Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Najhorší šampionát

Nielen výsledkom, ale v prvom rade herným obrazom máme za sebou najhorší šampionát po postupe do A kategórie. Smutný pohľad na trápiacich sa hráčov, z ktorých väčšina nemala na áčkovú úroveň MS.


Pred turnajom sme napísal článok, kde sme chceli papierovo najslabší tím Slovenska v histórii MS podporiť. Predsa len odpisovanie a nakladenie bolo to posledné, čo táto partia potrebovala. Bohužiaľ, papierové prognózy sa v plnej miere preniesli na ľadovú plochu. Možno ešte vo väčšej miere, ako sa očakávalo. Realita je taká, že Slovensko hralo v Nemecku hokej nehodný A kategórie MS. Z hľadiska hry sme si udržanie v áčku nezaslúžili. Našťastie, ešte vždy sa hrá na výsledky a ich rôzne kombinácie nás napokon udržali medzi elitou. S tak odretými ušami, že viac to vari už ani nejde.

Slováci boli totiž od zostupu vzdialení jednu minútu. Ak by sme slabučký výkon proti Talianom premenili na nula bodov, boli by sme vonku. Ak by Taliani dali Dánom prvý gól počas tretej tretiny, možno by sme vypadli tiež. Za ostatných 10 rokov sme zažili veľa slabých zápasov i turnajov, ale ešte nikdy nebola hrozba vypadnutia tak blízko. Takmer v každej tretine jednotlivých zápasov sme hrali hokej na úrovni 1.divíze MS, ešte nikdy sa nestalo, aby sme po turnaji na MS nemali ani jednu výhru v normálnom hracom čase. Taký Halifax 2008 síce vyústil do bojov o záchranu, ale Slovinsko a Nórsko tam od Slovákov dostalo 5:1. Veľmi dobrý zápas sme vtedy hrali aj s Fínmi, ktorých zvláštna remíza s Nórmi nás nakoniec v Kanade odrezala. Z hľadiska predvedenej hry boli veľmi zlé šampionáty aj na Slovensku, či vo Švajčiarsku. Toto bol však nový, doposiaľ nepoznaný obraz slovenského hokeja. Najhorší, aký pamätáme.

Otázka je, kto za to môže? Tých ľudí je viac. Zaspatá doba sa už vrátiť nedá. Paradoxne samotní hráči, ktorí na MS boli, možno za to môžu najmenej. Veľká väčšina z nich vyniká skôr postavami ako hokejovým umom a skôr silou ako rýchlym pohybom. Veľa z nich má skrátka svoj kvalitatívny limit, a ten ďalej nepustí. A tých pár, ktorí aj majú naviac sa zviezlo na negatívnej vlne a neboli schopní ukázať v Kolíne svoje hokejové maximum. Že bola u našich hráčov zabitá hokejová kreativita bolo tiež ľahko spoznateľné. Viacerí z nich sa dostali na MS, hoci ich klubová sezóna a forma bola sotva priemerná. Aj psychická odolnosť tímu bola na bode mrazu, v momentoch, keď viedol súper , nám viazlo vari všetko. Jedinou výnimkou bola tretia tretina zápasu s Dánskom. Ale čo mali robiť? Dostali sa na MS, niekto tam hrať predsa musel. Za skladbu tímu, systém a spôsob hry zodpovedajú manažér a tréner, to je holý fakt.

Na druhej strane rátať ospravedlnenky a výhovorky v desiatkach pri súčasnej kvalitatívnej základni Slovenska nie je nič, čo by sme dvojici Švehla – Cíger závideli. Aj tak ale mohli z danej situácie vyťažiť viac, o tom sme presvedčení. Chybou určite je, že jednotná vlnová dĺžka v slovenskom hokeji chýba už 2 roky. Po bojkote oficiálnom prišiel akoby bojkot tichý. So záchranou sme sa zahrávali viac ako je prípustné. Reči typu konečne vypadnime do 1.divízie, nech sa tu niečo zmení sú scestné. Ak ešte po tomto turnaji niekto spí a nechápe vážnosť zlej situácie, potom nech odíde od slovenského hokeja. Jedna etapa sa teda skončila. Bojkot a následne dve veľmi slabé majstrovstvá sú za nami. Slovensko má pred sebou olympijský rok zavŕšený MS v Dánsku, kde nemôžeme vypadnúť. Už teraz je jasné, že reprezentácia bude s novými ľuďmi. Pripravme sa tak, aby domáci šampionát v roku 2019 priniesol podobný závan radosti a optimizmu ako nedávny šampionát hráčov do 18 rokov. Verme, že predsa len aspoň trochu ešte na to stále máme.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2017 Kolín, Paríž


MiTo0220

 

Newadi nie prvý ani posledný taký..o rok budeme 13-ty
17.5.2017 - 15:27
+7

chimli

 

Sú veci, s ktorými sa nežartuje.Nezmyselný štrajk bol posledným klincom do rakve a rozhádal aj zlatú generáciu.
17.5.2017 - 15:52
+16

hello, havarju

 

Nezmyselný štrajk? Rozhádal? To je neskutočné, čo niektorí dokážu už napísať. Najspokojnejší by si bol asi, keby všetci držali hubu a krok a vláčik išiel pekne ďalej do stratena.
Konečne sa niečo deje, nastala zmena a dúfam že nebola posledná. Tieto MS sú len výsledok, toho, čo bolo a nie toho, že sa niečo mení.

Mimichodom – výborný článok.
17.5.2017 - 16:07
+52

Tino

 

uhol: pohladu ci bol strajk nezmyselny,zmeny predsa prisli ludia ktori boli za strajkom dosiahli aspon ciastocne to co chceli tvrdit ze bol nezmyselny je demagogia alebo optika cloveka ktory sa na strajkujucich dival z druhej strany ,tej proti ktorej bol strajk namiereny
17.5.2017 - 16:08
+6

chimli

 

Štrajk je definovaný ako krajné riešenie, má priniesť okamžitú zmenu stavu.Tento štrajk prinesie zmenu stavu za 10-15 rokov. Neviem, malo sa hľadať iné riešenie.
17.5.2017 - 16:19
0

hoKEjka

 

Tak a teraz mi ukaz riesenie, ktore by prinieslo okamzite vysledky. Boze
17.5.2017 - 16:20
+15

chimli

 

Štrajk riešil stanovy SZLH, súčasnému stavu a repre rozhodne nepomohol.

Keby som mal riešenie, dnes som prezidentom SZLH.
17.5.2017 - 16:38
+1

hoKEjka

 

Strajk riesil v prvom rade zmenu vedenia, ktora bola potrebna kedze Nemecek sa po tom vsetkom nechystal odist a dalo sa to źenit zmenou stanov.
17.5.2017 - 17:05
+7

honorius

 

No a aký štrajk by si si ty teda predstavoval, ktorý by okamžite vyriešil problémy nášho hokeja? To mali v štrajku žiadať, aby sme anektovali Kanadu?
17.5.2017 - 16:23
+25

Tehelnepole

 

tak.. a mám kafe na Monitore. Uplne si ma odpalil.
Anektovat Kanadu. Najepsie blitzkriegom...
17.5.2017 - 16:28
+6

Foam of Waterfall

 

Anschluss je lepsi
18.5.2017 - 6:43
+5

Tino

 

to ze zmena ma byt : okamzita je tvoja definicia, neviem ci si si to aj nevymyslel prave ....tiez so mz toho smutny ze az za 10-15 rokov hlavne ma stve ze cela ta pakaz ktoru sa snazia vykopat toto dopustila a odist odide len s cirkusom...ak vobec odide, hokej je na dne, dovera verejnosti ze to ma zmysel na svk v pecku...uz len presvedcit rodicov aby zacali verit systemu a decka na hokej dali, resp opat zacali davat bude stat hafo sil a ja si nie som isty ze sa to podari, nastastie to zastresuju tzv zlati chlapci sacna je celkom slusna, ktokovle iny by to definitivne pochoval
17.5.2017 - 17:49
+4

stan-PP

 

ja neviem bol som nahnevany len a len na klauna Cigera, klauna Svehlu, klauna Miklosovica atd atd co nemali o taktike a systeme ani o
paru, ale zas vsetko ma dve strany, vsetko, vyzera ze aj Kohut je klaun a celkom realne mi pride co povedali Ciger aj Svehla co sa vsetko stalo, proste NAJvacsia pravda je ze teraz som nahnevany a je mi zle kompletne z celeho SVK hokeja, kompletne zo vsetkeho .. fuj.. mali sme zostupit fakt jak povedal Filc a nie dakovat a spoliehat sa na Danov, posmiat sa a jedeme dal, ja nedakujem Danom v ziadnom pripade...
17.5.2017 - 16:06
+5

Roman-u2

 

V každom prípade verím skôr klaunom Cígerovi a Švehlovi, a tomu čo sa podľa nich dialo pred MS ako šašovi Kohútovi, ktorý sa dnes pri otázkach krútil ako had a ani na jednu neodpovedal.

Na druhej strane verím, že sa to už pohne k lepšiemu...
17.5.2017 - 16:40
+10

stan-PP

 

ved presne toto, ani mne sa vonkoncom nepacili tie jeho odpovede, vlastne ani neodpovedal len taral do vetra, to ma dost sklamalo
17.5.2017 - 16:47
+2

wedro

 

a potil sa pritom ako keby vonku bolo 35+
nema čiste svedomie ten chalan.
17.5.2017 - 17:13
+6

motonomad

 

Realne to aj je. Ved to Kohut potvrdil :-P
17.5.2017 - 23:46
0

Ejo

 

Už na to nemáme. Teda už nemáme na to, čo sme dakedy v pohode mali. Hrať každý rok na mládežníckych turnajoch štatistov top6 a zápas roka mať s GER, LT, tak sa to raz muselo ukázať aj u senioroch. Nemáme už ani jednu, jednu jedinú top hviezdu. Máme pár lepších a veeeeeľa úplne priemerných hráčov. MS dopadli ako dopadli. S Cígerom a Švehlom sme skoro vypadli, ale bez nich by sme aj tak asi nepostúpili. Taktika a stratégia sú veľa, ale hlavní sú hráči. A mi ich už proste nemáme. Nie konkurencie schopných. Osobne si myslím, že nám chýbajú už dve generácie. A pridá sa ďalšia. To najlepšie od nás za posledné roky je Tatar, Pánik. Vo svete priemer a nerozdieloví hráči. Čo má šancu neprekročí svoj tieň (Réway, Jurčo, Marinčin,...). Keď v minulosti vyskočila motyka, bola medaila. Teraz bude štvrťfinále. Treba si zvyknúť. Terajšia 18 je príklad že sa to dá, ale nenechal by som sa tým opiť rožkom. Vyrástli tak mimo náš systém, že zväz by mal byť ten posledný kto by sa nimi mal pýšiť.

Máme ale nových ľudí, sú pri kormidle prakticky všetci tí, čo do teraz (právom) kritizovali. Nech sa ukážu, návrhy majú podľa mňa pekné, prvé kroky sú uveriteľné. Uvidí sa či sa to aj zrealizuje. Papier totiž znesie všetko a memoránd, plánov či predikcií máme plné skrine. Nesklamte nás prosím. Stále verím, že ak sa veci robia s úprimnou snahou tak sa to dá. Výsledky prídu. Hokej máme v krvi či ako hráči tak ako fanúšikovia. Nezničme nám ho. Možno posledná šanca ako ho obrodiť. Chcem aby aj môj ešte neexistujúci potom mohol zažiť tú radosť s repre hokeja, ktorá sa podľa mňa nedá s klubovou nikdy nahradiť. Verím Vám. Nezklamte nás.
17.5.2017 - 16:09
+36

sanyo

 

pekna reakcia!
17.5.2017 - 16:13
+3

Mareko14

 

A tento národ to vie
Už v každom srdci to vrie
My sme tou krajinou víťazov !!
17.5.2017 - 16:13
+6

amaskiea BLOG

 

Náš hokej dlhodobo nemá hernú fazónu. Nemal ju ani v roku 2011, za papierovo ale že úplne iného zloženia. Príliš sme si zvykli spoliehať sa len na individuálne schopnosti jednotlivcov a ešte aj v tom vyzdvihujeme a preceňujeme skôr mimohokejové vlastnosti a amatérsky prístup - treba dať do toho všetko, hlavne srdiečko, čo ich má tréner učiť hrať? čo im tréner povedal, aby hrali po rohoch?...
Práve tréner môže dať tímu veľmi veľa, resp. nikto iný neurobí z 20+ jednotlivcov fungujúci tím, iba tréner. Táto jednoduchá pravda u nás ale postupne celkom zanikla, že ju treba vracať naspäť do života úplne od nuly a celkovo hokeju vrátiť jeho profesionálnu úroveň, kompletne naprieč celou hokejovou obcou, od vedenia SZĽH cez realizačné tímy, trénerov, hráčov (ktorí, nech sú akí sú, aj tak sú asi z profesionálneho hľadiska tou najmenej devastovanou skupinou v našom hokeji) až po hokejových žurnalistov a redaktorov.
17.5.2017 - 16:39
+8

chimli

 

Náš hokej potrebuje riešiť dva hlavné problémy, reprezentáciu a ďaľšiu výchovu najtalentovanejších od prípravok až po Tipsportligu. Tieto problémy musíme rozhodne riešiť samostatne. Prečo? Pretože každá reprezentácia je a bude vždy reálny stav, je aká je a pri troche rozumu stále môžeme hrať o štvrťfinále na MS.Priestor pre najtalentovanejších bude v budúcnosti(v kratše alebo dlhšej) riešiť našu konkurenčnú schopnosť s ostatnými a možné súboje o medaily.
17.5.2017 - 16:54
+3

amaskiea BLOG

 

Čiže furt to bude len o tom, že "geniálni talenti" to aj tak celé zariadia. To už je normálne niečo ako drogová závislosť u nás.
17.5.2017 - 17:03
+5

chimli

 

Genialni je tvoja myšlienka.
17.5.2017 - 17:06
+2

amaskiea BLOG

 

uhm: to sme si zase pokecali
17.5.2017 - 17:19
+4

chimli

 

Prepáč, ale moje bezobsažné myšlienky nedokážu naplniť tvoju mozgovňu. Snažím sa, nejde to.
17.5.2017 - 17:23
+2

amaskiea BLOG

 

chlape, čo ťa žerie?
17.5.2017 - 18:07
+5

chimli

 

napr. toto:

tv.hnonline.sk/sport/961713-ciger-na-letisku-reagoval-emotivne
17.5.2017 - 18:34
+2

Roman-u2

 

dobre hovoril, a ten nadpis je tiež dobre skreslený. Choval sa ako šašo, ale tomu čo teraz hovorí verím...
17.5.2017 - 19:58
+3

amaskiea BLOG

 

ja som sa pýtal, čo ťa žerie, lebo sa opakovane pokúšaš byť osobný, úplne mimo témy. Nejaká Cígerova reakcia na letisku s tým nič nemá, že tu na miestnych užívateľov reaguješ od veci.
Takže ešte raz, aký máš problém, že si osobný?
17.5.2017 - 22:58
+3

ctibor

 

Ako moze byt niekto s tak prazdnymi slovami tak arogantny?
18.5.2017 - 12:00
+1

MartinZV

 

OT: Tampere, Wolfsburg a Salzburg čo na to hovoríte Bystričania?
17.5.2017 - 16:41
+1

wedro

 

Čo sa týka MS určite najhoršie po organizačnej stránke nezahrať Víťazovi národnú Hymnu je to neprípustné v 21.str. a plus to nebola už náhoda ale niekto musel mať ťažké srdce na Slovenskú Repre aby 2x za sebou sa stalo že prestávka sa pretiahla o 30min.
Kto to bol ? Čo tym chcel vlastne dosiahnuť ?

Teraz k mužstvu chalanom klobúk dole áno je to najhoršie umiestenie na MS ale ruku na srdce a priznajme si my sme nemali ani jedného hráča z NHL a koľko to že málo v mužstve RUS, USA,SWE,LOT,DAN ? No vidíte bolo to neférové až na talianov tam sa ukázalo že mame nato vyhrať zápas čo sa aj stalo.

Prem nas to je úspech že sme ostali v Áčku a nie neúspech.

Takže tak.

17.5.2017 - 16:43
+2

amaskiea BLOG

 

určite ilumináti: možno aj Zdeno je pod ich vplyvom, ktovie či by niečo nevyzradil, keby (sme) ho mučili...
17.5.2017 - 16:46
+12

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
samajamado

 

na toto si sa mal stazovat uz pred MS! USA by poskladali vyber z europskych lig
17.5.2017 - 18:16
0

Urpiner16

 

Dúfam že nedajú trénovať repre zas nejaké slovenského poleno so zastaralým herným prejavom a myslením.
17.5.2017 - 18:41
+3

stan-PP

 

Supler?
18.5.2017 - 12:12
0

aaaaa

 

Jasnee nemame v sucastnosti top hracov ale keby je tam normalny trener , tak dalo sa vytazit z toho viac . Nominacia doat cudna , stavana len na jednom type hracoch ktory bojuju ale nie su strelci ani v nasej lige a kreativita im chyba . Uz iba hraci ako Slovak , Kristof , Hovorka , Bakos , Griger , Lusnak by dali tymu tymu trocha viac kreativity . Zdeno nevedel vobec pripravit tym takticky a v brane stale tlacil Hudaceka , lebk ze vran Janus ma malo odchytane atd no proti Svedom me vsetci videli . Dalej na MS rozhodoju presilovky a oslabenia . Pozrime sa ako ich hrali Lotyssi a vdaka nim skoro postupili . Ale ako my ich mozeme mat dobre ked Zdeno este par dni pred odchodom ma v tyme 10 hracov navyse a este ani sam nevedel koho bere ??? Posledne zapasy mali byt o doladovani detailov a mozno o otazke jedneho dvoch hracov . Zase cez Ms skladame prvy utok atd Co robil ako cely rok ???
17.5.2017 - 20:11
+22

kimi2028

 

Nominácia bola normálna. Výkony boli také, že Hovorka, či Bakoš si nezaslúžili. Hrali to hrozne slabúčko. Pri Bakošovi som nechápal ako vôbec môže hrať KHL, v príprave bol jednoznačne najslabší. Čakal som však, že tréner ho vezme. Bohužiaľ brať hráčov z Česka je cesta dopekla, každoročne hráči z českej ligy boli najslabší. Podobne bolo tomu i v tomto roku.
17.5.2017 - 21:23
+1

ctibor

 

A ako hrali v priprave Suja, Hrnka, Stastny a ostatni? Priprava nevysla herne takmer nikomu. Resp. ani Miklik ci Ceresnak v priprave neziarili a na MS boli najlepsi hraci. A to s ceskou ligou je hlupost, ceska liga je velmi kvalitna, len z nej nemozeme brat hracov, ktori hraju vo svojich klubov druhe husle a 3-4 lajny celu sezonu. To je problem a nie ceska liga.
18.5.2017 - 12:04
+5

entersandman

 

Miklik v príprave nežiaril, ale v 2 zápasoch dal 2 góly, nie? Myslím si, že on v rámci svojich možností nesklamal ani v príprave, ani na MS... A ešte k tej príprave, myslím si, že sme ju zahrali o 100% lepšie, ako MS... Výsledky o tom hovoria jasnou rečou: 5 víťazstiev z 8 zápasov. Ale MS sú, samozrejme, niečo iné, ako príprava
18.5.2017 - 15:43
0

Roman-u2

 

Janusa by som nepreceňoval, neodchytal na MS takmer nič, čo je škoda, možno by sme nadávali aj za celkovú nomináciu brankárov...
17.5.2017 - 21:31
0

Jari Kurri

 

"keby je tam normalny trener , tak dalo sa vytazit z toho viac"

Boze, toto vase verklikovanie uz je ozaj unavne.
Ano, dalo. Keby je tam iny trener + tych tvojich 6 hokejových hrdinov, co si vypisal, mozno by sme skoncili 12. A boli by ste rovnako nasrati a rovnako by ste posielali trenerov do horúcich pekiel. To nie je o tomto. Dajte si uz konecne povedat.
17.5.2017 - 23:53
+3

amaskiea BLOG

 

Áno, jasne, tieto MS boli v podstate úspešné, akurát veční nespokojenci to nie a nie pochopiť.
18.5.2017 - 0:41
+2

Jari Kurri

 

Dalsi, ktory mi ide podsuvat nieco, co som nepovedal. Toto si skusaj na niekoho iného.
18.5.2017 - 0:52
+2

amaskiea BLOG

 

Nepísal si, že aj s inými trénermi a pri inom umiestnení by boli ľudia aj tak rovnako nasratí?
18.5.2017 - 1:03
+2

Jari Kurri

 

Ide o to, co si predstavujeme pod pojmom "ine umiestnenie".
Ak by to bolo tak ako som ja pisal okolo 11.-12. miesta (lebo som presvedceny, ze nas euro-vyber na nic lepsie realne nema), tak ano, ludia by boli rovnako nastvani. A zase by vypisovali, ze sme mohli byt este vyssie..
"Len keby ten zly trener zobral toho a tomtoho iného hraca."
18.5.2017 - 1:13
+2

worth

 

co by bolo keby, to sa nikdy nedozvieme, ale pamatame si na pripady, ked mancafty ako nemecko, svajciarsko, bielorusko, urobili stvrtfinale alebo aj semi bez hracov NHL, pretoze mali dobreho trenera, taktiku, disciplinu. dalsia vec je, ze ten vyber co tam bol, stale nebol to najlepsie co bolo k dispozicii, nominacia sa robila podivnym sposobom to musi uznat kazdy objektivny clovek.
a tiez, keby bol iny trener, tak nevies ci by NHLkari vsetci odmietli ako tentokrat.
18.5.2017 - 8:39
+8

Jari Kurri

 

No jo, keby bolo keby..
Vies, ja sa na to pozeram trochu inak. Ja az tak velmi neberiem v potaz, co kedy urobilo nemecko, svajciarsko, bielorusko....

Ja najviac beriem v potaz, co kedy urobilo Slovensko. A moja skusenost je taka, ze ked Slovensko hralo v európskom zlozeni, nikdy vela vody nemutilo, nijako nedominovalo nad supermi druhého sledu, ani na nemeckých, svajciarskych pohároch, nikde. A toto platilo aj v casoch zlatej generacie. A to sme mali v Europe k dispozicii trochu onakvejsich hracov, ako dnes. Toto su pre mna fakty. A nemam ziadny dovod domnievat sa, ze slovensky euro-vyber 2017 by mal byt niecim mimoriadnym.
18.5.2017 - 8:56
0

pupo

 

Bohužiaľ fakt je že okrem Vujtka 2012 do aféry Satan/Chara sme nemali na lavičke trénera! O Filcovi sa dá polemizovať, ten je tak trocha mimo.
Či Ciger bol ten najhorší to nechcem hovoriť, jeho predchodcovia mali vždy pár hráčov k dispozícii ktorý boli rozdielový, tých Zdeno nemal.
Fakt ale je že sa s výberom ktorý by bol k dispozícii dalo očakávať že sa nemusíme triasť o záchranu a ak by neprišlo to náhodne vyrovnanie proti Talianom tak by sme určite vypadli, lebo tento kolektív sa zospal už po vyrovnaniu Talianov!
18.5.2017 - 11:24
+3

Jari Kurri

 

V niecom s tebou suhlasim, nejdem ti nijako divoko oponovat. Ja tu teraz nejako nepolemizujem o tréneroch. Ja polemizujem o tom, aka je realna sila, ci potencial sucasnej nasej repre, zlozenej z európskych hracov. Kto si co pod tym predstavuje a co od toho ocakava. Podla môjho nazoru sa pohybujeme niekde medzi 10.-14. Pri troche stastia, mozme byt o nieco vyssie, pri troche smoly mozme aj vypadnut.
18.5.2017 - 11:58
0

pupo

 

Súhlas tento vyber mal na10-14 miesto. Ale pri troche smoly na vypadnutie určite nie! Ja som očakával 6b a to nieje nič nemožné aj s výberom cz/sk ligy!
18.5.2017 - 12:12
+1

Jari Kurri

 

"pri troche smoly na vypadnutie určite nie!"
Tak teda pri KUSE smoly. To je jedno ako si to nazves. Ved takmer vypadli, videl si to sam.
18.5.2017 - 12:30
0

pupo

 

Každý to videl ale mne to pripadá že si toho Zdeno nieje vedomý, že pod jeho vedením chlapci takmer vypadli.
18.5.2017 - 12:57
0

Jari Kurri

 

Tak to uz neviem, do hlavy mu nevidim
Ako hovorim, v tejto diskusii o tréneroch nepolemizujem.

Ak by chlapci mali poriadnu kvalitu, bola by aj tato diskusia zbytocna.
18.5.2017 - 13:29
0

DeL

 

Presne toto sa dalo čakať,MS katastrofa, no sú za nami a teraz začalo obviňovanie kto za čo môže. Okej repre. trener a GM...neušli ste z bojiska ked všetko šlo proti Vám,ok to je vaša cnosť a to robí chlapa chlapom. Čo sa týka vašich schopností, všetci sme vedeli že bývalí skvelí hráči nie sú automaticky dobrí aj v organizačných štruktúrach...Ak si dobre pamätám sám Igor N. povedal myslím na Šatana,že nemá dosť skúseností aj ked bol ako hráč skvelý ...Tak nech sa páči, teraz už z bojiska neutekáte,už je po boji,ktorý skončil síce debaklom,no môžete ísť, uvidíme čo dokážu iní. Ak chce však Slovenský hokej prežiť,nemôže fungovať systémom "my a oni"...
17.5.2017 - 22:20
0

P24 BLOG

 

ja by som skromne: do buducich rokov poprosil nasledovne
- konecne zaviest system,kedy repre hraju aspon trochu rovnaky system. ved sa o tom preboha hovori este od cias filca a teda tento rok bolo fakt vidno, ze 18ka, 20 a Acko hrali kazdy nieco uplne ine
- max pocet troh hracov mimo EU v zostave na zapas pre EL.
- minimalne traja hraci pod 20 zo slovenska v EL. samozrejme aj s nastavenym minimalnym icetimom, aj ked uz vidim ako sa ten icetime bude merat, ked nevieme poriadne ratat ani +/-
- pokusit sa vytvorit hocaku nadnarodnu sutaz, ako doplnok k EL pre dajme tomu top4 muzstva. liga sa pokojne moze hrat 2 doma 2 vonku. inspiracia by sa mohla dat hladat vo voljbale ci hadzanej
- co najviac medialne aj financne podpoit juniorsku ligu. mladeznicky hokej s trosickou kvality a velkym odhodlanim na slovensku vie ludi prilakat. nedokazala to len 18ka, ale aj viacere semifinalove a finalove ligove serie
- nastavit system dotacii pre mladez tak, aby zohladnoval aj staze a konfery trenerov v zahranici. obzvlast vo fin, swe, can, usa a dan, ktore spravilo podla mna v poslednych rokoch najvacsi progres.
18.5.2017 - 0:38
+1

hees

 

A nie je divné, že sme chceli hrať atraktívny útočný hokej a typologicky sme zobrali iných hráčov? ...
18.5.2017 - 2:12
+3

Urpiner16

 

Systém hry čo chceme hrať aby sme boli úspešný u nãs neexistuje.Tu sa vyberű hráči a potom sa hrã dãko bolo dãko bude.Tragédia sú oslabenia,presilovky.Ja by som chcel povedať že za tieto návyky sú zodpovední čo sa týka nedisciplinovanosti aj naši rozhodcovia lebo pískajú hrozne vrátane Kubuša ktorý bol na ms.Tam by sa bolo treba aj jeho opýtať prečo tam píska na rovinu a doma nie.Aj keď v jednom prîpade mali švédi naňho ťažkë srdce.
18.5.2017 - 7:18
0

rasti_assez

 

Jeden prinos trenerov nasho teamu by som videl. Bola to dobra kondicna priprava muzstva. Staci si pozriet Čechov, Voračka a spol. ako v pozapasovom rozhovore este vydychavaju vykon so Svajciarmi a porovnat to s kludnym prejavom nasich po zapase so Svedmi, pricom Svedi su na tom kondicne asi trochu lepsie ako SUI. Nasi nemali pritom ani tie iontove napoje.
18.5.2017 - 8:50
+1

mannheim

 

Dobrý článok, len mi tam chýba po "Otázka je, kto za to môže? Tých ľudí je viac" aj dodať konkrétne kto. Lebo u nás sa stále iba chodí okolo horúcej kaše a na všetko sa používajú politicky korektné výrazy šablónovite opakované pri každom článku či rozhovore. Prečo ? Lebo sme dedina, kde každý pozná každého a všetci sa boja niekoho konkrétne spomenúť, len aby si do budúcnosti nebodaj neuškodili.
18.5.2017 - 12:01
0

strojar

 

Keď si presvedčený, že treba dodať konkrétne KTO, nič ti nebráni.
Dodaj.
18.5.2017 - 12:25
0

mannheim

 

Myslel som, že to má dodať ten, kto písal článok, ja to totiž neviem, ani nikde nepíšem, že by som to vedel.
18.5.2017 - 12:31
0

strojar

 

V Jasnej "se sešlo 40 moudrých hlav".
Snáď tí naa prišli.
18.5.2017 - 16:07
0

strojar

 

"na to"
18.5.2017 - 17:02
0

zdarko

 

Chceš mená? Ja viem, že ich je viac, ale tie hlavné sú podľa mňa tu. Zdeno s Robom sa hrajú na chlapov, lebo neušli z boja. Nedokážu si však priznať, že posrali všetko, na čo siahli. Rovnako ako hokejisti, ktorí tvrdia že hrali so srdcom namiesto toho aby ukázali, že vedia hrať hokejkami, aj tréner a GM vložili do repre všetko, iba schopnosti nie. Tie jednoducho nie sú. Výsledok poznáme. Ale ako som očakával, nie sú schopní priznať si neschopnosť, naopak. Za fiasko je zodpovedný každý, len oni nie. Namierili ukazováky na zväz a možno aj na meteorit, ktorý preletel kdesi nad Ukrajinou. Chlapci nemali korčule. Prosím? To mi chce Zdenko nahovoriť, že tri dni pred šampionátom nemal ešte jasno v zostave iba preto, lebo nemal odskúšané, komu sadnú čísla topánok na korčuliach, ktoré má k dispozícii? Vybral viac ľavákov, lebo nemal dostatok hokejok pre pravákov? Ach Zdeno, Zdeno... Veď už je na úrovni Matoviča.
18.5.2017 - 14:30
+6

Jari Kurri

 

Ako keby som uz bol volakedy cosi taketo cital... Za vela to nestalo ani na prvykrat. Toboz nie na druhy.
Niekde tomu zvyknu hovorit aj spam.
18.5.2017 - 15:19
+1

mannheim

 

Mimochodom tie pejoratíva na Cígera by ste si mohli odpustiť, tie sú výhradne naša parketa, ako my radi spievame we will, we will rock you, Cíger, Cíger...
18.5.2017 - 12:08
+1

tomas71

 

ja by som napr. vytkol aj ulohu hokejportalu. Tiez dlhodobo zanedbava informovanie o mladeznickom hokeji alebo o prvej lige, pritom vela hracov potrebnych pre nas hokej prejde prave cez tieto sutaze. Mozno by sa postupne dvihal zaujem aj o mladeznicky hokej... len mi to pride, ze teraz to nie je vyhodne pre "marketingovy biznis" a preto sa to nerobí. A to je tak so vsetkym v hokeji a vlastne aj v celej spolocnosti
18.5.2017 - 12:25
+4

strojar

 

HokejPortal zanedbáva informovanie o mládežníckom hokeji ?
Ty si, priateľu, kedy a odkiaľ prišiel ?
18.5.2017 - 12:30
+1

len_tak

 

Prosím ťa, nedávaj pred otáznikom na konci vety medzeru. Robíš to skoro v každom tvojom príspevku, nie je to pravopisne správne.
18.5.2017 - 15:13
+8

tomas71

 

okrem vysledkoveho servisu z extraligy juniorov alebo dorastu je malinko inych clankov. Pozri ako sa venuje mladezi slo***prospects.com
A ukludni sa, aby si neskoncil tam, odkial som ja prisiel
18.5.2017 - 15:51
+4

ekaver

 

tak teda nič, vypadneme na domácom šampionáte, bude to efektnejšie
18.5.2017 - 14:03
+4

marco32

 

nas hokej potrebuje v prvom rade zlepsit ekonomicku situaciu a v neposlednom rade i konkurenciu ... vacsina domacich klubov sa mori s financnymi problemamy rovnako ako slovan v KHL ... poznam par chalanov ktori teraz dostavaju vyplatu za sezonu 2015/16 co je dost smutne ... vacsina z nich preto radsej uprednostni zahranicie nizsie ligy aj za mensie peniaze (za predpokladu ze chodi vyplata vcas) ... hraci ktori boli reprezentovat mi prisli dost psychicky nevyzrety ako keby sme miestami hrali s juniorkou ... ciger podla mna nie je dobry trener ale odvahu ze to zobral aj napriek situacii ktora v hokeji je mu nezazlievam ani neberiem za zle nik iny totiz nemal o funkciu hlavneho trenera ani len zaujem ... nam vsak na lavicku treba v prvom rade psychologa ktory ma emocie ktore dokazu hracov nakopnut a dokaze ich nejakym sposobom motivovat ... btw na sampionat by sa mali chodit hraci z domacich sutazi hlavne predavat pre kvalitne ligy v zahranici ... ved len skautov v hladisku MS bolo "milion"
19.5.2017 - 8:33
+1

liskin10

 

presne tak: áno finačná situácia je žalostná, bohužiaľ už niekoľko rokov. Ale na druhej strane ako si písal, kde sa môže hráč lepšie ukázať ako na MS? Nevidel som snahu od našich chlapcov ísť do priestorov kde to "bolí". Kde nenazbiera možno body, ale tá čierna robota je dnes veľmi oceňovaná a veľa gólov padá v tomto priestore po dorážkach a tečoch pukov.
Bolo tu spomínané, že sme mali netechnických "bojovníkov", ale veľmi málo bojovali o ten priestor pred bránou a okolo nej.
Rýchlosť a technika (rozdiel oproti ostaným) bola veľmi viditeľná, ale aj ten chýbajúci drive dať ten gól, presadiť sa pred bránou, urobiť priestor niekomu, alebo dobre cloniť brankárovi boli takmer neexistujúce v našom tíme. A to by nemal byť pokyn od trénera. To by mali chcieť chlapci sami.
22.5.2017 - 14:00
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


PREDPREDAJ17.2.2018 14:00 Ondreja Nepelu | BA

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2993:5267
2.Zvolen29101:7560
3.Košice2997:6558
4.B. Bystrica29105:7055
5.Nitra29104:8055
6.Poprad2981:8145
7.Žilina2975:8139
8.L. Mikuláš2965:7831
9.N. Zámky2967:9729
10.SR 202038:8714
11.Detva2949:10912
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce2919424143:6267
2.Prešov2919415118:6366
3.Skalica2919217123:7062
4.Topoľčany291452892:6954
5.Dubnica29142310109:8749
6.Bratislava2913131297:9744
7.Sp.Nová Ves298341499:12534
8.N. Zámky B296022168:16420
9.Trnava296022175:12720
10.P. Bystrica285112172:14618
-Orange 209312346:3213
Aktualizované: 14.12.2017 04:57
tímzvvppppskóreb
1.Nitra2822204123:6570
2.Dukla2816426122:9158
3.Košice271513899:9350
4.B. Bystrica281333982:7648
5.Slovan2812421098:7646
6.Poprad2811421197:10743
7.Žilina2811241195:8541
8.L. Mikuláš28121312109:11841
9.Martin2810311494:9637
10.Skalica288131670:10029
11.Zvolen285221977:10621
12.Spišská274131951:10417
Aktualizované: 11.12.2017 04:57
tímzvvppppskóreb
1.Slovan2819315122:6064
2.Dukla2817047104:6055
3.Poprad281542799:6455
4.Košice271512993:7049
5.Skalica2815121091:7849
6.Nitra2812448104:8048
7.B. Bystrica28133111100:7646
8.Zvolen261331977:7546
9.L. Mikuláš2811331166:6942
10.Spišská289511398:10038
11.Púchov2810311479:8537
12.Michalovce2710131380:9935
13.Martin2810121581:9734
14.Žilina289041571:9631
15.Trnava288111869:9927
16.Prešov283012446:17210
Aktualizované: 11.12.2017 04:57
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad4131602172-68107
2CSKA Moskva3926705127-5793
3Jokerit Helsinky3924208110-6881
4Lokomotiv Jaroslavl41206012112-9575
5Torpedo Nižnij Novgorod4319401484-8971
6Dynamo Moskva4316701798-9965
7HK Soči4017301497-10563
8Spartak Moskva42157018114-11061
9Severstal Čerepovec4213701689-10559
10HC Dinamo Minsk4114402080-9353
11HC Viťaz43123021106-12649
12HC Slovan Bratislava4110202384-14040
13Dinamo Riga415702372-10935
Aktualizované: 14.12.2017 17:55
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň41231011114-8377
2Avtomobilist Jekatěrinburg41203011122-9373
3Neftěchimik Nižněkamsk4020201297-9870
4Avangard Omsk41177013105-7469
5Metallurg Magnitogorsk42176013109-10769
6Salavat Julajev Ufa40182017101-10361
7Barys Astana41155016115-12060
8Traktor Čeljabinsk4015601688-9460
9Amur Chabarovsk3912701393-10357
10HK Sibir Novosibirsk4114502086-10354
11Red Star Kunlun3811201872-9744
12Admiral Vladivostok4010402286-9842
13Lada Toljatti418302576-11135
14Jugra Chanty-Mansijsk413802568-12930
Aktualizované: 14.12.2017 17:55
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad4131602172-68107
2CSKA Moskva3926705127-5793
3Jokerit Helsinky3924208110-6881
4Ak Bars Kazaň41231011114-8377
5Lokomotiv Jaroslavl41206012112-9575
6Avtomobilist Jekatěrinburg41203011122-9373
7Torpedo Nižnij Novgorod4319401484-8971
8Neftěchimik Nižněkamsk4020201297-9870
9Avangard Omsk41177013105-7469
10Metallurg Magnitogorsk42176013109-10769
11Dynamo Moskva4316701798-9965
12HK Soči4017301497-10563
13Spartak Moskva42157018114-11061
14Salavat Julajev Ufa40182017101-10361
15Barys Astana41155016115-12060
16Traktor Čeljabinsk4015601688-9460
17Severstal Čerepovec4213701689-10559
18Amur Chabarovsk3912701393-10357
19HK Sibir Novosibirsk4114502086-10354
20HC Dinamo Minsk4114402080-9353
21HC Viťaz43123021106-12649
22Red Star Kunlun3811201872-9744
23Admiral Vladivostok4010402286-9842
24HC Slovan Bratislava4110202384-14040
25Lada Toljatti418302576-11135
26Dinamo Riga415702372-10935
27Jugra Chanty-Mansijsk413802568-12930
Aktualizované: 14.12.2017 17:55
Tímzvvpprpppskorebody
1St. Louis Blues321659104-8144
2Los Angeles Kings32146998-7343
3Nashville Predators301547102-8542
4Winnipeg Jets311718107-8741
5Vegas Golden Knights301279105-9440
6Dallas Stars321441396-9237
7San Jose Sharks291421079-6935
8Chicago Blackhawks311141193-8435
9Minnesota Wild301151189-8835
10Calgary Flames311061289-9635
11Anaheim Ducks311121183-9133
12Vancouver Canucks321401483-9732
13Colorado Avalanche301131494-10030
14Edmonton Oilers31941693-10128
15Arizona Coyotes33342175-11419
Aktualizované: 14.12.2017 17:55
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning301846113-7446
2Toronto Maple Leafs3214611108-9241
3Columbus Blue Jackets311181188-8039
4Washington Capitals3215412100-9339
5New Jersey Devils30125994-9238
6New York Islanders3113411110-10537
7New York Rangers3112412101-9235
8Pittsburgh Penguins321061394-10435
9Boston Bruins28132981-7734
10Philadelphia Flyers301111187-8831
11Carolina Hurricanes30841183-9331
12Montreal Canadiens311031485-9930
13Florida Panthers31931492-10829
14Detroit Red Wings31921383-10229
15Ottawa Senators30821382-10327
16Buffalo Sabres31711767-10422
Aktualizované: 14.12.2017 17:55
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 14.12.2017 17:55

Bleskovky

Nashville sa dohodol s firmou Bridgestone na novej reklamnej spolupráci

Hokejisti Nashvillu Predators budú hrávať svoje zápasy v Bridgestone Aréne minimálne do roku 2025. Obe organizácie sa v stredu dohodli na päťročnom predĺžení reklamnej spolupráce.
o 10:17 - Michal Bruner / TASR

Dubinski utrpel zlomeninu, Columbusu bude chýbať 6 až 8 týždňov

Útočník Columbusu Blue Jackets Brandon Dubinski bude chýbať svoju tímu 6 až 8 týždňov. Dôvodom je zlomenina slznej kosti, ktorú utrpel v utorňajšom súboji s Edmontonom Oilers. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy.
o 09:48 - Michal Bruner / TASR

Chicago umiestnilo obrancu Fransona na listinu zranených hráčov

Vedenie tímu zámorskej NHL Chicago Blackhawks umiestnilo obrancu Codyho Fransona na listinu zranených hráčov. Franson utrpel zranenie v hornej časti tela a vynechal už dva zápasy. Na jeho miesto povolali z farmy z Rockfordu fínskeho zadáka Villeho Pokku.
o 09:24 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Krefeld 3:1 v stredajšom zápase nemeckej ligy

Hokejisti Eisbärenu Berlín zvíťazili v stredajšom domácom zápase nemeckej ligy nad Krefeldom 3:1.
včera o 21:36 - Michal Bruner / TASR

Zomrel bývalý kanadský obranca Zalapski

Vo veku 49 rokov zomrel bývalý kanadský hokejový obranca Zarley Zalapski. Informovali o tom predstavitelia klubu zámorskej NHL Calgary Flames. Príčina smrti nie je známa.
včera o 06:29 - Michal Bruner / TASR

Biel - Lausanne 4:1 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorňajších zápasov švajčiarskej hokejovej National League: 22. kolo: Lugano - Ženeva 3:4 pp 34. kolo: Biel - Lausanne 4:1
12.12.2017 22:08 - / TASR

Slovanista Andrej Šťastný dostal trest na tri zápasy

Útočník HC Slovan Bratislava Andrej Šťastný si za vylúčenie v sobotňajšom zápase Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) na ľade Spartaka Moskva nezahrá tri zápasy. Rozhodla o tom disciplinárna komisia nadnárodnej súťaže. Šťastný dostal v 39. minúte moskovského duelu trest na 5+DKZ za seknutie, za čo do disciplinárna komisia potrestala.
11.12.2017 17:08 - Michal Bruner / TASR

Kloten - SEL Tigers 1:4 vo švajčiarskej lige

V nedeľňajšom zápase švajčiarskej hokejovej National League prehral Kloten s SEL Tigers 1:4.
10.12.2017 21:55 - Michal Bruner / TASR

Jurčina prispel asistenciou k víťazstvu Norimbergu v Kolíne

Slovenský hokejový obranca Milan Jurčina prispel v nedeľu v nemeckej lige asistenciou k víťazstvu Norimbergu v Kolíne 3:2. výsledky: Kolín - Norimberg 2:3 /za hostí Jurčina 0+1/, Mannheim - Eisbären Berlín 1:4, Iserlohn - EHC Mníchov 1:5, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Schwenninger - Ingolstadt 2:1, Düsseldorf - Wolfsburg 1:2 pp a sn, Bremerhaven - Straubing 3:0.
10.12.2017 21:49 - Michal Bruner / TASR

Jurčo prispel gólom k triumfu Rockfordu, Hrivík s dvomi asistenciami

Dvaja slovenskí hokejisti sa bodovo presadili v noci na nedeľu v nižšej zámorskej súťaži AHL. Tomáš Jurčo sa podieľal jedným gólom na vysokom víťazstve Rockfordu IceHogs 7:2 nad Grand Rapids Griffins. Ďalší slovenský útočník Marek Hrivík prispel dvomi asistenciami k domácemu triumfu Stocktonu Heat 5:2 nad Tucsonom Roadrunners.
10.12.2017 08:25 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

20. 12. 2017
Poprad - Žilina o 17:00
L. Mikuláš - Trenčín o 17:00
Nitra - B. Bystrica o 18:00
Detva - Košice o 18:00

Odohrané zápasy

10. 12. 2017
DetvaTrenčín
2:6REPORT
L. Mikulᚎilina
2:3REPORT
PopradB. Bystrica
1:2REPORT
N. ZámkyNitra
3:4REPORT
ZvolenKošice
2:0REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT37 bodov
2.Paulovič M.NIT30
3.Hovorka M.KOS30
4.Coffman T.ZVO27
5.Ölvecký P.TRE27

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT19 gólov
2.Mikúš T.NIT17
3.Nagy L.KOS14
4.Handlovský L.ZIL14
5.Coffman T.ZVO14

Najlepší brankár

Michal ValentTRE94.63 perc
2.Laco M.NIT93.25 %
3.Tomek T.ZIL93.13 %
4.Habal V.KOS92.94 %
5.Lundström J.KOS92.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli »