Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na slovíčko medzi sezónami: s Júliusom Langom, prezidentom HC Košice

Seriál našich rozhovorov s vedeniami jednotlivých klubov Tipsport ligy má pokračovanie aj v ďalšom júnovom týždni. Tentoraz sme sa spojili s prezidentom piateho tímu uplynulej sezóny, HC Košice. Slovo má Július Lang.


Košiciam vôbec nevyšiel záver základnej časti, potom ani play-off. Do akej miery vás sezóna uspokojila?

„Samozrejme, že s finálnym športovým výsledkom spokojní byť nemôžeme. Ten výsledok nie je hodný klubu ako HC Košice. Na druhej strane musíme povedať aj to, že v klube sa urobilo veľmi veľa napríklad z hľadiska marketingových aktivít. Povedal by som, že z hľadiska akéhosi ozdravenia klubu sa urobilo veľa práce. Čo je veľmi podstatné, stúpla nám návštevnosť. Oproti minulej sezóne sme mali priemer návštev vyšší o nejakých 570 divákov. Takže podarilo sa nám stabilizovať dlhoročný úpadok návštevnosti. Veľmi aktívne sme pracovali s fanklubom. Spomenuté marketingové aktivity sa nám dobre rozbehli. Ale opakujem, s výsledkom A-tímu sme neboli samozrejme spokojní.“

A nespokojní ste boli aj s rozhodcami, či so spôsobom riadenia ligy, čo ste vo verejných stanoviskách dávali najavo. Ovplyvnilo to vaše vzťahy napríklad s Richardom Lintnerom?

„Určite to neovplyvnilo vzťahy negatívne. Ja osobne som s pánom Lintnerom v kontakte, takisto aj s prezidentom zväzu Martinom Kohútom. Práve naopak, ovplyvnilo to vzťahy skôr pozitívne. Pretože veľa vecí sme si vysvetlili, vyrozprávali. A osobne mám pocit, že či už Martin Kohút alebo Rišo Lintner nám naslúchali a snažili sa nám vyhovieť. Napríklad sme hovorili o tom, že predstavenstvo Pro Hokeja by malo byť určite širšie.  Takisto podporujeme, aby sa naša liga rozšírila a boli sme otvorení možnosti prijať do nej nové kluby. A nielen maďarské, celkovo sme sa chceli otvoriť okolitému prostrediu a nevyhýbať sa konfrontácii so zahraničnými klubmi.“

Prvky ako manažérska i trénerská pozícia Romana Šimičíka, skautská funkcia pre Miroslava Ihnačáka. To sú zachytené novinky pred budúcou sezónou. Čo si od nich sľubujete?

„Našou stratégiou je hrať atraktívny hokej pre divákov. Okrem toho sme uvažovali aj o tom, aký cieľ si po komplikovanej sezóne stanovíme. Ale ten by sa meniť nemal. Košice by mali hrať o najvyššie priečky.  Ten atraktívny hokej chceme hrať s veľkým množstvom košických odchovancov. Takisto chceme zakomponovať mladých hráčov do tímu. Už teraz máme piatich, ktorí sú na try-oute. Snažíme sa identifikovať tých, ktorí by s nami mali pokračovať aj ďalej. A tí, ktorí ešte nebudú v tejto sezóne pripravení, dostanú šancu neskôr. Ďalšia podstatná vec je, že tím si vyberajú Roman Šimíček, Marcel Šimurda a Peter Bartoš, po konzultáciách s pánom Rusičom a so mnou. Minulý rok sme to podľa môjho názoru mali nabité menami, silnými osobnosťami, ale nevyšlo nám to. Veľkú pozornosť teraz budeme venovať posilneniu tímového ducha.“

Budúcnosť Laca Nagya v Košiciach vidíte v svetlých farbách?

„Osobne som s ním hovoril  pred niekoľkými dňami. Potrebuje si oddýchnuť, lebo mal dlhú sezónu. Po jeho dovolenke sa stretneme a budeme sa znova rozprávať. Momentálne som to pochopil tak, že rozmýšľa, či bude pokračovať s kariérou. Otázne nie je, či to bude v Košiciach, ale či má ešte energiu hrať ďalej. Ale diskusia bola veľmi pozitívna.“

Brankársky post je ešte otvorená záležitosť?

„Zatiaľ máme dvojicu Habal-Škorvánek. Obom budeme dávať rovnaké šance. Budeme s nimi veľmi veľa pracovať a uvidíme, ako sa prejavia počas sezóny. Samozrejme, vieme do toho zasiahnuť, ale zatiaľ chceme pracovať s nimi dvoma.“

Čo bude s Marekom Hovorkom?

„Nebude pôsobiť v Košiciach.“

Ktoré posty sú ešte otvorené?

„Obranu máme v poriadku, venujeme sa ešte útoku. Potrebujeme strieľať góly.“

O Košiciach je známe, že boli a aj sú jediným klubom v lige, ktorý má s hráčmi klasické zamestnanecké zmluvy. Ako vnímate celú tú situáciu okolo Zákona o športe a podobne?

„Pozrite sa, už pred rokmi sme sa rozhodli robiť všetko v rámci zákona. A to aj robíme. Teraz je otázka, či aj ostatné tímy prejdú na takéto podmienky. Uvedomujeme si, ako veľmi sme znevýhodnení tým, že dodržujeme zákon. A to nie je v poriadku. Je to vec, ktorou sa budeme zaoberať v blízkej budúcnosti.“

Je to teda vec diskusie, alebo...

„Otvorene si povedzme, že táto téma je ako celok veľmi komplikovaná. Veď vidíte, čo to robí s klubmi v iných športových odvetviach. Musíme si stanoviť jasné pravidlá.“

V tých vyjadreniach z minulej sezóny ste dvakrát pohrozili možným odchodom do inej zahraničnej súťaže. S odstupom času ako vnímate tieto slová?

„Veľmi úprimne musím povedať, že s rakúskym zväzom a ligou EBEL sme naďalej v kontakte. Je to stále variant, ktorý vôbec nie je pasé. Povedal som to predtým a znova to môžem zopakovať. Ak nedôjde k progresu a zmenám, ktoré sme požadovali, budeme sa touto otázkou veľmi vážne zaoberať. Na druhej strane sa paralelne snažíme pomôcť našej lige a dostať ju do takej kondície, ako si aj my predstavujeme. Myslím si, že kroky ako maďarské kluby budú prínosom a uvidíme, ako to našej súťaži pomôže v budúcnosti.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


bobbyfan

 

Obranu beriem, aj ked by sa zisiel nejaky mladas do skutocnej rotacie. Brankarom neverim, cech je priemer a skorvanek zatial odchytal malo. Utok este potrebuje 3-4 mena, ale ozajstne posily ako su kanadania v BB, potrebujeme difference makers, teraz tam mame celu kopu garbage time playerov, a take typy nevyhravaju tituly
12.6.2018 - 13:19
+8

Stano55

 

Pán Lang pokiaľ neposilníte útok fakt dobrými útočníkmi tak atraktívny hokej pre divákov určite nebudeme hrať...
12.6.2018 - 13:26
+13

racmaster

 

ten chlap je totalne mimo realitu: odisli mu miklik, nagy a hovorka. takych troch hracov nenahradi ani za 3 roky. aj s nimi sme boli na piatom mieste. bez nich mozme hrat ledva o postup do play off. kessel pacan baca ani nehovorim... ake najvyssie ciele preboha??? ci ma oveckina s crosbym v zalohe??? ten chlap je proste totalne mimo. on nema o hokeji ani sajnu. a obavam sa, ze ziadne posily nad ramec minuleho roka nezozenie hned z viacerych dovodov.

nevraviac o vyjadreni typu mali sme to nabite silnymi menami... TOTALNE MIMO. v ziadnom pripade sme nemali kvalitnejsich hracov, ako bystrica trencin zvolen. a on este povie, ze tento rok sa ideme zamerat nie na kvalitu ale na timoveho ducha. co inymi slovami znamena, ze sice nebudeme mat ziadnych kvalitnych hracov, ale zasa budu dobri kamarati, sa nasrdia a vsetko vyhraju aj s metlami v ruke.

ja som tu nenadaval ani raz, ale teraz by som tu dvojmetrovymi pismenami napisal najhorsiu nadavku, akou sa tento diletant da nazvat.
12.6.2018 - 14:57
+34

riskohrasko1

 

"Aj s nimi sme boli na 5 mieste" čo ak práve kvoli nim? Áno Nagy by chýbal ,ostatní menovaní sú nahraditelní v pohode.
12.6.2018 - 15:08
+16

racmaster

 

jeden z nich, kazdy jeden je nahraditelny. pointa bola v tom, ze taku trojicu za 2 mesiace nezozenies. troch kvalitnych hracov, reprezentantov, talentovanych, skusenych a produktivnych, co by boli volni a akurat za kosice by chceli hrat. a pointa pokracovala v tom, ze aj keby sa takyto maly zazrak nakoniec dajak bleskom z cisteho neba podaril, aj tak by to bolo malo.

ale viem, co mi na to povies, ze nemozes vediet, ako sa chytia, ze im treba dat sancu, nikoho dopredu neodpisovat a podobne slabomyselne zvasty. poviem ti tajomstvo, raz nula - furt nula. never tomu, ze nakupime priemernych hracov a oni tu zrazu budu hviezdit, ked predtym boli vzdy len do poctu... to sa podari pri jednom zo sto raz za 10 rokov. a teraz sa vrat k povodnej pointe - potrebujes aby sa ti to podarilo u troch v jednom roku... dochadza ti o akej nekonecnej pravdepodobnosti sa tu bavime?
12.6.2018 - 17:29
+5

riskohrasko1

 

Napríklad co také dal muzstvu kanonier Miklik v play off? Priemerný ba dokonca podpriemerný hráč zahra to isté ,Hovorka čo ukázal v Ke? Toto sa nedá nahradiť? Nesranduj ,taku vyhasnutú kvalitu nám tu určite netreba.
12.6.2018 - 20:03
+7

dast

 

nic ma do toho, niesom kosican, ale slabomyselne zvasty??? Kto bol porazeny finalista poslednej olympiady, majstrovstiev sveta, kto finale StanleyCupu? mancafty "bez" vyhasnutych hviezd, ktore to dotiahli ovela dalej, ako stvrtfinale, teamspirit, teamwork su v kolektivnych sportoch ovela viac ako dve, tri, styri "hviezdy"!!! Matematika, statistika, pravdepodobnost - v sporte nemusia znamenat vobec nic - toboz v kolektivnom.... popremyslaj skor, ako pouzijes slovo "slabomyselny", diky
12.6.2018 - 22:51
+8

racmaster

 

matematika, statistika, pravdepodobnost 80 - sportovy aspekt 20
13.6.2018 - 6:44
+4

dast

 

nesuhlasim. Robil si niekedy aktivne kolektivny sport? Dam ti jeden priklad z vlastnej "kariery". Po piatich kolach sezony posledne miesto, 0 bodov, skore 0:15 trener zufaly, vedenie klubu povazovalo sezonu za "v prdeli" - pustili 4 najlepsich hracov inde, aby z toho aspon nieco mali. Zvysok hracov citil, ze mozu dokazat, ze na to maju a nebudu len "driet na hviezdy" Stacil "prihovor" jedneho z hracov pred treningom, ktory strhol ostatnych. V siestom kole vyhra nad lokalnym rivalom 18:0,na konci sezony druhe miesto, o jediny bodik nam usiel postup do vyssej ligy. - matematika, statistika, pravdepodobnost 1, kolektivna dusa 99
13.6.2018 - 11:53
+5

racmaster

 

tv je plna takychto miraclov. vyborny namet na film. ludia to miluju a kukaju furt dookola. nakoniec vznikne dojem, ze takyto zazrak je vlastne kazdodenna vec. ale nenechaj sa mylit, ked si to zazil, zazil si maly zazrak a vaz si to. bol si v tych 20/100...

ale ano, mozme sa spoliehat aj na zaazrak, s takymto diletantskym vedenim nam nic ine vlastne ani nezostava
13.6.2018 - 12:42
+1

dast

 

: v dalsej sezone sme postupili do vyssej ligy so 14bodovym naskokom, nebol to zazrak ale chapem ta ciastocne. Dame kompromis, ak ma mat mancaft uspech, hviezdy pravdepodobnost zvysuju, ale najprv sa musia podriadit teamu, makat pre team.... Pokial to tak nie je, je lepsie hviezdy poslat do bazin
13.6.2018 - 13:06
+4

hcpozitiv

 

+: To nie je kompromis to je FAKT keď sa hviezdy nepodradia teamu tak mužstvo v podstate nemá nárok.
13.6.2018 - 14:33
+2

Urpiner17

 

Tu vidno rozumného prispievateľa...racmaster má často dobre komenty ale neviem či mu niekto z aktuálneho vedenia prebral za mládi frajerku alebo prečo toľká nenávisť...či je to tak ako sa hovorí? Že Slováci ti úspech nikdy neodpustia?
13.6.2018 - 22:02
+1

racmaster

 

asi mi uniklo, aky ze uspech im to mam zavidiet? piate miesto?
14.6.2018 - 9:00
0

Urpiner17

 

Úspech čo v svojej celkovej kariére dokázali
14.6.2018 - 9:13
0

racmaster

 

jaj kariera... toto mi uniklo
14.6.2018 - 11:57
0

Urpiner17

 

Vieš ty vidíš len hokej...nevidíš to čo tí ľudia urobili v manažérskej sfére...ale to nevadí veď si fanúšik je pravda že teba by mal zaujímať len ten hokej....
14.6.2018 - 12:26
+1

Urpiner17

 

Vieš ty vidíš len hokej...nevidíš to čo tí ľudia urobili v manažérskej sfére...ale to nevadí veď si fanúšik je pravda že teba by mal zaujímať len ten hokej....
14.6.2018 - 12:42
0

racmaster

 

vidim aj ostatne, akurat vsetko ostatne je len medziprodukt na konci ktoreho musi byt lepsi hokej. ked neni, vsetky tie medzikroky boli zle, hoci sa ciastkovo javia dobre. musi to mat tah na branku, darmo urobis 100 kluciek v strednom pasme, ked nakoniec nedas gol...
14.6.2018 - 12:52
+1

wedro

 

Nedáš lebo nahraš spoluhráčovi ktorý je v lepšej pozícii a ten dáva do poloprázdne gól.

Takže tak.
14.6.2018 - 20:30
0

Online527

 

presne tak, tvorba kádra je podcenená, lepšie ako v minulej sezóne to u vás nebude, nakoniec to skončí tak ako po tejto sezóne, že jediné čo sa bude rozoberať, bude odchod do EBEL...
12.6.2018 - 16:42
+3

fanke27

 

troška poprekrúcané a tiež z tvojho pohľadu mimo...

len poopravím, že Nagy nikde neodišiel.. Nagy je stále tu a podľa viacerých vyjadrení je skôr pozitívne naklonený v pokračovaní kariéri.. on sa vyjadril, že uvidí ako dopadnú MS, či má ešte na to.. bol najproduktívnejší náš hráč na MS a hlavne, na ľade to aj bolo vidno.. Laci na to stále má a určite bude pokračovať..

Hovorka... v Žiline excelentný, v KE mu to 2x nevyšlo.. od nového roka ťahal neviem koľko zápasovú sériu bez jediného bodu.. a bol úplne neviditeľný... KE mu proste nesadli...
na druhej strane prišiel Brophey, kde fakt podľa životopisu vidno kvalitu, takže aká strata na pozícii centra?? podľa mňa žiadna..

jediná strata je zatiaľ pre mňa Miklík.. krídlo jeho kvalít tu asi nepríde..


a nechápem čo ti vadí na tom výroku, že sme mali menami silný tím...
hráčov ktorých mali Košice, tak ich mená sú pojem.. či Bystrica, či Nitra mala veľa hráčov bez mien, veľa zámorských hráčov, ktorých sme nepoznali.. to, že sa v Nitre vytiahla napr dvojica Paulovič-Krištof, alebo že Bystricu zase potiahli zámorskí hráči a v konečnom dôsledku boli lepší, to neznamená že mali aj menami lepší tím...

12.6.2018 - 18:40
+19

mitoO

 

+
12.6.2018 - 18:48
+1

racmaster

 

vidis, to su presne tie velikasske menezerske zvasty. taki ludia ako lang mi piju krv cely zivot. boja sa povedat svoj nazor na plnu hubu, otvorene ako rovny chlap. namiesto toho tu ludi opijaju rozkom typu mali sme muzstvo nabite silnymi menami. ono to evokuje predstavu, ze aku skvelu robotu ten nas manazment odviedol, ake hviezdy ziskal a ono to potom len bohuzial niekde zlyhalo. presnejsie niekde inde ako v manazmente, vsak ano.

faktom zostava, ze sa mozme bavit o nabitych MENACH, ale nemozme sa bavit o hokejovej kvalite. tu neziskali. nase muzstvo bolo od zaciatku odsudene na neuspech, pretoze manazment v lete nedokazal postavit konkurencieschopny tim. vdaka ich neschopnosti realne posudit svoju silu a silu najvacsich konkurentov! celu sezonu to latali kadejakymi zufalymi recyklatmi, ktore mu vid spilar dokonca aj neskutocne vysli, ale AJ TAK TO NESTACILO!! ani zdaleka....

a presne toto ma serie na tychto bezpohlavcoch. ze sa skryvaju za pekne frazy a skutek utek. nevidno za nimi nic, len si umyvaju ruky a zbavuju sa zodpovednosti. sak preco nie, stale je viac takych, co im zeru frazy, ako takych, co vidia, ze sa tym len snazia pokrytecky a alibisticky prekryt vlastne zlyhanie.

vlani to posilnovanie muzstva nezvladli, ale ok, clovek si povedal, su novi, treba im dat cas. lenze presiel rok a oni tu chystaju este horsi tim, ako vlani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a ceresnickou na torte je, ze sa rozpraval s nagyom, S NAGYOM, KLUCOVOU OSOBNOSTOU CELYCH KOSIC. rozpraval sa s nim v dobe, ked sa rozhoduje o skladbe muzstva, teda ci to bude skladba muzstva okolo nagya, alebo uplne nova a po rozhovore s nim on NEVIE, len ma pocit, ze sa nagy rozhoduje. do psej marie tak o com sa snim ten diletant rozpraval??? o pocasi v grecku ????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12.6.2018 - 19:19
+12

fanke27

 

ja neobhajujem Langa.. veľmi často ho stretávam, poznám jeho reči..

ale ty si presne taký istý jak Lang.. len v negatívnom duchu.. Lang je pozitívny kecálek.. ty si negatívny kecálek.. stále len všetko non stop kritizuješ podľa toho ako sa ti hodí a všetko dopredu stále vieš..

myslím, že si ani nikdy nerobil žiaden šport.. inak by si také dristy nepotil
12.6.2018 - 19:31
+13

racmaster

 

jasne, kritizujem kritizujem tie kosice a oni mi kazdy rok zapchaju hubu dalsim a dalsim titulom po skvelej sezone
12.6.2018 - 19:40
+4

riskohrasko1

 

Prečo ty sa na ten hokej už nevykašleš? Zahraj si hokej manager ,lebo byť fanúšikom sa ti už zjavne nechce.
12.6.2018 - 20:05
+23

lubfito

 

12.6.2018 - 20:31
+1

mitoO

 

12.6.2018 - 20:36
+3

racmaster

 

tym fanusikom myslite tlieskacom
13.6.2018 - 6:45
+7

Tizo BLOG

 

?: dotiahli sme sem najlepsieho strelca ECHL a ten jasne zaostal ze hracmi ktori v zamori len ticho zavideli jeho cisla...mali sme v time prveho a druheho najproduktivnejsieho hraca extraligy sezony predtym + kafku ktory 2 sezony predtym bol jednym z najlepsich strelcov sutaze...tak co tu rozpravas o manazerskych zvastoch ci hokejovej nekvalite? papierovo sme mali lepsi kader ako nitra ci bystrica a trencin. ale nevyslo. chemia nesedela, hraci si nesedeli, treneri si nesadli. nie vzdy vsetk osedi. ale hovorit o nekvalite je hlupost.
12.6.2018 - 23:30
+6

racmaster

 

ten najlepsi strelec nevedel korculovat, bol nas najpomalsi hrac. a my sme ho dotiahli na najvacsi lad na svete... koho ineho, ked nie manazmentu je toto chyba???
13.6.2018 - 6:46
+4

Tizo BLOG

 

a to ze bude najpomalsi sa uz vedelo ked sem isiel alebo sa to ukazalo az pocas sezony?
13.6.2018 - 10:28
+2

racmaster

 

predtym nikdy hokej nehral, tak skade by sa to inak dalo zistit?
13.6.2018 - 12:44
+3

Tizo BLOG

 

aj v bystrici bol najpomalsi? aj v olomouci?
13.6.2018 - 20:07
+2

gta98

 

Vidis, ked to takto napises, zacinam vidiet to co kosicania a Wedro vidi uz davno. Najlepsi klub na Slovensku a v prilahlom okoli az po CSKA, ktory ma tych najzvucnejsich hracov a to ze nie je kazdu sezonu prvy je len obrovska smola, ze ini chytili stastie. Ale ukludnujte sa, pridu este obrovske posily a Brophey je podla zivotopisu AHL player, cize fantazia.
A nemusis na mna reagovat, odpoved poznam.
12.6.2018 - 19:20
+2

Urpiner17

 

No počúvaj má môj zlatý hektár...v prvom rade by má zaujimalo koľko rokov máš odrobené nie len v hokeji ale na hociakej manažérskej pozícii. Ak tvrdíš že miklik bol výborná posila tak si úplne mimo reality ty a nie pán Lang ktorý v živote dokázal ďaleko viac ako ty za tou tvojou 5 eurovou klávesnicou...za peniaze ktoré bral miklik by tu mal dávať 5 gólov za zápas a nie hrať to čo hral teda vlastne nehral....skôr by sa mali nad sebou zamyslieť hráči ktorí brali neskutočne peniaze a nehrali nič...Mena hráčov minulú sezónu neboli vôbec zle no ich vola za HC kosice nebola žiadna a za toto nemôže vedenie tréner ani nikto... nikto iný...teraz mi na to povieš že ich malo vedenie potrestať no určite si jeden z tých ktorí kritizovali pokutu vedenia pre hráčov...tvrdíš že to Lang robiť nevie...zjavne si v manažérskom živote dokázal viac ako on...to ti gratulujem...A k tomu že Pán Lang je pozitívny kecalek...Je to človek ktorý čo povedal to splnil, je to úspešný manažér ktorý v živote nikoho neokradol...jeden z mála čestných ľudí na tomto Slovensku, ktorý je úspešný...a ty na neho len kydáš ale len preto že si hejter a máš niečo proti novému vedeniu...ale my ti to všetko odpustíme lebo vieš prečo
13.6.2018 - 20:07
+4

riskohrasko1

 

Z teba sa stal fanusik Ke?Dokonca pises ako keby si bol Kosican "Miklik by tu mal davat 5 golov za zapas" kde tu? Tu ako v Ke? Ty si niekde tu?
13.6.2018 - 21:06
0

riskohrasko1

 

Poprosim o zmazanie mojho prispevku.Dakujem
13.6.2018 - 21:08
+1

dejvidBB

 

Nieje urpiner ako urpiner ze
13.6.2018 - 21:10
+3

Urpiner17

 

Mne je len ľúto že nevidím tie zmazané odpovede rad by som sa na nich zasmial
13.6.2018 - 21:17
0

riskohrasko1

 

Presne ,myslel som si ze je to tan váš,ale ten má za menom 16
14.6.2018 - 16:57
+1

Urpiner17

 

Rišo prepáč...ten nick som si dal z recesie....áno som Košičan, som fanúšik KE a nevidím veci len čierno alebo bielo...fakt sa mi nepáči keď sa tu ľudia navážajú často zo závisti do ostatných...pričom do oči by im to nepovedali....koniec koncov každý si s prezidentom klubu môže pokúsiť dohodnúť stretnutie a predniesť na ňom rozumne myšlienky...no nadávať na vedenie po roku roboty keď si uvedomíme že minuloročný celok bol na 70% postavený ešte starým vedením je trosku prehnane...a mojim názorom je že podstatne je v prvom rade aby bola v kabíne dobrá atmostfera, a to sa nadávaním jeden na druhého nedokáže...dokonca verím aj trénerovi, ktorý síce podľa väčšiny by ani trénerom nemal byt, no garantujem Vám že ešte všetkým vytrie zrak tak ako naše vedenie ja úprimne sa teším na novú sezónu a budem na každom domácom zápase vrátane prípravy a tatranského pohára. Kosice do toho!
13.6.2018 - 22:36
+2

Pacan

 

Dal som si tu námahu a zistil koho Lang zdedil a koho sám podpísal.

Metodika a použité informácie :
Elteprospect
SZLH
Novinky za posledné 3 sezóny hráči HC ( archív príchody odchody)
novinky z HC kedy kto bol Zubekom podpísaný a do médií oznámený 2017/18


Staré vedenie podpísané zmluvy Langom zdedeni kritizovaní hráči

Habal
Dudas
Šedivý
Nagy
Bača
Čizek
Michalcin
Petráš
Koch
Matejka
Šoltés
Klima
Celkom 12 hráčov

Langom podpísaní a chvaleni hráči .

Jencik
Bicek
Pulli
Pacan
Miklik
Hovorka
Koys
Kafka
Spilar
Miklik
Hricina
Boltun
Novotny
Vrabel
Suja
Škorvanek

Celkom 16 hráčov

Lang teda vyvinoval svoje zlyhanie pri skladbe mužstva že zdedil Habala Dudasa Nagya Cizeka Šoltés Baču a spol od predošlého vedenia a teda nemohol za zle športové výsledky . Ešte sa opýtam že prečo potom pred rokom nevyhodil v máji tých 12 hráčov čo mali už zmluvy a neurobil celkom nové mužstvo podľa svojich predstav ? No preto lebo sa mu všetci ti 12.hráči pozdavali ale keď to nevyšlo hodil to zbabelo na predošlé vedenie. A perlička na záver je že Lang veselo naďalej podpisuje hráčov ktorých defakto podpísalo staré vedenie a na ktorých to celé zhodil .Toto je skvelý marketing ako viackrát opakovaná lož sa stáva pravdou . Že 70 % ha ha
14.6.2018 - 7:17
+2

Urpiner17

 

V máji vyhodiť 12 hráčov s platnou zmluvou....a niesi tak náhodou dement??? Vieš čo so sebou znáša za následky vyhodiť hráča s platnou zmluvou?! A mimochodom vy všetci hlupaci čo si nevážite nič...Lang sem pritiahol toľko peňazí od nových sponzorov že si to ani neviete predstaviť....ale to nepochopí niekto kto v živote nepracoval na manažérskej pozícii...nie to ešte niekto kto nemá ani u seba doma poriadne slovo
14.6.2018 - 7:34
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Pacan

 

Oprava:

Trochu som sa sekol ale v neprospech pána Langa

Tu sú hráči ktorých pán Lang zdedil z predošlého zlého vededenia (fuj)a na ktorých sa vyhovára (preto ich dnes opäť podpísal ze boli dôvodom neúspechu Košíc .

Habal

Dudas
Šedivý
Michalcin
Koch
Matejka

Šoltés
Nagy
Klima

Celkom 9

Langom podpísaní noví hráči v minulej sezóne celkom 18

Lindstrom
Jencik
Bicek
Pulli
Pacan
Miklik
Hovorka
Koys
Kafka
Spilar
Ovčačik
Hricina
Boltun
Novotny
Vrabel
Suja
Petráš
Škorvanek

Celkom 18 hráčov

Ak zoberieme do úvahy že na extraligový zápas vždy nastúpilo 20-22 hráčov a z podpísaných hráčov predošlého vedenia hrali pravidelne cca štyria hráči ( Nagy Dudas Šedivý Šoltés )plus sem tam Habal tak ten pomer je opačný a pán Lang sám podpísal 70% -80% kádra doplneného o 20-30% hráčov podpísaných starým vedením ( Nagy,Šoltés,Dudas,Šedivý +Habal)ktory nastúpili danom zápase

Ak si už nechal a opäť toho roku podpísal Dudasa Habala Šedivého Soltesa Nagya( toho chce) Klímu Michalcina Kocha tak to znamená že s nimi bol spokojný a protirečí to jeho vyjadreniam že káder už zdedil po predošlom vedení a teda on už nemá s tým nič spoločne že bol neúspech .A to z tých 9 hráčov vyhodený bol teraz iba Matejka.

15.6.2018 - 6:58
0

Urpiner17

 

V máji vyhodiť 12 hráčov s platnou zmluvou....a niesi tak náhodou dement??? Vieš čo so sebou znáša za následky vyhodiť hráča s platnou zmluvou?! A mimochodom vy všetci hlupaci čo si nevážite nič...Lang sem pritiahol toľko peňazí od nových sponzorov že si to ani neviete predstaviť....ale to nepochopí niekto kto v živote nepracoval na manažérskej pozícii...nie to ešte niekto kto nemá ani u seba doma poriadne slovo
14.6.2018 - 7:40
+7

UssKe

 

A kam dáva tie prachy od nových sponzorov lebo do kádra to určite nebude.
14.6.2018 - 8:20
+4

racmaster

 

no presne toto. nechapem, jak moze dakto napisat, ze lang je dobry, lebo zohnal peniaze. co on nerata s tym, ze sa ho automaticky ludia spytaju, kde teda su tie peniaze? si ich vyplatil na odmenach? ci dal manzelkynej firme vymalovat satne za 10 nasobok? ci nejaky iny tunel? lebo na time ich fakt nevidno, prave naopak.
14.6.2018 - 9:05
+4

racmaster

 

i
14.6.2018 - 9:05
0

Urpiner17

 

Toto čo si teraz z úst vypustil si láskavo odpusť. Lang je človek ktorý ako som ti už povedal v živote nikoho neokradol ani štát ani nikoho iného...A len tak mimochodom teba je prd makový po tom kam idu peniaze súkromnej firmy akou HC Kosice sú....môžeš si na internete pozrieť výsledky hospodárenia kľudne aj za staré vedenie aj za ten rok čo tu bolo to nové...ak sa trosku vyznáš vo financiách a vieš ako si to nájsť a áno aj ja by som bol rad keby sme vedeli platy hráčov tak ako to je v NHL ale tiež nesúhlasím s tým aby ich zverejňovali len kosice...bol by som za to aby sa to zverejňovalo v celej lige...a keď už hovoríte o tom že do tímu peniaze určite nejdú tak potom asi brophey pulli mcdowell pretnar všetci ostatní hrajú zadarmo....a mimochodom hovorte si čo chcete ale verte tomu že do tímu ešte posily do útoku prídu....
14.6.2018 - 9:19
+3

racmaster

 

ked pridu, zhodnotim, pochvalim - nemam problem. momentalne VSAK neni co chvalit. jedine do oci bijuce je podvod na fanusikoch, ktorym na jednej strane slubuje boj o popredne priecky, lebo hcke tam patri a na druhej strane stavia tim, ktory nebude mat sancu bojovat o popredne priecky.

a ak je lang cestny, aj za to ho pochvalim, vzdam respekt.

tymto si vsak len vykluckoval z pointy, kde su tie velke peniaze, co ziskal navyse? KDE???
14.6.2018 - 12:03
+4

Urpiner17

 

Sú napríklad v znižovaní dlhov po starom vedení
14.6.2018 - 15:20
+1

racmaster

 

o tom nic neviem. ake dlhy tu zanechalo stare vedenie a kolko sa z toho vyrovnalo? dalsia vec, ked je to tak, ako to ze sa nepochvalili verejne, ze taku zasluznu vec ako vyrovnanie dlhov zrobili...?
14.6.2018 - 16:07
0

Urpiner17

 

Pozri si účtovnú závierku klubu za minuly rok...úplne posledné číslo máš v prvom stĺpci aktuálny stav a v druhom máš stav za minule účtovné obdobie...dlhy niesu úplne strata nieje vyrovnaná úplne ale väčšia časť z nej už áno
14.6.2018 - 16:10
+1

Urpiner17

 

A Lang povedal v rozhovoroch že sa podarilo stabilizovať finančnú situáciu klubu
14.6.2018 - 16:13
+1

riskohrasko1

 

V pohode,nic zle som tam v podstate nenapisal ,len som nechapal ako sa urpiner zastava nasho vedenia,ale potom mi to doslo ,ze to nieje on preto som poprosil o zmazanie ,aby som tu zbytocne nerozputal vasne,pomohlo by tu nieco ako editovanie prispevkov ,pripadne sa vediet sam zmazat.
14.6.2018 - 17:01
+2

Acorgonka

 

ja pockam na vyjadrenie sa k tomuto rozhovoru od uzivatela wedra.....on nam najlepsie napise co a ako takze tak
12.6.2018 - 13:26
+16

zahorak009

 

Nemboj, aj haluškár v prášku určite okomentuje vykrádačov ligy...
12.6.2018 - 13:32
+8

Acorgonka

 

uz som zachytila kto je takto otitulovany a pravdupovediac nepaci sa mi to ked sa dehonestuju halusky na to som citliva.)
12.6.2018 - 13:38
+2

zahorak009

 

Jednoznačne.Halušky sú slovenské národné jedlo a zaslúžia si úctu a nie nejakého práškara To ako keby Česi mali instantný Prazdroj,či Budvar. Bŕŕ,až ma pri tej predstave striaslo...
12.6.2018 - 15:09
+2

Acorgonka

 

nerob
12.6.2018 - 15:15
+1

KrebsKandidat

 

Taknova Plzen chuti instantne
12.6.2018 - 18:08
0

Tizo BLOG

 

no jo halusky s rumunskou bryndzou...
12.6.2018 - 23:31
+1

wedro

 

Stručne aby si sa nenudila.
Slečinka.

Budúca sezóna je naša


Takže tak.
12.6.2018 - 14:56
+7

Acorgonka

 

azapad!
12.6.2018 - 14:59
+3

wedro

 

Vilagoš
12.6.2018 - 15:00
+1

zahorak009

 

ištenem čípoš paprikáš
12.6.2018 - 15:05
+2

Acorgonka

 

sa pekne pripravujeme na prichod madarov.)))
12.6.2018 - 15:06
+2

zahorak009

 

Tak ja som pripravený.Už zopár rokov mám parťáka,ktorý je východniar od Rožňavy,maďarskej národnosti,ženatý na Záhorí.K dokonalému mixu chýba už len aby bol aj tmavšej pleti.Ale to našťastie nie je. Ale záhoráčtina mu ide dobre
12.6.2018 - 16:44
+1

Acorgonka

 

Tu mas jasny priklad ze kto chce ten vie ale zahoractina s madarskym prizvukom to uz musi byt poriadna pecka to uz len pre fajnsmekrov
12.6.2018 - 18:09
+1

Brambor

 

myslela si kajnšmentke?
12.6.2018 - 18:25
+2

Andy182

 

Kermideretvár
12.6.2018 - 18:08
+3

Acorgonka

 

Nerozumiem!
12.6.2018 - 18:27
0

Acorgonka

 

12.6.2018 - 18:29
0

Lukash_ke

 

igulemidereker
13.6.2018 - 7:55
+2

Lubos7771

 

Nemiertem: Ker mi dere tvár.....miň ten ker
12.6.2018 - 21:24
+3

Acorgonka

 

Šme še pobavili
13.6.2018 - 11:28
0

hcpozitiv

 

"šme" nie je nič
13.6.2018 - 14:40
+3

Acorgonka

 

chlapi! ale oka uz viem
14.6.2018 - 7:12
+1

TomsKE

 

13.6.2018 - 14:46
+2

imko_one

 

:
12.6.2018 - 16:09
+1

gta98

 

Obranú mate fajn, brankársky post sa dá posilniť aj počas sezóny, ked bude Habal deravý resp. nespoľahlivý, ale ten útok.. to fakt? Ved okrem toho Bropheyho tam máte len úplný priemer v podobe Suju a Galamboša a potom už ozaj nič. Mali by ste aspoň o 4 poriadných útočníkov posilniť, lebo tímová chémia je super vec, ale sami vidíme aj na MS, že ak chýba kvalita, môže byť aj super partia aj dobrá taktika a aj tak z toho nič. To v dobrom.
12.6.2018 - 13:40
+6

mitoO

 

Ved utok este nie je kompletny, preco mas potrebu ho riesit?
12.6.2018 - 13:44
+13

racmaster

 

a dokedy sa tym chces utesovat? fakt si myslis, ze zrazu donesu dajake hviezdy?
12.6.2018 - 14:58
+1

mitoO

 

Ja nebudem plakat ako ty, aj ked nedonesu, cize ja sa utesovat nemusim. Neberiem to tak vazne, chodim sa na hokej odreagovat (aby si ma nechytal za slovicka, samozrejme, ze som rad, ked vyhravame).
Ale cez to vsetko chcem pockat na konecnu zostavu, aby som laicky mohol zhodnotit, na co mame. Zatial sa mi pozdava nasa obrana. Habalovi na PO neverim a od Skorvanka fakt neviem co cakat.
12.6.2018 - 15:08
+12

racmaster

 

nepovedal by som, ze laicky. podla mna niesi na o nic nizsej urovni, ako nas prezident. bez urazky
12.6.2018 - 17:05
+4

fanke27

 

pre mňa sú totálne laické zase tvoje príspevky..

nonstop tu točíš aký máme slabý útok... pritom kedy pochopíš, že ešte útočníci prídu???

a k ich kvalite... ti dám príklad.. my sme zobrali Hovorku (veľké meno, hviezda ligy), výsledok? opäť sklamal.. Bystrica zobrala napr. neznámeho Asselina, ktorý ani v zámorí nedosiahol vôbec nič a v BB patril k najlepším..
mená a hviezdy ešte nič neznamenajú..

počkajme si na to kto príde, pozrime si ako tí hráči odohrajú prvých povedzme 10 zápasov a potom kritizujme...

ty tu kritizuješ a hovoríš aký máme slabý tím, pritom nám ešte chýba polovica útoku.. nikto nevie kto vôbec do KE príde, ale ty už vieš že sme slabý.. Nostradamus..
12.6.2018 - 18:47
+16

racmaster

 

toto iste si mi pisal pred rokom, ked som upozornoval, ze sme sa vobec neposilnili, ze naopak, este zaostavame za supermi o titul... zhadzovat a vysmievat sa, na to by ta bolo. ale ze by si po sezone prisiel a povedal, sorry, mylil som sa, mal si pravdu, to nie. namiesto toho robis tu istu chybu znovu.
12.6.2018 - 19:24
+7

Cinan

 

No ja si tiez pockam pred vynesenim sudov, aj ked slavne sa mi to teda zatial prilis nezda. Bodaj by mal pan Lang pravdu a vysiel by im zamer hrat atraktivny utocny hokej pre divaka, lebo posledne roky to aj napriek predsavzatiam a snaham nevislo ale ze vobec. A este jednu poznamku...viac ako Laciho by som sa pokusil presvedcit pana Selveka (aj ked je to uz pre neho zrejme definitivne uzavreta kapitola) Pri vsetkej ucte, ten by sa nam zisiel viac
12.6.2018 - 22:27
+3

racmaster

 

selvek bol a je najlepsi slovensky trener za poslednych 50 rokov. bohuzial uz davno na to nema vek.

a ten utocny hokej mozme kludne hrat. akurat sa zapasy budu koncit 4:10. a potom som zvedavy, ako mu bude stupat navstevnost
13.6.2018 - 6:48
+6

DobryHokej

 

Ale ved klud kamarat! Finale Stanely Cupu sa skoncilo len pred par dnami. Nechaj chlapcom trosku vydychnut.
12.6.2018 - 16:19
+3

Adriano23

 

Nic v zlom, ale je jun. Za cias skveleho Pastinskeho o takomto case nebolo snad o ziadnom klube ani zmienka. Teda pardon v Auguste este polovicka timov ani nevedela ci bude hrat v nasledujucej sezone ligu a o letnej priprave ci nepriprave ... k tomu netreba asi ani nic napisat.

Liga sa nezacina o tri tyzdne, takze neviem co chces. Je mi jasne zrazu uz chce kazdy vidiet ako snad uz na konci maja je supiska uplne plna, ved to je snad scifi ked to porovnam s minulymi rokmi. Za dalsie co tak doplnit nejakych odchovancov, teda myslmi juniorov? Ked maju prist madari do ligy, tak sa tu pise ze zaberaju miesto mladym, to iste sa pise o cudzinoch ci uz v zamkoch ci banskej a pod, len skoda ze drviva vacsina uzivatelov co si tu pisu zostavy na nasledujucu sezonu tak len minimum rata s mladymi hracmi. Hlavne ze tu nik nechce legionarov, ale taketo vyplakavanie mam najradsej. Samozrejme ze hraca kvalit Miklika nenahradi ziaden junior ci dorastenec, snad si to pochopil co som pisal.
12.6.2018 - 20:07
+5

mitoO

 

Ti to tu skopirujem pre istotu: Ktoré posty sú ešte otvorené?

„Obranu máme v poriadku, venujeme sa ešte útoku. Potrebujeme strieľať góly.“
12.6.2018 - 13:45
+8

gta98

 

Fakt? To som nevidel v článku..
12.6.2018 - 14:21
0

mitoO

 

Kludne sa pytaj aj nabuduce.
12.6.2018 - 14:27
+9

gta98

 

Ved sa aj pýtam a vždy príde fajn odpoved.
12.6.2018 - 14:28
0

Acorgonka

 

a ten Nagy nie a nie sa vyjadrit.) mna to zaujima najviac
12.6.2018 - 13:41
0

UssKe

 

Ten sa vyjadri v lete podľa toho ako bude vyzerať káder a vzhľadom na to ako vyzerá sa s ním už môžeme začať lúčiť.
12.6.2018 - 13:48
+5

Acorgonka

 

rozhodne sa podla seba ako to bude citit on myslim si aj ked myslim ze by bol este stale platnym hracom... jeho hra pred a za branou by vam chybali v tych kluckach a dopichnutych strelach je majster
12.6.2018 - 13:51
+3

UssKe

 

Tento tím nebude mať ani zďaleka na najvyššie priečky. Do útoku prídu už max 2 hráči ,brankári sú tak tragicky až to bolí a obrana je veľmi preceňovaná. Tento tím bude bojovať o max 6-7 miesto.
12.6.2018 - 13:47
+2

Ricardinho13

 

Do útoku neprídu maximálne 2 hráči. Netrep.
12.6.2018 - 15:50
+6

UssKe

 

Stavíme sa ?
12.6.2018 - 16:23
0

VSŽ Košice

 

Chcel som Ti napísať sprosto, ale za takú sprostosť si radšej tento Tvoj koment vytiahnem neskôr
12.6.2018 - 16:50
+2

Ricardinho13

 

S tebou určite.
12.6.2018 - 17:06
0

OceliarKE

 

odregistruj sa prosím
12.6.2018 - 18:00
+4

FP-Romanides

 

Celé mi to príde také nemastné neslané. Sklesnutá nálada, priemerní brankári, chýbajúci rozdieloví hráči, odchod do EBEL, pokrok v marketingu - stále tie isté témy. Chcelo by to ráznejšie zmeny po takých neúspešných rokoch.
12.6.2018 - 13:51
+20

UssKe

 

Na tu EBEL sa ho neustále pýtajú novinári tak čo nemá im odpovedať? Ako som už raz písal KE sa proste prispôsobili zvyšku ligy a preto ta nemastnosť neslanosť a bezmotivačnosť.
12.6.2018 - 13:54
+3

hoKEjka

 

Prisposobili sme sa akurat tak priemeru ligy, taka BB nam unika uz isty cas
12.6.2018 - 13:56
+23

TomsKE

 

Ake raznejsie?
12.6.2018 - 13:56
+1

teslee

 

USSke: Naozaj nic v zlom, ale ty si neuveritelny odbornik. Kritik level 10 000. Ze Nagy 'urcite nepride ked vidi kader..', tak ja Ti poviem, že z blizkeho a dobreho zdroja som pocul, ze urcite hrat bude. Ci to je pravda, sam neviem ale verim tomu. A kritizovat nekompletny kader je.. nezmysel, slusne povedane. Kosicky fanusik je ozaj nenasytny. Ak je viac zahranicnych hracov, polovica ludi si tu vylieva srdce ze ako je to mozne a co odchovanci. Ked tu Lang povie, ze davaju ovela vacsiu sancu odchovancom, tak je zle tiez cize ako dalej ?.. hodnotit tim tu mozete po 10 kolach TL. Potom sa uvidi.
12.6.2018 - 13:57
+21

mitoO

 

Skoda nanho reagovat.
12.6.2018 - 13:59
+8

UssKe

 

Takže sa mám tešiť z priemerného tímu?
12.6.2018 - 14:00
+2

teslee

 

Ak: ten tim budes poznat v kompletnej zostave, mozes. Aj ked aj to je este predcasne, pretoze si nevidel ako hraju. Minuly rok tu mnoho ludi masturbovalo nad zlozenim timu a menami a hla ako to dopadlo. Z toho vypliva, ze aj mlady moze zahrat dobre. Moze byt rychly, dravy a chciet sa ukazat. Ak vybalancujes tim takymito mladasmi + par zamorskymi/o level lepsimi utocnikmi, nemusi to byt zle. Ale teraz plakat je velmi skoro.
12.6.2018 - 14:02
+7

UssKe

 

Môže byt rýchly a dravý lenže bez systému od trénera a bez brankárov nám to bude na dve veci .
12.6.2018 - 14:05
+2

teslee

 

brankarov: tam mas dvoch. Ja tak isto Habala nepovazujem za majstra svetla, avsak taky Skorvanek nemusi byt zly. To co chytal, chytal dosť ok. Na relevantne zhodnotenie musis vidieť nejake vysledky v priebehu sezony a ked je to zle, mozu zodpovedni konat. Sam to Lang spomenul v rozhovore
12.6.2018 - 14:09
+2

UssKe

 

Obaja sú len priemer .Škorvánek je mladý takže mu to môžeme odpustiť ale klub ako KE nemôže mať už tretí rok v bráne priemer.
12.6.2018 - 14:14
+2

ŠIMIKE

 

ja osobne radsej jak kanadana a fina tam uvidim skorvaneka ..jedine koho by som este privital by bol laco ale s tym asi ani nekomunikovali
12.6.2018 - 14:50
+3

racmaster

 

ked si pamatas na to vytesovanie z minulorocneho kadra, tak si zrejme pamatas aj to, ako som tu bol jeden z hlavnych, ktori to krotili. prave naopak, pisal som, ze mame o 1% lepsi kader ako vlani zatialco vsetci superi isli hore. a presne tak aj dopadla ta sezona. vtedy sa tu za to do mna navazali kadejaki fanusikovia, ktori si vystacia s vierou, ze bude dobre. no bohuzial, nebolo...

teraz nas opat nabadas k tomu, aby sme ignorovali fakty, cisla, realitu a proste verili, ze bude dobre. a poviem ti, ze nam asi ani nic ine nezostava, lebo vsetko ostatne ako viera nasvedcuje tomu, ze dobre nebude.
12.6.2018 - 15:06
+6

teslee

 

pozri: Ja verim tomu, že tim nebude zly. Ako budeme hrať, to sa uvidi. Potom mozem hodnotit. Kluby ako BB napr nebudovali kader jeden rok. Uvidime.
12.6.2018 - 16:09
+1

PaliBB

 

V minulej sezóne aj áno. Systém je viac ako káder.
12.6.2018 - 16:48
0

racmaster

 

v bystrici buduju kader kazdy rok prakticky od nuly. ak ti to uniklo. dneska sa kader nebuduje roky. zoberies peniaze - nakupis kanadanov a mas titul. dalsi rok sa ti rozprchnu do lepsich klubov, tak zoberies zase peniaze, nakupis kanadanov a mas titul zas.

len snilkovia a amateri si myslia nieco ine. preco? lebo FASel, treba si dostudovat okolnosti v europskom hokeji pred tym, nez vyhlasis nieco o viacrocnom budovani kadrov
12.6.2018 - 17:08
+8

VladoBB

 

racmaster: ...len ťa trošku poopravím...
...s tým nakupovaním to nie je také jednoduché, ako by sa zdalo...

...určite to nie sú nákupy od buka...

..BB je vďaka dobrým kontaktom o veľký kus pred ostatnými TL a preto nám v súčasnosti tie nákupy na cca 85% vychádzajú a v priebehu sezóny sa dolaďuje už iba chémia...
16.6.2018 - 10:54
+1

fanke27

 

darmo, ty si najväčší odborník.. ty dokonca vieš aj presne vypočítať ako bude vyzerať nasledujúca sezóna..
darmo, v KE sa nemusí hokej ani hrať, stačí ak nám to vypočíta nostradamus racmaster a budeme vedieť všetko dopredu
12.6.2018 - 18:55
+7

racmaster

 

na rozdiel od teba, moja predpoved do bodky vysla. a nebola to vestba, len som si dal tu namahu a prezrel si zivotopisy vsetkych hracov, co odisli a tych, co prisli. kusok jednoduchej matematiky a vysledok cuduj sa svete sedel. ani prvy, ani druhy raz...

ale to by bolo nad tvoje sily, radsej sa vysmievat, to je tvoje maximum...
12.6.2018 - 19:27
+6

loki12

 

pozri sa kazda sezona je ina pozri sa na vegas.. hrac dal minulu sezonu 6golov, onho by si ani nezakopol a sezonu skoncil so 40+.. a dovolim si tvrdit ze je lahke dat pesimisticku teoriu ktora ked nevyjde tak max napises ze to bola nahoda...
13.6.2018 - 7:19
+3

racmaster

 

zaujimave, ze si nasiel jedneho takeho. ja ti najdem 50 dalsich, ktori mali vlani 6 golov a tento rok maju zas 4-8 golov... uz sa prestante spoliehat na zazraky
13.6.2018 - 8:46
+4

loki12

 

ale to nie su zazraky.. cely tim vegas bol na tom ovela lepsie staci si to len pozriet a to nic nemeni na tom ze je ovela lahsie napisat ako bude kto slaby
13.6.2018 - 16:15
+1

poseidon

 

Tak to, že Laco Nagy čaká aký sa poskladá káder - to je na 100% pravda. A momentálne je stav taký, že do tohto tímu nepríde.
12.6.2018 - 15:39
+3

UssKe

 

Presne tak. Keď bude mužstvo na titul tak príde inak koniec.
12.6.2018 - 16:22
+1

OceliarKE

 

Nagy na 99 percent nadalej v drese Košíc
12.6.2018 - 18:00
+2

Tizo BLOG

 

jasne ze lacike bude hrat on sa len tak rad nechava prosit a rozmaznavat...a rad nas ma v napati...domace majstrovstva si nenecha ujst..
12.6.2018 - 23:38
+1

BlackCrow

 

Mno.. Optimisticky to nevyzerá pane komoří Ale tak..

Teším sa na komentár stanakk či martinabb alebo najkrasjšieho či pacana.
12.6.2018 - 13:58
+4

Lukash_ke

 

najkrajsi tu este posobi? pouziva nejaky iny nick?
13.6.2018 - 8:07
+3

Ricardinho13

 

StanoKK
13.6.2018 - 8:48
+3

Lukash_ke

 

jaj taktoooo
13.6.2018 - 12:40
0

UssKe

 

A pán Lang akú má pozíciu v klube zubár? Keďže hráčov riešite tréneri vy a Rusič , sponzorov tiež nerieši tak čo potom robí?
12.6.2018 - 13:58
+6

Nemehlo

 

Ty bezne chodis po firmach a pytas sa na pracovnu napln zamestnancov? Mozem ta poprosit napisat co robis ty, aka je napln tvojej praci. Co robi tvoja sestra, kon, pes, brat, otec, mama, najlepsi kamarat?
12.6.2018 - 16:12
+2

bwpow

 

Ja sa teda pytam na napln prace zamestnancov pri pohovore vo firme. Taktiez si s nimi chcem pohovorit. Viem, ze je to mierne off-topic, ale pytat sa na napln prace nie je az take sci-fi nemyslitelne
12.6.2018 - 17:33
0

Nemehlo

 

Ale to je iny pripad, pytas sa ich osobne, za ucelom lepsieho spoznanie. On si mysli co by mal robit, ale nevie a mysli si ze si pracu neplni ako ma. Ale od toho je predsa zamestnavatel
13.6.2018 - 12:50
+1

racmaster

 

to nam tak pomoze, dajaky faktor zubek...

jedine ze by sme ho predali na nahradne diely do kosova, to by mozno vydalo na jedneho dvoch dobrych hracov.
12.6.2018 - 17:21
0

hcpozitiv

 

oficiálne je športový manažér a jeho náplň je sabotovať HC. Pravdepodobne je platený konkurenčnými klubmi extraligy aby nás udržiaval v priemernej forme.
13.6.2018 - 14:53
+2

TomsKE

 

Obrana OK
Brankari.. no uvidime, snad sa obaja rozbehnu a bude sa im darit
Utok tak zatial nic moc, ale kedze este nie je kompletny, tak musime pockat.

Lacike pod hrat hokej. Na ms ulazal ze na to stale ma a na nasu ligu dvojnasobne.
12.6.2018 - 13:58
0

Tokino

 

ja ze je na tej fotke banan z mafstory
12.6.2018 - 14:01
+2

Acorgonka

 

napríklad mne sa podoba na politika Figeľa... tiez som sa strhla.)
12.6.2018 - 14:33
+2

Lukash_ke

 

anooo aj Figela aj Batthyániho mi pripomina som to tu nepisal lebo som myslel, ze zas taka podoba to nie je a je to len v mojej hlave
13.6.2018 - 8:10
+1

Acorgonka

 

Vidis nie si sam
13.6.2018 - 11:33
0

Lukash_ke

 

13.6.2018 - 12:41
0

Eraser

 

Novinári ma už serú... stále to isté. A čo EBEL? A čo Maďari? A čo rozhodcovia? Same shit over and over again...
12.6.2018 - 14:10
0

topska

 

Ale to je to, co ludi zaujima, preto sa na to pytaju. Vsetci si vedia pozriet citanost jednotlivych tem, clankov ci diskusie, podla toho aj vedu rozhovory. No, aspon by mali
12.6.2018 - 14:56
+1

gta98

 

OT: Nemalo byť po tejto sezóne tiež nejaké zhodnotenie hospodárenia klubu? Pamätám si, že po sezóne 16/17 bol na stránke klubu rozsiahlejší článok o financiách aj o predstavách do budúcna, teda niečo na tému rozpočet, výdavky na hráčov, zvyšovanie resp. znižovanie rozpočtu.. Teraz v športe bolo len tak mimo tému spomenuté na dva riadky, že rozpočet na túto sezónu by mal byť pod milion € a na platy hráčov by malo ísť cca. 550 tis€.
Škoda, dúfal som, že si podobný článok prečítam na našej stránke, ak teda nebude. Inak, nebolo by zlé aj informovať o stave permanentiek, že koľko sa predalo, resp. zlepšenie/zhoršenie oproti minulosti. Toto sa mi na českých stránkach páči.
12.6.2018 - 15:14
+2

topska

 

No tlacovka uz nebola ani minuly rok, uz vtedy skoro nikto neprisiel. A robila sa hlavne preto, aby sa poukazalo, ake peniaze sa museli dat na dlhy. Mozem sa spytat, ci nieco take nepublikujeme. Co sa tyka permanentiek tak som urcite za a budem na to tlacit, minuly rok sa mi to nejak nepodarilo presadit.
12.6.2018 - 15:36
+1

gta98

 

Dik za odpoved
12.6.2018 - 15:55
0

topska

 

Uz nieco vymyslam, hadam sa mi to podari zrealizovat, co sa tyka tych rozpoctov
12.6.2018 - 17:13
+1

gabi98

 

Janooooo ... kde si ????
12.6.2018 - 14:12
+2

Adrumko

 

madarske kluby budu prinosom....tak toto je ozaj chore...
12.6.2018 - 14:22
+7

wedro

 

Chceš povedať že nie ?
Maďarské kluby budú prínosom ako finančné tak aj po športovej stránke.

Zvýšia konkurenciu a konečne sa bude hrať hokej aj počas základnej časti nie až v play off.

Takže tak.
12.6.2018 - 14:44
+14

topska

 

Urcite vacsi ako krachujuce nase kluby ci (sorry dufam ze to bude lepsie) Zilina s polkou muzstva juniorov, ktori na tu ligu nemaju...
12.6.2018 - 14:57
+12

juromt

 

...: hlavne ze ty uz vies ci budu alebo nie
12.6.2018 - 14:58
+6

zahorak009

 

Ohŕňači nosa,teda takí ako ty,by si mali uvedomiť,že šport je dnes a bude čím ďalej,tým viac o financiách.Ak ich máš,môžeš robiť akýkoľvek šport na potrebnej úrovni,aj keď nemáš na rovnakej úrovni vlastných hráčov. Preto môže hrať Kunlun v KHL(a letos podľa nákupov aj hádam úspešne),Medveščak v KHL či EBEL,Fehrevár,Bolzano či slovinské celky v EBEL,Toronto Raptors v NBA,Toronto FC v MLS,... veď pred pár rokmi v Nevadskej púšti ani poriadne nevedeli,ako sa hrá hokej a dnes hrali o SC. Slovensko zaspalo na hokejových vavrínoch a potrebuje nakopnúť(asi aj do zadku) a zahraničné kluby s dobrou štruktúrou a finančným zázemím sú príležitosť.A je úplne fuk,že sú maďarské.
12.6.2018 - 16:34
+9

KrebsKandidat

 

Napriklad v pusti arizonskej to nevedia stale
12.6.2018 - 18:15
0

Adriano23

 

Ono najvtipnejsie na tom je to ako tu niekto pride vychvalovat aka je skvela EBELka a my sme sa vybrali zlou cestou ked sme zobrali dve madarske muzstva ... Inac s tvojim prispevkom sa da len suhlasit.
12.6.2018 - 20:15
+1

wedro

 

Košiciam vôbec nevyšiel záver základnej časti, potom ani play-off. Do akej miery vás sezóna uspokojila?

p.Langa doplním.

Počas celej sezóny sa mužstvo pasovalo zraneniami.

V kompletnej zostave sme neboli ani raz.
Aj to bol jeden dôvod neúspechu.
Samozrejme na to sa nemôžme vyhovárať.


Ostatok súhlasím do bodky.


Takže tak.






12.6.2018 - 14:40
+1

ŠIMIKE

 

tak to sme radi
12.6.2018 - 14:51
+17

Acorgonka

 

nie uplne, ale nacal otazku sirky kadra
12.6.2018 - 14:55
+2

Achilles

 

A tí útočníci budú kedy ?
12.6.2018 - 14:48
+2

Tizo BLOG

 

ked dojdu..
12.6.2018 - 23:43
+1

Tino

 

vsetci: cakaju co napisem ja...nech sa paci ..potrebujeme kvalitneho brankara, bez toho to nepojde...habal so skorvankom su urcite fajn ludia, ale brankari ktori vedia podrzat team aj vo viac nez 1-2 nasledujucih zapasoch to proste nie su....a bez opory v brane sa o titul hrat neda, ak ale nechceme hrat o titul OK habal so skorvankom postacia s nimi do play off prelezieme
12.6.2018 - 15:19
+1

racmaster

 

on nikde nepovedal, ze chce titul, povedal, ze chce dobru partiu. asi sa s nimi chysta na opekacku... ktovie
12.6.2018 - 19:34
+1

camus

 

Takže Hovorka do Nových Zámkov?
12.6.2018 - 15:22
+2

FanusikZamkov

 

Nuž po vyjadrení Langa som veľmi zvedavý kde zakotví Hovorka. Či pôjde za Jančuškom alebo skončí niekde inde. Asi to nebolo s ním všetko OK v Košiciach .
12.6.2018 - 15:24
0

poseidon

 

vrabce čvirikajú, že Marek pôjde ku Vám.
12.6.2018 - 15:40
0

FanusikZamkov

 

Že by došiel za Jančuškom ? Nuž uvidíme.
12.6.2018 - 15:44
0

Achilles

 

Všade chodí za Jančuškom, tak nevidím dôvod prečo by neprišiel aj do NZ
12.6.2018 - 15:48
+4

Ricardinho13

 

Nagy-Reway-Brophey --> prvý útok Košíc nadchádzajúcu sezónu.
12.6.2018 - 15:54
+3

Achilles

 

A to už máš aj niečím podložené, či to bol len mokrý sen ?
12.6.2018 - 15:55
0

BlackCrow

 

Reway podpíše v Hradci Králové
12.6.2018 - 15:58
+4

ŠIMIKE

 

z kade info ? nech pekne zacne v nasej lige lebo zas da vypoved po 6 zapasoch 0+0
12.6.2018 - 16:01
0

ŠIMIKE

 

aha uz to vidim ..omg
12.6.2018 - 16:02
0

Hockey King

 

Nie je pravda ze by Laco N. cakal na skladbu muzstva. Je unaveny a ma dost. Kto sportoval to chape. Ak bude hrat tak jedine v KE. A ja verim, ze oddychne a da poslednu sezonu. Rozhovor tento krat celkom v poho, uz opatrnejsi, aj on si musi zvyknut. To ze sa hladaju utocnici je pravda a snad vyjde aj velke meno...pekny den.
12.6.2018 - 15:59
+4

Chamois13c

 

Najviac ma zaujalo to ze chce hrat atraktivny hokej s velkym mnozstvom odchovancom hmm to mi nejak nejde dokopy no offense
12.6.2018 - 16:12
+1

ŠIMIKE

 

tak je tam teraz asi 8-9 hokejistov z kosic alebo okolia (pripadne presov) ..len ci s nimi pojde hrat atraktivny hokej je uz druha vec
12.6.2018 - 16:16
0

wedro

 

Hokej sleduješ od včera?.

V Košiciach sa vždy hral atraktívny hokej.
Rýchli kombinačný a technicky.

A majstrovské tituli sa ziskavali odchovancami KE hokeja.

My máme dostatok odchovancov či doma alebo v zahraničí a nepotrebuje zámorské družstvo aby nám vyhralo titul.




Takže tak.
12.6.2018 - 16:51
0

Chamois13c

 

Wedro: To vam neberiem a musim len suhlasit lenze Bavime sa o sezone ktora bude nie o majstrovakych spred 10 rokov...noze napis vas tim z odchovancov ktory by mohol hrat aspon prvu stvorku...prosim nepis tam mena ako jurco,jaros,marincin lebo ti hrat za kosice buducu sezonu nebudu. Si v pohode chalanisko len sa musis naucit diskutovat vecnejsie a nie ako kon s klapkami na ociach stale to iste a bude to fajn ...noze daj tie mena
12.6.2018 - 17:16
+1

Lukash_ke

 

Ved on je z PP, kde je odchovancov hojne, tak neviem co nanho utocis s nejakym "zamorskym druzstvom".

Odchovanci v KE neboli vyhradne rodeni Kosicania, vo velkej miere to boli hraci z vychodneho a stredneho Slovenska, ktori sa v KE udomacnili a ziju tu az doposial, okradnut vsak ostatne mesta o malu zasluhu na kosickych tituloch je trosku povrchne.
13.6.2018 - 8:20
+1

HeyYou

 

otázka: ako je to v madarsku so zmluvami medzi klubmi a hracmi?
kosicania radi hovoria o tom, ako im ich pristup neumerne zatazuje rozpocet v porovnani s ostatnymi, preto by ma zaujimalo ako to bude po vstupe madarskych klubov ked vsetky slovenske prejdu na novy system, ci to nemoze byt diskriminacne, ak maju húni ine pravidla..
12.6.2018 - 16:33
+2

mitoO

 

Je to jedno, aj tak to bude 9/10 slovenskych klubov na odporucanie pro-hokeja ignorovat, cize bezpredmetna otazka.
12.6.2018 - 16:41
+3

Daewo_KS

 

Ja som uz tiez rozmyslal nad tym co pise HeyYou, mna by to vcelku zaujimalo.
12.6.2018 - 16:50
0

racmaster

 

dovtedy to budu ignorovat, kym jeden nedostane pokutu a potom sa vsetky ostatne rychlo pokakakju a znormalizuju. myslis si, ze zakonodarcovia urobili zakon, ktory je nevymozitelny??? ano, oni su babraci v mnohych zmysloch, ale v tomto jednom su uplne spolahlivi...

neboj sa, ako zmyslom kazdeho zakona, aj tohto je vytiahnut z ludi co najviac penazi za jeho dodrziavanie, alebo este viac penazi za jeho porusovanie.
12.6.2018 - 17:15
+3

hcpozitiv

 

len ide o to či im porušenie zakona dokážu. Zmluva na napr.2000€ a "kešeňovka" bokom je nedoázateľná ak nechcú obe strany.
13.6.2018 - 15:17
0

Lukash_ke

 

Ja si myslim, ze na madarske kluby to dosah nema, spadaju pod madarsky zvaz a ich legislativu. Porovnal by som to s KHL, kde ruske kluby maju limit na legionarov, no na mimo-ruske sa to uz nevztahuje.
13.6.2018 - 8:23
+1

PaliBB

 

Len tak off-topic, Bartánus oficiálne ostáva v BB.
12.6.2018 - 16:52
+5

pohodaci

 

Na slovíčko, pán prezident - takže všetko je v največšom poriadku, obranu máme HOTOVU, máme aj dvoch brankárov a troch trénerov, dokonca máme aj skauta, do útoku sú pripravení odchovanci, ktorých testujete,otázku športového riaditela zrejme otvárat nebudete, tam to bolo v minulej sezone Všetko v najlepšom poriadku.... A moja otázka je tu nakoniec : KTO BUDE V TEJTO SEZONE HRAT????? A NA AKE MIESTO SI S TYMTO KADROM TRUFATE ???? aby sme mi fanúšikovia nemali velké očakávania a potom boli sklamaní, ako posledné dve sezony . Dakujem.
12.6.2018 - 17:22
+5

UssKe

 

Permanentky sa predávajú takže všetko je OK
12.6.2018 - 17:37
+1

bwpow

 

Ak sa neocakava majstrovsky titul, tak je aj zbytocne sa vobec zapajat do tej sutaze a radsej to zatvorit.
12.6.2018 - 17:42
+1

axxel

 

Brankara by som si vedel predstavit aj lepsieho ale tak hadam cez sezonu sa nieco poriesi ... Obrana je v poriadku, najlepsia v lige ... A do utoku pridu okrem Nagya minimalne 3 hraci tak neviem co tu tolko placete niektori ked este utok nie je kompletny
12.6.2018 - 17:45
+2

Stano55

 

Potrebujeme aspoň piatich Nagyov ak chceme pomýšľať na najvyššie méty...
12.6.2018 - 17:48
+5

bwpow

 

Zjavne plati, cim viac Nagy, tym viac Adidas
12.6.2018 - 18:25
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LuukyBB

 

Minulý rok tá "letná" zostava KE vzbudzovala rešpekt. Ak sa nemýlim tak som Vás tipoval na 1.miesto po ZČ. Táto zostava zatiaľ papierovo určite zaostáva. Samozrejme počkáme čo sa Vám ešte podarí podpísať. Určite minimálne štyri výrazné posily tam prísť musia ak teda chcete hrať o prvé miesto. Zatiaľ je to lepší priemer ligy. Tak okolo 5.miesta...
12.6.2018 - 18:25
+5

axxel

 

Posily do utoku pridu ... Ved odisli Jencik, Miklik, Hovorka, Kafka ci Pacan ... A prisli zatial iba Brophey a Galambos ... A kedze rozpocet ma byt vyssi ako minulu sezonu tak urcite namiesto tych co odisli pridu posily ... Ci uz pred sezonou alebo pocas sezony
12.6.2018 - 18:41
+2

fanke27

 

inak podľa tých vyjadrení Langa o košičanoch.. predpokladám, že majú určite záujem o Draveckého.. Bartánus im padol, takže veľa možných košických navrátilcov už nie je
12.6.2018 - 19:06
0

julo

 

Dravecký nepredĺžil v Třinci?
12.6.2018 - 19:16
0

fanke27

 

pokiaľ viem tak nie.. Marcinko predĺžil.. Dravecký nie.. nemá zmluvu ani podľa eliteprospects
12.6.2018 - 19:33
0

julo

 

Ten by potom mohol prísť,len viac kvalitných Košičanov ma už nenapadá
12.6.2018 - 19:59
+1

WinnipegJets

 

Haščák
12.6.2018 - 20:44
+1

sob3k

 

Zem duni a po dialnici PP-PO sa vali legia, ktora ta ide ukrizovat
13.6.2018 - 10:03
+1

Chamois13c

 

Mne lichoti ze kosicania by chceli mat odchovanca ako je Haky ved odohral u vas kvalitne sezony
13.6.2018 - 10:09
0

WinnipegJets

 

tak ako všetci dobre vieme že je z Nitry.. ale jeho druhým domov sú košice
13.6.2018 - 10:56
+2

juromt

 

...: Mozno ze je z Nitry ale inak je to odchovanec Trencianskeho hokeja
13.6.2018 - 11:41
+2

rasticek

 

Spomínal si našich odchovancov?
13.6.2018 - 11:45
+1

stan-PP

 

Hascak zatial do nasej ligy vraj urcite nie co som sa dozvedel, aj ked je to vrtkave, jedno sa povie a druhe sa urobi, vsetko sa neustale meni takze uvidime kde najde svoj dalsi domov
13.6.2018 - 11:39
0

racmaster

 

ty mu tie frazy zeries jednu za druhou.


ked to takto pojde dalej, budes mu ich zrat, este skor, nez z neho vylezu. len pozor, lebo ja ako nostradamus predpovedam, ze vyjdu z opacneho otvoru, ako by si cakal...
12.6.2018 - 19:30
+7

Mertz

 

Každý tu kritizujete hráčov ktorý prišli do ke,kritizujete trenérov,kritizujete vedenie,ja som zvedavý kedy začnete aj maséra že urobil niečo zle.Treba si uvedomiť že máme menšiu krízu,čo sa stva v každom klube,bohužiaľ nič s tým neurobíme treba veriť že sa z toho dostanú a opäť sa vrátime tam kde patríme a nebudeme sa trápiť s detvou alebo novými zámkami. Čo si všímam na FB alebo tu veľa chcelo odchod Šimíčka alebo lepšiš povedané vymeniť trenérov. K čomu by to bolo dobré ? Každú sezonu nový tréner,nové taktiky,proste celá hra by sa každý rok menila čo nie je veľmi dobré Som rád že sa vedenie dohodlo s nimi a uvidíme či príde nejaká zmena. Treba to trošku brať aj pozitívne a nie hneď sa rozčuľovať
12.6.2018 - 18:40
+2

wedro

 

Momentálne je v kurze kritizovať nové vedenie.
A vytvára zlu atmosféru.
Súhlasím máme malú krízu povedzme si ktorý klub si tým neprešiel.
Či to je v hokeji alebo futbale.
Aj Barcelona či Real alebo United ktorý sa trápi bohužiaľ je to šport raz si hore raz dole.
Niektorí tomu nechcú pochopiť že stále vyhrať sa neda.
Taktiež som rád že Šimiček ostal spolu Šimurdom a Bartošom.

Stále sme na začiatku sezóny mužstvo sa buduje.
Poniektorí sú netrpezliví že podpísať hráča je také ľahké. Na podpis potrebuješ dvoch.

Takže tak


12.6.2018 - 18:57
+2

lesslie69

 

Šimíček nie je tréner pre Košice.Sám to dokázal v minulej sezóne,pre mňa je úplne nepochopiteľné,že neletel ako úplne prvý.Neviem,aké výsledky chce dosiahnuť pán Lang s priemerným mužstvom,ktoré je vedené podpriemerným trénerom.
12.6.2018 - 19:55
+8

wedro

 

Ale no.
Na konci základnej časti si treba spomenúť koľko hráčov bolo zranených.
Hral kto mohol.
A boli sme radi keď sa poskladali 3 útoky.
Mužstvo bolo zdecimovane.

ťažko sa môže vyhrať a hrať systém.

V play off ukázalo že je na čom stavať.
Keď mužstvo plnilo to čo sa povedalo bolo vidieť to aj na ľade.

Bohužiaľ BB bola v sérii efektívnejšia a priklonili sa na nich aj povestne stastičko a obrovská chýba rozhodcu.

Takže tak.

12.6.2018 - 20:08
+1

lesslie69

 

Je veľa tvojich príspevkov,kde spomínaš úspechy košického hokeja.Asi každý z nás je hrdý na majstrovské vlajky, ktoré visia pod strechou Steelarény.Myslíš si,že keby v tých časoch stál na lavičke moták Šimíčkovho formátu,že by sme pod tou strechou nejakú vlajku mali?
12.6.2018 - 22:52
+7

gabi98

 

Ano, napr. taky Tomko bol reinkarnaciou Scottyho Bowmana.
12.6.2018 - 23:39
+1

lesslie69

 

No nebol,ale mal k dispozícii také mužstvo,že na tej lavičke si kľudne mohol stáť aj ty,alebo ja a titul by bol doma.
Dnes sa tá kvalita mužstva s tou za Tomkových čias nedá porovnať, preto by tu mal byť silný a skúsený tréner a nie trénerský amatér.
13.6.2018 - 5:11
+1

loki12

 

treba uz dat aj simickovi sancu a nie ho tu zatracovat.. v PO sme odohrali super zapasy s buducim majstrom a konies zc sme dohravali na 2 a pol lajny tak co by si chcel
13.6.2018 - 7:21
+3

gabi98

 

Vyssie si spochybnil, ci by sme vobec nejaky titul ziskali keby v tych casoch stal na lavicke motak typu Simicek.

A hned na to napises, ze v tych casoch mohol byt na lavicke "ty alebo ja" a titul by bol doma.

Btw. Simicek bol na lavicke v roku 2015 pri poslednom titule. Sice ako asistent, ale bol.
13.6.2018 - 7:46
+2

Shinody33

 

Dúfam, že salámistu Kafku sme sa zbavili.
12.6.2018 - 18:46
+3

OceliarKE

 

obrana fajn, brankársky post sa uvidí počas sezóny, ak zhoríme tak sa nájde náhrada pred play-off a v útoku okrem Nagyho chcem vidieť ešte minimálne 3-4 mená čo mi vyrazia dych. Nechajme sa prekvapiť
12.6.2018 - 18:51
+1

wedro

 

Vyrazia dych: Máme chápať že ak to budu NHL hráči budeš mať vyrazený dych ale aj keď prídu prvoligový hraci ?!


Takže tak.
12.6.2018 - 19:07
0

Achilles

 

Co ty si za pokemona dpc
12.6.2018 - 20:18
+24

Atlan

 

vzacny pokemon kosickeho a psychickeho typu

v repertoari ma utok "trollovanie" ktory ma doslova zdrvujuce ucinky na superovho pokemona

to ci ovlada este aj nejake dalsie utoky sa zial vedcom este nepodarilo zdokumentovat no povrava sa ze vo svojom druhom vyvojovom stadiu nadobuda dalsie dosial nepoznane schopnosti

takze tak
12.6.2018 - 23:12
+2

Stano55

 

Vederko však už tu zo seba nerob mužský pohlavný orgán...
12.6.2018 - 20:33
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
STARS

 

mám zlé tušenie že buduca sezona bude ako cez kopírak ako ta minulá
necham sa však prekvapit
12.6.2018 - 23:16
+6

Brambor

 

hahahahahah...

RTVS teraz dala reportáž kde mimo iné (ukazovala že Žilina čaká na schválenie dotácie od mesta a podľa toho sa rozhodne čo ďalej) ukázali Maďarský klub Miškovec a čo povedal redaktor? Košičania sa môžu tešiť na Abovské derby Ja som to celý čas tvrdil, že to bude derby a už s tým STV začala.
13.6.2018 - 8:06
0

mitoO

 

A co je na tom take smiesne?
Inak Miskolc bol v borsodskej zupe povodne, teraz maju spojenu borsodsko-abovsko-zemplinsku zupu, pokial som dobre nasiel.
13.6.2018 - 8:34
+3

Brambor

 

smiešne je to ako mi tu UssKe vysvetľoval, že to derby nieje lebo... ale to sa smejem len na ňom. Mimochodom osobne si myslím, že Žilina bude pokračovať... keď som tam videl makať tých chalanov tak určite je im jasné, že to mesto schváli a nejaký hokej sa tam hrať bude... otázka znie, či to bude na viac ako baráž.
13.6.2018 - 8:49
0

UssKe

 

OK tak prečo to bude derby? Medzi mestami je pomerne mala vzdialenosť a ďalej?
13.6.2018 - 10:05
+1

Achilles

 

Veď si si sám odpovedal
13.6.2018 - 10:51
+3

UssKe

 

Tak to je potom skoro každý zápas v našej lige derby veď všetci sú blízko . Pre mňa musí byť v derby aj nejaká fanúšikovská rivalita, rivalita medzi klubmi a nie len to že sú dve mesta blízko. Slovan-Trnava to je derby so všetkým čo ku tomu patrí alebo aj Košice-Slovan to boli zápasy s obrovskou prestížou a veľkou fanúšikovskou rivalitou .
13.6.2018 - 10:59
+3

Achilles

 

Ale Košice-Slovan nemôže byť derby Derby sa spojuje hlavne s geografickou polohou, aj zápasy NR-NZ, TN-PN atď boli označované ako derby a nejaká extra rivalita tam nie je resp. nebola
13.6.2018 - 11:27
+3

Lukash_ke

 

u nas tych derby prikladov vela nie je, v hokeji akurat ZV - BB a ZA - MT, hovori sa aj o vychodniarskom derby KE - PP, najnovsie NR - NZ, ale to su casto derby vymyslene novinarmi len aby titulok vyznel nejak zaujimavejsie. KE - BA bolo zas derby co sa tyka posobenia v CSSR, spravnejsie by bolo slager, ale vravim, vela tych pravych derby dvojiciek u nas nie je, kedze nemame vacsie mesta kde by v jednom meste posobili 2 timy (v style Arsenal - Tottenham, M.City - M.Utd, Celtic - Rangers, Sparta - Slavia atd.).
13.6.2018 - 12:50
+1

ŠIMIKE

 

slovom derby sa oznacuju zapasy ako geograficke (blizkost miest alebo jedno mesto) ale aj tradicni rivali.. (real madrid - fc barcelona je tiez derby dokonca s vlastnym nazvom el classico) takze obaja mate pravdu
13.6.2018 - 12:58
+2

dusan1980

 

Ked to nepojde po mojom odchadzame do Ebel
13.6.2018 - 11:11
0

Quick

 

Ja len pár poznámok k tomu, čo už dlhšiu dobu omieľa vedenie HC.
1. Marketing.
Vedenie aj tu diskutujúci si ho pochvaľujú, ale mne sa to nezdá. Je to to isté ako keď zabalíš desaťročné salonky do krásneho nového papiera a povešiaš na stromček. Príde dieťa, rozbalí salonku a nájde tam zapáchajúci plesnivý kameň. Rozbalí dieťa aj ďalšiu salonku? Koľko? Jednu, dve, tri? A viac už nie. Presne tak dopadne hokejový fanúšik, ktorého "fantastický" marketing naláka na košický hokej ...
2. Tímový duch.
V minulej sezóne nebola dobrá atmosféra v šatni. Po sezóne sa takto vyjadrili niektorí hráči a myslím, že aj niekto z vedenia. Kto je za túto atmosféru (alebo ak chcete tímového ducha) zodpovedný? Podľa mňa realizačný tím, kapitán a jeho zástupcovia, prípadne zopár skúsených hráčov. Všetci títo tu zostali z minulej sezóny. Tak ako teraz "vyvolajú" tímového ducha, keď to nevedeli urobiť v minulej sezóne?
3. Atraktívny hokej.
Na to, aby sa hral atraktívny hokej je potrebné mať vhodných hráčov a systém hry. Ten systém určuje tréner a musí ho s hráčmi aj natrénovať. Je toho schopný? Áno? Tak prečo to neurobil už minulú sezónu? Mal na to pol sezóny a v podstate tých istých hráčov. Málo času? Tak dobre. Prvým zrkadlom trénera je presilová hra. Na tú mal času dosť. A ako sme ju hrali?

To je iba časť myšlienok, prečo mám pochybnosti o kompetentnosti košického vedenia.

13.6.2018 - 12:12
+6

racmaster

 

akokolvek sa rozumny clovek nad tym zamysli, stale mu vyjde to iste, co tebe, ci uz na zaklade tychto troch faktorov, alebo aj mnohych dalsich. ale stale tu budu tzv fanusikovia, ktori sa snazi nevidiet nic zle len silno tlieskat. myslim, ze tym rozumnejsim bol rok dost na to, aby pochopili a tym menej rozumnym nebude stacit ani 5 rokov. a prave na tych je nas manazment zamerany. preco?

1. - takito zjedia aj plesnivu slaonku
2. - je ich vacsina, cize prioritny ciel kazdeho marketingu
13.6.2018 - 12:39
+7

Lukash_ke

 

preco si myslis, resp. pises, akoby vacsina ludi silno tlieskala vedeniu? Staci ist na FB stranku Kosic a tam je tych negativnych postojov fanusikov ovela viac nez pozitivnych. Tu na HP sa nesie diskusia trochu v inom duchu, snazime sa (aspon v mojom pripade a myslim, ze vacsinovo) trochu odosobnit, vyvarovat sa fnukaniu a kritizovaniu kazdeho kroku vedenia, nikto nema ruzove okuliare, prevazne sme my, kosicki fans na hp, skepticki, len sa snazime neofrflat vsetko co sa da. Posledne sezony su katastrofa, to ano, po poslednej sezone uz nemam ani ja chut cakat celu nasledujucu sezonu ci to bude na titul alebo nie, chcem mat predstavu o sile muzstva uz teraz, ale nie som taky Nostradamus aby som si dovolil spinit pracu vedenia uz teraz, ked este nic nie je uzavrete. Pockajme si na uzavretie posil do utoku, na zopar vysledkov z pripravy (ktore nam aj tak vela nepovedia) a pripadne aspon na par kol ZC, potom kritizujme, prestanme chodit na hokej, strajkujme. Este dodam, ze v minulej sezone bol ten tlak z publika na hracov tak enormny, ze to podla mna bolo kontraproduktivne a hraci sa psychicky poskladali, kedze vsade citali negativne a urazlive komenty na svoju adresu, ked je este aj nalada v kabine nahovno, na pohode to neprida.
13.6.2018 - 13:02
+1

lubfito

 

Opravím ťa.
"Takzvaný fanúšik" je človek čo chodí na hokej len keď sa darí, ale keď vidí že sa mužstvo neskladá podľa jeho predstáv tak vyplakáva od rána do večera a hejtuje vedenie.
"Fanúšik" je ten, ktorý fandí od prvého do posledného zápasu sezóny svojmu klubu.
Najlepšie na tebe je, že už v júli plačeš akí ste slabí. Na druhej strane rád píšeš o nejakej "dobe legionárov" kedy stačí nakúpiť mužstvo dobre že nie deň pred PO a výhra je vo vačku.
Neveríš vedeniu, fajn. Začni fandiť Bystrici, oni to robia podľa tvojho gusta. A keby si začal pred dvoma rokmi, tak už oslavuješ dva tituly
Zbytok Košičanov nech fandí svojmu klubu. Najvyššie ciele sú dané, majú celú sezónu na to, aby to zvládli.
13.6.2018 - 14:00
+4

racmaster

 

najlepsie na mne nie je len to, ze uz v juli placem aki sme slabi, ale ze v maji sa ukaze, ze uz v juli som mal pravdu...
13.6.2018 - 14:29
+8

gabi98

 

Si proste hviezda. Mozem byt tvojim kamaratom ?
13.6.2018 - 15:33
+8

lubfito

 

Tak potom ti želám veľa zdaru v predpovediach
Nech ti vyjdú aby si bol geroj aj v máji
13.6.2018 - 15:36
+2

racmaster

 

a to som prave teba povazoval za jedneho z tych chapavejsich na hp...
13.6.2018 - 18:49
+1

lubfito

 

To že ti oponujem neznamená že ťa nechápem.
Aby som ti vysvetlil prečo si ťa "beriem do huby"
Neustále hejtovanie mi nevonia. Máš zaujímavé postrehy a aj ti uznávam mnoho vecí. Len ma serie že je ešte len jún, vidieť a už vieš že dopadnete zle. Príde mi to nefér voči tomu vedeniu. Ja osobne vám prajem, podľa mňa ešte dotiahnete niekoho s dobrým životopisom. A keby aj nie, tak aspoň povyťahujete do veľkého hokeja mladých ktorí sa posunú. A možno ten hokej bude super aj bez titulu. Ale to už nechám na vás.
13.6.2018 - 19:36
+3

racmaster

 

je este len jul, ale uniklo ti, ako uz v juni sa nas chvalenkarsky manazment vychvaloval v krcme, ako pride jeden kanadan, zevraj dobry... ako brankari nepridu ziadni a jokela zoberieme, lebo jeho otec nas otravuje uz roky...(po manazersky budeme stavat na odchovancoch) a to bude vsetko. na otazku, ci na to nebudu fanusikovia bars nadavat dosla odpoved na tych chujov sa vyser... plus par dalsich veci. vid stanokk prispevok pre konkretnosti

mnohi neverili, ale zatial sa vsetko z toho naplna. cize momentalne si mysliet, ze je len jul a do septembra budeme mat super tim neni na mieste. cize tvoje odsudzovanie mojho predcasneho skepticizmu je len dosledok tvojej nedostatocnej informovanosti...

a tiez by som od teba cakal, ze rozlysis sprofanovane hejtovanie od kritiky... nabuduce sa proste viac posnaz
13.6.2018 - 21:35
+2

dejvidBB

 

Nedaj sa
13.6.2018 - 21:38
0

loki12

 

ty to uz prehanas.. to uz ani nie je kritika co tu predvadzas
14.6.2018 - 12:58
+3

julo

 

čudujem sa vám,že na toho šaša ešte reagujete
14.6.2018 - 17:20
+1

racmaster

 

nadavky su tvoja vizitka, nie moja

14.6.2018 - 19:08
0

Brambor

 

jednoduchým spôsobom to povedal ale celkom výstižne Vinco Lukáč... kedysi ste boli majstrom Československa a dnes vyhrávajú Košice nad Detvou 2:1 a diváci robia mexické vlny (to ho citujem)... takže je možné, že časom si to dieťa zvykne aj na plesnivú salónku lebo inde už salónky buď nemajú alebo ich niekto zjedol.
13.6.2018 - 13:03
+2

dusan1980

 

Preco potom Svitana,Bondra,Buc hrali na medzinarodnom levele tak dobre,lepsie ako zahranicny ked ta liga je ako plesniva salonka? Hm?
Ach jajj
13.6.2018 - 16:13
+1

teslee

 

ozaj: vyzdvihovať vyroky prave Vinca Lukaca.. je ako vyzdvihovat vyroky Andreja Danka, pri vsetkej ucte k nemu ako k hokejistovi. Hokej je trosku inde ako 'kedysi'. Iba zaseknuty clovek v case to nedokaze pochopit rovnako ako mnohi ktori porovnavaju KE a situaciu v TL z pred 10 rokov cca. Neporovnatelne.
13.6.2018 - 16:49
+2

TomsKE

 

V posilňovni sme dnes zastihli brankárov štvrtého až ôsmeho ročníka. Pod drobnohľadom Marka Milého.

https://www.facebook.com/hckosice.sk/videos/1576073022515535/

13.6.2018 - 22:51
0

BlackCrow

 

#17 VD na dovolenke v usa komplet s fotkami na jednej soc. sieti. Mám taký tušák že po návrate bude predstavený ako posila..
15.6.2018 - 7:19
+1

Urpiner17

 

Máš na mysli #22 VD?
15.6.2018 - 8:40
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
UssKe

 

Z dovolenkových fotiek si vydedukoval že pôjde ku nám?
15.6.2018 - 9:40
0

Ricardinho13

 

Už tam nie je. Len si založil pred pár dňami na instagrame účet.
16.6.2018 - 15:08
0

UssKe

 

V prvom kole hostíme doma Zvolen.

Takže tak
15.6.2018 - 11:13
0

VSŽ Košice

 

z neúplnej súpisky vypadol mimo Baču aj Hovorka, ostáva ale stále Kafka.
15.6.2018 - 15:17
+1

UssKe

 

Rozhovor s Rusičom z Korzáru . Ako som vravel prídu dvaja max traja útočníci.

KOŠICE. Hokejisti HC Košice v rámci letnej prípravy absolvovali sústredenie v Tatrách, ktoré im znepríjemnilo daždivé počasie.
Výstup na Téryho chatu napokon museli Košičania odložiť a miesto toho si oddýchli na spoločnom posedení s vedením klubu, ktoré stále pracuje na posilnení kádra.


Poslednou akvizíciou oceliarov je skúsený slovinský obranca Klemen Pretnar.
Jeho príchodom by mali byť defenzívne rady už kompletné.
Vedenie HC bude ďalej pracovať na posilnení útočnej sily mužstva.
„Klemen je technicky zdatný obranca s pravým držaním hokejky. Presne takýto typ obrancu sme potrebovali či už do presilových hier alebo iných herných činností. Jeho príchodom sme mohli vystužovanie obranných radov uzavrieť. S trénerom Romanom Šimíčkom sme rozoberali, aký typ obrancu ešte potrebujeme a príchodom Pretnara sme presne takého beka získali,“ povedal výkonný riaditeľ HC Košice Rastislav Rusič, ktorý uviedol, že 31-ročný Slovinec sa k tímu pripojí posledný júlový týždeň.


Hovorka nebude pokračovať v Košiciach
Stav obrancu Martina Baču, ktorý musel zo zdravotných dôvodov prerušiť letnú prípravu, stále nie je ideálny a jeho návrat je otázny.
„V jeho prípade je všetko otvorené. Momentálne mu jeho zdravotný stav nedovoľuje vykonávať žiadnu zvýšenú fyzickú aktivitu. Teraz je podstatné, aby s ním všetko dopadlo dobre a dvere v Košiciach má stále otvorené,“ uviedol Rusič.
Po skončení majstrovstiev sveta v Dánsku sa už vedenie košického klubu stretlo s dvojicou útočníkov Ladislav Nagy a Marek Hovorka.
„S oboma hráčmi už prebehli diskusie. Marek Hovorka po vzájomnej dohode nebude pokračovať v Košiciach. Čo sa týka Laca Nagya, mal dlhú sezónu, takže potrebuje viac času na rozhodnutie, či bude pokračovať v kariére. My sme o jeho služby prejavili záujem. Momentálne je na dovolenke a keď sa vráti, mali by rokovania pokračovať. Je to špecifická sezóna, keďže sa budú konať MS na Slovensku, takže uvidíme, ako sa Laco napokon rozhodne,“ skonštatoval Rusič.

Majú v hľadáčiku zaujímavú posilu do útoku
Posilňovanie košického kádra pred novou sezónou pokračuje.
„Rokujeme s jedným hráčom, ktorý by mohol posilniť naše útočné rady. Je to veľmi zaujímavé meno, no stále je to v štádiu diskusií, uvidíme, ako sa to vyvinie. Obranu máme uzavretú a potrebujeme dotiahnuť ešte asi dvoch až troch útočníkov.“
Finále play-off Tipsport ligy v pôvodnom harmonograme kolidovalo so začiatkom majstrovstiev sveta, čo sa však podarilo aj v súčinnosti s košickým klubom vyriešiť.
„Pôvodný termínový kalendár ako keby nerátal s tým, že sa u nás budú konať MS, ale spustili sme diskusiu medzi Steel Arénou, naším klubom, Pro-hokejom a SZĽH. Situáciu sa podarilo veľmi rýchlo vyriešiť,“ uviedol Rusič.
V rámci prípravy na suchu sa košickí hokejisti vybrali do hôr, kde mali v pláne výstup na Téryho chatu, ktorý im však zmarilo počasie.

„Chlapci mali v pláne vyniesť hore na chatu aj koše s tovarom. Napokon to pre počasie nevyšlo a túra tak, ako bola naplánovaná, sa nekonala. Mali náhradný program a my z vedenia sme sa k nim pripojili na spoločnej večeri, z ktorej som mal ja osobne veľmi dobrý pocit. Priznám sa, že ja osobne mám veľmi rád turistiku a vždy, keď je čas, tak si s rodinou niekam vybehnem.“
16.6.2018 - 7:43
+2

axxel

 

No ved ako som hovoril ... Okrem Nagya este 3 hraci to su 4 kusy do utoku ...

xxx - xxx - Nagy
xxx - Brophey - Soltes
Spilar - Galambos - Zitny
Hricina - Klima - Suja
16.6.2018 - 9:06
+1

mitoO

 

Ako pise vyssie VSZ, Kafku mame stale na stranke na supiske.
16.6.2018 - 9:30
0

axxel

 

Ten nech ide do riti
16.6.2018 - 9:54
+1

UssKe

 

Alebo

Kafka-Brophey-XXX
Šolty-Galamboš-XXX
Spilár-Suja-Hričina
Vrábeľ-Hudák-Klíma/Jokeľ
16.6.2018 - 9:54
0

gabi98

 

Na desatinku presne ako si povedal. Si proste frajer, bez pochyb.
16.6.2018 - 9:25
0

UssKe

 

Dostanem zlatého bludišťáka
16.6.2018 - 9:50
0

gabi98

 

Cenu "Bulo roka". Odovzda ti ju Brano Mojsej pri najblizsej prilezitosti.
16.6.2018 - 10:34
+2

VSŽ Košice

 

Stále Ťa baví tvrdiť že aktuálny útok (10 hráčov) rozšírime o dvoch-troch hráčov?
16.6.2018 - 10:28
0

UssKe

 

Aj Rusiča sa to opýtaš keďže to vraví aj on?
16.6.2018 - 10:47
0

mitoO

 

Ty vies kolkych uz maju dotiahnutych okrem tych 2-3, ktorych este riesia?
16.6.2018 - 10:49
+1

VSŽ Košice

 

Zrušíš tento svoj nick ak pribudnú do kádra viac ako traja útočníci?
Ja to urobím ak to bude tri a menej do prvého kola
16.6.2018 - 19:38
+8

TomsKE

 

Vratane LaciKEho ci bez neho?
16.6.2018 - 23:04
0

VSŽ Košice

 

Laci nie je podpísaný, takže jeho prípadne Kafku rátam ako "nových"
17.6.2018 - 10:38
0

UssKe

 

Zabudni nič neruším. Takú radosť vám nespravím.
17.6.2018 - 6:47
+1

Ricardinho13

 

Nagy + 2 resp. 3 hráči do útoku je podľa teba max 2 útočníci áno?
V tom prípade ti ide matematika bombovo. Kecálek.
16.6.2018 - 15:04
+1

UssKe

 

Nagy je obrovský otáznik. Veľké meno+ jeden hráč to je dokopy dva mám pocit. A ak sa bude káder Nagyovi pozdávať tak podľa Langovho poskoka veľké meno+niekto+Nagy je 3 že?
16.6.2018 - 17:17
0

Urpiner17

 

Laco nagy bude hrať....
16.6.2018 - 18:26
+1

Ricardinho13

 

Už netrep stále o tom, že či sa bude páčiť Nagyovi káder, ty si vážne zrelý na psychiatriu.
16.6.2018 - 18:47
+8

UssKe

 

Ty si fakt myslíš že po tom všetkom čo si v KE Nagy prežil nerozmýšľa o tom s kým bude hrať a či sa mu to oplatí?Určite si 100x rozmyslí či bude hrať v priemernom mužstve s nejakými drevákmi a zasa bude chodiť z ľadu znechutený trieskajúc hokejku o ľad.
17.6.2018 - 6:51
0

gabi98

 

Chlape ... uz aj fanusikovia KE ta maju za blbca. Teba to vobec netankuje ?
17.6.2018 - 8:39
+6

axxel

 

i pre takych svieti slnko
17.6.2018 - 9:48
0

TomsKE

 

Podla mna by sa na to mal Lacko pozriet z pohladu MS. Moze ukoncit karieru doma. Podla mna si uvedomuje ze taka sanca v podstate uz nikdy nepride, takze tu ponuku vezme a bude hrat. Ked dokazal byt nas najlepsi hrac na MS tak 1 sezonu urcite zlvadne.
17.6.2018 - 9:50
0

Pacan

 

Lang :”Minulý rok sme to podľa môjho názoru mali nabité menami, silnými osobnosťami, ale nevyšlo nám to. Veľkú pozornosť teraz budeme venovať posilneniu tímového ducha.”

Rusic “Rokujeme s jedným hráčom, ktorý by mohol posilniť naše útočné rady. Je to veľmi zaujímavé meno.”

Tak ako ? Neviete sa dohodnúť či budeme zháňať opäť “meno” alebo hráčov noname a vsadíme na tímového ducha..
17.6.2018 - 7:30
+1

mitoO

 

Ako sa to rozporuje?
17.6.2018 - 9:54
+4

loki12

 

on je trollko nevsimaj si ho
17.6.2018 - 10:14
+1

riskohrasko1

 

Ani ja mu nerozumiem co tym chcel povedat
17.6.2018 - 10:53
0

Urpiner17

 

Možno to že je retardovany a nerozumie písanému textu...teda ako čítať ho naučili ale s porozumením už nie
17.6.2018 - 14:22
0

FanusikZamkov

 

Pre prvé kolo 14.9. 2018 je nasledujúce rozlosovanie. BB-LM Dukla T-Poprad MAC Budapešť-Nové Zámky Nitra-Miškolc Žilina-Detva Košice-Zvolen
16.6.2018 - 10:19
0

VSŽ Košice

 

Tak si tipnime to zaujímavé meno: Dravecký či Haščák? Alebo?
16.6.2018 - 10:32
0

axxel

 

Hascak podla mna
16.6.2018 - 10:49
0

UssKe

 

Oni dvaja

https://instagram.com/p/BkDuugpHtDC/
16.6.2018 - 11:00
+2

Ricardinho13

 

Vlado Dravecký
16.6.2018 - 15:05
0

riskohrasko1

 

Jeho by som bral radsej ako Hascaka
17.6.2018 - 10:53
0

TomsKE

 

Ja by som bral oboch
17.6.2018 - 17:57
0

mitoO

 

https://kosicednes.sk/hokej/peter-galambos-uz-tretiu-ponuku-hc-kosice-neodmietol/
19.6.2018 - 10:51
0

UssKe

 

Takze sa opäť ukázalo že Zúbek má stále telefónny zoznam po Bakošovi.
4.7.2018 - 15:44
0

TomsKE

 

. HOKEJ 04.07.2018 Spokojný prezident HC Košice Július Lang: Káder je takmer hotový Hokejisti HC Košice začali letnú prípravu v polovici mája.: https://kosicednes.sk/hokej/spokojny-julius-lang-kader-je-takmer-hotovy/
4.7.2018 - 13:53
0

Stano KK

 

Chory je cely článok a predovšetkým titulok"prezident je spokojny"

Cize prečítame si ze prezident je spokojny a tym pádom je v kosickom muzstve všetko ako ma byť.

Mať dobry pocit z letnej prípravy a verejne to dať do medii len kvoli dobremu pocitu funkcionarov z tatranskej after party s hracmi je neprofesionalne.

Toto je ďalšie oblbovanie košického fanusika dristami o skvelej hre muzstva pocas sústredenia na slepu babu, fotkami so psami a inymi odputavkami od reality a tou je ze sa nam v skladbe timov míľovými krokmi vzdialuju BB TN ZV a dobiehaju PP NZ nehovoriac o dvoch madarskych muzstvach. Niet ale nad spokojnost spokojne mlaskajuceho prezidenta ktory si hraje svoju medialnu hru ako z inej galaxie.


https://kosice.korzar.sme.sk/c/20779553/lang-po-skonceni-sezony-vyvodime-dosledky.html


4.7.2018 - 19:33
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Nashville si zaviazal obrancu Ellisa zmluvou na osem rokov

Hokejový obranca Ryan Ellis podpísal s klubom NHL Nashville Predators novú zmluvu na osem rokov. V utorok o tom informovala oficiálna stránka profiligy. Zmluva má priemernú ročnú hodnotu 6,25 milióna amerických dolárov a začne platiť od sezóny 2019/2020.
včera o 20:56 - TASR

Kevin Rooney podpísal dvojročnú zmluvu s New Jersey

Vedenie zámorského hokejového klubu NHL New Jersey Devils uzavrelo dvojročný kontrakt s útočníkom Kevinom Rooneym. V pondelok to podľa agentúry AP uviedol generálny manažér "diablov" Ray Shero. Rooney podpísal dvojcestný kontrakt, na úrovni NHL zarobí 700.
13.8.2018 20:40 - Michal Bruner / TASR

So zosnulým Mikitom sa môžu fanúśikovia rozlúćiť v nedeľu v United Center

Telesné pozostatky zosnulého hokejistu Stana Mikitu verejne vystavia v átriu haly United Center, ktorá je domovom tímu NHL Chicago Blackhawks. Klub informoval, že fanúšikovia sa tam s ním môžu prísť rozlúčiť v nedeľu 12. augusta od 11.00 do 16.00 h miestneho času. Bývalý slávny hokejista zomrel v utorok vo veku 78 rokov.
9.8.2018 09:57 - Adrián Danaj / TASR

Arniel a Cashman asistentmi trénera Reirdena vo Washingtone

Scott Arniel a Reid Cashman doplnili realizačný tím v klube zámorskej hokejovej NHL Washington Capitals. Obaja sa stali asistentmi nového trénera úradujúceho šampióna Todda Reirdena, informoval portál tsn. ca.
7.8.2018 08:50 - Adrián Danaj / TASR

Smith si po arbitráži v Dallase platovo polepší

Kanadský hokejista Gemel Smith podpísal po arbitráži s klubom NHL Dallas Stars ročnú zmluvu na 720. 000 dolárov. Predstavy oboch strán o novom kontrakte sa rozchádzali, v dôsledku čoho musela rozhodnúť až arbitráž.
4.8.2018 12:32 - Michal Bruner / TASR

Calgary vykúpilo Brouwera zo zmluvy

Kanadský klub NHL Calgary Flames vykúpil v piatok zo zmluvy hokejistu Troya Brouwera. Tridsaťdvaročný útočník sa tak stal neobmedzeným voľným hráčom. Brouwer podpísal s Calgary zmluvu na 18 miliónov dolárov v júli 2016.
4.8.2018 09:58 - Michal Bruner / TASR

Ceci si z arbitráže odniesol ročný kontrakt na 4,3 milióna dolárov

Kanadský hokejista Cody Ceci si z piatkovej arbitráže odniesol ročný kontrakt s Ottawou Senators na 4,3 milióna dolárov. Dvadsaťštyriročný obranca sa stal v zámorskej NHL obmedzeným voľným hráčom po tom, ako vypršala jeho dvojročná zmluva na 5,6 milióna dolárov.
4.8.2018 09:17 - Michal Bruner / TASR

Stone sa vyhol arbitráži, s Ottawou podpísal ročnú zmluvu

Kanadský hokejista Mark Stone podpísal s klubom zámorskej NHL Ottawa Senators nový ročný kontrakt v hodnote 7,35 milióna dolárov. Dvadsaťšesťročný pravý krídelník sa tak vyhol arbitráži, ktorá sa mala uskutočniť v piatok.
4.8.2018 08:44 - Michal Bruner / TASR

Mladý útočník Melcher bude pôsobiť v tíme Everett Silvertips

Slovenský hokejový útočník Peter Melcher bude v nasledujúcej sezóne pôsobiť v zámorskej juniorskej Western Hockey League (WHL). Na spolupráci sa dohodol s tímom Everett Silvertips. "Sme radi, že môžeme Petra privítať v našej hokejovej rodine.
3.8.2018 12:42 - Adrián Danaj / TASR

Skinner po ôsmich rokoch opustil Carolinu, vymenili ho do Buffala

Hokejový klub zámorskej NHL Buffalo Sabres získal z Caroliny Hurricanes útočníka Jeffa Skinnera. Opačným smerom putovali práva na útočníka Cliffa Pua a tri draftové výbery v nasledujúcich dvoch rokoch. "Bol správny čas na to, aby sme Jeffovi dali možnosť na nový štart v Buffale.
3.8.2018 08:48 - Adrian Danaj / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky