Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra odvrátila prvý mečbal (VIDEO)

zdroj: TASR
14.4.2019 21:53 TASR

Hokejisti HK Nitra zvíťazili v nedeľňajšom štvrtom zápase finále Kaufland play off Tipsport Ligy 2018/2019 na domácom ľade nad Banskou Bystricou 2:1 po nájazdoch a znížili stav série na 1:3 na zápasy. Piaty duel je na programe v utorok o 18.00 h na ľade úradujúceho majstra z Bystrice.


HK Nitra - HC'05 iClinic Banská Bystrica 2:1 PP a SN(0:0, 1:0, 0:1, 0:0) 
Góly: 39. Čaládi (Hrušík) - 50. Zigo (Faille) rozhodujúci nájazd: McCormak vylúčení: 7:10 na 2 min, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0

Stav série: 1:3

Rozhodcovia: Peter Stano, Vladimír Snášel – Rastislav Gajan, Peter Šefčík – Rudolf Lauff  Diváci: 3600

HK Nitra: Šimboch (Hanuljak) – Mezei, McCormack, Korím, Morrison, Rais, Versteeg, Sloboda, Štefanka – Fominykh, Slovák, Hrušík – Scheidl, Šiška, Kerbašian – Buček, Bortňák, Lantoši – Pätoprstý, Čaládi, Minárik

HC 05 iClinic Banská Bystrica: Williams (Lisutin) – Marshall, Mihalik, Southorn, Sloboda, Ďatelinka, Kubka, Nemčík, Surový – Selleck, Faille, Asselin – Lunter, Higgs, Bartánus – Zigo, Šťastný, Lamper – Matoušek, Češík, Koper

Nedeľňajší duel mal opatrnejší úvod a na šance sa dlhšie čakalo. Prvú si vypracovala štvrtá lajna domácich, Čaládi prihral Pätoprstému, ale jeho nie príliš presnú strelu skrotil Williams. Na druhej strane hľadal Higgs pred bránkou Lampera, ale puk sa k nemu nedostal. Ani v ďalších minútach sa obraz hry nezmenil a na ľade bolo málo vzruchu. Tímy sa nehrnuli dopredu, hralo sa zo zabezpečených obrán a čakalo sa na chyby. Diváci videli aj takmer päťminútový úsek bez prerušenia, no i bez šancí. V 10. minúte tvrdo vypálil Mihálik, no Šimboch vyrazil betónom. O dve minúty preveril Williamsa Kerbashian. Aktivita Nitry však priniesla prvú presilovku v zápase. Nitrianski hráči ju strávili takmer celú v útočnom pásme, dostali sa aj k streleckým pokusom, ale tie si cestu do bránky nenašli. Veľkú šancu mal Rais, ktorého našiel krížnou prihrávkou Slovák, no tesne minul. V závere tretiny si zahrali v početnej výhode aj hostia, dokonca o dvoch hráčov dlhú minútu a 25 sekúnd, no rozdelenú prestávkou. Počas 44 sekúnd v prvej tretine zavreli domácich v pásme a boli blízko ku gólu. Šimbocha musel nahradiť Mezei, ktorý sa obetavo hodil do strely.
      Úvod druhého dejstva poznačili ďalšie vylúčenia. Najprv Nitra ustála aj druhú časť dvojnásobného oslabenia, krátko po tom išiel na trestnú Zigo a presilovku mali "Corgoni". Nevyužili ju, rovnako dopadla aj následná bystrická a potom si tímy zahrali 4 proti 4. Veľkú šancu mal Southorn, no Šimboch si udržal čistý štít. V 30. minúte sa dostali domáci do prečíslenia 3 na 2. Kerbashian vysunul Slováka a ten dával Morrisonovi pred odkrytú bránku, ale do prihrávky sa obetavo hodil Marshall a zabránil gólu. Na druhej strane zastavil Higgsa obranca až faulom a nasledovalo trestné strieľanie. Postavil sa k nemu faulovaný hráč, no nevyšiel mu blafák. Bystričania mohli skórovať rovnako ako v sobotu v oslabení, no Selleck svoj nájazd nepremenil. V nasledujúcich minútach mali už viac z hry domáci hráči, aj vďaka ďalším dvom presilovkám a vypracovali si veľký tlak. Na Williamsa smerovala jedna strela za druhou, no gól neprichádzal. Domáce tribúny rozjasal až Čaládi, ktorý sa v 39. minúte dostal k dorážke a bystrický brankár už nemal šancu - 1:0. 
      Nitra mohla zvýšiť na 2:0 krátko po zmene strán, keď si zahrala vyše minútovú presilovku o dvoch hráčov. Šancí mala niekoľko, najväčšiu Buček, ktorého našiel krížnou prihrávkou cez bránkovisko Lantoši, ale trafil len bočnú sieť. V 45. minúte sa predviedol po tečovanej strele Mezeia bystrický brankár Williams. V 50. minúte išiel na trestnú McCormack a Bystričania potrestali jeho vylúčenie už po 20 sekundách, keď sa Ziga dostal k dorážke po Failleho strele a rozvlnil sieť - 1:1. Päť minút pred koncom riadneho hracieho času si zahrali v početnej výhode aj domáci, ale ani tentokrát ju nevyužili a zápas vyústil do predĺženia.
      V ňom hrali obe mužstvá opatrne, ale zrodili sa aj šance. Najväčšie mali Buček a Asselin, ale diváci si na rozhodnutie museli počkať do nájazdového rozstrelu. V ňom za domácich presne mierili Kerbashian a McCormack, za hostí uspel iba Faille. 

hlasy po zápase /zdroj RTVS/:
      Andrej Kmeč, asistent trénera Nitry: "Bol to veľmi náročný zápas a som rád, že sme potešili divákov. V predĺžení sa hralo opatrne, a som šťastný, že sme v nájazdoch uspeli. O obrate nechcem hovoriť, my sa pozeráme na najbližší zápas."
      Dan Ceman, tréner Banskej Bystrice: "Kľúčový moment zápasu bola naša nevyužitá presilovka o dvoch hráčov. Boli sme veľmi málo efektívni, nemali sme toľko energie ako v predošlom zápase."
Juraj Šimboch, brankár Nitry: "Trenčania nám minulý rok ukázali, že sa to dá otočiť. Ideme od zápasu k zápasu, ideme do Bystrice, chceme podať opäť takýto výkon a vrátiť sa domov. Naši fanúšikovia si to zaslúžia, sú neskutoční. Mal som tu aj kamarátov z Čiech a hovorili, že to nikde nezažili."
      Róbert Lantoši, útočník Nitry: "Vedeli sme o tej sérii s Banskou Bystricou, ktorá trvá a jednoducho sme dlžili fanúšikom výhru na domácom ľade. Sme radi, že sa nám to konečne podarilo. Veríme, že to ešte budeme ťahať dlho."

 Eric Faille, útočník Bystrice: "Svoj pokus som síce premenil, ale nepáči sa mi, že o víťazstvách v play off zápasoch rozhodujú samostatné nájazdy. Do piateho zápasu pôjdeme rovnako a chceme ho vyhrať."
      Tomáš Zigo, útočník Bystrice: "Nemám ako zmeniť systém play off, tak sa hrá. Škoda, že sme to nezvládli, mali sme tam výhodu, ale nevadí. V utorok hráme doma a dáme do toho všetko. Nedali sme góly, nevyužili sme šance a bez toho sa vyhrať nedá, tam bola tá chyba."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


AndrejTN

 

Kks vy ste ale rychli
14.4.2019 - 21:54
+4

Es5

 

17:1 ci ako sa to teraz bude ratat?
14.4.2019 - 22:39
+8

Bielomodry

 

Es5 ako nič 17:2 a ďalej
14.4.2019 - 22:45
+4

Dzunkes

 

On myslel clanok zrejme
14.4.2019 - 23:03
+1

strojar

 

1:0
14.4.2019 - 23:06
+25

AndrejTN

 

Frustrácia aj po vyhranom zápase? , ale no ták zlatinko neser sa nad všetkým
15.4.2019 - 6:08
0

Ni3cka

 

este si nechaj toho zlatinka na doma kym tam nebude captava
15.4.2019 - 7:02
0

AndrejTN

 

Príde tvoja frajca?
15.4.2019 - 7:15
+1

Ni3cka

 

co by si robil so zenou sak to vypada ze si opacne orientovany
15.4.2019 - 7:45
+9

Es5

 

Stvrtfinale stvrtfinaaale to bolo tak davno ze si ani nepamatam kto NEhral proti Nitre
15.4.2019 - 8:33
+4

AndrejTN

 

Ja niesom frustrovaný ale veď myslieť si to môžte .. ja len že mám pocit že tu už sa ani písať nedá lebo tu už každému všetko vadí ..
15.4.2019 - 9:29
+3

banka100

 

Andrej tn ty nie si frustrovaný, ale debil si riadny.
15.4.2019 - 15:51
0

Nemehlo

 

Komolit niekomu meno, kto tu ani nechodi je asi to najubohejsie co mozes spravit. Neviem ako by si sa ty citil keby pred tebou komolia tvoje meno asi by si vytahoval pesticky.
15.4.2019 - 8:49
0

Ni3cka

 

no tvoj nick sa neoplati komolit stratil by svoj vyznam na teba..

komolili mi ho cely cas v skole a tu som
15.4.2019 - 8:53
+1

Nemehlo

 

Takze vieme odkial prameni tvoja frustracia.
15.4.2019 - 10:37
+2

Ni3cka

 

okej sorry za priblble reci na tvoju adresu vobec nie som frustrovany len nejak moc sa ta to dotklo
15.4.2019 - 10:56
0

miro-nr

 

Nemehlo: ,ale no polovica uživatelov z TN sa doteraz nenaučilo ako sa píše NITRA a budeš tu moralizovať,chod niekam
15.4.2019 - 10:33
+2

Nemehlo

 

A co ja mam s trencinom? Vola sa to slusnost a to ze sa to niekto nevie naucit, neznamena, ze ma to opravnuje byt neslusnym tiez.
15.4.2019 - 10:39
+1

banka100

 

Že tu niekto aj z trencsinna smrdí. Ešte si to nepredychal aj s tým zákerným prejavom trencsinna.
15.4.2019 - 15:44
+1

U.S. Steel

 

Zruste uz prosim Vas tie samostatne najazdy vo finale
14.4.2019 - 21:54
+72

Dzunkes

 

+
14.4.2019 - 22:00
+1

KrebsKandidat

 

inak, nie je to tak, ze posledne tri zapasy sa uz hra na rychlu smrt? ci az pripadny 7 zapas?
14.4.2019 - 22:02
+2

ErikHKM

 

7z sa hra kym nepadne gol
14.4.2019 - 22:06
+1

hefky

 

Od 5 zápasu sa hra až kým nepadne gol
14.4.2019 - 22:07
+37

ErikHKM

 

Kurna a ja že len pripadny 7z sa hra do nemoty ale ďakujem za opravu
14.4.2019 - 22:10
0

KrebsKandidat

 

Akurat premyslam ale, ci by NR nebola radsej keby sa ostalo pri najazdoch
14.4.2019 - 22:23
+2

miro-nr

 

Ak "prežije" predlženie ,tak nam určite viac vyhovujú najazdy!
14.4.2019 - 23:05
+3

azzurri

 

Preco si to nenapísal pár rokov dozadu ked ste nás vo finále porazili myslím dvakrát na nájazdy ak sa nemýlim
14.4.2019 - 23:24
+4

slapstick44

 

Komentátor na Huste pri Bučekovom úniku: "Buček.. Bučeek.. what the f.. la la laaa"
14.4.2019 - 21:55
+7

GB11

 

Skončilo niekedy finále 4:0 na zápase? Ak áno kto a kedy (rok) ským?

Ďakujem
14.4.2019 - 21:55
+2

_Ludo_

 

Dukla - Slovan 0:4 v r. 2007
14.4.2019 - 21:58
+4

66Lemieux

 

Slovan Kosice tiez nebolo raz 4:0? Este tam Bol Pavlas a tusim Supler. Ci?
14.4.2019 - 22:00
0

HCKEFANS

 

Bolo 2002/03 Slovan-Kosice 4:0 a neskor 2006/07 Slovan-Trencin
14.4.2019 - 22:02
+11

matrin

 

Si zaúkoloval
15.4.2019 - 7:36
0

imko_one

 

Konečne Nitra

Tak a teraz pekne doma, užiť titul ako som písal

14.4.2019 - 21:56
+6

FacSKA

 

bohužiaľ titul budeme zase oslavovať v počte 89, ale lepšie jak nič...
14.4.2019 - 22:23
+9

88Backo

 

Titul bude oslavovať farma Slovana,takže stále to nebude BB...Možno až o rok sa dočkajú toho prvého titulu...
14.4.2019 - 22:25
+21

Westbeast0

 

14.4.2019 - 22:26
+1

keckeBB

 

Jaj Backo, no povec mi moj krasny, kolkych mame tento rok zo Slovana ?
14.4.2019 - 22:34
+5

Bielomodry

 

KeckeBB: Nebuďme na seba zlý
14.4.2019 - 22:51
+1

88Backo

 

Mne je to úplne jedno koľko,stále ste oficiálne vedení ako farma...
14.4.2019 - 23:13
+6

emoxx1

 

Klub KHL nemôže mať v TL oficiálne vedenú farmu, lebo sa jedná o rovnocenné ligy. KHL môže mať farmu podľa pravidiel iba v našej 1. alebo 2. lige.
Na SZĽH sú oficiálne vedené ako farmy iba Humenné, NZb, LMb, HCBb.
14.4.2019 - 23:21
+20

miro-nr

 



čo všetko je možne na Slovensku,ešte si nezbadal ??
14.4.2019 - 23:33
+2

Tehelnepole

 

Miro... daj spiatocku. Emoxx je ozaj slusny diskuter, takto sa na nom neodbavuj..
14.4.2019 - 23:47
+6

miro-nr

 

Karin ,ja viem že emoxx1 je v pohode,len píšem,že zakony na SK nie su v pohode!
15.4.2019 - 10:34
+1

Tehelnepole

 

to ti podpisem
15.4.2019 - 10:53
0

88Backo

 

looool
A ani po prestupovom si nemôžu hráčov hráčov pustiť na farmu ako minulú sezónu,že?To sa nám určite len prisnilo...
14.4.2019 - 23:38
+2

Tehelnepole

 

Emix ti slusne napísal na tvoj vyryvacny a provokacny koment. Ocakavam, ze sa budes chovat slusne. Prestsn s tymto co robis.
14.4.2019 - 23:47
+7

emoxx1

 

To nebolo o farme, ale o právnych kľučkách a neschopnosti Pro Hokeja relevantne riadiť svoju vlastnú súťaž.

DK sa nakoniec (po skončení všetkých obštrukcií keď už bola schopná rozhodovať) zhodla na fakte, že to nebolo v poriadku. Preto sa následne upravoval aj prestupový poriadok...
14.4.2019 - 23:47
+8

ánry

 

po skončení nám to bolo platné ako mŕtvemu zimník... Tí čo podvádzali hrali finále!
15.4.2019 - 0:19
+8

emoxx1

 

To súhlasím...
15.4.2019 - 1:23
+5

Nemehlo

 

Pockat preco Pro Hokeja? Ved s pravidlami pochybilo SZLH.
15.4.2019 - 8:51
0

miro-nr

 

Prohokeja preto ,že SZLH hned reagoval,že je to proti pravidlám! No Lintner zorganizoval párty pravnikov a odobril tie "prestupy" ,tam bol pes zakopany!
Bolo to proti platným predpisom,no ked sa chce všetko sa dá
15.4.2019 - 10:38
+2

mitoO

 

Tu si precitaj, kto pochybil:

https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/Z%C3%A1pis_a_Rozhodnutie_DK_-%20Skalick%C3%BD.pdf


Z uvedeného bolo teda potrebné prijať záver, že vzniknutá situácia je dôsledkom postupu a nekonania riadiaceho orgánu Tipsportligy, spoločnosti PRO-HOKEJ, a.s.. K uvedenému záveru dospela DK SZĽH po zhodnotení všetkých pre vec podstatných skutočností a po zohľadnení
stanovísk šiestich klubov Tipsportligy, z ktorých vyplýva, že riadiaci orgán neriešil vzniknutú
situáciu včas pri rešpektovaní záujmov všetkých klubov Tipsportligy.
15.4.2019 - 10:43
+3

Nemehlo

 

Keby si nebol zadubenec tak vies, ze tuto sezonu bola vacsina hracov na hostovani v Slovane a nie opacne. Ale chapem aj prehravat sa treba naucit, aj ked dnes mam pocit, ze ste vyhrali, takze to bude asi nieco ine v tvojej hlave.
15.4.2019 - 8:50
+2

antinamor

 

Veď farma, o tom všetci píšu.
15.4.2019 - 8:58
0

Danny23

 

Backo povedz mi, ale uprimne, kde sme "OFICIAlNE VEDENI", ako si TY napisal, este raz, vedeni ako farma slovana? Oficialne!!! Necitis sa trapne? Bez urazky, pride ti to vtipne? Ano? Potom nieje vobec tazke si vytvorit o tebe obraz! Dakujem
15.4.2019 - 17:08
0

NR CERT

 

Načo je toto dobre prosím ta?
14.4.2019 - 23:05
+3

Yuro81

 

Ser na to!
14.4.2019 - 23:40
+2

Tehelnepole

 

No parada prekrasny hokej!
Posledný krok je najtazsi... Nitra gratulujem!
V utorok sa tesim na pokračovanie skveleho hokeja!
14.4.2019 - 21:56
+7

Es5

 

Tehelnepole: Ty sa uz neopovaz dotknut piva do konca PO.Pekne si len kavickuj
14.4.2019 - 23:10
+5

Tehelnepole

 

fakt, kavu som chlemtala... ha!
Vas uspech stoji a pada na mne ha ha ha
14.4.2019 - 23:26
+5

Bielomodry

 

Tehelnepole: Napíš kde a o koľkej donesiem Ti kávu,akúkoľvek
14.4.2019 - 23:13
+2

Tehelnepole

 

ok, takze mletu, od cibetiek
14.4.2019 - 23:26
0

Acorgonka

 

To su ale...a sama si ju mas varit ...ja ti ju aj zabarim
14.4.2019 - 23:31
0

Tehelnepole

 

no oni to z toho vyberu a umyju...
14.4.2019 - 23:45
0

Acorgonka

 

a moozeme ist...Dakujem Karin
15.4.2019 - 0:02
0

matrin

 

Takze predrazenu kavu spojenu s nechutnym tyranim zvierat.. nie zrovna najlepsi vyber
15.4.2019 - 7:41
+2

Westbeast0

 

Pisem tu co najskor, aby som tu nemusel čítať prispevky tipu ze BB to pustila... Konecne sa uz aj pritvdilo a vyzeralo to uz ako finale. Gratulujem k pretrhnutiu serie Nitra, vidime sa v utorok na stadione...
14.4.2019 - 21:56
+8

buksantoNR

 

tak napokon predsa : ))
14.4.2019 - 21:57
+2

fabbeN

 

Nezlomia nás! Ešte nie! Ďakujeme za obetavý výkon, poďme do nich Nitra!
14.4.2019 - 21:58
+8

Dzunkes

 

Drzite sa ako svina kostiala zatial
14.4.2019 - 22:01
+3

Acorgonka

 

Toto bolo najlepsie co sa mohlo stat pre vsetkych co sa o NR hokej starajú zaujimaju hraju a fandia mu
14.4.2019 - 23:35
+3

totik

 

Gratulujem Nitra, skvela atmosfera aj fanusikovia. Ale ocenil by som, keby spolukomentator az tak ocividne nefandil Nitre.
14.4.2019 - 21:58
+35

Westbeast0

 

Suhlasim, podla mna by sa malo zrusit spolukomentovanie byvalych domacich hracov a trenerov, posobi to velmi neprofesionalne...
14.4.2019 - 22:01
+11

peto137

 

.."expert" simcik by nemal spolukomentovat bystrici, a v podstate ani nikomu, lebo trapnejsie ako jeho konentare uz asi nie je nic..
14.4.2019 - 22:03
+16

Westbeast0

 

Pisem celkovo,vadi mi aj Simcik, jedine jeho + je ze je niekedy celkom vtipny.
14.4.2019 - 22:06
+1

MitoBB

 

tak tak. no v utorok si ho asi uzijeme zas
14.4.2019 - 22:08
0

strojar

 

Šimčík vtipný?
Evidentne si ho s niekým mýliš.
14.4.2019 - 23:13
+4

zvolencan1

 

Šimčík vie práveže výborne pomenovať veci, aj to, prečo sa stali.
14.4.2019 - 22:54
0

hello, havarju

 

Nadržiava Bystrici, čo je pochopiteľné, ale to je eeekanie je strašné
14.4.2019 - 23:14
+5

peto137

 

..nie je ani vtipny, ani expert, a nevie pomenovat nic.. vie byt smutny, ked drevorubaci dostanu gol a tesit sa, ked daju.. to je cele..
15.4.2019 - 8:17
+4

antinamor

 

Si ho pekne a výstižne charakterizoval.
15.4.2019 - 8:40
+1

miro-nr

 

Totik: aj my by sme to ocenili a tiež by sme ocenili aj tie zapasy predtým ,ked fandili BB obaja aj spolukomentátor
14.4.2019 - 22:12
+7

FacSKA

 

Tak zavolajú tam trénera Nitry. Ja by som to tiež nevedel komentovať nestranne v tom momente. Ale súhlasím, že by mala STV povolávať nestranných spolukomentátorov
14.4.2019 - 22:25
+4

Westbeast0

 

O tom hovorim, tie emocie je tazko udrzat... Je taky problem zavolat niekoho kto nehraval alebo nie je z BB a Nitry?
14.4.2019 - 22:28
+4

ElwisNR BLOG

 

Ja by som skor privítal vždy niekoho z toho hokejového prestredia ak sa hrá v NR tak Nitrančana ak v BB tak Bystričana a podobne podľa toho v ktorom meste sa hrá lebo domácemu je to hokejové prostredie známejšie.
14.4.2019 - 22:33
+4

Westbeast0

 

Ak by to bola klubova televizia bolo by to prirodzene... Ale vo verejnopravnej televizii pokial nehra repre sa to proste nehodi ked niekto fandi jednemu klubu.
14.4.2019 - 22:51
+2

Bielomodry

 

Totik: Už ani On nemohol pozerať na tú sériu
14.4.2019 - 22:52
+1

Arthur Dent

 

Ocividne fandenie: predviedol hlavne v prvom zápase Šimčík. Ten komentoval očividne v drese Bystrice.

Osobne mi počas celej sezóny vyhovujú aj Valábik, aj Konečný. Tí chalani sa zhostili spolukomentovania na jednotku. RTVS v ich prípade trafila kliniec po hlavičke, nevadila mi ani kritika Valábika na rozhodcov po poslednom zápase ZČ. Za mňa sú obaja výborní. Ale ako sa vraví, koľko ľudí toľko chutí.
14.4.2019 - 23:31
+15

lukasbb

 

Veď celá RTVS bola ako keby regionálna Nitrianska televízia
15.4.2019 - 9:48
0

banka100

 

Tak koval ešte neovládol rtvs , to je asi jediná chyba v bb, lebo už na druhý rok končíme a hybaj iskra ale zas do druhej ligy.
15.4.2019 - 16:00
0

Mawerik

 

banka100 hybaj Nitra do maďarskej ligy
15.4.2019 - 19:41
0

banka100

 

Však krutý aj s g asparom sa tri krát objavili, keď dala bb gól.
15.4.2019 - 15:55
+1

Eduardo

 

Uprimna gratulacia Nitre ,za cele PO a tu atmosferu si toto vitazstvo vo finale zasluzila a aj prerusenie tej uz dlhej serie.Uzite a spivajte!!!
14.4.2019 - 21:58
+57

Maross NR

 

Ďakujeme
14.4.2019 - 22:45
+4

Es5

 

Eduardo: Ty si asi nebol na stadione v NR ze? Lebo co odchadzali posledni tak nevedeli zniest ze ste dnes prehrali.Naprsane v nose moc moc
14.4.2019 - 22:46
+2

Maross NR

 

A čo s tým má on, neneguj normálny príspevok
14.4.2019 - 22:59
+23

Mawerik

 

Es5 BB to rozhodne doma, vcera nemal nikto chuť oslavovat majstra. Som rad ze Nitra znížila na 3:1 lebo 4:0 na zapasy by bolo dehonestujuce..
15.4.2019 - 9:32
0

Ni3cka

 

pridal si novy dovod preco nevyhrat posledny zapas vo finale boolo tu uz predane, podane, zarobit na vstupnom, oslavy na domacom stadione a vdaka tebe mame dalsi dovod dnes sa nikomu nechcelo oslavovat
15.4.2019 - 9:36
+3

Acorgonka

 

a skus toto napisat fanusikom co boli u nas vcera na zapase a rozpravali o na dnes nahlásených dovolenkách a pod... kazdy sudny fanusik vie uznat vasu kvalitu niekedy mam pocit ze niektori fanusikovia sa spravate ako keby vy ste hrali
15.4.2019 - 9:59
+3

Es5

 

Mawerik: nechapem ako to mohli tie tvoje ruky napisat ze ti nedali hned jednu cez tu ubolenu hlavicku co sa jej zrodila iskircka o tom ako to vcera nemali ludia chut oslavit
15.4.2019 - 12:20
+1

Acorgonka

 

Ale sme vas dnes potrapili dakujeme
14.4.2019 - 22:47
+2

Eduardo

 

A. hrali ste zas bojovne ale potrapili sme sa sami.Dnes to z nasej strany napisem takto "nebol hokej hodny majstra" a viac to nechcem rozoberat.
Ale som rad lebo ste si to jedno vitaztvo uz zasluzili ,tiez nemam rad aby o titule rozhodli najazdy a tesim sa na este jeden domaci zapas a oslavovanie doma!
15.4.2019 - 7:41
0

Acorgonka

 

nech je ako ma byt ja sa tesim tomu ze okrem mikrosubojov sa nehra spinavy hokej a fanusikovia sa drzia na uzde velky pokrok na tribúnach oproti minulosti a neviem ako to vnimate vy ale mam dost blizko vasich hracov oni chceli...len pravdepodobne necakali taky odpor my bojujeme na hranici moznosti ale nepolozime to
15.4.2019 - 8:06
+6

Bielomodry

 

Eduardo: Nie si taký suchár ...A ďakujem
14.4.2019 - 23:04
+1

Yuro81

 

+
14.4.2019 - 23:43
0

Roman-u2

 

Nech je to akokoľvek vďaka chlapci Pekný zápas, konečne sme pretrhli sériu proti baranom
14.4.2019 - 21:58
+1

doc.koniferum

 

tak ten posledný nájazd,to som dlho nevidel
14.4.2019 - 21:59
0

hefky

 

Ja pamätám krásny nájazd tuším Miklik sa potkol o modrú čiaru a ešte potom gól dal
14.4.2019 - 22:08
+1

jersey

 

Bol to Andrašovský
14.4.2019 - 22:16
+5

hefky

 

Bo.a potkol sa jak transformer
14.4.2019 - 22:24
0

Lukash_ke

 

Dobrá pamäť
14.4.2019 - 23:01
0

doc.koniferum

 

Tak keď sa potkneš alebo drbneš pred brankárom to ešte ako tak pochopím.Ale už na modrej keď si sa ledva puku dotkol?Nuž aj to sa stáva.
14.4.2019 - 22:23
0

Dzunkes

 

v BB to bude mat Nitra tazke no...
14.4.2019 - 21:59
+1

Sedko NR

 

Aj u vás sme mali mať. Tí páni nemajú čo stratiť.
14.4.2019 - 22:49
+3

Dzunkes

 

Vzdy je co stratit!
14.4.2019 - 23:05
+5

keckeBB

 

Komentaror na RTVS pri najazde Nitrianskeho hraca , vsetci verime ze to premeni. Tak potom kde je ta obiektivnost. V utorok doma barani doklepnut
14.4.2019 - 22:00
+13

peto137

 

.."expert" simcik fandi bb, sykora nr, to je jednoduche..
14.4.2019 - 22:02
+10

helmut600

 

Tak je normalni, ze nebude fandit tymu kterej ma ne stadion ale mastal a koupi si mraky cizincu ktery mu to vyhrajou ale bude fandit klubu kde se fandi a neni ostuda tam jit na stadion a hrajou tam slovaci a nevyhrava to kazdej rok. Chapes to ? A je v planu s tim stadionem neco delat nebo ne ? Vzdyt to je ostuda slovenskyho hokeje. To se tam jako hraje liga mistru ? Co si mysli takovy svedi kdyz prijedou ? Ze porad vsichni pasou ovce bo tohle je strasny, nedustojny stanek finale. Meli byste ty radni povesit do pruvanu za koule za tohle. U nas na dukle vyroste novej stadion do 3-4 let a to se hraje druha liga a ne o titul.
14.4.2019 - 22:07
+91

bohin85

 

a ty si moj odkial vysiel???!
14.4.2019 - 22:11
+20

helmut600

 

ja jsem na tyhle strance zaregistrovanej o skoro 2 roky driv jak ty. Uz skoro 10 let takze ja od nikat nevychazim. Ja jsem tady uz jako doma.
14.4.2019 - 22:12
+66

bohin85

 

pisem odkial a nie kedy.. lebo pises 1000 krat omielane bludy preto sa pytam...
14.4.2019 - 23:11
+7

hkmmanZV

 

Do BB stadiona šlo v posledných rokoch od štátu toľko peňazí ako do ostatných štadiónov v lige dokopy. Musíš mat ľudí na správnom mieste, ktorí idú správnym SMEROM :grcam:
15.4.2019 - 12:04
+6

antinamor

 

A tiež CT-čka od správnych dodávateľov, doplním
15.4.2019 - 13:53
+2

hkmmanZV

 

Hovorí generálny riaditeľ spoločnosti MBB, a.s., Ing. Dušan Argaláš.

Investície do arény

„V minulosti nám štát poskytol príspevok na rekonštrukciu zimného štadióna vo výške približne štyroch miliónov eur. V rámci projektu „Banská Bystrica Európske mesto športu“ sme koncom roka 2018 obdržali dotáciu z MFSR vo výške 1,57 milióna eur na ďalšie revitalizačné práce. V marci 2019 sme podali žiadosť na Slovenský zväz ľadového hokeja o poskytnutie finančného príspevku na výmenu mantinelov v súlade s požiadavkami medzinárodnej hokejovej federácie IIHF. Výšku sumy zatiaľ nepoznáme.“

Pre porovnanie s vedľajším Zvolenom, ten dostal 0,3 milióna €, aj keď žiadal oveľa viac.
15.4.2019 - 14:20
+4

kocsma

 

Čo však pravdu píše, ten štadión je jeden veľký grc, u nás v LM je stokrát lepší
14.4.2019 - 22:34
+12

FP-lubkik

 

Bohin sa mu slusne snazil naznacit "ať jde masturbovat někam jinam, do prdele"...
15.4.2019 - 7:16
+2

lukasbb

 

Hlavne za Nitru hrajú samí domáci hráči ani jeden cizinec
15.4.2019 - 9:54
0

Ni3cka

 

simboch, rais, pupak, korim, mezei, sloboda, slovak, bucek, siska, fominykh ak som to zle napisal sorry tiez nas v podstate od juniorky, minarik, caladi, hrusik, patoprsty, stefanka... 15 hracov myslim si ze celkom dost
15.4.2019 - 10:12
0

miro-nr

 

Prečo fanušikovi Liptovskeho Mikulaša vyčítaš niečo ohladom Nitry,si zdravý?!
15.4.2019 - 10:41
+4

azzurri

 

To je jedno odkiaľ,ale má pravdu.je to veľká hanba tie štadióny.ked to vedia v Čechách tak preco nie tu?rovnako sme na tom boli ked sme sa rozdelili a kde sú v cechach a kde my?banda zlodejská slevenská
14.4.2019 - 23:35
+1

bohin85

 

vsak ja nehovorim.. ale nech pise kovalovi ficovi alebo kiskovi a nie tu fanusikom...
14.4.2019 - 23:39
0

Fanda321

 

Co ma koval so stadionom?
15.4.2019 - 9:01
0

Tokino

 

My sme radi vobec ako ten stadion vyzera,ale mas pravdu je to hanba,,,
14.4.2019 - 22:11
+4

matrin

 

Ty si tu chybal
14.4.2019 - 22:12
+6

MitoBB

 

hej pepane. Tých Slovákov hralo dnes za Nitru až o jedného viac. Ale som rád, že máš taký dokonalý prehľad . že to niektorých baví sa "verejne" strápňovať.

a k veci: Nie, so štadionom sa nemože nič veľké robiť kvoli pamiatkarom. Jedine postaviť nový ale to je.... na slovensku utopia
14.4.2019 - 22:12
+19

kocsma

 

Jaaaj BB.... Niekto ťa urazil . Napísal pravdu, a čo tak si uznať že ten váš štadión je hanba?
14.4.2019 - 22:36
+3

MitoBB

 

jaaaj nitran ale na to aku blbost napisal o slovakoch nezareaguješ. Si taký istý pane bože. Jasné, že by som bral nový štadion kto nie a čo ho mám začať stavať? ved som nikde nenapisal ze ma urazil lebo mame podla neho budu. ved to je pravda
14.4.2019 - 22:42
+3

kocsma

 

Ja som z LM tí Nitran . Tu píšeš ako sa verejne strapnuje . Pozri sa koľko má plusiek a potom si povedz kto sa tu strapnuje
14.4.2019 - 22:48
+8

MitoBB

 

Vsak sa strapnil tym, ze za nr hrajú aspon Slováci. Pritom počet legionárov je skoro rovnaký. O štadióne nepadlo ani slovo tak klud. Dobrú a tie plusky nemyslíš vážne snáď
14.4.2019 - 23:07
+2

hkpp22

 

Ok ale vasich lampasakov a matouskov, ktori hraju piaty utok a prim hra kanada snad nejdes porovnavat s lantosim ci bucekom, to snad vidi cele slovensko...
15.4.2019 - 0:00
+17

MitoBB

 

Opäť sa presviedčam ze internetová diskusia nemá zmysel.

Riešime tu počet legionárov, ked to vyvrátim tak to zmeníme na našu mastal. Ked napisem ze to je pravda ale za to fanúšikovia nemozu tak tu zacneme riešiť ze vlastne ide o mladých hráčov v time ver mi, ze za lantosiho a buceka by bol každý tím rad a všetci sa tešíme Z KAŽDÉHO mladého hokejistu ktorý je šikovný nech hra kdekoľvek.

Tak treba napísať hned na rovinu ze : BB nemá v time žiadneho hráča do 23 rokov ktory je mimoriadne šikovný a mala by ho čakať pekná kariéra.... pred par rokmi sme mali takých minimalne piatich. Neda sa každý rok pri stave slovenského hokeja dohodit šikovných chalanov. Snáď do budúcna
15.4.2019 - 10:11
+4

Juslan

 

Máme aj mladých a šikovných len sa rozohrávali inde na hosťovaní. Na začiatku budúcej sezóny budú zase doma.
15.4.2019 - 12:34
0

mladywoody

 

Pošlite Tamášiho do Nitry
15.4.2019 - 17:04
0

bohin85

 

lebo mu dal plusko kazdi mimo bb len za to ze si kopol do bb. preto ma tolko plusiek
14.4.2019 - 23:13
+8

rasticek

 

Ja ne
14.4.2019 - 23:48
0

bohin85

 

ked si to aj prizname tak sa to bude omielat staaaaale dookola.. ako keby ostatne boli neviem co..
14.4.2019 - 23:12
0

MaLoMe

 

Ak chceš písať o hanbe, tak sa pozri najprv na NR zimák. BB má maštaľ, ale aspoň je čistá a uprataná. U vás som včera prešiel okolo bufetov za A tribúnou, lepkavá podlaha, špina, humus. Potom sa mi na podrážky nalepili šupky z jadierok čo hádžete ako prasce na podlahu. Po každom zápase u vas si musím doma umývať podrážky na teniskach.
15.4.2019 - 10:52
+3

greendeath

 

Prosim ta hod sem nejaky odkaz na tych pamiatkarov...nejde mi to do hlavu ,ze na zaklade coho to ma byt pamiatka...dik
15.4.2019 - 0:08
0

KrebsKandidat

 

konstrukcia strechy je drevenna, co je unikat, ak si dobre pamatam, fans BB to snad potvrdia
15.4.2019 - 0:10
+2

PaliBB

 

Je to technická pamiatka
15.4.2019 - 0:15
0

greendeath

 

Aha tak...moze byt...dik za odpovede
15.4.2019 - 0:31
0

Yoda_21

 

Mas uplnu pravdu.
14.4.2019 - 22:18
+2

emej

 

jaj ozaj, ved v Nitre su sami Slovaci, plus jeden Slovak
14.4.2019 - 22:18
+3

keckeBB

 

Tak Nitra nena o nic lepsi stadion, my mame sice asi najstarsi v lige ale uz aspon zrekonstruovany. A dalsia vec ohladom Nitry. BB ma o jedneho legionara viac slovom jedneho!
14.4.2019 - 22:19
+4

Tokino

 

By som Fomynikha vobec neratal on tu je uz roky
14.4.2019 - 22:21
+6

N-R-N-R

 

Nemá náhodou už aj naše občianstvo?
14.4.2019 - 22:22
0

MitoBB

 

ani vy nám nerátate Gabora keď sa dostane do zostavy
14.4.2019 - 22:25
+2

hkpp22

 

Hej, jedna vec pan z kanady, pozri si " kanadske " bodovanie... tam uvidis, ktory tim na kom stoji
14.4.2019 - 23:57
+2

Fanda321

 

Ale cudzinec by mal byt o triedu lepsi ako domaci a nie doplnenie kadra. Naco by bol v BB hrac ako sheidl? Ved ten je viac na riti ako na nohach
15.4.2019 - 9:04
+1

lukasbb

 

A kebyže máme aj celé mužstvo s kanady tak vás je do toho h0vno
15.4.2019 - 10:01
+1

ŠKP

 

Tak s tymi stadionmi je to vo finale fifty fifty.
14.4.2019 - 22:25
+3

hefky

 

Mne sa lepšie pozerá na ten hokej keď sa hra v Nitre super atmosféra celý zápas a nie len v utrzkoch zápasu ako napríklad u nas
14.4.2019 - 22:29
+9

ŠKP

 

U nas treba zacat chodit v hojnesom pocte aj v sezone a aj to bude. Dalsia vec je ta, ze sme skulturnili stadion no na ukor atmosfery. Ked pamatas stare casy ked fans boli na "C", tomu sa uz nic nevyrovna.
14.4.2019 - 22:35
0

FacSKA

 

Bol si na nich aj naživo, či len táraš zase dve na tri? Jáj ja som zabudol na jediný výjazd Popradu do Nitry. Škoda, že vtedy békali Poprád a Vítkovice...
14.4.2019 - 22:40
+3

ŠKP

 

Kolko krat ste tu boli za 20 rokov co pamatam. Mozno "az" trikrat.
Bol som sice len v BB ale Nitra mi aspon podla obrazkov velmi pripomina ten v LM. No nic moc podla mna ale nehnevaj sa ved ty si ho neprojektoval
14.4.2019 - 23:01
0

Jovinko

 

Co ty placas vole?
14.4.2019 - 22:42
+3

Jovinko

 

Co to placas vole?
14.4.2019 - 22:44
+1

Mawerik

 

Helmut600 Bystrický štadión sa nemoze zbúrať pretože je to je prvý kryty štadión na Slovensku a pamiatkári to nedovolia!!!!Ak by sa to mohlo zbúrať už by to bolo dávno zbúrané..Veríme že Bystrica raz bude mat novú halu!!
15.4.2019 - 9:37
0

helmut600

 

Ja jsem nic nepsal o tom, ze se to ma zbourat ale, ze se ma postavit novy nebo aspon nejak rekonstruovat(ta drevena strecha by mohla zustat podivej se na to jakej je stadion v Davosu, snad vsecko je ze dreva) BB ma 80 000 lidi a stadion je pro asi 2800 to je smesny. Pak kdyz chces jit na hokej tak se nedostanes.
15.4.2019 - 17:51
+2

azzurri

 

Dobre píšeš,ale na Slovensku nemožné postaviť nový.to nie je ako u vás.mate na úrovni a kultúrne štadióny,či hokej,alebo futbal.tu čo sa to malo postavilo tak len vďaka prispeniu štátu.u vas stavaju mesta,samospráva,kraje,pripadne súkromný investori.tu každý pýta len od štátu.ale kde dávajú mesta,kraje tie peniaze?u vás sa to dá a u nás preco nie?nitre by stačila taka multifunkčná aréna akú ma Liberec,pri väčšej skromnosti s menšou kapacitou aj trinecka aréna úplne v pohode
15.4.2019 - 21:38
0

filo1

 

Vyjadruješ sa k Bystrickému štadiónu a pritom si na ňom nebol lebo ináč by si vedel že dve hlavné tribúny sú zrekonštruované šatne sú zrekonštruované a po budúcej sezóne sa bude rekonštruovať tribúna za bránou a tým sa aj zvýši kapacita.
16.4.2019 - 11:18
0

hefky

 

On chcel ešte po komentovať ešte nejaký zapas
14.4.2019 - 22:09
+1

Es5

 

keckeBB: Hadam nam tu len ne ?
14.4.2019 - 22:46
+3

Kleofas1971

 

KeckeBB: Tiež ma prekvapilo komentovanie zápasu BB - NR. Ale vtedy to bolo naopak. Veľká radosť komentátora pri góloch BB a suché konštatovanie zmeny skóre pri góloch NR. Ale fakt spolukomentátor mi vôbec nevadí. Mal by byť z domáceho prostredia, aby dal aj nejaké bonusy a pikošky, ale komentátora ktorý rozdielne komentuje, to by si RTVS mohla odpustiť.
15.4.2019 - 8:08
+2

lubfito

 

Hurá! Hurá! Hurá!
Dnes je ten deň, dnes sa to stalo!
Porazili sme Bystricu, vyhrali sme, dá sa to
Nemám hlas, nemám silu ale som šťastný.
Pome
14.4.2019 - 22:01
+15

Sedko NR

 

0:0, 0:1 či ako ?
14.4.2019 - 22:53
0

Es5

 

17:1 alebo 0:0
14.4.2019 - 23:06
0

strojar

 

Nie, nie.
Aktuálne skóre je 1:0.
14.4.2019 - 23:35
+2

azzurri

 

Ano 1:0 na nájazdy
14.4.2019 - 23:53
0

azzurri

 

Chlapci,ale aj ked sa dnešná výhra ráta,ale stále platí,že sme nevyhrali nad Bystricou v riadnom hracom čase už 18 zápasov !!!
14.4.2019 - 23:40
+4

Corgi77

 

Tak potom aj oni vyhrali nad nami pár zápasov z tých 18 po predĺžení. To sa teda odpratáva?? Aby som vedel teda, jak je to.
14.4.2019 - 23:43
+5

azzurri

 

Neviem ako to presne je a nech si to kazdy ráta ako chce,ale jedine čo je iste je to,že sme nevyhrali 18 zápasov v rade po 60 minútach a možno aj viac ako tak čítam čo píše Westbeast0
14.4.2019 - 23:58
0

Es5

 

Takze 18:0 17:1 0:0 1:0
14.4.2019 - 23:45
+2

Westbeast0

 

Vitazstvo po 60 minutach je niekde za 20-kou mam taky pocit, ta posledna prehra BB s Nitrou bola doma tiez po predlzeni...
14.4.2019 - 23:48
0

Arthur Dent

 

Nie je to tak: Posledné víťazstvo Nitry po 60 minútach je z finálovej série 2016/17, 3:4 vonku. Tvrdoň rozhodol gólom 2 minúty pred koncom.

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/572/extraliga-sr/match/94124
15.4.2019 - 7:47
0

Westbeast0

 

V podstate mám pravdu, posledné víťazstvo za 3 body je 23 zápasov späť, presne ten zápas čo píšeš...
15.4.2019 - 9:50
0

Arthur Dent

 

Tak takto teda: Máš pravdu, zabudol som na prvý zápas tej ďalšej sezóny 2017/18, keď sme vonknu vyhrali 2:3pp.
15.4.2019 - 11:07
0

laugo29

 

Graulujem Nitra,obrovske nasadenie,bojovnost,otocte tu seriu vo vas prospech ! pozdrav z trencina
14.4.2019 - 22:02
+24

Bahno

 

Paraaaada.
Vo štvrtok chcem ísť ešte na hokej, takze zatiaľ dobre
14.4.2019 - 22:02
+4

Ofsajd

 

Ako som napísal v lajfke - vďaka bohu za 3. tretinu (a predĺženie), konečne to malo gule. V kontexte videného však absolútny pokoj, táto séria naozaj nemôže mať scenár ako s Trenčínom (klop klop klop). Výkon viac-menej dominantný, je to celé len o tom, či to Nitra + brankár nejako dokážu ubrániť a potom ušmatlať nejaký gól. Dnes dokázali. Gratulujem.
14.4.2019 - 22:03
+9

Ofsajd

 

A teda ešte doplním, že moja teória, že prvý zápas mal byť ten jediný víťazný zo strany NR, týmto zápasom zhorela
14.4.2019 - 22:04
+3

Bielomodry

 

Ofsajd: Fakt som si myslel o Tebe, že si normálny ..
14.4.2019 - 22:14
0

Ofsajd

 

Fakt sa ospravedlňujem za to, že sa snažím zhodnotiť veci tak, ako ich vidím či už v TV alebo na zimáku, a nie tak, ako to Nitrančania potrebujú počuť. Nemám pocit, že by som v debatách urážal druhú stranu. Proste od začiatku tvrdím, že BB je o triedu lepšia. Už je to len o tom, či jej tam tie šance padajú alebo nie. Včera padali, dnes nie. NR som normálne zagratuloval. Ubojovali to. To je prejav nenormálnosti? A je prejav nenormálnosti keď človek napr. povie, že ďalší zápas (zápasy) budú vyzerať rovnako? Že NR bude 90% času všade neskôr a bude to len o heroickom výkone brankára a šťastne odrazených pukoch? Proste sa na to pozerám triezvo. Nepotrebujem ani zapojiť emócie. Moja teória 4:1 je stále v hre, aj keď jediný víťazný NR mal byť podľa mňa ten prvý...
14.4.2019 - 22:27
+9

Sedko NR

 

Neboli sme dnes lepší ?
14.4.2019 - 22:54
+1

Ofsajd

 

Na výsledok určite. Na hru? No nie, neboli.
14.4.2019 - 22:58
+4

Sedko NR

 

Dobre, ďakujem.
14.4.2019 - 23:12
+2

Acorgonka

 

Prepac ze sa musis nudit tymto finale a ze vam dnes nedali u nas pohar mrzi ma to......ale len akoze
14.4.2019 - 23:16
+12

Ni3cka

 

nehnevaj sa na mna ale taras len o sanciach BB ako keby sme mi nemali sance a pritom mame tolko unikov resp najazdov ktore keby sa premenia tak davame golov snad viac jak vy.. dalej presilovky ktore nevieme vyuzit ani 5 na 3 to je tiez sanca takze nemozes trvdit ze vam to nepada
15.4.2019 - 7:30
+1

Ni3cka

 

a este tie presilovky su z hry kedy hrac pride do suboja neskor ale ano aj zbytocne fauly ale je to aj o tom co som pisal ako prve cize 11 presiloviek asi sme lepsi boli
15.4.2019 - 9:38
0

Yuro81

 

Milujem teóriu o "šťastne odrazenych pukoch"
14.4.2019 - 23:49
+4

Bielomodry

 

Ofsajd: Tvoj nick Tá fakt vystihuje..Len toľko,k Tebe. .
15.4.2019 - 1:00
+3

matrin

 

Hľa... urazeni nitrania.. nic nove nezabudnite sa vypluskovat. Nenapisal nic co by nevidel aj nestranny divak. Nitra proste cele finale taha nohy, Bystrica je dominantna. Snahu tam sice citit velku ale..- vlastne ktovie- vsetko je este otvorene, nitra ma dar na usmutlane zapasy..
15.4.2019 - 7:55
+4

Corgi77

 

Ešte tak ušmutlane vyhrať 3x a budem spokojný.
15.4.2019 - 8:53
+2

matrin

 

Nie je vylúčené
15.4.2019 - 9:31
0

houyhnhnm

 

Vyhra je doma. Lunter hanebny najazd. Williams na strane porazenych.

Pome Nitra otocit!
14.4.2019 - 22:05
+4

Gargamel123

 

Pome Nitrička : Pošlite CT-č karov tam kam patria!
14.4.2019 - 22:05
+27

TuriecMT

 

Gargamel123: Asi bys si potreboval to CT-čko...
14.4.2019 - 22:25
+1

ErikHKM

 

Zázraky sa deju bude to mat Nr ťažké ale ešte chcem vidieť pokračovanie finále
Adka Jarino Michal Vam zvlášť gratulka uzivajte si to
14.4.2019 - 22:05
+13

Sedko NR

 

Ďakujeme, škoda , že je zajtra pondelok
14.4.2019 - 22:56
0

Acorgonka

 

Dakujem Erik fakt skvely pocit a veru skoda ze rano uz opat pondelok
14.4.2019 - 23:07
+1

PaliBB

 

Gratulujem k prelomeniu nestastnej serie, super atmosfera na zimaku! Velmi ma ale sklamalo piskanie na Lampera.
14.4.2019 - 22:06
+3

AdamNR

 

Lamper si to za vsetko simulovanie zasluzi! Nehovorim o zakroku Versteega, ale oni s Williamsom po treningu sa urcite hadzu jak delfiny
14.4.2019 - 22:21
+18

Acorgonka

 

Vsetko bolo ok? Dostali ste sa k vasim?
14.4.2019 - 22:50
+1

PaliBB

 

Áno, diky moc! Naozaj parádna atmosféra a ten pokrik je naozaj chytľavý, musel som si dať pozor žeby som sa naň nechytal
14.4.2019 - 23:33
+5

Acorgonka

 

Tak to sa tesim ze som mohla trosku pomoct bkla som za vasimi ked som vas nevidela vedela som ze ste ok
14.4.2019 - 23:40
+6

PaliBB

 

Prídem niekedy aj na budúcu sezónu pozreť, hokej parádny, a ešte aj pagáče perfektné predávali rovno pri našom sektore.
14.4.2019 - 23:48
+3

Acorgonka

 

Tak som rada ze bola spokonnost aspon so servisom
14.4.2019 - 23:57
+5

Es5

 

PaliBB: Lamper to dal na hollywood
14.4.2019 - 22:52
+5

antinamor

 

Keby je reálne zranený, nepoviem pol slova, ale váľať sa po ľade, akoby si bol v ohrození života, keď ťa súperova hokejka sotva štrajchla, je úbohé. Nič iné si nezaslúžil.
14.4.2019 - 23:09
+5

Yuro81

 

Pískanie ani tak na Lampera ako na rozhodcu. Napokon sa to ukludnilo keď na kocke išla spomalovacka ktorá potvrdila správnosť verdiktu.
14.4.2019 - 23:51
0

krofak

 

Tu ani neslo o ten faul, ako o to, ako to Lamper ponal teatralne.
15.4.2019 - 7:15
+4

NZ Hockey

 

Tak: po 17ich konecne.

A ideme!

https://www.youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M
14.4.2019 - 22:08
+3

Sedko NR

 

Och, špeciálne kvôli tebe ma to mrzí. Z čoho budeš teraz žiť ? Zámky nič, séria vymazana a dokým príde Nitra hrať do Zámkov, to sa zas načakáš. Ja neviem
14.4.2019 - 22:57
+9

Corgi77

 

Niektorí BB fans strašne niesli tu prehru čo odchádzali zo sektora.
Pýtam sa prečo??
Stále máte nahraté a titul blízko. Načo boli dobré tie nadávky a fakery??
Či ste strašne chceli mať 18:0 a 4:0 aby bolo o čom písať aj ďalšiu sezónu???
14.4.2019 - 23:08
+14

Sedko NR

 

Na tomto sme sa smiali aj my, ale to spraví cesta domov, to vytriezve. Našťastie sa tam stále našli normálni ľudia s ktorými si môžeš dať v kľude pivko
14.4.2019 - 23:10
+8

Acorgonka

 

a je ich stale dost
15.4.2019 - 8:09
+2

ánry

 

šedko zo skleníkov práve mu začína sezóna...
14.4.2019 - 23:50
+2

trogar27

 

priznaj,ze aj ty sa tesis
14.4.2019 - 23:02
+2

Bielomodry

 

NZ Hockey: Ako sa hovorí kvôli Sprostej hlave,trpí celé telo...Len toľko k Tebe...
15.4.2019 - 1:28
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tokino

 

Krasny zapas,dnes nasi hraci vyhrali zasluzene boli sme lepsi a viac sme chceli dokazali sme zdolat BB!!!Hraci teraz uveria,ze dokazu nad nimi vyhrat a BB to nebude mat jednoduche,myslim si,ze sa v NR este uvidime.Dakujem nasim bojovnikom
14.4.2019 - 22:09
+4

Pinto73

 

Žarty bokom v utorok oslavujeme titul HcO5 BB a v stredu nepracujeme oslavujeme...
14.4.2019 - 23:07
0

Es5

 

Pinto73: Moc to neprehanajte s alkoholom po tom 5 zapase lebo vo stvrtok sa hra 6
14.4.2019 - 23:16
+8

Ni3cka

 

a co by ste chceli stredu oslavovat ved hokej skonci tak 20:30 no s titulom tak 20:45 ste doma zo stadiona
15.4.2019 - 7:36
+1

emej

 

NR dnes tolko presiloviek, ze mali vyhrat rozdielom triedy. Nasi dnes 2 tretiny nechceli dat gol, Nitra chcela no nevedela. Kvoli NR fanusikom fajn ze tento zapas vyhrali, zasluzia si to. Doma nic nedarovat a rozhodnut.
14.4.2019 - 22:09
+9

N-R-N-R

 

Mali sme tusim 11 presiloviek, vy 9 ...
14.4.2019 - 22:14
+3

emej

 

To sa nehadam, ale dnes proste nasi nechceli...
14.4.2019 - 22:15
+2

N-R-N-R

 

Ťažko sa o Tom hádať či to chceli pustiť alebo nie, no podľa mňa to nechceli pustiť... Len ako sa hovorí, posledný krok je najťažší
14.4.2019 - 22:17
+6

Mawerik

 

N-R-N-R. nechceli to možno pustiť úplne ale nehrali na 100 percent..
15.4.2019 - 9:48
0

Corgi77

 

To vážne toto??
A na koľko presne percent včera hrali??
Zajtra už budú na 100??
Už by mohli, keď chcú byť majstri.
Vlastne, tohtoročné playoff už hrali na 100, alebo až zajtra budú prvýkrát??
15.4.2019 - 10:03
+5

Es5

 

emej: Co nechceli?
14.4.2019 - 22:54
+3

Sedko NR

 

Nechceli, zato trhali lad a Wiliams chytal každú našu tutovku. Či jemu to zabudli povedať ?
14.4.2019 - 22:58
+13

antinamor

 

Tak nechceli Kefalíne. To sa Zigo tešil iba naoko po strelení gólu?
14.4.2019 - 23:11
+9

Acorgonka

 

Aaale chceli a este ako to pfoste neofajcis hraci realizacny tim trener ludia z prohokeja ano chceli
14.4.2019 - 23:20
+1

strojar

 

Nuž veru, Richard sa v skyboxe po zápase tváril dosť kyselo.
14.4.2019 - 23:37
+4

Acorgonka

 

Veru bol nesvoj ale dnes aj M.Kovacik bol tak na hrane myslela som ze ho porazi ale potkm ten blazeny usmev ked sa novinari stiahli lebo NO titul to bolo carovne
14.4.2019 - 23:44
+4

Es5

 

Ked isiel po schodoch tak sa celkom skeril na vsetkych a na vsetko co tam bolo nejake hulenicko?
14.4.2019 - 23:47
+1

Sedko NR

 

Veru veď sa na nás usmieval od ucha k uchu
14.4.2019 - 23:52
0

Acorgonka

 

Smerom hore ano
14.4.2019 - 23:55
0

Tokino

 

Ale nase presilovky su jedna velka hroza
14.4.2019 - 22:16
+3

TuriecMT

 

BB to boli take okate vcera a dnes....
14.4.2019 - 22:10
+5

hefky

 

Nitrania koľko hráčov mate zranených?
14.4.2019 - 22:10
0

s.i.p.o

 

Myslis hrajucich alebo nehrajucich?
14.4.2019 - 22:20
0

hefky

 

Nehrajucich
14.4.2019 - 22:25
0

Juro z Nitry

 

Blackwater,Msjdan,Pupak,Rapac...
14.4.2019 - 22:44
0

ElwisNR BLOG

 

Aj Rapač
14.4.2019 - 22:55
+1

Westbeast0

 

Bratov Rapacovcov nemate, netrep...
14.4.2019 - 23:22
+1

88Backo

 

Pokiaľ sa jedná o túto sezónu ešte nie,až v ďalšej
14.4.2019 - 23:46
0

lubfito

 

A ešte nezabúdajte na Rapáča
14.4.2019 - 23:36
+3

Acorgonka

 

Ozaj a Rapac ?
14.4.2019 - 23:46
+3

Sedko NR

 

Rapáč nehral dnes ?
14.4.2019 - 23:54
+3

Acorgonka

 

A ktory teraz? ani otec nebol
15.4.2019 - 0:09
+2

strojar

 

Všetkých.
14.4.2019 - 23:23
0

miro-nr

 

Tak dnes sa to zlomilo a možno aj kvôli tomu spevu
Takže ešte sa neodohral posledný zápas
Dobrý zapas z oboch strán brankari podržali svoje mužstva!
No čo musím vytknúť a mna privadza do zufalstva (adresovane aj "vajconr")sú naše presilovky som myslel ,že ma dnes minimálne "štrajchne"

Držím našim palce v BB a vytrápte ich tam do sýta
14.4.2019 - 22:10
+2

KrebsKandidat

 

momentalne, ked hra NR presilovku sa skor bojim, ze gol dostanu nez daju
14.4.2019 - 22:12
+2

miro-nr

 

podobne, bohužial
14.4.2019 - 23:42
0

88Backo

 

10min dokonca ked sme spustili my nebudeme tichooo,vtedy som uveril,že my to doma nepustíme...Proste tento team nemôže prehrať 0-4
Dnes to bolo síce len za bod,ale pre nás je to najviac
14.4.2019 - 22:10
+12

MitoBB

 

dnes vám to pomohlo . Naši sú radi, že už sú v tichu v buse a my sme radi, že už skončil prenos

Nechcem provokovať, je to super keď takto spieva cely štadion, ale pol hodinu pocuvat 4 vety dookola to je už aj na koňa veľa, čiže za mna 0 bodov totalne absolutne za ten chorál,ale to vás vobec nemusi trapit, dolezite je ze ste si to uzili. ale keby sa aspon 3-4 choraly spievali och.
14.4.2019 - 22:18
+21

Corgi77

 

Áno keby sa to spieva u vas, je to paráda. Keď u nás, tak je to otravné.
Môj názor je, že tlieskatka sú viac otravné ako chorál. A čo teraz??
14.4.2019 - 22:20
+30

MitoBB

 

Corgi: akože čo teraz? Však nič. Ty si si povedal svoj názor ja svoj. Je to normálne. Nikdy som nechápal ľudí, ktorí sa dokážu uraziť alebo nahnevať ak má niekto iný názor a zároveň som nikdy vo svojom živote nevnucoval svoj názor niekomu inému. To je všetko. Naše tlieskatká si dávam akurát pod zadok.
14.4.2019 - 22:23
+11

ŠKP

 

Ver mi, pocuvat polovicu tretiny o BA zidovi druhu polovicu plus predlzenie, ze nebudete ticho. Cakal som uz koniec ako fakt ale nic v zlom hlavne ze sa bavite
14.4.2019 - 22:31
+15

Corgi77

 

Však v pohode mňa to neuarazi. Každý si doma ide to svoje.
14.4.2019 - 23:12
+2

bohin85

 

ano.. aj o zidovi.. to som tiez nepochopil.. to muselo nr hracom naramne pomahat... ale kedze to je v nitre je to najsamfasa superne.. ale bolo to len trapne a zbytocne..
14.4.2019 - 23:21
0

Bielomodry

 

Bohin85: Vam už nigdo nerozumie. Keď budeš súhlasiť a príde nahodou na ďalší zápas v NR ,sám navrhnem nech NR fans sa spoja s BB fans a Oni navrhnú ,co by sa im páčilo ,aby NR fans spievali...Súhlasíš???
15.4.2019 - 1:09
+2

bohin85

 

za prve niGdo... nie.. tym co tu nikto nerozumie ste vy.. vam sa vsetko nepaci... ale keby si bol aj ty aspon trosku objektivny tak spievat 10 min. o belasom zidovi vo finale proti bb je nanajvis dost cudne az trapne..
15.4.2019 - 7:13
+1

Bielomodry

 

bohin85: Takže Ja nechápem,áno?Cize keď opäť raz sa chces hrať na mudreho a poukazovať..Pozriem sa na fans V BB..Tlieskatka v rukach-prepac,asi máte v BB neaku vážnu chorobu,keď neviete zatlieskat.Papieriky-Gooool,tiež v pohode,či len to slovo sa nesmie nahlas kričať v BB ??Vidíš a poďme si porovnávať,kto a čo robí zle...Stačí,či Tá ešte niečo napadá??Pán dokonalý..
15.4.2019 - 10:47
+1

bohin85

 

na pana dokonaleho sa tu hras jedine ty... ani sa nedivim ked si fanusik nr.. ti maju vsetko bezchybne a najlepsie... bol si niekedy u nas na hokeji ked tak mudrujes???? pises fakt ako keby sme boli hluchonemi a nevedeli zakricat gol.. povzbudit.. to ze pouzijeme k tomu nejaky papier to nemeni nic na tom.. tak bud kus objektivny.. twn goool aj ked ukazeme je aspon k veci.. nie spievat o belasom zidovi na zapase s bb.. len to by si musel mat gule a nakydat si do vlastneho hniezda aby si to priznal ze je to totalne od veci..
15.4.2019 - 21:17
+1

strojar

 

No vidíš.
Čakal si koniec a dočkal si sa.
Keď si niečo veľmi praješ, splní sa ti to.
14.4.2019 - 23:26
+5

ŠKP

 

Diktat uz dnes napisany? Koľko si mal chyb?
14.4.2019 - 23:39
+5

tep

 

O akom židovi je reč? Ja som len započul keď ma dievča 20 rôčkov..
Z piesne pod názvom "Keď rozkvitne biela ruža"
15.4.2019 - 7:33
+2

antinamor

 

Si blazen? Šak tlieskatká sú najvác. Ešte ako pre debilov je tam aj vytlačený text GÓÓÓL, to aby vedeli, čo majú kričať, keď padne gól.
14.4.2019 - 23:14
+7

bohin85

 

aj ja sa chcem opytat na to.. bez provokacii a rypania cakam normalnu odpoved.. aky to ma vyznam spievat dookola to iste od 50 minuty vo finalovom zapase za stavu 1.1 vtedy ked botrebuje muzstvo najviac podporit a vyburcovat? dakujem za normalnu odpoved..
14.4.2019 - 23:19
+4

Sedko NR

 

Práve to ich najviac burcuje. Spieva sa tam okrem iného, jak tam bojuješ a ak tam srcce necháš, potom spivame. Treba vnímať text
14.4.2019 - 23:38
+5

bohin85

 

text vnimam ale neviem ci by ma to burcovalo nejako extra.. ale tak vy viete vdaka za odpoved
15.4.2019 - 1:18
0

strojar

 

A korčuľovať si sa už naučil?
15.4.2019 - 6:46
0

Bielomodry

 

bohin85: A vidíš,myslím,že v NR je úplne jedno,či sa niekomu z BB toto páči,či nie..NR hráčom to zjavne pomáha ,takže jednoduchá pomoc,vypnúť Tv a venuje sa rodine
15.4.2019 - 10:48
+2

bohin85

 

tak mozes urobit to iste ked sa ti nepacia nase tlieskatka...
15.4.2019 - 21:18
0

obvious

 

Tak nám daj spätnú väzbu, že čo by viac našich hráčov vyburcovalo ako súdržný motivačný spev stoviek až tisícok ľudí.
15.4.2019 - 8:38
+2

bohin85

 

vy mate svoju pravdu vo vsetkom.. kriste to je ako sa debatovat s veducim v robote.. mozes povedat co chces.. maju svoju pravdu.. ak si niekedy robil sport na ako takej urovni vedel by si co ta vyburcuje viac.. nevravim ze to je zle.. ale myslim ze ma vyhecuje nieco akcnejsie burlivejsie ako uspavanka trvajuca 10 minut dookola..
15.4.2019 - 21:21
0

88Backo

 

Pre mna je najhoršie počúvať ako si cvičené opice buchaju tlieskatka o ruku...A to si zober že takéto niečo vyhrá titul
14.4.2019 - 22:22
+29

zvolencan1

 

Zombíci.
14.4.2019 - 22:58
+2

mitoO

 

Tak to je najmenej. Ale ked daju gol, tak namiesto vreskotu "Goooooool", to ukazu na tych tlieskatkach
14.4.2019 - 23:45
+15

Bielomodry

 

mito0: Zle NATO pozeráš.Oni spolupracujú pre vysielanie RTVS ,pre nepočujúcich..
15.4.2019 - 1:11
+4

bohin85

 

uz zas neprehanaj..
15.4.2019 - 1:20
+2

Bielomodry

 

Bohin85: S tým preháňanim ,si začal ,ako prvý odkedy prispievas..
15.4.2019 - 1:31
+4

bohin85

 

hej hej.. ako povies môj..
15.4.2019 - 7:08
0

Bielomodry

 

bohin85: Hlavné,že si so sebou spokojný...
15.4.2019 - 10:49
+1

bohin85

 

som.. hlavne ze vy ste najmudrejsi...
15.4.2019 - 21:22
0

renderers

 

Bohin je slabsie chapajuci netreba reagovat
15.4.2019 - 8:02
0

bohin85

 

ty na mba nereaguj lebo clovek s tvojim IQ musi byt dobry uboziak.. najhorsie je ze nemas stipku sebareflexie.. kazdy tvoj prispevok je trapny opakujuci sa zvast.. nic mudre nic dospele.. same detinske sr. cky.. takze ty mas co najmenej nieco povedat.. ci by si mi to aj do oci povedal ty internetovy mudrlant..
15.4.2019 - 21:23
0

Render 77 Nr

 

Mito prepac ale trepes lebo ked si na stadione a fandis svojmu klubu a stebou cely stadion by si sa tesil to mi ver je krasnee
14.4.2019 - 22:29
+7

MitoBB

 

ale ved som to napisaaaaaaal. Je to moj nazor ako fanusika BB!!! Ako nezazil som to , ale myslim ze ani u nas by som po 5 minutach uz neotvoril usta, ale nemozem to tvrdit kedze som to nezazil takto dookola. Len v dobrom duchu som chcel povedať, že keby sa striedali 3-4 choraly a nie 4 vety pol hodinu, bola by to totalna pecka. takto to už trošku liezlo na nervy Inak vsetko super nic neznevazujem
14.4.2019 - 22:35
+5

Render 77 Nr

 

Ved ja ti pisem ze cez telku to tak vyzera tak ze ti leze na nervy ale ked si tam kamo a vsetci spievate ako jede to he neopisatelne je to fakt elektrizujuce .A cim dlhsie tym krajsie fakt
14.4.2019 - 22:44
+1

Bielomodry

 

mitoBb: V dobrom ,na ovladaci,máš tlačítko MUTE..Uvidíš ,ako sa polepší ...
15.4.2019 - 1:13
+1

antinamor

 

Práve to je to, čo Bystričan nikdy nepochopí, že sa dá žiť pre svoj klub v dobrom aj zlom, že tam necháš srdce a hlas, a hráči ti to potom vrátia svojim výkonom. To je NITRA!
15.4.2019 - 7:09
+3

FacSKA

 

Nemaj strach za chvíľu ho skopčíte
14.4.2019 - 22:35
+11

moke19

 

to Vaše "a bi, a bi a bystrica" sa dá tiež rôzne vysvetliť
14.4.2019 - 22:49
0

krofak

 

A to nieje: vy a vy a vystri sa?
14.4.2019 - 23:17
+16

Es5

 

Jasne ze to je ono.Vzdy to kricia na brankara lebo je stale prehnuty
14.4.2019 - 23:22
+2

krofak

 

Takze takto to je.Skor by mohli ne a ne a nefilmuj.Dnes BB hraci padali ako spanielsky futbalisti.
14.4.2019 - 23:58
+9

Es5

 

Akoze na svojich ze a NE A NE A NEEEFILMUUUJ
15.4.2019 - 8:40
0

Ni3cka

 

ja len cakam kedy nam aj tento ukradnete
15.4.2019 - 7:38
+4

sentexx1nr

 

No boha vy keď začnete tlieskať tými haraburdami jak pacienti v Pezinku, tak sa mi prvý krát stalo že som hokej pozeral bez zvuku.
15.4.2019 - 8:58
+4

ErikHKM

 

Backo kamarat dnes ten Pool som necakal ze tam prehrate a Salah to bol iny banan
14.4.2019 - 22:24
0

88Backo

 

Tak pre nich to bude na 2veci,keďže zas pustia s neakym Cardiffom..
14.4.2019 - 22:35
0

Tomino

 

Nepustíme ale šity by mohli s manžestrom fasnúť
14.4.2019 - 22:52
+3

88Backo

 

Myslím že Liverpool za tých 30r ukázal,že PL proste nemôže vyhrať...teraz je len otázka kedy sa zoserú
14.4.2019 - 23:16
0

erco1999

 

Backo dakujeme za nazor pobavil si ty sa len modli aby ste nepustili Hazarda lebo ak hej tak ste v ....(dopln si)
15.4.2019 - 0:22
+2

FP-Tomike

 

Tiež ako som písal v liv -ke , chorál je to pekný ale za stavu 1:1 sa to absolútne nehodilo spievať o tom že keď sa prehra nič sa nedeje . Radšej by som počúval Nitra do toho , pome Nitra atď. Ale tot len môj názor pome ešte 3x
15.4.2019 - 11:42
+1

N-R-N-R

 

.. chalani ďakujeme! Finále pokračuje! Ešte 3 zápasy !
14.4.2019 - 22:11
+3

Jokila39

 

My tu ligu aj tak vyhráme !? Fakt ? Veď finále je len nadplán a fanúšikovia sú viac ako titul ale nie každopádne gratulacia do Nitry a ĎAKUJEME doma sa buďe oslavovať lepšie
14.4.2019 - 22:12
+9

N-R-N-R

 

Ešte by som nepredbiehajme
14.4.2019 - 22:18
+1

N-R-N-R

 

Nepredbiehal***
14.4.2019 - 22:24
0

Es5

 

Jokila39: Dnes v NADPLAAANE c.4 sme dali NADPLAAANOVU vyhru c.1
14.4.2019 - 22:59
+9

Acorgonka

 

14.4.2019 - 23:03
0

Yuro81

 

Ty si taky smutný troll. Vieš hejtovat treba aj vedieť. Ale ty si len
14.4.2019 - 23:56
+4

Bielomodry

 

A už to začína dnes BB pustila chcú doma vyhrat ..Budaj by to tak bolo s prehrajú ešte ďalšie zápasy
14.4.2019 - 22:18
+5

ErikHKM

 

Doktore podľa mna BB nic nepustila to si myslia len ludia hráči makali do poslednych sekund ci Nitra ci Bystrica a keby sa Simbi nepresunie tak rychlo tak asi Bb uz šampanské pije teraz takze reci ze pustene to sa mi nechce verit
14.4.2019 - 22:27
+6

MitoBB

 

tak tak erik. pustit mozeme akurat tak do gati alebo ak je posledny zapas v ZČ a poradie je isté. v PO isto nie aj keď je 3:0. ak NR vyhrá u nás, bude to už prúser. Dnes NR zasluzene pre klub a aj pre fanúšikov a v utorok to snáď doklepeme.
14.4.2019 - 22:31
+3

Bielomodry

 

ErikHkm: Erik súhlasím ..A vieš,keby pes nesral ...
15.4.2019 - 1:15
0

Tokino

 

Tito fanusikovia si zasluzia este jeden zapas doma a tak aj bude
14.4.2019 - 22:20
+6

Corgi77

 

Áno pustila. Aj ten Kanaďan sekundu pred koncom predĺženia naschvál trafil špičku Simbochovej lapačky.
14.4.2019 - 22:21
+14

Tokino

 

To sa dohodli,ale psst
14.4.2019 - 22:23
+4

Tokino

 

Inak velka skola pre mladych hracov v NR drese:Minarik,Bucek,Lantosi,Fomynikh,Hrusik hrat finale a nezchadzat pomaly z ladu
14.4.2019 - 22:22
+14

Corgi77

 

Mňa strašne teší pohľad na nich a tá bojovnost. Myslel som len nato že kedy už odpadneme fyzicky, ale stále makali aj v predĺžení.
Fakt klobúk dole. A Kerbashian aké zrýchlenie stále dával aj v predĺžení, to som len pozeral. A to mal hádam 24 minút odohraných. Však tam bol stále.
14.4.2019 - 23:17
+7

Tokino

 

Kerbs dnes zdravo nasraty
14.4.2019 - 23:21
+4

AdamNR

 

Stano dneska najhorsi clanok zapasu, hanba.
14.4.2019 - 22:23
+2

Tokino

 

S tym suhlas na obe strany zle
14.4.2019 - 22:24
+1

JANOBB

 

Gratulácia do Nitry: Dnes bojovný, konečne aj tvrdý a férový zápas bez zákerností, dohravania patria k PO.
Pozzdravujem a zvlast hratulujem Doktóremu, Radkovi, Sedkovi a Mirovi. Tiež Andrei a Brankovi. Užite si dnešné víťazstvo.
Tešme sa spoločne na utorok.
14.4.2019 - 22:24
+6

Render 77 Nr

 

Diky Janko a dufam ze to este zdramatizujeme .
14.4.2019 - 22:45
0

Acorgonka

 

Dakujem
14.4.2019 - 22:58
0

miro-nr

 

Vdaka.
14.4.2019 - 23:41
0

Sedko NR

 

Vďaka.
14.4.2019 - 23:55
0

Bielomodry

 

JanoBB: Janko dakujem
15.4.2019 - 1:16
0

Acorgonka

 

A presne takto to ma byt a presne takto je to v poriadku: Nitra hryzie a bude hryst my svoju kožu nedame len tak lahko!

Ak maju Barani dat pohar

Dakujem za mile stretnutie s BB fans ja som vam to vravela
nad hlavy nech to je v BB
14.4.2019 - 22:24
+5

Westbeast0

 

Gratulujem k dnesnej vyhre, tebe to ozaj prajem... Tesim sa ze este mozem ist tuto sezonu na klubovy hokej, takisto ako aj vy dufate ze pojdete na dalsi domaci zapas. Ale dufam, ze dnes ste sa pre istotu rozlucili poriadne!
14.4.2019 - 22:39
+1

Acorgonka

 

Dakujem clovece dobry ja som to dnes vasim vravela ze ak to tak ma byt nech to tak je ale vies ako to je kazdy veri svojim a ja okolo lavej lopatky citim ze bud nas v urorok roznesiete na rohoch alebo sa nam podari najvacsi zazrak nic medzi tym nie je
14.4.2019 - 22:57
+3

Pinto73

 

Zazraky sa u nás nekonajú.My nie sme hocijaké mužstvo my sme barani...
14.4.2019 - 23:20
0

Acorgonka

 

To ja viem kto ste vy a vies ty kto sme my?
14.4.2019 - 23:27
+3

ánry

 

my sme Corgoni v novej edícii " Hard to kill!"
15.4.2019 - 0:32
+2

Acorgonka

 

presne tak
15.4.2019 - 7:36
+2

Tokino

 

A poprosim Buceka nech to Wiliamsovi konecne dava hore!!!
14.4.2019 - 22:26
+1

TOPmanager

 

Obdivuhodne Nitrancania!: Peckova atmosfera. To co dokazujete tuto sezonu je neiveritelne. Drzim paste v dalsich zapasoch. Uz neraz 4 zapas privodil fatalny zvrat v serii, i ked teraz sa to zda byt vzdialene sci fi. Pome Nitra!
14.4.2019 - 22:28
+7

ElwisNR BLOG

 

Super viem že keď napíšem že toto je nadplán tak asi budem v nemilosti ale v našej situácií ŠimBoch chytal skvele je vidno že táto mašina šlape a šlape aj keď podľa odborníkov už dnes sa tento stroj mal zaseknuť.Bystrica ma fantastické mužstvo svojím spôsobom si užívam aj ich presilovky a hru keď vidím ten ich prechod do útoku ťah do brány a tu fantastickú robotu-agresívna a obetavá hra pred Williamson.Teším sa na ďalší zápas a šancu zdramatizovať finále.
14.4.2019 - 22:28
+15

TomasP3

 

Zrazu: ŠimBoch a pred sezónou alebo aj počas ste mu tu nakladali ako žiakovi..
15.4.2019 - 8:44
+2

Acorgonka

 

to mas presne tak kolisave vykony z jeho strany boli evidentne ale chytil sa a paradne uz v serii s TN nam ukazal ze to vie
15.4.2019 - 9:06
+3

Yuro81

 

Si sa s týmto zobudil po mesiaci!? Chalan vychytal TN s 99% v troch zápasoch čím dal zabudnúť na žalostne výkony v sezóne kedy chytal na hovno.

V PO je to iný brankár! A za to mu patria slová chvály.
15.4.2019 - 9:55
+2

Acorgonka

 

Mi to volako useklo ak maju dat Barani pohar nad hlevy tak doma a nie u nas...
Dnes nikto nemyslel na pretrhnutie serie len na to ze sme vyhrali
A pevne verim ze vedenie ligy si urobilo x peknych videi...
14.4.2019 - 22:45
+6

PaliBB

 

Škoda, keď to šlo do nájazdov som dúfal, že vám vrátime požičané spred troch rokov
Ale aspoň sa potvrdili moje slová - SBSkár nám poprial pekné oslavy titulu, tak som mu vravel, že nič nie je isté a nevrav hop kým neskočíš
14.4.2019 - 23:38
+2

Acorgonka

 

Ano nasi SBS mali velke starosti lebo podla vývoja zapasu tipuju kedy pojdu domov
14.4.2019 - 23:50
+1

PaliBB

 

Nezávidím im veru dokedy ste boli dnes?
14.4.2019 - 23:52
+2

Acorgonka

 

Ja do 22:20 cca a idem ahoj
15.4.2019 - 0:13
+4

jh12

 

Začínam si vážne myslieť ze s bucekom niečo nieje v poriadku. Ci hlava alebo telo. Mam pocit ze silou mocou chce rozhodnúť sam. Ako keby telo chcelo iné a hlava iné. Aj ten pohyb je dosť unavený. Inac super zápas. Je dobré ze hrajú mladí a maju šancu sa učiť aj od zahraničných hráčov ako niektoré situácie riesit.
14.4.2019 - 22:46
+5

Maross NR

 

Je mladý, ako som písal inde, chýba zohratost útokov a riešime to buď individuálne alebo silou.. ďalšia vec, rád by som videl jeho minutáž.. na 20 ročného chlapca dosť.. a za ďalšie veľa nájazdov si vybojuje sám a pri Bystrickom dôraze to stojí kopu síl... Stále je jeho výkon a obdivuhodný
14.4.2019 - 23:07
+7

FacSKA

 

Dnes 24:52 tretí najvyšší po Morrisonovi(28:04) a Kerbashianovi(25:10)
14.4.2019 - 23:24
+2

Maross NR

 

Vďaka
14.4.2019 - 23:32
0

sloniik

 

Frankovka modra z Modry, to je istota
14.4.2019 - 22:47
+1

blue-311

 

Konecne sme ich porazili a v utorok ideme po dalsiu vyhru
9/12 My tu ligu aj tak vyhrame
14.4.2019 - 22:50
+1

Maross NR

 

My to už musíme hrať len na tu bojovnosť, tlačenie do brány, góly alá Erik dnes alebo individuálne presadenie Sama či Roba.. útoky zo sezóny sú rozbité, chémia chýba a to je vidieť na tých presilovkách... Ale práve tá bojovnosť a nezlomnost vytvorila inú chémiu.. konecne sa nám vrátil fanúšik, na ktorého sme už tento rok pomaly len spomínali.. a to v neuveriteľnej podobe.. ja som sa bavil už v základnej časti, ale Play Off páni a dámy z Nitry, je take, na ktoré vždy budeme spominat.. tak poďme si užiť ďalší zápas
14.4.2019 - 22:57
+6

Pinto73

 

V stredu pracujem len v popoludňajšich hodinách.Ďakujem za pochopenie...Oslavujem titul s HC 05 .My sme majstri no a čo no a čo no a čoooo
14.4.2019 - 23:04
0

Magma

 

Uz v ZC som pisal ze BB si ide pre zlaty Hattrick.

Zelam si uz iba jedno, aby toto trapenie skoncilo a mohlo byt viacero clankov o NHL a Slovenskej repre, pretoze toto finale je fakt slabe a jednostranne.

Sorry Nitra, ale zial nie ste rovnocenny super pre BB , ale to by nebol pri kvalite BB teamu asi nikto iny tuto sezonu
14.4.2019 - 23:26
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Acorgonka

 

Tak len tak v skratke...nepochybujem ze ti je jasny model tejto sutaze a vies akym sposobom sa dvaja ucastnici do toho finale dostanu a dostali takze bez akykolvek namietok je jasne ze su tam dva najlepsie kluby co hraju po titul majstra ocenila by som keby si nas usetril od podobnych prispevkov
15.4.2019 - 0:20
+6

ánry

 

ty si asi nečakane vyvrel a prekvapilo to aj Teba samého... nuž čo už aspoň sa poriadne schlaď aby si nevytelkal viac ako dokažeš ustáť!
15.4.2019 - 0:38
+1

Bielomodry

 

Magma: Už teraz ,len kvôli Tebe ,želam,aby sme to natiahli na 7 zápasov a vyhrali
15.4.2019 - 1:20
+3

BITCH PLEASE

 

pekne, Nitrance!
14.4.2019 - 23:29
+2

emoxx1

 

Gratulácia do NR... Myslím, že dnes rozhodol siedmy hráč na tribúne...
14.4.2019 - 23:30
+5

strojar

 

Skvelý hokej, hodný finále.
14.4.2019 - 23:32
+2

PaliBB

 

Ozaj, za čo dostávali cez prestávku chalani medajle?
14.4.2019 - 23:53
0

trogar27

 

nasi kadeti skoncili druhy
15.4.2019 - 9:16
+2

varholik

 

prislo teatro z BB-wiliams
15.4.2019 - 0:03
+1

maček

 

Nuž vďaka tomu, že som prišiel do Nitry na zápas na šiestu a až tam som sa dozvedel, že sa hrá až o siedmej, tak vďaka tomu som konečne chytil dobrého fleka na státie a videl som úplne exkluzívne
Parádny zápas, som rád, že Nitra pretrhla sériu s Banskou Bystricou, teším sa na utorok. Na titul to asi nebude, ale nádej umiera posledná
Vidím to takto. Najbližší zápas vyhrá Nitra 0:1, kedy Bystrica nastrelí 13 tyčiek a Nitra vyhrá gólom Slováka, ktorého Mihálik pri vyhadzovaní puku trafí do prilby a puk sa oblúkom znesie na Williamsov chrbát a odrazí sa do bránky.
Šiesty zápas to v Nitre zase rozhodne atmosféra na štadióne.
Siedmy zápas už Bystrica nezvládne psychicky, po sérii hrubých zákrokov bude hrať Nitra niekoľko presiloviek o dvoch hráčov, z ktorých tri využije a po vylúčení Williamsa na 5 minút a do konca zápasu za napadnutie krku a hlavy Šišku to Nitra už do konca riadneho hracieho času ubráni a získa titul.

15.4.2019 - 0:17
+21

Acorgonka

 

Maček ved ty mutujes na Corgona dobra robota
15.4.2019 - 0:24
+5

maček

 

Narodil som sa v Prešporku, vyrastal som v Prešporku, žijem v Prešporku........ a na hokej musím chodiť do Nitry.
To sú tie paradoxy
15.4.2019 - 0:28
+14

Acorgonka

 

A hadam trosku aj chces
15.4.2019 - 0:40
+5

Tehelnepole

 

ZRADCA



aha sak aj ja som
15.4.2019 - 12:06
+6

PaliBB

 

Najbližší zápas 7:6 pre nás, všetky góly strelia Češo so Slovákom
15.4.2019 - 0:26
+2

maček

 

To je druhá varianta. Buď to, alebo tá moja. Inak to nevidím
15.4.2019 - 0:29
+3

Bielomodry

 

Maček: Si truúúúd,ale fakt som pristihol pri Tvojom príspevku ,že som sa zasmial ..U Mňa plusko..
15.4.2019 - 1:22
+2

Mawerik

 

maček a potom si sa zobudil zo sna
15.4.2019 - 19:44
0

Adrumko

 

Gratulujem Nitra!! a ku atmosfere..klobuk dole naozaj, vydrzat takto dlho spievat jeden choral je na slovenskych stadionoch nevídané
15.4.2019 - 6:57
+11

Corgi77

 

Pssst, lebo prídu Bystričania a povedia ti aké to je otravné a trápne.
15.4.2019 - 7:16
+6

Es5

 

a hlavne NUDNEEE
15.4.2019 - 8:42
+6

Acorgonka

 

dakujeme to je nasa nova takticko-strategicka zbran preziju pri nej len Cordoni a sympatizanti
15.4.2019 - 7:41
+6

Acorgonka

 

Corgoni
15.4.2019 - 7:42
+1

Bystricanka

 

Nevadí barani...... veríme Vám, že to doma zvládnete..
15.4.2019 - 7:48
+2

FP-Romanides

 

Ja som chcel aby sme vyhrali obidva zápasy v Nitre, ale aj stav 3-1 v sérii by sme pred jej začiatkom brali. Na nájazdy som tušil že nevyhráme, evidente inštrukcie boli dávať mu to medzi nohy ale správna cesta bola strieľať. Včera sa mi konečne páčila naša hra do tela, takto nabudene treba vstúpiť do zápasu aj zajtra.
15.4.2019 - 7:58
+2

strojar

 

Tak teraz som v pomykove.
Dohodnite sa.
Hrali tí hráči BB na 100% alebo nie?
15.4.2019 - 10:54
0

PaliBB

 

Ja nerozumiem, čo to naši furt dávajú na blafák a pomedzi nohy. Ak by viac v nájazdoch strieľali vyzeralo by to s nimi omnoho lepšie.
15.4.2019 - 17:12
0

MitoBB

 

Teraz seriózne : Sen si zapamatam tak jeden za mesiac. Do rana sa mi snívalo ze bol utorok a vyhrávali sme 3:1. A ze v 59 minute sme odvolali brankára, Nitra nám dala gól a v tom sa prerušila hra, prisla na ľad moja kamoska, ktorá síce nespieva ale začala: ooooo Kanadaaaa.... nasucho zámoria na cele s trénerom sa tešili a atmosféra bola super neviem Preco sme odvolali brankára a Preco to spievala minútu pred koncom ale zaspievala to slušne ale snu nerozumiem asi ma naočkoval Rengerers
15.4.2019 - 8:13
+3

FP-Romanides

 

A ešte k hokejovej stránke: naša prvá lajna sa opäť rozohráva čo je výborné. Selleck je výborný bojovník a najmä hrá s rozumom. Výborne hrajú aj naši odchovanci Lamper, Lunter, Zigo a Matoušek. Mates sa mi zdal zo začiatku play off bez energie ale zdá sa že zapol, emočne je vyššie a to jeho hre pomáha. Trochu sa mi zdalo že kondične odchádza Bartánus, neviem či je to zranením zo začiatku sezóny alebo už vekom. Z obrancov neustále udivuje Southorn, je to hráč veľkých protikladov: má jednu z najlepších prienikových prihrávok aké som videl a aj slušnú strelu, ale je strašne náchylný na rýchlosť súpera a v bránení 1na1 som slabšieho hráča nevidel. Williams si drží vysokú kvalitu celé playoff.
15.4.2019 - 8:19
+3

lubfito

 

Čo sledujem Bartánusa tak môžem povedať že v tejto sérii je jeden z najlepších hráčov na ľade. Narobí sa v zápase ako kôň
15.4.2019 - 9:53
+1

Westbeast0

 

Súhlasím, Higgsov útok spolu s Bartánusom a Lunterom je vo finále podľa mňa najlepší keď berieme ofenzívu aj hru dozadu...
15.4.2019 - 10:03
0

Maross NR

 

ale vcera som si aj ja vsimol, ze tahal nohy .. inak suhlas
15.4.2019 - 10:42
0

strojar

 

Matoušek hrá výborne?
Zrejme na nejaký hudobný nástroj, lebo na ľade mu ide akurát zrážanie.
15.4.2019 - 10:56
+4

FP-Romanides

 

Áno, veď nato tam je.
15.4.2019 - 11:23
0

Urpiner16

 

Teraz doma by som dal Baroša do brány nech si Williams oddýchne.Za ďaľšie by som rozbil prvý útok a dal tam Surového ktorého by som dával na presilovky a za tretie by som nechal na tribúne Failleho lebo sa mu akosi v tejto sérii vytratil.
15.4.2019 - 8:31
0

antinamor

 

Baroš je už na dovolenke. Či? Náhradný brankár je ten obézny Rus. Toho kľudne postavte.
15.4.2019 - 8:55
+1

fanusikuspechu

 

Baros dovolenkuje v Nitre, piatok vecer bol v Zahire
15.4.2019 - 9:30
+1

VladoBB

 

...Urpi, zabudol si dať na konci smajlíkov, tak ich dám za teba...
...
15.4.2019 - 9:18
+2

FP-Romanides

 

Urpi zajtra je najdôležitejší zápas našej histórie, máme šancu na zlatý hattrick, nie je čas na takéto žarty.
15.4.2019 - 8:50
+5

Westbeast0

 

Veru, toto ani ako vtip nie je vtipne...
15.4.2019 - 9:06
0

Urpiner16

 

Možno by sme boli prekvapkaní ako by sa všetci maximálne koncentrovali a nebodaj by sa Nitra nestačila čudovať.
15.4.2019 - 9:53
0

lubfito

 

Vekový priemer Nitrianskeho mužstva vo včerajšom zápase bol 24,3. Každé takéto zápolenie je pre tých chalanov obrovská škola.
Verím že toto bude nová Nitrianska cesta. Žiadne prestarnuté partičky, ale mladé pušky ktoré sa budú trhať na ľade. Okorenené o dobrých legionárov a môžme papať
15.4.2019 - 9:44
+4

kolombo

 

V prvom rade gratulujem Nitre k výhre. Seria nam pekne graduje a po tomto dvojzápase je to uz prave finále. Nitra včera zaslúžene vyhrala, ubojovala to. Bystrica na prvý dojem tiež super, no bolo tam pár chýb pre ktoré sme prehrali. Ako prvé by som spomenul zbytočné fauly, ktoré nám odobrali sily a nedovolili nám dostať sa do lepšieho tempa. Ako druhé ale ešte významnejšie je, že sme veľmi zle riešili viaceré situácie a šance. Druhá tretina bola zlomová, my sme tam šance, ktoré sme nevyužili, súper sa chytil a dal aj gól. Súhlasím s Urpinerom ohľadne Faiziho, nehrá dosť dobre a hlavne hrá malo účelne. Neustále sa snaží robiť zbytočné kľučky a prihrávať pred prázdnu bránu namiesto strely. Keby namiesto toho strieľal tak mu tam každý zápas padne aspoň jeden gól. Na tribúnu by som ho však nedával. Naopak Selly hrá parádne, je to skôr pracant no je aj produktívny. Ešte by som chcel spomenúť, že Nitra je údajne zdecimovaná a nevládze, no podľa toho ako zatiaľ hrá túto sériu sa mi to zdá skôr ako taktický zámer. Zatiaľ každý zápas série hrali lepšie ako ten predchádzajúci a tento dvojzápas odohrali vo vysokom tempe aj nasadení. Ja som teda žiadnu zdecimovanú Nitru nevidel. Ešte raz gratulujem a Bystrica poďme do toho!
15.4.2019 - 9:56
+1

lubfito

 

Nikdy sa nevyhováram na stav mužstva, máme na ľade 4 päťky a tie hrajú hokej. Ak tam nie je dosť kvality a prehrajú zápas, tak je to naša chyba a netreba sa na to vyhovárať. Keď sme vyhrali skupinu LM, tak sa veľa hovorilo o tom že Plzeň to hrala s mužstvom ktoré bolo plné mladých hráčov. To nebola naša chyba, ale ich. Lebo sa počíta stav po zápase a všetko ostatné sú len výhovorky.
Ale skúsim ti sem dať náš prvý útok.
https://www.eliteprospects.com/player/332213/daniil-fominykh
https://www.eliteprospects.com/player/15192/marek-slovak
https://www.eliteprospects.com/player/157388/lukas-hrusik
Nie, toto nie je checking line. Toto je prvá päťka
Samozrejme že si môžme za to sami a netreba sa na to sťažovať, len z tvojej strany by som tiež uznal že to naše mužstvo je zdecimované. A áno, stačilo to, že vypadli traja útočníci aby to takto vyzeralo
15.4.2019 - 10:19
+2

kolombo

 

Zdecimovaní ste pôsobili ak tak v prvom zápase série, kde bolo vidno únavu a ani v súbojoch ste neboli presvedčivý. Naopak v každom ďalšom je to z vašej strany presvedčivejšie, hráte rýchlejšie, tvrdšie, kondične stíhate bez väčších problémov. Jednoducho hráte normálne, tak ako by ste hrali aj za iných okolností si myslím. Ja len, že stále sa to všade spomína ale na ihrisku to vôbec tak nevyzerá, tam je to úplne štandardný playoff zápas kde sa ide naplno či dakto chýba alebo má boľačky. Tento dvojzápas bol z vašej strany asi najlepší výkon v sezóne, co v kontexte toho že hráte s jedným okom a nohou, tak vôbec nie zlý výkon. Chýbajú vám síce dáky hráči ale to nevadí, dá sa hrať aj bez nich. Napr minulý rok v siedmom zápase finále BB chýbalo hádam ešte viac dôležitých hráčov ale výkon bol aj tak parádny.
15.4.2019 - 11:04
+2

mladywoody

 

Ja osobne by som hral až pokým by mi niekto hlavu neodtrhol. Vždy, keď som niečo hral, tak som šiel až na dno síl a v spolupráci s adrenalínom sa to dá udržať. Problém je skôr, keď už mám pokoj a adrenalín "odíde", čiže chlapcom vôbec nezávidím prvé 2 týždne po play off
15.4.2019 - 13:45
+2

Acorgonka

 

kiez by sme nemuseli "taktizovat" a kiez by sme mohli hrat v plnej sile pretoze my "latame"
15.4.2019 - 10:31
+1

Urpiner16

 

Dobrý postreh so Selleckom.Ten hráčik má dobré periférne videnie a vie kedy a kde má odovzdať puk.Načasuje to tam tak že ten hráč nemá problém to spracovať a hlavne nikdy len tak neodhodí puk na náhodu.Všetko jeho myslenie má zmysel pre spoluhráčov.
15.4.2019 - 10:58
0

MaLoMe

 

Nitrania, toto nie je žiadne vyrývanie, len slušná otázka. Vám nevadí za tribúnou A pred bufetmi špinavá a lepkavá podlaha? Veď tam sa nedá normálne chodiť. A tie kôpky šupiek z jadierok na podlahe pod sedačkami, to je nejaká tradícia, poverčivosť alebo len je ľudom jedno ako ten zimák vyzerá?
15.4.2019 - 11:04
+1

antinamor

 

Mne skôr vadí, že v Bystrici je sektor pre hostí na absolútne najhoršom mieste štadióna, akoby za trest pre hosťujúcich fanúšikov. Naviac sme tam zavretí v klietke, takže ani nemáme šancu ísť zisťovať, aké máte ulepené a ojadierkované podlahy u vás. Za to u nás máte konfort, o akom sa nám u vás ani nesníva. Čerešničkou na torte je chamtivosť vášho vedenia, ktoré za takéto miesto pýta 20€ (slovom dvadsať), čo je nehoráznosť. Mňa napríklad trápi viac toto, ako nejaká obliata podlaha od kofoly a piva, ktorá sa po stretnutí aj tak utrie.
15.4.2019 - 11:34
+6

MaLoMe

 

Ja som bol včera na zimáku o 17:45 a za Ačkom sa to neuveriteľne lepilo. Tak ako som ja bol včera na B-ku, tak si aj ty môžeš kúpiť lístok v BB na tribúnu A alebo C. Zväčša tam sedia normálni ľudia, podobne ako u vás. Ak chceš vidieť hokej, nie je nutné isť iba do klietky.
15.4.2019 - 11:45
0

N-R-N-R

 

Ozaj? Už nepredáva ten lístky len na Bystrický občiansky?
15.4.2019 - 12:46
+1

MaLoMe

 

Asi budeš šokovaný, ale nie. Bolo to len ten jeden jediný rok. Odvtedy sa už finále ľuďom tak zunovalo, že už nie je dôvod
15.4.2019 - 13:03
0

KrebsKandidat

 

toto si dal ale celkom na smec neprajnikom BB
15.4.2019 - 15:19
+1

Westbeast0

 

Ten sektor je hrozný, ale klietka tam nie je... Je tam zábradlie na oddelenie sektora, to je všetko.
15.4.2019 - 11:50
+1

antinamor

 

Čiže mám tam štandardne preliezť cez to zábradlie, pozdraviť SBS-károv a ísť sa pozrieť, či máte ulepené podlahy? OK, zajtra to dám, drž mi palce.
15.4.2019 - 11:53
0

MaLoMe

 

Nečítaš čo ti píšem? Nekúp si lístok do sektoru hostí ale, na normálnu tribúnu. Tak ako som to urobil je cez internet na sobotu aj nedeľu v Nitre. Nemám rád policajnú ochranu, radšej sa pohybujem slobodne.
15.4.2019 - 12:29
+2

antinamor

 

Už nekontrolujete občianske preukazy pri predaji lístkov? Teda už neporušujete niečie ľudské práva a GDPR ako v minulosti?
15.4.2019 - 14:40
0

MaLoMe

 

Nie a dúfam, že ťa už moja odpoveď raz navždy uspokojí
Práve teraz beží predaj lístkov cez Ticketportal
15.4.2019 - 15:28
0

antinamor

 

Teraz sa už cítim sa absolútne uspokojený. Posledná otázka. Dajú mi aj nitrianske tľapkátko k lístku? Nechcem byť diskriminovaný. V žiadnom ohľade.
16.4.2019 - 8:06
0

MaLoMe

 

Bol som v Poprade na semifinále, pýtal som si bystrické ale tiež nemali. Tak aj ty sa budeš musieť uspokojiť s tým čo je. Inak je to len obyčajná reklama, možnosť ako môže klub získať peniaze. Je smiešne že vám to vadí v BB, kedy si sa pozrel do okolia, tak sa to používa aj v ČR, vo Švédsku som to videl a dokonca aj v NHL. Zase nie sme takí frajeri, aby sme to vymysleli v BB.
16.4.2019 - 12:41
0

MitoBB

 

Malome nesnaž sa. On nebol hádam ani v nr na hokeji nie to niekde inde. Spomína klietku ktorú nemáme len to niekde čítal , občianske ktoré boli raz proste fanúšik od televízora co na otázku odpovie otázkou.
16.4.2019 - 8:43
0

Acorgonka

 

nevies komu to pises... jeden s tych co su tu a chodia za svojim muzstvom von a nie len vo finale
16.4.2019 - 8:52
0

antinamor

 

ešte som zabudol dodať, že fanúšik hosťujúceho mužstva sa môže voľne pohybovať po našom štadióne a teda má možnosť zistiť v akom stave sú podlahy, aj keď je to vcelku nepodstatné.
15.4.2019 - 11:56
+1

tomi

 

K lepkavej podlahe sa nevyjadrím lebo so stúpajúcim časom stúpa aj grambľavosť, do toho vlhkosť a tú starú podlahu nevyčistí ani čarodejník do stavu tip top. Ale čo sa týka jadierok to lezie na nervy aj mne z 20 ľudí som videla len asi 1ho, ktorý má malý pohárik z kávy a tam to hádže, ja by som to zakázala jak na futbale a hotovo keď sa ľudia nevedia chovať.
15.4.2019 - 11:37
+2

MaLoMe

 

Do Nitry chodím na playoff posledné 4 roky. Už to začína byť v hľadisku kultivované, normálne sa dá pokecať s fanúšikmi, žiadne hrozby, ataky. Ale aj prostredie by sa malo zlepšovať. V Nitre oceňujem zálohovanie pohárov, verím že to bude čoskoro aj v BB.
15.4.2019 - 11:49
+1

tomi

 

to zálohovanie pohárov je fakt super krok, ale stále sa nájdu takí, ktorým to vadí, takí tí veční sťažovatelia (inak niekde bol rozhovor tuším s Mirom Kováčikom a on povedal, že zo 60 vriec s odpadkami po zápase klesli na 6 čo je super číslo) Ale neverím, že sa lúskači naučia nehádzať jadierka na zem, proste keď si platím nech si upracú (aj to mi už bolo povedané)
15.4.2019 - 12:12
+4

MaLoMe

 

Super, som rad že aspoň s niekým si rozumiem. My fanúšikovia zimáky neprestaviame, ale to ako sa v nich správame ovplyvniť vieme. Preto nemám rád tie reči o maštali a sklade na kukuricu. Aj v maštali sa dá citiť príjemne, samozrejme teraz neriešim klietku. Historia je vzniku bola x-krat vysvetlena. Ale raz určite zmizne, ako ako zmizli ploty a klientky inde.
15.4.2019 - 12:33
+2

antinamor

 

Veď mne si napísal, že to nie je klietka.
15.4.2019 - 14:42
0

MaLoMe

 

Nie, zle si si prečítal. Napísal som, že si môžeš kúpiť lístok aj mimo klietky, nik ti v tom nebude brániť. Ja teda mám s tebou božiu trpezlivosť, sa divím kde sa to vo mne berie
15.4.2019 - 15:29
+1

antinamor

 

Ok, písal to iný Bystričan v komente na môj príspevok. Svoju trpezlivsť si strč niekam a nezabudni tam vložiť aj toho smajlíka, čo si dal na konci príspevku.
16.4.2019 - 7:39
+1

MaLoMe

 

Tak toto si veľmi pekne zakončil. A ja som si naivne myslel, že keď budem slušný, tak sa mi to rovnako vráti.
16.4.2019 - 12:43
0

Es5

 

Mimochodom vcera v pohode a v klude boli fanusikovia BB v hladisku kade tade a nemuseli si davat dole klubove oblecenie.To v BB nezazijes preco asi?
15.4.2019 - 12:48
0

MaLoMe

 

Nie je to pravda. V BB sedeli bez problemov na tribune B fanúšikovaia z Popradu v dresoch. Mňa v sobotu nechceli pustiť v červenej mikine s logom dole pri turniketoch, tak som si ju vyzliekol a na schodoch zase obliekol. Keď sa chce, všetko sa dá, netreba z toho robiť drámu. Základ je chovať sa slušne a zbytočne neprovokovať. Bavme sa hokejom.
15.4.2019 - 13:07
0

Bystričan

 

Trepeš, bežne fanúškovia súpera v dresoch bývajú aj na áčku a nikto ich nerieši.
15.4.2019 - 13:59
0

kolombo

 

Tak tak zažiješ to úplne bežne aj v BB. Popradčanov tam bolo viac a problém nebol v ničom. Ja to síce veľmi neschvaľujem aby chodili fanúšikovia hosťujúceho tímu medzi domácich v dresoch lebo predsa len emócie často pracujú a stačí pár sporných situácií a už je zvada. No robí sa to často. Inak ešte k tým Popradčanov - je zaujímavé, že náš štadión sa im páčil minimálne v tom že sa dá sedieť blízko pri mantinely a hru a hráčov vnímaš úplne inak ako keď si pár metrov ďalej. A aby toho nebolo málo, rozprávali sme sa aj o atmosfére a vraveli, že u nás je to oveľa lepšie ako zažili pred tým v Košiciach. Nič proti KE ja som tam zažil aj parádnu atmosféru no u nás je podľa mňa aktuálne dobrá. A to tam je oproti KE 3-4x menej ľudí. NR má svoj štadión a svoj folklór ale mne sa v BB páči aj štadión aj atmosféra. Je síce menší ale autentický. Tam sa nechodí na show, na spevy, ani žiadne kisscam alebo iné zábavky a videá na kocke tam nie sú, ale tam sa chodí hlavne na hokej. Dá sa samozrejme všetko zlepšiť no hokej je prvoradý.
15.4.2019 - 14:20
+1

Mawerik

 

kolombo všetko sa zlepší keď bude nový štadión!!Je to iba o tom!!
15.4.2019 - 19:55
0

kolombo

 

Myslíš že je to reálne? Skôr pochybujem, tento sa ešte pár krát vylepší a najskôr tak o 15-20 rokov možno bude aj nový ...
15.4.2019 - 21:44
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.6.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 17.6.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.6.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 17.6.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 17.6.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.6.2019 17:35

Bleskovky

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
o 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
o 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
včera o 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Buffalo si udržalo najlepšieho strelca, Skinner podpísal lukratívnu zmluvu

Vedenie hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sa dohodlo na predĺžení zmluvy s Jeffom Skinnerom. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal lukratívny kontrakt na osem rokov, ktorý mu zaručí priemerný príjem 9 miliónov dolárov za sezónu. Sabres o tom informovali na svojom twitteri.
8.6.2019 08:09 - Michal Bruner / TASR

Karlsson sa podrobil operácii, mal by stihnúť začiatok novej sezóny

Švédsky hokejista Erik Karlsson sa podrobil operácii slabín. Obranca San Jose Sharks by však mal stihnúť začiatok novej sezóny zámorskej NHL. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy Karlsson si v play off pripísal na konto 16 bodov, k dvom gólom pridal 14 asistencií.
6.6.2019 09:02 - / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola