Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Najvyššia súťaž od budúcej sezóny s MAC Budapešť a Miškovcom (TB VIDEO)

14.6.2018 13:35 TASR

Slovenská hokejová Tipsport liga sa od nasledujúcej sezóny rozšíri o dvoch maďarských účastníkov - MAC Budapešť a DVTK Jegesmedvék Miškovec.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


nerorome

 

Tak soused vitaj, prískočné daj a nič nepýtaj, kvalitu dvíhaj a národnostne nepindaj !
14.6.2018 - 13:43

racmaster

 

jasne, je to tak, nech hraju, ked na to maju...

nejde mi do hlavy ten model. jak to myslia s tou kvalifikaciou 7-10? tych prvych 6 timov bude mat odohratych kolko zapasov? a nevychladnu za 2 tyzdne, kym sa ta kvalifikacia dohra? ci pojdu hrat pripravne zapasy??
14.6.2018 - 16:05
0

cuchorko

 

presne taky model hraju v cechach.
15.6.2018 - 11:24
0

ymemsreves

 

Skvela sprava...
14.6.2018 - 13:45
+2

DeL

 

Ako sa to vezme keby na to pozrelo nevedomé oko bežného smrteĺníka ( Žilina zo srdca Slovenska na pokraji hokejového zániku v TL a na druhej strane dvaja HUNcúti v našej lige). Ja vidím pozitívum len v marketingu a zemene stereotypu, po športovej stránke som veru skeptik.
14.6.2018 - 22:49
+3

ymemsreves

 

Uvidime...moj nazor je ten ze tieto kluby urcite nebudu iba dopoctu...a cim viac tazkych zapasov...tym vyssia sportova uroven...ci ?
15.6.2018 - 10:07
+2

HKMpelemele

 

napriklad ja si myslim, ze tieto dva madarske kluby budu mat po sportovej stranke vacsi prinos do ligy, ako ta rydzo slovenska Zilina, alebo Detva, LM a pod.....nic proti tym klubom, dufam, ze sa im bude darit a presvedcia ma o opaku, no dalsie dva konkurencieschopne kluby mozu byt pre sportovu stranku len prinosom
15.6.2018 - 12:14
+2

Acorgonka

 

no ja uz pripravena som, ved uz sme sa videli, tak sa predvedte!
14.6.2018 - 13:47
+4

Kopitar11HKPOPRAD

 

tak vitajte Szlota János musi byt happy
14.6.2018 - 13:48
+2

luciakanky

 

najskôr chce byť béla harakter prezidentom, teraz maďari v lige. Janko S. musí prežívať nočnú moru
14.6.2018 - 14:41
+8

RhimeSBA

 

Taaak, UssKe-a dnes odvezú...
14.6.2018 - 13:49
+21

Acorgonka

 

14.6.2018 - 13:49
+1

nerorome

 

.. do Miškovca na pohotovosť
14.6.2018 - 13:50
+16

RhimeSBA

 

Ako tak pozerám, už sa to tu začína roztáčať.
14.6.2018 - 14:02
+1

sanyo

 

do rana tu cakam tak 1000 prispevkov
ha nem - akkor tevedtem
14.6.2018 - 14:57
+2

TomsKE

 

Nj 1000+ tu bude na bomby
14.6.2018 - 15:22
0

Pietro10

 

Inak co ty nato rhime? Tvoj nazor ma celkom zaujima
14.6.2018 - 17:07
0

Tizo BLOG

 

vy sa pekne zbalte a smykom domov
14.6.2018 - 20:05
0

RebeccaBlack

 

slubujes? a daleko?
14.6.2018 - 15:44
0

Big brother

 

No konečne. Očakavam, ze budu v prvej sezone na 8 az 12 mieste...ale postupne sa etabluju. Aj hračo sa im budu lepsie zhanat ked budu stabilnym člrnom extraligy. Teraz by som si prial, aby sa vzchopili Martin, Skalica...samozrejme aj Michalovciam to prajem.
14.6.2018 - 13:51
+7

nerorome

 

Len nech sa nedoetablujú až k titulu, bo to by som sa na náš hokej už fakt nasral
14.6.2018 - 13:54
+4

Acorgonka

 

to snad hviezdy a tradicne opuncovane kluby extraligy nedopustia nie ?
14.6.2018 - 13:56
+3

ymemsreves

 

ja ocakavam ze jeden z HUN sa bude pohybovat medzi 4-7 a druhy 8-12...
14.6.2018 - 14:02
+3

thovthKe

 

No, uvidíme: Ale ak sa uváži, že v podstate "stiahnu" k sebe to najlepšie z ich ligy, plus zaručene nakúpia aj inde. K tomu o.k. tréner a vedenie, tak 5-8 neprekvapí, až jeden z nich v prvej štvorke by prekvapením bol. (ale bude to len realita)
14.6.2018 - 16:10
+1

Acorgonka

 

este si pockame na detailiky a tesim sa aj na "slovicko" s M. Kováčikom
14.6.2018 - 13:54
0

frotto

 

Je tu 12 prispevkov z toho 4 od teba to sa ozaj musis pchat komplet vsade?
14.6.2018 - 13:59
+16

Acorgonka

 

a aky s tym je problem?
14.6.2018 - 14:00
+2

emoxx1

 

Zrejme sa v spoločnosti dámy cíti neisto...
14.6.2018 - 14:12
+20

Acorgonka

 

a ved s tym hadam volako nalozi
14.6.2018 - 14:18
+4

misokovi

 

Nadseny som moc neni...
14.6.2018 - 13:56
+7

gabi98

 

to by asi nebola ani tvoja slovencinarka ...
14.6.2018 - 13:58
+72

RhimeSBA

 

14.6.2018 - 14:00
+2

Foam of Waterfall

 

ani maďarčinár
14.6.2018 - 18:39
0

TomsKE

 

Som moc neni:
14.6.2018 - 15:24
+2

hello, havarju

 

V Nitre je to normálne - napísal to po nitránsky. Vy sa na východe tiež nemáte čím chváliť.
14.6.2018 - 18:53
+4

TomsKE

 

U nas doma sa rozprava normalne po slovensky. Doma u mojich kamaratov sa rozprava normalne po slovensky. Gadžovali len kamarati/spoluziaci z dedin a aj to len doma a nie v skole, ci v praci

A k tomu vy na zapade si pchate ten hrozny prizvuk vsade do medii. Buhuzial.
14.6.2018 - 19:50
+6

hello, havarju

 

Ja sa tiež snažím deti hovoriť spisovne, ale či chcem či nechcem domov my zo školy chodia s takou nitrančinou akú som ani ja nikdy nepoužíval.
A ty ked tu niečo napíšeš spisovne a nemaš v nicku Ke tak neviem odkial si ale môžeš rozprávať neviem ako spisovne, podla prízvuku hned budem vediet, že si z východu.
14.6.2018 - 20:25
0

hello, havarju

 

*Snažím učiť*
mi*
vôbec neviem písať dlhšie texty mobilom a to to ešte každé jedno slovo opravujem
14.6.2018 - 20:31
0

strojar

 

"Ja sa tiež snažím deti hovoriť spisovne"
To si sa nám prihovoril v akom jazyku?
14.6.2018 - 21:58
+2

hello, havarju

 

Veď už som to raz doplnil: Malo tam byť aj *učiť*
14.6.2018 - 22:13
+2

Sedko NR

 

Len mi nehovor, že si si nevšimol ten príspevok kde sa opravil, písal si hodinu a pol po ňom. To je už sila aby si rýpal až takto...
14.6.2018 - 22:25
+13

DeL

 

Mne sa osobne páči ako sa tu všetci hrajú na "ja som mal mamu slovenčinárku, ja viem" ... Každý by mal ovládať svoj materinský jazyk slovom a písmom, ale zasa keď sa len niekto sekne, je tu z toho hneď jazykovedný ústav Ľ. Štúra. Dôležité je hlavne pochopiť.
14.6.2018 - 23:02
+8

TomsKE

 

Lenze je rozdiel povedat nie som s vychodniarskym prizvukom, zapadniarskym prizvukom a povedat som neni.. o to ide chapes.
14.6.2018 - 22:34
0

hello, havarju

 

Mne je jasné, čo si napísal a ja som napísal to isté.
Tu ide o to, že misokovi to napísal naschvak po nitransky a všetci ho opravujete
14.6.2018 - 23:05
+1

Tizo BLOG

 

cicho budz.
14.6.2018 - 20:07
0

hello, havarju

 

Ved ok, už som cicho
14.6.2018 - 20:34
0

ŠIMIKE

 

ja ked som pocul ze kamoska z dediny hovori ze ide do kamaratky ta... sa vystriedalo stastie so sklamanim
14.6.2018 - 20:47
+5

TomsKE

 

Jj idem do doktorky, do babky... :d kamos z Polova
14.6.2018 - 22:30
0

totik

 

mali by mat limit 7 cudzincov
14.6.2018 - 13:56
+2

MackoPu

 

Preco ?
14.6.2018 - 15:17
0

mitoO

 

Lebo tak chcu.
14.6.2018 - 15:18
+1

crosbynko

 

To som zevadavy ci najdu madarov na dva timy do ligy ked uz jeden tim poskladali do EBELky. Dufam ze sa tam objavia aj nejaki slovaci. Nech to ma aj pre nasich hracov nejaky prinos.
14.6.2018 - 15:44
+1

Foam of Waterfall

 

za cudzincov v maďarských kluboch v SK lige sa považujú aj Slováci?
14.6.2018 - 18:40
+2

DeL

 

A keď vybehne myš z domu von, je z nej krysa?
14.6.2018 - 23:11
+3

Foam of Waterfall

 

No ano,ked prasa vybehne von,je z neho svina
15.6.2018 - 6:40
0

emoxx1

 

Máme mnoho názorov, či už pozitívne, alebo negatívne. Ja som sa rozhodol, že tento krok zhodnotím až po sezóne. Čas ukáže čo všetko to prinieslo, či už dobré, alebo zlé...
14.6.2018 - 13:56
+35

Brambor

 

chcel si povedať, že tento krok zhodnotíš až po sezóne keď postúpite Potom to bude všetko ok Ale nie, ja chápem že prvoligové kluby na to pozerajú cez prsty. Snáď sa Vám pošťastí...
15.6.2018 - 14:48
0

bryndziarka87371

 

No ja neviem, mám z toho zmiešané pocity. Uvidíme...
14.6.2018 - 13:57
+7

TomsKE

 

Z coho konkretne?
14.6.2018 - 15:24
+1

UssKe

 

Múdre a pekné žieňa.
14.6.2018 - 15:46
+4

rajmok17

 

Čosi nenechaj sa oklamať
15.6.2018 - 13:44
+1

bryndziarka87371

 

Ale basom ti riť už
15.6.2018 - 14:32
+1

rajmok17

 

Poď radšej na pivo
15.6.2018 - 17:49
0

ŠIMIKE

 

tiez si myslim ze najlepsie to bude hodnotit takto o rok..co to prinesie z hokejoveho a aj z fanusikovskeho hladiska
14.6.2018 - 13:59
+12

PatrikĽupták

 

Ako je to s tou Žilinou?
Budú hrať?
14.6.2018 - 13:59
+1

emoxx1

 

Ja dúfam, že áno... Všetci 1. ligisti si na nich brúsia zuby na baráž...
14.6.2018 - 14:01
0

Eraser

 

možno Michalovce dúfajú že nenastúpia a potom by sme zadarmo dostali licenciu ako Detva... ako taký Šakali... a potom rýchlo zavrieť ligu na 20 rokov
15.6.2018 - 14:51
0

kixo91

 

no Zilina uz asi nebude hrat ked idu Madari do ligy...bud Madari alebo Zilina
14.6.2018 - 14:06
+4

Foam of Waterfall

 

no Janči by asi podnikol tankový útok na sídlo SZĽH, ak by nehrala ZA, ale zároveň a hrala by v slovenskej lige Budapešť ("toto ste chceli, aby v slovenskej lige hrala namiesto ZA nejaká Budapešť?" )
14.6.2018 - 18:41
0

gta98

 

A viac informácii? Či Tasr až teraz zistila to, čo všetci vieme už týždne. Pokojne čakajte, permice sa už predávajú a ja ani neviem koľko zápasov sa bude hrať. Vynikajúci amaterizmus!
14.6.2018 - 14:00
+1

gta98

 

Už to doplnili, ok.
14.6.2018 - 14:01
0

empe89

 

Otras...
14.6.2018 - 14:01
+6

RhimeSBA

 

Inak teda vážne teraz. Mohol by mi tu niekto skúsiť naformulovať aké riziká si s tým spájate, resp. aký by mohol byť negatívny dopad?
14.6.2018 - 14:01
+5

lubfito

 

Sú len dve riziká ktorých sa boja.
1. Maďari
2. Maďari ktorí ich porazia na domácom ľade
14.6.2018 - 14:05
+17

nerorome

 

Vtipné a aj čiastočne výstižné, ale v bode 2 chýba čiarka pred "ktorí" A rovnako tak v úvodnej vete
14.6.2018 - 14:08
0

Tizo BLOG

 

3. madari co ziskaju titul.
14.6.2018 - 20:09
0

Big brother

 

Aj mna by to zaujimalo.
14.6.2018 - 14:06
+2

ŠIMIKE

 

z hokejoveho slabsia uroven , z fanusikovskeho sa to deli na 2 veci :1. ci bude zaujem o takeho zapasy ci uz tu alebo v madarsku a za 2. bohuzial narodnostne narazky v oboch krajinach (co sa asi bude kricat pri vybicovanej potycke 2 hracov v playoff si viem cisto predstavit)
14.6.2018 - 14:07
+6

bobbyfan

 

ked su ludia schopny dat peniaze na pozeranie detvy a mikulasa 4x do roka, tak ambiciozny madart musi tahat automaticky
14.6.2018 - 14:08
+12

ŠIMIKE

 

ved prave preto vyssie pisem ze tieto faktory sa budu riesit takto o rok ..ja tiez dufam v pozitiva viac nez negativa
14.6.2018 - 14:10
0

nerorome

 

Skús po sebe niekedy aj čítať, čo napíšeš Ty ambiciozny madart Okrem gramatiky aj pochybný obsah príspevku...
14.6.2018 - 14:13
+4

Big brother

 

Slabsia uroven mozno zo zaciatku, ale my sa na to musime pozerat z dlhodobeho hladiska. Tie kluby maju peniaze, je predpoklad, ze budu rast.
14.6.2018 - 14:10
+3

RhimeSBA

 

Úprimne, pri množstve kvalitných zápasov pochybujem, že by sa tá kvalita mohla nejako výrazne "rozmiesiť". Ak by aj tie kluby hrali na úrovni Detvy, tak sa počet slabých zápasov nezvýši rapídne.

K diváckemu záujmu platí, v zásade, to isté. Priemerka je, žiaľ, tak nízka, že ťajať ju dole sa skoro nedá.

Posledný bod nedáva zmysel systémovo, to sú pudy ľudí..dialo by sa "to isté" aj keby sa vrátil Slovan, napr.
14.6.2018 - 14:11
0

ŠIMIKE

 

ved prave no.. to co sa kricalo na kosice v bratislave a co v bratislave na kosice sa teraz rozsiri na 2 staty ktore zrovna nemaju statsnu spolocnu minulost...ale kto vie
14.6.2018 - 14:13
+3

bobbyfan

 

zase moj nazor je ze v madarsku to uz nieje ani zdaleka take akutne...to skor madari na slovensku robia vacsi bordel, neni vacsi madar ako madar zijuci na slovensku
14.6.2018 - 14:16
+3

ŠIMIKE

 

ved prave ..a tiez si moze kupit listok na hokej jak kazdy
14.6.2018 - 14:31
+1

sanyo

 

mozno vychadzas z fanusikov DAC, ale podla mna to tvoje tvrdenie, ze v HU to nie je take akutne, stoji na vratkych nohach. Ked niekedy pozriem diskusie pod sportovymi clankami, ktore sa tykaju nas, Srbov alebo Rumunov (ktorych tiez maju "obzvlast" v laske), tak sa nestacim cudovat. Samozrejme nebudem generalizovat. Podla mna pruser bude ak sa nahodou na niektory zapas zamotaju ultras, ktori zvyknu chodit aj na hadzanu, vodne polo.
14.6.2018 - 15:05
+3

TomsKE

 

Ok tak potom o ultras sa uz musi postarat nasa policia.
14.6.2018 - 15:29
0

samajamado

 

staci si precitat prispevky na youtube pod nasou hymnou
14.6.2018 - 15:34
+2

UssKe

 

Veru. Mne stačí keď tam vidím komentáre ako Slovensko nenávidíme ťa atď. Maďari nás nikdy nebudú uznávať.
14.6.2018 - 15:56
+2

amaskiea BLOG

 

zatiaľ čo zrovna ty si hotový veľvyslanec slovenského uznania a dobrej vôle smerom k Maďarom
14.6.2018 - 16:54
+16

RhimeSBA

 



"To je iné..."
14.6.2018 - 17:43
+5

amaskiea BLOG

 

tie nenávistné maďarské nuly nás proste neuznávajú
15.6.2018 - 11:16
+1

greendeath

 

Just som si pozrel tie prispevky od vrchu : A hned prve dva nas chvalia...Ty o com?
14.6.2018 - 16:16
+2

RhimeSBA

 

Cherry picking sa to volá..to, čo sa nám nepáči, to budeme ignorovať.
14.6.2018 - 16:29
+3

crosbynko

 

Ja sa bojim jedine madarskych chuliganov na stadionoch ktori by chceli robit vytrznosti. Inak nic ma nenapada. Ublizit to nasej lige nema ako.
14.6.2018 - 15:47
+2

TomsKE

 

Suhlas
14.6.2018 - 16:46
+1

johanidesHC05

 

No u nas tych 85 co je kapcita sektoru hosti ....hadam neprekvapia
14.6.2018 - 18:01
0

crosbynko

 

Konecne je to na nieco dobre.
14.6.2018 - 18:15
+3

Foam of Waterfall

 

jasné
a) národnostné vášne sa vybičujú na maximum, naruší to aktuálnu idylku v politike, stačí, ak zblbne 1 sbs u nás alebo v HUN na fans hostí
b) DVTK skúpi pol extraligy, získa titul a odíde do KHL s tým, že sa v SK lige nudí ...
c) ZA, ak zostane hrať, náhodou doma prehrá s MAC, hráči MAC sa budú mať potom problém cez poľsko-šošonský koridor dostať domov (i keď hlavná security star ZA je teraz v NZ, tak neviem )
d) fans TN prídu o svoj obľúbený pokrik na NR o Maďaroch
e) náhodou obnovia vlaky zo ZV na Nyugati pu. ... jáááj, to je pozitívum
f) KE budú potom nasledovať príklad DVTK a pôjdu do inej ligy, ale do EBEL
g) BB cudzincov bude okrem KE skupovať po otestovaní aj maďarské duo, najmä MAC ... čím stúpne počet a percentil cudzincov v lige
h) každý zápas MAC a DVTK v DT bude rizikový
...
14.6.2018 - 18:48
+3

Athotis

 

Tak ma zapasy madarov v Dt sa tesim aj ja ...myslim ze niektori madari uz v prvom zapase zistia kto je Jozko Sladok
14.6.2018 - 19:11
+4

Es5

 

My prideme o ria ria
14.6.2018 - 21:06
+1

rasti_assez

 

Pre mna je rizikom nesysystemovost.Riesenie nedostatku financii a ludskych zdrojov jednorazovou nalevarnou penazi a novymi klubmi.Nabuduce ked budu mat probleny dalsie kluby,nahradia ich dalsimi madarskymi.Ked bude hrat najvyssiu sutaz jeden sk klub,tak sa snad niekto zobudi.
14.6.2018 - 21:24
+2

Jurik

 

Maďarský tím nemôže byť majster SR?? Takže ak by bol Maďarský klub vo finále zo Slovenským. Tak Slovenský bude majster aj keď prehrá finálovú sériu?
14.6.2018 - 14:03
+3

RhimeSBA

 

Bude majstrom tej spoločnej súťaže, ale logicky nebude majstrom SR. Tak isto to funguje v KHL.
14.6.2018 - 14:04
+10

Jurik

 

No hej, a majstrom SR bude kto? Ten kto prehrá finálovú sériu alebo víťaz základnej časti?
14.6.2018 - 14:07
+1

mitoO

 

Majstrom SR by mal byt najlepsie umiestneny tim. Cize ak by prehral finalovu seriu, tak ten.
14.6.2018 - 14:08
+1

bobbyfan

 

velmi podstatna vec
14.6.2018 - 14:09
+3

RhimeSBA

 

Najlepšie umiestnený slovenský tím v PO predsa.

Ono to je skôr formálna vec, otázka "hodnoty" takého to majstra je na mieste.
14.6.2018 - 14:12
+3

tn

 

A ked budu vo finale 2 madarske kluby, hra sa o tretie miesto?
14.6.2018 - 15:50
+2

ŠIMIKE

 

nebolo povodne zmyslane ze o 3. miesto sa bude hrat tak ci tak ?
14.6.2018 - 17:47
+1

Brambor

 

aj ja som to niekde čítal... dokonca až na 3 zápasy (čo je zbytočne veľa). Ale tu nieje o tom ani slovo.
14.6.2018 - 18:13
+2

ŠIMIKE

 

tiez sa mi nieco take zda ze som videl..no uvidime
14.6.2018 - 20:50
0

misokovi

 

Nie bude iba vitaz ligy. Tak je to aj v KHL.
14.6.2018 - 14:06
0

Big brother

 

Bude majstrom ligy.
14.6.2018 - 14:06
0

Ottawa Senators

 

Majster SR by nas uz nemal zaujimat. Mal by nas zujimat majster Tipsport ligy. Ale samozrejme tu je vela ludi co sa utesuje kade cim.
14.6.2018 - 14:31
+1

Sunkafit

 

Netreba sa toho obavat
14.6.2018 - 15:23
0

miro-nr

 

Madarske mužstva už teraz maju väčší rozpočet ako 80% slovenskych mužstiev v TL ! a to maju len peniaze od štátu,tak k ním prirataj ešte aspon tolko zo sukromných zdrojov a maju rozpočty vo výške cca 1 mega !
To je už velmi krásny rozpočet na jedno mužstvo,s tým sa už daju robiť "zázraky"
14.6.2018 - 22:49
+2

gta98

 

"Naša ambícia je rozšíriť sa aj o ďalšie top kluby z blízkych krajín."
Takže môžme očakávať Sanok a Eger..
14.6.2018 - 14:03
0

dejvidBB

 

Skor Ujpest
14.6.2018 - 14:07
0

mitoO

 

Hovoril o polskych finalistoch.
14.6.2018 - 14:07
+4

Tesla

 

Skôr myslím že Krakov, Tychy/ Sanok
14.6.2018 - 15:32
0

VSŽ Košice

 

tak poďme na to Maďari
14.6.2018 - 14:04
+1

fanda89

 

Hamba
14.6.2018 - 14:04
+2

RhimeSBA

 

Tvoja gramatika celkom je...
14.6.2018 - 14:05
+19

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RhimeSBA

 

14.6.2018 - 14:07
+8

racmaster

 

mas to tu tazke chlape
14.6.2018 - 15:57
0

RhimeSBA

 

Toto ma fascinuje..napíše nezmysel, navyše gramaticky ako dieťa predškolského veku, ale "vráti" mi to Slovanom a má 30 plusiek..

Nechápem.
14.6.2018 - 16:16
+3

Sunkafit

 

Ty si si nevsimol ze tu sa pise haMba?
14.6.2018 - 16:48
+3

RhimeSBA

 

A preto sa to píše haMba, aby to bolo každému jasné úprimne pochybujem, že kolega vyššie je znalý miestnych pomerov
14.6.2018 - 17:43
+6

Adriano23

 

Skoda, pritom nehejtujes skor reagujes a pises vecne v tejto diskusii. Ako tak vidim tak kolega zrejmne nie je znaly, ani v sucansnych hokejovych pomeroch.
14.6.2018 - 21:56
0

Daewo_KS

 

Presne tak, haMba je na HP v poriadku ale hamba je jednoducho hanba.
14.6.2018 - 22:41
+6

amaskiea BLOG

 

tak zjavne je tu spolu s ním ešte minimálne ďalších 30 skôlkárov
14.6.2018 - 16:56
0

TomsKE

 

Klud nehadajte sa slovania: Obaja mate pravdu
14.6.2018 - 15:30
+5

lubfito

 

Da bum tss
:green:
14.6.2018 - 15:38
0

Tomo8ZV

 

podla mna po marketingovej aj športovej urovni krok v pred akurat sa mi nepáči to, že madari nemôžu hrať baráž ak skončia posledný
14.6.2018 - 14:04
+2

Nemehlo

 

No kedze su tu na rok, tak v pripade ked budu posledny by to nemalo zmysel, lebo by ich tu uz nikto nechcel
14.6.2018 - 14:12
0

mitoO

 

Konecne.
14.6.2018 - 14:06
+2

bobbyfan

 

toto moze jedine pomoct, radsej team s nejakou viziou a peniazmi co dokaze trocha poprehanat nase teamy, ako tie vecne utrapene kluby z prvej ligy ale kluby ako zilina kde to funguje/nefunguje.....take zapasy miskolc:kosice mozu mat po case naboj. Ja som za, prinesie to viaz pozitiv, vlastne negativa ani nevidim, liga ziskala dva ambiciozne a financne stabilne kluby
14.6.2018 - 14:07
+28

RhimeSBA

 

Toto je aj môj pohľad.
14.6.2018 - 14:13
+8

bobbyfan

 

mame dobru bystricu, trencin. Velmi sympasticky sa davju dokopy zvolen a poprad, nitra sa buduje a kosice hladaju stratenu tvar. K tomu tieto zdrave muzstva od madarov a cela liga je hned zaujimava...urcite daju viac ako niekto z prvej ligy, ktora je vyslovene amaterska, kym teraz sme ziskali 2 kluby na profi urovni co nepredaju kozu lacno...co si viac priat
14.6.2018 - 14:18
+10

sanyo

 

suhlas s vami priatelia!
14.6.2018 - 15:07
+2

ymemsreves

 

presne tak
14.6.2018 - 15:14
0

Shinody33

 

Myslim si, ze horsie to byt nemoze, tak sa nechajme prekvapit, ake to bude.
14.6.2018 - 14:08
+1

Mark101

 

" Najhorší slovenský tím bude bojovať o udržanie v baráži s víťazom I. ligy." Takže teoreticky ak Maďarské mužstvá skončia na 11 a 12 mieste tak Slovenský tím ktorý by mal hrať o postup do štvrťfinále bude hrať o záchranu a dosadia tam mužstvo na 11. mieste ? Trochu nedoriešené Inak ja som celkom spokojný, maďarské mužstvá mi tu nevadia.
14.6.2018 - 14:08
+3

nerorome

 

Zaujímavé, čo píšeš a zdá sa, že soudruzi z Pro-Hokeja možno niekde urobili chybu
14.6.2018 - 14:35
0

KrebsKandidat

 

tak asi veria, ze madarske timy posledne nebudu
14.6.2018 - 16:18
+1

dubacikmd

 

A ak madari skoncia vo finale obaja. Bude sa hrat o 3 miesto?
14.6.2018 - 14:45
0

juromt

 

...: sak lespi po zc bude 3. cize majster
14.6.2018 - 15:14
0

weefoe

 

V takom prípade budú mužstva 7-10 bojovať o dve miesta do playoff a jeden pôjde do baráže. Aký je tu problém? Jedine ak v dátume baráže, ktorý by sam musel posunúť, ak už náhodou nie je tak plánovaný.
14.6.2018 - 21:23
+1

VSŽ Košice

 

ako vychádza tých 55 kôl?
14.6.2018 - 14:09
+1

Nemehlo

 

Asi 2 doma, 2 von + 1 x 20. Ale neviem, je to len moj nazor
14.6.2018 - 14:13
0

Nemehlo

 

sorry to nejak nevychadza. Bud 20 nebude v liga a kazdy s kazdym 5 krat je ale na hlavu, ale mozno sa bude hrat jedno kolo na neutralnej pode
14.6.2018 - 14:19
0

pinto1000

 

Na neutálnej pôde asi ťažko...bufe to ako som písal. A ak niekomu nevyjde žreb tak môže mať problém. Môže sa stať že napr. Zvolen napr.môže hrať proti BB TN KE NR 2x doma 3x vonku... Ak takáto ZČ niekomu príde spravodlivá...
14.6.2018 - 14:26
+1

weefoe

 

To je 45 a potom horných 6 10x medzi sebou a dolných 6 10x medzi sebou. A je to.
14.6.2018 - 21:25
0

pinto1000

 

5x s každým súperom... To znamená že s niekým 2x doma a 3x vonku... Toto môže vymyslieť len chorá hlava.
14.6.2018 - 14:16
+3

VSŽ Košice

 

A SR 20 nebude? myslím že tam sa ráta aj s nimi plus nejaká nadstavba po štyroch kolách
14.6.2018 - 14:20
+5

mitoO

 

bude sr20
14.6.2018 - 14:23
+1

Martello

 

55 kôl je asi najsprostejšie riešenie, keďže niektoré tímy odohrajú o jeden zápas doma viac ako iné...
rozumnejšie by bolo spraviť podobnú vec ako je momentálne vo futbale - po 44 kolách (každý s každým 2x doma a 2x vonku) rozdeliť ligu na 2 polovice, kde každý tím odohrá 10 kôl - 2x doma a 2x vonku s tímami zo svojej polovice.
Dokopy teda 54 kôl...
14.6.2018 - 14:29
+3

aaaaa

 

Tak by to mohlo byt a dufam , ze aj bude a ten zapas navyse je so SR 20
14.6.2018 - 14:48
0

Dukla_Trenčín_38

 

S 20tkou sa bude hrať asi len u nich a bolo by to tak lepšie kvôli návštevnosti
14.6.2018 - 15:29
0

MartinZV

 

Len dúfam že Maďari neobjavia Hokejportal
14.6.2018 - 14:09
+26

FP-Romanides

 

Már felfedeztük.
14.6.2018 - 14:33
+4

Sunkafit

 

14.6.2018 - 15:25
0

karesz89

 

Bizony!
14.6.2018 - 15:28
+3

lubfito

 

No ale meno si zabil
14.6.2018 - 15:39
+3

Eduardo

 

Budu musiet na HP doplnit ap. Prekladac z MJ do SJ a naopak.
Lebo ja poznam len "vilagos" teremtette
14.6.2018 - 16:02
0

lesslie69

 

Keď budeš dobrý,naučím ťa nadávky
14.6.2018 - 18:03
0

amaskiea BLOG

 

az anqyalát!
14.6.2018 - 18:13
0

RhimeSBA

 

g*
14.6.2018 - 18:25
+1

amaskiea BLOG

 

normálne neverím vlastným očiam, čo som tam napísal:
skúška spráunosci:

s G angyalát
s Q anqyalát
14.6.2018 - 18:33
0

amaskiea BLOG

 

vole
14.6.2018 - 18:34
0

PatrikĽupták

 

+ a - : +rozšírenie ligy
+teda zaujímavejšie play-off
+Ich štadióny
+Zvýšenie atraktivity ligy (pre niektorých)
- Slovenská liga má byť slovenská
- V Dunajskej Strede sa kričia antislovenské chorály. (Čo hrozí aj u týchto tímov)
- Vzdialenosť... (Napr. Z takého Popradu do Budapesti alebo z TN do Miškovca.)
- Fanúšikovské výjazdy. (Som zvedavý ako si budeme pýtať lístky v Miškovci či v Budapešti)
14.6.2018 - 14:09
+8

ŠIMIKE

 

no po anglicky
14.6.2018 - 14:12
+6

RhimeSBA

 

Akože aj v Japonsku by som sa dostal na hokej a to aj keby som nevedel ani ceknúť ani po anglicky..asi sa na pokladni štadióna nebudú aktívne v deň zápasu predávať lístky na divadlo

Ukáže prsty a teda pochopí...
14.6.2018 - 14:17
+7

lukiasko

 

keď ešte bolo menej dialníc (nie žeby ich bolo aktuálne už akosi veľa) sa chodilo z Košíc do Skalice za 7,5 hodín... Myslím, že tie 4 hodinky z PP do Budapešte resp. z TN do Miškovca sa bude dať zvládnuť...
14.6.2018 - 14:53
+3

lukiasko

 

tiež si nemyslím že z Ostravy (Vitkovice) nebudú do Karlových Varov lietať lietadlom...
14.6.2018 - 14:54
+3

Tomo8ZV

 

ich štadiony podla mna nieje ani + ani -... miskolc ma stadion s kapacitou 2304 a budapest bude hrat na stadione s kapacitou 2048
14.6.2018 - 14:14
0

Queequeg

 

miskolc ma peknu halu, aj ked malu. ale volakde som cital ze rekonstruuju, navysuje sa aj kapacita.
15.6.2018 - 8:32
0

Acorgonka

 

maju normalne stadiony ved si to porovnajme ...aky stadion ma uradujuci majster BB?....podstatne horsi ako Miskolc
15.6.2018 - 8:38
0

RhimeSBA

 

Tak ten posledný bod tomu nasadil inú korunu
14.6.2018 - 14:14
+7

KurierNz

 

Tak ako si vypytas zmrzku v Taliansku...
14.6.2018 - 14:15
0

emoxx1

 

Presne ako tá pani, čo u nás doma býva a stará sa mi o deti. Pekne si vypýtala "EIN chocolate"
14.6.2018 - 14:20
+3

Hasan13

 

V Dunajskej Strede sa kričia antislovenské chorály. (Čo hrozí aj u týchto tímov)

Oba tieto kluby minuly rok hrali Vysehradský pohár a ich fanusikovia vyjazdy robili. Správaním a vystupovaním mozu byt len a len dobrym prikladom pre niektoré dementné naše publiká. Napriklad v Nitre bolo na finale odhadom 400 Madarov a atmosfera bola z oboch strán velmi korektná, kulturna a na perfektnej urovni.
14.6.2018 - 14:16
+11

Ottawa Senators

 

Paradox je, ze to povacsine kricia pomyleni obcania nasej republiky.
14.6.2018 - 14:38
+7

samajamado

 

Jaj ale sa budu tesit ked im v TN zakricia ria ria...
14.6.2018 - 15:42
+3

KrebsKandidat

 

hm, len, co budu teraz kricat na NR a NZ
14.6.2018 - 16:21
+2

ajwen77

 

To nerieš... Hlavne že ten náš ultras majú top chorály... Prvý budú kricat na nich hlúposti...
14.6.2018 - 15:21
+2

agroskín

 

-1 to je v akej prirucke napisane, ze slovenska liga ma byt slovenska?
-2 co tam potom, ze Tvoje mesto je na kazdom inom stadione sku.vene, najvacsi problem je, ked budu Madari kricat nieco proti Slovakom (lebo v takej Detve sa istotne nebudu kricat antimadarske chorale)
-3 Do Miskolca je z TN 300 km ... z Popradu do Budapesti 250km. Nic hrozne. Napriklad ked hrala Skalica ligu.. tak do Kosic to mala 400km.
-4 Normalne po anglicky alebo si ich kupis cez ticketportal.

Ja nevidim ziaden problem. Ak budu madarske timy urovnou patrit do slovenskej ligy, nech ju kludne hraju. Ja sa na zapasy tesim.

Apropo.. dva madarske timy uz v lige mame, tak co
14.6.2018 - 14:17
+16

bobbyfan

 

seriously, ten posledny bod.....pgosim listok
14.6.2018 - 14:19
+4

Ottawa Senators

 

Magiancinou sa dohovoris v Maďarsku?
14.6.2018 - 14:39
+2

PaliBB

 

Magiancinou sa dohovoris vsade. Rana pastou do hlavy je totiz dost univerzalny jazyk
14.6.2018 - 15:28
+8

fifofrogy

 

Napríklad rýchlo v skratke čiže napríklad Trenčín do Michaloviec ? V pohode ? A čo sa kričí v Dunajskej Strede chceš porovnávať s akýmkoľvek mestom na hokejovej mape ? A to že si s tým nevie urobiť futbalový zväz poriadok je ich problém a kľudne nech ich tá Dunajská Streda zožerie futbal ma vôbec netankuje.
14.6.2018 - 14:21
0

Sunkafit

 

Eď lístkot plìs
14.6.2018 - 15:26
+4

Acorgonka

 

tak ako sa oni a ony naucili pytat pitie a jedenie, aj ty sa ak budes chciet naucit, naucis pytat si listok
15.6.2018 - 9:35
0

Brambor

 

Vitajte... dajte milionik a ukážte či na to máte... je to len na rok? Tak to sa oplatí.
14.6.2018 - 14:11
0

BretPit

 

Jo Napot!
14.6.2018 - 14:14
0

VranaKE

 

Kludne mohol vitaz ligy dostat dzurillov pohar, neviem naco robit este jeden. Pre mna majster Slovenska neexistuje ak nevyhra tipsport ligu.
14.6.2018 - 14:12
+2

VSŽ Košice

 

Nemohol, je to tak v poriadku.
14.6.2018 - 14:15
+2

Brambor

 

takto to je správne... urobili to aj Rusi (keď zistili že by napr. Lev Praha mohol vyhrať ligu).
14.6.2018 - 14:17
0

VranaKE

 

Aha o tom pocujem prvy krat. Takze len ruske muzstvo moze vyhrat Gagarina ?
14.6.2018 - 14:24
+1

RhimeSBA

 

Gagarin je pre víťaza KHL. Tam je nejaká prezidentská trofej, či čo.
14.6.2018 - 14:27
+1

Quick

 

A čo Orange 20?
14.6.2018 - 14:13
+2

fifofrogy

 

Toto by veru zaujímalo aj mňa každopádne veľká spokojnosť na úvod a jednoznačne v Tom vidím viac pozitív ako negatív ale uvidíme o rok každopádne podľa mňa správna veľmi správna cesta ,! A to čo sa tu rieši treba začať od seba hlavne na tribúnach ! Určite som za toto omnoho spokojnejší ako za Slovan.
14.6.2018 - 14:24
0

helmut600

 

Prinese to to, ze zadnej klub nebude chtit s madarama prohrat. Coz bude dobre. Pokud madari zaberou budou muset Kosice atd. posilit aby madari dohnali protoze si nedovedu predstavit, ze si nechate vyhrat ligu 3x za 5 let madarama. Takze dobra zprava. Madari sou narod kocovnej. Takze je normalni, ze cestujou i po jinych ligach v evrope.
14.6.2018 - 14:14
+7

Brambor

 

to si píš... už dnes Košičania Trenčania si ani len nevedia predstaviť, že by s nimi čo i len prehrali v základnej časti a nieto ešte v play-off. Myslím, že odpadnú "povinné" zápasy v sezóne.
14.6.2018 - 14:19
+4

UssKe

 

Hráči majú u riti či prehrajú s Maďarmi alebo nie.
14.6.2018 - 14:20
0

Brambor

 

tak taký hráč sa môže rovno pobaliť... ja hovorím - som rád, že prídu ale ak Dukla s nimi prehrá tak boh ochraňuj ten shitstorm aký ich čaká.
14.6.2018 - 14:39
+5

Hasan13

 

Ale prosim ta Madari budu v uprimnom soku, ked zistia ze Trenčianski fanusikovia s oblubou vykrikuju Poďme Poďme Maďarsko.
14.6.2018 - 14:42
+19

Tizo BLOG

 

to uz pojdu za brankom na tlacovku ja domaci ultras
14.6.2018 - 20:48
0

Foam of Waterfall

 

Budete hadzat dekle ako volakedy?
14.6.2018 - 21:38
0

KrebsKandidat

 

to bude zabava, tipovat, ktory tim porazia ako prvy + to bude v diskusii prispevkov
14.6.2018 - 16:24
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
KurierNz

 

ZapGedane po vasom...
14.6.2018 - 14:20
0

axxel

 

ja sa tesim na Maďarky
14.6.2018 - 14:17
+2

agroskín

 

anooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
14.6.2018 - 14:22
+2

dejvidBB

 

Hadam pribudne aj niekto z Polska a zenske z futbalu presedlaju na hokej
14.6.2018 - 14:26
0

axxel

 

kedze do Poľska to mam asi 15 km a som tam velmi casto, tak mozem potvrdit ze su to krasne zeny ... odporucam najvacsi discoclub Polsku - Spiž v Katoviciach ... tam si vyberie kazdy
14.6.2018 - 14:29
0

UssKe

 

Ľudia a tie ich maštale vám nevadia? Či to len do Detvy sa kvôli štadiónu navážate?
14.6.2018 - 14:18
+5

Hasan13

 

Stadiony v Miskolci a Budapesti su oproti stadionu v Detve Madison Square Garden. Ver mi, bol som na vsetkych troch.
14.6.2018 - 14:20
+18

UssKe

 

Stačilo mi čo som videl na RTVS. Miškolc či Miškovec alebo ako sa to vlastne volajú hrajú v ukážkovej búde.
14.6.2018 - 14:22
+1

Nemehlo

 

a ved ty tam aj tak nepojdes tak naco sa rozculujes?
14.6.2018 - 14:24
+16

UssKe

 

A ty čo sa staráš že ja sa starám?
14.6.2018 - 14:26
+1

Nemehlo

 

Tak ako ty sa staras o pre teba nepodstatne veci tak ja sa staram o teba ako nepodstatneho uzivatela tohto portalu. Ak ta prirovname k halam, tak takzko sa hlada vacsia mastal od teba.
14.6.2018 - 14:29
+25

UssKe

 

Píše mi nejaké nemehlo ešte dačo?
14.6.2018 - 14:33
+1

Nemehlo

 

Lepsie byt trosku nesikovny, ako byt zeleziaren s oceliarnou je tam velmi teplo a na tvojej hlave sa to dost podpisalo
14.6.2018 - 14:36
+6

UssKe

 

Ešte niečo? Veľmi má to zaujíma
14.6.2018 - 14:39
+1

Hasan13

 

Ja som tam bol osobne a hoci je to mensi zimak, tak svojou kulturnostou je o dve konske dlzky pred detvou a toho ešte teraz znova rekonstruuju.
14.6.2018 - 14:24
+3

UssKe

 

A v čom je ten štadión iný od toho v Detve?? Jaj je maďarský
14.6.2018 - 14:25
0

Hasan13

 

Tvoja rozumová a mozgová výbava má zjavne prísne ohraničené limity, takže ti to nebudem vysvetlovat. Ale poviem ti jedno, navštív oba zimáky.
14.6.2018 - 14:27
+35

UssKe

 

Mne stačí keď mi to povieš ty. Takže v čom je rozdiel?
14.6.2018 - 14:27
+1

Hasan13

 

Detva: Zima jak hovado, tribuna chyba na jedenj sirokej strane co je teda dost pruser, staré lavice, a navyse tribuny stavana nie sikmno k ladu, ale dalej od ladu, co je v dnesnej dobe uz uplny amaterizmus, priserne bufety, mizerné zázemie co sa tyka vipky, kamier a podobne.
Miskolc: Tribuny na troch stranách, dve hlavné z boku tak ako to má byť, blizko ladu vsetky tri, nové sedačky, prepojenie s basketbalovou halou, uplne ina dimenzia bufetov, moderná kocka, moderné nasvietenie, predzápasová šou, celková útulnost haly, teplota ako v modernej hokejovej hale.
14.6.2018 - 14:34
+5

UssKe

 

Prepojenie s basketbalovou halou no to je niečo neuveriteľne. Nech sa hanbia v Detve že to tak nemajú.
14.6.2018 - 14:37
0

PASCALDUPUIS

 

Vybral si akurat tu najnepodstatnejsiu vec
14.6.2018 - 14:40
+26

UssKe

 

Oukej tak aj Detva má celkovú útlosť haly, v Detve nie je kocka ale to nevadí a predzápasová šou? No strašné že ju v DT nemajú bez toho sa nedá žiť.
14.6.2018 - 14:43
+1

emoxx1

 

Tak tam zas občas majú pred súperovou šatňou pozápasovú show.
14.6.2018 - 14:48
+26

Brambor

 

keby len v Detve... Braňo... za doláre hráš?
14.6.2018 - 18:15
+2

TomsKE

 

Tak po novom bude hrat za gastrace
14.6.2018 - 19:53
+3

Hasan13

 

Detva ma utulnu halu ale vyssie pises ze si tam nikdy nebol. Ti vravim, ze Miskolc je daleko pred detvou co sa tyka kulturnosti a utulnosti a celkovej vyspelosti, ale to musi clovek zazit a porovnat a nie len dristat, dristat, dristat a mat nacionalisticke zastarale rozmyslanie ako ty. Kamosko ja s kvalitou tvojich argumentov by som sa od hanby prepadol, dostavas tu jednu argumentačnu facku za druhou, obracias vlastne nazory, vymyslas si veci, ktoré si sám netvrdil, sam sa usveddcujes z toho ze si uplne mimo, ale napriek tomu si ochotny sa kazdym prispevkom stale viac a viac zosmiesnovat. Obdivuhodná výdrž.
14.6.2018 - 14:53
+8

UssKe

 

Ešte dačo ?
14.6.2018 - 15:10
0

ymemsreves

 

ty si ozaj chuj ?
14.6.2018 - 15:22
+25

UssKe

 

A ty?
14.6.2018 - 15:27
0

duklaHK

 

hehehe nevidite ze diskutovat s nim je uplne zbytocne?
14.6.2018 - 23:20
0

agroskín

 

nemusia sa hanbit v Detve... ale pytal si sa v com je rozdiel. Napisal Ti ich hned niekolko.. a ty zo seba stale robis blbca
14.6.2018 - 14:44
+18

UssKe

 

A teba som sa nič nepýtal.
14.6.2018 - 14:55
0

agroskín

 

hold, si vo verejnej diskusii ... nemusis sa pytat, aby Ti niekto odpovedal
14.6.2018 - 15:11
+8

Ricardinho13

 

Najlepšie by si urobil keby si sa odregistroval z HP, lebo si každým jedným dňom nasieraš stále viac a viac do huby.
14.6.2018 - 17:59
+15

UssKe

 

Takú radosť ti neurobím. Ja sa výborne bavím na vaších podraždených reakciách voči mojej osobe .
14.6.2018 - 18:28
+1

mitoO

 

To je trochu chore.
14.6.2018 - 18:58
+13

Ricardinho13

 

14.6.2018 - 19:15
+12

Daewo_KS

 

To vela vysvetluje. Asi by sme ta mali zacat lutovat.
14.6.2018 - 19:46
+13

amaskiea BLOG

 

netvár sa, že doteraz si ho tak nebral
15.6.2018 - 13:08
0

Ottawa Senators

 

Ty si fakt...radsej nic. Nekrmit uz!
14.6.2018 - 14:46
+5

vlado.1989l

 

Majú dvere na hajzli.
14.6.2018 - 14:34
+7

mitoO

 

A kludne si to porovnaj: https://dtonline.sk/static/gallery/jfx3NqzJZMRw.jpg
14.6.2018 - 14:28
+15

HohoMT

 

na nerozoznanie : ))))
14.6.2018 - 14:58
+6

miško DUKLA

 

tu máš ,,maštaľ,, MAC Budapešť
Aj ja som bol na začiatku skeptický ale tento formát vyzerá zaujímavo.
14.6.2018 - 14:21
+4

UssKe

 

Maštaľ´len je dobre nasvietená.
14.6.2018 - 14:24
0

emoxx1

 

Aj tebe by mohol už niekto zasvietiť...
14.6.2018 - 14:30
+59

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gargamel123

 

Naco reagujete na trolla: ...
14.6.2018 - 14:43
+6

UssKe

 

Tiež sa čudujem, ale výborne sa bavím.
14.6.2018 - 14:46
0

emoxx1

 

V princípe máš pravdu, ale bolo to silnejšie ako ja.
14.6.2018 - 14:49
+2

Ricardinho13

 

Keď mu nahral tak kvalitne na smeč, nemohol nezasmečovať predsa.
14.6.2018 - 18:02
+3

MaxSBA

 

Tebe madar prebral ženu či čo ?
14.6.2018 - 14:31
+3

UssKe

 

Platí čo píšem vyššie. Na STEEL Arénu sa to ani len nechytá
14.6.2018 - 14:34
0

Hasan13

 

To si vyssie nenapisal. Neklam.
14.6.2018 - 14:35
+39

mitoO

 

Ty si o steel arene nepisal nic, pisal si o detve.
14.6.2018 - 14:36
+36

UssKe

 

Oukej tak pre mňa je stále ten detviansky krajší lebo je náš.
14.6.2018 - 14:40
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
UssKe

 

ešte dačo ? Vôbec má mazujíma čo si o mne nejaký novozamsky poštár myslí.
14.6.2018 - 14:46
0

nerorome

 

Tak, predsa sa našiel niekto, kto klesol na jeho úroveň "argumentácie"
14.6.2018 - 14:46
0

KurierNz

 

To mas ako s vyprazdnovanim...jednoducho niekedy musis...
14.6.2018 - 14:50
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gunitko

 

Teraz si na vela kedze mame steelku...ale ked sme mali skleník si bol tisko...nechápem co furt mas...uz sa stym zmier abo prestan chodit na hokej
14.6.2018 - 14:40
+3

Nemehlo

 

Je otazne ci vobec jeho rodicia byvali v Kosiciach a on bol na svete, ked sme hrali v skleniku.
14.6.2018 - 14:45
+8

Gunitko

 

Tiez pravda
14.6.2018 - 14:50
+1

UssKe

 

Bol som dávno na svete ty chytráčik
14.6.2018 - 14:52
0

Ottawa Senators

 

Fakt si myslis, ze on tam chodil?
14.6.2018 - 14:47
+1

UssKe

 

Áno chodil a nikdy naň nezabudnem . Chytrák
14.6.2018 - 14:51
0

agroskín

 

ty urcite
14.6.2018 - 14:53
+2

UssKe

 

Never mi ja ti nemusím nič dokazovať. Pamätám aj na posledný zápas v retrodresoch proti MT ktorý rozhodol Bartoš v predĺžení.
14.6.2018 - 14:54
+1

Ricardinho13

 

Tak potom o to horšie, keď máš toľko rokov a robíš tu zo seba hlupáka.
14.6.2018 - 18:05
+6

emoxx1

 

Tiež som si ho predstavoval ako 13 ročného...
14.6.2018 - 18:24
+7

UssKe

 

Pekne ťa seriem však?
14.6.2018 - 18:31
0

Ricardinho13

 

Úprimne? Len sa pozastavujem nad tým, ako dokážeš byť taký mentál.
14.6.2018 - 19:17
+16

RhimeSBA

 

Ty si jasný dôkaz, že Bukowski mal pravdu...

The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence...
15.6.2018 - 2:45
+6

strojar

 

Tých druhých je plný hokejportal/internet.
15.6.2018 - 6:17
0

cuchorko

 

trafena hus...
15.6.2018 - 11:34
+13

amaskiea BLOG

 

ani ho len nenapadlo sám o sebe zapochybovať...
15.6.2018 - 11:48
+11

strojar

 

Ako to len na teba sedí
"stupid one full of confidence"
15.6.2018 - 13:12
0

TomsKE

 

Nazor je ako ritna diera: Kazdy nejaky ma..
15.6.2018 - 13:21
+1

Mark101

 

Maštale ? U nás majú lepšie štadióny iba Poprad a my.
14.6.2018 - 14:40
+6

fifofrogy

 

Tak ono tých pekných štadiónov sa nájde určite viac ale žiaľ o ligu nižšie a možno aj o dve keďže aj také Brezno má nádherný štadión
14.6.2018 - 14:44
0

Mark101

 

Áno to rozhodne. Mne sa veľmi páči aj štadión v Spišskej.
14.6.2018 - 14:45
+2

fifofrogy

 

Áno Spišská má skutočne krásny štadión dnes už aj Michalovce a ak sa urobí v Prešove tak východ bude mať pár krásnych kúskov.
14.6.2018 - 14:49
+2

Kopitar11HKPOPRAD

 

ale techniku hroznu ... no vo vnutri je pekne
14.6.2018 - 15:01
0

mirec04

 

Dobra sprava, myslim si (bez urazky), ze horsi ako LM, Zilina alebo Detva nebudu, naviac mozu zatraktivnit ligu, tym padom prilakat viac sponzorov a penazi z marketingu (neratam jednorazovy prispevok)
V Miskolci momentalne prerabaju stadion, aby mali kapacitu aspon tych cca. 2500 divakov. O navstevnost u nich sa neobavam, viac som zvedavy na nasich fanusikov, ako zareaguju... ale verim,ze sa pridu pozriet uz len zo zvedavosti.
O sportovu uroven sa taktiez neobavam, minimalne Miskolc bude mat na nasu ligu kvalitny kader a moze sa pohybovat okolo stredu tabulky, Budapest je zatial pre mna neznama.
Ak to bude uspesne, buduci rok by som kludne pribral 1-2 najlepsie polske kluby (Tychy, Krakov, Katovice?) a vyhladovo mozno aj nejaky 1 ukrajinsky?
Konecne bude liga zaujimavejsia uz v zakladnej casti
14.6.2018 - 14:20
0

fifofrogy

 

Nechcem ti brať ilúzie ale na Ukrajine je tak populárny hokej ako u nás carling a ak sa nemýlim najbližší aký taký štadión u nich vzdialený na hony od našich hraníc čiže toto neprichádza do úvahy ani omylom čiže ostaňme ak tak u našich severných susedov.
14.6.2018 - 14:40
+2

mirec04

 

Mas pravdu, myslel som, ze existuje nejaky hokejovy klub aj blizko masich hranic, no najblizsie vyzera byt az Kyjev.. tak potom pripada do uvahy len Polsko
14.6.2018 - 18:33
0

FeroMotyka

 

Sa teším až na dvojke bude finále ligy Budapešť vs. Jegesmédvek
14.6.2018 - 14:22
+2

nerorome

 

Ale no tak, zase nenakrúcajme z toho hneď sci-fi, bratu
14.6.2018 - 14:29
+3

BretPit

 

dobre preklenieme uhorkovu sezonu,toto bude na dlhsiu debatu,vyjadria sa osobnosti napr Golonka Lukáč,debata na tyžden ..potom politici,,celebrity,a pomaly začnu pripravne zapasy...ja som spokojny nuda nebude...hokejportal by mal porozmyslať nad tym ako sem dostať na diskusiu madarov ale hned aj s nejakym okamžitym prekladom..
14.6.2018 - 14:28
+2

Martello

 

na čo je dobrý taký maďarský tím, ktorý nemôže hrať baráž? fakt chceme taký zahraničný tím aj na ďalšiu sezónu?
14.6.2018 - 14:29
+1

Nemehlo

 

Ako som pisal, madarske muzstva nemozu hrat baraz, lebo su tu na rok. Ak by skoncili posledni tak nemaju prinos a dlasie roky tu nebudu
14.6.2018 - 14:32
+1

Martello

 

a to sa kde píše, že tu nebudú?
Lintner sa práveže vyjadril tak, že chce ligu ešte viac rozširovať, takže ak Maďari nepresvedčia - podľa tvojich slov "ďalšie roky tu nebudú" a budeme hľadať náhradu inde? opakujem - náhradu, t.j. na ďalšie rozširovanie ligy bude treba okrem náhrady zohnať aj niekoho ďalšieho...a takto môžeme pokračovať až do nevidím.. zoberieme niekoho -> skončí posledný? ak áno, tak vyhodiť, ak nie, pokračuje. Čo ak ale skončí posledný ďalší rok? Vyhodiť ho?
Nepozdáva sa mi táto zmluva na rok a navonok to nevyzerá, že by mala liga jasnú víziu...
.
oprav ma ak sa mýlim. Ja som so zahraničnými účastníkmi zmierený - za finančnú injekciu som samozrejme rád. Názor si ešte len profilujem, nechcem sa hádať hlava-nehlava
14.6.2018 - 14:59
0

Nemehlo

 

Tak sa skusme zamysliet, madari prehraju baraz. Maju zmluvu s prohokejom o ucasti v Lige na sezonu 2018/2019. To znamena ze namiesto nich postupi do Ligy niekto iny, ale na zaklade coho ich donutis hrat 1. Ligu? A preco by si ich chcel v Lige ked pre nu nemaju ziaden sportovy prinos?
14.6.2018 - 15:06
0

Martello

 

nikto ich nebude nútiť hrať prvú ligu - ak nechcú, tak dovi dopo.
ale prečo by napr. taká Detva mala hrať baráž, keď by po ZČ skončila napr. na ôsmom mieste a nevyšlo by jej playoff?
.
a tá posledná otázka bola smerovaná na mňa? lebo nikde som sa o športovom prínose nezmienil. A ani si to nemyslím.
14.6.2018 - 15:26
0

Nemehlo

 

Hrat baraz moze muzstvo max z 10 miesta a preco? Lebo kluby sa tak rozhodli. A otazka bola vseobecna, vazne je tu niekto kto si mysli, ze keby madarske muzstva skoncili na poslednych dvoch miestach tak im predlzia zmluvu?
14.6.2018 - 15:29
0

Martello

 

skadiaľ máš informáciu, že baráž môže hrať mužstvo max. z desiateho miesta? pretože mužstvo z desiateho miesta sa po novom formáte súťaže môže stať majstrom...
ak je to pravda čo hovoríš, môže sa stať, že baráž vôbec nebude a majster prvej ligy schytá Čierneho Petra? alebo ešte lepšie: môže sa stať, že mužstvo z desiateho miesta bude majstrom a súčasne v baráži vypadne?
14.6.2018 - 17:13
0

borzak

 

alebo 11-12 madari, desiaty ide do baraze a PO baraz sa zrusi a pojde sa klasicky 1-8 .....
14.6.2018 - 17:36
0

Martello

 

tak ako to ty hovoríš to nebude..
iba že by vypustili do médii nie úplne pravdivé informácie
14.6.2018 - 18:33
0

Martello

 

a k tomu predĺženiu/nepredĺženiu...myslím, že tu nik taký nie je.
ale podozrenia, že by sa tak stalo sú reálne, nakoľko sú v Lige ambície rozširovania. Aspoň tak sa vyjadril Citrón
14.6.2018 - 17:18
0

Big brother

 

Fakt mam pocit, ze tu niektori vobec nechapete...
14.6.2018 - 14:37
+2

vlado.1989l

 

Ešte dotiahnuť Slovan späť do ligy, prehovoriť Rapid Viedeň a súťaž bude mať gule
14.6.2018 - 14:36
+9

VranaKE

 

+ shakhtar donetsk to by bola liga
14.6.2018 - 14:40
0

fifofrogy

 

Jasné a hráči z Ukrajiny budú žiť a spať v lietadle
14.6.2018 - 14:50
+2

Gargamel123

 

Ako dotiahnut: a napriklad aj taky vol vie cestu domov...
14.6.2018 - 14:42
+3

elnino3101

 

Madari skoncia posledni??????: Sa uvedomte, lennaby nehrali madari semifinále !!!!!!
14.6.2018 - 14:36
+1

luciakanky

 

bodaj by to bol začiatok vzniku kvalitnej stredoeurópskej hokejovej ligy
14.6.2018 - 14:41
+7

Gargamel123

 

Tak to by sme mali: a teraz risdne popracovat na bezpecnosti a pravidlach slusneho spravania fanusikov. (kamery,postihy atd.)
14.6.2018 - 14:41
+4

Brambor

 

lol tak na Elite Prospects sú ale rýchly: https://www.eliteprospects.com/league/slovakia
14.6.2018 - 14:46
+9

nerorome

 

Just in time, nie ?
14.6.2018 - 14:48
0

VSŽ Košice

 

sú tam slovenský admini, je v ich záujme takúto podstatnú vec "nabiť" čím skôr
14.6.2018 - 15:34
+3

lubfito

 

Slovenská liga práve vyšla z komfortnej zóny. Kluby nabrali odvahu a pribrali medzi seba cudzie kluby.
Ako fanúšik hokeja si želám aby tento projekt prežil a časom prerástol naše predstavy. Aby o pár rokov slovenský fanúšik videl v lige aj poľské a moravské mužstvo. A čo my vieme? Možno aj spojenie s EBEL. Necháme sa prekvapiť, len nech všetci v lige makajú, nech konkurencia rastie.
Mrzí ma len jedna vec. Že sme sa touto cestou nevydali už rok, dva po odchode Slovanu. Už by sme mali za sebou všetky tie chvíle neistoty a ľahšie preklenuli "obdobie temna"
Ale nevadí, dnes sme urobili krok vpred.
Musím pochváliť nový model sútaže, 55 kôl je tak akurát, predkolo PO bude niečo nové, ostala zachovaná baráž.
Tak nech to už začne!
14.6.2018 - 14:48
+18

JohnnyNoMoney

 

Dôležité je, aby nás neprerástli naše vlastné predstavy.

Liga by v prvom rade mala byť o slovenských kluboch. Ja som bol od začiatku za oba maďarské, ale nikdy nebudem za, ak by malo ísť o nahradenie slovenského klubu zahraničným. Minimálne 10 klub musí byť vždy našich.
14.6.2018 - 18:38
0

lubfito

 

Jo s tým úplne súhlasím. Stále si totiž myslím že 10 profesionálnych klubov tento región uživí.
Paráda by bola ak by sa liga nakoniec rozšírila na 20 mužstiev, kde by boli 2 divízie. Ale to je na inú debatu
14.6.2018 - 19:56
0

Ricardinho13

 

20 je bohužiaľ nereálne číslo v blízkej dobe podľa mňa.
14.6.2018 - 20:20
0

Tesla

 

20 a viac by bolo jedine ak by sme sa spojili aj s Ebel.
14.6.2018 - 21:29
+1

hkmmanZV

 

Povodne sa hovorilo o 2 miliónoch a teraz zrazu 900 tisíc
14.6.2018 - 14:50
0

Nemehlo

 

no ale vravelo sa aj o 3 rokoch, nie jednom
14.6.2018 - 14:52
+3

emoxx1

 

Tiež sa hovorilo o 3 sezónach natvrdo a nie o jednej "Testovacej". Pomer cena/výkon a museli zosúladiť.
14.6.2018 - 14:54
+3

Nitraaa

 

Povodne to malo byt myslim na 3 roky s uzavretou ligou ...
14.6.2018 - 14:55
+1

Big brother

 

Lakomci!
14.6.2018 - 14:56
0

jojo55

 

Tiez som skor skepticky k ucinkovanie teamvoz z HU. Spolocna liga moze pomoc viac im, pretoze si zvysia uroven svojich hracov,( teda pokial budu v tych muzstvach hrat aj madari), u nas moze nastat opak. Ano beriem do uvahy aj pozitivne veci, ako je lepsia predatelnost a spopularizovanie ligy, viac muzstiev v lige, atd. Najvacsim lakadlom pre toto schvalene boli IBA financie, ktore musia madari zaplatit. Pytam sa vsak,ze ci sa nase kluby aj tak jednohlasne zhodli ako financie vyuzit v prospech hokeja, mladeze??? Dohodli sa konecne ako nastavit a financovat mladez a jej podporu???keby tak jednohlasne zahlasovali za buducnost ako za to ze si teraz len pretoze vymastime vrecka, zajtra opat zas nic nebude. A preco, toto pisem? pretoze uz taketo obdobia boli po medailovych uspechoch... Ale bodaj by som sa mylil. Ovela viac by mali byt podporovane kluby, ktore vychovaju mladych hracov (reprezentantov), ktore ich stavaju aj na tipsportligove zapasy, ale toto sa u nas deje len zriedka. Vsetci sa spoliehaju len co vyprodukuje projekt 20-ka. A to je dost chabe.
Takze tesim sa takto o rok ako to bude pre nas prospesne, ja osobne mam rad otvorenost a aj to, ze liga by mala ist dopredu, ale nie na ukor nasej 1.ligy a toho sa tiez obavam. No pockam si co ukaze cas.
14.6.2018 - 15:01
0

Big brother

 

Uplne mimo! Kto sa preboha uz len spolieha na projekt 20???
14.6.2018 - 15:04
+1

BretPit

 

Bokroš so svojou partičkou
14.6.2018 - 15:15
0

Big brother

 

Ale z klubov?
14.6.2018 - 18:00
0

totik

 

z tlacovky: 1, miesto do CHL bude mat najlepsi svk klub

2, madari by mali mat max 7 cudzincov

3, format PO bude rovnaky ako v cr - 7-10 hraju na 3 vitazne o po

4, chce sa rozsirovat dalej, najrealnejsie dva polske kluby

5, konkretna suma nepadla

6, limit na mladych/cudzincov nebude, o povinnosti mat 1 svk brankara sa uvazuje. ale ked tak az od dalsej sezony

7, chcu hrat zase vysehradsky pohar, teraz aj s PL klubmi

8, zilina sa riesi. problemy ma viacero klubov, ale nie su az take vazne ako tam. zatial ZA splna podmienky, do konca mesiaca bude jasne co dalej

9, SZLH tento krok nemusel schvalit, PRO hokej dostal vacsie kompetencie na kongrese.

14.6.2018 - 15:03
+13

NZ Hockey

 

Inak vieme uz rozlosovanie?: Podla kluboveho webu: "Tipsportligový ročník 2018/2019 odštartujú Novozámčania na domácom ľade. V predohrávke 56. kola privítajú 11. septembra o 18:30 zverenci Milana Jančušku reprezentačný výber do 20 rokov HK Orange 20."

Takze prvy zapas je predohravka predposledneho kola
14.6.2018 - 15:04
+1

PavolRajtar

 

Liga zacne 14.9. bude sa hrat 5-kolovo co je trochu zvlastny model, ale taký najviac rozumný na tento počet. Celkovo odohraju timy 57 zapasov v ZČ vrátane dvoch vsuviek proti HK Orange 20. Zreb zrejme buduci tyzden, tam sa podla cisiel určí celý model.
14.6.2018 - 15:07
0

NZ Hockey

 

Vdaka za info. Je zvlastny suhlasim ale myslim ze ten jeden vycnievajuci zapas vonku/doma sa ozeliet da.
Napr. vo Finsku Liiga ma 15 klubov a 60 zapasov kde sa teda nestretne kazdy s kazdym rovnaky pocet zapasov, Mestis podobne.
14.6.2018 - 15:18
+1

emoxx1

 

5 kolový systém bol aj poslednú sezónu v 1. lige. V piatej petine rozhodovalo o domácom prostredí postavenie v tabuľke. Kto bol na tom lepšie hral doma. Neviem ako toto dohodli teraz v TL.
14.6.2018 - 15:23
+3

NZ Hockey

 

Nevies prosim ta nahodou aj aku sumu dostane kazdy klub za tuto sezonu?
14.6.2018 - 15:27
+1

emoxx1

 

Popravde ma to ani veľmi ako 1. ligistu nezaujímalo.
14.6.2018 - 15:36
+1

FanusikZamkov

 

Vychádza to asi na 90 tisíc EUR.
14.6.2018 - 19:28
0

FanusikZamkov

 

Bolo by zaujímavé vedieť koľko dostali kluby od prohokeja alebo zväzu za minulú sezónu.
14.6.2018 - 19:31
0

nerorome

 

Najrozumnejší by bol: najskôr 2 x doma a 2 x vonku + 2 x s pomarančmi, tzn. 46 kôl a potom to rozdeliť na prvú šestku a druhú šestku a v každej ešte 10 kôl (1 x doma a 1 x vonku).
14.6.2018 - 15:32
+2

NZ Hockey

 

Cize bez playoff?
14.6.2018 - 15:58
+3

nerorome

 

Reagoval som na príspevok, kde sa riešila základná časť súťaže, žiadne PO. Takže nerozumiem Tvojej reakcii na môj príspevok.
15.6.2018 - 13:23
0

NZ Hockey

 

Ved ja to nemyslim v zlom, len sa pytam ci v pripade takeho formatu by ta 10-kolova nadstavba prvych 6 bola miesto playoff ci to by este nasledovalo nejakym sposobom.
15.6.2018 - 13:31
0

nerorome

 

OK. Play off je nastavené dobre, aj v Čechách majú predkolo pre tímy na 7.-10. mieste a potom sa k dvom víťazom pridá aj prvá šestka a už to ide klasicky (ako doteraz u nás).
15.6.2018 - 13:52
0

NZ Hockey

 

No ved prave to je ten aktualne platny model hej
15.6.2018 - 13:59
0

stan-PP

 

Za mna spokojnost a velke plus, konecne sa liga rozsiri a bude menej takych uspatych nudnych zapasoch ako doteraz, aj predkolo play off aj viac teamov to velmi pomoze,Madari urcite si myslim ze budu solidni super v nasej lige, len este by trebalo spravit ten strop v pocte legionarov lebo sa mi zda ze to Valabik vravel ak sa nemylim ze oni pracuju s Finmi Kanadanmi a ze urcite by nejaky strop trebalo. V kazdom pripade uvidime, nechapem jedine tych 55 kol hadam to vysvetlia, mne sa pacil ten napad so 44 kolami ,ale mozno nejaka nadstavba k tomu bude uvidime, v kazdom pripade by som uvital aj suboj o bronz v play off ako bolo aj v tych navrhoch. A posledne uvidime, uvidime ci sa objavime ako liga v NHL 19
14.6.2018 - 15:05
0

rijko

 

Tak a uz to len rozdelit na 2 divizie
Bryndzovu
a
Gulasovu
14.6.2018 - 15:07
+6

Darthik

 

Robite tu bubu len preto lebo su to madarske muzstva.
14.6.2018 - 15:08
+1

Acorgonka

 

presne tak a preto tvrdim ze vidim skor problem v nasich fanusikoch ako tych madarskych
14.6.2018 - 15:15
+4

braniiislav

 

výborná vec: tak výlet do Budapešti alebo do Miškolca na ligu môže byť veľmi dobrý nápad!
14.6.2018 - 15:10
0

lou22

 

Nuz lepsie,ked pridu timy do nasej ligy,akoby mali nase timy utekat do inych. Sezona ukaze,ci to bol spravny tah,hlavne je fajn,ze ponechali baraz aspon 1 timu,nech to neni uplne zatvorene
14.6.2018 - 15:10
+5

LenTak93

 

Na výjazdik do Miškolca? Paráda. Dooobre bude.
14.6.2018 - 15:14
+4

Aladár Miazga

 

si dávnô po papuľi nedostal ?
14.6.2018 - 15:33
0

frantapriklep

 

Po hokejovej stránke sa tohto kroku rozhodne nebojím, to môže jedine pomôcť, po stránke financovania ligy a možností pre sponzorov ani nehovorím.

Jediné, čoho sa bojím, je slovenská nátura a obávam sa haMby, ktorú si môžeme ako krajina urobiť

A najviac sa môžu tešiť v Nitre a Zámkoch, konečne si môžu spievať pred zápasom maďarskú hymnu nahlas a nie len popod fúzy
14.6.2018 - 15:17
+23

NZ Hockey

 

Co by to bol za prispevok TN fanusika bez narazky na NZ a NR madarov ze?
14.6.2018 - 15:22
+17

Acorgonka

 

z toho si netreba nic robit.)) len v TN sa na slovenský klub krici ria ria hungaria
14.6.2018 - 15:27
+8

borzak

 

hlavne vy si mozete spokojne kricat ria ria hungaria, to vam ide najlepsie. mozete dat prekrikovacku
14.6.2018 - 15:27
+16

Nitraaa

 

Ja si praveze myslim ze najviac sa tesite v Trencine , dlhe roky ste kricali Ria Ria ... no tak to tu konecne mate a vase ospevovane Madarsko prichadza, mozete ich ubytovat na hrade , ved je predsa pomenovany po Madarovi
14.6.2018 - 15:30
+23

Ondrej

 

Jajjj, franta, franta. Chcel si byt vtipny ale vypalilo to na peknu trapnost...
14.6.2018 - 15:40
+17

LuukyBB

 

Normálne sme ich rival, ale mňa tieto NR a NZ maďarské osočovačky vôbec nebavia. Mám tam veľa kamarátov a veľa ľudí, s ktorými obchodne komunikujeme a sú to úplne v pohode ľudia. Nuž asi je to súdené, že každé mesto, každý klub musí mať nejaký prívlastok. My sme vraj zase pažravci, ale už by to asi chcelo niečo originálnejšie
14.6.2018 - 16:01
+6

Big brother

 

Tu na HP sa nitrančania radi rozculuju ako par trencanov krici na ich zapasoch "ria ria". Cize klasicke podpichnutie.
14.6.2018 - 18:05
0

Sedko NR

 

Pár
14.6.2018 - 19:31
+11

HKMpelemele

 

Vy už ste Besztercebánya
15.6.2018 - 12:01
0

Foam of Waterfall

 

ste ešte aj Nový Zvolen a severné predmestie
15.6.2018 - 18:46
0

hello, havarju

 

HaMbit sa môžeš akurát tak ty - aký si chumaj
14.6.2018 - 19:59
+4

strojar

 

Takéto niečo môže napísať iba jeden obyčajný chuj.
Zopakujem: CHUJ.
To nie vtipné ani pri akejkoľvek tolerancii. To je jednoducho chrapúnstvo.
14.6.2018 - 22:10
+1

gabi98

 

"To nie vtipne ani pri akejkolvek tolerancii"

To ste sa nam v akom jazyku prihovorili, pan poslanec ?
14.6.2018 - 22:31
+14

gta98

 

"To nie vtipné"?? Pán odborník, čo tak kurz slovenčiny?
14.6.2018 - 22:33
+9

Foam of Waterfall

 

Pochybujem o tom,ze si pisal tento prispevok,nie je totiz uplne v slovencine
15.6.2018 - 6:45
+2

HKMpelemele

 

mam vazne podozrenie, ze ten prispevok nevznikol na slovensku a je financovany Sorosom
15.6.2018 - 12:19
+4

frantapriklep

 

Pomôžem si výrokom zo "strojárovej príručky slovenského pravopisu":

Prosím, prestaňte už kurviť svoj materinský jazyk.
15.6.2018 - 7:25
+13

gusto

 

Slovencinu ta ucil Borbely?
15.6.2018 - 10:26
+3

juromt

 

...: Ked uz sa tu rozdrapujes, aspon sa pokus pisat gramaticky spravne.
15.6.2018 - 10:32
+3

strojar

 

A čo je tam gramaticky nesprávne?
15.6.2018 - 13:13
0

HKMpelemele

 

chyba ti tam prisudok mucko
15.6.2018 - 13:15
+3

strojar

 

Tebe za se chýba znalosť významu slova gramatika.
15.6.2018 - 13:43
0

gabi98

 

za se ?
15.6.2018 - 13:57
+2

HKMpelemele

 

strojarko a syntax nie je sucastou gramatiky? uz asi starnes...
15.6.2018 - 18:22
0

HKMpelemele

 

"V jazykovede je syntax alebo skladba časť GRAMATIKY zaoberajúca sa konštrukciami, a to ako stavebnými prvkami viet alebo ako gramatickými a sémantickými celostnými útvarmi s komunikačnou funkciou. Označenie pre syntax pochádza z gréckych slov συν (syn, znamenajúci „spolu“) a ταξις (taxis, znamenajúci „poradie“)."
15.6.2018 - 18:26
+1

gabi98

 

Sach-mat!

Obavam sa, ze tato definicia bude nad jeho schopnosti.

Je to politik. Nemaj na neho privelke naroky.
15.6.2018 - 18:35
+3

HKMpelemele

 

nemam ziadne naroky, uz som tu nejaky rok a poznam ho dobre na to, aby som vedel, ze ked ma odpovedat na otazky alebo ho niekto argumentacne premoze, tak sem uz ani nepachne...
15.6.2018 - 18:37
+5

riskohrasko1

 

Jednoducho slaboch.
15.6.2018 - 19:21
+4

gabi98

 

Poznam jednu pani ucitelku, ktora sa zameriava na poslancov s naznakmi negramotnosti.

Ak si zelate, pan Poslanec, mozem sa za Vas prihovorit. Douci Vas veci, ktore ste nestihli na zakladnej skole.

PS: pani ucitelka je tiez z Nitry.
15.6.2018 - 13:44
+3

Vojto83

 

Keď príde nový tréner, alebo posila, vždy hovorím, že im treba dat najskôr šancu a hodnotiť ich až na základe výkonov. S príchodom maďarských teamov je to o tom istom. Až po sezóne budeme vedieť, či sú prínosom. Jediná vec z ktorej mam obavy, sú možné problémy v hladiskach. Inak môžu byť oživením ligy. Ono to síce znie exoticky, ale prehrať s maďarskými klubmi asi časom nebude až taká hanba. Vzhľadom na podporu športu tam a u nás... Každopádne sa teším na sezónu. Už by mohlo byť aspoň po žrebe.
14.6.2018 - 15:28
+3

amaskiea BLOG

 

mno: tie peniaze, čo toto hodí na stôl, ja vidím skôr kontraproduktívne. V našej situácii, kedy kluby majú už roky zafixovaný prístup "Centrálny Oslík nech nám každému nasype chechtáky a my sa za ne budeme tváriť, že o niečo súťažíme", je toto vlastne splnenie ich mokrých snov a to ich ešte utvrdí v ich proletárskej bezstarostnosti.
Na druhej strane to má najväčší prínos podľa mňa ako signál smerom von (okrem iného aj smerom k potenciálnym sponzorom), že roky stojaté, hnijúce vody sa zrazu hýbu, že sa v našej lige predsa niečo deje. A to je v situácii, v akej sa naša liga nachádza, oveľa viac, než by sa na prvý pohľad mohlo zdať...
14.6.2018 - 15:30
+6

Tino

 

cely: cas myslim prave na to ako dostanu kluby za nic cca 100k a ako rychlo z tohto urobia povinnost kohokolvek davat im prachy len tak kazdy rok ...a tiez ma napadlo kolki tieto este stale fiktivne peniaze uz stihli 3x prezrat
14.6.2018 - 17:42
+4

Aladár Miazga

 

Jooooj tu bude živých diskusíí... doteraz sa nemvedeli bryndziari s pažravcami, corgoni so šošonmi "dohodnúť", teraz to bude ešte veselšie.
Maďarské slovníky chystajte
14.6.2018 - 15:37
0

Tino

 

fajn: pripadne + a - sa budu zvazovat az po sezone,ako drviva vacsina rozhodnuti aj toto prinesie nejake -, dolezite je ci prevazia +...tyka sa hlavne sportovej stranke, myslim ze rozsirenim ligy sa sledoval aj marketing, tomu by vacsi medzinarodny trh mohol pomoct...samo od seba to nepojde, peniaze len tak nitk oliat nebude medzonarodna liga je len dobry dovod pre tych ktori by mozno zaujem mohli chiet mat, resp ktorych len SVK trh velmi neoslovuje....peniaze si ale treba vypytat ,vyargumentovat preco je dobre mat reklamu ktoru by mohli vidiet aj v HU...s cim suvisia televizne prenosy a sledovanost samozrejme,dolezite asi bude aby HU televizia ligu vysielala....netusim ako tp bude pravdupovediac, ale bez prenosov v Hu Tv to nebude dobry stav, kazdopadne rozsirenie ligy je fajn sprava, konecne budujeme nieco vlastne, robime to my, nie niekto namiesto nas .....ak chceme otvorit ligu aj dalsim krajinam treba niekde zacata toto je ten zaciatok.
14.6.2018 - 15:48
+1

LuukyBB

 

Tak je to spečatené. Nedostatok času ma prinútil sa vyjadriť k horúcej zaujímavej téme až teraz. Určite to netreba odsudzovať. Celkom som prekvapený, že je tu pomerne slušný kľud. Predsa len na tejto stránke je o mnoho menej trollov ako v internetových, alebo FB diskusiách. Som jednoznačne za tento projekt a dávam mu šancu, že to bude úspešné. Formát play off a baráže je pri tomto nastavenom systéme tiež zrejme najlepšie možné riešenie. Bude to milé spestrenie. Hracie termíny "cez týždeň" (okrem piatku, ktorý je na hokej TOP) mne osobne nevyhovujú, ale to je čisto subjektívne. Každému sa vyhovieť nedá. Teraz je úlohou maďarských klubov vybudovať čo najlepší káder. Predsa len naša liga je niekde inde ako tá ich. Spomínala sa tu Dunajská Streda vo futbale, no k nej asi toľko, že už keď som si mal zapnúť našu futbalovú ligu tak ich zápasy ma kvôli plnému štadiónu a parádnej atmosfére najviac bavili. Samozrejme protislovenské pokriky sú za čiarou s tým sa nedá nesúhlasiť...
14.6.2018 - 15:58
+5

crosbynko

 

Ja si myslim ze to ma viac plusov ako minusov. Minimalne rozsirime nasu ligu na madarsky trh a z dlhodobeho hladiska sa liga mozno financne zodvihne a prilaka viac sponzorov. V buducnosti by som sa nebranil ani formatu 8svk+ 2pol+2hun. S tou barazou to vymysleli dobre aj ked ako hore niekto spomenul usla im jedna paradoxna situacia ak madari skoncia 11-12. Minus vidim jedine v tom ak na vyjazdy budu chodit futbalovi ultras z Madarska sem robit bordel.
14.6.2018 - 16:01
0

mirec04

 

Slovenskych muzstiev by som nechal 10, inac suhlas
14.6.2018 - 18:40
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gusto90

 

tak z tohto mám zmiešané pocity....Najprv si mal dať Rišo doporiadku slovenské kluby, aby boli konkurencie schopné, finančne stabilné, kultúrne prostredie na štadionoch a až potom mal tahať kluby z iných krajín...to je môj názor
14.6.2018 - 17:05
+1

amaskiea BLOG

 

To sú mi veci: Rišo ich mal dať do poriadku??? A majitelia tých klubov by zatiaľ čo robili? ...To čo aj doteraz, všakže?
14.6.2018 - 17:11
+18

lubfito

 

Presne ako hovoríš.
Mal zobrať čarovný prútik a vyčarovať milióny aby oddĺžil všetky kluby na Slovensku, postavil v každom okresnom meste moderný štadión a McDonald's v ňom.
Ešte mi povedz prosím ako vyzerá ten Lintner v tvojich predstavách. Ako Gandalf?
14.6.2018 - 17:23
+16

amaskiea BLOG

 

14.6.2018 - 17:40
+1

Foam of Waterfall

 

Strojar ho povazuje skor za Saurona...
15.6.2018 - 6:46
+4

Tino

 

viem : si predstavit ze mnohi svk funkcionari uvazuju prave takto...niekto(ktokolvek len nie oni) ma dat do poriadku kluby, ozdravit zastabilizovat , vynovit...na paradu vymyselen a sefkovia v kluboch nech len kveruluju a drostaju ako sa neda toto bude ich jeidna povinnost
14.6.2018 - 17:37
+6

Gusto90

 

ale ved jasné ze nie on mal dat kazdému klubu milion aby sa zastabilizoval....ale proste on ako hlava ligy mal zatlacit na kluby ale nielen on v spolupráci so szlh a vládou mali vytvorit také podmienky aby sa vybudovali, to chcem moc, zrekonštruovali stadiony, nekrachovali kluby, neboli hráčom kluby dlzné peniaze spred piatich rokov....ideme sa tu hrat na ligu kde berieme iné kluby a naše kluby krachujú ved to je na smiech a je jedno kto zato môze...maslo na hlave majú všetci...
14.6.2018 - 17:55
+2

Big brother

 

My sa nehrame na ligu, kde berieme ine kluby, my sme tie ligy realne zobrali. Tu uz ide o to rozmyslat dopredu...
14.6.2018 - 18:09
+2

amaskiea BLOG

 

Ale veď on si práve teraz práve týmto robí svoju prácu. Snaží sa to tu oživiť novou konkurenciou zvonka. KONKURENCIOU! Rozumieš? Nie dobrotivou a starostlivou rukou nejakej vlády, ktorá kurencom, ehm, klubom nasype rovným dielom, aby sa nazobali. Kluby sú súkromné spoločnosti fungujúce v trhovom prostredí. Teda mali by, ale u nás až doteraz, bezmála 30 rokov radšej stále čakajú na nejakého okresného tajomníka ako za starého režimu, ktorý všetko zariadi...
Ich prácu za ne nikto neurobí a najmenej nejaký "múdry štátny úradník spoza zeleného stola".
14.6.2018 - 18:11
+8

Tino

 

stat: ma dat, stat ma pomoct,stat ma vybavit v takomto prostredi sa pyta samo ked sa nejaky gauner zahra na dobry stat ...
14.6.2018 - 22:38
+2

Foam of Waterfall

 

Stat je kto? Nejaky prislusnik hobitej celade? no a pre toto niektori podnikatelia nechcu mat nic s hokejom spolocne...lebo dojit samospravu je vrchol manazerskeho umenia...
15.6.2018 - 6:49
+1

Tino

 

jo: ale dojit verejne financie v prostredi ktore toto povazuje za samozrejmost dokonca vyzaduje ...oni vlastne plnia len spolocensku objednavku robia to co po nich mali ludia chcu k tejto konstrukcii sa nalepia gauneri ktori verejne financie spravuju a chcu robit politiku prave takto a mame slovensko prepchate kapitanmi a plukovnikmi ktori to to rozoberaju na srubky lebo sa to po nich ziada, no tak to robia
15.6.2018 - 7:22
0

Foam of Waterfall

 

For je v tom,ze necakaju ze za ne niekto vybavi,ale,a to je horsie,ze z niekoho penazovodu (cudzieho) este nakvapka im...
15.6.2018 - 6:50
0

dufus

 

garantujem vám ,že ked dáte klubom peniaze na stabilizovanie a oddlženie tak na začiatku novej sezony budú opäť v sračkách (inak to neviem napísať),samozrejme nie všetky,bud tam dáva niekto svoje peniaze a dáva pozor na ne ,alebo máte šťastie že to vedú ludia ktorím na tom záleží....to sú tie lepšie prípady,
pokial dáte peniaze chamtivým a vypočítavým chrapúňom bez mihnutia oka ich upracú ,lebo tu nie je nikto za nič zodpovedný a hotovo,
a vláda sr+szlh.....to netreba ani komentovať
a zrekonštrouvať tie barabizne staré chcete ako?dostanete 200-300 000 hoci kolko a preinvestuje sa realne kolko?10% aj to je asi vela
lenže doteraz sa nikomu nič nestalo ,tak prečo by sa malo niečo meniť.........

14.6.2018 - 18:24
+6

Tino

 

napadlo ta za tie: "take podmienky" sa prave vytvaraju ale vo svete dospelych to nefunguje tak ze tie take podmienky nezvniknu lusknutim na pockanie?? ak sme zadefinovali ako problem nedostatok financii musia sa zacat vytvarat podmienky ktore daju dovod tym ktori peniaze maju aby ich dali...
14.6.2018 - 22:32
+1

LenTak93

 

V Miškolci prerábajú štadión, po novom bude mať kapacitu 2500 divákov.
14.6.2018 - 17:10
0

lubfito

 

Ak budú mať 2k priemer tak to bude super
14.6.2018 - 17:19
+2

Dracik_18

 

Wau našiel sa bojovník ktorý sa zástava DT telocvični
14.6.2018 - 17:15
+6

Mark101

 

Keď tak nad tým rozmýšľam práve výrazne stúpla šanca na to že bude naša liga v NHL 19
14.6.2018 - 17:40
+12

dusan1980

 

No madari som na Vas zvedavy...Ale uprimne viac by ma potesil Vsetin ako sa spominal minuly rok...alebo nejake ceske muzstva z druhej ligy.Tie by sme prijali aj bez pristupneho
Ale ved uvidime ake to bude
14.6.2018 - 17:42
0

CICKOCHLP

 

neviem preco by to Vsetin teraz robil
14.6.2018 - 18:09
+2

Westlund32

 

Véd keď pomyslím si pred zápasom budem musieť počuť Maďarsku hymnu :O plus neprekvapí ma ze Maďarsku sa na Slovensku hymnu bude pískať podobne
14.6.2018 - 17:59
+1

wedro

 

Maly krok pre Slovenský Hokej Veľký Skok pre Maďarský hokej.: Takže tak.
14.6.2018 - 18:06
+3

amaskiea BLOG

 

keď takéto niečo čítam, normálne cítim, ako mi pri tom odumierajú mozgové bunky po miliónoch...
14.6.2018 - 18:30
+14

wedro

 

Nemusíš ani čítať odumierajú aj tak.

PS: pre Maďarov je to veľký skok.
Kedže stále sme účastníkom Elitnej kategórie.
Budú hrať v krajne majstrov sveta.
Kde má hokej silnú fanúšikovskú základnú.
Hokej na Slovensku je vysoko populárny.
Narozdiel v Maďarsku kde prim hraje Futbal, Hádzaná,vodné pole.


Takže tak.
14.6.2018 - 18:48
+2

amaskiea BLOG

 

si mi to vysvetlil
14.6.2018 - 18:50
+3

wedro

 

Som rád
14.6.2018 - 18:50
0

lesslie69

 

Teraz po tých lejakoch máme vodné pole za každou dedinou.
14.6.2018 - 19:29
+9

KingOfBlbs

 

V Maďarsku prim hraje vodné pole? Myslíš Balaton?
14.6.2018 - 19:50
+2

Adriano23

 

lol, evidentene ti uslo ze prim je u nich aj hokej. Za dalsie, ten enormny skok vidime v EBELke, kde kazdorocne asi koncia posledni s troma bodmi. Co sa tyka clenskej zakladne tak nas pomaly, ale isto dobiehaju a kedze uz maju aj hokejove akademie, ktore u nas v hokejovej krajine est niesu, tak co sa tyka juniorov aj pomalicky dorovnaju. Skoda ze v tak hokejovej krajine ako je nasa chodi pomal toko divakov na hokej ako v madarsku, skoda ze v tak hokejovej kraije ako je nasa dava stat omnoho menej penazi do hokeja ako v madarsku. Skoda ze v tak hokjovej krajine ako je ta nasa nevieme vo vlastnej lige poriadne pozbierat desat klubov, nato madari k nam poslu dve muzstva ktore za to este zaplatia. Wedro, zobud sa.
14.6.2018 - 22:30
+1

dubacikmd

 

Silna fanusikovska zakladna? Bavime sa o lige nie o MS. Preboha 1200 ludi nie je silna fanusikovska zakladna
15.6.2018 - 12:48
+1

Foam of Waterfall

 

Menej olympijskych skupin v krvi to spravi
15.6.2018 - 6:52
0

pekovic

 

Ja vidím ten krok pre SK hokej. Aj keď možno malý ale vpred.
A to že si niekto pri tom pomôže viac? Nech.
14.6.2018 - 18:34
+3

Farrokh Bulsara

 

HANBA NÁM, ZAPREDANCI
14.6.2018 - 18:52
+3

Farrokh Bulsara

 

Keď chce Lintner rozširovať ligu o top kluby z blízkeho okolia tak prečo nezobrali Kometu Brno a Liberec, tomu nechápem
14.6.2018 - 19:04
+1

amaskiea BLOG

 

a Spartu
14.6.2018 - 19:15
+7

amaskiea BLOG

 

Pardubky jednoznačne
14.6.2018 - 19:15
+3

mitoO

 

Salzburg, Vieden a Medvescak. A kazdy by mal dat pro hokeju po 500k €.
14.6.2018 - 19:18
+9

lubfito

 

500k? Tie kluby sú určite bohatšie. Každý by mal vysoliť po 10 mega!
14.6.2018 - 20:28
+5

amaskiea BLOG

 

presne
15.6.2018 - 9:08
+1

Tesla

 

Zabudol si na Mníchov, Jokerit, Petrohrad, CSKA, a NY Rangers
14.6.2018 - 21:36
+6

strojar

 

Krátky kurz slovenského jazyka (zdarma):
1. možnosť: nerozumiem tomu
2. možnosť: nechápem to
Prosím, prestaňte už kurviť svoj materinský jazyk.
14.6.2018 - 22:16
0

Foam of Waterfall

 

Kulturu naroda poznas podla zachoda
15.6.2018 - 6:54
+1

Foam of Waterfall

 

Lebo vas Duri baci im to nemoze dat ako befehl?
15.6.2018 - 6:53
0

micu79

 

Nechajme sa prekvapit my uz sme ziskali aspon nejake euro uvidime po sezone hadam to bude mat grady.
14.6.2018 - 19:39
0

Brambor

 

Prvé kolo Dukla-Poprad... 14.9. ... Buď lepší!
14.6.2018 - 20:24
+1

Tomino

 

Nitra-Miskolc
14.6.2018 - 20:57
+1

rijko

 

A v slovane si trieskaju hlavy,ze si nepockali na tuto Nadnarodnu Hokejovu Ligu...
14.6.2018 - 20:40
+4

Es5

 

Sránda lígá
14.6.2018 - 21:07
+1

DobryHokej

 

Klobuk dole kolegovia. Dobra, vecna diskusia.
14.6.2018 - 21:09
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cy2kz

 

Ještě je docela zajímavá otázka, co to udělá s Erste ligou (ex MOL-kou). Když jim odejdou dva nejlepší kluby, tak úroveň půjde asi hodně dolů. Sice chtějí přibrat tři nové kluby, ale to bude asi dost velká bída.
14.6.2018 - 22:09
0

Brambor

 

už som čítal, že UTE ak ho nezoberú do Tipsport ligy (čo ho nezobrali) tak to skúsi asi aj v 1.hokejovej lige. Už majú 3 kluby preč a zvyšok nahradili Rumunmi a klubom čo hral našu 2 hokejovú ligu a tam skončil hlboko v poli porazených... ale aj preto chceli tieto 2 kluby preč... 38 kôl z toho dosť veľa zápasov proti béčku Fehervaru, béčku Viedne a Rumunom... to omrzí.
15.6.2018 - 0:00
0

emoxx1

 

Ja zas viem, že v prípade, že by bola uzavretá extraliga smerom hore chcel jeden 1. ligový klub hrať MOLku, teda opačný prípad. Viem, že už boli aj s vedením MOL v kontakte, no keď im Citrón oznámil, že bude baráž, tak to prestali riešiť, lebo priorita je naša liga. No v prípade uzavretia ligy, čo sa našťastie nestalo bolo viac 1. ligových klubov v pozícii, že sponzori chceli odstúpiť, keďže by to bola liga bez cieľa. Našťastie sa našlo riešenie, kde zostal vlk sýty, aj "baran" celý...
15.6.2018 - 0:27
+2

Brambor

 

tak čo ja viem Ujpest sa hlásil do 1.ligy ešte nejakých 10 rokov dozadu, takže by to nebolo nič šokujúce. A pokiaľ viem hlásili sa do ligy traja, Prohokej povedal že maximum sú dvaja. Teraz je otázka - maximum dvaja z Maďarska? Alebo maximum dvaja tento rok? Navyše Lintner hovorí o dvoch Poľských kluboch ale čo som pozeral Poľské FB stránky tam o tom nepadlo ani slovo a ani o ničom nevedia... tak len aby sa z tých dvoch Poľských klubov nevykľul UTE a DAB z Maďarska. Náš klub chcel hrať MOL? ale tak teraz je ta súťaž na úrovni našej 1.ligy +- ak nie naša 1.liga je na tom lepšie, čím by si pomohli?
15.6.2018 - 8:21
0

emoxx1

 

Pomohli by si len tým, že generálny partner im povedal, že pokiaľ sa nedá postúpiť do extraligy tak končí. Nikto mal záujem sponzorovať kluby v lige bez významu. No našiel sa partner ktorý bol ochotný sponzorovať MOLku. Takže pomohli by si len tým, že by nezakapali. Tie reakcie sponzorov v 1. Lige boli zrejme hlavný dôvod, prečo nakoniec baráž zostala. Asi by dva maďarské kluby v TL nestáli za to, aby padla 1. Liga na kolená...
15.6.2018 - 9:52
+2

Brambor

 

ako úplne zavrieť ligu je blbosť... pretože tento rok je dajme tomu Žilina zachránená ale budúci rok ju môže poraziť v baráži kde kto ( to je len príklad) takže v tomto súhlasim. Baráž je momentálne skoro zbytočná ale uzavretie ligy by zhaslo aj posledné svetielko nádeje. Tak tá Ujpest silou mocou chce do TL (čítam to na konkurencii)... no ktovie aby z tých Poliakov na budúci rok nakoniec neboli UTE + 1 Slovenský tým alebo DAB... Mimochodom fakt si myslím, že úroveň Maďarskej ligy teraz padla pod úroveň našej 1.ligy.
15.6.2018 - 10:52
0

FanusikZamkov

 

No čo sa týka našej prvej ligy a Erste ligy už rok to nie je Mol liga je po ekonomickej stránke nebo a zem. Nové Zámky keď vyhrali 1.ligu dostali 4000 EUR na posmech. Keď vyhrali vtedy ešte Mol ligu dostali niekoľko násobne viac. Je pravda že pre kluby je po finančnej stránke Erste liga náročnejšia .
15.6.2018 - 11:08
0

Brambor

 

lenže odvtedy z ligy odišlo niekoľko klubov... pochybujem že odmena bude taká ako doteraz.
15.6.2018 - 11:58
0

FanusikZamkov

 

Nerozumiem Brambor z ktorej ligy odišlo niekoľko klubov? Z maďarskej odišli len dve mužstvá ale pribudlo viac . Takže nechápem tvoj príspevok.
15.6.2018 - 14:30
0

Brambor

 

z Maďarskej ligy odišli len 2? Odvtedy keď vy ste získali odmenu odišlo koľko klubov... poď kľudne rátať.... Nové Zámky, Debrecín, Dunarea Galati, HK Belehrad, MAC Budapešť, DVTK Miškolc... to len tak od oka som narátal 6 klubov čo odišli od čias vášho titulu.
15.6.2018 - 14:38
0

Adrumko

 

podla mna je toto jedna obrovska chyba...no tak ako pisete, uvidime po sezone co to vlastne prinieslo ....
15.6.2018 - 6:20
+5

amaskiea BLOG

 

veru tak, obrovská chyba,: a uvidíme po sezóne, či na to tí Maďari prídu
15.6.2018 - 8:37
+1

TomsKE

 

Preco?
15.6.2018 - 8:55
0

porter

 

https://sport.aktuality.sk/c/341729/peter-huba-uz-aj-ujpest-chce-hrat-u-nas/
15.6.2018 - 8:58
0

hviezda

 

...po informácii o zaradení maďarských klubov do našej ligy by som očakával jasná informáciu o finančnej čiastke a nie včerajšie vyjadrenie Lintnera na TVMarkíza: "na úrovni čiastky, ktorá by mala byť blízka možno sedam miestnemu číslu..." . Takúto vetu môže vypluť aj žiačik osobitnej školy.
15.6.2018 - 9:08
0

strojar

 

80 000 na klub.
15.6.2018 - 13:15
0

TomsKE

 

Kedze sa este nevyjadril Golinka a ani ja: Tak to napravim. Aspon za seba

U mna je to ok. Ak madari vyskladaju dobre muzstva, bude to prinos. Myslim si ze nebudu chciet byt fackovaci panak a tych 7 zahranicnych hracov bude mat svoju kvalitu. No a uvidime co zvysok.

Moj odhad ako dopadnu je nasledovny:

1. Az 5. Miesto bude podla mna presne take iste ako minulu sezonu. Cize Kosice, Nitra, Zvolen, Bystrica a Trencin (nahodne poradie)

6. Az 10. Miesto Poprad, Madari1, Madari2, Mikulas (?)

11 az 12 miesto Zilina, Detva. V podstate tam skonci ten kto bude mat nejake problemy, dojdu im € a pod., co podla mna madari nebudu.

takze uvidime. Je to na rok. Ak zvysia konkurenciu v lige, co si myslim ze sa im podari, tak preco nie. Myslim si ze hlavne Budapest bude vediet vyskladat slusny rozpocet. Mesta ako Budapest, Praha ci Varsava su si podobne a prachy sa tam najdu. Miskolc uvidime.

Kazdopadne to budem sledovat a som zvedavy na priebeh ligy. Ved uz minula sezona bola v prvej 5 (neskor 4) pekne vyrovnana a tie tesne 1 az 4 bodove rozdiely boli zaujimave. Tak uvidime.

15.6.2018 - 9:11
+3

TomsKE

 

Nove Zamky sorry zabudol som na vas 6-10 miesto
15.6.2018 - 9:26
+2

Westlund32

 

ako vies ze nebudu kosice to 6 az 10 miesto? nevsimol som si ze mate dajaku kavalitu na 1-5 miesto , co ked budu madari 1-4? este sezona nezacala uz sa davaju to ako skonci
15.6.2018 - 10:17
+1

TomsKE

 

Oh ok.. tak este raz..: "Moj odhad..."

Ako fanusik Kosic si samozrejme prajem aby sme skoncili 1. a vyhrali PO. To ze je dnes moderne na vsetko pindat.. ako sorry. Len preto ze nemame kompletny kader, ja sa tu nebudem opustat ze skoncime 10...
15.6.2018 - 13:27
+1

cuchorko

 

ty tipujes zapasy vylucne az po odohrati?
15.6.2018 - 13:32
+2

Dr.Zincica

 

Ja by som madarske timy velmi nepodcenoval,maju sice limit 7 cudzincov ale maju v kluboch vela Kanadanov s madarskym pasom,cize ti su brani ako domaci.
15.6.2018 - 10:55
0

MackoPu

 

Ja teda neviem, ale fakt si myslite, ze v nasej lige, kde nie je limitovany pocet cudzincov, bude pre nich platit limit 7 ?
15.6.2018 - 13:17
0

nerorome

 

Tak ak chcú dosiahnuť proklamovaný efekt - viac kvalitných domácich hráčov a tým aj silnejšia maďarská repre, tak si ten limit ustrážia "samovoľne" aj bez formálnych limitov.
15.6.2018 - 13:21
+1

TomsKE

 

Nenastavili si to sami? Ten limit.
15.6.2018 - 13:28
+1

FanusikZamkov

 

Áno nastavil to maďarský zväz. Museli sa zaručiť že budú mať len 7 cudzincov lebo chcú aby maďarský hráči hrali našu tipsport ligu.
15.6.2018 - 14:36
+1

cuchorko

 

ja som to pochopil tak ze je to limit nariadeny madarskym zvazom.
15.6.2018 - 13:36
0

amaskiea BLOG

 

nie, to je Rišova finta: Maďari budú kukať, keď pochopia, že ich hráči musia byť až na sedem cudzincov (vrátane Maďarov) kompletne všetko Slováci
15.6.2018 - 16:04
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 23.9.2018 05:09
TímZSkóreB
1.Košice624:1015
2.N. Zámky622:914
3.L. Mikuláš517:1111
4.Nitra518:139
5.Poprad513:129
6.Detva617:189
7.B. Bystrica514:188
8.Zvolen415:97
9.Trenčín513:127
10.Miškovec620:286
11.Budapešť511:175
12.Žilina619:255
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4400024:412
2.Martin5302018:1311
3.Bratislava4301024:710
4.Skalica4220019:710
5.Topoľčany5210214:138
6.Dubnica4201121:137
7.Sp.Nová Ves4120114:107
8.Trnava4101216:214
9.P.Bystrica4012111:184
10.Prešov5100415:213
11.Humenné4010312:192
12.N,Zámky B400042:370
-Orange 20310028:153
Aktualizované: 24.9.2018 15:27
tímzvvppppskóreb
1.Dukla10810149:2726
2.Poprad10610350:3420
3.Nitra10511336:2618
4.Košice10422236:2818
5.B. Bystrica10511330:2818
6.Slovan10402440:3314
7.Žilina10321428:2514
8.Skalica10300719:339
9.L. Mikuláš10201725:467
10.Martin10200820:536
Aktualizované: 24.9.2018 04:50
tímzvvppppskóreb
1.Dukla10910048:1329
2.Košice10802042:1026
3.Poprad10720143:2125
4.Slovan10711139:2224
5.Púchov10520333:1919
6.Spišská10601338:2819
7.L. Mikuláš10600434:3118
8.B. Bystrica10500521:2715
9.Nitra10310624:3111
10.Skalica10301625:4110
11.Michalovce10200824:396
12.Žilina10102717:445
13.Martin10100921:413
14.Zvolen100001013:550
Aktualizované: 24.9.2018 04:50
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 03:55

Bleskovky

Gionta po 16 sezónach v profilige ukončil kariéru

Americký hokejista Brian Gionta sa po 16 sezónach v NHL rozlúčil s profesionálnou hráčskou kariérou. Uviedla to agentúra AP s odvolaním sa na dobre informovaný zdroj. Tridsaťdeväťročný útočník mal verejne oznámiť svoje rozhodnutie neskôr v pondelok na tlačovej konferencii v Buffale.
včera o 17:23 - Michal Bruner / TASR

Canadiens predĺžili zmluvu s Byronom o štyri roky

Kanadský hokejista Paul Byron podpísal nový 4-ročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Montreal Canadiens. Dvadsaťdeväťročný útočník bude mať priemerný ročný plat 3,4 milióna amerických dolárov. Byron sa objavil v tréningovom kempe "Habs" po aprílovej operácii ramena.
včera o 08:14 - Adrián Danaj / TASR

Wood podpísal s New Jersey novú štvorročnú zmluvu

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal nový štvorročný kontrakt na 11 miliónov dolárov s útočníkom Milesom Woodom. Dvadsaťdvaročný Američan si ročne zarobí 2,75 milióna USD. Wood bol obmedzeným voľným hráčom a nezapojil sa do prípravy tímu v prípravnom kempe.
23.9.2018 08:33 - / TASR

HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn v dohrávke 3. kola českej ligy

Hokejisti Komety Brno zvíťazili v sobotňajšej dohrávke 3. kola českej ligy na ľade Olomouca 2:1 po nájazdoch. V bránke domácich odchytal celý zápas Slovák Branislav Konrád. Česko - 3. kolo: HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn (0:1, 0:0, 0:0 - 0:0, 0:1) Gól: 58. Burian - 17. Mueller, rozh. nájazd Kašpar /B. KONRÁD odchytal za domácich celý zápas/
22.9.2018 19:50 - Adrián Danaj / TASR

HV71 Jönköping - Lulea 5:2 vo švédskej lige

Hokejisti HV71 Jönköping zvíťazili v 3.kole švédskej ligy nad Lulea HF 5:2. Za domácich nastúpil v obrane aj slovenský reprezentant Martin Fehérváry. V zápase Frölunda - Mora sa predstavil v drese hostí ďalší Slovák Marek Ďaloga, jeho tím zvíťazil 4:3. SHL - 3. kolo: HV71 Jönköping - Lulea 5:2, Malmö Redhawks - Färjestad BK 4:1, Frölunda Göteborg - Mora IK 3:4, HK Örebro - Djurgarden IF 2:8, Rogle BK - Brynäs IF 0:4, AIK Skelleftea - Timra 3:2 pp, Växjö Lakers - HC Linköping 0:1 pp
22.9.2018 18:09 - Adrián Danaj / TASR

Smoleňák sa dohodol na ročnej zmluve s Hradcom Králové

Český hokejový útočník Radek Smoleňák bude pokračovať v kariére v extraligovom Hradci Králové, kde už pôsobil v minulom ročníku od začiatku decembra. Bývalý hráč bratislavského Slovana si cez leto hľadal nový angažmán, ale nakoniec sa dohodol na ročnej zmluve s Mountfieldom. Kontrakt umožňuje hráčovi odchod do iného tímu, uviedol klub na svojom webe.
22.9.2018 12:51 - Michal Bruner / TASR

Lugano na úvod švajčiarskej ligy doma zdolalo Davos 3:1

V piatkovom úvodnom kole švajčiarskej hokejovej ligy vyhralo Lugano na domácom ľade nad Davosom 3:1. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 1:2, Biel - Ženeva 3:0, Zürich - Bern 1:2 pp, Lugano - Davos 3:1, Langnau - Rapperswil 5:2, Fribourg-Gottéron - Lausanne 1:5
21.9.2018 22:09 - / TASR

Mannheim - Norimberg 4:2 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu Ice Tigers prehrali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej najvyššej súťaže na ľade Mannheimu 2:4. Za hostí hral slovenský obranca Milan Jurčina, no nebodoval. DEL - 3. kolo: Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:2, Eisbären Berlín - Penguins Bremerhaven 5:2, Grizzlys Wolfsburg - Straubing Tigers 2:5, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 1:2, Krefeld Pinguine - Iserlohn Roosters 6:5 pp, EHC Red Bull Mníchov - Augsburger Panther 2:1, Schwenninger Wild Wings - Düsseldorf EG 0:3
21.9.2018 22:05 - / TASR

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
20.9.2018 21:37 - / TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
20.9.2018 20:02 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

25. 09. 2018
B. Bystrica - Budapešť o 17:30
Zvolen - SR 20 o 18:00
27. 09. 2018
L. Mikuláš - Miškovec o 17:00
SR 20 - Nitra o 17:00

Odohrané zápasy

23. 09. 2018
BudapešťL. Mikuláš
2:3 SNREPORT
KošicePoprad
0:1REPORT
DetvaMiškovec
5:2REPORT
NitraTrenčín
3:1REPORT
ŽilinaB. Bystrica
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS8 bodov
2.Štrauch A.NZA8
3.Lantoši R.NIT8
4.Svitana P.POP8
5.Ručkay H.NZA7

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO5 gólov
2.Nagy L.KOS5
3.Ručkay H.NZA5
4.Pospíšil T.NZA4
5.Blackwater J.NIT4

Najlepší brankár

Bence BálizsMAC96.32 perc
2.Košarišťan A.NZA94.92 %
3.Habal V.KOS94.74 %
4.Skapski M.ZVO92.86 %
5.Gračnar L.POP92.52 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola