Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Najpamätnejšie momenty play-off - I. časť (VIDEO)

Na niektoré momenty play-off sa nezabúda ani po rokoch. Dnes si pripomenieme tie najvýznamnejšie od vzniku samostatnej slovenskej súťaže až po sezónu 2005/2006.


NAJDLHŠÍ ZÁPAS

V semifinále play-off v sezóne 1995/1996 medzi Martinom a Trenčínom sa štvrtý zápas skončil gólom v 109. minúte. Strelil ho martinský útočník Jaroslav Török. Hralo sa už tretie dvadsaťminútové predĺženie. Török týmto gólom zariadil výhru Martina 4:3, čím znížil stav série s Trenčínom na 1:3. Nakoniec to bolo jediné víťazstvo Martina v semifinále. Ďalej postúpil Trenčín, ktorý následne vo finále prehral s Košicami 1:4 na zápasy. Martin prehral v sérii o bronz so Slovanom 1:3.

KOŠICE SLÁVILI PREDČASNE

V roku 1998 sa po prvý raz vo finále stretli Slovan a Košice. Séria sa vtedy hrala ešte len na tri víťazstvá a atmosféra bola vybičovaná v každom jednom zápase. Slovan sa po dvoch výhrach v predĺžení dostal do vedenia 2:0 a mal pred sebou tri mečbaly. V Košiciach sa hralo ešte na starom štadióne na Kavečianskej. Východniari doma vyrovnali sériu na 2:2, prišli však aj o svojho lídra Igora Libu. Krátko pred koncom štvrtého zápasu totiž inkasoval úder hokejkou po hlave od Karola Rusznyáka. Ten dostal dištanc, na rozhodujúci zápas však kvôli zraneniu nemohol nastúpiť ani Liba.

V rozhodujúcom zápase v Bratislave sa najskôr z víťazného gólu po strele Reného Puchera radovali Košičania. Hlavný rozhodca Ján Čaprnka ho však neuznal, keďže mal hru krátko predtým prerušiť. Napokon sa tešila opačná strana, teda Slovan. Titul mu gólom v predĺžení zariadil Richard Kapuš.

ZVAŽOVALI, ČI NASTÚPIŤ NA FINÁLE

Hlavný sponzor košického klubu VSŽ sa dostal do finančných problémov, čo sa premietlo aj do podpory samotného klubu. Košickí hráči pred začiatkom play-off, do ktorého vstupovali z piatej pozície, dostali informácie, že meškajúce výplaty a tiež sľúbené odmeny za titul, respektíve iné umiestnenie, s veľkou pravdepodobnosťou nedostanú. Situácia sa postupom času ešte zhoršovala a tak sa pred samotným finále so Slovanom mala kabína dohodnúť, či vôbec na finále nastúpi. Keďže Košice čakal odveký rival z Bratislavy a predstavitelia VSŽ osobne hráčov v kabíne uistili, že neskôr dostanú všetky peniaze, na zápasy sa napokon rozhodli nastúpiť. V sérii, ktorá trvala štyri zápasy získali Košičania titul a dostali odmenu štyri milióny slovenských korún.  

NAJVYŠŠIE VÍŤAZSTVO

V sezóne 1998/1999 vyhral v prvom štvrťfinálovom zápase Slovan nad Spišskou Novou Vsou 12:0, čo je vôbec najvyššie víťazstvo v histórii našej extraligy. Štyri góly strelil Vasilij Pankov, po dva Ľubomír Kolník s Richardom Kapušom a skórovali aj Radoslav Kropáč, Ján Lipiansky, Ľubomír Višňovský a Igor Rataj.

BITKA ŠIMONOVIČ – HUDEC

Finále Slovan - Košice v roku 2003. Pri skrumáži pred bránkou sa do seba pustili brankár Košíc Miroslav Šimonovič a útočník Slovana Michal Hudec. Vyústilo to až do hromadnej šarvátky, na ľad vyskočili aj hráči zo striedačky. Hudec Šimonoviča pri bitke vyzliekol z dresu a tento moment sa zaradil medzi ďalšie vypäté situácie spojené s rivalitou medzi východom a západom.

INZULTÁCIA ROZHODCU

K vôbec najviac vypätým sériám play-off patrí semifinále medzi Slovanom a Zvolenom zo sezóny 2003/2004. Už v prvom zápase série dostal dištanc vtedajší útočník Slovana Zdeno Cíger za inzultáciu hokejkou hlavného rozhodcu Ľuboša Jakubca. Dostal trest na šesť stretnutí s možnosťou požiadať o jeho skrátenie na polovicu. Zvolenčanom sa toto rozhodnutie disciplinárnej komisie nepozdávalo. Vypätá situácia a nervozita medzi oboma tímami vyvrcholila vo štvrtom semifinálovom zápase. Útočník Zvolena Martin Mráz napadol hlavného rozhodcu Rudolfa Lauffa, keď ho doslova začal mlátiť na ľade.

Mráz dostal zákaz činnosti na osemnásť mesiacov, po incidente však už hokej vôbec nehral. Hrozil mu dokonca civilný súd a trest odňatia slobody na dva roky za výtržníctvo. Pred súd sa však napokon nepostavil. Disciplinárna komisia potrestala aj ďalších dvoch Zvolenčanov. Martina Barteka, ktorý slovne nabádal k inzultácii a Petra Krátkeho, ktorý bránil čiarovému rozhodcovi pri snahe udržať Mráza na trestnej lavici. Pamätným sa stalo aj vyjadrenie útočníka Zvolena Richarda Šechného, ktorý v jednom rozhovore povedal, že Mráz „dobre zrobil“ a že za trojzápasový trest „sa oplatí biť rozhodcu do hlavy“, čím narážal na výšku trestu pre Zdena Cígera.

PLAY-OFF S HRÁČMI NHL

V ročníku 2004/2005 bola zrušená kompletná sezóna zámorskej NHL. Pre extraligu to znamenalo, že si v nej zahrali viaceré veľké mená. Napríklad Trenčín mal Demitru, Gáboríka a Mariána Hossu, vo Zvolene hrali Handzuš, Országh a Zedník, v Slovane Šatan s Višňovským. Práve mužstvo z Bratislavy sa stalo víťazom play-off po finálovej výhre 4:3 na zápasy proti Zvolenu. Napínavá séria sa skončila po víťazstve Slovana 3:1 na zvolenskom ľade. Mnohí fanúšikovia však považovali za predčasné vyvrcholenie sezóny už semifinále medzi Slovanom a Trenčínom. Aj v tejto sérii rozhodoval až siedmy zápas, Slovan ho vyhral vysoko 8:2. Pavol Demitra po ňom odmietol podať ruku rozhodcom, keďže Rudolf Lauff Trenčín podľa jeho slov „zarezal“. Kapitán Dukly sa taktiež vyjadril, že práve kvôli takýmto situáciám už nikdy nechce hrať na Slovensku.

Časť o extraligovej sezóne 2004/2005 sa začína od 39:30.

NEČAKANÝ MAJSTER

V roku 2006 sa po prvý raz do finále neprebojoval nikto zo silnej štvorky Košice, Slovan, Trenčín a Zvolen. O titul súperili Poprad ako piaty tím po základnej časti a Žilina, ktorá skončila ešte o priečku nižšie. Sériu musel taktiež rozhodnúť až siedmy zápas na ľade Popradu. Historický úspech pre žilinský hokej priniesla výhra 4:1. Manažérkou klubu bola vtedy Anna Tomkowa, jediná žena na takomto poste v slovenskom hokeji. Prezývaná bola „Železná lady“. Ráznu manažérku nemali viacerí hráči príliš v láske a otvorene Tomkowu kritizovali. V určitý čas jej dokonca zakázali vstup do kabíny.

Foto: TASR

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


authorZV

 

Lauffovi stále behá Mraz po chrbte ináč parádny článok uvítam ich viac
14.3.2017 - 9:11
+33

Foam of Waterfall

 

ale je pozoruhodné, že Lauff mal problém so ZV aj s TN, ale zrovna so SBA nie
14.3.2017 - 13:26
+3

strojar

 

Lauff má problémy s hokejom.
14.3.2017 - 13:55
+1

Foam of Waterfall

 

tak nech si ho dá vyoperovať
14.3.2017 - 15:06
+1

Crosby

 

Ako si Slovan titul kupil , Čaprnka belasa legenda . Len jednemu nerozumiem prečo mena pod stropom Nepelu svoj dres
14.3.2017 - 9:22
+27

Achilles

 

Najpamätnejšie momenty alebo ako Košičanom zvýšiť tlak hneď na ráno
14.3.2017 - 9:28
+59

deimos9

 

Pockaj vysvetlia papagaje, ze to bolo uplne inak.
14.3.2017 - 10:58
+13

Achilles

 

papgaje už vysvetľujú nižšie
14.3.2017 - 11:29
+5

Foam of Waterfall

 

Zvýšenie presúry v konečnom dôsledku vyprodukuje viac ocele ...
14.3.2017 - 15:08
+2

33800

 

Vtedy to bola neskutocna rivalita. Najkrajsie spomienky...
14.3.2017 - 9:30
0

authorZV

 

Presne tak, v posledných rokov je play off akési suché alebo ako by som to povedal
14.3.2017 - 9:33
+2

N1trancan

 

My si ho uzivame
14.3.2017 - 9:55
+1

Standacik

 

chýbajú takí temperamenti ako Šechný, Lažo
14.3.2017 - 10:30
0

Foam of Waterfall

 

ešte Bartek, Cíger ...
14.3.2017 - 13:27
0

Standacik

 

ako jasné, nazberalo by sa ich určite viac.
14.3.2017 - 17:10
0

Westlund32

 

vsetky spomenute prispevky si pamatam, vdety bolo radost chodit na hokej na kazdom stadione este mi tu chyba kusok ernesta bokrosa semifila medzi pp-zv stav bol 1-1 na zapasy ked ho u nas trafila minca do ramena a on dal oscarovy vykon tvarir sa ze umiera
14.3.2017 - 9:33
+4

bobbyfan

 

v tom case bola nasa liga fakt kvalitna. Ten hokej bol naozaj na urovni, Co sa tyka toho prveho titulu slovana, ten si proste kupili, v tom case nic nezvycajne, muzstvo malo slovan v tedy dobre, ale ten titul bol hanbou sportu. Bola to taka predzvest toho marazmu v ktorom zijeme dnes, To bolo nieco podobne ako ked slovan vyhral titul vo vylukovej sezone. Proste estebaci su museli hladkat ego a co ti postavi tvojho vtaka( v tomto pripade vtaka harvarda) ako vyhrat nad hviezdami nhl....ale uz sme si na to nejak zvykli...tak ako sparta bola stale klubom politickej spicky v cechach, tak bol a je slovan tu. To je take pravdilo v tychto postkomunistickych krajinach. Ale nic to neberie na fakte ze vtedy ta na sa liga mala naozaj gule, aj ked prisiel ten Mor ktory sa naho hokeja drzi dodnes
14.3.2017 - 9:38
+72

RhimeSBA

 

Ideeeeeš
14.3.2017 - 9:44
+3

Crosby

 

Tebe ešte smiešno fandiť klubu čo si titul 1 v lige musel kupiť , to je skor do plaču
14.3.2017 - 9:52
+19

RhimeSBA

 

Mne je smiešne, že ešte aj po tých rokoch si nepriznáte, že fakt pískal..a že upísknutia pri góloch (a to ani v PO a PROTI Slovanu) nie sú vynimkou.
14.3.2017 - 9:53
+1

miro-nr

 

akože nič v zlom,ale stačí sa pozrieť na futbal a mužstvo
Slovan 11m Bratislava
Ked napíšeš,že rozhodci v hokeji poškodili v PO slovan(ked hral EL),tak čo maju písať ostatné mužstvá
14.3.2017 - 10:00
+17

RhimeSBA

 

To som nenapísal.
14.3.2017 - 10:01
0

fresky

 

Pozri si štatistiky, jediný klub s názvom 11m bola Petržalka.
14.3.2017 - 10:21
0

bigi BLOG

 

ono dlhodobo najviac penalt kope zilina ale u nej je to v poriadku, tam to hodia na ofenzivny styl a co ja viem co este
14.3.2017 - 11:13
+1

Handlo

 

Si v poriadku kamo? Je rozdiel penalta za stavu 3;0 4:0 co mava zilina alebo za stavu 0:0 1:1 v zaveroch zapasu
14.3.2017 - 12:48
+16

bigi BLOG

 

aha tak to su mi novinky, takze pri penaltach nejde o fauly ale o to aky je stav. no ono taky PSG by ti vedel rozpravat o penalte za stavu 1:4.
apropos pamatam zapas ked zilina vyhrala 3:2 nad slovanom kde kopala 2 penalty, kde jedna bola sporna a druhy absolutne proti pravidlam.ale vtedy ste nekricali lebo sak bojovali ste o titul a body boli potrebne
14.3.2017 - 15:54
0

Foam of Waterfall

 

To myslíš ten zápas, keď Šesták dal 2 góly z 11 m? No vtedy ste mali hrať vyše 80 minút bez toho srandistu, čo nevie udržať nervy na uzde a vyrazí protihráčovi loptu pri štandardke ... a nehrali ste.
14.3.2017 - 16:09
0

bigi BLOG

 

to uz neviem ale dat penaltu v nadstavenom case ked si hrac kopne loptu do ruky co je jasne v pravidlach napisane ze to nie je penalta je moc, to len na margo toho ze sa pomaha vsade slovanu
14.3.2017 - 18:23
0

miro-nr

 

evidentne nepozeráš ani zostrihy z našej futbalovej ligy - lebo tolko "diskutabilnych"penalt v prospech slovana ,a vela z nich absolutne vymyslenych sa len tak nevidí.
Čo tu ja navysvetlujem niekomu s klapkami na očiach !
14.3.2017 - 19:33
0

bigi BLOG

 

a kto ich nazyva diskutabilnymi? ja netvrdim ze nie su diskutabilne niektore ale tie su pri kazdom jednom muzstve v kazdej jedenj lige. lenze pri slovane je kazda jedna penalata diskutabilna a to je problem
14.3.2017 - 20:21
0

Foam of Waterfall

 

no ak by ste hrali od 7. minúty bez 1 hráča, asi by ani tie 2 penalty neboli, lebo pri vyrovnaných kádroch (môj predpoklad) by ZA zrejme rozhodla skôr ... dohľadal som na webe, že ten hráč sa volal Mojský ...
15.3.2017 - 14:30
0

bigi BLOG

 

ked uz to spominas tak zase budme uprimny ten hrac odchadzal od lopty a zilincan ho napalil
15.3.2017 - 16:21
0

Old School

 

Veru, "rozhodci"... Akože nič v zlom, ale príde mi úsmevné, že človek čo nevie gramatiku tu ide písať o poškodzovaní ostatných mužstiev.
14.3.2017 - 10:33
+2

Kristepane

 

vsak si to napis ako "rozhodčí" a máš z toho pekné české slovo
14.3.2017 - 10:38
+2

miro-nr

 

Mne sa zdá usmevne poukazovať na gramatiku,pri všetkych tych "kauzach" či už v hokejovom,alebo futbalovom slovane !
14.3.2017 - 10:42
+16

Foam of Waterfall

 

Pani Gramatika sa dôrazne ohradzuje proti zneužívaniu jej osobných údajov, a nadôvažok bez čiarky pred výrazivom "čo" a aj bez čiarky po jej priezvisku!
14.3.2017 - 15:10
+3

LenTak93

 

čo pískal? kto pískal?
keby Čaprnka pískal, tak by nešiel za videorozhodcom
14.3.2017 - 10:06
+9

bigi BLOG

 

a co ked chcel konzultovat to kedy piskal ci uz pred tym ako vnikol puk do branky alebo potom, fakt je jeden ze piskal
14.3.2017 - 11:14
+2

LenTak93

 

A odkedy videorozhodca posudzuje piskanie? Nebud smiesny.
Caprnka siel za Dankom a pytal sa, CI PUK PRESIEL ZA BRANKOVU CIARU CELYM OBJEMOM!
14.3.2017 - 12:35
+6

sandman8

 

suhlasim..ked uz siel konzultovat tak mal byt gol uznany..v pravidlach bolo a je presne napisane co sa konzultuje s videorozhodcom..ak mu odpovie kladne gol sa uzna..
14.3.2017 - 12:50
+2

Crosby

 

Ono Danko odpovedal kladne ano bol to gol ,ale Čaprnka aj tak neuznal
14.3.2017 - 13:03
+2

Foam of Waterfall

 

Pravidlá pre rok 1998 sú niekde online dostupné?
14.3.2017 - 15:59
+1

bigi BLOG

 

Čaprnka konzultoval celú situáciu s videorozhodcom Antonom Dankom. "Pán Čaprnka mi dal otázku, či sa puk dostal za čiaru už pred tým, než naňho ľahol brankár Čapek. Odpovedal som: puk bol celým objemom pred bránkovou čiarou, keď Čapek sa zvalil na chrbát. Jasne ho bolo vidieť z pohľadu zadnej kamery. Ostatné už posudzoval hlavný rozhodca," uviedol v roku 1998 Danko.

Samotný Čaprnka vtedy povedal: " Zapískal som vo chvíli, keď som stratil puk z dohľadu - dostal sa pod pazuchu Čapeka. A vzápätí som rozpažil ruky. Až potom Pucher hokejkou - podľa mňa naslepo - šťuchol do puku a dostal ho do siete. Mám čisté svedomie. "
14.3.2017 - 13:44
0

Byron

 

Tak to aj bolo akurát majú niektorí inú ich verziu ale s tou si môžu akurát tak vytreť ...zrak
14.3.2017 - 13:46
0

strojar

 

Niet čo dodať.
Ale fakty nie sú to, čo chce zaslepený fanúšik rešpektovať.
14.3.2017 - 13:58
0

LenTak93

 


a hovorí to o tom, žeby ten gól nemal platiť? keďže puk videl, hrať sa malo. Alebo keď si brankár ľahne, tak sa prerušuje hra?
Pozri sa na situáciu z 57. minúty. Sekanica, snáď desať sekúnd sa snažia Slovanisti pretlačiť puk do brány a...
A v prípade Puchera zahrá divadielko.

Ale dobre, zmeniť sa to už nijak nedá a keď sa Čaprnka cítil čistý, tak nech. My sme si to vynahradili krásne o rok.
14.3.2017 - 13:58
+2

RhimeSBA

 

Ale ako sa mohlo hrať, keď pred tým zapískal? To ako ty úplne vynímaš z kontextu? Keď raz rozhodca pískne, tak je hra prerušená..

Hrať sa, možno, malo ďalej, to ale nik nespochybňuje..podstate je, že sa hrať nemohlo, keďže Čaprnka pískal. A ďalej je tu obdobná situácia, ktorá dopadla v neprospech SBA, ale to tu nikto nehorí hnevom.
14.3.2017 - 14:05
+1

Crosby

 

A vyrovnanie Slovanu bolo v poriadku aha to neriešiš , otvor oči už fandiš najskorumpovanejšiemu klubu na slovensku.
14.3.2017 - 14:25
+6

LenTak93

 

Ja len nechápem, prečo potom Čaprnka postupoval úplne odlišne pri vašom a našom góle.
Ale už koniec, táto téma sa už toľkokrát rozoberala a aj tak nikto svoj postoj nezmení.
14.3.2017 - 14:46
+2

sandman8

 

ked caprnka piskol pred..preco isiel overovat ci presiel puk brankovu ciaru, lebo potom sa to v podstate stalo po preruseni a bolo to irelevantne..
14.3.2017 - 14:47
+4

bigi BLOG

 

citaj vysie co som napisal, tam mas jasne napisane preco sa siel pytat videorozhodcu. on nesiel konzultovat tu pucherovu "dorazku" ale situaciu pred tym
14.3.2017 - 16:00
0

Foam of Waterfall

 

Danko tvrdí, že Čaprnka sa ho pýtal, či puk prešiel čiaru po tom, čo Čapek padol na ľad, čiže ešte predtým, než puk zdvihol Pucher do brány ...
14.3.2017 - 16:02
0

Achilles

 

Presne, hlavne, že sme ich rozbili o sezónu neskôr a regulérne, na tom ich titule už tá škvrna ostane navždy
14.3.2017 - 14:05
+8

Byron

 

My sme regulérne vyhrali tiež vy len máte problém s tým že nemal pískať s čím aj ja osobne súhlasím ale on zapískal čo je tiež fakt ktorý rozhodol zápas.
14.3.2017 - 14:16
0

strojar

 

Asi bude dobré, keď si to prečítaš ešte raz, Ty "keďže puk videl"
Samotný Čaprnka vtedy povedal: " Zapískal som vo chvíli, keď som stratil puk z dohľadu - dostal sa pod pazuchu Čapeka. A vzápätí som rozpažil ruky. Až potom Pucher hokejkou - podľa mňa naslepo - šťuchol do puku a dostal ho do siete. Mám čisté svedomie. "
PUK STRATIL Z DOHĽADU
14.3.2017 - 14:26
+1

Byron

 

Súhlas bol som na tej strane presne si pamätám ten moment celý štadión stíchol keďže mali hostia gólovú šancu v tej chvíli zaznela píšťalka po pár sekundách po Pucherovom atakuje sa ocitol puk za bránou...
14.3.2017 - 14:30
0

Crosby

 

Vtipne Čaprnka sa upiskol ako tvrdiš a obral o rozhodujuci gol Košice , ale to že vyrovnavajuci gol Slovana nebol ok aha Čaprnka zabudol odpiskať to si zabudol
14.3.2017 - 14:44
+1

MySmeSever

 

Haha cely stadion stichol a v tom caprnka zapiskal byron ty si paaaan diky toto mi spravilo den
14.3.2017 - 14:54
+5

LenTak93

 

veď aby to hráči počuli
14.3.2017 - 15:08
+1

adept

 

Byron si to všetko presne pamätá akoby to bolo včera. Ešte aj Čaprnkové prdnutie a výraz tváre v tom momente a tichu si presne pamätá
14.3.2017 - 20:22
+1

Foam of Waterfall

 

Stíchol tak vo virtuálnej realite, reálne tam bol kravál, že vlastného slova nebolo počuť ...
14.3.2017 - 16:03
+2

riskohrasko1

 

Fuha ty mas riadny sluch
14.3.2017 - 22:43
0

Dracik_18

 

v prvom rade vaše vedenie chcelo aby Čaprnka pískal piate stretnutie ...(kto vie prečo )
14.3.2017 - 15:12
+1

bigi BLOG

 

otazka ked uz si sa ohanal pravidlami. moze platit gol po odpiskani?
no a ked si dopovies podla pravidiel tak nemas co dalej riesit.
ale aspon jedna zmena u teba nastala a to ze si uz priznal ze piskal.
inac je pekne ze sa chytas stebla aby som ti uplne nezrusil tu tvoju dvadsta rocnu nenavist. ale kazda situacia je ine.
14.3.2017 - 15:59
0

Foam of Waterfall

 

Dá sa na videu niekde nájsť, či rozpažil ruky predtým, než to Pucher prehodil cez Čapekovu ruku? (nestál totiž v zábere zadnej kamery ...) Naslepo to asi neprehodil, keďže Pucher ten puk videl, to zo zadnej kamery je vidieť.
14.3.2017 - 15:59
0

bigi BLOG

 

otazka znie ci ho videl aj caprnka?
14.3.2017 - 18:24
0

Foam of Waterfall

 

No, práve preto som zvedavý, kde stál a ako reagoval ...
15.3.2017 - 8:08
0

VSS Košice

 

Neklam...
14.3.2017 - 22:06
0

Crosby

 

Ono je smutne že to nechceš vidieť a uznať ,že ten titul bol kupeni . Tu Kosičania uznaju že titul 1 Fc Košice bola fraška .
14.3.2017 - 10:07
0

bobbyfan

 

a to vtedy mali kosice muzstvo ako vino. ved aj v LM sme hrali s MU pekne vyrovnane, len chybali skusenosti, goly sme dostavali fakt po skolackych kiksoch, a nevedeli sme nic vyuzit, ale to muzstvo vtedy bolo velmi velmi silne. Nezabudnem aj ako doma sme spartak moskva v predkole drtili, ljubarskij sam mohol dat asi 5 golov, nakoniec sme horko tazko vyhrali 2:1 a vybetonovali odvetu. Ale ten prvy titul bol aj napriek sile kupeny, ale aspon si to priznam
14.3.2017 - 10:14
+6

keith111

 

Áno. Mali vtedy Košice mužstvo ako víno. Lenže aj to silné mužstvo mali vybudované z nakradnutých rezešovských peňazí, takže to zase nebol taký zázrak. Dôkazom toho je to, že úspechy 1. FC Košice úmerne odišli s Mečiarovou vládou. Rezeš dokonca vtedy vyhlasoval, že urobí zo Sparty európsky veľkoklub a dostane ho na úroveň Bayernu Mníchov. Áno, keď kradol, všade, tam kde sa len dalo, tak ľahko mal takéto sny. Našťastie tieto všetky zvrhlé sny týchto mečiarovských zlodejov stopli parlamentné voľby v 98, v ktorých Slováci ukázali, že majú ešte rozum a poslali túto mečiarovskú zlodejskú zgerbu do zabudnutia. Totižto smeráci sú oproti mečiarovcom len veľmi slabý odvar a áno teraz je to marazmus, ale vtedy v 90. rokoch to bolo peklo, to čo sa vtedy na Slovensku dialo.
14.3.2017 - 12:50
+2

LenTak93

 

on plánoval s Košicami vyhrať Ligu Majstrov
14.3.2017 - 12:57
0

keith111

 

Veď on bol magor. Aby bolo jasné, to nie nič proti Košiciam. Ani to nie je nič proti Slovanu, keď zkritizujem Širokého. Za Rezeša Košičania nemohli, ani za Širokého nemôžu slovanisti. Ale Rezeš bol fakt hovado 1. triedy. Ale veď to asi v Košiciach viete najlepšie.
14.3.2017 - 13:02
0

Tizo BLOG

 

trnava mala vtedy nakradnute porovske (este ma), slovan duckeho, inter hatinove atd. atd...to boli 90-te roky slovenskych rozkradaciek kde v kazdom klube bol nejaky oligarcha so statnymi peniazmi
14.3.2017 - 21:01
+2

Foam of Waterfall

 

a tak Ruslan bol skôr taký príležitostný strelec, no ten toho pozahadzoval ...
14.3.2017 - 13:32
+1

MySmeSever

 

Skutok sa nestal vsak rhime
14.3.2017 - 10:12
+13

miro-nr

 

Skutok sa nestal tak ako bol opísaný ,len trocha inak
14.3.2017 - 10:34
0

Foam of Waterfall

 

"upísknutia" niekedy aj "neupísknutia" (proti SBA poznám také iba z KHL, napr. prípad Nedorost ...)
14.3.2017 - 13:30
+2

RhimeSBA

 

Asi to nenájdem vo videoverzii, ale skúsim po robote.

Bolo to určite Hovi vs ZV semifinále, keď rozhodca pískol v našej útočnej akcii, keď bol puk mimo tela brankára (úplne voľný puk)..dali sme z toho gól a neplatil. Proste sa také veci dejú a dokonca aj v náš neprospech, ale z toho sa nerobí dráma
14.3.2017 - 13:46
0

Byron

 

Vtedy sa určite rozhodca pomýlil.
14.3.2017 - 13:50
+1

Foam of Waterfall

 

skús po robote, dovtedy tu z drámy bude elégia
14.3.2017 - 15:05
0

ánry

 

upísknutie??? preto toto Vás všetci milujeme... tá Vaša nadutosť s akou viete vysvetliť totálne zlyhania ktoré Vás doviedli k titulom... Nech žije HC SB, ale za ruské a dúfam, že zostane v KHL
14.3.2017 - 21:35
+2

RhimeSBA

 

Nadudosť.no dobre.
14.3.2017 - 22:01
0

bobbyfan

 

rovnako ako rezes kupil titul vo futbale, z toho som sa ako maly chalan tesil....aj ked uz vtedy bolo kazdemu jasne ze to bolo kupene z kazdej strany.....samozrejme ze som sa z toho tesil, vtedy som bol na kazdom zapase na lige majstrov...nic to ale nemeni na fakte ze to boli tituly pre tu cvargu sirokeho a rezesa...proste to tak bolo
14.3.2017 - 9:54
+4

RhimeSBA

 

Ako ja sa nebudem nejako do krvi hádať..ale za čím si stojím a budem stáť je to, že Čaprnka pískal, lebo pískla.

A k tomu lockout titulu, tak to je na smiech. Ak by bol každý náš titul, o ktorom nejakí "traja chlapi v karčme" povedali, že sme ho kúpili..tak sme kúpili všetky.
14.3.2017 - 10:03
+4

bobbyfan

 

ale no, neboli to len traja chlapi z krcmy, ale aj traja z nhl....a par divakov to videlo tiez....proste komcak chcel kazdemu ukazata ze jeho hracka porazi aj demitru a spol...a ukazal, nikdy netvrdim ze ste mali zle muzstva, par vasich majtrovskych teamov bolo super, ale malicka pomoc sa sem tam pritrafila, myslim ze lock out bol okatejsi ako ten caprnka
14.3.2017 - 10:10
+13

authorZV

 

To finále 2005, každý kto tam bol a videl to si urobí svoj názor. To nebola fraška, to bolo divadlo
14.3.2017 - 10:16
+1

RhimeSBA

 

Akože hráči tímu sú berná minca? Tak potom Šatan a Višňa tvrdili opak a to boli tiež hráči NHL..a je fakt divné akceptovať jedných hráčov a druhých nie..
14.3.2017 - 10:20
+2

authorZV

 

Kašľať na to už po tých rokoch, nemá to zmysel
14.3.2017 - 10:21
+1

Crosby

 

Ale trepeš čo mal Šatan a Višna povedať hej pomohol nam rozhodca dakujeme mu
14.3.2017 - 10:25
+5

RhimeSBA

 

A čo mala povedať trenčianska klika? Táto argumentácia je úplne chorá, proste. Argumentujte niečim iným a môžeme sa baviť, ale toto?

Časť hráčov v porazenom tíme to sa akceptuje, časť hráčov v tíme víťaza nie. To je úplný argumentačný faul.
14.3.2017 - 10:28
+3

Bubo Fí

 

Trencianska klika nemusela povedat nic, keby to bolo ciste aj keby to ciste nebolo, mohli cusat. Ale asi citili krivdu a "vzniesli obvinenie" nic nenormalne. Nenormalna je uz tvoja argumentacia - obvineny tvrdi ze je nevinny, tak to tak bude bez ohladu na okolnosti.

Pokial sa obvineny neprizna (aj ked je to kazdemu jasne), tak je nevinny, super pristup
Podobne ako aktualna tema amnestii, takze dovidenia p. Meciar, Vase argumenty su rovnake a este sa smejete inym
14.3.2017 - 11:00
+3

RhimeSBA

 

Fakt? Toto je argument?

Zvolen získal prvý titul po našom odchode nečestne. Poď sa ohájiť tak, aby som nemohol použiť tvoj vlastný argument.

Vzniesť obvinenie ešte fakt neznamená, že to je skutočnosť a preto sa tým argumentovať nedá. Mnoho obvinení bolo vznesených neprávom (napr. moje vyššie). Proste toto nie je argumentácia. Ani "lebo to ľudia videli". Veď sa bavme normálne a ak vašimi fér argumentami pretlačíte moju obranu, tak sa pridám na vašu stranu.
14.3.2017 - 11:05
0

Bubo Fí

 

: To ti hovoria iny, je rozdiel ked to povedia hraci a ked niekto na HP, to je rozdiel vo váhe argumentu ad 1. Nehovoriac o dalsich 1000- ludi.
Otazka znie ako sa da pretlacit takato obrana, ked o vysledku na lade rozhoduju aj rozhodcovia (ved na toto sa tu naraza). Aj v state rozhoduju sudcovia, preto ta paralela s Meciarom, ked sa nieco neda dokazat (lebo amnestie, uznane zapisom, odpiskane rozhodcom...), tak sa obrana pretlacit neda, len co je na tom zle priznat to po x rokoch ked to je TAKMER kazdemu jasne - priklad myslim ze naozaj ten Meciar nevedel o unose? Tvrdi ze nie dokazovat sa to uz nemoze nie je to to iste???
Prezumpcia nevinny.
14.3.2017 - 11:12
+1

RhimeSBA

 

Hráč porazeného tímu nemá, podľa mňa, o nič väčšiu integritu ako hráč druhého. Ak má, tak čím ju nadobudol? Len tým, že prehral? Takže buď z argumentácie vyradíme obe strany alebo ich tam zahrnieme.

Ten všeobecný názor musel z niečoho vzniknúť. Na základe nejakých argumentov. Ak sa sem postavia, tak tú obranu pretlačíte. Argument počtom ľudí nesedí. Mečiara (ktorým tak rád argumentuješ) si zvoli ľudia, Hitlera zvolili ľudia, to nefunguje.

Nie, nemyslím si, že Mečiar o tom nevedel. Mečiar to, podľa mňa, nariadil. To však neznamená, že tam nie sú ďalšie tisíce indícii..presne to od Vás chcem
14.3.2017 - 11:22
0

Bubo Fí

 

nepretlacime, to sa ani neda, ved toto je diskusia HP, nie lavica pre obzalovanych chapes???
to sa neda pretlacit, da sa pretlacit spravodlivost cez silu???

btw. tisice indicii ako spominas v poslednom odstavci tu odznieva roky na HP. To nechces vidiet?
Prepac Meciarom rad argumentujem lebo je to aktualne a budem klamat ak dam bulvarny titulok typu "meciarove amnestie traumatizuju spolocnost" a "predmetne zapasy Slovana traumatizuju hokejovu spolocnost" nie je to to iste??? argumenty a fakty hovoria v prospech meciara aj Slovana, no neveri im 95%ludi!!!! Ale mas pravdu argument poctom ludi nesedi. Ja viem ze dokazat to nejde, aj to pisem
14.3.2017 - 11:39
0

RhimeSBA

 

Ale ja nie som obvinený a ani sudca..bavíme sa tu medzi sebou. Takže nejdeš cez porotu ale len cezo mňa..vieš, čo chcem povedať?

Ide mi len o to, aby prišli argumenty, ktoré sú fér a tam už to budem mať fakt ťažké, ak také sú. Lebo zatiaľ sa fakt nemusím brániť proti obsahu, len forme a to je strašne jednoduché.

Fakty v prospech Mečiara nehovoria, ale nechcem vám teraz pomáhať tým, že to tu vystavám, to musíš pochopiť
14.3.2017 - 11:43
0

Bubo Fí

 

: takto btw argumetny sa dat nedaju. Uznavam tieto zapasy Slovana boli ciste ako laska!!!
pamataj si Rhime ked si bol tineger a zalubeny, kazdy to na tebe videl, ale iba ty si to citil uz chapes, to sa dokazat neda (preto aj priklad s Meciarom)

Ked stiahne stav. kancelaria zapas s ponuky (myslim nasu TL) a nie raz ale pravidelne, mozem povedat ze liga nie je cista??? Ved dokaz na to nemam, iba indicie. Ale dokazat sa to neda
14.3.2017 - 13:00
0

Bubo Fí

 

: este jedno a aky typ argumentu od fanusika by si chcel??? napriklad video kde Lauff prebera peniaze od Krajciho alebo nieco podobne??? Ci co ocakavas od argumentu na "predaj sportoveho vykonu" od fanusikov?
Velmi dobre vies ze sa to neda dokazat fanusikovi aj ked to kazdy vidi (mysli si to).
Poviem to najznamejsou fiolmovou hlaskou "ja vasi ....... taky nevidel a verim ze ji mate"

Ale stacilo zazit a vidiet
14.3.2017 - 13:29
0

RhimeSBA

 

Ja neviem na základe čoho to vy tvrdíte..ale na základe niečoho asi áno..

Ak sú vaše argumenty: Lebo aj Demitra povedal a lebo to každý videl, tak sa mi veľmi ťažko k tomu vyjadriť.

Každopádne, k zápasu s TN dali chalani argumenty, ktoré by som použil ja ďalej.

V tom zápase bol film nasledovný:

1tr.
SBA 3:1 DTN
6:51 gól SBA
11:12 gól TN
16:13 gól SBA
16:45 vylúčenie TN
18:55 gól SBA

2. tr.
SBA 1:1 TN

21:07 gól TN
25:53 vylúčenie TN
27:44 gól SBA (v PP)
34:19 vylúčenie SBA

3. tr
SBA 4:0 TN

43:02 vylúčenie TN
43:09 gól SBA (v PP)
46:34 gól SBA
49:12 vzájomné vylúčenie Pardavý a Vydarený, Vydarený na 2+2, takže presilovka TN
53:59 vylúčenie SBA
55:53 gól SBA (v SH)

V tomto momente je stav 7:2, do konca zostáva 4:07 a začínajú lietať tresty.

Do vtedy je stav vylúčení v "kusoch" 4 DTN a 3 SBA, v minútach 8min vs 8min.

Toto je dôkazom ovplyvnenia v akom zmysle?


14.3.2017 - 14:02
+5

imko6

 

Podľa môjho názoru toto nieje žiaden dôkaz. Keď takto zhrnieš vylúčenia tak to nikomu nič nepovie. Na to by sa trebalo pozrieť v kontexte hry a celého zápasu. Takto je to len informácia zo zápisu.
14.3.2017 - 14:11
+3

RhimeSBA

 

S týmto som ochotný súhlasiť..ale je to silnejšie ako pocity kohokoľvek z nás (a aj pocity Demitru) a ak je to nejaká indícia, tak skôr opačným smerom, ako sa tu prezentuje..

3 presilovky pre Slovan do stavu 7:2 nie sú hrubé ovplynenie zápasu a to ani v prípade, že by boli všetky 3 vymyslené. Navyše vám bolo ponúknutých rovnako veľa príležitostí a namiesto toho, aby ste ich využili, tak ste ešte inkasovali.

Proste to, v žiadnom prípade, nie je taká aféra, ako sa to tu prezentuje. Nám v tom zápase padalo všetko, vám nie..to je podstata.
14.3.2017 - 14:18
+1

imko6

 

No veď to je ta téma na diskusiu. Niekedy môžu byť 3 nezmyselne vylúčenia nič oproti jednému v inom čase, stave atď. Preto som napísal že takýto report sa nedá použiť ako argument pre alebo za. Treba si to pozrieť cele v kontexte všetkých udalostí. Navyše si myslím že aj teraz to bude problém zhodnotiť pretože sa vtedy mohlo pískať iným trendom a teda čo dnes je faul vtedy nebol a naopak.
14.3.2017 - 14:36
0

-BBB-

 

Kravina,, pretoze vzdy ten pocit z daneho sledovaneho subjektu, je len a len subjektivny pocit jedinca,ktory je tak presvedceny o svojej pravde , ze ju podava ako objektivnu pravdu.
Vid emocne vyhlasenie Demitru.
A ako poukazal Rhime na zaujimavy fakt.
Demitra povedal - rozhodca pomahal Slovanu a ludia od Vajnor az po Ublu to zeru ako objektivnu pravdu.
Ale ze napr. Visna na druhej strane povedal, ze je to kravina - je uz pre tych istych ludi len subjektivne vyjadrenie zaujateho hraca Slovana, co nemoze priznat ze Slovanu pomahal rozhodca..

Inu nezabudajte drahí TN na "karmu zdarma" .. je to par dni co ste sa posmievali Slovanu, ze uz ma po sezone a nebyt playout, tak ste tu sezonu mali o celych 10 dni dlhsiu .. tak pozor na tu karmu, aby ste buducu sezonu nemuseli komentovat nervy drasajuce zapasy "o patro níže" ... co si o tom myslim ja, je vec druha. Pekny zbytok dna.
14.3.2017 - 14:45
+4

imko6

 

sorry, trochu ti nerozumiem, Rhime-mu som pisal ze zapis o stretnuti nemusi zohladnovat priebeh zapasu (v skratke povedane). Tvojmu prispevku celkom nechapem, ved nikde som netvrdil ze to nieje subjektivny pocit. Iba to ze sa na to treba pozriet z celkoveho hladiska, nie z reportu o zapase.

A k tomu druhemu: No ved hej, mali sme, pohnojili sme to. Ja som sa Slovanu sice nevysmieval ale uzanavam ze niekto z tebou spomenutych (drahi TN) mozno hej. Ale co to ma s touto temou, to fakt neviem

PS: ty len dufaj ze to s tou karmou nieje pravda a ze to tak nefunguje lebo ked sa vam to tiez ma vratit tak zbohom rodina... (nie ze by som to Slovanu prial, len konstatujem)
14.3.2017 - 14:52
0

-BBB-

 

Nepochopil si myslienku toho co som chcel napisat,, myslene to bolo tak, ze si napisal, ze sa na to rteba pozriet v celom kontexte zapasu a nie len STAT po zapase v zapise .. myslienka bola,, kto sa na to pozrie? Ja? Ty? Oba nase pohlady budu subjektivne.. ktory z nich bude objektivny?.. preto ta "narazka" na Dema a Visnu ..

Ano Ty si sa nevysmieval, len si si to "zlizol" kedze som dal na teba odpovedat ..
Aku karmu si mame zliznut??.. je tu niekto iny okrem naseho dvorneho šaša byrona, kto chodí sa odbavovat medzi prispevky k zapasom kde nieje Slovan?.. ja uz sice dlhdobejsie len citam obcas /aj to nie vsetko , ale mozno 30%/a uz vobec neprispevam /dneska je vynimka, kedze su tu spomienky a ja som na vsetkych tych spominanych zapasoch sedel/ , apreto som len poukazal, ako sa dost TN fans posmievalo zo skoreho konca Slovana.. a ejhla, co sa stalo..
A pokial ideme riesit karmu majitela, bodaj by sa mu ta karma vratila ..
14.3.2017 - 15:04
+1

imko6

 

OK, asi som nepochopil a suhlasim ze to bude subjektivne a mozeme sa hadat kto ma pravdu. Ale budeme sa hadat na zaklade videneho, nie na zaklade cisel zo STAT. To je co som pisal Rhime-mu.

No a na tu karmu si si odpovedal sam v poslednej vete.
14.3.2017 - 15:12
0

ekaver

 

dosť úbohé
14.3.2017 - 14:56
+2

Byron

 

V poslednom domácom zápase jasne lepší Slovan to fakt nedovolila hrdosť hráčov TN priznať porážku miesto toho hľadať hlúpe výhovorky?
14.3.2017 - 14:19
+1

imko6

 

OK. Len..
a)keď ty povieš "jasne lepší", to neznamená že to tak aj bolo...
b)hráči mali asi na základe zažitého iný pocit. Preto to tak ešte v silných emóciách hodnotili.
Nezamýšľal si sa niekedy nad tým že prečo hráč ktorý už niečo zažil, ma svoj vek a skúsenosti so všeličím vo svete, aj v NHL, toto predsa povie? Že možno na to naozaj ma dôvod keď ide takto za hranicu "bežného"?
14.3.2017 - 14:45
0

Byron

 

A nezamyšlal si sa aj nad tým že tie hviezdy nhl išli do súboja so Slovanom s myšlienkou jasného víťaza? A že to dopadlo trošku inak keďže okrem hráčov nhl mal Slovan trošku lepší mančaft ako TN? Hold emócie vedia urobiť divy aj s hráčmi ako Demo
14.3.2017 - 14:52
+1

imko6

 

Na rozdiel od teba ti odpoviem na otazku: Nie, nad tym som nepremyslal. Nenapadlo mi to. Teraz ked premyslam, nemyslim si to. Podla mna vedeli ze Slovan e velmi silny super aj bez Mira a Luba (nieto este s nimi) a ze to nebude lahke. Neviem o ziadnom vyhlasni kde by bolo zjavne ze "hviezdy nhl išli do súboja so Slovanom s myšlienkou jasného víťaza". Ale mozem sa mylit a mozno to niekto takto povedal. Takze mi mozes napisat kde a kto to povedal. Budem rad.
14.3.2017 - 14:57
0

Byron

 

Ale prepáč ak vyhráš 8:2 máš pocit že to bol vyrovnaný zápas?
14.3.2017 - 14:53
0

imko6

 

Ale no tak ty "cely štadión stíchol" , po dvoch tretinách to bolo 4:2. V poslednej sme už hrali na riziko. Navyše ten 8mi Cigerov, to bola tiež len čerešnička na torte

Ale ak chceš odpoveď na otázku tak nie, nebol vyrovnaný. Slovan bol o niečo lepši. Ale nepovedal by som jasne lepši ako ty. Môže byť?
14.3.2017 - 15:07
0

bigi BLOG

 

sam si si odpovedalze to bolo v emociach, a preco?? no lebo trencianske NHL hviezdy sa uz pred PO videli ako majstri
14.3.2017 - 16:09
0

imko6

 

Pytam sa aj teba: podla coho usudzujes ze sa videli majstri pred PO. Daj daku info.
A pripadne si odpusti ten ton, ja sa tak o Satanovi s Visnom nevyjadrujem.
14.3.2017 - 16:40
+1

amaskiea BLOG

 

no, také to ich presvedčenie, že práve a len-a-len oni sú tou jedinečnou "nadhodnotou", bolo vidno viackrát, aj v situáciách, ktoré nemali nič spoločné so škaredým Slovanom
14.3.2017 - 16:57
+2

imko6

 

tak toto keby mi napisal byron alebo bigi OK ale ty? sklamal si
14.3.2017 - 18:32
+1

amaskiea BLOG

 

Naozaj si si ani raz nevšimol, že by ich premotivovanosť bola v kľúčovej situácii im samotným na škodu?
14.3.2017 - 19:04
0

bigi BLOG

 

najprv mi povedz nieco o tom tone aby som vedel co myslis alebo tam zase vidis nieco co tam nieje ale tebe sa to hodi
14.3.2017 - 18:25
0

imko6

 

ale prosim ta, nehraj sa na debila
14.3.2017 - 18:31
+1

Bubo Fí

 

: na zaklade coho to ludia tvrdia???? niekde som uz pisal, ze vsetky VYZNAMNE problemove upisknutia boli v zapasoch kde figuroval Slovan (respektive drviva vacsina - ako aj "problemovych zapasov".). náhoda???

Ked raz pustia zlodeja na slobodu, nikdy ho nebudes upodozrievat???
14.3.2017 - 14:19
+1

Byron

 

Ľahká odpoveď: lebo Slovan a mysli si čo chceš.
14.3.2017 - 14:23
0

bigi BLOG

 

vsetky "nahodne upisknutia" v prospech slovana. no ja si pamatam jeden zapas este onehda davno ked hral slovan v LM bolo dlho 0:0 a zrazu isiel hrac sam na brankara a trafil tycku a odtial isiel puk von. davali to v TV a zo vsetkych TV kamier sa zdalo ze to bol gol. ale videorozhodca gol neuznal. a vteda strahli na slovan rovnake sracky ako v tejto diskusii a nakoniec sa ukazalo ze videorozhodca mal aj ine zabery ako TV s ktorych bolo jasne zrejme ze to gol nebol
14.3.2017 - 16:15
0

Bubo Fí

 

a???
co to ma s tymi VYZNAMNYMI upisknutiami?
14.3.2017 - 16:19
0

bigi BLOG

 

nie to si mal len jeden priklad ako je to s tymi "Vyznamnymi upisknutiami" to ze si velaludi mysli ze je to fakt nakoniec fakt ani nemusi byt.
to mas ako v tejto debate dost vela KE fans tu pisu ze caprnka nepiskal a pritom pucher to sam priznal a je to dokonca aj v tomto clanku, ale oni budu stale tvrdit ze nepiskal
14.3.2017 - 18:27
0

Foam of Waterfall

 

no nazdar čo sa týka Muftyho, faktov je viac ako dosť, tam ani niet dôvod polemizovať (napr. vyštvanie poslanca, privatizačné zmluvy, štátne garancie, noc dlhých nožov, zmarenie referenda ...)
a čo sa týka argumentov o výlukovej, tam sa stačí presne opýtať (možnosti)
1.) niekoho z tria OHZ;
2.) Barteka na to, čo mal komu vynášať zo šatne, že ho Říha presne na ten zápas nepostavil;
3.) Križana, Cibuľu a Jasečka;
4.) Jaška.
14.3.2017 - 14:16
0

RhimeSBA

 

Veď ja súhlasím s Muftym (teda nesúhlasím s Muftym, ale s tým, čo hovoríš) tvrdiť, že fakty sú na jeho strane je mimo.

To máme ešte potom aféru ZV, aj k tej sa môžeme dostať
14.3.2017 - 14:25
0

Foam of Waterfall

 

Tak dostoj, ja si sadnem Len vaše sedačky sa už minuli, načim ďalšie
14.3.2017 - 15:11
+1

Foam of Waterfall

 

Apropo, Mufty: Tá schizofrénia súhlasu a nesúhlasu s Muftym predznačuje celú etiológiu Tvojho príspevku, ergo fakty sú žiaľbohu na jeho strane, keďže je žiaľbohu slobodný, hoci chvalabohu nie strážca eurocien, ruského plynu ...
14.3.2017 - 15:14
+2

Bubo Fí

 

: +
14.3.2017 - 15:33
0

bigi BLOG

 

bartek nehral preto ze sa nevedel odosobnit od toho ze hra za slovan proti jeho slovanu. paradaxom toho je ze pre mna prakticky rozhodol tu seriu on ked v prvom zapase dal ten gol od polky
14.3.2017 - 16:17
0

Foam of Waterfall

 

Schiza? Nevedel sa odosobnit,ale goly nam daval...ba priam tak,ze nesiel akurat a prave na ten zapas,kde vam chybal Jendek a Visna...
14.3.2017 - 16:37
0

bigi BLOG

 

no v tom finale vam tych golov dal az 1 a to ani nechcel prave ten spomina od polky cize schiza je to spravne pomenovanie, apropos nehral aj trebars v druhom zapase nie len v 7-mom cize zase hladas bubakov tam kde nejsu.
a naco by nam bol utocnik ktory sa nevedel odosobnit ked nam chybali dvaja beci a ked si pozres jeho stats v zapasoch 4,5,6 tak zistis preco nehral
14.3.2017 - 18:47
+1

Foam of Waterfall

 

Dvaja beci? Višňa bol jeden z vašich naj útočníkov, prvých 6 zápasov finále dal toľko gólov (2) než Šatan a Bartek spolu Čiže v 2. zápase nehral, lebo v prvom nám dal gól a mal nahrávku aj na víťazný Šatanov gól, očividne zrejmé, čo si chcel tým povedať. A stats? V zápase č. 5 bol na ľade pri oboch vašich góloch (hoci aj pri 2 našich), a produktivitu mal v tých troch zápasoch obdobnú ako napr. Šatan, ktorý mal v nich o 1 asistenciu viac, celkovo za prvých 6. zápasov finále rovnakú ako Šatan (1+2)(na jediný Šatanov gól nahrával práve Bartek) a to narozdiel od Šatana nehral zápas č. 2 ... takže prečo nehral?
15.3.2017 - 8:22
0

Bubo Fí

 

: Btw. titul ZV spochybnujes teraz ako jediny ty. Som tu dlho na HP a nepamatam, ze by niekto HROMADNE "spochybnoval" tituly KE, TN, ZV, ZA a to je ich dost, ked ich scitas!!!
Iba tituly SBA, pytam sa preco???
Nahoda, zaujatost voci BA - zaujaty teda musia byt vsetky kluby, naozaj. Ak ano tak vsetci sme blazni len vy lietadla.
Ale suhlasim dokazat sa to neda
14.3.2017 - 11:21
+3

bigi BLOG

 

cize citili krivdu (aj ked neopravnene) tak vzniesli obvinenie a to je podla teba v poriadku a normalne? cie obvinit niekoho za to ze som nebol schopny ho porazit a vybit si tak svoju frustraciu je absolutne v poriadku a ten druhy ked sa neprizna tak je vec jasna. nebudes ty nejaky sudruh so sumracnej tam pouzivaju obdobne arguenty
14.3.2017 - 11:24
0

Bubo Fí

 

"(aj ked neopravnene)" - rozdiel medzi tebou a mnou???
14.3.2017 - 11:34
0

rijko

 

To mu nepis,on ma isto pravdu.ved to je bigi,preboha!
14.3.2017 - 12:21
+2

bigi BLOG

 

vidis ze si sa toho chytil je zaujimave ze u mna ti to vadi ale u teba je to na spravnom mieste
14.3.2017 - 18:48
0

Bubo Fí

 

takze kritizujes podla teba chybny argument chybnym argumetom??? a potom to vycitas aj mne?
15.3.2017 - 13:57
0

Foam of Waterfall

 

Ach, Bigi, keby si aspoň tú výlevku spisovne naaranžoval! (povzdych pomaly planúci do stratena) Mimoobchodom ... v deji opisovanom Tebou je vec jasná = skutok sa nestal (legenda: jeden obvinil, druhý sa nepriznal, dôkazy sa nevykonali = koniec stíhania)
14.3.2017 - 15:20
0

amaskiea BLOG

 

Príslušné "obvinenie" od P. Demitru je vo videu v tomto článku, začína od 42:01 min.

A tu je zápis z toho zápasu:
http://www.hockeyslovakia.sk/sk/statistiky/zapas/68/st-extraliga-2004-2005?MatchID=19313

Ktoré sú to tie "vylúčenia", o ktorých hovorí Demitra, z ktorých trenčania dostávali góly "...vždycky, keď sa chceli dostať do zápasu..."? Ja ich tam nevidím, možno ty ich dokážeš nájsť - stačí uviesť len príslušnú časomieru každého z tých vylúčení.
14.3.2017 - 12:48
+2

ekaver

 

že ťa to baví
14.3.2017 - 12:58
+1

amaskiea BLOG

 

viera Slovákov v rôzne báje a povesti ma asi nikdy neprestane baviť/zabávať
14.3.2017 - 14:22
+2

Bubo Fí

 

: na to nemam cas, a asi by som ich ani nenasiel, ked si ich ty nenasiel.
ale tu islo o Rhimeho, zober si hypoteticky keby som ich nasiel, tak co??? Akoze by ste to uznali???? Chces argument na usvedcenie "predaja sportoveho vykonu"??? - vid vyssie
14.3.2017 - 13:34
0

amaskiea BLOG

 

Argumentuješ Demitrovým vyjadrením a nemáš čas, cca. 30 sekúnd na konfrontáciu jeho vyjadrenia s faktami uvedenými v zápise? Veľavravné.
14.3.2017 - 14:07
+2

Bubo Fí

 

: citas co som pisal alebo nie??? napisal som ASI citili a neargumentujem len Demitrom ale vseobecne. bolo to reakcia na vlakno Rhime.
14.3.2017 - 14:14
0

amaskiea BLOG

 

Asi? Akože asi to tak bolo, alebo asi aj nie?
14.3.2017 - 14:19
0

strojar

 

Takže "ASI cítili všeobecne".
Proti tomuto argumentu niet obrany.
14.3.2017 - 14:29
+1

Bubo Fí

 

: dalsi co necital
chces argument "na predaj..."
14.3.2017 - 14:35
0

amaskiea BLOG

 

prestaň, prosím ťa,: to je z iných zápasov
14.3.2017 - 14:25
0

Foam of Waterfall

 

Tieto ku koloritu Demovho prejavu nepochybne nepriložili ani polienko, avšak pri absencii možnosti na autorskú (a autentickú) korektúru tohto prejavu má tento dialóg perspektívu vyšumieť akurát do histórie ...
14.3.2017 - 15:22
0

amaskiea BLOG

 

slovan si v dvoch rôznych zápasoch dovolil využiť po jednej presilovke, no to je fakt aká nehoráznosssss, typicky ábehácka arogantná nadutosť teda!
14.3.2017 - 15:25
0

Foam of Waterfall

 

Píšuc o mnou nalinajkovaných, v tých SBA využil 4+2 presilovky, spolu 6, to je teda nehoráznych 6 gólov od sudích
14.3.2017 - 15:55
0

amaskiea BLOG

 

Gól v presilovke je gól od sudích?
14.3.2017 - 16:43
0

Foam of Waterfall

 

Jasne,ved bez sudich by ste ho v presilovke nedali
14.3.2017 - 16:55
0

amaskiea BLOG

 

ale vy áno
14.3.2017 - 17:04
0

Foam of Waterfall

 

my v zápasoch SBA - TN určite
15.3.2017 - 8:23
0

danto

 

Ved aj tam su vylucenia celkom vyrovnane
14.3.2017 - 15:45
0

Foam of Waterfall

 

Mno, ak pomery 7:16 a 10:15 voláš "celkom vyrovnané", tak vymením svojich 7 euro za 16 tvojich a desať svojich euro za 15 tvojich
14.3.2017 - 15:53
0

danto

 

lebo 2+10 rataju ako 2 tresty co je blbost
15.3.2017 - 12:45
+1

Foam of Waterfall

 

ok, pomer cisto 2 min trestov je 5:11 (namiesto 7:16) a 8:13 (namiesto 10:15)
15.3.2017 - 14:19
0

bobbyfan

 

lebo vitaz sa bude stazovat ze rozhodca piskal pre jeho klub.... to sa robi bezne.....
14.3.2017 - 10:29
+4

RhimeSBA

 

Pozri nad seba.
14.3.2017 - 10:29
+2

bobbyfan

 

nechces to vidiet, ok, asi to ide stylom vyhraj volby(ligu) a mozes vsetko...
14.3.2017 - 10:36
+2

RhimeSBA

 

Ešte raz..tzv. argumet Demitrom je chorý, lebo uplatňuješ dva rôzne postupy pri rovnakej povahe. Či nerozumieš, čo tu opakujem?
14.3.2017 - 10:42
+2

miro-nr

 

trepeš ..ujoviny
14.3.2017 - 10:44
+4

RhimeSBA

 

Hej..lebo tebe argumentácia hovorí veľa.
14.3.2017 - 10:45
+2

MySmeSever

 

Boze vy s tou vasou argumentaciou...pytam sa ta ako tu uz niekto spominal tie amnestie...je meciar v tvojich ociach nevinny ??? Kedze "argumenty" a "fakty" hovoria v jeho prospech...odpovedzna tuto otazku a mne to staci...
14.3.2017 - 11:24
0

RhimeSBA

 

Nie je a nehovoria.
14.3.2017 - 11:27
+1

MySmeSever

 

Tak "skutocne" fakty hovoria...cize to je velmi podobne...mozno keby tuez niektori ludia ako napr p. Caprnka zacali hovorit...alebo boli vysetrovani za korupciu tak by vyplavali veci na povrch...samozrejme k tomu ani nedoslo...suhlasim teda ze je to irelevantne teraz sa o tom dohadovat...ale bit sa za to ze to urcite pravda nie je...to je trochu na povazenie v peipade ze pri jednom urcite veci akceptujes a davas skor na intuicii a v tom druhom prihliadas na nejake velmi pochybne fakty a argumenty...ako to ze piskol...co napriklad poculi asi iba slovanisti...
14.3.2017 - 11:35
0

RhimeSBA

 

To, čo tvrdíš nie je pravda.

Hneď, ako ukončíme túto smiešnu debatu (celkovo) vystavám ti svoj argumentačný strom v neprospech Mečiara, aby ti bolo jasné, že tam tiež nehrám na emócie..taký frajer nie som.

Nebijem sa za to, že nie pravda, chcem, aby ste začali používať rozum a nie city. Akonáhle mi tú pristanú formálne zmysluplné argumenty, tak budem mať obrovský problém brániť sa (férovo).
14.3.2017 - 11:51
0

miro-nr

 

je ťažke zistiť že dosť KE fans si dokazalo priznať ,že ich titul vo futbale bol kupený,no BA fans nedokažu pripustiť ,že polovica titulov bola získana prinajmenšom podozrivo!
A to sa tu "hráš"za najspravodlivejšieho !
14.3.2017 - 10:38
+11

Dracik_18

 

lenže o tom kúpenom titule od Trnavákov sa vedelo dopredu do konca samotný hráči z RS dostali cca 250tisic korún ,aby hrali na plno a potom pre nich prišiel autobus a spolu oslavovali titul s Košičanmi ....lenže o Slovane sa vždy vravelo až po sezóne a nikdy pred sériou... ani jeden hráč nikdy nepovedal že museli hrať tak aby prehrali ...napr. spomeň si na jedno semifinále ako hral Tománek ( a tiež sa vedelo dopredu kto pôjde do finále)
14.3.2017 - 15:18
+2

Bubo Fí

 

: ak ma pamat neklame tak ZV-BA sa hovorilo pocas zapasu (teda v priebehu serie)
14.3.2017 - 15:38
0

Dracik_18

 

pamäť ťa klame , po sérii sa vravelo
14.3.2017 - 15:40
0

Bubo Fí

 

ok
14.3.2017 - 15:45
0

authorZV

 

no neviem Dračik, ja som bol na Béčku hodinu a pol pred zápasom, bolo to už vtedy napratane uplne, a vedľa sedeli SLOVANISTI a tí o tom hovorili. Takže to, že si to ty nepočul neznamená, že sa o tom nehovorilo
14.3.2017 - 15:58
+1

Foam of Waterfall

 

B3?
14.3.2017 - 16:12
0

authorZV

 

myslím, že áno. Vtedy bol dosť problém s lístkami, ľudia brali čo bolo alebo čo zostalo. Natrieskané to bolo nehorázne, na štadióne bolo tak nadýchané že tam bolo horúco normálne. Isto nie som jediný čo si to pamätá. Oficálny údaj dali sa mi zdá 6500 divákov, ale spolužiak zo strednej vtedy robil s lístkami a vravel že predali cez 7 000 lístkov. A o tom, koľko ľudí vtedy chodilo na čierno radšej pomlčím
14.3.2017 - 17:45
0

Foam of Waterfall

 

takže bol si niekde nablízku, lebo aj ja som bol vtedy na B3 a počul som čosi podobné
15.3.2017 - 8:24
0

authorZV

 

Možno sme aj sedeli vedľa seba len o tom nevieme
15.3.2017 - 12:46
0

Byron

 

Lebo v Slovane nehrali hráči Nhl??? Takí istí ako v TN či ZV a vyhrať doma 8:2 je fakt len tak tak. Zaujímavé je že Slovan prehral v TN všetky 3 zápasy to už bolo pre veľké hviezdy TN v poriadku? Vo finále so ZV sme hrali doma rozhodujúci zápas bol pripravený pohár pre víťaza a ohňostroj my sme viedli 1:0 a prehrali 5:1. Napokon mal mečbal ZV ale doma pod psychickým tlakom prehral tušim 2:0.
14.3.2017 - 11:14
0

rijko

 

Cele,opakujem uplne cele Slovensko videlo ten ohromny cirkus,co predviedol principal Lauff v tom poslednom zapase.
14.3.2017 - 12:23
+14

danto

 

a aby to nebolo napadne tak rovno na 8:2
14.3.2017 - 12:34
0

amaskiea BLOG

 

A keby to celé, opakujem úplne celé Slovensko nevidelo, ale len časť Slovenska, tak tým by sa skutočnosť nejako zmenila?...
Fakt, chalani, skúste si nájsť nejaké argumenty. Je to lepšie (aj dôstojnejšie) ako emotívny pocit krivdy a z neho vyplývajúce "hlboké presvedčenie".
14.3.2017 - 12:41
+2

rijko

 

Argument existuje!!! A je nepriestrelny,nakolko technika nebola vtedy tak daleko aby to dokazala.
Zvukovy a obrazovy zaznam z toho stretnutia je jasny a neodskriepitelny dokaz.
14.3.2017 - 12:55
0

rijko

 

...aby to dokazala zfalsovat...(som vynechal )
14.3.2017 - 13:01
0

FP-mareno

 

http://www.hockeyslovakia.sk/sk/statistiky/zapas/68/st-extraliga-2004-2005?MatchID=19313

Do stavu 7:2 bol pomer vyluceni rovnaky. Potom to vasi hraci nezvladli, takze celkovy pomer trestnych minut je skresleny. Ale do stavu 7:2 v case 55:53 bol pomer vyluceni 4:4.
14.3.2017 - 13:34
0

rijko

 

Ok,beriem naspat.slovan vyhral zasluzene.boli lepsi.
14.3.2017 - 13:41
0

FP-mareno

 

To som nepovedal a mozme o tom diskutovat donekonecna. Kazdy bude tvrdit, ze malo postupit jeho muzstvo. Ale tvrdit, ze v poslednom zapase to bol cirkus zo strany rozhodcov, ktori brutalnym sposobom ovplyvnili priebeh zapasu, je jednoducho hlupost. Vyssie mas link od strojara, ako to vyzera, ked rozhodca vylucuje, pokial neda jedno muzstvo gol. To ale tento zapas naozaj nebol.
14.3.2017 - 13:44
0

amaskiea BLOG

 

Ani 3 výkričníky z takýchto všeobecných kecov nevyrobia vecný argument.
14.3.2017 - 14:16
+2

rijko

 

To su presne tie iste keci,ktorymi sa tu ohadzuju sukmenovci placuc nad piskanim rozhodcov v kahael.
14.3.2017 - 17:14
0

amaskiea BLOG

 

Áno. A čo?
14.3.2017 - 17:43
0

Foam of Waterfall

 

fíha, to aj ja som súkmeňovec?
15.3.2017 - 8:25
0

rijko

 

Nemas urodzeny povod.
15.3.2017 - 14:35
0

imko6

 

Určite sa argument pre/proti hľadá ťažko. Každá strana bude tvrdiť to svoje pretože si to tak pamätá. Ja si napríklad spomínam na ten zákrok na Hossu pred bránkou keď spadol a zhodil hráča pred sebou ale von šiel on.
Ale zasa sa priznám že nespomínam na zákrok keď my sme faulovali a rozhodca nevylučoval alebo vylúčil súpera namiesto nášho hráča... Čiže, snáď keby si ešte raz pozriem celý zápas. Možno celú sériu tak môžem roztočiť túto nekonečnú diskusiu znova Snáď si už nájdem konečne čas
14.3.2017 - 13:00
0

mannheim

 

Ahoj Imko. Tú sériu máš aj ty na DVD ? Lebo sa mi marí, že okrem mňa ešte dvaja sme si ju nechali z vtedajšej STV poslať ?
14.3.2017 - 13:49
0

imko6

 

Serus. Hej, pravdu mas, bolo nas viac.
14.3.2017 - 14:09
0

mamina

 

pravdaže, viac
15.3.2017 - 13:20
0

Foam of Waterfall

 

Faktické:
1) http://www.hockeyslovakia.sk/sk/statistiky/zapas/68/st-extraliga-2004-2005?MatchID=19319 ... neviedli ste 1:0 ...
2) posledný zápas skončil 1:3 na našom ľade, bol som tam ... http://www.hockeyslovakia.sk/sk/statistiky/zapas/68/st-extraliga-2004-2005?MatchID=19320 ... za povšimnutie tam stojí to, že Weissmann od 33. minúty vymenený Kloudom, hoci dovtedy bol jeden z najaktívnejších hráčov na ľade a zápas predtým dal 2 góly ...
14.3.2017 - 15:48
0

authorZV

 

Ja tiež rozmýšľam odkiaľ berie tie kraviny vraj rozhodujúci zápas na ich ľade a ešte k tomu 2:0
14.3.2017 - 22:48
0

Foam of Waterfall

 

Vieš, narozdiel od nás to nevidel naživo ale pobavil
15.3.2017 - 8:26
0

ctibor

 

No osobne si myslim, ze Lauff v tom poslednom zapase s Trencinom nieco od Krajciho dostal ... Vtedy to bolo riadne divadlo a namiesto najkrajsieho zapasu v historii slovenskeho playoff, sme sa divali na frasku.
14.3.2017 - 9:56
+3

bigi BLOG

 

myslis ten zapas kde uznal trencinu gol po odpiskani
14.3.2017 - 11:29
+5

Crosby

 

Otvor oči 1 titul v lige Slovan si kupil Čaprnka legenda ,ale stale si budeš mlieť svoje. Zaijimave že nikto to zapiskanie nepočul len Čaprnka . Ale dajme tomu že odpiskal, prečo išiel telefonovať prosim vysvetlenie .Na volanie musiš mať dovod . Ja ako Kosičan priznam že titul 1 Fc nebol košer ,ale Slovanista nikdy neprizna nič prečo ?
14.3.2017 - 12:53
0

strojar

 

No podľa videa v článku to Čaprnkove zapískanie počul ešte minimálne Pucher.
14.3.2017 - 13:10
0

bigi BLOG

 

tak ja mam otvorit oci, ty mi ides tvrdit v diskusi pod clankom kde je video v ktorom aj samotny strelec toho neuznaneho golu tvrdi ze piskal, ale ti tvrdis ze nepiskal a hotovo. potom je tazka diskusia
14.3.2017 - 16:22
0

Jurik

 

Čo sa smeješ, má pravdu. V tom predĺžení v 1998 čo Čaprnka neuznal regulárny gól Košicam, to bolo v poriadku?? To písknutie čo deklaroval nepočul nikto. Čaprnka a Vrábel to boli asi takí kontroverzni rozhodcovia ako v dnešnej dobe Jonák a Lokšík.
14.3.2017 - 10:02
+8

RhimeSBA

 

To deklarované pískanie počul každý, kto bol na štadióne..ako sa nebudem hádať o tom, že v tom niečo nemohlo byť, tak sa budem hádať, že pískané bolo..že byť nemalo, to je vec druhá, ale to sa stáva (napr. v PO zápase Slovan - ZV proti nám).
14.3.2017 - 10:04
+4

strojar

 

K (ne)pískaniu:
Treba si pustiť to video a vypočuť si Pucherove slová:
"Rozhodca sa upískol".
A k Čaprnkovi.
Bol to suverénne najlepší slovenský hokejový rozhodca za posledných 25 rokov. Jano je svojský, ale tí, čo ho poznajú (po ľudskej stránke) vedia, že jeho by neuplatil pri rozhodovaní ani Abramovič.
14.3.2017 - 12:29
+2

zomi BLOG

 

Tak...
Najviac ma - jemne povedane - mrzia ludia, ktori sa na roznych forach, pritom anonymne, dokazu vyjadrovat, resp. zaujat svoj postoj k inym osobam sposobom, ktory k pravde a casto aj slusnosti ma daleko...
14.3.2017 - 13:03
+1

blue-311

 

Strojaris presne to som chcel napisat. Caprnka bol jeden z mala serioznych rozhodcov a prave preto sa ho snazili odfajcit
14.3.2017 - 20:10
0

bobbyfan

 

nechapem preco sa to proste nepripusti, ved to tak bolo. Ja uznavam ten vas vtedajsi team- iljin pankov a spol bola radost a pastva pre oci, ale ten titul bol premazany, umazany, pomazany a maslickou odovzdany.....
14.3.2017 - 10:02
+2

Byron

 

bobbyfan: Týmto príspevkom si len dokázal že si totálny debil ktorý v živote nebol na hokeji a hlavne mu absolútne nerozumie. Asi ani len netušíš ako prebiehalo PO 2004/2005 hlavne že si musel kopnúť do Slovana a ulahodiť svojmu chabému egu.
14.3.2017 - 11:08
0

bobbyfan

 

ano ano, nebol som na hokeji, ano ano.....ja ze sa tu rozpravame o florbale
14.3.2017 - 11:10
0

RhimeSBA

 

Whou..ak si dnes vezmem službu, tak natrieskam ďalších 100 príspevkov
14.3.2017 - 9:45
0

JohnnyNoMoney

 

Trieskať príspevky vieš najlepšie, tak v čom je problém ?
14.3.2017 - 17:21
+4

Matej8199

 

So Slovanom to malo vždy gule. Na to sa nedá zabudnúť. Za článok
14.3.2017 - 9:45
+6

imko_one

 

Výborný článok, z chuti som si ho prečítal celý...autorovi
14.3.2017 - 9:54
+8

KurierNz

 

Paradny clanok...klobuk hore...
14.3.2017 - 10:03
+2

Jurik

 

Super článok. Pri čítaní ma pochytila pekná nostalgia. Všetky incidenty si pamatám, v tom období to ozaj malo gule. Dnes už taká rivalita nepanuje, aj keď NR-BB sa môže časom k tomu aspoň priblížiť, keď im vyfúkneme ešte pár titulov Ešte ste tam mohli dať ako Dome mlátil toho juniora
14.3.2017 - 10:06
0

Palo86

 

domemu často kvapkalo na karbid...
14.3.2017 - 10:21
+2

RhimeSBA

 

To ale nebolo vo finále, či hej? Teda keď hádzal Chmela z prava do ľava. Ale tým nechcem povedať, že Robko nebol vymetený, lebo bol, je a bude.
14.3.2017 - 10:23
+1

bobbyfan

 

toto bol paradny psychopat, to je clovek ktory fakt potreboval a asi este potrebuje pomoc...ako zivot mu sposobil par ran, smrt rodicov atd.....ale toto bolo prasa na lade, a aj mimo neho...a pritom aky mal potencial, po drafte hned prvy team penguins...dostal priestor a nie...proste nie
14.3.2017 - 10:38
+3

Old School

 

Potenciál mal obrovský, mal možnosť si zahrať za kluby ako Pittsburgh či Calgary, kde Slovákom nikdy ruže nekvitli. Škoda toho, že v NHL mu kariéra nevyšla.
14.3.2017 - 10:46
0

rijko

 

Roba nechajte tam kde je chudaka.akoze uprimne.niekto by mu mohol priat zle,ale ten kto vie,co znamena prejst si podobnymi vecami pochopi,ze nemal "veci vo svojich rukach"
14.3.2017 - 11:06
+1

mannheim

 

Čo tým myslíš ? Frčal na niečom ?
15.3.2017 - 11:20
0

mamina

 

to bol ten, čo chcel mlátiť barmanku v robote?
15.3.2017 - 14:20
0

Fanusik2002

 

Super článok.
Kde sú tie časy,keď sa hralo so srdcom.
A zo srdca ja nemám rad Slovan.
14.3.2017 - 10:21
+5

Palo86

 

a zdenka " the legened" ste kde nechali https://www.youtube.com/watch?v=V5FZOtbrVL4
14.3.2017 - 10:22
+10

Palo86

 

pripadne dvojka pardavy lažohttps://www.youtube.com/watch?v=hxrSinry86c
14.3.2017 - 10:23
+5

RhimeSBA

 

Myslím, že to bolo až po ukončení "I. časti"
14.3.2017 - 10:24
0

MackoPu

 

Legendarne Tieto veci neviem, ci este zazijeme.
Pardak bol dobry, ked predvcerom v TV prenose sa tvaril, ze to uz je zabudnute
14.3.2017 - 22:25
+1

Kristepane

 

mna stale mata pamatny moment ako sme v MT stratil proti Trencu naskok 3:0 a ako si Lakosil buchol vlastny v predlzeni
14.3.2017 - 10:24
+2

Turiec

 

To si dúfam nechávame na samostatnú časť tejto série článkov.
14.3.2017 - 10:26
+3

mamina

 

kuš... vydrž, nech sa máme na čo tešiť
15.3.2017 - 14:24
0

Oriali

 

a Pandorina skrinka otvorená
14.3.2017 - 10:29
+6

patua

 

Myslis plandorovu skrinku? vyhodit trenera pocas PO je tiez hodne tejto rubriky pamatnych udalosti z PO
14.3.2017 - 10:47
+3

imko6

 

Našťastie už tu vy ABHačka už nechodíte. Môžeme si tu uľaviť na Slovan!
14.3.2017 - 11:26
+1

Mark101

 

OT: V CHL definitívne len jeden slovenský účastník http://www.championshockeyleague.net/news/wildcard-spots-confirmed-for-poland-and-great-britain/2864
14.3.2017 - 10:45
+2

LenTak93

 

Veľká Británia 2 mužstvá? KHL 2 divoke karty a rovno do play-off? No zbohom. Po týchto zmenách sa tá súťaž stáva grcom...
14.3.2017 - 11:09
+8

ncaa1

 

Briti vyhrali KP, tam mohol byť hocikto.
14.3.2017 - 11:17
0

advokatiss

 

Preco uz muzstva zo Slovenska nehravaju KP ?
14.3.2017 - 11:29
0

ncaa1

 

To naozaj netuším, ak by tam bol slovenský tím určite by bol rovno nasadený do finále. Ale prečo tam nikto od nás nie je...
14.3.2017 - 12:01
+1

sob3k

 

Ak buduci rok nebudeme v CHL, mohol by to byt zaujimavy napad
15.3.2017 - 12:16
0

Palo86

 

tak podla toho čo tam je pisane, tak zaležalo na umiestneni z poslednych troch sezon... len zabudli dodať, že kto mal kolko ucistanikov už vtedy... logicky mali viac šanci na lepšie umiestnenie, uplna fraška tento system, nechapem, kto vymyslel taky blud, ked je to liga majstrov, tak nech to je liga majstrov a nie liga sponzorov
14.3.2017 - 11:30
+5

ncaa1

 

Zakladajúce ligy by boli tak či tak umiestnené na prvých 6 miestach. To bolo dopredu dané. A ostatné poradie je jedno, aj tak dostane každá liga len jedno miesto resp. divokú kartu.
14.3.2017 - 12:11
0

deimos9

 

Toto je taky pekny sumar pre trollov, ktory sa este divia, ze si niekde fanusikovia, ktori si pamataju na tieto stare krivdy, spomenu na ten znamy choral...
14.3.2017 - 11:03
+10

Bubo Fí

 

: Super pamatne momenty pamatam vsetky.
btw. nech prispejem do diskusie aj ja konspiraciou, cim to je ze v I. casti a uvidite ze aj v II. casti pri pamatnych momentoch a tym myslim najma dolezitych upisknutiach vzdy figuruje klub s hlavneho mesta a nie UFONI, Drevorubaci... medzi sebou, kedze fungovala BIG4, ale vzdy Slovan? Iba sa pytam, nech sa ozivi rivalita
Cim to je, cim to je???
14.3.2017 - 11:05
+4

Foam of Waterfall

 

No,ako diablov obhajca musim povedat,ze su aj momenty,kde SBA nefiguruje,napr. NR - ZA,BB - ZV,NR - BB...ale tie budu asi az v casti II
14.3.2017 - 16:43
+1

Bubo Fí

 

: to mas pravdu, ved SBA bol uz v KHL
15.3.2017 - 14:00
0

Foam of Waterfall

 

v prvých 2 prípadoch (NR - ZA v 2006 a BB - ZV v 2011) nebol ešte v KHL, len v poslednom prípade áno
15.3.2017 - 14:15
0

TomsKE

 

Treba uznat ze vtedy bola liga na inej urovni ako je teraz. Ano, uroven ide nahor o tom nepovhybujem. No odchodom slovana sa vytratil ten specificky naboj, ktory bol v kazdom jednom zapase s nimi.

Predsa len ked si clovek pozrie tie zostrihy tak aj priemerneho hraca to muselo vyburcovat k lepsim vykonom.

Aj ked nespravodlivosti a krivdy bolia, spomienky su prekrasne. (A darmo sa Bystrica snazi najradit slovan.. aj tak sa im to nepodari, je to ine.. )
14.3.2017 - 11:10
+3

imko6

 

TO bola doba doba ked mal ten hokej naozaj gule. Mozem len dufat ze sa to niekdy zopakuje. Ak nie, tak len spominat.

A inak, nechcem byt zly ale mne sa ten clanok az tak super nezda. Podla mna si autor pozrel dva filmy na youtube a vybral si par momentov ktore opisal podla vseobecnych vedomosti. Nieje tam nic nove a takmer ziadna pridana hodnota lebo vsetky veci su fanusikom davno zname. Ja by som skor ocenil menej momentov a podrobnejsie. Nejake spomienky zucasnenych, rozhovor ci napr. pohlad rozhodcov na tie sporne veci...

Este raz: Nic v zlom, len moj nazor.
14.3.2017 - 11:16
+7

enforcer92TN

 

Amen.
14.3.2017 - 15:26
+1

worth

 

Suhlasim, vyjadrenie rozhodcov k spornemu momentu clovek najde az v diskusii napriklad. Otazka je ci bol clanok objednany ako investigativna reportaz alebo len také pripomenutie kontroverznych momentov na rozprudenie diskusie a krvneho tlaku.
14.3.2017 - 16:43
+1

Foam of Waterfall

 

poTpYs
14.3.2017 - 16:44
0

Byron

 

Treba to uzavrieť tým že všetky tituly Slovana boli kúpené ostatní si ich vybojovali zaslúžene a fér.
14.3.2017 - 11:20
+4

imko6

 

No konečne niečo rozumne z tvojej klávesnice
14.3.2017 - 11:25
+27

ekaver

 

najlepšie to bude uzavrieť tým, že si truhlík a zaslúžený
14.3.2017 - 11:30
+7

rijko

 

Kupeny truhlik...
14.3.2017 - 12:25
+1

Foam of Waterfall

 

No,cize dokazy uz mame aj od slovanistov
14.3.2017 - 16:44
0

F4X

 

Ma tak napadol Jung, ktorý odišiel do šatne a nehralo sa už si nepamätám koľko. Ale ako sa vrátil tak povedal že bol trafený snehovou gulou z hľadiska, pritom ani vonku sneh nebol
14.3.2017 - 11:33
0

LeksandIF

 

Ten hokej aj ta liga vtedy fakt mali gule. Kazdy tim mal miminalne jedneho poriadneho harcovnika a tie muzstva boli vtedy plne dnes uz nehrajucich extraligovych legiend. Mena ako Sechny, Ciger, Kapus, Janos, Paradvy, Török, Beran, Bartos, Rataj, Plavucha, Liba, Ihnacak, Hascak, Uram, Murin, Zlocha, Kledrowetz, Buril, Cibula, Plch, Pavlas....a dalo by sa velmi dlho pokracovat boli ozdobou ligy. Ach kde su tie casy, ta rivalita a ta atmoska na zimaku.
14.3.2017 - 11:34
+9

zomi BLOG

 

Boli to hraci, ktori mali silne zaklady z jednej najkvalitnejsej ligy sveta - Ceskoslovenskej federalnej extraligy.Dalsi, aj tebou spominani, ako napriklad: Bartos,Cibula,Torek,Rataj,Uram,Zlocha a i. boli zasa vtedy z kvalitnej 1.SNHL, ktora svojou urovnou prevysovala okolite krajiny a ich sutaze...
14.3.2017 - 12:54
0

Palo86

 

a ivo droppa a jeho bomba od modrej
14.3.2017 - 16:22
+1

LeksandIF

 

Napiste kludne aj viaceri vasich top hracov z toho obdobia...
14.3.2017 - 11:37
0

ŠKP

 

Len tak z brucha za Poprad, legendarne utoky, Salon-Rataj-Junaj, Skovira-Krotak-Pavlicko.. dalej Kulha,Simonovic, Wittlinger, Holubar, Petr Fabian, Laco Harabin. To boli mena na ktore sa oplatilo chodit.
14.3.2017 - 14:51
0

ŠKP

 

*Junas
14.3.2017 - 14:58
0

scandi

 

Viem že to nie je o play off, moc sa o tom nehovorí ale v roku 2000 zachránili Košice pred vypadnutím ostatné kluby ktoré im púšťali pred koncom ligy zápasy na úkor spišiakov.
14.3.2017 - 12:02
+1

Tizo BLOG

 

ale no..do KE sa vtedy vratili niektori hraci z majstrovskeho kadra a to u bolo celkom ine muzstvo..do branky prisiel do utoku Pucher, Rybovic, z popradu Klempa, Gavalier trochu sa mladnaci rozohrali a hlavne na striedacke stal Selvek...
14.3.2017 - 21:38
+1

scandi

 

Pozri v tej sezóne ste boli radi že ste radi.Ostatné kluby sa rozhodli že pre ligu je lepšie ak zostanete hore a pomohli vám pár víťaztvami.To je všetko,nepovedal som že ste to kupovali však nebolo za čo.
15.3.2017 - 11:30
0

zasi

 

nerozhodol nakoniec priamy súboj v poslednom zápase medzi KE a SNV?
či aj spišiaci nám to pustili?
14.3.2017 - 22:15
0

Foam of Waterfall

 

no to ťažko, keďže tam bol 10 bodový finálny rozdiel https://sk.wikipedia.org/wiki/West_extraliga_1999/2000
15.3.2017 - 8:28
0

AdamNR

 

Rhime,tebe by mali zakazat pristup na interner. Stale obhajujes ten svoj cirkus,mas klapky na ociach a okolo zdraveho usudku si ani nepresiel
14.3.2017 - 12:08
+3

imko6

 

Neprehanaj. Snazi sa branit svoje a hlavne argumentovat. Keby si bol v opacnej pozici robil by si to iste.
14.3.2017 - 12:14
+7

rijko

 

Aj mne sa paci Rhime.je to silny chlapik a bojovnik.varit z vody,obhajovat neobhajitelne a este to aj rozumne vyzera je velmi tazke.a ani nikoho neuraza.klobuk dole.
14.3.2017 - 12:28
+5

AdamNR

 

To ,ze ma gule je pravda... lenze ten nazor Slovan a nikto je nanajvys hlupy
14.3.2017 - 14:11
+1

Foam of Waterfall

 

Daj si s nim battle v zdravom usudku a potom posli vysledok...tipujem rhimeho za backov 229.barak
14.3.2017 - 16:47
0

strojar

 

K druhému zápasu Nitra - Žilina v senmifinále 2005/2006 odporúčam pozrieť si zápis z druhého zápasu série
http://www.hockeyslovakia.sk/sk/statistiky/zapas/135/t-com-extraliga-2005-2006?MatchID=25357
Tam je vidno kto ten zápas pískal a koľko v kuse hrala Žilina 5:3.
Rozhodcovia vylučovali dovtedy, kým Žilina nedala gól.
14.3.2017 - 12:34
+1

bez nicku BLOG

 

A takto ten rozhodca piska Nitre dodnes..
14.3.2017 - 12:43
0

88Backo

 

Keď sa Žiline podarilo na konec v presilovke ten gol dať,tak sa mi zdá,že Vlk tu bránu do ktorej padol skoro zahodil až do parku
14.3.2017 - 15:50
0

NR

 

to bola vacsia saskaren ako "vrazda v priamom prenose" s PP
14.3.2017 - 15:53
+1

Foam of Waterfall

 

Tak Johny Sz. zauradoval,no...
14.3.2017 - 16:48
+1

mili28

 

tvrdin davno pradavno... kde bol Slovan, tam bol problem!
14.3.2017 - 12:51
+1

sandman8

 

nech si vravi kto chce co chce, ta liga mala naboj..teraz je to naozaj slabucke, nech sa hrame na neviem co..slovan lige chyba..a ak naozaj nezvladne financovanie v KHL,bolo by pre nasu ligu velkym prinosom ak by sa vratil,uz len kvoli znacke..
14.3.2017 - 12:55
+1

luciakanky

 

super článok, trošku si človek zaspomína. teším sa na pokračovanie
14.3.2017 - 13:13
0

LuukyBB

 

Môžeme to porovnávať. Hlavný rozdiel je v návštevách. To boli časy, kedy štadióny praskali, z toho sa hneď odvíjalo mnoho následkov. Jednak to bol mierne lepší príjem zo vstupného pre kluby, ale hlavne to dávalo zápasom náboj. V lige boli hráči, ktorých klub zbožňoval a súper nenávidel, z toho pramenili tie pravé emócie. Práve tie dosť často hlavne v základnej časti zápasom chýbajú. Vytvorila sa aspoň novšia rivalita BB-NR + ešte derby BB-ZV či MT-ZA. To sú práve zápasy, ktoré sa k takým časom aspoň približujú. V Nitre problém s návštevami nemajú, vo Zvolene už ani derby tak neláka ako kedysi. Rozdiel, ktorý bol ešte dosť citeľný bola mediálna kampaň, vtedy bolo o lige počuť. Boli kontroverzné vyhlásenia, naťahovačky a ligou to žilo. Napriek tomu si myslím, že trošku sme sa odrazili a liga sa dvíha. Chcelo by to pritiahnuť ešte viacej ľudí na štadióny, ale to nie je (len) Rišova práca. On tomu môže len jemne pomôcť, toto je práca pre samotné kluby a pre samotných divákov. Tam už musí začať každý od seba. EBEL, DEL, česká liga, či dokonca nižšie ich ligy majú krásne návštevy, kedysi sme ich mali aj my na Slovensku, tak sa toho raz snáď opäť dočkáme
14.3.2017 - 13:23
+11

Byron

 

My sme s návštevami spokojní.
14.3.2017 - 13:48
+2

Foam of Waterfall

 

Ved npech DT postupi a Sladoka s Rihom budu lubit po celej republike
14.3.2017 - 16:57
+2

Adrumko

 

clanok na vzbudenie vaasnii pred playoff..dobree..
14.3.2017 - 13:43
+1

granlund84

 

Liba prišiel o zuby nie v 98 ale v 99 v ktorom sme šli do PO z 5miesta a aj keď bez peňazí zdolali Slovan 3-1 na zápasy
14.3.2017 - 13:48
+2

Byron

 

Vtedy sme si kúpili 2 miesto
14.3.2017 - 13:52
+1

Palo86

 

a teraz nemace peňezi na KAHAEL
14.3.2017 - 14:33
+13

Tizo BLOG

 

98..pozri video...
14.3.2017 - 21:42
+1

FP-mareno

 

Pri Demitrovych slovach o tom, ze uz nikdy nechce hrat na Slovensku som si spomenul na porekadlo „Dávaj pozor, čo si praješ, mohlo by sa ti to splniť". Predpokladam, ze by karieru ukoncil v TN, no ale zial...
14.3.2017 - 13:54
0

enforcer92TN

 

Nielen, zeby ukoncil karieru v TN, ale mal s Duklou velke plany. Miesto toho tam smrdi Ruzicka a sme stale v srackach.
14.3.2017 - 15:29
+5

Crosby

 

OK Slovanisti aj vyrovnvajuci gol čo dal v tom zapase Slovan bol uplne v poriadku ?Puste si to video Čaprnka vam ten titul daroval
14.3.2017 - 14:32
+2

strojar

 

Múdro vravíš.
Len rázne do toho.
Keď sa dajú zrušiť amnestie, dá sa zrušiť aj titul pre Slovan.
Či ?
14.3.2017 - 14:53
0

ekaver

 

škoda, že sa ty nedáš zrušiť
14.3.2017 - 14:58
+15

keith111

 

Zrušiť nie, ale odobrať sa dá aj titul. Napr. Juve v Serii A pár titulov po tom známom korupčnom škandále v talianskom futbale odobrali. A či sa dajú zrušiť amnestie? To musia povedať právnici. Ale na to človek nemusí byť ani právnik, aby vedel, že udeliť amnestiu v podstate sám sebe je svinstvo a áno v civilizovanom svete, takéto veci vôbec neriešia, pretože tam neexistuje to, aby si papaláši dávali sami sebe amnestiu, len, preto, aby kryli svoje zločiny.
14.3.2017 - 18:20
0

Foam of Waterfall

 

Amnestie netreba rušiť, to, čo spravil Mufty, však technicky neboli amnestie, pretože boli namierené na konkrétnu trestnú činnosť (konkrétne trestné činy) a neboli všeobecné, ako majú amnestie byť ... okrem toho, keď si pozrieš autorov ústavy, tak Mufty bol premiérom vlády, ktorá návrh ústavy predkladali do SNR, a tiež jeho ľudia nenápadným spôsobom pretlačili v SNR, aby medzi právomocami, ktoré nemôže vykonávať vláda, neboli práve tieto pod písm. i) - https://www.nrsr.sk/dl/Browser/Document?documentId=75409 ... takže si to Mufty pripravil prakticky pre seba ...
15.3.2017 - 8:59
+1

amaskiea BLOG

 

Tam si Muftí ohľadne tejto kauzy viacej vecí pripravil pre seba, a preto je celý ten zákon (amnestie) od začiatku pochybný, a ako taký aj má byť spochybnený. A všetci politici, ktorí dnes účelovo brblú nezmysly o nezrušiteľnosti, retroaktivite a podobný blábol, by mali byť tiež vyšetrovaní ako spolupáchatelia tohto flagrantného zneužitia právomoci verejného činiteľa, ktorým je samotný akt "samoamnestií", a s veľkou pravdepodobnosťou aj vlastizrady.
15.3.2017 - 9:49
0

Foam of Waterfall

 

Trošku si to pomiešal, skúsim to vyčistiť tieto dva články vo vtedajšom znení ústavy sa na to vzťahujú:
1) vtedajšie právomoci prezidenta
2) ich prenos na vládu SR (ktorá môže poveriť realizáciou premiéra, okrem niektorých, kde písm. i) z § 102 nie je)
...
a teraz:
v § 102 písm. i) je toto: "Prezident udeľuje amnestiu, odpúšťa a zmierňuje tresty uložené trestnými súdmi a nariaďuje, aby sa trestné konanie nezačínalo, alebo aby sa v ňom nepokračovalo, a zahládza tresty, ... bavíme sa o tej vyboldovanej časti, ktorá nie je amnestiou (už z textu je zrejmé, že amnestia v prvej časti vety je niečo iné), ale abolíciou a od 2001 v ústave nie je [práve kvôli Muftyho a Kováčovmu (pre svojho syna) zneužitiu] ...

... takto formulované abolícia a jej dôsledok (2 aboličné rozhodnutia Muftyho o prípadoch únosu a referenda z 1998) je však v rozpore (a aj v tom čase bola) s medzinárodnými záväzkami SR týkajúcimi sa ľudských práv, konkrétne čl. 6, čl. 7 ods. 2 a čl. 17 ... tým sa teda vysvetľuje aj možnosť zrušenia týchto rozhodnutí parlamentom, ktorý má ústavnú kompetenciu (vysvetlím v ďalšom príspevku ...)
15.3.2017 - 12:56
0

amaskiea BLOG

 

nepomiešal, len mám trochu iný názor na túto vec a asi som to príliš skratkovite zhrnul, takže to bolo neprehľadné, ale tu by som to asi radšej nerozpitvával... :bavme sa Lovanom:
15.3.2017 - 13:42
0

Foam of Waterfall

 

k tej ústavnej kompetencii - keďže podľa čl. 2 ods. 2 ústavy štátne orgány (vrátane parlamentu, vlády, premiéra, prezidenta, všeobecných súdov spolu s ústavným súdom) môžu konať len spôsobom a v hraniciach, ktoré im určia právne predpisy. Čiže ďalší problém bol v tom, že síce aboličné rozhodnutia Muftyho (pozn. nie celé rozhodnutie Muftyho, len jeho aboličné časti!) sú protiprávne a dá sa to dokázať (viď príspevok vyššie), stále to na ich zrušenie nemusí stačiť, pretože na zrušenie treba aj dostatočné oprávnenie to urobiť (tak ako bežný človek, ale ani vláda SR nemôžu sami zrušiť súdne rozhodnutie, aj keby bolo nezákonné). Veľa právnych názorov bolo práve o tomto - tvrdili, že neexistuje štátny orgán, ktorý by mal právo (oprávnenie) ich zrušiť, hoci sú zjavne protiprávne. Ja si však myslím, že parlament túto možnosť má: podľa tohto ustanovenia parlament môže aj kontrolovať, ako sa dodržiava ústava, ústavné zákony a zákony, a aj kontrolovať činnosť vlády SR ... k tomu treba uviesť toto:
1) aboličná časť rozhodnutí Muftyho nemala čo robiť v zbierke zákonov - dôkaz tu, pretože nespĺňa podmienky citovaného predpisu - abolícia totiž nie je amnestia;
2) podľa § 11 ods. 1 písm. a) vtedajšieho trestného poriadku sa nesmelo stíhať len vtedy, ak prezident (nepíše sa o zastupujúcom premiérovi) využil svoje právo udeľovať amnestiu alebo milosť (čiže nie abolíciu), inak sa stíhať muselo ...
3) záver - pri použití oboch predošlých bodov 1) a 2) spolu s faktom, že Muftyho abolícia je protiprávna, postačí parlamentu ústavným zákonom konštatovať, že protiprávne abolície nemajú právne účinky v súčasnosti, čoho priamym následkom môže byť podľa aktuálnej legislatívy obnovenie trestného stíhania ...
15.3.2017 - 14:08
0

NR

 

je tu cca 200 prispevkov,oplati sa to aj citat ci mi to nekto zhrnie ako sa vadia Kosicani so Slovanistami ?
14.3.2017 - 15:03
0

RhimeSBA

 

No ako..aj s Trenčanmi a aj s Košičanmi sa vadíme medzi sebou ako praví víťazi, lebo to my všetci sme
14.3.2017 - 15:09
+7

NR

 

potom daj vedet kedy sa budeme moct zapojit aj my z Nitry,ak este v tej dobe bude fungovat HP
14.3.2017 - 15:29
0

RhimeSBA

 

Ráta sa od 3+, nech do toho nepletieme občasné štatistické odchýlky.
14.3.2017 - 15:33
+1

bigi BLOG

 

tak v tom pripade berem zvolencanov spat
14.3.2017 - 16:25
0

HeyYou

 

v prípade nitry=1 titul za vyse 20 rokov posobenia v najvyssej sutazi ostava pockat uz len nieco vyse 40 rokov
14.3.2017 - 19:10
+1

bigi BLOG

 

aj so zvolencanmi sa vadis, tak nech uz mas celu kompletku
14.3.2017 - 16:24
0

Crosby

 

Ľutujem ťa žiješ vo svojom svete kde Slovan vobec nikdy nikto k titulu nepomohol cele Slovensko o 3 viem .Hej ok Košice dali gol neregularni ,pozri si to video ako vyrovnaval Slovan tam bolo všetko regulerne ?
14.3.2017 - 16:41
0

bigi BLOG

 

ano ja zijem vo svojom svete ale ty tvrdis ze caprnka nepiskal
14.3.2017 - 18:55
0

riha248

 

Crosby: Prosím puč ma.Možno ten prvý titul bol podozrivý ale možno sa len upískol rozhodca? Ktorý titul myslíš ten ked Demitra plakal lebo dostali osmičku? Alebo ten ked Uram sám porazil trenčín? Dúfam že tu nevytiahneš teoriu že slovan si kupil ten posledný titul v extralige že mu košice pustili ? Prosím ťa vymenuj kedy Slovanu pomohli neregulerne k titulu 3x?
15.3.2017 - 10:00
0

amaskiea BLOG

 

Skorumpovaný Lovan si všetko kúpil a je to tak, lebo aj hráči, ktorí už niečo zažili, majú svoj vek a skúsenosti so všeličím vo svete, aj v NHL, to tak cítili, tak to tak musí byť a hotovo!
14.3.2017 - 15:14
+5

imko6

 

14.3.2017 - 15:32
+1

Bubo Fí

 

moze sa to tu vseobecnym suhlasom zaviest ako axioma??? a nemusi sa tu o tom diskutovat
14.3.2017 - 15:43
+1

amaskiea BLOG

 

jj, a súčasne s tým treba zaviesť ako axiomu aj to, že ak nejde preukázať, že zápas bol kúpený, tak bol kúpený
14.3.2017 - 17:48
+2

HeyYou

 

neoplatí sa to čítať nikomu, opäť sa spomínajú slzičky nebohého kapitána po kúpenej výhre 8-2 a ešte staršie boliestky rezešovcov, nič nové a prevratné.
14.3.2017 - 19:01
+7

Achilles

 

Presne tak ako tvoje drísty
14.3.2017 - 19:27
+7

mannheim

 

To sa nedá napísať tak, aby si si nebral do papule Palove meno ?
15.3.2017 - 13:04
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Langenbrunner

 

Gule mali este aj play off zapasy medzi Trencinom a Martinom.
14.3.2017 - 15:06
0

enforcer92TN

 

Potom sme zacali nakupovat slovanistov (Hruska, Hancak, trenerove rokovanie s Kapusom) a akekolvek rivality a klubizmy odisli do stratena. Aj preto je sezona 07/08 u mna poslednou sezonou kedy sme videli Duklu. Potom sme sli ku dnu a rovnako aj kvalita ligy, na finale stacil Skalici Palffy, Kosice si vyhravali titul za titulom. 12/13 dosiahla liga uplne dno, vtedy vyhral Zvolen. Potom to uz slo nahor. Vytvorila sa silna trojica, ostatne timy sa vyrovnali medzi sebou a minulorocne finale NR-BB bolo uplne paradne.
14.3.2017 - 15:32
+5

keith111

 

Nebuď smiešny. Len preto, že Trenčín išiel od sezóny 08/09 dole, tak s ním išla zrazu dole celá liga Pretože len okolo Trenčína sa točí celý svet Pre mňa sú sezóny 08/09, 09/10, 10/11, 11/12 stále kvalitnejšie ako bola napr. tá minulá. A aj napr. Slovan s Košicami mali vtedy určite kvalitnejšie kádre ako mali minulý rok Nitra s Bystricou a Košice vyhrávali tituly, len preto, že mali veľmi kvalitné kádre, na ktoré nikto kvalitatívne nemal. A tomu ver, že aj tá Pálffyho Skalica bola kvalitatívne úplne niekde inde ako minuloročná Nitra s Bystricou a Košice v tej sezóne 08/09 mali jeden z najkvalitnejších kádrov vôbec v histórii ligy celkovo zo všetkých mužstiev, nielen z tých košických a z minuloročnej Nitry a Bystrice by si oni urobili trhací kalendár. A kádre Košíc a Slovana sa v sezóne 07/08 a 08/09 kvalitatívne skoro vôbec nelíšili, takže to ako strašne išla liga od sezóny 08/09 dole je fakt, len tvoj subjektívny pocit a posudzuješ, to len čisto podľa tvojej Dukličky, pretože tá fakt išla dole. A keď sme už pri tej Skalici s Pálffym už tú sezónu 07/08, ktorú ty považuješ za vrchol si Pálffy hral svoju ligu, keď vyrovnal rekord Demitru v kanadskom bodovaní a vtedy Košice Skalicu vyradili v semifinále s odretými ušami 4:3 na zápasy, keď v rozhodujúcom 7. zápase vyhrali Košice tiež s odretými ušami tesne 5:4.
14.3.2017 - 19:39
+1

Foam of Waterfall

 

Čiže keď vyhrá TN, tak liga dosiahne úplný top?
15.3.2017 - 11:14
0

micu79

 

Slovanu rozhodcovia vzdy nadrziavali preto ich nemali radi na inych stadionoch.Ale teraz musim uznat ze v Khl zas piskaju skor proti nim ale aspon vedia ako sa citili ostatny fanuskovia v lige ked sa piskalo proti nim.
14.3.2017 - 16:10
+1

Tizo BLOG

 

proste karma dobehne kazdeho..
14.3.2017 - 21:51
+2

zasi

 

mňa by len zaujímalo,koľko zápasov ešte Čaprnka rozhodoval po tom povestnom upísknutí
14.3.2017 - 16:36
+1

strojar

 

Veľa.
14.3.2017 - 19:05
0

zasi

 

široký pojem.pre niekoho je veľa aj 20 a pre iného je aj 200 málo
14.3.2017 - 19:44
0

ElwisNR BLOG

 

Parádny článok ešte by som možno spomenul finále KE vs. SI a Hudaček sám proti všetkým alebo náš historický titul proti večne druhej BB
14.3.2017 - 19:21
0

Dracik_18

 

Na niektoré momenty play-off sa nezabúda ani po rokoch. Dnes si pripomenieme tie najvýznamnejšie od vzniku samostatnej slovenskej súťaže až po sezónu 2005/2006.
14.3.2017 - 19:29
+4

miro-nr

 

Paradny članok: .
pre slovanistov,zasa žiju hokejom
no aspon chvílu
14.3.2017 - 19:37
+1

Byron

 

Rozhodne Slovan žije viac hokejom ako Nitra+všetky ostatné kluby v TL. Toto si fakt zabil.
14.3.2017 - 19:49
0

miro-nr

 

a ja že dovolenkujete-momentalne mentalne
14.3.2017 - 19:57
+3

riha248

 

miro-nr: Tak ako ste vy dovolenkovali skoro každú sezónu ked bol Slovan v extralige?
15.3.2017 - 9:00
0

miro-nr

 

čo bolo,bolo.Terazky ked je Danko kapitan .....
15.3.2017 - 9:16
0

Crosby

 

Normalne vam prajem navrat do ligy ,potom uvidime koľko ľudi bude chodiť na Slovan .
14.3.2017 - 23:22
0

amaskiea BLOG

 

Tak ako aj predtým: väčšina a na všetkých štadiónoch
15.3.2017 - 0:00
+5

RhimeSBA

 

15.3.2017 - 6:49
0

steevee

 

Super clanok.Dakujem: Emocie k hokeju patria. Myslim si ze aj tochto rocne play-off bude miestami vyhrotene.Okrem ineho sa snad mozeme tesit na velke emocie v semifinale BB-ZV ak obaja postupia.Pripadne finale BB- NR slubuje dobru divocinu.Alebo aj NR-KE v pripadnom semifinale.
14.3.2017 - 23:58
0

MHC80

 

Nemôžem si pomôcť, ale z tejto diskusie mi vychádza jedno. Lige chyba Slovan a Slovanu liga
15.3.2017 - 7:23
0

riha248

 

Ja len nechápem ako sa niekto môže vyhovárať na rozhodcu ked dotane 8 gólov.
15.3.2017 - 8:50
0

HeyYou

 

to su tie skusenosti z nhl.
15.3.2017 - 9:28
+4

mannheim

 

To, že nechápeš, je zrejmé už z tvojho nicku, ale čo sa týka odpovede na tvoju polodementnú otázku, ten zápas sa od určitého stavu už len dohrával, preto ten výrazný rozdiel. Nejdem tu pitvať staré veci, v ktorých sa nezhodnem už nikdy ani s tými, ku ktorým chovám veľký rešpekt, iba odpovedám pre rovnako nechápavých ako si ty (že ich tu zopár bude).
15.3.2017 - 13:14
0

riha248

 

mannheim: Neviem ako ty ale ja som aktívne hral futbal celkom dlho a napísal som to z toho dôvodu že nás pán tréner na ktorého nedám dopsuti tak vychoval. Ak sa prehralo o gol alebo 2 a veľakrát po chýbach rozhodcov tak bolo jesné že sa stažvoalo a plakalo. AK sme však dostali sem tam výprask tak ak sa niekto sťažoval na rozhodcu skončil a musel si dať extra tréning. Neexistovalo ked sme dostali veľa gólov aby sa niekto stažoval na rozhodcu. 8 golóv určite nebolo po chybe rozhodcu. A tipujem že ty si ten zápas ani poriadne nesledoval iba Demitra niečo povedal tak to musí byť pravda. Ešte raz to poviem taký profesionáli a hvizdy NHL aby dostali 8 golov a povedali že im zápas prehral rozhodca to je trápne . A ak je niekto pre teba polodementý len pre to že má iný názor mal by si navštíviť odborníka Určite bude mať s tebou vela práce
15.3.2017 - 16:47
+4

mannheim

 

Ten zápas som videl veľakrát a spolu s pár kamarátmi sme si ho dali poslať z STV na dvdčku, čiže ho mám solídne napozeraný. Ano, väčšina ľudí na Slovensku plus pár skvelých hráčov (v dokumente 38) aj z NHL jasne vyjadrila svoj názor. Ak si tú sériu sledoval a chápeš súvislosti, tak tvoj príklad s tvojím trénerom je úplne irelevantný. Ak chápeš.
15.3.2017 - 23:15
0

riha248

 

Foam of Waterfall: Všimni si ako skončil zápas? Nie je trošku rozdiel sa stažovať na rozhodcu ked sa prehrá o gól a stažovať sa ked dostaneš 8 gólov?
15.3.2017 - 12:17
0

Foam of Waterfall

 

v kontexte predošlých zápasov SBA - TN v tej sérii, v ktorých SBA vyhral (pomer výlučených 7:16 a 10:15 v neprospech TN), a tiež toho, že rovnako v NHL hral Šarky, ako trio DHG (reagujúc na tvrdenie HeyYou), v tom nevidím podstatný rozdiel
15.3.2017 - 14:12
+1

amaskiea BLOG

 

Nerob z toho zbytočne ešte väčší guláš. Jeden z tých dvoch zápasov nepískal Lauff, na ktorého sa Palo sťažoval menovite, okrem toho už len výrok "LAUFF nás obral DNESKA o ZÁPAS" je dosť jednoznačný, tak načo fabulovať okolo toho ďalšie, širšie bájky. A HeyYou len ironizoval niekoho odtiaľto (už neviem koho a je to aj jedno), kto tu opieral svoje dojmy o autoritu a skúsenosti z NHL práve TRENČIANSKYCH hráčov, takže je úplne irelevantné, kto ďalší (Šarky, DHG...) má ešte rovnaké skúsenosti, pointa bola úplne inde.
A samozrejme aj oháňanie sa 8 gólmi má tiež asi bližšie k prvoplánovej demagogii než k logike, o tomtom potomtom
15.3.2017 - 14:39
+2

5ulo

 

ako si tak citam diskusiu, mam pocit, ze tu je troska schizofrenia medzi fanusikmi extraligy ohladom (ne)navratu Slovanu do ligy, vsetci by ho najradsej videli v TL lebo vsak rivalita, navstevnost a vsetky tie veci (© Lintner a ini), na druhej strane krvave oci pre minulost (mozno opravnene, mozno nie - nehodnotim), ktora sa prenasa a isto preniesla do pripadnej buducnosti Slovanu v TL (na stadiony, do diskusii a podobne). myslim si ze bilag a mantra, ze slovan si kupil titul by bol, aj keby mal Slovan postavene muzstvo z 22 stamgastov z krcmy v Hornej Marikovej. Ja uprimne toto (ako fanusik Slovanu) fakt nepotrebujem.
15.3.2017 - 14:07
+4

cy2kz

 

Moc to nechápu: Nedává mi to smysl:
Séria sa vtedy hrala ešte len na tri víťazstvá
...
Slovan sa po dvoch výhrach v predĺžení dostal do vedenia 2:0 a mal pred sebou tri mečbaly. ... Východniari doma vyrovnali sériu na 2:2
...
V rozhodujúcom zápase v Bratislave sa najskôr z víťazného gólu po strele Reného Puchera radovali Košičania. ...
Napokon sa tešila opačná strana, teda Slovan. Titul mu gólom v predĺžení zariadil Richard Kapuš.
...
V sérii, ktorá trvala štyri zápasy získali Košičania titul a dostali odmenu štyri milióny slovenských korún

??? WTF ??? Nebo jsem tak natvrdlej?
15.3.2017 - 14:28
+1

Foam of Waterfall

 

chcelo by to tlačidlo: "nahlásiť chybu v článku" (dúfam, že som ho neprehliadol)
15.3.2017 - 14:35
0

bigi BLOG

 

ono to bude tym ze su to dve serie. ta s tym predlzenim bola v 98 a o rok neskor mali ke problemi s penaizmi ale nastupili na finale a slovan porazili 3:1 na zapasy. ono je to trosku zle napisane ale ten hruby napis znamena ze sa jedna o dalsiu "pamatnu" seriu
15.3.2017 - 16:14
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín620:617
2.B. Bystrica724:1715
3.Poprad721:1513
4.Nitra621:2111
5.Košice616:1310
6.L. Mikuláš614:138
7.Žilina724:257
8.N. Zámky716:197
9.Zvolen614:227
10.SR 20414:206
11.Detva610:231
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dubnica5410019:814
2.Michalovce5310118:1011
3.Skalica4300120:99
4.Prešov5300217:119
5.Topoľčany4210114:118
6.Spišská5202124:188
7.N. Zámky B4200211:186
8.Bratislava410039:183
9.Trnava400048:220
10.P. Bystrica4000411:210
-Orange 204012112:164
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Nitra6510033:1317
2.Martin6500117:615
3.Dukla6411025:1515
4.Košice6400215:1712
5.B. Bystrica6211218:169
6.L. Mikuláš6211224:269
7.Skalica6201314:137
8.Žilina5201215:177
9.Zvolen6200422:266
10.Poprad5110312:205
11.Slovan6100514:253
12.Spišská600065:200
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8600231:1418
2.Košice8510234:1617
3.Skalica8501231:1816
4.Zvolen8420224:2316
5.Slovan8500230:1515
6.Poprad8411223:1915
7.L. Mikuláš8411218:1915
8.Spišská8410232:2314
9.Nitra8401337:2513
10.B. Bystrica8310425:2611
11.Púchov8301418:2310
12.Michalovce8212319:2710
13.Trnava8210521:278
14.Žilina8201515:307
15.Martin8101613:324
16.Prešov8000810:440
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Dinamo Moskva15820539-3128
3Jokerit Helsinky11720136-1826
4CSKA Moskva13640337-2326
5Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
6Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
7HK Soči13710539-3523
8HC Viťaz15510740-4419
9Severstal Čerepovec14510627-3619
10Spartak Moskva14430742-4018
11HC Dinamo Minsk15500825-3317
12HC Slovan Bratislava14300825-4912
13Dinamo Riga151101321-505
Aktualizované: 26.9.2017 07:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň13900244-3029
2Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
3Salavat Julajev Ufa13800545-3324
4Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
5HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
6Red Star Kunlun15710635-3724
7Avangard Omsk13540435-2223
8Barys Astana13700540-3422
9Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
10Traktor Čeljabinsk14320828-3914
11Admiral Vladivostok14210727-4312
12Amur Chabarovsk14210727-4612
13Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
14Lada Toljatti142001122-387
Aktualizované: 26.9.2017 07:43
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Ak Bars Kazaň13900244-3029
3Dinamo Moskva15820539-3128
4Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
5Jokerit Helsinky11720136-1826
6CSKA Moskva13640337-2326
7Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
8Salavat Julajev Ufa13800545-3324
9Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
10Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
11HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
12Red Star Kunlun15710635-3724
13Avangard Omsk13540435-2223
14HK Soči13710539-3523
15Barys Astana13700540-3422
16Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
17HC Viťaz15510740-4419
18Severstal Čerepovec14510627-3619
19Spartak Moskva14430742-4018
20HC Dinamo Minsk15500825-3317
21Traktor Čeljabinsk14320828-3914
22Admiral Vladivostok14210727-4312
23Amur Chabarovsk14210727-4612
24HC Slovan Bratislava14300825-4912
25Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
26Lada Toljatti142001122-387
27Dinamo Riga151101321-505
Aktualizované: 26.9.2017 07:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 26.9.2017 07:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 26.9.2017 07:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 26.9.2017 07:43

Bleskovky

Tatar gólom prispel k výhre Detroitu nad Pittsburghom 4:1

Slovenský hokejový útočník Tomáš Tatar prispel jedným gólom k víťazstvu jeho Detroitu 4:1 na domácom ľade nad Pittsburghom v prípravnom súboji pred štartom sezóny NHL. Dvadsaťšesťročný slovenský hokejista zvýšil v 32. minúte na 3:0, okrem neho sa v tíme Red Wings do listiny strelcov zapísali aj Michael Rasmussen, Anthony Mantha a Xavier Oullet. Domácim ...
pred hodinou - TASR

Výsledky 7. kola švajčiarskej ligy

Švajčiarsko - liga - 7. kolo: Ambri-Piotta - Zürich 4:5 pp, Biel - Bern 2:5, EHC Kloten - Langnau Tigers 4:0, Lausanne - Lugano 4:1, Servette Ženeva - Fribourg 2:4, Zug - Davos 5:1.
23.9.2017 22:15 - Michal Bruner / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže nad Lausanne 4:1. výsledky: Bern - Lausanne 4:1, Fribourg - Kloten 2:1, Langnau - Servette Ženeva 3:2 pp, Zürich - Biel 2:4.
22.9.2017 22:14 - Michal Bruner / TASR

Augsburg - Norimberg 4:0 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Norimbergom jasne 4:0. výsledky: Augsburg - Norimberg 4:0, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 3:2, Iserlohn - Mníchov 3:6, Schwenningen - Ingolstadt 0:1 pp, Straubing - Mannheim 3:2, Wolfsburg - Düsseldorf 3:2 pp
22.9.2017 21:57 - / TASR

Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0 vo fínskej Liige, Godla nechytal

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v piatkovom súboji fínskej Liigy na ľade Lukka Rauma hladko 0:4. Slovenský brankár v službách hostí Denis Godla presedel celý zápas na striedačke. výsledky: IFK Helsinki - Jukurit Mikkeli 2:3, Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 7:2, Sport Vaasa - Ässät Pori 4:2, TPS Turku - Kärpät Oulu 4:2
22.9.2017 19:56 - / TASR

Krefeld - Bremenhaven 2:4 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Krefeld - Bremenhaven 2:4
21.9.2017 21:56 - / TASR

Örebro - Lulea 2:0 vo švédskej lige

Hokejisti Örebra v zostave so slovenským útočníkom Liborom Hudáčkom zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej Elitserien na vlastnom ľade nad Lulea HF 2:0. SHL: Brynäs - HV 71 2:4, Djurgarden - Malmö 4:3 pp, Frölunda - Karlskrona 3:0, Linköping - Växjö 4:5 pp, Mora - Rögle 5:1, Örebro - Lulea 2:0, Skelleftea - Färjestad 2:5
21.9.2017 21:45 - / TASR

Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4

Výsledok štvrtkového zápasu fínskej hokejovej ligy: Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4
21.9.2017 20:24 - / TASR

Třinec zdolal Liberec 5:2, Marcinko a Bakoš skórovali

Slovenský hokejový útočník Tomáš Marcinko pomohol gólom k triumfu HC Oceláři Třinec vo štvrtkovom zápase 6. kola českej extraligy nad Libercom 5:2. V drese hostí skóroval jeho krajan Martin Bakoš. sumár: HC Oceláři Třinec - Bílí Tygři Liberec 5:2 (1:1, 1:1, 3:0) Góly: 6. MARCINKO, 26. Adamský, 45. Polanský, 57. Svačina, 60. Růžička – 3. Dlouhý, 39. BAKOŠ
21.9.2017 20:21 - / TASR

Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Ilves Tampere zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade nad IFK Helsinki 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledok: Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn
20.9.2017 20:28 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 09. 2017
SR 20 - L. Mikuláš o 17:00
28. 09. 2017
Nitra - SR 20 o 18:00
29. 09. 2017
L. Mikuláš - Poprad o 17:00
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Žilina o 18:00

Odohrané zápasy

24. 09. 2017
TrenčínKošice
3:1REPORT
PopradDetva
4:1REPORT
B. BystricaZvolen
4:2REPORT
ŽilinaN. Zámky
3:1REPORT
NitraL. Mikuláš
3:2REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY10 bodov
2.Luciani A.NIT9
3.Radivojevič B.TRE9
4.Ölvecký P.TRE9
5.Salija A.NZA8

Najlepší strelec

Anthony LucianiNIT6 gólov
2.Kafka P.KOS5
3.Radivojevič B.TRE5
4.Brittain J.BBY5
5.Nagy L.KOS4

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.49 perc
2.Lundström J.KOS94.35 %
3.Kováč V.NZA93.67 %
4.Košarišťan A.LMI93.5 %
5.Nagy A.DEV92.68 %
Články SIHPA na HokejPortáli »