Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nemeček sa ospravedlnil Kanade,polícia vyšetruje viacerých divákov

zdroj: TASR
14.5.2019 13:24 TASR

Predseda organizačného výboru hokejových MS Igor Nemeček sa ospravedlnil vedeniu kanadskej reprezentácie za pískanie slovenských fanúšikov počas hymny po pondelňajšom zápase v košickej Steel Aréne.


Zároveň informoval, že organizačný výbor rieši, prečo sa do hľadiska dostali zakázané poháre i fľaše a tiež, že niekoľko neprístojných fanúšikov predvolala polícia.

Domáci priaznivci neuniesli trpkú prehru po dramatickom zápase s Kanadou (5:6), najprv zahádzali ľadovú plochu rôznymi predmetmi, no hlavne počas trvania kanadskej hymny pískali a bučali. Nedôstojný záver tak zbytočne pokazil inak výborné stretnutie. "Ja som na tom zápase nebol, ale je to totálne neakceptovateľné. Musíme prijať výsledok taký, aký je. Ja osobne som dnes ráno napísal ospravedlňujúci list vedeniu kanadskej reprezentácie za pískanie počas hymny, pretože to nie je akceptovateľné v žiadnej krajine. Verím, že ospravedlnenie prijmú a už sa to nebude opakovať," povedal v utorok Nemeček.

Šéf organizačného výboru oznámil, že viacerých divákov, ktorí na ľad hádzali rôzne predmety, predvolala polícia. Svoje vlastné vyšetrovanie spustil aj výbor, keďže podľa jeho slov platí zákaz vnášať na tribúny fľaše a poháre. "Máme striktný zákaz púšťania s pohármi a fľašami do hľadísk v Bratislave i Košiciach. Práve to je teraz ten bod, kde sa vyšetruje, kto ich tam pustil a prečo boli tieto predmety v hľadisku. Verím, že sa to už nebude opakovať," dodal.

Ako v utorok popoludní informovalo vedenie OV šampionát, prezident Kanadskej hokejovej federácie Tom Renney ospravedlnenie prijal. "Kanadský tím v mene svojho prezidenta Toma Rennyeho ospravedlnenie zaslané e-mailom prijal v plnom rozsahu. Vyjadril pochopenie pre slovenských fanúšikov a ich sklamanie z výsledku. Zároveň podotkol, že si nevie predstaviť šampionát bez tak náruživých a výnimočných fanúšikov, akých má práve slovenský tím," píše sa v stanovisku OV.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


nerorome

 

Za mňa palec hore, Borate
14.5.2019 - 13:53
+42

Acorgonka

 

vyborny krok
14.5.2019 - 13:57
+13

rijko

 

Snad samozrejmost.
14.5.2019 - 15:16
+6

Acorgonka

 

ako vidis skor nie
15.5.2019 - 7:35
0

1dusan2

 

A nam sa kto ospravedlni za tych rozhodcov!?!
14.5.2019 - 14:22
+55

emoxx1

 

Za to, že odpustili Daňovi tých 2+2?
14.5.2019 - 14:31
+18

nerorome

 

Nie, napr. za neodpískaný faul na Lantošiho pred víťazným fínskym gólom. Za neuznaný Tatarov gól na 5:4 proti CAN, o ktorom by sa v Tebou heroizovanej NHL ani nedebatovalo a za neodpískaný faul na Buca počas oslabenia a stavu 5:5.
14.5.2019 - 14:38
+77

emoxx1

 

V NHL sa neuznali góly aj za ďaleko menšie kontakty na brankára. Ale keď sleduješ, tak si určite videl.
No v oboch tebou spomínaných zápasoch boli tiež odpustené nejaké zákroky aj nám. V prvom rade by som hľadal dôvod prehry v našich presilovkách, ale ešte viac v našich oslabeniach. No pokiaľ to budú pískať ľudia, tak k nejakým chybám vždy príde. Na to se nemôžme vyhovárať po každom zápase.
14.5.2019 - 14:44
+24

nerorome

 

Ja súhlasím, ale preboha netvárme sa, že v kľúčových momentoch posledných dvoch zápasov nás rozhodcovia (samozrejme nechtiac, aby bolo jasné) svojimi verdiktami nepoškodili. Aj nám kadečo "prešlo", bez debaty
14.5.2019 - 14:50
+6

emoxx1

 

Napríklad som sa dnes o tom rozprával s jedným rozhodcom a on mi povedal, že on by ten faul na Buca tiež nepískol, lebo Buc si pre ten faul veľmi okato išiel. Samozrejme je to uhol pohľadu. No nič to nemení na tom, že keby zvládneme XY situácií pred tým, tak tie isté verdikty by zostali nepovšimnuté...
14.5.2019 - 14:54
+3

Jamboree

 

Faul na Buca: se pískat neměl jak říkáš i dle mě, na druhou stranu je strašněj bordel v těch uznanejch a neuznanejch goalech. Ten Německej platit měl a stejně tak včera ten SVK. Normální hokejovej goal to byl, je to strašný ty videorozhodčí
14.5.2019 - 15:07
+1

rijko

 

okato isiel
14.5.2019 - 15:17
+1

RudoNR18

 

Tiez nechapem.. normalne si pokryl puk telom...
14.5.2019 - 21:37
0

HokejBJ

 

A čo že išiel nie je faul ako faul
14.5.2019 - 16:07
+1

bigi BLOG

 

a preto su to slaby rozhodcovia, to ze si okato preto isiel neznamena ze to faul nebol, ale aj ked odpustime ten neodpiskany kroscek, tak ten suboj pokracov kde mu kanadan jasne drzal hokejku a to uz bolo mimo puku, takze v tej situacii sa mohli hned piskat dalsie dva fauly,a hlavne tie dva fauly viedli k tomu ze buc "meskal" naspet do obraneho pasma
15.5.2019 - 12:34
0

ptr421

 

Presne tak. Raz pridajú rozhodcovia nám, raz súperovi, tak to už chodí. Akurát tie krivdy ostanú dlhšie v pamäti, no. Kto si dnes spomenie ako sme pár rokov dozadu vyrovnávali proti Slovincom z vymyslenej presilovky? Nemá zmysel sa preto teraz opúšťať.
14.5.2019 - 15:12
+4

fortuna

 

Len skoda a zaroven podivuhodne ze najvecsie chyby sa deju tym akoze hokejovym trpaslikom.Cim to bude asi.A uz chodte do ...kam chcete stym piskanim pri hymne. Neakceptovatelne je pre mna hadzanie predmetov na lad ale ze si niekto zapiska pri hymne je jeho problem . Za mna sa niekto ako nemecek ospravedlnovat nemusi ba neprajem si to.Je to iba zasrany hokej tak tu nevysalujte.
14.5.2019 - 17:54
+2

jarinho

 

presne tak emoxx
Stiahnut sa do uzkeho diamantu medzi kruhy a cakat co spravi super toto sa dnes uz nehra. Napadanie v oslabeni prakticky ziadne. Oslabenia su absolutne tragicke. Presilovky tak isto. A stale sa ich nevieme naucit. Kanadanom ten puk lietal hore dole. a my stale staticky az na par momentov same shit v presilovkach. Hraju sice dobre ale tie presilovky su stale tragedia. a oslabenia uz ani nejdem dalej komentovat
15.5.2019 - 9:11
0

Big brother

 

1) hrali sme proti Kanada, nie Fínsku
2) rozhodcovia Tatarov gol uznali, neuznal ho videorozhodca
3) s Bucom to bolo na hrane
14.5.2019 - 15:10
+1

nerorome

 

1.) Ten istý rozhodca z Rakúska pískal oba zápasy.
2.)Nikde nepíšem, kto ho neuznal, iba že bol neuznaný.
3.) Hej, ale blízko hrany mantinelu
14.5.2019 - 15:16
+2

leomessi

 

Buc : pri kontakte s kanadskym hračom spadol na ľad a skusil sudcu , či to zapíska ...to faul urcite nebol
v tv pri spomalenim zabere to bolo celkom jasne vidieť !
žiadny ktosček na Buca nebol
Čiliak mal chyťiť ten ťahák Stonea a bolo by po polemikach a nervozite ...žial Čiliak nevidel na puk tak si pre istotu kľakol - abolo 5:6 ...
14.5.2019 - 22:19
0

flipper

 

Potom nebol ani kroščeku Trta... Presne identická situácia.. A nechoď na mňa ako Franto s ochotou a neochotou, či pôsotením rukami s hokejkou v ruke alebo hokejkou držanou rukami...
14.5.2019 - 22:23
0

leomessi

 

pozri: dnes som debatoval s viacerymi ľuďmi u nas v TN (byvalími hokejistami) ako videli oni ten zakrok na Buca ...
vsetci sa zhodli , že to faul určite
nebol ...
(Tatarov krosček neriešim , riešim čisto zakrok na Buca , ktory mal byť kompenzaciou za Černáka ...)
14.5.2019 - 22:39
0

bigi BLOG

 

1, kanada finsko piskal ten isty sudca
2, video pozerali na lade nikam nevolali
15.5.2019 - 12:37
0

Byron

 

Zase rozhodcovia! A čo Tatár,totálne hlúpym amatérskym faulom kedy bolo z 4:2 razom 4:3 alebo gól ktorý si dal vlastný gól alebo faul 79sek.pred koncom kedy nám dali Can rozhodujúci gól? Ešte stále to ovplyvnili sudí??? Slováci nikdy nechcú priznať že súper vyhral hoci aj so šťastím.
14.5.2019 - 16:17
+8

Byron

 

Vlastný gól Rybár...
14.5.2019 - 16:19
0

fabbeN

 

Súhlasím s emoxxom, v NHL sa neuznávajú menej sporné situácie ako tá, ktorú predviedol Pánik. Tam stačí hokejka položená na brankárovom betóne a nie takýto kontakt s brankárom.
14.5.2019 - 16:42
+1

bigi BLOG

 

ono tenkontakt tam sice bol ale mimo brankoviska a co je podstatne, brankarovi viac branil a mal vycsi kontakt vlastny spoluhrac.
apropos ten isty rozhodca neuznal este cistejsi gol nemcom a naopak cechcom uznali gol ked simon lezal v podstate v brankovisku. takze je to divne
15.5.2019 - 12:39
0

jarinho

 

Napriklad ze my sa v presilovke ani nedostaneme za utocnu modru? za toto sa nam ma niekto ospravedlnovat? Uz prestante s vyplakavanim. Posrali sme si to uplne sami. Cilak s Rybarom tiez nepodrzali. CO places. Dali sme 5 golov. Nemali sme dostat 6. o tom to je. JEden faul by nic nezmenil. Teraz places plakat si mal v tej nasej intergalakticky zahratej presilovke ked sa nasi s pukom krutili vo vlasnom pasme
15.5.2019 - 9:09
+1

azzurri

 

Bol jedine faul na lantosiho.gol nebol uznaný správne a faul na buca nebol tak už konečne nevyplakavajte ako nam rozhodcovia ubližujú ...
15.5.2019 - 12:05
0

dejvidBB

 

2+2 mas len za faul vysokou hokejkou, tu ho hokejkou netrafil
14.5.2019 - 15:15
+2

amaskiea BLOG

 

Tak dobre,: tak ja sa vám (neviem síce, kto ste "vy", ale to nevadí, lebo ani vy neviete, kto som ja, tak je to aspoň vzájomne vyvážené) teda ospravedlňujem za tých rozhodcov, ktorí si dovolili takú nehoráznosť, že necelé dve minúty pred koncom vylúčili za faul nášho hráča, čo sa údajne nerobí, a po druhé za to, že nevylúčili Kanaďana za faul na Buca, tiež to bolo síce v čase, keď sa to podľa vás nerobí, ale to asi v tomto prípade z nejakého dôvodu nevadí. Takže takto, aby v tom bolo jasno - síce len také naše slovenské špecifické jasno, ale nám Slovákom naše špecifiká vyhovujú: ospravedlňujem sa vám za rozhodcov - raz za to, že Urobili to, čo sa nerobí, a druhýkrát za to, že NEurobili to, čo sa nerobí.
Spokojní?
14.5.2019 - 18:03
+3

1dusan2

 

Vsade sa kazdemu pchame do riti!!!
14.5.2019 - 14:23
+15

strojar

 

Tak sa nepchajte.
14.5.2019 - 15:08
+3

KrebsKandidat

 

ze to vravi prave politik z povolania
14.5.2019 - 22:29
+1

1dusan2

 

Akurat si z nas robia vo svete srandu!!!
14.5.2019 - 14:24
+2

Shinody33

 

A robia si ju zasluzene.
14.5.2019 - 14:33
+14

HokejBJ

 

Tak teraz neviem, vraj nikto nevie kde my sme alebo si z nas robia srandu. Čo je pravda potom
14.5.2019 - 14:51
+1

cuchorko

 

keby len vo svete. z teba urcite aj doma
14.5.2019 - 15:14
+6

amaskiea BLOG

 

Robia si z vás vo svete srandu?:
Vidíš, aj ja som si tu z teba/"vás" vyššie urobil srandu, a ani som predtým nevidel, že si dal aj toto tu. A aj ďalší si tu z teba robia srandu ...asi to nejakým záhadným spôsobom priťahuješ/te. Napadlo ťa už, či nemôže byť chyba niekde vo vás?
Neboj, aj teraz si z teba iba robím prdel, viem veľmi dobre, že také niečo teba a takých ako ty nikdy nenapadne, ani vo sne...
14.5.2019 - 19:35
0

STARS

 

Výborne,správny krok
14.5.2019 - 14:24
+1

wedro

 

Takže tak.: treba sa hlboko ospravedlniť. Vyzyvam všetkých slušných občanov SLOVENSKA aby sa dostavili pred budovou Veľvyslanectva Kanady že je nam nesmierne ľúto a urobíme čokolvek aby nám občania Kanady odpustili.


Očakavam najprísnejšie opatrenia ktoré budeme rešpektovať.
14.5.2019 - 14:25
+5

hees

 

Ja by som uz podpisal bezpodmienecnu kapitulaciu a odovzdal vychod do spravy Kanady aj tak tam nic nie je ...
14.5.2019 - 14:32
+28

worth

 

Potom by začali Bratislavčania dochádzať za prácou do Košíc...
14.5.2019 - 15:58
+24

MatoHC05

 

14.5.2019 - 18:10
0

Rolba

 

Teraz si to zlíznu akurát usporiadatelia,ale je ťažké ustriehnuť všetkých. Ono cez hlavné vchody s fľašami určite neprešli, len si ich zakúpili v bufetoch a pri vchodoch na tribúny tam keď vidia niekoho čo má v ruke fľašu-pohár tak ho nepustia. No stačí že si ľudia fľaše poschovávajú a potom v pohode prejdú.Nie je šanca aby prehľadali všetkých a kto chce bohužiaľ to tam prepašuje.
14.5.2019 - 14:35
0

emoxx1

 

Na HCB bufetárka všetko čo si chceš kúpiť vo fľaši prelieva do pohára. Fľašu konzumnet do ruky proste nedostane. Podľa tohto vzoru by si to odkakali v prvom rade bufetári a v druhom rade fanúšikovia kvôli radám. No zjavne opatrenie prísť musí...
14.5.2019 - 14:40
+2

moke19

 

ja si nepamätám, že by to v KE robili inak, teda aj v minulosti
14.5.2019 - 15:08
+1

okorec

 

V nedeľu v BA to isté. Kúpil som si džús a preliala mi ho do pohára
14.5.2019 - 22:51
0

gaspi

 

ale ved určite nesedel celý zápas so skovanou flašou, a ked usporiadetel zbadá ze má niekto flašu v hladisku ma mu ju zhabať alebo ho vyviesť kedže nerešpektoval pravidlá
14.5.2019 - 14:54
+1

bwpow

 

Ved to aj robia.
14.5.2019 - 15:44
+1

MR

 

Chuji vsak nech predavaju flase bez stuplov, alebo len v poharoch. To ich treba ucit??? Pan Nemecek toto ries a nie ospravedlnenie
14.5.2019 - 17:13
0

Stano55

 

A ospravedlní sa aj Kanada za oplzlé gestá a nadávky kanadských hráčov smerujúce do hľadiska?
14.5.2019 - 14:41
+20

black33

 

A čo čakali že ich vybozkávajú naši fanúšikovia alebo čo? Chcel by som vidieť ako by sa tvárili diváci v Kanade keby ich takto rozhodca obral o bod , dva.. Ale to by sa nestalo lebo malé Slovensko predsa nemôže poraziť Kanadu
14.5.2019 - 14:43
+15

ridlley

 

Uz by stacilo, nie? Robi sa z toho medzinarodny skandal na urovni vyvolania vojny. Nemalo by sa to stavat sice, ale fakt sa to uz zacina prehanat...
14.5.2019 - 14:50
+9

Shinody33

 

Uz sa to zacina prehanat?
Co konkretne?

Ze sa slovenski predstavitelia MS vyboru ospravedlnili za spravanie divakov? No hroza.

Kazdy kto to ma aspon trocha v hlave usporiadane to povazuje za logicky krok.
14.5.2019 - 15:04
+6

matrin

 

ospravedlnil sa aj za vyše hodinové meškanie otvorenia fanzóny v bratislave či chaos na staniciach kôli nedostatočnému značeniu resp. počtu dobrovoľníkov?
14.5.2019 - 14:53
+2

Yoda_21

 

Preboha, a nam sa kedy niekto ospravedlni za rakuskeho idiota v pruhovanom? Neprehaname to trochu?
14.5.2019 - 14:53
+13

Stano55

 

Dúfam, že pri tom ospravedlňovani kľačal na kolenách so sklonenou hlavou...
14.5.2019 - 14:55
+2

BretPit

 

Boha,ako len my vieme liezť každemu do prdele,proste vypískali,nemalo sa stať,ale toto,čo sa okolo toho deje....skončil zapas,hned na to hymna,čo si mysleli,že všetci sa hned ukludnia,postavia do pozoru a budu v tichosti počuvať hymnu...teraz policia bude vypočuvať ludi,kanadsky velvyslanec sa stretne s našim,no hotova katastrofa,česi vypiskali rusov aoni to doma neriešia,či len preto,že Rusi?
14.5.2019 - 15:10
+21

granlund84

 

Nemecek vždy bol ritolez
14.5.2019 - 15:28
+6

Nemehlo

 

Keby niekto spalil Slovensku vlajku tak ho budes tiez obhajovat?
15.5.2019 - 9:27
+1

Urpiner16

 

Tak.Na nás keď aj orať budú a aj tak sa vždy pokloníme.Služebníček pán veľkomožný.Vy móžte všetko i podraziť Lašáka za bránou a následne dať gól bez ujmy na výklade pravidiel o podrazení vy ste ten hokejový pupok sveta.Hlboko a úctivo sa skláňame vaše blahorodie.
14.5.2019 - 15:04
+16

emoxx1

 

Naozaj máš dojem, že za pískanie do hymny by sa nemalo ospravedlniť? Prepáč ale nie len ty, ale aj mnohý ďalší v tejto diskusii si pletú pchanie do zadku so základným diplomatickým krokom.
14.5.2019 - 15:08
+29

Amonte

 

Ja ta obdivujem za trpezlivost a snahu nieco riesit s tak hodnotovo eticky a mentalne vybavenymi jedincami, aki sa pohybuju po internetoch v dnesnej dobe.
14.5.2019 - 16:10
+20

BretPit

 

Tak, ale tu si na portáli o hokeji, nie o vážnej hudbe, hokej je dynamický, tvrdý, rýchly šport, takže aj diváci majú svoj adrenalín v krvi, nehrá sa v rukavičkách, slovník trénerov tiež nie je diplomaticky, hráči si tiež vedia podiskutovat na úrovni 4tej cenovej, diváci takisto, videl si tu pani v zábere TV ako si milo za,, čo ala, a verím tomu, že je to slušný človek. A my tu riešime celý deň piskot pár nasratych ľudí, a odsudzujem ich ako keby spáchali nejaký teroristický útok na štát Kanada. Sami hráči kanadskí sa len tomu usmievali a možno si to aj užívali, dokonca chválili atmosféru a našich fanúšikov,, a jeden z hrobarov nášho hokeja, aby sa udržal v štruktúrach hokeja, iniciatívne vypisuje ospravedlnenky ako rodič na neposlušné decko. Na hokej podľa teba by mali púšťať len ľudí etický a mentálne vybavení s odporucacou správou psychológa, bože to už kde sme,
14.5.2019 - 19:25
+4

fortuna

 

Prosim ta uz prestan. Keby sme kanade dali vsetko zadarmo aj tak budeme pre nich slovinci.Im sme ukradnuti.A mne je ukradnute co si o mne myslia amici,rusi alebo svedi. Pre mna je dolezite co si o mne myslia moji blizki ostatne mi je u prdele.Kazdy si zodpoveda iba za seba.Alebo sa nam luxemburcania ospravedlnia ze sef eu je opilec? A vsetkym na smiech? Uz prestante moralizovat amici,francuzi,anglicania by sa mali ospravedlnit za onakvejsie veci a neriesia to. A nie tu riesit piskanie cez hymnu.
14.5.2019 - 18:45
+4

emoxx1

 

Ale toto má iba dve roviny. Buď to bolo cez čiaru a treba sa ospravedlniť, alebo to bolo úplne v poriadku a netreba riešiť. Žiadna cesta medzi nie je. Z tvojho príspevku si predpokladám, že pre teba to bolo v poriadku, pre mňa nie.
14.5.2019 - 18:56
+4

Byron

 

Fortuna.A presne kvôli takým ako si ty majú potom tebou menovaný v prdeli celé Slovensko.
14.5.2019 - 19:15
+4

bigi BLOG

 

ospravedlnenie za ten piskot povazujes za ponizenie sa ale medzi prvymi si skakal ked pocas nasej hymny piskali madari, ale na to sme si u vas s hnedym myslennim zvykli
15.5.2019 - 13:10
0

Brambor

 

Fasel mu nakázal?
14.5.2019 - 15:08
0

Hischier

 

Teraz sa ku mne dostala informácia od ľudí čo sedeli za kanadskou striedačkou, že hráči Kanady sa po tom góle dve sekundy pred koncom otočili na našich fanúšikov a rukami ich burcovali (akože odozva na to, že zrazu celý štadión stíchol). Neviem čo je na tom pravdy, ale aj to by bolo celkom nepekné gesto zo strany Kanady.
14.5.2019 - 15:10
+4

Brambor

 

je to celkom možné... to sa robí často aj vo futbale. Sú to emócie. Kľudne sme mohli na nich pískať. Akurát to vadí pri hymne, to sa nič nedá robiť tam treba udržať nervy na uzde. Hádzať bordel na náš ľad... lebo hráme doma - je už totálna somarina. Ale viem to pochopiť... tiež som mal chuť niečo šmariť v byte.
14.5.2019 - 15:13
+1

Robert NZ

 

Pán Nemeček treba riešiť aj toto...Pozdrav pre Nikolica do Rak dakujeme..
Proti Finom rozhodovali: Nikolic (Rak.), Sidorenko (Biel.) - Jensen (Dán.), McCrank (Kan.)
Proti Kanade rozhodovali: Nikolic (Rak.), Bjork (Švéd.) - Malmqvist (Švéd.), Oliver (USA),
V oboch prípadoch je tam jedno spoločné meno. Tak pán rozhodca Fína na konci zápasu ste nevylúčili a následne dali gól.. Nás ste vylúčil 2min pred koncom, keď už áno tak hladám najmenší kontakt aby to bolo 4na 4 bol tam krošček na Buca a nič. Len DÚFAM že toho Rakušana už poslali domov!!!!
14.5.2019 - 15:10
+4

dominator97

 

nuz, ja ked som vcera videl, ze nam bude piskat tento "rozhodca", tak som bol sokovany...nasadenie rovnakeho rozhodcu, na ktoreho malo nejake muzstvo tazke srdce, hmm...a hlavne po tom, co neuznal(i) riadny gol nemcom proti danom, som necakal, ze bude piskat hned na druhy den, ale daval by som vacsie sance tomu, ze si uz na MS nezapiska vobec
14.5.2019 - 15:18
+4

Robert NZ

 

Pán Nemeček treba riešiť aj toto...Pozdrav pre Nikolica do Rak, dakujeme..
Ten z Rakúska nám už pokazil dva zápasy
14.5.2019 - 15:14
+4

vzdy.na.statie

 

Uz prestante hladat chyby v rozhodcoch, ti nam zapas neprehrali, mna sralo viac toto stav 2-0 nezmyselny faul Jarosa, stav 4-2 ale ze uplne nezmyselny faul od Tatara, a na konci faul od Cernaka, ktory si nevie postrazit hokejku. Vsetky tri fauly ovplyvnili zapas.
14.5.2019 - 15:15
+4

nerorome

 

Jaroš "nezmyselne" nefauloval. Tak ako Černák si neustrážil hokejku, akurát on zdvihnutú a Erik na ľade. Rodina sa nezaprie, nevedia si ustrážiť ani tú hokejku
14.5.2019 - 15:24
+2

Rolba

 

a k tomu tá naša biedna presilovka pred koncom,kde sme takmer do pásma nevošli
14.5.2019 - 15:28
0

FeroMotyka

 

Podla mna ti rozputali amricania, co prisli fandit nam a pridali sa najma Kosicania. Oni su uz taki, stale placu a do niekoho rypu. Taki slovenski ublizenci
14.5.2019 - 15:21
0

granlund84

 

Pan Nemecek kedy bude polícia riešiť spreneverene peniaze SZĽH za vašeho vládnutia??
14.5.2019 - 15:25
+15

topska

 

Hod mi to do spravy, viem sa minimalne postarat o medializaciu.
14.5.2019 - 15:46
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tino

 

do sektorov sa : flase od napojov dostali tak ze si ich ludia prekryli odevom, aby ich kontrola v sektore nevidela...ti musim povedat upozornovali ludi ze so sebou nemaju tahat ziaden geret na tribunu apson teda v mojom sektore to takto bolo, ale blbov ktori sa rozhodli obchadzat toto nariadenie bolo ako sa neskor ukazalo celkom dost a orange vesty s tym nic nenarobia...riesenie ktore sa ponuka a ktore sa bojim ze prijmu je osobna kontrola aj pri vstupe na tribunu co uz bude masaker diskomfort kedze hore dole sa pendluje non stop a sposobi to sory do aleluje....ale tak bande sedliackej ktora tam robila bordel je to putna jendo prisli, videli,odisli po nich potopa ....
14.5.2019 - 15:44
0

bigi BLOG

 

otazka znie ako sa k tym flasam dostali? ked presli cez prvu kontrolu tak ziadne flase nemohli mat, takze jedine tak v bugfetov na stadione a to uz je maslo na hlave organizatorov ze toto dopustili
15.5.2019 - 13:07
0

bwpow

 

Piskanie pocas hymny nepochopim, ale taktiez nepochopim, ako sa niekto moze ospravedlnovat za niekoho ineho? Ved to nedava ziaden zmysel. Toto vobec nie je ospravedlnovanie, to je obycajne ponizovanie sa. Bud nech sa ospravedlnia ludia, ktori piskali, alebo nech sa neospravedlnuje nikto.

S hadzanim flias detto, nech sa potrestaju konkretni vinnici alebo nikto. Ved predsa nikto nemoze byt zodpovedny za chovanie ineho cloveka.

Alebo teraz po novom, ked niekto niekoho zavrazdi a odmietne nastupit do vazby, tak zoberieme ineho cloveka alebo celu skupinu ludi a zavrieme ich?
14.5.2019 - 15:50
0

njanja

 

Úplne normálna vec - ospravedlnil sa ako predstaviteľ organizátora.
A potrestanie - tiež úplne bežná vec. Poznajú to v Nitre, Žiline, vo Zvolene a tak ďalej a tak ďalej. Za jednotlivcov si to vždy zlízne usporiadateľ
14.5.2019 - 16:06
+5

bwpow

 

Ved on nepiskal, ani nikto z organizatorov, tak ako sa moze ospravedlnovat? To nema ziadnu logiku. Moze sa tam maximalne ospravedlnovat za organizatorov, ktori nezabranili ludom brat do hladiska flase, kedze ti su naozaj jeho zodpovednostou a teda je to aj jeho vina, ze to nezvladli.
14.5.2019 - 16:13
0

RebeccaBlack

 

pocas MS by mali byt vypnute diskusie. sak to sa citat neda. ospravedlnovat bucanie a piskanie pocas hymny? to uz co a kde ste? keby to bolo opacne tiez by to bolo okay? potom tam citam, ze rozhodca nam nepravom neuznal gol.. aspon si nastudujte pravidla a veci okolo toho co komentujete pre boha ziveho. ved to uz su co za hlody toto. takto to nie je diskusia ale kolekcia hluposti.
14.5.2019 - 15:52
+6

moke19

 

tak nevieme, čo Nemeček povedal, myslím že ospravedlnenie bolo v zmysle, "že organizačný výbor sa s takýmito prejavmi niektorích divákov nestotožňuje"
14.5.2019 - 16:05
+1

bwpow

 

Ale to nie je ospravedlnenie, to je prejavenie lutosti nad niecim.
14.5.2019 - 16:10
0

stevensk

 

Aaaaj jaj. No na jednej strane sa strasne tesia aj hraci aj ini - aka uzastna atmosfera a vsetci hovoria ,ze to je hlavne o divakoch...no a ked potom po takom fakt napatom zapase sa troska prejavia emocie ale pozor ziadne bitky ,proste piskot pocas hymny a uz tych istych fanusikov nazyvame opice a ,ze sa mozu hanbit....proste vacsina z nas kto to pozeral citil v tom case krivdu ,ze na Buca neodpiskali faul a do toho dve sekundy pred koncom padne gol....no ten pocit krivdy tam proste bol , nikto sa nebil a ni nic podobne lebo sa o tom pise ako keby sa tam mastili medzi sebou divaci alebo nahanali funkcionarov po hale alebo podobne....Chvalime atmosferu ale to troska patri k tomu....neda sa vybrat len to dobre, ak ti divaci skanduju cely zapas a stane sa co sa stalo tak prose krivda sa tam citila ,mozno teraz to opadlo ale v tom case nie. Ludia boli zhrozeny , emocie sa prejavili ale nikto sa tam predsa nemlatil a nic take aby niekto nazyval divakov opicami.Ak chceme totalnu kulturu a len krasne slova, tak potom majme divakov ako v USA kde sa neskanduje nespieva...18000 ludi a atmosfera horsia ako u nas pri 1500divakoch. Treba si vybrat pani funkcionari a kopa novinarov co meliete dookola o divakoch ale asi by ste ich najradsej mali takych ako politici volicov...A to ,ze hrac povie,ze divaci sa nemozu spravat ako opice...hlavne ,ze sa mu pacilo ,ze cely zapas skandovali, sklamal tento hrac podla mna vela fanusikov. A Nemcek....niekto vyssie napisal ritolez - suhlas. Polica kona - aky promtny , skoda ,ze nie su taky prompty v inych pochybeniach ale to uz je ina tema. Beriem len tie predmety na lade ale nerobme kvoli tomu z nasich divakov nejakych divokych rowdies.
14.5.2019 - 15:55
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bigi BLOG

 

takze ked sa nemalatili na tribunach tak je to vlastne v pohode. lebo vsak emocie. ja len rozmyslam kde sa to v ludoch bere ze ked su akoze pod vplyvom emocii maju potrebu hadzat na lad vsetko co im pride pod ruky?
15.5.2019 - 13:13
0

juromt

 

...: Logicky a spravny krok, len sranda, ze tento panacik sa este neospravedlnil fanusikom za to, ze on a jeho kumpani dostali nas hokej na z uplneho vrcholu az na dno.
14.5.2019 - 15:58
0

Zahorak

 

Pánko Nemecek Vy ste ozaj super naj ritolezec. Aj ste pri tom klacal8?
14.5.2019 - 16:00
+5

Gargamel123

 

Policajny mafiansky stat:

14.5.2019 - 16:15
+2

tntntn

 

Nasi hokejisti (vo vcerajsich rozhovoroch totalne zdecimovani) musia byt urcite radi... Namiesto toho aby sa zvaz zastal ich a riesil rozhodcov, ktori ich vyrazne poskodili, tak sa zaoberame nespravnou, ale pochopitelnou reakciou niektorych fanusikov.. To im urcite doda chut a silu do dalsich zapasov.. ze mozu na lade nechat aj posledne sily, aj tak si na zaver niekto do nas kopne a je po bodoch..
14.5.2019 - 16:21
+5

Zahorak

 

Zarazajuce je ze to urobi clovek z vlastnej krajiny. Som zabudol - sme na Slovensku...
14.5.2019 - 16:32
+1

vanes je dukla

 

Trikrát tn.Skús sa opýtať napr.takého Tatara,ako sa cítil pri tej hymne.Ak je toto pochopitelná reakcia chlapcom,čo odovzdávajú zo seba všetko,aj s chybami,tak neviem.
14.5.2019 - 18:05
+2

tntntn

 

Hraci dobre vedeli ze ten piskot nepatri im a co sa tyka otazky na Tatara, nepoznam sa s nim aby som sa ho mohla osobne spytat, spravili to za mna novinari a toto bola jeho odpoved: "Ľudia boli frustrovaní, s tým veľa nenarobíte. Nebudem klamať, cítili sme to rovnako ako oni."


14.5.2019 - 18:44
+4

vanes je dukla

 

Už len jedna vec.Komu patril ten piskot a prečo?
14.5.2019 - 19:13
+1

tntntn

 

??? zeby rozhodcom? Na otazku preco odporucam pozriet zaznam zo vcerajsieho zapasu.. A pre nevidiacich posluzi prestavkove pripadne pozapasove studio, tam to kompetentni dovysvetlovali
14.5.2019 - 19:47
0

vanes je dukla

 

Ok Nemam dalsie otazky.
14.5.2019 - 19:53
0

Stano55

 

Pán Nemeček a počas Ruskej hymny sa pískať môže?
14.5.2019 - 16:21
+6

bwpow

 

Rusi su preda fuj fuj a Kanada je huj huj
14.5.2019 - 16:24
+1

Stano55

 

Chce sa mi z neho zvracet...
14.5.2019 - 16:27
+3

1dusan2

 

Tiez mi je z toho zle.
14.5.2019 - 16:36
0

njanja

 

No daj link, kde to Nemeček povedal.
Mimochodom, možno si pamätáš na podobný incident v Česku počas MS žien, tuším osemnástka: "Na incident zareagovala Ruská hokejová federace, která podle výkonného ředitele Dmitrije Kurbatova podala organizátorům šampionátu stížnost. "
"Připravili jsme vyjádření pro pořadatele, k takovým věcem nesmí docházet, ale pravidelně se při zápasech na šampionátech různé úrovně stávají," prohlásil k tomu výkonný ředitel Ruské hokejové federace Dmitrij Kurbatov podle agentury R-Sport.

Legendární útočník a dvojnásobný olympijský vítěz Boris Michajlov českým fanouškům vzkázal, že by se měli stydět. "Normální a civilizovaní lidé nemají právo pískat na hymnu jiného státu," prohlásil pro web Sport-Express s tím, že se diváci musí povznést nad mnohaleté spory. "Nikdy jsem neslyšel, že by vypískali hymnu! Diváci by se za své chování měli stydět," dodal.
14.5.2019 - 16:43
+2

Stano55

 

Čo ti mám dávať za link? Máš problém pochopiť písaný text?
14.5.2019 - 16:50
0

njanja

 

Nemám. Napísal si to, akoby pískanie počas ruskej hymny Nemeček schvaľoval. Tak som ti pripojila text, kde je vidieť, že každý štát je na vypískanie hymny háklivý, v tomto prípade Rusi aj podali sťažnosť. Proste pískanie počas AKEJKOĽVEK hymny je cez čiaru. V prípade piskotu Čechov by sa mal ospravedlniť český zväz. Možno to aj urobili, hoci zmienku som o tom zatiaľ nenašla.
14.5.2019 - 17:01
+1

Gargamel123

 

nemecek sa ospravedlnil: za zlyhanie organizatora=seba
nemal do toho tahat piskanie divakov


14.5.2019 - 17:13
+1

Stano55

 

Ja som sa pýtal...je tam otáznik...piskanie počas Ruskej hymny nik nerieši...
14.5.2019 - 17:28
+2

Tehelnepole

 

Njanja, ja ti rozumiem. Niektori to NECHCU pichopit. Nestracaj s nimi cas. Skusila si.
14.5.2019 - 17:38
+1

Byron

 

Kto pískal proti ruskej hymne?
14.5.2019 - 16:45
+1

Gargamel123

 

divaci: rusko-cesko
14.5.2019 - 16:48
+3

Byron

 

Ok. Som sa pýtal keďže som to nevidel. Každopádne je to trapas.
14.5.2019 - 18:25
0

Stano55

 

Češi pravidelne...
14.5.2019 - 16:48
+3

1dusan2

 

Namiesto toho aby sa riesil vykon rozhodcov tak sa ospravedlnujeme a klaniame zapadu.To sa moze stat len na Slovensku.Hanba Nemecek!!!
14.5.2019 - 16:35
+3

ElwisNR BLOG

 

Za mňa palec hore snáď aspoň trochu to napraví zlý dojem z konca zápasu takéto veci by sa v kultúrnej krajine na takéjto úrovni stávať nemali.Výkon rozhodcov je celkom iná vec a ľudia by si mali zachovať nadhľad a odstup od situácie za každých okolností.
14.5.2019 - 16:37
+2

Gargamel123

 

hej palec hore: za zelene majstrovstva bez plastov.
nech radsej povie kolko si z toho uleju do vlastneho vrecka.
14.5.2019 - 16:43
+1

ElwisNR BLOG

 

Máš možnosť riešiť to ak máš o tom dôkaz inak to nemá zmysel riešiť.Dnes je kopa inštitúcií čo dohliadne na to aby takéto veci boli transparentné a nejaké ulievanie asi len-tak nikto riskovať nebude.
14.5.2019 - 16:52
+1

Gargamel123

 

dokaz bol na lade: plastove flase a pohare
zvonku si to nedoniesli urcite
takze to maju z bufetu
14.5.2019 - 16:57
+2

ElwisNR BLOG

 

Zisťujú ako k tomu došlo recyklácia je fajn to že Slovák si na štadión prinesie z domu pomaly aj paštéku aby ušetril je iná vec.A na ľad by sa nemalo tak či tak nič hádzať.
14.5.2019 - 17:01
0

Gargamel123

 

slovak si z domu nedonesie nic: kedze je pri vstupe dvojita kontrola
ak ano zlyhal organizator
ak nie znova zlyhal organizator
14.5.2019 - 17:15
+2

emoxx1

 

Tie poháre nie sú plastové. Na prvý pohľad vyzerajú rovnako. Počas prvých dní si mohol zachytiť viacero výziev od organizátorov, aby ich nehádzali do smetiaku na plasty, lebo to na potreby separácie plast nie je.

Tu si môžeš o tom niečo prečítať.

https://www.bionela.eu/Jednorazovy-pohar-400ml-50ks-8051-d258.htm

https://www.bionela.eu/BIOPLAST-a6_1.htm
14.5.2019 - 17:48
0

Gargamel123

 

fakt nemam chut: natahovat tuto debatu
neemecek je u mna debil
a policia nema paky na kseftarov s listkami pred stadionom,respektujem
ohladom hadzania jednorazovych poharov na sportovom podujati uz snaha vypocuvat je,pre mna divne...
14.5.2019 - 18:07
0

emoxx1

 

Skôr pôjde o formálnu vec ktorej výsledok bude zákaz vstupu na zvyšné zápasy MS.
14.5.2019 - 18:44
0

ElwisNR BLOG

 

Je jedno či nikto hodil pohár z plastu alebo zo skla hlúpe na tom je že vôbec niekto niečo hádzal a ani okolnosti zápasu to nijak neospravedlnia.To potom podľa tejto logiky ak by sme trebárs nedali ani gól tak diváci budú čo strieľať hráčov súpera celé zle?
14.5.2019 - 18:22
+3

tntntn

 

jede jede postovy panacek..: este by ma zaujimalo ci aj Cesi pisali ospravedlnujuci list Rusom..
14.5.2019 - 16:42
+2

Gargamel123

 

V utorok 20:15 sme tam: JuesejJuesejJuesejJuesejJuesejJuesejJuesejJuesejJuesejJuesejJuesej
14.5.2019 - 16:47
+1

MR

 

Hmm senzacia na Slovensku bulvarne topky sportky sa ospravedlnuju celemu svetu za bucanie pocas hymny. A za pat minut budu grcat na kohokolvek bez overenia informacii v ich senzacnych informaciach??? chce sa mi zvracat pokrytci!!!!! Nemecek sa hlboko ospravedlnuje atd. Fehervary je rozhorceny, hlavne ze prvy rozdrbal hokejku o branku, isiel prikladom fanusikom...nechapem ale este je mladucky, hlupucky ale hokej bude raz hrat dobre snad. Zial cez neho isiel Kakko do vitazneho golu. Podobne Hudacek miesa puk pred brankarom a straca puk a skoro sme dostali gol. Tiez premotivovany, rype do Kanadanov, keby ho ti vyssi Kanadania prebehli trosku len by si pozeral modriny po tele a potom pinda na fanusikov!. Ja osobne doteraz neviem prezut tu prehru, lebo my malinki Slovacikovia sa potrebujeme len ospravedlnovat. Nech sa ospravedlni ten rakusky antirozhodca zarezal nas v dvoch zapasoch. Nemecek ho co neriesi???Sefom sampionatu sa stal len vdaka kamaratstvu s Fasselom, na zvaze je trpeny a nejaky Fassel nam bude diktovat kto bude sefom sampionatu? smiesne. IIHF ,,mafia,, bude zasahovat do tychto veci?? Nech riesi kvalitu suvenirov, to je hanba tak trapne nekvalitne suveniry ake ponukaju??? katastrofa.
Ramsey ani kanadsky trener to neriesia extra, Kanadania sa tesia ze vyhrali a my sa ospravedlnujeme. Ti co citili krivdu tak ju vyjadrili. Bol som tam a tak som to citil aj ja. Nepiskal som proti Kanadskej hymne ale pocas tej hymny lebo nas odrbali na cele s tym truhlikom z Innsbrucku ten nech radsej lyzuje a nedrbne hokej v rozhodcovskej uniforme!!!!! A my len pokrytecky sa budeme ospravedlnovat. Potom sa necudujme ze pripeceni Kotlebovci zvysuju preferencie, vsak za chvilu nas zozeru . Lebo to robia sofistikovane!!!! Uz aj politici dostali rozum a nevyjadruju sa na ich stastie. Nie je za co ospravedlnovat chalani hraju vacsinou nad hranice svojich moznosti. Hrajme a ked nam robia zle ozvime sa aj bucanim mozno nie pocas hymny. Vsak Kanadania hrali s otvorenymi ustami s atmosfery aka tam bola.
14.5.2019 - 17:10
+10

vanes je dukla

 

Fehervary má určite viac rozumu ako ty.Keby bol taký chujo a chcel sa zachovat,ako tie prasce v hladisku,tak by musel tou hokejkou jebnut Manthe.Kedže si sa registroval 1.4.2019 beriem ťa,ako prvoaprílový žart
14.5.2019 - 21:33
+1

Urpiner16

 

A v stredu ide po zápase s Nemeckom písať tiež omluvenky Merkelovej ak nebodaj prehráme či ako?
14.5.2019 - 17:11
+1

bwpow

 

Uz ma urcite predtlacene, pre Merkelovu, Mayovu, H.Ch. Andersena a Makronka.
14.5.2019 - 17:24
+2

Acorgonka

 

Ako distingvovaný človek ako vy vníma pozápasové správanie sa divákov?

„Boli tam emócie a ja to chápem. Do športu to nepatrí. Hymna je symbol štátu a Kanaďania nedali zámienku, aby diváci išli takto proti nim.”

„Hrali férový hokej a diváci im mali vzdať hold. Nestalo sa, a preto to bolo jediné mínus, ktoré som na tom zápase videl.”
15.5.2019 - 8:05
0

rare

 

ako keby kanadania respektovali slovakov...vid anthony mantha - "little fun in the barn"
14.5.2019 - 17:16
+6

Stano55

 

Mantha je jeden s najväčších provokatérov na ľade...
14.5.2019 - 17:32
+4

NzSlovak

 

Hnus: Celá Kanada. Hymnu diváci vypískať nemali, ale ja pevne verím, že tá zákernosť Kanady sa im raz 100-násobne vráti. Neviem ako ich môžete niektorí obhajovať, je to zhluk arogantných a namyslených hráčov...
14.5.2019 - 18:01
+10

vanes je dukla

 

Ja som vždy po vypadnutí Slovenska fandil Kanade.
Obdivujem tento štýl hokeja.
14.5.2019 - 18:10
+4

Urpiner16

 

Ja zas obdivujem rozhodcov keď Kanada prehráva ako sa im strkajú do riti a prehliadajú z ich strany bežné fauly či zákernosti.
14.5.2019 - 18:17
+7

granlund84

 

Na Kanadu voľnejšie
14.5.2019 - 18:20
+6

vanes je dukla

 

Každý podla svojho gusta.
14.5.2019 - 18:21
+1

Gargamel123

 

aj aljaska ?: kanada sa nestazovala a nikto tu kanadu neobvinuje
14.5.2019 - 18:10
0

Acorgonka

 

ktori zhodou okolnosti patria k elite a spicke svetového hokeja a nech su aj neviem aki na taketo reci nemas pravo na posudzovanie situacii su tam rozhodcovia my sme nevyuzili presilovku 5:3 napríklad ja si ctim nasu repre ale zase takto pisat o superovi je fakt neslusne
15.5.2019 - 7:28
+2

polsky_matros

 

Naserte fans a nik vam na ma hokej nepride
14.5.2019 - 18:30
+2

njanja

 

Práveže problém je v tom, že tam nie sú fans, ale diváci. A všetci vieme, že to je dosť rozdiel.
14.5.2019 - 18:35
+4

polsky_matros

 

Tak divakov ...aby ste sa z tej politickej korektnosti nahodou nepo5rali
14.5.2019 - 18:58
+1

amaskiea BLOG

 

Prosím ťa, a čo presne by bolo treba spraviť, aby sa tie večné deti neschopné uniesť porážku naozaj nasrali tak, že už nikdy na hokej neprídu? Poraď.
14.5.2019 - 19:06
+1

bwpow

 

Mozno by pomohlo zrusit sedenie
14.5.2019 - 19:15
0

Acorgonka

 

presne tak ale ver su tu aj taki co v tom ziadny rozdiel nevidia
15.5.2019 - 7:25
0

opeKE

 

Druhykrat v zivote suhlasim s Urpim asi je to so mnou zle... na ten hnusny kanadsky hokej sa neda pozerat, provokacie. Libor sa tam pekne zdrzal pri jednej reakcii kanadana ked mal ist von tak sa snazil aby siel aj on. Ja by som neviem ako reagoval. Hram hokej uz len na rekreacnej urovni ale viem ako je frustrujuce ked rozhodca jemne piska druhej strane. Jednoducho ten rakusak uz nema co piskat hocijaky zapas na MS.
14.5.2019 - 19:14
+2

marcel

 

Akoze: ...kazdy tu riesi to ze “ako sa vypiskala hymna Kanady” a “akí su fanusikovia SR”...nikto...ZIADEN...portal, televizia, radio, NIKTO, nenapisal, co predchadzalo tejto reakcii....kazda akcia vyvola reakciu...po zapase v KE sa nepiskalo neopravnene, pretoze rozhodujuci gol zapasu ktory znamenal dolezite 3 body sme dostali po CHYBE rozhodcov a po provokáciach Kandakej lavicky smerom k divakom..kto tam bol, ten videl...toto tu ale nikto neriesi...nikto neriesi faul ktory tomu predchadzal, nikto neriesi, ze nasmu vyluceniu predchadzal podobny zakrok ktory odpiskany nebol...tu teraz kazdy riesi to, ze fanusikovia vypiskali hymnu Kanady..po takomto priebehu aky bol vcera som piskal aj ja, a budem, aj v dalsich zapasoch ak budu prebiehat tak ako ten vcerajsi..v KE hokej milujeme a ak vidíme krivdu v priamom prenose tak to dame najavo...vzdy tak bolo a vzdy tak BUDE...je SMUTNE, ze este sa ideme ospravedlnovat tímu súpera tak ako to urobil “mistr” Nemeček..kto z rozhodcov sa ospravedlni nam? Kto z tych 4-och rozhodcov, 8-mich očí sa ospravedlnil nam zato, že neodpískal jasný faul?? Nikto!! A potom sa niekto čuduje, že ľudia hodia flašu na ľad? Keď vidia “krivdu”, v druhom zápase po sebe....všetci tu podme teraz kydať na vlastných..len preto, že sa v KOŠICIACH nechceme a neviem pozerať na to, že meno supera je viac ako výkon na ľade...
14.5.2019 - 20:19
+4

Byron

 

Marcel a kedy sa ospravedlní Tatár že primitívne fauloval a daroval Kanade gól podobne Rybár že taký gól nedostane ani juniorský brankár že Černákov faul znamenal výhru Kanady? To ma určite sere viac a to bola príčina našej prehry a nie tu všetko hádzať na rozhodcov. Ale fanúšikovia na Svk sú bohužiaľ presne takí ako ty. A Nemeček urobil presne to čo mal!
15.5.2019 - 7:40
+2

Acorgonka

 

Ako hodnotíte kanadské provokácie a vyvolávanie šarvátok za nepriaznivého stavu?

„Oni to vedia. Zahrať súperovi na nervy, potom sa rýchlo hokejovo spamätať a dať góly. Pretože oni nemajú krvavé oči, dokážu úmyselne niečo vyprovokovať, aby sa dostali do hry, čo sa im aj teraz podarilo.”

„Nebol to však rozhodujúci moment. Tým bolo to rýchle kanadské vyrovnanie zo 4:2 na 4:4. Slováci mali vyhrávať dlhšie a skončilo by sa to inak.”
15.5.2019 - 8:01
0

bigi BLOG

 

cize ak uvidite krivdu v priamom prenose tak to date najavo, no som zvedavy ked budu nahodou budu citit krivdu nasi superi ci tiez budes piskat pocas nasej hymny. ked uz si taky spravodlivy
15.5.2019 - 13:35
+1

granlund84

 

Dalo sa to čakať, amatérske senzáciechtive média na toto čakali. Narkoza , hnojka fuckradio a ďalší sa v tom doslova vyžívajú, 90% médií je bulvár.
14.5.2019 - 21:32
+2

leomessi

 

tak pajac Nemeček: sa vopchal do analu Kanadanom ...to sa dslo čakať - typologicky to naňho sedí ...
pevne verim , ze sa ospravedlnil aj za českych divakov Rusom - ktorí tiež piskali pri hymne (ruskej)
14.5.2019 - 22:15
+1

Tehelnepole

 

A kto sa ospravedlni za Nemecka?
14.5.2019 - 22:22
0

Selvo

 

Leomessi, pán Nemeček sa nikomu nevopchal do analu, pán Nemeček je profík ktorý zareagoval správne . Nemeček je boss týchto MS ako bol aj v roku 2011. Bez jeho schopnosti , diplomacie a profesionality by si s organizovaním MS nedali rady ani súčasný prezident ( ktorý mimochodom poveril Nemecka organizovaním MS)a ani nikto z gruppeta ZCH či ZG alebo ako tých rozmaznaných a neschopných dristošov tu na HO nazývate .
15.5.2019 - 0:43
+2

KrebsKandidat

 

je to hanba, piskat pri hymne supera, to nie je o com debatovat

K zapasu a rozhodcom? Mne je to teraz vlastne suma fuk, pretoze sme si to prehrali sami tym, ze robime zbytocne fauly. A tym, ze sme v oslabeniach, zial, slabi.
14.5.2019 - 22:34
+1

thovthKe

 

No fajn: Skončí zápas, ako skončil. Diváci, slušne napísané, riadne frustrovaní, znechutene dajú najavo čo si myslia, aké emócie nimi točia. Pískajú, nadávajú a do toho "organizátor" pustí hymnu.
Ok na hymnu by sa súperovi pískať nemalo, ani po prehre, ani ak by to bolo Rusko. Ale ono najskôr sa pískalo, až tak začala hymna.
Možno stačilo trocha ťahať čas s ukončením, hľadisko by trocha stíchlo, možno nie. Ale ak si niekto myslí, že minútu po takej prehre, pár tisíc naserkaných divákov, utíši cudzia hymna, tak má skúsenosť maximálne s návštevou baletu či opery, tam to funguje.
14.5.2019 - 22:48
0

Gargamel123

 

Nech zahraju hymny obom pred zapasom
ana konci turnaja vitazovi.

Dobre ze po kazdej tretine nemame hymnu...
14.5.2019 - 23:11
0

emoxx1

 

Súhlas. Naviac si hymnu zaslúži každý zúčastnený, nie len víťaz...
14.5.2019 - 23:14
0

blazon

 

Chodim aj na operu aj na balet a nechapem co tu pises. Nie nefunguje to tam ako si predstavujes, asi ti chybaju skusenosti. Nerad sa chytam slovicok, ale pusti si zaznam, ci to bola minuta po zapase a prides na to, ze casu bolo dost a keby si bol v steelke, tak by si tiez nenapisal ze by ludia prestali.
15.5.2019 - 0:26
0

thovthKe

 

Ak sa nemýlim na opere, či pri balete, ako náhle začne orchester hrať, šum v publiku stíchne. Tu sa pískalo, už pre hymnou, a písal som, že bolo nereálne očakávať, že začiatok hymny utíši divákov.
15.5.2019 - 8:20
0

Matooo81

 

Poklona: Najlepsie mozne riesenie je ist sa oficialne ospravedlnit na kanadske velvyslanectvo , alebo este lepsie vycestovat do Kanady najlepsie aj s konciacim zapadnym krajinam klanajucim sa prezidentom Kiskom a ist sa tam ospravedlnit ... A vsetci divaci povinne na kazdom zapase spievat Kanadsku hymnu !!!
Toto je presne ta mentalita Slovakov , ked si ideme podkopavat nohy navzajom ... Nikto iny neriesi vypiskanie Kanady len slovenske media z toho robia obrovsku senzaciu . Ci uz hraci alebo trener kanady vsetci sa vyjadrili , ze atmosfera bola super a burliva nikto to neriesil .Emocie patria k sportu , ja v ziadnom pripade nejdem obhajovat hadzanie predmetov na lad ani piskanie na hymnu kanady , ale medialna masaz a to , ako my slovaci vieme ist sami proti sebe je uz cez ciaru ...
Ako sa moze vyjadrit 19 roxny Fehevary na adresu ludi , ktori cestovali na zapas z celeho Slovenska , ktori zapalatili za listky velke peniaze ze sa spravaju ako opice ? Toto si moze dovolit 19 rocn chlapec v repre drese ???? Toto si nedovolil kanadsky trener slovenskeho muzstva , ktorehonsa to dotklo najviac ! Toto wi nedovolil 39 rocny Nagy ktory toho ma nie len v repre preskakane ! Toto si nedovoli najvacsia hviezda muzstva Tatar , toto si nedovoli kapitan Sekera , ale toto si dovoli 19 rocny Fehevary , ktory hned po gole zlomi hokejku o branu , to nie je nesportove spravanie ? To nie je spravanie orangutana ? Ved mal ist za kanadskym hracom a mal sa tesit z golu spolu s nimi a na konci zapasu spievat kanadaku hymnu aby prekrical piskat fanusikov !Skoda len , ze take vyjadrenie nemal na tlacovke po MS 20 , ale spraval sa tam ako cvicena opica ktoru tam posadili na pritakavanie .
Mal som k tomu chlapcovi sympatie , ale po tomto vyjadreni dosiahol podlahu rovnaku ako ludia ktori hadzali predmety na plochu . Hokej nie je divadlo , hokej je o emociach a osobne som bol na kazdom zapase v kosiciach a tie emocie sa nedaju porovnat so sledovanim zapasu v tv ...
Skoda , ze my slovaci neriesime to , ze nam tu tyzden co tyzden madarski fanusikovia urazaju slovensku statnost , spievaju chorale ze nemame vlastny domov , na repre zapase nam vypiskaju slovensku hymnu , urazaju nasu statnost , vlastne popieraju existenciu slovenska to neriesime ... My slovaci riesime “urazku” hymny kanady ...
Skoda len , ze sme takto zvyknuti pritakavat klanat sa , ospravedlnovat a ze nam chyba ta zakladna vlastnost naroda , hrdost spolupatricnost a lokalpatriotizmus ...
15.5.2019 - 7:14
+3

emoxx1

 

Ďalší čo má dojem, že tak to má byť... Z ktorej predele sa furt rojíte.
Zle som odhadol tento náš národ...
15.5.2019 - 7:28
+4

Matooo81

 

Nevsimol si si kamarat zakladnu vec a to je ta , ze ja som neobhajoval ani hadzanie na lad ani piskanie na can hymnu ... neobhajujem to , len reagujem na naslednu reakciu a medialnu masaz hlav ... Ked sami zo seba ideme robit hlupakov .
A osobne sa ma to tyka , lebo som sa na tom zapase zucastnil , nepiskal som , nehadzal som nic na lad a tiez som bol oznaceny za spravanie opice , lebo sa z toho spravila kolektivna vina ...
A ked je podla teba normalne , ze 19 rocny hrac repre oznaci fanusikov ako opice , tak potom klobuk dole pred tebou ...
A zvlast ma zaujalo to , ako ty ktory ides tak tak strasne obhajovat tu strasnu “medzinarodnu blamaz” oznacis cloveka s inym nazorom za vylezeneho z prdele
15.5.2019 - 7:40
+1

emoxx1

 

Označil tých, ktorý pískali a hádzali na ľad. Okrem iného bez dôvodu, keďže sa už vysvetlilo, že Buc ten faul prifilmoval a nebolo tam čo vylučovať. Pokiaľ si skutočne nepískal a nehádzal, tak teba tým určite nemyslel a máš moju poklonu, že si si dokázal zachovať dôstojnosť.
Tých nesprávnych som označil za opice aj ja a nepotreboval som na to mediálnu masáž. Urobil som tak rovno v tej chvíli keď sa to stalo. Záhádzaný ľad na podujatí IIHF bol naposledy v roku 2006 v Rige ak sa nepletiem. Tento prejav je už veľmi zriedkavý aj v lige a to sa hovorí, že sa tam chodí spodina ožrať. Tak na takomto fóre s takou cenou vstupného už taký prejav nikto neočakával. Zas sa nemôžme diviť, že sa toho každý chytil.
15.5.2019 - 8:13
+1

Matooo81

 

Vidis s v tomto sa zhodneme a to si ma nemusel oznacit za vylezeneho z riti
Ale pri podujati , kde sa zucastni 7400 divakov je pravdepodobne , ze sa nieco take moze stat aj ked sme sa obaja zhodli , ze by nemalo .Tych predmetov zase nepadlo tolko a to piskanie tiez nebolo tak ohlusujuce aby z toho musel byt az taky skandal , ktory podla mna nie ferovo zatienuje to , co predviedli chlapci na lade ...
Mna sa najviac dotklo to , ze to hodnotu 19 rocny chlapec , ktory po gole zlomil hokejku o branku co si myslim , ze je tiez hodnotene ako nesportove spravanie ...
15.5.2019 - 8:56
0

emoxx1

 

Nemusel, moja chyba. Nabudúce radšej 2x prečítam...
15.5.2019 - 9:08
0

amaskiea BLOG

 

To, že by vás Fehervary hodil do jedného vreca medzi "opice" všetkých bez rozdielu, je len tvoj výmysel, pohon do tvojho samonasieracieho motora. Mal by si porozmýšľať nad tým, na čo je dobré vytvárať okolo mladého talentovaného hokejistu takéto legendy na úrovni babských hysterických klebiet. Všimni si nižšie, niektorí z nás sa už toho začínajú... - začína, je jeden ...zatiaľ, uvidíme ďalej...
15.5.2019 - 10:53
+3

Urpiner16

 

Feherváry akosi vyskakuje viac ako je treba ale keď bolo treba sa zastať Pospíšila tak čušal ako voš pod chrastou a držal stranu Bokrošovi ako opička na gumičke hrdina.A tu hľa ešte mu mlieko nedávno uschlo na brade a ide našim fanúšikom nadávať do opíc.
15.5.2019 - 9:16
+2

bigi BLOG

 

opicami nazval len idiotov ked si sa v tomnasiel tak je to tvoj problem, aj ked ma to neprekvapuje v tvojom pripade
15.5.2019 - 13:42
+2

Matooo81

 

Mohli by ste sa ty aj Fehevary po zapase kanady zastavit u nich v satni , stiahnut gate zohnut sa a nech sa na Vas chlapci trosku odreaguju ako ospravedlnenie za opice
15.5.2019 - 15:13
+1

amaskiea BLOG

 

mno, a máme to tu,: ty sa ešte ideš sťažovať, že ťa niekto nespravodlivo zaradil na nižšiu úroveň...
15.5.2019 - 15:18
+1

Urpiner16

 

Si sa prejavil ty inteligent hnedý.
15.5.2019 - 15:24
0

bigi BLOG

 

tak sa konecne rozhodni co som, lebo raz pises ze hnedy raz ze slnieckar lebo evidentne mas v tom hokej, koniec koncov ako vo vsetkom
16.5.2019 - 6:31
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.7.2019 02:55
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 14.7.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 14.7.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 14.7.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.7.2019 10:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 16.7.2019 10:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.7.2019 10:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 16.7.2019 10:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 16.7.2019 10:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 16.7.2019 10:07

Bleskovky

Winnipeg podpísal nováčikovský kontrakt s Heinolom

Klub zámorskej hokejovej NHL Winnipeg Jets podpísal s Fínom Villem Heinolom trojročný nováčikovský kontrakt v hodnote približne 3,4 milióna dolárov. "Tryskáče" si 18-ročného obrancu vybrali v 1. kole draftu NHL z 20. miesta.
včera o 21:51 - Michal Bruner / TASR

Burakovsky podpísal ročnú zmluvu s Coloradom

Švédsky hokejista Andre Burakovsky podpísal ako chránený voľný hráč ročný kontrakt v hodnote 3,25 milióna dolárov s organizáciou NHL Colorado Avalanche.
včera o 20:35 - Michal Bruner / TASR

Vojnov sa dohodol na ročnej spolupráci s Omskom

Ruský hokejista Viačeslav Vojnov bude v kariére pokračovať v drese Avangardu Omsk. S klubom KHL sa dohodol na ročnej spolupráci. Informovala o tom agentúra AP.
včera o 15:55 - Michal Bruner / TASR

Zomrel bývalý hráč Košíc Imrich Lukáč

Vo veku 69 rokov zomrel po ťažkej chorobe bývalý hokejový útočník Imrich Lukáč. Člen legendárneho bratského útoku s Vincentom a Jozefom odohral v najvyššej československej súťaži 149 zápasov, v ktorých strelil 49 gólov.
13.7.2019 11:47 - Michal Bruner / TASR

Brankár Bäckström ukončil kariéru, pracovať bude pre Columbus

Fínsky hokejový brankár Niklas Bäckström ukončil vo veku 41 rokov aktívnu kariéru. Jej prevažnú časť strávil v klube Minnesota Wild, za ktorý odchytal 9 sezón. Pôsobiť bude ako európsky tréner brankárov pre klub Columbus Blue Jackets.
13.7.2019 11:21 - Michal Bruner / TASR

Laughton sa vyhol arbitráži, s Flyers podpísal zmluvu na 2 roky

Kanadský hokejový útočník Scott Laughton sa v NHL vyhol arbitráži, keď sa s vedením Philadelphie Flyers dohodol na dvojročnej zmluve vo výške 4,6 miliónov USD.
13.7.2019 10:29 - Michal Bruner / TASR

Anaheim podpísal ročnú zmluvu s obrancom Del Zottom

Klubzámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks podpísal ročnú zmluvu v hodnote 750. 000 USD s obrancom Michaelom Del Zottom. Dvadsaťdeväťročný hráč si v minulej sezóne pripísal jeden gól a desať bodov v 42 stretnutiach za tri rôzne tímy, informoval portál tsn.
12.7.2019 18:33 - Adrián Danaj / TASR

Útočník Dzingel sa dohodol na zmluve s Carolinou

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na dvojročnej zmluve s nechráneným voľným hráčom Ryanom Dzingelom. Za prvú sezónu dostane útočník 3,25 milióna USD a za nasledujúcu 3,5 milióna USD, informovala agentúra AP. Dvadsaťsedemročný Dzingel si v minulej sezóne vytvoril v drese Ottawy a Columbusu s 26 gólmi a 30 asistenciami kariérne maximum.
12.7.2019 16:29 - Adrian Danaj / TASR

Ferland bude pokračovať vo Vancouveri

Hokejový klub v NHL Vancouver Canucks získal na trhu s voľnými hráčmi Micheala Ferlanda. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal zmluvu na štyri roky s celkovým zárobkom 14 miliónov dolárov.
12.7.2019 08:20 - Michal Bruner / TASR

Montreal sa dohodol na zmluvách s fínskym duom Armia, Lehkonen

Hokejový klub NHL Montreal Canadiens sa dohodol na nových zmluvách s fínskou dvojicou Joel Armia, Artturi Lehkonen. Obaja útočníci podpísali kontrakty na dva roky.
12.7.2019 07:28 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola