Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na slovíčko medzi sezónami: s Júliusom Langom, prezidentom HC Košice

zdroj: TASR
25.6.2019 23:38 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Hokejportal.net sa v rámci svojho seriálu rozhovorov s činovnými slovenských klubov našej navjyššej súťaže pozrel na východ republiky do Košíc. V kľúčových otázkach sme spovedali prezidenta klubu Júliusa Langa.


Dlho vás hnevala ďalšia stopka vo štvrťfinále?

„Určite to nebolo ľahké. Boli sme veľmi smutní a sklamaní. Verím, že sme sa poučili. Ako ste si všimli, kladieme teraz veľký dôraz na športovú časť. Priniesli sme nového športového manažéra. Myslím si, že k nemu aj veľmi kvalitného trénera. Postavili dobrý tím a verím, že urobíme ďalšie kroky dopredu.“

Tušili ste už počas základnej časti, že bude mať ročník taký slabý záver?

„Dalo sa to cítiť už vtedy. Sám som videl problém. Neboli sme schopní stupňovať našu výkonnosť. To je zrkadlo kvality. Kvalitné celky dokážu úroveň výkonov stále stupňovať a zlepšovať sa. Nám sa to nedarilo. Mali sme záblesky, ale aj zlé série. Pohybovali sme sa na sínusoide, ale nešli sme smerom nahor. Problém sme teda cítili.“

Pán Šťastný dostal od vás plnú moc pri stavbe tímu?

„Je zodpovedný za športovú stránku celého klubu. Zodpovedný bude za výchovu mládeže a za A-tím. Venovať sa bude trénerom i seniorom. Spoločne s pánom Draisiatlom, ten má tiež veľké slovo pri skladaní kádra.“

Ako ste pánovi Šťastnému prišli?

„Komunikovali sme už pred rokom. Chceli sme sa v prvom kroku venovať mládeži, lebo kvalitnú mládež potrebuje celý slovenský hokej. Videli sme jeho výsledky v Česku, kde mal dobré referencie. Preto sme na neho zacielili. Do Košíc sa nemohol dostaviť skôr, ale keď sa uvoľnil, hneď sme sa dohodli.“

zdroj: TASR

Je cieľ Košíc jasne vyprofilovaný v novej sezóne?

„Vo vedení sme si povedali, že ciele nebudeme definovať. Ale sami vidíte, čo robíme, aké kroky robíme. Chceme hrať atraktívny hokej tak, aby sme zabávali fanúšikov. Verím, že sa nám podarí dostať ďalej ako v ostatných rokoch. Chceme sa takisto venovať mládeži, lebo aj to je veľmi podstatné v Košiciach.“

Oficiálnu farmu ste mali v Humennom. Ako spätne vidíte túto spoluprácu?

„Ten projekt bol správny krok a mal veľký zmysel. Mali sme širší káder a hráči si udržovali hernú prax. Zmysel to určite malo, hoci najlepšie by bolo vytvoriť v Košiciach B tím. Ale to si vyžaduje aj financie a momentálne teda nad tým neuvažujeme. Sústredíme sa na to, aby sme dali dokopy mládež a teda, aby sa nám niečo rozumnejšie podarilo uhrať.“

Káder Košíc je dnes v akom stave?

„Nerád by som hovoril do kompetencie pána Šťastného, ale káder je na 99% hotový. Takto by sme chceli sezónu rozbehnúť. Uvidíme, ako to pôjde, počas ročníka sa dá zmeniť ešte veľa vecí.“

Upustili ste od zámorských mien, sklamali vás?

„Nepovedal by som, že sklamali. Teraz sme sa však jasne vykryštalizovali tým, čo robíme. Chceme dať šancu slovenským hokejistom, ideálne košickým. Ale keď sa na to reálne pozrieme, nemáme ich taký počet, ako by sme si priali. Chceme dať šabcu mladým Slovákom. Našou úlohou by malo byť vychovávať slovenských hokejistov. Pripravovať ich pre reprezentáciu a ďalšiu kariéru.“

Čo hovoríte na meno nového manažéra Slovana?

„Dobre ho poznám, mal som s ním korektné vzťahy a prajem mu všetko dobré. Takisto to prajem Slovanu, bolo by výborné, ak by sa do ligy vrátil. Ale ak to má byť fér voči iným klubom v lige, musí si splniť všetky svoje záväzky. Verím, že sa mu to podarí a liga bude znova atraktívnejšia pre všetkých.“

Je pravdou, že pán Rusič v klube skončí?

„Áno, požiadal o to sám. Ešte to nie je právoplatné, ale pravdivá správa to je. Rozhodol sa ísť inou cestou.“

Záverečná otázka je rovnaká pre zástupcu každého klubu. Môžete prezradiť váš minuloročný rozpočet na káder a priemerný mesačný hráčsky plat?

„Finančné veci nechcem zdieľať s verejnosťou. Z toho dôvodu, že je to takmer neporovnateľné z rôznych hľadísk. Doteraz sme mali s hráčmi zamestnanecké zmluvy. Viete, že je to rozdiel oproti iným klubom a takisto zvažujeme, ako sa v tejto veci ďalej zachováme.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


DobryHokej

 

Hc Kosice: Kedy, ked nie teraz? Tento rocnik moze byt naozaj jeden z tych, ked hokej zacal opat bavit a pritiahol do sedaciek mnoho zabudnutych i novych divakov. Citim, ze tato sezona prinesie jedno z najzaujimavejsich playoff zapasov za poslednych 10 rokov. Konecne sa budu hlavne mlade pusky snazit ukazat, kedze miestenka do repre sa uz nedava len za meno na zadnej strane dresu.

Dufam, ze tento rok Steel arena zazije buracajuce “Majstri!!”
25.6.2019 - 23:49
+7

Gargamel123

 

Nechcem byt sprosty: tak radsej nic...
A tento rok to stihne jedine Chuck Norris.
26.6.2019 - 1:27
+5

axxel

 

K tej poslednej otazke .. Dufam, ze hraci budu v Kosiciach stale zamestnanci ... Nepotrebujeme tisic vyhovoriek ako sa to neda, preco sa to neda a neviem co ako zbytok muzstiev v lige .. Urcite aj hracinto casom pochopia, ze je lepsie mysliet aj na buducnost a radsej pridu hrat do Kosic aj za trochu menej ako inde a byt SZCO
26.6.2019 - 0:13
+4

Big brother

 

Mysliet na buducnost ale no...
26.6.2019 - 6:28
0

Urpiner17

 

Zase nevidím dôvod prečo sa oproti ostatným klubom takto znevýhodnovať...keď na to kašlú ostatní prečo by sme si mali zbytočne zvyšovať náklady o štvrť milióna?
26.6.2019 - 7:52
+5

bwpow

 

Minimalne by mali dat hracom na vyber. Proste si dohodnu nejaku sumu a tu si bud budu fakturovat alebo to budu naklady zamestnavatela a hraci plat po daniach a odvodoch ako zamestnanci.

Robil som rok v Norsku, platil sialene dane a mam z toho velke nic. Keby bola moznost si tu sumu radsej fakturovat, tak si to zvolim a budem radsej samoplatca zdravotky a k tomu si budem sporit vo fondoch (co robim aj tak).
26.6.2019 - 8:12
+2

mitoO

 

Skor by sa malo SZLH zobudit, tak ako SFZ a jednoducho ine ako zamestnanecke zmluvy nezaregistrovat.
26.6.2019 - 8:43
+8

braniiislav

 

presne tak ako píšeš!
26.6.2019 - 12:21
0

braniiislav

 

ak myslis na buducnost, tak ako prve si vybavis SZCO, nizke odvody, a to co na odvodoch usetris, si posielas sebe na ucty financnych produktov, ktore ti zabezpecia buducnost.
spoliehat sa na stat s tym, ze myslis na buducnost je vysoky level nevzdelanosti v dnesnej dobe.
26.6.2019 - 12:19
+2

topska

 

Uff mysliet na buducnost...Silne slova.
26.6.2019 - 13:23
0

Sheva7

 

Neviem ale ak nemaju Kosice ciel minimalne finale nieco je zle :-P
26.6.2019 - 0:39
+1

Gargamel123

 

Mame "porieseny": marketing a sportovu stranku,uz chyba len vymenit predsezonneho mlatica prazdnej slamy.
Talafatky starej matere.Nic konkretne,ani hlavu ani patu to nema co rozprava.
"Vo vedeni sme si povedali ze ciele nebudeme definovat..,"
Ze on to citil uz pocas zakladnej casti,sam videl problem.
Kurna tak kto je zodpovedny...?!
V zivotopise uz ma "prezident",tak na co cakat...
26.6.2019 - 1:22
+11

hcpozitiv

 

Okrem toho že odchadza Rusič som sa nedozvedel nič. Klasika od Langa. To jeho "cítenie" počas sezóny mi akurát vystrelilo dekel
26.6.2019 - 6:00
+10

Fanusik2002

 

Tohto pána ja volám pán Alibista.
Ak je neúspech,bola zlá letná prípravy,alebo bol plán vychovať trenera Šimička a atď.
S takým rozpočtom,aký má HC tak musia hrať pravidelne minimálne semifinále.
A tou odpoveďou,že nie sú peniaze na farmu má dostal.
26.6.2019 - 6:59
0

Big brother

 

Prečo dostal? Na to, aby si mal béčko (nie farmu v inom meste), potrebuješ tak cca 250-300 tisic. V opačnom pripade to dopadne ako N.Zamky B a Košice si takú hanbu nedovolia.
26.6.2019 - 7:07
0

Fanusik2002

 

Stačí upustiť od dvoch nezmyselných kontraktov a sedemdesiat percent sezóny by bolo pokrytých.
Ja len prosím pána Langa,aby nechal robiť iných ľudí v Slovenskom hokeji a nech sa stará len o košický hokej,lebo doteraz len prázdne reči.
26.6.2019 - 7:33
0

Tesla

 

Ktoré 2 kontrakty by pokryli tých cca 200 000 € na B-cko?
26.6.2019 - 9:03
0

fifofrogy

 

Nemyslím si žeby to mal byť až taký obrovský problém aby bolo v Košiciach druhé mužstvo keďže v Košiciach de facto šport umrel ! Firiem je tu ako nasrato čiže rozpočet kľudne na prvú ligu s tými 250 či 300 tisíc by nebol absolútne si myslím veľký problém plus krásny druhý štadión... pre HC kľudne aj miesto pre odkladanie hráčov ,pre Košice a Prešov ( vieme ako dopadol ) úžasná a blízka možnosť kde by sa mladí hráči mohli ukázať atď skôr vidím problém v nezaujme a vo veľkej konkurencii ,čiže možný odliv sponzorov, fanúšikov a už dnes čo si budeme klamať tie návštevy sú viac ako biedne, no za mňa ja už roky volám po druhom Košickom klube pre mládež sršnov a akadémiu v Čani.
26.6.2019 - 9:44
0

Urpiner17

 

prepáč, ale si veľmi naivný keď si myslíš, že tie firmy chcú dávať desať tisíce do hokeja...koniec koncov sám si si aj odpovedal prečo...záujem o hokej v KE klesá a tieto firmy prerátajú každé investované Euro nie raz ale 5 krát a zistia, že sa im to určite z hokeja nevráti...Garantujem ti, že väčšina, ak nie všetci sponzori leje peniaze do hokeja lebo sú fanúšikmi hokeja, nie preto lebo sa im to z hokeja vráti.
26.6.2019 - 9:58
+1

fifofrogy

 

Úplne súhlasím ono je to diskusia na veľmi dlho máš v niečom pravdu a v niečom si myslím že ak by sa chcelo dá sa všetko ale jedno viem že Košice čo sa týka športu majú obrovský potenciál no žiaľ začíname sa podobať v tomto na Prešov a tam mi je tých ľudí obzvlášť ľúto lebo okrem mužskej hádzanej ak sa nemýlim není tam už absolútne nič ( možno ešte volejbal mužský v najvyššej súťaži ) proste začína byť v tomto meste absolútny nezáujem o všetko a to myslím počnúc od ľudí športu politiky atď proste živé mŕtvoly starajúce sa len a len o svoj prospech pijúc české europivo pivo za 2€ a papajúc český gulášek za 13€ !...a aj v tomto rozhovore mi to prišlo v každej otázke odpoveď akoby to pána ani už nebavilo akoby to už išiel len z povinnosti veď nejako bolo nejako bude nejako žiadna iskra nič ale možno len zle som naladený a zle čítam medzi riadkami.
26.6.2019 - 10:11
+1

fifofrogy

 

Plus pardón ešte musím dodať že ako píšem o obrovskom potenciáli v Košickom športe hneď druhým šmahom musím dodať že žiaľ možno by sa aj dal využiť no žiaľ okrem nezáujmu od všetkých je tu tá športová infraštruktúra v tak biednom a žalostnom stave že neviem či niekde v Európe je niečo také na počet obyvateľov v dezolatnom stave ako v Košiciach a aj preto ma mrzí že ak bola možnosť využiť dotácie na rekonštrukciu či výstavbu nových športovísk Košice sa otočili chrbtom no aj toto je diskusia na dlho a z mestského v 100% balíku som proti všetkému čo by sa malo stavať k "pobaveniu" keďže nám tu padajú veci na hlavu a rozpadajú sa nám pred očami pod nohami.
26.6.2019 - 10:17
+2

UssKe

 

A aký to teda mame rozpočet ?
26.6.2019 - 7:14
+1

Urpiner17

 

dobre, teba dostal odpoveďou, že nie sú peniaze na farmu....ja sa tak zamýšľam (POZOR JE TO LEN ZAMYSLENIE), či sú vôbec peniaze na áčko....zamýšľam sa z dôvodu, že pán Šťastný rozprával o obrancovi, ktorý je spätý s HC a otázkou sú už len financie (alebo niečo v tom zmysle).....Ja si myslím (JA NEMÁM TO POTVRDENÉ), že hovoril o Jánošíkovi, ktorý pred pár dňami podpísal Litvínov...Podľa niektorých diskutérov tu dávame hráčom ako belluš či bortňak 6tku tak si nemyslím, že by mali problém dať kvalitnému obrancovi akým Jánošík je, toľko peňazí, koľko požadoval....všetko je len moja domnienka a možno až moc premýšľam nad hlúposťami
26.6.2019 - 11:04
0

lubfito

 

Tak Jánošík má na CZ ligu a tam je to aj o kvalitnej súťaži, nielen o financiách. Toť moja úvaha
26.6.2019 - 11:18
+1

fifofrogy

 

Áno má na tú súťaž len čo by u nás hral prvú formáciu je otázne akú bude hrať tam a môže byť akokoľvek kvalitný on aj tá súťaž ak bude vyhrievať lavičku z toho veľa talentu a skúsenosti nepoberie skôr vidím problém v tom že všade lepšie len nie doma.
26.6.2019 - 11:44
+2

Big brother

 

Praveže je predpoklad, že tam bude hrat 1-2-hú obranu.
26.6.2019 - 12:17
+1

Corgi77

 

No som zvedavý jak Vám to pôjde.
Lebo podľa mňa to nebude fungovať.
Tí hráči čo ste poskupovali patrili do fungujúcich strojov. A vy ste povyberali z tých strojov len súčiastky.
Jedine, žeby som sa mýlil a budete majstri.
26.6.2019 - 7:13
+23

Daewo_KS

 

Velmi vela bude zalezat od trenera. Moze sa stat, ze stmeli muzstvo a ze to bude fungovat. A mozno aj nie.
26.6.2019 - 7:34
+2

Acorgonka

 

Kale Kerbashian a Lane Scheidl ostavaju ....podarilo sa
26.6.2019 - 8:21
+10

BlackCrow

 

26.6.2019 - 8:46
0

Acorgonka

 

konecne jeden co sa vam nepodaril
26.6.2019 - 8:51
+1

Fx4085

 

a: ktoreho sme chceli?
26.6.2019 - 9:03
0

Acorgonka

 

podla mojich infomacii ste mali zaujem o Kerbashiana
26.6.2019 - 9:10
+1

Fx4085

 

zaujimave: vdaka
26.6.2019 - 9:32
0

Corgi77

 

Rapač,Bortnak, Majdan v pohode, ale Kerbsa by som už nepredýchal. Som rád, že Kerby má rozum a ostal v tíme. V útoku s Blackwaterom mu to pôjde dobre si myslím. Minulý rok hrali pár zápasov spolu a bola to radosť pozerať.
26.6.2019 - 9:33
+3

Acorgonka

 

tak mnou pohol aj Bortnak kedže šiel len na zaklade toho ze ho ukecal Rapac ale toto by uz aj mna dorazilo.) a suhlasim ze s Juddom im to slo a pojde paradne... Judd sa s Marekom trapil tam to prestalo fungovat tak za mna spokojnost uz len pockame co nam po 1.8 zverejnia
26.6.2019 - 9:40
+4

andyd

 

...: Palec hore
26.6.2019 - 11:22
+1

andyd

 

Presne tak: ... nič viac sa k tomu nedá dodať...
26.6.2019 - 11:21
0

UssKe

 

Som zvedavý , ako to bude s Turkishom . Linka z KE odchádza údajne len dočasne pokial si nevyriešia lietadla . Dúfam , že sa to v nejakej veľkej miere nedotkne HC KE .
26.6.2019 - 7:16
+5

axxel

 

Turkish Airlines je sponzorom aj Spartaka Moskva tak tam budu davat peniaze
26.6.2019 - 7:37
+2

braniiislav

 

tam je to dohodnute po politickej línii, v rámci dobrých vzťahov diktátorov.
26.6.2019 - 12:25
0

StG

 

inak ako teraz, pokračuje Humenné ako naša farma, či??
26.6.2019 - 7:27
0

Gargamel123

 

Smeraci: maju teraz ine starosti.
26.6.2019 - 9:22
+2

ŠIMIKE

 

kader je uzavrety ? super no
26.6.2019 - 7:42
+2

Kurolišek

 

Verím, že sa nám podarí dostať ďalej ako v ostatných rokoch.

No po 3 katastrofálnych rokoch prišla aj trocha pokory... to je chvályhodné ale dúfam, že v kabíne si medzi chalanmi povedali trochu iný cieľ.
26.6.2019 - 7:51
+1

Gargamel123

 

Ze pokora:
26.6.2019 - 9:25
0

Kurolišek

 

píšem trocha pokory
26.6.2019 - 9:46
+1

Gargamel123

 

Prezident od tatka: to je,ako potom vyzera cela organizacia ked on sa vyjadri ze si nedavaju ciele.Krcmovy manazer,alibista,absolutny amater.
Staci sa pozriet na jeho kazdorocne predsezonne vyjadrenia...
26.6.2019 - 11:38
+3

Urpiner17

 

No počúvaj ma ty krčmový manažér, absolútny amatér a čo ja viem čo....skús si zistiť, čo ako manažér dosiahol a potom niekoho nazývaj amatérom....keď je niekto zaostalý tak bohužiaľ si v každom vyjadrení nájde veci, ktoré si domyslí aby mu zneli najlepšie pre uško....skús neurážať človeka o ktorom nič nevieš a hodnotiť to z toho ako tvoja múdra hlavička prečítala článok.....
26.6.2019 - 12:08
+3

Gargamel123

 

Radsej my ty vymenuj: tie jeho "uspechy".
Myslim okrem tarania v krcme.
26.6.2019 - 13:10
0

Urpiner17

 

https://kosicednes.sk/tv/j-lang-kosicky-wakeskater/ Tu máš úspech na...či ne tohto si myslel?
26.6.2019 - 13:28
0

Gargamel123

 

Tak ti dam ja: najprv clen dozornej rady,posledne dva roky prezident.

Pred prvou sezonou:
-V prvom rade sa budem snažiť navrátiť ľuďom chuť na hokej, aby bolo v Steel aréne čo najviac divákov. 0 bodov
-Veľmi dôležitá bude mládež, budem sa snažiť vytvoriť mládežníkom čo najviac príležitostí, aby mohli reprezentovať v A-mužstve. 0 bodov
-Budem hľadať všetky spôsoby, aby som deti prilákal na hokejový štadión...(co za ujovina...?)
- Naše ciele sú agresívne, ambiciózne. Minimálne chceme byť vo finále. 0 bodov
-Okrem toho neskor dristy o EBEL...

Pred druhou sezonou:
-Našou stratégiou je hrať atraktívny hokej pre divákov. 0 bodov
- Ten atraktívny hokej chceme hrať s veľkým množstvom košických odchovancov. Takisto chceme zakomponovať mladých hráčov do tímu.Snažíme sa identifikovať tých, ktorí by s nami mali pokračovať aj ďalej. A tí, ktorí ešte nebudú v tejto sezóne pripravení, dostanú šancu neskôr. 0,000 bodov
-Okrem toho sme uvažovali aj o tom, aký cieľ si po komplikovanej sezóne stanovíme. Ale ten by sa meniť nemal. Košice by mali hrať o najvyššie priečky. 0 bodov
-Veľkú pozornosť teraz budeme venovať posilneniu tímového ducha. 0 bodov
-Ohladom SZCO:Uvedomujeme si, ako veľmi sme znevýhodnení tým, že dodržujeme zákon. A to nie je v poriadku. Je to vec, ktorou sa budeme zaoberať v blízkej budúcnosti. 0 bodov
-Okrem toho znova dristy o EBEL a oznamovanie posil pred play off v krcme.

Pred tretou sezonou:
-zabava graduje,no comment.

Okrem toho nulove vyjadrovacie schopnosti.

V strucnosti takto zhrnute a trikrat podciarknute uspechy.
26.6.2019 - 14:13
+6

Urpiner17

 

Nulové vyjadrovacie schopnosti...odpadol som....preto dokázal v manažérskej oblasti toľko koľko dokázal lebo sa nevie vyjadrovať...škoda reči ťa už komentovať pre boha živého veď používaj ten rozum
26.6.2019 - 15:04
+2

Gargamel123

 

Hej jasne: a danko je kapitan,aj podplukovnika mame.
No a doktor rasi to dotiahol az na najvyssieho informatika.
A myslis ze v juesstile sa nerobi politika?
Aj vsetci pentaci v moskve studovani su riaditelia prosperujucich firiem,ale u nich sa aspon nejdem hadat o odbornej sposobilosti.Ale stolicky sa im podsuvaju po inej linii.

A tu mas polhodinovy rozhovor,ho nejaky farar spovedal. Ten prejav,vyber slov,mimika,to zatahovanie kosicke,toto je top manazer...?

https://www.youtube.com/watch?v=PwhCb80KecE

Tu sa mi este pripomenul s tou kritikou individualnej pripravy. Teraz mu uz nevadi ze sa napr. Koso pripravuje individualne...
26.6.2019 - 15:56
+2

Urpiner17

 

Dobre chudáčik...vidím že si domyslas veci do ktorých nevidíš...určite dostal povýšenie na tak vysokú pozíciu kvôli politike...nie kvôli tomu čo dokazal...síce jeho prácu nepoznáš ale vieš že ju robí zle tam to celé končí....to máš asi tak jak keby som ja tvrdil že si vo svojej práci len kvôli tomu že tvoja sestra spáva so šéfom ktorý ťa zamestnáva...a pritom ty v práci nič nerobíš iba sa chodíš opíjať do krčiem...vidíš niekde rozdiel medzi mojimi a tvojimi vymyslamy? Ja nie
26.6.2019 - 16:17
+1

Gargamel123

 

Ty si tu zacal tahat jeho profesiu: vobec ma to nezaujima, mam svoj vlastny nazor, zjavne odlisny od toho tvojho.Ale to nie je v tejto debate podstatne.

Totizto si mi zabudol vymenovat jeho uspechy na pozicii prezidenta HC.Daj aspon jeden.
Podla mna nema absolutne sajnu o nicom.
Jedinym je asi to ze sa narodil svojmu tatovi,zrejme aj tvoj pripad.
26.6.2019 - 16:38
0

Urpiner17

 

Daj mi tu úspechy Juraja Bakoša po troch rokoch ty názor
26.6.2019 - 17:16
0

Gargamel123

 

Mal Langa: v dozornej rade,ten mal zmapovanu situaciu podrobne.Zrejme preto to islo z kopca do dlhov.
26.6.2019 - 17:33
+1

Urpiner17

 

Čo to trepeš? Takze hovoríš že Lang dostal klub do dlhov? Ty si buď úbožiak alebo len bakošova sestra
26.6.2019 - 17:51
+1

Gargamel123

 

Ukludni sa : pisem ze bol v dozornej rade. Dokonca aj s harasim,najvacsim informatikom.Ten ma oproti nemu aspon vystupovanie a vyjadrovanie na urovni. Okrem toho este aj vykrucanie a mnohe ine dolezite prednosti nasho cloveka.

Ale podla teba urobil za dva roky kvantum prace.Len ta nic konkretne nenapada.

Babrak je to.
26.6.2019 - 18:18
0

Urpiner17

 

Mimochodom počas prvých troch Bakošových rokov určite nebol Lang v dozornej rade...ale klam tu ďalej
26.6.2019 - 17:52
+2

UssKe

 

Zbytočne sa s ním bavíš a vysvetlujes , tento si pôjde stále svoje .
26.6.2019 - 18:06
+1

Gargamel123

 

Neni si ty: rozdvojeny...
26.6.2019 - 18:10
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
wedro

 

Viceprezident : U.S.Steel Košice.Doposiaľ býval tento post obsadzovaný buď expertmi z USA alebo zo zahraničia. Prvýkrát v doterajšej histórii sa stalo, že na tejto pozícii bude Slovák.



Takže tak.

26.6.2019 - 12:51
+2

Gargamel123

 

Hej a este Dula Rezeš,Solár, Háber a Grega: s takymi chobotinami na mna nechod.
26.6.2019 - 13:05
+4

Acorgonka

 

nuz... ako by povedal p. Lang uvidíme novy kader novy realizacný tim novy trener... toto bude bud alebo ale tak my v Nr to doverne pozname my obnovujeme kader aj tuto sezonu
26.6.2019 - 7:56
+1

MaToooo

 

Ehm tak tento rozhovor mi vela optimizmu nepridal..Som teda velmi zvedavy ako to vsetko nakoniec vypali..Trener je fajn, hadam si to vsetko sadne ako ma.
26.6.2019 - 8:21
+1

Fx4085

 

chlapi: moze tu prosim niekto skopirovat aj rozhovor s Langom z dnesneho korzara? vopred vdaka.
26.6.2019 - 8:21
+1

Quick

 

KOŠICE. Po uzavretí kádra hokejistov HC Košice sa pred pár dňami podarilo definitívne skompletizovať i realizačný tím oceliarov.

Trénerovi Petrovi Draisaitlovi bude robiť asistenta Čech Jiří Šolc.

Klub stavil na skúsenú dvojicu lodivodov zo zahraničia, ktorá by sa mala postarať o to, aby sa nezopakoval scenár z posledných troch sezón.

Košickí hokejisti trikrát v rade nepostúpili zo štvrťfinále play-off a aj preto došlo v klube k viacerým zmenám.

Okrem trénera Romana Šimíčka s jeho asistentmi Marcelom Šimurdom a Petrom Bartošom skončil aj športový manažér Pavol Zůbek.

Z osobných dôvodov sa nedávno rozhodol odísť aj výkonný riaditeľ Rastislav Rusič.

Chcú vychovávať svojich trénerov
Asistenta trénera Draisaitla si vyhliadol nový športový manažér oceliarov Jan Šťastný.

Jiří Šolc prichádza do metropoly východu zo Zlína, kde pôsobil najskôr ako asistent trénera a následne ako športový manažér mužstva.

„O príchode asistenta trénera zásadne rozhodoval pán Šťastný spolu s hlavným trénerom Petrom Draisaitlom. Bolo to absolútne v ich kompetencii, aby si mohli vybrať človeka, ktorý bude nasledovať ich víziu a stratégiu,“ povedal prezident HC Košice Július Lang.

Napriek tomu, že tentoraz stavili v Košiciach na zahraničnú dvojicu namiesto toho, aby na pozícii asistenta nechali zaúčať sa mladšieho a perspektívneho trénera z Košíc, je vízia klubu v tomto smere jasná.

„Pre tento okamih lovil klub v iných než domácich vodách, ale naším cieľom aj naďalej ostáva, aby sme v Košiciach vychovávali svojich trénerov, či už hlavných alebo asistentov.“

Rusič skončil z osobných dôvodov
Po skončení uplynulej sezóny zavesil korčule na klinec Ladislav Nagy, o ktorom sa hovorilo, že by mohol pokračovať v štruktúrach košického klubu ako funkcionár.

„S Lacom doteraz neprebehli žiadne diskusie na túto tému. Absolútne to však nevylučujeme, ale zatiaľ je veľmi predčasné hovoriť o konkrétnej pozícii, ktorú by mohol v klube zastávať,“ uviedol Lang.

Vo vedení oceliarov došlo po odchode Pavla Zůbeka k ďalšej zmene.

Z pozície výkonného riaditeľa sa rozhodol odstúpiť Rastislav Rusič.

„Úprimne poviem, že išlo o jeho osobné rozhodnutie. Doteraz sme ešte spolu v kontakte a riešime nejaké veci. On podal žiadosť na ukončenie konateľstva a teraz musí zasadnúť valné zhromaždenie, aby to akceptovalo. Až potom to bude právoplatné. Mali sme od začiatku, keď sme prišli do klubu dohodu, že to spolu vyskúšame dva roky. On sa rozhodol skončiť a my sme to akceptovali,“ skonštatoval prezident oceliarov a dodal:

„Po ľudskej stránke ma to samozrejme veľmi mrzí, ale taký je život. Verím však, že aj naďalej budeme mať veľmi korektné a férové vzťahy.“

V očakávaniach sú opatrní
Pozíciu výkonného riaditeľa sa budú v klube snažiť čo najskôr nahradiť, keďže ide o jednu z kľúčových funkcií.

„Jednoznačne musí byť aj vzhľadom na kompetencie táto pozícia obsadená. Momentálne prebieha výberové konanie, zatiaľ máme dvoch kandidátov, s ktorými diskutujeme. Nič bližšie k tomu v tejto chvíli nemôžem povedať.“

Káder Košičanov je pre túto chvíľu definitívne uzavretý.

Pri pohľade na súpisku možno chýba v tíme výrazná osobnosť či líder, ktorý by v kabíne zvýšil hlas, ak nepôjde všetko tak ako má.

„S aktuálnym kádrom vstúpime do sezóny a uvidíme, ako sa to bude kryštalizovať. V prípade potreby sa prispôsobíme situácii a budeme na ňu reagovať. O tom, kto by mohol byť lídrom by som sa nerád vyjadroval z jednoduchého dôvodu. Aj v minulosti sme urobili zopár chýb, keď sme si mysleli, že by lídrom mohol byť ten alebo onen hráč. Napokon sa to vždy prejaví až časom. Najskôr musíme začať trénovať na ľade a potom sa uvidí, kto by sa mohol zhostiť tejto roly. Ja osobne sa už veľmi teším na prvé zápasy. Tím má nový charakter, ktorý je odlišný od tých predchádzajúcich. V očakávaniach sme zatiaľ veľmi opatrní, ale chlapcom budeme držať palce.“
26.6.2019 - 8:41
+2

lubfito

 

„Pre tento okamih lovil klub v iných než domácich vodách, ale naším cieľom aj naďalej ostáva, aby sme v Košiciach vychovávali svojich trénerov, či už hlavných alebo asistentov.“
Trochu mi rozum postál pri tejto odpovedi. Idú Košice koncepčnou cestou, alebo im ide o úspech ktorý sa posledné sezóny nedostavil?
Ak urobia semi/finále/titul s týmito trénermi, vyhodia ich a od novej sezóny dajú šancu človeku z domácej liahne?
Priznám sa že mi nejde o kopnutie do KE, ale tomu výroku fakt nerozumiem.
26.6.2019 - 9:18
+2

BlackCrow

 

Nevieme. Ani ja, ani vedenie. Je to poznať z toho ako Lang rozpráva. Btw, ak sa úspech nedostaví, budem zvedavý čo mu povie zrkadlo.
26.6.2019 - 9:48
0

lubfito

 

Osobne by som Draisaitla (ak budú výsledky) držal čo najdlhšie a rotoval popri ňom asistentov na sezónnej báze. Niečo ako sa robí v repre, len by na tej lavičke nestáli 5 asistenti ale len jeden, dvaja. A potom ten systém preniesol na celú organizáciu. Domáci tréneri by v jednotnom procese výchovy od žiakov až po mužov odovzdávali svoje skúsenosti novým a tým by sa zachovala kontinuita.
Viem že som neobjavil nič nové, len by som bol rád ak by sa nejaký team sprofesionalizoval aj vo výchove trénerov. A Košice majú všetky predpoklady ab, boli v tomto príkladom aj ore ostatné kluby
26.6.2019 - 10:13
+4

Gargamel123

 

Ked chce lidra: Tomas Plekanec je volny.
26.6.2019 - 9:41
0

squad

 

...: S touto prvoligovou obranou teda odstartujeme sezonu ... To je snad zly sen Kader na 99% uzavrety ? ved nam treba 2 kvalitnych obrancov, obe mena lepsie ako to, co je v obrane doposial. To sa mi snad sniva naozaj
26.6.2019 - 8:29
+14

racmaster

 

nesniva, tento diletant robi kazdy rok tu istu chybu. nema sajnu o hokeji, snazi sa to len prekryt prazdnymi zvastami. buducorocny titul sme prehrali vo chvili, ked sa rozhodlo, ze po dvoch rokoch hanby tento nestastnik nadalej zostava vo vedeni a este sa tam zamuroval, lebo celu sportovu cast hodil na stastneho, cize ked bude neuspech, proste vyhodi stastneho...
28.6.2019 - 9:46
+1

Jokila39

 

Držím palce. Útok vyzerá super no ta obrana strašidelne a preto má prekvapuje, že káder je hotový.. tiež som zvedavý ako veľký tlak zvládne Košo
26.6.2019 - 8:44
+3

tulen - kosice

 

klasika: to 4.- 5.-e miesto určite urobíme
26.6.2019 - 8:54
+5

bbiskra

 

nie az tak kvalitna obrana plus vystraseny Koso no to bude tazkeeee
26.6.2019 - 9:09
0

Acorgonka

 

preco si myslis ze Kosaristan by mal byt vystraseny ?
26.6.2019 - 9:12
+5

mitoO

 

Lebo s nim ma taku skusenost z BB (pravdepodobne sprostredkovanu cez x osob) a nerata s tym, ze za 2-3 roky moze brankar (mlady 22r vs 25r) popracovat na urcitych svojich "slabostiach". Hlavne ak to nie je samorast, ale pomahaju mu k tomu aj treneri brankarov (klubovi, reprezentacni...).
26.6.2019 - 9:40
+7

Acorgonka

 

to je taka hlupost.... ano Koso je labilny v niektorých situáciách a par x vybuchol ale.... uz len to je je to repre brankar na kauflancupe ako zachytal? alebo nemecky pohar tusim neviem presne za mna opora do KE brany
26.6.2019 - 9:42
+4

lubfito

 

Ďalší GM ktorý nevie prekročiť svoj tieň a info o rozpočte si necháva pre seba.
Pritom stačilo povedať, v minulom roku sme mali rozpočet na káder XY eur, tento rok zvyšujeme rozpočet o Z eur. Ale Košice ako jediný klub na Slovensku dodržiavajú zákon o zmluvách. Máme nastavený systém odmien pre hráčov, ale to si necháme zatiaľ pre seba. Chceme prilákať našich skvelých fanúšikov na štadión a preto opäť navyšujeme sumu na káder aby sme mohli dôstojne reprezentovať košický región.
A tlieskal by som.
Môj záujem nie je si tu merať piňďúra s ostatnými, ide mi len o štatistiky. Ja som sklamaný že kluby rozpočty taja. Lebo milujem sledovať štatistiky z NHL, že koľko stál klub jeden gól, koľko jeden bod, kto uplietol z hovna bič a podobne.
Nuž, snáď sa toho dočkám v budúcnosti aj v našej lige.
26.6.2019 - 9:21
+6

Urpiner17

 

som rovnako ako prezident (nie GM) za nezverejňovanie rozpočtu....koniec koncov je to súkromná firma, ktorá žije vo veľkej miere len a len zo sponzorov...napriek tomu by som bol rád keby sme to mali ako v NHL a každý klub bol povinný zverejniť všetky zmluvy a rozpočet...ale v momentálnej situácii keď nemusíme, tak nie....koniec koncov ľudí na slovensku zaujíma iba to kto má koľko peňazí a to ma trošku štve....
26.6.2019 - 9:55
+2

lubfito

 

Čo je na tom zlé, keď sa niekto zaujíma kto má koľko peňazí? Samozrejme, súkromné osoby z toho treba vynechať. Ale športové organizácie by mali byť transparentne financované a tie financie by mali byť dohľadateľné.
Pozri, ľudia ktorí závidia človeku aj rakovinu, už teraz trolujú a vymýšľajú si bájky o rozpočtoch. Tým je jedno či sa klubové peniaze zverejňujú alebo nie. Nám ostatným je ale ukrátený priestor na normálnu diskusiu o práci v kluboch. Ako môžem vedieť či TN minulú sezónu robil hokej dobre, keď neviem koľko prostriedkov vynaložili na káder? No nemôžem, lebo si nemôžem porovnať rozpočet s iným klubom. A to je škoda, lebo takto by sme vedeli pracovať s informáciami a nie sa tu len dohadovať a hádať sa jak malé deti
26.6.2019 - 10:20
+5

Fx4085

 

v niecom samozrejme: pravdu mas...ja v tom aby sa zverejnovali peniaze v plnom rozsahu v kluboch vidim dva problemy:
1) pravna forma klubu ako podnikatelskeho subjektu - myslim, ze sro nie je najvhodnejsia forma pre toto zverejnovanie, tu by trebalo najst transparentnejsiu, prehladnejsiu formu, ktora bude sita na mieru sportovym klubom (toto podla mna mal riesit odflaknuty zakon o sporte)
2) mentalita slovakov - podla mna tento narod este nedospel do stadia, kedy by bez zavisti ci inych negativnych emocii dokazal spracovat informacie o financiach v kluboch....my sme relativne mladucky narod, musime prejst este mnohymi detskym chorobami, kym sa dostaneme do toho stavu...ale to, ze uz o tom zaciname verejne diskutovat a dozadovat sa tychto informacii je prva lastovicka.....
26.6.2019 - 10:31
+5

Urpiner17

 

podpis...tak nejako si vyjadril to čo si myslím ja....mimochodom, ten zákon, ktorý každý chválil aký je prepracovaný je skutočne hrozný a ľudia za neho zodpovedný by sa mali nad ním zamyslieť...
26.6.2019 - 10:57
0

lubfito

 

Súhlasím a súhlasím.
Len sa zastavím pri druhom bode. Je lepšie keď budeme na týchto ľudí čakať kým sa prispôsobia, alebo ich treba hodiť do vody nech sa naučia plávať? Podľa stavu spoločnosti je to momentálne 50 na 50. Čo sa ale týka fanúšikovskej základne, tak tam je to viac naklonené k tým čo by to nevedeli spracovať tak ako sa patrí
26.6.2019 - 11:00
+1

Urpiner17

 

vidíš...a zase sme pri výsledku, že v konečnom dôsledku to je len a len o ľuďoch...
26.6.2019 - 11:06
0

lubfito

 

To je pravda, len ma už nebaví čakať kým sa spomalení ľudia preberú. Lebo to sa asi pri väčšine nestane nikdy
26.6.2019 - 11:19
0

Big brother

 

V bode čislo 2 problem až tak vidím. Ved každému musi byt jasné, že športovec musi zarabat viac, ten hokej nemože hrat večne + ked ešte vačšina poberá plat 9 mesiacov v roku. Tohto by som sa vobec nebal.

Zverejnovanie platov by však vytvaralo tlak na manažerov klubov, nakolko by sa tým krásne ukazovali niektoré ich chyby, ktoré by im zas "premudrelí" fanušikovia dali vyžrat. Takže to by sa im až tak nepačilo. Takisto by bol vytvorený tlak na najlepšie zarabajucich...museli by fanušikom dokazovat, že ten plat si zaslužia. Mne by sa zverejnovanie platov pačilo, aj ked ani to presne neukaze kolko hrači zarobia, kedze aj odmeny za vitazstvá su v kluboch rozne.
26.6.2019 - 11:30
+2

sandman8

 

to by si sa divil,kolko ludom to jasne nie je..a sa cuduju,ze preco sportovec zaraba viac..a po druhe davova psychoza na stadione vie strhnut uz aj to malo ludi,ktorym dochadza,ze sportovec bude aktivny na vrcholovej urovni len par rokov..
26.6.2019 - 15:23
+1

weefoe

 

Lang....radšej nekomentovať...
26.6.2019 - 11:27
0

Impulse2

 

Neskutočne hovorí ten človek v hádankách.....
"Dlho vás hnevala ďalšia stopka vo štvrťfinále?

„Určite to nebolo ľahké. Boli sme veľmi smutní a sklamaní. Verím, že sme sa poučili. Ako ste si všimli, kladieme teraz veľký dôraz na športovú časť. Priniesli sme nového športového manažéra. Myslím si, že k nemu aj veľmi kvalitného trénera. Postavili dobrý tím a verím, že urobíme ďalšie kroky dopredu.“"

Zase ideš po stopách Šimíčka ? Čo sa chceš poúčať? Prišli ste s Rusičom do klubu,ktorý tu ma veľkú historiu a je to klub,ktorý každý rok s našimi peniazmi a ľudmi okolo toho má hrať finále....


Tušili ste už počas základnej časti, že bude mať ročník taký slabý záver?

„Dalo sa to cítiť už vtedy. Sám som videl problém. Neboli sme schopní stupňovať našu výkonnosť. To je zrkadlo kvality. Kvalitné celky dokážu úroveň výkonov stále stupňovať a zlepšovať sa. Nám sa to nedarilo. Mali sme záblesky, ale aj zlé série. Pohybovali sme sa na sínusoide, ale nešli sme smerom nahor. Problém sme teda cítili.“


Prečo ste nevy..... aspoň 4-5 hráčov,je to ťažké nájsť v závere sezony hráčov,ale Pulli,Kafka na tribúne,legionári ktorí majú byť ťahúňmi a sú na tribúne? Príchodmi Derlyuka a Sherbatova ste nemohli očakávať nové Košice..... Ani odchodom Netíka,to bol zlomok toho,čo ste mohli a mali urobiť.


Záverečná otázka je rovnaká pre zástupcu každého klubu. Môžete prezradiť váš minuloročný rozpočet na káder a priemerný mesačný hráčsky plat?

„Finančné veci nechcem zdieľať s verejnosťou. Z toho dôvodu, že je to takmer neporovnateľné z rôznych hľadísk. Doteraz sme mali s hráčmi zamestnanecké zmluvy. Viete, že je to rozdiel oproti iným klubom a takisto zvažujeme, ako sa v tejto veci ďalej zachováme.“

Aspoň niečo rozumné Aspoň ta posledná veta


Je cieľ Košíc jasne vyprofilovaný v novej sezóne?

„Vo vedení sme si povedali, že ciele nebudeme definovať. Ale sami vidíte, čo robíme, aké kroky robíme. Chceme hrať atraktívny hokej tak, aby sme zabávali fanúšikov. Verím, že sa nám podarí dostať ďalej ako v ostatných rokoch. Chceme sa takisto venovať mládeži, lebo aj to je veľmi podstatné v Košiciach.“


Opakujem sa!!!!!!!!!!!!!!! S našou historiou každý rok finále a nie že nechceš definovať !!!!!!!!!!!!!! Pre pána ........................


Káder Košíc je dnes v akom stave?

„Nerád by som hovoril do kompetencie pána Šťastného, ale káder je na 99% hotový. Takto by sme chceli sezónu rozbehnúť. Uvidíme, ako to pôjde, počas ročníka sa dá zmeniť ešte veľa vecí.“


99 percent ? Okey .... Ruzička,Repe.... Som zvedavý Mačka vo vreci,som zvedavý,čo budú robiť keď z Repeho bude dvorný nahrávač ako Pulli a Ruzicka bude podpriemer Mali ste na lane Jánošíka a máte Valacha.... Som zvedavý čo a koho donesiete keď si Valach nájde klub Vašíček príde ?






























26.6.2019 - 11:56
+3

LenTak93

 

Aj Sparta hrá každý rok finále? Aj Real je každý rok vo finále LM?
Prestante zbytočne vytvárať tento tlak. Každý od nás chce, aby sme boli na konci sezóny majstri, ale to takto ľahko nefunguje.
26.6.2019 - 13:18
+6

Impulse2

 

Nikto nechce,aby sme hrali každý rok finále ale posledné roky to je na dve slová! Keby aspoň niečo hrali,že fakt prehrajú že to druhé mužstvo je fakt lepšie herne ale my sme 3 roky hrali holý ..... a toto ma na tom najviac reže.... Ta hra nemala hlavu ani pätu,ale šak jak myslíš Nechcem ešte nič písať dopredu,ale ak to pôjde takto ďalej,tak fakt nás tá Bystrica,Zvolen aj Nitra predbehnú a my sa staneme priemerným mužstvom A to asi aj Lang chce,lebo podľa týchto vyjadrení to tak dopadne. Otec mi povedal jednu vec,toto vedenie sa zahráva s ohňom,a dovtedy toto budú robiť kým USS prestane dávať peniaze do hokeja,už niesu ďaleko aby to urobili ! Tak sa zahrávajme s otvoreným ohňom ďalej,3 roky sme toto isté počúvali,jak na FB a všade,dajte im šancu,treba im dať šancu a čo z toho? Jedno po...... finále nedáme,aj keby sme prehrali finále 4:0 na zápasy,ale stále lepšie ako trápne QF [štvrťfinále do angličtiny]...

Stále to isté,nezverejníme,nechceme dopredu hovoriť o cieľoch.... Však do ...... patríme medzi elitu v lige,také vyjadrenie si môže dovoliť Detva alebo Michalovce ale nie my! Potom .... aj na hokej šak čo........................................
26.6.2019 - 13:38
+1

UssKe

 

Nepreháňaj prosím Ťa . USS len tak neprestane podporovať podporoval hokej . A ak by aj prestali s podporou , tak by to bol skôr kvôli ekonomike ako výsledkoch HC . Never všetkému čo sa kde hovorí .
26.6.2019 - 13:54
+2

LenTak93

 

Veď každý vidí, že to bolo na chuja. Vidíme, že tu chýbala koncepčná práca. Ale po toľkých chybách nepríde zrazu bod zlomu a budeme hrať krásny hokej a hneď titul. Takto ideálne nefunguje nič.
26.6.2019 - 13:55
+1

Impulse2

 

Len aby ste neboli obidvaja prekvapení... Ja len apelujem na to,že čo rok to rok,tie isté slová od Langa,poučiť sa ala Šimíček,a "Nechcem hovoriť o cieloch" tieto slová už mám zapísané za ušami
26.6.2019 - 14:00
0

Impulse2

 

Gargamel to vyššie zhrnul veľmi dobre. Podobne to vidím aj ja

"Tak ti dam ja: najprv clen dozornej rady,posledne dva roky prezident.

Pred prvou sezonou:
-V prvom rade sa budem snažiť navrátiť ľuďom chuť na hokej, aby bolo v Steel aréne čo najviac divákov. 0 bodov
-Veľmi dôležitá bude mládež, budem sa snažiť vytvoriť mládežníkom čo najviac príležitostí, aby mohli reprezentovať v A-mužstve. 0 bodov
-Budem hľadať všetky spôsoby, aby som deti prilákal na hokejový štadión...(co za ujovina...?)
- Naše ciele sú agresívne, ambiciózne. Minimálne chceme byť vo finále. 0 bodov
-Okrem toho neskor dristy o EBEL...

Pred druhou sezonou:
-Našou stratégiou je hrať atraktívny hokej pre divákov. 0 bodov
- Ten atraktívny hokej chceme hrať s veľkým množstvom košických odchovancov. Takisto chceme zakomponovať mladých hráčov do tímu.Snažíme sa identifikovať tých, ktorí by s nami mali pokračovať aj ďalej. A tí, ktorí ešte nebudú v tejto sezóne pripravení, dostanú šancu neskôr. 0,000 bodov
-Okrem toho sme uvažovali aj o tom, aký cieľ si po komplikovanej sezóne stanovíme. Ale ten by sa meniť nemal. Košice by mali hrať o najvyššie priečky. 0 bodov
-Veľkú pozornosť teraz budeme venovať posilneniu tímového ducha. 0 bodov
-Ohladom SZCO:Uvedomujeme si, ako veľmi sme znevýhodnení tým, že dodržujeme zákon. A to nie je v poriadku. Je to vec, ktorou sa budeme zaoberať v blízkej budúcnosti. 0 bodov
-Okrem toho znova dristy o EBEL a oznamovanie posil pred play off v krcme.

Pred tretou sezonou:
-zabava graduje,no comment.

Okrem toho nulove vyjadrovacie schopnosti.

V strucnosti takto zhrnute a trikrat podciarknute uspechy."
26.6.2019 - 14:20
+6

Patomato

 

s tými rozpočtami len zakrývaju svoju neschopnosť.Nič sa nestalo hračom v žiline ked boli zverejnené ich platy.Každý normalny človek musí vedieť že 2000€ je minimum pre hokejistu ak sa ma tým živiť.To nieje praca v kancelarii a tiež sa musia hrači dobre stravovať regenerovať a velku časť zo mzdy ešte musia platiť odvody
26.6.2019 - 12:39
+1

topska

 

Suhlasim, pod dvojku by to nemalo ist co ale na Slovensku je uz dobry plat pre hokejistu. Co sa tyka stravy tak tam su aspon vyriesene u nas ranajky a obedy a regeneraciu maju zadarmo.
26.6.2019 - 13:28
0

MaxSBA

 

http://www.hkmzvolen.sk/clanok/k-rytierom-sa-pridal-efektivny-allan-mcpherson-0?fbclid=IwAR0AXSfKbI22hQYr7TFKjahWD0BANC_XdX5wkqrcPtlNvF6g5ecrnnKkYmA
26.6.2019 - 13:51
0

Lukash_ke

 

No neviem clovek je rad, ze konecne nieco o Kosiciach a ostalo len tak nejak horko v papuli
26.6.2019 - 14:39
+5

Baco11111

 

Mne z celého rozhovoru vyšlo jediné. Lang sa hanbil povedať koľko €ačou v minulej sezóne prešustrovali bez akéhokoľvek efektu. Keby aspoň meno Rusičovho nástupcu povedal, ale kde nič tu nič, čistá Langovina.
26.6.2019 - 16:10
+1

Gesler

 

U. S. Steel Kosice ma nového viceprezidenta - Korzar SME
https://kosice.korzar.sme.sk/c/22154426/u-s-steel-kosice-ma-noveho-viceprezidenta.html
26.6.2019 - 16:47
+4

renem

 

nechapem tomu tajeniu platov u nas v sporte. to su furt take hadanky, hraci povedia, ze im to nerobi problem zvefejnit, ale v zmluve maju, ze nemozu. to iste povedia aj menezeri. fanusikov hokeja to zaujma, normalnym ludom je to uplne jedno. nemyslim so, ze by tu niekto nieco niekomu zavidel. ano ak pride k zlym vykonom, tak hraci s vyssimi zmluvami budu kritizovani, ale ved tak to funguje aj v NHL.

este k tym riadnym zuvami, ktorymi sa kosicania stale obohanaju. naozaj netusim, co budu mat kanadania z toho, ze tu platia vysoke odvody statu. mne vobec nevadi, ze su hokejisti szco, ak s tym maju problem oni samotni, odvody si mozu platit aj sami
26.6.2019 - 16:52
0

Jimmy Tulipan

 

Tak pokiaľ sú u nás hráči zamestnanci, tak myslím, že nie tak dávno bolo ustanovené, že zamestnanci nemôžu mať v zmluvách zakotvené, že nemôžu hovoriť o svojom plate (??) Či blbosť píšem?
26.6.2019 - 21:54
+1

Acorgonka

 

to platilo ale uz neplati teraz aj ked davas inzerat na zamestnanca uz musis uvadzat presne kolko zarobi uz to nie je ze napr 500 + bonusy ale presne kolko to s bonusom je.... rovnako mlcanlivost o plate uz neplati
27.6.2019 - 7:55
0

Impulse2

 

https://www.eliteprospects.com/player/19181/steven-delisle

Keby tohto dotiahli KE,tak by som bol rád
27.6.2019 - 16:54
0

UssKe

 

Zabudni .
27.6.2019 - 17:33
0

Impulse2

 

Menšie prekvapenie by to mohlo byť
27.6.2019 - 17:47
0

Impulse2

 

Tak Valach smer Linz ....
1.7.2019 - 10:14
0

mitoO

 

https://kosice.korzar.sme.sk/c/22164407/o-bondru-stratilo-chicago-zaujem-nerobi-si-z-toho-tazku-hlavu.html

Nemate nahodou niekto celz clanok? Dik vopred.
10.7.2019 - 9:08
0

BlackCrow

 

Odchovanec HC Košice Radovan Bondra, ktorého v roku 2015 draftovalo Chicago, má za sebou štvrtú sezónu v zámorí.

Na svoju šancu v NHL zatiaľ robustný útočník stále čaká.

Aktuálne si hľadá nový angažmán, keďže Chicago neprejavilo o jeho služby záujem a stal sa voľným hráčom.

Zvažuje aj alternatívu návratu na európske klziská, no prvoradým cieľom je zotrvanie v zámorských ligách.

Momentálne si rodák z Trebišova užíva oddych na dovolenke v Taliansku.

V Kanade sa mu páčilo viac kvôli prírode
Počas vlaňajšej sezóny nazbieral 22-ročný útočník v 66 zápasoch 35 bodov (10+25) v drese tímu ECHL Indy Fuel, s ktorým sa však neprebojoval do play-off.

„Bola to prakticky moja prvá sezóna v mužskom profesionálnom hokeji, keďže tú minulú som kvôli operácii nedohral. Na začiatku som sa do toho postupne dostával, vzhľadom na to, že som mal za sebou dlhší herný výpadok. Okolo Vianoc som si už na to zvykol a začalo sa mi viac dariť. Škoda, že sa nám nepodarilo dostať sa do play-off, ale sezónu hodnotím pozitívne,“ povedal Radovan Bondra.

Do zámoria odišiel zo Slovenska ešte ako junior a prvé sezóny hrával v Kanade.

Pri prechode k mužskému hokeju sa následne presťahoval do USA.

„V Kanade som si na všetko nové len postupne zvykal. Neskôr to už bolo pre mňa oveľa lepšie, čo sa prejavilo aj na mojich výkonoch. V Amerike som odohral pár zápasov aj v AHL a keď to porovnám s Kanadou, je to podobný štýl hokeja. Jediná zmena je v tempe, ktoré je omnoho vyššie ako v juniorskom hokeji,“ uviedol Bondra a dodal:

„Kanada bola trochu podobná našej krajine, keď to porovnám z hľadiska prírody a architektúry. Amerika je v tomto iná. Všade okolo je samý betón a veľmi málo zelene, takže to bol asi najväčší rozdiel.“

Dovolenkuje v Taliansku na Sardínii
V roku 2015 draftovalo Bondru Chicago, ktoré ho však nedávno uvoľnilo zo svojich služieb a stal sa voľným hráčom.

„Stále čakáme ako sa vyvinie situácia, kde budem ďalej pokračovať. Chicago sa ma vzdalo, keďže so mnou neplánovalo nič do budúcnosti. Nerobím si z toho ťažkú hlavu, idem ďalej. Len čo príde ponuka z Ameriky alebo Európy, rozhodnem sa a zvážime to spolu s mojím agentom. Vyberieme ponuku, ktorá bude pre mňa najlepšia. Stále ma to ťahá viac do zámoria, ale ak nebude mať nikto záujem, skúsim šťastie v Európe.“

Bondrovi sa v zámorí podarilo zapracovať na niektorých herných prvkoch, ktoré neboli jeho silnou stránkou.

„Myslím si, že som sa najviac zlepšil v defenzíve. V tomto roku som odohral množstvo minút v kľúčových zápasoch, kde mi dal tréner dôveru, či už v útoku alebo aj v oslabeniach.“

Po sezóne mal košický odchovanec dostatok času na oddych a aktuálne si odskočil na dovolenku do Talianska.

„V polovičke apríla mi skončila sezóna, takže som prišiel domov. Potom som začal zarezávať v rámci letnej prípravy v Košiciach s kondičným trénerom Danom Kičurom. Teraz som si dal pauzu na dovolenku a spolu s priateľkou a kamarátmi sme sa vybrali do Talianska na Sardíniu.“

10.7.2019 - 9:13
0

mitoO

 

Dik: Chyba mi tam otazka ohladom KE.
10.7.2019 - 9:17
0

BlackCrow

 

Taký suchý rozhovor. Čakal som otázku na Košice a keď nie tak aspoň na Slovensko ale nič..

tak nič no..

btw, Slovan by mu sekol..
10.7.2019 - 9:18
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 21.7.2019 02:54
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 21.7.2019 03:58
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 21.7.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 21.7.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.7.2019 16:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.7.2019 16:19
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.7.2019 16:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.7.2019 16:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.7.2019 16:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.7.2019 16:19

Bleskovky

Sundqvist sa vyhol arbitráži a so St. Louis podpísal novú zmluvu

Hokejový útočník Oskar Sundqvist podpísal s víťazom Stanleyho pohára St. Louis Blues novú štvorročnú zmluvu na 11 miliónov dolárov. Informoval o tom oficiálny web profiligy. Dvadsaťpäťročný Švéd zarobí v priemere 2,75 milióna dolárov za sezónu a podpísaním novej zmluvy sa vyhol arbitráži.
o 09:47 - Michal Bruner / TASR

McGinn sa vyhol arbitráži, s Carolinou podpísal zmluvu na dva roky

Kanadský hokejista Brock McGinn sa v NHL na poslednú chvíľu vyhol arbitráži, keď sa s Carolinou Huricanes dohodol na novej zmluve. Dvadsaťpäťročný krídelník podpísal kontrakt na dva roky s príjmom 2,1 milióna USD za sezónu. V predchádzajúcom ročníku nazbieral v 82 zápasoch základnej časti 26 bodov, v play off pridal šesť bodov a v predĺžení rozhodol 7. duel 1. kola vyraďovačky proti Washingtonu Capitals. Informoval o tom oficiálny web profiligy.
včera o 08:51 - / TASR

New York Rangers sa dohodli s Troubom na novej zmluve a vyhnú sa arbitráži

Vedenie hokejového klubu NHL New York Rangers sa dohodlo s Jacobom Troubom na novej zmluve. V piatok podpísali kontrakt na sedem rokov v celkovej hodnote 56 miliónov USD a vyhnú sa arbitráži, ktorá bola naplánovaná na 25. júla. Dvadsaťpäťročný obranca si v minulej sezóne utvoril kariérne maximá v počte bodov (50) a asistencií (42). Po nej prestúpil z Winnipegu do New Yorku Rangers, informovala agentúra AP.
20.7.2019 07:12 - / TASR

Ovečkin predstaví v auguste zámorskú súťaž v Číne

Kapitán tímu zámorskej hokejovej NHL Washington Capitals Alexander Ovečkin predstaví v auguste slávnu súťaž v Číne. Návšteva Pekingu sa bude skladať z rozhovorov, obchodných stretnutí a zavíta tiež do mládežníckych akadémií.
18.7.2019 17:16 - Michal Bruner / TASR

Compher sa vyhne arbitráži, s Coloradom sa dohodli na novej zmluve

Hokejový klub NHL Colorado Avalanche a T.J. Compher sa dohodli na predĺžení zmluvy a vyhnú sa arbitráži. Dvadsaťštyriročný útočník podpísal s "lavínami" kontrakt na štyri roky bez zverejnenia finančných aspektov.
18.7.2019 09:05 - Michal Bruner / TASR

Winnipeg podpísal nováčikovský kontrakt s Heinolom

Klub zámorskej hokejovej NHL Winnipeg Jets podpísal s Fínom Villem Heinolom trojročný nováčikovský kontrakt v hodnote približne 3,4 milióna dolárov. "Tryskáče" si 18-ročného obrancu vybrali v 1. kole draftu NHL z 20. miesta.
15.7.2019 21:51 - Michal Bruner / TASR

Burakovsky podpísal ročnú zmluvu s Coloradom

Švédsky hokejista Andre Burakovsky podpísal ako chránený voľný hráč ročný kontrakt v hodnote 3,25 milióna dolárov s organizáciou NHL Colorado Avalanche.
15.7.2019 20:35 - Michal Bruner / TASR

Vojnov sa dohodol na ročnej spolupráci s Omskom

Ruský hokejista Viačeslav Vojnov bude v kariére pokračovať v drese Avangardu Omsk. S klubom KHL sa dohodol na ročnej spolupráci. Informovala o tom agentúra AP.
15.7.2019 15:55 - Michal Bruner / TASR

Zomrel bývalý hráč Košíc Imrich Lukáč

Vo veku 69 rokov zomrel po ťažkej chorobe bývalý hokejový útočník Imrich Lukáč. Člen legendárneho bratského útoku s Vincentom a Jozefom odohral v najvyššej československej súťaži 149 zápasov, v ktorých strelil 49 gólov.
13.7.2019 11:47 - Michal Bruner / TASR

Brankár Bäckström ukončil kariéru, pracovať bude pre Columbus

Fínsky hokejový brankár Niklas Bäckström ukončil vo veku 41 rokov aktívnu kariéru. Jej prevažnú časť strávil v klube Minnesota Wild, za ktorý odchytal 9 sezón. Pôsobiť bude ako európsky tréner brankárov pre klub Columbus Blue Jackets.
13.7.2019 11:21 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola