Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
SVK
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Martinčanom pretekajú body pomedzi prsty, musíme sa z toho dostať, hovorí Radomír Heizer

Krízou zmietaný Martin neuspel ani v ďalšom zápase. V dohrávke 16. kola podľahol majstrovskej Nitre. Bilancia Martinčanov je zlá.


Z ôsmich zápasov vyhrali jediný. Na konci uplynulého kalendárneho roka práve proti Nitre. V tejto fáze súťaže pretekajú hokejistom z Turca body pomedzi prsty. V zápasoch nie sú horším mužstvom, ale koncovka i slabá efektívnosť využívania presilových hier ich zrážajú.  Chýba im aj šťastie, ktoré sa od nich  naopak často odvráti. Aj ďalší duel prehrali o jeden gól. Zlé psychické rozpoloženie MHC sa prejavilo v slabom vstupe do stretnutia. V 25. minúte prehrával Martin už 0:3. Surovkov gól na 1:3 naštartoval Turčanov. Ešte viac ich nabudilo vylúčenie Bajteka po ataku Markoviča. Po ňom skončil martinský útočník v nemocnici so zraneným chrbtom. Trojgólová renesancia „paukovčekovcov“ v rozpätí 92 sekúnd dala zabudnúť na predchádzajúce minúty. Zrazu boli Martinčania v hre o dobrý výsledok. „ Začali sme tak, akoby by sme sa báli hrať, lebo je na nás vyvíjaný tlak,“ hovorí Radomír Heizer. „ Prehrali sme tri zápasy po sebe, a to sa odzrkadlilo na našej hre. Prebrali sme sa až za stavu 0:3. Musím pochváliť celý tím, že sme sa za tohto stavu nevzdali,“ uviedol. Psychickú výhodu návratu do zápasu nepretavili Martinčania napokon do zisku ani jedného bodu. Aj v tretej tretine museli doťahovať náskok súpera. V 56. minúte sa im to aj podarilo. Lenže Korostinov teč Pacalajovej strely označil videorozhodca ako hru so zdvihnutou hokejkou. „ Škoda toho. Neuznaný gól nás vyviedol z miery a dlhé telefonovanie z tempa. Aj potom sme tlačili súpera, ale vyrovnať sa nám už nepodarilo,“ povedal Heizer, ktorý reagoval aj na sériu prehier. „ Musíme sa z toho dostať. Pôjdeme od zápasu k zápasu. Nie sme horším mužstvom, ako naši súperi, ale prehrávame o gól, ktorý nám kradne body,“ trafil Heizer klinec po hlavičke.

Nitrania sa poučili z prvého vzájomného zápasu na Podháji. Od začiatku išli cieľavedome za svojim cieľom. Získať v Turci tri body. Trojgólovým náskokom si vybudovali na začiatku druhej tretiny dobré základy na dosiahnutie stanovenej méty. Natiahnuť víťaznú šnúru v roku 2017. Chvíľkové poľavenie i podcenenie situácie stáli majstra náskok. Marek Slovák sa hneval, ako si zbytočne skomplikovali situáciu. „ Také skúsené mužstvo si nemôže dovoliť nechať streliť tri rýchle góly. Vlastnými chybami sme posadili Martin na koňa. V kabíne pred treťou tretinou sme si povedali, že musíme tento zápas vyhrať. Doťahujeme sa na špicu a nemôžeme si dovoliť zaváhať s mužstvami pod nami,“ hovoril Slovák a zdvihol varovný prst. „ Verím, že toto bolo varovanie, aby sme ešte zlepšili našu hru vonku. Musíme hrať tak zodpovedne, ako do stavu 3:0. Určite si už budeme vážiť každý gól , ktorý dáme vonku,“ odhodlane doplnil Marek Slovák.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Topkanonier 86

 

No pozrime aké hviezdy na fotke
11.1.2017 - 11:50
0

greendeath

 

Kokos Andrés...pivkaris v tej kose...sak mne bola zima to sledovat na hustom pod dekou...kua co to trepem...ucit som sa musel...
11.1.2017 - 12:03
+6

MHC87 BLOG

 

tak nie každý je uplakaný úspechár
11.1.2017 - 12:15
0

Topkanonier 86

 

Som myslel ze utorky máš begbinton
11.1.2017 - 12:36
+6

skankhunt42

 

to je po madarsky? spravne je to bedminton
11.1.2017 - 12:37
+1

Topkanonier 86

 

Nie, to je po pastiersky
11.1.2017 - 12:55
+2

mamina

 

halóoo... myslel to ako srandu...
11.1.2017 - 16:48
+3

P24 BLOG

 

ocuvaj ma bedminton: este nas tu zacni presviedcat, ze nie je hamba, ale hanba a nie je tanulka, ale tabulka a zavolam sem niekoho sestru
11.1.2017 - 18:10
+13

mamina

 

ale len ak chodí na hotelofku...
12.1.2017 - 11:12
+1

Sedko NR

 

Neriešte ho, šeci vieme, že krospi je lepši
13.1.2017 - 1:38
0

greendeath

 

Jaj hej oprava begbingthon mam
11.1.2017 - 12:42
+8

Frey

 

Chalani z MT,ako ste spokojný s pánom,ktorý si plní sen? Splnil vaše očakávania,alebo slabota? My sme od Murka nečakali nič,ale chalan aspoň bojuje.Nie je to žiadna hviezda,ale on s tým do PP ani nešiel,kdezto Braňo....
11.1.2017 - 12:09
+9

fujimoto

 

Slabota..nieze by to bol vyslovene pruser..kazit nekazi..ale ani netvori.. posilou by som ho urcite nenazval...taka udrziavacka stavu do tretej lajny!!
11.1.2017 - 12:12
0

88Backo

 

A s tým Mrazom a Rzavskym sa co porobilo,ze su slabí jak čaj?
11.1.2017 - 12:13
+5

fujimoto

 

Rzavsky podla mna malo priestoru dostava a mraz mi pride ako keby na niecom fical
11.1.2017 - 12:18
+2

MHC87 BLOG

 

a podľa mňa presne naopak...Mráz nedostal žiadnu šancu niečo ukázať a dovolím si tvrdiť, že ak si niečo 4.útok vytvorí, tak to ide cez neho...
11.1.2017 - 12:22
+4

Frey

 

Mraza je veľká škoda
11.1.2017 - 12:44
+1

Frey

 

A aspoň nejaká bojovnosť,nasadenie?
11.1.2017 - 12:44
+1

jd16

 

Jemne zatínaš do "živého". Čo chceš počuť,aby si ty a ostatní popradčana boli spokojní s tým,že máme tragéda,rozbíjača kabíny ,ktorý si za 3 platy kúpi auto.
Toto chceš počuť? Chlapci zmierte sa s tým,že hrá za nás a prestante s tým,lebo to začína byť ako obohratá platňa.
11.1.2017 - 12:15
+7

Frey

 

Vôbec nemám v záujme niekde zatinat,pýtam a normálne,lebo po príchode ste sa tešili.Nepozerám vaše zápasy,len kde ste tu,preto sa pýtam,ako ste spokojní
11.1.2017 - 12:25
+2

MHC87 BLOG

 

ja by som skôr povedal, že tí čo sa tak tešili, tak sa tešili z odchodu Murčeka...pretože on bol dôvodom, keď sme prehrávali, jediný sa nepodieľal na víťazstvách, pol mužstva nedostávalo priestor len kvôli nemu atď...teraz to majú tí istí "fanúšikovia" ťažké, lebo on tu nie je a nedarí sa...čím to je, čím to je...
11.1.2017 - 12:35
+9

Frey

 

Chalan má smolu,že nemá o 20kg viac.Výška nevadí,ani napr Matúš Palocko nemá 2m,ale má aspoň silné nohy.Murko však nemá u mužov šancu.Čo je škoda,lebo myslím že to nie je nejaká brzda,resp kazic.
11.1.2017 - 12:48
+2

malymurko

 

Mhc87: Murček si už len zahral v tom PP. Aj obrana mu boma dobra. Sonička vyplakala u Ozimaka aby hral. Len nech tam ostane. Aspon sa očistil klub od rodinkarstva trochen. Dal by som skor poskednu šancu Kolenovi určite je lepši ako Murček Mraz Jurašek
13.1.2017 - 8:47
0

Westlund32

 

Murko hlavne bojuje sam zo sebou,občas aj zo súperom
11.1.2017 - 12:19
0

corthez

 

Uz by ste ho mohli prestat riesit, nepacilo sa mu - odisiel. Normalna vec. Aspon prisiel Pinci
11.1.2017 - 12:25
+4

Frey

 

Ja mám Brana na haku,normálne sa pýtam martincanov,či su s ním spokojný.Ako s hráčom,ako s posilou.Branko je už pre PP fanúšika minulosť.
11.1.2017 - 12:50
0

yosar

 

Čo chceš počuť?
11.1.2017 - 18:33
0

MHC87 BLOG

 

bohužiaľ, najväčším problémom martina, a to dlhodobo, sú nestabilné výkony jednotlivcov...v podstate jedine koyš bol schopný si výkonnosť udržať dlhšie, ako dva-tri zápasy...momentálne je to tak, že raz vystrelí surovka, raz korostin, raz markovič atď. ale nikto z nich, a už vôbec nie väčšia skupina hráčov, si nedokáže udržať tú formu na dlhšie obdobie...a aj to je dôvod, prečo je pre paukovčeka naozaj problém vytvoriť stabilnejšie útoky...
...no a druhá vec je samozrejme mišo dzubina, ktorý bohužiaľ nie je schopný chytiť naozaj nič navyše...netvrdím, že dostáva lacné góly, ale jednotka nemôže mať úspešnosť zákrokov na úrovni 87-88%...
11.1.2017 - 12:19
+4

yosar

 

Ja myslím, že veľkú úlohu tu hrá už aj psychika, veď z toľkých šancí nedať gól je na porazenie. Čo tak vyvetrať hlavy a zhodiť tú deku.
11.1.2017 - 18:30
+1

folvy

 

Neviem kedy a kde vznikla v pp legenda ze brano je nieco extra,ale nie je a nikdy nebude,je to priemerny hrac na svk pomeri
11.1.2017 - 12:26
+5

Emdzej

 

Suhlas... netalentovany hrac , ktory sa vyhral od detstva , kedze bol vsade tlaceny , aby hral vzdy so starsimi ... podobny pripad ako Riso , snim aj konkretny priklad ... ked siel na MS18 na ukor Marcela Hascaka , to bola kauza vtedy v hokejovom Poprade ako hrom
11.1.2017 - 12:51
+1

Tricko30

 

A v lete sa brano vrati do pp a budete skakat od radosti ze super odchovanec sa vratil.uz ste stym rapacom trapny
11.1.2017 - 13:11
+9

iHC

 

Odhliadnuc od toho, že nie je odchovancom PP, ale SNV, garantujem, že túto vetu počuť nebudeš.
A čisto zo zvedavosti - môžeš spojenie "super odchovanec sa vrátil" použiť aj pri ZA?
11.1.2017 - 13:53
+8

Westlund32

 

No a jedy sa dockame že do ziliny ss vráti dajaky odchovanec? veď ste liahen slovenského hokeja
11.1.2017 - 14:12
+6

Chamois13c

 

Nepride do Za odchovane lebo cehlarik je jednou nohou v nhl a krajci hra rumunsko pastiersku ligu, tymto sa vypocet odchovancov Ziliny skoncil :-P
11.1.2017 - 17:45
+2

Tricko30

 

Cehlarik hrivik horansky cingel ty hraju aspon dobre sutaze ty vasi odchovanci kde hraju druha nemecka liga francuzsko taliansko a podobne paradne destinacie.mate to vy za liahen odchovancov turistov co brazdia rybniky
11.1.2017 - 18:32
+2

jethro17

 

Poprosím ťa Palino zbav nás zlého....
11.1.2017 - 18:48
+6

KurierNz

 

To by musel BANnut aj 90% PP fans...
11.1.2017 - 21:29
0

folvy

 

Vsetkym 592 popradčanom ban
11.1.2017 - 21:38
0

forwardPP

 

Zase ti vadia iba Popradčania ???
12.1.2017 - 19:04
+2

Westlund32

 

Haščak ,Griger,Skokan Vandas Cesko .Brejcak Svedsko a už mame jeden utok.no tebe sa ani to nepodarilo poskladať pokracujume?
11.1.2017 - 21:13
0

folvy

 

Slovo trapny sa mi spaja iba s jednym clovekom a to tricko
11.1.2017 - 14:13
+8

Frey

 

Neviem o tom aby bol Branko odchovanec PP,ale my ho ani nepotrebujeme,odchovancov máme dosť,dokonca jeden nosí aj Áčko v istom bezvýznamnom klube z pod Dubna A vy čo,vám sa ktorý super odchovanec vráti,pochval sa,? Máte ich toľko,že nevieš si skôr vybrať
11.1.2017 - 15:52
+1

doddo4

 

Markovič: Ako to s ním vyzerá, neviete? Dúfam, že nič vážne
11.1.2017 - 13:57
+1

wah007

 

Nie je to až tak vážne ... ale zdravie je len jedno...Nič nemá zlomené len pomliaždene a narazene
11.1.2017 - 17:06
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
folvy

 

11.1.2017 - 14:39
+3

imminence

 

uz ti dosiel zapas k dobru..?? tak zacinas rozhadzovat rucickami a nozickami na vsetky strany od nervov..??preco ked spominas odchovanci bokom lapsanskeho rapaca kuraliho,tak nespomenis aj prichod palocka hvilu a svitanu..??
11.1.2017 - 15:14
+3

MySmeSever

 

ja neviem ale podla mna mu niekto z popradu opacil frajerku alebo uz neviem ako si to vysvetlit ale nedivil by som sa na nas chlapcov tatranskych dievcence letia darmo
11.1.2017 - 15:23
0

miro-nr

 

vieš aky su najlepší -blbí a prachatí
11.1.2017 - 15:46
0

MySmeSever

 

takze bratislava a okolie hovoris...to tu ale nikto nespominal..my sme tu skorej velmi pekni a zahojeni...
11.1.2017 - 15:57
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miro-nr

 

Na to že je to članok k zapasu Martin-Nitra tak tu je krásne zastúpenie Popradskej úderky
11.1.2017 - 15:22
+8

Tomino

 

Oni su jak pijavice
11.1.2017 - 15:40
+5

topska

 

Popradčan sa pytal na hraca Martina, cize debata bola pravom...Potom tu prisiel Tricko a podrypol poprad tak odpovedali...Nieco mi uslo?
11.1.2017 - 18:28
+2

miro-nr

 

pointa članku
11.1.2017 - 20:28
+1

topska

 

ved sa pytal na martinskeho hraca...to nema nic s tym clankom? Ano, Trickovi zase raz usla
11.1.2017 - 22:04
+2

rado26

 

že to vy idete písať
11.1.2017 - 16:08
+6

hamilton

 

vsak do roboty nechodia lebo nemaju kam, tak sa takto ventiluju
11.1.2017 - 16:19
+1

MySmeSever

 

zabil boze aky si hlupucky...asi makas niekde v automobilke..mal si sa lepsie ucit
11.1.2017 - 16:35
+10

CICKOCHLP

 

chapem preco bol moj prispevok zmazany ale uz nemam nervy na neho
11.1.2017 - 15:26
+2

88elbo88

 

V piatok proti Popradu Rapáč 2 góliky
11.1.2017 - 19:52
+3

imminence

 

A Murcek tri goliky..
11.1.2017 - 20:01
+10

Urpiner16

 

Ukazovali ukážky z toho vášho hokeja aj Jonáka.A Hudok ako sa uškrnul na RTVS veľavravné.
11.1.2017 - 20:11
0

russianbear

 

Tak kuknite si sport na jojke....ak to bolo ciste na markovica tak jonak je kral....bajtek je poriadne.....y
11.1.2017 - 20:16
+2

strojar

 

Áno, bolo to čisté.
11.1.2017 - 21:49
+4

antinamor

 

Jonák je kráľ.
11.1.2017 - 21:55
+2

Urpiner16

 

Ten čech čo ho odstavili pre pískanie martinčania asi nebol oveľa lepší od Jonáka či?Máte fakt smolu.
11.1.2017 - 20:22
0

russianbear

 

Tak toto ciste urcite nebolo!!!!! Meter od mantinelu a ani ho markovic nevidel.....pomliazdena oblicka narazene rebra a este dalsie vysetrenia...dufam ze isiel od mhc podnet na trest pre toho uja bajteka
11.1.2017 - 20:33
+1

miro-nr

 

a ty si bol teraz na prvom hokejovom zapase v živote,alebo si to už videl aj hrať niekedy v TV ?
11.1.2017 - 22:01
+3

imminence

 

keby takto dakto zramuje Slovaka abo Ciernuvodu tak by ste tu inak poskalovali vsetci od vas este keby mali take zranenia ako ma Markovic..ked dostal SLovak rameno od Abramova se sa isli zblaznit v diskusii aj v hladisku a ten zakrok na Slovaka bol omnoho cistejsi ako tento na Makrovica..
11.1.2017 - 22:09
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miro-nr

 

rebelík:
za prve Slovak je od Abramova o hlavu nižší a dostal uder do hlavy !
Markovič je skoro o hlavu vyšší od Bajteka a ten ho zobral na telo (telom)!
Porovnavaš neporovnatelné,a ked už tak pozri si zaznam-faul to nebol,skor nešťastny zakrok!
11.1.2017 - 22:55
+2

imminence

 

je znacny rozdiel-vrazit niekoho na mantinel..
-vrazit niekoho do mantinelu..

11.1.2017 - 23:12
0

antinamor

 

V predložke?
11.1.2017 - 23:25
0

imminence

 

kiez by len..
11.1.2017 - 23:30
0

imminence

 

vyber si...: Pravidlo 119 – VRAZENIE NA MANTINEL
DEFINÍCIA: Hráč, ktorý bodyčekuje, fauluje lakťom, napadne alebo podrazí
protihráča tak, že mu spôsobí prudké vrazenie na mantinel.
I. Za vrazenie na mantinel sa ukladá aspoň menší trest.
II. Hráčovi, ktorý zraní alebo bezohľadne ohrozí protihráča, bude uložený
alebo väčší trest a osobný trest do konca stretnutia, alebo trest v hre.
III. Za vrazenie na mantinel sa nepovažuje, ak hráč protihráča vedúceho puk
"valcuje" po mantineli, keď sa snaží preniknúť cez medzeru medzi ním
a mantinelom.

Pravidlo 123 – NAPADNUTIE ZOZADU
DEFINÍCIA: Zákrok na hráča, pri ktorom hráč neočakáva nebezpečný úder na zadnú
časť tela a nie je schopný sa mu brániť.
I. Hráčovi, ktorý akýmkoľvek spôsobom zozadu zasiahne protihráča súpera tak,
že narazí na mantinel, na bránkovú konštrukciu alebo inde na ľadovej ploche,
bude uložený aspoň menší trest a automaticky osobný trest.
II. Hráčovi, ktorý bezohľadne ohrozí protihráča napadnutím zozadu, bude uložený
väčší hre a automaticky osobný trest do konca stretnutia.
III. Hráčovi, ktorý zraní protihráča napadnutím zozadu, bude uložený trest v hre..

ale ty vidis rozdiel len v predlozke..
11.1.2017 - 23:40
+1

miro-nr

 

všade je zozadu - Bajtek ho zobral z boku (dokonca to nebola ani taka šupa ako to opisovali MT fans-vraj si nakorčuloval cez celu širku klziska)

11.1.2017 - 23:46
0

imminence

 

Pravidlo 119 – VRAZENIE NA MANTINEL
DEFINÍCIA: Hráč, ktorý bodyčekuje, fauluje lakťom, napadne alebo podrazí
protihráča tak, že mu spôsobí prudké vrazenie na mantinel.

(nic neni spomenute ze od zadu,v tomto pravidle to moze byt z boku a moze to byt aj spredu)
11.1.2017 - 23:54
+2

Hasan13

 

hráč ktory bodycekuje hraca tak, ze mu sposobi prudke vrazenie na mantinel? Podla tohto pravidla sa teda nemoze vobec hrat do tela pri mantineloch. pekna smiešna veta.
11.1.2017 - 23:57
0

Hasan13

 

vazne chces presvedcit niekoho o tom, ze v hokeji sa nemoze po cistom bodyceku nikto udriet o mantinel? toto bol zakrok asi pol metra od mantinelu a z boku, absolutne jednoznacne cistý.
11.1.2017 - 23:59
+1

imminence

 

ja myslim,ze to pravidlo vcelku chapes,ale skusim este takto:

idem s pukom polmetra-meter dva popri mantinely a vdaka tvojmu akemukolvek zakroku ( rozumej aj bodycek) stratim kontrolu nad svojim pohybom a vrazim do mantinelu-je to povazovane za faul..

idem z pukom popri mantinely a chcem prejst medzi tebou a mantinelom dalej ale ty ma telom na ten mantinel narazis je to cisty bodycek..to ze sa pri tom udriem o mantinel je vporiadku..

na Markovica zakrok bol pripad c.1..
12.1.2017 - 0:17
0

Hasan13

 

v hokeji som teda videl uz milion hitov aj dost prudkych na hraca ktory isiel meter, pol metra od mantielu. A pokial to bol normalny hit do pleca, ze jednoducho chalan neustal suboj, tak letel do mantinela a hralo sa dalej. Samozrejme, zranenie mrzí, nikomu ho neprajem, ale preboha. Hadam nebudem v hokeji rozmyslat o tom, ze teraz je 20 cm od mantinela to uz mozem bodycekovat, teraz je to 90 cm a to uz je nebezpecné. Nebavime sa o zakrokoch od chrbta, o laktoch, o vyskokoch. Bavime sa o cistom hokejovom bodycekmu samozrejme.

A mozem este jednu otazku? Abramovov uder plecom do slovakovej hlavy v plnej rychlosti bol ovela cistejsi ako tento zakrok na Markoviča? Za týmto tvojim postrehom si fakt stojiš?
12.1.2017 - 0:26
+1

imminence

 

ja som pravdila hokeja nevymyslel,pisem ako je to stanovene a podla tohoto vykladu sa jednalo o faul na Markovica,s tym ja ani ty nic neurobime..

zakrok Abramova na Slovaka bol cistejsi v tom,ze Slovak po naraze neletel na mantinel inak to boli podobne zrazky s inymi parametrami..
12.1.2017 - 0:35
0

Hasan13

 

A:Z toho pravidla som uprimne prekvapeny aj ja, lebo v hokeji sa prakticky nedodrziava.

B: OBJEKTIVITE si prave ustedril poriadne K.O. tymto nazorom.

Dobrú noc.
12.1.2017 - 0:38
0

imminence

 

myslim,ze som to zhodnotil objektvine dost,beruc na ohlad to,ze Slovak po zakroku hral na dalsi zapas,Markovic bude hrat zrejme neskor..ak nastupi uz v piatok,tak to dam to primeraj roviny..rozdiel som urobil prave v tom,ze sice Markovic je vyssie a nedostal priamy uder na hlavu,ale mohol si ten uder sposobit narazom na mantinel..kdezto Slovak ako nizsi vzrastom proti Abramovi aj ked dostal rameno na rameno narazom sa udrel aj hlavou o telo Abramova (parametre) ale nedostal vzapati ranu od mantinelu co sa priklana z mojho pohladu o ten faktor mantinel k cistejsiemu zakroku Abramova ako Bajteka..dobru noc..
12.1.2017 - 0:47
+1

Hasan13

 

12.1.2017 - 0:52
+1

imminence

 

a aby som vam to chlapci trosku rozanalizoval..
Mirko-Hráčovi, ktorý akýmkoľvek spôsobom zozadu zasiahne protihráča súpera tak,
že narazí na mantinel, na bránkovú konštrukciu alebo inde na ľadovej ploche,
bude uložený aspoň menší trest a automaticky osobný trest.

(to k tej tvojej poznamke telom na telo! a o hlavu nizsi-jasne sa pise v pravidle..AKYMKOLVEK sposobom zozadu a narazi pri tom na mantinel)

Animator-– NAPADNUTIE ZOZADU
DEFINÍCIA: Zákrok na hráča, pri ktorom hráč neočakáva nebezpečný úder na zadnú
časť tela a nie je schopný sa mu brániť.

(to k tej tvojej eSemeske co nabuduce ma poslat Bajtek Markovicovi ked si vylieci oblicky a bude zas hrat)
11.1.2017 - 23:52
0

miro-nr

 

No ked nie pre iné,tak tato diskusia hadam bude mať za nasledok spriatelenie sa MT a zopar PP fanušikov
12.1.2017 - 0:00
+1

imminence

 

v piatok hrame spolu asi to dlho nepotrva.. ale nie,vsak ja vas mam vsetkych rad.. zdrzte sa poznamok ze vy mna nie,viem to aj bez toho..
12.1.2017 - 0:22
0

Urpiner16

 

Presne tak iminence ak to porovnám tak je to nebe a dudy.
12.1.2017 - 8:46
0

russianbear

 

Mam toho urcite za sebou viac ako ty tomu ver....co by si tu pisal,keby na markovicovom mieste bol ten malinky blackman #85 ....by str tu cela nitra isli ukrizovat kazdeho kto by sa len slovom obtrel o toho krpana
11.1.2017 - 22:22
+2

antinamor

 

už toľko neplač
11.1.2017 - 22:39
+3

antinamor

 

Istotne. Nabudúce hráčovi p. Markovičovi bude s dostatočným predstihom doručená sms správa od p. Bajteka, že sa mu chystá uštedriť počas zápasu jeden hit, aby sa na to pripravil a podľa možnosti sa zdržiaval v čo najväčšej vzdialenosti od mantinela, aby si neprivodil nejaké zranenia následkom toho hitu.
11.1.2017 - 22:09
0

imminence

 

myslim ze sms sprava by mu dojst mala..ale s ospravedlnenim..a ta tvoja upozornovacia na hit mu zrejme na dlhsiu dobu bude zbytocna..
11.1.2017 - 22:12
+1

antinamor

 

Rozumieš pojmu recesia? Viac nemám čo dodať.
11.1.2017 - 22:26
0

imminence

 

ani radsej nedodavaj,poskodena oblicka,rebra a dalsie vysetrenia,to si zasluzi tolko recesie ze by sa nevmestilo ani do celej jednej diskusie..
PS:skus to pvedat tvoju recesiu presne tak formulovanu ako si ju napisal priamo do oci v cakarni u lekara Markovicovi jak sa bude v bolestiach pozerat na teba..
11.1.2017 - 22:37
0

antinamor

 

Ty si fakt lietadlo.
11.1.2017 - 22:44
+4

imminence

 

uz prechadzame do invektiv..?? pobavil si celu Nitru s prispevkom o upozornovacej sms a teraz sa mozete pustit do urazok na moju osobu..
PS: na recesie ta je..co je fajn..no na to aby co i len jeden od vas napisal Markovicovi skore uzdravenie sa nenasiel..ta vasa ospevovana ucta k superovi po ktorej tak volate v Nitre..
11.1.2017 - 22:56
0

Norik

 

Vitaz..: Najtvrdohlavesie lietadlo na HP.. .
12.1.2017 - 11:48
+1

miko 75

 

Nie,on je moderator a to uz je nieco,chlapcek nezvlada svoju funkciu.
12.1.2017 - 12:08
+2

russianbear

 

Tebe by skor bolo treba dorucit pozvanku na liecenie
11.1.2017 - 22:20
+1

ohlo123

 

Dobre si mu napisal russsskamacicka,mal by ten Popradcan ist na liecenie!
11.1.2017 - 22:23
+4

imminence

 

maju plno,obsadili ste celu kapacitu volnych miest..
11.1.2017 - 22:43
+1

ohlo123

 

Uz som myslel,ze si ma ani nevsimnes,nezaspal by som,vies .co je nove:uz je to o 22,Mikeš neni trener a Ozimak je Maďar z LV,dobre nie?
11.1.2017 - 22:50
+6

imminence

 

ak hladas priatela,skus inu stranku..
11.1.2017 - 23:02
+5

gta98

 

Uz to asi nema hranic! Nitrancania ukazuju charakter, hráč je dost vazne zraneny a oni sa tu idu vyplakavat, ze to nebol faul a Markovic je baletka. Este som nevidel prispevky od nich, kde by popriali Markovicovi skore uzdravenie. Tak mu ho prajem ja! Ked od nas dostal Sikela trest na 4 mesiace za ten smolny zakrok na Fila, prvé co bolo, tak hned mu každý poprial skore vyliecenie aj ked to bol superov hráč. Dnes to od Nitry nevidim, aj toto svedci o vašej arogancii a neucte k superovi asi najviac. Ste spiny!! Cest takym diskuterom ako Lubfito napriklad. Nastastie aj u vás su normálny ludia, ktorým sa za moje hanlive vyjadrenie ospravednujem. A nabuduce by si aj nasi mali povedat ci sa chcú bavit s tymto hnojom alebo si kusnu do jazyka ako ja posledne dni. Uz som skončil s vami, vazte si supera inak si nevazite ani sami seba. (Co je dost možné). Koncim a na blbosti neodpovedam!
11.1.2017 - 22:54
+20

imminence

 

11.1.2017 - 22:59
+2

miko 75

 

Toto si preco nezmazal kedze je tam urazka,ale ked ti napisem pravdu,to zmazes,pre mna si obycajny provokater.
12.1.2017 - 12:04
+3

imminence

 

Ty v prvom rade nemas co komentovat moderovanie na to by si mal mat uz dost ruzumu ked si dovolis napisat chlapce..a darmo budes zahovarat na Markovica to bol faul a od teba je minimalne chrapunstvo ked nedokazes ani napisat aby sa Markovic skoro vyliecil..a ked podla teba vyklad pravidiel je provokacia tak doslova suhlasim s tym co napisal gta..a uz sa vykaslite na to moje moderovanie..pri takych ako si ty to nema ziadny vyznam..snad ste radi..
PS ty si pravdu nenapisal ani ked si sa pomylil..tak sa tu neohanaj pravdou...
12.1.2017 - 13:12
+1

miko 75

 

Ja som napisal,ze ste zasr.ali diskusiu o Milamovi,ktora sa vas vobec netykala a pokracujes aj v tejto,ale to ti nevonia,ked ti niekto napise pravdu,do vsetkeho sa montujes a to ze si nevhodny,ako moderator ti uz napisali viaceri,pretoze si konfliktny typ a dokonca ti to napisal aj kolega moderator z Martina,toto bola posledna reakcia na teba,nestojis mi za to,aby som s tebou mrhal cas,zi si vo svojom svete a tes sa,ze si moderator a mozes mazat,co sa ti nelubi...
ps:preco si nezmazal v diskusii o Milamovi provokaciu,ktora prisla od freya,dovtedy to bola pokojna diskusiu,prave naopak pridal si sa a vytiahol si stare veci o ktorych hov.o vies a uz sa riesili a clanok bol uplne o inom.
12.1.2017 - 13:40
+7

ohlo123

 

Miko,vykasli sa nanho,nestoji ti to zato.
12.1.2017 - 13:50
+3

imminence

 

Diskusiu zasierate vy tymito prispevkami na osoby uzivatelov a prispievatelov..ak mas nieco k teme tak sa vyjadri a neries jednitlivcov zbytocnymi utokmi a charakteristikami..toto je portal o hokeji nie o tom aby si sa vyjadroval na adresu inych uzivatelov..ked toto pochopite v tej Nitre bude fajn..ak mas argument tak ho daj..ak nemas tak drzkaj pistek a uz sa prispievat..neni zakazane ludom z inych miest napisat do diskusie ktorych sa to netyka pokial napisu nieco k veci..vas je tu milion v diskusii a nenapisal z vas takmer nik k hokeju ale k uzivatelom..ak si si nevsimol toto ma nazov DISKUSIA a nie ANALYZA distkutujucich..ale ja chapem ze ma volate lietadlo nakolko som pisal k hokejovej teme kdezte pre vas to je spanielska dedina tak sa vam zdam lietadlo...
12.1.2017 - 15:00
+2

miko 75

 

Chlapce,ja som chodil na hokej,ked si ty este ani nevedel,co to je,ja vacsinou reagujem na hokej a ze som reagoval na teba,to som urobil najvacsiu chybu,pretoze ty si samoluby clovek,ktory si mysli,ze iba on ma pravdu,tebe moze desat ludi napisat nazor,ale ty im budes aj tak vnucovat svoju akoze pravdu,napises 100 prispevkov,preco nevysvetlis aj dole Asenovi,ze nema pravdu,to ti uz nevyhovuje,nakolko to nie je nitrancan,ale ty si velky bos,ty argumentujes iba voci tomu,voci komu ti to vyhovuje,ale takych uz bolo,casom mozno dospejes a nebudes taky konfliktny a kazdemu vnucujuci svoj nazor.
12.1.2017 - 15:32
+3

imminence

 

svoj nazor mi vnucujes aj ty,ale nechcel som o tom..co sa tyka Asena,je to tu pri vas ako hrach na stenu hadzat,ked nedokazete chapat pisanemu textu..v pravidle je jasne napisane..pri AKOMKOLVEK kontakte hraca ktory sposobi naraz na mantinel je to brane ako faul..tie vase telo na telo,rameno na rameno a podobne veci je uplne zcestne..taky je vyklad pravidiel..viac k tomu fakt nemam co povedat..
12.1.2017 - 21:43
0

strojar

 

To slovo AKOMKOĽVEK si pekne zdôraznil.
Len ďalej už pravidlo 119 necituješ, ale voľne interpretuješ. Pravidlo totiž nehovorí "spôsobí náraz na mantinel", ale
"spôsobí prudké vrazenie na mantinel".
Mimochodom, to pravidlo si tu Ty sám dvakrát citoval.
A Bajtek v tomto súboji Markovičovi nespôsobil "prudké vrazenie na mantinel"
13.1.2017 - 9:36
0

miko 75

 

Kde ja nieco pisem o Markovicovi,nepomylil si si ma s niekym? Mne islo o nieco uplne ine,ale to ty tazko pochopis,do diskusie o Milamovi ste s Freyom vstupili nevhodne,vytiahli ste veci,ktorych sa clanok netykal,preto som na teba reagoval,to ze sa tu sporite o faule,alebo nefaule na Markovica je normalne,je to diskusia,ale preco to trapi najviac teba z PP,aj ked je to portal o hokeji a mas na to praví,ale nezda sa ti ze sa prilis do vsetkeho montujes a z toho vznikaju hadky,takze tej poslednej vety,co si napisal sa drz,menej je niekedy viac,prajem ti pekny den.
13.1.2017 - 9:39
0

NRfan

 

Nitran(can)ovi napises: "neries jednitlivcov zbytocnymi utokmi a charakteristikami..toto je portal o hokeji nie o tom aby si sa vyjadroval na adresu inych uzivatelov"
... s popradcanom suhlasis: gta98, vcera 22:54 - "aj toto svedci o vašej arogancii a neucte k superovi asi najviac. Ste spiny!!"

...nazor si uz urobi kazdy sam, "pan moderator".
12.1.2017 - 17:17
+3

Ottawa Senators

 

...ach
Nestojí mi to za tlčhubu. Ešte že tu máme týchto popradérov. Prečo ste nepopriali Džajrovi skoré uzdravenie, prečo diskutujete o zákroku rameno na rameno?
12.1.2017 - 17:34
+1

gta98

 

Prave si sa dobrovolne zaradil do tejto skupiny, dost sa vás pochytalo, rybičky. Aj vam sa vrati čistý zakrok rameno na rameno, aj u vás splasne bublina.
Názory ostatných nech su hlupe akokolvek je potrebne akceptovat, pokial su v medziach pravidiel. Pokojne si hovorte o cistom suboji rameno na rameno namiesto popriania zdravia Markovicovi. Aspon ste uprimny, ak vam je jedno zdravia Markovica, je to vasa vec. No a napokon hovorit o tom ze je to samozrejmost je uz len ceresnicka na vrchole. Aj k "hitu" na Nedorosta sa ludia vyjadrovali, ze mu praju skore uzdravenie, aj hráči. Len trener hostí mu nic nepoprial, asi je podobného zmyslania ako vy - ved to je normalne.
12.1.2017 - 18:51
0

NRfan

 

Mozes mi prosim uviest, kde konkretne som sa o Markovicovi, resp. zakroku nanho vyjadril tak, ako pises?
12.1.2017 - 19:21
0

gta98

 

Odpoviem ti protiotazkou. Ak vidíš páchat nelegalnu činnost, zabranis jej sposobom, ktorý je v tvojich silách, alebo sa budes tvarit ze nic nevidis? Ak máš názor, ze to nebolo ciste, preco si neoponoval svojim kolegom a nepovedal o opacnom nazore.
"Pokojne si hovorte o suboji rameno na rameno" toto som napísal. Myslis ze by som ti vykal? Pretoze tam je mnozne číslo. Nevravel si nic o suboji ani si sa nevyjadril. Iba si vytrhol z kontextu vec z mojho prispevku.
12.1.2017 - 20:43
+1

NRfan

 

Toto nemozes mysliet ani zo zartu. Porovnavas nelegalnu cinnost so zakrokom na hokejovom zapase, ktory vyplynul z hry? Kolko mas preboha rokov? Moj zaujem o Jara si mozes bez problemov najst v mojich prispevkoch (a napoviem ti, ze hladaj o peknych par hodin pred uverejnenim tvojho slabomyselneho a urazliveho odsudenia NR fanusikov), ale to by uz zjavne nezapadlo do tvojej "Zorrovskej koncepcie" a potreby kopnut si do tych "zlych Nitrancanov".
12.1.2017 - 20:55
+2

miro-nr

 

gta98: Tvoje IQ dokazuje hned prvá veta:dosť sa vas pochytalo,rybičky!
Takže dobre vedieť ,že sem prispievaš len preto ,aby si provokoval! Mam pocit,že prave Teba by mali admini riešiť!
Zbohom,s vytraseními PP fans som skončil.Na začiatku sezony tu bol Rebel a dva-traja kritici ,vyhrali ste 5-6 zapasov a vyrojilo sa tu stado kamzíkov čo vedia len skákať do všetkych!
Charakter sa pozná,písať si možeš čokolvek!
12.1.2017 - 19:33
+5

gta98

 

Verim, ze pracujes ako psycholog, ktorý odhaduje osobnost podla pisomneho prejavu, inak máš fakt dost velku odvahu určovat IQ podla prispevku v ktorom odpovedam na tieto koniny. Tak ako si mal odvahu mi pisat kto som, ked som naschvál primitivnym sposobom odpovedal jednemu Nitrancanovi, ktorý veril ze u vás bude Heatly. Podla mňa testy na urcovanie iq su zlozene inak, ale mozno si prisiel na nový sposob. Gratulujem Ti.
Tiez verim, ze uz konecne splnis slovo a daš pokoj. Nebudeš reagovat na primitivov. Ja tu som o dost dlhšie ako od začiatku sezony, lenze ak niekto vidí len co chce, tak zmysel debaty nie je. Zbohom Pan Miro, dufam, ze o Tebe uz nebudem pocut.

S pozdravom
Gta98
12.1.2017 - 20:04
+2

NRfan

 

Tak este raz: Mozes mi prosim uviest, kde konkretne som sa o Markovicovi, resp. zakroku nanho vyjadril tak, ako pises?
12.1.2017 - 20:29
0

Ottawa Senators

 

Sú tí nitrančania ale zlí
Už sa teším na tvoje férové komentáre k zápasom v ktorých budeš ako fanúšik zainteresovaný. Pretože tento zápas si podľa mňa ani nevidel ale hráš sa tu na najmúdrejšieho, robíš tu rozsudky a určuješ diagnózy. "ak si si nevsimol toto ma nazov DISKUSIA a nie ANALYZA distkutujucich" citoval som moderátora z PP.
Btw. Markovičove vyjadrenie je na stránke MHC Martin, nedopadlo to až tak zle ako to vyzeralo a bude v poriadku (vďaka Bohu).
Ja som sa do diskusie k zápasu veľmi nezapájal, k zákroku už vôbec nie ale tu som už musel lebo píšeš o nitrančanoch ako o vrahoch a akoby to, že mu tu na HP nepopriali skoré uzdravenie automaticky znamenalo, že mu prajú doživotné následky. Nikto nechce aby sa takéto zranenia stávali ale je to kontaktný šport a pri takýchto stretoch, ktoré sú na hrane a dajú sa posúdiť všelijak vznikajú diskusie. Ako som povedal, ja sa do nich snažím nezapájať pokiaľ som nebol na zápase alebo dokonca som ho vôbec nepozeral, možno by si nemal ani ty ale to už je tvoja voľba.
12.1.2017 - 19:36
+5

gta98

 

Nech sa páči, pokojne si pozri moje prispevky po zapasoch. Su verejne a každý si ich moze precitat.
Nerozumiem vsak, preco máš potrebu reagovat, ak máš pocit, ze to nepatrilo tebe, máš tam ospravedlnenie, ktoré ale clovek s krvavými ocami nevidí. Takze odporucam dalej nevidiet a nepocut a vytrhnut z kontextu co sa mi páči. Úroveň NČ.
PS: videl som zakrok na Markovica a mal som sa potrebu sa k tomu vyjadrit, nakolko som videl aroganciu a bohorovnost niektorych fandov z Nitry. Zarazilo ma, ze každý obhajoval cisty zakrok, ale nikto mu nepoprial skore vyzdravenie. Ale ak to je uplne normalne, ze hracovi sa nepraje skore vyzdravenie, pretoze to je uplne samozrejme, tak sa cudujem niektorym ludom, preco to robia, kedze je to uplne normalne. Ale samozrejme verim, ze nikomu neprajete nic zle, akurat vás to akosi nenapadlo. Co uz. Tejto "diskusii" som uz venoval dost času, koncim s nou.
12.1.2017 - 20:17
+1

NRfan

 

Cize mal si potrebu vyjadrit sa ku zakroku na Markovica tym, ze si nazval NR fanusikov spinami?
12.1.2017 - 20:34
0

gta98

 

Nevytrhavaj z kontextu zase, naco to robis?
12.1.2017 - 20:47
0

NRfan

 

V tvojich prispevkoch kontext zial absentuje, preto nie je odkial vytrhnut. Ci uz sa k svojmu prispevku nehlasis?
12.1.2017 - 22:07
0

imminence

 

gta neriesil jednotlivcov ale urcitu skupinu ludi..nevyjadril sa k tebe ze si lietadlo..mozno chapes pointe..ale..nazor som si urobil sam..vy ste chori ohladom toho moderatora..davno uz nim nie som,ale to by zas musel asi niekto chapat pisanemu textu vsakze..
12.1.2017 - 21:48
+1

NRfan

 

Cize osocovat a urazat jednotlivca je neakceptovatelne, urazat skupinu jednotlivcov je uz v poriadku? V Poprade to takto funguje? Divna logika.
12.1.2017 - 22:10
+2

imminence

 

v ramci diskusie ano,nakolko ked sa piati vyjadria k jednemu prispevku osobnym utokom a urazkou tak je rozdiel ked jednym prispevkom sa vyjadri z globalu ku skupine..pretoze zasierate diskusiu jednotlivo ked kazdy z vas sa snazi byt mudrejsi od svojho kolegu..on to zhrnul do jedneho prispevku a vyclenil v nom aj tych co to nerobia,ale vztahovacny nr fanusik si tam najde aj urazku na seba aj ked pod nou mysleny nebol..a potom je z toho zas toto..
12.1.2017 - 22:28
+2

NRfan

 

Piati sa vyjadrili na utok zo strany gta98. Ty to este stale nechapes? Nebyt jeho prispevku, kde si potreboval do Nitrancanov kopnut, by tu toto vlakno vobec nebolo! A k tomu ze urazat skupinu je v poriadku, tak na to uz vobec netreba slov...
13.1.2017 - 7:46
+2

Hasan13

 

Jarovi Markovičovi skoré uzdravenie. Podla facebookovej stranky Martina to nie je nič vazne a mal by byt v poriadku. Faul v tomto pripade ani omylom. O tom ma nikto nepresvedečí, bol to normalny hit plecom do pleca.
11.1.2017 - 23:52
+2

Urpiner16

 

Keby vás k tomu nevyzval tak by ste tárali len o tom že to faul nebol iba keď ťa nepriamo vyzval.
12.1.2017 - 8:48
+1

strojar

 

Faul to naozaj nebol.
Markovičovi praje skoré uzdravenie každý normálny človek.
Myslím, že práve Bajtek ako prvý.
12.1.2017 - 9:48
+2

NRfan

 

Suhlasim, iba popradcania a martincania to potrebuju pisomne a v dvoch kopiach.
12.1.2017 - 17:18
+1

88elbo88

 

este jedno pravidlo, ktoré pridal RhimeSBA v ramci diskusie faulu na Nedorosta..

Pravidlo 124 – NAPADNUTIE HLAVY A KRKU
DEFINÍCIA: Hráč, ktorý akýmkoľvek spôsobom, ktoroukoľvek časťou svojho tela
alebo výstroja, napadne oblasť hlavy alebo krku protihráča, alebo protihráčovi bráni
v hre takým spôsobom, že spôsobí kontakt hlavy protihráča s ochranným sklom
alebo mantinelom. Úder do hlavy a krku počas šarvátky alebo bitky sa neposudzuje
ako napadnutie hlavy a krku.
I. Pri žiadnom priamom zásahu do hlavy protihráča nemôže ísť o čistý zákrok.
Každý priamy zásah do hlavy alebo krku protihráča, náhodný alebo
úmyselný, musí byť potrestaný.
II. Hráčovi, ktorý napadne hlavu alebo krk protihráča, bude uložený jeden z týchto
trestov:
(1) menší trest a osobný trest;
(2) väčší trest a automaticky osobný trest do konca stretnutia;
(3) trest v hre.
III. Hráčovi, ktorý zraní alebo bezohľadne ohrozí protihráča napadnutím hlavy
alebo krku, bude uložený trest v hre.

IV. Trest za napadnutie hlavy a krku sa uloží vtedy, ak je splnená jedna
z nasledujúcich foriem napadnutia protihráča:
1. Korčuliar napadne oblasť hlavy a krku protihráča ktoroukoľvek časťou svojho
tela alebo výstroja;
3. Korčuliar nasmeruje akúkoľvek časť svojej hornej časti tela ( rameno, lakeť,
predlaktie alebo plece ) tak, aby spôsobil kontakt s oblasťou hlavy a krku
protihráča;

je tam napisane "protihráčovi bráni
v hre takým spôsobom, že spôsobí kontakt hlavy protihráča s ochranným sklom
alebo mantinelom" .. čiže podľa tohoto to bol faul, aj ked som si to nemyslel..

dufam však, že ak ste videli včerajší faul na Nedorosta, tak to prehodnotíte, pretože takéto zákroky vôbec niesu potešenie pre fanúšikov, ale tu ide o ZDRAVIE hráčov a to je prvoradé.
12.1.2017 - 9:25
+2

strojar

 

V Martine nešlo o napadnutie hlavy a krku.
V Bratislave áno.
12.1.2017 - 9:49
+1

88elbo88

 

čítaj ešte raz "alebo protihráčovi bráni
v hre takým spôsobom, že spôsobí kontakt hlavy protihráča s ochranným sklom alebo mantinelom" .. tu sa nikde nepíše o útoku na hlavu a krk .. ale o dopade na mantinel
12.1.2017 - 11:37
0

MHC87 BLOG

 

dám to aj sem: faul to bol, a to tento:

Pravidlo 122

NAPADNUTIE
DEFINÍCIA:
Hráč po korčuľovaní smerom k protihráčovi do neho vrazí neprimeranou silou, na korčuľuje alebo naskočí na protihráča.
I. Hráčovi, ktorý neprimeranou silou napadne protihráča tak, že na protihráča nakorčuľuje alebo naskočí, bude uloženýaspoň menší trest.
II. Hráčovi, ktorýspôsobí fyzický kontakt sprotihráčom po prerušení hry, hoci mal dostatok času predísť tomuto kontaktu, bude uložený aspoň menší trest za napadnutie.
III. Brankár, aj keď je mimo svojho bránkoviska, nie je "lovná zver".Ak protihráč mázbytočný kontakt sbrankárom, môže mu byť uložený menší trest za napadnutie alebo nedovolené bránenie v hre.
IV. Hráčovi, ktorý napadnutím zraní alebo bezohľadne ohrozí protihráča, bude uložený väčší trest aautomaticky osobný trest do konca stretnutia, alebo trest v hre.

...áno, trafil ho rameno na rameno, ale hráč sa nemôže rozkorčuľovať cez pol šírky ihriska na druhého hráča a naraziť do neho keď ten o ňom ani nevie...v tomto prípade mal byť použitý bod číslo 4
12.1.2017 - 9:59
+2

Aasen36

 

Ľudia, naozaj?: ste tak zaslepení?
Stret Bajteka s Markovičom bol rameno na rameno a rozhodne sa nejednalo o faul. Aj samotný doktor a súdruzi zo sanitky potvrdili (keď ho vynášali na nosidlách zo štadióna), že Jaro sa zranil pri páde na ľad. Jednoducho bol nepripravený.
Samozrejme, Jarovi prajem aj ja skoré uzdravenie a skorý návrat na ľad.
Čo sa týka rozhodnutia rozhodcu: bol uložený neoprávnený trest.
Už keď chcel ísť do faulu tak mal uložiť 5+DKZ, nakoľko Bajtek zranil protihráča.
No podľa môjho názoru sa o faul nejednalo. Išli rameno na rameno a Jaro to neustál a mal smolu pri páde.
Ešte tu píšete na Jonáka, že neuznal gól a že pískal zle. Ten zápas odpískal s prehľadom, až pri jednom faule na Pacalaja (3. tretina po neuznanom góle), kde som mal pocit že nám (MT) trošku pomohol a Paco prifilmoval. Ale aj o tom je HOKEJ!
Pri telefonovaní gól uznáva, resp. neuznáva VIDEOROZHODCA prítomný na štadióne, čiže tie pokriky a pod. boli úplne zbytočné nakoľko to Jonák musel urobiť to, čo mu nakázal VIDEOROZHODCA!
Ale jednoducho ľudia sa potrebujú vybúriť, tak prečo nie na rozhodcovi.

Rozhodne sme v tom zápase siahali na body, no nepošťastilo sa!
Poďme ozbíjať Poprad!
12.1.2017 - 10:53
+13

miro-nr

 

konečne Martinčan čo to videl normalne !
12.1.2017 - 11:24
+1

88elbo88

 

ja som si pôvodne tiež myslel že to nebol faul, doteraz v tom nemám jasno, ale spýtam sa ťa takto...

...si zástanca takýchto nebezpečných zákrokov pri mantineli, ktoré akurát tak ohrozujú zdravie hráčov?
12.1.2017 - 11:44
+1

miro-nr

 

nie,nie som zastanca takychto zakrokov,a ani sa nestavaju každe kolo-skratka nešťastne dopadol(a ked si videl najskor na lad a potom do mantinelu)
Kolko krat sa zranil hrač po čistom zakroku(hoci kde na svete) takže ked sa nahodou hrač zraní je to hned faul ?!
12.1.2017 - 19:37
0

88elbo88

 

odpovedal si dobrou protiotázkou.. nie nie je to hned faul, to nikde ani netvrdím.. ale vravím o zákrokoch na ničnetušiacich hráčov v "nebezpečných" zónach .. je mi jasné že to nie je basketbal, ale zas nezraní sa len tak od seba.. vždy k tomu "dopomôže" súper...

ja by som to skrátka uzavrel tak, že možno to faul teda nebol, ale od Bajteka to vôbec nebolo v rámci fairplay... je to subjektívny pohľad, ale vám by tiež nebolo príjemné keby Vám po hlúpom zákroku odstavíme hráča..
12.1.2017 - 23:52
+2

MHC87 BLOG

 

to nie je o zaslepení...ale jednoducho definícia napadnutia hovorí jasne...jedna vec je rameno na rameno...druhá, že sa rozletíš do hráča ktorý o tebe ani nevie...
12.1.2017 - 11:58
0

gta98

 

Jednu vec sa ťa spýtam a pozri si záznam ešte raz a poriadne. Bol Markovič v držaní puku? Odpovedz čo vidíš.
12.1.2017 - 14:46
0

88elbo88

 

Corbeil je nazad !!
12.1.2017 - 13:31
+7

FanBP

 

je to isté?? bude zajtra v bráne?
12.1.2017 - 19:32
0

MartinZV

 

OT: Ján Homer vo Zvolene
12.1.2017 - 15:09
0

lubfito

 


Veď tu je väčšia kuca paca jak na tom ľade
12.1.2017 - 19:28
+5

miro-nr

 

sranda,že tu to začali popraderi
12.1.2017 - 19:50
+2

forwardPP

 

V 90% diskusiách začneš ty !! To je ešte väčšia sranda.
12.1.2017 - 19:57
+3

miro-nr

 

To asi ťažko ty si určite rodina s Freyom a GTA98,lebo vy traja ste fakt VYKVET !
Rebel aspon občas napíše niečo k veci .
12.1.2017 - 20:05
+1

gta98

 

My sme všetci jedna hokejová rodina s popradskym srdcom do ktorej sa stale niekto navaza. Rodina sa brani, začínat skákat do rodiny je nebezpecne. Neustale útoky a provokacie vyvolali reakciu, stačilo kopania, my nie sme chudáci do ktorých bude niekto stale skákat a navázat sa. Vybrali ste si zlu obet, tu nepochodis!
12.1.2017 - 20:25
+1

mitoO

 

gta, tu sa jedna o zapas Nitra - Martin.
12.1.2017 - 20:30
+2

miro-nr

 

Nech sa na tie ich príspevky pozeram z akehokolvek uhla,tak mi tu za posledne obdobie prave uderka z PP príde ako majstri galaxie čo si letia "svojim lietadlom"
12.1.2017 - 20:58
+4

forwardPP

 

Ako majstri galaxie sa tu vyjadrujú hlavne úderka z Nitry na čele s TEBOU.
12.1.2017 - 21:15
+3

mitoO

 

Ale nie, z PP je to uz praveze uplne normalne, problem je akurat to lietadlo, to uz cloveku rozum zastava, co pise. Ale zvykneme si
12.1.2017 - 21:34
+4

NR

 

Tak sa venuj rodine po veceroch a vypni internet
12.1.2017 - 20:42
0

krofak

 

A uz tomu chyba len:Sloboda Popradu!
13.1.2017 - 9:27
0

forwardPP

 

No keď my to napíšeš ty tak ostáva sa mi na tomto iba zasmiať
12.1.2017 - 20:44
+3

Tomino

 

Tato diskusia je ...ale radsej nic nestoji mi to zato komentovat to spravanie terenkoz zo severu
12.1.2017 - 20:14
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Európska Univerzitná Hokejová Liga
Tím Z Skóre B
1. B. Bystrica 56 191:120 119
2. Nitra 56 196:154 112
3. Košice 56 186:121 107
4. Žilina 56 175:158 90
5. Zvolen 56 163:174 84
6. Martin 56 141:166 75
7. Poprad 56 153:167 75
8. N. Zámky 56 146:154 74
9. Trenčín 56 140:164 72
10. L. Mikuláš 56 138:189 56
11. SR 20 20 20:82 6
TímZSkóreB
1.L. Mikuláš1241:2627
2.Trenčín1235:2722
3.Detva1232:2918
4.Skalica1222:485
TímZVVpPpPSkóreB
1. Prešov000000:00
2. Detva000000:00
3. Michalovce000000:00
4. Skalica00000 0:00
5. Topoľčany000000:00
6. Sp.Nová Ves000000:00
7. Trnava000000:00
8. Pov.Bystrica000000:00
9. Dubnica000000:00
10. Humenné000000:00
11. Bratislava000000:00
12. Orange 20000000:00
Aktualizované: 23.4.2017 05:45
nadstavba A
tímzvvppppskóreb
1.Dukla201410581:5344
2.Slovensko 18201030759:5036
3.Nitra20903863:6230
4.Poprad20803960:7327
5.Slovan206201256:6522
6.Banská Bystrica205221171:8721
--------
nadstavba B
tímzvvppppskóreb
1.Zvolen2415324105:6053
2.Žilina2416017104:7649
3.Skalica221322591:6945
4.Košice2410301188:8736
5.Liptovský Mikuláš248031375:9727
6.Spišská Nová Ves246221476:10724
7.Topoľčany224001857:10012
Aktualizované: 23.4.2017 05:44
tímzvvppppskóreb
1.Trnava4431427218-115103
2.Poprad4431319174-96100
3.Dukla4429438199-10398
4.Zvolen44282212180-13090
5.Martin44244016143-12480
6.Nitra44212615133-10473
7.Žilina44193517132-12968
8.Slovan44158219147-15963
9.Košice44171818122-12161
10.Michalovce44180224158-17756
11.Spišská Nová Ves44142325125-16149
12.Liptovský Mikuláš44106721113-14649
13.Skalica44122624117-16846
14.Banská Bystrica44114425115-16845
15.Prešov4497424107-17545
16.Ružinov4474132101-20830
Aktualizované: 23.4.2017 05:45
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Dinamo Moskva60291016164-111112
4Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
5HC Dinamo Minsk60271019171-150105
6Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
7HC Viťaz6026722162-15897
8Jokerit Helsinky6023619149-16593
9HK Soči6024727139-14588
10HC Slovan Bratislava6022726144-16685
11Severstal Čerepovec6018527133-16374
12Medveščak Záhřeb6019433138-18669
13Spartak Moskva6018333125-16866
14Dinamo Riga60111034116-15858
Aktualizované: 24.4.2017 03:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
2Avangard Omsk6030819156-127109
3Ak Bars Kazaň6029918155-127109
4Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
5Barys Astana6025626151-16790
6Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
7Admiral Vladivostok6024325147-15386
8HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
9Red Star Kunlun6024429139-14483
10Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
11Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
12Amur Chabarovsk6020529110-13076
13Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
14Lada Togliatti6016532146-18065
15Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 24.4.2017 03:38
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
4Dinamo Moskva60291016164-111112
5Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
6Avangard Omsk6030819156-127109
7Ak Bars Kazaň6029918155-127109
8HC Dinamo Minsk60271019171-150105
9Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
10Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
11HC Viťaz6026722162-15897
12Jokerit Helsinky6023619149-16593
13Barys Astana6025626151-16790
14Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
15HK Soči6024727139-14588
16Admiral Vladivostok6024325147-15386
17HC Slovan Bratislava6022726144-16685
18HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
19Red Star Kunlun6024429139-14483
20Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
21Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
22Amur Chabarovsk6020529110-13076
23Severstal Čerepovec6018527133-16374
24Medveščak Záhřeb6019433138-18669
25Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
26Spartak Moskva6018333125-16866
27Lada Togliatti6016532146-18065
28Dinamo Riga60111034116-15858
29Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 24.4.2017 03:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5San Jose Sharks8238829221-20199
6St. Louis Blues8238829235-21899
7Nashville Predators8235629240-22494
8Calgary Flames82321333226-22194
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 24.4.2017 03:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Boston Bruins8238631234-21295
8Toronto Maple Leafs8233727251-24295
9Tampa Bay Lightning82321030234-22794
10New York Islanders8233829241-24294
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 24.4.2017 03:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.4.2017 03:38

Play-Off Tipsport Ligy

Finále

1:4

Najčítanejšie články

Bleskovky

Hurricanes predĺžili kontrakt s obrancom Dahlbeckom

Klub zámorskej NHL Carolina Hurricanes a švédsky obranca Klas Dahlbeck sa dohodli na predĺžení spolupráce o ďalší rok. Dvadsaťpäťročný hokejista podpísal v piatok s "hurikánmi" nový ročný kontrakt na 850-tisíc dolárov. Informovala o tom agentúra AP. Dahlbeck, ktorého si klub z Raleigh stiahol vlani v októbri z listiny nechránených hráčov, nazbieral v tejto sezóne dva góly a štyri asistencie v 43 zápasoch základnej časti.
22.4.2017 08:56 - TASR

New Jersey podpísalo nováčikovský kontrakt s Rusom Dyblenkom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal dvojročný nováčikovský kontrakt s ruským obrancom Jaroslavom Dyblenkom. Vo štvrtok o tom informoval generálny manažér Ray Shero. Dvadsaťtriročný Dyblenko strávil uplynulých päť sezón v KHL, kde obliekal dresy Atlantu Mytišči a Spartaka Moskva. V 180 dueloch zaznamenal dvanásť gólov a 27 asistencií. V piatich zápasoch play off nebodoval.
20.4.2017 18:59 - TASR

Brynäs – HV 71 3:2 pp vo finále play off švédskej ligy

Výsledok druhého stretnutia finále play off švédskej hokejovej ligy: výsledok: Brynäs – HV 71 3:2 pp /stav série 1:1/
18.4.2017 21:44 - TASR

Tappara Tampere – KalPa Kuopio 2:3 vo finále play off fínskej ligy

V prvom zápase finále play off fínskej hokejovej ligy zvíťazili hráči Kuopia na ľade Tappary Tampere 3:2. výsledok: Tappara Tampere – KalPa Kuopio 2:3
18.4.2017 20:13 - TASR

Columbus prišiel do konca play off o obrancu Werenskiho

Hokejovému klubu Columbus Blue Jackets nepomôže do konca play off zámorskej NHL obranca Zach Werenski. Pre 19-ročného zadáka sa predčasne skončila sezóna pre zlomeninu lícnej kosti. Werenski nedohral pre zranenie tretie stretnutie 1. kola play off proti Pittsburghu Penguins.
17.4.2017 19:04 - TASR

Mníchov obhájil titul

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov obhájili majstrovský titul v najvyššej nemeckej súťaži DEL. V piatom finálovom stretnutí zvíťazili nad Grizzlys Wolfsburg 4:0 a celú sériu vyhrali 4:1 na zápasy. Rovnakého súpera zdolali aj pred rokom (4:0 v sérii), keď získali historický prvý titul.
17.4.2017 17:40 - TASR

Útočník Columbusu Calvert dostal trest na jeden zápas

Útočník zámorského hokejového klubu NHL Columbus Blue Jackets Matt Calvert dostal trest na jeden zápas za zákrok na útočníka Pittsburghu Penguins Toma Kühnhackla v druhom zápase štvrťfinále play off Východnej konferencie. Frustrovaný Calvert v poslednej minúte duelu už za rozhodnutého stavu kroščekoval nič netušiaceho Kühnhackla tak, že o jeho rameno zlomil svoju hokejku.
16.4.2017 10:28 - Michal Bruner / TASR

Bern - Zug 6:1 v piatom zápase finále play off švajčiarskej ligy

Výsledok sobotňajšieho piateho zápasu finále play off najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Bern - Zug 6:1 /stav série 3:2/
15.4.2017 22:35 - Michal Bruner / TASR

EHC Mníchov - Grizzlys Wolfsburg 1:2 v treťom finále nemeckej ligy

Hokejisti Grizzlys Wolfsburg vyhrali v treťom finále nemeckej DEL na ľade EHC Mníchov 2:1 a v sérii znížili na 1:2. 1. finálový zápas: EHC Mníchov - Grizzlys Wolfsburg 1:2 /stav série: 2:1/
13.4.2017 22:16 - / TASR

Jyväskylä zdolala Kuopio a vynútila si siedme semifinále

Hokejisti JYP Jyväskylä vyhrali v šiestom dueli semifinále play off fínskej Liigy nad tímom KalPa Kuopio 4:2 a vyrovnali stav série na 3:3. O postupujúcom tak rozhodne až siedmy duel. Slovenský útočník Michel Miklík v domácom drese nebodoval, za hostí sedel brankár Denis Godla len na striedačke. Prvým finalistom sa v stredu stala Tappara Tampere.
13.4.2017 20:06 - / TASR

Archív krátkych správ »
PE-MO Trans banner
Články SIHPA na HokejPortáli »

Baráž 2016/17

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

11. 04. 2017
SkalicaL. Mikuláš
6:7REPORT
TrenčínDetva
4:0REPORT

Tipsport liga 2016/17

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

22. 04. 2017
B. BystricaNitra
6:2REPORT
20. 04. 2017
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
19. 04. 2017
NitraB. Bystrica
2:3REPORT
16. 04. 2017
B. BystricaNitra
3:4REPORT
15. 04. 2017
B. BystricaNitra
4:1REPORT

Tipsport Liga 2016/2017 2016/2017

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS61 bodov
2.Hovorka M.ZIL60
3.Maione M.BBY57
4.Slovák M.NIT54
5.Hickmott J.BBY53

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS29 gólov
2.Slovák M.NIT26
3.Konečný R.ZIL24
4.Hovorka M.ZIL23
5.Klhůfek P.ZVO23

Najlepší brankár

Lars VoldenTRE93.77 perc
2.Halo J.NIT93.64 %
3.Lawson N.BBY93.63 %
4.Mikoláš M.ZIL92.94 %
5.Bacashihua J.BBY92.87 %