Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Martinčania bojujú za svoje mzdy: Nemôžeme to nechať len tak, hlásia spoločne

Martinský hokejový klub skrachoval, do ligy pravdepodobne zavíta Detva. Martinskí hokejisti, ktorí tvrdo bojovali v play-off nevideli svoje výplaty štyri mesiace. Pre mladých chlapcov ide o nemalé sumy, na ktoré síce majú nárok, ale je dosť možné, že ich nikdy neuvidia. Podobné niečo zažili aj v nedávnej minulosti Skaličania.


Prinášame vám stanovisko hráčov MHC Martin, manažéra PRO Hokeja Richarda Lintnera i niekdajšieho hráča HK 36 Skalica Miroslava Ďuráka.

Prípady Skalice a Martin vrhajú zlé svetlo na hokej v našej krajine. Nájdu sa spôsoby ako hráčom pomôcť?

Spoločné vyhlásenie hokejistov MHC Martin a realizáčného tímu zostavené hráčom Branislavom Rapáčom:

„V mene martinskej kabíny by som chcel zdôrazniť, že týmto stanoviskom na nikoho neútočíme, žiadame ním len pomoc. Klub nám dlží tri, poniektorým štyri mesačné výplaty, väčšina chlapcov nevidela peniaze od januára. Niektorí dokonca nemajú vyplatené ani prémie z minulého roka. Veľa ľudí sa nás pýta, prečo sme nebojovali počas sezóny, respektíve v januári či februári, keď nám peniaze prestali chodiť načas. Na Slovensku však funguje 30-dňová splatnosť, čo znamená, že január môžeme dostať vyplatený aj 28. februára. Na konci základnej časti teda nešlo o veľký sklz. Kabína dostávala každý týždeň sľuby od vedenia klubu, že situáciu napraví. Navyše, v Martine sa zišla skvelá partia vedená výborným trénerom. Verili sme, že môžeme byť úspešní, preto sme hrali aj bez peňazí. Vydržali sme, pre martinský hokej dosiahli úspech, no sľuby s vyplatením sa nenaplnili. Jeden z mála ľudí, ktorý sa nám snaží pomôcť a zachrániť situáciu a hokej v Martine je pán Kozák a jeho ľudia za čo im ďakujeme.

Po Piešťanoch a Skalici je Martin tretí klub, ktorý za krátky čas skrachoval. Ak sa má liga posúvať dopredu, nie je dôležité len budovanie marketingu a sociálnych sietí. Inšpirujme sa zahraničím v podstatných záležitostiach. V iných súťažiach je bežné, že kluby skladajú pred sezónou zálohu pre prípad núdze. Ak by stalo niečo podobné ako v Martine, hráči a realizačný tím dostanú svoje peniaze. Nie je možné, aby dali teraz všetci hlavy do piesku. Počuli sme, že v Martine chcú založiť nový klub. Prihlási sa do prvej ligy, v januári vezme päť-šesť kvalitných hráčov, postúpi a za rok je späť. Státisícové dlhy utopí a do extraligy sa vráti s čistým štítom. Pýtame sa, ako je toto možné? Prestaňte byť alibisti a konajme!

Keď sa na Slovensku dostane klub do krachu, právnou cestou peniaze nevymôžeme. Jediné orgány, ktoré nám v tejto situácii môžu pomôcť, sú SIHPA a Pro-Hokej. V pondelok som sa celý deň snažil kontaktovať Richarda Lintnera, nakoniec sa mi to podarilo utorok, ale výsledok je taký, že on nenesie zodpovednosť a dáva od toho ruky preč. Touto cestou predkladáme spomínaným orgánom prosbu zúfalých hráčov, ktorí túžia vidieť aspoň časť zo zarobených peňazí. Pre lepšiu predstavu verejnosti uvádzam, že na Slovensku sú hráči platení osem mesiacov. Ak vám nezaplatia štyri výplaty, z dvanástich mesiacov v roku dostanete zaplatené len štyri a uznajte, že z toho sa ťažko živí rodina.

Vedenie súťaže by malo konečne nastaviť pravidlá, ktoré by podobným situáciám v budúcnosti zamedzili. Chceme vytvoriť tlak na kompetentných, aby sme si vydobyli, čo nám patrí. Veríme, že naša výzva nájde pochopenie u verejnosti a pohne veci správnym smerom. My sa zarobených peňazí možno už nedočkáme, dôležité však  je, aby sme pred podobnými ťažkosťami uchránili kamarátov a spoluhráčov v budúcnosti.“

Postoj Richarda Lintnera, manažéra spoločnosti PRO Hokej:

„PRO Hokej nie je súčasťou zmluvných vzťahov medzi klubmi a hráčmi. Preto do nich nemôže ani zasahovať. To, čo PRO Hokej vie robiť a čo aj robí, je, že vyžaduje disciplínu plnenia týchto záväzkov. Pod hrozbou, v extrémnom prípade, až vylúčenia tímu z ligy. Naša najväčšia ultimatívna páka na dodržiavanie záväzkov voči hráčom  trénerom je takáto hrozba. V drvivej väčšine prípadov sú kluby svoje záväzky schopné plniť. Stalo sa však minulý rok v Skalici a teraz aj v Martine, že to klub ako obchodná spoločnosť nezvládala v dostatočnom termíne. A to liga nemôže akceptovať. V rámci svojich vnútorných predpisov aj musela konať. A konala v tom zmysle, že neodporučila licenciu MHC Martin na nasledujúcu sezónu. Čo sa bude diať následne nedokáže PRO Hokej ovplyvniť. Pretože PRO Hokej riadi a obchoduje najvyššiu súťaž. Nie je účastníkom jednotlivých zmlúv, ani neurčuje ich obsah. PRO Hokej zmluvy iba registruje a na základe toho kontroluje plnenie zmlúv v rámci sezón. Tu náš dosah končí. Neviem si predstaviť, čo teraz hráči v rámci situácie očakávajú. Mňa osobne ich situácia veľmi mrzí, no nedokážem z mojej pozície do toho zasiahnuť.  Zmluvy sú uzatvorené medzi dvoma subjektami. Hráčom a klubom. Pokiaľ spoločnosť, v tomto prípade klub, ide do konkurzu, je to situácia nepríjemná.  Ale bohužiaľ, v týchto obchodných vzťahoch sa to niekedy stáva. Preto sú nastavené zákony, ktoré aj predurčujú následné riešenia. Nie som ale súdny orgán, ktorý do toho vie vstupovať. Naša kompetencia je úplne jednoznačná. Nemožno postaviť PRO Hokej do pozície, že bude zaručovať zväzok dvoch orgánov, ktoré sú absolútne nezávislé v tom, na čom sa dohodnú. PRO Hokej do toho nevstupuje ani neprikazuje, na akej sume sa majú klub a hráč dohodnúť. Tá môže byť akákoľvek. Preto nevieme, prečo by sme za toto mali brať zodpovednosť.“

Ako dopadli Skaličania?

„Je to stále u právnika. Ide o spoločnú snahu dožiadať sa našich peňazí. Eseročka však vyhlásila bankrot. Nič nevlastnia. HK 36 Skalica vedená pánom Chovancom má voči hráčom podlžnosti, ale nakoľko tento subjekt ani nič nevlastní, peniaze sme doteraz nevideli. K peniazom sme sa nedostali, nevyplácajú nám to ani po menších sumách. Ani osobne nedúfam, že sa na tomto súde ešte niečo zmení a pohne k lepšiemu. Mne osobne dlžia dvetisíc eur, ale viem, že niektorí chalani či zo Skalice alebo Martina majú teraz dlhy aj 10 000 a viac eur. Martinčanom radím nech to jednoducho dajú právnikovi ako spoločná skupina. Myslím si, že z morálneho hľadiska je to jeden veľký tieň nad našou súťažou", povedal pre Hokejportal.net bývalý hráč HK 36 Skalica Miroslav Ďurák.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


ekaver

 

Hrozné len čítať
12.7.2017 - 12:00
+8

Crosby087

 

@L I N T N E R: TY OBYCAJNY ALIBISTA!!!
12.7.2017 - 20:49
+9

batman

 

prečítal si si jeho vyjadrenie??
13.7.2017 - 8:52
+1

Crosby087

 

@batman: Ano precital....a?
Kto sa ma pricinit o zmenu ak nie on?!?
Aha,on je tam dosadeny klubmi,ktorym aktualny stav maximalne vyhovuje...takze mas pravdu....on tak moze akurat skakat ako kluby piskaju....
13.7.2017 - 10:19
+2

RebeccaBlack

 

A co takto zvaz?alebo hraci proste odidu ak im klub neplati?nechapem preco sa ti hraci na to nevyseru ked nemaju vyplatu po 30 dnovej lehote.bezny clovek si v takom pripade hlada novu pracu.preco v tejto krajine stale ludia cakaju ze niekto za nich vyriesi problemy?a ked uz sa chcu dozadovat nejakho vyvodzovania zodpovednosti tak prave hracska asociacia by to mala riesit nie?
16.7.2017 - 12:34
+1

nzfans

 


To keby povedal komisár NHL, tak je na hodinu vonku, kto iný ako Lintner by mal nastavovať pravidlá a kontrolovať ich dodržaivanie.Asi je viac klubov v rovnakej situácii a tak samé nemaju zaujem to poriadne riešiť.Je to hanba, ako sa s hráčmi zaobchádza , ale keď stále ustupujú a nechajú si to páčiť, ich vec.
13.7.2017 - 21:07
+3

emoxx1

 

Takže chalanom zaplatili tie prachy ale so splatnosťou 30. Február a jednoducho sa stratili v systéme
12.7.2017 - 12:06
+9

chimli

 

V systéme nie, v exekuciách bývalého GM MHC.
12.7.2017 - 12:09
+3

emoxx1

 

Je mi to jasné. Len. Som si trošku zavtipkoval, no sám som si prešiel obdobím, keď mi na faktúrach vysel plat za pol roka a doma som nemal na chleba. Aj keď to nebolo v hokejovom prostrdí.
12.7.2017 - 12:14
+3

ncaa1

 

Len si pustajme do ligy timy bez penazi nadalej, hlavne ze maju stadion a ja to CHCEM!(to je najdolezitejsie), co tam po tom, ze hraci budu zivorit.
A hnusny Lintner zrusil Skalicu aj Martin.
Pašto spat!!!
12.7.2017 - 12:19
+39

crosbynko

 

Clovece ja normalne neviem desifrovat ci to myslis vazne alebo ironicky Dobry prispevok.
12.7.2017 - 12:41
+4

ncaa1

 

Samozrejme ironicky len som pospajal na rychlo vsetky bludy, co som sa tu docital v poslednych dnoch na diskusii o kauze Martin.
12.7.2017 - 12:54
+17

crosbynko

 

Akoze ten zaciatok by som ti aj veril ale potom to sklzlo do takej tej roviny ze toto nemozes mysliet vazne Natolko uz tvoje prispevky poznam
12.7.2017 - 13:18
0

Sunkafit

 

Tiez
12.7.2017 - 18:04
0

Tul-lu

 

Minimálne v rámci športového práva a poriadku súťaží vie nastaviť disciplinárne tresty a pokuty pre rádoby "manažérov" a "majiteľov" a taktiež vie nastaviť štruktúru a režim "vystupovania" týchto ľudí aby neprichádzalo k tomu, že tam budú nastrčené "biele kone". Čo sa týka účasti novovzniknutých subjektov vie im zatrhnúť vstup do súťaže z takto potrestaným manažérom či podielnikom v sro, a.s. a pod. Takže za mňa Lintner za EL a SZĽH na všetky súťaže ako sú veľký FAIL.
12.7.2017 - 19:14
+2

Luke

 

Disciplinárne tresty - tým by sa, myslím, páni typu Taliga, Murček, Lušňák, T.Turan alebo ktorýkoľvek iný akcionár iného klubu (ak by bol jeho klub na pokraji krachu) iba zasmiali...
Pokuty - pokutu nemôžeš udeliť priamo akcionárovi alebo manažérovi klubu, keďže kluby sú poväčšinou spol. s r.o., ale celej spoločnosti - a to by situáciu v krachujúcom klube ešte výrazne zhoršilo...
Nuž a keď už vidíš v Lintnerovi alebo súčasnom vedení SZĽH veľký fail, tak si len dovolím pripomenúť Ti, ktorá že to bola skupina, čo pravidlá pre EL a taktiež aj pre ostatné súťaže spadajúce pod SZĽH dlhých sedemnásť rokov zavádzala, nastavovala a jemne dolaďovala. Iste si si všimol, že výsledkom ich dlhodobej, poctivej a mravenčej práce sú okrem iného kluby, ktoré si tlačili a zväčšovali balík dlhov až do stavu, kedy to jednoducho muselo padnúť na hubu (viď. Skalica, teraz Martin a nebyť Telenského a pomoci mesta, bol by tatam aj Poprad). Je pre mňa neuveriteľné, že sa tu nájdu ľudia, ktorí prakticky sedemnásťročnú hibernáciu slovenského hokeja hádžu za vinu necelý rok úradujúcemu Kohútovi a dva roky úradujúcemu Lintnerovi. A to Lintnerovi v pozícii, kde nemožno robiť veľké zázraky, keďže jeho zotrvanie vo funkcii závisí (ako už nižšie niekto spomínal) od správnej rady ProHokeja, t.j. od samotných vlastníkov klubov, ktorí určite nepôjdu proti svojim záujmom.
13.7.2017 - 1:01
+10

NRfan

 

Pokial si spominam, Riso bral tuto funkciu, lebo mal urcitu viziu do buducnosti a chcel veci v SK hokeji zmenit k lepsiemu. Vzhladom na tvoju poslednu vetu teda prichadza na rad otazka, preco tu funkciu vzal, ked vlastne "nemoze nic robit".
13.7.2017 - 9:15
+2

LenTak93

 

víziu mal a hokej chcel meniť z postu prezidenta SZĽH
túto funkciu teda nebral preto, že chcel robiť veľké zázraky, ale preto, lebo mohol aspoň časť svojej vízie realizovať... a to aj robí
13.7.2017 - 10:11
+8

NRfan

 

Ako vidno, je to malo, ale evidentne to niekomu staci.
13.7.2017 - 12:11
0

strojar

 

Ono je to takto:
On je zodpovedný iba za ľúbivé srandičky ako sú all star víkend a kartičky. To mentálne slabšie vybaveným fanúšikom stačí.
Za problémy je zodpovedný vždy niekto iný.
13.7.2017 - 12:13
+5

gta98

 

Ked teda vies kto je za co zodpovedny, spytam sa teda. Je Lintner zodpovedny za to, ze v Martine nevedia hospodarit a zhanat sponzorov a prebiehaju tam mocenske spory? Ak je on zodpovedny za toto tak je zodpovedny aj za to, ze v Poprade sa cela situacia otocila o 180°.
Dobre poviem Ti co si o tom myslim. Myslim, ze v prvom rade su za situaciu v Martine zodpovedni ludia z jeho vedenia a nie Lintner ktory nehospodari za jednotlive kluby. Ako aj samotni hraci povedali, nechceli robit problemy v PO a verili slubom, pocas rozhovorov s hracmi este pred PO ani oni nehovorili o ziadnych problemoch, vsetci poculi len o tom ako su nabudeni a chcu nieco dosiahnut. Ale ja viem v com je Lintnerova chyba. Mal kazdemu hracovi z kazdeho klubu aspon raz do tyzdna zavolat a pytat sa ci isto, na beton, stopercentne mu klub nic nedlzi. Abu mal urcite istotu.
13.7.2017 - 12:50
+4

HKMpelemele

 

Strojara sa ani nic neytaj. Neodpovie
13.7.2017 - 16:27
+6

Fenomén

 

Tak ja sa potom opýtam takto. Za čo teda je zodpovedný Lintner? Naozaj okrem kartičiek a nejakého toho instagramu ... Ja neviem.
13.7.2017 - 17:47
+1

HKMpelemele

 

Strojar, kto si ty, ze vies urcit, ze niekto je mentalne slabsie vybaveny a niekto nie?
13.7.2017 - 16:26
+4

hefky

 

Strojar vie všetko a zároveň nic
13.7.2017 - 17:57
+4

Tul-lu

 

Trochu som sa stratil prečo porovnávaš - spomínaš súčasné a minulé vedenie. Čo sa týka Lintnera tam len reagujem na jeho vyjadrenie ja nič, to sú ich zmluvné vzťahy.
Stále platí kto chce cestu nájde.
13.7.2017 - 23:16
0

Tul-lu

 

Keby chceli tak vymyslia kauciu tj. posledná výplata ako preddavok v prospech hráča pri nedodržaní splatnosti pri podpise kontraktu hráčov EL a hotovo.
13.7.2017 - 23:23
0

KurierNz

 

Ked doplatit, tak ked sa aj budu kluby skladat na nejaku zabezpeku, tak maximalne na mesacnu minimalnu mzdu zo zakona a o ostatne nech sa sudia s byvalim zamestnavatelom...
12.7.2017 - 12:19
+3

roman BLOG

 

Konečne sa nezakrývajú oči nad problémami. Na dno sme zjavne ale ešte nepadli. Takže sa netešme, ešte sa neni z čoho odraziť. #pseudomudrosti
12.7.2017 - 12:19
+2

F4X

 

Za všetko môže Slovan


12.7.2017 - 14:17
+1

Tizo BLOG

 

za Martin nemoze...ale uz nejaku dobu ide martinskou cestou...
12.7.2017 - 20:16
+5

Crosby087

 

@R O M A N: to,co je dnes v MT sa deje v slovenskom hokeji 5-6 rokov..konecne vsak casovana bomba vybuchla,hoci neskoro bolo uz pred 3 rokmi ...
12.7.2017 - 20:50
+1

pinto1000

 

Ja len nechápem jedno! Ak v decembri viem že mi dochádzajú peniaze tak prečo seriózne vedenie neprišlo za hráčmi a jasne to hráčom nepovedalo...následne mohli 4-5 najlepší (najdrahší) hráči pred uzávierkou prestupov odísť inam... A nahradiť ich aj za cenu slabšej výkonnosti juniormi. Ono áno fanúšikovia by síce boli sklamaný ale vzdy lepšie ako to čo sa deje teraz! Takto sa tie dlžoby len nabalovali a zvacsovali...A po sezóne by bolo omnoho jednoduchšie zháňať menšiu sumu peňazí... Ku*va však keď nemám na hovädzí steak ho proste žrať nebudem... Človeku je z toho smutno Stále však verím že ľudia nenechajú hokej v Martine padnúť! Aj za cenu slabučkého mužstva musí Martin ligu hrať inak bude mať veľký problém! Držím palce!
12.7.2017 - 12:20
+13

KurierNz

 

Lebo stale dufaju, kebo su jesitni...kazdi jeden z nich si mysli, ze ked bude vysledok, tak im nanosia mecenasi na furikoch peniaze...
12.7.2017 - 12:25
+3

MHC87 BLOG

 

jeden z vedenia to takto chcel...tak skončil...
12.7.2017 - 13:05
+5

chimli

 

To mysliš vážne? , jeden z vedenia vymyslel projekt B mužstva, ktorý dopadol katastrofálne a tak skončil. Alebo majú B-čkári všetko vyplatené?
12.7.2017 - 19:11
+4

pinto1000

 

K tomu čo som písal uvediem jeden príklad...HC Slávia Praha! Nemali peniaze tak urobili presne to! Hráčom na rovinu povedali ako to je, väčšinu kádra poslali preč (oi Markovič, Hraško...) a dohrali sezónu z hráčmi ktorí boli ochotný hrať za penej + s juniormi! Výsledok? Slávia dnes vďaka tomuto žije! Ono je to jednoduchá ekonomická vec: ÚSPORNÝ REŽIM! Prečo toto neurobili aj v Martine nepochopím!
12.7.2017 - 13:59
+16

Foam of Waterfall

 

Pretoze keby to urobili v Slavii,co v MT,maju na krku statni zastupitelstvo,co by na sk bola prokuratura...
12.7.2017 - 18:55
+1

hviezda

 

HK 32: Takto to robili 15 rokov počas pôsobenia v Extralige aj Liptáci, diváci v januári trošku zamrmlali, ale mali istotu, že v novom ročníku pokračovali v najvyššej súťaži.
12.7.2017 - 15:22
+1

Crosby087

 

@pinto1000: Preco? No lebo su to alibisti a myslia len na svoje vrecka!!! Vies kolko zarobili na play off?!? 4.000divakov bolo..tak si to vynasob a kolko penazi im islo do vrecka...hlavna vec ako sa novy prezident chvastal tym,ze ako veci funguju a podobne ....humus toto...
Hraci ziju pol sezony na dlh a teraz neuvidia nic...zivit sa na Slovensku sportom je cesta do zahuby... jedine co ma zmysel je makat...skusit sa najneskor do 20-22 rokov niekam dostat a ak nie,zabalit to a ist do civilneho zamestnania..a to uz aj tak moze byt neskoro...lebo dovtedy sa venoval dotycny najma hokeju a na vzdelanie nebol prilis priestor ...
12.7.2017 - 20:55
+1

Westlund32

 

Na takú ligu majú ľudia chodiť? Pozerať na hráčov co nevidia svoje peniaze a len tak sa korculuju, tak netreba sa čudovať ze návštevy okrem NR BB sú také aké su a ze hráči často využívajú stávkové aby aspoň niečo mali, smutné kam sme sa dostali môžem byť rád že aspoň rok som chodil a federalnu ligu, nasaa do 2012 liga mala úroveň. Som znechutený
12.7.2017 - 12:21
+3

Adriano23

 

Nasa liga do 2012 mala uroven? Uz davno pred tym sa stavkovalo a daleko viac ako teraz a kluby uz tlacili celkom dobru tarchu dlzob. Liga bola o pra muzstiev ostatok bieda, nepamatam si zeby sa hufne brali hraci z nasej ligy do repre vynimkou je snad rok kedy sme hrali o zotrvanie so Slovinskom. Mozno tak okolo rokov noveho milenia sa brali ako tak hraci z nasej ligy, ale postupnu uz vtedy zacala kvalita klesat ... Mladeznicke kategorie zacali celkom vyrazne stracat na top krajiny ...

Moc by som to nezvaloval na poslednych pat rokov problem je daleko hlbsi a liga kontinualne od rokov cca 2000 isla razne dolu, pretoze dovtedy sme tazili resp boli dozvoku z federalnych cias.
12.7.2017 - 12:29
+4

pinto1000

 

Môj názor je že liga ide finančne dole od roku 2009...čo sa vtedy stalo je myslím každému jasné
12.7.2017 - 13:53
+2

mobis

 

Mhc: Skalica,Martin,v nasej lige preziva kazdy rok viac klubov,kto bude dalsi
12.7.2017 - 12:23
+3

mikerg

 

Lintnerov alibizmus: Risa Lintnera a jeho pracu a snahu podporujem, ale nemal by schovavat hlavu do piesku.
Samozrejme, je somarina, aby mal v tomto momente akymkolvk sposobom zachranovat hokej v Martine. Ale tato situacia (uz minuly rok na priklade Skalice sa mali urobit opatrenia) by mala byt dovodom resp.startovacom zmien, ktore moze aj on iniciovat. Uplne najjednoduchsi sposob je (tak ako to uvadza B.Rapac) ista forma financnej zalohy, ktoru kazdy klub zlozi na zaciatku sezony na ucet Pro-Hokeja a budu viazane a uvolnovane iba na chod klubov.
Ak Lintner tvrdi, ze Pro Hokej nie je ucastnikom tohto sporu, tak si asi nevidi dalej ako po koniec nosa. Kazda takato negativna skusenost znizuje marketingovu hodnotu ligy ako celku. Lintner od svojho nastupu razi cestu moderneho marketingu a mal by mat zaujem predchadzat presne takymto situaciam. AKo som pisal, nemusi to byt spatne, ale do buducnosti.
12.7.2017 - 12:23
+32

LenTak93

 

presne, on nemá zachraňovať klub v Martine, či inde, ale má vytvárať také podmienky, aby sa predchádzalo takémuto stavu
12.7.2017 - 12:44
+20

pinto1000

 

Lintner nemá absolútne šancu vytvárať podmienky! Tú šancu majú jedine a jedine páni ako Fico, Pelegríny, Danko, Sulík atď, atď, atď... Proste politici!
12.7.2017 - 13:51
0

ferari550

 

Pinto1000 hlavné ze sem ťahať politiku. Štát môže prispieť na mládež a nie pchať peniaze do klubu, ktory je de facto sukromny. Alebo chces povedat ze stat mal zatiahnut sekeru martina? Majitel klubu si zoberie zahranicnych hracov, alebo inych hracov naslubuje mu hory doly a stat nech plati, chore myslenie niektorych ľudí však pinto.
12.7.2017 - 16:34
+3

pinto1000

 

Pozor Ferari! Samozrejme že máš 100% pravdu! Ale ja nehovorím aby stať financoval profesionálny klubový šport! Mal som na mysli aby stať vytváral podmienky napr.pre sponzorov ako je odpočítateľná položka atd. Rovnako je nemysliteľné aby kluby museli platiť DPH zo vstupeniek, každej reklamy... Ďalšia vec je (ale v tomto prípade je šport sekundárny) že u nás už pomaly nie sú slovenské fabriky resp.veľké firmy! A keď sú tak sú zahraničné! Podporuje napr.ligový hokej nejaká automobilka? Alebo nejaká banka? Pozri kto v minulosti financoval klubový hokej? ...Fabriky v regióne...Myslím že Lokomotíva Bučina Zvolen, Iskra Smrečína BB, ZŤS Martin, Plastika Nitra, VSŽ Košice...Hovorí za všetko! Až na výnimky to už nič neexistuje. Ja sem skutočne nechcem pchať politiku lenže ono čuduj sa svet ono to s tým súvisí.
12.7.2017 - 18:42
+8

ferari550

 

OK
12.7.2017 - 18:45
0

lestat21

 

takmer v každom krajskom meste je silná,aj keď zahraničná fabrika.Tie firmy keby si podelili kluby, tak tu máme malú KHL. Transpetrol,SEPS,NAFTA,POZAGAS,orange,KIA,SPP-D,SSE-D,ZSE,PEUGEOT,CONTINENTAL,Samsung a atd. tak ako je to v iných krajinách
12.7.2017 - 19:59
+1

tn

 

Myslim ze takmer vsetky firmy ktore si vymenoval som uz niekde na dresoch alebo na reklamnych paneloch videl ... len to urcite nebolo na slovensku. Ale ako ich donutit podporit aj sport v regione kde zarabaju? Asi iba zakonmi, no to by sa im urcite nepacilo.
12.7.2017 - 21:39
0

bigi BLOG

 

no kto z vas by dal peniaze do klubu kde nevies sko sa s nimi naraba? vid TN bol pred nedavnom medializovany priklad toho, hlavne ze sa konali pochody a pod...
13.7.2017 - 11:04
+1

strojar

 

" kto z vas by dal peniaze do klubu kde nevies sko sa s nimi naraba?"
Nemyslíš, že na túto otázku treba hľadať odpoveď aj v jednom klube zo Slovenska, ktorý hrá KHL?
13.7.2017 - 12:15
+1

bigi BLOG

 

strojar ja viem ze si hlupak, respektive sa na neho hras. ale este raz si precitaj co som napisal vidis tam niekde vinaty slovan? ak nie tak tato tvoja poznamka kde si si chcel pomastit svoje vlastne ego bola uplne zbytocna a absolutne odveci. takze sku este raz. pred tym ked na nieco zareagujes si ten prispevok precitat aj 3 krat a aj pomalicky by ti to pomohlo a mozno by tu na HP bolo tvojich primitivnych prispevkov o polovicu menej, lebo su absolutne zbytocne
13.7.2017 - 12:55
+2

miro-nr

 

vid SBA ,je medializovaný stále Aj negatívna reklam je reklama
13.7.2017 - 16:09
+1

ferari550

 

vsetkych zozerie slovan
13.7.2017 - 18:02
+1

sob3k

 

S tym suhlasim, no myslim si, ze by to pohorelo na spravnej rade.
12.7.2017 - 12:58
+1

henro

 

SUHLAS!: Vážený mikerg!
Hovoríš svätu pravdu! Lintner je hrobárom hokeja na Slovensku!!!
Trepe somariny lebo ničomu nerozumie!Treba ho rýchlo posunut mimo hokeja A nech si razí cestu mimo HOKEJA!!!
12.7.2017 - 20:43
+2

Laranjeira

 

To je hroza citat toto. Co i len sa snazit vzit do toho co citia ti hraci a ich rodiny. Za postup do semifinale im mali byt vyplatene odmeny a nie dlhovane 4 mesiace. To je na basu a vedenie ligy sa tvari, ze sa nic nedeje.
12.7.2017 - 12:24
+5

pinto1000

 

Lintner ti to jasne vysvetlil! Tak neviem čo tu hovoríš o vedení ligy!
12.7.2017 - 12:28
+4

NRfan

 

Zial Lintner len pomenoval sposob "ako sa to neda" namiesto zavedenia sposobu, ktory by takymto situaciam zamedzoval.
12.7.2017 - 20:40
+4

Crosby087

 

!!!: Kto nechce hlada DOVODY, to chce hlada SPOSOBY...a zhrnme si jedno...pdkedy tam je Lintner,tak sa zdvihla navstevnist o 121 divakov,v telke je viac reklam..prezident PRO HOKEJA ma 3x vacsi plat a najma ZANIKA 2 klub...

Ano,kludne nech zanikne aj 5 klubov ak to ma priniest efektivny vysledok...ale nie takto,ze sa nic nerobi...Risko,tam je Tvoj najvacsi kamarat pan JUDr. Koval...co tak dat hlavy dohromady a skusit nastavit podmienky tak,ze sa k hracom nebudete chovat jak handry resp.kluby ich nebudu mat v moci?

Hraci by mozno aj mohli kludne pouvazovat nad strajkom...bez nich liga nebude...ja viem,ze nie su za vodou ako v NHl,ze tam nemusia hrat hraci aj 5 rokov,ale ked za 12 mesiacov dostanu 4 vyplaty,tak kludne nech si strajkuju a nehraju aj do vianoc,kym sa im nepodari "vyboxovat" ferove zmluvy a podmienky na slusne zitie...lebo momentalne to nie je ani na prezitie...
12.7.2017 - 21:00
+6

topky

 

Je to veľmi smutné, ale to sa bohužiaľ dalo čakať, každý si myslí, že hrať hokej je jednoduché, berieš plat/8 mesiacov/ z toho dostaneš možno dva..a užívaš si život ,slávu, No v skutočnosti to tak nie je , sú chalani, ktorí majú rodiny, nemôžu sa osamostatniť, sú vďační, že majú rodičov ...Mladým neplatia vôbec , rep.zalepia oči prvou ,,výplatou" tak ak majú rozum a chcú sa niekam posunúť radšej skončia, hoci sú naozaj šikovní a ostatným zalepia oči a potom sladké slová vyplatíme Vám. No na Slovensku je to tak, a všetci dávajú ruky preč, veď ich sa to netýka pretože majú zarobené, a hokej hrajú len tí, ktorí na to majú a výplatu nepotrebujú lebo som sa narodil pod šťastnou hviezdou. Chalani držím Vám palce. Klobúk dole čo ste dokázali , škoda tých, ktorí počas sezóny odišli. V´daka p.Paukovčekovi je to jeden inteligentný človek, ktorý vie ako hrať hokej, a tiež p.Halaj dokázali nemožné.
12.7.2017 - 12:25
+6

doc.koniferum

 

Údajne extraliga pre MHC na 100% ešte neni stratená.Toto ale neni z mojej hlavy,neberte má za slovo.Termin je do 14.7 čo je v piatok.Tá tzv. komisia MHC ešte nevylúčila,dali len odporúčanie a to je rozdiel.
12.7.2017 - 12:32
+5

MARTIN_JUH

 

tak ale z tých vyjadrení čo dal klub aj hráči von nevyzerá že moc bojujú o to zotrvanie
12.7.2017 - 12:35
+11

stary mantinel

 

zachráni vás trio taliga,murček kalnický. údajne ich zaujíma hlas ľudu - hlas odborníkov z HP. aj keby mali odstúpiť z ligy v novembri, už len kvôli tej detve...
12.7.2017 - 12:50
+7

doc.koniferum

 

To myslíš vážne alebo si robíš srandu?
12.7.2017 - 13:39
+1

stan-PP

 

co myslis?
12.7.2017 - 15:42
+3

doc.koniferum

 

netuším
12.7.2017 - 16:00
0

rasticek

 

To je človek z Detvy. A zrovna od tohoto konkrétneho nič múdre nečakaj.
12.7.2017 - 16:09
+7

cirinko

 

pro hokej: Mam mozno blbu otazku..kludne ma ukamenujte, ale:
Ak Pro hokej nie je ucastnikom zmluv medzi hracmi a klubmi, ake ma pravo kontorlovat ich plnenie?? je to niekde uzakonene, stanovene v stanovach alebo tak..radsej sa pytam, a ked mi to niekto vysvetli nebudem nad tym dumat.

pride mi to tak ako keby som ja uzatvoril zmluvu so zamestnavatelom a danovy urad, kontoroluju jej plnenie, a keby sa neplnilo odobralo by mi ico, dic a vsetko co potrebujes k podnikaniu..

mam na to zly pohlad???

dik
12.7.2017 - 12:38
+4

topska

 

Pro hokej len odporuca, nic nepovoluje ani nezakazuje. Nikto klubu nezakaze fungovat, len ich potom nezoberu do urcitej ligy. To mas ako napriklad tak, ako keby si mal predajnu s oblecenim. Ak nebudes vykazovat dobre cisla a budu s tebou problemy, nebude ti umoznene otvorit si tu predajnu v najvacsich hypermarketoch, ale budes si hladat miesto neikde v bytovke na okraji mesta. Tiez sa ta ten hypermarket pyta na to, kolko ludi ti tam chodi, aku mas minuost a podobne. Ja to takto beriem z tvojho pohladu
12.7.2017 - 12:55
+2

ferari550

 

Hypermarketu je úplne jedno kolko ľudí chodí do tvojej predajne, jediné co ho zaujíma aby si zaplatil nájom.
12.7.2017 - 16:36
+2

emoxx1

 

Teraz kecáš. Hypermarketu nestačí len nájom a hotovo. Ak tvoj obchod nie je tak v trende ako si oni predstavujú tak ťa proti tvojej vôli presťahujú niekde do kúta. Prípadne vysťahujú z predajne.Najomná zmluva je rovno tak postavená aby to mohli robiť. Okrem nájmu berú aj nejaké percento tržby. To so naozaj nevymýšlam. Môj kamoš mal obchodík v jednom z Bratislavských obchodných domov.
12.7.2017 - 18:41
+2

kapo10 BLOG

 

A v com je vlastne problem ak to maju v nejakych reguliach sútaže?... Co predpokladam ze maju...


12.7.2017 - 17:20
+2

VSŽ Košice

 

Stojím za hráčmi a ich právom na peniaze, ale včerajšia pozvánka od pána Rapáča na záchranu Ligy v Martine bol pľuvanec do očí fanúšikov.
12.7.2017 - 12:45
+16

Allen19

 

Pluvanec je co pises zachrana hokeja a vyplatenie hracov su spojene nadoby.Bola to pozvanka celeho timu nie jedneho hraca tak skus rozmyslat pred tym ako nieco napises
12.7.2017 - 12:54
+1

greendeath

 

Tak nik normalne zmyslajuci mu dnad na toto neskocil...pri vsetkej ucte...vztah bol medzi hracmi a vedenim...toto si musia vybojovat sami...ale velku nadej tomu nedavam :/
12.7.2017 - 12:55
+7

doc.koniferum

 

Pľuvanec možno nie,ale robenie debilov z fans určite.Tak jeden deň podľa médií a MHC je všetko na dobrej ceste,druhý deň je Detva v extralige,tretí deň je znova nádej...tak čo potom?A na čo tam majú byť fans?Rapáčovi a spol ide o ich peniaze čo im nikto neberie,ale nás nech do toho neťahá.Im je jedno,čo bude s Martinom,prvoradé je,aby boli vyplatení.Po ďalšie,gro hráčov už má aj tak iné kluby takže neni dôvod tam chodiť.Toto nech si Rapáč a spol riešia s kompetentnými,z jeho strany to pokladám za veľmi nepodarený vtip.
12.7.2017 - 13:19
+20

VSŽ Košice

 

podpis +
12.7.2017 - 13:23
0

Deathless

 

K prvej casti prispevku len tolko: ako sa asi tak moze tvarit p.Luptak ked si toto cita? Maze pre istotu komenty?
12.7.2017 - 13:53
+2

sob3k

 

Mozes byt spokojny, p. Luptak k nicomu takemu nema pristup
12.7.2017 - 14:08
+1

KurierNz

 

To je Brano, ktory bol pre Poprad prilis drahy a pomohol Popradu tak, ze zruinoval Martin...no pekne..Mikulas tras sa!
/only joke/
12.7.2017 - 12:46
+9

gta98

 

Teraz už vieme, že ani Martin nie je Petrohrad
12.7.2017 - 13:07
+16

Frey

 

Ja som šťastný, že je od nás preč! Viem, že ty nie, ale ono ta to prejde
12.7.2017 - 20:14
0

gta98

 

Uvidime casom
12.7.2017 - 21:15
0

Aasen36

 

Za mňa takto: nevyjadroval som sa doteraz, kým sa neozvali samotní hráči. Po tomto som na ich strane a plne podporujem aby sa chalanom vyplatilo všetko čo odrobili s Martinským erbom na drese!
Dúfam, že sa kompetentní od Nauša (tuším, že pred ním bol ešte jeden "odborník GM" po Taligu (a ich spolupracovníkov) spamätajú sa, vyplatia € ktoré si hráči MHC zaslúžia (aj tí, ktorí ešte nemajú vyplatené prémie za minulé sezóny) a opustia Martin kanálmi!

Chlapci ďakujeme za hru a srdce, ktoré ste túto/minulé sezónu/sezóny ukázali aj bez € na účtoch!
Bojujte!
My, ozajstní fanúšikovia sme s vami! (dúfam)


Martinčanom na život celý!
12.7.2017 - 12:50
+17

ivre

 

Jedno nepochopim. 6 domacich zapasov v play-off,vypredany stadion,tak kde su tie peniaze aspon z toho vstupneho. Aspon nieco keby ty hraci dostali.
12.7.2017 - 12:53
+2

greendeath

 

Co ty nezijes v Martine?Vsupne z plajaf zobral exekutor.
12.7.2017 - 13:06
+3

doc.koniferum

 

Tie tržby zobral exekútor.
12.7.2017 - 13:09
+1

Adrumko

 

tomuto presne nechapem aj ja...na stadione 4tisic ludi , vstupne na sedenie od 10 do 6e.. na statie 5e..a peniaze nikde...resp.vo vrecku niekoho, kto si to urcite velmi zasluzil...
12.7.2017 - 13:11
0

dusanTN

 

Od 10 do 6? Zaujímavé...
12.7.2017 - 14:52
+1

Tricko30

 

A preto som rad ze zilina nejde cestou kupovania drahych hracov na ktorych maju ale prikrivaju sa perinou na aku maju radsej chodit roky na hokej ako jedna sezona a potom potopa
12.7.2017 - 12:58
+1

MHC098

 

Nic v zlom ale do kazdej diskusii musis tahat tu tvoju zilinu
12.7.2017 - 13:04
+22

greendeath

 

Co trepes aka jedna sezona?Dlhy s Mhc sa vlecu peknych par rokov...a bud rad ze Zilina je klub mesta...by ste boli na tom podobne...takto sa hracom Za sklada na mzdu kazdy dan.poplatnik Ziliny.
12.7.2017 - 13:08
+12

doc.koniferum

 

By som ťa poopravil.V Žiline nech sú hlavne radi,že ich primátor Choma kope za správnu stranu-SMER-SD.Mesto Žilina bolo zadlžené o hodnote cca 13 alebo 14 miliónov eur,čo je omnoho viac ako kauza Martinské hole.A bolo im to "odpustené".Stačí,aby voľby vyhral iný primátor ako "smerák" a razom môžu Žilinčania spomínať,že kedysi boli v extralige.Dobre si pamätám ako Fico v telke odkázal Hrnčiarovi keď u nás kauza vypukla,že nech si ide "pokutu" pýtať od Procházku.Vtedy ešte Hrnčiar kopal za Sieť.Či sa to niekomu páči alebo nie, šport a politika sú spojené nádoby.Je to len o tom,kto na ktorom brehu rieky stojí.
12.7.2017 - 13:48
+41

Deathless

 

+
12.7.2017 - 13:56
0

rasti_assez

 

Rozumies tomu asi ako ja vasim MT holiam, ale to ti nebrani pisat hluposti. Islo o nenavratnu pozicku 35 Mega na stavbu KIA dediny.
Dlh nebol odpusteny, ale dedinu odkupil stat.To ze to SMER prezentoval ako pomoc Ziline je druhy problem.
Aj tak cast dlhu musela byt splatena. Inak mohlo to urobit aj mesto Martin a odovzdat Hole statu.
Ale to by pan prevracac kabatov primator nemohol strkat hlavu do piesku a riesit problemy. Stacilo by, keby sa vcas vedel dohodnut. Asi tak ako ten vami vysmievany vecne ozraty exprimator Ziliny, bez ktoreho by nebola ziadna KIA, ziaden dlh a ziadne plne autobusy robotnikov z Martina.
12.7.2017 - 15:18
+3

doc.koniferum

 

Nepíšem hlúposti.Vychadzam z toho,ako si to ty napisal,že SMER to prezentoval ako pomoc Žiline.Ale či mám pravdu ja alebo ty je takmer jedno,ide o princíp.Ak má hocijaké mesto problém,vždy je jazýčkom na váhach to,za ktorú stranu ten alebo onen primátor konkrétneho mesta kope.
12.7.2017 - 15:46
+1

rasti_assez

 

Tiez ma to vtedy pobavilo, ako SMER dokaze vytvorit problem a potom predat tuto "kupu" ako pomoc Ziline. Najkrajsie natom bolo, ako to potom Choma pouzil v predvolebnom programe, ked porazil Harmana a potom pri svojom programe, ked vyhral v dalsich volbach. Podla tejto rovnice: Dlh za Harmana =x ; Dlh za Chomu =x-Ficova pomoc. Teda Choma sa pricinil o prudky pokles dlhu Ziliny.
12.7.2017 - 16:08
+1

RomanZa

 

Ja to vidím takto: MsHK ťaží z toho, že jeden z big bossov Smer-u, je primátor Za. Aj to kvôli otcovi(vieme: Váhostav atď). Minulý rok by klub, resp. do štadiónu nešla dotácia 1 000 010 € zo statneho. Stavbári, ktorí boli potom na štadióne, si mohli všimnúť, ako peniaze boli minute.
12.7.2017 - 17:24
+4

rasti_assez

 

Zhrniem to:1. Ked na niekom zarobis styri miliony, co bol cisty zisk vlady z rakosnickej dediny, tak ten jeden milion na hokej tak blhosklonny dar jeden milion zas nie je tak vela. 2.Ta podpora mesta nie je vdaka primatorovi, ale Tiposu, ktory si vydupal, ze mesto da 200 tis na hokej, inac si svoju serverovnu v ziline zbali a na so ziskom 1 milion z dani . Mimochodom poslanci to oznacili za vydieranie a schvalili tento rok plan, ze sa zisk Tiposu ma rozdelit medzi vsetky sporty. 3. Asi ta sila bossa SMERU nebude tak velka, ked poslalo mesto do klubu ucelovo kontrolora a zatrhlo klubu spravovanie stadiona.Na kontrolu Ostatnych sportovych klubov mesto zabudlo.4. Nemyslim si, ze finacovanie MsHK je uplne koser, nieco mi tam smrdi, ale je v lige jedno z najlepsich a SMER ma na tom tu najmensiu zasluhu.
12.7.2017 - 21:10
0

rasti_assez

 

Teda nemyslel som TIPOS ale TIPSPORT.Ten milion z dani TIPSPORTU bol podmieneny zvysenou podporou hokeju, co viacerym mestskym poslancom nedava spavat a robia vsetko proti hokeju.
12.7.2017 - 21:39
0

Frey

 

Mišo, nie je ti trápne tu ťahať Zelinu, ktorá aj tak nikoho nezaujíma?! Ak by krachla Zelina, nik to ani nepostrehne, naopak, Martinu všetci fanúšikovia SVK hokeja držia palce
12.7.2017 - 20:16
+5

ctibor

 

Ja nejak nechapem, ze pokial vedelo vedenie alebo malo indicie k tomu, ze budu pocas sezony finacne problemy, ze je voci nim exekutiva vedena, ze sa im nedari splacat stare dlhy...ako je mozne, ze podpisovali hracov ako Corbeill ci Pulli? Oni si akoze co mysleli?
12.7.2017 - 13:03
+2

mitoO

 

"Myslím si, že z morálneho hľadiska je to jeden veľký tieň nad našou súťažou"

Taketo veci sa stavaju aj v inych sutaziach.
Bohuzial aj cez dobru partiu, ci vynikajucich fanusikov (ti by to pochopili) to mali hraci riesit tak, ze nenastupia na semifinale, ak nebude doplateny januar a februar.
12.7.2017 - 13:15
+6

Dracik_18

 

v 97 keď ste nemali prachy a hráči vyhrali titul , tiež si bol za to aby hráči nenastúpili ?
12.7.2017 - 14:00
+5

mitoO

 

Nepamatam si, za co som bol vtedy, to je 20 rokov dozadu bratku, urcite som aj troska inak rozmyslal vtedy ako 15 rocny chlapec, ale teraz by som bol za to, aby hraci nenastupili, kym nedostanu vyplatene svoje peniaze.
12.7.2017 - 14:06
+8

Dracik_18

 

ok diky za úprimnosť
12.7.2017 - 14:12
+1

LenTak93

 

Bolo to v 1999.
12.7.2017 - 20:10
+1

OceliarKE

 

https://youtu.be/PzZCljT3Uow?t=2m40s
12.7.2017 - 21:02
+2

Tizo BLOG

 

99...
12.7.2017 - 22:38
+1

Dracik_18

 

Pardon
13.7.2017 - 6:36
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
crosbynko

 

Neviem si velmi predstavit ze by som nedostal 6 mesiacov ( v ich pomere 4 z 8) vyplatu a dokazal z toho vyzit. Viem ze vacsina z nich ma vacsi plat ako ja ale aj tak niektori su asi kuzelnici. Drzim im palce aj ked som skepticky .
12.7.2017 - 13:22
+2

gta98

 

Napíšem to asi priamo, kedže v dlhších príspevkoch by som sa zamotal.
Liga má nastaviť pravidlá tak, aby neboli problémy ale nemôže rozhodovať o interných veciach klubov. Ak raz klub podpíše hráča za ťažké prachy a potom ho neplatí, nie je to zodpovednosť Lintnera ani ligy ale v prvom rade klubu. Liga môže vyriešiť veci tak, že daný klub s problémami nepustí do ligy a nebude predlžovať problém, čo v tomto prípade aj urobila, tak ako aj v prípade Skalice. OBROVSKY posun vpred. To, že hráči majú dlh 4 mesiace nie je problém ligy ale hráčov. Ja viem, že to je tvrdé ale tak to je. Majú možnosť odstúpiť od zmluvy ak nemajú plat, mali byť razantnejší a ak nemali zaplatený január, mali na začiatku marca povedať, že nenastúpia a hotovo. Alebo mohli byť členmi SIHPA... Tak ako to bolo svojho času v PP a kde sme sa od vtedy dostali?

Hráči si plat určite zaslúžia za svoju poctivú robotu, ale to si zaslúžili aj robotníci na stavbách a majú všetko vyplatené? Konkrétny človek má vilu, auto za 100 000 aj 5X ročne dovolenku ale jeho firma nemá nič a tak ti nič nemôže zaplatiť. Lenže to je daleko viac ako problém ligy...

To, že sa kluby s dlhmi nepúšťajú do ligy je posun vpred aj ked pre zainteresovaných je to strašne frustrujúce a zúfalé, že nedostanú plat a ja ich plne chápem a je mi ich ľúto. Lenže je to dobré aj pre kluby do budúcna, majú jasný signál, že kto nemá zaplatené tak končí a taktiež je to jasný signál pre hráčov, že netreba veriť ľudom, ktorí Vám tvrdia ako to už dostanete a všetko bude dobré, lebo viete, že on skrachuje a vy nedostanete nič.
Každý chce posun vpred ale ked si tento posun vpred pýta svoju obetu tak je zle. S týmto už nič nenarobíme, riešenie do budúcna je aby boli všetci hráči zastrešený pod hráčskou organizáciou (SIHPA) a riešili svoje problémy oveľa skôr.
12.7.2017 - 13:24
+23

liskin10

 

ono odstúpenie od tej zmluvy zo strany hráča nie je také jednoduché. Keď hrá dobre, ale nie je platený a povie, že končí v klube, tak klub ho neuvoľní inam alebo si vypýta veľké peniaze za jeho odchod a nikto ho nezoberie. Nehrá a ani nedostáva peniaze. Naopak ak klub nie je spokojný s hráčom, tak príde a vyhodí ho zo dňa na deň a ak mu aj niečo dlhuje, tak sa má načakať, aby mu to niekedy ak vôbec niečo vyplatili.
12.7.2017 - 14:51
+1

pinto1000

 

Tak to nie je! Ak hráčovi klub nezaplatí 3mesiace mzdu hráč z klubu môže odísť bez náhrady!
12.7.2017 - 14:56
0

mitoO

 

"Prvý krok je smerom k hráčom, keďže v našom športe, nielen v hokeji, je problém s dodržiavaním vyplácania miezd a odmien. Zhodli sme sa s klubmi, že s tým treba niečo spraviť. Preto sme vytvorili 3. dodatok do hráčskej zmluvy, ktorý zaručuje hráčovi možnosť jednostranného vypovedania zmluvy v prípade omeškania platby o viac ako 30 dní. Je to prvé gesto, ktoré deklaruje záujem hráčov, ale najmä klubov, aby sa tento problém eliminoval," povedal Lintner.
12.7.2017 - 15:01
+5

Crosby087

 

Platenie: 1.9. Podpises zmluvu
31.10. Mas narok na vyplatu za mesiac september
30.11. Si nedostal peniaze za september a mozes odist...

No dakujem pekne za takyto super bod,ze na ro,aby mohol hrac odist su potrebne 3!!! Nevyplatene mesiace...

Zjavne je za koho lintner kope...ale tak je to logicke,ze nebude hryzt ruku co ho krmi ...
12.7.2017 - 21:11
+3

LenTak93

 

3 nevyplatene mesiace? Ty nevies ratat? Pises tu same bludy.
September sa vyplacia v oktobri, cize omeskanie je jeden mesiac, neviem, kde tam vidia tri.
13.7.2017 - 8:39
+3

greendeath

 

Podme ratat...ak zacnes v septembri...mozes kludne odohrat aj cely oktober a az v novembri zistis ze ti nezaplatili...takze sa moze stat ze 2 mesiace odohras zadarmo
13.7.2017 - 10:45
+1

bigi BLOG

 

3 mesiace. lebo za september mozes dosttat peniaze az koncom oktobra cize zistis v novembri ze ti nevyplatiliseptember a 30 dni mas cakatt lebo vyplatny termin mohol byt koniec oktobra. napisal som to jak madar ale dufam ze si to pochopil
13.7.2017 - 11:18
+1

KurierNz

 

Vystavoval si niekedy uz niekomu fakturu?
13.7.2017 - 14:06
0

miro-nr

 

vyzerá na to jeho príspevok
určite nie !
13.7.2017 - 16:11
+3

LenTak93

 

Ved ale co chces uz v septembri peniaze za september? Do 31.10. ti maju vyplatit september. Ak sa omeskaju o 30 dni, tak mozes odist. Ziadne tri mesiace.
13.7.2017 - 13:12
+4

Crosby087

 

Ty vole Ty o com pises..dokonca zrozumitelne to napises a stale nerozumies?
Vsak ano,do 31.10. Ti maju vyplatit september...ak tak neurobi,tak o 30 dni si volny...akeho teda bude?
No 30.11. A to je kolko mesiacov?
SEPTEMBER/OKTOBER/NOVEMBER...Vsak to dokaze pochopit aj 6 rocny chlapec...
13.7.2017 - 14:45
+3

KurierNz

 

Volny si uz 30.10. Ako sem pleties stale ten mesiac navyse?...ci ty este pre istotu mesiac dalsi pockas?
13.7.2017 - 16:28
0

ncaa1

 

Jasne ze pocka, aby mohol nadavat na Lintnera.
13.7.2017 - 17:27
+3

Crosby087

 

Chlapci chlapci...ked je splatnost 30.10. Tak 2.11. Nebudu meskat s vyplatenim za mesiac september mesiac,ale 2 dni....a hrac je volny az po meskani jeden mediac....cize 30.11. Cize po 3 mesiacoch od podpisu...tj.3 mesiace hral za 0 euro......zrozumitelnejsie sa to uz neda povedat...
13.7.2017 - 18:55
+3

topska

 

ano, takto to funguje v kluboch, mas pravdu
13.7.2017 - 19:05
0

ncaa1

 

Mne nezalezi na tvojich datumoch ani sa nepustam to tejto nezmyselnej diskusie. Proste nadavas na niekoho a bodka.
13.7.2017 - 19:09
0

lubfito

 

Takže tebe viac vyhovovalo keď hráči nemali ani toto a museli dohrať sezónu, lebo mali podpísanú zmluvu do apríla?
Ako rátam, tak rátam ale toto je krok smerom ku hráčom. No ale keďže je za tým Lintner, tak to musí byť zlé, lebo Crosby087 povedal!
13.7.2017 - 8:45
+2

KurierNz

 

Staci jeden mesiac, nie tri!
12.7.2017 - 15:04
0

pinto1000

 

Je to tak ale keď ale kluby to riešia tak že v mesiaci dostane aspoň niečo...ale pokiaľ počas 3 mesiacov nedostane plný plat môže ísť. Pravidlo toho jedného mesiaca sa obchádza.
12.7.2017 - 15:08
+1

gta98

 

A dalsie podmienky? 3 po sebe iduce mesiace? Alebo v septembri, oktobri, novembri plny plat, december a januar nejake percenta z platu, vo februari plny plat a marec s aprilom zas len nejake percenta a hrac moze buchat pestami po stole lebo nemoze nic robit a vypovedat zmluvu?
12.7.2017 - 15:38
0

Foam of Waterfall

 

Moze...len bez pravnika sa v tom nezorientuje.
12.7.2017 - 19:05
0

topska

 

Z PRVEJ RUKY: Kontaktoval som sa s Branom Rapacom kedze je aj z mojej strany a aj zo strany hracov Martina zaujem o to, aby sa o tejto ich iniciative neviedli nejake nepravdive reci. Idea a najvacsia snaha o neico prisla zo strany samotneho Brana Rapaca. Cela satna za nim stoji, co nie je len jeho tvrdenie, ale mal som moznost vidiet ich konverzacie a dohadovania sa o tomto probleme a su jednotni. Vsetci mu pomahaju ako mozu, obvolavaju ludi, poskytuju rozne kontaky atd atd. Partia su super a zalezi im na hokeji v MT co som mal moznost vidiet z tych debat, nie len na vlastnych peniazoch. A toto je najdolezitejsie. Tam nejde prioritne o zachranu ich penazi, aby sa k nim dostali,ale dokonca oni navrhuju, ze sa vzdaju velkej casti penazi, ak to este pomoze martinskemu hokeju! Toto ostava ako priorita. Brano tak pomocou satne zvolal hacov, vedenie MHC, primatora, media, potencionalnych sponzorov atd aby sa to konecne nejak riesilo, nie len tak, ze polka ludi sa ani nevidela spolu a nedebatovali. Dalej sa tymto snazia o to, aby sa nastavili urcite pravidla, ktore by do buducna takymto pripadom zamedzili. Preto sa tlaci na Lintnera a podobne, aby sa teda ta legislativa nejak upravila a dali sa tam urcite podmienky pre boj proti tomu, co sa napriklad v Martine stalo. Jednou z nich je napriklad aj ta zaloha. Tolko zo strany hracov MHC smerom k fanusikom slovenskeho hokeja, nei len tych z Martina
12.7.2017 - 13:27
+30

Kristepane

 

dik za info, dobre, ze aspon hraci sa dokazali zorganizovat
12.7.2017 - 13:31
+3

gta98

 

Určite je dobré ak budú komunikovať, držím palce nech sa im podarí niečo vymyslieť.
12.7.2017 - 13:32
0

8sweet8

 

Ja som pocul vraj sú ochotný sa vzdať všetkého plus dajú aj z vlastného vrecka aby zachránili MT ( a údajne keď príde hrať Liptovský do Martina rapac si dá dva vlastne góly )
12.7.2017 - 16:19
+17

Luke

 

topska: Nemám v úmysle priamo spochybniť Tvoj príspevok, ale nech sa na to pozerám z akejkoľvek strany, toto vyjadrenie je v takmer úplnom rozpore s výzvou hokejistov, ktorá je odcitovaná v článku - tam totiž nie je žiadna zmienka o záchrane hokeja v MT, len o spoločnej snahe hráčov dostať sa k svojim zaslúženým peniazom. Nehovoriac o tom, že snaha hráčov dostať sa k dlžným peniazom práve ešte viac zoviera slučku okolo hrdla MT hokeja. Nerozumiem teda, prečo sa pôvodné jasne smerované vyhlásenie začalo interpretovať z úplne iného uhla pohľadu, ako je vidno v Tvojom príspevku...
13.7.2017 - 1:16
+3

topska

 

to uz nie je moja hcyba, citali ten moj prispevok a stotoznuju sa s nim
13.7.2017 - 17:53
+1

Kristepane

 

achjaj: no ak je jediny, podla Rapacovych slov, kto sa im snazi pomoct ten saso aka byvaly okresny sef HZDS, potom akoze nezavisly a teraz uz okresny sef SNS, tak je to este vo vacsich sr-ckach ako som si myslel
12.7.2017 - 13:27
+8

FanusikZamkov

 

Možno po mojom príspevku budem naj horší diskutér ale nedá mi spýtať sa ak pán Rapáč otvorene sa vyjadril že už neverí že by dostali výplaty či hráč Troliga neukázal vzor ako si hráči majú vydobyť svoj zaslúžený plat.Už dnes na základe podania návrhu na konkurz na Duklu Trenčín hráčom Troligom môžeme počítať že ďalším klubom ktorý bude mať existenčné problémy môže byť Dukla . Teraz sa sústreďuje p Lintner,PRO HOKEJ aj zväz na Martin a pritom sa vie že je tu ďalší problematický klub. Dnes je streda a ešte vedenie klubu nevydalo stanovisko či sa dohodlo s hráčom a ako. Tu sa jedná tiež o dlžoby a pritom p.Lintner vo svojom vyjadrení píše oni budú postupovať voči každému klubu striktne podľa pravidiel. Prosím p.Lintner máte možnosť sa pričiniť o to aby p.Troliga dostal svoj plat po niekoľko ročnom oneskorení.
12.7.2017 - 13:41
+21

dukla15

 

Čo si tu otieraš pusinku stále o Duklu ked nevieš ako to je tak nepiš bludy. Nazvať Duklu problematickým klubom ? Tak ty si iny les ...
12.7.2017 - 13:50
+1

FanusikZamkov

 

Dukla 15 ja nepíšem bludy návrh je verejne známi ktorí je zverejnený v obchodnom vestníku . S tým že upozorňujem na to ešte nie je mojím úmyslom aby Dukle nedali licenciu. Skôr by malo byť snahou vášho vedenia dať veci na správnu mieru aby aj u vás v klube sa veci pohli k lepšiemu a hlavne aby ste nemuseli prežívať to čo ste prežívali na konci minulej sezóny až do posledného zápasu. V tomto zmysle ma cháp. Alebo tebe sa páči to ako je s fanúšikmi a samotným hokejom vybabrané?
12.7.2017 - 14:10
+13

NRfan

 

Ak bol podany navrh na konkurz, tak problem asi je. Sice to neznamena, ze je neriesitelny, ale je.
12.7.2017 - 21:11
+1

dusanTN

 

Problém je. Ale povedzme že nehokejový. Troliga má svoje výplaty ako hráč vyplatené. Tam sa udialo niečo bokom.
13.7.2017 - 10:53
0

NRfan

 

Pointa bola existencia problemu, nie jeho charakter. A ako som napisal, urcite je riesitelny, takze netreba stresovat.
13.7.2017 - 12:15
0

topska

 

precitaj si moj koment, oni sa stale snazia s tym hokoejom v Martine nieco spravit, cize su ochotni sa urcitej ciastky aj vzdat
12.7.2017 - 13:51
0

mitoO

 

Ved to je jasne, su ochotni sa urcitej ciastky vzdat, pretoze je to stale lepsie ako nic.
12.7.2017 - 13:55
+3

ncaa1

 

To sme ale dopadli...
12.7.2017 - 14:05
+2

petto81

 

Existuje urcita dohoda medzi hracmi a MHC...ta sa samozrejme tyka zachrany licencie a ich vyplat.
12.7.2017 - 14:05
+5

skrachac

 

Na Duklu voľnejšie ...
12.7.2017 - 14:22
+15

ferari550

 

Ja si skôr myslím ze martin budú nasledovať o nove zamky, a hovorím ze asi určite.
12.7.2017 - 16:43
+2

doc.koniferum

 

Tiež si myslím.Skôr alebo neskôr to tam dopadne podobne.
12.7.2017 - 17:03
0

pinto1000

 

Financie...My vo Zvolene sme tiež mávali problémy s vyplácaním peňazí a riešilo sa to 23:55...a raz aj po funuse. Ale zapol sa zdravý rozum! Mužstvo sme poskladali z lacných hráčov! Zo Slovana junior Baroš, zo Skalice (Slovana) mladučký lacný Mráz, turista Klíma, z Čiech Klhufek a Semorád pri ktorých fanúšikovia prevracali očami čo za odpad to sem ide k nim vela skúsený Brabenec ktorý bol platený mimo klub a išlo sa do sezóny. Mnohý to mužstvo odpisovali a nakoniec nám tesne ušlo finále... Proste finančného ozdravovania sa netreba báť! Ono platí že čím menej peňazí tým sa s nimi rozumnejšie narába! ROZUMNEJŠIE! Ono je jasné že hráči chcú čo najviac a skúšajú to... Ale tu je skutočne len a len na zdravom rozume ako k tomu funkcionári pristúpia... Nedávno tu bol rozhovor s Dušanom Mrázom. Mnohým hráčom sa ro načítalo ľahko...ale boli to slová jedného inteligentného človeka ktorý robí hokej 22 rokov! A verte že prežil v ňom aj ťažké chvíle! P.S. Nedávno som počul od jedného funkcionára o jednom hráčovi ktorý chcel mesačne 10.000. Každý klub poslal jeho agenta do prdele! Až na jeden ktorý ho podpísal...toto je cesta do pekla!!!
12.7.2017 - 15:45
+5

8sweet8

 

Ale aká cesta do pekla . Po prvé keď chcel 10.000e musela to byť riadna hviezda bacashisua mal v bb 7k vraj a keď klub s nim podpísal zmluvu mal by byť hodný tých peňazí a po ďalšie je tu dosť veľký trh hracov tak asi bol tých peňazí hodný !! Lebo inak by ho nepodpísali predsa . Nech dostane aj milión keď mu to je klub ochotný zaplatiť . Klub určite nepodpíše slabšieho hráča za 10k ako raz tak dobrého za 8k
12.7.2017 - 16:18
+5

pinto1000

 

Sweet ja sa tu s tebou skutočne nemienim stále hádať...ale trepeš hovadiny. Ten funkcionár (a bol by si velmi prekvapený kto to je) sa na tom dosť dobre smial. A nad požiadavkami toho hráča sa škerili aj iný...A ináč práve o to ide že klub mu je to ochotný zaplatiť! Ver tomu že ak niekto dáva priemeru také prachy asi nebude prekvapko keď po čase dopadne takto... Skus si ešte raz prečítať rozhovor s Mrazom tu na HP...
12.7.2017 - 18:49
0

8sweet8

 

Si v pohode ani ja sa tu nechcem hádať len mame občas iné názory ( dt ) .. ale tak napíš rovno ze to bol priemerný hráč ktorý má hodnotu cca 3k a on mu dal 10k .. lebo ja som poviem ti pravdu myslel ze vravíš o hráčovi tipu nagy surový apod.
12.7.2017 - 19:03
0

pinto1000

 

Vieš ide my len o to že kluby niekedy až nezmyselne vyhadzujú peniaze. A potom sme smutný keď to kluby proste nezvládnu.
12.7.2017 - 19:59
0

8sweet8

 

Tak niektorí hráči 10k si proste zaslúžia . Nagy surový bacasisua maione atď ja som to zle pochopil a nevedel som ze vravíš o hráčovi ktorý im nesiaha ani po päty
12.7.2017 - 20:07
0

LenTak93

 

Nagy ani zdaleka nema 10 000
13.7.2017 - 8:40
0

wedro

 

Takže tak.: Hráči mali bojovať pred play off .
Pohroziť vedeniu že nenastúpia na prvý štvrťfinálový zápas ak nedostanú určitú časť mzdy .

Vtedy by to malo väčšiu odozvu.
Play off pred dverami ľudia nabudeni.
Ak by toto vyšlo v mediach MT mužstvo pohrozilo vedeniu že nenastúpi na play off.
vedenie by bolo pod oveľa väčším tlakom verejnosti bud by sa to vyriešilo alebo by sa to cele skončilo skôr ako to je teraz a venovali by sme prijemnejšim temam.
12.7.2017 - 16:10
+2

Kristepane

 

niektory z hracov spominal, ze o tom vtedy uvazovali, ale nakoniec od toho upustili, zbytocne nad tym uvazovat co malo byt, teraz nam je lahko hovorit co mali spravit, ale vtedy bola predsa len ina situacia a buducnost nevies predvidat ... psychologia ma na to aj termin - hindsight bias
12.7.2017 - 16:48
+3

lesslie69

 

Kým za takéto špinavosti niekto nepôjde sedieť na dlhé roky+konfiškácia majetku,následná dražba z ktorej sa pokryjú dlžoby,nič sa nezmení.Ale to by sme asi nesmeli žiť na Slovensku.Chcem sa spýtať,hráči Martina boli zamestnanci klubu, alebo SZČO?
12.7.2017 - 16:19
+6

Tizo BLOG

 

ktory sportovec je uz dnes zamestnanec klubu? specialne hokejisti?
12.7.2017 - 22:44
+1

sob3k

 

Podla zakona o sporte by mali byt zamestnanci, ci mi nieco utieklo? Aspon nieco take tvrdili vsetci, ked proti nemu protestovali.
13.7.2017 - 10:56
+1

bigi BLOG

 

no dnes by uz mali byt vsetci
13.7.2017 - 11:24
0

lesslie69

 

O to je to pre hráčov jednoduchšie.Nevyplatenie mzdy je totiž podľa zákona trestný čin,stačí obyčajný policajný záznam a OČTK musia konať.
13.7.2017 - 15:15
0

strojar

 

O akej mzde hovoríš?
13.7.2017 - 20:00
0

Foam of Waterfall

 

hracskej...ak je to mzda,je to tc nevyplatenia mzdy a odstupneho,ak to obchadzaju akoze cez szco,je to tc poskodzovanie resp.zvyhodnovanie veritela,tak si vyber...
15.7.2017 - 13:46
+2

kapo10 BLOG

 

A co by si tym vlastne pomohli keby to bol aj trestny cin?

Trestny cin je to vtedy ked zamestnavatel peniaze ma a mzdu ti nevyplati

Ak martin peniaze nemal nejde o tc
15.7.2017 - 9:01
0

Foam of Waterfall

 

TC je,ked uprednostni zmluvu sameho so sebou (alebo ktorehokolvek dodavatela prednostne vcelku) pred vyplatami hracov,ked peniaze nema,a tiez,ak hracov nevyplati,ak peniaze ma...tzn. skutok sa tam stal.
15.7.2017 - 13:45
0

CistaPravda

 

Pukalovic to krasne povedal: "maslo ma na hlave Taliga, naslubovali hory doly a 25 hokejistov nevidelo od januara vyplaty"
Tu to mate vy obhajcovia Taligu
12.7.2017 - 16:22
+7

doc.koniferum

 

Taliga tiež povedal,že ihneď po sezóne sa ani jeden hráč nevyjadril,že by chcel z Martina odísť.A zrazu cca mesiac a pol dozadu kdesi čítam rozhovor s Corbeilom kde povedal,že jeho po sezóne nik z MHC neoslovil ohľadom ďalšej spolupráce.Taliga nenormálne trepe a sere si do huby.A teraz ho to dobieha,tak mu treba!Ešte nech sa s ním zvezú Kalnický,Murček,Nauš a neviem kto ešte a budem spokojný.
12.7.2017 - 17:09
+3

Adrumko

 

presne moje slova...Taliga si vymysla a klame odkedy je vo funkcii..skoda ze to vyslo na povrch az teraz...raz darmo , zivotny styl ta poznaci...
13.7.2017 - 6:04
+2

dusanTN

 

OT: Detva rokuje s Bartekom a Markovičom.
12.7.2017 - 17:05
+5

8sweet8

 

Haha to co bude bartek alebo markovic v detve
12.7.2017 - 17:10
+2

Big Bear

 

Pri ich skladbe kadra tipujem dalsi podpis Stana Lasceka
12.7.2017 - 21:10
+6

PeterLucky

 

Nabuduce nech si laskavo Lintner nerobi z huby rit tvrdeniami, ze v jeho lige nemeskaju vyplaty v tej istej vete, v ktorej sa navaza do Slovanu. Bolo by zaujimave spravit anonymnu "anketu" hracov po slovenskych kluboch, ze kto kolko a kedy ma vyplatene.
12.7.2017 - 17:59
+6

loki12

 

a bolo by taktiez zaujimave urobit tu istu anketu pre byvalych a aktualnych hracov blavy a potom by sme to videli
12.7.2017 - 18:30
+19

OceliarKE

 

smiešne že to hovorí fanúšik klubu kde meškajú výplaty tiež už zopár sezón
12.7.2017 - 19:12
+10

MackoPu

 

No tak si si kopol....
Pointa je taka, ze MT/SI skoncili, lebo financie a to je to, co sluboval - "ocistenie".
13.7.2017 - 0:35
+2

ctibor

 

A vidis Meskali a preto, teraz Martin nedostal licenciu. A ak by sa KHL rovnako zachovala aj vo svojej lige, tak by ste ju uz 3 roky nehrali
13.7.2017 - 8:12
+8

ElwisNR BLOG

 

Bankrot 3 klubov v lige za tak krátke obdobie je zarážajúci fakt.Pravidlá by sa mali zmeniť tak aby sa takéto situácie nestavali a je to chyba SIPHA a ProHojeja že pripustili aby sa takéto niečo vobec stalo že hráči 3-4 mesiace nemajú výplat ale peniaze by si hráči mali nárokovať od človeka ktorý s nimi podpísal zmluvu a ak ten mal nejaké zmluvy a dohody ktoré si sponzor neplnil ako mal tak nech si to GM rieši tiež.
12.7.2017 - 18:36
0

ncaa1

 

Vobec to nie je zarazajuce, len minule roky, kazdy na to kakal, licenciu dostali vzdy.
12.7.2017 - 18:43
+16

Big Bear

 

Ale treba predist aj tymto situaciam. Stava sa z nich novy folklor a Vahostav Liga. Vytunelovat, zatat sekeru co najhlbsie a vyhlasit krach. Urcita zabezpeka pred sezonou sa noazaj javi ako dobry napad.
12.7.2017 - 21:21
+3

ncaa1

 

Samozrejme suhlasim. Vymysliet a prejst na urcity sposob, kde budu hraci chraneni. Ale oni sa musia ozvat skor.
Som len na vazkach co kluby. Tie kde je stare resp spiatocnicke vedenie, nebudu suhlasit.
Ale co nebude sa niekomu pacit, kopnu ho do zadku.
12.7.2017 - 21:46
+1

Fandime

 

ElwisNR: SIPHA, zial moze zastupovat hracov iba v ramci prava tejto bananovej republiky.... a pokial viem dostala oficialnu poziadavku az po sezone. Dnes uz tazko niekto nieco pravne vymoze, nakolko klub zanikne a zrejme nema ani majetok...
A Vahostav ako? Chudakom, co to fyzicky postavili nedali nic a ani nedaju, dokonca firma pokracuje dalej!
BANGLADEZ!!!!
12.7.2017 - 19:03
0

ElwisNR BLOG

 

Máš samozrejme pravdu ja som chcel skôr upozorniť na to že ak by bolo členstvo SIPHA povinné a hráči alebo kluby by si trebárs museli prispievať finančne im alebo PRO Hokeju mohol by vzniknúť nejaký fond ktorý by hráčom v takejto situácii vedel pomôcť alebo predísť tým že by sa dôkladnejšie skúmali podmienky pri prideľovaní licencií a tým by aj hráči a kluby mali väčší zaujem aby sa podpisovali reálne zmluvy a licencie dostali iba kluby ktoré sú finančne spôsobilé lebo inak by to musel platit fond z prispevkov svojich členov.Možnosť ukončiť spoluprácu s klubom kde hráč nemá svoje peniaze sa ukazala ako nedostatočná.Ešte by asi mal fungovať nejaký realny minimálny limit s akým rozpočtom sa môže klub do ligy dostať tak ako khl napríklad.
12.7.2017 - 20:05
+1

JohnnyNoMoney

 

Treba veriť, že do budúcnosti sa Slovensko naučí vychovávať poctivé kluby. Až potom môže vzniknúť poctivá liga. A fluktuáciou tímov medzi ligami sa možno opäť oživí chuť a ambícia vybojovať si najvyššiu súťaž.
12.7.2017 - 19:32
+2

Fandime

 

ElwisNR: OK, v prvom rade nebolo vobec urcitym ludom po voli, ze SIPHA konecne vznikla.
V prvom roku vacsina, hlavne starsich funkcionarov klubov, skor im hadzali polena pod nohy! Im vyhovovalo, aby hraci mali minimalne prava. Vsetko chce svoj cas, aj hraci musia pochopit, ze potrebuju niekoho, kto ich adekvatne zastupi, pripadne im dokaze pomoct aj s inymi vecami. Tvoja myslienka je v pohode, su mozno aj ine sposoby. Zeby kluby zaplatili pred sezonou zabezpeku, mozno vo vyske nakladov na 2-3 mesiace svojich realizacnych timov... Je to vsetko na diskusiu a chut najst racionalne riesenie!
Hlavne, aby sa uz konecne stabilizovala situacia a hokej sa odrazil z dna!
Drz sa!
12.7.2017 - 20:19
+1

MRTOMIK82

 

V Liptovskom Mikuláši sa tvorí celkom solídny káder ,ale treba ho posilniť o jedného kvalitného obrancu napr.Luža a jedného strelca útočníka napr.J.Markoviča dokým nám ho nepodpíše Detva,podme vedenie MHK32 popracujme na tom.
12.7.2017 - 22:17
0

ElbinatorMT

 

Lintner sice nemoze za zanik resp. krach troch hokejovych klubov, je dobre ze nastavil podmienky aby kluby netlacili dlhy... akurat ze liga stratou tradicnych klubov straca liga atraktivitu a rozdiely medzi ligami sa prehlbuju... a ten jeho marketing a pomoc klubom..super mame hokejove karticky hokej mame v TV ale stracame kluby ktore k hokeju jednoducho patria.. a co sa urobilo na ich zachranu ?
13.7.2017 - 5:32
+4

dusanTN

 

Veď také podmienky aj nastavil. A hneď sa aj prejavili. Aj mne je ľúto Martina ale iba takýmto spôsobom sa liga ako tak očistí. Máš nejaký návrh čo by sa malo urobiť na ich záchranu? V prvom rade sa o to mali snažiť samotné kluby, nemyslíš? Alebo mal Lintner zohnať peniaze a vyplatiť dlhy klubov?
13.7.2017 - 11:00
+1

kimi2028

 

Najbližšie skrachuje Detva... Detva neutiahne extraligu dlhšie ako 2 sezóny.
13.7.2017 - 14:17
+2

lubfito

 

Ak si "manažéri" povedia že do klubu nestrčia už ani cent, ak je klub preúverovaný a finančne už pár sezón balansuje nad priepasťou, tak sa Lintner s ďalšími 9 klubmi môžu aj na hlavu postaviť a nepohnú s tým.
Vyhlási sa bankrot a pá pá, môžte mi aj práškový cukor fúkať do zadku, peniaze neuvidíte.
Je mi hrozne ľúto fans aj hráčov, ale ak klub proste nevie nakladať s peniazmi, nevie si peniaze zháňať, riadi sa amatérskym spôsobom a jediné čo akumuluje je dlh, tak potom inej cesty niet.
Lintner môže dať návrh aj na zábezpeku 10,000,000 pred sezónou, no o tom hlasujú kluby, takže to nie je také jednoduché ako sa zdá.
Ale ľudia budú kydať na všetkých keď vidia že je zle a budú vždy naivne hľadať spasiteľa ktorý buchne milióny na stôl. To že to je najhorší systém financovania športu, už ale nevidia.
Tak či tak, hokej je v MT populárny, ak bude mať niekto ozajstný záujem sa mu venovať, tak nový klub bude mať relatívne dobrú šancu udržať sa a uživiť sa. Len sa to musí dobre nastaviť od začiatku.
13.7.2017 - 9:05
0

Tricko30

 

Murcek starsi je uz v detve spolupracovnik luptaka tak sa da ocakavat ze sa tam presunu aj posledny hraci co este ostali v mt takze zas by som az tu detvu tak neodpisoval vtom ich boxerskom ringu sa bude hrat tazko kazdemu
13.7.2017 - 10:55
+2

strane

 

P.Lintner, keď sa hovorí nekonečne o dlhu MT nebolo by vo veci zverejniť, aký dlh sa vytvoril za 4. mesiace? Na druhej strane, koľko dostal MT za predaj skoro všetkých hráčov a na čo tieto financie boli použite. Ani toto nespadá do Vašej funkcie, tak potom ste úplne zbytočný v našom úbohom hokeji.
13.7.2017 - 11:15
+1

emoxx1

 

Síce to nemám overené, ale logicky sa predaj hráčov nekonal. Veľa hráčom skončila zmluva a boli jednoducho voľný. Ak niektorým zmluva pokračovala, tak na základe nevyplatených faktúr bola vypovedateľná, takže čo sa hráčov týka, zrejme nebolo čo predávať.
Ono sa všeobecne spomína termín predali/kúpili hráča, ale v európskom hokeji predaj hráčov všeobecne nefunguje ako vo futbale.
13.7.2017 - 13:04
+2

KurierNz

 

Vyrastal si na Dostihoch a sazkach, ze?
13.7.2017 - 14:08
+1

sob3k

 

Cele to je dost zlozite a najlepsie sa bude asi vyjadrit po bodoch:
1. Je dobre, ze sa hokej ocistuje. Ci uz je to od neschopnych manazerov alebo klubov, ktore dlhodobo tlacia dlhy pred sebou. Smutne je to, ze u nas zakony umoznuju zbankrotovat a potom zacat na zelenej luke, ved sa nic nestalo.
2. Lintnerove vyjadrenie nie je vyjadrenim, ktore by vsetci cakali a ja chapem vsetkych tu nespokojnych. Na strane druhej, co ma robit? Navrhne zabezpeku a kluby ju neschvalia. Kolko by mala byt zabezpeka? Zacnu na malej sume, no vsetci budu argumentovat, ze to im nepokryje nic. Bafnu tam 100 tisic, co je suma, z ktorej nieco uvidia hraci, mesto aj veritelia. Zlozi LM ci Zilina 100k pred sezonou? Neverim.
3. Ak chceme aby sa liga niekam pohla, musia nastat zmeny. Ja viem, ze tu polke HP pukne zilka, ale realne v SR uzivime 6, max 8 klubov, ktore by boli schopne hrat hokej na nejakej urovni. 6 by vyzeralo asi takto: BA, MT/ZA/LM (kto ponukne lepsi rozpocet, sponzorov a kde budu potencialni sponzori ostatnych ochotni investovat), NR, BB/ZV, PP, KE. Ak chceme aby kazdy klub mal rozpocet aspon nad 1,5kk, inak to asi ani nepojde. Dukly by mi bolo luto, no z historie sa neda zit vecne.
13.7.2017 - 11:19
0

greendeath

 

Sobek takto sa ta spytam...skoncili fitbalove Kosice...pojdu ich sponzori sponzorovat hokej?
13.7.2017 - 12:15
0

sob3k

 

Ja sa ta spytam inak: Mali futbalove Kosice sponzorov? Je tam 7 malych firiem, z toho minimalne Radio Kosice bolo/je partnerom HC a pri AquaPro sa mi tiez nieco mari.

A toto nie je o zmene sportu. Realne existuju firmy, ktore sponzuruju sport v inom meste, ktore spada do rovnakeho regionu, niekedy aj v inom regione, ak tam maju business.
13.7.2017 - 12:58
0

greendeath

 

Ja ptosto som presveceny ze Za firma by do Mhc peniaze nedala a naopak...tu prosto sponzorov nieto a ked su chcu sa hrat na vlastnom piesocku
13.7.2017 - 13:56
0

strojar

 

" Navrhne zabezpeku a kluby ju neschvalia"
Navrhol?
13.7.2017 - 12:19
+3

KurierNz

 

A vies ty, ci sa o tom nebavili?
13.7.2017 - 14:09
+1

Fenomén

 

A ty vies?
13.7.2017 - 17:48
+1

NRfan

 

Trefa.
13.7.2017 - 14:13
0

white67

 

pokiaľ budú musieť kluby pred udeleným licencie aj garantovať bankovými zárukami, že majú zabezpečený rozpočet na danú sezónu...tak zmena nestane...
Martin ale v stave, že dlhuje hráčom výplaty...tak fungoval vždy...
povedal by som, že konečne aspoň PRO HOKEJ zdvihol varovný prst, že to už viac nebude tolerovať...
13.7.2017 - 13:06
+1

emoxx1

 

Tak po Bratislave sa šepká, že HC Bratislava má začať prvoligovú sezónu s krytým rozpočtom. Teda čo je v rozpočte, tak majú aj reálny cash. No sú to len také "štadiónové reči". Overiť to nemám kde. No ak by to bola len z polovice pravda, tak im držím palce, nech im to vydrží a nech je takýchto klubov čo najviac.
13.7.2017 - 13:20
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Las Vegas si upísal Leipsica, Reinharta a mladíkov z 1. kola draftu

Nový klub zámorskej NHL Vegas Golden Knights sa cez víkend dohodol na zmluvách s piatimi hokejistami. Útočník Brendan Leipsic a obranca Griffin Reinhart podpísali so "zlatými rytiermi" ako obmedzení voľní hráči dvojročné kontrakty. Leipsic si v priemere zarobí 650.
16.7.2017 08:51 - / TASR

Carolina sa dohodla na nováčikovskom kontrakte s Nečasom

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na podmienkach zmluvy s českým útočníkom Martinom Nečasom, ktorého si vybral z 12. miesta v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný center dostal trojročný nováčikovský kontrakt vo výške 832. 500 dolárov za sezónu.
14.7.2017 21:46 - / TASR

Copp pokračuje vo Winnipegu

Hokejový útočník Andrew Copp sa ako obmedzený voľný hráč dohodol s klubom NHL Winnipeg Jets na novom dvojročnom kontrakte v celkovej hodnote dva milióny dolárov. Dvadsaťtriročný Američan by si mal v nasledujúcej sezóne zarobiť 900. 000 USD, v ročníku 2018/2019 jeho plat stúpne na 1,1 milióna dolárov.
13.7.2017 09:51 - / TASR

Dallas predĺžil zmluvu s českým útočníkom Faksom

Český hokejový útočník Radek Faksa podpísal novú 3-ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Dallas Stars vo výške 6,6 miliónov USD. Dvadsaťtriročný center minulý rok hral na majstrovstvách sveta aj Svetovom pohári. Dallas ho draftoval pred piatimi rokmi v 1. kole z celkovo trinástej pozície.
10.7.2017 22:15 - / TASR

Csíkszereda angažovala Brňáka, S. Hudeca a O. Rusnáka

Rumunský klub SC Csíkszereda pôsobiaci v medzinárodnej súťaži MOL angažoval trojicu slovenských hokejistov. Do tímu českého trénera Lea Gudasa pribudli obrancovia Tomáš Brňák a Stanislav Hudec a aj útočník Ondrej Rusnák.
10.7.2017 20:03 - / TASR

Grigorenko sa vrátil z NHL do Ruska, kývol na ponuku CSKA Moskva

Ruský hokejista Michail Grigorenko sa po piatich rokoch v zámorskej NHL rozhodol vrátiť do rodnej krajiny. Dvadsaťtriročný center kývol na ponuku CSKA Moskva, so slávnym klubom KHL uzavrel trojročný kontrakt.
7.7.2017 14:08 - Robert Katuščák / TASR

Washington si udržal Grubauera, podpísal s ním ročný kontrakt

Hokejový klub zámorskej NHL Washington Capitals si udržal vo svojom tíme 25-ročného nemeckého brankára Philippa Grubauera. Nemec bol posledným hráčom v tíme so štatútom obmedzeného voľného hráča, s Washingtonom sa dohodol na ročnom kontrakte v hodnote 1,5 milióna amerických dolárov.
6.7.2017 18:17 - Michal Bruner / TASR

New York Rangers podpísal ročnú zmluvu s centrom Desharnaisom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Rangers podpísal ročnú zmluvu na 1 milión USD s centrom Davidom Desharnaisom. Tridsaťročný hokejista pôsobí v profilige osem sezón, za Montreal a Edmonton odohral doteraz 453 zápasov, v nich nastrieľal 81 gólov a zaznamenal 173 asistencií. Podľa informácie agentúry AP má Desharnais na vhadzovaniach úspešnosť 50 percent.
5.7.2017 18:13 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »