Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Najatraktívnejší súper v základnej časti? Bratislavský Slovan (štatistika návštevnosti)

Očami fanúšikov 22.2.2011 15:01 HokejPortal.sk

Pred niekoľkými dňami skončila základná časť Slovnaft extraligy. Do prvých zápasov play-off ostáva ešte zopár dní, skúsme teda trochu bilancovať.


Prebiehajúci ročník extraligy priniesol viacero prekvapení - medzi tie negatívne určite patrí aj pokles diváckej návštevnosti. Nech už sú dôvody úbytku divákov na slovenských štadiónoch akékoľvek, faktom je, že hokejový fanúšik sa z hľadiska nenápadne vytráca.
Počas základnej časti Slovnaft extraligy si na štadión našlo cestu 717 512 divákov. Už tradične najviac fanúšikov navštívilo v domácich zápasoch mužstvo Košíc. Na 28 domácich zápasov úradujúceho slovenského majstra sa prišlo pozrieť spolu 160 898 divákov. Druhé miesto s výrazným odstupom patrí Popradu, najmenej divákov - ak neberieme do úvahy domáce zápasy mladíkov zo SR 20 - prišlo na domáci štadión podporiť mužstvo Žiliny.

V nasledujúcej tabuľke nájdete výsledky diváckej návštevnosti na všetkých extraligových štadiónoch:


Už prvé kolo naznačilo, že návštevnosť tohto ročníka nebude lámať rekordy. Úvodné zápasy v utorok 7.septembra 2010 navštívilo spolu iba 9 145 divákov, čo zrejme ovplyvnil fakt, že v tento deň hrala slovenská futbalová reprezentácia s Ruskom kvalifikačný zápas o postup na majstrovstvá Európy. I napriek tomuto sa však prvé kolo nechváli absolútnym negatívnym rekordom. Tento titul patrí až 31. kolu, ktoré bolo na programe 3.decembra 2010. V tento deň prišlo povzbudiť svojich miláčikov iba 8 514 divákov. Ťažko povedať, čo spôsobilo nezáujem fanúšikov, možno príprava na blížiace sa vianočné sviatky.
Prívlastkom „ divácky najatraktívnejšie“ sa hrdí 28. kolo, ktoré bolo na programe v piatok 26.novembra 2010. Na rekorde sa podpísalo spolu 17 155 fanúšikov. O niečo menšia návštevnosť bola v nasledujúcom 29. kole (16 549), pomyselnú bronzovú medailu získali v nedeľu 24. októbra 2010 zápasy 19. kola (16 155). Pod tieto rekordy sa nepochybne podpísal i fakt, že vo všetkých troch kolách nastúpilo mužstvo Košíc na domácom ľade v zápasoch, ktoré si zaslúžia označenie „šláger kola“ – v 19. a 28. kole hral proti Košiciam bratislavský Slovan (oba tieto zápasy vypredali Steel arénu) a v 29. kole rival z Popradu.
Zaujímavý je aj pohľad na divácku návštevnosť z pohľadu zaplnenosti jednotlivých štadiónov. Kapacitu štadióna najviac využili diváci z Bratislavy (80%), prázdnotou zívali najmä štadióny vo Zvolene (25%) a v Žiline (21%). Priemerná zaplnenosť štadiónov počas zápasov základnej časti bola 49%.


Hoci mužstvo bratislavského Slovana prešlo v základnej časti hlbokou krízou, ktorá nakoniec znamenala návrat Zdena Cígera k trénerskému kormidlu, práve zápasy hráčov s orlom na hrudi prilákali do hľadísk najviac divákov. Slovan bol pre divákov najatraktívnejším súperom na štadióne v Košiciach, Banskej Bystrici, v Trenčíne, Skalici i v Žiline. Druhým najatraktívnejším súperom je Banská Bystrica, ktorá pritiahla najviac divákov na zimný štadión vo Zvolene. Na hru úradujúceho majstra boli najviac zvedaví popradskí a bratislavskí diváci, v martinskom hokejovom stánku zaznamenali najvyššiu návštevnosť zápasy s Trenčínom a nitriansku halu zaplnili – najmä vďaka boju o poslednú miestenku do play-off v 54. kole – zápasy so súperom z Martina.




Pri pohľade na počet divákov možno fanúšik z menšieho mesta namietne, že je ľahké dosiahnuť slušnú divácku návštevnosť v mestách ako sú Bratislava a Košice. Poďme sa teda pozrieť, ako by vyzerala tabuľka, keby sme počet divákov dali do súvislosti s počtom obyvateľov konkrétneho mesta. Pokiaľ vydelíme priemernú návštevnosť na štadióne počtom obyvateľov, dostaneme takéto výsledky:

Ako je z tabuľky zrejmé, najviac fandia hokeju obyvatelia Skalice. Hokejová atmosféra láka aj obyvateľov Popradu a Trenčína. Bratislava sa ocitla na chvoste – fanúškovia by mohli namietať, že je to spôsobené presunutím zápasov Slovana do menšej ružinovskej haly, vyššie ste si však mohli všimnúť, že bratislavskí diváci nevyužívali kapacitu tohto štadióna na 100%. Uvidíme, čo s návštevnosťou v budúcom ročníku urobí návrat slovanistov na zrekonštruovaný štadión Ondreja Nepelu.

Základná časť Slovnaft extraligy je teda za nami. Veríme, že zápasy play-off prinesú nielen zaujímavé súboje, ale prilákajú na štadióny čo najvyšší počet divákov. Veď práve hlasivky fanúšikov sú tým, čo dokáže vybičovať hráčov k vrcholným výkonom. Ak teda chcete, aby práve vaši miláčikovia bojovali o tohtoročný titul, pomôžte im svojim povzbudzovaním a bavte sa hokejom.

Autor: Njanja
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Očami fanúšikov


Pepe#27

 

Vsetko po starom...
22.2.2011 - 15:03
0

VBSA

 

Neprekvapuje ma to. Slovan je Slovan.
22.2.2011 - 15:05
0

OceliarKE

 

pekné
22.2.2011 - 15:08
0

snaky

 

njanja
22.2.2011 - 15:14
0

duko

 

pripajam sa
22.2.2011 - 17:12
0

stbE

 

"Druhé miesto s výrazným odstupom patrí bratislavskému Slovanu..."

ja v tej tabulke vidim Poprad
22.2.2011 - 15:16
0

njanja

 

preklep, pardon snad to chlapi opravia...
22.2.2011 - 15:23
0

ado smid

 

njanja,ten posledny kruhac sta karicka : take syry rad papam inak zaujimavo riesena stats
22.2.2011 - 18:45
0

DantesA

 

zaujimave, ze na Poprad vonku nebol skoro nikto zvedavy...
22.2.2011 - 16:18
0

stbE

 

tak vies, nie kazdy ma chut sa pozerat ako jeho tim prehrava
22.2.2011 - 17:26
0

ado smid

 

pekne:
22.2.2011 - 19:09
0

njanja

 

ale boli, hodim dnes do blogu vysledky podla klubov
22.2.2011 - 19:46
0

mesye

 

Raz darmo. Slovan je Slovan či je 1. či 5.
A verím že najvyššia návštevnosť bude po budúcej sezóne v BA.
22.2.2011 - 15:17
0

stbE

 

statisticky je to trocha skreslene kedze slovan hra na malom stadione...ak by mali mesta rovnako velke stadiony, potom by slovan mozno nebol prvy...
22.2.2011 - 15:30
0

Pepe#27

 

Mas pravdu, chodilo by nanho este viac ludi
22.2.2011 - 15:34
0

stojkovic

 

statisticky si hlavne mimo misu ..prave ze maly stadion ubral slovanu niekolko tisic divakov ... slovan bol prvy akurat v percentualnom zaplneni stadiona .. co je logicke ze klub s malym stadionomn a velkou fan zakladnou alebo vydarenou sezonou bude v tejto kategorii na spici to vypoveda jedine o jednej veci , ze aj ked sa nedarilo ludia pri klube stali ... mna skor tesi vitazstvo slovana v kategorii celkoveho zaujmu vonku ... a neboj ... buduci rok v tejto statistike kosiciam prilepsime a to podstatne
22.2.2011 - 16:23
0

stbE

 

ale no, chlapci ja som myslel statistiku zaujmu na superovych ihriskach...trosku rozmyslat
22.2.2011 - 16:29
0

stojkovic

 

aha ano, pochopil som akosi inak, pardoooon .... otazka c2 na zaklade coho si dospel k tej premise ? keby rozdiel medzi slovanom a kosicami v tejto statistike urobilo len 15 tisic divakov naviac v SA ... potom by som to chapal .. ale vzhladom k tomu ze rozdiel je iny a iba dva stadiony na ktorych sa beru divaci vzajomne su ine (to je tych 15 tisic divakov , ratam vypredanu steelku 3x a 3 x ruzinov) ... tak ti to aj tak nevychadza ...ale myslim ze buduci rok to bude tesnejsie
22.2.2011 - 16:36
0

stbE

 

ok, beriem spat, slovan by aj tak vyhral.... ale je to trocha skreslene ak si vezmes ze maly stadion v BA uberal v statistike pocet divakov na superovych ihriskach...
22.2.2011 - 16:54
0

stojkovic

 

no ano ... v priemere o 3 x od 1000 do 3000 divakov ... osobne si vsak myslim ze by sa na poradi nezmenilo nic ..
22.2.2011 - 16:59
0

stbE

 

ok, vysvetlim...ak je na slovan v KE zvedavych 7000 ludi, je logicke ze v ruzinove moze byt sice zvedavych na zapas 7000 ludi ale nic im to nepomoze sa na stadion natrepat...
22.2.2011 - 16:31
0

Pepe#27

 

Zapasy s KE neboli vypredane...
22.2.2011 - 16:35
0

stbE

 

stavim sa s tebou ze ak by sa hralo na novom stadione tak by tam bolo viac ludi ako je kapacita ruzinovskeho stadiona...
22.2.2011 - 16:53
0

Pepe#27

 

Lenze o "ak" dana statistika nehovori ze?
22.2.2011 - 17:30
0

2good4u

 

chlapec ...s porovnanim kapait tohtosezonnych ... je to toak ale ver tomu ze tuto sezonu co bude to tak absolutne nebude
22.2.2011 - 18:10
0

stbE

 

hmm...
22.2.2011 - 18:24
0

VBSA

 

Velkou fan zakladnou...nooo, skor s velkym počtom obyvatelov
22.2.2011 - 16:33
0

stojkovic

 

na hokej chodia primarne obyvatelia alebo fanusikovia ?
22.2.2011 - 16:37
0

beefstarter

 

ono to ale ide ruka v ruke .. cim viac obyvatelov tym viac fanusikov
22.2.2011 - 16:40
0

stojkovic

 

to nieje tak uplne , co uplne ... vobec to nieje pravda ... ale nechce sa mi hadat ...
22.2.2011 - 16:50
0

VBSA

 

Tak dobre, ale je rozdiel ak ma mesto 50 000 obyvatelov a 450 000 obyvatelov
22.2.2011 - 16:53
0

stojkovic

 

rozdiel je jedine v tom ze kym v 50 tisicovom meste je 90% ludi z mesta ... v 450 tisicovom meste, 60% obyvatelstva kazdy piatok bojuje v zapchach na vypadovkach, pocas cesty domov
22.2.2011 - 17:37
0

antinamor

 

Mýliš sa. Tak ako v 50 000 meste je 100% ľudí z toho mesta, tak aj v 450-tisícovom meste je 100% obyvateľov z tohto mesta. (sčítanie obyvateľov nijako nepustí a žiaden dochádzajúci sa do uvedenej štatistiky nedostane) Druhá vec je, že v Blave sa pohybuje cez týždeň viac ako tebou spomínaných 450000 obyvateľov a to sú tí, ktorí sa v piatok (príp. denne) niekam vracajú.
23.2.2011 - 7:24
0

VBSA

 

Na hokej chodia ludia
22.2.2011 - 16:41
0

stojkovic

 

ako kde
22.2.2011 - 16:51
0

MANO

 

njanja ty mas nejaku statisticku skoolu ?
22.2.2011 - 15:18
0

njanja

 

nie, len mam rada hokej a cisla a tabulky
22.2.2011 - 15:24
0

Bystričan

 

Nie, len šéf bol na dovolenke.
22.2.2011 - 15:32
0

njanja

 

22.2.2011 - 15:34
0

40Valcak40 BLOG

 

z konkurencie: Daniela: V čom vidíte najväčšie prednosti Trenčína? Na čo si musí dať Slovan najviac pozor aby uspel?
Zdeno Cíger: Trenčín má dobrú defenzívu, hrajú aj aktívne, sú nebezpeční. Musíme pristúpiť k zápasom veľmi zodpovedne.

ze defenzivu
22.2.2011 - 15:22
0

tom815

 

museli ste sa pomylit sak vo zvolene tam byva malo kedy viac ako 1500 ludi
22.2.2011 - 15:29
0

njanja

 

nie, takto to vyslo, derby zapasy s BB tie statistiky trochu vylepsili. mam to vypracovane aj po jednotlivych kluboch, potom to mozno hodim do blogu
22.2.2011 - 15:34
0

janek

 

Ty nemas rada Poprad??? takto nas ignorovat...
22.2.2011 - 15:33
0

ScoobynoPP BLOG

 

nemohlo to byt o den skor: som musel sam ratat divakov
22.2.2011 - 15:39
0

NR

 

na to ze sme boli v najvatsich h.nach do desembra este chodilo dost ludi na nase slovenske pomery
22.2.2011 - 15:44
0

Sergej29

 

A to este udavali divné čísla, veľa krát bolo už viac ako 3000 ludí a oni uviedli nejak 2700, ale aj tak každý vie, že NITRIČKA je NAJ!!!
22.2.2011 - 16:09
0

juromt

 

...: nic v zlom ale v decembri by aj ta tabulka trocha inak vyzerala
23.2.2011 - 14:57
0

LUKESSEN

 

niekoľko sezón sa Steel Aréna držala v Top20 Európy čo sa návštevnosti týka... neviete či sme sa tam udržali doteraz?
22.2.2011 - 15:44
0

stojkovic

 

vdaka slovanu mozno aj hej
22.2.2011 - 16:03
0

LUKESSEN

 

chill môžeme my za to že vas všade maju tak radi ?
22.2.2011 - 16:12
0

stojkovic

 

nejde o to ci nas maju radi ... ale na elitu su vsetci a vsade zvedavi
22.2.2011 - 16:14
0

snaky

 

jj ... elita
22.2.2011 - 16:20
0

LUKESSEN

 

poslušne hlásim, ja teda na vás som (či elita či nie)
22.2.2011 - 16:20
0

MaToooo

 

no ano kazdy chce vidiet slovan na kolenach... nie vzdy to vide ale pred zapasom na to kazdy mysli...a to robí slovan taky atraktívny.....pozri Kosice hraju najlepsi hokej....myslim tuto sezonu a neni na nich zvedavych tolko ludi....proste nie su tak nenavidene
22.2.2011 - 16:35
0

stojkovic

 

to mas tak, najlepsi su najviac nenavideni a zaroven najviac milovania nieje to len o kvalite hry ... hold som rad, ze konecne vidite a chapete preco kosice budu vzdy "len" c.2 ...
22.2.2011 - 16:40
0

beefstarter

 

no momentalne je slovan cislo 2 .. ci 4 ?
22.2.2011 - 16:42
0

LUKESSEN

 

tak nejak som to myslel len som to nechcel tak priamo napisat
22.2.2011 - 16:48
0

snaky

 

mali by tam byt ... ten rebricek vydavaju vzdy v marci po skonceni ZC vo vsetkych ligach ... minuly rok to bolo 19. miesto a priemer nieco vyse 5 900 divakov ... teraz je priemer priblizne o 200 ludi mensi, ale do TOP 20 by to mohlo stacit
22.2.2011 - 16:05
0

LUKESSEN

 

ono podľa mňa na ZČ by tie listky na menej atraktivne zapasy mohli byť aj lacnejšie a ta kapacita SA by sa aj využila viac
22.2.2011 - 16:13
0

ondrzi BLOG

 

Na našu extraligu chodí strašne málo ludí ! Len 2 kluby majú viac ako 3000 priemer a to je slabé ... V čechách má najhoršie mužstvo priemer 2100, resp. okrem KLadna má každý klub vyše 3000 divákov na zápas ...
22.2.2011 - 16:09
0

LUKESSEN

 

majú tam ale aj kultúrnejšie stánky, o lige nehovoriac
22.2.2011 - 16:12
0

ondrzi BLOG

 

koho hokej baví ten si na zápasy cestu nájde ! Mne je jedno na akom som štadióne ale hokej by mohol byť lepší - viac bojovnosti !
22.2.2011 - 16:15
0

LUKESSEN

 

boh vie čo z tých dvoch je na slovensku menej reálne
22.2.2011 - 16:19
0

AvalancheBB

 

ty možno áno, ja takisto chodím na hokej relatívne často, ale vo všeobecnosti určite platí, že pohodlie, služby, zázemie priláka divákov viac.
Príklad: Nie je to až tak dávno, čo hrali KE na štadióne pre 2000 divákov, keď sa im nedarilo, návštevy boli cca 1800 ľudí, a to je hokejové mesto. Dnes, keď hrajú v Steel Aréne, tak napr. v minulej sezóne aj počas nie najlepšieho obdobia nehorzilo, aby mali menej ako dvojnásobok kapacity 2000, presne čísla neviem, ale bolo to dosť nad 4000, dokonca aj na 20-tku mávajú slušnú návštevu.
22.2.2011 - 16:45
0

najkrajší

 

neporovnávaj dobu keď KE hrali v skleníku . . . tam ľudia nechodili preto že 90 % ľudí chodilo na permanentky . . . a tých zvyšných 10 % išlo nejak do predaja . . . nejak do predaja myslené, že ešte vtedy sa nekupovali lístky cez TP . . . veľa ľudí bolo zmierených s tým že jednoducho lístok nezoženú a tak to skúsili raz dvakrát a keď neboli úspešný tak sa o to prestali pokúšať . . . a tak sa stalo že neprišli ani všetci permanentkári a bolo menej ako 2 000 ľudí . . . apropó 2000 ľudí v skleníku znamenalo nátresk . . . a keď prestali púšťať za plexi tak kapacita klesla okolo 1700 . . .
22.2.2011 - 19:08
0

Shadowik

 

pockaj pockaj... ja si pametam ze vypredane hlasili az vtedy ked bolo 2200 ludi! ;o) a to az bol natresk!
22.2.2011 - 21:19
0

beefstarter

 

vo finale 98 bol natresk vtedy bolo 3000
23.2.2011 - 7:48
0

AvalancheBB

 

ako príklad to však stačí a je ich viac, napr. v BB je hlavná tribúna, kde sú najdrahšie lístky väčšinou zaplnená i vtedy, keď návšteva nie je vysoká, lebo je najkomfortnejšia, niečo podobné som si všimol aj na jednom zápase, ktorý som navštívil v Trenčíne
22.2.2011 - 22:42
0

stojkovic

 

inak nieje to vobec zlozite ... CZ 10 melonovy stat .. .priemerna navsteva 4600 ...SVK 5 melonovy stat priemerna navsteva 2300 ... matematika nepusti
22.2.2011 - 16:15
0

ondrzi BLOG

 

optimista si svoje nájde ... alebo môžeme povedať že Skalica má vzhladom na počet obyvatelov najvyššie návštevy
22.2.2011 - 16:17
0

njanja

 

a najhlucnejsie publikum, pokial viem, vyhrali ste aj v sutazi isteho mobilneho operatora sutaz vo fandeni - a to s dost velkym naskokom
22.2.2011 - 19:48
0

paljuka

 

Noo je rozdiel ak bolo v Bratislave na Kosice vypredane 3500 alebo kolko divakov a ak bolo v Kosiciach vypredane 8340 divakov...
Taktiez je rozdiel ak je vypredane v Banskej na Kosice a ak v Kosiciach pride na Bansku 6-7 tisic divakov...
a takto by sme mohli pokracovat dalej,takze asi tolko o tom kto koho najviac laka...

ale som rad za priemernu domacu navstevu v Kosiciach je uz dlhodobo najvacsi zaujem o domace muzstvo... dobra praca pan Bakos
22.2.2011 - 16:13
0

stojkovic

 

a co tym chcel basnik povedat? ... dlhodobo znamena co .. ?
22.2.2011 - 16:17
0

LUKESSEN

 

od otvorenia SA? + predtym az do rekonstrukcie povodneho stanku?
22.2.2011 - 16:22
0

stojkovic

 

niesom si isty ci kazdy rok od otvorenia SA mali kosice najvyssiu navstevnost ... ale budiz...
22.2.2011 - 16:29
0

snaky

 

myslim, ze ano
22.2.2011 - 16:35
0

julo

 

a kto mal vyššiu?
22.2.2011 - 16:36
0

paljuka

 

ano za posledne 4 roky urcite...
ono je to takmer nic nevypovedajuca statistika v tejto lige pretoze viacmenej za posledne 4 roky sme podmienky mali priblizne rovnake iba s vami teda kym ste boli na starom stadione...
ale na druhej strane to tesi ze po otvoreni to nebol len ten spominany boom ale ze to ostalo viacmenej aj ked to trosku kleslo...
22.2.2011 - 16:38
0

beefstarter

 

odkedy otvorili SA KE su v tejto statistike najlepsie
22.2.2011 - 16:38
0

LUKESSEN

 

statistiku som podrobne nesledoval ale ja si isty som
22.2.2011 - 16:49
0

stojkovic

 

ved ok ... nehadam sa ... lebo ani ja neviem ..
22.2.2011 - 16:52
0

paljuka

 

od kedy je otvorena Steel arena
22.2.2011 - 16:28
0

MaToooo

 

je uplne jasne ze najviac laka slovan....to bez debaty...a nie je to tym ze slovan hra najlepsi hokej...proste ich vsade maju radi...
22.2.2011 - 16:37
0

Great!

 

Celá tá tvoja štatistika pokryvkáva, keďže na Košice v Bratislave nebolo ani raz alebo iba raz vypredané...Ak ak by aj v Bratislave došlo na Košice 24.000 divákov, teda toľko čo v KE na Slovan, tak je Slovan pohodlne prvý...Aj tak mi však príde ujeté rátať s toľkými divákmi, keďže nebolo ani raz na vás vypredané..Skôr by ma na vašom mieste trápila otázka, ako to, že na majstrovské Košice chodí takmer rovnako divákov ako na nezáživnú Žilinu..a to je smutné.
23.2.2011 - 1:51
0

V*I*S*A*GOLD

 

asi nemáte fanúškov
23.2.2011 - 12:57
0

Great!

 

..Fanúšikov čoraz menej, neprajníkov čoraz viac
23.2.2011 - 15:29
0

bobco

 

tie priemery na zapas su zalostne uplne
22.2.2011 - 16:32
0

beefstarter

 

v buducej sezone sa dufam ku KE prida slovan a v priemernej navsetvnosti podla mna zaujme 1.miesto z dovodu 1.sezony na novom stadione. Ke budu druhe a tipnem si ze pod nimi uz dlho dlho nic. PP vdaka LEVu klesne tiez. V ke by to chcelo upravit vstupne podla toho aky team pride tak ako uz spominal niekto vyssie a mohli by sme tak zvysit priemernu navstevnost na tych 6500 co by bolo celkom slusne
22.2.2011 - 16:36
0

Filbert

 

Pekne spracovaná štatistika, aj keď v nej nevidím nič prekvapivé. Mne však do očí najviac bije fakt, že pri všetkých mužstvách je uvedený názov mesta v ktorom sa daný hokejový klub nachádza, ale Slovan musí byť v tomto tradičnou výnimkou.
To bude asi tým, že v extralige hrá kvantum ďalších hokejových klubov z hlavného mesta ...
22.2.2011 - 16:53
0

stojkovic

 

mas pravdu ... slovan je jedinecny ... dufam ale, ze nebudes mat zle sny
22.2.2011 - 16:57
0

VBSA

 

No zas si povedzme uprimne. Ked sa ti nejaky kamarat spyta, že s kym hrame štvrtfinale, tak povieš s Bratislavou, alebo so Slovanom?
22.2.2011 - 16:58
0

LUKESSEN

 

alebo v pripade TN povieš s Trenčinom alebo s Duklou? a v pripade KE povies s oceliarmi alebo s lunikom?
22.2.2011 - 17:14
0

stojkovic

 

vy ste HC "Oceliar" Kosice?
22.2.2011 - 17:34
0

Sedko NR

 

alebo snád HC "Lunik" Košice ?
22.2.2011 - 17:53
0

LUKESSEN

 

a vy ste HC Slovan "Belasí" Bratislava ?
22.2.2011 - 20:19
0

Bubo Fí

 

presne: SLovan je zauzivane, je to znacka, ich nazov klubu..... nechapem ako toto niekomu vadi, navyse v nazve je Bratislavsky Slovan, takze jedine co by niekomu mohlo vadit je ze napr. Martin nie je uvadzany ako Mountfield
22.2.2011 - 17:19
0

lu823

 

Naozaj si uprimne myslis, ze Martin nie je uvadzany ako Mountfield? Ak sa ten nazov niekedy vobec zauziva, pretecie Dunajom vela vody.
22.2.2011 - 18:11
0

stojkovic

 

no ja dufam ze sa nikdy nezauziva .. a ze uz konecne prestanu mecenasi pchat mena firiem .. do nazvov klubov ... ved to je na grc
22.2.2011 - 20:26
0

Bubo Fí

 

myslim: v tomto konkretnom clanku, nie je ako Mountfield!
23.2.2011 - 10:57
0

Filbert

 

V kontexte Tebou napísaného sa potom pýtam o čo je Dukla "menšia" značka ako Slovan ?
22.2.2011 - 18:25
0

amaskiea BLOG

 

Dosť zvláštna metóda:
Vadí ti, že Duklu nenazývajú Duklou a svoju výhradu "riešiš" okľukou cez kritiku toho, že Slovan nazývajú Slovanom - pravou rukou v ľavom uchu a ešte pomocou klinca...
22.2.2011 - 18:36
0

Filbert

 

Priatelu, mne to nevadí, len som sa pozastavil nad tým že mužstvo z Bratislavy je vždy Slovan a keď sa jedná povedzme o Duklu (keď si to už načrtol) tak sa píše Trenčín... A neviem o akej okľuke píšeš, reagoval som na príspevok prispievateľa nad Tebou, ktorý sa to snaží vyargumentovať tým, že Slovan je značka... čo je teda dosť zaujímavé zdôvodnenie uvedeného...
22.2.2011 - 20:27
0

amaskiea BLOG

 

Ty si reagoval na niekoho príspevok??? Tak potom má môj comp asi niečo s grafikou, lebo u mňa to vyzerá, že ty si tento strom ZAČAL, a tým aj tento "problém" - a všetci ostatní reagujú na teba...
23.2.2011 - 9:21
0

stojkovic

 

pripajam sa k tomu co napisal amaskiea .... ale jednym dychom by som dodal ... ano Dukla je "mensia" znacka ako Slovan , 3x hadaj preco a s titulmi to az tak nesuvisi
22.2.2011 - 18:55
0

MANO

 

nesom fanusik Dukly ale minimalne v amerike si myslim ze ma Dukla lepsiu znacku ako Slovan a tri krat hadaj preco
22.2.2011 - 19:14
0

stojkovic

 

... aj o tom by sa dalo polemizovat ...
22.2.2011 - 19:18
0

MANO

 

dalo, ale jedine relevantne hodnotenie by bolo spravit tam medzi nimi anketu
22.2.2011 - 19:22
0

snaky

 

budme radi, ze v NHL este vobec niekto hra a nie sa tu dohadujete, ze kto ma tam lepsiu znacku ... o par rokov budeme radi, ked tam bude hoci aj odchovanec Ruzomberka ... ale ked uz ste otvorili tuto temu, tak Trencin ma momentalne podla mna v NHL zo Slovenska jednoznacne najlepsie meno ... Chara ako top bek NHL, Gaborik ci Hossa robia Trencinu reklamu na nezaplatenie
22.2.2011 - 20:00
0

MANO

 

nato som narazal aj ja v europe ma podla mna lepsie meno Slovan, za morom je to Dukla
22.2.2011 - 20:02
0

snaky

 

asi tak
22.2.2011 - 20:21
0

Filbert

 

tak toto je už na veľký úsmev...
22.2.2011 - 20:28
0

stojkovic

 

ono aj tvoj plač nad pisanim trencina miesto dukly je na velky usmev ..
22.2.2011 - 20:34
0

Filbert

 

???: paranoja ?
22.2.2011 - 23:45
0

flipper

 

na bratov Štastných, Nedomanského, či Vlada Dzurillu si asi už zabudol, že? tí mali a stále majú veľký kredit za morom...takže nemeraj, čo sa zmerať nedá...ale ja so Stojkovičom súhlasím... pretože si myslím, že viem čo mal na mysli...Slovan je Slovan a Dukla je Dukla...Slovan je značka, či v hokeji, či vo futbale...v oboch športoch má slávnu históriu, to je jedna vec, ale čo mal Stojko na mysli je podľa mňa to, že Slovan má aspoň na Slovensku, ale aj v zahraničí (napr. v ČR) najviac fanúšikov a zároveň aj najviac odporcov a neprajníkov...prečo asi? skús si odpovedať sám...
22.2.2011 - 19:50
0

MANO

 

no urcite si v amerike spomenu skor nato v akom klube vyrastali bratia Stastny alebo Vlado Dzurilla.. hlavne ty sucasny Myslim ze momentalne to tam vyhra Dukla aj vzhladom k tomu ze sa onej v amerike popisalo dost v tom clanku ktore mesto a klub vychoval najviac hracov pe NHL,podla mna je pre sucasnu fans zakladnu v amerike znamejsia ako Slovan,kedze aj ten Halak je Ruzinovcan a co sa tyka CZ a SVK tak myslim ze dovod je uplne rovnaky ako v pripade Sparty .... aj co sa tyka fans aj co sa tyka nepriatelov
22.2.2011 - 19:57
0

Great!

 

V Amerike má rovnaký cveng Dukla ako Slovan. 0 %....Je nanajvýš naivné domievať sa, že v zámorí je Dukla "pojem".
22.2.2011 - 20:06
0

MANO

 

mas snad pocit ze tu pisem o nejakej megaspicabomba pozicii Dukly v amerike ? Jednoducho ako nezainteresovany divak si myslim ze v amerike ked sa spytas 100 000 ludi nato ci vie kto je to Dukla Trencin a kto je to Slovan Bratislava tak 2 povedia Dukla a 1 povie Slovan
22.2.2011 - 20:09
0

Dracik_18

 

V Amerike nevedia kde je Slovensko, nie este aby vedeli, "co, je, kde" dukla a slovan....je to smutne ale je to tak
22.2.2011 - 20:12
0

Great!

 

Veď práve...bohužiaľ...
22.2.2011 - 20:16
0

MANO

 

ale Ceskoslovensko este zvladnu aj to je ciastocna vyhra
22.2.2011 - 20:18
0

Dracik_18

 

Pre Duklu? ..........
22.2.2011 - 20:21
0

flipper

 

presne ako vravíš... ešte donedávna boli niektorí naši hráči hrajúci v NHL "Czech"...a u niektorých na niektorých webstránkach "svieti" doteraz... smutné, ale je to tak...
22.2.2011 - 20:20
0

zubro

 

mi vysvetli preco by mali vediet , kde je Slovensko ??? neviem , preco ludia stale vravia , ze je smutne , ze americania nevedia kde je Slovensko ... nie sme Kanada alebo Francuzsko , ty vies kde presne je taka Eritrea , Tadžikistan popripadne Surinam ?
22.2.2011 - 22:10
0

Great!

 

Pozor, nie je smutné,že nevedia kde PRESNE SLovensko je...Ale mohli by aspoň vedieť, na akom kontinente leží, resp. že ako krajina aspoň existuje..Na dovolenke na Mallorce ma dokonca ani nechceli pustiť do kasína, lebo tam nemali Slovensko na zozname eur. štátov...Na zozname figurovalo San Marino, Malta a podobné krajiny...Keď som tam videl Slovinsko, tak som si vymyslel, že som Slovinec a že ma predtým zle rozumeli
23.2.2011 - 1:29
0

amaskiea BLOG

 

asi tá Mečiarova Agentúra na zviditeľnovanie Slovenska slabo pracuje
p.s.: Tiež si myslím, že takú slávnu krajinu, s tak dávnou históriou svetového významu, s toľkými slávnymi osobnosťami a ešte aj desiatkami odchovancov Dukly Trenčín, by nemali takto prehliadať... :slotakia no1:
23.2.2011 - 9:38
0

Great!

 

Nehoráznosť
23.2.2011 - 15:30
0

flipper

 

práve na toto som čakal...klasická téma odchovanci...aj Demitra, či Meszároš sú odchovanci Dukly? takže klídek...ak berieme, že Demo, Andrej odišli za more z Dukly, tak isto tam išiel aj Jaro Hálák, či Višňa... a stým Jarom si ma rozosmial.... a čo, že je Ružinovčan? si prečítaj nejaký rozhovor s ním, ktorý klub je jeho srdcovka a za ktorý chcel vždy chytať? to že si ho Slovan v mladom veku nevšimol je druhá vec...vlastne všimol...prešiel tam ako 17 ročný...ale sme sa zase zamotali témou "odchovanci"...na veci, čo som napísal vyššie to nič nemení...takže radšej nemeraj, oki?
22.2.2011 - 20:07
0

MANO

 

preco by som nemeral ? a podla teba podla coho sa v amerike dostava europsky klub do povedomia ak to niesu hraci ktory z daneho klubu do ligy prisli ? Ja sa nato pozeram len bez belasych alebo cervociernych okuliarov
22.2.2011 - 20:12
0

stojkovic

 

no najviac sa klub dostane do povedomia ked hra s klubom NHL .. ako ked hral Bern s NYR.. alebo aj Slovan s TBL ... nemyslim si ze niekto nejak riesi histroriu ci povod hracov .. zvlast ked tam maju taky fasa farmarsky system a system nizsich lig ... a maloktory hrac pride hotovy priamo z eu klubu bez toho aby nieco neodohral na farme ...
22.2.2011 - 20:17
0

MANO

 

hej natom tiez moze nieco byt.Ten zapas proti Tampe minimalne medzi fanuskmi bleskov zanechal nejeku zmienku ze ten Slovan neni nejaky arabsky diktator Na druhej strane podla mna ak si fanusik dajme tomu Rangers tak sa zaujimas aj oto odkial tvoj oblubeny hrac je ale fakt zbytocne riesit lebo nato by musel byt fakt nejaka mienkotvorna anketa a ostatne su vsetko len dohady
22.2.2011 - 20:23
0

stojkovic

 

ked niektory z chlaňov dukly bude v sieni slavy NHL potom bude dukla za morom rovnocenna ... ale v poho .. riesime tu hovadiny .. osobne si myslim keby si siel robit na stadiony NHL anketu co hovoria na to ze chara ci hossa je odchovancom dukly trencin , asi by ti kupili namburger a kolu .. a opytali by sa ta ake beries lieky .. ... silne pochybujem ze v usa niekoho nejake zaprdene kluby z europy zaujimaju

ja som vprispevku o nerovnocennom postaveni znacky dukla voci znacke slovan narazal na nieco ine
22.2.2011 - 20:10
0

MANO

 

tak potom som ta nepochopil aj tak si ale myslim ze Slovan ma lepsi cveng v europe hlavne koli posobeniu v europskych ligach a za morom Dukla hlavne kol hracom ako Gaborik,Chara, Hossa... az tak moc by som zamorskych fandov hokeja zase nepodcenoval
22.2.2011 - 20:15
0

stojkovic

 

ja som narazal na vznik a historiu klubu .. kym slovan bol zalozeny v krcme sportovymi fanatikmi za prvej republiky .. dukla vznikla transformaciou z politickeho rozhodnutia .. bolo treba konkurenciu juhlave a aby mali kam hokejisti chodit na vojnu .. lebo v juhlave nemohli byt vsetci ... hold 1 ceskoslovensky sportovy klub bude vzdy len jeden
22.2.2011 - 20:21
0

Dracik_18

 

a včil bude veselo !
22.2.2011 - 20:23
0

stojkovic

 

a co........ vari to neni pravda?? ...
22.2.2011 - 20:24
0

LUKESSEN

 

nahodou minule v TV davali nejakeho američana čo sa chvalil že ma dres Gaborika z Dukly a chodi s nim na zapasy
22.2.2011 - 20:24
0

MANO

 

a votom to je podla mna
22.2.2011 - 20:25
0

stojkovic

 

to bol urcite nejaky slovak co sa hral na americana ,
22.2.2011 - 20:27
0

mannheim

 

Neviem, či v USA, ale čo sa NHL týka, tak o Dukle bolo písané na oficiálnom webe ako o pomerne netradičnom klube, ktorý vzhľadom ku svojej "veľkosti" vychoval pozoruhodne veľa hráčov pre svetový hokej.
23.2.2011 - 12:34
0

lk242

 

no chlape , pre mňa určite nie...
22.2.2011 - 20:20
0

Pepe#27

 

23.2.2011 - 7:42
0

Bubo Fí

 

ak reagujes na mna: tak o dost! a o tom predsa svedci uz tento clanok, na Slovan je zvedavych viac ludi
P.S. tym nevravim, ze je lepsi, ma viac titulov.... aby ste ma nezozrali
23.2.2011 - 10:51
0

duko

 

ako povie moja dcera- mama dnes hrali proti ujom na trickach so ,,sliepkami,,
22.2.2011 - 17:22
0

mathushino

 

22.2.2011 - 17:23
0

Great!

 

Trenčan nikdy nepovie inak Dukle, než Dukla..Slovan Slovanu inak, že Slovan...No mime oboch miest je viac zaužívaný termín Slovan, než Dukla...Je to proste zvyk, netreba za tým hľadať niečo bohorovné.
22.2.2011 - 19:57
0

mannheim

 

Je to zvyk médií, ak by to bolo naopak, tiež by si ľuďia zvykli. Mňa to tiež pekne vytáča už dlhú dobu a rozhodne si nemyslím, že je to malichernosť.
23.2.2011 - 12:31
0

pepisek BLOG

 

Kto ho ma vacsieho?Fero alebo Jozo?
22.2.2011 - 17:16
0

MaToooo

 

Maroš
22.2.2011 - 17:43
0

stbE

 

takze dakujeme slovanu ze najviac plni klubove kassy
22.2.2011 - 17:28
0

stojkovic

 

poprosime odviest s5 tradicny desiatok jaaaj ci vlastne prispeli ste na stadion , tak potom je to ok ... vies ako sa hovori .. "ja na brachu, bracha na mne"
22.2.2011 - 17:34
0

stbE

 

ja som na nom bol medzi prvymi, takze no problem
22.2.2011 - 17:42
0

stbE

 

teda vlastne nebol by problem keby peniaze sli len na stadion...
22.2.2011 - 17:44
0

MV

 

Pochybujem ze vsetky kluby hlasia svoje nastevy presne. Tym padom su cele porovnania skreslene. A ked uz prepocitavat na obyvatela tak presnejsie by bolo na okres a nie na mesto.
22.2.2011 - 17:38
0

AvalancheBB

 

ja skôr pochybujem o oficiálnych kapacitách a teda vypočítania percentuálnej naplnenosti kapacity, napr. aká je kapacita v BB je pre mňa záhadou
22.2.2011 - 17:44
0

h3h

 

to je aj pre mna zahadou. Oficialne som nasiel 3000 a bolo uz aj 3400 tuto sezonu.
22.2.2011 - 18:13
0

AvalancheBB

 

a na stránke klubu je 2800
22.2.2011 - 18:44
0

njanja

 

kapacitu v BB som si overovala cez Spravu sportovych a telovychovnych zariadeni mesta. co sa tyka kapacity ostatnych stadionov, udaje som cerpala z oficialnych klubovych stranok, ked som si nebola ista, dala som si ju overit aj cez ine zdroje
22.2.2011 - 19:51
0

njanja

 

kapacitu v BB som si overovala cez Spravu sportovych a telovychovnych zariadeni mesta. co sa tyka kapacity ostatnych stadionov, udaje som cerpala z oficialnych klubovych stranok, ked som si nebola ista, dala som si ju overit aj cez ine zdroje
22.2.2011 - 19:52
0

njanja

 

kapacitu v BB som si overovala cez Spravu sportovych a telovychovnych zariadeni mesta. co sa tyka kapacity ostatnych stadionov, udaje som cerpala z oficialnych klubovych stranok, ked som si nebola ista, dala som si ju overit aj cez ine zdroje
22.2.2011 - 19:52
0

njanja

 

udaje o pocte divakov som cerpala z isteho nemenovaneho sportoveho dennika. je mi uplne jasne, ze nie su stopercentne, fakt som ale nemala moznost spocitat divakov na kazdom stadione osobne
22.2.2011 - 19:54
0

Dracik_18

 

super si to spravila
22.2.2011 - 19:57
0

Belasá holka

 

NjaNja: good job!
22.2.2011 - 18:38
0

njanja

 

vdaka
22.2.2011 - 19:52
0

jd16

 

Pekná robota - avšak: z ďaleka nezodpovedá realite - čo je aj v podstate objektívne. Napr. v MT boli zarátaní len tí čo si kúpili lístky a permice,ale po prvej tretine bol vstup free - čo nezodpovedalo realite a hlavne v 3.tretine bolo niekedy aj 3000 hoci na oficiálnych stránkach sa objavila cifra 1580,ale inak good - chválim
22.2.2011 - 18:46
0

njanja

 

dakujem
22.2.2011 - 19:52
0

malkin88

 

to sa este dnes niekde praktizuje, ze pustat ludi po 1.tretine na zapas zadarmo?
22.2.2011 - 20:41
0

OceliarKE

 

myslím že v Trenčíne je to tak.. ale či práve po 1. tretine neviem...
22.2.2011 - 20:45
0

lk242

 

po prvej nie , no po druhej ano....
22.2.2011 - 20:50
0

zasi

 

čo sa tu doberáte o tom kto je atraktívnejší súper,prečítajte si vyjadrenie odborníka na slovo vzatého-Andreja Kollára vo vedľajšej diskusii:
"Slovan je lákadlo a tým aj ideálny súper. Po Košiciach ďalší z rodu lukratívnych, ktorý iste pritiahne fanúšikov na štadión,"
dôraz kladiem na druhú vetu
22.2.2011 - 19:26
0

sakalnr

 

pekna statistika, palec hore. Obavam sa, ze v dalsej sezone divakov este ubudne, jedine ze by nas zachranili "pastikari" s novou arenou.
22.2.2011 - 19:50
0

Michael9R

 

ta posledna statistika je hodne spatna ... ak by sme chceli mat v BA take percento ako v skalici tak by sa to muselo hrat na viac stadionoch naraz
22.2.2011 - 19:56
0

sakalnr

 

Ale ved to vsetci vieme Michael9R. Aby BA dosiahla aspon 10%, to by tu musel byt 40000 stadion a furt byt plny. Ta posledna tabulka je len taka ceresnicka na torte asi
22.2.2011 - 20:01
0

njanja

 

scasti mas pravdu, ale uplne by to platilo len vtedy, ak by boli vsetky zapasy u vas vypredane, co neboli
22.2.2011 - 20:02
0

Great!

 

Slovan je znova na súperových ihriskách najpopulárnejší...Ja som túto informáciu prijal s pokojom, a bez emócií veď o žiadne prekvapenie nešlo...Nechápem prečo to niektorí spájajú s ružinovskou arénou..Ach, veď aj za čias Nepelu to bolo rovnaké a iné to nikdy nebude..
22.2.2011 - 20:02
0

malkin88

 

..lebo si nepochopil pointu
22.2.2011 - 20:41
0

Great!

 

Kecy.
23.2.2011 - 1:31
0

beefstarter

 

ze nikdy .. hmm
23.2.2011 - 8:08
0

jurrko

 

Kratke zhrnutie precitaneho: za vsetky tie prekaracky,co tam malo byt zapocitane a co nemalo,co skreslovalo vysledok a pod...
Definicia štatistiky: ŠTATISTIKA JE PRESNÝ SÚHRN NEPRESNÝCH ČÍSEL...
22.2.2011 - 20:15
0

h3h

 

Njanja: Fajn statistika, ja som si robil pre seba svoju a mame to trosku rozdielne. Cisla navstevnosti som bral zo SZLH stranky.
Navstevnost celkova
1. Kosice(160898), 2. Poprad(96105), 3. Slovan(75733), 4. Dukla(70410), 5. Nitra(62773), 6. BB(58549), 7. Skalica (50205), 8. Zvolen(44721), 9. Zilina(36133), 10. Martin(36047), 11. Orange(7261)
Navstevnost priemerna
1. Kosice(5746), 2. Poprad(3432), 3. Slovan(2739), 4. Dukla(2569), 5. Nitra(2242), 6. BB(2091), 7. Skalica(1793), 8. Zvolen(),
22.2.2011 - 21:25
0

h3h

 

8. Zvolen(1597), 9. Zilina(1291), 10. Martin(1287), 11. Orange(363)
Mesto a jeho 3 najzaujimavejsi superi(pocet divakov na daneho supera)
Trencin - Slovan(12960), Kosice(9540), Martin(7790)
Poprad - Kosice(12800), Slovan(12625), BB(11606)
Kosice - Slovan(24787), Poprad(18687), BB(16745)
BB - Slovan(8840), Zvolen(8466), Kosice(8410)
Bratislava - Kosice(9410), Poprad(8906), Skalica(8495)
Zvolen - BB(8075), Slovan(7167), Martin(4725)
Skalica - Slovan(6151), Zvolen(5790), Kosice(5557)
Nitra - Martin(7801), BB(7793), Slovan(7406)
Martin - Slovan(5355), Kosice(4780), BB(4587)
Zilina - Slovan(6664), Martin(4761), Kosice(3706)
Orange - Dukla(1105), Slovan(1068), Kosice(916)
Ak berieme za 1 miesto 3 body, 2. 2body, 3. 1bod
Tak Najviac zaujimavy bol Slovan, potom Kosice a 3ti boli BB.
Najmensia navsteva bola(okrem Puchova) v Martine a to 475 divakov na zapas so Zilinou.
Najviac navstev pod 1000(okrem Puchova) bolo v Martine - konkretne 9.
Najmenej zaujimave muzstva pre konkretne mesta boli(plus pocty divakov):
Trencin - Skalica(5660)
Poprad - Dukla(8367)
Kosice - Nitra(14906)
BB - Zilina(4227)
Bratislava - Martin(7142)
Zvolen - Nitra(2854)
Skalica - Poprad(5029)
Nitra - Zilina(5748)
Martin - Zvolen(1932)
Zilina - Zvolen(3040)
Orange - Poprad(467)

22.2.2011 - 21:50
0

h3h

 

Vyslo to trosku inak pri zohladneni kapacity Steel Areny, ktora posuva svojou navstevnostou "oblubenost" inych timov hore. Slovan samozrejme ostava na svojom mieste, ale doslu tu ku premiesaniu dalsich miest.
Velmi zaujimavo vysiel aj Martin a neobstoji tu ani argumentacia 2hymi a 3timi tretinami, ktore klubu nepomahaju ani pri hladani sponzorov, ani financne(kedze oficialny zapis je len o platiacich divakoch) a je otazne, ci to pomahalo samotnym hracom.
22.2.2011 - 21:55
0

njanja

 

rozdiely v cislach v roznych zdrojoch som si vsimla aj ja - napriklad Martin mal velmi casto zaokruhlene cislo a v novinach boli len tri navstevy pod 1000
22.2.2011 - 22:07
0

njanja

 

hm, ja som brala cisla, ktore boli zverejnene v novinach. doplnala som to priebezne po kolach, mam rozpisany kazdy jeden zapas. v niektorych cislach je fakt dost rozdiel
v prispevku nizsie davam link na blog, kde som dala tabulku ku kazdemu klubu
22.2.2011 - 22:03
0

njanja

 

statistika podla klubov http://njanja.blog.hokejportal.net/?q=1613/statistika-navstevnosti-podla-jednotlivych-klubov
22.2.2011 - 22:05
0

tulen - kosice

 

no dobre: ešte im vďačne odovzdáme titul "morálnych víťazov" a bude to ok ...
23.2.2011 - 10:13
0

JozoNR

 

Ta posledna statistika je podla mna dost scestna,ale inac ppekny clanok
23.2.2011 - 10:38
0

njanja

 

preco scestna?
23.2.2011 - 10:51
0

FacSKA

 

Najviac na to celom sa mi páči fakt, že v NR sa Slovan umiestnil až na treťom mieste, čo sa nikde inde nestalo. Inak pekná štatistika aj keď bohužiaľ, tieto čísla nikdy presné nebudú. V NR sa napríklad sťažujú, že sa píše menej, ako v skutočnosti je. Vo ZV je to presne opačne a inak to zrejme nieje ani v ostatných mestách...
23.2.2011 - 12:00
0

njanja

 

urcite tie cisla nie su stopercentne, ale takych sa bohuzial nie je sanca dopatrat. aspon aky taky obraz ale je mozne si utvorit.
23.2.2011 - 12:16
0

Pokerovany

 

Musím vysloviť autorovi článku pochvalu. pekné štatistiky a vôbec nie scestné. Každé porovnanie má niečo do seba. vidieť, že autor si dal záležať.
23.2.2011 - 15:15
0

njanja

 

dakujem
23.2.2011 - 15:48
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


PREDPREDAJ17.2.2018 14:00 Ondreja Nepelu | BA

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2993:5267
2.Zvolen29101:7560
3.Košice2997:6558
4.B. Bystrica29105:7055
5.Nitra29104:8055
6.Poprad2981:8145
7.Žilina2975:8139
8.L. Mikuláš2965:7831
9.N. Zámky2967:9729
10.SR 202038:8714
11.Detva2949:10912
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov3019515120:6468
2.Michalovce3019425144:6767
3.Skalica3020217128:7165
4.Topoľčany301462896:7256
5.Dubnica30142410110:8950
6.Bratislava30131313100:10244
7.Sp.Nová Ves3093414104:12837
8.Trnava307022179:12823
9.N. Zámky B306022269:16820
10.P. Bystrica295122175:15019
-Orange 209312346:3213
Aktualizované: 16.12.2017 05:01
tímzvvppppskóreb
1.Nitra2822204123:6570
2.Dukla2816426122:9158
3.Košice271513899:9350
4.B. Bystrica281333982:7648
5.Slovan2812421098:7646
6.Poprad2811421197:10743
7.Žilina2811241195:8541
8.L. Mikuláš28121312109:11841
9.Martin2810311494:9637
10.Skalica288131670:10029
11.Zvolen285221977:10621
12.Spišská274131951:10417
Aktualizované: 11.12.2017 04:57
tímzvvppppskóreb
1.Slovan2819315122:6064
2.Dukla2817047104:6055
3.Poprad281542799:6455
4.Košice271512993:7049
5.Skalica2815121091:7849
6.Nitra2812448104:8048
7.B. Bystrica28133111100:7646
8.Zvolen261331977:7546
9.L. Mikuláš2811331166:6942
10.Spišská289511398:10038
11.Púchov2810311479:8537
12.Michalovce2710131380:9935
13.Martin2810121581:9734
14.Žilina289041571:9631
15.Trnava288111869:9927
16.Prešov283012446:17210
Aktualizované: 11.12.2017 04:57
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad4131602172-68107
2CSKA Moskva3926705127-5793
3Jokerit Helsinky3924208110-6881
4Lokomotiv Jaroslavl41206012112-9575
5Torpedo Nižnij Novgorod4319401484-8971
6Dynamo Moskva4316701798-9965
7HK Soči4017301497-10563
8Spartak Moskva42157018114-11061
9Severstal Čerepovec4213701689-10559
10HC Dinamo Minsk4114402080-9353
11HC Viťaz43123021106-12649
12HC Slovan Bratislava4110202384-14040
13Dinamo Riga415702372-10935
Aktualizované: 16.12.2017 12:17
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň41231011114-8377
2Avtomobilist Jekatěrinburg41203011122-9373
3Neftěchimik Nižněkamsk4020201297-9870
4Avangard Omsk41177013105-7469
5Metallurg Magnitogorsk42176013109-10769
6Salavat Julajev Ufa40182017101-10361
7Barys Astana41155016115-12060
8Traktor Čeljabinsk4015601688-9460
9Amur Chabarovsk3912701393-10357
10HK Sibir Novosibirsk4114502086-10354
11Red Star Kunlun3811201872-9744
12Admiral Vladivostok4010402286-9842
13Lada Toljatti418302576-11135
14Jugra Chanty-Mansijsk413802568-12930
Aktualizované: 16.12.2017 12:17
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad4131602172-68107
2CSKA Moskva3926705127-5793
3Jokerit Helsinky3924208110-6881
4Ak Bars Kazaň41231011114-8377
5Lokomotiv Jaroslavl41206012112-9575
6Avtomobilist Jekatěrinburg41203011122-9373
7Torpedo Nižnij Novgorod4319401484-8971
8Neftěchimik Nižněkamsk4020201297-9870
9Avangard Omsk41177013105-7469
10Metallurg Magnitogorsk42176013109-10769
11Dynamo Moskva4316701798-9965
12HK Soči4017301497-10563
13Spartak Moskva42157018114-11061
14Salavat Julajev Ufa40182017101-10361
15Barys Astana41155016115-12060
16Traktor Čeljabinsk4015601688-9460
17Severstal Čerepovec4213701689-10559
18Amur Chabarovsk3912701393-10357
19HK Sibir Novosibirsk4114502086-10354
20HC Dinamo Minsk4114402080-9353
21HC Viťaz43123021106-12649
22Red Star Kunlun3811201872-9744
23Admiral Vladivostok4010402286-9842
24HC Slovan Bratislava4110202384-14040
25Lada Toljatti418302576-11135
26Dinamo Riga415702372-10935
27Jugra Chanty-Mansijsk413802568-12930
Aktualizované: 16.12.2017 12:17
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators311647106-8544
2St. Louis Blues3316510105-8444
3Los Angeles Kings3314610100-7743
4Vegas Golden Knights311379107-9542
5Winnipeg Jets321719108-9241
6San Jose Sharks311521085-7538
7Chicago Blackhawks321241198-8537
8Minnesota Wild311251191-8837
9Dallas Stars331441498-9737
10Anaheim Ducks321221186-9235
11Calgary Flames321061391-9935
12Vancouver Canucks331411487-10034
13Colorado Avalanche311231496-10132
14Edmonton Oilers32941793-10528
15Arizona Coyotes34342276-11819
Aktualizované: 16.12.2017 12:17
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning311946117-7548
2Toronto Maple Leafs3414613109-9741
3Columbus Blue Jackets321281194-8441
4Washington Capitals3316412105-9641
5New Jersey Devils321359100-9641
6New York Rangers3213412105-9437
7New York Islanders3213412114-11137
8Pittsburgh Penguins331061495-10635
9Boston Bruins291321084-8234
10Philadelphia Flyers311211189-8933
11Carolina Hurricanes31851188-9733
12Montreal Canadiens321041487-10032
13Detroit Red Wings321021386-10331
14Florida Panthers32931593-11029
15Ottawa Senators30821382-10327
16Buffalo Sabres33711872-11123
Aktualizované: 16.12.2017 12:17
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 16.12.2017 12:17

Bleskovky

Bern - Lugano 2:1 v 31. kole švajčiarskej ligy

Výsledky piatkových zápasov 31. kola švajčiarskej hokejovej National League: Bern - Lugano 2:1, Fribourg - Langnau 1:3, Lausanne - Servette Ženeva 3:5, Zug - Kloten 5:4 pp a sn, Zürich - Davos 3:2
včera o 22:37 - TASR

Mannheim - Krefeld 7:0 v nemeckej DEL

Výsledky piatkových zápasov 31. kola nemeckej hokejovej DEL: Augsburg - Düsseldorf 2:1 pp a sn, Bremerhaven - Schwenninger 5:1, Eisbären Berlín - Kolín n. Rýnom 3:5, Iserlohn - Ingolstadt 4:3 pp a sn, Mannheim - Krefeld 7:0, Straubing - Norimberg 2:3
včera o 22:08 - TASR

Ässät Pori - Jukurit 3:2 vo fínskej Liige

Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej Liigy: Ässät Pori - Jukurit 3:2, Ilves Tampere - TPS Turku 2:3 pp, Jyväskylä - Hämeenlinna 4:1, Lukko Rauma - IFK Helsinki 1:0, Pelicans Lahti - Kärpät Oulu 3:1, Sport - Tappara Tampere 4:0
včera o 20:01 - TASR

Nashville sa dohodol s firmou Bridgestone na novej reklamnej spolupráci

Hokejisti Nashvillu Predators budú hrávať svoje zápasy v Bridgestone Aréne minimálne do roku 2025. Obe organizácie sa v stredu dohodli na päťročnom predĺžení reklamnej spolupráce.
14.12.2017 10:17 - Michal Bruner / TASR

Dubinski utrpel zlomeninu, Columbusu bude chýbať 6 až 8 týždňov

Útočník Columbusu Blue Jackets Brandon Dubinski bude chýbať svoju tímu 6 až 8 týždňov. Dôvodom je zlomenina slznej kosti, ktorú utrpel v utorňajšom súboji s Edmontonom Oilers. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy.
14.12.2017 09:48 - Michal Bruner / TASR

Chicago umiestnilo obrancu Fransona na listinu zranených hráčov

Vedenie tímu zámorskej NHL Chicago Blackhawks umiestnilo obrancu Codyho Fransona na listinu zranených hráčov. Franson utrpel zranenie v hornej časti tela a vynechal už dva zápasy. Na jeho miesto povolali z farmy z Rockfordu fínskeho zadáka Villeho Pokku.
14.12.2017 09:24 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Krefeld 3:1 v stredajšom zápase nemeckej ligy

Hokejisti Eisbärenu Berlín zvíťazili v stredajšom domácom zápase nemeckej ligy nad Krefeldom 3:1.
13.12.2017 21:36 - Michal Bruner / TASR

Zomrel bývalý kanadský obranca Zalapski

Vo veku 49 rokov zomrel bývalý kanadský hokejový obranca Zarley Zalapski. Informovali o tom predstavitelia klubu zámorskej NHL Calgary Flames. Príčina smrti nie je známa.
13.12.2017 06:29 - Michal Bruner / TASR

Biel - Lausanne 4:1 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorňajších zápasov švajčiarskej hokejovej National League: 22. kolo: Lugano - Ženeva 3:4 pp 34. kolo: Biel - Lausanne 4:1
12.12.2017 22:08 - / TASR

Slovanista Andrej Šťastný dostal trest na tri zápasy

Útočník HC Slovan Bratislava Andrej Šťastný si za vylúčenie v sobotňajšom zápase Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) na ľade Spartaka Moskva nezahrá tri zápasy. Rozhodla o tom disciplinárna komisia nadnárodnej súťaže. Šťastný dostal v 39. minúte moskovského duelu trest na 5+DKZ za seknutie, za čo do disciplinárna komisia potrestala.
11.12.2017 17:08 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

20. 12. 2017
Poprad - Žilina o 17:00
L. Mikuláš - Trenčín o 17:00
Nitra - B. Bystrica o 18:00
Detva - Košice o 18:00

Odohrané zápasy

10. 12. 2017
DetvaTrenčín
2:6REPORT
L. Mikulᚎilina
2:3REPORT
PopradB. Bystrica
1:2REPORT
N. ZámkyNitra
3:4REPORT
ZvolenKošice
2:0REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT37 bodov
2.Paulovič M.NIT30
3.Hovorka M.KOS30
4.Coffman T.ZVO27
5.Ölvecký P.TRE27

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT19 gólov
2.Mikúš T.NIT17
3.Nagy L.KOS14
4.Handlovský L.ZIL14
5.Coffman T.ZVO14

Najlepší brankár

Michal ValentTRE94.63 perc
2.Laco M.NIT93.25 %
3.Tomek T.ZIL93.13 %
4.Habal V.KOS92.94 %
5.Lundström J.KOS92.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli »