Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Prehra s Nemeckom. Po góle v 29 sekunde už ďalší neprišiel

zdroj: TASR/Jakub Kotian
11.4.2019 21:22 TASR

lovenskí hokejoví reprezentanti prehrali vo štvrtok v rámci Euro Hockey Challenge v Kaufbeurene s domácim Nemeckom 1:2.


V zápase, ktorý obom výberom slúžil ako záverečná príprava pred MS, sa do vedenia dostali Slováci už po 29 sekundách gólom Matúša Sukeľa, Nemci v druhej tretine otočili skóre zásluhou Stephana Daschnera a Marca Michaelisa.

Odvetný zápas je na programe v sobotu 13. apríla o 20.00 h v Garmisch-Partenkirchene.

Nemecko - Slovensko 2:1 (0:1, 2:0, 0:0)

Góly: 26. Daschner (Bokk, Pföderl), 39. Michaelis (Bokk, Tuomie) - 1. Sukeľ. Rozhodovali: Schütz, Kannengiesser - Schwenk, Wölzmüller, vylúčení: 4:4 na 2 min, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 3100 divákov

Nemecko: Niederberger - Daschner, Schopper, Nowak, J. Müller, Wissmann, Wagner, Bittner, Krupp - Pföderl, Loibl, Bergmann - Bokk, Michaelis, Tuomie - Ziegler, Fauser, Wohlgemuth - Elsner, Noebels, Höfflin - Kurth

Slovensko: J. Hudáček - Čajkovský, Sersen, Martin Chovan, Fehérváry, Štajnoch, Koch, Grman, Rosandič - Tybor, Sukeľ, Puliš - Bakoš, Michal Chovan, Nagy - Svitana, Kytnár, Bondra - Paulovič, Cingel, Liška

Slováci vstúpili do zápasu vynikajúco. Už po 29 sekundách urobil hrubú chybu v obrane Schopper, keď prihral puk rovno na hokejku Sukeľa a ten ho poslal ponad vyrážačku Niederbergera do siete. Onedlho si na trestnú lavicu išiel sadnúť Svitana, ale zverenci Craiga Ramsayho sa bez problémov ubránili. Hral sa svižný hokej, prvá vážnejšia šanca Nemcov prišla až po 10 minútach pri vylúčení Kocha. V početnej výhode hrali potom aj Slováci, skvelú akciu Lišku nezakončil spomedzi kruhov Čajkovský. Ten istý obranca potom neskôr vypálil od modrej čiary, ale nemecký brankár jeho strelu vyrazil. Gólom sa neskončili ani strela Elsnera a následná dorážka Noebelsa v závere úvodného dejstva.

V úvode druhej tretiny mal veľkú šancu Tybor, ale domáci brankár podržal svoj tím. Potom už mal viac z hry Nemci a to aj vďaka nedisciplinovanosti Slovákov. Prvé oslabenie ešte Ramsayho zverenci prežili, ale ďalšie už nie. Daschner dostal ideálnu prihrávku medzi kruhy a prepálil Hudáčka - 1:1. Nemcov to nakoplo a pokračovali v aktivite. Slováci sa prebrali v polovici tretiny, po dlhšom obliehaní v útočnom pásme zakončil nebezpečne Cingel. V presilovke sa potom do dobrej pozície po dorážke dostal Nagy. Záver však patril opäť Nemcom. Po rýchlom prechode do útočného pásma gólovo zakončil kombináciu Michaelis.

V tretej tretine mohli Slováci vyrovnať po piatich minútach v početnej výhode, počas nej však zaujala iba strela Čajkovského od modrej čiary. Slovenskí hokejisti sa cez nemeckú defenzívu presadzovali veľmi ťažko, chýbalo im viac individuálneho kumštu i moment prekvapenia. Nemci hrali v pásme jednoducho na jednu, dve prihrávky, tá finálna zväčša smerovala na obrancu. V 50. minúte nebezpečne vystrelil Bittner. Šesť minút pred koncom prišla šanca pre Slovensko po faule domácich, ale presilovka bola bezzubá. Veľkú šancu mal až Liška pri hre 5 na 5. Nemci však tesný náskok ubránili a vrátili Slovákom prehru z novembra, keď na Nemeckom pohári zverenci Ramsayho trumfovali 2:0.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


VentureHockey

 

Velmi slaby vykon snad od Hudacka az po Nagya. Len sa zamyslam ci vykon fajn mien poznacili vykonostne slabsi spoluhraci, alebo sme fakt tak odveci. Mena ktore dnes nehrali podpriemer ale standard > Fehervary, Cajkovsky, Sukel, Svitana, Liska. Inak odpad.
11.4.2019 - 21:30
+19

Sunkafit

 

Veru pritom nemci na zapas v prvej tretine ani nedorazili...je to v nasej mentalite hokejovej setrit krokom
12.4.2019 - 6:48
+1

MaxSBA

 

hrôza od Chovana
11.4.2019 - 21:31
+15

zubo

 

Kereho?
12.4.2019 - 6:08
0

Acorgonka

 

Dnes sme doslova tu prehru utrpeli..
11.4.2019 - 21:32
+4

Westlund32

 

Dva zápasy skóre 1-6
11.4.2019 - 21:32
+6

Stano55

 

Nádherný fantasticky hokej, kto nevidel môže ľutovať...
Chce se mi zvracet...
11.4.2019 - 21:34
+30

Urpiner16

 

Trio Kytnár,Chovan,Podkonický dnes si zaslúžia môj obdiv.Nesklamali.Pokračujú v započatom ako v play off skončili.
11.4.2019 - 21:36
+2

dobrezrobil

 

Dnes hrali všetci do jedného velké H a ty spomenieš práve Zvolenčanov a jedného z asistentov trénera, ktorý je úplnou náhodou tiež zo ZV ty môj pacientík
11.4.2019 - 21:54
+52

nnestor

 

sak, s kadejs tipek, rypnut musel..
11.4.2019 - 21:58
0

nnestor

 

* z kadiaľ
11.4.2019 - 21:59
0

kurtsteiner

 

Neni si zaujaty?
11.4.2019 - 22:01
+3

rajmok17

 

Ty debilko chovan mal v 7 zápasoch semifinále 9 asistencií... To je zlý výkon? P. S. Absolútne neriešim dnešný zápas...
11.4.2019 - 22:04
+4

Urpiner16

 

S maďarmi?
12.4.2019 - 7:00
+3

borussia

 

Tragedia je to ze repre trener nemoze z majstrovskeho tymu nikoho zobrat kedze je to tym canada
12.4.2019 - 10:42
+11

ErikHKM

 

Ani ty si nesklamal
11.4.2019 - 22:40
+2

Bonati

 

Tragédia umocnená TV dajto.
11.4.2019 - 21:37
+41

nnestor

 

velki komedianti, ako keby boli z inej galaxie, nie este statu...
11.4.2019 - 21:55
+4

Bonati

 

Od narkozy netreba čakať zázraky ale ich športové prenosy sú úplna tragédia.
11.4.2019 - 22:01
+8

nnestor

 

tak neviem preco to nedava rtvs, no toto je velky amaterizmus. mne to vadilo dnes tiez...
11.4.2019 - 22:08
+3

Nemehlo

 

je to jednoduche, ty by si asi radsej tiez dostal zaplatene
11.4.2019 - 22:39
+1

emoxx1

 

RTVS má zákonom dané koľko bosahu má tvoriť šport, kultúra vzdelávanie atď.
Keďže má momentálne prednosť finále ligy a RTVS sa začala venovať aj iným športom ako Biatlon, lyžovanie cyklistika atď, tak práve hokej bol v týchto fázach prípravy odsunutý na druhú koľaj a chytila sa toho TVMA resp. DAJTO. Túto situáciu porieši len športový kanál na RTVS.
12.4.2019 - 0:33
+2

counter

 

No dobre , lenže dajto bude vysielať aj celé MS , má na to licenčné práva
12.4.2019 - 10:06
0

starosta

 

nebude. Bude vysielať RTVS
12.4.2019 - 10:37
+3

zomi BLOG

 

Presne...Az do roku 2023.
12.4.2019 - 10:42
+1

mirec04

 

nesir poplasne spravy
12.4.2019 - 13:54
0

counter

 

tak sa ospravedlňujem , niekde som to čítal už dávnejšie , asi som zle pochopil
12.4.2019 - 19:16
0

Sarus

 

Toho Studenica by som ani neskusal.
11.4.2019 - 21:38
+7

Sulmen

 

ja by som ho skusil: preco nie cim viac tym lepsie...
12.4.2019 - 0:38
+4

Pietro10

 

on asi myslel, zeby ho ani neskusal a rovno zobral ked som dobre pochopil
12.4.2019 - 7:38
+12

Ol!ver

 

Hudáček skvelý výkon ako z klubu, ukázal, prečo je považovaný za najlepšieho a najtechnickejšieho slovenského brankára v Európe. Treba mať chladnú hlavu, určite má na to, aby bol kvalitný aj za reprezentáciu.


Krištof, Tatar, L. Hudáček, možno Skalický, Lantoši a Studenič prídu. Teším sa na zvýšenú silu v útoku. Ofenzíve pomôžu aj Sekera, Jaroš. Celkom sila , snáď budú všetci fit.

Nerobil by som veľké haló kvôli posledným prehrám.
11.4.2019 - 21:38
+11

Tomo8ZV

 

skalicky asi nie, mlada boleslav skončila už davno a myslim že mal aj nejake lahsie zranenie... kazdopadne pocital by som ešte aj s panikom a bučekom, do obrany ešte čeresnak a daloga. moze to byt este celkom fajn
11.4.2019 - 21:41
+4

Ol!ver

 

Hej, na Bučeka som trestuhodne zabudol .

Pánik je otázny, a hej, kvalitu zvýšia aj tebou spomínaní borci do obrany.
11.4.2019 - 21:42
+1

Tomo8ZV

 

Panik sice potvrdeny nieje, ale stale dufam v čaro domaceho šampionatu a že sa ta poistka vybavi a že nakoniec Richard pride...
12.4.2019 - 8:26
+1

nerorome

 

Dobre vravíš Btw Tomáš Prokop zo Športu na svojom twitter konte včera písal, že má zatiaľ unofficial info, že Tatar sa k repre pripojí pred dvojzápasom s ČR.
12.4.2019 - 8:29
+1

Tomo8ZV

 

to by bolo fajn, Tatar ešte pod Craigom nehral, tak aspon by si zahral a za par zapasov aj zvykol na system a spoluhracov nech to nema za pochodu až na MS myslim že aj Jaroš by sa mohol pripojit k timu a odohrat nejake zapasy ked uz par dni je na slovensku. a ocakavam ze sa buduci tyzden pripoji konecne aj ten Daloga, ostatni hraci este maju play off a myslim že nestihnu skoncit do buduceho tyzdna. ale aj tak ma furt mrzi vyradenie Grigera, mohli mu dat sancu este na ten dvojzapas s nemeckom a ak by ani tu nepresvedcil tak by som to pochopil.
12.4.2019 - 10:10
+1

strojar

 

Veď toto.
Hlavne aby si zvykol na systém.
12.4.2019 - 10:27
+3

nnestor

 

skalickeho nechaj tak.. on si hra svoje, a ide mu to. tu sa bavime o hokeji, takze mame v hre aj ine mena
11.4.2019 - 21:57
+2

Ol!ver

 

Tak čisto ako hráč s časom na ľade 12-13 min. s istými špecifickými úlohami by nebol zlý (ak by bol vo forme). Tak nič, jeho si škrtnime, keď už Boleslav dávnejšie skončila. Tak teda Lunter, prípadne Lamper.
11.4.2019 - 22:38
+1

Sunkafit

 

Lantosi pojde akurat tak na PN
12.4.2019 - 8:55
0

starosta

 

neboj nič. od nedele, poprípade utorka bude oddychovať. Do MS sa vylieči
12.4.2019 - 9:32
0

strojar

 

Lantoši je rozbitý jak cigánska hračka.
12.4.2019 - 10:28
+1

Ol!ver

 

Preto píšem "možno".
12.4.2019 - 9:33
0

Stano55

 

Bohužiaľ Lacike je úplne mimo...je stratený v riadnom lese...korčule na klinec...
11.4.2019 - 21:40
+61

nnestor

 

+
11.4.2019 - 22:00
+6

rasťoZv

 

Já Vám to říkal.
11.4.2019 - 22:25
+1

Nitran

 

+
12.4.2019 - 1:07
0

Frey77

 

Systém funguje,to je podstatné. Teraz vážne, pri Cigerovi to bolo na......., no pri odborníkovi z USA a jeho x asistentoch je to OK. Pri všetkej úcte, urov dosahovala kvalitu zápasu našej druhej ligy. A top bolo nasadzovanie popradskej dvojice na presilovku. Chlapovi asi zabudli povedať, že PP mal najhoršiu presilovku v lige
11.4.2019 - 21:43
+18

strojar

 

Ešte si pozabudol, že máme aj generálneho manažéra.
11.4.2019 - 21:53
+1

kocsma

 

Ne,nech ide prec, ved tam je zbytocny, ja neviem kto by tam mal byt ak nie on. Visnovsky? Vsak my keby na MS sme isli hrat proti Rakusku tak pride do satne a povie nieco v zmysle, ze Rakusania nas davno uz obehli, lebo maju dvoch hracov v NHL a Madari detto, ved oni maju jedneho hraca vo Svedsku. Ako on hovoril nas obehnu Madari, nevie sice ako nas prebehli, ale predsa nas obehnu. A nedajboze o 10 rokov budeme silny tak to nebude uz systemom ale partiou.
11.4.2019 - 22:11
+12

moke19

 

? skús dať pointu
11.4.2019 - 22:32
+1

kocsma

 

Ty sa len tvaris že nechapes. Skratke Višňovský trepal do medii a ja som naňho aj reagoval
11.4.2019 - 23:00
+4

Sani

 

Cigerovska nostalgia: ....neverim, ja fakt neverim, ze tato tema este stale zije...zlepsenie atmosfery, vykonov a vysledkov repre neprizna len totalne zaujaty clovek...a nic na tom nezmeni ani par mizernych pripravakov...
11.4.2019 - 23:08
+11

kelnička

 

Naozaj?zlepsenie vysledkov?skus konkretnejisie.
12.4.2019 - 0:30
+2

emoxx1

 

Vieš konkrétne porovnať to zlepšenie v číslach?
Atmosféru sem nerátamjme. Len čisto športové výsledky, keďže atmosféra bola skôr záležitosť mocenských bojov ako faktu, že Ciger stojí na striedačke.
12.4.2019 - 0:45
0

kelnička

 

Odpoviem ja.Ramsay mal 2 velke turnaje OH a MS.dosiahol 2 pekne vysledky.vyhru nad Ruskom v otvaracom zapase OH ci remizu s Ceskom v otvaracom zapase MS(neskor aj so Svedskom).v klucovych zapasoch vsak jeho team zlyhal pricom hlavne zapas so Slovincami a hlavne jeho priebeh bol podla mna jeden z najnezvladnutejisich zapasov po taktickej stranke v historii SK hokeja(u mna porovnatelny so atvrtfinalovym Turinom) a potom prehra so Svajciarskom na MS kde sme vlastne stratili stvrtfinale.ono mozno ta hra sa pod Ramsayom javi inak ale s tymto tiez daleko nezajdeme.
12.4.2019 - 0:55
+5

kocsma

 

Čo už si zabudla/dol na zápas proti Bielorusku 2016 a 3 tretina? A chcete to v číslach? Neviem presne pomer, ale máme viac víťazstiev ako prehier.... A to stačí
12.4.2019 - 7:11
+1

kelnička

 

Nuz ked Ti(vam) to staci tak je to v uplnom poriadku.
12.4.2019 - 7:50
+1

kocsma

 

Však tu si každý kope keď sa prehrá že aspoň máme systém tak asi viac víťazstiev je dobré
12.4.2019 - 8:56
0

strojar

 

Systém je to čarovné slovko, ktoré je nad všetkým.
12.4.2019 - 10:30
+3

postar

 

Mám taký tušak, že ty budeš niekto od "Cigera", lenže za Cigera nechcel nikto hrať, keďže ako repre tréner bol slabý a sme prehrávali všade a všetko. Za Craiga máme inak viac víťazstiev ako prehier, takže nevytahuj tu tie drísty ako aj teraz všetko prehrávame. Teraz od hráčov nepočujeme niečo také ako amaterizmus a hráči aj minulu sezónu pohode chodili
11.4.2019 - 21:54
+8

Frey77

 

O fraske menom "štraj" sa tu snáď nemusíme baviť
11.4.2019 - 21:57
+4

kocsma

 

Za tej frasky sme sa zbavili Nemecka, ten co potopil SK hokej, vyhovarat sa na strajk je velmi hlupe ved este na MS 2016 pohode hraci isli, ale 2017 uz zaujimavo ani Jurco nesiel co ten furt prisiel
11.4.2019 - 22:07
+5

moke19

 

Nemeček je stále zamestnancom zväzu, a aj bol po prevrate, plus je riaditeľom organizačného výboru MS 2019. Takže Ty si potopil týmto príspevkom iba sám seba
11.4.2019 - 22:29
+7

Frey77

 

Top
11.4.2019 - 22:31
+1

kocsma

 

Ani žiadne top ani nič. MS 2019 "vybavil" on, on podložil dokumenty IIHF takže preto aj tam je. Na to není nič nepochopiteľne, takže Frey ste si mysleli ako ste ma zložili ale bieda zatiaľ skúste ešte niečo. Nejaká maličkosť.
11.4.2019 - 22:59
+1

moke19

 

veru sme Ťa, lebo Igorove meno má na iihf váhu, už za jednými ms stál a to si uvedomil aj Kohút.
12.4.2019 - 0:14
0

moke19

 

verím tomu, že tento príspevok Ti dal poradne zabrať. Ale Zdeno z Robom tu už nie sú, a tak sa skús sústrediť na posledné dve sezóny nových vetrov, lebo dokonca aj súčasne "spravodlivé" vedenie zväzu uznalo, že podmienky ,ktoré mali Zdeno z Robom na ms v kolíne boli úplne nedostatočné,
11.4.2019 - 22:15
+3

kocsma

 

Nechcem sa vam do toho miesat, ale si precitaj si vsetky prispevky co tu boli. Ja viem ze ty sa Nemecka a spol budes vzdy zastavat, ale ja fakt neviem kto by mal ak nie sucastne vedenie. Ved su tam chyby, ale kto nieco robi tak aj robi chyby, ten co nic nerobi chybu neurobi. Tak ako Visnovsky, pixovat ako je vsetko nahovno vie, trepat do vetra vie a este mu ludia tlieskaju. Ale angazovat sa nejako a zmenit to to uz nie. Trepat do medii mozem i ja. Staci povedat ze nas Madari dobehnu a si za Boha
11.4.2019 - 22:31
+3

moke19

 

už nereagujem, svet nie je čiernobiely
12.4.2019 - 0:16
+2

Navi01

 

Komentátor Dajto : doživotný zákaz komentovať akýkoľvek športový prenos.
Dnes si nikto z hráčov nezaslúži účasť na MS.
Nemôžem asi v noci sledovať NHL, potom pri pozeraní našej repre mám pocit, že takto ťarbavo hrajúci hráči, ktorým puk neustále odskakuje a nevedia ho ani spracovať sa nemôžu predsa živiť hokejom. Najlepšiu náladu mal Craig. Treba sa modliť, aby nám viac súper nahrával na góly.
11.4.2019 - 21:43
+40

hello, havarju

 

Ale keby tí hráči hrali ako v NHL, tak by tam aj hrali a neboli by v tomto čase v repre
12.4.2019 - 13:05
+2

Duke62

 

Ale systém tam bol chce se mi blýt velebnosti!!!!
11.4.2019 - 21:44
+4

Urpiner16

 

Treba ešte zobrať nejakých asistentov čo si donesú svoje koníky.
11.4.2019 - 21:46
+5

dobrezrobil

 

áno keď si tam Vladko nosil svoje koníky z BB tak sme nosili domov jednu medailu za druhou
11.4.2019 - 21:55
+65

sallem

 

zalez ty komplex
12.4.2019 - 18:16
+3

Bacilek

 

Hej celkom suhlasim, prisnejsie kriteria vzadu Fehy, Cajka, mne sa celkom lubi aj Rosandic....

Z utocnikov Liska, Sukel, skvele bojuje a korculuje Bondra, Kytnar super buly ale inak nic moc...mne sa naprm Svitana dnes nelubil

Nechcem byt zly ale nominacny fail je Sersen, davno za zenitom...a tiez Cingel...ked pomyslim ze tam ostal aj Buc to poslanie Grigera domov bol chybny tah....

preco tam pre pana pri poeer play cely cas bol Sersen ???? Preco nie Fehy s Cajkom ? Uplne z formy su Bakos a Nagy, ti budu mat este co robit aby sa dostali na MS...Pulis pali sance, neplni to na co tam je...Michal Chovan nema na repre ani nahodou

Hudacek klasika ...chyti stopercentnu sancu a potom nechyti priklep kde ma vyhlad jak na autostrade...

Celkovo mi pride ze stracame v korculovani a prihravky su uplna katastrofa..to co im Ramsey furt vstepuje....zatial to nie je vobec dobre...pri tejto forme kridelnikov to urcite musia ozivit Studenicom, mozno aj Krivosikom...inak verim ze Tatar, Panik, Lantosi, Bucek a Lamper, Lunter, Hudacek aj Kristof zostanu zdravi...

Laco hra katastrofalne ale musi odohrat celu pripravu...ja verim ze sa chyti

V obrane fakt zatial len Fehy a Cajka...moznooo Rosandic..doplnit Gernatom, Ceresnakom, Sekera a Jaros (po 1.kole Zdeno alebo Marincin)
11.4.2019 - 21:46
+34

nnestor

 

vemi spravne zhodnotenie..
11.4.2019 - 22:05
0

houyhnhnm

 

Tak dnes to bola jedna tragikomédia. Takých slabých Nemcov som snáď ešte nevidel a my sme im dokázali dať len jeden gól, ktorý nam v podstate sami darovali.

Hudáček za góly nemohol. Pochytal pár tutoviek, hlavne lapačku má výbornú. Ale nesrší z neho istota. Neviem kedy chcú dať šancu Godlovi, snáď čo najskôr. Lepších ako Hudáčka s Godlom v Európe nemáme. Veľmi by som sa potešil príchodu Rybára, avšak Grand Rapids pôjde zrejme ďaleko. Halákovi prajem SC.

Nechápem prečo máme v dnešnej reprezentácii trpieť hráča menom Sersen, ktorý na medzinárodný ľad nemá už 2 roky. Celkom fajn Koch, Grman, Rosandič a Féherváry. Jednoznačne najlepší obranca Čajkovský, ktorý hral výborne hlavne v ofenzíve. Dúfam, že sa čo najskôr pripojí aj Ďaloga a po skončení Playoffs aj Čerešňák. Z NHL ešte prídu Sekera a Jaroš, no potrebovali by sme ešte jedného kvalitného obrancu. Prial by som si Marinčina.

V útoku to bola dnes jedna katastrofa. To fakt sme poslali nášho najlepšieho strelca Českej extraligy po jednom zápase domov??? Fakt Grígera nepotrebujeme??? Michal Chovan nemá v reprezentácii čo hľadať. Absolútne nepoužiteľný hráč na medzinárodnom poli. Kytnár detto, ale je aspoň kvalitný na buly. Tybor má veľký ofenzívny talent, ale to je všetko, keďže ho nedokáže naplniť. Puliš sa často dostáva do tutových šancí, no taký hráč, ktorý nedokáže využiť 100%-né šance, nám je na MS k ničomu. Bohužiaľ, nerád to hovorím, ale Nagy by mal byť po tomto zápase z kádra vyradený. Hrá bez chuti, bez snahy, bez akéjkoľvek emócie. Dnes to bol z jeho strany exhibičný zápas. Neverím, že zopakuje aspoň polovicu svojho výkonu z minuloročných MS. Bondra sa snažil, potrebujeme tam však viacero bojovníkov s kvalitným korčuľovaním - Lunter, Lantoši. Mám pocit, že Liška na MS ešte nedorástol. Z Európy okrem Luntera a Lantošiho jednoznačne Samo Buček, z Česka Libor Hudáček. Z NHL nás musí spasiť Tomáš Tatar a veľmi sa modlím za Riša Pánika, aby sa vybavila jeho poistka. Najideálnejšie by bolo, aby prišiel ešte aj Studenič a Marko Daňo. Manitoba (73 zápasov) je momentálne mimo Playoffs, keď stráca 2 body na Iowu (74 zápasov), no má jeden zápas k dobru. Základná časť AHL má 76 zápasov.

Na záver otázka: Prečo sa to vysiela na Dajto preboha??? MS na Slovensku je obrovský sviatok a momentálne prebieha príprave pred MS. Prečo to dáva nešportová televízia, ktorá má absolútne neschopných komentátorov s neodbornými výkladmi? Prepáčte, ale to sa nedá počúvať! Nehovoriac o tom, že prebieha prípravné obdobie pred domácimi MS a počas prestávok medzi tretinami neexistuje žiadne štúdio, žiadne rozbory herných situácií, žiadne diskusie. Komentátor len okrajovo počas zápasu spomenie, že z NHL sľúbili učasť Tatar, Jaroš a Sekera. Žiadne prípadné ďalšie posily z Európy či zo zámoria. A to tu máme 21. storočie vážení!
11.4.2019 - 21:48
+39

nnestor

 

kto zaplati, vysiela...
mozno sa chcu (rtvs) vyhnut konfrontacii s finale TL. minuly rok bola tato ista situacia. bol medzistany zapas s kombinaciou s finale TL. polka ludi nadavala, ze preco davaju Aj to aj to...
11.4.2019 - 22:16
+8

Dzunkes

 

Asi prvy krat s tebou musim suhlasit
11.4.2019 - 22:19
+1

Westbeast0

 

A tom som vcera somral, ze ma to finale velmi nebavilo. Po dnesku uz asi nebudem taky narocny...
11.4.2019 - 21:49
+3

amentma

 

Za všetko mozu kanadania, ktori nam zaberaju miesto v nasej lige a chudaci talentovani domaci hraci nemaju kde hrat. Este by ma zaujimalo, kolko kanadanov hra v nasej juniorke, keďže aj U20 nakupila od rusov, vinnika treba najst a potrestat!
11.4.2019 - 21:49
+7

Caezar

 

Podľa výkonov v týchto dvoch zápasoch by si záverečnú nomináciu zaslúžili tak piati, šiesti hráči - Hudáček (aj to len v prípade, ak neprídu Halák a Rybár), Čajkovsky, Fehervary, Sukeľ, Tybor a Kytnár. To je všetko, bohužiaľ.
A ešte niečo, nerozumiem tým piatim trénerom na lavičke, pár minút do konca, ideme hrať presilovku a on tam pošle stratených z tretieho útoku .... potom dva minúty do konca máme pásmo a neodvolajú brankára, hlavne, že ten Kanaďan sa na tej lavičke celý záver zápasu posmieval ....
11.4.2019 - 21:54
+6

dobrezrobil

 

Presne tieto nepodstatné zápasy mi vždy sprznia tú harmóniu pred MS. Polovica z týchto chlapcov sa na MS nepredstaví tak tu nepanikárme.
11.4.2019 - 21:56
+17

moke19

 

žiaľ, z týchto sa predstavia na ms tak 13-14 ti, plus nemáme trénera zo schopnosťami kaučovať, systém žiaden, a nevieme vyhrať ani nepodstatné zápasy
11.4.2019 - 22:05
+2

dobrezrobil

 

Čiliak, Pánik, Tatar, Daňo, Jaroš, Sekera, Hudáček, Ďaloga, Čerešňák, Buček, Lamper... S otáznikom Cehlarik, Halák, Marinčin, Černák.. ja to až tak biedne nevidím, najmä tá obrana sa ešte celá prekope
11.4.2019 - 22:16
+2

Cotillion

 

Tu studuj, ty ziadny system.
https://www.youtube.com/watch?v=uiOZanN7h8w
https://www.youtube.com/watch?v=HeE3DNr-tho
12.4.2019 - 11:12
0

kocsma

 

Boha ty tak strašne trepeš
12.4.2019 - 16:05
0

strojar

 

Prečo tá panika?
Veď máme Ramsaya a ten má systém.
Či?
11.4.2019 - 21:58
+11

Lubos7771

 

Slabucký hokej: slabý výkon našich a skore 1:6 z posledných 2 zápasov.....no ak takto zahrajú v KE tak HANBA!!!
11.4.2019 - 21:58
+5

Vojto83

 

Vyzeralo to presne tak ako ma vyzerať príprava. Na MS minimálne o kategóriu nižšie... Pokračujeme v katastrofe ktorú sme začali so Švédmi. Co mi ešte zdvíha žlč, je ten zábavný Ramseyho život na striedačke. Ako keby pozeral show Billa Cosbyho. Po tom co som videl, som smerom k MS skeptický. Skratka na to nemáme. Sme sto rokov za opicami hlavne co sa týka rýchlosti. Nie je tam nápad... Vlastne tam nie je skoro nič.A mam dojem, že si to uvedomujú všetci vratane trénerskeho štábu. Verím, že chalani ktorí prídu, tomu dajú aspoň trošku iskru. A že na domácich MS nebudeme len komparzom. Aj keď na štvrťfinále to asi nebude. Zlaté časy sú definitívne už dávno preč. Ale dalo sa to čakať.
11.4.2019 - 21:59
+12

Nemehlo

 

My chces povedat, ze ocakavs na MS nieco ine ako 6-10 miesto? To je to na co realne mame.
11.4.2019 - 22:47
+5

sedo

 

Keby som tento odvar prirovnal k našej prvej lige,tak by som ju veľmi zdegradoval!!! Toto je jedna katastrofa!
11.4.2019 - 22:00
+5

Urpiner16

 

Robia si z toho pixu však o nič nejde.Údajne vraj za to môžu kanaďania v našej lige.
11.4.2019 - 22:02
0

Selvo

 

Dnes nám nešli nohy.
11.4.2019 - 22:03
+7

ŠIMIKE

 

takto nejak bude vyzerat zostava ma MS 2020
11.4.2019 - 22:04
+1

pokemon33

 

Draisaitl sa uz trasie,prave ide za pilotom lietadla nech to otoci
11.4.2019 - 22:11
+5

Sesto6

 

Zaciatok OK, posledne 4 minuty OK. Ale to medzitym... Ako keby hraci nechceli ist na MS. Pomaleeee.
11.4.2019 - 22:08
0

tomaspp

 

srandovna je aspon ta titulna fotka - tolko statnych znakov na meter stvorcovy sa len tak nevidi ale su aj taki, ktorym sa mali, no
11.4.2019 - 22:15
+1

stevensk

 

Mne sa to tiez tazko pozeralo (teda az na Kytnara ako posledne 2min a naslednom power play vyhral 4-5 vhadzovani za sebou....co som od cias Handzusa a Stumpela v nasom hokeji uz dlho nevidel ). Velkymi optimistami nemame preco byt ala na druhej strane nezabudajme na to ,ze realne moze prist do utoku 7-8 hracov este . Cize Tatar, Panik + jeden hrac z AHL urcite vyjde , dalej Kristofik ,Hudacek , Marcinko (podla mna perfektny hrac do 3-4 formacie- vedia preco ho maju v Trinci ) + Bucek , Lantosi , Luntner . Poslednych dvoch hlavne kvoli rychlosti. Ked uz nemame hviezdnu kvalitu tak lepsie rychlejsich hracov ,z toho vela krat nieco vznikne. Urcite podla mna lepsie mladi a rychli Lantosi a Luntner ako uz starsi napr. Chovan ,Pulis atd...oni uz nemaju cim prekvapit. Tak hoc na prvu stvorku samozrejme uz dhlsie nemame ale to stvrtfinale by som nevidel tak stratene aspon ja .
11.4.2019 - 22:18
+2

Bacilek

 

Ten Kytnar aj mna zahrial na konci na srdci...ale takto vedel buly vyhravat len jeden nas hrac v historii...ani Handzus ani Stumpel ani Demitra ale Miro Hlinka
11.4.2019 - 22:55
+7

Dzunkes

 

dokedy tam chce ale davat Hudacka nechapem z neho istota moc nejde...
11.4.2019 - 22:19
0

Foam of Waterfall

 

no nič, väčšina nič moc, Chovan na verejnom korčuľovaní, Kytnár ešte relatívne ok ... pre Pažravca Urpipinera: vymenovaní popradskí hráči by zahrali zrejme úplne to isté, aj taký Nagy hral ako na výlete ...

Chovan nemôže hrať centra,on je čistokrvné krídlo, Bakoš s Nagyom s ním nemôžu hrať v útoku, ale že Grígera bolo treba domov poslať, však? Najmä pri tom počte kvalitných centrov, čo ich je tam plná ass hoľa...
V kluboch obvykle korčuľujú rýchlejšie, aj nahrávajú presnejšie, takže ten remix z hokejok na hrudi (RHH) ich asi brzdí, alebo čo, mohli by to skúsiť s originálnym štátnym kraulom. Puliš, vymeň oftalmológa, resp. pyrotechnika, veď to nie je možné, koľko spáliš za 1 zápas, asi by okrem Lašáka k brankárom mali angažovať za trénera útočníkov Bondru st. alebo Petra Šť.

Podkan, menej filozofie a viac jednoduchosti by tomu nezaškodilo, na kieho helementa si v presilovke vymenia XXVI prihrávok v kolotoči, keď potom obranca trafí prvého útočníka pred sebou alebo krídlo zakončuje do preč alebo aj do brankára, ktorý je tak pripravený na tú strelu, že medzičasom stihol partiu bridžu ... a ešte im treba vysvetliť, že pľuvátka nie sú strely, strela má taký parameter, že rezancia, ehm razancia sa to volá, najmä príklep by mal byť taký mierne prudší ... zabeštelujte si do presilovky aj momentum prekvapenia, lebo inak sme najviac prekvapení pri telke, že prečo to stále hrajú úplne rovnako šablónovito, že to si aj nemecký ovčiak nemeckého kustóda musel všimnúť, že čo na to hrať ... a ten humorista na giveit ešte povie, že keď Alemami, ehm Nemci zapli, tak zrazu nám robia problém svojim napádaním (bežne totiž sa v medzinárodnom nice hockey rozohrávka nenapáda, súper asi musí podľa zákona čakať na svojej polovičke alebo inej milenke alebo čo)

a na záver: dorážka znamená, že puk chcem voľakam umiestniť do siete, nie to, že len flusnem do puku, snáď sa nejaká dederónska hokejka zluftuje, ehm zľutuje a pomôže umiestniť, alebo snáď brankár sa zahrá na polokripla a prepustí ...
11.4.2019 - 22:31
+6

FP-palkopal

 

to je niečo strašné!!!!!: Aby chrači hrali ako tak 8 min a potom nič.To je vysledok trenera,pomocných trenerov a v neposlednom čase GM Satana.Toho pošlite čo najskôr do USA a aby ani nebol na očiach slov. fanušikom.Tolko hanby sme nezažili aj ked trenoval mančaft Golonka.Atie posledné roky akurat cykon Cigera spolu so Švehlom inak odvar slov. hokeja....
11.4.2019 - 22:31
+1

kelnička

 

Comu sa cudujeme?casy kedy mohli prist z NHL 2 utoky a zbytok sa doplnil z kvalitnych europskych lig su prec.kvalitu z EU mozene spocitat na prstoch jednej ruky o Slovane skoda reci a tak ostava nasa liga.ak s nej maju oist lidri typu Laco Nagy tak toto je obraz.a nenahovarajme si ze nas spasi Trto s Panikom.
11.4.2019 - 22:39
+4

Gargamel123

 

OT: to nemyslite vazne s tym Hanlonom...Asi presedlam na Michal-ovce...
11.4.2019 - 22:45
0

Atlan

 

chvilami som mal pocit ze tolko kritizovany Sersen bol v utoku nebezpecnejsi ako vacsina utocnikov
11.4.2019 - 22:51
+3

Ikerkasias

 

Hlasatel na Dajto: To bol iny kápo..zevraj elitna prva formacia...pred vlani este hrali baraz dvaja z nich v Detve a LM.To je ina trúba.nevedia trafit z troch metrov do prazdnej branky chlapci elitný
11.4.2019 - 23:05
+5

ElwisNR BLOG

 

Mne sa páčil keď rozprával o synovi Uwe Kruppa že jeho otecko...som odpadával z toho.
12.4.2019 - 18:34
+1

Bacilek

 

Hlavne klud...na Kaufland Cupe to malo hlavu a pätu...ok ine muzstvo ale mame mesiac na ladenie formy...na tieto zapasy sere pes...aj ja by som cakal vacsi boj o miestenky, ale ta kvalita pojde len hore

Treba ale naozaj vyberat podla formy, lebo tahat tam Misa Sersena len kvolim nejakym vztahom alebo Lacikeho kvoli tomu ze sa chce rozlucit alebo Chovana lebo Podkonicky je asistent...dufam ze to nehrozi...

Ja napr.vkladam veľké nadeje do Spirka...na Kaufland cupe daleko nas najlepsi hrac...ak ratame s Kristofom a Hudackom na prvych centrov tak Spiro a Sukel 3.4....do rezervy Kytnar/Marcinko ako power centry....

Ja by som mozno aj Libora skusil na kridle ak by boli kridelnici z formy a posunul Spira a Sukela vyssie...konieckoncov nebol by ani Dano na centri uplny fail....

Grigera je mega skoda ale nemusi nas to az tak boliet, forma sa este moze vychylit hocijako

Ja by som si fakt zelal hlavne aby sme mali modernych obrancov ktori su su skor rychli ako silni, a neboja sa robit s pukom a precislit...takto padaju goly vo vyrovnanych zapasoch....podla mna obrancovia robua v dnesnom hokeji rozdiel

Sekera, Jaros, Fehy, Gernat, Daloga, Ceresnak, Cajkovsky taki su....

Obrabca typu Sersen nemaju naozaj na MS co hladat...dufam ze na tomto si sakra daju zalezat

Inak sranda jak sa Cajka v dnesnom zapase kontroloval...normalne som ho nespoznaval ze chcel hrat vyslovene len hokej...az mi ta jeho tvrdost a budovanie si respektu niekedy chybala...
11.4.2019 - 23:10
+6

sebot

 

Neviem z akeho dovodu sa tu rozobera kolko hral ten a ten preco hrali oni presilovku a nie oni preco iny power play a nie oni .. ved je to priprava 2 zapas pripravy davaju sancu vsetkym sa ukazat kto nato nebude mat tak pojde. Mame este 7 zapasov do zaciatku MS minimalne polovica z tohto kadra ani nebude v nominacii a panikarime ako keby sme boli na pokraji vypadnutia.
11.4.2019 - 23:15
+2

Sulmen

 

Suhlasim s drviviou vacsinou: Nagy + Sersen dakujem za odovzdane sluzby, ale na MS to zial nebude. Radsej pozvat do pripravy vsetko zo zahranicia: NHL AHL, SHL, Liiga a vsadit kludne aj na mladsie rocniky ako Studenic, Bucek, Krivosik a samozrejme Fehervary a Liska.
11.4.2019 - 23:21
+8

sebot

 

Studenic Fehy Bucek ano Liska este nato nema a Krivosik uz vobec nie.
11.4.2019 - 23:30
0

Zkubydu

 

a ktory z tych co dnes hrali na to podla teba maju?
11.4.2019 - 23:57
+6

kolombo

 

Ja som síce zápas nepozeral, čo som teda ani nemal v pláne, no podľa komentárov sa zdá že nič extra to nebolo. Na druhej strane treba brať do úvahy že išlo o druhý pripravák, navyše vonku. Tj ktovie ako cestovali keď viacerí spomínate slabšie korčuľovanie. Zároveň myslím že tréneri si skúšajú v rôznych situáciách skôr tých ktorí sú na hrane nominácie. Vedu by som z toho výkonu nerobil takéto prvé zápasy málokedy oslnia.
11.4.2019 - 23:29
+3

nerorome

 

Ja som zápas nevidel a ako čítam, tak chvalabohu... Ale aj pred striebornými MS 2012 sme vyhrali až posledný prípravák. Takže, zatiaľ
11.4.2019 - 23:35
+4

amaskiea BLOG

 

presne,aj ja som si spomenul na to. Celu tu prípravu sme vtedy hrali uplne katastrofálne. Otázka je, či aj tentokrát dokážeme od prvého zápasu na MS tak zázračne zmeniť našu hru ako vtedy.
11.4.2019 - 23:46
+1

zomi BLOG

 

Ja si myslim, ze ked pridu hraci, ktorych by sme radi my ako aj vedenie timu chcelo, tak sa da. Hraci, ktori su v inom leveli, si myslim rychlo ovedomia, co od nich kouc chce.Moze im napriklad stacit jeden zapas, tesne pred MS.Tak isto si myslim, ze pripadne jeden dvaja hraci sa rychlo zapracuju aj pocas MS. Ale zasa tolko kvalitnych hracov nemame, ako povedzme roku 2002, ked Palffy, Stumpel prisli az pocas MS. Myslim si, ze az na stvrtfinale.
12.4.2019 - 9:50
0

amaskiea BLOG

 

zomi, ja si naopak myslím, že zbytočne vždy dopredu podceňujeme EU-hráčov, a súčasne podceňujeme aj to, ako sa tento u nás všeobecný postoj dostane hlboko do hláv tým EU-hráčom - že totiž (podľa u nás všeobecného názoru) bez zámorských čarodejníkov oni sami nič nezmôžu. Ak sa náhodou stane, že z NHL nakoniec nepríde nikto, alebo jeden-dvaja, tak tí ostatní (podľa nás naničhodní) neboráci budú mať priam chuť rovno dobrovoľne odísť do B-čka, a v zápasoch odovzdane čakať, ako to za všetkých zázračne zariadia tí dvaja (alebo koľko ich dokopy bude) pánbožkovia z enejčel... Veľmi nezdravý, kontraproduktívny postoj, podľa mňa - a, bohužiaľ, nie jediný tohto typu u nás.
13.4.2019 - 11:26
0

zomi BLOG

 

Mas pravdu, ale ja si pamatam, ze si to vtedy mancaft "strejda" z Klimkovic pekne skladal ako pucle a nikto mu do toho nekafral. Ze to bolo napriklad potom v dalsich sezonach ine, tak - to uz ako vraieva nas znamy politik - o tom potom...
P.s. Samozrejme netvrdim, ze teraz Krekovi do toho niekto kafra.
12.4.2019 - 9:40
0

Foam of Waterfall

 

Tak snáď sa zomknu,lebo to môže veľa urobiť...
12.4.2019 - 16:28
0

trevi

 

Realne si myslim ze o MS bojuju Liska Bondra a Sukel . Kytnar na buly bol TOP a to proste treba zurocit a ocenit.

Dnes to bolo chaoticke.

Uz nech pridu posili lebo mi to prislo take cele ze... hm ... do MS daleho... ti co su si nominaciou isti (i ked nakoniec nemusia na MS ist..)... bakos nagy fehy( nehral ale zle samozrejme) si davali hlavne pozor aby sa nezranili ... presilovka 4krat na sersena bomba ktora mozno mala silu ale ziadnu presnost... nechapem tolkej dovere...
Cajka ako stale dal do toho vsetko a to si treba cenit.

Komentator dnes na uplnu spodinu... bulvarne komentovanie kde hladal len senzaciu ... to bolo fakt mimo...

Realne ale fakt pride asi 15 novych hracov.

Hudacka tu hanite...ze z neho nejde pokoj... ale tak dnes podla mna podal koncentrovany vykon...prvy gol podla mna az taky lacny nebol... ludia si mylia ze ak brankar vidi musi chytat... ale tak to plati pre nahodenia a streli od modrej a nie ze hrac mu zhuci ked si to pekne pripravy od medzikruzia. netreba mat hned cervene oci na neho

11.4.2019 - 23:51
+1

Zkubydu

 

Pozor...: proti druhotriednym Nemcom sme nic nepredviedli... Okrem nahodneho aj ked krasneho Sukelovho golu a Liskovej sance, len jeden bezduchy vykon a zbyutocne fauly. Nase goly po prazbytocnom faule Sukela a presilovke o 2 hracov a po Nagyovej strate puku pred nasou modrou. Ak skusali tak zistili, ze treba minimalne 12 dalsich a lepsich. Dopredu sme nic neukazali a dozadu nas slabi nemci nepreverili. Som zvedavy na zajtra.
12.4.2019 - 0:21
+3

vyzerexpress

 

Hej to je pravda... ze tento super mal dostat naklad... slabucky hokej
12.4.2019 - 9:12
0

trevi

 

*pripravi
11.4.2019 - 23:54
+1

Big brother

 


1. Hudáček
2. Čiliak
3. Godla

1. Sekera - Čajkovský
2. Fehérváry - Jaroš
3. Čerešňák - Ďaloga
4. Grman - Marinčin

1. Pánik - Krištof - Nagy
2. Tatár - Hudáček - Bakoš
3. Lantoši - Sukel - Daňo
4. Buček - Marcinko - Lunter
5. Lamper - Tybor

11.4.2019 - 23:58
+2

Dukla_Trenčín_38

 

Lantoši je momentálne bez formy.. chalan by mal ešte zabrať aby sa tam dostal
12.4.2019 - 5:30
+3

Acorgonka

 

Lantosi je hlavne zraneny takze nepovedala by som ze je z formy
12.4.2019 - 7:34
+5

zomi BLOG

 

Tiez si myslim, ze v Lantoriho pripade brzdi jeho vykon skor zdravotny stav ako forma.
12.4.2019 - 9:19
0

Tehelnepole

 

Andy, sa divim ze Lnatosi vôbec hra s tym co ma...respect
12.4.2019 - 9:23
+5

VentureHockey

 

A co ma?
12.4.2019 - 10:42
0

Acorgonka

 

vzhladom na prebiehajuce finále ti to nikto nenapise
12.4.2019 - 13:26
0

Acorgonka

 

tak Greg tiez zrejme nie je nadseny a pevne verim ze bude v poriadku a bude moct vzorne reprezentovat tak ako reprezentoval spolu so Samom Bucekom... v Ba bola radost sa na nich pozerat
12.4.2019 - 13:25
+2

Sulmen

 

Marincina do 4. obrany ?: s Grmanom to nevidim ruzovo Nagy s Bakosom detto.
Marcinko ani Hudy a Tybor ma tiez nepresvedcili. Otazny je prichod Tatara Dana aj Panika. To uz by som skor veril na Charu, ci Cernaka...
12.4.2019 - 0:36
+3

Big brother

 

Nagy je profesional, vie čo ma robit, ako načasovat formu na MS. To je hrač, ktorý nikdy nesklamal. Samozrejme, má svoj vek, ale do sučasnej zostavy Slovenska určite patrí.
12.4.2019 - 1:03
+4

Nitran

 

12.4.2019 - 1:15
+2

Aasen36

 

Ako profesionál : Má zabojovať o miestenku a nie predviesť to čo včera!
Nech sa na mňa nikto nehnevá ale ak zotrvá, bude to fraška.
12.4.2019 - 6:32
+4

Urpiner16

 

Vyhodil by som všetkých takých akože rozlúčka,za zásluhy keď na to nemajú.Veď sa na to nedá pozerať.Tu sa asi nikdy nič na Slovensku nezmenú.Repre nie je o forme a o poctivej konkurencii ale o kamarátskych známostiach.A zlatí chlapci robia tie isté chyby ako tí čo boli pred nimi okrem Vújteka a Filca.
12.4.2019 - 6:39
+2

strojar

 

Jednu rozlúčku profesionálov sme tu už mali.
Na domácom šampionáte 2011. Bola to hanba.
Partička bola výborná, chlapci si pochvaľovali.
Akurát hokej stál za prd.
12.4.2019 - 10:35
+6

Urpiner16

 

Hudáček nesklamal.Príklep nemca letel krásne do brány a pritom nemal nikým zakrytý výhľad.Čiže suma sumárum dva prípraváky,pár poťagólov,dve prehry.Treba mu dať ešte šancu aby sa chytil aj keď už neviem proti komu a tí ostatní nech mu robia na lavičke krovie.Však o nič nejde sú to len ms.
12.4.2019 - 3:47
+3

vyzerexpress

 

Daj si Diazepam na ukludnenie BTW hudaceka zjavne neskusaju ale udrziavaju v zapasom tempe. Ciliak ma zapasy v PO ...
12.4.2019 - 9:21
+8

lesslie69

 

Chvíľu som to pozeral,no dlho sa nedalo,rozboleli ma oči,tak som si to prepol na Třinec-Plzeň a užil som si parádny hokej.
12.4.2019 - 7:08
+1

ilamg

 

Neviem ze ci existuje este take toxicke miesto ako tu na hokejportali ked hra repre.
V livke som nenadaval na EU, takze som kkt slnieckar.
Pisete ako keby nemci vobec nemali kvalitu, len nasi hrali velke nic preto vyhrali. To iste preto mali 2. miesto na ZOH, a su pred slovenskom v rankingu. Lebo tam urcite nic nie je ako keby povedal nas preseda.
Za prehru moze len Ramsay a Satan, jaj a este Hudacek. Nic ine sa nemohlo stat. To ze nase Galacticos uz nema kvalitu, to sa pripustit neda, lebo stale este zijete v 2002.
A zase ze Ciiiger jaaaj Ciiiiiger. Tie kktiny co narobil spolu s Svehlom je pre vas ok. A to ze keby Libor nedal gol proti taliansku na konci tak sme v B-cke. Aj to je vsetko dobre. Lebo Zlaty Ciger.
12.4.2019 - 7:22
+9

Sulmen

 

Svojho predsedu nam sem netahaj, hoci si sa prezradil : a ohanat sa nemeckym striebrom z OH je ako keby sa pisalo o nemcoch ktori porazili majstrov sveta z 2002. Uz sa preber!
12.4.2019 - 12:44
+2

ilamg

 

Takze som slnieckar aj Ficovolic. Predvcerom som tu bol madar. Krasa.
12.4.2019 - 14:46
+1

Sulmen

 

To su tvoje slova:: "Lebo tam urcite nic nie je ako keby povedal nas preseda."
podla mna si len from EXIT aj ked to ostatne sa nemusi vylucovat
12.4.2019 - 20:24
0

Tino

 

nepretrhli: sa mnohi, co ich imho bude estemrziet...a ti co javili aky taky zaujem dokazai zahodit nemozne, celkovo som mal dojem ze nebojujeme, ze chalani koli domacimMS citia ze to nebude ako minuly rok ked mali skutocnu sancu dostat sa na sampionat...proste to mnohi akoby vzdali a tak vyzeral vykon celeho teamu, cez to vsetko ako to bolo na H sme si sance vytvarat vedeli ale doraz v zakonceni bol castejsie mizerny...vid Liska ktory to tam len pluvol, lebo si myslel ze toto uz bude isto iste gol...ale nebol, niekto musi chalanom vysvetlit ze gol je azked je gol ...nie ked si oni myslia ze toto uz musi na 100% vyjst
12.4.2019 - 7:40
+1

nerorome

 

Zajtra poprosím poprehadzovať útoky, lebo s tou "produktivitou" je to hrozné a niečo sa proste musí zmeniť. Takže napr. takto:
Tybor - Sukeľ - Nagy
Bakoš - Cingel - Liška
Svitana - Buc - Bondra
Puliš - Kytnár - Chovan
12.4.2019 - 8:02
0

zomi BLOG

 

Podla mna, Krek pozmeni utoky, ale iste nerozhadze formecie tak ako je to u zamorskych trenerov zvykom. Zrejme bude nadalej skusat hracov, ako a ktori by sa mu hodili napriklad do tretej a svrtej formacie. Lebo do prvych dvoch uz istu alternativu v hlave uz asi ma.Z tych co su zatial v Nemecku, v prvych dvoch utokoch bude maximalne Lacike a mozno pri istej konstelacii - Bakos.
12.4.2019 - 9:33
0

nerorome

 

Dvaja salámisti - Bakoš s Nagyom spolu nemôžu hrať (viem, že na MS v poslednom zápase hrali spolu a Jurčom a mali bodové hody, ale bolo to proti už vypadajúcim BLR) a včera s nimi hral aj tretí - Chovan... Takže očakávam zajtra minimálne "rozbitie" dvojzáprahu Bakoš - Nagy, oživenie minuloročného útoku popraderov a návrat Majkla Čouvena na krídlo (aj keď ani to mu asi extra nepomôže..).
12.4.2019 - 9:38
0

zomi BLOG

 

Ja to beriem tak, ze Nagy by hral napriklad v prvom utoku s Tatarom a Panikom(ak pride...)Bakos, iba v pripade ze by do druheho utoku sme nemali dostatok hracov zo zamoria Dano,Cehlarik, Jurco...Lebo tam je vela teorii, tak by v druhom utoku Bakos mohol hrat. Ale vsetko je to iba v nasich teoriach.Normalne sa bavime, ako hlavne vzdy pred takym podujatim, ako su MS napriklad.
12.4.2019 - 10:01
0

Foam of Waterfall

 

Takto by to mohlo byť lepšie,SBB útok spolu už hral,Chovan nebude center a s oboma ostatnymi tiež viacej hral,Bakoš a Cingel tiež majú niečo spolu odohrate a Nagy potrebuje mladú krv pri sebe,preto možno by som Lišku vymenil za Tybora...
12.4.2019 - 16:33
0

pokemon33

 

inak z nemcov sa mi vcera pacil Dominik Bokk, rocnik 2000, bol pri oboch nemeckych goloch a pri jednom z nich zosmiesnil o 21 rokov starsieho Nagya...
12.4.2019 - 12:26
0

Urpiner16

 

Mne zas Hudáček v bráne ako krásne chytá príklepy,potom asi Chovan s Kytnárom a L.Nagy.Hádam sa zhodneme viacerí že podali excelentný výkon.
12.4.2019 - 12:34
+2

Sulmen

 

Presne tak: hlavne ze potom da Nagy 5 bodov Japoncom, alebo 7 bielorusom ci rakusanom aby bol najproduktivnejsim hracom. Toto by dokazal Liska, Bucek alebo ktorykolvek iny nadany junior a navyse by cely cas bojoval a nesetril sa na jediny zapas. Pripomina mi to Bokrosovu strategiu...
12.4.2019 - 12:50
+4

nerorome

 

Zajtra by mal chytať Košarišťan. Takže Godla podľa všetkého iba dopĺňa trojčlennú kvótu brankárov.. Škoda
12.4.2019 - 12:51
+2

Urpiner16

 

A načo preboha.Veď tam máme istotu netreba meniť.Je priepastný rozdiel výkonnosti dvojky,trojky od toho čo doposiaľ chytal a vychytal.Bol by to problematický kardinálny ťah dať tam slabých brankárov.
12.4.2019 - 13:06
+1

Foam of Waterfall

 

kotla j lepsy ako ksaristn
h
12.4.2019 - 16:36
0

Urpiner16

 

Radšej mi povedz po čo tam išiel nedoliečený
Špirko ty amatér keď už Chovan s Kytnárom tak zahviezdili.
12.4.2019 - 18:51
0

fany

 

To pán Mráz vybavil mne pre radosť,aby som už toľko neplakala kvôli Kanaďanom. Rasťo,Michal,Milan
12.4.2019 - 19:19
0

amaskiea BLOG

 

no predsa aby aj tí spomalenejší medzi nami pochopili, že zlatí chlapci robia zákulisné ťahy
13.4.2019 - 11:08
0

strojar

 

"Piatková tréningová jednotka bola svižná, okorenil ju aj príhovor trénera Craiga Ramsaya. Ten svojich zverencov nabádal k častejšiemu zakončeniu, ako príklad im dal Phila Esposita. Podľa kanadského kouča dal tento útočník 717 gólov v NHL preto, lebo často strieľal."

Škoda, že im nedal Ramsay za príklad Gretzkeho.
Ten dal viac gólov ako Esposito.
Mimochodom, Špirko ani v druhom zápase hrať nebude. V podstate teda išiel do Nemecka na výlet. Hlavne, že Grígera poslali preč po jednom zápase.
12.4.2019 - 17:36
+3

amaskiea BLOG

 

a pointa?
12.4.2019 - 18:41
+2

strojar

 

Na rozdiel od teba najmenej dvaja ju už pochopili.
12.4.2019 - 19:19
+2

amaskiea BLOG

 

"Zákulisné ťahy zlatých chlapcov"? A kde, prosím ťa?
Ukážeš torzo krku a nájdu sa dvaja, čo si pod ním "domyslia" aj holé kozy a hneď si nad tým začnú poťahovať pindíka... Ale ak ti toto stačí, tak potom gratulujem.
13.4.2019 - 9:00
0

moke19

 

porozmýšľaj
12.4.2019 - 21:43
+1

Urpiner16

 

Zákulisné ťahy zlatých chlapcov.
12.4.2019 - 20:11
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 15:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.6.2019 15:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 15:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.6.2019 15:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.6.2019 15:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.6.2019 15:13

Bleskovky

Eakins sa stal hlavným trénerom Anaheimu Ducks

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks angažoval do pozície hlavného trénera Dallasa Eakinsa. Ten na lavičke nahradí dočasného kouča Boba Murrayho, ktorý viedol tím od februára po odvolaní Randyho Carlylea. Pätdesiatdvaročný Američan pôsobil počas predošlých štyroch rokov ako hlavný tréner na farme Ducks v tíme nižšej AHL San Diego Gulls.
včera o 19:32 - TASR

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
včera o 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
včera o 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
16.6.2019 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Buffalo si udržalo najlepšieho strelca, Skinner podpísal lukratívnu zmluvu

Vedenie hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sa dohodlo na predĺžení zmluvy s Jeffom Skinnerom. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal lukratívny kontrakt na osem rokov, ktorý mu zaručí priemerný príjem 9 miliónov dolárov za sezónu. Sabres o tom informovali na svojom twitteri.
8.6.2019 08:09 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola