Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Slovensko porazilo Nemecko po samostatných nájazdoch

14.4.2018 20:14 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti zvíťazili vo svojom treťom zápase záverečnej prípravy na majstrovstvá sveta v sobotu vo Weisswasseri nad domácim Nemeckom 2:1 po predĺžení a nájazdoch. Odvetu odohrajú už v nedeľu 15. apríla o 17.00 h v Drážďanoch.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


fakir

 

taka prva vlaštovka,pekne
14.4.2018 - 20:33
+1

amaskiea BLOG

 

...třeba ta hezká čtyřka z fyziky: ...nebo můj syn, to taky není žádný ajnštajn, ale ve sběru je první...
15.4.2018 - 12:27
+4

nyytymaki BLOG

 

Famfulooo,Famfuloo,tak co jak to jde?
Jde to dobře,jen to neseje.
15.4.2018 - 14:00
+1

amaskiea BLOG

 

což je u secího stroje dosti podstatná závada, že?!
15.4.2018 - 14:12
+1

Adriano23

 

Lintner s Kohutom odstupte. Ako je mozne ze dovolili, aby sa hralo finale ligy a pripravny zapas so striebornym timom z poslednych OH v rovnaky cas? (strojar uz nemusis uz som si za teba kopol).

Ale teraz vazne. Polovicka hracov nemecko timu patri minimalne do sirsieho kadra ich repre, popripade co uz boli aj na MS. Evidentne bez najlepsich hraju strasnu biedu aj nemci. Mimochodom Goc, Reimer, Erhoff a nie som si isty ci aj Y. Seidenberg uz ukoncili repre karieru. Co bude pre nich velmi citelna strata. Predpokladam ze aj Edmonton bude v najblizsich rokoch pravidelne postupovat do play off, takze rozlucit sa mozu aj s Leonom (s jeho pravidelnou ucastou na MS). Nemci maju velmi kvalitny rocnik narodenia 95 Leon, Kahun, Michaelis, Sturm, Tuomie, Eisenschmid ... Co predstavuje velmi slusnu kvalitu.

U nasich, no co k tomu dodat. Snad Stehlik sam zistil ze toto nie je Liga Magnus ktoru si tak vychvalil v poslednom rozhovore. Najlepsi hraci opat nitriansky utok a celkom dobre aj popradsky. Stale cakam, ze ti rozdielovi hraci budu skor z ceskej extraligy, ale ako tak cakam tak stale marne a to uz nejeden rocik. Strelba je priam tragicka, resp na urovni ziakov. Pevne verim ze Fehervary sa na MS dostane ked vidim jeho podaktorych kolegov z obrannych radov, tak mi je az doplacu ... Jednoznacne na MS musi ist minimalne jeden utocnik U20, pretoze nebude horsi ako polovicka nasich utocnikov.
14.4.2018 - 20:33
+35

elbarto

 

Roman do prípravy patrí jednoducho, je to náš najvyspelejší aj najperspektívnejší junior... nechápem na čo čakajú, pri tej mizérií v útoku, nude a šedi ktorá tam panuje ho mal Šarkan už dávno spamovať mailami,hovormi,smskami... Zároveň dúfam, že po dvojzápase v Nemecku sa repre rozlúči s Valachom,Hovorkom a aj Bucom napriek tomu, že dal dneska pekný gól. Títo chalani niesu mladí,perspektívni a ani kvalitní pre medzinárodnú úroveň. Osobne by som na MS rád videl len jedného z dvojice Miklík-Nagy, zatiaľ ma vôbec nepresviedčajú. Najväčšia čerešnička dnešného zápasu bola naša presilovka 5v3 kde sme asi minútu si prihrávali za bránou... našťastie potom prišla nitrianská lajna a videl som konečne pohyb na presilovke, nechápem prečo nedostali viac priestoru. Som rád že Godla konečne vychytal víťazstvo a aj čo to pochytal.
14.4.2018 - 20:51
+9

Adriano23

 

Jasne, Roman si aspon sancu v priprave zasluzi. Presne ako pises ked prisiel na lad nitriansky utok tak to bolo hned o inom. Mne to pride ze skor oni su ti skuseni a nie napr Miklik a pod a pritom Mikus s Kristofom maju 24 rokov a Paulovic 23. Konecne uz poslat k vode tu stratenu generaciu priemerakov, bez hokejoveho umu. Mimochodom dnes sa mi videl aj Bondra najma pri tom gole, ako zaviezol puk a neskor aj skvele nahral. Ku Godlovi iba tolko, ze o brankarsky post sa najmenej bojim a zacinam sa stotoznovat s nazormi, ze na domacich MS nech sa Halak dolieci v zamori po opat narocnej sezone a necha post jednotky resp dvojky niekomu inemu.
14.4.2018 - 21:02
+7

elbarto

 

Tak ono Miklík cit pre gól má, aj vcelku dobrú strelu, dneska tam aj peknú prihrávku na tyčku hodil Bakošovi. Problém je, že to je strašne profesorské aj od Laca aj od Michela, bez pohybu, súperom sa to ľahko číta a bráni... Bondra hrá podľa mňa dobre od začiatku prípravy z popradských hráčov sa mi páči najviac.
14.4.2018 - 22:12
+3

HokejBJ

 

Je pravda, že dnes zahazdovali všetko možné, ale keď dnes sme hrali slabo tak ja už neviem
14.4.2018 - 21:05
+1

P24 BLOG

 

suhlas: z tych utocnikov, ktori tam su vycnievaju len madar s kristofom. zvysok mozme v poho nahradit. druha vec je, ze z ti, ktori by ich nahradili, by boli kvalitativne rovnaki. jednoducho kopa priemeru. fakt by som tam spravil radikalny rez a na domacich ms sa pokojne ukazme s mladickym a dravym muzstvom. extra vysledok aj tak neuhrame, tak, nech ta hra aspon bavi
14.4.2018 - 21:02
+8

Zkubydu

 

absolutny suhlas. Fehervary s Cajkovskym najlepsi beci. V utoku nitranska lajne predcila vsetkych, ale na moj vkus to bolo pomale a bez zakoncenia. Super neporovnatelne slabsi ako Svedi. Dufam ze zajtra to bude z oboch stran ovela lepsie. Godla good job ten gol mal Hovorka slefovat a zlikvidovat.
14.4.2018 - 23:07
+2

pohodaci

 

Slovensko proti Nemecku víťazne.... To je krásny nadpis k tej biede čo sa tam 65 min. odohrávalo... To BB- TN je iný zápas-rýchly, útočný, tomu sa dá povedat, že je to hokej.A ešte spolukomentátor na Dajto povie, že to bol prípravný zápas, ktorý hrali v takom "výletnom" tepme...No, je to otrasné, kde sme sa to s tým naším hokejom dostali, ale jedno porekadlo hovorí, že ked sa rozhodneš kráčat na dno, tak sa tam určite aj dostaneš, NO a my sme už TAM!!!!
14.4.2018 - 20:34
+11

HokejBJ

 

Jaká bieda, veď sme boli lepší, nato ako ste Nemcov chválili tak DNES nehrali dobre. A béčko nemali. Ja neviem aký výkon už chcete boha, furt dačo
14.4.2018 - 20:48
+4

P24 BLOG

 

ja osobne taky, v ktorom kludne stravime aj viac casu bez puku, ci v obrane, ale ked uz utocime, ideme dravo do brany a sme pred nou jak zraloci
14.4.2018 - 20:58
+2

lakyluuk22

 

porazili sme medailistov z OH aj takto sa na to da pozerat cize fajn
14.4.2018 - 20:35
+2

Gargamel123

 

Takze Godla je isty.
14.4.2018 - 20:39
+1

P24 BLOG

 

ako je uz pravidlom pri vsetkych nasich repre. chybaju strelci. a ti bohuzial nepridu ani z nhl. zostava teda len verit, ze snad nejaky dvaja chytia na ms zivotnu formu, inak to bdúde tradicny nic neriesiaci boj o cca 10 miesto
14.4.2018 - 20:47
+5

houyhnhnm

 

Ako je možné, že vyradia z tímu Bodáka a drevený Valach, Stehlík a Trška zostanú??? Ako je možné, že za repre hrajú v príprave pred MS útočníci, ktorí na to nemajú (Buc, Hovorka, Šimun??? Ako je možné, že do prípravy nebol povolaný Miloš Roman, ktorý je kvalitatívne v TOP5 slovenských centrov (Marcinko, J. Mikúš, Krištof, Bubela, Mil. Roman)??? Navyše keď sú Hrivík a Viedenský zranení a Daňov Winnipeg zrejme pôjdu v Playoffs ďalej.
14.4.2018 - 20:52
+13

ctibor

 

No nerobme z Romana nieco neuveritelne. Ano, sancu do pripravy by si zasluzil, ale do top 5? Kto to urcil?
14.4.2018 - 21:01
+11

houyhnhnm

 

Je to môj názor. Nikto to neurčil. Daj kvalitnejšieho centra od Romana (Hrivík, Viedenský zranení, Daňo nie je k dispozícii, Surový a Olvecký už na to nemajú) a môžeme o tom kľudne ďalej podiskutovať

Ešte mi napadli Cingel a Hrnka (tí však momentálne hrávajú krídlo).
14.4.2018 - 21:17
+10

ctibor

 

Na zaklade kvality a prinosu pre tim urcite aj Olvecky ci Cingel su pred nim. A aj taky Kristof, Marcinko ci Bubela. Tych centrov by bolo viac.

Roman este nehral dospely hokej, nebol dominantny ani pocas MS20, hraje stale juniorsku ligu, ktoru tiez o hlavu neprevysuje a prave pozicia centra je miesto, kde na neskusenost jedneho hraca moze doplatit cele druzstvo. Omladzujme, ale nie bez rozmyslu. Som za to, aby sa pozval do kempu, pricuchol k repre, ale skok medzi muzskym a juniorskym hokejom je velky. To by bol velky risk. Treba si uvedomit ze nase najlepsie prospekty su daleko za tymi najlepsimi. To co si mozu dovolit Fini ci Svedi, dat tam 17-18 rocnych chalanov, my nemozeme.
14.4.2018 - 22:22
+11

houyhnhnm

 

Krištof, Marcinko a Bubela sú v TOP5, ktorú som uviedol Cingel hráva krídlo, Olveckého snáď nemôžeš myslieť vážne.

To, že Roman nehral dospelý hokej nie je pravda. V minulej sezóne odohral 40 zápasov medzi mužmi. A aj keby ho nehral, tak sa nič nedeje. Nehral ho ani Réway pred MS 2014. V našom tíme počas MS20 dominantný bol, bol najvyspelejší a najkomplexnejší hráč Slovenska. Ja neporovnávam najlepšie prospekty Slovenska s najlepšími prospektami sveta. Porovnávam hráčov Slovenska. Vravíš, že máme omladzovať, ale nie bez rozmyslu. Najmladšími útočníkmi v tomto výbere sú 23-roční Paulovič a Šimun preboha.
14.4.2018 - 22:46
+11

ctibor

 

Tak snad nemozes mysliet vazne, ze Roman je momentalne na urovni Olveckeho ci Suroveho. Nemyslim, ze ak by sme vymenili Romana za nich, tak by bol schopny tahat svoj tim k titulu.

Roman ma potencial, paci sa mi, ze sa z neho uz v tak mladom veku stava two-way player, ale tych 40 zapasov odohral v druhej ceskej lige. Hrava len juniorsku ligu, kde ani tam nema 1 bod na zapas. A nemyslim si absolutne, ze na MS20 posobil az tak vynimocne ako ho ty opisujes. Do pripravy by som ho zavolal, ale pomaly mu arendovat miesto v zostave...s tym jednoducho nesuhlasim. A ano, kedze nase prospekty su ake su, tak je mozne, ze tam najmladsi hraci budu po 20-tke. Jednoducho v utoku je to bieda.

A Reway je uplne iny hrac. Na tych MS 20 mal 2 body na zapas, jednoznacny lider timu, ten rocnik si daval juniorku bez problemov s 1,5 bodom na zapas. Tie cisla, ale aj hra ci myslenie boli uplne niekde inde ako u Romana.
15.4.2018 - 9:55
+2

houyhnhnm

 

S druhou vetou súhlasím. Surový a Olvecký sú v slovenskej lige kvalitnejší ako Roman (prepdokladám to). Ale na medzinárodnej úrovni by som sa priklonil k Romanovi, keďže Tomáš a Peter v tejto sezóne v repre už nestíhali tempu.

Pozor, druhá česká liga nie je druhá slovenská liga. Nepodceňoval by som ju.

Čísla Réwaya a Romana nemožno porovnávať, keď sú to diametrálne odlišné typy útočníkov. No dominancia herného prejavu obidvoch bola/je v danom čase (v ich rovnakom veku) na veľmi podobnej úrovni.
15.4.2018 - 10:46
0

ctibor

 

Tak respektujem, ze mas na to iny pohlad, ale nemozem suhlasit. Hlavne s tym, ze Roman by stihal medzinarodnemu tempu, kedze prave s korculovanim mal/ ma najvacsi problem. A ani s tym, zeby Roman posobil tak dominantne vo svojich timoch tento rok ako Reway pred 4 rokmi. Ale chapem, ze sa mozes na to pozerat inak.
15.4.2018 - 10:54
+1

ŠIMIKE

 

je jedno co by roman nestihal..tak isto by nestihal ani olvecky a surovy a ked uz mam 3 rovnako pomalych hracov tak zoberiem najmladsieho
15.4.2018 - 11:26
+2

Patomato

 

hlavne by som povedal že ramsay hlada korčuliarov a silovych hračov preto ak sa tam dostanu mlady 20-24rokov tak možno nejake krídlo a brankar.Centrov chce mať skusenych a silnych
15.4.2018 - 11:50
0

ŠIMIKE

 

tak to ho asi vysledok pekne sklame ked chce mat silnych a skusenych centrov
15.4.2018 - 12:39
+1

renem

 

Tak kde je napisane, ze Roman na to uz ma? Ja neviem nevidel som ho hrat s muzmi. Podla mna je trochu skoda, ze neostal v Trinci, ked vidim ako sa mlady stavaju pomaly tahunmi v Ceskej lige.

Takzo povedat, ci pred Romanom neni aj Ruzicka
15.4.2018 - 9:03
0

corthez

 

Bodak proti svedom horel ako fakľa. Ak si toto nevidel tak si stratený prípad. A z hráča juniorskej ligy robiť ťahúňa repre to chce odvahu
15.4.2018 - 1:48
+7

Cotillion

 

Pokial by nejak vyrazne horel, nemohol by mat za tie dva zapasy +/- 0.
15.4.2018 - 13:54
+1

houyhnhnm

 

Ja si nemyslím, že tento rok máme k dispozícii slabých útočníkov. Avšak to by Šatanovi muselo trochu dopnúť, že Hovorka, Haščák či Miklík nemajú na to byť rozdielnym článkom v zápase na MS. Ešte raz opakujem - útok môžeme mať vcelku kvalitný (ale treba vidieť kvalitu, potenciál a formu daných hráčov):

Jurčo - J. Mikúš - Bakoš
Záborský - Krištof - Paulovič
Kudrna - Mil. Roman - Nagy (A)
Lamper - Marcinko - Bubela
(Sukeľ, Skalický)

Šatan budíček!
14.4.2018 - 21:05
+9

Prostars

 

Ciger si to ty?
14.4.2018 - 21:43
+10

miro-nr

 

nie,,to je Xenia
14.4.2018 - 21:47
+7

houyhnhnm

 

Argument hodný primitíva.
14.4.2018 - 21:48
+13

P24 BLOG

 

otazka nemoze byt argument pan vysokointelihentny
14.4.2018 - 21:53
+14

Prostars

 

ake ty chces argumenty,presadzujes si tu svoj nazor,kydas na Hascaka tlacis na Romana ktory nie je vobec ziadna hviezda v porovnani zo superovymi hracmi a Zaborskeho,ktory sa nespocet krat vykaslal na reprezentaciu,zijes vo svojom nenavistnom svete voci Marcelovi a zo Šatana robis hlupaka.Dam ti zostavu aj ja,verim ze sa pri nej zblaznis este viac..
Paulovic Kristof Hascak
Takac J.Mikus Sukel
Svitana Olvecky Bondra
Spirko Marcinko Lamper

Šatan budíček!
14.4.2018 - 22:41
+10

Ol!ver

 

Záborský nech zostane doma so svojím nafučaným egom. Haščák nie je horší ako 3/4 našich útočníkov. Ja by som skôr nebral Kudrnu a asi aj Pauloviča, kt. sú dosť nevýrazní (na druhú stranu je to podľa mňa v zásade jedno, veľký rozdiel v kvalite medzi nimi nie je). Miloš Roman stojí za vyskúšanie...
14.4.2018 - 21:47
+2

houyhnhnm

 

Nemôžeme si dovoliť ignorovať Záborského, nech je aký je. Radšej sa mu budem prosiť na kolenách a neskôr pozerať na jeho 100% výkon (iný zatiaľ v repre nepodal) ako by som sa mal pozerať na Hovorku, Miklíka, Haščáka, ktorí sú už za zenitom, ale vyhlásenia a skutky mimo ľadu majú ako majstri sveta (pričom sú len vicemajstri ).

Haščák na posledných 2 veľkých podujatiach (MS 2017 & ZOH 2018) hral naozaj tragický. Jeho práca s hokejkou a zakončenie mi žralo nervy 11 zápasov. Výkonostná krivka ide jednoducho dole (či už v repre alebo aj v klube).

Naopak, Paulovič sa zlepšuje každou sezónou. Nehovoriac o tom, že je o 8 rokov mladší ako Haščák. V tejto sezóne vsietil 34 gólov, Haščák len 12. A práve strieľanie gólov má Haščák v repre na starosti, no nezvláda to.
14.4.2018 - 22:04
+5

Ol!ver

 

Zareagujem len na Pauloviča, lebo ostatné záležitosti sú subjektívne a nesúhlasím s nimi. Pauloviča sledujem dlho, sledujem MS20, a som fanúšik Nitry. Ja ho mám rád, prajem mu, nech sa dostane na vyššiu úroveň, ale taktiež vidím jeho výkony. Slovenská liga, žiaľ, nie je medzinárodné merítko, no aj hráč z nej dokáže záhrať na medzinárodnom úrovni kvalitne, ale musí v niečom vynikať. V čom vyniká Paulovič? Na OH okrem jednej peknej kľučky neviditeľný, na turnajoch repre šedý priemer. V čom vyniká na medzinárodnej úrovni? Korčuliarsky je podpriemerný, strelec? Neviem, neviem. Fyzická hra vzhľadom na jeho výšku a váhu? Slabá.
14.4.2018 - 22:54
+8

Ol!ver

 

Mne je v podstate jedno, či pôjde na úkor napr. Haščáka na MS, ako som napísal, rozdiely medzi nimi nie sú veľké. No ja osobne v ňom zatiaľ kvalitu na medzinárodný hokej nevidím. Samozrejme, do budúcnosti sa môže zlepšiť, čo je dosť možné vzhľadom na jeho vek. Veľa zdaru.
14.4.2018 - 22:57
0

houyhnhnm

 

Vďaka za názor Súhlasím, že korčuliarsky je slabý, ale tých 34 gólov nejak streliť musel. Taktiež sa mi v repre zdal nevýrazný, no zatiaľ odohral len cca 10 zápasov. Treba mu dať viac priestoru, s Krištofom si rozumejú a dnes presilovku rozhýbali po statických veteránoch.
14.4.2018 - 23:07
+4

Ol!ver

 

Ďakujeme aj ja za kultivovanú výmenu názorov. Súhlasím, že s Krištofom si rozumie, no posledné zhruba dva mesiace sa mi páči skôr dvojica Krištof-Mikúš. K nim niekoho agresívnejšieho ako Paulovič by som si vedel predstaviť. Ešte šancu dostane, počkajme si na výkony a bavme sa hokejom.
14.4.2018 - 23:11
+1

nnestor

 

Sledujes, sledujes, lenze keby tam paulovic nebol, tak neni ani kristof ani mikus. Dufam, ze tomu chapes
15.4.2018 - 0:35
0

P24 BLOG

 

no ono by sa to dalo aj otocit
15.4.2018 - 1:03
+1

forwardPP

 

Ale nezabúdaj,že tych 34 gólov dal v SVK lige,ktorá je o úroveň horšia ako Česká,najlepší príklad Vandas v česku slabota a na Slovensku bol top medzi útočnikmi.
15.4.2018 - 8:35
+3

renem

 

Podla mna to je jedno, vyrazne lepsi od Paulovica nebude nik, kto uz neni nominovany, tak nech tam mame aspon niaku suhru
15.4.2018 - 9:05
0

nnestor

 

Presne, pockame si na skalickeho. A mame placku
15.4.2018 - 0:32
0

forwardPP

 

A Krištof s Paulovičom majú na to byť rozdielovými hráčmi? Veď na OH horeli ako fakle narozdiel od Haščáka ktoré si stále svoje uhrá.
15.4.2018 - 8:32
+1

antinamor

 

Ty si asi pozeral inú olympiádu, para?
15.4.2018 - 9:34
0

forwardPP

 

Nie ty si pozeral inú olympiádu,čo predviedli Krištof s Paulovičom?
15.4.2018 - 17:39
0

FP-palkopal

 

Zabudol si na Hossu Marcela,tvrd ý,nebojacný: Ako tak čítam Tvoje príspevky, Teba je škoda že Ti nedali možnosť vytvoriť menovite slov. repre na MS.Takých hráčov ako sú momentalne na zapasoch v Nemecku,máme neurekom,len je chyba,že nemáme take osobnosti ako v minulosti čo dokázali potrapiť každé mužstvo.A ked chalani nepochodia na MS,nič sa nestane ako aj po iné roky a žial to takto pokračuje už pekných pár rokov......
15.4.2018 - 11:34
0

HC

 

Preco hral Nagy v 4.formacii?
14.4.2018 - 21:15
+1

miro-nr

 

aj si to pozeral,lebo všetky presilovky hral hned od začiatku s Miklikom a Bakošom.
Takže 4.formacia len na papieri !
14.4.2018 - 21:45
+1

Zkubydu

 

Lebo nemame 5. a ani 6.
14.4.2018 - 22:59
+8

nelovZmKH

 

Dal by som sancu spirkovi..chalan maka,sice nieje uz najmladsi ale stale na to ma..lepsie ako hovorka s miklikom..
14.4.2018 - 21:23
+9

zomi BLOG

 

Weisswasser: Spominam si, ze v tomto meste, ktore sa dnes hralo v novej utulnej hale bolo vo vychodnej casti Nemecka, cize Nemecka demokraticka republika (NDR). Komentator - iste si vyhladol na nete - hovoril, svojmu spolukomentujucemu, ze toto mestecko ma 16 - tisic obyvatelov.Ja by som iba dodal, ze toto male mestecko v case statu NDR bolo jednou z dvoch hokejovych bast. Ano v dvoch hokejovych, lebo v NDR boli iba dva kluby: Dynamo Berlin a Dynamo Weisswasser. Sice o nieco skor hralo viacej muzstiev, ale v sedemdesiatych a osemdesiatych rokoch minuleho storocia, prakticky az do zjednotenia Nemecka iba tie dva mnou spominane oddiely.Tieto dva hokejove kluby hrali rok co rok po desat zapasov o titul majstra NDR, a potom mali fajront. Sice, to stym fajrontom to az take nebolo, lebo este pocas sezony hrali napr. o pohar a potom s muzstvami socialistickych statov priatelske zapasy.S nasimi muzstvami zvacsia s juniorskych kategorii.Ale aj tak bolo raritou, ze z tychto dvoch klubou priblizne 50 seniorskych hracov dokazali postavit tim NDR, ktory sice zvacsia pendloval medzi kategoriou A a B skupiny, ale aj tak to bolo dost obdivuhodne, ze pri takej malej zakladni si vtedy pocinali, ako pocinali.Spominam si, ze v tomto mestecku, niekedy v prvej polovici 70-tych rokov nasa repre na cele s takymi hracmi ako Holecek,Pospisil, Holikovci,Nedomansky, Hlinka a i. za vytrvaleho snezenia potupne remizovala 3:3 a hrali na starom stadioniku, ktory este nebol ani zakryty, cize bol bez strechy.Potom, onedlho vedenie IIHF rozhodlo, ze zapasy takeho medzinarodneho rangu sa uz nesmu hrat na odkrytom stadione... Tato spomienka mi zisla na um, ked som sa docital, ze v akych mestach nasi chalani budu hrat s ol. striebornymi borcami.
14.4.2018 - 21:48
+29

P24 BLOG

 

skoda, ze o tomto niekto nenapisal clanok a mozno aj nepovedal chalanom v repre aj takto sa buduje imidz reprea vzbudzuje zaujem o zdanlivo nezazvne preipravaky
14.4.2018 - 21:55
+3

zomi BLOG

 

oprava : Dokonca sme ten zapas prehrali 2:3.Preto sa ospravedlnujem, ze som si to neoveril. Darmo, moja pamat niekedy uz zlyha...
14.4.2018 - 22:23
+5

lubfito

 


Toto je presne typ príspevkov pre ktoré som začal chodiť na HP.
Ďakujem Zomi
15.4.2018 - 9:21
+5

Pukky

 

Trocha optimizmu nezaškodí. Už nie sme favoriti ani v prípravnom zápase s Nemeckom, a preto víťazstvo nad nimi poteší a trocha zdvihne sebavedomie. A zajtra snáď vyhráme aj v riadnom hracom čase.
14.4.2018 - 21:55
0

HokejBJ

 

Po druhom zápase s Švédskom tu bolo 400 komentov, v tomto čase už dávno sa prekročila hranica 100 komentov a teraz? Myslím, že 26.
14.4.2018 - 22:01
+2

ŠIMIKE

 

co je natom nepochopitelne ? kvalitnejsi super to bol a nalozili nam jak detom..to vyvolalo diskusiu
14.4.2018 - 22:04
0

HokejBJ

 

S porovnaním vtedy a dnes sa o dosť výkon zlepšil, to diskusiu nevyvolá?
14.4.2018 - 22:11
+1

Zkubydu

 

ty si pozeral na iny hokej. My sme hrali prd a oni este vacsi.
14.4.2018 - 22:36
+3

ŠIMIKE

 

kebyze dnes hrame treti zapas so svedskom dostaneme 8:0
14.4.2018 - 23:40
+5

emoxx1

 

Tak tempo poslabšie, ale v príprave sa s tým ráta. Najviac by som vyčítal zbytočné vozenie puku. To je náš dlhodobý problém...
14.4.2018 - 22:07
+2

Lojza Miltag

 

Je to nas dlhodoby problem a nic s tym nerobime, to je na tom najhorsie. V modernom hokeji lieta puk, hraci bez puku si hladaju volne miesto, pytaju si puk pohybom. V slovenskom hokeji sa drbkame po obvode a vozime ten puk ako keby to bol furik. V anglictine komentatori pouzivaju pojem nacentrovat puk pred branku, v slovenskom take nieco ani nepozname. Je tiez vela dalsich veci, ktore su nam uplne nezname a ktore by nam velmi pomohli z toho zacarovaneho kruhu von, spomeniem napriklad edgework, heel to heel edgework, co su techniky ktore by mal vyucovat specialista na korculovanie, zvaz by ho mohol na zaklade kontraktu platit co by boli velmi efektivne vynalozene prostriedky pretoze jeden trener by mohol obchadzat vsetky stadiony na SK, vsetky kluby a ucit to trenerov a hracov na specialnom treningu. Dajte si do youtube tie pojmy, alebo si pozrite vysledok zvladnutia tychto dovednosti tu: https://www.youtube.com/watch?v=8BwK2ECscX4

Vsimajte si ako to hracovi pomaha pri dostavani sa do streleckej pozicie, aby ked ma v utocnom pasme puk bol otoceny k branke a nie ako tie nase lomidreva po obvode a este k tomu chrbtom k branke. Potom sa este zamerat na strelbu a hned sme niekde inde.
14.4.2018 - 22:56
+13

emoxx1

 

Ale tu by som ťa mierne opravil. Tieto pojmy sú už aj u nás postupne zavádzané. Možno nie v potrebnej miere. To ja neviem posúdiť. Nie som odborník, ale viem, že hlavne na letných kempoch sa dáva na to dôraz. No mladý tréneri to už riešia aj počas tréningov. No ak sa s tým začalo len pred nedávnom, tak potrvá 10 rokov kým sa to prejaví v seniorskom hokeji.
15.4.2018 - 0:11
+5

stan-PP

 

To je pravda ale konecne je tam vidiet aspon z mojej strany nejaky system v tej hre, za Zdena nebolo nic, to bolo totalne vozenie puku, vakuum, ten nevedel pocas time-outu na MS ani fixu otvorit ked isiel kreslit. A ked ju otvotil nasa taktika vyzerala asi takto: http://nd06.jxs.cz/575/170/1d5033775a_97223480_o2.jpg takze v tomto je vidno posun ale inak typicka hra po mantineli
15.4.2018 - 7:32
+5

Zkubydu

 

druholigove tempo... nepremenena ziadna presilovka oni jeden stastny gol my rovnako stastny aj ked snad strielal so zamerom tecovat, co sa podarilo. Z piatich najazdov jediny Bakos skvelo zvladola Godla zasluzene best player ked vychytal 5 nevyraznych nemeckych pokusov. To nijak neznizuje jeho skvely vykon. A k Nagyovi ten hral v 1. 4. v presilovkej a furt nic neukazal s vynimkou vyse 360 stupnovou okruznou jazdou okolo nemeckej branky. Keby mali juniori Bodak Krivosik a Fehervary tolko ajstajmu a presiloviek dali by asi aj 3 goly. Nitransku lajnu bolo vidiet. Len prilis sa do zakoncenia nehrnuli. Zlozvyk z nasej extraligy. Do buducna hadam zlepsime vykon a takehoto bezzubeho supera eliminujeme 5 golovym rozdielom. Ibak na MS vsetci zabudnite. Z tohto osadenstva ziadne prekvapenie nehrozi. Tak to vidim ja.
14.4.2018 - 22:49
+2

88Backo

 

Nitránsky útok ako hral?
14.4.2018 - 23:19
+1

P24 BLOG

 

ako proti bb. jedini dokazali supera povozit, ale ohrozenie branky nic moc
14.4.2018 - 23:22
+8


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Armia sa dohodol s Montrealom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens podpísal ročný kontrakt s útočníkom Joelom Armiom, ktorý sa tak vyhol arbitrážnemu konaniu. Dvadsaťpäťročný Fín si v nasledujúcej sezóne zarobí 1,85 milióna dolárov. Armia prišiel do Montrealu 30. júna z Winnipegu Jets.
13.7.2018 20:08 - Michal Bruner / TASR

Maroon sa dohodol na ročnej zmluve so St. Louis Blues

Hokejový útočník Patrick Maroon bude v kariére pokračovať v tíme zámorskej NHL St. Louis Blues. S klubom podpísal ročný kontrakt na 1,75 milióna dolárov. Informovala o tom oficiálna stránka profiligy.
11.7.2018 07:14 - Michal Bruner / TASR

Miller sa upísal Vegas na ďalšie štyri sezóny

Klub zámorskej hokejovej NHL Vegas Golden Knights podpísal štvorročný kontrakt s obrancom Colinom Millerom v hodnote 15,5 milióna dolárov. Dvadsaťpäťročný bek tak zarobí 3,875 miliónov za sezónu. Miller prišiel do Vegas vlani v rozširovacom drafte a zažil najlepšiu sezónu v kariére v NHL.
9.7.2018 08:16 - / TASR

Petrovic zostáva hráčom Floridy

Klub zámorskej NHL Florida Panthers uzavrel s kanadským obrancom Alexandrom Petrovicom nový ročný kontrakt na 1,95 milióna dolárov. Podpis zmluvy oznámil v piatok generálny manažér “panterov“ Dale Talon, ktorý Petrovica označil za spoľahlivého mladého obrancu, ktorý hrá na hrane a je veľmi silný v hre v oslabení.
6.7.2018 21:08 - / TASR

Šustr sa na rok upísal Anaheimu

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks podpísal ročný kontrakt s českým obrancom Andrejom Šustrom. Dvadsaťsedemročný bek pôsobil v doterajšej kariére v profilige len v drese Tampy Bay, za ktorú nastúpil na 319 duelov s bilanciou 10 gólov a 53 asistencií. V 46 zápasoch play off pridal päť bodov (2+3).
6.7.2018 10:05 - / TASR

Boston podpísal trojročný kontrakt s Kuralym

Vedenie zámorského hokejového klubu NHL Boston Bruins uzavrelo trojročný kontrakt v hodnote 3,85 milióna eur s útočníkom Seanom Kuralym, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča. V minulej sezóne dal 25-ročný center šesť gólov a zaznamenal 14 bodov v 78 zápasov základnej časti. V play off pridal dva góly a dve asistencie v dvanástich dueloch.
3.7.2018 21:11 - / TASR

Colorado získalo obrancu Colea a útočníka Calverta

Vedenie klubu zámorskej NHL Colorado Avalanche sa po otvorení trhu s voľnými hráčmi dohodlo na zmluvách s dvojicou hokejistov. Obranca Ian Cole a útočník Matt Calvert zhodne podpísali s "lavínou" trojročné kontrakty. Cole sa dohodol na zmluve v celkovej hodnote 12,75 milióna dolárov.
2.7.2018 10:09 - / TASR

Riley Nash posilnil Columbus, podpísal zmluvu na tri roky

Kanadský hokejový útočník Riley Nash bude vo svojej kariére v NHL pokračovať v tíme Columbus Blue Jackets. Uviedol to reportér televízie TSN Darren Dreger na sociálnej sieti Twitter. Dvadsaťdeväťročný Nash hral v uplynulej sezóne v Bostone Bruins, predtým pôsobil v Caroline Hurricanes.
1.7.2018 22:03 - / TASR

Vancouver podpísal 4-ročné zmluvy s Rousselom a Beagleom

Držiteľ Stanleyho pohára z uplynulej sezóny Jay Beagle sa dohodol na novej zmluve s Vancouverom Canucks. Okrem 32-ročného útočníka získali Canucks aj Antoine Roussela. Informoval o tom oficiálny web "kosatiek".
1.7.2018 21:32 - / TASR

Rakúšan Grabner mieri do Arizony, podísal zmluvu na tri roky

Rakúsky hokejista Michael Grabner bude v novej sezóne obliekať v NHL dres Arizony Coyotes. Oznámil to na svojom účte na sociálnej sieti Twitter. Tridsaťročný útočník obliekal vo vlaňajšej sezóne dresy New Yorku Rangers a New Jersey Devils.
1.7.2018 21:32 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky