Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na slovíčko medzi sezónami: s Jurajom Kovalom, prezidentom HC 05 iClinic Banská Bystrica

zdroj: TASR
5.7.2019 23:20 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Seriál našich rozhovorov dospel k záveru. Najlepšie na koniec, takže slovo sme dali šéfovi HC 05 iClinic Banská Bystrica, Jurajovi Kovalovi.


Slovné spojenie Banská Bystrica a majstrovský hetrik stále vyvoláva príjemný vnútorný pocit?

„Stále. Je to pocit až neuveriteľný a veľmi uspokojujúci. A myslím si, že ešte na dlhú dobu to aj tak bude.“

Cennejšie o to viac, že na Slovensku to zvládli len Košice?

„Cenu to určite má aj preto, hoci s Košicami sme sa nikdy nemohli porovnávať pokiaľ ide o tradíciu a celkové ich zázemie. Nám sa ani nesnívalo, že by sme sa v tomto ukazovateli mohli Košiciam vyrovnať.“

Mali ste však aj dosť nepresvedčivú fázu sezónu, najmä zo začiatku. Ostávali sme vo vedení celý čas pokojní?

„Naše kroky mohli ľudia sledovať. A tie svedčia o tom, že sme boli celý čas pokojní a verili sme ceste, ktorú sme nastúpili. Rok predtým, ale takisto aj na začiatku uplynulej sezóny sme vymenili 16 hráčov. To nie je jednoduchý proces, aby veci hneď zapadli do seba. Okrem toho sme mali nový trénerský tím, počnúc hlavným trénerom, nadväzujúc asistentmi, takisto bol nový kondičný tréner. Dokonca aj masér. Ten prechodný pokles bol úplne prirodzený. Tiež sme predtým odohrali Ligu majstrov, tam sme podávali pomerne dobré výkony proti špičkovým európskym klubom a prišlo určité uspokojenie tímu. Vysporiadali sme sa s tým až neskôr. A videli ste, že žiadne dramatické zmeny k tomu neprispeli.“

Už pred play-off ste boli jasnými favoritmi, prišlo počas vyraďovacích bojov nejaké zapochybovanie z vašej strany?

„Každý vie, že play-off sa končí až posledným hvizdom rozhodcu. O tom sme sa presvedčili pri druhom titule, keď sme vo finále viedli 3:0 a nakoniec sme hrali siedmy zápas vonku. Séria s Popradom bola pravdepodobne najťažšia. Šport prináša aj chvíle, keď si nie ste úplne istý, ale zvládli sme to k spokojnosti.“

zdroj: TASR

Do novej sezóny avizujete zmenu filozofie, možno šetrenie, nastolenie iného trendu. Môžete to viac ozrejmiť?

„Hneď po treťom titule som povedal, že sezónu musíme zlacniť a káder omladiť. Tohto sa aj budeme držať. Určite však nemeníme filozofiu toho, aký hokej chceme v Bystrici hrať. Tretí titul nás stál v porovnaní s predošlými dvoma najviac peňazí. Musíme sa s tým vyrovnať tak, aby sme si nenarobili finančné problémy.“

Nie je to aj tým, že vás po istom uspokojení láka niečo nové, iné?

„Nie je našim cieľom sa naháňať za titulmi. Poviem to takto. Keď sme na troskách bývalého klubu založili v roku 2005 nový klub, povedali sme si, že sa budeme venovať mládeži. Neskôr sme zistili, že mládež potrebuje vidieť vzory, preto sme sa posnažili a postúpili do najvyššej súťaže. Tam nám zachutili úspechy, tak sme išli na titulmi, ale z dlhodobého hľadiska ich ďalšie naháňanie nie je naším cieľom. Chceme vychovávať čo najviac svojich odchovancov a dávať im možnosť. Úplne najkrajší cieľ by bolo, ak by sme raz s čo najviac odchovancami vyhrávali ďalšie tituly. Ale to je naozaj dlhodobý horizont.“

Na druhej strane doterajšie zmeny nenaznačujú že chcete hrať niekde okolo piateho miesta.

„Chceme hrať dobrý, kvalitný, atraktívny hokej. Diváci sú zvyknutí na taký hokej a na úspechy. Mierne nás sklamalo, keď sme v prvom kole play-off nemali vypredaný štadión, ktorý je najmenší na Slovensku. Nikde nie je napísane, že so súčasným kádrom nemôžeme dosiahnuť ten najväčší úspech, ale nie je to teraz predsezónnym cieľom. Uvidíme, ako sa bude samotný ročník vyvíjať.“

Matoušek, Lamper, Zigo či Lunter sú spätí s vašim klubom, no všetci sú bez zmluvy. Je to v tej pozícii, že už počítate s inými hráčmi?

„Nie je to v takej pozícii. Boli u nás úspešní a ich ambície hneď po zisku titulu presahovali našu ligu. My stále o nich javíme záujem, ale nechceme im brániť v ďalšom rozvoji. S touto štvoricou sme však v kontakte. Dokonca s Matouškom sme aj ústne dohodnutí, že odohrá novú sezónu u nás. Ďalšie rozhovory očakávame. Ak budú mať hráči trpezlivosť čakať, my budeme trpezliví takisto. Ak nebudú mať nové zmluvy, posnažíme sa ich udržať a oni sú s týmto postupom uzrozumení.“

Vraj máte svoje plány aj v prvej lige, konkrétne v HC Bratislava. Prezradíte o tom niečo viac?

„Pokiaľ ide o túto otázku, bližšie sa k nej budem vyjadrovať neskôr. Ale svojím spôsobom som sa zapojil do prestavby tohto klubu. Oficiálne informácie verejnosti budú poskytnuté o čosi neskôr.“

Asi dva dni po oznámení ambície Slovana ste poskytli rozhovor denníku Šport, kde ste ako jeden z mála funkcionárov ihneď upozorňovali na náročnú cestu, ktorá je pred týmto klubom. Za Pro Hokej ste tiež komunikovali čerstvé stanovisko. Ako teda vnímate súčasný stav možného prijatia Slovana späť do Tipsport ligy?

„Cesta Slovana späť začala vlastne už pred siedmimi rokmi. Bol som členom predstavenstva Pro Hokeja a jedným z podpisujúcich ľudí za Pro Hokej dohodu o prípadnom návrate Slovana do extraligy. V tom dokumente sa Pro Hokej zaviazal, že v prípade ak Slovan požiada Pro Hokej o návrat späť, Pro Hokej vytvorí všetky organizačné a legislatívne podmienky na to, aby sa Slovan mohol vrátiť. Podobná situácia nastala. Slovan nás síce nepožiadal, ale podal prihlášku na SZĽH v stanovenom termíne do 31.mája. Pán  prezident zväzu Kohút zvolal všetky kluby na rokovanie aj o tejto otázke. Všetky kluby sa vtedy vyjadrili, že Slovan privítame veľmi radi, lebo to zvýši atraktívnosť súťaže. Ale Slovan musí splniť podmienku, ktorú určuje smernica prijatá v roku 2010, ktorá hovorí o tom, že klub musí mať vyrovnané všetky záväzky voči trénerom a hráčom do 1.júla príslušného roku. A takisto do 31.mája príslušného roku má každý klub predložiť súpis záväzkov voči hráčom a trénerom. Ako je známe, ani jednu z týchto dvoch podmienok Slovan nesplnil. Preto 3.júla zasadlo predstavenstvo Pro Hokeja a nemali sme inú možnosť ako jednohlasne skonštatovať, že Slovan podmienky nesplnil a preto navrhuje výkonnému výboru licenciu neudeliť.“

zdroj: TASR

Nová ligová rada do tohto procesu nevstúpi?

„Tá na tom nemení nič. Toto je interný predpis od Pro Hokeja, to znamená, že všetkých klubov, ktoré hrajú v najvyššej súťaži. Ligová rada žiadny iný predpis nevydala. V konečnom dôsledku je však licenčným orgánom až výkonný výbor. V tomto prípade ligová rada, kde máme svoje personálne zastúpenie nemôže brať stanovisko klubov na ľahkú váhu, respektíve nebrať to stanovisko na zreteľ. Potom by totiž neplatili ani iné interné predpisy. Trebárs obmedzenie legionárov. Na to nie je dosiaľ schválený žiadny predpis, je to len interný predpis Pro Hokeja. Ak sa teraz niekto začne tváriť, že naše vnútorné predpisy teda neplatia, tak nebudú platiť ani iné a vznikne jedna veľká anarchia.“

Môže sa to vaše odporúčanie v priebehu mesiaca zmeniť?

„Sedieť vieme flexibilne, keby na to bol dôvod. Ale v zásade s tým nepočítam. V našom  záverečnom uznesení sme navyše požiadali výkonný výbor, aby otázku udelenia licencie rozhodol do 13.júla a nie do 1.8., kedy má plánované zasadnutie. A dôvod je jednoduchý. Podľa súťažného poriadku SZĽH je potrebné, aby zväz stanovil model súťaže najneskôr dva mesiace pred začiatkom súťaže. A prvé kolo novej sezóny je naplánované na piatok 13.septembra. Čiže najneskôr 13.júla potrebujeme vedieť, či budeme hrať s 12-timi alebo 13-timi tímami. Keď Slovan požiadal o prijatie, mali sme pripravený model pre oba varianty. Momentálne to už musíme rozhodnúť, preto som názoru, že tú otázku musíme vyriešiť do 13.júla.“

Mimochodom ľudia špekulovali, čo je za tým, keď ste krátko po titule trochu vŕtali do predstaviteľov zväzu za to, že chýbali na rozhodujúcich zápasoch ligy.

„Takto pán redaktor. Bez ohľadu na to, kto je práve v čele zväzu si myslím, že najvyšší predstavitelia slovenského hokeja by mali dať určitú vážnosť slovenskej najvyššej súťaži. A predsa nie je možné, aby na zápasoch, kde sa už mohlo rozhodnúť o majstrovi, teda už v Nitre a potom ani v Banskej Bystrici, sa ani jeden z vrcholných predstaviteľov nezúčastnil. To je podľa mňa dehonestácia súťaže a výhovorky, ktoré som potom počul, že ich nikto nepozval, považujem za trápne. A to je všetko, žiadne iné ciele za tým nie sú.“

Záverečná otázka je rovnaká pre zástupcu každého klubu. Môžete prezradiť váš minuloročný rozpočet na káder a priemerný mesačný hráčsky plat?

„Keďže som si prečítal rozhovory s Dušanom Mrázom a Mirom Kováčikom, tak teda tiež som sa pripravil. Za minulú sezónu sme vyplatili hráčom sumu 822 000 eur. To boli základné platy. Ďalších 125 000 eur sme vyplatili formou prémií, ktoré boli vypísané za postup do finále a za titul.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


29kubko10

 

Akých juniorov do budúcej sezóny by sme mohli vidieť v BB drese? Mate niekto info, alebo mena chlapcov, ktorý hrali vlani juniorku a mohli by si zahrať v prvom tíme? Ďakujem.
5.7.2019 - 23:27
+1

22.4.2017

 

No keď vidím tie sumy, nedivím sa Mrázovi že bol nasr...hnevaný po sezóne. Dať do toho o vyše 20% viac ako trojnásobný majster a skoro raz toľko ako mužstvo, ktoré ich zdolalo, to teda nepoteší.

Páči sa mi, že všetci traja na rovinu povedali, čo to stálo.

Škoda, že sa redaktor nespýtal na dohodu ohľadom CHL.
5.7.2019 - 23:36
+28

hkmmanZV

 

Druha vec je, či tomu človeku veriť. Podľa mna ten neverí ani sám sebe
6.7.2019 - 8:02
+21

TommY_D

 

6.7.2019 - 13:10
+7

bohin85

 

no tak mu never... my to prezijeme...
6.7.2019 - 13:39
+5

apa

 

Len či všetci traja povedali pravdu.Lebo ak v Bystrici minuli cca 822000
eur pri min. 12 cudzincoch tak mi pripadá že tí ostatní hrali asi za stravné lístky.
7.7.2019 - 8:28
+7

advokatiss

 

Cakal som ine kridlo nez Matesa, skor nejake produktivne. Ale na druhej strane aspon niekto z odchovancov ostane.
5.7.2019 - 23:41
0

Corgi77

 

HC Bratislava bude béčko Bystrice?? Tým pádom asi vzdali postup do TL.
5.7.2019 - 23:54
+1

advokatiss

 

Jasne a aj Marek Slovak pride dohrat sezonu k nam
6.7.2019 - 0:01
+3

Acorgonka

 

Tak samozrejme vylucene to nie je ale informacie roznia napr aj v tom ze do BA ma ist mlady Koval a pri jeho schopnostiach zohnat kvalitu do HB Ba nebude problem takze ked nie Slovan tak prave BA by sa do TL dostat mohla Kovalovci robia veci nie ze by nemali co ale logicky ked tak pre uspech uvidime teda
6.7.2019 - 6:53
+4

Acorgonka

 

HC
6.7.2019 - 6:54
+6

BlackCrow

 

HD
6.7.2019 - 8:20
+2

Acorgonka

 

nerob pride moj energeticky upir a zase bude zle peknu nedelu vcera mi doniesol Cyril s Metodom dobry kotlikovy idem upratovat
6.7.2019 - 8:31
0

emoxx1

 

Nie je sobota? Veľmi smädil kotlíkový
6.7.2019 - 8:34
+1

Acorgonka

 

azapad jeden den volna na viac a uz mam nedelu ahoj
6.7.2019 - 8:35
0

BlackCrow

 



6.7.2019 - 8:37
0

emoxx1

 

Dobre si napísala... Človeku sa tlačí úst skrátka HBB
6.7.2019 - 8:28
+1

Acorgonka

 

aa sak kto chce pochopi kto nie nie.) sa rozumieme
6.7.2019 - 8:30
+1

Kleofas1971

 

Že by šiel Slovan pod vodu???
6.7.2019 - 9:11
+1

apa

 

Len aby HC BA nenahradila Slovan.
7.7.2019 - 8:30
0

Acorgonka

 

Ved o to prave ide
7.7.2019 - 9:05
+7

Kurolišek

 

Kovaľ veľmi tlačí na to aby sám rozhodoval ako bude liga vyzerať, či bude hrať Slovan a podobne. Rád by posúval licenčné konanie hoci mu to neprináleží. V licenčnej rade máme človeka. Prvé kolo máme naplánované... o čom to sakra hovorí? Všetky náležitosti kedy sa bude hrať liga, kedy bude licenčné konanie mu absolútne neprináleží určovať. Nechápem. Buď je ten prechod pod zväz len naoko alebo sa s tým Koval nezmieril. Podmienku na legionárov akceptovali kluby pod tlakom zväzu a ten im za to dal miesto v nejakej rade kde aj tak rozhoduje predseda zväzu. Teraz sa tvária, že zväz musí poslúchať čo hovoria lebo bude anarchia. Nie veru, je to pre nich silná rana od zväzu aj prehra Rusnáka. Koval ešte bude prekvapený ako zväz odignoruje všetky jeho požiadavky. V tomto mal Široký pravdu: Bezvládie. Umierajúci Prohokej kope nohami a Zväz sa vlády ešte neujal. Vyzerá to, že bude musieť veľmi rýchlo a bude to s pekným škrípaním zubov. Zažijeme srandu toto leto.
6.7.2019 - 0:33
+5

aaaaa

 

Nevidím nič natom , žeby povedal niečo zle ...vypichnes že povedal že mama prvé kolo naplánované ...veď to prvé kolo je vtedy naplánované . A zvyšné veci povedal podľa poriadku ako by mali byť , že dve mesiace predtým . Ja natom nič zle nevidim
6.7.2019 - 0:48
+20

Kurolišek

 

Ak by povedal len toto tak by to možno tak nevyznelo ale celý rozhovor indikuje veľkú nespokojnosť s tým, že ligu berie pod seba zväz. Zrejme aj preto nebol Šatan jeho kandidát.
6.7.2019 - 11:37
+2

KrebsKandidat

 

By som rad vedel, kde toto vidis v jeho odpovediach.
6.7.2019 - 12:03
+2

Kurolišek

 

tak napr. V tomto prípade ligová rada, kde máme svoje personálne zastúpenie nemôže brať stanovisko klubov na ľahkú váhu, respektíve nebrať to stanovisko na zreteľ. Potom by totiž neplatili ani iné interné predpisy. Trebárs obmedzenie legionárov...

Nieže nepriamo ale priamo naznačuje, že keď oni sa zhodli že Slovan do ligy nepatrí tak to musí platiť aj pre zväz a ak to platiť nebude tak pre nich je interná smernica na počet legionárov ktorú prijali na nátlak zväzu zdrap papiera, ktorý okamžite neplatí. Čo to má byť?
6.7.2019 - 15:42
+4

kolombo

 

Ibaže oni (kluby) sa zhodli že Slovan do ligy patrí už keď Slovan odchádzal a teraz si to opäť potvrdili - mal si možnosť to čítať aj z článkov tu na portály. Koval hovoril v rozhovore za ligové kluby nie za seba v množnom čísle. Či myslíš že by bolo lepšie čakať do 12/9 či Slovan splní čo treba a potom riešiť veci? Neviem prečo hľadáš niečo tam kde to nie je.
6.7.2019 - 23:46
+2

Kurolišek

 

Ty už motáš úplne niečo iné do toho... niečo iné je, že kluby sa zhodli a iné je niečo stanovisko predstavenstva prohokej. Na názor predstavenstva sa nikto nepýtal, pokiaľ viem majú tam na to Lintnera a už vôbec a to nerieši takto mediálne. Je to jasný odkaz nespokojného Kovala. Kto to nevidí tak je asi slepý. Ja mu to nezazlievam, že má iný názor avšak prohokej neriadi nič a tak jeho stanovisko môže byť pre zväz zaujímavé ale aj vôbec nemusí a jeho "varovania" sú už na hrane vydierania.
7.7.2019 - 10:42
+1

kolombo

 

Nespáchal náhodou týmto rozhovorom aj nejaký trestný čin? Lebo vydieranie je trestný čin. Možno by si bol rád ... Netuším aké má Koval osobné záujmy no ty to asi vieš a presne si v jeho slovách našiel. A ešte aj čo tam mohlo byť keby to chcel tajnostkársky povedať či naznačiť.
7.7.2019 - 11:16
+1

Kurolišek

 

Ty si ďalší lolo ktorý keď nevie argumentovať tak to začne obracať na vtip... hej vydieranie v tom nieje tak ako nebolo v účasti BB v LM.
8.7.2019 - 12:28
+1

Luke

 

Na hrane vydierania...
Vidím, že si ďalší úspešný úlovok pána Š., ktorý tu pred pár dňami spravil (ako to tino správne nazval) gauner kampaň o fungovaní v štruktúrach slovenského hokeja.
K veci - snažíš sa tu navodiť dojem, že Koval rozhoduje (alebo by chcel rozhodovať) za ProHokej sám. A keďže sa Ti to podarilo a presvedčil si o tom zjavne sám seba, vyvodzuješ z tejto mylnej premisy ďalšie nezvrátiteľné závery. Škoda, že nerozumieš aspoň základnému fungovaniu predstavenstva ProHokeja, môžno by Ti potom zasvietilo slnko aj na Tvoje otázky vynárajúce sa z hlbokej temnoty. Zameraj sa hlavne na to slovíčko MÁME - máme človeka, máme naplánované...
7.7.2019 - 23:24
+4

Kurolišek

 

problém je, že na tému Slovan by nikoho ani len nemalo zaujímať fungovanie predstavenstva Pro-Hokej pretože s jeho prijatím a následným fungovaním súťaže nemá nič spoločné, ani ten rozpis. Dokonca ani tí legionári ak si ich "škrtnú" v ich internom predpise. Príde nariadenie zo zväzu. A nemotaj tu do toho Širokého. Odluka Prohokeja od riadenia súťaže by tu bola aj bez neho a rozhodlo sa o nej ešte predtým ako sa Slovan prihlásil. Široký je posledný šašo čo ma zaujíma, mne sa len nepáči že tu Koval vystupuje ako ten kto rozhodne o niečom čo mu neprináleží. A je mi jedno či povedal máme alebo mám.
8.7.2019 - 12:26
+1

strojar

 

Čítanie s porozumení je zjavne tvojou slabšou stránkou.
6.7.2019 - 1:13
+12

Kurolišek

 

strojar ty tu len hejtuješ príspevky ale nejakú zmysluplnú vetu k niečomu som tu od teba nevidel. Zmohneš sa len na jednú vetu, niekedy len jedno slovo.
6.7.2019 - 11:36
+12

JANOBB

 

Strojar: mas moje prve +
7.7.2019 - 19:49
0

JANOBB

 

Strojar: mas moje prve +
7.7.2019 - 22:28
0

BlackCrow

 

Tešíme sa lebo už bolo na čase vypratať chliev!!
6.7.2019 - 5:23
0

advokatiss

 

BTW Tak ako som sa tesil, ze uz pride rad aj na nas som trosku viac sklamany z otazok. Pana Rajtara evidentne zaujimal viac Slovan a HC Bratislava a samozrejme bulvarna tema o neucasti funkcionarov na finale ako nieco o BB.
6.7.2019 - 0:52
+25

urpinik

 

Aj ja ani káder sa nespýtal
6.7.2019 - 1:19
+7

Hc-Ke-1

 

Dobrý rozhovor. Pekne narovinu.
6.7.2019 - 1:17
+1

Big brother

 

Teraz by mohli spravit druhé kolo otázok (tej poslednej)...nech si to všetci zistia a vyjadria sa.
6.7.2019 - 2:43
0

starosta

 

Načo, tí čo chceli to narovinu povedali.
6.7.2019 - 7:37
+1

Big brother

 

Keby sa prveho-druheho pytali Mraza, či Kovala, tiez by to nepovedali. Preto to pišem.
6.7.2019 - 9:26
+1

starosta

 

Na to si ako prišiel.? Však tuším nikto nepovedal pred Mrazom. Ten bol prvý kto odkryl karty. Takže či by bol prvý alebo posledný tak by to dal vonku.
6.7.2019 - 9:27
+6

Big brother

 

Tak pardon, myslel som Kovačika a Kovala. Ale aj Mraz tušim povedal, že sa na tu otazku pripravil, kedže už vedel, že padne.
6.7.2019 - 9:30
0

gta98

 

Jak nikto? Sak Poprad prvy podeval presnu sumu na platy a aj celkovy rozpocet na acko. Verim, ze je to len tvoja nepozornost.
6.7.2019 - 9:55
+5

ctibor

 

On ju dodal po rozhovore, lebo ju Jurinii nevedel z hlavy. Súhlasím s názorom hore...ktorý manažér chcel, tak to zverejnil. Veľký palec hore pre Poprad, Zvolen, Nitru a Bystricu.
6.7.2019 - 10:17
+2

starosta

 

Prepáč nevšimol som si že to mal PP zverejnené. Teda dodatočne zverejnené.
6.7.2019 - 14:46
+1

Chamois13c

 

Nebyt Jurinyho mozno to nepovie nikto taky je fakt... On zobral odvahu ako prvy
6.7.2019 - 10:59
+7

apa

 

Tak to vyzerá že tým hlúpym ostal p.Mráz,lebo ten jediný povedal
pravdu.Rád by som videl sumy,ktoré by redaktor neuverejnil a nik by o nich nevedel až potom keby sa všetci vyjadrili by boli zverejnené
to by boli prekvapenia.Takto každý povie menšiu sumu ako Zvolen.
7.7.2019 - 8:37
0

lubfito

 

Nechápem prečo by mal byť p. Mráz za hlupáka a ostatní za klamárov.
Ak si to predstavuješ tak, Kováčik s Kovalom zatajujú nejaké peniaze, tak prečo by nemohol zatajovať aj Mráz?
Či ty si videl účtovné knihy všetkých troch klubov a len nás naťahuješ?
Ja fakt neviem niekedy, namiesto toho aby si bol spokojný že u vás vedia dať dokopy také pekné peniaze, ideš vymýšľať nejaké fikcie o tom ako každý bude teraz klamať lebo Mráz povedal presne koľko dal na káder.
7.7.2019 - 9:34
+7

apa

 

A ty si videl účtovné knihy NR a B.B.keď tak ich obhajuješ.Keby mali také vysoké platy tak by asi neodchádzali
7.7.2019 - 17:21
0

apa

 

Myslím tým zvolenských hráčov že by neodchádzali a ty skús si prepočítať sumu čo uviedol Koval pomerom počtu hráčov kádra s toho min. 12 cudzincov krát počtu mesiacov sezóny a hneď si v obraze.
7.7.2019 - 17:26
0

Eduardo

 

Co som zapocul! U nas hra kanadan ci american v priemere za trojku+ubytko+strava, plus maju dotaciu z vlastnej federacie okolo 1800-2000€ ked hraju mimo svoj kontinent... A s patku je v europe fajn vylet ked ubytko zadarmo..
7.7.2019 - 20:58
+1

dukla15

 

Tak ono je sakra rozdiel pýtať sa niekde prezidenta klubu, niekde manažéra, niekde majitela a niekde športového riaditela... ked už sa robili rozhovory tak mali ist priamo k navyššim predstavitelom jednotlivého klubu.
6.7.2019 - 10:32
+5

dufus

 

človeku naskočí "úsmev"na tvári,keď si prečíta to moralizovanie od niekoho kto si predpisy a pravidlá ohýba ako mu je vhodné....
6.7.2019 - 6:36
+53

Corgi77

 

Hlavne v roku 2017, kde si neoprávnene vybavil Slovanistov aby konečne zdolali Nitru a vyhrali titul.
6.7.2019 - 8:27
+19

advokatiss

 

Ako to bolo neopravnene, ked prisli pred uzavierkou prestupov ?
6.7.2019 - 8:29
+21

Corgi77

 

Práveže neprišli.
6.7.2019 - 15:06
+10

advokatiss

 

Tak si asi zle pamatas aj tvoji pluskujuci kamarati. Kedze posledny zapas Slovana bol pred skoncenim prestupoveho obdobia.
6.7.2019 - 15:20
+5

mhc23

 

Nebol
6.7.2019 - 15:48
+2

advokatiss

 

Cize nebol pises.

Slovan Bratislava vs. Medvescak Zahreb 7:5 15.2. 2017
Koniec prestupoveho obdobia 23:59 15.2. 2017

Ved este aj vam prisiel po tomto zapase Kozak a Bacik
6.7.2019 - 15:55
+12

LenTak93

 

počkaj, ale tu chalani narážajú skôr na rok 2018
6.7.2019 - 16:33
+1

advokatiss

 

Ale si pozri aky rok omiela dookola a v spojitosti s tym, ze museli prist neopravnene hrat za nas Slovanisti aby sme konecne vyhrali titul. Takze ak si sa chcel zapojit do debaty si si mohol aspon precitat cele vlakno
6.7.2019 - 16:35
+6

LenTak93

 

Vidím už, že Corgi píše o 2017. Ale vtedy si nepamätám, žeby bolo niečo proti pravidlám. Vtedy si len BB stiahla koho chcela.
6.7.2019 - 17:51
+2

advokatiss

 

No ved nebolo nic, a o to mi cely cas ide.
6.7.2019 - 17:59
+11

burnzie

 

Jasné ako aj naše 3 tituly čo tvrdíte, že sú nečestné.... Píšeš, že aby konečne zdolali NR veď ste vyhrali 1 z 20 zápasov za posl 2 sezóny... Je to už smiešne s tým Slovanom...
6.7.2019 - 10:57
+8

KrebsKandidat

 

Neviem co je smiesne na obchadzani pravidiel... No vytahovat to tiez nema zmysel, bo sa na to uz nic nezmeni.
6.7.2019 - 12:06
+3

Sedko NR

 

Počúvaj čo si mýliš sarkazmus s provokovanim. Napísal tam jasné v roku 2017, teda rok po našom titule a tých 20 zápasov čo spomínaš bolo 17 a ťahajú sa presne od toho vášho titulu. Chlapče, chlapče...
6.7.2019 - 13:30
+11

Corgi77

 

V 2016, keď sme vyhrali titul s BB, tak Kovala išlo roztrhať, tak potom musel tu nenávidenú Nitru, zdolať za každú cenu. Hovorím o roku 2017 a 4 Slovanisti ktorí prišli po prestupovom termíne.
6.7.2019 - 15:10
+4

Eduardo

 

Vidis ..staci trochu ohnut a mame titul!
7.7.2019 - 21:06
+1

Acorgonka

 

Dobry ferovy rozhovor páči sa mi ze rozdelil zakladny plat + odmeny a rovnako je fajn ze vysvetlil a spravne trva na dodrziavani licencnych podmienok cas ukaze...
A mozno sa pozrie aj na "permosoveho" maga ano nevypredat stadion musi hnevat
6.7.2019 - 6:43
+4

Jokila39

 

Tešil som sa na tento rozhovor, že sa dozviem či je spokojný s aktuálnym kádrom, či ešte niekoho majú vyhladnuteho no bohužiaľ radšej sa rieši Slovan a HC Bratislava ..
6.7.2019 - 7:10
+3

HKMZvolenHKM

 

Vyhladnuteho (vyhliadnuteho): čo im tam nedavate najest? sorry musel som
6.7.2019 - 8:11
+3

Jokila39

 

Autocorrect na mobile ..
6.7.2019 - 8:13
0

samajamado

 

Tak si oprav slovník, lebo ti tam ten autocorrect zabudol dať dĺžeň.
6.7.2019 - 8:42
+3

BlackCrow

 

Zvykajte si. Už som to raz napísal. Začiatok konca. A modlite sa aby sa Slovan do ligy nakoniec dostal. Tento pánko bude robiť všetko preto aby sa tak nestalo a mohol si postaviť mužstvo v Bratislave. V Bystrici sa mu to neoplatí, to on veľmi dobre vie.
6.7.2019 - 8:28
+9

Jokila39

 

Však podľa takýchto odbornikov ako si ty sme mali skončiť už 5 rokov dozadu a venuj sa radšej svojim skrachovancom, čo nevedia ani rozpočet zverejniť
6.7.2019 - 8:35
+24

UssKe

 

Že niečo o venovani sa vlastným píšeš prave ty
6.7.2019 - 8:39
+6

BlackCrow

 

Mám radosť ovečky že sa tešíte z toho čísla čo tento človek vypustil na konci tohoto interview. Už skoro ti tých skrachovancov pripomeniem ty citujem jana bb "normálny chalan"
6.7.2019 - 8:47
+7

Jokila39

 

Bože chudáčik môj povie koľko bolo € tak samozrejme je to vymyslene číslo keby nepovie tak zase by tu bolo len o tom písané. Yebat na vás my sme majstri čo ste vy ?
6.7.2019 - 8:58
+12

LenTak93

 

desaťnásobní majstri
6.7.2019 - 9:00
+15

Jokila39

 

Do kedy idete žiť z minulosti ?
6.7.2019 - 9:01
+24

Urpiner16

 

Na veky amen.
6.7.2019 - 9:35
+12

LenTak93

 

Chlapče, aj vaše tri tituly sú už svojim spôsobom minulosť. Takže aj ty z nej žiješ?
6.7.2019 - 12:26
+8

Jokila39

 

Svojim spôsobom kde som to napísal, že z nej žijem ? Napísal som, že sme majstri. Či to tak nieje ? Ty vyťahuješ minulosť
6.7.2019 - 12:36
+2

LenTak93

 

A kde som ja napísal, že žijem z minulosti? 10 titulov nemá na Slovensku nikto a keď to chceš ignorovať, okej. Aj Sparta je veľkoklub a pojem v Česku a pritom titul získali naposledy v 2007.

Ja som len chcel poukázať na to, že pýtať sa nás, Košičanov, kto sme, je dosť mimo.
6.7.2019 - 12:54
+18

kocsma

 

Blbcovi nevysvetlis
6.7.2019 - 15:00
+6

Impulse2

 

nie je*
6.7.2019 - 15:43
0

burnzie

 

Uż po 1 titule mal nasledovať pád to je len vaše zbožné želanie
7.7.2019 - 8:09
+1

fanke27

 

škoda, že na tú otázku o rozpočte neodpovedali všetci rovnako úprimne len trio Mráz, Kováčik, Kovaľ..
celkom by ma fakt zaujímal reálny rozpočet Košíc.

v článku najviac pobavilo ako Kovaľ vodu káže ale víno pije moralizuje ohľadom stanov a termínov pre prijatie Slovanu, pritom sám sa tu snažil všemožne meniť termíny uzávierky prestupov aby získal hráčov Slovanu pred PO, fakt vcelku veľmi vtipné. Nehovoriac o jeho ďalších excesoch.
6.7.2019 - 9:22
+8

MaxSBA

 

Však sme odpovedali aj my.
6.7.2019 - 9:32
+3

Tricko30

 

Max sba vy ste odpovedali až na druhý deň keď topska prosil na kolená jurinyho nech to tam dá lebo som ho podrobil veľkej kritike som rád že veľký Poprad s desiatimi titulmi počúva nejakého tričká zo Žiliny
6.7.2019 - 9:36
+16

stan-PP

 

ty mas normalne Popradfobiu.. vyhladaj vazne pomoc to uz sa neda stale citat a dookola len striehnes kto napise od nas a uz pises 100krat tu istu vec. Bud rad za Zilinu, konecne ste tam kde patrite dlhodobo, Michalovce aj ine niektore teamy z 1 ligy budu mat urcite vacsi prinos pre ligu ako tvoja nezaujimava Zilina prejdi na futbal u vas mozno aj tvoja psychika sa aspon trochu zrehabilituje
6.7.2019 - 9:45
+14

Bizzaremifo

 

tricko bol chvilu "pokojny", ale uz sa opat vratil do starych kolaji..je fajn mat takeho velkeho fanusika aj v Ziline
6.7.2019 - 9:56
+2

gta98

 

Ja by som na tie bludy neodpovedal a jeho to prestane bavit. A ked nie, tak nie. Vsetci vieme, ze je to fanusik Popradu len to dava najavo velmi detinskym sposobom. A ak si mysli, ze ma ozaj pravdu, tak to potom topska musi mat velku moc ked len tak dojde za riaditelom aby zverejnil platy, keby Jurinyi nechcel. A tricko by musel byt este vacsi sef, aby ho topska posluchal. No co, dava ti to zmysel? takze tie priblble komenty na PP si netreba vsimat, vsetci vieme, ze navonok hovori ako ju nechce, ale vo vnutri na nu stale mysli a nevie ju dostat z hlavy..
6.7.2019 - 10:00
0

MaxSBA

 

Ma zaujima kto mu dal tie 4 pluska
6.7.2019 - 13:10
+11

topska

 

Kedy si ty podrobil koho velkej kritike?
6.7.2019 - 9:57
+6

Chamois13c

 

A Zilina mala aky rozpocet? Jaj vlastne vas sa nikto nepytal hrate prvu ligu nestrapnuj sa chlape ten tvoj klub dlhodobo pre ligu nebol ziadny prinos a zaujima minimum ludi si velmi zakomplexovany zober radsej rodinku na vylet vonku je pekne
6.7.2019 - 11:06
+3

Tricko30

 

Chamoisko ten nezaujímavý klub má titul to mu už nik nikdy nevezme vy zatiaľ o niečom takom môžte len snívať titul futbal titul hokej a vy futbal v druhej lige a hokej klasika ako každý rok bez titulu.
6.7.2019 - 12:34
+11

MaxSBA

 

Choď radšej kúpiť vás klub
6.7.2019 - 13:03
+7

Chamois13c

 

A co ma akoze byt? Ty si ostal v roku 2006?poprad momentalne moze ist prikladom vo viacej veciach pracuje sa kvalitne transparentne a vsetko sa robi preto aby sa ten titul vyhral... O com su tvoje komentare nechapem ale ver mi ze by som s tebou nemenil ved ty si od 2006 nemal radost z hokeja a sledoval len barazove zapolenia a sam si tu len vybijas svoju frustraciu mne je ta uprimne luto pozeraj sa na plagatik z 2006 v detskej izbe a daj nam pokoj
6.7.2019 - 13:06
+10

topska

 

Vas titul bola fantazia ale nestal vas nahodou aj postupom casu existenciu?
6.7.2019 - 17:45
+2

Kopitar11HKPOPRAD

 

112 pls
7.7.2019 - 17:48
0

Bizzaremifo

 

popradsky veduci prvy odkryl karty, to treba dodat..
6.7.2019 - 9:54
0

Magma

 

Je super ze sa ISKRE podarilo dorovnat Kosicanov...: idealny stav by bol, aby Slovan dorovnal zavazky a s cistym stitom nabehol do sutaze, ISKRA sice avizuje ustup, ale osobne si myslim, ze budu trnom v pate pre kazdy team buducu sezonu...Ak sa preberie "target less" Lang v Kosiciach + Nitra, Zvolen a Poprad, tak to moze byt opat zaujimavy rok pre vsetkych.

Obavam sa ale toho, ze toto je iba zelana Utopia!
6.7.2019 - 10:15
+3

gaspi

 

Aka iskra??!!!
6.7.2019 - 12:01
+1

len_tak

 

Smrečina. Historicky najdlhšie trvajúci názov hokejového klubu v BB.n
6.7.2019 - 12:10
0

KrebsKandidat

 

Aky ustup?
6.7.2019 - 12:10
+2

maxiM

 

Nebolo by fajn, keby niekto konecne napisal, co realne plati? Aky je momentalne vztah pro-hokej, SZLH a liga? Ktore predpisy boli prijate v ramci pro-hokej a kto sa nimi musi riadit v dnesnom stave? Potom by boli vsetky diskusie namieste, kto kde co porusil a kto kde nad ramec kompetencii dal vyhlasenia (odporucania)?
6.7.2019 - 10:19
+2

FanusikZamkov

 

maximM veľké plus pre tvoju pripomienku. Ešte ani súťaž nezačala a je tu chaus. Kto riadi súťaž? Ktoré predpisy interné ,neinterné,súťažný poriadok alebo dokonca nejaký tajný je platný? Vidím že v mútnych vodách sa najlepšie loví. Keď teraz je chaus čo bude počas súťaže. Celé je to choré.
6.7.2019 - 10:52
0

topska

 

Toto som naposledy pocul na tlacovke z Bratislavy
6.7.2019 - 10:59
+2

88Backo

 

No mám dosť...: Koval chce zrazu aby boli dodrziavane pravidlá,škoda len teraz keď mu to vyhovuje...Keď oje..li celu ligu aj s Duklou vtedy to netrebalo dodržiavať
6.7.2019 - 10:52
+61

OceliarKE

 

" Ak sa teraz niekto začne tváriť, že naše vnútorné predpisy teda neplatia, tak nebudú platiť ani iné a vznikne jedna veľká anarchia. "

Táto veta mi vyčarila extrémny úsmev na tvári
6.7.2019 - 13:03
+27

HKMZvolenHKM

 

88Backo: +++++++++++
6.7.2019 - 13:27
+2

Big brother

 

Toto ani vtipné nie je. Hrači, ktorí išli do Dukly (traja mladí chlapci podotýkam ), išli ešte pred prestupovým termínom. To, že sa potom ešte vratili do Slovana odohrat zapas, tak to už s vedomím že sa možu vratit, to už nebol naš bordel ze im to bolo dovolené. Takže ten plač je smiešny.
6.7.2019 - 14:27
+3

Big brother

 

* pred koncom prestupoveho terminu
6.7.2019 - 14:28
0

88Backo

 

Vypiekli s pravidlami alebo nie?To je úplne jedno kto kam išiel,aj keby to bol 16r hráč...
6.7.2019 - 16:29
+4

LuukyBB

 

Ja mám tiež dosť. Konečne sa vyvrátili Tvoje somariny o milionárskom klube. O klube, kde je titul jednoduchý keď má 2 milióny minimále. Som spokojný
7.7.2019 - 11:00
+10

kocsma

 

HC 05 Smer SD Banská Bystrica
6.7.2019 - 14:59
+14

14thomas

 

OT: V Košiciach nič nové?
6.7.2019 - 15:39
+1

LenTak93

 

dovolenky
6.7.2019 - 16:32
+7

UssKe

 

6.7.2019 - 22:27
+1

Impulse2

 

Tomu človeku neverím ani vetu,ale pekný rozhovor no

"Za minulú sezónu sme vyplatili hráčom sumu 822 000 eur."

Smiešne
6.7.2019 - 15:41
+3

Jokila39

 

Radšej nič nepovedať, všetko tajiť, posťažovať sa, že my mame hráčov ako zamestnancov a s vyšším rozpočtom 3x po sebe vypadnúť v štvrťfinále
6.7.2019 - 16:29
+23

Impulse2

 

"LenTak93


desaťnásobní majstri"

Ešte niečo ?
6.7.2019 - 16:38
0

Jokila39

 

Áno, my sme úradujúci majster. Vy môžete akurát tak žiť z histórie
6.7.2019 - 17:01
+17

Impulse2

 

Podvod tím? Ani nie,my sme aspoň niečo v Europe dosiahli,za to vy ste ligli v Lige majstrov aj s Kanadou C
6.7.2019 - 17:06
+2

Sunkafit

 

dosiahli
6.7.2019 - 19:47
+2

Impulse2

 

No dosiahli sme toho viac ako BB a posledné miesto v skupine,a to s čechmi max 5-6,oni s fínmi,američanmi,kanadanmi a neviem jakou gutou dosiahli posledné miesto no ...
6.7.2019 - 20:30
0

kocsma

 

Hlava tupa aká história, toto je čistý fakt 10x titul je 10x titul, sa tu oháňaš takými bludmi až sa mi nechce veriť že toto stvorenie má 18+
6.7.2019 - 17:15
+1

BlackCrow

 

Alebo vyhrať hrdzavý hatrick a odísť do zabudnutia.
6.7.2019 - 16:38
+1

Urpiner17

 

My mame 100 krát väčší rozpočet....sa zamysli nad sebou ty mysliteľ....nemáš ani 1% predstavy o tom ako to je s hokejom v Košiciach ale ideš hundrat....a potom keď náhodou sa dostaneš do steelky tak budeš po hráčoch kosic kričať že sú ko a kadečo ako máte vo zvyku vy v tej mastali....vy tam asi ste fakt všetci psychicky narušení....a takyto názor má veľa ľudí, ktorí musia z nejakých dôvodov žiť v BB a nepochádzajú odtiaľ....
6.7.2019 - 17:07
+6

advokatiss

 

Ano sme vsetci
6.7.2019 - 17:12
+8

Impulse2

 

Veď KE to nebavilo stále mať titul za titulom,niekto nás musel zastúpiť Skúška nového trénera nevyšla,teraz uvidíš ten kolotoč z predchádzajúcich rokov,vtedy si to nemôžte pamätať lebo ste lepipili peniaze na hráčov btw aj Julko napísal že sme lepší,tak hádať sa s Julkom hádam nebudeš ?

Cenu to určite má aj preto, hoci s Košicami sme sa nikdy nemohli porovnávať pokiaľ ide o tradíciu a celkové ich zázemie. Nám sa ani nesnívalo, že by sme sa v tomto ukazovateli mohli Košiciam vyrovnať.“

Ono nemôžte ani teraz
6.7.2019 - 17:15
+1

Jokila39

 

Julko napísal ? Stačilo myslím, odhlás sa a šup do tábora kido
6.7.2019 - 17:24
+7

Impulse2

 

Jurko vlastne prepáč
6.7.2019 - 17:51
0

Westbeast0

 

"Nemas ani 1% predstavy"... Tak toto je iny level, celkom pobavilo. Uz aspon viem ze aj predstava sa da merat v percentach... Ale ine som chcel, vy chlapci z Kosic somrete ze sa vam niektori Bystricania pchaju do diskusii, vravite o komplexe atd... Ale podla mna ste v tomto uplne rovnaki(mozno aj tie pocty provokaterov by boli tak 50:50), absolutne si nemáte jeden druhemu co vycitat.
6.7.2019 - 20:25
+16

fanke27

 

skade si nabral, že Košice mú vyšší rozpočet ako vy?

ja sledujem pomery v KE dosť dobre a mne matematicky vychádza, že na platy hráčov sme minuli určite menej ako Zvolen alebo vy
6.7.2019 - 19:40
+1

Farrokh Bulsara

 

Si pobavil Že KE majú menší rozpočet
Bližšie ku pravde bude, že majú toľko čo Zvolen a BB spolu
6.7.2019 - 21:46
+9

TommY_D

 

Nechaj ich vieš aký tu radi že ich rozpočet sa radšej nezverejnil a ešte pár rokov tu môžu trepať ako my máme dvojnásobok toho čo oni plus ešte platia aj za steelku a ich hráči sú zamestnancami a bla bla bla bla 10 titulov
6.7.2019 - 22:03
+14

moke19

 

lenže do bodky naplnili zákon o športe, to je ten rozdiel. Vás sponzoruje právnická kancelária, to Ti nie je čudné?
7.7.2019 - 18:25
+2

axxl

 

Co ti je na tom smiešne.normalne podľa mna
6.7.2019 - 16:01
+2

VSŽ!

 

Prvý raz klobúk dolu - pred jasným vyjadrením ohľadne termínov: do 31.5. dátum oznámenia záväzkov, 1.7. termín ich vyporiadania. Ak toto 1.tunelarskej a.s. nie je známe,tak načo vôbec posielajú prihlášku.
PS: ešte ich môže ktorýkoľvek klub poslať do čerta,ak bude hlasovať proti.
PPS: chalani čo podali návrh na konkurz to urobili absolútne sofistikovane.
6.7.2019 - 17:31
+2

emoxx1

 

Celý deň som trošku nestíhal, ale pristavím sa ešte k otázke o HCB. To informačné embargo naťahujú ako gumu v trenkách. Už prebehlo kopec klebiet o kádri, aj potvrdených od ľudí, ktorý tých hráčov osobne poznajú. To, že klub zásadne mení koncept ešte ako tak chápem, ale budem naivne veriť, že v kádri zostane miesto aj pre miestnych chlapcov, ale keď samozrejme v menšom počte. No klebety o zmene názvu klubu dúfam, že nie sú pravda. Dúfam, že v septembri na tribúne ešte budem vidieť reálneho pokračovateľa klubu ktorý som od začiatku ako fanúšik podporoval a nebude tam žiadny Bratislava Predators, Sharks, Capitals a neviem aký názov ešte prebehol Bratislavskými klebetami...
6.7.2019 - 19:28
+1

len_tak

 

Ja osobne som za Kings.
6.7.2019 - 19:43
0

emoxx1

 

Kings už v BA je...
6.7.2019 - 19:48
0

len_tak

 

Nevedel som, Monarchs sú tiež... Čo tak Royals, znie to vznešene.
6.7.2019 - 19:54
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
VladoBB

 

...no, po dlhšom čase som si chcel prečítať niečo o BB hokeji, a tu opäť úradujú a zasierajú to 2-3 košičania...
...bože vy to tam na tom šialenom východe máte naozaj ťažké...
...ako ste odstavili tú vysokú piecku, zrazu toľko wedrových odchovancov nemá čo robiť, iba tu trepú dookola o nejakých zapadnutých socialistických tituloch...

6.7.2019 - 21:48
+26

moke19

 

žiaľ, túto krajinu "zasierajú" hlavne takí, ako Váš generálny sponzor
7.7.2019 - 18:28
+5

FP-Romanides

 

Iclinic zasiera Slovensko? Či ty si ďalší mudrc ktorý nevie rozdiel medzi sponzorom a akcionárom?
8.7.2019 - 7:56
+8

moke19

 

myslel som skôr Koval and spol.
8.7.2019 - 20:37
+1

FP-Romanides

 

Chválim Kovalovu otvorenosť. Verím tomu že košičania a byndziari musia teraz peniť, keďže vidia koľko do hráčov naliali a nedostali sa ani do finále.
6.7.2019 - 22:37
+5

14thomas

 

No povedz nám chlapče koľko?
7.7.2019 - 5:08
+6

FP-Romanides

 

No určite viac ako BB.
7.7.2019 - 8:27
+1

davideKE

 

Odkial ta istota? Ja by som si nedovolil tvrdiť ani ze áno ani ze nie. Nieto este v spojení so slovom “určite”.
7.7.2019 - 9:33
+1

kolombo

 

Ja by som čakal viac v prípade Košíc ale asi len kvôli tomu že išlo o zamestnancov. Inak by som tipol že na hráčov je to tak na úrovni BB možno trošku menej. ZV by som odhadol ako minulosezónny top. Ale ako vravíš sú to špekulácie.
7.7.2019 - 9:52
0

LuukyBB

 

Samozrejme, že viac. A to aj bez nájmu Steelky... ako som k tomu došiel som tu už písal. Oni sa ešte urážajú, že majú najviac ? Veď to je pre nich dobré. To, že nevedia za tie peniaze urobiť ani semi je jednak smola a jednak smutné. Aj taký je šport ... Našťastie ani peniaze nestačia na úspech. A to je dobre.
7.7.2019 - 11:04
+3

Impulse2

 

Netrep,ešte si počkám čo napíše Mr.poldeci a potom ti k tomu niečo napíšem
7.7.2019 - 11:12
+2

LenTak93

 

Peniaze na úspech netreba, to je pravda. My totiž máme na konte titul, ktorý vyhrali hráči zadarmo, kvôli Košiciam.
7.7.2019 - 12:47
+6

LuukyBB

 

Tak tento rozhovor je hlavne výsmech pre Backa, ale aj časť KE spektra na tejto stránke. Tak Backo, ako to, že nemám 2 milióny rozpočet ? Vypisoval si to tu bežne. Tak aspoň raz sa ukáž, že si aspoň na internete chlap a napíš: Chalani, trepal som ... máte to tu jasne. Potvrdilo sa všetko čo som si približne vyrátal. Treba ešte určite aj zatlieskať: BB, ZV, NR a PP, že dokážu za takéto peniaze urobiť výborné kádre. V tomto nám môžu Česi závidieť. Tam kvalitný káder vyjde o veľa viac. Takže:
7.7.2019 - 10:57
+7

Jimmy Tulipan

 

Rozpočet na káder nerovná sa celkový rozpočet.
7.7.2019 - 21:53
0

dufus

 

no človek sa tu toho dozvie...niektorí ste fakt asi na práškoch,lebo mapísať že košice majú samozrejme,určite viac ako bb ked neviete ich rozpočet,chce riadnu demenciu a vymletú hlavu
7.7.2019 - 11:29
+3

davideKE

 

Ale však tam luky vyššie pise ze uz raz vysvetľoval ako k tomu došiel, tak to predsa bude pravda nie ?
7.7.2019 - 11:37
+1

Urpiner17

 

Mame možno toľko koľko BB...kto chce veriť urobí dobre kto nie je to jeho vec...každého osobná...treba sa zamysliet aj nad situáciou v USS a skúsiť si predstaviť žeby dávali kopec peňazí na hokej a pritom predávali a zatvárali linky...
7.7.2019 - 12:42
0

davideKE

 

Celkom mindfuck si od fanúšika BB prečítať ze ani peniaze naštastie nestačia.
7.7.2019 - 11:44
+3

Atlan

 

ma este vobec vyznam citat diskusie? grcia sa tu z jednej strany na druhu
7.7.2019 - 11:47
+7

Impulse2

 

Chcú zastúpiť Slovan,to sú tzv predskokani
7.7.2019 - 11:49
0

Atlan

 

ty k tomu zial tiez prispievas a pomerne pravidelne
7.7.2019 - 11:59
+16

Impulse2

 

Ja? sa pozri na príspevky odomňa a kto začína,tu som sa zas oprel keď píšu oni prvý,inač nie
7.7.2019 - 12:07
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dzunkes

 

Veru tak..Allan
7.7.2019 - 22:07
0

lukasbb

 

Keby sa už košičania starali radšej o svoj klub by bolo fajn
7.7.2019 - 13:38
+3

mitoO

 

Komentare som necital, vyzera to tu dost divoke, ale rozhovor mi prisiel celkom OK.
7.7.2019 - 13:53
+4

Lukash_ke

 

Ej ale vám bije to teplo na hlavy.
7.7.2019 - 13:54
+1

peters

 

...sa tu hadate ako male deti. A teraz co, ked ma niekto rozpocet milion, niekto 800 tis., niekto 600 tis., kazdy by chcel rozpocet co najlepsi a kazdy chce vyhrat titul. Bystrica ma teraz ake take peniaze, hra dobry hokej, investuje do mladeze, mesto spolupracuje a ludia sa na hokej tesia. A ano, ak zaplatim 320 € za pernamentku, tak aj cakam, ze ten hokej bude dobry. Ked bude o nicom, pernamentku nekupim, pojde obcas, je to normalne. Myslim, ze prvych 5 mancaftov ma rozpocet priblizne rovnaky, raz bystrica, raz zvolen, raz kosice vacsi, ale v podstate podobne. Rozdiel je v tom, ako to dokazu robit, aky je skauting, ake podmienky hracom dokazu vytvorit, ake daju hraci referencie inym hracom.., je toho vela a nie je to vzdy len o peniazoch. Takze by som to povedal asi tak, slabsi nech sa ucia od lepsich, ..a lepsi nech su na seba stale narocnejsi, vtedy sa kvalita bude naozaj posuvat dalej.
7.7.2019 - 14:25
+12

apa

 

Máš pravdu čo si napísal,ale potom nech Koval netrepe že dal za sezónu na platy 822 000 pri minim. 12cudzincov to potom ako som predtým písal asi tí druhí hrali za stravné lístky.
7.7.2019 - 17:31
0

LenTak93

 

Koval dal na platy 947 000€, čo je hodnota blízka Zvolenu. Neviem, čo sa tak vytešujú, že koľko ušetrili.
7.7.2019 - 17:44
+4

advokatiss

 

Len taky detail 12 ich bolo ale nie celu sezonu
7.7.2019 - 17:50
0

apa

 

Ak myslíš tých Lisutina,Glenna,Millera tak tých zvyšných hralo od 39 po 67 zápasov a to nie sú započítané ich zranenia
7.7.2019 - 18:19
+1

apa

 

Tak si dobre pozri súpisku 2018/2019
7.7.2019 - 18:22
0

advokatiss

 

Ja si nemusim nic pozerat ani sa nepotrebujem tu s tebou o tom natahovat, ja som nevidel zmluvy tych hracov narozdiel od teba, kedze si bol pri podpise ich zmluv, takze si to vsetko vies vynasobit a vies presne tu sumu rozpoctu a rovnako aj pri hracoch v NR, kedze aj tam si presviedcal, ze taka suma nemoze byt skutocna. Argument nezapocitanych zraneni: ziadni zahranicni hraci cez sezonu neboli zraneni okrem Higgsa na par zapasov. Z tych 12 legionarov aj taky Gabor v 4. formacii musel brat palku podla teba a taky Koper podla tvojich kriterii tiez nepatri do tej skupiny. A uz z tvojho agrumentu 12 hracov krat cela sezona je polovica hracov.
7.7.2019 - 18:43
0

LuukyBB

 

Bol by si prekvapený za koľko tu vie hrať výborný cudzinec. Bol by si veľmi prekvapený... už sa to tu riešilo. Niektoré príklady viem presne. Nebudem to tu čmárať... Všetko je o šikovnosti manažmentu.
7.7.2019 - 18:47
+1

apa

 

Tak len asi podľa teba vo Zvolene sú sprostý a preplácajú hráčov zo zahraničia a v B.B.majú skvelý management
8.7.2019 - 7:42
0

Luke

 

Daj to sem ešte aspoň trikrát o tých stravných lístkoch...
Legionári tu hrali ôsmi + Miller necelú pol sezónu. Lisutina a Glenna tu hádam nebudeme počítať, keďže tu boli 2 mesiace. Tak nám teda skús napísať, koľko tých 8 a pol legionára zožralo z celkovej sumy 822.000 eur, aby sme naozaj videli, že ostatní hrali skoro zadarmo. Predpokladám, že to presne vieš, keď to tak sebaisto stále dookola tvrdíš.
7.7.2019 - 23:03
0

Impulse2

 

Rovno napíš že tu prišli hrať za minimálku aby ste mali zahojené ego
7.7.2019 - 18:55
+1

topska

 

Su lacnejsi ako Slovaci vo veeelmi vela pripadoch. Ved to poznam aj z PP.
7.7.2019 - 19:09
+5

Jokila39

 

David už to pochop cez zámorský hráči sú lacnejší ... napíše ti to tu xy fanúšikov + topska, ktorý je priamo v klube a vidí do týchto veci ale ty si stále pôjdeš svoje
7.7.2019 - 19:21
+1

Impulse2

 

Veď ja viem že sú lacnejší,to nehovorím že nie,ale vy stále idete s tým stropom s ich platmi dole a dole,dobre že tu nehrajú za 520 eur. Ja sa svojej zásady držím,radšej dať našemu viac,ako legionárom
7.7.2019 - 19:29
0

ctibor

 

Vy ste tych legionarov tahali z inych klubov, cize ste im preplacali ponuky. V takom pripade napr. lacnejsi nemusia byt. Ale ked tu pride hrac priamo zo zamoria, tak by si sa cudoval, ze ako lacny dokaze byt oproti roznym slovenskym hviezdickam vracajucich sa z Ceska.
7.7.2019 - 20:34
+3

Urpiner16

 

A u vás tí slováci čo roky poskupúvate preplácaním z TL klubov hrajú za aké maximálky?Či je to tiež len o jednom chlebíku a držkovej polievke?Ego nemáte zahajené vy lebo by ste silou mocou chceli prevrátiť zemeguľu a byť opäť na výslní aj keď ste prachatí ale vlastnou neschopnosťou sa vám to nedarí.
8.7.2019 - 7:33
0

Impulse2

 

??? Čo preplácame? Legionárov sme preplácali to áno,ale polovička mužstva čo bola v KE pri tituloch alebo keď sme nezískavali tituly mala určitú väzbu s Košicami a neprišla tu na sezonu,dva ale ostala tu dlhšie,je jasné keď sú peniaze tak radšej volia dať Košice viac našim ako legionárom,keď sme získali hetrik myslíš že sme mali pol mužstva Kanaďanov? 4-5 česi a to bolo všetko+sme vychovali hráčov ktorí dostali šancu v A,to či sa niekde posunuli to už je ich vec ako sa k tomu oni postavili.
8.7.2019 - 10:22
0

FP-Romanides

 

Myslím že urpi naráža na aktuálne skladanie KE kádra, ktoré je naozaj len preplácaním a skupovaním všetkého čo minulú sezóne v lige vyskočilo.
8.7.2019 - 10:29
+7

Impulse2

 

A aké je aktuálne skladanie kádra? Že máme to najlepšie čo si Košice môžu dovoliť zo Slovenska a nemusíme hľadať v ECHL ? Podľa teba je lepšie dať 2k ECHL hráčovi ako nášmu pri našom rozpočte? GJ
8.7.2019 - 10:39
+2

Urpiner16

 

Tak,tak Roman.On sa robí sprostý a preto to tak formuluje že sa robí a spomína zas minulosť ako viacerí súkmeňovci.Nič nové.
Platia ako po nebohom a nedarí sa.Čo už.
8.7.2019 - 11:48
0

Impulse2

 

a koho by si videl v KE,každý kto príde je preplatený... Mi vysvetli Mr.poldeci kto potom má hrať za KE?
8.7.2019 - 12:16
+4

Jokila39

 

Kytnar do BB ?
7.7.2019 - 20:50
+3

FP-Romanides

 

Mal dobrú sezónu vo Zvolene, je v najlepšom veku, minulá sezóna mu vyšla bodovo a je dobrý na buly. Možno je najvyšší čas na návrat do Bystrice. Za mňa aj hej.
8.7.2019 - 8:04
+1

advokatiss

 

Za mna talizman na neuspech nie
8.7.2019 - 8:59
0

Urpiner16

 

Kytnár je v posledných rokoch taký cestovateľ po tipsportligových kluboch.Tiež si myslím že už stačilo.Určite nie je najlacnejší takže miliardári z Turkines Airlines majú pre takýchto hráčov finančné pochopenie.
8.7.2019 - 9:07
+1

FP-Romanides

 

V tipsportlige hral zatiaľ iba v troch kluboch, a to má 30. Nemyslím si že je až taký cestovateľ. Za minulú sezónu 32 gólov, to je na centra slušné.
8.7.2019 - 9:50
+3

HKMZvolenHKM

 

Bez Chovana bude Kytnár 50%: Skôr čaka na zahraničnú ponuku....
8.7.2019 - 17:04
+1

ZOOMER

 

Len aby ste vedeli,dostal som sa k svojmu starému účtu,takže pod nickom Impulse ani Impulse2 nebudem vystupovať


Váš košický nadšenec Impulse
9.7.2019 - 12:12
0

Acorgonka

 

si nedas pokoja clovece
9.7.2019 - 12:21
0

FP-Romanides

 

Je skôr na zamyslenie že ľudia si tvoria druhý a tretí účet, a potom trollujú a pluskujú sprostosti.
9.7.2019 - 12:23
+7

Acorgonka

 

suhlas
9.7.2019 - 12:37
0

ZOOMER

 

Aké druhé účty? Si pozri kedy som založil tento,heslo som mal napísane na papieri ale ten papier som nevedel dva roky nájsť,akurát som si upratoval všetky veci zo školy a našiel som ho aj s emailom,tak som len napísal,že už nebudem prispievať pod nickom Impulse ale pod týmto
9.7.2019 - 12:46
0

NRfan

 

A to si si musel to "ZOOMER123" pisat na papierik?
10.7.2019 - 10:04
+2

Lukash_ke

 

ja som ostal v prdeli z toho, ze 2001-ky maju 18 rokov
10.7.2019 - 9:45
+1

JANOBB

 

Heslo znie:: Impulse 3
9.7.2019 - 22:16
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.7.2019 02:55
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 14.7.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 14.7.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 14.7.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.7.2019 02:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 16.7.2019 02:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.7.2019 02:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 16.7.2019 02:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 16.7.2019 02:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 16.7.2019 02:07

Bleskovky

Winnipeg podpísal nováčikovský kontrakt s Heinolom

Klub zámorskej hokejovej NHL Winnipeg Jets podpísal s Fínom Villem Heinolom trojročný nováčikovský kontrakt v hodnote približne 3,4 milióna dolárov. "Tryskáče" si 18-ročného obrancu vybrali v 1. kole draftu NHL z 20. miesta.
včera o 21:51 - Michal Bruner / TASR

Burakovsky podpísal ročnú zmluvu s Coloradom

Švédsky hokejista Andre Burakovsky podpísal ako chránený voľný hráč ročný kontrakt v hodnote 3,25 milióna dolárov s organizáciou NHL Colorado Avalanche.
včera o 20:35 - Michal Bruner / TASR

Vojnov sa dohodol na ročnej spolupráci s Omskom

Ruský hokejista Viačeslav Vojnov bude v kariére pokračovať v drese Avangardu Omsk. S klubom KHL sa dohodol na ročnej spolupráci. Informovala o tom agentúra AP.
včera o 15:55 - Michal Bruner / TASR

Zomrel bývalý hráč Košíc Imrich Lukáč

Vo veku 69 rokov zomrel po ťažkej chorobe bývalý hokejový útočník Imrich Lukáč. Člen legendárneho bratského útoku s Vincentom a Jozefom odohral v najvyššej československej súťaži 149 zápasov, v ktorých strelil 49 gólov.
13.7.2019 11:47 - Michal Bruner / TASR

Brankár Bäckström ukončil kariéru, pracovať bude pre Columbus

Fínsky hokejový brankár Niklas Bäckström ukončil vo veku 41 rokov aktívnu kariéru. Jej prevažnú časť strávil v klube Minnesota Wild, za ktorý odchytal 9 sezón. Pôsobiť bude ako európsky tréner brankárov pre klub Columbus Blue Jackets.
13.7.2019 11:21 - Michal Bruner / TASR

Laughton sa vyhol arbitráži, s Flyers podpísal zmluvu na 2 roky

Kanadský hokejový útočník Scott Laughton sa v NHL vyhol arbitráži, keď sa s vedením Philadelphie Flyers dohodol na dvojročnej zmluve vo výške 4,6 miliónov USD.
13.7.2019 10:29 - Michal Bruner / TASR

Anaheim podpísal ročnú zmluvu s obrancom Del Zottom

Klubzámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks podpísal ročnú zmluvu v hodnote 750. 000 USD s obrancom Michaelom Del Zottom. Dvadsaťdeväťročný hráč si v minulej sezóne pripísal jeden gól a desať bodov v 42 stretnutiach za tri rôzne tímy, informoval portál tsn.
12.7.2019 18:33 - Adrián Danaj / TASR

Útočník Dzingel sa dohodol na zmluve s Carolinou

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na dvojročnej zmluve s nechráneným voľným hráčom Ryanom Dzingelom. Za prvú sezónu dostane útočník 3,25 milióna USD a za nasledujúcu 3,5 milióna USD, informovala agentúra AP. Dvadsaťsedemročný Dzingel si v minulej sezóne vytvoril v drese Ottawy a Columbusu s 26 gólmi a 30 asistenciami kariérne maximum.
12.7.2019 16:29 - Adrian Danaj / TASR

Ferland bude pokračovať vo Vancouveri

Hokejový klub v NHL Vancouver Canucks získal na trhu s voľnými hráčmi Micheala Ferlanda. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal zmluvu na štyri roky s celkovým zárobkom 14 miliónov dolárov.
12.7.2019 08:20 - Michal Bruner / TASR

Montreal sa dohodol na zmluvách s fínskym duom Armia, Lehkonen

Hokejový klub NHL Montreal Canadiens sa dohodol na nových zmluvách s fínskou dvojicou Joel Armia, Artturi Lehkonen. Obaja útočníci podpísali kontrakty na dva roky.
12.7.2019 07:28 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola