Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Mikuláš v Košiciach vyhral po nájazdoch (VIDEO)

10.9.2017 19:34 TASR

V Košiciach o víťazovi museli rozhodovať až samostatné nájazdy. V nich víťazný bod strhol na stranu hostí Spilar.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


werder59

 

Spolufanusikovia z Kosic: Spojme svoje sily pre dobro KE hokeja a poskladajme sa na odstupne pre Biceka a Jencika, neviem na aku mušľu ich tu drzia, bohuzial s nimi nas hokej nepojde hore...
10.9.2017 - 19:50
+14

Pato00

 

Presne namiesto nich trebalo zobrat 2 kanadanov
10.9.2017 - 19:53
+5

LenTak93

 

čo si tým chcel povedať?
11.9.2017 - 16:30
0

werder59

 

ze preco je vo fantasy lige novy hrac KE ked nikde ziadna informacia
11.9.2017 - 16:37
0

LenTak93

 

nie je to žiaden nový hráč, pozrel si sa o koho sa jedná? je to hráč z našich mládežníckych štruktúr
ide o to, že na SZĽH bol pridaný na našu súpisku a preto ho automaticky hodilo do hry
11.9.2017 - 16:43
+2

werder59

 

jop hned jak som to napisal tak som sa pozrel na elite a doslo mi to , ospravedlnujem sa
11.9.2017 - 20:52
+1

romanko909

 

Dam ti otázky , co urobil dnes viac ako oni dvaja prvý útok ? Co urobila dnes obrana ? Viem že hokej sledujes , tak by si mal vedieť , že v každom muzstve sú hraci na takzvanú ciernu robotu.
10.9.2017 - 20:02
+4

werder59

 

lenze ten bicek ani ciernu robotu nerobi, cely sektor kde sedimnanho nadava, proste neprihra vecsinou dobre, nespracuje puk, ta formacie este nebola v golovej sanci, urcite keby dostali sancu Petras a Vrabel tak by ich aspon bolo citit na lade
10.9.2017 - 20:10
0

Gesler

 

Ked cely sektor nadava na Biceka tak to je naozaj vazne.
10.9.2017 - 20:54
+5

pohodaci

 

SUPER príspevok Gesler HA - HA - HA . Dúfam že si to myslel tak, ako som to pochopil.
10.9.2017 - 21:09
0

marcel

 

...: ...k tomu azda len tolko ze odist by mal v prvom rade najvacsi sebec celeho timu...Nagy...pretoze hokej je kolektivna hra....a co sa tyka hry samotnej...nedalo sa na to pozerat...ak tu niekto hovori o vyrovnanosti ligy tak len zbytocne vyvolava a chce upliect z "hovna bič".....z nasej strany...to bolo este horsie ako v piatok proti Detve....
10.9.2017 - 20:09
+10

14thomas

 

Vyhadzovať Laciho , tak to už áno.
10.9.2017 - 20:12
+10

marcel

 

....: ...staci mu zneprijemnit hokej a doplaca na to cely tím...takýmto sposobom sa nedporacujeme nikam a v konecnom dosledku to kazí meno celemu kosickemu hokeju
10.9.2017 - 20:17
+8

UssKe

 

Znechuteny Laco zahra stale viac ako nasho polovica timu..
10.9.2017 - 20:35
+5

UssKe

 

*Polovica nasho timu
10.9.2017 - 20:49
+2

Crosby087

 

To je pravda...ale znechutený Laco Vám nevyhrá titul...
ja sa mu čudujem...hráč s jeho kariérou by sa mal už len hokejom baviť...pri náznaku provokácie súperovi vysmial a hrať si svoju hru....

Žiaľ necha sa rozhádzať ako nejaký začínajúci junior nadopovany redbulom....
10.9.2017 - 21:30
+14

racmaster

 

no citam tu diskusiu zhora zdola a uz je to tu. TO, co som cakal az po zakladnej casti, resp po konci sezony. hladanie vinnika.

ked som pred sezonou upozornoval na zaklade vypoctu odidenych hracov a hracov, co prisli na ich miesta, zratal som koeficientami body co odisli a tie co prisli, tak to vyzeralo tak, ze posilnenie timu je len mierne. ale nie, vsetci histericka euforia, lebo jaky fasa hraci prisli. dobre ze nie kosice majster ligy uz pred jej zaciatkom a najvacsi favorit a tak dalej. uz vtedy som pisal, ze dajte si pozor na vlastne prehnane nicim nepodlozene ocakavania, aby ste neboli sklamani a prekvapeni. ale nie, pocity vyhrali nad cislami. a teraz tie iste pocity sposobuju sklamanie a co? hladanie vinnika...

pritom je zatial vsetko, ako cisla vraveli uz dopredu. sme mierne silnejsi o par percent, ani nie 10. to znamena, ze za sezonu ziskame o cca 10 percent viac bodov, ako vlani. za predpokladu, ze vsetci superi su rovnaki ako vlani, co niesu, lebo celkovo superi isli hore. ked aj nie bystrica a nitra, oproti minulemu roku isli hore vsetky ostatne timy okrem detvy, ktora tazi z klasickej novacikovskej euforie, cize dnes este aj ta...

teda, suma sumarum sme mierne silnejsi, ale dokopy to ledva vyvazi tu stratu, co sme vlani mali na bystricu a nitru, nieto este dalsie straty, ktore pridu so zamkami, zvolenom, trencinom, popradom a asi aj zilinou. dokopy, ocakavam, ze tohto roku ziskame menej bodov, ako vlani. mozno to ale vyda na prve miesto, to je totiz ten paradox vyrovnanej ligy... preto som aj bol sklamany, ze slubovany zahranicny utocnik do prvej lajny nedosiel. hovorilo sa totiz o dvoch, nie len o pacanovi. a pravdupovediac, mat tu takych pacmanov dvoch, pisem teraz inak.

ale nemame, cize zatial je podla mna vsetko ako sa dalo cakat. par bodov sme stratili a superom nedavame desiatky. a tak to aj bude. pretoze posily su len nahrady plus par malo percent navyse. netreba byt sklamany a netreba hladat vinnika. vsetko je ako ma byt aj ked po takychto dvoch superoch sa vam to momentalne nezda. bic plieska na konci, ta kvalita sa ukaze, ale nebude to vitazstvo v lige o 25 bodov pred druhym v poradi.
11.9.2017 - 12:20
+3

pohodaci

 

werder 59 ty podla mna nie si žiadny fanúšik, ale si len úbožiak, ktorý sa zmôže akurát na to, že tu anonymne napáda hráčov svojho vlastného týmu!!!!A tí hráči, ktorí tu majú rozhodovat zápasy sa ti dnes páčili???? Ked sa chceš vyjadrovat k zápasom,tak to zhodnot objektívne a nie takto, . Minulú sezonu si robil to isté. Začínam si mysliet, že je to osobné
10.9.2017 - 20:22
+5

werder59

 

pod si sadnut ku mne do A16 a pocuvaj tie nadavky na Biceka z kazdej strany , kazdemu uz lezi v zaludku ale nikto to neda najavo, dneska po jeho laxnosti padol 2hy gol do nasej branky , to tu mame takych hracov co su v protekcii trpiet? na uboziaka ti ani neodpoviem radsej lebo by si nezaspal 3 dni
10.9.2017 - 20:28
+1

LenTak93

 

A co teraz? Netreba radsej Jirka povzbudit? Lepsie je mu nadavat?
Inak neviem, ci si si vsimol, ale dnes Jencik presedel tretiu tretinu aj s Novotnym na lavicke. Suja odstupil uz skor.
10.9.2017 - 21:02
+2

werder59

 

to som si vsimol, ja neviem ale mne ten Bicek lezi v zaludku, pre klub ktory ho vychoval by sa mal na lade roztrhnut a nie hrat lezerne... moj nazor, kludne miesto neho mohol hrat novotny, na presilovku radsej Pacan, alebo to vobec nehrat na 4 utocnikov, Dudasa postavit pred branu a basta... ved v 1. presilovkovej formacii nema kto clonit len si to hadzu po obvode a nic nevymyslia
10.9.2017 - 21:56
0

Gesler

 

Otazocka. Koli Bicekovi sa utoky trapia v koncovke?
10.9.2017 - 22:05
+3

werder59

 

nehovorim ze koli nemu, ale zdaleka nehra to naco ma , vela akcii koli nemu koncia na hokejkach superov.
10.9.2017 - 22:14
0

WinnipegJets

 

asi nikto momentálne nehrá to načo má
10.9.2017 - 22:16
+3

werder59

 

vidis, momentalne, no Bicek dlhodobo
10.9.2017 - 22:18
+1

paljuka

 

aku ma protekciu Bicek? jedine taku ze v nasom drese oddrel spustu zapasov bol klucovou osobou pri niektorych tituloch nikdy Kosice nezradil nastupoval za Kosice aj cez bolest zranenie ked to bolo treba aby sa tu do neho nejaky anonym obuval a kopal do neho?
Ked chodis 15 rokov na hokej tak si uvedom do koho kopes a zachovaj si aspon stipku ucty k uz ikonam nasho klubu a odchovancom...
odohrali sme 2 zapasy ale ty uz pan manazer ides menit zostavu
10.9.2017 - 21:14
+32

riskohrasko1

 

10.9.2017 - 21:32
0

werder59

 

kamarat uvedom si ze minulost nikoho nikdy nemoze zivit, to akoze by si tu nechal biceka aj do 60ky keby vladal stat na korculiach zato ze ma nejake meno? prebud sa , ked iskra tak poriadna, Jirko mozno nieco hral v minulosti , ale v pritomnosti 2 roky nehra nic a preto tu uz nema co hladat ked chcu ist na titul!!!
10.9.2017 - 21:58
+4

Salat

 

Pekne napísané.len je smutne,že na Slovensku úcta a rešpekt už dávno vymreli. To čo Bico nastupuje je rozhodnutie trenera. Dobrý tréner musí byt psychológ a reagovať. Mal by s ním rozobrať zapas a vysvetliť čo treba zmeniť a poprípade mu dať zopár dni na tribúne ako reštart. Veď je to rozumný chlap tak to určite pochopi
11.9.2017 - 9:21
+1

werder59

 

a este jedna vec kolko rokov chodis/sledujes hokej? lebo ja 15 ty "fanusik"
10.9.2017 - 20:29
0

romanko909

 

ja chodim na hokej uz 25 rokov pravidelne . Na nasom sektore nik z pravidelnych návštevníkov SA nenadava na Biceka ani Jencika , treba si uvedomit ze 3 formacia ma uplne ine ulohy ako ta prva a druha formacia a Bicek je asi jediny ktory v nasom muzstve vie vystrelit z prvej . Hlavne tento zapas ani zapas s Detvou nebol o tom ze 3 formacia hrala zle , mam pocit ze dnes hrali dobre len Soltes , Hricina a Pacan .
10.9.2017 - 21:04
+5

pohodaci

 

Ja sledujem hokej už cca 30 rokov, a dobre si pametám, ako Jirko začínal so Zubármi , v útoku ked ešte nemal ani 17 rokov...Takže tak!!! Dobrú noc
10.9.2017 - 21:16
+5

Ottawa38

 

Presne,zacinal so Zubekovcami...bol to bohovy talent.
11.9.2017 - 22:13
+1

paljuka

 

Riso je este v zabehu to beriem nejde mu nejak specialne ale je vyslovena stupidita hladat pricinu v dvoch hracoch... Jirko maka nevypusti ani jedno striedanie to ze sme prve dva zapasy nevyhrali suverenne ako to jeho velicenstvo cakalo nie je chyba Biceka ani Jencika ale celeho muzstva spolu s trenerom...
a ze chce niekto niekoho vyhadzovat po 2 zapasoch je este vacsia stupidita...co maju povedat Zvolencania? tam uz asi mali vymenit trenerov a pol muzstva...
daj tomu muzstvu a trenerom cas aspon 15 zapasov a potom zacni hodnotit
10.9.2017 - 21:08
+8

werder59

 

keby Jirko prisiel pred touto sezonou, tak mu cas dam , lenze uz 3 rok sledujem co hraje a ani zdaleka v kazdom striedani nenecha na lade dusu ako tvrdis. napr taky Cizek tiez nic moc nehra ale davam mu cas , lebo je novy.

A ked uz sme pri tom , nieje nahodov priprava cas nato aby sa hraci do toho dostali? je tam aj priprava na suchu na lade su tam aj pripravne zapasy, na zaciatok ligy maju byt 100% pripraveny a nebudeme sa tu utesovat tym ze im dajme 15 zapasov nech sa rozohraju , nato maju pripravu... pane boze, ved trenuju hraju od malicka , tak mi nehovor ze im priprava nestaci na rozohratie sa ... podaj taky vykon ty v robote a uvidime ci ti dju 15 dni natoaby si sa "dostal do toho"
10.9.2017 - 22:04
+2

WinnipegJets

 

Bicek je jeden z mála hráčov, o ktorom sa dá povedať že maká vždy keď je na ľade.
10.9.2017 - 22:18
+3

werder59

 

hadat sa nebudem , ale ten ktory maka na lade kazde striedanie je Dudas, Sedivy, Boltun, Soltes, zdaleka nie bicek
10.9.2017 - 22:22
0

paljuka

 

dobre co cakas od Biceka aby sme teda vedeli ake su tvoje ocakavania... alebo postaci ked ludia okolo teba v sektore sa inak vyspia vezmu si na paskal ineho hraca a zmenis nazor aj ty? pride mi to ze sedis v sektore medzi par buranmi a aby si zapadol tak zdielas ich nazor kedze nechces byt za vola na sektore neblakas na vlastneho hraca zo sektoru ale prides sa vyburit tu... pozbieras par plusiek a si na seba hrdy
10.9.2017 - 22:46
+4

werder59

 

o ziadne pluska mi nejde , ide mi oto aby bicek odisiel a nie neprisposobujem sa, naopak ja som zacal nadavat na biceka a ostatny sa pridali pocase
10.9.2017 - 23:13
+1

paljuka

 

tak to si frajer klobuk dole co si dokazal
10.9.2017 - 23:25
+5

werder59

 

vobec mi nejde oto ze som frajer, odpovedam ti na otazku, ze ja niesom ten typ co sa necha lahko znanipulovat, ale naopak stoji si zasvojim.
11.9.2017 - 0:19
0

paljuka

 

v prvom rade minimalne Jencik a Bicek si zasluzia trochu ucty a nie aby ich tu nejaky "fanusik" anonym vyhadzoval ako spinave pradlo...
v druhom rade kader si vyberal Jancuska Biceka aj Jencika si tu pre nieco nechal potom si pridaj aj trenera medzi tych co vyhadzujes... po druhe Bicek je asi jediny hrac vratane Lacikeho kto dokaze palit z prvej prave preto tu presilovku hra...
dali sme v 2 zapasoch 3 goly to akoze zvysok hracov je v pohode? prva a druha formacia v pohode?
Dobre a teraz podme na fakty od omaciek minula sezona 54 zapasov odohratych 15 golov 18 asistencii spolu 33 bodov 3. v kanadskom bodovani v muzstve prvy Nagy druhy Suja 3. v pocte strelenych golov aj ked on nie je strelec vysloveny, 13 plusovych bodov 5. alebo 6. za cele muzstvo...
nebudem pisat ze je to hviezda a ze ma hrat v prvom utoku... fakt hrozna sezona priam az na vyhodenie....

10.9.2017 - 22:41
+12

motonomad

 

Tieto argumenty už nezlomí celá tribúna.
10.9.2017 - 22:47
0

hcpozitiv

 

Tak Tak: Som rád že Ťa tu mám aspoň nemusím klávesnicu drať
11.9.2017 - 14:28
+1

pohodaci

 

Werder 59: Werder uz si z dovolenky doma pises zasa jak kazdy rok proti Bicekovi.Citam ze chodis na hokej 15 rokou co ti Bicek pred 15 rokmi pretiahol frajerku ze ho mas tak v zuboch.Takemu hracovi aky je Bicek ty chudacik nemozes ani vodu r..i slopat.Uz daj pokoj a chod k ocnemu lebo to co pises si bud slepuch alebo retard caaaaaau
10.9.2017 - 23:53
+1

werder59

 

tvoj styl pisania mi pride jak keby si mal 16. bohuzial jak pozeram ty si jeden z tych co ked aj Bicek nahra na gol do Kosickej branky, tak budes kricat Jiiiirko Bicek... takych tam je dost no

Ahooooj
11.9.2017 - 0:22
0

romanko909

 

zato ty si tu asi sam kto naňho nadáva.
11.9.2017 - 0:44
+3

werder59

 

aj keby som bol sam, sorry budem aj dalej, lebo za svojim slovom si stojim
11.9.2017 - 11:23
0

UssKe

 

Ako si predstavujes ten jeho odchod? Zozbieras peniaze pojdes za Rusičom a povies mu ze: Tu mate peniaze a teraz prosim vyhodte Biceka s Jenčíkom?
11.9.2017 - 7:11
0

werder59

 

to bolo obrazne povedane, proste kritika
11.9.2017 - 11:23
0

pohodaci

 

Werder : Werder ty nechodis do roboty ze pises o 11 23.Ked nechodis do roboty vyber sa k psychiatrovi len neviem ci neni neskoro po takych tvojich vyhlaseniach.Stoj si za cim chces ale rozum sa kupit neda tak sa zmier ze si tu kazdemu na smiech
11.9.2017 - 15:56
0

aaaaa

 

Hanba KE
10.9.2017 - 19:51
+5

14thomas

 

Nevieš podávať , nepodávaj
10.9.2017 - 19:53
+9

aaaaa

 

To si ako usudil , ze neviem podavat ?
10.9.2017 - 19:57
+4

14thomas

 

Zase plno šanci a gól nikde , je to ešte stále začiatok sezóny tak snaď sa to rozbehne časom . Nagy a Spilar krásne najazdy
10.9.2017 - 19:52
+7

weefoe

 

Obrana je rozhádzaná, kopila chyby, žiadna zmena oproti príprave.
Keby nebolo brankára máme nula bodov, Lundstrom vychytal nájazdy už počas zápasu.
A nechápem, že celý zápas hráme na 11 útočníkov.
Hra strašne pripomínala posledné 3 ročníky. Chcem veriť, že to doladia.
Chcem zabudnúť na dnešnú "podívanú".
10.9.2017 - 19:53
0

LenTak93

 

Suja odstupil pocas prvej tretiny z hry pre zdravotne problemy, preto 11 utocnikov.
10.9.2017 - 21:03
0

weefoe

 

Pre takéto prípady sa zvykne tam mať 13.teho útočníka.
Zbytočne tam bolo 8 obrancov.
11.9.2017 - 12:14
0

lucano22

 

Nenachádzam slov. Zmenili sa len mená, nič viac.
10.9.2017 - 19:54
+3

FanusikKosic

 

haMba...: som zvedavy na vyhovorky. dalsi zapas 2600 a zas to budu celu sezonu napravat. ved pozname z minulosti kupovanie listkov hracmi ci listky za 10 centov. Zemetrasenie sice bolo,ale mame tu klasicky kosicky hokej poslednych rokov... prve zapasy som kukal cez huste kedze som PN. ale asi to tak aj ostane, kym nenastane vazna zmena. ked hrame vyrovnane s drevorubacmi z. detvy ( bez urazky,ale troska to potrva, kym sa prisoosobite
10.9.2017 - 19:54
+1

FanusikKosic

 

no myslim, ze az tak nie.. i ked od niektorych tiezfanusikov z mensich miest je to vystat...
10.9.2017 - 20:08
0

FanusikKosic

 

sorry zle sa mi pise: ked hrame vyrovnane s detvou, co s nami urobi BB, NR alebo ZV?
10.9.2017 - 19:56
+1

julo

 

ZV asi nič..
10.9.2017 - 19:57
+6

sanyo

 

tento bol dobry
11.9.2017 - 8:17
+1

Daewo_KS

 

Prehrame 15:0 a este nam podpalia autobus. Nie je ina moznost.
10.9.2017 - 20:03
+13

88Backo

 

Krása liptáci
10.9.2017 - 19:56
+5

Ricardinho13

 

K dnešnému zápasu len toľko, že treba čím skôr rozdeliť Nagya s Hovorkom, pretože im to prosto nejde a vidia to už snáď všetci. Naopak Pacan ukazuje od zápasu k zápasu zlepšenie a tiež to, že je veľmi silný na puku a má aj slušný prehľad. K Nagyovi s Kafkom by mohol ísť Šoltés a Hovorka by sa presunul k Pacovi a Klímovi. Inak nieje veľmi chalanom niečo vyčítať až na tú koncovku. Ide sa ďalej
10.9.2017 - 19:56
+1

werder59

 

soltes nieje center... a co ked sa vrati koys, kam pojde hovorka, do tretieho? ku jencikovi bicekovi? to by som radsej sam odisiel z KE
10.9.2017 - 20:00
+1

Gesler

 

Tak Ahoj
10.9.2017 - 21:06
+8

werder59

 

mame tu noveho vtipalka
10.9.2017 - 22:07
0

Gesler

 

Neliecim si komplexy na Bicekovi ako niekto. Na teba pasuje citat z filmu Postriziny: ak si chabrus na nervy omyvej si prirozeni vlaznou vodou.
10.9.2017 - 22:15
+2

werder59

 

ziadne komplexy nemam, moj nazor je ze tu Bicek nema co hladat, za jeho sluzby mu dakujem , ale do noceho muzstva jednoducho nezapada, MOJ NAZOR , ak sa ti nepaci , mam to hlboko v anuse
10.9.2017 - 22:20
+1

Gesler

 

Aj ja teba.
10.9.2017 - 23:37
+1

werder59

 

tak na mna nereaguj :]
11.9.2017 - 0:22
0

radopKE

 

11.9.2017 - 15:35
0

Gargamel123

 

Hovorka pred rokom kvoli tomu odisiel urazeny do ZA a teraz sa presunie do druheho utoku... Ale o nic neide ved to nie je NHL ako povedal Laci. Ludia maju velke ocakavania a potom su sklamani.
10.9.2017 - 20:06
0

Ricardinho13

 

Pozri si ice-time Hovorku za tieto 2 zápasy a zistíš, že oba zápasy bol Marek najviac minút na ľade z celého tímu. Ale nie, radšej nech ostane v 1 útoku s Nagyom a odíde, tak či tak znechutený z toho, že bude mať slabé štatistiky. A pokiaľ si dobre pamätám minulý rok ho Čada zatrepal až do 3 útoku a nehral ani presilovky, takže to bola úplne iná situácia aká je tento rok, čiže by som to vôbec neporovnával.
10.9.2017 - 20:16
+3

Tesla

 

Ja by som to dal
Nagy-Pacan-Soltes(Koys)
Kafka-Hovorka-Klima
Vrabel-Boltun-Novotny(Soltes)
Jencik-Suja-Bicek
10.9.2017 - 21:21
+2

Tesla

 

Prípadne Soltes namiesto Klimu.
10.9.2017 - 21:22
0

romanko909

 

prve dva sa mi paci ako si zlozil a druhe dva by som trosku premiesal
10.9.2017 - 22:32
0

fandaxxx

 

zostava: Hricina na tribune?
10.9.2017 - 22:54
+2

Tesla

 

Aha naňho som úplne zabudol. Tak asi k Boltunovi by som ho dal, alebo namiesto Jenčika.
11.9.2017 - 9:13
0

BlackCrow

 

Pajáda

10.9.2017 - 19:59
+6

Mudrc

 

Košický hokej tragédia! Tá hra nemá žiadny systém je to vsetko na náhodu bez kvality!
A to hrali s dvomi najslabšími súpermi.
Veď to netreba siliť rozpustiť ľad ospravedlniť sa fanúšikom a kašlať na to.
Neviete hrať hokej tak načo sa trápiť!
Chudák košický fanúšik.
10.9.2017 - 20:01
+2

FanusikKosic

 

koli dvom prehram s outsidermi isto nerozpustime lad.. historia nepusti
10.9.2017 - 20:05
+7

ŠIMIKE

 

ale ved 1 prehra
10.9.2017 - 20:15
+3

FanusikKosic

 

sorry prva prehra... alepredvedenahra bola prehra pre vsetkych aj tak...
10.9.2017 - 20:20
+1

Ricardinho13

 

Skôr by som povedal, že chudák ty.
10.9.2017 - 23:05
+1

NRfan

 

Kosice pochoval Gabo, aka ironia osudu. Gratulacia do LM.

Hosi z KE, co sa to s vami deje?
10.9.2017 - 20:12
+5

barabas

 

Asi tak Gabiho za dosťučinenie proti USS, trochu mi to príde zvláštne ale jeho realizácia v LM je realita
10.9.2017 - 20:46
0

FanusikKosic

 

Milan Jančuška, tréner HC Košice: "Nie som spokojný s výsledkom ani s výkonom. Dva strelené góly, to je veľmi málo. Mali sme veľa šancí, ale v koncovke sa trápime. Ak zhrniem dva víkendové zápasy, tak tri strelené góly, to je naozaj málo. Rozoberieme si to a vyvodíme z toho dôsledky." - to akoze po dvoch zapasoch ake dosledky vyvodi?
10.9.2017 - 20:13
+1

OceliarKE

 

tak dvaja-traja hráči opustia mužstvo
10.9.2017 - 20:16
+9

TomsKE

 

Alebo možno len pomiešame formácie
10.9.2017 - 22:50
0

domaca slivka

 

Novú sezónu začíname tam kde sme minulú skončili... Halooo Košice budíček! S tak vyskladaným mužstvom musite takých súperov valcovať...
10.9.2017 - 20:13
+2

chaser

 

Som to tak nejak čakal že nám dá Gabi gól ale víťazný byť nemusel dnes neexistujúca obrana, vďaka Joakimovi za bod
10.9.2017 - 20:15
+2

HCKEFANS

 

Treba ozaj povedať, že takými výsledkami a hlavne predvedenou hrou, sa ľudia na hokej nevrátia. Celá hra na náhodu, bez myšlienky, hokej na ktorý sa veľmi ťažko pozerá.
10.9.2017 - 20:18
+7

BlackCrow

 

Oproti minulej sezóne sa to nedá porovnať. Prvých 10 minút bušíme do súpera aj keď to "zatiaľ" bola len Detva a LM. Prechod do útoku na 2 max 3 prihrávky je super. Šance sú ale mizerná koncovka nás dusí.. Druhá tretina dnes zase katastrofálna. Hráči musia zakončovať s dôrazom a nie ako nám to predvádza náš kapitán. S Detvou aj s LM to zase odflákol. To sa prenáša na mužstvo a potom dokážeme zakopnúť aj o modrú čiaru.

Laco sa vyjadril že ešte dvaja útočníci by boli super. Jop, má pravdu. Ak nevystrelí na bránu či smerom k nej niekto z prvých 2 útokov tak potom už nikto. Nebudem písať že kto by mal odísť či kto tu nemal ostávať.

Som zvedavý ako zareaguje trenér. Btw, liga ešte ani poriadne nezačala..

10.9.2017 - 20:39
+7

Oulak

 

Z tejto prehry by som ťažkú hlavu nerobil,je len začiatok a bolo už aj horšie,KE priaznivci isto vedia (sezóna 09/10 tuším)
10.9.2017 - 20:19
+7

jakubj

 

Opäť príde Čada v decembri a bude titul? To už tu bolo, chce to niečo nové
10.9.2017 - 23:44
0

OceliarKE

 

Úprimne som z momentalnej hry smutný, nehanim zatiaľ nikoho, treba zobrať do úvahy ako som spomínal v livke že Detva tu prišla hrať antihokej a Liptaci dnes tiež celkom zo štastím, hlavne pri tom prvom uznanom gole kde mala byť prerušená hra. Taktiež zranenie Koysa Pacanovy veľa nepomohlo. Ak robiť nejake závery, tak až po odohratí desiatich zápasov. Osobne som zvedavý na zápas proti Bystrici a Nitre kde to môže byť o niečom inom nakoľko su to kluby ktore tiež tvoria hru a nie len sa prispôsobujú a škodia. Jedine pozitívum v dnešnom zapase je Pacan, Šoltes, Boltun, Hričina, Kessel. Jenčin a Bicek zatiaľ nepotvrdili svoju účasť v mužstve.
10.9.2017 - 20:20
+2

werder59

 

Kesselovi dnes tiez neslo velmi
10.9.2017 - 20:35
+3

romanko909

 

s tymto s tebou suhlasim
10.9.2017 - 21:09
0

UssKe

 

Najlepsi vikendovy hrac KE je Lundstrom. Mozu mu spoluhraci dakovat za body s detvou a dnes za bod s Mikulasom... A este Pacman si zasluzi pochvalu paci sa mi jeho buly a to ako sa dokaze s lahkostou dostat do pasma.Naopak Laci by sa mohol trocha prebrat a hlavne v presilovke strasne sebci. Niekolkokrat mal Pulliho volneho a ten mohol strielat z prvej ale Laci sa tam pootaca na modrej a nic z toho.Bicek s Jencikom slabota nic ine sa na ich hru neda povedat .. Maju na com pracovat zatial deja vu z minulej sezony.
10.9.2017 - 20:23
+1

STARS

 

no joo a v novembri budeme odvolavat trenera inak bieda nad biedou , obavam sa co bude s NR a BB
10.9.2017 - 20:49
0

dejvidBB

 

S nami to bude suboj jednookeho so slepym, kto je kto si vyber
10.9.2017 - 20:59
+3

UssKe

 

Vyhrate po predlzeni a to golom Bartanusa.
10.9.2017 - 21:09
+6

cappycathy BLOG

 

V obrane mame strasny chaos, a to najma prepnutie z utoku do obrany a aj v predbrankovom priestore to pomerne chaoticky cistime. Okrem toho zrejme este nefunguje riadne komunikacia Lundrstom obrana resp. najblizisi hraci, tusim dvakrat ztoho skoro bol gol.
Dufam ze sa to utrasie za par zapasov....
10.9.2017 - 20:53
0

gabi98

 

No neviem ci sa Kosice v tejto sezone zachrania.
10.9.2017 - 20:54
+4

Pato00

 

No neviem ci Slovan bude hrat play off ked tak slabo hraju
10.9.2017 - 23:03
0

Dracik_18

 

gabi je KE vidíš aký miešung máte v hlavách
11.9.2017 - 7:35
+3

TomsKE

 

Tak ale vies, moze to vyzerat trosku metuco
11.9.2017 - 12:07
+1

hcpozitiv

 

Ja som sa napr. pobavil
11.9.2017 - 14:31
+1

HCKEFANS

 

V piatok Poprad, bude to jubilejný 300-tý zápas Košíc v Základnej časti v Steel Arene, tak dobre potrénovať a potešiť výsledkovo aj herne
10.9.2017 - 21:05
+2

OceliarKE

 

no ako všetci vieme tak jubilejne zapasy nam vobec nejdu tak to sa tešim fakt
10.9.2017 - 21:17
+4

HCKEFANS

 

veru nejdu, ale spomenul som nech sa to aspoň vie.
10.9.2017 - 21:18
+1

squad

 

...: Vobec to nebola taka tragedia ako tu popisujete ... Neda sa to ani len porovnat s minulou sezonou rychle prechody do utoku minimum motania sa v rohoch len ta koncovka mi pride taka laxna a lezerna... Co sa tyka utoku uz v pripravnych zapasoch mi bolo jasne ze prvy utok nemoze hrat v tomto zlozeni, pretoze tam hraju 3 velke ega, ktore sa nepovzbudia len krutia hlavami ked mu ten druhy neprihra... Cize jednoznacne nagy kafka hovorka rozdelit... Koys pacan klima v priprave velmi dobre po navrate koysa urcite nerozdelovat ...utok hricina boltun novogny sa sice snazil no bohuzial kvalita chyba osobitnou kapitolou je bohuzial jirko s jencikom ... Nerozumiem preco sme si ich nechali po minulej sezone ... Namiesto nich tu mohol ostat bartanus a hned by to bolo lepsie... Musim povedat ze hra sa viditelne zlepsila len utoky treba lepsie vyskladat
10.9.2017 - 21:07
0

robrusss

 

fans: Dnes povzbudzovanie od fansu oproti piatku slabota,aleže veľká slabota,prvá tretina skoro celá tichá,hlavne že tam mate bubon a raz za čas sa doňho buchlo,a to bolo reči starý a nový fans sa spojil a sa bude tak povzbudzovať že nam bude zavidieť Nitra..skoro ste to zabalili už po prvom zápase!!!
10.9.2017 - 21:07
+4

fanda55

 

Gabike
10.9.2017 - 21:19
+1

tulen - kosice

 

košické socky: majstri sveta za klávesnicou hp vyhadzujú pol mužstva po druhom zápase
10.9.2017 - 21:19
+16

domaca slivka

 

Čakám kedy bude Jančuška von...
10.9.2017 - 21:55
0

DenisjedinePoprad

 

Mohol by dojst do PP
10.9.2017 - 23:30
0

paljuka

 

Peto Bartos by sa nedal podpisat aspon aby chodil na najazdy a to zavarecne kolecko podakovanie fanusikom?
10.9.2017 - 21:21
+7

chaser

 

Ak ho pusti Rišo Šechny z Humenneho
10.9.2017 - 21:39
+1

Daewo_KS

 

V podstate stacilo premienat sance: a po prvej tretine by sa zapas uz len dohraval. Okrem golu sme mali este minimalne 4 tutovky, ktore sme spalili. Nejdem znevazovat Mikulas, ale ten bez poriadnej sance dokazal strelit dva goly. Nasledne uz mal tiez prilezitosti, ktore nepremenil a celkovy obraz hry uz bol vyrovnanejsi.

Kazdopadne, citat tie sprostosti od niektorych z tu prispievajucich je neuveritelne. Ja tomuto muzstvu verim, mame velky potencial ktory hadam uz coskoro vyuzijeme a budeme hrat tak, ako sa ocakava. Inak, strasne by ma zaujimalo co krical ten exot z fansu na Pulliho.
10.9.2017 - 22:03
+1

LenTak93

 

Ten exot z fansu nekričal Pulli, ale Čuli... asi sa dovtipiš, o koho sa jedna.
10.9.2017 - 22:09
0

WinnipegJets

 

No nech sa aj ja pridam k haterom dneska keď tu niektorí takto začali.
Na hokeji som dneska nebol, bohužial nechcem nikoho ani vyhadzovať.
Tie góly, body a sekundy snáď prídu, veď prvý útok aj v príprave ukázal že vedia dať aj viac gólov. Trochu mi príde ako chyba to, že počas celej prípravy neboli pozmenené útoky a od začiatku sa spoliehame na čísla z minulej sezóny a koľko gólov tí hráči dokopy dali a aký úderný útok to bude. Jančuška Hovorku a Nagya zrejme z prvého útoku neodsunie. Hovorka podľa mňa nehrá tak ako by sa čakalo, a predsa je na presilovke, oslabovke, ice time 19min a teraz 23.
Jenčík a Bicek zakopaní vo štvrtej päťke jak Bartoš pred rokom a Boltun to isté. Útoky sú silné nech sú poskladané jak sú, ale doprial by som im trochu rovnomernejšieho priestoru na ľade.
10.9.2017 - 22:20
0

emoxx1

 

Chalani košický. Pred nedávnom ste sa domáhali v diskusiách na Miklika. Tak je v HCB údajne, ale neviem do kedy.
10.9.2017 - 22:23
0

UssKe

 

Miklik by sa nam teraz hodil. Koys je zraneny a Michel by bol celkom dobry nahradnik
10.9.2017 - 22:47
+1

emoxx1

 

Budete si musieť nájsť iného náhradníka.
11.9.2017 - 8:23
0

Pacan

 

Načo nam Miklika? Veď nech hrajú naši juniori Vrabel, Novotny, Petráš .
11.9.2017 - 8:39
0

UssKe

 

A sú na tom aspoň tak ako Koyš? Odpoveď je nie preto by sa nám Michel na pár zápasov hodil.
11.9.2017 - 9:12
0

emoxx1

 

No ale aj nám sa na pár zápasov hodí
No šlo o logickú voľbu. Býva v BA, nemusí nikam cestovať a aj podľa TA3 ide len o úvod sezóny.
11.9.2017 - 9:53
0

motonomad

 

Potichu som dúfal že v Steel ké môžme urvať dáky bod. Aj kvôli tesnému výsledku s DT ale hlavne kvôli 1/4finale. Paukovček zdá sa že vie čo na KE platí. Minulý ročník sme tam hrávali pomerne otvorený hokej, dnes sme kazil a čakali na brejky. Aj Pacalaj celkom svietil. Dohrával, brnkal na nervy Košice boli jasne hokejovejšie, dominovali v útoku, prestrielali nás a solídne kolotoče nám robili. Ale chýbala tomu výraznejšia myšlienka či moment prekvapenia. Šancí mali neúrekom, no dovolím si povedať, že tie naše viac smrdí gólom. Bolo tam dosť únikov(Sukel, Uram, Paukovček, Spilar). Keď to tam KE nepadalo tak sa tlačili viac dopredu a vzadu bolo voľno(Pulli mi dnes pár krát prišiel že to má na saláme). Nájazdy bola celkom haluz. Košičania skúšali švihofky, Liptáci fintičky. Kriška spravil paradzinu, Spilar ukázal aký je na korčuliach ľahký, naopak KaTka ani neviem či chcel dať gól. Celkovo ale nič moc hokej aj keď pre nás majú body z KE cenu zlata.

Celkom úlet aby hrali v jednom útoku Spilar s Uramom. Kiko mi príde zasa trošku utopený a v tom útoku je Lukáš tiež bojovník. A s Nádašdim sa čo stalo?
Košičania vyhadzujú po dvoch kolách Biceka, Jenčíka a dokonca Nagya. Takže budúcu sezónu šup s nimi do LM. My radi vezmeme hráčov ich veku Rozpačité prvé kolá s outsidermi a v KE pohroma. Názor nemením. Tipujem vás na titul. Milan spraví poriadky. Spomeňte si aký štart mala pred rokom Žilina.
10.9.2017 - 22:25
+1

dimitri

 

Súhlasím s tvojim hodnotením
Nadasdi najslabší článok obrany.... Asi by som skúsil Moravčíka miesto neho, aj keď to je tiež riadny moták. No horší ako Nadasdi byť už snáď nemôže.
11.9.2017 - 10:19
0

UssKe

 

Pozrite stale sme na tom lepsie ako Zvolen. Chudaci po dvoch zapasoch skore 2:11 a
0 bodov. . Nie je mozne aby sa nasi strelci neprebrali. Hraci ako Nagy,Kafka,Hovorka urcite nezabudli davat goly . Ako sa vyssie spominalo dajme im aspon 10 kol a potom vyhadzujme
10.9.2017 - 22:36
+3

motonomad

 

Cez prestávky som na hustom prepína na DT-NZ. Porovnanie v reálnom čase. Aréna, veľkosť ľadu, atmosféra... To nie je hejtovanie na Detvu. Bolo to milé aké odlišné tváre ma naša liga
10.9.2017 - 22:43
0

chaser

 

Atmosféru ale mali lepsiu
10.9.2017 - 22:47
+1

tomas71

 

tam bol aky hokej, co calat od detvy?
11.9.2017 - 8:40
+1

lesslie69

 

Treba ukľudniť emócie,nikoho nevyhadzujte po dvoch zápasoch.Detva hrala v piatok veľmi rozumne,super obrana, vynikajúci brankár.Dnešný zápas som nevidel, výsledok ma síce šokol,ale verím tomu,že Jančuška to zmákne.Treba dať mužstvu trochu času.Bolo aj horšie a napokon sme oslavovali titul.Chodím tam od roku 1986, málo čo ma prekvapí.
10.9.2017 - 22:47
+6

Toky

 

Chvíľu potrvá kým si mužstvo sadne, predsa len sa značná časť hráčov vymenila. Príprava bola slabá a zatiaľ sú za nami len 2 kola. Ja verím že sa to rozbehne
11.9.2017 - 9:32
+1

TomsKE

 

Suhlasim. Po 2 kolach by som este paniku nerobil.

Pockajme si tych 10 a potom sa uvidi

11.9.2017 - 12:10
0

Pato00

 

Michel Miklik bude hrat v 1.lige za HC Bratislava nemohol ist radsej do KE
11.9.2017 - 11:22
0

axxel

 

nie .. v novembri ide naspät do Finska .. naco nam taky hrac na 2 mesiace
11.9.2017 - 11:30
+2

lubfito

 

Zaujímavé čítanie toto tu.
Je po druhom zápase a reakcie "odborníkov" ma neprestávajú udivovať
Čo som videl zo záznamu, tak nehráte vôbec zle. Len tomu chýba moment prekvapenia, lepšie, originálnejšie riešenie situácií pred bránou.
Povedal by som jednu vec. Ibalgin, kamarát môj, Nagy a Pacan do jednej formácie. Chce to úderku, nie rozloženie sily do formácií keď dávate 3 góle na dva zápasy. A zohrať to aby o sebe vedeli. Hovorka nech si to tam páli v druhej päťke a k nemu daj kone čo vedia prihrať aj cez hráča...
11.9.2017 - 11:46
+1

wedro

 

písane 18.8.2017: Stále sa bavíme o príprave hráči ktorí prišli sa musia vžiť mužstvom
ako spomínate hráčov ako Nagy,Pacan,Kafka,Dudaš adt...
chyba zohratosť tie par zápasov ktoré odohrali nemôžme očakávať že budu hrať na slepo.
ešte to potrvá a dovolím si povedať že aj na začiatku sezóny to nebude k dokonalej spokojnosti (samotných hráčov, trénerov tak aj fanúšikov).

takže musíme byt trpezliví a nie hneď kritizovať a urážať.

Hráči , Tréneri ,Vedenie,Fans mame spoloční ciel ....
Ked budeme spolu držať za jeden povraz budeme ešte viac silnejší
V jednote je sila!

takže tak.
11.9.2017 - 14:25
+3

Stano KK

 

Ohromnou výhodou fanúšikov HC Košice oproti iným klubom v čase ak sa prehráva je, ze nie su fanúšikmi úspechu .Že stoja pri mužstve v dobrom aj v zlom,čo dokazujú rok čo rok a zvlášť tu na tomto fóre kde jasne dominujú .
11.9.2017 - 15:03
+2

radopKE

 

Poprosil by som vedenie klubu a trénera,aby povolali "miestnych odborníkov" na striedačku. Pretože,podľa toho,ako veselo vyhadzujú po dvoch kolách hráčov a vedia,ako kto všetko robí na prd,podľa toho to budú určite "ťažkí profesionáli". A tých je veru za klávesnicou škoda.Dajte im priestor...nech nám ukážu...jak se to dělá. Danke.
11.9.2017 - 15:51
0

wedro

 

Werder : mal si možnosť povedať Bicekovi a Jenčikovi keď bola autogramiáda do očí a nie takto zbabelo!

Ale máš ešte šancu to napraviť keďže od tejto sezóny je pre verejnosť sprístupnený tréning A mužstvá maš možnosť to povedať .

PS: rozhodol som sa a oznamujem že ak niekto bude reagovať na moje príspevky - kritický ,uražlivo a negativnom tónom
IGNORUJEM!!!.
Odpisovať budem len užívateľom ktorí su mi sympatickí.

Takže tak.
11.9.2017 - 16:36
+3

Stano KK

 

Som ti sympatický ?
11.9.2017 - 17:10
+1

lubfito

 


Aj v dnešnej "prezidentovej dobe" ma vieš stále príjemne prekvapiť. Ty si pán!
11.9.2017 - 17:17
+3

UssKe

 

Aby sme neboli len negativny tak treba povedat ze roztlieskavacky mame stale najlepsie
11.9.2017 - 17:36
0

BlackCrow

 

Proste niet inej možnosti ako tej že v pijatok si to odskáču severné kozenky !

11.9.2017 - 18:14
+7

UssKe

 

Pijatok
11.9.2017 - 18:35
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Tréner Trotz odišiel z Washingtonu: "Splnili sme náš jediný cieľ" (2)

Hokejový tréner Barry Trotz informoval v pondelok o svojom rozhodnutí nepokračovať na striedačke Washingtonu Capitals v NHL. V uplynulej sezóne doviedol klub z hlavného mesta USA k premiérovému zisku Stanleyho pohára. Päťdesiatpäťročný Trotz pôsobil vo Washingtone štyri sezóny, počas ktorých získal so zverencami dve Prezidentské trofeje (2015/2016, 2016/2017) za ...
včera o 21:38 - TASR

Tréner Trotz odišiel z Washingtonu, Capitals: "Zarmútilo nás to"

Hokejový tréner Barry Trotz informoval v pondelok o svojom rozhodnutí nepokračovať na striedačke Washingtonu Capitals v NHL. V uplynulej sezóne doviedol klub z hlavného mesta USA k premiérovému zisku Stanleyho pohára. Päťdesiatpäťročný Trotz pôsobil vo Washingtone štyri sezóny, počas ktorých získal so zverencami dve Prezidentské trofeje (2015/2016, 2016/2017) za ...
včera o 21:24 - TASR

NHL: TRÉNER TROTZ SA ROZHODOL ODÍSŤ Z WASHINGTONU

Hokejový tréner Barry Trotz informoval v pondelok o svojom rozhodnutí nepokračovať na striedačke Washingtonu Capitals v NHL. V uplynulej sezóne doviedol klub z hlavného mesta USA k premiérovému zisku Stanleyho pohára. UPOZORNENIE: Správu rozširujeme o ďalšie informácie.
včera o 21:18 - TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Český tréner Václav Sýkora posilnil realizačný tím HK Soči

Český hokejový tréner Václav Sýkora zamieril do Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). V klube HK Soči sa stal asistentom hlavného trénera Sergeja Zubova. Sýkora sa do KHL vracia po necelých troch rokoch, na konci októbra 2015 skončil na striedačke Čerepovca.
7.6.2018 17:29 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky