Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nemci šokujúco zdolali Kanadu, vo finále proti OŠR

23.2.2018 15:36 TASR

Nemeckí hokejoví reprezentanti zvíťazili v semifinále olympijského turnaja v Pjongčangu nad obhajcami zlata Kanadou 4:3 a senzačne postúpili do finále.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: TurnajeZOH2018


Kopitar11HKPOPRAD

 

keby mi niekto toto pred turnajom povie, asi by som si napchal drotenu kefu cez uši
Gratulace do Nemecka, najväčší úspech ich hokeja ... teraz ma tak štve Vancouver 2010
23.2.2018 - 15:48
+18

Sunkafit

 

Mne sa v robote smeju ze od zaciatku OH som hovoril ze Nemecko pojde daleko a nepodal som to...akurat ked som na nich dal tak prehrali 1:0
23.2.2018 - 15:54
+6

Žilinčan

 

Je to aj vec šťastia tieto turnaje. Tak ako sú tam Nemci, mohli byť miesto nich aj Švajčiari. tipovať takéto zápasy je v niektorých prípadoch náhoda
23.2.2018 - 16:30
+2

FanusikZamkov

 

Žilinčan o akom šťastí píšeš? Nemci spravili Švédov aj Kanaďanov to už nie je náhoda. Nemci si to zaslúžili. Neviem možno si myslel na Kubuša že približne dve minúty pred koncom neodpískal vysokú hokejku Nemca. Ale to je skôr hanba naša že máme takýchto rozhodcov.
23.2.2018 - 16:48
+10

GB11

 

Kubuš nevie pískať ani u nás
23.2.2018 - 23:55
0

smetisko

 

preco Vancouver? mal by ta stvat Pjongchang. tam kde su Nemci sme mohli byt kludne aj mi. prepasnuta obrovska sanca
23.2.2018 - 20:08
+4

smetisko

 

my
23.2.2018 - 20:22
0

Kopitar11HKPOPRAD

 

Prečo Vancouver? Kedy budeme takto Kanadu točiť? S Fínmi 3:1 a nakoniec 3:5 ...
23.2.2018 - 21:59
0

8sweet8

 

Krása aky som rad Češi razom bez medaile spokojnosť veľká
23.2.2018 - 15:51
+12

yoplaiter

 

to je zvláštní, nás docela štvalo, že jste skončili před Koreou předposlední.
23.2.2018 - 16:09
+26

maček

 

Nechaj ho, čo si už vezmeš na chudákovi.
23.2.2018 - 16:11
+50

marcel

 

...: štvalo v akom zmysle?? že sme neskončili posledný? zítra to medaile nebude, bohužel...
23.2.2018 - 16:43
+8

RebeccaBlack

 

Nevšímaj si ich,s malým pipikom sa ťažko píšu komentáre na internete
23.2.2018 - 17:56
+2

ŠIMIKE

 

preco lebo ked sme slovaci tak musime priat cechom ?
23.2.2018 - 19:36
0

zubo

 

Nie ale nemusime im nepriat, mozes proste fandit inemu muzstvu
23.2.2018 - 20:41
+10

RebeccaBlack

 

presne tak
26.2.2018 - 16:40
0

FanusikZamkov

 

Toto napíše fanúšik reprezentácie ktorá skončí na predposlednom mieste a naviac pravdepodobne táto reprezentácia nebude na najbližších OH. Zdroj článok www.čas.sk. Ale dôležité je že má spokojnosť že Česi budú bez medaile. K tomuto niet čo dodať.
23.2.2018 - 16:11
+32

crosbynko

 

Novy cas tvrdi ze tam nebudeme a ty to uz beries ako hotovu vec
23.2.2018 - 17:18
+3

Frey77

 

Ako bratu neviem, kašli na celý Nový Čas, ale vieš aké sú kritériá aby sme tam o 4r zasa boli?!
23.2.2018 - 19:00
+3

crosbynko

 

Vyhrame kvalifikaciu. V tejto chvili sa moze dostat na dalsie OH teoreticky aj Mongolsko.
24.2.2018 - 19:27
+1

FanusikZamkov

 

crosbynko prečítaj si môj príspevok a prídeš na to že je tam slovo pravdepodobne. Netvrď to čo som nenapísal.
23.2.2018 - 19:06
+2

totik

 

z tychto oh sa bude brat len 50% bodov. Este su pred nami MS 18, 19 a 20. Cize hovori o OH je este velmi skoro. Navyse, na 8. miesto stracame len 185 bodov.
23.2.2018 - 17:53
0

hello, havarju

 

Veru este kludne mozeme vyskocit vysoko
23.2.2018 - 19:27
+4

Big Bear

 

A na zaklade coho? Tieto OH bez hracov z NHL boli nasou najvacsou sancou. My sme nastupili s defacto A-tímom. Favoriti tam mali druho az tretotriedne vybery. Aj Rusko by malo mozno o polovicu odlisny team s NHL hracmi.
23.2.2018 - 19:40
+1

Ricardinho13

 

Ty si vážny prípad.
23.2.2018 - 16:41
+6

Pustyhrad

 

Len si zatlieskaj, to ti aspoň chvíľku pomôže. Ty musíš byť v živote psychicky týraný, mentálne zúbožený a maximálne škodoradostný človek, keď dokážeš vyprodukovať takúto skoro rozvinutú bezvýznamnú vetu.
23.2.2018 - 17:48
+1

radopKE

 

Ty si riadne trápny zakomplexovaný panáčik.
23.2.2018 - 18:22
+1

Frey77

 

To ti k životu stačí málo teda Len zakomplexovany človek bude radšej držať palce germanom, anglosasom, ako Čechom, ktorým v hokeji nasiahame ani po členky.
23.2.2018 - 18:59
+1

chimli

 

Dobrá správa aj pre Slovensko, všetky budúce víťazstva nad Nemcami budú víťazstvami s finalistom OH.
23.2.2018 - 15:52
+24

maček

 

Tak ešte je kľudne možné, že budeme víťaziť nad aktuálnymi olympijskými víťazmi
23.2.2018 - 16:13
0

emoxx1

 

Len aby sme víťazili...
23.2.2018 - 16:29
+34

counter

 

A je celkom možné , že budeme jediný , kto porazil olimpíjskeho víťaza.
Rusi zatiaľ viac nezaváhali.
24.2.2018 - 16:07
0

Urpiner16

 

A čo máme z toho?Je celkom možné že si OH len tak ľahko nezahráme pár desaťročí.
24.2.2018 - 16:19
0

Stano55

 

Nemci zaslúžene vyhrali... Keď zopakujú dnešný výkon aj vo finále a budú mať aj šťastie tak je dosť reálne, že siahnu po zlate...
23.2.2018 - 15:53
+2

coolin

 

Tak toto bude nedostojne finale vzhladom k tomu ze su to ZOH. Skoda.
23.2.2018 - 15:54
+5

Ejo

 

Možno nezáživné, ale čo jena tom nedôstojné to teda neviem.
23.2.2018 - 15:57
+20

coolin

 

Pre mna v tom ze vitaza uz poznam.
23.2.2018 - 16:00
+1

johnyy

 

teda finále MS 2012 bolo pre teba taktiež nedôstojné, chápem ťa správne ??
23.2.2018 - 17:29
+3

coolin

 

Porovnavas OH a MS? Chapem spravne? Nie som si isty ci tu ludia vedia co znamena finale ZOH aj ked tento rok ako by tie ZOH ani neboli.
23.2.2018 - 17:51
+1

Tampa Bay Lightning

 

minimálne tento rok nič... absencia hráčov z nhl urobila tento turnaj slabší ako ms
23.2.2018 - 17:56
+8

johnyy

 

áno chápeš správne, jedno bolo veľké finále pre Slovensko toto bude veľké finále pre Nemecko, viem že OH > MS ale nič to nemení na význame a ľudia prežívajú obidve podujatia rovnako, tobôž finále !!!
23.2.2018 - 18:55
+3

coolin

 

Ved jasne ja im drzim palce nech ma to finale grady az do konca. Aj ked si to nemyslim.
23.2.2018 - 19:58
0

Roman-u2

 

Tieto OH chápem ako politickú frašku. Dôvody?
Rusi pod neutrálnou vlajkou - prečo? Ak sú ruskí športovci čistí nevidím dôvod prečo by nemohli hrať pod svojou, ak dopujú, tak tam nemajú čo robiť aj pod neutrálnou...

Ďalším dôvodom je veľké očakávanie mieru medzi Kóreami - čo s tým má šport?

Neúčasť hráčov z NHL urobila z OH smiešny turnaj, určite to nie je turnaj o naj hráčoch sveta, keď tam chýbajú tí z najlepšej ligy sveta... - tiež politika a peniaze...

Napokon netreba opomenúť faktor dopingových škandálov - nikdy nepochopím načo potrebuje hráč curlingu dopovať? Vypil veľa kávy, alebo veľa energeťáku? - to, že to bol Rus hovorí len o jednom - politika...

Bohužiaľ, tieto OH pre mňa nie sú o športových výkonoch, pri úspechoch Nasti som vyronil slzu a bol trochu hrdý, ale to je všetko - zvyšné športy som nesledoval s nadšením, že sú konečne OH, ale s tým, že ide o frašku...
24.2.2018 - 9:13
+3

amaskiea BLOG

 

a toto povie fanúšik z krajiny, ktorá skončila na predposlednom mieste, my sme fakt národ komikov
23.2.2018 - 15:58
+38

coolin

 

Prosim ta to s tym ako suvisi? Niekde som povedal ze keby tam je SR tak by bolo dostojne? Pan komik.
23.2.2018 - 16:04
+3

amaskiea BLOG

 

porozmýšľaj ešte raz
23.2.2018 - 16:16
+2

NRfan

 

Srandista.
23.2.2018 - 16:42
+3

roki11

 

Tupci: Niektorým zakomplexákom už ani rana medzi oči nepomôže.
23.2.2018 - 23:34
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tn

 

Preco nedostojne? Nemci sa rozhodli neprerusit ich ligu pocas OH? Dobre im tak. Obom. Dufam ze cesi vyhraju a usa a can budu bez medaily!
23.2.2018 - 15:58
+3

amaskiea BLOG

 

nie Nemci, ale my
23.2.2018 - 15:59
0

tn

 

nam by asi nepomohli ani prerusene vsetky ligy na svete
23.2.2018 - 16:15
+7

McBryan

 

Myslím, že Nemecko to trápiť nebude.
23.2.2018 - 16:05
0

Stano55

 

Prečo nedôstojné? Veď Nemci sa tam prebojovali zaslúžene a fair play...
23.2.2018 - 16:08
+18

coolin

 

To all: Myslim to tak ze uz dopredu je jasne kto je vitaz aj napriek tomu ze je to Hokej, dalsi zazrak sa uz nestane.
23.2.2018 - 16:14
0

sloniik

 

A co ked to finale bude vyrovnane?
23.2.2018 - 16:23
+1

amaskiea BLOG

 

tak si pochopí, že nedôstojné bolo niečo celkom iné
23.2.2018 - 16:29
+1

coolin

 

Ci bude ci nie, myslim ze vitaz je jasny ale bodaj by som sa mylil.
23.2.2018 - 17:47
0

P24 BLOG

 

kto bude vitaz bolo jasne aj pred semi a ako to padlo.
23.2.2018 - 16:28
+8

celabinsky meteorit

 

nedostojny je tvoj komentar
23.2.2018 - 19:26
+4

coolin

 

Samozrejme da sa to vysvetlit aj ako nedostojny prispevok. Myslene to skor bolo ze to finale nebude pre mna zaujimave nakolko som presvedceny o vitazovi no kazdy si to pochopi tak ako mu je najblizsie.
23.2.2018 - 19:55
0

Urpiner16

 

Gratulujem nemcom k historickému úspechu. V tretej tretine to bol boj s časom aj s Kubušom.
23.2.2018 - 15:56
+2

totik

 

A ze chodime na nekvalitne pripravne turnaje. Kolko finalistov ma EHT a kolko DC?
23.2.2018 - 15:56
+9

Daewo_KS

 

23.2.2018 - 17:21
0

palacinka

 

toto bol snáď najlepší zápas na OH,palec hore pre oboch,palec dole vsak za ten škaredý zakrok na wolfa
23.2.2018 - 15:58
0

Acorgonka

 

Ako sokujuco?: Pekne im to zahrali ako BMW v zabehu
23.2.2018 - 15:58
+2

burnzie

 

A to ešte čo bude za pár rokov , pretože Nemci vlani investovali do mládeže a celkovo na rozvoj hokeja vyše 150 melónov ak ma pamäť neklame ....možno nikfy nebudú top ale obávam sa ,že ak sa u nás noč nebude diať rýchlo nás predbehnú ...rovnako aj Francúzi a ich liga ide postupne hore .....za čierneho koňa turnaja som tipoval Švajčiarov no tí až na tie MS v 2013 tuším neprekročili svoj tieň......smutné je aj včera Adam Žampa spomínal, že takmer nulová podpora športu od štátu a môže sa fakt stať , že z Kuzminovej medailí budeme žiť ďaľších 20 a viac rokov a budeme sa utešovať úspechmi z minulosti a reči aká sme malá krajina a pod
23.2.2018 - 15:58
+11

27adam27

 

nás predbehnú?: šak už predbehli
23.2.2018 - 16:01
+22

pupo

 

Miešas to s futbalom. Práca s mládežou je na úrovni Slovenska
23.2.2018 - 16:07
0

Nemehlo

 

Stat ma podporovat deti a mladez. Ak si dobry tak ta maju pootm platit sponzori (tu ich treba motivovat, danoco zvyhodnit) a vyhry. U nas sa hadaju rodicia sportovcov, ze komu kolko dal stat a nikto nevie kam idu tie peniaze. Ale podla mna je nepripustne, ze niekto chce lyzovat, dostane sa do svetovej 100 a uz chce aby mu stat prispieval, idealne aby ho platil. Ved sa pozrime aky sportovci sa dostali na olympiadu, ktorym sa na start tam a cestu poskladali ludia. Nasim plackom by vsak na croudfunfingu asi nikto neprispel.
23.2.2018 - 16:11
+1

strojar

 

Dobré ráno.
23.2.2018 - 16:42
+2

Deividson.

 

No ked sa uz najprotezovanejsi sportovec na dukle stazuje na financie, to uz je co povedat.
23.2.2018 - 17:19
0

moke19

 

akých 150 mio: my radšej investujeme do rómskych osád...
23.2.2018 - 20:40
0

sob3k

 

Tie nas tazia omnoho viac, ako nejake medaily.
24.2.2018 - 9:11
0

Byron

 

Moment ty máš pocit že nás ešte nepredbehli?
23.2.2018 - 16:04
+2

lubfito

 

Nič v zlom, ale ty si sa ešte stále nenaučil "odpovedať" na HP?
23.2.2018 - 16:11
+15

Byron

 

Asi po desiaty krát. Píšem z mobilu a kliknutím na odpovedať napíšem správu a pošlem. Ako sa to zobrazí na pc netuším.
23.2.2018 - 16:17
0

maček

 

Nie, ja mám pocit, že si ešte stále nenašiel tlačidlo odpovedať
23.2.2018 - 16:14
+2

maček

 

Vyzerám jak pako, čo opakuje už povedané To mám za to, že som si nerefrešol
23.2.2018 - 16:16
+3

NRfan

 

Hod to na mobil, to je "in".
23.2.2018 - 16:44
+8

emoxx1

 

Tiež ma pobavilo... Vďaka mobilu napíšem kopec nezmyslov, ale vždy pod správny príspevok...
23.2.2018 - 16:48
+3

kube57

 

Zdravim vsetkych,mna to neprekvapuje treba mat na vedomi,ze toto je turnaj bez hracov NHL.MS v hokeji budu uz o inom aj lepsie by som povedal.Samozrejme Nemcom blahozelam.
23.2.2018 - 16:04
+1

PASCALDUPUIS

 

díky Batman za najnudnejsie OH
23.2.2018 - 16:04
+3

batman

 

Co ja s tym mam?
23.2.2018 - 16:45
+81

Ondrej

 

23.2.2018 - 16:55
+9

DeL

 

Hehehehehe
23.2.2018 - 18:18
+4

PASCALDUPUIS

 

24.2.2018 - 8:07
0

Gargamel123

 

tvoj problem ked sa nudis
23.2.2018 - 17:07
+4

PASCALDUPUIS

 

A nie su? Bez hracov NHL je to onicom
24.2.2018 - 8:08
0

Big brother

 

Najslabsie, ale nie najnudnejsie. Ale je jasne, ze keby hraju hraci z NHL, tak finale je v inom zlozeni .
24.2.2018 - 8:08
+2

worth

 

Práveže nuda je keď hra v kuse finále Švédsko kanada.
24.2.2018 - 8:27
+1

LenTak93

 

Vkuse?
ZOH 1992 - SNŠ (Rusko)-Kanada
ZOH 1994 - Švédsko-Kanada
ZOH 1998 - Česko-Rusko
ZOH 2002 - Kanada-USA
ZOH 2006 - Švédsko-Fínsko
ZOH 2010 - Kanada-USA
ZOH 2014 - Švédsko-Kanada

Za posledných 26 rokov bolo také finále na OH AŽ dvakrát.

Inak pozerám, že Rusom sa darí vtedy, keď nehrajú pod hlavičkou Ruska.
24.2.2018 - 9:04
+3

Dracik_18

 

Alebo v tedy keď nie je prerušená NHL
24.2.2018 - 11:10
+2

worth

 

Presne tak
24.2.2018 - 12:03
+2

crosbynko

 

Ale zase Swe alebo Kanada su tam stale.
24.2.2018 - 19:31
0

MARTIN_JUH

 

jediná dobrá správa pre Slovensko stále sme jediný tím na OH ktorý vyhral nad Ruskom
23.2.2018 - 16:04
+18

AvalancheBB

 

Som zvedavý na vyhodnotenie tipovačky. Či sa pred turnajom vôbec našiel taký recesista.

A teraz vážne. Naozaj ma Nemci prekvapili. Zápas proti Švédsku som nevidel, a tak som nevedel, či boli fakt tak dobrí, alebo to Švédi tak pokazili, ale teraz som si istý, že boli tak dobrí. Dnes tiež musel doťahovať favorit, no s podporou výborného aus den Birkena to Nemci zvládli.
Aj hokej celkovo sa mi páčil,bol to výborný hokej, ktorý sa, v istých pasážach, prelieval zo strany na stranu.
23.2.2018 - 16:06
+1

Tehelnepole

 

Fandim Nemcom, oni mali uspech tusim v 30-tych rokoch monuleho storocia.
Uz teraz maju istotu minimalne striebornej medajle. Ty kokos, kto by to povedal pred OH.
23.2.2018 - 16:06
+3

Byron

 

S tým si môžeme tak akurát vieš čo....
23.2.2018 - 16:08
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Na ktorých MS sa môžeme kvalifikovať na OH 2022? V roku 2019 alebo 2020??
23.2.2018 - 16:13
0

FanusikZamkov

 

Na stránke www.čas.sk v článku je to vysvetlené ako to pravdepodobne bude.
23.2.2018 - 16:20
0

DeL

 

Vyhráme?
23.2.2018 - 18:19
0

totik

 

2020. Z 2020 sa bude brat 100% bodov, 19 75%, z MS a OH 18 50% a z MS 17 25% bodov.
23.2.2018 - 17:55
+1

Jakub_Thrashers

 

Práveže to nikto, zatiaľ, nevie. Ak by ale to bolo rovnako ako v tomto kvalifikačnom cykle, tak sa počíta rebríček po MS 2019, nie 2020.
24.2.2018 - 15:50
+1

lubfito

 

Gratulujem, parádny úspech. Parádny!
Nemci už teraz môžu byť na toto mužstvo hrdí.
23.2.2018 - 16:13
0

Fanušik HC Košice

 

Podľa mňa to skončí takto 1.Rusko 2.Nemecko 3.Kanada 4.Cesko
23.2.2018 - 16:15
+3

Dukla naj

 

Dúfam a verím v to že Kanada bude bez medaile už len za tie vymyslené presilovky dneska a ten škaredý faul na Wolfa a česi dúfam v bronz pošlite kanadu domov bez ničoho.
23.2.2018 - 16:25
+16

Fanušik HC Košice

 

Ja Dúfam že vyhrá Kanada
23.2.2018 - 16:29
+7

Urpiner16

 

A ja dúfam že nie.
23.2.2018 - 16:36
+1

marcel

 

..hehe: ..za tie vymyslene presilovky sa Kanadania možu poďakovať Kubušovi..min. 2-3 boli sporne...tak ako v extralige, tak aj na OH piskal kktiny ale, bol v semifinale uspech pre SR "citronligu"
23.2.2018 - 16:46
+5

Cia

 

Nepiskal len Kubus boli dvaja nehovorim ze boli dokonali ale piskali dobre inak boli tam aj horsie odpiskane duely a
o nich chronicki hejteri nasich rozhodcov zahadne mlcia
23.2.2018 - 17:41
+2

trevor

 

A ktore konretne boli vymyslene? Pisal by si o vymyslenych presilovkach aj keby sme s Nemcami hrali my a piskli by to rovnako proti Nemcom? S tym faulom na Wolfa suhlasim, to bol likvidacny faul.
23.2.2018 - 16:50
+1

Urpiner16

 

Na čt sport keď nemcovi visela rozbitá gamba a Kubuš ani len okom nemihol jasný faul český komentátor nevychádzal s úžasu že toto nepískli no nepískli preto lebo bolo 2:4,pri vylúčení nemca pred tretím gólom to ešte kanaďan i prifarbil respektíve ľahko a efektívne prifilmoval za čo by som mu dal hneď 2 minúty a nemec von.Potom kompenzačka pred koncom typické v našich končinách.Nech sa hrá ešte 2 minúty tak neviem,neviem.Ale pánboh zaplať lebo kanaďania keď prehrávajú a oni neradi prehrávajú uchyľujú sa k zákernostiam a provokáciám.
23.2.2018 - 17:02
+2

KrebsKandidat

 

hej, komentator na CT si musel pockat na oficialny dovod, pretoze sam na to prist nevedel
Zial, ku koncu to rozhodcovia moc nezvladali
23.2.2018 - 17:32
+2

trogar225

 

tak ale zabudli ste spomenut aj vysoku hokejku Nemca na Kanadana ked uz tu spominate fauly neodpiskane asi tak a tro bola evidentna vysoka hokejka. ja len tolko k tomu a bodaj by to radsej vyhrali Kanadania
23.2.2018 - 17:35
+1

Urpiner16

 

Aj tak je to v neprospech posudzovania pre GER 1:3 takže to bola tá kompenzačka.
23.2.2018 - 17:45
0

Cia

 

A si si isty ze taka vysoka hokejka sa piska aj po preruseni hry bol skor odpiskany ofsaid to by potom nezavinena zrazka pri striedani mala byt nedovolenym branenim a este absurdnejsie striedanie pri preruseni vela hracov na lade
23.2.2018 - 17:55
0

KrebsKandidat

 

Ale ved hovorim o konkretnej situacii, ako si mozes precitat, a tiez pisem, ze rozhodcovia to nezvladli ku koncu - obaja hlavni boli v lese (alebo sa bali piskat normalne).
V kazdom pripade, piskanie sposobom, ze vylucim hracov oboch timov - aby ani jeden tim nemal vyhodu a potom neodpiskat jasny faul pretoze by jeden tim tu vyhodu predsa len ziskal, to je teda skutocne profesionalny pristup.
Ten koniec mohol byt este zabavnejsi.
23.2.2018 - 18:02
+1

Cia

 

Neodpovedal si
23.2.2018 - 18:21
+1

Cia

 

Rozhodcov je malo mas sancu pan dokonaly
23.2.2018 - 17:42
0

Dracik_18

 

Počuj a len Kubus pískal ?

Či si potrebujes znova a zas kopnúť ?
23.2.2018 - 18:08
0

Urpiner16

 

Ja viem veľmi dobre ako Kubuš píska a hlavne v TL.Mám ešte pred očami to prehraté finále v predĺžení keď Hvila pre jeho očami bol podrazený a nič píšťalka milón percentného faulu ostala nemá.Nemal odvahu to zapískať a dnes nemal tiež na viac vecí odvahu to férovejšie posúdiť.Samozrejme že boli dvaja ale on to pokakal viac a českí komentátori toho boli dôkazom.
23.2.2018 - 18:29
0

Dukla naj

 

Áno písal mne to nevadí písal som aj so Slovinskom o fauloch a tak poviem to takto tak ako písal urpiner a ešte keď vylúčil vzájomné kanadana a nemca tak tam bola jasná sekera na nemca ale vylúčil oboch a takisto pred 3:4 tá bola taká čudná a ešte ťa na 1:3 vymyslené fauly môj názor.
23.2.2018 - 17:17
+2

trevor

 

V pohode chcel som vediet ktore povazujes za vymyslene. Urcite boli nejake 2 - 3 veci diskutabilne, no vymyslene je podla mna silne slovo. Za 2:4 bol ten faul za branou sporny, trosku mu pridal aj Kanadan, keby to bol nas hrac tak by nasi komentatori povedali ze si isiel skusene pre faul. Ono je to vzdy o uhle pohladu. Tak ako nieco nepiskli Kanadanom, nepiskli aj Nemcom hlavne napr. cisty faul na konci, kedy Nemec fauloval. Taktiez trestne bolo diskutabilne, no podla mna spravne pisknute. V tretej tretine sa hralo na jednu branu pretoze sa Nemci stiahli a branili vysledok, dostali jeden gol a Kanadania do nich busili, boli pohyblivejsi, vsade rychlejsi a tvrdsi. Z toho pramenili diskutabilne zakroky na oboch stranach, no nemyslim si, ze by rozhodcovia mali nejaky dovod tlacit Kanadu.
23.2.2018 - 18:35
+1

Tesla

 

Vo finále rusi vyhrajú 5:2 - posledný do prázdnej, skóre otvoria nemci.
23.2.2018 - 16:29
0

maček

 

Ak skóre otvoria Nemci, tak sa Rusi psychicky zosypú, čím dlhšie bude vedenie Nemcov trvať, tým to bude markantnejšie. Rusi sú Slovania, máme to v krvi.
23.2.2018 - 18:54
+3

pupo

 

Týchto Nemcov sme nemeckým spôsobom porazili v novembri
23.2.2018 - 16:34
0

Ol!ver

 

Už môžeme s kľudným svedomím povedať, že nás predbehli okrem Švajčiarov aj Nemci a o možno 2-3 roky nás predbehnú aj Dáni. My si mastíme ega, keď sa na úkor Nemcov pravidelne záchraňujeme na MS20 a oni nás zatiaľ obehnú, pretože sa sústredia na výchovu individualít... Úsmevné.
23.2.2018 - 16:40
+13

pupo

 

Švajčiari sú určite pred Nemcami , či to je výchovou mládeže ligou atd. Čo s toho majú? Vždy keď hrajú proti Nemcom majú plne gate a vybuchnú! Nemci nepracujú s mládežou lepšie než my, ich liga je kvalitnejšia to áno ale určite ne viac než česká.
Čo oni posledné roky mali bol tréner, taktika,herný systém a majú lepšiu mentalitu!
23.2.2018 - 16:48
+6

marcel

 

.: my sa mozme pripravit na OH bez SR repre v hokeji a na MS o boje o zachranu s vynimkou tohtorocnych hejze, nemozme vypadnut to bude udalost ked vypadneme do B-kategorie na domacich MS.....

toto nie je ziaden hejt...my proste nemame na vyšší level...mame slabu generaciu ktora aj ked sa snazi tak to nevie...nemame na to
23.2.2018 - 16:49
+4

pupo

 

ZOH si budeme musieť zlyznut ale o ňu sme sa pripravili posledné roky, keď sme ako tak mali celkom solídne mužstvo.
Teraz nás čakajú 2-3 tvrdé roky ale konečne sa to pohlo správnym smerom, aj keď to bude beh na dlhu trať...
23.2.2018 - 16:55
0

Gargamel123

 

Zas si sa posr...
23.2.2018 - 17:10
+2

pupo

 

Áno všetko je na hov...., všade sa majú lepšie.
Možno že práve to je ten rozdiel medzi úspechom a neúspechom, my sme strašne jeb... národ.
23.2.2018 - 17:12
+6

strojar

 

Či to nebude tým, že na rozdiel od Slovenska nemajú skvelý projekt.
23.2.2018 - 16:50
+3

strojar

 

Atraktívny hokej to bol, ale výborný určite nie.
Diváci (okrem kanadských) si však prišli na svoje.
23.2.2018 - 16:45
0

FanusikZamkov

 

strojár já by som chcel aby teda takto zle hrala naša reprezentácia ako dnes alebo proti Švédom hrala Nemecká reprezentácia.
23.2.2018 - 16:56
+2

Dracik_18

 

Nemci majú viac medailí z OH ako Slovaci ....
23.2.2018 - 16:49
+6

crosbynko

 

Ked si pomyslim ako som vzdy tuzil po.medaile z OH a Nemci ju teraz maju. No nie je mi vsetjo jedno
23.2.2018 - 17:38
+4

wedro

 

Nemecko úspešnejšie : Keď si zoberieme že futbalová krajna ako je Nemecko má teraz väčší úspech v Hokeji ako sme my.

Musíme si priznať že získa striebro na ZOH je predsa oveľa viac cení ako titul MS ktoré sú každoročne.
Narozdiel od ZOH ktoré su každé 4 roky.


Takže tak.
23.2.2018 - 16:55
+3

apa

 

čudujeme sa Nemcom tu sa ukázala pevná ruka a skúseností Sturma spojená

s bojovnosťou,disciplínou a hlavne srdcom pobiť aj s tými najlepšími mužstva

mi sveta a dokázať svoju nemeckú hrdosť.
23.2.2018 - 17:01
0

worth

 

To je preryvany verš?
23.2.2018 - 18:02
+11

Gargamel123

 

diva svina preryla mužstva mi a ženstva mi
23.2.2018 - 18:56
+2

hladacvody

 

Gratulujem Nemcom,takto sa hra z túžbou po víťazstve, zaslúžené ...
23.2.2018 - 17:03
+1

matoguco

 

Gratulácia Nemecku! Skvelý zápas, ja som sa dobre bavil ale hlavne ma potešilo, že Kanadu nebude mať ani zlato, ani striebro a verím, že ani bronz nie. Česku ho prajem oveľa viac! Finále by mohli zvládnuť Nemci aj keď to je asi len sen, no budem im fandiť.

Faul na Wolfa by nemal zostať nepovšimnutí a verím, že Brulé si už na OH nezahrá.
23.2.2018 - 17:13
+3

newMHCfan

 

Cely čas tvrdim Ze táto olympiáda bola na dlhé roky najvacsia šanca kedy sme mohli niečo dokázať. Odpoved je jasná všetci mali kvázi rovnaku šancu niečo uhrať keďže NHL bola zavretá. Myslím že po tomto fiasku zámorských tímov sa bude najbližšie desaťročia hrať hokej na olympiáde s profikmi z NHL . A to s našim hokejom kde mládež je už skorumpovaná ( tréneri a pod) a s našim sebavedomím no proste s typickou slovenskou náturou na dlllllllllllllllhe roky nič nedosiahneme a či vôbec budeme na tých OH hrávať. Žiaľ ako píšem nevyužili sme obrovsku šancu ale Nemci áno a patrí im veľká gratúlacia a dodám že zaslúžene. Ukázalo sa že na každú ligu sa dá hrať a keď sa dá do toho srdiečko troska streleckeho umu tak to potom vyzerá!!! Ešte nemcuri gratulujem!! Bude zaujímavé sledovať zápas o 3 miesto Češi sa možno už v duchu troska radovali ale myslím že Kanadu mozu znova dať keďže Kanada aj USA vo väčšine dlabu na zápasy o 3 miesto.
23.2.2018 - 17:20
+4

maček

 

Myslím, že profíkom z NHL a najmä vedeniu súťaže, je nejaká olympiáda úplne, ale že úplne u prdele a ak by aj Kanada bola predposledná (lebo myslím, že Kanada vždy skončí pred USA), tak to budú majitelia klubov NHL vo svojich skájboxoch rozprávať sponzorom iba ako veselú príhodu zo života.
23.2.2018 - 18:59
+2

newMHCfan

 

Este dodám že nikto sa nebude pýtať za nejaký čas či boli hráči z NHL alebo nie proste Nemci prepísali históriu a my v podstate tiež krásne predposledné miesto ...
23.2.2018 - 17:22
+5

Jari Kurri

 

My sme historiu neprepisali. My sme skoncili na ZOH predposledni uz tretikrat.
23.2.2018 - 19:14
+10

P24 BLOG

 

asi tak
23.2.2018 - 19:18
0

worth

 

Takzvaný slovenský hattrick
23.2.2018 - 19:33
+10

Big brother

 

Bude sa aj na to mysliet, ze tam hraci z NHL neboli. Ved aj doteraz sa to vravi o Lillehameri.
24.2.2018 - 8:11
0

strojar

 

Kde sa to vraví?
V Trenčíne?
24.2.2018 - 8:18
+3

Big brother

 

Napr.
24.2.2018 - 8:39
0

Tino

 

DE: objavili hokej, doteraz to mali okrem tradicnych bašt kompletne v pecku,, ze sa hra nejaky turnaj a ako hraju DE informovali ak vobec len velmi strucne, dnesne vitaztvo nad CAN rezonuje v celom DE, resp o tom ze dnes hrali DE proti CAN a budu hrat finale OH uz vie cca 1/3 Nemecka ...co je vzhladom na okolnosti neuveritelne
23.2.2018 - 17:29
0

pupo

 

Hokej je tu populárny šport, len nie v médiách. Aj na 3/4 ligové zápasy vie dôjsť 4-5000 divákov.
Od 1/4finalovej výhry proti Švédom sa hokeju začali venovať aj média, síce na úrovni plusky atd ale píše sa o tom....
23.2.2018 - 17:33
+1

Tino

 

ak hokej: registrujes vies kde mas o hokeji citat, ktory TV kanal sa hokeju venuje, ak mas hokej v pecku hlavne TV kanaly a denna tlac nebudu tie spravne media z ktorych cerpat....do dnes, dnesne vitaztvo nad CAN uz zaregistrovali vsetci....prave mi pisal svagor, ze sa dnes dozvedel ze porazili CAN a pred tym SWE ...
23.2.2018 - 17:35
+1

pupo

 

Eishockey News je veľmi kvalitný časopis ale potom už nič.ja som to pozeral u svokrovcov a posledné minuty len, vyhodtekonecne tu loptičku von
23.2.2018 - 17:49
+1

P24 BLOG

 

ok: na hokej chodi 4-5 tisic. lenze rovnake resp vyssie navstevy chodia na hadzanu,futbal nechajme uplne mimo, basket, florbal, liga v americkom futbale je najlepsia po nfl, skoky na lyziach a biatlon skresluju, kedze prakticky nefunguju na ligovom principe,. uz vobec neriesim esport. ano, o hokeji sa bude teraz pisat, no od najpopularnejsich bude stale daleko.
23.2.2018 - 17:48
+5

trogar225

 

tak ono tie dalsie 2/3 su pristahovalci tych hokej nezaujima
23.2.2018 - 17:50
0

pupo

 

Ty o takom čase ešte spia a pripravujú sa na víkend
23.2.2018 - 17:52
0

P24 BLOG

 

pravez ta ejdna tretina su ekonimicky migranti z ruska, ciech a slovenska
23.2.2018 - 17:55
0

Tino

 

hokej v DE nezaujima : 90% obyvatelstva sa obavam, teraz kedze finale mnohi zaregistruju ,ze aj DE hraju hokej a budu to v hlave drzat este asi 10 min, zabudni ze koli hokeju budu DE vstavat a zapinat TV v nedelu rano o 05:10...ale vzhladom k tomu fakt masivnemu nezaujmu o hokej v DE dnesne vitaztvo a psotup d ofinale celkom rezonuju v zmysle venovali sa tomu vsetky media a vecer v spravach to niektori opat spomenu
23.2.2018 - 18:01
0

Suchár

 

Diskusiu som necital, ibol som prec, a idem prec

Nemecko, , obrovska, ale ze obrovska sanca na zlato

A ak by to nevyslo, nevadi, ukazali ste, ze aj na systeme, ktory chceme hrat aj my, sa da hrat dobry hokej
23.2.2018 - 17:53
+3

amaskiea BLOG

 

My???:
Jedine že my dvaja, lebo aj ja by som chcel, aby sme hrali taký systém, ale inak sme v mizivej menšine, aj keď k nám prirátam ešte Tina a pár ďalších, aj tak...
23.2.2018 - 17:56
+2

Tino

 

nam system: cize technologicku disciplinu netreba a kto tvrdi opak sa v tom nevyzna ...my mame predsa svoj SVK styl, velke slovenske srdce a to nam staci,toho sa mame drzat!!!!...
23.2.2018 - 18:08
+6

amaskiea BLOG

 

hovado
23.2.2018 - 18:23
0

Adriano23

 

Nemcov vysiel turnaj a uz su zrazu lepsi. Minuly rok, predminuly ci este pred tym neboli lepsi? Ved drviva vacsina timu su tridsiatnici, tak hadam su uz pred nami nejaky ten rok. Aj mlady Kahun ma uz nejake MS za sebou. Popravde teraz im pride aj velmi silna generaci hracov rocnika 00, ktora je tunajsimi "expertmi" na mladeznicky hokej povazovana ako podpriemerna (Bokk, Alexandrov, Valenti, Fleischer ...), taktiez aj 01 maju kvalitne (Seider, Kinder, Schumacher, Alberg) a aj 02 vyzeraju dost slubne (Stutzle, Dube, Peterka).

Ale co som chcel tym povedat je to, ze nemcom sa momentalne dari, ale ked pozriem do minulosti tak ich u miestnenia su ako na sinusoide, momentalne idu smerom hore, uvdime dokedy. Taktiez nebolo to az tak davno co skoro vypadli z A kategorie. Zase neprecenoval by som jeden turnaj. Ok, minule boli tiez v semifinale MS, ale pred tym rok nevypadli len koli tomu, ze sa hrali MS u nich. V NHL maju extra triedu Draisaitla, Rieder sa trapi, Kuhnkackl je tak hrac do 4 patky, takze az na toho Leona ziadna slava. V AHL maju Eisenschmida, ale nevyzera, zeby sa mal presadit v NHL. Dalsie zelieska v AHL su v podobe Tiffelsa a Wiederera, vekom su na tom podobne ako Cehlarik, ale bodovo pomerne horsie. V NCAA maju velmi slusnych utocnikov uspesneho rocnika 95 Sturm, Tuomie, Michaelis. No uvidime kam to dotiahnu.

Kazdopadne si myslim, ze dani co sa tyka ofenzivy su natom o trosku lepsie. Nas zevraj nemci predbehli, tak sa pozrime na minulorcnu konfrotaciu s nimi kde sme prehrali po predlzeni a nas tim bol v znacnom rozklade. Za nemcov vtedy hrali aj z NHL Draisaitl, Rieder, Greiss ci z NCAA Tiffels. Do toho ten tim s terajsim bol az na par vynimiek z toho niektore vynutene koli zraneniam, skoro totozny.

Za dalsie posledne dve MS sa dostali do stvrtfinale, ale pred tym tahali snuru 4 rokov bez play off. Uvediem aj predosle vysledky nemcov na MS a na OH, pretoze pridemi ze podaktori si myslia ze profesionalny hokej v nemecku sa hra snad 10 rokov.

Olympijske hry:
1928 – Finished in 9th place
1932 – Won bronze medal
1936 – Finished tied in 5th place
1952 – Finished in 8th place
1956 – Finished in 6th place (United Team of Germany)
1960 – Finished in 6th place (United Team of Germany)
1964 – Finished in 7th place (United Team of Germany)
1968 – Finished in 7th place
1972 – Finished in 7th place
1976 – Won bronze medal
1980 – Finished in 10th place
1984 – Finished in 5th place
1988 – Finished in 5th place
1992 – Finished in 6th place
1994 – Finished in 7th place
1998 – Finished in 9th place
2002 – Finished in 8th place
2006 – Finished in 10th place
2010 – Finished in 11th place

MS:
1930 – Won silver medal
1933 – Finished in 5th place
1934 – Won bronze medal
1935 – Finished in 9th place
1937 – Finished in 4th place
1938 – Finished in 4th place
1939 – Finished in 5th place
1953 – Won silver medal
1954 – Finished in 5th place
1955 – Finished in 6th place
1959 – Finished in 7th place
1961 – Finished in 8th place
1962 – Finished in 6th place
1963 – Finished in 7th place
1965 – Finished in 11th place (3rd in "B" Pool)
1966 – Finished in 9th place (Won "B" Pool)
1967 – Finished in 8th place
1969 – Finished in 10th place (4th in "B" Pool)
1970 – Finished in 8th place (2nd in "B" Pool)
1971 – Finished in 5th place
1972 – Finished in 5th place
1973 – Finished in 6th place
1974 – Finished in 9th place (3rd in "B" Pool)
1975 – Finished in 8th place (2nd in "B" Pool)
1976 – Finished in 6th place
1977 – Finished in 7th place
1978 – Finished in 5th place
1979 – Finished in 6th place
1981 – Finished in 7th place
1982 – Finished in 6th place
1983 – Finished in 5th place
1985 – Finished in 7th place
1986 – Finished in 7th place
1987 – Finished in 6th place
1989 – Finished in 7th place
1990 – Finished in 7th place
1991 – Finished in 8th place
1992 – Finished in 6th place
1993 – Finished in 5th place
1994 – Finished in 9th place
1995 – Finished in 9th place
1996 – Finished in 8th place
1997 – Finished in 11th place
1998 – Finished in 11th place
1999 – Finished in 20th place (4th in "B" Pool)
2000 – Finished in 17th place (Won "B" Pool)
2001 – Finished in 8th place
2002 – Finished in 8th place
2003 – Finished in 7th place
2004 – Finished in 9th place
2005 – Finished in 15th place
2006 – Finished in 17th place (Won Division I, Group A)
2007 – Finished in 9th place
2008 – Finished in 10th place
2009 – Finished in 15th place
2010 – Finished in 4th place
2011 – Finished in 7th place
2012 – Finished in 12th place
2013 – Finished in 9th place
2014 – Finished in 14th place
2015 – Finished in 10th place
2016 – Finished in 7th place
2017 – Finished in 8th place

Ospravedlnujem sa za dlhsi prispevok, ale chcel som len ukazat, ze v nemecku sa hra hokej na profesionalnej urovni mozno dlhsie ako na slovensku.
23.2.2018 - 18:05
+5

ten čo nevie

 

naši nech si vezmu priklad ako sa bojuje za uspech
23.2.2018 - 18:10
+7

pupo

 

Adriano to pekne napísal.
Nemci idu na turnaj a fanúšikovia ich podporujú, keď vidia že mužstvo nechalo na ľade všetko tak im nikto nič nevyčíta. My odprevadime naše mužstvo už roky hádkami okolo nominácie, názormi a radami legiend a k tomu veľmi “pozitívne” diskusie ktorých je plny internet! Nemcom je jedno či tam je niekto s Kolína Mníchova alebo Norimbergu,my diskutujeme prečo tam nieje slovanista atd.
23.2.2018 - 18:25
+4

Adriano23

 

Presne tak.
Nemci v roku 2005 vypadli a to za nich hral Erhoff, Sulzer, Sturm, Hecht, Lewandowski ... Si predstav co by to bolo u nas. Zhadzuju sa tu hraci podla toho ci je niekto nahodou z BB, KE, ZA, SB, alebo ci je z tipsportligy, KHL, alebo ci je mlady, stary ... no proste des. Na slovensku podaktori (no je ich viac ako len podaktori) fanusikovia uz pred turnajom vyhlasuju ako nasi vypdnu, naco tam idu ... Naco to vlastne potom sledjuju. Ved ked ma nieco nebavi resp nie som s tym stotozneny tak to snad nesledujem a obchadzam to.
23.2.2018 - 18:46
+4

amaskiea BLOG

 

musíme sa poučiť: aj my fanúšikovia a budúce MS ísť od zápasu k zápasu
23.2.2018 - 19:01
+6

strojar

 

Hlavne sa z toho predchádzajúceho musíme poučiť a hodiť ho za hlavu.
24.2.2018 - 8:20
0

pupo

 

Vlastnosť do niekoho si kopnúť keď sa snaží a stroskotá, to vieme v tom sme majstri ...
23.2.2018 - 19:04
+2

kelnička

 

Ci sa to niekomu paci alebo nie nielen Nemecko nas obieha ale aj Rakusko zacalo viac investovat do hokeja hoci tam este potrva kym sa to prejavi do nejakych stalejisich lepsich vysledkov.no juniorska liga v Rakusku uz zacina vyzerat celkom zaujimavo
23.2.2018 - 18:23
+1

LenTak93

 

Škoda Kanada, prial som im s tým sympatickým európskym kádrom úspech. Tí "nechcenci" z NHL si ho zaslúžili a napísali by určite pekný príbeh. Tak snáď aspoň ten bronz...
Nemci prekvapili, poskladali výborné mužstvo, ale aby ich tento úspech rovnako neuspal, ako nás MS 2012. Nemci nemajú dobrú prácu s mládežou, ich Ačko už taktiez nepatrí k pravidelným účastníkom štvrťfinále MS.
23.2.2018 - 18:26
0

BretPit

 

možno by bolo potrebné začať uvažovať nad nemeckym trenerom pre nasu repre
23.2.2018 - 18:33
0

Tino

 

ktokovlek: na zapad od Skalice od nas bude chciet veci ktore sa obecne v nasich koncinach povazuju za zbytocne, v podstate ako neopodstatnena buzeracia nereflektujuca na nase prirodzene prednosti vyplyvajuce z nasej mentality , kultury a tak podobne
23.2.2018 - 18:40
+2

amaskiea BLOG

 

no: a hneď ako prvé bude chcieť, aby sme korčulovali ...a ešte k tomu celý zápas, kokos!
23.2.2018 - 18:43
0

Tino

 

a: mozno aj nefaulovali ,docista vymeteny magor bude chciet dodrziavat nejaky herny system ...naco nam take hovadiny a trenera dobry trener sa pozna tak ze chalanov zbytocne nezatazuje hlupostami k zapasu doda max tolko ze chodte tam/ukaze na lad/ a dajte gol, pripadne podla taktickej situacie povie chodte tam ,opat ukaze na lad a povie nedostante gol...toto je genius a nie posuk co furt nieco chce
23.2.2018 - 19:03
+2

amaskiea BLOG

 

"Dajte do toho všetko!"
23.2.2018 - 19:06
+3

Tino

 

a najviac: srdce!!!
23.2.2018 - 19:23
+2

wedro

 

Ja by som skôr na východ Ruskeho trénera keďže máme podobnú mentalitu.

Ná slovákov vždy platilo tvrdý nič a med.

Takže tak.
23.2.2018 - 18:47
0

Gargamel123

 

tvrdý nič a med
23.2.2018 - 19:12
+22

miro-nr

 

Možno aj doma mu to tak funguje:Tvrdý nič a med :.D
23.2.2018 - 20:36
+11

fanda55

 

Gratulácia Nemcom a vlastne aj Rusom, finále nebude vyvrcholením turnaja. Určite nie pravým. Hladka práca pre Znaroksovu družinu.Ale tak keď vyradili svedov aj kanadu, postúpili tam zaslúžene. Ale už nič veľké sa čakať nedá
23.2.2018 - 18:36
0

P24 BLOG

 

praveze: rusaci nemcom vzdy sedeli. ak nemcom zachytal brankar, tak rusov ta poctiva defenziva a doslednost v kazdej sekunde vedela riadne otravit. postupne prisla nervozita a fauly z frustracie. nie, nemyslim si, ze nemci vyhraju, no rozhodne to bude pre mna mensi sok, nez to vyradenie svedov
23.2.2018 - 18:43
+6

BretPit

 

Rusko-Nemecko 3 svetova vojna
23.2.2018 - 18:48
0

pokemon33

 

Nemecko ma medailu z OH, superhracika v NHL,nikdy by som nebol nepovedal ze im budem v hokeji nieco zavidiet
23.2.2018 - 19:12
+1

Adriano23

 

Sturm, Hecht, Erhoff, Kolzig? V 76 bronz z OH? Roky 76 az 93 pravidelne v top 8 MS? Draft v roku 2001 8 hracov, 06 a 07 po 4 hracov v roku 10 5 hracov? Ich DELka ? Ved uz pred 20 rokmi tam chodili slovaci. Ich pristup, vodcovske schopnosti, ich preciznost? Financie ktore investuju do hokeja? S nami sa to ani neda porovnat. Stadiony? Clensku zakladnu?

Zas nerobme z nich tragedov.
23.2.2018 - 19:31
0

amaskiea BLOG

 

Erich Kühnhackl - najproduktívnejší hráč MS-A 1978
23.2.2018 - 19:51
+2

Gargamel123

 

Bundesrepublik Deutschland
23.2.2018 - 23:52
0

amaskiea BLOG

 

jistěěěěěěěě: ...ale narozen Citice, hral za Sokolov, tvrdí, že hokejistu z neho urobil Luděk Bukač, ale potom v 68om zdrhol, asi ešte s rodičmi, on mal vtedy 18, proste český sudeťák
23.2.2018 - 23:59
+3

amaskiea BLOG

 

ježiš sorry, nie Bukač, Karel Gut!
24.2.2018 - 0:02
+3

strojar

 

A čiastočne aj Karel Gott.
24.2.2018 - 8:22
0

LenTak93

 

Nerobme, ale niekto ich tu vynáša do nebies, pritom nie je začo.
Účasť vo finále je úspech, to každopádne a myslím si, že k tomi im zagratulovať treba. Ale úspechy z juniorských MS a aj MS seniorov im v posledných rokoch chýbajú, taktiež už nie sú tými stálymi účastníkmi v štvrťfinále MS.
Rovnako ako oni, aj Bielorusi prekvapili hokejový svet na ZOH 2002, keď postúpili do bojov o medaily tiež cez Švédov (práve Švédi 3x v poslednom čase pustili outsidera do tejto fázy). Ale nič to neznamenalo, bol to jednorázový úspech, ktorý k takýmto turnajom patrí. Tak, ako sme my prekvapili trebars na MS 2012.
24.2.2018 - 9:13
0

pupo

 

Súhlas , má to len jeden háčik. Dejiny si pamätajú len medailistov, my budeme ešte roky spomínať na Vancouver-Nemci na medailovú Kóreu...
24.2.2018 - 9:42
+3

Adriano23

 

Presne tak. Preto som este v predoslom prispevku reagoval na niektorych co pisali, ze su neviem co.

Ja som tiez toho nazoru, ze co sa tyka kvalitou hracou a aj mladeznickych repre vyberov nie su pred nami. Sice maju Leona, ale jeden hrac nerobi celu repre. Co sa tyka financii sa s Nemeckom snad ani porovnavat neda v hocijakej oblasti.
24.2.2018 - 10:08
0

miro-nr

 

Nie su pred nami ,sa zobuď už su a budu nadalej.
Vyťahuješ tu mladež-kde ju mame,kto sa ako tak zapracoval do seniorov za posledné roky?? A takeho hrača ako maju nemci Dreisaitla (či ako sa to píše) my nemame už 10 rokov a dalších 10 mať nebudeme!
24.2.2018 - 10:33
+3

LenTak93

 

My nemáme hráča ako Kopitar. Aj Slovinci sú pred nami? Ja viem, slovenský hokej je v sračkách, ale naša mládež už roky bojuje medzi elitou a nependlujeme medzi A a B.
24.2.2018 - 13:23
0

miro-nr

 

Len treba si všimať aj kolko z tých hračov čo su v 20´sa uplatni v senioroch!
Ved viac ako polovica skončí do pár rokov.
Videl si ako včera hrali nemci proti kanade?! - priamočiaro na branu ,tak sa má hrať,pri mantineloch sa motali iba ked šetrili sekundy v oslabení. Ako to ,že naši to vobec nezvládaju ked sme pred nemcami(aspon podla teba a dalších)?!
Nemci produkuju hokej na aký maju a už zopar rokov su nam rovnocenní ak už nie su pred nami.

Ešte raz ohanať sa mladežou,z ktorej to polovica hračov nedotiahne do profi hokeja je len také zliepanie očí a nepriznanie si realneho stavu našho hokeja!
24.2.2018 - 14:38
+1

LenTak93

 

Slovensko:Nemecko

ZOH 1998 - 10. miesto - 9. miesto
MS 1998 - 7. miesto - 11. miesto (vypadli)
MS 1999 - 7. miesto - NEHRALI v TOP DIVÍZIÍ
MS 2000 - 2. miesto - NEHRALI v TOP DIVÍZIÍ
MS 2001 - 7. miesto - 8. miesto
ZOH 2002 - 13. miesto - 8. miesto
MS 2002 - 1. miesto - 8. miesto
MS 2003 - 3. miesto - 7. miesto
MS 2004 - 4. miesto - 9. miesto
MS 2005 - 5. miesto - 15. miesto
ZOH 2006 - 5. miesto - 10. miesto
MS 2006 - 8. miesto - NEHRALI v TOP DIVÍZIÍ
MS 2007 - 6. miesto - 9. miesto
MS 2008 - 13. miesto - 10. miesto
MS 2009 - 10. miesto - 15. miesto
ZOH 2010 - 4. miesto - 11. miesto
MS 2010 - 12. miesto - 4. miesto
MS 2011 - 10. miesto - 7. miesto
MS 2012 - 2. miesto - 12. miesto
MS 2013 - 8. miesto - 9. miesto
ZOH 2014 - 11. miesto - NEHRALI
MS 2014 - 9. miesto - 14. miesto
MS 2015 - 9. miesto - 10. miesto
MS 2016 - 9. miesto - 7. miesto
MS 2017 - 14. miesto - 8. miesto
ZOH 2018 - 11. miesto - finále

Sú pred nami?
24.2.2018 - 15:27
+2

Adriano23

 

LenTak to je darmo niekomu nieco vysveltovat. Aj ked sa clovek pozrie na draft, tak tam tiez nie su lepsi, ani poctom hracov v NHL. Jedine ten Draisaitl. V mladeznickych kategoriach hraju o kategoriu nizsie.

Sme snad jedina krajina ktora hani vsade svojich kde sa da.
24.2.2018 - 15:34
+1

LenTak93

 

Tak zase, stav v našom hokeji nie je vôbec dobrý. Ale niektorí to statočne preháňajú.
24.2.2018 - 15:36
+1

miro-nr

 

už to pochopte obaja-ja tu nehaním našich,len poukazujem,že take nehokejove nemecko ma takýto progres v hokeji!
A ano posledne roky su -bohužial-pred nami.

A ked tu ospevujete mladež,tak sa pozrite kolko krat sme hrali štvrťfinale na MS za posledné roky(seniorske).
No nič končím,lebo ste ma uplne nepochopili.
PS:Mne sa hra Nemecka velmi pačila,na rozdiel od našej!
24.2.2018 - 15:45
+4

ctibor

 

Zda sa, ze teba nikto nikdy nechape
24.2.2018 - 17:25
0

miro-nr

 

podobne ako teba
24.2.2018 - 17:42
0

Jari Kurri

 

Myslel som, ze je tu rec o sucasnosti.. Co chcel basnik povedat tou 20 rocnou kronikou ?
24.2.2018 - 16:27
+1

Urpiner16

 

To je to že my sa budeme vytešovať zo zlatých chlapcov ešte ďalších 50 rokov a po nás potopa.Otázka času kedy raz vypadneme do B-ééééčka.
24.2.2018 - 16:32
+1

LenTak93

 

Že za 20 rokov nás Nemci nepredbehli. Posledné tri tur aje skončili pred nami o pár miest. Tým myslíte ten ich progres?
24.2.2018 - 18:23
+1

Urpiner16

 

Pozri ja viem jediné že ak niekto najbližších 20 rokov bude viac pendlovať medzi A a B kategóriou tak to nebudú nemci ale my lebo matematika financii do športu nepustí.
24.2.2018 - 18:31
+1

miro-nr

 

Ked my predbehneme nemcov vo futbale na 2-3 turnajoch nebudeš to považovať za progres?!
Ja ano,tak isto teraz považujem za progres vyvoj a napredovanie DE hokeja!
24.2.2018 - 19:00
+1

Jari Kurri

 

Ja tym myslim hlavne ten nas regres. Ked ktosi cuva, lahko ho predbehnu ini. Hoci aj Nemci.
24.2.2018 - 19:09
+2

Adriano23

 

Ok, asi si necital vsetky moje prispevky v tejto diskusii. A Leon je krstne meno toho Draisaitla, ktoreho asi myslis. Mas vobec ponatie ake vysledky dosahuju ich mladeznicke repre vybery? Alebo ich extra silny rocnik 95 (Draisaitl, Kahun, Tiffels, Eisenschmid, Tuomie, Sturm ...) hrali s nami na MSJ? Vies ono robit sudy po jednom turnaji je take slovenske. Priamociaro hraju odjakziva, nasi mali vzdy s nimi enormny problem bodovat na MS ci OH.
24.2.2018 - 14:46
+1

miro-nr

 

Prosím vas-ste tu viacerí čo sa ohanate mladežou-pozrite sa ako hraju ih seniori a naši.

To sa chceme teraz "tlapkať" po pleciach ,že sme na tom ešte dobre?! To tu už bolo a kam sme to odvtedy dotiahli ?
Po jednom turnaji ,ved v poslednej dobe nemecko končí pred nami na MS.

Len tu nevyťahujte stale čo bolo,to je tak trenčianske
24.2.2018 - 15:05
+2

Adriano23

 

Poslednou dobotu to su, tak posledne 2 MS. Ked budu pravidelne hravat stvrfinale a aspon dva tri krat donesu "domov" medailu z MS tak sa mozme o niecom bavit.

Big 6 je jasne dana a ostatne timy vratane nas, svajciarov, nemcov su na podobnej urovni a od toho kto postupi do stvrfinale, rozhoduje aktualna forma a rozpolozenie (nalada) v time. Takze prosim ta nevypisuj tu kto je od nas o kolko lepsi. Lebo raz vyhrame my raz oni.

Mladez ti spominam preto, lebo z tej mladeze asi vyrastaju novy Hossovia, Draisatlovia atd. Tak preco ked su tak napred neboli na MSJ ci MSU18 ani v elitnej kategorii uz vyse 3 rokov? Ked su tak daleko pred nami? Preco nemaju v NHL viac hracov? Ok, maju Draisaitla a ostani co? Len prosim ta nepis tu ze onedlho budu mat viac, lebo ziadna markantan invazia nemeckych hracov do NHL, tak skoro nehrozi.

Neviem, mne sa zda zi ti komntujem aktualny stav. Ale tak dobre, som zvedavy dokedy nemci budu postupovat do stvrfinale MS.
24.2.2018 - 15:14
+2

amaskiea BLOG

 

achjaj, v ekonomike sa tomu hovorí vnútorná zadĺženosť: teraz sa s Nemcami na prvý pohľad ešte motáme okolo seba, lenže kým oni sú na ceste hore, my sa modlíme, aby tá naša kompletne zhnitá stodola (s názvom hokej) vydržala ešte aspoň rok-dva nezrútiť sa nám kompletne na hlavy. Pozri sa, ako hrajú Nemci, systém, korčulovanie, pohyb; my neovládame nič, len vzývame nejakú improvizáciu a potom už len nehokejové šťastíčko, srdiečko a podobné ptákoviny, my sa na každom väčšom turnaji po každom zápase zaklíname, že už od toho budúceho musíme naozaj začať korčulovať, teraz sme to (asi z taktických dôvodov) vymenili za vylučovanie. Veď my sme v A-skupine MS už niekoľko posledných rokov len zo zotrvačnosti - lebo Taliani, Maďari, Kazachstanci a podobní ešte nie celkom uverili faktu, že nás aj oni môžu poraziť...
24.2.2018 - 15:43
+5

miro-nr

 

Ver mi,ešte 10 rokov a možno našich hračov v NHL zrátaš na jednej ruke-aj ked aj dnes k tomu nemame daleko.

Stale tu spomínaš mladež-tak len tak okrajovo Stumpel ,Palffy ,Šatan hrali za Ačko ked mali 18-20 rokov! Demitra,Hossa,Gaborík tiež.
Ktorí z terajších mladých hračov sa im len trošička približuje výkonmi?? A to tam teraz nemame taku konkurenciu v kvalite aby sa tam nedostali!!
Už sa zobudte chlapci,padáme neuveritelnou rychlosťou,a budeme sa tu uspokojovať 20´ a 18´ ???
24.2.2018 - 15:51
+3

Adriano23

 

Teraz si trosku protirecis. Tu mladez ti spominam koli tym tvojim o desat rokov ... Ja som tu dal, ako su natom ich juniorske vybery za poslednych pat rokov, to znamne za ta ich nastupujuca generacia nie je lepsia ako nasa. Tak sa pytam ako mozu mat v NHL viac draftovanych hracov, ked posledne roky im draftom prejde max jeden hrac? A aj to nie je pravidelne.

Ja to skor vidim naopak, ze sa utesujeme co bolo pred 15 rokmi a stale sa porovnavame s generaciou okolo Hossu, Stumpela, Palffyho, ktora bola vynimocna a je uz davno prec. Momentalne sa nasi mladi na tuto generaciu ani zdaleka nechytaju, za dalsie ten hokej sa diametralne za tych patnast rokov zmenil. Co bolo kedysi vysosnte slovenske (rychlost) uz je nutnost a podobnych veci je viac.

Taketo reci typu, ze kto nas predbehol a ze padame, bez toho aby si vedel trosku viac veci nemam rad. Minule som tu daval zoznam nasich "najlepsich" hracov od rocnika 1983 a boli to vacsino hraci ako Spirko, Zaborsky, Bliznak, Skokan. Len vtedy to este nebolo tak vidiet lebo nas zo sra*iek vytahovali Hossa a aspol, ale teraz uz by mali byt vyssie spominane este tahunmi a uz je problem.

Amaskiea na nasich domacich MS v roku 2011 hrali nemci proti nam prosim ta ako? Ci objavili sme zrazu teplu vodu?

P osmich rokoch sme hrali nazvime to ze o udrzanie a uz sa tu robi ako keby to bolo pravidelne. Nemci pred 6 rokmi skoncili posledni, nevypadali len koli tomu ze MS nasledujuci rok sa hrali u nich. Opat to zopakujem, ak budu koncit pravidelne pred nami tak potom ok. Miro-nr tu spomina nieco o NHL, suhlasim ze uz teraz tam pomaly nie je nasich viac ako desat, ale nemcov je raz tolko menej a v najblizsich rokoch v pocte hracov nas nedobehnu. Tymto sa nijak neutesujem, len ti vyvraciam tvoje tvrdenie, ak si myslis opak tak mi tu daj nejaky relevantny "dokaz". Lebo mi to pride ako prazdne slova.
24.2.2018 - 18:05
+1

miro-nr

 

Prazdne slová !!
Ved sa pozri ako hrame posledných 5 rokov my a ako nemci,švajčiari,nori!

Stale tu "podsuvaš" to svoje a na moje vobec nereaguješ!

Ako nam teraz pomožu hrači z NHL ked nas nechcu reprezentovať!
Kolko z tych 20´sa uchytí v seniorskom hokeji(o repre pomlčím)?

Nemci a švajčiari už zopar rokov hraju lepší a pozeratelnejší hokej ako naši! A dokonca aj slovinci!

A neohanaj sa tu NHL-naši čo tam hraju maju slovensko riadne hlboko .... ved vieš kde ,a pritom su to len priemerní hrači a nikto výnimočný!

Kludne sa utešuj,ja sa snažím na to hladieť realne!
24.2.2018 - 18:56
+3

Adriano23

 

Takze nemas stale nic k tomu ze o par rokov budu mat nemci viac hracov v NHL, ako nasi.

Tu ide o to ze ty nieco tvrdis a nevies to ani nijak odovodnit.

Ja si vazne myslim, ze tu na HP ludia maju problem s citanim. Ved mi ukaz kde sa utesujem a vlastne ohladom coho sa utesujem? Ty stale nechapes, ze len reagujem na teba a ukazalom som ti, ze nemci stale niesu lepsi resp ani nebudu lepsi a usudzujem aj z toho co som videl z mladezniskych repre vyberov a vysledkov. Tak uz konecne daj aj ty nejaky relevantny argument.

To s tym pozeratelnym hokejom si nechaj ...

A mimochodom s tou NHL si zacal ty, tak ja neviem cim sa nemam ohanat. Ved si to prosim ta precitaj este raz a skludom, reagujem na TVOJE pripomienky.

Nemci okrem Draisaitla, maju v NHL takych istych priemerakov ako mame my.

Ako uznavam v rankingu budu na tom urcite lepsie, posledne dve MS skoncili lepsie ako my a aj terajsie OH. V tomto su pred nami ok, ale ak mi tu ides trepat ze maju lepsich hracov atd az na toho Draisaitla, tak s tym uz mna nezatazuj.

24.2.2018 - 19:12
+1

miro-nr

 

Maš PRAVDU ,sme LEPŠI ,preto su nemci vo finale a my 11.
Preto sme posledne 2 MS skončili za nima,lebo sme lepší !!

Maš pravdu,už končím,nemá to zmysel
24.2.2018 - 19:20
+1

Adriano23

 

Boze, chlape. To vazne som na tvoju reakiu nemal dalej reagovat. To mas odkial toto zase ?

Pisal som, ze nemci nie su lepsi to, ale neznamena ze sme lepsi. Ved som pisal, ze na MS sme vyrovani a rozhoduje o lepsom umiestneni to kto je ma tim v lepsej forme. Dalej som tvrdil ze na mladeznickej urovni sme stale na tom lepsie i ked nie markantne ale sme a to je fakt, ktory ked nebudes lenivy si aj sam zistis.

To ze skoncili posledne dve MS pred nami by si ani nevedel keby tu LenTak nehodil ten sumar, resp keby som to nenapisal ja sam. A tych par miest lepsie, tak to si snad robis srandu a tym sa ohanat je dost vtipne. Tak si aj pozri kto pred tym 4 MS a OH bol na tom lepsie.

Znovu napisem, ze ok v rankingu budu na tom lepsie, posledne vysledky maju lepsie, ale to neznamena ... uz sa mi to nechce znovu pisat dookola. A toto co dosiahli na tychto OH je obrovsky uspech a najblizsie dva/tri roky sa nam pred nich v rankingu bude velmi tazko dostavat ...
24.2.2018 - 19:47
+1

gazda99

 

Adriano to mu nevysvetlis...vidí len jedno a to jeden pre Nemecko výnimočný turnaj a argumentuje vlastne len tým. Draisaitl je generačný talent to nie je odzrakdlenie výchovy mládeže u Nemcov. od r.n 00-02 maju lepsich hráčov ale to sa ukáže fakt az o 5 rokov. Treba uz konecne pochopit ze kvalitativne sme na urovni Nemcov, Svajciarov. A len kratkodobe turnaje mozu ukazovať velku odchylku v tejto kvalitativnej úrovni. Viď ZOH 2018
24.2.2018 - 20:49
+1

Adriano23

 

Presne tak. Jasne ze sme na rovnakej urovni minmalne co sa tyka vysledkov. I ked svajciari uz zacinaju mat lepsie individuality v NHL a halvne mladsie (Fiala, Meier, Hischier, Malgin a vyhladovo Rod ci Riat)

Ano rocniky 00-02 maju v skutku dost vydarene. Hlavne Bokk, Seider, Valenti, Peterka, ale na druhu stranu aj my podobnych hracov Cajkovic, Jellus, Knazko. Ale ten Bokk vyzera velmi solidne, dalsi NHL hrac s velmi solidnou karierou, ak sa momentalne predpoklady naplnia.
24.2.2018 - 20:56
+1

pupo

 

Ja tu žijem a tie podpichovacky že nás posledné rok porazali som kontroval,tým že sme boli aspoň majstrami sveta... aspoň dúfam že vybuchnú na MS vo futbale ináč to neprekusnem
23.2.2018 - 19:38
+1

Tino

 

to mas : stastie rad sa natahujem koli hokeju s CZ priatelmi dufal som ze sa budem aj s DE,asi poznam nespravnych ti poznaju hokej asi tak ako priemerny slovak curling
23.2.2018 - 19:58
+1

crystalmeth

 

Nemci dokazali obcas prekvapit,cechov 7:3 na Svetovom pohari 1996 (a to tam mali cesi to naj).Nas v predkvalifikacii v Salt Lake City 2002 a v Nagane 1998 .
Kazdopadne,keby tam mala Kanada hracov z NHL ,tak nemci fasnu mozno aj 10
24.2.2018 - 0:04
0

miro-nr

 

Vyhrali 4:3 -zaslužene! BoTka !
24.2.2018 - 10:35
+3

Adriano23

 

Miro, pred 16 rokmi si preco nevypisoval, ze sme slabsi ako nemci, rakusania ... ked nas porazili v predkvalifikacii? Nasi tak isto porazili na tychto OH rusov uplne zasluzene a to vitazstvo sa zhadzuje. BoTka!

PS: Situacia je samozrejme odlisna, ale ide mi o princip, akym tu podaktori prispievaju.
24.2.2018 - 18:20
0

miro-nr

 

Píšeme čo je dnes,pred 16 rokmi som bol mladý a pekný

Našich určite nezhadzujem,to ty by si sa mal zamyslieť o čom to píšem!
24.2.2018 - 18:58
+3

Adriano23

 

Uff, tak too bola odpoved ... Vazne uz netusim o co ti ide, iba reagujem na tvoje prispevky a v poslednom prispevku som este pouzil tvoj "styl" a tvoja odpoved bola no .... asi taka.

Prosim ta, kde sa s tebou hadam ze zhadzujes nasich? Raz som spoemnul v reakcii na LenTak ze slovenske je hanit a nevazit si nic, ak sa v tom vidis tak ok. Ale nehadam sa s tebou ani ta nijak neoznacujem ci co si myslis netusim. Len reagujem na tvoje prispevky v ktorych ako vidim asi ani netusis o com pises resp si lenivy si nieco aj nast., napr nemecke vysledky za poslednych cca 5 rokov na MS, ci hracov posobiachich v NHL, ci draftovanych nemcov, alebo ich vysledky v juniorksych kategoriach na medzinarodnej urovni. Poprosim ta ak chces na mna reagovat, tak si pozri co si pisal v reakciach na mne, lebo tusim, teda viem co budes chciet napisat. Ak, nic tak ok, lebo nerozumies resp nechces rozumiet tomu co pises a pises furt bludy o tom ze sa nejak utesuj ci ta oznacujem za niekoho kto zhadzuje hokejistov, pretoze nic take som nenapisal na tvoju adresu ak hej tak mi to UKAZ.
24.2.2018 - 19:35
+3

miro-nr

 

Nechaj tak,o 3-5 rokov(ak sa dožijeme) si napíšeme kto mal pravdu. Ja tvrdím,že nemci su lepší ako naši(a je mi uplne jedno kde hra naša 18´a 20´,lebo aj tak neprodukuju hračov pre seniorov).
Je mi jedno kolko mame hračov v NHL,ked aj tak nepomôžu(ked prišli,zahrali horšie ako hrači z našej ligy ).
PS: najdi si -ked v tom maš taku zálubu-kolko hračov projektu 20´skončilo s hokejom posledných 10 rokov!
24.2.2018 - 19:46
+2

Adriano23

 

Jasne s tymto suhlasim.

Prisiel Satan, Ramsay, ten fin, atd nechajme im chvilu cas. Ale aj tak uz vidno kroky spravnym smerom. Len bohuzial, prejavi sa to najskor az o takych 5 az 8 rokov a aj to je mozno skoro. Teda ak sa bude pokracovat dalej v nastolenom trende a tempe.

Zazracnim prutikom sa zrazu vsetko nezmeni, nebudeme mat lepsich hraocv z roka na rok to nie je ani utopia to je nerealne. Ale aj pri tomto marazme sa vhodnym stylom, taktikou atd daju uhrat slusne vysledky, vid teraz nemcov.
24.2.2018 - 20:35
+3

miro-nr

 

Teší ma ,že si nam dal za príklad prave nemcov !
24.2.2018 - 20:42
+3

Adriano23

 

Dufam ze si to pochopil spravne. Pod Ramsayom sa bude hrat podobny hokej.

Ale to za par mesiacov nevycibris do takej urovne ako ked to niekto uz roky realizuje. A znovu som tam co som pisal na zaciatku, ze rozhodovat v zajomnych dueloch bude aktualna forma hracov.
24.2.2018 - 20:46
+3

miro-nr

 

No len aby to netrvalo viac ako tych 5-10 rokov,lebo sa toho fakt nedožijem.

Obrovska chyba je ,že sme mali hračov s rozumom a super technikou. Teraz mame bojovníkov a ešte aj tých bez kondičky a rychlosti s tým sa veru zázraky urobiť nedaju.A ked k tomu prirataš takmer nulove sebavedomie ,tak je to v prdeli !
24.2.2018 - 20:53
+1

Adriano23

 

Hlavne to sebavedomie je alfou a omegou. Taky Panik s Jurcom maju uplne v pohode nato aby mavali 50 bodove sezony v NHL. Panik vie 5 zapasov zahrat ako hviezda, ale dalsich 10-15 ako podpriemerny hrac.

Toto je neskutocny deficit nasich hracov a aj jeden z dovodov ubytku nasich hracov ci uz v NHL, alebo dalsich top europskych sutaziach.
24.2.2018 - 21:06
+1

crystalmeth

 

ono v Nagane sme prehrali 2-4,ale to uz bol zapas o umiestnenie,kedy sme nepostupili na hlavnu cast turnaja (remiza s rakusanmi,vyhra s talianmi a neviem teraz remiza,alebo prehra s Kazachstanom).Ale aj tak mali vyhrat,hral tam vtedy za nas Bondra,Svehla...a v Salt Lake City hral proti nemcom Satan,Petrovicky,kopec hracov z AHL typu Smrek...
24.2.2018 - 20:17
0

Bahno

 

Taaaakze budeme jediný čo sme porazili Rusov, ale sa k nám pridajú aj Nemci?
24.2.2018 - 6:46
0

rasti_assez

 

Rusi na tychto OH zase az s tolkymi top timami nehrali. V skupine americania a potom az cesi v semifinale.Ziadni top severania alebo kanadania, takze sme jedini zo slovincov,norov,cechov a amikov v skupine.
24.2.2018 - 9:39
0

miro-nr

 

hrali s top slovakmi
24.2.2018 - 10:34
0

rasti_assez

 

To je pravda.Tolko vynikajucich vykonov slovenskych sportovcov a peknych 5 az 50-tych miest o ktorych pocuvam kazdy den z medii nema asi nikto.
24.2.2018 - 12:44
+1

Bahno

 

To bol iba ftip
24.2.2018 - 14:26
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 23.9.2018 05:09
TímZSkóreB
1.Košice624:1015
2.N. Zámky622:914
3.L. Mikuláš517:1111
4.Nitra518:139
5.Poprad513:129
6.Detva617:189
7.B. Bystrica514:188
8.Zvolen415:97
9.Trenčín513:127
10.Miškovec620:286
11.Budapešť511:175
12.Žilina619:255
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4400024:412
2.Martin5302018:1311
3.Bratislava4301024:710
4.Skalica4220019:710
5.Topoľčany5210214:138
6.Dubnica4201121:137
7.Sp.Nová Ves4120114:107
8.Trnava4101216:214
9.P.Bystrica4012111:184
10.Prešov5100415:213
11.Humenné4010312:192
12.N,Zámky B400042:370
-Orange 20310028:153
Aktualizované: 25.9.2018 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Dukla10810149:2726
2.Poprad10610350:3420
3.Nitra10511336:2618
4.Košice10422236:2818
5.B. Bystrica10511330:2818
6.Slovan10402440:3314
7.Žilina10321428:2514
8.Skalica10300719:339
9.L. Mikuláš10201725:467
10.Martin10200820:536
Aktualizované: 24.9.2018 04:50
tímzvvppppskóreb
1.Dukla10910048:1329
2.Košice10802042:1026
3.Poprad10720143:2125
4.Slovan10711139:2224
5.Púchov10520333:1919
6.Spišská10601338:2819
7.L. Mikuláš10600434:3118
8.B. Bystrica10500521:2715
9.Nitra10310624:3111
10.Skalica10301625:4110
11.Michalovce10200824:396
12.Žilina10102717:445
13.Martin10100921:413
14.Zvolen100001013:550
Aktualizované: 24.9.2018 04:50
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 05:09
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 05:09
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 05:09
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 05:09
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 05:09
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 25.9.2018 05:09

Bleskovky

Gionta po 16 sezónach v profilige ukončil kariéru

Americký hokejista Brian Gionta sa po 16 sezónach v NHL rozlúčil s profesionálnou hráčskou kariérou. Uviedla to agentúra AP s odvolaním sa na dobre informovaný zdroj. Tridsaťdeväťročný útočník mal verejne oznámiť svoje rozhodnutie neskôr v pondelok na tlačovej konferencii v Buffale.
včera o 17:23 - Michal Bruner / TASR

Canadiens predĺžili zmluvu s Byronom o štyri roky

Kanadský hokejista Paul Byron podpísal nový 4-ročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Montreal Canadiens. Dvadsaťdeväťročný útočník bude mať priemerný ročný plat 3,4 milióna amerických dolárov. Byron sa objavil v tréningovom kempe "Habs" po aprílovej operácii ramena.
včera o 08:14 - Adrián Danaj / TASR

Wood podpísal s New Jersey novú štvorročnú zmluvu

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal nový štvorročný kontrakt na 11 miliónov dolárov s útočníkom Milesom Woodom. Dvadsaťdvaročný Američan si ročne zarobí 2,75 milióna USD. Wood bol obmedzeným voľným hráčom a nezapojil sa do prípravy tímu v prípravnom kempe.
23.9.2018 08:33 - / TASR

HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn v dohrávke 3. kola českej ligy

Hokejisti Komety Brno zvíťazili v sobotňajšej dohrávke 3. kola českej ligy na ľade Olomouca 2:1 po nájazdoch. V bránke domácich odchytal celý zápas Slovák Branislav Konrád. Česko - 3. kolo: HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn (0:1, 0:0, 0:0 - 0:0, 0:1) Gól: 58. Burian - 17. Mueller, rozh. nájazd Kašpar /B. KONRÁD odchytal za domácich celý zápas/
22.9.2018 19:50 - Adrián Danaj / TASR

HV71 Jönköping - Lulea 5:2 vo švédskej lige

Hokejisti HV71 Jönköping zvíťazili v 3.kole švédskej ligy nad Lulea HF 5:2. Za domácich nastúpil v obrane aj slovenský reprezentant Martin Fehérváry. V zápase Frölunda - Mora sa predstavil v drese hostí ďalší Slovák Marek Ďaloga, jeho tím zvíťazil 4:3. SHL - 3. kolo: HV71 Jönköping - Lulea 5:2, Malmö Redhawks - Färjestad BK 4:1, Frölunda Göteborg - Mora IK 3:4, HK Örebro - Djurgarden IF 2:8, Rogle BK - Brynäs IF 0:4, AIK Skelleftea - Timra 3:2 pp, Växjö Lakers - HC Linköping 0:1 pp
22.9.2018 18:09 - Adrián Danaj / TASR

Smoleňák sa dohodol na ročnej zmluve s Hradcom Králové

Český hokejový útočník Radek Smoleňák bude pokračovať v kariére v extraligovom Hradci Králové, kde už pôsobil v minulom ročníku od začiatku decembra. Bývalý hráč bratislavského Slovana si cez leto hľadal nový angažmán, ale nakoniec sa dohodol na ročnej zmluve s Mountfieldom. Kontrakt umožňuje hráčovi odchod do iného tímu, uviedol klub na svojom webe.
22.9.2018 12:51 - Michal Bruner / TASR

Lugano na úvod švajčiarskej ligy doma zdolalo Davos 3:1

V piatkovom úvodnom kole švajčiarskej hokejovej ligy vyhralo Lugano na domácom ľade nad Davosom 3:1. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 1:2, Biel - Ženeva 3:0, Zürich - Bern 1:2 pp, Lugano - Davos 3:1, Langnau - Rapperswil 5:2, Fribourg-Gottéron - Lausanne 1:5
21.9.2018 22:09 - / TASR

Mannheim - Norimberg 4:2 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu Ice Tigers prehrali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej najvyššej súťaže na ľade Mannheimu 2:4. Za hostí hral slovenský obranca Milan Jurčina, no nebodoval. DEL - 3. kolo: Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:2, Eisbären Berlín - Penguins Bremerhaven 5:2, Grizzlys Wolfsburg - Straubing Tigers 2:5, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 1:2, Krefeld Pinguine - Iserlohn Roosters 6:5 pp, EHC Red Bull Mníchov - Augsburger Panther 2:1, Schwenninger Wild Wings - Düsseldorf EG 0:3
21.9.2018 22:05 - / TASR

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
20.9.2018 21:37 - / TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
20.9.2018 20:02 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

25. 09. 2018
B. Bystrica - Budapešť o 17:30
Zvolen - SR 20 o 18:00
27. 09. 2018
L. Mikuláš - Miškovec o 17:00
SR 20 - Nitra o 17:00

Odohrané zápasy

23. 09. 2018
BudapešťL. Mikuláš
2:3 SNREPORT
KošicePoprad
0:1REPORT
DetvaMiškovec
5:2REPORT
NitraTrenčín
3:1REPORT
ŽilinaB. Bystrica
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS8 bodov
2.Štrauch A.NZA8
3.Lantoši R.NIT8
4.Svitana P.POP8
5.Ručkay H.NZA7

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO5 gólov
2.Nagy L.KOS5
3.Ručkay H.NZA5
4.Pospíšil T.NZA4
5.Blackwater J.NIT4

Najlepší brankár

Bence BálizsMAC96.32 perc
2.Košarišťan A.NZA94.92 %
3.Habal V.KOS94.74 %
4.Skapski M.ZVO92.86 %
5.Gračnar L.POP92.52 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola