Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nepoznané štatistiky: Hľadanie najúspešnejšieho klubu

zdroj: TASR/Svätopluk Písecký
22.8.2019 07:31 Ján Karašinský / HokejPortal.sk

Po siedmich rokoch sa do extraligy vracia Slovan Bratislava. Jeho návrat je už teraz predmetom rôznych diskusií a prekáračiek medzi fanúšikmi. Vášne vzbudzuje už len to, keď zaznie formulácia, že do slovenskej ligy sa vracia jej najúspešnejší klub. Je to teda skutočne tak?


Nemáme na to pripravenú jednoznačnú odpoveď. Finálne rozhodnutie sa totiž odvíja od toho, čo stanovíme ako kritérium či kritériá pre porovnávanie Slovana s Košicami či s inými klubmi.

Brať to len striktne podľa počtu titulov? Počtu všetkých medailí? Alebo sa pozrieť aj na niektoré iné pomocné ukazovatele?

V niečom má navrch Slovan, v inom zas Košice. V počte titulov, čo by malo byť z princípu hlavné meradlo úspechu, sú na tom rovnako, pretože oba kluby boli slovenským majstrom osemkrát.

Ukážeme vám preto viacero štatistík a faktov, na základe ktorých sa môžete rozhodnúť sami. A je tiež na vás, či budete do úvahy brať aj skutočnosť, že Slovan odohral v extralige o sedem sezón menej ako Košice.

 

Počet majstrovských titulov

zdroj: Obrázky trofejí: Freepik.com

Slovan: 1998, 2000, 2002, 2003, 2005, 2007, 2008, 2012. Košice: 1995, 1996, 1999, 2009, 2010, 2011, 2014, 2015. Trenčín: 1994, 1997, 2004. Banská Bystrica: 2017, 2018, 2019. Zvolen: 2001, 2013. Žilina: 2006. Nitra: 2016.

 

Počet strieborných a bronzových medailí

zdroj: Obrázky trofejí: Freepik.com

 

Počet prvenstiev v základnej časti

zdroj: Hokejportal.sk

Košice: 1996, 1997, 2007, 2009, 2011, 2012, 2014, 2015, 2016. Slovan: 1998, 1999, 2000, 2003, 2008, 2010. Zvolen: 2001, 2002, 2005, 2013. Trenčín: 1994, 1955, 2004. Nitra: 2006, 2018. Banská Bystrica: 2017, 2019.

 

Počet víťazných zápasov

Za názvom klubu nasleduje počet víťazných zápasov v základnej časti aj v play-off, resp. baráži. V poslednom stĺpci uvádzame podiel víťazných zápasov z celkového počtu odohraných zápasov.

zdroj: Hokejportal.sk

 

Vzájomná bilancia

zdroj: Hokejportal.sk

Počet víťazstiev Košíc – počet víťazstiev Košíc po pp alebo sn – remízy - počet víťazstiev Slovana po pp alebo sn - počet víťazstiev Slovana

 

 

Zdroj ilustračných obrázkov použitých v grafoch: freepik.com.

Gold vector created by freepik - www.freepik.com

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Frey77

 

Vcelku pecka tieto články, klobúk dole radakcia! Samozrejme, že tento rok ma titul konečne PP!
22.8.2019 - 7:49
+21

Atlan

 

ja som vedel ze mi toto leto nieco chybalo
22.8.2019 - 13:45
+3

Frey77

 

Tak vy šetrite, Slovan ma podla Bakosa tiež šetriaci režim a toho roku na titul nejde, v KE mame infiltrovanych svojich, ktorí sa postarajú o vypadnutie v play off, nejako to ešte vysvetliť NR a ZV a titul je náš
22.8.2019 - 14:28
0

axxel

 

Velmi hladat ani netreba ... Je to jasne
22.8.2019 - 7:54
+17

Pepe#27

 

Presne tak
22.8.2019 - 8:15
+9

axxel

 

22.8.2019 - 8:21
0

skp_pp

 

Jasne je len to, ze je to najzadlzenejsi klub
22.8.2019 - 9:31
+7

DobryHokej

 

Mohli ste to trebarz urobit takto:
Zlata medaila = 3b, strieborna = 2b, brondzova = 1b, pocet prvenstiev v zakladnej casti 1b.

To, ze aky je pomer odohratych zapasov k tym vitaznym, neviem ci je nejakym jednoznacnym meradlom kvality. Tam su tak male rozdiely..

PS, majstra CSSR/CSFR ste do uvahy preco nebrali?
22.8.2019 - 8:08
+6

UssKe

 

Pohárov mame 10 , nie 8 .
22.8.2019 - 8:10
+18

ŠIMIKE

 

akoze tento argument ma uz riadne nebavi..proste mame 8 v nasej lige a hotovo
22.8.2019 - 9:38
+12

weefoe

 

Tak treba do nadpisu doplniť ...najúspešnejšieho klubu v slovenskej extralige.
22.8.2019 - 10:11
+2

tn

 

Skoda, ze sa nedaju pluskovat aj clanky.
22.8.2019 - 8:13
0

Pepe#27

 

"...že Slovan odohral v extralige o sedem sezón menej ako Košice..."
Takze asi tak. Ale zaujimavy prehlad
22.8.2019 - 8:17
+5

axxel

 

Ale ved aj na wikipedii pisu, ze Kosice su najuspesnejsi slovensky klub
22.8.2019 - 8:27
+4

Pepe#27

 

Myslis tu Wikipediu kde moze prist hocikto a editovat clanok?
Aj to tu uz v minulosti bolo, ze sa cely den prepisoval clanok...
22.8.2019 - 8:29
0

axxel

 

No tak mozes to ist prepisat ... Nemam chut sa tu natahovat, kazdy nech si spravi vlastny nazor kto je najlepsi
22.8.2019 - 8:33
+2

Pepe#27

 

Amen.
22.8.2019 - 8:33
+3

emoxx1

 

Tých 7 rokov je nepodstatných. Aj v NHL sa uvádza že najúspešnejší klub je Canadians, lebo majú najviac SC a nikoho nezaujíma, že kopec klubov prišlo do NHL ďaleko neskôr a nemali pred tým príležitosť. Z tohto pohľadu môže tých 7 rokov viac mrzieť Košice, že to nevyužili aby Slovan predbehli. No najviac sa aj tak prikláňam k tomu čo píše dole bbb. V princípe teraz oba kluby žijú len z histórie. Najbližší titul môže niekomu pomôcť na prvú priečku...
22.8.2019 - 10:22
+19

Pepe#27

 

Neviem ci je na mieste porovnavat tieto dve veci.
Habs - 23
Leafs - 13
Slovan - 8
Kosice - 8
Pocet SVK titulov narovnako, s tym ze Slovan mal o 7 prilezitosti na titul menej. A realne mal tych 7 rokov asi najdrahsi (papierovo najsilnejsi) kader na Slovensku, co musi uznat asi kazdy co i len trosku hokeju rozumie. Tazke asi tak...
Ale aspon bude motivacia do buducna vyhravat dalsie tituly
22.8.2019 - 12:39
+2

Urpiner17

 

Vážne si teraz porovnal extraligový káder s kádrom hrajúcim KHL? vážne si to urobil a pritom sa chceš tváriť relevantne?
22.8.2019 - 12:42
+24

Pepe#27

 

Vazne si myslis, ze ked si na koniec nicku das nemiesto 16 cislo 17 budes pre mna relevatny diskuter? Vazne si myslis, ze budem na Teba reagovat?
22.8.2019 - 12:48
+2

lubfito

 

To nie je ten istý diskutér. Toto nie je Bystrický šampión, tento je z Košíc. Život je niekedy zvláštny, ale je to tak
22.8.2019 - 15:30
+2

Pepe#27

 

Patok jak patok...
22.8.2019 - 15:48
0

lubfito

 

Tak Matuška to nie je, to je fakt
22.8.2019 - 16:08
0

emoxx1

 

Rátajú sa ligové tituly a nič viac. Môžeš sa tým uspokojovať keď chceš, ale vidíš, že ti to nikto nežerie...
22.8.2019 - 12:54
+7

Pepe#27

 

Ja sa nicim uspokojovat nemusim. Viem, ze Slovan je najvacsi a najuspesnejsi klub na Slovensku.
22.8.2019 - 13:01
+5

emoxx1

 

Veď to si myslí každý fanúšik o svojom klube. Tak to má byť.
22.8.2019 - 13:06
+9

Sheva7

 

Snivaj dalej 10 je viac ako 9 ale v Bratislave asi neviete pocitat
22.8.2019 - 13:29
+3

VSS Košice

 

druhý môžeš sa utešovať kolko chceš ...
22.8.2019 - 15:59
+4

Bubo Fí

 

Ak : by na sedem sezon Slovan vypadol s extraligy, tak by si tiez pisal, ze mal o 7 prilezitosti menej na titul?
Aj to ze by vypadol, alebo sa neprihlasil do EXL (vstup do KHL) je to iste!!!
22.8.2019 - 12:54
+5

Pepe#27

 

22.8.2019 - 13:00
+4

Sunkafit

 

Boze uz sa zastav...
22.8.2019 - 13:19
+2

NR

 

Vidis, mali ste 7 rokov najdrahsi kader v historii a aj ste titul nezikali
22.8.2019 - 13:37
+14

Pepe#27

 

Konecne normalna, vtipna reakcia...
22.8.2019 - 14:35
+2

Tizo BLOG

 

Najdrahsi je pri neplateni relevantny pojem.
22.8.2019 - 15:30
0

Tizo BLOG

 

Relativny.
22.8.2019 - 15:31
0

wagoo_2

 

Pepe: Slovan mal prilezitost ziskat titul v KHL. Co ziskal, registrujeme vsetci ..
22.8.2019 - 14:23
+4

gaspi

 

a kto branil tomu aby slovan hral aj tých 7 sezon extraligu??
22.8.2019 - 10:59
+9

Pepe#27

 

Nikto. Len ze sme hrali daleko kvalitnejsiu sutaz.
A hoci sa v Extralige hralo o majstra, tak co sa tyka kvality kadra bolo jasne kto ma najsilnejsi tim na Slovensku (celkovo). A nic na tom nezmenili ani tie prehry s Bystricou na zaciatku pripravy.
Je mi jasne, ze sa to tazko cita a fanusikovia inych klubov nebudu suhlasit ale to nic na tom nezmeni...
V kazdom pripade som k tejto teme uz povedal vsetko co som chcel a nemam chut sa tu natahovat. Ale kvitujem clanok s umyslom rozbehnut dalsiu diskusiu.
22.8.2019 - 12:32
+2

Sunkafit

 

Toto su fantasmagorie
22.8.2019 - 13:25
+17

Gesler

 

A co ste v tej kvalitnejsej lige dokazali???
22.8.2019 - 13:41
+4

Acorgonka

 

u nas v Nr plati ze "len tim vyhrava trofeje" vy ste mali supisku a nie tim
22.8.2019 - 15:28
+3

skp_pp

 

To je inac pravda.

A teraz si rypnem. Kolko krat ste mali team?
23.8.2019 - 7:27
+1

Acorgonka

 

neser poprader lebo ti zatnem do ziveho minimalne mame tu najcennejsiu timovu po ktorej srdce kamzika tuzobne pisti a tim mame stale my v nasich podmienkach mame pomer cena/kvalita velmi dobre sezony
23.8.2019 - 8:29
0

dufus

 

Len sme hrali ďaleko kvalitnejšiu ligu..
.len škofa ze len ligu a nie aj kvalitnajší hokej,ale je pravda že ako poobedná,alebo podvečerná komedia to bolo výborné
22.8.2019 - 15:46
0

paljuka

 

fajn clanky na rozprudenie diskusie ale skuste ak porovnavate brat celu historiu klubov 8 titulov sme mali kedysi teraz ich je 10 2 federalne ako jediny klub zo Slovenska
22.8.2019 - 8:23
+7

Pepe#27

 

To by museli brat do uvahy potom aj druhe a tretie miesta z cias CS a potom by to bolo cele jasne. Navyse ako bolo spomenute, Slovan ligu nehral sedem rokov a pri trende, ktory mal sezony pred odchodom, je asi kazdemu jasne ze by minimalnee 2-3 tituly pridal, ak nie viac. O striebornych ci bronzovych medajlach ani nehovoriac. Takze clanok pekny ale akurat tak na rozprudenie debaty, lebo odpoved nepriniesol...
22.8.2019 - 8:27
+4

LenTak93

 

No tak to je keby, keby... aj Košice boli na vrchole a tvrdilo sa, že zbieranie titulov pôjde ľahšie. A hľa...
22.8.2019 - 8:43
0

paljuka

 

ale vies ako je to v sportovom svete kazdeho zaujima titul druhe tretie miesta su len pre moralnych vitazov a na keby sa zas nehrajme aj my sme dost zvolnili tempo po vasom odchode a tiez to mohlo byt inak ak by ste ostali ale suhlasim s tebou tento clanok-statistika nic neukazali pre kazdeho je ten jeho klub naj... nech uz zacne sezona radsej
22.8.2019 - 8:43
+2

LenTak93

 

ale vždy je titul viac, vždy sa zoznam medailistov skladá od zlatých medailí
a keď na Slovensku nerátame 7 sezón Slovana, tak poďme rátať aj rovnaký počet sezón v čsl. lige

Košice 2-1-1
Slovan 1-4-4
22.8.2019 - 8:48
+5

Sheva7

 

Tak ak Slovan odisiel Kosice dali mensi rozpocet cize ,ostal by Slovan tak Kosice by mali lepsi kader . A inac Kosice 8+2 a Slovan 8+1 cize moze mat Slovan aj 100 druhe miesta ,stale vychadza ze su Kosice uspesnejsie
22.8.2019 - 11:06
+2

kocsma

 

Už to písali hore. V NHL dakoho zaujíma že jeden odohral 50 sezón a druhý 20??? Blavač tupa
22.8.2019 - 12:09
+8

Hokejman

 

bieda.
22.8.2019 - 18:43
+4

Lukash_ke

 

To druhe tvrdenie je velmi diskutabilne lebo ja si nepametam slabsi Slovan nez ten co bol posledne sezony pred odchodom do KHL.
22.8.2019 - 21:25
+1

skp_pp

 

Ja si tieaz myslim, ze by sa vytrapili, keby sli do olay off nasej ligy.
23.8.2019 - 7:28
0

LenTak93

 

z časti to tu chápem, keďže je to článok o slovenskej extralige

ale v globále to veľa ľudí ignoruje, keby v Česku brali do úvahy len českú ligu, tak ich vysmejú
22.8.2019 - 8:28
+1

Tizo BLOG

 

Ako kriterium si dajme kto je kolko v lige. Ke nikdy nevypadli. Slovan je v lige od roku 89.
22.8.2019 - 15:34
+3

Hc-Ke-1

 

Slovan 7 rokov ligu nehral lebo odišiel dobrovoľne do KHL. Koľko zápasov play-off vyhral Slovan za 7 rokov ?
22.8.2019 - 8:53
+14

Tehelnepole

 

Tvoje druhe meno je LOGIKA, treti emeno je KONTEXT a indianske meno je ten co vela hovori ale nic nepovie
22.8.2019 - 9:06
+1

Kurolišek

 

Prvá veta beriem. Druhá veta je už len rypnutie si.
22.8.2019 - 9:16
0

Zkubydu

 

Slovan vyhral rovnako vela zapasov v Play Off KHL: ako Kosice osemfinalovych duelov v Lige majstrov.

Myslim ze si niet co vycitat
22.8.2019 - 12:12
0

kocsma

 

Košice ako jediné dačo uhrali v LM a áno vyhrali tam zápas v PO
22.8.2019 - 13:31
+5

sjske44

 

https://sport.aktuality.sk/c/193310/online-hc-kosice-aik-skelleftea/
22.8.2019 - 13:49
+1

Hc-Ke-1

 

To je tak keď trieska chujoviny a po ďalšie nehrali to 7 rokov..
22.8.2019 - 17:22
0

RhimeSBA

 

Popcorn a cola
22.8.2019 - 8:56
+3

Stano55

 

Cola je svinstvo...
22.8.2019 - 10:28
+2

hkmmanZV

 

1. BA/KE
2. TN
3. ZV
4 BB
22.8.2019 - 9:10
+5

FacSKA

 

Podla mna ste uz za BB.

1-2 KE BA
3. TN
4. BB
5. ZV
6. NR
22.8.2019 - 9:25
+7

hkmmanZV

 

Ťažko povedať, treba pozerať aj na ostatne medajle a prvenstvá v ZČ.
Za československa zv vyhral 1. Snhl 4x a BB raz
22.8.2019 - 10:01
0

hello, havarju

 

Tiež už porovnávaš neporovnateľné - napr. Nitra vyhrala SNHL 5x a druhá bola 4x, Poprad vyhral 4 x a aj napr. Slovan pár krát vyhral SNHL
22.8.2019 - 10:11
+1

hello, havarju

 

Oprava preklepu: Nitra 6x
A ešte by som dodal, že Trenčín 5x a Košice 1x
22.8.2019 - 10:18
+1

Zkubydu

 

podla mna:: 1.-2. Slovan a Kosice rovnake tiuly aj federalne aj kontinetalne +/-1 Vzajomne zapasy 249 vs. 229 bodov pre Slovan skore nikto nezistil.
potom diera
a
3.-6. BB, TN, ZV, NR
Stred tabulky a boj o PO este max: Poprad a Nove Zamky
a potom priepast...

alias, zapas o zachranu medzi: LM, DT a kym tento rok?

Este ze mame Michalovce a HC Capitals Bratislava tam som plny ocakavani ako tento rok dopadnu.
22.8.2019 - 12:04
0

Acorgonka

 

ja len taky detailik ze HC Capitals Bratislava su ucastnik 1.ligy a nie TL suhlasim s tym ze ocakavame ako dopadnú aj ked maju vsetky predpoklady na postup do TL no a Dukla z Michaloviec ? no len aby na tom neboli lepsie ako si predtavujeme
22.8.2019 - 12:11
+3

wedro

 

Najviac zlatých ma HC Košice : A tým pádom sa stáva najúspešnejším hokejovým klubom na Slovensku.

Na Slovensku nenajdeme klub ktorý má viac zlatých ako HC Košice.

HC Košice sú pevné a jasne na prvej priečke hokejových klubov na Slovensku.



Takže tak.

22.8.2019 - 9:14
+12

buffalo

 

zasa na obranu bratyslavakov, teraz nehrali 7 ci kolko rokov extraligu tak ste mali cas ich vyrovnat, aj predbehnut
22.8.2019 - 9:17
+1

wedro

 

A? Koho to zaujíma?

Je to ako keby vypadli z ligy a hrali nižšiu súťaž.

Takže tak.
22.8.2019 - 9:23
+31

Pepe#27

 

22.8.2019 - 9:25
+2

buffalo

 

nikoho ale pri rovnosti titulov, je lepsi ten co to zvladol za menej sezon ci?
22.8.2019 - 18:34
+2

hello, havarju

 

Ale to je problém Slovanu. Toto je porovnanie extraligy a nie iných líg. Aj napr. Bystrica a Nitra hrali menej sezón a nikto to tu nerieši (lebo koho je to problém? no Bystrice a Nitry)
22.8.2019 - 9:34
+38

lubfito

 

Výborný komentár. Takto napísané to musí pochopiť každý
22.8.2019 - 9:38
+2

Hokejman

 

Ak je to porovnanie extraligy, výsledok je NEROZHODNÝ - 8:8...
22.8.2019 - 18:44
+1

cipulis

 

Teraz máme tipsport ligu tak máte čo robiť aby ste dobehli Bystricu
22.8.2019 - 21:58
0

VranaKE

 

Takto to nefunguje. Teraz sa my rozhodneme vytierat spodok tabulky KHL a Slovan bude vyhravat tituly a nebudeme to brat do uvahy ?
22.8.2019 - 10:13
+7

Tizo BLOG

 

Kde je napisane ze ak by hrali tak by vyhrali? Potom aj to ze vo federali 2x vypadli je vlastne dovod preco nemaju 3 tituly?
22.8.2019 - 15:38
+3

Pepe#27

 

22.8.2019 - 9:18
0

Kurolišek

 

Takže nieje o čom: HC Košice... a do toho zarátajte aj počet titulov z federálnej ligy lebo tie majú ešte vyššiu hodnotu.
22.8.2019 - 9:14
+4

buffalo

 

to je presne zrkadlo nasich lig jednooki proti slepim, aspon volakde su majstri
22.8.2019 - 9:15
0

-BBB-

 

Cele z toho je ale jeden neodskriepitelny fakt .. Oba kluby aktualne mozu zit akurat tak z minulosti ,, lebo u oboch aktualna pritomnost stoji za hovno .. Cize oba kluby nech sa zameriavaju hlavne na uspesnu buducnost a nie zit z toho co dakedy bolo ,, na to tu mame Duklu.
22.8.2019 - 9:20
+36

axxel

 

Teraz pride uderka z Trencina a rychlo ti to vysvetli
22.8.2019 - 9:27
+2

templar

 

DUKLA sa posledné 2 sezony taktiež zameriava na úspešnú budúcnosť, takže úplne zbytočná poznámka...
22.8.2019 - 9:52
+2

-BBB-

 

ked pochopis davku sarkazmu a ironie na poznamku o ziti z historie, tak daj vediet,, dovtedy to budes brat ako utok a nie ako dobre miereny joke .. pointa prispevku ale bola niekde inde.
22.8.2019 - 11:03
+3

Big brother

 

My sa tiež zameriavame na buducnost
22.8.2019 - 10:14
+1

-BBB-

 

drzim Vam v nej palce ..
22.8.2019 - 11:01
0

Big brother

 

Vďaka.
22.8.2019 - 11:47
0

tn

 

Ta nhl ťa zmenila ...
22.8.2019 - 10:19
+1

-BBB-

 

Co narobim ,, chcel som ist do SWE hrat,, ale ked uz si ma vybrali v NHL ..
22.8.2019 - 11:02
+1

Achilles

 

Keby som mal nahodiť neutrálny pohľad (co sa nedá ale skúsim tak z nezaujateho pohľadu by bolo pre mňa rozhodujúcim kritériom počet československých titulov keďže z pohľadu slovenskej ligy je to čistá remíza.
22.8.2019 - 9:35
0

lubfito

 

Ak je to na tituly remíza, tak potom počet finálových účastí by mohol tento rozstrel ukončiť. Aspoň tak to ako nestranný človek vidím ja
22.8.2019 - 9:43
0

axxel

 

Kosice - 15
Slovan - 10
22.8.2019 - 9:48
0

FP-Romanides

 

Táto štatistika je síce fajn, ale stále je to len minulosť. V súčasnosti je pomer síl prerozdelený úplne inak, tímy ako Bystrica, Zvolen a Nitra sú momentálne najlepšími na Slovensku. Slovan robil posledné roky len hanbu a Košice nedokázali zúžitkovať obrovské peniaze a končili vo štvrťfinále. Veľa ľudí však v minulosti stále žije, respektíve chce žiť a odmietajú sa posúvať vpred. Ale ako poobhliadnutie na zašlú slávu je takáto štatistika super, celkom zaujímavé.
22.8.2019 - 9:40
+13

axxel

 

Zapamätaj si co pises, lebo o takych 4-5 rokov bude presne to co si napisal sediet na Bystricu
22.8.2019 - 9:44
+26

UssKe

 

Bože ty si mimo
22.8.2019 - 12:35
+4

julo

 

22.8.2019 - 13:51
+2

skp_pp

 

Nitra? Fakt?
23.8.2019 - 7:35
0

nitranitricka27

 

7 sezón po sebe medaila, hmm asi fakt
23.8.2019 - 10:05
+1

RhimeSBA

 

Úplne bez urážky a útoku, ale strašne ma rozosmialo, keď sa tu 2 tábory naťahujú o tituly a ako druhé a tretie miesta nikoho nezaujímajú a do toho príde príspevok, že 7 rokov po sebe medaila...

To úplne znie, ako keď sa rozpráva "Krospy s Oveckinom kdo je lebší z tich mladich" a do toho od boku skáče malý Patrik Štefan, že aj ja som bol draftová jednotka
23.8.2019 - 10:23
+5

hello, havarju

 

Bez urážky, ale ten tvoj príspevok znie akoby si si nevidel ďalej od nosa
23.8.2019 - 11:09
0

RhimeSBA

 

V pohode, s tým rizikom som to písal
23.8.2019 - 12:01
0

Stano55

 

Nášmu vedeniu asi..... Dať 14€ vstupné na Slovan... Chcú prilákať ľuďí na štadión a nekresťansky zdvihnú vstupné...
22.8.2019 - 9:42
0

paljuka

 

treba si kupit permu za nezmenenu a vyhodnu sumu alebo ist na zapas proti Detve velmi dobry krok od vedenia
22.8.2019 - 9:49
+3

axxel

 

Presne tak ... Ked sa to niekomu nepaci nemusi ist ... Plno bude tak ci tak a aj prijem zo vstupneho cez 100 000 eur je velmi pekny ...potom si na playoff mozu dovolit zaplatit velmi kvalitnu posilu
22.8.2019 - 9:54
+1

Stano55

 

Robím na smeny takže perma by bola luxus...
22.8.2019 - 10:06
+2

weefoe

 

takže potom raz za čas 14EUR nie je až tak veľa...
22.8.2019 - 10:16
+2

paljuka

 

tak potom je niekolko zapasov aj v polovicnej sume halu treba plnit aj proti Detve alebo Mikulasu
hociaky aj podpriemerny koncert v steel arene ktory trva hodku alebo hodku a pol zacina od 15-20 eur... pozri sa kolko pytaju vstupne v ostatnych kluboch a na akych stadionoch hraju...
ceny su nastavene spravne logicky s jednoznacnym cielom pritiahnut ludi stabilne na permu aj na slabsich superov a pri planovani od 6-7 (co nie je vela aj pri zmenach)vybranych domacich zapasov vratane play off za sezonu vyhodnejsie kupit permu s jej benefitmi...
22.8.2019 - 10:23
+3

bigi BLOG

 

no vidite ako slovan pomaha extralige a jej klubom, navysuju si vdaka slovanu rozpocet :
ako mne to moze byt jdedno, alebo skor je mi to na smiech. ale trosku si odporujes. ze potrebuju plnit stadion aj na detvu, pk ale prave takymito krokmi asi tych ludi ktorybymozno na tu DT prisli, nasieraju. myslim si ze nejde o tych 45 eur ako takych, ale skor o to ze je to dvojnasobna cena ako na ostatnych. ako je to z ich stray pochopitelne lebo vypredane budu mat takci tak, ale pripomina mi to drazby u nas, cize to moze byt len alen kotraproduktivne
23.8.2019 - 8:30
0

paljuka

 

tak ono aj pre Slovan ta nasa liga nie je taka nevyhodna ako ste sa tvarili a myslim ze je logicke a je to tak aj u vas ze na Kosice pride viac ludi ako na Detvu mozno Poprad alebo Mikulas... vsetko co potrebujeme je vybudovat vychovat si stabilnych permanentkarov a cela cenova politika je tak nastavena... lebo permanentkar pride ci na Slovan ci na Bansku atd...
ludia chcu hlavne dobry hokej ked tu pride niekto len betonovat to nikoho nebavi na druhej strane vitazstvo s vami nas bavi tesi hlavne z dovodu historickych statistik....
a nemenej dolezita vec je len malo pripadov az ojedinele aby niektore s tychto dvoch muzstiev vzajomny zapas nejak vypustilo a to dava urcitu garanciu dobreho hokeja co mna a verim ze aj vela ludi na hokej...
potom tu je este nejaka skupina co si rada pride zaspievat oblubeny choral muzstvu ak sa nedari velmi nepomozu spievaju len ked sa to hodi a na hokej pridu len na Slovan pre nich je listok za 14 eur...
23.8.2019 - 10:39
+1

Lukash_ke

 

aj to dufam, ze ich tych 14e odradi
23.8.2019 - 12:57
0

skp_pp

 

Toto ma sere najviac. Hokej bol pre fanusikov. Dnes je to pre ludi co maju prachy. Zijem v kanade a na hokej chodim len na nasich(slovakov), alebo play off. Atmosfera na grc, vsetci zeru, nikto nevie kto je domaci kto host. Otras. Zlate roky 90'.

Sorry bratm. Je mi to luto, ze to rakto dopadlo, ze sa neda ani poriadne zakricat.
23.8.2019 - 7:38
0

Urpiner17

 

Nekresťansky sa snažia zdvihnúť rozpočet! No kto to kedy videl, aby cena listkov išla do rozpočtu že??? Jaj vlastne počkaj. Všade na svete to tak funguje teraz vyzeráme obaja jak hlupaci
22.8.2019 - 9:54
0

Stano55

 

Všade v západnom svete sú asi vyššie platy...
22.8.2019 - 10:08
+3

gta98

 

Prepac, ale aj vyssie ceny. Ved je to len raz, nezdvihli cenu na 14€ natrvalo. Potom bude kolo 7-8€. A tie peniaze nesplachujes do zachoda, pomozu klubu ktoremu fandis...
Fajcis? Lebo napriklad ja nie a ked si porovnam kolko penazi daju fajciari do cigariet, tak ja to dam radsej na hokej, mam z toho radost a aj pomozem klubu. Ide len o priority.
22.8.2019 - 10:48
+8

Frey77

 

Piješ?
22.8.2019 - 12:40
+1

skp_pp

 

Najzbytocnejsia otazka
23.8.2019 - 7:40
+1

Acorgonka

 

len mala pripomienka .... keby nebolo alkoholikov a fajciarov tak tato krajina je na tom horsie ako je....smutny fakt ale je to tak skus si pozriet kolko tento priemysel odvadza statu penazi
22.8.2019 - 12:43
+2

Frey77

 

Takže čo to znamená?! Ak ľúbiš svoju vlasť, treba ju podporovať!
22.8.2019 - 16:29
+1

Acorgonka

 

este ze tu mame kopec tahunov
23.8.2019 - 8:31
0

mannheim

 

Takúto blbosť si asi nemohla myslieť vážne.
23.8.2019 - 12:46
0

Acorgonka

 

jasne ze vo vsetkych jeho podobách od vyrobcu az po konzumenta vratane zariadeni kde sa podava
22.8.2019 - 12:46
0

Urpiner17

 

Poprad je veľmi západný svet....
22.8.2019 - 12:41
0

skp_pp

 

Tu co prispevok to perla
23.8.2019 - 7:41
0

Zkubydu

 

Co sa na v maji na MS naucili,: teraz by chceli zurocit. Ja byt Kosicanom ostanem v Blave a vykaslem sa na hokej
22.8.2019 - 10:02
+1

juromt

 

....:
22.8.2019 - 10:04
0

fanke27

 

podľa mňa je to v pohode, síce popravde tiež ma to zarazilo, ale na druhej strane je pravda, že ak by bol lístok aj za 20€, tak ja osobne na ten Slovan pôjdem a to určite urobí každý, takže bude tak či tak vypredané a klub zarobí, takže prečo nie? navyše rivalita v tejto sezóne medzi nami bude určite veľká, takže podľa aj na ďalšie zápasy so Slovanom môžu byť také ceny.

rovnako tak 7/8€ na lepšie kluby v lige je v pohode cena.

Jedine čo malo ostať na úrovni 5/6€ sú zápasy proti najmenej atraktívnym súperom. Lebo nič v zlom ale Detva, či Mikuláš nelákali ľudí ani za takú cenu. Tam to skôr možno mohli dať na 4/5€ aby prilákali o pár stoviek divákov viac a bolo by to o tom istom ako za 6/7€ ale o pár stoviek divákov menej.
22.8.2019 - 12:16
0

paljuka

 

permanentkar bude mat narok v tejto sezone na 3 listky zdarma ak som to dobre pochopil predpokladam ze to budu prave na take zapasy ako Detva Mikulas atd... ak bude pernamentkarov okolo 4000 co cca bude podla mna tak aj tieto slabsie zapasy budu plnsie kazdopadne je to dobre nastavene a ak uz v tejto sezone nedvihneme priemer navstevnosti aspon o cca 1500 ludi pri dobrom hokeji tak uz nikdy...
priorita nie je zarobit na 2 domacich zapasoch slovana ale najst novych permanentkarov ludi co daju na zaciatku sezony cash pomozu klubu zato dostanu benefity medzi inymi aj tie listky zdarma kedy privedu dalsich ludi...
22.8.2019 - 13:24
+1

fanke27

 

kiež by si mal pravdu, aby tých 4 tisíc ľudí si kúpilo permanentky, ale myslím, že si vysoko zarúbal.
Ako sa píše na stránke Košíc, permanentky si zakúpila doteraz zhruba polovica ľudí čo chodila na domáce zápasy. Koľko bol priemer minulú sezónu v KE? 4tisíc cca? čiže cca dve tisícky ľudí si kúpilo permu.. môj odhad je, že permu bude mať tak 2,5 tisíc ľudí.
Preto ako som písal, neatraktívne zápasy mali byť naopak lacnejšie, peňazí by mal klub rovnako, ale prišlo by aspoň viac ľudí na hokej.
22.8.2019 - 13:51
0

Zkubydu

 

Pochvala redakcii za clanok aj za mna!: Dobra robota pan Karasinsky. Myslim ze sa v diskusii vrece roztrhne. Vela sil a energie do dalsich podobnych nametov na diskusie.
22.8.2019 - 10:05
0

zasi

 

neviem čo tu stále riešite cenu vstupného.
ja osobne som za 2(slovom dve)permy dal o cca 40 eur menej,ako dá Bystričan za jednu jedinú.
o konforte haly a veci súvisiacich sa baviť hádam ani nemusíme.
permu si kupujem už roky aj bez ohľadu na to že vlastne ani neviem koľko zápasov uvidím vzhľadom na špecifickosť mojej práce
22.8.2019 - 10:19
+22

paljuka

 

vyzltit pre vsetkych uplakanych Kosicanov zaramovat pripadne vytetovat na celo...
22.8.2019 - 10:27
+9

Sunkafit

 

Suhlas
22.8.2019 - 13:35
0

skp_pp

 

Abstinent?
23.8.2019 - 7:44
0

kolombo

 

Podľa mňa by bolo zaujímavejšie keby sa to sledovalo napríklad po dekádach alebo päť-ročniciach aby bolo vidno, ktoré obdobie bol klub na tom lepšie či horšie. To by čiastočne zohľadňovalo aktuálnu ekonomickú silu tímov (mali / nemali peniaze a takto hrali) a tiež to, že porovnávať hokej a realitu 80-tych alebo 90-tych rokov s dneškom je ako porovnávať hokej s tenisom. Taktiež by sa dali sledovať trendy, že či tím rastie alebo nie. Tiež by som to sledoval v kontexte toho, aké je priemerné umiestnenie počas obdobia lebo napríklad niekto môže získať raz titul a iný 3 krát druhé miesto za sledované obdobie. Z toho sa ťažko určí či je lepší jeden alebo druhý. Pomohli by ostatné umiestnenia v sledovanom období. Príkladom by mohla byť dvojička Žilina Poprad. Žilina má titul a "x" umiestnení na chvoste tabuľky. Naproti tomu PP je bez titulu ale menej umiestnení na konci tabuľky. Kto je teda dlhodobo lepší? Úplne sci fi predstava je keby sa pri každej sezóne určil nejaký index náročnosti / kvality súťaže. V ňom by sa zohľadňoval počet tímov a zápasov, počet kvalitných tímov, prípadne objem peňazí v lige napr k HDP alebo nejaký iný relatívny ukazovateľ, ktorý by meral kvalitu ligy z finančného pohľadu. Tiež by sa dala kvality ligy merať počtom hráčov ktorý odišli do lepšej ligy a aj to by mohol zohľadňovať tento index. Tak by sa dalo určiť, ktoré umiestnenia boli dosiahnuté ľahšie a ktoré ťažšie.

Tak ako je napísaný tento článok je síce pekné ale mne osobne žiadne podstatné informácie nedáva, dáva skôr otázky ako odpovede.
22.8.2019 - 10:33
0

Zkubydu

 

Pressne na to bol clanok urceny: skvely postreh!!!
22.8.2019 - 10:52
0

FP-Tomike

 

Slovan fans: Zrazu koľko Vas tu je. Minule sezóny som pod článkami o Slovane čítal akurát fajnove recepty a zrazu Vás tu je pozehnane
22.8.2019 - 10:53
+12

enforcer92TN

 

Povyliezali z gulagov.
22.8.2019 - 11:55
+16

RhimeSBA

 

Wau..mohol si pridať aj koncentráky, bolo by to ešte vtipnejšie.
22.8.2019 - 11:56
+1

enforcer92TN

 

Nebolo.
22.8.2019 - 13:26
+10

Tizo BLOG

 

Nahodou v kontexte ruskej ligy a miest ako chanty-mansijsk kde ste chodili hravat ti bolo trefne.
22.8.2019 - 15:45
0

Tehelnepole

 

Ubohe.
22.8.2019 - 13:30
+1

enforcer92TN

 

Kto chce pochopit, ten pochopi. A potom su tu belasi.
22.8.2019 - 14:54
+18

skp_pp

 

"Hovorim belasi, myslim retardovani"
23.8.2019 - 7:46
+1

strojar

 

Historicky je najúspešnejší slovenský klub Slovan Bratislava.
Debatovať na túto tému je pekné, ale fakty sú jasné.
22.8.2019 - 10:56
+3

axxel

 

Konecne prisiel sudca a rozhodol to
22.8.2019 - 11:18
+20

Kurolišek

 

v čom sú jasné? Má viac ligových titulov? Má viac federálnych titulov? Čo si predstavujete pod slovom najúspešnejší vojín Kefalín? Počet medaily (lepšie Košice)? Alebo počet titulov (ak zarátame aj federálne tituly tak Košice ak nie tak je to maximálne remíza)?
22.8.2019 - 13:31
+6

skp_pp

 

On ma vlastnu pravdu na hocico. Tvoje otazky nechape. Odpise ti nejaku grcku co najde pod stolom.
23.8.2019 - 7:48
0

nitranitricka27

 

Pivo je horké
23.8.2019 - 10:07
0

mno

 

ak sa počítajú tituly: tak všetke. Nie len akási slovenská liga. Federálne majú Košice dva a Slovan jeden. Určite bola federálna liga omnoho kvalitnejšia a historia hokeja nie je len historiou vzniku slovenského štátu.
22.8.2019 - 11:14
+3

Sunkafit

 

Koho uz len na svete zaujimaju federalne tituly...nikoho
22.8.2019 - 13:37
0

Tizo BLOG

 

Chod to povedat do jihlavy a brna ako skoncis.
22.8.2019 - 16:03
+3

Zkubydu

 

Ja to vidim takto:: najuspesnejsie su oba kluby Slovan aj Kosice. Ich bilancia je vzacne vyrovnana. 8 titulov majstra SR Jeden ci dva tituly z federalnej ligy nic neznamena. Rovnako ako ten jeden titul Ziliny...
Smutne je ze o tretiu priecku sa biju len 4 kluby BB, TN, ZV a NR.
Tesim sa ze pribudli Michalovce a dufam ze ozivia ligu, necakam ze zautocia na titul, ale budu neprebadanym superom na ceste za nim. Obavam sa ze Nitra ani Bystrica nebudu co vlani (hoci spolupraca s nadejnym HC Capitals moze pekne zamiesat karty)... Ocakavam preto nastup Trencina Popradu a Zvolena.
Verim ze KOSICE maju silny tim, Dufam ze SLovan im bude tazkym rivalom.
Velmi ma mrzi ze Liptaci, Detva aj Nove Zamky sa uspokojili s tym ze na chvoste ostala este slabsia Zilina. O Skalici a Martine asi skoda hovorit. Fakt ze opustili mapu Slovenskeho hokeja je viac ako smutny. Tesim sa z HC Capitals. Rysuje sa ze by mohli prerazit do nasej najvssej ligy. Dufam ze pani v Bratislave najdu sposob ako dvaja lepsie vytazia krasny stadion, ktory sme vsetci postavili vedla Sirokeho hotela.
22.8.2019 - 11:34
+1

Jančo66

 

Ale pleties sa. Titul znamena titul a bol v nasej lige a Zilina ho ma a fajka zhasla. Mozes sa snazit ako len chces, ale ten titil nikdy nikto Ziline neodoberie. To ze tu v diskusiach na HP ho ludia dehonestuju je ich vec. Ostatne co si napisal ma nezaujima.
22.8.2019 - 12:03
+7

skp_pp

 

Presne. A nemyslim to ironicky. Je zapisany v kuloároch a basta.
23.8.2019 - 7:50
0

RhimeSBA

 

Pridám svoju trošku..za obdobie našej extraligy je najúspešnejší klub jasný..

New England Patriots
22.8.2019 - 11:44
0

Sheva7

 

Caprnka partia
22.8.2019 - 11:50
+1

Sheva7

 

Extraliga pokracovala aj bez Slovana ci to sa nerata ?
22.8.2019 - 12:13
0

RhimeSBA

 

Si si istý, že reaguješ na mňa? Lebo ja som teda nič o Slovane nehovoril...
22.8.2019 - 15:09
+1

Jozef

 

smutne sa to cita.. jedine Packers
22.8.2019 - 17:22
0

jozi01

 

Aj z podhusťovačom v zostave
22.8.2019 - 22:31
+2

bigi BLOG

 

patriots su shits ale smutne na tom je ze v ostatnom obdobi nas v PO vzdy vyradili
23.8.2019 - 9:05
0

gabi98

 

Slovan ma tim aj v NFL ?
23.8.2019 - 13:05
0

Sheva7

 

22.8.2019 - 11:51
0

Zkubydu

 

Nechcel som nikoho dehonestovat a titul je titul ale jeden moze dobehnut hocikto.: Sancu ma Poprad, Zamky aj Detva. Z tohoto tria ma k tomu najblizsie Poprad. Ten by razom predbehol Zilinu. Tak som to myslel. A to ci Kosice ziskali jeden ci dva tituly kym tu Slovan nebol ma tiez nezaujima.
Skratka mame 2 najlepsie timy a na bronz len dalsich troch.

Kvalita ligy sa dvihne ked na spodku budu silne timy. Zial tak to u nas nieje.
22.8.2019 - 12:27
0

NR

 

Mame viac striebornych ako Slovan
22.8.2019 - 13:39
+1

axxel

 

No ako ... Uz ste sa dohodli, kto je najlepsi? ... Nechce sa mi vsetko citat
22.8.2019 - 13:45
+1

sjske44

 

Veď predsa ty
22.8.2019 - 14:01
0

RhimeSBA

 

TL;DR

Nie, ale na výber už máme Košice, Slovan, Banskú Bystricu a Duklu
A ja stále hlasujem za Patriots...
22.8.2019 - 15:11
0

axxel

 

To fakt sa k Slovanu a Kosiciam votreli aj Bystrica a Trencin? ... Aka drzost
22.8.2019 - 15:32
0

Tizo BLOG

 

Ja tvrdim ze skonto riga.
22.8.2019 - 16:06
0

tn

 

Mate stastie ze Peyton Manning skoncil ...
22.8.2019 - 17:33
0

bigi BLOG

 

tak paytom bol super hrac na ZC, alev PO zvykol vyhoret, sak tusim ma tolko Sb ako jeho brat a to myslim ze hovori za vsetko naopak brady ako prislo PO tak si isiel inu ligu, ale aj tak najlepsi je bigben
23.8.2019 - 9:08
0

batman

 

Zbytocny clanok, zbytocna diskusia. Dukla je najlepsia u nas!
22.8.2019 - 14:23
+3

axxel

 

U vas hej .. Ale nie na Slovensku
22.8.2019 - 14:32
+15

batman

 

U nas na Slovensku. Darmo sa budete naparovat, muckovia
22.8.2019 - 22:01
+1

RhimeSBA

 

Budeme sa baviť aj o tom, či je lepšie v kotlíkovom guláši zamiaky priznať alebo nimi len zahusťovať?

Je lepšia čokoládová alebo oriešková zmrzlina? A je lepšie mať horší sex s krásnou osobou alebo lepší so škaredou osobou?
22.8.2019 - 15:14
0

lubfito

 

Počkať, počkať. Konečne téma v ktorej som aj ja doma.
Som názoru že zemiaky do kotlíkového gulášu patria. Iné je to robím doma maďarský, karlovarský alebo obdobné, ktoré sa podávajú s knedľou či ryžou.

Jednoznačne oriešková

Ak si rád pán situácie, tak máš dobrý sex aj s pekným "drevom"
Ak máš tmu a dobrú fantáziu, tak škaredá osoba neexistuje.
22.8.2019 - 15:52
+1

RhimeSBA

 

Čo ti ja viem, mám doma zrkadlo, sexom so mnou sa nikto kamoškám asi nechváli

Ale s gulášom súhlas
22.8.2019 - 16:12
0

lubfito

 

To už musíš vedieť ty, ale podľa príspevkov netrpíš nedostatkom ničoho
23.8.2019 - 10:03
0

RhimeSBA

 

Veď sa pozri na fotku ako vyzerám
23.8.2019 - 10:15
0

skp_pp

 

S tebou by som siel na pivo.
Gulas robim 5-6 krat rocne a som toho nazoru, ze pekne zenske nechajme muzom bez napadu a fantazie.
23.8.2019 - 7:53
+1

lubfito

 

Príde deň, kedy bude mať hokejportal vlastnú súťaž vo varení gulášu
A tam si dáme spolu pivo všetci...
23.8.2019 - 10:02
0

RhimeSBA

 

Phuff..toto si mi normálne nápad na budúci rok vnukol, hmmm..to by mohlo byť zaujímavé.
23.8.2019 - 10:16
0

lubfito

 

Ak chceš niečo spáchať, tak môžeš so mnou rátať. Rád sa privtieram
23.8.2019 - 12:24
0

Tehelnepole

 

a co ak ta pridu aj diskuteri nam nemili?
23.8.2019 - 12:29
0

bigi BLOG

 

doma robeny gulas jednine s haluskami alebo knedlou ale radsj halusky. do kotlikove jednoznace zemiaky
23.8.2019 - 9:10
0

lubfito

 

Maďarský s knedľou
Karlovarský s haluškami
Mexický s ryžou
Holly trinity
23.8.2019 - 10:01
0

Tehelnepole

 

no, gulas.. emoxx dava do gulasu decko.
22.8.2019 - 16:09
0

RhimeSBA

 

To som ešte neskúšal..ale to bude tým, že nemám deti. Môžem aj cudzie?
22.8.2019 - 16:19
0

Tehelnepole

 

já ti nevím karle.. nevíš z čoho to je, z čeho to vyšlo, kto to "zasadil" dáááj pokoj.. radšej, enem, bez.
22.8.2019 - 16:24
+1

bigi BLOG

 

jednoznacne udzie co si budes robit vlastnu skodu
23.8.2019 - 9:11
0

vanes je dukla

 

Do gulášu decko a fľaša prázdna.Tak to býva u mňa.Ale inak guláš mávam parádny.
22.8.2019 - 20:32
0

cipulis

 

Fajny guláš len na druhý deň si naň ani nepamätáš
22.8.2019 - 22:01
0

vanes je dukla

 

Tak priznám sa,že boli aj také.Ale nikdy som teda nebol pri ňom sám.
Samému to ani nechutí,jedno aj druhé.
22.8.2019 - 22:26
0

cipulis

 

Ved gulase sú od toho kde je veľa zážitkov a malo spomienok
22.8.2019 - 22:30
0

Hokejman

 

Len následné problémy so sociálkou za to často nestoja...
23.8.2019 - 6:40
+2

skp_pp

 

Si ma rozosmiala prvy krat v zivote. Mas plus ty slovanista!
23.8.2019 - 7:54
0

lubfito

 

Aspoň si tie malé párky umyte keď ich idete vykladať na stôl!

22.8.2019 - 15:38
+1

Pepe#27

 

Tak ale pride najuspesnejsi slovensky klub, je logicke ze si priplatia...
22.8.2019 - 15:59
+2

Sheva7

 

Tak pises zle Kosice su najuspesnejsie a Slovan najzadlznejsi klub som nevedel ,ze 9 je viac ako 10
22.8.2019 - 16:23
+4

Tehelnepole

 

Vitajte
22.8.2019 - 16:08
0

RhimeSBA

 

VIEME PRVÍ! BREAKING NEWS!
22.8.2019 - 16:11
+3

DruKEr182

 

Celkovo:Košice 10 titulov, Slovan 9.
Sice ste 7 sezón nehrali ligu ale na druhej strane mate zas vyšší počet sezón v ČSSR lige.
Kontinentálny pohár 1:1
Pohár európskych majstrov: Košice 2x finále vs Slovan 1x 3.miesto
Play off LM vs Play off KHL
Viac medajli v SR vs viac medajli v ČSSR
Počet zostupov do 2ligy košice:0x vs Slovan:2x
22.8.2019 - 16:40
+4

thovthKe

 

Porovnanie :
Jednoduché
Ba 1 2 Ke (federálny titul, a povedzme bolo ho ťažšie získať ak náš)
Ba 8 8 Ke (slovenská liga)
Ba 2 0 Ke (počet vypadnutí do nižšej súťaže)
Najúspešnejší klub v histórii = Ke.
22.8.2019 - 17:14
+5

Byron

 

Historická tabuľka federálnej ligy. 4.miesto Slovan 9.miesto Košice...napr.
22.8.2019 - 18:08
+1

thovthKe

 

ok:
použijem obdobu argumentu 7 rokov v Tibete (či KHL), Ba 4. miesto his. federál a Ke 9. miesto, ale Ke odohrali o 16 sezón menej.
A teda suchý prepočet:
Ba 32.7 bodu na sezónu
Ke 40.4 bod/sezóna
takže zas
Najúspešnejší klub v histórii = Ke.
22.8.2019 - 19:15
+5

Byron

 

Čiže to isté platí aj čo sa týka TL však?
22.8.2019 - 19:26
0

thovthKe

 

Ak mám ja rozhodnúť, tak neplatí.
Ale ak sám prepočítaš, tak v TL ma Ba cca 85b/sezóna a Ke 80b/sezóna.
Takže máme už 5 kritérií porovnania
Ba lepšia v jednom
V jednom remíza
Ke lepšie v troch
čo ostáva?
Najúspešnejší klub v histórii = Ke.
22.8.2019 - 20:05
+5

mitoO

 

Tu by sme celu debatu mohli aj ukoncit.
22.8.2019 - 22:03
+2

bigi BLOG

 

ja by som pridal k tomu to najpodstatnejsie kedze sa rozhoduje medzi tymito dvami klubmi, tak ako su na tom v spolocnych zapasoch a spolocnych finale.

a este jeden detail na prihratie si polievocky, slovan nikdy neutrpel tu haMbu aby na slovane oslavol titul niekto iny okrem slovan
23.8.2019 - 9:15
+1

Sheva7

 

Nie to mate vybavene Caprnka a spol nedopustia prehrat 7 zapas finale doma
23.8.2019 - 12:15
+2

thovthKe

 

A ak pridáme ešte jedno trojporovnanie:
Takú hanbu Ba neutrpela, ale koľko haMby narobil nepríčetný R., keď použil hokejku ako tĺčik na mäso na I.L. hlave?

1. Koľko má kto z nich neuznaných tzv. zlatých gólov vo finále, na domácom ľade?
2. Koľko im rozhodca uznal tzv. zlatých v 7. finálovom zápase doma, aj keď 101 zo sto ako tak príčetmých rozhodcov by pískla, tak 15-20 sekúnd pred pretlačením puku?
3. Koľkokrát sa taký zázrak v prospech jedného z nich uskutočnil v jednom zápase?
A ak má pamäť neklame tu víťazí Ba jasne 3:0.

Jednoducho Čaprnkov titul sa nedá rátať za titul pre SBa.
23.8.2019 - 17:11
0

RhimeSBA

 

Som si úplne istý, že v 7. zápase sa to nikdy nestalo
23.8.2019 - 19:36
+1

thovthKe

 

Sypem popol na hlavu:
(ešte neviem, ktorú)
Bol to piaty rozhodujúci zápas.
23.8.2019 - 19:57
0

vanes je dukla

 

Pred siedmimi rokmi prerástli ligu a teraz tu revú,že ju sedem rokov nehrali.
22.8.2019 - 18:43
+13

mitoO

 

22.8.2019 - 18:51
+3

RhimeSBA

 

A toto sa stane, keď sa snažíme vyhrať každú bitku walked right into that one
22.8.2019 - 19:27
0

cipulis

 

Bez hráčov z Popradu by ste mali obaja polovicu titulov
22.8.2019 - 22:04
+7

mitoO

 

22.8.2019 - 22:05
0

UssKe

 

. Vy ich vychováte a my ich zaplatíme . To kolobeh života .
23.8.2019 - 7:57
0

skp_pp

 

Slovan bez rozhodcov. Ksiksi
23.8.2019 - 8:00
0

bigi BLOG

 

toto by som vyzltil pekny odpal oboch
23.8.2019 - 9:15
+1

bigi BLOG

 

myslim ze je to medzi KE a slovanom vyrovnane a z kazdej strany by sa nasli argumenty preco ten alebo ten je lepsi. neobstoji tu ani argument niektorych ze slovan nehral 7 rokov extraligu a z vobec to nie je argument v prospech slovana. a je skor smutne pre kosice ze sa v tej dobe dokazali slovanu vyrovnat a nie odskocit mu. mali idealnu prilezitost, ale tak asi strata moivacie z ich strany po tom co im odisiel najvacsi rival, a hlavne aj im by sa tie tituly bez slovana v lige ratali za polovicu
a co som tym vsetkym chcel vlasne povedat? aha uz viem
slovan je najlepsi a najuspesnejsi klub na slovensku.
a teraz uz len si spomenut na to matusove, ako tobolo?

:slovatitul: je naj titul je nas lazo je boch
23.8.2019 - 9:23
+2

RhimeSBA

 

Boha, nekradni mi to pred ligou!

Lažo je Boh, Slovan je naj, titul je náš!


*In loving memory of Fifina *
23.8.2019 - 10:19
0

Tehelnepole

 

Ach Fifina.... ta bola strasne zlatucka.
Nikdy nezabudnem ako vrieskala okolo ohnika, ked sme opekali, ked som ju od smiechu nechtiac pospinila kusom zvanca rovno z huby... strasne bol az toho vyhysakovana..tak ono rozzuty spelacik na bielej bluzke nepotesi.
23.8.2019 - 12:16
0

BourBon

 

Moj prvy prispevok v uhorkovej sezone, tak sa hned vopcham do riti obom taborom.

Slovensko ma dva najvacsie a najuspesnejsie kluby. Slovan a Kosice.

Preco su velke? Lebo maju meno a historiu.

Pretoze u Kosic je nepredstavitelne ze by sa nedostali do play off a neucast vo finale sa berie ako nespech. Taketo mety si moze kazdorocne davat len velky a stabilny klub so silnym zazemim.

A Slovan. Klub ktory ma za posledne roky katastrofalnu povest neplatica a najvacsie serie prehier za sebou, a napriek tomu bez vacsich problemov vysklada za dva tri tyzdne kader hodny boja o titul. Tak to snad je jednoznacny dokaz hodnoty klubu, tradicie a vplyvu Slovana na slovensky hokej.


Jediny dovod na hadku je poradie v akom som ich napisal, ale sudny clovek chape, ze na tom nezalezi.

Dalej moje cisto subjektivne poradie
3. Trencin
4. Zvolen
5. BB a Nitra
6. Poprad, Zilina, Martin

23.8.2019 - 12:24
+2

Tehelnepole

 

Uprimne si ma rozosmial Zlaty si
23.8.2019 - 12:30
0

mannheim

 

Také zbytočné hádky. Najúspešnejší slovenský klub je samozrejme Dukla Trenčín a to hlavne z toho dôvodu, že sme vychovali takmer všetko, čo potom vo svete za niečo stálo. Takže keď sa zráta naša liga, hráči v NHL, EU ligách, Stanley Cup-y, hráči čo znamenali niečo v reprezentácii, tak sa na tie hádky slovanistov s košičanmi môžme pozerať v klídku pri kávičke
23.8.2019 - 12:53
+3

juromt

 

....: vychovali ste 2 hracov, ktori boli extratrieda. Hossa a Gaborik. Nic viac. Charu neratam .. ten mal stastie ze neprestupil v trencine na Basket.
23.8.2019 - 13:01
+3

mannheim

 

Pôsobíš veľmi inteligentne súdiac podľa tvojej brisknej reakcie na môj smrteľne vážny príspevok...
23.8.2019 - 18:52
0

Tehelnepole

 

Toto je argument. Myslim to vazne, toto je argument.
Bodol by clanok, kolko hojistov sa z klub presadilo v NHL. Celkom by ma to zaujimalo.
23.8.2019 - 13:17
0

juromt

 

...: oni hlavne nechapu ze hokej sa hral aj pred rokom 1962
23.8.2019 - 13:25
+4

-BBB-

 

Ja osobne Vam tlieskam za to co ste DOSIAHLI !!!
27.8.2019 - 8:13
+1

NR

 

Bude aj druha cast tohto clanku ci to je uz vsetko?
23.8.2019 - 14:22
0

matis444

 

Ked uz sa tu teda naparujeme, ze co kdo kedysi dokazal, rad poopravim statistiku o pocte titulov (ako inak ) Dukly TN.

Stvrtfinale v sezone 1992/1993 Ceskoslovenska liga:
Dukla vs Kosice 3:0
Tato seria zaroven bola o prvom Majstrovi SR.

Co pisali noviny:
Predseda SZLH Jan Mitosinka redaktorovi Pravdy povedal: "Kedze sme Trencanov nedekorovali hned po ziskani titulu v Kosiciach, ospravedlnili sme sa im s tym, ze vhodnejsie bude vyznamenat ich pred vlastnym obecenstvom.."

Hokejisti Dukly prevzali v piatok zlate medaily
Tesne po 17. hodine sa zacala restauracia Kotva zaplnat mladymi muzmi v spolocenskom obleceni, sprevadzanymi sarmantnymi partnerkami. Po 28 dnoch odvtedy, co v Kosiciach vybojovali titul majstrov Slovenska, im predseda SZLH Jan Mitosinka odovzdal zlate medaily a vitazny pohar.

Asi na tom nieco bude:
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/majstri-slovenska-v-ladovom-hokeji

Samozrejme zdroj:
Milos Radosa a kolektiv - 90 rokov trencianskeho hokeja







23.8.2019 - 17:49
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Nitra311:56
2.B. Bystrica28:46
3.Miškovec39:76
4.Slovan311:96
5.Michalovce39:76
6.Zvolen310:96
7.Košice36:56
8.Budapešť312:124
9.Trenčín24:43
10.N. Zámky28:83
11.Poprad310:112
12.Detva38:130
13.L. Mikuláš32:140
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3300017:69
2.Martin220007:26
3.Sp.Nová Ves3200112:96
4.Dubnica220009:66
5.Žilina310029:93
6.Trnava210017:83
7.Levice210016:93
8.Skalica200024:80
9.Topoľčany200024:80
10.P.Bystrica200023:90
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 18.9.2019 12:31
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.9.2019 16:02

Bleskovky

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
včera o 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
včera o 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
včera o 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
včera o 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
14.9.2019 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Norimberg - Mannheim 1:4 v piatkovom zápase DEL

Nemecký hokejový majster Mannheim vstúpil úspešne do novej sezóny DEL. V piatkovom zápase zvíťazil na ľade Norimbegu 4:1. DEL - výsledky Augsburg - Mníchov 1:2, Düsseldorf - Bremerhaven 0:1, Eisbären Berlín - Wolfsburg 4:1, Kolín nad Rýnom - Iserlohn 2:3 pp, Norimberg - Mannheim 1:4, Schwenningen - Ingolstadt 4:10, Straubing - Krefeld 4:3 pp.
13.9.2019 22:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 09. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Michalovce - Poprad o 17:30
Trenčín - Slovan o 18:00
Budapešť - Detva o 18:00
Nitra - Miškovec o 18:00

Odohrané zápasy

17. 09. 2019
MiškovecMichalovce
4:1REPORT
SlovanN. Zámky
6:7REPORT
NitraL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradBudapešť
6:5 PPREPORT
DetvaZvolen
5:6REPORT
KošiceTrenčín
3:2REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Vandane D.MIS5
3.Langkow C.MAC5
4.Dalhuisen M.MIC5
5.Stupka V.NZA4

Najlepší strelec

Davis VandaneMIS5 gólov
2.Stupka V.NZA4
3.Langkow C.MAC4
4.Jääskeläinen J.BBY3
5.Bondra R.SBA3

Najlepší brankár

Miklós RajnaMIS93 perc
2.Trenčan A.MIC89.71 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola