Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na slovíčko medzi sezónami: s Imre Valáškom, športovým riaditeľom MHC Nové Zámky

zdroj: TASR
4.6.2019 23:17 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Hokejportal.net pokračuje vo svojom tradičnom júnovom seriáli, kde sa prostredníctvom niektorého predstaviteľa vedenia tipsporligového klubu pozrieme viac do jeho kuchyne počas leta. Priestor sme tentoraz ponúkli Imre Valáškovi, ktorý je športovým riaditeľom MHC Nové Zámky.


Oficiálne ste už športovým riaditeľom Nových Zámkov, mení sa aj vaša náplň práce?

„Nie, bude to presne to isté. Viac-menej budem manažérom tímu.“

Dlhodobo to vyzeralo na najlepšiu sezónu klubu, ale paradoxne z hľadiska celkového umiestnenia bola najhoršia za trojročné pôsobenie v najvyššej súťaži. To asi športovo zabolelo, však?

„Určite to bolo veľké sklamanie. Mali sme dosť času si to zanalyzovať. Dnes už vieme naše chyby, ktoré sme vtedy urobili a bolo ich tam veľmi veľa. Hoci sme 99% sezóny odohrali v šestke, tá sezóna sa hodnotí ako neúspešná.“

zdroj: TASR

Ktoré chyby by sa dali pomenovať?

„V priebehu decembra a januára postihla tím obrovská maródka. Potom sa hráči vrátili do zostavy, ale za taký krátky čas sa dostať do normálnej prevádzkovej teploty je veľmi zložité. Zranenia nás zabrzdili, v dôležitých fázach prišiel aj pokles výkonnosti. Často sa nám akoby triasli ruky, dôležité zápasy sme pustili. Ako keby sme si mysleli, že všetko máme v suchu a nič sa nám nemôže stať. Ale stalo sa. Tri kolá pred koncom sme mali náskok ôsmich bodov. To už vyzeralo veľmi dobre, teoreticky takmer istý postup. Žiaľ, realita bola iná.“

Detva vás prekvapila?

„Dala do série viac srdca ako my. Preto nás aj porazili. Viac bojovali, hoci kvalita hokejová bola na našej strane. Lenže oni sa o to pobili, preto postúpili.“

Nemôžeme vynechať tému prvoligových zápasov. Nezasiahlo to výkonnosť tímu v tých spomenutých dôležitých zápasoch?

„Ja si to nemyslím, aj keď neprajníci hovorili o karme.“

O tvorbe nového tímu sa vie pomerne málo. Prečo?

„Tendencia je omladenie tímu. Dáme príležitosť mladším hráčom. Ale už reálne, nielen frázami. Vzorom môže byť Nitra, kde sa toho nebáli a nakoniec im mladí hráči potiahli celý tím. Chceme sa týmto smerom ubrať. Zameriame sa na hráčov, ktorí majú morálno- vôľové vlastnosti na dostatočne vysokej úrovni.“

Nedávna informácia z nášho iného článku, že už máte takmer poskladaný tím nebola prehnaná?

„Nebola. S hráčmi, o ktorých záujem máme, sme v rokovaní. Potrebujeme ešte asi dvoch útočníkov a dvoch obrancov a budeme kompletní.“

Minulú sezónu máte s kádrom finančne vysporiadanú?

„Zatiaľ nie. Na tom pracujeme.“

Ale mená, ktoré ostávajú a pokračujú zatiaľ príliš von nedávate. Na niečo sa čaká?

„Niektorí majú viacročné zmluvy, to sa všeobecne vie. Taký Urban, či Pospíšil podpísali zmluvy na viac sezón. Postupne budeme prichádzať s ďalšími menami.“

Skúsite odhadnúť, či Slovan v rámci ligy reálne zavíta do Zámkov?

„Úprimne neviem. Boli by sme ako klub radi, bol by oživením i atraktívnym klubom pre fanúšikov. Ale či sa tak stane si netrúfam, nie je to v našej kompetencii.“

Záverečná otázka je rovnaká pre zástupcu každého klubu. Môžete prezradiť váš minuloročný rozpočet na káder a priemerný mesačný hráčsky plat?

„Priemerný plat presne neviem, to by som musel počítať. Tá celková suma na káder bola zhruba 850 000 eur. Ale to nie sú iba platy hráčov, ale aj trénerov, realizačného tímu, súčasťou je materiálne zabezpečenie tímu, teda hokejky, výstroj, cestovné náklady, strava, ubytovanie hráčov a transfery. Takisto tam treba pripočítať zabezpečenie zápasov,  čo znamená zaplatenie usporidateľov a SBS-ky.“

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Gargamel123

 

Imre nechces rokovat: so sirokym...
Roman ledva rozprava ale uz rokoval.
4.6.2019 - 23:51
0

NZ Hockey

 

Ale mená, ktoré ostávajú a pokračujú zatiaľ príliš von nedávate. Na niečo sa čaká? : „Niektorí majú viacročné zmluvy, to sa všeobecne vie."

Jasne, ved aj to ze timy mavaju okolo 30 hracov sa vseobecne vie tak to potom ani nemusime nikoho zverejnit len nech fanusikovia zbadaju az na prvom zapase.
Skutocne paradny pristup.

A to o tych pricinach minulej sezony ze zranenia a Detva viac chcela skoda sa aj rozculovat.
4.6.2019 - 23:54
0

Adrumko

 

strasne nesympaticky chlap toto .....
5.6.2019 - 6:15
+19

strojar

 

Minulú sezónu máte s kádrom finančne vysporiadanú?

„Zatiaľ nie. Na tom pracujeme.“
5.6.2019 - 7:16
+2

erco1999

 

Ano. My vieme citat. Nasli sme si to v clanku.
5.6.2019 - 7:32
+90

MaxSBA

 

+
5.6.2019 - 11:41
+1

88Backo

 

Sucharda im nechce vyplatiť marec april zato ze vypadli s Detvou
5.6.2019 - 11:28
+4

Tokino

 

Ked som tu minule pisal,že NZ nemaju vsetko uhradene,tak ma tu skoro ukamenovali,že to nie je pravda..Nuž je dobre,že všetci zacinaju zapracovavat mladych hracov to je co sme cele roky chceli!
5.6.2019 - 7:25
+7

FanusikZamkov

 

Ano tokino presne takýto príspevok som očakával. Nechcem zasahovať do finančných vecí iného klubu. Dáš ruku do ohňa že v Nitre je všetko v najlepšom poriadku s financiami? Určite nedáš lebo hráči A mužstva dostali vyplatené svoje financie na úkol mládeže. Nože si zisti tréneri mládežníckych družstiev či majú vyplatené všetko a či im nedĺži klub. Nerád sa starám do Financií iného klubu ale po tvojej reakcii som ozrejmil že ani u vás to nieje ružové. Myslím si že je viac klubov ktoré to ešte nemajú vysporiadané. Preto by nebolo dobré rozprúdiť debatu ktorá by sa potom zvrhla na osočovanie.
5.6.2019 - 8:29
+2

N-R-N-R

 

Mladez spada pod mesto, muzi nie, to ze muzi kazdy rok dotuju aj mladez je ich, povedzme dobra vola, iba tolko k tomu ...
5.6.2019 - 8:38
+5

strojar

 

Mládež nespadá pod mesto.
Mládež spadá pod občianske združenie MMHK.
5.6.2019 - 11:11
0

Nitran333

 

a videl niekto nejake stanovy alebo koncorocne hospodarenie tohto zdruzenia?
5.6.2019 - 12:42
0

Standacik

 

Ale narozdiel od teba a Zámkov, nikto z Nitranov netvrdil, že nemajú fin. problémy
5.6.2019 - 8:38
+18

FanusikZamkov

 

Ak čítaš článok s porozumením tak tam je v poslednej odpovedi suma ktorá bola vyčlenená na káder. Myslím si že tá suma nenasvedčuje tomu čo tvrdíš vo svojom príspevku.
5.6.2019 - 8:50
+1

emoxx1

 

To len ja nerozumiem tejto Fanusikovej reakcii na Standacika, alebo to naozaj nedáva zmysel?
5.6.2019 - 9:15
+15

mitoO

 

Na prispevky FanusikaZamkov treba iny level citania s porozumenim
5.6.2019 - 9:31
+21

rasticek

 

Ja to tu píšem už dva roky, že s ním sa nedá.
Len ostatní to nejako nie a nie pochopiť
5.6.2019 - 10:15
+4

BITCH PLEASE

 

jak ze nie? on je uplne inde nez ostatni

PS: s doterajsimi menami som zatial spokojny, len nech dostanu mladi sancu. Kludne hrajme 7-8-9. miesto ale hrajme to s mladymi.

5.6.2019 - 18:52
+3

FanusikZamkov

 

Bitch Please naschvál som doteraz nechcel na teba reagovať. Ale dnes si si dal poriadnú facku. Prečítaj si FB stránku HK Nové Zámky ako páni poslanci zatočili s mládežníckym hokejom. Vlani si vyčítal svojimi klamstvami že ako Sucharda zanedbáva hokejovú mládež dorast,juniórov a ostatné žiacke družstvá. Dnes ti poslanci dokázali ako treba mládežnícky šport zničiť. Gratulácia tomu ale si myslím že rodičia detí im to spočítajú.
5.6.2019 - 23:05
0

BITCH PLEASE

 

o com zase tocis?
Ja som sice vravel, ze zanedbava mladez, ale obhajoval som niekde poslancov?

Ale ked uz chces byt taky frajer, tak povedz o tej dotacii, ktoru ked nevedel zuctovat, tak ju dodatocne vratil mestu a instantne ziadal naspat ako novu dotaciu

Tak ci onak, nemile to je. Mam za to, ze dnesne zamietnutie je len vysledkom predchadzajucich eskapad vedenia klubu.
5.6.2019 - 23:45
0

FanusikZamkov

 

Bitch pleas si pokrytec ktorý chceš ešte aj to vyhovoriť že si nepísal to že hráči hrajú vo svojej výstroji,že si napísal že nemajú obedy ,že všetko si musia platiť a takto by som mohol pokračovať. Ja ťa prirovnávam k tým poslancom ktorý dnes hlasovali tak ako hlasovali. Dnes tých mladých a deti poslanci svojim hlasovaním podviedli. Tie peniaze ktoré spomínaš boli použité na mladežnícky hokej a preto mohli byť prihlásený do súťaže. Preto mohli hrať ,trénovať a mohli dostať výstroj,preto platili len členské nie ako teraz že museli byť zvýšené mesačné príspevky rodičov detí. O čom tu táraš . Hráči mládežníckych družstiev mali možnosť ísť rehabilitovať do Podhajskej. Čo myslíš z čoho to bolo platené? Prečítaj si názory rodičov na tej FB stránke HK Nové Zámky a keď ich stretneš skus sa im pozrieť do očí. Čo sa týka futbalového štadiónu kto navrhol predaj ? Napíš meno toho skvelého poslanca alias futbalový televízny stráteg-odborník.
6.6.2019 - 0:25
0

BITCH PLEASE

 



hrali casto vo svojej vystroji a jedlo si museli kupovat z vreckoveho. smitec.
Ja totiz tych rodicov poznam viacerych.
Tie prispevky rodicov boli aj v minulej sezone, dokonca jedny z najvyssich v lige. ak nie najvyssie.
6.6.2019 - 1:05
0

FanusikZamkov

 

BITCH PLEASE ja nie som viac ochotný s takýmto pokrytcom viac diskutovať ktorý sa snaží poprieť svoje klamstvá . Tie smajlíky asi vyjadrujú vzťah k športovej mládeži a niekedy sa mi zdá že ste jeden z tých ktorý hlasovali proti deťom- mládeži. No a tu je link na článok s vyjadrením vedenia HK Lokomotíva a rodičov detí. Pozor nie HC ale HL Lokomotíva.https://www.facebook.com/search/top/?q=hk%20nove%20zamky&epa=SEARCH_BOX
6.6.2019 - 6:55
0

FanusikZamkov

 

Ešte podotýkam športová komisia schválila zvíšenie dotácií. Páni poslanci to zmietli zo stola. Zároveň ospravedlňujem sa za chybu v mojom príspevku a zároveň opravujem poslednú vetu: Pozor nie HC ale HK Lokomotíva. Myslím si že toto poukazuje na vaše pokrytectvo lebo si neviete zistiť ani to že v tomto prípade sa jedná o dva subiekty- kluby. Páni poslanci potrestali mládežnícky klub HK Lokomotíva Nové Zámky. Spojitosť medzi nimi je len taká že HC - Sucharda pomáha -sponzoruje finančne lebo ináč by nevedeli prežiť tak ako to môžete aj teraz registrovať.
6.6.2019 - 7:14
0

BITCH PLEASE

 

ty si strateny pripad, viac ti nepoviem
6.6.2019 - 9:28
0

banka100

 

V zámkoch jednoducho hokej nikdy na nejakej úrovni nebude. Pán ucharda si len lieči komplexy a jedného dňa v nz hokej skonci to je vsetko. Lepšie sa venovať hokejovým mestam, ale nie nz, je to len vykrik do tmy.
6.6.2019 - 13:50
0

FanusikZamkov

 

A to len hovorím len o hokeji. To už ani nehovorím aká podlosť je predávať fotbalový štadión kde hrajú svoje zápasy mládežnícke družstvá.
5.6.2019 - 23:10
0

BITCH PLEASE

 

s predajom L.Gancznera ja napr. nesuhlasim. Suhlasim s tym, ze mame na to, aby sme novy areal financovali z rozpoctu. Dokonca bez uveru
5.6.2019 - 23:47
0

FanusikZamkov

 

emoxx ako som už v predošlom príspevku písal nechcem aby táto diskusia skĺzla do sféry osočovania a nadávok. Preto ani nechcem to rozvinúť do podrobností. Snáď len toľko že do mzdý sú zahrnuté rôzne stymulačné zložky za výkony a ciele. Ostatné kto nechce hejtovať osočovať druhý klub a rozmýšľa s normálnym úsudkom asi pochopí o čo ide. Kto chce tomu porozumie a kto chce osočovať a hejtovať aj tak to bude robiť.Už článok dáva odpoveď nato že o čo ide hlavne v tej časti kde je odpoveď na otázku Detva vás prekvapila?
5.6.2019 - 11:41
+1

emoxx1

 

Zas sa nehrajme. Viem o jednom vašom hráčovi, ktorý nemal pred dvomi týždňami zaplatené 3 mesiace ani len základnej mzdy. To zas nemôžme označovať za "stimulačnú zložku"

Nemal som v pláne toto vôbec rozoberať, šlo mi len o to, že tvoj koment na Standáčika nedáva zmysel v žiadnom smere.

Možno by mali pre komunikáciu s médiami zamestnať teba namiesto Imreho. Aspoň sa snažíš predávať svoj klub v dobrom svetle. Imre ten rozhovor arogantne odflákol. Na jednej strane tu kluby snívajú o plných štadiónoch, ale na druhej strane keď dostanú možnosť v médiách, tak namiesto toho, aby sa snažili čo najviac predať odpovedajú ako na policajnom výsluchu. 90% funkcionárov by malo urgentne absolvovať mediálny tréning a aspoň nejaký marketingový kurz.
5.6.2019 - 12:01
+8

FanusikZamkov

 

Áno ja viem o koho asi ide ale tam je trocha iná vec. Vieš pokiaľ myslíme na toho istého hráča tak ten hráč hral väčšinu sezóny v inom klube. Tento prípad je úplne z iného súdku. Ešte snáď toľko že sa vrátil s otrasom mozgu. Takže pokiaľ myslíme na toho istého hráča potom ten hráč už aj prestúpil od nás .
5.6.2019 - 12:26
0

emoxx1

 

Nemyslíme toho istého, ale to je jedno...
5.6.2019 - 12:29
+1

strojar

 

stymulačné
5.6.2019 - 16:32
0

Standacik

 

asi random generátor
5.6.2019 - 17:55
0

Tokino

 

Bavili sme sa minule o NZ a teraz,ked vysvitlo,ze mam pravdu tak utocis na NR...Ale ved ja som ani raz nepovedal,ze v NR je vsetko koser ja by som bol rad keby vsetky kluby boli financne dobrej kondicii,to by bolo len dobre pre ligu
5.6.2019 - 13:58
+5

LuukyBB

 

850 000 len na káder nieje na NZ zlé číslo...
5.6.2019 - 7:38
+2

mirec04

 

mna to cislo prekvapilo, cakal som vyrazne menej
5.6.2019 - 7:58
+5

Sunkafit

 

Preveze to cislo je tam vidiet ako to nevedia robit lebo z takym rozpoctom by boli v prvej 4ke
5.6.2019 - 9:20
+16

mladywoody

 

Priemerne pri 10 mesiacoch výplat by to robilo zhruba 2931€ priemerný plat (850K/10mes/29hráčov), pri 12 mesiacoch 2442€. Počet hráčov som dal podľa elite, neviem aké tam mali presne pohyby.
5.6.2019 - 14:23
+1

doc.koniferum

 

je to len číslo,nič viac.
5.6.2019 - 10:33
+1

Kurolišek

 

Rýchlo poďme kto sa chytí na to, že čosi ešte hráčom nieje doplatené
5.6.2019 - 10:15
0

zelenobiely

 

Bohuzial informovanost nas fanusikov zo strany vedenia je z roka na rok horsia a suma 850000 na kader? Myslim, ze by trebalo asi vymenit sportoveho managera, lebo osobne si myslim, ze je dost na to, aby sa podpisali kvalitni hraci.
5.6.2019 - 11:08
+2

Ottawa Senators

 

Tak tá suma 850k ma prekvapila. Pri odpovedi „Zatiaľ nie. Na tom pracujeme.“ by som hľadal to nepochopiteľné zlyhanie pred koncom ZČ.
5.6.2019 - 12:19
+2

Hadimistr

 

850 000 eur. Čisto na platy všetkých hráčov za celú sezónu spolu: Veď nič zložité. Dajme tomu zoberme 28 hráčov.

850 000 : 28 = 30 357 €. Priemerný hráč za celú sezónu.

Takže deleno 12 = 2500.








Priemerný mesačný plat hokejistu Nových zámkov v sezóne 2018/2019 bol veľmi veľmi blízko sume 2500 eur za mesiac.
5.6.2019 - 13:42
0

tep

 

Ale nehrajú a neberú plat 12 mesiacov, hlavne tí, čo mali, majú ročnú zmluvu, to vydeľ tak 8kou a dostaneš lepšie číslo
5.6.2019 - 13:57
+2

Hadimistr

 

No hej. Neviem priznávam sa ako presne sú ročne zmluvy. Naisto končia 30.4: A začínajú? Asi 1.8

Asi od 1.8 do 30.4

Ale tak či tak priemerný hráč Nových zámkov zarobil 30 000 eur spolu za sezónu.


Mohol dostávať nie 2500 po 12 mesiacov

Ale od 1.8 do 30.4. 9 x po 3400 eur. No a máj, jun,júl nedostal ani cent.0.

Tiež je to 30000 dokopy....aj tak aj tak
5.6.2019 - 14:06
+2

Kurolišek

 

za tie prachy by mali hrať o finále nie vypadnúť v predkole.
5.6.2019 - 14:07
0

Hadimistr

 

Jj: Nitra čisto na platy hráčov za celú sezónu spolu dala veľmi podobné.

Určite nie viac ako milión eur.

A porovnajte si výsledky Nitry a n.zamkov.
5.6.2019 - 14:11
0

Kurolišek

 

No veď práve. Maródky všetko fajn - ale vypadnúť s Detvou to už museli byť silné kapky pre majiteľa, trénerov.
5.6.2019 - 14:24
0

Hadimistr

 

Topska to vie presne: Ako to je u zmlúv na jednu sezónu?

Od 1.8 do 30.4

Alebo od 1.9 do 30.4.

????


Máj,jun,júl nedostane hokejista od klubu nič, nula, jediný cent nedostane 3 alebo dokonca 4 mesiace????

Diky dopredu za info, vysvetlenie
5.6.2019 - 14:08
0

topska

 

Niekde je to od augusta, niekde od septembra...Ale ak nemas zmlubu tak teda nemas nic od klubu.
5.6.2019 - 16:17
0

Hadimistr

 

Priemerný mesačný plat hráča podľa klubov: L.m - 1200/1300€
Zilina- 1800/2000
Detva-1500
N.z.-2500
Trencin-2500 až 3000
Nitra-2500 až 3000
Zvolen- 3500 až 4000
Košice 4000. Možno niečo nad. Určite nad Haščák a Nagy ten priemer riadne dvíhali

Košice 4500 až ku 5000.

B.b 4500/5000.

Madari- netuším.
5.6.2019 - 14:36
0

Hadimistr

 

Poprad: 2000/2500
5.6.2019 - 14:38
0

Igor123

 

a to máš odkiaľ ?
5.6.2019 - 15:23
+3

topska

 

To su jeho nazory, dal svoj pohlad na platy.
5.6.2019 - 16:18
+1

Hadimistr

 

Jj veď je to logicke: Máš jednosezonnu zmluvu ktorá ti konci 30.4

A ďalšia zmluva na sezónu sa podpisuje teda buď od 1.8. alebo 1.9.

Takže ten máj , jún, júl vlastne nemáš zamestnávateľa nie si pod zmluvou takže nemá kto prečo ti posielať plat peniaze.


No ok. Ale vek letné prípravy poväčšinou na suchu od cca polky mája do konca júna alebo až aj prvý júlový týždeň.

To hráči makajú jak ho.ada 6 až 8 týždňov jednak zadarmo a jednak majú len ústnu dohodu s klubom že 1.8 alebo 1.9 podpisu zmluvy?

Či sa zmluva podpise už v máji/júni. Ale platiť začne až 1.8 alebo 1.9 ???
5.6.2019 - 17:11
0

Igor123

 

ok ja len či nemá nejaký zdroj
5.6.2019 - 22:14
0

strojar

 

Z hviezd.
Ale pozoroval ich, keď bolo zamračené.
5.6.2019 - 16:35
+4

Hadimistr

 

Jj len nazory: Ale nemyslím si že by som bol úplne mimo
5.6.2019 - 17:05
0

FanusikZamkov

 

V Nových Zámkoch potvrdený Samuel Hain, Pospíšil,Ordzovenský,Urban.
5.6.2019 - 14:40
+1

PavolRajtar

 

Clanok presiel korekciou poslednej odpovede.
5.6.2019 - 21:43
+1

Hadimistr

 

Aha. Pozor. Vidím vidím.: Čiže 850 000€ niesu peniaze na iba komplet platy všetkých hráčov v celej sezone.

Všímajte odpoveď sa zmenila.

Kopu ďalších položiek. ,tam je v tých 850 tisíc eurách.

Čiže tým pádom priemerný plat hraca n.zamkov v sezóne 2018/2019

Bol Max 2000 eur na mesiac. Skôr mozno niečo menej.

Nie 2500-3000 k čomu sme vyššie došli.




Skúste to prosím dostať z tých manažérov pán Rajtar. Fanúšikovia by si zaslúžili tu info mať.

Teda aký bol priemerný mesačný plat hraca daného klubu z ktoreho manažérom robíte rozhovor. v sezóne 2018/2019
5.6.2019 - 22:19
+2

strojar

 

To iba miestni "odborníci" to hneď prepočítali na platy hráčov.
6.6.2019 - 9:02
+2

Hadimistr

 

Tak veď ano: Pôvodne to bolo tak napísané.

Že to boli komplet výdavky na všetky platy spolu na celú sezónu.

Neviem kde sa stala chýba. Tá odpoveď na tú poslednú otázku sa včera večer zmenila
6.6.2019 - 11:15
0

strojar

 

Kde to bolo napísané?
Napísané bolo, že rozpočet na A-čko bol 850 000. Nie na platy hráčov.
6.6.2019 - 11:23
0

FanusikZamkov

 

Strojár úplný súhlas.
6.6.2019 - 11:29
0

Kurolišek

 

bolo to tak napísané... zmenili to večer a písal to tu aj pán Rajtár.

PavolRajtar

Clanok presiel korekciou poslednej odpovede.
6.6.2019 - 20:14
0

miro-nr

 

Hadam to nieje ten skokan roka zo Žiliny ?!
5.6.2019 - 22:10
0

LenTak93

 

a ty si kde bol celu sezonu? vsak Inre je v NZ uz vyse roka
5.6.2019 - 22:17
+6

miro-nr

 

Nesledujem kto je kde aký riaditel,ved to by som bol len na nete
Ale ma prekvapilo ,že taký srdciar pre Žilinu išiel dole "na maďare"
6.6.2019 - 10:46
0

Pretorian81

 

Klub HK Lokomotíva Nové Zámky, ktorý zastrešuje mládež, sa ponoril do smútku. Predstavitelia požiadali mesto, aby sa navýšila dotácia o 21 000€. Snaha bola márna. Poslanci urobili pravý opak.
Nové Zámky tak informovali, že týmto počinom končí pôsobenie kadetov i B-mužstva, nakoľko bez poskytnutej finančnej injekcie nie je možné zabezpečiť ani len štartovné týchto kategórii.
6.6.2019 - 10:27
0

lubfito

 

Tak toto je riadny fail zo strany mesta.
Podpora mládeže by mala byť samozrejmosťou. Jedine že by tam bolo niečo, čo už nemienia zástupcovia mesta akceptovať, ale to sa mi nezdá
6.6.2019 - 10:43
+2

BITCH PLEASE

 

je to presne tak, uz asi pretiekol pohar trpezlivosti.
6.6.2019 - 12:32
0

FanusikZamkov

 

Lubfito treba si prečítať názor rodičov mladých hokejistov, rodičov mladých futbalistov . V NZ sú poslanci ktorý na iné pozerajú nie na deti ktoré športujú. Prečo pod nohami detí predávajú futbaloví štadión? Tam tiež niečo nemienia tolerovať? Nie problém je inde a síce to že máme takých poslancov ktorý sú podobný BITCH PLEASOVI.
6.6.2019 - 14:49
0

BITCH PLEASE

 

v prvom rade: Ja by som dal na fungovanie sportu v meste aj milion eur. Mesto na to ma.

v druhom rade: Boli by tam sakra prisne podmienky na ziskanie dotacie. Nie nesplnitelne ani buzeracne, ale prisne.

v tretom rade: Chapem aj tych, ktorych omrzela situacia, ktora sa opakuje dokolecka dokola. Hokejovy klub pyta kazde 4 mesiace (ak nie castejsie) dotaciu od mesta.
6.6.2019 - 15:25
0

topska

 

Kolko im mesto dava rocne?
6.6.2019 - 15:38
0

BITCH PLEASE

 

aktualne je to 351 000 eur pre vsetky sporty.

hokej muzi zatial 250 tisic
hokej mladez zatial 20 tisic

pre zaujimavost - Sucharda pytal pre muzov 500 tisic + 115,5 tisic pre mladez. + stadion ma za 1e
6.6.2019 - 15:47
0

topska

 

su mesta ktore dostavaju diametralne viac ale aj menej. A vsade funguju. Kosice (a to je ake mesto) dalo na mladez 37000 eur...Skoro rovnako. Pre pana ved kadetov, dorast ci juniorku ma uz pomaly kazda dedina
6.6.2019 - 16:04
0

BITCH PLEASE

 

chapem a verim. ale take KE maju aj generalneho sponzora,nie? Nas manazment ho nevybavil za 3 roky
6.6.2019 - 16:15
0

FanusikZamkov

 

Topska tu je zas nezrovnalosť ktorú píše BITCH PLEASE . Nie je pravda že muži dostali 250 000 EUR. Dostali 100 000 EUR . Tých 150 000 EUR čo je rozdiel Sucharda musel vrátiť lebo použité boli správne na mládež a obnovu štadiónu ale vyčítali mu že na papiery v účtoch boli zučtované pre HC a nie pre HK . On to uznal že učtovníčka urobila omyl a Sucharda to vrátil naspäť mestu. Mesto cez kontrolóra uznalo omyl a preto Sucharda požiadal o vrátenie 150 000 eur ktoré vrátil z vlastného . Mesto odsúhlasilo že tých 150 000 eur môže znova použiť na hokej Sucharda. Čiže v podstate mesto dalo len 100 000 eur a 150 000 eur je Suchardu. Toto je holá skutočnosť ktorú BITCH PLEAS úplne zdeformuje.Viem že zas to budete kriviť ,vytáčať načo som aj pripravený ale už som si zvykol že lož sa stala pracovnou metódou BITCH PLEASA. Odtají ešte aj to čo napíše. Teraz môže tvrdiť že kadeti a juniori hrali zadarmo. Teraz už bez podpory Suchardu ani hrať nebudú. Môže sa postaviť pred rodičov detí a môže vysvetľovať. Tvrdí že ich pozná. Tak nech to rodičom vysvetlí.
6.6.2019 - 19:05
0

topska

 

A preco to ale v inych kluboch funguje aj napriek takyym dotaciam ake mate vy? A aj v tych co extraligu nehraju...Toto mna mrzi ze u vas to v mladezi pokulhava. Ale dobre, to si vyrieste vy ale nasmu hokeju to nepomaha. Ja podrobnosti nepoznam no je to zvlastne ze inde to ide pri podobnych podmienkach a pri diametralne chudobnejsich kluboch a menej kvalitnych. Toto tu za 25 rokov este nebolo urcite ze by extraligista mal max osmakov...
6.6.2019 - 19:23
0

BITCH PLEASE

 

co zas trepes??
dostali 250 tisic. Aj tych povodnych 150 tisic bolo od mesta.
To ze museli vratit 150 tisic (lebo to nevedeli resp. pofiderne zuctovali niekam do panelaku v Komarome) neznamena, ze im to ma byt okamzite vratene. To co mas za zvratene myslenie??

A ako vidis vyssie, v takych KE dokaze mladez (viac ako len dva timy) fungovat za 37 tisic od mesta. Je uz na klube odkial si zozenie zvysok penazi. To ty samozrejme nepochopis, su to zlozite pocty pre teba.
6.6.2019 - 19:29
0

FanusikZamkov

 

Bitch Pleas nižšie som už napísal ale ešte raz ak poznáš písmená a to keď vieš písať klamstvá tak určite poznáš tak musíš vedieť HK je jeden subiekt a HC druhý subiekt . Navýšenie si pýtala mládež čiže HC Lokomotíva a nie HC muži. Ver tomu si trápny.
6.6.2019 - 19:55
0

BITCH PLEASE

 

vies co asi by bolo na case aby si sa zacal zaujimat o dianie v klube komplexne a z viacerych zdrojov, predovsetkym tych oficialnych.
6.6.2019 - 20:05
0

topska

 

Pre boha...Ja si naozaj nepamatam situaciu ze nejake extraligove muzstvo nema prostrieddky ani len na fungovanie kadetov a vyssie...To sa hadam ani v prvej lige nestalo. Toto je nonsens.
6.6.2019 - 14:57
0

BITCH PLEASE

 

hovorim podla mna tu ide o demonstraciu (zo strany mesta), ze takto to s hokejovym klubom donekonecna nepojde.

Ziadosti o dotacie sa podavali pred par mesiacmi na cely rok 2019 a mame tu jun a hokej uz ziada o vynimku z dotacie. Ver ci nie, takto je to u nas kazdy rok, niekolkokrat do roka.

FanusikNZ to nechce pochopit. Ono je to tak, ze vzdy sa na zaciatku vycleni balik x eur a ten sa nasledne prerozdeluje medzi cca 30 klubov. Pri pozadavkach Suchardu by hokej zhltol viac ako 50% budgetu.

Nevravim, ze je to spravne. Ale tak to proste je. A nepomaha tomu ani netransparentnost deklarovania vyuzitia dotacii niektorych klubov.
6.6.2019 - 15:30
0

topska

 

Tak ale ked ja mam klub a robim to transparentne tak ma je suma fuk ako to robi ja neviem miestne karate. Mal by som tym padom dostat viac. Ale toto je zlozita tema. Ak dostava HOKEJ co je zjavne v NZ sport cislo jedna tak malo penazi z mesta ze nemoze fungovat tak je to na zamyslenie. Vsade inde to funguje. Na druhej strane ale nikto sa nemoze len spoliehat na mesto. Ak mozu normalne fungovat v Novom Meste nad Vahom, Partizanskom, Namestove, Dolnom Kubine tak asi je fakt niekde chyba ze to nefunguje v extraligovom hokejovom meste. Ved mat mladez do 8. rocnika v tomto pripade je chore.
6.6.2019 - 15:51
0

BITCH PLEASE

 

Vidis. Lenze problem je prave v tej transparentnosti.

Pozri si cisla vyssie, na ktore si bol zvedavy.
6.6.2019 - 16:01
0

topska

 

Tak to je smutne ked nie je transparentnost ani pri maldezi. My mame transparentny ucet, ved to je najmenej vytvorit a mas pokoj.
6.6.2019 - 16:05
0

BITCH PLEASE

 

ano, transparentny ucet je idealne riesenie. Bohuzial, hladaju sa rozne obstrukcie, preco ho nezriadit. Napr. mesacny poplatok 5 euro v slsp (nie, nie je to vtip), jednoducho neochoda zriadit ucet vo Fio, alebo rozpravky o tom, ako potom klub nebude moct zaplatit listky na elektricku
6.6.2019 - 16:14
0

topska

 

6.6.2019 - 16:27
0

FanusikZamkov

 

Ešte raz HC a HK je rozdiel. To sú dva kluby. Práve že dofinancovaním mládeže Suchardom mohli hrať kadeti a juniori. Žiaľ keď sa mesto- poslanci postavili k športovej mládeži tak ako postavili ale nie len hokeju ale aj futbalu kde predávajú štadión pod nohami mládeže dosiahli to že mládež nemôže byť prihlásená do súťaže.
6.6.2019 - 19:24
0

BITCH PLEASE

 

HC a HK su rozdiel ale iba kvoli dotacii od szlh
6.6.2019 - 19:30
0

FanusikZamkov

 

Bitch Pleas prečo klameš . Majú vlastné vedenie. Kto pýtal navýšenie nie HK? Mne sa zdá že Bitch Pleas zámerne zavádzaš. Správaš sa ako by si bol poslancom so snahou ospravedlniť sa za hanebné hlasovanie. Smutné
6.6.2019 - 19:46
0

topska

 

"Tých 150 000 EUR čo je rozdiel Sucharda musel vrátiť lebo použité boli správne na mládež a obnovu štadiónu ale vyčítali mu že na papiery v účtoch boli zučtované pre HC a nie pre HK" - to si napisal ty. Preco ich potom vracal on a nie vedenie konkretneho mladeznickeho klubu?
6.6.2019 - 19:51
0

BITCH PLEASE

 

on ich musel vratit, lebo oba kluby a aj OZ Hokej Nove Zamky vedie on. Na papieri su to tri firmy ale len kvoli dotaciam.

A vobec to nevracal zo svojho, ako bluzni FanusikNZ. ved aj na ziadosti o vratenie dotacie bolo napisane, ze ide o vratenie dotacie

Dalsia vec - tuto zalezitost kontroloval aj kontrolor a ten ma pravo kontrolovat len peniaze z mesta. Nie sukromne zdroje.
6.6.2019 - 20:09
0

FanusikZamkov

 

Preto lebo ako som už spomínal boli zučtované omylom na účtoch HC a nie na HK účtoch. HC zvlášť učtuje svoje účty a HK zase zvlášť. Už toto ukazuje že sú to dva subjekty. Keď boli zučtované na HC nemohlo ich vrátiť HC. Omyl urobil HC. Použité boli avšak pre mládež. Šatne,výstroj,obedy, doprava a ďalšie veci.Ale darmo to budem vysvetľovať keď to niekto zneužije na hejtovanie tak to nepochopí.
6.6.2019 - 20:09
0

topska

 

No ok. Presne preto by ste mali mat transparentny ucet ako napriklad my a nemusime vracat ziadne dotacie. Fakt ale neviem ci je spravne mat v meste extraligovy muzsky klub s rozpoctom skoro milion eur ale nemat normalnu mladez. Ale tak hadam sa to nejako vyriesi. My tiez mame dva subjekty a HK Poprad dava peniaze aj na mladez. Netusim ani ake ine dotacie cerpate, neviem sa k tomu nejako komplexne dopracovat.
6.6.2019 - 20:16
0

BITCH PLEASE

 

ty si snad spadol z jahody, ty exot
6.6.2019 - 20:06
0

BITCH PLEASE

 

a este pre uplnost. predsedom HK Lokomotiva je Frantisek Sucharda. Ked uz si taky mudry a tvrdis, ze mladez ma ine vedenie.
6.6.2019 - 20:27
0

FanusikZamkov

 

Tu je dôkaz že opäť zavádzaš a klameš https://www.facebook.com/HK-Lokomot%C3%ADva-Nov%C3%A9-Z%C3%A1mky-646712652394131/?epa=SEARCH_BOX HK Lokomotíva ma svoje vedenie ktoré zvoláva valné zhromaždenie. Je to úplne iný subjekt.
7.6.2019 - 10:16
0

BITCH PLEASE

 

A to je co za dokaz??? nehnevaj sa ale ty si strasne jednoduchy clovek

Vysvetli mi, ako je potom mozne ze na ziadosti o dotaciu pre Lokomotivu je ako predseda uvedeny (aj s podpisom a peciatkou) F.Sucharda? Vysvetli.
7.6.2019 - 11:45
0

topska

 

Otvorim si ich web a vidim v sekcii o nas predsedu Suchardu ktory je tu uvedeny aj ako clen dozornej rady.
7.6.2019 - 11:57
0

BITCH PLEASE

 

samozrejme. ved pozri si, co FanusikNZ uviedol ako argument. Z tohto on vydedukoval, ze Sucharda nie je predsedom lokomotivy (mladeze).

"Oznámenie o konaní Valnej hromady HK Lokomotíva Nové Zámky. Aktívne sa môže zúčastniť každý člen HK, ktorý má vyrovnané členské poplatky. Valná hromada sa uskutoční 19.6.2019 o 14:30 hod v jedálni na zš Mostná. Program valnej hromady - prijatie nových stanov HK, informácia o činnosti a stave klubu."

7.6.2019 - 12:02
0

topska

 

A hracov by bolo dost? Dostali sa ku mne prave nejake info
7.6.2019 - 12:25
0

BITCH PLEASE

 

co viem, tak hracov by malo byt dost.
7.6.2019 - 12:26
0

topska

 

Na ich webe je v o nas ine meno pri predsedovi ako pri kontaktoch
7.6.2019 - 12:26
0

BITCH PLEASE

 

asi myslis Halmesa. ja by som povedal, ze je to neaktualizaciou webu. Kazdopadne ako pisem vyssie. Na ziadosti je uvedeny ako predseda Sucharda.

Vidis, ta transparentnost chyba uz na tomto stupni. A to je v konecnom dosledku na skodu pre vsetkych
7.6.2019 - 12:28
0

FanusikZamkov

 

Topska pomaly prídeš nato . Ešte raz Bitch Pleas sa stáva smiešným. HK má svoje stanovy ktoré nemajú nič spoločné s HC. Toto valné zhromaždenie nemá nič spoločné s mužským hokejom. A ešte si pozri prečo na Mostnej škole.
7.6.2019 - 12:59
0

BITCH PLEASE

 

Smiesny si ty tym co splietas. Tu netransparentnost nijako nezakryjes. Neviem, preco je tqke tazke priznat si chyby
7.6.2019 - 13:10
0

FanusikZamkov

 

Slovenský hokejový zväz je netransparentný?https://www.hockeyslovakia.sk/sk/sport-clubs/detail/1854/hk-lokomotiva-nove-zamky
7.6.2019 - 13:14
0

BITCH PLEASE

 

Ty exot, vysvetli, preco je na ziadosti o dotaciu podpisany ako predseda Sucharda
7.6.2019 - 13:17
0

FanusikZamkov

 

Najedno my odpovedaj je Hokejový zväz netransparentný? Sú to dva subjekty alebo nie? Hk Lokomotíva pýtala navýšenie? Pítala ich mládež? 20 000 eur sú cielene určené vyslovene pre HK Lokomotívu?
7.6.2019 - 13:31
0

BITCH PLEASE

 

Na stránke szlh je viacero chyb. Pochop, ze ak je pravsou, ze sefom mladeze je Halmes, tak o to zavažnejšia je to situácia, ked sa na ziadost ako predseda podpise Sucharda.
7.6.2019 - 13:45
0

topska

 

Preco nemate transparentny ucet? Je pravda ze kvoli poplatku a pod? A tiez ma zaujima preco tam bol podpisany pan Sucharda ak teda nema s Lokomotivou nic spolocne...Ja naozaj nechcem poukazovat na chyby vedenia ale chcem to pochopit. Lebo od teba zatial tie vysvetlenia nie su dostatocne. Ja by som bol velmi rad (viem ze to vyznie hnusne) ak by naozaj v tomto pripade pochybilo mesto.
7.6.2019 - 13:23
0

topska

 

Lebo chapes jedne klub poziada o peniaze na mladez ale podpisany je tam clovek co s tym nema podla teba nic a je riaditelom u muzov a este to tam aj zauctuju. Chapem ze sa chyby robia...Ale chcem to pochopit. Lebo prave asi tu niekde vznika ten rozdiel. Prisli tym pri mladezi o 100 000 a tak im chyba tych 21 000 ktore uz od mesta nedostali. Neviem tiez ci bola moznost opat poziadat dodatocne o tu dotaciu prvotnu. Ci ju mohlo mesto opat udelit a ci tie peniaze nepouzili na nieco ine. Dakujem za odpovede jednemu aj druhemu Ja vam nechem nikomu zle.
7.6.2019 - 13:26
0

BITCH PLEASE

 

Tazko je to u nas. Realne šéfuje všetkým klubom Sucharda. Mladez pod seba prevzal cca 2 roky dozadu. Praveze predtým to bolo tak, ze oba subjekty mali rozne vedenia.
T.U. by velmi pomohol, ale bohuzial...Hokejový klub ho sam od seba nezaviedol a vedenie mesta ho zatial nepozaduje. Takze tak
7.6.2019 - 14:17
0

BITCH PLEASE

 

len tak pre zaujimavost, pripajam jeden komentar jedneho z rodicov mladeho hokejistu:

Je to uz dva roky, co prebral mládez p. Sucharda, zatial nebola valná hromada zvolana ani raz. Aj ked to je v stanovách , ze sa musi zvolat. Na odsúhlasenie zvýšenia členského je treba ju tiež zvolat a odsuhlasit väčšinou.

Clenske sa zvýšilo a bolo to zavesene na klubovu stranku ako hotová vec. Valnej hromade to bolo oznamene touto formou. Hotovo vybavene ! Kto ho zvýšil? Kto to odsuhlasil? Vyčislenie nákladov a príjmov je treba predložit valnej hromade a nie vedúcim jednotlivych mužstiev.

Vedenie by si malo uvedomit, že sme to v najväčšej miere my rodičia, na kom záleži že mládeznicky hokej vobec je, my tie decka nosíme na tréningy a ráno o piatej vstávame. My im kupujeme vystroje, my platime clenske, my si upravujeme pracovny cas aby sme tie decka vedeli na treningy nosit. Ano, sme to my, komu mozete dakovat aj za tie prispevky co dostavate za nase decka od SZLH !

Bez nas by ste nedostali odtial ani cent. A tie peniaze co dostanete na deti, by ste mali investovat do deti ! Ano, pán Sucharda ma najväcsiu zasluhu na tom ze sa hra v zamkoch extraliga. Pteto aj decka maju väčšiu motiváciu lebo tu vidia na zápasoch hrat naj hrácov na Slovensku.

Ale tym detom treba aj niečo dat. Bez nás rodicov by sa tu neuskutočnil ani jeden turnaj pre tie decka. My sme ich organizovali vsetky, my sme zhanali sponzorov a pozvali kluby na nase turnaje, aby zase náse deti potom pozvali nas5 na ich turnaje. Vedenie by si malo ctit rodicov, a nie im zakazovat sadnut si do hladiska pocas treningov.

Co maju v januáry stat hodinu a pol rano o pol siestej pred zimakom v mínusovych mrazoch? Vázene vedenie, my nie sme ovce, ze si znás môzete robit prču.

Kazdy rodič rád zaplati to členske, ak by vedel ako sa s peniazmy naloži. Nie je problém zo zvýšenim, aj ked niektorm to siahne do rodinného rozpočtu, ale len ak budu vediet kam tie peniaze pojdu a co za to ich dieta dostane tak to prehltnu. Apelujem len na komunikáciu medzi vedenim klubu a namy rodicmi. Žial komunikácia je nulova, pretože vedenie nás ma v paži. Ty si rodič, ty len nos decko na hokej, zaplat členské a my este za tvoje decko dostaneme od SZHL dalsie love a inak drž hubu. Takto to vážené vedenie nefunguje !
7.6.2019 - 17:32
0

topska

 

Ach...No som zvedavy na reakciu FanusikaZamkov
7.6.2019 - 17:40
0

FanusikZamkov

 

Vedel som že moje slová sa potvrdia o tvojích zákerných zavádzaniach . Takže neinterpretuj len to čo napísal na jednej Fb stránke jeden rodič ale napíš akú odpoveď dostal od adminu FB HK Lokomotíva Nové Zámky. Vidím že uverejníš len to čo tebe sa páči. Takže Bitch Plesas ešte raz zverejni aj odpoveď klubu- admina. Vidím že si žiadaš o ďalší dôkaz že sú to dva subjekty. Predpokladal som že zas sa budeš vykrúcať . Čakám na odpoveď klubu ktorú dotyčný dostal. Som zvedavý či to zverejníš.
7.6.2019 - 17:59
0

topska

 

Ale ved on pise ze su to dva subjekty ale nechape preco sa podpisuje ako riaditel pan Sucharda a ziada za nich peniaze. A ze ma nejake dokazy ze riadi mladez. Na to si mu neodpovedal (a vlastne ani mne ale tak mna to len zaujima ako fanusika a nevidim do vas).
7.6.2019 - 18:05
0

FanusikZamkov

 

Topska poprosím aby zverejnil aj odpoveď aby si vedel vyjadrenie druhej strany. Stačí takto to je férové. Nič viac nič menej.To je Fair play hra.
7.6.2019 - 18:08
0

BITCH PLEASE

 

na ten komentar nebola ziadna odpoved, ani zo strany admina HK Lok.
Ty podavac dokazov uz nebud smiesny.

Ale ved mozeme mat aj nadalej ruzove okuliare a tvarit sa ze vsetko funguje ok.

Zato tu je prispevok dalsieho rodica:

"Peniaze pre mládež skončili všade len nie pri mladezi...... Deti hromadné utekajú do iných klubov..... Vďaka absolútnej neschopnosti vedenia mládežníckeho hokeja na cele s p. Branikovicom!!!!!! P. Sucharda ma talent na prijímanie ľudí do vedenia klubu..... Za dva roky bacovania tam nezostal kameň na kameni a zmeny k horšiemu sú asi ich trend.
7.6.2019 - 18:07
0

FanusikZamkov

 

Ešte raz klameš a zavádzaš. Prečo to píšeš ty daj tam adresu a presvedčí sa každý že je tam odpoveď dokonca dva dokonca ospravedlnenie dotyčného koho príspevok si opísal je tam ospravedlnenie že on o tom nevedel. Takže ešte raz zverejni odpoveď keď si si dovolil zavádzať.
7.6.2019 - 18:17
0

BITCH PLEASE

 

tu je cle vlakno. A este raz ti opakujem - na moj citovany prispevok tam odpoved nie je. Ten rodic sa ospravedlnoval za nieco uplne ine.

Uz si daj kvapky alebo lieky. Sa tu ides roztrhnut, len aby si obhajil neobhajitelne

https://www.facebook.com/goghcsuvektibor.tibor/posts/10211159542023349
7.6.2019 - 18:45
0

FanusikZamkov

 

Takže poďme nato nech vidia čo si za klamára.Prečitaj si odpoveď pred 22h. Kto odpovedal. Potom si prečítaj odpoveď dotyčného nad znakom HC. No a prečitaj si odpoveď admina klubu kde je 21h. Okrem toho toto nie je celá diskusia preto že sú tam vinechané odpovede. Ja najdem aj originál.
7.6.2019 - 19:29
0

BITCH PLEASE

 

https://imgur.com/5JOJTPp

ja tam nevidim ziadnu odpoved od klubu

raz darmo. snazis sa zahmievat ako sa len da, ale nejde ti to. Skoda, ze si ani neuvedomujes, ako tymto podporovanim skodis hokeju.

Alebo chces povedat, ze dotycny sa ospravedlnuje napr. za kupovanie vystroja? Akoze sa pomylil a nevedel, ze tu vystroj kupovat nemusi?

Alebo sa snazis ukazat na to ze Valnu poradu zvolali az po "tomto zastupitelstve" za dva roky bolo mozno 12 zastupitelstiev a ani cakali na toto konkretne no dobre teda
7.6.2019 - 19:37
0

FanusikZamkov

 

Bitch Please pozri si oryginál.
7.6.2019 - 19:40
0

Patomato

 

FanusikZamkov ak si klikneš v tom odkaze na odkaz-O nas-tam je predseda už sucharda,t.j. na jednej stranke 2 predsedovia http://www.hokejnz.sk/o-nas/
7.6.2019 - 18:31
0

FanusikZamkov

 

Ja som od začiatku tvrdil že sú to dva subjekty aj jeden a druhí má svoje ičo a majú svoj vedenia. Toto som chcel dokázať nič viac nič menej. Za týmto si stojím.
7.6.2019 - 18:42
0

BITCH PLEASE

 

ty si uplne chory. Tu mas dalsi dokaz a ty ani nepochopis, co tym Patomato myslel
7.6.2019 - 18:47
0

FanusikZamkov

 

Pošli adresu aby si každý mohol prečítať odpoveď klubu-admina a zároveň ospravedlnenie dotyčného. Ja určite nie som chorý len nenávidím keď niekto zavádza a klame a ponižuje druhú osobu.
7.6.2019 - 18:57
0

BITCH PLEASE

 

vyssie som dal link. Poridne si ho prescrolluj, aby si sa presvedcil, ze si mimo. Dotycny sa neospravedlnuje pod tym citovanym prispevkom.

Vkuse tociso zavadzani a ziadas nejaku odpoved. Co keby si uz aj ty raz dal nejaku odpoved? stale na nu cakam ja a zrejme aj topska. mozno aj dalsi.
7.6.2019 - 19:05
0

FanusikZamkov

 

Takže tu je originál . Preskroluj a nájdeš tam aj poďakovanie doslovne napísané že on o tom nevedel. Takže Bitch Pleas nezavádzaj a neklam. https://www.facebook.com/pages/feed
7.6.2019 - 19:38
0

BITCH PLEASE

 

Najprv sa nauc aspoň kopirovat link zo svojho prehliadaca. Ty klamar
7.6.2019 - 20:11
0

FanusikZamkov

 

Zdá sa že tie odpovede si našiel. Čo ešte vymyslíš ? Na tvojom mieste by som sa hanbil a prestal by som stým zavádzaním.
7.6.2019 - 20:21
0

BITCH PLEASE

 

Ty buk hlupucky, sak pozri aky link si sem dal

A zacni davat ty odpovede. Este si neodp9vedal ani na jednu vec co sme sa pytali
7.6.2019 - 20:24
0

FanusikZamkov

 

Ja sa nemám začo hanbiť. Ty sa za zavádzanie máš. Ja viem veľmi dobre aký link som dal . Mne sa jedná o čestnosť a nie o zavádzanie.
7.6.2019 - 20:30
0

BITCH PLEASE

 

Mile ze si odpovedas na vlastné spravy - myslim s tym hanbenim sa.

ludia sa musia dobre bavit.

Teraz uz vazne. Naozaj, pozri sa na link co si sem dal.
A este tie odpovede prosim
7.6.2019 - 20:34
0

FanusikZamkov

 

Tu je FB stránka Hokej Nové Zámky.https://www.facebook.com/hokej.novezamky?fref=nf&__tn__=m-R&eid=ARCSZNysLibfOAqg6AlrgTDkraJfvkA3Izfr_4SdFWVVrOwRBo468GHbhRy5mqAZuFfwU_BxFIQiEPLX
7.6.2019 - 21:10
0

BITCH PLEASE

 

No a co tym chces povedat? Zase si to nezvladol. Kde su argumenty? Kde su odp9vede na predchádzajúce otazky?
7.6.2019 - 23:07
0

BITCH PLEASE

 

Takze zase nic? Ci uz si sa spamatal?
8.6.2019 - 2:06
0

Tom11

 

Chalosi preco nam nefunguje uz 3dni stranka hcnovezamky.eu ?

Moje pripojenie nie je bezbecne
utocnici sa mozu pokusit ukradnut vase informacie z webu (napriklad hesla spravy alebo kreditne karty)
6.6.2019 - 10:30
0

michaelfrolík

 

Zaciatkom buduceho tyzdna by uz mala fungovat
6.6.2019 - 10:59
+1

MaxSBA

 

Košarišťan do Košíc
6.6.2019 - 11:32
0

mno

 

vítame kosaristana : v košiciach
6.6.2019 - 11:50
0

Kurolišek

 

Takže Nové Zámky B sa odhlásili z prvej lige... super. Bolo treba tú šarádu minulý rok a potopiť Prešov.
7.6.2019 - 18:57
0

topska

 

No mohli mat o jedneho-dvoch hracov v buducej sezone viac Ja som rad a vzdy lepsie ako keby sa odhlasili pocas sezony. Nech tam ide niekto konkurencieschopny
7.6.2019 - 19:02
0

BITCH PLEASE

 

Krasny vysledok manažmentu
7.6.2019 - 20:48
0

emoxx1

 

Prešov potopil Pulščák už dávno pred barážou. Toto bola len posledný klinec do rakvy...
7.6.2019 - 21:40
+1

BITCH PLEASE

 

Najnovsia chutovka

https://www.dalito.sk/ms-sa-skoncili-obchod-s-masom-pokracuje/
14.6.2019 - 19:34
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 25.8.2019 02:54
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.SR 18000000:00
Aktualizované: 25.8.2019 03:59
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 25.8.2019 03:58
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 25.8.2019 03:59
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.8.2019 07:00
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 25.8.2019 07:00
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.8.2019 07:00
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 25.8.2019 07:00
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 25.8.2019 07:00
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.8.2019 07:00

Bleskovky

Islanders podpísali ročnú zmluvu s Derickom Brassardom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders podpísal jednoročnú zmluvu s centrom Derickom Brassardom. Finančné podmienky zainteresovaní nezverejnili. Tridsaťjedenročný Kanaďan v minulej sezóne hral v Pittsburghu, Floride aj Colorade, v 70 dueloch nazbieral 23 bodov (14+9). Celkovo má na konte v profilige 786 duelov (176+275). V tíme Senators už hral aj v ročníkoch 2016/2017 a 2017/2018. Počas kariéry obliekal aj dresy Columbusu a New York Rangers. Informovala agentúra AP.
22.8.2019 10:57 - TASR

Ottawa podpísala novú 6-ročnú zmluvu s útočníkom Whiteom

Hokejový klub zámorskej NHL Ottawa Senators podpísal šesťročnú zmluvu s americkým útočníkom Colinom Whiteom. Dvadsaťdvaročný pravý krídelník ročne zarobí 4,75 miliónov USD. Účastník MS 2019 na Slovensku odohral za Senators v minulej sezóne 71 zápasov, v ktorých nazbieral 41 bodov (14+27).
21.8.2019 22:29 - TASR

Víťaza zo ZOH 1980 Pavelicha obvinili z napadnutia

Bývalého amerického hokejistu Marka Pavelicha obvinili z napadnutia. Člen víťazného tímu zo ZOH 1980 zaútočil minulý týždeň kovovou tyčou na svojho suseda a spôsobil mu početné zlomeniny. Šesťdesiatjedenročný niekdajší útočník povedal vyšetrovateľom, že obeť napadol po tom, ako mu niečo naliala do piva.
21.8.2019 18:14 - TASR

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
20.8.2019 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
20.8.2019 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola