posilu. Ale kludne mali miesto cizeka a bokrosa zobrat bud jedneho kvalitnejsie utocnika alebo obrancu nie dvoch priemernych. Keby zobrali utocnika mali si nechat drabeka.. bojom sa ze budeme mat problem v utoku ved uvidime. Je to len diskusia a povedal som svoj nazor.
16.2.2017 - 22:07
0

MySmeSever

 

No uvidi sa kto bude aka posila...este skoro nieco hodnotit aj ked pravda je ze to bol dost zaujimavy zaver prestupoveho obdobia...
16.2.2017 - 20:19
0

Nechvyhrahokej

 

Nitra je dosť silná aj bez posil získaných 15.2
Možno u nás zafunguje to že nikto nerieši nový angažmán na budúcu sezónu a každý bude hrať naplno.
17.2.2017 - 11:22
0

MartinZV

 

Netreba sa ale pozerať len na to kto prišiel 15. v prípade Nitry treba určite vyzdvihnúť aj koncepčnú prácu a fakt že dokázali zahraničných hráčov ako Milam či Blackwater podpísať na niekoľko rokov dopredu čo je vo väčšine našich klubov nemyslitelné a celkovo podpísať s niekym zmluvu na viac než jednu sezónu je u nás úspech
17.2.2017 - 12:03
+8

ErikHKM

 

Ale veď vy máte dosť silný team aj bez posil toď môj názor
16.2.2017 - 20:22
+3

sedo

 

Tých druhých prestupových 50% čo nevyšlo nemal byt Marek Ďaloga?
16.2.2017 - 19:30
+5

pinto1000

 

Marek Ďaloga? To ti nevadí že Marek je už dosť dlho zranený? Jeho angažovali ale leda tak do VIP-ky...
16.2.2017 - 23:35
+1

Pato00

 

Tomino bohužial
16.2.2017 - 19:41
0

ErikHKM

 

Toto som si dnes našiel v pošte od fanúšika Slovana

Čau..

Ohľadom Jegliča a Plastina..o Nickovi som fakt nič nepočul, že by mal ísť k vám, ale Žiga fakt mal ísť, len si včera privodil nejaké lahšie zranenie, tak sa nakoniec rozhodol neísť.
Takže v pohode mohli byť videný v Mekáči v ZV aj obaja..ale hovorím, o tom, že mal ísť k vám aj Plastino, tak o tom som nič nepočul, takže to najskôr bude blbosť.
16.2.2017 - 20:30
+2

trevor

 

Beťár Žiga, elegantne sa z toho vyzul
16.2.2017 - 20:45
+1

Altsohl007

 

Myslim ze on sa z nicoho nepotreboval vyzuvat.
16.2.2017 - 21:04
+1

trevor

 

Ja si nemyslim ze ten dovod nebol lahsie zranenie, samozrejme ze sa z toho vyzul je iba joke, ale lahsie zranenie nie dovod na taketo rozhodnutie moj nazor
16.2.2017 - 21:09
+1

trevor

 

Nemyslim si, ze ten dovod bol lahsie zranenie (oprava)
16.2.2017 - 21:10
+1

sedo

 

Ale v Mekáči mohli byt spolu aj ked nemal príst.
16.2.2017 - 22:00
0

MartinZV

 

Lušňák len nechcel priznať že sa nezdravo stravuje
16.2.2017 - 22:23
+4

LenTak93

 

podľa mňa takému profesionálnemu športovcovi, ktorý má denne vysoký výdaj energie, taká strava sem-tam uškodiť vôbec nemôže
16.2.2017 - 22:38
+3

MartinZV

 

Šak jasne srandu si robím Koľkokrát som tam hráčov videl sedieť (keď som tam ešte občas zavítal lebo som to mal cez ulicu ) Každý nech papá čo mu chutí
16.2.2017 - 23:08
+2

krofak

 

Tri sezony dozadu som v Bb mekaci stretol bystrickych amikov.Celkom zaujimavi pohlad ako vystupili 4 chlapi zo swiftu.Ale zase maju tam aj salaty.
17.2.2017 - 8:49
+1

mathushino

 

Chcem verit tomu , ze teamy ktore schmatli slovanistov by vynaložili rovnaké úsilie a prostriedky aj keby títo hrací k dispozícii neboli a teda museli by hľadať inde , neodsudzujem to aj ja sa teším na kvalitne PO ale ked takto budu padať pravidelne posily manažérom do lona prakticky tak sa liga nikdy neskvalitni , v základnej časti budeme plus mínus par kôl vidieť to iste , a sezóna začne PO , ..ale každopádne držím palce vsetkym klubom ktore sa posilnili ...
16.2.2017 - 23:14
0

totik

 

Najlepsi bol vcera Lusnak po zapase, ked sa ho stale pytali na Zvolen tak povedal: Ja som s nimi podpisal, ale neviem ci oni so mnou.
16.2.2017 - 23:27
+7

Nechvyhrahokej

 

Dnes dávali Jeglica na TA3 že má podvrtnuty členok preto nešiel do Zvolena.
Ale prečo potom vyhlásili že ich sklamali slovenskí reprezentanti?
16.2.2017 - 23:28
+1

MartinZV

 

Možno to bol preklep a malo byť Slovinskí
17.2.2017 - 10:15
+4

Nechvyhrahokej

 

No tak možno hej.
Aj keby išiel k vám ktovie aké výkony by podával či by sa nebál že sa zraní.
17.2.2017 - 11:13
0

fank one

 

Buď Ďaloga, o ktorom tu niekto tvrdil, že by mal byť už každú chvíľu zdravý, alebo že by Michal Čajkovský?
17.2.2017 - 8:15
+1

filo1

 

ale Čajkovskemu sezona neskončila 15.2 včera hral zapas
17.2.2017 - 10:04
0

Yuro81

 

Posilnenie ???: Dufam ze sa mylim ked poviem ze toto rychle doplnanie hracmi SBA je len napinanie svalov a nebude to mat zasadny vplyv na koniec ZČ a PO...nekoncepcne vyhodene prachy ktore prilakaju ludi na tribuny a rozhodia kabiny.

Obavam sa vsak ze tieto nakupy na dva mesiace niekedy skor uskodia.

Mnoho fans boli neradi ked Svarny nesiel do NR, ja tento nazor nezdielam. Tak ako to doplnili na jesen pekne nech dohraju, lebo uspesna sezona je to uz teraz nech si uz pachravi divaci brusia zuby na titul, to nema nic spolocne s realnym pohladom na svet.

Treba ist do toho s kludom a skromne a pripadne finale by bolo podla mna velky uspech.
17.2.2017 - 10:04
+3

ncaa1

 

Funguje to na celom svete takto, aj v lepsich ligach, ze timy sa snazia na trade deadline ziskat este nejake posily pred PO. A samozrejme nie vzdy to vyjde, ale to ti nemusi ani v auguste, oktobri ci decembri.
17.2.2017 - 11:10
0

ncaa1

 

Nedá mi ešte: TN sa primárne chce vyhnúť baráži(logicky), do tímu mu prišlo skoro 700 zápasov KHL, podľa mňa sa im to podarí.
MT získal do obrany dvojicu Bačík, Kozák, naozaj slušne úlovky a nie jeden tím by to bral.
Do ZV prišiel až jeden!(Petráš tam odohral polovicu sezóny) hráč nadpriemerný na ligové pomery, tomu hovoríš rozbíjanie koncepcie? Ale no...
LM do tej svojej "obrany" priviedol Lužu, veď to tímu nemôže poškodiť.
BB je iný prípad, idú si svoje jednoznačne za titulom, tam im taktiež niet čo vyčítať.
17.2.2017 - 11:28
+1

Sunkafit

 

Vyzltit!
17.2.2017 - 13:14
0

porter

 

http://sport.aktuality.sk/c/262076/richard-lintner-slovan-by-mal-prestat-hrat-nezmyselne-zapasy-v-khl/
Vela ludi ho bude mat za blazna, ale treba si uvedomit ze vedie nasu ligu a nebude obhajovat konkurenciu
17.2.2017 - 10:08
+5

RhimeSBA

 

A mal by sa podľa toho vyjadrovať..nie ako chalan na pieskovisku.

Jemu neprináleží hodnotiť, čo je dôležité pre mňa a aké emócie kde cítitm.
17.2.2017 - 10:24
+11

Sunkafit

 

Okrem toho ma vo vsetkom pravdu
17.2.2017 - 13:19
+3

RhimeSBA

 

Skús konkrétne..môžeme si to rozobrať..všeobecne som sa k tomu vyjadril nižšie.
17.2.2017 - 13:20
0

pinto1000

 

Ono Lintnerovi sa nie je čo čudovať...Je na čele ligy ktorej by návrat Slovana pomohol! Na druhej strane sa nemožno čudovať ani Slovanu...ja postoj Slovana plne chápem! Pre nich proste naša liga nie je marketingovo ani obchodne zaujímavá...to či KHL nie je až príliš veľké sústo je už druhá vec ale o to teraz nejde... Ono áno rivalita tam chýba ale pre Slovan je určite zaujímavejšie hrať so Sochi a mať 10 055 divakov ako hrať s Trenčínom pred 3000 divákmi za štvrtinové vstupné...
17.2.2017 - 13:39
+1

gta98

 

Taktiež je rozdiel pozháňať 2 mil € na sezónu a 12 mil €. Ked už hovoríme o štvrtinovom vstupnom a tretinových návštevách...
17.2.2017 - 14:16
+1

pinto1000

 

To máš pravdu! Ale napísal som že je to až príliš veľké sústo...
17.2.2017 - 20:53
0

RhimeSBA

 

Už som to sem písal, ale dám to teda ešte raz.

Nie je problém to, že Lintner stojí na strane ligy. To je úplne OK a má to tak byť. Keby to robil inak, bolo by to zlé.

Problém je to, akým spôsobom to robí. Deailnejšie to nižšie, nechce sa mi to celé písať znova.
17.2.2017 - 14:35
0

Byron

 

Bože Rišo toto si nemohol povedať triezvy!
17.2.2017 - 10:28
+1

MySmeSever

 

Byron opity si ty ale sirokeho rozkom...
17.2.2017 - 12:01
+8

RhimeSBA

 

Takže je hentá znôžka neymslov OK?
17.2.2017 - 12:02
+3

MySmeSever

 

Pozri ja do bodky suhlasim...tvoj sebecky pohlad na vec poznam...ty si predsa fanusik slovana a to je vyhradne pravo mat nazor na slovan a jeho ucinkovanie...ale toto je nazor cloveka ktory vidi dalej ako po koniec sezony ako ty a ma nejaku viziu co chce dosiahnut za mozno 5rokov a zrejme je to jedna zo sucasti jeho.planu...on narozdiel od teba berie slovensko ako celok a slovensky hokej ako jednoliaty produkt a ci sa ti to paci alebo nie tak bratislava je na uzemi slovenska a slovan je sucastou slovenskeho hokeja a ked clovek co dal rozhodujuci najazd v semifinale MS chce aby mozno raz jeho syn alebo vnuk zopakoval.nieco podobne a vidi cestu ktorou sa to da dosiahnut a vie ze ta nastolena cesta je priserny odrb a dehonestacia...tak prepac nebude hladiet na to ze ty si rad ze mozes pozerat reraz.prave na lepsich hracov...jemu ide o to aby za 20rokov si mohol pozerat na kvalitnych slovenskych hracov...ale to tebe vzivote nedojde...nikdy si to nespojis lebo si povrchny...
17.2.2017 - 12:19
+6

RhimeSBA

 

On tam hovorí o tom, aký postoj mám mať JA. Hodnotí, aké mám prežívať emócie JA. Aké mám mať priority JA. To nie je mimo podľa teba?

Populistický bullshit pre teba.
17.2.2017 - 12:27
+4

MySmeSever

 

Boze rhime ty tak trepes skoda s tebou stracat cas...populisticky bullshit papas od vasho vedenia tak raz za tyzden ty trdlo...ale co ti budem slepemu chlapcovi o farbach rozpravat vsak...pekny den...
17.2.2017 - 12:31
+3

RhimeSBA

 

... takže tak.
17.2.2017 - 12:38
0

MySmeSever

 

Takze tak myslis co ? Pocuj ja by som tu mohol aj tri hodiny sa rozpisovat preco zaco...ale co z toho budem mat ? Ked ty zarves nakoniec taky blud sry mam aj.lepsie veci na praci...chod napisat BBB mozno ta pochvali ako si sa drzal opat fraz ved vy mi niekoho ale strasne velmi pripominate cele ta vasa uderka...len aby directore nebol nahnevany ze si vobec reagoval na takeho trolla ako.som ja
17.2.2017 - 12:50
+3

RhimeSBA

 

Ja reagujem za seba.

Napísal som ti tam konkrétne veci, ktoré sú v tom jeho rozhovore úplne mimo a je to populistický nezmysel.

Chceš aj ďalšie zdôvodnenie?

Hovorí o nejakej rivalite, ktorá proste fans SBA musí chýbať. O strate derby, ktoré by nás malo trápiť.

Čísla však hovoria o niečom úplne inom. Takže okrem toho, že sa mi snaží nakázať, čo by som mal cítiť..tak nesedia ani počty.

Ty sa tu vyjadruješ k niečomu, o čo Lintner ani nezavadil v tomto rozohovore.
17.2.2017 - 12:56
+1

Byron

 

Rišo čo veta to totálna kravina. Taký Fico v SZĽH
17.2.2017 - 12:59
+2

Urpiner16

 

A ty keciaš ako D.Rusnák s Nemečkom čo nasadajú do taxíku s menom Krajči.
17.2.2017 - 14:20
+1

MySmeSever

 

No ja si myslim ze skor nezavadil o tvoje pocity...pise co slovan stratil odchodom z ligy a ja neviem co ti na tom nesedi...je to jeden z jeho argumentov pre nieco ho pouzil.asi tym nieco sleduje zrejme...asi nie len tak sa nudi predsa...cize to ze sa ti paci to co si spominal je okej o tom tu nikto.nic nehovori...ani ti nekaze aby sa ti to nepacilo...len hodnoti aj.iny aspekt vsetko ma plusy aj minusy...
17.2.2017 - 13:03
+3

Byron

 

Rišo keby navštívil aspoň pár zápasov Slovana toto by zo seba nevypustil.
17.2.2017 - 13:09
0

Sunkafit

 

Okrem emocii v com nema pravdu?
17.2.2017 - 13:29
+3

bigi BLOG

 

ak od zaciatku divak (ja)stracam rivalitu. aku rivalitu stracam?? slovanisti pocitovali rivalitu maximalne tak ku kosiciam a aj ta slabla. ono je rozdiel vzajomna rivalit a rivalita klubov ku slovanu. derby a a odveky rival nebol pre nas ani v extralige cize o akom minuse to teda lintner pise. cize pise o niecom neexistujucom co by mal byt dovod na navrat do extraligy (opytaj sa fanusikov slovana pred stadionom ci by chceli navrat do extraligy koli nejakemu "derby" alebo "vzajomnej rivalite)a tu by utrpel lintner obrovsky debakel.

ideme sa bavit o tom ze by slovan nevyhral extraligu? (ano stat sa moze vsetko ale zas budme realisti) ahraci ktory su na pomedzi KHL a extraligy by akoze boli slabsi ako extraligisti?

a myslim ze kazdy lovek ktory vie aspon trosku pocitat si vie zratat ze 7 mesiacov hokeja je viac ako dva mesiace (a aj o tych dvoch mesiacoch hokeja mozme diskutovat ked sa bavime o extralige)
17.2.2017 - 17:16
+1

RhimeSBA

 

Aký iný aspekt?

Ak si kúpim po Škode 120 nejaké iné auto - napríklad Škodu Octavia..tak môžeš začať hodnotiť, že som prišiel o kufor v predu, ale bude to totálne zbytočné, lebo som získal vďaka motoru v predu vyššiu bezpečnosť a lepší úložný priestor v zadu.

A nikto súdny vôbec tento argument nevytiahne, lebo je proste nezmysel.

Neviem ako inak ti to vysvetliť.
17.2.2017 - 13:09
0

MySmeSever

 

Zase tie vase slovickarenia prepac mna toto nebavi...vyhral si rhime...ked raz sa budes chciet bavit j veci a prestanes zo seba robit hlupaka tak kludne sa mozme bavit...neverim ze nerozumies tomu co ti pisem prides mi celkom inteligentny ale stale sa potrebujes asi predvadzat alebo neviem...mna taketo hry nebavia co ty predvadzas stale...z toho som uz vyrastol...
17.2.2017 - 13:14
+2

RhimeSBA

 

... takže tak.
17.2.2017 - 13:18
+1

MySmeSever

 

Tak tak...presne tak...
17.2.2017 - 13:20
+2

FP-mareno

 

Lintner pise o tom, co si mame mysiet. Za cim nam ma byt smutno. Lenze my si to nemyslime a smutok (ak vobec nejaky bol), je prevyseny inymi vecami. Keby na KHL chodilo 3-5k ludi, tak by mal pravdu. Ale priemerna navsteva na zapas je na urovni priemernej navstevy nasej ligy, ked sa spocitaju vsetky zapasy dokopy. Co je na tom tazke pochopit?

Stale sa odvolava na "emociu nenavisti". No dakujem pekne, ak toto ma byt hlavny dovod navratu.

Vravis, ze do bodky suhlasis. Naozaj si myslis, ze Slovan s KHLkovym kadrom by nasu ligu nevyhral?

A ked uz pises, ze sa chces bavit k veci. Neodpovedal si mi na tento prispevok:
http://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/70537/diskusia&#pid2735200

Rad by som si precital tvoje argumenty. Uprimne.
17.2.2017 - 13:34
+1

MySmeSever

 

Ja osobne nerozlisujem ktora liga je druha najlepsia napisal som to iste co ty len opacne tym som chcel len.poukazat na vahu toho tvojho bodu 5
....ale ked uz ta to zaujima tvoje fakty su len co sa tyka hokejovej stranky aj o tom by sa dalo polemizovat ale budis dajme tomu ze KHL je druha naj liga po hokejovej stranke...ale co po organizacnej ???co po financnej fair play???co ti vasi obluveni rozhodcovia???a kde by sa umiestnila v tychto.hodnoteniach??? Tie vase vecne argumenty su asi ako ficove grafy...poviete A ale B nikde...ja vam neberiem co pisete ale jeden plus nech sinho akokolvek budes obhajovat nezmaze dalsich x minusov...a nezabudnite sa chytit toho ze pomer predss nie je 1plus a x minusov ale 3plusy a 2minusy alebo obdobne...unika vam podstataco tu chcu niektori povedat a nahradzate to cislami.nejakej navstevnost kde 6000ludi pomaly nevie co je ofsajd...ale za aku cenu su tie cisla take to uz je nepodstatne vsak...
17.2.2017 - 13:41
+2

FP-mareno

 

Sorry, ale s tebou sa neda. Ak argument navstevnostou odbijes tym, ze 6000 z tych ludi nevie, co je offside, tak sa nemame o com bavit.
17.2.2017 - 13:49
+2

MySmeSever

 

Presne ako som cakal.este som ti to aj napisal ze nezabudni sa chytit niecoho takeho a buuuuum a ze so mnou sa neda hahaha
17.2.2017 - 13:51
+2

FP-mareno

 

Ked na dokazatelny argument opakovane reagujes vymyslenou hlupostou, tak nie, naozaj taka diskusia zmysel nema. Pretoze tymto sposobom mi vyvratis uplne vsetko, co napisem. A hlavne to nie je diskusia, ktora by k niecomu viedla.
17.2.2017 - 13:54
+2

MySmeSever

 

Kamo ja ti nijak neargumentujem tymto...uznavam ti ten fakt ano...ale este raz sa pytam...za aku cenu je ten plny zimak??? Je to finacne vynosne???ked nemaju vyplaty asi nie...je to prospesne pre hokej ako taky??? Asi nie kedze na medzinarodnej urovni upadame...tak co tym vlastne chces povedat???a rovno by som tu odpovedal aj byronovi a mozno aj na vsetky dalsie otazky...slovan chcem v lige preto lebo verim v to ze slovensky hokej aj.liga dokaze byt silna a ma stale co ponuknut ale treba pozliepat vsetky kusky skladacky dokopy...medzi tie patri aj navrat slovana do ligy...stale budem toho zastancom a ked vam tak.ide o ten plni zimak...ja verim v to ze by sa to dalo dosoahnut aj.inak...chapem ked si nic take nedokazete predstavit nie kazdy ma fantaziu...ale nestavajte sa ku kazdemu ako k hajterovi vasho klubu alebo cloveku co vam chce nieco vziat...ja tu nepotrebujem bojovat za svoju pravdu alebo vam nieco dokazovat alebo komukolvek...mam len rad hokej a to je vsetko a chcem aby tu bila moznost pre kazdeho.ist na co najkvalitnejsi zapas a aby sme tu doma mali psradnu ligu a plne zimaky...ked to dokazu inde bez KHL preco.nie aj my...preco musime cudzim robit zase lokaja aby sme uspokojili par ludi...mozte ma mat za blazna alebo cokolvek ale tak to vidim dufam.ze ste to.uz.konecne raz a navzdy pochopili...
17.2.2017 - 14:05
+2

RhimeSBA

 

Súvislosť odchodu Slovana s úpadkom Slovenska na medzinárodnej úrovni je minimálna.

Oveľa viac je to výmene generácie. V Slovane hrá značná časť najlepších Slovákov v Európe. Napriek tomu, že hrajú kvalitné zápasy vo vysokom tempe, nedokážu sa na medzinárodnej úrovni presadiť.

To nie je o tom, že Slovan nie je v lige. Ak by hral Slovan ligu:

a) s rovnakým kádrom ako dnes - tí chalani by hrali to isté, akurát pomalšie
b) oveľa reálnejší scenár - tí chalani by hrali roztrúsení po Európe a časť u nás v lige, ale lepšími hokejistami by neboli.

Rovnako, ako sa nedá exaktne posúdiť, či by Slovan ligu so svojim kádrom vyhral, tak sa nedá exaktne povedať, aké by boli výsledky Slovenska na vrcholných podujatiach, keby Slovan bol v lige (a to si myslím, že ten odhad je jednoduchší v prípade súčasného kádra Slovana a jeho šancí v lige )

Tie tvoje zvyšné veci sú skôr utópiou.
Je účasť v EXL výnosná? No asi nie, keďže kluby sú v dlhoch prípadne krachujú (takže žiadna zmena oproti KHL). Je to prospešné pre hokej ako taký? Neviem a nevieš to ani ty. Nevieš kvantifikovať prínosy a straty (alebo si to zatiaľ neurobil).
17.2.2017 - 14:16
0

Urpiner16

 

Ešte daj nech sa pobavíme.
17.2.2017 - 14:24
0

RhimeSBA

 

Ty si neuvedomuješ, že práve ty celú argumentáciu staviaš na pocite? To sa potom ťažko niekam dostať..lebo utreš všetko argumentom typu "Lebo ja mám pravdu".
17.2.2017 - 13:57
0

Urpiner16

 

Nebav sa a odpíš macoche menom stará pošťuchanda.
17.2.2017 - 14:23
0

RhimeSBA

 

Týmto chceš čo povedať?

Ako je na tom EXL po organizačnej stránke? Čo finančná fair play? Čo rozhodcovia?

Nerozumiem. V čom z tých tvojich "organizačných" záležitostí je naša extraliga posunom vpred?
17.2.2017 - 13:52
0

Byron

 

Pán sever čo získa Slovan vstupom do TL?
17.2.2017 - 13:56
0

Urpiner16

 

Radšej tie tvoje rozvité vety skôr píš na laktusovom papieri bude to tak lepšie.
17.2.2017 - 14:22
0

strojar

 

Keď už skúšaš nejakú paralelu, pridám aj ja.
Slovan v KHL je v situáci ako chlap, ktorý má možnosť vyspať sa z jednou z najkrajších žien na svete. Sranda je v tom, že sa dostane na rad až potom, čo si s ňou užili pätnásti-dvadsiati pred ním.
17.2.2017 - 13:57
+1

RhimeSBA

 

Tak ju rozšír.

V EXL bude ako chlap, ktorý si užije medzi prvými, ale so ženou, a teraz budem parafrázovať Sunkafita, o ktorú zakopnú len chlapi, ktorých iné nechceli.
17.2.2017 - 14:03
+1

MySmeSever

 

A co ked za par rokov ta zena sice nie az tak pritazliva ale bez plastik a make upu dozreje a bude pre svoje okolie pritazlivejsou ale hlavne mal si si s nou co povedat a odkopol si ju pre umelu babiku ktora ta aj tak nelubi a s tou predtym sice boli hadky ale tie ku dobremu vztahu patria...tato stetka z teba len taha peniaze a to jedine ju zaujima...ty sa jej nepacis aj.ked sa tak tvari...miesto toho aby si bol s tou druhou ktoru si mal rad preto aka je a pracoval na tomvztahu...si zdupkal
17.2.2017 - 14:15
+5

RhimeSBA

 

Pozabudnem teraz na to, že tá tvoja paralela nesedí, na to už nemám silu.

Nuž..ak to tak bude, tak si budeme trieskať hlavu o stenu a vy sa nám budete právom smiať. To sa tiež stáva. K životu patria aj zlé rozhodnutia, v ktorých rozhodnutie v čase a) nenaplní očakávania v čase b).

Akurát tomu dlhé roky nič nenasvedčuje.

17.2.2017 - 14:27
0

Amonte

 

Idealne riesenie pre vsetkych, mat v lige ako tak konkurencieschopny druhy team, ktory v pripade nepostupu do playoff KHL posilnia hraci z prveho teamu.
Otazka, ktora tu vznika je ta, a to je na prieskum, ci je ten milion navyse zaujimavejsie pouzit na druhy team v slovenskej lige. Alebo radsej navysit rozpocet v KHL a priviest za tie peniaze dvoch-troch rozdielovych hracov, ktori by team posunuli nie len do playoff, ale dali mu sancu z vyssej priecky postupit dalej..
17.2.2017 - 10:40
+2

FP-jaykay

 

Podľa mňa nemá zmysel B tím, ak by nemal Slovan v KHL zabezpečený rozpočet aspoň 20 a viac melónov.
17.2.2017 - 10:48
0

LenTak93

 

Rišo nechce B tim. Čiže, ak by mal byť Slovan v TL, musel by pracovať s plnohodnotným tímom a o tom vraví. Vyšší rozpočet a pod. Ale nevieem, kde by Slovan ešte nahrabal ďalšie 2 mil €, keď teraz má problém.
17.2.2017 - 10:53
+3

porter

 

Este idealnejsie riesienie - odist z KHL, vratit sa do ligy postavit nove stadiony a mat navstevnost ako v NLA alebo Del
17.2.2017 - 11:01
+3

MySmeSever

 

Presne tak ako pises a stiahnut aj medvescak.rovno na dalsiu sezonu...
17.2.2017 - 12:02
0

Urpiner16

 

Ten druhý team si prihlás do maďarskej ligy.
17.2.2017 - 14:25
0

Yuro81

 

Lintner-liga: Citrón zámerne využil mediálnu vlnu a cielene putil do éteru drzé vyhlásenie o ktorom určite vznikne živá diskusia a podporuje tým "všeobecný názor" že návrat SBA (s týmto badžetom) do ligy by bol prospešný pre obe strany.

Je to síce v rozpore s ambíciami Slovana, ale bol by to posun v lige, tak prečo do toho nevŕtať. nemá čo stratiť, iba získať.

Štýl akým to povedal je detinský, ale je to tak.
17.2.2017 - 11:19
+6

totik

 

V com by bol prospesny navrat pre Slovan?
17.2.2017 - 11:22
+2

RhimeSBA

 

Ako by bol možný návrat s aktuálnym budgetom?

To sú úplne smiešne reči. Je pravdepodobnejšie, že budeme mať 2x taký rozpočet na KHL ako to, že by sme mali 12 mega na ligu. Vlastne ani neviem, načo by sme sme ju hrali, keby sme mali porovnateľný rozpočet, ako všetky ostatné kluby dohromady.
17.2.2017 - 11:28
+3

ncaa1

 

To ma úplne roztrhalo Matrix je nič oproti tomu.
17.2.2017 - 11:35
+3

RhimeSBA

 

Akože nebudeme mať ani 24 mega na KHL, tým som si tiež istý, ale 12 mega na ligu, tak to je iná rozprávka..

Už len pri predstave, že na cestovanie by sa oproti KHL minulo nula celá nula nič, tak by sme si mohli dovoliť taký káder, že by na tú ligu nechodil nikto, lebo by sme boli ako hádzanársky Prešov, prípade GA Košice. A neviem koho by to bavilo.
17.2.2017 - 11:38
+1

ncaa1

 

Skôr uverím tomu, že nájdete sponzorov na 24 mil ako tento blábol o rovnakom rozpočte v našej lige.
Celé blbosť, ale OK, teoreticky ak by sa to stalo a logicky by ste dominovali bez mihnutia oka, stále nevidím ten prínos pre ligu, že by existoval jeden klub a potom tisíc svetelných rokov nič.
17.2.2017 - 11:44
0

RhimeSBA

 

No veď ani ja.

A jasné, že by sa to nestalo za žiadnych okolností, to je taká utopická predstava ako beztriedna spoločnosť.
17.2.2017 - 11:46
+3

Yuro81

 

SBA v KHL: Ono treba čítať s porozumením a všímať také niečo ako "". Nepísal som svoj názor ale to, ako to bolo zjavne myslené zo strany R.L.

Mne osobne je vcelku jedno či máte rozpočet na KHL alebo nie.
Nebol by som na vasom mieste zas veľmi nadutý, lebo raz sa TL vrátiť môžte a nemusí to byť zas taká tragédia ako to tu prezentujete.
17.2.2017 - 11:43
+1

RhimeSBA

 

A kde si prečítal, źe hovorím o tebe? Narážal som na napísaný text, na nič iné.

Ja nie som nadutý. Hovorím, že si proste KHL užívam oveľa viac, ako som si užíval posledné roky v EXL. Bodka. Vidím lepší hokej, lepších hráčov (najmä v našom drese), kultúrnejšie prostredie, lepšiu atmosféru, silnejšie emócie.

Nesnažím sa tým zhodiť ligu..ale keď to takto vnímam, mám sa tváriť, že je to inak?
17.2.2017 - 11:48
+3

Amonte

 

To co si napisal si mysli a citi vacsina BA fanusikov. Tak to proste je, a pochopi to len ten, co to zazil, alebo zaziva. Preto ja osobne mam pochopenie na ludi, co to spochybnuje. Jednoducho ten rozdiel nezazili.

Na druhej strane Citronove vyjadrenie vnimam ako zbytocne (populisticke) v prvej citacii: „Slovan by mal prestal hrať v KHL nezmyselné zápasy proti tímom, ktorých fanúšikovia nepoznajú ani hráčov, ba ani ich názvy klubov. Síce sa v Bratislave odohrá krásne hokejové predstavenie, ale to, čo fanúšik na Slovane stráca, je pocit rivality.“

Vsetko ostatne, co povedal, sa neda nijak vyvravit a len pomenoval fakty, ktore bohuzial su tu. A to by sme mali vediet priznat aj my slovanisti.
17.2.2017 - 12:17
+1

RhimeSBA

 

Veď presne na tú prvú časť aj narážam.

Či by Slovan ligu vyhral alebo nie, tak o tom sa môžeme sporiť, ale to je tak všetko.

Ja vidím nezmysli aj v poslednej časti. Slovan ako projekt v lige by bol úplne iný, ako Slovan ako projekt v EXL. Nerobil by ani z ďaleka takú reklamu našej lige, ako robí KHL (menej ľudí, záujmu, všetkého).

„Pretože, aby fanúšik Slovana po tom, čo zažil v zápasoch základnej časti, prišiel o tie najlepšie dva - tri mesiace v roku takýmto spôsobom, je podľa mňa veľmi veľká škoda.”

Toto je rovnaká blbosť, ako to prvé, akurát to už nie je také agresívne. Ale stále platí, že oveľa väčšia škoda by bola, keby som prišiel o 7 mesiacov, ktoré sú oveľa lepšie, kvôli tomu, čo on nazval "tie najlepšie dva - tri mesiace".
17.2.2017 - 12:26
0

Amonte

 

Ano, ale ide o to, ze urcite by sme boli vsetci radsej, keby cela zakladna cast smerovala k vyvrcholeniu kto z koho, ako ked posledne zapasy sa hraju zaciatkom februara a len exhibicne.

Nikto z nas by to vsak nevymenil v style bud-alebo za tych 7 mesiacov fakt dobreho hokeja a amtosfery.
Prave preto by (aspon pre mna) bolo idealne teraz po nepostupe v KHL, zacat chodit na slovan v tipsportlige, posilneny o sersena, bacika, stastneho a spol a mozno aj bojovat o titul Hoci na ruzinovskom zimaku. Win - win ako vysita.
17.2.2017 - 12:41
+1

RhimeSBA

 

Presne toto je tá hra na emócie..ako to, že si si to tam nevšimol?

Porovnávame 2 stavy. Slovan v KHL a Slovan v EXL.

Vieme, ako to je v KHL a vieme, ako to bolo v KHL. V KHL trvá sezóna august - február, v EXL by trvala september - marec. V KHL sa pohybujeme na úrovni postupu do PO, občas to dáme a občas nie. V lige by sme hrali niekde na úrovni prvej štvorky.

Ide o to, čo nám viac priniesie. Reálna súťaž v KHL trvá od začiatku do konca (takmer, povedzme, lebo nie vždy). V lige to bolo koľko? Posledné 3 týždne až mesiac?

My nemôžeme porovnávať nejaké wannabe scenáre, lebo v tom prípade nechceme, aby sme po vypadnutí z KHL hrali EXL ale chceme, aby sme v KHL nevypadávali. Chápeš asi, čo mi na tom celom vadí.
17.2.2017 - 13:56
0

Athotis

 

ja to chapem tak ,že Lintner sa začína ukazovať ako neschopný manažér a nevie pre ligu vybavit viac peňazí ,tak ma taketo vbyhlásenia ...je jasne že keby sa slovan vratil do ligy ,liga by mala viac prachou a stupol by zaujem o nu ,ale nesmie na druhej strane zabudnut ze slovan je sukromny klub a pre neho je lepsia KHL ako nasa liga...koniec koncov hra tam dost slovakov ktorý by inak tu ligu nehrali a tie zapasy im daju viac ako niekde v precenovanej ceskej lige
17.2.2017 - 14:04
+1

RhimeSBA

 

Akože ja od neho nepotrebujem, aby nám fandil v KHL. Stojí na čele ligy a má držať stranu lige. To je OK.

Dokonca keby povedal, že chcem Slovan späť v lige a spravím pre to všetko, čo je v mojich silách..tak si poviem, že dobre, tak to má byť.

Lenže on si začal robiť PR na negatívnych emóciách voči Slovanu, začal fabulovať, núti ma niečo si myslieť a to už na mieste nie je. To už je na smiech.
17.2.2017 - 14:07
+5

Amonte

 

Ja som dnes zacal reagovat najma preto, ze som si precital toto citronove vyjadrenie, a zaroven som rano v HN cital stranovy clanok o tom, ako sa Slovan pokusi zlozit B team pre extraligu. Kde boli aj citacie buduceho-byvaleho GM Slovana.

Este raz, pre mna cela debata o buducnosti Slovana ma zmysel len vtedy, ak sa bavime o dvoch jeho teamoch. Navrat z KHL do nasej ligy je cierny scenar. Mozno raz nastane, no nikto z BA fans z toho nic mat nebude.
17.2.2017 - 14:44
0

RhimeSBA

 

Tomu rozumiem..

Len sa snažím poukázať na to, že ani ten zvyšok toho, čo Lintner povedal, nie je vôbec OK, len je to lepšie skryté a horšie sa to vysvetluje. Akurát ty to dokážeš v pohode pochopiť, tak som to vytiahol.
17.2.2017 - 14:47
0

Sunkafit

 

Presne tak
17.2.2017 - 13:35
0

danto

 

Slovan by ligu s tymto kadrom podla neho nevyhral?Tak to nie je chlast, ale rovno tvrde drogy
17.2.2017 - 12:13
+3

gta98

 

Môj dlhý prispevok som zmazal a nahradím ho niečím výstižnejším. Problém Slovana je ekonomika. Zázemie klubu a fanúšikovia a veci okolo toho sú ok. Popravde vám poviem, že ak by Slovan nemal ekonomické problémy každý rok, nikto by nikde nehovoril o presune Slovana do ligy. Nefunguje vám to ekonomicky a preto sa hovoria tieto reči. A faktom je, že to nepomáha ani vám a ani lige. Je skvelé vidieť Mozjakina či Datsyuka s Kovalčukom. Je skvelé zažiť fantastickú atmosféru pri vypredanom štadióne. No je skvelé aj vidieť ako hráči hrajú zadarmo a iba sa otlkajú po ľade? Je skvelé si robiť haMbu po celej KHL? Je skvelé vedieť, že sice uvidím špičku, ale nikdy v tejto lige nič nedosiahnem. Ste okoloidúci čo sa prizerajú. Kde klesla hrdosť klubu so skoro sto ročnou tradíciou? Klub si nezaslúži takéto špinavé facky od jeho vedenia s pomocou jeho fanúšikov. Máte možnosť urobiť vec s hlbšou ideou, konečne sa slovenský hokej chce postaviť na nohy. Platíte vysokú cenu za to, že uvidíte skvelých hráčov a lepší hokej. Pretože jediný benefit, ktorý z KHL máte je skvelý hokej, resp. oveľa lepší ako v našej lige. Lenže tento pocit pominie, práca ktorú môžte urobiť spoločne s ostatnými bude trvalá. Spolu môžme vytiahnuť našu ligu vyššie, vychovať hráčov a urobiť si dobré meno v Európe. Nato však treba viac odhodlania a vôle. Ja viem, že vy už odpoved máte, chcete jednú vec a tou je čo najlepší hokej. Pozadie tohto konania však veľmi primitívne prehliadate, každý z Blavy vie, že na KHL nemáte ale aj tak to chcete. Je to pekná hračka a práčka. Pred koncepčnou prácou s vidinou lepšej ligy a lepšieho SVK hokeja uprednostňujete chvíľkové pôžitky, ktoré sa pominú a je potreba to zaplatiť a zohnať peniaze na dalšiu dávku hokeja. V tejto téme sa dajú písať hodiny. Celkovo však poviem: ak by ste na to mali nikto by vám nič nepovedal, nebolo by to super lebo pre ostatných nespravíte nič, ale aspoň by ste hrali hokej ktorý si môžete dovoliť. Prežívanie na sekery v luxuse nie je kvalitný život aj ked momentálne potešenie je veľké. Prežívanie v luxuse bez sekier to je už iná vec. Bohužiaľ, váš je ten prvý prípad a to nie je dobré ani pre vás a ani pre slovenský hokej.
17.2.2017 - 15:10
+4

RhimeSBA

 

Všetko, čo si tak kvetnato opísal môžete zabezpečiť bez nás, Slovan k tomu nepotrebujete..a ak sa vám to podarí a my zhoríme v pekle dlhov, budete sa nám môcť oprávnene smiať.

Nič viac sa na to povedať nedá.
17.2.2017 - 15:14
+1

gta98

 

Áno, môžeme. Ale s vami by to šlo ľahšie. To bola podstata príspevku. Ide len o to, že nám môžte pomôcť, my sme sa na túto cestu už vydali a môžte sa pripojiť. Nemusíte, ani ja a ani Rišo Lintner napokon nehovorí, že musíte byť v lige. Bolo by to ľahšie, ale ak nechcete, tak ostante v KHL, je to vaša voľba. Iba som napísal svoj pohľad, ako vravím, je super vidieť kvalitný hokej a ešte lepšie ak na neho mám.
17.2.2017 - 15:20
+2

RhimeSBA

 

Ja nie som nejakom rozpore s tým, čo si napísal, aby si ma tak nepochopil.

Lintner však práve to, čo si napísal, že netvrdí, tak tvrdí. Tvrdí, že sme o veľa prišli (my Slovan) a takmer nič nezískali.

"o je tak obrovské mínus, že pre mňa je jediné riešenie čo najrýchlejší návrat Slovana do Tipsport Ligy,"... upozorňujem na "jediné riešenie". Alebo:
... "aby sa Slovan vrátil tam, kam patrí."

On vlastne hovorí veľmi málo o Slovensku a slovenskom hokeji. Hovorí o tom, čo by mal chcieť Slovan. Pričom žiadne fakty nenaznačujú, že Slovan by to mal chcieť. Že by to mala chcieť liga, je vec úplne iná.

Najväčší problém mám s tým, že Lintner sa proste pustil úplne faktov a začal hrať na negatívne emócie, aby mu "bežný extraligový fanúšik" tlieskal a dokonca sa ten pocit snaží natlačiť mne. Čo fakt nie je OK.
17.2.2017 - 15:30
+4

gta98

 

17.2.2017 - 16:24
0

jd16

 

Skvelé napísané.
17.2.2017 - 15:18
+2

MySmeSever

 

Hovoris mi z duse...diky...
17.2.2017 - 15:35
+2

RhimeSBA

 

Ty by si sa neozval, keby sme na to mali? Mlátil by si rovnakú prázdnu slamu, aj keby tie dlhy neboli. Alebo by si aspoň mal, podľa tvojich vyjadrení vyššie.

Takže GTA to verím, ty trepeš, lebo súhlasíš s jedinou časťou toho príspevku a zvyšok ide mimo teba.
17.2.2017 - 15:38
0

porter

 

nech je ako je kazdy vidi ci uz fanusik slovana alebo fanusik lintnerovej ligy ze slovan zatial na KHL nema finance. Kazdorocne problemy, ak sa nestane zazrak, raz skoncia s tym ze sa bude slovan pozerat po inej lige.
17.2.2017 - 10:54
+4

RhimeSBA

 

To pravda byť v pohode môže (a aktuálne je).

Nič to však nemení na tom, že tento Lintnerov rozhovor je úbohý.
17.2.2017 - 11:02
+3

Amonte

 

Ja by som ho nehanil, je to priam jeho povinnost snazit sa vsetkymi silami o navrat znacky Slovan do ligy. Na druhej strane on nezazil to co fanusikovia slovana v poslednych rokoch pred vstupom do KHL. Ked takmer kazdy zapas zakladnej casti bola taka nuda, az zacalo chodit priemerne okolo 3.500 divakov. Ked to zacalo byt napinave a ludia sa tesili na hokej az vo finale. V porovnani s tym je teraz sice kopec problemov, no napriklad tych poslednych 15 domacich zapasov (polovicu domacej sezony) by podla mna ziadny fanusik nevymenil za to, co zazival pred vstupom do khl.

Naozaj, idealne pre slovan fans a schodne aj pre zvysok Slovenska, je mat tam dalsi team, ktory by hral nasu ligu dalej (aj po nepostupe slovana do playoff KHL).
17.2.2017 - 11:31
0

RhimeSBA

 

Nie je vôbec cesta používať Fico slovník..to je presne tá cesta, ktorou sa degeneruje celá spoločnosť.

Citrón robí úplne rovnaký populizmus, akurát namiesto protislovenských prostitútok, cigáňov, imigrantov a Radičovej používa Slovan v KHL.

Ak mu za to sú schopní ľudia tlieskať a nevidia ten obrovský výkričník, tak máme celkovo presne to, čo si zaslúžime. Nehovoriac o tom, že tak, ako pri hranolovi, je aj Lintnerova argumentácia deráva ako cedník.
17.2.2017 - 11:36
+2

Standacik

 

zvyklo byť aj vypredané v základnej časti, plný dom po rekonštrukcii.
17.2.2017 - 12:55
+1

RhimeSBA

 

Priemerka bola v poslednej sezóne 5907. Čo je stále o 4 tisícky menej ako teraz. Určite z času na čas vypredané bolo, záujem o hokej v zásade bol najvyšší v lige, ale aj tak len polovičný oproti dnešnej situácii.
17.2.2017 - 13:00
0

strojar

 

Ale, ale. Čo to tu čítam ?
Zlý, zlý Lintner ?
Zrazu.
17.2.2017 - 11:30
0

dobrezrobil

 

Proste citrón vycítil, že je šanca tak vyvíja akýsi (zatiaľ chabý) mediálny tlak. Nič viac, nič menej.
17.2.2017 - 12:22
+3

Dracik_18

 

17.2.2017 - 14:07
+5

Cotillion

 

LOL

prečo by mal fanúšik Slovana vymeniť kultúrne a tolerantné prostredie arén v Petrohrade, Moskve, Jaroslavle, Ufe, Kazani, Omsku a inde, kde hráčov po každom zápase vytlieskajú, za ziapanie lúzy na akože “derby zápasoch” na slovenských zimákoch, kde aj päť rokov po odchode Slovana z extraligy je najpopulárnejším skandovaním “HC Slovan sk….ná Bratislava”?

Ale tak zase nie zeby to nevystihol v tomto konkretnom pripade. :>
17.2.2017 - 14:08
+4

MartinZV

 

No len ten pokrik trošku netrafil lebo sa kričí iný väčšinou
17.2.2017 - 14:15
+2

RhimeSBA

 

Práve tú časť tam Maroš vôbec nemal dávať. Je rovnako emocionálna, ako Lintnerove vyplakávanie a patrí skôr do úst fanúšikov ako do úst predstaviteľa klubu.

Inak to má oveľa väčšiu logiku, ako tá Lintnerova vyplakávačka.
17.2.2017 - 14:23
+2

lubfito

 

Osobne si myslím že tento rozhovor nemal poskytnúť a keď už, tak až po tom ako by mu vychladlo v hlave.
Argumentovať týmto spôsobom mi príde detinské, až tak, akoby to písal niekto tu z HP.
Dráčik mu pravdepodobne tlieska v stoji, ale Krajči doslova uráža človeka s ktorým možno jedného dňa bude rokovať o podmienkach vstupu do ligy. Narážam na časť o pýtaní si lístkov na zápasy KHL. Toto si každý normálny nechá pre seba a nepodáva to takýmto spôsobom. Človek ktorý riadi klub by mal mať vždy otvorené zadné dvierka a korektné vzťahy s čelným predstaviteľom TL.
Odsudzujem takýto štýl komunikácie. Lintner bez debaty prestrelil svojim vyjadrením, absolútne nemal prísť s niečím takým ako povedal, ale hneď odpovedať ako urazený chlapec? Typický Krajči.
Budem prvý kto sa pousmeje keď príde pravidelná decembrová rubrika o výplatách v Slovane, alebo predsezónnych vyjadreniach o tom kam klub zloží hlavu na zimu.
S heslom, neriešim mantinely bez šmúh lebo riešim či vôbec prežije klub v KHL aj ďalšiu sezónu, prajem pekný deň
17.2.2017 - 15:03
+4

RhimeSBA

 

Platí to, čo som dal dole Daewo-ovi.

Inak k tým otvoreným dvierkam. Ako sa to vezme..Lintner nás doslova urazil. Mňa a môj klub. Krajčí tam celkom tvrdý základ faktov.

Mimochodm, "S heslom, neriešim mantinely bez šmúh lebo riešim či vôbec prežije klub v KHL aj ďalšiu sezónu, prajem pekný deň "..rozoznávaj vyjadrenie za klub a za ligu. Lebo tým prekrúcaš Marošove slová a to nie je úplne fér.
17.2.2017 - 15:09
0

RhimeSBA

 

Btw, to nebol rozhovor, ale reakcia na klubovej stránke. Čo v prvom rade nemalo vzniknúť, bol ten Lintnerov paškvil.
17.2.2017 - 15:10
+1

lubfito

 

Nebudem si zastávať Lintnera a dokonca chápem aj to, že sa cítite urazení. O tom pokoj, to Vám neberiem.
Ide mi skôr o to, že mediálne ostrieľaný Krajči si proste nekusol do jazyka a neustál to. Áno, súhlasím s tým že väčšina toho čo povedal sú fakty, no podané ako v 4 cenovej keď si po pár pivách skočím do úsmevu s Urpinerom.
Mohol mu naložiť, ale s noblesou ako keď ide artista po lane. Nie, on mu hneď obúcha o hlavu síce fakty, ale z dedinským podtónom.
S týmto štýlom komunikácie nesúhlasím ani keby si ho Krajči napísal na wc papier.
Btw, s od vety budem prvý kto sa pousmeje, som to prepiskol, beriem späť, to sem nepatrí lebo vyzerám presne ako tí dvaja lolovia. Takže sorry
17.2.2017 - 15:23
+2

RhimeSBA

 

Pohoda, ten slovník bol tvrdší ako musel, v tom sa tiež nesporím. Len to, práve vďaka prevahe faktov v Marošovom vyjadrení, nevmímam ako porovnateľný úlet, ako ten Citrónov. No a samozrejme aj preto, že to bola reakcia. Ak by toto napísal len tak, z ničoho nič, tak to zvozím pod čiernu zem.

Takže áno, dalo sa to napísať ešte lepšie, no nie je to napísané ani z ďaleka tak zle, ako to, čo vypadlo z Lintnera. Toľko asi môj názor. Viac sa k sebe asi nepriblížime, ale zase nie sme až tak "ďaleko"
17.2.2017 - 15:35
0

lubfito

 

A nejak takto by malo vyzerať komuniké medzi Lolkom a Bolkom
Teraz už len čakať či to tu postojí alebo urazený Lolek bude chcieť vrátiť úder a vysmolí ďalší diel...
Každopádne, stretnúť sa a z diaľky si zakývať je lepšie ako sa kopať do guliek. To necháme expertom
17.2.2017 - 15:56
+1

porter

 

su to sice len Rihove spekulativne vyjadrenia pre media, ale je aj mozne ze Krajci uz po tejto sezone rokovat s nikym nebude
17.2.2017 - 15:32
0

lubfito

 

Tiež možné keď už existuje nikdy nehovor nikdy. Možno si Široký ml. dosadí konečne profesionála za GM
Ale u mňa je táto vec v rovine sci-fi
17.2.2017 - 15:59
+1

RhimeSBA

 

Boh ochraňuj Slovan, ak tam klan Širokých dosadí profesionála..to, ako si ho predstavujú vidíme v Šteflovi...
17.2.2017 - 16:07
+1

lubfito

 

Tiež pravda. Toho človeka nemôžem ani cítiť od kauzy "bačovia"
Ale odchod Krajčiho si neviem predstaviť, sám neodíde lebo lepšiu ponuku nedostane nikde a oni ho neodvolajú lebo s nimi veľa preskákal a je starý harcovník
17.2.2017 - 16:22
+1

bigi BLOG

 

ako lintner ma tieto a podobne raci dlhodobejsie, a maros doteraz bol ticho ale vzdy to obcas pretecie
17.2.2017 - 17:44
0

Daewo_KS

 

Lintner tym rozhovorom narobil viac skody nez uzitku, ale veta: "Nerozumiem však, odkiaľ si toto právo vzal Richard Lintner, ktorý s naším klubom nikdy nemal a nemá absolútne nič spoločné, azda okrem pravidelných žiadostí o voľné alebo zľavnené VIP-kové vstupenky, aby si mohol pozrieť vypredané zápasy Slovana v KHL." je takisto zo strany Krajciho dost uboha.

Okrem toho, Maros rychlo zabudol, ze aj v Bratislave sa nie raz a ani nie dvakrat dockalo hostujuce muzstvo alebo jednotlivi hraci velmi ponizujuceho a nekulturneho spravania Aby som nerozpraval len o minulosti, viackrat som pocul aj skandovacky na styl ruske k***y, resp. afera s Marcinkom takisto nepridala na povesti vyspelemu bratislavskemu publiku.
17.2.2017 - 15:03
+2

RhimeSBA

 

Tak k tej časti druhej som sa vyjadril jasne, že bola mimo, takže tam sa dohodneme v poho.

Tá časť o pýtaní lístkov je tiež dosť "low", s tým súhlas, ale poukazuje na Lintnerovu integritu.
17.2.2017 - 15:06
0

Mark101

 

Komédia na piatkové poobedie :d Bože to čo za blbosti napísal/povedal
17.2.2017 - 14:37
+3

Athotis

 

odpovedal rovnakym tonom ako Lintner ...mozno akurat pridal trocha viac bratislavskej arogancie ,ale inak je to to iste ako Lintner
17.2.2017 - 14:42
+3

RhimeSBA

 

Ono je to dokonca vecnejšie, ako Lintner..lebo to postavil na faktoch a nie pocitoch (až na tú jednu časť, ktorú som spomenul vyššie).

Ale inak, čo ma úprimne zaujíma, kde si v tom vycítil to, čo si pomenoval "bratislavskou aroganciou"? To ma fakt zaujíma a úplne bez nejakých bočných úmyslov a útoku. Lebo ja to tam fakt nevidím a necítim, ale ak to ten pocit vyvoláva, tak by som chcel pochopiť čím.
17.2.2017 - 14:44
+2

Cotillion

 

Ktore konkretne?
17.2.2017 - 14:53
0

MySmeSever

 

Sikovny to chlapec...vie ako vam zahrat na notu...
17.2.2017 - 14:52
+1

Byron

 

Myslíš Lintner?
17.2.2017 - 15:00
0

RhimeSBA

 

ty si fakt komediant. Lintner nehral na city, Maroš v tomto hej..

Postupne sa zaraďuješ do skupiny, s ktorou nemá cenu. Nevadí. Dobre bude.
17.2.2017 - 15:02
+2

Byron

 

Moment Rišo to svojim vyjadrením zahral na city viac ako Maroš.
17.2.2017 - 15:11
0

Byron

 

Maroš klobúk dole.
17.2.2017 - 14:09
+3

Avivaz

 

Nakoniec je Maroš fajn ? sa mi zdalo že ho tam viacerí nechcú ...
17.2.2017 - 14:22
+2

Urpiner16

 

Tak si ho daj zarámovať a pozeraj sa naňho ráno večer a vzívaj tie vaše staré idoly ako že do taxíku nasadá Machala s Rusnákom a vezie ich Byron ktorý oslobodil Krajčiho od priestupku šoférovať v protismere.
17.2.2017 - 14:30
0

RhimeSBA

 

Buď troll, buď troll, buď troll..prosím.
17.2.2017 - 14:36
+3

Athotis

 

nemoze...vcera bol na STV vecer v sporte
17.2.2017 - 14:43
0

RhimeSBA

 

To na veci nič nemení..lebo ak toto sú jeho reálne myšlienkové pochody a normálne volí, tak ovplyvňuje aj môj život a to teda nie je sranda.
17.2.2017 - 14:46
+3

entersandman

 

Lintnerovi prajem, aby pozdvihol úroveň SVK ligy, takže ho chápem, že chce, aby Slovan v nej hral. Ale rozprávať, že Slovan v KHL odohráva nezmyselné zápasy?? To fakt prehnal. Ja chodím na Slovan od roku 1979, zažil som dlhé roky československú ligu, pád Slovana do SNHL, keď emigrovali Šťastní, aj prechod na čisto SVK ligu. Takže viem posúdiť, čo ma baví a čo nie. Bolo úžasné ,že som mohol zažiť titul v roku 1979, pamätám si baráž z Přerovom pri návrate do 1.ligy, aj keď Slovan hral dlhé roky aj z Pašekom a Rusnákom väčšinou o nižšie priečky v lige. Všetko ma to bavilo. Dosť dlhé obdobie mala solídnu úroveň aj SVK liga, ale to už dávno skončilo... Takže som fakt veľmi rád, že môžem teraz chodiť na KHL anemyslím si, že sú to nezmyselné zápasy. Úroveň je určite vyššia, hokej proste opäť baví. A táto sezóna určite nebola neúspešná. Získali sme 85 bodov, minulý rok 89, proste teraz play off nebolo. Nečakám, že bude play off bude každý rok. A tá rivalita mi vôbec nechýba, v poslednej dobe to boli stále len urážky a nadávky, proste syndróm Bratislava...
17.2.2017 - 14:23
+10


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Bleskovky

Tréner SR "18" Javorčík povedie aj juniorov Banskej Bystrice

Tréner slovenskej hokejovej reprezentácie do 18 rokov Norbert Javorčík bude pôsobiť aj pri juniorskom tíme HC '05 iClinic Banská Bystrica. V novom pôsobisku by rád vychoval čo najviac hráčov pre seniorské A-mužstvo. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
20.8.2017 21:03 - TASR

Draisaitl sa dohodol na novej zmluve s Edmontonom

Najväčšia nemecká hokejová hviezda v NHL Leon Draisaitl podpísala nový osemročný kontrakt s Edmontonom Oilers. Celkovo si útočník príde na 68 miliónov dolárov, v priemere zarobí ročne osem a pol milióna dolárov. V uplynulej sezóne zaznamenal v 82 zápasoch základnej časti 77 bodov a prekonal rekord medzi nemeckými hokejistami v NHL.
16.8.2017 20:39 - TASR

Gaunce sa dohodol s Vancouverom na novom dvojročnom kontrakte

Kanadský hokejový útočník Brendan Gaunce bude v zámorskej NHL aj naďalej pôsobiť vo Vancouveri. S vedením Canucks sa dohodol na novom dvojročnom kontrakte. Bronzový medailista z MS hráčov do 18 rokov odohral v uplynulej sezóne za "kosatky" 57 stretnutí, na konto si pripísal päť asistencií.
10.8.2017 10:10 - TASR

Olczykovi diagnostikovali rakovinu hrubého čreva

Bývalému hokejovému útočníkovi a koučovi tímov zámorskej NHL Eddiemu Olczykovi diagnostikovali rakovinu hrubého čreva. Ochorenie mu zistili minulý týždeň a správu oznámil lekár jeho bývalého zamestnávateľa Chicaga Blackhawks Michael Terry.
9.8.2017 10:46 - Michal Bruner / TASR

Český útočník Nestrašil na rok do Nižnekamsku

Český hokejový útočník Andrej Nestrašil sa stal novou posilou účastníka Kontinentálnej hokejovej ligy Neftechimik Nižnekamsk. Bývalý hráč Caroliny a Detroitu sa s vedením ruského klubu dohodol na ročnej zmluve.
1.8.2017 20:29 - Michal Bruner / TASR

Beaulieu podpísal dvojročný kontrakt s Buffalom

Kanadský hokejový obranca Nathan Beaulieu podpísal s klubom NHL Buffalo Sabres dvojročný kontrakt v hodnote 2,4 milióna dolárov.
1.8.2017 07:46 - Michal Bruner / TASR

Tréner Tortorella predĺžil s Columbusom až do roku 2019

Hokejový klub zámorskej NHL Columbus Blue Jackets predĺžil o rok zmluvu s hlavným trénerom Johnom Tortorellom. Najlepší kouč profiligy v uplynulej sezóne by tak mal šéfovať striedačke "modrokabátnikov" až do roku 2019. Päťdesiatdeväťročný Tortorella v októbri 2015 nahradil na poste kormidelníka Columbusu Todda Richardsa.
31.7.2017 21:31 - Michal Bruner / TASR

Di Giuseppe predĺžil zmluvu s Carolinou

Vedenie klubu NHL Carolina Hurricanes sa dohodlo s hokejovým útočníkom Philom Di Giuseppem na novej ročnej dvojcestnej zmluve. Tá mu vynesie 725. 000 amerických dolárov na profiligovej úrovni, respektíve 125.USD na úrovni AHL.
28.7.2017 07:51 - Michal Bruner / TASR

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »