Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zhasla aj teoretická šanca, USA zdolalo Nemecko 3:1

zdroj: TASR/František Iván
19.5.2019 18:24 TASR

Hokejisti USA zvíťazili v zápase A-skupiny MS nad Nemeckom 3:1. Američania si víťazstvom zabezpečili postup do štvrťfinále a skompletizovali postupujúcu štvoricu z košickej vetvy MS. Tento výsledok zároveň znamená, že medzi osmičkou najlepších budú šiestykrát po sebe chýbať slovenskí hokejisti.


Američania o svojom víťazstve rozhodli dvomi gólmi v tretej tretine.

Jedným z hlavných rozhodcov duelu bol Slovák Peter Stano. Nemci sa s košickou A-skupinou rozlúčia utorňajším zápasom s Fínskom (od 12.15), Američanov čaká v rovnaký deň od 20.15 zámorské derby s Kanadou.

A-skupina (Košice):

Nemecko - USA 1:3 (1:1, 0:0, 0:2)

Góly: 12. Tiffels (Draisaitl) - 14. Van Riemsdyk (Keller, Martinez), 51. Larkin (Van Riemsdyk, Martinez), 57. Eichel (Kane, Suter). Rozhodovali: Stano (SR), Öhlund (Švéd.) - Sormunen (Fín.), Vanoosten (Kan.), vylúčení: 1:2 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, 6293 divákov.

Nemecko: Niederberger - M. Müller, Holzer, Y. Seidenberg, Nowak, Schopper, Reul, J. Müller - Tiffels, Draisaitl, Kahun - Ehliz, Hager, Mauer - Plachta, Michaelis, Eisenschmid - Bergmann, Noebels, Loibl

USA: Schneider - Martinez, Suter, Hanifin, Skjei, Fox, Q. Hughes, Wolanin - Kreider, Eichel, J. Hughes - Kane, Larkin, DeBrincat - Keller, White, Van Riemsdyk - Ryan, Glendening, Vatrano

Zápas sa začal viacerými príležitosťami na oboch stranách. Do vedenia však išli na radosť početnej skupiny slovenských fanúšikov Nemci, keď Tiffels zblízka prestrelil Schneidera - 1:0. Už o necelé dve minúty však z typickej pozície presadil Van Riemsdyk, ktorý tečoval strelu Kellera - 1:1. V druhej časti gól nepadol, keďže Eichel, Kane či Michaelis svoje nádejné šance nepremenili. Američanov nasmeroval do štvrťfinále Larkin, ktorý v 51. minúte využil prihrávku Van Riemsdyka. Víťazstvo zámorského tímu potvrdil v 57. minúte Eichel, ktorý strelou bez prípravy využil presilovku.

hlasy po zápase:
Patrik Kane, kapitán USA:
"My sme hrali druhý zápas za dva dni, takže sme vedeli, že na nás v úvode vybehnú, no myslím si, že je pre nás dobré hrať v takýchto zápasoch, pretože sa naučíme vyhrávať. Prišli sme sem, aby sme vyhrávali zápasy. Dylan strelil pre nás veľmi dôležitý gól a Jack pridal v presilovke čerešničku na tortu,."
Dylan Larkin, útočník a strelec víťazného gólu USA: "Splnili sme prvý cieľ. Dnes to bol pre nás veľký zápas, zaujímavá konfrontácia. Nemci hrali veľmi dobre, zachytal im brankár a hnalo ich celé hľadisko. Už pred zápasom s Dánskom sme vedeli, že potrebujeme dve víťazstvá a sme radi, že sme ich dosiahli ešte pred záverečným zápasom s Kanadou."
Moritz Müller, kapitán Nemecka: "Z našej strany to bol dnes dobrý zápas. Daril sa nám prechod do útoku a mali sme aj dobrý pohyb smerom dozadu. Vedeli sme, že Američania sú veľmi nebezpeční v ofenzíve a pripravili sme sa na to. Brankár Niederberger predviedol výborný výkon a 50 minút nás držal v hre o víťazstvo."
Dominik Kahun, útočník Nemecka: "Bolo to super, fanúšikovia boli skvelí, škoda, chceli sme to vyhrať pre Slovensko, chceli sme, aby taktiež postúpili, alebo aspoň ešte mali šancu. Bohužiaľ, nevyšlo to."

tabuľka A-skupiny:

1. USA 6 4 1 0 1 27:12 14

2. Fínsko 5 4 0 1 0 17:7 13

3. Kanada 5 4 0 0 1 28:11 12

4. Nemecko 6 4 0 0 2 14:16 12

------------------------------------

5. SLOVENSKO 6 3 0 0 3 26:18 9

6. Dánsko 5 1 1 0 3 17:16 5

7. Francúzsko 5 0 0 1 4 11:27 1

8. Veľká Británia 6 0 0 0 6 5:38 0

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


Westlund32

 

1 sekunda od postupu
19.5.2019 - 18:34
+40

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kurolišek

 

houby... Nemci niesu pod tlakom. Ak by potrebovali bod hrali by inak (najmä proti Kanade). Mali sme ich poraziť, bod s Kanadou nič neriešil.
19.5.2019 - 18:36
+3

forwardPP

 

Nehrali Nemci sú proste taký slabý.
19.5.2019 - 19:07
+2

jozino

 

Nemci su len velmi podcenovani. A mozno aj z toho tazia. Keby sme my dali na OH 2. miesto a pravidelne boli vo stvrtfinale tak by sme sa tvarili minimalne ako majstri sveta.
19.5.2019 - 19:11
+18

Kurolišek

 

Daňa alebo Hudáčka si ani neviem predstaviť...
19.5.2019 - 19:32
+4

Big Bear

 

Minuly rok 10 sekund
Je tam zlepsenie :p
Dobry sampionat, do buducnosti je na com stavat. Vela ztychto chalanom sa moze o rok posunut kus dalej a takisto sa objavia nove mlade pusky. Bez srandy si myslim, ze buduci rok nam to uz neunikne.
19.5.2019 - 18:46
+31

jozino

 

10-nasobne zlepsenie, co este chces Teraz vazne. Mame na com staviat, hraci ako Tatar, Studenic, Sukel, Kristof, Fehy, Koch ci Cernak maju velky potencial, rovnako Bucek a uvidime koho z mladych dalsi rok (snad) podpori GM a vytiahne ho do repre. Ale repre ma podela mna dobre jadro a uz len doplnat o hracov, ktori budu aktualne hore.
19.5.2019 - 18:54
+5

Roman-u2

 

Tatar to tento rok psychicky nezvládol... Celý turnaj bolo vidieť, že pozíciu lídra zobral veľmi vážne a podľa mňa mu to zväzovalo ruky nohy - proti Dánom by si mohol schuti zahrať a najmä uvoľnene - avšak budúce roky bude určite lídrom ako sa patrí...
19.5.2019 - 19:07
+6

jozino

 

mna osobne Tatar tuto sezonu velmi prekvapil. Ja uz som ho odpisal, ze ma idealn hokejovy vek a nikde nespravi dobru sezonu a teraz vyskocil na viac ako 60 bodov a aj na MS vyzeral dobre, veril si. Lenze on bol v utoku naozaj rozdielovy a tazko mu bolo najst niekoho rovnocenneho, kto by mu vedel sekundovat
19.5.2019 - 19:13
+4

agent 007

 

mas pocit, ze mu panik nesekundoval dost?
tatar stratil mimochodom dost velke mnozstvo pukov...
19.5.2019 - 20:28
+1

jozino

 

myslim ze Panik sa hral na viac ako realne mal
19.5.2019 - 20:36
+3

agent 007

 

so 7mimi bodmi urcite
19.5.2019 - 21:53
+1

strojar

 

Tatar lídrom nie je a ani nebude.
Hokejista je to naozaj slušný, ale určite nie líder.
19.5.2019 - 21:10
+4

luciakanky

 

toto je každý rok keď príde Tatar na ms, robí zo seba lídra, zbytočne dostáva sám seba pod tlak
20.5.2019 - 7:29
0

MojNazor

 

Pre buduci šampionat Hlavne treba ustrazit osobne ambicie niektorych , ako sa zda, este nezrelych jedincov , vybudovat silne teamove ambicie a hlavne odkukat a uz aj praktizovat bazalnu a jednoduchu vec = hrat do posledneho hvizdu a nie byt uz poslednych 10 sekund hlavami v šatni. Ma šokuje, ze toto tak skuseny profesional totalne odignoroval .
19.5.2019 - 21:54
+3

xko

 

No čo chlapci? Nepíšu vám tie kalkulačky ERROR?
19.5.2019 - 18:34
+28

jozino

 

snad sa chalani napriek/kvoli tejto studenej sprche a krutej priucke nieco nove naucili a dalsi rok budu o to lepsi/skusenejsi a nevykaslu sa na repre ani ked sa nebude hrat na SVK.
19.5.2019 - 18:41
+2

blue-311

 

Skoda: Zazvonil zvonec a rozpravky je koniec. Napriek miestnym odbornikom to USA az s takym prehladom nevyhrali.
19.5.2019 - 18:34
+2

Navi01

 

Už chodte do riti s tým slovom "miestny odborník" . Všetci to tu používate ako neskutočný argument Vašej pravdy, keď má človek negatívny, či iný pohľad ako vy...
19.5.2019 - 18:40
+22

Yoda_21

 

Lenze ked tu vy pisete tie negativizmy, tak ich nemate podlozene ziadnym argumentom, len napisete, ze bude zle a hotovo.
19.5.2019 - 18:43
+7

Navi01

 

Iný pohľad nie je vždy negatívny pohľad. A "miestny odborník" si tu často aj za pozitívny pohľad. Je to len hlúpe nezmyselné dokazovanie si akože "nejakej pravdy po funuse"
19.5.2019 - 19:59
+1

kocsma

 

? . Jaký iný pohľad? Ako poviem ti tajomstvo, keď niečo skritizujes ešte neznamená že to je hneď pravda
19.5.2019 - 20:02
+2

Navi01

 

kocsma: Ak si tento príspevok adresoval mne.. potom aj ja ti poviem tajomstvo. Prečítaj si príspevok viackrát, lebo ti zjavne pointa unikla...
19.5.2019 - 20:12
+2

strojar

 

"miestny odborník" je napríklad člen novodobej Cirkvi Valábikovej, ktorý po ňom slepo opakuje ako Nagy nefauloval a Nemec filmoval a simuloval.
Akurát, že Nagy drbol nezmyselne chlapca na mantinel a ten má otras mozgu.
19.5.2019 - 21:17
+3

LenTak93

 

Ak prehráme s priamym konkurentom v boji o štvrťfinále, tak postúpiť si nezaslúžime. Bol to však úplne iný výkon, ako v 2011.
Treba byť ale asi aj trochu rád, lebo úspech seniorov by zrejme trochu zaslepil naše druhé vypadnutie 18-ky do 1. divízie. Ja si myslím, že hento je väčší prúser.

A môžeme sa chystať na olympijskú kvalifikáciu...
19.5.2019 - 18:35
+7

bohin85

 

ak prehrame po takom vykone tak si postupit aj tak zasluzime.. chodte uz do r.. i s takymi recami ze kto vyhral ten si zasluzi... nie... aj ked niekto vyhral to neznamena ze si zasluzi!!
19.5.2019 - 21:23
0

CigoZdenér

 

https://imgur.com/m0iGvVP
19.5.2019 - 18:35
+27

Kurolišek

 

Treba športovo priznať, že ak by z trojice USA, Slovensko a Nemecko nepostúpilo práve USA tak by to bolo zrejme trošku nespravodlivé. Nemecko sme však popravde do štvrťfinále pustili len my. Taký zápas ako proti Dánsku sme už dávno nehrali - kde nejde nielen o štvrťfinále ale ani o umiestnenie nielen v skupine ale ani dokonca na MS.
19.5.2019 - 18:35
+7

Roman-u2

 

Ja si myslím, že až také nespravodlivé by to nebolo Tí Amíci zase bohvieaký hokej nehrali, na to s akou kvalitou sme prišli
19.5.2019 - 19:10
+2

vlado.1989l

 

Kedy budeme hrať kvalifikáciu na ZOH?
19.5.2019 - 18:35
+7

BlackCrow

 

Prečo sme sa nedostali do 1/4 ?

1. Faul Černáka
2. Kiks Marinčina
3. Dve nemehlá v bráne čo nič nechytili.

Výborná hra smerom dopredu, dozadu už trochu horšie a brána čistá katastrofa. Mladíci potešili, maďar tiež na parádu, za mňa spokojnosť.

19.5.2019 - 18:35
+26

Yoda_21

 

Hlavne, ze je na koho to hodit, vsak
19.5.2019 - 18:46
+33

BlackCrow

 

na nikoho to nehádžem latabár..
19.5.2019 - 18:53
0

amaskiea BLOG

 

nie, môže za to len a len straaaasašnááá smola
19.5.2019 - 18:55
+8

BlackCrow

 

Jaj ? Jasne.. Ty si zo Zvolena tak preto sa Ťa dotklo že som tam označil trápneho Čiliaka.. Jeho výhovorky mi vždy vykúzlili úsmev na tvári..
19.5.2019 - 18:58
+2

Yoda_21

 

To nema nic s tym spolocne, naco vytahujes klubizmus? Jaj, ty si z Kosic. Si frustrovany, ze Steel Arena nevidela semifinale uz viac ako 3 roky?
19.5.2019 - 19:09
+1

BlackCrow

 

Hej som z Košíc. Černák hokejovo vyrástol v Revúcej a Marinčin v Námestove.
19.5.2019 - 19:14
+3

bohin85

 

19.5.2019 - 21:25
0

MojNazor

 

Na nikoho nič nehadze , ta sprostost od Marincina je proste fakt. Sam si vybral . Chcel byt hviezda co rozhodne zapas . Ved aj rozhodol. A nie len zapas , ale za hviezdu urcite nieje. Mozno sa mu aspon teraz naleje do mozgovne preco ho furt pohadzuju na farmu. Toto čo urobil sa v5. hokejovej triede tresta minimalne stopkou od trenera aspon na jednu tretinu
19.5.2019 - 22:01
+2

Objektivnost

 

netrep: Mozeme len pevne dufat, ze neposobis ako trener v 5. hokejovej triede...
19.5.2019 - 22:45
+1

MojNazor

 

...urcite si pochopil ze to s tou 5. triedou bola trosku s nadsazkou pomenovane to bezduche ukajanie osobnych ambivii Marincina. Urcite aj TY uznas ze za remixoveho stavu 35 sekund do konca zapasu sa uplne posledny hrac nepusti do kluckovania s pukom medzi dvoch striehnucich protihracov ,vsak ? Stacilo len uplne jednoducho hodit puk trebarz za ich branu ,alebo aj na brankara a donutit ho prikryt puk a mas vhadzovanie v utoc. padme a dalsie sekundy ukrojene ,alebo —— aaa myslim si,ze to staci tolki alternativ na to aby si pochopil co za nezmyselnost vyrobil ten chlapec ....
19.5.2019 - 23:19
0

slapstick44

 

Chvalabohu, ze to tretie nemehlo zostalo doma.
19.5.2019 - 18:53
+6

14thomas

 

Godla bol tam.
19.5.2019 - 18:55
+1

slapstick44

 

Pfu. Ale nemalo pokreslenu masku, tak ma to zmiatlo.
19.5.2019 - 19:00
+4

kocsma

 

Valent?
19.5.2019 - 18:56
+1

Jaroslav-TN

 

Načo je toto dobré? Ach
19.5.2019 - 18:59
+2

kurtsteiner

 

Blbý lidi taky lidi.
19.5.2019 - 21:17
+2

TOPmanager

 

Hudacek predsa.
19.5.2019 - 18:59
+2

Byron

 

Kde máš faul Tatára?
19.5.2019 - 19:11
0

BlackCrow

 

riešil som konce zápasov
19.5.2019 - 19:14
+1

Byron

 

Potom Ok. Súhlas.
19.5.2019 - 19:20
0

NRfan

 

Nielen konce rozhodli o nasom nepostupe a nezmyselny Trtov faul, ktory nakopol CAN mal byt takisto v tvojej "hitparade".
19.5.2019 - 20:03
+3

miro-nr

 

Určite by sa tam umiestnil aj Nagyho faul,ale to je už teraz jedno
Mna najviac mrzí,že i napriek zlepšenej hre sme svoj"tien" neprekročili
19.5.2019 - 20:22
0

Roman-u2

 

Uhol pohľadu U mňa zlomový moment faul Tatara pri stave 2:0 s Kanadou, ale ak takto prispejú všetci, tak zistíme, že podiel na tom majú všetci vrátane nás
19.5.2019 - 19:12
+6

14thomas

 

Faul Tatara pri stave 4:2
19.5.2019 - 19:16
+9

Roman-u2

 

Tak teda tak vdaka za opravu
19.5.2019 - 19:52
0

fortuna

 

Co ma faul Tatara s tym ze sme posrali zapas s hlavnym konkurentom na stvrtfinale.Sa zobudte.A v nhl by to ani neodpiskali.
19.5.2019 - 20:17
+2

Roman-u2

 

Sa zobud ty mali by sme rovnako bodov ako USA a Amicí by išli domov... Ak nám chýbajú tri body na američanov, tak by nám stačili aj tie proti Kanade
19.5.2019 - 20:23
+1

miro-nr

 

Nam chýba bod na nemcov !! Američani daju ešte dole Kanadu!
19.5.2019 - 21:03
+1

Roman-u2

 

Ak Amíci Kanadu nedajú? Tak nám chýba na Amíkov? Dnes išlo o to, aby USA prehrali!
19.5.2019 - 22:14
0

kocsma

 

4:3*
19.5.2019 - 19:18
0

BlackCrow

 

Stále bolo dokonca ďaleko
19.5.2019 - 19:20
0

NRfan

 

A co? Hra sa 60 minut a ten faul naozaj vyraznym sposobom zasiahol do priebehu zapasu.
19.5.2019 - 20:05
0

BlackCrow

 

a nič. mať iný názor je dovolené.
19.5.2019 - 20:13
0

NRfan

 

Ano, suhlasim, len som myslel, ze si ten svoj budes vediet aj obhajit. Ale v pohode. Pekny vecer.
19.5.2019 - 21:10
0

BlackCrow

 

Obhájiť svoj názor ? Akože to naozaj ??
19.5.2019 - 21:24
0

Byron

 

Presne tak. Tatar fauloval ako zmyslov zbavený ja na jeho mieste by som si sypal popol na hlavu. On nič hlavne že každý jeho bod v nhl hovoria v každom médiu. Otras
19.5.2019 - 19:24
+1

Sedko NR

 

Faul Černáka - neodpískaný faul na Buca či Lantošiho proti Fínom, to je krátkozraké toto.
19.5.2019 - 19:30
+2

Roman-u2

 

To by sme vedeli do zápasu s Dánmi vymenovávať, čo nás stálo postup, a každý by napísal iné
19.5.2019 - 19:53
0

Lukash_ke

 

Hra dopredu bola preto dobrá lebo bola podporená výbornou obranou ktorá vedela zavrieť modrú aj vyslať štipľavé strely na bránu či už silné alebo strieľané prihrávky na teče, za chyby v obrane nemôže obrana, ale spôsob ako bránili ako team (samozrejme chybovali ako obrancovia tak útočníci). Najväčší problém bol na brankárskom poste a ja si Lašáka vážim, ale to pretaktizoval.

Tak či tak som sa veľmi bavil, len mrzí, že MS pre nás už skončia zápasom s Dánskom. Tento tím mal na medailu.
19.5.2019 - 19:56
+7

Lukash_ke

 

Btw taký Budaj by asi kývol na pozíciu trojky a v niektorom zápase by eventuálne aj nastúpil, keď sa už vedelo, že to s brankármi nevyzerá najlepšie by to Budaj možno zachránil.
19.5.2019 - 20:10
+2

JozoNR

 

Mne staci,ak mi vysvetlis,v com bol maďar na paradu? Nehral zle,ale na paradu je podla mna daleko od reality. Dakujem.
19.5.2019 - 19:59
+3

Athotis

 

Maďar na parádu?
19.5.2019 - 20:03
+3

miro-nr

 

Asi myslel ten nezmyselný faul čo nakopol nemcov
Sorry BlackCrow,mier,tiež len názor.
19.5.2019 - 20:26
0

emoxx1

 

Možno LaciKE nechcel pripustiť, aby sa s kariérou lúčil v Bratislave, tak to poistil.
19.5.2019 - 20:40
+4

bohin85

 

si to zhodnotil.. bravooooo.... ty budes nejaky expert...
19.5.2019 - 21:25
0

LukasNR

 

O rok zaradit do vybavi k chranicom a hokejke aj lepsie stopky. Mozno sa zadari.
19.5.2019 - 18:35
+3

lerby

 

Na posledný zápas, poprosím za kapitána Laca Nagyho
19.5.2019 - 18:36
+27

14thomas

 

Už len kvôli LaciKEmu som kúpil lístky na posledný zápas.
19.5.2019 - 19:08
0

jozino

 

dobrodošli:
19.5.2019 - 18:37
0

dimitri

 

Viete mi niekto napísať kto bude hrať štvrťfinále v BA. Myslím 1A-4B , alebo 2A-3B atď... Neviem to nikde nájst
19.5.2019 - 18:39
0

Ricardinho13

 

Kedže nepostupuje krajina usporiadateľa do štvrťfinále dvojice by mali hrať nasledovne: 1B-4A + 2B-3A v Bratislave a 1A-4B a 2A-3B v Košiciach.
19.5.2019 - 18:43
0

Standacik

 

urobí sa vysledný rebríček týmov, a podľa toho sa urobí pavúk
19.5.2019 - 18:44
0

Sheva7

 

Tak tak kapitan Nagy a nasadzovat ho na presilovky nech si zahra poriadne
19.5.2019 - 18:40
0

kocsma

 

Neviem prečo to ešte nikto nenapísal, ale keď majú tri tími rovnaký počet bodov rozhoduje mini tabuľka
19.5.2019 - 18:40
0

jozino

 

ale s CAN aj DEU mame horsie skore, ak spravne rozumiem kam mieris
19.5.2019 - 18:42
+3

kocsma

 

Ja viem, ale dakde ( Hokej a vše kolem něj) ešte pred FB som čítal, že keď majú tri tími rovnaký počet bodov rozhoduje mini tabuľka.
19.5.2019 - 18:57
0

ajwen77

 

Vzájomný zápas je vždy na prvom. Včera mi to chalan vysvetlil
19.5.2019 - 19:03
+3

forwardPP

 

Lebo tá mini tabuľka by aj tak nič neriešila.
19.5.2019 - 19:11
+1

TOPmanager

 

Na posledny zapas: ziadaju fanusikovia slovenskeho hokeja vyradit hraca Libora Hudaceka zo zostavy, nakolko hrubym sposobom narusil timovu chemiu svojim vysoko netaktnym vyjadrenim sa a taktiez vykonom nehodnym reprezentacneho dresu proti GB.
19.5.2019 - 18:40
+40

Jari Kurri

 

Ty si nejaky hovorca slovenskych fanusikov ?
19.5.2019 - 18:45
+16

TOPmanager

 

19.5.2019 - 18:48
+1

ŠIMIKE

 

no zas take zle to neni
19.5.2019 - 18:48
+2

zvolencan1

 

Čo povedal?
19.5.2019 - 19:26
0

kocsma

 

Čo povedal?
19.5.2019 - 19:38
0

Crosby087

 

@TOPmanager: Keby si nepozeral Valabikov monolog na tuto temu tak si to ani neuvedomis...
boris ma na jednej strane pravdu, na strane druhej Hudacek je jednoduchy chlapec....
19.5.2019 - 19:51
+1

TOPmanager

 

Fakt si myslis ze je to na Valabikov podnet?
19.5.2019 - 20:15
0

Kocando444

 

Tak jednoduchy bol aj Zigo... a nepamatam si zeby niekedy povedal nieco taketo... Ide o respekt voci trenerovi
20.5.2019 - 15:34
+1

Lokomotiv

 

Súhlasím.
19.5.2019 - 21:04
0

strojar

 

"fanusikovia slovenskeho hokeja"
Ktorí konkrétne sú to?
19.5.2019 - 21:23
0

McAmont

 

Tak herný posun tam bol len mrzia konce zápasov z Nemcami a Kanadou... Herne ok možno takticky závery tých zápasov neboli dobre zvládnuté... Škvrnou je vyjadrenie Hudačeka
19.5.2019 - 18:41
+6

dusan1980

 

Súhlas.
Hudacek nemá viac co robiť v repre
19.5.2019 - 18:43
+18

jozino

 

co povedal?
19.5.2019 - 18:44
0

FP-gurolek

 

„Tréner bol nervózny, že nehráme to, čo od nás požaduje. Ale sme Európania, Slováci. Hrali sme to, čo sme chceli my. Vyzeralo to inak, ako si to predstavoval on, ale potešili sme divákov.“
19.5.2019 - 19:00
+3

LukasNR

 

Mi pripomina Marva na konci v Sam Doma ked ich zatkynali. My sme mokri banditi napis to tam. Prizna aj co nemusi lebo mu hlava nedovoli zakonbinovat.
19.5.2019 - 19:02
+2

jozino

 

pecka. Keby ideme turnajom bez prehry tak nech to povie. Ale ked je taky frajer tak nech rovnako velkohubo teraz vezme nepostupenie zo skupiny na seba/spoluhracov. Ale zas aj keby to nepovedal tak by to tak bolo. Treba aby dal niekto do laty, ale zas hracov ako je Hudacek potrebujeme. Zacina mi pripominat Rewaya
19.5.2019 - 19:05
0

amaskiea BLOG

 

K čomu potrebujeme hracov, ktorí nemajú potrebu rešpektovať trénera a hrajú si co chcú, prosim ta?
19.5.2019 - 19:14
+2

ten čo nevie

 

Valábikovi v priamom prenose praskli nervy: Obrovská kritika na adresu Libora Hudáčka
19.5.2019 - 19:19
+1

Daewo_KS

 

Kedy ho skritizoval? Rad by som si to pohladal v archive, vopred dakujem za odpoved.
19.5.2019 - 19:31
0

topska

 

Daj si na FB sport v rtvs
19.5.2019 - 19:38
0

Daewo_KS

 

Dakujem vam obom. Ja som to vyjadrenie Hudacka cital este okolo obedu a nemohol som uverit vlastnym ociam. Boris to perfektne vystihol
19.5.2019 - 19:49
+11

TOPmanager

 

Na domace MS sa velmi tesil a dal su vyrobit novu masku
19.5.2019 - 19:55
0

jozino

 

otazka je ci tak hral iba Hudacek, ako to len Hudacek ako jediny povedal. Ale samozrejme, mal by si davat pozor na to co hovori. A samozrejme suhlasi, nech je hrac hviezda aka chce, ma dodrziavat pokyny trenera. To totiz hviezda robi.
19.5.2019 - 19:20
+1

LukasNR

 

Libor moze byt hviezda. Iba ak v USA na haloweenskom vecierku. Aj to by sa za nu musel prezliect. Aby sa zanu mohol prezliect musel by sa najskor dostat do USA.
19.5.2019 - 19:22
+2

jozino

 

Bozinku, tou hviezdou som Hudacka (pri vsetkej ucte) nemyslel to bol priklad
19.5.2019 - 19:25
0

LukasNR

 

Sak ja viem. Preto som dal priklad ako sa nou moze stat.
19.5.2019 - 19:26
+1

TOPmanager

 

Tak Hudacek je k hviezde v medinarodnom meritku neskutocne daleko.
19.5.2019 - 19:24
+3

rasti_assez

 

Ved aj tak bolo uz kazdemu po Nemecku jasne, ze nepostupime, tak naco sa mal Hudacek hrat?Asi ho zato neprijimu do akademie vied ani do Menzy, ale to asi nie je jeho cielom a celkom chapem jeho frustraciu.Posledne sekundy proti Kanade nehral, ked mali hraci ten puk uz radsej spapat ako pustit gol na lade nebol.Nebol to tiez on, kto priteplene maval hokejkou proti Esenschmidtovi, namiesto aby sa hodil do strely. Nejako ako ten svajciar Sorvi, ktoremu prave Oveckin skoro odstrelil v ruskej presilovke riť.Ani sa nesnazil kluckovat pri remize na dvoch nemcov, ci triafat prazdnu branu nemcov, z coho sme dostali gol.Rovnako zbytocne nezdemoloval Seidera.A predpokladam ze neradil Jankovi pri jeho rosadach s brankarmi.
19.5.2019 - 20:38
+4

DB_9

 

Okrem toho, že tá hra vyzerala úplne otrasne proti VB, robili si čo chceli. Radšej teda zabudnime na to, že sme Európania. A dúfam,že v ďalšej nominácii sa rovnako zabudne aj na tohto "majstra sveta", hrať to, čo chce môže pokojne aj na psku.
19.5.2019 - 19:21
+3

Jari Kurri

 

Jezismaria prestante..
19.5.2019 - 18:47
+1

Sunkafit

 

Skoda bol to dobry hokejista ale rozum mu vzdy chybal
19.5.2019 - 19:13
+4

forwardPP

 

Už môžu viacerí pochopiť prečo sa nedostal do viacerých nominácii Šatana. Ak keď sezóny mal výborne.
19.5.2019 - 19:12
+1

Jari Kurri

 

Škvrnou je vyjadrenie Hudačeka:
Ja by som bol velmi zvedavy, ci by to vyjadrenie Hudaceka bolo pre vas az takou velkou obrovskou a neprekonatelnou skvrnou, keby tu "skvrnu" tak kvalitne nerozlicil sam Boris Velky...
19.5.2019 - 19:34
+3

amaskiea BLOG

 

bez Valabika nie sme schopní sformulovať ani holú vetu
19.5.2019 - 19:47
+12

Jari Kurri

 

To je mozne. Ale ja mam dojem, ze to co Libor povedal, sam nemyslel tak ako to vyznelo (cim ho neospravedlnujem, samozrejme reprezentant by si mal davat pozor na jazyk)... Podla mna to Boris zbytocne nafukol a vznika uplne zbytocna afera.
19.5.2019 - 19:52
+3

Crosby087

 

Valabik velakrat rozprava o tom, ze nepochopi ako slovaci nefandia slovakom...ako si nicia pozitivne veci a podobne..a pritom on zbytocne poukazuje a nafukuje nieco,co jednoduchy chlapec povedal,lebo je proste jednoduchy. A Valabik ide z toho vytazit,lebo ma dar reci, len aby sa zviditelnil,ze aky je on odbornik a profik...Jack Eichel siel po hlavnej na na bomby spolocensky unaveny a nikto ho nevyhadzuje z timu...stat sa to slovakovi, tak je to najdiskutovanejsia situacia MS ....
Boris, velakrat mas pravdu, ale tak trosku pohov...len preto,ze Ta žerú media, operator, zvaz, netreba si za kazdu cenu kopnut. Ci uz do Filca,Hudacka a podobne.
19.5.2019 - 19:59
+3

Jari Kurri

 

Asi tak nejak. A ked uz mal potrebu sa k tomu vyjadrit, mohol si to nechat v ramci analyzy po MS (az tak vela casu nam do konca nezostava, aby to nemohol vydrzat).
Predstav si situaciu, ze proti Danom nas caka tuhy boj o postup... A teraz pride do kabiny takato "afera" a zbytocne dusno.. vdaka mediam a vydatnej Borisovej podpore.. Na co je toto preboha dobre ?
19.5.2019 - 20:08
+5

Crosby087

 

Ako vravim, na jedine a to na Borisove zviditelnenie...Z Hudaceka to lepsieho hraca nespravi, predsa len uz nema 21 rokov a zbytocna diskusia o niecom,co polovica naroda ani nezaregistrovala.....
Treba si uzit posledny nas zapas na MS. Podakovat maďarovi za jeho zapasy v repre a krasne sa s nim rozlucit...a potom fandit dobremu hokeju,hoci bez nas....
19.5.2019 - 20:16
+1

HeyYou

 

ja hlasim, ze som to zaregistroval aj bez borisovho komentaru ty jeden samozvany hovorca polovice slovenskeho naroda
19.5.2019 - 20:38
+2

amaskiea BLOG

 

Cize za tu aferu je zodpvedny Valabik, nie Hudacek? Mam dost.
19.5.2019 - 20:19
+18

Crosby087

 

Ja Hudacka neobhajujem. Ja si len myslim, ze je to zbytocne rozmazavat...Valabik nie je Boh a kazda jeho veta a nazor nie je ta jedina spravna a pravdiva vec. Je to jeho nazor. A bud sa s nim stotozni vacsina alebo nie....ale nemyslim,ze je na mieste to riesit az takto pred celym narodom. Zbytocne to dehonestuje inak prijemne MS nasich. Aj napriek tomu, ze nepostupili....
19.5.2019 - 20:32
+3

speedman

 

Posral to Hudáček. Furt pchať hlavu do piesku tiež nie je riešenie.
19.5.2019 - 20:36
+6

Daewo_KS

 

Ak niekto “zbytocne zdehonestoval inak prijemne majstrovstva”, tak to bol Hudacek, ked v rozhovore (tiez “pred celym narodom”) bez hanby povedal, ze seru na trenera a hraju si svoje.

Valabik nieco nafukuje ak riesi toto jeho dost zasadne tvrdenie?

Hudacek nema co hladat v zostave proti Dansku.
19.5.2019 - 21:10
+6

HeyYou

 

ty neobhajujes hudacka, avsak velmi ochotne a vedome kydas hnoj na valabika, ktory sa udajne zviditelnuje a dehonestuje prijemne MS, pricom, pripominam, hudacek je ten, ktory spravil vazny preslap.
pripominas mi jedneho pana, ktory bezostysne rozkrada tuto krajinu a jednym dychom kyda na media, ze si, odroni, dovoluju na to poukazovat
19.5.2019 - 21:17
+3

Crosby087

 

Nekydam hnoj na Valabika...tvrdim,ze uplne zbytocne nafukuje nieco,co nie je potrebne nafukovat a vobec nepomoze atmosfere v muzstve.
Kto pozna Hudacka,tak vie aky jednoduchy chlapec to je...
Na otazku vcom sme lepsi oproti Nemcom vsetci vieme ako odpovedal....dnes rovnako vieme, ze aj ked “sme lepsi vo vsetkom”, tak ideme po zapase s Danmi domov a Nemci budu hrat o medaile...
A ak poukazujes,ze Ti niekoho pripominam,tak momentalne Ty ides s davom aky je Valabik frajer...a tak aj dopadaju volby, ze “cely narod” nadava a je nespokojny a aj napriek tomu tu vyhrava jedna strana 16-20rokov
19.5.2019 - 22:04
0

Jari Kurri

 

"aféra"
Libor povedal hlupost.
Boris tuto hlupost zbytocne rozmazal a nafukol.
Oboje bolo zbytocne.
19.5.2019 - 20:37
+6

strojar

 

Nie.
Valábik je zodpovedný za svoje vyjadrenia.
Aj za to, že pri Nagyovom faule obvinil nemeckého hráča, že filmoval a simuloval. Mládenec má otras mozgu.
19.5.2019 - 21:27
+2

amaskiea BLOG

 

Ja som si to precital na SME, nazor som si urobil vlastny, Valabikove vyjadrenie som doteraz nevidel/nepocul.
19.5.2019 - 20:00
+1

Jari Kurri

 

To je vsetko v poriadku. Len si myslim, ze nebolo treba v priamom prenose zadriet: "Hudacek sa priznal, ze trenera nebude respektovat".
1. Je to Borisova sugestivna interpretacia
2. Vytvara to zbytocne dusno
19.5.2019 - 20:13
+4

Sarus

 

Treba hovorit uz konecne veci na rovinu, lebo sa nikam nepohneme.A Boris Valabik to robi.KONECNE.
19.5.2019 - 21:09
+8

rasti_assez

 

Hlavne nie som si isty, ci prave Boris je tou spravnou autoritou na takuto kritiku.Potom ako sa vyjadril o trenerovi Filcovi a jeho sposobe couchovania.Alebo po nekolegialnom odrovnani Igora Totha.
19.5.2019 - 21:14
+3

Standacik

 

Tým nekolegiálnym odrovnaním zvýšil úroveň prestávkového štúdia.
19.5.2019 - 21:18
+5

ElwisNR BLOG

 

Boris je tiež iba človek a nemusí mať pravdu ale niekedy tú pravdu má treba si ju povedať a správať sa ako profesionál a nie sa iba usmievať a búchať sa po pleci s kamarátmi ako na výlete lebo niekedy naši hráči majú voľnosti až priveľa a potom prehráme aj čo sa nedá.Môžno ak by Nemci dnes vyhrali tak to nikto nerieši.
19.5.2019 - 19:50
+2

emoxx1

 

No teda neviem... Sám som krotikom toho, že vyjadrenia Borisa majú príliš silnú váhu na to, že sú len jeho názor, ale to čo povedal v štúdiu som si povedal už hodinu pred tým ako som si to vyjadrenie sám prečítal. Prvé ma napadlo, že "za toto by letel z mojej firmy, keby ho zamestnávam." A plne by som súhlasil s jeho vyradením na posledný zápas.
19.5.2019 - 19:53
+10

bach

 

Ak takto budú hrať aj na budúce MS tak sa na tie MS teším,a aj to šťastie (alebo smola)sa prikloni (alebo odkloní).
19.5.2019 - 18:41
+3

dusan1980

 

Nechápem niektorých ako Black crouuuu.
Hrali sme najlepšie od 2002,Marincin hral super ako aj Černák ale budeme hejtovat?
Ach jaj... Takýchto fans nepotrebujeme.
19.5.2019 - 18:42
+20

jozino

 

za mna Cernak momentalne nas najelpsi obranca (kludne ma aj rozrtrhajte) a Marincon 6 bodov zatial. Super. Spravil aj chyby ale kto ich neurobil?
19.5.2019 - 18:46
+14

forwardPP

 

Prečo roztrhať? Černák by mal byť líder v budúcich rokoch čo sa týka obrany.
19.5.2019 - 19:14
0

jozino

 

lebo vela negativneho (hlavne na Marincina) sa tu popisalo. Cernak podlamna uz tento rok minimalne na urovni Sekeru (co sa tyka vykonu na lade)
19.5.2019 - 19:21
0

antinamor

 

Černák je úplne iná liga, nie náhodou hra v Tampe. Marinčinova nezmyselná chyba nás stála postup, ten jeden bod s Nemcami by momentálne mal cenu zlata. Môže hrať ako Boh, keď si nevie dať 2+2 dohromady a namiesto taktického podržania puku a dohratia už aj tak dosť zbabraného konca zápasu, tomu dá korunu. Navždy zostane ten, čo daroval štvrťfinále Nemcom a nevyváži to ani 6 bodov, ktoré získal.
19.5.2019 - 19:50
+7

Tricko30

 

Antimator plné stebou súhlasím každý hráč musí vedieť čo nám koľko bodov stačí ztoho zápasu a keď viem že jeden nám stačí a v predĺžení je možnosť získať dva tak nemôžem si toto dovoliť ale presne ako povedal Hudáček robili si čo chceli a tak to aj vyzeralo Marinčin doma sa chcel zahrať na oveckina a zabudol nato že nám stačí bod takže ha mu kašlem na 6 bodov je on zodpovedný zatu kardinalnu chybu čo nás stála postup toto neurobí ani žiak
19.5.2019 - 20:05
+3

Byron

 

Kto je to Marinčin? Zato že hrá v nhl ešte neznamená že je niečo viac...
19.5.2019 - 20:52
0

dusan1980

 

Kto robí urobí aj chybu.
Nebyť jeho bodov tak o tu šancu ani možno nehráme.
Za mňa Marincin jeden z troch našich najlepších hráčov.
A vôbec... Son Dukla a som rád že juniorské tituly ale čo z nich mame?
Radšej každý rok výchova jme niekoho pre NHL a to bude hodnej sie... Vid Kosice(Černák, Jaroš, Marincin)
Ešte raz chlapci ďakujem
19.5.2019 - 21:02
0

miro-nr

 

Byron: Kašli na to ,ja viem ,že máš depku z toho ,že ťa buducu sezonu roztrhaju v diskusiach v TL ,ale bud chlap a stoj si za svojim
19.5.2019 - 21:07
+3

MaxSBA

 

Ale Nagya pochválil
19.5.2019 - 18:47
+3

amaskiea BLOG

 

rozlišuj hejt a kritiku. Kritiku po tých rokoch nekritického zbožňovania a ospravedlnovania uplne všetkého potrebujeme ako soľ.
19.5.2019 - 18:48
+5

kocsma

 

Zabudol si nejako na MS 2003,2004 a tiež sa aspoň mne páčil herný prejav v 2015
19.5.2019 - 18:58
0

Jari Kurri

 

Hned po zapase som prepol na CT sport. Akurat vysmiati fanusikovia spievali cesku hymnu. Aky to kontrast... U susedov radost, dobra nalada, u nas zvesene gamby. A takto to tu mame rok co rok. Mozme sa naplno venovat tomu, kto co povedal, kto je zly, koho treba ukrizovat, koho treba vyhodit, atd. Toto nam ide najlepsie.
Cesi zatial popijaju pivko.
19.5.2019 - 18:44
+3

ŠIMIKE

 

toto su v podstate ceske majstrovstva .. 2015..2019
19.5.2019 - 18:49
+1

crosbynko

 

Vcera sme boli aj my vysmiati. Cesi zrejme budu smutni o cosi neskor.
19.5.2019 - 18:50
+3

Jari Kurri

 

Kiezby sme aj my boli smutni az neskor.
19.5.2019 - 18:52
+5

Ol!ver

 

Načo je dobré toto neustále porovnávanie s Čechmi?
19.5.2019 - 19:00
+10

Jari Kurri

 

Co ja viem.. Rad by som sa porovnaval s Filipincanmi.
Ale su daleko. A nechytam ich televiziu.
19.5.2019 - 19:04
+23

kocsma

 

Inak toto isté riešia Rakúšania s Švajčiarskom čo som len tak narýchlo preletel FB ORF sport
19.5.2019 - 19:09
+1

Ol!ver

 

Odpovieš mi na otázku?
19.5.2019 - 19:14
+2

Jari Kurri

 

Ale ano: V mojom pripade ani tak neslo o porovnavanie, skor len o take povzdychnutie si.
Vo vseobecnosti sa s Cechmi porovnavame najma preto, ze je to nas najblizsi narod.. Niekolko desatroci sme tvorili jeden stat. Nikdy nam nikto nebude blizsi ako oni. Neviem s kym inym by sme sa uz mohli porovnavat ak nie s nimi.
19.5.2019 - 19:19
+6

Ol!ver

 

Keď to berieš takto, tak tomu rozumiem.

Ja to myslím z hokejového hľadiska. Česi prežívajú krízu, pretože nerobia medaily, no stále majú 27 hráčov v NHL, lepšiu ligu a bla bla bla... A hlavne majú o polovicu viac ľudí. Keby sme na ich úrovni, niektorí si myslia, že sme "majstri sveta". Ak sa dostaneme niekedy na ich úroveň, v ktorej sú aktuálne, bude to úspech. My sa porovnávajme s reprezentáciami ako Nemecko, Lotyšsko, Švajčiarsko, pretože oni sú naša výkonnostná kategória, a to Švajčiari sú lepší a Nemci majú aspoň výsledky a majú o 300+ bodov viac ako my v IIHF rebríčku. Tým samozrejme nechcem povedať, že sa nemáme učiť tie dobré hokejové veci od top krajín, ale na to, v akom stave je náš hokej, sme na tom ešte dobre. A pomaly ideme hore, tak snáď voľby do SZĽH nebudú znamenať malú tragédiu pre náš hokej, pretože v hokejovom hnutí na Slovensku, v kluboch (zástupcovia klubov volia nového prezidenta zväzu) a vo výkonnom výbore SZĽH je stále veľa ľudí, ktorí neprajú aktuálnemu vedeniu SZĽH a vedeniu A reprezentácie, arogantní tĺci mysliaci si, že robia svoju prácu dobre a že na Slovensku sa doteraz vychovávali hokejisti správne. Tĺci, ktorí neznesú, že trénerom seniorov je Kanaďan, že nám radí Fín pri výchove hráčov, že bola zavedená nová funkcia regionálnych manažérov a inštruktorov, ktorí dohliadajú nad výchovou hráčov v kluboch. Kluby sú z väčšej časti súkromné spoločnosti, čiže ťažko ich kontrolovať, radiť im.
19.5.2019 - 19:31
+7

Jari Kurri

 

S tymto vsetkym hokejovym co pises suhlasim.
Ako vravim, ten moj prispevok bol len take povzdychnutie si, z hladiska obycajneho ludskeho, susedskeho.
19.5.2019 - 19:43
+3

Mudrc

 

Taaaaaak:
A teraz si dáme fajny kotlíkový
19.5.2019 - 18:45
+32

jozino

 

zabil
19.5.2019 - 18:48
0

noano

 

dobre blbecek.
20.5.2019 - 15:58
0

TomsKE

 

Nato v akom stave je nas hokej, sme s predvedenou hrou majstri my

19.5.2019 - 18:51
+4

Cotillion

 

Opakujem to uz niekolkykrat, hrali vyborne, bohuzial to dopadlo tak ako dopadlo, co uz. Ja som hlavne spokojny s tym, ze sa presadili hraci ako Sukel, Liska, Lantosi a zaujali oko skautov ci lepsich teamov. Tiez dufam, ze sa niekam dalej posunu aj dalsi.
19.5.2019 - 18:52
+2

Urpiner16

 

Ramsay by mal zapracovať do budúcnosti s našimi hráčmi na koncovkách zápasov prípadne s nejakým mentálnym kaučom ktorý by tam bol prospešnejší ako desatoro asistentov.
19.5.2019 - 18:54
+3

topska

 

Ved my mame mentalneho trenera
19.5.2019 - 19:23
+1

bach

 

Jeden nikdy nevie,ale možno štartuje nová zlatá generácia.
19.5.2019 - 18:57
+2

Es5

 

ODKLADAM KALKULACKU DO SUFLIKA.URCITE SA HODI NA BUDEUCE MS:
19.5.2019 - 18:58
+18

kocsma

 

Sila slova... Bacha na take

19.5.2019 - 19:09
0

jozino

 

zajtra posledny zapas do septembra: a potom zas vsetci proti vsetkym, uz sa tesim (a zarvoven ospravedlnujem) na tie ligove podpichovacky (hejty)
19.5.2019 - 19:01
0

ElwisNR BLOG

 

Asi to tak malo byť.Netreba sa spoliehať že robotu čo sme mali urobiť my urobí niekto za nás.To že sme sa nedostali dalej nieje nič nové.Máme mladé mužstvo ktoré v rozhodujúcich momentoch zlyhalo a nedokáže hrať celý zápas podľa pokynov trénerov ale hralo najlepšie za posledné roky.Skôr sa treba zamerať čo bude ďalej vychovať ďalšieho Kocha Líšku Sukela Lantošiho v TL. Ramsay asi skončí a treba pokračovať ďalej aby progres čo nastal pokračoval a nevratili sme sa k tomu čo sme predvádzali posledné roky aj za cenu že ďalšia Olympiáda môže byť bez nášho hokejového mužstva.
19.5.2019 - 19:01
+2

Myšo

 

Hnusné De ja vu z tohtoročného playoff...opäť nepostúpil lepší tím ale šťastnejší, a ja sa opäť neviem dopátrať odpovede na otázku, či je lepšie vypadnúť alebo sa nechať v ďalšom kole znasilnit od nabitého superfavorita...každopádne predvedená hra ma veľmi potešila teraz treba hlavne s chladnou hlavou stavať na tom čo mame
19.5.2019 - 19:02
+3

Sunkafit

 

Bludy
19.5.2019 - 19:15
+1

Daewo_KS

 

A v com spocivalo to stastie, ktore Nemci mali a my nie?
19.5.2019 - 19:52
0

STARS

 

tak nevyslo to , ti co cakali vela od toho zapasu boli viac sklamaní, tí čo boli realisti az tak nebolelo to, naši hrali dobre MS ale tie chyby s KAN a GER nas stal postup, najma s GER sme si to mali ustrazit , škoda no , tak kazda zla skusenost može byt na poučenie , tak dakujeme za predvedený vykon a s DEN sa rozlucit s domacimi MS vitazne
19.5.2019 - 19:03
+1

duhac

 

Boze to su kecy. Nebavi ma stale citat, ze nevadi hrali sme dobre a najlepsie od roku 2002. Jasne bronz, striebro je menej ako skoncit v skupine? Sprostost ako mraky. Hra sa na body, goly, vitazstva a medaily. Hrali sme na hovno, lebo tri zapasy sme si prehrali sami v zavere. Je uplne jedno ak sme v tych zapasoch drzali krok 50 minut. To ale co ma najviac mrzi je to, ze zlyhali brankari. To som naozaj necakal. Kedysi sme mali len Lasaka a Laca a ked sa ukazovalo, ze si mozme vyberat a kandidatov je plno, tak sme vybrali asi zle.
19.5.2019 - 19:10
+1

Old School

 

Asi tak, nechcem vinu hádzať na brankárov, ale bohužiaľ, tento rok nás vrátil čo sa týka brankárov do čias, kedy sme mali v bráne Hartmanna a Dragana. Útok skvelý, obrana decentná, no brankári boli slabina.
19.5.2019 - 19:16
+12

Urpiner16

 

Za brankárov je zodpovedný Lašák.Veľkú chybu spravil keď famózne chytajúceho Rybára v prvom zápase s USA nenechal chytať naďalej i proti Fínom v nasledujúcom zápase.Ale tých chýb Lašák narobil viac než brankári.
19.5.2019 - 19:17
+9

topska

 

konkretizuj tie chyby (nezastavam sa ho v tomto pripade)
19.5.2019 - 19:24
0

Urpiner16

 

Tebe už nebudem nič konkretizovať.Ak bude mať niekto záujem napíšem mu správu.S tebou som minule skončil.
19.5.2019 - 19:28
0

topska

 

tvoje spravy su uz legendarne
19.5.2019 - 19:32
0

Urpiner16

 

Dobre súdruh otáznik.
19.5.2019 - 19:34
0

kocsma

 

Rieši sa herný prejav. Milujem takých ako ty čo si určite veci pochopia ako im vyhovuje
19.5.2019 - 19:20
+2

Gargamel123

 

zajdi k ocnemu: alebo inemu odbornikovi
19.5.2019 - 19:14
0

Gargamel123

 

duhac:
19.5.2019 - 19:14
0

kocsma

 

Dobre si sa sám porozprával
19.5.2019 - 20:05
+1

Gargamel123

 

ty si duhac...
19.5.2019 - 20:36
0

rafale

 

vysledky: ms u 18 vypadli sme
ms u 20 ... nic
ms a doma ... nic

generalny manazer je tvoj cas ... ist prec
19.5.2019 - 19:19
+4

Standacik

 

čo to za zmeska sa tu objavila
19.5.2019 - 19:24
+19

LukasNR

 

Spravne. Nasadime niekoho ineho. Bez kontaktov a skusenosti. Este napis ako Satan dvadsat rokov ignoroval mladez. Utahoval financie sportu a dojebal celu spolocnost. Kde sa nedari nicomu a nikomu drzat konkurenciu bez podrazov, kontaktov a prachov. Uspech mladeze a sikovnych je utek mimo krajinu alebo aspon snaha makat v BA. V jedinej konkurencie schopnej lokalite na Slovensku.
19.5.2019 - 19:25
+23

rafale

 

co ?: vidim ze mas prehlad o vsetkom to je dobre nejdem sa ti ani rovnat

herne nad plan dakujem vsetkym nasim hracom hrali so srdcom a na co mali

ze rozhodne zapas s nemeckomo vedeli vsetci davno pred ms stacilo nam dohrat remizu a v predlzeni by sa uvidelo ... a za vyber trenera kto zodpoveda ...
19.5.2019 - 19:39
+1

LukasNR

 

V pohode rovnat sa mi nemozes. Je dobre poznat svoju hranicu a neskusat veci pri ktorych budes sklamany.
19.5.2019 - 19:56
+9

miro-nr

 

Čo si naši hokejisti navarili to si aj zjedia,bohužial.
Štve to o to viac,že konečne sme išli herne hore
19.5.2019 - 19:21
+5

nnestor

 

https://ibb.co/vJp1Ht9
19.5.2019 - 19:26
+5

dusan1980

 

Nevadí. Chlapci ďakujem.
Už daaavno ma hokej tak nebavil ako zápasy s Kanadou, USA a Finskom
Klobúk dole
Od prvého hráča po posledneho
Okrem teda Hudacka ktorý si to poslal.
Ale najlepšie zápasy boli bez neho a jeho nafukan3ho brata
19.5.2019 - 19:30
+1

kubinho

 

Staci precitat par diskusii a clovek sa aj prestane divit, ze tu o rok vyhraje volby Kotleba
19.5.2019 - 19:30
+9

LukasNR

 

Nevyhraje
19.5.2019 - 19:34
+2

Urpiner16

 

O rok bude patová situácia.Vládu nezostaví ani jedna či druhá strana lebo budú mať málo hlasov na zostavenie vlády.A s tichou podporou Kotlebu nepôjde nikto.
19.5.2019 - 19:41
0

rastislavke

 

inak Kotleba bude rásť: stačí si pozrieť prieskumy u mladých... snáď aspoň časť jeho voličov zmúdrie časom, ale stále bude mať prírastok v každých ďalších voľbách
19.5.2019 - 20:44
+3

Brasidas

 

Tie uz davno vyhral Harabin, vitaz nad vitazmi
19.5.2019 - 19:36
+1

Sedko NR

 

Škoda toho. Toto je azda horšie ako keby Nemci fasli debakel a od prvých minút strácali. Naše chyby nás stáli postup, hra super, ale výsledok rovnaký. Škoda toho, pome si užiť ešte ten jeden zápas a zvyšok MS go Suomi
19.5.2019 - 19:33
+3

FP-tom-tt

 

takze kvalifikacia vyzera na september 2020
podla ranking to bude nejak takto:

9. Slovensko 14.Bielorusko 15.Slovinsko 20.kvalifikant (GBR)
10. Lotyšsko 13.Francúszko 16.Rakúsko 19.kvalifikant (KAZ)
11. Nórsko 12.Dánsko 17.Kórea 18.kvalifikant (ITA)

vela stastia nam
19.5.2019 - 19:37
+6

amaskiea BLOG

 

Hudáčkova parafráza slovenského hokeja:
"Zase sme to dojebali, napíš to tam!"
19.5.2019 - 19:42
+3

kaviarista

 

2019 - mame Hudacka, ktory si ide svoje
2011 - mame cely tim, ktory si ide svoje ... chudak Hanlon
19.5.2019 - 19:58
+6

Old School

 

No way to have canadian coaches on our bench
19.5.2019 - 20:07
+1

johnyy

 

ja dúfam že Nagy sa rozpíše ako spomínal a možno spomenie ako sa Hanlonovi miešali v 2011 do práce ľudia ktorý do toho nemali v skutočnosti čo hovoriť ... veľmi by ma zaujímali tie mená čo si pomýlili úlohy okolo reprezentácie ...
19.5.2019 - 20:14
+4

Athotis

 

Však tie mená sú známe... To nie je tajomstvo
19.5.2019 - 20:33
+1

Jimmy Tulipan

 

Tak ich napíš, mne napríklad známe nie sú
19.5.2019 - 22:05
+2

LukasPN

 

Prieskum: Uz sa tu toho popisalo vela, tak si dovolim spravit jeden jemne off-topic prieskum (kto chce sa zapoji, kto nie tak nie) ..

Pod tymto komentom staci kliknut plusko (+) na jednu z dvoch nasledujucich moznosti (vcelku som uz aj zvedavy na jej vysledok)

Hokej ma v prvom rade ludi bavit, no nie
19.5.2019 - 19:51
+1

LukasPN

 

A.: chcel/a by som, aby nasi boli kazdy rok vo stvrtfinale, no aj napriek tomu, ze by sa dalej nedostali a teda vzdy skoncili od 5.-8.miesto
19.5.2019 - 19:52
+7

LukasPN

 

B.: chcel/a by som, aby nasi ziskali medailu 2 krat za 10 rokov, no aj napriek tomu, ze mozno 8-krat z toho skoncia medzi 9.-14.miestom
19.5.2019 - 19:54
+20

amaskiea BLOG

 

za mna ani jedna moznost
19.5.2019 - 19:56
+2

LukasPN

 

Samozrejme, ze aj ja by som chcel, aby bola 3.moznost, no vcelku ma zaujala tato myslienka v zneni .. keby mame na "vyber"
19.5.2019 - 19:59
+2

LukasPN

 

Btw. Mozno si Nemci pred 5 rokmi spravili rovnaku anketu a zistili, ze si radsej strcia "autobus" pred vlastnu branu ✌
19.5.2019 - 20:04
+1

miro-nr

 

C-: Ja budem rád ak v nasledujucich 10 rokoch nevypadneme-to je asi tak najrealnejšie
19.5.2019 - 20:48
+2

Big Bear

 

Ak nam to tiez priniesie 100-bodoveho hraca v NHL tak kludne parkujme autobusy..
19.5.2019 - 20:57
+3

mil84

 

Dalsie sklamanie, uz bohvie kolke v poradi. Tento rok to mrzi o to viac, ze hra bola dobra...

Tak snad len - vdaka za predvedenu hru a srdce ake ste do nej dali. To si vazim - nikto z Vas to neodflakol.

Ale to nic nemeni na tom, ze ste opat raz sklamali vsetkych vasich fanusikov. Dajte si tie hlavy uz konecne do poriadku, lebo uz naozaj neni normalne ako vy dokazete posrat kazdy jeden turnaj, a to uplne sami

Na zaplakanie.
19.5.2019 - 20:05
+11

yoplaiter

 

Přesně.
19.5.2019 - 20:09
+1

Gargamel123

 

To iste plati : hlavne pre fanusikov.
19.5.2019 - 20:39
+1

erco1999

 

Tento rok je to v sporte jedna katastrofa:
1) nasi 1.8 sekundy od remizy s Kanadou; nasledny kiks Marincina s kluckami proti Nemcom
2) Liverpool 11 mm od golu na Etihade (rozumej od titulu)
3) Dortmund 3 body od titulu (prehajdakany naskok na Bayern kvoli par zapasom ktore vobec nezvladli)
4) Opat dominancia Mercedesu v F1

Nechcem hadzat spinu na Marincina, stalo sa, pokazil to, neuvedomil si ze nam staci aj remiza, on proste velmi chcel dat gol a nepodarilo sa vdaka comu sli Nemci do protiutoku..

Kazdopadne nasi zanechali na tychto MS velmi dobry dojem a je obrovska skoda ze s takymto dobrym hokejom sme nepostupili... snad sa aj o rok stretne takato dobra partia SLOVENSKOOO!!!!
19.5.2019 - 20:07
+5

Render 77 Nr

 

Prvom rade sa chcem poďakovať chalanov za hokej a to že konečne som nemal strach keď sme hrali Francúzmi V.B. proste sme ich valcovali dokonca sme odohrali všetky zápasy super ani jednom sme neboli na moje prekvapenie slaby ďakujem chalani moc to že nám nevisli koncom možno neskúsenosť možno chyba trénerov neviem no viem ze sme hrali veľmi dobre a pre tých kritikov čo povedať vám už nepomôže nič slováci
19.5.2019 - 20:11
+1

Vyskereny Citricus

 

Hlavnu zodpovednost za nepostupenie zo skupiny nesu diskutujuci stranky hokejportal.net. Ich hate na brankara Hudacka, ktory si dovolil inkasovat 3! goly v pripravnom zapase s Ceskom je neuchopitelny. Nasledne trener brankarov Lasak neuniesol tlak internetovych pseudoodbornikov a nenominoval Hudacka bez nejakeho zavazneho dovodu, co je tiez nepochopitelne. Na tychto majstrovstvach nas totizto vobec nepodrzali brankari, 87% uspesnost v zapasoch, kedy sme prestrielali nasich superov je zalostna. A to si myslim, ze Rybar aj Ciliak niesu zli brankari, ale k ponuknutej sanci sa postavili ako k peniazom vyhranym v loterii. Rychlo ju minuli, ako prislo tak aj odislo. Len tak dalej mily hokejportal, len tak dalej "najslusnejsia" hokejova komunita na Slovensku. Mali by vas zaradit na zoznam konspiracnych webov hahaha
19.5.2019 - 20:14
+6

McAmont

 

Ako pokus o žart celkom dobré
19.5.2019 - 20:23
+2

FanusikZamkov

 

Nechcem sa postaviť na obranu Hudáčka lebo jeden hráč by mal rešpektovať rozhodnutia a príkazy trénera ale to čo predvádza Valábik sa mi zdá ako budovanie svojej osobnosti. Ako sledujem hlavne jeho vyjadrenia sa mi zdá ako dosť rozporuplná osoba. Pred MS sa pustil do trénera Filca s podobným problémom ako u Hudáčka. Filc takto zareagoval naňho https://sport.sme.sk/c/22119263/jan-filc-o-ms-v-hokeji-2019-na-slovensku-rozhovor.html Potom počas MS po zápase s Nemeckom zas slovne napadol zraneného hráča Nemecka po faule Nagya a nazval ho simulantom a hercom . Bolo to hrozne nevhodná reakcia od Valábika. Teraz sa pustil do Hudáčeka. Mne sa zdá že za takýmito slovnými výpadmi na jednotlivé osoby stoji úmysel budovať svoj imidž . Prečo si to myslím nuž preto že prečo sa neozval s tou kritikou na Filca hneď po zápase prečo musel toľko rokov s tým čakať. Naproti tomu Hudáček hneď ako mal možnosť vyjadril nespokojnosť s vyradením svojho brata z repre. Ak si niekto všimol vyhlásenie Bučeka aj ten vo svojom vyhlásení poukázal na čudné praktiky pri jeho vyradení zo súpisky. Marcinko to isté mal dosť čudné vyhlásenie tiež. Neviem ale pre mňa čudné veci.
19.5.2019 - 21:04
0

Vyskereny Citricus

 

Ten Nemec naozaj filmoval, bolo to nechutne. Naopak, to Valabikovo vyjadrenie na Libora Hudacka mi hlava neberie. Nemame zas tak siroku zakladnu a ak chceme byt uspesni, musime vediet do muzstva zapracovat aj 100x komplikovanejsie povahy ako je Hudacek. Zvlast ked si precitam tie Hudackove vyjadrenia po zapase s GB, nic tak dehonestujuce nepovedal.
19.5.2019 - 21:20
+2

FanusikZamkov

 

Ja sa hádať nebudem tuje článok ktorý potvrdzuje že nesimuloval a nefilmoval. https://sportky.zoznam.sk/c/205635/video-tak-ze-by-predsa-len-nesimuloval-mlady-nemec-po-suboji-so-slovenskom-zraneny
19.5.2019 - 21:51
0

FanusikZamkov

 

Podotýkam ten nemec nehral ani dnes
19.5.2019 - 21:55
0

Vyskereny Citricus

 

Ano, ale koli svalovemu zraneniu. Naraz na mantinel by mal sposobit otras mozgu, nie? Ak sa mu privodilo svalve zranenie, tak to nemohlo byt Nagyovym zakrokom.
19.5.2019 - 22:07
0

FanusikZamkov

 

Nehnevaj sa ty na krku,na pleciach alebo na tvári nemáš svaly? To už ozaj myslíš vážne?
19.5.2019 - 22:20
0

Vyskereny Citricus

 

Nehnevaj sa, ale naraz(s prilbou) na odpruzene plexisklo mu sposobil co? Svalove zranenie na tvari ci krku? To akoze vazne? Ma natiahnuty licny sval alebo co? A preto nemoze nastupit? Evidentne sa jedna o svalove zranenie ktore nema nic spolocne s Nagyovym zakrokom. Priznaj si to.
19.5.2019 - 23:23
+1

Urpiner16

 

Na Hudáčka platí ten tvoj nick ako vyšitý.
20.5.2019 - 6:11
+1

Ikerkasias

 

STV: Ten kmetko ci ako sa vola pri hlasatelke povedal ze sa neobava o nasu buducnost v prvej osmicke od buduceho roka na dlhu dobu.Drzime palce Mr.jasnovid.
19.5.2019 - 21:06
+2

consigliere

 

Kto je Boris Valabik? : Sa divim ze ho vsetci zeriete ako chleba so slaninou? Co dokazal ako trener a funkcionar? Tisicky lajkov, komentarov typu “boris si super”. Hovori len to co VSETCI VIEME dlhe roky. Citali ste od neho nejaky konstruktivny nazor ako z tohto hokejoveho marazmu vyjst k lepsiemu? Ja nie. Len kritika a nic ine. Ziadne riesenia. Ma vobec Boris Valabik nejaku trenersku licenciu? Aky mandat ma na to aby asistoval pri slovenskom hokeji? Preco on ako “majster nazoru” nevezme zodpovednost napr. za slovensku U18 alebo U20, nech uvidime co dokaze. Chcel by som pocut Vas nazor o co tomuto panovi ide, lebo podla mna je to len nejaka nafuknuta bublina, nevidim nic co by Valabik aktualne urobil pre slovensky hokej. Budem teda rad ked mi tu niekto ale naozaj “konkretne” napise nieco , aby som to pochopil. Lebo momentalne by jeho prinos bol urcite vacsi - posobit v Nitrianskych uliciach v policajnej uniforme.
19.5.2019 - 21:24
+7

emoxx1

 

Tak na Licenciu C+ a D má ako hráč s takým počtom zápasov automatický nárok. Dosť zbytočná otázka...
19.5.2019 - 21:47
+2

BlackCrow

 

ale veľavravná. na začiatku sa pýta. no a teda ak nevie kto je Boris radím mu prečítať zo pár materiálov..
19.5.2019 - 21:50
0

Roman-u2

 

Za prvé robí v Pezinku a za druhé Široký bol hokejista? Keď filcovi dal papierik s menami hokejistov, ktorí majú ísť na MS 2000 - 2002? Pokiaľ viem tak Valábik hokejista bol, síce hovorí aj nezmysli, ale prečítaj si napr. jeho názor o tom, že hokej nie je drahý šport a má pravdu, ďalej kopa analýz zápasov je lepšia ako ceruzka Tóth...
19.5.2019 - 22:20
0

FanusikZamkov

 

To čo má znamenať že robí v Pezinku snáď to ho oprávňuje hovoriť nezmysli ako ty píšeš?
19.5.2019 - 22:31
+2

Roman-u2

 

Ty si naozaj... Prvé čo mi udrelo do očí bolo, že robí policajta v NR, tak som to napísal! Ďalej, koľko odborníkov bolo a je, že povedia nezmysli? Aj lekár výborný odborník vie operovať iné koleno ako mal...
20.5.2019 - 8:59
0

FanusikZamkov

 

Tak teraz robí v Pezinku alebo je policajt v Nitre? A čo sa týka lekára ktorý operuje iné koleno pre mňa nie je výborný lekár.
20.5.2019 - 13:07
0

Roman-u2

 

Predstav si, že to bol veľmi dobrý odborník - chybu spravil poskok, ktorý operáciu pripravoval - chirurg išiel na istotu a rezal, tak aj Valábik, niekedy ide na istotu a povie nezmysel, ale odborník pre mňa neodškriepiteľne je. Policajta robí v Pezinku preto som consiegliera opravil...
20.5.2019 - 16:28
0

LeonardoDavinChi

 

Tvoj prispevok je tak primitivny a bez akehokolvek logickeho a rozumneho argumentu, ze sa nan neda mat ziadna normalna ani ina cynicka reakcia. Prepac.
20.5.2019 - 4:08
+2

mil84

 

myslim, ze dovod preco ludia maju radi Valabika je, ze nie je servilny, nic nehovoriace frazy hovoriaci spolukomentator ako Pardavy s Hartmanom a pod.


On netrepe frazy, on hovori to co vsetci co sa rozumeju hokeju vidia. Mne je napriklad velmi luto, ze taky dobri hokejisti ktori nepochybne hokeju aj rozumeju ako Pardavy ci Hartman nedokazali za cele roky ani raz by kriticki, ci objektivni. Maximalne sa vzdy szmohli na daco ako "tak chlpaci sa snazia...nie je to lahke...dnes uz kazdy vie korculovat...tak urcite je to tak alebo onak...bla bla bla". V zivote nepovedali nic zaujimave, len si tam pritakavali ako pandrlaci. Staci to porovnat s cechmi a je to nebe a dudy.

Valabik je prvy u nas, co ma gule povedat pravdu alebo aj nieco co nie je fraza. A 90% z toho co povie je aj pravda a ma hlavu a patu, takze preto ho ma vacsina rada - lebo na tych pred nim sa nedalo pozerat.

Co sa tyka jeho nacasovania na reakcie na Filca ci Hudacka, je pravda ze to mohol povedat diplomatickejsie alebo v inu dobu. Ale to nic nemeni na tom, ze je aj tak najlepsi spolukomentator akeho sme zatial mali.
20.5.2019 - 13:00
+3

FanusikZamkov

 

To čo Valábik povedal na Hudáčka platí aj pre hráčov ktorý sabotovali reprezentáciu počas trénovania Cígerom?
20.5.2019 - 14:14
0

topska

 

Cize mame hrt bez nich? Ktorym to dokazali resp. vedia dokazat?
20.5.2019 - 14:26
0

strojar

 

Čo dokázať?
Nech sa páči, tu máš zoznam zo septembra 2015:

Zoznam hráčov, ktorí sa pod vyhlásenie podpísali: Chára, Marián Hossa, Sekera, Višňovský, Handzuš, Laco, Tatar, Nagy, Viedenský, Marinčin, Budaj, Surový, Meszároš, Konrád, Radivojevič, Graňák, Baranka, Halák, Janus, Stümpel, Július Hudáček, Mikuš, Sloboda, Libor Hudáček, Hrivík, Gáborík, Marcel Hossa, Bližňák, Cibák, Sersen, Bartovič, Ölvecký, Podhradský, Staňa, Vydarený, Pánik, Ružička, Jurčo, Kopecký, Marcinko, Starosta, Lašák, Suchý, Čilliak, Bartečko, Hamerlík, Zagrapan, Zedník, Záborský, Kukumberg, Bartek, Cingeľ
20.5.2019 - 15:38
0

amaskiea BLOG

 

Keby Hudacek neprišiel hrat s tým, ze ma problém s respektovanim Ramseyho, bolo by to porovnateľne. Toto ne uplna hlúposť, co sa tu snažis pretlačiť.
20.5.2019 - 16:01
0

amaskiea BLOG

 

Nie, neplatí. Platilo by to, ak by prišli hrať a v skutočnosti by Cigera sabotovali priamo na ľade - to by bolo porovnatelne s tým, co robí Libor.
Nijako neobhajujem bojkotujucich, ale dávať ich ako paralelu s Hudackom, je uplne mimo misu.
20.5.2019 - 15:46
0

FanusikZamkov

 

Aby si ma pochopil na čo myslím prečo menovaných hráčov nekritizoval Valábik? Prečo rozdielne merítko na hráčov? Je to férové?
20.5.2019 - 17:57
0

strojar

 

To, čo používa amaskeia, sa kedysi nazývalo bulharský meter.
Tu na HP sa tomu odborne hovorí "amaskeiov cólštok".
20.5.2019 - 18:35
0

amaskiea BLOG

 

to čo používaš ty, sú hovná, a strielaš ich tu z opevneného úkrytu vytvoreného dôkladným utajením tvojich vlastných názorov a myšlienok, aby si mohol takto kompletne krytý kedykoľvek urobiť výpad v podstate na každého, čo sa na rozdiel od teba nijako neozbrojený nevdojak ešte viac "odkryje" napísaním vlastného názoru. My sme ovce, ty si zbabelý, krivácky zmrd. Je mi ťa ľúto.
21.5.2019 - 13:16
0

strojar

 

Hovná, krivácky zmrd.
To je obraz o tebe, nie o mne.
21.5.2019 - 13:30
0

amaskiea BLOG

 

obraz o mne je ovca, sám si to tak určil, to že teraz to zase prekrúcaš, je u teba jedným z obvyklých prejavov toho, čo som opísal vyššie
21.5.2019 - 13:38
0

FanusikZamkov

 

V poriadku amaskiea zalovme si v pamäti a pozrime sa na pamätné majstrovstvá sveta 2011 v Bratislave a v Košiciach. Pamätáš sa kto bol tedy trénerom reprezentácie? Bol to Glen Hanlon. Vtedy ako sa správali terajší moralisti voči trénerovi Hanlonovi. Oni si určovali zostavy jednotlivých pätiek. No a ak sa pamätáš v mužstve boli aj štyria ktorý teraz pôsobia pri reprezentácii. Sú to Lašák, Handzuš,Nagy a Šatan. Nejak sa zabudlo že pred Hudáčkom podobné spravili aj títo hráči . Aj ich mali vyhodiť z reprezentácie? Alebo na nich tiež platí iné merítko? Alebo že tie naše hviezdy by mali takú krátku pamäť? Bol by som zvedavý na názor p. Valábika.
20.5.2019 - 20:51
0

amaskiea BLOG

 

Áno, mali ich vyhodiť z reprezentácie. Môj názor je, a napísal som ho tu už vtedy pred MS, že Hanlon mal vtedy povedať Demitrovi, že ak sa vyberie prehovárať urazeného Zedníka, už sa vôbec nemusí vracať ani on.
Už sme mohli byť teraz v tejto veci ďalej a nemuseli sme tu riešiť roztatáreného Hudáčka. Až na to, že "hokejový národ" by vtedy vyvádzal kvôli nedotknuteľnej hviezde ešte viac, než vyvádza teraz kvôli natvrdlému Hudáčkovi.
Ďalej som tu písal hneď po zápase o 3. miesto vo VAN2010, že to, že si zápas prekaučovali hráči samotní, je chyba a zodpovednosť za to nesie tréner, nie hráči...
A aj tak stále nerozumiem tej logike: kvôli tomu, že sme v minulosti niečo riešili idiotsky, resp. neriešili vôbec, tak to je teraz prikázaná mustra aj do budúcna, že aj naďalej to musíme riešiť rovnako idiotsky alebo strkať hlavu do piesku ako doteraz?
21.5.2019 - 10:34
0

RhimeSBA

 

Jasné..veď whataboutism vládne.
21.5.2019 - 13:25
+1

strojar

 

Zas ten tvoj špeciálny cólštok.
Vo Vancouveri 2010 bol (podľa teba) zodpovedný tréner, v Bratislave 2019 je zodpovedný Hudáček.
21.5.2019 - 13:32
0

RhimeSBA

 

Pevne verím, že v práci ti ide čítanie s porozumením lepšie.
21.5.2019 - 13:49
+1

amaskiea BLOG

 

Tu máš, hneď dvojnásobnú odpoveď:
amaskiea BLOG

vlastne ano, ked to domyslime do dosledkov, tak ak ho Ramsey okamzite nevyradi z timu, mal by rezignovat sam. Akekolvek ine rozhodnutie by bolo potvrdenim, ze Hudackov pristup je v nasej repre pripustny.

19.5.2019 - 19:54

+3
odpovedať



***********************************
amaskiea BLOG

Veľmi správne: "to uz je na treneroch ci si vedia urobit respekt a poriadky v muzstve" - a teraz sa ukáže, ci si tie poriadky urobit vedia alebo nie. Ak nie a nezodpovedný Hudacek tam zostane aj naďalej, tak by mali skončiť tréneri, akokoľvek mne bude za Ramseym z celej duše smutno. (...)

včera - 9:57

+1
odpovedať

***

Tak aké bude tvoja odpoveď tentokrát? Jazykové okienko, alebo zdúchneš ako smrad? Na to, aby si sa k tomu postavil ako rovný chlap, ty nemáš. Ešte to by tak chýbalo, aby si si otvorene priznal niečo, čo je tu tvojím najvlastnejším imidžom - nepravdivé osočovanie tunajších uživateľov a manipulatívne lži.
21.5.2019 - 13:53
0

strojar

 

Ešte to by tak chýbalo, aby si si otvorene priznal niečo, čo je tu tvojím najvlastnejším imidžom - nepravdivé osočovanie tunajších uživateľov a manipulatívne lži.

To je z tvojho životopisu?
21.5.2019 - 16:30
0

amaskiea BLOG

 

Vedel som to, nemáš na to.
21.5.2019 - 16:50
0

kubinho

 

Dalsia znoska sraciek. Mozno by stacilo precitat si jeho knihu.

P.S. posobi pri U15
19.5.2019 - 21:41
+4

kubinho

 

to patri vyssie ku consigliere-mu
19.5.2019 - 21:42
+2

Vyskereny Citricus

 

Aha tak uz konecne chapeme preco ten pan rozmazava Hudackove vyjadrenie po mediach. Robi si PR na svoju knihu. Du blejt.
19.5.2019 - 21:54
+2

Standacik

 

No jo, Hhudáčkové vyjadrenia sú základnou myšlienkou jeho novej knihy
19.5.2019 - 22:25
+4

Urpiner16

 

Uvedomte si jedno.Obhajujete neobhájiteľné.To si nedovolí ani Malkin hviezda NHL čo si dovolí Hudáček počas ms.Absolútna amatérčina z jeho strany.
20.5.2019 - 6:14
+3

FanusikZamkov

 

Tu je zaujímavá fotka z Bratislavského hradu https://dennikn.sk/
20.5.2019 - 7:10
0

FanusikZamkov

 

To že niektorý hráči sabotovali reprezentáciu keď bol tréner Cíger je ospravedlnitelné? Oni rešpektovali repre trénera? Ako je to teda? Jedni môžu druhý nie p.Valábik ? Prečo vždy sa problém chce zvaliť na jednu osobu ? Prečo sa ozval Marcinko,Buček alebo teraz Hudáček? Nie je to od Valábika snaha zakryť problémy našich bývalých NHL hráčov ktorý riadia repre či je to Šatan,Podkonický,Lašák a spol?
20.5.2019 - 7:26
+5

Urpiner16

 

Marcinko bol tiež problematický pretože v repre viackrát nás svojou nedisciplinovanosťou hlavne v poslednej tretine na trestnej lavici obral o dobrý výsledok.
20.5.2019 - 7:34
0

LenTak93

 

Netrep, prosím ťa, lebo ti sem hodím výpisy jeho vylúčení.
20.5.2019 - 8:50
+2

Kurolišek

 

Ináč čo sa týka podržania výsledku a ako to Nemci zahrali... viem si predstaviť, že by kľudne vymenili tu svoju výhru s nami teraz v štvrťfinále za posledných pár sekúnd proti Rusku vo finále olympiády. Dostať gól pri svojej presilovke v poslednej minúte tak poviem rovno vyhodím televízor von oknom.
20.5.2019 - 8:41
+1

Kurolišek

 

*o štvrťfinále
20.5.2019 - 8:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.6.2019 05:15
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.6.2019 05:15
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.6.2019 05:15
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.6.2019 05:15
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.6.2019 05:15
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.6.2019 05:15

Bleskovky

Eakins sa stal hlavným trénerom Anaheimu Ducks

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks angažoval do pozície hlavného trénera Dallasa Eakinsa. Ten na lavičke nahradí dočasného kouča Boba Murrayho, ktorý viedol tím od februára po odvolaní Randyho Carlylea. Pätdesiatdvaročný Američan pôsobil počas predošlých štyroch rokov ako hlavný tréner na farme Ducks v tíme nižšej AHL San Diego Gulls.
17.6.2019 19:32 - TASR

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
17.6.2019 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
17.6.2019 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
16.6.2019 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Buffalo si udržalo najlepšieho strelca, Skinner podpísal lukratívnu zmluvu

Vedenie hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sa dohodlo na predĺžení zmluvy s Jeffom Skinnerom. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal lukratívny kontrakt na osem rokov, ktorý mu zaručí priemerný príjem 9 miliónov dolárov za sezónu. Sabres o tom informovali na svojom twitteri.
8.6.2019 08:09 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola