Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: NHL draft 2019: Slovenské talenty

Vstupný draft NHL v roku 2018 dopadol pre slovenský hokej pomerne dobre. Avšak čo nám je dobré teraz, by bolo v minulosti považované za prepadák. Nič sa nedá robiť, taká je realita. Rok 2019 pravdepodobne nebude lepší. Kto by to mohol byť, sa pokúsime načrtnúť v tomto článku.


Na začiatok však chceme upozorniť, že ide skutočne len o hrubý odhad. V sezóne nás čakajú viaceré podujatia, ktoré môžu výrazne zamiešať kartami. Hlinka Gretzky Cup, MS juniorov, MS do 18 rokov a samozrejme ligové súťaže ponúknu mladým kandidátom šancu ukázať svoje kvality a hlavne perspektívu. Hráči, ktorí sa dnes javia ako možní kandidáti, môžu prepadnúť a naopak, niekoľko nových mien môže vyskočiť. Aj preto by sme chceli požiadať tých, ktorých tu nespomenieme, aby nás nekameňovali. Každému jednému hráčovi držíme palce, aby sa mu splnil hokejový sen.

Jasnou voľbou je posledná jednotka CHL Import draftu Maxim Čajkovič. Zostáva len vylúštiť hádanku, kde sa umiestní a ktorý klub si ho vyberie. Samozrejme, stať sa môže aj to, že nebude draftovaný. Ale tejto možnosti dávame minimálne percento úspechu. Aktuálne je skôr hráčom, ktorý by mohol ísť už v 1. kole. V nasledujúcej sezóne by mal pôsobiť v tíme klubu Saint John Sea Dogs, ktorý pôsobí v lige QMJHL. Pred niekoľkými rokmi tam úspešne pôsobil aj Tomáš Jurčo. Vtedy však boli v tíme kanadské hviezdy ako napríklad Mike Hoffman, Jonathan Huberdeau, Zack Philips a Michael Kirkpatrick, takže slovenský reprezentant nehral tzv. prvé husle. Čajkovič by mal byť už v inej pozícii. Časom by to mohol byť práve on, na ktorého sa budú najviac spoliehať.

Veľmi rýchlo sme sa dostali do kategórie čistých špekulácií. Okrem Čajkoviča nie je zatiaľ iný hráč, ktorý by o sebe mohol povedať, že s istotou bude draftovaný. Avšak niekoľko kandidátov, podľa nás s vysokou šancou uspieť, by sme mohli nájsť. Pomôže nám aj spomínaný Import draft. Vybraní boli Oliver Okuliar, Andrej Kukuča, Marcel Dlugoš, Oliver Turan, Kristián Kováčik a Peter Melcher. To znamená 4 útočníci (Okuliar, Kukuča, Kováčik, Melcher) a dvaja obrancovia (Dlugoš a Turan). A práve týchto zadákov by sme dali v súčasnosti do kategórie „veľmi pravdepodobný výber na NHL draft 2019“. Obaja sú výborne fyzicky vybavení. S výškou presahujúcou 190 cm. To ich stavia do pozície obrancov, ktorých úlohou je predovšetkým čistiť priestor pred vlastnou bránou. Marcel Dlugoš však vykazuje aj zaujímavý útočný potenciál. Mohli sme to vidieť nielen v slovenskej dorasteneckej lige (14 bodov v 13 zápasoch), juniorskej lige (17 bodov v 31 zápasoch), ale aj na MS do 18 rokov. So 4 bodmi 5 zápasoch bol 7. najproduktívnejším zadákom. Uvidíme, ako mu to pôjde v zámorí. Oliver Okuliar sa stal 8. najproduktívnejším hráčom posledných MS 18. Vysoko produktívny bol aj v našej juniorskej lige (88 bodov v 55 zápasoch vrátane playoff). Záhadou je jeho 193 trestných minút. Kukuča zaznamenal v juniorskej lige 61 gólov v 62 zápasoch. Pozoruhodná bilancia. Aj na slovenské pomery. Takisto bude veľa závisieť od toho, ako sa presadí v lige WHL. Kristián Kováčik bol na MS 18 a pripísal si 6 asistencií v zápasoch. Peter Melcher bol pred dvoma-troma rokmi považovaný za top talent vo svojej vekovej kategórii. Myslíme tým na Slovensku. Jeho progres však nie je natoľko presvedčivý, aby to platilo aj dnes. V predchádzajúcej sezóne krátko pôsobil v zámorí, potom sa ale vrátil do Martina. Teraz môže využiť druhú šancu. Z tejto štvorice to vidíme na Okuliara a za istých okolností aj Kukuču. Treba však poznamenať, že iba Turan a Melcher ročníkovo pasujú k draftu 2019. Ďalší už mohli byť draftovaní.

Potom sú tu hráči, ktorí v kanadských juniorských súťažiach už pôsobili a možno tam aj budú pokračovať. Obrancovia Martin Bodák a Michal Ivan si vyslúžili pozvánku do letných kempov. Bodák by sa dokonca mal objaviť v hlavnom kempe Vegas Golden Knights. Útočníci Martin Faško-Rudáš (WHL) a Patrik Hrehorčák (QMJHL) takúto možnosť ešte nemali. Prvý z nich mohol byť draftovaný v tomto roku, druhý dokonca už v roku 2017. Väčšiu šancu má podľa nás Faško-Rudáš a to z toho dôvodu, že Hrehorčák môže v závere sezóny podpísať zmluvu ako voľný hráč. To však vyžaduje vysokú produktivitu.

Veľa hráčov sa objavuje aj v súťažiach ako USHL a NAHL. Do USHL má údajne namierené aj Michal Mrázik, ktorý na posledných MS 18 taktiež predviedol zaujímavé výkony. Za priaznivých okolností môže patriť medzi vyvolených. Týchto hráčov tam bude ale viac. Presný zoznam ešte nie je známy. Ten sa dozvieme v podstate až v deň, kedy začnú obe súťaže. Vysoké percento ale dávame brankárovi Jurajovi Ovečkovi. Je pravdou, že už mal dvakrát možnosť prejsť vstupným draftom NHL. Ale podobne ako napríklad Dávid Hrenák alebo Roman Durný sa mu to môže podariť na tretí pokus. V sezóne 2018/2019 by mal pôsobiť v USHL. Veľkým plusom by bolo, ak by si vybojoval miestenku na majstrovstvách sveta juniorov.

V Európe bude taktiež viacero kandidátov. Útočník Matej Galbavý môže byť zaujímavý. Aj on však už patrí do klubu dvakrát opomenutých hráčov. Ak si však dokáže vybojovať miesto v tíme Mory IK a bude aj miešať kartami v prvých dvoch útokoch, ani on nemusí byť bez šance. V súčastnosti však má väčšie šance podľa nás obranca Matej Ilenčík. Nehovoríme, že je to jasný draftový výber. Ale ak sa prebojuje do juniorského tímu Södertälje, pridá k tomu účasť na MS 20, môže byť z neho výber v 7. kole. Prekvapiť môžu obrancovia Adam Žiak, Marek Korenčík a útočník Pavol Regenda.

Nepoznáme ešte súpisku „pomarančov“. Predpokladáme však, že na nej bude brankár Samuel Hlavaj. Občas zachytíme niečo v tom zmysle, že je to jeden z veľkých brankárskych talentov. Ak to tak je, teraz musí presvedčiť. Toto by teda mala byť jeho prelomová sezóna. Na MS 18 však nebol v pozícii brankárskej jednotky. Tú si vybojoval žilinský rodák Samuel Vyletelka. Ten sa už dve sezóny pohybuje v nižších zámorských juniorských súťažiach. Na MS 18 však ukázal kvalitné výkony. Prednedávnom prešiel draftom NAHL, kde by aj mal pôsobiť v nasledujúcej sezóne. To je kvalitná liga, ktorý dokáže brankárov pripraviť do ďalšej kariéry. A odtiaľ vychádza nejeden draftovaný brankár. Príkladom je Matej Tomek.

Žiaľ, slovenské juniorské súťaže nie sú vhodným miestom pre adeptov na draft NHL. Aj hráč, ktorý tam dominuje (Andrej Kukuča) nespĺňa požiadavky skautov. Kvalitatívne sú títo hráči možno aj na úrovni niektorých výberov v 7. kole, no už len to, že pôsobia v našej juniorskej lige ich vyradí z konečného zoznamu. Je to smutné, ale je to fakt.

Ak by sme to teda mali uzavrieť a napísať, koľko slovenských hráčov bude v roku 2019 draftovaných vo vstupnom drafte NHL, výsledok by bol asi nasledovný. Maxim Čajkovič je zatiaľ jedinou istotou. Obrancovia Marcel Dlugoš a Oliver Turan majú dobrú šancu na 5. až 7. kolo. Záleží od výsledkov v sezóne. Buďme optimisti a dajme až troch brankárov: Ovečku, Vyletelku a Hlavaja. A k tomu ešte útočníka Olivera Okuliara. To je až 7 hráčov. Taký počet sme naposledy videli v roku 2005. Ale niekedy sa to zlomiť musí. A to ešte dúfame, že niekto vyskočí na MS juniorov, prípadne v ligových súťažiach. Tu by sme to videl na ďalších 2 hráčov, menovať však nebudeme. Každý si môže doplniť. Optimistický pohľad tak hovorí o 9 hráčoch, reálny o 4 (Čajkovič, Melcher, Vyletelka, Hlavaj) a pesimistický o dvoch (Čajkovič, Vyletelka). Ale ako sme už spomínali na začiatku, všetko môže byť inak.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: NHL


bobbyfan

 

tak dalsi draft by mohli mat zase v buffale, a zobrat jacka hughesa....a mohli by ist s ristolainenom, mittelstadtom, eichelom,, dahlinom a hughesom do boja.....inak cajkovic je podla najcerstvejsieho mock draftu 25. draftu...
4.7.2018 - 12:03
+3

Rusty7550

 

Hockeyprospects ho mali ako 6-tku v poslednom rankingu. https://twitter.com/MarkEdwardsHP/status/1012352424609239041
Corey Pronman zase ako 9-tku.
Hlavne nech je Čajkovič zdravý a odohrá celú sezónu. Som zvedavý ako sa uchytí. QMJHL by mu mohla sedieť.
4.7.2018 - 12:43
+1

lukiasko

 

ja som ho niekde videl tuším ako 3jku...
4.7.2018 - 14:25
+1

bobbyfan

 

ked uz mozno cajkovic v prvom kole. Nase doterajsie prve kola:

Petrovicky: Bust, nemal povahu na hokej v NHL, nebola to vykonnost, bola to povaha ze sa nepresadil

Hossa: Jackpot. Vyborny vyber, skor az Steal

Döme: Bust. Malokto z nasich do dnes mal take predispozicie pre NHL, hlava zial nebola na tej urovni

Mezei: Bust, ok hrac, ale nie prve kolo

Kudroc: Bust

Gaborik: potencial bol snad este vyssie akot o co dosiahol. Dosiahol toho dost, ale nezbavim sa dojmu ze trocha viac makania a mohol byt inde. Ale dobry vyber

Marcel Hossa: totalny Bust

Boris Valabik: zranenia, plus draftovany v case ked sa hokej menil, draftovany do mrtveho systemu Dead Puck ery, ked sa dostal do NHL uz ten hokej bol iny, takze Bust

Meszaros: prve roky vynikajuci, v plnej miere potvrdil svoju poziciu v drafte. Zial vo veku ked mal byt leader to islo dole vodou, Takze najprv Hui potom Pfui

Zagrapan: Bust ako svet

Mihalik: Bust, myslim ze najvacsi Bust od nas

Dano: ked hral v teame ktory ho chcel tak to slo, kazdou dalsou vymenou stracal...az sa zmenil na maskota. Urcite nikdy nepotvrdil prve kolo, ani zdaleka
4.7.2018 - 12:14
+4

homer J BLOG

 

Gaborika si trochu prepískol: Pri všetkých tých zraneniach môže byť rád, že dosiahol to čo dosiahol.
4.7.2018 - 12:17
+18

Big brother

 

Divne meritko maš
4.7.2018 - 12:21
+8

bobbyfan

 

moje meritko
4.7.2018 - 12:23
+1

Big brother

 

Ako mozes na Mezeia napisat ok hrač? Ok na našu ligu...
4.7.2018 - 12:27
+7

bobbyfan

 

este dobre ze cely moj prispevok o dvojici mezei a marcelka
4.7.2018 - 12:30
0

Big brother

 

Tak to mi bilo do očí.
4.7.2018 - 12:37
0

Big brother

 

Mezei ako hrač ok a Marcel Hossa totalny bust
4.7.2018 - 12:23
+2

bobbyfan

 

podla mna, Mezei bol isty cas pevnou sucastou obrany floridy a ma skoro polku bodov ako ofenzivny hossa, pri skoro identickom pocte zapasov...hovorim moj nazor, neni to vseobecna pravda, moje myslienky
4.7.2018 - 12:28
0

Big brother

 

Mezei bol v NHL len pre jeho vyšku + v slabom time... ked hral v TN počas vyluky, tak to bolo u nas najvačšie drevo. Hossa bol neskor najlepši strelec KHL.
4.7.2018 - 12:39
+1

bobbyfan

 

KHL nie je meritko, a vyluka....na europskom lade taky vyssi hrac vyzera stale divne...pocas lockoute vyzerali divne v znojme aj elias a vokoun, hrali tam h.ovno....takze to asi toez nebude meritko
4.7.2018 - 12:42
0

Big brother

 

On vyzeral tak, ze nevie hrat hokej. Vobec, tu nie je o com debatovat.
4.7.2018 - 12:44
0

bobbyfan

 

dobre big mas pravdu.....
4.7.2018 - 12:52
0

Hujer

 

Tak a presne pre toto nas uz veľmi nechcú v prvých ani v dalších kolách. Z desiatich vysoko draftovanych nádejných Slovákov sa chytil v NHL asi tak jeden. Mame hroznú povesť a možme si za to sami. Netreba nikoho doma uprednostňovať, treba nechať mladých chlapcov nech sami bojujú o svoj cieľ a potom systém vygeneruje len naozaj tých najlepších a najodolnejsich. Bez ohľadu na tatkove auto. Ale to sa u nas stane tak za 20rokov ...
4.7.2018 - 12:23
+1

Rusty7550

 

Daňo ale nebol typický prvokolový hráč. Jeho každý odhadoval skôr na 2 kolo. Lenže v tom roku mal Columbus 3 picky v prvom kole a ten posledný využili na Daňa. GM Columbusu Jarmo Kekalainen sa vtedy vyjadril že ho upútalo hlavne to že Daňo hral na seniorských MS v tak mladom veku a taktiež že hral v KHL tak preto to s ním riskli. A najprv to fungovalo. Hral v útoku s Hartnellom a vynikajúco sa presadzoval. Potom výmena do CHI, kde si spomínam že v kempe všetkých zaujal, hral s Toewsom a Hossom ale potom prišla sezóna a Daňo začal vymýšľať. Že si počas zápasov predlžoval striedania a podobne hovadiny a robiť takéto veci pod Quennevilleom ... No to moc nevychytal. A od vtedy sedel a išlo to s ním dole vodou. Inak je to škoda pretože to je podľa mna veľmi šikovný hráč. Ak by dostal väčší priestor na ľade a bol trošku lepšie mentálne pripravený tak v nom vidím hráča čo by mohol byť produktívny aspoň ako Tatar. Inak čo sa týka Gáboríka. Tam si myslím že vôbec nebol problém v tom že by nemakal. Ale povedzme si narovinu. On má snáď operované už všetko. Slabiny, kolená, obidva bedrové kĺby. Ja si myslím že je malý zázrak že ešte dokáže hrať hokej na takej úrovni.
4.7.2018 - 13:05
+16

bobbyfan

 

Kuriozne drafty nasich:

Vinco Lukac- Quebec Nordiques.....v tom mali prsty Stavaci. Skoda vydiet tohot hraca co ani nevedel co to je obrana v NHL by stalo za to, v tom roku sli na drafet aj jozko lukac a jan jasko, vsetko quebec, vsetko asi stavaci

Ivan Matulik- Oilers---vie niekto kto to je???

Roman Kontsek-Capitals....stacila jedna ukradnuta kosela a bolo po NHL

Rudolf Vercik-2.Kolo!!!!!-Rangers.....kde nechal oci scout

Draft 1995- Slamiar, Cerven, Kostolny.....who the fuck are these people????

Tomas Slovak- 2. Kolo

Tomas Troliga-3.Kolo!!!!!!!
4.7.2018 - 12:22
+6

servac78

 

Matulika si pamatam ako hral za Slovan. Emigrant, myslim ze sa nevratil z jedneho zamorskeho turnaja. Za Slovan potom nastupil na nejake zapasy az po prevrate, v case ked sa rekonstruoval zimak a Slovan hral v Ruzinove. Prisiel v priebehu sezony. Bol ohlasovany s velkou pompou ale pamatam si, ze nic prevratne neukazal. Potom hral v Britanii.

Roman Kontsek pocas juniorskych MS v Anchorage v 89 "ukradol" alebo "nezaplatil" vonavku/sprej (nie koselu) za co bol zatknuty a dostal distanc rok a pol. To si pamatam ze to bola dost afera. Skoda toho, myslim si ze na NHL by aj mal. Absolvoval aj kemp Washingtonu, ale chceli ho poslat na farmu a tak sa vratil naspat do ligy.

Vercik, Slamiar, Cerven, Kostelny, Troliga priemer ligovy.

Ale Tomas Slovak bol talent. V 17 rokoch hrat pravidelne ligu... A to vtedy liga mala uroven. Dost ho aj v mediach vtedy ospevovali. Aj za morom mu to islo, v jednej sezone urobil vo WHL cez 70 bodov, na obrancu velmi slusne. Ale nanaplnil ocakavania, skoda.
4.7.2018 - 14:48
+12

Adriano23

 

Nie najstastnejsie formulovany clanok. Zbytocne vela spomenutych overagerov, aspon to moholo byt rozdelene na hracov ktori aj maju buduci rok draft tj hraci narodeni medzi 16.9.2000 az 15.9.2001 a overagerov.

Pre mna dost nepochopitelne preco neboli spomenuti napr Hascak, Ilencik a Jellus, ktori maju aj realne draft v roku 2019. Pritom spolu s Cajkovicom, Turanom, Hlavajom a Melcherom su to nase najvacsie nadeje na buducorocny draft, teda mozno este s Mrazikom a Volkom. Myslim si ze je skoda ked je tristvrte v takomto clanku o hracoch ktori uz mali svoj draft ci uz tento rok, minuly ci dokonca predminuly. Ale tak na druhu stranu vdaka aj za to.
4.7.2018 - 12:23
+4

Big brother

 

Haščak je na NHL maly, on by musel totalne hviezdit, aby bol pre skautov zaujimavý.
4.7.2018 - 12:25
0

Adriano23

 

Pred cca rokom, rokom a pol bol spolu s Melcherom, najzaujmavejsi artiklel spomedzi slovakov pre draft 2019. Hascak by mal ist v prvom rade do zahranicia, najlepsie skandinavia, tam sa ukaze ci nato ma aj pri jeho nizsej postave.
4.7.2018 - 12:31
+3

len_tak

 

Článok dobrý ale tiež by som sa prioritne zameral na hráčov, ktorí pôjdu na draft prvýkrát. Ešte by som spomenul aj Tkáča (2000).

BTW: Mrázik nejde do Ameriky - viď článok v Športe.
4.7.2018 - 16:06
+1

matoguco

 

No mne to vychádza tak na 3 hráčov: Čajkovič - Dlugoš - Hlavaj. Ak by som mal vybrať ešte jedného, tak Galbavý. Uvidíme, v každom prípade to nevyzerá tak dobre ako tento rok.

Čo sa týka článku, tak je fajn spomenúť hráčov, ktorí už mohli byť draftovaní v minulom, či predminulom roku ale tu sa o nich písalo viac ako dosť. Snáď nabudúce bude lepšie.
4.7.2018 - 13:25
0

Acorgonka

 

ak sa bude dnes stikutat nasmu kapitanovi, tak ja Big Brother -a asi potrasiem
4.7.2018 - 14:34
+2

houyhnhnm

 

Galbavý, Žiak, Korenčík, Regenda a Hrehorčák majú minimálnu šancu na draft. Neverím ani Melcherovi, Kováčikovi, Ilenčíkovi, Kukučovi, Haščákovi, Jellúšovi a Kupkovi. Ovečka musí zahviezdiť na MS 20 (ako Durný) a mať veľmi dobrú sezónu v USHL (ak tam bude pôsobiť), aby mohol pomýšľať na draft.

Šancu na draft majú podľa mňa Turan, Dlugoš, Okuliar, Faško-Rudas, Mrázik, Hlavaj (Čajkovič je jasný), ale musia sa v budúcej sezóne ukázať a podávať konzistentne kvalitné výkony. Ak by som si mal tipnúť, tak moje mená pre draft 2019 sú tieto:

Čajkovič (1. kolo)
Okuliar (70%)
Mrázik (60%)
Hlavaj (50%)
--------------------
Dlugoš (30%)
Turan (20%)
Faško-Rudas (10%)
4.7.2018 - 16:11
+3

houyhnhnm

 

+ Vyletelka (20%)
4.7.2018 - 16:15
+2

Adriano23

 

Ak pojde Melcher do WHL tak ma slusnu sancu na draft. Zalezat bude len od jeho vykonoch. Ak vo WHL bude mat aspon tristvrte boda na zapas tak by si ho niekto mal vybrat na drafte.

Jellus taktiez nie je vobec bez sance. Buducu sezonu by uz mal hrat v superelite a ak sa tam presadi tak taktiez by ho draft minut nemal. Ved dokonca aj zo svedskeho dorastu vedia draftovat hraca. Takze pri Melcherovi a Jellusovi bude hlavne zalezat ako odohraju nasledujucu sezonu. Dobry priklad je napriklad Cehlarik, taktiez v skorych rebrickoch resp predsezonnych ani nebol, sance sa mu velke nedavali a dopadlo to tak ze bol draftovany na konci tretieho kola.

Taktiez sancu ma aj Takac, najma po MS U18 bolo o nom aj par dajme tomu ze clankov v zamorskych hokejovych weboch.

Realne to momentalne vidim na dvoch/troch hracov. Som zvedavy ako natom nasi budu v strede sezony.
4.7.2018 - 16:24
+2

Adriano23

 

*Tkac
4.7.2018 - 16:26
+1

len_tak

 

Kupku este nemozu draftovat az v 2020.
4.7.2018 - 16:56
+1

caput rerum

 

Ake kdeze Kupka, to absolutne nie je hrac na draft. Sedy priemer
4.7.2018 - 18:54
+1

Adriano23

 

Na minulorocnom MIHu bol pri tom nasom marazme jeden z najlepsich nasich hracov. Hlavne ze sa spominaju Rudas, Kovacik, Kukuca atd co uz mali tento rok draft, pritom na minulorocnom MIHu neboli o nic lepsi.

Netvrdim ze draftom prejde, ale na slovenske pomery to urcite nie je sedy priemer.
4.7.2018 - 18:57
+2

caput rerum

 

Na jednom turnaji byt najlepsi hrac z biedneho timu je asi malo. Kukni na jeho parametre, tam neviem ci je sanca na progress ani v hockey sense... ale ok neodpisujme ho. Preco sa vlastne vratil z Malmo? hovori sa vselico...
4.7.2018 - 19:04
+1

Adriano23

 

Draft ma v podstate az o dva roky co je dost dlha doba. Momentalne na draft asi nema, ale to nema ani zvysnych 99% nasich hracov. Len pisem ze sedy priemer na nase pomery to urcite nie je.
4.7.2018 - 19:24
+1

consigliere

 

V slabučkej dorasteneckej slovenskej lige tiež nejak neoslnil nejakých 21 zápasov a 20 bodov. Hráč na draft musí v našej lige žiariť! A ani to nie je záruka, že sa vôbec medzi prospekty dostane. U mňa určite momentálne precenený hráč.
4.7.2018 - 19:12
+1

crosbynko

 

Ja uz chcem nejaky fakt vysoky draft. Tak podme Maxim rozdriap to tam v tej QMJHL
4.7.2018 - 18:14
+8

poseidon

 

Andrej Čičman: Ten odstavec s menami Galbavý, Regenda, Korenčík, Žiak- to azda nemyslíte vážne v súvislosti s draftom 2019... Galbavý je ťažký overager a zvyšní traja už draft určite nie. Ja úprimne tiež prajem všetkým našim mladíkom všetko naj, ale trochu profesionality bez zbytočných emócií by pri písaní článku nezaškodilo.
4.7.2018 - 19:21
+5

homer J BLOG

 

Ked mohol byt tento rok draftovaný 20-ročný Jermaine Loewen (január 1998), môže byť draftovaný aj Galbavý (október 1998). Prečo toľko pesimizmu?
4.7.2018 - 20:43
+3

poseidon

 

Nuž preto lebo... lebo rozmýšlaj, uvažuj a hlavne sa na to všetko pozri reálne. Prehľad určite máš.
4.7.2018 - 23:36
+3

Hujer

 

https://www.eliteprospects.com/league/superelit/stats/all-time?nation=svk

Trosku som to pozrel z pohladu Slovákov vo swe , a ten chlapec mal historicky najlepšie štatistiky zo všetkých Slovákov v Superelit . Dokonca predbehol Cehlarika. Súhlasím ze na draft to uz nebude koli veku v jeho prípade . V každom prípade veľmi zaujmave čísla vo swe juniorke. Nech len pokračuje v SHL rovnako úspešne. Časom moze hrať NHL aj bez draftu.
5.7.2018 - 0:13
+2

Zkubydu

 

suhlasim s poseidonom. Pan Cicman, odporucam : viac faktov a menej vlastnych emocii. Dvakrat merat a raz rezat.
4.7.2018 - 19:42
+5

pokemon33

 

Bolo by fajn keby bol niekto draftovany aj z nasej seniorskej ligy.Zial to je u nas skor zriedkavost.Kluby si nedokazu udrzat najlepsich mladikov,pritom pocuvam ako sa u nas vsetko meni,zmeny pridu za tolko a tolko rokov ale kedy pride ku tej najpodstatnejsej zmene-a to je vychovavanie hracov v nasich mladeznickych ligach? odtial by nasledne hraci isli ku muzom a potom na draft. Najali sme si Fina ktory nam pomaha s vychovou novej generacie,akurat sa este nedomyslelo ako tu nastupujucu generaciu udrzat doma. Finom asi tazko odchadzaju 14-15rocni hraci hufne do zahranicia , Cechom detto.Ak sa toto nezmeni tak vsetky kecy o zmenach su zbytocne a budeme sa donekonecna spoliehat ze raz za cas nam nejaky sukromny projekt ci Svedsko vychova Cajkovica.
4.7.2018 - 21:30
+3

Adriano23

 

Finom ani nemaju kde odchadzat 14-15 rocni hraci. Treba si uvedomit ze svedi a fini maju cca 40 tisic juniorov (hracov do 20 rokov), cesi 27 tisic a my "az" 8 tisic. Z tychto cisel je uplne logicke ze nemame sancu mat juniorku, ci dorast na podobnej urovni ako ju maju vyssie spomenute krajiny. Tu by som dal skor opacny priklad, ze kde nemci ci svajciari urobili chybu, ked maju dva krat tolko juniorov co mame my a ich juniorky ci dorast su na podobnej urovni ako tie nase, dokonca nemci mi pridu ze maju tie ich mladeznicke sutaze o trosku aj slabsie (doteraz, na novy rocnik maju uz par zmien).

Za dalsie celkom dost vela cechov chodi do CHL, ci aj v USHL ich hralo par, pravidelne par hracov vidis aj v skandinavii. To ze uz cesi zacali davat sancu mladym v seniorskej extralige je len jav poslednych par sezon, doslova par sezon.

S ostatnym samozrejme suhlasim, pride mi nepochopitelne, preco kluby nedavaju 18 rocnym vacsi priestor, myslim hracov ktori maju v danej sezone draft popripade o rok mladsim. Pretoze ani ti mladi cesi, fini a pod nie su s pociatku tak kvalitni aby hravali prve utoky v seniorskej lige, cest vynimkam. Ale to uz je skor otazka na kluby.
5.7.2018 - 9:35
+3

len_tak

 

Ťažko vyliečiť hokej na Slovensku článkami, diskutovaním, prezentáciami atď. Mládež trpí predovšetkým nedostatkom financií klubov pre deti. Áno hokej je drahý šport všade, jeden z najdrahších. Ale v spomínaných krajinách je pomer zárobku a výdavkov rodiny na športovanie syna podstatne priaznivejší ako u nás. Ale nedostatok peňazí paradoxne nesúvisí z odchodom najlepších preč, pretože odchádzajú väčšinou tí čo na to "majú". Odchod najlepších súvisí s konkurenciou a nízkou kvalitou našich súťaží a predovšetkým neochotou klubov dať priestor najlepším v extralige. Žiaľ odchádzajú už 12 ročný, stačí si pozrieť koľko ich hraje v Čechách. Nedostatok financií sa prejavuje najmä v doraste a juniorke. Neviem či vôbec existuje klub, ktorý nevyberá poplatky od rodičov hráčov dorastu a juniorky. V zahraničí také niečo už neexistuje, naopak hráči dostávajú od klubu výstroj, hokejky a stravu. U nás neexistuje vo väčšine klubov regenerácia, stravovanie, kondičné tréningy na vylepšenie konkrétnych nedostatkov hráčov a ponuka voľného ľadu je výrazne obmedzená.

Nerobím si ilúzie ani o korupcii v hokeji. Ak existuje v spoločnosti, hokej nebude výnimkou. V tomto ale musíme začať od seba, ak nebude tých čo úplatky ponúkajú, nebude tých čo ich berú. Ale možno by som chcel veľa, vplyv komunizmu na nás sa žiaľ ani po skoro 30 rokoch nevytratil skôr si myslím, že v poslednom čase sa vracia späť.
5.7.2018 - 14:03
+7

caput rerum

 

Najväčšími problémami slovenského hokeja sú jednoznačne základňa(počty) a kvalitní tréneri. Dnes chce mať každé provinčné mesto svoje mládežnícke tímy v ligách, napriek tomu, že tam nastúpi na zápas ledva 10 chlapcov + brankár a aj z tých 10 sú niektorí hráčmi úplne iného klubu. Typický príklad : Ružomberok, Dolny Kubin, Namestovo - rádius možno 40 km a všetci chcú mať svoje, no na kieho frasa sú tam funkcionári takto tvrdohlaví. Okrem toho veľa detí radšej ide hrať hokejbal, florbal atď, čo je samozrejme už otázka financíí. Myslím že treba preorganizovať systém súťaží, napr, liga kadetov sa opäť vraj má hrať na 3 regióny! - no to je úplný blud. “Gratulujem” Slovanu k 50 gólom proti napr. Leviciam alebo Partizánskemu, alebo Košiciam proti Bardejovu a Humennému. Komu tým ten, kto o tomto rozhodol prospeje. Po tejto sezóne odíde zo Slovenska minimálne 20 hráčov vo veku 14-16 rokov... No povedzme si, kto je za toto vinný? Alebo ak nie, čo sa urobilo preto, aby tomu tak nebolo?
5.7.2018 - 20:31
+2

Adriano23

 

Dolny Kubin ma cca 20 tisic obyvatelov a "donedavna" spadala cela orava pod Kubin, co sa tyka hokeja. Altis je cca 10 rokov plus minus nechce sami to presne hladat. DK je cca 40. najvacie mesto na slovensku, je to mesto na severe slovenska s dobrym zazemim pre hokej. Ak uz v kubine nema mat miesto hokej tak potom uz neviem kde by mal mat hokej svoje miesto.

Namestovsky okres ma cca 60 tisic obyvatelov, dolnokubisnky cca 40 tisic. Ja si myslim ze je to dostacujuci pocet nato aby mohli mat oba kluby svoje muzstvo a to som vynechal este tvrdosinky okres s cca 35 tisicmi ludmi. Nezabudajme nato ze kludne kubin moze byt "farma" Martina, Ziliny ci spol. Ruzomberok sam o sebe ma cca 30 tisic ludi, co predstavuje cca 57 tisic ludi v ruzomberskom okrese. Kludne aj Ruzomberok moze byt akasi "farma" L. Mikulasa. Sice v RK hra prim futbal, ale aj pre hokej je dost miesta. Bavime sa tu stale o severe slovenska, kde cez zimu sa pravidelne vonku deti hravali hokej, teda uz od Septembra. Samozrejme doba sa meni, ale toto su presne tie mesta kde ten hokej by sa mal zachovat.

Mne praveze tento region resp sever slovenska vobec nepride ako ten typicky priklad. Praveze tu by malo byt co najviac timov. Pretoze pochadzam z tohto regiona a sam viem, ze ked som bol maly tak hokej a futbal sa tu hral nonstom. A to som sa narodil na zaciatku 90 rokov, co nie je az tak davno.

Ale inac ok, viem kde tym mieris, len ten priklad mi neprisiel ako vhodny. Inac suhlas.
5.7.2018 - 23:19
0

caput rerum

 

Sorry, nehnevaj sa ale ten príklad som použil zámerne, pretože 3 kluby na 120 tis.obyvatelov oravskeho regionu je v porovnani s ostatnymi spadovymi oblastami strasne vela. Aký prinos to má? Je slaba zakladna, aky vyznam ma hrat z 10 chlapcami v min. 4 kategoriach zapasy chabej urovne? Ale je aj horsie...Par prikladov z minulej sezony : HT 7 (13-14 rocni) Humenne skore 13:683!!! v 28 zapasoch - na zapas inkasovanych priemerne 25 golov!!!, rekordny zapas 0:40, kazdych 90 sekund gol.... Bardejov 57:398, Brezno 60:255, HT 8 ( 14-15 rocni chlapci) Senica 10:255 . Potrebuje to dalsi komentar??? Radsej tieto statistiky nerobme, lebo toto je Mongolsko! Slovensko by potrebovalo doslova a dopismena plniť slogan “Spojme sa pre hokej”.
6.7.2018 - 0:00
+1

Adriano23

 

V pohode. Inac Orava ma cca 135 tisic (D. Kubin, Namestovo) a Ruzomberok patri pod Liptov co je dalsich cca 60 tisic obyvtelov (iba ruzombersky okres).

V Namestove je celkom nove stredisko Altisu, bola by skoda kebyze to nema kto vyuzivat. Taktiez aj v Kubine ma hokej svoje miesto a taktiez by to bola skoda, kebyze sa ani tam hokej nehra. Kazdopadne ja som najma za tie akademie, nech ich je najprv 8 v najvasich mestach a kludne sa mozu pomalicky zvysovat ak bude zaujem. Potom nech si napriklad aj Ruzomberok ci kubin s namestovom u ziakov hraju aj druhu ligu, ked najlepsi sa podchytia do akademii.
6.7.2018 - 9:40
0

len_tak

 

Základňa (počty) priamoúmerne súvisí s finančnou náročnosťou hokeja a peniazmi. "Chudobnejší" ani nerozmýšľajú dať dieťa na hokej (aj možno keby veľmi chcelo), lebo vedia, že to neutiahnu. Aj v súvislosti s klimatickými podmienkami (ani v zime už nikde prírodný ľad nemrzne) sme odkázaný na umelé ľadové plochy a tak jediná možnosť učiť sa korčuľovať je prihlásiť sa do klubu. Ja si naopak myslím, že stále majú odpodstatnenie aj malé kluby z tvojho príkladu. Neposadíš 10-ročné dieťa na autobus samé aby išlo do 20km vzdialeného iného mesta trénovať. Skôr sa treba vyhnúť podobným anomáliám ako v Detve - dva mládežnícke kluby v malom meste a ani jeden nemá dosť hráčov. Samozrejme menšie kluby nedosahujú úroveň väčších a asi by bolo potrebné upraviť model súťaží aby nedochádzalo k extrémom (výsledok 30:3 nikomu neprospeje). Otázka trénerov je na samostatnú debatu. Aj tí najlepší mladí hráči začali trénovať na Slovensku. Ak by nemali dobré základy od trénerov, ďaleko by to nedotiahli. Ako vyššie spomínal Adriano stále dokážeme vychovať porovnateľnú kvalitu z polovičnej základne ako majú Švajčiari a Nemci.

Hľadať vinníkov súčasného stavu je zbytočné mrhanie energie. Skôr pomôže aby celé hokejové hnutie ťahalo za jeden povraz a zlepšovalo podmienky pre výchovu hráčov. Aj keď je to asi nereálne, vždy sa nájde niekto, kto má patent na rozum a urobí si po svojom.
6.7.2018 - 9:01
0

caput rerum

 

stále dokážeme vychovať porovnateľnú kvalitu z 1/2 základne ako GER, SUI ? No to by sme sa nemali utešovať...
Ale súhlas, že netreba hľadať vinnníkov ale začať robiť, hneď a od podlahy. Otázka : vedia kompetentní ako a čo robiť?
6.7.2018 - 11:34
+3

Adriano23

 

Uplne suhlasim s len_tak prispevkami v tejto diskusii. Caput rerum nikde sa nikto neutesuje, iba som nieco spomenul co je aj fakt. Preco hned kazdy vidi, ked sa co i len trosku nieco pozitivne spomenie ze sa utesujeme a mimochodom tu poznamku som nebral ako neviem aku pozitivnu. Pritom nikde sme nepisali ze vsetko je super, prave naopak casto pisem ci uz ja len_tak, lubfito a pod ze nie vsetko je idealne a treba poriadne makat a konecne uz aj zapnut, lebo donedavna sme skoro 25 rokov isli len zo zotrvacnosti.

Myslim si ze velmi dobre vedia kde je problem, ved prisiel Ramsay, finsky odbornik ci maju sa zakladat akademie a pod. Takze toto su celkom jasne kroky. Ludia si tu stale chybne myslia ze su to len male krocky, ale ked to zoberiem v globale co sa tu od zaciatku spravilo tak to su obrie kroky vpred, ale ok kazdy ma zrejme ine meritko. To ze je korupcia je druha vec, uz dost ludi tu pisalo ze korupcia je v celej spolocnosti, takze domnievat sa ze v hokeji nie je resp ze vymizne carovnym prutikom je dost odveci. Nech je nacele zvazu aj matka tereza, proste musi sa zmenit spolocnost, najlepsie bude ak kazdy zacne sam od seba.
6.7.2018 - 11:47
+1

mirec04

 

Vazne sa bude hrat liga akdetov inym systemom? Mas aj nejaky zdroj? Je to niekde na zvazovej stranke?
Ak ano, tak to nepochopim... ved konecne sme mali jednu kvalitnu mladeznicku ligu...
6.7.2018 - 12:31
+2

caput rerum

 

Zdroj : zväz. Bude sa hrať na 3 regióny s dedinami, niekedy aj možno s výsledkami 30:0, chlapcov to nenormálne posunie...až od januára vraj TOP6 po dva tímy z každého regiónu o titul. Nevadí, robia sa obrie kroky v globále, škoda však že jeden vpred a dva vzad - však Adriano. Ja vidím za dva roky len jednu vec, omladenie trénerských realizačných tímov mládeže v repre (s výnimkou Ernesta Obálku), inak nič, žiadne očividné vásledky. A to sú už dva roky, nie dva mesiace... Systém súťaží na veľké "H", ešte aj to dobré sa rozbije... čo viem za toto môžu práve "dediny"/bez urážky/ čo chcú mať každá vlastné tímy a hrať len 30 km od domova, lebo nemajú prachy na cestovanie... Ale možno ma niekto poopraví, kým sa dovtedy z toho nepogrciam.
6.7.2018 - 13:10
+1

caput rerum

 

.. a aby som teda len nekritizoval ale navrhol riešenie,nech sa páči: velky hokej už HP3, HP4 - žiadny tretinkovy - v 3 regionoch. HT5,HT6,HT7 - sutaz rozdelena na 2 polovice vychod, zapad - I.liga, II. liga regiony, zostup, postup. HT8,kadeti - bezpodmienečne celostatna sutaz - max 10 timov, zvysok regiony nech sa medzi sebou na kratke vzdialenosti vyhraju do sytosti, 3 zostup z prvej ligy, 3 postup z regionov, nech je motivacia atď...
6.7.2018 - 13:22
+1

caput rerum

 

Ďalej VTM - niečo podobné ako je v Cechách, regionalne zrazy chlacov už od 11,12,rokov, 3 x za sezonu v jeden deň, vzajomne zapasy medzi regionmi. Preboha načo niečo vymýšlať nové, za 2 roky nikto nič nevymyslel, stači kľudne skopčiť od susedov a posun za 2-3 roky určite uvidíme...
6.7.2018 - 13:25
+1

Adriano23

 

V U15 bolo tych regionalnych vyberoch az az, presne po vzore z ciech.
6.7.2018 - 13:37
+1

caput rerum

 

ooops, asi nevies co je VTM projekt v CZ, to nie je repre. to su regio vybery krajov U12,13,14, to je este pred repre, kde chlapci hrajú aspoň o 6-7 kvalitnejších zápasov/ za sezónu/ ako sú tie v ich regionálnej lige typu napr.Petržalka - Senica..
6.7.2018 - 13:53
+1

Adriano23

 

Hadam sa niekde s tebou ake su to vybery? Stale nerozumiem tomu preco sa cches silou mocou v niecom so mnou porovnavat.

Dal som za priklad U15, pretoze to bolo formou regionalnych vyberov, snad sa nejdeme s cechmi porovnavat ze oni ich maju rozdelene na kraje a my len na zapad, vychod a stred. Ked nasich juniorov je 4 krat menej ako cechov, tak je to logicke ze aj tych regio vyberov bude menej. Inac cesi to mali tiez rozdelene na vychod zapad a stred ale ok asi vies viacej, beriem.
6.7.2018 - 14:10
+1

caput rerum

 

Akože ty fakt nerozumieš o čo tu ide?
6.7.2018 - 14:20
0

Adriano23

 

24. a 40. najvacsie mesto na slovensku nazvat dedinami chce nieco doseba. Ale ok beriem ty si zrejme z Prahy. Na jednu stranu das priklad ze Namestovo, Kubin a Ruzomberok su blizko, ale v Brezne to uz podla teba vadit nebude, ked pomerne blizko je Mikulas, B. Bystrica ci Detva so Zvolenom.

Uz len to ze je kadetska sutaz je velky krok vpred. Netusim preco to tak zaviedli asi maju nato nejaky dovod. Svedska juniorka ci dorast sa povazuju za nejlepsie mladeznicke sutaze v europe. Preco sa potom napriklad vo svedskom doraste deli sutaz podla vykonnosti az neskor? Asi im to treba vysvetlit ze robia dva kroky vzad.

Stale nechapes ze bez tych dedin ako ich tu nazyvas (Puchov,Kubin, Namestovo atd) by hokej hralo vyrazne menej deti. Ok, tak potom nechajme iba krajske mesta plus MArtin s Popradom a bude zrejme vsetko v poriadku. Kludne zasponzoruj celu kadetsku sutaz a urci si podmienky, ked uz tak silno ides grciat.

Vidim ze pozorne sledujes dianie v nasom hokeji od roku 1993, tak daj co sa vsetko vybudovalo za Sirokeho a Nemecka a Mitosinky ci jak sa volal. Uspechy co dosahovali nase mladeznicky vybery na MS okolo roku 2000, to su rocniky vychovane systemom z ceskoslovenska (Gaborik, Cibak, Dome, Hossa ...). Ja ti poradim, postavil sa hotel so stadionom. Pred nedavnom sa tu dost casto velebil Valabik a sam tvrdi nie len on ale dalsich mnoho hracov ze konecne sa uberame nejakym smerom, tak zrejme je to pre teba nepodstatne a asi si to prepocul.
6.7.2018 - 13:35
+4

caput rerum

 

Takze takto :
- odosobni sa od svojho rodneho regionu...už som ti to raz vysvetlil.
- s mitosinkom a Sirokym Nemeckom na mna nechod, to keby si si ma lepsie preklepol, tak nenapises, si uplne vedla, naopak verim ze Kohut so Satanom nieco mozu dokazat, ale dva roky a nic co by bolo vidno. Mna Acko repre nezaujima, dolezitejsia je robota s mladezou a tam ziadne svetlo na konci tunela, ziadne aktivity na zvysenie zakladne ani systemove opatrenia, sorry.
- apropo kadetska sutaz bola este za Nemecka, prva sezona, teraz ju idu rozbit...
- tvrdit ze sa uberame nejakym smerom je tak argument na zapchatie ust ludom, treba konkretne pomenovat co sa urobilo, pouč ma..
P.S : never všetkemu, čo pocujes v radiu a TV a citas v novinach
6.7.2018 - 13:44
+2

Adriano23

 

- nevysvetlil si to nijak. Preco chces potom v Brezne hokej? Prtiom tie vzdialenosti do LM, BB, ci DT su take iste ako medzi RK a NO? Pritom v Namestove je uz vybudovany komplex? Za dalsie je to region teda ratam len oravu bez Ruzomberka s cca 135 tisic ludmi + ten ruzomberksy ores dalsich 60 tisic ludi.
-naco ta mam preklepavat, narazol som na nieco ine nic osobne. Len pisem na tie tvoje kroky vzad. Zrejme sa toho za tych panov moc nespravilo kedze si reagoval mimo toho co som pisal a naco som narazal.
- sa kadetsko sutazov si na omyle, kedze skoncil iba jej druhy rocnik. Nemecek je na zvaze od 98 roku v druhej najvyssej a najvyssej pozici, zrejme sa 18 rokov prizeral.
- teba tazko budem poucovat. Pojdes si stale svoje. Ked napis na to ze konecne sa nastavil system a smer ze je to na zapchatie usta, tak asi nemam dalej co ti vysvetlovat.

P.S: Ok, tak ked uz ludom co toho videli dost a sa aj vyznaju ako napr Oto Hascak, Valabik, Gajdosik, Visnovsky, Ramsay, Tiikaja, Bukac, Pesan atd nemame verit, tak kludne mozes davat ty odborne postrehy. V mediach sa dava priesotr takym ako su Golonka, Palffy ci Turan atd, potom sa necudujem preco ludia maju nazory ake maju, skoda.
6.7.2018 - 13:59
+2

caput rerum

 

ad S : "veriť" naozaj sa pýtaš či veriť? a čomu máme veriť? tomu čo povedia alebo tomu čo urobili? veď daj konečne už niečo konkrétne, čo sa urobilo - ZA 2 ROKY?
6.7.2018 - 14:05
+1

Adriano23

 

Reagoval som na tvoje PS, preto som napisal slovo "verit". Vidim ako si pekne od toho odskocil ked som ti spomenul ludi ako Gajdosik, Tiikaja ci Bukac. Daj akeze media ci radia ty pocuvas. Nato ze ty cerpas iba zvlastnych skusenosti, tak to na mna nehraj. Lebo potom mas dost obmedzeny pohlad.
6.7.2018 - 14:27
+2

Jakub_Thrashers

 

Nesprávne informácie. Kadetská liga by sa mala hrať na štyri skupiny a nadstavba by mala byť celoslovenská TOP 14.
6.7.2018 - 18:01
+1

Zkubydu

 

Jedine Mudre Riesenie dalej oznacovane ako JMR: je spravit dve kadetske ligy 1. Trencin, Slovan, Nitra, Trnava, a zapadna divizia 2. liga divizia zapad: Skalica, Topolčany, Piestany, Hoba, Ruzinov, Partizanske, Dubnica, Levice, Nove Zamky Divizia stred: 1.liga Bystrica, Zvolen, Zilina, Martin a 2. liga Altis, D.Kubin, Detva, Povazska, Puchov, Ruzomberok a divizia Vychod 1. liga Poprad, Kosice, L.Mikulas a 2. liga Presov, SpisskaNV, Humenne, Bardejov, Michalovce, Trebisov atd...
System hry kazdy s kazdym 4 kola vramci 1.ligy a aj 2. ligy 2x tyzdenne pripadne raz za 2 tyzdne vlozene kolo na stredu. od polovice decembra TOP 6 Muzstiev 2x doma 2xvonku MAJSTER LIGA Vitaz ja majster SLovenska, Vicemajster a 2. Vicemajster dostane do daru od zvazu ucast na zahranicnom turnaj: 1.SWE, 2. Fin 3. Cze(Praha, Plzen, Brno)
6.7.2018 - 13:37
0

caput rerum

 

Adriano: už teda len posledná otázka : Ak ideme vpred a správnym smerom, prečo teda po uplynulej sezóne odišlo a ešte odíde dokopy asi 20 chlapcov /14-16/ rokov zo Slovenska do Čiech a zahraničia?
férovo sa pýtam, či nie? to by malo byť jedno zo základných merítok, či to robíme dobre alebo nie.
Skús mi odpovedať, možno že sa zhodneme...
6.7.2018 - 13:59
+1

Adriano23

 

Caput rerum, zrejme ti stale nedochadza ze nikde nevelebim Kohuta a spol. Len pisem ze kroky vpred vidno, teda nevidia ich len taky ako su strojar a pod.

Uz som to pisal vyssie preco odchadzaju, zrejme vidim ako pozorne citas, hlavne ze mi ides nieco vytykat. Kedze vidim ze pozorne moje prispevky necitas tak na zaver ti to znovu pripomeniem. S tvojim prispevkom prvym prispevkom som do velkej miery suhlasil, jedine co mi vadilo bolo ten priklad NO-DK-RK a na druhu stranu si dal za priklad Brezno.
6.7.2018 - 14:04
+3

caput rerum

 

Preboha...kto ti vyčíta, že velebíš Kohúta? Prečo tu pletieš dementa z Nitry?
Takže fakt nič konkrétne nenapíšeš? Nuž škoda.
6.7.2018 - 14:08
0

Adriano23

 

Ok tak ti napisem:
- Ramsay - o tom aka to je osobnost ti snad pisat nemusim
- system - jednotny system napriec vsetkymi repre vybermi od U16 az k seniorom
- nasej hre sa dava system co doposial nebol. Comu sa uz nejden ci uz sucasny, alebo byvaly hrac vyjadril ze je to az neuveritelne, ze teraz to berieme ako novinku, pritom vo svete to uz tak funguje minimalne 10 rokov. To je na zamyslenie, ale ok pre vas vsetkych je to ako samozrjmost len skoda ze to nebolo uz aj predtym tak.
- kadetska sutaz
- hokejove akademie
- stavanie malych ladovych ploch pri skolach, (nemusime sa bavit ze v tomto state je bezne ze sa na stavebne povolenie caka aj dva roky)
- vytvoril sa profil hraca ...
- seminare su omnoho castejsie ako byvali predtym
- fin Tiikkaja, clovek co bol pri reformach fin hokeja.
- motivacia pre kluby ked vychovaju hraca ktory do repre a top sutazi
- v najmladich repre vyberoch, castejsie dvoj/trojdnove kempy.
- nech si kadzy hovori co chce tipsportliga za Lintnera isla hore po vsetkych strankach (kvalita, financna)

Je tam este mnoho co vylepsovat o tom ziadna. Ale chcel si aby som porovnal dva roky pod Kohutom so zvysnymi 23 pod Sirokym a Nemeckom. Ked si zoberiem co vsetko sa "spravilo" za vlady tychto dvoch tak Kohut uz teraz toho spravil viacej a to bezdebaty.

6.7.2018 - 14:22
+4

caput rerum

 

Toto hadam nemyslis vazne?!
6.7.2018 - 14:30
+1

Adriano23

 

Ok, tak teraz ty skus napisat tvoje vylepsovaky resp, ked tvrdis ze sme sa nikam nepohli a pre teba su toto malickosti tak daj tie kroky co sa spravili pred tym. Uz som ti celkom dost odpovedal na tvoje otazky, tak skus aj ty na moje.
6.7.2018 - 14:37
+3

Adriano23

 

Pritom pravomoci Kohuta su mensie nez Sirokeho ci Nemecka ked oni boli na cele, nato sa ako si rychlo zabuda, ze tito pani si dosadilo do VV svoje kone, co Kohut si nemohol. Co je zasadny rozdiel.

Teraz mi ty napis kedze ideme stale vzad a veci sa rusia, co vsetko sa spravilo za Mitosinky az po toho Kohuta. Nepisem ze ich velebies, len ked tvrdis ze sa neposuvame vpred. Tak daj co sa robilo zatychto panov.

6.7.2018 - 14:35
+1

caput rerum

 

Vieš čo Adrian, tu zbytočne ďalej reagovať. Prvotne si sa urazil na moju poznamku na timy v tvojim rodnom kraji a uz to berieš osobne a od tohto sa celá tvoja debata odvíja...Ano mam obmedzeny prehľad, buď spokojný . Toto všetko čo píšeš sú kozmetické veci, nič neriešia, azda len ten nový herný systém, dajme tomu OK. Ale ostatne: kadetska sutaz? seminare?, karta hráča - smiešne veci. Akademie žiadne, male ladove plochy - blud( nikto neriesi kto bude platit prevazdkove naklady) a tipsportliga za Lintnera - to ma z mládežou pramalo spolocneho. Pytal som sa na konkretne vysledky, čo toto prinieslo, nuž ja nevidím nič. Ale “treba veriť”. Čo priniesol Tikkaja, Bukač, Gajdošík, Haščák, Valábik, atď? Pochop ja som rád že tu sú, ale nevidím nič konkrétne, len krčmové reči, to že ideme dole vodou to všetci vieme, to nemusia tito chlapci hovoriť, musia konať. Rozmýšlam či sme sa vlastne už od toho dna odrazili, alebo nie. Ver ty mne, a povedz ludom co robia hokej tam vo svojom rodnom kraji, nech v Namestove hraju napr. mladsi ziaci, v Kubine starsi a Ruzomberok nech ma starsiu mladez a nech je dajme tomu farma Mikulasa. Hrat hokej s 10 chlapcami 60 minut je nezmysel, lebo v od 30. minuty nevladze uz ani jeden z nich a to uz nie je hokej ale pretlacana a solovanie...
6.7.2018 - 16:50
+1

Adriano23

 

Ja som sa nikde neurazil, len som reagol na nieco s cim som nesuhlasim a uviedol som aj preco

Caput rerum, ja s tebou nesutazim kto ma vacsie "vedomosti" ohladom nasho hokeja a pod. Mimochodm sam si napisal ze kadetska sutaz je krok vpred. Kazdy ti povie ze kadetska sutaz (mladsi dorast) je krok vpred a to velky. Tie seminare co berez na lahku vahu su v celej vyspelej hokejovej europe samozrejmostou a koli takymto seminarom sa hokej posuva stale dopredu. Karta hraca je smiesna vec? Preco potom ked mali podobne problemi svedi ci fini tak, presne toto bol jeden z hlavnych cielov? Ved akademie sa idu pomaly budovat. Mne to pride ze pri hokeji si ludia zatvaraju oci a myslia si ze su v inej krajine asi vo svajciarsku ci vo svedsku. Ked velmi dobre vieme ako to tu so vsetkym chodi. Male ladove plochy sa uz pomaly idu stavat, par ludi tu uz hodilo linky ... ok tu to Kohut prestrelil ked vravel o roku a pol, ale ved sme na slovensku kde cakas na stavebne povolenie dlhsie ako snad na olympijske hry.

Ty si nevidel ten rozdiel v hernom systeme? Nevidel si ze aj U18 sa snazila hrat podobne? Omg ved to vsade rozoberali, spominali to vsetci od Visnovskeho, cez Valabika az po neviem koho. Ved aj skauti sa na tuto temu vyjadrovali. Akoze nehnevaj sa na mna ale teraz co mi chces tvrdit tak to razis proti muru a ani neviem co ti nato napisat ved aj ked nechces tak si najdes clanky ohladom tejto temy habadej.

"Co priniesol ... " Ved pre boha to bola reakcia na teba ze nemam verit vsetkemu v mediach, tak ja som ti dal ze toto su tie moje "media", ich clanky, rozbory, rozhovory atd. Za dalsie co priniesol Tiikkaja? Toto si robis srandu ze? K tomuto ti nemam co napisat. Skus aj zajst na stranku zvazu a dufam ze si tam chodil aj pred cca 5 rokmi a porovnaj ten rozdiel. Ok, zacalo sa to uz za Nemecka.

K tomu poslednemo o RK, NO co si napisal, tak si skus precitat prispevok od zkubyduho ...

To ze ideme dole vodov sa vedelo ked sme ziskali zlato v roku 2002. Takze pre bezneho uzivatela tu na HP to nemoze byt ziadna novinka. Teraz prosim ta uprimne mi skus odpovedat. Ake chces za dva roky vysledky? To akoze uz sme mali mat vsetkych 8 akademii vybudovanych aj tych 50 mini ihrisk? Ono aby si vedel, nie len stavanie a budovanie novych hal znamena ze hokej v danej krajine napreduje. Inac velmi dobre vies v akej krajine to zijes, ze kluby nemaju taku financu stabilitu ako napriklad svajciarske ci svedkse kluby, tak prosim ta akym to carovnym prutikom sa malo do dvoch rokoch toto vybudovat?

6.7.2018 - 17:31
+4

caput rerum

 

Ok, odpovedam, ale pod tymto clankom uz naposledy : za dva roky mala byt riadna propagacia hokeja ako takeho, zvysena clenska zakladna(hadam nemusim vysvetlovat preco, toto je absolutny zaklad pre prigres svk hokeja), uz sa mali budovat stadiony tam kde chybaju (max.5) viac netreba, male ladove plochy je cisty blud(uz som pisal ze sa nebude mat kto o ne starat, nemas predstavu ake su tam prevadzkove nakaldy, kto ich bude platit) , kadetska liga je blud preto lebo ju rozbili. Co este? Myslim ze staci podstatu som obsiahol, ramsay a tikkaja je urcite plus, ale treba mat koho ucit novy system, zial chybaju pocty a nic sa nerobi preto aby boli.
6.7.2018 - 21:32
+2

Adriano23

 

A kde budu hrat tie deti ked "dediny" ako Ruzomberok, Namestovo atd by nemali mat svoje timy? Ved si trosku protirecis. Ci zvysit sa ma iba v Bratislave a Kosiciach?

Kde sa prosim ta maju budovat stadiony? Vo vsetkych krajskych mestach je stadion, plus v Martine aj Poprade a inde zrejme netreba podla teba.

Za dalsie vysvetli mi ako chces deti nanutit na hokej. Ved koli tomu sa maju budovat tie male hokejove resp multifunkcne haly, aby tie deti mali aj kde hrat/sportovat. Ci ty to chces naopak, ako s vlakmi zadarmo. Nie je infrastruktura, hlavne ze dame vlaky zadarmo. Este raz sa ta pytam ako chces zrazu zvysit zakladnu dvojnasobne z roka na rok? Ci ako ju chces zvysovat. Poslednych desat-patnast rokov sa narodi kazdy rok cca 55 tisic deti na slovensku, okolo roku 1990 to bolo 80 tisic deti, tak mi prosim ta vysvetli ako chces markantne zvysovat hracsku zakladnu. Ved vyssie si spominal ze v oblasti cca 200 tisic ludi bohate staci jeden klub, tak mi napis prosim ta ako zrazu chces markantne zvysovat pocet hokejistov.

Ked je to cisty blud tak preco sa uz v par mestach maju stavat? Vysvetli prosim ta.

Podstatu si ani zdaleka neobsiahol, nenapisal si dokopy nic.
6.7.2018 - 21:53
+1

caput rerum

 

Dal som ti + Adrian, už nemám čo písať, odosobni sa.
6.7.2018 - 21:55
0

Adriano23

 

Ako vidim tak jedine sebe si si dal plus Ale ved v pohode. Len trosku blbo potom vyzneju tvoje pripomenky ked najprv dediny neches a zakladnu chces zvysovat a pod.

Este raz Caput rerum ja s tebou nesuperim isto mas slusny prehlad v hokeji.
6.7.2018 - 22:04
+3

caput rerum

 

Tak podme este teda vecne a postupne :
Ruzomberok - Namestovo 45 km - 3 ladove plochy, ...LMikulas 50 min cesty 4 stadion...Martin 55 min. 5 stadion, ...Zilina hodina desat 6 stadion, fakt Vam este treba, ved by tam nemal kto hrat preboha. Ti vymenujem par chlapcov co obchadzaju oravske kluby v sobotu a nedelu a hraju mozno za 3 timy, lebo by neposkladali ani 10 hracov. Unika ti Adrian naozaj ta podstata ako sa to ma zacat robit. Nie stavat stadiony ale dostat na hokej pocty detí. Ked budu pocty, stavajme. Ale suhlasim, rodí sa ich zial menej a vela ich ide radsej hrat tie loptickove a lacnejsie sporty.
6.7.2018 - 22:13
+2

Adriano23

 

V Ziline je 6 ladovych ploch? No to sa mi nezda a to som tam byval. Ci to ratas ze jeden je v Cadci, druhy v Kysuckom novom meste, treti v Bytci ... tak to asi hej, ale to uz je trosku vacsi region.

Ja si taktiez myslim ze stadion je celkom dost. Len tie male multifunkcne haly co maju byt v rami zakladnej skoly je urcite plus a potrebne. Lad na nich ma byt len niekolko mesiacov, v lete zas plocha na basket, tenis atd. Co je super a urcite to potrebne je. Pretoze prave ti najmensi nemaju kde hrat, popripade vo volnom case. V com sa s tebou ale nezhodnem je ze najprv naberme a az potom stavajme.
6.7.2018 - 22:21
+1

caput rerum

 

Jezismarija ako sorry, ale ty nevies elementarne citat, to uz som aj vyssie zistil, skus si to este raz precitat.
6.7.2018 - 22:23
0

Adriano23

 

No neviem kto ma s tym problemy. Napisal si to ako napisal, preto som tak reagoval. Lebo hentak ako to ty ratas je dobra somarina.
6.7.2018 - 22:26
+2

caput rerum

 

6.stadion znamena Šiesty stadion to znamena ze hodinu aj cosi po trase z Namestova nalavo a napravo mas 6 stadionov - to je asi dost. Na slovensku je ich 78, z toho 17 otvorenych. Vela malo na ledva 10 tis hracov? Ako bavme sa na urovni, nepodsuvaj mi bludy co som nenapisal
6.7.2018 - 22:31
+1

Adriano23

 

Evidentne nevies pochopit co pisem. To ako to ty ratas je uplna somarina, preto som reagoval inac, ale evidentne ti to stale nedochadza.
6.7.2018 - 22:33
+2

caput rerum

 

Ok, tak ja som uz teda definitivne uzavrel tuto debatu, k nicomu to nevedie... fakt si vedla
6.7.2018 - 22:38
0

Adriano23

 

Ok, tak ma dostat do obrazu. Ale zatial ako si sa sam zaplietas do svojich faktov.
6.7.2018 - 22:41
+2

Adriano23

 

Napisal som ti uz dost padnych argumentov preco by najma v Namestove mala ostat mladez, taktiez aj v kubine ci ruzomberku. Viac k tomu ti uz nenapisem.
6.7.2018 - 22:36
+2

caput rerum

 

Co sa tyka mladeznickych sutazi a systemu ako vyssie pisem, kvalitni nech hraju s kvalitnymi a slabsi so slabsimi v nizsej lige...ako sorry ale slovan, poprad, kosice, nitra, trencin, bystrica mozni zvolen(vopred sa omluvam ak som na 1-2 timy zabudol) musia hrat od 7.triedy spolu a donekonecna spolu 35-40 zapasov v sezone. Kadetska liga fakt bola super, ale to co spravili - brutal fail.
6.7.2018 - 22:21
+1

Adriano23

 

Ved preto kubin s ruzomberkom a namestovom hraju u ziakov spolu v druhej najvyssej sutazi. Preto som napisal ze ten priklad nebol z tvojej strany najstastnejsi.

Mladsi dorast (kadeti) je vsade rozdelana do regionov ci vo svedsku, finsku, cesku, svajciarsku ... a az nadstavbu hraju top timy a aj tam su dvojciferne rozdiely sice nie az take ako u nas ale su.
6.7.2018 - 22:30
+2

caput rerum

 

A aku uroven maju kadetske ligy vo svedsku? Finsku ? Taka kvalita ako v Humennom, Bardejove, Senici, Brezne, leviciach, Partizanskom? Ty si uvedomujes co pises? Co prinesu chalpcom z BA, TN, NR, KE, PP zapasy s tymito supermi? Ja ti poviem co - nič.
6.7.2018 - 22:36
+2

Adriano23

 

Aha a ty si uvedomujes ked hra nejaka Lulea proti provicnemu klubu ze tam je tiez velky rozdiel v kvalite? Co prinesie Vitkoviciam (Ostrava) zapas proti Sumperku? Mam pokracovat dalej? Ci tam je to ok ale u nas nie? Vazne si chlape zacinas protirecit ze to az pekne neni a zacina sa to dobre zvrhavat
6.7.2018 - 22:39
+3

caput rerum

 

Dobrú noc, nemá to už význam s tebou debatovať, prepáč ale si tvrdohlavý, nechápavý a zaujatý.
6.7.2018 - 22:41
0

Adriano23

 

Dobru noc aj tebe a vdaka Inac s tou chapavostou a tvrdohlvosotou by som bol opatrnejsi, ked si to s kludom moznoze este niekedy precitas tak mozno zistis tieto chyby aj na sebe, nie len na druhom.
6.7.2018 - 22:44
+2

MaxSBA

 

ste sa tu ale rozpísali
7.7.2018 - 14:16
+2

gazda99

 

náhodou to bol krásny večerný program
8.7.2018 - 18:25
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.9.2018 05:08
TímZSkóreB
1.N. Zámky417:412
2.Košice315:69
3.Nitra310:66
4.L. Mikuláš312:86
5.Miškovec418:186
6.Detva411:146
7.Trenčín38:65
8.B. Bystrica36:104
9.Zvolen28:63
10.Poprad36:93
11.Budapešť36:103
12.Žilina413:173
13.SR 2059:250
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3300013:69
2.Michalovce220009:06
3.Skalica2110013:45
4.Sp.Nová Ves211007:35
5.Bratislava210106:54
6.Prešov2100111:63
7.Dubnica210019:83
8.Humenné201016:62
9.P.Bystrica200205:72
10.Trnava200028:140
11.Topoľčany200021:80
12.N. Zámky B200022:180
-Orange 20100012:70
Aktualizované: 16.9.2018 06:03
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1423
2.Poprad8510237:2217
3.Nitra8411229:2015
4.B. Bystrica8411224:2115
5.Slovan8401335:2513
6.Košice8312228:2313
7.Žilina8221323:2111
8.Skalica8200610:306
9.L. Mikuláš8101621:414
10.Martin8100717:443
Aktualizované: 19.9.2018 12:58
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1023
2.Košice8602035:820
3.Poprad8520134:1919
4.Slovan8511129:1618
5.Púchov8420229:1516
6.L. Mikuláš8500329:2715
7.Spišská8401327:2313
8.B. Bystrica8400417:2212
9.Skalica8301420:3010
10.Nitra8210520:278
11.Michalovce8200622:306
12.Žilina8102514:335
13.Martin8100719:343
14.Zvolen800087:450
Aktualizované: 19.9.2018 13:00
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 20.9.2018 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 20.9.2018 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 20.9.2018 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 20.9.2018 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 20.9.2018 00:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.9.2018 00:29

Bleskovky

Krivošík prispel asietenciou k triumfu Hämeenlinny vo fínskej lige

Slovenský hokejista Filip Krivošík prispel jednou asistenciou k triumfu HPK Hämeenlinna nad Ässätom Pori 4:2 v stredajšom dueli fínskej ligy. Liiga - streda: Hämeenlinna - Ässät Pori 4:2 /za domácich Krivošík 0+1/, JYP Jyväskylä – Jukurit 1:4, KooKoo - Tappara Tampere 8:3, SaiPa - Ilves Tampere 4:1
včera o 20:14 - Michal Bruner / TASR

Obranca Nurse podpísal s Edmontonom nový dvojročný kontrakt

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo s obrancom Darnellom Nurseom dvojročný kontrakt v celkovej hodnote 6,4 milióna dolárov. Dvadsaťtriročný hokejista mal štatút obmedzeného voľného hráča, rovnako ním bude aj po vypršaní novej zmluvy v roku 2020. Informáciu priniesla na svojom webe televízna stanica TSN.
18.9.2018 07:16 - / TASR

Morrissey sa dohodol na novej zmluve s Winnipegom

Kanadský hokejista Josh Morrissey podpísal nový kontrakt na dva roky s klubom NHL Winnipeg Jets. Zmluva má hodnotu 6,3 milióna amerických dolárov, 23-ročný obranca bol obmedzený voľný hráč.
17.9.2018 08:02 - / TASR

Wolfsburg - Schwenninger 3:0 v 2. kole nemeckej ligy

Výsledky nedeľňajších zápasov 2. kola nemeckej hokejovej DEL: Düsseldorf - Iserlohn 5:1, Mníchov - Straubing 3:1, Norimberg - Eisbären Berlín 4:3, Wolfsburg - Schwenninger 3:0, Bremerhaven - Kolín 2:6, Augsburg - Mannheim 1:5, Ingolstadt - Krefeld 7:4.
16.9.2018 18:57 - / TASR

Pittsburgh v úvode prípravy bez trénera, Sullivanovi zomrel otec

Hokejistom Pittsburghu Penguins bude v úvode spoločnej prípravy na novú sezónu NHL chýbať na striedačke tréner Mike Sullivan. Päťdesiatročný kouč si vzal osobné voľno, aby mohol byť so svojou rodinou po tom, čo mu zomrel otec. Tréningy v jeho neprítomnosti povedie asistent Jacques Martin, bývalý hlavný tréner St. Louis, Ottawy, Montrealu či Floridy.
16.9.2018 11:09 - Michal Bruner / TASR

Hämeenlinna - Tappara Tampere 2:1 pp a sn, Záborský 0+1

Výsledky sobotňajších zápasov 1. kola fínskej hokejovej Liigy: Hämeenlinna - Tappara Tampere 2:1 pp a sn (za hostí Záborský 0+1), Ilves Tampere - JYP Jyväskylä 3:4, Jukurit - IFK Helsinki 4:5 pp, Kärpät Oulu - KalPa 2:3 pp (za hostí Godla odchytal celý zápas), SaiPa - KooKoo 7:3, Ässät Pori - TPS Turku 1:4, Pelicans Lahti - Lukko Rauma 6:1
15.9.2018 18:44 - Adrián Danaj / TASR

Chomutov - Kometa Brno 2:4 v 1. kole českej ligy

V sobotňajšom zápase 1. kola najvyššej českej hokejovej súťaže zvíťazila majstrovská Kometa Brno nad domácim Chomutovom 4:2. sumár - 1. kolo: Chomutov - Kometa Brno 2:4 (0:2, 1:0, 1:2) Góly: 32. Klhůfek, 44. SKOKAN - 6. Čermák, 7. Nahodil, 50. Nahodil, 59. Zaťovič
15.9.2018 18:03 - Adrián Danaj / TASR

Frölunda - Djurgarden 2:1 v sobotňajšom zápase švédskej SHL

Výsledky sobotňajších zápasov 1. kola švédskej hokejovej SHL: Frölunda - Djurgarden 2:1, Linköping - Timra 4:1, Mora - Örebro 2:4, Färjestad - HV71 3:1, Lulea - Brynäs 3:1, Skelleftea - Rogle 5:1
15.9.2018 17:46 - Adrián Danaj / TASR

Dotchin prišiel do kempu nepripravený, Tampa s ním rozviaže kontrakt

Klub zámorskej NHL Tampa Bay Lightning umiestnil obrancu Jakea Dotchina na listinu nechránených hráčov s cieľom rozviazať s ním zmluvu. Dvadsaťštyriročný hokejista sa tak stane neobmedzeným voľným hráčom. Ako informoval športový portál The Athletic, Dotchin mal porušiť podmienky kontraktu. Tréneri a manažment "bleskov" boli vraj nespokojní s jeho kondičnou pripravenosťou pri príchode do predsezónneho kempu.
15.9.2018 09:52 - Michal Bruner / TASR

Liga odobrila konanie Washingtonu pri Orpikovi

Vedenie NHL potvrdilo, že úradujúci šampión Washington Capitals neporušil žiadne pravidlá pri opätovnom podpise kontraktu s obrancom Brooksom Orpikom. Klub z hlavného mesta USA po konci minulej sezóny najprv vymenil skúseného hokejistu do Colorada a po tom, čo ho Avalanche vykúpili zo zmluvy, sa s ním dohodlo na návrate a obnovení spolupráce.
15.9.2018 08:36 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

20. 09. 2018
Košice - SR 20 o 17:30
21. 09. 2018
Poprad - Žilina o 17:00
Detva - L. Mikuláš o 18:00
B. Bystrica - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

19. 09. 2018
MiškovecSR 20
8:4REPORT
18. 09. 2018
BudapešťB. Bystrica
4:0REPORT
TrenčínL. Mikuláš
3:2 PPREPORT
NitraPoprad
4:1REPORT
ZvolenDetva
6:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS7 bodov
2.Pospíšil T.NZA6
3.Fafrák M.S206
4.Lantoši R.NIT6
5.Kulmala R.MIS6

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO4 góly
2.Nagy L.KOS4
3.Pospíšil T.NZA4
4.Fafrák M.S204
5.Suja J.KOS3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanNZA96.61 perc
2.Habal V.KOS94.17 %
3.Šimboch J.NIT93.68 %
4.Valent M.TRE92.94 %
5.Gračnar L.POP92.52 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola