Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Náhradník za Banskú Bystricu nemusí byť zo Slovenska, v CHL situáciu vyhodnocujú

zdroj: Hokejportal.net/Gabriela Ganzová
30.4.2019 15:28 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Banská Bystrica v Champions Hockey League hrať nechce. Kto ju nahradí? Podľa Richarda Lintnera to nemusí byť klub zo Slovenska, ďalšie kroky vedenia CHL zatiaľ nie sú známe.


V časoch, kedy mala naša liga v CHL dve miestenky platilo, že v prípade víťazstva rovnakého tímu v lige celkovo i po základnej časti pripadala druhá miestenka druhému tímu po základnej časti. Po oznámení odmietnutia Banskej Bystrice by sa tak logicky ako jej náhradník v medzinárodnej lige núkal HKM Zvolen. Ako sa však rozhodne CHL je nateraz otázne. „Momentálne je to v rukách výkonného výboru CHL. Oni budú vyhodnocovať situáciu a budú musieť urobiť rozhodnutie. Už niekoľko dní som v komunikácii s výkonným riaditeľom CHL Martinom Baumannom. Diskutujeme o rôznych možnostiach, ale momentálne k tomu viac povedať nemôžem, ani neviem. Záverečné rozhodnutie  bude v rukách výboru CHL. Viem si predstaviť, že existuje úvaha o udelení divokej karty v rámci CHL, čo môže byť alternatívne inému slovenskému klubu, alebo inému európskemu. Je to ale iba špekulácia. Nie som súčasťou vedenia, vychádzam len z komunikácie s pánom Baumannom, ktorá momentálne medzi nami prebieha. O tejto informácii vedia už nejaký čas. O neúčasti nášho majstra sa nedozvedeli dnes. Či to bude miestenka pre Slovensko, alebo pre iný klub z Európy je otvorené. Rozhodnutie nepadlo,“ povedal pre hokejportal.net šéf PRO Hokeja Richard Lintner.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Achilles

 

Hokejova krajina
30.4.2019 - 15:31
+25

lubfito

 

Presne, nech nám tú miestenku odoberú úplne a môžme si chodiť hrávať Vyšehradský pohár dokola
30.4.2019 - 16:46
+8

mitoO

 

My az na hotove. Ak to raz bude zarabat peniaze, tak sa budeme durdit, ze ignoruju taku hokejovu krajinu
30.4.2019 - 17:14
+16

Es5

 

TO TU BOLO PLACU: Ked nam dali uz len jednu miestenku do LM.Teraz placeme ze to musime odmietat
30.4.2019 - 22:39
+4

Piccini

 

neviem co za amaterov robia sportove spravy na SRO 1. Tam uz na obed hlasili ze Bystricu nahradi Zvolen. Pred tyzdnom zasa po 1. zapase so Svajciarmi hlasili ze sme vypadli z A kategorie.
30.4.2019 - 15:35
+3

NR

 

Nemas pravdu, na sro1 povedali, ze ma nato pravo Zvolen, lebo skoncil na 2.mieste po ZC
30.4.2019 - 16:11
+6

Piccini

 

priznavam nepamatam si presne ako to povedali
30.4.2019 - 17:12
+1

Gargamel123

 

Picci: ni
30.4.2019 - 17:51
+1

cokolad

 

tak co si to za amatera Piccini (no offense)
30.4.2019 - 18:05
+10

tomi

 

Ale s tým zápasom Ms 18 má pravdu po prvom vstupe som im písala nech si opravia podklady že sa hrá na dva víťazné
30.4.2019 - 18:56
+1

Roman-u2

 

Odmietla to už aj Nitra... nerád priznávam ale Koval mal asi pravdu, Chrenko uviedol, že do CHL nepôjdu z rovnakých dôvodov ako Bystrica
30.4.2019 - 15:38
+18

dejvidBB

 

Odmietne to aj ZV z rovnakeho dovodu ako BB a NR
30.4.2019 - 15:48
+5

Athotis

 

Ako vieš?
30.4.2019 - 17:20
0

strojar

 

Prezradím ti:
Lebo Dušan Mráz má zdravý rozum a nie je exhibicionista.
30.4.2019 - 17:25
+4

Athotis

 

No radšej nič k nemu...
30.4.2019 - 17:31
+2

Gargamel123

 

Tak uz to mozem prezradit teraz: kedze to je dovod preco posledne roky radsej neskusame ani semifinale, aby to nahodou nevypalilo titulom a miestenkou...
30.4.2019 - 17:56
+13

pysta111

 

tak to odmietne aj PP, KE, TN....a ligu majstrov bude hrať Žilina
30.4.2019 - 18:30
+2

YogiNR

 

pysta nech to zobere New Castle.
30.4.2019 - 18:40
+1

Es5

 

Nejaky klub na NOVOM ZELANDE ma zaujem
30.4.2019 - 22:41
0

YogiNR

 

Es Nvé Zámky
1.5.2019 - 11:07
0

chuanpablo

 

1.5.2019 - 9:02
+2

PeterLucky

 

Svojho casu sa v KHL hral Pohar Nadeje pre muzstva, co nepostupili do Play-Off. Liga preplacala cestovanie a ubytovanie + prize money za vitazstvo bola vyssia ako v Lige Majstrov. Kopec mladych hracov si zahralo na jar, alebo reprezentanti nevysli z kondicie. V mojich ociach jednoznacne lepsi pocin, aj ked sa zrusil, ako tento umely paskvil v auguste.
30.4.2019 - 15:42
+4

Acorgonka

 

podla mna toto je riadny trapas
30.4.2019 - 15:45
+11

strojar

 

Súhlasím.
Hokejová CHL je riadny trapas.
30.4.2019 - 15:48
+36

Acorgonka

 

usporiadatelska krajina MS, hokejova krajina: toto nabralo u mna hlbsi vyznam snad sa preberieme ked nas prekorculuje Britania
30.4.2019 - 16:02
+19

Es5

 

Ako nasa Srandaliga
30.4.2019 - 22:43
+1

FanNR

 

S jakou radostou si letel zadarmo do Svedska na ten trapas.
1.5.2019 - 16:37
+5

forwardPP

 

A keby mu zaplatili tak by ju aj vychvaľoval tento prezliekač kabátov.
1.5.2019 - 16:59
+3

topska

 

Asi tam boli niektori z nutnosti
1.5.2019 - 17:01
+2

BaW

 

"Liga Majstrov"
Bez KHL, SVK Extraligy a s nulovým záujmom z ČR ligy z ktorej to tam chodia len odohrať.

Pokiaľ nebude IIHF a zväzy nejakým garantom a nepostaví LM na reálnej báze t.j.: KHL - 3 kluby, SWE - 3 kluby, FIN - 3 kluby, ČR - 2.kluby, NLA - 2.kluby, DEL - 1.klub, SVK Extraliga - 1 klub a EBEL - 1 klub, bude táto "súkromná súťaž iba fraškou".
30.4.2019 - 15:52
+23

PeterLucky

 

Suhlasim + treba dat tym klubom aj o co hrat, aby to bolo ako vo futbale kde kazdy bod ma pre nase kluby cenu zlata. Ak manazeri IIHF nevedia zohnat peniaze na takuto sutaz, tak nech polozia funkcie...
30.4.2019 - 16:01
+3

BaW

 

No bola by to pekná predstava ale:

CSKA Moskva,Avangard Omsk,SKA Petrohrad,Frolunda HC,Farjestad BK,Karpat Oulu,HPK Hameenlinna,Tappara,Třinec,Liberec,SC Bern,Adler Mannheim,HC 05 Banská Bystrica,KAC Klagenfurt.

Toto by LM bola...
30.4.2019 - 16:17
+3

Big Bear

 

V podstate vsetky timy, kde su fanatici do hokeja a su poriadne navstevy. Zabudol si este na europske pomery legendy ako Eisbaren Berlin, Kolner Haie.
30.4.2019 - 16:31
0

PeterLucky

 

Hej, ale on napisal aktualnych majstrov a 2./3. miesta podla tejto sezony. Ty hovoris o miestenkach za zasluhy a to je presne ten system, co je dnes. Lebo ked ty chces Berlin, iny moze chciet napr. Minsk, Rigu, Rouen, Krakow alebo ja nas Slovan. Ved argument, ze ludia chodia a maju radi hokej. To uz radsej predkola a kvalifikacia ako vo futbale.
30.4.2019 - 16:45
+3

Standacik

 

Gól bol, keď v Lige Majstrov bolo Modo hockey, vtedy tento klub hral v Allsvenskan.
30.4.2019 - 17:19
0

Big Bear

 

Jj presne o tom hovorim. Miestenky za zasluhy - zaujem fanusikova. Aj sucasny system su v podstate miestenky za zasluhy.
30.4.2019 - 17:19
+2

PeterLucky

 

No ale ked ideme hrat za zasluhy a vselijake kamaradske vztahy funkcionarov, ze MODO hra z 2. ligy ako napisal Standacik. No tak to mozu premenovat na Friends Hockey League a 1. cena bude basa piva. Ked sa to ma volat Liga Majstrov, tak nech to ma pre pana beka aj daku uroven. Precitajte si odo mna vyssie, Pohar Nadeje mal vacsiu prvu cenu.
30.4.2019 - 17:40
+1

cy2kz

 

Jako je to docela zádel číst každý rok něco jiného.
Jednou je to tak, že je to nespravedlivé, že slovenská extraliga má jen jedno místo, druhý rok že je to ok, když to nebudete hrát, protože je to prodělečné. V kterém ročníku novodobé CHL hrálo MODO? Ok, beru, že není úplně v pohodě, když první ročníky měli zakládající týmy jistotu startu bez ohledu na umístění, ale taky si do toho dali své peníze. Co na startu udělali slovenské kluby pro rozvoj CHL? A co pro to dělají dnes? Někdo vytvořil docela unikátní produkt nebo se o to alespoň snaží a někteří mají potřebu to neustále potápět...
30.4.2019 - 19:28
+14

PeterLucky

 

Pozri, jedno sa nevylucuje s druhym. Ja osobne som nikdy velkym fanusikom CHL nebol z dovodov popisanych vyssie. Este ked sa CHL volala European Trophy tak ju ako jediny slovensky klub hral Slovan, dokonca aj po vstupe do KHL sme to hrali ako pripravu na ligu. Potom sme aj hostili finalovy turnaj v decembri 2012, ale tam nam to "zavadzalo" v rozpise KHL a nasi ani to stvrtfinale velmi vyhrat nechceli a mali sme vystarane po 1 "povinnom" zapase. Tusim aj zostavu urobil Rosto Cada taku. Cize slovenske kluby neviem co urobili, ale Slovan celkom dost. Potom sa ET premenovalo na CHL a KHL kluby neboli pozvane/nechceli hrat. A co sa tyka miesteniek? No tak, ak maju Francuzi a Briti mat tolko co Slovaci, tak ako pardon...tak hlboko neklesneme nikdy. A o peniaze prioritne nejde, snad uznas aj ty. Unikatny produkt je to v com? Ved ani kluby z vasej Extraligy to nechcu velmi hrat, napr. Kometa.
30.4.2019 - 19:53
0

PeterLucky

 

Este dodam, ja osobne som od zaciatku vnimal CHL ako truc podnik Skandinavie proti KHL. Ta transformacia na CHL bola v case, ked do KHL prichadzali Zahreb, Helsinki, Lev Praha, Slovan a Doneck a skutocne to vyzeralo na slusnu porciu klubov z Europy. Pamatna pre mna je tlacovka Hjallisa Harkima, dovtedajsieho majitela Jokeritu, ze vstupuje do KHL a pribera ruskych investorov preto, lebo sa snazil 20 rokov hrat celoeuropsku sutaz bez vysledku, a ze mu dosla trpezlivost a ide radsej s Rusmi.
30.4.2019 - 20:00
0

cy2kz

 

Bavíme se o novodobé CHL a tu žádný slovenský klub nespoluzakladal. Ranking je teď jasně danný, nikdo asi nepočítal s tím, že některé kluby z extraligy nebudou mít zájem (a tam měl být počet místenek menší) Ale takový Třinec, Sparta i Plzeň to berou prestižně. Na druhou stranu dneska nikdo nemá účast v CHL jistou. A z Francie, GB, ale i Polska a Běloruska startují jen ti nejlepší. A to ani z toho Polska a Běloruska nikdo neřekl, že nenastoupí, protože se jim to nevyplatí. Proč by potom slovenská extraliga měla mít víc míst? Za co?
30.4.2019 - 20:12
+3

PeterLucky

 

Pokial viem, po def. odchode Slovana z projektu ET/CHL zo slovenskych klubov nebol pridany nikto. Neviem, ci zaujem nemala CHL, alebo Slovaci ale vysledne cislo bolo 0. Slovaci len dostali miesto medzi krajinami 3. sledu a to je dost pod uroven. Ked chce CHL ist pristupom ako mas ty, tak do 5 rokov tam nikto nebude hrat. Povedz mi, o co sa tam hra? O peniaze? O prestiz? O finale proti klubu NHL? Stara CHL ponukala aspon zapas vo Victoria cupe proti NHL. Dnesna ti ponuka len zvysene naklady, cestovanie a zapasy pred par divakmi.
30.4.2019 - 20:24
0

cy2kz

 

" Slovaci len dostali miesto medzi krajinami 3. sledu a to je dost pod uroven"
NA jednu stranu je Vám jedno místo málo, na druhou o něj nemáte zájem... Pokud přistoupím na to, že slovenskou ligu podhodnotily a měli by jste mít víc místenek, tak by bylo logické, kdyby jste si to místo vybojovali počtem získaných bodů v CHL. Na start žádný slovenský klub nedal ani cent, ale chtěl by jsi pro ně kolik místenek?

"o co sa tam hra? O peniaze? O prestiz? O finale proti klubu NHL? Stara CHL ponukala aspon zapas vo Victoria cupe proti NHL. Dnesna ti ponuka len zvysene naklady, cestovanie a zapasy pred par divakmi."

Podle tebe není prestižní záležitost vyhrát ligu mistrů? Je to prostě jen obyčejný turnaj na úrovni Vyšehradského poháru? Prize Money by měli být v sezóně 19/20 1,94 mil. € (vítěz 430 tis.), 20/21 2,96 mil. € (vítěz 575 tis.), 21/22 3,2 mil.€ (vítěz 645. tis). A kde budou v tu dobu slovenské kluby? Rozšíříte počet účastníků Vyšehradského poháru?
30.4.2019 - 21:07
+2

PeterLucky

 

Ja som Slovanista a pravdu povediac, ma nezaujima ako sa zachovaju kluby z nasej ligy, lebo je to vec ich majitelov. Oni tu stratu sanuju. Ja za slovensku ligu nebojujem, len hovorim ze od zaciatku boli Slovaci ako hovoris podhodnoteni. Dokym sa skupinova faza CHL bude hrat v lete cez pripravu, dovtedy je to paskvil a nie liga majstrov. K tym prize money, dokym sa tym klubom aspon mierne plusovo neoplati hrat skupinu a v nej za body nieco zarobit, dovtedy je to ekonomicky o nicom. Nejde ani o to, kolko dostane vitaz, ale aj kolko dostanu ti skoncia nizsie. Vysehradsky pohar som ale doteraz nepochopil Mne to prislo, ze Slovaci si chceli skontrolovat Madarov pred tym, nez ich zoberu do ligy.
30.4.2019 - 21:56
+1

cy2kz

 

Tvá odpověď mě docela překvapila. Podle této logiky se totiž nabízí otázka, co Vám slovanistum, respektive vedení, přináší působení v KHL, když je pro vás ztrátové jako prase - teď to nemyslím nějak zle, jen nechápu
. Jinak si nemyslím, že je problém v jednom účastníkovi že Slovenska, ale že Švédsko, Finsko a Česko mají těch účastníků moc. Z čehož se odvíjí i počet zápasů a začátek soutěže. Ale konec srpna za problém moc nevidím. Já na lize mistrů v srpnu byl a nevadilo mi to.
30.4.2019 - 22:25
0

PeterLucky

 

V kratkosti - nam Slovanistom posledne obdobie prinasa riadne nervy, lebo pan majitel...obohrata platna. Podla mna aj ceskym klubom by sa Liga Majstrov pacila viac, kebyze sa hra cez sezonu v riadnom tempe za ekonomickych podmienok takych, aby to kluby nehrali na co najmenej zraneni. Vy v Znojme ako? Pokracujete v EBEL?
30.4.2019 - 22:49
0

cy2kz

 

To chápu, no. Chtěl jsem jet na Slovan do Vídně, ani už nevím, proč to nevyšlo, ale jsem docela rád, protože by mi to bylo dost líto.
Znojmo pokračuje, ale to nám bylo jasné od samého začátku. Bylo to jen takové bububu na na vedení soutěže kvůli penězům. A jako každý rok to nejlepší odchází za lepším.
30.4.2019 - 23:01
0

PeterLucky

 

Bud rad, ze si nesiel Snad uz to bude len lepsie. Tak to som rad, ze pokracujete. Tu na HP bol dobry podcast o EBEL, kde som sa dozvedel ze Znojmo nedostava peniaze za TV prava - to ma zaujalo. Inac z EBEL bude kolko miest v CHL dalsiu sezonu?
30.4.2019 - 23:36
0

cy2kz

 

Ten podcast jsem taky slyšel. Byl dobrej, jen možná pár nepřesností. Z EBEL jsou tři zástupci - KAC, Gratz a Vídeň. Teď ráno jsem se ještě díval, že na divokou kartu (místo vítěze kontinentálního poháru z Kazachstánu) nastoupí Cardiff, takže VB bude letos mít dva zástupce.
1.5.2019 - 8:18
+1

opeKE

 

Dva kluby mala VB aj v sezone 17/18 minuly rok malo dva kluby Bielorusko. Ono tradicne kluby by isto hrali CHL ale nejaky klub co ma stadion pre 2,5 tis divakov co ani nevypreda zapas to ekonomicky neutiahne. Hlavne ked si musi kupovat letecky prevoz namiesto pravidelnej linky atd
1.5.2019 - 16:26
0

Standacik

 

sorry, Malmo
1.5.2019 - 14:10
0

cy2kz

 

Malmö hrálo CHL až v sezóně 17/18, Allsvenskan hrálo naposled v sezóně 14/15.
1.5.2019 - 15:56
+2

strojar

 

A kto by takúto rozprávku platil?
30.4.2019 - 17:28
0

Big Bear

 

Mohli by to spravit na divizie, ale aj tak by to asi prepadlo. CHL je bez emocii a rivality. Nejaky Dusseldorf alebo Sheffield tu bude malokoho zaujimat. Aj tym z NLA, aj ked by mal objektivne velku kvalitu, nie je nic extra putave. Viem si predstavit akurat tak winter classic Slovan/Kosice vs. Sparta, Kladno.
30.4.2019 - 16:27
+2

RebeccaBlack

 

myslis tak to kluby z CR chodia len odohrat, ze Plzen dosla az do semifinale? to, ze to ty nesledujes, to je v pohode, tomu sa hovori vlastny nazor. ale pisanie veci, o ktorych nemas ani sajnu tomu sa hovori hlupost.
30.4.2019 - 16:31
+7

BaW

 

Ty si kto, že mne hovoríš kto čo sleduje ?
30.4.2019 - 16:34
+1

moke19

 

lebo iné píšeš a iné je realita, to on je
1.5.2019 - 9:04
0

Sunkafit

 

Na 80percent to beru len ako pripravu kde ani nehravaju v plnej zostave pred prazdnymi tribunami
30.4.2019 - 17:07
0

cy2kz

 

Na základě čeho jsi vyřadil Francii, Norsko, Dánsko a VB?
30.4.2019 - 17:01
+2

bohin85

 

spravny krok od bb.. niekto tym tajtrlikom asppon ukazal ze cela LM je absolutne neatraktivna.. nech si ju hraju ti co si ju zalozili..
30.4.2019 - 15:56
+4

MaToooo

 

spravne tajtrlík z BB nema na ligu majstrov tak im to neskutocne ukazal , pre samotnu sutaz ziaden problem zaujemcov bude a mozno aj atraktivnejsich. Neviem ja som bol na zopar zapasov Kosic v LM...Skeleftea,Oulu,Fribourg,Liberec... a boli to skvele zapasy.. zaujimavjsie ako cela zakladna cast v lige. Ale my uz davno nie sme hokejova krajina...vsetkou upada...
30.4.2019 - 16:29
+35

bohin85

 

to ze boli pre teba skvele neznamena ze boli skvele pre klub..
30.4.2019 - 18:02
+5

MaToooo

 

naco teda hrat vobec nejaky hokej, ked aj tak kluby skoncia v strate...zrusme to vsetko...
30.4.2019 - 19:27
+7

bohin85

 

tak isto sa da zahrat aj kvalitny zapas s kvalitnym timom v priprave pred plnym domom bez toho aby mi to nejaka LM nakazala v uvodzovkach...ak sa klub citi na to..fakt nechapem preco silou mocou hrat nejaky umelu sutaz bez tradicie a bez nejakej motivacie len preto aby som si zahral proti nejakemu top klubu...pozri sa na to z pohladu ineho muzstva..nie len z pohladu slovenskych...keby si bol ty majitel chcel by som vediet ako by si sa do toho hrnul..
30.4.2019 - 21:29
+1

MaToooo

 

Stale su to zapasy kde o nieco ide...Bolo vidno ze tak to brali aj nasi haraci dokonca aj hraci supera...s pripravou sa to neda porovnat...ani jeden z tych zapasov nebol zo strany supera odflaknuty...prve tretiny boli vacsinou pekne kolotoce kym sme sa kusok prisposobili..ale co ti budem hovorit ja som to videl nazivo...aj ty? Ci len tliachas?
1.5.2019 - 9:30
+1

Tomo8ZV

 

Predstavenstvo "bryndziarov" sa zíde v piatok a posúdi finančné možnosti účasti.
30.4.2019 - 16:05
+3

zvolencan1

 

Keby viac ľudí u nás chodilo na hokej, tak aspoň dáky dôvod by bol.
30.4.2019 - 16:37
+1

JaniekZV

 

toto môže byť jeden dôvod ako možno prilákať ľudí a spraviť si meno v europe
30.4.2019 - 16:41
0

Tomo8ZV

 

no kedze ideme rekonstruovat stadion, takze moc realne to nieje
30.4.2019 - 16:46
+1

JaniekZV

 

a aké to je reálne s rekonštrukciou? lebo skončila sezona a nič sa nedeje dokonca aj ľad sa nerozpúšťa a treningy budu celé leto aj na lade
30.4.2019 - 17:18
+1

Tomo8ZV

 

tak podla minulorocnych info by sa malo niekedy v maji zacat a cez sezonu maju byt domace zapasy v zrekonrstruovanom stadione v ziari nad hronom a trenovat na lade mozno v lete budu v novej Ice arene v sportovom areali pri futbalovom stadione... ale tak uvidime mozno sa plany zmenili, vazne tazko povedat, nemam ziadne nove info z prvej ruky
30.4.2019 - 17:26
+3

Atlan

 

co vsetko vlastne idete prerabat?
30.4.2019 - 21:26
0

Tomo8ZV

 

no malo by to byt rozdelene na 2 fazy, prva exterier stadiona a celkovy facelift a do prvej fazy by malo byt zaratane aj mantinely a plexiskla a myslim že som počul že sa ma menit aj chladiarenske zariadenie a druha faza by mala byt rekonstrukcia tribun
30.4.2019 - 22:46
0

JaniekZV

 

práveže ľad ostáva na A ploche na zimáku a na B ploche bude tréningová plocha dáka na strelbu. Čiže myslím si, že si povedali asi že ešte rok počkaju a ked budu majstri potom xDD Lebo realne pochybujem že žiar stihnú dokončiť v blízkej dobe
30.4.2019 - 21:50
0

Tomo8ZV

 

tak to neviem, možne to je inak žiar uz je dokonceny, uz len finalne upravy, ale do leta bude ich zimak schopny prevadzky
30.4.2019 - 22:44
0

starosta

 

A aj rekonštruovať káder
30.4.2019 - 17:27
+2

HKMZvolenHKM

 

Dufam ze to nasi nezoberu,,,zbytocne vyhodene peniaze: Za tie prachy radsej podpisat dobrych hracov
1.5.2019 - 9:07
+2

paljuka

 

odhlasil sa uz niekto resp. odmietol uz nejaky iny klub okrem Slovenskeho? “hokejova” krajina
trapas riadny
30.4.2019 - 16:41
+9

varholik

 

BB doma machrujete pod kridlami kovala,a konfrontacie zo zahranicim sa pokakate
30.4.2019 - 17:04
+10

advokatiss

 

Viem, ze si nepozries ale keby si pozries na nasej stranke pripravne zapasy tak uvidis, ze su vacsinou s teamami zo zahranicia a len na male vynimky s teamami z nasej ligy. Aj sezony predtym ako sme hravali CHL aj pocas sezon ako sme ju hravali.
30.4.2019 - 17:12
+10

loki12

 

skoda ze len v priprave viete so zahranicim zahrat... smutne
30.4.2019 - 19:30
+5

tomi

 

Ty vieš čítať s porozumením či máš potrebu si len kopnúť
30.4.2019 - 19:01
+5

Urpiner16

 

Bolo by treba osloviť maďarov z našej ligy Miškolc alebo Budapest MAC.Možno by im dal Orbán nejaké euráče aby sa zlepšovali keď to naši nechcú.Lintner by mal konať a osloviť obidva kluby.
30.4.2019 - 17:21
0

Gargamel123

 

Budapest : by mohla.
30.4.2019 - 17:46
0

Gargamel123

 

Tot nedavno sa Slovensku malila jedna miestenka: nech to daju Walesu, budu mat dve muzstva v CHL...
30.4.2019 - 17:50
0

Urpiner16

 

A prečo Walesu.Keď má na to nárok klub z TL slovenskej tak maďarov by sme nemali obísť.
Treba im to ponúknuť.Taká Budapest určite má na to peniaze.
30.4.2019 - 17:54
+3

granlund84

 

Toto je hanba. Nech sa páči, hrajte sa na domácom piesočku. Týmto extraliga stráca kredit. Zaujímali by ma presné čísla koľko to môže byť stratové, dva letecké výlety položia rozpočet??
30.4.2019 - 18:40
+5

Eduardo

 

No prirataj aj zbrusovanie ladu a malovanie reklam LM aj na mantineloch prelepovanie a po zapase zase zbrusovanie rychle premalovanie robenie noveho ladu a reklam EL .Min.3x pocas sezony..ak nastastie.nepostupi slovenske muzstvo do dalsich nie dolezitych zapasov.
30.4.2019 - 22:17
+1

dufus

 

Srať na LM,hlavne že bol WC ,ako vidím tie peniaze by sa dali využiť ovela rozumnejšie...samozrejme viem že to zaplatili všetko sponzory,ale to už je ďalšia rozprávka pre deti....
30.4.2019 - 19:16
+2

emoxx1

 

Tiež z peňazí od Orbána si mohli urobiť kluby radšej fond, z ktorého by aspoň čiastočne riešili takéto veci. Vedeli, že niekto majster byť musí a na tú LM vlastne nikto nemá. Tiež by do takýchto vecí mohlo vstúpiť aspoň okrajovo mesto. Predsalen LM je určitá reklama aj pre nich. Možno by bolo z -80 000€ už len -30 000€ a pri správnej cenotvorbe by snáď aj fanúšikovia trošku pomohli.
30.4.2019 - 19:28
+3

Sarus

 

Stacilo nerobit Winter classic.Draha zbytocnost podla mna.
30.4.2019 - 19:48
+4

sentexx1nr

 

Co to meles??? Nitra ju hrala 2x a co sa stalo?? Skrachovala??
30.4.2019 - 21:25
+1

samorodak

 

Poviem to na rovinu - hanba maž takéhoto majstra!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30.4.2019 - 19:28
+14

strojar

 

Prečo iba tak málo výkričníkov?
30.4.2019 - 20:52
+4

ForzaHKM

 

Ja som už viac krát napísal o našom národe... My sme fakt špecifickí, viď čo predviedol hokejový klub BB. Pre mňa nepochopitelné a blamáž. Neviem čo dalej napisat, je mi z toho doslova smutno (aj keď je to BB).
30.4.2019 - 20:30
+5

sentexx1nr

 

Vám už ozaj hrabe. Takéto rozhodnutie a podporovať. Čo tam potom že väčšina hráčov v našich kluboch má šancu zahrať si proti hráčom,ktorí sú úplné iný level a hlavne mladým hráčom to môže dať veľmi veľa. Hanba na 3 zimy vážení. Keď to klub s rozpočtom ako má Nitra dokázal 2x prežiť určite by to dokázala aj Bystrica, len tu má niekto potrebu '' lamentovať''.A samozrejme to nie je futbalová LM, ale podľa mňa je to perfektný projekt ktorý ma budúcnosť a aby sme neboli prekvapený akú prestíž to bude mat za pár rokov.
30.4.2019 - 20:55
+7

Westbeast0

 

Bystrica to uz dva krat skusila a prezila to... Ja si naopak myslim, ze tato sutaz v tomto formate nema buducnost. Ja to vnimam asi takto: Odrazom sledovanosti, resp. a oblubenosti su podla mna prize money za dosiahnute vysledky a marketing. Je potrebne zaplatit poplatok za ucinkovanie v sutazi 12 000 Eur, Bystrica za ucinkovanie v nej minuly rok obdrzala 30 000 Eur. Cize zostava 18 000 Eur na zaplatenie vsetkych ostatnych vydavkov tykajucich sa CHL. Podme trochu porovnat. Za ucinkovanie vo futbalovej LM dostanu vsetky kluby za postup do skupinovej fazy cca 12 mil eur, 1,5 mil za vitazstvo, 0,5 mil za remizu. Minuly rok zarobil neuspesny finalista okolo 100 mil Eur len za dosiahnute vysledky a reklamy. Ozaj je ten rozdiel medzi futbalom a hokejom az taky priepastny? Takze financie, ktorými disponuje(a ktore rozdeluje) hokejova liga majstrov su podla mna vysmech vsetkym zucastnenim klubom. Bez ohladu na to ci je to tim zo Slovenska, Ceska, Finska alebo Nemecka. A myslim si, ze meno si hraci vedia spravit aj inac ako tymi par zapasmi v sutazi, ktoru podla vsetkeho aj tak vela ludi nesleduje. Neviem sa napr. dopracovat k celkovemu prize money, ani kolko zarobil tento rok vitaz. Jediny udaj som nasiel z roku 2014 kde sa rozdelilo okolo 1,5 miliona euro medzi vsetky kluby, vo futbalovej LM v roku 2018 okolo 1,2 miliardy.
30.4.2019 - 21:57
+3

moke19

 

porovnávať financovania futbalu (hrá sa pomaly na každej dedine- celosvetovo) a hokeja (hrá sa len v pár mestách-tiež celosvetovo, ale..) je dosť choré. Ale klubová prestíž, prestíž ligy, možnosť ukázať sa hráčov, prípadne získať angažmán, veru to nie je na zahodenie.
1.5.2019 - 9:13
0

Westbeast0

 

Neporovnával som hokej a futbal z pohľadu kde sa čo hrá(tam je to úplne jasné), ale ako je to finančne zabezpečené... Ak by mužstvá za účinkovanie v CHL dostali peniaze ktoré by pokryli aspoň náklady s ňou spojené, tak čert to vezmi. Ale aby na tej "prestíži" ešte klub prerobil, tak to je ozaj trochu divné. S tou futbalovou LM som to porovnával len preto, že tam za účinkovanie v skupine dostanú také prize money, že niektoré kluby(samozrejme tie menšie) tým dokážu pokryť náklady na celú sezónu, a to je ten hlavný rozdiel.
2.5.2019 - 13:41
0

JANOBB

 

Je to presne tak: Treba ešte spomenut, že i Česi poukazali na stratovosť pri CHL.
Čudoval som sa i v minulosti, teda minulej sezone, ze BB do toho išla. Ucast c CHL je sice i prestíž, no v prvom rade je to obrovska finančna strata pre klub.
2.5.2019 - 21:00
0

OhavLAX

 

Seriózne tu ľudia minulý rok mňaukali a dušovali sa, aká krivda sa nám deje, pretože náš národ vždy utláčaný, má len jednu miestenku v Lige majstrov a hľa zrazu nechceme ani jednu, ba dokonca sa tu niektorí z vás päsťujú do hrude ako im to tá inteligentná Bystrica ukázala, vám to už silno j3bä ľudia..je pravda, že tie peniaze sú plytvanie, pretože zárobky evidentne z tohoto špásu nebudú, ale mala by to byť určitá česť a prestíž, meranie svojho overálu a hlavne zmena oproti tým všedným 5-6 zápasom proti už obkukaným tímom z našej ligy..
30.4.2019 - 21:13
+18

Bahno

 

Ako stále je to o peniazoch
Už by niekto mohol nájsť čarovnú paličku a prikuzlit peniaze do športu.
30.4.2019 - 22:12
0

kolombo

 

Ako fanúšikovi mi zápasy trochu budú chýbať, predsa len sú to iné tímy s iným poňatím hry či kvalitou a predsa len každé víťazstvo je pre klub vždy cenné. Na druhej strane chápem aj klub, že v tom nevidí momentálne zmysel. Je to právo klubu nie povinnosť. Ušetrené peniaze bude treba v najbližšej dobe na iné veci, takže ja to beriem ako fakt. Netreba tam hľadať senzáciu. Keď to zoberiem globálne, ja tú ligu až tak prestížne neberiem, informuje sa o tom skôr okrajovo a stále mám pocit že tomu niečo chýba. A z pohľadu nejakého slovenského klubu to už prestížne nie je asi vôbec. Porovnávať sa rozpočtom a teda aj kvalitou so zahraničím veľmi nemôžu takže tam uhrajú pravdepodobne max jedno dve víťazstvá a po základnej skupine sa z hokejovej mapy opäť stratia. A prestíž zostane tak v klubovej vitríne, kde pribudnú nejaké vlajočky klubov s ktorým tím hral. A táto forma prestíže stojí na naše pomery veľa peňazí a tím z toho veľa nemá ani po športovej stránke lebo tam nie je veľmi priestor na zlepšovanie sa keďže ide o pár zápasov. Hráči iba viac cestujú, viac sú unavení a majú menej času sa sústrediť na domácu súťaž. A teda potenciálny úspech v sezóne je ohrozený ďalším faktorom.
30.4.2019 - 22:39
+2

majo24

 

Poprad to zoberie
1.5.2019 - 0:36
+1

Tizo BLOG

 

Koval dosiahol svoj vytuzeny zlaty hetrik a teraz ked CT-cka uz nejdu na dracku tak to postupne zacina balit. pred minulou sezonou som to hovoril. kazde cudo trva tri dni..toto tri sezony. kluby maju prilezitost hrat zapasy s klubmi s akymi sa pocas sezony inak nestretnu. ponuknut fanusikov nieco ine ako 6x to iste. ale kedze nasim manazerisom nejde ani o fanusika ani o hokejovy progres ale cisto len o prachy tak sa ine ako hanba nedalo cakat. a potom sa cuduju slovaci ked s nimi svedi, rusi ci dini nechcu hrat. naco? sami sa odpisujeme a im sme ukradnuti. dvihame prestiz nasej sutaze. uz dlhodobo nehra ziaden tym kontinentalny pohar. pritom slovensko ma 4 vitazov. ked tam sli Kosice svojho casu ako prvy tim vyhrat tiez tam nesli pre peniaze...ale dosli s prestizou. ja len pevne dufam ze Lang a spol ukazu trochu manazerskej prezieravosti a vezmu to ked sa naskytne sanca....ja si na rozdiel od Kovala rad pozriem svedske ci finske kluby.
1.5.2019 - 1:59
+27

moke19

 

Tizo vyžltiť
1.5.2019 - 9:16
+1

Urpiner16

 

Ale no.Mladý Koval bude mať hokej a starý chce povytiahnuť bystriský futbal.Tak sa tu nezavzdušňujte.Ono to tu pôjde aj bez vašich kecov.
1.5.2019 - 17:36
+1

moke19

 

pôjdu, iba pokiaľ budú smeráci pri koryte, aby advokátska kancelária sponzorovala, ....
1.5.2019 - 19:19
+2

Lukash_ke

 

Vybavenie LM v KE by bolo super správou, ale aj záväzkom a trochu pochybujem, že by naši menežeris opúšťali komfortnú zónu a uplietli na seba bič.
1.5.2019 - 10:10
0

JozoNR

 

Toto je zrkadlo aktualneho stavu v SK hokeji...
Najskor tu vsetci placu nad tym, aku ma extraliga slabu uroven, a ked sa naskytne sanca realnej konfrontacie s TOP timami Europy, tak zdupkame.
Vyhovarat sa na to, ze to stoji peniaze, by som bral od hocikoho, ale nie od BB, ktora tu rok co rok plati drahych hracov, hra stale spicu tabulky a sebavedomia ma na rozdavanie (no offense), ale ked pride na CHL, tak na to dlabu. To, ze neviete vypredat zimak na CHL, je fakt vasa hanba, sorry.
Toto je take slovenske, ze sa stazujeme, ze nam liga a hokej nenapreduje, ale neurobime pre to nic navyse. Nepacia sa vam madarske kluby, nepaci sa vam zapas hviezd, nepaci sa vam CHL, ani zahranicni hraci, ani uroven nasej ligy. Neustale sa ludia rozculuju, ze preco na MS skoncime tak zle a my sa dokonca branime zapasom s tymi, ktorych chceme na MS porazat. My proste nechceme podporovat nic...
A to najlepsie - este to aj obhajujeme...klobuk dole.
1.5.2019 - 10:40
+10

forwardPP

 

Myslím,že lepšie by bolo ak by sa namiesto winter classic alebo peňazí od Maďarov. Radšej nechal nejaký fond aby sa preplatili hocijakému klubu náklady,bolo by to podĺa mňa prospešnejšie.
1.5.2019 - 17:01
+1

moke19

 

Citrón: možno by to chcelo k tejto situácii tlačovku
1.5.2019 - 19:25
+1

HokejoveKarty

 

Hamba: takemuto akoze klubu ktory si nevazi svojich fanusikov. Nie prvu sezonu hraju do minusu a teraz im to zacne vadit. A fanusikovi to nevadi. Potom sa tu dusujte o pseudo tituloch. Ste na smiech.
1.5.2019 - 20:41
+3

VladoBB

 

...čo tu trepeš a splietaš aké pseudo tituly, ty Hamba.
... zalez niekam a netáraj tu kokotiny...

1.5.2019 - 21:23
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 22.9.2019 02:59
TímZSkóreB
1.Slovan414:99
2.Košice49:79
3.Nitra414:78
4.Michalovce413:108
5.Budapešť416:147
6.Miškovec411:107
7.B. Bystrica310:76
8.Zvolen310:96
9.N. Zámky39:103
10.Poprad413:153
11.Trenčín34:73
12.L. Mikuláš44:153
13.Detva410:170
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 4400020:812
2.Martin4300118:129
3.Sp.Nová Ves5300219:169
4.Dubnica4300114:119
5.Levice4201113:137
6.Topoľčany4200211:126
7.Žilina4110212:115
8.Skalica401129:133
9.Trnava4100313:213
10.P.Bystrica400047:150
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 06:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.9.2019 06:10
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 06:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.9.2019 06:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.9.2019 06:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.9.2019 06:10

Bleskovky

Servette Ženeva - Bern 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Servette Ženeva zvíťazili doma nad Bernom 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy. NLA - sobota: Biel - Langnau 3:2 pp a sn, Rapperswil - Zürich 3:2 pp, Servette Ženeva - Bern 4:2, Zug - Lugano 3:2 pp a sn
včera o 22:25 - TASR

Biel s Karaffom vyhral v Berne 2:1 po nájazdoch

Hokejisti Bielu vyhrali v piatkovom súboji najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Bernu 2:1 po samostatných nájazdoch. Z víťazstva hostí sa tešil aj mladý slovenský útočník Roman Karaffa, ktorý nastúpil v treťom útoku Bielu. Výsledky: Ambri-Piotta - Servette Ženeva 2:3 pp a sn, Bern - Biel 1:2 pp a sn, Langnau - Zug 5:3, Zürich - Lausanne 5:0
20.9.2019 22:50 - TASR

Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov triumfovali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej DEL na ľade Adleru Mannheim vysoko 7:2. DEL - 3. kolo: Eisbären Berlín - Kolín Haie 3:2 pp, Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7, ERC Ingolstadt - Krefeld Pinguine 4:5, Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 3:4 pp a sn, Iserlohn Roosters - Schwenninger Wild Wings 1:4, Straubing Tigers - Pinguins Bremerhaven 5:4 pp a sn.
20.9.2019 22:44 - TASR

Obranca Girardi ukončil po 13 sezónach profiligovú kariéru

Kanadský hokejový obranca Dan Girardi ukončil vo veku 35 rokov profesionálnu hráčsku kariéru. Bývalý hráč New Yorku Rangers či Tampy Bay Lightning odohral v zámorskej NHL trinásť sezón, počas ktorých nazbieral 264 bodov (56+208) v 927 zápasoch základnej časti a 36 bodov (8+28) v 143 dueloch play off.
20.9.2019 16:43 - TASR

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 09. 2019
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Poprad - Nitra o 17:00
Detva - Michalovce o 17:00
Košice - Zvolen o 17:00
Miškovec - L. Mikuláš o 17:30
Slovan - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

20. 09. 2019
TrenčínSlovan
0:3REPORT
BudapešťDetva
4:2REPORT
NitraMiškovec
3:2 SNREPORT
B. BystricaKošice
2:3REPORT
MichalovcePoprad
4:3 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
2:1REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Langkow C.MAC7
3.Vandas M.SBA6
4.Chovan M.KOS6
5.Dalhuisen M.MIC6

Najlepší strelec

Chris LangkowMAC6 gólov
2.Vandane D.MIS5
3.Stupka V.NZA4
4.Zuzin P.DEV4
5.Jääskeläinen J.BBY3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanKOS93.52 perc
2.Rajna M.MIS93 %
3.Zalivin A.LMI89.66 %
4.Trenčan A.MIC89.47 %
5.Vošvrda T.POP88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola