Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Maďarská vláda podporila Miškovec a Budapešť, otvorila im cestu do TL

6.6.2018 09:25 TASR

Maďarský premiér Viktor Orbán odsúhlasil svojím podpisom poskytnutie dotácie 600 miliónov forintov (cca 1,883 mil. eur) na podporu maďarského hokeja. Peniaze by mali ísť na podporu športových, strategických a rozvojových aktivít. Ich súčasťou by mal byť aj štart klubov DVTK Jegesmedvék Miškovec a MAC Budapešť v slovenskej Tipsport Lige.


Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Tino

 

tak hlavny: benefit by mali byt peniaze, lebo toto je profi sport robeny koli peniazom...vytiahnut z HU co najviac, prerozdelit to SVK klubom cosi odlozit a vybavene, je na HU ako sachytia prilezitosti hrat nasu ligu, sanca ze to zoberu velmi vazne a postavia kedre ktore budu hrat rovnocenne zapasy so SVK je slusna, to najmenej co mozeme urobit je ze skusime...ak sa to ujme fajn, ak nie...no tak, nie ale skusili sme.
6.6.2018 - 10:11
+29

juromt

 

...: Ok z tohoto je ocividne ze to ma pomoct celemu HU hokeju nie len tymto dvom klubom. Vychadzam teda z toho ze by Bola uplna blbost postavit muzstvo kde polovicu a viac budu tvorit legionari. Ak to ma madarom pomoct musia tam hrat madari, mladi madari najlepsie doplneni nejakym tym kanadanom. To znamena ze vsetko co vie hrat v madarsku hokej sa bude koncentrovat v tychto dvoch kluboch. Vychadza mi z toho, ze budu hrat skor na konci tabulky. Alebo budu fakt Taki sprosti a uprednostia vysledky tychto klubov v nasej (zo svetoveho hladiska sotva priemernej) lige, pred ozajstnym prinosom pre madarsky hokej a to by bolo doslova vyhodenych 1,8 mega. To by Bola asi taka blbost ako je pchanie penazi Slovana. Samozrejme s ohladom na prinos pre slovensky hokej ako celok.
6.6.2018 - 11:00
+4

juromt

 

...: samozrejme nie celych 1,8 M pojde do tych klubov. ale znacna cast isto
6.6.2018 - 11:09
0

Tino

 

ako si : s tym poradia HU ma celkom zaujima, ale to co to da Hu hokeju ma v zasade nezaujima,sledujem nas SVK benefit,co z tohto projektu dokazeme vytiahnu resp na tom postavit, lebo my by sme mali zacat konecne stavat nie saskovat...HU budu musiet ist cestou legionarov s vlastnymi to neutiahnu , som si isty ze v Hu budu hrat aj SVK, mozno nie ihned , ale casom urcite...ak to zoberu Hu tak ze peniaze preflakaju bez toho aby potiahli svoj vlastny hokej vyssie bola by to skoda, ale ich skoda....ak maju byt HU dlhodoba a prospesna sucast nasej otvorenej ligy potrebujeme aby sa Hu darilo, aby to co robili malo hlavu a patu , ja im to prajem.
6.6.2018 - 11:11
+2

strojar

 

"...sledujem nas SVK benefit,co z tohto projektu dokazeme vytiahnu..."
Športovo (hokejovo) nebude mať slovenský hokej nič, len finančný príspevok od Maďarov.
Je to trapas.
6.6.2018 - 12:03
+12

Tino

 

proletarska logika: nehnevaj sa....ist do hotoveho a snivat o istotach..okamzitych najlepsie...pritom dolezitejsi benefit nez okamzite peniaze je ci sa nam takto podari vybudovat silnejsiu a atraktivnejsiu ligu, ktoru ovladame my.Otvorenie ligy je sposob ako nas posunut dalej a toto je faza ked si mozeme vyskusat ci nam to za to stoji, zaroven sa ucit ako to robit
6.6.2018 - 13:15
+22

strojar

 

Presne si to trafil.
Proletárska logika je predať sa za spomínaných okamžitých 100 tisíc/klub.
6.6.2018 - 14:31
+4

MaToooo

 

ako sme sa prosim ta zapredali mi??? cim?? zlikvidovali sme týmto krokom ligu....alebo koli tomuto kroku budu trpiet nejake slovenske kluby???my iba ziskame nic nestratime a je potencial ze lige pribudnu dva kvalitne kluby co zvysi uroven ligy a to pomoze aj slovenskemu hokeju. Tento krok je ovela logickejsi ako pustenie slovana do KaHaEl
6.6.2018 - 14:37
+16

Nemehlo

 

Ale co ak prehrame s madarskom na MS, vies kto za to bude moct? No predsa strojarov oblubenec Lintner. A este isto dokazu vymysliet dalsich milion bludov. Ako nam to ma realne poskodit nikto nepovedal. Proste len z principu nesuhlasia
6.6.2018 - 14:41
+4

lubfito

 

Nuže, vysvetli nám čo to znamená predať sa za 100 tisíc.
Lebo podľa mňa pekne zavádzaš svojich jednoduchých fanúšikov tu na HP.
Za tie peniaze dostanú povolenie hrať v našej lige. Tu sa nepredáva žiadny klub, žiadne voľné miesto ktoré by obsadil SVK klub. Tak prosím, prestaň šíriť tieto klamstvá
6.6.2018 - 14:41
+5

Tino

 

samozrejme: mali sme si pytat 1mil / klub ...predavat mozeme za tolko kolko su nam ochotni dat, taka je cena, svoju cenu mozeme navysovat az ked projekt, produkt ktory predavame bude uspesny a ziadany ...v proletarskom svete to verim funguje inac, rozumiem ze ty si myslis ze nasa cena bola vyssia kludne ten 1 mil moze byt?....
6.6.2018 - 14:45
+7

Gargamel123

 

7.6.2018 - 10:21
0

juromt

 

...: teba prinos HU hokeju nezaujima co je samozrejme normalne ale madarov by mal. a ak to teba Zoberu tak ze to ma priniest hlavne nieco im, tak nam to moc neprinesie, kedze HU hraci kvalitu extraligy asi nezdvihnu. A neviem ci su madari fakt Taki sprosti aby dotaciu rozflakli na legionarov len aby urobili podla mna pre nich bezvyznamny uspech.
6.6.2018 - 12:10
+2

Tino

 

uvidime: musia si byt vedomi ze ich hokej potiahnu tak ze sa zvezu pri nas, aby sa zviezli pri nas musime mat pocit ze ich kluby hrajuce nasu ligu su nam osozne, dvihaju kvalitu ligy, konkurenciu a posuvaju nas dalej, otvaraju dalsie moznosti ...ja neviem ako to HU zahraju toto je pokus, ktory moze a nemusi vyjst my si z toho vezmime co najviac...zaroven to aj vnimam ako nazvem to predzvest akym smerom by sa mohla nasa liga uberat do budcna, co je IMHO spravne, aj my sa musime ucit a niekde zacat musime.
6.6.2018 - 12:58
+3

Lukash_ke

 

presne tak, inak si nemyslim, ze to bude v tych kluboch samy Madar, urcite sa budu snazit to vhodne vybalancovat legionarmi, ktori by mali predavat skusenosti mladym madarom a davat tymu urcity charakter, to by bola rozumna cesta
6.6.2018 - 16:01
+1

forzabiancoblu

 

Zapredame aj neviem čo.hlúpi slovaci ...
6.6.2018 - 12:58
+4

RhimeSBA

 

Ty si sa kde zhmotnil?
6.6.2018 - 15:01
+11

amaskiea BLOG

 

malé, zaprdené, zhrdzavné, pokazené, nefunkčné - ale NAŠE!
6.6.2018 - 15:21
+14

strojar

 

Tak, tak.
S dvoma maďarskými klubmi to už nebude ani malé, ani zaprdené, ani zhrdzavené, ani pokazené, ani nefunkčné.
Totálne sa to zmení.
Už to bude veľké, voňavé, blýskavé, opravené a perfektne fungujúce.
Všetci z toho budeme mať obrovskú radosť.
6.6.2018 - 20:54
+4

amaskiea BLOG

 

si mimo pointy
6.6.2018 - 21:51
+25

gabi98

 

skor bez pointy .... ako vzdy
7.6.2018 - 10:07
+4

Haxito

 

Ja by som zobral aj Ukrajinu
6.6.2018 - 13:56
+2

UssKe

 

Hrozná fotka
6.6.2018 - 10:12
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kali mero

 

Teraz prečo ste ma zmazali?On má šovinostické narážky a ja som zmazaný
6.6.2018 - 10:25
+1

UssKe

 

Akú šovinistickú narážku som mal ? Hrabe ti?
6.6.2018 - 10:26
+3

fifofrogy

 

Nie nikto nevidí tvoju debilnú a primitívnu poznámku medzi riadkami len my všetci sme bagre a ty lietadlo ...
6.6.2018 - 10:30
+16

UssKe

 

Akú poznámku ?
6.6.2018 - 10:31
+2

fifofrogy

 

Ty fakt sa tým lietadlom robíš ? Alebo skutočne ním aj si ...
6.6.2018 - 10:33
+5

UssKe

 

Veď povedz mi akú poznámku som mal údajne na mysli.
6.6.2018 - 10:34
+5

racmaster

 

na svete je 7 miliard nestastnikov a stupa to. kazdy ma svoj nazor a kedze chce, aby to bol JEHO nazor, snazi sa ho odlisit od vsetkych inych nazorov. vysledkom je, ze cokolvek povies, s nekonecnou pravdepodobnostou to bude v rozpore s niektorym z tych nazorov a tym padom dakoho nevyhnutne urazis alebo naseries
6.6.2018 - 11:20
+6

kali mero

 

Na tú fotku
6.6.2018 - 10:31
0

kali mero

 

Pardón chcel som šovinistické
6.6.2018 - 10:28
+1

lubfito

 

Ja si ani neviem predstaviť čo budeš robiť ak vás náhodou doma nabijú. Košičania prosím, povedzte jeho mamine nech doma nareže všetky laná a povrazy. Veď tento je schopný sa potom normálne obesiť.
6.6.2018 - 10:26
+4

racmaster

 

ale nahodou - sak si tu prehru vynahradime na ziline. ta vyzera zatial pre nas hratelne


6.6.2018 - 11:23
+5

cipulis

 

A ak nahod ou nie, pride wedro a ten ti porozprava, ako ste sa v 80, 90 tych rokoch skoro rovnali klubu ako bol CSKA
6.6.2018 - 17:25
+1

racmaster

 

tak...
6.6.2018 - 17:45
0

Acorgonka

 

Nahodou nahodou ...to mas tak ako s tym : keby...keby pes nes..ral tak ho roztrhne
6.6.2018 - 17:28
0

weefoe

 

prečo u nás si to tak nevysvietime?
alebo si myslel niečo iné?
6.6.2018 - 10:28
+1

kali mero

 

Prečo nie.Ja som za
6.6.2018 - 10:32
+2

Acorgonka

 

a je to tu verejna šuškanda je potvrdena.) nooo tak som zvedava madari ako sa predvediete uz teraz viem kto sa ako prvy zreve ako maly Jardo
6.6.2018 - 10:15
+2

johanidesHC05

 

kto ??
6.6.2018 - 10:23
0

Acorgonka

 

UssKe.) učast madarskych klubov je pre neho nocna mora.)
6.6.2018 - 10:27
+14

johanidesHC05

 

acorgonka : ved taký UssKE a Wedro alebo jeho novy nick,, Takže Tak,, si to potom hodia priamo na kocke v arene
6.6.2018 - 10:38
+2

Acorgonka

 

ty nerob si kozy hej?.)))))mne by tu chybali wedro teda ani nie
6.6.2018 - 10:43
0

johanidesHC05

 

to bolo na odlahcenie

Takže Tak .
6.6.2018 - 10:47
0

Acorgonka

 

takze tak!... to uz sa stane hymnyckym
6.6.2018 - 10:58
+1

TomsKE

 

Ono je smutne ze sa to dozvedame v podstate takto a nie od "nasich kompetentnych osob" :/
6.6.2018 - 13:07
0

Acorgonka

 

nase kompetentne osoby este asi presne nevedia ako to podat. jedna vec je ta ze madarska strana potvrdila zaujem a ma priklepnute peniaze a druha strana je ta ze podmienky za akých sa povodne zobral do uvahy fakt ze ano povolime vam to nie su az take jednoznacne ... myslim si ked doladia detaily k ofiaclnemu vydaniu stanoviska s oznamenim pride... je logicke ze tieto clanky su výsledkom prace ludi co po informáciách patraju ... a je celkom mozne ze to vynde len ako info k uvodu ZC novej sezony
6.6.2018 - 13:32
0

TomsKE

 

Je 6. Jun. Myslim si ze takato infotmacia uz mala byt davno znama. Aspon podla mna. Rokovania mali prebiehat pocas minulej sezony, casu bolo dost. Po MS malo prist uz len oznamenie co a ako + za kopko a malo byt vsetko dohodnute.

Kazdopadne

6.6.2018 - 14:40
0

Acorgonka

 

ano, rozumiem a mas pravdu.) len myslim ze to neslo tak lahko ako sa zdalo ze pojde ci uz z madarskej strany alebo slovenskej... a v podstate dobre ze radsej nepovedali nic oficialne ako by mal byt zmätok v informáciách jeden den tak druhy onak...toto je jedina vyhoda neinformovania
6.6.2018 - 15:11
+2

Dukla_Trenčín_38

 

Kluby z našej ligy to podporili všetky?? Nevie niekto?
6.6.2018 - 10:17
0

lubfito

 

Čo viem, tak Nr bola proti len kvôli tomu, že nechceli dať sľúbený balík peňazí. Po tejto informácii by mohli pustiť toľko, koľko bola dohoda a teda Nr mohla súhlasiť.
KE a PP boli za.
Zbytok neviem
6.6.2018 - 10:32
+1

rijko

 

Zo zakulisia Dukly sa suska,ze sme proti...
6.6.2018 - 13:58
0

fifofrogy

 

Vy už dlho ukazujete že ste proti všetkým a všetkému a šušká sa že aj proti Slovanu .
6.6.2018 - 15:31
+3

rijko

 

Vsetci su proti nam,lebo my sme znacka!ostatne je len...
6.6.2018 - 16:56
+2

Acorgonka

 

Toto som si len teraz vsimla ty hadam si len nemyslel ...
7.6.2018 - 18:01
+2

Tnkovac

 

Neviem ako vy ostatní ale ja mám z Oremusa fakt blby pocit v tychto veciach co sa týka aj legionárov a aj maďarských klubov ... len to že my mame to šťastie že mame kopu odchovancov pri ktorých sa môžu mladý učiť je super ale nie každý má aj mladých aj skúsených svojich ... plus k tým maďarským klubom ja idem vždy rad na hokej ci hráme z detvou alebo Košicami ale uricte si viac budem uzivat s maďarskými teamami ako s Detvou a Žilinou
6.6.2018 - 23:51
0

njanja

 

V rádiu včera vraveli, že 90% klubov bolo za. Potom tam bolo vyjadrenie Parďáka, z ktorého bolo jasné, že on je proti. Ak to nebol len jeho súkromný názor ale názor Dukly, matematicky z toho vychádza, že proti je len TN, keďže v extralige je 10 mužstiev.
7.6.2018 - 10:20
+2

porter

 

Len nechapem naco potom schvalili novy system baraze. Extraligu by mali dovolit aj svk klubu ktory na to ma peniaze a nielen madarom
6.6.2018 - 10:21
+6

cy2kz

 

A kdo na Slovensku na to má tolik peněz, jako ti Maďaři?
6.6.2018 - 11:03
+16

KurierNz

 

To iste si myslim aj ja...aj Michalovce keby mali zaujem hrat uz tuto sezonu, tak by sa snazili nejakym sposobom tlacit na Prohokej, ze ked mozu hrat madari, tak chcu aj oni...
6.6.2018 - 11:05
+1

Brambor

 

koľko stojí licencia v EBEL? Nevyšlo by ich to lacnejšie? Viem, že ich tam nechcú ale sa pýtam len na sumu, ktorá je pre niekoho vraj málo.
6.6.2018 - 11:53
+1

cy2kz

 

Vstupní poplatek je tuším 100.000 €
6.6.2018 - 12:43
0

emoxx1

 

To zas nie je až taká strašná suma...
6.6.2018 - 13:02
0

Patomato

 

Lebo papierovo to zrejme musí byť podla IIHF takto.I tak sa licencie u nas len predavaju,Pieštany,Mikulaš teraz ktovie ako Zilina
7.6.2018 - 14:30
0

FP-mareno

 

Som zmateny... KHL je podla vacsiny tunajsich diskuterov okupantska liga, kde si Rusi ucastou zahranicnych muzstiev ziskavaju vplyv v danych statoch. Stala sa teda aj nasa Extraliga okupantskou ligou?
6.6.2018 - 10:22
+4

mitoO

 

Nie. My sme na tom jednoducho len tak zle, ze nam to paradoxne moze pomoct.
6.6.2018 - 10:25
+6

Tino

 

samozrejme: a typek vedome fabuluje....ucast v KHL si zahranicne kluby nekupuju , ucast c nasej lige si musia HU kupit/zaplatit...zdalivo detail , v realite zasadny rozdiel...paralela s KHL by to bola keby sme sa do Hu rozsirovali s vedomim ze im to budeme musiet platit, pretoze doma nebudu schopni potrebny balik naskrabat a paltili by sme im to nejakou firmou ktoru ovlada stat
6.6.2018 - 10:34
+8

racmaster

 

teda vlastne zo statneho rozpoctu, oddelenie propaganda. presne tak
6.6.2018 - 11:26
0

Tino

 

da: sa aj tak ze vlastnik nie je stat ale cinnost firmy je uzko naviazana/spojena s rozhodnutiami vlady...a firmu ovlada nas clovek.
6.6.2018 - 13:01
+1

Foam of Waterfall

 

No to si zmateny a vcelku dost
6.6.2018 - 18:54
+3

Brambor

 

Tak nakoniec sa dozvieme že Viktor nám zaplatí že si tu s jeho chalanmi zahráme hokej. Naše kluby veľkoryso, kvôli láske k hokeju (a peniazom) na to pristúpia. Tak snáď len zaželať UssKe aby sa psychicky pripravil na derby Košice-Miškolc
6.6.2018 - 10:23
+5

johanidesHC05

 

ale ved aj nasa vlada chodi do Ruska lobovat aby si jeden klub z Sk zahral KHL. Nic nove pod slnkom.
6.6.2018 - 10:25
+15

UssKe

 

O akom derby točíš? To že sú dve mestá relatívne blízko seba neznamená že hneď to bude derby. Jedine derby bolo a vždy bude derby so Slovanom ostatok sú bežne zápasy.
6.6.2018 - 10:25
+2

MartinZV

 

Derby sú zápasy dvoch regionálne blízkych tímov, takže so Slovanom asi ťažko
6.6.2018 - 10:37
+36

mitoO

 

Tak: derby (sport) – vzájemné utkání dvou mužstev v nějakém kolektivním sportu pocházejících ze stejného města, obce nebo regionu;
6.6.2018 - 10:39
+9

Acorgonka

 

region tokajskej oblasti
6.6.2018 - 10:40
+3

Acorgonka

 

no a KE a Miskolc veru to by teoreticky uz mohlo byt derby deli ich sice statna hranica nie krajska ale...
6.6.2018 - 10:39
+4

UssKe

 

A v čom je to derby ? Hrali sme vôbec niekedy proti Miskolcu? Bude to zápas ako s Detvou alebo Mikulášom.
6.6.2018 - 10:42
0

Acorgonka

 

na sak a viem ja co vy tam na vychode vyvádzate ? ci tajne netrénujete my uz cest slovenskej ligy pred mackami hajili ja neviem aky to bude zapas ale ptredposledny x napisem netreba ich podcenovat a ako si x krat napisal radsej nech vas vyplieska detva ako Miskolc.)
6.6.2018 - 10:46
0

UssKe

 

Od dnešného dňa kašlem na titul dám pre klub vyrobiť pohár ak ani raz neprehrajú s Maďarmi. To bude pre mňa dôležitejšie ako nejaké play off.
6.6.2018 - 10:48
+1

KurierNz

 

Ozelies novu hru na PS alebo kolesa na bicykel?
6.6.2018 - 10:49
+8

UssKe

 

Nie.
6.6.2018 - 10:50
+1

Acorgonka

 

tomu sa povie fanusik!!! akurát nevadi ze ides curat proto vetru?.) este ze nemrzne
6.6.2018 - 10:53
+4

Ottawa Senators

 

Iny len v tom, ze ho prehrate
6.6.2018 - 10:50
+1

UssKe

 

Aha OK...
6.6.2018 - 10:51
+1

Brambor

 

Koniec debaty sme si tu odsúhlasili a dúfam, že aj zvyšok fóra to tu potvrdí Košice-Miškolc sú derby a povinne UssKe musí fandiť Hajra Kassa ináč Vám zoberú peniaze Tvl veď neprežívaj to tak, príde klub čo je náhodou v Maďarsku a má náhodou celkom dosť peňazí a zahrá si s Vami tak čoho sa tak bojíš? Máte to tam hneď za humnami ešte bližšie ako Poprad.
6.6.2018 - 10:51
+6

UssKe

 

Kašlem ti na to že sú blízko.
6.6.2018 - 10:52
0

Grinch NZ

 

Keď do NR prišli v hojnom počte, u vás bude plný dom. A atmosféru vedia urobiť parádnu. Máme s nimi skúsenosť ešte z MOL-ky. Ja sa na nich aj teším, máme im čo odplácať.
6.6.2018 - 16:06
0

UssKe

 

Mne je fuk čo oni vedia. Realita bude taká že v steelke budú v sektore hostí budú vlajky feldvidek, veľké Uhorsko a určite spravia aj nejaký transparent kde bude preškrtnutý nápis Košice a pod ním bude nápis Kassa. Ale hlavne že zaplatia že?...

#madarinie
6.6.2018 - 21:04
+2

Ottawa Senators

 

Si chorý, u nás boli, boli to slušní fanúšikovia, boli slušní, prispôsobili sa krajine kde prišli, naučili sa objednať si v bufete po slovensky, napríklad borovičku, aj poprosili. Niečo, k čomu by si sa ty ako zadubenec nikde "neznížil" v ich krajine.
Boha, teba sa už fakt nedá čítať.
Nemáš sa čoho báť, jediní, kto sa niečoho môže báť sú oni, že ich tu niekto kopne do hlavy a domov pôjdu vládnym špeciálom. Ale to už preháňam, rovnako ako ty.
6.6.2018 - 21:53
+26

UssKe

 

Tak to nečítaj kto ťa núti ?
7.6.2018 - 8:27
0

amaskiea BLOG

 

presne kvôli takým ako ty ich to baví stále so sebou vláčiť
6.6.2018 - 21:55
+5

Nemehlo

 

Hej a pridu na konikoch a znasilnia ti matku aj sestru. Pane boze, ty sa asi pozerass pred spanim ci nemas pod postelou cudzinnca. Nacionalista hlupi
7.6.2018 - 9:39
+6

ymemsreves

 

on sa boji ze neznasilnia jeho a ostane panic...
7.6.2018 - 10:14
+1

Gargamel123

 

Sa ti podarilo ze: hlupI...
7.6.2018 - 10:28
+1

Nemehlo

 

Ja dnes od rana davam gramatike nejak zabrat. Daco napisem a potom najdem chyby.
7.6.2018 - 10:54
+1

Atlan

 

chce to kavu
7.6.2018 - 10:56
+1

sloniik

 

sak si nemehlo, hadam ti prepacime
7.6.2018 - 14:18
+2

Nemehlo

 

On sa boji toho ze im nerozumie, to je cele. A doma ho tak vychovali, klasicka vychova "kosicanov"
6.6.2018 - 12:39
+4

fifofrogy

 

Hlavne kľud on s Košicanom nemá absolútne nič spoločné ! A Košičanov si v tomto neber do úst ! Košice sú najtoleratnejšie mesto na Slovensku kde je najmenej útokov podmienených farbou národnosťou vierou alebo čímkoľvek iným ...dodnes si pamätám útok na Košickú basketbalistku čiernej pleti akú nevôľu a odsúdenie to vyvolalo u nás v Košiciach ! U nás môžeš rozprávať akokoľvek a nikto si to nevšimne ani nerieši v tomto meste žije veľmi veľa Rusínov Ukrajinco Poliakov Maďarov Čechov Rómov atď . čiže pozor čo píšeš na toto mesto keďže to čo píšeš nemá nič spoločné s tým čo sa tu snažíš podsunuť.
6.6.2018 - 13:00
+7

Nemehlo

 

Ja v tomto meste zijem od narodenia. Prave preto som to dal do uvodzoviek, poznam bohuzial dost ludi, ktori su vychovani v style, ze madari a cigani su najvacsi nepriatelia, vacsinou ich rodicia pochadzaju z nejakych dedin v okoli. Tito ludia nemaju problem sa ist kupat do madarska, ale ked zacuju madarcinu na slovensku tak uz maju reci a tak. Tento mi pride presne z takejto oblasti.
6.6.2018 - 13:19
+4

Tino

 

tak: Kosican ti urcite nepovie ze Hu su menej, zli a tak podobne....ak pocujes niekoho takto dristat je to na isto clovek ktoreho predkovia najpravdepodobnejsie uz jeho rodicia sa do KE pristahovali.Zaroven musim podotknut ze ja som sa este nestretol s nazorom akehokovlek Kosicana ktory by lustroval ludi podla toho ci su HU, alebo SVK lebo je to v nasich podmienkach smiesne, az absurdne.
6.6.2018 - 13:28
+3

gabi98

 

Tino: Zase az tak si KE ludi neidealizujme. Najma pocas skolskych cias to bolo, ale aj v praci je to u niketorych KE celkom bezne, ze HU a najma jazyk su tercom posmechu.

Mas vsak pravdu v tom, ze sa jedna a jednalo o ludi, ktori nemaju madarsky hovoriaceho predka v rodine.
6.6.2018 - 13:39
+1

Tino

 

co znamena: ze nie su povodni KE, ale pristahovalci....ja som sa s nazorom ked mal niekto zosmiesnovat Hu nestretol, asi som chodieval do zlych skol....zaroven som obklopeny priatelmi rozneho vzdelania a soc. statusu, ale ze by niekto povodom z KE spekuloval o HU som nezazil...ano priblble poznamky na adresu HU som evidoval, ale boli to ludia nie povodom z KE .
6.6.2018 - 13:46
+1

gabi98

 

Este v roku 2002, boli v triede parlamentne volby dost vdacnou temou a zopar pacientov sa dusovalo ako to Slota "nanda" tym Madarom

Este za ziackych cias, ked sme hravali futbal proti kosickym klubom, tak som uplne bezne bol sk**** Madar. ... ze som to pocuval od chalanov na ihrisku este ok, ale ked takto castuju starsi pani v dohodkovom veku deti, to je uz dost na zamyslenie.
6.6.2018 - 13:52
0

Tino

 

suhlas: ale toto ako pisem nie su povodni KE resp potomkovia povodnych KE, ale pristahovalci... povodni KE Hu neriesia lebo je to absurdne ....a J.slota studoval v KE , tusim banicka fakulta uz ked tu studoval bol hejslovakom velikanskym , najskor ale preto aby nasieral Kosičanov, ale bol koli tomu za exota a dali mu to pocitit... co mohlo tiez formulovat jeho nazory.
6.6.2018 - 13:59
+1

Nemehlo

 

Myslim si, ze ti co diskutujeme mame podobne nazory a tych, ktorych sa to tyka su radsej ticho. Je to smutne, ale miera tolerancie v nasej spolocnostti nie je taka ako by som si (sme) predstavoval.
6.6.2018 - 14:19
+2

Tino

 

ako vzdy: je to tak len preto lebo ta mensina je proste hlucnejsia.
6.6.2018 - 14:29
+1

Lukash_ke

 

Ja sa s vasimi nazormi stotoznujem, ale chapem aj iny pohlad, nakolko v minulosti si nasi predkovia cim-tym presli, z rozpravania starsich ludi sa da toho vela dozvediet ako nasilne sa na niektorych miestach pomadarcovalo, v Kosiciach to slo hladsie, no v dedinkach na periferii Kosic sa Madari na ludoch vedeli vyburit. Neda sa vsak pausalizovat, historiu sa neda zmenit, Kosice vsak boli pocas Rakusko-Uhorska vyznamnym mestom a z toho tazime dodnes. Toto je tema na dlhsie, ja len dufam, ze v pripade madarskych klubov v lige to nejake fankluby nepokaslu nevhodnymi pokrikmi na adresu Madarov, zaroven sa bojim ze sa najdu bulvarne platky, ktore budu za cenu senzacie pisat clanky, ktore vyhrotia nalady. Velmi rad by som si dal vyjazd do Miskolca ci Pesti bez toho aby som sa musel bat, ze sa mi vrati pozicane.
7.6.2018 - 8:06
+4

Tino

 

s tym ze budu: pokusy o bordel a to z oboch stran treba ratat tomuto sa asi nevyhneme, dolezite je ako sa k tymto pokusom postavi vacsina v Hu a na SVK...co sa pomadarcovania tyka suhlas bolo to drsne, ale to predsa nie je dovod na cirkuss Hu dnes...ved to je absurdne, cirkus agresivne prejavy nastartuju radikalov na oboch stranach a je to v pecku ak nieco radikaly vedia a to spolahlivo tak utopit akukovlek snahu riesit problemy bez cirkusu, kultivovane....v KE sa roky pokusali HU nacionalisti pobehavovat special pocas MMM s vlajkami velkeho uhorska a podobne...ludia ich ignorovali, bez cirkusu len ignorovali pre svoju vec neziskali podporu a postupne sa stiahli...
7.6.2018 - 9:35
+1

Lukash_ke

 

Ano suhlasim so vsetkym, len sa snazim na to hladiet z ineho pohladu. Posledne roky je to celkom fajn co sa vzajomnych vztahov tyka a toto je dalsia sanca ako sa s HU zblizovat.
7.6.2018 - 9:51
+1

Tino

 

v KE to bolo vzdy: v klidku, pohlad z nejakej pomyselnej druhej strany ktora nema rada hu, diva sa na HU nepochopitelne cez prsty dokonca robi cirkus koli tomu ze kedysi HU aj nasilne pomadarcovali hlupost...budeme zivit krivdy a budeme ziv konflikte, blaznov treba ignorovat, resp im neposkytovat podporu a vybavene....vec sa podla man nema tak ze my sa potrebuejeme s Hu zblizovat Hu nie su kultura nam neznama, toto nei je prvy kontakt...zili sme s nim ia zijeme v jendom state x storoci oni nie su ini ludia len hovoria inym jazykom, a nedokazes odhlalit madara z Hu len vizualne , pokial sa k tebe neozve je taky isty ako ty, ja .
7.6.2018 - 10:12
+2

Lukash_ke

 

Znova pisem, ze s tymto vsetkym sa stotoznujem "zblizovanie" bolo skor myslene na nejakej organizacnej urovni, jasne ze ludia zijuci na pohranici spolu vychadzaju, ale taky sever SK to stale vnima trochu inac a aj tato nasa hokejova kooperacia je sancou ako prekonat niekotre malicke bariery.
7.6.2018 - 10:51
+1

TomsKE

 

Objasni mi co znamena : klasicka vychova "kosicanov"
6.6.2018 - 13:11
0

Tino

 

KE: vyslovene skodia lopaty pristahovane do KE za pracou, resp fanusikovia KE ktori ale nie su KE...samotne KE su multikulturne mesto a typicky KE neriesi akym jazykom hovoris a specialne sa to tyka HU.
6.6.2018 - 13:21
+1

mitoO

 

Uff, taketo zovseobecnovanie?
6.6.2018 - 13:28
+4

Tino

 

napisal: som to zle, moja chyba.Samozrejme nie vsetci pristahovalci si so sebou privliekli pofiderne maniere , neboli schopni akceptovat multukulturnost mesta....sorry
6.6.2018 - 13:34
0

UssKe

 

Bojím sa pavúkov,odmietnutia ale báť sa že nebudem rozumieť tej ich hatlanine? To určite som rad že im nerozumiem a ani im rozumieť nechcem.A prosím ťa moju výchovu si neber do papule.
6.6.2018 - 21:25
+2

gabi98

 

Dovolis jednu otazku ?

Kolko jazykov ovladas ?
6.6.2018 - 21:32
+3

Byron

 

Iste že 2. Slovenský čiastočne, maďarsky plynulo
6.6.2018 - 21:39
+5

KurierNz

 

Tak uz prestan byt predposrany...ako sa citi tvoja zenska, ak nejaku mas, ze sa vlaci s takymto poserom...este problem ani nie je, ale ty ho uz vidis...
6.6.2018 - 21:49
+3

lesslie69

 

To ani netreba,ty nemáš žiadnu výchovu.Podľa toho,čo tu vypisuješ,máš komplex a nie výchovu.Ohol si hlavu,nechaj narásť fúziky a obleč zelené tričko,hádž kamene po matkách s kočíkom,lebo medzi nich patríš.
6.6.2018 - 22:26
+7

Lukash_ke

 

nenalepkuj, tym mu nepomozes
7.6.2018 - 8:07
0

Acorgonka

 

Arachnofobia...ty zbav sa toho co nad tebou lezie
7.6.2018 - 5:37
0

lubfito

 

Ešte keď si nebol na svete, keď v Košiciach začínali s hokejom, tak v meste existovalo viac klubov. A to boli derby. Nie so Slovanom.

Wedro by ti mal dať lekciu z histórie. Ale kým bude mať v ústave prestávku na internet, tak zaskočím za neho.
V Košiciach o derby môžeme hovoriť v súvislosti s klubmi KAC a KSC, neskôr ŠK Slávia, Tőrekverés a Hakoa. Toto boli historické derby v Košiciach.
6.6.2018 - 10:57
+8

VSŽ Košice

 

Bežne sa zápasy Slovan-Košice označovali za derby (do odchodu do KHL), nakoľko spoločne odohrali x rokov v ČSSR lige.
posledné derby bolo toto:
https://hokej.pravda.sk/ostatne/clanok/326005-extraliga-vs-khl-kosice-vo-velkom-derby-privitaju-slovan/
6.6.2018 - 11:09
+5

zasi

 

označiť zápas Košice-Slovan za derby je konina prvého stupňa.
keď už chceme dať takémuto zápasu nejaký prívlastok,tak potom "šláger"
6.6.2018 - 11:35
+10

RhimeSBA

 

Tak tak..na druhej strane je otázne, či by sa nemal rozšíriť význam slova derby, ak je v hovorovej reči bežne používané aj inak.
6.6.2018 - 11:39
+2

VSŽ Košice

 

Ja som si to nevymyslel, v každom prípade to má dlhú tradíciu to takto označovať. Stačí do Gogoľa napísať " derby slovan kosice"
6.6.2018 - 11:40
+1

Foam of Waterfall

 

Ved vy mate derby s Jahodovom
6.6.2018 - 18:56
0

ŠIMIKE

 

kosice - slovan, kosice - trencin a slovan - kosice boli slovenske derby
6.6.2018 - 12:20
+7

hk.dukla.tn

 

A Trencin-Kosice nie?
10.6.2018 - 9:32
+1

Acorgonka

 

pre baraz sa ustrikuje volaky mackopes: Ich súčasťou by mal byť aj štart ....skoro hotovou vecou...by peniaze od vlády mali byť použité aj pre potreby dvoch tímov, ktoré by mali hrať slovenskú súťaž.
Peneži, penize, peniaze a pénz... hybu svetom
6.6.2018 - 10:26
0

nitra56

 

Určite nie všetky inak by to už Rišo dal na HP. Viem že Kováčik mal nejake pripomienky. Madari chceli dat menej penazí ako slubili
6.6.2018 - 10:27
0

Acorgonka

 

presne tak Kovacik to komentoval este pred MS... pvovodna ponuka bola vyhodnejsia
6.6.2018 - 10:29
0

Acorgonka

 

*povodna
6.6.2018 - 10:33
0

mitoO

 

„Aj pre nás je to obrovská čiastka. Zohnať peniaze v slovenskom športe je náročné bez ohľadu na to, či sa zmenil zákon. Je to dennodenný boj o prežite aj bez toho, či sa nám zvýšia náklady. Väčšina klubov sa preto priklonila k tomu, že ak nám niekto dáva peniaze, vezmime si ich,“ dodal riaditeľ Nitry Kováčik.
6.6.2018 - 11:12
0

mitoO

 

Je možné, že napokon to bude nižšia suma. Prezident HK Nitra Miroslav Kováčik pre Denník N minulý týždeň povedal, že on osobne bol proti prijatiu týchto klubov a jedným z dôvodov bol aj nižší poplatok za vstup. „Neboli naplnené podmienky, ktoré sme si povedali predtým. Aj finančné. Nazdávame sa, že nám to až tak neprinesie to, čo by sme chceli,“ povedal Kováčik.
6.6.2018 - 11:13
0

Acorgonka

 

no a presne o tom som pisala presne v tomto duchu znel rozhovor aj v prestavke pripravneho zapasu s francuzskom pred MS...
6.6.2018 - 11:17
0

Brambor

 

tu je otázka či mohol byť v tomto smere prehlasovaný alebo bola nejaká dohoda... všetci vieme, že sa to tu každú chvíľu menilo - idú, nejdú, zatvorená liga, otvorená, viac peňazí, menej peňazí... podľa mňa sa všetci dohodli hoci hlasovali... a nemyslím si, že dali menej - len skúšali či povolíme. Košice si však celú tu agendu zobrali pod svoje krídla a zasadili sa silno za ich prítomnosť v lige. Niekde som tu čítal, že buď Maďari v lige alebo Košice v EBEL... nejak tak som to pochopil. Navyše okrem Nitry som nepočul nikoho iného čo i len spochybniť to.
6.6.2018 - 10:36
0

strojar

 

Je hanbou, že predávame slovenskú ligu za milión €.
Ide o krátkozrakú pažravosť za nejakých jednorazových 100 tisíc pre klub.
Namiesto toho, aby sme sa starali o slovenský hokej, ideme sa starať o rozvoj maďarského hokeja.
6.6.2018 - 10:29
+24

KurierNz

 

Milos zijes?
6.6.2018 - 10:31
+28

lubfito

 

Nesúhlasím. HaMbou je, že sme sa dopracovali k tomuto stavu. Nepredáva sa liga, ale miesto v lige. To je rozdiel.
Nedokážeme zabezpečiť aby tu hralo 10 rovnocenných mužstiev, preto chýbajúcu kvalitu chceme suplovať klubmi zvonku. Ale z kadiaľ by si zobral peniaze pre SVK kluby?
Či to bude mať kladný dopad na HU hokej je vo hviezdach.
6.6.2018 - 10:36
+22

racmaster

 

ved je to sikovny sposob, ako z penazi eu pre madarsko zaplatia slovenske kluby do nasho rozpoctu zvysene odvody zo zakona o sporte... cize sa vlastne nic nestane, len orban posle ficovmu coklikovi par merkelovej bubakov

ta globalizacia vie byt ukrtune komicka vec
6.6.2018 - 11:34
+2

mitoO

 

To nebude na odvody.
6.6.2018 - 11:35
0

racmaster

 

to je caro bazena plneho vody... ze sa neda rozdelit na tu, kde sa curat moze a kde nie... aj ked si tam kludne mozes dat samozrejme tabulku, pripadne cervenu liniu
6.6.2018 - 11:38
+5

mitoO

 

Skor narazam na to, ze Pro-hokej dal klubom extraligy nepisane odporucanie, aby hracov dalej zamestnavali ako SZCO.
Takze na odvody to pouziju akurat tak v KE.
6.6.2018 - 11:40
+1

racmaster

 

no hej, maju este pol roka, cize podpisat ich teraz inak by bolo vsestranne nevyhodne. to ale neznamena, ze v polke decembra neda prohokej aktualizovane odporucanie, ze teda kedze sa blizi ucinnost zakona, tak nech tych hracov prepisu zo szco na zamestnancov... prave naopak, tak to presne bude.
6.6.2018 - 11:45
0

mitoO

 

Ja si myslim, ze zodpovednost za pripadne postihy vyplyvajuce z mozneho chybneho odporucania Pro hokeja, nechaju kluby s kludnym svedomim na hracoch aj po 1.1.19.
6.6.2018 - 11:48
0

hcpozitiv

 

Myslím že si kluby s týmto zákonom /odvodmi/slušne povedané vytrú .... tak ako veľa podnikateľov na Slovensku. Teda okrem HC.
6.6.2018 - 12:16
+1

hokejkaDca

 

No uvidime, ako to dopadne. Kazdopadne to zatial vyzera tak, ze tymto zakonom boli kluby chytene za gule. A nie len tie extraligove, ale aj prvoligove a vlastne vsetky kluby aj z inych sportov. Raz darmo. Slovensko je Bananistan ako vysity.
6.6.2018 - 12:42
+3

Tino

 

pravdu: povediac neviem ako to zakon o sporte v skutocnosti specifikuje, ale ak ma byt vzajomny vztah klub sportovec postaveny na zamestnavatel/ zamestnanec zda sa mi to hlupe....hlavne to zuzuje moznosti hracov,z ktorych ti mudrejsi, alebo sikovnejsi by mali chciet byt proti....byt zamestnanec je mozno jednoduchsie, ale daleko slobodnejsie efektivnejsie ziskovejsie je riesenie ked je hrac obchodny partner, nez zamestnanec
6.6.2018 - 16:41
0

Foam of Waterfall

 

Pravdupovediac je to dane pravom EU,takze nejaky zakon o sporte je len ceresnicka na torte...ale na zaciatku sa pise aj o szco,cize naoko je v tom umyselny zmatok...ale staci jeden stazujuci sa hrac a stat bude mat pred sdeu co vysvetlovat...
6.6.2018 - 19:02
0

Tino

 

nesledujem: legislativu do takejto hlbky pretoze sa ma to netyka, je to problem hracov samotnych a klubov...z pohladu klubov a hracov by mal byt zaujem nefungovat vo vztahu zamestnavatel /zamestnanec....sa to neoplati...je to jednoduchsie pre hracov ktori nemaju volu, schopnosti starat sa o svoje financie, ale mkoli nim nie je potrebne zarezat ten zbytok ktory je nazvem to sikovnejsi
7.6.2018 - 9:53
0

Foam of Waterfall

 

pokiaľ vzťah hráč - klub bude svojou povahou vzťahom závislej práce, potom musia byť hráči zamestnanci, takže tu by som začal ...
7.6.2018 - 15:18
0

mitoO

 

Nikomu slovensku ligu nepredavame. "Predavame" 2 miesta v slovenskej lige.
6.6.2018 - 10:37
+3

UssKe

 

A Lintner sa bude vyškierať a hovoriť ako týmto krokom pomohol SVK hokeju.
6.6.2018 - 10:38
+5

Big brother

 

Čo furt maš s Lintnerom, kluby hlasuju o tom. Lintner zastupcom klubov neprikladá devinu k hlave s tym, aby to podpisali preboha.
6.6.2018 - 10:42
+22

hoKEjka

 

Tvoj vlastny klub to podporuje ty "vyskereny"
6.6.2018 - 11:00
+31

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

My predávame Slovenskú ligu? Tá liga je a aj bude naša, to ze jej sučastou budu dva madarske kluby na veci nič nemení. Ked sa to klubom nebude pacit, tak ich poslu preč.

To je ako keby si napisal, ze prichodom Slovana do KHL rusi predali svoju ligu slovákom
6.6.2018 - 10:39
+19

weefoe

 

Možno by ste mohli aj vy ponúknuť nejaký zdroj na nejakých 100 tisíc EUR a možno aj viac. Nerozumiem, hodnotíte niečo o čom ani len netušíte ako to vypáli. Prečo hanba??? Ako konkrétne sa uškodí SK hokeju?????
Poznámka: "Krátkozraká pažravosť" je doménou hlavne rôznych rýchlo vykvasených poslancov, ktorý sa potrebujú nabaliť, kým sa "to" prevalí.
6.6.2018 - 10:44
+13

strojar

 

Poznámka o poslancoch v diskusii o hokeji je prejavom duševnej nedostatočnosti autorov takýchto príspevkov.
Preto je úplne zbytočné duševným maloroľníkom tvojho typu čokoľvek vysvetľovať.
6.6.2018 - 12:12
+1

Stano55

 

A dobrý deň pán poslanec...
6.6.2018 - 12:35
+26

KurierNz

 

Ty si teda dusevny velkostatkar, ked sa vo vacsine tvojich prispevkov zaoberas gramatikou ostatnych malorolnikov miesto hokeja...
6.6.2018 - 12:46
+6

MackoPu

 

Tiez nemam rad tie "poslanecke" narazky, ale fakt by som bol ticho vzhladom na to, ako pri Lintnerovi a tvojej laske k nemu, stale opakujes slovo "vyskereny".
6.6.2018 - 12:53
+11

Atlan

 

to iste sa teda da povedat aj o prispievateloch ktori sa tu zameriavaju na gramatiku hoci diskutovat by sa malo o hokeji no nie?
6.6.2018 - 12:54
+5

gabi98

 

To iste sa da povedat aj o prispievateloch, ktori tu prichadaju iba provokovat a "ulavit" si na ludoch vo funkcii (napr. Lintner) a ked su vyzvani do vecnej diskusie, tak sa vyparia. No nie, pan Poslanec ?
6.6.2018 - 13:00
+5

gaspi

 

trafená hus....
6.6.2018 - 13:43
+3

tn

 

To nie je o poslancoch vo vseobecnosti! To je iba o kombinacii strojar-poslanec. Jednoducho ta kombinacia je ... ako to ty s oblubou pises: chora!
6.6.2018 - 19:21
+7

porter

 

Aj rusi predali svoju ligu slovakom, bielorusom, finom, chorvatom atd ??? Na olympiade som nemal pocit ze by im khl uskodila
6.6.2018 - 10:56
+6

Tino

 

kratkozrake: a pazrave by to mohlo byt keby sme si HU pustili do ligy a v pripade ze projekt nie je uspesny nevedeli ich odtial dostat prec....ak si maju HU ucast kupit a nam ostava v rukach moznost ich poslat do pecka pride mi to ako slusny fer obchod, o rozvoj SVK hokeja sa mozeme postarat aj peniazmi ktore do nasej ligy Hu naleju, je to len na nas, resp na jednotlivych kluboch ako sa k tomu postavia... myslim ze chapes ze SVK strana na tomto projekte strati len malo, najskor len ziska, ale kedze je tento projekt spojeny s osobou menom Lintner musel si hodit cosi negativne...bola to skoro ako nutkava potreba
6.6.2018 - 11:02
+6

racmaster

 

to uz je bars vela dat. odporcovia tohto zjavne obojstranne vyhodneho biznisu sa vacsinou nedostanu dalej ako po kmen slova madar. teda zly, teda kluby v slovenskej lige zle tiez.
6.6.2018 - 11:36
+1

Tino

 

jo: cirkus pre cirkus...cele je to pritom len skuska , vdaka ktorej sa budeme ucit aj my, my musime ligu otvorit a natahat kvalitu z okolia , to co nam daju tie HU kluby teraz je v IMHO menej zaujimave nez dlhodoba snaha ktoru tymto krokom sledujeme...aby sme do buducna vedeli tahat zahranicne kluby k nam a tie by mali mat zaujem prist a este si za to platit musime najprv nieco vybudovat a toto je zaciatok...ktory moze skoncit aj neuspechom, ale ak chceme byt lepsi a chceme aby hokej prosperoval musime nieco robit
6.6.2018 - 13:07
+1

Nemehlo

 

Mna by zaujimalo ako to uskodi nasmu hokeju. Aj by som sa spytal, ale odporcovia radi neodpovedaju na otazky.
6.6.2018 - 12:44
+1

Tino

 

ale : dobra otazka, mozno dovod preco NIE lebo to skodi, co je IMHo asi aj normalne vzdy su + a - ...vyhrava to co prinasa viac plusov, polozit otazku tak ci existuje nejaky - znamena nahrat na smec demagogom..takze bacha ako sa pytas, najlepsie je poradit sa s pravnikom
6.6.2018 - 14:17
0

fifofrogy

 

Ono je presná ukážka ako sa starajú o hokej napríklad v Žiline a tu je výsledok tej tvojej akože starostlivosti čiže dám ti radu nikdy nezačínaj príbeh od konca potom z toho môžeš vyjsť ako ...
6.6.2018 - 11:10
+4

WinnipegJets

 

Lepšie dva maďarské zabezpečené kluby ako dva naše "tradičné" ktoré rok čo rok dlhujú peniaze, alebo kluby z prvej ligy na doplnenie.. Máme ledva 10 mužstiev, z ktorých 8 postupuje do PO, tak prečo nevytvoriť väčšiu konkurenciu o tieto miesta?
6.6.2018 - 11:31
+19

hcpozitiv

 

Dúfam že väčšina fanúškov to tak chápe a ostatným kritikom to nevysvetlíš. Na tomto projekte nemôžeme stratiť Buď sa Húni chytia a zvýšia konkurenciu a zároveň pozdvihnú ligu alebo nie a za rok či dva to zrušíme. Nič sa nedeje.
6.6.2018 - 12:22
+3

Yuro81

 

radsej si priznajme ze je zazrak, ked je niekto za vstup do nasej ligy ochotny zaplatit !: Sa tu preberte niektori...Hubujete tu na ciste love z madarskeho vacku a celkom zaujimavu sezonu. Radsej nech su tu madari ktroy maju love ako Zilina (clenovia vedenia) co podla zverejnenych informacii zaobchadza s hracmi uplne chrapunsky. Aby ste este neboli prekvapeny ako "znehodnotia" nasu top ligu madarske zaskodnicke muzstva...ktore mimochodom vychovavaju hracov pre ich repre a maju v kadri v priemere tak 20 madarov a zopar zoldnierov. Uz sa tesim jak niektore kluby klaknu prave s madarmi rovnako ako som sa tomu tesil ked niekoho dala znevazovana Detva !
6.6.2018 - 15:53
+11

pekovic

 

poTpis! Teda až na tú Detvu.
6.6.2018 - 15:57
+1

Brambor

 

tak kým Detva niekoho dala si sa poriadne načakal... znevažovaná bola pretože ako prvá v histórii TL nepostúpila a ani neodkúpila licenciu... jednoducho ju zobrali namiesto Martina. Licenčné podmienky hadr... štadion ala balkán, prezident detto. Prvých 20 kôl (kľudne ma opravte ani som to nerátal potom) uhrala 1 bod. Takže hej - rešpekt si treba vybudovať, nedáva sa zo slušnosti. A Maďari sa tu síce dostali, beriem že to bude prínos ale rovnako si budú musieť rešpekt vybudovať. Ak sa budú motať na konci tabuľky rýchlo prídu hlasy, že ich prínos okrem financií je nulový. Ja osobne si to nemyslím, dokonca očakávam že jeden z nich prekvapí a možno sa dostane aj do semifinále. Ale ako hovorím, rešpekt si musia zaslúžiť.
7.6.2018 - 14:57
0

Nemehlo

 

Myslim si ze madari su si vedomi, ze nemozu skoncit posledni ani mat nizke navstevy. Po takej sezone by dostali pa pa a asi by im nepomohol ani dalsi milion
7.6.2018 - 15:00
+1

Adriano23

 

Ale Milosi no tak. Rakusania to robia nejaky ten rok, hlavne ze sami sebe nevedia pomoct. Madari zas pomahaju rumunom a srbom. Teda rakusania rozvyjaju a buduju slovinsky a chorvatsky hokej. Co tam po slovane a Ticarovi a Jeglicovi, ci Sabolicovi, Kopitarovi a Mursakovi to predsa rakusania buduju slovivnsky hokej, bez nich by boli na urovni Mongolska.

Inac dakujeme rusi a celej KHL, ze buduju a stavia od zakladov nas hokej, kedze ste velkoryso dovolili nasmu najuspesnejsiemu klubu posobit v KHL, este raz dakujeme, bez rusov resp KHL by bol nas hokej minimlante v tretej vykonostnej divizii IB.
6.6.2018 - 23:32
0

strojar

 

Aj blbosť je dar Boží.
Na tebe pri obdarovávaní nešetril.
7.6.2018 - 6:05
0

Nemehlo

 

Dari od fiktyvnych postav su najlepsie, to mas skusenosti z "prace"?
7.6.2018 - 9:42
+4

Nemehlo

 

samozrejme dary.
7.6.2018 - 9:46
+1

Adriano23

 

Vdaka Milosi, podla seba sudim teba. Ajajaj my ti to vsetko odpustame ...
7.6.2018 - 17:44
0

lubfito

 

Dúfam že postavia mužstvá na úrovni prvej 4. Mňa ani tak nezaujímajú peniaze ktoré dajú klubom, hlavná je športová kvalita. Do počtu by sme mohli zobrať hocikoho z prvej ligy.
TL pomôže jedine zvýšenie počtu kvalitných zápasov. V tom vidím prospech pre všetky strany. Peniaze sú len takou čerešničkou na torte.
Tak snáď to vyjde a nebude to zlé rozhodnutie
6.6.2018 - 10:30
+16

mitoO

 

Suhlasim, ak nebude zo strany madarskych klubov sportova kvalita, tak je to zbytocne. Ale verim, ze postavia slusne timy.
6.6.2018 - 10:37
+1

Big brother

 

Lenze keby zoberu niekoho z prvej ligy, tak by tam nebola ta istota fungovania.
6.6.2018 - 10:43
+2

taksatunga

 

Radsej dvaja madari v slovenskej lige, ako dva slovenske kluby niekde v ebelke alebo cesku. Aj ked za toto spojenie si nas cesi urcite podaju
6.6.2018 - 10:36
+6

Eraser

 

Česi si nás nemôžu podať... stále nás odmietajú a to vrátane Slovana čo hrá KHL. Práveže tým im ukazujeme, že narozdiel od nich si účasť v našej lige z hokejovo slabšej krajiny vieme predstaviť - hoci si dáme za to zaplatiť. A ako píšeš radšej 2 hun kluby u nás ako 2 naše kluby napr. v EBEL. Ja dúfam, že po Nových Zámkoch sa vráti na Slovensko aj ten Slovan... dajú dole toho zlodeja a rozšíria ligu. Nehovorím tento rok, možno ani budúci ale donekonečna tam nebudú.
6.6.2018 - 10:44
+2

Urpiner16

 

Hlavne že v iných športoch kde oni nedosahovali našu úroveň sa vychcane s nami spolčili.
6.6.2018 - 12:26
+4

Nemehlo

 

Smiem sa spytat? Ako su na tom Michalovce s financovanim? Zvladli by ste extraligu na urovni, ci by to bolo skor trapenie v style Detva, Mikulas?
6.6.2018 - 12:46
+1

Eraser

 

Také peniaze ako dávajú napr. Zámky by sme do toho nedali... určite by to bolo menej takže by sme boli na hrane play-off. Štadion (modernizovaný) by sme však mali plný... tu je skôr otázka či náš nový hlavný sponzor Ingema je ochotná spolu s mestom do toho ísť. Jedna vec je vyhrať 1.ligu a druhá bojovať v extralige - na Detve vidíme, že by ten prechod nebol taký hladký. Samozrejme každí z fanúšikov si želá TL otázka je či na ňu máme. V baráži sa ukázalo, že herne nie... ale všetci vieme že barážou sa dostať bude veľmi ťažké. Ak by sa predávala licencia sám som zvedavý akoby sa naši k tomu postavili. Ak však odíde Ingema tak hráme spodok tabuľky 1.ligy. Prínos pre ligu ak by tam boli Michalovce - počet divákov a štadión. Mínus - kvalitatívne by sme ledvo nahradili vypadávajúci tým + otáznik do budúcnosti či by to tu mal kto dlhodobo sponzorovať. Už tento rok uvidíme či v konkurencii Skalica, Martin, HC BA, Prešov (?) budeme schopný "aspoň" obhájiť prvé miesto v lige.
6.6.2018 - 13:02
+1

emoxx1

 

U nás zas opačne. Nebojím sa, že by tu na TL neboli peniaze, len si nemyslím, že by bolo pravidelne vypredané...
6.6.2018 - 13:17
0

Nemehlo

 

Dik
6.6.2018 - 13:22
0

Lukash_ke

 

Podobne ako v KE aj v Michalovciach idu peniaze do viacerych sportov, to urcite zohrava rolu tiez, hokeju sa tazsie zhana peniaze. Ja vam Mičigen barz fandim nech sa k nam pripojite Inak si myslim, ze postupom do extraligy by vam navstevy klesli, ale ktovie mozno sa mylim.
7.6.2018 - 8:16
+1

MartinZV

 

Ak by niektorý z maďarských klubov vypadol v baráži, bude hrať našu 1. ligu?
6.6.2018 - 10:40
0

KurierNz

 

Nemyslim si, ze sa ich nejak bude baraz tykat...vsak aj zmluva ma byt len na jednu sezonu zatial...
6.6.2018 - 10:43
0

LukasNR

 

Dúfam že postavia konkurencie schopné mužstvo a prinútia našich každý zápas makať.
6.6.2018 - 10:41
+5

loki12

 

nechapem preco ligu neuzavreli.. naco je dobre hrat baraz ved kto by dal balik penazi tak nech hraje ligu. vacsina prvoligistov aj tak na to nema
6.6.2018 - 10:48
0

emoxx1

 

Aký balík dali do extraligy ostatný postupujúci od vzniku až do teraz? Prečo by si mal zrazu iný Klub účasť v lige platiť? Beriem, že aj terajšia baráž bude náročná pre 1. ligistu a najlepší by bol priamy postup a len deklarobvať nejaký minimálne stanovený rozpočet a podobne.
6.6.2018 - 11:13
+4

loki12

 

no ako myslel som ten balik ako nejaku zaruku ze na to ma, ze hracom nebudu meskat platy a po jednej sezone krachnui s dlhom. nemyslel som to tak ze si to budu musiet kupit.
6.6.2018 - 11:26
0

racmaster

 

balik penazi je dobry napad. pre tych, co ho dostanu... ty si teraz bohuzial na druhej strane.
6.6.2018 - 11:41
0

Nemehlo

 

Ako idealne riesenie je pred sezonov polozit zabezpeku, garantovat rozpocet. Ale ako sme sa uz pri udelovani licencii naucili, papier znesie vsetko, zabezpeka je nerealna a ten hokej by tu uz potom asi nikto nerobil
6.6.2018 - 12:47
+1

emoxx1

 

Zábespeka je iná vec. Proti tomu nič nemám a mali by ju v podstate platiť všetky kluby v lige. Vznikol by z toho fond na platy hráčov, keď nejaký klub skrachuje a takému klubu sa ďalej neudelí licencia. Taký model by som si vedel bez problémov predstaviť. Ja som narážal na to, že nováčik by mal platiť "Prískočné". Ale už kolega vysvetlil, že sme sa len neporozumeli.
6.6.2018 - 13:07
0

loki12

 

tak tak dolezite je ze sme sa nakoniec pochopili
6.6.2018 - 13:56
0

skai

 

V podstate by mohlo veľké množstvo našich hráčov hrať v týchto dvoch
maďarských kluboch a predsa by hrali našu ligu. Nezačnú teraz veľké
prestupy? Majú Maďari minimálny počet cudzincov? Oni by v Maďarsku
boli cudzincami ale pre našu ligu by boli domáci Slováci. Zaujímavé.
6.6.2018 - 10:57
+1

KurierNz

 

V tychto dvoch kluboch by chceli limitovat legionarov maximalne na 6 hracov + brankara...
6.6.2018 - 11:01
0

Acorgonka

 

pisal tu raz clovek fundovany odbornik ci ako sa vola ze nie... ja som tvrdila ze isto zakomponuju legionarov kory u nich bezne hravaju a myslim si ze 6+ brabnkar+ trener je dost... myslim si ze to nebudu fackovacie panaciky
6.6.2018 - 11:14
+2

fundovany_odbornik

 

Fundovany odbornik reagoval na toto:

Madari. Kamo. To pride 15 kanadskych legionarov v bazmek dresoch...ty madar.

A pisal ze madari do toho naleju peniaze ale budu kvoty pre legionarov...
6.6.2018 - 11:24
+1

Acorgonka

 

tak pardon .) ale nebolo to tak...odporucil si ma na stranky s tym ako ma ist na rozvoj madarskeho hokeja a vychovy ich repre hracov tusim... uzavreli sme to tak ze ak budes mat pravdu ospravedlnim sa ... ten text co si sem dal je od uzivatelky tehelnepole ja som reagovala preco utocis ze ma pravdu
6.6.2018 - 11:28
+1

fundovany_odbornik

 

Uzavrieme to...podpisuju zatial madarov a chcu vychovavat hracov pre repre ale nikde som nenapisal ze tam ziadny cudzinec nebude, ale ze maju byt obmedzenia na legionarov
6.6.2018 - 11:38
+1

Acorgonka

 

a ved jasne, vsetko ukaze cas
6.6.2018 - 12:10
0

Tomas10

 

Ako je mozne ze sa bude hrat baraz ked pridu madarske kluby?
6.6.2018 - 11:19
+2

VSŽ Košice

 

čo je na tom divné?? je niekoľko variant ako sa to dá urobiť
6.6.2018 - 11:33
0

Tomas10

 

Takze liga nebude uzavreta?
6.6.2018 - 12:14
0

Brambor

 

podľa mňa... ale to je len môj skromný názor, prípadnú baráž budú hrať len SK kluby.
6.6.2018 - 12:23
+3

VSŽ Košice

 

Evidentne nie, bol tu o tom článok včera
6.6.2018 - 13:08
0

Tomas10

 

To by bola pekna somarina keby hrali baraz len slovenske kluby...
6.6.2018 - 14:42
+1

chefe

 

teraz budu pozerat ligu aj nestrany divaci. Podla mna spravny krok. Moze pritiahnut sponzorov. Ja osobne nemam velky zaujem sledovat napriklad zapas LM vs Detva. Ale LM vs Budapest bude ine caffee
6.6.2018 - 11:42
+9

chefe

 

*********nestranni divaci
6.6.2018 - 11:43
+1

Brambor

 

No čítam denník N a ak je pravda, že každý klub dostane ročne 100 tisíc €.... tvl nebláznite to Vám nikto nedá, to by boli sprostý keby to nezobrali. I keď sa ta čiastka trošku skreše stále sú to prachy ktoré nedonesie žiaden sponzor ligy alebo nedajbože vláda. Viete si predstaviť, že nám Pelegrinni odklepne 100 tisíc pre každý klub v lige? A ono nám to odklepne Orbán. Za 10 tisíc sa nechajú kluby olepiť od hlavy až po päty kade akým sponzorom... za 100 tisíc budú ochotný aj si zaspievať s Orbánom
6.6.2018 - 12:06
+2

emoxx1

 

Zas nepreháňaj... Každý klub na slovensku musí mať aspoň jedného partnera ktorý dáva do klubu aspoň 150 000€. Neviem si predstaviť ako by sa tu inak dali naplniť rozpočty okolo 1mil.€. Tým nechcem tvrdiť, že 100 000€ od Maďarov sú zanedbateľné peniaze, no netvárme sa, že kluby to všetko skladajú z 10 000€ sponzorov...
6.6.2018 - 12:28
+1

fifofrogy

 

Neriešil si nedávno vo vedľajšej diskusii vedľa čo to znamená a aká je smiešna čiastka pre klub v prvej lige tých 5000€ ? Tak aká je asi motivácia dostať v podstate za nič 100000€ a ešte je jasné že minimálne marketingovo podľa všetkého to pôjde v € ďalej hore ? Blázon ten kto by to nechal na stole a bil sa do pŕs "my si svoje nedáme!"
6.6.2018 - 12:42
+1

emoxx1

 

Zrejme sa nechápeme. Ja nespochybňujem ani nijak nenamietam 100 000€ od Maďarov.
6.6.2018 - 13:11
+1

Brambor

 

ja len hovorím, že kluby sa nechajú oblepiť aj za 10 tisíc hovadinami na zadku, prilbách atď.... jasné, že to nelátajú len z toho. Rád by som vedel, že koľko platí klubom hlavný sponzor ligy Tipsport... lebo ak je to menej ako 100 tisíc tak sa liga premenuje na Orbán liga Samozrejme srandujem, ber ma s humorom. Možno by teraz mal predstúpiť Danko so Slotom a povedať dáme každému klubu 150 tisíc len nech neberú Maďarov
6.6.2018 - 12:47
+1

FanusikZamkov

 

Brambor ten článok na ktorý sa odvoláva denník N je volne prístupný na stránke www. nemzeti sport.hu . Tam sa nikde nepíše že maďarské kluby budú platiť každý rok po 500 tisíc Eur. Tam sa píše že za vstup do tipsport ligy majú zaplatiť po 500 tisíc eur. To značí že MAC a Miškolc zaplatia spolu 1 milión EUR. Ale nie je tam uvedené že či to je za tri alebo dva alebo jednu sezónu. Suma je za vstup. Takže zas je to myslím nepresne tlmočené v našom denníku.
6.6.2018 - 12:48
0

renderers

 

Super....nieje nic lepsie ako ked nasu ligu nas titul NAAAHODOU vyhra..madarsky klub....uz ani ta nasa slaba liga nebude nasa..
6.6.2018 - 12:08
+4

hcpozitiv

 

To je to dobré na tom že sa budeme musieť snažiť aby sa to nestalo
6.6.2018 - 12:45
+12

RhimeSBA

 

To sme na tom fakt dobre, keď sa bojíme športovej konkurencie..mohli by sme si vystvoriť aj alternatívne MS (majstrovstvá Slovenska), nech sme majstri každý rok!
6.6.2018 - 15:19
+7

Factor

 

Hmmmmm: a ešte niekoho z Ugandy či JAR a budeme mať najlepšiu ligu
6.6.2018 - 12:17
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
stevensk

 

Dodacie vacsinou nic nepomozu.....tych 70 000eur alebo kolko predsa nemoze vyriesit financnu situaciu klubu. Moze to pomoct mozno na rok dva ale co potom? to tak akurat pomoze udrzat teple miestocka v kluboch ako LM , ZA , Detva a podobne....cize nic sa nezmeni, fungovanie takychto klubov pojde dalej rovnako a za 2 roky uz 70 000 eur nepomoze. Toto podla mna nic nevyriesi alebo aspon nie co sa tyka financnej situacie, nakolko riesit financnu situaciu cakanim na dodacie a podobne nikdy nic dobre neprinesie len to ,ze sa budu problemy odsuvat dalej a dalej....namiesto toho aby sa ovela viac casu venovalo zhananiu sponzorov ,cistemu fungovaniu klubu a podobne. Ked to funguje inde musi to aj inac len radsej nech padne klub ako trebars BB kedysi a vznikne nieco nove lepsie ako toto....toto je len odsuvanie financnych problemov nic ine. Ako prve zakazal by som statne kluby na profesionalnej urovni....na amaterskej ok ale nie profesionalnej. Ked nieco vlastnis a davas do toho svoje peniaze , tak troska inac k tomu pristupujes.Keby sa pisalo ,ze to dajme bude zaujmavejsia sutaz lebo bude viac klubov a tym padom menej zapasov kazdy s kazdym tak to by som este prehltol ale pisat o tom ,ze sa prijmaju lebo to pomoze vyriesit financne problemy .
6.6.2018 - 12:26
+1

Eraser

 

Tak Lintner dnes rokuje v Budapešti... ktovie možno žiada o azyl
6.6.2018 - 12:30
0

fifofrogy

 

Treba si vypočuť reprízu športu na rádiu Slovensko dnes pred pol jednou bolo tam povedané kedy čo a ako ...čiže najneskôr budúci týždeň už vieme to čo vieme už dnes .
6.6.2018 - 12:45
0

Urpiner16

 

Bolo treba motivovovať naše kluby aby tieto peniaze od maďarov sa len tak neprejedli a vymyslieť kľúč ako tieto peniaze investovať do mladých talentovaných hráčov.Potom by to malo aj požadovaný efekt.
6.6.2018 - 12:39
+4

TomsKE

 

Tak by sa cast €€ mohla pouzit na zalozenie nejakeho klubu kde by hrali najlepsi hraci do 20 rokov...

Aha vlasne.. tak nic. :/
6.6.2018 - 13:23
+1

gaspi

 

ale ved taký klub už máme
6.6.2018 - 13:41
0

TomsKE

 

NO SHIT SHERLOCK :
https://youtu.be/5ucGx5LPwEc

https://youtu.be/GAeGsjiHdDU

6.6.2018 - 14:54
+3

Brambor

 

dobrý nápad... a mohol by ho trénovať Ernesto!!! Oh, wait...
6.6.2018 - 14:59
0

Big brother

 

Fuuu Urpi, teraz neviem či si toto myslel važne... myslel som, ze maš dostatocny prehlad o našej extralige. Ak hej, tak ti musi byt jasne, ze naše kluby s prejedenim (penazí) problemy mat určite nebudú
6.6.2018 - 13:47
0

Tino

 

presne: tie peniaze boli 3x minute este skor ako bolo iste ze vobec budu
6.6.2018 - 13:51
+3

strojar

 

Ubezpečujem ťa, že VŠETKY kluby VŠETKY tieto peniaze hneď v sezóne prejedia.
6.6.2018 - 14:11
+5

Urpiner16

 

Tie peniaze mali mať pohyblivú čiastku stimulujúcu a dať im iba 70%.
6.6.2018 - 15:59
0

88Backo

 

Ja neviem čo s tým máte problém...Ide predsa o peniaze,ktoré klubom pomôžu,nevidim žiadny dôvod,ktorý by klubom uškodil...Keď môžu hrať anglicku PL mužstvá z Walesu,prečo by našu ligu nemohli hrať maďari?Dúfam,že casom sa pripojí Krakow a neake mužstvo z Viedne napr
6.6.2018 - 12:58
+13

Acorgonka

 

suhlas...
6.6.2018 - 12:59
0

stevensk

 

Porovnat Wales a Anglicko ako priklad so Slovenskom a Madarskom je dokazujuce ze chybaju zakaldne informacie z viacerych oblasti . Nehnevaj sa ale to je uplne mimo . Ked napises namiesto Madarska Cesko popripade Polsko tak potom to sedi troska.
6.6.2018 - 13:16
+4

Tino

 

praveze: HU je lepsi priklad nez CZ, to PL je naopak ze uplne mimo ...
6.6.2018 - 13:39
+4

stevensk

 

v takom pripade niet co dodat ked je HU lepsi priklad ako CZ alebo PL....to potom kludne mozme tvrdit,ze A nie je A ale B. .
6.6.2018 - 15:17
+1

Tino

 

kludne: to tvrdit nemozme, ale tebe to nebrani robit to.
6.6.2018 - 15:19
+3

gaspi

 

na každom príspevku je tlačidlo odpovedať, odporúčam naučiť sa ho používať...
6.6.2018 - 13:42
+3

GB11

 

Radšej zobrať takéto kluby, ktoré na to majú a môžu sa dobre posilniť ako aby v extralige hrala Žilina s juniormi a zaberala tak miesto niekomu kvalitnému.
6.6.2018 - 13:59
+1

wedro

 

Vitajte južný bratia.

6.6.2018 - 14:19
+1

Queequeg

 

ty pobavis aj ked nechces
6.6.2018 - 14:43
+1

gabi98

 

Ale na to privitanie ide poriadne tvrdo .. to mu treba nechat
6.6.2018 - 14:59
+8

Queequeg

 

prvomajova zdravica pionierom z bulharskej ludovej republiky
6.6.2018 - 15:07
+2

UssKe

 

Ľudia ako sa na NHL 18 vyhráva buly?
6.6.2018 - 14:22
+2

Nemehlo

 

je tam na buly pekny tutorial, ak hras online je dolezity ping. Inak das si grip, pravy analog vlavo vpravo a potom najlahsie je pravy dozadu, ale ked ma hrac forhendovy grip je lepsie pravy dopredu. Ak chces hraca odtlacit tak lavy dopredu.
6.6.2018 - 14:30
+1

UssKe

 

Ďakujem.
6.6.2018 - 14:34
0

sanyo

 

konecne konstruktivny prispevok k teme
#mademyday
6.6.2018 - 14:59
+7

UssKe

 

Je buly na hokeji ? Je. Sme na stránke o hokeji ? Sme .Navyše aj na NHL je maďarsky klub takže žiadne off topic
6.6.2018 - 15:06
+2

sanyo

 

rozumiem - tym padom predpokladam, ze teraz ako na potvoru proti tomu madarskemu klubu nevies vyhrat ani buly na PC
6.6.2018 - 15:11
+6

Queequeg

 

1. suhlasim 2. suhlasim. 3. ??? Mozes to rozvinut, 18tku este nemam
6.6.2018 - 15:14
0

Atlan

 

v 18tke mas aj timy co hrali CHL tak je tam zrejme niekto z EBEL
6.6.2018 - 16:06
0

Queequeg

 

jaj taak. uz som sa zlakol, ze mi nieco uslo
6.6.2018 - 16:13
0

cy2kz

 

Nejsem si úplně na 100% jistý, ale v 18 je celá EBEL.
6.6.2018 - 19:11
0

Atlan

 

priznam sa ze 18 nemam tak som si tiez nebol uplne isty...v 17 to zial este nemam
6.6.2018 - 20:28
0

Brambor

 

je tam Fehervár lebo je tam celá EBEL... naša liga nakoniec v NHL 18 nebude. EA sa s Lintnerom nedohodlo.
7.6.2018 - 7:12
0

Atlan

 

skoda ale aspon viem ze mozem odlozit kupovanie ps4 zase aspon o rok
7.6.2018 - 10:05
0

Lukash_ke

 

kym Kosice nevyhraju titul a nebudu v CHL, vdaka comu budu aj v NHL, dovtedy si vystacim aj s NHL 2015 na Xboxe 360 (inak som PC Master-race :mrgreen
7.6.2018 - 10:55
0

UssKe

 

UssKe hraje sezónu EBEL za Fehérvár a turnaj CHL za BB. Svet je naruby.
7.6.2018 - 13:57
0

FP-Romanides

 

Budujeme kvalitnú nadnárodnú ligu s tímami kde nebudú meškať výplaty a mladí slovenskí hokejisti nebudú chcieť utekať preč za každú cenu. U mňa by bol ok aj systém 6 top slovenských tímov, 2 najlepšie maďarské, 2 najlepšie poľské a 2 české. Nazvať to stredoeurópska hokejová liga, MEHL. Ja takémuto projektu tlieskam a Lintnerovi držím palce.
6.6.2018 - 15:48
+7

Big brother

 

6?
6.6.2018 - 15:51
0

Big brother

 

Ostatne slovenske kluby dat na vedlajsiu kolaj?
6.6.2018 - 15:52
0

Yuro81

 

Ostatné sa vykoľaja samé ... viď v minulosti MT aktualne ZA a keby sme sli po serioznynom financnom kryti tak v dnesnych dnoch by sa ich naslo viac co by to nedali.
6.6.2018 - 16:00
0

FP-Romanides

 

Presne tak, takú nadnárodnú súťaž by si mohli dovoliť BB, KE, NR, TN, ZV a PP. Žilina, Detva a Mikuláš nato mať nebudú a Zámky sú otázne (uvidíme ako budú vyzerať túto sezónu). Pozri, je to len model, moja predstava, začiatok debaty. Tak diskutujeme, dajte pre a proti...
6.6.2018 - 16:06
+2

Big brother

 

Som za nadnarodnú ligu, ale určite by som okrem spominanych 6 klubov chcel v nej vidiet napr. aj Martin, Skalicu, či trebars aj Nové Zamky. Liga by bola logicky uzavreta. Samozrejme pred kazdou sezonou by boli nejake podmienky na udelenie licencie a kto ich nesplni, tak pojde preč. Ale určite by som tradične hokejove mestá ako Martin neodrezaval.
6.6.2018 - 17:29
0

Urpiner16

 

Čo s takými veliteľmi čo si nevedia urobiť poriadok s vojakmi?Preložiť ich.Ako z filmu čierny baróni ale to sedí tu ako riť na šerbel.Čo z takými mužstvami v TL čo nespĺňajú kritériá a finančne to nezvládajú a nezvyšujú úroveň ligy?No dať ich o poschodie nižšie.
6.6.2018 - 16:02
0

Big brother

 

V pripade nadnarodnej sutaze by sa klubom mozno lepsie zhanali peniaze, navyše kluby by angazovali len hračov na ktorych realne maju, nakolko by im nehrozilo vypadnutie, tak by neboli pod takym tlakom. A dalsia vec..neviem o tom, ze by kluby ako Nove Zamky, L.Mikulaš, Detva mali nejake velke financne problemy ako Zilina.
6.6.2018 - 17:33
0

Brambor

 

ani Žilina nemá veľké finančné problémy... niečo dlží... je to celé nafúknuté, veď to čo dlžia su schopný v pohode vyrovnať. To Slovan podľa dlhu čo má by ani nemal začať prípravu.
6.6.2018 - 17:45
0

Big brother

 

Ved ono to je mozno medializovane hlavne kvoli tomu akym sposobom sa chcu tych dlhov zbavit.
6.6.2018 - 18:07
0

Brambor

 

no sport píše (samozrejme clickbait) - Ďalší klub v troskách? Pritom keď si to človek prečíta tak nič hrozné. Ale môže to odradiť sponzorov a prípadne posily. Takto sa to nerobí
6.6.2018 - 18:28
0

gortman123

 

Skor CEHL ... cehla
6.6.2018 - 18:42
+1

FP-Romanides

 

Súhlasím, to znie lepšie.
6.6.2018 - 19:01
0

esnjfcs

 

vysehradska liga
6.6.2018 - 19:37
0

STARS

 

vitajte madari v SVK lige..myslím že nemáme čo stratit týmto experimentom
6.6.2018 - 16:24
+6

TomsKE

 

Suhlasim. Nech to skusia a uvidi sa.
6.6.2018 - 17:38
0

Zkubydu

 

pomale, nehokejove muzstva ??? naco??: aby sa podpriemerni citili neporazitelni.
Potrebujeme dobre kluby k trom silnym Bystrica Trencin a Nitra a nie k priemernym Kosiciam Novym Zamkom Zvolenu a Popradu a podpriemernym Detve Ziline a Mikulasu darovat deziluziu ze su neporazitelni. Mozno madarom to pomoze, ale vidim to ze par ludim zhrabne pol druha mega a kluby dostanu par tissic na reziu a dovi dopo.
6.6.2018 - 20:03
+4

FP-Romanides

 

Košice sú priemerné? A to nevieš že Košice vyhrali úplne prvý ročník ligy majstrov a klub má takú históriu že sa dá porovnať z CSKA Moskva?

Takže tak.
6.6.2018 - 21:50
+10

UssKe

 

Sám si priemerný
6.6.2018 - 21:53
+2

Nemehlo

 

Priemer v nasej lige je 4-6 miesto, a tam sme posledne roky skoncili, takze ano sme priemer
7.6.2018 - 9:44
+2

wedro

 

Sme lepší priemer.

Takže tak.
7.6.2018 - 11:49
0

Nemehlo

 

To je neico ako vacsia polovica?
7.6.2018 - 11:55
+12

Zkubydu

 

jediny zisk pre slovakov: ...bude ze mozu dohrat karieru za vacsie prachy ako doma nebudu musiet lietat domov. Som zvedavy kolko hracov pred dernierou pretiahnu madari k sebe. A kolko penazi dostatnu ktore svk kluby.
6.6.2018 - 20:07
0

erik24

 

prepacte, ale nemame taky pocet kvalitnych hracov,aby sa nasa liga rozsirila o dva kvalitne SVK kluby. Nemame. Madari maju peniaze a mozu postavit dva dobre timy a tym pojde nasa liga kvalitativne hore. Nasi budu hrat s dvomi tazkymi supermi viacej. A pride mi, ze vacsina sa len boji, ze kto s nimi prvy prehra, alebo, ze vyhraju nahodou ligu a ukaze sa, ze nas uz aj Maďari zacinaju dobehovat. Inak si to vysvetlit neviem.
6.6.2018 - 22:21
+3

erik24

 

ja by som pocet nasich timov snizil na 8 max. dal by som kvoty na cudzincov, hraci by chceli hrat najvysiu sutaz, tym padom by sa kvalita sustredila do tych 8 timov
Plus dva Maďarske, plus dva Poľské.
6.6.2018 - 22:27
+1

Voevoda

 

Jasne, bude to ovela intenzivnejsie a kompetitivnejsie, pretoze ked sa zisti, ze Madari s nami vedia drzat krok, musi to tych hracov nakopnut. Minimalne je potrebne skusit jednu sezonu s takymto spestrenim. Zaroven tvoja myslienka sustredit slovensku kvalitu do 8 timov doplnenych o madarske a polske tiez nie je zla.
7.6.2018 - 8:16
0

Es5

 

Som zvedavy ktory klub dostane prvy pokutu za spravanie a narodnostne nadavanie na stadione.
6.6.2018 - 23:05
+3

lubfito

 

Podľa mňa hneď prvý s ktorým budú hrať
7.6.2018 - 9:03
+1

Daewo_KS

 

Asi to budeme my kvoli UssKe
7.6.2018 - 9:34
+11

Atlan

 

to je az taky hlucny?!
7.6.2018 - 10:08
0

kali mero

 

Tak NZ to asi nebude
6.6.2018 - 23:07
+1

Bahno

 

Ak to podpisu, ja sa tesim na tie zápasy s Maďarskými mužstvami. Veď každý fanúšik sa má tešiť, lebo bude to niečo nové, spestrenie, možnosť zahraničných výjazdov.
7.6.2018 - 6:13
0

Lukash_ke

 

Ak sa teda uberame cestou nadnarodnej sutaze, bolo by fajn nastavit aj hlasatelov a informacne znacenia na stadionoch, "na Slovensku po Slovensky" + anglictina a v Madarsku zas madarcinu + anglictinu.
7.6.2018 - 8:44
0

lubfito

 

Najdôležitejšia otázka tu stále nepadla.
Budú prenosy z Maďarska vysielať na hustom?
7.6.2018 - 9:07
+1

Acorgonka

 

presne tak! na toto nikto nemysli?.... smaria clovece este ze si ty taky praktik a pytas sa aj za nas to bude papulovaciek ak nie
7.6.2018 - 9:12
0

Atlan

 

no co budeme chodit na vyjazdy ak nebude huste
7.6.2018 - 10:10
+1

Acorgonka

 

to aby som zmenila status na SZCO
7.6.2018 - 10:15
+1

Urpiner16

 

Väčšina z diskutujúcich si robí srandu z maďarov len podľa skúseností z bananistanu na slovensku aby sme neboli zas my tí čo si spravia počas súťaže s maďarmi nejakú blamáž a budú sa smiať na nás i v okolitých krajinách.
7.6.2018 - 9:16
+2

Acorgonka

 

hej, nabadam k ostrazitosti a nepodcenovaniu ale nikto ma nepocuva
7.6.2018 - 9:21
+3

Brambor

 

Blamáž bude keď uvidia niektoré naše štadiony...
7.6.2018 - 10:33
+1

Lukash_ke

 

myslim si ze vedia do coho idu a stav stadionov im moze byt ukradnuty, pokial im nedrbne strecha na hlavu a ma to lad
7.6.2018 - 11:50
0

Acorgonka

 

a tak este par veci je nutnych no
7.6.2018 - 12:19
0

Lukash_ke

 

no co si budeme hovorit je ich dost
7.6.2018 - 12:38
0

Acorgonka

 

a pritom uplne najlepsie by bolo, keby sa novi ucastnici nasej extraligy brali ako dalsie dva kluby o ktore sa sutaz rozsirila a nie cez madarsky filter brat ich ako sportovych konkurentov co hokej vedia hrat. Vela ludi na tribúnach by si tak usetrila nervy a emocie co s hokejom nemaju nic spolocne
7.6.2018 - 9:29
+3

Nemehlo

 

Presovsky hadzanari hrali madarsku ligu, v basketbale bol tiez podobny projekt a nezachytil som najmensi naznak problemov.
7.6.2018 - 9:48
0

Acorgonka

 

magori a provokacie sa najdu vsade to je jasne... ale vseobecne myslim si ze to bude v poriadku
7.6.2018 - 9:58
+2

Nemehlo

 

Problemom je, ze tito ludia su najhlucnejsi, maju najviac vyjadreni na internette a potom si myslia, ze maju vacsinovy nazor.
7.6.2018 - 10:17
+2

Acorgonka

 

tak zase netreba byt naivnym.) bohuzial aj u nas na stadionoch sa krici kadeco aj bez madarov.))) v NR na NZ v TN na NR a pod to bolo aj bude.... akurát teraz to pre nevyskakancov nabera "sirsi rozmer"
7.6.2018 - 10:20
0

Acorgonka

 

ale zaujimave ze ked boli "mackovia" v Nr tak sa nic podobne nedialo...max 1 slovenska vlajka a povzbudzovanie na velmi slusnej urovni a detto aj hostia a to ich tu bolo cez 300 tusim... proste niektori s tym maju problem uz len z principu
7.6.2018 - 10:23
0

rasti_assez

 

Asi preto, ze o hadzanej vie ze sa hra asi iba par ludi v Presove,basketbal sleduju mozno styria na slovensku.Pri futbale uz len v Dunajskej strede, alebo ked pride napr. do Ziliny alebo Trnavy je to uz ale ine kafe.
7.6.2018 - 19:21
0

FP-Romanides

 

CEHL by mohla fungovať takto (môj názor a čistá fikcia): Bystrica, Nitra, Košice, Zvolen, Poprad, Trenčín, Budapešť, Miškolc, Krakow, Novy Targ, Vsetín, Zlín. Všetko geograficky blízko, podmienkou by bol rozpočet na sezónu minimálne 1 milión euro a vysporiadané všetky pohľadávky. Hralo by sa systémom 4x každý s každým + 2x s piatimi geograficky najbližšími súpermi. Čiže základná časť by mala 54 kôl. Potom klasické play off. Čo sa týka vypadnutia a play out, asi by som to riešil až po nejakom úvodnom zabehávacom období 2 až troch rokov.
7.6.2018 - 11:14
+7

Lukash_ke

 

Mozno by stalo za uvazenie nastavit v pripade 'CEHL' aj platovy strop, inak by sa mohlo lahko stat, ze nas rozpoctovo napr. Budapest s Krakowom tak precuraju, ze nam ostanu oci pre plac.
7.6.2018 - 11:56
+1

Big brother

 

Pochybujem.
7.6.2018 - 14:18
0

Lukash_ke

 

preco?
8.6.2018 - 13:22
0

Big brother

 

Zlín? Istotne nie, nemaju dovod ist preč z českej extraligy. Z Česka by som bral Znojmo + Martin.
7.6.2018 - 14:17
0

FP-Romanides

 

Neviem či sleduješ hokej v Zlíne, ale doba od titulu sa zmenila. Odchodom Čajánka nastal v klube útlm. 5 sezón po sebe sa nedostali ani do semifinále a posledné 3 roky nehrali vôbec play off. A teraz v lete prišli ďalšie dve rany v podobe odchodu ich dvoch najlepších hráčov: Kasik ide do Chabarovska a Bukarts do Třinca. Mne sa Zlín veľmi podobá na naše Košice, tím so sľušnou tradíciou zameriavajúci sa na čechov a najmä odchovancov, zažíva ťažké obdobie. Košice to chceli riešiť odchodom do EBEL, tak prečo nie Zlín do CEHL? Viem že je to pritiahnuté za vlasy ale možnosť to je.
7.6.2018 - 14:47
+3

Big brother

 

Sledujem Česku ligu, Zlinu fandim a skutočne oni nemaju ziadny dovod ist z Českej extraligy preč. Jednoducho povedané, na Zlín mozme zabudnut. Hraju kvalitnu ligu.
7.6.2018 - 14:58
0

FP-Romanides

 

Tak ale aj my chceme aby naša bola kvalitná. A čo ty vieš, možno sa časom vyrovná aj tej českej ekonomicky a aj kvalitatívne. Ja si to viem dobre predstaviť. Možno Zlín ešte teraz záujem mať nebude, ale o takých 5 rokov môžeme byť úplne niekde inde.
7.6.2018 - 15:02
0

UssKe

 

Heh ty si pekný snílek.
7.6.2018 - 15:12
+1

Tino

 

najprv: treba vybudovat silnu SVK ligu, potom neskor mozno bude zaujem o projekt stredoeuropskej ligy kde by hrali aj CZ....ak bude to co mame my kvalitne a konkurencieschopne moze sa stat cokolvek, ale najprv musime mat nieco v rukach, kvalitne, zivotaschopne, zaujimave pre konkurenciu...bavime sa nie o 1-2 rokoch, ale kludne 20 rokov.
7.6.2018 - 15:19
0

Big brother

 

Never tomu fakt. S myslienkou o nadnarodnej ligy s tebou suhlasim, ale Zlín určite nepojde preč...by ta vysmiali keby to počuju
7.6.2018 - 15:21
+1

pekovic

 

1) Ak chceš postaviť silnú ligu zabudni na mestečká typu Nowy Targ. Z Poľska treba Kraków a Katowice. Veľkomestá.

2) Z čiech neodíde nikto ani z ELH ani z WSM ligy. Ak niekto tak bude mať záujem, tak maximálne ambiciózny klub z 2. Ligy.
Chodím na zápasy Vsetína a dnes by už nik nechcel na Slovensko.
7.6.2018 - 15:40
0

Big brother

 

Nie je to o velkosti miest, ale o peniazoch a popularite hokeja v danom meste a okolí.

2
7.6.2018 - 16:00
0

Brambor

 

nikto lebo ako nováčik je pre nich ta liga super... všetko nové, všetko super, diváci chodia - proste ako všade na svete eufória po postupe. Pochybnosti o lige majú len kluby čo sú tam "zakopané" dlhšie a nevedia sa odtiaľ pohnúť. Netvrdím, že by išli k nám ale viem že sa v jednom klube otvorene hovorilo o DEL. Z druhej ligy Technika Brno chcela do Alpen ligy, Poruba do Poľskej ligy - takže áno aj v ČR sa časom môže niekto nájsť čo ho ta myšlienka zaujme... To že teraz nikto nechce neznamená nič rovnako to že v minulosti ktosi chcel prísť. Nowy Targ je síce mestečko ale sponzor je zo Slovenska takže je logické, že sa o to bude pokúšať. Katowice sa už hlásili v roku 2016 ale narozdiel od Miškolca neboli ochotné dať také peniaze. Na Lapači som bol a jedno ti poviem kým nebudú mať nový štadion tak sa s WSM ligy nepohnú. Miestny majú stále v zuboch "Prahu" a ich rozhodnutie keď ich vykopli z extraligy a spôsobili krach klubu. Z 1.ligy ani veľa klubov nemôžeš uvažovať... jedna časť bojuje o Českú extraligu a stále dúfa že sa jej to podarí, ďalšia časť sú "farmy" a tie logicky nikam nepôjdu a ďalšie sú radi, že sú radi... Ale on tu dal víziu... nie konkrétne kluby (hoci ich napísal ale všetci vieme že Zlín asi nepôjde hrať našu ligu keď hrá extraligu v ČR mal to byť od neho príklad - hoci zlý, rovnako ako pre ostatné krajiny).
7.6.2018 - 16:47
+1

pekovic

 

To nie je len eufória, ale pocit ľudí. Zo Slovenska by boli pre nich atraktívni súperi podľa ich slov Košice, Trenčín a čuduj sa svete Poprad.
Kdežto vo wsm majú derby s frydkom a havirovom. Prestížne zápasy s Přerovom, plus legendárne kluby ako Kladno, Budejovice, slaviu a duklu. Čiže tu máš dôvody.
7.6.2018 - 16:57
+1

Brambor

 

ja tie dôvody nepotrebujem. Nič som ti nevyvracal. Kto by konečne po postupe niečo také hodil za hlavu. Myslel som "unavené" kluby. Kluby, ktoré vo WSM lige nič nedosiahli a z dlhodobého hľadiska tam nebudú vidieť šancu sa posunúť niekam vyššie (hoci len v tabuľke)... časom bude hrať WSM ligu 16-17 klubov to je veľa si myslím. Začnú byť klube v šedej zóne a financie ubudnú. Tak sa poberú inam. Možno do EBEL, Možno do druhej nemeckej ligy a možno k nám. Ako hovorím na príkladoch ani v ČR niesu proti hrať niekde inde. Samozrejme to nebude ani zajtra a ani o rok. A ak sa nepodarí zrealizovať projekt nadnárodnej Tipsport ligy tak kľudne môže v tej WSM lige skončiť napr. Trenčín.
7.6.2018 - 17:14
0

Brambor

 

Mimochodom ako je to tam? Počul som, že Kadaň chce predať licenciu, vraj nemajú hráčov.
7.6.2018 - 16:56
0

pekovic

 

Hej. A dosť možné, že ju kúpi ďalšie mesto z našich hraníc, Hodonín.
7.6.2018 - 17:15
0

Lukash_ke

 

Otazka pre hokejportal: Neuvazuje sa nad anglickou verziou stranky? Zopar Madarov by si sem mozno naslo casom cestu a kazdy click navyse sa hodi, my by sme mohli diskutovat s niekym/niecim novym hotova exotika
7.6.2018 - 14:22
+2

Atlan

 

alebo rovno madarsku verziu
7.6.2018 - 17:26
+1

Brambor

 

Magyarul Hokejportálus sponsored by UssKe
7.6.2018 - 17:29
+6

Atlan

 

igen
7.6.2018 - 17:48
+1

Acorgonka

 

Jezisi
7.6.2018 - 17:58
0

Urpiner16

 

Možno že o rok maďarská vláda zasadne ohľadom hokeja a pomôže i Slovanu.
7.6.2018 - 18:26
0

emoxx1

 

Aj tebe by mohli...
7.6.2018 - 18:30
+6

Urpiner16

 

Keď ovládajú Slovnaft nevidím dôvod aby aj vás časom nekúpili aj s topánkami i s tvojimi.
7.6.2018 - 18:35
0

rasti_assez

 

Tak sa to slusne vymiena.Najskor sami kanadania,potom madari.Uz len staci vymenit narod a bude tu dobre.
7.6.2018 - 19:23
0

lou22

 

Na poslednom zasadnuti riadiaceho organu prvej ligy predstavilo vedenie pro hokeja svoje plany do buducna. Okrem vstupu dvoch madarskych timov by sa liga mala rozsirit este o dva slovenske timy a potom uzavriet. Zaujemcovia musia splnit 4 podmienky - ekonomicku, technicku, sportovu a regionalne pomerne zastupenie. Pripadne prvoligisti ziadaju priamy postup bez baraze
7.6.2018 - 21:52
0

Brambor

 

kde si sa niečo také dočítal?
7.6.2018 - 22:14
0

mno

 

osobne za to nie som: Kvôli madarskému a madaronskému nacionalizmu. Taký, ako vo futbalovej Dunajskej Strede
8.6.2018 - 0:09
+4

UssKe

 

Takéto veci si tu nemôžeš dovoliť napísať.
8.6.2018 - 6:37
+1

Acorgonka

 

ja sa ani necudujem ze tento stat je tam kde je... to ze kopa slovakov robi v zahranici a nie je s tym problem a neberu nas ako narusitelov, to ze slobodne cestujeme a pod to je v poriadku, to nikomu nevadi... tu sa bavime o sporte ktory predpokladam vsetci mame velmi radi a budeme sa tu bavit ci madar ci nie.... tak madar nie poliak ano?....uz dopredu viete ako to strasne ide byt zle?....chore
8.6.2018 - 7:15
+10

UssKe

 

To bude realita. Maďari si nenechajú ujsť šancu na provokáciu možno to nebude hneď ale o rok o dva sa to naplno rozbehne.

Takže tak
8.6.2018 - 7:39
+2

Acorgonka

 

o rok mozno dva bude ta liga mozno vyzerat uplne inak navyse stale mas realnu moznost sa toho ako predpovedas cirkusu distancovat neucastou nie? alebo normalne emigrovat do papua nova gwinea ...ale tam ta zase zozeru ludozruti... no vele zle ruca sa nam svet uss
8.6.2018 - 7:43
+3

UssKe

 

Stavme sa že budem mať pravdu.
8.6.2018 - 7:48
+1

Acorgonka

 

a nebude lepsie riesit problem ked bude a nie ked este nie je ?.... yslim ze SBS na stadionoch ma jasne zadefinovane co a ako... ok uz sme sa stavili
8.6.2018 - 7:51
+1

UssKe

 

Problémom je lepšie predchádzať. Prosím ťa tie trápne sbs-sky nebudú nič riešiť. Keď vznikne problém budú sa len pozerať.
8.6.2018 - 7:56
+1

Acorgonka

 

keby mi toto napisal fanusik z klubu kde je problem s SBS, sektorom hosti a zadumcivou naturou rodiverneho slovaka mozno by som pripustila problem ale to pises ty? kde u vas nemozno slobodne ani jest a pit kde ti pride a uz kukaju kde male dieta ked vyskoci na sedacku uz ho upozornuju? aby si nedali majzla na medvede z Miskolca?.) uss evidentne mame na tuto ved rozdielny nazor...koniec koncov urobia pruser viac do areny nepridu... zakaz vstupu a pod... a mooozu sa aj pokrajat
8.6.2018 - 8:00
+3

mitoO

 

V ke uz mozes pit pivo/kofolu v hladisku.
8.6.2018 - 8:07
+2

Acorgonka

 

oki tak to pre mna novinka ....
8.6.2018 - 8:09
+1

mitoO

 

To len na doplnenie (od minulej sezony je to tak), inak suhlasim s tvojim prispevkom.
8.6.2018 - 8:24
+2

Acorgonka

 

dakujem
8.6.2018 - 8:25
0

Atlan

 

cez playoff nam to nebolo umoznene
8.6.2018 - 10:35
0

Lukash_ke

 

Zvlastne, nebolo vam umoznene si kupit alebo vas nechceli pustit s poharmi do sektora? Ak to druhe, tak najskor to pokladali za rizikove.
8.6.2018 - 10:42
0

Atlan

 

kupit sme si mohli ale nemohli sme s nim ist na tribunu tak ako to v SA bolo vzdy
8.6.2018 - 19:33
0

mitoO

 

Mimo fanklubu mozes v pohode. Vedla mna sedeli bystricania v dresoch s pivom v ruke.
8.6.2018 - 20:12
+1

Lukash_ke

 

No ono sa to fakt zmenilo a moze sa, len s hostami to asi nechcu riskovat, alebo ten konkretny zapas vyhodnotili za rizikovy. Mrzi ma to, ale taka blbost snad dojem z vyjazdu nepokazila
8.6.2018 - 20:14
+2

Brambor

 

tak pochybujem, že Maďari z Maďarska si budú chcieť niečo dokazovať, že sú Maďari. S DS to ťažko môžeš porovnávať.
8.6.2018 - 7:34
0

Acorgonka

 

lebo polskí, anglickí, talianski, chorvatski fanusikovia su stelesnení anjelici do pipiny no cele zle nehovoriac o tom ze je zasadny rozdiel ci robi bordel 3000 ludi ci 300... ved kolko fanusikov pojme bezny sektor hosti na nasich stadionoch?.. kolko?
8.6.2018 - 7:37
0

Brambor

 

ešte aby vôbec nejakí prišli... podľa mňa majú väčší strach ísť do Žiliny (kde býva Slota) ako tam bude zvedavých ľudí na ten zápas. Jedine kde prídu vo väčšom počte (aspoň zo začiatku) bude NZ, Nitra a Košice. Detvu ani nenájdu a ostatné je pre nich ďaleko.
8.6.2018 - 7:49
+1

Acorgonka

 

to tazko povedat s jedlom rastie chut a po vitazstvach urcite pocet stupne.. su to myslim si verni fanusikovia.. iste nebudu chodit na vyjazdy na kazdy zapas ale urcite ako pises budu mat svoje oblubene destinacie
8.6.2018 - 7:54
+3

fifofrogy

 

Už vidím ako budú v pohode popíjať tí hnusní škaredí feferóni pivko pred steelkou kecať kľudne s domácimi zabávať sa na výbornej atmosfére na štadióne a v meste chváliť aké to bolo výborné takto to urobiť pozývať sa na domáce zápasy k ním a pár retardov opodiaľ bude si kusať do prstov s holými hlavami a deravými ponožkami s hláškami že už dávno to není to čo bolo keď každý kto sa vrátil z dovolenky viac ako opálený alebo hovoril dialektom ktorému žiaľ nerozumeli úhlavným nepriateľom roduverného jeho národu no našťastie a vďaka Bohu že doba sa mení a ja sa tejto chvíle skutočne už neviem dočkať !
8.6.2018 - 10:33
+6

Brambor

 

Slováci sa myslením posunuli do predu... toto by nebolo možné kedysi.
8.6.2018 - 16:27
0

stevensk

 

Krajiny kde je hokej priblizne popularny tak ako u nas , ci uz Svedi , Fini , Cesi , Svajciari (nepocitam USA, Rusko , Kanadu ,Nemecko ktore su obyvatelmi uplne inde ako my) maju ligy len so svojimi klubmi. Netvrdim ,ze by sme mohli mat ligu na takej urovni ale urcite by sa dalo dosiahnut ovela vyssiu uroven postupnými systémovými krokmi ci uz v hokeji alebo aj v politike , napr.zakonoch tykajucich sponzoringu a pod....namiesto toho tu mame umelo prijate madarske kluby ,ktore vacsine fanusikom vobec nevyhovuju , lenze par ludi sa snaz snazi presvedcit ,ze to tak nie je .Presviedcaju nas ,ze a co , ved ked to nepojde tak sa to zrusi a pod...toto ma byt cesta nasej ligy? raz z madarska , raz z rumunska potom odkial? Ziadna cesta...Ja som si isty ,ze aj spominane ligy nemali naraz krasne ustlane na terajsi obraz ale proste problemy sa postupne riesili a funguje to. Mame tu TN,NR,BB,ZV,PP,KE,NZ + Slovan cize 8 dlhodobejsie stabizovanych . Ak by sa postupne upravili zakony hlavne co sa tyka sponzoringu - co predpokladam ,ze na to bude velky tlak este tento rok tak by sa urcite mohli najst este 4 kluby ktore by dlhodobo fungovali na slusnej urovni , adeptov je viac napr. HC Bratislava (v BA realne zije 650 000 ludi ) , Zilina , Martin , L.Mikulas , Topolcany , Michalovce , Presov , Piestany , Skalica....urcite by sa 4 kluby postupne vyformulovali , len podla mna ked uz mame nove vedenie , tak namiesto postupnych trpezlivych krokov ako zlepsit situaciu klubov , sa robia kratkodobe radikalne kroky ako teraz. Rad by som sa mylil ale toto vobec nie je cesta. Stadion v Miskolci kapacita 1900divakov? v Budapesti 2500divakov. To je ozivenie ligy? Na konci sezony nam pan Litner poda spravu o zvysovani navstevnosti? . Ja novemu vedeniu drzim palce ale k comu trebars tie oblby s navstevnostou? Cakal som nieco uplne ine ako taketo pokusy
8.6.2018 - 22:24
+3

Brambor

 

podobné veci sa hovorili v roku 2016... veď máme naše kluby, majú záujem... a tak sa to tesne zamietlo ( v hlasovaní 4:5 )... Piešťany nehlasovali lebo už vtedy išli predávať licenciu.... hoci prvotné hlasovanie skončilo 6:3 potom čo Katowice chceli hrať len ligu ale prachy nemali ostal len Miškolc. Tak to nakoniec zamietli. Do ligy prišiel Mikuláš zo svojou kôlničkou a odvtedy hráva baráž. Kluby išli hrať Vyšehradský pohár lebo stále boli presvedčené že máme z čoho brať (1.liga)... a tak padol Martin a prišla Detva. Kluby už pochopili, že je zle a tak hlasovali za prijatie a Maďari budú hrať + si za to poriadne zaplatia. Medzitým sa nevie ako bude so Žilinou... ale ako vidím stále sa nájdu ľudia čo budú rozprávať o tom ako je kde brať a ako by to našu ligu viac obohatilo... čakajme a možno tebou spomínané "stabilizované" kluby by išli hrať EBEL alebo neviem čo a ostatné by skapali...
8.6.2018 - 23:55
+5

stevensk

 

Poriadne zaplatia? To mylis vazne? vidim ,ze to trocha sledujes tak to poriadne zaplatia nemozes mysliet vazne....po rozpocitani to je suma ktora proste nic nevyrisie. Financne ako tak stabilizovane kluby budu aj bez toho a Zilina , LM , MT a podobne statne kluby nezachrani ani to , rozsafari sa aj to len sa dlhsie udrzi tento system....A kôlnicka v LM - ako pisem vyssie , ja nemusim a vlastne by som zakazal statne kluby v profesionalnej lige ale tak si nespravodlivy : Miskolc ma este ovela mensiu kolnicku a to ti neprekaza? a to ma byt prinosom aspon podla niektorych.....a odisjt do EBEL? Podla mna to je vsetko o vedeni hokeja....pozri v CZ nedovoli sparte a ani nedovolia ziadnemu lepsiemu klubu odijst.....cize je to o tom co som pisal vyssie , o v prvom rade postupnych krokoch....aj Slovanu sa dalo zabranit keby bola vola....popri Slovane by v BA uplne v pohode sa uzivil a dalsi klub....lenze ako som pisal v prvom rade , chybaju rozumne zakony o podpore sportu, 2 krat zdanenie ved to je chore .....tam treba hladat priciny a tam tlacit a nie hladat spasu v odsuvani problemov a prijatim klubov zo zahranica kvoli 2-3 rokom ,ze zaplatia kazdemu klubu mozno max 50 000eur...To proste nic nepomoze len odsunie problem to je vsio....Ja beriem len jeden argument a ten je ,ze ked je 10 timov a hrat 6x kazdy z kazdym tak to uz je fakt nudne.....
10.6.2018 - 16:03
+1

Brambor

 

ty si asi nebol na štadione v Mikuláši... veď to je nedôstojné tam hrať. Ako beriem teraz to idú rekonštruovať ale ak sme mali akože nejaké licenčné podmienky tak taká kôlnička nemôže prejsť... Miškolc s tým ani vo sne nemôžeš zrovnávať. 100 tisíc stojí licencia v EBEL... oproti tomu si Maďari poriadne priplatia (neviem koľko by si chcel? aby každému dali milion?), ale hlavne zvýšia konkurencieschopnosť, nebude na hrane krachu a budú sa biť o horné priečky a nie bojovať v baráži. Detva v tom svojom hangáre to bola "odmena" pre kluby čo nechceli Miškolc. Slovan čo sme mohli alebo nemohli to už je teraz neskoro, musíme reálne pracovať s tým čo je na stole.
10.6.2018 - 17:02
+3

Big brother

 

Podla mna to nie je pokus, ale cielavedoma cesta.

Čo sa tyka prvej vety, tak je šokujuce, ich porovnavaš so Slovenskom, nakolko oni maju uplne inu financnu situaciu...a to nevravim o tom, ze švedi sa vazne zaoberali myšlienkou prijat do ligy kluby z Danska a Norska. K tej Bratislave tiez...uplne nerealne zmyslanie mas. Nepoznas cestu..to co prezentujes je akoby si povedal, ze nic netreba robit, ono sa to sami nejako spraví.
9.6.2018 - 5:50
0

stevensk

 

Nehnevaj sa ale asi si v tom clanku cital len kazdu 3 vetu....K tym ligam som napisal ,ze necakam ,ze budeme na takej urovni....ale predsa to tu ani nikto necaka ale ja pisem,ze u nas je hokej extremne popularny a proste je jeasne ,ze finacne sa nevyrovname ale vela hokejstom u nas sa nechce von no su nuteny lebo to co maju slubene vela krat nedostanu ,resp. dostanu ale az z velkym meskanim....ak by sa dosiahlo aspon to ,ze kluby musia mat zavazky vyrovnane k 3-4 vopred urcenym datum v roku tak vela hracov by ostalo...treba povedat ,ze dostat u nas 3000eur je ako vo Svedsku 6000eur.....ceny sluzieb, bytov a pod...su u nas jednoducho vyrazne nizsie. A pises ,ze prezentujem ,ze nic netreba robit ale to je blbost , ja som bol za to nove vedenie co prislo a vzdy som za zmenu ked to nejde....ale ja mam pocit,ze praveze tam ziadna cielavedoma cesta nie....NApr. preco sa nezrobi nieco take ako je v CZ , t.j. minimalna kapacita na sedenie. v CZ je to 5000eur , tak nech u nas je min 3000 divakov na sedenie. Vo vacsine pripadov je to dosiahnutelne za rozumne peniaze....dalsia vec preco sa napriklad neschvali nieco pre minimalnu navstevnost....proste beriem ked sa klubu nedari tak je navstevnost nizsia ale aby chodilo priemerne 500ludi na zapas? to nie , proste nesplnas podmiensky...Ja si myslim,ze jasne nastavene podmiensky vela pomozu , je vacsi tlak aj na funkcionarov a neskor im to pomoze,ked budu ovela viac robit pre navstevnost....PRedsa nie sme KHL ani CZ sutaz ale zasa klub ktory ma priemernu navstevnost 500ludi musi ist von ,lebo kazi celu sutaz....+dajme tomu novy rozumny zakon o sponzoringu klubov. Ja vobec necakam ,ze sa to spravy same ale pri popularite aku ma u nas hokej proste to pri rozumnych krokoch sa to musi zlepsit a moc.....a vidis svedi rozmyslali a nezrobili.....asi vedia preco. Pritom tam by som to pochopil nori svedi dani maju blizko k sebe. Podobne ako my a cesi napriklad.
10.6.2018 - 16:19
0

FanusikZamkov

 

Stevensk je veľmi čudné že za stabilizovaný klub považuješ Slovan ktorý má dlhy po uši.
9.6.2018 - 6:16
0

ElwisNR BLOG

 

Ja by som tomuto projektu dal šancu NR ZA PP hrali vyšehradsky pohár a nebolo to pre naše kluby také jednoznačné.Co sa týka 100tisic pre klub ako som počul dúfam že ich kluby dajú trebárs na nákup výstroja pre deti a neprejedia tieto peniaze.Máme problémy s úzkou hračkou základnou počtom stabilných klubov v súťaži atď ale všetko je neriešiteľné keď sa chce.
9.6.2018 - 7:03
0

VladoBB

 

...chcel si povedať, že všetko je riešiteľné, keď sa chce...
9.6.2018 - 7:10
0

ElwisNR BLOG

 

Ano
9.6.2018 - 8:08
0

Big brother

 

Klubu ich nedaju na nakup vystroja pre deti, ale na platy hračov hlavne.
9.6.2018 - 7:12
0

ElwisNR BLOG

 

Veď práve a po sezóne bude finančný prínos z rozšírenia ligy pre slovenský hokej preč.
9.6.2018 - 8:10
+1

Big brother

 

Nebude. Tie peniaze sa pouziju.
9.6.2018 - 9:13
0

hviezda

 

Stevensk: ... stotožňujem sa s tvojím triezvym názorom na príchod zahraničných klubov do našej ligy. A hovoriť tu o nejakých cieľavedomých krokoch / Big brother/ nemá žiadne opodstatnenie. Jediným maličkým plusom , že ak sa zaradia do našej ligy maďarské kluby je len nič neriešiaca finančná čiastka, ktorú aj tak polovica klubov minie na doplatok výplat pre hráčov z predchádzajúcej sezóny...aby dostali od ProH licenciu na novú sezónu.
9.6.2018 - 16:12
+3

Tehelnepole

 

mám tu debatu čítať?
10.6.2018 - 15:36
0

emoxx1

 

Myslím, že v tvojom prípade zbytočná, aj keby v nej niečo bolo, čo v skutočnosti aj tak nie je...
10.6.2018 - 16:01
0

Tehelnepole

 

OK
10.6.2018 - 16:11
0

Acorgonka

 

10.6.2018 - 18:37
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.12.2018 02:45
TímZSkóreB
1.Košice33116:7368
2.Zvolen34124:7766
3.B. Bystrica33102:7066
4.Poprad33102:7666
5.Nitra33128:8064
6.N. Zámky3384:7557
7.Trenčín3376:7254
8.Miškovec3392:9449
9.Budapešť3397:11139
10.L. Mikuláš3481:10639
11.Detva3382:11234
12.Žilina3383:12329
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce2921224150:5869
2.Topoľčany2917615123:5964
3.Martin2917327129:7459
4.Dubnica2917128128:7158
5.Skalica2914636130:7857
6.Bratislava2915158109:7152
7.Humenné29131510128:8746
8.Sp.Nová Ves2911341185:8940
9.P.Bystrica289431293:9138
10.Trnava297112074:11424
11.Prešov294102460:14314
12.Nové Zámky B290002924:2920
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 15.12.2018 07:36
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla3224125154:8073
2.Poprad3221407138:8171
3.Nitra32163310113:9157
4.B. Bystrica3215331190:8754
5.Slovan32141314115:10547
6.Košice3210451397:10243
7.Martin3211121874:12637
8.Skalica329311979:11434
9.Žilina325841581:10332
10.L. Mikuláš327052070:12223
Aktualizované: 9.12.2018 03:51
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan3427115163:7684
2.Košice3421445123:7175
3.Poprad3420437134:8571
4.B. Bystrica3419519118:8268
5.Dukla3418538123:7867
6.Spišská34191311116:8862
7.Púchov33164310101:7559
8.Michalovce34132316102:12146
9.Martin3412031995:12439
10.Nitra3210321792:10238
11.Skalica349222183:15033
12.Žilina347242186:14029
13.L. Mikuláš348012578:13325
14.Zvolen313002859:1489
Aktualizované: 9.12.2018 03:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva3727604117-4066
2SKA Petrohrad3626205125-4759
3Jokerit Helsinky3622208121-8452
4Lokomotiv Jaroslavl38185012101-7749
5Spartak Moskva3815301497-9542
6Dynamo Moskva3913501892-9439
7HK Soči3810701685-10039
8HC Viťaz Moskevská oblast3814301886-10437
9Dinamo Riga3712301876-9734
10Severstal Čerepovec396402560-11624
11HC Slovan Bratislava397302667-13523
12HC Dinamo Minsk377202470-11622
Aktualizované: 15.12.2018 23:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg3826506128-7163
2Ak Bars Kazaň3925308107-8259
3Avangard Omsk39196011110-8053
4Metallurg Magnitogorsk40205013112-8752
5Barys Astana3717608120-10052
6Salavat Julajev Ufa3818301397-7646
7Torpedo Nižnij Novgorod38164012117-11146
8Red Star Kunlun3613101581-10135
9Traktor Čeljabinsk369701767-9935
10Neftěchimik Nižněkamsk3811401990-10434
11HK Sibir Novosibirsk379302177-10728
12Amur Chabarovsk369101973-10927
13Admiral Vladivostok365302471-11520
Aktualizované: 15.12.2018 23:49
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva3727604117-4066
2Avtomobilist Jekatěrinburg3826506128-7163
3SKA Petrohrad3626205125-4759
4Ak Bars Kazaň3925308107-8259
5Avangard Omsk39196011110-8053
6Jokerit Helsinky3622208121-8452
7Metallurg Magnitogorsk40205013112-8752
8Barys Astana3717608120-10052
9Lokomotiv Jaroslavl38185012101-7749
10Salavat Julajev Ufa3818301397-7646
11Torpedo Nižnij Novgorod38164012117-11146
12Spartak Moskva3815301497-9542
13Dynamo Moskva3913501892-9439
14HK Soči3810701685-10039
15HC Viťaz Moskevská oblast3814301886-10437
16Red Star Kunlun3613101581-10135
17Traktor Čeljabinsk369701767-9935
18Neftěchimik Nižněkamsk3811401990-10434
19Dinamo Riga3712301876-9734
20HK Sibir Novosibirsk379302177-10728
21Amur Chabarovsk369101973-10927
22Severstal Čerepovec396402560-11624
23HC Slovan Bratislava397302667-13523
24HC Dinamo Minsk377202470-11622
25Admiral Vladivostok365302471-11520
Aktualizované: 15.12.2018 23:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Winnipeg Jets321659116-9044
2Calgary Flames3318310115-9144
3Nashville Predators3218310102-8143
4Colorado Avalanche321619115-9840
5San Jose Sharks3314311105-10039
6Edmonton Oilers331261296-9739
7Anaheim Ducks331161187-9739
8Vegas Golden Knights3415314103-9838
9Minnesota Wild3215213101-9136
10Dallas Stars321331388-8735
11Vancouver Canucks3410416101-11532
12Arizona Coyotes311131581-8630
13St. Louis Blues301021486-10028
14Chicago Blackhawks34641896-12826
15Los Angeles Kings33922072-10224
Aktualizované: 15.12.2018 23:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning332057134-9251
2Toronto Maple Leafs3217410114-8943
3Buffalo Sabres32118998-9242
4Washington Capitals311459118-9741
5Boston Bruins321341188-8438
6Montreal Canadiens3214211103-10537
7Columbus Blue Jackets3114312106-10336
8Pittsburgh Penguins3111311106-10134
9New York Islanders301131285-8832
10New York Rangers31861391-10232
11Detroit Red Wings33771595-11132
12Ottawa Senators3312215110-12732
13Carolina Hurricanes311031381-9331
14Florida Panthers30741397-11028
15New Jersey Devils301011393-10928
16Philadelphia Flyers301021492-11128
Aktualizované: 15.12.2018 23:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 15.12.2018 23:49

Bleskovky

Slovenky zdolali v prípravnom zápase Rakúsko 5:2

Slovenské hokejové reprezentantky zvíťazili v úvodnom prípravnom zápase v Zeltwegu nad domácim Rakúskom 5:2. prípravný hokej: Rakúsko – SLOVENSKO 2:5 (0:2, 0:2, 2:1) Góly SR: 12. Hlinková (Klimášová, Králiková), 16. Hlinková (Čurmová), 21. Klimášová (Hlinková), 39. Hlinková (Čurmová, Klimášová), 42. Ištocyová L. (Trebulová). Vylúčení: 5:4, presilovky 0:1, ...
o 21:45 - TASR

Obranca Bortuzzo predĺžil zmluvu so St. Louis o tri roky

Tím zámorskej hokejovej NHL St. Louis Blues predĺžil zmluvu so skúseným obrancom Robertom Bortuzzom o ďalšie tri roky. Hodnota kontraktu je 1,375 milióna dolárov za každú sezónu. Dvadsaťdeväťročný Bortuzzo strelil gól a pridal dve asistencie v dvanástich stretnutiach aktuálnej sezóny, svojej piatej v drese Blues.
pred 4 hod. - TASR

Eisbären Berlin - Schwenninger Wild Wings 1:3 v DEL

Hokejisti Eisbärenu Berlín prehrali v piatkovom zápase nemeckej ligy na domácom ľade so Schwenninger Wild Wings 1:3. výsledky: Eisbären Berlín - Schwenninger Wild Wings 1:3, Adler Mannheim - Augsburg Panther 5:3, Düsseldor EG - Grizzlys Wolfsburg 3:1, Krefeld Pinguine - ERC Ingolstadt 2:3 pp a sn, Iserlohn Roosters - Straubing Tigers 3:4, EHC Red Bull Mníchov - Kolín Haie 5:2
včera o 22:31 - TASR

Shattenkirk si poranil rameno, Rangers bude chýbať dva až štyri týždne

Hokejisti tímu zámorskej NHL New York Rangers sa budú musieť na dva až štyri týždne zaobísť bez obrancu Kevina Shattenkirka. Dvadsaťdeväťročný Američan si poranil rameno a odstúpil v druhej tretine pri pondelkovej prehre "jazdcov" na ľade Tampy Bay Lightnings po tvrdom hite od J. T. Millera.
12.12.2018 20:36 - Michal Bruner / TASR

Krištof prispel gólom ku víťazstvu Kärpätu Oulu nad KooKoo 6:1

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v stredajšom dueli fínskej hokejovej ligy na domácom ľade nad Kookoo 6:1, čím si upevnili pozíciu lídra súťaže. Slovenský útočník Michal Krištof sa na výhre podieľal jedným gólom.
12.12.2018 20:33 - Michal Bruner / TASR

Burdasov a Dacjuk vypadli z nominácie na Channel One Cup

Ruskí hokejisti Anton Burdasov a Pavel Dacjuk budú chýbať národnému tímu na turnaji Channel One Cup v rámci Euro Hockey Tour. Podľa informácií Ruskej hokejovej federácie na Twitteri posilní Burdasov Olympijský výber Ruska na Švajčiarskom pohári a nastúpiť by mal aj vo štvrtok proti Slovensku. Dacjuka nepustí do turnaja zranenie.
12.12.2018 11:07 - / TASR

Murray už trénoval po zranení, jeho návrat do bránky Pittsburghu sa blíži

Kanadský hokejový brankár Matt Murray z tímu zámorskej NHL Pittsburgh Penguins by mal čoskoro naskočiť do zápasového kolotoča. Dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára v utorok po prvý naplno trénoval od zranenia, ktoré utrpel v polovici novembra. Celkovo zatiaľ vynechal deväť duelov.
12.12.2018 08:44 - / TASR

Pelicans Lahti - Lukko Rauma 2:4 v utorkovom zápase fínskej ligy

Hokejisti Lukka Rauma zvíťazili v utorkovom zápase fínskej ligy na ľade Pelicans Lahti 4:2. Liiga - utorok: Pelicans Lahti - Lukko Rauma 2:4
11.12.2018 20:06 - Adrian Danaj / TASR

Dinamo Moskva - Severstaľ Čerepovec 3:1 v utorkovom zápase

Hokejisti Dinama Moskva zvíťazili v utorkovom zápase KHL doma nad Severstaľom Čerepovec 3:1. KHL - sumáre: Dinamo Moskva - Severstaľ Čerepovec 3:1 (0:0, 2:1, 1:0) Góly: 21. Mozer, 33. Zackrisson, 60. Šipačov - 39. Bodrov Jokerit Helsinki - Salavat Julajev Ufa 2:3 (0:0, 0:1, 2:2) Góly: 43. Moses, 55. Vesalainen - 8. a 59. Hartikainen, 50. Majorov
11.12.2018 20:04 - Adrian Danaj / TASR

Hyman z Toronta dostal dvojzápasový trest

Kanadský hokejový útočník Zach Hyman z Toronta dostal dvojzápasový trest za nedovolené bránenie obrancu Bostonu Charlieho McAvoya v sobotňajšom zápase NHL. Incident sa odohral desať minút pred koncom duelu a Hyman si za svoj zákrok vyslúžil 5+DKZ. Dvadsaťšesťročný krídelník príde aj o 24.193,54 dolárov.
10.12.2018 09:53 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

19. 12. 2018
L. Mikuláš - Poprad o 17:00
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Žilina - Košice o 17:30
Trenčín - Miškovec o 18:00
Nitra - Zvolen o 18:00
Budapešť - Detva o 19:00

Odohrané zápasy

09. 12. 2018
MiškovecB. Bystrica
1:0REPORT
ŽilinaL. Mikuláš
1:2REPORT
ZvolenBudapešť
1:6REPORT
DetvaTrenčín
2:3 SNREPORT
N. ZámkyPoprad
5:6 PPREPORT
NitraKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS44 bodov
2.Chovan M.ZVO41
3.Špirko R.ZVO38
4.Lantoši R.NIT36
5.Bodó C.MAC36

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS26 gólov
2.Kytnár M.ZVO21
3.Blackwater J.NIT18
4.Magosi B.MIS17
5.Klempa T.MAC16

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.6 perc
2.Vošvrda T.POP94.33 %
3.Košarišťan A.NZA93.62 %
4.Habal V.KOS93.59 %
5.Škorvánek ml. S.KOS93.4 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov