Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra deklasovala Poprad v prvom dueli štvrťfinále (VIDEO)

16.3.2017 20:38 TASR

Hokejisti HK Nitra úspešne vykročili za obhajobou titulu v Tipsport Lige. Vo štvrtkovom prvom zápase štvrťfinále play off deklasovali na domácom ľade HK Poprad 7:0 a ujali sa vedenia v sérii 1:0. Lídrom ofenzívy "corgoňov" bol obranca Jameson Milam, autor dvoch gólov a jednej asistencie.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


miro-nr

 

Pekny náklad
16.3.2017 - 20:48
+5

Ottawa Senators

 

Brnkačka.
16.3.2017 - 20:49
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Vsetko podla predpokladov...prvy utok trpel na mizernu uspesnost na buly Mareka ale o tom je to ze potiadnu iny...cela seria bude o tom ako som hovoril dame prvy gol a konec
16.3.2017 - 20:51
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
dobrezrobil

 

Veru tak to vyzerá, avšak zároveň si myslím že ZA alebo ZV budú v semifinále vyrovnanými súpermi BB..
16.3.2017 - 21:01
0

Ten z Bystrice

 

to je jasné, v semifinále sú si už všetci vyrovnanými súpermi
16.3.2017 - 21:39
+1

gta98

 

Pomaly zacinam ozaj rozmyslat, ze kto za tebou stoji a ako je mozne, ze tie provokacie ti uz cele mesiace prechadzaju a zehlia sa ti uplne v pohode. Podpichovacky na zaklade niecoho spolocneho su ok, ale aby si po kazdom nasom zapase prisiel do cudzej diskusie a provokoval urcitu skupinu ludi z jedneho mesta nie je normalne a cudujem sa HP, ze to nevidia resp. nechcu vidiet. Zlepsili sme sa, zbierali body ako na beziacom pase a dokazali vyhravat nad hocikym a na vas sme stracali v istom case 3 ci 4 body, takze je uplne pochopitelne, ze sme chceli na stvrte miesto a je pochopitelne, ze ostatni superi si nas nezelali. Ale v poslednom case sa to obratilo, nemame ziadnu formu a som velmi prekvapeny, ze samotni Nitrancania pred seriou ocakavali tazsiu seriu ako my. Po dnesku to uz asi vidi vacsina ludi ako to dopadne.

No ale spat k tebe. Si chudak a to je to najmenej a zaroven najviac co ti napisem. Navazas sa tu do nas na zaklade toho, ze sme chceli byt na stvrtom mieste v case ked sme na neho stracali par bodov a mali uzasnu formu. Obratilo sa to a nikto tu nepise o neviem com od nas, kezdy si je vedomy aktualnej situacie a sproste reci mas akurat Ty. Dlhodobo. Celkom sa tesim na seriu ZA-ZV a dufam, ze uvidim vyrovnanu partiu a postup lepsieho. Pokojne aj vas, ak budete lepsi, nemam s tym problem. Ale ozaj by som ocenil ak by si sa uz zacal spravat ako dospely clovek a nie ako zakomplexovany trulo. Nikto Ti z PP nenadava na Zilinu a nechodi rypat do kazdej diskusie, naopak, nam pocit, ze prave tuto sezonu kedy ste uz konecne skoncili vyssie sa prave vy chodite odbavovat na timoch postavenych nizsie, pretoze vas chceli predbehnut a nepodarilo sa, tak sa treba vysmievat. Uprimne si myslim, ze ak by ste hrali dlhsie na inych miestach ako na konci tabulky, tak by tento problem nebol a nemali by ste potrebu sa smiat s timov, ktore vas nepredbehli, hoci chceli.
Ano, mozes argumentovat, ze takemu Mikulasu ci Zamkom sa nesmejete a nam sa smejete pre nase reci o tom ako vas predbehneme. No, ked sme sa k vam priblizovali a stracali na vas 3-4 body tak to bolo realne, zial, potom sme sa zacali dostavat do krizy a uz sa z toho nevyhrabali. Myslim, ze ziaden fanda nie je vestec aby dokazal povedat, ze dostaneme krizu v case ked sme vyhravali z 10 zapasov 8. Ale aspon jasne vidime, ze vas riadne tesi, ze sme v krize a mozte sa nam smiat, posluzte si, ved vam sa vsetci smiali 10 rokov, tak teraz to len vraciate, budem to brat tak, aj ked si myslim, ze do nas kopete nepravom, kedze vacsina ludi z PP vam napraje nic zle. Dufam ze uvidim aspon jednu vyrovnanu seriu s dobrym hokejom a postupom lepsieho, nch sa vam dari. A to ci budes dalej provokovat je len na tebe, to uz si zvaz sam, ja vsak dufam, ze potom to aj kompetentni zvazia..
16.3.2017 - 21:54
+51

vzdy.na.statie

 

Pekne si slipom30 nalozil
16.3.2017 - 22:02
+5

topska

 

ako je mozne ze tento clovek nema ban...to ja nepochopim...
16.3.2017 - 22:10
+4

MySmeSever

 

Zacinam mat podozrenie ze urcitych provokaterov si tu veduci nechavaju koli poctu komentarov myslim ze kym nie je vulgarny ke pre nich cenny kedze jeho jeden prispevok spusti reakciu aspon 5dalsich a to je predsa fajn pre portal ako taky
17.3.2017 - 8:27
+3

poprader

 

Super napísaný príspevok ale ja osobne prajem Žiline hlboký pád na dno a najlepšie až druhú ligu
16.3.2017 - 22:39
+2

miro-nr

 

potom sa tu čuduj tričkovím "kecom"
16.3.2017 - 22:40
+4

fabregas001

 

neobhajujem trička, hanbím sa že fandíme rovnakému mužstvu, ale niektorí popradčania su rovnakí ako tričko ... gta dal dobrý prejav, v podstate má pravdu, ale rozdiel je len v tom že za nás rýpe len tričko a za poprad minimálne 15 taký ako je tričko ... viď. poprader atď ... je sa väčšinou nezapájam do diskusie len si ju vždy prečítam ale je pravda že keď sa popradu darilo tak všetkých ponižovali ... nie len nás ale aj Martin veď len nedávno sa chválili, že sú oveľa lepší ako Martin a hľa skončili pod nimi ... istým spôsobom ste si to vypýtali sami a sa vám to len vrátilo ... určite karma dobehne aj nás lebo tričko a jeho výroky to je niekedy na psychiatriu ... ale taký ako je on, je tu strašne veľa ...
17.3.2017 - 0:00
+10

miro-nr

 

každy ma svoj "oblubeny" tím
ja napr. nemusim TN fans nie všetkych ale je tam dosť "inych"jedincov a hlavne im nemožem zabudnuť ked nas (NR) chceli utopiť v lyžičke vody aby na náš ukor postupili do PO,naši sa však zomkli a zo 7.miesta vyradili vtedy 2. BB !
Karma je sviňa
17.3.2017 - 0:16
+7

sspp

 

fabregas001: Čista pravda čo si napisal
17.3.2017 - 4:46
+1

Tricko30

 

Ahoj pises ze privokujem cele mesiace vela nikov z pp my tu mesiace naklada ako malo ludi ku nam chodi a pozri ako ste natom vy ani raz ste nepresli cez 2000.po dalsie chyba niektorym od vas pokora pisali tu chamois forvard ako predbehnete slabu zilinu a tak tak sa mi necuduj ze teraz my ten vysledok zahral do kariet.ja nemam proti vam nic ale niektory od vas si to pytali ty si jeden z tych rozumnejsich z pp.ja drzim palce dobremu hokeju aby play off malo naboj ja ani netv4dim ze my postupime cez zvolen lebo si myslim ze to bude tazka seria.pozri si prispevky ked prisli rusi do pp ako niektory od vas sa videli vo finale a uz v d3cembri niektory riesili kde budete hrat semifinale uz vtedy som pisal ze treba troska pokory.drzim palce aby ste tu seriu zdramatizovali lebo vcera tie dva hokeje nemali nic spolocne z play off.
17.3.2017 - 6:32
+3

ŠKP

 

Ale tricko, roky rokuce bolo vsetkym popraderom jedno ci nejaka zilina hra ligu alebo nie. Nikto z PP vas neriesil. Za toto vsetko co sa tu deje mozes len a len ty. Tak tu nekaz o pokore a podobne dristy.
17.3.2017 - 8:21
+2

miro-nr

 

ale no.... prečítaj si diskusiu po tom čo ste nad nami vyhrali pod Ozimakom !
Či už si zabudol?!
17.3.2017 - 8:32
+4

ŠKP

 

Bavime sa o trickovo ci ty zas o com.
17.3.2017 - 9:07
+3

miro-nr

 

že takych ako tričko mate aj v PP,len to nechcete vidieť !
17.3.2017 - 9:41
+4

Tomino

 

Immi.. Napr
17.3.2017 - 10:15
+3

miro-nr

 

neviem prečo sa rebel ešte neozval .
17.3.2017 - 10:30
+3

NRfan

 

Asi mu zatrhli pristup k internetu.
17.3.2017 - 10:45
0

miso2488

 

Nechte to vidieť on, ja musím povedať,že aj u nás sa nájde pár diskutérov na úrovni trička,ale to asi každý klub má takýchto"tričko"diskutérov.
17.3.2017 - 11:08
+2

ŠKP

 

Este raz, pisal som konkretne o trickovi.
17.3.2017 - 11:59
+2

Bizzaremifo

 

tricko...ja sa len tak opytam..co sa ma riesit po ozdraveni kadra..po serii vybornych vysledkov, po rychlom posune v tabulke smerom nahor, atd.... uz z tou karmou a podobnymi dristami vsetci prestante...ked sa tvojmu timu dari...tak budes riesit v ktorej krcme budes s kamosmi oslavovat titul....tak to proste je a nie je na tom nic zle....zle vsak je riesit napriklad divacky zaujem, pretoze ten je naprd na vsetkych stadionoch...
17.3.2017 - 8:27
0

stan-PP

 

vsetko zacinas tricko ty kazdy konflikt, proste Poprad je pre teba trn v pate a potrebujes si kopnut vzdy ked to ide iniciator si len a len ty potom vzdy cakaj take reakcie .. len sa vysmievat a kopnut si...no jeden alebo dvaja ludia napisu ze predhehneme mozno este Zilinu, tam je stale to mozno a teraz to budeme od teba pocuvat 3 roky tie iste somariny a vysmesky, naco to je dobre?? tvoja Zilins bola donedavna v hov*e najhorsi team ligy jedna sezona vam vyjde a ty uz na Olympe si... boli sme vtedy v laufe po prichode Ozimaka pre boha ved pod Jonakom sme boli posledny s 10 bodovou stratou a zrazu jak keby luskol dakto prstom sme boli 5 tak jasne ze bola radost a smele ambicie, ved o com je potom sport????? a ty si provokoval hned od zaciatky sezony tak sa nerob teraz jak neviniatko... nemali nic spolocne s PO lebo proste Nitra je na in leveli, perfektne si rozumeju a vidia sa naslepo na tom lade.. my sme obetovali posledne 2 sestiny dohananiu zanedbanej letnej pripravy na play off a preto sme tak klesli a boli take zle vykony a hraci nevladali. Ozimak si asi myslel ze na PO budemr pripraveny ale vyzera po vcerajsku ze sa preratal, nevadi ideme na dalsiu sezonu, pridu este odchovanci, trener je a hotovo, len aby ste vy mila Zilinka zase sa neocitli na rok na spodnych miestach potom sa nezdrzim smiechu po celu sezonu
17.3.2017 - 9:00
+1

HKMpelemele

 

By som nebol povedal, ze to bude take jednoznacne
16.3.2017 - 20:51
0

8sweet8

 

Fokin to je ten hviezdny Ruský brankár? Ako som vravel nič moc
16.3.2017 - 20:52
+2

dobrezrobil

 

Keby nebolo jeho tak je po prvej 5:0 a nie 1:0, Fokin robil čo mohol
16.3.2017 - 21:02
+1

stan-PP

 

presne tak jeho by som za goly absolutne nevinil ale vobec, praveze sa hecol a pochytal vela cistych sanci Nitry, ked mu nepomoze nasa obrana a nechaju vzdy hraca medzi kruhmi v idealnej moznosti sameho tak dakujem pekne, samovrazda proti Nitre, Milam, Mezei aj Macik to su snajpri a vlastne cela Nitra je na vynikajucej kombinacnej hre a dobre sa na to pozera
17.3.2017 - 9:05
+1

Norik

 

Mezei..: to je fakt "snajper".. .
17.3.2017 - 10:27
+1

dynamit90

 

norik - ked dokazes to co mezei, klobuk dolu. Ale ty sa nevies ani sam obut a to je problem, lebo si zavystlivy jedinec a to je vsetko-
17.3.2017 - 13:12
+2

Norik

 

nechapem tvoj prispevok..: Mezei je tam na ine, ako na strielanie golov. Ja ho beriem ako sucast timu a patri k tim lepsim obrancom. Ale snajper asi neni.. A tvoje urazky si mozes odpustit. Nikde som ho nekritizoval, mozes si pozriet moj archiv. Tak sa trosku preber a daj si studenu sprchu.. To je vsetko..
17.3.2017 - 16:34
+1

miso2488

 

No veď on sa tu zaregistroval len preto aby mohol každého urážať.
17.3.2017 - 16:42
0

Norik

 

hej.: zbadal som. Co uz, skoda reagovat na neho.
17.3.2017 - 17:00
0

NR

 

Stav v serii je 1:0,to je cele. KEĎ zajtra nebude 2:0,tak dnesny pakel nic neriesi.
Pome Nitra
16.3.2017 - 20:53
+45

stev e

 

Moja Reč +
16.3.2017 - 20:59
+5

terasini

 

12 prehra hk a ozimaka z poslednych 15 zapasov, plus 15 prehra ozimaka z poslednych 18 zapasov ( hk plus repre). doniesom si do hk svoje koniky, ale co je vela to je vela. okrem barazovej sezony si nespominam na tak trapny poprad.
16.3.2017 - 20:53
+7

Anze11

 

A kde ste boli pred tym ako prisiel???
16.3.2017 - 20:59
+2

terasini

 

a co ako. pri stave aky bol to mohlo byt uz len lepsie. to by aj karol viazanica vytiahol muzstvo z poslednej priecky. to sa mame teraz z toho posrat ze ozimak nas dal z posledneho miesta? ty vies co je hk poprad? vies o ake priecky sa tu ma hrat? nepleties si hk so sabinovom? takze spokojnost? ze z 15 poslednych zapasov je 12 prehier? repre ani nespominam. sa zobud.
16.3.2017 - 21:02
+6

Sunkafit

 

Smejem sa
16.3.2017 - 21:07
+8

miso2488

 

Čo to tu trepeš?? Zobuď sa ty!!! Viem ,že v hokeji sa veľmi nevyznáš,ale nemusíš tu dávať také blbosti.
16.3.2017 - 21:13
+15

Anze11

 

No som nitrancan takze o vasom HK nemam ani potuchu kde mate hrat a na akych prieckach. No stacilo mi alu tragikomediu ste to predvadzali na zaciatku sezony.to ze prisiel ozimak a dal vam nejaky koncept vas dalo hore. No z takym muzstvom ako momentalne mate by ani Babckok nespravil nic. A vedenie vashi klubu ma asi inu mienku ked s nim podpisalo zmluvu na dalsie 2 sezony
16.3.2017 - 21:18
+6

terasini

 

aj dnes sme videli ten koncept..
16.3.2017 - 21:23
0

Anze11

 

To ano asi prvu tretinu. Potom sme vas rozmontovali do sroba
16.3.2017 - 21:25
0

LenTak93

 

čoooooo? veď Ozimák je super tréner, ten by mal ísť rovno k repre!

teda aspoň to tu tak písali...
16.3.2017 - 21:18
+3

KurierNz

 

Vsak pri repre aj je...ci to nie je on?
16.3.2017 - 21:20
0

LenTak93

 

bol pri tom druhom výbere, ktorý sme poslali do Rakúska
16.3.2017 - 21:23
0

KurierNz

 

Viem viem...
16.3.2017 - 21:36
+2

dast

 

nebyť Ozimáka, tak hráte baráž a nie playoff .... trochu popremýšľaj, skôr ako vypustíš kokoninu, áno, posledné výsledky sú zlé, ale keď sa s trochu väčším nadhľadom pozrieš na celú sezónu, tak by si mal hodnotiť jeho prácu jemne inak
16.3.2017 - 21:38
+6

granatnr13

 

neviem ci sa nemylis, akykolvek trener po tom co tam mali by sa vyhol barazi v pp, to bolo o jonakovy nie o ozimakovy, a teraz sa ukazuje ozimakova aura....
16.3.2017 - 21:48
+1

miso2488

 

Určite by sa hocijaký tréner nevyhol baráži,Ozimák je kvalitný tréner nie nadarmo trénoval v KHL. Bohužiaľ sa nám momentálne nedarí ale to je skôr spôsobené,že viacerý hrajú zle, ja si myslím,že je to skôr o psychike hráčov,viacerí hlavne v útoku sa nemôžu presadiť.
17.3.2017 - 7:38
+1

ErikHKM

 

O aké priečky má Poprad hrať ? Lebo aj Vaši sa tu zabávajú na tebe
17.3.2017 - 0:02
+2

ŠKP

 

Buducu sezonu hrame o prvu stvorku. Tato sezona bola restart noveho HK Poprad
17.3.2017 - 8:23
0

NRfan

 

Boli vestecke gule v akcii?
17.3.2017 - 8:36
+1

ŠKP

 

Hej aj vianocne
17.3.2017 - 9:16
+3

dynamit90

 

vy idete kazdy rok na titul ak sa nemylim
17.3.2017 - 9:07
+2

Bizzaremifo

 

ved by bolo choré keby nie...kto ide do sezóny s tým,že chce byť posledný...
17.3.2017 - 10:02
0

miso2488

 

Kde tam vidíš titul? Pán domyšľavec ?
17.3.2017 - 11:10
+1

dynamit90

 

pan domyslavec. pozri si predsezonne rozhovory minimalne 10 rokov stare a vzdy ste isli na titul.
17.3.2017 - 13:16
0

corthez

 

Pozri si ich ty lebo toto bol len primatorov vyplod pred jednou sezonou
17.3.2017 - 16:42
0

ŠKP

 

Toto uz je stare daj nieco ine
17.3.2017 - 11:59
+2

dynamit90

 

vsak prave ze je to stare a tiltul nikde a nieco nove - no zas idete na titul a robite nejake kempy a vyberate si hracov z celeho sveta a potom uz zase nic, zoberiete Ozimaka, ktory je traged sam o sebe, nakolko nie je trener. Viem lebo v nitre robil pana asistenta trenera z nezaplatitelnym dornicom a v tej dobe si pani pytali od hracov peniaze, len preto ze ich zobrali to teamu. A preto Niutra v tej dobe skoncila ako skoncila. Este raz OZIMAK nie je trenerr, to si len v Paprade mysla.
17.3.2017 - 13:21
0

ŠKP

 

V prvom tuto sezonu nikto z vedenia neohlasil utok na titul. V drhom rade tato sezona mala byt pre klub ozdravovacia a ciel bol postup do play off. Jonaka angazoval este predchadzajuci manazer. V tretom rade v muzstve mame najviac odchovancov v celej lige. To ze su tu teraz rusi je tak normalne ako ked su u vas ci v BB zamorski hraci. Po stvrte daj dokaz o tom ako Ozimak s Dornicom pytali peniaze ak ho nemas tak tu len tliachas do vetra. Maj sa pekne Papraď
17.3.2017 - 16:06
+1

miso2488

 

No zato ty si trápny stále!!!
16.3.2017 - 21:02
+2

Suchár

 

Tak dnes Nitra suverenna, gratulacia zo Zvolena
16.3.2017 - 20:55
+4

Topkanonier 86

 

Takže semifinále? Dobre tomu rozumiem?
16.3.2017 - 20:55
+7

JohnnyNoMoney

 

ja len dúfam že sa zajtra dostaví aj Poprad.
16.3.2017 - 20:56
0

schnek

 

pozitivne je ze bodovalo az 15 hracov, takze su tie goly celkom dobre rozlozene na cele muzstvo a nie je to len o jednom utoku
16.3.2017 - 20:56
+1

hefky

 

A tu je najväčší rozdiel medzi PP a NR a to kvalita hráčov v jednotlivých útokoch
16.3.2017 - 20:58
+1

mar11

 

Dnes NR aj BB ukázali všetkým,ktorí veria na reči typu ,že PO je nová súťaž,že 30 bodové rozdiely sa mažú a podobné nezmysly,že čarovné prútiky ani pokropenie živou vodou sa konajú len v rozprávkach.A náš výkon dnes nebol z rozprávky ale z hororu.
16.3.2017 - 20:57
+25

Sunkafit

 

Presne tak
16.3.2017 - 21:00
+1

KurierNz

 

Grat do Nitry...
16.3.2017 - 20:57
+5

88Backo

 

No začiatok sme mali síce pomalý,ale od druhého golu to už bola jasná záležitosť.Najväčší rozdiel som videl v presilovkách.Poprad ma.nad zajtrajskom co rozmýšľať,lebo od brankárov cez obranu až po útok cele zle,ale to su ich starosti...mňa teší nás zodpovedny výkon a konečne shutout Hartzella

No najviac co ma dnes potešilo bolo,keď som si pozrel ako "srdciar" Ivan dobačoval vo Fínsku Hold,tá životná ponuka sa nedala odmietnuť,takto môže prísť zajtra medzi divákov a trénovať pres MS na Klokocine Karma je zdarma,peniaze nie sú všetko...
16.3.2017 - 20:58
+30

Dracik_18

 

s tými prachmi si to tak napísal ako keby mal 20 rokov odkrútených v NHL ..
16.3.2017 - 21:14
+3

WTF

 

Nebud smiesny...Odohral niekolko sezon v KHL,viem presne kolko tisic mu ponuklo Oulu,nemyslim zeby ho tych par tisicok zruinovalo...
16.3.2017 - 21:23
+1

Dracik_18

 

nože prezraď koľko ?
16.3.2017 - 21:25
0

N1trancan

 

Ivanko paaapaaa toto si chcel
16.3.2017 - 21:19
+4

Frey

 

Chlapci,či sa to niekomu páči,alebo nepáči,toto je hanba a pre nás potupa! Toto je boj v play off?! Nitra si z nás urobila dobrý deň.Ono hrať na jeden útok a bezkontaknu obranu v play off sa nedá.Nitra vypojila Samov útok a kto má dať gól?! Palockovci,Troliga,Bondra,Murcek,to sú korčuliari,ktorí sa zúčastňujú,nič viac,nič menej
16.3.2017 - 21:00
+1

folvy

 

A čo!Prečo nie?
16.3.2017 - 21:01
+2

hefky

 

Na viac momentálne nemáme.
Treba si užiť domáce zápasy naplno a potom odložiť hokejky do kúta na pár mesiacov
16.3.2017 - 21:02
+2

Tieňový

 

7:0 dobry vysledok
16.3.2017 - 21:02
+6

RebeccaBlack

 

Myslim ze toto je obrovske prekvapenie.ci uz tato nakladacja alebo aj ta v nitre.cakal som ovela vyrovnanejsie zapasy teda..asi my vsetci nie?
16.3.2017 - 21:04
+2

RebeccaBlack

 

sorry ta v BB samozrejme
16.3.2017 - 21:06
+1

N1trancan

 

Tak my pockame na sobotu a nedelu
16.3.2017 - 21:06
+1

miro-nr

 

tato nakladačka aj ta v NR
ale maš pravdu,toto bola skoro dvojitá nakladačka
16.3.2017 - 21:07
0

RebeccaBlack

 

Som si to opravil potom,som sa sekol.pekne vam aj bb islo jak pozeram.ja to vidim na trapenku u nas.snad sa mylim.ale take vysledky nie su velmi hodne playoff.
16.3.2017 - 22:05
+2

miro-nr

 

bol to prvý zapas,zajtra to može byť uplne inak.
Aj ked dufam,že potvrdíme,že v PO sme iný tím-lepší a zodpovednejší
Už sa teším na zajtra
16.3.2017 - 22:17
0

peterpm

 

Výsledok hovorí za všetko...: ...
Zajtra sa treba vzchopiť.
Ktorý expert ešte k tomu podpísal aj takýchto trénerov na ďalšiu sezónu?
16.3.2017 - 21:06
+1

miso2488

 

Ako mohli za tento výsledok tréneri ?
16.3.2017 - 21:10
+4

Dracik_18

 

16.3.2017 - 21:14
+2

terasini

 

nijako. potom naco tam su.. kto si vyberal hracov? z ruska atd? kto ich kouchuje? robotnik zo zavodu valivych lozisk? naco tam ti treneri vlastne su , ked oni za vysledok nemozu? to ze dve tretiny kadra by si nezahralo ani v litomericach je uz ina vec.
16.3.2017 - 21:26
+1

miso2488

 

Videl si ten zápas? Veď tie góly padali po individuálnych chybách,ak niekto nepokryje hráča,čo on má s tým urobiť? Myslíš,že ak by tu bol iný tréner dopadlo by to inak? No a daj meno ktorého trénera tu chceš?
16.3.2017 - 21:31
+3

ppalko

 

Dnes na hustom 2x faul hokejkou do tvare neodpiskane ano bolo 2:0 ale toto sa nerobi .....tie presilovky mame strasne....zajtra je iny den ....pani rozhodcovia ste tam 4-ria ....inaksie dnes nitra lepsie ....zajtra nas tam bude viac vsetci verime ze aj vykon a vysledok bude opacny .....jedine POPRAD a Modro Biela
16.3.2017 - 21:08
+2

folvy

 

Inak tento hokej nie je hodný hk poprad a niektorý v kabíne by sa mali spametat a neobracať poprad na smiech,a máte tu ešte tých 1000 fans,co sa pozerali na tu biedu celý rok,tak poďme poprad
16.3.2017 - 21:09
+1

Emdzej

 

Obrana katastrofa ... nemyslim obrancov ale celkovo obranna hra , zle prebereranie hracov , strely z druheho sledu , obrancovia cuvaju a tym padom pustaju hracov Nitry do pasma zadarmo miesto dostupovanka hracov uz pri preberani puku , zastupenie jeden za druheho prakticky neexistuje a dnes to bol chaos aj v utocnej faze , kde sa len po rohoch tocilo , kedze Nitra nas nepustila do precislenia a aj ked prislo tak zakoncenie take ako poskytol Strauch pri stave 1:0 ... nic to zajtra je novy den ci sa nam to paci alebo nie vykon treba zlepsit u kazdeho a kedze ide o play off vyska dnesneho skore nehra rolu ak sa zajtra vyhra , tak treba nie len bojovat , ale treba pridat aj kus hokejoveho umenia
16.3.2017 - 21:09
+3

toso1891

 

Nr: Pp: Nitra je 11 víťazstiev od titulu a Poprad 12, není to až tak zlé
16.3.2017 - 21:12
+15

stev e

 

Nie.: Je to horšie
16.3.2017 - 21:16
+2

Bizzaremifo

 

no...sme rychlo vytriezveli....aspon vidime, ze reci typu "liga je vyrovnana, play off je ina sutaz" su len keci...30 bodovy rozdiel po zc sa naplno ukazal....
16.3.2017 - 21:14
0

trogar27

 

skvely zapas,ale je to len zaciatok,zajtra to musime potvrdit..konecne to zilo viac na tribunach,musim ocenit aj tych par Popradcanov,ktori prisli za svojim timom a povzbudzovali v ramci moznosti,klobuk dole

a Sedko,dufam,ze doma vsetko ok a zajtra sa znova vidime
16.3.2017 - 21:15
+5

Sedko NR

 

Jennoznačne, povolenie som mal, nemaj boja snáď som si nespraveu haMbu a dáme si spolu zas
16.3.2017 - 22:03
+1

N1trancan

 

Mineralku?
16.3.2017 - 22:24
0

Sedko NR

 

Bez bublinek ale, mám citlivé hrdlo
16.3.2017 - 22:26
0

trogar27

 

jasne,dame si teda bez bubliniek
16.3.2017 - 22:40
+1

miro-nr

 

ale "retízkovat" može
16.3.2017 - 23:07
+5

trogar27

 

mala by
16.3.2017 - 23:15
0

Sedko NR

 

To mosí, bez toho neni minerálka minerálkou
16.3.2017 - 23:41
0

zakusok

 

Chlapci klud, zajtra moze byt iny zapas, ked to NR podceni, kludne moze byt aj 0-5
16.3.2017 - 21:16
0

WTF

 

alebo len 5-0
16.3.2017 - 21:28
0

Iveta Chovancova

 

Vysledok 7:0 je krasny. No zajtra je dalsi zapas a stav serie 1:0. Dnes tri goly,dvaja obranci,co sa mi najviac pacilo. Dakujeme NITRICKA a ideme dalej-pomalicky.
16.3.2017 - 21:17
+2

ŠKP

 

Myslel som ze horsie to uz nemoze byt ako na konci ZC a cuduj sa svete moze. Katastrofa od zaciatku do konca. Ked vidim tie nase propagacne strely tak to tam NR moze zajtra postavit aj mech grul. Chlapci popradski, preco nam neviete urobit trosku radosti?
16.3.2017 - 21:20
+2

ElwisNR BLOG

 

Spokojnosť bol to jeden z tých zápasov keď nám vyšlo úplne všetko a PP vôbec nič.Zajtra je nový zápas a treba vyhrať hoci len o gól nepredpokladám takýto jasný výsledok.Poprad hral 1.tretinu dobre bránil a nám sa podarilo dať gól v 2.tretine Folkinovi spoluhráči moc nepomohli a mal toho po 3.góle dosť útočníci PP okrem toho že nevedeli dať gól ani nepomáhali obrane a korunu tomu dal Lukáš Paukovček keď v oslabení ani sám neveril aký pluvanec mu Šurek pustil.Zajtra to bude náročnejšie verím že vyhráme
16.3.2017 - 21:21
+4

erik24

 

hra sa na 4 vyhrate, cize nic nieje stratene a niektori uz po prvom zapase rozpustaju lad. Stale verim ze to dame a postupime...za stavu 3:0 ked druhy den hram dalsi zapas bojovat uz je zbytocne. Bolo rozhodnute, zajtra je novy den. Gratulujem do Nitry.
16.3.2017 - 21:29
0

dynamit90

 

Erik24 to myslíš vážne s tým postupom. Keby si povedal ze dáte 2 zápasy nic nepoviem, ale 4 je nad vaše sily pri všetkej účte.
16.3.2017 - 21:40
+3

FanOfNorth

 

je to malo pravdepodobne ale nie nerealne... nebudte zas v oblakoch.. kazdy zapas sa hra od 0:0 ... samozrejme, ste favorit... a to veliky ale to neznamena ze po prvom zapase to ma muzstvo zabalit.. stat sa moze hocco
16.3.2017 - 21:54
0

Bizzaremifo

 

..ale no tak..to su keci....to predsa nie je vybuch v jednom zapase...hrame tak uz dva mesiace....takze v sucasnej "forme" vyhrat dva zapasy by bol luxus...vyhrat seriu utopia...
16.3.2017 - 22:10
0

Sunkafit

 

Je mile ze niekto este veri aj na jeziska
16.3.2017 - 22:16
+3

Sunkafit

 

Len taka poznamka...vieme hrat este o dost lepsie
16.3.2017 - 21:45
0

Prostars

 

ver tomu,že aj my.
16.3.2017 - 22:04
0

Sunkafit

 

Verim tak na 4:1
16.3.2017 - 22:17
+2

antinamor

 

Ty si onakvejší optimista.
16.3.2017 - 22:02
+1

Jurik

 

Toto je Playoff Nitra, konečne je to tu po roku znova, už mi to chýbalo, takto to má nejako vyzierať, aj naľade aj na tribúnach. Zajtra potvrdiť a bude trocha viac kľudu v Poprade.
16.3.2017 - 21:29
+6

cizmo93

 

Ja len chcem pripomenúť, že keď sme hrali PO pred dvomi rokmi s Nitrou a dostali sme v prvom zápase 9:2, tak veľa z vás tu tvrdilo, že ktokoľvek iný by bol dôstojnejším súperom. Tak tu to vidím.
16.3.2017 - 21:37
+2

miso2488

 

Zdá sa mi,že Martin tiež odišiel s dvojitou nakladačkov,tiež to bolo cca 9gólov.
16.3.2017 - 21:53
+2

Tomino

 

9 prvy zapas druhy 6 , potom prehra, potom vyhra 0:7 a doma vyhra 5:0
16.3.2017 - 22:05
0

miro-nr

 

sa mi vtedy páčilo ako fans MT po vyhre sršali optimizmom a na druhy den im ostali oči pre plač
16.3.2017 - 22:21
+1

cizmo93

 

No veď ja o Martine rozprávam
16.3.2017 - 22:07
0

miso2488

 

Aha sorry,myslel som že si z Trenčína ale ten tam túto sezónu tiež schytal riadnu latu.
16.3.2017 - 22:12
+2

cizmo93

 

Jaaj nie nie, ale mohlo by to používateľom ukazovať mesto, ktorému fandím, na kieho čerta to mám zaškrtnuté v profile?
16.3.2017 - 22:27
0

miro-nr

 

mesto veru nemáš
16.3.2017 - 22:37
0

cizmo93

 

No myslel som klub. Mám tam zakliknutý môj klub, ale nijako sa nezobrazuje. To mesto, čo máš aj ty, to je to mesto narodenia, tak som ho teda vyplnil.
16.3.2017 - 23:27
0

ciro77

 

: super - pekne mate na titul a prajem Vam ho
16.3.2017 - 21:38
+4

snowy_pp

 

Nevadí, pod výsledok sa podpísalo aj využívanie šancí a pološancí a možno aj niektoré písknuté a nepísknuté fauly. Súper bol ale herne lepší, predsa len už pracujú koncepčne roky a aj kvalitou sú inde. Čo sa týka obrancov, tam sme myslím že za súperom nezaostávali a aj Rinata dnes bolo vidieť. Pre nový pp je to prvá sezóna a po zlom začiatku je aj miestenka v PO úspech, TN to šťastie nemal. Skúsme zajtra využiť nejaké šance a súpera potrápiť viac. Nakoniec aspoň dobrá správa zo zahraničia. Trinec:Chomutov 3:4pp (Skokan 1+1)
16.3.2017 - 21:42
0

Chamois13c

 

Nitra jasne lepsia ale straly 27:25...nitra ma vybornu efektivitu naopak my sme v koncovke jalovi. Dovolim si ale tvrdit ze prvu tretinu sme hrali celkom fajn system, klucove bolo ze strauch v tutovke nedal a zacalo sa hrat hore dole a nr tam padlo temer setko a boli uz vo velkej pohode potom , grats
16.3.2017 - 21:49
0

Jurik

 

1 tretinu hral Poprad jasnú defenzívu aj strely boli 11:4. Po 3 gole sa už opustili a začali hrať s Nitrou útočne hore dole, a tam sa prejavila vačšia kvalita hráčov Nitry, keď dostali viac priestoru a dostávali sa do šancí, lepšie s nimi dokázali naložiť ako PP.
16.3.2017 - 21:54
+1

Bizzaremifo

 

ale ake strely ???.... tie propagacne plachtaky? ... takych mozeme mat aj tri krat tolko a nevyhrame...to su neskodne nahodenia...
16.3.2017 - 22:13
+1

Frey

 

Píšem to už dávno.Potom budú niektorí písať,ako zachytal súperov brankár a pod .....!Z 98% sú to strely do stredu brány,rovno brankárovi na hruď.To dnes pochyta aj mladší žiak
17.3.2017 - 5:28
0

Chamois13c

 

Ja nepíšem že tie strely su nejaky objektivny ukazovatel, poukazujem len na to ze ten vysledok určite nezodpoveda zapasu, ako napisal Elwis Nitre padlo šetko Popradu nič aj take zapasy su bohužial, nam chyba sebavedomie teraz a strašne to vplyva na hračov
17.3.2017 - 7:33
+1

miro-nr

 

kedže to bolo 7:0 tak asi fakt bol rozdiel len v tom,že nám to tam padalo a vam nie-inak to bol vyrovnaný zapas
17.3.2017 - 8:38
+3

Chamois13c

 

Miro: Vidim ze si jednoduchsi tak po lopate, vase goly trebars goly milama,stefanku ci pota gol paukovceka boli nahodene puky, my sme sa do tychto situacii dostavali avsak nam nepadlo, taktiez sme mali precislenie 2na 1 nedali sme, takze pisat ze pp nemal z coho dat gol je blud , opakujem boli ste lepsi ale chyba nam stastie
17.3.2017 - 17:19
0

dynamit90

 

popradu tam ale ani nemalo co padnut
17.3.2017 - 9:10
+4

Sedko NR

 

7-0 je dobrý výsledok Dnes som si hokej aj s dovolením užil Treba takto ďalej pokračovať a nemám obavy. Pome Nitrička
16.3.2017 - 21:51
+4

Prostars

 

Je jedno,či 7:0 alebo 2:1pp,zajtra je ďalší zápas,pôjdem sa na to pozrieť osobne.Vstupenku dúfam,že kúpim pred zápasom.

Poprad,uvedomte si,že ste hokejisti POPRADU,tak začnite bojovať!!
Ako sme playoff skončili,tak sme ho aj začali,takto hrať je neprípustné.

Nevedel som,že v playoff sa menia pravidla do takej miery že hokejky v tvárach sa nepískajú.
16.3.2017 - 21:59
+5

antinamor

 

Štefanka dostal predsa 2+2 za vysokú hokejku, o čom točíš?
16.3.2017 - 22:10
0

Tomino

 

4 minuty ste mali presilovku .
16.3.2017 - 22:16
0

FP-fansnitra12

 

Skor asi piše o tom faule co spravil Mezei a nebol vylúceny
16.3.2017 - 22:14
0

antinamor

 

Takých bolo...
16.3.2017 - 22:22
0

miro-nr

 

Buď len rád-za hokejku v tvári sme dostali 2+2 a aj to sme vam dali gol
tie vaše presilovky su fakt tragicke,lepšie ste hrali 5 na 5
16.3.2017 - 22:24
+1

miso2488

 

Tak sme dostali gól v klasickej presilovke,5na5,presilovke o dvoch hráčoch už nám chýbal iba gól v oslabení. Šúrek predviedol svoj typický zákrok keď sa zle vyspí.
16.3.2017 - 22:47
+3

miro-nr

 

My sme gol v oslabeni dali-čo si nevidel Paukovček
16.3.2017 - 23:04
+2

Prostars

 

Ešte raz si prečítaj čo napísal.
16.3.2017 - 23:06
+5

WTF

 

Konecne niekto co zvalil debakel 7-0 na rozhodcov,vyhravas sošku dňa
16.3.2017 - 22:40
+1

Prostars

 

nechaj si ju,je v správnych rukách.
16.3.2017 - 22:58
+2

lubfito

 

Dobrý hokej, veľmi dobrá atmosféra : Dnes to bolo len o jednom tíme. Od Popradu som čakal oveľa lepšiu obrannú hru. Naši si tam robili čo chceli, Poprad len hral po mantineloch. Na PO strašne slabý výkon.
Dnes sa ukázal hádam každý, takže kolektívu gratulujem ako celku, no vyzdvihnem najmä Hartzela, čo ten vie chytiť! Nenormálne.
Zajtra potvrdiť, na ľade aj v hľadisku
16.3.2017 - 22:18
+6

Sir Bo881

 

My sme sever: Sever sme my
16.3.2017 - 22:41
0

miro-nr

 

Ved ste aj dnes hrali ako primrznutí
16.3.2017 - 23:05
+6

miso2488

 

On nie je u Popradu,je to nejaký geograf ale neviem s kadiaľ,hejže syr Bo881
16.3.2017 - 23:13
+4

ppalko

 

miro-nr: to mas pravdu za to vy ste hrali ako na serme s hokejkami
17.3.2017 - 11:32
0

NRfan

 

Ten "serm" nam vyniesol 7 golov. Kolko golov vyniesla vam vasa taktika "mrtveho chrobaka"?
17.3.2017 - 14:58
0

Dino79

 

Dnes to bolo veľmi slabé. Tak zajtra sa snáď už zobudia .
16.3.2017 - 22:50
0

Dino79

 

Ale tu už všetko rozmrzlo okrem nich
16.3.2017 - 23:08
0

HeyYou

 

zoldnieri zariadili znacnu cast bodov, rovnako ako v urpinerovciach, aky je prinos pre slovensky hokej? samozrejme ziadny.
16.3.2017 - 23:19
0

88Backo

 

Počúvaj ma papagay.Co ty ideš porovnávať?Vy ste išli s tým do KHL,ze budete kostrou repre a bez zámorských hráčov by ste boli niekde na úrovni Novokuznecku,tak nevyskakuj.Pre ligu je dobre ,ze su tu kvalitní legionári,pre slovenskí hokej to význam nemá ale pre ligu ano,takže namiesaj hrušky s jablkami...a keď sme pritom pozri sa koľko domácich majú len tieto 2.mužstva v kadroch
17.3.2017 - 0:02
+17

totik

 

a nie je to vtipny paradox? Ze clovek ktory chcel zdvihnut SVK hokej o par mesiacov presedlal na inu stolicku a zrazu chce zdivhnut SVK ligu na ukor svk hokeja
17.3.2017 - 0:12
+1

greendeath

 

Vsak maju chlapci bratislavskí pravdu...treba sa na to pozriet bez krvavých očí...tu nejde o Nitru,ale ako Citrón ohýba "pravdu" ním vyslovenu ,ako sa mu hodí do krámu.
17.3.2017 - 8:58
+1

mitoO

 

Citron niekedy riesil legionarov v Slovane?
17.3.2017 - 10:19
+2

mitoO

 

Ale jedno je pravda, v ankete RTVS, bol tusim jediny proti limitu cudzincov v timoch tipsport ligy.
Tento postoj vsak chapem. Je logicke, ze ak je na cele Tipsport ligy, tak mu musi ist prioritne o nu a pravdou je, ze legionari uroven ligy jednoznacne dvihaju.
17.3.2017 - 10:28
+1

lubfito

 

Jasné, lebo Lintner prišiel na stretnutie klubov a búchal pästičkou po stole aby v momente každý GM naberal už len legionárov. Tak toto je teda gól
17.3.2017 - 9:14
+6

totik

 

Toto si napisal ty. Ja som nikdy nic take nepovedal
17.3.2017 - 13:03
0

miro-nr

 

myslíš,že rozumie slovu "domacich" oni už davno nevedia čo je to odchovanec
17.3.2017 - 0:21
+8

totik

 

V tejto sezone za nas hrali dvaja
17.3.2017 - 0:25
0

HeyYou

 

takze so mnou vlastne suhlasis, ty moja prdelka nitrianska
pytal som sa to len preto, lebo my papagayi sme uz niekolko dekad kritizovani za zoldnierov, avsak zda sa, ze ked sa zoldnieri vo velkom pocte zacinaju objavovat aj vo vasich kluboch, odrazu sa objavia aj nejake pozitiva tohoto pristupu
17.3.2017 - 7:44
+2

lubfito

 

Lenže žiaden klub tu nesľubuje že budú kostra reprezentácie. Kdežto z vášho tábora tieto sľuby zazneli
A celkovo je trápne vyťahovať legionársku kartu, keďže aj Slovan, aj Nitra majú hodne týchto hráčov v kádroch. To môžu snáď len KE
17.3.2017 - 9:18
+10

Sunkafit

 

Trapne o co sa snazite a nezariadili nic hrali tak ako domaci
17.3.2017 - 11:52
0

cipulis

 

Vy ste skupovali celu ligu k sebe
17.3.2017 - 15:25
0

antinamor

 

Ty sa radšej pomodli, aby ste aj budúci rok hrali tú slávnu Káháelku, a aby sa našlo aspoň zopár žoldnierov, ktorí si zahrajú za slávny Slovan zadara. Že zrovna fanúšik Slovana bude niečo písať o žoldnieroch miesto toho, aby tichučko šúchal nohami je na palicu.
17.3.2017 - 7:23
+6

NRfan

 

Aky je prinos hracov Slovana pre repre?
17.3.2017 - 8:39
+2

Nitraaa

 

Chlapci nehadajte sa , oni sa len nudia lebo uz maju mesiac po sezone ( ako kazdy rok)
17.3.2017 - 9:23
+5

FP-mareno

 

Cize ked v kazdej diskusii k prehratemu zapasu Slovana pocas zakladnej casti bol dvojciferny pocet rypajucich diskuterov z Nitry, tak to znamenalo, ze ste sa celu ZC nudili?

S tym, co napisal HeyYou suhlasim. Legionari v Slovane su problem, ale legionari v lige prinasaju kvalitu. Nie je to paradoxne? Nikto tu Nitre nevycita, ze ju tahaju legionari. Skor sa zosmiesnuje dvojity pristup Citrona a casti diskuterov k tejto teme.
17.3.2017 - 9:51
+2

dynamit90

 

vsak najlepsie je hrat za slovan, hras a nemas peniaze, ale co by si chcel za 4 mesiace: VICAT SLOVAN hanba slovenska.
17.3.2017 - 13:24
0

Bielomodry

 

HeyYou: Zato v Belasej slachte sú sami odchovanci..Vaši Žoldnieri ,ako v Ba pomohli???
16.3.2017 - 23:25
+2

Prostars

 

zamysli sa nad významom čo napísal.
16.3.2017 - 23:50
+1

miro-nr

 

všetkym tu radíš aby sa zamyšlali,no prečo by to mali robiť iní ked ty sam to nerobíš !
17.3.2017 - 0:23
+5

Prostars

 

Neradím to všetkým,napísal som to dvom ľudom,Tebe preto,lebo Mišo napísal,že CHybaL nám už len gól pri našej presilovke a Šurek predviedol "zákrok" ako keď sa zlé vyspí.Inak povedané,že sme dostali gól aj v našej presilovke,na čo Ty si reagoval,že či nevidel gól Paukovčeka.
HeyYou píše o tom,že aj vo Vaších radoch sa nájde nespočet tých,čo sa navážajú do Slovana,že majú veľa legionárov a že tým sa nepomáha Slovenskému hokeju,poukázal na to,že aj u Vás ťahajú bodovo team legionári,čo rovnako nepomáha slovenskému hokeju.Tak aby ste pre budúcnosť boli ťichúčko v navážani sa do Slovana.
Bielomodry ako aj Ty ste reagovali úplnými odvecofkami.Ja sa zamýšľam nad tým,čo píšem narozdiel od Teba.
17.3.2017 - 0:56
+2

miro-nr

 

mať v mužstve 12 odchovancov a 6-7 žoldnierov , no a mať v mužstve 2 odchovancov a 12-13 žoldnierov tak to je "odvecofka"
Ja viem,že slovanistom chýba hokej,no ked maju chodiť rypať do inych diskusií,tak nech radšej planuju novy ročník KHL !
17.3.2017 - 8:46
+2

dynamit90

 

vsak v slovane sa tradicne hra len 4 mesiace v roku.
17.3.2017 - 9:14
+2

Tomino

 

A bez penazi
17.3.2017 - 9:39
+1

antinamor

 

A to ešte zo 4 mesiacov sú dobrú polovicu iba fackovací panáčik pre iné KáHáeL kluby, ale to neva, hlavne že sú fšetci spokojní a nemenili by ani za svet.
17.3.2017 - 9:54
+2

Dracik_18

 

si pamätám , keď bol slovan v EXT tak niekto iný bol fackovací panák a bez peňazí , vy budte radi kde je Slovan
17.3.2017 - 15:54
0

antinamor

 

Hybaj fandiť Detve junacik, nejako ich Mikulasania drvia.
17.3.2017 - 17:50
0

Dracik_18

 

aj takto sa dá odvrátiť téma ..3:1 je drvenie ?
17.3.2017 - 18:27
0

Dracik_18

 

ak je od konca augusta do polky februára 4 mesiace , tak ti gratulujem
17.3.2017 - 15:53
0

Sunkafit

 

Ohybate pravdu ako vam pasuje legionar nieje nas najproduktivnejsi hrac takze netahaju ohnem si to aj ja ako chcem
17.3.2017 - 11:55
+1

Adrumko

 

tiez som si to vsimol... totalny myslitel tento chalan..
17.3.2017 - 6:31
+2

ErikHKM

 

Gratulujem Nitre a zajtra sa teším už do Brna na hokej proti Sparte vypredaná Kajot aréna 7700ludi zatiaľ aspoň takto podakujem tatkovi že lístky vybavil
17.3.2017 - 0:11
0

totik

 

Tiez sa tam chcem ist pozriet teraz mi to nevyslo ale dufam ze este u nich bude 6. zapas
17.3.2017 - 0:18
0

rajmok17

 

daj pokoj so šiestym zápasom Radšej tam choď na semifinále
17.3.2017 - 13:36
0

Belzebub

 

priemer 1 gol na jedneho popradéra v hladisku tušim ich bolo 7 až 9 čakal som že ich dojde aspom 50. Dnes nebolo o čom poprad bol o dve triedy slabší súper?Zajtra to nevidim na debakel ale treba vyhrať aspom o gol a do popradu odisť v pohode z dvoma víťazstvámi. A tam možno aj ukončiť seriu
17.3.2017 - 2:30
+2

Westlund32

 

Ja som celu noc nemohol kludne spat vkuse ma strasi debakel,no myslim ze fanusikovia popradu su jediny ktorych to naozaj mrzi a hanbia sa
17.3.2017 - 5:27
+1

Bizzaremifo

 

..budeme radi ak uz ta seria bude za nami....bohuzial..
17.3.2017 - 8:34
0

Westlund32

 

napamatam na taky vyprask aby sme dostali play off, a to sme mali slabsi kader ako teraz, ved po takom vyprasku keby som trener vletim do kabiny pol muzstva pre fackam a dam sancu radse juniorom ktory budu za poprad krvcat na tom lade
17.3.2017 - 8:39
+1

miro-nr

 

dufaj že nie,lebo to by znamenalo dnes další debakel
17.3.2017 - 8:48
0

s.i.p.o

 

neboj nic, dnes Vas trosku posetrime, staci nam aj 5:1
17.3.2017 - 9:17
0

Yuro81

 

Tak sme sa potešili z pekného : výsledku a teraz späť nohami na zem a večer fandiť!
Ešte by som nad súperom nelámal palicu. Také jednoduché to isto nebude.
Poprad určite nedá kožu tak "lacno" ako v prvom zápase.


17.3.2017 - 6:03
0

Westlund32

 

yuro: My sme schopny predat kozu este lacnejsie ako vcera,ale zas po hodoch byva bolenie brucha takze hadam uz to nebude taky debakel
17.3.2017 - 6:38
0

Yuro81

 

Nemyslím si: Stačí ak vám dnes večer niečo padne v prvej tretine a kľudne môžte ubrániť nejaký výsledok.

V celej sérii verím samozrejme vždy svojim ale nechce sa mi veriť že ste boli tak odovzdaní už od začiatku.
17.3.2017 - 9:05
+1

Garet

 

Veril som ze vyhráme ale že Poprad sa takto zloži a nezmohne sa v podstate na nič tak to som nečakal vynikajuca vyhra pre nas ale hokej kôli súperovi nemal parametre play off... Ale vôbec to nevadí kedže bolo 6:0... poďme Nitra... stav serie by som povedal ze bude 4:1 v náš prospech samozrejme...
17.3.2017 - 6:48
+2

Garet

 

*** teda 7:0 preklep... ☺
17.3.2017 - 6:53
0

martin_hkpp

 

No ťažko k včerajšiemu výkonu PP niečo povedať. Tá 7 vyplýva z toho, že NR má hráčov, ktorí vedia, ako premeniť šancu. Veria si a robia to dobre. Je to aj o tom, že sme im tie šance nechávali od 2.tretiny ako v exibičnom zápase. Viac ma trápi tá nula. Lebo keby sa nám aj darilo držať NR defenzívnou taktikou, čo by bolo veľmi ťažké, lebo majú veľkú útočnú silu, tak aj tak treba dať nejaké góly. Lebo NR myslím momentálne netreba proti nám 7 gólov na výhru, stačia im 2-3. (posledné zápasy v ZČ 2:1, 3:1). Ten pokračujúci kŕč v útočnej fáze je horším znakom ako včerajšie zlyhanie AJ v obrane. Ten mŕtvy útok je dlhodobý problém. Zápasy môžu vyhrávať obrany, ale nám aj keď obranne vyjde zápasa, tak musím dať nejaké góly a toho sa bojím najviac.

Včera teda potupná prehra, treba si priznať, že to je veľká hanba a čakal by som trochu tvrdšie slová od trénera. Mám taký pocit, že keby sa to dnes zopakuje, tak to naserie maximálne zopár fanúšikov. Stále nevidím lístky na predpredaji. Mali ste to tam dať pred včerajším zápasom, lebo takto sa obávam, že tam prídu len permanentkári a nás pár verných a s hanbou na ľade si urobíme ďalšiu v publiku. Ja našim fandím aj dnes, budem to pozerať a pôjdem aj na hokej aspoň v domácich zápasoch, ale sledovať to je zatiaľ pre fanúšika Popradu utrpenie, takže sa dobrovoľne týrame.

Gratulácia do Nitry, klobúk dole pred vašou peknou útočnou hrou a dobrou atmosférou. Tiež treba uznať, že celkom normálna diskusia, kde sa dá nájsť aj pokora po vysokom víťazstve. Typy ako MiroNr a dietnu sunku nerátam (boli chlapci vôbec niekedy v NR na hokeji??), to su chudaci ako Tricko zo ZA a ten nový mliečky výrobok z MT.

Takže sme včera dali základ pekného víkendu pre NR fanúšikov, uvidíme, čo dnes. Klub sa možno stabilizoval, ale prejav na ľade je veľmi biedny. Bojujte!
17.3.2017 - 9:20
+5

MySmeSever

 

Pekne si to zhrnul mozem len suhlasit...ja sa priznam ze vcera po 3:0 som to prestal pozerat alebo teda odbehol som si a popritom som bol rad ze som tak urobil ked som si pozeral priebezny vysledok a uz bolo zrazu 5:0....takto...velmi dobre si to s tou hanbou napisal aj ja sa hanbim za takyto vysledok v play off...je to velmi nedostojne...aj ked prehrame 4:0 na zapasy tak dufam ze to co vcera sa nezopakuje...hovoril aj trener klasicke klise ze nemame co stratit no mi sme vcera boli totalne predposrati...tak ukazme ze nemame co stratit radsej zariskujme a prehrajme 10:4 ale hrajme hokej a nie tento krc....radsej sa pozriem na orvorenu partiu aj ked mlynky sa vyjadril ze by to bola samovrazda...takze vcera sme si potvrdili ze toto nam nesedi....zacnime dnes tvorit a bavit sa hokejom a myslim ze horsie ako vcera to byt nemoze...
17.3.2017 - 9:29
0

martin_hkpp

 

Ako s tým sebatýraním som to myslel doslovne, nebolo príjemné to dopozerať. Asi máš pravdu, nech to skúsia otvoriť, uvidíme..aj keď mám obavy z našej produktivity aj pri otvorenom hokeji.
17.3.2017 - 9:36
0

Bizzaremifo

 

najhoršie je, že aj po tom, čo sme včera videli, sa na to dnes budeme dívať zase ...a dúfať ... ale to inak proste nejde... v dobrom i zlom... dnes by mali naši zabojovať aj o fanúšikov na našom štadióne, lebo po opätovnom debakli budeme na teplých miestečkach vysedávať len my, čo tam chodíme stále...
17.3.2017 - 10:11
0

MySmeSever

 

No veru...rozum mi hovori ze skor dostaneme desiatku ako by sme vyhrali a srdce ze po dnesku bude 1:1
17.3.2017 - 10:38
0

Sunkafit

 

A este dodam...pre mna co som tu uz dlho ma,poprad najvacsich kretenoidov na HP tak nech si to vyzeru...ale teraz su tisko jak vos pod chrastou este sa zabavim tuto seriu
17.3.2017 - 12:06
+4

miso2488

 

A ty by si k ním skvele pasoval.(sám si kretenoid)
17.3.2017 - 13:10
+1

dynamit90

 

nie oni fandia. ale po 1 tretine to uz nepozeraju, to su fanusikovia PP, ktorí idu na titul kazdy rok.
17.3.2017 - 13:29
+2

ŠKP

 

Tak ty si potom nasim kretenoidnym kralom
17.3.2017 - 16:08
+2

miro-nr

 

Nechapem,nič take som nenapísal-ale som rad že vas naši hokejisti poslali na zem,lebo taky Frey a forwardPP a další sa pred mesiacom videli pomaly už vo finale.
Pekny den prajem a hokejovy zažitok pri TV
17.3.2017 - 9:38
+3

martin_hkpp

 

Nemusíš chápať, to mi je jasné, že nechápeš. Stačí, že v každej diskusii, kde sa objavíš si za šaša. Ďakujem za prianie, i keď sa toho dosť obávam.
17.3.2017 - 9:49
+3

Sunkafit

 

Nechaj
17.3.2017 - 11:59
0

Adrumko

 

kto je novy mliecny vyrobok z MT?
17.3.2017 - 9:45
+1

martin_hkpp

 

mäkký syr
17.3.2017 - 9:49
+1

Westlund32

 

Vy ste to pozerali na husto doma,a ja a ostatny verny co sme boli na zimaku? Bolo to utrpenie az dokonca inak musim uznat ze Nr fans su skvely dufam ze u nas aspon bude 200O
17.3.2017 - 9:46
+3

martin_hkpp

 

Jasné, doma. To si priznávam, že na výjazdy sa mi nechce trepať. Klobúk dole pred pár ľuďmi z PP, čo tam boli. Ale pri tom, ako vás ukazovali ma napadlo - kde je fanklub. Nechce sa do nikoho navážať, ale oni sú fanklub a podľa mňa majú podporovať klub vždy. A neprídu na play off? Lebo keď je náš fanklub o tom, že sme FANS Popradu, aby sme mali lacnejšie vstupné, tak to je smutné.
17.3.2017 - 9:53
0

Bizzaremifo

 

..nooo..tak počkaj...fanklub chodí na výjazdy dosť často...predsalen bol štvrtok..to sa ťažko uvoľniť z roboty alebo školy..dnes tam budú
17.3.2017 - 10:16
0

martin_hkpp

 

Tak ako písal dole chalan z NR. Je to fanklub, na PO si podľa mňa má zobrať dovču a vysrať sa na nejakú prednášku, keď je na VŠ. Deti s povinnou školskou dochádzkou to zas majú vysvetliť zákonnému zástupcovi. Môj názor, že keď som členom fanklubu, mám sa aj tak správať. A permy ti platia, čo ja viem na 3. a 4. zápas. Tak je to na oficiálnej stánke, takže jedine prípadný 6. zápas už asi neplatia.
17.3.2017 - 10:24
+1

Sunkafit

 

Presne tak
17.3.2017 - 12:15
0

cipulis

 

Dnes tam bude aj viac ludi mimo fans
17.3.2017 - 15:31
+1

Bizzaremifo

 

chlape..nie je to príjemné, že si musel toto sledovať naživo a ešte si v noci nemohol spať... ale zase aj o tom je vernosť klubu... dnes tam našich bude viac...tak hádam budeš zo zimáku odchádzať s lepšou náladou..
17.3.2017 - 10:15
0

Tomino

 

Z ostravy prehra 7:0 a my si tam.spievame ako keby vyhrame 0:7 pol hodinu po zapase https://m.youtube.com/watch?v=syRBXdWQ7Lg
17.3.2017 - 10:20
+3

miro-nr

 

sa tu bili do prs (popradčani) ako fandili Vitkoviciam a že aku nakladačku sme dostali! No nechcem si ani predstaviť kolko by od nich dostali oni .
17.3.2017 - 10:35
+2

Tomino

 

Ja viem..
17.3.2017 - 10:40
0

martin_hkpp

 

Znakom debila je, že si všíma práve debilné príspevky iných debilov a reaguje na nich debilinami. No a tu sa dostávame k tvojej podstate. Teraz myslím všeobecne. To je aj odpoveď na tvoju nepriamu obhajobu - nič také som nenapísal - ktorú si dal vyššie. Všímaš si len to zlé, zovšeobecňuješ to na celú skupinu a reaguješ rovnakou kartou.
17.3.2017 - 10:43
+7

dynamit90

 

martin-hkpp - takze teba si uz nebudeme vsimat.
17.3.2017 - 13:43
+1

miro-nr

 

Vdaka,že si sa tak pekne opísal.
Aj ked ty si ešte celkom fajn,len mi vyčítaš niečo rovnakym sposobom ako ja tvojim spoluobčanom(nie všetkym)z PP.
Takže sme si dosť podobní.
Ked aj "svojich" zvozíš ako mna potom Ta budem brať za normálneho !
po zapase.
17.3.2017 - 14:43
+1

Sunkafit

 

Vieme co to je z vitkovic mam nocnu moru doteraz...ale aspon ste sa v ramci moznosti zabavali
17.3.2017 - 12:14
0

antinamor

 

Lístky na predpredaji sú, sám som dnes kúpil na oba zápasy ráno o 7:45. Lepšie sa pozri. Nedajú sa síce kúpiť do sektora hostí, ale do vedľajšieho, takže pohoda.
17.3.2017 - 9:59
+1

martin_hkpp

 

No vidíš to? Ako sa prejaví debakel na fanúšikoch! Slepý som. Dik za info, už som tiež kúpil. Predvčerom ešte určite neboli, včera myslím tiež nie. Na ZČ sa dali kúpiť hocikde, teraz to dali len na tribúnu C a okrajové časti B3, A3. Tak želám šťastnú cestu do Popradu.
17.3.2017 - 10:26
0

antinamor

 

Dík. Ja dúfam, že za stavu 2:0. Ty samozrejme dúfaš po dnešku v stav 1:1, tak uvidíme ako to dnes vypáli.
17.3.2017 - 12:15
0

martin_hkpp

 

No bodlo by, keby bolo 1:1, lebo doma nie sme takí silní ako vy. Ale po včerajšku sa aj mne ťažko dúfa.
17.3.2017 - 13:42
0

Bizzaremifo

 

inak máme permy platné na tieto dva domáce zápasy, či ako? ...počul som protichodné názory..
17.3.2017 - 10:17
0

mar11

 

Mnohí si kupujú permanentku aj kvôli výhode v prípade postupu do play off. V prípade, že sa tieto zápasy nebudú hrať na našom štadióne, tak bude platiť permanentka aj na zápasy hrané vo vonkajšom prostredí alebo odškodníte týchto fanúšikov?

Zakúpené a zaplatené permanentné vstupenky na aktuálnu sezónu platia na jej základnú časť a v prípade postupu do play off aj na prvú časť vyraďovacej časti sezóny – štvrťfinále. V prípade postupu do semifinále play off by permanentky nemali platnosť ani v prípade, ak by sa tieto zápasy hrali na Zimnom štadióne mesta Poprad.
- See more at: http://hkpoprad.sk/odpovede-na-otazky-z-rubriky-pytajte-sa-2/#sthash.V72XiaI5.dpuf
17.3.2017 - 11:02
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
polachenko

 

sorry: omylom som to poslal
17.3.2017 - 12:39
+2

Haxito

 

Klobúk dole pred Nitra fans takú atmosféru čo dokážu vytvoriť každému domácemu by sa super hralo Dnes je nový deň tak pome Poprad skúste už začať trhať ľad Popradským srdcom
17.3.2017 - 13:34
+4

cipulis

 

Krotak budi Ozimaka Marcel vstavaj uz je sedem, Tak dnes chlapci budicek a od prvej minuty dorazne, dohrat suboje tlacit sa do brany a z tribun bude zniet to krasne POPRAD !!!
17.3.2017 - 15:35
+1

sspp

 

17.3.2017 - 18:00
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 22.4.2018 05:17
TímZSkóreB
1.Nitra56197:148112
2.Zvolen56192:150110
3.Trenčín56157:112109
4.B. Bystrica56213:134108
5.Košice56175:14398
6.Poprad56159:15291
7.Žilina56146:16471
8.N. Zámky56125:18560
9.L. Mikuláš56122:16257
10.Detva56120:20740
11.SR 202038:8714
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica000000:00
2.Michalovce000000:00
3.Prešov000000:00
4.Topoľčany000000:00
5.Dubnica000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Piešťany000000:00
8.P. Bystrica000000:00
9.Trnava000000:00
10.Humenné000000:00
11.Martin000000:00
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
tímzvvppppskóreb
1.Nitra44304010187:11198
2.Dukla4429429204:14197
3.Košice44222614158:15376
4.B. Bystrica44205613131:12276
5.Poprad44186317157:16469
6.Slovan44186218154:13068
7.Skalica44181520142:14861
8.Žilina44173420137:12961
----------
9.L. Mikuláš56223625208:22478
10.Martin56207425181:20178
11.Zvolen56204626210:20374
12.Spišská5663443110:25328
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 22.4.2018 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 22.4.2018 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 22.4.2018 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 22.4.2018 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 22.4.2018 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.4.2018 14:41

Bleskovky

Cehlárik sa blysol dvoma gólmi pri víťazstve Providence v play off

Slovenský hokejový útočník Peter Cehlárik sa v drese Providence Bruins blysol dvoma gólmi v druhom dueli 1. kola play off AHL o Calder Cup. Domáci vyhrali nad Lehigh Valley Phantoms 5:3 a vyrovnali stav série na 1:1. Cehlárik sa najskôr presadil v prvej tretine a v 52. minúte víťazným gólom zvýšil náskok domácich na 4:2. Cehlárika vyhlásili za prvú hviezdu zápasu.
o 08:45 - Michal Bruner / TASR

Lugano-Zürich 4:0 v 5. zápase finále play off švajčiarskej ligy,séria 2:3

Výsledok sobotného piateho zápasu finále play off najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Lugano - Zürich 4:0 /stav série: 2:3/
včera o 22:22 - Adrián Danaj / TASR

Švajčiarsko - Nórsko 3:0 v prípravnom zápase

Hokejisti Švajčiarska zvíťazili v sobotňajšom prípravnom stretnutí pred majstrovstvami sveta nad Nórmi 3:0. prípravné zápasy: Švajčiarsko - Nórsko 3:0 (0:0, 1:0, 2:0) Góly: 33. Untersander, 46. Riat, 55. Mottet - Bielorusko - Dánsko 0:2 (0:1, 0:1, 0:0) Góly: 18. Poulsen, 26. Jensen - Nemecko - Francúzsko 2:1 pp (0:0, 0:1, 1:0 - 1:0) Góly: 42. a 62. Ehliz - 36. Rech
včera o 20:54 - Adrián Danaj / TASR

Kärpät Oulu - Tappara Tampere 2:1 pp v 3. finále play off fínskej ligy

Helsinki 21. apríla (TASR) – Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v sobotňajšom treťom stretnutí finále play off fínskej ligy doma nad Tapparou Tampere 2:1 po predĺžení. Kärpät vedie v sérii 3:0 a už v pondelkovom zápase na ľade Tappary si môže zabezpečiť majstrovský titul. V prvom útoku hostí nastúpil Slovák Tomáš Záborský, ktorý nebodoval.
včera o 19:51 - Adrián Danaj / TASR

Växjö - Skelleftea 4:1 v treťom zápase finále play off švédskej ligy

Štokholm 21. apríla (TASR) – Hokejisti Växjö zvíťazili v sobotňajšom treťom stretnutí finále play off švédskej ligy nad Skellefteou 4:1. Domáci vedú v sérii 3:0 na zápasy a od zisku majstrovského titulu ich delí jediné víťazstvo. SHL - 3. zápas finále play off: Växjö - Skelleftea 4:1 /stav série: 3:0/
včera o 17:57 - Adrián Danaj / TASR

Rusi zdolali Čechov 3:2 v našej skupine

Ruskí hokejoví reprezentanti do 18 rokov zvíťazili v sobotňajšom zápase B-skupiny MS tejto vekovej kategórie nad Čechmi 3:2. S dvoma víťazstvami sa bodovo dotiahli na Fínsko, ktoré vedie tabuľku pred Ruskom vďaka lepšiemu skóre. Mladí Slováci sú po prehre s Fínmi a víťazstve nad Čechmi tretí.
včera o 15:41 - Adrian Danaj / TASR

Bergeron zrejme nastúpi v 5. zápase s Torontom

Útočník Bostonu Bruins Patrice Bergeron pravdepodobne nastúpi v piatom zápase 1. kola play off zámorskej NHL proti Torontu Maple Leafs. Informoval o tom oficiálny web hokejovej profiligy. Štart Bergerona bol pre bližšie nešpecifikované zranenie otázny.
včera o 12:00 - Michal Bruner / TASR

Černák prispel asistenciou k výhre Syracuse v úvodnom dueli 1. kola

Slovenský hokejový obranca Erik Černák sa jednou asistenciou podieľal na víťazstve Syracuse Crunch 6:2 nad Rochestrom Americans v úvodnom zápase 1. kola play off AHL. Farma Tampy Bay sa tak ujala vedenia v sérii.
včera o 08:55 - Michal Bruner / TASR

Švajčiarsko prehralo s Nórskom

Hokejisti Dánska vyhrali v piatkovom prípravnom stretnutí pred MS na ľade Bieloruska 2:1. Góly: 57. Genazzi - 37. Espeland, 44. Lindström
20.4.2018 23:13 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 2:4 v 4. finále play off DEL

V piatkovom štvrtom finálovom zápase play off nemeckej DEL zvíťazili hokejisti obhajcu titulu Red Bull Mníchov na ľade Eisbären Berlín 4:2. V sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:1. finále play off DEL - 4. zápas: Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 2:4 (1:1, 1:2, 0:1) /stav série: 1:3/
20.4.2018 22:02 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

22. 04. 2018
B. Bystrica - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

20. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
6:0REPORT
18. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
2:4REPORT
17. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
6:1REPORT
14. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 SNREPORT
13. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 PPREPORT

Najviac bodov

Tim CoffmanZVO58 bodov
2.Krištof M.NIT57
3.Svitana P.POP54
4.Paulovič M.NIT53
5.Hohmann C.BBY47

Najlepší strelec

Tim CoffmanZVO31 gólov
2.Paulovič M.NIT28
3.Mikúš T.NIT23
4.Svitana P.POP23
5.Nagy L.KOS22

Najlepší brankár

Michal ValentTRE93.49 perc
2.MacIntyre D.ZVO93.33 %
3.Lukáš J.BBY93.15 %
4.Hiadlovský T.TRE92.88 %
5.Habal V.KOS92.77 %
Články SIHPA na HokejPortáli »